B1 blogcsalád



Átlagos pénteki nap: összeszedtük a pártállam mai uszításait, hazugságait és lopásait

2018. november 23. - Mr Flynn Rider

Orbán Viktor bődületeset hazudott Gruevszkivel kapcsolatban, Dúró Dóra a nem létező burkás nők ellen visel hadjáratot, Mészáros Lőrincék luxushotelt építenek egy kemping helyére a Balatonnál. És ez még nem minden.csak_a_fidesz.jpg

Átlagos pénteki nap: a miniszterelnök az adóforintjainkból felépített közmédiában alákérdezős-benyalós kérdéseket kap egy propagandistától, majd

folyékonyan hazudik a mikrofonba.

A miniszterelnök arra hivatozik Gruevszki menedékkérelmével kapcsolatban, hogy a volt macedón kormányfő annak idején segített megvédeni Magyarországot a menekültáradattól.

„Én ismerem ezt az embert, nélküle sokkal nehezebb lett volna megvédeni Magyarországot a menekültektől, kerítést épített és feltartóztatta a menekülteket. Gruevszkire mi úgy tekintettünk mint szövetségesünkre”

- ezt mondta a péntek reggeli rádiós beszédében a kormányfő.

A tények kedvéért: a magyar határon a kerítés 2015. augusztus 29-ére épült ki. Október közepére megszűnt dél felől a menekültek beáramlása (mellesleg: a kormány azóta törvénytelenül tartja fönn a „tömeges bevándorlás okozta válsághelyzet”-et, hiszen nincs tömeges bevándorlás). Ehhez képest a macedón határkerítés 2016 tavaszára készült el, de a hírek még azon is többször átmentek csoportosan a menekültek.

(Kósa Lajost meg sem említjük, aki értetlenkedett egyet az ismét fideszesre állított HírTV-ben, hogy miért pont erről az ügyről kérdez mindenki.)

Átlagos pénteki nap: Dúró Dóra valahogy fel szeretné hívni magára a figyelmet és megpróbál xenofóbiában versenyre kelni a nácikat is megszégyenítő Fidesszel. A Jobbik egykori és a Mi Hazánk nevű szélsőjobbos párt jelenlegi képviselője Facebookon írta meg, hogy elindított egy törvénymódosítási folyamatot, aminek az a célja, hogy betiltsa Magyarországon a burkaviselést. Ugyan egy kezünkön meg tudjuk számolni, hány nő visel burkát Magyarországon, de az Országgyűlés Honvédelmi és Rendészeti Bizottságának ülésén Dúró javasolta, hogy szavazzanak a szabálysértési törvény módosításának törvénytárgysorozatba-vételéről. A bizottság fideszes képviselői megszavazták csont nélkül, az ellenzék nem volt jelen. (Korábban megírtuk: a Mi Hazánkat valószínűleg a Fidesz hozta lére a Jobbik és a szélsőjobboldal uralására.)

Az indoklás felül a szokásos-fideszes terrorral riogatós propagandavonatra: a politikus szerint a teljes testet fedő burka alkalmas arra, hogy terrorcselekmények elkövetésekor álcának használják, ezért a viselése túl nagy kockázatokat rejt magában.

Átlagos pénteki nap: végigfut a magyar sajtón a 888 nevű szélsőkormánypárti propagandaoldal felhívása (G. Fodor Gábor szerkesztésében, Habony Árpád tulajdonában), melyben arra kérik az egyetemistákat, hogy ha elegük van az egyetemükön zajló „kéretlen baloldali politizálásból”, akkor egy megadott emailcímen

jelentsék fel tanáraikat.  

A felhívás előzménye, hogy a múlt héten megjelent egy hazugságoktól hemzsegő, uszító hangvételű cikk az oldalon, melyben az ELTE BTK elsőéves diákja, Zelenka Dóra arról írt, hogy az ELTE „már a gyakorlatban is a balliberális eszmék szócsöve lett, a kormányellenes propaganda beszőtte magát az órák tematikái közé is”. Utoljára ilyen cikkeket a negyvenes-ötvenes években olvashattunk Magyarországon, amikor a zsidók, a kommunisták, vagy éppen a kulákok ellen uszítottak.

Átlagos pénteki nap: a magyar külügyminiszter, Szijjártó Péter visszaszólt a kormánya által leüldözött CEU-nak. Szerinte

„a Soros-egyetem nem a megoldást keresi, hanem politikai balhét akar”

– írja az MTI. Mindezt Szijjártó azután hörögte bele a mikrofonba, hogy hónapokig tartó csicskáztatás és szívatás után pár nappal ezelőtt kijelentette: kormánya nem írja alá az egyetem engedélyét, mert nem látják megalapozottnak, hogy a CEU Amerikában is folytat oktatási tevékenységet. Ezt ugyan New York állam már igazolta, de a magyar kormányzat nem hitt New York államnak. Aztán csuklás nélkül belemondja Szijjártó a mikrofonba, hogy „Soros-egyetem” és „balhét akar”. Az nem számít, hogy a CEU a térség legjobb egyeteme és Bécsben tárt karokkal várják.

Átlagos pénteki nap: Mészáros Lőrincék a balatonszemesi kemping helyére luxushotelt építenek. Trükközéssel szerezték meg a területet, az önkormányzat pedig megengedte nekik, hogy a beépíthetőségi határokat és a magassági korlátokat is túllépjék. Az olcsó kemping helyére beton kerül.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr2714389510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gábris szomszéd 2018.11.23. 17:17:22

Ha ez így megy tovább a fideszbirkák burkában sem tudnak majd menekülni. :)

Gábris szomszéd 2018.11.23. 17:24:02

Pedig mindenki tudja, hogy a geci és bandája sosem hazudik. :)

Most több mint 8 milliót perkálhatnak a hazudozó fideszes orgánumok
Orbán elvtárs hazugsággyárai tehát ismét lebuktak. Különösen is bájos az ítélet indoklásának alábbi része. :)

"Nincs létjogosultsága a valótlan, kitalált tényeket állító/terjesztő/híresztelő újságírásnak, ahogy annak a fajta újságírásnak, hogy adott sajtószerv az aktuális érdekeit figyelembe véve országos lefedettségét, könnyen hozzáférhetőségét kihasználva az esetlegesen érdekérvényesítési és nyilvánosságra jutási képességét tekintve hátrányosabb helyzetben lévő bármely személyről bármikor valótlan tényeket állíthasson érdemi következmények nélkül."

alfahir.hu/2018/11/22/ripost_tv2_habony_media_n1tv?

paraszthajszal 2018.11.23. 17:35:16

„Átlagos pénteki nap: végigfut a magyar sajtón a 888 nevű szélsőkormánypárti propagandaoldal felhívása (G. Fodor Gábor szerkesztésében, Habony Árpád tulajdonában), melyben arra kérik az egyetemistákat, hogy ha elegük van az egyetemükön zajló „kéretlen baloldali politizálásból”, akkor egy megadott emailcímen jelentsék fel tanáraikat. ”

Az ELTE a saját etikai kódexét köpi szembe akkor, amikor eltűri, hogy az oktatói a katedrán nyíltan pártpolitizáljanak. Ez az etikai kódex a www.elte.hu/file/ELTE_Etikai_Kodex.pdf oldalon található meg, többek között a következőket rögzítve (vö. Hammer Ferenc egyetemi katedrán előadott „orbáni diktatúráról” szóló szólamaival):
„9. Az Egyetem elvárja az oktatási, kutatási tevékenység pártpolitikailag semleges
végzését.” Azaz egy oktató a katedrán ne nyilvánuljon meg pártpolitikai kérdésekben. Világos követelmény, nem?
„14. Az Egyetem tiltja az egyetemi infrastruktúrának pártpolitikai célra, világnézeti
agitációra történő igénybevételét.” Ez is világos, nem? Delirálhatja ő azt, hogy Orbàn diktatúrát épít, de ennek ne az egyetemi katedrán adjon hangot.

Persze az is világos, hogy ideális esetben ezeket a problémákat az egyetemen belül, etikai, fegyelmi eljárások keretében vagy munkajogi eszközökkel kellene kezelni. Csak sajnos úgy tűnik, hogy erre az ELTE egyetemi vezetésében nincs meg a kellő bátorság és hajlandóság… Reméljük ez változik, ha a nyilvánosság bevonódása miatt már nem kerülhetik el a kellemetlen kérdések megválaszolását.

neko1967 2018.11.23. 18:23:15

@paraszthajszal:
Értem fidesspatkány!
Ha eltávolítja a kommunista párt - amelynek te is lánglelkű tagja vagy - az ország legmagasabban rangsorolt egyetemét, nem mondhatja el a véleményét az előadó a katedráról, mert politizál! De ha kommunista párt rátelepszik az MTA-ra, akkor se mondhatja el a véleményét az előadó a katedráról, mert politizál!

De a fidesses mocsok elmehet a választások előtt oktatási intézménybe, és simán beszélhet baromságokat a diákok előtt, mert az nem politika, ugye?

444.hu/2018/01/25/mehnyakrakellenes-eloadasnak-alcazta-iskolai-kampanyrendezvenyet-a-miskolci-fideszes-kepviselo

Hú de szarevő kommunisták vagytok!

Secnir 2018.11.23. 18:32:23

"Átlagos pénteki nap: Mészáros Lőrincék a balatonszemesi kemping helyére luxushotelt építenek. Trükközéssel szerezték meg a területet, az önkormányzat pedig megengedte nekik, hogy a beépíthetőségi határokat és a magassági korlátokat is túllépjék. Az olcsó kemping helyére beton kerül."

ejj, be szép lesz, amikor körbe lesz betonozva a balaton, és a turista, aki a zöldbe és vízpartra vágyik kénytelen lesz a zöldre festett lavórban áztatni a lábát.
pedig nincs is szebb a betonnál és a térkőnél!

2018.11.23. 18:35:13

@paraszthajszal:

Na, akkor itt már válaszolhatsz, ha az előző posztban nem tetted.

Én simán átmásolom a pár perccel leírt véleményem.

"Az ELTE a saját etikai kódexét köpi szembe akkor, amikor eltűri, hogy az oktatói a katedrán nyíltan pártpolitizáljanak."

Mióta minősül a szabad véleményalkotás pártpolitizálásnak, te nagy marha?!

Már az is elég szégyenletes, hogy az egyetemi autonómiát megnyirbálva a kancellárok kormánypárti kontroll/terror / ez a pártpolitizálás/ alatt tartják a felsőoktatási intézményeket.
Tavaly az ELTE takonygerincű kancellárja nem engedélyezte a CEU törvény elleni tiltakozásokat, figyelmeztette a renitens diákokat.

Gábris szomszéd 2018.11.23. 18:44:30

@neko1967: :)

- Halló, 888? Feljelentést szeretnék tenni!
- Nagyszerű! Baloldali, netán liberális mételyt tapasztalt az egyetemen?
- Nem. A szomszédasszonyom, aki magunk közt szólva egy ocsmány szipirtyó, az ablakában eteti azokat a piszkos galambokat. A galambok pedig direkt odaszarnak a muskátlimra.
- De kérem, ehhez nekünk semmi közünk!
- Miért, az egyetemi oktatáshoz mi a fasz közötök van?!

www.facebook.com/peter.konok/posts/2061414097248021

rallus 2018.11.23. 18:52:08

Eljött az ideje, hogy a CEU amerikai egyetemén végzettek eljöjjenek ebbe a buta országba és Orbán orra elé dugják az ott szerzett egyetemi diplomájukat!
Különben is mit képzel Orbán, hogy egy nyomorult 2/3-al megválasztott kormány nem úgy táncol, ahogy a végtelenségig toleráns Michael Ignatieff fütyül?

paraszthajszal 2018.11.23. 18:54:47

@neko1967: „Ha eltávolítja a kommunista párt - amelynek te is lánglelkű tagja vagy - az ország legmagasabban rangsorolt egyetemét”

Ha a CEU-ra gondolsz, akkor mellélőttél; nemhogy legmagasabban, de a legtöbb valamirevaló listában már nem is rangsorolt a soros-egyetem

Ha nekem nem hinnél, akkor tessék, egy remélhetőleg autentikus forrás, a ballibbant károgó Balázs Zsuzsanna cikke (a Times Higher Education listájáról): qubit.hu/2018/05/09/hatalmasat-zuhantak-a-magyar-egyetemek-a-times-felsooktatasi-rangsora-szerint
„Bár tavaly és idén egyaránt 7-7 magyar intézmény kapott helyet a listán, a magyar összesített eredményeket az is jelentősen rontja, hogy míg tavaly az összesített világranglistán a 350 legjobb intézmény közé bekerült (a fejlődő országok intézményei között a 16. helyen végzett) CEU javított a hazai összeredményen, addig idén ez az intézmény sem az összesített rangsorban, sem pedig a fejlődő országok egyetemeinek a listáján nem szerepelt. [sic!!!]

A Times összesített világranglistáján a legjobb ötszázba egyedül a Semmelweis Egyetemnek sikerült beküzdenie magát. Az ELTE, a Pécsi és a Szegedi Tudományegyetem a legjobb 800-ba, míg a Műegyetem, a Debreceni és a Corvinus Egyetem már csak a legjobb 1000 közé fért be.” A QS-nél is csak a tárgy v. szakspecifikus (by subject) listákra fértek be, az általános világranglistán már nem is szerepeltek.

„nem mondhatja el a véleményét az előadó a katedráról, mert politizál!”

Az ELTE saját etikai kódexe mondja ki, hogy pártpolitizálás, világnézeti agitáció a katedráról kizárva – világos ügy, nem értem, hogy miért nem érted. Ettől még (észszerű határok között, kulturált módon, az egyetemét nem lejáratva) elmondhatja a véleményét máshol, bár ezzel nem feltétlenül használ az elfogadottságának mondjuk a nemzeti érzelmű hallgatók körében. Az egyetemi katedrán (amelynek a fenntartását a bérek jelentős részével együtt amúgy az állam fizeti) viszont ennek NINCS HELYE. Pont.

„amelynek te is lánglelkű tagja vagy” Sose voltam párttag, gondolom veled ellentétben, szerintem a párttagkönyvedet még ma is büszkén mutogatod a tévedésből felétek tévedő unokaöccseidnek, unokahugaidnak, akik egy kényszeredett mosoly keretében dicsérik meg a nagybácsi érdemeit a munkásmozgalom előrevitelében, amely hőstettekről a lakás legfeltűnőbb pontján kihelyezett kitüntetések, oklevelek árulkodnak.

2018.11.23. 18:55:48

@Secnir:

Oly sokszor jut eszembe Hofi mostanában. Pl ez a Balaton-betonozásról:
" Kockaházát már felépítette, kerítése is megvan törtmárványból, most már élni akar."

rallus 2018.11.23. 18:58:58

@Gábris szomszéd: A galambok etetése nem az adónkból történik, de egy kormány megkövetelheti, hogy a közpénzből eltartott egyetemeken végre ne a kommunizmusból itt maradt zárványok határozzák meg a légkört. A "rendszerváltás" után az oktatás, a kulturális élet és az "igazságszolgáltatás" szinte változatlanul működött tovább, alattomosan gáncsolva a megtisztulás folyamatát. Talán egyszer ott is szellőztetnek...

paraszthajszal 2018.11.23. 19:00:32

@Ms.Cunnesburry: „Mióta minősül a szabad véleményalkotás pártpolitizálásnak, te nagy marha?!”

Nem a szabad véleménynyilvánítás, hanem az orbáni diktatúráról való hadoválás. Abogy neko-nak is írtam, az ilyesmit mindenképpen tessék a katedrától jó távol előadni (és lehetőleg akkor is olyan stílusban, hogy az egyetem hírnevének ez ne ártson), pl. a médiában vagy a féjszbukon. A katedrán ne! Azt nem erre a célra tartja fenn az állam.

„Tavaly az ELTE takonygerincű kancellárja nem engedélyezte a CEU törvény elleni tiltakozásokat, figyelmeztette a renitens diákokat.”

Nagyon helyesen – azt tudod ugye, hogy az ELTE-t nagyrészt az állam bácsi tartja fent (elég kevés a piaci alapú bevételük, ami van, abból nem élnének meg)? Szép dolog az, ha valaki abba a kézbe harap, amelyik enni adott?

neko1967 2018.11.23. 19:14:44

@paraszthajszal:
Mocskos fidesspatkány! Olvasd!

m.eduline.hu/felsooktatas/2018/2/28/QS_rangsor_CEU_YVR38V

Talált, süllyed!

Minthogy a kommunista pártod a kacellárokat rátelepítette az egyetemek nyakára, kussolj, és ne vedd a szádra az etika szót!

Véletlenül nem lett a debreceni egyetem díszpolgára a csuti geci tartótisztje, putyin elvtárs? Abban nem volt semmi pártpolitika, ugye?

Kommunista! Ne szégyeld, hogy patkány vagy, vállald fel szépen!

Nekem sikerült annak idején feltornázni magam az úttörő szintig, ellentétben mondjuk dagi lacival!

2018.11.23. 19:16:20

@paraszthajszal:

"Szép dolog az, ha valaki abba a kézbe harap, amelyik enni adott?"

A gulyáskommunizmus idején a jelenlegi kormány tagjai /Bibó szakkollégium/ diákként több szabadsággal rendelkeztek, mint amennyit ők biztosítanak több, mint 30 év múltán a következő generációnak.
:D:D

2018.11.23. 19:26:47

@paraszthajszal:

"Azt nem erre a célra tartja fenn az állam."

Az állam az adófizetők pénzéből tartja fenn. Erről mindig elfeledkeztek.

rasztaszív 2018.11.23. 19:26:56

@rallus: a középkorból itt maradt zárványok mennyivel különbek?

6.Lenin 2018.11.23. 19:36:06

A pártállam lopott , hazudott, stb....ma, állítólag.

Ma az "ellenállás" még mindig szart se ér.

Ugyanaz a féltucat "ellenálló" tépi feleslegesen, a semmit.

paraszthajszal 2018.11.23. 19:42:29

@neko1967: „Mocskos fidesspatkány! Olvasd!

m.eduline.hu/felsooktatas/2018/2/28/QS_rangsor_CEU_YVR38V

Talált, süllyed!”

Mégis igaz lehet a PISA felmérése a szövegértési képességek meredek romlásáról.

Ezt írtam én: „A QS-nél is csak a tárgy v. szakspecifikus (by subject) listákra fértek be, az általános világranglistán már nem is szerepeltek.”

Ezt meg az Eduline: „A QS képzési területekre lebontott felsőoktatási rangsora (QS World University Rankings by Subject) évente 48 tantárgy szerint rangsorolja 151 ország 1130 felsőoktatási intézményét. Hozzáteszik: a CEU a QS általános felsőoktatási rangsorában (QS World University Rankings) nem szerepel…”

Most akkor kinek kéne megtanulni olvasni? (Költői kérdés.)

„Véletlenül nem lett a debreceni egyetem díszpolgára a csuti geci tartótisztje, putyin elvtárs? Abban nem volt semmi pártpolitika, ugye?”

Miért lenne, egy külföldi állami vezető magyarországi kitüntetése pártpolitizálás? Putyin melyik hazai párt politikusa (volt)? (Egyiké sem, haladjunk tovább.)

„Kommunista! Ne szégyeld, hogy patkány vagy, vállald fel szépen!”

Nem voltam én se politikus, se patkány, szerintem te összekeversz engem valakivel. (Esetleg D-209-re gondolhattál?)

Gábris szomszéd 2018.11.23. 19:46:07

@rallus: "hogy a közpénzből eltartott egyetemeken végre ne a kommunizmusból itt maradt zárványok határozzák meg a légkört."

Az tényleg fasza lenne ha az összes ex komcsi eltünne, de Márai óta tudjuk, hogy "nehéz lesz tőlük megszabadulni, mert senki sem olyan veszedelmes, mint egy bukott eszme haszonélvezője, aki már nem az eszmét védi, hanem a zsákmányt!".

scontent.fbud2-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/31070972_1912863079011499_2189460639523297126_n.jpg?_nc_cat=103&_nc_ht=scontent.fbud2-1.fna&oh=baff878a3f8fdf20b4587257b00af1c4&oe=5CAF71D8

neko1967 2018.11.23. 19:52:13

@paraszthajszal:
Dehogynem voltál kommunista, és az is maradtál! De ha elég idős lennél, talán még nyílas is lettél volna!

Hogy putyin díszpolgárságában nem volt politika?

Te nemcsak kommunista söpredék vagy, hanem mérhetetlenül buta is!

24.hu/belfold/2017/09/21/putyin-diszpolgari-cime-nem-raportra-hivtak-a-tanszekvezetoket/amp/

Gábris szomszéd 2018.11.23. 19:53:00

@6.Lenin: "A pártállam lopott , hazudott, stb....ma, állítólag. Ma az "ellenállás" még mindig szart se ér. Ugyanaz a féltucat "ellenálló" tépi feleslegesen, a semmit."

Háááá tényleg itt ragadtak a vérkomcsik. :)

18-adjára is leszavazta az ügynökakták nyilvánosságát a Fidesz

www.atv.hu/belfold/20181030-18-adjara-is-leszavazta-az-ugynokaktak-nyilvanossagat-a-fidesz

antiinternáci 2018.11.23. 19:57:22

Zelenka Dóra for President!
Elképesztő bátorság, hogy fel mert lépni a bolsevista felforgatás ellen arccal, névvel.
Kitüntetést érdemel mindenképpen.

Azonnal kérünk egy CEU-t, amint Amerikában lesz Oszama bin Laden Egyetem. Addig viszont lemondunk róla...

A CEU a büfészakok versenyében az egyik legjobb. Gratulálunk! Szakácsból és hentesből is nagy hiány van, azt is kellene képezni posztgraduálisan, ez nagyban segítené a büfék még jobb színvonalát.

neko1967 2018.11.23. 20:02:29

@antiinternáci:
Hú, mekkora bátorság! Nagy jövője van a NER-ben! Ilyen bátran l........i a vezért.....

6.Lenin 2018.11.23. 20:02:35

@Gábris szomszéd:

Nincs itt elég mocsok, neked még az is hiányzik, hogy nagyfaterodról kiderüljön néhány mocskos húzása az öregnek?
Vagy, hogy @rasztaszívet melyik plébános tanította "furulyázni" a nyitott sliccen keresztül?

Vagy 30 év után erről szóljon a közélet? Kit szeretnél még a napi betevődön kívül mocskolni?

2018.11.23. 20:05:05

@neko1967:

Természetesen pénzért tette.

" Talán közismert, hogy a 888.hu egyike azoknak a zömmel állami hirdetésekből és kormányközeli cégek hirdetései által finanszírozott médiumoknak, amelyek fő célja a kormány kritikusainak pellengérre állítása, nevetségessé tétele és rágalmazása, nem sokat törődve azzal, hogy a helyreigazítási pereket csaknem tízszer többet vesztik el, mint a kritikus ellenzéki média. A 888.hu többek között “sivalkodás” címszóval látta el a szóban forgó cikket. Mint szerkesztőségnek, ezt szíve-joga tenni. Hogy ezt zömmel közpénzből teszik, ahhoz már talán kell némi gyomor. Azonban, hogy a 888.hu szerkesztősége megengedte, hogy egy munkatársuk elsős ELTE média szakos hallgatóként közöljön egy tévedésektől és ferdítésektől hemzsegő cikket a saját egyeteméről, az cinikus és lelketlen dolog. Mert ugyan ezért a munkáért a 888.hu-től kap fizetést a hallgató, ám úgy tűnik, a megtámadott ELTE Média jobban aggódik hallgatójáért mint a 888.hu ifjú munkatársáért. "

2018. november 19.
Hammer Ferenc tanszékvezető docens

ELTE Média és Kommunikáció Tanszék

eperbombazo.blog.hu/2018/11/19/az_elte_media_es_kommunikacio_tanszekenek_kozlemenye

antiinternáci 2018.11.23. 20:06:36

@Gábris szomszéd:

Majd ha eltűnnek a politikából azok az internacionalisták, akik az ügynökhálózatot létrehozták, meg a mai tanítványaik, az AVOkratikus Koalició, meg a Juhász-kábszerész féle alakok. Na, akkor lehet majd ügynökkérdésről beszélni.
De az, hogy a bolsevisták itt grasszálnak, az általuk túlnyomórészt zsarolással beszervezetteket ELŐBB hurcolják meg, és pont ők ráadásul, az minden pofátlanság teteje lenne.

6.Lenin 2018.11.23. 20:11:20

@antiinternáci:

A nagy részük eltűnt már, vagy éppen agonizál. SZDSZ eltűnt, MSZP döglődik, az utódaik kis bohóc pártokban próbálkoznak, minden különösebb eredmény nélkül.
Szerintem nem kell velük foglalkozni, eltűnnek maguktól is.

paraszthajszal 2018.11.23. 20:18:18

@neko1967: „Hogy putyin díszpolgárságában nem volt politika?”

Jaj, ezt ne már, már nekem kínos az, amit itt összeszenvedsz kínodban!

Putyin egy külföldi állami vezető – nem tagja, nem tisztviselője, nem képviselője egyetlen magyarországi pártnak sem, soha nem is volt.

A Debreceni Egyetem a Paks II. beruházásba való bevonását honorálta, illetve e gesztus révén a hazánkba érkező orosz polgárokkal való együttműködést akarta könnyebbé, szívélyesebbé tenni az egyetem.

A külföldi vezetőknek történő ilyesfajta gesztusok, akár egyetemi díszpolgári, akár (kétségtelenül gyakrabban) díszdoktori címek adományozása a külföldi kapcsolatok építését szolgálja, a szokásos nemzetközi egyetemi biznisz (diplomácia) része.
Kadhafinak is adományozott díszdoktori címet egy koreai egyetem, Elena Ceaușescunak a manilai egyetem, Robert Mugabe is kapott ilyet egy edinburghi egyetemtől. Biznisz iz biznisz, máj frend.

paraszthajszal 2018.11.23. 20:19:35

@neko1967: „De ha elég idős lennél, talán még nyílas is lettél volna”

Ja, pár hónap kellett volna. Így viszont vízöntő lettem. :)))))

antiinternáci 2018.11.23. 20:26:20

@6.Lenin:

Én nem vagyok ilyen optimista.
Az itteni szolgalelkűek, akiknek mindig kell egy megszálló akit szolgálhatnak, behívták a nyugati bolsevistákat és az internáci sajtót a nagyaroj leverésére, és ezeknek bizony korlátlan erőforrásaik vannak.
Magyarország szinte védtelenül áll a cunamical szemben, még ha az utóbbi időben javult is valamennyit a nemzetközi környezet.

rasztaszív 2018.11.23. 20:28:24

@6.Lenin: patkánykodsz,öreg?aztán csodálkozol,ha el vagy küldve...?:)

Gábris szomszéd 2018.11.23. 20:33:00

@6.Lenin: Megint mellébeszélsz leninfiú? Inkább a komcsi gazdáidról regélj, akik az ügynököket - azaz saját magukat is - foggal-körömmel védik. :)

antiinternáci 2018.11.23. 20:37:36

@neko1967:

Aki ma a bolsevista felforgatás ellen accal, névvel fel mer lépni, az minden tiszteletet megérdemel.

6.Lenin 2018.11.23. 20:39:24

@antiinternáci:

Szerintem 1re kevesebben vannak, és lassan nem lesz kiket behívni, mert ők is a túlélésért küzdenek.
Azért az érdekes lenne, ha megbuktatnák valamilyen külső segítséggel a jelenlegi kormányt, aztán egy választáson megint kétharmaddal nyernének a megbuktatottak.
Annyira szét vannak aprózódva megélhetésiekből, hogy eleve esélytelenek. egymást falják fel, de semmi komoly elfogadható mondanivalójuk sincs a társadalom normális részének.

Az egész politikájuk az irigységre, és gyűlöletre épül, és mivel egymást is gyűlölik, az egész egy nagy vicc, igaz undorítóan szánalmas .
Szerintem nem lesznek képesek a saját hülyeségükön se túllépni, gondolom tépik is a hajukat nyugaton, a sok feleslegesen kidobott pénz miatt. Nincs egy komolyan vahatő pacák, aki képes lenne levezényelni egy kintről támogatott változást. Tömegek is hiányoznak ehhez.
2006 óta nem találják a megoldást.

Gábris szomszéd 2018.11.23. 20:43:55

@antiinternáci: "De az, hogy a bolsevisták itt grasszálnak,..."

Te most melyik komcsiról regélsz fideszbirka? Esetleg róla? :)

"Mint ismeretes, Tasnádi a kommunista rezsim állambiztonságának prominens tagja volt. Állambiztonsági múltja ellenére a Fidesz-kormány 2014-ben rendészeti államtitkárrá nevezte ki, majd idén az 1956. évi forradalom és szabadságharc 60., valamint a köztársaság kikiáltásának 27. évfordulója alkalmából Áder János vezérőrnagyból rendőr altábornaggyá léptette elő.
Tasnádi 1988-ban főhadnagyként a BRFK állambiztonsági szervének III/II-2. Osztály C alosztályának megbízott vezetője volt, 1989-ben már századosként vezette az osztályt, Nagy Imre újratemetése idején pedig operatív tisztként beépített ügynököktől, többek közt egy ÁVH-s múltú ügynöktől kapott jelentéseket."

kkbk.blog.hu/2014/06/21/az_uj_fideszes_allamtitkar_iii_ii-es_operativ_tiszt

Secnir 2018.11.23. 20:45:43

@paraszthajszal:
"Ha a CEU-ra gondolsz, akkor mellélőttél; nemhogy legmagasabban, de a legtöbb valamirevaló listában már nem is rangsorolt a soros-egyetem"

segítek feloldani a feloldhatatlant, mert neked is szövegértelmezési problémáid vannak. többfajta "rangsor" van, a legtöbb az a felsőoktatási intézmények alap- és mesterfokú (ha van) képzéseit rangsorolja. a ceu-nak CSAK mester- és posztgraduális képzéseket indít, alapképzést nem. ebből ered -egy okos, intelligens ember számára-, hogy egy olyan listában, ahol mindkettőt nézik, nem szerepel a ceu, ahol viszont nézik, ott még ezzel is jobban szerepel, mint bármelyik magyar egyetem/főiskola.

jobb mérőszám, hogy egy-egy oktatási intézmény hány grantot kap, mert az méri az oktatók és a diákok teljesítményét is.
nos, magyarországon a ceu 14 grant-ot kapott, a rényi (ami a ceu-val szorosan együttműködik, lásd barabási-albert) 9-et, a corvinus az egyik oktatója miatt két éve egyet, de már ő sincs ott. a többi semmit. írd és mondd: semmit.
a bécsi egyetem, ahová megy, 42-t.
gugli ERC-grant.

2018.11.23. 20:47:41

@Gábris szomszéd:

29 év alatt sem sikerült kitörölni a kompromittáló részeket? D

antiinternáci 2018.11.23. 20:49:40

@Gábris szomszéd:

Nem, azokról beszélek, akik nem javultak meg, és még ma is internácik.
Hiszek abban, hogy az emberek megváltozhatnak, csak akarni kell.
(Ezt gesztusnak szánram részedre is...)

6.Lenin 2018.11.23. 20:55:11

@Ms.Cunnesburry:

Kannásbory...

Hány német "náci" tudós vett részt a USA űrprogramjaiban? Vagy más tudományos területen?
Vannak "szakemberek" akikre szüksége van másoknak is, hiszen nem biztos, hogy elvileg is elkötelezettek voltak. Amit csináltak, ahhoz viszont kiválóan értettek.

rasztaszív 2018.11.23. 20:58:03

@6.Lenin: és akiket a vatikán dél-amerikába mentett,azokra mihez volt szükség...?

Gábris szomszéd 2018.11.23. 20:59:50

@6.Lenin: "Vannak "szakemberek" akikre szüksége van másoknak is, hiszen nem biztos, hogy elvileg is elkötelezettek voltak."

Hát Orbán elvtársat ez a veszély nem fenyegeti, miután eltűníik a történelem szemétdobjáról. :)

6.Lenin 2018.11.23. 21:04:54

@rasztaszív:

Lehet, hogy most adnak (adtak) tippeket az emberiség megtizedeléséhez.
Nem lehet mindent elölről kezdeni, amikor vannak öreg, tapasztalt szakemberek is.
Értelmetlen lenne.
Soros is ott tanulta meg, hogy ha nem ő fosztja ki a fajtársait, akkor megteszi más, és ezért jobb, ha ő teszi, neki lesz haszna belőle.

Mi ebben az újdonság neked? Átvertek? Hittél a Mikulásban, vagy , hogy a nyuszi tojja a tojást húsvétkor? Már akkor is hülye voltál?

Gábris szomszéd 2018.11.23. 21:07:07

@antiinternáci: Én jó úton haladok, mert tudom, hogy mindnyájan rászorulunk az Isten irgalmára. :)

6.Lenin 2018.11.23. 21:07:32

@Gábris szomszéd:

Szerintem jobban járnál, ha nem foglalkoznál ilyen kérdésekkel. Nem vagy képes ezeken átlátni. nézegesd a hülye képgyűjteményedet, és csorgasd a nyálad. az még megy, a jelek szerint.

rasztaszív 2018.11.23. 21:10:09

@6.Lenin: te direkt örülsz neki,ha átvernek?szereted?vagy csak sikerül mindig a hasznosabb oldalon lenned...?

antiinternáci 2018.11.23. 21:14:49

@6.Lenin:

Azért emlékezz 2002-re...
Nem tudom, milyen csalást vetettek be az akkori Orbán-kormány megbuktatására, de sikerült nekik. Pedig SENKI sem gondolta, hogy a Szadeszmp visszatérésétől kellene tartani. Mégis megtörtént a borzalom, ráadásul 8 év posvány, lopás, égig érő korrupció következett.
Ekkor aztán folytatták az ország erkölcsi és anyagi lerombolását. Mikor átvették a hatalmat, a nem sokára új EU-tagországokká válók között még az élmezőnyben voltunk, ezt pár év alatt lenullázták, 2007-re gyakorlatilag államcsődbe juttatták az országot, 10% hiánnyal. 2010-re lényegében utolsók lettünk a 2004-ben csatlakozott országok között, teljesen kilátástalan helyzetben.
És ez nem volt elég nekik, nem szégyellik magukat, azóta is folyamatosan gyűlölködnek, hazudoznak. Hihetetlenül hangzik bár, de mindezek ellenére az internácik képesek lennének ismételten hatalomra lépni, ha sikerülne becsapni megint az embereket, vagy valami olyan csalást bevetni, mint 2002-ben.
Emlékszem, hogy akkor pangott az ürességtől a kommunista pártszékház, meg a szadeszé is. Este 10 óráig mem talált a sajtó internácit, aki nyilatkozni tudott volna, mert eszükbe sem jutott, hogy nyethetnek. Sztem csalás volt.

Szóval csak óvatosan, mert ha ezek hatalomra jutnak, befejezik az ország tönkretételét minden téren. Én nem is értem, ki az az elmebeteg, aki az internácikra szavaz a családtagjaikon kívül.

6.Lenin 2018.11.23. 21:19:42

@rasztaszív:

Miért vernének át?
Én már régen rájöttem, hogy a magam problémáit elsősorban magamnak kell megoldanom, tehát én mindig a jó oldalon vagyok.
Nyilván azokat támogatom, akik nekem ezt megkönnyítik, A hülyéket megpróbálom túlélni. Eddig bejött. Sikerült kivárnom azokat, akikkel nekem is könnyebb.

Nyitott szemmel kell járni, ez az egyetlen titok.
Majdnem azt írtam, hogy sajnállak, de tojok rá, inkább ez a valóság. Mivel nem ismerem a problémáid gyökereit, nem is tudnék segíteni, esetleg csak azzal, hogy leírom én miként élek, és te ebből vagy tanulsz, vagy nem, de sok közöm nincs hozzá.
Még most sem érted? A te dolgod.

Gábris szomszéd 2018.11.23. 21:20:29

@rasztaszív: Ha a fidesz szavazókat ennyire nem zavarja ha kilopják a szemüket, valamelyik nap átugranék néhány cuccért hozzájuk. Ja és küldjék majd át a netbank loginjaikat is, utalnék pár millát magamnak. Közben persze én sem támogatom a migrációt, sőt a kerítés mellé határőrséget is rendelnék. Utóbbiakból is látszik, hogy igazán megbízható nemzettestvér vagyok. :)

paraszthajszal 2018.11.23. 21:22:22

@Secnir: A lényeg, hogy a CEU korábban (két éve) rajta volt a THE listáján, de (a friss listán) már nincs, a QS általános világranglistán meg szintén nincs. Azaz, az a szaknévsor, ami igazán számít, nem is tartalmazza őket. A fő érv, amit a CEU-hívők hangsúlyoznak, hamis.

„jobb mérőszám, hogy egy-egy oktatási intézmény hány grantot kap, mert az méri az oktatók és a diákok teljesítményét is.” „gugli ERC-grant”

Megvót. Na most azé arról meséljél már kicsit, hogy az ERC-grant, amit PhD-vel rendelkező kutatási vezetők kutatásait hivatitt finanszírozni, hogy a rákba mérné a diákok teljesítményét? (Jó, hogy PhD-hallgatók, esetleg ügyesebb mesterhallgatók is bevonhatók kutatócsoportba, de ez azért a diákok igen kis részét érinti.)

Annak valóban van jelentősége (a rangsorok szempontjából is), hogy egy egyetem mennyi pénzt tud kutatási pályázatokból, a piacról megszerezni, milyen kutatási teljesítményt tud felmutatni, és ebben a magyar egyetemek valóban állhatnának jobban is. Az ősbűn persze az volt, hogy annó az egyetemeink kutatási lábát szovjet mintára kiszervezték az MTA alá, de most amikor ezt az akadémiai kutatóhálózatot visszaintegrálták volna az egyetemekhez, rögtön jött a sivalkodás…

2018.11.23. 21:22:57

@6.Lenin:

?????????????????????????????????

Itt 1991-ben elfogadták a lusztrációs törvényt. Azóta is kutatják az ügynökaktákat, a törvény által meghatározott időszakban pedig nyilvánosságra hozzák a feltárt adatokat.
Maszatolhatod a szart tetszés szerint.

"Nem voltak elvileg elkötelezettek....."
A besúgók nagy része az volt. Aztán elvhű kommunistából néhány év alatt mélyen vallásos és/vagy mellveregető nemzetvédő lett. Ők kommmunistáznak a leghangosabban. D

rasztaszív 2018.11.23. 21:25:24

@6.Lenin: ha engem átvertek,téged is átvertek,te nagyon buta.vagy közéjük tartozol.

6.Lenin 2018.11.23. 21:31:49

@antiinternáci:

Orbán elkövetett egy nagy hibát, amit sajnos én is a kezdeteknél. Elhitettem magammal, hogy az emberek hálásak, ha jót teszel velük. Hát egy nagy lófaszt.
Jót teszel, aztán azt hiszik hülye vagy, és kihasználják. Én is ráfizettem, de hamar tanultam belőle.

Én jól emléxem 2002-re, és mondtam is akkor, hogy baj lesz, ha nem vesz részt a kampányban. azt hitte, ha jó az irány, az emberek továbbra is megbíznak benne. Nem jött be. A szocik jobban ismerték még akkor az embereket, tudták milyenek valójában.
Emléxem arra is, amikor Orbán azt is mondta, hogy neki csak min. kétharmaddal kell nyernie, mert másként belebukik. Ezért is mondta 2004-ben, hogy nekik Gyurcsány egy lottó 5-ös. Ki is kaparta az a fasz nekik a gesztenyét, és, ha még sokáig tolhatja a hülyeségeit a közéletben, Orbánnak nincs mitől félnie, de jelenlegi eredmények is mellette vannak már. Lassan Gyurcsány is mehet a P-ba, már nem jelent veszélyt, más meg nincs még a láthatáron sem.
Szerintem.

Gábris szomszéd 2018.11.23. 21:34:38

Szakadok a röhögéstől, amikor korábban (2016) a Fidesz kormány egy III/II-es operatív tisztet nevezett ki rendészeti államtitkárnak, aztán pont az 56-os forradalom évfordulóján még altábornagyot is csináltak belőle. Ennél már csak az volt jobb, amikor lézerjanó egy ex munkásőrt kért fel tanácsadójának. :)

index.indavideo.hu/video/harom_per_kettes_allamtitkar

444.hu/2014/09/09/ismerkedjenek-meg-zoltai-gusztavval-lazar-janos-uj-tanacsadojaval

Persze a fideszbirkákat az ilyenek sem akadályozzák abban, hogy másokat lelkesen komcsizzanak. :)

6.Lenin 2018.11.23. 21:39:18

@rasztaszív:

Ki vert át? Mivel? Mikor?

Én már régen tudom, hogy miként működik az egész. És , ha lehet igyexem kivonni magam alóla.
Ki verne át? Mivel? Hogy nyuszi tojja a tojást? Vagy mingyá hozza a Jézuska az okosórát?
Vagy, hogy otthon Soros rágja a körmét miattam, hátha ma még nem vacsoráztam?
Vagy bárki. Ne bassz.

rasztaszív 2018.11.23. 21:40:53

@6.Lenin: engem ki vert át?mivel?mikor?mert erről volt szó.

6.Lenin 2018.11.23. 21:41:27

@Ms.Cunnesburry:

Kannásbory, látom nem jött le a náci tudósok ügye.

rasztaszív 2018.11.23. 21:44:20

@6.Lenin: a nácikat azért mentették,hogy ne derülhessen ki az igazság.aztán volt köztük néhány "használható"...

6.Lenin 2018.11.23. 21:46:07

@rasztaszív:

Neked van valamilyen rendezetlen ügyed a vallási ügyekbe keveredett pacákokkal.
Állandóan visszatérő téma nálad.
Beszéld ki, hátha könnyebben túllépsz már rajta végre.
Bántott a sekrestyés?
Te fújtad az ő sípját, vagy fordítva? Nem szólt rendesen?

6.Lenin 2018.11.23. 21:47:57

@rasztaszív:

Ezt írtam én is. Meglepett ez téged?

rasztaszív 2018.11.23. 21:49:21

@6.Lenin: ha csak ilyen oka lehetne,a te jobber elfogultságodhoz minimum egy szovjet gárda-hadosztály kellene,análisan.

rasztaszív 2018.11.23. 21:51:15

@6.Lenin: tehát ugyanúgy az eltussolásról szólt.

Secnir 2018.11.23. 21:53:21

@paraszthajszal:
az erc-grant-ban -ha jól tudom- diákok is részt vehetnek, minden további nélkül, nemcsak doktoranduszok vagy oktatók. és igen, az erc azért jó, mert a kutatások pénzt hoznak az iskolának, kvázi függetlenné teszi őket, önnfentartóvá.
nem tudok róla, hogy soros a ceu-t létrehozása óta olyan nagyon támogatta volna, mert önnfenntartó lett, pont a kutatásai végett. független.
ugyanezt egyik magyar egyetemről sem tudom elmondani. állami támogatás nélkül éhenhalnának.

és nem. a rényi például az mta kutatási ága, nincs kiszervezve, nem is tervezik, önállóan jött létre az mta alatt, mégis rengeteg pénzt ÉS TUDÁST hoz az mta-nak (érdekesség: legutóbb pont a ceu-val közösen nyertek egy pályázatot).
mert nemcsak a pénz a lényeg, hanem az, hogy a pályázatok, programok keretében TUDÁS jelenik meg. akár csere formájában is, ettől egyetem egy egyetem. a pázmány például érintőlegesen sem tud ilyet felmutatni. oda beiratkozik valaki, kiseggeli, kap egy papírt, és boldog. annyit is ér a papír, mint amire nyomtatták.
és nem, továbbra sincs arról szó, hogy az MTA kutatási ágait visszaintegrálták volna az egyetemek alá. arról volt szó, hogy az MTA a kutatásokra kapott pénzt adja oda az egyetemeknek (értsd: annyival kevesebbet kapnak), és akkor a kutatók majd oda mennek. de nem fognak, mert az egyetemek azt a pénzt azonnal a hiteleik kifizetésére fordítják, és nem történik érdemi előrelépés. ezért van az MTA felháborodva (nem hülyék ülnek ott, látják, miről van szó).

Gábris szomszéd 2018.11.23. 21:57:12

Alig pár hónapja is adtunk ki valakit a rohattlipsi sorosista Macedóniának. :)

Megkérdeztük a macedón igazságügyi minisztériumot, hogy az elmúlt években hányszor adtak ki Magyarországról valakit Macedóniának, és felvetették-e a magyar hatóságok valaha, hogy aggódnak a bírósági vagy a börtönviszonyok miatt.
Az elmúlt öt évben egyszer sem fordult elő, hogy a magyarok a macedón jogállami vagy börtönviszonyokra tegyenek panaszt, vagy erre való hivatkozással ne adjanak ki valakit Magyarországról Macedóniának.

A macedón igazságügy válasza szerint

- 2014 óta legalább 15 embert adtak ki Magyarországról Macedóniának,
- a legutóbbi kiadatás pár hónapja történt,
- mindig simán ment az eljárás,
- és sosem volt gond a börtönök állapota vagy a bírósági eljárások menete.

A minisztériumból azt írták:

„szeretnénk kihangsúlyozni, hogy eddig semmilyen probléma nem volt a kiadatási eljárásokkal összefüggésben Magyarországgal. A macedón börtönviszonyok egyetlen korábbi esetben sem merültek fel, és a magyarok sosem fogalmaztak meg aggodalmat a kiadni kért személyt érintő bírósági eljárással kapcsolatban.”

444.hu/2018/11/23/az-elmult-5-evben-a-magyar-kormany-egyszer-sem-aggodott-a-macedon-bortonviszonyok-vagy-a-jogallam-miatt-a-kiadatasoknal

6.Lenin 2018.11.23. 21:58:24

@rasztaszív:

Nem vagyok jobber, és ezek a régi faszságok nem is érdekelnek. Van "értékrendem", amibe sok minden beleférhetne bármelyik régi meghatározásból. Balról, jobbról de főként "liberális" oldalról, de ezeken már régen túltettem magam.
Orbán is azt mondta-ezért is kedvelem-, hogy működő rendszerek kellenek. Szerintem is.
Az elnevezés lényegtelen. Gizike csodálatos, szép, okos és szeret kefélni, de ez utóbbi a fontosabb rész, a többi se, de sötétben nincs jelentőségük.

Gábris szomszéd 2018.11.23. 21:59:59

A felcsúti cigánybűnöző balkáni sikerei tovább folytatódnak. :)

Most Orbán szlovén pártelnök barátját ítélte börtönre a bíróság

444.hu/2018/11/23/most-orban-szloven-partelnok-baratjat-itelte-bortonre-a-birosag

rasztaszív 2018.11.23. 22:05:47

@6.Lenin: hidd el,engem nem érdekel annyira a személyed,mint téged az enyém - vagy még inkább a sajátod...:)

6.Lenin 2018.11.23. 22:12:01

@rasztaszív:

Egy dolog érdekel veled kapcsolatban-és reménykedem hátha 1x kikotyogod, mi is történhetett a gyóntató fülkében a sekrestyés úr és közted, hogy nem megy a szakítás az emlékkel.
De, tudod mit, már nem is érdekel, inkább hunyok 1et. Amúgy is unom már ezt a sok hülyeséget ballib oldalról.
PÁ!

Gábris szomszéd 2018.11.23. 22:12:05

@6.Lenin: A g..i pedig a tömegbelövető Gyurcsótány oltalmazója, tehát cinkosa és bűnrészes. :)

rasztaszív 2018.11.23. 22:15:38

@6.Lenin: nem bírsz nem patkánynak lenni,de hát nem tagadhatod meg magad...:)

Gandosz 2018.11.23. 22:25:41

@paraszthajszal: Hammert azonnali hatállyal fegyelmivel kell eltávolítani az Eltéről. Ez nem vitakérdés. Ha az elte vezetése nem lép, az egyetem állami támogatásat MEG KELL VONNI!!Mindennek van határa!!

Gandosz 2018.11.23. 22:28:06

@6.Lenin: hagyd ezt a hülyét. Megszállott, a tények és az érvek hodegen hagyják.

rasztaszív 2018.11.23. 22:32:01

@Gandosz: még utoléred a lukjában.

paraszthajszal 2018.11.23. 22:32:14

@Secnir: „az erc-grant-ban -ha jól tudom- diákok is részt vehetnek, minden további nélkül, nemcsak doktoranduszok vagy oktatók.”

Hát az ERC honlapja szerint egy kivételével az összes grant egy adott single principle investigator (PI, kutatásvezető) személyéhez kötődik, aki a pályázatát benyújtja (és a fogadó intézményhez, ahol dolgozik). Az egy kivétel a synergy grant, de az is csak azért, mert egynél több PI van. Nyilván, ha a kutatás olyan típusú, hogy kell hozzá sok önkéntes (pl. kísérleti alany), abba bizonyára bevonhatók BSc-diákok is, de ez kb. olyan, mint a filmben a statiszta. Sok kell belőle, de a személye lényegtelen, az egyéni teljesítménye tulajdonképpen irreleváns, a főszerepet nem ők játszák.

„és nem. a rényi például az mta kutatási ága, nincs kiszervezve, nem is tervezik, önállóan jött létre az mta alatt”

Formailag az MTA kutatóintézeti hálózatának több darabja is „önállóan jött létre”. Ja, de a pénzt, paripát, fegyvert a kutatásokra ők kapták, nem az egyetemek (amelyeknek a kutatási lába így elsorvadt), mert a szovjet minta szerint ezt így volt érdemes csinálni.

„Az 1949. évi XXVII. törvény szovjet típusú akadémiává alakította át a tudósok testületét, amikor összeolvasztotta az MTA-t a Magyar Tudományos Tanáccsal. Ezáltal az Akadémia szervezetétől és funkciójától korábban idegen államhatalmi szerepet is kapott: »tervszerűen irányítja legfelsőbb fokon az elméleti és az alkalmazott tudományok művelését«. (…) Az osztályok száma 1949-ben hat volt, ez a korszak folyamán fokozatosan tízre bővült – a természettudományok egyre növekvő túlsúlyával. Az 1950–1960-as években hozták létre az Akadémia kutatóintézeteinek hálózatát.” mta.hu/hatteranyagok/a-magyar-tudomanyos-akademia-tortenete-105670

Na most, van-e olyan gazdag ez az ország (pénzben, tudósban, ötletekben), hogy megengedhet magának egy jól tartott, erős állami kutatóintézeti hálózatot, amelynek a teljesítménye az egyetemi rangsorok, mérőszámok (akár: elnyert kutatási pályázatok száma) számára láthatatlan, és pluszban jól tartott, erős kutatóegyetemi hálózatot (ami a rangsorokban is látható)? Úgy tűnik, ez nem igazán jött össze mindeddig.

Gandosz 2018.11.23. 22:33:27

@Secnir: A Rényi és a Ceu matek intézete ugyanaz, tehát nem közösen nyertek pályázatot, hanem a Rényi nyerte.
Amugy ma az folyyuk, hogy egy Mta kutató tipikusan egyetemi oktató is, és pályázatait az Mta intézetbe viszi, nem az egyetemre. Az egyetemről csak az oktatásért markolja fel a pénzt, heti fél nap elfoglaltságért havi 260 ezret.

taga20 2018.11.23. 23:09:31

@Gábris szomszéd: szerintem a macedon haverjától szedte be, me ki van tömve az a tróger is. a geci gondolom lehúzta őt is:)

Sir Bates dö Hól 2018.11.23. 23:13:13

@Gandosz: én ilyen mentalitást gyerekkoromban láttam a tévében, kerekképű, izzadó, nejlonzoknis járási párttitkár, téeszelnök vagy tanácselnök részéről, háttérben meg a szintén elhízott rendőrkapitány és a munkásőr parancsnok biztosított...

2018.11.23. 23:15:22

@6.Lenin:

Vajon milyen speciális tudással rendelkezett az n+1 számú tartótisz és a besúgóhálózat nagy része?
Amennyiben Medgyessynek és Hornnak fel lehet róni múltját, miért nem illeti meg ez a kiváltság azokat a politikusokat is, akik oly ügyesen befészkelték magukat a "jobboldal" védőszárnya alá?

taga20 2018.11.23. 23:18:26

@Sir Bates dö Hól: vizuális típus vagyok, ez most átjött haver.
feltörtek az átkosban átélt hétfői tévéműsorok:)))

Sir Bates dö Hól 2018.11.23. 23:45:58

@taga20: ja, mondjuk nem tudom, alsós koromban még biztosan adásszünet volt hétfőn, de a tévéhíradóban nem ilyenek voltak? kerekképű, szuszogós, simára borotvált, kínai atlétás, poliészter rövidujjú ing, vor-öltöny, rövid szárú nejlonzokni... és ugyanaz a hitvány és egyszerre beszari gőg és fennhéjázás a szemekben, mint ma a ner-cselédeknél: ez a felülre nyal, alulra tapos mentalitás, az " egyedül beszari,, többenagyon kemények vagyunk" képviselői...

a nagy hohoohooo 2018.11.24. 07:21:01

@paraszthajszal: Mindig széles mosoly fut körbe az arcomon amikor egy segghülye orbánseggszolgálatos bércopyzó takonynáci feldobja saját szärát hehee...oszt a vezérimádattól bambán tátott szájjal aládzsaval hehee....ugye nem a tanáraid voltak a hülyék hanem a nemzőid részegek höhööö....Goebbelsnek tulajdonított módszer.
a legalacsonyabb intellektuális képességgel rendelkezőhöz kell igazítani egy propagandaüzenetet.
így biztosan célt ér.
A teáltalad idecitált cikkből....elég vérfertőzött demenciás vagyol hehee..:

Márpedig pont a sokat támadott CEU nemzetközileg valóban beágyazott egyetem, ezt a rangsorhelyezései is bizonyítják. A neve a teljes, globális listákon nem szerepel ugyan, mivel ott nem folyik alapképzés, ám a szakterületi világrangsorokból kiderül, hogy messze a legjobb helyezéseket elérő magyar egyetem. Egyedül neki sikerült több tudományági rangsorban is a legjobb 100-ba kerülnie. Közgazdasági területen éppen kívül maradt a legjobb százon, ám így is klasszisokkal jobb helyezést ért el, mint a Corvinus.
hvg.hu/itthon/201839__nemzetkozi_rangsorok__felsooktatas__mta__allamvizsga

A világ 100 legjobb egyeteme között a CEU
szerző:
hvg.hu
Öt tudományterületen is a világ 100 legjobb programja közé kerültek a Közép-európai Egyetem programjai a Quacquarelli Symonds (QS) ma nyilvánosságra hozott, képzési területekre lebontott rangsorában.
A CEU-t a világ 100 legjobb egyeteme közé rangsorolta a QS a politika, szociálpolitika, szociológia, történelem és filozófia tárgyakban. A tavalyi legjobb 101-150 közötti helyezéshez képest történelemből előrébb lépett az egyetem. A közgazdaságtan és jogtudomány terén a CEU megtartotta helyét a legjobb 200-ban.

A közlemény szerint a tágabban értelmezett tudományterületeket illetően a CEU 172. a bölcsészettudományok, és 202. a társadalomtudományok és menedzsment tárgyakban a QS ranglistán. A QS képzési területekre lebontott felsőoktatási rangsora (QS World University Rankings by Subject) évente 48 tantárgy szerint rangsorolja 151 ország 1130 felsőoktatási intézményét.

A CEU a QS általános felsőoktatási rangsorában (QS World University Rankings) nem szerepel, mivel a rangsor olyan egyetemeket listáz, amelyek alapképzést is kínálnak, a CEU azonban kizárólag mester- és posztgraduális képzéseket indít. A QS képzési területekre lebontott rangsorára (QS Subject Rankings) ez a feltétel nem vonatkozik.
hvg.hu/itthon/20180228_A_vilag_100_legjobb_egyeteme_kozott_a_CEU

Mondottam volt :"hülyéket és orbánseggsolgálatos mihígmélymagyar takonynácikat nem tanítok ,de veled kivételt teszek mert 2 in 1-ben höhöö....köszönd meg szépen a tanítást,ez most ingyen ment neked .Kizárólag a segítségnyújtás vezérel ,de hát nekem is pénzbe kerültek a tefajta "ÍKÚ"vitézek kezelésére forgalmazott intelligencia-tabletták, amelyeknek csomagjáért száz eurót kérek. A tablettákból napi egy, különösen a tefélehülyegyerekeknél, napi két szemet ajánlott, étkezés előtt..

LKerekes 2018.11.24. 08:41:45

@Gábris szomszéd:
Hagy abba a gecizést, te anyabaszó szerencsétlen szarevő!

LKerekes 2018.11.24. 08:43:36

@Gábris szomszéd:
Anyádnak meg az a tökéletes ajándék, hogy leszopatod?

Hermin 2018.11.24. 09:03:48

Siralmas és elkeserítő!

Gandosz 2018.11.24. 09:36:30

@Sir Bates dö Hól: unalmas a fröcsögésed és a gyűlöletbeszédvédésed
Hammer Ferenc tanszékvezető docens (ELTE Média és Kommunikáció Tanszék) tanórai gyűlöletbeszéde és uszítása miatt lépnie kell az Eltének, fegyelmi és elbocsátás a minimum.
Ellenkező esetben megint a kettős mérce esete lenne.

Gandosz 2018.11.24. 09:42:01

@Gandosz: Nem értek egyet az ügyben a 888 visszafogottságával, meghunyászkodásával:

888.hu/article-igy-el-vissza-a-hatalmaval-hammer-ferenc-az-elte-tanszekvezetoje

"Pozíciójához nemcsak méltatlan, hanem egyenesen vállalhatatlan hangnemben megírt közlemény kiadását engedte meg magának Hammer Ferenc ELTE-s tanszékvezető, melyben a 888.hu munkatársának véleménycikkét hazugnak, annak közzétételét pedig gyomorforgatónak nevezte.
Mint ismert, munkatársunk – aki egyben ELTE-s hallgató – nemrég hangot adott őszinte véleményének Hammer előadása kapcsán, miután megdöbbentették az ott elhangzottak. Írásában többek között megemlítette, hogy olyan politikailag elfogult és manipulatív mondatok is elhangzottak, mint hogy "orbáni diktatúra", és hogy "bizony a mai magyar demokrácia utolsó tartópillére az RTL Klub"."

NemodaBuda 2018.11.24. 10:07:15

@paraszthajszal: Nem tudsz különbséget tenni a pátpolitizálás meg a poliikai vélemény között, ugye ? Pedig ez utóbbi mindenkinek van, és azt szabadon el is mondhatja, pláne az egyetemen, még pláne vita közben. A pártpolitizálást a fidesz követi el, amikor kifejezetten fideszes akciókat szervez az egyetemeken, gfodor maga is nagyszerűen tudja ezt - de az egy kis geci bajkeverő, miért ne tenne úgy, mintha egyforma dolgokról beszélne ?

2018.11.24. 10:18:01

Ezek szerint a kormány engedélyezte Hammer Ferenc, s vele együtt minden kormánykritikus egyetemi tanár lejáratását. Ilyen aljas módszerekkel csak a legsötétebb korszakok csinovnyikjai dolgoztak.

Gandosz 2018.11.24. 10:45:35

@Ms.Cunnesburry: Csak a szokásos zagyvaságod, agyatlanságod, gondolkodásra képtelenséged.
Az egyetemi katedrát használta Hammer direkt politizálásra.
Ettől függetlenül nyugodtan politizálhatott volna (rengeteg példa volt és van egyetemi oktatók párttisztségére, képviselőségére), de most már késő, mennie kell az egyetemről.

taga20 2018.11.24. 11:05:43

@Gandosz: A KURVAANYÁTOKAT FENYEGESSÉTEK FITYESZBŰNÖZŐK!

"Ezek szerint a kormány engedélyezte Hammer Ferenc, s vele együtt minden kormánykritikus egyetemi tanár lejáratását. Ilyen aljas módszerekkel csak a legsötétebb korszakok csinovnyikjai dolgoztak."

nekem is ez a véleményem!

Gandosz 2018.11.24. 11:07:43

@taga20: amit Hammer tett, az megengedhetetlen. Nyugodtan politizálhat, de nem a kurzusa keretén belül. Fegyelmivel el kell bocsátani az Eltének.

taga20 2018.11.24. 11:13:45

@Gandosz: érdekes, ha ugyanezt egy fityeszes akárki csinálja, akkor a földhöz vered a segged örömödben.

pl. ez szerinted rendben van?

444.hu/2018/11/23/ovodasok-elott-tartott-kampanybeszedet-buszkelkedik-a-fideszes-miniszterelnoki-biztos

Gandosz 2018.11.24. 11:24:56

@taga20: Ez sincs rendben, akor se, ha Botka vagy Márki Zay csinálja, az viszont gond, hogy a 444-nél az utóbbi nem hír.
De hülyének kell lenni, aki párhuzamot von a kettő közé: avatóbeszéd, polgármester, politikai mondanivalóval; vagy normál egyetemi tanóra, politikai uszítással.

taga20 2018.11.24. 11:48:25

@Gandosz: száz ilyet tudnék hozni. még a csúti geci is csinálta a választások környékén.

az meg tényleg a legdurvább, hogy te számon kéred a 444-en, amelyik egy kurva fillér közpénz nem kap, viszont a közmédia x csatornája, vagy az mti, egy kurva szót nem pocsékol, ha a fityeszmaffiáról derül ki.

tényleg nem értelek, hogy neked tetszik ez a mocskos rendszer, amit a geci és bandája kiépített!

2018.11.24. 11:49:29

@Gandosz:

Bármilyen felfoghatatlan számodra, nem mindenki számára perspektíva a csicska lét. @NemodaBuda: pontosan megfogalmazta, mit szeretnétek összemosni folyamatosan:

"Nem tudsz különbséget tenni a pártpolitizálás meg a politikai vélemény között, ugye ? Pedig ez utóbbi mindenkinek van, és azt szabadon el is mondhatja, pláne az egyetemen, még pláne vita közben. "

G. Fodor nemtelen bosszúja zajlik jelenleg, a 2016-os ügy miatt.

"Az ELTE Politikatudományi Intézetében korábban oktatóként dolgozó, a 2015/2016-os tanévben fizetés nélküli szabadságon lévő G. Fodor Gábor által főszerkesztőként jegyzett 888.hu internetes portálon megjelent szexista, rasszista, mások személyiségi jogait, emberi méltóságát sértő tartalmak teljes mértékben összeegyeztethetetlenek az Egyetem által vallott értékekkel, az ilyen megnyilvánulásokat az Egyetem a leghatározottabban elítéli. Mivel az Eötvös Loránd Tudományegyetem a Küldetésnyilatkozatában és az Etikai Kódexében megfogalmazott alapvető értékek tiszteletben tartását az egyetemen kívüli nyilvánosságban folytatott tevékenység során is megköveteli az ELTE-polgároktól, az Egyetem rektora etikai eljárás megindítását kezdeményezi."
www.elte.hu/content/az-elte-kozlemenye.t.5910
24.hu/kozelet/2016/07/19/masodfokon-is-elmarasztalta-az-elte-etikai-bizottsaga-g-fodor-gabort/

Hab a tortán, hogy egy elsőéves egyetemista hazugságokkal hemzsegő levele alapján szeretnék sarokba szorítani az oktatókat.

Gandosz 2018.11.24. 12:01:45

@Ms.Cunnesburry: "nem mindenki számára perspektíva a csicska lét"

Nálam jobban senki nem támadja ezt a pipogya, teszetosza kormányt.

"egy elsőéves egyetemista hazugságokkal hemzsegő levele alapján szeretnék sarokba szorítani az oktatókat"

Hammer nem cáfolta a 888 cikkét. Azon háborodott fel, hogy közölték az igazságot. Mellékes dolgokba kötött bele, minthogy az oktatók havi jövedelem nem éri el a félmillió forintot -ami attól függ, hogy az alapbért nézzük vagy a teljes jövedelmet..

paraszthajszal 2018.11.24. 12:08:23

@Ms.Cunnesburry: „Etikai Kódexében megfogalmazott alapvető értékek tiszteletben tartását az egyetemen kívüli nyilvánosságban folytatott tevékenység során is megköveteli az ELTE-polgároktól”

Tipikus ballibbant kettős mérce: Hammer Ferencnek a katedrán is szabad pártpolitizálnia, mert ő a mi kutyánk kölke (holott ezt az Etikai Kódex explicite tiltja), G. Fodor Gábort pedig a katedrától távoli főszerkesztői tevékenysége miatt veszik elő.

@NemodaBuda: Na ne mosakodjatok azzal, hogy Hammer csak a szabad politikai véleménynyilvánításhoz fűződő jogát gyakorolta – gyakorolja a katedrától távol! Még ha csak annyit mondott volna, hogy „szerintem több pénzt kéne adni az egyetemeknek”, az még elment volna szakpolitikai állásfoglalásnak, de ehelyett ő „orbáni diktatúráról” hadovált, azaz egyértelműen pártpolitizált.

Pedig erre az Etikai Kódex biztosan nem ad lehetőséget – pofázhat ő orbáni diktatúráról a szomszédasszonyának, a kocsmában, de akár a rádióban, a tévében, tüntetéseken is. Egyet nem tehet: előadásokon nem pártpolitizálhat.

Olvasva ezeket a libbant kettős mércét mutató hozzászólásokat, egyre biztosabb vagyok abban, hogy ez a 888-as felhívás mégiscsak egy előremutató, hasznos kezdeményezés – talán hozzájárulhat ahhoz, hogy lecsapoljuk a mocsarat.

2018.11.24. 12:10:16

@Gandosz:

A cáfolatról pedig tudnod kell, mert te is kommentáltad a bejegyzést.

paraszthajszal 2018.11.24. 12:10:30

@Ms.Cunnesburry: „Ne ferdíts! Bekezdésenként cáfolta.”

Az „orbáni diktatúrával” kapcsolatos részről meg szemérmesen hallgatott – ami felér egy beismeréssel.

2018.11.24. 12:18:24

@paraszthajszal:

Titeket lebutítottak valamilyen módszerrel, vagy külön tenyésztettek erre a célra?

2018.11.24. 12:21:44

@paraszthajszal:

Gyakoroljon önkritikát, mint az 50-es években?

paraszthajszal 2018.11.24. 12:21:59

@Ms.Cunnesburry: Te olvastál olyan kivételt az Etikai Kódexben, hogy „a katedrán tilos pártpolitizálni (kivéve, ha valaki a zorbánt szídja, mert ő csúnya rossz fiú).

Nem? Na ugye!

Sir Bates dö Hól 2018.11.24. 12:22:27

@Gandosz: az vicces, mikor egy , az alt-rightot majmoló - ám intellektuális deficit okán azt nem értő - ner-cseléd nagy hangon, ordítva, mint egy vadszamár, követeli a píszí alkalmazását és emleget kettős mércét... baribaszó, ezt már elbasztátok, ti basztátok el, midőn egy, az önkényes hatalomgyakorlás miatt a börtöntől és a számonkéréstől beszarva, lefosott bokával rettegő aljas kis huminculus "a nemzet nem lehet ellenzékben!" rikácsolásához csatlakoztatok!... nem dakota, de akkor is: ki szelet vet, vihart arat... ne feledd, az illiberális kereszténydemokrácia kiskátéja is azt írja: kard által vész, ki kardot ragad....

paraszthajszal 2018.11.24. 12:24:15

@Ms.Cunnesburry: Bocsánatot kérnie nem ártana, ez lenne a minimum – de ennyivel már aligha úszhatná meg, ha az Etikai Bizottság következetes lenne…

2018.11.24. 12:34:49

@paraszthajszal:

És ki akarja megúszni???

A kormány annyi szorgalmas hülyével vette körül magát / madarat tolláról / hogy egyre nehezebb lesz takargatni a nyilvánvalóan Rákosi elvtárs korát idéző boszorkányüldözést.
Mi a fenét cicóztok még?
Írjátok be az Alaptörvénybe, hogy segédmunkástól fölfelé csak megbízható pártembereket alkalmaztok és kötelező lesz hűségesküként megcsókolni a Szentséges Valag aranyból készült mását.

taga20 2018.11.24. 12:37:09

@paraszthajszal:

NEKED ÉS A GECI MAFFIÁDNAK KÉNE BOCSÁNATOT KÉRNI!

aztán elhúzni a faszba!

taga20 2018.11.24. 12:44:24

@paraszthajszal: ez mi volt részedről? be vagy baszva?
vagy csak rossz bekezdést raktál be?

fityeszparaszt nem lesz ebből bajod?

Gandosz 2018.11.24. 12:58:09

Sokkal elegánsabb lenne, ha egyszer végre elismerné az itt mellébeszélő csürhe, hogy Hammer cselekedete megengedhetetlen, fegyelmit kellene adni neki és el kellene bocsátani. De csak megy a mellébeszélés a csürhe részéről. Ha nem bocsátják el Hammert, akkor szégyenfolt marad az Eltén.
Én elismertem, hogy a csákvári polgármester hülyeséget csinál, amikor óvoda energetikaifejlesztés átadón politizál.

paraszthajszal 2018.11.24. 13:05:09

@Ms.Cunnesburry: „És ki akarja megúszni?”

Eddig úgy tűnt, hogy az Etikai Bizottság meg akarta úszni a Hammer-ügy tárgyalását…

„egyre nehezebb lesz takargatni a nyilvánvalóan Rákosi elvtárs korát idéző boszorkányüldözést”

Visszatért a Rákosi-korszak? Te, láttál mostanság a recski munkatáborban ellenzékieket? Tapasztaltál olyat, hogy az ÁVH-ban vernek halálra ellenzéki aktivistákat, tépik ki a körmeiket?

Te sem? Na ugye, akkor meg ne beszélj már zöldségeket!

@taga20: „ez mi volt részedről? be vagy baszva?
vagy csak rossz bekezdést raktál be?”

Irónia. Sajnálom, ha nem ment át, bár nem mondhatom, hogy meglepődtem. ;-)

„NEKED ÉS A GECI MAFFIÁDNAK KÉNE BOCSÁNATOT KÉRNI!”

Összekeversz Botkával, nekem nincs semmiféle maffiám. :-)

taga20 2018.11.24. 13:08:29

@kifordított nagyanyó: ne baszogasd má! inkább örülj, hogy megjárta a damaszkuszi utat!

:)))

taga20 2018.11.24. 13:09:59

@paraszthajszal: irónikusparaszthajszál? szerintem ez egy oximoron:)))

kifordított nagyanyó 2018.11.24. 13:17:07

@taga20: Most akkor mondjam azt,hogy áruló?!?!XD
Én balról jobbra,ő meg jobbról balra.:))

taga20 2018.11.24. 13:32:19

@kifordított nagyanyó: én meg itt nézek, mint a jukinyúl középen, a liberális agyammal évek óta:)

egyébként, mi van a punci kedvelő nickeddel, letiltották?

MTA rendes tagja 2018.11.24. 13:36:09

Hammer Lászlót ugyanezért a produkcióért Franciaországban vagy Spanyolországban azonnali hatállyal kirúgták volna, politikai hovatartozástól függetlenül egyetértve, mert azok jogállamok. Miről beszélünk? Tanórai gyűlöletkeltésről.

MTA rendes tagja 2018.11.24. 13:38:38

"megpróbál xenofóbiában versenyre kelni a nácikat is megszégyenítő Fidesszel"

Sok országban tilos a burka, tehát azok már jobban nácik és jobban xenofóbok Magyarországnál a cikkiró szerint. Például Ausztria, Dánia, Franciaország nácibb még a náciknál is nácibb Fidesznél

kifordított nagyanyó 2018.11.24. 13:41:43

@taga20: A B1-ről igen,valszeg a kertész ákos cikk miatt lehet.
Pedig már a kommenteket is törölték,de én nem jöhettem vissza.
Pedig csak írtam,hogy nem kéne Radnótit idézni.

paraszthajszal 2018.11.24. 13:56:32

@kifordított nagyanyó: Nekem a radaron látszanak a kommentek a Kertész Ákos-féle cikkben – igazából nem törölték, csak lerejtették őket; egy kivételével, ahol valaki leidiótázta és egyben a származására pejoratívan utaló megjegyzést is tett rá.

Gondolom ezt a szerző vagy a szerkesztőség tagjai közül valaki kiszúrta – nyilván vendégszerzős cikknél ez kínos lehetett nekik (K.Á. nem azért engedélyezte az utánközlést, hogy antiszemita uszítást olvasson a cikke alatt.)

@MTA rendes tagja: Hát igen, ezt arrafelé elég komolyan is veszik, már arra is volt példa, hogy valakit emiatt kirakjanak pl. egy plázából vagy hazaküldjenek egy iskolából.

6.Lenin 2018.11.24. 14:03:01

@Ms.Cunnesburry:

Kannásbory...

Megyót és Hornt megválasztották me-nek, természetes, hogy felhozták, ügynökök voltak, és ennyi. A választók elfogadták, a sajátjaik.
A másik oldalon egyedül eddig Orbán me, senki nem tudta bizonyítani, hogy ügynök volt, de, ha lett is volna, akkor mi van? Amennyiben a választói őt is elfogadják.

A másik, volt aki akkor megszervezte a hálózatot, tehát értett hozzá. A kezébe került az összes jelentés, tehát a legtöbbet tudhatta. Nem biztos, hogy mindent meggyőződésből tett.
Egy bérgyilkos is lehet otthon-civilben-egy meleg szívű családapa, de ezzel keresi a betevőt.
És?

taga20 2018.11.24. 14:13:34

@kifordított nagyanyó: érdekes, hogy nem engednek vissza.

én is úgy kezdtem a pályafutásomat itt, hogy kibasztak innen, pedig tök szolid voltam.

aztán pár napra rá visszaengedtek. azóta is itt mérgezem a fityeszdroidokat:)

taga20 2018.11.24. 14:16:59

@MTA rendes tagja: a geci gazdádat meg má rég kirúgták volna bármelyik normális európai országból fityeszjobbágy!

mi a kurvaanyátokat sírtok rohadt férgek, mikor azt kapjátok vissza, amit nyolc éve csináltok?!

John Brennan 2018.11.24. 14:18:05

"a CEU Amerikában is folytat oktatási tevékenységet. Ezt ugyan New York állam már igazolta, de a magyar kormányzat nem hitt New York államnak"

A Ceu amerikai "kampusza" egy ezerfős faluban van és egy nem használt családi házat jelent. Erről mért nem ír a blogger?? Miért felejti el ezt az "apróságot" megemlíteni?

"ha elegük van az egyetemükön zajló „kéretlen baloldali politizálásból”, akkor egy megadott emailcímen jelentsék fel tanáraikat."

Semmilyen feljelentésről nincs szó, ezért nem idézi tovább a szövegkörnyezetet a baloldali uszítómédia.

MTA rendes tagja 2018.11.24. 14:26:16

@taga20: nincs gazdám. Egy tényt írtam le, ismerem az egyetemek működését. Hammert Franciaországban vagy Spanyolországban ugyanezért azonnal kirúgták volna.
Az nem válasz erre, hogy gazdám van. Szerencsétlen pubi vagy, aki nem képes felfogni alapdolgokat sem. Az internet káros oldala.

2018.11.24. 14:32:10

@paraszthajszal:

A hangnemre utaltam. Bár az sem lepne meg, ha elkezdenék felujítani Recsket, finom utalásként.
Na meg a hisztériába hajló Vezérimádat, a Nemzet Apja fíling ismerős valahonnét.
Egy normális ország normális miniszterelnöke kikérné magának, ha valaki Jézusként örökítené meg, vagy szobrait árulná a neten. Itt árukapcsolásként jelenik meg, a szakrális küldetés folyományaként.

kifordított nagyanyó 2018.11.24. 14:33:10

@taga20: Talán egyszer..
De egy kertész ákos aki szembeköpi Radnótit,az ne idézzen tőle!

Úgyhogy lehet ez a nevem is megy a kukába!:))

MTA rendes tagja 2018.11.24. 14:35:17

@Ms.Cunnesburry: Az Usa ajándékboltjai tele vannak különféle méretű, kivitelű Trump szobrokkal.
Tehát: az Usa nem normális ország szerinted.

2018.11.24. 14:39:12

@6.Lenin:

Jól van, öreg! Mentsd fel mindegyiket. Aztán csont nélkül nyeld le a következő disznóságot bármikor, bárkinek.

2018.11.24. 14:46:10

@MTA rendes tagja:

Trump is hasonló populista, ha rajta múlna, ő is átíratná a Függetlenségi nyilatkozatot.
Csak tudod, ott működnek a fékek és egyensúlyok.

2018.11.24. 14:52:49

@Ms.Cunnesburry:

jav. fékek és ellensúlyok

taga20 2018.11.24. 14:53:03

@MTA rendes tagja: poltpétert, pintérsanyát, a gecit, tiborcot, szargyártot, láncit "Franciaországban vagy Spanyolországban" a rendőrség, az ügyészség, a bíróság má rég bebaszta volna a kóterbe.

egy szerencsétlen gerinctelen fityeszjobbágy vagy, aki a kibaszott fityeszmaffia talpasa!

ha te ismernéd a demokráciát, az egyetemeket, akkor nem lennél ekkora sötét tróger fityeszjobbágy!

a kurvaanyádat!

taga20 2018.11.24. 14:54:28

@kifordított nagyanyó: hol köpte szembe? mesélj?

persze csak kulturálisan:)

6.Lenin 2018.11.24. 14:54:48

@Ms.Cunnesburry:

Kannásbory, ne bassz!

Te döntötted meg a Megyót is meg a H. Gyuszit?
Most meg az Orbánra gyúrsz?

kifordított nagyanyó 2018.11.24. 14:59:55

@taga20: Nem szeretem ha azok a zsidók hivatkozna Radnótira,akik miatt rühellik a zsidókat.
Egy olyan ember akinek én csak egy magyar vagyok a saját hazámban,ne hivatkozzon egy hazáját szerető magyarra!

Még ha nem is szeretem annyira ezt az országot.

taga20 2018.11.24. 15:00:57

@6.Lenin: mi van öreg munkásőr? látom a mai nap egy párszor kámingáutoltál ügynökügyben. látom büszke vagy a szakértelmedre, amit rendszereken keresztül díjaztak.

mi volt a fedő neved lenyinevtárs, lábas?:)))

de legalább ne kérkednél vele, mint borosevtárs!

Sir Bates dö Hól 2018.11.24. 15:01:18

@Gandosz: csürhe ám a jó kurva anyád...

kifordított nagyanyó 2018.11.24. 15:01:30

@Ms.Cunnesburry: A gerince helyén is a gyomra van tudod.

Sir Bates dö Hól 2018.11.24. 15:06:19

@kifordított nagyanyó: te mindig is humánus voltál, sosem egy bigott pöcs, ellenben ő letért a humanitás ösvényéről, de visszatalálhat, mint a német lelkész, ki írta " mikor elvitték a kommunistákat nem szóltam semmit..."

taga20 2018.11.24. 15:06:44

@kifordított nagyanyó: száz szónak is egy a vége!
nem kertészákos pusztította el radnótit, rejtőt, richtergedeont, etc.

nesze szutyok barátom! ezt nézd meg!

www.youtube.com/watch?v=ti2XY-7j_aw

6.Lenin 2018.11.24. 15:08:19

@taga20: nyald ki a seggem, köcsög.

Sir Bates dö Hól 2018.11.24. 15:12:47

@taga20: azért azt megfigyelted, hogy soha senki sem támadja pintért? már vagy jó 15 éve jelezetem először, hogy mora a legnagyobb veszélyt a pintér-demján-csányi triumvirátus jelenti... S ők hárman felnevelték orbán octavianust...

kifordított nagyanyó 2018.11.24. 15:13:43

@taga20: Csak tudod Radnóti úgy beszélt,mint ahogy én szoktam,kertész meg nem úgy.

Egyébkén ezt a dalt flo ridától ismerem nagyon jó.

Sir Bates dö Hól 2018.11.24. 15:17:15

@kifordított nagyanyó: ez így van, el kell dönteni, hogy ember után mi vagy elsődlegesen: magyar vagy kiválasztott nép tagja (a bigott szélsőjobb miatt nem lehetett ezt tisztázni, s ebben óriási és soha meg nem bocsátható bűne van a jobbiknak és vonának)

taga20 2018.11.24. 15:25:47

@kifordított nagyanyó: szerintem radnóti nem úgy beszél, mint te.
sem úgy, mint józsefattila, sem úgy, mint hellerágnes.

nem úgy beszélünk, hanem azt mondjuk, vagy sem. szerintem ez a választóvonal.

te azt mondtad, hogy átmentél jobbra. semmi gond, örülök.

ennek örömére, küldöm ezt neked.

epa.oszk.hu/00800/00843/00112/21/szinte-semmi-sem-valtozott-marai-sandor-gondolatai-a-magyar-tarsadalomrol/index.html

kifordított nagyanyó 2018.11.24. 15:26:36

@Sir Bates dö Hól: Mikor akkoriban a főnköm kérdi:Te baloldali vagy?
Mondom :nem én mszp-s vagyok.
Aztán ezek a dolgok más értelmet nyertek az évek alatt.:))
Amennyire baloldali volt az mszp.:))

Bár én az ilyen felosztásban nem hiszek.
Szerintem magát jobboldalinak vallóval is lehet tökugyanaz a gondolkodásunk.

taga20 2018.11.24. 15:27:04

@Sir Bates dö Hól: ez a pintér szál érdekes. eddig nekem sem tűnt fel.

kifordított nagyanyó 2018.11.24. 15:34:12

@taga20: Pedig pont ez a bűnösök vagyunk rész ugyanaz amit én mondok.
Nem csak akkor vagyunk magyarok amikor Hosszú Katinka bezsebeli a 3. aranyat az olimpián,hanem amikor valami világraszóló hülyeséget csinálunk.
Ezt lehet/(kell?) vállalnunk.
Még ha személy szerint nem is az adott egyén csinál hülyeséget.

Amúgy a legközelebbi szavazásnál meg már nem szeretnék itt lenni,sem szavazni,de ez már elég régi keletű.
A végén még tényleg itt fogok megrohadni.:))

kifordított nagyanyó 2018.11.24. 15:38:05

@Sir Bates dö Hól: Lehet meg volt Vonáék hülyesége de ez is vikiéktől indult.
Viszont magyar ember magyarként ne beszéljen úgy ,mint kertész.
Lehet szidni saját magunkat de nem így.
Még ha van is benne valami.

kifordított nagyanyó 2018.11.24. 15:39:30

@Sir Bates dö Hól:
@taga20:
ő pont mostanában jutott eszembe.
Talán ha jól emlékszem a bőrön csak Don Pintero-nak hívtuk.:))

kifordított nagyanyó 2018.11.24. 15:45:48

@taga20: Amit az oroszokról írt az oké,ezt én is tartom.
Vannak ugye a történetek,hogy az oroszok mit csináltak berlinben.
Erre azt mondom,hogy Kolja megerőszakolta Hans húgát.
Ebből ugye hír lesz,mert európa közepén volt.
Viszont arról hogy Hans előtte ugyanezt csinálta Kolja húgával és utána rá is gyújtották a házat nincs hír,mert az a tajgán volt,és Kolja húgáról még papír se volt,mert a falun kívül nem is tudta senkihogy létezik egyátalán.
Ami a magyarok gondolkodását illeti,ebben azért részben benne van az utóbbi pár száz éves szopás.A többi a mi hülyeségünk.
Na és itt jön ki Radnóti nagyszerűsége,hogy azokat a bűnöket vállalja,amihez aztán neki végképp semmi köze,sőt elszenvedője.
Na ezt nem tudják 70-80 évvel később a nagyokosok!

taga20 2018.11.24. 15:47:10

@kifordított nagyanyó: "Amúgy a legközelebbi szavazásnál meg már nem szeretnék itt lenni,sem szavazni,de ez már elég régi keletű."

mi is elkezdtünk az asszonnyal németül tanulni. má ezt is értem:

mehr Licht.

na zene addig is!:)

www.youtube.com/watch?v=v-YzdvmD2aQ

taga20 2018.11.24. 15:57:44

@kifordított nagyanyó: csak az a baj, hogy kolja nem csak hans húgát, hanem a környező országok összes nőjét megdugja. pártállástól függetlenül. legyen az magyar, lengyel, szlovák, román, szerb, vagy horvát buksza.

és ha a csaj családja szól, hogy ácsi, akkor elviszik a gulágra, vagy a geciék propaganda gépezete kicsinálja egyből.

remélem zöd voltam?!

www.youtube.com/watch?v=fsLdhijtdwI

kifordított nagyanyó 2018.11.24. 16:00:50

@taga20: Hát én németül csak annyit tudok,hogy:Ich bin partizan!
Meg hogy:Ich bin Laden!

kifordított nagyanyó 2018.11.24. 16:06:46

@taga20: Naa!Lassan már úgy beszélsz,mint egy széljobbos!:))
Emlékművet a don kanyarnál a magyaroknak!
Hívott minket valaki oda?
Az valahogy nekem úgy rémlik,hogy kolja pucolta a krumplit a verandán,mire a kert végében megjelentek a németek.

kifordított nagyanyó 2018.11.24. 16:10:40

@taga20: Szóval persze az oroszok így meg úgy de a felsőbbrenű faj sem volt különb.
Pedig nekik kellett volna.

taga20 2018.11.24. 16:15:02

@kifordított nagyanyó: ha félre értettél, vagy félre érthetően fogalmaztam, akkor elnézésedet kérem. semmi olyat nem akartam mondani.

csak annyit, hogy ne bújjunk el a múltunk elől, hanem tanuljunk belőle, mint a dajcsok.

zenét bírod? nesze!:) az egyik kibaszott kedvencem.

www.youtube.com/watch?v=6d-1G1Hn17c&list=RD6d-1G1Hn17c&start_radio=1

kifordított nagyanyó 2018.11.24. 16:28:41

@taga20: Semmi gond bibsikém!:))

Mondjuk amikor olyat mesélnek nekem,hogy német öreglány inkább a hitler szülinapját ünnepli,mint a fiáét akkor azért elgondolkodom.
Még hogy elvesztették a háborút.
Mi van ha megnyerik?

És még mindig azt mondom,hogy pont az az ember vállalta fel a bűneinket,aki maga bűntelen volt.

kifordított nagyanyó 2018.11.24. 16:33:29

@taga20: Van egy zenei világod.
Mondjuk őt nem agyon ismerem.
Pedig szeretek minden félét.

MTA rendes tagja 2018.11.24. 16:34:48

@taga20: Spanyolországban és Franciaországban azonnal kirúgták volna az egyetemről Hammer Lászlót, ha ott tette volna, mait itt. Szaúd-Arábiában és Észak_koreában pedig halálra ítélték volna. Itt röhög a markába és veszi fel az államtól a fizetését.

taga20 2018.11.24. 16:39:16

@MTA rendes tagja: érdekes, a geciről nem beszéltél! csak azt ekézed, aki a gecimaffiát kérdőre vonja!

bazdmeg a kurvaanyádat! ha tényleg az egyetemen melózol, akkor kéccer baszd szájba!

remélem finom, és érthető voltam muzsik!?

taga20 2018.11.24. 16:50:16

@kifordított nagyanyó:

igazat beszélt.

ez ma már bűn, ebben a retek szar országban.

nincs itt semmi látnivaló!

www.youtube.com/watch?v=BKyHc1RI1PQ&start_radio=1&list=RDBKyHc1RI1PQ

kifordított nagyanyó 2018.11.24. 16:53:36

@taga20: Ismerni ismerem,hallottam róla,de a backstreet Boys fan klubban ezt a zenét nem játsszák.

Vannak olyan együttesek,amik nem jönnek annyira át,pedig népszerűek.
Oasis U2 csak egy két számuk megy.
Úgy magamtól Cseh Tamást nem hallgatok.
Rengeteg kedvencem van és így sincs mindenre időm.
Ha elkezdek mondjuk csak Jean Michel Jarre-t hallgatni az is nagyon sok idő.

taga20 2018.11.24. 16:56:57

@kifordított nagyanyó:
"Úgy magamtól Cseh Tamást nem hallgatok."

úgy magadtól mit hallgacc, ha megengeded magadnak haver?

meséjj, érdekel!

ilyen esetleg érdekel?:))

www.youtube.com/watch?v=SH_wfMAAP3A&list=RDSH_wfMAAP3A&start_radio=1

kifordított nagyanyó 2018.11.24. 16:59:55

@taga20: Bántotta a viktort?

kifordított nagyanyó 2018.11.24. 17:05:27

@taga20: Például ezeket:
www.youtube.com/watch?v=NvXzdKDPElM

és
www.youtube.com/watch?v=6FJm5Hf4siY

Na jó csak viccelek!:))

Mikor milyen hangulatom van,mire vagyok rá kattanva,mi jut eszembe,mit hallok meg.
Van hogy hetekig meghallgatok minden nap egy zenét.
De úgy az utóbbi 80 évből sok minden.

paraszthajszal 2018.11.24. 17:06:32

@kifordított nagyanyó: „Mit csinált ez a Hammer?”

Orbáni ditatúráról hadovát az ELTE katedráján, egy egyetemi előadáson, holott az egyetem Etikai Kódexe a pártpolitizálást kifejezetten tiltja: www.elte.hu/file/ELTE_Etikai_Kodex.pdf

De kettős mércés dékás kommentelőin szerint ez csak „szabad véleményalkotás”, nincs itt semmi látnivaló. Pártpolitizálás csak az, ha a Fidesz mellett korteskedik valaki…

taga20 2018.11.24. 17:11:42

@paraszthajszal: „Mit csinált ez a Hammer?”

elmondta a valót. erre jössz te, az uccabizalmi, és kurvára elmagyarázod a geci gazdád pöcegödrét, hogy mindenki vágja, hogy egy selejtes fasz vagy!

:)))

kifordított nagyanyó 2018.11.24. 17:16:09

@taga20: Cseh Tamás amúgy nem inkább jobbos volt?
Még maszopos koromban mondogattam a fideszes kollégáknak emberekre,dolgokra,hogy:Aaaaaz olyan magggyar!

2018.11.24. 17:19:35

@6.Lenin:

Ne vedd el a pulik kenyerét!

taga20 2018.11.24. 17:22:41

@kifordított nagyanyó: látom baszod, hogy el vagy tévedve haver!

na majd én segítek neked a sűrű sötét erdőben:)

nesze nigger!:)

www.youtube.com/watch?v=tI-InzaNKk8&list=RDoIakYNWYYzM&index=7

ja és ez nigger!:)))

www.youtube.com/watch?v=gooI9E4KY4Q

taga20 2018.11.24. 17:29:31

@kifordított nagyanyó:

"Cseh Tamás amúgy nem inkább jobbos volt?"

nem bakker, az indián ember volt!

sem több, sem kevesebb. ennyi.

bakker sok faszságot kérdezel, de bírlak. ezé odaadom a negyedik nótámat.

über fasza.

nesze retek!:)

www.youtube.com/watch?v=M_ciiCyxOJA&start_radio=1&list=RDM_ciiCyxOJA

kifordított nagyanyó 2018.11.24. 17:30:36

@taga20: A csaj jó!:P Sőt,naggyon!:P
Ja,hogy énekel is?:))
Ha már feldolgozás:
www.youtube.com/watch?v=wfLOt5P6nSk

2018.11.24. 17:30:53

@Sir Bates dö Hól:

A Pintér nevét tartalmazó aktákat gyors ütemben titkosították. Történt néhány rejtélyes haláleset pl. olajszőkítés, ami hallgatásra bírta az embereket.

kifordított nagyanyó 2018.11.24. 17:35:51

@taga20: Miért?
Amikor a libajnaizást burkolt zsidózásnak gondoltam,az milyen volt.
Nevettek is rajtam!:))

Gandosz 2018.11.24. 17:38:38

Hammer súlyosat hibázott azzal, hogy bután megtámadta a tantermi gyűlölködését leleplező cikket. Ha megpróbál kussolni, nincs ekkora hír a nácikon is túltevő (ilyeneket ír az ilyesmikről a B1, TGM, HVG, ugye?) uszításából.

2018.11.24. 17:42:58

@paraszthajszal:

Mi az úristent mondjon egy médiakutatással is foglalkozó történész-szociológus, ha nem akar hülyének vagy talpnyalónak látszani diákjai előtt?
Tegyük hozzá, nem csicskaként keresi kenyerét.
media.elte.hu/a-tanszekrol/oktatok/hammer-ferenc/

Gandosz 2018.11.24. 17:44:19

@Sir Bates dö Hól: válassz, mi vagy:

1. sorosista hazaáruló bérenc,
2. balibbant
3. gyurcsányista szar
4. magyarellenes geci
5. hungarofób gyűlöletkeltő

2018.11.24. 17:46:28

@Gandosz:

Két napig kommentelted az állásfoglalást, mégsem sikerült elolvasni.
Bután támadni - az a te reszortod a blogszférában.

Gandosz 2018.11.24. 18:00:00

@Ms.Cunnesburry:
hazudsz
amikor nem hazudsz, mellébeszélsz

én mindig a témához szólok hozzá vagy egy hozzászóláshoz

neked egy témád van mindig, függetlenül attól, miről szól a cikk vagy egy hozzászólás

taga20 2018.11.24. 18:00:55

@Gandosz: ez valami vicc vot részedről? me ha komoly, akkor gáz van fityesz agyfasz!

Gandosz 2018.11.24. 18:03:21

Bajomi-Lázár Pétert is mentegette hetekig a szennysajtó, amikor Bajomi Bayer Zsilt halálát kívánta egy konferencián. Az ügy azzal lezárult, hogy Bajomi bocsánatot kért és leváltották (miután a felmentését fel is ajánlotta) intézetvezetői posztjáról.

Most itt a Hammer nem bocsánatot kér, hanem nemtelenül, rágalmazva támad.

paraszthajszal 2018.11.24. 18:07:28

@Ms.Cunnesburry: „Mi az úristent mondjon egy médiakutatással is foglalkozó történész-szociológus, ha nem akar hülyének vagy talpnyalónak látszani diákjai előtt?”

Pölö a tananyagot adja le az előadásán, mint az egyetemi oktatók általában szokták? Hacsak nem a tananyag szól arról, hogy hogyan épült ki a zorbáni diktatúra, de ha igen, akkor az már régen rossz.

„Tegyük hozzá, nem csicskaként keresi kenyerét.”

Az egyetemi vezető oktatóknak jellemzően több mellékállása (v. fizetett elfoglaltsága) van, ezzel Hammer nem igazán lóg ki a sorból – ezért is nem kell őket annyira sajnálni a „csak” 250k nettós fizetésük miatt. Marad annyi idejük és energiájuk a jellemzően lájtos óraterheléseik mellett, hogy megkeressenek még ugyanennyit (vagy még többet) máshol.

taga20 2018.11.24. 18:10:04

@Gandosz: csibész, hozd vissza!:)))

2018.11.24. 18:12:26

@Gandosz:

Legközelebb négyszög alakú gyógyszert kérj, az talán nem gurul el folyamatosan.

taga20 2018.11.24. 18:14:09

@paraszthajszal: szaros gumizsizma, mennyé má el egy egyetem előtt!

hátha mellbe ver a 21.-ik század!

2018.11.24. 18:20:54

@paraszthajszal:

"a tananyagot adja le az előadásán"

Összetéveszted az egyetemi oktatást az OKJ-s képzéssel. / Vajon miért?/

paraszthajszal 2018.11.24. 18:26:29

@Ms.Cunnesburry: „Összetéveszted az egyetemi oktatást az OKJ-s képzéssel. / Vajon miért?/”

Amennyiben?

Jó, tisztában vagyok azzal, hogy újabban nem tananyagot ad le az oktató, hanem facilitálja a kompetenciaelemek elsajátítását. Ha neked ebben a bullshit-tolvajnyelvben kell kódolni a mondanivalót, akkor csinálja azt.

taga20 2018.11.24. 18:35:48

@paraszthajszal: egy fityeszturha, mint te, tisztában van?:)))

2018.11.24. 19:03:39

@paraszthajszal:

Amennyiben a tananyag leadása csak egy része az oktatói munkának. Még az általánosban is.

paraszthajszal 2018.11.24. 19:13:36

@Ms.Cunnesburry: Ok.

És a zorbáni diktatúráról szóló lázálmok melyik tantárgy vagy modul milyen kompetenciaeleméhez tartoznak?

paraszthajszal 2018.11.24. 19:29:30

@taga20: Milyen kompetenciaelem az a „retek”? ;)

2018.11.24. 19:30:20

@paraszthajszal:

A vitához. Az oktató állít valamit, a hallgató pedig próbálja megcáfolni, ha nem ért vele egyet.
Esetleg gyáva kukac módjára másnap ír egy csúsztatásokkal teli cikket róla.
Sajnálom a honleányt, aki nevét adta ehhez az ocsmánysághoz.

taga20 2018.11.24. 19:34:01

@paraszthajszal: olyan, hogy egyszer csak rágyön az ember, hogy van gerince!:)

zenét vágod?:)

nesze szar!

www.youtube.com/watch?v=UNo2-viKfW8&list=RDUNo2-viKfW8&start_radio=1

taga20 2018.11.24. 20:09:57

@paraszthajszal: retek, anyádat kostolgasd!

taga20 2018.11.24. 20:18:49

@paraszthajszal: hallod szerencsétlen barbár állat, beléd rúgni sincs kedvem!

2018.11.24. 20:19:29

@taga20:

Szedjél vitamint, hogy bírd a strapát! Azóta megjelent még egy levél. Egy erkölcsös egyetemista honeány kálváriájáról olvastam, gender ügyben, G. Fodor stílusában.
D

taga20 2018.11.24. 20:21:18

@Ms.Cunnesburry: nem tudtam,hogy gének nem áll fel a cerkája!

paraszthajszal 2018.11.24. 20:30:18

@taga20: „én dugnám a honleányt:)”

Mondd, te hogy éreznéd magad, ha valaki a te hölgyrokonaidról írna ilyen hangnemben, mint te erről az ifjú hölgyről vagy az én édesanyámról?

Ez is mutatja, hogy felesleges a társadalmi nemek tanulmánya mesterképzési szak, mert még azok is, akik a leghangosabban álltak ki a megmaradása mellett, ilyen könnyedén és nyíltan tárgyiasítják a hölgyeket, redukálják őket egyetlen sajátos „funkcióra”, saját szexuális igényeik kielégítésére.

Egyébként én csodálom a hölgy bátor kiállását, hogy névvel-arccal vállalta a véleményét, tudva azt, hogy mennyi ehhez hasonló megjegyzésnek, nemtelen támadásnak teszi ki magát.

„beléd rúgni sincs kedvem” Ezért vetted inkább az édesanyámat billentyűvégre? Akkor már inkább engem próbálj rugdosni…

Gandosz 2018.11.24. 20:33:41

Egy óra alatt tízszer akkora flashmobot szervezek a Ceu bezárása mellett, mint a mai kormánybuktató, Ceu melletti kulturmarxista csürhe tüntetése.

2018.11.24. 21:01:41

@taga20:

Ezt a témát kihagynám így este.:D
Viszont mulatságos, ahogy a Magyar Idők ferdíti a valóságot.
pl. A szlovák külügyminiszter belebukhat a migrációs csomagba.
Nem bukik bele, hanem lemond, amennyiben a parlament nem engedélyezi részvételét a marakeshi ülésen.

Le Orme 2 2018.11.24. 21:39:18

"jelentsék fel tanáraikat"

Ez az újbeszél. Nincs szó semmilyen feljelentésről.

Azzal meg nem volt baja a kényeskedőnek, ami tényleg undorító manipuláció volt: Orbán lányának pelenkás esete, ami hetekig tartotta izgalomban az ellenzéket.

Sir Bates dö Hól 2018.11.24. 22:09:35

@paraszthajszal: anyáddal kapcsolatban már jeleztem véleményem, ne reklamálj píszít baribaszó!

paraszthajszal 2018.11.24. 22:13:10

@Sir Bates dö Hól: Te nyugodtan szopjad tovább a Macron faszát ott Frankhonban te hazaáruló idegenszívű féreg!

Sir Bates dö Hól 2018.11.24. 22:34:43

@paraszthajszal: éppen sárga mellényt viselek, de ez téged ne zavarjon:-DDD... féregnek lehet nevezned, de annak is magyar maradok, én sosem feledem szülőföldem!...

baribaszó, anyádat is bevállalom....

paraszthajszal 2018.11.24. 22:40:14

@Sir Bates dö Hól: Tőlem viselhetnél kényszerzubbonyt is, az se zavarna. Ami az édesanyámat illeti, a Farkasréti temetőben keresheted, nem biztos, hogy nagy élvezet lesz az aktus, mert szegény csula csont és bőr, de azért jó szórakozást hozzá!

Sir Bates dö Hól 2018.11.24. 22:42:20

@paraszthajszal: hazabasztad már? biztos az árva ner-cselédnek többet fizetnek... nem baj, jöhet a nejed is...

paraszthajszal 2018.11.24. 22:48:47

@Sir Bates dö Hól: A barira gondolsz? (Légy következetes.)

Na jó, egy éjszakára átengedem, de légy óvatos az előjátékkal, mostanában gyakran van hasmenése, nem lenne szép, ha épp akkor kényeztetnéd a nyelveddel a golyóit…! Na mindegy, én szóltam!

Gandosz 2018.11.25. 07:29:27

G Fodor Gábor helyretette a dolgot, Hammernek mennie kell:

"A diákok pártján állok, akik a tudás, a tudományos és hasznos ismeretek miatt járnak egyetemre és nem azért, hogy olcsó politizálást kelljen hallgatniuk nap, mint nap tanulás helyett frusztrált és gyűlölködő ellenzéki oktatóktól.
Az egyetemen persze lehet és kell politikai vitákat szervezni, de nem az órákon, hanem szigorúan azon kívül.
A politizálásnak ugyanis nincs helye a tudományban.
Akik ezt nem értik, azok nem tudományt művelnek, hanem agitátorok és aktivisták. Ők nem valók katedrára.
Egy egyetemi professzor nem politizálhat az óráján és nem büntetheti meg diákjait, csak azért, mert azok mást gondolnak a világról és netán máshová adják a voksukat.
A tudomány nem jobb- vagy baloldali, hanem tudomány.
Aki ezt nem érti, vagy nem fogadja el, annak nincs helye a katedrán."

Gandosz 2018.11.25. 08:47:15

A "szabad gondolkodás", valójában a degeneráltképzés központja, a Ceu:

„Azt a másfél évet a megszállottak elleni pufogással töltöttem” – meséli a Heti Válasznak adott interjúban Ungár Péter arról az időszakról, amíg a CEU-n tanult.

„Amikor megjelent például a »menstruációs kanapé«, és fölötte ott volt a felirat, hogy »menstruáló nőknek«, amit aztán valaki áthúzott és kijavította »menstruáló embereknek«-re. Mert kirekesztő a nőkre korlátozni ezt, hát nehogy megsértsük a nem nőtudatú menstruátorokat! Akkor megrohant az érzés, hogy Bogár Lászlónak mindenben igaza van: tényleg vége a nyugati civilizációnak. Tragédia az a jóemberkedés-olimpia is, amelyet egyesek nap mint nap megrendeznek.”

taga20 2018.11.25. 10:51:00

@Gandosz: gondolom bogárlászló,hogy rohadna meg, akkor is ezt gondolta, mikor a nőknek egyetemre való bejutást, szavazati jogot, vagy jogosítványt adott a nyugati civilizáció.

te egy agyhalott barom vagy, fityeszork!

Gandosz 2018.11.25. 11:12:39

@taga20: hülyeséget írsz, mint mindig

6.Lenin 2018.11.25. 11:18:35

@Gandosz:

Miért? Mit vársz tőle?

taga20 2018.11.25. 11:34:55

@6.Lenin: mi van gázsi, jöttél kontrázni?:))

hülye, ócska, fityeszes munkásőr vagy!

taga20 2018.11.25. 11:35:48

@Gandosz:

hülye vagy, mint mindig!

6.Lenin 2018.11.25. 11:57:45

@taga20:

Tőled még egy értelmes hozzászólást nem olvastam. Te egy rejtély vagy nekem, mi a lófasz örömet találhatsz ebben a stílusban, amit itt produkálsz. Voltál már szakorvosnál? Vagy ennyire magányos lennél, és itt találsz csak hasonló társra. Ez utóbbira láttam , hogy van egy "baráti" kör (hasonlóan agyalágyult néhány fasz, akivel a jelek szerint "jól" megértitek egymást, de miféle örömöt okozhat ez?)
Szerintem a legjobb jelző a szánalmas, bár tojok rá, hogy néhány lelki nyomorék mivel bassza el a szabad idejét.
Viszont érdekes megfigyelni, hogy, ugyan azokért szidsz másokat, amit tulajdonképpen te is csinálsz, de mások ebben sikeresebbek, és lehet, ezt nem tudjátok elviselni?
Ehhez viszont a B1 kincsesbánya.

taga20 2018.11.25. 12:02:59

@6.Lenin:

"Tőled még egy értelmes hozzászólást nem olvastam. Te egy rejtély vagy nekem, mi a lófasz örömet találhatsz ebben a stílusban, amit itt produkálsz. Voltál már szakorvosnál? Vagy ennyire magányos lennél, és itt találsz csak hasonló társra. Ez utóbbira láttam , hogy van egy "baráti" kör (hasonlóan agyalágyult néhány fasz, akivel a jelek szerint "jól" megértitek egymást, de miféle örömöt okozhat ez?)
Szerintem a legjobb jelző a szánalmas, bár tojok rá, hogy néhány lelki nyomorék mivel bassza el a szabad idejét.
Viszont érdekes megfigyelni, hogy, ugyan azokért szidsz másokat, amit tulajdonképpen te is csinálsz, de mások ebben sikeresebbek, és lehet, ezt nem tudjátok elviselni?"

KÖCSÖG, PONT EZT AKARTAM KÉRDEZNI TŐLED!

MTA rendes tagja 2018.11.25. 12:16:48

@6.Lenin: Ha válaszolnak ennek a szemetelőnek (taga), maszturbál egyet.

Sir Bates dö Hól 2018.11.25. 12:39:00

@paraszthajszal: ez vitte anyádat sírba! elvettél egy kost és azzal hálsz minden este. fogy a magyar, te meg kis szatírokat akarsz nemzeni? hát milyen honpolgár vagy te?
(te minden este nyalogatod a kos golyóit? köszönöm a figyelmeztetést, gondolom tapasztalatból írsz, a te orrod már lefosta.)

paraszthajszal 2018.11.25. 12:44:10

@Sir Bates dö Hól: Szevasz, nekrofil lovag! Anyámmal már összejött a töcskölés? Ha még szevezés alatt van, akkor egy jószándékú tanács: dezodort vigyél magaddal, mert szerintem mostanában nincs annyira jó illata…

6.Lenin 2018.11.25. 12:54:26

@MTA rendes tagja:

Szerintem a valóságban egy szerencsétlen magányos fasz. Soha, semmi nem jött össze neki az életben, és itt próbálja elérni, hogy valakinek látszódjon. Pedig valójában hülyét csinál magából.
Azért is érthetetlen, mert, ha politikai célból csinálná, akkor egy oltári nagy marha, mert nem veszi észre, már 8. éve tök feleslegesen tépi a száját.
Tehát sem emberileg, sem politikailag semmi haszna, amit csinál.
Mondjuk lehet, hogy tényleg erre izgul. rejszol egy jóízűt, annak legalább lenne haszna, mert erősödik a csuklója, ha váltogat is, akkor mindkettő.
Mind1, az ő dolga.

taga20 2018.11.25. 12:59:10

@paraszthajszal:

ha lett volna anyád, akkor ilyen kommentet nem írtál volna, te anyaszomorító!

taga20 2018.11.25. 13:04:30

@6.Lenin: :)))

az nagyon bájos, mikor két munkásőr összejön, és együtt veritek a faszotokat az istenetek képére, a gecire:)

te és az emtéás szutyok! :)))))))))))

paraszthajszal 2018.11.25. 13:05:01

@taga20: Ő írta (. @Sir Bates dö Hól: ), hogy a halott anyámat is bevállalná – hát tehetek én róla, hogy ilyen az ízlése? Gondolom nagyon ki lehet már éhezve, mert Frankhonban egyetlen mademoiselle se hajlandó szóba állni egy ekkora tahóval mint ő...

taga20 2018.11.25. 13:24:34

@paraszthajszal: nem bazdmeg! azt írta, hogy anyádat bevállalná.

te egyébként normális hús-vér ember vagy? nem csak egy kreálmány?

6.Lenin 2018.11.25. 13:29:59

@taga20:

Te tényleg egy szerencsétlen marha vagy, de még 1- mp-ig se sajnállak.
Neked ezt szánta sorsod, örülsz is még ennyinek is.
Mik (nem kik) vannak?

paraszthajszal 2018.11.25. 13:42:13

@taga20: „azt írta, hogy anyádat bevállalná”

Ja, én meg megadtam neki anyám fellelhetőségét, és elláttam egy hasznos tanáccsal. Problem?

taga20 2018.11.25. 13:48:27

@paraszthajszal:

semmi, te senki. anyád forog a sírjában, hogy egy ekkora broki lett a purdéjából!

taga20 2018.11.25. 13:55:53

@6.Lenin: bazmeg szutyok haverom, téged nemsokára a kaszás is befogott orral fog elvinni!

mi a kurvaanyádért nem tucc lenyugodni az utad végén?

viszek virágot a sírodra, csak hogy ne sírjál!:)

na zene, me látom idő van, és lassan mész hunyni!

www.youtube.com/watch?v=KkM71JPHfjk&list=RDKkM71JPHfjk&start_radio=1

6.Lenin 2018.11.25. 14:42:40

@taga20:

Nocsak, fáj az igazság, csaknem maradt még valami emberi benned? Ez jó jel is lehetne.
Bár fel kell tenni a kérdést, hogy érdemes-é?
Szerintem reménytelen.

kifordított nagyanyó 2018.11.25. 20:13:59

@taga20: Erre mondjuk azt,hogy remélem komoly,mert viccnek nagyon durva!

sagittarius 2018.12.01. 13:15:46

@kifordított nagyanyó: Ami Kolja húgát illeti: tudjuk, hogy Hans (bár akkoriban inkább Fritz-eknek hívták) borzalmas dolgokat művelt, többek között Oroszországban is. A különbség az, hogy a németek rémtetteiről nagyon sokat hallottunk, az oroszokéról pedig csak a rendszerváltás óta lehet nyíltan beszélni, nagyon sok embernek még mindig újak ezek az információk.

kifordított nagyanyó 2018.12.03. 16:58:11

@sagittarius: Természetesen ez minden ok és előzmény nélkül történt....

sagittarius 2018.12.12. 22:43:52

@kifordított nagyanyó: Természetesen meg lehet érteni Kolját, hogy a családja kiirtása után nem viselkedett kultúremberként. Valószínűleg én is megvadultam volna. Erre rátett egy vagy több lapáttal az is, hogy a propaganda támogatta a civilek elleni erőszakot. Viszont azt is látni kell, hogy a bűncselekményeket nem "a németek" követték el, hanem egyes katonák illetve alakulatok, pl. az Einsatzgruppe egységei. Ugyanígy az oroszok magyarországi erőszakoskodásainak áldozatait sem nyugtathatta meg, hogy egy őrült parancsnok utasítására egy magyar egység vérengzést rendezett Urivban.
süti beállítások módosítása