B1 blogcsalád



Inkorrekt versenyben is győzni tudott az ellenzék

2018. szeptember 30. - b1blogok

A főváros XV. kerületében időközi polgármester-választást tartottak, amelyet azért kellett kiírni, mert Hajdu László (DK) korábbi polgármestert áprilisban országgyűlési képviselővé választották. Az ellenzék jelöltje, Németh Angéla: 11 287 szavazatot (50,95%) kapott, ezzel szemben László Tamás csupán 10 590 szavazatot (47,81%).

Pedig a Fidesz most sem tartotta be a játékszabályokat.

nemang.jpg

 A Fidesz azzal kezdte, hogy - Orbán Viktor után szabadon - a helyi iskolában kampányoltak, amiért a jelölt meg is kapta a maga 200 ezres büntetését. Ezt követően olyan ordas hazugságokkal hívták fel a helyi lakosokat, hogy a baloldal jelöltje meg akarja szüntetni a helyi szakrendelőt.

Ám a relatív magas, 34 százalékos részvétel elegendő volt a fideszes hazugságok legyőzésére.

Megkezdődött Budapest felszabadítása – jelentette ki Molnár Zsolt. Az MSZP budapesti elnöke. Szerinte persze hiba lenne a főváros egészét érintő általános következtetéseket levonni abból, hogy Németh Angéla – elődje, Hajdu László hathatós segítségével – lenyomta fideszes versenytársát, de azt igenis jelzi az eredmény, miszerint a kormánypárt legyőzhető – hiszen a XV. kerületet 35 százalékos részvétel mellett tartotta meg a baloldal. Márpedig, ha a kizárólag a saját tábor totális mozgósítására fideszes stratégia ilyen aránynál sem vezet győzelemre, akkor az ellenzék joggal remélheti, hogy a 2019-es önkormányzati választásokon a sokkal intenzívebb részvételi kedv neki kedvez - mondta Molnár.

Ennek az időközinek érdemi tétje volt – szemben a nyolcadik kerületi polgármester-választással. Ott ugyanis egy elsöprő többségű fideszes közgyűlés irányítja a kerületet, így egy ellenzéki polgármester ugyan szimbolikus lehetett volna, de érdemben nem tehetett volna semmit.

Az eredményhez nagyban hozzájárult a helyi MSZP elnöke, Tóth Imre és a párt országos elnökségi tagja,

a helyi kampányfőnök, a szemtelenül fiatal Bihal Dávid

munkája - tette hozzá Molnár Zsolt. A győzelem utáni nyilatkozatuk itt megtekinthető.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr7914273709

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincs közöttünk csicska 2018.10.01. 01:58:59

Meg sosem jartam Rakospalotan -pedig pesti vagyok- , ugyhogy megneztem a wikipedian mi az.

Molnar zsolt egy idiota, felszabadulunk, igen bazmeg a dks polgi alol...hule

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.01. 04:36:02

A lakosság 17,5 %-a szavazott a ballib jelöltre. Azaz a lakosság 82,5 %-a nem szavazta meg őt. Tehát ez egy illegitím polgármester, aki csalással nyert.

Toportyán Zsóti 2018.10.01. 06:25:46

@maxval balcán bircaman: Neonácikok jelölt még csalással sem nyert,legitimációról fogalmad sincs.

Toportyán Zsóti 2018.10.01. 06:28:04

@Nincs közöttünk csicska: Nickedből na meg a kommentedből kiderül mi vagy,idióta csicska.

Gábris szomszéd 2018.10.01. 07:36:26

@maxval balcán bircaman: Azt amúgy tudod, hogy április 8-án a lakosság hány százaléka nem a gecire szavazott? :)

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.01. 08:34:57

@Gábris szomszéd:

Atya Isten, téged lefizetett Zorbán! Nem tudtad, hogy a nem szavazók az ellenzékhez számítandók???

werecke 2018.10.01. 08:36:34

@maxval balcán bircaman: akkor most mi is ordítsuk hogy : MI VAGYUNK A TÖBBSÉG !!! MI VAGYUNK A TÖBBSÉG !!!

werecke 2018.10.01. 08:37:05

Na most akkor mégis van demokrácia ?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.01. 08:50:51

@werecke:

Kőkemény diktatúra van, de a népharag akkora már, hogy sikerült apró lyukat ütni a diktatúra gépezetén. Zorbán retteg, ezért nem merte meghamisítani a választási eredményeket ezúttal.

2018.10.01. 09:10:16

@Gábris szomszéd: "Azt amúgy tudod, hogy április 8-án a lakosság hány százaléka nem a gecire szavazott? :)"

Az hagyján... de mennyire kevesen szavaztak a baloldalra..meg a liberálisokra.. még a barnaingesek is jobban muzsikáltak.

@werecke: Hát persze, hogy van.. ha 'mi' győzünk, akkor bölcs a nép és szabaccság.. minden egyéb esetben agymosott parasztok hada hódol be a diktátornak.

Helga Beauty Salon. 2018.10.01. 09:26:14

". Az ellenzék jelöltje, Németh Angéla: 11 287 szavazatot (50,95%) kapott, ezzel szemben László Tamás csupán 10 590 szavazatot (47,81%)."

Na kéremszépen akkor most hozzáadjuk a távolmaradók "szavazatait" László Tamás szavazataihoz, mert hát lássuk be, hogy azok nem szavaztak Németh Angélára és ki is jön a zeredmény, hogy a Fidesz győzött!
Csalás vót ez, akinek szeme van láthatja!

Gábris szomszéd 2018.10.01. 10:04:09

@Womb Raider: Tehát akkor egyetérthetünk, hogy akik elmentek szavazni azok közül is összességében többen voltak azok, akik nem a gecire voksoltak. :)

Gábris szomszéd 2018.10.01. 10:05:31

@Helga Beauty Salon: Ahogy a fideszmaffiózóra sem szavaztak a távol maradók. Tehát kijön megint az eredmény. :)

6.Lenin 2018.10.01. 10:08:00

"Ám a relatív magas, 34 százalékos részvétel elegendő volt a fideszes hazugságok legyőzésére."

Vagyis a szavazáson nem résztvevők mindig a győztest támogatják, ha az balib, ellenkező esetben pedig a vesztest, ha az szintén a ballib táborhoz tartozik.

Elmebeteg logika.

Helga Beauty Salon. 2018.10.01. 10:37:07

@Gábris szomszéd: Mi van, nem tetszik a ballib választási logika? :DDDDDDD

Helga Beauty Salon. 2018.10.01. 10:41:05

@Gábris szomszéd: Ezt a filmet vetítik ballib csapatépítő tréningen? :D Remekmű!

Gábris szomszéd 2018.10.01. 10:42:02

@Helga Beauty Salon: Nekem az "tetszik", hogy miközben a fideszbirkák lelkesen ballibsiznek, őalóluk is kilopja az országot a felcsúti varangykirály. Igaz ti még tapsoltok is hozzá. :(

Helga Beauty Salon. 2018.10.01. 10:43:43

@Gábris szomszéd: Neked a Taga rokonod? Csak mert több közös vonást vélek felfedezni mentális és kulturális vonatkozásban is!

Gábris szomszéd 2018.10.01. 10:50:46

@Helga Beauty Salon: Hülyeséget kérdezel, de természetesen nem az. Viszont 2010 óta elég nagy utat járatott be velünk a geci.

2018.10.01. 11:01:12

@Gábris szomszéd: "@Womb Raider: Tehát akkor egyetérthetünk, hogy akik elmentek szavazni azok közül is összességében többen voltak azok, akik nem a gecire voksoltak. :)"

Én ezt soha nem is vitattam.. csak nem tudom, mennyire tűnt fel, hogy manapság az iránymutató liberális demokráciákban sincs ez másként. A kormányalakításra mégis az egy pártként (választási szövetségként) legtöbb szavazatot gyűjtőt bízzák meg, praktikusan azért, mert így van egyedül esély az EREDMÉNYES kormányzásra. Van, akiknél még ez is kevés volt. A lehetőségüket eljátszották, most meg a nép amnéziájára bazíroznak.
Mutass országot, ahol a választásokon a legkisebb szavazatszámmal bíró párt irányítja az országot. Nincs ilyen, segítek.

2018.10.01. 11:02:58

@Helga Beauty Salon: Már herbálra sem futja nekik..

6.Lenin 2018.10.01. 11:04:11

@Gábris szomszéd:

Itt 1 dologban téved a videó készítője, mégpedig abban, hogy a pisztolya az ellenzék kezében volt, és össze-vissza lövöldözve, saját magát nyírta ki. A tegnapi választás után még nagyobb marhaság ilyen videóra hivatkozni.
Csak a saját tehetségtelenségetek reklámozzátok vele.

Gábris szomszéd 2018.10.01. 11:08:29

@6.Lenin: Mondjuk ha az EBESZ jelentést is olvastad volna.... persze tudom ilyesmire ti nem veszitek a fáradtságot hiszen ilyenkor jön az "érv", hogy sorors. :)

kettosmerce.blog.hu/2017/09/30/minden_amit_tudni_szeretne_a_valasztasi_rendszer_igazsagtalansagarol

Gábris szomszéd 2018.10.01. 11:11:57

@Womb Raider: Szerintem örüljünk, hogy minden ellenzéki pártnak egyenlő erőforrás és média felület állt a rendelkezésér, miközben a kormánypárt soha sem hazudott róluk egy hangot sem. :)

www.jobbik.hu/hireink/rovatok/megnyert-sajtoperek

Gábris szomszéd 2018.10.01. 11:12:51

Mindig azokkal a magánrepcsizős politikusokkal volt a gond.

Szijjártó Péter 2006-ban igencsak fel volt háborodva, hogy Gyurcsány magánrepülőgépet vesz igénybe utazásai során

hvg.hu/itthon/20180928_szijjarto_peter_maganrepulogep_orban_viktor_garancsi_istvan

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.10.01. 11:14:14

@Gábris szomszéd: "többen voltak azok, akik nem a gecire voksoltak"

Senki nem voksolt a gecire, csak a 2-3% hazaáruló kemény mag. A rettegő és gyűlölködő deprivált vidéki mélyszegénységben élők arra szavaztak, hogy ne erőszakolják meg őket a milliós migráncshordák. Meg a nőket se.

István Tamasi 2018.10.01. 11:16:42

@maxval balcán bircaman: A hozzád hasonló agyatlan fitymaszbirkák szerint ugye az nem csalás, hogy a fideszmaffia a leadott szavazatok kevesebb mint felével, az összes szavazásra jogosultak 1/3-1/4 szavazatával szerzett 2/3-ot?

6.Lenin 2018.10.01. 11:17:09

@Gábris szomszéd:

Te minden hülyeséget elhiszel? Tegnap ki győzött a 15. -kerben? Orbán elaludt, nem vették észre? Vagy kifogyott a muníció a pisztolyból? Ne bassz!
Nagy köcsögök vagytok, és még dicsekedtek is vele.
Soros nem adna pénzt, egy marhát se találnál, aki követné.

Gábris szomszéd 2018.10.01. 11:17:53

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Való igaz, hogy a legszervezettebb kisebbség az övék, amely nyolcadikán kiegészült az alábbi roncstársadalmi réteggel is.

youtu.be/muHNcikqMqw

István Tamasi 2018.10.01. 11:19:30

@Helga Beauty Salon: Idén áprilisban a leadott szavaztok kb 48%-ával, az összes szavazásra jogosult kb 1/3-1/4-ének szavazatával szerzett a fideszmaffia 2/3-ot.
Csalás volt az akinek szeme van láthatja.

Gábris szomszéd 2018.10.01. 11:20:50

@6.Lenin: Ha soros adna pénzt és egy percig is izgatná a felcsúti csodacsatár, már rég meg lennétek véve kilóra. A helyetekben én elhagynám már ezt a sorozosást, persze csak akkor ha nem akartok mondjuk a beszélő disznósajt elvtárs "szintjére" süllyedni. Nyugtass meg, hogy ekkora barmok azért még nem vagytok. :)

youtu.be/74mMiEetjFA

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.01. 11:23:01

@István Tamasi:

Azt mondod, a ballibek szerint csalás a parlamenti választás, de nem csalás az önkormányzati?

6.Lenin 2018.10.01. 11:24:34

@István Tamasi:

Miért nem mozgósított a ballib oldal több szavazót? Nem volt mivel, kivel?
Vagy netán az emberek nem hisznek nekik? Tényleg buták?

Mikor hülyültek el? 2022-2008 között? Ne bassz, ti voltatok hatalmon akkor véletlenül.
Mit szeretnétek ennyi hülye választóval csinálni? Átverni őket?
Miért nem gondolkodtok, mielőtt ilyen orbitális marhaságokat írtok?

6.Lenin 2018.10.01. 11:26:43

@Gábris szomszéd:

Azt szeretnéd elhitetni, hogy Soros nem ad pénzt? Te tényleg ennyire hülyének nézel másokat?
Nagy köcsög lehetsz te élősúlyban is.

Gábris szomszéd 2018.10.01. 11:29:31

@István Tamasi: Sok kicsi sokra megy alapon, érdemes ezeket is figyelembe venni.

1. Totális médiafölény
2. Konszenzus nélküli választási törvény változtatás
3. Közalkalmazottak ,közmunkások, romák függő helyzetbe hozása ill. utóbbiak szavazatának iparszerű megvásárlása.
4. Az ukrán vendégnyugdíjasok és a "kettős állampolgárok" tömeges törvénytelen szavaztatása. (Kúria is kimondta)
5. Határon túli magyarok levélben szavazása
6. Külföldön dolgozók szívatása.
7. Mozgóurnás visszaélések
8. Többen jelezték, hogy 100%-ig biztosak benne, hogy egy adott pártra adták le a voksukat, a szavazóköri eredményben az adott párt mellett azonban 0 szerepelt.
9. Egy fura választási szabály miatt, amennyiben az urnába pluszban (azaz a voksolók számán felül) kerülnek listás szavazatok, akkor valamennyi párt eredményéből le kell vonni a plusz lapok számát.
10. Több száz szavazatot egyszerűen elvesznek valamelyik ellenzéki párttól, és beírják valamelyik kamupárt neve mellé.
11. Arra is számtalan példa van, hogy egy ellenzéki jelölt egyéniben több száz szavazatot kap, míg listán a pártja 0-t. Stb.

kolozsvaros.com/2018/04/12/a-valasztasi-csalasrol-131-pontban-egy-informatikus-szemevel/

Gábris szomszéd 2018.10.01. 11:31:00

@6.Lenin: Azt szeretnéd elhitetni, hogy a gazdádat és a bandáját nem a sorosgyurka pénzelte? :)

mno.hu/belfold/rengeteg-penzt-kapott-sorostol-a-fidesz-es-szemelyesen-orban-2394655

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.10.01. 11:34:13

@Helga Beauty Salon: "Neked a Taga rokonod? Csak mert több közös vonást vélek felfedezni mentális és kulturális vonatkozásban is! "

Mi magyar hazafiak csak lelki rokonok vagyunk. Egyaránt utáljuk a hazaáruló geci gazdádat, mert tönkreteszi az országot, a népet és a jövőt. Ti se vagytok mind testvérek, fideSSfasszopók, csak ugyanazt a silabuszt kaptátok Kubatovtól. Legfeljebb több nicket használtok, hogy több fizetést kapjatok.

István Tamasi 2018.10.01. 11:40:37

@maxval balcán bircaman: Lehet, hogy egy hozzád hasonló agyatlan birkaszarnak el kellene ismételnem az április szavazás arányait Hány százalékkal szerzett 2/3-ot a fideszmaffia/, de nem teszem, mert egy agyatlan birkaszarnak úgyis felesleges.

Gábris szomszéd 2018.10.01. 11:42:12

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Még szerencse, hogy azóta ez is megoldódott :)

coub.com/view/15yquu

István Tamasi 2018.10.01. 11:42:19

@6.Lenin: Agyatlan fitymaszbirka vagy? Hány %-nyi szavazattal nyert 2/3-ot a fideszmaffia?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.01. 11:44:41

@István Tamasi:

49 % szavazott a Fideszre. Ezzel meglett a listás helyek kb. 55 %-a.

S a 106 közetből 91-ben nyert a Fidesz.

Mi nem érthető ezen?

2018.10.01. 11:45:16

@Gábris szomszéd: Hűű... micsoda remek csúsztatás, ahogyan összemossák a listás és az egyéni mandátumokat...és az meg külön megható, hogy a Fidesz alternatívájaként egyedül kormányképes koalícióba be kellene szuszakolni az eleddik gyalázott, gyűlölt, lenézett, elhatárolt, kiszorított..egymagában a ballal összemérhető szavazatot begyűjtő Jobbikot a szoci/posztszadesz mikrokoalíció mellé..

Az egészből továbbra is az sugárzik.. mindegy ki-mi kormányoz, de nekünk mindenképpen jár a hely a koalícióban, különben diktatúra.
SZ Á N A L O M
'94 után hol volt az Átlátszó, amikor a ballib koala szarrá nyerte magát és hasonló anomálikat lehetett volna ott is belemagyarázni az eredménybe? Tökmindegy.. a baloldal egyszerűen épp csak dobogós, de közelébe nincs a kormányzásnak éa ez nem a rendszer, hanem az ő hibájuk. Csak kínos (és továbbra sem sikerül) ezzel szembenézni. Marad a hablaty, a mutogatás, meg a frappáns vicces videók.. mint a hülyegyerekek a gyp-n

6.Lenin 2018.10.01. 11:46:05

@Gábris szomszéd:

Na, látod, mégis ad pénzt. Befektet.
Csak nem mindig jön be. Ilyen a befektetés, van amikor bukni is lehet rajta.

Soros nyilván látott fantáziát Orbánban, de vele rácseszett, nem volt olyan hülye, gerinctelen, mint sokan mások. Volt ahol nyert, hiszen azon keres még többet, de bukott máshol is.
Újat szerettél volna mondani? Köcsög vagy, nem kell többet bizonyítanod, ennyi bőven elég volt.

Gábris szomszéd 2018.10.01. 11:49:28

@maxval balcán bircaman: Minden érthető :)

coub.com/view/13wqmx

2018.10.01. 11:49:29

@maxval balcán bircaman: ja.. egyik esetben 85%, a másikban 49%... a végeredmény?

Nem veszik észre, hogy mint sok helyütt, itt is úgy van megírva a választási törvény, hogy a legerősebbet jutalmazza. Másként jöhetne a német baszakodás, meg a háttéralkuk sokasága.. ami ki tudja mennyire is van összhangban a választók elképzeléseivel.
Szóval kapja magát össze a ballib brogád, mert lassan kiírják magukat a parlamentből..osztán itt is az lesz, mint az USA-ban, vagy az angoloknál.

6.Lenin 2018.10.01. 11:49:29

@István Tamasi:

Miért nem ment el több ellenzéki (?) szavazó? Ezen törd a zagyad, bár nehéz ezt feltételezni, hogy lenne.
Senki, semmi nem tiltja, hogy mennyien menjenek el szavazni.
5 millióan nem a Fideszre szavaztak, simán verhették volna a Fideszt.

Miért nem mentek el?

Gábris szomszéd 2018.10.01. 13:24:48

@Womb Raider: Persze te is tudod, hogy nem ezzel van a fő baj, de nyilván te azt már leszarod. Max. akkor lesz gond ha értetek is jön majd a fekete autó, mint Rajk elvtársért. :)

Gábris szomszéd 2018.10.01. 13:30:28

Jéééééé :)

Az Orbán-kormány honlapján a korrupciómegelőzésről szóló oldalon van egy dokumentum, mely összefoglalja, hogy a Magyar Kormánytisztviselői és Állami Tisztviselői Kar Hivatásetikai Kódexe szerint egy kormánytisztviselőnek (így a kormánytagoknak is) milyen jellegű ingyenes juttatást szabad, illetve nem szabad elfogadniuk.
A dokumentum külön kitér a lekötelező mértékű ajándék fogalmára (14. oldal). Eszerint lekötelező mértékűnek tekintjük azokat az ajándékokat,
- amelyeket saját jogszerű jövedelmünkből,
- szokásos életvitelünk fenntartása mellett
azok reális piaci árán
- nem lennénk képesek megvásárolni magunknak.
A dokumentum kerek perc kimondja:
Lekötelező mértékű ajándékot senkitől, semmilyen körülmények között nem fogadunk el.

alfahir.hu/2018/10/01/orban_viktor_korrupcio_meszaros_lorinc_garancsi_istvan_luxusjacht_luxusrepulo

2018.10.01. 13:39:00

@Gábris szomszéd: "Max. akkor lesz gond ha értetek is jön majd a fekete autó, mint Rajk elvtársért. :)"

Azt gondolod, van ennek reális esélye? Ezzel riogatott ̶ ̶G̶á̶z̶ Szél Bernadett is, ha Orbán győz, őt rögtön Táncsics mellé zárják a tömlöcbe...
Emlékeim alapján ezek a fekete autós kalandtúrák leginkább a balos ideológiákon alapuló diktatúrákban tartoznak a folklórba. (Jó.. az amerikai demokraták már 'megelőző' csapást mérnek, drónokkal..)

"Lekötelező mértékű ajándékot senkitől, semmilyen körülmények között nem fogadunk el."

Ne játszd a butát. Egyelőre mindegyik Orbán lekötelezettje.. és vagyonkezelője. Ebben a nexusban értelmetlen szivességekről beszélni.

6.Lenin 2018.10.01. 14:03:07

@Gábris szomszéd:

Nem a repülőt adták ajándékba, hanem egy utazást, amit a me bármikor ki tudna fizetni, hiszen van akkora jövedelme.
A repülő tulajdonosa nem törvénytelen úton wszerezte a közbeszerzéseket. Nem lehet valakit kizárni, mert barátja valakinek.

Obama is kapott akkora arany nyakláncot a szaudi királytól, hogy nem bírt felállni, mégse volt belőle semmi.

Itt semmit nem adtak olyasmit aminek a tulajdonosa lett volna a me. Elvitték, mert ők is mentek, és biciklivel nem ért volna oda a me a meccs kezdésére.

Helga Beauty Salon. 2018.10.01. 14:26:52

@István Tamasi: " Idén áprilisban a leadott szavaztok kb 48%-ával, az összes szavazásra jogosult kb 1/3-1/4-ének szavazatával szerzett a fideszmaffia 2/3-ot.
Csalás volt az akinek szeme van láthatja."

Hahaha! Fél évvel a választások után nem sikerült rájönni még hogy mindenki leszarja a dumátokat? Igen, ezek voltak az arányok és kormányon van a Fidesz. Abban reménykedsz hogy lemondanak és új választások lesznek, vagy csak úgy kormányra sétál az ellenzék????? Vagy mire számítasz? Mert azon kívül hogy kiröhögteted magad, többre nem jutsz. És mellette lopnakozhatsz is pihenésképpen, az a másik sikertörténetetek! Hajrá, van időd.

FCUK12 2018.10.01. 14:28:34

ha egy színbalos körzetben csak ennyivel nyer az ellenzék, az nem túl jó előjel számotokra a jövő évi választások előtt. csaxólok.

Gábris szomszéd 2018.10.01. 14:38:22

@6.Lenin: Ebbe már megin belegabajodtál, mint beszélő disznósajt elvtárs a bölcsész szakba. :) Arról nem is beszélve, hogy abból nem fog semmi jó kisülni a fidesztrollközpontban a számodra, ha már a hivatalos kormányzati dokumentumoklnak is ellent mersz mondani. Vagy már olvasni sem tudsz?

Na szóval az van ugye, hogy a megvesztegetés szempontjából teljesen mindegy, hogy a lefizetett politikus készpénzt kap, aranyrudat vagy magánrepülős fuvart a kedvenc focicsapat meccsének helyszínére. Hiszen miért van szükségünk pénzre? Azért, hogy megvegyük magunknak azt, amire vágyunk. Kérni néhány millió forintot az állami megrendeléseket elnyerő vállalkozótól azért, hogy később befizessük magunkat egy helikopteres rénszarvasvadászatra, vagy elfogadni a vállalkozótól egy helikopteres rénszarvasvadászatot, ugyanaz. Sőt az utóbbi módszernek még az az előnye is megvan, hogy nem kell egész éjszaka zötykölődni a Svájcba tartó vonaton a bőröndöt szorongatva.

Kezdő ügyészek azonnal átlátják ezt a nem túl bonyolult összefüggést. Mivel a közszolgák megvesztegetését, kenőpénz vagy nagy értékű ajándékok elfogadását a törvény minden országban bünteti, ezért a börtön biztos elkerülése érdekében a politikusok általában a következő nyerő stratégiák közül szoktak választani: a) nem hagyják magukat megvesztegetni, b) a helyi Polt Pétert nevezik ki legfőbb ügyésznek.

Bár a nyomozó hatóságokon kívül most mindenki erre gyanakszik, a héten nyilvánosságra került hírekből nem következik kétséget kizáróan, hogy Orbán Viktort megvesztegették. Ilyen cselekményről csak abban az esetben beszélhetünk, ha a politikus olyasmit szerez meg, ami nem az övé. A saját tulajdonunk használata nyilvánvalóan nem minősül korrupciónak. Amennyiben a repülőgép, a yacht, a fociklub, a kastélyok, a birtokok, a Balaton parti szállodák valójában nem annak, a gázszerelőnek a tulajdonát képezik, akit a természet bizonyára számtalan jó tulajdonsággal halmozott el, de a fürge észhasználat és az üzleti zsenialitás biztosan nem tartozik ezek közé, akkor Orbán Viktor nem lefizetett politikus. Hanem tolvaj.
Harmadik lehetőséget így hirtelen nem nagyon látni. Ha a repülőgép nem az övé, akkor vesztegetés történt; ha az övé, akkor lopás. Egyelőre nem tudni, mi az igazság, bár sejteni lehet, de az biztos, hogy az éveken át épített puritán imázzsal, a keresztény értékrenddel és a népegészségügyi programként emlegetett tízparancsolat pontjaival egyik sincs összhangban.
Nem mellékesen a büntető törvénykönyvvel sem, ami nagyjából annyira izgatja a mi helyi Polt Péterünket, mint Orbán Ráchelt a C&A szezonvégi leárazása. Nem érdekelte a vádhatóságot az a hír sem, hogy a miniszterelnök vezette apparátus által Mészáros Lőrincnek jutatott milliárdok bizonyíthatóan megérkeztek a miniszterelnök családjához tartozó vállalkozásokhoz. A pénz körbeért, Viktortól Viktornak, aminél az sem lenne nyíltabb törvénysértés, ha besétálna a Nemzeti Bank trezorjába, és hazavinné az aranykészletet. Upsz, ha most elspoilereztem a jövő heti leleplezést, akkor elnézést. :)

Gábris szomszéd 2018.10.01. 14:43:07

@Womb Raider: Igen valójában ebben az esetben is arról kell beszélni, hogy a geci egy tolvaj. Köszi a megerősítést. :)
Ami pedig a fekete autót példáját illett, picit csodálkozom, hgy nem látod az összefüggést és ismét csak "balos ideológiákon alapuló diktatúrákra hivatkozol."
Annyira azért a századvéges balhé sem volt túl régen, a többiről már nem is beszélve.
Szóval készülj fog az jönni érted is csak akkor már késő lesz.

Gábris szomszéd 2018.10.01. 14:45:13

"Manapság semmi nem furcsa"

Ezt mondta dr. Puskás Tivadar arra a tényre, hogy a szombathelyi közvilágítás korszerűsítésre kiírt közbeszerzési pályázat 800 millió forinttal lett olcsóbb azután, hogy Orbán Viktor vejének, Tiborcz Istvánnak a volt cége, az Elios Zrt. kikerült a pályázói konzorciumból. Mint ismert, az Elios már az ellene folyó OLAF-vizsgálat közben bukkant fel Szombathelyen és érdekes módon amennyiben nem hozom nyilvánosságra az ügyet, akkor a közbeszerzési bizottságon "átment volna" az 1,95 milliárdos összeggel. Az Elios helyett a beszállítói kapták meg a projektet, amelynek az ára rögtön 800 millióval csökkent - ennyivel több marad a város büdzséjében, és nem tűnik el különös csatornákon keresztül. Csak csendben jegyzem meg, az Elios Zrt. hét év alatt összesen 64 közbeszerzést nyert uniós és magyar költségvetési finanszírozással, érdekes matekpélda lenne a szombathelyi váltószámmal kikalkulálni, hogy mennyi is marad ebből zsebben.

www.facebook.com/100010413996958/videos/752022231821570/

6.Lenin 2018.10.01. 14:50:44

@Gábris szomszéd:

Bocs, de nem olvastam végig, hosszú, és unalmas.

Az természetes, hogy vannak ilyen szabályok. mi a faszt csinálna egy politikai párt ellenzékben? Hivatkozik ilyenekre, aztán kormányon meg vastagon tojik rá.
Az ügyészek, bírók, ügyvédek meg hol ide, meg hol oda húznak, akiktől remélnek valamit. Közismert dolgok ezek.

A lényeg, hogy ki van hatalmon, és mit oszt vissza a népnek is. Emelkednek a fizetések? Van munkád? képes vagy kifizetni egy keresztelőt, lakodalmat, temetést, nyaralást?
Tudsz venni olyan kocsit, amilyen a másiknak is van, stb. A többit az emberek mindenhol -nyugaton is- leszarják. Baj akkor van, ha lopnak fent-ezt mindenki tudja-, de lefelé nem adnak semmit. 1xű, mit egy kisbabának teleszarni a pelenkát.

Gábris szomszéd 2018.10.01. 15:11:50

@6.Lenin: "Az természetes, hogy vannak ilyen szabályok. mi a faszt csinálna egy politikai párt ellenzékben? Hivatkozik ilyenekre, aztán kormányon meg vastagon tojik rá."

Köszi, hogy elismerted a geciék tojnak arra, ami miatt ellenzékben rinyáltak és sírt a szájuk, amikor gyuriferi vagy magyarbálint magánrepcsizett. Ergo ugyanolyan fehérgalléros gyökerek csak még többet is lopnak.

hvg.hu/itthon/20180928_szijjarto_peter_maganrepulogep_orban_viktor_garancsi_istvan
rtl.hu/rtlklub/hirek/ellenzekben-mashogy-gondoltak

Ja és annyira azért nem lehetsz félkegyelmű, hogy ne tudd az alábbi kormányok alatt is ki tudtak fizetni egy keresztelőt, lakodalmat, temetést vagy egy nyaralást.

6.Lenin 2018.10.01. 15:26:57

@Gábris szomszéd:

Akkor 2010-ben miért lettek elzavarva, és azóta 3x kétharmaddal?
Hülyeségeket írogatsz.
Természetes (?), hogy ellenzéki média keveri a szart, a kormány ezzel nem is sokat foglalkozik. Hatástalan a szarkeverés, de ezzel miért a kormánynak kéne foglalkoznia?

A balfaszok meg képtelenek felfogni, hogy hol van az eb elhantolva. Lassan már egy kisebb csehóba is beférne az összes ellenzéki párt, és még akkor se kéne az ajtóra kiírni, hogy megtelt.

Két választás közt örömködni nem vall valami nagy szellemi képességre, B+.
Akkor örömködj, ha az elvesztett félmillió megjelenik valamelyik ellenzéki pátnál, pluszban.

Gábris szomszéd 2018.10.01. 15:40:17

"Természetes (?), hogy ellenzéki média keveri a szart, a kormány ezzel nem is sokat foglalkozik. Hatástalan a szarkeverés, de ezzel miért a kormánynak kéne foglalkoznia?"

Milyen kár, hogy a gazdid ebben sem hallgat rád. :)

hvg.hu/itthon/20180928_Orban_luxusrepulo_mr_kossuth_lejartokampany
24.hu/belfold/2018/09/28/orban-viktor-maganrepulo-garancsi-istvan-meszaros-lorinc/

Egyébként mit mondasz Orbán elvtárs médiáira, akik annyira nem keverik a szart, hogy tucatnyi jogerős bírósági végzésük is van arról, hogy hazudnak reggel, éjjel meg este. :)

6.Lenin 2018.10.01. 15:50:38

@Gábris szomszéd:

Idézgetsz az ellenzéki médiából, nyilván elfogult véleményeket. Most azt várnád, hogy én is idézzek kormány közeli médiából szintén elfogult véleményt.
Aztán ennek mi a fasz értelme lenne?
Engem nem ezek a dolgok érdekelnek.
Engem az érdekel, hogy 2006-óta lejtmenetben van a ballib oldal, teljesen hatástalan politikával. 3x buktak kétharmaddal, és mégis ezerrel tolják a hülyeséget. Csúsznak is tovább lefelé.
Ennek mi lehet az oka.
Mondjuk a z ellenzéket védő kommentekből látni, hogy balfaszok, de zek lehetnek kormánypárti hozzászólók is, így lejáratva a másik oldalt.
Te is simán játszhatod itt a hülyét. Na, ezt próbálom kideríteni.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.10.01. 15:51:18

@6.Lenin: "Lassan már egy kisebb csehóba is beférne az összes ellenzéki párt"

A geci gazdád tesz róla. Bármelyik el akar tűnni, akkor felemeli. És bármelyik ki akar emelkedni, akkor visszanyomja, vagy felszalámizza, ahogy elintézte az MDF-et és a Kisgazdákat is. Korlátlan lopott erőforrásokkal, az egész költségvetéssel, és a pártállam teljes apparátusával rendelkezik. Azért ez nem akkora fegyvertény, hogy ennyire büszke legyél rá.

6.Lenin 2018.10.01. 16:10:55

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Közöm?
B+, ki itt a hülye, ha ezt megteheti valaki a kurva okos ellenzékkel?
Te nem tudod miket írsz.
Itt hülye a kormány, a kormányzó párt, a hívek, mindenki.

Van 5-6 drb okos ember -taga20, cicus, morpho, Gábris szomszéd-meg a fene emléxik minden köcsögre-akik képtelen kiemelni ezt sok millió embert a mocsárból. Tudnák, de valahogy nem akar összejönni.

István Tamasi 2018.10.01. 17:24:00

@Helga Beauty Salon: Két lehetséges variáció van: Vagy te is haszonélvezője, hűbérese, tolvaj tagja vagy a fidfeszmaffiának vagy olyan ostoba vagy hogy nem látod amint kilopja a szemedet is a fideszmaffia.

Sir Bates dö Hól 2018.10.01. 17:31:54

@Womb Raider: most már csak a nepotizmus üdvös voltáról kellene diskurálni vagy polemizálni... vagy venni egy kötelet, mert kandeláber az mindig van;-)...

Sir Bates dö Hól 2018.10.01. 17:36:38

Nem obama kapta, hanem az usa elnöke igy akként is kezelik... a tobbi cdak szarmaszatolás... @6.Lenin:

Sir Bates dö Hól 2018.10.01. 17:40:32

@6.Lenin: esélyegynlőséget teremtve redisztributiváljon

Sir Bates dö Hól 2018.10.01. 17:43:01

@6.Lenin: te bizot viceházmester vagy a család meg generációk óta az...

2018.10.01. 19:23:19

@Sir Bates dö Hól: Most ugyan ne gyere azzal, hogy mindez a fidesz fejlesztése.. Minden kormány a saját klientúráját eteti, a saját hadtápvonalát építi fel. A rém ostoba szoci-szadesz brigádnak csak arra futotta, hogy egy doboz sósmogyoróért átpasszolták az ország vagyonát.. külföldre. Nos.. akkor tessék menni a Strabaghoz kalapozni..ja..hogy a külföldieket kurvára nem érdeklik az eszmék, ideák, a morál? Hogy ők most a fidesz kegyeit keresik? Hát komolyan.. aki ilyen szinten nem érti a politikát, az miért nem áll inkább kanásznak? Miből gondolja, hogy egy kicsi, gazdaságilag pehelysúlyú országot képes lesz egyben tartani a kint korgó gyomorral köröző farkasok gyűrűjében?
Miért nem épített saját, nemzeti háttérbázist? Ja.. hogy leszarják ám ők (is) a népet, a rövid távú érdekek fontosabbak.. a külföldnek való megfelelés.. ha az USA-nak nem fűződne érdeke az EU kohéziójának lazításához, akkor már földönfutók lennének.. így egy ideig még eltengődnek a kegyelemkenyéren..ha jól alakítják a liberális demokratákat.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.10.01. 19:45:49

@Womb Raider: "Minden kormány a saját klientúráját eteti"

Egy faszt. Csak a velejéig korruptak. Azok normális országokban évtizedekre börtönbe vonulnak. És a hozzád hasonló kollaboránsok éhenhalnak.

Sir Bates dö Hól 2018.10.01. 20:08:29

ezen viszont majd' beszartam: "Ám a relatív magas, 34 százalékos részvétel elegendő volt a fideszes hazugságok legyőzésére."... az értelmező kéziszótár tényleg indexre került moon?...

Sir Bates dö Hól 2018.10.01. 20:11:48

@Womb Raider: mondtam én ilyet valaha is? szórom én a gyöngyöt minden oldalra:-)...

Sir Bates dö Hól 2018.10.01. 20:13:58

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: maradjunk annyiban eddig mindegyik lopott... nem lehet vita tárgya, láttam mindegyiket, nem olvastam vagy hallottam, láttam...

Sir Bates dö Hól 2018.10.01. 20:15:14

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: arról nem is beszélve, hogy te adtad a saját nicked magadnak, nem:DDD...

Sir Bates dö Hól 2018.10.01. 22:18:27

Egyébként a választáson való részvétel nem csupán jog, hanem kötelesség is. Aki nem vesz részt abban, az nem részesülhet semmilyen szociális támogatásban. Az Alkotmányban rögzíteném.
A választójogért emberek milliói adták már az életüket a kezdetektől fogva. A mai napig is küzdenek ezért, az a minimum, hogy megbecsüljük.

2018.10.02. 07:28:47

@Sir Bates dö Hól: "Egyébként a választáson való részvétel nem csupán jog, hanem kötelesség is."

Azé' csak óvatosan ezzel.. nem lehetne inkább icipicit az adófizetéssel is súlyozni ezt? Másfelől.. a részvétel (véleménnyilvánítás) minimum 4 opció: I/N/T/É... ha nincs elég Igen, úgy új nekifutás? Legyen.. de akkor még mindig fennáll a veszély, hogy időnként az inaktív tömegek erőszakot próbálnak venni a nettó adófizetőkön.. szóval csak óvatosan baszkuráljuk a detonátort.

Sir Bates dö Hól 2018.10.02. 10:08:45

@Womb Raider: cenzus alapján? akkor már miért nem iskolai végzettséghez kötjük? vagy tudod mit? kössük nemhez! csak a férfiak szavazhatnak? miről beszélsz? inaktív néptömegek? kik? a nyugdíjasok? vagy a munkanélküliek? a nettó adófizetőknek több jog vagy plusz szavazat jár? mert akkor meg is érkeztünk a lázári "akinek nincs semmije, az annyit is ér" kijelentéshez, mely a ner-cselédek és maga a ner alaptétele!
szerintem csak óvatosan... csak gondold végig, mennyire romboló az, amit orbán és a ner véghezvitt már eddig is, a fejekben és a lelkekben... és csak azután írd, hogy hülye vagy hazaáruló vagyok:-)...

2018.10.02. 10:56:18

@Sir Bates dö Hól:"cenzus alapján? akkor már miért nem iskolai végzettséghez kötjük? "

Az iskolai végzettség pont nem releváns, minthogy nem arról van szó, hogy szigorú szakmai értékelést kell adni a kormány gazdasági programját illetően (főleg úgy, hogy kiinduló adatok maradéktalanul nem állnak rendelkezésre és az emberek (még a magasan képzetteknek is) egy része az csak, amely tud érdemben erről véleményt alkotni. Hanem az a lényeg, hogy az aktívak által befizetett pénzösszeggel miként is gazdálkodjon távlatokban az ország. Mert bár nyilván a kormányzásnak más aspektusai is lényegesek, de ez az , amin keresztül a kormány a 22-es csapdájába eshet. Ha az aktív befizetők számossága jelentősen alatta van mindazok alatt, akik a bejövő forrásokat fel szeretnék osztani. Ott aztán hasíthat a populizmus..
A nyugdíjas tényleg nem aktív (átlag esetben..) viszont bőven volt elvileg aktív időszaka, amikor a döntéseket befolyásolhatta.

"vagy tudod mit? kössük nemhez! csak a férfiak szavazhatnak?"
Nem.. de ezt inkább te igyekszel belemagyarázni.

"a nettó adófizetőknek több jog vagy plusz szavazat jár? "
Nem.. ezt megint te sugallod.. minden szavazásra jgosult 1 szavazattal bír.. (Amúgy az nem zavar, hogy valójában már nyugaton is a nagyobb gazdasági befolyás nagyobb politikai súlyt is jelent egyben, és csak a felszínen képviselik a képviselők a választóik közvetlen érdekeit. Valójában jobban függenek a kampányaikat pénzelők akaratáról.. és ma nincs kampány nélkül győzelem..esély sincs.

"mert akkor meg is érkeztünk a lázári "akinek nincs semmije, az annyit is ér" kijelentéshez, mely a ner-cselédek és maga a ner alaptétele! "
Nagyon el akararod te ezt tolni ebbe az irányba.. milyen érvelési hiba is ez??? (Amellett, hogy eleve nem is érv..)

"szerintem csak óvatosan"
Szerintem is! Egyetértünk!

"csak gondold végig, mennyire romboló az, amit orbán és a ner véghezvitt már eddig is, a fejekben és a lelkekben... és csak azután írd, hogy hülye vagy hazaáruló vagyok:-)..."

A jelenlegi 'fejekben' a rombolás nem most kezdődött.. valójában sok fej még mindig romokban hever.. és éjjelente fűnyíróval álmodik.

Szerintem a képviseleti demokrácia működik..csak költségesen, kiszámíthatatlanull..vagyis korántsem optimálisan. Reszelni kéne rajta.

Sir Bates dö Hól 2018.10.02. 14:51:45

@Womb Raider: jól megrágtad, lenyűgöző, érvem nincs ezzel szemben... nem olvasol swiftet, ugye?:-)...

2018.10.02. 16:49:38

@Sir Bates dö Hól: Nem. Na, de akkor ugye kihez mérten tartanád magad olyan nagyra?
Most mi lesz? Megvonod a szavazati jogom?

Sir Bates dö Hól 2018.10.02. 17:23:12

@Womb Raider: nem, küldök valamit vmek.oszk.hu/mobil/konyvoldal.phtml?id=8351#_home , én törödöm a csajommal... vmek.oszk.hu/mobil/konyvoldal.phtml?id=9767#_home azt írtad, nincs kenyérgondod, sz'tem viszont ez hiányzik...

2018.10.02. 17:39:22

@Sir Bates dö Hól: Mivel kissé elszakadtál már a földi halandók valóságától, nem hinném, hogy pont ezen a téren tudnál reális képet alkotni. Azért megható a leereszkedő aggódásod.. igyekszem , ahogy tudok.. más megrendeltem a mosó masa mosodáját.
(Hogy megnyugtassalak.. mindkét könyv megvan a polcon.. az egyik a kék, a másik a szürke könyvek polcán. Még valamikor a nyolcvanas években olvastam őket.. az Európa Kiadónak volt egy sorozata..)

Sir Bates dö Hól 2018.10.02. 18:10:45

@Womb Raider: úgy mint a divina commediat?... farkas, oroszlán, párduc?... toszkánában?...

2018.10.02. 18:29:28

@Sir Bates dö Hól: Na, nyögd ki, mit akarsz...

Sir Bates dö Hól 2018.10.02. 18:43:08

@Womb Raider: cicus, inkább beszéljünk az ágyról, nem vagyok egy sziszüphosz...

mgdé 2018.10.02. 22:02:59

@Helga Beauty Salon:
Egy kis kulturális vonatkozás Pajzsom Színei Kiskegyednek:

"Láttam a Sátánt, a nagy ellenséget, fölébredt lárva-dermedtségéből, kinyújtóztatta elgémberedett ösztövér tagjait, és pöffeszkedve, diadalittasan, fenségesen szónoklatot intézett egybegyűlt seregeihez; csúfolt, gúnyolt érdemem szerint."

Kéri youtube-on is? :)

Sir Bates dö Hól 2018.10.03. 03:51:08

@Én de genere Mi: mielőtt elfelejtem, olvastad a Teremtést Gore Vidaltól?... rám nagy hatással volt, miként a többi is... most találtam róla: "Az amerikai expanzív erőpolitika rendíthetetlen ellenzője volt. George W. Busht az „ország legostobább emberének” nevezte már 2000-ben, Barack Obama pedig szerinte „túlképzett” a feladathoz, aki „nem ismeri fel, mennyire sötét, tudatlan a közönsége”. Amerikát intellektuális réteg nélküli, gyors ütemben rothadó társadalomként jellemezte."
másik nagy kedvencem Tom Sharpe, angolul is frenetikus, de a magyar fordítást (Mészáros Viktor, álljon itt a neve!) nem lehet emberek között olvasni: vinnyogva röhög az ember.

2018.10.03. 07:23:18

@Sir Bates dö Hól: Oly sok minden sem vagy.. miért pont egy lényegtelen hiányosságodon akadsz fenn?

Helga Beauty Salon. 2018.10.03. 07:41:33

@István Tamasi: : "Két lehetséges variáció van: Vagy te is haszonélvezője, hűbérese, tolvaj tagja vagy a fidfeszmaffiának vagy olyan ostoba vagy hogy...... "

Bazmeg te emlékeztetsz Wendriner Aladárra, "aki" szerint az emberek két csoportból állnak, artistákból és jegyszedőkből. ( emlékezetből írtam, ha nem így szól a tétel, akkor is kérek minden hülyét, hogy most az egyszer ne javítson ki, mert nem ez a lényeg! )
Soha sem két eset lehetséges, csak ti próbáljátok így magyarázni a világot és ezért nem sikerül megértenetek semmit sem!

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.10.03. 08:54:19

@Helga Beauty Salon: "Soha sem két eset lehetséges"

Magatoknak mondasz ellent. Szerintetek aki nem fideSSfasszopó, az libbant. Mintha mi, jobboldali emberek nem is léteznénk. Jó, nincsen pártunk, azt a geci gazdád elintézte.

2018.10.03. 09:20:45

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Jó, nincsen pártunk, azt a geci gazdád elintézte.

Jó kis párt az, amit csak úgy ki lehet húzni a tagság/támogatók alól. Az gittegylet, politikai értelemben súlytalan, láthatatlan, alkalmatlan.

Másrészt... ti vagytok azok, akik a teljes ellenzéket egy tömbnek tekinteni és lobogtatjátok, hogy a fidesznek csak 49%-a van...
Most akkor ezt így hogy?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.10.03. 09:30:47

@Womb Raider: "a fidesznek csak 49%-a van."

Egy faszt van 49%-a. Valami 3-4% lehet csak a hazaáruló kemény mag. A többi deprivált rettegő falusi mélyszegény. Nem a geci gazdádra szavaztak, hanem arra, hogy migráncsok csilliárdjai ne erőszakolják meg. De még a nőket se.

2018.10.03. 09:58:20

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Csak röhögni lehet a kopipésztelt kommentjeidet olvasva. Erre van valami app? Ahová egyszer beírod ezen elmés kis szösszeneteket és random be-beillesztesz a hangulatodnak megfelelők közül egyet-kettőt?

A GECI-re tuti van gyorsbillentyűd, mert azt olyan gyakran és olyan kéjes élvezettel használod. Baj van a férfiassággal, ugye?

Amúgy... megszokhattuk, hogy a politikai pártok a kampányok során néha valótlaságokat állítanak és teljesíthetetlen ígéreteket tesznek.
Az ellenzék azt ígérte, hogy a nagy számban bevándorló kecskebűvölők majd felvirágoztatják az EU és benne kis hazánkat is. A fidesz meg azt, hogy jelentős problémák forrásaivá válhatnak.. nagy tömegben betelepülve még sokkal inkább.
vajon mely állítás mellé érkezett bizonyíték?
vk.com/video207753182_456239657
:)

Helga Beauty Salon. 2018.10.03. 10:01:06

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Magatoknak mondasz ellent. Szerintetek aki nem fideSSfasszopó, az libbant. "

Örülj hogy csak libbantnak nevezlek. Igazából egy csőlátású beszűkült tudatú
pszichopata vagy, már az általad használt szavak alapján is. Emlékeim szerint a baloldalon jött divatba a fideszsezés, azután kezdtem én is libbantozni. Most is fideSSfasszopózol szerencsétlem majom, de közben kikéred magadnak a libsizést? Hülye vagy ta cimbora, csak nem forogsz.

István Tamasi 2018.10.03. 10:11:44

@Helga Beauty Salon: Igen. Mert vagy pénzért , mint haszonélvező trollkodsz a fideszmaffia mellett vagy olyan ostoba vagy, hogy nem látod amint már nem csak a jelent lopja el a fideszmaffia hanem már a gyerekeink és unokáink jövőjét.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.10.03. 10:27:01

@Womb Raider: "megszokhattuk, hogy a politikai pártok a kampányok során néha valótlaságokat állítanak és teljesíthetetlen ígéreteket tesznek."

Ja, mint a geci 14. havi nyugdíj ígérete. Meg hogy ezer menekült befogadása bedönti a magyar gazdaságot.

Én nem tudom és nem akarom megszokni a geci folyamatos hazudozásait.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.10.03. 10:29:00

@Helga Beauty Salon: "fideSSfasszopózol"

Sajnállak. Hagy abba a geci gazdád faszának szopását, és én is abbahagyom.

Helga Beauty Salon. 2018.10.03. 10:30:15

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Egy faszt van 49%-a. Valami 3-4% lehet csak a hazaáruló kemény mag. A többi deprivált rettegő falusi mélyszegény. "

Ahha! És most nézzük miből áll az "elit" akik nem oda szavaztak. Lumpenprolikból és magukat értelmiségnek nevező prolimentalitású diplomásokból, akik tudása semmi kézzelfogható hasznot nem hozott amióta világ a világ! Csak a lenézés, az erőszakos követelőzés, a lázítás és a bomlasztás jellemző a fajtátokra, a hataloméhség, ami nem párosul tenniakarással és minden esetben csőd az eredménye ha helyzetbe kerültök. A mélyszegény és nem mélyszegények elsősorban nem a migriktől rettegnek, az eredmény ugyanaz lenne migrik nélkül is, mert tőletek félnek, nehogy sokadszorra is romba döntsetek mindent szokásotokhoz híven!

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.10.03. 10:36:10

@Helga Beauty Salon: "diplomásokból, akik tudása semmi kézzelfogható hasznot nem hozott amióta világ a világ"

Nem kéne a diplomásokat lenézned. Nekik köszönheted, hogy itt trollkodhatsz, nélkülük nem lenne wifi, web, internet. :))

Helga Beauty Salon. 2018.10.03. 10:36:29

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Sajnállak. Hagy abba a geci gazdád faszának szopását, és én is abbahagyom."

Ezt is tévesen látod, mert egyrészt én nem szopom semmiféle gecinek a faszát, másrészt nem kell abbahagynod semmit, mert nem érdekel különösebben hogy mit írogatsz. Csak példának említettem, persze szokás szerint nem fogtad fel.
Abszolút nem érdekelsz, le sem szarlak hidd el, ha leszarnálak, már azzal is túlbecsülnélek.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.10.03. 10:40:49

@Womb Raider: "manapság az iránymutató liberális demokráciákban sincs ez másként."

Egészen másként van. Demokráciákban nem lehet választási csalással nyerni.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.10.03. 10:42:19

@Helga Beauty Salon: "én nem szopom semmiféle gecinek a faszát"

Szóval még a tagadás fázisában vagy. Sokat kell még dolgoznod a gyógyulásért. :))

Sir Bates dö Hól 2018.10.03. 11:29:48

Én nagyon rugalmas, megértő és elnéző ember vagyok. Ha orbánra voksolsz ilyen-olyan okokból, bassza isten, emberek vagyunk, vannak élethelyzetek mikor nincs optimális megoldás. Azt viszont nem értem, hogy miért tapsoltok neki.
Tapsoltok, önként. Normális ember maximum a színésznek tapsol, vagy zenésznek, így köszönve meg az előadást. Az ok.
De ti önként tapsoltok, szolgamódra. Hogyan dobhatja el egy ember önként a szabadságát, fel nem fogjátok. Ti lélekben vagytok szolgák.
Igen, a másik oldalon valóban mi senkit sem tisztelünk. Lehet, hogy kedvelünk valakit, de ha hibázik, már röhögünk is rajta. Hangosan, teli szájjal, szemtől szembe!
Mert mi tudjuk, hogy ő is ember. Nem isten, mint a ti viktorotok.
Ezért vagytok ti szolgák. Ezért acsarogtok azokra, akik nem azok.

2018.10.03. 12:01:37

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Nem kéne a diplomásokat lenézned. Nekik köszönheted, hogy itt trollkodhatsz, nélkülük nem lenne wifi, web, internet. :))"

Aha.. nyilván a rozékómában hagymázas álmokkal gyötört romkocsma-értelmiség pörgeti a világ kerekét.
Akik még ahhoz sem konyítanak, amiről papírjuk van. Aki diplomásként ráér politizálni, nincs jobb (jobban fizetett) dolga.. az annyit is ér.

"Egészen másként van. Demokráciákban nem lehet választási csalással nyerni."

Pontosítsunk: demokráciában, társadalmi támogatottság nélkül se csalással, se anélkül nem lehet nyerni. Másfelől minden EU ország elismerte az Orbán kormányt, mint választott képviselőjét az országnak, szóval te kábíthatod magad a meséiddel, de a kutyát nem érdekel mást.

Szolgáltass bizonyítékot arra, hogy a választás eredményét és következményeit lényegileg megváltoztató csalás történt. Ki a púpot érdekel, hogy agyatlan és inkompetens szavazatszámlálók tévedtek adott esetben? Változtatná az eredmény negálása a mandátumok számát szignifikánsan? Akkor miről beszélünk? Egyre hüjébb kezdesz lenni.. jól fizetik?

Sir Bates dö Hól 2018.10.03. 12:53:06

@Womb Raider: "Aki diplomásként ráér politizálni, nincs jobb (jobban fizetett) dolga.. az annyit is ér."
tudtam bébi:-)... én becsülöm azt, hogy onnan a magad erejéből idáig jutottál... komolyan...

2018.10.03. 17:42:13

@Sir Bates dö Hól: Jól van, menj gyorsan kopipésztelj már valami frappánsat egy ógörög esztétikából.. ha igen penge akarsz lenni, transzformáld haikukba..

A műszaki értelmiség vette a hátára a világot.. és vette nyakába a világot. Szarik a lilaködös moralizálásra, a magukba ájult és minden mondatuktól ejakuláló szabadbölcselőkre. Bárhol a világban képes megvetni a lábát, itt és másutt, nem kell azon izzadnia , hogy folyton káoszt szítva táplálja a hasonszőrűek reményét arra, eccer felvirrad a nap és az addig konstans lenézett mások/pórnép fejére taposva a csúcsra juthatnak. Éééés akkor végre ők lesznek, akik kötésig merülhetnek a húsosfazék ragacsos melegébe.
Mindenki tud szépet, bölcset, igazat szólni, de a kísértésnek eleddig kevesen álltak ellen.. Hogy mást ne említsek.. mert éppen aktuális.. Demszky Szamizdat Liberális Gábor..

Szóval, hogy tisztázzuk.. nem a politika iránt érdeklődő, arról véleményt (bármilyet ) alkotó diplomásokkal van tele a púpom, hanem mindazokkal, akik egyéb hasznos képességek híján , alkotni képtelen bénaságuk okán inkább rombolni próbálnak. Civil hivatásosként.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.10.03. 17:57:02

@Womb Raider: "tele a púpom, hanem mindazokkal, akik egyéb hasznos képességek híján , alkotni képtelen bénaságuk okán inkább rombolni próbálnak."

A gecivel és bandájával. Értem. De akkor miért véded őket???

Sir Bates dö Hól 2018.10.03. 17:57:45

@Womb Raider: a műszaki értelmiség nem létezik... nem, az, hogy a szerinted nyomorból felszoptad magad oda, ahol most vagy, és te már valamit érsz... butaságokat irogatsz ide, ez téged minősít... műszaki értelmiség, már ez jelzi, hogy mennyit tudsz befogni a világból, hogy hol vannak a határaid... neked mo a világ közepe, Dante nem kritikai kiadásának átrágása műveltté tesz, apáti bence a publicista... másfél-kétmilla per hó pedig a beérkezés... nem illünk mi össze:-)... azt sem érted, hogy mit kérdezek...

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.10.03. 18:01:58

@Womb Raider: "Szolgáltass bizonyítékot arra, hogy a választás eredményét és következményeit lényegileg megváltoztató csalás történt."

He?

Kezdjük a legegyszerűbbel. A köztévében az elmúlt 4 évben a fideSSmaffia 2000000 perc műsoridőt kapott, a többi párt 5 percet.

2018.10.04. 11:13:37

@Sir Bates dö Hól: Az 'értelmiségi', 'művelt' ember ismérve, hogy demonstrál az olvasottságával, igyekszik konstans mások (mindenki) fölé pozícionálni magát és eltartja a kisujját, amikor pergamenre kéziratban olvassa Dantét.. Ez a belépő szint.. a tv távirányítót fordítva fogja és a mikrót a szomszéd unokája programozza be neki, de egyébként igyekszik kerülni a kontaktust a bunkó pórnéppel. Igyekszik úgy beszélni, hogy lehetőleg maga se értse, mit akar, mert sejti, ilyenkor kelti a legbölcsebb ember benyomását a hallgatóságban. Tévedhetetlen és nem vesz a kezébe olyan könyvet, amiből hat példánynál több kelt el. TGM-et csak Gazsikámnak szólítja és akadémikusokkal jár a gimbe' gyúrni.

Most komolyan... az olvasottság ÉS az intelligencia szinergiája tesz értelmiségi, gondolkodó emberré.. de nehogy már ilyen sztenderdeket állíts fel.. értem, hogy Dante örökérvényű, de a világ tágul és a klasszikusokkal való vagdalkozás (nem neked..természetesen) sok olyan ember mentsvára, akik az összetettebb gondolkodással némiképp hadilábon állnak, viszont bármikor képesek egy odaillő idézettel nyomatékosítani az amúgy szintén mások gondolatainak idézésén alapuló 'véleményüket'.
Mérhető könyvekben, karakterekben, bebiflázott A-Z könyvek sorával a műveltség? (Diplomával egyértelműen nem..de ezt szerintem te sem vitatod..) Emberebb a műveltebb ember?
A műszaki értelmiségi .. hát.. mások szerint meg azé' láttak már ilyet. Lehet gonoszkodóan azt is mondani, hogy a műszaki értelmiségi az az Értelmiségi 2.0 az, aki máshoz is ért.. ért is valamihez. És ezen tudását képes mások szolgálatába állítani, másoknak átadni és nem pusztán azt a célt szolgálja, hogy önnön elefántcsonttornyából letekinthessen az aljanépre. Alkotni képes.. nem csak recitál.
Nem önmagáért gondolkodik, hanem szenvedélyből..de nem gyűlöletből, gőggel.

"... azt sem érted, hogy mit kérdezek..."
Lehet.. és talán már nem is érdekel..

(és veled ellentétben én nem sorolom magam sehová..olyan kijelentésektől még a magam pórias neveltetése is visszatart, hogy "a nyomorból felszoptad magad" Ez rólad és a gondolkodásodról többet elárult, mint nyolc kötetnyi Dante idézet. A megérkezésen bőven túl vagyok.. de a vita szempontjából kb ennek is nulla a jelentősége.)

Sir Bates dö Hól 2018.10.04. 11:41:16

@Womb Raider: kiemelkedsz a többi közül, mind stílus, mind tájékozottság tekintetében, komolyan, ám ez a hajó már elment... mondhatnám, hogy majd megérted, de az hazugság lenne... amit az omegának vélsz, az valójában az alfa...

2018.10.04. 12:52:09

@Sir Bates dö Hól: "amit az omegának vélsz, az valójában az alfa..."

Szerintem csépeld tovább a szalmabábod..amennyiben ez gyönyörrel tölt el. Kettőnk közül érezhetően én vagyok az, aki látja, hol húzódnak a határai.. akadt pár etalon akikhez mérhettem magam.. már ugye amennyiben van bármi jelentősége a méricskélésnek... Dante terén az előnyöd hozzájuk képest is behozhatatlan.. talán még szerénység terén versenyben álltok..

Hohó60 2018.10.04. 14:39:17

@István Tamasi:

"az összes szavazásra jogosultak 1/3-1/4 szavazatával szerzett 2/3-ot"

Vedd le a szemellenzőt, és akkor észre fogod venni, hogy a Fidesz megnyerte az egyéni körzetek 90%-át. Szóval emeletes baromság amit beszélsz itt.

Nem láttam sehol, hogy panaszkodnál a gyurcsányista jelölt vasárnapi győzelme miatt (pedig nagyon szomorú dolog ez...). Mert ott valami 35% volt a részvétel, aminek nagyjából az 50%-át kapta. Tehát a logikád szerint a választók 1/3-a szavazott, és annak az 1/2 részével szerzett 100%-ot.
Persze, ha bolsevista jelölt nyer így, az nem baj. Neked.

Hohó60 2018.10.04. 14:48:53

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

"A köztévében az elmúlt 4 évben a fideSSmaffia 2000000 perc műsoridőt kapott, a többi párt 5 percet. "

De hát a kommunisták maguk hirdettek bojkottot a köztv ellen, most meg panaszkodtok itt?
Annak idején ugyanez volt mindennel: az alkotmányozást szabotáltátok, a médiakuratóriumokat is, stb... Most meg megy itt a jajbékolás?

Sir Bates dö Hól 2018.10.04. 15:53:09

@Womb Raider: fel nem foghatom, miért oly fontos egy beképzelt, élet-ellen-beoltott, köldöknéző majmot, mint én, meggyőzni a valóságról?;-)... (én, ha neked volnék, csak elküldeném valahová s nem fordítanék rá több figyelmet... )

2018.10.05. 06:58:24

@Sir Bates dö Hól: Akar a bánat téged meggyőzni.. nem vagyok én Σίσυφος

Csak azt gondoltam, felhívom a figyelmed arra, léteznek más nézőpontok, ahonnét más aspektusok esetleg másként/jobban obszerválhatóak. Még az is lehet, hogy máshonnét nézve valójában a lényegesebb részre vetül fény. Meg talán arra, hogy a magasztos eszmék és a rideg valóság közötti szakadékot vagy áthidalod.. vagy fejest ugrasz.

István Tamasi 2018.10.05. 08:51:49

@Hohó60: A -rothadt- narancsos szemellenző rajtad van. A fideszmaffia különféle machinációkkal - zsarolás, szavazatvásárlás, külföldi szavazók szervezett utaztatása, stb - a falusi, kisvárosi körzetekben nyert egy nem általános és egyenlő választáson.
Nem vagyok dk-s, de: az időközi választásokon mindig alacsony a résztvétel valamint itt sem voltak egyenlők az esélyek - közpénzből folytatott lejárató kampány a dk-s jelölt ellen - és úgy sikerült nyerni.

2018.10.05. 09:28:36

@István Tamasi: "külföldi szavazók szervezett utaztatása, stb - a falusi, kisvárosi körzetekben nyert egy nem általános és egyenlő választáson."
Öreganyád valaga, az...
Kisvárosokban? kb Bp egy részének kivételével mindenütt többségben, csúnyán többségben volt.

Másfelől.. ha elmentél volna választani, ha ismernéd a választási eljárást, úgy nem hangoztatnál ilyen hülyeségeket.. A fidesz jelöltjeit nagyjából sehol nem tudta megszorítani az ellenzék egy jelöltje sem.. olyan különbségekkel nyertek, aminek megfordításához buszkaravánok szükségeltettek volna.

István Tamasi 2018.10.05. 09:31:09

@Womb Raider: Az öregnyád valagában lehet, hogy az számít csúnya többségnek, hogy a szavazatok 48 %-ával szerzett 2/3-ot a fideszmaffia.

2018.10.05. 09:45:34

@István Tamasi: Majd alkalmas időben tanulmányozd az 1994.-es választás arányait.. ha az, akkor úgy nem baszta a ballibek csőrét, akkor most sincs ok scipogásra.
Ez az egyik.. aztán majd nézd már meg, hogy a parlamenti 2/3-hoz szükséges mandátumok mekkora hányada származik az egyéni jelöltek által besöpört 85%-nyi mandátumból?

www.valasztas.hu/ogy2018
Jobb alsó sarok. ..Látod, amit én? 91 a lehetséges 106-ból. :) Ehhez képest ugye a 2/3 még aránytalanul is kevés, nem? Vagy mindig arról nézzük a dolgokat, ahonnan tetszetősebb képet mutatnak?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.10.05. 10:06:26

@Womb Raider: "az 1994.-es választás arányait."

Az biztos, hogy nem volt akkora orbitális választási csalás, mint most, hogy az ellenzéknek nincs megjelenési lehetősége a tömegek előtt. És a kormányzó párt nem írta át a választási törvényt a maga képére.

2018.10.05. 10:23:23

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: A választási törvények adottak (edig amúgy mindkettő alapján kiporolta már az ellenzék ülepét a fidesz, hasonló arányban..) a pálya adott.. tessék társadalmi támogatottságot szerezni, oszt hajrá. A választási tv. az erős pártot, a nyertes jutalmazza. Nem csak nálunk. Szimpla okból: ezzel (is) támogatja az eredményes kormányzati munkát, hogy ne kelljen minden egyes kormányzati döntéshez összparlamenti egyeztetéseket tartani és háttéralkukat kötni.
Már 1000000szer leírtuk, többen, hogy éppen ennyire igazságtalan a francia, a z angol, vagy az usa választási tv.

Ja.. és tudod miért nem látszik az ellenzék kampányidőszakban? Mert mögülük saaaajna kivonult a pénz. Elvesztették azon érdekcsoportok támogatását is, akik anno még közepes fidesz ellenszélben is láttak reményt, hogy kiskedvenceik viszonozzák a szívességeiket. Mára nyilvánvalóvá lett, hogy az ellenzék bukot, saját alkalmatlanságának köszönhetően és a bukás óta képtelen újra visszanyerni integritását. Ócska kis megélhetési karrierpolitukisok, megalkuvók, összeesküvők csordája.
(még valami.. fel kellene már hagyni azzal, hogy elegánsan összemostok minden pártot, amelyik nem fidesz, hogy igazoljátok, a fidesz támogatottsága alacsonyabb, mint a tiétek. Nem, a monolit politikai képződmények közül a fidesz támogatottsága a kimagaslóan legnagyobb és az ellenzék két nagyobb tömbre szakad. Olyan két pártra, akik természetes ellenfelei egymásnak, olyan két politikai pártra, amelyek egyikétől ezidáig undorral fordult el a teljes eu balliberális tábor.. most hirtelen kitört a nagy barátság? Náci-libsi két jóbarát? Orbán ellen még az ördöggel is?
Azon elgondolkodtatok, hogy a Jobbik szavazók ugyan nem vágynak Orbán kormányzására, de ha valamitől kiveri a víz őket, az az, amikor a magyargyűlöletért szomszédba nem menő liberális farok csóválja a kutyát.

2018.10.05. 10:26:20

@Womb Raider: Másként: a Fideszt a választók <51%-a nem akarja kormányon látni.. az MSZP-t 88% a DK-t 94%... (és ez csak a pártlistás választási eredmény..)

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.10.05. 10:36:32

@Womb Raider: "a Fideszt a választók <51%-a nem akarja kormányon látni.. az MSZP-t 88% a DK-t 94%"

Hát elég gyászos felsorolás. Szóval a fidesz is legjobb lenne, ha megszűnne? Ezzel egyetértek. De neked itt az a feladatod, hogy védd a fideszt, ne támadd. Vagy annak örülsz, hogy a két másik kutyaütőt még nem érte utol?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.10.05. 10:46:41

@Womb Raider: "A választási törvények adottak"

... voltak, mielőtt a fideszes gecik a maguk képére írták.

"tessék társadalmi támogatottságot szerezni"

Esélytelen. A csúti geci figyel, és a korlátlan erőforrásaival minden kezdeményezést szétver.

"az usa választási tv."

Nem ismered a világot. Az usa választási törvény az ott kialakult állapotoknak megfelelő. A magyar a fidesznek. Nem csoda, ő írta.

"és tudod miért nem látszik az ellenzék kampányidőszakban?"

Tudom. Mert minden pártállami média már, és nem enged országos megjelenést másnak.

"Mert mögülük saaaajna kivonult a pénz."

Szóval már te is bizonyítottnak látod, hogy a fidesz törvénytelenül lopott pénzből kampányol. Első lépés a megvilágosodás felé. Én szurkolok neked.

Fel kellene már hagyni azzal, hogy elegánsan összemostok minden pártot, amelyik nem fidesz.

"Orbán ellen még az ördöggel is?"

Én ezt javasolnám. Valahogy megint emelkedő pályára kellene tenni az országot, és az nem lehetséges addig, amíg a leválthatatlan geci lefelé tolja.

"Ha Hitler megtámadná a poklot, szerét ejteném, hogy kedvezően szóljak az ördögről."
/csörcsil/

2018.10.05. 13:47:56

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Hát elég gyászos felsorolás. Szóval a fidesz is legjobb lenne, ha megszűnne? Ezzel egyetértek. De neked itt az a feladatod, hogy védd a fideszt, ne támadd. Vagy annak örülsz, hogy a két másik kutyaütőt még nem érte utol?"

Ez már így nagyon gyenge erőlködés, lássuk be..

A logikádnál maradva: a fideszt ellenzik a legkevesebben. Kezdesz önmagad alulmúlóan, kínosan gyengeelméjűként viselkedni..és hidd el, már viccesnek sem vagy vicces.
Erőlködsz, izzadsz.. de a valóság a képedbe röhög. Nem a választási törvények miatt buktatok zsínórban harmadszorra, hanem mert a hozzád hasonlókra épül az ellenzék.
A fröcsögésen és a maszatolós hazudozáson túl sok egyebet nem tudtok felmutatni, miközben elaléltok önnön szellemi kvalitásaitokon. Még ti beszéltek arról, hogy a fidesz szavazók primitív, műveletlen, suttyó népség? Nézz már tükörbe, nézd meg hogyan kommunikálnak a cimboráid..majd szégyeldd el magad és ülj a sarokba.

Sir Bates dö Hól 2018.10.05. 15:02:15

@Womb Raider: te szereted a szart passzírozni, mert azt már tudjuk, hogy nem vagy hülye:-)...

Sir Bates dö Hól 2018.10.05. 15:09:26

@Womb Raider: cicus, mindenki nézőpontja helyes (az más, hogy én minden oldalt hitelesebben és meggyőzőbben képviselek, ha akarom, mint a leghívebbjei is), ám ott válik kurva kényelmetlenné, ha megmutatom a tükrödben, miért az a te nézőpontod... biztos mondtam már, ruhatár-büfé szakon végeztem, de a roxfortban:-)...

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.10.05. 15:17:25

@Womb Raider: "a fideszt ellenzik a legkevesebben."

Több, mint a lakosság fele? Szerintem a legtöbben. Az emeszpédéká nem számít, azokat a geci tartja életben.

2018.10.05. 18:08:12

@Sir Bates dö Hól: Tőlem akár tekintetes ténsasszonynak is hívathatod magad..

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Na, most akkor döntsük már el.. hol ezekre a számokra hivatkozol, hol meg ignorálnád azokat.. mikor hogyan?
Éééébresztő... a munkásőr nosztalgia-klub lassan kiürül, kipusztulnak a matuzsálemek és így olvad az MSZP tábora is. Nekem ne takarózz a Jobbikkal, mert ti köpködtétek eddig a barnaingeseket, de azért a hátukon bekapaszkodnátok a bársonyszékekig, mi? És most már a posztszdsz liberálisok is. Drága nagytudású marxista filozófusunk kiadta az ukázt: a hatalomért , a hazáért..előőőőre!!!!

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.10.05. 18:19:41

@Womb Raider: "a munkásőr nosztalgia-klub lassan kiürül, kipusztulnak a matuzsálemek és így olvad az MSZP tábora is."

Meg a fideszé is. Mindkettő jó a hazámnak. De neked sírni kéne.

2018.10.05. 18:31:58

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Mindkettő jó a hazámnak. "

Pontosan hol is van ez a te hazád? Nem hánysz a szemforgató nyáladzásodtól? Vagy gyakran kiköpöd. ami összegyűlik a szádban?
Ez neked sose volt és sose lesz a hazád. Javaslom Romániát.. ők is +b@sznák az anyjukat is 2 lejért.. meg te is.. rokonlelkek vagytok, szimpatizálsz is velünk..

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.10.05. 18:47:19

@Womb Raider: "hol is van ez a te hazád?"

Az én hazám Európa, Amerika és Ázsia között keresd. Azon belül pedig ahol honfitársaim, a magyarok élnek, Magyarország, valamint Erdély, Felvidék, Kárpátalja...

Irigykedsz, hazaáruló?

2018.10.08. 07:49:09

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Ócska pojáca vagy, egy troll. Egyszer lökött neked csontot a gazdid, és ezzel örökre elkötelezettje lettél. Szar ügy, de te még büszkén hirdetted is..
süti beállítások módosítása