B1 blogcsalád



Titkolja a kormány, hogy idén mennyit keres Mészáros Lőrinc a rászoruló gyerekeken

2018. augusztus 17. - ashwood

lororb.jpgNincs az a pénz, amit a NER kiengedne a kezéből. Az Erzsébet-táborokon elsősorban Mészáros Lőrinc, de még az örök belügyér, Pintér Sándor is jól keresett. Ez vélhetően idén sem változik, de az összeget igyekszik titkolni az állam.

Az Erzsébet-táborokat üzemeltető állami Erzsébet Üzemeltető Kft. 2014 és 2017 között több mint félmilliárd adóforintot költött el Mészáros Lőrinc cégeinél. A Mészáros-birodalom részét képező Aranykorona Zrt, a Búzakalász 66. Kft., a Vivenvíz Kft. és a  Bakonyhús Kft. számít állandó beszállítónak, ugyanis a programban részt vevő szállodák szinte kizárólag Mészárosnál voltak hajlandóak tojást, pékárut, húst és ásványvizet vásárolni. Gázra vagy áramra sem költöttek annyit, amennyiért Mészárosék áruit megvették.

De Pintér Sándor sem járt rosszul a rászoruló gyerekek nyaraltatásával: a Pajzs 07 Biztonságvédelmi és Magánnyomozó Kft-n keresztül keresett 275 milliót a táborok őrzésével.

Az LMP-s Szabó Szabolcs országgyűlési képviselő most arra volt kíváncsi: Mészáros és Pintér idén is számíthat-e zsíros megrendelésekre az üdültetési programból. Minthogy állami projektről, vagyis adóforintok felhasználásáról van szó, az adatok természetesen közérdekűnek számítanak. (Igaz, ahhoz, hogy a korábbi információk napvilágra kerülhessenek, a 444.hu-nak évekig kellett pereskednie.) Szabó írásbeli kérdéssel fordult Kásler EMMI-miniszterhez az ügyben.

A válasz – melyet Rétvári Bence államtitkár jegyez – a szokásos, kormányzati önfényezésen túl, mindössze egyetlen érdemi mondatból áll: "a kért szerződésekről az EMMI nyilvántartást nem vezet, és erre vonatkozó jogszabályi kötelezettsége sincs."

Az EMMI kommunikációjának megfejtése: a minisztérium szerint nekik nem kell nyilvántartást vezetni az adóforintok terhére kötött szerződésekről. Ez természetesen hatalmas hazugság – még Rétvári sem gondolhatja komolyan. A kiskaput azzal próbálják tágítani, hogy Szabó a Mészáros-birodalomhoz tartozó szerződéseket kérte, márpedig - így az EMMI -, nekik ilyen gyűjtésük nincs. Ez annyiban életszerű lehet, hogy nincs szükség külön Mészáros-mappára a tárcánál vagy az Erzsébet-táborokat üzemeltető cégnél, hisz mindenki pontosan tudja, kitől kell rendelni szolgáltatást vagy árut.

Az EMMI – ahogy az egész kormány – hozzáállása a nyilvánossághoz, itt is tetten érhető: ameddig jogerős bírósági ítélet nem kötelezi a kormányt az adóforintok elköltésének bemutatására, addig mindazoknak, akik befizetik ezeket az adóforintokat, semmi közök az egészhez.

Nem mellékes, hogy hamarosan már a kormányhű közigazgatási bíróságok döntenek a közérdekű adatigénylésekről. Akkor pedig még kevesebb adatot hoz majd nyilvánosságra a kabinet arról, miként csurog, folyik, ömlik a közpénz a kijelölt oligarchák és strómanok zsebébe.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr1114186993

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

taga20 2018.08.17. 17:43:22

szerintem egy új jacht, vagy egy új külföldi focistadion simán kijön belőle!

hogy az ilyen trógerek, mé nem döglenek meg a honvéd kórház folyosóján?

Orochimaru 2018.08.17. 18:47:59

Mészáros Lölö megdolgozik érte, nem sajnálom tőle.

taga20 2018.08.17. 19:38:08

@Orochimaru: mi csinál a ki, te szerencsétlen?

FCUK29 2018.08.17. 21:16:02

"De Pintér Sándor sem járt rosszul a rászoruló gyerekek nyaraltatásával: a Pajzs 07 Biztonságvédelmi és Magánnyomozó Kft-n keresztül keresett 275 milliót a táborok őrzésével."

egy a baj, nincs ilyen nevű kft. nem is volt. zrt van, de azt 2007ben törölték. mikor is kezdődtek az Erzsébet-táborok? 2010 után?

baszod, b1, ennyire gyenge sztori még tőletek is ciki, pedig az nagy szó :):)):

FCUK29 2018.08.17. 21:20:07

" ugyanis a programban részt vevő szállodák szinte kizárólag Mészárosnál voltak hajlandóak tojást, pékárut, húst és ásványvizet vásárolni" magyarán nem az állam fizetett, hanem a szállodák tőle vásároltak.

akkor az már nem állami pénz volt ugye, hanem magánpénz? igen. b1, b1, a sánta kutya hozzátok képest Bolt :)

taga20 2018.08.17. 21:28:26

@FCUK29: mi van haver, reaktiváltak? ennyire gáz van?

török lírát vettél má?:)))

taga20 2018.08.17. 22:07:24

most má csak aszt kéne eldönteni, hogy a baloldali szarkupac az elsőrendű vádlott, vagy a jobb oldali kredenc az!

FCUK29 2018.08.18. 08:29:13

@belaim7005: ez ugye zrt, tehát nem erről van szó a cikkben. Innentől mindegy, hogy működik vagy sem.

taga20 2018.08.18. 09:30:47

@FCUK29: nem taggyűlés volt, mi fityesztalpas?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.18. 12:41:02

@MOTHERFUCK29: "akkor az már nem állami pénz volt ugye, hanem magánpénz?"

Elvesztette közpénz jellegét. A NER-ben így mondjátok, hogy a geci ellopta.

birka menet 2018.08.18. 15:00:56

@FCUK29:

látom megint kizavart téged szaros fideszest a Takonyárpi a blogszférába, csak hogy megint szopás lett a véged már egy beugatásod után is!
Na nem csoda, hiszen a fideszed az értelmi fogyatékosok gyüjtöpártja.

nemecsekerno_007 2018.08.18. 15:42:11

A rendszerváltás utáni "spontán privatizációt se firtatjuk akkor ezt se kell. Vagy akkor mindkettőt kell.

pepin_nymburk 2018.08.18. 16:10:49

Volt kb. 25 éve különböző kormányoknak, hogy a spontán privatizációt piszkálják. Ebből Fidesznek legalább 12 éve volt, nem tett semmit. Rájöttek, itt büntetlenül lehet lopni, és ők is elkezdték 1998-ban. Ami megkülönbözteti őket a világ más tolvaj pártjaitól, ők az utolsó fillért is ellopják, ha lehet

nick papagiorgo 2018.08.18. 16:18:46

De ha pl.egy francia tulajdonú cégnél vették volna a kenyeret, húst, pékárut, az nem zavart volna senkit, mi?

Nem az a lényeg, hogy KITŐL vették, hanem hogy MENNYIÉRT.
Nem azt kéne kérdezni a szegény LMP-snek, hogy "Mézáros számíthat-e zsíros megrendelésekre", hanem hogy mennyi a program költségvetése, és ezt összehasonlítani más hasonló programokkal.

A végén még kiderül, hogy Mészáros olcsbban szállított be, mint mások,aztán jön a koppanás :)

Megjegyzés: a baloldal többek között azért tart ott, ahol, mert annyit tud, hogy "hőőő....Mészáros....hörr....hörr" (és ez a saját fogyatkozó táborán kívül senkit se érdekel) de értelmes kérdéseket feltenni már nem.

Netuddki. 2018.08.18. 16:40:22

@nick papagiorgo: Ahhoz, hogy kiderüljön, ki kellene a szükséges adatokat szolgáltatni. De ők nem akarják ezt megtenni, tehát cigányság van az egész mögött. Búúúú!

nick papagiorgo 2018.08.18. 17:00:15

@Netuddki.: mivelhogy nem a szükséges adatokat kérték.
Nem úgy kéne megfogalmazni, mint egy duzzogó ötéves, hogy "igaz-e, hogy Mészáros...", hanem úgy, hogy szeretnénk kikérni a program költségvetését.

Mondjuk ha neked elmegy a tévéadás, és telefonálsz vagy írsz nekik, akkor is pl. teljesen más választ kapsz, ha normálisan érdeklődsz, mintha a magas cén kezded "hát ezért fizetek én? Menjenek a k..a anyjukba és állítsák vissza a szolgáltatást azonnal, mert jön a Küzey Güney és énazt látni akarom". Utóbbi esetben nyilván mindeki kezét-lábát fogja törni, hogy neked segítsen, és minden mást félretesz, csak Te legyél az első aki a Küzey Güneyt láthatja, ugyebár :)

GYakran az az érzésem, hogy a T. ellenzéki képviselők direkt úgy fogalmaznak, ahogy, mert így biztos, hogy nem kapnak értelmes választ (lévén a kérdés sem volt értelmes), és akkor lehet ilyen ötéves óvódás módjára duzzogni, hogy "a kormány megint nem adott értelmes választ"

:)

taga20 2018.08.18. 17:17:34

@nick papagiorgo: mi a kurvaanyádról pofázol fityeszjobbágy?

azért utáljátok a civilszervezeteket, me a kibaszott csútimaffiátok minden rohadt lopását kipereli belőletek!

birka menet 2018.08.18. 17:20:08

@nick papagiorgo: "A végén még kiderül, hogy Mészáros olcsbban szállított be, mint mások,aztán jön a koppanás :)"

Na ide is csak megjött A NAP HÜLYÉJE!

Kösz hogy szállítod a bizonyítékot, hogy a fidesz az értelmi fogyatékokok gyüjtöpártja.

nick papagiorgo 2018.08.18. 17:21:51

@taga20: á van itt minden :) Jobbágy, egyes és többesszám keverése, a civilszervezetek beemelése (erről nem beszélt eddig senki), tehát a szokásos terelés, összegezve ez egy kis ilyen gyöngyszem.

T Ápolt! Azt javaslom ma már ne fogyasszon több alkoholt, mert megint le fogjuk közözni, mint a múltkor, amikor habzott a szája - igaz, akkor a biopont itta meg :)

dr. Nick
sk

nick papagiorgo 2018.08.18. 17:23:06

@birka menet: tényleg megjött, csak az nem az, akire te gondolsz :)

taga20 2018.08.18. 17:34:00

@nick papagiorgo: "civilszervezetek beemelése (erről nem beszélt eddig senki), "

ki a kurvaanyád nem beszélt erről senki? neked a geci és bandája, egy senki?

te senkiházi fityeszjobbágy, a kurvaanyádat rakd telibe, meg a mészaroslölöt, az idolodat szarházi!

nick papagiorgo 2018.08.18. 17:56:50

@taga20: ha esetleg a továbbiakban mellőzné az összefüggéstelen, útszéli káromkodást, ha hozzám szól, megköszönném :)

Én is tudnék ilyeneket mondogatni, hogy "lám egy tipikus baloldali szavazó, csak nézzék meg egy-két hozzászólását (van neki napi 100, nyilván ezért fizetik), tartalom semmi, csak a sz..r folyik a szájából", amivel ugye Ön is illeti "vitapartnereit" dehát minek sértegessük egymást, ugye :)

Ha meg a lényeget illetőleg nem tud hozzászólni, javaslom a csendben maradást (direkt nem mondtam, hogy "inkább kussoljon"). Ha esetleg nem sikerült volna felfogni (magának meg a többi elvbarátainak, akinek 80%-a szintén Ön), én nem a Fideszt fényeztem, hanem azt mondtam, hogy az ellenzék - akinek nem inge ne vegye magára - nem képes egy normális kérdést feltenni, ezért nem is várható, hogy normális választ fog rá kapni. Más lenne a helyzet, ha normális kérdést tenne fel, és arra kapna hülye választ, ugye. Dehát így.....

Tudom, hogy ezt Ön képtelen felfogni, sőt elolvasni is, általában csak az első mondatomat tudja, és arra szokott reagálni. Úgyhogy nem lepődök meg semmin, de ha megint csak parttalan kurvaanyázásra futja, tőlem választ ne várjon :)

taga20 2018.08.18. 18:16:10

@nick papagiorgo: ne haragudj, egy kicsit túl toltam.

az a bajom, hogy ezt gondolom rólad/rólatok, mint pálinkás nertárs a héten.
én nem vagyok professzor, de én má 1998-2002 között vágtam, hogy milyen a csúti geci.

szóval, nekem ma is ez a véleményem. neked mi?

"ez az irány hosszabb távon biztos, hogy nem járható út, a kérdés csak az, hogy ez a fajta politika mikor mond csődöt. A populizmus és az ösztönökre ható politika ugyanis csak addig hatásos, amíg nem jön például egy olyan gazdasági válság, amit már a választók is megéreznek – akkor ugyanis meglepően gyorsan elfordulnak bárkitől."

nemecsekerno_007 2018.08.18. 18:22:44

@taga20:

www.youtube.com/watch?v=CSbDfr6CoM8

Meg a TSZ-ek kb. 80%-a... De lehetne még sorolni.

taga20 2018.08.18. 18:28:31

@nemecsekerno_007: 2002 tizenkét állami gazdaság, több ezer hektár föld mészaros garancsi csányi nertársaknál.

szegény viktor, neki semmi sem jutott!:))))

ja és kajaibrahim, josziptot:)

soroljam a geci és bandája elmúlt 30 évét? vagy megteszed te?

taga20 2018.08.18. 18:31:07

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: haver, vigyázz mit mondasz!

ő nem aljas, hanem egy tudatos szarkeverő. próbálja szétverni az ellenzéki blogokat, me erre kapott parancsot!

nemecsekerno_007 2018.08.18. 18:32:52

@taga20: De itt is van pár érdekesség:

www.youtube.com/watch?v=R9AN8deAoyI

Illetve a Kádár rendszer ill. a rendszerváltás lényegét itt foglalják össze:

Kibulizott ország

www.youtube.com/watch?v=9fLbxIhIbvQ
www.youtube.com/watch?v=L02XFPXuDFc

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.08.18. 18:42:05

@nemecsekerno_007: Aha. A 12 Állami Gazdaságot nem a Fidesz privatizálta 2001-ben? He? Te faszfej!

taga20 2018.08.18. 18:43:17

@nemecsekerno_007: a geci apjának bányáiról nem tucc dobni valamit? vagy pintérsanyáról?

nick papagiorgo 2018.08.18. 18:47:25

@taga20: semmi gond, ha vissza tudunk váltani normálisra :)

az idézettel kapcsolatban: ha jön egy gazdasági válság, akkor abba általában mindenki belebukik (pl. Gyurcsány is belebukott). Akkor a választók általában tényleg k..a gyorsan átváltanak másra :) de ez mindenkire igaz, tehát ha a Télapó lenne akkor kormányon, akkor is.

A Fidesszel kapcsolatban: én is pl. azok közé tartozom, akik akár szavaznának másra is - de ki lenne az a más? Az a baj, hogy a Fidesz hülye, de a többiek még hülyébbek, pluszban szét is vannak aprózódva, a feléről (pl. MSZP,DK) már tudjuk milyenek, most jönnének ezek, meg még egy csomó mindenki, meddig lenne életképes az ország? A Fideszesek lopnak persze, de a többiek is lopnak, én még olyat nem láttam, aki nem lopott. Most Mészáros, régebben Demszky vitte haza a metrópénzeket, csak a személy változott.

És ráadásul az ún "ellenzék" mintha direkt rájátszana, hogy még hülyébb legyen (ez a választások óta még inkább így van). Sokanmondják, hogy a Fidesz megvette őket, dehát mindet? És akkor tulajdonképp ki az, aki le akarja váltani a Fideszt, meg mikor, meg hogyan? Én ezt nem látom. Mert - visszatérve a blog kezdőkérdésére - azzal, hogy "igaz-e, hogy Mészáros az Erzsébet programokon pofátlanul nyerészkedik" - ezzel nem lesz leváltva. Azzal lenne leváltva, ha kikérnénk az adatokat, és feketén-fehéren bemutatnánk, hogy pl. Mészáros 500 forintért adja az ásványvíz literjét - de nem ezt tesszük. Csak felteszünk egy hülye kérdést, amire kapunk egy hülye választ, aztán duzzogunk, hogy"hülye választ kaptunk" - hát ezzel nem fognak a szavazók tódulni. Akkor meg amúgy mi a cél, ezt nem értem :)

nemecsekerno_007 2018.08.18. 18:57:24

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: És? Azokat is előszedjük? Értsd már meg, amíg kettős mérce van, addig úgy játszanak ki egymás ellen ahogy akarnak...

Meg amíg 3 millió nyugdíjas van akiknek a nyugdíját mi fizetjük...

Engen nem zavar ha minden privatizációt felülvizsgálunk és megkeressük a felelősöket.
De akkor arról beszéljünk vazze... Ne Mészáro Lölö-t szajkózzuk...

taga20 2018.08.18. 19:04:28

@nick papagiorgo: "Az a baj, hogy a Fidesz hülye,"

az a baj, hogy alapjaidban tévedsz.

a csúti geci és maffiája nem hülye, hanem aljas. te és az én legrosszabb énünkre jáccik.

nézd meg a hitleri németország lakosságát, és a mai németország polgárait.

ég és föld! a mai németek szembenéztek a múltukkal, és valami olyan pályára állították a mai országukat, ami fantasztikus.

félelmetes, hogy egy népből mit lehet kihozni!

az elvetemült állatot, és a kreatív embert. döbbenet a különbség!

nemecsekerno_007 2018.08.18. 19:05:48

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: És? Azokat is előszedjük? Értsd már meg, amíg kettős mérce van, addig úgy játszanak ki egymás ellen ahogy akarnak...

Meg amíg 3 millió nyugdíjas van akiknek a nyugdíját mi fizetjük...

Engen nem zavar ha minden privatizációt felülvizsgálunk és megkeressük a felelősöket.
De akkor arról beszéljünk vazze... Ne Mészáro Lölö-t szajkózzuk...

nick papagiorgo 2018.08.18. 19:20:38

@taga20: nemnemnem.
A németekkel pl. az a baj, hogy "megfizettek Hitlerért", de úgy érzik, hogy ma is fizetniük kell (holott már kb az összes rokonuk, aki Hitlert szolgálta, meghalt), és valahogy így "vezekelnek". Ezért is akarják pl. befogadni a migránsokat is. Legalább is egy részük. Más részük meg nem - ezek azok, akiket a "vezeklök" fasisztának állítanak be, pedig ők csak németek akarnak lenni Németországban.Majd fog változni ez is, ahogy pl. Ausztriában is változott.

Orbánról sok mindent lehet mondani, de azt, hogy kb a "nép" hogy érez, meg mit akar, azt valahogy mindig megérzi. Tehát megérezte, hogy a nép nem akar arabokat betelepíteni, ennek élére állt, és ezzel meg is nyerte a választásokat (kb ezzel nyerte meg a választásokat).

Az ízlés kérdése, hogy a legrosszabb énünkre játszik-e vagy se - igazából egyetlen politikus se a "jó" énünkre játszik, mindenki a "zsigerekre"akar hatni, más kérdés, hogy milyen sikerrel. De ha megnézed, "neki áll a zászló", tehát az embereknek elegük van a nagy liberalizmusból, a "pusziljuk meg a migránsokat"-ból a "buzik is a mi barátaink"-ból, a feminizmusból, a politikai korrektségből meg ezekből - és ezek most kezdenek igazán nyilvánvalóvá válni. Ez volt nálunk, azán Lengyelországban, aztánAusztriában, aztán Olaszországban - és ki tudja mi jön még. Nem a "barátságos-liberális" erők vannak nyerőben.

De tulajdonképp Orbán még mindig egy demokrata. Úgy értem, választásokon indul, és azon nyer - az már egy másik dolog, hogy igyekszik, hogy a pálya felé lejtsen. De ha jönne egy másik erő, aki megverné, akkor abba belenyugodna, mint ahogy 2002-benis belenyugodott, csak "levonta a következtetéseket" meg "újragondolta a dolgokat". De valahol mélyen legbelül azért még mindig demokrata, olyan szempontból legalábbis, hogy figyel arra, hogy a nép mit akar, és ha amit tesz nem jó, visszavonja (pl. internetadó, vagy vasárnapi zárvatartás).És ha megbukna, elfogadná.

A legnagyobb veszély szerintem amúgy az, hogy a jelenlegi ellenzék olyan béna, hogy ők nem fognak semmit se csinálni, és majd jön egy olyan társaság, aki ugyan a Fideszt leváltja, de majd valami diktatúrát vezet be, mint pl. Hitler vagy Sztálin, vagy akár Robespierre. Na majd akkor fogod azt mondani, hogy "vissza Orbánt" :) sose kövezkezzen be ez a nap :)

taga20 2018.08.18. 19:47:38

@nick papagiorgo:
"De tulajdonképp Orbán még mindig egy demokrata. Úgy értem, választásokon indul, és azon nyer - az már egy másik dolog, hogy igyekszik, hogy a pálya felé lejtsen. De ha jönne egy másik erő, aki megverné, akkor abba belenyugodna, mint ahogy 2002-benis belenyugodott, csak "levonta a következtetéseket" meg "újragondolta a dolgokat". De valahol mélyen legbelül azért még mindig demokrata, olyan szempontból legalábbis, hogy figyel arra, hogy a nép mit akar, és ha amit tesz nem jó, visszavonja (pl. internetadó, vagy vasárnapi zárvatartás).És ha megbukna, elfogadná."

tévedsz! a csúti már ma olyan, mint sztálin, vagy hitler, csak nem tudja elengedni magát.

soha nem nyugodott bele, hogy 2002-ben, 2006-ban legyőzték.

amit ma művel, aszt egy pszichopata csinálja. van aki korábban, van aki a mai napokban, és vagytok te/ti akik akkor jöttök rá, amikor már kurva késő lesz.

u.i.: elmondhatsz mindenféle libsibolsinak, de ezt amit most mondtam, vésd fel az ajtófélfádra, mementónak.

na zene!:)

www.youtube.com/watch?v=VyRxTTegjXM&start_radio=1&list=RDVyRxTTegjXM

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2018.08.18. 20:50:10

nem a pénzét kell irigyelni a sikeres vállalkozónak, hanem a tehetségét
kevesebb csaholás több munka libbantak

Ménár Atya 2018.08.18. 20:51:57

Nem értem mi a gond.
Csak annyi változott, hogy most nem a szoci holdudvarhoz megy a pénz.
Gondolom ez fáj annyira.
Azért én még emlékszem arra amikor korházi széfeket vettek a libsik, de ct meg nem volt, vagy a kakaóbiztos számítógépekre az ovikba, 300 db-ot, 1000000 ft/ db-ért B+.
Akkor nem nyekergett a mostani ellenzék.
Persze, értem, hogy mészáros szúrja a szemüket, de legalább most nem egy külföldi cég eteti a magyarokat :)

taga20 2018.08.18. 20:56:33

@Ménár Atya: atyám, te nem azért savaztál a fityeszmaffiára, me ők nem fogják aszt csinálni, mint a cocik?

ja és aki a mészaroslölövel takarózik, az elmehecc a kurva fityeszmaffia kurvaanyádba, droid!

zöd voltam, retek?

BiG74 Bodri 2018.08.18. 20:59:35

Ej de fáj egyeseknek, ha a mészáros papa dolgai kerülnek terítékre! Miért kell tövig nyomni a nyelveteket a lala és a többiek seggébe? Csak így lehettek jó magyarok, jó fideszesek?

taga20 2018.08.18. 21:02:52

@BiG74 Bodri: ezt a kibaszott ostoba állatot, addig kéne hajtani a lopott földjein, míg a geci gazdáját szét nem szedné!

hogy rohadna meg az összes ócska tetvedék, aki ezt a szarfaszú maffiát élteti!

2018.08.18. 21:03:25

@nemecsekerno_007:

"A rendszerváltás utáni "spontán privatizációt se firtatjuk akkor ezt se kell. Vagy akkor mindkettőt kell."

Szóval ez úgy van fityiszmajma, hogy ha a szomszéd lop, akkor te is lophatsz ugye?
Fuss ennek még egyszer neki, mert szánalmas a próbálkozásod vakegér.

taga20 2018.08.18. 21:15:39

@Látens Inszinuáció: ezeknél a tetveknél úgy van, hogy semjénzsoca levadászik egy szarvasmarhát, erre mindenki kiveri a faszát, és lézert kinevezik füstügyifasznak!

és jön ménáratya és telibe szopja a gecit!

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.08.18. 23:05:29

@nemecsekerno_007: A jelenlegi lopásokról beszélünk. Tényleg nincs annyi erkölcsi érzéketek hogy az egyik lopás nem menti a másikat, vagy fizetnek nektek?

Sandor Szajcz 2018.08.18. 23:11:20

@FCUK29:
"egy a baj, nincs ilyen nevű kft. nem is volt. zrt van, de azt 2007ben törölték. mikor is kezdődtek az Erzsébet-táborok? 2010 után? "

Abban igazad van, hogy ez egy zrt. Abban viszont sajnos tévedsz, hogy törölték volna. A 2017-es pénzügyi jelentését elküldte, tehát ez év elején még biztosan aktív volt.
Lásd itt:
www.ceginformacio.hu/cr9310125061_HU

Illetve itt is megtalálod őket, mert úgy tűnik NATO tenderen is indulnak néha (biztonságtechnikai cégnél ez mondjuk természetes):
www.natotender.gov.hu/ceg/300

Megkérnélek, hogy legközelebb tájékozódj, illetve használj illendőbb kifejezéseket.

Tisztelettel,
Szajcz Sándor

vénkujon 2018.08.19. 00:13:50

jól lenne ha nem nyomulna fölözslegesen a sok kis tejbegrizzabáló. mig a MINISZTERELNŐK Úr hétcszázezret tart othon addig jobb ha Lőrinc Ur őt segiti ki pénszel, és nem a kis nyomorultakat. köszönjűk miniszerelnők Ur!

Ménár Atya 2018.08.19. 06:37:29

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Ugyan már milyen lopásról nyekeregsz.
Kell egy szolgáltatás, és azt egy szolgáltató kielégti, pont mint te a dk-ban....csak ott egy egész más szolgáltatást nyújtasz :D:D
És szerencse, hogy a bankok helyettem adóznak, tegyük hozzá a multik is.
Meg is sértődött azonnal mindkettő, de a nagy ajvékolás mellett mégis itt maradtak, a retekklubbal az élen :)
Tényleg most mit nézel heti hetes helyett? :)
Gondolom Dr. Orbán Viktor miniszterelnök uradat..még 10-20 évig.alulról :D:D:D

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.08.19. 06:44:58

@Ménár Atya: "És szerencse, hogy a bankok helyettem adóznak, tegyük hozzá a multik is." - Te vakhitű barom! Pénzügyi szervezetek különadója 50 milliárd, ÁFA 5000 milliárd, 25-ről 27-re emelt ÁFA 370 milliárd, BMW dologzók fizetését gyakorlatilag a magya állam fogja fizetni. Menj és térdelj le a szobádba kifüggesztett Orbán kép elé és imádkozz! Az való neked, nem az hogy pötyögj hülyeségeket.

6.Lenin önálló gondolata 2018.08.19. 07:03:21

@Ménár Atya: Te élvezed hogy a vezértroll mindig megszopat téged? Ministráns korodban ennyire rákaptál?

Ménár Atya 2018.08.19. 07:18:02

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: 16 % szja :) tao a béka segge alatt, a rezsim csökken folyamatosan, ingyenes a tankönyv, az étkezés, a gyerekek után adókedvezményt kapok stb......jó, egy munkanélküli vezértrollt ez mondjuk nem érint :D Se egy nyuggert, viszont minket aktívakat igen.
Ne ollózz a gugliból, nem megy ez neked, inkább gondolkodj el azon te pénzügyi zseni, hogy ha nő az adósságunk, akkor hogy csökken? :D
Meg hogy fletó 2006-ban mennyit hazudott, mielőtt kibukott, hogy épp csődbe viszi a marha az országot :D
Na most mondj köszönetet Dr. Orbán Viktor miniszterelnök uradnak, hogy van nyugdjad :))

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.08.19. 07:18:19

@Nanáhogydе: Jön mindig repetáért. Valószínűleg gyerekkorában hozzászokott, hogy mise előtt és után is.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.08.19. 07:22:24

@Ménár Atya: Államadósság

2010 április 19330 milliárd
2018 június 28333 milliárd

Ménár Atya 2018.08.19. 07:23:27

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Jajj troll, bocs, még reggel van, most olvasom, hogy milyen rossz nekünk a bmw, :D
Sokkal jobb lenne a minimálbér, de az adómentesen, mint dicső szocialista vívmány!
Adómentes minimálbér, és erre büszke a fajtád :D
Még mindig nem jössz rá,miért lett a fideSSnek kétharmada mi? :D

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.08.19. 07:24:42

@Ménár Atya: "hogy ha nő az adósságunk, akkor hogy csökken" Az adósságunk nő, nem csökkent. Ami csökken azok a tartalékok. manyup, valutatartalék Már megint csak szopsz. Utána leöblíted szentelt vízzel?

Ménár Atya 2018.08.19. 07:24:43

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Tehát nőtt.
És mégis csökken.
Na akkor fuss neki mégegyszer nyugger, megígértem megtanítom neked, de nem megy látom :D

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.08.19. 07:25:59

@Ménár Atya: Hogyne tudnám! Azért mert a Fidesz átalakította a választási rendszert és qrva sok olyan tájékozatlan barom van mint te aki benyeli a propagandát.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.08.19. 07:28:52

@Ménár Atya: Látom már csak össze-vissza gagyogsz kínodban. :-)) Csökken ami nő, hehehe...

Ménár Atya 2018.08.19. 07:30:48

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
:D:D
Látom az elméleted kezd összeomlani :D

-Az adósságot az ország GDP-jéhez képest érdemes mérni. Tehát hiába növekszik az adósságállomány forintban mérve, ha az ország gazdasága ennél gyorsabban nő......
Na okoska érted már.
Olyan szép amikor a fajtád erőlködik, de nem megy.
Mi aktívak köszi megvagyunk.
Gyarapodik a számlánkon a pénz :)
Hiába makogsz milyen rossz, ez nem igaz.
És csak tolod a guglis marhaságaid.
Ugye észrevetted, hogy nem dőlt be a gazdaság, és a befektetők meg jönnek egymás után :)

A m

Ménár Atya 2018.08.19. 07:34:16

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Ugyan már nyugger, a fideszre kb 2.5 millióan szavaztak , a jobbikra meg kb 1.2 mil, a maszopra 600 E, fletóra meg kb 300E.
Ez nem a választási rendszer, hanem matek, de látom az nem megy.
A fideszre több mint 1M-an szavaztak többel.
Na most szopi van nyugger, egyszerű matekból is bukta fiam, a közgázt meg hagyd a közgázosokra, de ne mszp-sekre, mert azok csak bedöntenék megint a gazdaságot :D

2018.08.19. 07:36:20

@Ménár Atya:

Nem te vagy itt az elnök?

index.hu/belfold/2018/08/19/eddig_nem_volt_diszpolgara_vas_megyenek_de_most_hirtelen_lett_egy_kasler_miklos/

Mert ez ám a seggnyalás csimborasszója!
És ahogy olvasom a "munkásságodat", rólad simán elképzelem, hogy te voltál.

Ménár Atya 2018.08.19. 07:43:53

@Látens Inszinuáció:
Ugyan már.
Édes fiam, ha a hülye DK hisztivel jöttök azt nem nehéz megcáfolni, és látom nem is tudjátok, ez nem seggnyalás, csak szimpla számok, tények.
Most leugrok balcsira ,lehet fickóskodni nyuggerek, szabad a pálya.
De jelzem, nem találtam 3-4*szállást 3 éjszakára....biztos mert szegény éhező gyerekek elfoglalták :D:D:D
Kurva ország! mondta a hazaáruló hazug fletó :D:D

Gtusa 2018.08.19. 09:22:04

Fel kellene állítani olasz mintára egy vörös brigádot. Amelyik képviselő lop vagy hazudik azt ki kellene végezni.

Borondot jol pakoljatok be lippsik 2018.08.19. 09:34:18

Mindegy hogy Lőrinc mennyit keres, egészségére!

Amíg az Orbán kormány évi 10% béremelést garantál, Lölö annyit lop amennyit akar. Pláne ilyen ellenzékkel, amely 8 év alatt kisebb reálbéremelkedést hozott össze/az adósság durva növeléséből/, mint amit most minden évben megkap a magyar paraszt.

Éljen a király, és az ő lölöje, az ország felépítője soká jó egézségbe! Amen.

p.a · http://miigyelunk.blog.hu/ 2018.08.19. 10:13:46

Félremegy ez a cikk é sminimum demagóg.

Mi a baj azzal, ha valaki keres valamin? Semmi, nem?
Az a baj, hogy pont ML keres, nem más? Ha más keresne, akkor arra is elmondható ugyanez.

A probléma az, hogy másnak esélye sincs közel férkőzni ezekhez a dolgokhoz. Ez tényleg nagy gond és ennek hangsúlyozása helyett megy a hergelés, hogy "Mészáros Lőrinc rászoruló gyerekeken keres".
De persze lehet csak én látom így.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.08.19. 10:45:42

@Ménár Atya: Ha nem alakítják át a választási rendszert, szopna a fidesz. Főképp nem lenne kétharmada hogy szétbassza az országot.

2018 országgyűlési választás
szavazhatott 8.312.173
szavazott 5.694.751
Fidesz-KDNP 2.824.551
ellenzék 2.870.200

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.08.19. 10:46:55

@Ménár Atya: A közgázról meg ne beszélj pedofilkám, te aki azt hiszed hogy a bankokat adóztatják helyetted!

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.08.19. 10:50:10

@Ménár Atya: Hehehe... az adósságról beszéltünk, nem a GDP arányos adósságról. Arról beszéltünk, h a szocik 8 ezer milliárdot basztak el, a kedvenceid pedig már 15 ezer milliárdot. Úgy növelték a gazdaságot hogy eltapsolták a tartalékokat, úgy emelték a béreket, hogy azok a GDP-nél nagyobb arányban nőttek. Amiből infláció és költségvetési hiány lesz, valamint versenyképesség csökkenés.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.08.19. 10:52:54

@Ménár Atya: Ja és jól fizetett informatikus vok, termelek GDP-t, veled ellentétben aki a perselypénzt lopod és dugod a ministráns fiúkat.

Borondot jol pakoljatok be lippsik 2018.08.19. 11:03:55

@p.a: Nincs igazad.

ML nevét nem is lehetett hallani 2014ig, addig Sumicska volt a mészáros, de amint adott pénzt a lippsiknek sumicska rögtön demokrata ellenálló lett. Szóval mi történne ha az ellenzék kerülne hatalomra, onnantól nekik osztana vissza sumicska/mészáros vagy akárki.

Nem jut más a fazékhoz? Érdekes, tavaly egy szzíjj laca nevü fazon nyerte a legtöbb közbeszerzést, nem is hallottam még róla. Lehet hogy ő dob a lippsiknek is koncot hogy ne ugassanak. Mondjuk nekem átlagpolgárnak kb. tökmind1 melyikük nyer...

Másrészt egy ilyen méretü országban azért nincsenek tucatszám olyan cégek akik meg tudnak építeni egy hidat/autópályát/stadiont, mindig hasonló nagyurak nevei fognak felbukkanni. Vagy oda lehet adni a Strabagnak, ahogy a lippsik nagyon fasza lett tőle az ország ha jól emléxek.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.19. 11:08:40

@p.a: "Mi a baj azzal, ha valaki keres valamin?"

Az, hogy rajtunk keres, a magyarság vérét szívja. Élősködő parazita, a geci gazdájával együtt.

"Ha más keresne, akkor arra is elmondható ugyanez."

Ha valaki befektet, a saját tőkéjét reszkírozza, feltalál valamit, vagy csak egyszerűen másoknál hatékonyabban dolgozik, az más tészta. De a NER meggyilkolja a versenyt, pont nem a hatékonyabb cég nyeri a közbeszerzést, hanem a csókos, aki két-háromszoros áron csinálja.

Borondot jol pakoljatok be lippsik 2018.08.19. 11:11:33

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: remélhetőleg a 2022es lipsikampány az adósságra lesz kihegyezve

sírva röhög

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.19. 11:13:52

@Borondot jol pakoljatok be lippsik: "Amíg az Orbán kormány évi 10% béremelést garantál, Lölö annyit lop amennyit akar."

Akkor gyorsan dutyizzátok be Mészarost!

A szlovák bérek már 25%-kal voltak magasabbak, mire a gecinek eszébe jutott, hogy nincs ez így rendben. Már a román átlagfizetés vásárlóereje is magasabb a magyarénál.

A geci évi legalább 4%-os GDP növekedést ígért. Nem teljesítette. Azt ígérte, hogy az államadósság 2018-ban a GDP 50%-a lesz. Nem teljesítette. Te bármit elhiszel a gecinek?

Borondot jol pakoljatok be lippsik 2018.08.19. 11:14:04

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "De a NER meggyilkolja a versenyt, pont nem a hatékonyabb cég nyeri a közbeszerzést, hanem a csókos, aki két-háromszoros áron csinálja."

Ez mind szép, de ha ez igaz akkor a verseny káros a magyarokra, hisz 10 éve qrva szegény volt minden magyar ma meg fél évre előre kell éttermet/masszázst/wellnest bookolni minden tele van.

Borondot jol pakoljatok be lippsik 2018.08.19. 11:15:25

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Orbán azt teszi amit mond, és azt mondja amit tesz.

Csípi a lippsik szemét hisz nekik annál inkább fogy a levegő, minnél jobban megy a parasztnak.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.19. 11:15:55

@Borondot jol pakoljatok be lippsik: Most a világgazdasági konjunktúrának örülsz? Én is. De most képzeld el, ha nem csúszunk le Románia szintjére, hol lenne a fogyasztás.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.19. 11:16:32

@Borondot jol pakoljatok be lippsik: "Orbán azt teszi amit mond"

Mikor mondta, hogy szétlopja az országot???

Emmett Brown 2018.08.19. 11:34:24

@Ménár Atya: a gdp csakugyan nő, ez fasza dolog.

Viszont: a gdp növekedés egy része nem tényleges növekedés, hanem a gazdaság fehéredésének köszönhető (kisker+vendéglátás online pénztárgép).

Ez egy komoly eredmény egyébként, ezt kár lenne vitatni, de ez a része a gazdasági fejlődésnek csak technikai/látszat növekedés, ami a statisztikákban jól néz ki, de a tényleges hatása sokkal kisebb, mintha ténylegesen nőtt volna a fogyasztás.

A pályázati pénzek okosba történő használata szintén ad egyfajta virtuális gdp növekedést.

Borondot jol pakoljatok be lippsik 2018.08.19. 11:36:58

@Emmett Brown: virtuális az eszed tokja

ilyenkor persze a többi országban, amit ugyan úgy mérnek, na arrafele véletlen sincs fehéredés, online pénztár meg pályázati pénzek. ezek kizárólag magyarországi találmányok.

Emmett Brown 2018.08.19. 11:42:36

@Borondot jol pakoljatok be lippsik: nem a többi országról beszélek, hanem Magyarországról. Különös tekintettel a 2010-es és a 2018-as gdp-re, valamint a gdp arányos államadósság szintjére, amit a fehéredés igenis befolyásol (a pályázati okosság kevésbé).

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.19. 11:46:12

@Borondot jol pakoljatok be lippsik: "Mindig ezt a marhaságot tolod hogy bezzegrománia"

Nem én tolom. A geci gazdád tolta le a magyar gazdaságot Románia szintjére. Én ki is egyeznék vele, ha itt megállna, de ő csak tolja tovább Bulgária felé. :(

"Már többet ér a román minimálbér, mint a magyar

A fogyasztói árakhoz képest megelőzte a magyarokét a román minimálbér – derül ki az Eurostat statisztikáiból. A nyugati minimálbéres munkások is a kelet-európai átlagbér többszörösét vihetik haza, Luxemburgban havi 620 ezer forintnak felel meg a bruttó minimálbér."

piacesprofit.hu/gazdasag/mar-tobbet-er-a-roman-minimalber-mint-a-magyar/

"Utolérte a román életszínvonal a magyart

Egy főre jutó GDP tekintetében a románok utolérték a horvátokat, az egyéni fogyasztásból levezetett életszínvonal-mutató alapján pedig beérték a magyarokat. Így Magyarország 11 év alatt a harmadik helyről hátulról a harmadik helyre csúszott vissza."

www.portfolio.hu/gazdasag/utolerte-a-roman-eletszinvonal-a-magyart.253843.html

teéjesenmindegy 2018.08.19. 11:56:09

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Oszt lehet e már a vizet árammal melegíteni, te agyonfizetett informatikus?

teéjesenmindegy 2018.08.19. 12:00:08

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Akkor költözz Romániába, ha ott annyira jó az életszínvonal. Már ránézésre is úgy dúskálnak.

FCUK29 2018.08.19. 12:46:19

@Sandor Szajcz: létezik a cég, amiről a blogger firkált? nem. hazudott a blogger? igen. ennél illendőbb nem tudok lenni :)

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.19. 12:55:25

@teéjesenmindegy: "költözz Romániába"

Költözzenek a hazaáruló fideSSfasszopók. Nekem ez a hazám - amit a geci gazdád tönkrevág.

nemecsekerno_007 2018.08.19. 13:03:48

@Látens Inszinuáció: Nem érted kretén. Akkor marad a Fidesz még 20 évig....

nemecsekerno_007 2018.08.19. 13:05:46

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Amíg nem sikerül felfognod amit írok kb. addig marad a fidesz. Nem beszéltem felmentésről te kretén, de ezt se sikerült megérteni...

teéjesenmindegy 2018.08.19. 13:07:53

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
Folyamatosan ugatod, hogy mennyire jó Romániában. Mesélj, mikor jártál arra!
Mert én járok, és dugd a valagadban a valahonnan előrángatott meghamisított statisztikáidat, saját szememnek jobban hiszek.
A hazádért meg tegyél valamit, ne ugass folyamatosan mint egy kutya. A lófaszt nem csináltál soha életedben, de nyekeregsz. A magyarok jobban élnek, mint 10 éve, és ez érdekli őket, nem az, hogy akármilyen paritáson számolva, súlyozva, statisztikailag kihozol valamit.
Bazmeg, az megvan, hogy a statisztikáidba beleszámít, hogy gyakorlatilag vannak falvak Romániában, ahol 20 forintért bérelhetsz házat - lévén, hogy üres a falu? Faszán kijön így, hogy Romániában a havi fizetésből 30 házat bérelhetsz, tehát rohadt magas a vásárlóerő. Csakhogy ez pont annyit ér, mint az egész életed. Szart sem.

teéjesenmindegy 2018.08.19. 13:10:17

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
"Nekem ez a hazám - amit a geci gazdád tönkrevág."
Nekem is ez a hazám. Meg másik kétmillió embernek is, akik erre szavaztak. Talán esetleg tiszteletben kellene tartanod a döntésüket, te darab szar.

2018.08.19. 14:34:12

@nemecsekerno_007:

Kretén az te vagy büdös fideszbirka.
Mert nem érted a lényeget az egybites agyaddal.

Attól, mert lopott az MSZP-SZDSZ kormány, az nem menti fel a csúti rohadékot és a maffiabandáját.

Vágod gyökér?

nemecsekerno_007 2018.08.19. 15:32:39

@Látens Inszinuáció: Pont azzal mented fel a Fideszt ha nem veszel tudomást az MSZP-SZDSZ-es lopásokrál te szerencsétlen.

Mivel kezdtem? Szedjünk elő mindent a rendszerváltás utáni "visszásságokból"

Amíg nem sikerül felfogni, hogy közös érdekünk lenne szembenézni a 1956 utáni múltunkkal addig marad ez ami van, meg az újabb FIDESZ 2/3-ok...

Orochimaru 2018.08.19. 15:57:52

A szocik többet loptak.

LIPSI MENTES ÖVEZET 2018.08.19. 16:35:39

"Sunyít a kormány: idén mennyit keres Mészáros Lőrinc a rászoruló gyerekeken?"

Inkabb arra lennek kivancsi, hogy Soros Gyorgy, aki most partot alapitott, mennyit keresett a liberalis idokben ???
Mert amit Sorosnak utalt a baloldal, az elveszett, illetve az illegalis bevandorlasra lett forditva, addig Meszaros Lorinchez kerult penzek, garantalt, hogy a magyar gazdasagot erositik.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.08.19. 16:38:15

@teéjesenmindegy: Akkor nézd meg mennyien utálják őket, te foshalmaz!

2018 országgyűlési választás
szavazhatott 8.312.173
szavazott 5.694.751
Fidesz-KDNP 2.824.551
ellenzék 2.870.200

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.08.19. 16:57:17

@nick papagiorgo: vikiék meg max. gyurcsányozás sorosozás migrácsozás..

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.08.19. 16:59:08

@LIPSI MENTES ÖVEZET: ugye ezt azért le tudtad írni röhögés nélkül...

LIPSI MENTES ÖVEZET 2018.08.19. 17:05:18

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Nincs ezen mit rohogni, hogy baloldal a mi penzukbol fizeti az illegalis bevandoroltatast.
Vagyis ketszeresen is kart okoznak a liberalisok, mert most azert kell milliardokert vedekeznunk, mert a korabban ellopott penzunkbol fizetik az illegalis bevadorlast.

Emmett Brown 2018.08.19. 17:18:31

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: ezt teljesen értelmetlenül linkeled napjában 10szer.

Egy párt aki a listás szavazatok 49-%at kapja egy nemkétpártrendszerben az kerüljön kormányra, és pont. Önmagában a 2/3 sem lenne tragikus, ha normális intézményeink lennének, valamint nem ennyire kicsinyes ámde hatalommániás politikusaink és csatolmányaik.

Illetve még ha 1 vagy másfél millióval több fidesz szavazó lenne, az sem jogosítaná fel őket arra, hogy akár csak feleennyire arrogánsan viselkedjenek.

teéjesenmindegy 2018.08.19. 17:21:59

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Akkor bontsd le, te nagytudású szar, hogy x, y meg z pártot mennyien utálják.

teéjesenmindegy 2018.08.19. 17:25:59

A liberált állatfaj, amúgy különösen az evolúció zsákutcája.

Mészáros beszállít az erzsébetes táborokba.
Tehát mi történik? A kormány költ a rászoruló gyerekekre, azok nyaralnak, ehetnek. A szállodákban magyarok dolgoznak, és magyar cégektől vásárolnak élelmiszert.
Erre a liberált elkezd hörögni, hogy jaj, lopnak. Itt ki és hol és mit is lopott, köcsögök?

Emmett Brown 2018.08.19. 17:37:10

@teéjesenmindegy: az eddigi tapasztalatok alapján ML valszeg nem tisztességes versenyben nyerte el a jogot, hogy profitot termeljen ezeken az ügyleteken.

Kerüljenek elő a tételes szerződések és árajánlatok, és ha Lőrinc adta a legjobb ajánlatokat akkor mea culpa, de ha nem akkor a kurva anyját. Ha legalább a vette a fáradságot hogy rendesen lepapírozzák, akkor ezért nem érdemel baszogatást.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.19. 18:01:37

@LIPSI MENTES ÖVEZET: "baloldal a mi penzukbol fizeti az illegalis bevandoroltatast"

Te helyből vagy olyan hülye, mint a többi fideSSfasszopó nekifutásból. :))

Szerinted valaki fizet az illegális migráncsoknak, hogy jöjjenek? Pláne a magyarok? Pláne a baloldal? Akiknek annyi pénzük nem volt, hogy a választási bizottságokba delegáljanak tagokat a fideSS számtalan választási csalásainak mérséklésére?

putris72 2018.08.19. 18:09:12

@nick papagiorgo: Ne foglalkozz a taga20 nevű lénnyel!Nem érdemes! Értelmes megnyilvánulást ne vár tőle! Nekem sem sikerült!Az érvei azok közelítenek a zéróhoz!És valószínűleg itt is több néven írogat! Kurt úrfi,taga,és a macskás mszps, az egy ugyan az az ember lehet! Onnan gondolom,hogy az elmúlt pár éveben már voltak kedves elmélkedéseink!És párszor elszólta már magát!

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.19. 18:10:59

@Emmett Brown: "Egy párt aki a listás szavazatok 49-%at kapja egy nemkétpártrendszerben az kerüljön kormányra, és pont."

Csak helyeselni tudok.

A fideSS a szavazatok 4%-át kapta, nincs ennél több hazaáruló aki az ország lecsúszására szavazna. A maradék 45% nem a fideSSre szavazott, hanem arra, hogy ne erőszakolják meg a nemlétező migráncsok.

putris72 2018.08.19. 18:14:06

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Akkor megint!hu.wikipedia.org/wiki/Jelenkori_magyarorsz%C3%A1gi_orsz%C3%A1ggy%C5%B1l%C3%A9si_v%C3%A1laszt%C3%A1sok ezek közül akkor mond melyik alkalommal nyert volna a baloldal??? De most tényleg!Ennyire hülye vagy alapból,vagy diplomád is van róla!

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.19. 18:14:16

@teéjesenmindegy: "Akkor bontsd le, te nagytudású szar, hogy x, y meg z pártot mennyien utálják. "

A Dobrev Klára pártot 95% utálja, rettegnek attól, hogy a gyúrcsányi visszajön. Az MSZMP-t 90% utálja, elegük volt a kádár rendszerből. (Pedig a geci épp azt építi vissza.)

A geci azon dolgozik, hogy ez a két párt megmaradjon, és se ezek, se mások ne erősödhessenek meg.

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.08.19. 19:44:04

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: " ... A geci azon dolgozik, hogy ez a két párt megmaradjon, és se ezek, se mások ne erősödhessenek meg. ... "

Ez a technika elég régi. Már a rómaiak is alkalmazták, latin leírása is van: "Divide et impera". Végül is a Csuti tanult római jogot, gondolom találkozott a kifejezéssel...

Ménár Atya 2018.08.19. 20:39:00

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Butuska programozó droid , GDP termelő kicsi huszár :D
Mutasd már meg azt a választási lapot ahol volt olyan párt, hogy Ellenzék :D:D
2018 országgyűlési választás
szavazhatott 8.312.173
szavazott 5.694.751
Fidesz-KDNP 2.824.551
ellenzék 2.870.200
Még add hozzá a bátor otthonbaradottakat is faxkalap :D:D
Te tényleg ekkora fax vag B+ :D:D:D
Lőttél megint egy öngólt.
Nem programozó vagy, csak egy csalódott nyugger szerintem, aki tolja itt a hülyeségét.
Az adósságot meg GDP-hez mérik.
Otthon is a fizetésedhez képest vagy eladósodva te jól fizettett bit huszár, vagy nem.
De valahogy ez nem megy a fejedbe.
Kérdezz már meg valami okosabb DK -s elvtársat hogy is van ez :D
És örülj hogy a bankok fizetik az adósságod egy részét :D

Ménár Atya 2018.08.19. 20:40:08

Bocs: otthon maradottak....

teéjesenmindegy 2018.08.19. 20:40:23

@Emmett Brown: "Kerüljenek elő a tételes szerződések és árajánlatok, és ha Lőrinc adta a legjobb ajánlatokat akkor mea culpa, de ha nem akkor a kurva anyját."
Már bocs.. SZóval van egy szálloda, ami beszerez alapanyagokat.
1. Semmi közöd hozzá, hogy kivel szerződik. A Marriott vagy a Hyatt kirakja a beszállítói listáját? Nem.
2. Szó nincs pályáztatásról, meg ilyenekről baszod. Sehol. Se ott ahova ML szállít be, se a marriottnál.
3. A világ baromsága, hogy te majd otthon a fotelból megítéled, hogy melyik a jó szerződés. Ugyanis egy normális vendéglátó/közétkeztető nem fog azért leszerződni valakivel, mert 2 forinttal olcsóbban kínálja a tojást. Utána meg jön a fejvakarás, ha nem tud annyit és akkor szállítani amikor kell. Olyannal szerződik, akiről tudja, hogy szállítani fog.
Úgyhogy, elmentek a blogotokkal a picsába. Adva van x összeg egy gyerekre. Azt kapja meg a szálloda. Hogy ebből hogyan hozza ki a szolgáltatást az az ő gondja.
Nyikorogjatok azon, hogy túl sok a fejpénz, ha túl sok.

teéjesenmindegy 2018.08.19. 20:45:08

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
Te, cicus! Állandóan jössz a Romániával.
Magyarázz már el valamit.
Ha eddig rántotthúst ettél, a szomszédod meg vajaskenyeret, akkor királynak érezted magad? Ha a szomszédnak is telik rántotthúsra, akkor a tied már nem is ízlik?

Emmett Brown 2018.08.19. 21:17:52

@teéjesenmindegy: állami pénz (közpénz), kutya kötelességük beszámolni hogy mire megy el. A Marriott és a Hyatt magánpénzből működnek, nem is érdekel hogy miként gazdálkodnak, ha nem elég jól majd valagba rúgják őket a részvényesek, szóval gyanítom, hogy jól csinálják. A közpénzből működő dolgoknak MI vagyunk a "részvényesei".

A pénzt egy alapítvány kapja, ők költik el (nagyrészt a saját tulajdonukban lévő Erzsébet Tábor Kft-nél a zánkai és fonyódligeti táboraikban), mellesleg a Kft vezetőjét tavaly kibaszták, mert napi 110 ropiért bérelt magának házat, illetve ő volt az alapítvány főtitkára is, havi 1850000 nettóért.

Az alapítványnak az állam odaajándékozta a komplett zánkai úttörővárost, meg még 2016ban hozzájuk vágott 15 mrd-ot táboroztatásra (amire egyetlen pályázó volt a közbeszerzésben, az alapítvány saját cége).

Tényleg biztos semmi turpisság nincs a dologban ;)

teéjesenmindegy 2018.08.19. 21:49:47

@Emmett Brown: Nem teljesen érted a dolgot.
Az alapítvány kap pénzt, hogy x db gyereket nyaraltasson. Ez eddig a közpénz. Gyerekenként most mondok egy számot - 20 ezer Ft. Hogy az alapítvány/szálloda a 20 rugóból hogyan oldja meg, az nem közpénz.
Sőt, még abba is lehet némi beleszólás, hogy a közpénzért milyen szolgáltatást vállalt, mit kapnak a gyerekek, ez eddig oké- ha mondjuk azt vállalja, hogy napi 2 melegétel, akkor ne vajaskenyeret adjanak.
De abba már ne legyen neked beleszólásod, hogy a tojást mennyiért veszi, és mennyit spórol azon, hogy éjszakai árammal fűt, vagy gázzal, hogy milyen beszállítót alkalmaz, és hogy miért nem a másikat. Ismét mondom, vicc azzal példálózni, hogy X beszállító 35 Ft-ért viszi a tojást, amikor Marika néni 30 ért adja. Csak X beszállító vállalja, hogy minden nap odavisz 2000 db-ot reggel 7re, Marika néninek a tyúkjai napi huszat tojnak.

Mondom, azon elkezdhetsz nyafogni, hogy túl sok a gyerekenként 20 rugó. Kampányoljatok azért, hogy ez legyen kevesebb, mert olcsóbból is ki lehet hozni.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.19. 22:17:24

@teéjesenmindegy: "Hogy az alapítvány/szálloda a 20 rugóból hogyan oldja meg, az nem közpénz."

Pedig de. Azt a szállodát a tőlünk lopott pénzből vette a Mészaros.

teéjesenmindegy 2018.08.19. 23:42:34

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
A szövegértésed annyi mint egy darab féltégláé.
Azt sem sikerült felfognod, hogy ebben a történetben mészáros beszállító?
Az áruért pénzt kap?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.20. 00:37:12

@teéjesenmindegy: Figyelj, fideSSfasszopókám, Mészarosnak mindene közpénz, az erőműve, szállodái, kempingjei, az összes cége. Tök mindegy, hogy ezután a magángazdaságban kamatoztatja a lopott vagyont, vagy állami megrendelésekre szorul, minden további gyarapodása is közpénzből van.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.20. 00:37:59

Elképesztő, hogy milyen buták és tájékozatlanok a fideSSfasszopók.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.20. 00:40:10

@teéjesenmindegy: "Ha a szomszédnak is telik rántotthúsra, akkor a tied már nem is ízlik?"

Ha a szomszéd feleannyit dolgozik, és az ő munkáját is nekem kell megcsinálnom, és ugyanannyi fizetést kap, akkor a kurvaannyát.

Meg a tiedet is.

teéjesenmindegy 2018.08.20. 01:31:02

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
Tehát akkor ugye nem sikerült felfognod ezt a nagyon bonyolult analógiát..
Szóval mesélj, te a románok helyett dolgozol, vagy mit nem bírtál megérteni, cicus?

Mészáros pedig tényleg állami megrendeléseket teljesített, pont mint ezer másik cég. Ilyen csipcsup kis szarok, mint strabag, alstrom, stb. Megépítette az utat? Meg. Kifizették? Ki. Akkor onnantól az az ő pénze bazmeg.
Én elhiszem, hogy neked sokkal nagyobb boldogság volt, amikor a strabag kivitte a hasznát, és osztrákban költötte el, nekünk jobb így.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.20. 01:43:31

@teéjesenmindegy: "Mészáros pedig tényleg állami megrendeléseket teljesített"

Pontosan. Így tudott csak állami pénzeket lopni. Ugyanis magánmegrendelésnél nem ellensége a megrendelő a saját pénzének. Az államkasszát viszont nagy iramban fosztogatja a geci gazdád. Na, dereng már?

Emmett Brown 2018.08.20. 07:59:41

@teéjesenmindegy: ahhoz, hogy tudni lehessen hogy az a hipotetikus 20k sok/kevés/elég ahhoz bizony szükség van információkra. MNB alapítványok pénze is közpénz.

És ne legyél nevetséges, nem Marika nénire gondolok (aki nem fogja olcsóbban adni mint egy élelmiszeripari cég).

Emmett Brown 2018.08.20. 08:13:28

@teéjesenmindegy: ML/Tiborcz/Garancsi nem lopnak abban az értelemben, hogy bemennek az államkincstárba, és targoncával elvisznek egy konténernyi pénzt.

Állami projekteket megcsináltak ugyan, de jellemzően drágábban mint ahogy más meg tudta volna csinálni (sokan el sem indulnak közbeszerzéseken, amikről tudni lehet, hogy le vannak futva, max dísznek) ez a túlárazás sem lopás (inkább hűtlen kezelés a kiírónál) ugyan, de ettől függetlenül káros az országnak.

És ha már választani lehet, akkor inkább építsen egy magyar cég korrekt áron jó minőségben, de ha már ilyen nincsen, akkor inkább a strabag 5-10%os túlárazással a rendes haszon felett, mint egy magyar 25-30% felárral.

teéjesenmindegy 2018.08.20. 10:36:11

@Emmett Brown: "de jellemzően drágábban mint ahogy más meg tudta volna csinálni"
Ja. És ezt jellemzően úgy kitaláltad. Kitaláltok haszonkulcsokat, aztán ismételgetitek, pedig fingotok nincs róla.

És megint mondom, addig, hogy x forint a fejpénz van beleszólásod. Utána nincs.
Úgyis annyira szeretitek az útépítést. A Strabag adott ki jelentéseket, hogy honnan vette a bazaltkövet, az úthengeralkatrészt meg a kenőolajat? Arra nem voltál kíváncsi? Leszerződött egy út megépítésére. Ha ő megnyerte, és arra azt mondták, hogy ez x milliárdért megépítik, akkor onnantól kurvára nem volt hozzá közöd. Minőségi elvárások vannak, ha azt teljesítik, akkor onnantól üzleti titok, hogy hogyan intézte a dolgát.

Emmett Brown 2018.08.20. 14:54:49

@teéjesenmindegy: képzeld, az Erzsébet alapítvány által kiírt közbeszerzés eredménye nyilvános, itt egy példa egy hátizsák/törölköző/egyéb tárgyak témában kiírt közbeszerzés eredményére: www.kozbeszerzes.hu/ertesito/2017/0/targy/portal_403/megtekint/portal_8706_2017/

És ne hozzál példának nyilvános bontású útépítési tendereket, ahol ha a Strabag adott egy 10 milliárdos ajánlatot, és azt fogadták el nem pedig egy 9 milliárdost valaki mástól, akkor azonnal ki lett verve a balhé.

teéjesenmindegy 2018.08.20. 22:33:32

@Emmett Brown: Az alapírcány által kiírt közbeszerzés nyilvános.
De itt bazmeg arról van szó, hogy az alapítvány egy szállodában szállásol el gyerekeket, ahova valaki beszállít. Tényleg ilyen kurva nehéz felfogni?
Addig nyilvános, hogy X vagy Y szállodát válassza az alapítvány. Hogy a szálloda hol szerzi be a tojást, hogy mennyit fizet a takarítónőnek, vagy hogy mikor lett utoljára kifestve az nem nyilvános.
Melyik részét nem érted még mindig.
Az útépítási tendert ha megnyerte a 9 milliárdos, akkor álljon neki és csinálja. Addig nyilvános. Hogy ő hol mennyiért, milyen anyagokat szerez be, az nem nyilvános.

Azért ez nem atomfizika, ideje lenne felfogni, 2 nap alatt

Emmett Brown 2018.08.21. 07:54:20

@teéjesenmindegy: miért vesz akkor az alapítvány 40000 törölközőt, ha a gyerekek szállodában laknak? Illetve miért kapták meg a Zánkai tábort, ha nem ott pihennek a gyerkőcök?

A poszt kurva szarul van megírva, az tény, de a téma amit feszeget az ettől nem lesz érdektelen.

Illetve ha van infó arról, hogy 14 és 17 között mekkora értékben volt szerződés ML cégeivel, akkor ezek az adatok nyilvánosak, mert maguktól nem tennék közszemlére.

Tendereknél nem csak a végső összeg nyilvános, a Tiborcz féle pályázatokon pl kiderült, hogy a lámpatest beszállító 60 millióval drágábban adta a lámpákat a konkurenciának.

teéjesenmindegy 2018.08.21. 18:21:55

@Emmett Brown: Most konkrétan tudja a tököm, hogy minek annyi törölköző, vagy hogy hány szállodában és hogyan vannak elhelyezve.

Mondom megint, a poszt szerint nem az alapítvány, hanem a szállodának a beszállítója ML. Akkor ehhez senkinek semmi köze.
süti beállítások módosítása