B1 blogcsalád



Nem véletlen, hogy egyszerre fogadták be Gruevszkit és jelentették be Paks2 csúszását

2018. november 21. - Mr Flynn Rider

Borotvaélen táncol Orbán az oroszoknál.

putyin_es_orban.jpg

Nem véletlen, hogy a két eset szinte egyidőben történt: Gruevszki ügye és Paks2 csúszásának bejelentése. Mindkettő üzenet az oroszoknak.

Korábban megírtuk (többször is), hogy Orbánék

valójában nem is akarják megépíteni Paks2-t.

(Erre tippel Hargitai Miklós is a Népszavában.) Bár a kommunikáció ennek az ellentétét sugallja, de a Fidesz-kormányzat valójában nem ostoba. Ők is kiszámolták, hogy a felvett orosz hitel visszatérítése, az erőmű megépítése csupán az orosz félnek iszonyatosan nagy biznisz, az országnak azonban maga a katasztrófa.

Ekkor jött a volt macedón miniszterelnök ügye, aki szintén Putyin nagy szövetségese, szintén sorosozik, nyomja az orosz propagandát, elnyomja a civileket, velejéig korrupt – ugyanabban a maffiában játszik, mint az orosz elnök, vagy a mi viktátorunk. Nyilván azzal, hogy Orbánék megmentik a macedón miniszterelnököt, kimenekítik, becsempészik az országba, tesznek egy szimbolikus gesztust Putyinnak. Macedónia ugyanis éppen most billen át az orosz érdekszférából a nyugatiba, tehát Putyin elvesztíhet egy csatlós országot, ha nem csinál valmait gyorsan. (Ezrért kellet tott is a sorosozás.). Orbánéknak mindez kapóra jött: megint visszatáncolhatnak egy kicsit az atomerőmű megépítésétől.

Szijjártó ma elismerte (alig egy hét hazudozás és össze-vissza kommunikáció után), hogy

Gruevszkit a magyar diplomácia menekítette ki Macedóniából

– aztán gyorsan sietett hozzátenni, hogy „minden szabályosan történt”, mert „átadta az utazási dokumentumait”. Szijjártó dumája egyébként nettó hazugság: ugyanis bevonták a volt macedón miniszterelnök utazási papírjait, amikor eljárást indult ellene. 

(Egy pillanatra feledkezzünk meg arról, hogy a Fidesz propagandagépezete ennyit bírt kitalálni – azért volt minden szabályos, mert Gruevszkinek megvoltak a papírjai. Csak abba gondoljunk bele, hogy a magyar diplomaták három határon keresztül csempészték be az országba a bűnözőt és ezzel áthágták több magyar jogszabályt, nemzetközi egyezményt, nemzetközi jogi szabályozást. Mindez a külügyminiszterünk szerint nem fontos. A lényeg, hogy Gruevszkinek megvoltak a papírjai, úgyhogy minden rendben van. Szijjártó Péter nyilatkozata olyan, mint amikor a részeg sofőr lopott autóval okoz halálos közúti balesetet, de a rendőr elengedi, mert rendben van a jogsija.)

Ahogy több újság is megírta, azzal, hogy Magyarország – villámgyorsan, rendkívüli eljárásban – menedékjogot adott Gruevszkinek, azzal gyakorlatilag politikai hullát csinált belőle. Mivel a volt miniszterelnök minden reménye elpárolgott, hogy otthonában valaha politikai tényező legyen belőle, ezért Orbánéknak egyetlen haszna származhatott a befogadásából: üzentek vele Putyinnak, illetve a többi hasonló diktátornak. Az üzenet is egyértelmű: Orbánék hajlandóak szembeköpni a saját – amúgy gusztustalan és kegyetlen – menekültügyi szabályozásukat és eljárásaikat is, kockáztatni a saját belpolitikai helyzetüket, hogy politikai tőkét kovácsoljanak maguknak Putyinnál.

Nagyon is szükségük van rá, ugyanis eddig egy kapavágás nem történt Paks2 ügyében.

Orbánék ezzel a húzással, akárcsak a magánrepülőzéssel, óriásit kockáztatnak. Ha működne az országban

  • rendes ellenzék,
  • független sajtó,
  • lenne rendesen tájékoztatott közvélemény, amelyik képes rendesen véleményt alkotni a politikai elitünkről,

már rég elzavarták volna ezt a rablóbandát egy-egy ilyen húzásért. Orbánék évek óta uszítanak a menekültek ellen, ott tart az ország, hogy egy sötét bőrű idegen láttán az emberek rohannak a telefonhoz rendőrt hívni.

Most pedig Orbánék gyorsan befogadnak egyet, aki ráadásul bizonyítottan köztörvényes bűnöző.

(Közben megy a gyurcsányozás, sorosozás ezerrel, hátha rá tudják húzni az ellenzékre ezt az ügyet is.) A képlet annyira egyszerű és tiszta, hogy ebbe bármelyik országban belebukna a miniszterelnök. Magyarországon minden megy tovább: elüldözik a CEU-t, felszámolják az állam maradék részét (természetvédelem, pápá), amelyik nem a propagandát gyártja. A magyarok meg vállat vonnak apatikusan, vagy újra megszavaznák ezt a rablóbandát a parlamentbe.

De térjünk vissza Paks2-re. Miközben Orbánék a saját belpolitikai helyzetüket kockáztatják a bűnöző befogadásával, közben még egy üzenetet is küldtek az oroszoknak: csúszik az atomerőmű felépítése. Sőt, lehet, hogy az ezzel megbízott államtitkárnak is vége. Süli János menesztéséről a 24.hu tudott meg egyet s mást. Az ok hivatalosan a késés, valójában egyszerűen kellett egy bűnbak, akit beáldoztak az oroszoknak. Süli maga is tisztában van azokkal a tényekkel, amiket a volt MVM-vezér írt neki nyílt levélben a héten: hogy

itt lenne az ideje lezárni ezt a projektet és el se kezdeni az erőmű felépítését.

Azt sem tartjuk kizártnak, hogy Sülinek az volt a feladata, hogy lassítsa a beruházást, hiszen regnálása alatt a projekt szinte semmit sem haladt:

„elakadtak a közbeszerzések. Eredménytelen lett az új blokkok létesítéséhez és üzemeletetéséhez kapcsolódó dokumentumok elemzésére kiírt pályázat, az erőmű beruházási központjának tervezésére és megvalósulására kiírt közbeszerzést pedig visszavonták.”

– írta a HVG. 

(Mindeközben, ugyanezen a héten értek tetten egy Roszatomos pasast egy rakat kenőpénzzel. Még videó is készült az esetről. Hehe.)

Egyértelműnek látszik a helyzet: Orbánék a volt macedón miniszterelnökkel és egy államtitkár beáldozásával kedveskednek Putyinnak a folyamatos csúszás miatt. Hiszen bárhogy is bizonygatja Orbán, hogy az új atomerőmű az energetikai függetlenségünk záloga, a valóság azonban ennek pont az ellenkezője: az oroszoktól vesszük majd a fűtőelemeket és szállítjuk nekik vissza a használtakat, illetve az egész elképesztő méretű orosz gigahitelből épül, amit még az unokáink is fizetni fognak. Azaz, ha felépül, az ország örökre elköteleződik az oroszoknak.   

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr3114385428

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kunzoo 2018.11.21. 18:23:11

Most olvastam az indexen hogy a görögök sem adják ki a macedónoknak az oda menekülteket. Tehát ebben az ügyben egy uniós ország már hasonlóképp döntött.
Pár napja meg azt írta az index hogy drágul az áram, hosszútávon is.

FCUK13 2018.11.21. 18:31:36

"Szijjártó dumája egyébként nettó hazugság: ugyanis bevonták a volt macedón miniszterelnök utazási papírjait, amikor eljárást indult ellene. " nem, csak az útlevelét vonták be. sem a személyijét nem, amivel a magyar határig utazhatott, sem a magyar nagykövetségen kapott beutazási engedélyét nem vették el tőle, mondjuk ez utóbbit nem is tudták volna.

ez a fránya b1 már megint hazudik, és már megint mást vádol hazugsággal. te geciláda flynn, vállald már névvel, amit csinálsz, előre is kösz.

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2018.11.21. 18:44:09

Paks2 fűtőelemeit ahogy a mostani Paks"-1"-ét sem veszik vissza az oroszok. :-(

A propellerre már linkeltem, de hamar lekevertek, az Eu-ban csak olyan új atomerőmű épülhet, ami - szép magyar szóval - konténmentben van. Ez egy vasbeton falú, fektetett henger alakú zárt idom az atomerőmű körül. Ha az erőmű elszáll, legyen egy "pótkötél". Már most az oroszok ilyent nem tudnak építeni. Forrásom:

fuhu.hu/paksi-bovites-mint-politikai-bloff/

További érdekesség, hogy napelem farmra kb 95o MW kapacitásra van engedély kiadva családi házra és kb 6oo MW ennél nagyobb kis erőműre KÁT villanyáram ár elszámolással. :-)

És hát erősen úgy tűnik, hogy van annyi villamos energia hogy simán tudunk importálni nem is keveset.

mavir.hu/web/mavir/adatpublikacio

A hazai beépített erőmű kapacitás a rendelkezésünkre áll, de valamiért úgy tűnik olcsóbb venni, mint itthon megtermelni? Vagy a kapacitás egy része nem használható (javítják, vagy olcsóbb az import, vagy nincs víz a Kvassay zsilipnél, ...).

hu.wikipedia.org/wiki/Magyarorsz%C3%A1gi_er%C5%91m%C5%B1vek_list%C3%A1ja

75oo MW hazai erőmű kapacitás mellett a pillanatnyi rendszer terhelés 63oo MW.

anonymand 2018.11.21. 18:52:04

@FCUK13:

Kedves felebarátom!
Te írod: ..."csak az útlevelét vonták be"...
Hogyan is lehet ma Magyarországba belépni?
Legjobb tudomásom szerint válsághelyzet van (szigorúbb szabályok érvényesek).
"Magyarország biztonsága és határvédelme érdekében a kormány meghosszabbítja a Magyarország egész területére elrendelt tömeges bevándorlás okozta válsághelyzetet – az erről szóló kormányrendelet hamarosan olvasható a Magyar Közlönyben." - 2018. szept.
Szigorú előírások, hogy hol, hogyan, miként, milyen országból lép be, stb.
Szóval markáns véleményed nemigen állja meg a helyét.

FCUK13 2018.11.21. 18:58:49

@anonymand: belügyminiszteri engedéllyel bárki beléphet, neki meg volt. Nem ismered a szabályozást.

azigaziraptor 2018.11.21. 19:35:35

@rdos:
..."A propellerre már linkeltem, de hamar lekevertek"...
Hazudsz, mert ott senkit nem "kevernek" le! :-))

anonymand 2018.11.21. 19:43:42

@FCUK13:

Elnézésedet kérem, de van bennem némi bizalmatlanság.
Szeretném, ha megadnád az autentikus forrást (hatályos jogszabályt).

István Tamasi 2018.11.22. 06:02:43

@FCUK13: Még hazudni is ügyetlen vagy. a magyar határt nem léphette volna át csak személyivel: a kis gruevszki egy illegális határátlépő azaz a a magyar törvények értelmében is bűnöző.

István Tamasi 2018.11.22. 06:05:08

A gruevszki ügy a kísérleti szakasza a csüngőhasú suttyónak a saját egér/patkány/ menekülő útja tervezéséhez.

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2018.11.22. 09:22:12

@azigaziraptor: Nem engem kevertek le, hanem a cikk elérhetőségét szüntették meg a kommentem után nem sokkal. Ez már a 2. eset volt, de persze lehet hogy csak véletlen volt. Amúgy piszokul mellékes a téma.

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2018.11.22. 09:30:15

@István Tamasi: Nekem is ez jutott az eszembe. A dolfi is kimenekítette a duce-t, aztán mire mentek vele? 1,5 év haladékot nyertek csupán.

Secnir 2018.11.22. 09:50:32

@FCUK13:
"belügyminiszteri engedéllyel bárki beléphet, neki meg volt. "

akkor fejtsük meg együtt:
valaki este jelentkezik tiranában a magyar nagykövetségen, hogy szeretne menekült lenni nálunk, mert az de jó. erre felhívják pintért, aki rábólint: "persze, bejöhet, hozzátok csak nyugodtan".
a probléma az az, hogy az útiokmányt a tiranai nagykövetség (szíjjártó, a külügyminiszter fennhatósága alá tartozik) állította ki. nekik oda kellett volna adniuk a papírt, és tájékoztatni, hogy mehet isten hírével, jó utat.
de nem ez történt, hanem szíjjártó utasítására autóba ültették, és irány pest.

életszerű, hogy pintért, ha felhívják este, bólint és megírja az engedélyt bárkinek? mindenféle előzetes kontroll nélkül?

FCUK13 2018.11.22. 10:09:13

@Secnir: nem valaki jelentkezett, hanem egy a külügy által ismert személy, aki ráadásul igazolni is tudta magát a személyijével. telefon Pestre, Pintér jelzi, hogy aláírja az engedélyt.

a magyar külügy emberei elkísérik, hogy ha útközben bármi gond lenne, tudják jelezni, hogy miért és hova mennek.

a Pintér által megírt papírnak meg csak a határig kellett eljutnia, ott a kezébe tudták nyomni.
igen, életszerű.

rovid 2018.11.22. 10:42:27

a tömeges bevándorlás okozta válsághelyzet vagy a bevándorlási törvény nem hiszem hogy ismer olyan meghatározást, hogy "egy a külügy által ismert személy"!!??

FCUK13 2018.11.22. 12:51:05

@rovid: lerövidíti az eljárást, ha nem hetekig kell nyomozni, hogy ki az illető.

neked sem kenyered a logikus gondolkodás :D

belaim7005 2018.11.22. 13:20:20

@FCUK13: Te kis buzi utazzál el Macedóniába személyivel,hahahhahahha

FCUK13 2018.11.22. 15:31:48

@belaim7005: én nem tudok, de ő az ő személyijével a magyar határig el tudott jönni. mit nem lehet ezen megérteni? és mi köze ehhez annak, hogy kit dugok? ennyire futja? :)

Minden ballib bérretteg 2018.11.22. 16:34:59

Érdekes írás.

Kár hogy szemernyi köze sincs a valósághoz.

Ugyanis Paks2 lesz, és a Macedón diktatúra koncepciós pereinek az áldozatait kutya kötelessége minden demokratának megvédeni !

Ballib vagyok mert rettegek 2018.11.22. 16:48:45

@FCUK13:

Te hülye gyurcsány seggnyaló áltroll! Állj már le hogy ezeknek a ballibeknek 50-szer elismétled hogy Pintér csempészte be a mackedón kormányzót!

Ballib vagyok mert rettegek 2018.11.22. 16:51:00

A Soros féle bábkormányok, mint láthatjuk koncepciós eljárásban futószalagon ítélik el a politikai ellenfeleiket, mint a legsötétebb diktatúrákban.

Kötelességünk ezeket az üldözetteket megvédeni, akik összes bűne annyi, hogy megállították ők is a migrációs hullámot és nem engedik hogy a Strabag kivigye a profitot az országból és ehelyett ők vigyáznak a néptől lenyúlt milliárdnyi dollárok felett biztonságos svájci számlákon.

Fel kell készülnünk arra, hogy a Soros tervet most a Balkánon fogják végerehajtani és sokmillió illiberális szövetségesünket fogják menekülésre kényszeríteni a börtön és a teljes vagyonelkobzás elől.

MINDENKI FOGADJA BE A HÁZÁBA AZ ÖSSZES MACKEDÓN MIGRÁNST AKÁRCSAK ORBÁN VIKTOR, HOGY KÉSÖBB ÖK IS BEFOGADJANAK MINKET HA NEKÜNK KELL MAJD MENEKÜLNÜNK!

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2018.11.22. 16:52:01

@rdos: Édes istenem... Téged sem az eszedért szerethetnek...

HaD 2018.11.22. 16:58:23

@Ballib vagyok mert rettegek: te bzd meg, a strabag javában épít egész Magyarországon...akkor e szerint a kedves orbán is ép azon van hogy kiraboltassa az országot???...egyébként azon van!!!

max bir ca · http://bircahang.org 2018.11.22. 17:08:40

Hiába tombol Brüsszel és Soros, lesz juszt is olcsó és tiszta magyar energia!

HaD 2018.11.22. 17:08:49

@István Tamasi: Úgy amúgy ez is az fajta teszt amit alapból olyan rezsimek olyan "elit" gyakorol az adott térségben akik zsidó vagy/és cigány mentalitással bírnak....addig mennek el amíg a fal meg nem állítja őket. Pofátlanok erőszakosak leszarják hogy mi marad utánuk...legfeljebb lelépnek mint a történelmük során tették. Ez a makedón tolvaj faszi is arra jó hogy lemérjék mennyit nyel be a jónép és meddig mehetnek el a "haveri kör" szemhunyása mellett. Mellesleg tesztelik hogy a megnyilvánulások(akár ezek a hozzászólások is,de főleg a külvilág)mennyire tolerálja a kimenekítő gyakorlatukat...talán azt felejtik el hogy le lehet dobbantani sőt a zs-t is el lehet vinni,de ha van egy tökös utód nemzedék azok bizony utánuk küldik a "takarítókat" legyenek akár egy bálna seggében...ettől egy rettegés az életük és emiatt biztosítják magukat vagyon oldalról ahogy csak bírják...na ettől zsidó a zsidó:)...és ezért kerülnek a világnak kurva sokba:)

invalid user name 2018.11.22. 17:12:12

nem hiszem, hogy a fidesz lemond a paksi biznsziről. azt meg leszarják, hogy az országnak rossz üzlet. mindig is leszarták.

FCUK13 2018.11.22. 17:18:23

@Ballib vagyok mert rettegek: nem volt csempészet, legálisan jött.

Sean MacTíre 2018.11.22. 17:19:22

@balcán maxval bircaman: Juszt Laci is visszajon? :o A tobbi ugy tunik nem jon be. Legalabbis nem nagyon igyekeznek epiteni, pedig ha akarat van minden megy, akar felepitenek majd lebontanak egy stadiont ha ez kell. A paksimogyoro az istennek nem akar keszulni semmilyen szinten... muhaha . :D

Alhazred 2018.11.22. 17:19:58

@Ballib vagyok mert rettegek: mi van, ezt a sablonszöveget adták ki a központból? :DDDDD

Sean MacTíre 2018.11.22. 17:20:06

@FCUK13: nem, diplomata autokat nem lehet erre hasznalni. A nemzetkozi torvenyek szerint nem volt legalis, embercsempeszet volt a magyar hatarig.

FCUK13 2018.11.22. 17:23:22

@Sean MacTíre: közlekedésre???? A határon mindig bemutatta a személyijét, hol van itt a csempészet???

miketbeszéltek 2018.11.22. 17:33:21

@balcán maxval bircaman: "Hiába tombol Brüsszel és Soros, lesz juszt is olcsó és tiszta magyar energia!"

Tudod, hogy nem vagyok Soros és Brüsszel párti, de mostanra egy az egyben a Rákosi korszak-és az azt parodizáló "Tanú" film stílusában kommunikálsz.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.11.22. 17:37:43

@MOTHERFCUK13: "A határon mindig bemutatta a személyijét"

:))

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.11.22. 17:39:54

@Alhazred: Nem, de adhatták volna. Nehéz megkülönböztetni, mit beszél egy fideszes, és mit aki kifigurázza. Ez az utóbbi volt. :))

pioneer2016 2018.11.22. 17:49:26

@Minden ballib bérretteg: "Ugyanis Paks2 lesz, és a Macedón diktatúra koncepciós pereinek az áldozatait kutya kötelessége minden demokratának megvédeni !"

Ezt nem hiszem, hogy Te találtad ki. Szerintem Neked kiadták parancsba, hogy ezt mond.
Orbán szerintem és a világban is egy patkány. Ha az ö érdeke úgy kívánja, a saját törvényeit is felrúgja.

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2018.11.22. 17:51:00

@molnibalage: Vallásos érveid súlya alatt meghajlok. :-)

TanNé · http://erkolcstan.blog.hu/ 2018.11.22. 17:51:54

Nincs ebben semmi fura.
Putyin jó KGB ügynök volt. Hivatalos.
Ott vannak náluk orbánka aktái. Aki csak amatőrködött.
Ahogy fülyülnek Orbánka úgy táncol.

Minden ballib bérretteg 2018.11.22. 17:58:11

@pioneer2016:

Ne viccelj már. EZ a B1 nevű foskupac tényleg csak az igazán agyhalottaknak gyártja a koncepciókat.

Az meg hogy futószalagon ítélik el a Macedonok az ellenzéki politikusokat, mint a legsötétebb diktatúrában, nos ez tény.

efi 2018.11.22. 18:00:56

@kunzoo:
Azok is valami ex-miniszterelnökök voltak?
@FCUK13:
Ha olyan szabályos, miért nem jött egyedül? Nem volt GPS alkalmazása? Meg ha minden teljesen rendben volt, akkor Szijjártó, meg az egész slepp miért gondolkodott 1 hétig, hogy mit hazudjon, miért nem állt ki 5 perccel utána a pórnép elé, hogy ez a szitu, nincs itt semmi látnivaló? Magukat buktatják le mindig, ti meg nem láttok a szemetekkel, nem hallotok a fületekkel és nem gondolkodtok a fejetekkel.

efi 2018.11.22. 18:02:23

@kunzoo:
Azok is valami ex-miniszterelnökök voltak?
@FCUK13:
Ha olyan szabályos, miért nem jött egyedül? Nem volt GPS alkalmazása? Meg ha minden teljesen rendben volt, akkor Szijjártó, meg az egész slepp miért gondolkodott 1 hétig, hogy mit hazudjon, miért nem állt ki 5 perccel utána a pórnép elé, hogy ez a szitu, nincs itt semmi látnivaló? Magukat buktatják le mindig, ti meg nem láttok a szemetekkel, nem hallotok a fületekkel és nem gondolkodtok a fejetekkel.

...in the world 2018.11.22. 18:08:18

SOROS!!!!44!44!

ja bocs, ez a másik oldal, akkor...

PUTYIN!!44!!!4!

FCUK13 2018.11.22. 18:09:05

@efi: miért kellett volna egyedül jönnie? Segítséget kért, és a segítség helyére kísérték. Ennyi. De tök mindegy, mi volt, neked az úgysem jó. Ennyi.

miketbeszéltek 2018.11.22. 18:10:21

"S nem jó film a Tanú?"

De, filmként szatíra. Ha valósággá válik az viszont már tragédia.

efi 2018.11.22. 18:18:48

@FCUK13:
De mihez kellett a segítség? Nem volt benzine/szendvicse/kabátja? Esetleg útlevele? (nem kívánt törlendő)

felső határ nincs 2018.11.22. 18:22:14

Ezt irja az Index vezeto gazdasagi ujsagiroja cimlapon:

"Ahogy erről a németek kapcsán korábban részletesen is írtunk, nem lehet egy olyan gazdaság vagy régió az EU motorja, amely többletet termel a többiekkel szemben: a gazdasági motor szerepe pont az lenne, hogy a fogyasztásával felszívja a többiek termelését, és ezzel serkentse a növekedést. Takarékos exportnagyhatalomként Németország pont hogy nem az uniós növekedés motorja, hanem inkább gátja."

index.hu/gazdasag/2018/11/22/orban_viktor_nemet-francia_tengely_kozep_europa_a_novekedes_motorja/

Miiiiiiivan? Ezt magyarazza mar meg valaki, hogy ezt igy most hogy!?

taga20 2018.11.22. 18:32:59

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

azé akinek van egy kis finesze, az azé vágja, hogy mi a full retardált, és mi az irónia.

pl. ez:

"Kötelességünk ezeket az üldözetteket megvédeni, akik összes bűne annyi, hogy megállították ők is a migrációs hullámot és nem engedik hogy a Strabag kivigye a profitot az országból és ehelyett ők vigyáznak a néptől lenyúlt milliárdnyi dollárok felett biztonságos svájci számlákon."

aki ezt benézi, az minimum paraszthajszál:)))

zuhanorepulesss 2018.11.22. 18:33:10

"valmait gyorsan. (Ezrért kellet tott is" idézet vége.
Ennek a konteónak is kb annyi alapja van, mint bármelyik másiknak.
Támogatták egymás kampányát, mindketten nyakig úsznak a korrupcióban.
Náluk már ennyi is alapja lehet az egésznek.
Egyébként meg Boldog Karácsonyt kívánok!

Sörnyelő 2018.11.22. 18:41:22

Ha a cikk állítását vetem össze FCUK13 kommnetjével, akkor sajnos utóbbinak kell igazat adni. Gru mindenütt hivatalosan lépte át a határt (kivéve, amikor Macedóniát hagyta el, de abban elvileg a magyar kormány nem segítette vagy legalábbis még nem derült ki.) A magyar határig személyivel utazott, Magyarországra meg valamilyen speciális engedéllyel. Csempészésről itt nem lehet beszélni, mindenütt részt vett az ellenőrzésen és regisztráltan lépte át a határt.

Természetesen ettől még bűzlik az egész, mint a Surströmming, de ha már mást hazugsággal vádolunk, akkor legyünk különösen kényesek, hogy ezt valós tényekkel támasszuk alá.

taga20 2018.11.22. 18:45:12

@Sörnyelő: a magyar diplomáciai autóval fuvarozták. ez rendben van?

felső határ nincs 2018.11.22. 18:48:07

Ezt irja az Index vezeto gazdasagi ujsagiroja cimlapon:

"Ahogy erről a németek kapcsán korábban részletesen is írtunk, nem lehet egy olyan gazdaság vagy régió az EU motorja, amely többletet termel a többiekkel szemben: a gazdasági motor szerepe pont az lenne, hogy a fogyasztásával felszívja a többiek termelését, és ezzel serkentse a növekedést. Takarékos exportnagyhatalomként Németország pont hogy nem az uniós növekedés motorja, hanem inkább gátja."

index.hu/gazdasag/2018/11/22/orban_viktor_nemet-francia_tengely_kozep_europa_a_novekedes_motorja/

Miiiiiiivan? Ezt magyarazza mar meg valaki, hogy ezt igy most hogy!?

taga20 2018.11.22. 18:49:38

@FCUK13: mit te fogyatékos? aszt, hogy a fityeszmaffia magyarországra telepít egy csomó bűnözőt?

te hülye vagy?

Minden ballib bérretteg 2018.11.22. 18:51:20

@felső határ nincs:

Azt magyarázzák, hogy a németek gecik, mert exportálnak és termelnek ahelyett hogy importálnának, és vásárolnának nyakl nélkül.
Ami persze marhaság, mert bár tényleg nem segíti a többi ország GDP termelését ez a folyamat, de a többieknek is adott a lehetőség, hogy termeljenek izomból, és eladják exportba.

Sörnyelő 2018.11.22. 18:51:47

@taga20: Nem, nekem is baromira bassza a csőröm, de nem hiszem, hogy törvénytelen lenne. Az is vérlázító, ahogy a tények napvilágra kerülésével folyamatosan változtt a hivatalos kommunikáció. Ezért mondom, hogy büdös az egész.

De ne valótlanságot állítva kritizáljuk már a hazugságaitak, mert súlytalan és joggal támadható.

Sörnyelő 2018.11.22. 18:55:10

@FCUK13: Ne gondold, hogy egy platformon lennénk, csak nekem a valótlanságok oldalfüggetlenül csípik a szemem.

Visceroid 2018.11.22. 19:00:53

Érdekel bárki is? Most választották meg Viktort negyedjére, harmadjára egymásutánban és hátra van még 3 év! Az emberek teljesen bezombultak és beletörődtek a sorsukba. Isten irgalmazzon a magyar népnek!

taga20 2018.11.22. 19:03:39

@Sörnyelő: szerintem pedig törvénytelen volt. a macedon bűnözőnek nem adhattak volna valami magyar okmányt csak úgy lárpullár.

a csókának a tranzit zónában kéne lenne a mai nap is, ahogy a fityeszmaffia kitalálta nemrégiben.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.11.22. 19:08:02

@taga20: Te, én mindig azt hittem, mikor egy fidesznyik égbekiáltó baromságot mondott, hogy na, ennél már nincsen lejjebb. És mindig volt. Eltelik pár hónap, és ami most nyilvánvaló kifigurázás, az a fideszvalóság lesz.

Sörnyelő 2018.11.22. 19:08:53

@taga20: Nem tudom, nem vagyok jogász. Feltételezem, hogy a belügyminiszternek van joga ilyen menlevelet vagy mi a tökömet engedélyezni. Szóval nem hiszem, hogy törvénytelen, csak azt, gondolom, hogy visszaélés a hatalommal. Mi megtesszük mert megtehetjük, mert a törvény és erkölcs felett állunk.

Célkereszt 2018.11.22. 19:09:19

Mindkettő megvalósul, megvalósult. Fel fog épülni Paks2 és Gruevszki is megmenekült.

Minden ballib bérretteg 2018.11.22. 19:17:02

@taga20: Ballib nichamisító írta. Igen nagy valószínőséggel, a "MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN" nevű nick, aki már lebukott párszor nickhamisításban.

taga20 2018.11.22. 19:18:53

@Sörnyelő: "Szóval nem hiszem, hogy törvénytelen, csak azt, gondolom, hogy visszaélés a hatalommal. "

visszaélni a hatalommal, az törvénytelen.

felső határ nincs 2018.11.22. 19:19:05

@Minden ballib bérretteg: Ez olyan mintha azt mondanak, hogy az a csalad halad a meggazdagodas fele, amelyik eron felul koltekezik, hitelbol.

Es 2008ig pontosan igy is kormanyoztak. Gazdagga tettek mindenki mast, a magyarokon kivul.

taga20 2018.11.22. 19:21:03

@Minden ballib bérretteg: én meg má aszt hittem, hogy te voltál, me megvilágosodtál:)))

taga20 2018.11.22. 19:22:57

@felső határ nincs: 2010 óta meg a fityeszmaffiát. cseberből vederbe kerültünk.
mi fityeszjobbágy?!

Sörnyelő 2018.11.22. 19:25:25

@taga20: Ez már rugózás a szavakon. Ha a törvény betűje megengedi vagy explicite nem tilta akkor törvényes.
Az is törvényes, hogy Magyarország miniszterelnőke legalább 8 éve nem mer igazi kérdésre válaszolni. vö: kellemes karácsonyi ünnepeket kívánok.

Lordmotor 2018.11.22. 19:57:50

Áruld már el, ha úgyis "politikai hulla" lett a pasasból, akkor miért lenne gesztus ez a cárevicsnek? Mire kell neki a kis maci exelnök?

morph on deer 2018.11.22. 20:03:44

@Sörnyelő:
Ahogy az is, hogy még soha nem esett át nemzetbiztonsági átvilágításon.
Bár szerintem elnyelné a fényt is...

morph on deer 2018.11.22. 20:10:07

@Lordmotor:
“miért lenne gesztus ez a cárevicsnek?”

Ez vagy az “így szopunk mi” verseny egyik pályamunkája volt, vagy meg valóban egy hűségnyilatkozat.

Bár én még a “büntetés” változatot sem vetném teljesen el: látványos gesztust kellett tenni az EU ellen, így járni Vlagyimír kedvében, hogy ne legyen méretes ruha a paksi simlizésből.

Cycmen 2018.11.22. 20:20:12

Most hogy Gruevszkit kiszöktettük gesztust tettünk az oroszoknak mert nem akarjuk mégsem Paksot?
Ez milyen hallucinogén anyag elfogyasztása után körvonalazódott a buksitokban?
Fiúk! Ha az oroszok akarják, akkor kihozzák mint a pinty!

birka menet 2018.11.22. 20:38:05

@Minden ballib bérretteg: "Az meg hogy futószalagon ítélik el a Macedonok az ellenzéki politikusokat, mint a legsötétebb diktatúrában, nos ez tény."

Értjük te kretén orbán buzika, tehát ez a Guevszki futószalagon ítélte el az ellenzéki politikusokat mint a legdsötétebb diktatúr´ában. Tudjuk, a 888.hu meg a Mgyar Idök is rendre megírták. Nem is csoda hogy a bukta után Guevszki az életéért futott. Egy nem is távoli napon orbán gazd´ád uggyanígy fog futni. A hájas pocakjával azonban nemigen fogja tuni még a magánrepgépéig se elhúzni magát.

birka menet 2018.11.22. 20:41:48

@Lordmotor:

mire kellett Janukovics Putyinnak?

Illeberált nem hagy cserben illiberáltat. Persze amikor Putyin rájön hogy ezeknek a bukott senkiháziak seggnyaloncoknak nincs több hasznuk, akkor majd Szibériába fogja deportálni őket hogy ott éljenek meg a saját lábukon, ne pedig az orosz adófezetők pénzén.

frikazojd · http://kocs.ma 2018.11.22. 21:36:34

már mikor megmondtam, még aznap.

a hitelt és a fizetési ütemezést akarják újratárgyalni, mert jelenleg úgy van, hogy bármi történik, a hitelt fel KELL venni és ezermilliárdokat kell fizetni a ruszkiknak akkor is ha egy métert se ásnak. Ez újratárgyalás után is csak egy kicsit lesz jobb.

rovid 2018.11.22. 21:50:47

@FCUK13: van akinek az értelmezéssel van gondja! értem ,az ismertség gyorsítja a folyamatot! de a kapcsolódó törvényekben, jogállásokban továbbra sincs benne a Trócsányi által használt ""egy a külügy által ismert személy"" megjelölés!

Hallgass a szívedre Sorost rúgd fenékbe 2018.11.22. 21:52:16

Kíváncsi lennék azért a Gruevszki ellen felhozott összes vádpontra. Mert amit eddig közöltek az nudli. Ha jól értem beleszólt milyen szolgálati autót kapjon, pedig erre nem lett volna törvényes joga és ez 2 év sittet jelent

Megyó és Fletó ilyen alapon kaphatnának fejenként minimum 10-20 évet. Persze ha csak felmerül ellenük valamilyen eljárás már tele van károgva a világsajtó. Megint a jól ismert libsi kettős mérce. Van a jó korrupció, amikor mi korrumpálunk (Hodorkovszkij, Porosenko, Gyurcsányi Dobrevics), és van a rossz

taga20 2018.11.22. 22:27:16

@Hallgass a szívedre Sorost rúgd fenékbe:

az a pár ezer lehallgatás csak bonusz mi, fityeszpatkány?

frikazojd · http://kocs.ma 2018.11.22. 22:49:45

@Hallgass a szívedre Sorost rúgd fenékbe: volt a sajtóban részletesen. néha rendes sajtót is kéne olvasni.

Roan 2018.11.22. 23:16:44

@FCUK13:@Sörnyelő: A belügyminiszter humanitárius okokból vagy nemzeti érdekből adhatja meg a beutazási engedélyt, Gruevszki egyik esetet sem jelenti.

Hallgass a szívedre Sorost rúgd fenékbe 2018.11.22. 23:20:11

@taga20:
Őt is lehallgatták, úgyhogy ez visszafelé is ugyanúgy működhetne. Rossz balkáni szokás hogy a bukott miniszterelnök automatikusan börtöbe megy

Hallgass a szívedre Sorost rúgd fenékbe 2018.11.22. 23:21:27

@frikazojd:
Mongyad már, ez a B1 blog már a rendes sajtót jelenti nálatok?

bgp 2018.11.22. 23:26:31

@Secnir: simán megirja, ha a főgengszter arra kéri.

FCUK13 2018.11.23. 00:07:24

@Roan: jogszabályi hivatkozás?:)

FCUK13 2018.11.23. 00:09:03

@rovid: talán mert nem értetted, mit mond, csak keresed bőszen?

2018.11.23. 01:13:18

Egy nagyon tárgyilagos elemzés.

LAM 2018.11.23. 01:19:53

"Csak abba gondoljunk bele, hogy a magyar diplomaták három határon keresztül csempészték be az országba a bűnözőt és ezzel áthágták több magyar jogszabályt, nemzetközi egyezményt, nemzetközi jogi szabályozást. "

A többi marhaságba most ne menjünk bele, elég ez. Mind az albán, mind a montenegrói, mind a szerb hatóságok azt állítják, hogy a határon ellenőrizték a Gruevszkit szállító autót és Gruevszki papírjait. Még a határátlépés időpontját is megadták.

No, most: hogy definiáljátok ezek után a "csempészés" fogalmat?

Gruevszki útjának egyetlen tisztázatlan része, hogy lépte át a macedón-albán határt. Úgy, hogy bevonták az útlevelét, minden határállomáson tudtak arról, hogy nem mehet ki és (ez a legszebb) Zoran Zaev állítása szerint, mint volt miniszterelnök állandó rendőri védelem alatt állt (Zaev ezt arra mondta, hogy emiatt nem érhette életveszélyes fenyegetés).

Szóval: az igazán érdekes kérdés, hol voltak az őt védő macedón rendőrök, amikor Gruevszki átsétált a határon? Átkísérték? Mi tellett négy napba a macedón hatóságoknak azon, hogy kiadják a nemzetközi elfogató parancsot (Nov. 8-án kellett volna bevonulnia, amíg Gruevszki nem üzent, hogy megérkeztem, addig minden macedón hatóság töketlenkedett). Mi tellett több, mint egy hétbe azon, hogy elküldjék a kiadatási kérelmet? Nem találtak fordítót? Mit ad Isten, pont azután sikerült elküldeni, hogy Gruevszki megkapta a menedékjogot.

Szerintem nem alaptalanul pedzegette Szijjártónál az Index a háttéralkut...

ymel 2018.11.23. 02:45:30

Paksketto valoban gaz lehet.
De kicsit kevesbe elvakultan jobb szoveget is lehetett volna irni.
Pl Grabovszky es a migransok koze parhuzamot vonni ugyan lehet (fabol vaskarikat m o n d a n i lehet), csak hamis erveles. Ez a 'diverzans eger' , ha elultek a hullamok pl masodlagos felhasz nalasban jo lesz a balkani nehezfiuk (a legveszelyesebb bandak Pesten) hazai kontrollalasara. Arra marpedig szukseg van Mo-on.

Stb

lenörd hofstadter 2018.11.23. 07:28:51

Annyira tudok röhögni, amikor feltételezitek a tanulatlan, agyilag és testileg is elsorvadt cigányról, hogy előre tud gondolkodni... Vicces. A csúti génselejt ad-hoc jelleggel kormányoz, eddig mázlija volt de a szerencseszéria egyszer mindenkinél megszakad. Nála ezzel üggyel kezdődött, viszi még a lendület de elindult a leépülése és irány a történelem szemétdombja, ahol a helye van. No meg a rácsos ágy a börtönben.

lenörd hofstadter 2018.11.23. 07:35:03

@LAM:

Bolondok lennének mást állítani. Így az összes szart áttolták a mi térfelünkre.

Amúgy valami valóban hozzáértő, nem egy agyatlan orbánputyinbolsevik faszfej összefoglalhatná mi a valós törvénye a diplomata autóknak, a filmek alapján a futárt meg a diplomata rendszámos autókat nem lehet megállítani, ellenőrizni, vagy el kell köszönni tőlük ha kiderül, hogy azok, akkor meg honnan tudják ki ült benne, milyen papírjai voltak?

lenörd hofstadter 2018.11.23. 07:39:37

@Konteó Béla:

"Nyugatról pénzt nem fog kapni, IMF hitellel pedig szembefordulna a választókkal, azonnal hazugnak, árulónak bélyegezné a fideszes választó is."

Ezen is jót röhögtem. A választó akiket említesz, ha valóban olyan választó lenne mint a nyugati demokráciákban, már a Questoros bennfentes kereskedésnél a sittre vágta volna a fél fideSS vezérkart. A z egységagyú átlaghülye fideSS féle agymosott barom többek között ebből az ügyből is max. annyit tud felfogni, "Soros".

wolves84lb 2018.11.23. 08:05:40

@FCUK13:
"lerövidíti az eljárást, ha nem hetekig kell nyomozni, hogy ki az illető.

neked sem kenyered a logikus gondolkodás :D"

Vagyis nálunk elég, ha van egy akármilyenországbeli személyid, hogy igazold, ki vagy? És még te beszélsz logikus gondolkodásról?

wolves84lb 2018.11.23. 08:08:56

@Minden ballib bérretteg:
"Az meg hogy futószalagon ítélik el a Macedonok az ellenzéki politikusokat, mint a legsötétebb diktatúrában, nos ez tény."

Ugyan tudom, hogy képtelen leszel, de hoznál erre valami írásos bizonyítékot? És az, hogy azt írod, ez tény, nem bizonyíték. Csak szólok.

rockseiaXLL · http://nemfasza.blog.hu/ 2018.11.23. 08:11:09

2 hiba:
Nem egy menekültet engedtek be, hanem több százezret
A magyarok nem vonták meg a vállukat, hanem megbuktatták a fideszt. Sajnos ők számolták a szavazatokat, így még mindig itt vannak.

apro_marosan_petergabor 2018.11.23. 08:11:42

@rdos: Hozzá nem értő vagy (nagyon). A naperőmű csak nappal termel (ha) hőesésben, esőben akkor sem. Alaperőmű (atom) nélkül nincsen energia biztonság, önállóság még kevésbe.

wolves84lb 2018.11.23. 08:16:39

@Hallgass a szívedre Sorost rúgd fenékbe:
"Kíváncsi lennék azért a Gruevszki ellen felhozott összes vádpontra. Mert amit eddig közöltek az nudli. Ha jól értem beleszólt milyen szolgálati autót kapjon, pedig erre nem lett volna törvényes joga és ez 2 év sittet jelent

Megyó és Fletó ilyen alapon kaphatnának fejenként minimum 10-20 évet. Persze ha csak felmerül ellenük valamilyen eljárás már tele van károgva a világsajtó. Megint a jól ismert libsi kettős mérce. Van a jó korrupció, amikor mi korrumpálunk (Hodorkovszkij, Porosenko, Gyurcsányi Dobrevics), és van a rossz"

Nem, nem jól érted. És a lehetőség adott, hogy utánajárj, miért is kapott két évet, és mikkel vádolják még most is azon kívül. Tudod, ott a google, a barátod. Ha már más nincs.

Érdekes módon orbán 700000amegtakarításomdevansajátkisvasutammegstadionom viktort kihagytad a listából.

Hülye fasz vagy.

apro_marosan_petergabor 2018.11.23. 08:18:29

Az index kettesbe kapcsolt (genderező cikk is a címlapon - rendelésre). A népszava meg overdrive-ba (ez náluk a hármas). TGM osztja az "észt"...
A hülyeség és hozzá nem értés tombol, ahogy éppen az szdsz maradéka rendeli, vagy két füvezés és három kóser-barack után valamelyik idióta kiböffenti.
Szerencsére nem a 0,5%-nyi idióta mondja meg, h Mo merre megy.

Toportyán Zsóti 2018.11.23. 08:22:20

Manapság nem úgy sikerálnak a dolgok ahogy a g csuti csüngőhasú maffiacsaládfő tervezi,tiborcz gyerek 1 maffiás unijós pénztolvajjá süllyesztette őkelmét,nem sikerül a brüsszeli pénzcunamit lenyelnie,pávatáncos karrierjének is annyi,putingazda is kezd csalódni benne...lajos megmondta hogy életébe kerülhet vele ujjat húzni.

FCUK13 2018.11.23. 08:23:13

@wolves84lb: miért, te hogyan igazolod magad? nem személyivel vagy útlevéllel?

wolves84lb 2018.11.23. 08:25:15

@FCUK13: jaja, a magyar rendőr meg pontosan felismeri a macedón és egyéb személyiket, a hamisítványokról nem is beszélve. Ennyi erővel akárki behozhatnak orbán emberei - ahogy meg is teszik a jelek szerint.

Toportyán Zsóti 2018.11.23. 08:25:33

@apro_marosan_petergabor: Sajna az összes komcsit kooptálta már a g narancsmaffia,nevetni kő csak sokadik nickeden szerencsétlen bipoláris.Nagy a baj ha már illen nickel kő próbálkozni,futsal kispályásokból csak marharépa csinál külügyet.

FCUK13 2018.11.23. 08:29:40

@wolves84lb: elvesztettem a fonalat, miért kellene a magyar rendőrnek felismerni a macedón személyit? a macedón személyit a külügy albániai dolgozóinak kellett felismerni, az meg elvárható, hogy a szomszédos ország igazolványát felismerjék. a magyar rendőrnek csak azt a papírt kellett felismerni, amin Pintér engedélyt ad az országba belépésre. te tényleg kitűzted mai célnak, hogy szarrá égeted magad?

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2018.11.23. 08:32:59

@apro_marosan_petergabor: Földgáz erőmű a legolcsóbb beruházási költségű fosszilis üzemű erőmű, a legkevésbé környezet károsító (égésterméke fele vízgőz) jól szabályozható, azaz alaperőműnek is és csúcsnak is kiváló. Az atomerőmű messze a legdrágább beruházási költségű plusz a tízezer évekig sugárzó dzsuva utána. Ha ennyire értesz hozzá, kiskertedben biztosan szívesen fogadod a radioaktív dzsuvát:-(

Plusz bónusz, földgázból egyre jobban áll az emberiség, nem mellékesen földgázt elvileg vehetnénk mástól is mint az oroszoktól. :-)

wolves84lb 2018.11.23. 08:33:49

@FCUK13: te tényleg ennyire hülyefasz vagy, mond? Saját magad jöttél elő vele, hogy a személyivel azonosította magát, mikor pintér telefonon engedélyezte a bulit. Albániában a magyar diplomatáknál macedón személyivel azonosította magát. Szerinted nem kapott rendőri kíséretet a magyar határnál? Nálunk már sehol nem kellett azonosítania magát, még akkor sem, amikor meghallgatták?

Na, te kibaszottul szinten aluli vagy, úh szevasz, elég volt belőled.

FCUK13 2018.11.23. 08:41:26

@wolves84lb: a magyar határnál már nem kellett a macedón személyije, mit nem lehet ezen megérteni? :) itthon már azzal azonosította magát, amit kapott Pintértől. meg igen, a macedón személyijével is lehet, fényképes igazolvány. azonosításra tökéletes, csak nem számít utazási okmánynak.

nem én tehetek róla, hogy beleszaladtál a falba :)

FCUK13 2018.11.23. 09:15:46

@Konteó Béla: eddig az előbb is eljutottunk, akkor segítek még, nehogy hülyén halj meg, bár kb már mindegy.

csak az útlevelét vették el, minden más papírja nála lehetett. miért ne tudta volna azonosítani magát? azonosítani tudta, csak a magyar határt nem tudta volna átlépni a nála levő papírokkal, na erre kapott egyet, azonosítás után. de az azonosításnak nem egyetlen módja az útlevéllel történő, mi a faszt nem értesz ezen? :)

István Tamasi 2018.11.23. 09:19:48

@HaD: Amíg le nem veszi a rasszista, antiszemita szemüvegét addig soha nem fogja megtalálni a kivezető utat.

István Tamasi 2018.11.23. 09:23:12

@wolves84lb: Ön igencsak vak ha nem látja a különbséget: Gruevszki jogerősen elítélt bűnöző míg Gyurcsány és Bajnai ellen a polt féle gazságszolgáltatás minden erőlködés ellenére tíz éve nem talált olyan vádat ami megállna akár egy handó féle bíróság előtt is.

Minden ballib bérretteg 2018.11.23. 09:26:57

@István Tamasi:

Macedoniában a Soros féle bábkormány lecserélte a bírókat, és lérehozott egy ügyészséget, hogy futószalagon ítéljék el az ellenzéki politikusokat, mint a legsötétebb diktatúrában.
Hogy ennek te örülsz azon nincs mit csodálkozni.

Néha kívánom hogy bár Orbán is meglépte volna ezt, és a Gyurcsán féle hazaárulókat lesittelte volna, csak az a baj, hogy én veled ellentétben tényleg demokrata vagyok.

Minden ballib bérretteg 2018.11.23. 09:29:09

@apro_marosan_petergabor:

A hírhamisító ballibek kampányolnak. Nem gond, mert megint beszopják, ahogy szokták.
Csak az agyhalott menthetetlen barmok hisznek az Index féle hírhamisító bagázsnak.

max bir ca · http://bircahang.org 2018.11.23. 09:34:02

@wolves84lb:

@wolves84lb:

"a magyar rendőr meg pontosan felismeri a macedón és egyéb személyiket, a hamisítványokról nem is beszélve"

Látom, ehhez nem értesz...

Van egy kiadvány a világ összes érvényes okmányáról, ez minden hivatalos szervnél megvan. Egyébként magáncégek is használják, akik ügyfelek adatait kezelik.

Én magam is használtam. Amikor bwin.partypoker (jelenleg GVC) ügyfészolgája voltam.

Szóval ez nem úgy megy, hogy a határőr gondolkodni kezd "ez akkor buszbérlet vagy hivatalos okmány?", majd böngész a Wikipédián és a Google-ben, majd dönt, hanem MEGNÉZI a hivatlos kiadványban.

max bir ca · http://bircahang.org 2018.11.23. 09:40:30

@István Tamasi:

Azaz Mo-on jobban működik a jogrend, nem szokás nálunk politikai üldözésre használni a bíróságokat.

István Tamasi 2018.11.23. 09:46:22

@balcán maxval bircaman: Te ocsmány bulesz birkaszar, te összekevered a bolgár hegyipásztort a jogrenddel. A polt féle ügyészség évekig tartotta előzetesben a bpi főpolgármester helyettest aztán a végén találtak valamit amiért a handó féle bíróság másfél év felfüggesztettre ítélte. Másfél év felfüggesztettet érő törvénysértésért évekig tartó előzetes? Ez neked a jogrend?

István Tamasi 2018.11.23. 09:48:04

@Minden ballib bérretteg: A bírók lecserélése még a csüngőhasú suttyónak is évekig tartott. Macedóniában a korábban kinevezett bírók ítélték el ezt a bűnöző gruevszkit.

Cinkes 2018.11.23. 10:26:30

Ki nem tudta eddig, hogy a cigányhitler kinek a csicskása... neki is kell majd valahova menekülni.

Máttyáskirály 2018.11.23. 10:32:57

@balcán maxval bircaman: "Hiába tombol Brüsszel és Soros, lesz juszt is olcsó és tiszta magyar energia!"

hehe....elképzelem ahogy falhoz baxta reggel a kávéscsészét az öreg amikor a híreket olvasta :)

- Terike, jöjjön azonnal !
- Mi a baj Soros Úr ? Jól van ?
- Jaj a szívem.... képzelje ezeknek az átkozott magyaroknak mégis tiszta és olcsó energiájuk lesz !
- Ne izgassa magát ! Ön mindent megtett amit megtehetett....
- Igen, megtettem..... de nincs vége. Diktálom a mai tennivalókat .
- Mondja csak!
- Terike, indítsanak meg azonnal hetvenezer menekültet a déli útvonalon ! ..... meg a chemtrail..... még négy különgépet küldjenek ! Olyanok legyenek mint a Garamcsié....vagy hogy hívják . Még egy ! Legyen áramszünet Közép-Magyarországon... pont akkor amikor az otthon melege pályázatokat adják be !
Na, meglátjuk, ki nevet a végén !

..... így képzelem. Küldeni kellene neki béres cseppet, nehogy idejekorán eltávozzon mert akkor kitől félünk majd ?

a Tanu egyébként tényleg jó film...... pontosabban filmnek jó. Élőben már kicsit neccesebb.

max bir ca · http://bircahang.org 2018.11.23. 10:39:23

@Konteó Béla:

Jó, hogy Mo-on sose volt ez divatban 1990 óta.

Cycmen 2018.11.23. 10:41:13

@Cinkes: "Ki nem tudta eddig, hogy a cigányhitler kinek a csicskása... neki is kell majd valahova menekülni."

LOLbazmeg!!!!!!! :DDDDDDDD Cigányhitler!
Esküszöm hogy ezért járok ide. Amikor egy hozzád hasonló valószínűsíthetően munkásőr gyökerű az elbukott választások miatt meghasonlott proli kizúdítja a frusztrációját ilyen gyöngyszemek formájában! Baszki téged tuti Gyurcsány szabadított ki a Lipótmezőről!
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!!!!!!!!!!

HaD 2018.11.23. 10:42:19

@Konteó Béla: A "nyomozás" gyurcsány ellen ép olyan kamu mint az emút cca. 28 év elszámoltatásai...csont a hülyegyerekeknek...miközben a róka(rókák:)) jól becsócsálták a sajtot....

max bir ca · http://bircahang.org 2018.11.23. 10:45:43

@Máttyáskirály:

Pedig tartlamilag is sok benne az igazság.

HaD 2018.11.23. 10:45:49

@István Tamasi: Uram! ez nem rasszizmus,hanem élettapasztalat....az antiszemitizmust meg a cionista törekvések ismeretének birtokában ítélje meg legyen szíves!

Máttyáskirály 2018.11.23. 10:53:58

@balcán maxval bircaman: ... tudom, ezért írtam . Még le is maradt egy fontos sor:

- Terike, ma kiszállunk a Facebookból meg a Netflixből. .... ja, és dobjanak be egy teniszlabdát a vizilónak a budapesti állatkertben. Lenyeli oszt' felfordul tőle

István Tamasi 2018.11.23. 10:56:10

@HaD: Az élettapasztalat az, hogy minden nép, minden vallás tagjai között vannak becsületes és jó emberek és gazemberek is. Egy népcsoport elítélése, bűnösnek nyilvánítása nem más mint a kollektív bűnösség elvének a gyakorlása illetve elismerése. Ha ön elismeri a kollektív bűnösség helyességét egy népcsoport esetében akkor ön elismeri a magyarokat kollektíven elítélő benesi dekrétumok helyességét is valamint a svábok kitelepítését is az őket kollektíven bűnösöknek nyilvánítása alapján.

HaD 2018.11.23. 10:57:24

@lenörd hofstadter: Sajnos azt kell hogy mondjam hogy tud előre gondolkodni vagy legalább is azok akik megbízták azzal hogy milyen technikákkal lehet néhány millió magyart megvezetni...ez az akciója se más mint annak tesztelése hogy milyenek a reakciók itthon illetve a világban egy ilyen nyilvánvalóan bűnpártoló húzásnak...ez a faj addig megy amíg meg nem állítja őket egy fal...sok esetben még ott is menne tovább...

HaD 2018.11.23. 11:10:38

@István Tamasi: Nem nem általánosítok de ismétlem a tapasztalat azt mutatja hogy jóval nagyobb számban vannak ebből a fajból emberek a világ de leginkább kis hazánk "elitjében" és ez a világ nota bene nem igazán az általam ismert(némi klasszikus...mondjuk platoni) értékrend irányába tart...ezért hagy legyen már meg az a meggyőződésem hogy akik ma osztják a lapokat azok nem egy áltam fenntarthatónak gondolt világot képviselnek....kizárólag egy saját fajtörténeti alapokon nyugvó olyan attitüdöt amely egy terület lerablására épít,pusztán csak azért hogy valamiféle naiv biztonság érzetre tegyen szert a lerabolt és a világban szétterített vagyona révén....qrvára leszarva hogy a hátrahagyott terület sivataggá vált e vagy sem...Ismétlem rengeteg ember van ebből a fajból is akik szerencsétlen sorsúak de főleg azért mert a a saját "elitjük" is szarba hagyja őket ha a menekülési ösztöne úgy kívánja(lásd még Evian-i konferencia)...ami azt illeti nem tudom Ön ogy van vele de megpróbált már a mindenkori "magyar" elit közelébe kerülni és ott előre jutni??? Ebben a protekcionista zárt körbe csakis bizalmi alapon tud bekerülni és nem a tehetsége alapján( a bizalom a lerabolt vagyon miatt szükségeltetik)...na ez az ami miatt itt tart az ország és itt is fog amíg egy valóban nem generációk számára fenntartható gondolkodású vezetés jut érvényre...de annak meg nulla az esélye az erőviszonyok miatt:(

HaD 2018.11.23. 11:26:27

@István Tamasi: ...ja még annyit hogy én dolgoztam "ezeknek" nem egy és nem két esetben...és nem a jó kedvemből hanem mert "ezek" vannak/lettek szinte mindenütt...és látom a médiában/kultúrában végigvitt rombolásukat...de nem kívánom a hitét megingatni...Ön jószándékú de naiv:)

István Tamasi 2018.11.23. 11:56:11

@HaD: "Nem nem általánosítok" csak éppen mégis általánosít azaz a kollektív bűnösség elvét vallja.

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2018.11.23. 13:18:13

@rdos: Nem tudom, hogy egy természettudományos és műszaki analfabéta számára mit tudnék mondani, ami a HITÉT megdönti. Ennyi erővel a popó magazint is linkelhetted volna forrásként.

Finnország EU tagja és ott is épül erőmű és pont olyan reaktorokkal, mint amit Paksra terveznek.
en.wikipedia.org/wiki/Hanhikivi_Nuclear_Power_Plant
Tehát nem kell kilépni az EU-ból, hogy indítható legyen.

A műszaki ökörségeid cáfolatára meg nincs időm, nem az én hibám, hogy analfabéta vagy.

2018.11.23. 14:01:56

"Orbánék évek óta uszítanak a menekültek ellen, ott tart az ország, hogy egy sötét bőrű idegen láttán az emberek rohannak a telefonhoz rendőrt hívni."

Így van ez pár iszlám országban is, csak ott a fehér emberre hívnak azonnal rendőrt. Régóta mondom, lehet Vitya titokban már áttért az iszlámra, talán valamelyik olajmonarchiában, vagy annak hatására.

konrada 2018.11.23. 14:04:31

Pakshoz:

index.hu/gazdasag/2018/11/05/felrobbant_az_aram_ara_meg_a_vegen_kijon_a_paksi_matek/

ennyike.

A Gru ügyhöz:
A dolog büdös, de azért nem árt ismerni a hátterét, amiből nagyjából az látszik, a mostani észak-macedón kormánynak is érdeke volt, hogy távozzon, de azok is winre próbálnak játszani, akik meg arra tesznek, hogy Gru visszatér majd:

Észak-Macedoniában a macedon nemzetiségű választók többsége Gru-ra szavazott, a mostani kormány az albán kisebbség pártjával van hatalmon.
Ha be kellett volna valóban kasznizniuk, úgy megint óriási tümegtüntetések lettek volna, azaz a kormánynak jobb azt kommunikálni, hogy elszökött a törvény elöl Gru.

A választáson győztes párt körülbelül hasonló gazdasági politikába kezdett, mint amit Magyarországon tapasztaltunk 2002 után, avagy amilyenre az ukránok is léptek.
Az alapvető különbség viszont az ukránokhoz képest az, hogy ott tudnak takarózni a kisebbségek aknamunkájára hivatkozással, viszont Észak-Macedóniában a nemzeti kártya az ellenzék kezében van, hiszen most a kormánytöbbség azon albánok szavazatával van meg, akik jó része a Nagy Albániát akarják (aminek része lenne az általuk lakott régió is.)

Ezért minden valószinűség szerint hamar bukni fog a jelenlegi észak-macedón kormány, és lehet ott még visszatérés...

Sir Bates dö Hól 2018.11.23. 14:14:47

@HaD: ja, te is egy zsidók által elnyomott igazmagyar vagy:-DDD...

VT Man 2018.11.23. 14:43:45

Mar megint hazudik a B1 blog, de most le is bukott.

Ezt irja: "itt lenne az ideje lezárni ezt a projektet és el se kezdeni az erőmű felépítését."

Ehelyett a valosag, a berakott linken, hogy meg kellene epiteni az eromuvet, csak mashogy:

"Ezért javaslatai a következőek:
- vissza kell menni az uniós intézményekhez, és át kell alakítani a vállalásokat, mind az építkezés, mind az üzemeltetési időszakra vonatkozóan,
- a Paks II.-ben lévő adminisztrációs vízfejet sürgősen racionalizálni kell, mert a következő 8-10 év alatt vállalhatatlan költségtúllépést okoz,
- a szerződést újra kell tárgyalni,
- el kell érni, hogy a lényeges berendezéseket az oroszok az EU-szabvány szerint tervezzék,
- rendre közzé kellene tenni a Paks II.-re vonatkozó friss közvélemény-kutatásokat,
haladéktalanul vizsgálni kell Paks I. további üzemidő hosszabbítását: csak akkor és úgy épüljön meg az új erőmű, és akkor állítsák üzembe, amikor Paks I. blokkjainak legalább felét már leállították,
- nem kellene aláírni a kivitelezési, építkezési számlákat,
- a műszaki terveket EU-szabványok szerint át kell dolgozni,
- az üzembe helyezést a 2040-es évekre kell időzíteni, amikor Paks I. hasznos üzemideje lejár, gondosan elkerülve ezzel a két erőmű párhuzamos üzemét,
az üzleti tervet az új költségekre, friss piaci adatokra, a megújuló energiaforrások terjedésére tekintettel át kell dolgozni."

hvg.hu/gazdasag/20181120_paks_2_martha_imre_levele_suli_lajosnak%20

Hallgass a szívedre Sorost rúgd fenékbe 2018.11.23. 15:14:23

@wolves84lb:
Nálatok a virtuális valóság meg az internet mindent helyettesít. Még a gondolkodást is, mert annak nem sok jelét látom. Csak hivatkozni kell rá hogy megírta a Libsy News aztán annyi. De még ebből is csak a címsort olvassátok el, ami köszönőviszonyban sincs a tartalommal, és az is csúsztatás. Így termeli ki magát újra és újra a libsi agyatlanság

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2018.11.23. 15:18:09

@molnibalage: Jó példát hoztál a finn próbálkozással. Abból sem lesz semmi. :-)

Mivel személyeskedtél 2. alkalommal velem, ezért ezúton a "diplomáciai kapcsolatomat" megszakítom veled. Nem volt jó veled beszélgetni! :-) Trolltartó! :-)

wolves84lb 2018.11.23. 15:20:54

@István Tamasi: sztem ez igencsak félrement...

wolves84lb 2018.11.23. 15:23:33

@balcán maxval bircaman: képzeld, ezt pontosan tudom én is. Ahogy azt is, hogy nem rendelkezik ezzel a listával minden szerv.

Te inkább arról mesélj nekem, mi is történt az útleveleivel? Mert én még ott tartok nálad, hogy teljesen legálisan hagyta el az országot...

wolves84lb 2018.11.23. 15:24:11

@Hallgass a szívedre Sorost rúgd fenékbe: szóval nincs semmi azon kívül, hogy te itt erről sivalkodsz.Értem :)

wolves84lb 2018.11.23. 15:26:32

@István Tamasi:
Ezt írtad, igazából nem tudom, melyik hozzászólásomra válaszként:
"Ön igencsak vak ha nem látja a különbséget: Gruevszki jogerősen elítélt bűnöző míg Gyurcsány és Bajnai ellen a polt féle gazságszolgáltatás minden erőlködés ellenére tíz éve nem talált olyan vádat ami megállna akár egy handó féle bíróság előtt is."

Nem értem, ezt miért NEKEM kezdted magyarázni...én pontosan látom ezt.

max bir ca · http://bircahang.org 2018.11.23. 15:29:23

@wolves84lb:

Legálisan hagyta el Macedóniát, ez biztos. Hogy útlevéllel vagy személyivel, ez nem tudható biztosan.

wolves84lb 2018.11.23. 15:31:18

@balcán maxval bircaman: látod, most is hazudsz. Minden útlevelét bevonták, még 2017ben. Akkor le is adták az összes határállomáson, hogy nem hagyhatja el az országot. Innentől kezdve az a biztos, hogy illegálisan hagyta el az országot.

Hallgass a szívedre Sorost rúgd fenékbe 2018.11.23. 15:32:54

@VT Man:
A levél amit idéztél gigantikus fasságok gyűjteménye, de a B1 még erre is rá tudott tenni.

Nem tom ez a Márta istván mennyire épeszű ha volt MVM verérként azt hiszi, hogy létezik környezetbarát energia (könyörgöm csak egyet mondjon!). Nekem a Mellár Tamás jut eszembe róla, aki egy szakmai tekintélynek tűnt még régen, aztán meg lehet nézni miféle madárijesztő lett belőle miután politizálni kezdett (pl. a magyar gazdaság összeomlását jósolta be 2012-ben)

Hallgass a szívedre Sorost rúgd fenékbe 2018.11.23. 15:41:52

@konrada:
Jól látod, ez egy politikai játszma, és nagyjából ugyanígy megy már 500 éve. Vagy lehet hogy sokkal régebben

Mindenesetre a magyar politika legalább ennyi ideje az, hogy az éppen kegyvesztett balkáni uralkodóknak menedéket ad, védőőrizetbe veszi őket, aztán amikor fordul a kocka (a Balkánon ez elég gyakori) akkor visszaküldi őket vazallusként

Aztán hogy mennyire jófiúk, az ki a faxt érdekel? Drakula talán jó volt? Mégse csinálta rosszul vele Mátyás

max bir ca · http://bircahang.org 2018.11.23. 15:45:13

@wolves84lb:

A lakosság fele az ő híve, ezen belül amacedón nemzetiségűek kétharmada. Lehettek kapcsolatai, hogy a határőr "ne vegye észre", hogy ki megy át előtte.

Plusz lehetett más országbeli útlevele is.

Meg még macedón útlevele is, melyet a hatóságon belül dolgozó híve adott ki neki.

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2018.11.23. 16:54:43

@rdos: A baj az veled, hogy ennek tipikus esete vagy.
www.youtube.com/watch?v=wvVPdyYeaQU

Nekem meg nincs türelmem ahhoz, hogy megtanítsam azt, amit középiskolában kellett volna és magadtól is meg kéne találnod az Interneten.

apro_marosan_petergabor 2018.11.24. 09:44:48

@Toportyán Zsóti: Oldalbarúgott toportyán barátom, ezt a nicket sok-sok éve használom, de az ne zavarjon. Tudod arra emelékeztei az embereket, hogy az szadesz-maszop-lmp-momentum-párbeszéd-dk honnan indult, hol van, s hova tart...
A hozzászólásaim pedig arra, hogy ne hagyják magukat megvezetni általatok, gondolkodjanak a saját agyukkal, s koncentráljanak a tényekre...

apro_marosan_petergabor 2018.11.24. 09:50:19

@rdos: Barátocskám, a "dzsuva" mantrázása elég kevés... Az értelmesebbek szépen építik az atomerőműveket, jobb alaperőmű átlagos környezeti körülmények között nemigen van.
Számolgasd össze hány van Franciaországban (GBR-ban), s mennyit akarnak építeni.
Valószínüleg ők is a kertjükbe hordják a "dzsuvát" - de ha nem, akkor valószínüleg jobban értenek(nálad) ahhoz, hogyan lehet ezt a kérdéskört kezelni...

apro_marosan_petergabor 2018.11.24. 09:52:29

@VT Man: A libero bloggerek mindig hazudnak...

kifordított nagyanyó 2018.11.24. 12:45:39

@Konteó Béla: Dehogy bélyegezné árulónak!
A vezér meggondolta magát!
Ennyi!

kifordított nagyanyó 2018.11.24. 12:48:36

@Toportyán Zsóti: Ez már tényleg évek óta rontja itt a levegőt!

kifordított nagyanyó 2018.11.24. 12:52:40

Azé' látom az összes droidot kirendelték maszatolni a szart!
süti beállítások módosítása