B1 blogcsalád



Olyan helyre lavírozta magát a Máltai Szeretetszolgálat hajléktalan-ügyben, ahová még senkinek sem sikerült

2018. november 03. - Mr Flynn Rider

Középre.vecsei_miklos.jpg

Politológiai közhely, hogy Orbán Viktor egyik sikere a „velünk vagy ellenünk”-stratégia: minden alkalommal jó érzékkel (és jó társadalmi kutatásokra támaszkodva)

hirdet meg olyan politikát, ami megosztja a társadalmat és feszültséget kelt az emberekben.

Ezzel mindenkit arra kényszerít, hogy mellé álljon, vagy ellene álljon ki. Magyarországon kevés olyan intézmény van, amelyiknek sikerült kijátszania ezt a politikát. Mostanában a Máltai Szeretetszolgálat próbálkozik vele.

 

Vecsei Miklóst, a Máltai Szeretetszolgálat általános alelnökét sűrűn kérdezi a sajtó a hajléktalanok helyzetével kapcsolatban, főleg a tél beálltával. A történész-szociálpolitikus ugyanis komoly szakmai háttérrel rendelkezik és jól kezeli az újságírók kérdéseit. Ám amióta a Fidesz-kormány a hajléktalanokat és a szegényeket tette meg újabb közelleneségnek (Soros, a migráncsok, a civilek, a lipsik, Gyurcsány, Brüsszel és ki tudja, még kicsoda mellé, akik mind-mind összeesküdtek a magyarság ellen és a vérünket/pénzünket/asszonyainkat/földünket/stb. kívánják), a civil szakember médiafelkérései is szaporodnak. (Lásd: InfoRádió, illetve például egy jezsuita magazin.)

A legtöbben azt várnánk, hogy egy olyan civil szervezet, amelyet komolyan súlyt

  • a civilekkel szembeni
  • a szegényekkel szembeni
  • a hajléktalanokkal szembeni
  • a menekültekkel szembeni

propaganda-hadjárat és üldöztetés, nos, az harcos, felháborodott hangnemben fogja kikérni magának a kormány valóban embertelen, rasszista bánásmódját. Még akkor is, ha a Máltaiak keresztényi alapon segítenek a bajbajutottakon, tehát elvileg azonos oldalon állnak a kormánnyal világnézeti szempontból. (Tekintsünk el attól, hogy mennyire lehet az Orbán-kormány igazi keresztény, vagy mennyire építhet kereszténydemokráciát, ha folyamatosan szít gyűlöletre, diszkriminál, hazudozik és annyit lop a közösből, amennyit csak bír.)

 

Míg a Kétfarkú Kutyapárt például lakókocsit vásárol és újít fel az elesetteknek, hogy fedél legyen a fejük felett és ne vigye el őket a rendőr csak azért, mert nincs hol lakniuk; míg a civilek, orvosok tiltakoznak az embertelen bánásmód ellen, bíróságok támadják a hajléktalanokkal szembeni törvénykezést, addig 

pont a Máltai Szeretetszolgálat vezetője nyilatkozataiban szigorú szakmai alapon védelmébe is veszi a törvényt, meg nem is.

Vecsei Miklós ugyanis képes olyan – látszólag logikátlan – érvelésre, ami több szempontot jelenít meg, egyszerre szólal meg a hajléktalanok védelmében, a kormány embertelen törvénye nevében és a város többi lakójának szempontjait is figyelembe veszi.

Vecsei nem kritizálja a törvényt. Olyanokat mond, hogy „ez egy tüneti kezelés… meglátjuk, mi lesz belőle”, későbbi interjújában egyenesen örül neki, hiszen az üldöztetésük miatt több hajléktalan kerül be így a rendszerükbe, akik kénytelenek igénybe venni a Máltaiak által működtetett szociális segítséget.

Különösen visszás ez a se hús-se hal-álláspont Vecsei 2012-es nyilatkozata után, amiben egyértelműen kiállt amellett, hogy a hajléktalanságot szociális (és nem rendőrségi) eszközökkel kellene megoldani: 

 

Egyértelmű, hogy mostanság miért nyilatkozik így a szeretetszolgálat vezetője: nem akar szembemenni a rezsimmel. Fél.

Nem akarja, hogy a Máltaiakból - mint a többi civilből, vagy menekülteket segítő szervezetből – ellenséget kreáljon magának az Orbán-rendszer. Vecsei jogosan fél: a Máltaiak ugyanis pontosan azokon segítenek keresztényi alapon, akik éppen Orbánék aktuális ellenségei (állítólag szintén keresztény alapon – abszurd, mi?).

A Máltaiak minden nyilatkozata így valóságos kötéltánccá válik: nehogy valaki őket is a migráncsimogató-hajléktalantámogató lipsik közé sorolja a szélsőjobboldalon (azaz a kormány oldalán), ugyanakkor nehogy elveszítsék a szakmai hitelességüket.

Hiszen mégiscsak arra jöttek létre, hogy az elesetteken, éhezőkön, szegényeken és hajléktalanokon segítsenek. Ja, igen: és a migránsokon.

Ezt a lehetetlen feladatot Vecsei hihetetlen fegyelemmel, már-már Ethan Hunt (Mission Impossible-filmek) szintjén oldja meg. Nyilatkozatai rámutatnak arra, hogy valamennyire mégis lehetséges az, amit a politológusok lehetetlenségnek tartanak: hogy valaki ne pozícionálja magát se Orbánékkal szemben, se velük. A Máltaiak helyzete sok szempontból hasonlít a német egyházak helyzetéhez a II. világháború idején: nem mertek felszólalni tömegesen a zsidók deportálásával szemben, hiszen ezzel szembekerültek volna Hitler rendszerével.

Kérdés az, hogy ez a se veled-se nélküled hozzáállás a Máltaiak részéről hova vezet, meddig tartható és mennyire lehet sikeres. Hiszen Orbánék egészen nyíltan építik a szélsőjobbos diktatúrát a harmadik választás megnyerése után, maguk mellé, vagy maguk ellen fordítva egyre több csoportját a társadalomnak, egyre jobban ordítva-uszítva az aktuális ellenséggel szemben. (Ez volt a cikkünk kiindulási alapja: valaki vagy velük van, vagy ellenük.) A középen maradás, az „örülünk is, meg nem is”-álláspont ebben a szélsőségesen feszített politikai térben nehezen tartható sokáig. Előbb-utóbb jönni fog egy szivatósabb kérdés, egy durvább felkérés valamelyik oldalról,vagy újságírótól és előbb-utóbb ez a látszólag komoly szakmaiságra felépített álláspont össze fog omlani. A rezsim legfőbb propagandalapja, a Magyar Idők - a Máltaiak minden igyekezete ellenére - máris marxistának és SZDSZ-esnek titulálta Vecseit is, hiszen segít az üldözötteken. (Más kérdés, hogy lehet-e valaki egyszerre marxista és SZDSZ-es? Ennek se füle, se farka. De ezt már megszokhattuk a kormány lapjától. Aki pedig képes komolyan venni a Magyar Időket, annak mindegy is, hogy valaki sorosista, marxista, vagy éppen SZDSZ-es-e. A lényeg: az ellenséget ki kell jelölni, mindig.)

Ne legyenek kétségeink: jobb érzésű emberben, aki van annyira intelligens, hogy nem ül fel az uszító propagandának (Vecsei is ilyen), az Orbán-kormány működése undort és ellenszenvet vált ki. Különösen akkor, ha a rezsim azokat veszi célba, akiken a Máltaiak segítenek.

Ilyen helyzetben egy idő után nehéz lesz szakmailag megmagyarázni, miért jó, ha megbüntetjük azokat, akik a háború elől menekülnek, vagy nincs hol aludniuk, ezért az aluljárókban húzzák meg magukat. Ráadásul, ha hihetünk a politológusoknak, Orbánék nem fognak leállni soha. Inkább robbantanak ki polgárháborút, lőnek bele a menekültekbe, vagy vetik börtönbe a rendszer ellenségeit, mintsem önként távozzanak a hatalomból. És gond nélkül áldoznak be bárkit és bármit a hatalmuk érdekében. 

Tehát hosszú távon a Máltaiak se fogják tudni megoldani, hogy függetlenek maradjanak, vagy éppen kimarajdanak ebből az idegbeteg hatalmi játszmából, amit közéletnek hívunk, jobb híjján.  

Emellett ott van még a morális dilemma is:

vajon nem kellene egy igazán keresztényi értékeket valló civil szervezetnek, amelyik a hajléktalanokat, menekülteket, szegényeket segtíti, igenis felszólalnia a hajléktalanok, menekültek, szegények vegzálása ellen?

Vajon mit szólna ahhoz a Máltaiak alapítója, hogy Csepelen hajléktalan-ellenes kommandót szervezett az önkormányzat? Vajon hogy néznek tükörbe a Máltai Szeretetszolgálatnál, minden nap látva az uszító, gyűlöletre gerjesztő, hazug propagandát méghozzá pontosan azok ellen, akiket ők maguk minden nap megsegítenek? Meddig lehet fenntartani ilyen körülmények mellett a középre nyilatkozással a függetlenség és a szakmaiság látszatát?

Mert ebben a kommuniiációban az a trükk, hogy egy darabig még a szakmaiság mögé bújva próbálja magát távol tartani a borzalomtól. De a borzalom egyre csak nőni fog. Egészen addig, amíg eljön majd a Máltaiakért is.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr8014342061

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

látjátok feleim szümtükkel 2018.11.03. 17:27:22

Egyenes út vezet a pokolba. Abba, amibe Hitler vitte a világot. Máltaikat ezt nem tudják?

Egy nagy kommunista mondta: "...a süketnél is rosszabb az, aki nem akar hallani.", és igaza van. Aki nem akarja meghallani a jajszót, az roszabb a süketnél, mert tolja azt a szekeret, amirő balgán úgy gondolja, neki arra sosem kell felülnie.

látjátok feleim szümtükkel 2018.11.03. 17:28:44

@maxval balcán bircaman:

Te ne bízd el magad, mert lehetsz még hajléktalan a gerinctelenség mellé.

Doktor Toekfey 2018.11.03. 18:07:15

A b1.blog.hu klasszikus kommunista terrorsajtóként működik.

Fenyegeti Vecseit, igyekszik elhitelteleníteni és uszít ellene, mert nem hajlandó konfrontálódni a kormánnyal.

Aki nincs velünk, az ellenünk van, b1?

Talasz 2018.11.03. 18:18:24

@maxval balcán bircaman: ... libero nem leszel...... az rajtad lesz.....

Doktor Toekfey 2018.11.03. 18:28:44

„...nemcsak az a fasiszta, aki zöld inget és nyilaskarszalagot öltött és ajkán a nemzetiszocializmus igéivel rohant, persze nem a halálba, hanem a csillagos házakba fosztogatni. De az is fasiszta, sőt, főként az a fasiszta, aki, mint szellemi bacilushordozó, a fasizmus eszméit terjesztette szóban és írásban. Nem hisszük, hogy bárkinek is bátorsága lenne Szabó Lőrincet visszacsempészni a magyar irodalomba, bár lehetséges, hogy Szabó Lőrinc, aki tegnap a Vezérért és Kolosváry-Borcsa Mihályért rajongott, majd hajlandó lenne a szabadságért és a demokráciáért rajongani. De figyelmeztetjük őt is és Önkéntes Mentősegyesületének tagjait is, hogy a szabadság és a demokrácia egyáltalán nem rajong a hivatásos rajongókért.”

rallus 2018.11.03. 18:33:23

Már nagyon aggódtam hogy nem sikerül az aluljáróban huggyozókat összefüggésbe hozni a zsidók deportálásával, de megnyugodtam...

látjátok feleim szümtükkel 2018.11.03. 18:50:19

@rallus:

B+! az aluljárókban itt-ott akadnak diplomás emberek is, akiknek volt jobb is az életük, aztán valahogy elszakadt. Vigyázz, nehogy majd egyszer érted is közdeni kelljen. No nem a fidesz kormánynak, hanem a téged is emberszámba vevő liberóknak. No, majd akkor zsidózgass, magadnak.

A háború utám nagon szegények voltunk mi is, apám két hold földből és némi alkalmi munkából tatott el 4 személyt és segítette a hadiözvegy anyját. Ennek ellenére engem azóta is kísért annak az öreg zsidó embernek a képe, akit az egyik városi ház szárazkapujába összeeszkábált, ponyvával körbekerített zugban láttam lakni.
De nehogy kétségbe ess, láttam hajléktalanokat is közelről. Ha nem tudnád ők is emberek, kinek van, kinek nincs már ép tudata. Nos, akinek nincs, az sem elzavarni kellene a közterületről, és behajtani olyan ellátási rendszerbe, amit te sem kívánsz magadnak, hanem gondnokság alá heyezni, és kényszerrel zárt intéztbe vinni, ahol gondoskodnak róla. Ehhez eddig is volt jogszabály és állami aparátus is. Mégsem alkalmazták. Aki meg ép tudatú, annak állami segítséggel munkát és lakást kéne biztosítani, olyat, amiből majd maga is ki tud jutmni egy biztosabb, jobb életkörülmény közé. Ez, amit megszavaztak nem ilyen lehetőség. Ezt tudja a máltai csapat és annak vezetője is, és teljesen jogos a poszt arról, hogy bezony ők is könnyen nagyplakátra kerülhetnek, ha ellent mernének mondani. De ez sem ismeretlen jelenség, régen megírta a költő, bűnösök közt cinkos aki néma. No, te nem vagy néma, és majd később is legyél ennyire hős, mond ki a tutit akkor is, amikor neked építenek sártat, hogy ne essen már szegény hajléktalanra az eső.

Mellesleg amennyiben nem akarsz majd hajléktalan lenni, elmehetsz csicskásnak is. Tutira lesz befogadó környezet.

rallus 2018.11.03. 19:08:37

@látjátok feleim szümtükkel:
Ha esetleg nem olvastad a cikket: " A Máltaiak helyzete sok szempontból hasonlít a német egyházak helyzetéhez a II. világháború idején: nem mertek felszólalni tömegesen a zsidók deportálásával szemben, hiszen ezzel szembekerültek volna Hitler rendszerével."
Ezzel a tetű álhumánus rizsátokkal mit akartok? Megfagyott szerencsétleneket, hogy tavasszal követelhessétek a kormánytól az adatokat? Azok az emberek, akik saját vizeletükben fekszenek az utcán, csak kényszer hatására menthetők meg saját maguktól. Miért fáj az nektek, ha megmosdatják, megnézi az orvos és nem az utcán alszik?
Amikor a tieid bezárták az OPNI-t és az utcára kerültek a gondozottak, akkor nem sírtál?

LKerekes 2018.11.03. 19:16:18

@rallus:
Hiába vársz választ. Az orbángyűlöletük minden normalitást és józanságot felülír náluk.
Én csak azt nem értem, hogy miért hiszik el, hogy a többség ugyanolyan hülye , mint ők. Pedig április 8.-án észrevehették volna.

Doktor Toekfey 2018.11.03. 19:44:28

@LKerekes:

Nem biztos. Lehet, hogy csak műveltebb nálad.

Az idézet a Népszava 1945. május 13-i számából való, Horváth Zoltán kriptokommunista szocdem újságíró fenyegeti meg benne Illyés Gyulát és rajta keresztül mindenkit, aki védelmébe meri venni Szabó Lőrincet (akit Népbíróság elé akartak állítani) vagy bárkit, akire a balos banda kimondta a kilövési utasítást. A fenti b1-blogposzt ugyanezt a logikát követi.

atomic power 1986DucaDuca 2018.11.03. 19:49:22

Neoliberális emberi jogok:

Álhumánum morál nélkül.

látjátok feleim szümtükkel 2018.11.03. 19:49:32

@LKerekes:

No már számolni sem tudtok? Mert a leadott, és számolt szavzatok nem annyi szavazót takarnak amennyi ezek összege, hanem attól jóval kevesebbet, miután egyes szavazatokat kétszer számoltak el. Ettők kezdve mi is a több?

Tudod én is azt gondoltam valaha, hogy a szocializmus az egyetlen és igaz cél, de gyorsan beláttam, hogy hályogot tett a hatalom a nép szemére, és ez a vakítás azóta sem szűnt meg. Majd ha megöregszel, akkor leesik a hályogod, és látni fogod, mennyire balga voltál, amikor nem a szemednek, hanem apropagandának hittél.

Tévedsz, ha azt gondolod, hogy a hatalommal szemben megfogalmazott kritika az gyűlölet. Gyűlölet az, amit te és társaid fogalmaznak meg azokkal szemben, akik kritizálnak, és nem tudnak hinni abban az áhítatban, ami titket áthat, azokkal szemben, akik nem birtokolják a hatalmat. Egyáltalán mit tudtok gyűlölno rajtuk? Ja, azt, hogy nem borulnak térdre imához Orbán láttán?

Mondjuk még mindig nem mondtátok meg, hogy hol a francban van már az a szociális piacgazdaság, amit Orbán és a fidesz néhány éve beígért. Ezt, hogy áruljátok el, nem gyűlöletből , hanem kíváncsiságból eredő kérés.

látjátok feleim szümtükkel 2018.11.03. 20:07:21

@rallus:

Képzeld el, én az OPNI bezárását sem tartottam helyesnek, sőt az egész gondnokság alá helyezési rendszert sem. Főleg azt, hogy ebből erősen kivonult az állam, és nem akarja képviselni a magukról gondoskodni nem tudó polgárai érdekeit.
Az nem védelem, hogy elzavarják a közterületről, majd szabálysértésért, esetleg bűncselekményért elviszik, mert ezzel csak bedugja az állam a fejétt a homokba. Az akivel szemben retorziót alkalmaznak, attól nem fog munkához, jövedelemhez, lakáshoz jutni. Ha olvasgatnál ilyen témájú írásokat, akkor talán tudnád, hogy aki megöregszik, és elszegényedik, könnyen az utcán találja magát, vagy megy csicskásnak. Gondolom nem tudod milyen a mai magyar csicskás, de azt sem tudod milyen volt a kádárizmusban, mert azt gondolod, ha te nem láttál valamit, akkor az nincs is.

Azt is képzed csak el, a kádárizmusban is volt rá eset, hogy a hajléktalannak lakást adtak, kényszerrel megfürdették, de a hajléktalan ennek ellenére az erdőben ment, és az ott épült sátorban jobban érezte magát, mint a lakásában. Csak akkor a rendőr nem vitte és nem zárta be.

Az emberi természetet lehet jogi előírásokkal korlátozni, de attól az nem fog megváltozni. Az emberi szabadságjogba pedig a szabad helyváltoztatás joga is benne van. A lakással nem rendelkezőket a közterületen tartózkodás joga pont úgy megilleti, mint a lakással rendelkezőket. Nem lehet diszkriminálni az állam polgárait ilyen alapon. Legalább is tisztességes országban nem. Úgy tűnik ti utóbbit szeretitek, lelketek rajta. Csak majd ne várjatok szánalmat, ha rátok is sor kerül egyszer. Mert ugyé az állam nem garantál semmit. Csak azt, hogy bezárja, aki jogtalanul tartózkodik közterületen.

rallus 2018.11.03. 20:59:32

@látjátok feleim szümtükkel: Remélem, hogy a lakásod ajtajába is beköltözik egy egykori mérnök és reggelre púposra szarja a küszöbödet, hiszen ehhez IS joga van és lehet, hogy galamblelkű ember, hiszen eteti a rühatkákat!

Európai téridő 2018.11.03. 21:15:19

Kedves médiamunkás, miért jó az Önnek, ha a "gyávát" addig hergeli, amíg az olyat talál mondani, amivel a "hivatalosságoknál" kiesik a pikszisből? Tipikus médiamunkási attitűd, hisz' ő elmegy a tetthelyről, a másik pedig ott marad, kitéve a "megtorlásnak".

látjátok feleim szümtükkel 2018.11.04. 07:29:15

@Európai téridő:

Ha a másiknak csak ennyi tudása, hogy nem képes egy rendes vitára ( lehet, hogy ülnek az érvek, amikre nem tud válaszolni?;D ), az nem a "médiamunkás" baja, de sajnos az egész országé. Sajnálatos módon a "gyávát" is az adófizető polgárok etetik. Most éppen te adod alá a lovat.

Doktor Toekfey 2018.11.04. 10:17:22

@látjátok feleim szümtükkel:

Vecsei nem azt tekinti feladatának, hogy vitatkozzon, hanem azt, hogy tisztességesen és hatékonyan végezze azt a munkát, aminek elkötelezte az életét. Ő nem egy politikai kliens, hanem egy katolikus teológus, szociálpolitikus, máltai lovag. Harminc éve foglakozik elesettek segítésével, gondozásával, ugyan, ki volna az ellenzéki aktivisták és az uszító sajtó skriblerei között, aki képes volna a témában vitát nyitni vele? Rossz fába vágtátok a fejszéteket, őt nem fogjátok tudni sem lekaraktergyilkolni, sem megfélemlíteni.

látjátok feleim szümtükkel 2018.11.04. 12:02:08

@Doktor Toekfey:

Nem akar itt senki lekaraktergyilkolni senkit. Te nem látod, hogy első kanyarban a rendszerről szól ez a poszt, és nem az elesetteket segítő dolgozó emberről? Nézesd meg a nyakad feletti részt, hátha találnak benne egy kis szövegértési hibát.

Helga Beauty Salon. 2018.11.04. 12:21:03

A törvény mindenkire vonatkozik! A hülye libsik megérthetnék végre! Ha a hajléktalan buzi nem engedi meg hogy segítsenek neki, ami egyrészt saját érdekében van, másrészt a közösség érdekében, akkor el kell kapni és gatyába rázni! Azért hogy ne fagyjon meg részegen az utcán és azért, hogy ne rondítsa el a közterületet a jelenlétével és az anyagcseréje termékeivel. Az élve rohadás csak a libsik szerint alapvető emberi jog.

Helga Beauty Salon. 2018.11.04. 12:26:06

@látjátok feleim szümtükkel:"Nem akar itt senki lekaraktergyilkolni senkit. Te nem látod, hogy első kanyarban a rendszerről szól ez a poszt, és nem az elesetteket segítő dolgozó emberről? "

Persze hogy látja mindenki! A libbantak magasról leszarják a hajléktalanokat és az őket ténylegesen segítőket, ez világos! Nyilvánvalóan ismét csak a rombolás, lázítás, anarchizálódás a céljuk. A liberális rosszabb mint a pestis!

Doktor Toekfey 2018.11.04. 12:51:41

@látjátok feleim szümtükkel:

Hát hogyne!

"Emellett ott van még a morális dilemma is: vajon nem kellene egy igazán keresztényi értékeket valló civil szervezetnek, amelyik a hajléktalanokat, menekülteket, szegényeket segtíti, igenis felszólalnia a hajléktalanok, menekültek, szegények vegzálása ellen?"

Még véletlenül sem akarja itt senki kikezdeni Vecsei erkölcsi hitelét, ugye?

De korábban kellene ahhoz felkelnetek! Majd akkor moralizáljon bárki is Vecsei döntései felett, amikor legalább olyan teljesítményt tud felmutatni a szociális munka terén, mint ő és a máltaiak!

taga20 2018.11.04. 13:05:13

@Helga Beauty Salon: mir-mur, kicsit vegyé má vissza, me kezded túltolni a retek lelkivilágodat itt a b1-en!

taga20 2018.11.04. 13:08:23

@Doktor Toekfey:

"De korábban kellene ahhoz felkelnetek! Majd akkor moralizáljon bárki is Vecsei döntései felett, amikor legalább olyan teljesítményt tud felmutatni a szociális munka terén, mint ő és a máltaiak!"

előtte szojá a gecinek, a gazdádnak, hogy hagyja má abba iványigáborék basztatását!

utána ugassál fityeszkutya!

Doktor Toekfey 2018.11.04. 14:04:26

@taga20:

Szerintem ezt gondold át még egyszer!

Csak nem azt akarod mondani, hogy ha a kormány konfliktusba kerül Iványival, akkor az ellenzéknek szükségszerűen bele kell szállnia Vecseibe? Mi ebben a velő? És mi köze mindehhez a elesetteknek, a betegeknek, a hajléktalanoknak stb.-nek?

Valamint: Én úgy tudom, bár nem foglalkoztatott a téma sohasem különösebben, hogy Iványi és Orbán nagy puszipajtások voltak, olyannyira, hogy Iványi keresztelte Orbán gyerekeit is, a konfliktust Iványi kezdeményezte, mivel nem értett egyet a kormány egyházpolitikájával.

Helga Beauty Salon. 2018.11.04. 14:15:12

@taga20: : mir-mur, kicsit vegyé má vissza,

Majd másolok valamit a Dörmögő Dömötörből, hogy te is fel tudd fogni! Oksa?

látjátok feleim szümtükkel 2018.11.04. 14:32:12

@Helga Beauty Salon:

Ja, gondolom ezért szoktál te is segíteni a rászorulókon egy jó nagy rúgással. Hány magadfajtát láttál ( egyáltalán láttár már ) nyomorultakon segítő szervezeteket? Vagy csak a krumplit osztogató választási programokat szokod látogatni? Persze azt se libsi osztogatta.

látjátok feleim szümtükkel 2018.11.04. 14:34:16

@Doktor Toekfey:

ja, neked is igazd van. ha mások is annyi támogatást kapnának a kormányodtól, mint a máltaiak, meg a keresztény egyházi szervezetek, akkor jogos lesz a kifogásod. Addig ne jártasd a szád, mert kihűl a gyomrod, oszt mehetsz segítségért a libsikhez.

látjátok feleim szümtükkel 2018.11.04. 14:40:45

@Doktor Toekfey: "a konfliktust Iványi kezdeményezte, mivel nem értett egyet a kormány egyházpolitikájáva"

Na de ne tessen már olyat mondani, hogy egy Iványi nem ért egyet a kormány egyházpolitikájával, hiszen te ezt nem tudhatod, mert téged nem foglakotatott a téma.;D A gerincet nem láttad Iványiban?

látjátok feleim szümtükkel 2018.11.04. 17:45:38

@Doktor Toekfey:

Nem látom. Csak egy sunnyogó, a kormányhoz dörgölődző egyházfit látok, aki próbál a vallása elveinek megfelelni, de valahogy nem teljesen sikerül neki.

midnightcoder2 2018.11.04. 19:46:08

A post elkövetőjében fel sem merül, hogy az aluljáróban maga alá hugyozás, a kukából reggelizés és az utcán megfagyás a delikvensek szempontjából sem tekinthető ideális megoldásnak.

maxvall baribaszó 2018.11.04. 20:21:26

@maxval balcán bircaman: lehet liberó nem leszel, dehogy liberó fog kelleni hamarosan a kis picsádra, az bizros

nick papagiorgo 2018.11.04. 20:26:29

A poszt írója fel sem tudja tételezni, hogy vannak olyan emberek, akik 1. máshogy gondolkodnak 2. többet tudnak egy témáról, mint ő.

Kicsiny kis világából lát valamit, és aki ennek a képnek nem felel meg, azt fikázza. Az, hogy a máltaiak esetleg többet tudnak erről az egész hajléktalan kérdésről, továbbá az, hogy ez egy évitzedek óta megoldatlan téma, és értelmes ember a "várjuk ki, meglátjuk, hátha sikerül" dolognál jobb választ nem igazán tudna adni, nem is érdekli. Nem értenek vele egyet, tehát "pusztulniuk" kell, mostantól Orbán csicskái stb. stb.

A máltaiak meg akkor is itt lesznek, amikor már Orbán sem, a poszter meg végképp nem. Javaslom ezt kissé megfontolni :)

Zsuzsi25 2018.11.04. 20:48:45

Én imádom, hogy nincsenek hajléktalanok az utcákon. Büdösek, koszosak, mocskosak, mindenhova odaszarnak hugyoznak. Most végre eltüntek.

Zsuzsi25 2018.11.04. 20:53:08

P.S: nem vagyok fideszes.

Rapai István 2018.11.04. 21:06:43

Előadást halottam Brazília Szan Szalvador nevű tartományáról, az előadó több éve él ezen a vidéken. Nehéz nekünk elképzelni Brazília méreteit- nagyon nagy ország döntően keresztények lakják. Hajléktalan nincs és hajléktalan ellátás sincs kezdte az ismertetést, itt mindenkinek van apja, anyja, testvére, keresztapja, keresztanyja, gyereke, vagy szomszédja. Ha valaki bajba kerül közvetlenül rokonaihoz, ismerőseihez fordul segítségért és segítenek neki. Elfogadhatatlan hogy a segítséget kérőnek rokonai ismerősei ne segítsenek, szégyen az elutasítás.....Miért lesz valaki hajléktalan-miért hagyja az állam hogy a deviza adós családokat az utcára tegyék a bankok állami karhatalommal....Statisztika van arról hogy 700 ezer ft ot költ az állam évente egy hajléktalanra... Megkérdeztek egy asszonyt egy tv csatorna riporterei- meghalt a férjem a gyerekeimnek adtam az eladott lakás árát és ők kidobtak az utcára---ez a mai magyar valóság.

különvélemény 2018.11.04. 21:32:04

Valaki igazat mond, a ballib agymosó mésia rögtön a torkának ugrik.
De ezt már megszokhattuk.
A ballib utálja a tényeket, csak az érzések számítanak.

Ráadásul rossz mondatokat emelt ki, mert ez a lényeg:
Index:
Szerinte „most bekerülnek hozzánk olyan hajléktalanok, akik eddig nem. Bár szerettük volna, eddig nem sikerült kimozdítani őket. Arról az utcán élő négy-ötszáz emberről beszélünk, akik első pillantásra jól beazonosíthatók."

Tehát ő azokról a megélhetési hajléktalanokról beszélt, akiknek eszük ágában sincs igénybe venni a szolgáltatásokat, mert jól megélnek az utcából.

Sir Galahad 2018.11.04. 22:05:19

Aláírom, hogy a szállók körülményei nem tökéletesek, de az utcánál jobbak: fűtenek, van ágy. Ha ezt sikerült megérteni, akkor már csak azt kell elfogadni, hogy a tisztes polgároknak is vannak jogai - például a vizelet- és székletmentes, nem büdös utcához. A kettőt úgy lehet összhangba hozni, ha a hajléktalanokat - ha kell, akkor akaratukkal szemben - a szállókra irányítják. Semmi rosszat nem látok abban, ha valaki ezt józan ésszel belátja.

déjá vu39 2018.11.04. 22:31:06

@Doktor Toekfey:
"... hogy Iványi és Orbán nagy puszipajtások voltak, olyannyira, hogy Iványi keresztelte Orbán gyerekeit is, a konfliktust Iványi kezdeményezte, mivel nem értett egyet a kormány egyházpolitikájával."

Valóban, Iványi keresztelte Orbán valamelyik gyerekét - de ettől miért puszipajtások? Az én gyerekeim is meg vannak keresztelve, de ettől még nem "puszipajtás"-om a keresztelő pap.
És ha nem értett egyet az egyházpolitikájával, akkor meg kell büntetni? Orbán Gáspár sem mindenben értett egyet az apjával, a Felház mégis pénzhez jutott...
Jó, persze tudjuk: Orbán nehezen viseli az ellentmondást. Nem én mondom, hanem Lévai Anikó.

déjá vu39 2018.11.04. 22:32:24

@különvélemény: "Megélhetési hajléktalan" -ez jó.

morph on dear 2018.11.04. 23:40:00

Engem nem zavar ha valaki hajléktalan, míg otthon a négy fal között csinálja.

MTA rendes tagja 2018.11.04. 23:45:26

A hajléktalan-mizéria újabb öngól a nemzet- és józanészellenes férgeknek. Miért nem képesek egyszer azt mondani egy normális intézkedésre, hogy igen, egyetértünk a kormánnyal, helyeseljük az új szabályozást, amely segíti a hajléktalanokat és védi a normál embereket??
Megint hiszterizálni akarják az országot egy témában, és megint önmattot adnak maguknak.

MTA rendes tagja 2018.11.04. 23:47:10

@Rapai István: mazsolázgatunk, mazsolázgatunk?

Doktor Toekfey 2018.11.05. 00:23:58

@látjátok feleim szümtükkel:

Vagy úgy van, ahogy írod vagy nem és a hiba a te készülékedben van. Én ezt tartom valószínűbbnek és Vecseit egy olyan lekötelezett embernek látom, akinek a tiédnél (és, ha kell, kimondom, az enyémnél is) magasabb erkölcsiségét nemhogy elérni, de megérteni sem vagy képes. Vecsei 2003 és 2007 között miniszteri biztos volt az MSZP-SZDSZ-kormányok idején, katolikusként, politikai előítéletek nélkül hajlandó volt együttműködni a szoclib-bandával, amíg így látta, azzal a hajléktalanok ügyét szolgálja. Ma ugyanazt teszi. Nyíltan beszél, világosan elmondja, hogy megítélése szerint a hajléktalanok bekényszerítése az ellátó rendszerbe az utcán élők javát szolgálja. Miért is kellene másként beszélnie és cselekednie, mint amit tapasztalata és józan belátása diktál?

Le Orme 2 2018.11.05. 00:49:40

"Politológiai közhely, hogy Orbán Viktor egyik sikere a „velünk vagy ellenünk”-stratégia: minden alkalommal jó érzékkel (és jó társadalmi kutatásokra támaszkodva)
hirdet meg olyan politikát, ami megosztja a társadalmat és feszültséget kelt az emberekben."

Eddig olvastam. Minek olvassam tovább, ha már ennyiből egyértelmű, hogy egy szar-fos-barom a szerző?
Minek??
Nem vagyok saját magam ellensége.

conchita wurst 2018.11.05. 01:49:06

jol teszik a lippsik hogy felnek, en mondom jobb felni, mint megijjedni

Doktor Toekfey 2018.11.05. 06:09:07

@Doktor Toekfey:

Helyesen: Vecseit egy olyan elkötelezett embernek látom

ratkógyerek 2018.11.05. 06:28:30

@Rapai István: "hajléktalan nincs"

Vannak favellák. Ez lenne a megoldás?

chrisred 2018.11.05. 06:29:13

@Sir Galahad: "Ha ezt sikerült megérteni, akkor már csak azt kell elfogadni, hogy a tisztes polgároknak is vannak jogai - például a vizelet- és székletmentes, nem büdös utcához."

És ezek a jogok miért nem léteznek az angol legénybúcsú turizmus esetén? Ők összehányhatják a közterületeket?

Viszlát és kösz a halakat 2018.11.05. 06:58:11

Folytassátok. Lehet még a mainál is kevesebb támogatója a "progresszív európai demokrata" pártjaitoknak.

Viszlát és kösz a halakat 2018.11.05. 07:05:45

@chrisred: Én mondjuk ritkán szoktam az aluljárókban vagy villamoson kerülgetni a saját pisájában alvó részeg angol turistákat, valamint a részeg turista jelentős adóbevételt generál. De persze nyilván jó ötletnek tünhet elkezdeni összemosni Gizikét a gőzekével ha jobbat nem tud kitalálni az elkötelezett propagandista.

Exploiter 2018.11.05. 07:23:22

A következő választásokon tessék kampányolni majd: visszahozzuk a hajléktalanokat az utcára.
Biztos hoz majd egy rakás új támogatót, hátha sikerül kormányt váltani vele.

flydomi 2018.11.05. 07:27:06

-Tekintsünk el attól, hogy mennyire lehet az Orbán-kormány igazi keresztény, vagy mennyire építhet kereszténydemokráciát, ha folyamatosan szít gyűlöletre, diszkriminál, hazudozik és annyit lop a közösből, amennyit csak bír.)

A popsik mar csak ilyenek.

Csató 2018.11.05. 07:30:02

A fidesznek van 3-4 millió szavazója.
A templomokba max. pár száz ezer ember jár.
A fidesz ad Erzsébet utalványt,a Jézuska nem.
Szóval meg van az oka, miért kussoljon az összes tsz-pap.

invalid user name 2018.11.05. 07:59:36

minap zugligetből lefele jövet találtam egy gerincet a szarvas gábor úton, talán épp vecsei veszítette el....?

Fülig José 2018.11.05. 08:13:49

@különvélemény: neked ugye kioperálták az agyad? Vagy így születtél? “ megélhetési hajléktalan..” mínusz 5, deák tér, pár forintért. Tudod, a hozzád hasonló idiótákat kiterelném pár napra, mondjuk januárban, megélhetési hajléktalankodni. A fideSSel sajnos nem az a legnagyobb baj, hogy mindent ellop. Hanem hogy az ilyen idiótákkal elhitették, hogy van eszük és hozzáugathatnak minden témához. Hát debilis barátom, csak tessék..

Minden ballib bérretteg 2018.11.05. 08:26:52

Szerencsére vannak még igazi civilek, akik nem Soros és a gyűlöletkeltő ellenzék hírhamisító kottájából játszik.

A rendelet hasznos, és ezt a Budapestiek elsöprő többsége is tudja.
A ballib balfaszok bekaphatják.

Minden ballib bérretteg 2018.11.05. 08:29:23

@Le Orme 2:

A B1 blog soha nem ír semmiben igazat.

Miért pont most kezdené. A Fülig José, taga20 meg a többi ballib agyhalott napi uszítását végzik csupán.
Nem tétel.

Fülig José 2018.11.05. 08:47:38

@Minden ballib bérretteg: te mégis minden nap itt recskázol idióta. Minek olvasol hazugságot? Gyakorlod a nyelvtant? FideSSpatkány...

Nagyorrú Barbi 2018.11.05. 08:49:39

"Egyértelmű, hogy mostanság miért nyilatkozik így a szeretetszolgálat vezetője: nem akar szembemenni a rezsimmel. Fél." Sőt retteg! Kedves Fing Rájder! Megint nagyot akartál írni. Nem jött be. Egyébként én hagynám ezt a tetvedék társaságot a mínusz tízegynéhány fokban az utca sarkán, fagyjon meg a saját hugyában. Ha a kormány nem törődne velük, akkor meg abba próbálnátok belekötni.

Sütemény1975 2018.11.05. 08:51:52

ez a viccblog egyre kevésbé vicces. szedjétek össze magatokat komcsikáim, már lassan röhögni se lehet rajtatok. másra meg nem vagytok jó

Fülig José 2018.11.05. 08:53:52

@Nagyorrú Barbi: szépvolt kampósorr, megmutattad az intelligens fideSS-szavazót, grat. Sebaj tóbi, a nácik mindig akasztófán végzik, csak ott se ejtsd ki a szábdól a csúti faszát...

ratkógyerek 2018.11.05. 09:53:45

Hihetetlenül gusztustalan iromány ez a blog. Egy szakember korrekt nyilatkozatába belemagyarázni mindenféle, politikushoz illő taktikázást, se hús, se hal álláspontnak minősíteni a mostani reakcióját ( amely szerintem egybevág a 2012-es interjújával). Vecsei semmi mást nem tesz, mint végzi a munkáját, a hivatását, és nem hajlandó konfrontálódni.

szekertabor · provo.blog.hu 2018.11.05. 09:56:26

A Máltai Szeretetszolgálat a hajléktalan ellátással legrégebben foglalkozó professzionális egyesületek egyike. A vezetője nyilván képtelen szakmai alapon hozzászólni a törvényhez, amennyiben a véleménye nem a B1 hőbörgését és politikai közhelyeit tükrözi.

cavalry 2018.11.05. 09:58:12

A hajléktalanság viszonylag kis ráfordításokkal megoldható probléma. De vannak olyan részletei amit a hajláktalan együttműködése nélkül nehéz rendezni, ezért több fokozatú megoldást kell megalkotni. Raktár konténerekből lehet szállásokat készíteni és azokat melegvízzel fűteni, az étkezést a csökkent értékű élelmiszerekkel biztosítani és a munkaképeseknek felemelkedési lehetőséget biztosítani sokféle munkában való részvétellel - megengedő módon és ösztönzéssel. Az alkohol szenvedélybetegeknek lehet enyhíteni a függőségét akár ingyenen olcsó italokkal, majd támogatni a szenvedély visszaszorítását elvonó kúrákkal. Aki már nem kezelhető normális szinten azt is el lehet látni emberi módon. A lakóterületekről viszont tényleg ki kell őket vonni, de csak a fentiek mellett. Ha nincs erre szándék akkor elfajul a dolog és az embertelenség vádja ellen nincs mentség.

rostás 2018.11.05. 10:05:04

Ez az írás csak a szokásos, számonkérő, gyalázkodó, kicsit fenyegető libsi vélemény, ha valaki valamit nem úgy gondol mint ők. Majd ők megmondják, hogy miről mit kell gondolni. Még ha egy olyan szervezetről van is szó, akinek aztán bőven van szakmai tapasztalat az adott kérdésben. A szakmaiság nem számít, csak az a kifordított, beteg liberális kinyilatkoztatásuk és főleg miért nem elég kormányellenes :) Külön szeretm, amikor olyanok tesznek kinyilatkoztatást, hogy hogyan kéne egy kereszténynek gondolkodnia és viselkednie, akik: a) egyáltalán nem, vagy nem gyakorló keresztények; b) ha rajtuk múlna már rég betiltották volna a kereszténységet :) Gyűlölködő kis senkik.

$pi$ 2018.11.05. 10:09:44

@rostás: "kereszténynek gondolkodnia és viselkednie, akik: a) egyáltalán nem, vagy nem gyakorló keresztények; b) ha rajtuk múlna már rég betiltották volna a kereszténységet :) Gyűlölködő kis senkik."

A keresztények nagy része a) olyan embereknek akarják megmondani hogyan viselkedkedjenek, akik nem keresztények és b) szerintük a legszörnyűbb bűn, amit nem lehet megbocsájtani az, ha valaki nem hisz. Azaz legszívesebben kötelezővé tennék a kereszténységet.

n3spr3ss0 2018.11.05. 10:48:39

A hazai hajléktalanság megoldásának megkisérlésére nincs pénz, de a külföldiek sok milliárdos támogatására igen. Na ez a hazaárulás, mikor pénzért vesznek magyarokat, magyarságot, hisz egy jó részük még köszönni sem tud magyarul.

Helga Beauty Salon. 2018.11.05. 11:19:37

@látjátok feleim szümtükkel: "Ja, gondolom ezért szoktál te is segíteni a rászorulókon egy jó nagy rúgással. "

Azért gondolod ezt, mert debil vagy ugye???????
A belerúgás képletes, de ha elküldik, viszik a közterületről és beteszik egy szállásra, ahol a helye van, akkor bele kell rúgni, ha visszamegy az utcára. A csövesek nagy része mentálisan nincs abban az állapotban hogy döntsön, helyettük kell ezt megtenni a saját és a közösség érdekében. Egy magát összepiszkító, alkoholista, messziről bűzlő humanoid ne csináljon azért azt amit akar, némelyikre még az állat szó sem jó, mert ekkora mocsokban normális állat sem él.

Fülig José 2018.11.05. 11:20:50

@$pi$: +1: most amúgy is divat “kereszténynek” lenni, megaszonta a vezír is... de attól tartok a többség csak a gyűlöletét palástolja ezzel...ld: feljebb

Helga Beauty Salon. 2018.11.05. 11:26:34

@n3spr3ss0: "A hazai hajléktalanság megoldásának megkisérlésére nincs pénz, "

Te mégis miről ugatsz? Van pénz, rájuk is költik, vannak szállások, ételosztások. Most elkezdték végre eltakarítani azokat a hajléktalanokat, akik nem hajlandóak felhagyni az állati életmódjukkal,. Az, hogy eddig nem volt megoldva, az a libsiknek köszönhető, akik egyből telehisztizték a világot emberi jogokat emlegetve, aztán minden maradt a régibe.

Helga Beauty Salon. 2018.11.05. 11:33:18

@Fülig José: "most amúgy is divat “kereszténynek” lenni, megaszonta a vezír is... de attól tartok a többség csak a gyűlöletét palástolja ezzel...ld: feljebb"

:D Nem tudom mi van feljebb, nem is érdekel, de én pl. nem divatból vagyok keresztény, nem a vezír hatására, valamint nem palástolom a gyűlöletemet a libsik ránt!
Felejtsétek már el ezt a "megdobtok kővel és kenyeret dobok vissza" tévhitet, mert voltak keresztes lovagok, akik fejbebaszták buzogánnyal a pogányokat akik nem fértek a bőrükbe és én inkább ővelük azonosulok!

slamovics bea 2018.11.05. 11:41:38

@látjátok feleim szümtükkel: A gondnokság alá helyezés ideje alatt hol lakjon? Milyen zárt intézményre gondolsz?

n3spr3ss0 2018.11.05. 11:43:49

@Helga Beauty Salon: Beteg vagy, a kormány nem hogy ételt osztana, hanem még tiltja is. Fasiszta bagázs vagytok.

Attilajukkaja 2018.11.05. 11:50:41

A Máltaiak már az állítólagos rendszerváltás előtt is sokat tettek az elesettekért. Minden tiszteletem az övék, de valóban becsicskulnak, ha úgy hozza a helyzet. Ahogy a többi "történelmi" egyház is teszi. A vezetőik nem is élnek holmi aszkéta életmódot!!!!

Attilajukkaja 2018.11.05. 11:53:08

@morph on dear:
"Engem nem zavar ha valaki hajléktalan, míg otthon a négy fal között csinálja."
:o)))) Ez jó!

morph on dear 2018.11.05. 12:04:53

@$pi$: oszt mágikusan az ilyen ateisták csak valahogy a keresztény, ill. keresztény alapú országokban szeretnek lenni, mert a nettó ateista országok, mint a Szovjetúnió vagy Észak-Korea, valahogy szarok. A más vallásúakban meg még le is fejezik őket. Szóval én ezen nem rugóznék a helyedben.

Helga Beauty Salon. 2018.11.05. 12:05:55

@n3spr3ss0: " Fasiszta bagázs vagytok."

Na elérkeztünk a libsi ótvar fasisztázó rövidrezáráshoz.
Tudod faszfej valamilyen szinten igazad is van ez egyszer, mert nagy vonalakban egyetértek az elvekkel. Ide tényleg fasiszta módszerek kellenének, letörni, szétzúzni ezt a mostani önmagát liberálisnak mondó, de alapjában anarchista tébolyt! Ha nem tesszük, akkor felbomlik a legalapvetőbb rend is amit az Európában évszázadok alatt kialakult!

Fülig José 2018.11.05. 12:06:39

@Helga Beauty Salon: na, eccsém, ezt hívják “fideSSre szabott” kereszténységnek, erről beszélek. Pont annyi köze van hozzá mint neked az értelemhez, ami -lássuk be- nem túl sok...

Helga Beauty Salon. 2018.11.05. 12:09:51

@Attilajukkaja: A máltaiak nem egyház, valamint az egyházi vezetők nem fogadtak szegénységet csaxólok. Persze nem szoktál a logika bajnoka lenni, nem idegen tőled hogy értelmetlenségeket írj, kár is ezt neked jelezni, úgysem érted, csak hátha! :D

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.11.05. 12:20:38

@Helga Beauty Salon: Aztán ki lesz a következő ellenség ha a libsik nem lesznek ,fidiótám?

Tenkes Kapitánya 2018.11.05. 12:21:33

Az ellenzéki oldal annyira sötét, hogy megint az emberek 99,99%-ával szemben politizál, hiszterizál. Kampányoljanak csak az aluljáróban szarás jogáért, kitűnő kampányüzenet az újabb Fidesz kétharmadhoz. Egy épkézláb javaslatuk nem volt 8 és fél év alatt.

$pi$ 2018.11.05. 12:33:05

@morph on dear: "oszt mágikusan az ilyen ateisták csak valahogy a keresztény, ill. keresztény alapú országokban szeretnek lenni, mert a nettó ateista országok, mint a Szovjetúnió vagy Észak-Korea, valahogy szarok."

Azok az országok, ahol ráerőltetik a lakosságra az ateizmust nyilván sz.rok, mint ahogyan azok is, ahol valamilyen vallást erőltetnek az emberekre. Nem az ateizmustól sz.r észak koreában élni, hanem azért, mert embertelen elnyomásra épül.

Tenkes Kapitánya 2018.11.05. 12:49:29

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: nincs ellenség ma sem. Ezt csak az ellenzéki szennymédia mantrázza.

ZX 2018.11.05. 12:50:36

@Tenkes Kapitánya: Nem, én azért kampányolok, hogy a Parlament épületének tövébe szarjanak. Kint is szarkupac bent is, fel sem tűnik senkinek.

hümhüm 2018.11.05. 13:07:21

@Mr.Flynn Rider: "egy olyan civil szervezet, amelyet komolyan súlyt"

Jaajjj. Tanulj meg helyesen írni!
"....komolyan sújt..." ez a helyes alak.
Hidd el, aki ilyen primitív helyesírási hibát ejt, azt nem tudják komolyan venni értelmes és tanult olvasók.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.11.05. 13:21:28

@Tenkes Kapitánya: Dehogy nincs.Hiszen állandóan ezt szajkózzátok!

konrada 2018.11.05. 13:22:17

@Fülig José:
...azért annak van egy különleges bája, amikor egy provokátor az egyik oldal hülyéinek a stílusában, szarkasztikus humorral akarja azokat úgy kompletten lehülyézni, és mégis mindig a saját oldala hülyéit találja meg...;))

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.11.05. 13:27:32

@konrada: Amiköor írsz az ellenzékről és az jobban illik a fideszre?

konrada 2018.11.05. 13:32:12

...tulajdonképpen - ha nem unnám már annyira Tarlóst - én örülnék, ha az ellenzéki össz-budapesti jelölt a B1-blog "ellenzéki" megmondó-emberei kottája alapján kampányolna, és azzal állna ki, ha megválasztják, úgy Budapesten megtiltaná a hajléktalanok ilyesfajta kriminalizálását, és az ő döntésükre bízná, hol akarnak tartozkodni...

...de én már unom Tarlóst, és qrvára nem volna jó, ha emiatt bőven 2/3-dal nyerne...

konrada 2018.11.05. 13:43:19

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:
...talán keresd vissza az előzmény beírását, aztán majd utána beszélgethetünk erről is.

...mert egyébként tényleg jól csinálja az ő előzménye a provokációt, de a szarkazmushoz szükséges túltolás miatt értelmes embernek egyből kilóg a lóláb.

...s az a tapasztalatom: a kifigurázott oldal legelvetemültebb hülyéinek is lejön az, hogy az ő beírásai őket akarja kifigurázni, ezért inkább nem írnak be rá semmit...

...így általában csak azoktól kap választ, akiknél olyan vastag a harci köd, hogy csak a szavakat képes tőle elolvasni, de nem képes értelmezni azok valódi tartalmát, így csak úgy képesek rá reagálni, ami még egy kocsmában is a legretardáltabbak szókincsére elég...

konrada 2018.11.05. 13:45:02

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:
...nyalásban te vagy a szakértő, erre inkább te válaszolj...

konrada 2018.11.05. 13:47:00

@hümhüm:
...és mi van akkor, ha ő a súlyról akart írni??? He?
;))

Attilajukkaja 2018.11.05. 13:50:24

@morph on dear:
"Engem nem zavar ha valaki hajléktalan, míg otthon a négy fal között csinálja."
:o)))) Ez jó!

br17 2018.11.05. 13:52:02

@LKerekes: Ami azt illeti, az a többség 2 559 192 volt, a szavazásra jogosultak száma pedig 8 312 264 fő....

Attilajukkaja 2018.11.05. 13:53:32

@Helga Beauty Salon: @morph on dear:
"Engem nem zavar ha valaki hajléktalan, míg otthon a négy fal között csinálja."
:o)))) Ez jó!

Attilajukkaja 2018.11.05. 13:59:11

@Helga Beauty Salon:
"A máltaiak nem egyház"
Én úgy tudom, hogy a katolikus egyház kötelékébe tartozó szeretetszolgálat.

"az egyházi vezetők nem fogadtak szegénységet csaxólok."
Többre nem telik, csak csaxolókra?

"nem szoktál a logika bajnoka lenni, nem idegen tőled hogy értelmetlenségeket írj"
Na jól megvédted a csicska, benyali egyházvezetőket! Gratulálok!! :o)))))

BéLóg 2018.11.05. 14:28:30

Fél. Ja. Sőt, RETTEG. Itt a vég. Konyec.
Eszedbe sem jut b+ hogy talán igaza van, pláne mivel nem kis mértékben több esze van, mint neked.

Attilajukkaja 2018.11.05. 14:42:07

@ZX:
"én azért kampányolok, hogy a Parlament épületének tövébe szarjanak. Kint is szarkupac bent is, fel sem tűnik senkinek."
Milyen igaz! :o))))))

hümhüm 2018.11.05. 15:19:28

@konrada: ".és mi van akkor, ha ő a súlyról akart írni??? He?"
Ne marháskodj. Olvasd el a posztban az inkriminált mondatot,és akkor nem kérdezel ilyet.

konrada 2018.11.05. 15:20:48

@hümhüm:

...ha tilos, akkor természetesen nem marháskodom!;)

konrada 2018.11.05. 15:23:08

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:
...én mondjuk tőled olvastam ezt a nyalás-fikszációt...;)

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.11.05. 15:23:51

@hümhüm: Én is csak 4.-gyess voltam hejesírásból.
Én sem tudok mindent.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.11.05. 15:27:44

@konrada: Nekem ez olyan,mintha a sajátjaidat szidnád.
De lehet én értem félre.:))

conchita wurst 2018.11.05. 15:44:49

@br17: segitek, rosszak a szamaid

Helga Beauty Salon. 2018.11.05. 15:53:01

@Fülig José: " Pont annyi köze van hozzá mint neked az értelemhez, ami -lássuk be- nem túl sok..."

Hozzászólásaid alapján te köszönőviszonyban sem vagy az értelemmel, úgyhogy ez a véleményed nem mérvadó.

Attilajukkaja 2018.11.05. 16:25:36

@Helga Beauty Salon:
"te köszönőviszonyban sem vagy az értelemmel, úgyhogy ez a véleményed nem mérvadó"
Az a baj a hozzászólásaiddal, hogy nem a témára válaszolsz, hanem rosszindulatú személyeskedésekkel, karakterrombolással próbálod elterelni a szót a valódi kérdésekről.
És azt hiszed, hogy ez majd működik. Pedig nem.

Minden ballib bérretteg 2018.11.05. 17:16:43

@BéLóg:

Korrekt cikk.

Ritkaság számba megy.

Minden ballib bérretteg 2018.11.05. 17:18:36

@Attilajukkaja:

Ezen sokat röhögtem..
A Fülig José karakterét amint rombolják, meghogy személyeskednek vele..

Ennek a ballib balfasznak soha nem volt semmi mondanivalója a személyeskedésen túl, és agya se hozzá. Igaz a többi agyatlan ballib se sokkal jobb, de ő a legalja.

várom a levelet 2018.11.05. 17:45:22

@Minden ballib bérretteg: á,a török szultánrezsiszili felülmúl mindenkit.bocsánat,alul.

Helga Beauty Salon. 2018.11.05. 17:55:53

@Attilajukkaja: "Az a baj a hozzászólásaiddal, hogy nem a témára válaszolsz, hanem rosszindulatú személyeskedésekkel, karakterrombolással próbálod elterelni a szót a valódi kérdésekről. "

Azabaj bazmeg meg ezabaj! Annyira hülyén adod elő a korrektet, hogy az már röhej!
Egy személyeskedésre mit írjak te szerencsétlen, mondd már el? Karaktert meg nem én rombolok, megteszi azt önmagának, ahogy te is! Játsszátok a hülyét, egy egyszerű tőmondatot is direkt félreértetek , csak hogy ne kelljen elismerni valamit, aztán még ti panaszkodtok?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.11.05. 18:19:15

@Helga Beauty Salon: "Annyira hülyén adod elő"

Egyetértek. Próbál kulturált hangon beszélni egy fideSSfasszopóval. Egyszerűen meg kellett volna mondania neked, hogy egy geci hazaáruló troll vagy.

élhetetlen 2018.11.05. 19:49:45

@midnightcoder2: „post elkövetőjében fel sem merül, hogy…” Benned fel sem merül. hogy azoknak az embereknek ellátás, és kezelés kellene, nem bírósági eljárás?

élhetetlen 2018.11.05. 19:56:58

@MTA rendes tagja: „amely segíti a hajléktalanokat és védi a normál embereket??”. Vegyél egy értelmező szótárt, és nézd meg, mi a különbség a segíti, és a bünteti kifejezés között, ha ezt eddig nem tudtad.

midnightcoder2 2018.11.05. 20:01:32

@élhetetlen: Azoknak az embereknek az kell, hogy bekényszerítsék őket a szállásra ahol nem fagynak meg. Az aluljáróban lakó hajléktalan csak a társaság legalja, az ezzel foglalkozó szervezetek szerint van kis hazánkban olyan 9000 hajléktalan, ehhez képest az aluljárókban, villamosokon lakik pár száz. Ha mind a 9000 ott lenne, akkor elég furán nézne ki Budapest. Ami azt jelenti, hogy a probléma az átlagos hajléktalannak a jelenlegi infrastruktúra mellett is megoldható, de van egy kisebbség aki valamiért nem hajlandó bemenni a szállásra önként - Pl. mert alkesz. Ezeket tudja a rendőrség meggyőzni hogy mégiscsak menjen be, és ne az aluljárókat és a villamosokat illatosítsa.

élhetetlen 2018.11.05. 20:14:30

@midnightcoder2: Nem érted ugye? „Ezeket tudja a rendőrség meggyőzni hogy mégiscsak menjen be, és ne az aluljárókat és a villamosokat illatosítsa.„. Ezeket az embereket, akik ennyire lecsúsztak, nem érdemes bevinni egy húsz ágyas szobába, mert ott legfeljebb az ágyba szarik, és meglincselik. Felfogod, hogy a mentálisan sérült embereket nem ide-oda, szállóra, börtönbe bevinni kéne, hanem kezelni elviselhető körülmények között? Ja, hogy pont erre nincs pénz?

élhetetlen 2018.11.05. 20:56:59

@cavalry: Kb. ennyi kéne. Én is sokszor leírtam ugyanezt. De, ahogy látod, a kormánytól ennyi telik, több is telne, de csak ennyit akar, és itt van egy rakás kommentelő, akiknek nem számít, hova tűnnek, csak tűnjenek el, és a másik agyament részleg, akik csak annyit fognak fel, hogy a fedél nélküliek mellett kiállók az utcán szarást védik. Mert pár ezer ember ellátására nincs pénz, és főleg ne az ő adójából. Hogy egyébként mire megy az adója, az nem számít, csak ne az nála elesettebbekre. Ijesztő.

cavalry 2018.11.05. 21:06:54

@élhetetlen: Részleteiben is értelmezhető megoldásaim vannak amelyek nem a hajkéltaklanokra készülnek hanem mindekinek. Pld az éves fatüzelés kb 2 millió családot érint és ez összesen kb 4-5 millió embert éerint . Van aki csak kiegészítőként használja, de ha gáz ára továbbra is felfelé megy (ez várható) akkor a létszám nőni fog. A megoldás egy teljesne új típusú kályha/kandalló6kazán/központi fűtési rendszer kémén yis új, de 70%-al gazdaságosabb. A fa termelésére is folyik egy kísérlet 1000 db fával és sikeres. kb 300 db fa (évi 50 db 300 kg-os) telepítése és folyamatos évi kivágása biztosíthatja 64 évig a tüzelőt, évi 10000 Ft költséggel. A hajléktalan ilyen irányú munkája pár óra ha közösségi munkával járul hozzá a saját fűtéséhez. ezek a dolgok (most nem tudom részletezni) szabadalmak lesznek egy éven belül. A konténert sokkal kevesebb fával lehet fűteni mint egy házat, 3 - 4 köbméter bőven elég ezzel a kályhával, de akkor már szaunázhat is kb. 3 naponta kell befűteni olyan hőtároló rendszere van Az ablakot is kinyithatja akkor is meleg lesz (kiopróbálta -5 ben. Nagyobb méretben egy templomot, szinháztermet is is ki lehet vele fűteni.

ratkógyerek 2018.11.06. 10:17:41

@élhetetlen: Az az ijesztő, hogy emberek mennyire nem képesek gondolkodni, csak az ostoba sztereotípiákat szajkózni. Többnyire teljesen leépült, egyszerre szánalmas és visszataszító embereket vesznek védelmükbe abban a hitben, hogy valami magasabb erkölcsiség szellemében cselekednek. Ezeket az embereket saját maguktól kell megvédeni, ha kell, erőszakkal. Önként még a legnívósabb ellátórendszerekbe sem fognak bevonulni, mert primitív igényeiket tökéletesen kielégíti az utcai lét, a naív emberek adományai.

Helga Beauty Salon. 2018.11.06. 10:48:37

@ratkógyerek: "Ezeket az embereket saját maguktól kell megvédeni, ha kell, erőszakkal."

Azt hiszem, ennél jobban nem kell (lehet) ezt megfogalmazni.

Helga Beauty Salon. 2018.11.06. 10:56:22

@élhetetlen: ". Vegyél egy értelmező szótárt, és nézd meg, mi a különbség a segíti, és a bünteti kifejezés között, ha ezt eddig nem tudtad."

Szokás szerint a büntetésről ugattok. Aki nem takarodik el az utcáról többszöri rendőri felszólításra sem, azt büntessék is meg! Nehogy már a retek csövesnek emberi joga legyen az aluljáróban dögleni, tudom hogy hatalmas jogvédők vagytok, de mindennek van határa.

ételizésítő 2018.11.06. 16:25:20

Nem tudom, ki járt a Ferenciek terén vagy a Deákon az aluljáróban 1 hónappal ezelőtt is és most is.

Vajon melyik állapot a jobb?
Az, amikor saját szarukban-húgyukban fetrengő, dohányzó - amiért, mivel tilos, mást egyébként büntetnek az aluljárókban, őket nem -, patkánymódra fertőzéseket terjesztő emberszabásúakkal volt tele, vagy most, hogy tiszta?

Utálom Orbánt meg a Fideszt, mint a szart, nem sok intézkedésükkel értek egyet, de ez egyértelműen jó döntés volt - ahogy a dohányzás betiltása a szórakozó- és munkahelyeken és a határkerítés, és már 20 éve meg kellett volna hozni.

Ja, a migránssimogató erős szépelgés. Nevezzük nevén: migránsfaszszopó.

ételizésítő 2018.11.06. 16:34:25

@látjátok feleim szümtükkel:
"Ha nem tudnád ők is emberek, kinek van, kinek nincs már ép tudata."
Egy részük csak volt ember, ma már csak emberszabású.

"hanem gondnokság alá heyezni, és kényszerrel zárt intéztbe vinni, ahol gondoskodnak róla."
Ez ellen is kiállna egy csomó elmebeteg, magát jogvédőnek hazudó faszfejszervezet.
Egyébként most is mehetnének szállóra, és már meg is van a megoldás a börtön ellen.

"Aki meg ép tudatú, annak állami segítséggel munkát és lakást kéne biztosítani"
Ilyen alapon akkor minden egyetemistának és saját lakással nem rendelkező dolgozó embernek is, sőt, sokkal inkább, mert azok hasznos tagjai a társadalomnak, ezek meg nem.
Az azért elég nagy igazságtalanság lenne, hogy a magukat elhagyó, folyton részeg seggek kapjanak lakást ingyen, a dolgozók/tanulók meg fizessenek érte havi 100-150 ezret, csak mert ők nem hagyták el magukat, és nem részegen fetrengenek egész nap.

Talán csak azzal nem értek egyet, hogy az erdőkben élők kunyhóit is felszámolják, mert aki ilyet épít, az legalább akar magáért tenni valamit, másrészt nem a belvárosi közterületeken fertőz minden arra haladót a szarával-húgyával.

ételizésítő 2018.11.06. 16:39:01

@élhetetlen:
Az ugye megvan, hogy a többség nem így született, hanem saját maga tett érte nagyon sokat, hogy ilyen legyen?
Ezekre miért is kellene költenie az államnak annál többet, mint férőhely egy hajléktalanszállón?

Egyébként ne legyél biztos benne, hogy kevesebb pénz szed össze egy hónapban, mint te. Amiből akár albérletet is bérelhetne többedmagával, csak hát ott szabályok is vannak, nincs bagózás, nincs üvöltve dorbézolás éjszaka stb. - a szállón is kb. ezek a szabályok. Ja, hogy azt betartani már nem smakkol?
Aki ennyire hülye, haljon meg.

látjátok feleim szümtükkel 2018.11.06. 21:47:17

@Helga Beauty Salon:" Azt hiszem, ennél jobban nem kell (lehet) ezt megfogalmazni."

ne kiabáld el, mert még lőferdülht, hoyg téged is mg ell védeni önmagadtól. Az élete lőre kiszámíthatatlan, bámennyire nem is tetszik ez nektek.

ételizésítő 2018.11.07. 01:27:06

@látjátok feleim szümtükkel:
"Az élet lőre" - ez egy remek meglátás. :-)
Engedelmeddel eztán használni is fogom. :-)

Egyébként meg azt mondom, hogy ha utcára kerülök (igazad van, előfordulhat bárkivel) ÉS (azaz ha az ez után leírt feltétel IS igaz lesz rám) az aluljárókban fetrengek szaromban-húgyomban, akkor bizony védjél meg engem is önmagamtól.
Sőt, ha idáig jutok, nyugodtan lőj is le, mert megérdemlem.
(Valamint ha megveszek és harapni kezdek, lőjetek agyon, á la (vagy á le?) Bornai.)

A hajléktalanok közt is vannak olyanok, akik legalább valamekkora emberi méltóság alá nem csúsznak. Nos, ezeket kéne legalább megvédeni, ezekkel szemben nem kellene alkalmazni ezt a törvényt. Olyanokra gondolok, akik legalább egy kunyhót barkácsoltak maguknak az erdőben, néha mosakodnak, mosnak ruhát stb.

Van a Határ út (XIX. ker.) melletti kiserdőben (az talán még IX. ker.) a Máltai Szerelemszolgáltatónak egy épülete, amellett állt egy lakókocsi, rajta a Fapuma felirattal (ezek szerint látták az Üvegtigrist).
Hajléktalanok laktak benne, kukázgattak, időnként talán kéregettek is a környéken (József Attila ltp., Wekerle), meg talán még iszogattak is (bár én nem láttam őket részegnek, igaz, csak napközben jártam arra), de egyébként rendben voltak, nem volt velük gond, büdösek sem voltak. Hogy a vécét hol oldották meg, nem tudom, talán az erdőben, talán a máltaiak beengedték őket e célból.
Amikor legutóbb arra jártam - valamikor tavasszal -, már csak hűlt helye volt a lakókocsinak, a helye feltúrva - nos, akkor azt gondoltam, hogy a kurva anyját annak, aki ezt így intézte, bárki volt is. Ezek a hajléktalanok ugyanis gondoskodtak magukról, ők valóban megérdemeltek volna némi segítséget.
Ellentétben az aluljárókban fetrengőkkel. Azokból ugyanis már nem lesz ember.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.11.07. 11:32:59

Na!Azért fideszbirkák tudnak normálisnak is látszani.

Helga Beauty Salon. 2018.11.07. 13:00:31

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: "Na!Azért fideszbirkák tudnak normálisnak is látszani."

Na látod! Megpróbálhatnád esetleg te is, hiszen eddig a látszatot is kerülted.

Attilajukkaja 2018.11.07. 14:50:32

@ételizésítő:
"Vajon melyik állapot a jobb?
Az, amikor saját szarukban-húgyukban fetrengő, dohányzó - amiért, mivel tilos, mást egyébként büntetnek az aluljárókban, őket nem -, patkánymódra fertőzéseket terjesztő emberszabásúakkal volt tele, vagy most, hogy tiszta?"
Szerintem a kérdés lekezelő és felesleges. Nyilván az a jó, ha nincsenek hajléktalanok az aluljárókban, de még jobb lenne, ha nem tennék az embereket hajléktalanná pl. kilakoltatásokkal. Akik meg már amúgy is azok, azokat sem kellene vezetőszáron a bíróság elé cipelni, mint egy tömeggyilkost. Inkább segíteni kellene nekik, ... de nem az akaratuk ellenére. Ehhez persze emberségre és sok szociális és eü.-s emberre lenne szükség, nem hülye rendeletekre.

"a migránssimogató erős szépelgés. Nevezzük nevén: migránsfaszszopó"
Csak egy orbánista fejezheti magát ki ilyen kulturálatlan módon. Gratulálok, kedves nertárs!!!!

Helga Beauty Salon. 2018.11.07. 14:57:54

@Attilajukkaja: ""a migránssimogató erős szépelgés. Nevezzük nevén: migránsfaszszopó"
Csak egy orbánista fejezheti magát ki ilyen kulturálatlan módon. "

Jaj tarts már illemtanórát nekünk! Az összes ballib paraszt fidessfasszopzik, meg gecizik, meg hagy ne soroljam, te meg itt ugatsz ? Csak visszakapjátok, megérdemlitek, ez jár nektek semmi egyéb!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.11.07. 15:11:48

@Helga Beauty Salon: ööö..csak amíg ti orbán seggében-seggéből lógtok,addig mi nem vagyunk migránssimogatók/migránsfasszopók.

ételizésítő 2018.11.07. 15:23:20

@Attilajukkaja:
Persze, olyan sok minden jó lenne.
De ha valaki nem fizeti a lakbért - ami évek alatt milliókra rúg, és azért felszólítás szokott menni, hogy kéne már fizetni -, esetleg még az áramot is lopják, mégis mi a lófaszt kellene vele csinálni? Fizettessék ki helyette a többi lakóval? Ha te lennél a többi lakó helyében, te mit szólnál ehhez?

Segíteni szerinted hogyan lehetne ezeken a saját szarukban-húgyukban fetrengőkön?

Mert az mondani a legkönnyebb, hogy nem jó.
Ésszerű megoldást javasolni meg te sem tudsz, mert ahhoz már gondolkozni kellene.
Az addig rendben van, hogy egy stadion árából kb. az összes hajléktalannak lehetne szállót építeni, de a meglévőkbe sem mennek be. Ha meg akaratuk ellenére nem, akkor továbbra is fetrengjenek a saját szarukban-húgyukban az aluljárókban, úgy, hogy hányingere legyen annak, akinek ott kell elmennie?
Arról most nem beszélnék, hogy ezzel ugye fertőzést is terjesztenek, mert a húgy meg ürülék egy csomó baktérium, bacilus és élősködő melegágya.

Arról, hogy te is a migránsok faszát szopkodod, nem én tehetek. Remélem, legalább jólesik neked is. Meg ha jól csinálod, nekik is.
Mondhatnám én is, ahogy aki nem látja be, hogy mekkora kárt okozna az amúgy sem túl fényes helyzetben lévő országnak, ha a migránsokat rászabadítanák, az egy agyatlan segg.
Nem véletlen, hogy az Orbánt eleinte szidó országok, pl. Ausztria is kerítést emeltek, meg ma már a németeknek is tele van a fasza a migránsokkal, mert képtelenek kulturáltan viselkedni, dolgozni meg nem akarnak, csak segélyt. Ráadásul semmihez sem értenek a kecskebaszáson kívül, arra meg Európában kicsi a kereslet.
A közel 2 millió közül Németországban 1000-nél kevesebbet tudtak munkára fogni 3 év alatt, pedig a seggüket is kinyalják a hozzád hasonló hülyék.
Ellenben nőket molesztálnak meg gyilkolnak, de mivel nem híres rendezők vagy színészek, akiket le lehetne húzni pár millióra, ellenük nem kel ki a hozzád hasonló elmebetegek alkotta #metoo-mozgalom sem, mert jaj szerencsétlen migráncs, hát otthon ehhez szokott, hogy azt bassza meg, aki szembe jön, mindegy, férfi, nő vagy kecske, ha ő az erősebb, adjunk nekik időt.

Az a baj, hogy te zsigerből gondolkodsz, nem aggyal. Amit Orbán mond vagy csinál, az ellen ki kell állni, mert az szar, ennyi telik tőled. A dohányzást nem akarod visszavezetni a szórakozóhelyekre meg munkahelyekre? Azt is ők tiltották be.
Hülye vagy, aki képtelen gondolkodni, az a baj.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.11.07. 15:33:49

@ételizésítő: "egy stadion árából kb. az összes hajléktalannak lehetne szállót építeni, de a meglévőkbe sem mennek be."

A meglévőkbe még egy fideSSfasszopó se menne be, pedig az egy büdös görény.

Meg talán nem ott kéne kezdeni, hogy kilakoltatjátok őket a lakásukból, és hajléktalanná teszitek.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.11.07. 15:39:44

@ételizésítő: "a migránssimogató erős szépelgés. Nevezzük nevén: migránsfaszszopó."

Áhhháh. Ahoz először egy migráncs kéne, fideSSfasszopókám. Mi az, agyadra ment a csúti geci? Nem kell azt olyan erősen szívni, hogy behorpadjon a homlokod.

Fene a gusztusát a fajtájának. :))

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.11.07. 15:41:39

Teli a pofájuk véres gecivel, és érzékenykednek. Előbb a sok hazugságot kéne kimosni, és normálisan beszélni, és majd aztán érzékenykedni. Nem ízlik a saját gyógyszerük. :))

ételizésítő 2018.11.07. 19:28:53

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
Te már csak tudod, hogy kell szopni, elég sokat gyakoroltál a migráncsokon.
Megtanítottak kecskét baszni is, vagy még csak bakkecskét szopni?

ratkógyerek 2018.11.08. 20:07:38

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Tévedsz. A hajléktalanszállók lakóinak nagy része az elmaradott keleti országrészből jövő, többnyire az építőiparban dolgozó ember. Nekik jó megoldás az ingyen vagy olcsó szállás. Ha nem csak gyalázkodnál, hanem megnézted volna a videót, azon maga Vecsei is elismeri, hogy értelmetlen lenne alacsony szintű hajléktalanszállókat épiteni mert rögtön feltölti ez a réteg.

Egyébként pedig a kilakoltatottak nem azonosak az aluljárokban fetrengő alkeszokkal.
süti beállítások módosítása