B1 blogcsalád



Egy nagykörúti luxushotelben rejtőzik Gruevszki

2018. november 14. - b1 blog

A Corinthiában várja a menekülteljárást Orbán barátja. corbp.jpg

Bár a magyar Helsinki Bizottság szerint simán a tranzitzónában lehetne a helye Nikola Gruevszki volt macedón miniszterelnöknek,

a B1 blog információi szerint igazi luxusmenekült Orbán Viktor barátja.

Ugyanis a körúti ötcsillagos Corinthia Hotelban várja menekültkérelmének elbírálását.

A hotel a Booking-oldala szerint éjszakánként legkevesebb 56 ezer forintért foglalható, de van olyan lakrész, amiért ennek a többszörösét kell leszurkolni.

Miközben a volt macedón kormányfő tehát egy luxusszállodában várja a sorsának eldöntését, a magyar és a világsajtó egyaránt azt találgatja, hogyan is kerülhetett Magyarországra a letöltendő börtönbüntetésre ítélt volt kormányfő. A hírek szerint ugyanis egy ideje nem volt útiokmánya, mert a macedón hatóságok a jogerős ítélet után - mint az szokás - bevonták az útlevelét.

Gruevszki menedékkérelmének hátteréről itt írtunk bővebben, meg itt is.

P. J.

Update: A macedóniai albán nyelvű sajtó megerősítette a B1 blog információját: egy tetovói albán nyelvű híroldal az 1TV-re hivatkozva szintén azt írja, hogy a Corinthiában várja ügyének elbírálását töltötte az első budapesti éjszakáját Nikola Gruevszki.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr5614371673

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

max bir ca · http://bircahang.org 2018.11.15. 09:29:05

@mocser48:

A 2 ügy egészen más.

A háborús veszély megszűnik az első határ átlépésekor, míg egy politikai ügyben mérlegelni kell jobban.

56-ban Nagy Imre miért nem a bolgár k9vetségre menekült. miért a jugoszlávra? Pedig a bolgár közelebb van a parlamenthez...

alöksz róz 2018.11.15. 09:29:49

@Sir Bates dö Hól: miért ne mehetne bele? gruevszkit politikai alapon támadják, nagyon vaknak kéne lenni vkinek ahhoz, hogy ezt ne lássa...
az amerikaiak által pénzelt, sorosék által befolyásolt egyik tolvaj korrupt balkáni gyökér (zaev) az oroszok spanját, a másik korrupt tolvaj balkáni gyökeret (gruevszki) támadja, annak politikai döntései miatt.

(ehhez képest próbálnak itt jönni a gagyival egyes lippsi médiumok, z. az igazi európai, tisztakezű, a demokráciáért élő politikus, g. meg a gonosz balkáni korrupt diktátor. muhaha.)

max bir ca · http://bircahang.org 2018.11.15. 09:29:49

@mocser48:

Bűnöző? A politikai ellenfelei ítélték el. Komolytalan.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.11.15. 09:31:11

@mocser48: Neked akartam írni, te új vagy itt.

Ez egy kibaszott csetrobot. Bármit mondasz a hülyeségére, válaszol egy konzerv még nagyobb hülyeséggel. Bazi nagy az adatbázisa. A "beszélgetéseteknek" nem lesz se eredménye, se vége, te fogod föladni.

mocser48 2018.11.15. 09:33:03

@balcán maxval bircaman:

Más, mert a szírek gyilkosok elől menekülnek, és kellett egy életre maguk mögött hagyják az országukat, míg a macedón bránerhez tartozó személy egy orbánhoz hasonló köztörvényes bűnöző.
A szíriába visszatérőket aszadék sittelik le, míg az azsad fle bűnszervezet tagjainak orbán letelepedési kötvényt adott el....

mocser48 2018.11.15. 09:33:56

@balcán maxval bircaman:

Adófizetők pénzét sikkasztotta. Persze, tudom, a gazdád miatt neked ez nem bűncselekmény, mert ti ilyenek vagytok, maffiózók.

max bir ca · http://bircahang.org 2018.11.15. 09:35:01

@mocser48:

A gyilkosok nem gyilkolnak Törökországban, azaz nincs miért tovább menni még 10 határon.

max bir ca · http://bircahang.org 2018.11.15. 09:36:09

@mocser48:

Igen, Rajk László meg CIA_ügynök volt. Hiszen volt erről joegerős ítélet.

mocser48 2018.11.15. 09:36:15

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Ja, amúgy nem, eddig a felszopó görény birka lett mindig helyre téve, szóval nyugi, itt is addig megyünk el, amíg a szarházi patkányt át nem rendelik egy másik blogba :)

mocser48 2018.11.15. 09:37:02

@balcán maxval bircaman:

A szír menekülteknek is joga van menedéket kérni, és ott, ahol másoknak is joga van ehhez.

max bir ca · http://bircahang.org 2018.11.15. 09:37:37

@mocser48:

Szóval lassan kipukkad ez a ballib lufi is...

Orbán meg közben eldönti, megéri-e Gruevszki miatt a konfliktus amostani macedón vezetéssel vagy sem. S az ügy le is lesz zárva.

mocser48 2018.11.15. 09:37:42

@balcán maxval bircaman:

A bráner, amit épp pénzért felszopsz, adófizetők pénzét sikkasztotta.

mocser48 2018.11.15. 09:40:02

@balcán maxval bircaman:

Felszopó, itt épp arról van szó, hogy a macedón bráner miért orbán elé vetette magát.
Bűnözők, mindketten, és a macedón bráner mindenhol máshol sittre számíthat. Csak egy másik tolvajban reménykedhet. orbánban....

Ennyi. Ezek vagytok, ti.

max bir ca · http://bircahang.org 2018.11.15. 09:41:48

@mocser48:

Politikai ügyben onnan remélhető segítség, ahol megvan a politikai szimpátia.

mocser48 2018.11.15. 09:44:32

@balcán maxval bircaman:

A macedón bránerhez tartozó személy egy köztörvényes bűnöző.
Köztörvényes bűnözőként egy másik bűnözőt keresett fel. Mindenhol máshol a köztörvényes bűnökért sitt vár rá. az orbán nevű bűnözőnél mi a helyzet?

mocser48 2018.11.15. 09:45:18

@balcán maxval bircaman:

Kérdeztem, de nem válaszoltál még rá: a macedón bránert ingyen szopod, vagy azért is pénzt kapsz?

chrisred 2018.11.15. 09:50:57

@balcán maxval bircaman: Szóval akkor minden ítélet komolytalan lenne, amit a Fidesz kormányzása idején a többi politikai párt tagja ellen hoznak?

max bir ca · http://bircahang.org 2018.11.15. 09:55:00

@chrisred:

Minden eset egyenként vizsgálandó.

Ha vezető politikus ellen van ítélet a politikai ellenfél által az nem ugyanaz, mint hogy Béla bácsit közérti lopásért fél évre ítélték.

chrisred 2018.11.15. 09:56:06

@balcán maxval bircaman: Semmilyen különbséget nem látok. A macedón hatóságok ugyanúgy csak a saját területükön járhatnak el, tehát menedékjog szempontjából mindegy, hogy háborúból, vagy politikai üldöztetés elől menekülnek. És ha nem kap menedékjogot, akkor a szír menedékkérőnek ugyanúgy vissza kell mennie a polgárháborús országba, mint Gruevszkinek a sittre.

max bir ca · http://bircahang.org 2018.11.15. 09:57:47

@chrisred:

Ez más ügy.

Itt ha elutasítja Orbán a menedékkérelmet, akkor lesz kiadátási procedúra, ami lehet pár hónap is.

chrisred 2018.11.15. 09:58:21

@balcán maxval bircaman: Nem Béla bácsiról volt szó, hanem politikusokról. Azt állítottad, hogy a politikusok ellen másik politikai erő kormányzása idején folytatott büntetőeljárás automatikusan koncepciós per.

chrisred 2018.11.15. 10:00:33

@balcán maxval bircaman: Nem más. Ha kérik a származási országból a kiadatását, ha nem, ha nincs jogcíme az országban való tartózkodásra, akkor haza kell toloncolni.

max bir ca · http://bircahang.org 2018.11.15. 10:02:00

@chrisred:

Nem automatikusan az, de érdemes ilyenkor azért ezt nem kizárni.

max bir ca · http://bircahang.org 2018.11.15. 10:02:53

@chrisred:

Így igaz, ha nem kap menedéket. De ez nem pár óra, hanem elhúzodhat. Pl. fellebezni lehet a kiadás ellen.

neko1967 2018.11.15. 10:12:05

@Kara kán:
Nyalhatod te a csuti vajdád seggét, akkor is szaros marad! Amit ti csináltok az kimeríti a bűnpártolás tényállását!

282. § (1) Aki anélkül, hogy a bűncselekmény elkövetőjével az elkövetés előtt megegyezett volna,
a) segítséget nyújt ahhoz, hogy az elkövető a hatóság üldözése elől meneküljön,
b) a büntetőeljárás sikerét meghiúsítani törekszik, vagy
c) közreműködik a bűncselekményből származó előny biztosításában,
vétség miatt két évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.

chrisred 2018.11.15. 10:15:03

@balcán maxval bircaman: Mint bármilyen hatósági döntés ellen, így a kitoloncolás ellen is.

max bir ca · http://bircahang.org 2018.11.15. 10:16:15

@chrisred:

Így igaz. Csak ebben az esetben ez alapvetően politikai döntés függvénye. Nem a bíróság dönti, hanem Orbán.

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2018.11.15. 10:18:57

@neko1967:
Meg akartam kérdezni, hogy mennyit agyaltál ezen, de mivel agyatlan vagy, valami mással produkáltad ezt.

chrisred 2018.11.15. 10:42:30

@balcán maxval bircaman: Ahogy minden más ügyben, ha eléri az ingerküszöbét. Továbbra sem látom, mitől válik ez az ügy objektív szempontból egyedivé, ami megkülönbözteti más menekültügyi eljárásoktól a tranzitzónában.

neko1967 2018.11.15. 10:43:59

@Kara kán:
Téged a csuti vajda seggnyalójának nevezni mennyi ideig tart? Megverek minden szuperszámítógépet!
De tanulságos, hogy nem tiltakoztál a titulus ellen! Lehet még jutalmat is kapsz érte!

Sir Bates dö Hól 2018.11.15. 11:10:50

@alöksz róz: árpádvére, le a kalappal, hatalmasat fejlődtél, komolyan! a másik, hogy ebből a szempontból tökéletesen igazad lehetne, ha a) elfogadjuk, hogy zaev is gazember (ezt nem tudom, a másikat ismerem); b) mindenféle értéket száműzhetünk a politikából, azt teljesen eredménycentrikus tevékenységnek tekintve (ebben az esetben azonban láthatjuk, hogy az eredmény, a cél: védeni putyin támogatottját, mert orbánnak ez a fontos); c) elfogadjuk azt az állítást, hogy a választott tisztségviselők mentesülnek a jogszabályok betartása alól, hisz igaz, hogy politikai alapon támadják, de abban vita nem lehet, hogy elkövette mindazt (sőt!) amiért elítélték.
ha viszont igazad van (egyik szarházit a másik szarházival szemben védeni), akkor teljesen nyilvánvaló, hogy jó nagy barom lennél, ha bárkit is védenél itt a blogon, hisz mindegyik szarházi.
a másik, amire rámutattál, hogy orbán a putyin által támogatott szarházit támogatja, hisz ez putyin érdeke, miközben a másik oldalról húz hasznot anyagilag, amire lehet azt mondani, hogy okos, de ez a magatartás már tényleg olyan, amire azt monják a magyarok: mint a cigányok. ezt azért még sem mondhatja egy árpádfi!
én meg nem tudom támogatni putyinnal, mert moszkovita mentalitással (a III. ivánnal kezdődött szemlélet, mely folyamatos napjainkig) rendelkezik, nem tud másban gondolkodni, mint egy birodalomban, élén a cárral, vezetői az oroszok, semmi róma, csak bizánci, hát abból én meg nem kérek!

de, jól rámutattál egy másik szempontra...

mocser48 2018.11.15. 11:28:38

@balcán maxval bircaman:

Kérdeztem, de nem válaszoltál még rá: a macedón bránert ingyen szopod, vagy azért is pénzt kapsz?

mocser48 2018.11.15. 11:30:23

@balcán maxval bircaman:

A macedón bránerhez kapcsolódó személy egy köztörvényes bűnöző, aki az adózóktól sikkasztott. Olyan, mint az orbán féle bűnszervezet tagjai.

6.Lenin 2018.11.15. 11:38:28

@mocser48:

Egy politikus kinek a pénzéből sikkaszt szerte a világon? A sajátjából?

Kinek a pénzét nyúlja le Soros? A sajátját?

Nagy könnyelműség lenne rólad állítani, hogy képes vagy a gondolkodás nevezetű embert jellemző tevékenységre.

mocser48 2018.11.15. 11:41:21

@6.Lenin:

Köztörvényes bűnöző, aki rohan a másik köztörvényes bűnözőhöz.
A macedón bránerhez kapcsolódó személyre mindenhol a sitt várt volna, itt meg magyar nyelven kommunikáló felszopók....

6.Lenin 2018.11.15. 11:55:56

@mocser48:

Hány otthon elítélt politikus, vagy vallási vezető kapott eddig menedékjogot más országokban? Órákig lehetne sorolni.
Persze neked is jogodban áll segget nyalni, amit önként bevállalsz.

Hány nyugati kibaszott demokratikus politikusról derült már ki a bukása után, hogy korrupt volt?

Nem, mintha én bármelyiket is felmenteném, de ez van. Ezért vannak a bíróságok, ügyészségek, korrupcióellenes ügyészségek, hogy néha tisztogassanak, ha nem a megfelelőek vannak hatalmon. Ezek erről szólnak, nem az igazságról, vagy a mindenkit megilletőnek hazudott egyenlő jogokról.
Mindig az erősebb ebnek lesznek/vannak sikerélményei.

chrisred 2018.11.15. 12:13:25

@6.Lenin: A politikus mások rábízott pénzét sikkasztja, a pénzpiaci nyerészkedők pedig azok pénzét nyúlják le, akik szintén a pénzpiacon akarnak nyerészkedni, csak sikertelenek.

alöksz róz 2018.11.15. 12:37:49

@Sir Bates dö Hól: "árpádvére, le a kalappal, hatalmasat fejlődtél, komolyan" - muhaha. én a saját szórakoztatásomra vagyok itt.

a) nyugodtan elfogadhatod, csak néha a másik oldalról származó véleményeket se ártana megismerni, és ha megismerted, nem úgy tekinteni, hogy az egyik a fehér, a másik meg a fekete.
zaevék csoportja ellen is ugyanazokért indultak (és indulhattak volna még bőven, főleg ha a 2006 előtti kormányzásukat tekintjük) eljárások, mint gruevsziék ellen... ha valóban független igazságszolgáltatás működne, akkor nemcsak g-ék, hanem z-ék is börtönben ülnének, ezen nincs mit ragozni.
hasonlít ez a magyar rendszerváltás utáni helyzetre, ahol minden kormányváltás után belengették a nagy elszámoltatásokat, aztán annyi lett belőle, hogy ha ti nem bántjátok a mieinket, mi se fogjuk a tieiteket. csak nyilván ezt a konszenzust :D most felrúgták zaevék az amerikai (és soros-féle) támogatást (sőt inkább kifejezett nyomást) érezve

b) nem. soros gy. politikai ellenfelét védi.
(az értékekkel nem tudom, mit akarsz mondani. azt szeretnéd sugallni, hogy a lippsiknél vannak az értékek, a többinél meg a gonoszságok? :D)

c) nem fogadjuk el, csak nem vagyunk se hülyék, se álnaivak, se elvakultak.

"ha viszont igazad van (egyik szarházit a másik szarházival szemben védeni)" - nem azon van a hangsúly, hogy két gyökér. a két csoport amit képviselnek és a döntések, amik szúrják valakik szemét.

nem erre mutattam rá.

helyette inkább támogatod az amerikai birodalmi mentalitást és a ny-i gyarmatosító szemléletet? :D holott az lenne a normális, ha egyiket se támogatnád.

alöksz róz 2018.11.15. 12:55:49

@chrisred: "a pénzpiaci nyerészkedők pedig azok pénzét nyúlják le, akik szintén a pénzpiacon akarnak nyerészkedni, csak sikertelenek" - meg az adófizetők pénzét.

Sir Bates dö Hól 2018.11.15. 13:10:56

@alöksz róz: muhaha vagy sem, de akkor is le a kalappal, ápádvére, a végén még kiderül, tényleg szittya vagy.

a) ezt nem veszem magamra, nem oldalak szerint tájékozódom (plusz én ugye nem is csak moról informálódom), bár moon van az ún. "ballib" oldal, mely elfogult ugyan sokszor, de összehasonlítani is sértő egy ner-propaganda oldallal (én is szeretnék jó cikkeket olvasni jobbközépről vagy jobbról, de olyan nincs, aki mást állít, az hülye vagy festi magát); ellenben zoran zaev nem volt még pozícióban 2006 előtt, így őt nem vádolhatod en.m.wikipedia.org/wiki/Zoran_Zaev;
b) putyin emberét és a saját barátját (!) védi, te is tudod, ne írj már hülyeségeket, ne kezdj már el sorosozni, nem vagy te hájas testvér!;
c) hülye vagy? hogy támogatnám már a népnyomorító finánctőkét? ellenben azért mégis csak jobb egy puha impeeialista diktatúrában élni, mint egy feudális rendszerben, ahol az urakat, az uralkodó osztályt a mészáros, németh, kósa, orbánék reprezentálják, bazmeg ugyanez volt a gondom a nejlonzoknis párttitkárokkal is.

nem, nem gondolom azt, hogy bármelyik is jobb, de azért a kevésbé rosszat lehet érzékelni...

chrisred 2018.11.15. 13:19:50

@alöksz róz: Akkor, ha az, aki az adófizetők pénzét kezeli, éppen a pénzpiacon akar nyerészkedni.

6.Lenin 2018.11.15. 13:20:16

@chrisred:

Mondjuk, ha egy spekuláns bedönt egy valutát, akkor a sok kis ember is megszívhatja, míg a nagyok esetleg csak bosszankodnak 1et.

Bedöntenek egy spekuláns miatt egy rendszert, jönnek a ballibák, és rögtön válságot kezelnek, megszorításokkal.
Az kiket érint elsősorban?

Olyan kurva nehéz gondolkodni?
2010-ig a jobboldal ordibált, most a ballibák, aztán majd megint valaki, akit kiszorítanak a fazék mellöl. Mióta is megy ez? 10-vagy 100 ezer éve?

chrisred 2018.11.15. 13:25:55

@6.Lenin: Egy spekuláns azért tud bedönteni egy devizát, mert azok, akik az állam részéről a pénzpiaci manőverekkel vannak megbízva, rosszul végzik a dolgukat.

6.Lenin 2018.11.15. 13:37:24

@chrisred:

Vagy rosszul akarják végezni. Vagy az előttük lévők akarták rosszul végezni, mert a spekuláns fizette őket. Tényleg ilyen naiv lennél?
Vagy elég annyit mondani: nem értettünk hozzá, és kész is?

alöksz róz 2018.11.15. 13:44:05

@Sir Bates dö Hól: "ellenben zoran zaev nem volt még pozícióban 2006 előtt, így őt nem vádolhatod" - de a 'társaságát', amelynek már akkor tagja volt, igen. mondtam, hogy nem a két emberen van hangsúly.
"putyin emberét és a saját barátját" - aki mindezek mellett soros politikai ellenfele. elvbarátját, aki hozzá hasonlóan kiáll soros ellen. ezt mutatja, hogy soros politikai ellenfelét védi. ezt fogják kommunikálni. semmi kedvem ezt tovább ragozni, ehhez tényleg nem kell sok ész, bárki megértheti. már ha akarja.

"ellenben azért mégis csak jobb egy puha impeeialista diktatúrában élni, mint egy feudális rendszerben, ahol az urakat, az uralkodó osztályt a mészáros, németh, kósa, orbánék reprezentálják" - de az két külön ország, papám! :D
mi nem egy puha imperialista diktatúrában éltünk az előző kormányok idején, és nem egy puha imperialista diktatúra irányába mutatott a 'fejlődésünk' iránya. (ha már felhoztad az imperialistát, akkor adja magát a gyarmat fogalma is, igaz?)

azt át tudod látni, hogy a jelenlegi tendenciákat követve nagy valószínűséggel nagyjából hova vezet a mostani nyugati puha imperialista (inkább lipsi) diktatúra?

az meg tény, hogy magyarországon az emberek többsége szerint jobb most élni.

alöksz róz 2018.11.15. 13:46:00

@chrisred: szerinted amikor egy állam pénzhez szeretne jutni a szükséges kiadásokra, akkor az adófizetők pénzén nyerészkedik?

max bir ca · http://bircahang.org 2018.11.15. 13:48:15

@chrisred:

Az, hogy eleve bejöhetett szabadon az országba, hiszen erre jpgosult volt, s az, hogy egy vezető politikus.

max bir ca · http://bircahang.org 2018.11.15. 13:48:59

@mocser48:

Még ha ez igaz is, ez nem változtat a menekültkérelmén.

mocser48 2018.11.15. 13:52:26

@balcán maxval bircaman:

Maffiózó maffiózóhoz szökik a börtönbüntetés elől.
Érthető, hogy orbánban reménykedik, más országokban sitt jár az ilyeneknek.

chrisred 2018.11.15. 13:54:28

@alöksz róz: Amennyiben pénzpiaci manővereken keresztül szeretne pénzhez jutni, akkor tulajdonképpen ezt teszi. Lásd a forintleértékeléseket, az MNB kaszált, a devizahitelesek fizettek, minta katonatiszt.

mocser48 2018.11.15. 13:55:35

@balcán maxval bircaman:

A magyar maffiózó döntése meg azért lehet érdekes, mert kb. hasonlóban bízhat majd ő is, ha majd eljön az ő és családja ideje, és sikerült kimenekülnie az országból.
Persze kérdés, hogy őt hol nem küldenék egyből sittre. talán putyinban bízhat.

alöksz róz 2018.11.15. 13:58:08

@chrisred: és amennyiben nem így cselekszik, nem 'forintleértékel', hanem simán egyszerűen csak pénzt akar?

chrisred 2018.11.15. 13:58:33

@balcán maxval bircaman: Jogállamban a vezető politikusok sem állnak törvény felett. Soha nem hallottam, hogy a celebekre más szabályok vonatkoznak.

max bir ca · http://bircahang.org 2018.11.15. 13:58:41

@mocser48:

A magyar nép bölcsebb a macedónnal: nem fogja megengedni Sorosnak a puccsot.

max bir ca · http://bircahang.org 2018.11.15. 13:59:49

@chrisred:

Így igaz. Mégis, ha egy vezető politikus ad be menedékkérelmet, az más ügy.

mocser48 2018.11.15. 14:00:25

@balcán maxval bircaman:

soros az, aki téged, orbánt és a fideszt pénzelte? :)
Ez a ti belügyetek.

Sir Bates dö Hól 2018.11.15. 14:01:00

@alöksz róz: ezek szerint tisztességes alakulat csakis a jobbik, a momuntum, az lmp, hiszen ők nem voltak még hatalomban, mint "társaság";

te, nem vagyok hülye, tudom, hogy mit fognak kommunikálni, azt is megírhatnám, hogy mit kellene, miként ide is, de nem az én dolgom;

azonban mo is lehetne frohoz hasonló ország, de nem akar az lenni, s nem csupán a fideszre szavazók, valószínűleg ott tényleg a ⅔ szavazna az alattvalói létre, ez van, ha nektek ez jó...

(azt látom, hogy hova vezethet a macron-féle vonal: ám inkább az a kérdés, hogy mo a moszkovita birodalmon belül képzeli-e el a jövőjét vagy egy egyesült európai államokban, ami nyilván nem feltétlenül jobb, mint a mai usa, de számomra szimpatikusabb, mint az oroszok)

mocser48 2018.11.15. 14:01:15

@balcán maxval bircaman:

Kérdeztem, de nem válaszoltál még rá: a macedón bránert ingyen szopod, vagy azért is pénzt kapsz?

chrisred 2018.11.15. 14:04:40

@alöksz róz: Ez tök jól hangzik, hogy pénzt akar, de a tőzsdén nem gyártják a pénzt, hanem egymástól veszik el. Aki ezen keresztül akar pénzhez jutni, tisztában kell legyen azzal, hogy veszíthet is. Főleg akkor, ha nem a saját pénzét kockáztatja, hanem azt, amit mások kezelésre átadtak, és később el kell számolnia vele.

max bir ca · http://bircahang.org 2018.11.15. 14:14:05

@mocser48:

Azt mondod, csak látszat az ellentét Soros és Orbán között?

alöksz róz 2018.11.15. 14:14:46

@Sir Bates dö Hól: "ezek szerint tisztességes alakulat csakis a jobbik, a momuntum, az lmp, hiszen ők nem voltak még hatalomban" - attól még nem biztos, hogy tisztességesek. a céljaik is meghatározóak ebben a kérdésben.

"azonban mo is lehetne frohoz hasonló ország" - nem lehetne. ebben a környezetben nem lehetne.

nézzél egy kicsit nagyobbat, mert ez még így nagyon csekély...

akkor újra megkérdezem, mert látom nem bírtad elsőre megérteni: és miből gondolod, hogy a két rossz lehetőség közül mindenképp támogatnod kell valamelyiket? ha egyik se jó, nem az lenne a normális, hogy egyiket se támogatod, hanem valami mást akarsz?

alöksz róz 2018.11.15. 14:15:51

@chrisred: rizsa. nem a tőzsdéről van szó.

mocser48 2018.11.15. 14:16:44

@balcán maxval bircaman:

A kutya a gazdi ellen fordult. Mert új gazdit keresett.
Te melyik oldalon állsz? Amelyiktől több pénzt kaptál?

max bir ca · http://bircahang.org 2018.11.15. 14:17:35

@mocser48:

Akkor döntsd el: Orbán Soros-bérenc vagy sem?

Sir Bates dö Hól 2018.11.15. 14:29:45

@alöksz róz: nem egyiket sem támogatom, ellenben a más az nem megy most már békésen (s lássuk be, a zavargások nem olyanok élőben, mint a híradóban nézve), 2002 előtt lehetett volna... nem, inkább a tisztikaszinó közös eladása előtt lehetett volna, ez mora vonatkozik...

Sir Bates dö Hól 2018.11.15. 14:29:45

@alöksz róz: nem egyiket sem támogatom, ellenben a más az nem megy most már békésen (s lássuk be, a zavargások nem olyanok élőben, mint a híradóban nézve), 2002 előtt lehetett volna... nem, inkább a tisztikaszinó közös eladása előtt lehetett volna, ez mora vonatkozik...

alöksz róz 2018.11.15. 15:03:21

@Sir Bates dö Hól: és ha nem mora vonatkozik?
(tekintve, hogy nem kifejezetten csak rajtunk múlik)

alöksz róz 2018.11.15. 15:04:13

@chrisred: hogyan tud egy állam pénzhez jutni szerinted? :D

alöksz róz 2018.11.15. 15:07:02

@chrisred: volt már olyan életedben, hogy valaki sikeresen rávezetett valamire?

chrisred 2018.11.15. 15:08:56

@alöksz róz: Kizárólag akkor, ha az a valaki tudta, hogy miről beszél. Ellentétben veled. :)

chrisred 2018.11.15. 15:10:52

@alöksz róz: Ha jól értelek, az állam szerinted kizárólag úgy képes pénzhez jutni, ha Monte Carloban felteszi az összes vagyonát a piros tizenhármasra.

alöksz róz 2018.11.15. 15:18:30

@chrisred: nem értem, hogy alapvető ismeretek nélkül minek kezdesz bele ilyen témákba.

chrisred 2018.11.15. 15:23:24

@alöksz róz: Ez az értetlenség kölcsönös.

alöksz róz 2018.11.15. 15:24:53

@chrisred: te se érted, miért kezdesz bele olyan témába, amiről fingod sincs?

chrisred 2018.11.15. 15:25:45

@chrisred: Főleg, mert ennek valójában semmi köze a blog valódi témájához, kerülőúton akarod tisztára sikálni Gruevszkit, ezért halmozol egymásra államháztartási nonszenszeket.

Sir Bates dö Hól 2018.11.15. 15:27:50

@alöksz róz: az elég húzós, mert máshol sokkal könnyebben ugranak egymásnak az emberek, mármint fizikailag... de nyugaton van egy olyan kifutása is a történetnek, hogy az establishment picit visszavesz az arcából és egy picit fényesebbé teszi a jövőbe vetett hitet, ezzel simán hatalmon maradhat, s ő az eeá-t támogatja, s most valóban éppen ismét a centralizáció felé megy a világ...

de ez azért jóval komplexebb kérdés, mint hogy egy kommentbe beleférjen... ha az a kérdés, hogy én személy szerint mit preferálok, akkor a liberális, demokratikus, jogállami káoszt, bordélyt, mert abban én jól érzem magam, én nem vagyok "rendpárti"...

chrisred 2018.11.15. 15:28:56

@alöksz róz: Így van, nem értem, miért kezdesz bele olyan témába, amiről fingod sincs. (És láthatóan azzal sem vagy tisztában, mit jelent az a szó, hogy kölcsönös.)

Sir Bates dö Hól 2018.11.15. 15:36:59

@alöksz róz: ez jó kérdés, de nem ezt állította, ezzel félreviszed a vitát, eredetileg neki van igaza: soros letarolta a fontot, de előtti jelezte, hogy ez így nem jó, mert valaki bedöntheti, a reakció a bank of england részéről meg az volt: mi tudjuk a dolgunk, mire soros:igen, oké, én szóltam, majd kaszált egy nagyot. moon is ez okozta a devizahitelesek válságát: az mnb és a bankfelügyelet baszott bármit is tenni, hogy mi okból, az más kérdés...
(mellesleg állami pénzzel nem játszol a tőzsdén, ingatlanalapba teszed maximum)

alöksz róz 2018.11.15. 15:39:36

@Sir Bates dö Hól: hát akkor csak annyit tennék hozzá, hogy az se nem liberális, se nem demokratikus...

alöksz róz 2018.11.15. 15:42:12

@chrisred: úgy van. azért kérdeztem meg, hogyan juthat egy állam pénzhez, mert gruevszkit akarom tisztára mosni. bravúros következtetés. :D

Sir Bates dö Hól 2018.11.15. 15:42:38

@alöksz róz: egyébként minek kell neki a pénz? mert ahogy látom, most jelenleg a hozzá közel állókat finanszírozzák puszira a többség rovására... a járadékosok meg, ahelyett hogy szerényen mosolyogva kussolnának, nagypofával ugatnak mindenkinek azt üvöltve, hogy "mi különbek vagyunk, nekünk ez jár!"...

Sir Bates dö Hól 2018.11.15. 15:43:35

@alöksz róz: már micsoda? a káosz vagy amerre megy a világ?

alöksz róz 2018.11.15. 15:47:33

@Sir Bates dö Hól: szerintem pedig nem félreviszem, hanem kiegészítem egy olyan dologgal, amit nem vett figyelembe.

Sir Bates dö Hól 2018.11.15. 15:59:31

@alöksz róz: persze, hogy nem, az hülye, aki azt állítja... de legalább az elveket tekintve ahhoz akar közelíteni, meg annyi, hogy nem igazán jellemző az alattvalói, alárendelti attitűd, én jobban érzem ezért itt magam, én azzal sem nagyon tudok mit kezdeni, mikor engem főnököznek, én nem orbán vagyok...

Sir Bates dö Hól 2018.11.15. 16:01:19

@alöksz róz: kétségem nem volt, hogy ne tudnád megvilágítani egy másik, s természetesen a helyes szempontból;-)...

chrisred 2018.11.15. 16:03:47

@alöksz róz: Bizony, jelezve, hogy ha valaki a nemzetközi pénzpiacon egy adott állam papírjai ellen játszik, ugyanaz a kategória, mintha miniszterelnökként luxusmercit vesz magánhasználatra közpénzből.

alöksz róz 2018.11.15. 16:07:04

@Sir Bates dö Hól: nem, itt most nincsenek szempontok, én hogy látom, ő hogy látja... van egy állítás, ami általánosságban nem igaz, csak nem vette észre.

alöksz róz 2018.11.15. 16:08:57

@Sir Bates dö Hól: "de legalább az elveket tekintve ahhoz akar közelíteni" - dehogy akar. csak olyan jó a sajtója, hogy ezt gondolod :-)

alöksz róz 2018.11.15. 16:12:13

@chrisred: igazad van. mit iszol? csak még azt nem vágom, hol jeleztem ezt.

Malac van eladó 2018.11.15. 18:12:55

Erről Soros György tehet, hogy hát be engedték az ország ba! Honnan lenne ere pénze!???

mgdé 2018.11.16. 15:45:52

@balcán maxval bircaman:
Mondd, bolgárkám, ha - ezt állítottad - Gruevszkinek bolgár útlevele van (mint neked), ha netán még "nyugatbolgár" mivoltából bolgár állampolgár is (mint te), akkor miért nem Bulgáriába menekült? Ha Bulgária megvédi a saját - bolgár - állampolgárát, az még valahol érthető is ...

II. Baszileiosz császár, a Bolgárölő

max bir ca · http://bircahang.org 2018.11.16. 15:54:05

@Én de genere Mi:

Bulgária kiadná őt Macedóniának, esélytelen lenne szinte teljesen a menedékkérelem. BG nem kockáztatná meg a viszonyát Macedóniával, egyetlen ember miatt, ráadásul olyan ember miatt, aki spse mutatott különösebb bolgárszimpátiát.

BG-ban nem tiltja egyébként tv. a saját állampolgárok kiadását.
süti beállítások módosítása