B1 blogcsalád



Magyarország új típusú egypártrendszer vagy szimplán fasiszta?

Szelestey Lajos nemzetközi sajtószemléje

2018. december 26. - Szelestey

• Jönnek fel a jobboldali populista pártok, de hiú ábránd részükről, hogy az európai választás után blokkoló kisebbséget tudnának alakítani 

• A magyar és lengyel jogállamról zajló vita jövőre is az európai politikai egyik meghatározó eleme marad 

• A magyar kormány fafejű, fogalma sincs a hajléktalanságról, ezért tekinti bűnözőknek a fedél nélküli embereket 

                                                  Nemzetközi sajtószemle, 2018. december 26.

 

New York Times

new_york_times.jpg

Magyarország a felszínen demokrácia, de ha jobban megkaparjuk a dolgot, akkor már fejtörést okoz, hogy igazából milyen rendszerről is van szó. A CEU kipaterolása példázza, hogy Orbán ritkán folyamodik nyers erőhöz, miközben rengeteg lépéssel bontotta le a demokráciát. A miniszterelnök emberei ellenőrzik az igazságszolgáltatást, ennek megfelelően nemigen indult vizsgálat a politikus, illetve miniszterei ellen korrupciós ügyekben. Pénzügyi nyomás révén a sajtó nagy része a kormányfő barátainak kezébe került, vagy csak egyszerűen feladta a kritikus hozzáállást. A közmédia teljesen beállt Orbán Viktor mögé. Ez a tájékoztatási dominancia hozzájárult azután a Fidesz választási sikeréhez.

A kormányfő és szövetségesei büszkén elismerik, hogy a rendszer különbözik a liberális demokráciától, de szerintük még demokratikus, már ha kibővítjük a fogalmat. Orbán szemében a döntő kritérium az, hogy legyenek választások, nem pedig a hatalmi ágak szétválasztása, vagy a pezsgő közbeszéd. A Közép-Európai Egyetem rektora azt mondja, itt valami új jött létre, amit nem lehet megmagyarázni a 20. századi tekintélyelvűség alapján. Merthogy a rezsimben megvannak a korszerű demokrácia kellékei és intézményei, ám ezeket ugyanolyan központi ellenőrzés alá vonták, mint az autokráciák a hideg háború idején. Vagyis egy újfajta egypártrendszerről beszélünk, hangsúlyozza Ignatieff.

Ezzel szemben a Yale Egyetem egyik tanára úgy véli, hogy Orbán stratégiája nagyon is megfelel a múltban megismert jellemzőknek. Vagyis fasiszta ideológiát és taktikát alkalmaz, hogy kiterjessze hatalmát.  Hiszen többször is sürgette a Trianon előtti határok visszaállítását és jelezte, hogy etnikailag egynemű társadalmat akar. Márpedig az fasizmus, ahol az etnikai hovatartozás és a mitikus múlt iránt tanúsított hűség felülírja az igazságot és a másként gondolkodókkal szembeni tiszteletet. A tájékoztatási monopólium pedig önmagában azt jelenti, hogy ez már nem demokrácia, mert ha egy propaganda gépezet más sem csinál, mint hazudik, akkor az emberek nagy többsége mindig a legfőbb vezérre voksol. Még akkor is, ha ezúttal nincs Gestapo, nem az erő teszi lehetővé az állam ellenőrzését.  

Hegedűs Dániel, az amerikai German Marshall Alap szakértője megjegyzi, hogy mivel az EU többször is elszalasztotta a szankciókat, Orbán most gyakorlatilag megtehet bármit, nem kell megtorlástól tartania az unió részéről. Hadházy Ákos ugyanakkor azt mondja, hogy vízválasztó volt, amikor kihajították az MTVA székházából, mert addig a Fidesz uralma csupán dezinformációs diktatúra volt, de immár átlépte a fizikai erőszak határát.   

https://www.nytimes.com/2018/12/25/world/europe/hungary-democracy-orban.html

Süddeutsche Zeitung

suddeutsche_zeitung.jpg

A lap úgy értékeli, hogy a sorsdöntő EP-választás közeledtével Európa kettős képet mutat: egyrészt már nem a tartós válság üzemmódjában működik, nem kell tartani közvetlenül a szervezet szétesésétől. Másrészt ugyanakkor nem látszik semmiféle haladás, közös irány, ellenben egyre nagyobbak a törésvonalak a Kelet és Nyugat között, legyen szó a migrációról vagy a jogállamról. Észak és Dél között pedig a gazdaságpolitikai ellentétek a jellemzőek. Emellett az is fontos, hogy egyre gyengülnek a klasszikus néppártok. Főként a jobboldali populisták sikeresen élezik az ellentmondásokat. Emiatt megrendül a bizalom a demokrácia és politikai rendszer iránt.

A migrációt tekintve a földrész a tartós bénultság állapotát mutatja. Nem sikerült előbbre jutni a menedékkérők elosztása ügyében, mert elsősorban a közép-európai tagok elutasítják. Senkit sem akarnak befogadni, de hogy teljesen kihúzzák magukat a rendszerből, azt Merkel is ellenzi. Közben pedig az idén több migráns érkezett, mint tavaly, bár a számok nem érik el a 3 évvel ezelőtti szintet. De nem valószínű, hogy sikerül túllendülni a holtponton, mert sem a visegrádi csoport, sem a német kancellár nem hajlandó semmiféle engedményre.

Súlyos gond az euróövezet jövője, a Brexit, továbbá az, hogy semmiféle megoldás nem rajzolódik ki a magyar és lengyel jogállamiság körüli vitában. Mindkét ország úgy alakítja át főleg az igazságszolgáltatást, hogy az nehezen egyeztethető össze az EU alapértékeivel. Budapest és Varsó ellen eljárás van folyamatban, de nem valószínű, hogy az Európai Tanács jövőre tudna határozni a következő fokozatról. A halogatás ahhoz vezet, hogy sérülnek az unió alapjai. Viszont még az is elképzelhető, hogy egy nap a liberális erők győznek a két makacskodó államban. Ugyanakkor az előrejelzések azt mutatják, hogy a jobboldali populisták erősödését hozzák jövő májusban a kontinentális választások. De annyira nem, hogy ezek az erők gátolni tudnák a közösség működését.  

https://www.sueddeutsche.de/politik/europa-grossbritannien-brexit-1.4265525

euobserver

eu_observer.PNG

A portál szerint a most távozó évet alapvetően a Brexit, a migráció, valamint a magyar és a lengyel illiberális politika határozta meg, de ez a három téma uralja majd az európai választásokat is. Vagyis göröngyös év elé nézünk, miután a szélsőjobb bekerült az osztrák, illetve olasz kormányba, illetve jól megvetette a lábát Magyarországon és Lengyelországban. Ami Orbán Viktort illeti, az EU és az Európai Néppárt az idén az ideje java részét azzal töltötte, hogy valamit csináljon az unió fenegyerekével, a tekintélyelvű, nacionalista és saját maga által illiberálisnak kikiáltott politikussal. Mind Budapest, mint Varsó ellen eljárás indult alkotmányossági, illetve jogállami ügyek miatt. Ugyanakkor javarészt büntetlen maradt a Soros elleni, burkoltan antiszemita kampány, mint ahogy az is, hogy a magyar vezetés nem kíván egyetlen menedékkérőt sem átvenni. Orbán ügyesen vetette be, hogy „vagy elfogadtok, vagy populista, migránsellenes politikába vágok bele”. Ez a taktika idáig bevált, noha a kormányfő a falhoz szorult az EPP-ben. 

https://euobserver.com/news/143747

Euronews

euronews.png

Finnország felszámolta a hajléktalanságot, Magyarország viszont aggodalmat váltott ki, miután megpróbálja a szőnyeg alá söpörni a jelenséget, miközben akár börtönbe is kerülhet, ha valaki közterületen él. Az egyik civil szervezet képviselője attól tart, hogy a nemrégiben hozott törvény folytán még többen fagynak halálra, mint idáig, mert kiszorulnak a Budapest környéki erdőkbe. A hajléktalanokkal foglalkozó nemzeti csoportok európai szövetségének elnöke azt hangsúlyozza, hogy nem lehet bűnösnek kikiáltani a földönfutókat. Mert először bírságot szabnak ki rájuk, amit nem tudnak kifizetni, és a vége az lesz, hogy börtönben kötnek ki. Csakhogy nem lehet egy életre a rács mögé dugni őket, így egy nap kijönnek, de még rosszabb helyzetben, mint amilyenben eredetileg voltak, tehát teljesen ördögi a kör. 

Spinnewijn azt gondolja, hogy lakást adni sokkal gazdaságosabb volna ezeknek az embereknek, mint bíróság elé citálni, majd becsukni őket. A szakértőnek fogalma sincs, a magyar kormány miért választotta mégis ezt a megoldást, hiszen nemigen lehet a hajléktalanokat a megtestesült gonosznak tekinteni. Mint mondja, inkább arról van szó, hogy a hatalom nem érti a problémát. Azt viszont nagy gondnak tartja, hogy a Bizottság nem ítéli el ezt a fajta bánásmódot. A magyar hivatalos álláspont az, hogy a menedékhelyeken van elég hely, bár a bírálók szerint igazából csak a rászorulók egyharmadát tudják fogadni. A kormány arra is hivatkozik, hogy Európa több más országában szintén nem lehet életvitelszerűen az utcán lakni. 

https://www.euronews.com/2018/12/24/hungary-s-homeless-ban-campaigners-slam-policy-of-total-evil-with-temperatures-set-to-fall

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr6414514682

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NemodaBuda 2018.12.26. 07:13:08

Egypártrendszerű fasiszta állam felé haladunk. Nem kérdés. Ha nem sikerül megállítani orbánt és bandáját, egy szép napon, minden további bonyodalmak nélkül egyszerűen leállítják a demokratikus intézmények működését. Már ma is megkerülik azokat. A megfelelőnyilvánosság hiányában az emberek nem, vagy csak túl későn értesülnek az őket érintő alapvető kérdésekről, azok mibenlétéről. Nincs hullámverése a komoly problémáknak, elnyeli azokat a fideszes, kormányhű mocsár. A demokrácia, a politikai-társadalmi önvédelem, a jó döntésekhez szükséfges érlelődés, vita - már ma is hiányzik.

2018.12.26. 08:36:53

@NemodaBuda:

a fidess-patkányoknak (majd jönnek) érdemes taglalni a fasizmus fogalmát, O1G mintha olvasta volna hitler fő művét...

csak a fidess!!

lopni amit tudni!!

rallus 2018.12.26. 09:09:19

Végre azok a buta emberek, akik nem átallottak röhögni Hadházi bájos pocakjának TV székház beli bemutatóján, most pirulhatnak!
A rettenetes Orbáni önkényről készült felvétel már a Yale Egyetem egyik tanárának is felnyitotta a szemét és tévedhetetlen biztonsággal felismerte a hazánkban megvalósult fasizmust!
Ha ez a derék ember, vagy valamelyik éber társa mintegy véletlenül végig nézi a sorsüldözött szabadságharcos és amatőr rendező Bangóné által beállított melodrámát, akkor már várhatjuk is az Enola Gay-t, fedélzetén az új Little Boy-al....

2018.12.26. 09:26:52

@rallus:

maradtál volna kussban. csinál inkább a kiccigányaidnak valamit a száraz kenyérből.

Harry Hole 2018.12.26. 10:10:35

"...Hegedűs Dániel, az amerikai German Marshall Alap szakértője..."

A German Marshall Fund (Német Marshall Alap) létrehozója Guido Goldman, Henry Kissinger és Zbigniew Brzezinski egyik Harvard egyetemi diákja és védence volt. Guido Goldman, Nahum Goldmannak, a Zsidó Világkongresszus alapítójának a fia. Amikor Guido Goldman a Harvard Egyetemen 1950-ban megkezdte tanulmányait, Brzezinski egykori nemzetbiztonsági tanácsadó az egyik oktatója, míg Kissinger később, a doktori disszertációjának egyik témavezetője volt. Goldmant tehát Amerika háború utáni geopolitikájának két legnagyobb kialakítója képezte ki. Kissinger és Goldman később szoros barátságot ápolt abban az időben, amikor Goldman megalapította a Német Marshall Alapot.

1971-ben Goldman egy kis csoporttal Németországba utazott, hogy ott pénzt gyűjtsön a későbbi German Marshall Fund of the Unitated States számára. Vagyis az egyetlen „német” a washingtoni gondolatgyárban a pénz volt. Goldman a német kormányt és a német parlamentet meg tudta győzni arról, hogy példátlan összegű, 150 millió német márkás támogatást adjanak számára azzal a feltétellel, hogy az új gondolatgyárat kizárólag csak Guido Goldman és emberei vezethetik. Röviddel ezután Guido Goldman – aki közben már docens lett a Harvardon – további kétmillió dollárt kapott Berthold Beitz­től (német Krupp Alapítvány), hogy a Harvardon tanszéket hozhasson létre.

Azt a tényt, hogy a németektől ekkora pénzeket kapott, a Boston Globe-nak adott interjújában nem fellépésének, a német kormány egyfajta érzelgősségének vagy az amerikai Marshall-terv 25. évfordulója alkalmával kinyilvánított hálájának tulajdonította, hanem sokkal inkább annak a ténynek, hogy Nahum Goldmannak, a Zsidó Világkongresszus alapítójának és akkori elnökének a fia.

közíró MAXVAL bircaman · bircahang.org 2018.12.26. 10:18:50

A lényeg, hogy a liberalizmus zuhanása már nem állítható meg. A nép nem hajlandó tovább tűrni a liberális packázást, szemétkedést.

Európai téridő 2018.12.26. 10:30:35

Ignatyev gróf elmehet a fenébe.

Tangooo 2018.12.26. 11:32:27

A Yale professzora is megállapította, hogy itt olyan fasizmus van, amiből egyedül a Gestapo hiányzik.
És még a magyar ellenzék szidja az itteni oktatást. Akkor az amerikaira mit mondjunk, ha egy egyetemi professzor nem tud különbséget tenni a fasizmus és a nácizmus között?

illaim 2018.12.26. 11:34:32

A fidess trollok hozzászólásai pedig a bizonyíték a már goebbelsi magasságokra emelt náci propaganda módszereire! Nem cáfolnak semmit, hanem karaktergyilkolással személyeket támadnak! Ez már több mint önvallomás! LOL

látjátok feleim szümtükkel 2018.12.26. 12:06:50

@Tangooo: "És még a magyar ellenzék szidja az itteni oktatást. Akkor az amerikaira mit mondjunk, ha egy egyetemi professzor nem tud különbséget tenni a fasizmus és a nácizmus között?"

Há,b+! Innen távolról nézve te is okos embernek láccol, de ha közelebb megyünk, és onnan vizitálunk, akkor látni a szádból kilógó kapanyelet. Ugyé a magyar közoktatásban nőtté föl az elmúlt 8 és félben?;D

2018.12.26. 12:26:09

@illaim:

milyen igazad van mester. de csak pár troll rohad non stop itt. :D

4cdn.hu/kraken/image/upload/s--UlZE-kA2--/6x2p29Qz7treAKADs.jpeg

paraszthajszal 2018.12.26. 12:28:25

„Hadházy Ákos ugyanakkor azt mondja, hogy vízválasztó volt, amikor kihajították az MTVA székházából, mert addig a Fidesz uralma csupán dezinformációs diktatúra volt, de immár átlépte a fizikai erőszak határát.” „egypártrendszer” „fasizmus”

Fúha, kidobták a tévészékházból a bohóckodó, balhézó, proklamáció beolvasását követelő ballibbant majmokat, ez így már borzalmas, kemény diktatúra, sőt egyenesen fasizmus (apró malőr, hogy Gestapo a német náciknál volt, nem az olasz fasisztáknál, de kicsire nem adunk).

Nézzük viszont, hogy hogyan is kell kategorizálni az ilyen és ehhez hasonló sajnálatos eseményeket akkor, ha a másik oldal, a ballibbant elkúrók vannak hatalmon. Szerintem válaszért forduljunk egy hiteles forráshoz, ballibbant megmondóemberhez, demokrácia-szagértőhöz, az index korábbi, a hvg jelenlegi munkatársához:
„Demokráciában nincs forradalom. Választás van. Ha valami nem tetszik, akkor nem az a módi, hogy felborítjuk a villamost, hanem elmegyünk szavazni. Aki itt felborítja a villamost, lezárja a hidat meg felborogatja a kukát, az nem forradalmár, hanem bűnöző, huligán, söpredék. Működő demokráciában az ilyennek baja eshet” index.hu/velemeny/glossza/puccser/

Szóval ez alapján működő demokráciában időnként kicsit meg kell agyalni a balhézó csürhét, önjelölt forradalmárokat. Ebben a tekintetben sajnos valóban hibát követtek el az MTVA biztonsági emberei, amikor Ákoskát egyszerűen csak kidobták a székházból, mint macskát szarni, ahelyett, hogy előtte alaposan megagyalták volna.

Nézzük meg azért azt is, hogy ugyanez a szerző mit ajánl a Kossuth tér előttihez hasonló randalírozó csürhe kezelésére:
„Megint szegényebbek lettünk egy sortűzzel. Le kellene már számolni azzal a hülyeséggel, hogy demokráciákban a rendőrnek muszáj tehetetlennek lenni. Arra tartjuk ugyanis többek között, hogy megfegyelmezze azt a fix csőcseléket, amely időnként hídblokáddal és utcai garázdálkodással éli ki aktivista ostobaságát. Nem málészájjal bámulni, ahogy néhány száz feltüzelt félállatka trombózist okoz a közlekedésben, vagy éppen lokálisan megszünteti a demokráciát. Tessék ilyenkor lövetni, ahogy normális országokban szokás.” index.hu/velemeny/eheti/kendernap/

Tehát a legnagyobb baj ezek szerint itt is csak az, hogy a puháskodó rendőrök – a tüntetők részéről több provokáció, erőszakos megmozdulás után – csak könnygázzal oszlattak, ahelyett, hogy – normális országokban megszokott módon – lippsi vérrel öntözték volna meg a Kunigunda utca és a Kossuth tér fáit.

Legközelebb tessék pontosabban, híven követni Árpád atyánk intelmeit, hogy végre Magyarországból végérvényesen normális ország, működő demokrácia legyen!

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.12.26. 12:54:23

@paraszthajszal: "kemény diktatúra"

Igen, a parlamenti képviselőknek mentelmi joguk van, következmények nélkül nem alkalmazhatnak ellenük erőszakot civilek, csak kemény diktatúrákban.

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.12.26. 13:59:20

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: " ... , következmények nélkül nem alkalmazhatnak ellenük erőszakot civilek ... "

Tehát a parlamenti képviselőket azonosító nélküli rendőröknek kell összeverniük, mert az ugye a jogállam feltétele.... :-)

A diktatúrát ordító szarházi liberálfasiszta csűrhének pedig ajánlom a 2006-os események tanulmányozását...
pl. ezt: index.hu/belfold/mariusz9623/

2018.12.26. 14:01:40

@paraszthajszal:

megint kezded f@szfej? O1G választási csalására vered te nyomorult féreg? arról is illik pofázni, mennyi czigányt és nyugdíjast vett meg az időzített "juttatásokkal"

ami a demokráciát illeti, lehet bámulni a parlamentben, micsoda korrekt eljárás megy a fidess részéről.

s ne kezdjük huszadjára a korrupciót, a lopást M1 köztévé kormánypropagandát, a sapka szar gazdaságot, a fidesskamukat, mert már unalmas te istenverte paraszt.

ha ennyire imádod O1G-t, akkor imádhatod a pofádat befogva is, ne akarj senkit meggyőzni, milyen fasza fasiszta ország ez.

Sir Bates dö Hól 2018.12.26. 15:14:24

@paraszthajszal: "Szóval ez alapján működő demokráciában időnként kicsit meg kell agyalni a balhézó csürhét, önjelölt forradalmárokat. Ebben a tekintetben sajnos valóban hibát követtek el az MTVA biztonsági emberei, amikor Ákoskát egyszerűen csak kidobták a székházból, mint macskát szarni, ahelyett, hogy előtte alaposan megagyalták volna."

te karácsonykor is ilyen debil vagy? mi van, birkozószönyeget hozott a Jézuska? ezek szerint 2006-ban is jogosan aprítottak a sünök?

Tangooo 2018.12.26. 15:43:28

@látjátok feleim szümtükkel: köszönöm az érdemi észrevételt.
Kapanyél-témában látom szakértő vagy, ami csoda egy panel-proli esetében.

AveCaesarVavan 2018.12.26. 15:50:05

@paraszthajszal: "elmegyünk szavazni". Ja. Aztán valahogy leáll a rendszer, és mire megjavul, akkor előáll a senki által nem ellenőrizhető eredmény.
Tudod mit? Veled/veletek senki sem vitatkozik, csak megszámoljuk, hogy elég hosszú-e az Andrássy út.

morpho 2018.12.26. 15:54:56

@rallus: @balcán maxval birca: @Magánvéleményem: @Tangooo: Az a helyzet kedves narancskullancsok, hogy senki nem írt közületek egy kurva szót sem arról, hogy a bírálatok ellenére milyen kurva erős a demokratikus intézményrendszer Magyarországon, aztán írnátok néhány példát! De valahogy nem. Ócskán személyeskedtek, bután betámadjátok a megszólalókat és a poszt állításaiból nem tudtok cáfolni semmit. Meg se próbáljátok, csak gagyin tereltek. Ebből azért átjön, hogy tényleg demokráciadeficit van Magyarországon.

Tangooo 2018.12.26. 15:58:14

Ha neked tetszőt írnánk, akkor lenne demokrácia?
Szánalmas vagy.

felső határ nincs 2018.12.26. 15:58:29

@az EU pénzek zsákolója: szerintem tok uj dolog, hogy Orban fasiszta es kommunista, ez meg soha nem jutott eddig eszebe az ellenzeknek

jol mukodott eddig is, foglalkozzatok jovore is Orban fasizmusaval...:)

leapyear 2018.12.26. 15:58:35

Lehet itt balról jajveszékelni , fasisztázni meg diktatúrázni, csakhogy az a helyzet, hogy az, hogy így alakult, LEGALÁBB annyira az impotens baloldal "érdeme" is egyben.
Persze az önkritika gyakorlása, na az aztán nem megy.
A senkiházi baloldal tevékenységének a fényében számomra az O1G új értelmet nyer:
Orbán egy GÉNIUSZ !!!
Hozzátok képest, ballib faszkalapok!!!
A kormányváltáshoz először is ezt a mihaszna megélhetési baloldalt kellene mindenestől eltakarítani.

Szilágyi Imre 2018.12.26. 15:59:34

Kezdjük a végén!
Hajléktalanok. Azt mondja az idióta, hogy lakást kell nekik adni és a probléma megoldva. Na de elvtársak!
Szerencsétlen miből tartsa fenn a lakását, ha az a kis pénz, amit kap, többségüknél alkoholra megy?
Az meg szimpla hazugság, hogy csak a harmaduknak jut szállás.

hederg 2018.12.26. 16:03:51

Fasiszta-felfeudalista ráadásul álkeresztény ahol a nagy egyházak kezdenek olyan hatalomra szert tenni mint a muszlim világban, radikálissá válásuk is folyamatos! Szóval egy olyan rendszer amilyen rosszabb a fasizmusnál is! Ez legyen Orbán agylágyulása! Egy ostoba igazából semmihez nem értő emberé! A fő gond ez a rendszer teljes leépülést jelent! Egy kiszolgáltatott gazdaság, néhány tehetségtelen korrupt hazai céggel, a külföldi multik által fenntartott alamizsnán!

Szilágyi Imre 2018.12.26. 16:04:45

A libernyákok, Szelestey elvtárs is és a lelkes kommerek is egész évben azt mondták, nincs migráns kérdés. Valószínűleg az egyik nyugati szemlézett újság csak véletlenül tette be a felsorolásba az év válságainak listája kapcsán.

István Tamasi 2018.12.26. 16:29:31

A csüngőhasú törpemalacnak mégis sikerült valami újat alkotni: megalkotta a fasizmus csúti formációját.

rallus 2018.12.26. 16:36:43

@morpho: Amennyiben a demokrácia jele a "trükkök százaival" megnyert választás, a gazdaság totális "elkúrása" és a tüntetők lovasrohamos, gumilövedékes, viperás kezelése, úgy valóban nincs demokrácia.
Sőt! Már az utolsó demokratikus kormány vívmányait, a túlzott deficit eljárást, az inflációt, a munkanélküliséget, az eladósodást és a szarért-húgyért privatizált közművek külföldi kézben levőségét is lassan felszámolják...

werecke 2018.12.26. 16:42:04

@Tangooo: Jól tudjuk hogy egy amerikai professzor tudásszintje egy magyarországi középiskolai tanáréval egyenlő.

morpho 2018.12.26. 16:42:48

@Tangooo: Megint mellébeszélsz.
@rallus: Visszafelé mutogatsz. Ráadásul olyan példákkal, amiknek semmi köze a demokráciához. Gyurcsányék nem bontották le törvényi szinten a demokráciát. Hornék se, pedig a legnagyobb többségük nekik volt. Orbánék minden féket és ellensúlyt lekapcsoltak. Te meg itt viperáról hantázol.

rallus 2018.12.26. 17:11:38

@morpho: Bocs! A nagy tudású Gergényitől tudjuk,( aki azért hibázott annyit, mert nem volt elég felkészült a tüntetésekre), hogy amennyiben a vipera nem a megszokott módon egy bűnöző, hanem az ő azonosító nélküli embere kezében van használatban , akkor az "rendőrbot"!
Így aztán Demszky kitüntette...

morpho 2018.12.26. 17:53:25

@rallus: Akkor most egy jó halászléreceptet légyszíves!

paraszthajszal 2018.12.26. 18:31:31

@AveCaesarVavan: „Veled/veletek senki sem vitatkozik, csak megszámoljuk, hogy elég hosszú-e az Andrássy út.”

Hát ha az a kérdés, hogy a szokásos 100-150 lippsi hőbörgőt, önjelölt világmegváltó „forradalmárt” fel lehet-e a sugárút fáira, kandelábereire húzni, akkor szerintem a válasz egyértelműen igen.

Állítólag 2010 óta „nőtt az igény a lámpavasakra” ( magyaridok.hu/velemeny/lampavasat-emleget-az-ellenzek-2198830/ ), én ezzel vitatkoznék, erre a pár tucat hőzöngőre a meglévő állomány is elég. ;-)

@Sir Bates dö Hól: „te karácsonykor is ilyen debil vagy?” A te haverjaid kezdték ezt a ceausescu/lámpavas motívumot erőltetni, így Karácsony alkalmával is, azt aligha gondolták át, hogy azon a lámpavason akár ők is lóghatnának rajta.

Ténylegesen amúgy én nem örülnék, ha itt elharapózna az erőszak, de ez nem rajtunk fog múlni.
_____________________________________________
Bónusz kontentnek egy kis előszilveszteri válogatás:
mindenszo.hu/kunhalmi-vs-chuck-norris-video/
mindenszo.hu/ismet-durvan-megtrollkodtak-az-ellenzek-videoit-video/
+1:
mindenszo.hu/ot-best-of-video-a-verciki-ellenzekrol-ezert-nem-hivjak-oket-televizioba-szerepelni/

élveteg 2018.12.26. 19:07:30

Hööhöhhö Az fasiszta mára nem jelent semmit Addig imételték ,próbálták ráhúzni a balosok az éppen aktuális ellenfelükre hogy mára elkopott annyi súlya sincs mint a lepkefingnak teljesen elinfláták Fasiszta vagyok? Az Na és ? Tudsz ellenem tenni ? Nem nem tudsz De ez a válasz már hosszú is elég ha megrántja az ember a vállát Most persze kétségbesetten próbálnak valami újat bevezetni Ez lenne a populista Csak a szavaknak erejük van A fasiszta szónak ,- míg el nem baszták ténylegesen volt ereje A populistának meg nincs

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.12.26. 20:19:08

Ne fasisztázzuk már ezeket a tetveket!
Az csak nekünk rendes jobbikosoknak jár!
Még akkor is ha megosztva szavazok.
Ezek meg csak simán birkák.

taga20 2018.12.26. 20:48:47

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:

na végre, egy rendes faszista!

boldog karácsonyt haver!
remélem azé holnap má lesz valami a i2-n, me má kezdek bepöccenni!:))))

taga20 2018.12.26. 21:22:13

@alöksz róz: hogy a rallus haverod hágjon meg te gyökér fityeszdroid!:)

látjátok feleim szümtükkel 2018.12.26. 22:01:52

@rallus: "...az inflációt, a munkanélküliséget, az eladósodást és a szarért-húgyért privatizált közművek külföldi kézben levőségét is lassan felszámolják..."

ezt ugy viccnek szántad?

Infláció- évek óta nem tudok félre tenni, mert mire lenne rá pénz, akkorra valaminek mindig felmegy az ára, és nem győzöm fizetni a többletet.
Munkanélküliség- statisztikailag lehet, hogy már nincs is. Csak pont ott nincs munkahely sem, ahol a munkavállaló él. Vidéki falvakban. Mivel se pénze, se közlekedési eszköze, főleg pedig lakhatása nem biztosított a messzebb történő munkavállaláshoz. Arra sincs pénze, hogy elmenjen a járási hivatalba regisztráltatni magát. Kis falu küzmunkása nyáron kap munkát, télen se munka, se közmunkabér. Te adtál már neki téli munkát, vagy egy kis segélyt, hogy ne éhezzen, ne fázzon?
Nem csak nagyvárosok vannak ebben az országban.
Privatizált küzművek - most kezdenek beszarni. Röhej, hogy a dunántúli kisvállalkozóknak a nemzeti küzművek kelet-alföldi gázóra cserét ad munkaként. Az alföldit meg borsodi munkára fogadja fel. Mert így olcsóbb?
Beszélhetünk a kukásokról is, mint nemzeti elszabott vállalatról, amelyik nem tudta beszedni a díjakat, oszt csudálkozik mindenki, hogy nincs miből elszállítani a szemetet.

Nem régen mesélte egy tanár ismerős, hogy a volt munkahelyén nyugdíj után is vállalt munkát mgbízással, de 3 hónap után szólni kellett, hogy a munka régen elkészült, talán fizetni is kéne.

Szóval miről beszélsz?

látjátok feleim szümtükkel 2018.12.26. 22:05:31

@élveteg:" A fasiszta szónak ,- míg el nem baszták ténylegesen volt ereje A populistának meg nincs..."

Ne izgasd magad, mert megárt mire lesz súlya a populista szónak is. Mert majd lesz, mint ahogy a fasiszta szónak is lett, meg van most is, csak te álomvilágban élsz, és nem látod.

2018.12.26. 22:31:01

" Az állandó harc helyett az állandó kormányzás politikáját folytassuk.” Ez utóbbi Orbán Viktor kötcsei programbeszédének részlete. Ha Mussolini definícióját vesszük alapul, akkor Orbán kötcsei beszéde egy fasiszta állam építésének programja. Orbán és Mussolini ugyanazt mondja. És mint alább majd kiderül, ugyanazt is csinálja."

"A fasizmus vezérelvű, akár a Fidesz. Az olasz fasiszták tízparancsolatának egyike az, hogy „Mussolininek mindig igaza van”. A fasiszta állam tartópillére a központi propagandagépezet, amely a többséget a vezér mellé állítja."

"a Fidesz és Orbán által vallott fasiszta nézetek hangoztatása mellett (amely az erő kultuszát vallja), olyan területekről vonul ki az állam, ahol a központi segítség hiánya a gyengéket sújtja. Minden intézkedés mögött felismerhető a betegek, az öregek, a hajléktalanok, a hátrányos helyzetűek letaszítása a Taigetoszról. A gyógyszerárak, a hajléktalanok zaklatása, a kilakoltatással fenyegetett emberek cserbenhagyása, a rokkantak, csökkent munkaképességűek úgynevezett “munkába állítása”. Ez utóbbiak között nem csupán csalók vannak, noha sokan vannak ilyenek is. Visszamenőleg azonban csak az küldi dolgozni a már nyugdíjban levőket, aki meg akar szabadulni ettől a rétegtől, de főképp azoktól a “felesleges” költségektől, amellyel ellátásuk jár. Hajléktalanokra, nyugdíjasokra nem költenek, sportra, a test és az erő kultuszára igen. Az sem véletlen, ha egy fasiszta állam olyan adócsökkentést hajt végre, amely a gazdagoknak és az erőseknek kedvez, a pusztulásra ítéltek életben tartását viszont nem segíti."

nepszava.com/2011/05/uncategorized/bartus-laszlo-az-unio-elso-fasiszta-allama.html

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2018.12.27. 07:06:04

ha a mitikus mult = fasizmus
akkor a herren volk mi? vagy a kivalasztott nép? az mi?
segítek:.
nácizmus

Treff Bubi 2018.12.27. 10:10:21

Illiberális, kérem szépen, illiberális!

2018.12.27. 10:17:41

@balcán maxval birca: Tudod egyáltalán miről van szó? Mert minden cikkhez ilyesmiket írsz. Kicsit olyan vagy, mint egy sértett kisgyerek, aki az ellenségnél keresett menedéket és azért lett szélsőséges, mert rájött, hogy ezek se jobbak.

2018.12.27. 10:34:21

Nagyon sok okos ember ír azokba az újságokba. Nulla tényleges információ nélkül is képesek ítéletet mondani, és megmondani, hogy a világ másik részén mi lenne a jó az ott élőknek. Néhány kis hülye meg örül ennek. Szánalmasak vagytok.

orbántrollirtó 2018.12.27. 10:38:04

@valaki nagyon más: Te mocskos orbánista bértrollnok Takarodj vissza a gazdás seggébe te hitvány hazug alak.

Janossz 2018.12.27. 10:46:37

@felső határ nincs: " szerintem tok uj dolog, hogy Orban fasiszta es kommunista, ez meg soha nem jutott eddig eszebe az ellenzeknek'

Volt, akinek eszébe jutott. Jó régen. 1936, József Attila.

És vígasztald meg, ha vigasz
a gyermeknek, hogy így igaz.
Talán dünnyögj egy új mesét,
fasiszta kommunizmusét -
mivelhogy rend kell a világba,
a rend pedig arravaló,
hogy ne legyen a gyerek hiába
s ne legyen szabad, ami jó.

Ellenzéki Tüntető 2018.12.27. 10:54:53

Jaj jaj már az index is fideszes lett, ilyeneket ír hogy jó a gazdaság, meg hogy lehet nem volt hülyeség a magánnyugdíjpénztár államosítása.

index.hu/gazdasag/2018/12/27/ujabb_oriasi_adocsokkentes_varhato_de_vajon_honnan_van_ra_forras/

Neo07 2018.12.27. 10:59:04

@AveCaesarVavan:
"Aztán valahogy leáll a rendszer, és mire megjavul,..."

Bizonyára elkerülte a figyelmedet az, hogy a jó pár szavazókörben még ment a sorbanállás és a szavazás, ezért törvény szerint nem tehették ki az eredmények alakulását. Ja, és ki szabotálta a sorban állás kialakulását gátló törvénymódosítást? igen, eltaláltad, az ellenzék...

blah blah 2018.12.27. 11:04:43

@NemodaBuda: ameddig a balproli bázis csak zsugorodik, addig ne legyen pofa rettegni a fasizmustól

Dread Naughty 2018.12.27. 11:10:16

Nem mondod komolyna, hogy ezt a sok hazúg faszságot ezek az "újságok" névvel vállalva megjelentették?!
Kezdem érteni ezt a nagy álhír-parát.

közíró MAXVAL bircaman · bircahang.org 2018.12.27. 11:11:37

A magyar rendszer természetesen fasiszta, hiszen a kormányzat nem liberális. Ha a kormnyzat nem liberális, az fasiszta diktatúrát jelent.

orbántrollirtó 2018.12.27. 11:21:49

@balcán maxval birca: Te ócska hazug orbán bértrollnok. Takarodj az origóra, és ne szennyezd itt nekünk a szabad sajtót te hazaáruló fideszes bértróger.

GiaMarie 2018.12.27. 11:22:05

@látjátok feleim szümtükkel: Ne ferdítsünk! Ez a szép a kapitalizmusban: ahol van munkavállaló, oda nyugodj meg, települ munkahely. Tipikusan a minden bogár rovar esete. Minden munkavállaló felkel, eszik, lélegzik, de nem mindenki munkavállaló, aki ezeket napi rutin szinten elvégzi. Nem hülye a multi, ha akár egy zsákfaluban össze tud szedni 10-20 munkavállalót, akkor indít egy buszt, és összeszedi őket. Ha nem teszi, annak az az oka, hogy az adott térségben nem élnek munkavállalók. A közmunkás kótyagos nézéssel, seprűvel a kezében kapitalista szempontok alapján NEM munkavállaló! Munkavállaló az, aki képes egységnyi idő alatt több értéket előállítani, mint amennyibe egységnyi idő alatt kerül... ezt már egyszer próbáltuk, nem is olyan rég, hogy mindenki munkavállaló, akinek van két keze-két lába, azt nyögjük éppen, hogy az ország harmada olyan nyugdíjas, aki olyan hasznos és fontos tevékenységeket végzett vagy 20 éven át, mint levélsöprögetés a KMK időkben, utána meg elment 54 évesen nyugdíjba, ahol mintegy 30 évet szándékozik eltölteni, mivel ezen tevékenységbe azért lássuk be, nem rokkant bele fizikailag.

Neo07 2018.12.27. 11:24:12

A jelek szerint igencsak butácska (vagy egyszerűen csak rosszindulatú) emberek írogatnak a fent szemlézett köztudottan baloldali lapokba és korlátolt professzorok dolgoznak ezekben az oktatási intézményekben, mert
a világon ritka kétharmados törvényhozói súlyt tévesztenek össze (tetszés szerint) fasizmussal vagy egypártrendszerrel.

Jól láthatóan két eset lehetséges:
1. Pici agyukkal nem képesek felfogni, hogy azért van "fasizmus" (ami valójában kétharmad), mert a magyar nép, amely átélt egy százötven éves török megszállást, majd osztrák, szovjet megszállást, tiltakozik az ellen, hogy ide bevándorlókat hozzanak, mert tudja, hogy trianon is betelepítéssel kezdődött; ennek megfelelően a nép arra a pártszövetségre szavaz, amely mer a sarkára állni bevándoroltatási kérdésekben

2. Tudják, hogy itt valójában kétharmad van és ennek megfelelően az van, amit a kétharmad kitalál, immáron a harmadik ciklusát töltve, de a jelen választói hangulatot elnézve a negyedik és az ötödik kétharmad is esélyes; ezért ilyen, médián keresztüli sunyi módon próbálják alakítani a közvéleményt

Egyik eset sem biztató. Nem is tudom, melyik a rosszabb...

n3spr3ss0 2018.12.27. 11:34:45

@Tangooo: Ahogy haladunk, meglesz a nácizmus is, a gázkamrák még hátra vannak.

n3spr3ss0 2018.12.27. 11:37:15

@Neo07: Szerencsétlen, ahogy fejlődtök a következő 2/3-hoz már 20% sem kell majd. Hiába, gecinek tudni kell lenni.

n3spr3ss0 2018.12.27. 11:39:31

Még annyit, a fasizmushoz a fasiszta csürhe is rendelkezésre áll.Csak fentebb olvasgatni kell.

blah blah 2018.12.27. 11:42:13

Az ellenzék a 8 éve alatt egyetlen egy gesztust nem tett a jobboldal felé. Egyetlen egyet sem.

Neo07 2018.12.27. 11:43:31

@n3spr3ss0:
Érveljél, ne személyeskedj!
Ja, hogy nincsenek érvek?

nemecsekerno_007 2018.12.27. 11:48:25

Fasiszta egypártrendszer van itten, megírta a mértékadó nemzetközi sajtó. Muhahahaha!!!
Olyan szinten elkurvult a média, hogy ember legyen a talpán aki ki tud valami igazsághoz közeli indormációt hámozni belőle...

nemecsekerno_007 2018.12.27. 11:54:12

@Neo07: Soft power, nyomásgyakorlással és kommunikációs háborúval, nagyjából ezt kapjuk. Akik itthon beleállnak ebbe azok vajon a "maradék" 1/3-ot képviselik vagy mást?! A kérdés költői.

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2018.12.27. 12:01:09

@valaki nagyon más: Hitlert, mussolinit is eltartotta a sok agyatlan birkája. Ahogy a csuti férget is. Hitlert és Mussolinit is éltette évtizedekig a milliónyi seggnyalója. Ahogy orbángecit is. Nincs ebben semmi újdonság. A történelem ismétli önmagát.

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2018.12.27. 12:07:31

@nemecsekerno_007: Az hogy fasiszta egypártrendszer van, az tény. Az ellenkezőjét még nem sikerült bizonyítania egyik fideszbirkának sem. Ahogy a sunyi csuti geci is menekül minden magyarázat és vita elől, pedig ha olyan tökös lenne, simán cáfolhatná. De nem teszi. Amelyik országban elcsalják a választásokat, a választási törvényt megmanipulálják, a médiájukban pedig csak a saját faszságaikat okádják, az csak fasiszta lehet. Más variáció nincs.

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2018.12.27. 12:14:14

@nemecsekerno_007: Ma is kiállt a fasiszta orbánseggnyaló skienhead kovácskretén, oszt elböfögte a nagy semmit az agyatlan birkáinak.
index.hu/belfold/2018/12/27/kovacs_zoltan_szanalmas_ostobasagokat_ir_a_new_york_times_orbanrol/
Egy többoldalas elemzésre válaszul csak ennyire futotta. Hogy szánalmas ostobaság. A birkái pedig itták szavait, ahogy goebbelsét az övéi.

Rwindx 2018.12.27. 12:20:19

Ja, tízmillió fasiszta országa, ahogy már rákosi atyátok is megmondta. Már csak egy jó kis támogató másik ország kellene hogy hatalomba kerüljetek, a retek fasisztáknak jó kis átnevelő táborokba szervezhessétek, meg megmutathassátok az Andrássy út 60 alatti múzeum minden érdekességét, satöbbi.
Ezek vagytok ti, szarok.

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2018.12.27. 12:21:57

@blah blah: Engedni mindig a hatalmon lévő tud, nem fordítva, mivel ő birtokolja a hatalmat.

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2018.12.27. 12:23:50

@n3spr3ss0: Az tény hogy fasizmust csak fasiszta, elmaradott nép tud működtetni. Hitlert és mussolinit is a fasiszta birka népe emelte magasra.

Ranó Matyi 2018.12.27. 12:55:26

@balcán maxval birca: Az isten basszon meg hogy mindenhova ezt írod. Leállt az agyad? "liberalizmus halála, liberálisok, ballibsi" A hülye anyád az ballibsi

Ranó Matyi 2018.12.27. 13:01:50

@balcán maxval birca: a nép nem hajlandó tűrni? a nép mindent tűr. A túlórát, amit a kommunista fidesza nyakukba tol, a közpénzből ellopott magánvagyonokat, rogán milliárdjait, mindent, mindent eltűr a nép.

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2018.12.27. 13:03:07

@Ranó Matyi: Ezért kapja orbáncführertől a fizetését. Tele van a net ilyen orbánrabszolgákkal, akik fossák mindenhova a fasiszta propagandát. Ezek pénzért még az anyjukat is eladják.

citrix 2018.12.27. 13:37:46

Kovács Megmondó Zoltán, Orbán legsármosabb és egyetlen lélegzetvétel nélkül órákig beszélni(?) tudó megmagyarázója előadta a tutit. Ő aztán tudja mi a frankó, az ilyen New York Times-ban firkálgató publicisták húzzanak a náthásba Soros szárnyai alá. Elképesztő lenne Orbán hazugsággyára, kifinomult és mindent behálózó maffiarendszere ha nem tudnánk hogyan is jött létre és virágzott ebben az országban a Rákosi rendszer majd azt követően a Kádári gulyáskommunizmus. Pontosan így ahogy a fidesz.

jajdehülyevagyok 2018.12.27. 13:46:28

@balcán maxval birca: a liberalizmus nem a fasizmus ellentéte ez téves definíció

$pi$ 2018.12.27. 13:55:08

@GIeccsertetű: 'Ahogy a csuti férget is.'

Amit csinálsz az gyűlöletkeltés, a fasizmus legfontosabb eszköze. Tudom, nem fogod megérteni, de azért megpróbáltam...

David Bowman 2018.12.27. 13:59:48

@NemodaBuda: A normális ellenzék hiányzik.

David Bowman 2018.12.27. 14:08:52

@paraszthajszal: 2006-2018 Ugyanaz a csőcselék. Őket nem engedték oda a szavazófülkéhez, vagy mi? (Egyébként mindkét banda nagyja sima balfasz, akit felhasználnak a szarkeverők.)

David Bowman 2018.12.27. 14:10:56

@Sir Bates dö Hól: Csak levezette a HVGs-Indexes fószer egyenletét.

Viszlát és kösz a halakat 2018.12.27. 14:25:06

De unalmasak vagytok basszátok meg

Viszlát és kösz a halakat 2018.12.27. 14:30:57

@GIeccsertetű:" Engedni mindig a hatalmon lévő tud, nem fordítva, mivel ő birtokolja a hatalmat. "

Az ellenzék is megteheti azt, hogy nem ellenez MINDENT amit a kormány csinál csak azért mert ők az ellenzék.

Jelenleg ha orbán törvénybe irná, hogy senki nem fogja a zsidókat a dunába lőni, másnap ellenzéki ezrek indulnának a parlament elé a dunábalöbés demokratikus jogának csorbitása ellen tüntetni.

David Bowman 2018.12.27. 14:36:19

@AveCaesarVavan: Minden lámpaoszlopra kéne egy kis réz névtábla :)
Az Oktogonon egymással szemben lóghatna Gyurcsók meg Viktor. Bár jobban élvezném, ha egy cellában ülnének vagy tíz évet, és azon vitatkoznának, ma ki viszi ki a küblit.

Janossz 2018.12.27. 14:41:45

@David Bowman: " A normális ellenzék hiányzik. "

Irigylem a problémád. Mi, sokan, már egy normális kormánnyal is beérnénk.
Annak hiánya sokkal fájóbb.

BiG74 Bodri 2018.12.27. 14:43:19

@Ellenzéki Tüntető:
Ezt a félretett pénzt a Fidesz-kormány mindenképpen felélte, vagyis nem csak az addig félretett 3000 milliárd forintnyi nyugdíjpénztári vagyont tolta be például az adósságfinanszírozásba (az államadósság-csökkentésbe) és bizonyos folyó ügyek rendezésébe, hanem évente 300 milliárd olyan forintot is felhasznál, vagyis nem tesz félre a pénztártagok öngondoskodására, amely korábban elkülönült a mai aktívak későbbi magánnyugdíjára.
Ez tény, eddig.
Ahogy írja is.
Mindez inkább ténymegállapítás, nem feltétlenül értékítélet. Hiszen alapvetően lehet, hogy ez egy racionális döntés volt.

AZ IGAZI HUNGAROFIL 2018.12.27. 14:45:11

Az a Rablókapitalista Maffia, melynek leghangosabb szócsöve The Jew York Times, mely iszlám országokban szít felkeléseket, polgárháborúkat, háborúkat, mely USRAEL és csatlósainak haderejével már kétszer a kőkorba bombázta vissza Irakot, 15 éve pusztítja Afganisztánt, mely 40 éve kiprovokálta Afganisztán szovjet megszállását, mely felelős legalább hatmillió ember haláláért, az a patkánybanda akar bennünket demokráciára tanítani.

BiG74 Bodri 2018.12.27. 14:47:53

@blah blah:
Nem belemenve, hogy mit értesz gesztuson, mi a tökömről beszélsz?

Basszus, tényleg kurva nagy az isten állatkertje.

BiG74 Bodri 2018.12.27. 14:52:01

@GIeccsertetű:
Úristen! Gyűlöletet keltesz! Szörnyű!
Egy fityiszes már csak tudja! Hidd el!

David Bowman 2018.12.27. 14:52:07

@AZ IGAZI HUNGAROFIL:
" 40 éve kiprovokálta Afganisztán szovjet megszállását"
Na, ez biztos nem igaz.

nemecsekerno_007 2018.12.27. 14:56:49

@GIeccsertetű: "Az hogy fasiszta egypártrendszer van, az tény."

Meg a 2/3 is tény... Nem tudom mikor jöttök le a szerről...

$pi$ 2018.12.27. 14:57:25

@BiG74 Bodri: "Egy fityiszes már csak tudja! Hidd el!"

Azért szerintem nem kell három diploma ahhoz, hogy valaki megértse mi a gyűlöletkeltés. Nem hiszem, hogy feltétlenül LMP vagy MSZP választónak kell lenni ahhoz, hogy felfogja valaki mi az, hogy "gyűlöletkeltés".

David Bowman 2018.12.27. 14:58:19

@morpho: A poszt nem érdekel. A fent említett újságok ugyanazt a zsidó álláspontot írják mint mindig. Sokkal érdekesebbek a hozzászólások. Már amelyik.
sonsofeuropa.com/wp-content/uploads/2018/08/New-York-Times-Jews.png

David Bowman 2018.12.27. 14:59:57

@BiG74 Bodri: Egy frászt. Elment a kuszafogú nő új protkójára.

AZ IGAZI HUNGAROFIL 2018.12.27. 15:00:50

USA egy ideális liberális állam. A tényleges hatalmat a Nemzetközi Rablókapitalista Maffia gyakorolja. A nép az ő jelöltjeiből választhat. Hogy még biztosabban kormányozhasson, az összes lényeges egyéb társadalmi szervezetet is ő mozgatja. A nép el van hülyítve, hogy ne problémázzon, csak fogyasszon, vegyen minél több pisztolyt, puskát, géppuskát, hogy a Maffia fegyvergyárainak legyen biztos piaca, ha ez kevés, új háborúkat robbantanak ki. Minél több krimit, akciófilmet, horrort nézzen a nép, hogy kedvet kapjon a bűnözésre, mert akkor a Maffia ügyvédeinek, bíráinak is több pénz juthat. Drogozzanak, buzuljanak, kurválkodjanak bátran, gátlások nélkül, hogy az elhülyített közönség ragadjon oda az ezt közvetítő médiához, mely mellesleg reklámjaival átprogramozza az agyukat, hogy mi tetsszen nekik, mit vegyenek, kit válasszanak...Sajnos, mi magyarok az efféle nagy-nagy demokráciából nem kérünk! Fogyassza csak az aki kifőzte!

David Bowman 2018.12.27. 15:00:51

@Janossz: Ha lenne kire szavazni, rég elzavartuk volna Orbánt.

$pi$ 2018.12.27. 15:03:40

@David Bowman: "Ha lenne kire szavazni, rég elzavartuk volna Orbánt."

Ez meg minden megválasztott politikusra igaz. Ha az emberek találnak jobbat, akkor azt választják meg. Elég nehéz elképzelni, hogy a széles tömegek azt mondanák, hogy "ja, a másik jobb, de mégiscsak erre szavazok". :D

David Bowman 2018.12.27. 15:03:49

@Ranó Matyi: "A nép tűréshatára határtalan."

David Bowman 2018.12.27. 15:05:46

@$pi$: @látjátok feleim szümtükkel: Hát, az én 122E Ftos gépem ára is valahogy 144E lett, mire összespóroltam rá.

David Bowman 2018.12.27. 15:07:10

@az EU pénzek zsákolója: Azon nem lehet segíteni, aki magán sem hajlandó.

BiG74 Bodri 2018.12.27. 15:08:01

@$pi$:
Miért, nem azt mondtam? Csak dicsértem a fityiszes tudást, és figyelmeztettem a kollégát, hogy hülye ellenzékiként nem érti, hogy országromboló gyűlölködést visz végbe, miközben fasisztává válik!

David Bowman 2018.12.27. 15:09:54

@GiaMarie: Nemrég olvastam egy cikket, melyben ezt konkrétan felmérték: A közmunkásot 5-15% a az, aki tud is, és akar is dolgozni.

BiG74 Bodri 2018.12.27. 15:10:31

@David Bowman:
A nép gyakorlatilag demokratikusan kiírtható.

Orbán veje 2018.12.27. 15:14:03

@David Bowman: Haver! Már megbocsáss, de te egy oltári nagy barom vagy. Bár gondolom ezt már mondták néhányan neked, így hát ideje lenne gondolkodnod rajta.

AZ IGAZI HUNGAROFIL 2018.12.27. 15:26:53

2022-ben lesznek az országgyűlési választások. Akkor újabb négy évre a nép megint azt választhatja, akit kormányképesnek tart. A baloldal melynek titkosszolgálata megalkotta az áljobboldalt, bábjával együtt zuhanhat a mélybe...

AZ IGAZI HUNGAROFIL 2018.12.27. 15:28:33

Az ideális magyar parlament: Ellenzék: KDNP és Fidelitas - Kormány: FIDESZ

Sir Gombóc 2018.12.27. 15:29:13

@paraszthajszal: a tények a legkevésbé sem zavarnak, de ezt már megszoktuk az olyanoktól, mint te.
Pont lexarom a Hadházyt, de az tény, hogy Orbán szolgái átléptek egy határt, és az is, hogy már nem nagyon lehet működő demokráciának, jogállamnak tekinteni, ami ebben az országban van.

AZ IGAZI HUNGAROFIL 2018.12.27. 15:33:18

The Jew York Times konkrétan milyen ellenlépéseket követel Magyarországgal szemben? USA-Magyarország kereskedelmi forgalom 3%, ráadásul a befektetőik szeretnek bennünket. - US NAVY anyahajók hajózzanak föl a Dunán és szőnyeg bombázzák meg Budapestet, de úgy, hogy a zsidónegyedet gondosan elkerüljék? - Mit szeretnének konkrétan? - Nincs itt valami nyilatkozatra felhatalmazott hitsorsos?

$pi$ 2018.12.27. 15:34:04

@David Bowman: "Hát, az én 122E Ftos gépem ára is valahogy 144E lett, mire összespóroltam rá."

Lehet, hogy új munkahelyet kéne keresned.

Halibuli 2018.12.27. 15:34:28

Fasiszta Ideológia Demokratikus Színjátékban =FIDESZ

AZ IGAZI HUNGAROFIL 2018.12.27. 15:36:08

@Sir Gombóc: Magát nem engedték választani? Letartóztatták a választások előtt? - A polgári kormányon Önöktől számon kért demokrácia éppen az, hogy a többség választja meg a kormányt és nem csak valami befolyásos kisebbség, ahogyan Önök szeretnék.

AZ IGAZI HUNGAROFIL 2018.12.27. 15:37:10

@Halibuli: Mivel tudja a fenti állítását alátámasztani?

David Bowman 2018.12.27. 15:41:14

@$pi$: Hogy jön ide a munkahely? Az inflációról van szó, nem a keresetről.

AZ IGAZI HUNGAROFIL 2018.12.27. 15:45:42

Az itteni oktatásban részesülő "baloldaliak" nem jelentenek veszélyt senkire sem. - Tőlük nincs mit félni. - Ellenben igencsak nyugtalanít, hogy Trump bejelentette, hogy kivonja csapatait Szíriából és Afganisztánból. Attól tartok, hogy ez inkább csak figyelem elterelés, altatás - és inkább előkészület, ill. összpontosítás az Irán elleni háborúra.

AZ IGAZI HUNGAROFIL 2018.12.27. 15:50:17

USA már vagy 15 éve nem indított senki ellen nagyobb méretű, komolyabb fegyverrendszereket felhasználó háborút. A gyárosoknak, a maffiának új megrendelések kellenek! Trump politikailag gyengélkedik, de egy Irán ellen megvívott győztes háború újra elnökké teheti. Netanjahu naponta követeli az Irán elleni háborút...Az olajár is lent van, ami rossz az USA-nak. Ha romba döntik Iránt, akkor biztosan feljebb megy az olaj ára.

paraszthajszal 2018.12.27. 15:57:59

@Sir Gombóc: Attól lesz a jogállam jogállam, hogy képviselői igazolvánnyal bármelyik ökör beolvastathat bármit a tévében?

Vagy talán – esetleg – a képviselői igazolvány csak a belépésre jogosít fel, és nem arra, hogy (különösen tartalmi kérdésekben) utasításokat adjon valaki a köztévé munkatársainak?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.12.27. 16:00:00

@AZ IGAZI HUNGAROFIL: "Az olajár is lent van, ami rossz az USA-nak."

Az nekik kurvamindegy. A ruszki agressziót viszont jobban visszafogja egy $50 olajár, mint bármilyen szankció.

BiG74 Bodri 2018.12.27. 16:01:02

@paraszthajszal:
Mi a tököm lett volna, ha beolvassa az öt pontjukat?

apro_marosan_petergabor 2018.12.27. 16:06:29

A nyugati libero-establishment sajtónak folyamatosan szállítja a nyersanyagot a hazai Kúnbéla- Rákosi-Pétergábor-Kádár-Aczél-Pető-Bauer-Apró-Gyurcsány AVH-s gyökerű szadesz és holdudvara/sajtója (ami ma persze az utódpartokban manifesztálódik) összekapaszkodva a Soros féle NGO-s világgal.
A szabadnépes szintű és igényű "nyersanyagból" - nevezzük inkább hazugságoknak - a hasonló felkészültségű, de direkt infóval nem redelkező média világ elképesztő sületlenségeket és baromsáágokat ír össze, gátlások nélkül.
Még jó, hogy ehhez a MÉH hulladékhoz nem kell ténylegesen papírt elhasználni, legalábbis nem annyit - mert jó része a Neten van.
Szűkölnek a kommunisták, mert nem kellenek a választóknak, szűkölésük a nyugati establishmentben meghallgatásra talál, ez nem csoda, hiszen ez a brancs nem átallott anno sem a kommunistáknak dolgozni, a hidegháború idején (atomtitok kiadása a SZU-nak, s más katonai titkok ellopása) - akkor, amikor a rendes emberek mindent elkövettek, hogy gyengítsék a kommunizmust... nos akkor ők a demokrácia ürügyén hazát árultak. Most is ezt teszik.

AZ IGAZI HUNGAROFIL 2018.12.27. 16:06:49

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Az az Oroszország, melyet nem tudott megadásra késztetni Európa egyik ura sem, sem Napoleon, sem Hitler, azt pont az olajár fogja bármitől is visszatartani?

morph on deer 2018.12.27. 16:10:02

@AZ IGAZI HUNGAROFIL:
“az a patkánybanda akar bennünket demokráciára tanítani.”

Benneteket?
Minek?

Mert szerinted melyik hozzád hasonlóan retardált orbánhitű szerencsétlen lenne képes megtanulni bármit is a demokráciáról?

Tudod az a helyzet, hogy vannak szavak, amelyek mindenhol a világon ugyanazt jelentik, kivéve az orbán sújtotta Magyarországot!

Szavak, mint pl demokrácia, liberalizmus, populizmus, szolidaritás, humanitás, de még a kereszténység is, nálunk az orbáni félremagyarázás miatt már messze nem azt jelentik, mint a világ civilizált részén, és orbán tahó követői a gazdájukhoz hasonló tahósággal nyomják a totál hülyeséget!

Visszatérve: nincs a meghatározással semmi gond!
Ennek a rendszernek csupán annyi a köze a demokráciához, hogy többek közt demokráciákban is használatos módszerekkel IS operál, ahogy egy csomó más módszerrel is, amelyeknek a világon SEMMI KÖZE a demokráciához!

Teljesen egyetértek Jason Stanley meghatározásával, ez nem a demokrácia “egyik formája”, hanem a fasizmusé!
Lényegesen több közös vonása esek egybe a fasizmuséval, mint ami még itt-ott felbukkan a demokráciára emlékeztetve!

Jobb ha elhiszed neki, mert tudja, mit beszél. Vagy olvasd el a “Hogyan működik a fasizmus” című könyvét, - amit pedeig nem orbán kedvéért írt - tisztán fel fogod ismerni a jeleket.

De ami a lényeg: ne aggódj, titeket senki nem akar demokráciára tanítani, az teljességgel felesleges!

Mint például a vakokat oktatni jeltolmácsnak...

AZ IGAZI HUNGAROFIL 2018.12.27. 16:12:58

@BiG74 Bodri: A Magyar Televízió független intézmény és a szerkesztőbizottsága dönt a műsorról és nem akármilyen más jogosítvánnyal rendelkező önjelölt pojáca. A tisztelt képviselők elmondhatják véleményüket az országgyűlésben, a polgárinál kétszer nagyobb libsimaffia médiában, az utcán, a tereken, bárhol. - Mi lenne, ha minden képviselő naponta megrohamozná a tévét, hogy az ő akaratát valósítsák meg? - Abból előbb pankráció, majd pedig miután a legerősebb már mindenkit elintézett, diktatúra lenne! - Önök ilyesmit akarnak?

Orbán veje 2018.12.27. 16:14:45

@apro_marosan_petergabor: Te ócska fieszes bértrollnok! Fogd az összes orbánista hazugságodat és takarodj az origóra, ne szennyezd itt nekünk a szabad sajtót.

AZ IGAZI HUNGAROFIL 2018.12.27. 16:16:04

@morph on deer: A magafajták már sokadszorra csúfosan elbukták a választásokat, mert a nép már végleg kiábrándult magukból. Hiába erőlködnek, köpködnek, rágalmaznak, már sohasem fognak még a kormány közelébe sem jutni, mert ez a demokrácia, - a hazaáruló patkányfajta nem kell a népnek.

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2018.12.27. 16:17:09

@$pi$: Egy fasisztát nem bűn szidni. Ez a legkevesebb, amit kaphat. Örüljön, hogy csak ennyit kap, mert aki milliárdokat sikkaszt, hazudik, lop, csal, az demokratikus országokban élete végéig börtönben rohad. De ami késik nem múlik, minden bűnözőt egyszer elér az igazságszolgáltatás keze. Egyébként meg mindenki azt kapja vissza, amit ad.

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2018.12.27. 16:17:09

@$pi$: Egy fasisztát nem bűn szidni. Ez a legkevesebb, amit kaphat. Örüljön, hogy csak ennyit kap, mert aki milliárdokat sikkaszt, hazudik, lop, csal, az demokratikus országokban élete végéig börtönben rohad. De ami késik nem múlik, minden bűnözőt egyszer elér az igazságszolgáltatás keze. Egyébként meg mindenki azt kapja vissza, amit ad.

AZ IGAZI HUNGAROFIL 2018.12.27. 16:17:46

@morph on deer: Persze, maga szerint az a demokrácia, ahol a magafajták határozzák meg az aznap érvényes szabályokat...Nevetséges erőlködés.

AZ IGAZI HUNGAROFIL 2018.12.27. 16:19:06

Majd pont amerikai talmudisták fogják nekünk megmondani, hogy mi a demokrácia...

Sir Gombóc 2018.12.27. 16:20:37

@paraszthajszal: már megint terelsz. Nem, nem attól.
Egy jogállamban nem elfogadható, hogy egy országgyűlési képviselőt semmibe vesz egy közintézmény vezetője, ez nem egyenlő a követelések beolvasásával.. Ugyanúgy nem elfogadható, hogy a köztévét őrzői a törvényeket nem betartva magánhadseregként viselkedjenek és még a rendőrséget is akadályozzák feladata ellátásában.
De neked ezeket hiába is magyarázza az ember, nem vagy képes felfogni.

AZ IGAZI HUNGAROFIL 2018.12.27. 16:21:51

@morph on deer: A demokráciában a magafajta szellemi proletároknak, sötét lelkeknek is szavazati joguk van, addig, amíg ezt bűncselekmény elkövetése miatt nem korlátozzák.

morph on deer 2018.12.27. 16:23:07

@AZ IGAZI HUNGAROFIL:
“a hazaáruló patkányfajta nem kell a népnek.”

Mi van, lemondatják orbánt?
:)

Azon túl, hogy én egy qrva szót sem írtam a választásokról, köszönöm a választ.
Akkor a jelek szerint abban egyetértünk, hogy ez egyfajta fasiszta rendszer, néhány demokráciára emlékeztető elemmel díszítve, ugye.
Lám, néha mégiscsak megy a tanulás, csak kis igyekezet kell hozzá!
;)

BiG74 Bodri 2018.12.27. 16:23:44

@AZ IGAZI HUNGAROFIL:
Ha-ha-ha!
Nyomd a propagandát trollantyú! Gyerünk, gyerünk!

paraszthajszal 2018.12.27. 16:24:49

@BiG74 Bodri: „Mi a tököm lett volna, ha beolvassa az öt pontjukat?”

Ez elvi kérdés, nincs joga utasítást adni, követelőzni, „vezérigazgató urat” játszani, csak azért mert képviselői igazolványa van. És ha ma beolvassák a marhaságaikat, akkor ettől csak még jobban elszemtelenednek.

AZ IGAZI HUNGAROFIL 2018.12.27. 16:26:29

@morph on deer: Ha nem a maguk fajtája van hatalmon, az már diktatúra, fasizmus, ugye?

BiG74 Bodri 2018.12.27. 16:27:25

@morph on deer:
Ez most egy széljobber fideszes? Csak mert nem tud lejönni a zsidó témáról. Oszt megsértődik ha lenácizzák a kis antiszemitát!

rallus 2018.12.27. 16:30:39

@Sir Gombóc: Akkor holnap beslattyog a TV-be Dúró Dóra és küret előtt álló magzatok szívhangját játsza be, másnap Volner ad elő ízes történeteket a Jobbikosok szexuális életéről, harmadnap Gyurcsány olvas fel a diplomadolgozatából a szőlőtermesztés iránt érdeklődőknek és a végén elég lesz egy portás a köztévébe..

BiG74 Bodri 2018.12.27. 16:31:12

@paraszthajszal:
Mire gondolsz, önálló felolvasó estet fognak követelni?
Ez nem elvi kérdés, inkább elvtelenségi.
Mondjuk be sem engedték őket, nemhogy felolvasni. Lehet rosszul szervezték. Kellett volna valamelyik bközép hathatós támogatása, vagy minimum egy tank.

paraszthajszal 2018.12.27. 16:33:48

@Sir Gombóc: „akadályozzák feladata ellátásában”

Itt a hepciáskodó, magukat forradalmárnak képzelő képviselők akadályozták a köztévé munkatársait feladatuk ellátásában, egészen változatos módszerekkel (tömeg felhergelésével való fenyegetőzés, hamis tűzriadó előidézése, MTVA-munkatársak zaklatása). Ezért született az ügyben közel száz feljelentés a renitens képviselők ellen.
www.hirado.hu/kultura-eletmod/teveradio/cikk/2018/12/27/kozel-szaz-esetben-tett-az-mtva-bejelentest-vagy-feljelentest
www.baon.hu/orszag-vilag/feljelentest-tett-az-mtva-az-ellenzeki-kepviselok-tudatos-zavarkeltese-miatt-1662331/

AZ IGAZI HUNGAROFIL 2018.12.27. 16:35:51

@BiG74 Bodri: A libsimédia vezérhajójának, RTL-nek ötször annyi nézője van, mint MTV-nek. - Ha valóban sok emberhez akartak szólni, miért nem az RTL-hez törtek be?

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2018.12.27. 16:37:38

@nemecsekerno_007: A lényeg hogy a fasiszta orbánra a nemzet kisebbsége szavazott. A többi hazugság. Orbánctetű ezért bűnhődni fog, hogy a többséget elnyomja. Ha nem most akkor később, de a v~gzete utoléri. A nemzet többsége nem felejt.

paraszthajszal 2018.12.27. 16:38:04

@BiG74 Bodri: „Kellett volna valamelyik bközép hathatós támogatása”

Speciel pont ezzel (is) fenyegetőztek a T. képviselők, hogy az MTVA munkatársaira uszítják a kint várakozó, bközép-színvonalú csürhét… Tipikus jogállami módszer, mi?

morph on deer 2018.12.27. 16:44:15

@AZ IGAZI HUNGAROFIL:
“az már diktatúra, fasizmus, ugye?”

Valami NEM attól diktatúra vagy fasizmus, hogy ki csinálja, csak szólok!

Az attól az, amilyen.
Ráadásul nem is ízlés kérdése!

Azért mégis hasznos lenne kicsit tájékozódni, ezt most komolyan mondom. Annak, aki belül van, bizonyos dolgok már fel sem tűnnek, mert megszokta.
Annak viszont, aki kívülről látja mindazt ami itt zajlik, ez elég egyértelmű.

Talán ez lehet a baj orbánnál is.
Nagyon elszaladt vele a ló, és nagyon rossz irányba, de neki ez már fel sem tűnik, hiszen mindig “csak egy kicsit” tér el az egyenestől...
Ki tudja.

Mindenesetre ez így nincs jól, akár (majdnem) függetlenül attól is, hogy éppen kinek hívják az aktuális főgecit.

morph on deer 2018.12.27. 16:45:53

@GIeccsertetű:
“orbánra a nemzet kisebbsége szavazott”

És nem csupán ezé a nemzeté, illik nem elfelejteni!

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2018.12.27. 16:47:58

@AZ IGAZI HUNGAROFIL: Az ideális parlament: kormányfő és az egész kormány: orbánctetű. Ellenzék: orbánctetű A képviselők: 199 db orbánc viktor(így kisbetűvel, mert annyit is ér)

morph on deer 2018.12.27. 16:53:36

@AZ IGAZI HUNGAROFIL:
“Majd pont amerikai talmudisták fogják nekünk megmondani, hogy mi a demokrácia...”

Igazság szerint a nudistákat akartuk erre megkérni, de azt mondták, félő, hogy túlságosan is kilógna akkor a khmmm... lóláb, hogy ez tulajdonképpen egy burkolt “orbánegygeci” kampány, tekintve, hogy a vonatkozó felszerelés kendőzetlenül szem elé került volna...

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2018.12.27. 16:55:21

@AZ IGAZI HUNGAROFIL: Jót röhögtem. Mármint azon, hogy a magyar televízió független intézmény. Olyan független mint a tolvaj mészaros, aki csak az állam csöcsét szopja. Ha az államtól nem kapna egy fillért se az a tolvaj, szerintem másnap csődbe menne.

morph on deer 2018.12.27. 17:00:58

@BiG74 Bodri:
“megsértődik ha lenácizzák a kis antiszemitát”

Lehet, hogy egy (jó) új szóra várnak?
A nemzetiszocializmus helyett “népnemzetthy kommunizmus”, aka “orbanizmus” ami kézenfekvőnek látsziik, egyesítve az összes kiemelkedő tulajdonságot...

AZ IGAZI HUNGAROFIL 2018.12.27. 17:01:10

Mivel már sokadszorra csúfosan elbukták a választásokat és már régen senki sem kíváncsi a maguk éceszeire, csak nyugodtan öklendezzenek tovább, rokoni baráti környezetükben! Senki sem akarja meggátolni, megzavarni Önöket ebben. Ha már teljesen belebetegedtek kényszerképzeteikbe, forduljanak szakorvoshoz.

AZ IGAZI HUNGAROFIL 2018.12.27. 17:04:16

The Jew York Times már kinyomoztatta, hogy kik és miért ölették meg Kennedy elnököt és fivérét? Vagy még mindig a tíz helyről lövő magányos gyilkos a hivatalos elmélet?

BiG74 Bodri 2018.12.27. 17:05:39

@AZ IGAZI HUNGAROFIL:
Vicces vagy, de tényleg!
Amúgy a rtl kereskedelmi tv.
@paraszthajszal:
Ön is jól nyomja!
Az megvan, hogy 2006-ban ez nem csak fenyegetés volt? Az is meg van, hogy az akkori keménymag 2010-től felfutott a fityiszes berkeken belül? Vicces mikor égetitek magatokat!

Sir Gombóc 2018.12.27. 17:05:51

@rallus: látom, nem akarjátok megérteni. Semmi ilyet nem írtam. A kiadott pártpropagandát vagytok képes csak felböfögni.

BiG74 Bodri 2018.12.27. 17:09:07

@morph on deer:
Bocsánat, de ez túl intellektuálisra sikerült! Azt hiszem a szar pofozgatásához nincs erre szükség!

Sir Gombóc 2018.12.27. 17:09:56

@AZ IGAZI HUNGAROFIL: orvoshoz neked kell fordulni, többféléhez is, annyi a baj a fejedben.

BiG74 Bodri 2018.12.27. 17:10:32

@Sir Gombóc:
Most úgy csinálsz, mintha nem láttál volna még fityisztrollt.

Sir Gombóc 2018.12.27. 17:12:33

@paraszthajszal: tegyük fel, hogy valóban így volt. Ez esetben miért is nem mehetett be a rendőrség, hogy a feladatát teljesítse? Miért lépett túl a biztonsági őrség a törvényi felhatalmazásán? Erre válaszolj, okoska!

AZ IGAZI HUNGAROFIL 2018.12.27. 17:14:03

@GIeccsertetű: FIDESZ kormány: 1. Megállította Magyarország külföldi eladósodottságának növekedését - ráadásul mindezt mély gazdasági válság közepén. 2. Gyakorlatilag minimalizálta az inflációt. 3. Beindította a magyar gazdaság növekedését. 3. Megszüntette a munkanélküliséget. Munkaerő hiány van. 4. Támogatja a családokat, a lakásépítést, gyermeknevelést. 5. A közműveket visszaszerezte a külföldiektől - a rezsit már 4 éve stabilizálta. 6. A hódoltságban élő testvéreinket minden eszközzel támogatja. - Még sorolhatnám. - Mit tett a mostani ellenzék, amikor kormányon volt? - A fentiek ellenkezőjét! - És csodálkoznak, fasizmust kiáltanak, mert a nép soha többé nem kívánja a maszopnyik fajtát vissza a hatalomba.

Sir Gombóc 2018.12.27. 17:16:41

@AZ IGAZI HUNGAROFIL: mert ők maguktól is beszámolnak róla, pedig csak egy kereskedelmi vállalkozás, ami eleget tesz a törvény által előírt közszolgálati kötelességeinek, ellentétben a köztévével, ahol még annyi látszatja sincs hiteles tájékoztatásnak, mint az RTL-nél? Miért csinálsz magadból hülyét?

Sir Gombóc 2018.12.27. 17:18:50

@BiG74 Bodri: ja, nem, csak szórakoztat az együgyűségük. :-))

okleveles naiv 2018.12.27. 17:21:29

@Tangooo: Vagy csak túl sok az innen is, onnan is átvett elem, ezért nem definiálható egyértelműen, hogy fasiszta, v náci rendszer épül ki. Nem olvastam a Yale tanulmányt, passz, hogy miért a fasizmus jellemzőit találták meg. Az utóbbi idők mogyoróországi történései sajnos inkább a náci németország kiépülésével mutatnak hasonlóságokat - annak gazdasági ereje nélkül.

marosy 2018.12.27. 17:21:37

A liberálbolsevik tetűhorda már 8 éve nem bírja feldolgozni a sorozatos buktákat és Orbán leszopását. Get over it.

BiG74 Bodri 2018.12.27. 17:23:44

@Sir Gombóc:
Hát nehéz eldönteni, hogy csak okoskodó hülyék, elhivatott fityiszrabszolgák, vagy fityiszes médiamunkások.

morph on deer 2018.12.27. 17:36:40

@marosy:
“...és Orbán leszopását. Get over it.”

Dehogy, a világért sem zavar!!
Hova gondolsz!
Szopjad nyugodtan tovább, - már felvettem a fülvédőt, szóval csattoghatsz, szürcsölhetsz kedvedre..

AZ IGAZI HUNGAROFIL 2018.12.27. 17:38:41

@Sir Gombóc: RTL kereskedelmi-politikai vállalkozás. A tulajdonosa Bertelsmann cég, melyet birtokló Mohn családot - a megszálló amcsik - annak náci múltjával zsarolva saját szócsövükké tették.

AZ IGAZI HUNGAROFIL 2018.12.27. 17:44:25

Az, hogy USA, a kamudemokrácia, aljas diktatúra, mely bármely országban felkeléseket, polgárháborúkat, háborúkat szít, bármely országot megtámad, kőkorba bombáz, ha éppen úgy van kedve, az micsoda? Nos, ez a fasizmus!

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.12.27. 17:48:16

@AZ IGAZI HUNGAROFIL: "Az az Oroszország, melyet nem tudott megadásra késztetni Európa egyik ura sem, sem Napoleon, sem Hitler, azt pont az olajár fogja bármitől is visszatartani?"

Igen. Mivel Oroszország gazdaságilag nudli, egy alacsony olajár jobban visszatartja az agressziótól, mint Napoleon és Hitler együttvéve.

AZ IGAZI HUNGAROFIL 2018.12.27. 17:52:15

Az ellenzéknek, (Vad Szellenzék) azon kívül, hogy örök időkre kibukott a hatalomból, tulajdonképpen mi baja van? Milyen elképzelései vannak, mit szeretne? Válassza meg őket a nép az országház örökös bohócainak és kapjanak állami bohóc jelmezt?

BiG74 Bodri 2018.12.27. 17:54:52

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
Tegyük hozzá, hogy napóleont az orosz tél verte szarrá, nem a hős ruszki csapatok. A német erőket pedig hitler ostobasága véreztette ki, pedig gyakorlatilag péppé zúzták a komcsi sztálin nyomorországát.

BiG74 Bodri 2018.12.27. 17:56:53

@AZ IGAZI HUNGAROFIL:
Sajnos az ország háza már tele van fityiszes bohócokkal, egy örökös főbohóccal az élen.

AZ IGAZI HUNGAROFIL 2018.12.27. 17:59:07

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Oroszország teljes elszigetelése, legyengítése - a szomszédos tízszeres lakosságú Kína robbanásszerű erősödése mellett nem tűnik okos világpolitikának. - Ukrajna ügyében USA-nak alkut kellene kínálnia az oroszoknak. Elfogadják a határokat, de az új határt ENSZ csapatok ellenőrizzék, mindkét ország vonja vissza katonáit 100 km-rel. Ukrajnát nem veszik föl NATO-ba és az ukrán hadsereg nem vehet részt közös hadgyakorlaton NATO-val. NATO nem lépheti át Ukrajna határait.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.12.27. 18:00:40

@AZ IGAZI HUNGAROFIL: "FIDESZ kormány: 1. Megállította Magyarország külföldi eladósodottságának növekedését"

Féknyúz. Jelentősen növelte. Az utóbbi években azonban az EU-segúly miatt a GDP nagyjából olyan gyorsan nő, mint az adóssás.

"ráadásul mindezt mély gazdasági válság közepén."

Féknyúz. Rég nem látott erősségű és hosszúságú világgazdasági konjunktúra van.

"Gyakorlatilag minimalizálta az inflációt."

Féknyúz. A rég nem látott erősségű és hosszúságú világgazdasági konjunktúra miatt alacsony a kamatláb és az infláció. Azért az a 3% infláció (valójában 5%) nem piskóta egy ilyen kedvező gazdasági környezetben.

"Beindította a magyar gazdaság növekedését."

Féknyúz. Nem is értem, honnan veszel ekkora butaságot.

"Megszüntette a munkanélküliséget."

Féknyúz.

"Munkaerő hiány van."

Igen, 2010 óta megnövekedett a magyar migráncsok száma, sok fiatal elmenekült az orbáni diktatúra elől.

"Támogatja a családokat, a lakásépítést, gyermeknevelést."

Féknyúz. Csak a tehetősebb családokat támogatja. Ha szegény családba születtél, akkor szegény leszel te is, ah felnősz. Nagyot nőtt az pország kettéosztottsága.

"A közműveket visszaszerezte a külföldiektől"

Ez igaz. Nem lehet tudni, megérte-e.

"a rezsit már 4 éve stabilizálta."

Igen, csökkenő nemzetközi árak mellett sem csökkentette az árakat.

"A hódoltságban élő testvéreinket minden eszközzel támogatja."

Féknyúz. Például az ukrán nyelvtörvény ellen nem okos politikát használ, hanem blokkolja az euro-atlanti integrációjukat, amivel nem segít a magyar testvéreinken.

"Még sorolhatnám."

Tudsz még sok hazugságot? Gratulálok.

"Mit tett a mostani ellenzék, amikor kormányon volt?"

Mikor volt a kétfarkú kormányon?

Mikor volt az LMP kormányon?

Mikor volt a Momentum kormányon?

Mikor volt a Jobbik kormányon?

Te nem vagy magadnál.

AZ IGAZI HUNGAROFIL 2018.12.27. 18:03:32

@BiG74 Bodri: Az oroszoknak is tél volt nemcsak Napoleonnak! Föladták Moszkvát, de nem adták föl az országot. Napoleon utánpótlását fölszámolták, hadait hazafelé apránként szétverték...Hitler követett el hülyeségeket, pld. hogy a japánoktól sajnálta SZU csendes óceáni partvidékét, de az oroszok gigantikus hadiipara és az orosz katonák létszámának és kényszerű kitartásának is köszönhető az orosz győzelem...

AZ IGAZI HUNGAROFIL 2018.12.27. 18:06:56

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: A mostani csoportocskák egy és ugyanazon rokonságból szerveződtek, mint maszopnyikok. Új álarcok kellettek.

AZ IGAZI HUNGAROFIL 2018.12.27. 18:25:20

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: 1. 2010-ben FIDESZ 80,5% adóssági rátával vette át a kormányzást és 2017. végére 73,6%-ra szorította le azt. - Csak az utóbbi években lett gazdasági fellendülés. A kormányváltás után még évekig válság volt. 2. 6%-os inflációt örökölt FIDESZ, ami most már csak 3%. 3. "Hasít a magyar gazdaság, rég volt ekkora növekedés - HVG" - Nem én mondtam...4. FIDESZ visszaszerezte a maszopnyik banditák által külföldi rokonaiknak átmutyizott közműveinket. - 4 ÉVE NEM NŐTT A REZSI! - Ez magának semmi? 5. Munkaerő hiány: A gyurcsányválság okozta példátlan válság, munkanélküliség belesöpörte a magyar munkavállalók jelentős részét az 500 milliós EU éppen akkor megnyíló feneketlen munkaerő piacába...Horvátország sokkal rosszabbul járt, már lassan működésképtelenné válik...Stb. - Egyetlen igaz érve sincsen.

AZ IGAZI HUNGAROFIL 2018.12.27. 18:32:10

A balfékek oktatása mára befejeződött. Jó éjszakát kívánok!

Kunhallmi Agnes 2018.12.27. 18:37:19

"Magyarország új típusú egypártrendszer vagy szimplán fasiszta?"

Termeszetesen fasiszta. Mar a kerdes is felhaborito, hat mi mas lenne, mint fasisztanacirasszista es persze holokauszt is van.

Ellenzéki BOHOC kommandó 2018.12.27. 18:47:25

Uristen a Nyujork Tajmsz mar megint megirta hogy diktatiura van. Most milesz velunk ?

Orbán 1 GÉNIUSZ 2018.12.27. 19:06:16

"Spinnewijn azt gondolja, hogy lakást adni sokkal gazdaságosabb volna ezeknek az embereknek, mint bíróság elé citálni, majd becsukni őket. "

Hat ez fantasztikus mekkora otlet, hat hogy ez nekunk nem jutott idaig eszunkbe. Nem talalok szavakat, nekunk is nagy szuksegunk volna par ilyen zsenialis nyugati liberalis gondolkodora, mert akkor nem itt tartanank.

taga20 2018.12.27. 19:10:55

@Orbán 1 GÉNIUSZ:

o1G!

mennyiért szopsz, me látom bevállalós vagy?

nemecsekerno_007 2018.12.27. 19:14:46

@GIeccsertetű: "A lényeg hogy a fasiszta orbánra a nemzet kisebbsége szavazott."

Ja igen, ezért van kint a többség már hetek óta az utcán. Ja, nem! Muhahahahahaha!!!!

taga20 2018.12.27. 19:17:00

@nemecsekerno_007: na befutottál te is, aki a legéletlenebb kés a fityeszmaffia fiókjában?:))

morph on deer 2018.12.27. 19:37:15

@AZ IGAZI HUNGAROFIL:
“...bármely országot megtámad, kőkorba bombáz, ha éppen úgy van kedve, az micsoda? Nos, ez a fasizmus!”

Pedig volt már rá egy egész órád, hogy utánanézz... Igaz, ahhoz nem elég az írást ismerni, hogy érjen is valamit.

Badarságokat beszélsz, de az istennek sem akarsz leállni vele, - talán mert még nem járt le a munkaidő?

Ez agresszív imperializmus, és semmi köze a fasizmushoz. Attól még nem fáj kevésbé, de nem az, ráadásul más kategória.

A bánatért kell hülyeségekkel érvelni, amikor a valóság legalább ugyanúgy megfelel ugyanarra a célra?

orbántrollirtó 2018.12.27. 19:39:08

@nemecsekerno_007: Te hitvány bértrollnok. Takarodj vissza tolvaj gazdádhoz te ócska orbánszolga, a hazugságaid csak szennyezi a szabad sajtót.

orbántrollirtó 2018.12.27. 19:42:23

@Orbán 1 GÉNIUSZ: Te ocsmány orbánszolga. A gazdád egy geci. Az egész ország tudja. Így hát nyugodtan viselheted az O1G kitűződ, majd takarodj szépen valamelyik mészáros újság felületére, te nyomorult alak.

BiG74 Bodri 2018.12.27. 19:57:55

@AZ IGAZI HUNGAROFIL:
Off. Te a történelemhez is hülye vagy.
A ruszkik iszonyatos méretű támogatást kaptak a szövetséges erőktől. Saját megkínzott embereik tízezrével álltak a németek oldalára. A hősies ruszki vágómarha volt a saját földjén. Hitlert több alkalommal követett el baklövést a keleti fronton, óriásit a sztálingrádi presztízs csatában, paulus odavetésével, és a többi, és a többi.
Az meg, hogy a ruszkinak is tél volt, az kurvára értelmezhetetlen ebben az összefüggésben. A szovjetek nagyságáról árulkodik a finnek elleni agressziójuk eredményessége.

Orbánék Moszkva fele menekülnek! 2018.12.27. 20:06:05

@Ellenzéki BOHOC kommandó : "Uristen a Nyujork Tajmsz mar megint megirta hogy diktatiura van. Most milesz velunk ?"

Veled semmi te anyaszmorítóan segghülye Putyin bértrollja. maradsz Orbansiztánban a következő 20 évben is röghöz között heti 400 túlórás hasznos hülye NER cselédnek.
A nyugati libsik meg csókolnak téged a jóléti államokból.

Orbánék Moszkva fele menekülnek! 2018.12.27. 20:12:17

@AZ IGAZI HUNGAROFIL: "2010-ben FIDESZ 80,5% adóssági rátával vette át a kormányzást és 2017. végére 73,6%-ra szorította le azt. "

Miközbnen lenyúltak a magyar emberektől 10% GDP-nyi manyup vagyont meg 15%-nyi megszorítást és kövertáltál az egészet a maguk privát vagyonává államadósság csökkentés helyett.

Te meg mint a társadalom legostobább lénye, örülj neki, hogy a lenyúlt ezer milliárd forintokból az orbán banda hajlandó volt 2-3%-ot abból adósság csökkentésre fordítani.

Orbánék Moszkva fele menekülnek! 2018.12.27. 20:16:27

@AZ IGAZI HUNGAROFIL: "W5. Munkaerő hiány: A gyurcsányválság okozta példátlan válság, munkanélküliség belesöpörte a magyar munkavállalók jelentős részét az 500 milliós EU éppen akkor megnyíló feneketlen munkaerő piacába.."

Persze te szintén anyaszomorítóan hülye troll, 2011-re mást se zúgott a fideszmaffia propaganda, hogy az IMF-et kifizettük, a magyar Gyorsnaszád hasít a leggyorsabban Európában és Orbanisztánban Tündérmese zajlik le. Miközben a Nyugat belefulladt a válságba.

Te szerencsétlen segghülye illiberált troll, akkormost ki nagyon hülye a történelem magyarázásból, te vagy orbánék?

látjátok feleim szümtükkel 2018.12.27. 20:29:36

@David Bowman:

Pedig nincs is infláció. Igaz, hogy alig látni ebben a nyugalmas karácsonyi időben embert az utcán. Előbb nem értettem mi az oka, aztán elmagyarázták, hogy nem mernek utcára jönni a nagy dübörgéstől. Milyen dübörgéstől, értetlenkedtem, mire elárulták, hogy a gazdaság dübörgésétől.:D

vénkujon 2018.12.27. 20:31:35

végre kibasztátok innen birkát? aztán most biztos ment az origora kommentelni. üdvözítem a dolgot, hisz annyira nem jönnek be neki a libsi-vívmányok:D de azért majd engedjétek vissza, hadd ríja ki magát itt

Belzebubo 2018.12.27. 20:32:11

@Belzebubo: folyt.: a németjei és az angolok/franciák se foglalkoztak vele, amig meg nem támadta a lengyeleket. A viktátor most vett 44 hk-t. Vajon ki ellen?

taga20 2018.12.27. 20:35:45

@vénkujon: szerintem az a baja birkának, hogy egy libsi se bassza meg.
érzékeny szegény szerintem:)))

vénkujon 2018.12.27. 20:37:35

@taga20: támogatnám ezt a különös emberkísérletet. ajj. hogy rína már otthon, hogy nem kommentolhat!:(

taga20 2018.12.27. 20:51:49

@vénkujon: hallod az mekkora állatkínzás lenne, ha birkát egy hétre eltiltanák a kommenteléstől!:)))

mekzakkanna szegény pára, mint sanyi a ló:)

arturdent 2018.12.27. 20:54:05

Végre előjött a fasiszta kártya, már azt hittem el lett felejtve, de tévedtem.

vénkujon 2018.12.27. 20:57:49

@taga20: atto tartok, hogy ellörántaná a libschi-kártyát, és azzal hadakozna. lássuk be, hógy ez övön aluli lenne a részérő! én nagyon szégyenleném magam

morph on deer 2018.12.27. 21:18:32

@Belzebubo:
“ A viktátor most vett 44 hk-t. Vajon ki ellen?”

Gondolom, akitől való félelmébrn a várba költözik. Az meg te, meg én. Meg még páran, akiket zavar, hogy már megint orosz gyarmat leszünk, ráadásul csak némi jattért, a “családnak”.
Úgy is mint “il famiglia”.

Egyébiránt ez a több légy egy csapásra

morph on deer 2018.12.27. 21:21:15

Mondom “több légy egy csapásra” megoldások egyike: a németeknél jó pont, a néppárt is a seggén marad, a Nato szája ideiglenesen befogva, neki meg van mivel megvédenie orbanisztánt a magyaroktól.
Ügyes, - mondaná Kohn bácsi...

Belzebubo 2018.12.27. 22:31:52

@morph on deer: erre már én is gondoltam. Tien an men tér 2.0 . Valamelyik consiglioréja nem oly rég meg is koszorúzta az ottani hôsök emlékmûvét

BiG74 Bodri 2018.12.27. 23:11:53

@taga20: @vénkujon:
Ne szórakozzatok már, egy ideje egy bűzlő szarkupac is kívánatosabb volt már, mint a birca féle ideokádások!

csakegyvalaszto 2018.12.27. 23:31:17

@AZ IGAZI HUNGAROFIL: Elolvasva a megnyilvánulásaidat, köszi! Rég olvastam ennyi sületlenséget, feldobtad az estém. :)

csakegyvalaszto 2018.12.27. 23:37:38

"újra Nobel-békedíjra jelöltetné Orbánt a Honfoglalás 2000 "
Basszus, így év végére mindenki megbolondult? Lehet rá kővel is szavazni?

magyarparaszt 2018.12.27. 23:49:22

Orbánisztán szimplán fasiszta. Ezért van szüksége a mértéktelen hazudozásra és a csőcselék szavazatára.

magyarparaszt 2018.12.27. 23:50:53

@balfaszokkal sáncoló: Úgy ferdítesz, mintha az életed függne tőle. Valszeg így is van...

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.12.28. 00:27:59

@balfaszokkal sáncoló: "Ferdinand Marcos és Augusto Pinochet esetében nem voltak ennyire érzékenyek" - Jó hasonlatot találtál Orbánhoz.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.12.28. 00:32:08

@AZ IGAZI HUNGAROFIL: "gyurcsányválság okozta példátlan válság, munkanélküliség belesöpörte a magyar munkavállalók jelentős részét az 500 milliós EU éppen akkor megnyíló feneketlen munkaerő piacába" - Te barom! A legtöbb magyar 2015-ben ment ki, te faszfej!

Orbán 1 GÉNIUSZ 2018.12.28. 01:22:39

Ne busuljatok libuskaim, igaz hogy fasiszta diktatura van, de mostmar hamarosan ugyis foldbe all a gazdasag, valoszinuleg a jovoheten es meg az uniobol is kizarnak minket.
Es akkor vegre ti jottok, hozhatjatok az arabjaitokat, vegre lesz elege szavazotok.

n3spr3ss0 2018.12.28. 05:54:17

Még ezek a fasiszta faszkalapok siránkoznak Trianon miatt, pedig akkor is tele volt a töke a világnak a hasonló "magyar" hazafiakkal, aztán gyorsan helyre tették őket.

DFK 2018.12.28. 07:03:57

Ugye milyen igaza volt Csurkának: régen az volt az antiszemita, aki nem szerette a zsidókat; ma az az antiszemita, akit nem szeretnek a zsidók.

DFK 2018.12.28. 07:05:21

@n3spr3ss0: ugye semmi olyat sem használsz, ami Trianon előtt épült?

apro_marosan_petergabor 2018.12.28. 08:31:17

A nyugati libero-establishment sajtónak folyamatosan szállítja a nyersanyagot a hazai Kúnbéla- Rákosi-Pétergábor-Kádár-Aczél-Pető-Bauer-Apró-Gyurcsány AVH-s gyökerű szadesz és holdudvara/sajtója (ami ma persze az utódpartokban manifesztálódik) összekapaszkodva a Soros féle NGO-s világgal.
A szabadnépes szintű és igényű "nyersanyagból" - nevezzük inkább hazugságoknak - a hasonló felkészültségű, de direkt infóval nem redelkező média világ elképesztő sületlenségeket és baromsáágokat ír össze, gátlások nélkül.
Még jó, hogy ehhez a MÉH hulladékhoz nem kell ténylegesen papírt elhasználni, legalábbis nem annyit - mert jó része a Neten van.
Szűkölnek a kommunisták, mert nem kellenek a választóknak, szűkölésük a nyugati establishmentben meghallgatásra talál, ez nem csoda, hiszen ez a brancs nem átallott anno sem a kommunistáknak dolgozni, a hidegháború idején (atomtitok kiadása a SZU-nak, s más katonai titkok ellopása) - akkor, amikor a rendes emberek mindent elkövettek, hogy gyengítsék a kommunizmust... nos akkor ők a demokrácia ürügyén hazát árultak. Most is ezt teszik.
Természetesen szomorú az, hogy a nyugati sajtót(egy részét) valójában kézzel vezérelhetik a Soros félék, illetve azok Soros által kitartott magyarországi sajtómunkásai. A pár napja kitört Spiegel-botránynál - melyél az USA is felháborodottan kapta fel a fejét - bele láthattunk a nyugati ballib sajtó munka módszereibe - fake news gyártás, etikai gátlások nélkül - s amit láthattunk az a jéghegy csúcsa volt...
Mi ezt a jelenséget régóta ismerjük - a Sargentini jelentés ennek a "munkának" az EUs, politikai vetülete volt, politikai riport tények nélkül, vagy hamisított tényekkel, tovább torzított értékeléssel - de ennek ellenére elszomorító, hogy erre a munkastílusra rá lehet venni a nyugati újságírók egy részét.
Ulfkotte évekkel ezelőtt felhívta erre a jelenségre a figyelmett a "Megvett újságírók" könyvével - mely megmutatta ennek a média tevékenységnek okait, hátterét, rendszerét.
Magyarországon egy kicsi jobb ennél a helyzet, szélesebb a paletta, kellő merítéssel az ember tud tájékozódni - itt inkább az a furcsa, hogy majd 30 évvel akommunizmus bukás után még mindig ekkora tere van a bevezetőben említett bolsevik újságírói vonalnak.

AZ IGAZI HUNGAROFIL 2018.12.28. 08:42:42

@balfaszokkal sáncoló: És Szaud-Arábia kannibál-stílusú kormányára?

Gandosz 2018.12.28. 08:52:11

"az amerikai German Marshall Alap szakértője"

ennyi elég is ahhoz, hogy ami utána következik, azt a liberálfasiszta csürhe elfogult, hiteltelen véleményeként kezeljük

Orbán 1 GÉNIUSZ 2018.12.28. 09:13:54

@apro_marosan_petergabor: "A nyugati libero-establishment sajtónak folyamatosan szállítja a nyersanyagot a hazai Kúnbéla- Rákosi-Pétergábor-Kádár-Aczél-Pető-Bauer-Apró-Gyurcsány AVH-s gyökerű szadesz és holdudvara/"

Ja az evtizedek ota ismert modszer. Irnak valami magyar gyalazo ocsmanysagot, megjelentetik a nyujork tajmszban, majd, majd hivatkoznak ra, hogy meg a nyujork tajmsz is megirta, hogy milyen borzalom van itt nalunk. :)) Ez megy minimum 30 eve libbanteknal.

AZ IGAZI HUNGAROFIL 2018.12.28. 09:17:24

Egyik nagyhatalom, régi szuperhatalom vagy gyarmattartó sem az emberi jogok védelmének hőse. Ezt a kamu érvet legföljebb ellenfeleinek lebunkózására használja, mint a lényegében cionáci bábállam, USA esetében láthatjuk a félhivatalos szócsövének, The Jew York Times-nak kötelező háromnaponkénti okádásakor...USA fölfalta Mexikó jelentős részét - (Mikor is akarják visszaadni a nagy demokraták?) Vagy másfél száz éve
félgyarmati státuszban tartja dél-Amerikát, Kubától elrabolták Guantanamo-t, Vietnámot vagy tíz éven keresztül napalmozták, bombázták vissza a kőkorba, - a legjellemzőbb példa az USA ördögi mivoltára, hogy karácsonyi ajándékként rommá szőnyegbombáztatta Hanoit...Mi csak azért tartjuk őket, hogy távol tartsuk a másik veszélyes főgonoszt, a pulzálva táguló, a szomszédaiból magát a világ legnagyobb országává zabáló Orosz Birodalmat...USA elvtelen, tömeggyilkos, II. világháborús rémtetteit se hagyjuk ki! - Szándékosan kiprovokálták, valósággal kierőszakolták Magyarország német megszállását a Bodyguard hadművelet keretében (1944.március 18-án), hogy kb. 100 000 német katonát lekössenek, amikor majd június 6-án partraszállnak Normandiában...A magyar politikusok pedig figyelmeztették az amerikaiakat, hogy borzalmas következményei lennének a német megszállásnak, Dulles csak annyit válaszolt, hogy - "Könyékig vagyunk a vérben, néhány százezer élet ide-vagy oda nem számít.(!)" Tehát USA erőszakolta ki a német megszállást, tudva, hogy akkor holokausztolni fogják a zsidó származású magyarok jó részét, ezért USA legalább annyira felelős a holokausztért, mint a németek! - A német civil városok, a félmilliós Drezda szőnyegbombázással való holokausztolása miféle emberjogi cselekedet volt? Nagaszaki és Hirosima atombombával való holokausztolása miért is kellett?

AZ IGAZI HUNGAROFIL 2018.12.28. 09:20:28

Az USA, ez a végletekig erkölcstelen patkány fajzadék akar bennünket a szabadságra, demokráciára tanítani? Bennünket, akik majd fél évezredes gyarmati sors, függés alatt folyamatosan harcoltunk a szabadságért?

AZ IGAZI HUNGAROFIL 2018.12.28. 09:36:00

@AZ IGAZI HUNGAROFIL: Aki többet akar tudni a dologról, annak ajánlom az Indiana University Bloomington történészének , Borhi Lászlónak - Nagyhatalmi Érdekek Hálójában - című munkáját.

yourmomtits 2018.12.28. 09:40:01

@Belzebubo: ellenetek. azok lánctalpjaival fogunk a Hősök terén széttrancsírozni titeket.

AZ IGAZI HUNGAROFIL 2018.12.28. 09:51:12

@yourmomtits: Karácsonykor hazaengedni egy ilyen súlyos esetet!

Gandosz 2018.12.28. 09:58:30

@AZ IGAZI HUNGAROFIL: Az Usa rabszolgatartó, rasszista, cionista, indiánírtó hagyományokkal rendelkező, mindössze 230 éves ország, Magyarországhoz képest egy semmi.

AZ IGAZI HUNGAROFIL 2018.12.28. 11:34:05

Mindenki mindent megértett?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.12.28. 11:44:42

@AZ IGAZI HUNGAROFIL: "Mindenki mindent megértett?"

Rajtad kívül szerintem mindenki. :))

Void Bunkoid 2018.12.28. 11:57:11

Szomorú, amit mondok, de Magyarországnak nem való liberális demokrácia.

Forradalmat csinálni, lázadni már birkák vagyunk, mert gyakorlatilag amióta az ország létezik, bármilyen forradalom, lázadás jellegű megmozdulás azzal végződött, hogy a regnáló hatalom nemcsak hogy (többnyire külső hatalmas barátok segítségével) viszonylag villámgyorsan leverte, de utána még igen brutálisan meg is torolta - többnyire nemcsak a közvetlen hangadókon, de az egész népen.

Viszont cserébe kifejlődött a "fifikás", "csavaros észjárású", "a jég hátán is megélő" magyar, legalábbis mi ezt pozitív értéknek tudjuk be, ami passzívan hátráltat-károsít mindenféle hatalmat. Igazából nem fifikás meg csavaros eszű, hanem hátbaszúrós, lopós, adócsaló, megkerülős-kiskapuzós nép vagyunk, a legalsóbb szintekig, nemcsak a politikusok. Minden lehetőséget kihasználunk, hogy ne kelljen fizetni, hogy ingyen legyen, hogy áfanélkül, hogy ne kelljen kivárni a sort, satöbbi, satöbbi. Politikuséknál ugyanez megy, csak nagyban.

Ezért nem való liberális demokrácia nekünk, mert a politikusaink is közülünk kerülnek ki. Liberális berendezkedésű államban még nagyobb a szabadság, több mindenre van lehetőség, és amint valaki pozícióba kerül, azonnal lopni-csalni-kiskapuzni-ingyenélni-élősködni kezd. MINDENKI.

Majd ha erről leszokunk, és megtanulunk becsületesnek lenni, majd akkor eljöhet a liberalizmus ideje is.

Namir 2018.12.28. 13:00:40

"Magyarország új típusú egypártrendszer vagy szimplán fasiszta?"

Egyik sem.
Csupán van egy stupid ellenzék stupid médiával és "újságírókkal", és ők együtt, "összefogva" pótcselekvésként mindig másokat okolnak, hibáztatnak, ócsárolnak, vádolnak hamisan, ahelyett, hogy magukba néznek, hogy megállapítsák, hol és hogy rontották el, és fejlődnének, felnőnének a feladathoz.

Magyarország Europa jövője. 2018.12.28. 13:12:58

@Void Bunkoid: A liberális demokracia SENKINEK SEM VALÓ. Mert az egy tőmeggyilkos elmebeteg ideológia. Mit szeretnének az liberálisok ? Ideküldeni több milliárd arabot, és lemészároltatni velük a keresztényeket. És kivannak akadva, hogy mi ezt nem szeretnénk.
Láthattuk, hogy 2006-ban is mit műveltek a liberálisok. embereket vakítottak, csonkoltak, kinoztak, sosem látott mértékú szadista brutalítással gyilkolták az emberket.
Azok akik most színjátékot játszva köhögnek a könnygáztól, 2006-ban ezres nagyságrendben követték el, az EMBERISÉG ELLENES BŰNTETEKET KEGYETLENKEDÉSEKET .
A liberalizmus senkinek nem való.

AZ IGAZI HUNGAROFIL 2018.12.28. 13:22:16

@Void Bunkoid: Legjobb ha először maga mutat példát, hogyan kell becsületesnek, tisztességesnek lenni és eltakarodik innen a rágalmazó, nemzetgyalázó nézeteivel.

AZ IGAZI HUNGAROFIL 2018.12.28. 13:27:55

@apro_marosan_petergabor: A magyarázat az, hogy itt nem rendszerváltás, hanem csak rendszervedlés történt. A libsi-bolsi maffia más neveken hatalomban maradt.

Void Bunkoid 2018.12.28. 14:00:31

@AZ IGAZI HUNGAROFIL: sajnos ez - akárhogy is tagadod, nem látod a szemellenződtől - így van. A saját munkahelyemen is rengetegszer látom - én magam nem teszek így különben - hogy a dolgozók a céges telefonnal privát szarokat intéznek folyamatosan (használtautó-tulajdonosok felhívogatásától az ipari mennyiségű privát fénymásoláson át egyenesen a céges eszközök privát fusimelóra használgatásáig terjedően) természetesen a cég kontójára, hazaviszik az evőeszközt a konyhából, a budipapírt a mosdóból, satöbbi. Na erre gondoltam.

Ha szerinted ez helyes, akkor képzeld el azt, hogy felújíttatod a lakásodat éppen, és mondjuk a gázhálózat újrakötésénél megjön a két-három melós - akinek te amúgy fizetsz, mint a katonatiszt, hogy elvégezzék a melót, nekiállnak kötögetni, aztán miután a kazánt még nem kötötték be, de a tűzhelyet igen, nekiállnak pörköltet főzni. A te hűtődből elővett húsból, a te tűzhelyeden, és te fizeted a gázt meg a jó kis rezsióradíjukat azért, hogy főzőcskézzenek a te kontódra.

Na ugye hogy nem erre szerződtél velük.

morph on deer 2018.12.28. 21:36:26

@AZ IGAZI HUNGAROFIL:
“A libsi-bolsi maffia más neveken hatalomban maradt.”

Hát éppen ez az! Most nemzeti kereszténydemokratának hazudja magát, de ugyanazt az ótvaros demagóg dumát nyomja, mint ötven éve!

Akkor is azt hallottuk, hogy haldoklik a nyugati kapitalizmus, akkor is a tőkés kizsákmányolók ellen kellett küzdeni, akkor is az oroszok seggét kellett nyalni mindenáron, és akkor is kiröhögtek a forintoddal a világ bármelyik pontján, и так дальше...

A kommunista Kína a barátunk, és most már lassan Nagy Imre is ugyanolyan ciki, mint akkor volt, és “majd” jobb lesz itt az élet, és “majd” ripsz-ropsz utolérjük - az amúgy haldokló - Nugateurópát, mert nálunk amúgy száguld a gazdaság...

Szóval ugyanaz a komcsi bagázs van hatalmon, csak kissé átsminkelve, pár piros-fehér-zöld dekoráció itt-ott, és már megy is minden tovább, a lenini úton!

Szóval ebben teljesen igazad van!

morph on deer 2018.12.28. 21:44:42

@Magyarország Europa jövője.:
“2006-ban ezres nagyságrendben követték el, az EMBERISÉG ELLENES BŰNTETEKET”

Á, dehogy, rosszul tudod!
Emberiségről szó sem volt, csak valami fideszesnek látszó csőcselék vadbarmok törtek-zúztak, gyújtogattak, romboltak!
Képzeld, még a térkövet is felszedték, meg egy tankkal is próbáltak embereket legázolni, ami hálisten nem sikerült nekik...
Mondom, “emberiség” ellen akkor is csak azok sötét bunkók támadtak, azok meg most szerencsére nincsenek a tüntetők között, megnyugodhatsz!

2018.12.29. 00:48:17

@morph on deer:

Nagyon szórakoztatóak az emberiség elleni bűntettek típusú népmesék. Az ezres nagyságrend hab a tortán. )))
süti beállítások módosítása