B1 blogcsalád



Mészáros Lőrinc üzlettársa megnevezte, kik a Fidesz ügynökei az MSZP-ben

2018. október 31. - nickgrabowszki

Fülig Jimmy nyilatkozik. up_1.jpg

Az köztudomású, hogy a baloldali pártok áprilisban megakadályozhatták volna a Fidesz kétharmadát, ha akár csak egymással és csak Budapesten sikerül megállapodniuk a koordinált jelöltállításról - de nem tették. Az LMP különösen sáros a dologban: az ő jelöltjei minden esetben az MSZP-DK-én mögött végeztek, ha a magát zöldnek nevezett párt felülemelkedik önös érdekein, akkor ma nincs alkotmányozó többsége Orbán Viktornak.

Nem mellesleg az LMP azon se nyert semmit, hogy saját vélt érdekeit követte, nem ők, hanem a Fidesz nyert azon, hogy állva maradt az LMP 6 fővárosi képviselőjelöltje.

Azóta az LMP szétesett és végképp jobbra fordult: távozott a pártból a 2 társelnök, Hadházy Ákos és Szél Bernadett. Az előbbi meg is gyanúsította volt párttársait, hogy még a parlamenti frakcióban is van áruló. A B1 blog szavazásán eséllyel indult

de azért nagy fölénnyel az az Ungár Péter nyert, aki egyszerre Orbán kormánybiztosának fia és Mészáros Lőrinc cégtársa, és aki augusztusban meg is írta, hogy nem szabad támadni a Fideszt, sőt, egyet kell vele érteni.

Ezek után Ungár adott egy interjút a HVG-nek, amit az Index szemlézett, és amiben az LMP erős embere megnevezett néhány szocialista politikust, Hiller Istvánt, Molnár Zsoltot és Nemény Andrást,

akiknek helyük lehet a Fidesz utáni politikában is.

Tehát - figyelem! - a Fidesszel való kollaborációval okkal gyanúsítható LMP-s országgyűlési képviselő elmondja, kik a barátai, kikkel szokott egyeztetni, gyakorlatilag arról beszél,

kik a Fidesz ügynökei az MSZP-ben.

Az még kérdés, mi oka volt arra Ungárnak, hogy leleplezze a NER ellenzékinek látszó embereit. Az sem teljesen kizárt, hogy Fülig Jimmyként éppenhogy diszkreditálni akarta a nevezetteket: úgy akart ártani nekik, hogy magához köti őket.

Ennek azonban ellentmond, hogy

Nehéz ezek után nem arra gondolni, hogy Ungár, aki meglehetősen őszintén vállalja, hogy a Fidesz utánpótlása akar lenni, ezúttal is igazat mondott.

A Fideszben mondjuk nem lehetnek boldogok emiatt.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr8914336129

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LKerekes 2018.10.31. 18:04:35

Álom. Ha igazán összefog ténylegesen az ellenzék áprilisban, akkor legfeljebb a kétharmad nem lett volna meg a Fidesznek, de akkor is győzött volna.

sZulamith 2018.10.31. 18:33:40

Ezt a se piros, se sárga kiemelést nem lehetne erősebb szinre cserélni? Vagy csak nekem probléma.

maim 2018.10.31. 19:11:12

Amelyik ház meghasonlik magával,nem áll meg.

Sir Bates dö Hól 2018.10.31. 21:08:28

Nagyon remélem, hogy ez a belső vendetta hazavágja végre az egész mszp/dk vonalat és végre létrejöhet egy igazi baloldali párt... mert jelen pillanatban mo lakosságának 80%-át senki sem képviseli...

Oxica 2018.10.31. 21:33:58

444.hu/2018/10/31/kover-a-a-rendszervaltoztatas-kudarca-a-tortenelemoktatas

"gyakorlatilag ugyanazt a marxista, posztmarxista koloncot cipeljük a nyakunkban, mint amit a második világháború után a nyakunkba akasztottak".

Hát ez pontosan így van köteles elvtárs.

Történelmi bűn volt, hogy 89-ben nem akasztották fel a kommunistákat, helyette cipeljük magunkkal őket, pedig mennyivel szebb lenne a világ, nélkülük.

Akkor most nem tudnák a kommunisták, 18. alkalommal is leszavazni az ügynökakták nyilvánosságra hozatalát.

Hajráhalszagúmagyarország, hajrámagyarok.

morpho 2018.10.31. 22:53:23

@Sir Bates dö Hól: Te látsz még mszp/dk vonalat, amit haza kéne vágni? Hol? Merre?

Sir Bates dö Hól 2018.10.31. 23:13:00

@morpho: az írmagját is... a köcsögök kitolták az öszödi beszédet, na, akkor most menjenek vissza autót fényezni, de tényleg... ezek az idióta paraziták teszik lehetetlenné egy valódi baloldalinak mondható párt megerősödését... semmi baloldaliság nincs ezekben: az, hogy takarodj orbán, még nem baloldali...

ma moon a baloldaliság, a szocialista, szociáldemokrata, uram segíts!, a kommunista az mind szitokszó... én vállalom, hogy ezek közül mind szimpatikusabb, mint az, amit a jobboldal kínálni tud, bár én fiatal felnőtt korom óta sosem voltam szegény, de a munkát sem vettem el senki elől...

MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2018.10.31. 23:44:17

@Sir Bates dö Hól: "semmi baloldaliság nincs ezekben: az, hogy takarodj orbán, még nem baloldali"

Bennem sincs, jobboldali vagyok, nincs abban semmi. Persze a geci eltakarodhatna, mert addig itt nem nő a fű.

morpho 2018.10.31. 23:46:29

@Sir Bates dö Hól: Szerintem a fidesz nem hagyja, hogy felemelkedjen egy új párt, egy új tehetséges politikus. A szocik/dk/stb döglött rozsomák (torkos borz) Én már rég nem számolok velük. Viszont kérdeznék valamit. Te mivel magyarázod azt, hogy 2010 óta egyetlen tehetséges politikus nem tűnt fel egy 10 milliós országban? Vagy ha fel is tűnt, csúfosan elbukott. Bajnai nem tudott sajtótájékoztatót tartani, csak egy szakajtónyi libával a fején, Juhász Pétert drogfutárnak és Portik emberének állították be, aki "fényűzően él", Vona buzi lett hirtelen, de tudnék még neveket mondani. Van olyan, hogy egy demokráciában egy 10 milliós ország képtelen kitermelni egy ambiciózus embert, aki ME akar lenni? Ami külön furcsa, hogy ez 2010 előtt nem így volt. Még egy Gyurcsány nevű ember is hatalomra tudott kerülni. Én azt gondolom, hogy a versenyképes ellenzéket nem a mostani álellenzéki "pártok" torpedózzák meg, hanem a fidesznek van egy brigádja, aki a karaktergyilkosságokra van ráállítva, Vagyis szerintem kizárt, hogy amíg Orbán hatalmon van és működik a karaktergyilkolászás, felemelkedjen egy versenyképes párt. Se pénz, se paripa, se fegyver. Erről is a fidesz "gondoskodott", mikor átírta a párt és kampányfinanszírozást(is). Szerintem három brigád dolgozik a fideszben egy sötét szobában. Az egyik azt intézi, hogy minél többet lehessen lopni, a másik a propagandát gyártja, hogy behúzzák a választásokat, a harmadik pedig kiiktatja azokat a politikusokat, akik veszélyesek lehetnek a NER-re. Neked mi erről a véleményed?

Sir Bates dö Hól 2018.10.31. 23:51:53

@MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: nem akarlak elkeseríteni, de te közelebb állsz a klasszikus baloldali vonalhoz, mint a jobboldalihoz... a keresztényszociálisok sem jobboldaliak mind...

MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2018.11.01. 00:07:11

@Sir Bates dö Hól: Életem nagyobbik részét a kádár rendszerben éltem le, elég volt már nekem az MSZMP-ből. Az MSZP az utódpártja, egy az egyben vette át a tagságot és az ingatlanokat.

Engem nem zavarna, akárki vezetné az országot, ha jó lenne az irány. Gazdasági fejlődés, kitűnő oktatás, egyenlő esélyek, erős szociális háló, minimális állam és bürokrácia. Azt hogy ne lopják szét a közvagyont, és ne bontsák le a demokráciát, fel se sorolom, ahogy azt se, hogy ne szarjanak az asztalra, magától értetődik. Mindennek az ellenkezője van.

MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2018.11.01. 00:21:39

@Sir Bates dö Hól: Például nem érdekelnek a szegények. Nem tanultak, nem dolgoznak, keveset keresnek, ő bajuk, ne én tartsam már el. DE! A társadalom kettészakításával, a szegények még szegényebbé tételével nagyon nem értek egyet. Ez az egész országnak okoz kárt. Nekem is. A kirekesztés, szegregáció megint csak káros folyamat. Mindenkinek legyen egyenlő esélye. A világ legnagyobb hülyesége a cigányságot nyomorban tartani. Utálom a cigányokat. Segítsük őket tanulni, kiemelkedni, adót fizetni, ne az én segélyemen éljenek, ne tőlem lopjanak.

MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2018.11.01. 00:24:04

@morpho: "Te mivel magyarázod azt, hogy 2010 óta egyetlen tehetséges politikus nem tűnt fel egy 10 milliós országban?"

Ha lenne is, orbán azonnal eltaposná. Lásd, mit csinált Vonával. Aki felé fordult, azt is eltaposta. Havast is kicsinálta, mert könyvet írt róla.

Sir Bates dö Hól 2018.11.01. 00:30:10

@morpho: egyik oka az ellenzék maga, az ún. XX. századi pártok, a másik az az, hogy túl nagy a hatalom csábítása, s valójában nincs is kit megszólítani; nem merik felvállalni azt, hogy még most is osztályharc van, hogy nem csupán rétegeket képviselnek, hanem van az elnyomó és az elnyomott osztály, bár nem olyan tisztán, mint a kommün idején vagy '68-ig... meg a fidesz által megpuccsolt demokrácia is hozzájárul ehhez, mint írtad... s arról sem szabad elfeledkezni, hogy a népoktatás és a jólét emelkedésével párhuzamosan megnőtt a társadalom egója is: senki sem vallja be magának könnyedén, hogy igen, én szegény vagyok, igen, én elesett vagyok (vagy ott van az, hogy aki elvégzett bármilyen nevetséges főiskolát is, az már értelmiséginek tartja magát, ő már az elithez tartozónak véli önmagát)
az pedig, hogy a spanyol, olasz, görög új pártok (podemost, öt csillag) hiába emelkednek fel a hatalomig, ott érdemi változást nem tudnak elérni, hisz nem deklarálják az osztályellentéteket, s így csupán protesztpártok lesznek, melyek belesimulnak a jelenlegi burzsoá finom diktatúrákba... én imádok froban élni, de itt kőkemény rendőrállam és a burzsoázia diktatúrája van...
kkeuban meg még a társadalom sem tudta eldönteni, hogy most feudalizmus vagy polgári rendszer legyen, ott még most is tart a harc e kérdésben...

sz'al a legnagyobb probléma moon, hogy a tehetséges politikust azonnal felszívja az üzleti világ, a csillogó életnek pedig nehéz ellenállni... ott van macron is: egy tehetséges ember, a tőke szolgálatában, s nekem, jobb híján őt kell támogatnom, viszont ő meg egy Elysium c. film világába vezeti európát... sz'al a gyerekeim a fos (mad max) és a szar (elysium) között választhatnak majd... hacsak nem jön majd egy újabb lánglelkű trockij vagy che guevera... de mindegyik esetben a nép, az istenadta nép vérrel és könnyel fizet majd, viszont az egyik esetben szabad is lehet, számomra ez az egyedül vigasztaló, bár én a személyes szabadságot a többségnél talán fontosabbnak tartom...
de bármi is történik, monak, mint önálló entitásnak, mint népnek, mint nyelvnek max. 3-5 generációnyi ideje van még hátra, azt vége... és ez tényleg orbánék tevékenységének köszönhető nagymértékben... egy évszázad múlva még csak szócikk sem lesz a wikipediában, s ez is megnyugtató;-)...

Sir Bates dö Hól 2018.11.01. 00:32:41

@MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: te baloldali vagy, de az a "borzalmas tagság" kategória... de nincs harag, remélem...

Sir Bates dö Hól 2018.11.01. 01:08:45

@MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: ezzel most nehéz helyzetbe hoztál... nyilván a legegyszerűbb az lenne, hogy nem jobboldali... nem reakciós, nem tekinted a vagyont az elsődleges értékmérőnek, nem gondolod, hogy az egyén által kivívott társadalmi megbecsülés bármilyen előjogot is indukálna a leszármazottaknak...

azt írtam, hogy inkább baloldali vagy, olyan kálvinista kisgazda, olyan tildy, de nem veres péter...

majd holnap folytatjuk, oké?

MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2018.11.01. 01:12:22

@Sir Bates dö Hól: A jobboldal nem reakciós. A reakciós reakciós, akármelyik oldalon is áll.

A konzervatív se reakciós.

OK.

belevauvau 2018.11.01. 09:34:19

@morpho: Igen, valóban lehet a Fideszen bellül egy csoport, amely karaktergyílkol. Mint ahogy2010 előtt volt társadalmi hangulat figyelésére csoport, és ahogy most is van, működő face figyelő csoport is, amely ha kell, tevőlegesen is belepiszkál különböző diskurzusokba, vagyis trollkodik.
Amúgy Bajnairól az a véleményem, hogy történelmi baklövést követett el, amikor 2010 ben nem vállalta a megmérettetést Orbánnal szemben, nem állt ki keményen ama gazdaság-politika mellett amely a válság utáni évben kezdte helyre tenni az országot. Komoly, gazdasági szakemberek szerint is lett volna esély a 2/3 elkerülésére, ha mint jelölt, megfelelő súlyal képviseli a saját gazdaságpolitikáját, azzal a fidesszel szemben, amelynek gyakorlatilag nem is volt gazdaságpolitikai programja. Ez akkor abból is látszott, hogy a választások után eltelt jó másfél év, mire a fidesz kampányüzemmódból el kezdett valamit csinálni.
Vonáról meg az a véleményem, hogy egy "elszabadult hajóágyú". Szemmel láthatóan arra játszott, hogy ha a fidesznek nem lesz 2/3, akkor bejelentkezik koalíciós partnernek. (Elszámolta magát.) Gondolom, ezért is követte azt a választási magatartást, hogy mint második legnagyobb erő, a minden más ellenzéki párttól való távolságtartás volt a legnagyobb gondja. A jobbik manapság mint láthatóvá válik, amúgy is ennek az önhittségnek lesz az áldozata.
Juhász Péterről pedig annyit, megérdemelte volna a parlamenti széket, azért a munkáért, amit elvégzett.

jajdehülyevagyok 2018.11.01. 09:43:05

Az teljesen kizárt, hogy saját erőből képesek voltak bukni? Ugyan már....

conchita wurst 2018.11.01. 10:08:10

Tehat koztudomasu, hogy a baloldaliak megakadalyozhattak volna a ketharmadot, ha osszefog veluk barki.

Mint ahogy az is koztudomasu, hogy aki veluk osszefog az a tortenelem szemetdombjara vesz expressz jegyet.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.11.01. 11:33:07

@conchita wurst: "aki veluk osszefog az a tortenelem szemetdombjara vesz expressz jegyet."

Éppen, hogy nem. Aki a geci gazdáddal összefog, azt kinyírja, lásd MDF és kisgazdák.

A szadesz valóban megsemmisült, de nem a szociknak köszönheti, hanem magának. Mikor az őszödi beszéd kitudódásakor le kellett volna mondatni a gyurcsányt, és új választásokat kiírni, a szadesz és az emeszpé is tíz körömmel kapaszkodott a hatalomba. Négy év múlva mindketten 10% szavazatvesztést szenvedtek el, de míg az emeszpének volt miből vesztenie, a szadesznek ez a véget jelentette.

Szilágyi Imre 2018.11.01. 12:22:45

Egy darabig olvasgattam a hozzászólásokat is.
Sima szellemi toprongy. Mind a cikk, mind a hozzászólók többségének gondolkodása.
Ti tényleg azt hiszitek, hogy a sok idióta, feltörekvő politikusból csak azért nem lett kiemelkedő egyéniség, mert a Fidesz eltiporta?
:)
Ez a fajta gondolkodás azért jó (a fideszeseknek), mert mindaddig, míg hozzájuk képest határozzátok meg a történéseket, addig csak a szarban fenteregtek.
Önálló gondolkodás, elvtársak! Ez a képesség hiányzik belőletek és az idióta, 70-es IQ-t kitermelő politikusaitokból.

látjátok feleim szümtükkel 2018.11.01. 13:03:09

@Szilágyi Imre: "Ez a fajta gondolkodás azért jó (a fideszeseknek), mert mindaddig, míg hozzájuk képest határozzátok meg a történéseket, addig csak a szarban fenteregtek."

Ugyan áruld már el, kihez/mihez képest kéne meghatározni a történéseket? He?

látjátok feleim szümtükkel 2018.11.01. 13:20:57

Aki a mai szocik é s a fidesz közt nem látja a kontinuitást ( folytonosságot ), az menjen szemorvoshoz, vagy vizsgáltassa meg az agyát. Mert nem tudnak mások lenni, mint amit tanultak fiatalként.
Majd az a nemzedék, amelyik 90 után született és nőtt fel, az lesz képes másként látni a világot, és hasonlóan a megöregedett fiatal demokratákhoz, hatalomra akar jutni. Oda is fog, mert a történelem az már csak ezt igazolja. Minden hatalomnak, főleg személyi hatalomnak vége szakadt eddig, és fog ezután is. A világban semmi nem állandó, és nem örök. Még az isten sem. Ja, meg a gyevi bíró sem. Sajnálatos módon az emberi élet tulajdonsága miatt ezt a végeszakadást vagy meglátjuk, vagy nem, de a gyakorlat mindenkit megnyugtathat, nincs semmi a világon, ami nem változik.

Az ügynök meg az, aki önáló életre képtelen, mindig kell neki anyatest, amiből az életet adó erőt szívhatja.

Dread Naughty 2018.11.01. 19:53:51

Az a gynaús, aki nem gyanús, tehát Te magad vagy az áruló.

Nerevaryne 2018.11.01. 20:26:20

Mennyire nevetséges már ez a csinnadratta! Választás előtt arról volt szó, hogy összefogással meglehet a győzelem. Egy nappal a választás után meg arról, hogy köcsög LMP miatt lett meg a kétharmad, pedig megakadályozhattuk volna.

Kedves MSZP-DK! A választást úgy lehet megnyerni, ha rávesztek még kétmillió embert, hogy szavazzanak rátok, illetve egymillió embert meggyőztök, hogy ne szavazzanak megint a Fideszre. Ilyen egyszerű. Akkor nem kell a többi pártra mutogatni, hogy miért nem fognak össze veletek. Akkor sírhat majd a Fidesz, hogy milyen aránytalan a választási rendszer, meg kérhetnek újraszámlálást az utcáról kiabálva.

Ja, hogy nem megy, mert nem él még kétmillió ember belvárosi villában vagy Kádár-nosztalgiában aki rátok tudna szavazni? Akkor ki a hibás? Ti, akik erre a társadalmi csoportra hegyezitek ki magatokat, vagy az LMP? Nyilván az LMP nem?

Bónusz kérdés: ha még azt sem sikerül felmérni, miért csökken a választóbázisotok, hogy akartok újakat szerezni?

Szűtté mamá? Szűjjé! 2018.11.01. 20:27:39

@LKerekes: Pont ezt írta a blogger is. Eszed nem sok van, gondolom fideszes vagy.

taga20 2018.11.01. 20:31:20

@Nerevaryne:
"Ja, hogy nem megy, mert nem él még kétmillió ember belvárosi villában "

te tudod mi a különbség a krumpli és a zsiráf között?

Dadogó 2018.11.01. 20:39:56

Az az igazság, hogy amíg mindenki csak az Önös érdekével foglalkozik, amíg nem tesznek igazi lépéseket az összefogásra, addig itt nem lesz komoly ellenzék. Amíg 5,10 vagy 15 párt akar ellenzéket csinálni, addig nem lesz komoly ellenzék. Az erők megoszlanak és hiába vannak sokan, nem lesz ütőképes ellenzék, hiszen mindenki a saját érdekeit képviseli, minden vezető a saját előrelépését erőlteti ahelyett, hogy egy, esetleg két -jobb és baloldal- pártba összeolvadva erős ellenzéket hoznának létre. .....

Secnir 2018.11.01. 20:45:08

@belevauvau:
"Amúgy Bajnairól az a véleményem, hogy történelmi baklövést követett el, amikor 2010 ben nem vállalta a megmérettetést Orbánnal szemben, nem állt ki keményen ama gazdaság-politika mellett amely a válság utáni évben kezdte helyre tenni az országot."

Bajnai nem hülye. eleve egy évre vállalta, másrészt az mszp utálta mint a szart (a mai napig is), azért, mert Bajnai úgy rángatta őket, ahogy akarta. a fidesz mellett az mszp-vel is meg kellett volna küzdenie...

"Juhász Péterről pedig annyit, megérdemelte volna a parlamenti széket, azért a munkáért, amit elvégzett."
igen. kettőt is. komolyan.

legeslegujabbkor 2018.11.01. 20:54:00

"Ezek után Ungár adott egy interjút a HVG-nek, amit az Index szemlézett, és amiben az LMP erős embere megnevezett néhány szocialista politikust, Hiller Istvánt, Molnár Zsoltot és Nemény Andrást,"

De jó, hogy egy hazug és jellemtelen ember még néhányat magával ránt a szakadékba.

Hiller Istvánnak nagy hibája, hogy ilyen hernyókkal is szóba áll, mint Ungár Péter vagy Schiffer.

Molnár Zsolt egy bábu.

Nemény Andrást nem ismerem, ezért jóindulatú vagyok

CSL 2018.11.01. 21:42:45

Az egész mszp meg dk a ner része!

C. Robert 2018.11.01. 21:46:55

Nem keveredett össze Fülig Jimmy Piszkos Freddel?

taga20 2018.11.01. 21:46:59

@CSL: és az egész fityesz és a kádéempé főleg!

taga20 2018.11.01. 21:50:08

@C. Robert: robi, eddig hol tetves kurvaanyádba voltál?

CSL 2018.11.01. 21:52:35

@taga20:
Ki vitatta?
Csakhogy a Fideszt a szadesz meg az mszp meg gyurcsány okozta, de nem vonják le a következtetést, (gyurcsány meg a maszop), hogy nincs rájuk szükség, ott tornyosulnak a hatalomért közben a nyuggereken kívül senki sem kíváncsi rájuk és mutogatnak az LMP re hogy elmernek indulni a választáson a mocskok!

taga20 2018.11.01. 21:56:45

@CSL: kösz, hogy szóltál fityeszdroid! az elempé, a trójai faszló az ungár petyával együtt!

hogy mé nem döglik meg a mariskanéni?!

morpho 2018.11.01. 22:01:35

@CSL: Orbánra sem kíváncsi senki a vidéki nyuggereken kívül. Amúgy az ellenzékre többen szavaztak legutóbb, mint a fideszre, úgyhogy javasolnék neked egy újratervezést!

kolomparlole1114 2018.11.01. 22:12:31

@LKerekes: A semminél az is több lett volna.

kolomparlole1114 2018.11.01. 22:19:00

Éprilisban a teljes ellenzék bebizonyította hogy ugyanolyan hazaáruló mint a zsidesz. A nép elvárása csak annyi volt: 1 jelölt maradjon állva, mindegy milyen szinekben, de a legesélyesebb. Ezek meg szartak bele, csak az számított hogy a zsíros képviselői posztot ne a másik kapja, hanem lehetőleg ő maga. Mi meg erre azt mondtuk hogy akkor a kurva anyátokat, a ti fizetésetekért mi se fogunk harcolni, akkor nem megyünk el szavazni és egyikőtök se jut be a parlamentbe. Hát így történt, maguknak köszönhetik a vereséget, amit ők akartak már a kezdetektől fogva is, mi magyarok pedig segítettünk az ellenzéknek megvalósítani az álmukat. Végülis elérték amit akartak: a vereséget. Most ne sírjanak hogy azt kapták amit szerettek volna.

taga20 2018.11.01. 22:22:37

@kolomparlole1114: kontrázzál má tezsvérem! me fullba tolod a geciféle göbbelszi écát!

zene nigger!:)

www.youtube.com/watch?v=VyRxTTegjXM

kolomparlole1114 2018.11.01. 22:28:10

@CSL: Okozta a faszt, az MSZP magát szivatta meg a 100 millás végkielégítésekkel, amit akkor mindenki überelhetetlen pofátlanságnak tartott. Erre a hülyék megszavazták az egyszer már elkergetett mégnagyobb tolvajokat, akik épp azon tanakodtak hogy ki kéne már baszni a pártból a bolseViktort, mert vele soha többet nem jutnak a tűz közelébe. Azóta nem 100 milliók, hanem 1000 milliárdok tűnnek el.

Mivel a sok hülye "vik-tor-vik-tor" nyugger már ezekre szavazgat, akinek sikerül majd rendszerváltást elérni, az nyilván ezek nélkül fogja csak tudni, tehát nyugodtan hozzányúlhat végre a nyuggerek luxusnyugdíjához, és vágni kell 47 ezernél, ami a tartótisztjeik szerint amúgy pont elég is nekik. Fizessék meg a lopások árát azok akik bűntársként lehetővé teszik, és maradjon pénz nekünk is a mi saját nyugdíjunkra!

kolomparlole1114 2018.11.01. 22:31:44

@taga20: Mintha nem így lett volna... Az összes ellenzéki párt megüzente a választások előtt hogy ez ezzel, az meg azzal nem hajlandó összefogni, tehát a rendszerváltás tutira elmarad. Nekünk választóknak így okafogyottá vált a meccs, amit a részvételi számok is jeleznek. Azt kapták amit kértek: faszt a seggükbe.

morpho 2018.11.01. 22:47:08

@kolomparlole1114: Alapvetően igazad van, de azt azért hozzátenném, hogy ezt az egész összefosási kényszert a fidesz hozta össze a 2. forduló eltörlésével...

medium size devil 2018.11.01. 23:27:08

Nem megnevezte hanem megerositette. Pl. a senkihazi mihaszna Molnar Zsoltrol csak az nem tudta eddig, hogy a Fidesz vamzere aki nem akarta.
Tovabba a szerzo velemenyevel ellentetben ez a legkevesbe se zavarja a Fideszt - hiszen Ungar eppen az o instrukcioik szerint jar el. Egy kormanykepes ellenzek ugyanis nem csak nekunk valasztoknak hianyzik hanem a Fidesznek is. A magat degeszre gazdagitott oligarchia szivesen atadna a hatalmat egy olyan valtopartnak amelyik garantaltan nem szamoltatja el oket es nem vesz elegtetelt 3 ciklus mocskaert. De ilyen ellenzek nincs - letre kell hozni tehat. Ha nem is most de lassan.. ahogy Meszaros Lorinc is nyugnek erezte mar a polgarmesterkedest ugyanugy a politikus oligarchia is szivesen vonulna mar vissza, "feheritene" ki magat uzletemberre, forgatna, elvezne, habzsolna a kozpenz elcsalasaval felhalmozott vagyont a kozszolgalat helyett. Hogy Botka, Hadhazy, stb. kaliberekkel nagyobb kvalitasu vezeto mint Hiller, Molnar, stb. ezt ok is jol tudjak.
A listat amugy lehetne folytatni a visszatazito uresfeju Morvay Krisztinaval, a mindent meguszo bevedett statuszu Toroczkayval a videki vegeken vegetalo uveggolyokkal megvett "kepviselokkel" bezarolag.

David Bowman 2018.11.01. 23:52:34

Ahogy elnézem, mindenki.

David Bowman 2018.11.01. 23:59:57

@MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Tegyél a szegregáció ellen! Járasd a gyerekedet valami cigány iskolába.

Sir Bates dö Hól 2018.11.02. 02:03:55

@morpho: egyébként most is ugyanazt gondolom, mint amit '14 előtt írtam: mindenki egy listára, a program meg annyi, hogy visszaállítani az alaptörvény előtti utolsó alkotmányt, a választási törvényt, meg leváltani a hét évre kinevezetteket, ideiglenesen lehetnek a helyettesek is, ügyvezető kormány és új választásokat kiírása a lehető leghamarabb, ez meglenne akár egy hét alatt is... a moi társadalom is olyan sokszínű, hogy sokkal több párt képviselheti csak azt, és minél több párt, ha van esélyed bejutni a következő választáson újként indulva, akkor kisebb az esély a korrupcióra, a belekényelmesedésre a politikába... egyszerűen versenyhelyzetet kell teremteni, ez szolgálja a társadalom érdekét, ellenben ma a pártok érdeke az elsődleges, s ehhez a sok cseléd és birka tapsol... ez az ami elképesztő és felfoghatatlan számomra...

Urancityhero 2018.11.02. 03:12:16

Imádom, amikor a baloldal egymást is üti és mocskolja. Csak néhány pontosítás:
1. Mellár minden volt, csak nem független jelölt.
2. Az MSZP-DK és Jobbik összesen 30 helyen nem lépett vissza egymás javára, ugyanez az LMP esetében 6 hely... Ugyanakkor az LMP-s visszalépés hozott 3 mandátumot a szociknak/Együttnek, ugyanez az MSZP esetében 1.
3. Schmuck nem "egyeztetett(!)" a vissza nem lépésekről, ezt ti találtátok ki.
4. Most akkor el kellene dönteni, hogy csalás volt, vagy a Fidesznek lett kétharmada mégis....

kolomparlole1114 2018.11.02. 04:33:51

@morpho: Lehet, de mellékes. Ha akartak volna, meg tudtak volna felelni a fideszszabályoknak is. De nem akartak. Úgy meg rendes szabályokkal se tudtak volna győzni. Megüzenték nekünk hogy szarnak ránk ők is, nekik is csak a zsíros parlamenti állások kellenek. Egyik hülyét leváltani egy másik hülyére viszont nem a mi érdekünk. Nekünk az kell hogy az összes hülye a sittre kerüljön. Nincs mese, új (nem is biztos hogy parlamenti) erő kell, amelyik nem is akar megfelelni a buzi háziszabályoknak, szokásoknak, csakis a nép érdekének. Felőlem a Kossuth téren is akaszthatnak, csak takarítsák el az egész kommunista brigádot a zsidesztől a maszopon át az jobbik-lmp-ig. Az összes jelenlegi párt ugyanaz a kommunista tolvaj banda.

kolomparlole1114 2018.11.02. 04:36:23

@Urancityhero: Lehet hogy nem a helyeket kellett volna számolgatni, hanem az esélyeket. Nyilván adok-kapok rendszerben ment, nem azt nézték hogy X ember az esélyes, leszarom melyik párté, de akkor csak ő maradjon. Valszeg sokszor az esélyesebb lépett vissza, csak mert a pártérdek úgy kívánta. A maradék balfaszra meg nem akart senki szavazni.

2018.11.02. 05:17:02

kibulizottorszag.net

mh1973 2018.11.02. 06:41:46

Botkát is ezek nyírták, akivel kb dupla ennyi helyet szereztek volna.

Kivlov 2018.11.02. 06:53:08

Ungár jókat mond monstanában. Ezért is utálják az agyhalott libsik.

LúzerMan 2018.11.02. 07:01:41

belevauvau 2018.11.01. 09:34:19
Alapvetően egyetértek veled, de azért volt/van néhány jó vagy legalábbis gondolkodó politikus, akik újonnan köszöntek be.
Politikai oldaltól függetlenül: Botka, Vona, Szél, Lázár, Hadházy.
Ungár Péter pedig a jövő miniszterelnöke, most még a politika iskoláját járja. A kérdés az, hogy a Fidesz fogj kiképezi a saját céljaira vagy pedig lesz ereje, kedve önálló utat járni?
A többi így lehet, amit írtál. Sajnos.... :-(

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2018.11.02. 07:15:39

@conchita wurst: Az LMP látványosan nem fogott össze senkivel 2018 áprilisában, mégis a történelem szemétdombján végezte, annak ellenére, hogy a Fideszt 2/3-hoz segítette.
O1GV úgy bánt velük, hoga a mór elvégezte a kötelességét, a mór mehet.

Gerolsteiner 2018.11.02. 07:31:38

@morpho: "az ellenzékre" nem szavazott senki, ilyen párt nem indult a választáson

conchita wurst 2018.11.02. 09:15:37

@The Ghost Wolf O1G: Nagyon helyes, eggyel tobb ok hogy Orbanra szavazzak.

bagolyleső 2018.11.02. 09:21:51

Ostoba lipsik. Egyszerűen képtelenek vagytok felfogni, hogy a mondanivalótokra nincs már igénye a társadalomnak. Ungár felfogta, erre kiátkozzátok a haladó egyházból. Gratula!

morph on deer 2018.11.02. 09:29:06

Semmi az egész, Péterke el akarja intézni a konkurrenciát, hogy ő maradjon az egyetlen fontos és megbízható támasza a fidesznek.
Végül is logikus, mert így emelkedik az elempé ázsiója, legalább a fidesznél, ha mások köpködnek a kollaboránsokra....

Kell egy kis szeretet, na!

LúzerMan 2018.11.02. 09:30:57

@bagolyleső:
Azzal, hogy lipsizel, nem oldod meg a problémákat, nem közelíted az álláspontokat, nem sorakoztatsz fel érveket, fenntartod a háborús retorikát, azaz mindösszességében még jobban megosztod a magyar társadalmat, ami közép és hosszú távon sem szolgálja az ország érdekét.
Viszont, elő a kulturált érvekkel, hadd ütközzenek normális, emberi módon!
Kívülről még mindig nem látni tisztán, hogy mi zajlott le az LMP-n belül, de annyi kijött, hogy hosszú távon Ungár lesz Orbán kihívója. Azt, hogy kívülről vagy a párton belülről, még nem tudjuk.

nemecsekerno_007 2018.11.02. 09:34:56

Látom még mindig ugyanazon rúgóztok, szerencsére nem vagytok kormányon...

conchita wurst 2018.11.02. 09:35:47

@morph on deer: egyre tobben ebrednek ra hogy a lippsiket rugni nem kell felnetek jo lesz

morph on deer 2018.11.02. 09:39:10

@LúzerMan:
“...de annyi kijött, hogy hosszú távon Ungár lesz Orbán kihívója. Azt, hogy kívülről vagy a párton belülről, még nem tudjuk.”

Inkább utódja, mint kihívója.
Most zajlik Ungár “értékének” felturbózása, annak bizonygatása, hogy igenis “méltó” tagja lesz a “famíliának” a politikai játszótéren is.

Kihívó nem úgy kezdi, hogy hagyja magát bevásárolni ellenfele bizniszébe, legalább is szerinem.

vmaast 2018.11.02. 09:46:29

De hol van birka? Leállt a net Belgrádban?

conchita wurst 2018.11.02. 09:48:48

@vmaast: terkepet tanulmanyozzad, lipsi

morph on deer 2018.11.02. 09:53:10

@conchita wurst:
Azt aért észrevehetnéd, hogy már rég nem erről van szó. Igazából a kutyát sem érdekli az ideológia, akárhány farka is van.

Ez itt simán egy üzleti vállalkozás, amit politikai tevékenységnek álcázva játszanak. A politika azért kell csak, mert a hatalom birtokában még többet lehet keresni, ráadásul még lopni is könnyebb.

Nem véletlenül adják-veszik politikai álláspontjukat annyian, kezdve viktorunkkal, hiszen nem maga a politika vagy neadjisten ideológia számít, hanem a rajta keresztül megszerezhető előnyök.

Ne aggódj, ha az fizetne jobban, vagy az biztosítana még nagyobb hatalmat, akkor orbán lenne a muszlimok legfőbb szószólója Európában.
Most fordított a helyzet, ezért az idegengyűlölettel meg a magyarkodással nyomul, amíg ez a sikeres...
Figyeld csak meg, ahányszor változnak az erőviszonyok, annyiszor változik az orbáni politika színe is.
Ez van.

conchita wurst 2018.11.02. 09:56:35

@morph on deer: Pontosan. A valasztoknak jo uzlet a fidesz kormany, ezert kinlodik az ellenzek.

VT Man 2018.11.02. 10:33:42

Na most valt bizonyossa szamomra, hogy a B1 blogot a Fidesz penzeli.

Nyilvanvaloan az ilyen cikkek az ellenzek felszalamizasat es bomlasztasat szolgaljak.

VT Man 2018.11.02. 10:36:02

@morpho:
"Alapvetően igazad van, de azt azért hozzátenném, hogy ezt az egész összefosási kényszert a fidesz hozta össze a 2. forduló eltörlésével..."

Tegyuk fel, hogy maradt volna a 2 fordulo, es nem kell osszefogni.

De utana kormanyt egyik ellenzeki part se tudott volna alakitani -- tehat akkor a valasztasok utan megiscsak ossze kellett volna fogni, koaliciot kotni.

Most csupan annyi a kulonbseg, hogy mar a valasztasok elott bizonyitani kellene a valasztok fele, hogy ossze tudnak fogni, nem csak az eredmenyek utan.

látjátok feleim szümtükkel 2018.11.02. 10:39:57

@morph on deer: Kihívó nem úgy kezdi, hogy hagyja magát bevásárolni ellenfele bizniszébe, legalább is szerinem."

Szerintem meg roszul látod, illetve nem látod. Mármint a Mészáros biznicét, de ha benne vagy, akkor közelről jobb a látásod. Lenin elvtárs is megmondta, hogy a politikai hatalomhoz vezető út a gazdasági hatalommal van kikövezve.
Nem véletlenül van a híres szállóige is, mely szerint tanuln, tanulni, tanulni. tessék megfontolni! DE!

Nem az ellenzéknek, hanem azoknak kellene sokat tanulni, akik hátul sunnyognak, morognak, elégedetlenkednek, és nem tesznek semmit, csak másoktól várják ezt el. Ja, és nem az öregektől kell várni a világ megváltását, mert nekik már nincs rá idejük.

Nagy Anita Sv 2018.11.02. 11:02:23

@bagolyleső: az osszes bagazst ki kell ba.. ni a parlamentbol...

medium size devil 2018.11.02. 11:12:03

@vmaast: Bulgariabol teriti a szarsagait. Lehet most tovabbkepzesen van eppen a Szt. Petervari fake agencynel.

kolomparlole1114 2018.11.02. 12:02:08

@Kivlov: Ja, lehet hogy nektek zsidókomcsiknak jó amit mond, de nekünk magyaroknak nem.

kolomparlole1114 2018.11.02. 12:03:46

@bagolyleső: Aki lipsizik az zsidókommunista, tehát a zsidesznyik fajba tartozik, nem a magyarba!

kolomparlole1114 2018.11.02. 12:05:14

@nemecsekerno_007: Neked is nagy szerencse hogy nem lesz már nyugdíjad, mert a tartótiszted beforgatta egy kisvasútba.

kolomparlole1114 2018.11.02. 12:06:08

@conchita wurst: Túl sok gecit szívtál ki a Geciből, és megártott a hülye fejednek?

kiskutyauto 2018.11.02. 12:24:43

Az egy dolog kiket nevezet meg ez a hazaáruló buzeráns orbáncsicska patkány... oké vizsgálni kell, de készpénznek nem kell venni amit hablatyol, a magyar néptől lopott pénzen hízó beszédhibás seggfej... Eleve az agyhalott kuszaszemű, hazaáruló nemzetellenes bűnöző náci orbáncseléd tolvaj (de hát melyik fizeSS patkány nem az) kurva anyja a fizeSS maffia legundorítóbb példánya..!!! Ez a féreg hogy be tudott furakodni az LMP-be és belülről szétrágta, is csak azt mutatja, hogy pénzért minden megvehető, pénzzel szinte bármit el lehet érni, a pénz itt az isten, a becsületet, igazságot, a tényeket mindent felülír, ha valaki belebegtet nagyobb összegeket (nyilván az alsó határ 100 millió)... Most felnyomta a bűntársait, legalábbis ezt a látszatot kelti, ez is csak saját maga sunyi fedezése és terelés. Nyilván vizsgálni kell a felsoroltakat is alaposan, de ezt a patkány ungárköcsögöt, már most láncon kell elvezetni, hazaárulásért teljese vagyonelkobzás és életfogytig szigorított fegyház kényszermunkával, hogy végre valami haszna is legyen...!!!!!

kiskutyauto 2018.11.02. 12:26:01

@kiskutyauto: Na lehet csámcsogni az elírásokon trollfalka...

Fidesz bérszámfejtés 2018.11.02. 12:45:13

@Szilágyi Imre: semmilyen érvet nem hoztál fel, csak okádtál egyet. A te IQ-ból gyököt vonnánk, imaginárius szám lenne az eredmény.

Fidesz bérszámfejtés 2018.11.02. 12:47:09

@Orbán egy Palpatine: Utasításba adtuk @LKerekes: -nek, hogy a posztokat ne olvassa el, mert az csak megzavarja őt a propaganda terjesztésében. egyébként sem érti, elpazarolt idő lenne.

Fidesz bérszámfejtés 2018.11.02. 12:50:54

@Kivlov: Persze, azért fizetjük, hogy az agyhalott szavazóink igazolva érezzék magukat. Mint például te.

Fidesz bérszámfejtés 2018.11.02. 12:52:08

@LúzerMan: "Azzal, hogy lipsizel, nem oldod meg a problémákat" - nem is azért alkalmaztuk.

morpho 2018.11.02. 12:55:55

@VT Man: "Most csupan annyi a kulonbseg, hogy mar a valasztasok elott bizonyitani kellene a valasztok fele, hogy ossze tudnak fogni, nem csak az eredmenyek utan"

Csak ez befolyásolja az eredményeket! Például ha a fidesz '98-ban a választások előtt bejelenti, hogy összefog Torgyán kisgizdáival, sosem alakít kormányt...

kolomparlole1114 2018.11.02. 13:36:14

@morpho: Hát azért a Torgyán nem volt egy húzónév soha, viszont a zsidókommunista rezsim eltakarítása nemzeti prioritás!

morpho 2018.11.02. 13:50:57

@kolomparlole1114: A Torgyán 98-ban sajnos húzónév volt vidéken. Ő nyerte meg Orbánnak a választásokat. Az első forduló után 80 körzetben visszaléptette a kisgizda jelölteket a fidesz javára. Ha csak egy forduló van 98-ban, Orbán nem alakít kormányt. Horn elvtárs maradt volna. (aki amúgy legnagyobb bánatomra a legdemokratább me volt a rendszerváltás óta

LúzerMan 2018.11.02. 14:16:08

@Fidesz bérszámfejtés:
Akkor miért használod ezt a szót?

morph on deer 2018.11.02. 14:33:03

@látjátok feleim szümtükkel:
”de ha benne vagy, akkor közelről jobb a látásod”

Dehát ezt mondom!
Kell egy megbízható ‘család’-tag, aki a politikában is működőképes, és az üzlet is megy neki. (Már majdnem azt mondtam, hogy “a vérében van”, de a fideszesek azonnal keblükre öleltek volna, mint “nemzetvédő testvért”...)

Mert valljuk be, Mészáros nem igazán mutatna jól mint pártelnök, Tiborcz és Tiborczné meg két szaporodás között elég, ha a (Nemzetthy!) szálloda-kastély-turizmus-divat ügyekre jut idejük.

Gáspárka nyilván majd az egyházakkal meg az egészségüggyel fog foglalkozni, - mert lássuk be, a kézrátétel azért modernebb, mint a tízparancsolat, - a család többi tagja meg még nem jöhet számításba, tehát nincs más hátra, mint Péterke bevezetése a “nagyfiúk” játékába.

És ahogy mondod, most van itt a “tanulni, tanulni, tanulni” ideje, az indoktrináció, nagyban.

Tehát mire viktorka elfoglalja az őt megillető helyet a múzeumban, - igen, terror-anyuka múzeumában, - addigra lesz egy igazi, minden izében orbanista utód.
Nem Rogán, nem Lázár, vagy valamelyik mádik samesz, hanem a milliárdos palánta, akimek a felmenői már letudták azt a piszkos munkát, amivel a Rogán félék még csak most foglalkoznak, szóval nyugodtan kiállhat a nagyérdemű elé, sőt, a napra is, a vajnak kutya baja nem lesz... Ráadásul már bizonyította, hogy neki Széllel szemben is megy!

A jövő reménysége, na.

kolomparlole1114 2018.11.02. 14:49:34

@morpho: Ha meg húzónév volt, akkor meg minek kellett volna titkolni? Nem stimmel az érvelés.

Fidesz bérszámfejtés 2018.11.02. 14:50:26

@morpho: Bocsánat, bejelentettük hogy Torgyánnal soha!

kolomparlole1114 2018.11.02. 14:51:53

@morpho: Amúgy valóban a legdemokratikusabb me volt, rajta kívül senkinek nem jött össze választási csalás nélkül a 2/3, és csak ő volt az aki bevezette hogy akkor 4/5 kell a törvényekhez. A Cigánynak ilyen mikor jutna eszébe? Persze az nem is me, hanem kápó a maffiában.

kolomparlole1114 2018.11.02. 14:58:30

@morph on deer: Mire gondolsz, a Rezis(dó)szilárdra, a zsírdisznóra? Az csak a sztálinuzmusban lehet egy valaki, mert oda pont az ilyen semmirekellő, a nép által utált alakok kellenek, akik nem jelentenek veszélyt a Gazdira. Az ilyenek önmagukban életképtelenek (ez volt a kiválasztásuk fő szempontja, a Pénztáros Lőrincnek se lenne annyi esze hogy meglépjen a lóvéval), nem tudnak választást nyerni, de még veszíteni se, mert a saját fajtájuk nem engedné a tűz közelébe őket.

morpho 2018.11.02. 15:39:56

@kolomparlole1114: Azért titkolták, mert ha megmondják az első forduló előtt, elvesztik a szavazóik felét. Helyette azt mondták, hogy Torgyánnal soha! Aztán két hét múlva mégis. Már akkor is hazudtak a srácok.

kolomparlole1114 2018.11.02. 15:51:31

@morpho: Na akkor ha Torgyán = -50% szavazat, de csak 20%-ot hoz, akkor azért nem egy húzónév! Az más kérdés hogy minden hülyére lehet találni 1-2 szavazót, még a Medetere is.

morpho 2018.11.02. 16:15:44

@kolomparlole1114: Az 50%-ot a listáról bukta volna a 20% meg a második fordulóban az egyéni mandátumokhoz jött hozzá. Lassan összeáll?

Sir Bates dö Hól 2018.11.02. 16:22:50

@morpho: azért ez tényleg röhej:-)... egy dolgot baszott el, de nagyon, hogy nem nyitotta meg az ügynökaktákat: nekik aztán semmit sem ártott volna...
(nem csupán az egyetlen demokrat, de a leginkább úriember is ő volt, ami aztán tényleg szégyen a többiekre)

nemecsekerno_007 2018.11.02. 16:25:42

@kolomparlole1114: A nagyanyád nyugdíjára költötték a járulékaimat... De most legalább normálisan lehetek vállalkozó, nem nyúznak le rólam 20 bőrt mint a korábbi überliberális, szabadpiac-párti lúzer-kormányaid...

kolomparlole1114 2018.11.02. 16:39:40

@morpho: Ja, lassan összeáll hogy 50%-kal kevesebbet zsebelt volna be ha Torgyánnal kampányol, mintha utólag mutyizzák meg. Ez azt jelenti hogy Torgyán húzóereje kb. egyenlő a leprával.

kolomparlole1114 2018.11.02. 16:40:43

@nemecsekerno_007: Rá biztos nem, már 20 éve meghalt.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.11.02. 16:50:27

@nemecsekerno_007: Téged molesztáltak a nagyszüleid az tuti!

Az hogy a fenébe van nálatok fideszbirkáknál,hogy olyan kurva tehetségesek vagytok de fecó alatt éhen akartatok halni és csak vikinél jött el a király kor nektek.

Én meg pont fordítva jártam.

Rühellem vikiéket mégsem jövök azzal,hogy fecó alatt sör meg bor folyt a csapból.

Orbán veje 2018.11.02. 16:50:40

@nemecsekerno_007: De jó hogy itt vagy haver! Télleg le a szabad piacgazdasággal, jól mondod. Éljen a fideszkommunizmus! Ma bizony a hozzád hasonló agyhalott barmokért is gyújtunk gyertyát.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.11.02. 16:52:15

@kolomparlole1114: Hát azért akkor még voltak hívei rendesen neki is.

morpho 2018.11.02. 16:55:36

@kolomparlole1114: Az első forduló előtti szart, a második forduló előtt felrakták a polcra, ráhazudták, hogy lekvár, a zemberek meg beszopták. Kb jól látod.

@Sir Bates dö Hól: Azokat a kurva ügynökaktákat minden környező országban meg tudták nyitni, csak Magyarországon nem...

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.11.02. 16:56:57

@nemecsekerno_007: Nem értem mi a bajod a nyugdíjasokkal?
Nincsenek szüleid,nagyszüleid?
Vagy kidobtak?
Mondjuk azt megérteném.
Egyébként ebben a csodálatos gazdasági fellendülésben tényleg a nyugdíj akkora problémát jelent?
Hát még prémium is lesz!

kolomparlole1114 2018.11.02. 17:30:15

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Thürmer Gyulának is vannak, meg a Gyurcsánynak is, csak épp kevesebb mint ellensége. Bejelentik hogy jön Gyurcsány, az hoz kb 5 embert, elriaszt 50000-et.

Rоdney_2 2018.11.02. 17:31:31

@nemecsekerno_007: Hülye vagy gyerek, a GDP arányos adószint növekedett. Mintapéldánya vagy a megvezetett, sötét, tájékozatlan, agymosott fideszesnek.

www.portfolio.hu/gazdasag/tovabb-nott-tavaly-a-gdp-aranyos-osszadobevetel-magyarorszagon.268947.html

"Tovább nőtt tavaly a GDP-arányos összadóbevétel Magyarországon
MTI2017. november 23. 20:55
nyomtatás

Immár a hetedik egymást követő évben és több mint ötvenéves csúcsra emelkedett tavaly a GDP-arányos összadóbevétel a Gazdasági Együttműködési és Fejlesztési Szervezet (OECD) tagállamaiban; az adómixben növekszik a személyi jövedelemadó szerepe - ez derült ki a világ 35 iparilag fejlett országát tömörítő, párizsi székhelyű nemzetközi szervezet beszámolójából. Magyarország a lista első negyedébe, a 8. helyre került: a 2015-ben mért 39,01 százalékról tavaly 39,41 százalékra nőtt a GDP-arányos összadóbevétel. "

kolomparlole1114 2018.11.02. 17:32:57

@morpho: Azon kár siránkozni régen hogy volt, elcsalták a zsideszesek, ez van, de így is lehetett volna nyerni, hiszen alig 40-48%-a volt így is csak a zsidesznek, a többit az ellenzék balfaszkodta el. Mindegyik csak azon nyafizott kivel NEM fog össze. így nehéz. Ezért mondom hogy ezek nem is akartak nyerni, már akkor le voltak zsírozva, és csak a lepottyanó maradékra, a zsíros parlamenti állásokra pályáztak. Erre meg a nép nem volt kíváncsi, így érdektelenségbe fulladt a rendszerváltás.

ózdi cigány 2018.11.02. 17:35:51

@nemecsekerno_007: "nem nyúznak le rólam 20 bőrt " - Nem is, sokkal többet. Csak például az ÁFA 27%-ra emelésével 370 milliárdot. Csak te nagyon buta vagy hogy észrevedd, mennyire átkúrnak.

gigabursch 2018.11.02. 17:36:39

A Baloldal egyetlen hiteles ember nagyjából Thürmer Gyula.

morpho 2018.11.02. 17:46:01

@kolomparlole1114: Ezt én sosem tagadtam, csak annyit tettem hozzá, hogy ennek elősegítésében a fidesz is vastagon benne volt, benne van!

Poр40 2018.11.02. 18:10:28

@nemecsekerno_007: Jaja. Csak éppen lehúznak az áfával, jövedékivel, tranzakciós adóval, telekom adóval és te hülye nem veszed észre hogy ugyanott tartasz.

conchita wurst 2018.11.02. 18:14:03

Lengyel, magyar ket jo barat,
Egyutt utalja a migrat!

morph on deer 2018.11.02. 19:11:27

@kolomparlole1114:
”Mire gondolsz, a Rezis(dó)szilárdra, a zsírdisznóra?”

Vele semmi baj: tökéletes a NER kabalafigurájának! Ő az, aki legméltóbban reprezentálja a rendszert!
És nem csak szép, de okos is!
Pontosabban: amilyen szép, olyan okos...

Egy az egyben mintha orbán keresztfia lenne! Tudod, akit örökbe is fogadott Nyíregyházán. Legalább illenek egymáshoz.

morph on deer 2018.11.02. 19:15:12

@nemecsekerno_007:
“De most legalább normálisan lehetek vállalkozó”

Nem Lőrinc a keresztneved véletlenül?

Viszlát és kösz a halakat 2018.11.02. 19:41:53

"Az köztudomású, hogy a baloldali pártok áprilisban megakadályozhatták volna a Fidesz kétharmadát, ha akár csak egymással és csak Budapesten sikerül megállapodniuk a koordinált jelöltállításról - de nem tették. Az LMP különösen sáros a dologban:"

Elüször is definiáljuk a "baloldali párt" fogalmát. Az LMP pl miért is lenne az?

morpho 2018.11.02. 20:00:47

@Viszlát és kösz a halakat: Ez csak játék a szavakkal, a lényeget, az összefosás hiányát nem érinti.

taga20 2018.11.02. 20:29:12

@morpho: szerinted egy jobbikos és egy balos összefog fosni?

mi ez a hülye duma részedről?

LúzerMan 2018.11.02. 20:49:06

@Fidesz bérszámfejtés:
A jelet ismerem. A kérdés továbbra is nyitott, akkor miért használod ezt a szót?

taga20 2018.11.02. 21:18:27

@LúzerMan: bazdmeg, mi kurvaanyádért vergöcc itt? a faszt izmozol? mé nem azon rugodzol, hogy miért nincs sitten az orbán klán még?

morpho 2018.11.02. 23:08:44

@taga20: Nagyon paprikás vagy ma! Jalapeño? Nyilván nem fog a jobbikos a baloldallal összefosni, de itt egyrészt az LMP-ről volt szó, másrészt nem az a lényeg, hogy milyen az ideológia, hanem, hogy van-e közös cél?, Úgy tűnik itt mindenféle ideológiától függetlenül nem volt közös cél. A válasz meg arra vonatkozott, hogy ha a hüjét pontos jével írod, attól még a jelentése megmarad.

VT Man 2018.11.03. 00:31:39

@morpho:
"Például ha a fidesz '98-ban a választások előtt bejelenti, hogy összefog Torgyán kisgizdáival, sosem alakít kormányt.."

És lehet, hogy megérdemelte volna, mert elég sok gondot is okoztak Torgyánék...

morpho 2018.11.03. 00:36:05

@taga20: Ok, de akkor legyen kurvára bohém! Figyeld a vakert! ;)
youtu.be/WHho3_ZRKZ0

morpho 2018.11.03. 00:40:09

@VT Man: Először azt gondoltam, hogy a fideszes gyerekek majd tanítanak egy kis európaiságot a kisgizdáknak. Pont fordítva történt. A fidesz vette át a torgyáni módszereket.

kedvenc nicktolvaj 2018.11.03. 04:14:51

@nemecsekerno_007: Nyomott fideszes. Te is bevetted, hogy kevesebbet adózol? :-D

Viszlát és kösz a halakat 2018.11.03. 07:57:27

@morpho: Szóval a hülyeségbeszélés az "játék a szavakkal".
Így leszel te nagy szójátékos.

csobi2011 2018.11.03. 08:36:09

Én csak azon nevetek, hogy míg az ellenzéki pártok azon vitatkoznak melyikük a legnagyobb barom addig észre sem veszik, hogy végleg leszalámizzák őket. A legfrissebb ballib közvéleménykutatások szerint az lmp már be se jutna a parlamentbe, a jobbik meg 14-15 %-ot kapna az áprilisi 20 % után. És ezekben a számokban még benne sincs, hogy a Volnerék most léptek ki a pártból. Aki ismeri a jobbikot tudja hogy ez sokkal nagyobb érvágás mint mikor a Toroczkaiék távoztak. Szóval az EP választásokra lassan 10%-ot elérő ellenzéki párt sem marad. A Závecz meg 57%-on van. Én azt hittem hogy a tavaszi választásoknál jobb eredményt nem érhet el a fidesz, de a ballibek kitartó munkájával még ez is megtörténhet.

csobi2011 2018.11.03. 08:39:15

@csobi2011: bocs az egyik mondatom félbe maradt az előbb. Szóval a Zavecz szerint a fidesz jelenleg 57%-on van a biztos pártválasztok között, ami sokkal jobb a tavaszi eredménynél.

Etniez 2018.11.03. 08:47:42

@LKerekes: az pontosan elég lett volna, Fidesz láthatóan nem él, hanem visszaél a kétharmaddal.

Rоdney_2 2018.11.03. 09:32:26

@csobi2011: Szerintem a te szádból bármiféle százalék eléggé hiteltelen a 300 százalék után.

Hungarian Geographic · https://www.facebook.com/hungarian.geographic 2018.11.03. 09:48:59

A narancs csak egy árnyalata a vörösnek. 30-70 van! A Fidesznek IS, meg a teljes baloldalnak IS mennie kell! Nincs alku!

csobi2011 2018.11.03. 10:15:08

@Ildomár: Most épp a ballibsi közvéleménykutató számainak nem hiszel. Ezek nem az én számaim. De addig a legjobb amíg homokba dugjátok a fejeteket és majd meglepődtök a fidesz újabb győzelmén.

nemecsekerno_007 2018.11.03. 12:11:26

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Nem a nyugdíjasokkal van bajom, hanem a nyugdíjrendszerrel... A felosztó-kiróvó rendszerrel, aminek köze nincs a biztosításhoz, többek között ezért se fenntartható.....

nemecsekerno_007 2018.11.03. 12:23:36

@Ildomár: És? Miért kell ennyi adó? A szokásos mantra az, hogy azér' mer' Orbán ellopja... Akkor nyílván nem a nyugdíjakra, egészségügyre meg oktatásra megy el ugye?!!!

- Kevesebb gyerek születik
- közpénzből kiképezzük az embereket akik aztán lelépnek külföldre
- ott fizetnek adót, meg járulékot nekünk meg maradnak a nyugdíjasok meg a közszféra
- erre jön a szokásos duma, hogy "dehát normális fizetést kéne adni"...
- ja persze. de ezt részben úgy lehet elérni, hogy csökkentjük az adóéket
- csak ugye ott van a kiadási oldal: szociális kiadás 5000 Mrd, eü. 1800 Mrd évente

Próbálom itt magyarázni, hogy az adóék miatt (is) sz@rok a fizetések, de ha komolyabban akarjuk csökkenteni ezeket akkor már a kiadási oldalhoz is hozzá kell nyúlni. És igen a külföldön dolgozók kilépnek a kockázati közösségekből (nyugdíjrendszer, eü) ezért több teher hárul az itthon dolgozókra. Meg ott van ugye még a közszféra költsége is...

De itt egy ábra az adóékről:

www.portfolio.hu/img/upload/2017/04/atlagkeresok-20170412.png

Csehországot, Szlovákiát meg Lengyelországot nézd, mert velük vagyunk egy súlycsoportba, velük kell versenyeznünk. Ráadásul a lengyeleknek nincs olyan nagyvonalú ellátórendszere mint nekünk. Kádárnak ez az egyik nagy bűne, hogy rászoktatta az embereket az állami gondoskodásra...

morpho 2018.11.03. 13:38:53

@nemecsekerno_007: A külföldön dolgozók hazautalják évente a gdp 3!!!! százalékát. Aztán nagypapa elkölti és áfát, meg jövedéki adót fizet, ami bemegy a költségvetésbe. Ezt kifelejtetted a terhek csoportosítgatása közben...

nemecsekerno_007 2018.11.03. 15:45:24

@morpho: "A külföldön dolgozók hazautalják évente a gdp 3!!!! százalékát..."

- épp ezért jó lenne ha beszállnának a nagypapa nyugdíjába... futná belőle...

"Aztán nagypapa elkölti és áfát, meg jövedéki adót fizet, ami bemegy a költségvetésbe."

- ez feltételezés. de mi van ha csökkentjük az ÁFÁ-t? Ugye ami szintén meg szokott jelenni a szokásos mantrában, hogy "Világbajnok"
- jövedéki adót akkor fizet ha sokat szeszel és cigizik... Mindezt vezetéssel kombinálva
- van igazság abban amit írsz, de túl általános. nem tudok olyan statisztikát ami ezt nézné...
- ezen kívül jobb lenne ha a nagy elosztó rendszereket külön kezelnénk már finanszírozási szempontból mert akkor jobban kiderülne, hogy ki mennyit fizet és mit vesz igénybe.
- jelenleg eléggé szocialista jellegű a rendszer, megy a nagy közös kalapba de igazából nem nagyon derül ki, hogy ki, mennyit fizet és mit vesz igénybe....
- és természetesen szól kórusban a hazugság, hogy "dehát egész életébenfizetett...."

Ja igen az ÁFA 27%. Ezek szerint akkor az mégis jó, hogy magas??!
Legalább is ilyen kor jó amikor hivatkozhatsz rá a járulékfizetés kibúvójaként...

Szóval jók a hivatkozások, de nem eléggé... Részben fizetős egészségügy, fizetős felsőoktatás és önkéntes nyugdíjrendszer. Oszt akkor kiderül, hogy ki mennyit vállal a közösből...

morpho 2018.11.03. 16:25:13

@nemecsekerno_007: A hazautalással beszállnak a nagypapa nyugdíjába. Csak nem a te nagypapádéba, hanem a sajátjukéba!

Az, hogy nagypapa elkölti, az nem feltételezés, hanem tény. A költségvetés is számol ezzel ugyanis. (Mit gondolsz, miért rinyál Orbán, hogy a brexit után maradjanak meg a káeurópai brit munkavállalók jogai?) Hogy azt hogy vezetted le ebből, hogy jó, ha az áfa magas, az rejtély...

morpho 2018.11.03. 16:25:42

@nemecsekerno_007: A hazautalással beszállnak a nagypapa nyugdíjába. Csak nem a te nagypapádéba, hanem a sajátjukéba!

Az, hogy nagypapa elkölti, az nem feltételezés, hanem tény. A költségvetés is számol ezzel ugyanis. (Mit gondolsz, miért rinyál Orbán, hogy a brexit után maradjanak meg a káeurópai brit munkavállalók jogai?) Hogy azt hogy vezetted le ebből, hogy jó, ha az áfa magas, az rejtély...

nemecsekerno_007 2018.11.03. 17:49:19

@morpho: "A hazautalással beszállnak a nagypapa nyugdíjába...."

Na ez a kurv@ nagy csúsztatás. Akkor szállnának be ha annyival kevesebbet kapna az államtól vagyis az itthon dolgozóktól... De nem így van. Tipikus magyar ügyeskedés...

"Az, hogy nagypapa elkölti, az nem feltételezés, hanem tény..."

- mire költi? erről lenne valamilyen nyílvántartás?
- mennyi lakáshitelt törlesztenek? Esetleg ingatlanba fektetik?
- hogy jön ide az ÁFA? Csak úgy, hogy az által jut az államkasszába...

A Brexit egy érdekes kérdés, meglátjuk mi lesz. Ugyanilyen érdekes az osztrák családi pótlék ügye is. Teljesen igazuk van, mert ez így egy kiskapu amit sokan kihasználnak.
Ha több európai országban is ilyen vezetés lesz - erre van esély - akkor viszont meg kell tárgyalni a közös európai szociális és egyéb ügyeket. Akkor már mondhatjuk, hogy a magyar felosztó-kiróvó nyugdíjrendszert azoknak is kéne finanszírozni akik az Eu-ban dolgoznak. Szóval precízebb elszámolás kéne, mert ez így elég gáz... Még ha te nem igazán akarod elfogadni....

morpho 2018.11.03. 18:03:16

@nemecsekerno_007: Tökmindegy mire költi. Fizeti a tranzakciós díjat, ha kiveszi egy ATM-ből, vagy ha utal. Fizet jövedéki adót, ha benzint , alkoholt, vagy cigit vesz. Fizeti az áfát és még ha lakáshitelt törleszt akkor is fizet az átháritott bankadó miatt. Akármire költi, adót fizet.
A magyar nyugdíjrendszerbe ezt miért kéne beépíteni, amikor külföldön fizeti a járulékot? Az, hogy ő hazautal pusztán jófejség. A nyugdíjrendszer valóban össze fog omlani. A manyupot talán nem kellett volna államosítani.
A tipikus magyar ügyeskedésben meg Orbánék verhetetlenek!

nemecsekerno_007 2018.11.03. 18:47:59

@morpho: Krv@ra nem akarod érteni...

"A magyar nyugdíjrendszerbe ezt miért kéne beépíteni, amikor külföldön fizeti a járulékot?."

Azért te ********* mert ez a kurv@ sok adó, meg járulák nem jóóó. Mert ezek miatt sz@r a nettó fizetés, mert sok az elvonás... És mér' sok.... na ezt már leírtam korábban...
Mert ez többletköltséget jelent az adminisztrációban, meg így drága az állam... Bonyolult, átláthatatlan és felesleges kiadásokkal és költségekkel jár a cégeknek...
Soroljam még? Ezek az adók és járulékok nyomják a földre a magyar kkv szektort aminek egyébként a gazdaság gerincét kéne alkotni. Így nehezen fog menni...

Jajj a Szent Manyup...... Az egy akkora átverés volt kb. mint a devizahitel, mert nem szüntette meg a felosztó-kiróvó jellegét a rendszernek, vagyis a hiány újratermelődött...
Csak azt a 30-40 évet kell kibírni IMF hitelen, amíg az első Manyup-osok kezdenek nyugdíjba menni ugye??

morpho 2018.11.03. 19:16:31

@nemecsekerno_007: Bocs, de hülyeségeket írsz szakmányban. Nincs kedvem veled "vitatkozni", mert nem a felvetéseimre reagálsz, amit egyébként a te felvetéseidre írtam. Szerinted a magyar adók és járulékok indokolják, hogy aki külföldön fizet járulékot, az szálljon be a magyar nyugdíjrendszerbe? Ez most komoly? Előtte meg azt írtad, hogy a nagypapa mire költi? Most kiderült, hogy egy halom adót, meg járulékot fizet? Ha valami nem illik a képbe, azt elegánsan kihagyod és elkezdesz tök másról írogatni, manyup ügyben meg felmondtad a kormánypropagandát. Én nem léptem át. Már 50% felett van a hozam azóta. Pedig ezt állítólag eltőzsdézik. Orbánék összes "érve" elvérzett már azóta. Legalább a valóság ismeretében ne hazudozzál már! Az egész manyup lenyúlás arról szólt, hogy kifizessék a hiányt. Ezt a szocik is meg tudták volna csinálni. Nem egy nagy truváj. Csak az a 3000 Mrd hiányozni fog, sőt már most hiányzik. a kifizetések hamarosan megkezdődnek, már akik bent maradtak. Tényleg, az egyéni számlák merre is vannak itt a nagy szemfényvesztésben? Az lehetett volna egy alternatíva, hogy megkérdezzék az embereket, hogy takarékoskodjunk, vagy fizessük ki a hiányt? Csak ezt nem kérdezték meg, mert az egész hatalmuk a manyup lenyúlásán alapszik. Van viszont helyette soros terv, meg beözönlő migránsok milliói! Ez felháborító!

morpho 2018.11.03. 19:17:21

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Mit?

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.11.03. 19:30:05

@morpho: Hogy elég szép összeget utalnak haza.
És hogy miért akarja,hogy még ezen felül is fizessenek?

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.11.03. 19:42:21

@nemecsekerno_007: Te öcsi!Ugye te a fideszre szavaztál?
Azt tudod ugye,hogy a választások után megnégyszereződött a külföldi munka iránt érdeklődők száma.
Ezek az emberek akkor részben miattad is mennek el.
De te ezek után még követelőzöl velük szemben.
Miért zavar ha más a ledolgozott 40 -50 év meló után (olyan munkában ahonnan te sírva rohannál haza anyucihoz) kap valamit a befizetései után?
Tudom a mostaniaknak mi fizetjük.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.11.03. 19:47:54

@morpho: A legjobb az,hogy azt mondja,az nem érv,hogy a zorbánék ellopják a pénzt.
Anno valaki erre az érvre azt mondta:Ja,hogy kicsire nem adunk?:))

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.11.03. 20:07:41

@nemecsekerno_007:
@morpho:

Dehát aki 2010 előtt lelépett,annak igaza volt-mocskosgyurcsány ugye-aki most lelép az egy szemét hazaáruló geciláda ugye.

morpho 2018.11.03. 21:37:56

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:

"Dehát aki 2010 előtt lelépett,annak igaza volt-mocskosgyurcsány ugye-aki most lelép az egy szemét hazaáruló geciláda ugye"

Aztán én vagyok az övön aluli mi? :))

kolomparlole1114 2018.11.04. 01:10:12

@Viszlát és kösz a halakat: Mert a baloldali kommunista zsidesz felszopócsicskája. Torgyánként segíti a rákosista pártot.

nemecsekerno_007 2018.11.04. 12:47:53

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: "Miért zavar ha más a ledolgozott 40 -50 év meló után (olyan munkában ahonnan te sírva rohannál haza anyucihoz) kap valamit a befizetései után?

Kap valamit? Mennyit kap az nem mindegy. Olyan nehéz ezt felfogni? Mivel nem biztosítás jellegű, ezért a mostani járulékokból fizetjük. Az meg a munkabérre terhelődik. Aki meg ebből kilép - külföldi munka miatt - helyette is az itthon dolgozóknak kell fizetni... Ez ilyen kurv@ egyszerű...

"Tudom a mostaniaknak mi fizetjük." Igen. Vagy szerinted mi a f@szér kellett az utóbbi 20-30 évben folyamatosan hiteleket felvenni???

nemecsekerno_007 2018.11.04. 13:00:52

@morpho: "Szerinted a magyar adók és járulékok indokolják, hogy aki külföldön fizet járulékot, az szálljon be a magyar nyugdíjrendszerbe? Ez most komoly?"

Indokolnák. Miért olyan nehéz ezt felfogni? Az egészségügyi rendszer így működik, aki külföldön dolgozik és fizet ott TB-t az Mo.-on is ellátják és az ottani kassza fizeti...
A nyugdíjrendszer nem így működik, ez egy kiskapu ami a fejlettebb országonak kedvez.
Ezért kellene közös európai szociálpolitika.

"Előtte meg azt írtad, hogy a nagypapa mire költi? Most kiderült, hogy egy halom adót, meg járulékot fizet?"

Egy halom adót?? Mi a f@szom az a halom. Egy icce v. rőf?? Azt fogd már fel, hogy ezekre nincsenek számok, csak kb. abból lehet következteni arra, hogy mínuszos, hogy 20-30 éve hiteleket veszünk fel... Erre persze lehet mondani, hogy jajj mer' ha nem lopná el a patás...

"Én nem léptem át. Már 50% felett van a hozam azóta. Pedig ezt állítólag eltőzsdézik."

Gratulálok. 1 ember és ebből következtetsz a többi 3 millióra... És ha te nyugdíjba vonulsz, akkor mennyit kapsz az állami kasszából? Semmit? Vagy onnan is kapsz valami pénzt? Mert ez lett volna a lényeg, hogy ne terhelje az államkasszát. Mondjuk az se mindegy, hogy hány év után jutunk el idáig és addig mennyi hitelt kell még felvenni az államnak...

Nem tudom a wikipédia mennyire hiteles de ezt írja:
Fentiek alapján megállapítható, hogy a magánnyugdíjpénztári rendszer első 6 évében még hellyel-közzel a tervezett modell mentén működött, de 2002-es évtől gyakorlatilag teljesen elszakadt a tervezett körülményektől, messze terven felül növelve az államháztartás terheit (lásd 4. tábla).

hu.wikipedia.org/wiki/Mag%C3%A1nnyugd%C3%ADjp%C3%A9nzt%C3%A1r

Szóval próbáld meg összefüggéseiben nézni ezt az egész rendszert, hátha akkor érthetővé válik...

morpho 2018.11.04. 14:37:22

@nemecsekerno_007:

"Miért olyan nehéz ezt felfogni?" Nem nehéz, csak hülyeség.

"Mi a f@szom az a halom" Esetünkben a rengeteg szinonimája. Egyébként évről évre nő az adóbevétel Magyarországon.
zoom.hu/hir/2018/02/19/nyolc-ev-alatt-brutalisan-nottek-de-elfolytak-az-adobevetelek/

"Gratulálok. 1 ember és ebből következtetsz a többi 3 millióra" Nem, a statisztikákból következtetek. www.azenpenzem.hu/cikkek/magannyugdij-hatalmas-nyereseget-hoztak-a-tagoknak/4631/

Én szerintem nem fogok állami nyugdíjat kapni, mert mire nyugdíjas leszek, olyan magas lesz a korhatár és olyan alacsony a nyugdíj, hogy nem is megyek igazán nyugdíjba. Legalább is úgy, ahogy nagyapáink és apáink nyugdíjba mentek, úgy nem. Ha elméletben, holnap nyugdíjba mennék, akkor kb 60%-ot fizetne az állam és kb 40%-ot a Horizont magánnyugdíjpénztár. A cél az volt, hogy az állam idővel teljesen kiszálljon a nyugdíjrendszerből. Jó ötlet volt, kár, hogy Orbánék piti politikai és lopási céljaik miatt lehúzták a vécén a rendszerváltás egyetlen komoly gazdasági reformját. Abban igazad van, hogy amíg nem fizet a manyup. addig az államnak ezt ki kellett pótolnia, de ez csak egy rövid időszak lett volna (kb 20 év), aztán kaptunk volna egy fenntartható nyugdíjrendszert a mostani felosztó-kiróvó helyett, ami a saját befizetéseken alapult volna. (tényleg, mi újság az egyéni számlákkal, vagy ezt már kérdeztem?) Most visszalőttük az egészet a nyolcvanas évekbe. Fasza. Az EU meg menjen a picsába, mert le kellett volna vonniuk a hiányból az elmaradó járulékbefizetéseket és sokkal hamarabb kikeveredtünk volna a túlzott deficit eljárásból. Orbánék ezért fizették ki a hiányt gyorsan a manyup kasszából, hogy kikerüljünk az eljárásból és több EU-s pénzt lehessen ellopni. Ez nem vicc! Ezért írtam, hogy a manyup lenyúlás alapozta meg a máig tartó hatalmukat. Szó nem volt nyugdíjtőzsdéről, meg ilyen ostoba maszlagokról. Nézd csak meg a számokat. Én azt hittem, hogy az 50%-kal jól jártam, erre kiderült, hogy az átlag 70%!!!! Nyugdíjtőzsde aha! Egyébként amióta szétbaszták a manyupot, engem pont nem érdekel a magyar nyugdíjasok sorsa. Simán leszarom őket. Ezt akarták, ezt kapták.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.11.04. 18:48:45

@nemecsekerno_007: Dehát most nem sokkal sokkal jobb vállalkozni a viktor miatt???

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.11.04. 18:52:55

@nemecsekerno_007:
@morpho:
Jó pár éve volt egy olyan sztori,hogy -talán Észtországban-hogy kitalálta egy politikus,hogy a külföldön sportolók fizessenek otthon is adót.
Volt olyan kosaras aki szívesen elbeszélgetett volna az illetővel.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.11.04. 18:56:24

@nemecsekerno_007: te jenő!Az a pénz forog a gazdaságban itt költik el.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.11.04. 19:19:08

@nemecsekerno_007: Tehát nem csak a nyugdíjukat költik el,hanem még azon felül is.

Le Orme 2 2018.11.05. 01:02:20

@morpho: milyen kár, hogy hülye vagy
"manyuplenyúlás"
Anyád!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.11.05. 11:21:02

@Le Orme 2: Nektek tökmindegy.
Amit a vezér kitalál,az úgy jó.

morpho 2018.11.05. 22:12:30

@Le Orme 2: Anyám 2008-ban meghalt, ezért ő nem tudta lenyúlni a manyupot. Orbánék csinálták, hidd el! Egyébként hogy én hülye vagyok, az lehet, de a manyupot akkor is lenyúlták.
süti beállítások módosítása