B1 blogcsalád



Mészáros Lőrinc nem bontotta ki az igazságot - segítünk neki

2018. november 10. - ashwood

2xyktkqturbxy8zywq5ymu4zjcxogflnmewztc0ythkytjkntzhnzrkmc5qcgvnkpudaannbkdnapqtbc0dfm0bva.jpeg"…nemcsak a testet, de a szellemet is építeni akarjuk" - írta Mészáros Lőrinc (vagy legalábbis a neve alatt jelent meg a szöveg). Szép a beismerés, arról azonban elfelejtett szólni, milyen is az a "szellem", amelyet Felcsúton építenek.

A Puskás Akadémia új sportcsarnokának átadása kapcsán ragadott tollat Mészáros - vagy adott valaki valakinek utasítást a toll megragadására. Az öntömjénezésen kívül az egyetlen, árulkodó mondat szerint azért volt annyira szükség a beruházásra, mint a falat kenyérre, mert Mészárosék "…nemcsak a testet, de a szellemet is építeni akarjuk." Erről a szellemiségről azonban többet nem árult el Orbán falubelije és nagy barátja.

Segítünk neki.

Mészáros – és Orbán, valamint az egész NER-elit – szellemisége, amit bármikor át képes adni:

a Felcsúti Utánpótlás Neveléséért Alapítvány közel 1 milliárd forinttal több támogatáshoz jutott, mint amennyi pénzt fejlesztési programjukra jóváhagytak. Eddig ilyen elő nem fordulhatott, mivel mindenki csak annyi adóforintot terelhetett magához az államkassza helyett, amennyit jóváhagyott neki az MLSZ vagy – nagyobb összeg esetén – az Emberi Erőforrások Minisztériuma (EMMI). Szerencsére – nem tudjuk, hogy a jóistennek vagy Orbán barátnak hálás ezért Mészáros – egy frappáns jogszabály-módosítás után már visszamenőleg is kérheti Mészáros a neki juttatandó támogatás növelését. 

– A szellemnek épülése során kulturális táplálék is dukál: ezért fontosabb most mindennél az állítólag balos-libsi kultúrfölényt (????) lerombolni. Nagy szerep jut ebben például Bayer Ötös Számú Párttagkönyv Zsoltnak. Idéznénk kicsit, már a szellem épülése végett: "Csaba László egy fasz… Igazi liberálnácik, akik ölnének is boldogan, ha módjuk lenne rá, persze azt is inkább másra bíznák, mert gyáva, kígyóvállú kis köcsögök… Egy igazi idióta fasz…" Így nevel szellemet a NER. 

Egyértelmű, hogy a EU, sem az adófizetők, sem az euromilliárdok felhasználását ellenőrzök, nem Mészáros és a NER szellemiségén nevelkedtek. Noha az általános elfogadott átláthatóság-szellemiség jegyében nem illő, amikor az nyeri a pályázatot, aki kiírta saját magára - a NER szellemiségben erre is nevelnek. És mindennek nem csak az az előnye, a miniszterelnöki vő minden gond nélkül hízhat, de a nyomozók is rengeteg munkát megspórolnak - több idő marad a tényleg fontos dolgokra. 

– A fiatalok szellemi építéséről pedig íme a legfrissebb: "A szabadkőművesség a zsidókkal és a bolsevizmussal összeesküdve gyakorolja a világhatalmat. .. ez napjainkig élő felfogás, amely mára kiegészült a szabadkőművesség cionizmussal való összefonódásának, valamint a globalizációban játszott szerepének hangsúlyozásával.” – így gondolkodik egy jó NER-szellem, a Mészáros-emlőn nevelkedő fiatalok példaképe, az Ifjúsági Kereszténydemokrata Szövetség egyik oszlopos képviselője, Horváth Ádám. Majd sietve hozzáteszi: de ő kicsit sem antiszemita - elvégre ezek tények, nem gyűlölködés.

Hát ilyen szellemben és szellemre, szellemiségre nevel Mészáros és a NER.

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr1414364105

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

paraszthajszal 2018.11.10. 17:51:00

„A szellemnek épülése során kulturális táplálék is dukál: ezért fontosabb most mindennél az állítólag balos-libsi kultúrfölényt (????) lerombolni. ”

Így van, jól szóltál, ballyppsy cikkírókánk, csak a kérdőjelek nem kellenek oda, felkiáltójel kell a végére.

Spiró és Eszterházy helyett Wass Albert. Alföldi Róbert helyett Vidnyánszky Attila. Drágabolgárúr helyett Bayer Zsolt és Apáti Bence

A jobboldali szépírók, közírók, művészek NEM rosszabbak az agyonsztárolt ballyppsyknél.

Merjük felvállalni az ízlésünket, merjünk előbújni az árnyékból.

Ahogy korábban a politikában és a gazdaságban, most a kultúrában is „jobboldali fordulatra” van szükség, hogy a szellemi kútmérgezést ebből a szférából is száműzni tudjuk végre.

taga20 2018.11.10. 18:33:16

@paraszthajszal: és itt van a fityeszparaszt! és mekmondja a tutit!

A KURVA ANYÁDAT FITYESZ SZARDARAB!

taga20 2018.11.10. 18:37:04

ÉS JÖN EGYBŐL EZ A FITYESZPARASZT, ME MÉSZAROS LÖLÖT BÁNTJÁK!

ez a kurva ország kuka!

paraszthajszal 2018.11.10. 18:40:53

„KURVA ANYÁDAT FITYESZ SZARDARAB”

Köszi, hogy demonstrálod, milyen az a ballypsy kultúra, amitől meg akarunk szabadulni!

Meg az ilyenekre: „Jönnek a dúlt-keblü mélymagyarok megint,
füzfapoéták, füzfarajongók, jönnek a szarból,”

taga20 2018.11.10. 18:55:13

@paraszthajszal: szerintem te fogytékos vagy!

de küldök neked egy gecinek való verset. zabáld parazita!

www.youtube.com/watch?v=5UxjWISWslg&start_radio=1&list=RD5UxjWISWslg

taga20 2018.11.10. 19:06:18

@paraszthajszal:
"Meg az ilyenekre: „Jönnek a dúlt-keblü mélymagyarok megint,
füzfapoéták, füzfarajongók, jönnek a szarból,”

bazdmeg, te tényleg fogyatékos vagy?:))))))))))))))

rallus 2018.11.10. 19:09:52

Mészáros mehetne csóró hajléktalannak Budapestre, ha a taga és társai kategóriájának a szellemét saját költségén megpróbálná legalább nullára feltornázni...

2018.11.10. 19:14:29

@paraszthajszal:

"a szellemi kútmérgezést ebből a szférából is száműzni tudjuk végre."

Rákosi elvtárs igen sikeresen hajtott végre hasonló projektet.
Csaknem szellemi örökségét kívánod megvalósítani?

taga20 2018.11.10. 19:16:27

@rallus: te retek, te a lölöt próbálod bevédeni?

szakadok rajtad fityeszhulladék!:))))))

azigaziraptor 2018.11.10. 19:32:35

@rallus:
Látom, beleszerettél abba a két szép Basedow-kóros szemébe, mellyel olyan szerelmesen néz gazdájára!
Nem vagy kicsit meleg, buzikám?

paraszthajszal 2018.11.10. 19:34:52

@taga20: Bizony lypskykém, ebből nem kérünk többet!

„Mi, legalább két és félmilliós jobbágymentalitású, szarból jövő mélymagyarok, akik jövünk a szarból csak annyit üzenünk Önnek: köszönjük a minket hergelő versikéket, interjúkat, így még több ismerősnek el tudjuk mondani, kicsodák maguk, liberálisok, gyűlölködők, hazaárulók.” mindenszo.hu/nyilt-level-spiro-gyorgynek-aki-szerint-orbant-a-jobbagymentalitas-tartja-hatalomban1/

azigaziraptor 2018.11.10. 19:37:02

@paraszt: ... "Spiró és Eszterházy helyett Wass Albert. Alföldi Róbert helyett Vidnyánszky Attila. Drágabolgárúr helyett Bayer Zsolt és Apáti Bence"...
Figyu, te seggszőr!
Hogy mered összehasonlítani ezeket?
Az általad nevezettek mind egy szálig fasiszta szarok!
Mint te!

Gandosz 2018.11.10. 19:37:47

@taga20: addig nem lesz béke, amíg az olyan nácik szabadlábon vannak, mint te, akiknek már az anyja is egy náci nyanya volt

taga20 2018.11.10. 19:40:19

@Gandosz: meséjj náci, hol voltam olyan náci, mint te?

érdeklődve követlek.

taga20 2018.11.10. 19:42:45

@paraszthajszal: nem akarlak bántani fityeszjobbágy, de te tényleg fogyatékos vagy.

taga20 2018.11.10. 19:45:13

@Gandosz: egyébként te vagy rallus? döbbenet, hogy milyen retardált fasz vagy.

hány nicknéven nyomulsz itt?

alöksz róz 2018.11.10. 19:47:10

@taga20: rasszista és antiszemita vagy.

paraszthajszal 2018.11.10. 19:54:02

@azigaziraptor: „Hogy mered összehasonlítani ezeket?
Az általad nevezettek mind egy szálig fasiszta szarok!”

Olvasgassál, lyppsykém – a jövő gimnazistái már róla írhatnak az érettségin a spirók meg az esterházyk helyett: magyaridok.hu/paca/nemes-volt-igazi-2653180/

@taga20: „nem akarlak bántani fityeszjobbágy, de te tényleg fogyatékos vagy.„

Nem akarlak bántani lyppsykém, de te egy szellemi toprongy vagy!

taga20 2018.11.10. 19:57:24

@alöksz róz: nigger vagyok, bocs!

a kurvaanyádat szidtam ma már fityeszdroid?

azigaziraptor 2018.11.10. 19:59:16

@paraszthajszal:
Te ostoba seggszőr!
Azok ugyanolyan szellemi toprongyok, átneveltek, mint a scientológusuok!
Nehogy'má egy szarosszájú Baeyerzsóti legyen a példakép!

taga20 2018.11.10. 20:00:03

@paraszthajszal: nem akarlak bántani nácikám, de a kurvaanyádat baszd telibe náci fasz!

remélem nem bántottalak meg nyilasházmester!

6.Lenin 2018.11.10. 20:03:14

@taga20:

A nagyfaterod rájött már, hogy rossz 5let volt kőbölcsőt venni a születésedkor, vagy ez régi hagyomány nálatok, generációkon át öröklődik?
Már ebben ringott taga1 is?

alöksz róz 2018.11.10. 20:07:21

@taga20: attól még lehetsz rasszista

alöksz róz 2018.11.10. 20:11:45

@azigaziraptor: és legyen helyette spiró meg a bolgárúr? :D
nem vagy normális...

taga20 2018.11.10. 20:13:14

@alöksz róz: bármi lehetek fityeszretek.

ha a gazdád aszt mondja, hogy olyan hülye vagyok, mint te, te aszt is bekajálod parazita!

ti miért élősködtök a magyarok testén, ezt nem értem kicsirák!

taga20 2018.11.10. 20:14:23

@alöksz róz: te bájerzsocára, vagy nyirőre élvezel el?

azigaziraptor 2018.11.10. 20:16:31

@alöksz róz: 100x, 1000x!
Ők legalább normálisak, nemúgy, mint a nyilas gecik! :-)))

taga20 2018.11.10. 20:17:02

@6.Lenin: haver, te régen patentabb voltál. nem ilyen egy pálcás, mint rózi vagy ez a kibaszott fityeszparaszt paraszt.

te nem acc magadra?

na zene rohadék, ami vagy!

www.youtube.com/watch?v=HaAI3jI7uCc&list=RDHaAI3jI7uCc&start_radio=1

alöksz róz 2018.11.10. 20:21:13

@taga20: te vagy az élősködő, nyomi, más megdolgozik a pénzért, te meg csak úgy kapod ingyen.

alöksz róz 2018.11.10. 20:22:24

@taga20: és ez a hála a rokkantnyugdíjért, itt szidod a rendes dolgozó magyar embereket. kezet kéne nekik csókolnod inkább.

alöksz róz 2018.11.10. 20:25:37

@taga20: "bármi lehetek fityeszretek" - hát bármi azért nem, okos például sose leszel, az észt nem hozza a postás a nyugdíjjal

2018.11.10. 20:27:50

Döntsétek már el ki a nyilas, náci! Aztán holnap cserélhettek.

2018.11.10. 20:28:47

@alöksz róz:

Olvastál már Spirót?

morpho 2018.11.10. 20:30:07

@azigaziraptor: Wass Albert véleményes, de nácinak azért nem mondanám. Vidnyánszky Attilát sem, ráadásul ő tehetséges, de a Nemzeti Színház túl nagy falat volt neki. Olyan elvárásoknak kellett megfelelnie, amelyeknek nem lehet. Ezt hűen tükrözi a nézőszám a Nemzetiben.

"A jobboldali szépírók, közírók, művészek NEM rosszabbak az agyonsztárolt ballyppsyknél"

Ez érdekes felvetés. Egyrészt nem gondolnám, hogy a művészeknek feltétlen be kéne állni egy politikai irányzat mögé és aztán a saját tábor ez alapján ítélné meg a művészetet. Aki a mi emberünk, az jó író, aki nem az, meg szar. Ez egybites logika. Az irodalmi tehetség nem politikai döntés kérdése. Az olvasók és utókor meg úgy is eldönti, hogy ki értékes és ki nem. Ami viszont érdekes, hogy egyetlen olyan élő író sem jut eszembe, aki a jobboldal felkent gyermeke lenne és zabálnák a könyveit. Ez azért legalább is elgondolkodtató.

taga20 2018.11.10. 20:31:11

@alöksz róz: te szerelmes vagy belém?:)

vagy csak se kutyád, se macskád?

na nesze ribanc, zene, me én így is szeretem a retardált elméd!:))

www.youtube.com/watch?v=GG8sGlUcvTM&list=RDv-YzdvmD2aQ&index=4

taga20 2018.11.10. 20:34:22

@Ms.Cunnesburry: mek kell védenem a barátomat.

én olvastam a tavaszi tárlatot:) nekem teccett a vicsorország.

alöksz róz 2018.11.10. 20:39:35

@morpho: "Ami viszont érdekes, hogy egyetlen olyan élő író sem jut eszembe, aki a jobboldal felkent gyermeke lenne és zabálnák a könyveit." - mert előbb megvárják, hogy dönt róluk az utókor, jó vagy nem
majd csak azután kezdik zabálni
hájpolás az lipsi dolog

:D

alöksz róz 2018.11.10. 20:41:18

@taga20: látod, addig udvaroltál, küldözgetted a zenéket, hívtál teázni...

taga20 2018.11.10. 20:44:54

@alöksz róz: beléd fektettem egy csomó mindent, és ugyan olyan segg vagy, mint előttem!

na zene szutyok, hátha segít rajtad szutyok!

u.i.: nem fok!

www.youtube.com/watch?v=mjvGjUovxPU&list=RDmjvGjUovxPU&start_radio=1

taga20 2018.11.10. 20:47:28

@alöksz róz: miért, a geci gazdád felböfögöt valamit az utóbbi 30 évben?

ja igen! epét hány minden pénteken a göbbelszrádiótokban!

taga20 2018.11.10. 20:51:06

@Ms.Cunnesburry: szerinted ez a kibaszott jobbágy olvasott valamit az eddigi életében?

szerinted mond neki az valamit, hogy madárka, vagy alapítvány, vagy francia históriák?

2018.11.10. 20:58:10

@alöksz róz:

"mert előbb megvárják, hogy dönt róluk az utókor, jó vagy nem
majd csak azután kezdik zabálni"

Te a Darwin-díj aspiránsa vagy.

2018.11.10. 21:00:19

@taga20:

Az Alapítványról Soros, a Madárkáról Semjén, a Francia Históriáról Macron jut eszébe.

taga20 2018.11.10. 21:09:40

@Ms.Cunnesburry: szerintem a semjén jó pont:)

mennyire üres lett a világ!

pedig soha nem volt teli, mék csak félig se.

alöksz róz 2018.11.10. 21:37:23

@Ms.Cunnesburry: kicsit mintha egy szívószálon keresztül szemlélnéd a világot, nem?

vagy valami beszorult a seggedbe

nem tudni.

taga20 2018.11.10. 21:41:04

@alöksz róz: vagy bepucsítottál a geciéknek, és várod a katarzist.

aztán rá jössz, hogy a geci és bandája átbaszott.

2018.11.10. 21:43:24

@alöksz róz:

Ha nem írsz hülyeséget, nem röhöglek ki. Ez ennyire egyszerű.

morpho 2018.11.10. 21:44:47

@Ms.Cunnesburry: De róla nem az utókor dönt...

alöksz róz 2018.11.10. 22:10:29

@Ms.Cunnesburry: szerintem rajtad kívül senki nem vette komolyan.

megvan már, mi szorulhatott a seggedbe?

2018.11.10. 22:12:45

@morpho:

Nem.
Aki a Magyar Idők szalagcímében olvasta először Spiró vagy Esterházy nevét, aki visszamondja a kultúrkampf érveit betűről-betűre, az meg is érdemli a lefelé tartott ujjak halmazát.

alöksz róz 2018.11.10. 22:14:50

@taga20: igen, tudja mindenki, hogy neked ez hozná el a katarzist.

2018.11.10. 22:18:44

@alöksz róz:

Karakterre fizetnek? Akkor eltársalgok veled, mivel jótét lélek vagyok. Gondolom olvastad a Kóbásztőtés alapjai c. alapművet OV ajánlásával.

alöksz róz 2018.11.10. 22:23:02

@Ms.Cunnesburry: egy kontextust kicsit lehagytál, nem?

az lehet ott a seggedben.

morpho 2018.11.10. 22:23:44

@Ms.Cunnesburry: Én egyébként azt hittem, hogy majd bedobálnak egy halom kortárs írózsenit, aki narancssárgára van festve. Erre semmi....

2018.11.10. 22:31:40

@morpho:

Őket most fogja kiképezni OJD az Előretolt Helyőrségekben. Gondolom, kiváló művek születnek majd a pozsonyi csatáról, meg a pozsonyi csatáról és a pozsonyi csatáról is.

2018.11.10. 22:33:48

@alöksz róz:

Értelek én, a szokás nagy úr. Eddig mások alfele körül sertepertéltél, most sem tudsz más témát találni.

morpho 2018.11.10. 22:40:29

@Ms.Cunnesburry: Írók, írjatok remekműveket!

alöksz róz 2018.11.10. 22:44:13

@Ms.Cunnesburry: de lehet, h több is beszorult.

igen, abból van hiányod, tudjuk. a korral jár, nincs mit tenni, azért ne feszülj be

Sir Bates dö Hól 2018.11.10. 22:45:27

@paraszthajszal: "Spiró és Eszterházy helyett Wass Albert. Alföldi Róbert helyett Vidnyánszky Attila. Drágabolgárúr helyett Bayer Zsolt és Apáti Bence"

wassal nem spirót vagy eszterházyt kellene párhuzamba állítani, hanem móriczot, spiróval vagy eszterházyval meg ugyan kit tudnál összehasolítani?
alföldi és vidnyánszky, mindketten jó rendezők, miért nem lehetnek egymás mellett?
bolgár vagy bayer(apáti? ő hogyan került ide? miért nem dj jeszy? apáti még bencsikhez, gajdicshoz képest is gyenge, pedig azok tényleg az alja!), katasztrófa mind a kettő a maga módján.

Sir Bates dö Hól 2018.11.10. 22:47:52

@alöksz róz: te olvastál bármit is spirótól?

Sir Bates dö Hól 2018.11.10. 22:52:29

@morpho: nekem például dörner györgy ilyen... egy szendvicset nem ennék meg vele, de színészként zseniális...

Gandosz 2018.11.10. 22:56:12

@Sir Bates dö Hól: Hát lehet feledni a Jönnek a szarból a mélymagyarokat? És csak az írószövetség elnökhelyettese lehetett ezzel a gyönyörű vallomással a tehetséget elnyomó világunkban!

Sir Bates dö Hól 2018.11.10. 22:56:18

@alöksz róz: én sokáig azt gondoltam, te csak egy alt-rightos kis kekeckedő vagy, de most nem vagyok abban biztos, hogy olvastál e valaha is bármit, csak úgy, a magad örömére...

2018.11.10. 23:02:55

@alöksz róz:

Kitartó vagy. Hangszóróm már nincs, verset kapsz.

Hont András

Hentesi Blődli Zárszó
Dicső segges…
azaz
Akasszátok föl a kabátokat!

Libsi, bolsi bérrettegők,
Szevasztok!
Azt hiszitek, mi vagyunk a
Parasztok?
Nem tudjuk mi fán terem a
Posztmodern?
Mindjárt jól a képetekbe
Posztolom.

Petri, Nádas, Esterházy
Valaki?
Bródy Sándor, Kosztolányi
És Ady?
Megmondjátok, ki lehet itt
A zseni?
„Talpra magyar!” – szavalta a
Berzsenyi.

Feszty Árpád: Mona Lisa
Mosolya,
Nem is ilyen liberális
Pocsolya.
„Zúg a polka” – dalolta a
Liszt Ferenc,
Olyat mondok, hogy leszakad
A kredenc!

Ott ültök az előkelő
Szalonba’
(Semjén elől menekül a
Szalonka),
Rinyáljatok inkább még a
Junckernek,
Vagy bújjatok jó mélyre egy
Bunkerbe!

Mit képzeltek? Az anyátok
Szentségit!
Levelezőn szereztem é-
Reccségit!
Apátoknak szerszámja, a
Kékeres!
Petőfi egy híres népdal-
Énekes!

Láthatjátok, tudom mi a
Műveltség,
Rossz híremet internácik
Ne keltsék!
Akármit is hazudik a
Mácsai,
Rohadjanak rá a börtön
Rácsai!

Eljutottam egyszer én is
Színházba,
Míg a család shoppingolt a
Plázába’.
Szex pír (vagy mi) ment éppen a
Színpadon,
Hol van itt az ungarische
Cimbalom?

Csupa szenny és csupa fertő,
Hallatlan!
Nem csoda, hogy közben meg is
Izzadtam.
(Későn szólt a Bayer Zsolti
Barátom:
Ruhatárba adjam le a
Kabátom.)

De most aztán mi kerültünk
Többségbe,
A magyarnak nincs is másra
Szüksége.
Hatalmas nagy kultúrharcot
Mímelek,
(Kicsit meglep engem is, hogy
Rímelek.)

Az elnyomott zsurnaliszta
Begurul,
Hazánk fölött újra szárnyal
A 2rule
Arany fényben tündöklik majd
A puszta
(Hogy mondják azt magyarul, hogy
Zakuszka?).

Migránshordák rekednek a
Határon,
Lesz itt Pákozd, lesz itt újra
Hat-három.
S nem lesz többé libsi vircsaft,
Kész röhej.
Föltámadunk, Szakács Árpád
Népe, hej!

Sir Bates dö Hól 2018.11.10. 23:03:58

@Gandosz: figyelj, még azt sem olvastad tőle, ebben biztos vagyok, így nincs miről beszélni, én ellenben elismerem, hogy a népszabadságot csakis azért vettem meg szombatonként, hogy bayer tárcáit olvassam benne... amit most csinál, az minősíthetetlen, pedig ő valóban lehetett volna újságíró... egy eltékozolt élet, ennyit tesz a jellemtelenség és az alkoholizmus...

morpho 2018.11.10. 23:07:56

@Sir Bates dö Hól: Dörner az nálam Bruce Willis magyar hangja. De abban tényleg jó!

Gandosz 2018.11.10. 23:08:35

@Sir Bates dö Hól: Alföldi botrányrendező, egy tehetségtelen ripacs. Normális helyeken kiutálnák pár perc alatt.

morpho 2018.11.10. 23:11:37

@Sir Bates dö Hól: Bayer tényleg tehetséges volt, de a könnyebb utat választotta. Elkezdett fennhangon kurvanyázni, buzizni, komcsizni, meg zsidózni. Így könnyebb volt kitűnni, mint a tehetségével lenyomni Meggyesi Gusztávot. Kár érte, tényleg!

morpho 2018.11.10. 23:17:33

@Gandosz: "Alföldi botrányrendező, egy tehetségtelen ripacs. Normális helyeken kiutálnák pár perc alatt"

Ezek szerint csak a legnagyobb titokban tartózkodhat a Földön, mert a világ összes országában két kézzel kapkodnak utána. Minden színház őt akarja! Még Operát is rendezett, sőt az Armel Operafesztivál tízéves történetében kiemelkedő művészi teljesítményéért eddig háromszor kapta meg a legjobb előadás díját, és most negyedszer a közönségdíjat. Figyeld a zsűrit: A zsűri elnöke Annilese Miskimmon, a dán nemzeti operaház korábbi igazgatója, a norvég opera új vezetője volt. A grémiumban helyet foglalt Clarie Middleton, a londoni Hackney Empire színház igazgatója; Kim Whitener, a New York-i Prototype Fesztivál társigazgatója; Henry Little, a Brit Nemzeti Opera Bizottság elnöke; Kjell Englund, a svéd Norrlands Operan művészeti vezetője és ügyvezető igazgatója; valamint José Correia, az Arte Concert programigazgatója.

Csupa nóném libsibolsisorosbérenc! Pedig ott van az a tehetséges fideszközeli rendező, azt kéne tolni, mert kurvajó, csak most nem ugrik be a neve....

Gandosz 2018.11.10. 23:48:19

@morpho: Saját magukat díjazzák. Armel Operafesztivál, na ne kuncogtass! A hülye retardált zsürijükkel, akik azt díjazzák a legjobban, ha egy Shakespeare darabban élőben dugnak a színpadon. Mert az annyira progesszív és művészi.

2018.11.10. 23:59:30

@Gandosz:

Sajnos a fehérvári huszárokról senki sem írt operát. Eddig.

morpho 2018.11.11. 00:00:01

@Gandosz: Ezt írtad: "Alföldi botrányrendező, egy tehetségtelen ripacs. Normális helyeken kiutálnák pár perc alatt"
Ezzel cáfoltalak, de ezt elfelejtetted... Egyébként tudnék írni még több tucat díjnyertes rendezését Alaszkától Ecuadorig, Japántól Ausztráliáig, de ha nem veszed figyelembe, akkor csak azt ismered be, hogy hülye vagy, ebben meg semmi újdonság nincs! Miért nem írtál egy narancssárga rendezőt, aki csak fele olyan sikeres mint Alföldi? Nem jut eszedbe a neve? Te vagy az egyik legbutább, legócskább narancskullancs ezen a blogon. Sajnálom pubi, de ez van.

Egyébként mik a normális helyek? A goj motorosok "Tutrult mindenkinek" színjátszó köre? Őket komolyan lehet venni? Buta jobber!

Gandosz 2018.11.11. 00:13:58

@morpho: "Miért nem írtál egy narancssárga rendezőt, aki csak fele olyan sikeres mint Alföldi?"

Normális embereknek nem abból áll a rendezés, hogy élőben dugjanak a színpadon.

Alföldi egy rohadék, a botrány az életeleme.

Amúgy nem hat meg a véleményed, legfeljebb ásítok egyet rajta, ááááásííííít.

2018.11.11. 08:41:19

@paraszthajszal: "Spiró és Eszterházy helyett Wass Albert. Alföldi Róbert helyett Vidnyánszky Attila. Drágabolgárúr helyett Bayer Zsolt és Apáti Bence" Te ezt valóban így gondolod? "a kultúrában is „jobboldali fordulatra” van szükség, hogy a szellemi kútmérgezést ebből a szférából is száműzni tudjuk végre." Kíváncsi lennék, hogy gondolod ezt a bizonyos "száműzést"? Valamint kifejtenéd, mire gondolsz akkor amikor "szellemi kútmérgezést" emlegetsz? Érdekelne.

Gábris szomszéd 2018.11.11. 09:06:05

@Gandosz: Ha beállna a kis g..i gazditok mögé, egyből korszakos rendező lenne. :)

paraszthajszal 2018.11.11. 09:51:55

@Gábris szomszéd: Ezt úgy tálalod, mintha ez valami újdonság lenne, holott ez az információ az általad adott linkkel együtt szerepel magában a posztban. Nálatok azt nem szokás olvasni, csak a címig juttok el?

@Thomas Grande: „Te ezt valóban így gondolod?” „Kíváncsi lennék, hogy gondolod ezt a bizonyos »száműzést«?”

Miért ne gondolhatnám így? Persze nem úgy kell érteni a dolgot, hogy akkor most Spiró könyveit vessük a tűzre, aki akarja, olvasgassa továbbra is – csak az állami támogatások (ideértve a könyvkiadáshoz adott vagy a könyvvásárokra szóló megjelenési, utazási támogatásokat), állami díjak, középiskolai anyagban való megjelenés esetén kell érvényesíteni az új preferenciákat.

„Valamint kifejtenéd, mire gondolsz akkor amikor »szellemi kútmérgezést« emlegetsz?”

Pl. az olyan, a nemzeti oldalt gyalázó versekre, mint ez (Spirótól):
„Jönnek a dúlt-keblü mélymagyarok

megint, /
füzfapoéták, füzfarajongók, jönnek a szarból, /
csönd van. Senki se pisszen.
Alantról /
kevéske hűlt költő csontujja int. /
Ó, ha gyilkolni szabadna újra, /
csámcsogva, hersegve szívnák
a vért – /
miért is? ki tudja. Trianonért? – /
mered pár utcanév pici csontujja. /
Ez olyan klima: itt folyton beborul, /
ez rendben van, de szégyen,
szégyen, szégyen, /
hogy mindenki kussol,
hogy mindenki fél, /
és nekünk kell jönnünk,
pár csenevésznek, /
hogy bebizonyitsuk: /
nemcsak a szemetek tudnak magyarul.”

paraszthajszal 2018.11.11. 10:01:59

@Sir Bates dö Hól: „wassal nem spirót vagy eszterházyt kellene párhuzamba állítani, hanem móriczot, spiróval vagy eszterházyval meg ugyan kit tudnál összehasolítani? ”

Móricz több mint fél évszázaddal Wass Albert előtt hunyt el, szóval ha szigorúan vesszük, hogy csak kortársakat lehet összevetni egymással, akkor őket sem lehetne. Ha mindenáron muszáj ennyire merevnek lenni, akkor talán Csoóri Sándort mondhatnám, de ennyire ezt szerintem nem kell kicentizni.

paraszthajszal 2018.11.11. 10:07:11

@paraszthajszal: (Ha meg kettőt kell mondani, akkor hozzátehetjük Lázár Ervint is.)

2018.11.11. 10:46:01

@paraszthajszal:

"a nemzeti oldalt gyalázó versek"

1984-ben írta Spiró a verset. Azóta nem sikerült értelmeznie azoknak, akik megtámadva érzik magukat. Többek között Te is.
B+, még a lengyeleknek is sikerült megérteni, miről szól az Ikszek és az Imposztor. A nyolcvanas években ugyanis betiltották Lengyelországban a nemzeti hősök kigúnyolása miatt, a szentségtöréssel vádolt Spirót pedig kitiltották az országból.
Aztán 2015-ben ezzel nyitják meg a Wojciech Boguslawski évet, ünneplik a 250 éves színjátszást Lengyelországban.

István Tamasi 2018.11.11. 10:48:03

@paraszthajszal: Tamási Áronhoz képest wass még gyenge epigonnak is kevés.

István Tamasi 2018.11.11. 10:48:43

@István Tamasi: Csak hogy erdélyieket hasonlítsunk egymáshoz.

Gábris szomszéd 2018.11.11. 10:56:47

@paraszthajszal: Ez most komoly? A kis geci gazdid tök felesleges közel 1 milliárdos pénzkidobására annyit bír böffenteni a fideszkeresztény "lelked", hogy nem új információ?? (a tavalyi tao-támogatásokat összesítő táblázat) Beszarok rajtatok. :)

Gábris szomszéd 2018.11.11. 10:57:23

@6.Lenin: Terriblekk és farkasflóri nagyot csettint. :)

2018.11.11. 10:58:08

@6.Lenin:

Ajaj!

Sosem gondoltam volna, hogy L. Simon Tusványoson elhangzott gondolatát idézem valaha. )))

"jobbnak, okosabbnak, tehetségesebbnek kell lenni, a párthűség nem pótolja a tehetséget."

Sir Bates dö Hól 2018.11.11. 10:58:11

@Gandosz: pontosan mely rendezéseit láttad, hogy ilyen határozott véleményed van a munkásságáról? mert azért csak nem vásárlói tesztmagazin alapján minősítjük a kultúrát, ez nem mosógép vagy tablet, ahol még össze is tudod hasonlítani a versenytársakkal... ha igen, akkor a te véleményed irreleváns, te abszolút kívülálló vagy e tekintetben...

Sir Bates dö Hól 2018.11.11. 11:04:00

@Gandosz: dehogy ásítasz, füled hegyéig vörös vagy, nem olvasol, hát nem olvasol, ez nem gond, neked a kultúra csúcsa a ketrecharc: bojka bosszúja című film, ahhoz meg én nem tudok mit hozzáfűzni semmit, nem is teszem...

2018.11.11. 11:05:38

@Gábris szomszéd:

Találtak egy kis aprópénzt és a leghasznosabban költötték el. A hívek legnagyobb megelégedésére.

Sir Bates dö Hól 2018.11.11. 11:11:59

@paraszthajszal: akkor sántha ferenccel, de semmiképpen sem (móriczzal vagy) eszterházyval, vele azért kevesen állnák ki az összehasonlítást. ám erre nincs is szükség, aki akarja olvasni wasst, olvashatja, nem tehetségtelen, de nem is máray vagy hamvas béla... a kultúrába tényleg csak diktatúrákban avatkoznak be ily módon, viszont ma egyetlen egy aczél györgyöt sem látok, aki jobboldaliként értet hozzá, azt meg már kirúgták (nem, nem kerényire gondolok, ő minden volt csak nem hozzáértő, bár rendezései nem voltak rosszak)...

6.Lenin 2018.11.11. 11:15:06

@Ms.Cunnesburry:

Kannásborykám

Szerintem nem érted a lényeget, a "művészeket", "művészetet".
És egy régi bölcsességet : amikor az Isten az egyik kezével elvesz valakitől valamit, akkor a másik kezével ad is valamit.
Minden ilyen "művésznek", "művészetnek" van "vásárló közönsége" hasonlóan elvett/kapott rétegből.

A gyakorlatban nincs olyan sok jelentősége, sőt,ha megnézzük, hogy éppen most zajlik Európában a kibaszott művelt, szaporodásra képtelen rétegek lecserélése primitív, de szaporodni képes rétegre, akkor erről a témáról elég viccesnek tűnik a "kultúrharc"

És ez nem az első ilyen eset a történelemben. Valahogy a homár "művészetre" nincs akkora igény ezek szerint az Univerzum üzemeltetőjének. Vannak, mert ahol munka folyik, ott forgács is keletkezik, amikor már több az egészségesnél, eltüntetik.

Legalább is eddig ez látszik világosan. Az üzemeltetőnek még tervei vannak/lehetnek a jövőt illetően, és ebbe nem szoktak ezek szerint beleférni a homár művészek/művészet, mert az a réteg tűnik el leghamarabb.

Sir Bates dö Hól 2018.11.11. 11:19:23

@paraszthajszal: "Miért ne gondolhatnám így? Persze nem úgy kell érteni a dolgot, hogy akkor most Spiró könyveit vessük a tűzre, aki akarja, olvasgassa továbbra is – csak az állami támogatások (ideértve a könyvkiadáshoz adott vagy a könyvvásárokra szóló megjelenési, utazási támogatásokat), állami díjak, középiskolai anyagban való megjelenés esetén kell érvényesíteni az új preferenciákat."

ezzel minősíthetetlenné tetted magad, szavak nincsenek, mely kifejezné, hogy mit gondolok...

paraszthajszal 2018.11.11. 11:21:31

@Ms.Cunnesburry: „jobbnak, okosabbnak, tehetségesebbnek kell lenni”

Hát ebben a műfajban – divatos kifejezéssel élve – sajnos a ballyppsyk már kimaxolták a potenciált:
„Az Origó így tudósított erről: »Szöllősi kiállítótársa – Testiség, szex, (ön)erőszak, fájdalom, vér – ezek a témák jelennek meg Szöllősi és a BMZ néven alkotó Baji Miklós Zoltán performansz- és body art-művész közös, Első vér című kiállításán. A falakon ő látható különféle helyzetekben és jobbára pucéran; többségében szado-mazo hangulatú fotók a művész elmúlt években rendezett performanszairól. Az egyik poszteren a kínzószéken ülő, becsíptetett péniszű, vörös textíliával letakart fejű művész látható. A következő ugyanaz, csak emberalak nélkül, és angol nyelvű szöveg magyarázza el, hogy ez egy terrorizmustól megvédő kínzógép, amelybe pénisz- és ánuszirrigátor is be van építve.« Így folytatják: a kiállításra »egy BMZ-megszállott férfi például öt- és hatéves gyerekeivel érkezett, bár a teremőr lány megpróbálta lebeszélni róla, hogy megnézzék a kiállítást«.”

Fúj, bazmeg, ezek betegek!

Sir Bates dö Hól 2018.11.11. 11:21:44

@6.Lenin: leírhatod, de ezt te sem gondolod komolyan...

Sir Bates dö Hól 2018.11.11. 11:25:19

@6.Lenin: mikor az európát, az európai életmódot véditek, akkor pontosan azokat a "homár művészek" szellemiségét véditek, mely európa kvintesszenciája...

6.Lenin 2018.11.11. 11:26:15

@Sir Bates dö Hól:

Kellemetlen a valóság?
Igen, általában ez okozza mindig a legnagyobb problémát.

Elképzelsz magadról valami csodálatosat, aztán közelebbről nézve kiderül, valójában egy rakás szar. Kellemetlen lehet, ezt el tudom fogadni.

taga20 2018.11.11. 11:26:48

@6.Lenin: aki a magyaridők nevű szarból idéz, az minden egyéb görénységre képes.

6.Lenin 2018.11.11. 11:28:37

@Sir Bates dö Hól:

Volt, egy pillanatig (történelmi léptékben mérve). Volt már néhányx, de azok is eltűntek.

2018.11.11. 11:28:57

@6.Lenin:

"mert az a réteg tűnik el leghamarabb."

Leghamarabb mindig a tehetségtelenek tűnnek el, nemi identitásuktól függetlenül.
Olvasgass továbbra is Szakácsot, Szentes Zöldit - terjeszd, magyarázd, hátha valaki kíváncsi rá.

paraszthajszal 2018.11.11. 11:29:26

@Sir Bates dö Hól: „ezzel minősíthetetlenné tetted magad, szavak nincsenek, mely kifejezné, hogy mit gondolok...”

Szerintem Strasbourgba kéne menni, ha a magyargyalázást többé nem dotálják államilag!

„mert azért csak nem vásárlói tesztmagazin alapján minősítjük a kultúrát”

Én láttam Alföldi rendezést, nekem nem tetszett, de ez ízlés kérdése. Elásni viszont ezzel ásta el magát nálam:
„A Nemzeti Színház Az ember tragédiája-előadása a múlt péntek óta került a politika érdeklődési körébe, amikor a színház évadzáró sajtótájékoztatóján Sinkovits Szilvia, a Nemzeti 1 Televízió munkatársa a római szín »orális jeleneté«-t hozta fel példának, mint provokatív és megosztó rendezést. A rendező a mű elolvasását ajánlotta az újságírónőnek. Mikor Sinkovits Szilvia erre megkérdezte: »Ön ezt egy 12 évessel megnézetné?«, Alföldi azt válaszolta, hogy »Meg bizony«, majd hozzátette: »önnek pedig kívánok ilyen orális szexet, innentől kezdve egész életében«. ” m.origo.hu/kultura/20110524-tenyleg-szexelneke-madach-imre-dramajaban.html

A kritikát tudni kell méltósággal viselni – pláne olyan rendezőnek, aki provokatív színházat csinál.

6.Lenin 2018.11.11. 11:33:59

@Ms.Cunnesburry:

Kannásbory, próbálj túllépni a szaros kis életed jelentő néhány évtizeden (jobb esetben).
Tágítsd inkább a horizontod, ne az ánuszodat.

taga20 2018.11.11. 11:36:16

@6.Lenin: te korlátolt barom! csak freud levelét tudom iderakni neked, amit egy olyan nőnek írt, aki nem volt kibékülve a fia homoszexualitásával.

nesze köcsög!

"Leveléből úgy vettem ki, hogy a fia homoszexuális. Nagy hatást tett rám az a tény, hogy ön nem említi ezt a kifejezést a róla szóló információk között. Megkérdezhetem, hogy miért kerüli a kifejezést? A homoszexualitás bizonyosan nem előny, de nem is valami olyasmi, ami miatt szégyenkezni kéne, nem bűn, nem elfajzás, és nem is lehet betegségnek tekinteni; véleményünk szerint nem más, mint a szexuális működés egyik változata, melyet a szexuális fejlődés egy bizonyos legátlása okoz. Sok mélyen tisztelt egyén a múltban és jelen korunkban is homoszexuális, sokan a legnagyobb férfiak közül is közéjük tartoztak (Platón, Michelangelo, Leonardo da Vinci stb.). Hatalmas igazságtalanság, sőt kegyetlenség, a homoszexualitást bűncselekményként elítélni. Ha nem hisz nekem, olvassa el Havelock Ellis könyvét."

2018.11.11. 11:37:05

@paraszthajszal:

A cikket megtaláltam, ezt a részt hagytad ki:

"A bejáratra kifüggesztett 18 éven felülieknek felirat sejteti a tartalmat."

Az Origo 2010-ben korrekt tájékoztatást ad a tárlatról. Kár, hogy csak kivonatot kaptál belőle.)))

www.origo.hu/kultura/20101116-testbol-varrt-test-elso-ver-kiallitas-a-roham-galeriaban.html

Sir Bates dö Hól 2018.11.11. 11:40:05

@6.Lenin: Lajosom, nem megyek bele egy eszmecserébe, hogy mi a művészet, mert neked látom, hogy mi, s itt sokkal nagyobb a véleménykülönbség kettőnk között, mint bármiben... s ebben még sok dk-szektás is a te oldaladon van, mo ilyen, ezt el kell fogadni, hisz "Nem irok, nem olvasok./Én magyar nemes vagyok!" ez volt a menő mindig is...

6.Lenin 2018.11.11. 11:43:36

@taga20:

Az Univerzum üzemeltetője az egyik kezével elvett, a másikkal adott valamit helyette.

Vannak. Nekem ennyit jelentenek, mint mindenki más is. Nincsenek, és nem is lehetnek plusz jogaik. Nekik ez jutott, érjék be ennyivel, mint mindenki, aki csak kapott a mindenkit megillető alakészletből, vagy csak kompenzáció nélkül elvettek valamit tőle.

Akinek meg teszik valamelyik, annak nyaljon be, vagy tojjon rá, az egyén dolga.
1xű, nem?

2018.11.11. 11:44:08

@6.Lenin:

Ezt tegnap írtam rózsa sándornak, de illik ide is.

"Értelek én, a szokás nagy úr. Eddig mások alfele körül sertepertéltél, most sem tudsz egyéb témát találni."

Ez valami elfojtott inger lehet?

6.Lenin 2018.11.11. 11:48:01

@Sir Bates dö Hól:

Miért gondolod, hogy ezt kettőnk közti vitatémának szántam?
Én kimondottan örülök, hogy óriási köztünk a nézetkülönbség, de ez miért is lenne baj?
Akár rám, vagy rád nézve?

6.Lenin 2018.11.11. 11:50:15

@Ms.Cunnesburry:

Kannásborykám, látom fingod sincs, hogy miről írtam eddig. Ha érdekel továbbra is, próbáld többx elolvasni, ha nem, tojjál rá.

Sir Bates dö Hól 2018.11.11. 11:56:34

@paraszthajszal: az nem kritika volt, amit a az n1 kérdett, de szíved joga, hogy ne nézd meg a darabjait, nem kötelező. spiró versét magyargyalázásként értelmezni, jelzi, hogy egy verselemzést képtelen vagy középiskolai szinten hozni... de, mint már jeleztem, szégyenletes amit írtál a preferenciákról, igazi bolsevik-goebbelsi-rákosista módszer, nem kívánok veled többet kommunikálni e témában...

2018.11.11. 12:00:43

@6.Lenin:

Összefoglalom. Véded a védhetetlent, mások szexuális szokásaival, hátsójával foglalkozol.
Pont azt műveled, ami miatt apelláltál oly sokszor.
Na, ja!
Ilyen ez a popszakma.

látjátok feleim szümtükkel 2018.11.11. 12:04:03

@paraszthajszal:" Merjük felvállalni az ízlésünket, merjünk előbújni az árnyékból."

Igazad van, merjétek.

No látod én a libsibolsikomcsi(devoltmárfideszesis) azt mondom, ehhez jogotok van. Nem kell mindenkinek Shakespeare-t nézni a színházban, Móra Ferencet olvasni a gyerekének, de Tamási Áront sem, mert elég nektek annyi, amit Wass Albert, meg Bayer nertárs ad. Ezt is fel kell vállalni.

Mellesleg Tamási Áron olyanokat írt, hogy miért támolygott ki a millió magyar anno Amerikába. Most a Bayer nertárs nem magyarázza el, miért megy ki a sok magyar fiatal a döglődő és megállítandó nyugatra? Ezt is felvállaljátok az ízlésetelben?

Tamási Áron meg úgy mellesleg erdélyi volt.

Bár én inkább az ízlést igénytelenségnek nevezném.

paraszthajszal 2018.11.11. 12:04:39

@Sir Bates dö Hól: Amit írtam, abban semmi náci vagy komcsi módszer nem volt, csak egy természetes alapelv rögzítése:
„Az rendeli a nótát, aki fizeti a zenészt!”

Sir Bates dö Hól 2018.11.11. 12:08:09

@6.Lenin: igazad van, neked más a kultúra, nekem is mást jelent, s abban is igazad van, hogy nagyon sokszor a tűzgyújtás képessége sokkal fontosabb, mint a versírás, de művészet nélkül a tűz melegénél marad csupán az enni-inni-baszni, mint szabadidős tevékenység, ettől még lehetsz tényleg jó cimbora Lajosom...

paraszthajszal 2018.11.11. 12:08:31

@látjátok feleim szümtükkel: „Most a Bayer nertárs nem magyarázza el, miért megy ki a sok magyar fiatal a döglődő és megállítandó nyugatra?”

Ehhez nem kell se Bayer, se más tótumfaktum.

Nálunk is ugyanazért megy ki a fiatal, mint Romániától Lengyelországon át a baltiakig mindenhol: mert ott többet lehet keresni, és mert az EU-ban könnyedén megteheti. Ennyi.

látjátok feleim szümtükkel 2018.11.11. 12:09:00

@paraszthajszal: "a jövő gimnazistái már róla írhatnak az érettségin a spirók meg az esterházyk helyett:"

B+! Milyen magyarok vagytok ti? Hiszen Eszterházy gy régi, nagy magyar nemesi család sarja. Ha már nektek ő sem nem jó, akkor világos, hogy a Kádár Jani bácsi párttikárának a gyereke és barátai miért jók. Azt se tudjátok mit beszéltek. :D

látjátok feleim szümtükkel 2018.11.11. 12:11:31

@paraszthajszal:

Nahát! Mégsem teljesít a fideszetek kormánya annyira jól, hogy itthon tartsa a fiatalokat? Össze meg vissza habalatyolsz komán. Meg kéne már fontolgatni mit engedsz ki a szátokon, mert előbb-utóbb kirúgnak a biztos állami fizetéses állásból, oszt mehetsz közmunkásnak, vagy hajléktalannak.

látjátok feleim szümtükkel 2018.11.11. 12:17:45

Ja, elfelejtettem mondani, hogy Soros, és álíccsuk már meg azt a Brüsszelt, nehogy a magyar fiataloknak is ott jobb legyen, mint itthon.;D

paraszthajszal 2018.11.11. 12:20:20

@látjátok feleim szümtükkel: Esterházyval nem a származása a gond, ahogy Spiróval sem:
„Az Ünnepi Könyvheteket rendre Esterházy nyitotta meg, ami ellen a magyar érzelmű résztvevők tiltakoztak. Az írót Így gondozd a magyarodat! c., magyargúnyoló »műve« miatt alkalmatlannak tartották a magyar irodalom képviseletére. Sokan azt várták, hogy ominózus írása miatt legalább utolsó napjaiban bocsánatot kér a magyarságtól, de erre nem került sor.” www.irodalmilap.net/?q=cikk/elhunyt-esterhazy-peter-az-igy-gondozd-magyarodat-iroja

„Mégsem teljesít a fideszetek kormánya annyira jól, hogy itthon tartsa a fiatalokat?”

Nem hablatyolok össze-vissza, 70 év lemaradást egyszerűen nem lehet 8 alatt behozni. Lehet nálunk gyorsabb a GDP- meg a reálbér-növekedés, de annyival hátrébbról indultunk, hogy a nyugati szintet még évtizedekig nem érjük el. Amit a kormány megtehet a fiatal családok itthontartása érdekében (családi adókedvezmény, CSOK, hallgatói szerződések, FDI-bevonzás – hogy munkahelyek is legyenek stb.) azt megteszik, de a matematikával felesleges vitatkozni.

taga20 2018.11.11. 12:32:24

@6.Lenin: nincsenek plusz jogaik és nem is akarnak több jogot a homárok, csak azt akarják, hogy az olyan vén faszok, mint amilyen te is vagy felfogják, hogy változik a világ.

a te logikád szerint, a nőknek nem lehetne szavazati joga , nem lehetne diplomája, stb.

egyszerű, nem?

2018.11.11. 12:35:10

@paraszthajszal:

"Sokan azt várták, hogy ominózus írása miatt legalább utolsó napjaiban bocsánatot kér a magyarságtól, de erre nem került sor.” "

Persze, hogy nem kért bocsánatot, te ökör, mivel az egy szatíra volt. A "magyarság" egy része jókat kuncogott rajta, mert értette.
Extra figyelmesség a Magyar Időktől, hogy így adott hírt a legnagyobb kortárs magyar regényíró haláláról.

6.Lenin 2018.11.11. 12:52:03

@taga20:

B+ elolvastad rendesen amit írtam?

"Vannak. Nekem ennyit jelentenek, mint mindenki más is. Nincsenek, és nem is lehetnek plusz jogaik. Nekik ez jutott, érjék be ennyivel, mint mindenki, aki csak kapott a mindenkit megillető alakészletből, vagy csak kompenzáció nélkül elvettek valamit tőle."

taga20 2018.11.11. 12:54:01

@Ms.Cunnesburry: ez a tajparaszt, még adyn, meg márain is dzámonkérné, amit a magyar
faszokról írt. gondolom nem tetszik a tükör neki, ezért össze akarná törni.

de nem fog nekik sikerülni!

2018.11.11. 13:01:59

@taga20:

Ez polihisztor, már a csok-ot és a gdp-t magyarázza.

taga20 2018.11.11. 13:02:40

@6.Lenin: természetesen.

bazdmeg, te elolvastad rendesen amit írtam?

6.Lenin 2018.11.11. 13:06:58

@Sir Bates dö Hól:

B+, nem én üzemeltetem az Univerzumot.

De -30 C-nál, éhgyomorra, tűz nélkül, te még vidáman olvasgathatod a kedvenc homár költőd perverz agyszüleményeit, és, ha mindezt túléled, elégedetten konstatálhatod, csak lehet valami a felsőbbrendűségedben, de, ha közben felfordulnál, akkor jogosan lehetnél csalódott, pedig milyen jól felépítetted az elméleted.
Eközben az egész csendben forogna tovább. Bolygók robbannának, fekete lyukak sötéten nyelnék az anyagot, Orsós Dezső vesszejéből, meg kint is a végtelenben.
És?

Mellesleg nekem senki ne akarja meghatározni, hogy mit/kit olvashatok, és mikor, mennyit, hol.

taga20 2018.11.11. 13:07:56

@Ms.Cunnesburry: ez a fityeszdroid, egy rezsiszilárdba oltott kósalala mészaroslölövel megbolondítva:)

trámpra írta egy kommentelő a 444-en, de erre a nyomira is ül.

szóval: ez a paraszthajszál olyan sötét, hogy a négerfasza, hozzá képest neoncső:)))

2018.11.11. 13:32:03

@taga20:

Épp ideillik:

"A Kassán született, de régóta nem ott élő, a bécsi döntés után viszont visszatérő Márai Sándor ezt így foglalta össze:

„Egy városba, amely a cseh időben megismerte a mindig keserves kisebbségi sorsot -és ezért is, meg a közös nyelv, a származás kötésében lelkendezve várt vissza vissza bennünket, magyarokat -, de megismerte a demokráciát is, amelyen belüli hivatalban, közéletben voltak nemzetiségi, de nem voltak lebonhatatlan osztályválaszfalak: ebbe a városba visszahoztuk ezeket a válaszfalakat. Ezen a napon nemcsak az elszakított országrész tért haza Magyarországra, hanem visszatért a »méltóságos úr« is a Felvidékre, visszatértek a kísértetek, a magyar félmúlt megdöbbentő, eleven maradt árnyai, a műveletlen és orrhangon tárgyaló, pecsétgyűrűs bíró, adóhivatalnok, városi skribler, aki silány fizetését azzal pótolja, hogy a rácson át az úriember leereszkedő vagy elutasító hanglejtésével beszél a »felekkel«. Visszatért a szigorúan úr-cseléd társadalomra tagolt Magyarország ellenszenves hangja, a hajbókolós köszöngetés divatja, a »kérlek alássan« és az »alázatos tisztelettel« udvariaskodó magyar társdalmi divat, az egy osztályból valóak tüntető egymást tegezése - akkor is tegeződtek, ha vadidegenek voltak ezek az emberek -, s ez a tegezés mindig sértő is volt azok számára, akit nem tegeztek, mert kimutatta, hogy akit magáznak, nem tartozik az atyafiságos úri osztályhoz, tehát nem »úriember«. Visszatért a neobarokk osztálykultúra »fölénye«, a hivalgó modorosság, a nagyképű és felületes »műveltségi« előjogok modora."

444.hu/2018/11/11/visszatertek-a-kisertetek-a-magyar-felmult-megdobbento-elevenen-maradt-arnyai

taga20 2018.11.11. 13:35:59

@Ms.Cunnesburry: ne rakjál be még több márait, me jön lenyinevtárs, asztán lesz ne mulass!:))

taga20 2018.11.11. 13:39:50

@Ms.Cunnesburry: azé miért van az, hogy vannak olyan népek, akik tanultak a történelmükből (lásd pl. a németeket), és vannak olyan népek, melyek meg nem?

2018.11.11. 13:42:46

@taga20:

Csak még egyet, a kedvencemet.

Márai Sándor: A hazáról és az államról

Nevelhetünk-e valakit hazaszeretetre? Mintha azt mondanám: „Korbáccsal és szöges ostorral kényszerítlek, hogy szeresd önmagadat.” A haza nemcsak föld és hegy, halott hősök, anyanyelv, őseink csontjai a temetőkben, kenyér és táj, nem. A haza te vagy, szőröstül-bőröstül, testi és lelki mivoltodban; ő szült, ő temet el, őt éled és fejezed ki, mind a nyomorult, nagyszerű, lángoló és unalmas pillanatokban, melyek összessége életed alkotja. S életed a haza életének egy pillanata is.
Hazaszeretetre nem tudlak megtanítani: őrült az, aki önmagát tagadja. Hazád a történelmi méretekben megnagyított és időtlenített személyiség. A haza a végzet, személyesen is. Nem fontos, „szereted”-e, vagy sem. Egyek vagytok. De úgy látom és tapasztalom, hogy te – szóval, ünnepélyesen, írásban és a dobogókon – inkább az államszeretetről teszel bizonyságot és hitvallást. A hazától ugyanis nem lehet várni semmit. A haza nem ad érdemrendet, sem állást, sem zsíros kenyeret. A haza csak van. De az állam ad finom stallumot, csecse fityegőket szalonkabátodra, príma koncot, ha ügyesen szolgálod, ha füstölővel jársz körülötte, ha – férfiasan, kidüllesztett mellel megvallod a világ előtt, hogy te szereted az államot, akkor is, ha kerékbe törnek. Általában nem törik ezért kerékbe az embert. Éppen ezért, minden államszeretet gyanús. Aki az államot szereti, egy érdeket szeret. Aki a hazát szereti, egy végzetet szeret. Gondolj erre, mikor hörögsz a dobogókon és melled vered.

6.Lenin 2018.11.11. 13:52:05

@Ms.Cunnesburry:

Kannásbory!

Neked ez mániád, hogy idézgetsz valakitől valamit? Aztán saját gondolatként írsz olyasmit, hogy rögtön látni, amit idéztél, abból nem értettél semmit.

2018.11.11. 13:57:42

@taga20:

Először is szembe kellene nézni a hibáinkkal. Elhagyni a szenvedő magyarkodást, bevallani, hogy pl. Trianon az elhibázott kisebbség-, külpolitika eredménye is volt.
Erről jenőke írt sokszor.
Sír vagy De genere mi szerintem jobban ki tudja bontani neked.

taga20 2018.11.11. 13:58:49

@6.Lenin: neked ez a mániád, hogy mindenkibe beleköcc hülyegyerek?

2018.11.11. 14:03:43

@6.Lenin:

Meddig fogod még gereblyézni a vizet?
Ha nem tetszik görgesd át, aztán csókolom.

Helga Beauty Salon. 2018.11.11. 14:10:09

@taga20: :" azé miért van az, hogy vannak olyan népek, akik tanultak a történelmükből (lásd pl. a németeket), és vannak olyan népek, melyek meg nem?"

Mekkora libsicsicska vagy te! Persze ez is szelektív tanulás lenne ti szarháziak ugye? Önhibáztatás a második vh. miatt, de Trianon és Tanácsköztársaságos tanulságok felvetése esetén már vonyítotok! Lófaszt nektek! A németek persze már nem is hibások (amúgy sem, mert a vétkesek már régen a föld alatt vannak) csak mi? Ja, és akkor ha ezek szerint van bűnös nép akkor én is zsidózhatok bátran ugye vagy csak magyar lehet kollektív bűnös? Megannyi érdekes kérdés! A tököm tele van veletek!

2018.11.11. 14:19:14

@taga20:

Helgácska az imént prezentálta neked, miért nincs igény a szembenézésre. Elveszne egy populista szólam, egy gumicsont, amivel hatékonyan lehet tömegeket manipulálni.

taga20 2018.11.11. 14:24:48

@Helga Beauty Salon: szija helga, mi a stájsz haver? belegázoltam a nyilasházmester lelkivilágodba? vagy elhagyott a bikád? vagy mi a kurvaanyád van veled?

morpho 2018.11.11. 14:35:44

@paraszthajszal: "önnek pedig kívánok ilyen orális szexet, innentől kezdve egész életében"

Te nem láttad a darabot, csak hazudozol! A darabban nincs orális szex, csak látványosan imitálják. Erre az imitációra rá is játszanak. Amikor Alföldi ezt mondta, arra gondolt, hogy mivel a darabban NINCS ORÁLIS SZEX, ezért a semmit kívánta a buta nönek egész életére! A nő egyébként szintén nem látta a darabot. Te összevissza hazudozol pubi!!!

Helga Beauty Salon. 2018.11.11. 14:50:07

@Ms.Cunnesburry: "Helgácska az imént prezentálta neked, miért nincs igény a szembenézésre. "

Mivel nézzek szembe agyhalott? Később születtem, nem tettem semmit, sőt az őseim sem akik abban a korban éltek. Úgyhogy a te fogalmaid szerint ez tárgytalan. De mivel tanultam történelmet és ismerem az ország tragédiáit, tudom, hogy minden korban volt nekünk egy változó összetételű, de stabil áruló csoportunk, ahogy most is van, ezért a mostaniakkal kell szembenézni és kemény kézzel helyretenni őket. Én a magam szerény eszközeivel ezt csinálom.

paraszthajszal 2018.11.11. 14:50:51

@morpho: „Te nem láttad a darabot, csak hazudozol”

Hazudozik az öreganyád térde kalácsa, te nem tudsz szöveget értelmezni.

Én egy szóval nem mondtam, hogy EZT a darabot láttam tőle; és azt se mondtam, hogy a darabban igazi (= nem imitált) orális szex van.

Viszont egy 12 éves gyereknek az orális szex imitációja sem való, és a Nemzeti Színház igazgatójától soha semmilyen körülmények között nem tartok megengedhetőnek egy ilyen bunkó, megalázó, pökhendi választ, hát még, ha az interjút készítő személy egy hölgy!

Azzal, hogy hivatalos, igazgatói minőségében válaszolt így erre a kérdésre, a Nemzeti Színház méltóságát, tekintélyét rombolta le (a sajátja mellett).

Helga Beauty Salon. 2018.11.11. 14:58:20

@morpho: "Te nem láttad a darabot, csak hazudozol! A darabban nincs orális szex, csak látványosan imitálják. "

Akkor egy adott darabban játszó színészek sem halnak meg igazából? Jééééé!
Na jó, csak vicceltem, rá akartam mutatni hogy te vagy a blog vitathatatlanul legnagyobb hülyéje az ehhez hasonló bugyuta magyarázataiddal. Leesett, vagy részletezzem még? :D

taga20 2018.11.11. 15:01:11

@paraszthajszal: ezt írtad szardarab!

"Én láttam Alföldi rendezést, nekem nem tetszett, de ez ízlés kérdése."

morpho 2018.11.11. 15:07:36

@paraszthajszal: Ha láttad volna tudnád, hogy megnézheti egy 12 éves. Kicsit le vagy maradva pubi! 12 évesen a valódi orális szex már sokaknál napirenden van, sőt! A válasz pedig hiperintelligens volt egy ilyen ostoba bunkó kérdésre! Te voltál már egyáltalán színházban, amikor nem az iskola vitt el a Bánk bánra? Abban meg gyilkosság van! Ez felháborító! Remélem kint van ott is a karika!
Madách meg kéjnőkről ír ebben a jelenetben. Ez a kurva szinonímája! Tudod azok mit szoktak csinálni? Ezt a könyvet be kell tiltani! Nézzük a Piroska és a farkast! Gyilkosság nekrofilia, horror! Hófehérke? Hamupipőke? Egyszer majd megrendezik úgy, hogy az irígy nővérek levágnak a lábukból, hogy beférjen a cipőbe és te kész leszel!

morpho 2018.11.11. 15:10:19

@Helga Beauty Salon: A darabban az imitációt játszák el, nem az orális szexet imitálják. Te sem láttad, csak buta vagy és butaságokat írsz szegénykém.

taga20 2018.11.11. 15:10:48

@Helga Beauty Salon: "hogy minden korban volt nekünk egy változó összetételű, de stabil áruló csoportunk, ahogy most is van, ezért a mostaniakkal kell szembenézni és kemény kézzel helyretenni őket. Én a magam szerény eszközeivel ezt csinálom."

akkor nesze hazaáruló geci és fogadd meg a kövérevtárs tanácsát! ha nincs köteled, akkor adok köcsön!

morpho 2018.11.11. 15:12:24

@taga20: Majd mindjárt azt hazudja, hogy egy másikat látott. De hazudik, nem látott ez semmit. A darab amúgy folyamatosan telt házzal ment, most meg lasszóval fogják a zembereket a Nemzetibe...

paraszthajszal 2018.11.11. 15:14:29

@taga20: „ez a fityeszdroid, egy rezsiszilárdba oltott kósalala mészaroslölövel megbolondítva:)

trámpra írta egy kommentelő a 444-en, de erre a nyomira is ül.”

Saját gondolatod volt már életedben, vagy csak másokat tudsz kopintani?

„ezt írtad szardarab!

»Én láttam Alföldi rendezést, nekem nem tetszett, de ez ízlés kérdése.«”

Így van, láttam Alföldi-rendezést, az István, a királyt, ami nem csak nekem nem tetszett: mno.hu/fricztamasblogja/alfoldi-a-robert-1180470

Gyanítom neked is csak az a bajod, hogy nem tudsz rendesen szöveget értelmezni, így akár fel is tehetném neked az egyik kedvenc kérdésed: „Fogyatékos vagy, te fogyatékos?”

paraszthajszal 2018.11.11. 15:15:40

@morpho: „De hazudik, nem látott ez semmit”

De, az István, a királyt – mondjuk bár ne néztem volna meg…

paraszthajszal 2018.11.11. 15:18:08

@morpho: „12 évesen a valódi orális szex már sokaknál napirenden van, sőt!”

Ja, cigányéknál a vaginális is. De a normális, magyar társadalomban ez még abban a korban nagyon korai.

taga20 2018.11.11. 15:21:34

@paraszthajszal: csak azt tudom rád mondani, mint amit a kommentelőtárs trámpra.

A NÉGER FASZA, HOZZÁD KÉPEST NEONCSŐ!

ha a saját vélemény az, amit idehánysz nap-nap után 0-24-ben, akkor inkább ne legyen olyanom!

te egyébként, nem a quercus vagy az ass blasterről, me ő ennyire retardált, mint te?!

paraszthajszal 2018.11.11. 15:26:24

@taga20: „te egyébként, nem a quercus vagy az ass blasterről”

Nem, utóbbiról azt se tudom, micsoda.

„ha a saját vélemény az, amit idehánysz nap-nap után 0-24-ben, akkor inkább ne legyen olyanom!”

Inkább másokét böfögöd fel? Hát, ha neked ez az életcélod…

„NÉGER FASZA, HOZZÁD KÉPEST NEONCSŐ!”

Rasszista!

morpho 2018.11.11. 15:28:50

@paraszthajszal: Nem cigányéknál mindenkinél. Mondom, hogy le vagy maradva! Ha meg az István a királyt láttad, mit pofázol az Ember tragédiájáról, amiben a kurvák hullákkal smárolnak? Te ennyire műveletlen bunkó vagy, vagy csak velem baszakodsz?

taga20 2018.11.11. 15:32:13

@paraszthajszal: az a baj veled ember, hogy hülye vagy, mint a segg, és neked ez se mond semmit!

paraszthajszal 2018.11.11. 15:34:31

@morpho: „Nem cigányéknál mindenkinél.”

Lehet, morphoéknál is – mifelénk nem.

„Ha meg az István a királyt láttad, mit pofázol az Ember tragédiájáról, amiben a kurvák hullákkal smárolnak? Te ennyire műveletlen bunkó vagy, vagy csak velem baszakodsz?”

Mint fent láthattad, nem a rendezői koncepciót kritizáltam, az olyan, amilyen – a Nemzeti Színház direktorától viszont az a viselkedés, az a válasz, ami Alföldi száján ott és akkor kijött, megengedhetetlen!

Ha egy alkalmazottam válaszolna így a sajtó munkatársainak vagy az ügyfélnek, úgy vágom ki azonnal, mint a macskát szarni!

morpho 2018.11.11. 15:42:47

@paraszthajszal: Akkor téged nagyon zavarhatnak a fideszes vezérkar firkászoknak adott bunkó/semmitmondó/cinikus válaszai. Ha az alkalmazottad azt mondaná neked, hogy látott téged szarni a folyosón, miközben csak a cipőfűződet kötötted be, mit mondanál neki? Ez konkrét kérdés, nem példa.

2018.11.11. 15:43:46

@Helga Beauty Salon:

Kétlem, hogy bármit is helyre akarna tenni Vezénylő Csillagod és tsai. Csupán jól működő gumicsontra van szükségük, amivel megfelelően trenítozhatják a masszát. Ezért oltják beléd a "báncsák a magyart" életérzést.
Minden szart bele lehet csomagolni - van aki megeszi- és megfelelő számú szavazót terelhetnek urnához vele.
Kb. ennyi a funkciója.
Hihetsz benne, ez a te dolgod. Viszont ne csodálkozz , ha érveid hallattán hangos nevetésre fakadnak mindazok, akik láttak már közelről történelemkönyvet.

2018.11.11. 15:48:24

@paraszthajszal:

@morpho:

Az apa volt felelőtlen, hisz a kiállítóterem bejáratánál ki volt téve a 18+ tábla. Miért akarta mindenáron bevinni a 12 éves csemetéjét?

2018.11.11. 15:52:18

@morpho:

Na, még a kiállításnál tartottam, aztán látom, már a színházról van szó. Bocs. ))

morpho 2018.11.11. 16:01:32

@Ms.Cunnesburry: Na azért! Viszont az Ember tragédiáját be kéne tiltani! Ami ott a római színben megy, az maga a fertő! Ezt egy 12 éves kezébe adni bűn!

paraszthajszal 2018.11.11. 16:07:19

@morpho: „Ha az alkalmazottad azt mondaná neked, hogy látott téged szarni a folyosón, miközben csak a cipőfűződet kötötted be, mit mondanál neki? Ez konkrét kérdés, nem példa.”

Ha privát beszélgetésben mondaná, akkor ajánlanám neki, hogy menjen el szemvizsgálatra. Ha ügyfelek előtt, akkor ennyivel nem úszná meg…

„Viszont az Ember tragédiáját be kéne tiltani!”

Betiltani nem kell – de azt a verziót, amelyikben orális szexet imitálnak, 16 éven aluliaknak nem ajánlanám.

taga20 2018.11.11. 16:13:01

@paraszthajszal: és a több ezer milliárdos lopást ajánlanád neki?

tudod, amit a gazdád a csuti geci és maffiája csinál 8 éve? ha már ilyen kényes az ízlésed!

morpho 2018.11.11. 16:44:35

@paraszthajszal: "
Ha privát beszélgetésben mondaná, akkor ajánlanám neki, hogy menjen el szemvizsgálatra. Ha ügyfelek előtt, akkor ennyivel nem úszná meg"

Na látod, ehhez képest Alföldi a semmit kívánta a nyiltan provokáló hölgynek és ezzel rámutatott, hogy nem látta a darabot csak prvokál, mert ha látta volna, nem kérdezne ilyen butaságot arról, ami nincs. Sokkal intelligensebben oldotta meg, mintha szemvizsgálatra küldte volna. Érted ám ezt te, csak hülyének nézel. Legalább is remélem, hogy így van.
A könyv sokkal keményebb mint a darab volt! Orgia közben nézik, ahogy a gladiátorok egymást mészárolják az arénában! Az orgia mond valamit, vagy magyarázzam el? Igen, szopás is van benne! Te számonkéred a rendezőn, hogy túl élethűen ábrázolta a darabot! Ez kemény liberális ámokfutás. Dugnak s színpadon. Igaz, hogy a drámában orgia van, de akkor is! Be kell tiltani a darabot, meg a könyvet! Pedig ezzel nyilt az orbánféle nemzeti színház. Szikora János se szarozott a római színnel, sőt, Alföldi volt Lucifer! De te azt se láttad, pedig adta élőben a tv. Mint az István a királyt. Nyilván azt is a tv-ben láttad, mert színházba nem jársz, az látszik. Teljesen tájékozatlan vagy a témában.

paraszthajszal 2018.11.11. 17:01:29

@morpho: „Sokkal intelligensebben oldotta meg, mintha szemvizsgálatra küldte volna”

Nem azonos a szituáció; Alföldi nem a hölgy főnöke, nincs köztük alá-fölérendeltségi viszony. Sőt, a nemzet első számú színházának vezetőjeként neki még szigorúbb magatartási sztenderdet kellene magára nézve kötelezőnek tekintenie.

„Az orgia mond valamit, vagy magyarázzam el? Igen, szopás is van benne! (…) Dugnak s színpadon!”

A színpadon nem kell mindent a lehető legnaturálisabb módon ábrázolni. Egy lucullusi lakoma kacér kéjnőkkel éppen elég – az orális szex már a közönségesség irányába megy el. Persze ez a rendezői koncepció kérdése – mint mondtam, én nem (elsősorban) ezt kritizáltam.

„Szikora János se szarozott a római színnel, sőt, Alföldi volt Lucifer! De te azt se láttad, pedig adta élőben a tv.”

De, a tévében láttam, nekem az a rendezői felfogás is túl modernkedő volt – de mint mondtam, ez ízlés kérdése (sose mondtam, hogy Szikora a kedvenc rendezőim között van.)

„Mint az István a királyt. Nyilván azt is a tv-ben láttad, mert színházba nem jársz, az látszik”

Tény, hogy azt is a tévében láttam – de színházba is járok, csak nem Alföldi-darabokra. Szerencsére még nem kötelező.

morpho 2018.11.11. 17:25:25

@paraszthajszal: Köszönöm, hogy minden kérdésben nekem adtál igazat és nyiltan kapituláltál. Gyakorlatilag minden eredeti állításodból kifaroltál! Az is kiderült, hogy nem jársz színházba, csak pofázol róla butaságokat. Az meg, hogy mi művészi és mi nem, azt nálunk sokkal okosabb emberek évszázadok óta nem tudják definiálni, úgyhogy maradjunk ennyiben. morpho kiszáll és forma1-et néz. (tudod, az a globalizáció mélypontja! kolumbiai pilóta egy brit csapatnál, német mérnökkel, japán motorszállítóval, arab befektetőkkel egy brazil pályán)

paraszthajszal 2018.11.11. 17:34:19

@morpho: „Köszönöm, hogy minden kérdésben nekem adtál igazat és nyiltan kapituláltál”

Egyetlen olyan kérdésben sem adtam neked igazat, ami az ÉN állításaimmal ellenkezett, arról már nem tehetek, ha te ködpamacsokkal hadakoztál, olyat adtál a számba, amit én nem mondtam.

„Gyakorlatilag minden eredeti állításodból kifaroltál”

Egyetlenegy állításomat sem vontam vissza – arról nem tehetek, hogy te és taga funkcionális analfabéták vagytok, nem vagytok képesek szöveget értelmezni (pl. az, hogy láttam Alföldi-rendezést miért kéne hogy azt jelentse, hogy Az ember tragédiáját láttam a Nemzetiben); ez is csak azt mutatja, hogy sajnos a közoktatás színvonala a szövegértés megtanítását tekintve màr jóval a PISA-mérések előtt is csapnivaló volt.

„Az is kiderült, hogy nem jársz színházba, csak pofázol róla butaságokat.”

Ezek szerint nem csak funkcionális, hanem tényleges analfabéta is vagy, hiszen az előbb írtam, hogy járok színházba, csak éppen nem az Alföldihez hasonló libbant, posztmodern rendezők darabjaira

„Az meg, hogy mi művészi és mi nem, azt nálunk sokkal okosabb emberek évszázadok óta nem tudják definiálni, úgyhogy maradjunk ennyiben. morpho kiszáll és forma1-et néz”

Az való neked, nem a színházi kultúra. Na csá libbantkám, jó, hogy többet nem rontod itt a levegőt!

Helga Beauty Salon. 2018.11.11. 17:45:54

Itt az Alföldit pátyolgatóknak felhívnám valamire a szíves figyelmét! Alföldi egy baloldali érzelmű homoszexuális zsidó rendező, ilyen paraméterekkel rajta kívül is rendelkeznek néhányan, viszont Alföldi mindent ezek alapján él meg, munkáiban ezek a szempontok erősen érvényesülnek és ezek miatt nem mindenkinek nyújt elementáris élményt végignézni a baromságait. Ne keverjük ebbe bele a kultúrát, futtatása főképpen a provokációi miatt történik, hogy aztán a szar rendezéseit kritizálókat lehessen nácizni, antiszemitázni, homofóbozni!

Sir Bates dö Hól 2018.11.11. 17:47:02

@paraszthajszal: "Amit írtam, abban semmi náci vagy komcsi módszer nem volt, csak egy természetes alapelv rögzítése:
„Az rendeli a nótát, aki fizeti a zenészt!”"

a telibaszott retkes kurva anyádat, azt baszd szájba, ki fizeti a zenészt?! A teljes magyar társadalom! Ócska kis tolvaj vagy. Remélem leszedik az ip-címed.

látjátok feleim szümtükkel 2018.11.11. 17:50:37

@paraszthajszal:" Nem hablatyolok össze-vissza, 70 év lemaradást egyszerűen nem lehet 8 alatt behozni. Lehet nálunk gyorsabb a GDP- meg a reálbér-növekedés, de annyival hátrébbról indultunk, hogy a nyugati szintet még évtizedekig nem érjük el. "

Nonemán! Tényleg ki fognak rúgni lázításért. Mert ha nektek nem lehet 8 év alatt behozni a 70 év lemaradását, akkor nem értem, hogy a Gyurcsánynak 6 év alatt miért kellett volna, illetve a szociknak 8 év alatt, ami nektek sem sikerült eddig?

"Amit a kormány megtehet a fiatal családok itthontartása érdekében (családi adókedvezmény, CSOK, hallgatói szerződések, FDI-bevonzás – hogy munkahelyek is legyenek stb.) azt megteszik, de a matematikával felesleges vitatkozni."

Megadta a családi kedvezményt a kádárizmuss is, adta az olcsó hitelt, adta a gyest, adta a családi pótlékot, sőt életkezdési kedvezményes ( talán kamatmentes ) hitel is 30 éves korig, oszt utána nektek volt legnagyobb szátok, hogy ne a családi pótlékért szüljön a nő, és ne abból éljenek egyes népcsoportok.

A kedvezményes - 3%-os - lakáshitelt meg a nagy rendszerváltás elején azonnal 13 %-os kamatra emelték, mert nem tudta a piac elviselni tovább a 3 %-ot. Miért gondoljátok, hogy most majd el tudja viselni hosszú távon? Főleg annak árnyékában, hogy bármikor kirúghatják a közhivatalból, vagy megszűnhet a társaság, amelyik foglakoztatja az adóságba keveredett fiatalt. Valami újat kéne már az unortodox gazdaságpolitikának kitalálni, mert amit felvonultatott a fidesz, azt már láttuk. Még a csok elődjét is, mert adtak úgynevezett szocpol kedvezményt, ami a gyerekek létszámának függvényében nőtt. De be is fuccsolt, mert az állam nem tudta a bevételeiből fizetni azt a kamatot, amennyiért neki adták a szocpolként szétosztott hitelt.
Talán a sok fűtött füves stadijony építése - a közpénz magánzsebbe lapátolása - előtt jobb lett volna támogatni azt a vállalkozói réteget, amelyik termel, és nem a fogyasztási szférába önteni az irdatlan mennyiségű uniós támogatást. Mert csak erre tudja a fidesz azt mondani, hogy Magyarország és a fidesz jobban teljesít.

Ja, és régen volt állami ösztöndíj, amit a fidesz szépen leépített, sok egyéb támogatással együtt, és most kénytelen új néven visszacsempészni. Hallgatói szerződés is volt régen is, mert az állami ösztöndíjért évekig ott kellett dolgozni, ahol az állam munkát adott.

Nem kéne etetni a népet azzal, hogy milyen fasza kormány vagyunk, mert már mindenre volt példa, csak más volt a neve. Igaz akkor nem mutogattak hátra, hogy az elmúlt nyócév a hibás, hanem csinálták a dolgukat. De volt olyan is, hogy Kádár azt mondta, amit nem termelünk meg, nem lehet megenni. Majd megtanulja ezt a fidesz is, meg te is, csak várjátok ki a végét.
T

látjátok feleim szümtükkel 2018.11.11. 17:53:55

@paraszthajszal: "az Alföldihez hasonló libbant, posztmodern rendezők darabjaira"

Jó, tudjuk a tietek meg a János vitéz, és a hasonló, régi dohos, avítt élet után vágyakozó darabja.

Sir Bates dö Hól 2018.11.11. 17:55:40

@6.Lenin: "Mellesleg nekem senki ne akarja meghatározni, hogy mit/kit olvashatok, és mikor, mennyit, hol."

én nem is akarom, a ner-cselédek akarják nekem és a gyerekeimnek meghatározni, szerinted ez korrekt?
(megjegyzem, az előbbi fejtegetésed csupán mellébeszélés volt, te is tudod, miért van erre szükség?)

látjátok feleim szümtükkel 2018.11.11. 17:58:08

@paraszthajszal: "16 éven aluliaknak nem ajánlanám."

hehehe-hahaha!

Gondolod a 16 éven aluliak nem dugnak? Lehet, hogy egyik-másik többet, mint te.

látjátok feleim szümtükkel 2018.11.11. 18:04:04

@morpho:" Viszont az Ember tragédiáját be kéne tiltani! Ami ott a római színben megy, az maga a fertő! Ezt egy 12 éves kezébe adni bűn!"

Az nem bűn, ha anya és apa a gyerek előtt szaporítja a családot? Az sem bűn, ha a pap azt mondja a 7-8 éves gyereknek, hogy a Jónást bekapta a hal? Van ebben az életben sok bűn, de a közösülést állítólag az isten találta ki, közönbös, hogy melyik, mert minden vallás hívei pont ugyan úgy szaporodnak, mint a nem vallásosak. Egyik isten sem nyilvánította bűnné, csak egyes vallások hívei. Pesze ők is csinálják, csak szégyelik talán? Ezért álszemérem amit művelsz.

morpho 2018.11.11. 18:12:12

@látjátok feleim szümtükkel: Ez nem álszemérem, hanem irónia. Olvasd csak el újra! Ne legyél már ennyire hülye!

Gandosz 2018.11.11. 18:17:12

@látjátok "feleim szümtükkel: Jó, tudjuk a tietek meg a János vitéz, és a hasonló, régi dohos, avítt élet után vágyakozó darabja."

A deviáns elmebeteg Alföldi a János vitézt is megbecstelenítette. Ki kell közösíteni, el kell űzni az országból Alföldit és azt a médiának azt a részét, amely mentegeti ezt a devianciát. Menjen elé dolgozni Alföldi pizzafutárnak.

Sir Bates dö Hól 2018.11.11. 18:19:29

@Helga Beauty Salon: hájas testvér, mit mondtak neked! terra incognita a színház! ez nem a stadion!

Sir Bates dö Hól 2018.11.11. 18:21:50

@morpho: piroska és a farkasban hol van nekrofília?...

Gandosz 2018.11.11. 18:25:44

@morpho: tehát szerinted nincs a között különbség, hogy
1. Valaki azt mondja: szopás.
2. Valaki egy képet mutat ez szopásról.
3. A színházban leszopnak valakit.

Te egy nagyon buta ember (?) vagy.

2018.11.11. 18:31:29

@Gandosz:

Baszki,te olyan hülye vagy, hogy kihívod az ÁNTSZ-t, ha valamelyik színházban a Csirkefejet játszák.

6.Lenin 2018.11.11. 18:32:35

Vicces ez a vita (is)...

Valamikor, (50-60-as évek) amikor egy filmben a férfi és a nő leültek az ágy szélére, és szép lassan kezdtek ledőlni, jött a vágás. Persze ilyenkor néma csönd a nézőtéren, és néhány félénk hang.... mi fognak csinálni....jól értesült gyerek válaszok....kefélni.

Egy mai gyereknek külön probléma, hogy mit is történhet egy nő, meg egy férfi közt az ágyban. Ma már konkrét részletességgel be kell mutatni. Otthon a Béla anyu és Laci apu, és...mind1.

Akkor, amíg műsoron volt a film sokan (telt ház) minden nap előadást megnéztek, és tájékoztatták a friss nézőket: na most fog jön, és következett a feszült néma csend.
Esetleg a nézőtéren halkan.... vedd ki a kezed a bugyimból...vagy vigyázz, mert eltöröd...

Valószínűleg mindenhol ezek teszik ki a nézők többségét, a kiéhezett célközönség.

Aki nem tudja csinálni, az .......nézi

Szerintem semmi köze a művészethez, bármilyen kulturális értékhez, erre van ma igény.
Index-en nagybetűs cím: puncit villantott xy celeb
20-30-40 éves impotens férfiak, kiéhezett nők. gyerekkorban pornón megcsömörlött fiatalok, és...és....és...

Van rá fogadóképes piac. Szerintem ennyi az egész, kár ezt is túllihegni.

Gandosz 2018.11.11. 18:56:35

@Ms.Cunnesburry: a szemetet ki kell vetnie magából egy egészséges társadalomnak;
az aberrált színházi kör sztárként ünnepelteti saját magát, ha egy újabb tabut dönt meg, miközben semmi művészi nem történt

2018.11.11. 19:53:18

@Gandosz:

Egy egészséges társadalom toleráns.

Gandosz 2018.11.11. 20:06:43

@Ms.Cunnesburry: De nem dicséri és jutalmazza a devianciát és aberrációt.

alöksz róz 2018.11.11. 20:09:34

@Ms.Cunnesburry: árnyékra vetődtél, van ilyen, megesik mindenkivel.

az a gáz, hogy nem bírod belátni, és égeted magad. ezért igazán kár volt ezt a nicket megcsinálnod.

morpho 2018.11.11. 20:16:40

@Sir Bates dö Hól: "piroska és a farkasban hol van nekrofília?" Köszönöm a kérdést, jó a kérdés, vártam a kérdést! Csak nem tőled, hanem a narancskullancsoktól! Hát a vadász kivágja a nagymamát a farkas gyomrából, ami nem lehet túl szép látvány, de akkor a nagymama közben zombivá változik nem? De vajon mit tervez vele a vadász utána? :)) Piroska még kiskorú, ezért a vadásznak csak a zombi nagymama jöhet szóba! :)) Nincs benne nekrofília, csak ha továbbgondolom, amit senki nem szokott, pedig érdemes! :))

látjátok feleim szümtükkel 2018.11.11. 20:20:12

@Gandosz:" Ki kell közösíteni, el kell űzni az országból Alföldit és azt a médiának azt a részét, amely mentegeti ezt a devianciát. Menjen elé dolgozni Alföldi pizzafutárnak..."

ja, persze. Azt meg aki a devianciát a közpénzel szemben gyakorolja, azt piadesztálra kell ültetni. El vagytok ti tévedve, és sajnos csak az látszik, más szemében a szálkát is meglátjátok, magatokéban meg a gerendát sem. Mondja a régi és bölcs magyar mondás. No vagytok ennyire magyarok?

Gandosz 2018.11.11. 20:23:54

@morpho: annyit illene tudnia egy értelmes embernek (nem rád gondolok), hogy a mesék eredetileg egyáltalán nem gyerekeknek lettek kitalálva;

kár rád több szót vesztegetnem

látjátok feleim szümtükkel 2018.11.11. 20:25:24

@morpho:

Hát én elolvastam az előzményeket is, meg az "irónádat" is, de nem láttam sehol.

morpho 2018.11.11. 20:29:46

@Gandosz: "tehát szerinted nincs a között különbség, hogy
1. Valaki azt mondja: szopás.
2. Valaki egy képet mutat ez szopásról.
3. A színházban leszopnak valakit"

Hát mélyedjünk akkor el benne. Színházban még nem szopattam, csak moziban, de gyanítom hasonló lehet. Szóval ez kétségkívül más, mint ha valaki csak úgy azt mondja, hogy szopás! Na most ha valaki képet mutat "EZ szopásrúl" (ez kicsit olyan reformkorira sikeredett, de nem rossz, a hosszú út kijavítottam) akkor érdekes a háttér, hogy mi célbúl mutat képet ez szopásrúl? Mert ezen ismeret nélkül nem válaszolható meg az kérdés! Mi van, ha egy csecsemő szopásárúl mutatnak képet? Viszont azt nem értem, hogy te miért szopatod magad folyamatosan, ilyen adottságokkal, amivel egy összehasonlító kérdést nem sikerül magyarul leírni? Az meg külön tetszik, hogy megértetted a mondanivalóm lényegét, ezért leragadtál a szopásnál. Ha kanos vagy, nézz szét a neten pubi! Most nem akarok oldalakat ajánlgatni, mert reklám lenne, de kérdezd meg anyádat hogy csecsemőként is ennyit szoptál-e egy nap?

alöksz róz 2018.11.11. 20:31:42

@látjátok feleim szümtükkel: nézd meg először a wikipedián, mit jelent az irónia
aztán olvasd el újra a hozzászólásokat, úgy, hogy már ismered a jelentését

morpho 2018.11.11. 20:31:52

@látjátok feleim szümtükkel: Pedig leírtad! "Ezért álszemérem amit művelsz" Igen az! Na megvan az irónia?

Gandosz 2018.11.11. 20:33:55

@morpho:
kár ilyen korcsokra, mint te, több szót vesztegetnem

látjátok feleim szümtükkel 2018.11.11. 20:34:42

@Gandosz:" Amikor Orbán Viktor azt mondta, hogy a tao nem közpénz, ...
TUDATOSAN HAZUDOTT, HISZEN 2011-BEN "AZ ENGEDÉLYEZŐ TÁRGYALÁSOK DOKUMENTUMAI SZERINT A BIZOTTSÁG VERSENYPIACI FŐIGAZGATÓSÁGA" RÖGZÍTETTE, HOGY A SPORTKLUBOKNAK ADOTT TAO ÁLLAMI TÁMOGATÁS. EZT ORBÁNÉK ELFOGADTÁK, ENNEK ELLENÉRE IDEHAZA MÉG ÉVEKIG PERESKEDNI KELLETT A KÖZPÉNZ JELLEG ELFOGADTATÁSÁÉRT."

Pl. ez. Ez is deviáns viselkedés egy államot vezető személytől, amikor jogász létére olyat állít, amiről maga is tudja, hogy nem igaz. Ez bezzeg nem szúrja a szemed, csak az, hogy a színpadon imitálják-csinálják a közösülést.
Persze te is szereted csinálni, csak más ne csinálja, és főleg előtted ne, meg ne is beszéljen róla. A "deviáns" művészetben meg az álszemérmet levetik, és nevén nevezik a dolgokat. Nincs tabu.

Gondolom a Magyar Eratót is eldobod, ha a kezed közelébe teszik.

látjátok feleim szümtükkel 2018.11.11. 21:01:51

@morpho: "A darabban az imitációt játszák el, nem az orális szexet imitálják. "

Én láttam a kérdéses darabot, de bevallom, már részleteiben nem mindenre emlékszek. Az idézett mondatod, viszont elkanyarodik egy olyan irányban, ahol nem látom az iróniát. Egy másik megfogalmazásodban láttam, de a vitatottban nem. Persze lehet, hogy nem látok a szemetől, csak imitálom.:D

Azért azon elgondolkodtam, hogy lehet eljátszani az imitációt.;D

látjátok feleim szümtükkel 2018.11.11. 21:04:23

@Gandosz:

Ha ez neked nem példa a deviáns viselkedésre, akkor a közpénz lenyúlása az nálunk kitüntetést érdemel. Államit.

Egyébként a jogszabályokkal való visszaélés, sőt az össze-vissza hablatyolás is deviáns. A köz zöme által elfogadott viselkedési kultúrába nem illik bele.

morpho 2018.11.11. 21:22:41

@látjátok feleim szümtükkel: "Azért azon elgondolkodtam, hogy lehet eljátszani az imitációt.;D"

A játszás=színjátszás. Így már ok? Láttál már olyan filmet, ahol a színész szándékosan úgy csinál, mintha azt csinálná, amit, de a néző számára világos, hogy csak úgy csinál mintha...?
Az irónia amúgy nem neked szólt, hanem a narancskullancsnak. Te meg komolyan vetted. Előfordul, semmi gond!

Gandosz 2018.11.11. 21:26:17

@látjátok feleim szümtükkel: "az össze-vissza hablatyolás is deviáns"
az vagy

2018.11.11. 21:29:49

@Gandosz:

Kiscsillag! Létezik olyan fogalom, hogy művészi szabadság.

"A művészi szabadság azt jelenti, hogy a művész szabadon megválaszthatja kifejezni valója tárgyát, módját, a művet nyilvánosságra hozhatja és engedélyt adhat a felhasználásra."

Aztán a közönség és kritikusok eldöntik kérnek-e belőle, vagy sem.
Amennyiben nincs vevő rá, a darab csúfosan megbukik. Normális társadalomban ez az ügymenet.

Gábris szomszéd 2018.11.11. 21:30:22

@taga20: Adjunk hálát hogy van nekünk egy bölcs vezérünk, aki Törökországban muszlim, Izraelben zsidó, Kinában kommunista, Brüsszelben Janus-arcú csúszó mászó. Nála az ilyen nem fordulhat elő hogy megsértse az illibsiket. :))

444.hu/2018/11/11/macron-kokemenyen-beolvasott-az-ot-eloben-hallgato-trumpnak-es-putyinnak-a-diadaliv-arnyekaban

2018.11.11. 21:33:26

@alöksz róz:

az öregnek írtam ma, de ide is illik:

Meddig fogod még gereblyézni a vizet?
Ha nem tetszik görgesd át, aztán csókolom.

Sir Bates dö Hól 2018.11.11. 21:35:30

@morpho: a ner-cselédnek ez normális, ezt teszik szülőföldünkkel, elpusztítják, majd meggyalázzák...

morpho 2018.11.11. 21:38:52

@Sir Bates dö Hól: Csak azt nem értem, hogy mivel nekik is ez a szülőföldjük, ezért saját magukat is pusztítják és gyalázzák! A pillanatnyi hatalom és pénz megtartása közben semmi sem számít, nincs holnap és nincs jövő, csak a jelen van és a pénz. Egyébként ez régi magyar szokás. Rengeteg történelmi példa van rá. Aztán mikor bezuhan a káosz, elkezdenek másokra mutogatni!

Gandosz 2018.11.11. 21:40:57

@Ms.Cunnesburry: nem érted te ezt. Egyszerűen fingod nincs a kérdésről, de okoskodsz és egyre nevetségesebbé teszed magad.
Tar Béla miért kapott milliárdokat szarfos filmjeire???
Goda Kriszta miért kapott több mint egymilliárdokat szarfos filmjére, amit ha a nézők finanszíroztak volna, 300 ezres jegyárnak kellett volna lennie??

2018.11.11. 21:42:48

@Gandosz:

vadász, vadász! te valóban azért jársz ide..... :D

Gábris szomszéd 2018.11.11. 21:54:08

@Sir Bates dö Hól: "A világ egyik legtanulságosabb dolga régebbi Orbán Viktor videókat nézegetni. Kevés olyan pali van, aki gyakorlatilag homlokegyenesen az ellenkezőjét teszi a hatalmon, mint amit számonkért, elvárt ellenzékben.
S Orbán szépen elmagyarázta, hogy az Ő értelmezése szerint mi a demokrácia kritériumai:
A demokrácia lényege az, hogy azok akik a hatalmat gyakorolják, azok kötelesek elszámolni és vállalni a felelősséget mindazért amit tesznek. Ma Magyarországon a kormány nem számol el, illetve nem számolt el azzal amit tesz, illetve semmiért sem vállalja a felelősséget. Formailag lehet azt mondani, hogy működnek Magyarországon demokratikus intézmények.
Mondta ezt az az Orbán, aki hatalmon egyetlen egy nyilvános vitára nem áll ki, sőt még nem az Ő érdekkörükbe tartozó médiumnak riportot sem hajlandó adni. Az ATV-ben például 2010 óta nem járt. Így nem is lehet a nyilvánosság számára elszámoltatható.
Mondta ezt az az Orbán, aki kormányra kerülése után a Médiatanács, az Ügyészség, a Számvevőszék élére egy saját pártból érkezett politikust ültetett, a Bíróságot, a Választási Bizottságot meg az Alkotmánybíróságot teletömte az Ő holdudvarukba tartozó katonákkal. És akkor még a Jegybankról nem is beszéltem. Mond Viktor így hogyan is lehet téged felelősségre vonni?
Mondta ezt az az Orbán, aki kormányra kerülése után a Médiatanács, az Ügyészség, a Számvevőszék élére egy saját pártból érkezett politikust ültetett, a Bíróságot, a Választási Bizottságot meg az Alkotmánybíróságot teletömte az Ő holdudvarukba tartozó katonákkal. És akkor még a Jegybankról nem is beszéltem. Mond Viktor így hogyan is lehet téged felelősségre vonni?
Mondhatjuk azt persze, hogy igen a politika ilyen. Ilyen Orbán Viktorok játszótere. De azon túl is vannak elvek, hogy a hatalmat megszerzi valaki. Ha pedig ezt Viktor is tudja, akkor tudatosan épített ki egy “demokrácia nélküli többpártrendszert”. Még rosszabb."

youtu.be/AsfDnHvEB0s

paraszthajszal 2018.11.12. 08:03:15

@látjátok feleim szümtükkel: „»16 éven aluliaknak nem ajánlanám.«

hehehe-hahaha!

Gondolod a 16 éven aluliak nem dugnak? Lehet, hogy egyik-másik többet, mint te.”

Sőt, cigányéknál olyan is van, hogy az asszonyka ennyi idősen már négygyermekes édesanya. Ez legyen az etalon?!

paraszthajszal 2018.11.12. 08:10:45

@Sir Bates dö Hól: „a telibaszott retkes kurva anyádat, azt baszd szájba, ki fizeti a zenészt?! A teljes magyar társadalom! Ócska kis tolvaj vagy. Remélem leszedik az ip-címed.”

Gyalázkodunk és fenyegetőzünk, lyppsykém?

Igen, a zenészt az állam fizeti, az állam mögött pedig a társadalom, a nép áll.

De a közjogi berendezésünkre már a rendszerváltás óta az igaz, amit az Alaptörvényünk B) cikkében olvashatsz: „(4) A nép a hatalmát választott képviselői útján, kivételesen közvetlenül gyakorolja.”

Ergo, a parlamenti képviselők (akik a magyar népet képviselik, és a választók akaratából kerültek oda, ahol most vannak), és az ő bizalmukat élvező kormány döntenek sok más fontos kérdés mellett erről is.

Még akkor is, ha neked ez nem tetszik!

alöksz róz 2018.11.12. 09:54:57

@Ms.Cunnesburry: "Meddig fogod még gereblyézni a vizet?
Ha nem tetszik görgesd át, aztán csókolom." - mondtam már neked, nagyon fasza tanácsokat adsz, csak kár, hogy te magad nem fogadod meg őket.

elkezdtek görcsölni egy nyilvánvaló faszságon, ami csak nektek nem esik le, hogy szarkasztikus/ironikus megjegyzés, aztán megsértődtök :D
hát görgesd tovább, ha nem tetszik vagy nem érted

vagy keresd meg a kontextust :D

alöksz róz 2018.11.12. 10:16:02

@Helga Beauty Salon: ez volt a hét poénja, mit gondolsz?
zsidózol, buzizol, komcsizol, aztán megsértődsz, ha emiatt homofóbnak, antiszemitának meg nácinak neveznek
(paródiának amúgy fasza lenne)

Sir Bates dö Hól 2018.11.12. 17:51:43

@alöksz róz: árpádvére, jövök neked eggyel...

2018.11.12. 20:51:50

@alöksz róz:

Bazmeg, sanya! Miért mindig nekem kell összeguberálnom a hiányzó kommenteket számodra?
Te akartad ezt a melót, gondolom eleget kapartál érte.

alöksz róz 2018.11.12. 22:31:24

@Ms.Cunnesburry: nem kell semmit összeguberálnod, kezdetnek elég lett volna elolvasnod végig azt a kommentet, amire válaszoltál :D

2018.11.12. 22:37:48

@alöksz róz:

mondjad gyorsan, mennyi hiányzik még a bónusszal együtt!

látjátok feleim szümtükkel 2018.11.13. 12:19:04

@paraszthajszal: "Ez legyen az etalon?!"

Miért? Ezt a természet, na jó nektek az istenetek alakította így ( ha nem tetszene neki, akkor már módosította volna, és nem kérte a ti tilalmatokat ), és talán mág mindig jobb, mintha te és nertársaid lennének az etalon.
süti beállítások módosítása