B1 blogcsalád



Úgy kivágják a Fideszt a Néppártból, mint a sicc

2018. szeptember 11. - nickgrabowszki

Nagyon kellett volna neki vasárnap a szélsőjobboldali győzelem Svédországban. epp.jpg

A Sargetini-jelentés elfogadása vagy el nem fogadása voltképpen a kisebb jelentőségű ügy, ami a napokban történik. A jelentés biztosan megkapja a többséget. Az a valódi kérdés, hogy a minősített többséget megkapja-e. 

Azonban ennek sem a jogi konzekvenciák tekintetében van jelentősége. (Maz Európai Tanácsnak ellenszavazat nélkül kellene támogatnia a 7-es cikkely alkalmazását, amire nincs esély.) Hanem abban a tekintetben, hogy a minősített többség azt jelezheti, hogy Orbán Viktor elveszítette saját pártcsaládja, az Európai Néppárt támogatását is. És onnan már csak egy lépés, hogy 

a Fideszt kizárják a Néppártból.

A magyar miniszterelnök 2 dolog közül választhatott.

  • Az egyik, hogy meghátrál az összeurópai nyomás elől, kompromisszumot köt, és marad az egy a sok közül. De Orbán számára ez természetesen elfogadhatatlan volt.
  • A másik, hogy nem ad fel semmit a magyarországi szabadságkorlátozó lépései közül, marad az uszító retorika trackjén, és bízik abban, hogy ez az álláspont az európai választók között többségbe kerül jövő májusban.

Most úgy tűnik, Orbán sorsát a hétvégi svédországi választás pecsételte meg. Bár a magyar kormánypártok komoly várakozásokat fűztek a szélsőjobboldali előretöréshez (ami a kormánypropaganda cikkeiből is világosan kitűnt), az ironikus nevű Svéd Demokraták nevű szélsőjobboldali formáció csak a 3. helyen végzett alig 17 százalékot szerezve. Ráadásul nem tudott kitörni a karanténból. Az összes többi párt kategorikusan elutasítja a velük való együttműködést, tehát a svéd társadalom 82 százaléka nem kér a szélsőjobboldalból.

Orbán évek óta várt lázadása megint csak nem tört át.

Ebből a Néppárt okkal következtethetett arra, hogy ha a migráció által leginkább érintett európai országban nem sikerült a rasszista-xenofób uszítással nyerni, akkor nem fog sikerülni a májusi EP-választáson sem. Ergo

nincs szükségük Orbánra.

Ez azonnal felerősítette Orbán kritikusainak hangját a Néppárton belül, akik ráadásul azzal is fenyegethetik a többieket, hogy ha Orbán és a Fidesz maradhat a pártcsaládban, akkor ők válnak ki. Tárt karokkal fogadná őket Emmanuel Macron, aki - mert zöldmezős beruházásként hozta létre saját pártját - az európai politikában formális szövetségesek nélkül áll.

Merkel, az Európai Néppárt nemhivatalos vezetője most két dolog közül választhatott: 

  • vagy a Fideszt veszíti el,
  • vagy a Benelux- és skandináv néppártiakat.

A kettő megtartása együtt nem lehetséges. (A belső ellentéteket jól mutatja, hogy a magyar kormánypropaganda nem a svéd testvérpártnak drukkolt a választáson). Csak az volt a kérdés, hogy melyik a könnyebben vállalható áldozat. Most úgy néz ki, hogy a Fidesz kirúgása lényegesen kisebb veszteséggel jár a Néppárt számára.

A pártcsalád egyben semmiképpen nem maradhatott. Orbán célja a Néppárt többségének és szintén tréfás nevű Nemzet és Szabadság Európája nevű szélsőjobboldali pártcsalád koalíciója volt a választás utánra - egyáltalán nem kizárt, sőt valószínű, hogy mint közös nevező, a saját vezetésével.

Macron ugyanakkor a néppárti baloldal, a centrista pártok, illetve a liberálisok és a szocialisták szövetségét tervezte.

A merkeli moderált jobbközép megtartására csak akkor marad esély, ha

  • a Néppárt megtartja saját liberális centristáit,
  • ami csak úgy lehetséges, ha kizárja a Fideszt.

A svéd választások indikátorként döntöttek a kérdésben.

Hogy a kérdés valójában már eldőlt, azt jelzi nemcsak Weber frakcióvezető nyilatkozata, aki meghunyászkodást vár el a Fidesztől, hanem Kurz osztrák kancelláré is, aki a kizárást támogatja, illetve  szankciókat a magyar kormány jogtipró politikája miatt. (Mint arról Szelestey kolléga már beszámolt a B1 blogon.)

Ami azt jelzi: Kurz világosan látja, merre hajlik a többség, és csatlakozni kíván hozzá.

Már az a korábbi, az lemúlt 8 évben jól bevált módszer sem működhet, hogy a Fidesz nyilvánosan szembeszáll, dacosan tiltakozik - miközben zárt ajtók mögött visszakozást ígért, amit utóbb csendben teljesít is. Mivel az EP-kampány voltaképpen elkezdődött,

már csak a nyilvános visszakozás segíthetne a Fideszen.

Belpolitikailag Orbánnak nem fog ártani a brüsszeli vereség, mert a jogállamiságot és az alapértékeket számonkérő bírálatokat saját felületein, saját tábora előtt úgy tudja láttatni, mintha nem a kormányt, hanem az országot érte volna a támadás, és nem a politikai pluralizmus, hanem az amúgy sokadrangú ügy, a migráció okán.

Az európai ambícióit, ha csak csoda nem történik jövő májusban, viszont jó időre elveszíti. Se a legnagyobb európai pártcsalád, se a kontinens választóinak támogatása nem lesz meg hozzá.

Ha kizárják a Néppártból, marad neki a karanténba zárt szélsőjobboldali pártcsalád, a Salvinik, Le Penek, Wildersek és Strachék társasága. Bár Orbán 2 hete, Milánóban még elutasította a csatlakozást, ők tárt karokkal várják. Végre oda tartozhatna, ahová valójában való.

Hogy megmaradjon az európai súlya, nagyon kellett volna neki vasárnap a szélsőjobboldali győzelem Svédországban. 

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr4814234257

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Helga Beauty Salon. 2018.09.11. 11:50:16

"A Sargetini-jelentés elfogadása vagy el nem fogadása voltképpen a kisebb jelentőségű ügy, ami a napokban történik. A jelentés biztosan megkapja a többséget. Az a valódi kérdés, hogy a minősített többséget megkapja-e."

MINDEN Orbán ellenes ügy nagyobb jelentőségű ügy, kivéve ami nem jön össze. Az kisebb jelentőségű ügy.

F1 L M 2018.09.11. 12:46:06

"Úgy kitárják a Fideszt a néppártból, mint a sicc".

jó nagy ellentmondásba keveredtél szelestyvel. Beszélgessetek.

max bir ca · http://bircahang.org 2018.09.11. 13:30:00

A végeredmény: a Mertkell-Micron tengely bukása.

2018.09.11. 13:32:05

"Bár a magyar kormánypártok komoly várakozásokat fűztek a szélsőjobboldali előretöréshez (ami a kormánypropaganda cikkeiből is világosan kitűnt), az ironikus ne.vű Svéd Demokraták nevű szélsőjobboldali formáció csak a 3. helyen végzett alig 17 százalékot szerezve. Ráadásul nem tudott kitörni a karanténból. Az összes többi párt kategorikusan elutasítja a velük való együttműködést, tehát a svéd társadalom 82 százaléka nem kér a szélsőjobboldalból."

Az 'alig 17' az 17.6.. majdnem 18 :))) 2014.-ben 12.9 volt ez a szám... a másodiknak van 19.8 ..az elsőnek 28.4.

Valamint a 'svéd társadalom' választásra jogosult polgárainak 84.6%-a nyilvánított véleményt..ebből pl. nem jön ki a hangzatos "82% nem kér a széljobból"

Azon is lehetne lamentálni, hogy mennyien kérnek a másik 6 pártból.. köztük a zöldekből és a feministákból.

látjátok feleim szümtükkel 2018.09.11. 14:07:02

Nertárskáim savanyú a szőlő? Már Orbán is tudja, hogy nem jól fújta a pasztátot - lengyelek is ellene akarnak szavazni, hehehe- ti nem tudjátok, hogy a politikában nincs barátság???

Mert a többség mindig többet jelent, mint a kisebbség. Márpedig Orbán most a kisebbségben fújtat. Sajnálatosan az EU-ban nincs cöf, meg békamenet.

morpho 2018.09.11. 14:37:53

@balcán maxval bircaman: "A végeredmény: a Mertkell-Micron tengely bukása"

Igen birka, már megint megfogtad a lényeget! Gyenge országok, gyenge vezetők. Orbán majd rendet rak! Végül is volt már olyan, hogy egyszerre üzentünk hadat a Szovjetúniónak és az Egyesült Államoknak. Abból is milyen kurva jól jöttünk ki, a vége szövetségesek bukása lett. Vagy mégsem? Sokkal hülyébb már nem leszel, próbálkoznod is tök felesleges.

@Womb Raider: Nem érted te ezt a Svédországot. Ott még demokrácia van. Ez zavarhatott meg egy kicsit.

max bir ca · http://bircahang.org 2018.09.11. 14:40:54

@morpho:

Milyen Orbán? Orbán csak magyar vezető.

A nyugati népek fogják lassan ledönteni pimasz oligarcháikat és azok politikus csicskásait.

max bir ca · http://bircahang.org 2018.09.11. 14:41:51

@morpho:

Az igaz ember az igaz ügyért szól, ez van. Nem fogunk lefeküdni Brüsszelnek, Sorosnak, a háttérhatalomnak.

Ellenzéki Tüntető 2018.09.11. 15:52:55

És jéé, belpolitikailag meg kap újabb 5 százalékot, az ellenzék meg veszít ugyanennyit. Mert az önmószeroló, sivalkodó faszokat senki nem szereti. FPÖ is akkor erősödött meg igazán, mikor európai össztűz alé került. Szóval hajrá, balfaszok :D

Svédeknél meg lesznek választások négy év múlva is.

kerszi 2018.09.11. 15:58:00

A négy év múlva kezdődő magyar választásokat a fidesz már most megnyerte?

tamask 2018.09.11. 16:01:29

Orbánékat kidobhatják az Európai Néppártból, akkor is meg fogja nyerni a következő választást Magyarországon.
A Néppárt nyugaton van szarban, a magyar tagjuk, a Fidesz remekül szerepel. Orbánékat ha büntibe rakják vagy kizárják, akkor még inkább megerősítik az európai vezetők azt a közkeletű véleményt, hogy a háttérhatalmi, senki által nem választott brüsszelita elit bünteti a demokratikus választások nyerteseit, ha azok nem a migránssimogató, sorosista vonalat képviselik. Orbánból mártírt csinálnak, a magyarok meg újraválasztják. Sokadszor.

A Néppárt nyugati tagjai vannak bajban, a magyar tag Fidesz remekelt az utóbbi választásokon.

tamask 2018.09.11. 16:04:49

Svedországban az a tanulság, hogy a lakosság összetételének alakulása egy olyan ponthoz ért, amikor az iszlámista bevándorlók már jelentős erőket képviselnek és sikerrel befolyásolják a választásokat. Idáig nem lenne szabad eljutni.
Már ez a helyzet Franciaországban is, ahol a gerontofil Micront hatalomra segítették az iszlámok.
A következő dominó Németország, ami el fog dőlni.
A kommunisták ágyaznak meg a saria jognak és a becsületgyilkosságoknak.

Alternatíva 2018.09.11. 16:11:38

Orbán oda kerül ahova való. A putrijába, vissza a felcsuti disznóistállóba. Hogy a magyarok újból megválasztják?? Ez inkább negatív, mintsem pozitív hír lenne.

élveteg 2018.09.11. 16:28:48

A merkeli moderált jobbközép megtartására csak akkor marad esély,

A merkeli moderált jobbközép Aha.......

Rekordalacsonyra süllyedt Angela Merkel konzervatív-szociáldemokrata koalíciójának támogatottsága – írja a Bild am Sonntag. Az Emnid közvélemény-kutatása szerint Merkel kereszténydemokrata CDU-ja a bajor keresztényszocialista CSU-val 29 százalékon áll. Egy éve 32,9 százalékos volt a támogatottságu"

vs.hu/kozelet/osszes/melyponton-merkel-koalicioja-0909

Szóval a merkeli moderációból egyre kevesebben kérnek

zsindekksz ISIS Al Qaida mind CIA projekt 2018.09.11. 16:32:19

Egy merkelisztáni amerikai báb képvislőnő az előbb osztotta, hogy Magyarországon erőszakolják a nőket, kislányokat...

Szegény Stasi- ribancból lett amerikai báb NSA- spicli Mürkülnek akarta mindezt a szemére vetni; miután amerikai tarótisztjei parancsára teleeresztette Európát ISIS- terroristákkal, mérsékelt fegyveres lázadókkal és az USA olajháborúinak egyéb antiszociális hulladékával.

Ezek az érettségi nélküli, LMBTQ, pedofil, nekrofil, muszlimbetelepítő senkiháziak jövőre repülnek.

komisz_kölök 2018.09.11. 16:36:01

Csak kerdem, hogy amugy akkor mi van, ha kirakjak?

Rettegek mert ballib vagyok 2018.09.11. 16:46:17

Ostoba ballib faszfejek.

Hát nem esik le, hogy ez az ügy, a többivel együtt, csak egyesíti a magyarokat ellenetek !?

_Ske_ 2018.09.11. 16:46:30

Látom, ideküldték megint az összes NER csicskát, hogy védjék ezt a faszkalapot.
Remélem a fejetekre dől ez a fos rendszer egyszer. :)

vergyula 2018.09.11. 16:50:47

@morpho: Utoljára figyelmeztetjük Svédországot!

vergyula 2018.09.11. 16:55:31

@zsindekksz ISIS Al Qaida mind CIA projekt: "Ezek az érettségi nélküli, LMBTQ, pedofil, nekrofil, muszlimbetelepítő senkiháziak jövőre repülnek." - az említett tulajdonságok között VAGY kapcsolat van, vagy ÉS? El kéne dönteni, mert VAGY esetén nagyon sok érettségi nélküli felebarátunktól búcsúzhatunk, de ÉS esetén nehéz lesz akár egyet is találni, aki mondjuk pedofil ÉS nekrofil ÉS muszlimokat telepít be.

Tangooo 2018.09.11. 16:56:06

Bejön a kis gall kakas terve: sikerül megosztani az EPP-t, Weber az álmaival meg mehet a levesbe.

morph on deer 2018.09.11. 17:02:24

@balcán maxval bircaman:
“A nyugati népek fogják lassan ledönteni pimasz oligarcháikat és azok politikus csicskásait.”

Bántani fogják a Lőrincet?
Azt akarod mondani, hogy a “nyugati népek” elúnják végre, hogy az adójuk finanszírozza a gázszerelő úr hajókázását, meg orbán focimániájára költött százmilliárdokat?

Ne mááár..!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.09.11. 17:06:15

De itthon így is tetszeni fog a birkáknak!

csúti csüngőhasú tolvaj 2018.09.11. 17:07:57

orbán Geci viktor szép lassan eltűnik a történelem szarban úszó ganédombján. Néhány év és csak egy rossz emlék lesz, a birka félék és a keménymagos orbánisták meg mehetnek hozzá a grazi klinikára, a hétvégi látogatásokon majd éltethetik a kertbe kitolt nyáladzó "heteskét".

Ménár Atya 2018.09.11. 17:11:43

Hát igen,milyen más ez a szánalmas alig 17 % :)
Nálunk alig érte el ellenzéki párt , de minden baloldali és liberális párt ellentétben a svédekkel ,szívesen összeállna a magyar szélsőjobb párttal, a Jobbikkal :D
B1, ez megint öngól volt..................

Ménár Atya 2018.09.11. 17:15:31

@csúti csüngőhasú tolvaj:
Ahogy elnézem, te írogatsz grazból, nyugi, mindjárt kapod a szurit :D

taga20 2018.09.11. 17:17:40

@Ménár Atya: remélem kibasszák a gecit és bandáját a néppártból, és oda kerül, ahová való. a fasiszta haverjai közé!

max bir ca · http://bircahang.org 2018.09.11. 17:17:40

@morph on deer:

Lőrinc nem oligarcha.

Mi finanszírozzuk a nyugatot, s nem ők minket.

taga20 2018.09.11. 17:20:09

@balcán maxval bircaman:

mészaroslörinc tényleg nem oligarcha, hanem csak egy ostoba báb. az igazi oligarcha az a csúti geci és retkes családja!

a nyugat finanszíroz minket, és nem mi őket!

Ménár Atya 2018.09.11. 17:20:31

@taga20:
És akkor neked mivel is lesz jobb?
És amúgy mitől fasiszta?
Vagy kommunista?
Vagy cigány?
Elkéne már dönteni, mert így azért ellentmondásos :)
Szóval,kidobják, és,akkor mi van?

Dread Naughty 2018.09.11. 17:21:13

Érdekes, hogy ti libsi faszevők mennyire ugynaúgy fogalmaztok, ugyanúgy tévedtek és úugyanúgy tapsikoltok káörvendezve.
82% nem akarta...
aha. Mond csak cicafiú, te kire szavaztál?
Momentum? -> 97% nem akart momemntumot.
MSZP? -> 88% nem akart MSZP-t.
Ugye, hogy ez a fajta érvelési hiba könnyebb, mint néger geci nyelése egy esős tavaszi reggelen?

Aztán mi a fasz köze van a svéd választásoknak a a mostani szavazáshoz?
Na! Komolyan. Szóval ha 805-ot kapnak a rettegett svéd nácijaid, akkor mi is változik az EU parlalementben? A fajtátok lenyeli a családi ékszert és hanyathomlok menekül, így nem lesz ott a szavazáskor? Ugye, hogy nem. Semmi hatása nincs rá...

De a jelentés a legnagyobb poén az egészben.
Nem szabad 72 gender???
Korrupció nagyon csúnya dolog... mert amíg Nokiás dobozban volt, addig még rendben volt, na de ez a mostani!
Na mindegy, ez úgyis csak viher egy pohár vízben.
Orbán, bár nem szeretem ahogy csinálja és max a felével értek egyet abban, amit csinál, de ezt a színjátékot szerintem még ő is kiröhögi.
Senki nem fog beszarni ettől a pár félbuzi libsi fostól, akik fizetnek téged is.
A kerítés állni fog, a fajtád meg nem képes egy puskát megfogni, így nincs is aki odamerészkedjen lebontani. Get over it

siriq111 2018.09.11. 17:23:26

@balcán maxval bircaman: Mond mar el nekem , hogyan tud egy 9 millios lakosu orszag egy 720 millios europat finanszirozni?

max bir ca · http://bircahang.org 2018.09.11. 17:24:53

@taga20:

Hogyan lehet egy politikus oligarcha?

max bir ca · http://bircahang.org 2018.09.11. 17:26:46

@siriq111:

Nem csak mi, hanem összes elnyomott keleti nép.

siriq111 2018.09.11. 17:28:17

@balcán maxval bircaman: Azt irtad mi. En nem vagyok elnyomott keleti nep tagja. Probalkozzal megegyszer. 9 millio ember hogyan finansziroz 720 millio embert?

tamask 2018.09.11. 17:30:37

@taga20: ha kibasszák is, a következő választáson is tuti kétharmadot húz be. A magyarok árulóira, a maszopista, gyurcsányista bagázsra akkor se szavaz senki majd.
Az azért beszédes, hogy a franciák jobban imádják az iszlamistákat, mint a kelet-európaiakat. Ők tudják. Ausztria kisführere is keménykedik most Orbán ellen a Néppártban. Lehet, hogy nem ártana árdobni pár ezer afgánt és álszírt Bécs felé. Rögtön kiütközne, hogy ki a náci.

max bir ca · http://bircahang.org 2018.09.11. 17:34:00

@siriq111:

Te nem vagy az , ez tény, téged gazdagon pénzel Soros gazda, ezért is hadakozol ennyire a magyar nép ellen bérkommentelőként.

siriq111 2018.09.11. 17:35:24

@balcán maxval bircaman: A kerdesre valaszoljal mar erdemben te szerencsetlen :D
Hogyan finansziroz 9 millio lakos 720 milliot ?

max bir ca · http://bircahang.org 2018.09.11. 17:36:58

@siriq111:

Nem csak a 9 millió adja vérét és verítéket, hanem a sokkal több kelet-európai.

siriq111 2018.09.11. 17:38:03

@balcán maxval bircaman: En jelentesemben a mi, azok a magyarok. Hogyan finanszirozza a 9 millio a 720 millionak az eletet? Ird mar le tetelesen.

morph on deer 2018.09.11. 17:39:28

@balcán maxval bircaman:
“Mi finanszírozzuk a nyugatot, s nem ők minket.”

Te fejen állva is tudsz írni?
Csak mert fordítva látod a világot!

A Lőrincet meg ne magában nézd, hanem a gazdival együtt, és azonnal fogod látni az oligarchát, ne aggódj!

taga20 2018.09.11. 17:42:02

@balcán maxval bircaman:

kérdezd meg a csúti gecitől, és a gazdádtól a kágébésputyintól.

így!

taga20 2018.09.11. 17:45:29

@Ménár Atya: "És akkor neked mivel is lesz jobb?"

milyen hülye kérdés ez?

morph on deer 2018.09.11. 17:46:54

@Dread Naughty:
“Korrupció nagyon csúnya dolog... mert amíg Nokiás dobozban volt, addig még rendben volt, na de ez a mostani!”

Pár brosúrával lemaradtál, pótolnod kéne az ismereteket, ugyanis jogerős bíró ítélet mondta ki, hogy NEM VOLT Nokiás doboz.
Csak mert ez a többi állításod hitelességét is megkérdőjelezi, jobb ha tudod.

siriq111 2018.09.11. 17:47:13

Meg ennyi ido mulva sem latom a listat , hogyan tamogatta a 9 millio lakos a 720 millionak a megelheteset, a plusz megtakaritasat havonta vagy barmilyen ezzel kapcsolatos joleti szolgaltatasat. A nyugatot mi finanszirozzuk elmondasod alapjan , itthon mindenkinek kacsalabon forgo haza lenne. Kurvara mondasz valami faszsagot , utanna meg nagy tereles. Kozod nincs az egesz temahoz.

Helga Beauty Salon. 2018.09.11. 17:48:13

@taga20: " remélem kibasszák a gecit és bandáját a néppártból, és oda kerül, ahová való. a fasiszta haverjai közé!"

Úgy fasisztázol mintha a nagyapádéknak a Mengele lett volna a körzeti orvosa.

gigabursch 2018.09.11. 17:49:48

Azért arra kíváncsi lennék, hogy ez a Judit szarhanta egyáltalán ellett-e már. Ránézésre nincs olyan fickó aki pazarolná rá a magját.

Ménár Atya 2018.09.11. 17:51:32

@taga20:

Figyelj, kivágják a néppártból, ok, és neked ez miért jó?
Ettől itt mi változik szerinted?
A szimpla kárörömön kvül, ami ugye a dögöljön meg a szomszéd tehene is.magyar szokás.
De ezen kívül?
Egyelőre ugyan úgy szavazhatsz, és mondjuk kb 9 hónapig nem olyan biztos a kormány helyzete,de láthatóan fogy a szocik körül a levegő.
Szóval akkor neked mint magyarnak ebben mi is a jó?
Nem gáz,hogy a szélsőjobbos jobbikkal akartok összeállni?

Ménár Atya 2018.09.11. 17:52:39

@morph on deer:
Orbánék lopnak.
Erről hol is van jogerős ítélet akkor? :)

gigabursch 2018.09.11. 17:53:23

@gigabursch:
Mondjuk ennek kapcsán arra is kíváncsi lennék, hogy az Ollyópalyi Jujjdejó parlamentjêben, tanácsában lêvő egyének közül hánynak van gyermeke, ha több ugyanattól a férjétől/feleségétől S ki az aki mêg mindig ugyanabban a házasságban êl.,

morph on deer 2018.09.11. 17:54:51

@tamask:
“Az azért beszédes, hogy a franciák jobban imádják az iszlamistákat, mint a kelet-európaiakat.”

Furcsa, mi?
Pedig ma is olyan cuki volt a viktor azzal a szép kék nyakkendőjével..!
Nincs ízlésük a franciáknal, ez teljesen világos.

Bár, ha meggondolom, lehet, hogy még azt is hallották, hogy miket hord össze, akkor viszont nem csodálom, hogy nem a kelet-európait válastják, hanem a muszlimot!
Na nem azért, mert minden muszlim épelméjű, de legalább a többségük nem iszik, és ez orbán dumájához képest egy igen komoly előny...

rallus 2018.09.11. 17:56:34

A svédek megcsinálták a szerencséjüket, mert ha a migrik lelakják az országukat, akkor úgyis elmennek a francba abból a hidegből, ahol egy normális tevét sem lehet eltartani...
Addig meg habzsi-dőzsi....

élveteg 2018.09.11. 17:58:08

2 Svéd Demokraták nevű szélsőjobboldali formáció csak a 3. helyen végzett alig 17 százalékot szerezve. "

Alig 17 százalék? Jaj húúúúú.... A magyar haladó erők közül bármelyik a valagát a földhöz verné ha ezt az alig eredményt csak megközelíteni is képesek lennének

taga20 2018.09.11. 18:01:20

@tamask: fityeszjobbágy, a sorost kihagytad a hányásodból!

miért nem szakad má bele a fejed a csúti seggébe. szép halálod lenne!

siriq111 2018.09.11. 18:02:21

@balcán maxval bircaman: Hol van a lista? Hogyan finanszirozza 9 millio magyar a 720millios maradek lakost? Azota is varok. Ennyit rolad.

taga20 2018.09.11. 18:02:35

@Helga Beauty Salon: basszájba anyádat kicsi náci!

nemecsekerno_007 2018.09.11. 18:02:45

@élveteg: "A magyar haladó erők közül bármelyik a valagát a földhöz verné ha ezt az alig eredményt csak megközelíteni is képesek lennének..."

Már akkor is ha ezt csak "összefosással" sikerülne :D

morph on deer 2018.09.11. 18:04:18

@Ménár Atya:
“Orbánék lopnak.
Erről hol is van jogerős ítélet akkor? :)”

Csak nem a Nokiás doboz hiányzik ahhoz is? :D
Majd lesz olyan is, ne aggódj, eljön az ideje. Ami késik ... az a magyar miniszterelnök, aki még a róla szóló műsorra sem ér oda időben!

A világ cikije, hogy negyedórával később sündörög be, közben róla szól a történet, aztán “több tiszteletet” követel.
Hát így kell is követelni, mert amúgy nincs miért kapnia...

degeco 2018.09.11. 18:06:17

“Geci Orbán!” - Simicska for president!

Ménár Atya 2018.09.11. 18:08:18

@morph on deer:
Valami hasonló választ vártam.
Látom az értelmes ma sem megy, csak a vágyálmok kivetítése.
Csak jelzem, hogy ha orbit bottal zavarják el, a te helyzeteden akkor sem változtat.
Most képzeld el, hogy meghülyül, azt tényleg azt csinálja amivel vádolják.
Olyanok vagytok,mint a halak, olyan 3 percig tudtok gondolkodni, aztán előtte-utána game over :)
Orbán ebből csak nyertesen tud kijönni.

Ménár Atya 2018.09.11. 18:09:23

@degeco: Te se igyál már semmit ma................ még vizet se :)

Ellenzéki Tüntető 2018.09.11. 18:10:59

index.hu/kulfold/ep/2018/09/11/orban_viktor_ep_sargentini_jelentes/?p=1

„Az egésznek a jó oldala az, hogy a vita nem produktív, hiszen mindegyik ilyen látványos előadás, amikor Lengyelországot támadják, akkor a kormányom támogatottsága igencsak megugrik. Azt gyanítom, hogy ugyanez fog történni Magyarországon is” – mutatott rá Legutko."

Ez pontosan így van. Minden külső támadásra (valós vagy vélt), összezár az ország és a vezetői erősödnek. Nem véletlen hogy a fideszes sajtó ennyire tolja hetek óta ezt a Sargentini jelentést: akármi a vége, a Fidesz belpolitikailag erősödik.

Szokás szerint a ballibák annyira gecihülyék, hogy ennyit se képesek felfogni, úgy működnek hogy amit orbán állít, ők annak az ellenkezőjét. Csak az LMP meg a Jobbik sejt már valamit.

taga20 2018.09.11. 18:16:51

@Ménár Atya: olaf jelentésről hallottál már? abban is a tiborcgyerek dolgairól?

amit a pofájába vágtak ma is a gecinek, az idolodnak!

ember100 2018.09.11. 18:18:02

@balcán maxval bircaman:
Helló !

Hát nem értem eztetet :)
Azt hittem hogy már tegnap , tegnapelőtt minden kedden befeküdtünk a Sorosnak Brüsszelnek ...
Ahogy mint ti írjátok hogy mennyiszer megbukik a Fényességes vezető , nem ismerős ?????

ember100 2018.09.11. 18:20:08

@Helga Beauty Salon:
Helló !

Szivecském te sem sokat értesz abból amit olvasol.:)
A Sargentini jelentést meg a többit EGY azaz 1 db ellenszavazattal is meg lehet buktatni .

Ménár Atya 2018.09.11. 18:21:07

@taga20: Persze.
De ez nem válasz a kérdésemre.
Tiborc gond, demszky nem gond .
Értem én.
Amúgy nem is ez a gondom ezzel a cirkusszal.
Szóval, akkor most összeálltok a szélsőjobbos fasiszta jobbikkal? :)

taga20 2018.09.11. 18:21:09

@Helga Beauty Salon: te vagy a kisebbik baj, a csúti geci és bandája a nagyobbik baj!

na ez a baj aptikjampó!

taga20 2018.09.11. 18:25:15

@Ménár Atya: "De ez nem válasz a kérdésemre."

"Orbánék lopnak.
Erről hol is van jogerős ítélet akkor? :)"

erre volt a kommentem.

Etniez 2018.09.11. 18:28:02

Nem tudja valaki, hogy Orbán is elröhögte-e magát, amikor ezt mondta?
"De a különbségek nem adnak okot, hogy egy országot kirekesszenek a döntésekből. Mi sosem vennénk magunkra, hogy kirekesszük azokat, akik nem értenek egyet velünk" – mondta Orbán, ezzel nevetést kiváltva az EP egyes padsoraiban."

martineden 2018.09.11. 18:29:10

@gigabursch: Hat az orban ratyi ramatyabbul nez ki, megis a masodikat elli hamarosan, a te megfogalmazasod szerint.Raadasul a holland nem dobal szaros pelenkat az ut szelere es nem lop szaz milliardokat apai segitseggel, h sajat labra alljon.

morpho 2018.09.11. 18:29:53

@balcán maxval bircaman:

Lőrinc nem oligarcha. :)))) Muhahahahahahahahahahaha !!!!!!!!!!!!!! :)))))))))))))

Mi finanszírozzuk a nyugatot, s nem ők minket. :))))) Muhahahahahahahahaha!!!!!!! :)))))

Birka, minden hülyeséget azért nem kéne idetolni. Szórakoztató amúgy, de attól még hülyeség :)))) Szegény elmeroggyant bérkommentelő!

Ménár Atya 2018.09.11. 18:30:03

@taga20:
Értem, ezért nem válasz.
Valaki írt egy jelentést, int ez a holland tyúk, de a fele sem igaz kb.
De amúgy az ítélet volt a kérdés, ha azt mondom gyilkos vagy, meg helga is azt mondja,akkor gyilkos vagy,mert 2:1 a szavazat? :)
Bírói ítélet.
Ez nincs, pont mint fletóéknál.
Mindenki tudja, hogy loptak, de ítélet hijján...............
De amúgy itt nem is a lopás a gond, hanem a valótlan vádak.
Mi a faszom ez, 2. Trianon?

Gábor Herczeg 2018.09.11. 18:31:17

És akkor mi a fasz van??? Nem hinném, hogy nagyon elkeserednénk. Látom, itt aztán örül a sok genderhulladék ennek a verziónak, csak az a gond, hogy mi meg nem is bánnánk. Sőt, igazából az egész EU-t el kéne felejtenünk ebben a formájában, és még jól is járnánk, mert végre eltakarodnának az országból azok akik "európai" polgárnak vallják magukat, és nem Magyarnak! El lehet húzni Európába, és mindenki jól jár..ti kúrhatjátok magatokat seggbe örömötökben, mi meg örülni fogunk annak, hogy végre eltakarodtatok!!!

Ménár Atya 2018.09.11. 18:33:07

@martineden:
Nehéz eldönteni, melyikőtök a nagyobb bunkó.
De fej-fej mellett haladtok.

max bir ca · http://bircahang.org 2018.09.11. 18:35:15

@siriq111:

Kisíbolják az általunk megtermelt profitot.

taga20 2018.09.11. 18:35:35

@Gábor Herczeg: bazdmeg, te full barom vagy gabi!
miért nem takarocc el a ruszkikhoz, te féreg?

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2018.09.11. 18:37:10

KEDD!!!
persze hogy megbukik a patás, mint a múlt és a jövő héten is

Szűtté mamá? Szűjjé! 2018.09.11. 18:37:21

Fujj de gusztustalan az a borítókép. Olyan, mintha Orbán valami elhízott döjfös vajda lenne, aki éppen a strómanjaihoz játssza át a közvagyont... pedig ugyebár nem is.

Helga Beauty Salon. 2018.09.11. 18:39:05

@ember100: Nem vagyok ugyan rászorulva a magyarázatodra, mindazonáltal értékelem az igyekezetedet. Köszi az infót! :P

taga20 2018.09.11. 18:39:12

@Ménár Atya: szerintem récsölt és bűnöző apját nehéz überelni!;)

Gábor Herczeg 2018.09.11. 18:39:32

@morph on deer: Mit hordasz itt össze, de degenerált barom!! Hogy a muszlimok nem isznak?? Addig nem, míg a tetves közösségükben vannak, de mihelyt kikerülnek onnan, részegebbek mint egy disznó...beszéltél, láttál már egyáltalán muszlimot, vagy csak lököd az idióta sódert te igenhülye!!??

taga20 2018.09.11. 18:40:37

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit:

gondolom ma is kiverted a csúti képére, me elalélsz, ha szóba kerül!

Ménár Atya 2018.09.11. 18:42:46

@taga20: időarányosan, a szocik ilyenkor már mindent széthordtak.
Ma is azt fizeted. :)

midnightcoder2 2018.09.11. 18:44:39

"az ironikus nevű Svéd Demokraták nevű szélsőjobboldali formáció csak a 3. helyen végzett alig 17 százalékot szerezve."

A Svéd Demokraták neve kb. annyira ironikus, mint a magyar demokratikus ellenzéké, vagy a Demokratikus Koalícióé.

"Ráadásul nem tudott kitörni a karanténból. Az összes többi párt kategorikusan elutasítja a velük való együttműködést, tehát a svéd társadalom 82 százaléka nem kér a szélsőjobboldalból."

Nem hiszem, hogy a többi párt megkérdezte volna a szavazóit, hogy akarják-e, hogy kategorikusan elutasítsák az SD-vel való együttműködést.

"Merkel, az Európai Néppárt nemhivatalos vezetője most két dolog közül választhatott:

vagy a Fideszt veszíti el,
vagy a Benelux- és skandináv néppártiakat.
"
20 éven belül viszont a skandinávok és a németek fogják elveszíteni az országukat. És ez egyben az európai liberalizmus vége is lesz.

Helga Beauty Salon. 2018.09.11. 18:46:37

@Gábor Herczeg: Asszem én is csatlakozom a véleményedhez. Az EU-bó ki kellene lépni! Egyértelműen bábok vezetik, alulművelt alkoholisták, gerontofil homokosok, meg ilyen Sargentini féle leszbikusok.
El kell innen húzni mielőtt teleraknak minket migránsokkal, meg jogvédőkkel, megvetetik az USA szar palagázát, leállíttatják a Paksi építkezést meg behozzák a GMO szarokat.

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2018.09.11. 18:47:07

@Gábor Herczeg: két helyen érintkeztem muzulmánokkal, franciában és tunéziában
véleményem szerint igen kedves és segítőkész emberek, DE megbízhatatlanok és pénzéhesek
abban viszont biztos vagyok hogy alkoholt nem isznak, mert az ő prófétájuk megtiltotta

2018.09.11. 18:48:01

Kedden és szerdán szokott megbukni Orbán. Meg máskor is. És bármiért, ami éppen nem tetszik a b1-nek és gazdájának.

siriq111 2018.09.11. 18:50:39

@balcán maxval bircaman: A kerdes: hogyan finansziroz 9 millio magyar 720 millio lakost? Meg mindig ott vagyunk , varok ra . Nagy budos semmit mondast kapom toled. Terelo juhasz de nem mas. Ird le, hogyan finansziroz 9 millio 720 millio lakost tetelesen. Tenyek nem faszsagok kellenek. Nem nekem ego hanem neked.

Etniez 2018.09.11. 18:54:46

@Gábor Herczeg: igen, több kollégám is van, N isznak.
Te muszlimokat csak az M1-en láttál.

taga20 2018.09.11. 18:55:24

@Ménár Atya: haver, te most komolyan ezt tolod nekem?

max bir ca · http://bircahang.org 2018.09.11. 18:55:26

@siriq111:

Olvasd el előző válaszomat, nem fogom megimsételni.

magyarparaszt 2018.09.11. 18:56:16

A lepcses pofájú, hazug orbánviktor nevezetű csuti kokerót nekünk kell elzavarnunk, az Unió csak asszisztálhat ehhez, és ebben bízik a sok volt besúgó, posztkomcsi fideszköcsög.

taga20 2018.09.11. 18:56:56

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit:

"nem
a te szád van tele gecivel"

bazdmeg te primitívebb állat vagy, mint mészarolölö vagy kósalala!

élveteg 2018.09.11. 18:58:00

"Merkel, az Európai Néppárt nemhivatalos vezetője most két dolog közül választhatott: "

Aha szóval van hivatalos vezető akit gondolom demokratikus szabályok szerint választottak Aztán meg van a nem hivatalos de tényleges vezető Ez annyira demokratikus .........

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2018.09.11. 19:02:18

@taga20: okos gyerök vagy te, kiköpöd (ide is, bárki tanusítja) csak kis hányadát nyeled le

taga20 2018.09.11. 19:03:53

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit: te nagy szakértő lehecc geci nyelésből, mindenki láthatja!

Jakab.gipsz 2018.09.11. 19:06:53

Ma eldőlt Strasbourgban, a brüsszeli bürokraták sorsa, a sátánfajzat Soros csicskásainak menniük kell.

Helga Beauty Salon. 2018.09.11. 19:10:23

@taga20: Látom hatalmas formában vagy ismét, gondolom az életben nem reklámozod ezt a hülye paraszt formádat mert szétütnék az ostoba fejed! Éld ki magad.

tamask 2018.09.11. 19:15:00

@siriq111: szerintem nem csak Magyarországról ír birka, hanem teljes Kelet-Eutópáról.
Lengyelország, Csehország, Szlovákia, Magyarország tele van német multikkal. Ugyanolyan standardek szerint termelnek, mint a németországi egységek, csak negyede a bérköltség. Erről a zsindex is írt. Lényegében a németországi melós bérét is a kelet-európai termeli ki. Egy euró befektetéssel a multi Magyarországon legalább kétszerannyi értéket tud előállítani, mint a nyugati részlegénél. Aztán a luxusprofitot is akadálymentesen kitalicskázzák.
És ezt nem Matolcsy, a búgócsigaszemű számfóbiás állítja, hanem világhírű, elismert nyugati közgazdászok.

index.hu/gazdasag/2018/02/02/piketty_magyarorszag_multik_tokekivonas_eu-tagsag_megeri_rendszervaltas_privatizacio_neoliberalizmus/

Az EU-s pénzek felhasználása olyan szabályokhoz van kötve, amik a nyugati multik zsebébe tömik ezeket a pénzeket.
Orbán ezt a rendszert hackelte meg, amikor elkezdte a "nemzeti" tőkésosztály felé terelni a pénzeket. Ez borította ki a bilit a németeknél és franciáknál. Mert így ők kevesebb luxusprofitot tehettek zsebre.
Orbán egy tolvaj, de az EU-s és multis tolvajoktól is lop (a magyar lakosság mellett). Ez a baja vele a háttérhatalomnak.
A ballibek sose lopták volna meg a kenyéradó gazdáikat, ők csak kiárusították az országot és a magyar családoktól vették a jövőt.

mrright 2018.09.11. 19:17:45

A ket legnagyobb part (S, M) valamint a sved keresztenydemokratapart (KD) is nagyon sokat kozeledett menekultugyileg a Sved Demokratakhoz. Ez a negy part a valasztok tobb mint 70%-t teszi ki..

-JzK- 2018.09.11. 19:24:25

"Ha kizárják a Néppártból, marad neki a karanténba zárt szélsőjobboldali pártcsalád, a Salvinik, Le Penek, Wildersek és Strachék társasága."

Amúgy ún. szélsőjobboldali alakulatok a legtöbb európai országban 20-30%-ra tornászódtak fel az elmúlt 5-10 évben, azelőtt örültek, ha az 5-10%-ot meg megugorták.

Ébrednek az európai nemzetek, a kultúrmarxista mainstream repedezik, a vademberpárti kormányok gyengülnek, és törékeny alkuk mentik meg úgy-ahogy a bukástól. Még néhány év, és elmúlhat ez a rút varázs, és Európa visszatalálhat önmagához, és végre megkezdődhet az etnikailag ide nem való elemek hazaszállítása.

Semper Fidelis 2018.09.11. 19:26:51

@magyarparaszt: A kérdés az, hogy ki jön utána? Mert a régi garnitúra nem ér egy hajítófát sem. Már ha tudsz értelmes választ adni a káromkodáson kívül, arra nem vagyok kíváncsi.

Halibuli 2018.09.11. 19:27:41

Magyarország birka népe legtöbbször címeres gazembereket választott vezetőül. A jelenlegi csak egy a sorban.

Ménár Atya 2018.09.11. 19:29:15

@taga20:
Nyugodj meg fiam, attól majd megnyugszol!
Nagyon elmentetek az eredeti témától, orális homoerotikus incselkedésbe! :D
Kíváncsi leszek,majd csütörtök reggelre mi változik.
Max orbi erősebb lesz megint.
A jobbik meg az lmp már érzi, és nem szavaz inkább, a hazaárulók, meg megint még lejjebb mennek a béka alatt.
Ha csak ezt nézzük, már ezért jobb orbi,mint ezek az agyatlanok. :)

vergyula 2018.09.11. 19:33:45

@midnightcoder2: Igazából tényleg érdekes, hogy egymás torkát marcangoló pártok nevében ugyanúgy megtalálható a "demokrata" vagy "demokratikus" kifejezés. Manapság ez valójában egy szinonima az "angyali", vagy esetleg "fasza gyerek" kifejezésekre, csak mindenki másképp értelmezi.

martineden 2018.09.11. 19:35:14

Mi nem tetszik alcsuhas?En csak a kedves tarsadnak a szohasznalatat vettem at, de te vagy piskota a holland tyuk kifejezessel.Sertepeltelj a templom korul, ott a ministransok kozott talan nagyobb sikered lesz,abban van gyakorlatotok.

vergyula 2018.09.11. 19:35:23

@Helga Beauty Salon: Ha kilépünk az EU-ból, elég nagy bajban leszünk, bármekkora profitot is "lopnak" ki jelenleg az országból.

ember100 2018.09.11. 19:36:06

@vergyula:
Helló !

Igen valahogy így :(
NSDAP nemzeti szocialista munkás párt !

BiG74 Bodri 2018.09.11. 19:40:44

Ki a faszt érdekelnek a svédek? Semmi nem fog változni miattuk itt nálunk.
Ki a faszt érdekel az eu és a sargenti jelentés ? Az eu pénzéből hízik a magyar oligarcha, miközben szarhegyek hevernek szerte az országban.
Reszelik a fingot, ide az orrunk alá.

Ménár Atya 2018.09.11. 19:40:51

@martineden:
Hogy mi nem tetszik, hát hogy parasztok vagytok fiam.
Az ment szerinted, hogy az előző paraszt,akkor te is az lehetsz?
Ok.
Akkor orbiék lophatnak, mert a maszop is lopott.
:)
Na ugye hogy buta vagy?! :D

vergyula 2018.09.11. 19:45:22

@tamask: Kérdés persze, hogy miért jó az nekünk - egyszerű proletároknak - ha a "nemzeti" tőkésosztály hízik. Pl. Mészáros gazdagodása kizárólag a Fidesz érdekeit szolgálja, mint pl. vagyonmentés az esetleges nehezebb időkre, kampányfinanszírozás, médiauralom általi néphülyítés, stb. A multik legalább kínálnak karriert és tisztességes megélhetést pártállástól függetlenül.

2018.09.11. 19:46:17

@Womb Raider:

"Az 'alig 17' az 17.6.. majdnem 18 :))) 2014.-ben 12.9 volt ez a szám... a másodiknak van 19.8 ..az elsőnek 28.4.

Valamint a 'svéd társadalom' választásra jogosult polgárainak 84.6%-a nyilvánított véleményt..ebből pl. nem jön ki a hangzatos "82% nem kér a széljobból"

Érdekesen állsz a dolgokhoz fityiszmajma!

A fityisz 2014-ben 44%-al szerzett kétharmados többséget.
Ez gondolom már kevésbé zavar ugye gyíkarc?

martineden 2018.09.11. 19:48:45

@tamask: ,,Egy euró befektetéssel a multi Magyarországon legalább kétszerannyi értéket tud előállítani, mint a nyugati részlegénél. Aztán a luxusprofitot is akadálymentesen kitalicskázzák."..hat ha igy van , egyszeru a megoldas.Ki kel tolni veluk es mindenki menjen a sokkal jobban fizeto magyar cegekhez.,hisz ugyis munkaerohiany van.Azokat pedig akik a gaz multikat dollarmilliardos adokedvezmenyekkel idecsaltak, bortonbe kell csukni, foleg ha a profitot is hagyjak kivinni.Szerinted lassan 10 eve kik is azok?Kezunkban a sorsunk , nossza, csesszunk ki a multikkal es a nyugattal.

Orbán veje 2018.09.11. 19:58:35

@Ménár Atya: Jól mondod haver! Az a lényeg hogy mi fideszesek továbbra is lophassunk ezerrel. Képzeld az orbán Récsölnek 12 millás karórája van akkor nyilván senki nem emelhet szót az ellen hogy még a legutolsó fideszpárttag is lop évi rongyos 30-40 milliát. Jó, jó mészáros meg évi 100 milliárdot de hát az a fönöké mint tudjuk. Ha meg ki tesznek minket a néppártból átülünk a szélsőjobba a fasiszták közé. Bár tulajdonképpen végül is azt csináljuk mint göbbelsék csak hát finomabban mert itt a nyakunkon ez a rohadt eu, tehát az átüléssel nincs semmi gond.

morph on deer 2018.09.11. 20:00:01

@midnightcoder2:
“...mint a magyar demokratikus ellenzéké...”

Jé, csodák csodája!
Ezek szerint ha olyan nevet használnak élemedett korú és hízott házi sertésre emlékeztetően sportos alkatú személyek mint például “fiatal demokraták szövetsége” - és nem röhögik el magukat közben, - az teljesen rendben van, de nehogy már más ilyesmire merjen vetemedni, mert egyből összeironizálod magad, mi?

Biztosan nagyon igazad van!
Csak a fidesz, mert az “európa legsikeresebb pártja” - mondta ma szerényen egy hízott házi sertésre emlékeztetően sportos alkatú “fiatal demokrata”.
És csak ő nem röhögte el magát.

Egyébként majdnem jól tudod, mert a többi svéd párt megkérdezte a szavazóit, hogy miként viszonyul az SD-vel való esetleges kooperáció kérdéséhez, még jóval a választás előtt, majd kijelentették - ugyancsak a választás előtt, hogy semmilyen körülmények között nem fognak együttműködni az SD-vel!
Tehát a választóik egyértelműen tudták mindezt amikor szavaztak.

Mai felmérés szerint a lakosság 32%-a képes egyáltalán elképzelni bármiféle együttműködést a jobbközép pártok és a széljobb között, a többség inkább a vegyes bal-jobb koalíciót támogatná!

“20 éven belül viszont a skandinávok és a németek fogják elveszíteni az országukat.”

Nyugodj meg, addigra te már bőven muszlim leszel, mint minden fideszes. :)
Szeretett vezéred ugyanis - szokásához híven - fel fogja ismerni, hogy az ország jövője kétség kívül a Kelet felé fordulás..!
Ja. Naponta ötször...és Allah kebelén vagyunk a legjobb helyen!

Orbán Ráhel addigra már a világhírű csador-, hijab- és burka/burkini divatmodelljei révét még gazdagaabb lesz, és a mekkai zarándoklatok is hozzá fognak tartozni, ahogy a Gülbaba türbe és a mellé épült hétcsillagos hotel is.

Szóval qrva nagy lesz a felvirágzás a magyar kalifátusban, abban biztos lehetsz...
Csak így tovább az orbáni úton!

martineden 2018.09.11. 20:02:35

@Ménár Atya: Fiad neked a felcsuti szamar, bar nem hinnem , hogy a ministransokon kivul mas is felizgatna teged.Az pedig , hogy az orban ratyi eleg ratyi, tenykerdes,szamtalan fenykep van rola.A lopott penzbol valo labra allas szinten.A szohasznalatot pedig toletek vettem at,nem vetted eszre?Ha nem tetszett mert nem a fajtadat rotad meg erte, hisz o kezdte, en csak az o kifejezeset hasznaltam.Latod milyen buta vagy?Nem teszem hozza, hogy fiam, mert ha ilyen hulye gyerekem lenne ,mint te, le tagadnam.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.09.11. 20:05:06

@Ménár Atya:

2010
államadósság 78 milliárd euró
manyup 10 milliárd euró
valutatartalék 34 milliárd euró

mérleg -34 milliárd euró

2018
államadósság 91 milliárd euró
manyup 0
valutatartalék 24 milliárd euró
Eximbank adóssága 2 milliárd euró

mérleg -69 milliárd euró

Fülig José 2018.09.11. 20:06:08

Most hallgatom ezt a gecit. 30% támogatottság ellenére szépen betolatott a “nép és ország” mögé... ti. nem egy kormányt ítélnek most el, hanem... milyen hamar lettem hazaáruló libsikomcsibólmigráncssimogatóból “ nép”... az a rohadt cigány kurva annya, amelyik kiszarta magából!

Ménár Atya 2018.09.11. 20:07:03

@Orbán veje:
Neked sem volt erősséged a szöveg,és szituáció értelmezés mi? :)
Próbálok népnevelni, mert úgy látom,otthon nem sikerült,illetve a baloldali oktatás is balfékeket képzett :)
Higgadj le fiam, most pont nem a harácsról beszélek.
Azt vagy megérted, vagy nem de az biztos.
Mindenesetre értékelem, hogy nem kezdtél anyázni, és így nem akar veled senki gecit nyeletni...mert két politikai csoport utálja egymást, attól még mi simán vitatkozhatunk, normálisan is.
Remélem érted.
De hogy rátérjünk kinek milyen órája van, hát az lényegtelen kb,,
A korrupció probléma, de ne add úgy elő,mintha a legfőbb kritikusoknál ez nem létezett volna.
Metró,autópálya, és egyebek, szerintem többe voltak, mint orbiék , legalább ne ők osztanák az észt.
A jobbik,meg az lmp még hiteles lenne, a többi az szarházi ugyan úgy.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.09.11. 20:07:04

@taga20: Vedd észre, ő VáradiJános! Mindjárt felajánlja hogy leszop.

pioneer2016 2018.09.11. 20:07:53

Na végre kirúgják már ezt a szarkavaró Orbánt és sleppjét. Már régebben kellett volna. Az EU nagyon toleráns volt vele eddig is. Aljas módon hivatkozik ránk a magyar népre, de itthon nélkülünk dönt és hoz intézkedéseket, persze a magyar emberek többsége ellen.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.09.11. 20:09:06

@Ménár Atya: Akkor a szocik alatt miért csak 10 milliárd euróval nőtt a mínusz, míg Orbánék alatt 35 milliárddal? Még mindig gondban vagy a matekkal?

Fülig José 2018.09.11. 20:09:51

@pioneer2016: a széket rúgnák már ki alóla...

morph on deer 2018.09.11. 20:14:13

@Gábor Hörcsög:
“láttál már egyáltalán muszlimot, vagy csak lököd az idióta sódert te igenhülye!!??”

Hát hogyne!
Úgy hívták, hogy Sharif Horthy, és színjózan volt.

Még valami, te nagyon okos?

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.09.11. 20:16:07

@BiG74 Bodri: Ebből nem látom mennyi van benne, vagyis mennyit nyúlt le az állam a 10 milliárd euróból.

Ménár Atya 2018.09.11. 20:17:45

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
A szocik alatt 30%-al nőtt az adósság :)
Hiába akarod védeni a seggüket, a számok makacs dolgok, csak a hülyeséged bizonygatod naponta :D
De nekem mindegy, ha neked jó, hogy mindennap jössz egy pofonért, hát gyere :D:D
Az megvan, hogy ha kölcsön adok neked,akkor azt vissza kell add, tehát te adós vagy,hiába nőtt a tőkéd?
Na ez az ájemeff-eu hitel kb 20 mlrd euró,amikor épp csődbe mentünk.
A kúlső adósságunk hogyáll?
A hiány?
Az adósság pálya?
Tudod ezek kellenének az euróhoz,most megint affelé tartunk, a cuclisták semmit nem tudtak ebből hozni, csak a csőd....meg a sírás....meg 2/3 orbinak :D
Na ugye milyen buta vagy?! :D:D

Ménár Atya 2018.09.11. 20:19:31

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Ez csak a fejedben játszódik le , valójában megzavartak a számok, gondot okoz az értelmezése neked :D

siriq111 2018.09.11. 20:20:08

@balcán maxval bircaman: En sem, felesleges. Lovesed nincs csak tolod a a nagy suletlenseget. Ennyit vagy.

taga20 2018.09.11. 20:21:11

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: nem hiszem! jani nem fogazott ennyire, mint ez a fityeszzombi:)))

BiG74 Bodri 2018.09.11. 20:22:23

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Annyit nyúlt le amennyit írtál, de maradt egy kis csapat, és annak a vagyona.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.09.11. 20:22:43

@Ménár Atya: Még mindig nem tudsz rendesen számolni? ott vannak az adatok! értelmezni nem tudod, vagy a másodikos matekot nem tudod megugrani?
Ezt írtad vén ministránskúró:
"Metró,autópálya, és egyebek, szerintem többe voltak, mint orbiék"

Akkor ne százalékozzál! Bizonyíts, algebrával! tudod mi az?

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.09.11. 20:27:53

@BiG74 Bodri: Na jó, legyünk gálásak! maradt 1 milliárd euró. Akkor csak 9 milliárdot tapsikoltak el.

Ménár Atya 2018.09.11. 20:28:50

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Na itt keresgess, de fájni fog megint a fejed butuskám :D
Gyakorlatilag az összes adat azt mutatja, hogy a szoci kormányok szarok voltak, elkúrták.
A többit is nézegesd ne csak ezt, ott is ez van. :)
www.ksh.hu/docs/hun/eurostat_tablak/tabl/teina200.html

Na akkor butuska, tudsz a témához is hozzátenni valamit? :D
Majd még lehet hogy visszanézek, de nem ígérem.
Fletó van a tv-ben.
Ja, bocs Mr.Bean , de pont olyan mint fletó, csak ez okosan hülyéskedik, az meg hülyén okoskodik,mint te is :D:D

6.Lenin 2018.09.11. 20:31:25

Sztálin, Putyin kisdobos azokhoz, amit ma az EP-ben műveltek.
De ennek miért is örül valaki?

Ezek a hülye komcsi ivadékok szeretik, ha totál hülyére veszik őket.
Orbán 1re népszerűbb a Európában.

Mielőtt a sok köcsög nyálazni kezdene, ne az alapján ítélkezettek, hogy most még néhány 1-2 % pártok által oda küldött szakadt picsa hörgött. Nem kell megjegyezni a nevüket, mert rövidesen mennek a levesbe.

Ja, a svéd választások egyet igen kifelejtettetek, az irányt.

Egy párt növekedett, a többiek meg mentek szépen lefelé. Ez az érdekesebb része.

Mint nálunk is. A Fidesz most megint nyer vagy 4 %-ot, a köcsögök meg lemennek 1-2 %-ra.
Óriási siker.

morpho 2018.09.11. 20:35:03

@Ménár Atya: Amit belinkeltél, az az államháztartás hiánya. Ezt a manyup pénzekből fizették ki. A lakosságtól einstandolt pénzből. Nézd csak meg a táblázatot. 2011-ben einstandoltak és '12-ben a felére esett a hiány. Ezzel alátámasztottad Kurt úrfi állítását.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.09.11. 20:36:11

@Ménár Atya: Ez egyre szánalmasabb. Mi köze az államháztartás hiányának az eltűnt tartalékokhoz? Látom elmenekülsz, mert le leszel baszva a központban h megint hülyére vettünk téged.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.09.11. 20:38:22

@morpho: Úgy imádom bedobni ezeket a számokat. Olyankor mindenféle hülyeségeket kezd el beszélni és belezavarodik. :-)) Semmit nem tud ezekkel kezdeni.

DR. Smit Pal 2018.09.11. 20:38:26

Ahogy az várhato volt, Orbán kicsinálta a lipsiket felmosta velük a parlamentet.

DR. Smit Pal 2018.09.11. 20:39:12

Ahogy az várhato volt, Orbán kicsinálta a lipsiket felmosta velük a parlamentet.

BiG74 Bodri 2018.09.11. 20:40:09

@6.Lenin:
Hitler is népszerű volt.

BiG74 Bodri 2018.09.11. 20:41:54

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Nem tudod hülyére venni.
Viszont mindjárt itt lesz egy új nicken.

6.Lenin 2018.09.11. 20:42:53

Néha majdnem sajnálni kezdem, hogy a jobbik szétesett...

www.atv.hu/belfold/20180911-szanalmas-bohozat-a-jobbik-szerint-orban-minden-percet-elvezte-a-szindarabnak

Egy másik seggfej meg már a trónra kezdi képzelni magát...

www.atv.hu/belfold/20180911-orban-strasbourgban-gyurcsany-szerint-uj-korszak-kezdodhet-holnap
Ekkora köcsög az tuti , hogy nincs még egy az unióban.

6.Lenin 2018.09.11. 20:44:48

@BiG74 Bodri:

És még sokan mások is, akinek a nevére sem emléxik már 1 döglött kutya se.

BiG74 Bodri 2018.09.11. 20:44:52

@6.Lenin:
Én nem sajnálom.
Amúgy igazad van bohózat kategória kezd lenni.

morph on deer 2018.09.11. 20:47:54

@Ménár Atya:
“Valami hasonló választ vártam.”

Mennyire örülök, hogy nem csalódtál!

“Látom az értelmes ma sem megy, csak a vágyálmok kivetítése.”

Szó ami szó, rajtakaptál: jogállamról és pártatlan igazságszolgáltatásról ábrándoztam, mea culpa!

“Csak jelzem, hogy ha orbit bottal zavarják el, a te helyzeteden akkor sem változtat.”

A mindentudó! Csak jelzem, hogy tényleg nem! Mint ahogy az sem, ha nem!

“Most képzeld el, hogy meghülyül, azt tényleg azt csinálja amivel vádolják.”

Hogy mondtad, “látom az értelmes ma sem megy, csak a vágyálmok kivetítése”?
Most képzeld el, hogy meghülyült, és pont azt csinálja!
Azaz már csak ábrándozni lehet arról, hogy ezt “majd” meg foja tenni, ha meghülyül, met ez a lehetőség már a múlté. Vele együtt.

“Olyanok vagytok,mint a halak, olyan 3 percig tudtok gondolkodni, aztán előtte-utána game over :)”

Konkrétan ez melyik hal?
Biztos, hogy az a három perc a gondolkodásra vonatkozik? :D

“Orbán ebből csak nyertesen tud kijönni.”

Bözsi néni szerint. Szerintem meg túllőtt pár célon. Ami ugye a Néppárt élén fehér lovon belovagol Brüsszelbe, á la ellentengernagy.
Na ezt most jegelheti kissé.
Így viszont a hasznossága is csökken pl. Vlagyimír Vlagyimírovics szempontjából, szóval én ezt a helyzetet nem a “győztes” szóval írnám le...

Helga Beauty Salon. 2018.09.11. 20:53:31

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: " le leszel baszva a központban h megint hülyére vettünk téged."

Te most a derűlátó korszakodat éled? Tudod olyan történt veled mint a gőzben. Azt meséled hogy mekkora szopatásban vettél részt ami igaz, csakhogy te voltál a lány!

6.Lenin 2018.09.11. 20:53:45

@BiG74 Bodri:

Nem tudom, mit nem sajnálsz.
Az igazi tánc csak most kezdődik.

Weber úr mondott egy igen halovány kampánynyitót maga mellett, de Orbán a helyére is tette a viszontválaszában. Igen beszédes volt a kis kopasz arca.
Tavaszi választásokig Orbánról fog szólni a nóta. Naná, hogy be vannak szarva az elvtársak.

Helga Beauty Salon. 2018.09.11. 20:59:31

@Látens Inszinuáció: Mi van köcsög lábadozol? :DDDDDDDDDDD

Helga Beauty Salon. 2018.09.11. 21:02:36

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: : Úgy imádom bedobni ezeket a számokat.

Nem kell godokodni csak másolni! Naná hogy imádod.

mindbender2 2018.09.11. 21:03:19

@siriq111: Milyen 720 millió, te nagyon szerencsétlen. Honnan van ez a szám?
Érdekes én értettem a mi jelentését. Annyira nem nehéz egyébként. Akár tetszik akár nem, a nyugat keményen kihasználja a perifériáit, köztük minket is.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.09.11. 21:05:09

@Helga Beauty Salon: Nem kell erőlködnöm veled. Laza kis packázás és lehet röhögni a szánalmas magyarázkodásodon. Na meg h ne bukj le - bár késő - mindig egy kicsit kussolsz két nick között. Azt hiszed h nem jövünk rá.

morph on deer 2018.09.11. 21:10:49

@6.Lenin:
Orbán: A kioktatás, fenyegetőzés egy kommunista tempó

Hát ha valaki, hát ő tényleg tudja! :))
És közben úgy gondolta, hogy mondott is vele valamit 2018-ban, Strasbourgban!

Szerinted ilyen silány dumához milyen csökött gondolkodásmód szükséges, most úgy őszintén?

Nem csoda, hogy már az osztrák kancellár is szivesebben látná a Néppárton kívül, pedig mennyire újjongott a viktor amikor megválasztották.

Lehet, hogy mégsem mindenhol a suttyóság a nyerő? Pedig most, hogy hirtelen turkok lettünk, már kezdtem remélni, hogy legalább valahonnan nem lóg ki annyira emiatt, de belátom, ez még kissé korai volt.

Ja. Tényleg róla fog szólni minden. :(

morph on deer 2018.09.11. 21:15:52

@Fülig José:
“a széket rúgnák már ki alóla...”

De azt legalább úgy, hogy ne essen nagyot! Vagy semekkorát se...

BiG74 Bodri 2018.09.11. 21:22:14

@6.Lenin:
A jobbikot nem sajnálom.
A komédia pedig orbánnal, gyurcsánnyal, euval együtt komédia.

6.Lenin 2018.09.11. 21:23:25

@morph on deer:

Nem szokásom, de majdnem végignéztem az EP "vitát". Szerintem szánalmasabb volt a 2012-esnél. Ennyi szerencsétlen szakadt picsát is ritkán látni egy helyre összezsúfolva.
A sajtótájékoztatót végignéztem.
Orbánnal szemben nem sok esélye van ennek a társaságnak. Pont olyan balfaszok, mint a hazai ellenzék. szerintem jövőre nagy bukta lesz sokuknak.

Persze, hogy sokan szeretnének tőle is megszabadulni, ahogy Jörg H-től is anno. Tőle sikerült. És jobb lett?

BiG74 Bodri 2018.09.11. 21:25:12

A kioktatás, fenyegetőzés kommunista tempó. Pl. mint a a fentebb említett manyup einstandnál történt, vagy ork úr esetében még sokszor.
l

Fülig José 2018.09.11. 21:26:47

@6.Lenin: én nem így láttam. A cigány betolatott a “ népe meg országa meg a magyaremberek” mögé és onnan fröcsögött. De már a kutyát nem érdekelte a faszsága... off: ez a dajcs bazze legalább annyit hízott mint a zsebduce, nem??

whatisevenworse 2018.09.11. 21:29:06

@morpho: A magánnyugdíjpénztárakban lévő pénzek csak 1 része volt magánvagyon, amit vissza is fizettek. A nagyobbik és tetemes része állami pénz volt. Ha fenntartják az akkori rendszert, akkor mostanában dőlne be az állami nyugdíj.

6.Lenin 2018.09.11. 21:30:22

@BiG74 Bodri:

Néztem a jobbikos felszólalását, és elég korrektnek tartottam. Ő így látja, szíve joga.
Komédia a javából, de ez a politika, csak az a baj 1re alacsonyabb a színvonal. Próbáltak még hazudozni, de visszaütött.
Európa hanyatlik.

Helga Beauty Salon. 2018.09.11. 21:30:41

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Milyen nickváltásról hablatyolsz pedókám? Nem váltok csak ha tiltanak, ilyen pöccsel mint te bármikor elbánok variálás nélkül, egyedül az unalmas paneljaid fárasztóak.
Látom egymásra találtatok Tangával, várható volt mert ő is nagy buzi. Azért vagytok ti balosok mert Orbán nem tűri a melegházasságot. Nyugi én megértő vagyok, meg amúgy is jobb ha attól nyugszol le ha Taga seggbe tesz, mintha kisgyerekeket molesztálná! :D

6.Lenin 2018.09.11. 21:35:22

@Fülig José:

Szerintem te az egészből lófaszt se értettél. Most fehéren-feketén kiderült, hogy az EP egy dróton rángatott, lefizetett balfaszok gyülekezete. A saját sírjukat ássák 1000-el.
Megint hoznak a Fidesznek 4-5 %-ot, de Európa más pártjainak is. Lásd a svéd választásokat. Kik növekedte, és kik vesztettek.

Szilágyi Imre 2018.09.11. 21:38:27

"Ha kizárják a Néppártból, marad neki a karanténba zárt szélsőjobboldali pártcsalád, a Salvinik, Le Penek, Wildersek és Strachék társasága."
Karanténba zárt?
:)
Salvini a legnagyobb támogatással bíró olasz párt elnöke.
Strache kormánypárt elnöke.
Wilders olyan országban pártvezető, ahol 2 számjegyű támogatottsággal egyetlen párt sem rendelkezik.
Le Pent csak teljeskörű összefogással tudták akkor megverni. A lényeg a távoli múlton van, hiszen a francia belpolitika olyan mértékű átalakuláson ment át a merényletek miatt, hogy ma már kérdéses, hogy értelme lenne annak az összefogásnak.
Ráadásul Macron is megtapasztalja a magyar közmondás igazságát.
Egyszer volt Budán kutyavásár. Ő az, aki kibaszott nagyot fog bukni mandátuma lejárta előtt.
Ennyit a firkász helyzetértékeléséről.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.09.11. 21:41:13

@Helga Beauty Salon: Ne álmodozz, kis buzikám! Te csak nyaldosd a faszt szorgalmasan! Max a a saját répáddal bánsz te el.

6.Lenin 2018.09.11. 21:42:55

Ne vedd el az álmukat, legalább egy éjszaka legyen nekik egy kis nyálcsorgásos-mosolygós.

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2018.09.11. 21:43:48

Életkép a grundon:
A grundon fociznak a nyolcadikosok.
- Én leszek a csapatkapitány - lép oda hozzájuk egy nagypofájú ötödikes.
- Öcsi, ülj fel a Thomas mozdonyodra azt húzz el innen! - válaszolják neki foghegyről.

6.Lenin 2018.09.11. 21:44:48

@6.Lenin:
@Szilágyi Imre: neked írtam az előző hozzászólásomat.Ne vedd el az álmukat.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.09.11. 21:49:55

@Helga Beauty Salon: Már megint hallucinálsz. Ne nyaldosd a békákat, nem lesz belőlük királyfi akit leszophatsz, csak a három féle szinapszisodból - amiből egy vegetatív, kettő gátló - az az egy vegetatív is összekuszálódik.

hobb 2018.09.11. 21:56:08

Érzékeny téma ez, rögtön idesereglettek a NER-vitézek, van aki három nick-kel nyomja ugyanazon IP-címről, szóval csak a szokásos.

japapapapa 2018.09.11. 22:01:50

Lámpavasra leszel húzva hazaáruló nemzetnyomorító rablógyilkos náci patkány hazudógép viktátor a kurva anyád...

hobb 2018.09.11. 22:06:13

Ja, és egyetértek valamelyik előttem szólóval: lesz meglepetés, amikor Orbán elkezdi keresni a közel-keletiek kegyeit. Orbánt a közérdek sohasem érdekelte, csak ha az véletlenül egybeesett a személyes érdekeivel. Ahhoz ne férjen kétség, hogy a vagyonért és hatalomért bármire hajlandó, ha kell, felszopja ő az oroszokat, arabokat, kínaikatat vagy a németeket válogatás nélkül.

Bogyó 2 2018.09.11. 22:16:00

Orbán: "A kioktatás, fenyegetőzés egy kommunista tempó"
"Mi sosem gyűlöltünk és nem is fogunk gyűlölni senkit"
"Rejtőzködő, fortélyos, alantas, nemzetközi, spekuláns, BOSSZÚÁLLÓ az ellenzék természete"

"Erkölcsi, politikai és jogi elégtételt is fogunk venni a választások után "

NEM CSODA, HOGY KIRÖHÖGTÉK.
Azóta a Hír tv-t már be is darálták, Kálmán Olga, Csintalan, Konok, Puzsér stb. lassan újból kezdheti a szamizdatozást.

Fülig José 2018.09.11. 22:16:19

@6.Lenin: lfszt. 2x láttam, (hála a libbancs médiatúlsúlynak) : a dagi ideges volt, dadogott, sőt: előre menekül ( már” tudja” mit fognak szavazni, ó, a látnokisten..) meglepődött, h faszrahúzták... milyen 4-5% ot vízionálsz te?! És hol? Türkmenisztánban vagy kazahsztánban? Esetleg vietnamban? Mer idébb mindenkinek kivan a fasza az arrogáns papírnapóleontól...

2018.09.11. 23:01:56

A svéd "szélsőjobbos" SD-t azért szívesen látnád te is a magyar parlamentben, ahol sokkal kevésbé lennének szélsőjobb. Lassan itt lenne az ideje, hogy leszokjatok erről a szélsőjobbozásról, már az AfD-t támohgastó emberek zöme sem fasiszta, hanem egyszerű állampolgár, akiknek nagyon nem tetszik ez a nagy muszlimbarátság, amit - valljuk be - a bevándorlók viselkedése sem támaszt nagyon alá.

törppicur 2018.09.11. 23:23:05

"az ironikus nevű Svéd Demokraták nevű szélsőjobboldali formáció csak a 3. helyen végzett alig 17 százalékot szerezve. "

poszterkém, azért ebben van egy kis elbaxott irónia.

ironikus nevű pártunk nekünk is van ellenzékben, pl. a DK mitől demokratikus és kiknek a koalíciója?

a 17%-ot meg nem kellen lefikázni. Ugyanis a jelentősebb pártok között csak ők erősödtek, másrészt Magyarországon jelenleg 1 (azaz egy) párt tud többet 17%-nál

Szilágyi Imre 2018.09.12. 00:10:01

Azért ne feledjük, 2019 májusáig még van fél év! Egyelőre akármerről közelítek a kérdéshez, a libernyákok és baloldaliak úgy viselkednek, mint a németek 1944-45-ben. Harsogják a győzelmi jelentéseket, miközben Franciaországban csak totális összefogással sikerült lenyomni Le Pent. De úgy, hogy a hagyományos baloldali pártok felszívódtak a szarban. Németországban mind a szocdemek, mind a betöketlenődött CDU-CSU bizalomvesztést szenvedett el. Nem véletlen, hogy a németek fél évig vártak arra, hogy az új, impotens kormányuk megalakuljon. Merkel azóta is keresi magát, az árnyékát már megtalálta. Ausztriában a radikális jobboldal több, mint 10 év után kormánypárt lett és a baloldal elfogyott. Olaszországban a baloldal szintén megszűnt létezni. Svédországban az eddig kormányzó baloldal szintén komoly veszteséget könyvelhet el.
A liberálisok talán egyedül Hollandiában kormányzóképes erő. Ott, ahol 17 minipártból áll a kormány és bármelyik percben összeomolhat.
Hogy kivágják-e a Fideszt a Néppártból? Lehet. De a Néppárt nagyon vastagon megfizeti az árát. Ez a kivágás felér egy önheréléssel. Nem lesz jó vége, hiszen fél év alatt simán fel lehet építeni egy életképes, libernyákmentes jobboldalt.

mgdé 2018.09.12. 00:15:42

@törppicur
:DDD
Így higgyen nektek az ember ...

2018
Pártokra adott szavazatok (%)
Jobbik: 19.06

paragrafus 2018.09.12. 02:13:49

Csak kontrasztként megemlíteném, hogy Orbán Viktor, mint a Kereszténydemokrata Internacionálé (akkori) alelnöke 2003-ban elítéltette Magyarországot az alábbi tézisek tekintetében:
- pártpolitikai befolyás a rendőrségre,
- politikai viták beszűrődése a bíróságokra, pártpolitikai motiváltságú bírósági eljárások,
- állampolgárok és civil szervezetek gyülekezési jogának korlátozása,
- ellenzéki gondolkodók megfélemlítése és eltávolítása az állami szférából,
- "felségsértésszerű" bírósági eljárások azok ellen, akik bírálják a kormányt,
- a polgári sajtó életképtelenné tétele, hirdetési bevételi forrásainak elvágása, valamint állami támogatások nyújtása a kormánypárti sajtónak, amely amúgy is domináns,
- a szabad véleménynyilvánítás adminisztratív és jogi korlátozása.

Figyelembe véve az ügyekben érintett személyek, illetve tanúk beszámolóit, valamint a médiában nyilvánosságra hozott információkat, több esetben világossá vált, hogy a kormány szervezeteinek, hatóságainak, közintézményeinek egyes képviselői Magyarországon olyan lépéseket tesznek, amelyek nincsenek összhangban a Magyar Köztársaság alkotmányával, valamint az ENSZ, az Európai Tanács és az Európai Unió dokumentumaiban az emberi, polgári és politikai szabadságjogok biztosításának szabályozásaival. www.politicalcapital.hu/konyvtar.php?article_read=1&article_id=1070

Bkkzol 2018.09.12. 04:03:01

Szerintem az osztrák kancellárnak is tehetnénk egy kis "jóindulatú" akciót. Pár hétig az osztrák határhoz szállítani napi 8-10 busznyi regisztrálatlan afgánt, pakit.....
Meg lenne az öröm az osztrákoknak is meg mutatnánk a segítő készségünket a Markon-Merkel párosnak is.

Csepp a tengeriben · http://www.vasalobolt.hu 2018.09.12. 05:05:01

Az emberek jó része aki itt posztol még mindig a migráncs dumát nyomja. Pedig vannak ettől sokkal nagyobb gondok is amit megkéne oldani

megvagyhadnagy 2018.09.12. 06:27:57

@Csepp a tengeriben: Ez akár lehetne így is. De konkrátan mire gondolsz?

Helga Beauty Salon. 2018.09.12. 06:45:46

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: "Akkor ne százalékozzál! Bizonyíts, algebrával! tudod mi az?"

Most tanítják neked az esti gimiben, hogy így villogsz a tudományoddal?

Ménár Atya 2018.09.12. 06:54:07

@morpho:
Tudom mit linkeltem be :)
A manyup pénzt ellopták,és nem adósság és egyéb itt maradt szarra fordították, pl kurafi szerint, tehát akkor az államháztartási hiány akkor miből is lett rendezve? :)
Épp ezzel döntöm meg kurafi hülyeségeit.
Ráadásul ha figyeltél volna, direkt írtam ,ne csak ezt nézze hanem a többit is , megnyitható.

Ménár Atya 2018.09.12. 06:58:50

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Épp keresztbe beszéltek egymással morphoval, akkor most eltűnt, vagy kifizették belőle :D
Butuska, nézd át mégegyszer, én fejből mondom neked, nem pontosn, de fidesz 2002 52% adósság
Maszop-szadesz 82%, hiányt ennek ellenére sosem tartották, eurónk meg akkor van ha bemegyünk a pénzváltóhoz,és veszünk forintért :)

Helga Beauty Salon. 2018.09.12. 07:02:38

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: " Ne nyaldosd a békákat, nem lesz belőlük királyfi akit leszophatsz, csak a három féle szinapszisodból - amiből egy vegetatív, kettő gátló - az az egy vegetatív is összekuszálódik."

Ebből is látszik hogy a cigányok felzárkóztatása összetett feladat. Nem elég ha csak a tananyagot sajátítják el , a genetikailag jellemző mentalitásukat is meg kell faragni ha nem akarunk hozzád hasonló mutánsokat.

Toportyán Zsóti 2018.09.12. 08:10:09

G csuti csüngőhasú maffiacsaládfő helye ujnáci lieblingjei között van.Néppárt csak nyerhet azzal hogy kivágja mint macskát ... a félázsiai magyar pávatáncművészt.

maxval bircaman szeredőci oroszbérenc 2018.09.12. 09:36:17

Szögezzük le: orbánc ugyanaz a suttyó falusi tahó cigány geci, aki volt a fel és lemenőivel együtt. Tény hogy a szocializmus és Soros jóvoltából felkapaszkodott, de se értelmiségi nem lett se gondolkodó !
Viszont a tolvaj cigány, bosszúálló szarkavaró jelleme ki tudott teljesedni.
A rohadt arab migráncs hordával ( aki egyívású egyébként a saját fajával) pedig kibaszott nagy szerencséje volt, mert a magyarok helyből utálnak mindenkit aki nem magyar ( és egymást is persze:) ! Mindezek okán nem látom okát , hogy egyszer egy távoli galaxisban miért is ne végezné lámpavason ?

maxval bircaman szeredőci oroszbérenc 2018.09.12. 09:38:07

@maxval bircaman szeredőci oroszbérenc: Ahová nem is feltétlenül a töketlen,agyatlan félhülye ellenzék teszi fel, hanem felebarátai és üzlettársai! (Ahogy simliska nevű másik főgazember is tervezte , csak nem volt meg a kellő ereje).....

2018.09.12. 09:40:37

@maxval bircaman szeredőci oroszbérenc:

Igazi, progresszív liberális gondolatok!
Lámpavas, cigányozás.. gondolom, zsidózni már nem voltál elég tökös.

6.Lenin 2018.09.12. 09:41:55

@Fülig José:

Nem. A Fidesz szép lassan felmegy 40-50-% támogatás felé (a teljes népességen belül)
Az ellenzéknek nevezett balfaszok gyülekezete meg tartósan az 1-2 % körül ugrabugrál.

Tegnap az EP is bemutatta, hogy mekkora egy balfasz gyülekezet.

És már Európában is látszik az irányváltás.

Osztrák, német, olasz, svéd választások. Vegyétek itt figyelembe a hazai irányokat 90-től.
A szocik elindultak lefelé, ma már 5-6 %-ra lementek.
A Fidesz a kezdeteknél volt annyi, mint most ők, és ma már 3x kétharmad.

Európában is az irány 1értemű. Tegnap az EP-ben is teljesen világosan nyomon követhető volt ez. Ennek a vezetésnek az eu-ban nyekk.

Fülig José 2018.09.12. 09:50:49

@6.Lenin: "És már Európában is látszik az irányváltás."
ezt abból szűrted le, hogy a vezéred tegnap elpicsázták?
egyébként látszik, igen. elég volt a migráncsozásból, rettegésből, hazudozásból. ki nem állhatom a gyurcsit, de a tegnapi bejegyzésének minden szava igaz volt. a gazdátok egy semmirekellő tolvaj geci, a sleppje, strómanjai meg még ostobák is. csak a melldöngetés, pökhendiség, kivagyiság az, ami folyik belőlük, ti meg ennek örültök. (hun származás, nagy Magyarország álmok, Trianon tagadása stb..) bárki meri kritizálni a hobbitkirályt mindjárt támad a slepp (gőte, bayyor, stb..) politikai program (migráncsozás nem az, MERT IDE NEM JÖN SENKI) nincs, fejlesztés (STADION NEM ÉR) nincs, felzárkóztatás nincs, reformok (eü, oktatás) nincsenek. nagy királyok vagyok bazmeg.

Fülig José 2018.09.12. 09:52:08

@Fülig José: "bárki meri kritizálni a hobbitkirályt mindjárt támad a slepp (gőte, bayyor, stb..) "
meg persze a trollsereg...

6.Lenin 2018.09.12. 09:58:40

@Fülig José:

Mi a faszt néztél te tegnap? N
Nézd meg, hogy a 2012-es EP vitán hányan voltak mellettünk? Tegnap? hányan köszönték meg Orbánnak, hogy mióta ő kiáll a EP ellenében hány %-ot emelkedtek otthon a pártjaik?

Neked nem mond semmit, hogy miként változtak az irányok otthon az elmúlt 28 év alatt, és miként Európában az elmúlt 2-3 évben?
A tegnapi sajtótájékoztatón még a csilláron is lógtak, ha csak a felét írják meg otthon, ismét emelkedni fognak a feljövő pártok.
Majd jövő májusában fog igazán meglátszani, hogy ki van bukó ágon. De addig még lesznek itt-ott bukások,Mo-on kívül.

Kergess lepkéket, az jobban menne neked. A politikát hagyd a felnőttekre.

Fülig José 2018.09.12. 10:07:08

@6.Lenin: világos, hogy neked ezt kell írni, ezért kapod a fizetést. ez azonban nem változtat azon, hogy nincs igazad. Példának felhoznám, hogy CSAK a migrációval példálóztok, de mivel ilyen NINCS Magyarországon, értelmetlen, sőt! terelés. arról, hogy a lopáson, sikkasztáson kívül a zsebistened mással nemigen foglalkozik. neki kéne állni dolgozni, de erre 8 éve hiába várunk. vagy ti nem itt éltek? párhuzamos univerzum, esetleg párttámogatás (a trollbéren felül) a fideSS családoknak? vagy mi a fasz? mi mondathatja egy magyarral hogy itthon minden szipiszupi, szuperzöld meg istenkirály?? egyszer magyarázza már el egy magadfajta félcédulás...

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.09.12. 10:17:41

@tamask: Remélem ezt le tudtad írni röhögés nélkül.

6.Lenin 2018.09.12. 10:32:42

@Fülig José:

Miért kéne ezt írnom? Néztem a "vitát", olvasom a híreket, meghallgatom, nézem a tv-ket, olvasom a neten a különböző hírportálokat és levonok belőlük következtetéseket.
szerencsére még a memóriám is rendben, emléxem régebbi dolgokra.
Képes vagyok összekapcsolni bizonyos eseményekből levonható következtetéseket is.

É soha nem a rizsa érdekel, hanem amit el szeretnének vele feddni.
Tegnap ez is tökéletesen érzékelhető volt. Nem mindenki hülye ott se, hanem pont akkora, vagy nagyobb gazember, mint mindenhol. Az eltitkolt érdekek az érdekesebbek.

Amikről te írsz, az a hülye gyerekek játéka, nekik van szánva az ilyen süketelés.

6.Lenin 2018.09.12. 10:44:57

Ja, és még mindig nem vágták ki a Fideszt.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.09.12. 11:04:15

@paragrafus: Há jó de az akkor volt!
Pár éve még Putyin is büdös volt neki.

6.Lenin 2018.09.12. 11:16:43

www.youtube.com/watch?v=0Z11qruk8Fo

Kerestem, amikor az Internacionálét éneklik, ebben benne van, Ferkó is. A többit törölték a netről.

Fülig José 2018.09.12. 11:44:09

@6.Lenin: "É soha nem a rizsa érdekel, hanem amit el szeretnének vele feddni."
akkor felfognád, hogy ez a migráncsozás az, amivel elfedik a valóságot. Feltettük a kerítést, éljen, hurrá, hallelúja. nincsnek migráncsok. aztán...? lettek stadionok, zukerberg lőrinc, hun-eredet, határon túli építkezések, médiabirodalom, kekeckedés, hazugságok... ezekre nem annyira volt szükség. viszont összeomlott az egészségügy, az oktatás, az úthálózat, kéne nyugdíj, munkás kéz, nyugalom, stabilitás.

6.Lenin 2018.09.12. 12:47:07

@Fülig José:

Nincs migráns kérdés, de arról beszélnek még a süketnémák is, egész Európában. Kormányok, pártok buknak bele a nem létező problémába.
Mo-on minden összeomlott, ja igen, az ellenzék támogatottsága, az mindenképpen, és végérvényesen.

Fülig José 2018.09.12. 12:56:03

@6.Lenin: ne legyél alexróz... itthon nincs migráncs válság. a svédeknél viszont van mellé működő gazdaság, eü, mittomén. németország dettó, benelux szintén... ők töketlenkedhetnek ezzel, de a csúti törpe nem, neki más dolga lenne. na ez az, amit nem csinál.

6.Lenin 2018.09.12. 13:24:55

@Fülig José:

Nézd meg a német, osztrák,olasz , svéd választási eredményekben az irányokat. Vesd össze a magyar iránnyal az elmúlt 10 évben csak.
A többi az rizsa.
süti beállítások módosítása