B1 blogcsalád



Orbán kormánya az egyetlen migrációt támogató szervezet

2018. október 04. - ashwood

76760_orban_viktor_maltan.jpgA migráció rossz, értem?! – nagyjából ennyi a kormány mondanivalója mindenről. Na meg: sorosgyörgy. A munkaerőhiányt sem migrációval kell megoldani. Szavakban. A valóságban százmilliókat költ migráns-toborzásra a kabinet.

Aki akár csak Magyarország légterében tartózkodott az elmúlt években három percnél hosszabb időt, annak fölösleges elmagyarázni, mit is gondol Orbán és sleppje a migrációról. Pontosabban: hivatalosan mit gondol. Még pontosabban: mivel eteti szavazóit, riogatja a polgárokat, igyekszik minél nagyobb félelmet és gyűlöletet elültetni bennük.

Hogy lássuk, mennyire nem igaz mindaz, amit a propaganda másodpercenként próbál az arcunkba tolni, elég megfogadni Orbán Viktor tanácsát: ne azt nézzék amit mondok, hanem amit teszek. Azt, hogy mit mond, már ismerjük. Hogy mit tesz, azt a kormány által kitartott propagandából soha nem is fogjuk megtudni.

Íme:

Másfél évvel ezelőtt 450 millió forintos szerződést kötött a debreceni Horizon2020 Nonprofit Kft.-vel a kormány, természetesen az adófizetők állták a cehhet. A cég ezért a pénzért azt vállalta, hogy 5250 ukrán állampolgárnak talál Magyarországon munkát és lakhatást. Nem kárpátaljai magyarnak, hanem ukrán állampolgárnak. Végül "csak" ötezret sikerült idecsábítani.

Igen, közel félmilliárdért toboroz gazdasági migránsokat a magyar állam.

Ahogy azt is elintézte az Orbán-kormány, hogy a hiányszakmákban dolgozó külföldi munkaerő 90 napig mindenféle engedély nélkül tartózkodjon és dolgozzon Magyarországon. Mármint azok, akik nem az EU-ból érkeznek, természetesen.

Idén pedig a Bevándorlási és Menekültügyi Hivatal aktív közreműködésével eddig 14 ezer nem uniós állampolgárok kapott munkavállalási engedélyt Magyarországon. Mind-mind gazdasági migráns – mármint a propaganda megfogalmazása szerint.

Ez a valóság – nem pedig az, amit el akar hitetni velünk a hatalmát minden áron megtartani igyekvő Orbán-rezsim.

Természetesen semmi gond nincs a törvényes, ellenőrzött, a munkaerő- és agyelszívás alapján történő migrációval. Tudja ezt a kabinet is, tesz is érte, hisz az ország javára válik. Az uszító, hazug propaganda csak rombol.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr2514281309

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Helga Beauty Salon. 2018.10.04. 16:44:22

"Idén pedig a Bevándorlási és Menekültügyi Hivatal aktív közreműködésével eddig 14 ezer nem uniós állampolgárok kapott munkavállalási engedélyt Magyarországon. Mind-mind gazdasági migráns "

Migráns vagy munkavállaló? Hát akkor használjuk az afgán, illetve a kameruni munkavállaló terminust. Orbán tényleg beengedhetné őket hogy feltöltsék a hiányszakmákat. Már alig várom hogy a "békávés" pastu nyelven mondja be a következő megállót, vagy a körzeti orvosomnál az eritreai nővérke mérje meg a vérnyomásomat vudu módszerekkel!

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.10.04. 16:51:04

@Helga Beauty Salon: "Orbán tényleg beengedhetné őket"

Na, beálltál dékás migránssimogatónak. És még a (volt) geci gazdádat neveztem köpönyegforgatónak. :))

rasztaszív 2018.10.04. 16:52:33

@Helga Beauty Salon: hát használjuk azt a terminust.csak meg ne feledkezz róla...

Helga Beauty Salon. 2018.10.04. 17:03:37

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: @rasztaszív:
Na itt van a két zseni! Vicc volt kispofáim, hiszen még ti sem illeszkedtetek be.

rasztaszív 2018.10.04. 17:09:40

@Helga Beauty Salon: ja,ja.te így szállsz le a bicikliről,és hülye aki nevet rajta.

atomic power 1986DucaDuca 2018.10.04. 17:10:39

"Természetesen semmi gond nincs a törvényes, ellenőrzött, a munkaerő- és agyelszívás alapján történő migrációval. Tudja ezt a kabinet is, tesz is érte, hisz az ország javára válik."

Akkor minek kellett megírni a cikket!? A történet egészen más, mint amit a cikkíró sejtetni próbál!

Helga Beauty Salon. 2018.10.04. 17:14:34

@rasztaszív: Azon nevetsz amin akarsz, a fő, hogy jól érezd magad! Ha hülyeséget magyarázol be magadnak és azon vihogsz, az a te dolgod.

Helga Beauty Salon. 2018.10.04. 17:17:12

@atomic power 1986DucaDuca: "Akkor minek kellett megírni a cikket!? A történet egészen más, mint amit a cikkíró sejtetni próbál!"

Mert kiválóan lehet rá játszani a hülyét. Máris rácsapott két debi libbant ha megnézed.

rasztaszív 2018.10.04. 17:17:23

@Helga Beauty Salon: akkor most migránsokat engedett be orbán,vagy munkavállalókat?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.10.04. 17:17:50

@Helga Beauty Salon: "Vicc volt"

Hát ezt Kubatovnak magyarázd, mikor nem kapsz ma fizetést. :))

Helga Beauty Salon. 2018.10.04. 17:34:00

@rasztaszív: Most mondtam hogy válaszd ki a számodra megfelelőt és érezd jól magad!

taga20 2018.10.04. 17:40:20

@Helga Beauty Salon: helga, helga, te szopni jársz ide, non-stop!:)))

atomic power 1986DucaDuca 2018.10.04. 17:45:38

@Helga Beauty Salon:

"Mert kiválóan lehet rá játszani a hülyét. Máris rácsapott két debi libbant ha megnézed."

Igen, el lehet játszani egy szerepet, de ők ezzel jó szolgálatot tesznek a kormánynak, akarva, akaratlanul.

6.Lenin 2018.10.04. 18:05:11

Na, végre...

"Természetesen semmi gond nincs a törvényes, ellenőrzött, a munkaerő- és agyelszívás alapján történő migrációval. Tudja ezt a kabinet is, tesz is érte, hisz az ország javára válik. Az uszító, hazug propaganda csak rombol."

A B1 beismerte, hogy amit csinálnak, az romból, nem az országot, az jól megvan nélkülük is, hanem saját magukat (az ellenzéket )
Bár már régen gyanítom, hogy ez utóbb szándékos, és tulajdonképpen a Fidesz szekerét tolják 1000-el.

Azért, hogy a köcsögök is értsék, óriási ám a különbség a valamilyen határozott céllal (munkavállalás) behívottak , vagy a ránk erőszakolt söpredék között. Jó lenne, ha ezt végre felfognák.

taga20 2018.10.04. 18:10:52

@6.Lenin: "vagy a ránk erőszakolt söpredék között. "

téged is ide söpört a szél söpredék, és lengeti a pofádat egész héten.

morpho 2018.10.04. 18:16:02

@taga20: Van a határozott céllal (munkavállalás) behívott söpredék, meg van a ránk erőszakolt söpredék. (bár ez utóbbi amúgy nincs, csak ezt hazudják) Most mit nem értesz ezen?

taga20 2018.10.04. 18:21:36

@Gábris szomszéd: és akkor naffáról, vagy faraonról ne is dumáljunk!

6.Lenin 2018.10.04. 18:22:25

Na, fél siker, minden köcsög jelentkezett, de nem értik.

taga20 2018.10.04. 18:24:21

@morpho: én soha nem mondtam, hogy ideológiailag elég képzett lennék:))

de aszt vágom, hogy a geci és bandája szétbasszák az országot. és ebben az itt élősködő söpredék fityeszdroidok tevékenyen részt vesznek.

Gábris szomszéd 2018.10.04. 18:32:37

@6.Lenin: Nyugi téged értünk. Lelkesen szolgálod a geci gazdád. :)

6.Lenin 2018.10.04. 18:37:14

Bár nem lenne felesleges néhány kecskebaszót is beengedni. Itt van ez a néhány köcsög, nekik adnák karácsonyra, hogy leegyen egy kis örömük is az életben. Jobb, ha őket cseszegeti néhány KB migráns, mint ők a kormányt.

Holnap fel is vetem az illetékesnél.
De még mindig nem térek magamhoz, hogy a B1 ilyen őszinte volt, végre. Sose hittem volna, hogy eccer ....hihetetlen.

taga20 2018.10.04. 18:39:22

@6.Lenin: te demens savazós fityeszzombi! ménem takarodsz már az árnyék világba el?

6.Lenin 2018.10.04. 18:39:55

@Gábris szomszéd:

Már megint kamuzol. Te értesz valamit? Az kurván meglepne.

6.Lenin 2018.10.04. 18:42:57

@taga20:

B+, te attól még hülye maradnál, de hátha 1x megérted, amit írok. Ez a küldetésem.

taga20 2018.10.04. 18:46:28

@Gábris szomszéd: nátürlih:)))

bár a vége felé má nagyon nem bírtam puzsért.

taga20 2018.10.04. 18:47:57

@6.Lenin: szép küldetés:))

egyébként, ha nem szopnád a geci faszát annyira, még sikerülhetne is.

6.Lenin 2018.10.04. 19:00:38

Na, teszek 1 próbát, hátha véletlenül a másik oldalról van itt egy épelméjű is.

Fogadjuk el, hogy Európának szüksége van migránsokra, hiszen mindenhol öregszik a társadalom, kevés a munkaerő. Ezt eddig értem.

Azt nem értem, hogy miért kell ezeket úgy idehívni, hogy előtte szétbasszák az országukat.
Igaz, üzleti szempontból ez se rossz, hiszen egyszer újjá kéne építeni, de, ha onnan eljönnek, akkor ki a fasz megy oda újjáépíteni?
Aztán, ha jön boldog-boldogtalan, akkor miért nem otthon válogatják ki?
Talán azért, hogy útközben hulljon a férgese? Ez lenne egy új európai érték?

Na, vegyük a jelenlegi leghülyébb megoldást. jön minden köcsög válogatás nélkül.
Az tuti, hogy nekik csak a képzett KB-k kellenek. A többivel mi lenne? Nem valami gazdaságos eltartani őket.

Passzoljuk át a perifériára, gondolják-majdnem azt írtam, hogy logikusan-, de miért képzelik el, hogy ezeknek az országoknak ez az egyetlen álmuk, hogy képzetlen KB-kat tartsanak el, amikor a sajátjaik is még alacsonyabb színvonalon élnek.

Miért kéne nekünk eltartani olyanokat, akiket csak úgy a nyakunkra ültetnének?
Csak van rá értelmes magyarázat. A köcsögök most inkább pihenjenek 1et.

taga20 2018.10.04. 19:04:36

@6.Lenin: "Azt nem értem, hogy miért kell ezeket úgy idehívni, hogy előtte szétbasszák az országukat."

na te szerencsétlen fityesz köcsög, má itt zátonyra futottál az épelméjűség tengerén.

milyen ócska, degenerált fityeszes kérdés ez?

morph on deer 2018.10.04. 19:05:35

@6.Lenin:
”Azért, hogy a köcsögök is értsék, óriási ám a különbség a valamilyen határozott céllal (munkavállalás) behívottak , vagy a ránk erőszakolt söpredék között. Jó lenne, ha ezt végre felfognák.”

Így igaz!
Míg a munkavállalók esetleg dolgoznak is, addig a ránk erőszakolt söpredék a saját egyéni hobbyjára pocsékolja a közvagyont és magánrepülővel jár meccset nézni!

Ez valóban különbség.
Értitek, köcsögök?

6.Lenin 2018.10.04. 19:08:41

Kértem, hogy a hülyék inkább kíméljenek.

Még várok, hátha tényleg van értelmes magyarázat, csak én nem értem.

Gábris szomszéd 2018.10.04. 19:12:56

@6.Lenin: Azt tudtad, hogy semmelyik politikai erő és a lakosság nagy többsége sem támogatja az illegális migrációt?

Helga Beauty Salon. 2018.10.04. 19:19:34

@taga20: Taga, már mondtam párszor, hogy van amihez hülye vagy és nem kell hozzászólnod! Fel vagy mentve gondolkodásból, te csak káromkodj kis oldalkocsis!

taga20 2018.10.04. 19:23:05

@Helga Beauty Salon: te annyi hülyeséget mondtál már ember, de akinek van egy csöppnyi esze, az szarba se vesz!

mennyé kurd meg a rotidat, te retardált fityeszjobbágy!

taga20 2018.10.04. 19:24:36

@Gábris szomszéd: a mi szutyok polgármesterünket is mészarosnak hívják, hogy hűlne rá a bőr erre is!

morph on deer 2018.10.04. 19:28:14

@6.Lenin:
“Aztán, ha jön boldog-boldogtalan, akkor miért nem otthon válogatják ki?
Talán azért, hogy útközben hulljon a férgese? Ez lenne egy új európai érték?”

Igazából a Honvéd kórház kardiológiai osztályára igyekeztek elhullani, de oda csak 2034-re lett volna hely.
Ehelyett javasolták nekik a tízparancsolat gyakorlati alkalmazását, amely a hivatalos magyar szakmai álláspont szerint pont ugyanolyan hatásos, - ha nem még jobb, - mnt az egészségügyi ellátás.
Azonnal százával kezdték alkalmazni a világhírű “Kásler-módszert”, azok azok, akik elhullottak út közben.

Állítólag a magyar kiejtésük nem volt még elég jó, amikor első lépésként a tízparancsolat szövegét próbálták megtanulni, - muszlimok lévén nem usmerték korábban, - és a nyelvi hiányosságok okozták halálukat.

Hasonlóan azokhoz a bennszülött magyarokhoz, akik szintén a nyelvművelés terén tanúsított nemtörődöm, vagy egyenesen elutasító magatartás lett a veszte!
Így, - szemben a sokkal tehetségesebb fideszes seggnyalókkal, - sokkal hamarabb pusztulnak az állami egészségügynek köszönhetően, mint a hithű orbanisták, akik jól bánnak a nyelvvel.

Tehát újra sikerült bizonyítanunk, hogy az általad említett “új európai érték” egy világhírű magyar találmány!

Kampányt is kéne indítanink a kellő elismerésért: “Nobel díjat Káslernek!” szlogennel!

Amíg nem késő...

Gábris szomszéd 2018.10.04. 19:29:19

@6.Lenin:

Szél Bernadett: „A kerítést nem bontanánk le” – mondta 2017 szeptemberében.
Vona Gábor: „A kerítést az összes határszakaszon meg kell építeni. Vissza kell állítani a határőrséget” – mondta 2015-ben.
Gyurcsány Ferenc: „Azt mondani, hogy a kerítést le kell bontani, politikai öngyilkosság volna” – 2018.01.30.
Karácsony Gergely: „Nem bontatnánk el a kerítést” – szól a mai sajtóközlemény. Amúgy az MSZP választmányi elnöke, Hiller István éppen a Heti Válasznak mondta ezt 2015-ben: „Utálom a kerítést, de nem tudok jobbat!”

Gábris szomszéd 2018.10.04. 19:32:25

@taga20: Jó persze néha Puzsér túltolja. Nekem Balogh Gabi jobban tetszett. Főleg ezek a gondolatai.

"A nyugdíjas társadalom minden gond nélkül átvándorol azokhoz, akik kiszolgálják az érdekeit. Ők nem szokták meg, hogy különösebb politikai elvei legyenek, mert 1990 előtt ilyenek nem lehettek. Ezt 50 fölött már elég nehéz eltanulni. Persze sokan vannak akiknek így is vannak elvei, de ezeket meg kell tanulni kezelni is. Iszonyú könnyű meggyőzni és megtéveszteni olyan tömegeket, akik 40-50 éves koruk felett kezdtek először elgondolkodni arról, hogy mit jelent a politika és a közélet, mert 90 előtt ilyen nem volt."

6.Lenin 2018.10.04. 19:32:35

@morph on deer:

Ezt ismerem, de nem ezt kérdeztem.

morph on deer 2018.10.04. 19:34:09

@6.Lenin:
De kérdezhetted volna!
:)
Sebaj, majd legközelebb!

6.Lenin 2018.10.04. 19:48:03

@Gábris szomszéd:

Az említett urak/hölgyek annyi mindent mondtak már , hogy komolytalan
is velük foglalkozni.
Valami komolyabb?

6.Lenin 2018.10.04. 19:49:37

@morph on deer:

Kérdeztem, de nem olvastad el, vagy másra válaszoltál.
OK, majd legközelebb.

Gábris szomszéd 2018.10.04. 20:38:54

@6.Lenin: Komolyabb??? Pesze van olyan is. PLd. az egyik híres-neves közeszereplőnk, aki mindig ugyanazt mondja már vagy 30 éve és fel sem merülhet vele kapcsolatban, hogy komolytalan lenne, akiben egy cseppet sem lehet megbízni. :)

scontent.fbud5-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/42453944_2029849427312863_1699851053920419840_n.jpg?_nc_cat=106&oh=0533ba5d4f440981c283a6908fb45615&oe=5C1545E1

youtu.be/RVOvGyGYc-Y

6.Lenin 2018.10.04. 20:50:28

@Gábris szomszéd:

Ezek szerint Orbán felel a migrációért? A szíriai háborúért? És minden olyan konfliktusért a világon, ami milliókat késztet menekülésre?
Mészárossal együtt ők adnak pénzt Sorosnak, hogy ne legyen túl gyanús a dolog?
Ő intézte, hogy kormányok, politikusok bukjanak nyugaton. Az ENSZ-t is ő irányítja tulajdonképpen, csak eddig nem vették észre?

Akkor ez a pacák kurva nagy penge, basszátok meg. Ki hitte?

(neked vannak elmentve ilyen faszságok ?)
B+, ritka nagy köcsög vagy.

6.Lenin 2018.10.04. 20:58:55

Köszönöm a válaszokat, kb ezeket vártam.
( a nem válaszok a beszédesebbek)
azért még reménykedem, nem hiszem, hogy a másik oldalról csak köcsögök járnak ide kiélni az elfojtottat.
PÁ!
Mindenkinek.

rasztaszív 2018.10.04. 20:59:44

@6.Lenin: talán tényleg jobb lenne,ha a vízállás-jelentést másolnád ide.relevánsabb.

Gábris szomszéd 2018.10.04. 21:00:55

@6.Lenin: Nem, dehogy Orbán elvtárs az a politikus, aki meglátta, hogy a hatalmát most épp a migráció meg az agyatlan sorosozás szolgálja. Persze ehhez kell neki kétésfélmilla fideszbirka is. De nyugodt lehetsz, ha a hatalma megtartása érdekében holnaptól megint ballibsinek kellene lennie, azonnal váltana ismét. :)

6.Lenin 2018.10.04. 21:57:02

Hmm!
Semmi.
(őszintén mondva, azért ennél kicsivel többet reméltem)
Ez van.
Mind1.
L

Sir Bates dö Hól 2018.10.04. 23:21:36

@6.Lenin: most akkor szar mellett sírsz vagy sír mellett szarsz?...

Sir Bates dö Hól 2018.10.04. 23:30:19

@6.Lenin: így van, pontosan, hiszen azok veszik meg a moon gyártott gépjárműveket, akik azzal keresik a jövedelmüket, hogy hadianyagot gyártanak, mely hadianyaggal vívják azokon a helyeken a polgárháborút, ahonnan a ruppotlan migránsok jönnek... most akkor szar mellett sírsz vagy sír mellett szarsz?...

benko 2018.10.05. 07:48:30

De ez kell 2/3 birkának meg egy Pásztor

lenörd hofstadter 2018.10.05. 07:48:40

@6.Lenin:

"ami milliókat késztet menekülésre?"

Menekülésre? Elvtárs, jobban figyelni a szóhasználatra, mert így levonják a napi béredből ha a kiadott "gazdasági bevándorló" szót önkényesen lecseréled a valóságra.

Oszt mi lesz veled, ha nem a te fotódat teszik ki a "nap orbánseggnyalója" felirat alá a pártközpont eligazító helyiségében.

Csató 2018.10.05. 08:54:18

Ordas csúsztatás.
Nem hogy megköszönnéd az ukrán prolinak, hogy megdolgozik anyád nyugdíjára valójáért, míg te romkocsmákban révedezel, ahelyett, hogy belepörgetnél egy kicsit a GDP-be.
Hány szír, vagy afgán akart elmenni itt dolgozni? Germoney, Germoney nem egy magyar üzem, baszod!

Nincs közöttünk csicska 2018.10.05. 09:05:02

Latom a lippsik tobb mint elegedettek a katasztrofalis valasztasi szereplesukkel

mert annyi mar nem lesz soha mint tavasszal

rockseiaXLL · http://nemfasza.blog.hu/ 2018.10.05. 09:07:23

Örvendetes, hogy végre észrevettétek, hogy Jabba a legnagyobb migráns importőr. Ha már nem sikerült akkor, amikor buszokkal hordták őket nyugatra, meg raklapszámra adták nekik a feltöltőkártyákat. A stopsorosban mi a stop? Semmi, mehet minden tovább, csak le kell adózni. Nem ismerős ez a devizahitel buliból? Mi lesz a következő? Rájöttök majd, hogy Mo. sem kívétel, ha a KGB akar szavazatot számolni? Hogy az index sem kivétel, ha a az ellenzéket kell áldozathibáztatni? Méghogy független! A heti szintű holokausztozással? Betegek vagytok bazmeg. Csintalan próbálta megmagyarázni a legutóbbi Kötöttfogásban, de nem volt túl meggyőző. Bibi seggéből pattantatok ki mind, igaz, ocsmányviktor a legnagyobb darab szar köztetek. Egyszer majd lesz egy többség, aki átlát rajtatok, és akkor már nem fogjátok mosolyogva, kitömött zsebekkel figyelni a népirtást izrael körül és meg kell majd magyaráznotok, hogy ostobaságból, vagy kapzsiságból hagytátok pöcegödröt csinálni Magyarországból.

Nincs közöttünk csicska 2018.10.05. 09:07:56

Orban vilagosan beszelt, ukran migrancs jo, arab migrancs rossz

berlinben 200ezer ukran el, pragaban 80ezer`

6.Lenin 2018.10.05. 09:08:40

@lenörd hofstadter:

Te szerencsétlen, aztán mi a különbség közted, meg azok között, akiket kritizálni szeretnél?
Te egy másik propagandát veszel be tövig.
Kurva nehéz ezt felfogni?
(ezt a marhaságot valamilyen érdemi cáfolatnak szántad?)

2018.10.05. 09:09:29

@Gábris szomszéd: "Persze ehhez kell neki kétésfélmilla fideszbirka is. "

Azért azt ugye te is belátod, amennyiben az állításod helytálló, úgy abból következik az is, hogy az ellenzék még birkapásztornak sem alkalmas. Ebből már csak egy ugrás: miként gondolnak egy országot vezetni ennek fényében?

Nincs közöttünk csicska 2018.10.05. 09:13:50

Magyarorszag aranykorat eli, lipsik tombolnak

pioneer2016 2018.10.05. 09:16:00

De mit is várunk egy hazug, korrupt Orbántól és Fidesztől. Az alul-iskolázott és faék egyszerűségű embereket sikerül megtéveszteni. A néhány tízezer fanatikus ember meg az Orbán rezsim anyagi függőségében él.

6.Lenin 2018.10.05. 09:21:03

@pioneer2016:

Milliók meg képtelenek elhitetni a birkákkal, hogy ők jobbat tudnának?
Ha egy hülyét nem tudsz meggyőzni valamiről, akkor te csak még tőle is hülyébb lehetsz?
Ráadásul ez már több, mint 10 éve egyértelmű.
Miért olyan nehéz ezt felismerni?

Csak van valamilyen magyarázat erre, vagy nincs?

Homo fideszbirkusz 2018.10.05. 09:27:05

A hibbant elméjű Orbán fejében nagyívű tervek keringenek: NÉGY MILLIÓ MIGRÁNSSAL akarja kiirtani a magyarságot!

Orbán Viktor több millió bevándorlót vár
origo.hu

Több millió bevándorlót kellene befogadnia Magyarországnak a következő öt évben, mert így tudja biztosítani a gazdasági növekedés ütemét - jelentette ki tegnap Orbán Viktor kormányfő.

Magyarország akár 14 millió embernek is megélhetést tud biztosítani - mondta tegnap a magyar kormányfő az Amerikai Kereskedelmi Kamara (AmCham) üzleti ebédjén. Orbán Viktor a gazdasági növekedés fenntartását firtató kérdésre reagált úgy, hogy ehhez szerinte több millió külföldit kell foglalkoztatnia az országnak.

Homo fideszbirkusz 2018.10.05. 09:31:38

@Helga Beauty Salon:

Élvezet nézni ahogy Orbán gazditok minden nap hülyét csinál belőletek, a saját Homo fideszbirkusz idiótáival. Ma is egész nap csak a keserves szopás v´ár rád, hála az elmebeteg felcsútinak, de szerintem te post ezért jársz ide.

Mondjuk járhatnál általános iskolába is helyette, ennyi idő alatt mint amit itt eltöltesz szopással, már lassan meglenne a nyolc osztályod is.

2018.10.05. 09:32:31

@pioneer2016: "Az alul-iskolázott és faék egyszerűségű embereket sikerül megtéveszteni. "

:))))) Te, felül-képzett..te..

2018.10.05. 09:37:40

@Homo fideszbirkusz: Mielőtt nagyon elragad a hév... bevándorló és bevándorló között nagggyon nagy különbségek lehetnek. Mo. migrációs rátája jelenleg is pozitív.. az ország mindig nyitott volt a társadalomba integrálódással együtt hasznosan tevékenykedő emberek előtt.

Az állítólag amúgy nem is létezett, nagy migrációs impulzus során viszont pont ezen emberekből nem volt sok...

Homo fideszbirkusz 2018.10.05. 09:38:28

@Csató: "Hány szír, vagy afgán akart elmenni itt dolgozni? "

Helló Homo fideszbirkusz! Csak megsúgom neked hogy Németországban a tartózkodásra engedélyt kapott 2016-os migrik 30%-a már dolgozik és termeli a német nyugdíjak fedezetét. Két év múlva meg már a szír-afgánok a magyar migriket fogják kiszorítani. Akkor nem lennének majd a helyetekben, amikor egymillió feldühödött magyar migri fog lámpavassal visszakullogni Orbanisztánba.

Homo fideszbirkusz 2018.10.05. 09:42:32

@Womb Raider: "Mo. migrációs rátája jelenleg is pozitív.. "

Szia te Nap hülyéje! Akkor ez azt jelentni, hogy a kivándorolt egymillió magyar helyett még többen jöttek be??? Mit művel akkor a felcsúti hazudozód? Pofázik hogy nem kell migri, közben meg millió számra importálja őket?

Nincs közöttünk csicska 2018.10.05. 09:43:04

@Homo fideszbirkusz: "Akkor nem lennének majd a helyetekben, amikor egymillió feldühödött magyar migri fog lámpavassal visszakullogni Orbanisztánba."

Miutan a fideszre szavaztak, ez eleg valoszinu.

2018.10.05. 09:50:04

@Homo fideszbirkusz: "Szia te Nap hülyéje! Akkor ez azt jelentni, hogy a kivándorolt egymillió magyar helyett még többen jöttek be??"

Nem, ez azt jelenti, hogy nem ismered a migrációs ráta fogalmát..
(Mellesleg nem ment innen sehová 1 millió ember.. ennél jóval kevesebbről van szó és azok egy része is inkább csak ingázó, letelepedni külföldön nem szándékozó ember. )
Arról nem is beszélve, hogy az EU-n belül jogilag nem beszélhetünk migrációról, csak lakhely változtatásról.. ha precízek akarunk maradni. Ahogyan egy debreceni magyar állampolgár sem tud Szombathelyre migrálni ;) )

Homo fideszbirkusz 2018.10.05. 09:53:28

@Womb Raider: "az ország mindig nyitott volt a társadalomba integrálódással együtt hasznosan tevékenykedő emberek előtt."

Érdekes, egymillió hasznosan tevékenykedni tudó magyar meg éppen ellenkezőleg, jól elhúz Orbanisztán-Putyinisztánból.
Na meg a 2016-os migrik is olyan gyorsan futottak volna át az országon a híres magyaros vendégszeretet elől ahogy csak tudtak volna. De hát a történetet ismerjük, Orbán diktátor feltartóztatta őket a Keleti pályaudvaron meg egyéb gyüjőhelyken, ha kellett rendőri gumibot segítségével, hogy maradjanak csak Orbanisztánban és élvezzék a magyaros elbánást és a tündérmese országában.

De a migrik valami miatt csak nem akartak veletek maradni. Sebaj, pár év múlva mint jópénzü német turisták fognak visszajönni a Balatonra, te meg szolgálni fogod fel nekik a rendelésiket és hajlongassz nekik.

Minden ballib bérretteg 2018.10.05. 10:01:23

Nagyon unalmas, hogy a képzetlen és integrációra képtelen, illegális muszlim migránsok ballib seggnyalói, álságosan összekeverik védenckéiket, az európai mentalitású, hivatalosan intézett munkaerővel.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.10.05. 10:02:55

@Womb Raider: "az ország mindig nyitott volt a társadalomba integrálódással együtt hasznosan tevékenykedő emberek előtt."

Egy faszt.

Ma Magyarországon a gyerekek tanulmányi előmenetelét a (szülei) anyagi helyzete határozza meg. Szegregáció van, a szegénység újratermelése.

Homo fideszbirkusz 2018.10.05. 10:03:14

@Womb Raider:

látom kitartóan erőlködő troll vagy. Annyira szép ahogy magadban megbeszéled hogy migráció az amit te annak nevezel, nem pedig az amit a másik meg a wiki. Meg hogy annak az egymillió magyarnak aki külföldre ment dolgozni, annak a felszabaduló magyar munkahelyét nem is kell migrivel kell pótolni, különben még munkerőhiány sokhónapos várólisták meg hasonlók lesznek, de hát látom, keményen tartod magad a Takonyárpi dogmához, miszerint szerint nem, nem és nem!

Ha majd tiszták lesznek a fejedben a fogalmak, akkor ugorj neki még egyszer a harcodnak, hátha sikerül egy döntetlenre kihoznod a meccset. Bár ez már a Sargentini jelentésével, meg a felcsúti koca luxusrepülőzéseikor se sikerült.

Minden ballib bérretteg 2018.10.05. 10:03:16

@Homo fideszbirkusz:

Nőket erőszakoló potenciális terrorista muszlimok nem kellenek, akiket Soros azért importál, hogy a nemzetállamokat megszüntesse, párhozamos társadalmakat hozzon létre.

Minden ballib bérretteg 2018.10.05. 10:04:24

@Homo fideszbirkusz:

A magadfajta hazaáruló férgek menthetetlenek. Direkt hazudnak migrációról, és a Sargentini féle Soros bérencek hazugságait szajkózzák Gyurcsány parancsára.

Minden ballib bérretteg 2018.10.05. 10:06:41

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Hazugság. A szegénység soha nem volt szempont az oktatásban. Ilyen szempontból nincs és nem is volt szegregáció soha.

Az más kérdés hogy a cigányokat tekintve valóban van szegregáció, de ennek az az oka, hogy a szülők kiveszik a gyerekeik az osztályból ha 10%-nál több a roma, ahogyan te is kivennéd, és csak a körúton belül okoskodsz és dumálsz szegregációról, miközben a családoddal burokban élsz.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.10.05. 10:10:30

@Homo fideszbirkusz: "Orbán Viktor több millió bevándorlót vár
origo.hu"

Féknyúz. Mindenki tudja, hogy az Origó hazudik. A Kedves Vezető nem akarhatja a magyarság végét.

6.Lenin 2018.10.05. 10:11:20

@Minden ballib bérretteg:

A cicus (és még néhányan) csak provokálnak, hogy növeljék a kattintás számot a blogon.
Régi trükk.

Homo fideszbirkusz 2018.10.05. 10:12:51

@Minden ballib bérretteg:

Üdv te manifeszt elmebeteg, tudtad hogy éppenséggel ti Homo fideszbirkuszok vagytok azok, akiknek lövésük sincs hogy kit neveznek migránsnak, meg kit menedékjog kérőnek?

A tudományos kategorizálás szerint migrinek éppenséggel a kivándorló egymillió magyart nevezik. A 2016-os szíreket meg afgánokat meg menekültnek vagy menedékjog kérőknek. Már csak azért is, mert ők éppenséggel menedékjog kérelmeket adtak be, nem pedig jelentkezést önéletrajzzal a kiírt álláshirdetésekre. Majd keress a Homo fideszbirkusz elvt´ársaid között olyat aki tud valamit angolul (jó sokáig kereshetsz majd), az majd segít neked megérteni a világot:

Human migration is the movement by people from one place to another with the intentions of settling, permanently or temporarily in a new location. The movement is often over long distances and from one country to another, but internal migration is also possible; A person who moves from their home to another place because of natural disaster or civil disturbance may be described as a refugee or, especially within the same country, a displaced person. A person seeking refuge from political, religious, or other forms of persecution is usually described as an asylum seeker.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.10.05. 10:13:41

@Minden ballib bérretteg: "A szegénység soha nem volt szempont az oktatásban."

Na, te tudatlan barom, nézd meg, mennyi az albérlet egy egyetemistának. Egy mélyszegénységben élő család éppen hogy meg tudja venni a vajaskenyeret, nem fogja tudni különórákra járatni a gyerekét. Miért pofázol bele Magyarország dolgaiba, amihez nem értesz.

Minden ballib bérretteg 2018.10.05. 10:13:47

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Európai kultúrkörbe szocializálódott munkaerőre óriási szüksége van az országnak.

Integrálhatatlan muszlimokra egyre sincs.

arabok balrol 2018.10.05. 10:14:13

@Homo fideszbirkusz: A migritemat a libbantak mar bebuktak.

Homo fideszbirkusz 2018.10.05. 10:14:18

@Minden ballib bérretteg:

A magadfajta hazaáruló férgek menthetetlenek. Direkt hazudnak migrációról, és a Putyin féle Orbán bérencek hazugságait szajkózzák Rogán parancsára.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.10.05. 10:15:27

@6.Lenin: "csak provokálnak"

Mi van, vén komcsi fideSSfasszopó? Megint azt a hibát követed el, hogy magadból indulsz ki?

Homo fideszbirkusz 2018.10.05. 10:16:22

@Minden ballib bérretteg: "Európai kultúrkörbe szocializálódott munkaerőre óriási szüksége van az országnak."

Jaja, ezért vágják ki a britek a magyarokat meg lengyeleket maguk közül, mert ezen migri népségnek köze sincs az európai kultúrkörhöz, miközben a pakisztániakkal meg indiaikkal boldogan élnek együtt.

Minden ballib bérretteg 2018.10.05. 10:16:51

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Mi köze az albérlet áraknak a kormányhoz ?
Nyugat Európa városaiba többszörös az albérlet ár. Akkor ott is szegregálnak ?

Te csak bérrettegsz és hazudgálsz. Zászlódra tűzöd a szegényeket, akiket soha nem láttál, nem beszéltél eggyel sem. Leginkább csak lehülyézed a vidéki szegényeket, mert a Fideszre szavaznak. Már amikor nem tűzöd ki a fejüket ostobaságod szajkózásának összefüggéstelen érvrendszered élére.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.10.05. 10:17:20

@Nincs közöttünk csicska: "Magyarorszag aranykorat eli"

Romániához való lecsúszás neked aranykor? Mindig erről álmodtál, kollaboráns.

Minden ballib bérretteg 2018.10.05. 10:18:51

@Homo fideszbirkusz:

Az angolok eldönthetik kit engednek be és kit nem. (Persze szó sincs magyarok kivágásáról, nagyon szeretik a magyar munkaerőt, azaz hazudsz.).
Ahogyan mi is eldöntöttük, és a magadfajta muszlim migránsseggnyalókat elküldtük a picsába, ahová valók Soros hazaárulói.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.10.05. 10:19:14

@Minden ballib bérretteg: "Mi köze az albérlet áraknak a kormányhoz?"

Rossz a törvény, és kevés az önkormányzati bérlakás. De miért tereled el a témát?

Arról volt szó, hogy a gyerekek tanulmányi előmenetelét nem a tudásuk, hanem a származásuk határozza meg.

Minden ballib bérretteg 2018.10.05. 10:20:10

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Az elkúrók alatt valóban lecsúsztunk Románia szintjéra. Azóta már elléptünk tőlük, mert a ballib férgeket nem engedjük elkúrni.

antiinternáci 2018.10.05. 10:20:36

Igaza van Szájernek.
Az nem meglepő, hogy a nyíltan bolsevik terroristák, mint Vehofstadt, Timmermans, Péter Gábor, Szamuely Tibor, Gyurcsány Apró Vadai, stb... megszavazták a Visinszkij-jelentést, hiszen nekik lételemük a gyűlölködés és a hazudozás (reggel, délben és este...).
De megdöbbentő az, hogy milyen gyáván, aljasul, vagy éppen áruló módon viselkedtek a Sargentinit megszavazó néppártiak.

Valaha biztosan ki fog derülni, hogy kiket szerveztek be a bolsevisták zsarolással, kiket vettek meg anyagi előnyökkel (így lesz némelyekből "nemzetközi hírű", adják ki a könyvét óriási szerző jogdíjjal, kap egyetemi katedrát, stb...), kik voltak a már eleve beépített ügynökeik, és kik voltak, akik "hazafias meggyőződésből" működtek együtt, mint az ÁVÓ, a III/3 idején. Mert a mai bolsevisták ugyanazok, csak a módszerek rafinálódtak, az átlagos szemlélő elől rejtve marad a Belső Párt tevékenysége.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.10.05. 10:20:52

@Minden ballib bérretteg: "muszlim migránsseggnyalókat elküldtük a picsába"

Hová küldtétek arogántónit???

arabok balrol 2018.10.05. 10:21:19

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: a jovoben meg kevesebb onkormanyzati berlakas lesz

helyesen

Minden ballib bérretteg 2018.10.05. 10:21:22

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Te beszélsz marhaságot. Ha az albérlet ár szegregáció, akkor Nyugat Európában legalább kétszeres a szegregáció.

Minden ballib bérretteg 2018.10.05. 10:22:49

@antiinternáci:

Sorosnak 224 darab listázott csicskása ül az EU-ban. Ha ezek közül alkukkal minden második beszervez még egy embert, akkor ki is jön a szavazatszám.

A jó hír, hogy 2019-ben Soros csicskáinak száma erősen meg fog csappanni, az EP választásokon.

ZX 2018.10.05. 10:23:22

Emlékszünk még a plakátokra? Ha magyarországra jössz nem veheted el a magyarok munkáját. Márpedig itt nem agyelszívásról szól a történet, mert leginkább a gyárakban dolgoznak a soron. Márpedig a csüngőhasú arról papolt korábban, hogy Magyarországból összeszerelő üzemet akar kreálni. Akkor elveszi a magyarok munkáját? Szerintem ez az elmebeteg azt sem tudja miket beszél vagy tesz.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.10.05. 10:23:36

@Minden ballib bérretteg: "Az elkúrók alatt valóban lecsúsztunk Románia szintjéra."

Szak szerettétek volna, hazaárulók. Akkor még csak Szlovákia kezdett leelőzni minket.

Ha igaz lenne, amit szeretnél, most Banglades szintjén lennénk. De nincs kétségem, a gazdád elintézi neked ezt is. Folyamatos a lecsúszásunk.

Homo fideszbirkusz 2018.10.05. 10:25:12

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "A Kedves Vezető nem akarhatja a magyarság végét."

A Tetves Vezető a nap legnagyobb részeben hatalmasokat röhög az ostoba magyarságon, hogy akármennyit lop, csal, hazudik, ezek csak mégjobban akarják őt. A Tetves Vezető nagyon jól tudja, hogy elérte a Sztálini magasságokat, hogy miközben mindenkibe belerúgott már az országban, a totális megfélemlítési rendszere hibátlanul müködik, eközben a nép már el se tudja képzelni, hogy mi lenne vele meg az életével a Tetves Vezető nélkül.

Majd itt is az lesz mint Sztálin Jóskánál, hogy amikor az elmebetegsége végez a Tetves Vezetővel, akkor a Homo fideszbirkuszok milliói fognak hetekig zokogni és teljes pánikba esni, hogy mi lesz most velük, van-e értelme még az ő életüknek?

arabok balrol 2018.10.05. 10:25:13

@ZX: de megoldotta a gazdasag osszes gondjat

6.Lenin 2018.10.05. 10:25:56

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Tegnap este feltettem néhány kérdést és valamiféle normális választ kértem a ballib oldaltól.
Mostanáig semmi válasz, csak a szokásos lelki ferdülések kiélése. Meg provokációk.
Nem tudom elhinni, hogy a ballib oldalon csak hozzád (és még néhány másikhoz) hasonló hülyék lennének. Bár a támogatottságot nézve ez lenne a logikus.

Miért indulnék ki magamból? Mert szeretném megfejteni ezt a rejtélyt?

De adok egy lehetőséget neked is.

Vegyük igaznak, hogy 12 éve csúszik lefelé az ország, nő a szegénység, butul a nép.

Ennek ellenére 2010 óta 3x nyer kétharmaddal a buták, senkik királya.

A mindentudó ellenzék lassan már mérhetetlen lesz a közvélemény kutatóknál.

Nos?
(ma az internet és mobil világában ne gyere azzal a marhasággal, hogy a választók elérhetetlenek, megnem érzik a saját bőrükön, hogy most nekik kurva rossz tulajdonképpen )

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.10.05. 10:26:12

@Minden ballib bérretteg: Soros Györy magyar befektető és patrióta A VILÁG URA!!!

Ez szép karrier egy magyartól, a többiek maximum a nóbeldíjig jutottak.

Minden ballib bérretteg 2018.10.05. 10:27:42

@Homo fideszbirkusz:

Ne szórakozzatok már agyatlan ballib marhák.

Nézd már meg a címet:
"Orbán kormánya az egyetlen migrációt támogató szervezet"

Ezt szerintem ti sem hiszitek el.
Az EU-ban Orbán halállistán van a Soros párti migránsseggynalóknál, és a migráció ellenes csoportok rá hivatkoznak.

Legalább a hazugságaitok átgondolnátok barmok !

antiinternáci 2018.10.05. 10:30:51

@Womb Raider:

Rájuk kell hagyni, hadd szenvedjenek az elvtársak. "Egymillió..." Jókat röhögök figyelve az "evoluciójukat". Kezdték négyszázezerrel pár hónapja, ugrotrak hatszázra, nyocszázra, most meg már millióra. Nem tudják, milyen baromságot hazudjanak kínjukban. Még csak azt nem hozták nyilvánosságra, hogy a Zorbán fujja a cunamikat az óceánon.

Azt persze elfelejtik hozzátenni, hogy csak 2011 óta lehet bárhová menni, és az első néhány százezer ember a szadeszmp által hátrahagyott gazdasági csőd, meg az általuk proponált devizahitel miatt ment ki.

Hazudnak, torzítanak, mint mindig.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.10.05. 10:30:52

@6.Lenin: "Vegyük igaznak, hogy 12 éve csúszik lefelé az ország, nő a szegénység, butul a nép.
Ennek ellenére 2010 óta 3x nyer kétharmaddal a buták, senkik királya."

Nem ennek ellenére, hanem éppen ezért. Ez a mesterterv. Az oktatást is ezért verte szét a geci gazdád. 2010-ben még a szocialisták vesztették el a választást, nem a fidesz nyerte meg. Azóta egyre gyűlöltebb a gazdád, egyre inkább a deprivált, mélyszegénységben élő falusi rettegők és gyűlölködők a szavazóbázisa. Az értelmiség elfordult tőle, csak a hazaáruló keménymag szavaz rá.

ZX 2018.10.05. 10:34:11

@arabok balrol: Hát hogyne! Nekem azóta 82.961.000%-kal magasabb lett a fizum. :P

6.Lenin 2018.10.05. 10:34:19

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

OK! A te esetedben elfogadom ezentúl, hogy egy oltári nagy seggfej vagy. Ekkora marhaságot egy épelméjű ember még a névtelenség mögé bújva se írna le, szerintem.

Homo fideszbirkusz 2018.10.05. 10:35:11

@Minden ballib bérretteg: "Ahogyan mi is eldöntöttük, és a magadfajta muszlim migránsseggnyalókat elküldtük a picsába, ahová valók "

MIcsoda te Gyurcsány bérenc álfidióta troll?? Te elküldenéd Don Orbaonét, a közismert muszlim seggnyalót a pic´sba??? Vigyázz te áruló Homo fideszbirkusz, mert ezért la gazdád leszámol veled!

ORBÁN Viktor: Aki bezárkózik, vesztes lesz

Budapesten rendezik az ARAB Bankok Szövetségének éves közgyűlését. Az eseményen az arab bankárokat Orbán Viktor köszöntötte, és figyelmükbe ajánlotta Magyarországot.

A miniszeterelnök néhány fontosabb állítása:
Magyarország nyitott és barátságos ország, ahol barátságos emberek laknak. Nálunk örülnek a befektetőknek az emberek. Nem mindenhol mondható el, hogy ilyen nyitott és üdvözlő a szemlélet.

Magyarország Európa egyik legbiztonságosabb országa.
Itt hiányoznak azok a gettók, telepek, külvárosi részek, ahová az ember nem teheti be a lábát, az egész város biztonságos.

Magyarország biztonságos jogi értelmben is.

Magyarországon él a tisztelet kultúrája. Ez nem mondható el Európáról. A világnak ezen a sarkán nem tisztelik a jóistent, a családokat és a nemzetet, tőlünk nyugatra mindenki progresszív. De mi nem osztjuk ezt a vélekedést.

Minőségi életet csak ott lehet élni, ahol a tisztelet hangján beszélnek. Itt mindenki rendkívül nagyra értékeli az iszlámot. Úgy tekintük az ISZLÁMRA, mint egy nagy építményre.
NEM tekintünk FENYEGETÉSKÉNT az ISZLÁM világból érkezőkre.

Orbán a pápát idézte: "Újra kellene olvasni a KORÁNT" Ha jobban figyelt volna az emberiség a Korán tanításaira, akkor nem tartana itt a világ.

Mi senkit nem oktatunk ki majd demokráciából, vagy ember jogokból.

Magyarország egy felemelkedő ország. Ha fél év múlva jönnek, MÉG JOBBKOR JÖNNEK.

A politikusok nem ismerik a jövőt, de ezt nem vallják be. Olyan változások vannak, amelyek hatásait lehetetlen felmérni. Hogy kik lesznek a sikeresek és vesztesek, azt senki nem tudja megmondani. Egy dolgot tudunk: AKI BEZÁRKÓZIK KERÍTÉS MÖGÉ, az VESZTES lesz.

2018.10.05. 10:35:28

@Homo fideszbirkusz: Baromarc... most akkor térjünk át arra, hogy az EU csatlakozással párhuzamosan megindult a magyarok külföldi munkavállalása, és ez elől az utolsó korlát csak 2011.-ben hárult el? Hogy valójában nullánál jóval nagyobb számú magyar a "fidesz érán' kívüli időkben is külföldön dolgozott és/vagy tervezte a letelepedést?
Nem mindegyiket 'üldözte el a fidesz'. (A szám meg faszság.)

Továbbá... minden menekült migráns (ha átmeneteileg is akár) de nem minden migráns menekült..és nem minden szír vagy afgán menekült..
Főleg, hogy egyik országgal sem vagyunk szomszédosak.. nagyon nem..és nem mi vagyunk az első békés ország az idevezető úton..hacsak nem légideszant formájában érkeztek. Ezt még meg kell vizsgáljam...

(szóval túráztathatod a lepénylesőd, de inkább nézz utána a dolgoknak, mielőtt hülyeségeket írsz. EU-n belül, EU állampolgárként, ott és akkor települsz le, ahol és amikor kedved tartja.. nincs semmiféle menekültügyi , bevándorlási eljárás.. talán azért, mert nem vagy se menekült, se migráns!)

Minden ballib bérretteg 2018.10.05. 10:36:26

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Te egyre röhejesebb vagy. Szóval egyre hülyülnek a 20-80 éves szavazók is ugye ? 8 év alatt, és az oktatás miatt, azok akik már soha nem járnak suliba ?
Agybeteg barom.

Homo fideszbirkusz 2018.10.05. 10:36:58

@Minden ballib bérretteg: "Orbán kormánya az egyetlen migrációt támogató szervezet"

Igen és az origo meg is írta, ahogy ez idézve lett, hogy a felcsúti hazaáruló 4 millió (!!!) migrit akar betelepíteni Magyarországra!!!!!

antiinternáci 2018.10.05. 10:43:08

Valaki érti ezt?
Sosem tudtam, hogy az elmebetegség ragályos, de itt több libbant is elkapta Gyurcsánytól, hogy ők "hazafiak" lennének. Persze, pont annyira, mint elődeik, Hegedűs hadnagy, Geréb Ernő, Károlyi, meg a Lenin-fiúk.

Ja, tudom már: ez a "cocialista hazafiság", amiről már tudjuk, mit jelent. Azt hogy antihazafiság.

Homo fideszbirkusz 2018.10.05. 10:44:32

@Womb Raider:

hehehe te fidóta troll, egyre fosabbul nézel ki. Az EU csatlakozás előtt csak hivatalos engedélyekkel tudtál az EU-ban munkát vállalni, tehát hajszálpontosan dokumentálható, hogy évente 20 ezer körüli migri magyar volt.

Ma már lassan havonta van ennnyi Homo fideszbirkuszkám! Ha megindulsz Hegyeshalomtól bármely irányba (nem Keletre te idióta, hanem Nugatra!) és minden faluban megállsz tankolni meg egy kávéra, meg bemész a szupermarketba meg szólsz az újságkihordónak hogy du ju szpík magyar?, akkor már 200 kilométer után összejön nagyjából 100 ezer migri.

Mára már ne erőlködj, mert kétszer úgyse fogod megkapni a Nap hülyéje címet! Jelentkezz holnap érte!

Homo fideszbirkusz 2018.10.05. 10:48:52

@antiinternáci: "Azt persze elfelejtik hozzátenni, hogy csak 2011 óta lehet bárhová menni, és az első néhány százezer ember a szadeszmp által hátrahagyott gazdasági csőd, meg az általuk proponált devizahitel miatt ment ki."

Hát akkor a fényességes Felcsúti diktáror hazudott 2011-ben amikor azt mondta, hogy Magyarország legyőzte a válságot, az IMF hietelt az utolsó garasig visszafizettük, a devizahitelesek meg lettek mentve és Magyarország Gyorsnaszádként hasít??!!

Hát akkor Orbán diktátor hazudott a magyar népnek???!!! Nem lesz ebből neki baja, ha visszajönnek a kommunisták???

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.10.05. 10:51:34

@antiinternáci: "Valaki érti ezt?
Sosem tudtam, hogy az elmebetegség ragályos"

Nem ragályos, csak minden fideSSfasszopó hivatalból a prostisrácokat és a többi pártállami féknyúzt olvassa, és olyan alacsony az IQ-juk, hogy maguk is elhiszik.

Két szőke nő:
- Még mindig nem tudom eladni az autómat, mert senkinek sem kell, ugyan is túl sok, 300.000 km van benne
Mire a másik:
- Bízd rám az autót, a barátom autószerelő, ő majd visszapörgeti neked a km órát 50.000-re.
Egy hónap múlva találkoznak, kérdezi az egyik a másiktól, hogy sikerült-e már így eladnia az autót, hogy nincs benne olyan sok km.
Mire tök komolyan válaszol a másik SZŐKE NŐ:
- Megőrültél? Hisz miért adjam el, ha alig van benne km?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.10.05. 10:55:34

@Homo fideszbirkusz: A csúti csüngőhasú sohasem hazudik. Ő maga mondta, úgyhogy mivel sohasem hazudik, ennek igaznak kell lennie.

Azt mondta, 2018-ra az államadósság a GDP 50%-ra csökken. Már alig várom.

Minden ballib bérretteg 2018.10.05. 11:06:24

Íme a hazaáruló ballibek muszlim üdvöskéi:

www.origo.hu/nagyvilag/20181004-migransok-tamadtak-ra-rendorokre-egy-no-go-zonaban.html

Macron Franciaországában a migránsok csapdákat állítanak a rendőröknek, és gerillaharcot folytatnak ellenük
A francia-svájci-német hármas határon lévő Mulhouse (ismertebb nevén: Mülhausen) városában egyre nagyobb a feszültség, az elmúlt hetekben több komolyabb összetűzés is volt a rendőrség és a fiatalokból álló migránsbandák között. A mostani hétvégén volt a legdurvább összecsapás, hiszen a bandák gerillacsoportokra jellemző taktikát alkalmaztak az egyenruhások ellen, csapdát állítottak fel, majd megtámadták rendvédelmi erőket.
...
Macron Franciaországában egyre gyakoribbak az ilyesfajta erőszakos bűncselekmények, az egyik legsúlyosabb szinte napra két éve történt, mikor
fényes nappal, élve égettek el egy rendőrt Párizsban.

arabok balrol 2018.10.05. 11:07:47

Orban azt mondta, elerjuk az EU atlag eletszinvonal 90%-at 2030ra -most 70%-, ha vele tartunk.

2014ben Bajnai azt mondta 4 ev alatt osztrak eletszinvonal lesz ha o lesz a fonok, mindenki kirohogte.

Ez volt a program, s amit Orban mond az ugy lesz.

ZX 2018.10.05. 11:07:57

@Minden ballib bérretteg: Az Origonak akkor sem hiszünk ha csak egyetlen betűt ír le.

Minden ballib bérretteg 2018.10.05. 11:07:58

Ezt is próbálják majd a migránsseggnyalók Origózással letagadni, mert az Indexes hírhamisítók kussolnak erről, igazán pech, hogy videó van róla.

www.origo.hu/nagyvilag/20181004-birminghamban-elszabadult-a-pokol-a-migransok-miatt.html
Birminghamben elszabadult a pokol az utcai migránsháború miatt - videó

Brutális felvételeket tett közzé a birminghami rendőrség egy belvárosi, migránsok közötti bandaháborúról. A városi kamerarendszerben rögzített fotók és videók egy horrorisztikus utcai háború képeit tárják elénk, sokkot kapott brit vásárlók és boltosok rémült arcát láthatjuk.

VT Man 2018.10.05. 11:08:24

Na, ha a Fidesz az egyetlen migransokat tamogato szervezet, akkor nagyon egyszeru a feladat a ballibeknek:
A kovetkezo valasztason a Fideszre kell szavazni.

Hiszen "migransbarat", es a ballibek is migransbaratok. Ennyi.

Minden ballib bérretteg 2018.10.05. 11:09:20

@ZX:
Ki nem szarja le, hogy a ballib agyatlanok mit hisznek el.

Én azokat tájékoztatom, akiket az igazság érdekel, és azok a hírek, amikről a ballib hírhamisítók mélyen kussolnak !

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.10.05. 11:09:45

@Minden ballib bérretteg: "egyre hülyülnek a 20-80 éves szavazók is"

Az állami propaganda miatt nyilván. Szerintem mikor gyúrcsányfan voltál, még nem voltál te se ennyire elhülyülve. De nincs szükség az elhülyülésükre. Elég, ha a megtévesztett falusi deprivált rettegő hülyék elmennek szavazni.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.10.05. 11:11:32

@Minden ballib bérretteg: "origo"

Te egyre röhejesebb vagy. Annyit olvasod a pártállami féknyúzt, hogy már magad is elhiszed.
Agybeteg barom.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.10.05. 11:13:19

@VT Man: "ha a Fidesz az egyetlen migransokat tamogato szervezet, akkor nagyon egyszeru a feladat a ballibeknek:
A kovetkezo valasztason a Fideszre kell szavazni."

Na de szerintem a ballibek nem hazaárulók.

Minden ballib bérretteg 2018.10.05. 11:13:29

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Azt értem hogy az ÁVH-s múltadat, és a komcsik éltetését próbálod letagadni, és jobbra tolni, de a Gyurcsány kapcsán még ez neked is korai.

Éppen úgy nyalod Soros és Sargentini seggét ma is, mint a főnököd Gyurcsány.

2018.10.05. 11:14:21

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: " Ez a mesterterv. Az oktatást is ezért verte szét a geci gazdád."
Léccilécci nézzük már meg, miként alakult a pedagógusok száma a szoci és a nemszoci kormányok idején.. aztán találkozzunk itt..

" 2010-ben még a szocialisták vesztették el a választást, nem a fidesz nyerte meg. "
Ezt azért csak nem írhatjuk a fidesz számlájára.. a szocik az országot is majdnem elvesztették, a nagy fejetlenség közepette..legalábbis remélem, semmi szándékoltság nem volt a dologban:

"Azóta egyre gyűlöltebb a gazdád, egyre inkább a deprivált, mélyszegénységben élő falusi rettegők és gyűlölködők a szavazóbázisa. Az értelmiség elfordult tőle, csak a hazaáruló keménymag szavaz rá."

:)))))) Jelzem, hogy az egyéni képviselőjelöltek 85%-át fideszes képviselők adják.. ha azt vesszük, hogy a 'deprivált mélyszegények' sem vesznek részt az utolsó szálig a választásokon,úgy azt kell gondolja, már kora délelőtt részeg vagy.

VT Man 2018.10.05. 11:14:52

@Nincs közöttünk csicska:
""Akkor nem lennének majd a helyetekben, amikor egymillió feldühödött magyar migri fog lámpavassal visszakullogni Orbanisztánba."
"Miutan a fideszre szavaztak, ez eleg valoszinu."

Micsoda?

Az az egymillio felduhodott magyar a Fidesz ELOL menekult ki, ugye? Ez a baloldali narrativa.

Viszont nem a Fideszre lesznek mergesek, ha visszajottek, hanem a migrans simogatokra.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.10.05. 11:15:58

@arabok balrol: "amit Orban mond az ugy lesz."

Azt mondta, 2018-ra az államadósság a GDP 50%-ára csökken. Már alig várom.

ZX 2018.10.05. 11:19:10

@Minden ballib bérretteg: Ki nem szarja le, hogy te miről hazudozol itt összevissza?

Minden ballib bérretteg 2018.10.05. 11:21:54

@VT Man:

Ebben az a fura, hogy Magyarországról sokkal kevesebb ember ment külföldre arányaiban, mint Szlovákiából, Romániából, vagy Lengeyelországból, Horvátországból.

Pedig ott nincs is Orbán. Lehet éppen azért maradtak itt többen ? ;)

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.10.05. 11:23:12

@Womb Raider: "nézzük már meg, miként alakult a pedagógusok száma a szoci és a nemszoci kormányok idején."

Húszezer pedagógus hiányzik. De ezzel nem takarózhatsz, nem a pedagógushiány a fő ok, hanem hogy vissza van poroszosítva és szegregált az oktatás.

"" 2010-ben még a szocialisták vesztették el a választást, nem a fidesz nyerte meg. "
Ezt azért csak nem írhatjuk a fidesz számlájára."

Valóban nem. De nagy fegyvertényként sem mutogathatod. A geci nyert, mert nem volt ellenfél. Nagykaland. Egy üres öltöny is nyert volna.

"az egyéni képviselőjelöltek 85%-át fideszes képviselők adják."

Tudom, a fidesz a maga képére átírta a választási törvényt. De ezt már mondtam, figyelmetlen vagy.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.10.05. 11:25:39

@VT Man: "Viszont nem a Fideszre lesznek mergesek, ha visszajottek, hanem a migrans simogato fideszre"

Na ebből próbálj valahogy kikeveredni. :))

2018.10.05. 11:27:16

@Homo fideszbirkusz: Ne a számokon lovagolj te félnótás. A jogi kategórián. Kell-e menekültügyi eljáráson átesnie egy magyarnak az EU területén való lakhelyváltáshoz? Kell-e a lakhelyváltása kapcsán bevándorlásügyi hivatallal kapcsolatba kerülnie? NEM KELL SEMMILYEN ILYEN ELJÁRÁSON ÁTESNIE... ergo nem migráns, nem menekült. Felfogtad, nyomorult?

Mi a véleményed arról, hogy Kína német mérnököket visz vagonszám , hogy az ottani ipari beruházásait és fejlesztéseit működtessék?
Akkor a németek Merkel elől menekülő migránsok? Vagy, csak a globalizációs folyamat kezdeti szakaszában jellemző munkaerőpiaci heterogenitásban rejlő lehetőségekkel élve mennek oda, ahol nagyobb a zsé? Miből gondolod, hogy Mo szempontjából reális elvárás lenne ebben a versenyben minden erővel résztvenni és megfordítani a folyamatot? Ha ezt hiszed, te nagyon nem érted, milyen okból született az EU, mi a szerepe a később csatlakozó volt szoci országoknak ebben a közösségben: munkaerő donorok vagyunk. Nem azért, mert a Fidesz elüldözi a magyarságot, hanem azért, mert a szoci évtizedek olyan hatalmas elmaradást eredményeztek, amit a mai napig nem lehetett kiheverni. Nem tudsz adminisztratíve EU béreket előírni, nem tudsz adminisztratyóív eszközökkel egy bizonyos számú munkahely felett újakat teremteni. ha bele is zakkansz, akkor sem. A munkaerő áramlik. A háttérben nincs politikai indíttatás a munkavállalók szintjén.
Ha te ezt nem látod, nem fogod fel, akkor annál is ostobább vagy, mint amit a hozzászólásaid alapján elsőre is világos.

2018.10.05. 11:36:20

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Tudom, a fidesz a maga képére átírta a választási törvényt. De ezt már mondtam, figyelmetlen vagy."

Ja.. aha.. és természetes, ha te valamit kijelentesz, az úgy is van.. ez ám a frappáns érvelés!

Csak kínosan kerülöd a válaszadást azzal kapcsolatban, hogy mi a helyzet az ellenzék társadalmi támogatottságával? Arról is a fidesznek kellene gondoskodni? Csak nem valami kvótában töröd a fejed? Minden 10 fideszt választóra foglalkoztatni kell 6 ellenzékit? Vagy ezt így miként gondolod?
Az ellenzék nem tud, 8év (+4) alatt nem volt képes olyan célokat felvázolni (teszem hozzáá..hitelt érdemlően) amik mögé növekvő számban lettek volna képesek felsorakozni a fideszből kiábrándultak, a fideszt elutasítók. Rossz célok, rossz stratégia, hiteltelen politikusok, és az itt is sugárző fennhéjázó gőg. Megérett a termés, arassátok.
A választási rendszer ugyanúgy bárkit a kormányzásig repít, aki akár csak a szavazatok 40%-át is begyűjti (az egyénit most nagykegyesen nem nézem..) nincs benne ooyan, hogy csak FIDESZ nevű pártok győzhetnek.
Mellébeszélsz, magyarázkodsz, mert ezt mindig egyszerűbb, mint szembenézni azzal, hogy kiskedvenceid alkalmatlanok egy ország irányítására.

Láttad az új családtámogatási javaslatot? :)))))) 2022-ben , ha így halad, csak idegenvezetővel juthattok be a Parlamentbe :)

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.10.05. 11:36:48

@Womb Raider: "ergo nem migráns"

Pedig az. Migrál? Igen. Akkor migráncs.

"a németek Merkel elől menekülő"

Merkel mutti gyűlöli a honfitársait? Merkel mutti lecsúsztatta a gazdaságot a románok szintjére? Merkel mutti szétverte a demokráciát, az oktatást és az egészségügyet? Akkor miért menekülnének?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.10.05. 11:43:29

@Womb Raider: "mi a helyzet az ellenzék társadalmi támogatottságával?"

???

A kisgazdákkal? A fidesz szétverte.

Az MDF-fel? A fidesz szétverte.

Az emeszpédékával? A fidesz lélegeztetőgépen tartja.

A jobbikkal? A fidesz két év választási pénzt elvett tőlük. Míg magának az ezerszeresét adta.

A mihazánkkal? A fidesz tolja ezrrel, hogy a jobbikat szétverje.

A visszasiffersedő elempvel? Azt én se értem, de tuti, a geci keze van abban is.

Az újonnan alakuló jobboldali formációról, amit a fidesz már akkor elkezdett szétverni, mikor még csak egy kósza gondolat volt?

Milyen ellenzékről beszélsz?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.10.05. 11:45:34

@arabok balrol: ""Azt mondta, 2018-ra az államadósság a GDP 50%-ára csökken. Már alig várom."
azt nem mondta "

Pedig benne van a Széll Kálmán tervben. Az összes ott szereplő új adót beszedte a geci maradéktalanul, biztos nem hazudott ebben az egyben. :))

2018.10.05. 11:51:08

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Draga Bolgárúr... most komolyan? Mi ez? GYépé? SNI óvoda, vagy a kőkemény politika? Mi a toszt akar egy párt egy ország élén, ha önmagát nem tudja felépíteni, egységbe kovácsolni és az integritását fenntartani?

Az ellenzék hiteltelen, a céljaik nem illeszkednek az átlagemberek céljaihoz, nem képesek kommunikálni a potenciális választóikkal.. és közben , biztos ami biztos, nyíltan le is nézik ezen embereket. Na, ez a baj... az országot vezetni kell, nem uralni és ti bizony uralni, birtokolni vágytok. A nép viszont a képetekbe röhögött zsinórban háromszor.. rajtatok múlik, hogy lesz-e negyedik alkalom.

ZX 2018.10.05. 11:54:32

@Womb Raider: "az országot vezetni kell, nem uralni " Khm...khm..khmm... Te most kiről is beszélsz? Csak nem a megalomániás csúti tahóról?

6.Lenin 2018.10.05. 11:54:50

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Amennyiben ezeket a kurva okos társaságokat a bunkó Fidesz simán szétverte, szinte minden nyom nélkül, akkor , hogy a faszba akartak ezek egy országot irányítani?
Ekkora balfaszok vannak a Fideszen kívül, hogy puszta gondolatként már el is tűnnek?
Akkor ezek csak egy finggal egyenlőek, B+.

Te így 12h környékén 1re hülyébb vagy. Érted te amit írsz?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.10.05. 11:55:39

@Womb Raider: "az országot vezetni kell, nem uralni"

Helyes meglátás. Neked ma már nem az első. Még haladsz egy kicsit, és te is szembekerülsz a hazaáruló csúti gecivel.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.10.05. 11:58:13

@6.Lenin: "szétverte, szinte minden nyom nélkül, akkor , hogy a faszba akartak ezek egy országot irányítani?"

Az még a szétverés előtt volt. Az MDF a fidesszel együtt kormányzott 1998 és 2002 között. Romlik a memóriád, kezdj szedni valami lrtágítót.

2018.10.05. 12:02:11

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Aha... viszont ha a másik irányba indulok, ott meg a filantróp legnagyobb magyaron esek keresztül...ugyi?
Aki elballagott szesztestvéredhez Brüsszelbe és lepacsizták, hogy ezt a rebellis fickót meg kell büntetni. Sargentini már annyira belelkesült, hogy kicsúszott a száján: a vádlottat felesleges megkérdezni, lehet hozni a kötelet.
Na, ezek a te barátaid, bogárkám..

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.10.05. 12:06:04

@arabok balrol: "nincs benne a szel kalmi tervben"

Pedig benne van. Már a geci gazdádnak se hiszel? Olvasgasd. 12. oldal, "Államadósság alakulása 2010-2018".

http://2010-2014.kormany.hu/download/4/d1/20000/Széll%20Kálmán%20Terv.pdf

6.Lenin 2018.10.05. 12:07:27

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Most még rosszabb a helyzetük.

Öntsünk már tiszta vizet a pohárba.

2010 óta 3x nyert a Fidesz kétharmaddal.
az ország csúszik le, butul, de a Fidesz támogatottsága a választások óta folyamatosan növexik.
Orbán egy senki, diktátor, de lassan róla zeng minden az egész világon.
Mindenki őt szeretné leváltani, eltüntetni, miközben sorban buknak politikusok, kormányok.

A B1-en 10 percenként vizionálják Orbán végleges bukását.
Ti meg itt (is) a saját baromságaitokat reklámozzátok.

Értitek egyáltalán, hogy miről hablatyoltok? Az álmaitok már 12 éve szart se érnek.
Mikor fogtok már rájönni, hogy valami mást kéne már mondani?

Fogadok rá, hogy soha. ekkora seggfejeknek ez nem fog menni. Reménytelenek vagytok.
Elképesztő már ez az ostobaság amit naponta nyomnak 1000-el.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.10.05. 12:11:16

@Womb Raider: "a filantróp legnagyobb magyaron esek keresztül."

Civilnek készülsz? Én támogatlak. Mondom, hogy jó úton haladsz. Soros Györgytől akarsz pénzt lejmolni hozzá? Nincs abban semmi, nyugodtan.

ZX 2018.10.05. 12:12:30

@Womb Raider: Csak szórod bele a faszságaid a nagyvilágba vagy valamilyen megdönthetetlen bizonyítékod is van minderre? ..... Ja, mindjárt gondoltam, hogy nincs.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.10.05. 12:18:40

@Womb Raider: "a vádlottat felesleges megkérdezni"

Kapott nyolc évet válaszolni. Csakazért se tett semmit. Még a saját pártja is könyörgött neki.

A "vádlott" most arra ítéltetett, hogy kezdjen végre párbeszédbe Brüsszellel. Ó MINŐ BORZALOM! :))

arabok balrol 2018.10.05. 12:25:56

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: tenyleg benne van, Orban nem bontotta ki az igazsag minden reszletet

Minden ballib bérretteg 2018.10.05. 13:11:19

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

", a fidesz a maga képére átírta a választási törvényt. "

Ez tekinthető önkritikának a ballib agyhalottak részéről, hisz a választási törvény a mindenkori nyertesnek kedvez.
Azaz tudjátok hogy soha nem nyertek.

Minden ballib bérretteg 2018.10.05. 13:13:55

@6.Lenin:

Egykor bizonyos Renzi jósolta meg, hogy Orbán megbukik, és üdvözölte az ország büntetgetését, a hazaáruló magyarok egyetértésével.
Aztán megszopta.

Sorba áll Macron, Merkel.

ZX 2018.10.05. 13:27:36

@Minden ballib bérretteg: Nem, sajnos mi magyarok szoptuk meg.

6.Lenin 2018.10.05. 13:32:24

@Minden ballib bérretteg:

Na, igen, meg az itthoni seggfejek. Már 2006 óta nem térnek magukhoz.

Valószínűleg fejjel lefelé csúsznak a szakadékba, de ők ezt emelkedésnek vélik, ha picit oldalra néznek. Mindent fordítva látnak, de eddig erre nem jöttek rá.

2018.10.05. 13:55:08

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Kapott nyolc évet válaszolni. Csakazért se tett semmit. Még a saját pártja is könyörgött neki."
Talán ugye praktikusabb volt megvárni, mivel is vádolják a kormányt.. nálatok látom a régi reflexek működnek és a bűncselekményt megelőzi az ítélet.. biztos, ami biztos alapon. Az amerikaiaknak már szakkifejezésük is van: megelőző csapás!

A "vádlott" most arra ítéltetett, hogy kezdjen végre párbeszédbe Brüsszellel. Ó MINŐ BORZALOM! :))"

Ácsi... először bizonyítsák már az állításaikat.. mert úgy tűnik, a bírák között sincs teljes egyetértés..

@ZX: Mire kérsz bizonyítékot? Sargentini kijelentésére? Mire?

ZX 2018.10.05. 14:20:01

@Womb Raider: "Aki elballagott szesztestvéredhez Brüsszelbe és lepacsizták, hogy ezt a rebellis fickót meg kell büntetni." Erre. Meg, hogy emiatt lelkesült be Sargentini. Csupa ostobaság.

2018.10.05. 15:04:55

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Kapott nyolc évet válaszolni. Csakazért se tett semmit. Még a saját pártja is könyörgött neki."
Talán ugye praktikusabb volt megvárni, mivel is vádolják a kormányt.. nálatok látom a régi reflexek működnek és a bűncselekményt megelőzi az ítélet.. biztos, ami biztos alapon. Az amerikaiaknak már szakkifejezésük is van: megelőző csapás!

A "vádlott" most arra ítéltetett, hogy kezdjen végre párbeszédbe Brüsszellel. Ó MINŐ BORZALOM! :))"

Ácsi... először bizonyítsák már az állításaikat.. mert úgy tűnik, a bírák között sincs teljes egyetértés..

2018.10.05. 15:11:10

@ZX: "Meg, hogy emiatt lelkesült be Sargentini. Csupa ostobaság."

Ahha.. szerintem is a valóság az, hogy a Sargentini bizottság a demokratikus (Európai demokratikus, meg liberális) értékekért szállt síkra.. mert ők mán csak ilyen aggódós népek.. a vérükben van.. és ez köti őket össze.. nem az, hogy mindegyiküktől vezetnek szálak a nagy filantróp messiás kezébe..áááá.. Gondolom anno Sargentini is azért törölte a twitteres posztját, amin köztéri felláció keretében méltatta az OSF-el való fantasztikus termékeny kapcsolatát. Rájött, hogy valójában csak a demokratikus értékek amik számítanak.
Az vicces, hogy azon már fenn sem akadsz, mi is a jelentése Sargentini mondatainak.. ááá.. csakis a demokratikus értékek..

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.10.05. 15:14:28

@Womb Raider: "praktikusabb volt megvárni, mivel is vádolják a kormányt"

Értelmetlenséget mondasz. Mindig pontosan megmondták neki mivel gecizik éppen. Nem mintha mondani kellett volna, hisz szándékosan gecizett is mindig.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.10.05. 15:21:13

@Minden ballib bérretteg: "", a fidesz a maga képére átírta a választási törvényt. "
Ez tekinthető önkritikának a ballib agyhalottak részéről,"

És kit érdekelnek a ballib agyhalottak???

A fidesz a maga képére átírta a választási törvényt, a geci gazdád leválthatatlan, az ország lecsúszott Románia szintjére, és amíg a geci csak a tolvajlással van elfoglalva, csúszunk tovább Banglades felé. Vége a magyarságnak. Persze, a hazaáruló fideSSfasszopók csak röhögnek a magyarság tragédiáján.

ZX 2018.10.05. 15:29:21

@Womb Raider: Hiába vered itt a nyálad sem te sem a geci gazdád nem cáfoltátok meg egyetlen pontját sem a jelentésnek.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.10.05. 15:57:19

@ZX: Egy pontját könnyen cáfolnám. Ami a szomorú, hogy nagy vonalakban azért igaz.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.10.05. 15:58:07

@ZX: És egy csomó dolgot kihagyott. Hármas alá osztályzatot adnék rá legfeljebb.

ZX 2018.10.05. 16:21:11

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Teljesen mindegy, ha valaki megkérdőjelezi a demokráciát, automatikusan migráncssimogató lesz. Fideszes logika.

2018.10.05. 18:00:55

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "az ország lecsúszott Románia szintjére, és amíg a geci csak a tolvajlással van elfoglalva, csúszunk tovább Banglades felé."

Ezt ugyan többen, kóztük én is cáfoltuk, de úgy lehetsz vele, ha elég gyakran ismételgeted és jó hangosan, akkor talán egy-két agyatlan fülében megragad.
Valójában Románia sehol nincs és várj kicsit, míg a lufijuk pukkan..
https://www.google.hu/publicdata/explore?ds=ds22a34krhq5p_&met_y=gd_pc_gdp&hl=hu&dl=hu#!ctype=l&strail=false&bcs=d&nselm=h&met_y=gd_pc_gdp&scale_y=lin&ind_y=false&rdim=country_group&idim=country_group:eu&idim=country:hu:ro:sk&ifdim=country_group&hl=hu&dl=hu&ind=false
Nézelődj..

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.10.05. 18:10:27

@Womb Raider: "Ezt ugyan többen, köztük én is, cáfoltuk"

Nem számít, attól, hogy sokszor ismételgeted, még nem lesz igaz.

"Egyetlen ábra összefoglalja, hogyan csúszunk le a régióban"

hvg.hu/gazdasag/20170707_Egyetlen_abra_osszefoglalja_hogyan_csuszunk_le_a_regioban

De ha valami fóbiád van Romániával szemben, akkor helyettesítsed be bármely más régiós ország nevét, úgy is igaz marad. Egyedül Bulgáriát ne, mert az még mögöttünk van. De siess, mert már nem sokáig.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.10.05. 18:14:02

@Womb Raider: Azért ismerd el, szánalmas vagy. Amíg te szervilisen a kisstílű tolvaj csúti geci érdekében hazudozol - vagy alacsony bérért, vagy, ami még rosszabb, megtévesztve -, addig mi, sorosbérencek a VILÁG URA segítségére lehetünk, ami kitüntető megtiszteltetés. :))

2018.10.05. 18:37:20

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Husom.. ugye múltkor ezt már megbeszéltük.. akkor gyorsan elkezdtél másról beszélni. Nem tehetek arról, hogy már a képekkel sem boldugulsz

Majd nézd már meg a GDP arányos adósságunk változását mutató görbét, aztán látni fogod, hol is csúszkáltunk.

"Amíg te szervilisen a kisstílű tolvaj csúti geci érdekében hazudozol - vagy alacsony bérért, vagy, ami még rosszabb, megtévesztve -, addig mi, sorosbérencek a VILÁG URA segítségére lehetünk, ami kitüntető megtiszteltetés. :))"
Mint mr mások is említették, kezded túlspilázni az ellenzéki szerepet. Veszítesz a hitelességedből. Még a végén lebuksz, hogy a fidesz trollja vagy. A legproduktívabb támogatójukat veszítenék el..te pedig a megélhetésed. Óvatosan!

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.10.05. 18:43:29

@Womb Raider: "nézd már meg a GDP arányos adósságunk változását mutató görbét"

Csekkoltam. Még mindig magasabb, mint amikor a geci átvette az országot 2010-ben. :(

De nem aggódom, a csúti geci megígérte, hogy 2018-ban az államadósság a GDP 50%-ra csökken. Már alig várom. :))

2018.10.06. 06:07:10

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Nézd.. ha már odáig süllyedtél, hogy nyilvánvaló (eustat) adatokat is elhazudsz, akkor menthetetlen vagy.

80% felett vették át, mostanra 73% környéke.

1995-2001.-ig monoton csökkent, 2002-2011.-ig monoton nőtt.. 2011 óta csökken. Ezek a tények.. fura egybeesések, mi?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.10.06. 11:02:48

@Womb Raider: "80% felett vették át, mostanra 73% környéke."

És a mantyupot is átvették, az 10%, szóval 70%-on vették át, és mostanra 73-74%-ra növelték. De mondok még. A manyup befizetéseket is megszüntették, az egészségügyből kivettek 3%-ot. Meg még pár más patkányságot is műveltek, most nem sorolom. Ha csak ezt a kettőt nézzük, akkor évente 4%-kal csökkent volna az államadósság, ha nem lopják el ezt is. Mára 35% körül lenne az államadósság, és egyre gyorsabban csökkenne, mert a kamatteher is a töredéke lenne.

Ha már odáig süllyedtél, hogy nyilvánvaló adatokat is elhazudsz, akkor menthetetlen vagy. De ezt eddig is tudtam.

2018.10.06. 13:49:15

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:Libbant kreatív matematika...
Az eüs 3% se jön ki sehogyan.. www.napi.hu/fototar/fototar/201703/orig/image1490178161.png/780/
Ha valamikor szignifikánsan csökkent az eü finanszírozása, az 2010 előtt történt.. viszont a fekvőbeteg ellátásra fordított összeg azóta szépen megemelkedett, gyakorlatilag kis kerekítéssel az uniós átlagot hozzuk..
Azért aranyos vagy, hogy neked az a feketeseggű, aki minimum nem növeli az adósságot, nem pedig az, aki csúnyán megemelte 8 év alatt.. úgy, hogy közben az állam összvagyona is apadt. Szóval akkor praktikusan egyesítsd már a kettőt és ki fog lógni a lóláb.. de ettől még bátran nyomjad a meséid. ..

Sir Bates dö Hól 2018.10.06. 14:06:39

@Womb Raider: az állam összvagyona nominálisan nőt, s még nem is számoltuk bele a l'état c'est moi alapon az orbán-klán vagyonát, mely európa esze szerint egy és ugyanaz:-)...

2018.10.08. 07:45:24

@Sir Bates dö Hól: Igazad van!
(remélem ezt is igyekszel megcáfolni)

Sir Bates dö Hól 2018.10.08. 12:57:25

@Womb Raider: már miért cáfolnám? orbán oxfordban vilmos földreformjának hatása alá, így azt vezette be moon is...

2018.10.08. 13:02:14

@Sir Bates dö Hól: Tehát ha Orbán magának lop.. az rossz.. Ha eladja (kiszolgáltatja) az országot..az jó!
Csak míg az előbbi esetben a szajré a határokon belül marad, addig a második esetben már bottal üthetjük a nyomát, azt semmilyen forradalom se' lesz képes visszavenni.. (ja.. tudom, végülis Európában maradt..)

Sir Bates dö Hól 2018.10.08. 13:17:18

@Womb Raider: oda kellett volna figyelni töriórán, nem a pistivel levelezni (bár a tinédzser-szerelem a mennyekbe és a pokolra is visz egyidőben!), akkor értenéd:-)...

2018.10.08. 13:21:56

@Sir Bates dö Hól: Mire kellett volna odafigyelni? Mire? Nem kell mindenbe erőltetetten párhuzamokat magyarázni. Ez már másik folyó.

Sir Bates dö Hól 2018.10.08. 13:34:51

@Womb Raider: arra, hogy van egy alapvető különbség a kontinentális és az angol hűbéri lánc között (hódító vilmos vezette be), ha ezt ismered, érted mire céloztam... alapok híján nehéz lesz közös házat építenünk;-)... a párduc és oroszlán miként került dante útjába? ott a kulcs!...

mgdé 2018.10.08. 14:55:09

@Sir Bates dö Hól:
No most, ha Vilmos, akkor Simlicska kötelességtudó hűbéresei - elvben - nem lennének büntethetőek. Csak a Lajos és közvetlen családja. Tehát a kirúgások a HirTv-nél, stb. jogtalanok. :)

2018.10.08. 14:58:35

@Sir Bates dö Hól: Ez rendben, csak most már érdekelne, mindez miként is releváns errefelé? (Attól eltekintve, hogy kicsit polírozhattad önmagad szobrát) Mert ugyebár a két tarsadalmi forma néhány ponton jelentősen eltér.. már amennyire szerény ismereteimre támaszkodva összehasonlítást teszek. Vagy Vilmost is választások útján ruházták fel hatalommal? Másfelől Viktor sem rendelkezik az ország határain belül elterülő területek feletti korlátlan joggal. Mintha nem kevés föld tulajdonosa valamikor a Viktor előtti időkben szerezte volna vagyonát..és egy részük önként hajtott térdet.. mások meg nem.. sőt... nem is alattvalói Viktornak.. szóval te egy nagy, ostoba kalapácsos ember vagy..
ja..és ezt a bárgyú ál-udvarlást is nyugodtan meghagyhatod az aktuális kurvádnak. Talán elkápráztatod és enged valamennyit az árból. Azé' egy filozófusba oltott reneszánsz embert szopni mégiscsak rangot jelent..

Sir Bates dö Hól 2018.10.08. 15:24:09

@Én de genere Mi: lajosunk kende és gyula rendszerben gondolkodott... de az úr adta az úr elvette... büntethetőség? etessük a népet, az ezerfejű szörnyet, a cirkusz olcsóbb, főleg, ha van elég kő, megoldják maguk is...

@Womb Raider: az, hogy cicusnak hívlak, még nem feltétlenül jelenti azt, hogy macskát baszok... az analógia csak bizonyos tudás esetén működik... azért az vicces, hogy puritánként károlyért harcolsz...

Sir Bates dö Hól 2018.10.08. 15:25:59

@Womb Raider: ja, és nem minden szász szállt szembe a hódítóval, de ők is csak a kegyelméből maradtak urak...

MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2018.10.08. 15:26:58

@Womb Raider: "Viktor sem rendelkezik az ország határain belül elterülő területek feletti korlátlan joggal."

He? Mióta nem? A geci bármikor bárkit kicsinál.

mgdé 2018.10.08. 15:33:23

@Womb Raider:
No most, mivel valamiért vélelmezem, hogy - bár méretes tévedés :D - titkon amolyan második nichnek lettem titulálva, nagykegyesen és udvariasan megkérdezem, oly sokszor engeded el magad: te Nagy Katalin ágybéli spontán sikereire vágysz? Ennyire tetszenek a TEK-es fiúk? Egy nap akár 3-4 is? Mert akkor elismerésem, van benned tehetség.

2018.10.09. 09:17:17

@Én de genere Mi: ???? Kínzó teher lenne, ha a semmitmondást nem tupíroznád?
Mit akartál kérdezni (azon túl, hogy implicite lekurváztál)
@MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "He? Mióta nem? A geci bármikor bárkit kicsinál."
Sőt.. ha akarja, az első éjszaka jogát is visszaállítja.. mindamellett szűz migránsnők vérében fürdeti az unokáit.

@Sir Bates dö Hól: ott véted el, legtöbbször, hogy a külcsín érdekében kifejtett erőlködés közepette már nem is koncentrálsz a beltartalmi értékekre:) Nem baj, ha nem igaz.. de elegáns! Beakadt a tű 400 évvel ezelőtt és mindent igyekszel arra a kaptafára ráhúzni. Közben a világ dinamikusan változott, a módszerek és lehetőségek szintén. Ami akkor elég és hatékony volt, ma szóba sem jöhet..nyomokban sem. A hasonlóság annyira minimális, hogy ugyan ilyen pontossággal sok más történelmi korral és személlyel lehetne párhuzamot találni. Értem én, hogy muszáj valahogy feudalizmusként ábrázolni az ország jelenlegi állapotát.. de kissé erőltetett, lássuk be.

mgdé 2018.10.09. 11:39:52

@Womb Raider:
Akkor egyszerűbben:
Sem kérdezni, sem lekurvázni nem akartalak.
(Ez utóbbit, személyes ismeretség híján ugyan mitől, no meg: minek?)

Pusztán analógiát mutatni, jelezni, érzékeltetni, stb. (válassz szót kedvedre) kívántam,, hogy egy "Talán elkápráztatod és enged valamennyit az árból. Azé' egy filozófusba oltott reneszánsz embert szopni mégiscsak rangot jelent" stílusú értékelést te is könnyen kaphatsz ám, s pont ugyanolyan alapon/jogon, mint ahogy te tetted. Kató cárnő volt, az már csak elégséges rang. :)

Amennyiben csak egy köztetek megszokott, teljesen természetes évődésbe nyúltam bele, elnézést kérek! (Azt viszont fenntartom, hogy az efféle leszólásokat te is könnyen visszakaphatod, senkinek nem kerül semmibe, ezért bárkinek ne osztogasd.)

(Nem értés esetén a továbbiakban nem kívánom egyszerűsítve is elmondani, amit akkor épp ..., ha az aktuális szösszenetem nem érdekel, lépd át, ha - témája vagy stílusa miatt - véletlenül érdekel, feccölj bele egy kis energiát, esetleg gondolkodást, hogy megértsd. Még az is lehet, hogy megéri. :) )

Ha így sem voltam közérthető, bennem van a hiba! :P

2018.10.09. 14:26:21

@Én de genere Mi: Basszki... komolyan nem vagyok fullszőke.. tudom ki volt Nagy Katalin és a vele kapcsolatos legendák is megvannak..
"Amennyiben csak egy köztetek megszokott, teljesen természetes évődésbe nyúltam bele, elnézést kérek! (Azt viszont fenntartom, hogy az efféle leszólásokat te is könnyen visszakaphatod, senkinek nem kerül semmibe, ezért bárkinek ne osztogasd.)"
Nos.. mondjuk úgy, hogy részemről reakció volt. Szőr néha túltolja. Aranyos és nagyon baráti gesztus, ahogyan a védelmedbe veszed... no, de köztetek annyira harmonikus a kapcsolat, hogy az párját ritkítja.
Hogy párhuzamot vontál pejoratíve köztem és a nagy természetű nagyasszony között.. oda se neki.. ez az a hely, ahol a párhuzamosok gyakran merőlegesek egymásra. Attól függően, mi a cél.. Lobacsevszkij bugyija benedvesedne ettől.. az tuti.

Sir Bates dö Hól 2018.10.09. 14:52:50

@Womb Raider: ugyan ilyen≠ugyanilyen
nem mindenkinek jelzem, te a szívemhez közel állsz, érted teszem, nem ellened... cicus:-)... hamá' moot védjük...

Sir Bates dö Hól 2018.10.09. 15:04:33

@Womb Raider: mint már jeleztem volt, @Én de genere Mi: és köztem eleddig annyi a közös, hogy mindketten hiszünk abban, amit az emberiség felmutatni képes volt kultúra címén... európainak lenni a fehérek közt, talán ezt szeretnénk elérni mindketten...

2018.10.09. 15:06:14

@Sir Bates dö Hól: tudod, a családod nőági le és felmenőivel.. ahogyan apu mutatta.

Sir Bates dö Hól 2018.10.09. 15:34:15

@Womb Raider: ezt biztos nekem szántad?... és pont most?...

mgdé 2018.10.09. 19:37:49

@Womb Raider:
Értem, nem vagy fullszőke. De akkor honnan a francból vetted, hogy "lekurváztalak"?
Kató nem a szolgáltató, hanem a szolgáltatást igénybe vevő volt, mint ahogy következőleg írtad is. Szóval inkább büszke légy! :) Ne keverjük már a szerepeket, Viktort sem hívja senki, még a csetbotok sem, áldozatnak. Szándékkal meg aztán különösen ne keverjük, az nagyon nem fair a női egyenjogúság széplelkű hívőivel szemben. :P

A Sirnek meg igaza van, bár sokat nem tudunk egymásról, az a maga módján összeköt, hogy a kultúrát, a kulturáltságot csak-csak magasabb rendűnek gondoljuk, mondjuk az üzekedésnél. Ámbár, azt is lehet alkotó fantáziával ... :) De a rablásnál biztosan. (Megj.: Arsene Lupin nem rabló, csak tolvaj.) Ráadásul - hogy a Sir ezt is osztja-e, azt nem tudom - én bizony a játékot is magasabb rendű valaminek szeretem hinni.

S a kedvedért, villogok kicsit: Nem csak az Edo-korról tudom micsoda, de tudom ki Minamoto Josicune (nem, nem a sógunátus alapító, hanem a tragédiák hőse öccs), a Go-Hódzsók is is ismerős név, s nem csak az Árnyéklovasból tudok a Takedákról - szvsz az kiváló film, ahogy nekem a Derszu Uzala is -, hanem mert a filmet záró Oda-Takeda csata volt tudtommal a legelső komoly ütközet a japán történelemben, amelyet a muskéták döntöttek el. Szegény szamurájok,itt dőlt el a jövőjük ... A korai császárnőkről, stb., is hallottam már. Hogy őket is ujjazták-e, azt viszont már nem tudom. :)

mgdé 2018.10.09. 19:56:02

(*Amúgy a Maslow piramis is sugall valami hasonlót. Csak hát, ahhoz fel is kell érni arra a szintre.)

mgdé 2018.10.10. 00:34:53

@Sir Bates dö Hól:
Kedves Sir, be kell látnom, az utóbbi pár napban feleslegesen elragadtattam magam, igazából nem is tudom miért - csak nem tavasz van? -, s mindenféle komolykodásra mertem vetemedni, természetesen hiábavalóan, de ez ugyebár előre tudható volt. Visszatérek hát a "levelecskék" csakis időnkénti írásához, azt legalább élvezem. :) (Olyat sosem lesz nehéz találnom errefelé, aki kiérdemli.) Minden jót, "erőt s erényt"!

Sir Bates dö Hól 2018.10.10. 00:41:43

@Én de genere Mi: remélem még összefutunk, addig is az én istenem vigyázza lépteid (a sajátjaid úgyis ezt teszik)...
homo ludens? hisz játék az egész élet, a legmagasabb szint, mérföldekkel az olümposz és a walhalla felett;-)...
süti beállítások módosítása