B1 blogcsalád



Kormányszóvivő: Heller Ágnes egy öreg, bigott, idejétmúlt kommunista

2018. augusztus 15. - nickgrabowszki

Ez a magyar kormány hivatalos álláspontja. hakz.jpg

Heller Ágnes csak egy öreg, bigott (és idejétmúlt) kommunista

- írta a Twitteren Kovács Zoltán, az Orbán-kormány a CEU-n doktorált szóvivője, aki arra reagált így, hogy Heller egy interjúban türannosznak (zsarnok, diktátor) nevezte Kovács főnökét.

Amellett, hogy a kormányszóvivő tényszerűen valótlant állít, mert a nemzetközileg elismert filozófus-akadémikus már évtizedekkel ezelőtt szakított a kommunizmussal (a Kádár-rendszerből emigrálni is kényszerült), ezért nem lehet kommunista, bigott meg pláne, abban kétségtelenül igaza van, hogy öreg (89 éves).

Amiből az is tisztán látszik, hogy ezek senkit és semmit nem kímélnek, aki szemben állni látszik velük. Továbbá az is, hogy meg sem próbálnak érvelni:

ez a kereszténydemokrata, európai, magyar jobboldal és konzervativizmus vitakultúrája.

A durva és megalázó minősítgetéssel, úgyis mint ad hominem érv (támadd a vitapartnert, ha az érvelését nem tudod), Kovács doktor a racionális vitát próbálta helyettesíteni, és csakugyan nehéz is lett volna bármit felhozni például Hellernek az interjú címét is adó állítása ellen, miszerint Orbán azért zsarnok (és nem populista), mert minden hatalmat a saját kezében koncentrált, semmi nem történhet Magyarországon az akarata nélkül.

Csak hogy tisztázzuk: nincsenek azonos szinten: amíg Heller meggyőzően indokolja az álláspontját, Kovács egyáltalán nem indokol - tényszerűen hazudik, és csak a karaktergyilkosság szándéka vezérli. 

Heller hozzátehette volna, hogy a politikai ellenfelek verbális vagy nonverbális megsemmisítése szintén a zsarnokok eszköztárába tartozik, amit utólag is igazolt volna a kormányszóvivő frappáns és adekvát reakciója.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr4214183003

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GNDL 2018.08.16. 21:11:32

@Bravehearth: Ha nem az anyád tanított arra hogy ilyen alpári tahó szinten beszélj számodra ismeretlen, de nálad nyilvánvalóan műveltebb és iskolázottabb, de legfőképp tájékozottabb emberekkel, akkor gondolom elszégyellné magát ha olvasna téged. Bár nagy tétekben mernék rá fogadni hogy szemről-szemben behúznád füled-farkad... :)

Ha viszont a családban ragadt rád ez a paraszt attitűd akkor nem szóltam... de így már érthető miért lettél te is fideszes. :D

W123qp 2018.08.16. 21:23:27

@Quercus a gondolkodó:
Mi a baj, Morci?

Mi konkrétat mondtam a manyuppal kapcsolatban, számot, adatot, törvényt?

Én annyit mondtam, hogy az egész einstand a tőlük megszokott módon történt. Lásd még pl. játékgépek betiltása, nemzeti dohánybolt, online kassza. A célok jók, de a megvalósítás...

atomic power 1986DucaDuca 2018.08.16. 21:39:38

@GNDL:

„külvilágtól elzárt, megkérdőjelezhetetlen és megközelíthetetlen fundamentalista vallási vezető szerepében tetszeleg.”

Ez csak pártállás kérdése, hogy minek tartod. Ilyen alapon akkor az Obama által példaképnek tartott nepotista Li Kuan Ju is egy fundamentalista vallási vezető volt, akinek idejében Szingapurban nem a vita volt napirenden, hiszen nem rendelkezett szabad és független médiával. Szingapúr médiaszabadsága 139-ik helyen áll az összesen 180 államot listázó indexen. Ez azt jelenti, hogy olyanok is előzik, mint Afganisztán vagy Venezuela.

Vita helyett az ellenzéki politikusok vagy aktivisták bebörtönzése, pénzügyi ellehetetlenítése volt napirenden gyakran nevetséges, koholt vádak alapján.

„katonai vezetőket sem nevezünk politikusoknak csak azért mert tankkal és gépfegyverekkel képesek legyőzni más közéleti szereplőket.”

???????????? Volt ilyen Magyarorszagon?

„ EU-s szinten meg egyértelműen inkább botrányhős...”
Pártállás kérdése.

„Belemehetünk abba is hogy esetleg politikus, bár a tények ez ellen szólnak... de akkor tényleg az egyik leghitványabb.”

Most akkor politikus vagy vallási vezető?

GNDL 2018.08.16. 21:46:35

@atomic power 1986DucaDuca: "Most akkor politikus vagy vallási vezető?"

Elég világosan fogalmaztam, idézted is egy neked tetsző részét... innentől fogva nem tudom, talán még itt kószál a rajongód a közelben, kérj tőle segítséget ennek eldöntéséhez... de óvatosan, ha vitába keveredtek hamar megkapod hogy olyan okos vagy hogy az már szerinte f*szság... :D

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2018.08.16. 22:03:53

No ez a kopasz zseni is megszólalt a törpe geci után. Zuhan a forint! Ezek a fideszes hatökrök mind ilyen randák? A köpcös geci, a púpos szarosbajszú, aki csak nevében hájfej, a ferdeszemű pénzügyi zseni, a gülüszemű goebbelszklón, a horogorrú, üvegszemű terrormúzeumigazgató, a kapafogú nyugdíjmetbízott, a hullaszarvasreptető csuhás.

ÉÉN VAGYOKH AZZ __ A GYÚRCSÁÁNY! 2018.08.16. 22:16:04

@neko1967: Nézze!
Én nem kommunistáztam! Na jó!.... utáltam Kádárt miközben KISZ titkár voltamm.
Mostanra kijelenthetem,... hogy az utódpártot sikeresen taccsra vágtamm.
Ágnes Asszonyra meg csak annyit mondtamm, idejétmúlt!
Olvasson vissza!
Na viszont látásra!

leponex 2018.08.17. 02:24:03

@GNDL:" Na, megérkezett a kereszténydemokrata polgári vitakultúra... "

" Ha nem az anyád tanított arra hogy ilyen alpári tahó szinten beszélj számodra ismeretlen, de nálad nyilvánvalóan műveltebb és iskolázottabb, de legfőképp tájékozottabb emberekkel, akkor gondolom elszégyellné magát ha olvasna téged. "

Nehéz helyzetben van egy magamfajta, az alapvetően a békés egyet nem értés kultúrájának rendíthetetlen híve, amikor a hozzád hasonlóan tényleg haszontalan és tényleg idióta kommentekkel találkozik.
Inkább felfüggeszti a hozzászólásait, ha az ilyen irracionálisan orbánfóbiás kommerek a liberális minimumot sem képesek produkálni.

Bármennyire is imponáló b., bármennyire is jól esik a zembernek olvasni cizellált, szellemes agyagba döngölésedet, valahogyan mégsem esik igazán jól.
Felfoghatatlan számomra, miért kell ragaszkodnod ennyire a primitív ostobaságaidhoz?
....
reménytelen, tudom ...

leponex 2018.08.17. 02:46:36

@GNDL:
De hogy lásd, segíteni szeretnélek a megértés rögös útján, emígyen írod:

"Ha ő maga politikusnak tartaná saját magát akkor nem hogy kerülné ezeket a vitákat, de keresné a lehetőségeket erre. Látod, ő maga sem hiszi hogy ő még politikus..."

2009-ben fogalmazta meg O. a centrális erőteret, mintegy levonva a nyilvánvaló következtetés: miért nincs értelme bármiféle 'nyilvános vitának' akár 2002, de inkább 2006 után:

"Meggyőződésem, hogy nem ellenkormányzást kell folytatni, hanem a nemzeti ügyek kormányzását kell megvalósítani. Ebből természetesen nagyon sok minden következik a kormányprogramra, a stílusra, a kormányzat felépítésének szélességére és még számos direkt politikai kérdésre nézve. Azt gondolom, hogy a jobboldalnak érdemes megvitatnia ezt a kérdést a következő időszakban, hogy hosszabb távon, tizenöt-húsz év távlatában milyen politikai erőtérben látja az ország érdekeit leginkább biztosítva. Jómagam ebben a vitában azt javaslom, hogy az állandó harcra berendezkedett politika helyett az állandó kormányzásra berendezkedett politikát válasszuk, ne a másik féllel folytatott folyamatos és állandó küzdelem határozza meg gondolkodásunkat, hanem bizonyos nemzeti ügyek meggyőző erejű képviselete. Természetesen verseny lesz, és a végén a választók fognak dönteni. A kérdés csak az, hogy milyen alternatívát kínálunk. A kétpártrendszer folytatását egy duális erőtérben állandó értékvitákkal, vagy azokat megfelelő helyre irányítjuk, és egy nagy kormányzópártra jellemző, állandó kormányzásra törekvő politikai erő magatartását, céljait jelenítjük-e meg a közvéleményben."

SEMMI értelme olyanokkal, olyanokról 'vitázni', akikben a legcsekélyebb hajlandóság sincs egy értelmes, érvelő, a valóságra nyitott diskurzusra.
Ahogyan te magad is prezentálod.

A vitaképtelen, a semmi értelmes politikai-gazdasági alternatívát felmutatni nem tudó impotencia vígasztalja magát azzal, hogy csalás, csalás, csalás,...
De ez legyen a 'Ti' bajotok ...

'Természetesen verseny lesz, és a végén a választók fognak dönteni. '
ennyi.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.17. 05:07:31

@leponex: "Meggyőződésem, hogy nem ellenkormányzást kell folytatni, hanem a nemzeti ügyek kormányzását kell megvalósítani. "

Ne azt nézd, amit mond, hanem amit csinál. Leszarja a nemzeti ügyet, az egyéni tolvajlásra figyel csak. Eladja az országot az oroszoknak, és lezülleszti a gazdaságot a románok szintjére.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.17. 05:16:16

@atomic power 1986DucaDuca: "Szingapúr médiaszabadsága 139-ik helyen áll az összesen 180 államot listázó indexen. "

Na de cserébe szárnyal a gazdaság, míg a magyarok már Romániába járnak dolgozni a magasabb fizetésért.

Egy logikai feladatot a magyar diákok 25%-a tud helyesen megoldani, ugyanezt a szingapúri diákok 75%-a. A geci lerohasztotta és visszaporoszosította a magyar oktatást, neki buta szavazók, összeszerelő munkások kellenek, nem gondolkodó emberek. Vége a magyarságnak.

2018.08.17. 06:04:27

@W123qp:

Pont az a bajom kicsihuszár. Hogy semmilyen konkrét adatot, számot nem tudtok mondani semmivel kapcsplatban, csak nyomjátok a hülye libbant dumát. Mint ez az ökör, aki szerint a magyarok a románokhoz járnak dolgozni.

atomic power 1986DucaDuca 2018.08.17. 07:24:01

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Mellé csaptál a cimbalomnak. Ugyanis a témának nem volt semmilyen gazdasági természetű vonatkozása. Te meg gazdasági természetű kérdéseket és az oktatást feszegeted.

A kérdés az volt, hogy politikus vagy fundamentalista vallási vezető a miniszterelnök. Az utóbbi alátámasztására volt „érv” az, hogy nem folytat politikai vitákat, ami persze így nem is igaz. Az EU parlamentben mutatkozott meg leginkább a vitaképessége az utóbbi időkben. De mint írtam nem ez határozza meg valakinek alapvetően a politikusi mivoltát.

Ha már felhoztad kedvenc témádat:

1. magyarok romániai munkavállalása: milyen körzeteket és mennyi magyart érint. Hiteles adatok nélkül általánosító állításodnak nincs relevanciája. Eddig a szlovák gazdasággal példálóztál. Most, hogy a magyar gazdaság nagyobb növekedést produkál a szlováknál jön ez az estlen romániai összevetés?

2. Porosz oktatás

Biztos vagy benne, hogy az olyan rossz?
Nagy Frigyes megkerülhetetlen európai nagyhatalommá tette Poroszországot, többek között a porosz oktatás fejlesztésével. Én máshol keresném a problémák okait, de ez hosszabb diszkussziót igényelne.

Per pillanat egyik témára sincs időm.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.17. 07:51:41

@atomic power 1986DucaDuca: "politikus vagy fundamentalista vallási vezető a miniszterelnök."

Egyik sem. Maffiózó.

"magyarok romániai munkavállalása: milyen körzeteket és mennyi magyart érint."

Egyre többet. Pár éve ez fel se merülhetett, a románok jöttek Magyarországra a magasabb fizetésért. Sajnos egyre csúszik le a gazdaságunk a hasonló országokhoz képest, még pár év a geci kormányzása alatt, és a bolgárokhoz is mehetünk dolgozni.

"Porosz oktatás
Biztos vagy benne, hogy az olyan rossz?"

A PISA tesztek szerint igen. A 2013-as siralmas PISA tesztek eredményeire még azt mondtátok, hogy kevés idő telt el, még nem mutatják az átalakítás eredményeit. A 2015-ös tragikus eredményekre már semmit se tudtatok mondani.

"Nagy Frigyes megkerülhetetlen európai nagyhatalommá tette Poroszországot, többek között a porosz oktatás fejlesztésével. "

Ugye az nem tegnap volt? A lexikális tudás értéke csökken, mikor a gugli azonnali választ ad, és ugyanakkor felértékelődnek a készségek. A mostani iskolások jó része olyan munkakörben fog dolgozni, ami most még csak nem is létezik.

A magyar oktatást az a Parragh László határozza meg, akinek semmilyen ezirányú képzettsége nincs, és hatökör a kérdésben, ugyanakkor a tanárok szervezeteit nem kérdezik meg.

A szegregáció erőltetése, a társadalom kettészakítása, a szegények még szegényebbé tétele tragikus helyzetet teremtett. A gyerekek előmenetelét leginkább a család anyagi helyzete szabja meg. Az elégtelen oktatás miatti különórákra a szegény gyerekeket nem fizetik be, újratermelődik a szegénység. A kádári (poroszos) oktatási rendszerben legalább megvolt az egyenlő esély a tanulásra.

Az oktatásból kivont és ellopott pénzeknek is megvan a hatása. A magyar gyerekek 1000 órát tanulnak angolul, de nem érik el a középfokú szintet, míg más országban 600 óra tanulásból elérik.

antiinternáci 2018.08.17. 08:15:24

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

A román gazdaság súlyos egyensúlytalasággal küzd, a helyzet hasonló a Gyurcsány-korszakhoz. A pilkamatnak élnek, megpróbálnak előre menekülni, és kinőni a problémákat. Ezt általában kevesen hiszik el, hogy sikerülhet. Te ezek közé tartozol...

atomic power 1986DucaDuca 2018.08.17. 08:24:18

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Csak röviden:

Ma alapvetően nem az iskolarendszerrel, hanem a tanári alkalmassággal van a baj, meg a tananyaggal.

Az előbbi a pedagógus képzés reformját követeli meg.
Az utóbbi meg új alaptantervet igényel. /készül/
Mind a liberális, mind a porosz iskolarendszernek megvannak az előnyei és hátrányai.
Szerintem a kettő valamilyen módon való szintézisére lenne szükség.

aptikjampó 2018.08.17. 08:28:43

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:" Ne azt nézd, amit mond, hanem amit csinál. Leszarja a nemzeti ügyet, az egyéni tolvajlásra figyel csak. Eladja az országot az oroszoknak, és lezülleszti a gazdaságot a románok szintjére."

Már más is felvetette, most én is megkérdezem, hogy szerinted szót lehet veletek érteni? A válaszotok mindig mindenre ugyanez amit fentebb idézek tőled. A te kommentjeidet mindig elolvasom, nonstop ugyanezt nyomod. Lopnak, oroszok, román gazdaság. Van még vagy három alaptéma (az hat) plusz a szokásos fideSS csutigeci hagy ne soroljam.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.17. 08:40:33

@aptikjampó: "ugyanezt nyomod. Lopnak, oroszok, román gazdaság. "

Igen, ezek ma a hazám legnagyobb gondjai. Meg az oktatás, egészségügy és a fenntarthatatlan, egyre degeneráltabb nyugdíjrendszer. És ti hiába rettegtek folyton a migráncsoktól - az mennyire unalmas már! - a migráció és a menekültek kérdése huszadrangú, nem vagyunk célország.

Meg marha unalmas még, Soros György, a legnagyobb patrióta Széchenyi óta elleni irracionális uszítás. Meg a civil szervezetek elleni uszítás, mi a fasz bajotok van a vöröskereszttel, meg a vakok és gyengénlátók szövetségével? Csak gyűlölködni és rettegni tudtok.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.17. 08:43:40

@atomic power 1986DucaDuca: "Ma alapvetően nem az iskolarendszerrel, hanem a tanári alkalmassággal van a baj"

Mindkettővel. De míg az iskolarendszert sikerült egy év alatt tönkretenni, addig a tanárok presztízsének és fizetésének emelése, új, jobb tanárgeneráció kinevelése sok időbe és pénzbe kerülne, de a geci nem lát túl a négyéves cikluson, akárhány négyéves ciklus van már mögötte.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.17. 08:44:52

@antiinternáci: "A román gazdaság súlyos egyensúlytalasággal küzd"

Látod, és még így is sikerül a gecinek alácsúsztatni a magyar gazdaságot a románnak. Mindezt egy világgazdasági konjunktúra kellős közepén!!!!

antiinternáci 2018.08.17. 09:42:05

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Romániában eladósodásból finanszírozott növekedés van, amit előbb-utóbb megszorításokkal kell majd megoldani.

6.Lenin 2018.08.17. 10:40:33

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

"tanárgeneráció kinevelése sok időbe és pénzbe kerülne, de a geci nem lát túl a négyéves cikluson, akárhány négyéves ciklus van már mögötte. "

Vagyis a most alkalmatlan tanárgenerációhoz a gecinek nem sok köze van. Nem miatta vagy hülye.

atomic power 1986DucaDuca 2018.08.17. 11:42:55

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Amikor a román gazdasággal példálózól, akkor tudatában vagy- e a következő adatoknak?

2010-2017 között a román gazdaság minden vásárlóerő paritáson számolt 1000 USD/fő növekményéhez 0,66% GDP arányos államadósság növekedés társult.

2010-2017 között a magyar gazdaság minden vásárlóerő paritáson számolt 1000 USD/fő növekményéhez 0,89% GDP arányos államadósság csökkenés társult.

Bravehearth 2018.08.17. 11:49:00

@GNDL: "Ha nem az anyád tanított arra hogy ilyen alpári tahó szinten beszélj..."

Tudod, jóanyám még egy egészségesebb, nyugodtabb világ szülötteként sosem motivált erre. Szerencsés körülmény, hogy nem is nagyon találkozott a hozzád hasonló, magadfajta ostoba és nagyarcú gyökértelen gyökerekkel. Van egy rossz hírem! TI (többek közt te magad is) tanítottatok arra, hogy hogyan viszonyuljak a fajtátokhoz. Az élet épp elég példát hozott arra, hogy értelmetlen a felétek mutatott megértés egy szinten túl. Esetedben is megpróbáltam, te reagáltál nagypofáva, lekezelően és arrogánsan. Nos, ne csodálkozz, ha azt kapod, ami jár neked!

"...számodra ismeretlen, de nálad nyilvánvalóan műveltebb és iskolázottabb, de legfőképp tájékozottabb emberekkel..."

Mint írtam, nem vagy ismeretlen! 'X' alkalommal voltam szerencsétlen belefutni olyan öltönylakókba, mint amilyen te magad is vagy. Ahogy te is 'beskatulyázol' másokat az írásuk alapján, ez esetedben sincsen másképp! Te is szépen bekerülsz egy 'dobozba', annak megfelelően, ahogy írsz és reagálsz. Hogy ez számodra sértő és fáj? Ezek szerint jól céloztam (egyébként nem volt nehéz)! De ez sem frusztrál.

"Bár nagy tétekben mernék rá fogadni hogy szemről-szemben behúznád füled-farkad."

Nézd, csöppet sem érdekel, hogy mit hiszel és min bukod el a tétjeid! Ahogy már írtam, nem egy alkalommal láttam a fajtád szédelegve csücsülve várni a mentőket! És érdekes érzés volt az is, ahogy a rendőr illetékese pingvinezve kamillázott, hogy kb. 150 vallomása van arról, hogy a tagot még a 24 éves családanyák is halva szeretnék inkább látni, mint a mentőben! Ennek is oka van, pedig tuti, hogy nem mind volt fidesz szavazó!
Korábban utcai harcokról vizionáltál. Lehet. Ezzel kapcsolatban csak azt tudom mondani, hogy februárban a Bécsi kapu alatt kijővén a Várból, a túra elején néhány fajtádbéli és pár belpesti 'éttermiségi' hangoskodva, megafonban átkozódva, szitkozódott, fenyegetőzött a túra résztvevői felé a rendőrkordon mögül. Azok meg nem győzték fogni a fejüket a pár idiótát hallva. Érdekes volt a kép, ahogy néhány csíkossálas, 40 kilós diplomavirág ordibált és halállal fenyegetett olyanokat, akik közül nem egy menetcuccban aznap 60km-t tett meg a téli jeges éjszakában! Ezt csak azzal kapcsolatban írom neked, hogy ha már utcai harcok, nem biztos, hogy abból ti jöttök ki jól! Sanszos, hogy előbb szedek szét, rakok össze és tárazok be- és ki egy Kalát, vagy akár egy AR-15-öst, mint te és az általam is ismert 'nagytudású' és 'szénnéiskolázott' cégtulaj! Addig örülj, amíg ez teoretikus és elméleti kérdés! Szerintem...

"Ha viszont a családban ragadt rád ez a paraszt attitűd akkor nem szóltam... de így már érthető miért lettél te is fideszes."

Mint írtam, a családból csak jót kaptam. A magadfajtától pedig azt, vagy még rosszabbat, mint tőled. Akkor most rendezd 'x'-re az egyenletet és oldd meg!

@leponex: társunk nálam sokkal frappánsabban és profibban magyarázta el neked, miért tűnsz gyakorló idiótának! Ezúton is köszönet érte neki! Ahogy látom, továbbra sem értettél meg semmit abból, mit jelent a 'fideszes' kifejezés, de szerintem ez valami hasonló beakadás lehet nálad, min a 'proli'. És ebben az a legszebb, hogy mindezzel bizonyítod, hogy SEMMIVEL sem vagy jobb magad sem, mint azok, akiket magasról osztogatsz és szapulsz a saját (általad vélt) korlátoltságuk miatt! És soraid egyértelmű bizonyítékai annak, hogy te magad vagy a leginkább a foglya a saját magad berögződött ostobaságainak. Érveket hozol? Felsorolsz egy rakás elméleti definíciót, ami leír egy ideális rendszert. Az ideális demokráciát, a plurális társadalmat, független médiát, független igazságszolgáltatást. Mindez épp olyan, mint az ideális tranzisztor. Le van írva, hogy milyen, hogyan működik, majd úgy végződik a mondat, hogy: 'NEM LÉTEZIK'. És jöhetnek a valós paraméterek felsorolásai. Amit egy műszerész megért 4 év alatt, az láthatóan neked nem sikerül hosszú évek során sem. Többször leírtam, hogy magam sem tartom jónak a ME ilyen gyakorlatát, de ettől ő még politikus. Tőlem vitathatod az ég kékjét, de ez nem rólam szól, hanem rólad!

ÉS ami azt illeti, lehet vitám @atomic power 1986DucaDuca: társunkkal is, de hogy nálad körökkel értelmesebb vitapartner volna, ez egészen biztos! Tökmindegy, mennyi iskolád van és milyen qrvára tapasztalt vagy! Jelét viszont nem adtad. Mindez persze egyáltalán nem probléma számomra, együt tudok élni a tudattal. Azt azért nem tartom értelmetlennek, ha mindezt az arcodba tolom, mert láthatóan nem vagy hozzászokva, hogy feléd is fordulhat tükör! De ne aggódj, ezzel sem vagy egyedül! A legtöbb általam eddig ismert 'cégtulaj' és öltönylakó vezető hasonló attitűdökkel rendelkezik, ergo illesz a képbe. Pár kollégával együtt végigolvastuk újra a hozzászólásaid (igen, diplomás is van köztük). Szinte teljes konszenzus alakult ki abban a tekintetben, hogy egy önelégült betegbogár vagy. Ez azért szomorú, mert tényleg szükség volna értelmes ellenzéki szavazókra! Ahogy látom, egyet mindenképp buktak...
B.

sZulamith 2018.08.17. 12:44:07

@Bravehearth: Szerencsére nem vagyunk egyformák:) Irok, amit irok, és irhatok mert nem vagyok szóvivője a kormánynak. Pedig inkább lehetnék, mert ilyen közönséges modorban sosem fejezem ki magamat. Szókincsünk ennél gazdagabb, és egy szóvivőtől elvárható, hogy éljen vele.
Helyedben azon elgondolkodnék, hogy egy nemzetközi elismerés hibás lehet-e Heller Ágnes megítélésében:)

Bravehearth 2018.08.17. 13:02:57

@sZulamith: "Szerencsére nem vagyunk egyformák."

Így igaz, ez alapvetés.

"Irok, amit irok, és irhatok mert nem vagyok szóvivője a kormánynak."

Természetesen. Nem is ezzel van a gond, hanem azzal, mikor konkrét tárgyi tévedéseket említesz (említettél). Vess rám követ, de azt hiszem, hogy nem lennél túl erős szóvivője a kormánynak (más irányultságú kormánynak sem). Nem rólad szól, egyszerűen ez más típusú kommunikációt, más írásbeliséget és érvelési technikát igényelne. A véleményed ettől még legitim.

"Pedig inkább lehetnék, mert ilyen közönséges modorban sosem fejezem ki magamat. Szókincsünk ennél gazdagabb, és egy szóvivőtől elvárható, hogy éljen vele."

Szerintem nem. Fentebb írtam, hogy miért, illetve arról is írtam, hogy sokkal erősebb érvelés vagy akár reagálás (viszontválaszok) képessége szükséges szerintem ehhez. Hidd el, hogy a Kovács szókincse is megvan! És nagyon profin kommunikál angolul is (ami ugye néhány politikusunk esetében esélytelen volt), nehéz zavarba ejteni. Az, hogy az említett stílusban és módon reagált ennek a tagnak a megszólalására, az nem a szókincsének, hanem a megnyilatkozó tagnak köszönhető. Korrekt volt a meglátása, nélkülözött minden tiszteletet vagy megbecsülést. Ezzel szerintem nincs semmi gond.

Ahogy az adott tag megnyilatkozik az országról vagy annak politikusairól, berendezkedéséről, számíthat arra, hogy ő is hasonló reakciókat fog kapni. Megkapta. Semmi rendkívüli nem történt!

"Helyedben azon elgondolkodnék, hogy egy nemzetközi elismerés hibás lehet-e Heller Ágnes megítélésében."

Nyilván nem hibás, de nem érted az összefüggést! Az elismeréseket azon tevékenységéért és kommunikációjáért kapta a tag, amiért itthon közmegvetés, gyűlölet övezi. Az általa épp favorizált politikai erők (tényleg nem tudni, épp melyik balliba erőt tolja Jobbikkal vagy anélkül) pedig jelenleg marginálisak. Az általa vallott szemlélet és értékrend pedig egyik oka annak, hogy itthon ezek a politikai erők lényegtelenné váltak. Ezen nézetekkel szemben pozicionálta magát a kormány és a kormánypártok, akik pár hónapja szénnényerték magukat. A külföldi politikai, kulturális és civil szervezetek ezt nyilván fájlalják, nem véletlen, hogy ilyenkor nagyobb hangsúlyt kapnak az ottani elismerések is. Ettől még ez a tag végtelen ostobaságokat beszélt már több, mint egy évtizede. A jóslatai, meglátásai közröhely tárgyát képezik, az ország és a társadalom szempontjából egyéb teljesítménye pedig nem értelmezhető. Nem hiszem, hogy el kell gondolkodtasson ennek a tagnak bármilyen elismerése! Ettől még nem lett sem több, sem meghatározóbb. A nézetei pedig páriává tették itthon.
Üdv: B.

2018.08.17. 14:03:57

@sZulamith:

Még pofozzátok a szart?
A helyzet az, Hogy Ágica kurvának öreg, múmiának meg fiatal. Ennyi.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.17. 14:24:46

@Quercus a gondolkodó: "Ágica kurvának öreg, múmiának meg fiatal."

Anyád Ágica? Biztos ő tehet róla, hogy megöregedett. Inkább köszönd meg neki, hogy életet adott neked, bár részéről nagy hiba volt. :))

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.17. 14:30:20

@atomic power 1986DucaDuca: "Amikor a román gazdasággal példálózól"

Példálózok én minden gazdasággal, ami alá leküzdötte az ország gazdaságát a geci. Már csak a bolgár gazdaság van alattunk, de ebben a ciklusban szerintem megoldja a geci, hogy az alá jussunk.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.17. 14:34:27

@6.Lenin: "a most alkalmatlan tanárgenerációhoz a gecinek nem sok köze van"

Mondasz valamit. Tényleg ezt is elbaszta a geci, fel kell vennem a listámra. Bár nem is tudok hirtelen olyat, amit nem baszott volna el. Mennyi egy tanárgeneráció? Mondjuk 25 év, ennek a feléért felelős a gazdád..

6.Lenin 2018.08.17. 14:37:35

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

A te hülyeségedért akkor már tényleg semmi köze. Azt másoknak "köszönheted".
Ezt benyaltad cicus.

2018.08.17. 14:54:52

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Hát te is jobban járátál volna, ha anyád a pottyantós budin szül meg. Hát még a világ!

morph on deer 2018.08.17. 17:37:06

@Bravehearth:
“Az, hogy az említett stílusban és módon reagált ennek a tagnak a megszólalására, az nem a szókincsének, hanem a megnyilatkozó tagnak köszönhető.”

Valóban nem a szókincsének, hanem a kulturáltságában fellelhetô hiányosságoknak és/vagy öntelt arroganciájának köszönhető.

És eddig még csak Kovácsról a magánemberről beszéltem.

Kovács a kormányszóvivő viszont a jelek szerint szolgaian követi tahó, primitív és kisstílű főnöke - a név orbán viktor, ha kétségeid lennének - kicsinyes bosszúállásra vonatkozó kívánságát, vagy éppen egyenes utasítását, ha nem egyenesen saját szervilitásának nizonyításáról volt szó!

Görény dolog, így is, úgy is!

Civilizált helyen civilizált ember az állítással vitázik, azt cáfolja, hiszen erről szól egy vita.
Különösen akkor lenne ez indokolt, amikor egy kormány politikáját és a kormányfőjét illeti, ugyanis ez már közügy, és nem egy sértődött kis mitugrász pitiáner reakciója a kritikára!

Tehát Kovács doktor munkaköri kötelessége szerint reagálva magát az állítást kellett volna tudnia cáfolni, de ugye, az nem könnyű, nem is sikerült!

Mit tett ehelyett Kovács doktor?
Ad hominem rátámad arra a világszerte elismert tudósra, aki máig már sokkal többet tett le az egyetemes tudománxok asztalára, mint doktor Kovács valaha is fog, a CEau-n végzett tanulmányai ellenére is!

Ez egyértelműen a kellő kompetencia hiányára utal, vagy ami még rosszabb is lehet: egy megalkuvó cseléd, aki inkább rátámad egy tisztes korban levő nőre, minthogy lefékezné tahó főnökét!

Mert csendben is lehetett volna maradni, és akkor ez az egész elfelejtődik percek alatt, és mindenki jobban jár.

De nem, a felcsúti fanajtúró - igen, ez is orbán viktor, szerintem - nem hagyhatta annyiban, még akkor sem, ha érdemben nem volt képes cáfolni egyetlen szót sem!

Hát igen, ez az orbanizmus, a NER Magyarországa...

6.Lenin 2018.08.17. 18:26:41

@morph on deer:

Gondolom, hogy egy szóvivő feladata, hogy reagáljon azokra, amikre a megbízója kinevezte. A kormányszóvivő a kormányt (az egészet, a vezetőjét stb) érintő ügyekben megszólaljon.
Igaz, mondhatta volna ő is, hogy boldog karácsonyt, vagy szép napunk van, stb.

Kb ma ennyit jelent a megszólított kritikát megfogalmazó. A szóvivő úr leírt egy véleményt, ami fedi a valóságot. Nem tolta túl.

Mi is ezzel a gond valójában?
(fáj valakiknek az igazság?)

Mondjuk én visszakérdeztem volna, hogy ki írta?
Heller Ágnes? Igen? Van még kérdésük? Lépjünk.
Szerintem ennyi is elég lett volna. Mindent a helyén kell kezelni.

6.Lenin 2018.08.17. 18:31:54

@morph on deer:

"aki inkább rátámad egy tisztes korban levő nőre,"-biztos vagy benne, hogy az? Megnézted, vagy ő állította, hogy az? Mit is számít?
B+, most téptétek a szátok a nemekről. Mi az , hogy nő? Ki a faszt érdekli ez már?
Valami előjogot jelent? Mint az Isten kiválasztott népe?
Ne bassz!

morph on deer 2018.08.17. 19:32:36

@6.Lenin:
“A szóvivő úr ”

- Na jó, tied a hajó..! (Ha nem ismered a viccet, majd elmondom.)

A szóvivő “úr” vagy egy ugyanolyan suttyó paraszt, mint gazdája, vagy egy gerinctelen cseléd.

Több változat nincs.

Az a kormány amelyik egy számára kedvezőtlen politikai ertékelést személyes(kedő) támadással gondol visszaverni, - mivel érdemi cáfolatra képtelen, - SEMMILYEN tiszteletet nem érdemel!

Az a fajta aljadék duma pedig amilyenhez egyébként tőled nem szoktam - még? - hozzá, és Heller Ágnes női mivoltát kérdőjelezi meg, egészen pontosan behatárolja a NER emberi- és kulturális minőségét...

Igen, a tiédet is.

Civilizálatlan bunkók, egytől egyig.
Már megint jobb lett volna csendben maradni, és nem felhívni újra erre a figyelmet, de az arrogancia nyilvánvalóan nem engedte

6.Lenin 2018.08.17. 19:48:32

@morph on deer:

Már ne haragudj, de látom nem érted még saját magad sem.

Mondjuk most arról ne beszéljünk, hogy sorozatban miként minősíted a neked nem tetsző véleményen lévőket. Ez sima bunkóság, de belefér a mai közbeszédbe , sajnos.

Heller Ágnes leírta a véleményét, joga van hozzá, de, ki a fene ma Heller Ágnes, hogy a kormány részéről komolyan kellene venni?

Szerintem jobban tette volna a szóvivő, ha szarik az egészre, hiszen ennyit ér ma Heller Ágnes véleménye ( a lenácizottak kebelre ölelése után mindenképpen). Hiteltelen.

És ma milyen nőkről beszélsz? Ennyire maradi lennél? Nincs férfi, nő. MEGSZŰNT.
Nincsenek előjogai egyik semminek sem. Liberális agyrém van, és ezt igen jól prezentálod is. Össze vissza beszélsz néha.
Jó lenne, ha végre rendeznétek a gondolataitokat, hogy mit is szeretnétek valójában.

Bravehearth 2018.08.17. 20:26:05

@morph on deer: "Valóban nem a szókincsének, hanem a kulturáltságában fellelhetô hiányosságoknak és/vagy öntelt arroganciájának köszönhető."

Nem értek egyet! Abszolút kulturált és pontos megnyilvánulásai vannak szóvivőként. Az, hogy arrogáns, a jelenlegi helyzetben és a vele szembekerülő médiapatkányok ismeretében kifejezetten előny. Emlékezz csak a kormányinfón emberkedő angol idióta lekezelésére. Profin oldotta meg. Az, hogy ennek a tagnak így reagált, nem véletlen. Véletlen sem volt célja, hogy bármilyen tisztelet vagy megalázkodás érezhető legyen, a helyén kezelte a hellert. És ez jól is van így.

"Kovács a kormányszóvivő viszont a jelek szerint szolgaian követi tahó, primitív és kisstílű főnöke - a név orbán viktor, ha kétségeid lennének - kicsinyes bosszúállásra vonatkozó kívánságát..."

Nem értem, milyen bosszúról beszélsz! A tag folyamatosan ostobaságokat és hülyeségeket nyilatkozik mind a kormányról, mind az országról, mind a magyarságról. Ehhez mérten még visszafogottnak is nevezhető a reakciója. Szerintem...

"Görény dolog, így is, úgy is!"

Amit a heller művel? Igen, az. Egyetértünk.

"Civilizált helyen civilizált ember az állítással vitázik, azt cáfolja, hiszen erről szól egy vita."

El vagy tévedve! A heller nem vitázni akart, egyszerűen csak fröcsögve rágalmaz, ahogy azt már hosszú évek óta teszi. A fröcsögéssel nincs mit vitázni, helyén kell kezelni. A Kovács sem akart vitázni ezzel a szerencsétlennel, lekapcsolta, mint a villanyt. Ennyi történt. Itt nincs semmiféle vita, a szándék sem volt meg rá.

"Különösen akkor lenne ez indokolt, amikor egy kormány politikáját és a kormányfőjét illeti, ugyanis ez már közügy..."

Ebben egyetértünk. A kormány rágalmazása közügy. Ehhez mérten is olcsón úszta meg a heller ezt a kirohanását is! Mi tudná jobban megcáfolni az ostoba rágalmait annál, minthogy mindezt bármilyen szankciók nélkül megteheti?

"Tehát Kovács doktor munkaköri kötelessége szerint reagálva magát az állítást kellett volna tudnia cáfolni, de ugye, az nem könnyű, nem is sikerült!"

Nem értek egyet. Kovács már többször is rámutatott arra, hogy nincs mit cáfolni, hiszen ennek a vén gyökérnek az állításait, a jóslatait és meglátásait maga az élet szarja torkon már több, mint egy évtizede. Ennél jobb cáfolatot egyetlen kormányszóvivő sem tudna produkálni!

"Mit tett ehelyett Kovács doktor?
Ad hominem rátámad arra a világszerte elismert tudósra, aki máig már sokkal többet tett le az egyetemes tudománxok asztalára, mint doktor Kovács valaha is fog..."

Te rosszul értelmezed a támadás fogalmát! A vén gyökér ezek szerint szintén támadott? Végülis igen, ha a rágalmazást annak tekintjük. A Kovács erre reagált, ergo már nem nevezhető puszta támadásnak. Hogy a tudományok asztalára bármit is letett volna a heller, ebben én erősen kételkedem! Kapott egy rakás elismerést olyan szervezetektől, amely a politikai irányultságát tekintve egyértelműen harmonizál a heller és a hazai balliba politikai erők nézeteivel. Továbbá az itthoni munkássága még mindig egy közröhej! Ha ezt tudományos teljesítménynek tekintjük, akkor a tudomány fogalmát járatjuk le, de keményen!

"Ez egyértelműen a kellő kompetencia hiányára utal, vagy ami még rosszabb is lehet: egy megalkuvó cseléd, aki inkább rátámad egy tisztes korban levő nőre, minthogy lefékezné tahó főnökét!"

Nem tudod megítélni a Kovács kompetenciáját. Továbbá egy kormányszóvivőnek mióta lenne feladata minősíteni a kormányfő intézkedéseit, döntéseit? Sőt, akár még vitatni is azokat!? Ezt hogy gondolod? Szimpla hülyeség, amit írsz.

"Mert csendben is lehetett volna maradni, és akkor ez az egész elfelejtődik percek alatt, és mindenki jobban jár."

Nagyon sok alkalommal volt csönd! Nagyon sok alkalommal maradt viszontválasz nélkül ennek a hungarofób vén gyökérnek a rágalmazása, áskálódása és hazug vádaskodásai! Most volt reakció. És ez nyilván qrvára fáj a b1 tagjainak. Hát, hadd fájjon!

"Hát igen, ez az orbanizmus, a NER Magyarországa..."

Valamiért így alakult. Valamiért van támogatottsága és legitimitása. Ha majd nem fog tetszeni a jónépnek, akkor majd le lesznek cserélve. 4 év múlva ismét lesz rá esély. Igen, a hellernek is, ha megéri!
B.

taga20 2018.08.17. 20:33:20

@6.Lenin: van azért bőr a pofádon rendesen!

"Mondjuk most arról ne beszéljünk, hogy sorozatban miként minősíted a neked nem tetsző véleményen lévőket. Ez sima bunkóság, de belefér a mai közbeszédbe , sajnos."

"Heller Ágnes leírta a véleményét, joga van hozzá, de, ki a fene ma Heller Ágnes, hogy a kormány részéről komolyan kellene venni?"

erről kérdezd meg a maffiakormányodat fityeszjobbágy!

"Jó lenne, ha végre rendeznétek a gondolataitokat, hogy mit is szeretnétek valójában."

haver hónapok óta olvaslak, de még egy kibaszott koherens napod nem volt itt a b1-en.

na elmész te a picsába, csak úgy általában!

morph on deer 2018.08.17. 22:27:38

@Bravehearth:
Ez a rész tetszett legjobban, tehát:

“Nem tudod megítélni a Kovács kompetenciáját.”

De igen, most képzeld. Azért is vetettem fel azt a lehetőséget, hogy nem a kompetenciája juttatta ide!

“Továbbá egy kormányszóvivőnek mióta lenne feladata minősíteni a kormányfő intézkedéseit, döntéseit? Sőt, akár még vitatni is azokat!? Ezt hogy gondolod?”

Mindig is az, legalább is mindig is az lett volna a dolga, hogy az aktuális üzenet lehetséges kommunikációs kicsengésére felhívja a kormányfő figyelmét, hiszen elméletben ő a szakember, akinek tudnia kell felmérni a várható hatást.
Ez egy szakma, és ez része a szükséges szaktudásnak.

Viszont a jelek szerint az a döntés született, hogy ezt most már megtehetik, hiszen pl állítólag már a Trump is embernek nézte orbánt!
Mist képzeld el!

Ezek után már nincs megállás, mi?

Az azért tetszik, hogy szerinted is orbán döntéséről van szó, tehát doktor Kovács nem saját erejéből bnkó...Viszont megtette, szóval csak aljas.

“Szimpla hülyeség, amit írsz.”

Ó hogyne! Tudod én még az átkos szocialista időkben szocializálódtam, amikor már/még nem volt halálos bűn a véleménnyilvánítás a főnökkel szemben!
Azaz volt rá lehetőség, hogy ellentmondj, és adott esetben még hallgatott is rád az elöljáród, ha ezt a megfelrlő módon tálaltad.

Szóval elhiszem azt, hogy manapság ebben a rangkórságos urambátyám érában ez már nem lehetséges, de nekem, mint vén fasznak ez még nem a természetes módja a dolgoknak...

Azaz: én mint szóvivő még szólhattam volna, hogy “orbán elvtárs, szerencsésebb lenne nem tudomást venni az egészről, ugyanis ebből nem lehet jól kijönni” - de ez a lehetőség Kovács doktornak már nem adatott meg..

Egetverő a fejlődés, nem vitás

morph on deer 2018.08.17. 22:57:52

@6.Lenin:
“Heller Ágnes leírta a véleményét, joga van hozzá, de, ki a fene ma Heller Ágnes, hogy a kormány részéről komolyan kellene venni?”

Ki a fene?
Legutóbb például a göteborgi könyvvásáron amikor Heller Ágnes előadásába próbált belepofázni a magyar kormány képviseletében a nagykövet meg - azt hiszem - a konzul, a program moderátora, helyi értelmiség, és hallgatóság - pár “véletlenül” jelen levő orbánhitű magyar kivételével - Heller Ágnes mellett foglalt állást, egetlen úgymond “ellenzéki” magyar párt közreműködése vagy befolyása nélkül!

Mert akik ott jelen voltak azok tudták, hogy ki Heller Ágnes, és azt is, hogy mivel járult hozzá az egyetemes kulturához!

Ehhez még add hozzá, hogy csak akkor lehettél jelen, ha az előadásokra szóló belépőért kiperkáltál 1600:- svéd koronát, amit átlagban harminccal (30) szorozhatsz! Igen, több, mint 48000 forint!

Azért viktorkának kell még kicsit pedáloznia, hogy a civilizált emberek akár tizedannyira is becsüljék, mint Heller Ágnest!

Egyébként én is azt mondtam, hogy mindenki jobban járt volna, ha hagyják az egészet.
Csak a primitív felcsúti gondolkodásmód “bosszút” követelt, ugye.

Jut eszembe: a minősítéseket vállalom, akár szemtől szemben is!
Ez nyilván nem okoz gondot, hiszen az illetékes elvtársak már az óvónőm unokahugának cipőméretével is tisztában vannak, és szükség esetén a TEK ugyanúgy elő tud kerîteni, mint Orbán Gáspárt. Sőt, hogy a zsákutcákat is elkerüljék ez alkalommal, még segítek is, hogy idetaláljanak.
Végül is jelmezes bohócok rég jártak a környéken... Egye fene, jöhetnek a telegraffittizett harckocsijukkal is, nem zavar...

Addig meg további szép estét.

taga20 2018.08.17. 23:09:18

@morph on deer: te most komolyan bepöccentél lenyinevtársra? én fogom bújtatni, mikor
beindulnak a gecilegények!:)

na zene, me lement a nap!

www.youtube.com/watch?v=WfNE73vyd-k&list=RDWfNE73vyd-k&start_radio=1

és bakker, még az is lehet, hogy nem ez vagyok! de azé patent!:)))

6.Lenin 2018.08.18. 08:47:02

@taga20:

Ha a te stílusodat kellett volna követnie a szóvivőnek akkor a következőket kellett volna írnia:

Heller Ágnes egy kibaszott vén idejétmúlt, kommunista, fonnyadt picsa.

6.Lenin 2018.08.18. 08:48:57

@morph on deer:

Most tulajdonképpen lófaszt se igazoltál. Röviden ennyi.
Ma Mo-on Heller Ágnes véleménye 0.

taga20 2018.08.18. 09:45:06

@6.Lenin: vergődhetsz itt szutyok napestig, de akkor is egy kibaszott fityeszzombi vagy, aki a bokájáig nem ér fel heller ágnesnek.

nekem kábe ez a véleményem erről a történetről:

orulunkvincent.blog.hu/2018/08/16/heller_agnes_a_bigott_oreg_kommunista_avagyposzt

6.Lenin 2018.08.18. 09:53:59

@taga20:

Elárulok neked, és másoknak is egy nagy titkot, Heller Ágnes nem érdekel.
Ebből kifolyólag semmiben sem szeretném magam hozzá mérni.
Ti meg felőlem bármijét is kinyalhatjátok, nekem ahhoz semmi közöm, és nem is érdekel, ha nektek jól esik.

Az egészből-ami tulajdonképpen teljesen érdektelen ma-csak annyi volt az érdekes, hogy HÁ leírta a véleményét, KZ is, ÉS? Mindenkinek jogában áll véleményt alkotni, leírni, és jelenleg még meg is teheti, kivéve a liberális felületeket (facebook) mert azt már cenzúrázzák.
Ennyi van ebben, semmi több.

taga20 2018.08.18. 09:57:46

@6.Lenin:
"Elárulok neked, és másoknak is egy nagy titkot, Heller Ágnes nem érdekel. "

szakadok rajtad droid! ahhoz képest, hogy nem érdekel, 3 napja itt baszod a rezet!

:)))))

6.Lenin 2018.08.18. 10:08:36

@taga20:

Ha nem vennéd észre te köcsög, nem róla van szó, hanem a körülötte kialakult agyrémről.

Olyanok ugrálnak miatta, egy jogos véleményt kritizálva, akik minden gátlás nélkül minősítenek másokat, csak azért mert más véleményen vannak.
diktatúráznak a diktátorok.
Agyrém ez B+, ráadásul nem is érted, hogy mit is csinálsz.
Ráadásul már 8. éve eredménytelen is, de a segg agyatokkal továbbra is erőltetitek ezt a faszságot. Elvéve az esélyt egy normális ellenzék kialakulásának a lehetőségétől.

Nem reménykedem, hogy az alkohollal szétbaszott agyad ebből fel is fogna valamit.

6.Lenin 2018.08.18. 10:15:31

Na már megint törölték a hozzászólásom, vagy kizártak?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.18. 10:20:53

@6.Lenin: Nem trollkodnál orrbaszájba, nem lennének ilyen félelmeid.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.18. 10:22:44

@taga20: "ahhoz képest, hogy nem érdekel, 3 napja itt baszod a rezet!"

:))

Ne bántsd. Benne van a munkaköri leírásában.

taga20 2018.08.18. 10:23:26

@6.Lenin: szerintem ma má ne igyá többet köcsög, me szarrá alázod magad ma is, mint általában minden nap!:)))

taga20 2018.08.18. 10:24:59

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

a kommunista szombatot szerintem má rég eltörölték.

gondolom, az öreg munkásőrnek elfelejtettek szólni:))))

6.Lenin 2018.08.18. 10:26:22

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Na, itt a másik szerencsétlen (vagy tulajdonképpen ő, csak más néven)
Félelmeim?
Hogy kizárnak?
Te se értesz semmit.
Ti itt a B1-en többet tesztek a Fidesz hatalomban maradásáért, mint a legvadabb fideszes propaganda, aktivista.

taga20 2018.08.18. 10:30:43

@6.Lenin: "Ti itt a B1-en többet tesztek a Fidesz hatalomban maradásáért, mint a legvadabb fideszes propaganda, aktivista."

ez akkora bulshit duma, hogy nagyobb, mint te magad!

te ezt komolyan gondolod ezt, te isten barma!

inkább olvasd el, hogy pálinkás józsef mit nyilatkozott a kibaszott gecid rendszeréről!

tomtyi 2018.08.18. 10:31:34

@GNDL:
„2006-ban még félmillióval több szavazattal bukott a Fidesz, mint amennyivel 2014-ben kétharmados mandátumot szereztek”
Válassz, melyik illik rád jobban: ostoba vagy hazug!
2006-ban 2272979, 2010-ben a magyarországi szavazatok száma 2142142, a levélszavazatokkal együtt 2264780. Nyilván nem támasztaná alá hazug mondanivalódat, ezért nem említetted a 2018-as választást a maga szerény 2607990/282455-es számaival.
Bár hogy nem érted, nem a listás szavazatok alapján osztják el a mandátumokat, soha nem is osztották el így, hanem vegyes választási rendszer vak 1990. óta, az inkább az ostobaságod felé billenti a mérleget.
„Média elérés, főleg közmédiát tekintve amelynek egyenlő feltételeket és műsoridőt kellene biztosítania”
Te suttyó barom, éppen ilyen felvetésre mondta Medgyessy, hogy az ellenzék vegyen magának médiát. Erre reakcióként bontotta le Orbán 2010. után a libbolsi túlsúlyt.

Hogy ne lehetne szabad és tiszta választást tartani? Az agyatok nem szabad és nem tiszta. Most áprilisban és azóta is teleüvöltitek a világot a választási csalás rágalmával. De arra adj választ, hogy hogy a picsába akarnak olyan pártok választást nyerni, amely pártok még a szavazókörzetek bizottságainak kétharmadában sem tudnak delegáltat küldeni! Vagy tudtak volna, csak meg kellett teremteni a látszatot a csalás rágalmának alátámasztásához?

tomtyi 2018.08.18. 10:35:57

@taga20:
Tombolhatsz, bolsi, akkor is igaza van. Ahogy itt 8 éve tomboltok, de még addig sem jutottatok el, hogy a sok kis szemétdombon kapirgáló sok kiskakas egymás között rendet vágjon. Ki a fasz bízná rátok megint az országot, mikor Kurcsótány alapból káoszt és (a beteg fantáziája által) Fidesz nélküli újraválasztásokat vizionált?

taga20 2018.08.18. 10:42:13

@tomtyi: mi van fityeszjobbágy? mi a kurvaanyád van?

a gazdád a geci tombol 8 éve, szétbasz mindent!

és az ilyen rohadt takonygerincű droidok miatt, mint te, teheti ezt!

6.Lenin 2018.08.18. 10:44:24

@taga20:

Ki a fenét érdekel bukott,alkalmatlan, leváltott, sértődött akárkik epeömlése?
Nem felelt meg egy elvárásnak. Nem az első. és nem az utolsó.
Ilyenekben reménykedtek?
Te tényleg egy oltári nagy seggfej vagy.

taga20 2018.08.18. 10:49:50

@6.Lenin: "Ilyenekben reménykedtek?"

nem reménykedünk bennük, csak azt látjuk, hogy akinek van egy csöppnyi esze, az vágja, hogy te és a geci a szakadékba lökitek ezt az országot.

haver, annyira szűk látókörű vagy, hogy már én szégyenlem magam miattad.

6.Lenin 2018.08.18. 11:21:37

@taga20:

Milyen szakadék? Soha nem volt még az ország ilyen helyzetben.
Fesztiválok, fesztivál hátán, mindenhol tömeg, az utak tele. Vendégházakban már hónapokkal előtte nem kapsz szállást.
Lassan már csak az nem dolgozik, aki nem akar. Milyen lecsúszásról hadoválsz?
Járod te az országot? Beszélsz emberekkel?

Lassan már 1 időközit se nyertek. A Fidesz támogatottsága lassan a maximumon ( 60 % körül) Lassan nem marad senki, aki rátok szavazna. Számolni sem tudsz?

6.Lenin 2018.08.18. 11:32:25

Na, tessék...

"A szombati kormánypárti Magyar Időkben Gulyás Gergely Miniszterelnökséget vezető miniszter is megszólalt a témában:

Heller Ágnes természetes közege a Farkasházy-féle szárszói találkozó vendégserege. E körön kívül legfeljebb az ellenében, így részben neki is köszönhetően majd hárommilliósra bővült Fidesz-szavazótábor egyben tartása miatt fontos, hogy teret adjunk amúgy értékelésre méltatlan megnyilvánulásának.

hogy teret adjunk amúgy értékelésre méltatlan megnyilvánulásának."

taga20 2018.08.18. 11:56:19

@6.Lenin: ez mi faszom?

szakadok rajtad szutyok!:)))))))))

GNDL 2018.08.18. 12:04:08

@tomtyi: Bár nem szoktam a magadfajta k̶e̶r̶e̶s̶z̶t̶é̶n̶y̶ p̶o̶l̶g̶á̶r̶i̶ alpári paraszt fideszes trollok öklendezéseire válaszolni, de annyi ostobaságot hordtál össze hogy nem bírom megállni, hogy ne alázzalak szénné. :)

- Kifejezetten a 2006-os és 2014-es szavazatszámokat említettem, majd legközelebb jobban figyelsz, te pedig irreleváns adatokat hordasz össze 2010-ről meg 2018-ról, ráadásul 2010-ben még nem voltak levélszavazatok, annak ellenére sem hogy te ezzel példálózol.

- A levélszavazatok egyébként sem megbízhatóak, mert az égvilágon nincs független hatóság és civil kontroll amely felügyelné a szavazólapok kiküldését, azok beérkezését, feldolgozását majd ezek alapján az eredmények összesítését. Orbánék gyakorlatilag azt hazudnak ezzel kapcsolatban amit akarnak... és azt is hazudnak. Lásd még ugyan ebben a témakörben a „nemzeti” konzultációkat, jelenleg is másodfokon van az ügy a még független bíróságon mert a kedves bolsevik elvtársaid semmiféle információt nem akarnak kiadni ezek feldolgozásáról, tehát az elejétől a végéig átláthatatlan a folyamat.

- A posztkommunista Fidesz 2012 január elsején hatályba lépett alaptörvénye és önkényes választási törvénye után egyébként sincs értelme magyarországi választások eredményeiről beszélni, mivel mint említettem mind az alaptörvénynek nevezett ostoba horthysta szlogengyűjtemény, mind az önkényes választási rendszere Orbánnak gyakorlatilag illegitim, több szempontból is, azt a parlamentáris demokrácia alapvető normáival ellentétesen alkották meg, azt a fideszes elvtársakon kívül nem hogy az ellenzék, de sem tudományos, sem szakmai és sem civil szervezetek nem támogatták és nem támogatják a mai napig, és még megerősítő népszavazás sem történt. Persze verhetitek magatokat hogy jogilag legitim mert a parlament többsége döntött róla... mint ahogyan például Orbán ideológiai elődei is ugyan ilyen „törvényesen” döntöttek a zsidók deportálásáról anno, aztán lásd mi lett a vége.

- A 2010-ig tartó posztkommunista átmenetig a választási törvényeink legalább konszenzusosak voltak, azt ahogyan említettem a politikai elit és a társadalmi szervezetek nagy többsége elfogadta, de mint említettem Orbánék ostoba cirkusszá silányított és a demokrácia látszatát fenntartani hivatott önkényes választási rendszerét az égvilágon senki nem támogatja, tehát alapjaiban nem állja meg a helyét az a szánalmas igyekezet hogy te megpróbálod összemosni a 2010 előtti és utáni választási rendszereket. Ég és föld, töki, az egyik legitim volt, a másik már nem az.

- Medgyessy ironikus megjegyzése arra vonatkozott, hogy miután Orbán elveszítette a 2002-es választásokat, és a mentális állapota még jobban leromlott a fasiszta gyökérnek valamint a frusztrációja is jóval nagyobb lett mint addig, egy ilyen nem túl tiszta elmeállapotában azt követelte a kormánytól hogy adjanak neki is egy közmédiát, természetesen közpénzből. Tehát ennyit arról hogy Orbánnak nem mostanában ment el teljesen az esze. :D És nem mostanában felejtette el - ha bármikor is tudta egyáltalán - hogy a közpénzek nem arra vannak hogy neki és korrupt mihaszna elvtársainak sose kelljen dolgoznia, hanem az a „köz” pénze, benne is van a nevében...

- Szabad és tiszta választásokat pedig kizárólag csak demokratikus rendszerekben lehet tartani: ahol a hatalmi ágak szétválasztása megtörtént, ahol működik a demokratikus fékek és ellensúlyok rendszere, ahol a demokratikus intézményrendszer a kormányzatot felügyeli nem pedig a kormányzat korrupciós ügyeit és antidemokratikus intézkedéseit leplezi, és ahol van plurális médiapiac, szabd sajtó, és civil kontroll az állam _felett_. Magyarországon 2012 óta Orbán bolsevik-típusú központosítási és államosítási törekvései nyomán nem jellemző a hatalmi ágak szétválasztása, mára legfeljebb csak a bíróságok azok amelyek még nem állampárti irányítás alatt állnak de már erre is látunk törekvéseket, hogyan akarja Orbán ezt is saját irányítása alá vonni. Demokratikus intézményrendszer nincs, gyakorlatilag az egész közigazgatás Orbán irányítása alatt áll. A szubszidiaritást felszámolták, az önkormányzatiságot leépítették azzal hogy egy új közigazgatási szinttel, a járásokkal elvették a függetlenségüket és a forrásaik nagy részét a helyhatóságoknak. A médiapiacot gyakorlatilag államosították több egyéb szektorral, például a hirdetési piaccal együtt, így a sajtó ma Magyarországon már nem szabad mert Orbánék állami és gazdasági eszközökkel befolyásolják (lásd még „sajátjaikat” is kinyírják ha megpróbálnak függetlenedni Orbántól). A civil kontroll pedig egész egyszerűen lehetetlen, mivel az állam nem látja el legalapvetőbb feladatait sem, így például adatszolgáltatási kötelezettségeit nem teljesíti, még akkor sem ha erre a még független bíróságok jogerős ítélete kötelezné (lásd a paksi mutyi dokumentációját, vagy a tao pénzek átláthatóságát? többek közt).

Szóval „röviden” ennyit arról, hogy mennyire nem vagytok képben, töki. :D

taga20 2018.08.18. 12:05:10

@6.Lenin: haver, valószínű nem ugyanabban az országban élünk, maksz. ugyanúgy hívják.

végezetül egy idézet a napokból, me mennem kell porszívózni, talán megérted.

"ez az irány hosszabb távon biztos, hogy nem járható út, a kérdés csak az, hogy ez a fajta politika mikor mond csődöt. A populizmus és az ösztönökre ható politika ugyanis csak addig hatásos, amíg nem jön például egy olyan gazdasági válság, amit már a választók is megéreznek – akkor ugyanis meglepően gyorsan elfordulnak bárkitől."

zene!:)

www.youtube.com/watch?v=KkM71JPHfjk&start_radio=1&list=RDKkM71JPHfjk

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.18. 12:39:36

@taga20: "kommunista szombatot"

:))

B+ már el is felejtettem, hogy volt olyan.

GNDL 2018.08.18. 12:45:23

@tomtyi: „Erre reakcióként bontotta le Orbán 2010. után a libbolsi túlsúlyt.”

És akkor hogy én is tovább „bontsam” a fasiszta legendáriumot: Magyarországon sosem volt balliberális médiatúlsúly. Azért említem a balliberálist, mert valószínűsítem hogy a „libbolsi” alatt erre gondoltál, de iskoláid és a gondos neveltetés hiánya miatt nem vagy képes magad érthetően kifejezni, és alapvető társadalmi ismereteid sincsenek... mondjuk olyan alapvetőek sem amelyek feltételeznék, hogy az általános iskola után legalább valami középfokú végzettséget szereztél volna. Mondom mi a baj ezekkel a mérhetetlenül infantilis és ostoba fasiszta szlogenjeitekkel:

- Először is akkor alapvető társadalmi ismeretek: olyan, hogy „libbolsi” nincs. Már a „balliberális” is kissé furán van használva mert a mai világban is a baloldali, jobboldali, és emellett a liberális valamint a konzervatív értékek világosan elkülönülnek. Léteznek konzervatívabb baloldaliak, léteznek liberálisabb jobboldaliak, sőt, a konzervatív-liberális vagy liberális-konzervatív ideológiák alapvetően inkább jobboldaliak, és akkor abba még bele sem mentünk hogy vannak a centristák, a zöldek, az EP-ben is nagyot futó szkeptikusok, ezek közt vannak inkább baloldaliak, inkább jobboldaliak, és akkor a libertáriusokba még bele sem mentem, akik közt ugyancsak vannak progresszívebbek és konzervatívabbak... tehát azért nem szerencsés ha ennyire infantilis módon állsz hozzá a témához mert csak azt árulod el magadról hogy lövésed sincs mit beszélsz. :)

- A médiapiac alapvetően kiegyensúlyozott és független volt 2010-ig, egyharmad-egyharmad-egyharmad arányban volt megtalálható a valóban pártfüggetlen sajtó, az inkább baloldali sajtó, és az inkább a Fideszhez húzó sajtó. (Azért nem említem a Fidesz kapcsán hogy jobboldali, mert a Fidesz nem az. Magyarországon gyakorlatilag a reformkor utáni dualizmus idején a Szabadelvű Párt volt az utolsó jó értelemben vett polgári jobboldal.) A Fidesz csak azért említ „balliberális” médiatúlsúlyt, mert mint említettem egyharmad arányban ott volt az inkább baloldali sajtó, egyharmad arányban a független sajtó, amely mondhatni szinte természetszerűleg volt inkább liberális, de megtalálható volt egyébként a konzervatívabb független sajtó is. És mindemellett maradt a Fidesz állandó gyűlöletkeltő propaganda szemete, szerencsére akkoriban csak egyharmad arányban... de már ekkor is inkább Orbán akkori kedvenc oligarcháihoz volt köthető a fideszes sajtó, mivel piaci alapon már akkor sem volt túl nagy kereslet erre sok ostoba horthysta/hungarista szarra amit a Fidesz tol évtizedek óta. De maga a piac döntött úgy, hogy Orbán szélsőséges pártsajtójára nincs kereslet, nem pedig a „balliberálisok”...

- Mindig is volt pártok által irányított sajtó, ez a demokratikus rendszerek sajátos velejárója. Magyarországon a rendszerváltás hiánya miatt sajnos sosem sikerült egy hatékony pártfinanszírozási rendszert megalkotni, így tudta eddig minden politikai szervezet jogilag többször is aggályos módon átláthatatlanul finanszírozni a saját propagandasajtóját, és ezért jöhetett létre az a furcsa rendszer 2010 előtt, hogy a pártsajtó sajnos meghatározó volt az elmúlt évtizedekben, a nyugati típusú demokráciákkal ellentétben.

- Ellenben az, hogy csak az MSZP-SZDSZ próbálta befolyásolni a közmédiát egész egyszerűen nem állja meg a helyét, a 2010 előtti évtizedekben is mindig a Fidesz volt az amely kizárólag pártpropagandára akarta felhasználni (lásd amikor Medgyessytől kért Orbán saját „közmédiát”, muhahaha:). Ahhoz hogy megértsd miről van szó ezt a hiánypótló dokumentumot végig kéne nézned: www.youtube.com/watch?v=hH3ZvmH_v48 De olyasmi sosem történt még, mint amit a Fidesz művel 2010 óta, hogy teljes mértékben pártirányítás alá helyezte a közmédiát, és abból nem hogy az ellenzéket és a civil véleményeket rekesztik ki, de gyakorlatilag álhíreket, orosz propagandát, és egészen konkrétan rasszista gyűlöletkeltő uszítást folytatnak. Mindezt csak azért tehetik, mert a médiahatóságot valamint az ügyészséget is saját irányításuk alá vonták, így ahogyan előző véleményemben említettem, nincs meg a demokratikus fékek és ellensúlyok szabályozó szerepe. Így ennyit akkor újra arról, hogy Magyarországon van-e még demokrácia... természetesen nincs.

- Te magad támasztod alá azt, hogy Orbán számolta fel Magyarországon a szabad sajtót azzal, hogy kijelented, ő „bontotta le” azt ami csak az ő és megszállott hívei ostoba fejében létezett, ráadásul ha így kimondod hogy Orbán „bontotta le”, akkor ezzel azt is kijelented hogy a kormányzat befolyásolja a médiapiacot... ami így ebben a formában alapjaiban kizárja hogy szabad lehessen a sajtó. Szóval látod, ezért szerencsésebb ha kétszer is meggondoljátok mit hőbörögtök... :D

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.18. 12:46:24

@taga20: "pálinkás"

Annak is csak akkor nyílt ki a szeme meg a szája, mikor kiesett a pixisből. Néha szégyellem, hogy jobboldali vagyok. :(

taga20 2018.08.18. 12:48:15

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

szerintem amilyen kis feledékeny vagy, még aszt is elfelejtetted, hogy anno hétfőn nem volt adás:))

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.18. 12:49:11

A fideSSfasszopók miatt sose szégyelltem, ezek exgyúrcsányisták.

taga20 2018.08.18. 12:50:44

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

én ezeket az arcokat csak ürgecsajnak hívom:)

egyébként, kurvára kéne egy normális jobboldali párt, akinek a híveivel lehetne normálisan egymást anyázni:)))

de amíg a fityesznevű parazitapárt él, addig nem hiszem, hogy engedné.

pedig a zajcsávot bírom:)

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.18. 12:52:27

@taga20: :))

Az Orion űrhajó fantasztikus kalandjai, na az milyen menő sorozat volt!

És a Pirx pilóta milyen égés. Csillagszórós kávéfőzők röpködtek a StarWars előtt 2 évvel.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.18. 12:54:49

@taga20: "kurvára kéne egy normális jobboldali párt"

Én már nevet is találtam neki: MDF. Jó mi? :))

"akinek a híveivel lehetne normálisan egymást anyázni"

Ő, én szívesen vitatkoznék bárkivel. De itt a fideSSfasszopó trolloktól nem halljuk egymást.

6.Lenin 2018.08.18. 13:07:34

Miért kéne még a sokadik jobboldali párt?

Egy társadalom soxinű, sokféle nézettel, érdekkel megáldott emberkékből áll. Mindenkinek kell, akik képviselnék az érdekeiket.

Kell egy konzervatív, és egy liberális valami (1 drb párt, vagy 1drb párszövetség) amelyik összefogja az azonos oldalon álló emberkéket.

Egy-ezeket kutató -tanulmány szerint nem is kellenének választások, csak megnézni, hogy az adott társadalmon belül, az adott időben, melyik értékrend van túlsúlyban, és azokat megbízni a kormányzással, mert amúgy is ők nyernének a választásokon.
És ezt a társadalomnak el is kéne fogadnia. Aztán, ha változik az arány a másik oldal javára, akkor őket kellene megbízni, mert akkor amúgy is ők nyernének.

Közben viszont mindkét táborra szükség van, az egészséges verseny érdekében, mert nem lehet elnyomni a másik tábort sem, még akkor sem, ha kisebbségben maradtak bizonyos ideig.
Talán majd nálunk is kialakul ennek az egészségesebb rendszere.

Viszont azt sem lehet figyelmen kívül hagyni, hogy ma az a fajta gondolkodás van/lesz még 1 darabig túlsúlyban, amit a Fidesz képvisel. A másik oldal nem látszik, vagy valamilyen torz szüleménye csak a liberális gondolatoknak, érdekeknek. Ez viszont az ő hibájuk. Nekik kellene a 8. éve tartó faszságukon változtatni, talán, de lehet, a híveiknek a száma elégtelen hozzá. Nem ez a torz ideológia a nyerő, amit ma a liberálisnak magukat hazudók képviselnek.
Szerintem.

taga20 2018.08.18. 13:08:57

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

ja MDF!

bakker, ha elgondolom mennyire utáltam az emdéef által képviselt dolgokat 1990-94 között, most meg visszasírom:)

azon gondolkodom sokszor, hogy én hülyültem meg, vagy az ország nagy része.

taga20 2018.08.18. 13:11:02

@6.Lenin: a fityesz nem konzervatív párt, hanem egy maffiapárt.

taga20 2018.08.18. 13:14:10

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

fel száll az orion, és benne meklén parancsnok, vagy valami ilyen:)

apám milyen állat vot!:)))

www.youtube.com/watch?v=kR0F6dt-gT0&start_radio=1&list=RDkR0F6dt-gT0

6.Lenin 2018.08.18. 13:20:59

@taga20:

Te hülye vagy ezekhez.
De googlizhatsz is. Írd be mi lehet az összefüggés a genetika és a politikai nézetünk közt.

Miért van az, hogy az olyan hülyék is, mint te, mindig ugyan azon az oldalon jelennek meg.

tomtyi 2018.08.18. 13:38:29

@GNDL:
„fasiszta”: no, eddig olvastam. Ezek után teljesen feleslegesen koptatod a billentyűzetet.

GNDL 2018.08.18. 13:47:34

@taga20: Vagyis hát, izé... mit nevezünk konzervatívnak, ugye. :)

Tekintve hogy Magyarországon nem történt meg a rendszerváltás, nem volt lusztráció és nem történtek átfogó államreformok, gyakorlatilag minden közigazgatási szinten nem csak hogy a pártállami struktúrák de több esetben maguk a kommunisták vagy lojális talpnyalóik maradtak döntő többségükben, valamint az ország szerencsétlen történelme miatt nincs ma élő ember Magyarországon aki szabad piacgazdaságban és egy szabad társadalomban élte volna le az életét (lásd már több mint száz éve váltják egymást előbb a bolsevikok, majd a fasiszták, hungaristák, kommunisták, ma meg a posztkommunisták), így ha konzervatívnak is tartjuk mondjuk a Fideszt, akkor ez a fajta konzervativizmus csak egyet jelenthet... szocializmust. :)

Szóval ebben a tekintetben már lehet konzervatív a Fidesz. Ugyan azt az orrfacsaróan büdös lábszagú kádárista szocializmust képviselik mint elvtársaik a 70-es és 80-as években. Ez az ő hagyománytiszteletük. :)

6.Lenin 2018.08.18. 13:57:53

@GNDL:

"Az általános gondolkodásban való különbözőséget a liberális/konzervatív dichotómia pontosabban tükrözi, ezért a továbbiakban ezt a terminológiát fogom használni."

Keresd meg a forrását. Mellesleg ez nem csak Mo-ra érvényes, ezért is írtam általánosságban, de semmi nem akadályozhat meg minket, hogy Mo-ra is érvényesnek tekinthetjük.

taga20 2018.08.18. 14:00:19

@6.Lenin:

"Te hülye vagy ezekhez.
De googlizhatsz is. Írd be mi lehet az összefüggés a genetika és a politikai nézetünk közt.

Miért van az, hogy az olyan hülyék is, mint te, mindig ugyan azon az oldalon jelennek meg."

miért nem tolod má ki a biciklidet a temetőbe?
ígérem visszatolom a házadhoz, és átadom a családodnak!

taga20 2018.08.18. 14:04:02

@GNDL: haver, ehhez csak annyit tudok hozzá tenni, hogy jól beszélsz, csak sokat:)))

na zene, me mingyá itt az este a nyakunkon!

egy romantikus számot küldenék neked. természetesen nem vagyok homár!:)

www.youtube.com/watch?v=j3qIBHStUc0&start_radio=1&list=RDj3qIBHStUc0

GNDL 2018.08.18. 14:16:47

@6.Lenin: Magyarországon - ahogyan említettem - többek közt a rendszerváltás hiánya miatt is nem igazán volt esélye valamiféle európai-típusú politikai kultúrának kifejlődnie, így maga a közélet és a közgondolkodás sem igazán nőtt fel a feladatához... nevezetesen hogy demokratikus módon képes legyen működni. Lásd ezért képesek a magyarok még aránylag, vagyis a 2010 utáni állapotokhoz képest mindenképp még meglehetősen szabad és tiszta választásokon is olyan politikai szervezetekre szavazni, amelyek nem képviselnek semmiféle jó értelemben vett értéket és elveket abból amit saját magukról vallanak, tehát Magyarországon a jobboldal nem jobboldal, a baloldal nem baloldal, a liberális nem liberális és a konzervatív sem az aminek mondja magát; valamint ha megtörtént volna a rendszerváltás akkor a magyarok kedvenc vezető politikai szervezetei gyakorlatilag nem is lehetnének jelen a közéletben, mivel alapítóik és tagjaik nagy része a feje búbjáig volt érintett az állampárti szocializmusban. Abban a rendszerben amit elméletileg váltani kellett volna. Mert ugye elég nyilvánvaló, hogy egy rendszerváltáshoz nem elég pár törvényt átírni, legelőször azokat kellett volna lusztrációs törvénnyel és az állambiztonsági iratok feltárásával távol tartani a közélettől, akik aktív szerepet vállaltak a szocializmus fenntartásában is. Egyszerűen csak azért, mert lásd ebben teljes mértékben egyet lehet érteni Kövér elvtárssal, hogy „kommunista kutyából nem lesz demokratikus szalonna”. Találó megjegyzés... erre maga Kövér elvtárs a legjobb példa. :D

De engem jobboldaliként és liberálisként tökéletesen nem érdekel, hogy például az MSZP minek vallja magát ahelyett amit valóban csinál. Az sem érdekel már hogy az SZDSZ minek vallotta magát, ahelyett amit valójában tevőlegesen is képviselt. Engem az érdekel csak és kizárólag, hogy olyanok mint a fideszes elvtársak, ne nevezzék már magukat sem jobboldalinak, se kereszténynek, ne puffogtassák feleslegesen a „polgári” és „kereszténydemokrata” értékekről szóló szlogenjeiket, mert ők maguk ezekből az említett értékekből és filozófiákból szinte semmit nem képviselnek, sőt, inkább pont ezek ellenkezőjét.

Lásd fent ezzel nyitottam, hogy azért ácsi... nézzük már meg melyek a jobboldal alapvető filozófiái, mely értékeket tartják fontosnak, és tegyük már mellé hogy a fideszes elvtársak ezzel szemben konkrétan mit mondanak vagy mit tesznek. Mert mindez ami ma a Fidesz, szinte tökéletes ellentéte a jobboldalnak, a kereszténydemokráciának, a polgári értékeknek... nem mellesleg a polgári értékek (legyen ez így bármennyire is csak egy politikai szlogen) alapvetően a liberalizmusról szólnak... :) Tehát aki kimondva is „illiberálisnak” vallja magát, az eleve elutasítja a liberalizmust, így a polgári értékeket is. Olyan ez mint az „alma” vagy a „nem alma”, teljesen mindegy hogy mi a „nem alma”, de elég világos, hogy az egyáltalán „nem alma”. :)

6.Lenin 2018.08.18. 14:24:08

@GNDL:

Látom nem érted a lényeget, akkor a gyengébbek kedvéért ( a Te kedvedért is) legyen az egyik oldal neve a mókuska őrs, a másiké putyuli őrs.

Most a mókuskák vannak többségben, a putyulik meg bukóágon.

GNDL 2018.08.18. 14:40:10

@6.Lenin: Te nem érted, de nem mostantól nem hanem igazság szerint minden egyes hozzászólásodról üvölt hogy amikor a társadalmi ismeretekről kellett volna tanulnod akkor valószínűleg éveket hagytál ki a suliból... és azóta sem pótoltad. :D

A másik meg: szerencsére nem két „tábor” van Magyarországon hanem jóval több, nagyjából annyi ahány kérdést felvetünk, mert a világ és egyébként a magyarok is jóval sokszínűbbek mint a te pálcikaember felépítésű primitív és infantilis világképed. És ezekből a táborokból is az egyik legkisebb a Fidesz nevezetű fasiszta tolvaj és ingyenélő söpredék... Orbánnak a büdös életben nem volt Magyarországon többségi támogatottsága, lásd hány - akkor még szabadabb és tisztább választáson - választást bukott olyan nem túl intellektuális nagyágyúkkal szemben is mint Medgyessy vagy Gyurcsány. Jelenleg is a Fidesz messze a legelutasítottabb politikai szervezet a társadalomban, mint ahogyan egyébként gyakorlatilag a 2002-es kokárdás gyűlöletkeltésük óta állandóan, ezért is mondom hogy szabad és tiszta választáson Orbán és söpredéke már nem hogy választást nem nyerne soha többé, de ha Orbán magával akarja ráncigálni továbbra is azokat a felkapaszkodott paraszt haverjait akik a 90-es években szétverték és felszalámizták a történelmi kereszténydemokrata néppártot, akkor parlamentbe sem kerülnének soha... :) Ezért „kell” Orbánnak kirekesztenie a fasiszta propagandája mellől a kritikus és objektív véleményeket a médiából, ezért „kell” elfoglalnia a független hatalmi ágakat és a közigazgatást, ezért „kell” megszállnia a demokratikus intézményrendszert és felszámolnia a szubszidiaritást, mert csak így tudja elcsalni a választásokat is, és már csak így tud hatalmon maradni... ugyanis amennyit loptak, csaltak és hazudtak a fideszes elvtársak az elmúlt években, számukra egy kormányváltás több évtizedes börtönbüntetést is jelentene. És tekintve hogy a fideszes elvtársak ma már nem igazán a „fiatal demokrata” kategória, sokuknak a kormányváltás bizony azt jelenti majd hogy a börtönben fognak szánalmas és hitvány életük végéig rohadni. :D

taga20 2018.08.18. 14:40:57

@6.Lenin: szerintem most a putyinok vannak többségben, itt retekfalván, amit madzsarországnak hívnak.

döbbenet, hogy saját magad karikatúráját tolod hónapok óta!:))

6.Lenin 2018.08.18. 14:50:20

@GNDL:

Írtam, hogy keress rá a forrásra/forrásokra.
Én általánosságban írtam olyasmiről, amire nem régen jöttek rá, és kutatni kezdtek, mégpedig, hogy a politikai hovatartozásunk függ a genetikai örökségünktől is, ma még az arányok nem bizonyítottak.
Te az Orbánon kívül már semmit sem látsz?
Kezdesz lemenni @taga20 szintjére. Igaz, 1 őrsbe tartoztok, tehát valójában ez sem véletlen.

GNDL 2018.08.18. 14:56:43

@6.Lenin: A politikai hovatartozásod attól függ, hogy te milyen értékeket vallasz, miket tartasz fontosnak, hogyan szocializálódtál, milyen családban nőttél fel, milyen tanulmányokat végeztél és kik tartoznak a szűkebb baráti, családi, vagy tágabb ismertségi köreidbe.

Például ha te egy primitív, iskolázatlan tahó paraszt vagy ráadásul erkölcstelen és gátlástalan rohadék, elvárod hogy az állam tartson el mert képtelen vagy tisztességes kétkezi munkát végezni vagy simán csak fosztogatsz az anyagi gyarapodásod érdekében, akkor természetesen Fidesz szavazó leszel... ez így működik. :)

6.Lenin 2018.08.18. 15:07:23

@GNDL:

Igen, pont ez vizsgálják, és eddig az arány nem bizonyított.

Mivel magyarázod, hogy ugyanabban a családban felnövő gyerekek más-más politikai csoportba is tartoznak? Kitől, mit öröklünk (apa, anya, melyik ágról mennyit?) Sőt a környezeted kb 6-7 éves korodig betesz egy olyan dobozba, ahonnan nem nagyon tudsz már kijönni. Bármit is szívsz később magadba.

Ja,, igen, ne magad vedd etalonnak. És sokadszorra, nem a Fideszről , Mo-ról írtam eddig. Te már beteg vagy a fóbiáiddal.
Kezdesz nagyon unalmas lenni a hülyeségeiddel.

taga20 2018.08.18. 15:14:29

@6.Lenin: az mekkora, mikor egy fityesznáci, mint te, mindig kijelented, hogy mékcsak nem is gondoltál a gecire!

szakadok rajtad retek!:)))

GNDL 2018.08.18. 15:19:36

@6.Lenin: Szerintem elég világosan fogalmaztam fentebb ezzel kapcsolatban, innentől fogva magadra vagy utalva.

Másrészt meg most itt a Fideszről van és volt is szó és a magyarországi helyzetről, ezért példálózunk velük, de ha gondolod megnézhetjük az AfD-t és híveit is, ugyan azt fogjuk tapasztalni. Lásd miért van az hogy mára a radikálisabb de még moderáltabb jobboldali értelmiség és szavazótábor elhagyta őket... vagy ott van fordított példának a Jobbik, amelynek „néppártosodása” során előbb a radikális de mérsékeltebb értelmiség tűnt fel mellettük, majd mára a Toroczkai-féle hungarista csőcselék szakadt le róluk.

Szóval egyszerű: nézd meg, kik azok akik egykor még a Fidesz vezető politikusai közé tartoztak de 2010 után folyamatosan hagyták el a pártot és ma már gyakorlatilag az ellenzékükhöz tartoznak. Röviden úgy fogalmazhatunk, hogy azok, akiknek „volt gyerekszobája”... :)

De ott van a „kereszténydemokrata” vonalon egyszer Iványi, aki alapvetően baloldali és liberális értékeket képvisel, ott van Lukácsi aki kilépett a KDNP-ből és liberálisabb jobboldali, vagy Szalma akit kivágtak (később kiderült jogellenesen) aki jobboldali és konzervatívabb értékeket képvisel. Más és más politikai értékeket képviselnek, mégis a keresztény értékek ami összeköti őket és amiben mindig egyet fognak érteni.

Tehát mint említettem, a világ nem csak pont, pont, vesszőcske... :)

6.Lenin 2018.08.18. 15:23:22

@taga20:

Nem csak róla volt szó, hanem róla is, sőt mindenkiről, mindenhol.
Kár, hogy lófaszt se értesz az egészből, a négybetűs se sokat.
Putyuli őrs!

taga20 2018.08.18. 15:30:30

@6.Lenin: lenyinevtárs, te úgy csinálsz, mintha valaki lennél, de má akkor egy senki voltál, amikor fityesztalpas lettél:)

csak ezt tudom mondani neked fityeszzombi, még egyszer!

"ez az irány hosszabb távon biztos, hogy nem járható út, a kérdés csak az, hogy ez a fajta politika mikor mond csődöt. A populizmus és az ösztönökre ható politika ugyanis csak addig hatásos, amíg nem jön például egy olyan gazdasági válság, amit már a választók is megéreznek – akkor ugyanis meglepően gyorsan elfordulnak bárkitől."

6.Lenin 2018.08.18. 15:33:37

@GNDL:

Most árultad el igazán, hogy nem sok elképzelésed van a politikáról.
A különböző oldalak közti mozgások okairól.

"akiknek „volt gyerekszobája”
Nem furcsa, hogy ez a gyerekszoba csak akkor jön elő, ha valamelyiküket alkalmatlanság, vagy mert kiderül, hogy beépített ügynök, vagy más ezer ok miatt kibasznak egy pártból? Vagy őrsből? Még mindig nm érted, miről is írtam eddig.

Simicskának is hol volt, hol nem volt gyerekszobája. De sorolhatnám a neveket reggelig.

taga20 2018.08.18. 15:43:22

@GNDL: most árultad el igazán, hogy nem sok elképzelésed van a zenéről:)

nesze droid!:)))

www.youtube.com/watch?v=PtCTWn6HCSI&start_radio=1&list=RDPtCTWn6HCSI

6.Lenin 2018.08.18. 15:47:42

@taga20:

És erre szerdán reggel 02:03:24-kor jött rá vizelés közben, miután kibaszták, mert kiderült róla, hogy....

Putyulikám, minek görcsölsz ezzel?

taga20 2018.08.18. 15:56:34

@6.Lenin: mi derült róla ki házmesterevtárs? nem jó fityeszjobbágy, vagy mi a kurvaanyád?

putyinpincsi ne erőlködj, me a végén még én tolom vissza a binyiglid a hétvégén:))

Tangooo 2018.08.20. 17:32:45

" a kormányszóvivő tényszerűen valótlant állít, mert a nemzetközileg elismert filozófus-akadémikus már évtizedekkel ezelőtt szakított a kommunizmussal ..."
És ezt ki hiszi el egy gyakorló Lukács rajongónak?
süti beállítások módosítása