B1 blogcsalád



Orbánnak alig maradt mozgástere, Szijjártónak igaza van: tényleg zsarolják Magyarországot

2018. szeptember 07. - Mr Flynn Rider

Sokan azt hiszik, hogy Orbán Viktor Magyarország teljhatalmú ura, de a rendszere bármikor összeomolhat.

orban_magyar_zaszlo.jpg

Hosszú interjút közölt a Népszava az MTA Világgazdasági Kutatóintézetének egyik tudósával, Gerőcs Tamással. A kutató elmondja: az orbáni rendszer sokkal ingatagabb, mint azt gondolnánk és egyvalamitől függ: hogy meddig érkezik külföldről elég forrás arra, hogy fenn tudjon maradni. Orbán pontosan ugyanabban a helyzetben találta magát, mint Kádár a szocializmus utolsó évtizedeiben: a világbank és az IMF kölcsöneiből fedezte a rendszer fenntartását. Orbán Viktor ugyanezt teszi: lehívja az EU-s támogatásokat a magyar tőkésosztály megteremtésére, miközben kiegyezik a német iparral és kiárusítja nekik Magyarországot. 

Ennek legnyilvánvalóbb bizonyítéka Szijjártó Péter külügyminiszter nyilatkozata azzal kapcsolatban, hogy befagyasztják az EU-s pénzeket, ha továbbra is a diktatúra épül Magyarországon. A Presse című osztrák lapot szemléztük pár nappal ezelőtt:   

Szíjjártó Péter zsarolási kísérletnek minősítette, hogy Franciaország kilátásba helyezte: nem ad több anyagi támogatást az unión keresztül az olyan kormányoknak, mint a lengyel és a magyar, mert azok semmibe veszik a közös alapértékeket. A miniszter szerint Párizs az EU egységét fenyegeti, miközben Magyarország abszolút szolidárisan viselkedik. Pl. több mint egymilliárd eurót költött a szervezet külső határának védelmére. Ha nem így tett volna, akkor még százezrek nyomultak volna be Európába. De Budapestnek elege van abból, hogy egyesek úgy állítsák be, mintha a szubvenciók emberbaráti segítséget jelentenének, vagy a nyugati nagyvonalúságot jelképeznék. Itt szó sincs egyirányú utcáról, a magyar piacon osztrák vagy német cégek hatalmas hasznot fölöztek le. 

Az egész vita az EU-val nem a migráncsozásról szól, de nem is a demokráciáról. Az egész egy alkufolyamat, aminek a tétje, hogy az EU, illetve a nemzetközi tőke tovább pénzeli-e Orbán rendszerét, vagy sem.

Európai szinten Orbán a rasszista-populista-szélsőjobbos retorikát lobogtatva szeretné átvenni az uralmat az Unió felett, mert így megszabadulhatna az EU-s függéstől. (Erről itt írtunk korábban: Mi történt valójában Milánóban). Megírtuk azt is: tényleg háború van Európában, a rasszista-populista frakció és a liberális-jogállami frakció között. 

Helyi szinten látszólag minden rendben van: az emberek jobb híján Orbánra szavaznak, azt mondják, a Fidesz legalább teremt új munkahelyeket, emeli a bért, rendet tart, nem engedi be az idegent. Orbánék azonban Gerőcs Tamás szavaival élve –

maguk alatt vágták a fát, amikor túl mohón harácsolták össze a magyar tőkésosztályt és feláldozták a szegényeket, a középosztályt és a demokráciát Magyarországon. 

A kutató szerint ugyanis a magyar foglalkoztatás szabályait a német ipar diktálta le, az adókedvezményekből a leggazdagabb részesülhetnek, aki pedig csak tud, menekül az országból, mert máshol jobbak a munkakörülmények. Dacára az utóbbi évek béremeléseinek, a környező országokban az emberek még így is messze jobban keresnek és kevésbé kiszolgáltatottak, mint Magyarországon.

A tudós azt mondja: ahogy megszűnik a rendszer külső támasza, az egész összeomlik.

„Ha elfogynak a klientúra eltartására elegendő források, a rezsim kimutathatja a foga fehérjét”.

Az MTA Világgazdasági Intézetének kutatója szerint a kormányzati propaganda retorikai kirohanásai ellenére, Orbán rezsimje nem megy a nemzetközi tőkével szemben, hanem megpróbál vele kiegyezni.

„A magyar munkaerőt például bagóért kiárulja a német iparnak. A munkafeltételeket pedig teljesen a nemzetközi tőke határozza meg, abba nem csak a munkavállalóknak nincs beleszólása, de még a kormány is elengedte, hogy védje a magyar társadalom többségének érdekeit. Ráadásul roppant konjunktúra érzékeny iparágak települnek hazánkba, mint például az autóipar. Kormányzati emberek is foglalkoznak azzal, hogyan lehetne a nagyon erős egyoldalú függőségeken lazítani. Én úgy látom, hogy a tudomány ellehetetlenítése itt vissza fog ütni, mert például az én munkahelyemen mi is azon gondolkodunk, hogy mik a kelet-európai félperifériás függő fejlődés történelmi mozgatórugói. Sajnos az egyik felismerés éppen az, hogy ez a kormány is ezeket a történelmi mozgatórugókat mozgatja, ezáltal pedig újratermeli saját függő fejlődését.”

A tudós kiemeli: ahogy véget ér a gazdasági fellendülés korszaka és a nemzetközi piacok megvonják a támogatásukat Magyarországtól, az ország gazdasága bezuhan, ez pedig akár erőszakhoz, lázongásokhoz is vezethet. Nem csak Orbánt fogja elsöpörni a népharag, de komoly megrázkódtatás lesz ez az egész társadalomnak. A kutató szerint mindez elkerülhető lett volna, ha Orbánék változtatnának a gazdasági modellen, megreformálnák az oktatást és az egészségügyet.

A kígyó ott harap a farkába, hogy Orbánnak pontosan ezt a rendszert kell ahhoz fenntartania, hogy továbbra is hatalomban maradhasson; ugyanakkor ez a rendszer az, ami őt rendkívül sérülékennyé teszi. Nem csoda, hogy a magyar miniszterelnök most az EU felé kacsingat: így kimenekülhetne a saját maga által megteremtett csapdahelyzetből.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr3714227471

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.11. 19:40:08

@kolomparlole1114: az Iszlám Államnak például Románia egy kiváló ország lenne, hiszen nagyon vallásos ország, és közelebb is van, mint Franciaország vagy Anglia. mégsem ott robbantgatnak. miért? mert politikai a motivációjuk, nem is annyira vallási.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.11. 19:40:40

@Emmett Brown: az Iszlám Államnak például Románia egy kiváló ország lenne, hiszen nagyon vallásos ország, és közelebb is van, mint Franciaország vagy Anglia. mégsem ott robbantgatnak. miért? mert politikai a motivációjuk, nem is annyira vallási.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.11. 19:48:52

@kolomparlole1114: Afrikában gyerekmilíciákat küldözgetnek egymásra, mert ott még simán lehet gerilla módon polgárháborúzni.

www.mindennapi.hu/cikk/vilaghir/kereszteny-fiatalok-muszlimokra-tamadtak/2011-09-06/7064

és ez arra is példa, hogy a keresztények és a muszlimok egykutyák. Nigériában oda-vissaz támadják egymást.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.11. 19:50:14

@Emmett Brown: remélem, felrobbantják a feleségedet egy kocsmában, és utána megkérdezem, hogy ez milyen szinten van. egy idióta, geci patkány pszichopata szaralak vagy.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.11. 19:51:56

@kolomparlole1114: a keresztény terroristákat is a fasz se akarta ide. dugd fel őket magadnak, és takarodj Szibériába, te geci fasz! Breivikkel meg IRÁ-val együtt, meg az összes népirtó Szerb milíciával, te geci, keresztény, patkány elmebeteg pszichopata!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.11. 19:54:25

@kolomparlole1114: "azokkal rendezte le a problémáját, akikkel volt, "

akinek 14 éves gyerekekkel van problémája, és úgy rendezi le a dolgot, hogy lelövi őet szemből, az egyrészt téved, mert mi a fasz problémája lehetne valójában 14 éves gyerekekkel, másrészt meg egy selejt patkány. pontosan ilyenek a keresztény náci terroristák és te is. ti vagytok Európa selejtjei, a legalja, a hulladék. titeket kell innen deportálni!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.11. 19:56:32

@kolomparlole1114: itt van egy kérdés neked, speciálisan: szerinted melyik a menthető?

1) 14 éves norvég gyerekek lelövése szemből.
2) egy zsidó szórakozóhelyen felnőttek megtámadása.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.11. 20:00:24

@kolomparlole1114:

egy másik kérdés, melyik szerinted az elfogadhatóbb?!

1) 14 éves norvég gyerekek lelövése szemből.
2) valakinek baja van a zsidókkal, ezért egy kóser boltban lövöldöz felnőtteket

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.11. 20:01:33

@kolomparlole1114:

egy harmadik kérdés, melyik szerinted az elfogadhatóbb?!

1) 14 éves norvég gyerekek lelövése szemből.
2) valakinek baja van egy újsággal, ezért bemegy a szerkesztőségbe lövöldözni, lelő egy pár zsidó szerkesztőt, és egy muszlim rendőrt

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.11. 20:05:23

@Emmett Brown:

neked is egy zavarbaejtő kérdés.

A Charlie Habdo lövöldözés során nem a terroristák voltak az Ahmedek, hanem a terroristák lelőttek egy Ahmedet, aki muszlim volt. hogy lehet ez, ha a terroristák indítéka szerinted vallásos volt?!

www.pri.org/stories/2016-01-08/when-policeman-was-shot-after-charlie-hebdo-attacks-paris-man-held-his-hand

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.11. 20:12:41

@kolomparlole1114: "0-99 éves felnőttek semmit nem csináltak"

0-99 éves francia, angol amerikai felnőttek bombázták az Iszlám Államot.

Emmett Brown 2018.09.11. 22:13:05

@math0: te dobálózol a pszichopata kifejezéssel, aki azt kívánja, hogy robbantsák fel a feleségemet? normális vagy bazmeg?

Emmett Brown 2018.09.11. 22:13:57

@math0: nem, igazad van, jobb egészségügyet szerettek volna.

Emmett Brown 2018.09.11. 22:24:16

@math0: collateral damage. IRA robbantásokban is haltak meg katolikusok, én mégsem ezzel érvelek, mert nem vagyok kretén.

A Hebdo egyszerűen gusztustalan, és ha van merénylet ami vegytisztán vallási alapon történt, akkor az az volt.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.11. 23:04:02

@Emmett Brown: te azzal "érvelsz", hogy az IRA nem vallásilag motivált, mert nem Corkban robbantottak. Azért érvelsz így, mert kretén vagy.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.11. 23:10:58

@Emmett Brown: Te jöttél azzal, hogy az IRA tízszeresen jobban bánt a protestánsokkal, amikor embereket robbantgattak a kocsmában, kurvára nulla empátiád sincsen, de amikor a te feleséged rakom képzeletben oda a kocsmába, akkor mindjárt kiderül, hogy miközben mások iránt empátiád nincs, hisztizni a saját feleségedért, azt tudsz.

Igenis egy pszichopata, embertelen patkány vagy. Te nem fogod fel, hogy a kocsmában robbantani a civileket, az embertelen faszság. Pont ugyanolyan embertelen faszság, ha Belfastban van, mint ha Párizsban van.

Egyszerűen egy iszonyatosan embertelen, idióta, elmebeteg állítással jöttél, és ezért megkaptad azt, ami neked jár, aztán meg hisztizel, te geci kis buzi köcsög!

kolomparlole1114 2018.09.12. 05:51:38

@math0: Ha te olyan zsidióta vagy hogy neked csak a 14 éveseiden kívül senki nem számít, akkor a KURVA ANYÁDAT! Leszarom a migráncssimogató majmaidat, annyival is kevesebb, én az ártatlan embereket sajnálom. Mindet. Nem csak a 14 éveseket. Persze neked mint pedofilnak értem miért csak a 14 évesek fájnak...

kolomparlole1114 2018.09.12. 05:52:41

@math0: És emiatt a madridi metróban kellett robbantani? Vagy egy francia pékségben lövöldözni? Melyik van angliában te hugyagyú zsidó faszszopó?

kolomparlole1114 2018.09.12. 05:54:52

@math0: Kurvára nem, te zsidióta. Az IRA képes volt elmenni Londonba az angol parlamenthez beküldeni az rpg-t az ablakon. A simogatott iszlámgecijeid meg csakis a legközelebbi ártatlan civilig képesek elvonszolni a kecskével szétbaszatott seggüket, és elvágni a torkukat. Remélem befogadtál magadhoz párat ebből a fajból, nem csak a szar ömlik a pofádból!

kolomparlole1114 2018.09.12. 05:56:51

@math0: Ha lennének oláhlandban arab vendégmunkások, akkor valszeg ott is robbantgatnának, de mivel ezek pont azokban a fejlett országokban (na itt kiesik oláhland) vannak, ahol ezek a patkányok terroristáskodnak, ezért ha nem lennél ennyire hülye közmunkás, akkor még akár te is észrevehetnéd a nyilvánvaló összefüggést.

kolomparlole1114 2018.09.12. 05:57:50

@math0: A reformáció meg Trianon nálad pont egybeesik? Rossz phd-t vettél az ecserint, te közmunkás cigány!

kolomparlole1114 2018.09.12. 05:59:24

@math0: Hát kurvára nem, ugyanis az afrikai milíciák nem jönnek ide robbantgatni, azok elvannak egymással a bozótban. Ha a simogatott arabjaid is ellenének egymással meg a kecskéik faszával a sivatagban, akkor nekünk se lenne velük problémánk.

kolomparlole1114 2018.09.12. 06:00:18

@math0: Nincsenek is keresztény terroristák, csak iszlám terroristák, ezt már 1000x megbeszéltük te zsidó faszszopó közmunkás!

kolomparlole1114 2018.09.12. 06:02:10

@math0: Baloldali migráncssimogatókkal volt problémája, és azokkal rendezte le. Nem a BKV-n robbantgatott. Ez így pont megfelel nekem. Nekik lehet hogy szar, de de nekem csak annyi a lényeg hogy ne hozzánk importálja minden szar a problémáját, oldja meg otthon a sivatagban. Az arabok erre nem képesek, ezért kell irtani ezeket, mint a szúnyogot amikor elszaporodik.

kolomparlole1114 2018.09.12. 06:03:12

@math0: Ezt kérdezd magadtól, téged nem érdekel senki más a pedofil gyerekeiden kívül!

kolomparlole1114 2018.09.12. 06:05:47

@math0: Az iszlám terroristáid még a saját fajukbelit is kinyírják ha akadályozza őket az ártatlanok halomra gyilkolásában. Nekik lételemük, ösztön a gyilkolás, aki ebben ellenük van, azt is leölik. És te ezeket simogatod. Remélem a faszukat is hogy felálljon, aztán jó szopófantomként mindegyiknek lenyeled a gecijét.

kolomparlole1114 2018.09.12. 06:06:44

@math0: Meg a 14 éves gyerekeid szálltottak nekik valamit, tehát bűnrészesek voltak.

Emmett Brown 2018.09.12. 06:28:16

@math0: szövegértés nulla; mivel a siítákról beszéltem, ezért le kellett volna essen, hogy nem az európai akcióikról beszélek, hanem a hazai pályáról.

Ha választanod kellene, akkor protestáns lennél 1986-ban Dublinban, vagy siíta 2014-ben Kelet-Szíriában?

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.12. 08:35:49

@kolomparlole1114: pontosan erről van szó. te nácik leszarjátok a terrorizmus áldozatait, ti csak akkor kezdtek el hisztizni, ha muszlim a terrorista, a többit leszarjátok, mert pszichopata, patkány faszok vagytok.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.12. 08:45:14

@kolomparlole1114: Franciaország bombázta az Iszlám Államot, te idióta!

www.reuters.com/article/us-mideast-crisis-france-syria/france-launches-air-strikes-against-islamic-state-in-syria-idUSKCN0RR07Y20150927

Spanyolország csak támogató csapatokkal vett észt ebben, Spanyolországban viszont szerepet játszik, hogy valaha muszlim volt. AZ IÁ hivatkozott erre a barcelonai támadás után. Azaz nyugodtan tekinthető politikai, revizionista támadásnak is.

www.foxnews.com/world/2017/08/24/isis-warns-more-spain-attacks-in-new-spanish-language-video.html

tudom, hogy fingod nincs a világról, és a történelemről, empátia nélküli pszichopata is vagy, és ostoba is vagy, és ezért vagy náci. szépen meg is mutatod.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.12. 08:51:56

@kolomparlole1114: "Az IRA képes volt elmenni Londonba az angol parlamenthez beküldeni az rpg-t az ablakon. "

1) az MI6 épülete volt, nem a parlament

www.telegraph.co.uk/news/uknews/1373268/Found-Real-IRAs-rocket-launcher-that-scored-a-hit-on-MI6.html

2) Az Al-Quaida egy egész repülőgépet küldött be a pentagon ablakán

en.wikipedia.org/wiki/American_Airlines_Flight_77

3) AZ IÁ beküldött egy embert a Parlament komplexumhoz, aki megölt egy rendőrt

en.wikipedia.org/wiki/2017_Westminster_attack

Azért elég nagy hülyeség, hogy amilyen elmebeteg vagy, most azon versenyzünk, hogy te próbálod a katolikus terroristákat nagyobb terroristának feltüntetni a muszlim terroristáknál, ezzel akarsz érvelni amellett, hogy nem veszélyesek.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.12. 08:58:40

@Emmett Brown: "nem az európai akcióikról beszélek"

tehát elismered, hogy irreleváns az érved. én sem jöttem azzal, hogy Nigériában és Közép Afrikában mit csinálnak a keresztény patkányaid a muszlimokkal.

en.wikipedia.org/wiki/Christian_terrorism

en.wikipedia.org/wiki/Persecution_of_Muslims

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.12. 08:59:55

@kolomparlole1114: "Az iszlám terroristáid még a saját fajukbelit is kinyírják "

a keresztény terroristád a saját népéhez tartozó gyerekeket irtotta.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.12. 09:01:49

@kolomparlole1114: "ne hozzánk importálja "

egyelőre Magyarországon egyetlen IÁ terrorista se követett el semmit, nálunk nácik irtanak cigányokat, azaz a te terroristáid. a náci terrorizmus a veszélyesebb.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.12. 09:04:41

@kolomparlole1114: "az afrikai milíciák nem jönnek ide robbantgatni, azok elvannak egymással a bozótban. "

a barcelonai, a nizzai, a berlini támadásokat afrikai emberek követték el.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.12. 09:05:30

@kolomparlole1114: "az afrikai milíciák nem jönnek ide robbantgatni, azok elvannak egymással a bozótban. "

tehát azt mondod, hogy Afrikából akkor nyugodtan fogadhatunk be bevándorlókat azok soha nem robbantgatnak.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.12. 09:06:46

@kolomparlole1114: nem nevezted meg, hogy melyik elcsatolásról beszéltél, te elmebeteg fasz! amiről én beszéltem, akkor is elcsatolták Erdélyt Magyarországtól.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.12. 09:07:27

@kolomparlole1114: nem nevezted meg, hogy melyik elcsatolásról beszéltél, te elmebeteg fasz! amiről én beszéltem, akkor is elcsatolták Erdélyt Magyarországtól.

de hát ezt honnan tudná egy idióta, tudatlan náci a 4 elemijével, mint te?!

Emmett Brown 2018.09.12. 09:34:37

@math0: az analógia: Írország~Szíria (hazai pálya) UK~nyugat-Európa (műveleti terület).

Tehát te azt mondod, hogy tökmindegy, hogy hazai pályán az IRA nem basztatta a protestánsokat az ISIS meg irtott mindenkit aki nem szunnita, ennek dacára az IRA keresztény terrorszervezet (egyébként a christian terror cikk alatt pillants rá Észak-Írországra), az ISIS meg nem muszlim?

Ne mantrázd. MIndkét szervezet aljas köcsögök gyülekezete, de az IRA (és az ETA) nacionalista/szeparatista köcsögöké, az IÁ meg vallásos köcsögöké. Ennyi a különbség.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.12. 09:42:31

@Emmett Brown: tehát szerinted Észak-Írország nem hazai pálya?!

Szerintem elég világos, hogy a fő Írország nem volt fenyegetve, tehát ott nem érezték szükségét a potestáns-üldözésnek. Az IÁ pedig egy most fomrálódó állam volt, az egész állam műveleti terület volt.

Iszonyat piszlicsáré ostobaságon lovagolsz itt, és ettől teszel függővé emberéleteket. Egy nagyon kretén, patkány, pszichopata vagy.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.12. 09:51:21

@Emmett Brown: ez nem az RPG volt. tudom, hogy analfabéta vagy, minek bizonygatod állandóan?!

btw. az anglikán egyház kápolnájában robbantottak. de szerinted nem volt vallásilag motivált.

Emmett Brown 2018.09.12. 12:41:28

@math0: miért nem mindjárt a Westminsterben?

mindegy egyébként. neten fellelhető kismillió forrás (számos általad linkelt is) is azt tartja, hogy a IRA féle terror nem vallási indíttatású volt, hanem etno-nacionalista. az ISISről meg az a konszenzus, hogy ők vallási alapon működtek.

neked nem kell elfogadnod, ha valamiért annyira zabos vagy a keresztényekre, hogy minden aljasságot a nyakukba akarsz varrni (Hitler nem vallási indítékból tevékenykedett egyébként véletlenül?), de igazad az nem lesz ebben a témában. nem tudom, hogy tévedsz, csúsztatsz vagy hazudsz, de igazából lényegtelen is.

Az biztos, hogy a vitakultúrád semmit nem fejlődött, és minden ok nélkül vagy trágár, ami tinédzserkor után már egyáltalán nem menő, sőt borzasztóan kínos.

Attilajukkaja 2018.09.12. 12:57:44

Hál' Istennek senki nem zsarolja ma Magyarországot Orbánon kívül!
De már ez is túl sok. :o(

kolomparlole1114 2018.09.12. 18:28:20

@math0: pontosan erről van szó. te zsidók leszarjátok a terrorizmus áldozatait, ti csak akkor kezdtek el hisztizni, ha keresztény a terrorista, a többit leszarjátok, mert pszichopata, patkány faszok vagytok.

kolomparlole1114 2018.09.12. 18:30:31

@math0: A Charlie Hebdo nem bombázott senkit, te zsidióta! Meg a spanyol metrósok se.

kolomparlole1114 2018.09.12. 18:31:27

@math0:

"Azaz nyugodtan tekinthető politikai, revizionista támadásnak is."

Meg a fajtájuk kibaszása az európai kontinensről is. Mi is tudunk válaszolni. Arbeit mach frei!

kolomparlole1114 2018.09.12. 18:37:11

@math0:

"Az Al-Quaida egy egész repülőgépet küldött be a pentagon ablakán"

Ártatlan civilekkel a fedélzetén. Nagyon bátrak nők és gyerekek mögé bójni... Tipikus iszlám fajjelleg. Leszarod, de a migráncssimogató pubijaidat meg sajnáljni kéne, mi?

Azért elég nagy hülyeség, hogy amilyen elmebeteg vagy, most azon versenyzünk, hogy te próbálod a katolikus terroristákat nagyobb terroristának feltüntetni a muszlim terroristáknál, ezzel akarsz érvelni amellett, hogy nem veszélyesek.

kolomparlole1114 2018.09.12. 18:39:35

@math0: Akiket most nem tudsz megdugni és ez fáj neked, mert 14 év felett már nem érdekelnek az emberek.

De amíg egy ilyen Breivikből van 1 db, iszlám terroristából milliószámra hemzsegnek. Gyakorlatilag mind terrorista, alig pár kivétellel. Mint a cigányok és a bűnözés.

kolomparlole1114 2018.09.12. 18:40:10

@math0: Akiket most nem tudsz megdugni és ez fáj neked mint pedofilnak, mert 14 év felett már nem érdekelnek az emberek.

De amíg egy ilyen Breivikből van 1 db, iszlám terroristából milliószámra hemzsegnek. Gyakorlatilag mind terrorista, alig pár kivétellel. Mint a cigányok és a bűnözés.

kolomparlole1114 2018.09.12. 18:43:01

@math0: De, sok iszlám terrorista elkövetett már tömeggyilkosságot itt nálunk Európában,. Nácik is csak a fantáziádban vannak, pár hazafi fellépett a cigánybűnözés ellen, közérdekből, erre valamilyen érthetetlen logika miatt még őket sittelték le, ahelyett hogy kitűntették volna.

kolomparlole1114 2018.09.12. 18:43:58

@math0: Afrikai ISZLÁM emberek. A 9/11-et is afrikai egyiptomiak (és szaúdi arabok) követték el.

kolomparlole1114 2018.09.12. 18:47:52

@math0: Miért kéne bárkit is kötelezően befogadnunk? Azért mert itt több a segély, nincs joga jönni tartani a markát. Mi se mehetünk csak úgy az USA-ba hogy helló szia kéne 10x akkora fizetés és hát itt vagyunk, adjátok... Húzzanak gumit a faszukra, és megoldódik minden problémájuk! Nem fognak túlszaporodni a sivatagban.

kolomparlole1114 2018.09.12. 18:51:06

@math0: Ne magyarázd a bizonyítványodat te hülye szopófantom! Látszik hogy fingod nincs a töriről, azt azért illene tudni még neked zsidónak is, hogy Erdélyt Trianonban csatolták el. Azelőtt csak független magyar fejedelemség volt, már amikor épp nem az ország része.

kolomparlole1114 2018.09.12. 18:52:45

@math0: Már 4 elemid van, zsici? Tegnap még csak 3 volt. Átengedtek a kisegítőben, már nem bírták nézni a hülye pofádat és inkább átrugdostak egy kettes alával?

kolomparlole1114 2018.09.12. 18:57:37

@math0: A Daesh egy terrorszervezet volt, nem állam. Csak szeretett volna az lenni. Ezért kamuzta magát Iszlám Állatnak.

A te hülye fejeddel a 48-as szabadságharc is csak vallásháború volt a katolikus Habsburgok meg a református magyarok között? Te hülyébb vagy mint a kurva anyád!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.12. 21:36:57

@Emmett Brown:

1) az interneten fellelhető majd minden forrás protestánsoknak és katolikusoknak nevezi a két felet

2) nem is tudtál arra válaszolni, hogy mi más határozta volna meg azt, hogy a két fél hogy különült el. miért akart volna az egyik fél agy Britanniához, a másik meg Írországhoz csatlakozni, ha nem vallási okokból?

4) arra se tudtál mit mondani, hogy az ISIS terroistáit és áldozatait számos mád dolog különböztette meg, ami az IRA terroristáinál nem áll fenn, mint bőrszín és nyelv.

5) ezek nyomós érvek, és nem az, hogy miért nem robbantottak Corkban.

6) a vitakultúrád továbbra is alacsony, mivel olyan lényegtelen hülyeségeket hozol fel érv gyanánt, amelyeknek semmi jelentőségük, mint pl Cork

7) és végül azért is alacsony, mert bár itt nyomatod ezt a témát mióta, még akkor sem érnél vele semmit, ha igazad lenne mert azok a terroristák, akik Európában például tényleg nem vallási alapon működnek, mint például a Red Army Fraction, azok talán jobbak? te kifejezetten elélveznél, ha a feleségedet nem vallási alapon ölnék meg a terroristák, mi?!

ostoba, idióta barom vagy, és egy embertelen, pszichopata geci.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.12. 21:38:00

@kolomparlole1114: az IRA csak egy terrorszervezet, nem állam. és ez tényleg így van.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.12. 21:39:12

@kolomparlole1114: "Azelőtt csak független magyar fejedelemség volt, már amikor épp nem az ország része. "

tehát elismered, hogy Erély volt Magyarország része, aztán független. Na, te hülye idióta, pont ezt nevezzük elcsatolásnak!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.12. 21:40:16

@kolomparlole1114: mondjuk azért, mert ember vagy. de hát ti nem vagytok azok. ti embertelen állatok vagytok.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.12. 21:42:36

@kolomparlole1114:

te:
"az afrikai milíciák nem jönnek ide robbantgatni, azok elvannak egymással a bozótban. "
te:
"Afrikai ISZLÁM emberek. A 9/11-et is afrikai egyiptomiak (és szaúdi arabok) követték el. "

egyszer nem jön az afrikai, máskor meg jön az afrikai, most melyik, te elmebeteg?!

össze-vissza hazudozol, magadnak mondasz ellent, tökön szúrod magad, pofán fosod magad.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.12. 21:43:29

@kolomparlole1114:

@kolomparlole1114:

te:
"az afrikai milíciák nem jönnek ide robbantgatni, azok elvannak egymással a bozótban. "
te:
"Afrikai ISZLÁM emberek. A 9/11-et is afrikai egyiptomiak (és szaúdi arabok) követték el. "

egyszer nem jön az afrikai, máskor meg jön az afrikai, most melyik, te elmebeteg?!

össze-vissza hazudozol, magadnak mondasz ellent, tökön szúrod magad, pofán fosod magad.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.12. 21:47:02

@kolomparlole1114: "Nácik is csak a fantáziádban vannak, pár hazafi fellépett a cigánybűnözés ellen, közérdekből, erre valamilyen érthetetlen logika miatt még őket sittelték le, ahelyett hogy kitűntették volna. "

ennyi. minden normális ember felfogja, hogy ha valaki lelő ártatlan embereket, akkor az egy bűnöző. ezen semmit nem változtat, hogy mit gondol, vagy mit csinálnak más emberek, akik ugyanahhoz az etnikumhoz tartoznak.

ha te azt hiszed, hogy az ilyen dicséretes, mert a cigány etnikumot egy "fajnak" veszed, amelyet irtani kell, akkor te náci vagy. miden normális ember felfogja. a ti fajtátok úgy szokta végezni, hogy főbe lövi magát, és aztán elégetik a testét.

te:
"az afrikai milíciák nem jönnek ide robbantgatni, azok elvannak egymással a bozótban. "
te:
"Afrikai ISZLÁM emberek. A 9/11-et is afrikai egyiptomiak (és szaúdi arabok) követték el. "

egyszer nem jön az afrikai, máskor meg jön az afrikai, most melyik, te elmebeteg?!

össze-vissza hazudozol, magadnak mondasz ellent, tökön szúrod magad, pofán fosod magad.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.12. 21:48:58

@kolomparlole1114: "Nagyon bátrak nők és gyerekek mögé bójni..."

bezzeg, ha a náci terrorista gyerekeket főbe lő, az szerinted bátor cselekedet. te elmebeteg pszichopata vagy.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.12. 21:50:01

@kolomparlole1114: "Arbeit mach frei! "

de hisztizel, hogy nem vagy náci, mi, te elmebeteg pszichopata?!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.12. 21:50:38

@kolomparlole1114: a norvég kisgyerekek se fogadtak be muszlimokat.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.12. 21:53:10

@kolomparlole1114: én a keresztény és az iszlám terrorizmust is elítélem. te vagy az a náci, embertelen faszfej pszichobata elmebeteg, aki éljenzi, ha egy náci ártatlan gyerekeket lő főbe. pedig ráadásul norvég gyerekek. ha meg cigány gyereket, akkor még ki is tüntetnéd. mert náci, embertelen faszfej pszichobata elmebeteg vagy.

Emmett Brown 2018.09.12. 22:30:39

@math0: nevetséges vagy, ahogy a saját magadnak bebeszélt faszságaidat bizonygatod. legyél vele boldog, mindenki hülye a Földön, csak te vagy helikopter.

IRA vallási terror, ISIS meg nem. Publikálj róla egy cikket a nagy agyaddal, majd lesd meg, ahogy bárki aki konyít hozzá és nem annyira elvakult fasz mint te az leszedi rólad a keresztvizet a picsába. Hajrá.

kolomparlole1114 2018.09.13. 05:19:35

@math0: A kommunista újságok is mindig "fiú"nak és "nem hiába született"nek nevezik a cigányokat...

kolomparlole1114 2018.09.13. 05:21:32

@math0:

1. És? Nem erről vol szó, hanem a Daeshről, az iszlám terrorszervezetről amit simogatsz.
2. Nem terrorista, hanem szabadságharcos, és az is csak az északr része, amúgy meg ír Köztársasági Hadsereg, Írország hadserege. Olyan mint a Hungarisztáni Honvédség.

kolomparlole1114 2018.09.13. 05:24:32

@math0: Te egy igazi hülye zsidó vagy bazmeg! Hazudozol összevissza, aztán amikor lebuksz (mindig) akkor meg terelsz beismerés helyett. Az elcsatolás és a függetlenné válás nem ugyanaz! Tudod miért? Mert más a jelentése, tehát más szóval jelölik. De ezt egy hülye zsidó honnan is tudhatná... De tudod mit, akkor ahatáron kerítés felhúzás meg a migránsok beengedése is ugyanaz, tehát mi befogadtuk a migránsgecijeidet, szal mi a faszt rinyálsz, zsidó?

kolomparlole1114 2018.09.13. 05:27:36

@math0: Igen, én ember vagyok, te meg nem, te csak egy hülye zsidó vagy. Mi emberek a történelmünk során nem fogadtuk be a barlangi medvét, a kardfogú tigrist, a fegyveres húdítókat, ezzel eggyütt az iszlám húdítókat se. Ezért maradtunk fenn. Ti zsidók befogadtátok, most ajvékolhattok is az Izraeletekért, amit minden simogatott migránsotok a tengerbe akar szorítani. De a hülye zsidó, mint te, az nem tanul, az továbbra is csak simogatja a hódító hordát...

kolomparlole1114 2018.09.13. 05:28:16

@math0:

egyszer nem jön az afrikai, máskor meg jön az afrikai, most melyik, te elmebeteg?!

össze-vissza hazudozol, magadnak mondasz ellent, tökön szúrod magad, pofán fosod magad.

kolomparlole1114 2018.09.13. 05:28:50

@math0:

egyszer nem jön az afrikai, máskor meg jön az afrikai, most melyik, te elmebeteg?!

össze-vissza hazudozol, magadnak mondasz ellent, tökön szúrod magad, pofán fosod magad.

kolomparlole1114 2018.09.13. 05:30:05

@math0:

"minden normális ember felfogja, hogy ha valaki lelő ártatlan embereket, akkor az egy bűnöző. ezen semmit nem változtat, hogy mit gondol, vagy mit csinálnak más emberek, akik ugyanahhoz az etnikumhoz tartoznak."

ÍGY VAN, MINDEN NORMÁLIS EMBER FELFOGJA HOGY AZ ISZLÁM AZ EGY TERRORISTA FAJ, ÉS AZOKAT NEM SIMOGATJUK, HANEM IRTJUK. Te nem, mert te csak egy hülye zsidó vagy.

kolomparlole1114 2018.09.13. 05:31:04

@math0:

bezzeg, ha a arab terrorista embereket főbe lő, az szerinted bátor cselekedet. te elmebeteg pszichopata vagy.

kolomparlole1114 2018.09.13. 05:32:13

@math0: Nem is. Csak azt kapod amit igényelsz a hülye zsidó pofáddal. Utál itt téged mindenki mint a szart, ha nem vagy képes felfogni hogy ide se való vagy, akkor segítünk neked. Takarodj anyádba, zsidó!

kolomparlole1114 2018.09.13. 05:32:46

@math0: A Charlie Hebdosok se fogadtak be iszlámokat.

kolomparlole1114 2018.09.13. 05:33:58

@math0: Ne hazudj, zsidó! Te csak a fehér hazafiakat ítéled el, az iszlám terrorhaverjaidat meg simogatod, és követelőzöl hogy engedjük be őket a határon, mert nekik joguk van itt robbantgatni. Hát nem, hiába toporzékolsz!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.13. 08:46:45

@Emmett Brown: ostoba idióta vagy, érveid nincsenek. ebben a kommentben egyetlen érv sem volt, csak egy szalmabáb érvelési hiba. szerintem az IRA és az IS is vallási alapú terror. neked egy büdös érved se volt ez ellen és nem tudtál az érveimre válaszolni

1) az interneten fellelhető majd minden forrás protestánsoknak és katolikusoknak nevezi a két felet

2) nem is tudtál arra válaszolni, hogy mi más határozta volna meg azt, hogy a két fél hogy különült el. miért akart volna az egyik fél agy Britanniához, a másik meg Írországhoz csatlakozni, ha nem vallási okokból?

4) arra se tudtál mit mondani, hogy az ISIS terroistáit és áldozatait számos mád dolog különböztette meg, ami az IRA terroristáinál nem áll fenn, mint bőrszín és nyelv.

5) ezek nyomós érvek, és nem az, hogy miért nem robbantottak Corkban.

6) a vitakultúrád továbbra is alacsony, mivel olyan lényegtelen hülyeségeket hozol fel érv gyanánt, amelyeknek semmi jelentőségük, mint pl Cork

7) és végül azért is alacsony, mert bár itt nyomatod ezt a témát mióta, még akkor sem érnél vele semmit, ha igazad lenne mert azok a terroristák, akik Európában például tényleg nem vallási alapon működnek, mint például a Red Army Fraction, azok talán jobbak? te kifejezetten elélveznél, ha a feleségedet nem vallási alapon ölnék meg a terroristák, mi?!

ostoba, idióta barom vagy, és egy embertelen, pszichopata geci.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.13. 08:48:29

@kolomparlole1114: nézd, faszfejkém, ha valamiről azt írtam, hogy elíélem, és te azzal jössz, hogy te jobban tudod, hogy mit nem ítélek el, akkor nem fogok veled erről vitázni, mert egy idióta elmebeteg vagy.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.13. 08:49:57

@kolomparlole1114: "Utál itt téged mindenki mint a szart"

titeket utál mindenki Európában. Orbánt most szavazták le 70%-kkal. nem kérünk belőletek, idióta nácik! soha többé! egyszer már tönkretettétek Európát!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.13. 08:51:43

@kolomparlole1114: "ha a arab terrorista embereket főbe lő, az szerinted bátor cselekedet. "

nem, az pontosan UGYANOLYAN embertelen, mint amikor keresztény terrorista teszi. például Breivik. én amellett érvelek, hogy UGYANOLYAN embertelenek és veszélyesek a keresztény terroristák. te azt se fogod fel, mit mondok, mert egy idióta elmebeteg vagy.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.13. 08:53:00

@kolomparlole1114: "TERRORISTA FAJ"

a fajelméletet vallók nem normális emberek,hanem idióta nácik. nem kérünk belőletek, most szavaztunk le titeket 70%-kkal az EP-ben.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.13. 08:54:15

@kolomparlole1114: nem vagyok zsidó. de te zsidózól, utána meg nyivákolsz, hogy nem vagy náci.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.13. 08:56:04

@kolomparlole1114: "Nem terrorista, hanem szabadságharcos"

szerinted, náci szerint egy terrorista, aki civileket (saját nemzettársait) robbant fel egy kocsmában, nem terrorista. te egy idióta náci vagy.

Emmett Brown 2018.09.13. 09:55:53

@math0: a brit GDP/fő másfélszerese volt az írnek 70-ben.

Ír KÖZTÁRSASÁGI hadsereg és ISZLÁM állam. Nem Ír KATOLIKUS hadsereg és ARAB Unió.

Ceylonon is vallásos terror volt?

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.13. 12:01:05

@Emmett Brown:

"a brit GDP/fő másfélszerese volt az írnek 70-ben. "

aha, ezért akart az IRA a rosszabb Írországhoz csatlakozni. tisztán mazochista indoka volt. de nem vagy ám idióta!

Ír KÖZTÁRSASÁGI hadsereg és ISZLÁM állam. Nem Ír KATOLIKUS hadsereg és ARAB Unió.

"Ceylonon is vallásos terror volt?"

A Tamilok más nyelven beszélnek, és még az írásuk is más, mint a "shinaloknak" (a magyar alnevezésüket nem tudom). De a vallásuk is más. Tehát itt is sok tényező felmerül. Szerintem a vallási rész itt is fontos, mert a tamiloknak Indiában sem a legfelhptlenebb a viszonyuk a többi néppel, de nem háborúznak velük. Azt gondolom, hogy Sri Lanka terrorizmusa jó példa arra, hogy van buddhista és hindi vallási elnyomás, népirtás és terrorizmus is.

És ez is erősíti az állításom, hogy ez ügyben mindegyik vallás kb ugyanúgy veszélyes.

"Ír KÖZTÁRSASÁGI hadsereg és ISZLÁM állam. "

aha, tehát az iráni Forradalmi Gárda szerinted nem egy masszívan vallásos motivációjú milícia, ugye?! akkor Szíriában, amikor ez a gárda mészárol le szunni lakosságot, az nem muszlim terror szerinted, ugye? pedig pont ezt, illetve ennek másik oldalát hoztad fel, és rugóztál rajta, te idióta barom!

ezekre továbbra se válaszolsz, mert egy geci kis patkány vagy:

1) az interneten fellelhető majd minden forrás protestánsoknak és katolikusoknak nevezi a két felet

2) nem is tudtál arra válaszolni, hogy mi más határozta volna meg azt, hogy a két fél hogy különült el. miért akart volna az egyik fél agy Britanniához, a másik meg Írországhoz csatlakozni, ha nem vallási okokból?

4) arra se tudtál mit mondani, hogy az ISIS terroistáit és áldozatait számos mád dolog különböztette meg, ami az IRA terroristáinál nem áll fenn, mint bőrszín és nyelv.

5) ezek nyomós érvek, és nem az, hogy miért nem robbantottak Corkban.

6) a vitakultúrád továbbra is alacsony, mivel olyan lényegtelen hülyeségeket hozol fel érv gyanánt, amelyeknek semmi jelentőségük, mint pl Cork

7) és végül azért is alacsony, mert bár itt nyomatod ezt a témát mióta, még akkor sem érnél vele semmit, ha igazad lenne mert azok a terroristák, akik Európában például tényleg nem vallási alapon működnek, mint például a Red Army Fraction, azok talán jobbak? te kifejezetten elélveznél, ha a feleségedet nem vallási alapon ölnék meg a terroristák, mi?!

ostoba, idióta barom vagy, és egy embertelen, pszichopata geci.

Emmett Brown 2018.09.13. 14:51:43

@math0: Iráni Forradalmi Gárda: en.wikipedia.org/wiki/Islamic_Revolutionary_Guard_Corps fársziul benne van a nevében az iszlám.

Minden forrás megemlíti a vallást, és rögtön a következő mellékmondatban kifejti, hogy ennek ellenére nem lehet vallási terrorról beszélni.

Egy sziget, egy nemzet, Írország. teljesen legit érv. NSZK is befogadta az NDK-t, hiába volt irgalmatlan teher nekik.

en.wikipedia.org/wiki/Liberation_Tigers_of_Tamil_Eelam "Although most Tigers were Hindus, the LTTE was an avowedly secular organization; religion did not play any significant part in its ideology.[132] Leader Velupillai Prabhakaran criticized what he saw as the oppressive features of traditional Hindu Tamil society, such as the caste system and gender inequality."

Ízlelgessed csak; vagy keressek magyar nyelvű oldalakat? úgy látom azon túl hogy ctrl+f-fel rákeresel a catholic meg protestant kifejezésekre, nem igazán fogod fel a cikkek tartalmát.

és legvégül: TE kezdted el, hogy Európában létezik "keresztény terror", és Breiviket illetve az IRA-t hoztad példának. arra hívtam fel a figyelmedet, hogy Breiviknél még úgy-ahogy megállja ez a dolog a helyét (bár ő inkább antimuszlim volt, mint prokeresztény), de az IRA esetében a vallási különbségek ellenére a konszenzusos álláspont szerint nacionalista terrorról lehet beszélni, nem vallási jellegűről. Te utána kötötted az ebet a karóhoz, nem hallgattál semmire, csak fújtad a saját véleményedet, azt ismételgetve, hogy "dehát leírják hogy más vallásúak voltak", a következő mondatokat már nem sikerült értelmezned. Továbbá elkezdted bizonygatni, hogy az Iszlám Állam biztos nem vallási alapon működött.

A RAF meg nem a Fraction, hanem Faction.

Corkban nem robbantottak, mert az ott élő protestánsok nem rinyáltak, hogy nekik nem jó Írországban élni. Ilyen egyszerű. ha nem érted, hogy ez mit jelent, akkor csak sajnálni tudlak.

pont úgy viselkedsz, mint egy fidesztroll, csak a mondanivalód ebben a témában más. Dehát Soros4!!44! vö Dehát katolikus/protestáns!!!444!! dettó.

kolomparlole1114 2018.09.13. 19:51:43

@math0: Nézd faszfejkém, nem ítéltél el semmit, kizárólag a migráncssimogató purdéidért ajvékolsz.

kolomparlole1114 2018.09.13. 19:53:09

@math0: Titeket zsidókat már párszor kiraktak innen Európából, kezdve a spanyolokkal, egész a németekig. Valszeg ott is elkezdett ugyanígy pampogni valami fajtársad, aztán mehettetek anyátokba.

kolomparlole1114 2018.09.13. 19:55:57

@math0: A zsidó kurva anyád az elmebeteg, ezt már letisztáztuk te genderbuzeráns szopófantom! Valóban leszavaztunk titeket fideszszopókat, köpjél fel a magasba és álljál alá te hülye cigány!

kolomparlole1114 2018.09.13. 19:57:05

@math0: Dehogynem vagy te zsidó! Itt nácizol folyamatosan, meg simogatod a migráncs szemita rokonaidat, hát persze hogy zsidó vagy, te kis hülye buzi felszopó!

kolomparlole1114 2018.09.13. 19:57:45

@math0: Az a kurva anyád, ezt már megbeszéltük, mocskos zsidaja!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.14. 20:02:16

@Emmett Brown:

olyan muszlim terrorista szervezetek, amelyeknek nincs a nevében muszlim utalás:

Jaljalat en.wikipedia.org/wiki/Jaljalat
Fatah en.wikipedia.org/wiki/Fatah
en.wikipedia.org/wiki/Al-Qaeda

úgyhogy elmehetsz azzal az idióta, vakegér hülyeséggel, hogy ami nincs benne a névben, az nincs is, te húgyagyú barom!

"Egy sziget, egy nemzet, Írország. teljesen legit érv. "

ja, tekintsük ezt Sri Lankára, Borneóra, Új-Guineára, stb. ez egy idióta érv.

"NSZK is befogadta az NDK-t, hiába volt irgalmatlan teher nekik."

Ez az eset azért különbözik, mert Németországot előtte mesterségesen felosztották, az NDK nem került senkihez, illetve a rendszerváltással biztosan felszabadult, és mindkét országban németek éltek, németül beszéltek. és NDK más környező, németül beszélő országhoz biztos nem csatlakozhatott. tehát itt világos a nemzeti indíték. Észak-Írországban ez nem világos, mert ott mindenki angolul beszél.

A tamilok miért nem Indiától akartak elszakadni?! Erre nem válaszoltál. A válasz az, hogy a Tamilok hinduk. És mivel az indiaiak gyakorlatilag 100%-a vallásos, ezért nincs olyan, hogy a Tamil Tigerek ne lettek volna hinduk. ez hülyeség.

"Corkban nem robbantottak, mert az ott élő protestánsok nem rinyáltak, hogy nekik nem jó Írországban élni."

pont ezt mondtam, faszfejkém. de nem azért nem rinyáltak, mert nem voltak protestánsak, hanem mert nem voltak olyan sokan egy helyen, nem képezhettek ott államot. ezt olyan 90-es IQ-val fel lehet fogni, de neked nincs annyi.

és azt se tudod felfogni, hogy amellett, hogy nincs igazad, egy olyan kérdésben kötöd az ebet a karóhoz, amiben még ha igazad lenne, akkor sem volna jelentősége, az IRA akkor sem iszlám terror, ha szerinted nem vallási alapú. akkor is jó példa arra, hogy a nem iszlám terror is igen durva, a terrort nem azzal kéne akarni megoldani, hogy muszlimokat rekesztünk ki.

és akkor ott van még Breivik

és ott van még a keresztény népirtás.

szóval sok lépcsőre állsz te a nyeréstől ebben a meccsen, és még egy kurva büdös érved nem volt, állandóan csak cáfolható ostobaságokkal jössz.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.14. 20:09:03

@Emmett Brown: pontosítok, Sri Lankán a tamilok nagy rése hindu, egy kis részük katolikus és muszlim. a szervezetüket azért mondhatták szekulárisnak, hogy 1-2 katolikust és muszlimot magukhoz csábítsanak. de buddhisták nincsenek a tamilok között, ahogy hinduk sincsenek a singalézek között. tehát nagy vallási törésvonal bizony a buddhista-hindu, és ez ott nagy szerepet játszott. de Sri Lankán igaz az, hogy a konfliktus oka etnikai is, mert hiszen különböző nyelvet beszélnek, és még az írásuk is közös.

ja és, az "egy sziget, egy nemzet" elvét látványosan nem vallják, tehát pofán szartad már megint magad a példáddal.

kolomparlole1114 2018.09.15. 09:27:59

@math0: "a terrort nem azzal kéne akarni megoldani, hogy muszlimokat rekesztünk ki. "

Pedig de. Az almát a kukaccal együtt kell kidobni ha máshogy nem megy, mielőtt a többi alma is kukacos lesz. Sajnálom azt az 1-2 normális arabot, de ha nem lehetünk biztosak abban hogy mind ártalmatlan, akkor inkább 1 se jöjjön! Köszönjék a fajtársaiknak, akik nem bírják lerakni a szektájukat az ajtó előtt és fehér emberként belépni rajta! Nekünk nem dolgunk elviselni a kőkorszaki szektariánus primitívségüket, amíg egy ennyire alap dolgot nem képesek felfogni, addig kívül tágasabb! Úgyis túlnépesedés van, a selejttel kell kezdeni a ritkítást.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.09.15. 10:39:12

@kolomparlole1114: minden alma kukacos. ezt mutattam meg. kb ugyanannyira kukacos.

kolomparlole1114 2018.09.15. 12:48:08

@math0: Nem. A keresztényektől semmi bajunk nem lesz, csak az iszlámtól kell félni, mert azt sose tudod ki a célpont, kire mikor fog lecsapni. Leginkább ők se, csak alkalom szüli a tömeggyilkost elv alapján, akit a legkönnyebb elkapniuk. Az iszlám terror folyamatos veszélyérzetet ad, ez a céljuk, csak azt nem fogják fel hogy a védekező kutya is támadni fog, tehát ha mi félünk, akkor náluk fog hullani az atomfelhő. Mert előbb-utóbb az emberek megelégelik a félelmet és visszavágnak. Most is csak az önfegyelem tart vissza minket, de ez hamar el fog múlni. Az arabok csak azt tudják elérni a terrorral hogy ne emberként, hanem állatként tekintsünk rájuk, és akként is kezeljük őket. Minden előítéletnek van alapja. A cigányok is megdolgoztak érte, az arabok is.