B1 blogcsalád



Újabb mélységet ért el a valóság meghamisításában az állami média: elhallgatták a nyilatkozóról, hogy a Fidesz alpolgármestere

2018. augusztus 28. - nickgrabowszki

Van-e még lejjebb? kn.jpgAz történt, hogy bement az egykori közszolgálati tévébe egy civil szervezet képviselője, és hossza dicsérte az Orbán-kormányt.

A kormányzati intézkedéseknek köszönhetően az idei tanévkezdéskor több tízezer forinttal több maradhat a családoknál – mondta Király Nóra, a Fiatal Családosok Klubjának (Ficsak) alapítója az M1 vasárnap reggeli műsorában.

Példákat említett, hogy a kormány hogy csökkentette a költségeket; hogyan nyújtott támogatást; magasztalta a kurzus politikáját.

Úgy lett felkonferálva, mint egy gyakorló édesanya. Mint egy szülő. Egy a sok millió közül. 

Gondolhatnánk, hogy remek fogás ez a propagandamédia szerkesztőitől: találtak végre egy olyan embert, meg egy olyan civil szervezetet, akinek és amelyiknek tetszik az Orbán-rezsim politikája, és nem kifogásokkal, panaszokkal, meg ellenvetésekkel van tele. Végül is a kormánypropagandának ez a dolga.

A probléma csak az, hogy az állami adó elfelejtette megemlíteni, se az adásban, se az inzertben, se az arról születő cikkben nem tájékoztatott arról, hogy a kormány politikáját nagyrabecsülő Király Nóra nem kizárólag a Ficsak alapítója, hanem egyúttal

a Fidesz tagja, a párt alpolgármestere a XI. kerületben.

Király Nóra itt éppen az újbudai Fidesz kötényében egy főzőversenyen:kn1_1.jpg

Itt meg a helyi fideszes képviselő plakátjának biodíszlete:kn2.jpg

Szolgálatainak meg is lett az eredménye: a kerület alpolgármestere lehet: kn3.jpg

Ez lényegtelen, említésre se érdemes apróság valahogyan el tudott sikkadni az M1 adásában. (És már nem is először, ha a Google nem téved.)

Csak azért nem mondom, hogy a kormánypropaganda elérte a gödör alját, ahonnan már nincs lejjebb, mert nagyon kreatívak, nem ismernek lehetetlent.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr314208141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Punxsutawney Mormota 2018.08.28. 16:51:37

És gyereke legalább van? Mert ezek után már az is mellékes szinte :D :D :D

Helga Beauty Salon. 2018.08.28. 17:16:55

Gratulálok a hatalmas leleplezéshez, a tényfeltáró újságírás csúcsteljesítményéhez, itt a második pelenkaügy!

taga20 2018.08.28. 17:25:13

@Helga Beauty Salon: gratulálok emese, ehhez az újabb gyökér kommentedhez!

nem csalódtunk benned!:)

max bir ca · http://bircahang.org 2018.08.28. 17:27:26

Atya Isten, egy nem ballib civil??? Botrány!

Helga Beauty Salon. 2018.08.28. 17:32:01

@taga20: Te figyu már! Azt írja a poszt, hogy iskolakezdési támogatást ad a kormány. Használd ki és végezd már el az általánost! :D

taga20 2018.08.28. 17:33:13

@balcán maxval bircaman: atya isten, egy kamu civil! akit kézből etet a geci.

taga20 2018.08.28. 17:34:25

@Helga Beauty Salon: csak a hátrányos helyzetű családoknak, úgy hogy csak neked van esélyed:)))

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.28. 17:40:14

@taga20: "gratulálok emese, ehhez az újabb gyökér kommentedhez!"

:))

Tangooo 2018.08.28. 17:54:03

Háááááááát!
Azért felesleges volt klaviatúrát ragadni, hogy hülyét csinálj magadból!

Konok 2018.08.28. 18:01:37

@balcán maxval bircaman: Ez már a tömény fidesz faxcizmus, minden szintre ostoba faxcokat helyezett orbán, meg buta bégető libákat (mert identitás zavarosak, bocs de ezt a szót a fidesz szintjén már nem képesek értelmezni az egybites agyukkal)

max bir ca · http://bircahang.org 2018.08.28. 18:03:24

@Konok:

Keress magadnak munkát, Konok...

Helga Beauty Salon. 2018.08.28. 18:08:05

Amúgy tényleg közölhették volna hogy a csaj fideszes, ugyanis egészem kellemes jelenség, ez is fricska lett volna a Heller Ágnes féle trogloditákat felvonultató ballibák ormányára.

taga20 2018.08.28. 18:08:56

@balcán maxval bircaman: elmehetne kolcenteresnek bulgáriába, mi retek?
aztán egész nap tudna kommentelni.

Helga Beauty Salon. 2018.08.28. 18:10:39

@taga20: Taga te olyan szinten retard vagy, hogy utánad már jár az emelt összegű családi pótlék!

taga20 2018.08.28. 18:12:13

@Helga Beauty Salon: szutyok, megkapod hegedűszsuzsát!

örüjj geci!:)

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.28. 18:17:15

@Tangooo: Háááááááát!
Azért felesleges volt klaviatúrát ragadni, hogy hülyét csinálj magadból!

taga20 2018.08.28. 18:20:55

@Helga Beauty Salon: meséjj, ahogy olvaslak, te utánad má évtizedek óta felveszi a család.

okosíts má ki, ti hogy csináljátok! legyek olyan debil, mint te? az be fog válni?:)))

Orochimaru 2018.08.28. 18:25:03

A ballibek már az utolsókat rúgják...

Helga Beauty Salon. 2018.08.28. 18:42:02

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Most szerinted mi van? A nő kerületi alpolgármester és fideszes, de nem ebben a minőségében nyilatkozott, hanem mint a családos klubjának az alapítója. Szerintem a foglalkozása irreleváns, de most marhára "le van szerintetek leplezve" ! És? Most mit akartok tényleg? Ebből mi következik? Mi lesz, minek kellene lennie szerinted?
Itt mindezt nézve nekem is felvetődik mint a blogírónak, lesz még lejjebb nálatok? Ezek a hajuknál fogva előrángatott mindenféle baszfasz álproblémák tálalása világválságként kurvára fárasztó! Ti tényleg hatalmas szarban vagytok!

taga20 2018.08.28. 18:47:31

@Orochimaru: hol gyökér, putyinlandba?

Tangooo 2018.08.28. 20:57:54

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Eredeti gondolat.
De hát ennyire telik tőled. (Ezt is lemásolhatod!)

legeslegujabbkor 2018.08.28. 21:02:08

Fiatal Családosok Klubja vezetője nyilatkozott a fiatal családosoknak, hogy emelkedett a családi pótlék, a körzeti gyermekorvosok fizetése az egekbe szökött, a bölcsődék és óvodák személyzetének fizetése emelkedett, szóval nyugodtan menjenek vissza dolgozni 8 órában, a gyerekkel lesz ami lesz

kunzoo 2018.08.28. 21:51:58

Úgy tűnik nálunk már csak ilyen "független" "civilek" vannak politikai oldaltól függetlenül.

ÉÉN VAGYOKH AZZ __ A GYÚRCSÁÁNY! 2018.08.28. 23:09:16

@taga20: Úgy látom maga sem hátrányos helyzetű akárcsak én!
Csak jól élünk ebbe a rezsimbe!

ÉÉN VAGYOKH AZZ __ A GYÚRCSÁÁNY! 2018.08.28. 23:14:31

@Helga Beauty Salon: Az a helyzet hogy @taga20:-nak szerncsére nem fog járni családi pótlék. Neki nincs családja. Neki csak mi vagyunkkh.

ÉÉN VAGYOKH AZZ __ A GYÚRCSÁÁNY! 2018.08.28. 23:18:32

@Helga Beauty Salon: "Ti tényleg hatalmas szarban vagytok!"
Nézze!
Én ezt közvetlen közelről tapasztalom is.
Nem kicsit...... nagyon!

ÉÉN VAGYOKH AZZ __ A GYÚRCSÁÁNY! 2018.08.28. 23:24:27

@taga20: Nézze! Úgy néz ki hogy nyolc év múlva már az MSZP is megszűnik. Én se leszek már tényező. Úgyhogy addig celebkedek amíg tudokkh.
Utána a Győzike show mintájára megpróbálok majd a felszínen maradni.
Úgy gondolom szegényebb lenne a társadalom ha feledésbe merülnék.

paraszthajszal 2018.08.28. 23:24:52

Nem értem a problémát. 2018 a Családok éve? Igen. Több pénzt hagy a családosok zsebében a családi adókedvezmény? Igen. Király Nóra fiatal és családos? Igen. Akkor van oka rá, hogy a Fideszhez húzzon? Igen. A Fiatal családosok klubjának elnöke? Igen.

Akkor miért ne nyilatkozhatna itt ebben a minőségében? Miért ne tájékoztathatná a magyar polgárokat azokról az erőfeszítésekről, amiket a Kormány a családosok érdekében tett – és az eredményekről, amelyek ezek gyümölcsei lettek.

Ettől még, ha településrendezési (vagy más helyi) ügyekről kérdezik, akkor majd nyilatkozhat alpolgármesterként is.

Visceroid 2018.08.29. 09:09:19

"A kormányzati intézkedéseknek köszönhetően az idei tanévkezdéskor több tízezer forinttal több maradhat a családoknál "

Ez a zseniális a Fideszékben. Lassan átállhatunk a pénznyomtatásra, mert semmit nem ér a forint, de még mindig lehet vele dobálózni. A baloldal meg igazán leszállhatna a "menekültekről" és elkezdhetne valós problémákkal foglalkozni.

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.08.29. 09:26:26

@Helga Beauty Salon: " ... Heller Ágnes féle trogloditák ... "

Ez jó :-)

ZX 2018.08.29. 09:29:11

@paraszthajszal: "Akkor miért ne nyilatkozhatna itt ebben a minőségében?"

Pl. azért mert ha a dohánygyár által küldött ember hiába mondja, hogy a dohányzás egészséges gondolom nem fogod elhinni neki te sem.

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.08.29. 09:30:01

@Visceroid: Ha számodra semmit nem ér a forint, utald át az én számlámra amid csak van, megoldom a felhasználását :-)

szemi90 2018.08.29. 09:36:51

Kit érdekel? Nézni még egyáltalán valaki az M1-et azokon kívül akinek ez kötelező?

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.08.29. 09:38:27

@ZX: Akkor nyilatkozik a csaj amikor csak akar, és ott ahol hagyják :-) Nincs ezzel semmi probléma egészen addig, amíg nem kötelező megnézni. Nekem pl. TV-m sincs, rádiót nem hallgatok, így ezek a médiagecik (újságírók, mindenféle műsorkészítők stb.) által keltett hisztériák nem igazán hatnak meg. Elolvasom A Zinterneten a híreket, és remekül szórakozok, főleg az ilyen műfelháborodásokon...

Legalább a csajszi kinéz valahogy, nem olyan lelakott mint a baloldal "trogloditája" :-)

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.29. 09:41:01

@Magánvéleményem: A kocsiban nem tudom hallgatni a Bartók rádiót sem egy kis kiadó migráncsozás nélkül. :(

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.29. 09:42:29

@szemi90: "Nézni még egyáltalán valaki az M1-et "á

Ha szeretnéd megint fiatalnak érezni magad, akkor nézz meg egy híradót, a kádárkorban találod magad.

Tom66 2018.08.29. 09:42:38

Nincs ezzel semmi probléma. A sok ezernyi civil szervezet közül, érdekes módon mindig az a néhány Soroshoz köthető civilnek hazudott briganti nyivákol.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.29. 09:44:17

@ZX: "a dohánygyár által küldött ember hiába mondja, hogy a dohányzás egészséges gondolom nem fogod elhinni neki te sem. "

Kivéve, ha fideszes hazudja. Azoknak mindent beszopnak.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.29. 09:45:34

@MikeBoy: "@paraszthajszal: "Nem értem a problémát."
Ezért vagy Fideszes. "

:))

seepheerd1 · http://730ld.blog.hu 2018.08.29. 09:48:36

Szerencsétlen fideszes faszok... hogy ilyet kell nap mint nap olvasnotok. Szerencsétlenek :D

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.08.29. 09:49:52

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Használj pendrájvot, rohatt óccsón kapsz tárkapacitást, 1-2 ezerér 8GB, azon elfér kb 40 óra zene... ismétlődés nélkül, ízlésed szerint :-)

Tom66 2018.08.29. 09:51:17

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Rettentő bölcs és hozzáértő vagy, ezért amennyiben lehetséges, legyél kedves megosztani a nagyérdeművel, hogy jelenleg ki lenne a legalkalmasabb az ország vezetésére.

élveteg 2018.08.29. 09:52:37

Ezt a leleplezést Na,ha most nem vonul az utcára 1,5 milló ember akkor soha

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.29. 09:54:38

@Tom66: "ki lenne a legalkalmasabb az ország vezetésére. "

Az elkúrón és a gecin kívül bármelyik becsületes magyar állampolgár. Illetve egyszerűbb úgy mondani, hogy bármelyik becsületes magyar állampolgár. Mondjuk egy hajléktalan alkesz is jobb lenne, nem lopná el a GDP növekedést.

Vincenzo6 2018.08.29. 09:55:35

Nem fogják érteni, hogy mi ezzel a baj, kár leírni is. Fideszesnek lenni az elmeállapot, ezek vágynak rá, hogy fsz kerüljön a sggükbe, kádári szocializmust akarnak és Orbántól meg is kapják. Tapsikolnak hozzá, mert ezen szocializálódtak, nekik ez így normális. Ja, és utálni is van kit, csak nem a nyugati imperialisták az ellenség meg ellenforradalmárok, hanem a nemlétező ballibek, meg a Magyarországot magasról lesz.ró migránsok, illetve az a vén hülye Soros. Olyan primitívek mind, hogy ennyire van szükségük és cserébe tapsikolnak az országot megnyomorító és lerabló szocialista fideszmaffiának.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.29. 09:56:02

@Magánvéleményem: A klubrádiót hallgatom pendrájvról. De van, hogy elfogy. Meg ismerős kocsijában nem én fújom a passzátszelet.

Homo fideszbirkusz 2018.08.29. 09:56:29

Bármilyen segget kinyalni, bárkinek a f.szát leszopni ezek a Homo fideszbirkuszok kiválóan tudják. Köszi M1 az újabb bizonyítékért!

Rettegek mert ballib vagyok 2018.08.29. 09:57:28

Nem látom mi ebben a probléma.

Az RTL számtalan alkalommal közismert Soros csicskákat szerepeltet, hogy bérrettegjenek, anélkül hogy akár csak egy mondatot is említenének a munkáltatójáról.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.29. 09:58:04

@Tom66: "az a néhány Soroshoz köthető civilnek hazudott briganti nyivákol. "

Pontosan mit nyivákol szerinted a Magyar Vakok és Gyengénlátók Országos Szövetsége?

ZX 2018.08.29. 09:58:57

@Magánvéleményem:"remekül szórakozok, főleg az ilyen műfelháborodásokon..." Hát én nem, mert nem szeretem ha hülyének néznek. Pl. ahogy láthgató itt is, hogy fideszes nyilatkozik, hogy nekünk milyen fasza.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.08.29. 09:59:01

@Vincenzo6:

Na mesélj, hányszor kérted ki, hogy hivatásos Soros bérencek, Soros alapítványok fejesei osztják az észt a TV-kben !?

Nem érted mi azzal a probléma ?
Elvakult vagy ?
Soros fasz van a seggedbe azért nem érted ?

2018.08.29. 10:00:12

@paraszthajszal:

Nem értem a problémát.

(Ez csak analógia lesz fityiszmajma, nemhogy elértsd az egybites agyaddal!)

A Ferencváros nevű futballcsapat létezik? Igen!
A világbajnokságon elődöntőt játszott Belgiummal az MTVA szerint? Igen!
És valójában?(Nem.)

A Ferencváros vezeti a világbajnokságot a köztévé szerint? Igen!
És valójában?(Nem.)

Te nem egy idióta orbáni seggnyaló konformista faszkalap vagy? Nem!
És valójában?(Igen.)

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.29. 10:01:06

@Rettegek mert ballib vagyok: "Az RTL számtalan alkalommal közismert Soros csicskákat szerepeltet"

Ha mondanál egy példát, hogy ne legyen olyan nyilvánvaló hogy ismét fasságokat beszélsz.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.29. 10:07:33

@szemi90: Régen minden rosszabb volt. Aztán jött a rendszerváltás, és szabadok lettünk. Mára megint a kádárrendszer van uralmon, ugyanaz az elnyomás, hazudozás. A geci kádár jó tanítványa. Csak sajnos még lopós is.

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.08.29. 10:15:53

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: A Kádár rendszerben is lopós volt a politikai elit, ez nem változott azóta sem, ami változott, az a nagyságrend és a hozzá tartozó arcbőr vastagsága.... mindkettő jenletősen megnőtt :-(

szemi90 2018.08.29. 10:17:28

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Maradjunk annyiban, hogy kicsit nagyobb lett a szabadságunk, de ennyi. Ugyanazok a káderek - vagy ugyanazon káderek rokonai, cimborái - vezetik (meg) a népet, mint akkor. Nézzünk csak körül a politikai "elit"-ben. KISZ titkárok, korábbi MSZMP tagok szép számmal. Sosem volt itt igazi rendszerváltás. Az ügynökök ott csücsülnek most is a törvényhozásban.

ZX 2018.08.29. 10:17:46

@Rettegek mert ballib vagyok: De a retekklubnak nagyon nehéz jó riportalanyt találni, mert aki nincs benne tövig a zorbán hazaáruló geci seggében az csak soroscicska lehet te retardált fasz.

paraszthajszal 2018.08.29. 10:17:57

@Látens Inszinuáció: „Te nem egy idióta orbáni seggnyaló konformista faszkalap vagy.”
Le style c'est l'homme

Az, hogy a hölgy alpolgármester lett, önmagában nem cáfolja azt, hogy a kormányzat eredményesen segíti a családokat.

Forintra lehet váltani, hogy átlagosan mennyi pénzt hagy a családosok zsebében a családi adókedvezmény, mennyire könnyíti meg a lakásvásárlást a csok, a -fenntartást a rezsicsökkentés. Súlyos százezrekről, milliókról; a nemzetgazdaság szintjén milliárdokról van szó.

De Ti mindezzel szemben irreleváns hülyeségen tudtok lovagolni, a bolhából csinálva elefántot. Valóban ekkora világszám az, hogy a köztévés bemondók néha bakiznak? Mintha a ballib sajtótermékekbe sose kerülne semmilyen tévedés vagy hiba...

Rettegek mert ballib vagyok 2018.08.29. 10:21:08

@ZX:

Hülye vagy. Minimális utánajárással kideríthető, hogy Soros által szponzorált civilszervezetek hazaáruló retkeit szerepeltetik rendre.

Esetünkben:

Köves Nóra -> Eötvös Károly Intézet -> Open Society -> Soros

LebensraumamOsten 2018.08.29. 10:23:43

Lám lám a szar bukásra ítélt fideszesek éjjel-nappal hazudnak. Teszik ezt azért, mert a kemény munka és tanulás büdös nekik, hiszen fárasztó. De egy szánalmas népség. Mi meg jót röhögünk rajtuk, mert akárhogy nyalnak töredékét se kapják meg a húsosfazékból annak amit remélnek. És minél többen vannak, annál kevesebb jut majd egy nyalógépre, hisz hasznot nem termelnek és ugyanazok pénzét harácsolják már nyóc éve akik pedig nem lesznek többen és nem is tudnak többet termelni. Tehát minden egyes újabban csatlakozó ingyenélőre egyre kevesebb jut. Lassan jelképes összegekért nyalogatják egymás ánuszát a nyomorultak.
Íme a debil munkakerülő illibbant szarok kamuneveinek listája:
Rettegek mert ballib vagyok
élveteg
Tom66
Én vagyok Gyurcsány Ferenc
paraszthajszal
Helga Beauty Salon
Hát ennyit a szellemi nyomorékokról.Valszeg több profil is ugyanahhoz a lángészhez tartozik. Pedig ha tanult volna, lehet nem ebből kéne a debiljének tengődnie. Dehát így járt.

LebensraumamOsten 2018.08.29. 10:24:37

@László Kollárik: Na téged kifelejtettelek a listából félkegyelmű. Örülj!

Alick 2018.08.29. 10:25:58

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: A legjobb, hogy a kádári hagyatékot képviselő Thürmer elvtárs a választások után finoman vállonveregette a győzteseket:

munkaspart.hu/hirek/2659-a-munkaspart-a-valasztasokrol.html
:)

LebensraumamOsten 2018.08.29. 10:26:11

@Punxsutawney Mormota: Ugyan már!Hogy eshetne teherbe orálisan?

Rettegek mert ballib vagyok 2018.08.29. 10:31:40

@LebensraumamOsten:
"bukásra ítélt fideszesek"

Komolyan mondom fantasztikus, ahogy az elkúró seggnyalói magukat vigasztalva, egyre nagyobb önátverésekbe hajszolják saját magukat.
Az emberek már csak köpnek ha egy ballib hazaárulót látnak, ezek meg a Fidesz halálát vizionálják sekélyes képzeletükben.

Pedig a saját bérrettegő újságuk is megírta.

hvg.hu/itthon/20180823_Az_LMP_bukta_szavazoinak_felet_a_DKval_egyutt_kihullananak
... a DK és az LMP támogatottsága nemcsak a teljes népesség, de a biztos pártválasztók körében is beesett 5 százalék alá. Az ellenzéki térfél így kétszereplős lenne, az MSZP és a Jobbik jutna be. Előbbi az összes megkérdezett között 9, a biztos pártválasztóknál 15 százalékon; utóbbi 10, illetve 16 százalékon ebben a két szegmensben.
...
Hízik a Fidesz-tábor és a bizonytalanok is egyre többen, júniusban 42, augusztusban pedig már 49 százalékos volt.

ZX 2018.08.29. 10:32:51

@Rettegek mert ballib vagyok: Mint ahogy orbángecit meg egy csomó más fideszes majmot is a soros támogatott. Tehát ők is soroscsicskák.

LebensraumamOsten 2018.08.29. 10:34:50

@Orochimaru: Pici kis jószágom. Ti már rég fürtökben lógtok majd a lámpaoszlopokon amikor a liberális még mindig örülnek és gyakorolják majd a hatalmat. Hát semmit nem tanultál a történelemből. Persze, el is felejtettem, ahhoz iskolába kellett volna járnotok illibák. Az meg olyan fárasztó, mert nem akarnak a szemét pedagógusok kivételezni veletek, meg rendesen kell viselkedni, nem lehettek törvényen kívüli csókos gecik, ráadásul tanulni is kellett volna. Az meg olyan fárasztó és még unalmas is. Inkább elmentek polgári piknikre verekedni, meg birkameneteltek, mert az csak fél órás, nem olyan szar, mint egy katonai menetgyakorlat. Meg így dolgoznotok sem kell, elég a fotelből böfögni a kommentnek álcázott szarságaitokat. Persze sok okosat nem tudtok írni, sem humorosat, hiszen ahhoz nem mellé kellett volna járni a sulinak, meg művelődni, olvasgatni is, ami megint csak fárasztó ugyé? Inkább elmentek árpikával porozni egyet Ibizára, mert ott úgyis jók a csajok. Ja, hogy annyira azért nem vagytok túlbérezve, mert gazdáitok is tisztában vannak azzal, hogy mennyit is értek? Ezt a pechet, akkor marad a helyi kocsma. Sok szerencsét! Hihihi!

Rettegek mert ballib vagyok 2018.08.29. 10:35:36

@ZX:

Igaz. Soros rengeteg politikust támogatott.

Ezek egy része, ma is azt teszi amit uruk és parancsolójuk kíván tőlük, ezeket Soros ma is listázza, mint megbízhatóak. Pl Soros EP képviselői, akik pl Magyarországot is támadják parancsra minden területen:
legacy.gscdn.nl/archives/images/soroskooptbrussel.pdf

---
A többiek felismerték, hogy a haza szolgálata előrébb való.
Ezek otthagyták az öreg uzsorást.

ZX 2018.08.29. 10:40:28

@Rettegek mert ballib vagyok: Bizonyítani is tudod vagy megint csak böfögtél egyet?

blah 2018.08.29. 10:42:21

a fidesz szavazók agyatlansága miatt olyan mindegy... tévedhetetlenségbe ringatták őket a pórázuk másik végén lévők, függnek a hatalomtól, olyan mindegy ezeknek a nyomorékoknak, hogy hazugság vagy sem, a lényeg, hogy magukénak érezzék a sikereket, mert ezeknek az embereknek nem jut több. a fidesznek a 2000-es évek eleje óta ez a taktikája, nem véletlenül bátorítja még mindig a hülyéket. az ostoba kommunizmusban ragadt nyomik elégtételként élik meg az egészet. arról ők ugye nem tudnak, hogy a büdös lipsik szinte mind jobban élnek...

Rettegek mert ballib vagyok 2018.08.29. 10:43:02

@ZX:

Ott van belinkelve az Open Society saját belső listája a politikusokról.

Mit nem értessz ezen ?

Ellenzéki Tüntető 2018.08.29. 10:49:13

@paraszthajszal: a probléma itt kérlek az, hogy ha a fidesz valakinek kedvez, annak kötelező a homlokára tetováltatni, hogy "fideszes vagyok", különben diktatúra van.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.29. 10:49:51

@Rettegek mert ballib vagyok: Na, jól gondoltam, hogy megint fasságot beszélsz..

Teljesen jókat mondott.

Vajon miért van az, hogy igazat mondó hazafiak nem jelenhetnek meg a pártállami tévékben?

ZX 2018.08.29. 10:51:43

@Rettegek mert ballib vagyok: Ó igen, Soros akkor marha, hogy nyíltan kiírja a netre kiket vett meg. Komolyan te tényleg ennyire sötét vagy?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.29. 10:51:51

@Rettegek mert ballib vagyok: "Köves Nóra

Emberi jogi szakértő

Az Eötvös Károly Intézet projektmenedzsere és emberi jogi szakértője.

Tanulmányait a BKF kommunikáció és üzleti kommunikáció szakán kezdte, majd Törökországban az Istanbul Aydin University-n és Magyarországon az ELTE-n folytatta, ahol nemzetközi emberi jogi specializáción tanult, a nemzetközi tanulmányok mester szakon. Tanulmányai mellett kezdetben önkéntesként, majd aktivistaként és szakértőként több civil és nemzetközi szervezetnél dolgozott, Amerikában és Törökországban hajléktalan és menekült emberekkel, Koszovóban emberrablás áldozataival foglalkozott, Franciaországban pedig Magyarország Állandó UNESCO Képviseletének munkájában vett részt. Másfél évig Magyarország ENSZ Fiatal Delegáltja, majd a Terre des hommes dél-kelet európai regionális irodájának munkatársa volt. 2013 óta a Fundamentum emberi jogi folyóirat szerkesztője. "

A kisujja többet ér, mint 50 fideSSfasszopó.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.29. 10:54:29

@Rettegek mert ballib vagyok: Azért rettegsz, mert ilyen hazugságokat beszopsz:

hungaryexpres.com/saria-rendorok-verik-a-nem-iszlam-torvenyek-szerint-elo-nemeteket-berlin-kulvarosaiban/

Két képpel bizonyítják a "hír" valódiságát.

Megkerestem az eredetiket:

www.liveleak.com/view?comments=1&i=829_1388787069
Salafist parasite lashing shop owners for trading during Friday prayer
This is Ahrar al Sham, the "moderate" Islamists and not Isis. Days of freedom in Syria.Allepo today.

themuslimissue.wordpress.com/2014/08/17/saudi-woman-to-be-lashed-50-times-for-calling-morality-police-liars/
Saudi woman to be lashed 50 times for calling morality police liars

Persze ezek is lehetnek ferdítések vagy tévedések, de a két képnek semmi köze egymáshoz vagy a németekhez, ez tudatos fideszes hírhamisítás.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.08.29. 10:55:13

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Közismert Soros bérenc.
De nincs ezzel baj. Sorosnak is kellenek előszopók, mint te, és felszopók mint ő.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.08.29. 11:00:53

@ZX:

Dehogy. Feltörték az Open Society szervereit, és ott volt ez a dokumentum is, a Clintonnal való lepaktálással, az Ukrajnai forradalom szervezésről, a Macedonia puccsról, meg a többiről.
Nehéz dolog így a seggét védeni, mikor kiömlött szar ugye ?

index.hu/belfold/2017/10/26/orosz_hekker_dclinks_fidesz_soros_brusszel/

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.29. 11:03:28

@Rettegek mert ballib vagyok: Nem Soros György patrióta érdekei szerint dolgozik, hanem saját meggyőződése szerint az emberiség üdvére. Nélkülözhetetlen a munkája, enélkül százezreket éheztetne halálra a fideSSdiktatúra.

Neked azt jelenti a sorosbérenc, hogy nem megveszekedett hazaáruló fideSSfasszopó? Akkor rossz hírem van, a Földön 7,5 milliárd sorosbérenc van.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.08.29. 11:07:09

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Most akkor képzeld el, hogy valaki ugyanezt a bullshitet írja Király Nóra kapcsán, mint te most itt a Soros bérenc Köves Nóra kapcsán.

" Nem Orbán Viktor érdekei szerint dolgozik, hanem saját meggyőződése szerint az emberiség üdvére. Nélkülözhetetlen a munkája, enélkül százezreket éheztetne halálra a ballib diktatúra."

2018.08.29. 11:07:47

A b1 blog a béka segge alá süllyedt. Nem most, már rég. De még mindig van lejjeb.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.29. 11:10:18

@valaki nagyon más: Sajnálom, hogy Kubatov ide küldött trollkodni. Az árokparton meg nő a gaz. :))

ZX 2018.08.29. 11:11:53

@Rettegek mert ballib vagyok: Olvastad te a cikket? Csak néhány érdekes részlet:

"mondta az MTI szerint Hidvéghi Balázs, a Fidesz kommunikációs igazgatója"
"Az egész manipulációs stratégia mögött ráadásul az orosz titkosszolgálat és személyesen Vlagyimir Putyin állhat"
"Ezzel kapcsolatban a Washington Post fel is hívja a figyelmet arra, hogy ez rettegéssel tölti el az autokratákat, majd leszögezi: a diktátorok nem szeretik Sorost."

neko1967 2018.08.29. 11:13:46

Azért azt megnézném, hogy milyen őrjöngést rendeznének a fidessnyik/bolsevikek, ha valamely helyi szintű ellenzéki politikus a CNN-nek vagy a BBC-nek nyilatkozna, mint egyszerű magyar állampolgár, és arról beszélnének, hogy Magyarországon az állami szférában csak az kap állást, aki fidesses, a tudás és gyakorlat nem számít, csak az elvtelen lojalitás! Mondjuk speciel ez igaz.

Valamelyik fidessnyik/bolsevik itt azt böfögte, hogy inkább ilyen nőket mutogassanak, mint Heller Ágnest. Először is Heller Ágnes 89 éves. Korához képest jobban néz ki mint Rasi!

tpl 2018.08.29. 11:16:50

Brutálisan lebuktattad a Fidesz-propagandát. Elképesztő. Pedig te soha nem talalkozol a Fideszt támogatókkal, vagyis nincsenek is. Legfeljebb a NER lovagok. És az q közel 3 millió magyar, aki rájuk szavazott tavasszal. Na, ők is mind beépített Fideszesek.

tpl 2018.08.29. 11:18:00

@neko1967: korához képest jól néz ki Heller??? :))) rámozdulnál? :)

gyurmicsek 2018.08.29. 11:18:25

Most akkor Fideszes vagy álcivil? Gondolom egyszinten van a Soros civilekkel vagy nem?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.29. 11:18:44

@Rettegek mert ballib vagyok: "Nem Orbán Viktor érdekei szerint dolgozik"

Miért hazudna valaki ekkora fasságokat, ha nem a pártja miatt?

"hanem saját meggyőződése szerint az emberiség üdvére."

Miért lenne jó az emberiségnek ennyi tolvajlás és hazugság?

"Nélkülözhetetlen a munkája, enélkül százezreket éheztetne halálra a ballib diktatúra."

Te mit szívsz?

Rettegek mert ballib vagyok 2018.08.29. 11:21:51

@neko1967:

"egnézném, hogy milyen őrjöngést rendeznének a fidessnyik/bolsevikek, ha valamely helyi szintű ellenzéki politikus a CNN-nek vagy a BBC-nek nyilatkozna"

Te most viccelsz ?

nepszava.hu/3005959_az-atv-lett-a-cnn-hivatalos-magyarorszagi-partnere
Az ATV lett a CNN hivatalos magyarországi partnere

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.29. 11:23:33

@gyurmicsek: "Most akkor Fideszes vagy álcivil?"

Mindkettő.

"Gondolom egyszinten van a Soros civilekkel vagy nem? "

Rosszul gondolod. Egy fideSSfasszopó tolvaj hazug álcivilnek semmi köze egy áldozatos munkájú valódi civil hazafihoz.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.08.29. 11:23:40

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Vedd úgy hogy épp ugyanezt válaszoltam neked Köves Nóra kapcsán. A későbbi válaszaidat is transzformáld át nyugodtan, és társalogj magaddal kérlek ! :DDD

Rettegek mert ballib vagyok 2018.08.29. 11:25:38

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Fordítva.
Egy ország érdekében, áldozatos munkát végző családokat segítő igazi, Király Nóra féle civilnek semmi köze, a Sorosseggnyaló hazug Köves Nóra féle álcivilhez.

Látod milyen egyszerű ? Csak fordítva kell leírni amit gondolsz, és igaz lesz.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.29. 11:25:38

@Rettegek mert ballib vagyok: "Az ATV lett a CNN hivatalos magyarországi partnere"

Jó választás. Az egyetlen elfogulatlan TV, a többiből a merő hazug fideSSpropaganda ömlik.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.08.29. 11:27:18

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Tehát jó ötletnek tartod, hogy a CNN az ATV-hez hasonlóan ballib seggnyaló szakértőket nyilatkoztassanak rendre ?

Akkor nem pontosan értem, miért kritizálod az M1-et Király Nóra interjú kapcsán ?!

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.29. 11:27:37

@Rettegek mert ballib vagyok: "Király Nóra féle civilnek "

Civil pártkatona. :))

Tudsz még ez alá menni? Nagyot mész ma. :))

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.29. 11:29:02

@Rettegek mert ballib vagyok: Jó ötletnek tartom, hogy elfogulatlan partnert választott. Más választása nem is nagyon van.

neko1967 2018.08.29. 11:29:15

@tpl: Igaz buta fidessnyik hozzászólás. Engemet úgy neveltek, hogy tiszteljem az időseket!

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.29. 11:31:46

@Rettegek mert ballib vagyok: "Látod milyen egyszerű ? Csak fordítva kell leírni amit gondolsz, és hazugság lesz."

És az miért jó? :))

neko1967 2018.08.29. 11:32:15

@Rettegek mert ballib vagyok:
Szövegértés 1-es! Politikus ne nyilatkozzon egyszerű állampolgárként!

Rettegek mert ballib vagyok 2018.08.29. 11:34:37

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Sose értettem, hogy a ballib seggnyaló médiát milyen indíttatásból nevezitek függetlennek ?!

Hisz a vak is látja, hogy rohadtul nem azok.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.29. 11:37:00

@tpl: "közel 3 millió magyar, aki rájuk szavazott tavasszal"

Nem szavazott rájuk. Csak talán 3-4% meggyőződéses hazaáruló fideszes van. A deprivált rettegő vidéki nincstelenek szavaztak arra 98%-ban, hogy ne erőszakolják meg őket migráncshordák. De még a nőket se.

Visceroid 2018.08.29. 11:39:41

@Magánvéleményem: "Ha számodra semmit nem ér a forint, utald át az én számlámra amid csak van, megoldom a felhasználását "

Én inkább azt tanácsolom, hogy te utald át a te pénzedet valami olyan helyre, ami Orbán-álló.

paraszthajszal 2018.08.29. 11:50:16

@neko1967: „Szövegértés 1-es” Önnek.

Az volt odaírva, hogy „„Király Nóra egyszerű állampolgár”? Nem, az, hogy „Elnök, FICSAK”. Egynél több tisztséget ilyen képaláírásokban nem szoktak feltüntetni, a riportban a téma szempontjából legrelevánsabb tisztségét próbálták feltüntetni, az állampolgárok tájékoztatása érdekében. Jól is néznénk ki olyanokkal, hogy „Gipsz Jakab, alkotmánybíró, akadémikus, egyetemi tanár, a helyi horgászegylet elnöke, a balatoni horgászverseny 3. helyezettje”.

Ha a helyi útfelújítások témájában nyilatkozott volna, bizonyára az alpolgármesteri tisztségét emelik ki – de nem arról volt szó.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.08.29. 11:58:02

www.origo.hu/nagyvilag/20180828-nem-fogad-be-migransokat-csehorszag.html
Csehország nem fogad be egyetlen migránst sem – jelentette ki Andrej Babis cseh kormányfő kedden Rómában, ahol Giuseppe Conte olasz miniszterelnökkel tárgyalt a témáról.

bzsoa 2018.08.29. 12:01:29

Függetlenül attól hogy FIDESZ-esek vagy libsik vagytok kérdezem tőletek:

Ha valaki nem mond el valamit akkor az hazudik(meghamisít)?

Ha nem mesélem el este otthon a nejemnek miközben megölelem az ágyban hogy "csorgott a nyálam" amikor láttam egy gyönyőrű csajt miniszoknyában átlátszó blúzban melltartó nélkül a Váci utcában akkor én is egy hazug gazember vagyok?

Ballib vagyok mert rettegek 2018.08.29. 12:03:05

Inkább a fideszes párttagok és a Civil Összefogás nyilatkozzanak a médiának mint a Soros által felbérelt meg a norv´égok által lefizetett álcivilek, mert ezektől a ballib hazudozóktól semmi mást nem lehet hallani éjjel nappal csak azt hogy Orbán Viktor lop, alatta az ország az EU utolsójai között kötött ki meg hogy Európában Orbán Viktorra úgy tekintenek mint egy elmebetegre aki éjjel nappal retteg egy tőle 10 ezer kilométerre lakó amerikai nyugdíjastól meg mindenféle migránstól akik nem is akarnak Magyarországra jönni.

Ezzel szemben az igatság az, ahogy a 888.hu meg a Magyar Idők meg a fidesz.hu is megírta, mert ezeket a lapokat nem tudják cenzúrázni a ballibek, hogy Orbán Viktor az egyetlen tisztakezü politkus Magyarországon, alatta az ország az EU öt legfejletteb országa közé fog fejlődni 10 év múlva és Soros György világszervezetet hozott létre Orbán Viktor ellen hogy megbuktassa. Erre hazsnálja a migrikewt is, akiket azért akar millió számra Magyarországra telepíteni hogy azok majd az új SZDSZ-re szavazzanak.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.08.29. 12:03:10

@bzsoa:

Ilyen erővel az Index, RTL meg a többi ballib csatorna folyamatosan hamisít, hisz egyik se számol be, az EU szerte migránsok által elkövetett nemi erőszakról, gyilkosságról, banda háborúkról, verekedésekről.

Ballib vagyok mert rettegek 2018.08.29. 12:07:22

Kíváncsi vagyok hogy a Soros bérenc index le meri-e hozni az újabb hírt, hogy Brüsszelben rendört gyilkoltak a migrik:

444.hu/2018/07/12/adossagai-miatt-feszult-exrendor-gyilkolt-inarcson

Adósságai miatt feszült exrendőr gyilkolt Inárcson

Egykor rendőrként dolgozott, aztán Angliában is élt a szerdai inárcsi gyilkosság gyanúsítottja, a 61 éves Cs. Attila, írja a Blikk. Egy utcaszomszédja szerint két éve költözött haza feleségével Inárcsra. Nehéz anyagi helyzetben voltak, Cs. biztonsági őrként dolgozott egy hipermarketben, de fizetéséből nem nagyon tudtak kijönni. Nejével négy gyermeket neveltek, a legkisebb csak tolókocsival tud közlekedni.

Az utcabeli szerint nyílt titok volt, hogy árverezik a házukat. A Blikk szerint szerdán a helyi Családsegítő és Gyermekjóléti Szolgálat munkatársa, V.-T. Andrea rossz híreket közölhetett Cs.-vel, akit arról tájékoztathatott, hogy hamarosan el kell hagyniuk a házukat, ápolásra szoruló legkisebb lányát pedig elvehetik tőlük.

A lap szerint V.-T. Andreát "mindenki szerette. A háromgyerekes anya a helyiek szerint próbált segíteni a bajba jutott családoknak, egy ismerőse szerint "Atilláék ügyéért is igyekezett a végsőkig harcolni".

Cs. nyakon szúrta a nőt, aki életét vesztette. "Édesanyámnak nem volt lehetetlen. Soha nem lesz még egy olyan erős nő, mint az én édesanyám! Mert édesanyám szerette az angyalokat, és remélem, most ő is velük van. De ésesanyám félt! Mert bántották verbálisan. És édesanyám így is bement dolgozni, szeretettel és töürelemmel, rendíthetetlen hittel, hogy egy jobb dolgot vihet ma végbe" - emlékezett a Facebookon meggyilkolt édesanyjára lánya, Ramóna.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.29. 12:07:34

@bzsoa: "Függetlenül attól hogy FIDESZ-esek vagy libsik vagytok kérdezem tőletek:"

Én egyik sem vagyok, csak magyar hazafi. Azért válaszolok, ha már ilyen tudatlan vagy.

"Ha valaki nem mond el valamit akkor az hazudik"

Sokszor igen. Például az ügyész a vádlottnak köteles megadni minden terhelő bizonyítékot, nem hallgathat el semmit.

Az elkúró 2006-ban a választások előtt elhallgatta az ország nyomorult helyzetét. Az MNB-nek megtiltotta, hogy kiadják a valós adatokat.

A csúti geci elhallgatta, hogy ezermilliárdokat lopott.

ZX 2018.08.29. 12:07:41

@Rettegek mert ballib vagyok: Ha valami nem az orbáni hazugságot harsogja az rögtön ballib soroscsicska. Már leírta egyszer, értjük. Személy szerint viszont inkább 1000 soroscsicska mint 1 hazudozó hazaáruló orbángeci vagy fidesztroll.

ZX 2018.08.29. 12:11:29

@Ballib vagyok mert rettegek: Ahhahhahahahahahhahahhahahahahahahahahahhaa

Ballib vagyok mert rettegek 2018.08.29. 12:13:14

A Soros által feluszított ballibek azért rohannak ki Király Nóra ellen mert ő a Fidesz tanácsai szerint meg fogja szülni a négy gyereket és nem akar majd beleszólni a férfiak dolgába hanem otthon marad a konyhában, főz majd a férjének hogy így segítse majd a magyar népszapuralat felfutását ami a ballibek alatt köztudottan beszakadt, a magyar családok tömegével vándoroltak ki külföldre és szülték oda a magyar gyerekeiket a migri simogató nyugati országoknak.

Szerencsére ezt a trendet Orbán Viktor megfordította és ma már vissza fele áramlanak a kivándorolt százezernyi magyar családok, ma már Magyarországra szülik a magyar gyerekeket, nem a migrik közé.

Tom66 2018.08.29. 12:13:25

@LebensraumamOsten: Te szerencsétlen, agyatlan idióta. Te oktatsz ki másokat, fenyegetőzöl a lámpavasra akasztással. Régen a te hazaáruló, liberálfasiszta és kollaboráns fajtádat karóba húzták, örülj, hogy nem azokat az időket éljük. Azt sem tudod, hogy mit irkafirkálsz, nekem nincs kamunevem, ellenben veled. Megvetem a hozzád hasonló szarháziakat, akik nem merik felvállalni a politikai hovatartozásukat és csak folyamatosan maszatolnak, hazudoznak és nem képesek egyértelműen fogalmazni.

neko1967 2018.08.29. 12:13:53

@Rettegek mert ballib vagyok:
Dehogynem számol be! pont olyan mértékben ahogy történnek! Mondjuk az egyház képviselői több nemi erőszakot követnek el.... Meg persze beszámolnak a hittanár által elkövetett nemi erőszakáról stb....

Egyébként ha valaki behatóbban foglakozik a szexuális bűncselekmények elkövetőivel, akkor pontosan tudja, hogy az elkövetők túlnyomó többsége a közeli és távoli hozzátartozók, szomszédok, barátok és ismerősök. iskola és évfolyamtársak, tanárok, munkatársak és főnökök köréből kerülnek ki. Csak egy példa: A tyukodi fidesses polgármester folyamatosan zaklatta a női munkatársait. Ez egészen addig tartott, míg a frissen megözvegyült anyakönyv-vezető hölgyre is rászállt, ő pedig feljelentette! Erről is biztos hamisított a független sajtó!

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.29. 12:16:00

@Ballib vagyok mert rettegek: "index le meri-e hozni az újabb hírt, hogy Brüsszelben "

Nyilván elhallgatja, mert faszt se érdekel belgium.

Ahogy elhallgatták, hogy idén az 1. héten agyonverte a párját egy magyar férfi.

Ahogy elhallgatták, hogy idén az 2. héten agyonverte a párját egy magyar férfi.

Ahogy elhallgatták, hogy idén az 3. héten agyonverte a párját egy magyar férfi.

Ahogy elhallgatták, hogy idén az 4. héten agyonverte a párját egy magyar férfi.

Ahogy elhallgatták, hogy idén az 5. héten agyonverte a párját egy magyar férfi.

Ahogy elhallgatták, hogy idén az 6. héten agyonverte a párját egy magyar férfi.

Ahogy elhallgatták, hogy idén az 7. héten agyonverte a párját egy magyar férfi.

Ahogy elhallgatták, hogy idén az 8. héten agyonverte a párját egy magyar férfi.

Ahogy elhallgatták, hogy idén az 9. héten agyonverte a párját egy magyar férfi.

Ahogy elhallgatták, hogy idén az 10. héten agyonverte a párját egy magyar férfi.

Ahogy elhallgatták, hogy idén az 11. héten agyonverte a párját egy magyar férfi.

Ahogy elhallgatták, hogy idén az 12. héten agyonverte a párját egy magyar férfi.

Ahogy elhallgatták, hogy idén az 13. héten agyonverte a párját egy magyar férfi.

Ahogy elhallgatták, hogy idén az 14. héten agyonverte a párját egy magyar férfi.

Ahogy elhallgatták, hogy idén az 15. héten agyonverte a párját egy magyar férfi.

Ahogy elhallgatták, hogy idén az 16. héten agyonverte a párját egy magyar férfi.

Ahogy elhallgatták, hogy idén az 17. héten agyonverte a párját egy magyar férfi.

Ahogy elhallgatták, hogy idén az 18. héten agyonverte a párját egy magyar férfi.

Ahogy elhallgatták, hogy idén az 19. héten agyonverte a párját egy magyar férfi.

Ahogy elhallgatták, hogy idén az 20. héten agyonverte a párját egy magyar férfi.

Ahogy elhallgatták, hogy idén az 21. héten agyonverte a párját egy magyar férfi.

Ahogy elhallgatták, hogy minden héten agyonverte a párját egy magyar férfi.

De neked hazaáruló fideSSfasszopónak a magyar életek nem számítanak.

Ballib vagyok mert rettegek 2018.08.29. 12:22:39

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

A magyaroknak legalább joguk van hozzá hogy úgy éljenek a hazájukban ahogy akarnak, ha ölnék hát ez van, amúgyis mindenhol előfordul egy kis vérenngzés, de még csak az hiányozna hogy a ballibek idetelepítsék a migriket akik r´átörnének a magyar emebrek életére mert nem tisztelik se kúltúránkat se a szokásainkat ahogy élünk.

neko1967 2018.08.29. 12:23:06

24.hu/belfold/2018/02/27/nyolc-honap-utan-megszuntettek-a-nyomozast-a-zaklatassal-vadolt-polgarmester-ugyeben/

Panaszában a köztisztviselő azt állítja:

már az eljárás kezdetén egy meghatározó fideszes politikus több tanú előtt közölte vele, hogy azt csinál, amit akar, az eljárás Czibere József ellen meg lesz szüntetve.

neko1967 2018.08.29. 12:26:08

@Ballib vagyok mert rettegek:

"Szeretem" amikor ilyen mérhetetlen tahók a "kultúránkra" hivatkoznak! Ugye a "híres/hírhedt" mondás: "Az asszony verve, pénz számolva jó!" Ez végül is lehetne a csuti vajda és követői jelszava is!

Etniez 2018.08.29. 12:27:02

@Helga Beauty Salon: téged is hívjanak be értékelni az Orbán-kormányt, eleget nyaltál már érte.

2018.08.29. 12:54:32

Logikátlan, mert az M1-et csak fideszesek nézik. Lehet, hogy falun azért többen és akkor itt a titok, hogy kinek szólt.

blah 2018.08.29. 13:24:51

@bzsoa: elég rossz példa. ebben nem sok párhuzam van, kivéve ha le is szopott. mert akkor ül és hazudsz. mert egy kicsit több köze van a fenti luvnyának a fideszhez mint, hogy rájuk nézett.

6.Lenin 2018.08.29. 14:14:17

Azta!

Ebbe tuti bukik a geci. Ha nem, akkor meg kinyalhatjátok a saját seggetek köcsög ballibák.
Tényleg ennyire telik csak?
Igazából az ilyen faszságokkal igazoljátok, hogy ma rendkívül jól mennek a dolgok Mo-on, ha ettől reméltek valamit is.

Helga Beauty Salon. 2018.08.29. 14:19:42

@Etniez: Te szerelmes vagy belém, hogy négy órával a kommentem után csak nekem válaszolsz? :DDDDDDDDDD Csábítóan hangzik, azért küldj egy fürdőruhás fényképet magadról husi!

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.29. 14:34:40

@Helga Beauty Salon: "Te szerelmes vagy belém"

Ne rettegj, akinek ilyen fekete a lelke, mint neked, azt normális ember bottal se piszkálja. :))

blah 2018.08.29. 14:40:01

@6.Lenin: ez neked szól csak mint agyatlan birka szarsz rá. ha neked az jó, hogy egy maffia irányít akkor végül neked mindegy is ki kormányoz.

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.08.29. 14:50:43

@ZX: " ... Pl. ahogy láthgató itt is, hogy fideszes nyilatkozik, hogy nekünk milyen fasza. ... "

Ez egy állami média, van benne egy riport a kormány dolgairól, nem hangzik el benne semmi égbekiáltó dolog, a csajszi megdícséri a kormányt. Mi ebben az égbekiáltó dolog, ami miatt lejjebb fog a világ süllyedni? Mi okozza a "nagy" felháborodást? Mi az amivel ez a riport abszurdabb, hazugabb, mint mondjuk a híradó kormányfelszopása, vagy migráncsozása?

Valójában mi a probléma ezzel, nem igazán értem, ezért tartom műfelháborodásnak.

Az lenne a gond, hogy fideszes a csaj? Van belőlük egy csomó az országban.
Az lenne a baj, hogy a csajszi a Fiatal Családosok Klubjának (Ficsak) alapítója? Ez is egy valamilyen gittegylet, 12 egy tucat :-)
Az lenne a baj, hogy a TV-ben dícséri a kormányt? Ez nem újdonság a M.Kir:TV-ben.
Az lenne a baj, hogy a riporter alákérdez? Ez is bevett szokás a médiában.

Szóval, ebben az egészben mi az, ami minden állampolgárnál ki kéne hogy verje a biztosítékot? Mi az ami eltér az eddigi üzletmenettől?

Egyetlen okot látok csak, hogy uborkaszezon van, és másképp nem jön össze a napi kvóta a sárdobálásra.... Nem volt valami más? Nem lopott tegnap senki? Nemááááá

6.Lenin 2018.08.29. 14:50:46

@blah:

Amerikát mi tette naggyá? Nem a Cosa Nostra civil szervezet?

Igaz, nagy hibának tartom, hogy a szocik, meg a libsik el lettek zavarva, azt a jólétet, mait ők teremtettek, soha nem tudjuk elérni, esetleg, ha beengedjük soros csokijait, min 3 milliót.
Buli, buli hátán, Gyurika szórná a lóvét, meló semmi, kaki-, pisi szex orrvérzésig.

A sok köcsög ballib meg énekelne reggeltől estig.

Magyarulaszlo 2018.08.29. 14:52:37

@bzsoa: ha van jelentősége annak amit elhallgatsz, akkor hazugság. Ilyen egyszerű.

Magyarulaszlo 2018.08.29. 14:56:50

@6.Lenin: szomszédomnak is jól ment, azt mondta azért mert felvett hitelt, csak aztán kiderült hogy az sikkasztás volt nem hitel, le is csukták a komát. Ezt kívánom a Felcsuti félistenednek is, mielőtt meglincselik és feldarabolják.

Magyarulaszlo 2018.08.29. 15:01:54

@6.Lenin: tényleg hülyék a szócikkek, hogy nem lopták el a magánnyugdíjakat, nem csináltak százmilliárdokbol gyűlölet kampányokat, nem szereztek zsarolasssal magáncégeket, nem szedtek jattot az EU támogatásokból, nem csökkentették az oktatásra és egészségügyre szánt összegeket és hogy a sok lopott pénzből nem vettek szavazatokat, hogy a kétharmaddal minden lapot maguknak oszthassanak.

Nem tudom eldönteni hogy az ostobaságod vagy a nyegle stílusod miatt vagy unszimpatikus.
Tulkepp mindegy.

6.Lenin 2018.08.29. 15:17:31

@Magyarulaszlo:

Szerintem sokkal 1xűbb a dolog.
Nem tudjátok hová tenni, hogy most jól mennek a dolgok.
Szar érzés lehet, ezt elfogadom, azt is, hogy az még nagyobb szar helyzet, esélyetek sincs valaha visszatérni a hatalomba.

Nyilván ekkora szar helyzet még egy normális embernek is nagy megpróbáltatást jelenthet, köcsögöknek megoldhatatlan is lehet.
Pech.

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.08.29. 15:22:40

@Magyarulaszlo: Te melyik országban élsz? A Csuti Napóleon a gengszterváltás óta a legnagyobb bábjátékos. Személyesen semmiféle stikliben nem vesz részt!! Családtagok, barátok, cimborák ismerősök, strómanok... ezeket mozgatja, de Ő maga patyolat tiszta!

Profi módon vezényli a dolgokat, és ügyel arra is, hogy nehogy adócsaláson kapják mint AL Capone-t...

ZX 2018.08.29. 15:23:16

@6.Lenin: Jól mennek a dolgok? ahha. És ennek a bizonyítéka a 325-330 közti euró árfolyam? Na majd a következő válságnál megláthatod te is milyen faszán mennek itt a dolgok.

nu pagagyí 2018.08.29. 15:24:50

@6.Lenin: 2008-ban szerintem jobban éltek az emberek, mint most, jobbak voltak a közszolgáltatások és nem kellett félnie senkinek a hatalomtól.

- nyugodtan tüntetgethettél akkor is, ha állami, önkormányzati dolgozó voltál,
- a fiatalok nem akartak emigrálni a kilátástalan jövő miatt,
- működtek az autonómiák, például a fideszes önkormányzatok korlátlanul adósíthatták el saját településüket devizában,
- a korrupció csak önkormányzati szinten volt észlelhető (a Fidesznek köszönhetően),
- nem volt korlátlan hatalma senkinek, így a polgároknak nem kellett félniük egy potenciális, elmeroggyant diktátortól.

kártékony 2018.08.29. 15:29:45

Én kúrnám.
Remélem az anált bírja.

_Ske_ 2018.08.29. 15:35:56

@6.Lenin: Igen, most aztán nagyon jól mennek a dolgok. Ezt látod, mert ezt láttatják veled. Ha bárki mást mer mondani, az azonnal jönnek a hozzád hasonló fidesz bérencek és tolják a hülye propagandát.
De miért nem vagytok hajlandók a dolgok mögé látni? Ennek a jólétnek kurva nagy ára van, amit mindannyian fizetünk.
Ha olyan borzasztóan jól mennek a dolgok, akkor mi a fenéért van az, hogy a gyereket nevelő családok 42! %-a létminimum alatt él, miközben a fejesek naponta olyan pénzekkel gazdagodnak, amit más évek alatt sem képes megkeresni?
De sorolhatnám még, csak erről nem vagytok hajlandók tudomást venni, vagy szándékosan tereltek. De gyanús, hogy mindkettő.
Szóval pofázhattok itt kurva nagy jólétről, de talán azt is elmondhatnátok, hogy ez csak egy kis réteget érint.

6.Lenin 2018.08.29. 15:37:01

@nu pagagyí:

"- nyugodtan tüntetgethettél akkor is, ha állami, önkormányzati dolgozó voltál,"

Csak a vendéglátó helyeken nem volt szabad békésen vacsorázni, mert ott összevertek, utcán sétálni sem, mert kilőtték a szemed.

"- a fiatalok nem akartak emigrálni a kilátástalan jövő miatt,"

Igen, mert még nem volt uniós joga hozzá. 2010-től lehet csak munkát vállalni, telepdni, mert uniós állampolgárok is vagyunk.

És Orbán miatt nincs € 2007-től.

Gyurcsány is az akkori jólétbe hülyült el teljesen.

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.08.29. 15:38:03

@nu pagagyí: Ezt azért te sem gondolhatod komolyan...
--- 2008-ban lehetett nyugodtan tüntetni, már ha épp mert valaki, miután 2006-ban sz@rrá verték a népet, a leesett azonosítójú rendőrnek látszó véglények
--- A fiatalok nem akartak emigrálni, hát persze, akkor épp migrációs célpontok voltunk, több millió fiatal jött ide letelepedni...
--- A pártok is korlátlanul adósíthatták el magukat, még a székházat is eladhatták, amit puszira kaptak
--- Demszkiék pedig angyalok voltak, és a 4-es metró volt maga az üvegzseb!
--- Egy POTENCIÁLIS elmeroggyant diktátortól most sem kell félni, mivel az épp nincs hatalmon :-)

Nagykörúton túli magyar 2018.08.29. 15:50:45

@nu pagagyí:
"2008-ban szerintem jobban éltek az emberek, mint most"
Ha olyan kib.szott jól éltünk, akkor miért volt a rekordszámú devizahitel? Miért nem készpénzre vásároltak az emberek?? Ja, hogy csak látszat volt! Bocs!
- "nyugodtan tüntetgethettél" MUHAHA, viperás, azonosítószám nélküli rendőrök terrorkorszaka... Ezt szeretnéd vissza?
- "- a fiatalok nem akartak emigrálni a kilátástalan jövő miatt" Persze, persze, mindenki meg volt elégedve a 40 ezres minimálbérével... ostoba. Akkor húztak el igazán az emberek, pedig akkor még igencsak élt a munkavállalási moratórium, amit a balf.szok kötöttek az EU-val
- "a fideszes önkormányzatok korlátlanul adósíthatták el saját településüket devizában"
a fideszes önkormányzatok tizedannyi támogatást sem kaptak, mint a balf.szos önkormányzatok. És ennek ellenére mégis tudtak működni. A vidék emlékszik rá, nem felejt, ezért is lesz narancs az egész ország, a pesti romkocsmatöltelékek kivételével.
- "a korrupció csak önkormányzati szinten volt észlelhető (a Fidesznek köszönhetően)"
Nokiás dobozok virágkora volt, Megyónéni Alstomos pénzei, ami miatt már Angliában is büntetőeljárás zajlik
- "nem volt korlátlan hatalma senkinek, így a polgároknak nem kellett félniük egy potenciális, elmeroggyant diktátortól. "
Csak szétverette a fejüket a diktátor, ha ki mertek menni az utcára tüntetni. Köze nem volt a demokráciához Magyarországnak akkor, sőt egyenesen tetten érhető volt a népirtási szándék!

chrisred 2018.08.29. 16:07:34

@Magánvéleményem: Elárulom, hogy tömegek mentek tüntetni, ahogy a kommentben szerepelt, az állami, önkormányzati dolgozók is. És nem nagyon volt, aki szétverhesse a tüntetést, mert a tüntetők között voltak a rendvédelmi dolgozók is. :)

chrisred 2018.08.29. 16:12:19

@6.Lenin: "Igen, mert még nem volt uniós joga hozzá. 2010-től lehet csak munkát vállalni, telepdni, mert uniós állampolgárok is vagyunk."

A munkavállalási moratóriumot nem minden tagország tartotta fenn 2011-ig. "Az Egyesült Királyság, Írország és Svédország nem élt a lehetőséggel, és már a csatlakozás pillanatától kezdve alkalmazta a szabad munkavállalást biztosító uniós jogot. A korlátozások országonként fokozatosan szűntek meg: 2006-ban Görögország, Spanyolország, Portugália, Finnország és Olaszország, 2007-ben Hollandia és Luxemburg, 2008-ban Franciaország, 2009-ben pedig Belgium és Dánia búcsúzott el a munkavállalási engedélyek megkövetelésétől. Ausztria és Németország azonban a legutolsó időpontig fenntartotta a korlátozásokat."

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.08.29. 16:15:26

@chrisred: Biztosan azért tüntettek, mert épp jól éltek 2008-ban :-)

6.Lenin 2018.08.29. 16:16:29

@ZX:

Milyen következő válság?

Megint bukni fog a neoliberális gazdaság? Bele van kódolva?
Ne bassz, rendszeresen bukik a piacgazdaság?

Te se nagyon szox gondolkodni, mielőtt írsz. Ez valami becsípődés nálatok?

6.Lenin 2018.08.29. 16:19:42

@chrisred:

Akkor azért maradtak itt mert szerették Gyurcsányt?
Akkor miért is bukott 2009-ben?
10-ben meg az egész kóceráj?

Valahol valami nincs stimmelésben.

chrisred 2018.08.29. 16:19:51

@Magánvéleményem: Csak akkor tüntettek, amikor Fletó éppen hazudott egy nagyot. Vagyis egy-két havonta. :)

chrisred 2018.08.29. 16:21:45

@6.Lenin: Azért maradtak, mert azt hitték, ha a ballibek eltakarodnak, akkor lesz valami javulás. De aztán rá kellett jönniük, hogy utána is ugyanazt kapják, csak narancssárgában..

Rettegek mert ballib vagyok 2018.08.29. 16:23:27

@Ballib vagyok mert rettegek:

Csak a nickhamisítás maradt..

Hát hiába nagy bajban a ballib bérrettegők.. :DDDD

6.Lenin 2018.08.29. 16:27:47

@chrisred:

" Azért maradtak, mert azt hitték, ha a ballibek eltakarodnak, akkor lesz valami javulás. "

Vagyis azt hitték, hogy a jólétből egyenes mennek a mégjobblétbe?
Merthát előtte volt a jólét.

Nem érzed, hogy néha kellene egy defragmentáció a gondolatkezelődben?

ZX 2018.08.29. 16:41:00

@6.Lenin: Téged sem az eszedért lopnának el ugye?

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.08.29. 16:43:50

@Magyarulaszlo: Mit vársz tőle? @6.Lenin: egy levitézlett volt munkásőr, akinek agyát (agy???) szétette a metalkó.

6.Lenin 2018.08.29. 16:49:04

@ZX:

Én csak kérdeztem, hogy milyen válság is lesz?

Nem tudtad, hogy a piacgazdaságban nem lehet válság, hiszen a piac mindent megold.
A z orbáni rencerben sem lehet, hiszen már válságban van, duplaválság az mi a lófasz?

6.Lenin 2018.08.29. 16:54:02

@chrisred:

B+ ez már nagyon gáz, az egész banda azt hörgi, hogy 2010 előtt, főleg 2008 környékén Mo-on dühöngött a jólét.

Mi a faszért szaladgáltok annyit a napon? A sok uv árt, még ha az átlagnál jóval kevesebb agysejtet is ér.

0dzsud0 2018.08.29. 16:56:32

@Rettegek mert ballib vagyok: és ő ezt TÉNYLEG nem érti. nincs szánalmasabb a burokban elő libtard hülyéknél.

0dzsud0 2018.08.29. 17:07:15

@nu pagagyí: ez a kemény. bár azt írhatnám, hogy troll, de sajnos ez a tipikus kádári nosztalgiában elő nyugger szint, remélem, sosem kerülök ilyen szörnyű állapotba. és rendre az ilyen kommentelőktől érkezik a "szemellenzős, birka fideszesek" kezdetű...

putris72 2018.08.29. 17:18:06

@nu pagagyí: Ja azért volt 2006-ban a Gyurcsány beszéd!Azért gyepálták a azonosító nélküli rendőrök az embereket!Persze a balhézókat valahogy nem kapták el!Pedig a Jobbik el is merte,hogy ők voltak! Valamint 2008-ban biztos a jólét miatt kellett az IMF hitel! A devizahitelsekre meg azt mondták,hogy a kormánynak nem kell segíteni neki!Meg kell tanulni a magyar embereknek,hogy nincsen ingyen ebéd!Érdekes,hogy 2010 óta ellenzékből már milyen jól tudnak kormányozni,és meg tudnának oldani mindent! De már soha többet nem kerülnek kormányra! Pont azért mert Ungár írására is az 1990 óta szokásos reakcióval válaszoltak!

chrisred 2018.08.29. 17:18:23

@6.Lenin: Keversz valakivel. Folyamatosan azt mondom, hogy 2010 előtt és utána is ugyanaz a szar volt.

6.Lenin 2018.08.29. 17:25:51

@chrisred:

Akkor neked 90 előtt volt a jólét? Ez sokkal nagyobb gáz lenne.
Neked minden szar, amit nem te csinálsz, az a legszarabb.

" Folyamatosan azt mondom, hogy 2010 előtt és utána is ugyanaz a szar volt. "

Ez meg azt jelenti, hogy fingod sincs a körülötted zajlóról, csak feleslegesen jár a szád (kezed a billentyűn)

Kentetsu 2018.08.29. 17:57:30

@6.Lenin: ez furi.
Akkor én 2006-ban, hogy kaptam residencia számot és miként vállalhattam hivatalos , bejelentett munkát Spanyolországban?

6.Lenin 2018.08.29. 18:03:08

@chrisred:

Felkínálok neked (és másoknak is) egy menekülési útvonalat.

1 Gyurcsány és bandája bukott.
2 Senki nem volt olyan helyzetben 2010-ben, hogy nyerni tudott volna a Fideszen kívül.
3 Minden elő volt készítve, hogy 2010 végére/12 elejére a Fidesz megbukjon.

Mit kellett volna tennie a Fidesznek, hogy elkerülje az előkészített bukást? Vagy, hogy jobb helyzet legyen a mainál?

6.Lenin 2018.08.29. 18:05:09

@Kentetsu:

És ki miatt menekültél?

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2018.08.29. 18:58:47

@6.Lenin:

Jól mennek a dolgok te degenerált orbán faszszopó? Persze te értelmi fogyatékos, hiszen csak másfél millió magyar akar azonnal lelépni most. Ha nem mennének jól akkor 3 millió akarna, ehhez képesz nálatok degenerált fideszes idiótáknál tényleg jól mennek a dolgok.

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2018.08.29. 19:03:56

@putris72:

Azért nem kerül többé ellenzék a hatalomra mert ebben az országban csak ti agyhalott fidióták maradtok meg. Jut eszembe, van még orvos, postás, mentős, v´íz, gáz háztartási gépszerelő a 20 kilométeres környezetedben aki egy hónapon belül kijön ha sürgőséggel hívod? Na ezután ugass, ha ez megvan, illetve az országban mindenhol, ami még mindig csak a 14.századot jelentené. De hála a felcsúti gazemberednek, még ez sincs.

6.Lenin 2018.08.29. 19:11:37

@Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy:

Te is válaszolhatsz a
2018.08.29. 18:03:08-kor feltett kérdésemre.

Ha nem tudsz, akkor bizonyítékod lesz arról, mekkora egy seggfej vagy. Kezedben a döntés.

chrisred 2018.08.29. 19:12:33

@6.Lenin: Miért lett volna bármikor is jólét?

paraszthajszal 2018.08.29. 19:13:32

@Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy: "Jól mennek a dolgok te degenerált orbán faszszopó?"

Attól, hogy csúnyán beszélsz, még nem lesz igazat.

A "jól mennek a dolgok" állítást lehet objektív szemüvegen keresztül, pl. az Eurostat frissen kiadott gazdnöv-jelentése szerint 2018 második negyedéve az egy évvel ezelőtti helyzethez képest 4,4%-kal magasabb reál GDP-t mutatott, amivel az egész EU-ban a második legjobb értéket értük el, lengyel barátaink mögött.
ec.europa.eu/eurostat/documents/2995521/9105264/2-14082018-BP-EN.pdf/e28c60ea-1ad0-47fd-b7e1-668cdb9ba016

De ez van akinek nem elég. Mi van, ha ez mind a tőkésekhez kerül, nem "csorog le" az éhező munkások tömegeihez. Az ő megnyugatásukra ajánlanám mindenki figyelmébe a KSH ( www.ksh.hu ) reálkereseti statisztikáit. "2018. májusban a bruttó átlagkereset 327 500 forint volt, 10,9%-kal magasabb, mint egy évvel korábban. 2018. január–májusban a bruttó átlagkereset 323 400 forint, a nettó átlagkereset 215 000 forint volt, mindkettő egyaránt 12,1%-kal nőtt az előző év azonos időszakához viszonyítva."

És akkor mi is van a másfél millió kivándorolni szándékozó magyarral? Semmi; eleve 80%-uk kicsit se gondolja komolyan a dolgot; de aki igen, az menjen csak nyugodtan! Az EU-ban mindenki előtt nyitva áll a kapu, elmehetnek, világot láthatnak, tapasztalatokat gyűjthetnek, és akár egy kicsit többet is kereshetnek, mint itthon. Ha viszont a jelenlegi trendek folytatódnak, akkor pár év múlva akár már közel azonos reáljövedelmek vonzhatják őket haza.

6.Lenin 2018.08.29. 19:13:48

@chrisred:

Válaszolj a kérdésemre.

6.Lenin 2018.08.29. 19:16:13

@paraszthajszal:

Sokkal 1xűbb a dolog, nem tud válaszolni, ahogy más sem.

Világít a torony 2018.08.29. 19:16:32

@valaki nagyon más: "De még mindig van lejjeb."
Az nyilvánvaló. A lejjeb az milyen típusú kutya?

chrisred 2018.08.29. 19:19:27

@6.Lenin: "Neked minden szar, amit nem te csinálsz, az a legszarabb."

Nem. Csak az, amit az én nevemben, az én képviseletemben és az én pénzemért csinálnak, és nulla munkával hihetetlenül megszedik magukat, miközben körülöttük az ország szétrohad.

6.Lenin 2018.08.29. 19:23:29

@chrisred:

Ez a te véleményed, semmi közöm hozzá, üres hablaty.

2018.08.29. 18:03:08-kor feltett kérdéseimre válaszoljál.

Néhány mondatban vázolhatod az elképzeléseidet, vagy a valós megoldási javaslataidat.
Ha nincsenek, igazoltad, amit én írtam rólad.

chrisred 2018.08.29. 19:24:32

@6.Lenin: 1. és 2. Igaz. A rendszerváltó ringlispíl menete végetért, mindenki kiszállt, egyedül a Fidesz maradt benn. Nem maradt senki, aki felválthatná őket, csak aki a körön kívülről érkezne. És az egész bagázs ballibekkel, fideszesekkel, a többi megélhetési politikai ingyenélővel nyolc éve azon dolgozik, hogy ne alakuljon ki olyan politikai erő, amit nem a rendszerváltó elit ellenőriz. Ebből következően a 3. pontból egy szó sem igaz. Nincs senki, aki megbuktatná a Fideszt.

6.Lenin 2018.08.29. 19:30:58

@chrisred:

A 3. pontot még reszelgesd mert szerintem nem értetted, vagy hülyének nézel. Nem a máról van benne szó (igaz, elírtam 2011 vége, 12 eleje a helyes időszak. )

A kérdéseimet meg megint lazán kihagytad.

chrisred 2018.08.29. 19:36:43

@6.Lenin: Két kérdést tettél fel, abból az egyik értelmetlen. Hogy mit kellett volna tennie a Fidesznek? Azt, amit a 2010-es választási programjában megígért: adócsökkentés, a polgári középosztály, a bérből, fizetésből élők helyzetének megerősítése, az oligarchák megnyírása (nem lecserélése), az oktatás fejlesztése, nem leépítése, a demokratikus intézmények szerepének felerősítése, nem lebontása - mindazt, amit egy polgári kormánytól elvártunk.

Bisi 2018.08.29. 19:47:58

@6.Lenin: Az a baj, hogy lassan 30 éve volt a rendszerváltás, de valahogy nem értük utol Ausztriát. Persze a csehek, meg a lengyelek sem, tehát azért nem lehet mindent a korábbi és a mostani kormány nyakába varrni, de dühítő. A bérek és az életszínvonal lenne talan a legfontosabb, de nagyon sok olyan dolog is van ami nem pénz kérdés, de zavaró. Pl. Szemetelés, bürokrácia. A legnagyobb probléma, hogy nem látszik a változás.

6.Lenin 2018.08.29. 19:50:51

@chrisred:

Akkor szerintem fingod sincs a körülötted zajlóról.
Ezentúl amit írsz, az számomra üres, süket duma. Tök értelmetlen. (gondolom, hogy valójában ezzel te is tisztában vagy)
Megadtam a lehetőséget a válaszra. Ezt választottad. A te döntésed volt.

6.Lenin 2018.08.29. 19:55:27

@Bisi:

"Az a baj, hogy lassan 30 éve volt a rendszerváltás, de valahogy nem értük utol Ausztriát. "

Ne bassz!

Tanganyika se érte utol az USA-t az elmúlt 40 év alatt. Kellett volna utolérnie, vagy nekünk Ausztriát?
Pedig minden lehetőség adott volt mindkét országnak?

chrisred 2018.08.29. 20:03:50

@6.Lenin: Tudom, hogy a polgári középosztály értékrendje számodra üres, süket duma. Csak megadtam a lehetőséget arra, hogy próbáld meg egyszer a közéletet azoknak a szemszögéből is értelmezni, akik az egészet eltartják.

baldoc 2018.08.29. 20:16:14

@6.Lenin: Azért Szlovákiát csak utól kellene érni ebben a nagy fideszes sikerekben??

6.Lenin 2018.08.29. 20:21:02

@chrisred:

90 után, vagy 2010 után volt/van Mo-on egy nemzeti polgári középosztály? Vagy baloldali, liberális? Tök mind1.
Tényleg?
És őket valakik rosszul kezelik?

Minden adott volt, gazdaságilag, a fejekben, külső környezet, csak a Fidesz elbaszta?
Körülöttünk mindenki rágta a körmét izgalmában, hogy nekünk végre sikerüljön?
Szerintem hagyjuk ezt . Amíg nem válaszolsz a kérdéseimre, értelmetlen folytatni.

6.Lenin 2018.08.29. 20:25:29

@baldoc:

Miben? A nacionalizmusban? Beszéltél már élő szlovákkal? Miért kéne őket valamiben is utolérni, lehagyni? Hamisított statisztikai adatokban? Tök azonos helyzetből indultunk?
Azonos a két nemzet mentalitása? Sorolhatnám reggelig.
Miért nem magunkat kéne utolérni?

6.Lenin 2018.08.29. 20:28:40

@baldoc:

Te is válaszolhatsz a kérdéseimre. Te miként oldottad volna meg 2010 után?
Elég néhány mondatban a fő irányokat, alátámasztva az elszalasztott lehetőséggel. Mi volt adott, és te ezekből mit hoztál volna ki?

baldoc 2018.08.29. 20:39:55

@6.Lenin: Gyurcsány-Bajnai csapat 2008 októbertől a -(mínusz)7-8%-os GDP csökkenést
2010 tavaszára +(plusz) 1.8%-os GDP növekedésre fordította.
Ma ez 4.5%-os GDP növekedés.
Kurva nagy, ha figyelembe vesszük, hogy 2010 óta gazdasági konjunktúra van,nyersanyagárak a mélyben, kamat majdnem nulla, EU évi 6-7 %GDP,magánnyugdij vagyon 11% GDP elégetése.

Κara kán · http://karakan.blog.hu 2018.08.29. 20:44:52

@paraszthajszal: Barom arc! Társadalmi szinten a reáljövedelem számít és nem a reálkereset. persze te sötét vagy ahhoz hogy ezt értsd.

Κara kán · http://karakan.blog.hu 2018.08.29. 20:46:22

@baldoc: Azt ne feledd, ahogy a főtroll szokta írni, még elégettek 10 milliárd eurót is a devizatartalékokból.

6.Lenin 2018.08.29. 20:55:20

@baldoc:

Akkor Bajnai miért csak 1 évre vállalta? 2012 tavaszán már miért vállalta volna hosszabb időre is?
Arra bármelyik hülye képes, hogy a kiadási oldalról mindent kihúzok, aztán a következő költségvetésig -papíron- minden fasza lesz. Aztán kölcsön nélkül rád dől a budi.
Te kiragadsz néhány kedvezőnek látszó adatot, de a lényegről mélyen hallgatsz, vagy nem is érted, mi is történt akkor.
Az IMF kölcsönt igen rövid visszafizetési határidővel lett felvéve, miért? Ki fizette vissza idő előtt? Miért, és ki nem engedte elszállni a hiányt akár kis %-al? Miért is?
Hol van a HaHa, és mit is akartak? EP vita 2012 januárjában, operaházi tüntetés, miért is? Miért is volt az a sok "gyertek velünk" kiabálás?

baldoc 2018.08.29. 21:01:27

@6.Lenin: Maga érti amit ír?
Kérem fordítsa le ezt a zagyvalékot, amit írt!
Most nem fideszesek között van!

paraszthajszal 2018.08.29. 21:02:40

@Κara kán: Kíváncsian várom azokat az érdemi, hiteles forrással, hivatkozással alátámasztott statisztikákat, amelyek alapján a reáljövedelmek terén sokkal rosszabb a helyzet. Hajrá!

6.Lenin 2018.08.29. 21:07:06

@baldoc:

Induljunk ki abból, hogy 2011végére , 2012 elejére a Fidesz bukása elő volt készítve.
Ehhez képest a Fidesz azóta 3x nyert kétharmaddal.
Tulajdonképpen a válaszod alapján ezen nincs is mit csodálkozni.
Ha most sem érted, akkor....

baldoc 2018.08.29. 21:12:40

@6.Lenin: 2011 november majdnem CSŐD (Matolcsy)
2018 április 8.-án BUKOTT a fidesz, csak ezt is ELLOPTÁK az országtól, már 2014- ben sem vagyok biztos, hogy korrekt volt.
Nem én nem értem, hanem maga él fakenews-ban, mert Király Nórát (Ficsak) hallgat éjjel-nappal.
Ébredjen már fel, ember!!

paraszthajszal 2018.08.29. 21:15:17

@baldoc: „2018 április 8.-án BUKOTT a fidesz”

Mondd, te mégis mit szívsz? Ütős anyag lehet.

paraszthajszal 2018.08.29. 21:31:58

@baldoc: Nem, én absztinens vagyok.

Ellenben: „”JELÖLŐ SZERVEZET: FIDESZ, KDNP
PÁRTLISTÁS SZAVAZATOK MEGOSZLÁSA: 49.6%” www.valasztas.hu/orszagos-listak-eredmenye

És: „a választás napi eljárások lebonyolítása általában véve szervezetten és jogszerűen történt, a szavazatszámlálást is ideértve. [A szavazatszámláló bizottságok] tagjai felkészültek voltak, feladataikat átlátható módon végezték.” www.osce.org/odihr/elections/hungary/373603

Szóval honnan van az a varázsbélyeg, amitől a kétharmad és a listán hozott csaknem 50% mellett Fidesz-bukást haluzol be?

chrisred 2018.08.29. 21:32:36

@6.Lenin: Te teljesen meg vagy zavarodva, azt se tudod, miről beszélsz. Valamilyen képzeletbeli háborús helyzetet vizionáltok magatok köré. Pedig csak arról van szó, hogy a magyar embereknek elege van már az elszabadult hajóágyúként viselkedő, gőgös és önkényes urambátyám elitből, és kiszámíthatóan működő, ellenőrizhető és elszámoltatható közhatalmat akarnak finanszírozni az adójukból.

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2018.08.29. 22:04:04

Létezik ilyen adó, hogy mtv1? Az meg mi a fasz? Tőlem ott nyilatkozhat akár Jézus krisztus is a keresztényi fideszlopkodás jegyében, nagyívben leszarom. Ahogy ezt a seggnyaló kis alpolgármesterecskét is a fasiszta diktátorával együtt. Ahol csak tudok keresztbe teszek nekik, és élvezem!!!

Törpvadász 2018.08.29. 22:27:44

Kinyal6ja még a Récsöl által eldobott sza...os pelust is fene nagy lelkesedésében, de ezt a csatornát épeszű ember nem nézi. Soha.

pepin_nymburk 2018.08.29. 22:36:41

Az M1 hírcsatornává alakulásának 3. hónapjában elkezdte a full hazudozást, azóta nem nagyon nézem. Sztem csak nyugdíjasok nézik

putris72 2018.08.30. 07:49:10

@Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy: Hát ha te ezek közül nem tudsz semmit elintézni akkor az elég gáz!A nagy részükkel volt dolgom már,és nem kellet sehol sem várni ,vagy senkire sem várni tol sokat! Nem tudom,hogy ott a bal végen az alpári stílus az alap,vagy csak a hajléktalanok fogyatkoztak meg Kőbányán és már nincs kapás!

vpbarna74 2018.08.30. 08:13:51

@Ballib vagyok mert rettegek:

Ez hülye:) Nagyon jól szórakozom a hozzászólásokon! Senkit nem szeretnék meggyőzni, egyszerűen nézzen mindenki körbe a saját kis életében, és döntse el milyen jól érzi magát ebben a világban. Ha beteg, megkapja-e a megfelelő ellátást, ha gyereke van, meg tudja-e venni neki amire szüksége van, ha dolgozik , vagy nyugdíjas van-e még a hónap végén pénze, esetleg félre is tud rakni( mert azért az tudni kell, nem hónapról hónapra kellene élni), vagy ha focizik van -e a kert végében stadionja? Nem gyűlölködni kell, meg egymást utálni, egyszerűen csak a saját életünkkel kell elégedettnek lenni. Ha ez nincs meg, akkor rossz a rendszer, nem kellene tolni senki szekerét! Az okos ezt észreveszi, a hülye meg rohan valaki után, mert önmagában fikarcnyit sem bízva, az esetlegesen lehulló morzsákon veszekedve éli a mások által meghatározott életét :)

Orbán veje 2018.08.30. 08:44:52

@6.Lenin: Haver! Jó hogy nincs egy szavad sem a közmédia hazugságaira! Az ilyen jellemtelen seggnyalókra nagy szüksége van a pártunknak. Ti vagytok a legfőbb támaszunk abban hogy annyit lophatunk a magyar néptől amennyit csak akarunk. Bár még több hozzád hasonló fideszes seggnyaló lenne az országban.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.08.30. 09:08:32

A karaván halad, a ballib kutya ugat.

2022-ben is szopni fognak, ezt pontosan tudják, és ez nagyon bosszantja őket.
De ami szar nekik, az jó az országnak.. :DDD

drover(fanyul társa) 2018.08.30. 09:21:50

Szerencsétlen agyatlan liba. Az állásáért akár seggbe is kurjantatná magát a TV - n, ha azt kéri tőle a párt.. Viszont nagyon jó az a Simicskós plakát.. Utoljára ilyen plakátokon régebben Mao -Ce Tung, vagy mostanában a távol - kelet Orbánja, a zseniális és grandiózus KImdzsongfaszomvagymi látható. Csak itt nincs a körülálló nyomorultak kezében az elmaradhatatlan jegyzettömb meg a HB -s ceruza. meg a másodrendű photoshop.

McZozo 2018.08.30. 09:34:34

@Ballib vagyok mert rettegek: "Szerencsére ezt a trendet Orbán Viktor megfordította és ma már vissza fele áramlanak a kivándorolt százezernyi magyar családok, ma már Magyarországra szülik a magyar gyerekeket, nem a migrik közé."

Edes jo istenem ennyire nem lehet valaki vak. Milyen megforditas? A gyere haza fiatal program bedolt. Nap mint nap jonnek arrol hirek hogy aki hazament is elveszik a kedvet az otthon maradastol mert szivatjak ahol lehet. Minden harmadik negyedik gyerek az iskolaban azt nyilatkozza hogy le fog lepni. Mirol beszelsz de komolyan? akokr be fogod ismerni a hulyeseged ha utolsokent mar majd te kapcsolhatod le a villanyt. Te Orbansimogato te.

Fülig José 2018.08.30. 09:41:47

@Rettegek mert ballib vagyok: megfeszültél, kicsibojler? annyira emlegeted a szopást, pedig neked csöpög az ondó a szád széléről... szopóágon vagy, ratykó, a többi troll már legalább érthető szöveget kap, csak neked marad ez a zagyvalék amit ideszarsz és égeted vele a kamu nikkedet... se füle se farka, olyan pont, mint te... takony

Rettegek mert ballib vagyok 2018.08.30. 09:47:08

@Fülig José:

Itt csak a ballibek szopnak, de azt bőnyállal.. :DDD

hvg.hu/itthon/20180823_Az_LMP_bukta_szavazoinak_felet_a_DKval_egyutt_kihullananak
DK és az LMP támogatottsága nemcsak a teljes népesség, de a biztos pártválasztók körében is beesett 5 százalék alá.
...
Hízik a Fidesz-tábor és a bizonytalanok is egyre többen, júniusban 42, augusztusban pedig már 49 százalékos volt.

Fülig José 2018.08.30. 09:49:05

@Rettegek mert ballib vagyok: bazmeg, a múltkori cetlit adta a csop. vez efftárs, ez má volt... figyelj oda!

Ballib vagyok mert rettegek 2018.08.30. 09:50:41

A Soros bérenc ballibek mindenhol tagdják az igazságot miszerint Orbán Viktor elhozta Magyarországra a nyugati jólétet, amit a ballibek 2002 után elvettek a magyar családoktól, kis és közepes vállkozásoktól. A magyar emberek ma már Magyarországon akarnak dolgozni és nem a migrik által túlszaporodott nyugaton, ahol még csak nem is fizetnek annyit mint a magyar vállalkozásoknál. A Majorcai strandok ma már magyar nyugdíjasokkal vannak tele, mozdulni se lehet tőlük. A párizsi luxus áruházak ma már a magyarok pénztárcájából élnek, mert Orbán Viktor alatt akkora reálfizetés emelkedés történt, hogy azt Magyarordszágon már el se lehet költeni.

Magyarországon a népszaporulat pár év alatt a béka segge alól felfutott, ahová az elmúlt nyoplc év vitte, az iskolákban ezért nincs se elegendő tanár, se elegendő tankönyv. De ez így jó hír az országnak és ráadásul ha az EU nem hamisítani a Sorosék utasítására statisztikát, akkor kiderülne hogy Magyarország már most az EU ötödik legfejletteb országa, nem kell rá 10 évet várni.

Fülig José 2018.08.30. 10:02:22

@Ballib vagyok mert rettegek: a megkeresett rettentő vagyont a szent -istváni magasságokba emelkedő, ám magát az eccerű nép fiának tekintő és ott jól is érző elképesztő tehetséggel megáldott vezetőnk az elkúró ballibák által éjszakánként szándékos trtappolással tönkretett úthálózat megújítására szánja, így két év alatt akár 8 (nyolc!!!) kilométert is sikerül megjavítani dél Pesten, de ezek a féreg sorosbérencek rögtön sátánt kiáltanak, hogy nem lehet közlekedni.... a fényességes megoldást talált az égető tanárhiányra is ( ami a múlt héten még nem volt, de az opencocieti azóta elrabolt 10.000 pedagógust az országból) így összevonják a biológia kémi fizika tantárgyakat, hoppá! hogy ki fogja tanítani, na! a libbantak megint csak a kifogást keresik.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.30. 10:17:12

@Fülig José: "@Ballib vagyok mert rettegek: a megkeresett rettentő vagyont a szent -istváni magasságokba emelkedő"

Annyira hülyék vagytok. :))

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.30. 10:21:32

@McZozo: "ennyire nem lehet valaki vak"

Igazad van. Ő nem vak, hanem imposztor. Jól tolja, nem?

A fideSSfasszopók olyan szürreálisan hülyék, hogy ember legyen a talpán, aki nagyobb baromságokat mond. :))

2018.08.30. 10:24:12

@Magánvéleményem: nincs itt semmi baj, csak bátran vállalni kéne, hogy a fidesz tagja és politikusa....vagy ez szégyen?

6.Lenin 2018.08.30. 11:05:19

@chrisred:

Nincsenek válaszaid, össze-vissza hablatyolsz.
Tök mind1, hogy mit hazudik a z Orbán geci, TÖK MIND1, ha te még hülyébb vagy tőle.

Mi a fasz ebben olyan bonyolu7lt, hogy 1etlen libbant se képes felfogni.

Én is tudom, hogy Orbán reggelre migráns gyerekeket eszik lila hagymával, pés fordítva ül a hintalovára, amikor beviszik a Parlamentbe. Tudom, B+

Én azt nem tudom, hogy miért is szavaznék másra, ha nem mondanak semmi értelmes, elfogadhatót. Miért szavaznék akkor bárki másra.

Ti meg itt reggeltől estig vizionáltok 20 millió éhező magyarról, akik szuzuki vitarával kóvályognak az autópályákon céltalanul, miközben kint van a seggük.

ettől jobb lesz bárkinek is?

Erről beszél ez a pöcs Ungár is, hagy ideje lenne már abbahagyni, mert eredménytelen, 3x nyert a Fidesz kétharmaddal. Mit kell ezen még magyarázni? Erre mit kap ez a szerencsétlen ? azt, hogy a Fidesz seggét nyalja.

Ekkora barmok nem lehettek? De miért kellene elhitetni, hogy de, tényleg azok vagytok.
ezek után amit nekem írsz, már semmi kétségem nem lehet, te tényleg nem értesz semmit a körülötted zajlóból.

6.Lenin 2018.08.30. 11:07:17

@baldoc:

Te szerencsétlen, nem veszed észre, hogy igazoltad, amit írtam? Te még nagyobb seggfej vagy, mint az itteni átlag ballibbant.

ZX 2018.08.30. 11:24:57

@6.Lenin: "Én azt nem tudom, hogy miért is szavaznék másra, ha nem mondanak semmi értelmes, elfogadhatót."

Ne gyere ezzel a kamu szöveggel. Az igazság az, hogy te nem is akarsz meghallani mást még véletlenül sem. Ezért vagy fidesznyik.

6.Lenin 2018.08.30. 11:36:29

@ZX:

Írd le azt a másat, ami hihető is.

Nehogy olyan marhasággal gyere, hogy most tulajdonképpen minden szar, csúszunk lefelé, de, ha .........kerülne hatalomra, mindent a duplájára emelne, 20 perc alatt rendbe tenné az egészségügyet, oktatást, rögtön minden pedagógus csak a tanítással törődne, a gyerekek rögtön kibasznák a mobiljaikat és a könyveket olvasnák százával naponta.
Vagy 15 perc után az összes ember csak az egészségének a megőrzésére koncentrálna. az összes étrendkiegészítő könnyek közt bevallaná, hogy kamut gyártanak, és visszavonják a támogatást azoktól az orvosoktól, akik az ő készítményeiket reklámozzák.

Szívesen olvasnék már valami hihetőt is. Ragadd meg az alkalmat, ismertesd velünk a nagy igazságot.

ZX 2018.08.30. 11:46:46

@6.Lenin: Nem mondom azt, hogy ha holnap ha más kerülne hatalomra minden tiszta happy lenne, DE!

Pl. amikor arról volt szó melyik párt hogyan enyhítené a problémát pl. az egészségügyben, a Fidesz pont 0 oldalas dokumentumot tett le, a Momentum meg 364 oldalasat amit az érintettek kommentáltak is, hogy tök jó, bár vannak hibái. Ez csak egy kiragadott példa a sok közül. A Fidesz mit kínált a sorosozáson meg a migráncsokon kívül? Pont semmit. A többi pártnak legalább volt valamicske programja. Nem lett volna kánaán, de a semminél az is több lett volna amit kínáltak.

6.Lenin 2018.08.30. 12:01:26

@ZX:

Pontosan ezt mondom én is, hogy nem azzal kéne baszakodni, mit is hazudik a geci, hnem összehozni egy olyan valamit, ami képes lenne megszorongatni, vagy a Fidesz helyébe lépni. Kénytelenek lennének ők is másként viselkedni, vagy buknának.
Szerintem ez 1 kurva 1xdű megoldás. Lenne választási lehetősége a polgároknak.

Mi az 1etlen feltétele? Legyen 1 azonos, vagy nagyobb támogatottságú valami (párt, pártszövetség, vagy akármi) 1 hihető vízió, 1 vezető, 1 lista, 106 hiteles képviselő. PONT.

Ehelyett mi megy az ellenzéki oldalon?

Hülyék a választók, Orbán 1 geci, a lánya szaros pelenkát dobál, lopnak ezerrel stb. ÉS!

Hol az a valami, a program, a vezető, a vízió?

A sok apró fingnak még az illatát se érzi senki.

Ballib vagyok mert rettegek 2018.08.30. 12:02:01

@6.Lenin:

Ne erőlködj ezekkel az ostoba Soros bérenc ballibákkal, ezek az életben nem értik meg hogy minket úgyse lehet eltántorítani Orbán Viktortól, ha megdögölnek akkor sem. Soha többet nem kell a ballib, akik alatt nemcsak hogy kilopták a profitot az a magyar cégektől, de a Strabag azt külföldre vitte és ott vettek maguknak luxus jachtokat meg luxus üdülőket, meg Makaóra jártak Heller Ágnesék elkártyázni.

Ehelyett ma a profit Magyarországon marad Mészáros Lőrinc és családja, Tiborc István és családja zsebében, ők ebből megyényi magyar birtokakat vesznek, megveszik a Balaton összes szállodáját, kikötőjét, így van megvédve a magyar emberek pénze attól, hogy az magyar zsebben maradjon.

Ezek a ballibek soha nem fogják fel, hogy Orbán Viktornak sincs alternativája mert nekünk nem is kell! Orbán Viktor azt tehet amit akar, ha akar, elveheti a fizetésemet is, szívesen adom neki, ha akarja megerőszakolhatja a feleségemet, azt is szívesen adom sőt büszkén fogom mesélni a falumban hogy mekkora megtiszteltetés érte a mi családunkat! Mert Orbán Viktor az egyetlen aki küzd a magyarokért a komcsik meg a lippsk ellen, hogy ne legynek migránsok által leigázott kevert faj, ahol a magyar csak rabszolga lehet a hazájában minimálbéren bejelentve, ahol már csak a kivándorlás maradna neki meg a családjának a túlélésnek. Ez´ért Orbán Viktorért mindent feláldozunk ha kéri tőlünk és mi utána boldogan fogunk rá a következő ötven évben is szavazni.

ZX 2018.08.30. 12:13:55

@6.Lenin: "Hol az a valami, a program, a vezető, a vízió? "
Sajnos az emberek nagy többsége akkor sem veszi észre hol van, ha nagy slunggal pofán basszák vele.

chrisred 2018.08.30. 12:20:00

@6.Lenin: Már egy ideje magaddal és egy általad kitalált ballib propagandistával vitatkozol. Hiába dugod a fejedet a homok alá, attól még az érveim nem fognak eltűnni. Javaslom, nézd meg a Fidesz 2010-es választási programját, és utána azt, hogy mi történt a valóságban. Akkor rájössz, hogy nem én, és nem a többi polgári értékrendű választópolgár hagyta ott a Fideszt, hanem Orbánék tévedtek a gyurcsányi útra.

0dzsud0 2018.08.30. 12:43:18

@ZX: pont most történt, hogy Ungár leírta gondolatait, miszerint alapjaiban kellene megváltoznia az ellenzéki politikának. elég hosszan részletezi, hogy szerinte mi volna a receptje a fidesz leváltásának. erre a beszűkült, önmagát persze nyilván az értelmiségi körbe soroló ballibek gyakorlatilag egy emberként hördülnek fel Ungár ellen, mert, nem hajlandóak meghallgatni sem a javaslatait. amelyekkel egyébként mélyen egyet lehet érteni. a ballibek inkább választják zsinórban negyedjére is a biztos bukást. és szerinted a fideszesek zárnak ki minden ellenvéleményt. baszod, ők kizárni sem tudják, ha megnyitja az indexet, ha az RTL klubra kapcsol, rögtön kapja az arcába. nyilván nem is a szektás DK-nyuggerek élnek hermetikusan elzárva a külvilágtól, hanem a buta fideszbirkák. a ballib megint azzal próbálja csesztetni az ellenfeleit, ami épp az ő hibája, nincs új a nap alatt.

6.Lenin 2018.08.30. 13:06:59

@chrisred:

tudod te, hogy én is mennyi mindent elterveztem az életemben, de a körülmények szinte állandóan annak korrigálására kényszerítettek, mert sok dolgot nem lehetett látni előre.
A dolgokat összességében kell(ene) látni. de hagyjuk. Nem tudsz elszakadni a rögeszméidtől. Ahogy az ellenzék sem. Ezért tartanak ott, ahol.

Elhagyták a Fideszt a szavazói, de akkor hol vannak? A Fidesz tábora meg fokozatosan nő, az elvándorlás ellenében. Ez meg akkor miként?

ZX 2018.08.30. 13:09:41

@0dzsud0: Magyarázhatod a bizonyítványt, nem segít. Az átlagember többnyire a fidesz propagandát kapja. Példa rá amikor egy kis településen kérdezgettek emberekket, ők meg nyomták, hogy itt csak a Kossuthot hallgatják. 1-2 ember olvasott indexet de azok az origot is olvasták, a többieknek a net csak úri huncutság.
Ungár meg egy fasz. Ha olyanná teszi az LMP-t amilyen a fidesz akkor mi értelme választani?

6.Lenin 2018.08.30. 13:16:20

@ZX:

Mert ez nem úgy működik, hogy szombaton kijelentem, hogy majd én, hétfőtől, és minden fasza lesz.
Vasárnap mindenki rohan rám szavazni.

A hosszú, kemény, munkát nem lehet megúszni. Főleg nem hiteltelen emberekkel. A hitelességhez meg idő kell, sok idő.

Amíg az ellenzék csak aprózódik, a Fidesz azt tesz, amit csak akar, és ez nagyon nem jó jövőt jelent. Kellene, hogy egymás tökét szorongassák a riválisok. Akkor mindkét oldalnak azt kéne tenni, amivel az embereket meg tudná győzni, hogy csak ők a jók.
Az ország tuti nyerne rajta.

De akkor miért nem ezt csinálja az ellenzék?

Ha én simán csak mindig lehülyézlek attól még soha nem leszek okosabb, és fordítva is igaz ez.

6.Lenin 2018.08.30. 13:18:34

@ZX:

Szerintem nem érted az egének a lényegét.

ZX 2018.08.30. 13:38:27

@6.Lenin: "De akkor miért nem ezt csinálja az ellenzék?"

Hogy képzelted ezt el? Úgy hogy kapnak 5 percet a közmédiában, hogy bemutassák a programjuk és az MTVA szararcok szerint ez bőven sok is? Bár tény és való, a fidesznek 5 másodpercbe telt bemutatni a programját. "Soros, migráncs, Brüsszel, Ensz fúj!"

chrisred 2018.08.30. 13:50:11

@6.Lenin: Az én életemben is sok változtatásra, rögtönzésre kényszerültem. De soha nem a másoknak tett ígéreteim megmásítására, főleg nem arra, hogy mire használom fel a tőlük kapott pénzt.

6.Lenin 2018.08.30. 13:52:34

@ZX:

Elsőként le kellene ülniük és kiválasztani egy mindenki által elfogadott valakit.
Vagy egy alkalmas egyén meghívja őket, és felvázolja, hogy mit is szeretne, kérné a támogatásukat.
Aztán közösen kidolgoznak egy mindenki számára elfogadható víziót.
Beindítják a közös tábor megszervezését. A többi technikai kérdés.

Ma a mobilon keresztül bárki elérhető, személyesen, helyben még annál is hatásosabb, mint mobil alkalmazáson keresztül.

hosszú kemény munka. Fidesz se 2 óra alatt jutott oda, ahol jelenleg is van. Túl jól sikerült nekik, és ez nem jó. Nincs alternatíva. De ennek megteremtése nem szabadna, hogy az ő feladatuk legyen, egy lakájellenzék csak rontana a jelenlegi helyzeten.

A Fidesz mindig valós problémákkal foglalkozott.

ZX 2018.08.30. 14:01:48

@6.Lenin: "A Fidesz mindig valós problémákkal foglalkozott."

Hogy mi? Persze a migráció fontos probléma, de nem az egyetlen és nem a legfontosabb. Sorost meg inkább hagyjuk. 90 éves fickótól rettegni. Muhhahaha. Mi lesz ha szerencsétlen feldobja a pacskert kire lehet majd mutogatni?

6.Lenin 2018.08.30. 14:13:43

@6.Lenin:

"A Fidesz mindig valós problémákkal foglalkozott. "

A választók számára valósnak ítélt problémával, megoldást is bemutatva.

6.Lenin 2018.08.30. 14:59:04

@ZX:

Szeretnél te egyáltalán változást? Szerintem csak akkor, ha valaki készen felkínálja nektek.

Ma olvastam, hogy Márky-Zaj kijelentette, hogy ő nem akar pártot alakítani, de, ha valakik felkérnék, szívesen lenne az elnöke, vagy a me jelöltje.

Ennyit az ellenzékről. Ritka nagy balfaszok az már tuti.

Soros lényegtelen, emberként, de a pénzén megvett politikusok még tényezők. Ha kivonnák a pénzt ebből, az egész pillanatok alatt összeomlana. Csak a korrupt, megvásárolt politikusok pénzéhsége tartja még egy darabig egyben.

A migráció pedig nincs is, csak néhány évtized múlva megszünteti az európai civilizációt.

0dzsud0 2018.08.30. 18:26:04

@ZX: ne tévedjünk el, nem magyarázkodik nektek senki. kétharmados többséggel kormányoz a fidesz, titeket nem kell meggyőznie semmiről. ahogy nekem sem. a fentebbi kommentemben arra a bődületes képzavarra hívtam fel a figyelmet, amit képviselsz. nem baj, ha nem értetted meg, a többi kommentelőnek talán jó lesz. a vidékiek pedig 2010-ben is el tudták dönteni, hogy le akarják váltani a kormányt, pedig akkor még főleg igaz volt, hogy nagyítóval kellett keresni a nem ballib sajtótermékeket. a ballibek legnagyobb bánatára, sajnos nem olyan hülyék az emberek, mint azt ők szeretnék.

Orochimaru 2018.08.31. 01:03:47

@LebensraumamOsten: Orbán a következő 2-3 évtizedben hatalmon marad, szóval kezd el felkészíteni magadat. Nem kérünk még egyszer a ballib országrontásból.
süti beállítások módosítása