B1 blogcsalád



Újabb mélységet ért el a valóság meghamisításában az állami média: elhallgatták a nyilatkozóról, hogy a Fidesz alpolgármestere

2018. augusztus 28. - nickgrabowszki

Van-e még lejjebb? kn.jpgAz történt, hogy bement az egykori közszolgálati tévébe egy civil szervezet képviselője, és hossza dicsérte az Orbán-kormányt.

A kormányzati intézkedéseknek köszönhetően az idei tanévkezdéskor több tízezer forinttal több maradhat a családoknál – mondta Király Nóra, a Fiatal Családosok Klubjának (Ficsak) alapítója az M1 vasárnap reggeli műsorában.

Példákat említett, hogy a kormány hogy csökkentette a költségeket; hogyan nyújtott támogatást; magasztalta a kurzus politikáját.

Úgy lett felkonferálva, mint egy gyakorló édesanya. Mint egy szülő. Egy a sok millió közül. 

Gondolhatnánk, hogy remek fogás ez a propagandamédia szerkesztőitől: találtak végre egy olyan embert, meg egy olyan civil szervezetet, akinek és amelyiknek tetszik az Orbán-rezsim politikája, és nem kifogásokkal, panaszokkal, meg ellenvetésekkel van tele. Végül is a kormánypropagandának ez a dolga.

A probléma csak az, hogy az állami adó elfelejtette megemlíteni, se az adásban, se az inzertben, se az arról születő cikkben nem tájékoztatott arról, hogy a kormány politikáját nagyrabecsülő Király Nóra nem kizárólag a Ficsak alapítója, hanem egyúttal

a Fidesz tagja, a párt alpolgármestere a XI. kerületben.

Király Nóra itt éppen az újbudai Fidesz kötényében egy főzőversenyen:kn1_1.jpg

Itt meg a helyi fideszes képviselő plakátjának biodíszlete:kn2.jpg

Szolgálatainak meg is lett az eredménye: a kerület alpolgármestere lehet: kn3.jpg

Ez lényegtelen, említésre se érdemes apróság valahogyan el tudott sikkadni az M1 adásában. (És már nem is először, ha a Google nem téved.)

Csak azért nem mondom, hogy a kormánypropaganda elérte a gödör alját, ahonnan már nincs lejjebb, mert nagyon kreatívak, nem ismernek lehetetlent.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr114208141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.08.29. 15:38:03

@nu pagagyí: Ezt azért te sem gondolhatod komolyan...
--- 2008-ban lehetett nyugodtan tüntetni, már ha épp mert valaki, miután 2006-ban sz@rrá verték a népet, a leesett azonosítójú rendőrnek látszó véglények
--- A fiatalok nem akartak emigrálni, hát persze, akkor épp migrációs célpontok voltunk, több millió fiatal jött ide letelepedni...
--- A pártok is korlátlanul adósíthatták el magukat, még a székházat is eladhatták, amit puszira kaptak
--- Demszkiék pedig angyalok voltak, és a 4-es metró volt maga az üvegzseb!
--- Egy POTENCIÁLIS elmeroggyant diktátortól most sem kell félni, mivel az épp nincs hatalmon :-)

Nagykörúton túli magyar 2018.08.29. 15:50:45

@nu pagagyí:
"2008-ban szerintem jobban éltek az emberek, mint most"
Ha olyan kib.szott jól éltünk, akkor miért volt a rekordszámú devizahitel? Miért nem készpénzre vásároltak az emberek?? Ja, hogy csak látszat volt! Bocs!
- "nyugodtan tüntetgethettél" MUHAHA, viperás, azonosítószám nélküli rendőrök terrorkorszaka... Ezt szeretnéd vissza?
- "- a fiatalok nem akartak emigrálni a kilátástalan jövő miatt" Persze, persze, mindenki meg volt elégedve a 40 ezres minimálbérével... ostoba. Akkor húztak el igazán az emberek, pedig akkor még igencsak élt a munkavállalási moratórium, amit a balf.szok kötöttek az EU-val
- "a fideszes önkormányzatok korlátlanul adósíthatták el saját településüket devizában"
a fideszes önkormányzatok tizedannyi támogatást sem kaptak, mint a balf.szos önkormányzatok. És ennek ellenére mégis tudtak működni. A vidék emlékszik rá, nem felejt, ezért is lesz narancs az egész ország, a pesti romkocsmatöltelékek kivételével.
- "a korrupció csak önkormányzati szinten volt észlelhető (a Fidesznek köszönhetően)"
Nokiás dobozok virágkora volt, Megyónéni Alstomos pénzei, ami miatt már Angliában is büntetőeljárás zajlik
- "nem volt korlátlan hatalma senkinek, így a polgároknak nem kellett félniük egy potenciális, elmeroggyant diktátortól. "
Csak szétverette a fejüket a diktátor, ha ki mertek menni az utcára tüntetni. Köze nem volt a demokráciához Magyarországnak akkor, sőt egyenesen tetten érhető volt a népirtási szándék!

chrisred 2018.08.29. 16:07:34

@Magánvéleményem: Elárulom, hogy tömegek mentek tüntetni, ahogy a kommentben szerepelt, az állami, önkormányzati dolgozók is. És nem nagyon volt, aki szétverhesse a tüntetést, mert a tüntetők között voltak a rendvédelmi dolgozók is. :)

chrisred 2018.08.29. 16:12:19

@6.Lenin: "Igen, mert még nem volt uniós joga hozzá. 2010-től lehet csak munkát vállalni, telepdni, mert uniós állampolgárok is vagyunk."

A munkavállalási moratóriumot nem minden tagország tartotta fenn 2011-ig. "Az Egyesült Királyság, Írország és Svédország nem élt a lehetőséggel, és már a csatlakozás pillanatától kezdve alkalmazta a szabad munkavállalást biztosító uniós jogot. A korlátozások országonként fokozatosan szűntek meg: 2006-ban Görögország, Spanyolország, Portugália, Finnország és Olaszország, 2007-ben Hollandia és Luxemburg, 2008-ban Franciaország, 2009-ben pedig Belgium és Dánia búcsúzott el a munkavállalási engedélyek megkövetelésétől. Ausztria és Németország azonban a legutolsó időpontig fenntartotta a korlátozásokat."

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.08.29. 16:15:26

@chrisred: Biztosan azért tüntettek, mert épp jól éltek 2008-ban :-)

6.Lenin 2018.08.29. 16:16:29

@ZX:

Milyen következő válság?

Megint bukni fog a neoliberális gazdaság? Bele van kódolva?
Ne bassz, rendszeresen bukik a piacgazdaság?

Te se nagyon szox gondolkodni, mielőtt írsz. Ez valami becsípődés nálatok?

6.Lenin 2018.08.29. 16:19:42

@chrisred:

Akkor azért maradtak itt mert szerették Gyurcsányt?
Akkor miért is bukott 2009-ben?
10-ben meg az egész kóceráj?

Valahol valami nincs stimmelésben.

chrisred 2018.08.29. 16:19:51

@Magánvéleményem: Csak akkor tüntettek, amikor Fletó éppen hazudott egy nagyot. Vagyis egy-két havonta. :)

chrisred 2018.08.29. 16:21:45

@6.Lenin: Azért maradtak, mert azt hitték, ha a ballibek eltakarodnak, akkor lesz valami javulás. De aztán rá kellett jönniük, hogy utána is ugyanazt kapják, csak narancssárgában..

Rettegek mert ballib vagyok 2018.08.29. 16:23:27

@Ballib vagyok mert rettegek:

Csak a nickhamisítás maradt..

Hát hiába nagy bajban a ballib bérrettegők.. :DDDD

6.Lenin 2018.08.29. 16:27:47

@chrisred:

" Azért maradtak, mert azt hitték, ha a ballibek eltakarodnak, akkor lesz valami javulás. "

Vagyis azt hitték, hogy a jólétből egyenes mennek a mégjobblétbe?
Merthát előtte volt a jólét.

Nem érzed, hogy néha kellene egy defragmentáció a gondolatkezelődben?

ZX 2018.08.29. 16:41:00

@6.Lenin: Téged sem az eszedért lopnának el ugye?

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.08.29. 16:43:50

@Magyarulaszlo: Mit vársz tőle? @6.Lenin: egy levitézlett volt munkásőr, akinek agyát (agy???) szétette a metalkó.

6.Lenin 2018.08.29. 16:49:04

@ZX:

Én csak kérdeztem, hogy milyen válság is lesz?

Nem tudtad, hogy a piacgazdaságban nem lehet válság, hiszen a piac mindent megold.
A z orbáni rencerben sem lehet, hiszen már válságban van, duplaválság az mi a lófasz?

6.Lenin 2018.08.29. 16:54:02

@chrisred:

B+ ez már nagyon gáz, az egész banda azt hörgi, hogy 2010 előtt, főleg 2008 környékén Mo-on dühöngött a jólét.

Mi a faszért szaladgáltok annyit a napon? A sok uv árt, még ha az átlagnál jóval kevesebb agysejtet is ér.

0dzsud0 2018.08.29. 16:56:32

@Rettegek mert ballib vagyok: és ő ezt TÉNYLEG nem érti. nincs szánalmasabb a burokban elő libtard hülyéknél.

0dzsud0 2018.08.29. 17:07:15

@nu pagagyí: ez a kemény. bár azt írhatnám, hogy troll, de sajnos ez a tipikus kádári nosztalgiában elő nyugger szint, remélem, sosem kerülök ilyen szörnyű állapotba. és rendre az ilyen kommentelőktől érkezik a "szemellenzős, birka fideszesek" kezdetű...

putris72 2018.08.29. 17:18:06

@nu pagagyí: Ja azért volt 2006-ban a Gyurcsány beszéd!Azért gyepálták a azonosító nélküli rendőrök az embereket!Persze a balhézókat valahogy nem kapták el!Pedig a Jobbik el is merte,hogy ők voltak! Valamint 2008-ban biztos a jólét miatt kellett az IMF hitel! A devizahitelsekre meg azt mondták,hogy a kormánynak nem kell segíteni neki!Meg kell tanulni a magyar embereknek,hogy nincsen ingyen ebéd!Érdekes,hogy 2010 óta ellenzékből már milyen jól tudnak kormányozni,és meg tudnának oldani mindent! De már soha többet nem kerülnek kormányra! Pont azért mert Ungár írására is az 1990 óta szokásos reakcióval válaszoltak!

chrisred 2018.08.29. 17:18:23

@6.Lenin: Keversz valakivel. Folyamatosan azt mondom, hogy 2010 előtt és utána is ugyanaz a szar volt.

6.Lenin 2018.08.29. 17:25:51

@chrisred:

Akkor neked 90 előtt volt a jólét? Ez sokkal nagyobb gáz lenne.
Neked minden szar, amit nem te csinálsz, az a legszarabb.

" Folyamatosan azt mondom, hogy 2010 előtt és utána is ugyanaz a szar volt. "

Ez meg azt jelenti, hogy fingod sincs a körülötted zajlóról, csak feleslegesen jár a szád (kezed a billentyűn)

Kentetsu 2018.08.29. 17:57:30

@6.Lenin: ez furi.
Akkor én 2006-ban, hogy kaptam residencia számot és miként vállalhattam hivatalos , bejelentett munkát Spanyolországban?

6.Lenin 2018.08.29. 18:03:08

@chrisred:

Felkínálok neked (és másoknak is) egy menekülési útvonalat.

1 Gyurcsány és bandája bukott.
2 Senki nem volt olyan helyzetben 2010-ben, hogy nyerni tudott volna a Fideszen kívül.
3 Minden elő volt készítve, hogy 2010 végére/12 elejére a Fidesz megbukjon.

Mit kellett volna tennie a Fidesznek, hogy elkerülje az előkészített bukást? Vagy, hogy jobb helyzet legyen a mainál?

6.Lenin 2018.08.29. 18:05:09

@Kentetsu:

És ki miatt menekültél?

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2018.08.29. 18:58:47

@6.Lenin:

Jól mennek a dolgok te degenerált orbán faszszopó? Persze te értelmi fogyatékos, hiszen csak másfél millió magyar akar azonnal lelépni most. Ha nem mennének jól akkor 3 millió akarna, ehhez képesz nálatok degenerált fideszes idiótáknál tényleg jól mennek a dolgok.

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2018.08.29. 19:03:56

@putris72:

Azért nem kerül többé ellenzék a hatalomra mert ebben az országban csak ti agyhalott fidióták maradtok meg. Jut eszembe, van még orvos, postás, mentős, v´íz, gáz háztartási gépszerelő a 20 kilométeres környezetedben aki egy hónapon belül kijön ha sürgőséggel hívod? Na ezután ugass, ha ez megvan, illetve az országban mindenhol, ami még mindig csak a 14.századot jelentené. De hála a felcsúti gazemberednek, még ez sincs.

6.Lenin 2018.08.29. 19:11:37

@Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy:

Te is válaszolhatsz a
2018.08.29. 18:03:08-kor feltett kérdésemre.

Ha nem tudsz, akkor bizonyítékod lesz arról, mekkora egy seggfej vagy. Kezedben a döntés.

chrisred 2018.08.29. 19:12:33

@6.Lenin: Miért lett volna bármikor is jólét?

paraszthajszal 2018.08.29. 19:13:32

@Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy: "Jól mennek a dolgok te degenerált orbán faszszopó?"

Attól, hogy csúnyán beszélsz, még nem lesz igazat.

A "jól mennek a dolgok" állítást lehet objektív szemüvegen keresztül, pl. az Eurostat frissen kiadott gazdnöv-jelentése szerint 2018 második negyedéve az egy évvel ezelőtti helyzethez képest 4,4%-kal magasabb reál GDP-t mutatott, amivel az egész EU-ban a második legjobb értéket értük el, lengyel barátaink mögött.
ec.europa.eu/eurostat/documents/2995521/9105264/2-14082018-BP-EN.pdf/e28c60ea-1ad0-47fd-b7e1-668cdb9ba016

De ez van akinek nem elég. Mi van, ha ez mind a tőkésekhez kerül, nem "csorog le" az éhező munkások tömegeihez. Az ő megnyugatásukra ajánlanám mindenki figyelmébe a KSH ( www.ksh.hu ) reálkereseti statisztikáit. "2018. májusban a bruttó átlagkereset 327 500 forint volt, 10,9%-kal magasabb, mint egy évvel korábban. 2018. január–májusban a bruttó átlagkereset 323 400 forint, a nettó átlagkereset 215 000 forint volt, mindkettő egyaránt 12,1%-kal nőtt az előző év azonos időszakához viszonyítva."

És akkor mi is van a másfél millió kivándorolni szándékozó magyarral? Semmi; eleve 80%-uk kicsit se gondolja komolyan a dolgot; de aki igen, az menjen csak nyugodtan! Az EU-ban mindenki előtt nyitva áll a kapu, elmehetnek, világot láthatnak, tapasztalatokat gyűjthetnek, és akár egy kicsit többet is kereshetnek, mint itthon. Ha viszont a jelenlegi trendek folytatódnak, akkor pár év múlva akár már közel azonos reáljövedelmek vonzhatják őket haza.

6.Lenin 2018.08.29. 19:13:48

@chrisred:

Válaszolj a kérdésemre.

6.Lenin 2018.08.29. 19:16:13

@paraszthajszal:

Sokkal 1xűbb a dolog, nem tud válaszolni, ahogy más sem.

Világít a torony 2018.08.29. 19:16:32

@valaki nagyon más: "De még mindig van lejjeb."
Az nyilvánvaló. A lejjeb az milyen típusú kutya?

chrisred 2018.08.29. 19:19:27

@6.Lenin: "Neked minden szar, amit nem te csinálsz, az a legszarabb."

Nem. Csak az, amit az én nevemben, az én képviseletemben és az én pénzemért csinálnak, és nulla munkával hihetetlenül megszedik magukat, miközben körülöttük az ország szétrohad.

6.Lenin 2018.08.29. 19:23:29

@chrisred:

Ez a te véleményed, semmi közöm hozzá, üres hablaty.

2018.08.29. 18:03:08-kor feltett kérdéseimre válaszoljál.

Néhány mondatban vázolhatod az elképzeléseidet, vagy a valós megoldási javaslataidat.
Ha nincsenek, igazoltad, amit én írtam rólad.

chrisred 2018.08.29. 19:24:32

@6.Lenin: 1. és 2. Igaz. A rendszerváltó ringlispíl menete végetért, mindenki kiszállt, egyedül a Fidesz maradt benn. Nem maradt senki, aki felválthatná őket, csak aki a körön kívülről érkezne. És az egész bagázs ballibekkel, fideszesekkel, a többi megélhetési politikai ingyenélővel nyolc éve azon dolgozik, hogy ne alakuljon ki olyan politikai erő, amit nem a rendszerváltó elit ellenőriz. Ebből következően a 3. pontból egy szó sem igaz. Nincs senki, aki megbuktatná a Fideszt.

6.Lenin 2018.08.29. 19:30:58

@chrisred:

A 3. pontot még reszelgesd mert szerintem nem értetted, vagy hülyének nézel. Nem a máról van benne szó (igaz, elírtam 2011 vége, 12 eleje a helyes időszak. )

A kérdéseimet meg megint lazán kihagytad.

chrisred 2018.08.29. 19:36:43

@6.Lenin: Két kérdést tettél fel, abból az egyik értelmetlen. Hogy mit kellett volna tennie a Fidesznek? Azt, amit a 2010-es választási programjában megígért: adócsökkentés, a polgári középosztály, a bérből, fizetésből élők helyzetének megerősítése, az oligarchák megnyírása (nem lecserélése), az oktatás fejlesztése, nem leépítése, a demokratikus intézmények szerepének felerősítése, nem lebontása - mindazt, amit egy polgári kormánytól elvártunk.

Bisi 2018.08.29. 19:47:58

@6.Lenin: Az a baj, hogy lassan 30 éve volt a rendszerváltás, de valahogy nem értük utol Ausztriát. Persze a csehek, meg a lengyelek sem, tehát azért nem lehet mindent a korábbi és a mostani kormány nyakába varrni, de dühítő. A bérek és az életszínvonal lenne talan a legfontosabb, de nagyon sok olyan dolog is van ami nem pénz kérdés, de zavaró. Pl. Szemetelés, bürokrácia. A legnagyobb probléma, hogy nem látszik a változás.

6.Lenin 2018.08.29. 19:50:51

@chrisred:

Akkor szerintem fingod sincs a körülötted zajlóról.
Ezentúl amit írsz, az számomra üres, süket duma. Tök értelmetlen. (gondolom, hogy valójában ezzel te is tisztában vagy)
Megadtam a lehetőséget a válaszra. Ezt választottad. A te döntésed volt.

6.Lenin 2018.08.29. 19:55:27

@Bisi:

"Az a baj, hogy lassan 30 éve volt a rendszerváltás, de valahogy nem értük utol Ausztriát. "

Ne bassz!

Tanganyika se érte utol az USA-t az elmúlt 40 év alatt. Kellett volna utolérnie, vagy nekünk Ausztriát?
Pedig minden lehetőség adott volt mindkét országnak?

chrisred 2018.08.29. 20:03:50

@6.Lenin: Tudom, hogy a polgári középosztály értékrendje számodra üres, süket duma. Csak megadtam a lehetőséget arra, hogy próbáld meg egyszer a közéletet azoknak a szemszögéből is értelmezni, akik az egészet eltartják.

baldoc 2018.08.29. 20:16:14

@6.Lenin: Azért Szlovákiát csak utól kellene érni ebben a nagy fideszes sikerekben??

6.Lenin 2018.08.29. 20:21:02

@chrisred:

90 után, vagy 2010 után volt/van Mo-on egy nemzeti polgári középosztály? Vagy baloldali, liberális? Tök mind1.
Tényleg?
És őket valakik rosszul kezelik?

Minden adott volt, gazdaságilag, a fejekben, külső környezet, csak a Fidesz elbaszta?
Körülöttünk mindenki rágta a körmét izgalmában, hogy nekünk végre sikerüljön?
Szerintem hagyjuk ezt . Amíg nem válaszolsz a kérdéseimre, értelmetlen folytatni.

6.Lenin 2018.08.29. 20:25:29

@baldoc:

Miben? A nacionalizmusban? Beszéltél már élő szlovákkal? Miért kéne őket valamiben is utolérni, lehagyni? Hamisított statisztikai adatokban? Tök azonos helyzetből indultunk?
Azonos a két nemzet mentalitása? Sorolhatnám reggelig.
Miért nem magunkat kéne utolérni?

6.Lenin 2018.08.29. 20:28:40

@baldoc:

Te is válaszolhatsz a kérdéseimre. Te miként oldottad volna meg 2010 után?
Elég néhány mondatban a fő irányokat, alátámasztva az elszalasztott lehetőséggel. Mi volt adott, és te ezekből mit hoztál volna ki?

baldoc 2018.08.29. 20:39:55

@6.Lenin: Gyurcsány-Bajnai csapat 2008 októbertől a -(mínusz)7-8%-os GDP csökkenést
2010 tavaszára +(plusz) 1.8%-os GDP növekedésre fordította.
Ma ez 4.5%-os GDP növekedés.
Kurva nagy, ha figyelembe vesszük, hogy 2010 óta gazdasági konjunktúra van,nyersanyagárak a mélyben, kamat majdnem nulla, EU évi 6-7 %GDP,magánnyugdij vagyon 11% GDP elégetése.

Κara kán · http://karakan.blog.hu 2018.08.29. 20:44:52

@paraszthajszal: Barom arc! Társadalmi szinten a reáljövedelem számít és nem a reálkereset. persze te sötét vagy ahhoz hogy ezt értsd.

Κara kán · http://karakan.blog.hu 2018.08.29. 20:46:22

@baldoc: Azt ne feledd, ahogy a főtroll szokta írni, még elégettek 10 milliárd eurót is a devizatartalékokból.

6.Lenin 2018.08.29. 20:55:20

@baldoc:

Akkor Bajnai miért csak 1 évre vállalta? 2012 tavaszán már miért vállalta volna hosszabb időre is?
Arra bármelyik hülye képes, hogy a kiadási oldalról mindent kihúzok, aztán a következő költségvetésig -papíron- minden fasza lesz. Aztán kölcsön nélkül rád dől a budi.
Te kiragadsz néhány kedvezőnek látszó adatot, de a lényegről mélyen hallgatsz, vagy nem is érted, mi is történt akkor.
Az IMF kölcsönt igen rövid visszafizetési határidővel lett felvéve, miért? Ki fizette vissza idő előtt? Miért, és ki nem engedte elszállni a hiányt akár kis %-al? Miért is?
Hol van a HaHa, és mit is akartak? EP vita 2012 januárjában, operaházi tüntetés, miért is? Miért is volt az a sok "gyertek velünk" kiabálás?

baldoc 2018.08.29. 21:01:27

@6.Lenin: Maga érti amit ír?
Kérem fordítsa le ezt a zagyvalékot, amit írt!
Most nem fideszesek között van!

paraszthajszal 2018.08.29. 21:02:40

@Κara kán: Kíváncsian várom azokat az érdemi, hiteles forrással, hivatkozással alátámasztott statisztikákat, amelyek alapján a reáljövedelmek terén sokkal rosszabb a helyzet. Hajrá!

6.Lenin 2018.08.29. 21:07:06

@baldoc:

Induljunk ki abból, hogy 2011végére , 2012 elejére a Fidesz bukása elő volt készítve.
Ehhez képest a Fidesz azóta 3x nyert kétharmaddal.
Tulajdonképpen a válaszod alapján ezen nincs is mit csodálkozni.
Ha most sem érted, akkor....

baldoc 2018.08.29. 21:12:40

@6.Lenin: 2011 november majdnem CSŐD (Matolcsy)
2018 április 8.-án BUKOTT a fidesz, csak ezt is ELLOPTÁK az országtól, már 2014- ben sem vagyok biztos, hogy korrekt volt.
Nem én nem értem, hanem maga él fakenews-ban, mert Király Nórát (Ficsak) hallgat éjjel-nappal.
Ébredjen már fel, ember!!

paraszthajszal 2018.08.29. 21:15:17

@baldoc: „2018 április 8.-án BUKOTT a fidesz”

Mondd, te mégis mit szívsz? Ütős anyag lehet.

paraszthajszal 2018.08.29. 21:31:58

@baldoc: Nem, én absztinens vagyok.

Ellenben: „”JELÖLŐ SZERVEZET: FIDESZ, KDNP
PÁRTLISTÁS SZAVAZATOK MEGOSZLÁSA: 49.6%” www.valasztas.hu/orszagos-listak-eredmenye

És: „a választás napi eljárások lebonyolítása általában véve szervezetten és jogszerűen történt, a szavazatszámlálást is ideértve. [A szavazatszámláló bizottságok] tagjai felkészültek voltak, feladataikat átlátható módon végezték.” www.osce.org/odihr/elections/hungary/373603

Szóval honnan van az a varázsbélyeg, amitől a kétharmad és a listán hozott csaknem 50% mellett Fidesz-bukást haluzol be?

chrisred 2018.08.29. 21:32:36

@6.Lenin: Te teljesen meg vagy zavarodva, azt se tudod, miről beszélsz. Valamilyen képzeletbeli háborús helyzetet vizionáltok magatok köré. Pedig csak arról van szó, hogy a magyar embereknek elege van már az elszabadult hajóágyúként viselkedő, gőgös és önkényes urambátyám elitből, és kiszámíthatóan működő, ellenőrizhető és elszámoltatható közhatalmat akarnak finanszírozni az adójukból.

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2018.08.29. 22:04:04

Létezik ilyen adó, hogy mtv1? Az meg mi a fasz? Tőlem ott nyilatkozhat akár Jézus krisztus is a keresztényi fideszlopkodás jegyében, nagyívben leszarom. Ahogy ezt a seggnyaló kis alpolgármesterecskét is a fasiszta diktátorával együtt. Ahol csak tudok keresztbe teszek nekik, és élvezem!!!

Törpvadász 2018.08.29. 22:27:44

Kinyal6ja még a Récsöl által eldobott sza...os pelust is fene nagy lelkesedésében, de ezt a csatornát épeszű ember nem nézi. Soha.

pepin_nymburk 2018.08.29. 22:36:41

Az M1 hírcsatornává alakulásának 3. hónapjában elkezdte a full hazudozást, azóta nem nagyon nézem. Sztem csak nyugdíjasok nézik

putris72 2018.08.30. 07:49:10

@Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy: Hát ha te ezek közül nem tudsz semmit elintézni akkor az elég gáz!A nagy részükkel volt dolgom már,és nem kellet sehol sem várni ,vagy senkire sem várni tol sokat! Nem tudom,hogy ott a bal végen az alpári stílus az alap,vagy csak a hajléktalanok fogyatkoztak meg Kőbányán és már nincs kapás!

vpbarna74 2018.08.30. 08:13:51

@Ballib vagyok mert rettegek:

Ez hülye:) Nagyon jól szórakozom a hozzászólásokon! Senkit nem szeretnék meggyőzni, egyszerűen nézzen mindenki körbe a saját kis életében, és döntse el milyen jól érzi magát ebben a világban. Ha beteg, megkapja-e a megfelelő ellátást, ha gyereke van, meg tudja-e venni neki amire szüksége van, ha dolgozik , vagy nyugdíjas van-e még a hónap végén pénze, esetleg félre is tud rakni( mert azért az tudni kell, nem hónapról hónapra kellene élni), vagy ha focizik van -e a kert végében stadionja? Nem gyűlölködni kell, meg egymást utálni, egyszerűen csak a saját életünkkel kell elégedettnek lenni. Ha ez nincs meg, akkor rossz a rendszer, nem kellene tolni senki szekerét! Az okos ezt észreveszi, a hülye meg rohan valaki után, mert önmagában fikarcnyit sem bízva, az esetlegesen lehulló morzsákon veszekedve éli a mások által meghatározott életét :)

Orbán veje 2018.08.30. 08:44:52

@6.Lenin: Haver! Jó hogy nincs egy szavad sem a közmédia hazugságaira! Az ilyen jellemtelen seggnyalókra nagy szüksége van a pártunknak. Ti vagytok a legfőbb támaszunk abban hogy annyit lophatunk a magyar néptől amennyit csak akarunk. Bár még több hozzád hasonló fideszes seggnyaló lenne az országban.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.08.30. 09:08:32

A karaván halad, a ballib kutya ugat.

2022-ben is szopni fognak, ezt pontosan tudják, és ez nagyon bosszantja őket.
De ami szar nekik, az jó az országnak.. :DDD

drover(fanyul társa) 2018.08.30. 09:21:50

Szerencsétlen agyatlan liba. Az állásáért akár seggbe is kurjantatná magát a TV - n, ha azt kéri tőle a párt.. Viszont nagyon jó az a Simicskós plakát.. Utoljára ilyen plakátokon régebben Mao -Ce Tung, vagy mostanában a távol - kelet Orbánja, a zseniális és grandiózus KImdzsongfaszomvagymi látható. Csak itt nincs a körülálló nyomorultak kezében az elmaradhatatlan jegyzettömb meg a HB -s ceruza. meg a másodrendű photoshop.

McZozo 2018.08.30. 09:34:34

@Ballib vagyok mert rettegek: "Szerencsére ezt a trendet Orbán Viktor megfordította és ma már vissza fele áramlanak a kivándorolt százezernyi magyar családok, ma már Magyarországra szülik a magyar gyerekeket, nem a migrik közé."

Edes jo istenem ennyire nem lehet valaki vak. Milyen megforditas? A gyere haza fiatal program bedolt. Nap mint nap jonnek arrol hirek hogy aki hazament is elveszik a kedvet az otthon maradastol mert szivatjak ahol lehet. Minden harmadik negyedik gyerek az iskolaban azt nyilatkozza hogy le fog lepni. Mirol beszelsz de komolyan? akokr be fogod ismerni a hulyeseged ha utolsokent mar majd te kapcsolhatod le a villanyt. Te Orbansimogato te.

Fülig José 2018.08.30. 09:41:47

@Rettegek mert ballib vagyok: megfeszültél, kicsibojler? annyira emlegeted a szopást, pedig neked csöpög az ondó a szád széléről... szopóágon vagy, ratykó, a többi troll már legalább érthető szöveget kap, csak neked marad ez a zagyvalék amit ideszarsz és égeted vele a kamu nikkedet... se füle se farka, olyan pont, mint te... takony

Rettegek mert ballib vagyok 2018.08.30. 09:47:08

@Fülig José:

Itt csak a ballibek szopnak, de azt bőnyállal.. :DDD

hvg.hu/itthon/20180823_Az_LMP_bukta_szavazoinak_felet_a_DKval_egyutt_kihullananak
DK és az LMP támogatottsága nemcsak a teljes népesség, de a biztos pártválasztók körében is beesett 5 százalék alá.
...
Hízik a Fidesz-tábor és a bizonytalanok is egyre többen, júniusban 42, augusztusban pedig már 49 százalékos volt.

Fülig José 2018.08.30. 09:49:05

@Rettegek mert ballib vagyok: bazmeg, a múltkori cetlit adta a csop. vez efftárs, ez má volt... figyelj oda!

Ballib vagyok mert rettegek 2018.08.30. 09:50:41

A Soros bérenc ballibek mindenhol tagdják az igazságot miszerint Orbán Viktor elhozta Magyarországra a nyugati jólétet, amit a ballibek 2002 után elvettek a magyar családoktól, kis és közepes vállkozásoktól. A magyar emberek ma már Magyarországon akarnak dolgozni és nem a migrik által túlszaporodott nyugaton, ahol még csak nem is fizetnek annyit mint a magyar vállalkozásoknál. A Majorcai strandok ma már magyar nyugdíjasokkal vannak tele, mozdulni se lehet tőlük. A párizsi luxus áruházak ma már a magyarok pénztárcájából élnek, mert Orbán Viktor alatt akkora reálfizetés emelkedés történt, hogy azt Magyarordszágon már el se lehet költeni.

Magyarországon a népszaporulat pár év alatt a béka segge alól felfutott, ahová az elmúlt nyoplc év vitte, az iskolákban ezért nincs se elegendő tanár, se elegendő tankönyv. De ez így jó hír az országnak és ráadásul ha az EU nem hamisítani a Sorosék utasítására statisztikát, akkor kiderülne hogy Magyarország már most az EU ötödik legfejletteb országa, nem kell rá 10 évet várni.

Fülig José 2018.08.30. 10:02:22

@Ballib vagyok mert rettegek: a megkeresett rettentő vagyont a szent -istváni magasságokba emelkedő, ám magát az eccerű nép fiának tekintő és ott jól is érző elképesztő tehetséggel megáldott vezetőnk az elkúró ballibák által éjszakánként szándékos trtappolással tönkretett úthálózat megújítására szánja, így két év alatt akár 8 (nyolc!!!) kilométert is sikerül megjavítani dél Pesten, de ezek a féreg sorosbérencek rögtön sátánt kiáltanak, hogy nem lehet közlekedni.... a fényességes megoldást talált az égető tanárhiányra is ( ami a múlt héten még nem volt, de az opencocieti azóta elrabolt 10.000 pedagógust az országból) így összevonják a biológia kémi fizika tantárgyakat, hoppá! hogy ki fogja tanítani, na! a libbantak megint csak a kifogást keresik.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.30. 10:17:12

@Fülig José: "@Ballib vagyok mert rettegek: a megkeresett rettentő vagyont a szent -istváni magasságokba emelkedő"

Annyira hülyék vagytok. :))

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.30. 10:21:32

@McZozo: "ennyire nem lehet valaki vak"

Igazad van. Ő nem vak, hanem imposztor. Jól tolja, nem?

A fideSSfasszopók olyan szürreálisan hülyék, hogy ember legyen a talpán, aki nagyobb baromságokat mond. :))

2018.08.30. 10:24:12

@Magánvéleményem: nincs itt semmi baj, csak bátran vállalni kéne, hogy a fidesz tagja és politikusa....vagy ez szégyen?

6.Lenin 2018.08.30. 11:05:19

@chrisred:

Nincsenek válaszaid, össze-vissza hablatyolsz.
Tök mind1, hogy mit hazudik a z Orbán geci, TÖK MIND1, ha te még hülyébb vagy tőle.

Mi a fasz ebben olyan bonyolu7lt, hogy 1etlen libbant se képes felfogni.

Én is tudom, hogy Orbán reggelre migráns gyerekeket eszik lila hagymával, pés fordítva ül a hintalovára, amikor beviszik a Parlamentbe. Tudom, B+

Én azt nem tudom, hogy miért is szavaznék másra, ha nem mondanak semmi értelmes, elfogadhatót. Miért szavaznék akkor bárki másra.

Ti meg itt reggeltől estig vizionáltok 20 millió éhező magyarról, akik szuzuki vitarával kóvályognak az autópályákon céltalanul, miközben kint van a seggük.

ettől jobb lesz bárkinek is?

Erről beszél ez a pöcs Ungár is, hagy ideje lenne már abbahagyni, mert eredménytelen, 3x nyert a Fidesz kétharmaddal. Mit kell ezen még magyarázni? Erre mit kap ez a szerencsétlen ? azt, hogy a Fidesz seggét nyalja.

Ekkora barmok nem lehettek? De miért kellene elhitetni, hogy de, tényleg azok vagytok.
ezek után amit nekem írsz, már semmi kétségem nem lehet, te tényleg nem értesz semmit a körülötted zajlóból.

6.Lenin 2018.08.30. 11:07:17

@baldoc:

Te szerencsétlen, nem veszed észre, hogy igazoltad, amit írtam? Te még nagyobb seggfej vagy, mint az itteni átlag ballibbant.

ZX 2018.08.30. 11:24:57

@6.Lenin: "Én azt nem tudom, hogy miért is szavaznék másra, ha nem mondanak semmi értelmes, elfogadhatót."

Ne gyere ezzel a kamu szöveggel. Az igazság az, hogy te nem is akarsz meghallani mást még véletlenül sem. Ezért vagy fidesznyik.

6.Lenin 2018.08.30. 11:36:29

@ZX:

Írd le azt a másat, ami hihető is.

Nehogy olyan marhasággal gyere, hogy most tulajdonképpen minden szar, csúszunk lefelé, de, ha .........kerülne hatalomra, mindent a duplájára emelne, 20 perc alatt rendbe tenné az egészségügyet, oktatást, rögtön minden pedagógus csak a tanítással törődne, a gyerekek rögtön kibasznák a mobiljaikat és a könyveket olvasnák százával naponta.
Vagy 15 perc után az összes ember csak az egészségének a megőrzésére koncentrálna. az összes étrendkiegészítő könnyek közt bevallaná, hogy kamut gyártanak, és visszavonják a támogatást azoktól az orvosoktól, akik az ő készítményeiket reklámozzák.

Szívesen olvasnék már valami hihetőt is. Ragadd meg az alkalmat, ismertesd velünk a nagy igazságot.

ZX 2018.08.30. 11:46:46

@6.Lenin: Nem mondom azt, hogy ha holnap ha más kerülne hatalomra minden tiszta happy lenne, DE!

Pl. amikor arról volt szó melyik párt hogyan enyhítené a problémát pl. az egészségügyben, a Fidesz pont 0 oldalas dokumentumot tett le, a Momentum meg 364 oldalasat amit az érintettek kommentáltak is, hogy tök jó, bár vannak hibái. Ez csak egy kiragadott példa a sok közül. A Fidesz mit kínált a sorosozáson meg a migráncsokon kívül? Pont semmit. A többi pártnak legalább volt valamicske programja. Nem lett volna kánaán, de a semminél az is több lett volna amit kínáltak.

6.Lenin 2018.08.30. 12:01:26

@ZX:

Pontosan ezt mondom én is, hogy nem azzal kéne baszakodni, mit is hazudik a geci, hnem összehozni egy olyan valamit, ami képes lenne megszorongatni, vagy a Fidesz helyébe lépni. Kénytelenek lennének ők is másként viselkedni, vagy buknának.
Szerintem ez 1 kurva 1xdű megoldás. Lenne választási lehetősége a polgároknak.

Mi az 1etlen feltétele? Legyen 1 azonos, vagy nagyobb támogatottságú valami (párt, pártszövetség, vagy akármi) 1 hihető vízió, 1 vezető, 1 lista, 106 hiteles képviselő. PONT.

Ehelyett mi megy az ellenzéki oldalon?

Hülyék a választók, Orbán 1 geci, a lánya szaros pelenkát dobál, lopnak ezerrel stb. ÉS!

Hol az a valami, a program, a vezető, a vízió?

A sok apró fingnak még az illatát se érzi senki.

Ballib vagyok mert rettegek 2018.08.30. 12:02:01

@6.Lenin:

Ne erőlködj ezekkel az ostoba Soros bérenc ballibákkal, ezek az életben nem értik meg hogy minket úgyse lehet eltántorítani Orbán Viktortól, ha megdögölnek akkor sem. Soha többet nem kell a ballib, akik alatt nemcsak hogy kilopták a profitot az a magyar cégektől, de a Strabag azt külföldre vitte és ott vettek maguknak luxus jachtokat meg luxus üdülőket, meg Makaóra jártak Heller Ágnesék elkártyázni.

Ehelyett ma a profit Magyarországon marad Mészáros Lőrinc és családja, Tiborc István és családja zsebében, ők ebből megyényi magyar birtokakat vesznek, megveszik a Balaton összes szállodáját, kikötőjét, így van megvédve a magyar emberek pénze attól, hogy az magyar zsebben maradjon.

Ezek a ballibek soha nem fogják fel, hogy Orbán Viktornak sincs alternativája mert nekünk nem is kell! Orbán Viktor azt tehet amit akar, ha akar, elveheti a fizetésemet is, szívesen adom neki, ha akarja megerőszakolhatja a feleségemet, azt is szívesen adom sőt büszkén fogom mesélni a falumban hogy mekkora megtiszteltetés érte a mi családunkat! Mert Orbán Viktor az egyetlen aki küzd a magyarokért a komcsik meg a lippsk ellen, hogy ne legynek migránsok által leigázott kevert faj, ahol a magyar csak rabszolga lehet a hazájában minimálbéren bejelentve, ahol már csak a kivándorlás maradna neki meg a családjának a túlélésnek. Ez´ért Orbán Viktorért mindent feláldozunk ha kéri tőlünk és mi utána boldogan fogunk rá a következő ötven évben is szavazni.

ZX 2018.08.30. 12:13:55

@6.Lenin: "Hol az a valami, a program, a vezető, a vízió? "
Sajnos az emberek nagy többsége akkor sem veszi észre hol van, ha nagy slunggal pofán basszák vele.

chrisred 2018.08.30. 12:20:00

@6.Lenin: Már egy ideje magaddal és egy általad kitalált ballib propagandistával vitatkozol. Hiába dugod a fejedet a homok alá, attól még az érveim nem fognak eltűnni. Javaslom, nézd meg a Fidesz 2010-es választási programját, és utána azt, hogy mi történt a valóságban. Akkor rájössz, hogy nem én, és nem a többi polgári értékrendű választópolgár hagyta ott a Fideszt, hanem Orbánék tévedtek a gyurcsányi útra.

0dzsud0 2018.08.30. 12:43:18

@ZX: pont most történt, hogy Ungár leírta gondolatait, miszerint alapjaiban kellene megváltoznia az ellenzéki politikának. elég hosszan részletezi, hogy szerinte mi volna a receptje a fidesz leváltásának. erre a beszűkült, önmagát persze nyilván az értelmiségi körbe soroló ballibek gyakorlatilag egy emberként hördülnek fel Ungár ellen, mert, nem hajlandóak meghallgatni sem a javaslatait. amelyekkel egyébként mélyen egyet lehet érteni. a ballibek inkább választják zsinórban negyedjére is a biztos bukást. és szerinted a fideszesek zárnak ki minden ellenvéleményt. baszod, ők kizárni sem tudják, ha megnyitja az indexet, ha az RTL klubra kapcsol, rögtön kapja az arcába. nyilván nem is a szektás DK-nyuggerek élnek hermetikusan elzárva a külvilágtól, hanem a buta fideszbirkák. a ballib megint azzal próbálja csesztetni az ellenfeleit, ami épp az ő hibája, nincs új a nap alatt.

6.Lenin 2018.08.30. 13:06:59

@chrisred:

tudod te, hogy én is mennyi mindent elterveztem az életemben, de a körülmények szinte állandóan annak korrigálására kényszerítettek, mert sok dolgot nem lehetett látni előre.
A dolgokat összességében kell(ene) látni. de hagyjuk. Nem tudsz elszakadni a rögeszméidtől. Ahogy az ellenzék sem. Ezért tartanak ott, ahol.

Elhagyták a Fideszt a szavazói, de akkor hol vannak? A Fidesz tábora meg fokozatosan nő, az elvándorlás ellenében. Ez meg akkor miként?

ZX 2018.08.30. 13:09:41

@0dzsud0: Magyarázhatod a bizonyítványt, nem segít. Az átlagember többnyire a fidesz propagandát kapja. Példa rá amikor egy kis településen kérdezgettek emberekket, ők meg nyomták, hogy itt csak a Kossuthot hallgatják. 1-2 ember olvasott indexet de azok az origot is olvasták, a többieknek a net csak úri huncutság.
Ungár meg egy fasz. Ha olyanná teszi az LMP-t amilyen a fidesz akkor mi értelme választani?

6.Lenin 2018.08.30. 13:16:20

@ZX:

Mert ez nem úgy működik, hogy szombaton kijelentem, hogy majd én, hétfőtől, és minden fasza lesz.
Vasárnap mindenki rohan rám szavazni.

A hosszú, kemény, munkát nem lehet megúszni. Főleg nem hiteltelen emberekkel. A hitelességhez meg idő kell, sok idő.

Amíg az ellenzék csak aprózódik, a Fidesz azt tesz, amit csak akar, és ez nagyon nem jó jövőt jelent. Kellene, hogy egymás tökét szorongassák a riválisok. Akkor mindkét oldalnak azt kéne tenni, amivel az embereket meg tudná győzni, hogy csak ők a jók.
Az ország tuti nyerne rajta.

De akkor miért nem ezt csinálja az ellenzék?

Ha én simán csak mindig lehülyézlek attól még soha nem leszek okosabb, és fordítva is igaz ez.

6.Lenin 2018.08.30. 13:18:34

@ZX:

Szerintem nem érted az egének a lényegét.

ZX 2018.08.30. 13:38:27

@6.Lenin: "De akkor miért nem ezt csinálja az ellenzék?"

Hogy képzelted ezt el? Úgy hogy kapnak 5 percet a közmédiában, hogy bemutassák a programjuk és az MTVA szararcok szerint ez bőven sok is? Bár tény és való, a fidesznek 5 másodpercbe telt bemutatni a programját. "Soros, migráncs, Brüsszel, Ensz fúj!"

chrisred 2018.08.30. 13:50:11

@6.Lenin: Az én életemben is sok változtatásra, rögtönzésre kényszerültem. De soha nem a másoknak tett ígéreteim megmásítására, főleg nem arra, hogy mire használom fel a tőlük kapott pénzt.

6.Lenin 2018.08.30. 13:52:34

@ZX:

Elsőként le kellene ülniük és kiválasztani egy mindenki által elfogadott valakit.
Vagy egy alkalmas egyén meghívja őket, és felvázolja, hogy mit is szeretne, kérné a támogatásukat.
Aztán közösen kidolgoznak egy mindenki számára elfogadható víziót.
Beindítják a közös tábor megszervezését. A többi technikai kérdés.

Ma a mobilon keresztül bárki elérhető, személyesen, helyben még annál is hatásosabb, mint mobil alkalmazáson keresztül.

hosszú kemény munka. Fidesz se 2 óra alatt jutott oda, ahol jelenleg is van. Túl jól sikerült nekik, és ez nem jó. Nincs alternatíva. De ennek megteremtése nem szabadna, hogy az ő feladatuk legyen, egy lakájellenzék csak rontana a jelenlegi helyzeten.

A Fidesz mindig valós problémákkal foglalkozott.

ZX 2018.08.30. 14:01:48

@6.Lenin: "A Fidesz mindig valós problémákkal foglalkozott."

Hogy mi? Persze a migráció fontos probléma, de nem az egyetlen és nem a legfontosabb. Sorost meg inkább hagyjuk. 90 éves fickótól rettegni. Muhhahaha. Mi lesz ha szerencsétlen feldobja a pacskert kire lehet majd mutogatni?

6.Lenin 2018.08.30. 14:13:43

@6.Lenin:

"A Fidesz mindig valós problémákkal foglalkozott. "

A választók számára valósnak ítélt problémával, megoldást is bemutatva.

6.Lenin 2018.08.30. 14:59:04

@ZX:

Szeretnél te egyáltalán változást? Szerintem csak akkor, ha valaki készen felkínálja nektek.

Ma olvastam, hogy Márky-Zaj kijelentette, hogy ő nem akar pártot alakítani, de, ha valakik felkérnék, szívesen lenne az elnöke, vagy a me jelöltje.

Ennyit az ellenzékről. Ritka nagy balfaszok az már tuti.

Soros lényegtelen, emberként, de a pénzén megvett politikusok még tényezők. Ha kivonnák a pénzt ebből, az egész pillanatok alatt összeomlana. Csak a korrupt, megvásárolt politikusok pénzéhsége tartja még egy darabig egyben.

A migráció pedig nincs is, csak néhány évtized múlva megszünteti az európai civilizációt.

0dzsud0 2018.08.30. 18:26:04

@ZX: ne tévedjünk el, nem magyarázkodik nektek senki. kétharmados többséggel kormányoz a fidesz, titeket nem kell meggyőznie semmiről. ahogy nekem sem. a fentebbi kommentemben arra a bődületes képzavarra hívtam fel a figyelmet, amit képviselsz. nem baj, ha nem értetted meg, a többi kommentelőnek talán jó lesz. a vidékiek pedig 2010-ben is el tudták dönteni, hogy le akarják váltani a kormányt, pedig akkor még főleg igaz volt, hogy nagyítóval kellett keresni a nem ballib sajtótermékeket. a ballibek legnagyobb bánatára, sajnos nem olyan hülyék az emberek, mint azt ők szeretnék.

Orochimaru 2018.08.31. 01:03:47

@LebensraumamOsten: Orbán a következő 2-3 évtizedben hatalmon marad, szóval kezd el felkészíteni magadat. Nem kérünk még egyszer a ballib országrontásból.
süti beállítások módosítása