B1 blogcsalád



Iványi Gábor egyháza példát mutat keresztényi szeretetből az embertelen Orbán-rezsimnek

2018. augusztus 20. - Mr Flynn Rider

Íme a különbség a páváskodó-habzsidőzsi álkereszténység és az igazi emberszeretet között.

menekult_gyerek_racs.jpg

Augusztus 20-án kenyeret, halat és almát visz a Magyarországi Evangéliumi Testvérközösség (MET) annak a hozzávetőlegesen 50 menekültnek, akit a tranzitzónában éheztetnek a magyar hatóságok.

Pár napja derült ki ugyanis, hogy a déli határon felállított tranzitzónában a magyar hatóság emberei brabár, embertelen módon

nem adtak enni azoknak a nagykorú menedékkérőknek,

akiknek első fokon elutasították a menedékkérelmét, de meg akarták várni a jogerős döntést. Az Index azt is megírta, hogy emiatt a Magyar Helsinki Bizottság pár napja a strasbourgi Emberi Jogok Európai Bíróságához fordult.

A déli határon igazi 22-es csapdája helyzetet teremtett a magyar állam: a Bevándorlási és Menekültügyi Hatóság (BMH) arra hivatkozik, hogy a júliusban megváltoztatott menekültügyi szabályozás alapján mindenkinek elutasítják a kérelmét, aki Szerbia felől érkezik. Így a menedékkérők hiába fellebbeznek az elutasító döntés ellen, annak nincs halasztó hatálya, mivel hiányos a szabályozás. Így azonnal megindul az idegenrendészeti eljárás, aminek kitoloncolás a vége.

A hatóság a menedékkérőket addig arra biztatja, hogy menjenek vissza Szerbiába, a nagykorúak pedig enni sem kapnak.

Az Index arról is írt, hogy két afgán családnak ügyében a magyar hatóság az első fokú elutasítás után nem menekültügyi, hanem idegenrendészeti eljárást indított. A BMH pedig úgy értelmezi a szabályokat, hogy a tranzitzóna idegenrendészeti részlegében nem kell ellátást biztosítani az ott tartózkodóknak.

Végül csak győzött a Semjén-féle kereszténydemokrácia, megkönyörültek a család kiskorú tagjain és egy szoptatós anyán is, nekik adtak enni. De mindezt csak azért, hogy még jobban megszívathassák a „mocskos migráncsokat”, hiszen a nő férjének és egy 18 éves fiúnak már nem adtak enni. Mindezt ráadásul úgy intézték, hogy a kiskorúakat egy elkülönített helyen etették, hogy véletlenül se adhassanak a családtagjaiknak. A Helsinki Bizottság szerint a felnőtteket arra biztatják, hogy inkább menjenek vissza Szerbiába. 

Az Index azt is megíra: aki egy évet vagy másfelet töltött egy szerbiai táborban arra várva, hogy beadhassa a menedékkérelmét Magyarországon, nyilván nem akar visszamenni, amíg a menekültügyi eljárása jogerősen le nem zárult. A menedékkérőket az UNHCR szerint se lehet visszaküldeni (71. pont), és a strasbourgi bíróság is kimondta, hogy a tranzitzóna egy fogvatartási helyszín, és nem várható el egy menedékkérőtől, hogy visszamenjen oda, ahol embertelen, megalázó bánásmódban részesülhet. 

Ki kell tehát mondanunk:

A magyar hatóságok embereket kínoznak a tranzitzónának nevezett fogolytáborban, a XXI. században, Európában. 

Mindezt az a komány határozta el, amelyik folyamatosan papol kereszténységről, a keresztény értékekről és Európa megvédéséről. Ebből az esetből is jól látható, hogy az Orbán-kormánynak semmi köze sincs a kereszténységhez, azt csupán marketing-eszköznek használja fel, ugyanúgy mint a nacionalizmust. 

Augusztus 20-a alkalmából még keresztet is húztak a Parlamentre:

augusztus_20_kereszt_parlament_mti.jpg

Az eset kapcsán egyébént hivatalos uszító propaganda által Soros-ügynöknek bélygezett és Magyarországon szintén üldözött Helsinki Bizottság augusztus 10-én ideiglenes intézkedést kért a strasbourgi bíróságtól. A bíróság pedig még aznap kötelezte a magyar hatóságokat, hogy adjanak enni a két családnak. A lap az intézkedésről készült dokumentumok alapján azt írta, hogy szombaton már kaptak enni a családok, azóta pedig napi háromszor esznek.

A Helsinki Bizottság ügyfelei között volt két hadköteles korú, szír férfi is, akik a háború elől menekültek el, akik az intézkedés hatására először szintén kaptak enni, de a lap szerint kedden már azt mondták nekik, hogy

ha enni akarnak, forduljanak a bírósághoz.

Az esettel kapcsolatban három felhívás is megjelent Iványi Gábor lelkész egyházának a honlapján.

Az elsőben a MET a keresztény hívőkhöz és az egyház szimpatizánsaihoz fordul, kérve őket, hogy vegyenek részt a humanitárius akcióban. Leírják azt is, hogy egy menekültnek naponta mindössze öt szelet kenyeret, egy halkonzervet és egy almát szeretnének adni. Az élelmiszercsomag értéke 300 forint, az akció költségeit mindaddig vállalják, amíg nem kapnak megfelelő külső támogatást. Ha a magyar hatóságok a vizet is megvonják a tranzitzónában tengődő menekültektől, akkor ezt napi másfél liter vízzel egészítenék ki.  

A másodikban a MET a többi magyar egyházat kéri, hogy csatlakozzanak a kezdeményezéshez, a harmadik felhívás pedig egy petíció, amely az Orbán-kormányt szólítja fel, vessen véget a kínzásnak, amellyel a magyar hatóságok a határához érkezett menekült családokat szétszakítva a felnőtt férfiakat és gyermek nélküli nőket azzal próbálják visszafordulásra kényszeríteni, hogy nem adnak nekik enni.

A 168 Óra az eset kapcsán emlékeztet: Iványi Gábor volt az a lelkész, aki összeadta Orbán Viktor miniszterelnököt és a feleségét, Lévai Anikót, a MET-et azonban az Orbán-kormány 2011-ben megfosztotta az egyházi státuszától. Azt, hogy ez jogsértően történt, az Alkotmánybíróság és a strasbourgi bíróság is kimondta, de ez nem volt akadálya annak, hogy az egyház ellen nemrég Semjén Zsolt intézzen egy kirohanást, amelynek az állításait Iványi Gábor nyílt levélben cáfolta. A helyzet miatt a MET rengeteg pénztől esik el, pedig annyi adófelajánlóval – négyezerrel –, mint ő, még az elismert  egyházak többsége sem rendelkezik.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr1614190937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sZulamith 2018.08.20. 12:24:39

Csak abban reménykedem, hogy a visszavágó. a jó Isten megbocsátó kegyelméből elmarad.

FCUK29 2018.08.20. 12:28:00

Éheznek egy nyitott területen, ahol “tartjuk” őket? Hát miért nem mennek el onnan?

És miért pont halat visznek nekik egy jó körömpöri helyett galuskával meg uborkával?

Ego55 2018.08.20. 12:38:19

Ezek az afgánok most micsodák? Vendégek? Átutazók? Illegális bevándorlók? Menedékkérők? Éppen Magyarország lenne az első biztonságos ország Afganisztánból jövet? Szerbia mint tagjelölt nem biztonságos? Ilyen alapon Magyarország sem biztonságos! Valamikor ezért nem küldhettek vissza itt regisztráltakat, akkor hogy a szöszbe lehet ez? Menedékkérelmet be lehet itt adni, DE visszaküldeni ide már nem?

Tangooo 2018.08.20. 12:53:58

Nyitva az út - visszafelé. Senki sem mondta, hogy Magyarország ma willkommen-kultur híve és, ha jól tudom, annak kitalálói is már próbálnák visszalapátolni a szart a lóba.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.20. 13:25:42

@Ego55: "Ilyen alapon Magyarország sem biztonságos!"

Magyarország semmilyen alapon sem biztonságos a menekültek számára. Sőt, egy náci állampárttal senkinek se biztonságos.

F1 L M 2018.08.20. 13:58:46

Remélem fizettek a kenyérért, halért, és almáért.

taga20 2018.08.20. 14:54:44

@maxval bircaman balcán: gyökér, te keversz a feleségeddel vagy a pujáddal!

LKerekes 2018.08.20. 15:04:32

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

segfej, szarevő vagy, haug geci. Fasiszta a kurva anyád fia.

taga20 2018.08.20. 15:04:47

@F1 L M: geci a gazdád, semmiért sem fizet, de az gondolom nem zavar fityeszjobbágy!

taga20 2018.08.20. 15:06:08

@LKerekes: mi van laci, zavar a tükör kis fasiszta fityesztalpas???:)))

atomic power 1986DucaDuca 2018.08.20. 16:17:14

"Így a menedékkérők hiába fellebbeznek az elutasító döntés ellen, annak nincs halasztó hatálya, mivel hiányos a szabályozás."

Miért hiányos?

A menedékjogról szóló 2007. évi LXXX. törvény 53. § (5) bekezdés szerint a bíróság a menekültügyi hatóság döntését nem változtathatja meg. A bíróság eljárást befejező érdemi határozatával szemben perorvoslatnak nincs helye.

Minek a halasztó hatály, ha a döntés megmásíthatatlan?

Mehran Karimi Nasseri 18 évet húzott le Párizsban a Charles de Gaulle reptér termináljában, a senki földjén, menekült státusz es iratok nélkül. Padon aludt, a nyilvános mosdókban tisztálkodott, a reptéri dolgozóktól, és az átutazóktól kapott adományokból vásárolt ruhát és használati tárgyakat, a terminálon üzemelő büfékből kapott enni.
Neki meg az a lehetösége sem volt, hogy kilepjen valamilyen iranyban a terminálról.

Vajon akkor hol voltak a jogvedők?

taga20 2018.08.20. 16:52:06

@maxval bircaman balcán:

te szarházi, ezt a kommentedet megint kifogja baszni a bloggazda.

nincs sok ember a blogszférába, akit elpicsáznék, de téged addig ütnélek, amíg nem kérnél bocsánatot iványigábortól!

maxval bircaman balcán · http://www.bircahang.org 2018.08.20. 16:54:15

@taga20:

Iványi tevékenységét a hajléktalanok érdekében elismerem, tisztelem ezért.

Minden másban tevákenysége hülyeség.

maxval bircaman balcán · http://www.bircahang.org 2018.08.20. 16:55:30

@taga20:

Agresszívitásod érthető. Mint ex-liberális szálka vagyok a ballib agytröszt szemében, így aljas csicskásaikat - pl. téged - állandóan rám uszítják.

taga20 2018.08.20. 17:10:07

@maxval bircaman balcán: haver, lehet hogy téged a cap foglalkoztat, de vannak olyanok, mint én, aki hétköznap dolgozik a kapitalizmusban.

az ostobaságod érthető, mert ha lenne egy kis eszed, akkor nem alkalmazna a maffia, me szarná rájuk!

taga20 2018.08.20. 17:45:36

@Quercus a gondolkodó: na megjött a legnagyobb szarházi, a geci után!

hé paraszt, melyik út megyen itt budára?

2018.08.20. 17:52:07

@taga20: Amelyik anyádon keresztül vezet.

taga20 2018.08.20. 18:05:47

@pensament: mi az anyád van?

te az erdész kölyke, vagy ribanca vagy?

taga20 2018.08.20. 18:55:31

@maxval bircaman balcán:

ha proletár lennél, akkor nem lennél oda a fityeszmaffiáért, és a csúti geciért, mert nekik semmi közük a proletárokhoz.

A demokrácia leszakadó függönye (törölt) 2018.08.20. 19:32:22

@taga20: "de vannak olyanok, mint én, aki hétköznap dolgozik a kapitalizmusban"
Te legalább akkor nem filozófus, vagy genderdoktor vagy. Ez is valami!

Helga Beauty Salon. 2018.08.20. 19:51:11

Ez sem nem vendéglő, sem nem hízlalda. El lehet innen húzni és tök jó lenne ha menne Iványi is velük, meg a többi libsi is.

taga20 2018.08.20. 19:54:02

@Helga Beauty Salon: cycmen, te nem voltál ekkora fasz, mint most!

taga20 2018.08.20. 19:59:14

@pensament: haver, én szeretek anyázni, de ma nincs kedvem.

legyél olyan jó má, hogy tolsz egy-két értelmes kommentet nekem.

Helga Beauty Salon. 2018.08.20. 20:08:05

@taga20: Aki kirándulni megy, az gondoskodjon magáról. Iványi meg úgy látom hogy Krisztusnak képzeli magát, csak az a gyanúm, hogy a menekültjei tényleges eltartását a mi nyakunkba varrná.

taga20 2018.08.20. 20:16:25

@Helga Beauty Salon: a gazdád a csúti geci gondolja magát istennek.

iványigábor soha nem csinált úgy!

ateista vagyok, utálom a klerikálisokat, de iványigábort tisztelem.

taga20 2018.08.20. 20:24:25

@pensament: értetted a kérésemet?

taga20 2018.08.20. 20:37:19

@pensament: szerintem nem leszünk haverok, tisztán láccik.

a formádról mindig ez jut eszembe.

i.imgur.com/58w4HgC.jpg

elismert felhasználó 2018.08.20. 21:14:05

be szíp a tüzijáték baszki! teccik.

sinus67 2018.08.20. 22:25:20

Emberek! Baromi jó képeket láttam a vizi- és légiparádéról!
Repült a magyar Air Force One is!
Már meghozta az árát!
:))

Boycie 2018.08.20. 23:35:36

Az megvan hogy a willkommenskulturos Németország évek óta deportálja az afgán "menekülteket" ? Ezt a magyar kormány is megtehetné az adófizetők pénzéből: beengedné őket azután felpakolná repülőgépekre és visszavinné őket Kabulba.
Tiszta fasizmus...

Magyar ember ne viseljen baseball sapkát 2018.08.21. 00:19:45

szándékos taktika hogy nem etetjük a vadakat, ha mindenki így tenne se migri, se medveproblém nem lenne

max bir ca · http://bircahang.org 2018.08.21. 05:30:38

@taga20:

@taga20:

A nagytőkepárti ballibekért kellene lelkesadnie egy proletárnak?

DFK 2018.08.21. 06:18:35

Mégis, ünnepnapon milyen hivatali fogadtatásra számított ez a nyári mikulás?
Egyébként ha az általa etettek közül valaki terrorcselekmény elkövetője lesz, vállalja-e a büntetést?

kommentes nikk 2018.08.21. 07:21:47

Azért ez jól láthatóan egy sima, olcsó parádé volt, IG pontosan tudhatta, ahogy én is tudtam, hogy a lezárt területre nem lehet csak úgy besétálgatni, felesleges volt eljátszani a meglepődöttet. Plusz a kocsi csomagtartójában volt egyetlen kis doboznyi étel, saccra 15-20 adag, szóval nem megetetni akarta ő a menekülteket, hanem a tévéseknek akarta eljátszani a szomorú nyári mikulást, akit nem engedtek be.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.21. 07:24:26

@FCUK29: degeci vagy, remélem, leszel még szükségben,és remélem, beléd rúgnak, megérdemled!

LebensraumamOsten 2018.08.21. 07:35:35

@sZulamith: Nem, nem fog. Általunk jutnak az illibernyákok a kínnal telt hazába, rajtunk át oda, hol nincs vigasság, rajtunk a kárhozott nép városába.

LebensraumamOsten 2018.08.21. 07:38:18

@Tangooo: Te mint büdös jövevény 2-5. generációs cigány, mégis mit gondolsz, milyen jogod van itt Európában tartózkodni?

LebensraumamOsten 2018.08.21. 07:43:06

@Magyar ember ne viseljen baseball sapkát: Téged viszont etetni fogunk. De csak annyit kapsz majd, hogy épp tudjál dolgozni a vasútépítésen. Le lesz rakva a kajád a napi szakasz végén. Ha elérsz odáig, ehetsz, ha nem éhen maradsz. Ha éhen döglesz, vagy épp végelgyengülésben, akkor ledarálunk kutyatápnak és a szittya kölykeidet állítjuk be a helyedre, mert a vasútnak épülnie kell. Aztán a feleséged, a testvéred, és sorra kerül az egész nagy család! Most úgyis feltápoltak az elmúlt pár év alatt benneteket, bírni fogjátok. Az elítélésetek nem lesz gond, mert már nemigen vannak jogaitok, nem is kell nektek. Egyenes utatok lesz a keresztény mennyországba. Mert biztos mind odakerültök majd! Majd a puskatussal rásegítünk.Hahaha!

nu pagagyí 2018.08.21. 07:54:35

Így működik az embertelen arcú illiberális rezsim. Azokról a jobb sorsra érdemes rendőrökről és rendőrnőkről is emlékezzünk meg, akiket embertelenségre kényszerít a hatalom. Hogyan fognak saját gyerekeik szemébe nézni?

Azért kíváncsi vagyok lesz-e elég bátorsága a közpénzből támogatott egyházaknak, hogy Isten rácsok közti, rászoruló képmásán segítsenek, vagy lapítanak majd, mint szar a fűben. Ha már egy tízszeres anyagyilkosnál egymás kezébe adják a kilincset a börtönben, akkor talán azokon a családokon is segíthetnének, akik a gonosz menekülnek.

Magentax 2018.08.21. 07:58:14

@FCUK29: tudatlan, ostoba barom!

Magentax 2018.08.21. 08:00:55

@kommentes nikk: persze, te ott voltál nyilván és láttad... Sőt, még IG gondolatait is kitaláltad. Gratula. idióta barom.

Magentax 2018.08.21. 08:03:54

@LKerekes: látom, bemutatkoztál...

nu pagagyí 2018.08.21. 08:09:52

@LebensraumamOsten: Azt hiszem a te fajtádat húzták lámpavasra, az elkövetett embertelenségek miatt Szalesján pajtás mellé. Azt hiszem egyébként ez a duma, amit itt lenyomtál magában is börtönt ér.

Helga Beauty Salon. 2018.08.21. 08:11:03

@nu pagagyí:"Azért kíváncsi vagyok lesz-e elég bátorsága a közpénzből támogatott egyházaknak, hogy Isten rácsok közti, rászoruló képmásán segítsenek, vagy lapítanak majd, mint szar a fűben. "

Te vagy a lippsidebil prototípusa. Milyen rácsokról beszélsz itt? Még ebben a...... khmm..... cikkben is benne van hogy nem foglyok, nincsenek rácsok, az itt tartózkodásuk fakultatív!

nu pagagyí 2018.08.21. 08:14:25

Szóval, bármennyire veri a faszát az elfajzott rezsim néhány illusztris képviselője, az aki hivatali elöljáróként megtagadja a tranzit zónában összegyűlt emberek élelmezését, az bűncselekményt követ el. Nem előlegezheti meg ugyanis a bíróság döntését. Ott még nem tartunk, legalább is a szerint, amit egyébként hazudni szokott a legfőbb kegyúr, aki a demokrácia felkent bajnokaként szokott tetszelegni civilizált körökben.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.21. 08:19:22

@F1 L M: remélem, téged is elkapnak, és abbahagyod a lopást!

nu pagagyí 2018.08.21. 08:20:54

@Helga Beauty Salon: A menekültek nem Magyarországra óhajtanak menekülni konkrétan, hanem az EU-ba. A magyar határ pillanatnyilag az EU határa, ezért elsősorban azokat a szabályokat kellene figyelembe vennünk, amit az EU-tagként elfogadtunk.

Helga Beauty Salon. 2018.08.21. 08:24:57

" júliusban megváltoztatott menekültügyi szabályozás alapján mindenkinek elutasítják a kérelmét, aki Szerbia felől érkezik."

Mi nem érthető már megint? ZÁRVA vagyunk, tessék tovább haladni!

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.21. 08:32:41

@kommentes nikk: "lezárt területre nem lehet csak úgy besétálgatni"

Nem vagy tisztában a fizika alapvető törvényeivel. :))

Tangooo 2018.08.21. 08:32:47

@LebensraumamOsten: Csak abban bízhatsz, hogy lejjebb már nincs semmi. Már csak fejlődhetsz.
Egy költői kérdés: Miért van az, hogy sokszor a hülyeség közlés-kényszerrel jár, sőt szorgalommal?

nu pagagyí 2018.08.21. 08:37:04

@Helga Beauty Salon: A bíróság megállapíthatja, hogy alkotmányellenes a szabályozás, és igaza is lesz. De egyébként a te kulturális szintedhez igazított uszító óriásplakátok ellenére évi 1300 menekültet és oltalmazottat fogad be Magyarország. A probléma a "szabályozással" egyébként már ott kezdődik, hogy nem lehetett volna Szerbiát biztonságos országnak minősíteni a menekültek szempontjából, mivel nem tudnak mit kezdeni a menekültekkel, se pénzük se lehetőségük, hogy gondoskodjanak róluk, vagy munkalehetőséget kínáljanak. Az EU viszont megteheti, hogy emberséges legyen és munkát is tud adni azoknak, akik a hazájukba visszatérésig (ha úgy alakul a helyzet) dolgozni akarnak.

Helga Beauty Salon. 2018.08.21. 08:39:19

@nu pagagyí: A menekültek nem Magyarországra óhajtanak menekülni ......

Öreg, te debil vagy? Iratok nélkül, menekült jogcímen biztonságos országból nem léphetnek be semmilyen céllal!
Te főleg ne jótékonykodj más rovására, mostanában a migrik célországai is zavarják el őket és a dublini szerződés értelmében már eddig is megpróbálták ide visszaküldeni egy részüket. Ezt miért nem reklámozod? Az ilyen átengedősök fogják vállalni a felelősséget ha visszabassza hozzánk a kedvenc Merkeletek ezt a bagázst? Biztos hogy nem!

Helga Beauty Salon. 2018.08.21. 08:43:17

@nu pagagyí: A bíróság megállapíthatja, hogy alkotmányellenes a szabályozás, ....

Feltételes módban érvelsz? Ez hatályos, ennnnyi! Különben is szarni a bíróságokra, nem jöhetnek!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.21. 08:58:28

"főleg ne jótékonykodj más rovására"

akkor a faszomnak adja a csuti geci milliárd számra a stadionokra, meg a templomokra a pénzt, te baromarcú! mi a faszt jótékonykodik ez a paraszt mások rovására?!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.21. 09:04:35

@kommentes nikk: Orbán meg volt olyan hülye, hogy megadta neki a showműsort, pedig engedhetett is volna. ez van. hülye paraszt, dögöljön meg!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.21. 09:08:18

@DFK: miért, a keresztény illiberális állam ünnepnapokon még kivételesebben geci?!

Wrex 2018.08.21. 09:16:13

@math0: Azért, te szánalmas majom, mert ha nem tudnád, Orbán kettes számú epitheton ornansa (a csúti geci után) az hogy "miniszterelnök", és mint ilyen, konkrét felhatalmazást kapott (sorozatban harmadszor) a választásokon többek között arra, hogy a köz pénzével mások rovására (pl. a tietekére) jótékonykodjon. Ha nem tetszik, tessék választást nyerni.

Wrex 2018.08.21. 09:20:06

@nu pagagyí: "elsősorban azokat a szabályokat kellene figyelembe vennünk, amit az EU-tagként elfogadtunk"

Óriási tévedés.

Magyarország egy szuverén ország, és mint ilyen, elsősorban azokat a szabályokat kell figyelembe venni, amit a demokratikusan megválasztott magyar törvényhozó hatalom meghoz. Ha ez nem tetszik az EUnak, akkor lehet hisztizni, amit mellesleg csinálnak is. Oszt majd meglátjuk a jövőre esedékes eu-parlamenti választásokon, hogy mire mennek vele.

LKerekes 2018.08.21. 09:32:38

@Helga Beauty Salon:
Csak az Alkotmánybíróság állapíthatja meg.

Tangooo 2018.08.21. 10:16:29

@nu pagagyí: "nem lehetett volna Szerbiát biztonságos országnak minősíteni a menekültek szempontjából, mivel nem tudnak mit kezdeni a menekültekkel, se pénzük se lehetőségük, hogy gondoskodjanak róluk, vagy munkalehetőséget kínáljanak."
Kevered a menekülteket és a bevándorlókat.
Az utóbbiakról miért kellene gondoskodniuk, munkával ellátniuk és egyáltalán ezeknek mi közük van ahhoz, hogy egy ország biztonságos-e, vagy sem?
Ha nem vagy tisztában a szavak értelmével, akkor ne kommentelgess! Nézegesd inkább az egyébként náladnál sokkal szórakoztatóbb rajzfilmet!

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.21. 10:46:10

@Wrex: "@nu pagagyí: "elsősorban azokat a szabályokat kellene figyelembe vennünk, amit az EU-tagként elfogadtunk"
Óriási tévedés.
Magyarország egy szuverén ország, és mint ilyen, elsősorban azokat a szabályokat kell figyelembe venni, amit a demokratikusan megválasztott magyar törvényhozó hatalom meghoz."

Óriási tévedés.

Magyarország a szuverenitásának egy részét feladta az EU-hoz való csatlakozáskor. Kérdezd meg a gazdádat, a geci folytatta le a tárgyalásokat, tudnia kell.

morph on deer 2018.08.21. 11:16:57

@Helga Beauty Salon:
“Te főleg ne jótékonykodj más rovására”

Te meg mit nem értesz?
Iványi Gábor a saját maga és a Magyarországi Evangéliumi Testvérközösség “rovására” akart jótékonykodni, ami sem neked, sem szeretett vezérünknek nem került volna egyetlen fillérjébe sem!

De azt sem lehet, mert csak!

Ami a legkirívóbb, hogy akik ezeket a törvényeket hozták nem csupán kereszténynek, de még EMBERNEK is tartják magukat, - teljesen alaptalanul..!

morph on deer 2018.08.21. 11:30:03

Mit ne mondjak, azért elég hülyén néznek ki a csajok karddal az oldalukon!
Valaki is tudja, hogy az mihez kell 2018-ban?
Valahol a világban viselnek kardot akár a női tisztek is?
Vagy már sikerült visszaérnünk 1943-ba?
De akkor a nők nem viseltek kardot.
A katonák sem!
(Tudom, mert apám történetesen nem nő volt, és neki is volt kardja abból az időből, még egy böszme nagy aranybojt is lógott róla, ismeretlen okból.)

Vagy viktorunk is megirigyelte Kadhafi “amazonjait”?
Szóval hogy is van ez most, tudja valaki?

al Dajjal 2018.08.21. 11:49:39

Bakker! Szinte fáj, hogy egyszerűen senki nem lát az orránál tovább. Görögországot az EU nem biztonságos országnak minősítette a zsúfoltság és a menekültekkel kapcsolatos "nem megfelelő" bánásmód miatt. Vagyis oda nem lehet visszaküldeni senkit a Dublini rendszer alapján. Szerbia szintén nem biztonságos ország az EU szerint. Ne kérdezzétek, miért.
Orbán célja az, hogy Mo. is nem biztonságos megítélés alá kerüljön, így ide sem lehet majd tömegével visszazsupolni az ingyenélőket, dolgozni nem akarókat, csak segélyre hajtókat Németországból, Ausztriából.
És, ha a ballib sajtó meg blogocskák ezt naponta tízszer világgá is kürtölik, csak hamarabb eléri a célját. Gratulálok. Gyönyörűen hajtjátok végre a Nagy Sátán tervét. :-DDDD

al Dajjal 2018.08.21. 11:54:03

@morph on deer: "Mit ne mondjak, azért elég hülyén néznek ki a csajok karddal az oldalukon!
Valaki is tudja, hogy az mihez kell 2018-ban?"

Egy szó: Díszegyenruha. Ünnepélyes alkalmakra. A világ minden hadseregében van, szinte mindenhol karddal. És, ahol a nők előtt is nyitva áll a katonai pálya, ott igen, az egyenjogúság okán a nők is viselik. A teljes egyenruhát, minden tartozékával.
Remélem, kielégítő volt a magyarázat.

Wrex 2018.08.21. 12:02:54

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

"Magyarország a szuverenitásának egy részét feladta az EU-hoz való csatlakozáskor."

Az állításodhoz legközelebbi az ún. "jogharmonizáció", ami szerint bizonyos jogokat az eu-ban általánosan elfogadottnak megfelelően kell(ene)* átalakítani. Ami viszont ebből tök egyértelműen következik, az éppen az amit én mondtam. Nemzetközi jogi kötelezettségeink meg eddig is voltak, azok nem tekinthetők a szuverenitás feladásának. Arról nem is beszélve, hogy az alkotmánybíróság (ami szerint a nemzetközi jogok a hazainál magasabb prioritásúak) explicite kijelentette hogy az uniós szerződéseket nem kezeli nemzetközi jogként, mégpedig 2005-ben, azaz nem a "csúti geci" alatt.

*: A csatlakozási szerződésben konkrétan benne van a lehetőség a jogszabályok unióstól való ideiglenes eltérésére, mellesleg a csatlakozáskor volt is egy rakás ilyen eltérés. Arról nem is beszélve hogy mivel elsősorban piacként ill. az olcsó munkaerő miatt engedtek be és nem jótékonyságból, ezek az "ideiglenes" eltérések kb. úgy értelmezendők mint annó a 40 éven át "ideiglenesen" hazánkban állomásozó "baráti" szovjet csapatok (azaz ha a nagyhatalmi érdekek úgy kívánják akkor kb. annyira lesz "ideiglenes").

"Kérdezd meg a gazdádat"
Ne magadból indulj ki.

Larry Silverstein 2018.08.21. 12:10:08

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: a szuverenitas egy reszet valoban feladtuk.

Bar nem volt ennek resze emberevok kotelezo betelepitese, sot most se az. Sajna merkeleknek es a digoknak meg kell birkozniuk a szarral amit csinaltak maguknak, mi nem segitunk.

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.08.21. 12:56:32

" ... A magyar hatóságok embereket kínoznak a tranzitzónának nevezett fogolytáborban, a XXI. században, Európában. ... "

Hát, bakker... ha az emberkínzás, hogy valakinek nem ad enni az állam, akkor bizony nem csak a magyar tranzitzónában kínoznak embereket, hanem az egész világon kínozzák az összes hajléktalant, sőt mondhatjuk azt is, hogy szinte mindenkit kínoznak, csak ugye vannak olyanok, akik vásárolnak maguknak kaját...

Edit exnolbloggerina 2018.08.21. 12:57:10

Iványi Gábornak és a bloggazdának: sok +.

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.08.21. 13:01:37

" ... Soros-ügynöknek bélygezett és Magyarországon szintén üldözött Helsinki Bizottság ... "
Hát, igen, üldözött... hát igen, Soros-ügynök....

Nem tud a dolog lázba hozni, a migráncsos dolgokban igaza van Orvbánnak, akik jönnek Ájrópába 99%-ban nem menekültek, sőt sokan az otthoni bűncselekményeik miatt adják ki magukat menekültnek....

Helga Beauty Salon. 2018.08.21. 13:13:06

@morph on deer:
" @Helga Beauty Salon:
“Te főleg ne jótékonykodj más rovására”

Te meg mit nem értesz?
Iványi Gábor a saját maga és a Magyarországi Evangéliumi Testvérközösség “rovására” akart jótékonykodni,"

Amire utalsz, az arról szólt, hogy csak át akarnak menni és miért nem engedik őket. Erre írtam a jótékonykodást, ergo megértési nehézségek nálad akadnak bőven, ne értem aggódj.
Iványival pedig az volt a probléma, hogy be akart szambázni forgatócsoportostól a tranzitzónába, ami mily meglepő, nem közterület ezért elküldték a f.szba teljesen jogosan. A szaros olajos halaitpostán is elküldhette volna.

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.08.21. 13:22:29

@nu pagagyí: " ... A probléma a "szabályozással" egyébként már ott kezdődik, hogy nem lehetett volna Szerbiát biztonságos országnak minősíteni a menekültek szempontjából, mivel nem tudnak mit kezdeni a menekültekkel, se pénzük se lehetőségük, hogy gondoskodjanak róluk, vagy munkalehetőséget kínáljanak. ... "

Magyarországon meg krőzusok laknak, az országnak annyi pénze és lehetősége van, hogy akár 10millió migráncsot is befogadhat...

Egy másik kérdés.... ööö Szerbia mióta határos Szíriával, Szudánnal, Nigériával, Afganisztánnal stb...
Szerbia szomszédai: Bosznia-Hercegovina, Horvátország, Magyarország, Románia, Bulgária, Macedónia, Albánia, Montenegró
Ezek közül az országok közül, melyik nem biztonságos? Hol van most háború vagy népirtás ezekben az országokban, ahonnan jönnek az arab és afrikai menekültek?

Azért erősen kettős a mérce.... ha a világ nincstelenjeit menekülteknek tekinti a mindenféle NGO szervezet és néhány vérliberális politikus, akkor a magyar hajléktalanok mehetnek pl: a németekhez ugyanolyan elbánásra, mint az afrikai nincstelenek? Csak azt kell mondani, hogy menekült vagyok? Ha esetleg nem kapja meg a státuszt, mert miért is kapná meg, akkor is jár neki a koszt és kvártély, oktatás stb..., mert odáig elzarándokolt?

morph on deer 2018.08.21. 13:34:11

@al Dajjal:
“És, ahol a nők előtt is nyitva áll a katonai pálya, ott igen, az egyenjogúság okán a nők is viselik. A teljes egyenruhát, minden tartozékával.”

Világos, kösz!
Attóll még hülyén néz ki, szerintem.
Valószínűleg az is zavar, hogy a nők is nadrágban vannak a díszelgés folyamán.

DFK 2018.08.21. 13:38:26

@math0: Egy kis gondolkodást kinéztem volna belőled. Ünnepnapon a hivatal is zárva.

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.08.21. 13:42:38

@morph on deer: Kár csinálnod a feszkót. A hadsereg nem divatintézet, ahol mindenki a legújabb trendek szerinti ruhát viselheti, ott bizony megkötések vannak, hogy ki, mikor, milyen ruhát és felszerelést köteles felölteni az adott alkalomra. Vannak bizonyos időjárás függő könnyítések, DE azok is mindenkire vonatkoznak. Ezt a katonacsajszik is tudomásul vették, amikor bezupáltak!
Az, hogy neked nem szimpi a dolog, a te problémád, beszéld meg a hadügyminiszterrel, hogy bizony a csajok egy szál tangában jobban mutatnak :-)

morph on deer 2018.08.21. 13:45:04

@Helga Beauty Salon:
“A szaros olajos halaitpostán is elküldhette volna.”
:)
Sőt, a halak gyalog is mehettek volna, ha már... Megmondod neki a címet, és annyi.
Hát hogyne.

Attilajukkaja 2018.08.21. 13:59:44

Apa. kezdődik! Orbán hozza vissza Magyarországra mindazt az embertelenséget, amiről azt hittük, hogy végre sikerült megszabadulnunk az ezredforduló előtt. Szégyen erre az országra, de főleg a nertársakra, akik ezt támogatják! Igaz, ez nem példa nélküli a magyar történelem szégyenteljes korszakait figyelembe véve.

Helga Beauty Salon. 2018.08.21. 14:06:06

@morph on deer: Valószínűleg az is zavar, hogy a nők is nadrágban vannak a díszelgés folyamán.

MERT KATONAKÉNT A TÁRSADALMI NEMÜK FÉRFI!
Pont egy ilyen balfácán lipsi nem tudja, hogy mint mond ki a saját hülye genderelméletük? Milyen gyenge csapara telik a balbibnek? :D

Helga Beauty Salon. 2018.08.21. 14:09:06

@Attilajukkaja:Jájjj! Itt az apokalipszis, amit a zOrbán hozott! Háromszoros ajvék!!!!
Kéne menekülni! :D

Helga Beauty Salon. 2018.08.21. 14:14:08

@morph on deer: "Sőt, a halak gyalog is mehettek volna, ha már... Megmondod neki a címet, és annyi. "

Ha nem ismernélek azt hinném hogy humorizálsz, de így tudom hogy ez a szinted, amin vitatkozol. :D

al Dajjal 2018.08.21. 14:16:00

@Helga Beauty Salon: Morph szerintem arra gondol, hogy a rendőregyenruhák között is van női verzió, szoknyával. Holott eredetileg az is férfi szakma volt.

Attilajukkaja 2018.08.21. 14:19:42

@Helga Beauty Salon:
"Itt az apokalipszis, amit a zOrbán hozott! Háromszoros ajvék!!!!"
Még nincs itt, de pontosan így kezdődtek eddig is az európai háborúk. Ajvékoljál csak, amennyi beléd fér, de a tényeket ne hagyd figyelmen kívül, mert nem biztos, hogy a végén TE fogsz nevetni.

Bravehearth 2018.08.21. 14:50:23

@Attilajukkaja: "Apa. kezdődik!"

Dehogy kezdődik! Csak folytatjátok...

"Orbán hozza vissza Magyarországra mindazt az embertelenséget, amiről azt hittük, hogy végre sikerült megszabadulnunk az ezredforduló előtt."

Embertelenség??? Hol? Bejön a migri a tranzitzónába és előadja, hogy be akar jönni. Ok. A hatóságok döntenek, hogy márpedig nem jön be. Ergo mehet vissza Szerbiába. Egyébként pedig BÁRMIKOR visszamehet. Hol van ebben 'embertelenség'? Be vannak zárva? Nincsenek. Ők döntik el, hogy bejönnek-e, vagy sem? Természetesen nem ők döntik el. A hatóságok döntik el. Hogy az iványinak mi fáj és mi nem, ez itt irreleváns.
Ahogy az is, hogy ez neked mennyire tetszik, vagy sem.
B.

Belzebubo 2018.08.21. 14:50:43

@Helga Beauty Salon: Tudod, vagy jó 600 ezren már meg is tették... mert ez egy ilyennszegény, elmaradott ország lett, akinek esze volt, elment...

Bravehearth 2018.08.21. 14:53:37

@Attilajukkaja: "Még nincs itt, de pontosan így kezdődtek eddig is az európai háborúk."

A muszlim hódítások is kezdődtek már efféle módon. Esetleg Buda elestének története ajánlott irodalom!

"Ajvékoljál csak, amennyi beléd fér, de a tényeket ne hagyd figyelmen kívül, mert nem biztos, hogy a végén TE fogsz nevetni."

Egyrészt ajvékolni itt te, az iványifélék és a pardavifélék szoktak elég gyakran. Másrészt pedig ezen a hídon majd akkor menj át, ha odaértél! Szerintem...
B.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.21. 14:55:46

@Bravehearth: "Embertelenség??? Hol?"

Gyűlölethadjárat 2015 óta.

Társadalom kettészakítása, a szegények mégszegényebbé tétele.

Iskolai szegregáció, a szegény gyerekek kirekesztése a továbbtanulásból.

Évi 30000 honfitársunk meggyilkolása, akik gyógyítható betegségben hunynak el, mert a geci kivonja a pénzt az egészségügyből.

...

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2018.08.21. 15:14:02

A magyar népnek van mit eltartania, mert itt van kb. félmillió cigány, ha nem több, amelyik segílykéből él. Emellett, ugye, az ilyen Iványik-félék tenyere sem tört össze a sok munka miatt, ők is eltartottak. Ahogy gyurcsányka mondaná: el lehet innen menni! Pláne, a naplopóknak!

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.21. 15:17:06

@Magánvéleményem: "A hadsereg nem divatintézet, ahol mindenki a legújabb trendek szerinti ruhát viselheti"

Pedig de. A németek egyenesen divatos egyenruhákat hordtak a második világháborúban.

mult-kor.hu/valoban-hugo-boss-tervezte-a-nacik-rettegett-uniformisait-20180726

Az angolok amilyen rosszul voltak öltözve, vesztettek is volna, ha nem jön a segítségükre a szovjet divatdiktátor. :))

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.21. 15:18:54

@Kara kán: "A magyar népnek van mit eltartania, mert itt van kb. félmillió cigány, ha nem több, amelyik segílykéből él."

Ezt akarja a magyar. Az iskolai szegregációval sikeresen újratermeli a szegénységet.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.21. 15:27:39

@Wrex: hol van ez benne a kormányprogramban, amelyre felhatalmazást kapott, te fasz?!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.21. 15:30:49

@Wrex: "Magyarország egy szuverén ország, és mint ilyen, elsősorban azokat a szabályokat kell figyelembe venni, amit a demokratikusan megválasztott magyar törvényhozó hatalom meghoz. "

Magyarország demokratikusan meghozott törvényhozó hatalma meghozta azt a törvényt, hogy a nemzetközi szerződések is törvények, te Fideszbirka!

net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=a0500050.tv

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.21. 15:31:02

@Wrex: Vicces, mikor egy fideSSfasszopó azon örömködik, hogy a geci gazdája ugyan kifosztja őt, de ugyanezt teszi a lippsikkel (értsd: minden nem fiodeSSfasszopóval) is. :))

Sir Galahad 2018.08.21. 15:31:27

Az egész történetnek a logikáját nem értem. A tranzitzónában várakozók panaszkodnak, hogy nem kapnak enni, amíg nincs meg a jogerős döntés... de a törvényi szabályozásból tudni lehet, hogy a jogerős döntés is biztosan elutasító lesz, mert Szerbia a magyar jog szerint biztonságos ország.

Akkor mire várnak? Minek? Nem lenne egyszerűbb nyomban visszamenni Szerbiába, hisz a történetnek úgyis ez lesz a vége? Vagy eleve be sem menni a tranzitzónába? Mi az értelme annak, hogy ott várnak hetekig, hónapokig egy területen, ahonnan úgysem jutnak tovább?

Ehhez képest persze lehet mondani, hogy a teljesen felesleges, értelmetlen várakozás ideje alatt miért nem látjuk őket vendégül - de ha kapnának enni, mivel lennének előrébb ahhoz képest, hogy visszamennek Szerbiába és ott esznek?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.21. 15:33:52

@math0: "hol van ez benne a kormányprogramban, amelyre felhatalmazást kapott"

Azt ígérte: "folytatjuk" ... az ország kifosztását, gazdasági lezüllesztését, a szegények elnyomását. És a legszegényebb, legelmaradottabb deprivált tömeg félelmében meg is szavazta.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.21. 15:36:50

@Sir Galahad: "Az egész történetnek a logikáját nem értem."

Én sem. Magyarország nemzetközi egyezményben vállalta a menekültek megsegítését. Nem a kínzásukat.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.21. 15:38:10

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: így van. Orbánék hazudnak, Magyarországnak nem szuverén joga leszarni az EU szerződéseket, így a dublinit sem, nem szuverén joga leszarni a strasbourgi bíróság végzéseit, és Orbánnak nem szuverén joga leszarni, amit saját maga írt alá, az idióta paraszt!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.21. 15:44:58

@Sir Galahad: nem a te dolgod megmondani egy menekültnek, hogy neki minek van értelme, te geci fasz!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.21. 15:45:36

@Sir Galahad: neked mi értelme ilyen pszichopataként tovább élni, miért nem akasztod fel magad?! úgyis az lesz a vége.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.21. 15:46:19

@Sir Galahad: neked mi értelme ilyen pszichopataként tovább élni, miért nem akasztod fel magad?! úgyis az lesz a vége.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.21. 15:47:02

@Sir Galahad: Nem baj. A szemforgató hazug kérdésedre valós igaz választ adtam.

Helga Beauty Salon. 2018.08.21. 15:49:08

@math0: Tudod Matyi fiam, pont azért választottuk, hogy ellenálljon az EU és a strasbourgi bíróság faszságainak, nem úgy, mint a húgyagyú libsik! Az, hogy ez nektek ennyire nem tetszik, külön gyönyört okoz nekünk!

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.21. 15:49:21

@math0: "Orbánék hazudnak"

Ja ja. Az ég kék, a fű zöld, a geci hazudik...

Sir Galahad 2018.08.21. 15:50:49

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: @math0: Tehát megállapíthatjuk, hogy ti sem értitek, miért teszik ezt a migránsok.

Wrex 2018.08.21. 15:52:18

@math0: Mi köze ennek a kormányprogramhoz? Utoljára Megyó volt aki elkezdte komolyan venni a kormányprogramot, csődbe is mentünk tőle. Te tényleg annyira kretén vagy hogy szerinted a pártok által felmutatott kormányprogramok szó szerint értendőek, és ami azokban nincs benne azt nem is lehet megtenni kormányra kerülés esetén, mert "nem kaptak rá felhatalmazást"? Elég szánalmas képet festesz az ateisták mentális színvonaláról...

Wrex 2018.08.21. 15:55:45

@math0: "meghozta azt a törvényt, hogy a nemzetközi szerződések is törvények"
Úgy látszik, olvasni nem tudsz. Nem baj, ideírom megint:
"az alkotmánybíróság explicite kijelentette hogy az uniós szerződéseket nem kezeli nemzetközi jogként"
Lefordítom neked magyarra: amit ide belinkeltél, irreleváns.

eßemfaßom meg áll 2018.08.21. 15:57:19

Jó van srácok, megint sikerült bukni pár tizedszázalékot. Csak így tovább, nem szégyen kiesni a parlamentől.

Wrex 2018.08.21. 15:59:02

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "fideSSfasszopó"
Mondom, ne magadból indulj ki.

A "kifosztás"ról meg annyit hogy a maszopszadi kormányok alatt rosszabbul éltem mint az elmúltnyócévben, pedig semmilyen kormányzati munkát nem csinálok, sem pedig bármi olyat amihez a politikának köze lenne.

eßemfaßom meg áll 2018.08.21. 15:59:53

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Magyarország nemzetközi egyezményben vállalta a menekültek megsegítését"

a kulcsszó a "menekültek"

A turistákkal foglalkozzon az utazási irodájuk.

Wrex 2018.08.21. 16:06:39

@math0: Faszfejkém, elolvastam amit belinkeltél. Az "Unió kizárólagos hatáskörébe tartozó politikák" a következők: "tagállami határokon átnyúló versenyjogi aspektusok", "nemzetközi kereskedelmi és beruházási kapcsolatok feltételeit meghatározó szabályok", illetve a vámunió. Áruld már el nekem faszfejkém, hogy a migrik beengedése vajon versenyjogi, kereskedelmi, beruházási, vagy éppen vámjellegű szabályozás?

Bravehearth 2018.08.21. 16:06:39

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Gyűlölethadjárat 2015 óta."

A migrik ellen nem kell gyűlölethadjárat. Elég megnézni egy híradót vagy elég, ha valaki megtapasztalta őket a saját környezetében. Bármilyen propaganda vagy plakát nélkül is gyűlölni fogja őket, aki látott már közelről egyet is!

"Társadalom kettészakítása, a szegények mégszegényebbé tétele."

Szét volt az már szakadva rendesen! Azt már a szadesz elintézte. A fidesz annyit változtatott, hogy 'elengedte' néhány réteg kezét. Aki adózik, az olyan nagyon nem is bánja, hogy kolompárék esetleg a negyedik purdé után végre gumit húznak... Aki adózik és közlekedik, nem is nagyon bánja, hogy a hontalanokat is végre szabályok közé kívánják szorítani. Aki adózik és közterületet használ, az nem bánja, hogy a drogosoknak végre nem adnak 'puszira' tűt és fecskendőt! És talán azt sem bánjuk, hogy azok, akik a munkaerőpiac versenyszférát érintő területeiről a totális alkalmatlanság miatt kiszorultak, nem ingyensegélyt, hanem legalább valami közmunka jellegű tevékenységhez kötött juttatást kapnak!

"Iskolai szegregáció, a szegény gyerekek kirekesztése a továbbtanulásból."

Az állami ösztöndíjak a tanulmányi eredmények szerint elérhetőek. A kritérium nem anyagi helyzet, hanem tanulmányi eredmény függvénye. A legcsóróbb is bejuthat állami helyekre, ha akkora tűz a tanulmányai alapján.

"Évi 30000 honfitársunk meggyilkolása, akik gyógyítható betegségben hunynak el, mert a geci kivonja a pénzt az egészségügyből."

Mázli, hogy 2010 előtt senkit sem 'gyilkoltak' így meg a hazai kórházakban! Ja, de.
O.m.g.!
B.

Attilajukkaja 2018.08.21. 16:21:29

@Bravehearth:
"A muszlim hódítások is kezdődtek már efféle módon. Esetleg Buda elestének története ajánlott irodalom!"
Akkor olvasd csak el, mert EFFÉLE MÓDON még nem kezdődött nálunk semmiféle muszlim hódítás.

"Egyrészt ajvékolni itt te, az iványifélék és a pardavifélék szoktak elég gyakran."
Úgy látom, nem olvastad el, hogy egy konkrét ajvékolásra válaszoltam. Csak beírogatsz, bármi is legyen az. :o)))))))
Amúgy meg Iványi hol és mikor ajvékolt?

"ezen a hídon majd akkor menj át, ha odaértél! Szerintem..."
Szerintem meg minden áron el kell kerülni, hogy egy ilyen hídhoz érkezzen újra Magyarország és Európa. Eddig sem sült el túl jól az ilyen hidakon való átkelés.

pillanttyú haver nem te kurtad meg a pitét 2018.08.21. 16:24:39

Nem eleg, hogy eheztetik szegeny arabokat, itt az ujabb fideszes botrany : Pelenka eldobásával vádolják Orbán Viktor lányát !
Na ebbe mar tuti belebukik a rezsim, egyebbkent is kedd van, duplan bukik.

Igazsagoszto buldog seriff 2018.08.21. 16:28:55

"A Helsinki Bizottság ügyfelei között volt két hadköteles korú, szír férfi is, akik a háború elől menekültek el, akik az intézkedés hatására először szintén kaptak enni, de a lap szerint kedden már azt mondták nekik, hogy"

Basszatok meg. A liberalisok szerint 8 eve mindenki ehezik, fazik az orszagban, es csak az nem menekult el a kilatastalan nyomorbol, aki mar jarni sem tud ugy legyengult.
Akkor nem inkabb a magyarokat kene elobb megetetni az idegenek helyett ????????

Bravehearth 2018.08.21. 16:44:41

@Attilajukkaja: Szerintem gőzöd sincs a sztoriról, a Buda várát csodáló, sétálgató és a jelre váró török harcosokról! Mindegy, a te hülyeséged nem nekem kell fájjon. De válaszul az ostobaságodra: de igen. Közel ilyen módon már kezdődött és folytatódott is muszlim hódítás!

"Úgy látom, nem olvastad el, hogy egy konkrét ajvékolásra válaszoltam. Csak beírogatsz, bármi is legyen az."

Ó, hogyne olvastam volna! Ettől még a te megnyilatkozásod is csak közönséges ajvékolás volt. Jajj, micsoda 'embertelenség', nem kapnak eleget enni a nyitott tranzitban héderelő migrik és még ezt az iványit se engedik oda a szenyákkal! Tragédia!

"Amúgy meg Iványi hol és mikor ajvékolt?"

Egész huszadikát végig ajvékolta, legutóbb az ATV-n láttam az arcát. Mindenhol elmondta, hogy a keresztény ország hatóságai nem engedik őt kaját osztogatni a tranzitban! Szörnyű...!

"Szerintem meg minden áron el kell kerülni, hogy egy ilyen hídhoz érkezzen újra Magyarország és Európa."

Ha ez az út megoldható nélkületek és bármiféle liberális fertő nélkül, ha ehhez nem kell a liberális mételynek kitenni az országot, akkor igen.

"Eddig sem sült el túl jól az ilyen hidakon való átkelés."

A liberalizmus fertőjénél aligha létezik kártékonyabb és veszélyesebb fenyegetés!
B.

KunnHalmiAgnes 2018.08.21. 16:50:37

". Ha a magyar hatóságok a vizet is megvonják a tranzitzónában tengődő menekültektől, akkor ezt napi másfél liter vízzel egészítenék ki. "

Napokban akarnak beuzemelni egy oxigen kivono gepet a tranzitzonaban, mert a fasiszta Orban meg a levegot is sajnalja menekultektol.

Attilajukkaja 2018.08.21. 16:57:02

@Bravehearth:
"Közel ilyen módon már kezdődött és folytatódott is muszlim hódítás!"
Ezen szétröhögtem magam! :o))))))

"a te megnyilatkozásod is csak közönséges ajvékolás volt."
Ha a keresztény értékek számonkérését tartod ajvekolásnak, akkor valóban azt csináljuk.

"micsoda 'embertelenség', nem kapnak eleget enni a nyitott tranzitban héderelő migrik és még ezt az iványit se engedik oda a szenyákkal!"
Tényleg embertelenség. Ha nyitott lenne a tranzit zóna, akkor Iványit beengedték volna. És nem keveset kapnak enni a menekültkérvényük elbírálására legálisan várók, hanem a felnőtteknek egyáltalán nem adnak enni. És még ez a kormány nevezi magát kereszténynek? Micsoda blaszfémia!

"Egész huszadikát végig ajvékolta, legutóbb az ATV-n láttam az arcát."
Most akkor mit is nevezünk ajvékolásnak? A keresztényi magatartást?

"a keresztény ország hatóságai nem engedik őt kaját osztogatni a tranzitban! Szörnyű...!"
Tényleg az. Amúgy ez nem egy keresztény ország, csak annak hazudja a kormány.

"Ha ez az út megoldható nélkületek és bármiféle liberális fertő nélkül, ha ehhez nem kell a liberális mételynek kitenni az országot, akkor igen."
De ki kell. Bocsi, a népet nehéz békés úton leváltani.

"A liberalizmus fertőjénél aligha létezik kártékonyabb és veszélyesebb fenyegetés!"
Dehogynem: az orbanizmus.

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.08.21. 17:02:26

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: " ... Pedig de. A németek egyenesen divatos egyenruhákat hordtak a második világháborúban ... "

Akkor, ne forszírozzuk a divatos katona rucikat, és főleg ne a világháborút, mert jönnek a ruszkik és az amcsik, aztán jól levernek miatta bennünket. :-)

Habony Árpád. 2018.08.21. 17:03:47

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Magyarország a szuverenitásának egy részét feladta az EU-hoz való csatlakozáskor."

EGY NAGY LOFASZT !!
Magyarorszagot, a legszigorubb harorizettel biztak meg, mikor csatlakoztunk.
TEHAT MI DONTUNK ARROL KI JOHET BE EUROPABA !!!!!!!!!!!!!!!!!
Mint ahogy azt hogy ki a magyar, vagy ki europai AZT MI MONDJUK MEG !!!

Habony Árpád. 2018.08.21. 17:06:16

@Attilajukkaja: "Most akkor mit is nevezünk ajvékolásnak? A keresztényi magatartást?"

Es azt, hogy ki a kereszteny, AZT IS MI MONDJUK MEG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bravehearth 2018.08.21. 17:10:36

@Attilajukkaja: "Ezen szétröhögtem magam!"

Ez a full ostobaságod bizonyítéka. De legalább jókedvvel vagy buta. Ez állampolgári jogod. :-)

"Ha a keresztény értékek számonkérését tartod ajvekolásnak, akkor valóban azt csináljuk."

Muszlim hazudozó, sunyi migrik nyalogatása nem keresztényi érték, hanem vagy full ostobaság, vagy tudatos árulás! Az, hogy ez az iványi melyik a kettő közül, jelenleg mindegy. Amíg nem paraméter a tevékenysége, tökmindegy, hogy fullhülye, vagy áruló! Ajvékoljon! De nem a tranzitban...

"Tényleg embertelenség. Ha nyitott lenne a tranzit zóna, akkor Iványit beengedték volna."

Nyitott! Szerbia felé bármikor leléphetnek! Az iványi pedig magyar polgárként átmehet Szerbiába. Hogy a szervezetének képviseletében beengedik-e, az már a szerb hatóságok jogköre. Hogy kiengedik-e abban a minőségében, ez pedig a magyar hatóságok jogköre. De NEM az ő döntése!

"És nem keveset kapnak enni a menekültkérvényük elbírálására legálisan várók, hanem a felnőtteknek egyáltalán nem adnak enni."

Szerbiában nem tudnak venni? Vagy annyira menekülniük kell Szerbiából? Mi elől? Ki elől???

"És még ez a kormány nevezi magát kereszténynek? Micsoda blaszfémia!"

Hazug, sunyi muszlim migrik ignorálása, azok kívül tartása simán lehet keresztényi. Egy kereszténynek sem kötelessége hazug, sunyi muszlim migrik etetése és támogatása!

"Most akkor mit is nevezünk ajvékolásnak? A keresztényi magatartást?"

Nem. Hanem a migrik 'szerecsenmosdatását', 'menekültnek' nevezését, a nyitott tranzitzónák zártnak hazudozását, a magyarokra mutogatni a migrik szar sorsa miatt. Amit az iványi, a pardavi és hasonló szarháziak művelnek, na az közönséges ajvékolás!

"Tényleg az. Amúgy ez nem egy keresztény ország, csak annak hazudja a kormány."

Ezt majd megítélik a választók. Ma épp valami közel-keleti vallási vezető hálálkodott a kormánynak a támogatásért ODAHAZA! De emlékeim szerint a szír keresztény vallási vezető és az iraki keresztények vezetője is hasonlóan tett. Tudod, mellettük igazán leszarható az iványi véleménye. Vagy akár a tiéd is...

"De ki kell. Bocsi, a népet nehéz békés úton leváltani."

Miért kellene leváltani a népet? Négy hónapja épp elhajtotta a fajtáidat és a politikai erőiteket a sötét peecha-ba. Nem kell leváltani a népet. A nép váltott le titeket anno. És bölcs ítéletet mondott a liberalizmus mocskáról és rólatok. Szokjátok meg!

"Dehogynem: az orbanizmus."

Dőlj hátra egy ágyon és majd a doki szólni fog, ha beszélhetsz róla... :-) Már, ha úgy döntesz egyszer, hogy kezelteted magad...
B.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.21. 17:23:24

@Bravehearth: "A migrik ellen nem kell gyűlölethadjárat."

Ebben egyetértünk.

"Elég megnézni egy híradót"

Az is gyűlöletpropaganda.

"vagy elég, ha valaki megtapasztalta őket a saját környezetében."

Több magyar látott ufót, mint migráncsot.

""Társadalom kettészakítása, a szegények mégszegényebbé tétele."
Szét volt az már szakadva rendesen!"

A geci meg továbbszakította. Valójában a gyúrcsányi terveit hajtja csak végre. Nem tehet semmiről. Szolgalelkű a csórikám. :))

"kolompárék esetleg a negyedik purdé után végre gumit húznak."

A kis Kolompár 1 2 3 4-et miért kell büntetni?

"valami közmunka jellegű tevékenységhez kötött juttatást kapnak!"

Átképzés helyett, nehogy adófizető váljon belőlük.

"Az állami ösztöndíjak a tanulmányi eredmények szerint elérhetőek."

A tanulmányi eredmények a szülők anyagi helyzetétől függnek. A szegény gyereket nem fogják különórákra járatni, a visszaporoszosított elbaszott oktatási rendszer nem ad kellő oktatást.

A magyar gyerekek 1000 órában tanulnak angolt, de nem tudják letenni a középfokú vizsgát. Külföldön 600 órában tanítják, és leteszik.

"Évi 30000 honfitársunk meggyilkolása, akik gyógyítható betegségben hunynak el, mert a geci kivonja a pénzt az egészségügyből."
Mázli, hogy 2010 előtt senkit sem 'gyilkoltak' így"

Mázli. Elég szerencsétlen ez a kis ország a geci miatt.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.21. 17:32:18

@Wrex: az AB azt mondta ki, hogy az EU szerződések közelebb állnak a belső joghoz, mint a nemzetközi joghoz, azaz kötelezőbb érvényűek még a nemzetközi szerződéseknél is, te Fideszbirka!

"az Európai Közösségek alapító és módosító szerződései az Alkotmánybíróság hatáskörének szempontjából nem nemzetközi szerződések [...]", hanem "közösségi jogként a belső jog részei"

kozjavak.hu/felreertett-hataskorok-avagy-nemzetkozi-jog-e-kvota-hatarozat

azaz Orbán egy köztörvényes bűnöző

Attilajukkaja 2018.08.21. 17:32:24

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
"Több magyar látott ufót, mint migráncsot."
:o)))
Én sok migráncsot láttam a környezetemben. Volt, aki Angliába és volt, aki Németorzságba vagy az USA emigrált.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.21. 17:34:27

@Wrex: "A belső jog felé a kaput az uniós jog
számára az ún. csatlakozási klauzula nyitja meg, amelyet a tagállamok
alaptörvényeikbe iktattak az integrációhoz csatlakozás lehetővé tétele
érdekében. Az egyes országokban eltérő megoldások születtek, de
alkotmányosan így történt az állami szuverenitás részleges átengedése, és
így valósulhat meg az Unió intézményrendszere keretében a közös
hatalomgyakorlás. "
epa.oszk.hu/02300/02363/00019/pdf/EPA02363_THEMIS_2013_jun_202-230.pdf

ugyanolyan idióta Fideszbirka vagy, mint a többi.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.21. 17:36:35

@eßemfaßom meg áll: "a kulcsszó a "menekültek"

A turistákkal foglalkozzon az utazási irodájuk."

a menekültekkel való foglalkozáshoz az elbírálásuk is hozzátartozik, te Fideszgeci! senkiről nem mondhatod, hogy nem menekült, amíg el nem utasították, te pszichopata barom!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.21. 17:39:03

@Wrex: a kurva anyád se beszélt kizárólagosan az Unió hatáskörébe tartozó politikákról. terelsz, Fideszbirka, ez a természete a geci Fideszeseknek.

A kvótarendszer nyilvánvalóan az Unio hatásköre, különben nem is létezne.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.21. 17:39:16

@Attilajukkaja: Oké, akkor te egy vagy, aki nem. De az ufót látók így is számosabbak nálunk.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.21. 17:45:17

@Attilajukkaja: ""A muszlim hódítások is kezdődtek már efféle módon. Esetleg Buda elestének története ajánlott irodalom!"
Akkor olvasd csak el, mert EFFÉLE MÓDON még nem kezdődött nálunk semmiféle muszlim hódítás."

Nem ismered a történelmet. Fráter György 200000 török janicsárt buszoztatott Bécsbe. :))

Aztán Hunyadi Viktor drótkerítést húzott fel a déli határra, amin az oszmán sereg nem tudott átkelni. Így menekült meg az ország a 150 éves török uralomtól.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.21. 17:47:21

@Bravehearth: "gőzöd sincs a sztoriról, a Buda várát csodáló, sétálgató és a jelre váró török harcosokról!"

Szerintem több magyar sétálgat Isztambulban, mint török Budapesten, úgyhogy a törököknek van inkább félnivalójuk. :))

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.21. 17:47:59

@Bravehearth:

"A migrik ellen nem kell gyűlölethadjárat. Elég megnézni egy híradót"

a híradó maga a gyűlölethadjárat

" vagy elég, ha valaki megtapasztalta őket a saját környezetében."

a magyar lakosság 99,9%-a nem látott olyan migránst, akiket gyűlölnek. mellesleg ugye magyar migránsokat viszont nagyon is sokat láttunk.

" Bármilyen propaganda vagy plakát nélkül is gyűlölni fogja őket, aki látott már közelről egyet is!"

mármint a magyar migránsokat?!

" A fidesz annyit változtatott, hogy 'elengedte' néhány réteg kezét."

ez nem elég idióta geciség neked? mert idióta geciség, és az ország tökretétele. ezek a rétegek nem tűnnek el, ezek a rétegek egyre nagyobb gondot fognak jelenteni maguknak és az országnak.

" Aki adózik, az olyan nagyon nem is bánja, hogy kolompárék esetleg a negyedik purdé után végre gumit húznak... Aki adózik és közlekedik, nem is nagyon bánja, hogy a hontalanokat is végre szabályok közé kívánják szorítani. Aki adózik és közterületet használ, az nem bánja, hogy a drogosoknak végre nem adnak 'puszira' tűt és fecskendőt! És talán azt sem bánjuk, hogy azok, akik a munkaerőpiac versenyszférát érintő területeiről a totális alkalmatlanság miatt kiszorultak, nem ingyensegélyt, hanem legalább valami közmunka jellegű tevékenységhez kötött juttatást kapnak!"

Orbán intézkedései mindeme kérdésekben rontottak a helyzeten, és halmozták a bajokat. A szegények szaporodásáa ellens emmit nem tettek, a hontalanok ellen semmit nem tettek azzal, hogy üldözik őket, a drogosokból sem lesz kevesebb attól, hogy nem osztanak nekik tűket, csak a betegségek terjednek jobban.

Orbán hülyeséget csinált, te meg beszoptad, mert idióta vagy. Az orrodig nem látsz.

"Az állami ösztöndíjak a tanulmányi eredmények szerint elérhetőek. A kritérium nem anyagi helyzet, hanem tanulmányi eredmény függvénye. A legcsóróbb is bejuthat állami helyekre, ha akkora tűz a tanulmányai alapján."

Nem. A bejutáskor még nincs tanulmányi eredmény, és nincs ilyen alapú ösztöndíj, te faszfej! Remélem, egyszer majd neked kell szállás, étel és ital nélkül élned egy fél évet, megérdemled!

"Mázli, hogy 2010 előtt senkit sem 'gyilkoltak' így meg a hazai kórházakban! Ja, de."

Utána TÖBBET. A "többet" te nem érted, mert egy idióta vagy. Pontosan ezért vagy Fideszes.

Bravehearth 2018.08.21. 17:49:17

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Az is gyűlöletpropaganda."

Tehát a hírek a rohadt rasszisták, hogy szinte naponta szólnak arról, hogy valami migri késelt, gázolt, lőtt, robbantott, erőszakolt. Ok. Síkhülye vagy. De ez is állampolgári jogod.

"Több magyar látott ufót, mint migráncsot."

Urban legend! Nagyon sokan látták, hallották, szagolták őket anno. Azoknak nem kell bemutatni őket!

"A geci meg továbbszakította. Valójában a gyúrcsányi terveit hajtja csak végre."

Nem gondolom, hogy a csótánynak lettek volna ilyen hosszútávú tervei. De a hungarofóbiája egyértelmű. A jelenlegi kormány csak elengedte bizonyos rétegek kezét. Ezt lehet a társadalom szétszakításaként értelmezni, de szerintem csak egy már meglévő állapothoz igazította a társadalompolitikáját. Őszintén szólva engem nem érdekel, ha végre teljesen lemondunk a cigányokról! Már évszázadokkal ezelőtt meg kellett volna tenni!

"A kis Kolompár 1 2 3 4-et miért kell büntetni?"

Mert semmirevalóak. Potenciális bűnözők, gyilkosok, munkanélküliek és társadalmon kívüliek. Igen erős párhuzamot mutatnak a migrikkel. Nem csak a külsejük hasonló! Nem kell őket büntetni. Az, hogy nem támogatják az oktalan és esztelen szaporodásukat (egyébként sajnos ez sem igaz), az nem büntetés, hanem logikus lépés (volna)!

"Átképzés helyett, nehogy adófizető váljon belőlük."

Pontosan tudom, hogy ezeket hiába próbálod átképezni. Átképezni? Milyen szintről mire? Képezhetetlenek. Akik esetében a legalapvetőbb szocializációs folyamatok sem zajlottak le, akik annyira antiszociális, társadalomidegen és erőszakos fiatalokká váltak, azokat te nemhogy átképezni, de képezni sem tudod! Épp elég munkaerőpiaci tapasztalatom van azt illetően, hogy a cigányok döntő része éppen annyira alkalmas a szervezett munkavégzésre, mint a migrik! Nem véletlenül hívták őket egy időben 'ómigránsoknak'! Azok. Ugyanolyanok, mint ezek az újabbak. Csak többen vagyunk velük, de minek?!

"A tanulmányi eredmények a szülők anyagi helyzetétől függnek."

Hazudsz! Egy nagy lófaszt! A saját környezetemben van nem egy konkrét példa rá, hogy a tökszegény szlovák(!) nemzetiségű srácból kreatív értelmiségi, munkaerőpiaci kuriózum vált! És még csak el sem kellett hagynia az országot, a mai napig jó keresetért itthon dolgozik! És még legalább két hasonló példám van. Mindegyik bejutott az EREDMÉNYEI alapján állami ösztöndíjra. Egyikük a vonaton tanult, vályog viskóban írta a diplomamunkáját! Demagóg baromságot írsz!

"A szegény gyereket nem fogják különórákra járatni..."

Mennyivel jobb volt a szegény gyereknek, mikor még fizetett a kajáért, a tankönyvért és nyáron meg éhezett, mi? De most aztán totál esélytelen. Milyen jó volt, hogy csak azért, mert csóró vagy cigány, plusz pontokért betolták valami főiskolára, hogy elmondhassák róla, hogy diplomavirág lett. Persze. Aztán az így megszerzett papírral meg elmehetett a picsába a munkaerőpiacon. Ebben volt a vitamin, mi? O.m.g.! Igen, tényleg nem lesz mindegyik csóróból értelmiségi. De lehet belőle ember, ha kitartó és hajlandó maga is tenni a cél érdekében!

"A magyar gyerekek 1000 órában tanulnak angolt, de nem tudják letenni a középfokú vizsgát."

Nekem is van két kollégám, aki nem tudta letenni a német nyelvvizsgát, csak az alapfokot. És évek óta járnak a németekhez tréningre, egyeztetnek a német vezetéssel és dolgoznak a német projekteken. Én sem tettem le az angol nyelvvizsgát, végülis nem is volt célom. Mégis 15 éve dolgozom angol környezetben, háromszor voltam külföldi tréningen és munkavégzésen és az amerikai, a skót és a finn, koreai vezetőkkel és partnerekkel is simán kommunikálok angolul. Korábbi, felvételiztető vezetőm nyilatkozta: "tele van olyan emberekkel, akiknek papírjuk van mindenről, de nem tudja őket használni semmire sem"! Nyilván ez sem általános, de van ilyen példa is.

Mellesleg ez a megjegyzésed pontosan illik a szélsőséges és ostoba hungarofóbiád fűtötte buta 'magyarozásaid' sorába. Jó hír, hogy nem a magyarokról szól, pusztán csak rólad. ;-)

"Mázli. Elég szerencsétlen ez a kis ország a geci miatt."

Mázli lett volna, ha nem így lett volna! De így volt. Szerintem inkább a fajtátok miatt vagyunk szerencsétlenek! Igen, igaz a mondás, hogy nekünk még a libsi árulókból is csak az aljanépe jutott! Ez tényleg a magyarság szerencsétlensége!
B.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.21. 17:49:21

@Igazsagoszto buldog seriff: "Akkor nem inkabb a magyarokat kene elobb megetetni az idegenek helyett "

mindkettőt lehetne, de a csuti geci egyiket se teszi, mert egy pszichopata állat.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.21. 17:53:43

@Bravehearth: "török harcosokról"

a menekültek nem harcosok. elbasztad Fideszbirka. Budát egy török hadsereg vette be, amely a Habsburg hadsereggel megütközött érte. az más kérdés, hogy a magyarok olyan gyengék voltak, hogy harc nélkül át kellett adniuk Erdélyért. a lényeg itt nem az volt, hogy hogy jutottak be a várba, hanem az, hogy Izabella kénytelen volt Erdélyért elfogadni Buda megszállását.

ennek semmi köze semmiféle menekültekhez. ez tök más. egy Fideszes idióta persze nem fogja ezt fel. Németországban 4 millió török van, és nem foglaltak el semmit.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.21. 17:54:56

@Bravehearth: "micsoda 'embertelenség', nem kapnak eleget enni a nyitott tranzitban héderelő migrik és még ezt az iványit se engedik oda a szenyákkal! Tragédia!"

akárhogy is nézzük, a második színtiszta, irigy, pszichopata geciség. az első csak szimpla pszichopata geciség.

Bravehearth 2018.08.21. 17:54:59

@math0: Figyelj ide brendelgecimatyi! Egyszer már én is írtam neked, de sokan mások is írták, addig örömködj, amíg a monitor mögött bármilyen következmény nélkül kiélheted a betegségeid és püfölheted redvás kezeddel a jobb sorsra érdemes klaviatúrád! Ha már az a baleset megtörtént, hogy élve szültek és még a köldökzsinór sem tekeredett szerencsétlen gyíknyakadra, próbáld meg kiélvezni szánalmas életed minden kis szánalmas pillanatát ott a négy fal között! És ha anyád majd ismét oda fog tolni a gép elé, nézegess szép képeket, hallgass valami szép zenét és találj értelmet félresiklott életednek. Most írhatnám, hogy szebb világra ébrednénk, ha végre tényleg kitaposnák a beled és ötfelé rúgnák az állkapcsod, de szerintem számodra az az igazi büntetés, hogy élsz! :-) Szóval élj soká, sok tükör előtt és minden nap, minden percében szembesülj a magad szánalmasan értéktelen és semmirevaló létével. Talán még anyád is sajnálja, hogy sikeres volt a szülése...
B.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.21. 17:56:36

@Habony Árpád.: viszont a dublini egyezményt is MI ÍRTUK ALÁ. Orbán is. Orbán egy közönséges bűnöző.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.21. 17:57:24

@Habony Árpád.: "azt, hogy ki a kereszteny, AZT IS MI MONDJUK MEG "

látom, gyűjtöd a Fidesz ellenes szavazatokat. inkvizíciót nem kérünk!

atomic power 1986DucaDuca 2018.08.21. 17:59:22

"Iványi Gábor egyháza példát mutat keresztényi szeretetből az embertelen Orbán rezsimnek."

???????????

A kormanynak nincs szúksége peldamutatasra, tudja mi a dolga.

Az Orbán-kabinet a Hungary Helps Program keretében milliárdos támogatást küld a Közel-Keletre, város ujjáepitesre, kórház és iskola építésére, a közel-keleti keresztény családoknak, valamint más üldözött vallási és nemzeti kisebbségeknek, ezzel segítve ezen közösségek helyben maradását. Az erbíli iskola 120 millió forintos magyar állami hozzájárulással felépülő iskola a város keresztény negyedében, ahova egyébként a tervek szerint muszlim diákok is fognak járni. Az erbíli Szent József Kórház félévi gyógyszerszüksegletét145 millió forint értékben fedezi a magyar kormány. Ezen felül több, a térségben dolgozó segély- és civilszervezet munkáját is támogatja a kormány. Kapcsolódnak kezdeményezések menekülttáborokhoz is: Jordániában az egyik legnagyobb menekülttáborban például egy ifjúsági közösségi központ fejlesztését támogatjuk. De vannak sikeres magyar közreműködéssel létrejött projektek Afrikában, így Tanzániában, Kenyában vagy éppen Kongóban. A Hungary Helps tiszteletben tarja a humanitárius alapelveket, amelyeknek egyike a semlegesség elve. A jordániai és afrikai programok egyáltalán nem csak keresztényeket érintenek. A 2013-ban létrehozott Stipendium Hungaricum ösztöndíj keretében 6700 külföldi diák tanul Magyarországon, akiknek több mint fele muszlim országból érkezett.

Az üldözött keresztények megsegítéséért felelős helyettes államtitkárságot is létrehozott a kormany.

Világszerte egyedülálló jelenség, hogy egy kormányzat külön az üldözött keresztények ügyét a közigazgatásba beépítve is felvállalja és képviseli.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.21. 18:02:05

@Bravehearth: "Egy kereszténynek sem kötelessége hazug, sunyi muszlim migrik etetése és támogatása!"

1) hazug a kurva anyád!
2) faszt nem. Jézus korában még nem voltak muszlimok, de a nem zsidók vehetők a muszlimok analógiájának:

"7.
Jöve egy samáriabeli asszony vizet meríteni; monda néki Jézus: Adj innom!
8.
Az ő tanítványai ugyanis elmentek a városba, hogy ennivalót vegyenek.
9.
Monda azért néki a samáriai asszony: Hogy kérhetsz inni zsidó létedre én tőlem, a ki samáriai asszony vagyok?! Mert a zsidók nem barátkoznak a samáriaiakkal.
10.
Felele Jézus és monda néki: Ha ismernéd az Isten ajándékát, és hogy ki az, a ki ezt mondja néked: Adj innom!; te kérted volna őt, és adott volna néked élő vizet."

János 4

egy kis köcsög fasz vagy, mint minden Fideszes.

Bravehearth 2018.08.21. 18:06:34

@math0: Annak örülj, patkányivadék, hogy élhetsz és nem beleznek ki, nem húzzák a tetemed lámpára, nem gyújtják föl a házad és anyád nem deportálják a bűnéért! És annak is örömködj, hogy tényleg nem rugdossák szét a büdös pofádat! Jobb lesz a világegyetem, ha meghalsz, de a szenvedésed megéri az áldozatot! Élj soká a tolókocsidban, te kis kóborspermatermék!
B.

- IGNORE -

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.21. 18:06:52

@Bravehearth: Lk 6,27-36.

"Nektek azonban, akik hallgattok engem, ezt mondom:
szeressétek ellenségeiteket, tegyetek jót azokkal, akik gyűlölnek
titeket;"

te egy álkeresztény, pszichopata köcsög fasz vagy

Bravehearth 2018.08.21. 18:09:00

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Hát, ahogy a pénzük és a gazdaságuk jelenleg áll, ezt jól látod.
B.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.21. 18:09:39

@Bravehearth: örülök is neki. sok muszlimot ismerek, egyik se akart ilyet csinálni. ilyen pszichopata faszfej, embertelen patkányok mindig Fideszesek, és általában keresztények.

nincs a keresztényeknél pondróbb állatfaj a vallásosok között.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.21. 18:10:40

@Bravehearth: ti, Fideszesek, ti vagytok a magyar selejt, és ti, keresztények, ti vagytok a világ selejtjei.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.21. 18:12:19

@Bravehearth: látom pofán baszott a hülye Bibliád, és csak az "agyad" bezárásával bírtad elviselni, hogy pofán szartad magad.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.21. 18:13:45

@atomic power 1986DucaDuca: és alkotmányellenes. a magyar kormány ugyanis nem válogathat vallási alapon. nem diszkriminálhatja a nem keresztényeket. úgyhogy az Orbán jó édes keresztény kurva anyját!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.21. 18:15:12

@atomic power 1986DucaDuca: a magyar kormány ugyanis nem válogathat vallási alapon. nem diszkriminálhatja a nem keresztényeket. úgyhogy az Orbán jó édes keresztény kurva anyját!

Orbán efgy pitiáner, köztörvényes hazauáruló, bűnöző.

Bravehearth 2018.08.21. 18:23:23

@math0: Sosem voltam keresztény, te brendelpatkány! Sosem...! Ennyire látsz te világosan bármit is, te génhiba! :-) Hülye balfasz...
B.

- off -

Wrex 2018.08.21. 18:28:38

@math0: Kár hogy a beidézett szöveg éppen nem erről szól hanem arról hogy "Ezen ügyeknél tehát a hatáskörének hiányát indokolta az AB a két jogrendszer megkülönböztetésével", ami ott van ugyanabban a mondatban.

"az EU szerződések közelebb állnak a belső joghoz, mint a nemzetközi joghoz, azaz kötelezőbb érvényűek még a nemzetközi szerződéseknél is"
Tehát szerinted a belső jog kötelezőbb érvényű a nemzetközi szerződésnél, ugyanakkor az eus jog kötelezőbb mint a belső? Érdekes megközelítés, nem is tudtam hogy ilyen nyugodtan le lehet tojni a nemzetközi jogot...

És ha már itt tartunk, a belinkelt cikk nem jogszabály, hanem egyfajta jogértelmezési kísérlet, ráadásul az általad belinkelt másik cikkben (az oszk-s pdf) ott van egyértelműen leírva hogy "Vannak tagállamok, amelyek feltétel nélkül elfogadják az uniós jog elsődlegességét ... Ezzel szemben a többség, így például az olasz, német, francia és lengyel alkotmánybíróságok korlátokat dolgoztak ki ... kivételt jelentenek azok az esetek, amikor az uniós norma lerontaná a belső alkotmányos rendszerben kialakított alapjogvédelmi
szintet, vagy az alkotmány olyan részét érinti a rendelkezés, amit „érinthetetlen magnak” tekint a legfőbb bírói testület. A harmadik csoportot azok a tagállamok alkotják, amelyek elutasítják az uniós jog elsődlegességét, és fenntartják nemzeti alkotmányuk hierarchiában elfoglalt, legmagasabb helyét."

Azaz lefordítva konkrétan arról szól a dolog, hogy egyes országok szó nélkül elfogadnak az eutól mindent, mások pedig nem, azaz a végső döntés jogát igenis fenntartják. Ez utóbbi közé tartozik Magyarország is, és láthatóan messze nem vagyunk ebben egyedül.

Wrex 2018.08.21. 18:32:47

@math0: Hú, ez érdekes. Az egyik mondatban közlöd a sajátosan toleráns kifejezésmódoddal hogy senki se beszélt uniós hatáskörről, aztán a következő mondatban már az jön hogy márpedig a kvótásdi az uniós hatáskör... ööö...

Gleccsertetű 2018.08.21. 18:34:28

@math0: ezt mi nagyon jól tudjuk rólad Matyi, meg is basztak régen téged, akkor nem is voltál ennyire hepciás. csak amióta el kellett menekülnöd franciaországból, és nem kapsz elegendő migripéniszt a repedt segglukadba, azóta vagy ilyen kis durci. ezért ez a nagy hiszti

Wrex 2018.08.21. 18:37:21

@Bravehearth: "szerintem számodra az az igazi büntetés, hogy élsz!"

+1

atomic power 1986DucaDuca 2018.08.21. 18:56:28

"a magyar kormány ugyanis nem válogathat vallási alapon. nem diszkriminálhatja a nem keresztényeket."

Ezek szerint a tavalyi adatok szerint az 1110 oltalmazotti státuszt kapott, 106 menekültként elismert és 75 befogadott személy mindegyike keresztény volt.

Küldd már nekem is meg légyszíves az ezzel kapcsolatos linket.

Bravehearth 2018.08.21. 19:12:36

@Attilajukkaja: Sajnos továbbra is egy hülye vagy. Amit te láttál, azok nyilván magyar állampolgárságú eu-polgárok voltak, akik nyilván az eu-n belüli szabad munkavállalás és költözés JOGÁN költöztek át egy másik államba. Az USA-ba pedig az ottani szabályoknak megfelelve települtek ki. Persze, hogy az ostoba agyaddal nem tudsz különbséget tenni...! Ja, dehogynem! Ezt te is pontosan tudod, nagyon jól tudod, mi a különbség az okmányokkal, ellenőrzötten kitelepülő magyarok és ezek között a koszhadékok között, akiket ez a nyomorult iványi nem tudott megzabáltatni a pulykásszenyával! Ezeknek se papírja, se jogalapja, se képzettsége, semmije sincs, csak az 'ájfón', a bankkártya és az a néhányezer euró, amivel idefizették magukat! Ha már az USA példájánál maradtál volna, akkor ezeket a koszhadékokat nem a magyar kitelepülőkhöz kellett volna hasonlítanod, hanem a mexikói határon átvergődött közép- és dél-amerikai migrikhez. De ugye ez nem illene a képbe, ami megfelelne a libsi lelkednek! Ez ilyen. Szokjad. Majdnem ott vagytok, ahová valók vagytok... Még ott a 'hegyvidéken' is!
B.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.21. 20:55:31

@Bravehearth: akkor mit véded a buzi keresztényeket keresztény oldalról, te fasz?!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.21. 21:02:00

@Wrex: "a belső jog kötelezőbb érvényű a nemzetközi szerződésnél"

értelemszerűen. ezt csak a gyogyós Fideszesek nem fogják fel. a "belső jog" azt jelenti, hogy nemzeti jog, azaz az ország saját joga. egy ország nem lehet szuverén magától, te Fideszes idióta!

www.tankonyvtar.hu/hu/tartalom/tamop425/2011_0001_528_Bruhacs_Janos_Nemzetkozi_jog_I/ch06s02.html

azért vagy Fideszes, mert egy elmebeteg barom vagy. mint a többi.

"És ha már itt tartunk, a belinkelt cikk nem jogszabály, hanem egyfajta jogértelmezési kísérlet"

a "belső jog". az AB minősítése. te hivatkoztál az AB-re, te faszfej, geci Fideszes patkány!

"Azaz lefordítva konkrétan arról szól a dolog, hogy egyes országok szó nélkül elfogadnak az eutól mindent, mások pedig nem, azaz a végső döntés jogát igenis fenntartják. Ez utóbbi közé tartozik Magyarország is, és láthatóan messze nem vagyunk ebben egyedül."

nem, az AB azt mondta ki, hogy Magyarországon az EU szerződés fenntartás nélküli nemzeti törvény. olyan, mintha maga a parlament hozta volna.

ezt az AB mondta ki, te magad hivatkoztál erre, csak félreértetted, mit mondott ki.

pofűán szartad magad, mert egy ostoba, Fidióta vagy.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.21. 21:04:14

@Wrex: fel éne fognod, hogy amikor az AB-re hivatkoztál, akkor pofán szartad magad, mert az AB olyan dolgot mondott ki, ami rontja a helyzetedet. az AB azt mondta ki, hogy az EU szerződések Magyarországon teljesen hatályos nemzeti törvényeknek számítanak.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.21. 21:08:51

@Wrex: "Az egyik mondatban közlöd a sajátosan toleráns kifejezésmódoddal hogy senki se beszélt uniós hatáskörről, aztán a következő mondatban már az jön hogy márpedig a kvótásdi az uniós hatáskör... ööö..."

nem. az első mondatban KIZÁRÓLAGOSAN EU hatáskörről volt szó. de hát egy Fideszes idióta ezt nem veszi észre, mert elmebeteg.

Bravehearth 2018.08.21. 21:09:18

@math0: Nem csodálom, hogy nem érted, te qrvaanyádgyümölcse szar! Nem ez az egyetlen, amit képtelen vagy fölfogni. Képességed korlátai börtönbe zártak. Élj soká... :-) De örömmel látom szenvedésed, bízom benne, hogy még sok évig ki fog tartani! Szórakoztat a szenvedésed!
B.

- finally IGNORE -

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.21. 21:10:24

@Wrex: tehát olyan óvodás szinten, amilyen te vagy:

1) a bevándorláskérdés nem kizárólagosan EUs hatáskör, van beleszólása az embereknek.
2) de a kvóta EUs hatáskör, hiszen egy aláírt szerződés. egy aláírt szerződésre nem mondhatod, hogy nem hatáskör, te Fidióta barom!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.21. 21:11:21

@Gleccsertetű: meg is basztak régen téged, akkor nem is voltál ennyire hepciás. csak amióta el kellett menekülnöd Franciaországból, és nem kapsz elegendő migripéniszt a repedt segglukadba, azóta vagy ilyen kis durci. ezért ez a nagy hiszti.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.21. 21:13:13

@atomic power 1986DucaDuca: viola:

index.hu/belfold/2015/09/11/kereszteny_csaladok_befogadas/#

attól nem lesz igazad, hogy tájékozatlan vagy. de az ilyen ostobák a Fideszesek, mint te.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.21. 21:14:22

@Bravehearth: na, idáig tart egy olyan Fideszbuzinak az "érvelési" próbálkozása, mint neked.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.21. 21:15:06

@Bravehearth: nemcsak véded a barom keresztényeket keresztény oldalról, de még ostobán is, és nincs is igazad. szánalom vagy.

atomic power 1986DucaDuca 2018.08.21. 22:59:28

@math0:

"attól nem lesz igazad, hogy tájékozatlan vagy. de az ilyen ostobák a Fideszesek, mint te."

Keves @math0, akkor ismételten felteszem a kérdést:

Milyen a 2017-ben oltalmazotti státuszt kapott 1110 személy, 106 menekült statuszt kapott es 75 befogadott személy vallasi összetétele. De ugyanez vonatkozik a 2016-os es 2015-ös adatokra is.

Ha ezt nem tudod, akkor nem allíthatod, hogy a magyar kormány válogat vallási alapon es diszkriminálja a nem keresztényeket.

A becsatolt link nem ad választ arra, hogy a migrans válsag kezdete óta, /2015 aprilis/ milyen a fent nevezett személyek vallasi összetétele.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.21. 23:19:48

@atomic power 1986DucaDuca: szerintem a fent leírtak, és a 2013-14-ben befogadott keresztények is bőven alkotmányellenes részrehajlást képeznek.

itt egy utalás arra Semjéntől, hogy később is elsősorban keresztényeket fogadtak be:

24.hu/belfold/2017/08/09/semjen-befogadna-az-irani-menekultet/

meg ilyenek is:

index.hu/belfold/2017/03/23/henri_boulad_magyar_allampolgar/

szóval van itt rendesen alkotmánysértés. Orbánék bűnözők.

atomic power 1986DucaDuca 2018.08.21. 23:52:21

"szóval van itt rendesen alkotmánysértés."

Nehéz dolga lenne az alkotmanybírosagnak, ha az altalad közöltek alapján kellene megallapítani az alkotmanysertést. A kormány tevékenysége elsősorban a menekültek helyzetére vonatkozó 1951. évi egyezményből és a menekültek jogállásáról szóló 1967. évi jegyzőkönyvből eredő kötelezettségek végrehajtasa alapjan itelhető meg. Az viszont nem szabalyozza azt, hogy milyen vallasi aranyoknak kell lenni a befogadottak között.
A 2013-2014-ben befogadott kereszteny csaladok ügye eleve külön választandó a 2015 aprilisban kibontakozó migráns válsagtól.

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2018.08.22. 06:24:59

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
És miért is kellene támogatni a deszegregációt, te kis sátánfajzat, amíg a cigányság nem ért el olyan szintet, hogy be lehessen fogadni? Ha valaki beteg, márpedig a cigányságnak sok súlyos betegsége van, azt nem engedjük az egészséges emberek közé, amíg ki nem gyógyult. Te azt szeretnéd, hogy a munkát mások végezzék el, és te csak jártasd a mocskos lepcses pofádat.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.22. 06:36:34

@Kara kán: "És miért is kellene támogatni a deszegregációt"

Mert egy kisgyerek nem választhatja meg, hogy hova szülessen, palotába vagy putriba, egyenlő esélyeket kell nekik biztosítani. ... Kellene.

"amíg a cigányság nem ért el olyan szintet"

A geci gazdád tesz róla, hogy semmilyen szintet ne érhessenek el, úgyhogy a feltételes mód helyett nyugodtan mondhatod, hogy "soha".

De ezt a trükköt máshol is alkalmazza, pl. az Euró bevezetését köti egy olyan feltételhez - érjük el az EU fejlettségének 90%-át -, aminek a nemteljesülését ő maga biztosítja.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.22. 06:52:44

@Habony Árpád.: "MI DONTUNK ARROL KI JOHET BE EUROPABA"

Nem ti, hanem a geci gazdátok. 2015-ben 200000 illegális migrit eresztett be regisztrálatlanul. A geci a sorosterv legnagyobb végrehajtója. :))

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.22. 07:09:29

@Bravehearth: "Tehát a hírek a rohadt rasszisták"

Igen. Pontosabban a lakájmédia propagandistái, akik kiválogatják az olyan (ál)híreket, amivel a magadfajta tudatlan deprivált tömegek megtéveszthetők.

"Nagyon sokan látták, hallották, szagolták őket anno."

Ufót meg még többen.

"Nem gondolom, hogy a csótánynak lettek volna ilyen hosszútávú tervei."

A ti mantrátok az is, hogy a gyúrcsányi határozott a Paks2 beruházásról, a geci csak szervilisen végrehajtja az ördögi tervet.

"Őszintén szólva engem nem érdekel, ha végre teljesen lemondunk a cigányokról!"

Te is fizeted a segílyt. Inkább fizetsz, minthogy adófizetőt csinálj belőlük, akik neked fizetnek. Okos nem vagy, de gyűlölködni szeretsz, neked ez megéri.

"A kis Kolompár 1 2 3 4-et miért kell büntetni?"
Mert semmirevalóak. Potenciális bűnözők"

Minden újszülött potenciális bűnöző és potenciális nóbeldíjas. A társadalom döntése, hogy mekkora hányadukat tartja szegénységben. Fejlett társadalmakban minden gyereknek megadják ugyanazt az esélyt. Ettől lesznek fejlettek. Nem gondoltad volna, mi?

""A tanulmányi eredmények a szülők anyagi helyzetétől függnek."
Hazudsz! Egy nagy lófaszt!"

Ezek kutatási eredmények. Vitatkozhatsz a tényekkel, de nem sok értelme van.

Egyébként Soros György patrióta is támogatott egy programot, ahol mélyszegénységben élő családokból származó gyerekeknek adták meg az egyenlő esélyt. Ők ma már mind orvosok, ügyvédek...

"A saját környezetemben van nem egy konkrét példa rá, hogy a tökszegény szlovák(!) nemzetiségű srácból kreatív értelmiségi, munkaerőpiaci kuriózum vált! És még csak el sem kellett hagynia az országot, a mai napig jó keresetért itthon dolgozik! És még legalább két hasonló példám van. Mindegyik bejutott az EREDMÉNYEI alapján állami ösztöndíjra. Egyikük a vonaton tanult, vályog viskóban írta a diplomamunkáját!"

Na ugye!

"Szerintem inkább a fajtátok miatt vagyunk szerencsétlenek!"

Sajnos mi, jobboldali értelmiségiek kevesen vagyunk, nem vagyunk meghatározók.

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2018.08.22. 08:43:57

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
Mert te aztán tele vagy érvekkel, faszkalap!
Mintha az érvek számítanának, nem a realitás.
Régen volt 20 problémás település, mára - a hozzád hasonló férgek miatt - lett 200.
Hű, mekkora eredmény!
De az érvek, a mézesmázos duma, a kikezdhetetlennek beállított logika az ott van!
Meg a pénz a zsebetekben, mert amennyit csak, mondom csak felzárkóztatás címen elsikkasztottatok, abból egy teljes országot lehetett volna felépíteni.

Nesze érv!
Az egyetlen tapintható eredményt a cigányok felemelése, az állatiságból a civilizált emberi létbe való bevezetése terén a keresztény, mondom, keresztény egyházak tudták elérni. Nem zsidó, nem buddhista, nem moszlim, nem ateista, hanem a keresztény egyházak!

Bravehearth 2018.08.22. 09:05:19

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Igen. Pontosabban a lakájmédia propagandistái, akik kiválogatják az olyan (ál)híreket, amivel a magadfajta tudatlan deprivált tömegek megtéveszthetők."

Érdekes módon még a szellőpistis retektévé és a szektatévé híradója is ugyanúgy beszámol arról, hogy a migri késsel/fegyverrel/palackkal rohangál a rendőrősre allahra hivatkozva, majd lelövik. Ezek a híradók is elmondják, hogy német/svéd/finn/holland nőket/gyerekeket erőszakolnak/ölnek meg a migrik. Ezek a híradók is bemutatják, ahogy gázolnak vagy próbálnak random nyugat-európai országokban. A különbség annyi, hogy a közmédiában ezeket migránsoknak hívják (mert azok), a másikakban pedig 'fiatalok'. Ismerős történet. Ennyit a híradókról, pöcsfej!

"Ufót meg még többen."

Csak egy ostoba fostosmacska demagóg hazudozása. Konkrét adatot erről! Előre is köszi!

"A ti mantrátok az is, hogy a gyúrcsányi határozott a Paks2 beruházásról, a geci csak szervilisen végrehajtja az ördögi tervet."

Nem mantra, a koncepciót az ő idejében szavazta meg a parlament. Ez szakmai kérdés, középtávon lépni kell valamit. Inkább ezt, mint barnakőszénbányákat nyitni a felszínen.

"Te is fizeted a segílyt. Inkább fizetsz, minthogy adófizetőt csinálj belőlük, akik neked fizetnek."

Sokkal kevesebb segélyt! Évekkel ezelőtt 36%-ot adóztam szuperbruttóval még az átlagbéren is. Most bőven átlagbér felett 15%-ot adózom. A kiadott lakás után is ennyivel adózom és az értékpapír hozam után is. Persze, a forint is kár a cigányokra, de talán hatékonyabban költjük el azt a kevesebbet is.

"Okos nem vagy, de gyűlölködni szeretsz, neked ez megéri."

Egyrészt nagyon kezdetleges, ostoba és primitív vagy ahhoz, hogy meg tudj ítélni. Másrészt semmi szeretni-, becsülni-, és tisztelnivaló sincs sem a cigányokban, sem benned. Érték és értelem nélküli nyomorult lények vagytok. Ennek megfelelően vagytok kezelve (végre). Ez nem gyűlölködés, ezek a tények este hétkor.

"Minden újszülött potenciális bűnöző és potenciális nóbeldíjas."

Igaz. (Nobel-díjas...)

"A társadalom döntése, hogy mekkora hányadukat tartja szegénységben."

Faszt! A cigányokat nem a társadalom tartja szegénységben, hanem saját maguk! Nem a társadalom szegregálta őket, hanem ők saját maguk önnön magukat a viselkedésükkel, életvitelükkel. Lelkük rajta. Ideje lenne már lemondani róluk!

"Fejlett társadalmakban minden gyereknek megadják ugyanazt az esélyt."

Alábbi példában ismertettem is, hogy ez most is igaz. A szlovák és a sváb jóbarát/iskolatárs is tudott élni ezzel. Tehát egy cigánynak is sikerülhet, ha AKARJA! Nem akarják... Ennyi.

"Ettől lesznek fejlettek. Nem gondoltad volna, mi?"

Dehogynem. Mint említettem, számomra ez nyilvánvaló. Sajnos a te szövegértésed tart ott, ahol két éve is volt... Konvergál a nullához. Akkor is írtam, hogy engem nem zavar, a te kudarcod és anyádé!

"Ezek kutatási eredmények. Vitatkozhatsz a tényekkel, de nem sok értelme van."

Jah, brit kutatók hosszú évek alatt kikutatták, hogy akinek nincs ikertestvére, annak a büdös életben nem is lesz, igaz? Idióta vagy. Ismét hivatkozom alábbi példámra, mely szerint létezik az út. A cigányok nem élnek vele.

"Egyébként Soros György patrióta is támogatott egy programot, ahol mélyszegénységben élő családokból származó gyerekeknek adták meg az egyenlő esélyt. Ők ma már mind orvosok, ügyvédek..."

Az a geci egy patkány. A programjai pedig arról szóltak, hogy egy kozmopolita, destruktív és nemzetellenes értelmiséget termeljen ki. Ez össze is jött neki. Ezekből lettek az ilyen mohácsiviktória és pardavimárta féleségek. Azok a lények, akik ezerrel dolgoznak a magyarság ellen és a társadalom ellen. Igen, ez a patkány ezeknek a nevelését fizeti saját jól felfogott érdekei mentén és nem a szegények és a társadalom érdekei mentén! Ezért inkább a telivágott qrvaanyját neki is, a tanoncainak is és persze neked is, kis fostos!

"Na ugye!"

Ugye? Tehát akkor te magad is látod, hogy az út létezik. Ha a cigányoknak ez nem jön össze, az nem a rendszer hibája, hanem az övék. Erre a példára utaltam fentebb. Tehát akkor mégis csak tudod értelmezni! De hajtod a faszságaid. Ahogy érzed. Te tűnsz miatta komplett idiótának, ahogy már évek óta. Továbbra sem kár érted!

"Sajnos mi, jobboldali értelmiségiek kevesen vagyunk, nem vagyunk meghatározók."

Soraid alapján te egy széllibbant patkány vagy. Értelmiségi semmiképp, mert az érvelési technikád, a helyesírásod és az ismereteid alapján csak úgy lehetsz értelmiségi, mint valami soros-szopógép vagy az a mohácsivész... Ezek pedig csak valami 'kinevezett' értelmiségiek bármiféle társadalmi haszon, tudományos és emberi értékek nélkül. Csak többen vagyunk velük és veled is!

"Érvnek nem jó, de legalább szar."

Látod, macska? Ezt sem érted. @Kara kán: társunk nem érvelt, tényeket állapított meg rólad. Helyesen. Ezt sem sikerült megértened. Sebaj. Így jár az, akinek apuci és anyuci egymás édes testvérei. Jó érv vagy a családi szex ellen! Idióta...
B.
süti beállítások módosítása