B1 blogcsalád



2019. az elmebaj éve - megalakul a Magyarságkutató Intézet

2018. november 11. - ashwood

kasler_orban.jpgEgy biztos: már nem kezdődhet rosszul a jövő év. Megalakul Kásler Tízparancsolat Miklós nagy álma, a Magyarságkutató Intézet. Apró öröm, hogy egy másik, orbánista gittegyletet, a nyelvstratégiait megszüntetik.

Nem csak a kultúrának kell belesimulnia, sőt, szolgálnia a NER-t, de a tudománynak is. Ezeréves múlthoz stadionországnak keresztényilliberálisdemokrata tudomány dukál - nem csak kutatunk bele a nagyvilágba! Ennek örömére - ahogy arról a szombaton megjelent Magyar Közlöny tudósít – Orbán Viktor aláírása ott díszeleg a Kásler Miklós ragyogó elméjében megszületett Magyarságkutató Intézet alapító határozatán.

Arról az emberminiszter Káslerről beszélünk ugye, aki szerint Einsteint és a relativitás elméletet már rég megcáfolták, a Tízparancsolat gyógyító erejű, és személyesen kutatta ki, hogy a honfoglaló magyarok DNS-e alapján a nyelvünk nem lehet finnugor eredetű. (Szegény Kásler ha tudná, hogy jó csomó latin, sőt, jiddis szó van a magyarban - ki mindenkinek keresné a génállományát még eleinkben.)

Na ez az elmeóriás kap a gigaminisztériuma mellé egy homokozót Viktortól - a számlát persze az adófizetők állják.

A Magyarságkutató Intézet feladatai között ilyenek szerepelnek:

1. a honfoglalás előtti magyar történelem, a magyarság őstörténetének interdiszciplináris kutatása,

2. az V–IX. századi sztyeppeközösségek kutatása,

3. a honfoglalással, valamint a magyar középkorral kapcsolatos interdiszciplináris kutatások,

4. a kelet-európai térség egyes részeinek VIII–X. századi történeti-földrajzi tájrekonstrukciója,

5. a magyarság történelméből származó hazai és külföldi, elbeszélő és írott levéltári forráskutatás,

6. vallástörténeti kutatások,

7. néprajzi és népzenei kutatások,

8. oktatási és képzési tevékenység, részvétel a kulturális turizmus, vallás- és zarándoklatturizmus fejlesztésében,

9. angol és magyar nyelvű folyóirat kiadása,

10. archeogenetikai kutatások,

11. a korai magyar történelem helyének vizsgálata a XXI. századi magyar önazonosságtudatban,

12. középtávú magyar nyelvstratégia kidolgozásának irányítása és felügyelete,

13. a magyar nyelv belső szerkezetének, sajátosságainak, működésének, a  magyar kultúra egészével való összefüggésének kutatása és annak eredményének alkalmazása a köznevelésben.

A felsorolás messze nem teljes. A határozat összesen 27 feladatot sorol fel, fenntartva a jogot, hogy a kormány még egyéb ötletekkel is előállhat.

Az MAKI költségvetéséről még nincs hír, arról viszont igen, hogy lényegében az egészet Kásler felügyeli. Még kétharmaddal sem vésték gránitba, de ami késik…

Mindezzel párhuzamosan megszüntetik a jövő évtől a Magyar Nyelvstratégiai Intézetet. Ezt a remek műhelyt 2014-ben alapította Orbán, ugyanis az Akadémia idevágó intézete azt merészelte mondani: inkább maradjon a budapesti reptér neve a mindenki által bevett és használt Ferihegy. Nem maradt - lett viszont négy évig létező gittegylet.

A legnagyobb probléma nem az ezzel az egésszel, hogy egy hozzá nem értő, de önjelölt zseni fogja ezentúl elkölteni az adómilliárdokat. Megszoktuk ezt. Ahogy azt is, hogy simán ráindít a hatalom új testületeket olyan területekre, ahol bőséggel van már szürkeállomány.

A MAKI elindítása valójában nem más, mint a kommunista tudomány-elmélet újraélesztése. Nem kell a NER-nek és személyesen Orbán Viktornak a hanyatló nyugat tudománya, amikor lehet csinálni sajátot. Olyat, amelyiknek előre megmondhatja Orbán személyesen a kutatás végeredményét, és néhány vazallus készségesen elé teszi az áltudományos maszlagot. Mert a NER-ben csak az lehet igaz, amire Orbán, Rogán vagy Habony ráütötte a kósersági felcsúti pecsétet.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr4214366151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gandosz 2018.11.11. 14:56:00

Helyes lépés, már 2010-ben létre kellett volna hozni az intézményt. Pontosítás: nem ezeréves a magyar történelem, hanem sokezeréves.

Helga Beauty Salon. 2018.11.11. 15:05:47

@Gandosz: Pontosítás: nem ezeréves a magyar történelem, hanem sokezeréves.

Pontosan! És ha kimutatják, hogy közünk van Attilához, akkor a sokk libsi agygörcsöt kap! :D

Fülig José 2018.11.11. 15:49:51

@Helga Beauty Salon: ne állj le itt balga hugi... Jézus tutkó madzsar volt, Noé is meg persze a Mikulás... ha nektek ettől jobb.

Benikuty 2018.11.11. 16:19:37

@Helga Beauty Salon: " És ha kimutatják, hogy közünk van Attilához, akkor a sokk libsi agygörcsöt kap! :D "
Mielőbb indulj el megkeresni a sírját, és ne is gyere vissza! :D

Andras Vocelka 2018.11.11. 16:48:24

cask nektek budos cigany zsido liberalisok elme betegseg ez dogoljetek meg,,,

Helga Beauty Salon. 2018.11.11. 16:53:29

@Fülig José: @Benikuty: Amúgy nem vagyok a téma megszállottja, akkor sem dőlnék a kardomba ha a csodaszarvasról kiderülne hogy Hunor és Magor csak az avarok egyik elkóborolt kecskéjét üldözte, de mondjátok már meg gyökértelen, hazátlan libsik, mi a faszért veritek magatokat a földhöz amikor ezek szóba jönnek? Nem mindenkinek tarnopoli tollkereskedők az ősei! :D

morph on deer 2018.11.11. 17:02:25

@Helga Beauty Salon:
“És ha kimutatják, hogy közünk van Attilához, akkor a sokk libsi agygörcsöt kap! :D”
:)
Na várjál csak, ha ez így megy tovább, előbb-utóbb még a viktorhoz is lesz közöd! Vérségi kötelék fog összefűzni benneteket, ez egy percig nem lehet kétséges, ahogy én Káslert elnézem..!

Ha azon múlik még ‘nemzetthy’ vérátömlesztési programot is bevezetik, hogy mindenki igazi felcsúti szittyává válhasson!
Igazi nemesi-, sőt, egyenesen arisztokrata vér fog csörgedezni bennetek, drága orbánhitű testvérek, csak úgy, mint orbánban!

Azért az evőeszközök megfelelő- és kulturált használatát remélem nem lesz kötelező “elfelejteni”, felcsúti vér ide vagy oda...

morph on deer 2018.11.11. 17:04:42

@Helga Beauty Salon:
“Nem mindenkinek tarnopoli tollkereskedők az ősei! :D”

Miért, a tieid hol kereskedtek tollal, ha nem titok?

Benikuty 2018.11.11. 17:09:54

@Helga Beauty Salon: "@Benikuty: Amúgy nem vagyok a téma megszállottja, akkor sem dőlnék a kardomba ha a csodaszarvasról kiderülne hogy Hunor és Magor csak az avarok egyik elkóborolt kecskéjét üldözte, de mondjátok már meg gyökértelen, hazátlan libsik, mi a faszért veritek magatokat a földhöz amikor ezek szóba jönnek? Nem mindenkinek tarnopoli tollkereskedők az ősei! :D "
Mióta olvaslak, elhiszem, hogy vannak vérbarmok :D

Gábris szomszéd 2018.11.11. 17:26:32

Mit kell ezen kutatni? A nersevikeknek hála már tudjuk, hogy magyar az, akinek 2020 után születendő unokái nemdohányzók. :)

Helga Beauty Salon. 2018.11.11. 17:26:37

@Benikuty: "Mióta olvaslak, elhiszem, hogy vannak vérbarmok :D"

Akkor valami élményt tudsz hozzám kötni! :D
Sajnos én veled kapcsolatban semmi új érzést nem tapasztaltam, átlag libsiproli kommentelőnek bizonyultál akiből 12 egy tucat! :P

Benikuty 2018.11.11. 18:02:35

@Helga Beauty Salon: "Sajnos én veled kapcsolatban semmi új érzést nem tapasztaltam, átlag libsiproli kommentelőnek bizonyultál akiből 12 egy tucat! :P "
Ne várd, hogy elmebajban bárki übereljen téged :D Senki nem képes a szennyben alád szállni, szánlak ezért, hidd el!

rallus 2018.11.11. 18:30:16

A génvizsgálat gyors fejlődése miatt az MTA végre úgy nyilatkozott, hogy :" Másfél évszázada bizonyosan tudjuk, hogy nyelvünk a finnugor nyelvek közé tartozik. A finnugor egy nyelvészeti szakkifejezés – nyelvekre alkalmazható, de népekre nem. Vagyis nem mi vagyunk finnugor eredetűek, hanem a nyelvünk."

Lesz ez még rosszabb is, amikor a nyelvről is kiderül, hogy mégsem...

sZulamith 2018.11.11. 19:05:32

Valjuk be kellett ez a kis vidámság amit a poszt inditott. Kár, hogy sokba kerül. Ennyi feladathoz sok ember kell, a sok emberhez meg vezető, osztályvezető, főosztály vezető stb:)
Ahogy a Petőfi kutatás abbamaradt, remélhetőleg ez is lecseng. Bizom benne.

Sir Bates dö Hól 2018.11.11. 19:07:34

@Helga Beauty Salon: hájas testvér, a kurva anyádat! mi vagy te, valami zsurpubi?! mondtam már, nem szalonzsidózunk, beleállsz rendesen! vagy vissza a boltot, trafikot! mit gondolsz ingyért kaptad?!

BiG74 Bodri 2018.11.11. 20:21:35

Nohát, akkor kutakodjunk, mert a csúnya világ nem engedi, hogy nagyszerű magyarság eredetre fény derüljön. Mert ha igen, akkor bizony.. Tényleg mijafaszom lesz akkor?

Pelso.. 2018.11.11. 20:21:55

@Helga Beauty Salon: Ne képzelődj, általában nem "veri" ezen magát senki, sokkal inkább kiröhög benneteket, amiért eszelősen véditek az ilyen baromságokat, mint ez.

BiG74 Bodri 2018.11.11. 20:41:46

@Pelso..:
Kaptak egy csontot a vityától. A jobbik, a miép ennyit nem tudott adni az alattuk gyülekező múlt misztikumába kábítózóknak. Most megkapják, pénz a kutatásra, ahol valószínűleg kitüntetett helyzetben lesznek csodás fityisz támogatott kutatók. Cserébe a fogatlanok biztos szavazókká válnak.

colonel Tigh 2018.11.11. 21:00:53

Édes Istenem, hogy hányszor megfogadtam, hogy száradjon le a kezem ha még egyszer kommentelem az ostoba tufa narancsfanok rosszindulatú bégetését, de úgy látszik csak nem bírom ki. Akik itt hőbörögve libsiznek, és rögtön hazaárulást kiabálnak: senkinek semmi baja nincsen a magyarság kutatásával. Ez a ti rögeszmétek, hogy csak ti vagytok a magyarok, mindenki más pedig el akarja pusztítani ezt a nagy, büszke, tehetséges nemzetet. Istenbarmai.... Azzal van a baj, ahogy ezt csinálják. Nem akarok jönni egészségüggyel, oktatással, hisz az már régóta nem érdekel senkit, főleg nem az istenbarma ner vallási fanatikusokat. De van fogalma bárkinek, hogy ezen a címen mennyi pénz lesz elköltve, aminek amúgy nagyon meg lenne a helye máshol? A magyarságot eddig is kutatták, egyetemeken, múzeumokban, nekem van nem is egy régész ismerősöm, volt osztálytársam pl, aki mást se csinál, mint a magyarságot kutatja vagy 25 éve, mióta leérettségiztünk. Miért nem egy történészt bíznak meg? Vagy egy szakembert? Milliárdok fognak eltűnni "kivételesen igényesen" megírt tanulmányokra, meg a többi szokásos végtelenül primitív ner pénzszerzési mutatványok, lehet majd építtetni, stb. Ezekkel van a baj, senkinek semmi baja azzal, hogy a magyarságot kutatnák. Ostoba tufa, primitív rohadék illiberális banda.

Pelso.. 2018.11.11. 21:02:21

@BiG74 Bodri: Könnyű közpénzből osztogatni a hűbéreseknek.
A talpas szavazók, akik ugye a "kétharmadot" összedobták, hetente valami olcsó ideológiai kreatúrával vannak kifizetve.

BiG74 Bodri 2018.11.11. 21:04:44

@Pelso..:
Hát, most ennek a korát éljük.

Pelso.. 2018.11.11. 21:06:39

@Gandosz: Meghallottad a nevetésem.....?

Tristee 2018.11.11. 21:07:16

"A MAKI elindítása valójában nem más, mint a kommunista tudomány-elmélet újraélesztése."

Ez a kijelentés vajon mit jelent? Miféle kommunista tudomány-elmélet éled újra a Magyarságkutató Intézet révén? Kíváncsi lennék a szerző magyarázatára, remélem, kifejti, mire gondol.

Oxica 2018.11.11. 21:15:44

Kibaszott sok helyettes államtitkárt és kurmány megbízottat elbír ez a magyarságkutató elme, gyógy és intézet.

Amúgy, a felcsúti lótolvaj cigány már kikutatta, hogy a magyarság a türkökkel van rokonságban, mármint a lápi hülyemagyarság.
A lápi hülyemagyarok, itt Európában keveredtek az igaz magyarokkal, mikor Vereckénél beözönlöttek és muszlim pogányból kibaszott nagy műkeresztények lettek és szamojéd semmittevéssel pöffeszkednek itt Európa közepén..

Na ez a nagy büdös helyzet műkeresztény barátaim, jól kikutattam a magyarságot.
Erre a sóhivatalra már nincs is szükség.

Hajráhalszagúmagyarország, hajrámagyarok.

Rwindx 2018.11.11. 21:19:38

Rijjatok még, nyomorultak! :)

Jakab.gipsz 2018.11.11. 21:21:50

"2019. az elmebaj éve - megalakul a Magyarságkutató Intézet !"

Éppen itt van az ideje! Azért mert:

"Az nem lehet, hogy ész, erő,
És oly szent akarat
Hiába sorvadozzanak
Egy átoksúly alatt."

Demokra Tamás 2018.11.11. 21:24:34

Ha ennyire bassza ez a köcsögök csőrét, már jó, függetlenül attól, hogy van értelme, vagy nincs. Még mindig jobb, mintha szétrohadt zsinagógák felújítására menne a zsé.

Gandosz 2018.11.11. 21:27:54

@Oxica: "Kibaszott sok helyettes államtitkárt és kurmány megbízottat elbír ez a magyarságkutató elme, gyógy és intézet."

Miért? Csak elmebetegek gondolják ezt, amit írsz.

Gandosz 2018.11.11. 21:31:35

@Demokra Tamás: a zsidóságkutató intézettel nem lenne bajuk. Magyarország történelmét végül a zsidóság története lábjegyzeteként tanítanák, az anyag 97%-a a holokausztról szólna, 2% a nevezetes magyarországi rabbikról, 0,9% a zsidó intézményekről.

morpho 2018.11.11. 21:55:20

Ezt most nem kutatják? Az ELTE történészei, az MTA tudományos munkatársai? Vagy ők nem elég képzettek politikailag?

@Tristee: "Kíváncsi lennék a szerző magyarázatára, remélem, kifejti, mire gondol"
Gyanítom arra, hogy a komcsik is beleugattak a történelemtanításba és telepakolták egy halom hülyeséggel.

@Demokra Tamás: A zsinagógákat fontos volt ide keverni! Mintha lenne Magyarországon egy katolikus-zsidó ellentét és azon versenyeznének, hogy ki tud több pénzt felhajtani műemlék felújításra. De szerencsére nincs ilyen. A műemlékfelújítás amúgy is állami feladat, de nem nagyon vannak lepusztult zsinagógák. Azt viszont látom, hogy kint rohad a szemét Budapesten is hetek óta és nem viszi el senki! Talán erre kéne a pénz nem?

seol 2018.11.11. 22:03:32

@Tristee:

Valüszínűleg arra gondolt. hogy a -- korábbi -- komcsik is szerették pártilag-államilag átírni a történelmet és még ennél is jobban szerettek e célra hangzatos-nevetséges posztokat, intézményeket létrehozni.

seol 2018.11.11. 22:05:14

@morpho:

Vannak idióták, akik a kenyér árából is le tudják vezetni egy lépésben a zsidókat, a kedves vezetőék épp az ilyeneknek "politizálnak".

seol 2018.11.11. 22:06:56

@colonel Tigh:

Olyan, aki ért hozzá, sokkal nehezebben hozza ki azokat a baromságokat, amelyeket ki szeretnének hozni.

tonhalkonzerv reloaded 2018.11.11. 22:11:15

"Nem kell a NER-nek és személyesen Orbán Viktornak a hanyatló nyugat tudománya, amikor lehet csinálni sajátot."

A hanyatló nyugat is eléggé saját magának csinál tudományt, legalábbis ha megnézed nagyjából bármely humán- vagy társadalomtudományi terület legelismertebb lapjait, érdekes módon 90-99%ban angolul van, angol nyelvterületen adják ki, csak nyugati egyetemek vagy intézetek eredményeit teszi közzé. De legalább másokat nem akar a saját tudományos standerdeivel mérni, és lehet nemzetközi szinten érvényesülni nem nyugati tudományos standerdek követésével -ja bocs nem, épp ellenkezőleg. Szóval képzeljétek gyerekek, a csicska NER, meg az orbánvitya itt lázadozik, hát hallatlan.

BiG74 Bodri 2018.11.11. 22:12:36

@seol:
Tőlem a miskolci egyetem megbecsült tanára is megkérdezte, hogy mit szeretnék kihozni az általam kért kutatási irányból, már ha mi fizetünk érte, akkor legyen az, amit én bizonyítani akarok. Akkor milyen lehet egy politikailag irányított, a fizika-kémia konkrétságától igen távol eső tudományos kutatás?

BiG74 Bodri 2018.11.11. 22:14:53

@tonhalkonzerv reloaded:
Jah, én is bosszankodtam, hogy a múltkori tanulmányt amit olvastam, néhány indiai mérnöktől, nem hindiül adták ki a fattyak!

szepipiktor 2018.11.11. 22:20:46

Döbbenetes!
Elfogadom, hogy mindez a szerző magánvéleménye.
De nem értem, miért borul el az agya, miért forog vérben a szeme, miért fröcsög az epe az összes neoliberálisnak, ha meghalja, hogy "haza" vagy hogy "magyar"????
Miért hyűlölitek ennyire a hazánkat? Nem mi fogunk elmenni innen, hanen majd ti, mert ezzel a torzult gondolatvilággal bonyolult a normális többség között élni.
Már az is otrombaság, hogy ha valinek más a véleménye vagy másban hisz, akkor lekezelő, kinyilatkoztató stílusban gyalázzátok. Miért KELL mindenkinek ugyanabban hinniük? A vallásos emberek miért ne hihetnének Istenben, az ateisták meg darwinban?
M?i a gond?
Ez igazolja csak, hogy a neoliberalizmusnak semmi köze nincs a liberalizmushoz, mert egy valódi liberális nem akarja a szomszédját megtéríteni.
Ti azon háborogtok, hogy a fidesz mit tesz... És a háborgásotokkal ugyanazt teszitek.
Ők a magyarságot akarják kutatni, ti az amazonon rendeltek genderkönyveket, Ők a magyar nyelvet szeretik, ti az angolt. És reggelig sorolhatnám, de a kdnp-s bérkeresztények a családi életembe, a szexuális szokásaimba akar beavatkozni, a neoliberális aktivizmus nem ugyanezt teszi? Ők is a szexet szabályozzák, csak az egyik a férfi a nővel, a másik a férfi a férfival meg nő a nővel. Mindkét oldal korlátozza azokat, akik nem a nekik tetszően csinálják.
Mi a baj azzal, ha egy ORVOS és HÍVŐ orvos nem hiszi a relativitáselméletet? Nem kell neki, hiszen nem fizikus, hanem orvos. fizikus kélpes szívműtétre? De attól még lehet véleménye, nem? Az viszont nevetséges, hogy ezeket a vitákat egy NEM ORVOS, egy NEM FIZIKUS stb., dönti el a blogjában...
.
Tudjuk, hogy ezek a projektek csak mosodák.
De ezzel a krekesztő stílussal megváltozik a hazai közállapot?
Nem!
És a szerző figyelmét felhívnám az index címlapján olvasható időközi választások eredményeire.
Na ezek a borzasztó eredmények az ilyen propagandaírásoknak a következménye.
Ma egyre nagyobb számban fordulnak el a gondolkodok MINDKÉT oldaltól, így a fidesz 100%-os eredmény is el tud már érni.
.
De a témához: ha nem szereted az országunkat, a népünket, a történelmünklet, a nyelvünket, az irodalmunkat, azenénket - nem kell itt élni!
Soka, nagyon sokan szeretjük és ebbe sem a fidesz, sem "kádárék" sem semmiféle hibban aktivistamozgalom nem tud beleszolni!
És mivel a magyarságnak nincs írásos történelmi dokumetációja (ami van azt későbbi korokban "gyártották"), én örülök, ha még az életemben megtudok valami hasznosat erről. Függetlenül Attilától a csodaszarvastól, a finnugor dologtól.
Mert MEGYAR vegyok ide pottyantott a gólya.

BiG74 Bodri 2018.11.11. 22:34:39

@szepipiktor:
Teljesen igazad van, akartam egy kicsit kötözködni, de kitöröltem. Igazad van!

Gandosz 2018.11.11. 22:49:28

@szepipiktor:
Igazad van, jó, hogy volt türelmed leírni.
Ezzel vitatkoznék: "És mivel a magyarságnak nincs írásos történelmi dokumetációja (ami van azt későbbi korokban "gyártották")"

Annak ellenére, hogy sokminden megsemmisült a török korban, sok írásos dokumentáció van a magyarságról, több, mint bármely népről. Ezek nem modernkori gondolatmeneten alapuló propagandaanyagok és kitalációk, hanem az igazságot írták le. Ezek nevetségessé és hiteltelenné tétele kezdődött el a 19. században. Ezt kell visszafordítani.
És ott van a népművészet, néphagyomány, népmesék, régészeti bizonyítékok, genetika és nyelvészet. Az őstörténet multidiszciplináris, nem egy tudományterület alá tartozó, ezért jó ennek az új intézménynek a létrejövetele.

morpho 2018.11.11. 22:58:17

@BiG74 Bodri: Szerintem is igaza van. Először én is másra gondoltam, de második olvasásra már tuti, hogy igaza van!

morph on deer 2018.11.11. 23:05:44

Most mit idegeskedtek?
Hiszen írva vagyon az is, hogy a “vallás- és zarándoklatturizmus fejlesztésében” is részt kell venniük, akkor pedig meg vagyunk mentve, meg miénk a jövő!

Mármint az övék.

Mert most képzelj el egy zarándok-túristát, akinek mindössze annyi dolga lesz, hogy meglátogatja az orbán család néhány tagját, és már le is van tudva a dolog!
Komolyan!
Gáspár majd áldásban részesíti, sőt, esetleges nyavalyáiból is kigyógyulhat a kézrátétel eredménye képpen, de azmár biztos, hogy látni fog!
Feltéve, hogy ő is kinyítja a szemét, de ő is csak annyira, mint a tusványosi “csodatétel” alanya. Ha annál jobban is kinyítná, tán még az orbáni porhintés ellenére is rájönne, hogy hülyítik.

De legalább mindezt az élményt kipihenheti Ráhelke valamelyik hoteljében, csak győzzön választani!

Dícsérjük ezért az urat, szeretteim, mármint az orbán-ház urát, - tudjátok, volt olyan is, hogy Árpád-ház, - szóval az urat, aki mindezt szépen tető alá hozza a kis családnak..!

Így még az sem lesz gond, amikor majd egyszer csapatostól fognak érkezni a muszlim zarándokok is, hiszen mi csak a muszlim menekülteket/migránsokat gyűlöljük, akik fondorlatos módon a keresztény hitünk ellen érkeznek hozzánk, - mi az, hogy hová?! - a vallásos muszlimokkal semmi bajunk, hiszen azok CSAK a vallásgyakorlás részeként zarándokolnak hozzánk!

Namégegyszer: a hívő mohamedán vallási zarándok teljesen összefér a kereszténység védelmével, amíg az orbán család túrizmusért felelős tagjának, vagy tehetséges szomszédjuknak hoteljei valamelyikében teríti majd le az imaszőnyegét, mert annyira azért nem védjük a kereszténységet.

Pssszt! Még elijesztem őket..!

Mindenesetre szerencse, hogy csak a Gül Baba türbe található itt, mint kegyhely, jól néznénk ki egy Kaba kővel, legyünk őszinték.:)
Mert akkor még több hotel kellene a kibővített családnak, hogy legyen hol megszállnia annak a milliónyi hívőnek úgy hirtelenjében, aki zarándokolni jönne.

Bár most, hogy Kásler - áldassék az ő neve - és a MAKI-k beindulnak, szerintem hipp-hopp előkapnak még pár jól tejelő zarándokhelyet, mindnyájunk örömére...
Dicsértessék!

2018.11.11. 23:06:57

@szepipiktor:

"De nem értem, miért borul el az agya, miért forog vérben a szeme, miért fröcsög az epe az összes neoliberálisnak, ha meghalja, hogy "haza" vagy hogy "magyar"????"

Azért, mert a nemzet és a haza fogalmát teljesen kisajátította egy csoport. Ez a helyzet. Aki te tévesen neoliberálisoknak nevezel, azok szintén szeretik hazájukat, ragaszkodnak
magyarságukhoz, anyanyelvükhöz, de nem fitogtatják.
Apellálsz a kirekesztés ellen, de magad is azt teszed és valótlanságokat állítasz:
"
- Ők a magyarságot akarják kutatni, ti az amazonon rendeltek genderkönyveket, Ők a magyar nyelvet szeretik, ti az angolt.
-De a témához: ha nem szereted az országunkat, a népünket, a történelmünklet, a nyelvünket, az irodalmunkat, azenénket - nem kell itt élni! "

Kérdem tőled:
Az nem lehet sem hazaszerető magyar és/vagy keresztény, aki kritizálja a jelenlegi kormány intézkedéseit????
Nem gondolod, hogy pont azért emeljük fel a szavunkat, mert számunkra is épp oly fontos a hazánk sorsa?

morph on deer 2018.11.11. 23:14:47

@Gandosz:
“sok írásos dokumentáció van a magyarságról, több, mint bármely népről. Ezek nem modernkori gondolatmeneten alapuló propagandaanyagok és kitalációk, hanem az igazságot írták le.”

Hmmm...
Azért ha megtennéd, hogy erről még írsz pár sort, meg mellékelsz pár forrást, akkor azt nagyon megköszönném!
Sőt: előre is köszönöm!

morph on deer 2018.11.11. 23:20:23

@szepipiktor:
A baj nem azzal van, hogy mit, hanem a hogyannal!
Az a gáz, hogy ki(k) és milyen célból teszik mindezt.

Nem tudok segíteni rajta, de az Ahnenerbe párhuzam túlontúl nyilvánvaló ahhoz, hogy ne jusson eszembe. Az is milyen jól sikerült...

en.m.wikipedia.org/wiki/Ahnenerbe

2018.11.11. 23:22:23

@szepipiktor:

"És mivel a magyarságnak nincs írásos történelmi dokumetációja (ami van azt későbbi korokban "gyártották"), én örülök, ha még az életemben megtudok valami hasznosat erről."

Amit lehet, már feltárták, publikálták. László Gyula , Györffy György, Kosáry Domonkos ...stb.
Kásler intézete előreláthatóan el akarja törölni a finnugor rokonság elméletét, aztán ki tudja mivel helyettesítik?

2018.11.11. 23:28:30

@morph on deer:

Bele sem merek gondolni, milyen lesz az új őstörténeti kánon, meddig vezetik vissza a magyarság gyökereit? És milyen alapon!
Azért nem mindegy, hogy a következő generáció fikciókat, mítoszokat tanul / Csillagösvényen/ vagy hiteles tényeken alapuló történelmet.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2018.11.11. 23:29:21

@Ms.Cunnesburry: aztán ki tudja mivel helyettesítik?"
a valósággal.

2018.11.11. 23:32:36

@FILTOL:

Na, ezzel van a baj.
A valóságot már feltárta László Gyula régészprofesszor. A honfoglaláskori sírokat, leleteket. 2018-ban hol találnak ilyet?
Vagy visszafelé írnak egy mesét csak azért, hogy valakik jobban érezzék magukat tőle?

2018.11.11. 23:34:39

@FILTOL:

Na, ezzel van a baj.
A valóságot már feltárta László Gyula régészprofesszor. A honfoglaláskori sírokat, leleteket. 2018-ban hol találnak ilyet?
Vagy visszafelé írnak egy mesét csak azért, hogy valakik jobban érezzék magukat tőle?

vajdasagi 2018.11.12. 00:06:27

@Gandosz: Köszönöm, ó nagy felvilágosító! Azt mondod: "Annak ellenére, hogy sokminden megsemmisült a török korban, sok írásos dokumentáció van a magyarságról, több, mint bármely népről."

Ez nagy dolog ám! Én balga, azt hittem, hogy a kínaikról több írásos dokumentáció van. Meg az egyiptomiakra is gondoltam. Meg a babilóniaiakra. Meg a görögökre. Meg a rómaiakra. De NEM. A magyarságról TÖBB van, mint bármely népről. Hát ez igazán nagyszerű. Ennek tudatában ma jól fogok aludni.

Sir Bates dö Hól 2018.11.12. 00:26:37

@szepipiktor: "De a témához: ha nem szereted az országunkat, a népünket, a történelmünklet, a nyelvünket, az irodalmunkat, azenénket - nem kell itt élni!"

miért gondolod, hogy aki nem szereti orbánt vagy a közpénzek ellopását, az nem szereti a hazáját? jellemzően a nert támogatók nem ismerik a hazánk történelmét, nyelvét, irodalmár vagy zenéjét, maximum pár mítoszt az elmúlt évszázadból, mind a horthy, mind a kádár korszakból... azon meg hadd röhögjek, ha valaki ex cathedra kijelenti, hogy a Föld lapos...

Sir Bates dö Hól 2018.11.12. 00:31:23

@Gandosz: "Az őstörténet multidiszciplináris, nem egy tudományterület alá tartozó, ezért jó ennek az új intézménynek a létrejövetele."

ez a ner-magyar! nem létrejötte, megalapítása, létrehozása, létrehozása, nem bazmeg, létrejövetele!!! legalább ne döngesd a melled, hogy te vagy a magyar!! eszemfaszommegáll...

Sir Bates dö Hól 2018.11.12. 00:32:20

@Sir Bates dö Hól: a második létrehozása az létrehozatala...

élhetetlen 2018.11.12. 01:20:48

@Jakab.gipsz: „Hiába sorvadozzanak Egy átoksúly alatt."
Most hogy látod a dolgokat? A MAKI-ban ennyi pénzért tudósok fognak dolgozni, vagy javasasszonyok, akik, megtörik az átkot, leveszik a rontást? Vagy mire számítasz?

LKerekes 2018.11.12. 01:45:48

@Benikuty:
Szép az önkritika. Tedd hozzá, hogy geci vérbarom vagy!

élhetetlen 2018.11.12. 02:05:09

@szepipiktor: „Miért hyűlölitek ennyire a hazánkat?„. Ezt már a múltkor is előadtad, a fejlesztések kapcsán. „ ez a halmaz fokozottan nemzetellenes, gyűlöli a saját nyelvét, kultúrákját,”… „Nem, dehogy a magyat ipar, fejlesztések a célok„.”. Ez valami becsípődés nálad. Nem érted, akkor is elmondtam, hogy nem lehet úgy kezdeni a magyar fejlesztést, hogy akkor összeülünk, és feltaláljuk a kereket.
„Ők a magyarságot akarják kutatni, ti az amazonon rendeltek genderkönyveket, Ők a magyar nyelvet szeretik, ti az angolt.”. Aki genderkönyvet rendel az amazonon, bár nem tudom mi az, de gondolom te sem, az a saját pénzén teszi, egy ilyen intézetet meg az adófizetők pénzéből hoznak létre, és tartanak fenn, sok jól fizetett emberrel, vezetőkkel, épülettel, gépkocsi parkkal, míg azt a témát eddig is kutatták, és szakemberek. És próbáld már meg megérteni, hogy a szakemberek nem azért olvasnak angolul szakirodalmat, mert nem szeretik a magyar nyelvet, hanem azért, mert angolul minden jelentős dolgot publikálnak, míg magyarul keveset, és késéssel. Ilyen egyszerű. Fogd már fel. És egy kis logikát, ha lehetne! „És mivel a magyarságnak nincs írásos történelmi dokumetációja (ami van azt későbbi korokban "gyártották")”, amit meg a MAKI fog „gyártani” azt meg még ezután fogják gyártani. Vagy az tuti lesz?
Más. Próbálj meg megérteni. Eszméletlen pénzt toltak az egészségügyi felhőbe, hogy Debrecenben is lássa az ellátó orvos, hogy mi történt veled egy pesti kórházban. Ez jó is lehetne, ha már csak ez hiányzott volna, de a kórházakban nincs egyszer használatos eszköz, takarító szer, fertőtlenítő szer, mert arra nincs pénz. Most létre fognak hozni egy országos adatbázist a vendéglátó helyek foglalásaira, mert ez majd kifehéríti a szürke gazdaságot. Sokkal, sokkal többe fog kerülni a kifejlesztés, hardver beszerzés, üzemeltetés, az ellenőrző hálózat kiépítése, fenntartása, mint amennyit a „szürke” eltüntetése hozhat. Ezt csak így józan ésszel mondom. És aki ilyet mond, az nem magyarellenes. Magyar vagyok, itt élek, és szeretem a hazámat, de nem lelkesedek az agyament dolgokért.

élhetetlen 2018.11.12. 02:14:54

@BiG74 Bodri: Igaza van a túrót! Indoklás itt: élhetetlen2018.11.12. 02:05:09. Legfeljebb abban van igaza, hogy ezektől az írásoktól nem változik semmi, bár az is lehet, hogy valaki átgondol valamit (nem a kormányra gondoltam). Ez a minden szép, minden jó, mindennel meg vagyok elégedve szemlélet nem sokat segít rajtunk.

morpho 2018.11.12. 02:34:26

Hát ez van! Aki nem tetováltat kokárdát az ánuszgyűrűjére, az nem magyar!
Hogy ki az igaz magyar, azt amúgy is @Gandosz mondja meg! A magyarméter ezen a héten nála van!

Törpvadász 2018.11.12. 03:58:08

index.hu/gazdasag/2018/11/07/demografiai_portre_2018_gyerekvallalas_termekenyseg/
Ennyit a hozzáértő kormányunk valós eredményeiről. Felhívnám a figyelmet a cikkben szereplő 15-25 közötti és nyolc osztályt végzett nők rátájára. Namost. Akkor ezeknek 4 gyerek után fizethetjük majd az élete végéig a hivatásos anyasága minden költségét????????

Törpvadász 2018.11.12. 04:04:30

@élhetetlen: Hát a szálládok érzékeny adatainak jelentése GDPRbe is ütközik ésbpont nemnott fehérít, ahol kellene. Max arra jó, h bárki zsarolható lesz, pl aki csalja a zasszonyt/embert és erről mostmár az állam is tud....
Emellett miért érdekli az államot minden adatunk??? Keressenek lyukakat pl a kaszinóknál. Ja, bicsi , ott mjnden rendben, hisz hisszaosztás van és ezért nem kell az onljne kassza. Csak Mari néni sarki kisbóttyában vót fontos....

Dinkainka 2018.11.12. 04:55:57

India kutató intézet nem lesz? Csak velencei tükröt kéne venni olcsón!

max bir ca · http://bircahang.org 2018.11.12. 06:13:34

Én úgy tudom, ez fasizmus. Mert a modern, európai, liberális, haladó magatartás az, ha az emberek nem kutatják múltjukat, ez ugyanis listázás lenne, meg eleve miféle dolog népekről és nemzetekről halandzsázni, mikor közimert, hogy ez sérti az egyéni szabadságjogokat. Mert nem a származás dönt, hanem az öntudatos balliba egyén szabad akarata, persze csak akkor, ha ez minden esetben egyezik Brüsszel és Soros gazda döntésével!

2018.11.12. 06:30:42

@Benikuty: Hát vér baromnak nem nevezném ezt a há-turul-ról ki"pottantott" picát!Inkább hagynám a fekában "virágozni"!

2018.11.12. 06:35:32

@colonel Tigh: Hát a tufa az használható úgy tudom elég sok mindenre,de egy maffia támogató turul seggéből kipattant záptojást legfeljebb ködösítésre!

2018.11.12. 06:39:31

@Demokra Tamás: Gondolom az eszed helyett a zsidó vagyontól lettél ilyen "okos"!

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2018.11.12. 06:53:32

@Ms.Cunnesburry: akkor bezarhatjuk az MTA.t
csak nem is ertem mire volt.
a nagy sirám az mta.val kapcsolatban ha mert minden sir ki lett asva es minden le lett ievaírva .

Doktor Toekfey 2018.11.12. 06:59:05

Ha valaki végigolvassa ezt a blogposztot és az alatta álló kommenteket kezdi érteni, hogy miért nő folyamatosan a fidesz támogatottsága, annak ellenére, hogy, valljuk be őszintén, a teljesítménye ezt nem igazán indokolná. De ha itt olvasgatunk, erősen az a benyomásunk támad, hogy az ellenzék kizárólag őrjöngő elmebetegekből áll. És hát ki akarna őrjöngő elmebetegekkel egy gyékényen árulni? Annál azért már a fidesz is kecsegtetőbb alternatíva.

András L 2018.11.12. 07:19:46

@Ms.Cunnesburry: Olyan lesz, mint a Star Wars trilógia, aminek utóbb írták meg az elejét!

LebensraumamOsten 2018.11.12. 07:23:31

@Helga Beauty Salon: Nektek legfeljebb Ábrahámotokhoz és frigyládához van közötök, csak ha zsidókutató intézetnek neveznétek, még véletlenül félreértenék a valódi, habár kétségkívül ostoba - viszont legalább veletek ellentétben eredeti - magyar szavazói a korcs kereszteződésből létrehozott ázsiai hibrid indián-türk vajdátoknak. Az pedig már azért náluk is kiverné a biztosítékot. Ti meg úgy tesztek, mintha magyarok lennétek és elvegyültök a sok agymosott közt.

LebensraumamOsten 2018.11.12. 07:27:46

@Doktor Toekfey: Micsoda hiteles és tudományos források! Wow! Prostisrácok? Hmmmm... Vajon a szerzők is be voltak kokózva, mint a gazdijuk Ibizán?
Te nagy fidesz alternatíva. Nem tudtok ti semmit nyújtani ami a rendes dolgozó magyar érzelmű embereknek kellene. Sem tisztes megélhetést, sem szabadságot. Nagy nullák vagytok a szar lopócsy pártotokkkal együtt. Hallod Tóni? Te meg egy kiemelt főtolvaj vagy még Mengyi mellett is.

rallus 2018.11.12. 07:28:42

Amíg nagy és erős volt a Szovjetunió, addig minden nyilvánosságot kapó történész megesküdött rá, hogy a Hitler-Sztálin paktumnak nem volt titkos záradéka. és hogy Katyn a németek bűne. Aztán a SZU összedőlt és kiderült, hogy mégis és hogy mégsem...
A liberalizmus is eljutott a dögrovás határára, már nem elég erős a totális cenzúrázáshoz, így rövidesen várható néhány tudományos érdekesség...

felucca02 2018.11.12. 07:28:55

@rallus: Tudod, rallus, a tudomány témakörébe tartozó dolgoknak megvan az a kellemetlen tulajdonsága, hogy függetlenek egy aktuálisan regnáló hatalomtól. Ettől még lehet, hogy kiderül az, aminek a kiderülését ti valamennyien úgy óhajtjátok, de semniképpen nem vitya politikai megrendelésére fog kiderülni.
Most azonban lesüllyedek a ti szintetekre, bár nehezemre esik, és megkérdezem:
Vajon miért lenne az nektek jó, ha a jelen pillanatban sikert sikerre halmozó néppel való rokoni kapcsolatot sikerülne kinyírni, és végre bebizonyosodna, hogy a polgár- és belgáborúkban elsüllyedő, semmiféle értéket felmutatni nem tudó ázsiai szál a nyerő? Ettől javulnak az esélyeink azon az úton, ahol haladni szeretnénk?
Nem tudom, értetted-e a kérdést...

averageuser 2018.11.12. 07:35:59

Megmonta a főnökötök, hogy türkök vagytok. Na ezért kell most meghosszabbítani Lovasberényig a türk eredetkutatást. Nehogy mélyentisztelt Erdogán elvtárs azt higgye hogy a finnugor Helsinkis civilek beszólhatnak. Käsler elvtárs meg szeret költeni a hobbijára.

Doktor Toekfey 2018.11.12. 07:37:56

@LebensraumamOsten:

Látod, erről beszélek! A hatodik mondatig nem voltál képes eljutni a szövegben, különben tudnád, hogy az MTA keretein belül 2012 óta működő Magyar Őstörténeti Témacsoport legújabb régészeti eredményeiről számol be a cikk. Helyette csak hörögsz, fröcsögsz és őrjöngsz itt, mint akinek teljesen elmentek otthonról.

felucca02 2018.11.12. 07:40:33

@Doktor Toekfey: Nem tudom, hogy egy, a vezír fejéből, isten tudja, milyen indíttatásból kipottyanó baromságot miért kellene itt finom szavakkal körülünnepelnünk, ha erre célzol.
Mondtuk finomabban is, nem volt hatása. Most már nyilván durvábban mindjuk, mert kezd elszakadni a cérna. Amikor pedig elszakad, az nem lesz jó senkinek sem, akármilyen viszonyt ápol a nyelve viktor ánuszával, semlegeset, szeretőt, vagy éppen undorral telit. Nem tudom és nem értem, miért kell ebbe az irányba tolni a kocsit. Ugyanilyen erővel mehetnénk elfogadható, mindenkinek megfelelő irányba is.

Doktor Toekfey 2018.11.12. 07:51:39

@felucca02:

Felőlem úgy csinálsz magadból hülyét, ahogy jól esik, de, láthatod, mennyire kontraproduktív! Úgy látszik, a szavazók egyre nagyobb többségének vonzóbbak a fidesz baromságai, mint az ellenzék baromságai. És ezen az sem változtat, hogy feketelovagos fenyegetőzéssel még ki is röhögteted magad.

rallus 2018.11.12. 07:53:04

@felucca02: Érthető okokból a te kategóriád nem ragaszkodik mereven az igazság minden szálának kibontásához, de van néhány millió ember, aki kíváncsi a tényekre és arra, hogy miért vált ki nálatok epeömlést már a téma felvetése is... Talán azért, hogy ez precedens...

paraszthajszal 2018.11.12. 07:56:59

Helyes, itt volt már az ideje!

Nem véletlenül támadják ezt is olyan hevesen a ballibbantak, nagy baj lenne, ha netán kiderülne, hogy amit eddig ők és a „tudósaik” hirdettek rólunk, annak a fele, a negyede se igaz!

És ha már úgyis az intézményi struktúra kerül terítékre, ideje lenne az MTA kutatóintézeteiben rejtőzködő komcsi kövületek körmére is ránézni.

Helga Beauty Salon. 2018.11.12. 08:16:56

Itt csak az a baj hülye libssi barátaim, hogy elhatározták és megcsinálják! Függetlenül attól, hogy tetszik e ez nektek, vagy nem. Már nyolc éve nem számít a véleményetek, nem az történik amit ti akartok és jól van ez így! Most is bebizonyítottátok hogy le kell szarni a véleményeteket, mert ezzel a témával kapcsolatban is egyből a mocskolódó, gúnyolódó lemezeteket tettétek fel! Állandóan panaszkodtok hogy a kormány nem konstruktív az irányotokban, de konkrét témákban mint ez is azonnal bebizonyítjátok hogy nagyképű tiszteletlen tapintatlan gyökerek vagytok. Mocskos liibsiprolik!

Gandosz 2018.11.12. 08:26:26

@felucca02: a tudomány semelyik ága, beleértve a matematikát is, nem független a hatalomtól és a gazdasági erőtől. Fingod nincs a tudományhatalmi kérdésekről.

Gandosz 2018.11.12. 08:30:08

@paraszthajszal: az MTA társadalomtudományi intézeteit meg kell szüntetni. Az illetők amúgy is oktatnak egyetemen, itt meg még pluszban finanszírozzák devianciakutatásaikat. Pl a szociológusok mást sem csinálnak, csak panaszkodnak.

Helga Beauty Salon. 2018.11.12. 08:31:26

És az is milyen érdekes, hogy a CEU "társadalmi nemek" kutatása mellett ugyanezek a kibsi kommentelők szépen kiállnak, de nemzet, magyarság témakörökben már nem találnak rációt!
Azt hiszem én is megalakítom a zsidó bányászok történetét kutató tanszéket.

Zöldelve 2018.11.12. 08:34:24

Rohadtul nem tanulunk a történelemből. Nem kell egy fél évszázad, hogy ismét vonzó és kívánatos legyen az, amit az átkosban... hát... átkoztak az emberek. Csak mert van egy amúgy valós probléma, amire adnak egy teljesen rossz választ (nerimádók kedvéért: a többi válasz sem jó, sőt, de attól még ez nem.lesz az). Namármost ahelyett, hogy kiindulnánk a jelen mérhető tényeiből, úgy, mint túlnépesedés, túlfogyasztás és klímakatasztrófa (a.k.a. mind ki fogunk pusztulni záros határidőn belül, mégpedig nagyon csúnya stílusban), és ennek tükrében a valódi tudományt végre a helyén kezelnénk (a.k.a. ez az egyetlen esélye az emberiségnek), elkezdünk "amerikai" és "magyar"-kodni (meg a többiek), mintha a múlt inkább csak vélt dolgai bármiben is segítenének túlélni. Nem fognak. De nem meglepő, hiszen ha el lehet adni a magyarság (egyébként tényszerű és a közösség szempontjából szomorkás) drasztikus fogyását nagyobb problémaként, mint azt, hogy már így is kétszer annyian lakunk ezen a bolygón, mint kéne - akkor el lehet adni azt is, hogy a múlt fontosabb, mint a jelen vagy a jövő. Van egy pont, ahonnan egy izolált kultúra már nem képes megfordulni a kipusztulás útján (az emberiség a Földön van izolálva). A halál/elmúlás/kipusztulás/stb közeledtével a tagadás és terelés nem egy szokatlan reakció. Lehet, hogy ez az egész csak agonizálás része. Az áltörténelem (és úgy egyáltalán a dicső múltra figyelés), áltények, a valódi problémák elfedése és álproblémák erőltetése egy félműveletlen (vagy tehetetletlen, magát tehetetlennek megélő) társadalomban egy szűk réteg túlélési esélyeit növeli (elméletben, mert bizonyíték nincs rá). Ennek a felépítését látjuk. Viszont a fentiek alapján azt is jelenti, hogy a valódi jövőről lemondtak. Legalábbis a társadalom egészére nézve. Igenis milliók lesznek "az út szélén hagyva", ha fenntarthatatlan lesz (már az, csak még a tehetetlensége nem engedi összeomlani) a gazdaság, azbélelmezés, a vízellátás, stb... Röviden: bármilyen dicső is egy vélt vagy valós múlt, pontosan nulla azaz nulla mértékben segít megoldani a ma és a jövő problémáit. Egyszerűen azért, mert bár a hozzáállás lehet(ne) minta és követendő (pl. hogy és miből is alapították az Akadémiát?), az aktuális konkrét problémák köszönőviszonyban sincsenek a múlt problémáival (nem kisebbek-nagyobbak, csak mások és nagyon más eszközök mellett és körülmények között), ergo a megoldási modellek sem használhatók. Ha pedig erre fecséreljük az erőforrásokatbés a fogyó időt, megszívjuk. Hamarabb, mint mások, jobban, mint mások...

Minden ballib bérretteg 2018.11.12. 08:56:21

Helyes.

Itt volt az ideje, hogy ezt a finnugor faszságot kipicsázzák az elmékből.

Megjegyzem a komcsik alatt a magyarság eredetének kutatását éppenhogy elnyomták.
Ahogyan a nemzeti identitástudatot is irtották, és ezt teszik a ballib hazaárulók ma is, élükön a B1 bloggal.

Minden ballib bérretteg 2018.11.12. 08:58:17

@Helga Beauty Salon:

" milyen érdekes, hogy a CEU "társadalmi nemek" kutatása mellett ugyanezek a kibsi kommentelők szépen kiállnak, de nemzet, magyarság témakörökben már nem találnak rációt!"

Ez természetes. A CEU féle kutatások a nemzet pusztulását segítik, a múlt és hagyomány valós kutatása, pedig a fennmaradását.
Ez a ballibeknek nem áll érdekében.

felucca02 2018.11.12. 09:12:05

@Zöldelve: Ez tűpontos látlelet, nem is kell csodálkozni, hogy reakció nélkül marad. Ugyanis libsizés és mocsárlecsapolás témakörében menő olvtársaink körében mindez abszolút értelmezhetetlen, és kívülesik szűkös univerzumukon.

Fülig José 2018.11.12. 09:13:50

@Minden ballib bérretteg: faszfej. olyanok vagytok, mint a románok. azok gyártanak maguknak történelmet, bizonytandó mekkora istenkirályok. pont olyan semmirekellő, naplopó, féleszűek mint ti, fideSSbirkák. szánalmas.

antiinternáci 2018.11.12. 09:14:26

@Minden ballib bérretteg:

Mindennek örüljünk, ami a bosszantja az internácikat...

déjá vu39 2018.11.12. 09:21:39

@Helga Beauty Salon: Ez a"libsiproli" egészen bizonyosan egy ősmagyar szó.

drover(fanyul társa) 2018.11.12. 09:21:47

@Helga Beauty Salon

Figyeljen, maga egyszerű lélek. Miért mindig a zsidókat húzza elő? KI nem xarja le ezt? A Magyarországon élő nép 99 % kevert - többnyire szláv és germán - génekkel rendelkezik.
A nyelv nagy része a több száz év alatt itt megfordult török, szláv, német, spanyol, francia, olasz és még ki tudja milyen itt megfordult nép, katona és zsoldos nyelvezetéből áll össze.
Csak hogy tudja, Vérmagyarka: Attila népe legalább 50 - 60 népfajból tevődött össze. Gondolja, hogy mindenki a táborban csak a saját fajtájával kufircolt? Sőt, ha komolyan veszi, Önben még akár ló vagy kecske is lehet. Tudja, abba a korban ahol a regés csodák születtek, még a kapanyél is elsült.

déjá vu39 2018.11.12. 09:22:51

1 főigazgató, 3 helyettes főigazgató, min egyenként 3 osztállyal.

antiinternáci 2018.11.12. 09:22:57

Tegnap egy másik blogjukon a HaFR fedőnevű ügynökük egyenesen a "magyar", mint szó betiltása mellett kampányolt...
Akkor ezen már nem is kell csodálkozni.

Borondot jol pakoljatok be lippsik 2018.11.12. 09:24:06

ha a kommunista tudomanyelmelet ujjaeledese lenne, nem sivalkodnanak a kommunista a MOCSKOS KOMCSI B1 blogon ellene

Fülig José 2018.11.12. 09:25:45

@Borondot jol pakoljatok be lippsik: mosogatni, köcsög! ne kommentelj, dolgozz mocsok náci!

felucca02 2018.11.12. 09:30:09

@rallus: Drága rallus, az imént feltettem neked egy kérdést, erre ahelyett, hogy válaszolnál, elkezdesz prejudikálni az "én fajtám" igazsághoz való hozzáállásáról. Nos, amíg végre megválaszolod a kérdésemet (amely kétségkívül rejt érdekességeket számodra is), puszta tájékoztatásul leírom (hogy ne kelljen prejudikálnod) az igazsághoz való hozzáállásomat is.

Ez a következő: nincsen abszolút igazság, ha van is, mi annak nem lehetünk tudatában. Olyan igazság van, amelyet pillanatnyilag, viszonylag a legerősebbnek, leginkább elfogadhatónak tartunk a különböző, oda- és visszaható erővektorok mentén. Az igazság értékelésénél mindig oda kell állnunk a látszólag ellenkező oldalra is, hogy onnan is megvizsgáljuk, helyes-e az álláspontunk. A politika eleve alkalmatlan erre a feladatra, ezért semmiféle politikai indíttatású igazságtevési szándékot eleve nem lehet elfogadni, jöjjön az bármeélyik oldalról.

Jelen pillanatban nem érzékelem, hogy olyan sorsdöntő pillanat lenne, amelyben hatalmas nemzeti erőforrásokat kell mozgósítani annak érdekében, hogy egy, az előttünk álló problémákhoz képest miniatűr kérdésben jobban, élesebben lássunk. Természetesen a jobban és élesebben látás igénye üdvözlendő lenne bármilyen más konstellációban, de a politikai megrendelés nem ilyen.

A tudomány mindig is felülbírálta magát, minden témában, erre ezer példa van már, ha a finnugor-elmélet elavul, azt észre fogjuk venni, és a tudomány lépni fog ezügyben. Viszont, abban biztos vagyok, hogy ezt nem kásler és nem orbán fogja észrevenni, lévén nem kellően nagyformátumú figurák ehhez a problémához.

Na, közben meglett a kérdésemre a válasz?

felucca02 2018.11.12. 09:33:48

@Helga Beauty Salon: Tévedsz, drága Helga, minden mellett kiállok, ami hatralomfüggetlen dolog, de a hatalom basztatni kezdi. Ki fogok állni akkor is, ha a hatalom ilyen-olyan okból basztatni kezdi majd a te zsidóbányászos szakodat, mert a hatalomnak ehhez semmi köze nincsen.

Becsületből viszont elvárnám, hogy te se add a nevedet hatalomkoncentrációs célból elkezdett szellemi tisztogatáshoz, legalább megmaradhatnál kellően elegáns távolságtartásban...

rallus 2018.11.12. 09:39:50

@felucca02: Attól, hogy te úgy érzed, hogy praktikus finnugornak lenni, még kiderülhetnek eddig nem ismert tények. Ehhez viszont kutatásra van szükség, ami nem azt jelenti, hogy valakik kijelentik, hogy a magyarok az Uránuszról jöttek és aki ebben kételkedik, vagy pláne vitatja, az súlyos börtönbüntetésre számíthat...

Helga Beauty Salon. 2018.11.12. 09:42:02

@Zöldelve: " (nerimádók kedvéért: a többi válasz sem jó, sőt, de attól még ez nem.lesz az)."

Barátom, ettől állt egyhelyben a szarban topogva az ország a libsik alatt és azt szeretnétek hogy most is így legyen! Nem jó egy ötlet, a többi sem, akkor ne csináljunk semmit ugye? De vitatkozunk egy jót.
Haver egy elméletileg rossz irány sem mindig rossz, így fedezték fel Amerikát is, hogy Indiába akartak menni.

drover(fanyul társa) 2018.11.12. 09:47:34

"Arról az emberminiszter Káslerről beszélünk ugye, aki szerint Einsteint és a relativitás elméletet már rég megcáfolták, a Tízparancsolat gyógyító erejű, és személyesen kutatta ki, hogy a honfoglaló magyarok DNS-e alapján a nyelvünk nem lehet finnugor eredetű. (Szegény Kásler ha tudná, hogy jó csomó latin, sőt, jiddis szó van a magyarban - ki mindenkinek keresné a génállományát még eleinkben.)

Na ez az elmeóriás kap a gigaminisztériuma mellé egy homokozót Viktortól - a számlát persze az adófizetők állják."

"A nehéz kulcs elfordul a zárban
Fény van újra a gumiszobában
Nagy nap ez testvér kiáltozzák
Még a kényszerzubbonyból kihámozzák"

Helga Beauty Salon. 2018.11.12. 09:50:58

@felucca02:" Becsületből viszont elvárnám, hogy te se add a nevedet hatalomkoncentrációs célból elkezdett szellemi tisztogatáshoz, "

Na, hogy tisztázzuk, bár szerintem tudod. A becsületről eltérnek a fogalmaink, nem érdekel mit vársz el tőlem, a CEU-t nem betiltását kívánó kontextusban hoztam szóba, csak mint kutatási területet ami mellett kiállnak a libsik, de a magyarságkutatás mellett nem. Ha ilyen támogató vagy az ötletemmel, akkor a magyarságkutatást is védd meg a libsi haverjaidtól.
És még valami! A genderrel nem a megléte a baj, tanulja aki akarja, viszont megjelentek a szakértői a közéletben és jó libsi szokás szerint elkezdték lehülyézni a társadalmat és osztani az észt erőszakosan. Ezt meg kell állítani!

Helga Beauty Salon. 2018.11.12. 10:01:48

@felucca02: "@drover(fanyul társa): JÓ!!!!"

Ja! Bátor szavak egy tarcsi nick alatt, felvonultatva az összes idevágó libsilózungot, lezárva hogy kecskék is vannak a felmenőim között. Tényleg :DDDDDDD A te szinted, elhiszem hogy tetszik.

drover(fanyul társa) 2018.11.12. 10:07:53

@Helga Beauty Salon:
Nincs azzal semmi baj, ha kutatják a magyarságot. Egészen addig, amíg izzadtságszagú levezetések nem születnek belőle. A nevetséges meg még rosszabb. Itt ott látom a problémát, hogy eleve ki van jelölve egy eredmény és konklúzió, ami minden lesz, csak tudományos munka eredménye nem. Amolyan faroknyúlványos pirospöttyös seggre gondolok, á' la Matolcsy von Balfax.

felucca02 2018.11.12. 10:11:32

@Helga Beauty Salon: Drága Helga, annyira nagyon tévedsz, hogy csak na! Tudom, hogy téged semmi nem érdekel, ezt nem is vitattam, de van itt egy mondatod, amiben talán csak a névelők igazak, de ebben sem vagyok biztos:

Tehát, hogy a CEU egyik kutatási területe mellett kiállnak a lippsik, de bezzeg a magyarságkutatás mellett nem.

1. A lippsik nem a kutatási terület mellett állnak ki, hanem amellett, hogy egy hatalom ne piszkáljon bele az oktatásba, pláne úgy ne, hogy méretes lóláb lóg ki, és semmi finaszírozási kötelezettsége nincsen a hatalomnak e területen. És igen, a zsidóbányászos történetbe se piszkáljanak bele!

2. Nem kifejezetten a lippsik álltak ki, hanem azok, akiknek a gondolkodása független orbánétól, közöttük lippsik, keresztények, zsidók, muzulmánok, konzervatívok és ateisták. Na jó, itt tudom, hogy némileg zavarban vagy, hiszen számodra, aki nem orbán, az mind lippsi, ezt sajnos neked kell megoldanod, nem tudok segíteni.

3. A magyarságkutatást nem kell megvédeni, van ilyen tudomány, köszi, jól van, tolnak bele éppen elegendő állami pénzt, vannak ott is műhelyek, akik szépen elvitatkoznak egymással, halad előre a dolog. Most viszont ezt is fenyegeti a hatalom, és még több pénzt akarnak elkölteni egy kéziirányításos úgynevezett kutatásra, egy tök hiteltelen fickóval az élen.

Végezetül még egy személyes kérdés, nem akarlak megbántani: személyesen mikor lett tiszta számodra, hogy a finnugor elméletet meghaladta az élet és el kell vetni, helyette a türk vonalat kell előszedni?

Hamis választ adni nem ér!

felucca02 2018.11.12. 10:14:54

@Helga Beauty Salon: Tévedés, pont a kecskés rész nem érdekel és az nem is volt olyan ütős, a többi igazságtartalmával viszont mi a baj?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.11.12. 10:26:49

@Helga Beauty Salon: "állt egyhelyben a szarban topogva az ország a libsik alatt"

Nem egészen. egy ideig kitartott a bokroscsomagtól kapott lendület, 2006-tól viszont elkezdődött a lecsúszás, ami az utolsó 8 évben is töretlenül tartott, most éppen a románok hagynak le minket, közeledünk Bulgáriához. Annál lejjebb nincs senki az EU-ban, pár év és tökutolsók leszünk.

"és azt szeretnétek hogy most is így legyen"

Nem igazán szeretne senki helybenjárni, de a lecsúszásnál még talán jobb lenne.

Borondot jol pakoljatok be lippsik 2018.11.12. 10:29:42

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: egy fore juto realkereset

1990=100

2010=122
2017=160

ennyit a budoslippsikrol, azzal, hogy 2010ig meg az allamadossag is nott, ami GDP felhajto, azota meg csokken, ami csokkenti az elkoltheto jovedelmet

A budoslippsi szakertoket ki kell vinni a csatorna partjara, es a csatornaba loni hazaarulasert.

Matolcsyrol, Vargarol, Orbanrol pedig utcakat, tereket elnevezni, velencei marvanybol szobrukat felallitani

www.ksh.hu/docs/hun/xstadat/xstadat_eves/i_qpt007.html

drover(fanyul társa) 2018.11.12. 10:32:11

@Helga Beauty Salon:
Nos néhány libsi lózung, ahogy Ön aposztrofálja. Néhány adat Attila népének forgatagáról. Ja és Priszkosz nevű római rétor lejegyezte Attilával való viselt dolgait, mint ahogy Aetius hadvezér is.

Alán, Neur, Belloton, Gelon, Baszter, Kazár, Rug, Scir, Turcilling, Kvád, Sváb, Osztrogót, Vizigót, Gepida, Szarmata, Jász, Fekete hun, Fehér hun..stb.
A teljesség igénye nélkül természetesen.
Tessék választani géneket, por favor...

drover(fanyul társa) 2018.11.12. 10:33:08

A fehér hunokkal vigyázzon, mert azok északiak, állítólag szőkék és világos szeműek voltak...

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.11.12. 10:35:31

@Borondot jol pakoljatok be lippsik: "2017=160"

Most te a világgazdasági konjunktúát ünnepled? :))

Fejlődünk, fejlődünk, de MINDENKI más JOBBAN fejlődik.

1990=A románok sehol sincsenek.
2010=A románok még mindig le vannak maradva
2017=Lehagyta a román életszínvonal a magyart :(

24.hu/fn/gazdasag/2017/06/18/lehagyta-a-roman-eletszinvonal-a-magyart/

nookedli 2018.11.12. 10:58:47

A zsidesz még a finnugor nyelvcsaládhoz csatolja a magyarságot. Nemrég még emiatt szólaltak fel a parlamentben. Azt furcsállom, hogy a rovásírás kutatását nem tették bele, mert ez az, ami igazolni tudja több tízezer évre visszamenőlegesen történelmünket és hogy kik az őseink.

Minden ballib bérretteg 2018.11.12. 11:04:20

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

" Az egy főre jutó román GDP 13-14 százalékkal elmarad a magyartól, de míg Magyarország leépíti külső adósságát, a román folyó fizetési mérleg deficites – mutat rá a gazdasági portál."

nookedli 2018.11.12. 11:05:48

@rallus: Persze, Uránuszról! Jó hogy nem az ánuszról!

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.11.12. 11:06:09

@nookedli: "a finnugor nyelvcsaládhoz"

A a finnugor nyelvcsaládhoz való tartozásunkat vagy száz éve igazolták, komoly nyelvész nem gondolja másként, veheted ténynek.

A genetikai eredetünkről ez azonban semmit nem mond, a népek könnyedén váltanak nyelvet. Pl. a románoknak sincs semmi közük a rómaiakhoz, bár a nyelvüket tőlük kapták.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.11.12. 11:09:21

@Minden ballib bérretteg: Ne terelj. A románokat ekézed, hogy a csúti geci gazdasági impotenciáját leplezd. De nem csak a románok hagytak le minket, hanem az ÖSSZES EU ország, a bulgárokat kivéve.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.11.12. 11:12:11

@Minden ballib bérretteg: "Az egy főre jutó román GDP 13-14 százalékkal elmarad a magyartól"

Ne egy mutatót ragadj ki, amiben MÉG nem hagytak le minket. Az összkép siralmas.

"Ha Szlovákiával és Romániával vetjük össze a mutatóinkat, szinte sehol sem leszünk elsők.

Olyan infografikát közölt a HVG, amelyet sokáig böngészhet az, akit érdekel, hogyan állunk Szlovákiához és Romániához képest. Ám minél tovább nézzük az ábrát, annál kedvetlenebbek leszünk.

A gazdasági mutatókban sorra vesztünk, az egészségügy-politikára utaló adataink egyenesen rémisztőek, de a szegénységi adataink sem adnak okot sok örömre."

hvg.hu/gazdasag/20170707_Egyetlen_abra_osszefoglalja_hogyan_csuszunk_le_a_regioban

felucca02 2018.11.12. 11:17:56

@Helga Beauty Salon: Na, helga, lesz válasz, vagy nem lesz?

felucca02 2018.11.12. 11:19:14

@rallus: Rallus, a te válaszodat is várom. Nem kell félni, nincsen helyes, meg helytelen válasz, pusztán a véleményed kell!

Muad\\\'Dib 2018.11.12. 11:19:17

"...Nem kell a NER-nek és személyesen Orbán Viktornak a hanyatló nyugat tudománya, amikor lehet csinálni sajátot..."
Már bocsánat, de ez a mondat így kretén baromság. A probléma nem az, hogy létrejön egy ilyen intézet, ugyanis a nyugat tudománya valóban magasról les*arja a magyarországi történelmi kutatást, lévén ez lokális ügy. Ahogy a globális nyugati tudomány magasról les*arja a svájci, lett, litván, portugál, stb. kutatást is. Mert ez mindenhol specifikus és lokális kutatási terület.
A gond az, hogy nem vélhetően tudósokkal lesz feltöltve az intézmény, hanem fityeszközeli idiótákkal, és kizárólag pénznyelőként fog működni.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.11.12. 11:30:42

@Muad\\\'Dib: Lehet, hogy a tolvajlás csak másodlagos szempont lesz. Az elsődleges cél az , hogy a fideszközeli idióták azt bizonygassák, hogy a Szíriuszról jöttünk. Mivel ellenvéleményről nem fog hírt adni a magyar média 99%-a, ez viszonylag könnyű lesz.

felucca02 2018.11.12. 11:34:40

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Ezt bizonygatni nem követel napi két fillér befektetésnél többet, a különbség pedig nyilvánvalóan el lesz lopva, tehát visszaértünk a főcélhoz:)

Minden ballib bérretteg 2018.11.12. 11:42:58

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: A ballib hírhamisítók bérrettegő marhaságait hagyjad már légyszi !

A valóság teljesen más, mint amit a ballibek szajkóznak, és ezt a fejlődést mindenki érzi a saját bőrén.

A karaván halad a kutya ugat:

www.origo.hu/gazdasag/20180926-szazadveg-gazdasagkutato-elorejelzes.html
Továbbra is kiemelkedő a magyar gazdaság növekedése

A magyar gazdaság felülmúlja az elemzői várakozásokat. Egyre kevesebb Magyarországon a munkanélküli, az emberek egyre többet keresnek, így az alacsony inflációs környezetben a költések is megélénkültek. A gazdaságot a beruházások is hajtják. Emiatt a Századvég emelte a 2018-as évre vonatkozó kilátásait, 4,4 százalékos GDP-növekedést vár az intézet.

Minden ballib bérretteg 2018.11.12. 11:44:58

www.origo.hu/gazdasag/20180730-magyarorszagon-a-legmagasabb-a-gazdasagi-hangulatindex.html
Újabb magyar gazdasági vonatkozású rekord
A vártnál kevésbé ugyan, de tizenegy havi mélypontra csökkent júliusban az Európai Bizottság gazdasági hangulatindexe az euróövezetben. Magyarországon eközben újabb rekordra, egyúttal az Európai Unión belül is a legmagasabbra emelkedett a gazdasági hangulatindex.

Minden ballib bérretteg 2018.11.12. 11:46:09

www.origo.hu/gazdasag/20181030-gfk-magyarorszag-vasarloero-novekedes-paritas.html
GfK: egyre nagyobb Magyarországon az egy főre jutó vásárlóerő
Magyarországon idén 6654 euróra nőtt, vagyis tavalyhoz képest több mint 7 százalékkal bővült az egy főre jutó vásárlóerő, míg az európai növekedési átlag 2,5 százalék - derül ki a GfK most közölt éves felméréséből.

MACISAJT1 2018.11.12. 11:46:27

Erről a hörgeményről már megint Márai Sándor Naplójának 151 oldalán olvasható részlete jutott az eszembe:

"valamiféle megoldást kell találni... de a világ ötezer éve mindig újra felfedezi,hogy nehéz együtt élni egy emberfajtával, amely lelkében oldhatatlan lenézéssel és gyűlölettel eltelten él a befogadó népen belül és szövetséget köt minden és mindenki ellen aki nem zsidó..." - 151.o.

Tenkes Kapitánya 2018.11.12. 11:53:01

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: A "a finnugor nyelvcsaládhoz való tartozásunkat vagy száz éve igazolták, komoly nyelvész nem gondolja másként, veheted ténynek."

A nyelvcsaládhoz tartozás történeti magyarázata azonban hibás. Valamint maga a történeti nyelvészet leválasztása azokról a tudományokról, amelyek a nyelvi változás magyarázatában segítenek, szintén hibás volt, ezért jó ez az új intézet.
Egy példa: a mai francia eredetű haiti kreol nyelvből senki nem akar következtetni mondjuk a 2000 évvel ezelőtti latinok életmódjára. A finnugrászok pedig pont ezt a módszertani hibát követik el.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.11.12. 11:53:21

@Minden ballib bérretteg: "ballib hírhamisítók"

Mondj EGY "hírhamisítót", ami egyben baloldali is és liberális is - ugye ilyen eleve nem lehetséges -, és mondj EGY szándékos hamisítását. :))

Tenkes Kapitánya 2018.11.12. 11:53:57

@MACISAJT1: a zsidó faji gőgnél nincs veszélyesebb változata a nácizmusnak

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.11.12. 11:55:30

@Tenkes Kapitánya: Állj be nyelvésznek, és reformáld meg a tudományt. :))

Magyarországon mindenki ért az orvosláshoz, a focihoz, és most már a nyelvészethez is. Már látszik a kezdeti eredménye orbán szándékos népbutításának.

Tenkes Kapitánya 2018.11.12. 11:55:36

@Zöldelve: baromira nem illik ide amit írtál; egy történeti kutatóközpont a téma, cica, ara nem válasz az, hogy milyen környezeti és túlnépesedési porblémák vannak

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.11.12. 11:56:43

@Minden ballib bérretteg: "A magyar gazdaság felülmúlja az elemzői várakozásokat."

Látod, már az elemzők se tartanak minket semmire. :(

Minden ballib bérretteg 2018.11.12. 11:59:03

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Ne viccelj már..
Szinte az összes Index-es 444-es cikk szándékosan hazudik, csúsztat, és hamisít.
Mondhatnánk hogy csak más megvilágításban tálalja a dolgokat, mint az Origó, de ez annyira rendszeres és átlátszó már, hogy hiteltelen lenne.

Híreket hamisítanak rendszeresen a ballibek. Ennyi a sztori.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.11.12. 12:00:24

@Minden ballib bérretteg: "4,4 százalékos GDP-növekedést vár az intézet."

A csúti geci 2010-ben az ígérte, hogy MINDEN évben magasan 4% fölött lesz a növekedés. Örüjj fideSSfasszopó, talán egyszer végre sikerül!!!!

Minden ballib bérretteg 2018.11.12. 12:02:51

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Még 2010-ben a 10 év alatt, 1 millió új munkahelyen röhögtél. Most járunk 800 ezernél.
Persze lehet nem lesz meg, de a +800.000 az éppen 1.200.000-el több már most is, mint az elkúrók alatti 400.000 állás elvesztése.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.11.12. 12:03:28

@Minden ballib bérretteg: "az összes Index-es"

Mindegyik MSZP tag? És milyen liberális pártnak a tagjai?

Minden ballib bérretteg 2018.11.12. 12:03:49

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Ne higgy a féknyúznak.

Nem hiszek.. Az Indexet, és a 444-et már csak azért olvasom, hogy tudjam mi az ukáz, az egyszeri ballib agyhalottaknak, azaz nektek a hazudozásra.

Minden ballib bérretteg 2018.11.12. 12:05:58

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Miért lennének a tagjai bárminek ?
Szervilis ballib seggnyalók dolgoznak köztudottan az Index-nél Origónál, és a többi ballib hírhamisító műhelyben is.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.11.12. 12:12:07

@Minden ballib bérretteg: A közmunka nem munkahely. Hol van valódi 1M munkahely fideszgeci?

"több már most is, mint az elkúrók alatti"

Relativizálsz. A geci gazdád szart csinál egy soha nem látott mértékű konjunktúrában, de van aki egy világgazdasági válságban rosszabbul teljesített. És? Mostani Szlovákiához, Csehországhoz hasonlíts, fideSSfasszopó. Persze nem megy, mert úgy lehagytak minket, hogy nem is látszanak. A valóságot tekintsd, ne az orbáni propagandát. Ha azt nézed, a németek megnyerték a II. Világháborút. :))

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.11.12. 12:14:51

@Minden ballib bérretteg: Köztudottan? Nem kell bizonyítanod, csak okold meg, miért lenne szocialista sok indexes. Nem értem, miért gondolsz ilyen marhaságot.

Aztán folytathatod, hogy mitől liberálisak, aztán mehetsz keresni EGY szándékos hazugságukat. Erre a hétre más munkát már ne vállalj. :))

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.11.12. 12:29:33

@Minden ballib bérretteg: Ebben még mindig benne vannak a közmunkások és a külföldön dolgozók?

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.11.12. 12:33:11

@Minden ballib bérretteg: Öccse!Hányszor nagyobb a német gazdaság a magyarénál?
Ha günter csak elfingja magát már attól növekedünk mi 2%-ot ott meg még mindig nem történik semmi.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.11.12. 12:34:10

Azé látom az összes fideszbirkát kiterelték a blogokra!
Dolgozik mindenki gőzerővel!

felucca02 2018.11.12. 12:39:24

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Dolgoznak látszólag, de egy kurvaegyszerű kérdést sem tudnak megválaszolni, szóval így nem lesz fizu...

Fülig José 2018.11.12. 12:56:09

@Minden ballib bérretteg: zorigó mint ballib portál, wahahaha... hétfő van faszfej, de te már megnyerted a hét hülyéje címet, grat!!

MACISAJT1 2018.11.12. 13:10:41

@Minden ballib bérretteg: "Még 2010-ben a 10 év alatt, 1 millió új munkahelyen röhögtél. Most járunk 800 ezernél.
Persze lehet nem lesz meg, "

De miért nem? Mert elfogytak a munkások akik dolgozni akarnak....
Hiszen a gazdasági növekedés okán ugyanis kapásból még fél millióan el tudnának most is helyezkedni.

Tény hogy a 4,5 millió hivatalosan is foglalkoztatott soha nem látott rekord az un. "rendszerváltás" óta.

MACISAJT1 2018.11.12. 13:14:31

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN"A csúti geci 2010-ben az ígérte, hogy MINDEN évben magasan 4% fölött lesz a növekedés."

Talán ha prezentálnál egy hiteles linket eme 2010-es(?) "ígéretre", hátha csak lemaradtam valamiről...:P

Muhaha

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.11.12. 13:44:28

@MACISAJT1: Talán ott lesz az valahol a putyinpincsizés mellett...

Gandosz 2018.11.12. 14:01:24

Mátyás király óta nem volt ilyen erős a magyar, mint ma. Ezért rettegnek a magyarságból élő parazita tetvek.

VT Man 2018.11.12. 14:08:39

"inkább maradjon a budapesti reptér neve a mindenki által bevett és használt Ferihegy."

Kivetelesen a Liszt Ferenc atnevezes nem volt rossz otlet. Vannak meg emberekrol elnevezett repterek, turisztikailag - orszagimazs szempontjabol jo lehet.

John Lennon – Liverpool
JFK – New York
Ronald Reagan National Airport – Washington
Indira Ghandi – New Delhi
Charles de Gaulle – Paris
Marco Polo – Venice
Mozart – Salzburg
stb.

VT Man 2018.11.12. 14:10:33

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:
"Ebben még mindig benne vannak a közmunkások és a külföldön dolgozók?"

Kozmunkasok szama:
2016 majus: 193 ezer
2018 augusztus: 100 ezer
www.ksh.hu/docs/hun/xstadat/xstadat_evkozi/e_qli038.html

Mar a kozmunkas-szakma se a regi, fogynak kemenyen...

drover(fanyul társa) 2018.11.12. 14:42:30

@Fülig José: "@Minden ballib bérretteg: zorigó mint ballib portál, wahahaha."

Most miért bántod...
Pontosan tudja, hogy az Origó, Ripost, Magyar Hírlap hűséges a komcsi eszmék örökségéhez. nagyjából Észak - Korea fakehír kreáló szintje az etalon náluk. Elengedhetetlen még a Kedves Vezető elvtelen és fenntartás nélküli mindennapi tömjénezése, szellentésében fürdetett áhitatos arccal rebegve, hogy ez nem fing, hanem éteri ámbra illata.

Tristee 2018.11.12. 15:32:09

"A MAKI elindítása valójában nem más, mint a kommunista tudomány-elmélet újraélesztése."

Továbbra sem világos, hogy a szerző ezen kijelentését miképpen is értette.

Zöldelve 2018.11.12. 16:18:33

@Helga Beauty Salon: Nem mndegy, hogy egy (vagy három) hajót vezetsz neki a szikláknak, egy országot vagy az egész földet.
Másfelől soha nem mondtam, hogy a nemcsinálás a megoldás. Kurvára nem. A (kultúrált) vita viszont igencsak hasznos, mert ha egy ember vagy egy szűk kör gondolatai körül forog minden és minden más vélemény elhallgattatik, akkor bizony sokkal nagyobb az esélye a tévedésnek. Az lenne az igazán hasznos, ha nem mindenhez (is) értő megmondóemberek ülnének a magas székekben, hanem olyanok, aki alázattal elfogadják a korlátaikat és nemhogy elfojtják hanem kikérik mások véleményét.
A hibás döntés lehetősége benne van a pakliban mindenképp, mert senki (még a megmondóemberek sem) rendelkeznek abszolút tudással. De, ahogy egy dakota közmondás tartja: tobb szem többet lát. A tét pedig egyre komolyabb. Viszont úgy tesznek (és mindenki, aki követi őket), mint a kiskakas, aki szerint csak ez a kis szemétdomb a világ. Ha elfogy, odébb lehet állni. Nem lehet barátom, nincs hova, pont ez a baj - mert vagy ott is túl sokan vannak, vagy nem lehet ott élni. Ha mást nem, azt a következtetést le kellene vonni a dolgok alakulásából, hogy most aztán tényleg itt van az ideje félretenni a kisstílűséget, nacionalizmust és minden egyebet, ami a tágítás helyett szűkíti a nézőpontot, és keresni "A" megoldást. Célirányosan és pragmatikusan. Mindenki, akinek van egy kis gógyija. Mert - lassan mondom: ki fogunk pusztulni. Nem csak "mi magyarok", mindenki. Ezzel kéne törődni, mert bármily hihetetlen, a migráció mögött is ez áll és nem holmi conteo (csak az összeesküvést könnyebb megemészteni, mint azt, hogy kampec). Ehelyett mit csinál itt mindenki? Pont hogy a conteokat hajkurássza. Aki meg felnyithatja a szemeket, azt lehülyézik és elhallgattatják. Miért is?

sinus67 2018.11.12. 16:18:49

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Ne viccelj már! Nem erre gondolt!
Arra gondolt, hohy manapság sokkal többen járnak konditerembe, mint Mátyás idejében.

morph on deer 2018.11.12. 16:54:54

@Minden ballib bérretteg:
“Miért lennének a tagjai bárminek ?”

Csak nem azt akarod mondani, hogy te mint szabadúszó adod itt elő a földsötét fideszhimpellér műsorát?
:))
Remélem, legalább igazán megéri!
Arra ugyanis gondolni sem merek, hogy valaki önszántából és ingyen néz ki nap mint nap ennyire gyökérnek, már ne is haragudj!ert ez még egy “igazi” fideszestől is durva lenne

morph on deer 2018.11.12. 17:06:10

@MACISAJT1:
“Tény hogy a 4,5 millió hivatalosan is foglalkoztatott soha nem látott rekord az un. "rendszerváltás" óta.”

Pedig még van hova fejlődni!
Mert képzeld, például a Gulágokon 100%-os foglalkoztatottság volt! Meg Recsken, Mauthausenben, vagy éppen Treblinkán is!
Még a végén le fogunk maradni, pedig Magyarország jobban teljesít!
Na jó, orbán szerint, de akkor is.

Húzzunk bele, elvtársak, de sürgősen!

encir 2018.11.12. 17:11:01

@Helga Beauty Salon: "Haver egy elméletileg rossz irány sem mindig rossz, így fedezték fel Amerikát is, hogy Indiába akartak menni."

Oszt aszitték,hogy ott is vannak. :) Oszt igaz vót?

2018.11.12. 17:17:10

@András L:

Elég vicces, hogy a kutatások végeredményét be tudjuk lőni.

morph on deer 2018.11.12. 17:17:35

@VT Man:
“Kivetelesen a Liszt Ferenc atnevezes nem volt rossz otlet.”

Különösen onnan nézve, hogy amikor orbán átvette a hatalmat, az a név, hogy “Feri” egyértelműen Gyurcsányra vonatkozott, az meg ugye tűrhetetlen lett volna egy fideszes számára, hogy szándékosan kimondjon egy ilyen szót, hát nem?

encir 2018.11.12. 17:17:36

@Tenkes Kapitánya: Dehogynem. Minden mindennel összefügg.

Pl. egy új intézmény - a már meglévők mellé - fölösleges erőforráspocsékolás. Papírok nyomtatása tonnaszámra, hogy mást nem mondjak.
Emberek munkaidejének, gondolatainak pocsékolása, amit más, hasznosabb tevékenységre is fordíthatnának.

Gandosz 2018.11.12. 17:19:53

Áltudományt a CEU-n műveltek egy milliárdos támogatásával:

1. Megfosztás és jövőtlenség: a marxizmus és a queer elmélet találkozási pontjánál
A queer elmélet a gender tanulmányok része és a másság témakörével foglalkozik. A dolgozat többek között Lee Edelman, a queer elmélet kiemelkedő alakjának és Lukács György kommunista filozófusnak a téziseit veti össze.
2. Játék az identitással: tanulmány a budapesti szado-mazo közösségről
A dolgozat a szado-mazót alkalmazók narratíváit elemzi, azon belül is kiemelt figyelmet szentel a játék szerepének.
3. A blaszfémia mint az intézményi kritika eszköze
Ez a történelem tanszéken készült dolgozat esettanulmányokon keresztül mutatja be, hogy az istenkáromlásnak milyen szerepe van a posztszovjet politikai művészetben.
4. Az anya nevében: médiadiskurzus, nacionalista ideológia és a reprodukcióval kapcsolatos politika a posztszocialista Macedóniában
Ez a kutatás feltárja, hogy Macedóniában a média hogyan terjeszti a nacionalista ideológiát a tradicionális nemi szerepeken és a női test tipizálásán keresztül.
5. Lengyel kivételesség: gyűlöletbeszéd-törvények a szupranacionális standardok és a nemzeti politika között
A munka azt vizsgálja, hogy a gyűlöletbeszédet érintő lengyel törvények szigorúsága miért marad el a nemzetközi standardtól.
6. Létrejönni és létezni: fiatal feminista férfiak tapasztalatai Izlandon
A dolgozat betekintést ad az izlandi feminista férfiak tapasztalataiba és az elméleti háttér alapján bemutatja, hogyan lehet jobban bevonni a férfiakat a nemi egyenlőséget propagáló programokba.
7. A queer elmélet és a Korán: hogyan artikulálják a nem heteroszexuális londoni muszlim férfiak a szexuális narratívájukat
A dolgozat etnográfiai megközelítéssel, interjúkon keresztül mutatja be a londoni homoszexuális muszlim férfiak identitását.
8. Migráció a Földközi-tenger térségében: az embercsempészek mint bűnbakok
A dolgozat szerint noha az illegális bevándorlás évtizedek óta tart, az embercsempészek csak az utóbbi időszakban kaptak nagyobb figyelmet, és ez azért történt mert bűnbaknak kiáltották ki őket.
9. Identitásképzés a magyar migrációs diskurzuson keresztül.

encir 2018.11.12. 17:21:53

@Tenkes Kapitánya: Dehogynem. Minden mindennel összefügg.

Pl. egy új intézmény - a már meglévők mellé - fölösleges erőforráspocsékolás. Papírok nyomtatása tonnaszámra, hogy mást ne mondjak.
Emberek munkaidejének, gondolatainak pocsékolása, amit más, hasznosabb tevékenységre is fordíthatnának.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.11.12. 17:22:02

@morph on deer: "néz ki nap mint nap ennyire gyökérnek"

Nem az a baj, hogy gyökérnek néz ki, hanem hogy egy gyökér.

"Nem elég gyökérnek lenni, de annak is kell látszani" - Legalább is rezsiszilárd így emlékszik az elhangzott szavakra. :))

Azt tudod, hogy azért rántották be a vezetőségbe, hogy Kósa mellette okosnak tűnjön?

2018.11.12. 17:46:05

@Gandosz:

Ha már másolsz, csatold a linket! Úgy korrekt.

2018.11.12. 18:03:17

@Doktor Toekfey:

Az interjú csak azt bizonyítja, hogy érdemes új információk és technológiák birtokában időről-időre megvizsgálni az addig elért eredményeket. Erről szól egy kutató élete. Új összefüggéseket talál és azokat publikálja. Nem?
Minek ehhez egy új intézet?

Tristee 2018.11.12. 18:23:51

@sinus67: "hu.m.wikipedia.org/wiki/Trofim_Gyenyiszovics_Liszenko

444.hu/2016/12/11/putyinnak-hala-uj-viragkorat-eli-az-orosz-altudomany"

Akkor ezek szerint sinus67 nem tudja, hogy Sztálin által kegyelt Liszenkót éppen ama kommunista tudományelmélet nevében minősítették csalónak, melyet a szerző most negatív felhanggal idéz. "1962-ben három jelentős szovjet fizikus, Jakov Zeldovics, Vitalij Ginzburg és Pjotr Kapica támadást indítottak ellene, munkáit csalásnak és hamisításnak nevezték, elítélték azt, hogy politikai befolyásával visszaélve hallgattatta el a tudományos vitákat." Nos, akkor most mi is a gondod a kommunista tudomány elmélettel, sinus67?

Putyin idekeverése pedig a totális hozzá nem értésről tanúskodik. Putyin egy velejéig kapitalista ország vezetője, fel sem merülhet, hogy ott éppen kommunista tudomány elméletre alapozzanak.

Gandosz 2018.11.12. 18:53:17

@Ms.Cunnesburry: tetszik neked a queer "elmélet"? tetszik a szado-mazo közösségek tanulmányozása?

Tenkes Kapitánya 2018.11.12. 19:06:26

@encir: "egy új intézmény - a már meglévők mellé - fölösleges erőforráspocsékolás. Papírok nyomtatása tonnaszámra, hogy mást ne mondjak."

Te az adminisztrációt végző intézményekről beszélsz.
Igen, felesleges lenne még egy Földhivatal a meglévő mellé.
De ez tudományos kutatás egy multidiszciplináris területen, nem nyomtatás és adminisztráció. Mégcsak nem is szükséges a folyamatos intézeti jelenlét a kutatáshoz, vagyis alig kell infrastruktúra hozzá. Ezért hozták létre. Mert nem elég a történeti nyelvészet, régészet, genetika, írott anyagok külön-külön vizsgálata.

2018.11.12. 19:21:13

@Gandosz:

Nem tudom. Majd átgondolom és eldöntöm.
De te sosem leszel ebben a kiváltságos állapotban.:D
Ha imádott pártod egyszer úgy dönt /van az az érdek+pénz/, hogy tetszeni fog neki, neked muszáj lesz hinni benne, hirdetni és mellszélességel védeni.

Gandosz 2018.11.12. 19:33:32

@Ms.Cunnesburry:
Mit lehet ezen nem tudni? Normálisnak és egyetemi-kutatóintézeti témának tartod-e a queer témát és a szado-mazo közösségeket? Egyértelmű kérdés, egyenes válasz várható el, ha gerinces vagy.
Amúgy nincs pártom. A világnézetemhez legközelebbi pártra szavazok mindig. Köpök a pártpolitikára.

vajdasagi 2018.11.12. 19:37:20

@felucca02: @Helga Beauty Salon: Helgától elvárod felucca, hogy elegáns legyen? Attól tartok ez nem fog neki menni.

vajdasagi 2018.11.12. 19:57:23

@felucca02: @Helga Beauty Salon: Helgától elvárod felucca, hogy elegáns legyen? Attól tartok ez nem fog neki menni.

felucca02 2018.11.12. 20:22:39

@vajdasagi: Váltig reménykedem...:)

felucca02 2018.11.12. 20:32:17

@Gandosz: Bár nem engem kérdeztél, válaszolhatok?:)
Igen, nagyon normálisnak tartom, hogy egy egyetemen, még viszonylagos védettségben a való világ behatásaitól, bármilyen témát a részletekbe merülve lehet feldolgozni. Ez egyrészt marha jó edzés az értelem és a figyelemkoncentráció számára, másrészt soha nem látott új tudással gazdagítja közös tudástárunkat.
Neked valószínűleg furcsa, hogy valaki nem autómotorokból és szivattyúkból ír diplomamunkát, de a világ errefelé halad. Az autómotorok egyre kevésbé fontosak, a queerelmélet meg egyre inkább. Aztán majd megint lesz egy váltás, amikor a queerelméletre is ásítunk és más, ma még nem is létező témákban íródnak majd diplomamunkák.
Mit nem értesz ezen? Szerinted a világ egy skanzen, végesszámú tudásból áll? Nagyanyáink vajon röhögtek, vagy sírtak volna azon a szón, hogy rendszergazda?

2018.11.12. 20:40:20

@felucca02:

Kösz a kisegítést. Fárasztó napom volt. Ez a jámbor vándor azt hiszi, hogy mindenki bérkommentelésből él.

2018.11.12. 20:42:59

@Gandosz:

"Egyértelmű kérdés, egyenes válasz várható el, ha gerinces vagy. "

Talán elgondolkodnék a témán először. Tudom furcsa számodra, de én így szoktam.

felucca02 2018.11.12. 21:13:22

@Ms.Cunnesburry: Nem lankadhatsz! Én is a versenyszférából kommentelek. Ki is futottam a határidőből!:)

2018.11.12. 22:27:17

@felucca02:

Ennyi polihisztor mellett ne csodálkozz rajta. Van olyan, aki egy időben három poszt alatt szakért. Aztán szalad egy másik blogra.

Gandosz 2018.11.13. 20:33:59

@Ms.Cunnesburry: még gondolkodsz a szado-mazo közösségeken?

paraszthajszal 2018.11.16. 08:06:38

@Ms.Cunnesburry: Már eddig is voltak ígéretes kutatások, amelyek további folytatást érdemelnek, immár egy rangos dedikált intézet keretében. Persze a lyppsy kommentelők errők mit se tudnak, mert a ballibbant sajtó ezt is igyekezett elhallgatni.

„Obrusánszky Borbála: Csodaszarvas legendánk feltehetően hun eredetű – Minden tudományág igazolja a hun hagyományt, legutóbb a genetikusok, Neparáczki Endréék találtak erre bizonyítékot” pestisracok.hu/obrusanszky-borbala-csodaszarvas-legendank-feltehetoen-hun-eredetu/

Hiába sivalkodnak a lyppsyk, a hun eredetet ki fogjuk kutatni, a bizonyítékokat a világ elé fogjuk tárni, és a ma óvodásainak az iskolákban már ezt fogjuk tanítani a halszagú rokonság helyett!

Gandosz 2018.11.16. 20:53:59

@paraszthajszal: A hun-magyar folytonosság (illetve természetesen a szkíta-magyar) az alapismeretek közé tartozott kétszáz éve. Csak a normális mederbe kell visszatérni.

kifordított nagyanyó 2018.11.17. 10:39:29

Tudja valki,miért lettem innen kitiltva?

Janos Vegetary 2018.12.03. 15:47:26

Ez szerintem olyasmi mint ha a Neandervolgyi hagyomanyainkat kezdenenk el apolni. Szazalekosan nagyjabol annyi o”smagyar gen lehet a mai magyar populacioban (a tatarjaras, Mohacs es a torok hodoltsag utan), mint amennyi Neandertali. Lehet hogy javasolni kellene Kaslernek.
süti beállítások módosítása