B1 blogcsalád



Elképesztően pofátlan hazugsággal bukott le az ember, aki még soha nem hazudott

2018. augusztus 15. - nickgrabowszki

Orbán 2006-ban bírta ezt nyilatkozni. Azóta viszont, úgy tűnik, nagyon belejött.orb_2.jpg

A június 25-ei parlamenti ülésen a szocialista Harangozó Tamás képviselő kérdésére a magyar miniszterelnök kikérte magának, hogy ötszörösére emelnék a miniszteri fizetéseket. Orbán Viktor  nagyon eltökélten azt mondta, hogy

A havi ötmilliós miniszteri fizetés hazugság, ilyenről nincsen szó,

ilyen döntés eddig sem született és nem tudok róla, hogy a Parlament ilyen döntésre készülne.

A bő hónappal ezelőtti esetet az RTL Klub Híradója ásta elő

Orbán abban igazat állított, hogy a Parlament nem készült ilyen döntésre, de csak azért, mert a fideszes többség a miniszterelnök kezébe adta a kormánytagok fizetésének meghatározását. Ilyenformán nemcsak az volt hazugság, hogy ötmilliós miniszteri fizetések lennének, de az is, hogy ő erről nem tud, mert 

a döntést személyesen Orbán Viktor hozta meg.

A kormány maga hozta nyilvánosságra hétfőn, hogy a miniszterek fizetése az eddigi 1,1 millióról 1,7 millió forintra emelkedik. Kivéve Bártfai-Máger Andrea, a Miniszterelnöki Kormányiroda tárca nélküli minisztere és Süli János paksi bővítésért felelős tárca nélküli miniszter fizetését, akiké 1,1 millióról azonnal 5 millió forintra ugrott.

  • Ötmillió forintos miniszteri fizetések tehát igenis vannak.
  • Erről Orbán Viktor olyannyira tudott, hogy ő maga döntött róla.

De azért gátlástalanul belehazudott a választók, a közvélemény, az állampolgárok szemébe, és letagadta az egészet.

Vajon mire számított?

Ha már a mi arcunk is ég, az a szekunder szégyen miatt van.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr2814182073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cycmen 2018.08.15. 09:25:01

Tényleg csinos összeg. Nézzük a tényeket. A szocik az első ciklusban a csőd szélére vitték az országot és nem intézkedtek nehogy kiderüljön és ne nyerjenek másodszor is. Ehhez képest itt a harmadik ciklusban sincs szó semmi ilyesmiről, ergo ha teljesítménybérnek tekintjük a miniszteri fizetéseket akkor még keveset is kapnak!

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.15. 10:16:43

@Cycmen: "Ehhez képest itt a harmadik ciklusban "

... Románia alá süllyedt a gazdaság, már a magyarok mennek át a románokhoz dolgozni a több fizetésért. :(

elismert felhasználó 2018.08.15. 11:09:49

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: én isz fondolgatom, hoty általköltözök románijába, mert ott sokal magasbak a bérek és nyugatis szinvonalú az élet. vagy szerbijába. de ha az nemsikerül, akor megyek nyugara, mer ott minden fasza...

Cycmen 2018.08.15. 12:50:23

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: . Románia alá süllyedt a gazdaság, már a magyarok mennek át a románokhoz dolgozni a több fizetésért. :(

Azt azért kötve hiszem, hogy tömegével mennek dolgozni, az életszínvonaluk is alacsonyabb. A gazdaságról meg annyit, hogy természeti erőforrások tekintetében jóval jobban állnak nálunk, ergo gazdaságilag csak rajtuk múlik hogy mikor lépnek túl rajtunk. Persze most ott nyomulnak az usákok, úgyhogy az csak papíron mutatkozik meg majd és kisíbolják a hasznot.

peter götz 2018.08.15. 13:38:05

@Cycmen: Hazudott vagy sem ??????????

2018.08.15. 15:03:07

"Hazudtunk reggel, délben, este"

Ismerős grabovszki fiam? Mintha a gazdád, a degenerált gyurcsótány mondta volna. Akkor is égett az orcád?

atomic power 1986DucaDuca 2018.08.15. 15:42:10

"Havi 5 millió Ft-os miniszteri fizetés hazugság.

Ilyenről nincsen szó, ilyen döntés eddig sem született."

Elhangzott június 25-én a parlamentben.

A központi államigazgatási szervekről, valamint a Kormány tagjai és az államtitkárok jogállásáról szóló 2010. évi XLIII. törvény módosítása július 25-én került kihirdetésre. Ez ruházta fel a miniszterelnököt a kormánytagok fizetésének meghatározására.

Persze a kvantum világegyetemben lehetséges előbb dönteni törvényi felhatalmazással, mely törvény csak később születik meg. Márpedig ha hazudott, akkor ez ezt jelenti.

a nagy hohoohooo 2018.08.15. 17:20:37

@Cycmen:
"Pistikéék dolgozatot írnak, címe: Hogyan kezdődik a napom?

Pistike a következőt írja:

Reggel fél hétkor anya felébreszt, sietek a fürdőszobába, megmosdok, fogat is mosok. Gyorsan megreggelizek, letörlöm a tefaszt, azután jókedvűen indulok az iskolába.

Tanító néni nem érti, meglátogatja Pistikééket. A kötelező kávé után megkérdi az anyukát:
- Kedves anyuka, Pistike ezt írta, és én sajnos nem tudom, mi az a tefasz.

- Jaj, drága tanító néni, ön nem is tudhatja! A férjem fidesz-jobbik szimpatizáns, és amióta ez kiderült róla, minden éjjel felfestik a kapunkra, hogy 'Te fasz!'"

2010.07.21. 18:52
Megdöbbentő kijelentést tett Berlinben, Angela Merkellel közös sajtótájékoztatóján Orbán Viktor miniszterelnök: kerek-perec elismerte a Bajnai-kormány eredményeit. Orbán Viktor lázas és félrebeszél, vagy tényleg ekkora a baj?

Először azt hittem, hogy valamit rosszul olvasok, vagy hogy ez a Hírcsárda legújabb sziporkája... De nem! Az Index tudósítása szerint a magyar miniszterelnök "a közös sajtótájékoztatón kiemelte, hogy Magyarország világbajnok teljesítményt tud felmutatni a fiskális konszolidáció terén". A Hír24 portálon, a Független Hírügynökség tudósítása szerint azt mondta: "Magyarország azzal, amit az elmúlt egy évben csinált, lassan világbajnok lesz kiadáscsökkentésben". És bár a miniszterelnök hivatalos honlapján, az MTI tudósításában ez a rész nem szerepel, mégsem csak a balos média ármánykodása lehet, hiszen ugyanezt közli honlapján a HírTV is...

Egyrészt ez végre egyenes és értelmes beszéd, ráadásul olyan, amelyik nyugtatja a nemzetközi pénz- és tőkepiacokat. Mindenesetre jobb bele se gondolni, hogy mennyire kell most nyugtatni a befektetőket, ha maga Orbán Viktor idáig elmegy...

Persze Kósa Lajos és Szijjártó Péter emlékezetes produkciója óta tudjuk jól, hogy vannak nyilatkozatok, amelyeket politikusok kimondottan belföldi fogyasztásra szánnak. Nyilván akkor vannak olyanok is, amelyek kifejezetten exportra készülnek. Minden bizonnyal alapvetően ilyen lehetett Orbán Viktor meghökkentő berlini kijelentése is. De amilyen globalizált a világ és amilyen gyors az on-line média, mindez mégis, máris begyűrűzött...

Még egy dolog miatt nem lehet azért szó nélkül elmenni a nem mindennapi kijelentés mellett. Mert ezután aligha tudja hitelesen kiabálni a Parlament plenáris ülésén Lázár János, hogy tönkretették, meg hogy csődbe vitték és hogy romokban hagyták itt... Ezután elég nehéz lesz mást mondani, mint amit a főnök mondott: Bajnai Gordon kormánya példátlan mértékű kiadáscsökkentést és konszolidációt hajtott végre egy év alatt. Lázár frakcióvezető úr pedig akár még azt is hozzáteheti - szigorúan a Nemzeti Együttműködés jegyében -, hogy köszönjük, hogy ezt a megszorítást ilyen drasztikusan nem nekünk kell megcsinálnunk...

Mindemellett pedig azért Szijjártó Pétertől megkérdezném, hogy ugyan árulja már el, merre vannak az ő híres csontvázai. Merthogy a főnöke mai nyilatkozata szerint azok olyan nagyon nincsenek. Márpedig ha valakinek, hát Orbán Viktornak pontosan tudnia kell, hiszen a fiókjában lapul a rettegett csontvázjelentés...
michaelknight.blog.hu/2010/07/21/megdobbento_orban_kijelentes

Rot 2018.08.15. 18:20:11

@Cycmen: :))))))))
Zseniálisan helyettesíted a napszúrást kapott Bircát

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.08.15. 18:32:49

@Rot: birca azért kapott napszúrást, mert kint várt az udvaron amíg a felesége - @Cycmen: - ánuszfehérítésen volt.

LebensraumamOsten 2018.08.15. 18:33:01

@Cycmen: Kapnak majd érte életfogytiglant. Téged meg deresre húzunk és szíjat hasítunk a hátadból, hogy később legyen mivel verni. Akkor már nem felejted el, hogy NEKED MIKOR NEM ÉRDEMES HAZUDOZNOD:

Etniez 2018.08.15. 19:03:38

@Cycmen: nem kell mindennap letérdelni te bohóc.
Hazudott. Lebukott. Takarodj.

miért 2018.08.15. 19:05:56

@Cycmen: imádom az ilyen legendákat! Ez olyan igazi Rákosi-duma! Anno mindig arról beszéltek a magához hasonló elvtársak, hogy a szakadék szélén táncol a kapitalizmus...

2018.08.15. 19:50:41

@Cycmen:

Savanykás a szőlő ugye fityiszmajma?
Te sosem fogsz 5 milliót kapni havi szinten, mert a seggnyalás már annyira elhatalmasodott a fityiszes barmok között, hogy felesleges ekkora összeget kifizetni, hiszen a magadfajta már 10 ezüst pénzért is eladná az anyját is, csakhogy hűséget hebegjen a gazdinak, amikor muszáj.

A gazdád hazudik, és te egy 24 éves történetet veszel elő.

De akkor legyen!
Még mindig nem tudjuk, ki a faszom az a Kaya Ibrahim.
Még mindig nem tudjuk, ki a faszom az a Josip Tot.
Még mindig nem tudjuk, hová lett a Manyup lóvé.
Még mindig nem tudjuk, hová lett 1800 milliárd forint.
Még mindig nem tudjuk, miért nem mész el az anyádba.

Fogod faszarcú?

nick papagiorgo 2018.08.15. 19:55:53

Még mindig inkább ez, mint a "nem lesz gázáremelés" :)

6.Lenin 2018.08.15. 20:05:19

@a nagy hohoohooo:

"Magyarország azzal, amit az elmúlt egy évben csinált, lassan világbajnok lesz kiadáscsökkentésben".

És meddig működött volna?
Miért vállalta Bajnai csak 1 évre ?
Miért is kellett volna 2012 elejére megbuknia az Orbán kormánynak, ha minden fasza volt?

Lovagoltok értelmetlenül kiragadott mondatokon.

A lényeg, hogy 2010 óta bukta van számotokra, és nem is látszik, hogy ez belátható időn belül megváltozna.

Kenegessétek a sebeiteket ilyen értelmetlen idézetekkel.

6.Lenin 2018.08.15. 20:07:03

@Cycmen:

Harmadold a névsort, szerintem csak a nick sok. Valójában nincsenek annyian.

morph on deer 2018.08.15. 20:08:53

@Cycmen:
”...ergo ha teljesítménybérnek tekintjük a miniszteri fizetéseket akkor még keveset is kapnak!”

Ha már így szóba hoztad, akkor igazán ejthetnél néhány szót mondjuk Bártfai-Máger Andrea, a Miniszterelnöki Kormányiroda tárca nélküli minisztere teljesítményéről, had terjedjen a jó példa híre!
(Persze ha csak nem korhatáros az információ, mert az más, az legyen titok..!”

FCUK28 2018.08.15. 20:12:56

Azt nem értem, hol a hazugság. Ja de: a b1 hazudik mánmegen:)

Volt júniusban 5 milliós fizu? Nem. Készült rá a parlament? Nem.

Nem néztem meg, de fogadjunk hogy grabowski írta ezt a szart, ő ennyire balfasz :)

morph on deer 2018.08.15. 20:13:45

@Quercus a gondolkodó:
"Hazudtunk reggel, délben, este"

Ismerős grabovszki fiam? Mintha a gazdád, a degenerált gyurcsótány mondta volna. Akkor is égett az orcád?

Tényleg azt hazudta, hogy hazudtak?
Mit nem mondasz!
Most akkor igazat mondott amikor azt állította, hogy hazudott, - és akkor miért kéne égnie, - vagy hazudott akkor amikor azt mondta, hogy hazudott, de akkor nem is hazudott?

Jó lenne, ha tisztáznád ezt a dolgot, mert így kissé kuszának tűnik!
:)

6.Lenin 2018.08.15. 20:18:06

@morph on deer:

Azt mindenki tudta, hogy hazudtak minden napszakban. Ez igaz volt, de azért hazudott, mert utána is tovább hazudott, semmi nem történt az őszödi beszéd után ( a pártban).
Senki nem lett a sok hazugságért felelősségre vonva, Gyurcsány se. Még most is vidáman hazudik. Ez a lételeme.

nick papagiorgo 2018.08.15. 20:24:19

@6.Lenin:
minden politikus hazudik, csak az a kérdés, hogy kinek, milyen témában,meg mekkorát - ezért nem is értem, hogy a B1 mit ugrál most ezen.

Itt van pl. a Kunhalmi Ágica, aki ugye azt mondta, hogy kevesebb a fizetése, mert cicije van - meg kéne tőle kérdezni, hogy igen, Ágica, ezek szerint akkor maga kevesebbet keres mint pl. a Hillerpisti vagy a Molnár Gyula (akik szintén képviselők). És ha elkezdene hebegni-habogni, akkor lehetne hörögni, hogy "fúúúúj, hazudik!!!!".

Csak egy bizonyos szint alá nem érdemes menni :)

pioneer2016 2018.08.15. 20:25:26

@Cycmen:

Orbán hazudott ez tény. Nem először, az is tény.
A hazugságot meg lehet próbálni megmagyarázni, de nem érdemes.

Orbán Hazaáruló Viktor 2018.08.15. 20:26:35

@Cycmen: Nincs az a hazugság, amire azt mondanátok, hogy elnézést, igaz?

morph on deer 2018.08.15. 20:27:26

@atomic power 1986DucaDuca:
“Persze a kvantum világegyetemben lehetséges előbb dönteni törvényi felhatalmazással, mely törvény csak később születik meg. Márpedig ha hazudott, akkor ez ezt jelenti.”

Fuss neki még egyszer!

NEM az volt a kérdés, hogy melyikük döntött úgy, hanem az, hogy lesz-e ötmilliós fizetés! Erre a válasz:

“A havi ötmilliós miniszteri fizetés hazugság, ilyenről nincsen szó”

Jó, lehet mondani, hogy néma egyetértés született, és azért nem volt róla szó, persze, ez így szokás...

Egyébként azt is olvashattad, hogy “Orbán abban igazat állított, hogy a Parlament nem készült ilyen döntésre” - de gondolom ez már nem zavart, - de csak azért, mert ilyen döntésre orbán készült, nem a parlament.

Akkor még nem döntött, mert ahogy írtad, a törvény csak egy hónappal később került kihirdetésre, de ez semmilyen módon nem jelenti azt, hogy fogalma sem lehetett semmiről, ugye?

A lényeg mindenesetre az, hogy “A havi ötmilliós miniszteri fizetés hazugság”

Vagy valami...

Orbán Hazaáruló Viktor 2018.08.15. 20:29:47

@Quercus a gondolkodó: Csak Orbán éjjel is hazudik, 0-24-ben. Az MSZP kormányok idején még az volt a balhé, ha leakasztottak 1-2 milliárdot, most meg 100 milliárd úgy tűnik el, hogy csak pislogunk, miközben egy kórházban 5 milliós gépet nem bírnak megvenni.

alöksz róz 2018.08.15. 20:30:22

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Románia alá süllyedt a gazdaság, már a magyarok mennek át a románokhoz dolgozni a több fizetésért. :(" - muhaha.
hazudsz, vén komcsi

Orbán Hazaáruló Viktor 2018.08.15. 20:32:01

@6.Lenin: A lényeg hogy gazdád annyit lop, hogy előbb utóbb lámpavason végzitek.
Azért intézte el, hogy ne világítson annyira.

6.Lenin 2018.08.15. 20:33:40

@nick papagiorgo:

Itt most egy kedvelt taktikájukról van szó.

Gyurcsányi valóban igazat mondott azzal, amikor kimondta, hogy hazudtak minden napszakban.Aztán itt megállnak, és csak erre az egy megállapításra hivatkoznak.

Kiragadnak egy mondatot, megváltoztatva ezzel az értelmét.

Igen, Bajnai is kihúzott szinte mindent a kiadási oldalon, de ettől a bevételi oldal még nem változott. Rövidtávon belebukott volna az ország.

Ezt egy gyogyós is meg tudta volna oldani. Nem véletlen, hogy nem vállalta egy második költségvetési évre. annyira nem hülyék még ők sem.

Továbbra is hazudnak minden napszakban. Kunhalmi Ágika meg szépen hazavágja a párt maradékát is. Meg is érdemlik.

6.Lenin 2018.08.15. 20:36:33

@Orbán Hazaáruló Viktor:

Mennyi időre gondolsz az előbb-utúbb alatt?
1-2 év és nem marad hozzá senki azon az oldalon.
Nem hinném, hogy most nagyon be kéne ettől tojnom.

morph on deer 2018.08.15. 20:44:31

@6.Lenin:
“Azt mindenki tudta, hogy hazudtak minden napszakban”

Én nem ezt vitattam, mert nem erről volt szó!
A Queer cicus jött az idézettel, és az amiatti szégyenkezés igényével, engem viszont érdekelt volna az okfejtése, hogy pontosan mire alapozva hiányolja az arcpírt.

Ugyanis azt is tudja mndenki, (- jó, túloztam, ez a fideszesekre nem vonatkozik) aki cseppet is képes a gondolkodásra, hogy alkalomadtán nem ez a konkrét mondat az, ami problémás, mert nem ez a hazugság, ahogy korábban felvetettem.

Jó, tudom, a “logika” egy olyan ronda külföldi, sőt, migri szó, amit egy igazi szittya már messziről taszít el magától, mielőtt még megfertőzné, szóval megértem, na...

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.08.15. 20:45:39

@6.Lenin: Annyi eszed van mint egy marék lepkének. Amit Bajnai kihúzott, az mind úgy maradt, úgy hogy még a manyupot is eltapsolták Viktorék.

Ménár Atya 2018.08.15. 20:47:11

Nagyon sajnálom,hogy nem minden miniszter kap 5 millió forintot.
A miniszterelnök úr,és csapata ezt bőven megérdemelné.
Hiszen kiváló munkát végezve, a hazaáruló románozó gyurcsány ferenc által csőd szélére sodort országot állított talpra a sikeres,és kiváló munkájukkal.
Az isten áldja ót és családját ezért!
Ámen
:D

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.08.15. 20:48:36

@Cycmen: Mit háborgunk, mit háborgunk! Azon hogy bircát kúrod, aki megcsalta veled Éheslovat.

Cycmen 2018.08.15. 20:49:56

@6.Lenin: Harmadold a névsort, szerintem csak a nick sok.

Tudom, csak tetszik hogy már nyolcat előszedettem velük és azóta is beizzítottak még néhányat! Tiszta diliház.

6.Lenin 2018.08.15. 20:50:10

@morph on deer:

Tudom, csak néha elfeledkezel róla. Tudom a hév, na nem az amin közlekedni is lehet, hanem ami csak úgy elkapja az ember fiát, ha csúsztatási szándék közben nem figyel eléggé. Megnyugtatásképpen ez is oldalfüggetlen, csak kívülállók szokták észrevenni, de akkor nagyon zavaró is tud lenni.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.08.15. 20:51:13

@Ménár Atya: A szocik alatt az államadósság 11 ezer milliárd forintot nőtt, abból lejön a manyupba félretett 3 ezer milliárd. Marad nyolc. 2010 áprilisában az államadósság 19300 milliárd volt, most 28 ezer milliárd, eltűnt 3 ezer milliárd manyup és 3 ezer milliárd valutatartalék, valamint az állami Eximbank felhalmozott 600 milliárd forint adósságot.

Ménár Atya 2018.08.15. 20:51:15

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Természetesen, és ezért az szja-m mar csak 16% :)
Tudom, nehéz ezt egy magadfajta panelprolinak megérteni, de majd segítek ha nem megy:D:D

Ménár Atya 2018.08.15. 20:55:43

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Kedves okos trollom!
A szocik alatt volt 100 ft jövedelmem, és 10 ft adósságom, most van 100 ft adósságom, és 10000 ft jövedelmem, na akkor most jobban elvagyok adósodva mert nőtt az adósságom? :)
Nem érted mi?
A manyup pénzt nem lenyulták, csak helyrehozták amit a bissau guineai elvtársak elloptak,meg elkurtak, nem kicsit, nagyon.
Arról nem is beszélek, hogy ki, honnan hova jutott gazdaságilag 8 év alatt :)

6.Lenin 2018.08.15. 20:56:53

@Cycmen:

Lelkes kis csapat, azt meg kell hagyni. Tisztelem is azokat, akik naponta csinálnak magukból hülyét. Az oldalkocsis a kedvencem, meg a cicus, vagy a bunkójával azonos nagyságú észlény. Néhány dolog be van náluk égve, vagy a tű elakadt már, mert karcos a lemez.
Kíváncsi vagyok meddig bírják még.

6.Lenin 2018.08.15. 20:59:39

@6.Lenin:

Bocs, de közben lemértem, az észlénynek a bunkója egy gondolttal kisebb, mint ő, vagyis ő a nagyobb.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.08.15. 21:00:19

@Ménár Atya: Látom az ilyen ostoba fasznak nehéz megértenie hogy a GDP arányos adózás ugyanannyi, csak más a szerkezete. Továbbá az áfa emeléssel hétszer annyit húztak le a fogyasztókról mint a bankokról a különadóval.

Ménár Atya 2018.08.15. 21:02:23

@6.Lenin: Ne személyeskedj kérlek.
A végén még itt hagyják a kommentelést.
Pedig megszínesítik az olvasgatós időmet :D:D:D

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.08.15. 21:02:37

@Ménár Atya: Ja, bocsika, a GDP-hez mért kb 20 százaléknyi pénz elbaszásával én is tudok 20 százalékos GDP növekedést produkálni.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.08.15. 21:03:50

@6.Lenin: Áááá.. a vén munkásőr, bemetalkózva. Az a helyzet hogy ezen szigorú számokon mindig fennakad a propagandátok. :-))

Budapest a kutyaszar városa 2018.08.15. 21:04:00

Már megint a száj és segg esete, meg a teflonborítású pofáké.....

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.08.15. 21:05:29

@Ménár Atya: Ja és hova lett a manyup pénz? Ott vannak a számok, tessék megmagyarázni! Ja, aki azt hiszi hogy helyette a bankokat adóztatják, az hadilábon áll a számokkal. :-))

Ménár Atya 2018.08.15. 21:06:46

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Hát igen fiam, erre próbállak már egy hete rávezetni, de a végén azért sikerült, még a te képességeiddel is.
Más a szerkezete, és épp ezért több marad a számlámon hó végén.
Ezt nem nagyon tudod cáfolni, mint ahogy azt sem , hogy az szja, a tao is jelentősen lecsökkent.
Gondolom neked semmit nem mond a családi adózás, a gyerekek után járó kedvezmény amit a jövedelmedből kapsz vissza, mert segélyen élsz fletó óta :)
Az ingyenes étkezés,tankönyv sem a szocik vívmánya, ja, és 8 év után sem mentek csődbe :D:D:D

morph on deer 2018.08.15. 21:08:14

Legszebb az egészben az a görcs, ahogy az orbánhitű szerencsétlenek itt sorra bizonygatják, hogy “de nem, nem is igaz”, meg “bezzegagyurcsány”, holott nyugodtan megtehetnék, hogy erre azt válaszolják, hogy “Igen, na és?”

De azt nem merik, mert akkor jézusmária, a gyurcsányozást át kellene fogalmazni kissé, vagy egyből fekete pont kerül az ellenőrzőjükbe, vagy tudomisén..!

De mindenki úgy hisztizik, mintha egy fideszes szűzről mondták volna, hogy orbán viktor alakú butt plug a kedvenc játékszere...

Nem lehet könnyű feladat fideszes végvári vitéznek lenni a b1-en!))

taga20 2018.08.15. 21:10:42

@Cycmen: helga, azé kicsit szerényebben!

6.Lenin 2018.08.15. 21:12:07

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Most dicsértelek, hogy a válladon lévő bunkó mégiscsak kisebb nálad.
B+ ezzel a számokkal' jó párszor beégtél.

Tudod hol a manyup? A helyén, az államkasszában. Megmentette az országot, meg a különadók is. Ezért van a Fidesz még kormányon. ti meg a valódi helyeteken, a béka seggénél. Lökjél már egy hangyányit a tűn. kurva zavaró kezd lenni ez a hülyeség amit löx itt már ki tudja mióta, feleslegesen.
Matolcsiék nem vették be a cselt. Bajnai is a helyére került. azt hitte, hogy okos húzás kibaszni az Orbán kormánnyal, rábaszott.

taga20 2018.08.15. 21:15:07

@6.Lenin: "Tisztelem is azokat, akik naponta csinálnak magukból hülyét."

nincs nap, hogy ne egész nap, itt ne basznád a rezet. nem győződ fényesre sikálni a fityeszmaffiádat, és a gecit.

és te fölényeskedsz itt fityeszzombi?

na elmészte a picsába!:)

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.08.15. 21:18:13

@Ménár Atya: Te faszkalap! A fogyasztáson keresztül adózol. Ezzel az a probléma, hogy a szegények még szegényebbek, a gazdagok még gazdagabbak lesznek. Érdekes a számokra nem tudsz reagálni.

@6.Lenin: Vén munkásőr! Számoljál már! A fidesz alatt 15 ezer milliárd tűnt el, a szocik alatt meg csak 8 ezer. Hogy lenne az államkasszában ha sokkal nagyobb az államadósság és kisebb a valutatartalék? Teljesen elittad az eszed?

6.Lenin 2018.08.15. 21:19:32

@taga20:

Na, így dicsérje az ember a másikat. Pont a kedvencem küld egy kellemes helyre.
B+, ez a küldetésem, mint Sorosnak mások pénzét lenyúlni.

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2018.08.15. 21:21:37

fel vagyok háborodva
Kedves Miniszterelnök Urunk beosztottjai ennél sokkal többet érdemelnének
én megadnám nekik a 15-20 milliót is havonta, teljesítméy függvényében

rasztaszív 2018.08.15. 21:24:03

@6.Lenin: a te küldetésed itt annyi,hogy kiéld a mentális nyomorod.vitatkozáson nemigen lehet téged rajtakapni.

taga20 2018.08.15. 21:24:57

@6.Lenin: azt ismered, hogy dicsérjen meg téged a lenyinnertárs?:)))

"B+, ez a küldetésem, mint Sorosnak mások pénzét lenyúlni."

rosszul írtad haver! így helyes:

B+, ez a küldetésem, mint a gecinek mások pénzét lenyúlni.

na gyakorold csak! hadd halljam!:)))

6.Lenin 2018.08.15. 21:25:05

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Nem érted, árnyékot vet rád a bunkód.

2011-12 elejére az országnak gazdaságilag buknia kellett volna. Ez volt előkészítve.
A manyup, különadók, stb megmentették ettől az országot.

Most hasítunk. Kit érdekelnek már az akkori dolgok, átvészeltük. A hülyék meg elbuktak.
Kell ennél szebb kilátás a jövőt illetően?

Dől a lé, jó zene megy, és olvasom a hülyék nyivákolását, mi kell ennél jobb?

Ménár Atya 2018.08.15. 21:27:22

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Kedves Troll!
Azok számok csak a fejedben léteznek, a valóságban azok a számok a lényegesek, ami a céges,és a magán bankszámlám mutat, és elárulom, erősen pozitív mind a kettő.
És mielőtt elkezdenél fideSSezni engem, pont tegnap kaptam azt a bókot,egy hozzád hasonló géniusztól, hogy én nem lehetek fideszes, mert dolgozok :D:D
Annyi eszetek van fiam mint fletó támogatottsága az erdélyi magyaroknál :D:D
Most képzeld el, hogy orbán lop,lenyúlja az eus pénzt,a manyupot, azt az emberek mégis jobban élnek,mint a maszop idején.........
Na érted már miért vesztettetek?.harmadszor is :D:D:D

Ménár Atya 2018.08.15. 21:28:39

@morph on deer: Miról beszélsz,te szerencsétlen pára!
Az előbb írtam, hogy megérdemelné mindegyik!
Ámen!

Nagykörúton túli magyar 2018.08.15. 21:28:51

Orbán kevesebb EU támogatásból is kihozta az az eredményt, amit Szlovákia.
Sőt, kifizette az EU/IMF hitelt is mellé, amit Szlovákiának egyáltalán nem kellett.

Ezért a teljesítményért kevés is a megítélt fizetés.

6.Lenin 2018.08.15. 21:28:58

@rasztaszív:

Tudod kicsit valóban nehezen viselem, amikor igazi keresztények, tisztalelkű faszomtudjakik retkes kurvaanyáznak. Szerintem inkább vitázz azokkal akiktől ezt tanultad, vagy erre tanítottak.

atomic power 1986DucaDuca 2018.08.15. 21:29:09

@morph on deer:

"Akkor még nem döntött, mert ahogy írtad, a törvény csak egy hónappal később került kihirdetésre, de ez semmilyen módon nem jelenti azt, hogy fogalma sem lehetett semmiről, ugye?"

Biztos nem érte váratlanul, hogy a döntést a parlament rá fogja testálni. Tehát valami fogalma volt a dologról, csak kérdés, hogy mi? Se Te, se én nem látunk a fejébe. Azt kijelenteni, hogy akkor már eltökélt szándéka volt két vagy több miniszter /sőt valamennyi kormánytag/ fizetésének ilyen mértékű megemelésére, azaz hazudott, ugyanannyira esélyes, mint az, hogy akkor még nem volt meg ez a szándéka. Legalábbis nem általában a miniszterek, több vagy valamennyi miniszter fizetésének emelésére. A politikában egy hónap nagy idő, ennyi idő alatt változhatnak úgy a körülmények, melyek egy álláspont megváltoztatására, módosítására késztethetik a politikust. Miniszterelnöknek lenni ma Magyarországon, ilyen sajátos körülmények között az egyik legnehezebb feladat. A gyorsan változó, egymásnak sokszor ellentmondó és kényszerítő erejű körülmények miatt nagyon nehéz mindig következetesnek látszani.
Ezt akkor is így látnám, ha nem a FIDESZ_KDNP adná a miniszterelnököt.
Nem kell egyből farkast kiáltani.

Ménár Atya 2018.08.15. 21:29:39

@6.Lenin:
Szerintem érti, de képtelen elfogadni, hogy bedőlt a terv :D:D

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.08.15. 21:30:11

@6.Lenin: Akkor miért magasabb az államadósság, tűnt el a manyup és olvadt a valutatartalék? Adok egy rejtvényt neked! Ha felvettem két forint hitelt, de egyet betettem a malacperselybe, majd az asszony felvesz 1 forint hitelt, de feltöri a malacperselyt, akkor ki vett fel több hitelt és ki baszott el több pénzt? Áltisis harmadikos matek. Menni fog?

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.08.15. 21:32:41

@Ménár Atya: Nem élnek jobban az emberek baromarcú, mert a reáljövedelem csak most érte utol a 2005-ös szintet.

@Szél Bernadett börtönben van már?: Ha kifizette az IMF hitelt, akkor hogy lehet magasabb az államadósság? csak nem úgy hogy másik hitelből fizette ki? Elemi matek megy neked?

rasztaszív 2018.08.15. 21:32:52

@6.Lenin: keresztény vagyok,nem buddhista,hogy mindenféle rusnya férget pátyolgassak.azt kapod,amit érdemelsz.

6.Lenin 2018.08.15. 21:33:58

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Szerintem cseréld már le a bunkót a válladon egy nagyobbra, hogy 1értelmű legyen a nagyságrend körülötted. Így mindig keverem, nem tudok a lényegre koncentrálni.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.08.15. 21:35:23

@6.Lenin: A számokra nem tudsz mit mondani igaz? A matek esetében nem működik a propaganda meg a vakhit, mi? :-))

Ménár Atya 2018.08.15. 21:35:50

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Ha úgy lenne fiam ahogy azt te mondod, akkor nem nőne a gazdaság,hanem csökkenne, de hát nő, így hülyeséget beszélsz édes fiam.
Gondolom tele vagy tartozással, ennyi gazdasági hozzáértéssel, biztos hogy így van :)
Kétszer annyi lett a tartozásom, de hatszor annyi a jövedelmem.....
Kapis? :)

rasztaszív 2018.08.15. 21:37:35

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: csak lovagol a saját aljasságán.vitát ne várj tőle.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.08.15. 21:39:22

@Ménár Atya: Most arról dumálunk, hogy hova lett a lóvé, nem a gazdaság növekedéséről. Terelsz, mert nem tudsz a számokkal vitázni.

6.Lenin 2018.08.15. 21:40:01

-Hát itt vagy rasztaszív fiam, látom megtértél hozzám.
-Igen uram itt vagyok, tiszta szívvel.
-Ne bassz rasztaszív, volt azért ott a Földön némi retkes kurvanyázás is.
-Tudod uram.....
-Mi van? Magyarázkodni akarsz? Át akarsz baszni?
-Hé, Sátán ledobok egy faszkalapot, kapjátok el. A nyavalyás még nekem is hazudni akart.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.08.15. 21:41:09

@rasztaszív: Tudom, ez csak a szokásos rutin pöckölgetése a hülyéknek. Imádom amikor válaszolni nem tudnak, csak mellébeszélnek. csak elő kell venni ezeket az adatokat és máris összevissza kezdenek beszélni.

Ménár Atya 2018.08.15. 21:41:42

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Szóval most érte el,a 2005-ös szintet, hiszen akkor minden csodás volt, ugrott a pannon puma,és szárnyalt a gazdaság!
Vagy nem így volt?
De az is lehet, hogy az akkori politikusok,nem csináltak semmit, csak hazudtak, reggel,délben,meg este........legalább is ami kiszivárgott tőlük meg az őszödi böszmétől kicsit később :)
Amúgy tök pozitív, hogy abből a csődhelyzetből ahova 2006-2009 közé vitte az országot fletó, a mi drága orbán miniszterelnökünk, már a 2005-ös szintre hozta vissza az országot :)

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2018.08.15. 21:43:01

vigyázzatok, ez a ratyiszív kömény gyerek

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.08.15. 21:43:28

@Ménár Atya: Volt egy válság 2008-2009-ben. De mindegy, mert terelsz. Arra nem válaszoltál, hol van a 15 ezer milliárd forint.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.08.15. 21:44:22

@Ménár Atya: És még mindig nem látom hogy a bankokat adóztatják helyetted.

rasztaszív 2018.08.15. 21:45:04

@6.Lenin: majd megszakadsz,hogy minél aljasabb lehess,mi...?:)de ebben legalább tehetséges vagy:)

morph on deer 2018.08.15. 21:45:13

@6.Lenin:
“Most hasítunk.”

Bizony!
Ezt hívják úgy, hogy seppuku, avagy 切腹 !
Csak így tovább!

6.Lenin 2018.08.15. 21:47:00

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Figyelj te faszkalap. Valamikor egy új helyen belekezdtem egy vállalkozásba, ahol mások is voltak. 3-4 évig kénytelen voltam veszteségesen dolgozni (gyorsabban, olcsóbban, hogy a másik társaság eltűnjön a piacomról). Túléltem, és utána már nyereségesen dolgoztam.
elő volt készítve a bukás, túléltük, most meg már megy a szekér.
Mi a faszt nem értesz ezen?

Ezért volt mindig csőd a vége, amikor a sok szürkeállományú balfasz volt hatalmon.
Tedd le a bunkót, hátha a gondolataid is frissebben fognak cikázni a meglévő néhány agysejtedben.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.08.15. 21:49:28

@6.Lenin: Te baromarcú! Ez senkit nem fog érdekelni, ha kiderül hogy sikkasztottál a kasszából. Hol a lóvé?

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.08.15. 21:52:23

@6.Lenin: És ennek mi köze van 15 milliárd forint eltűnéséhez? vagy azt mondod hogy a GDP növekedést a tartalékok elverése eredményezte? És cserébe akkor ki tűnt el a piacról? A csehek, németek, vagy románok?

morph on deer 2018.08.15. 21:53:30

@atomic power 1986DucaDuca:
“A politikában egy hónap nagy idő, ennyi idő alatt változhatnak úgy a körülmények, melyek egy álláspont megváltoztatására, módosítására késztethetik a politikust.”

Igazat mondasz, csak hát az a fránya tapasztalat, az.
Amúgy nem véletlenül kérdeztem rá, hogy ki tudja, hogy mivel érdemelte ki Bártfai-Máger Andrea, a Miniszterelnöki Kormányiroda tárca nélküli minisztere az öt millát?

Lehet, hogy egyedül tud nyakkendőt kötni?
(Ez nem vicc: korábban a Szijjártóé volt ez a nemes feladat, ráadásul jóval kevesebbet kapott! Na, ha ezt Kunhalmi Á. megtudja...!)

6.Lenin 2018.08.15. 21:55:24

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Te tényleg ennyire hülye vagy?
Az unió nem engedte a magasabb hiánycélt, az IMF hitelt rekord rövid idő alatt kellett visszafizetni, a kamatokat is fizetni kellett, a fizetéseket, nyugdíjakat, stb a gazdaság meg stagnált éppen a ballib balfaszok miatt.
Mit kellett volna tennie a kormánynak? Kitűzni a fehér zászlót és visszaadni a hatalmat a ennek a rablóbandának?
El tudod képzelni hol elenne ma az ország?

Ménár Atya 2018.08.15. 21:57:18

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Tudod kedves fiam, volt itt néhány eurónyi ájemeff hitel, eus hitel, amit a gazdáid hátrahagytak a nagy bukásuk után.
Kicsit elszámolták magukat, mert azt hitték, orbán beledől az adósság csapdába, de nem számítottak rá, hogy a manyup pénzekkel fedezik a hiányt.
Én ennek örülök , még mindig jobb ha nincs manyup, de van jövőm, fletóék a jövőnket lopták el, kb 10 évet, és az sok.
És akkor ne felejtkezzünk meg a bankok,és multik külön adójáról sem, akik HELYETTEM fizették legalább egy részét annak amit elloptak.
De akkor te is válaszolj, mi a véleményed a családi adózásról, a gyerekek után járó adókedvezményről, a lecsökkent rezsiről, szja-ról,ami kb fele mint a szociknál volt, a lecsökkent tao ról, arról hogy a jujj de drága gázról,áramról kiderült, hogy nálunk az egyik legolcsóbb, és hogy elözönlötték a magyarok a wellness szállodákat és a horvát tengerpartot.......gondolom mert itt minden rossz azért mi? :)

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.08.15. 22:04:10

@6.Lenin: Tényleg, ha kifizették az IMF hitelt, akkor miért magasabb az államadósság?

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.08.15. 22:07:05

@Ménár Atya: Na látod! Szépen beismerted, hogy a gazdaságot a tartalékok elverésével állították helyre. csak ne jöjjön még egy válság! A bankok meg a multik adóját végül a lakosság fizeti meg. Az hogy te jobban élsz, az abból van hogy a szegények fogyasztásának adója magasabb.

6.Lenin 2018.08.15. 22:07:59

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

B+, 10 éve tartoztam 100 000 Ft-tal, és volt 200 000, - a bevételem.
Most tartozok 5 millával, azta kurva milyen sok, de a bevételem 20 milla, adózás után.
Kurván el vagyok adósodva, mi?

rasztaszív 2018.08.15. 22:08:34

a jobberek legpofátlanabb hazugsága a "ballib elkúrás".
sokkal rosszabb gazdasági környezetben komoly infrastruktúra beruházások történtek akkor,amik tőkét vonzottak,és egy sokkal jobb gazdasági környezetben most ennek előnyeit élvezzük.
ráadásul fenntartottak egy a mainál jóval sűrűbb szövésű szociális hálót.

Ménár Atya 2018.08.15. 22:09:20

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Azért magasabb, mert épp csökken :D:D
A számok téged nagyon összezavarnak, de majd egy hét után ezt is megértetem veled, hogy lehet hogy nő,és közben csökken :D:D
Na dobj be még egy felest, és hívj DK-s segítséget, bár ők semmit nem értenek :D:D

6.Lenin 2018.08.15. 22:12:35

@rasztaszív:

Csak nem mind1, hogy a háló alattunk van, vagy felettünk. Megvéd a leeséstől, vagy nem enged feljutni.

6.Lenin 2018.08.15. 22:13:54

@Ménár Atya:

A DK-s segítség jó 5let, kígyózhatnának 1et, a gyíkok.

Ménár Atya 2018.08.15. 22:14:57

@rasztaszív: Ütős anyagot szívsz raszta fiam :D
A 2000-es évek kiváló gazdasági körülményeket hoztak, csak épp fletóék elkúrták.
Előbb leminősítettek minket, az eurót nem vezették be, és a befektetés, nagyjából a devizahitelezésben, és a méregdrága autópályákban ki is múlt.
Jöttek a várólisták, meg a minimálbéren tengődő milliók,igaz az adómentes volt, hogy rohadjon ki a bele aki ezzel akar választást nyerni-
Túl sokat jársz DK gyülikre, hogy ezt a maszlagot elhiszed.
Az igazságot fletó mondta meg az elvtársainak titokban: Elkúrtuk, nem kicsit, nagyon.............

rasztaszív 2018.08.15. 22:17:40

@Ménár Atya: igen,az autópályákról van szó,és egy kis fikázással nem fogod elintézni a dolgot.

6.Lenin 2018.08.15. 22:17:54

Na, PÁ!

Hazudnék, ha azt mondanám, hogy jó volt veletek Drága Ballib honfitársaim, bár jót szórakoztam, igaz a hülyeségetek néha kicsit már fájt.
Talán a bal herém is mintha viszketett volna tőletek, de lehet csak ráültem véletlenül.

Jó8!
Mindenkinek.

Ménár Atya 2018.08.15. 22:25:40

@rasztaszív:
Ja tényleg nem, alagút az alföldre, viadukt a dombok közé, vadátjáró kilométerenként,igaz vad az nem jár rajta :D:D
Mind ezt 3x túlárazva :D
Nagy üzlet volt.........
És akkor még nem is beszéltem a legfontosabb EÜ beruházásról, amikor várólisták,vizitdíj meg fogatlan emberek voltak, na akkor a legfontosabb a korházi széf volt, az iskolákba meg a kakaobiztos pc 1 millióért/db, iszadeszes miniszternél ha jól emlékszem .
Bocs ovi.
index.hu/belfold/brunszvikgep/

Ménár Atya 2018.08.15. 22:29:54

Drága fiaim!
Engem most szólít a kötelesség, nyugovóra térek, mert holnap a nyugdíjatokat, ill viktor kerozinját kell megtermelnem!
Vigyázzatok, nehogy a főnököm magához szólítson benneteket, bár találkozhattok gyulával, jánossal, mátyással, igaz ők most főnek lucifernél :D:D
Aludjatok
Ámen!

GallaiG 2018.08.15. 22:31:56

Emberek, nehogy már készpénznek vegyük az orbáni hazugsággyár egyik kommandójának, a "KSH" - nak az adatait! 4 % növekedés, bruhaha!

rasztaszív 2018.08.15. 22:32:59

@Ménár Atya: te figyu,még ennél sokkal több fikázással sem fogod tudni elintézni...:)

ezeknek a beruházásoknak a hasznából,a világgazdasági konjunktúrából,és az eu-s pénzekből élünk most,miközben semmi az autópályaépítésekhez hasonló jövőbemutató,egyértelműen hasznos befektetés nem történik a jövőbe.
sőt,inkább elavult,levitézlett ideológiák görcsös erőltetésével rángatnak minket vissza a múltba.

6.Lenin 2018.08.15. 22:38:54

Elnézést kérek ,de közben kiderült, hogy a bal herém nem miattatok viszkedt, nem is én ültem rá véletlenül.
Az egyik szomszéd, 1 kedves hölgy jött át 15 perce brokkolit kérni, és amikor kiderült, hogy rossz helyen kerestük, véletlenül ő ült rá egy pillanatra.
Még 1x elnézést kérek a ballib honfitársaimtól, hogy azt hittem miattuk viszket.

vénkujon 2018.08.15. 22:43:51

éljen soká Szent Órbán Viktór! kérlek tikteket gyüdsünk pénszt a Miniszerelnőknek, mert neki csak kevés jut orzágunk gyarapodásábó. a hécázezer froncsika megtakaritás bizony nagyon kevés! adakozzunk magyar honfitársaim

vénkujon 2018.08.15. 22:45:50

@6.Lenin: uty érted, hogy huszmiliód marad miután befizeted a tízedet?? isten áldja a tehedségedet fiam.

bzsoa 2018.08.15. 22:54:51

Miért is fontos az hogy egy miniszter 1MFt-ot vagy 5MFt-ot keres amikor M.Lőrinc gázszerelő és egykori "sikeres" polgármester ennek kb. százszorosát vagy még többet keres havonta? Én egyébként azt mondom ha egy bankvezér kereshet ma Magyarországon havi 15-20MFt-ot akkor egy miniszter is kereshet havi 5 Milliót csak ezért tegyen is le valamit az asztalra! Nem a havi 5MFt miniszteri fizetéstől leszünk szegényebbek hanem azoktól a százmilliárdoktól amit évente hazavisznek az állami költségvetésből FIDESZ-hez(OV.-hoz) közel álló vállalkozók. OV. hazudik? Miért van olyan politikus aki nem?

morph on deer 2018.08.15. 22:54:53

@6.Lenin:
“brokkolit kérni,”

Az nem “brokit” akart lenni véletlenül?
Csak a helyszín többé-kevésbé pontos megjelöléséből következtettem.
Na meg a 15 perc is sokatmondó volt..;))

morph on deer 2018.08.15. 22:57:41

@bzsoa: @Ménár Atya:
Nem az a baj, hogy 5 milliót keres valaki, hanem az, ahogy erről fűt-fát hadovál dicső vezérünk!
Már megint.

anyadmajma 2018.08.15. 23:16:19

@6.Lenin: az nem a szomszédasszony volt, birka, hanem aromán kamionos, akit leszoptál.

putris72 2018.08.15. 23:34:45

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: @rasztaszív: 2010 előtt is voltak EU-s pénzek! De a balibek,még azt sem tudták beosztani!Fejleszteni,gazdasági programot,munkahelyet teremteni az nem megy nekik! Ma tudo,hogy Orbán mennyit költ klotyópapira,vagy Mészáros zsepire!Akkor meg,eltűnt 167 milliárd!Vállvonogatás,senki nem tudja,hogy hova tűnt! Kormányzati negyed 20 milliárd!Semmit nem csináltak,de a lóvé eltűnt! Autópálya 1km 4 milliárd? DE mégis a magyar cég 1,-1,5-ből megépíti!A multi tesók km ként 2,5 milliárdot simán lenyúltak! Az államadoságot meg GDP arányosan számolják,és nem a ti kedvetek szerint!

ember100 2018.08.15. 23:35:18

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Helló !

De hát NEM ÉRTED hogy a 11.000 az SOKKAL TÖBB mint a 19.300 ?
Hát ez az illiberális matematika ahol mint tudjuk a negatív növekedéds is növekedés és ojan gazdagok vagyunk hogy benzint 400 , az eurót 325 ....Ft ért is meg tudjuk venni .
Ja és ki tudjuk fizetni a világbajnok 27 % áfát amit a Gyurcsány vezetett be , ja nem :( hanem a Fényességes Vezető Áldassék a Neve,

ember100 2018.08.15. 23:41:16

@putris72:
Helló !

Örülnék ha most is CSAK 20 milliárd menne el , meg az apró .
Manapság a vizes VB 40 milliárdról indulva 120 milliárd lett Érted a számokat tudsz számolni , egy egy stadion 5- 20 milliárdba kerül , Puskás- nép stadion most tart 120 milliárdnál , csak a Nemzet Esze Gázszerelőlye többet visz haza mint amennyit a szocik ÖSSZESEN lophattak.
A Nemzet Velyéről nem is beszélve .
Mit loplyanak el a párnádat , vacsorád .... hogy felébredj ?????

hobb 2018.08.16. 00:09:41

Itt a legtöbb troll, úgyhogy ez a blog valamit jól csinál. Ne tessék abbahagyni!

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.16. 01:14:10

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit: "vigyázzatok, ez a ratyiszív kömény gyerek"

Rasztaszív 4 prezident! Mindig jókat mond!

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.16. 01:16:08

@Ménár Atya: "nem nőne a gazdaság,hanem csökkenne"

Nő a gazdaság, mert világgazdasági konjunktúra van. A hasonló országokhoz képest csúszunk le, Románia most hagyott le minket, már csak Bulgária van mögöttünk.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.16. 01:19:05

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: "abból lejön a manyupba félretett 3 ezer milliárd. Marad nyolc."

A csúti geci nem csak ellopta a manyupot, hanem utána is NEM tett évente 300 milliárdot a manyupba, az 8 év alatt 2,4 milliárd.

ételizésítő 2018.08.16. 01:19:08

@Quercus a gondolkodó:
Az ugye megvan, hogy ez Örkény 1956-ból, és Gyurcsány csak parafrázisként használta?
Mondjuk hogy a faszba' lenne meg, vagy te annyira műveletlen segg, hogy fingod sincs semmiről, csak a fideszes seggek nyalásához van elég eszed, máshoz semmihez.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.16. 01:24:54

@elismert felhasználó: "általköltözök románijába, mert ott sokal magasbak a bérek és nyugatis szinvonalú az élet"

Helyes. Minden hazaáruló követhetné a példádat. Nem a bérek magasabbak, hanem a fizetések vásárlóereje magasabb. Többet kapsz a pénzedért, magasabb életszínvonalat tudsz elérni, mint ugyanazzal a munkával itthon.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.16. 01:28:54

@Cycmen: "hogy természeti erőforrások tekintetében jóval jobban állnak nálunk, ergo gazdaságilag csak rajtuk múlik hogy mikor lépnek túl rajtunk"

Újabb, kifogás, miért nem tehet róla a geci gazdád, hogy minden ország jobban teljesít nálunk.

Magyarország erőforrása mindig is az AGY volt. Persze a gecinek az oktatást is sikerült tönkretennie, neki deprivált, mélyszegénységben élő szavazók kellenek, nem versenyképes kiművelt emberfők. Téged a geci szeret.

ételizésítő 2018.08.16. 01:37:07

@Ménár Atya:
"alagút az alföldre, viadukt a dombok közé"
Talán nem kéne megfeledkezni arról, hogy ezeket a terveket az 1998-2002 között rabló és garázdálkodó Orbán-kormány hagyta jóvá, ahogy az építőket is ők választották, a szocik már csak az építtetést végezték, jóváhagyott tervek alapján és leszerződött építtetőkkel, bár valóban az lett volna a megfelelő eljárás, ha mindent kibasznak, amit Orbánék aláírtak, mint Orbánék tették a 4-es metróval, Nemzeti Színházzal stb.

ételizésítő 2018.08.16. 01:39:50

@putris72:
"magyar cég 1,-1,5-ből megépíti"
Hol, te barom?

alöksz róz 2018.08.16. 02:47:02

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Nem a bérek magasabbak, hanem a fizetések vásárlóereje magasabb." - magyarázd el a különbséget!

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.16. 03:02:46

@alöksz róz: Több csokit tudsz venni egy napi trollkodásért kapott béredből. Vagy több féldisznót.

2018.08.16. 05:48:26

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

És erről már tájékoztattad a románokat is? Szegények még nem tudják.

2018.08.16. 05:50:37

@ételizésítő:

Nocsak! Fölriadt a delíriumból a budapesti liberofasiszta romkocsmaértelmiség is?

2018.08.16. 05:51:29

Nem ő nyilatkozta, hogy megveti azokat, akik komolyan veszik a tárgyalóasztalnál elhangzottakat és csak röhög azokon, akik számon kérik rajta ígéreteit? Ti azt mondjátok rá, hogy miniszterelnök, én azt, hogy cigány.

2018.08.16. 05:53:24

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Ellopták a manyupot? Nem mondod. Közgazdásznak ne menj.

2018.08.16. 05:57:14

@ember100:

Ha nem csak a liberofasiszta oldalakat olvasnád, mint a zindex, a sorosürülék 444, meg a hvg, akkor nem beszélnél ennyi baromságot. Ja és te se próbálkozz közgazdász pályával.

2018.08.16. 05:59:10

@putris72:

A gyurcsótány nevű degenerált barom még ahhoz is hülye volt, hogy lehívja az ejus pénzeket.

2018.08.16. 06:01:32

@rasztaszív:

Te melyik országban élsz?

2018.08.16. 06:05:20

@rasztaszív:

Te születésedtől fogva vagy ilyen hülye, vagy jártál tanfolyamra?

jandera 2018.08.16. 06:29:07

@Rot: "Zseniálisan helyettesíted a napszúrást kapott Bircát"
Birca nem élő ember, egy MI kisérleti eszköz. Tulajdonképpen egy MI vezérelt bullshit generátor.

Ménár Atya 2018.08.16. 06:36:55

@ételizésítő:
@Ménár Atya:
"alagút az alföldre, viadukt a dombok közé"
Talán nem kéne megfeledkezni arról, hogy ezeket a terveket az 1998-2002 között rabló és garázdálkodó Orbán-kormány hagyta jóvá, ahogy az építőket is ők választották, a szocik már csak az építtetést végezték, jóváhagyott tervek alapján és leszerződött építtetőkkel, bár valóban az lett volna a megfelelő eljárás, ha mindent kibasznak, amit Orbánék aláírtak, mint Orbánék tették a 4-es metróval, Nemzeti Színházzal stb

Természetesen igazad van, mindent az orbán kormány talált ki ami kínos :D
Azért annyit súgok, hogy az általad lertakból kb egy szó sem igaz.
Tudod a feleségem akkori cége pont a tervdokumentációkkal kapcsolatos munkát végzett, elég jó rálátásuk volt mindenre.
Mesélhetnék arról amikor a szoci államtitkár leszólt, hogy adott szakaszra kell még négy vadátjáró.....a haver építette, de gondolom fingod sincs mennyiért.
Amúgy tegnapelőtt vihar volt, az olaszoknál meg leomlott egy híd, na azt is a fidesz rendelte meg 2008-ban :D:D
Nemzeti színház? mi a gond vele? .....annyira rossz hogy ki sem lehetett zavarni a ratyi alföldit onnan :)
De amúgy ha igazad is lenne, akkor kössz hogy igazolod, hogy viktor a jövő látó, a szocik meg a gondolkodásra képtelen halmaz :D
Ti annyira buták vagytok mint hat másik :D:D

Ménár Atya 2018.08.16. 06:41:03

@Korunk egyik legnagyobb gondolkodója:

-"Ti azt mondjátok rá, hogy miniszterelnök, én azt, hogy cigány."
És milyen érzés, hogy úgy ugrálsz,ahogy a cigány fütyül? :D
Amúgy most cigány,zsidó,kommunista,vagy fasiszta?
Nagyon nem vagytok egységesek, ezért lett a cigánynak 2/3-a :D

Big fish 2018.08.16. 06:54:54

Szerintem ez nem sok fizetés egy miniszteri pozícióban dolgozó személy számára

Etniez 2018.08.16. 06:58:36

@Cycmen: szánalmas, ostoba nyalinc vagy. Ha ingyen csinálod, akkor balek is. Új nap, térdelhetsz megint. Végén töröld meg, ne száradjon rád.

$pi$ 2018.08.16. 07:12:57

@rasztaszív: "a jobberek legpofátlanabb hazugsága a "ballib elkúrás"."

Ó, igen. Hiszen mont tudjuk, hogy amikor Gyurcsány elvtárs elkúrásról beszélt akkor "jobber" volt. Egy órácskán keresztül... véletlenül... :D

$pi$ 2018.08.16. 07:26:29

@ételizésítő: "Talán nem kéne megfeledkezni arról, hogy ezeket a terveket az 1998-2002 között rabló és garázdálkodó Orbán-kormány hagyta jóvá"

Az M6 kivitelezési tervei 2004-2006 közt készültek. Az engedélyezési tervek 2003-2004 közt készültek el. Nem, az Orbán kormány nem döntött semmiféle alagutakról.

axolotl77 2018.08.16. 07:48:34

@Cycmen: Szövegértő olvasás? Az hol marad?

ember100 2018.08.16. 08:49:06

@Quercus a gondolkodó:
Helló !

ÉRTEM ÉN !
Én egy alternatív világban ( Magyarországon ) élek ahol drága a benzin , 27 % az áfa korruptak , lopnak a politikusok , gázszerelő , vej ,uram-bátyám ......
VISZONT az illiberális a negatív fejlődés is fejlődés .... országában élsz Te meg a többiek .
Vicces fiju vagy :)
Ja és a közgazdász az aki CSAK gondolkozik beszél , és NEM termel értéket ?
TILCSUK BE !

Herbert Putzenschramm 2018.08.16. 09:02:54

klasszik fideszes reakciók: ez nem volt hazugság mert a gyurcsány is hazudott

:D

aztán csodálkozunk hogy 2/3 van...

2018.08.16. 09:03:46

@ember100:

Rossz válasz. Te sötétségben élsz.

Európában csak Lengyelországban, és Bulgáriában olcsóbb a benzin. Ja, hogy legyen egykulcsos alacsony szja, legyen alacsony társasági adó, meg legyen alacsony ÁFA. Miért is nem csinálták meg ezt a bűvészmutatványt a libbant kormányok? Ja, hogy a politikusok lopnak. Konkrétan, hol, honnan, és mennyit? Ja hogy az ejus pénzből élünk. Meg egy lófaszt. Az eju, élén Fritzlandal, él belőlünk.
Ja hogy nincs fejlődés. Hát a fejedben egész biztosan nincs.

blah 2018.08.16. 09:34:20

dedededede a másik is hazudott!!!!!

Toportyán Zsóti 2018.08.16. 09:41:48

@6.Lenin: Elcsalt választásokra nem kéne hegyezned magad,12 000 milliárdocska landolt már a g csuti csüngőhasú mafficsaládfő és egyéb g narancs offshorkkok számláin...ezt nem nevezném az ország megmentésének vakegér.

Toportyán Zsóti 2018.08.16. 09:48:42

G csuti csüngőhasú maffiacsaládfő végighazudta az életit,ezért kell 1000 milliárdokkal elcsalni a választásokat,üveg pálinkáért vagy 5000 forintokért megvenni a koherókat hogy meg ne bukjék ....mert akkor mehet ha tud még időben letiplizni azeri baráti kebelre a szabadon engedett baltás kereszténygyilkos után.

marius1 2018.08.16. 10:02:32

A magyar azt kapja amit megérdemel. És ha az az önsorsrontás, amin nem tud és nem is akar változtatni, akkor azt kapja. 48 % szavazat + gerrymandering = 2/3. Felejtsétek már el ezt a libsi vs keresztény baromságot. Van téma, vannak vélemények, és vannak tények. Beszéljünk erről, és ne arról, hogy ki szerint ki a libsi, ki a komcsi. A kommunisták állami alkotmányos segédlettel váltottak módszert, a 80-as évek végén. Ha a rendszerváltás a papíron kívül nem történt meg, attól hogy itt megy a köpködés, miért változna bármi is? A politika 28 éve ebből él. Én a keresztény te a komcsi, te meg ott a libsi. Hova juttatta ez a közvéleményt? 10 ezerért megvásárolt nyugdíjasok, krumpliért megvett cigányok, újabb kétharmad, az alkotmányos jogrend sajtcetliként való átírogatása, a törvényen kívüli réteg felsőbb jogainak alkotmányos és bírói védelme. Közben hozzáadott érték híján lassan olyan állami gazdaságok húznak el mellettünk mint Lengyelország, Szlovákia, és lassan Románia. Ne értékeljük túl Orbán jelentőségét, mikor mit mondott - mivel a magyar sajtó már egy komédia, semmi ellenőrző funkciója nincs. Tény, hogy a magyar családok túlnyomó többsége itthon havi 100 és 200 ezer forintokból él havonta. Tény, hogy a versenyszférában (tehát ahonnan az adóbevételek és gazdasághoz hozzáadott értékek realizálódnak) a fizetések NEM emelkednek, a reálbér emelkedése csak propagandafogás. A legtöbb ember 3-5-10 éve ugyanazért a nettó bérért dolgozik, tehát a reálbére értéke csökken. Az alkalmazott nem részesül a profitból. Egy állami adatszolgáltató intézmény olyan átlagbért ír a papírra amilyet akar. Az állami média olyan hírt gyárt le amilyet akar. A politikus akkorát hazudik amekkorát akar. A magyar társadalom meg három lábbal a föld alatt hordja az orrát, megelégszik a csöpögtetett morzsával, egymásra köpköd, mert még mindig nem fogja fel, hogy jelen helyzetben teljesen fölösleges, értelmetlen és már szánalmas is libsizni meg konzervatívozni. A fidesz nem keresztény, nem konzervatív párt. A ner minden eddiginél nagyobb tőkét halmoz fel, gőzerővel hízik az új oligarchia, a társadalmi olló minden eddiginél jobban nyílik szét, a fidesz által 15 éve propagált középréteg a legnagyobb ellensége, a leszakadt régiók lakosságára, a szrban hagyott cigányságra és a nyugdíjasok vállára állva (ismerős? mszp-szdsz) kreálja magának az újabb alkotmányozó többséget, hajtja állami irányítás alá a gazdaságot, semmisíti meg a sajtót, lehetetleníti el a független gazdasági tereket, gyilkolja le az ellenfélből ellenséggé avanzsált karaktereket, és közben szőnyeg és indulatra épülő érzelmi politizálás alá söpri a józan észt, gondolkodást és önreflexiót igénylő valós társadalmi, alkotmányos, gazdasági, szociális stb. problémákat. Mi meg majd köpködjük tovább egymást. Ha Gyurcsány lopott - bíróság elé vele. Ha Demszky lopott- detto. Ha kommunista volt - kiszedni azt az aktát, és elbírálni a luxusnyugdíjat. Ha Orbán lopott - ugyanúgy bíróság elé vele. Ja, hogy a pénz csak úgy magától párolog, a szerződések maguktól íródnak alá? Akkor marad a köpködés. Sok értelme továbbra sem lesz, de legalább talán levezet némi feszültséget. Ez lenne a közélet? Egy bokszzsák?

rasztaszív 2018.08.16. 10:05:43

@Quercus a gondolkodó: vadparasztéknál ilyenek az "érvek"...?:)

rasztaszív 2018.08.16. 10:07:10

@$pi$: ti nyolc éve nyomjátok ezt a pofátlan hazugságot.

blah 2018.08.16. 10:19:44

@marius1: a politikai retorika nem véletlenül fordult a hülyék felé. az emberek többsége nem látja a demarkációs vonalakat, nem jobb és bal oldal, konzervatív vagy liberális hanem a hatalom és a nép között húzódik.

rnz 2018.08.16. 10:37:51

Hogyhogy senki nem váltotta még át lélegeztetőgépekre az összeget? Már megint hanyag az ellenzék, meg a zindex blogcsapata...
A jobbik tartozásából vajon hány hónapig lehetne fizetni a minisztereket?

werinter 2018.08.16. 11:05:05

Inkább kapjanak havi akár 30-40-50 milliós fizetést TISZTÁN, minthogy milliárdokat lopjanak, csaljanak el. Csak az a baj nálunk a kettő együtt megy. Magas bérezés és még magsabb lopási kényszer!

Hohó60 2018.08.16. 11:48:01

@ember100:

"Ja és a közgazdász az aki CSAK gondolkozik beszél , és NEM termel értéket ?"

Ez főleg a libberráltakra nem igaz. Ők csinálnak valamit. Mindent köpködnek, hazudnak, még az országnak ártani sem átallnak.
Pl ott van a Vértes.
Az idei évet leszámítva az előző négy évben mindig megjósolta januárban, hogy 1% lesz a növekedés. Aztán mindig annak a többszöröse lett. Ez most vagy az ország hüljélye (direkt írom internáciul, mert ott minden fonákul van...), vagy direkt csinálta, ezzel is valami kárt okozhatott legalább átmenetileg, hátha egy befektető ezt olvasva még sem ide jött...

Bocsánatot egyszer sem kért, hanem a következő évben megcsinálta ugyanezt. Na, az idén már nem volt képe hozzá. (Lehet mégis szalonna kutyából?)

Az egész libbant közgazdász társadalom undorkodott, hazudott, dehonesztált 2010 óta mindent. Akkor, amikor Fletóeék örökségeként Görögország sorsára kellett volna jutnunk. Internacionalista segítségnyújtásként leminősítések, sorozatos "nem lesz ez így józás", stb...
Aztán hülyének bizonyultak, mert még sem lett itt is görög válság, hiába akarták.
Ami persze nem jelenti azt, hogy szuper lenne a helyzet, de az biztos, hogy ha az általuk felvázolt megoldásokat alkalmazta a volna a kormány, akkor rosszabb lenne.
Ja, és persze megbukott volna Orbán, ami szerintük jó lett volna. Nyiván ezért adták a hülye tanácsaikat is...

Hohó60 2018.08.16. 12:05:17

Hallom itt az ügyeletes elvtársaktól, hogy Romániában sokkal jobb minden, kolbászból van a kerítés. Tehát nem gazdasági egyensúlytalanság van, hanem bezzegség.
De hagyjuk a szokványos libbant hazudozást, torzítást, amivel már megint a tájékozatlan embereket akarják megvezetni egy összefüggéseiből kiragadott adat túlhangsúlyozásával.

Tessék már megmondani: a románok miért nem tudnak arról, hogy ők a magyar ballibek szemében a bezzegállam, és ott annyira szuper, hogy csak na? Mert ezek az önsorsrontók valami 4 milliónyian távoztak külföldre. Lassan mondom: n e m l e s z g á z á . . ., ja bocs, szóval lassan mondom: n é g y m i l l i ó. Tehát nem négyszázezren, mint nálunk (vagy hatszázezren, ahogy a ballibák tódítani szokták), hanem 4 milliónyian. Tudom, hogy ezek az apró ellentmondások nem zavarják náluk az összképet, de mégis. hogy is van ez?

alöksz róz 2018.08.16. 12:44:30

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: "Ha felvettem két forint hitelt, de egyet betettem a malacperselybe, majd az asszony felvesz 1 forint hitelt, de feltöri a malacperselyt, akkor ki vett fel több hitelt és ki baszott el több pénzt?" - egyik se jó. de ha lehet választani, akkor mégis inkább az asszonyra hallgass, mert te nagyon hülye vagy a pénzügyekhez! :D :D

ha te felvettél 2 Ft hitelt úgy, hogy nem is volt szükséged csak 1 Ft-ra (és a maradék 1 Ft-ot a malacperselybe raktad, hadd veszítsen az értékéből, miközben persze fizeted a kamatait), akkor elég nagy ostobaságot csináltál.

KalmanBlog 2018.08.16. 12:48:52

@Cycmen: Pontosan. A versenyszférában is vannak ilyen fizetések. Legalábbis 1-2 millió nettó biztosan elérhető komolyabb vezetői szinten, mert olyant már láttam :-). Ha nem tud versenyezni a versenyszférával, akkor csak a tehetségtelenek mennek miniszternek.

ednet2023 2018.08.16. 13:10:49

Végigolvastam a kommenteket. Hát basszus, nekem mint magyar állampolgárnak ég a pofám a szekunder szégyentől.
Általánosítsuk az állítást: Egy - tetszés szerinti - miniszterelnök tagadja, majd egy hónap múlva mégis "saját kezűleg" emeli néhány miniszterének a fizetését pont annyira, amennyit letagadott.
Tényleg azon kell vitatkoznia gondolkodni képes embereknek, hogy ez hazugság-e vagy sem? Ha ez nem az, akkor egyesek szerint 2+2 sem biztos, hogy 4.

Kedves Fidesz trollok. Nagyon látszik nálatok a kettős mérce: más miniszterelnök esetében nem kevésbé habzana a szátok, és ugyanazokat mondanátok, mint az általatok szidott másik oldal kommentelői (tudjátok, a libsi-bibsi banda). Nem is próbáltok objektív érveket felhozni, nem látszik a saját értékrendetek irányvonala. Elvakult hívők vagytok: nem az országotok miniszterelnökét véditek, hanem Orbán Viktort. Bárki más esetében leszednétek róla a keresztvizet ugyanezért a cselekedetért.
Persze lehet előrángatni gazdasági statisztikákat amivel meg lehet próbálni relativizálni a hazugság tényét. Ez azonban elég nehéz, mert a hazugság elég nyilvánvalóan leírható - egybites - logikai művelettel: IGAZ/HAMIS.
Az lenne becsületes tőletek, ha kimondanátok azt, amit gondoltok: Igen, basszus, Orbán Viktor hazudott. De neki szabad...

alöksz róz 2018.08.16. 13:27:26

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: a különbséget kérdeztem! hogy jelentkezik ez nálam. akkor is több csokit meg féldisznót tudok venni, ha holnap kétszer annyi fizetést kapok, te fogalmatlan...

Tom66 2018.08.16. 13:33:28

@ednet2023: Igen jól látod, sajnos pontosan így működnek az emberek. Persze ti sem vagytok különbek, hiába szeretnéd a balliberális oldalt szebbnek és jobbnak láttatni, a kettős mérce ez esetedben is tetten érhető.

6.Lenin 2018.08.16. 13:34:11

@ednet2023:

Még a poszt írója szerint sincs 5 milliós miniszteri fizetés.
2 drb tárcanélkülinek van. 1 miniszternek sincs.

Az 5 milliós miniszteri fizetés hazugságnak bizonyult, ugyanis ezt azt jelentette volna, hogy minden miniszter fizetése annyi lenne. Nem lett.

A B1 megint lukra futott, finoman mondva. A lökött libsik megint bevették a dumát, de ezen már 8. éve nem tudok csodálkozni, bármennyire is szeretnék ezt elérni. Nem fog menni, ismerlek benneteket.

Che21 2018.08.16. 13:54:40

Még jó, hogy nem azt hazudta a patás júniusban, hogy nincs is kánikula, amikor augusztusban majd megdöglünk a hőségtől.

ember100 2018.08.16. 14:04:58

@Quercus a gondolkodó:
Helló !

Hát ez tényleg klasszikus válasz , máshol drágább a benzin , egykulcsos , áfa....
Hát igen Észak Koreában egy hazugságon kapott képviselő , vezető golyó általi halál.
Micsoda elképesztő dolog lehet a fejedben hogy a magyarországi tényeket találomra összehasonlítgatod .
Neked jobb olcsóbb a benzin, tojás , krumpli , kisebb az áfa .... ha máshol meg drágább , esetleg nyugaton dolgozol és minden nap hazajössz elkölteni .
Nem értem :)

n3spr3ss0 2018.08.16. 14:06:11

@Cycmen: Annyira jók, hogy 2017- ben érték el a Gyurcsány kormány 2007-es gazdasági eredményét.

n3spr3ss0 2018.08.16. 14:08:29

@Hohó60: Legalább pontosan idézni tudnál. Az eredeti mondat: nem lesz gázáremelés az idén. Ja, hogy az eleje jobban hangzik, de így hazugság. Igaz, mást sem tudtok.

n3spr3ss0 2018.08.16. 14:11:56

Itt olvasgatva, nyugodtan kijelenthető, minden fideszes,kormánypárti geci. Hazug geci.

6.Lenin 2018.08.16. 14:12:11

Drága (lökött)Ballib Honfitásaim!

Ti tényleg abban ringatjátok magatok, hogy ha Orbán megbukik akkor ti fogtok hatalomba kerülni? Hát nagy lófaszt.
Ti már soha nem fogtok Mo-on még a hatalom közelébe se kerülni.
Az emberek 1re jobban utálnak már benneteket.
Még mindig nem veszitek észre?

Ormi 2018.08.16. 14:22:27

Végigolvasva az összes kommentet....az jön le, hogy itt, ebben a szerencsétlen országban, valóban két nép él párhuzamosan.
A fideszesek(?) akiknek ez jó így ahogy van, meg mi többiek, akik nyögjük.
Nagy ára lesz ennek a közeljövőben.

blah 2018.08.16. 14:22:31

@Tom66: dedede neked a kurva anyád

6.Lenin 2018.08.16. 14:25:23

@Ormi:

Miért nem dolgozol inkább te is?

Azt nagyon jól tetted, hogy a fideszes után kérdőjelet tettél. Én se vagyok fideszes, de őket támogatom, és, ha így marad, támogatni is fogom. Hülyéket soha.

alöksz róz 2018.08.16. 14:32:02

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: na ez meg majdnem kimaradt... most már értem, miért voltál olyan szemérmes a forrásoddal kapcsolatban. a forrás a szabad föld, az mszp lapja, és természetesen
nem kérdőjeleződhet meg a hitelessége :D

de nem kérdőjelezem meg a cikk hitelességét, 100%-ban elfogadom igaznak a benne foglaltakat.
mert okos vagyok. és a saját forrásoddal igazolom, hogy
1) öngólt lőttél
2) hazug szar komcsi vagy

lássuk:
1) a cikkben le van írna, miért nincs azon a környéken munkahely: azért, mert a komcsik/ballibek szétverték a környék iparát. az is le van írva, miért nem magyarországon (tehát ugyanolyan távolságra, minimum ugyanakkora bérért) vállalnak munkát az emberek. mert a komcsik/ballibek tönkretették őket a devizahitelekkel.
öngól.

2) te azt írtad általános megállapításként, hogy a magyarok már romániába járnak át dolgozni, mert ott jobb. ezzel szemben a tény az, hogy a román állampolgárok járnak át magyarországra dolgozni. pár száz magyar munkavállaló (6 településről) vs több tízezer román állampolgárságú munkavállaló az egész országból... a magyarok járnak oda, vagy a romániaiak ide? na melyik az igaz? te egy elszigetelt esetet hazudtál általánosnak.
szóval egy hazug komcsi szar vagy.

látod? én okos vagyok, te meg buta.

n3spr3ss0 2018.08.16. 14:38:22

Simor András fizetését elvették, mert pofátlanul sok volt (szerintük), most meg az 5 millió jár nekik.

ednet2023 2018.08.16. 14:38:56

@Tom66: "Igen jól látod, sajnos pontosan így működnek az emberek. Persze ti sem vagytok különbek, hiába szeretnéd a balliberális oldalt szebbnek és jobbnak láttatni, a kettős mérce ez esetedben is tetten érhető. "
Vedd figyelembe, hogy 2006-ban - amikor kiderült, hogy Gyurcsányék hazudtak - az általad lefitymált balliberális szavazók kiábrándultak a vezetőkből. Ez vajon a jelenlegi fideszes hívőkre igaz lehet? Légy szíves ezt figyelembe véve véleményt alkotni a másik oldal erkölcséről és jelleméről.
Egyébként nincs kettős mércém. Gyurcsány is hazudott. Nem relativizálok és nem mentegetem.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.08.16. 14:39:51

@KalmanBlog: Ajaj, neked se sok fogalmad van arról mire való a valutatartalék.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.08.16. 14:40:45

@alöksz róz: Mellément. Neked szólt. Ajaj, neked se sok fogalmad van arról mire való a valutatartalék.

ednet2023 2018.08.16. 14:43:04

@6.Lenin: Amit írsz az szőrszálhasogatás, szavak boncogatása és mentegetés. Ugyanebben az esetben Gyurcsányt is mentegetnéd? Nem hinném. Ha pedig nézőponttól függően változtatod az álláspontodat nem tekintheted magad objektívnek vagy hitelesnek.

6.Lenin 2018.08.16. 14:54:04

@ednet2023:

Gyurcsánnyal már semmi baj, neki vége. Tök mind1, hogy mit mond. Néhány hívén kívül a kutyát nem érdekli már.
Orbánon kívül nincs ma megfelelő nagyságú politikus.

Nyilván őt szeretnék eltüntetni, mint 1etlen akadályt, de szerintem ebben tévednek a legnagyobbat.
Ma nincs olyan politikus, politikai erő, aki/akik hosszútávon képesek lennének hatalmon maradni.

mégpedig nagyon 1xű a magyarázat. Nincs mondanivaló az ország számára, amivel legalább akkora szavazó réteg azonosulna, mint amennyi a Fidesznek van.

Ez 1xű matek is. 1-5% os pártok bármit is csinálnak, csak magukat teszik nevetségessé, hiteltelenné. Ez megy már 8. éve. Mit lehetne tőlük várni?

ilyen semmit sem érő balfaszságokon rágódnak, meg CEU-n, genderen. Hány embert érdekelnek ezek? Néhány százat? Ezret? 3-4 millióval szemben?
Neked nem röhej az egész? Nekem az.

ednet2023 2018.08.16. 15:19:55

@6.Lenin: A tényeknek, az erkölcsnek a megítélése nem a szavazóbázis nagyságától függ. A szavazóbázis nagysága időszakos, változó.
Te azzal hitelesíted Orbán véleményét, hogy sokan szavaztak rá. Azzal hiteltelenítesz másokat, hogy azokra meg kevesen. (Hozzáteszem ezzel a logikával 1994-ben nagy MSZP fan lehettél, hiszen az MSZP sok szavazatot kapott - ergo nagyon igaza volt.)
Én másképp gondolom. Bocs, hogy nem attól teszem függővé a világlátásom, hogy kire hányan szavaztak.

Nekem ügyekről van véleményem. És annak a pártnak adok igazat, amelyik abban az ügyben az én álláspontomat képviseli. Nem találtam olyan pártot, amelyik pont az én gondolataimat tükrözi le, és nem szeretnék csak azért hívő lenni (vagyis elvtelenül elfogadni minden véleményt amit elém dobnak), mert valahová tartozni kell. Ez a focidrukker fanatikus szemlélete. De ettől még Te lehetsz ilyen, én nem haragszom rád. :)

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2018.08.16. 15:29:36

@6.Lenin: Így van.
hamarosan eutópa élén tisztelhetjük a Miniszterelnök Urat

chrisred 2018.08.16. 15:45:30

@morph on deer: Nincs tárcája, mégis el tud rakni gond nélkül ötmillió forintot.

chrisred 2018.08.16. 15:47:31

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit: Eutópia? Ez lesz a putyini Eurázsiai Birodalom nyugati tartománya?

morph on deer 2018.08.16. 16:09:38

@chrisred:
:)
Ez a legjobb indok!
Hölgy, egy méretes buxával.
Hmm...

BiG74 Bodri 2018.08.16. 16:15:13

Öt millát keres havonta? Na, bumm! Bár a többi is csak ennyit lopna. Orkúr hazudott? Mikor nem?
Rá kellene végre ébredni, hogy nem a kurmányt kell elsőként lecserélni, hanem ezt a kurva, impotens, százfelé húzó, hol dekadens, hol hirtelenzöld, hol nagyon okos értelmiségi, hol pedig feltünési viszketegségben szenvedő ritka szar ellenzéket!

morph on deer 2018.08.16. 16:16:08

@Ormi:
“ebben a szerencsétlen országban, valóban két nép él párhuzamosan.”

Miért, állítólag a régi szép időkben is párhuzamosan éltek a neandervölgyiek a homo erectussal, aztán mégis csak az utóbbi maradt talpon az “erősebb” és a “hagyományos” oldallal szemben.
Ebből kiindulva azért van remény.

Pár tízezer év kell csupán...

chrisred 2018.08.16. 16:19:02

@BiG74 Bodri: Így van. Miközben egy ritka profi, rátermett, ellenzéki szerepre született politikai erő is van az országban, csak balszerencsénkre folyamatosan ők nyerik a választást.

morph on deer 2018.08.16. 16:24:19

@6.Lenin:
“Orbánon kívül nincs ma megfelelő nagyságú politikus.”

Hát igen.
Ha orbán mérete az etalon, akkor tényleg szarban vannak az emberszabású politikusok, ez tagadhatatlan.

Nekem például rendszeesen ‘Dezső’ jut eszembe róla ha meglátom.
Dezső, - ha nem emlékeznél, - a Pelikán család házi kedvence volt, amíg orbán méretűvé nem cseperedett...

Ménár Atya 2018.08.16. 16:30:22

@morph on deer: :D:D:D
A Dezső az jó poén volt :D:D:D
De a viccet félretéve, tudsz mondani olyan karizmatikus politikust aki jó lenne ME-nek?

$pi$ 2018.08.16. 16:47:10

@ednet2023: "1994-ben nagy MSZP fan lehettél, hiszen az MSZP sok szavazatot kapott - ergo nagyon igaza volt.)"

Mekkora kreténség már olyan választási adatokra hivatkozni, ahol csak egy pártra lehetett szavazni!

2018.08.16. 16:47:42

@ember100:

Kicsihuszár. Ha te csak töredéke információval rendelkeznél jogi, gazdasági kérdésekben mint én.......
Nem érted? És ezen meglepődsz?

6.Lenin 2018.08.16. 16:50:20

@Ménár Atya:

Ő Gyurcsányista, nem hiszem, hogy ki meri mondani egyenesen.

6.Lenin 2018.08.16. 16:57:35

@ednet2023:

"az erkölcsnek a megítélése nem a szavazóbázis nagyságától függ."

Ez természetes, erkölcstelen gazember csak te (a másik) lehetsz, én (mi) soha. Erre találták ki az erkölcsöt.

egy társadalom nem lehet MOL kupa, minden meccset máshol játszunk le (néha bundázva 1et jóízűt).

2018.08.16. 17:10:44

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Dejó!!!!!!!!!!!!! Végre valaki, aki érti a devizatartalék lényegét!!!!!!!
Magyarázd már el nekünk sötétben bujkáló fideszbérenceknek. Ha kérhetem világítsd már meg miért volt a szarházi offshore lovag simor idején a devizatartalék több mint 40 milliárd euró, mennyi fölösleges költséggel járt, ez, miben tartja az MNB a devizatartalékot, kiket támogat vele.

És ha kérhetném devizatartalékról beszélj. Olyan, hogy valutatartalék az MNB-nél nincs, legfeljebb a te zsebedben.

chrisred 2018.08.16. 17:31:05

@Ménár Atya: Miért kell karizmatikusnak lennie a végrehajtó hatalom vezetőjének? Hogy a köztársasági elnöknek igen, azt megértem, ő képviseli az államot, reprezentál, satöbbi...

Kreml propaganda osztály szófiai összekötő 2018.08.16. 18:07:29

@Quercus a gondolkodó: Csakhogy okosodj!
A Matolcsy hülye mert ő is a valutatartalék kifejezést használja.
www.portfolio.hu/gazdasag/matolcsy-gyorgy-szerint-tulzottan-magas-a-valutatartalek--2.164294.html

Ja, nem! Te vagy a hülye.

A valutatartaléknak kb fél év importot kell tudnia fedeznie, ez a közgazdászok állítása.
Na akkor bányászd ki ez mennyi Magyarország esetében!
www.ksh.hu/docs/hun/eurostat_tablak/tabl/tec00038.html

Te is a hülye fideszesek egyike vagy, akik bezabálják a propagandát.

2018.08.16. 18:48:21

@Kreml propaganda osztály szófiai összekötő:

A kérdés nem az volt kicsihuszár, hogy miért van szükség a devizatartalékra. A kérdés az volt, miben tartja ezt a tartalékot az MNB, és kiket támogat ezzel.

Ja, és csípem a guglihuszárokat.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.08.16. 19:15:14

@Quercus a gondolkodó: Leírta, te seggfej! nem tudsz olvasni?
"valutatartaléknak kb fél év importot kell tudnia fedeznie"
Na és mi is van azzal a valutatartalék kifejezéssel? Nagyon csúnyán beégtél kistáska!
Na és mibe tartsa a valutatartalékot az MNB? Török lírában?

morph on deer 2018.08.16. 19:16:50

@Ménár Atya:
“ tudsz mondani olyan karizmatikus politikust aki jó lenne ME-nek?”

Ebből a választékból???
Elég, ha csak én hülyéskedek..!

Az a baj, hogy különféle tulajdonságokat figyelembe véve vannak jónéhányan, akiknek a megfelelő tudása, diplomáciai- és koordináló képessége megvan, de a ‘karizmával’ hadilábon állnak.
A másik oldalról meg a Gyurcsány például kellően kerizmatikus, - vagy leginkább, ha úgy tetszik,- de hagyta magát leamortizálni mindenféle szempontból. De például Botka szerintem már túl erőszakos és semmilyen diplomáciai érzékkel nem rendelkezik, a Karácsony meg túl kompromisszumkész - per pillanat.

Talán Lázár Janit kéne importálni, miután átesett egy kis “sunyiságelvonón” - tud nagyon geci lenni, ha akar - de belőle azt is kinézem, hogy tudná azt is, hogy hogyan kell politikailag szobatisztának maradni, ami orbánnak nem megy, például.

Lehet, hogy valami Frankenstein gyártmány lenne a legjobb-: “ebből is egy kicsikét meg abból is egy kicsikét..”

Egyszer már/még azt szeretném megérni, hogy ne pártpolitikus legyen a miniszterelnök ebben az országban, hanem egy normális ember!

De már nincs százhusz évem erre, attól tartok!

6.Lenin 2018.08.16. 19:43:22

@morph on deer:

"A másik oldalról meg a Gyurcsány például kellően kerizmatikus, - vagy leginkább, ha úgy tetszik,- de hagyta magát leamortizálni mindenféle szempontból"

Ügyesen körülírtad a kérdést, de, ha hagyta magát leamortizálni akkor Orbán ellopta tőle a kerizmát.

Szerintem egy szakirányú végzettséggel rendelkező orvos sok mindent elmondhatna Gyurcsányról, de a 100 oldalas leírásban talán 1x sem szerepelne a karizma.
Mind1.

2018.08.16. 20:14:54

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Rossz válasz kicsihuszár.
Most mondhatnám, hogy gondolkodj, de ugye nincs mivel.
Érdeklődj!

Rövidesen megkezdem a degenerált libbantak, jogi-, és közgazdasági OKJ-s képzését.

morph on deer 2018.08.16. 20:23:01

@6.Lenin:
“talán 1x sem szerepelne a karizma.
Mind1.”

Annyi.
Egyébként a karizma nem betegség, szóval nem csoda, ha így lenne.

Nem lopta el tőle orbán, - biztos nem volt nála sámli, csak az kehetett az akadálya, - a dolog egész másról szól.

Az, hogy nem fogta fel, vagy csak nem vette komolyan sem a fidesz sem az MSZP aljasságát, egyértelműen szegénységi bizonyítvány, ez tagadhatalan, mint ahogy az is, hogy nem lépett időben és határozottan, - de ezeknek mind nincs köze a karizmához, mint olyan.
Én az egyik legjobb előadónak tartom a műfajban. Lökött pár olyat fejből, amit a viktor még papírból sem, - pl. a Corvinuson tartott egy előadást, valami TV-ben láttam évekkel ezelőtt, messze jobb volt mondjuk mint mostanában, de viccen kívül nagyon erős volt.
Szándékosan nem “szónokot” mondok, mert az már közelebb van a ripacskodáshoz. Igen, a viktor anekdotázásai is.

Visszatérve: karizma ügyben nem nagyon tudsz jobbakat mondani, de mint tudjuk, ez csak a kissé nehezebb felfogásúakra hat, akik már nem képesek a szöveget sem követni, csak a kulcsszavakra újjonganak. Ezért van az, hogy a legnagyobb marhaságokra is kevesen figyelnek fel, ha pedig közvetlenül egy beszéd után megkérdezel egy rajongót, hogy mit is hallott, gőze nincs róla, de qrva jó volt...

Amúgy orbán-fanként mondjuk kissé hmm.. bátor dolog orvossal támadni, csak szólok, hogy ezt ne nagyon forszírozd, mert nem egy nyerő pozició!

Ménár Atya 2018.08.16. 20:24:56

@morph on deer: Jelenleg két ilyen ember van, aki képes tömegeket megmozgatni, és előadásmódja magával ragadja a hallgatóságot.
Az egyik Orbán, a másik Gyurcsány.
Van néhány próbálkozó, de rettenetesen gyengék, többek között ezért is sikertelenek az ellenzéki pártok.
Gyurcsány azzal veszíti folyamatosan a legtöbbet, hogy beleállt az orbánozásba.
Ez ma a múlt ismeretében édeskevés.
De ez inkább személyes sértettségből , a veszteni képtelen stílusából akad.
A többi ellenzéki meg szimplán azt hiszi, hogy újra megetethetik az embereket az orbán a patás ördög dumával, de ez nem működik.
Viszont ezek gyurcsány szónoki képességeihez fényév távolságra vannak.
Még a demokratikus kgyók ellenére is :D
Orbán a másik kiváló szónoki képességgel rendelkező ember, viszont ő nem gyurcsányozik, és ezzel magabiztosságot és stabilitást közvett, és a káosz után ez szimpatikusabb az átlag választónak.
Tehát, ha szárazon, politikai beálltottságtól fűtött érzelmek nélkül nézzük, akkor az eddigi ME -ök közül fletó,és vitya volt alkalmas valóban a tömegek megszólítására szerintem.
Viszont fletó lenullázta magát erkölcsileg 2006-ban.
Marad vitya.

Ménár Atya 2018.08.16. 20:26:54

Ui: Botka, és lázár alkalmatlan a posztra.
Botka alkesz, és agresszv, Lázár pedig egy veszélyes karrierista, őt kiváltképp nem szeretném ME-nek.
Hatalommániás.
Jó hogy félretették.

6.Lenin 2018.08.16. 20:48:16

@morph on deer:

Nem szeretnélek bántani.
Én kimondottan kedvelem Gyurcsányt-ez nem vicc-, de nem, mint politikust, pedig lenne érzéke hozzá, de....
Na ez a "de" zavar vele kapcsolatban, de tulajdonképpen lényegtelen is.
Gyurcsány talán véletlenül lett me, miután Megyót nagy ívben kirúgták, de aztán szerintem mások is rájöttek már azóta, hogy nem a legjobbat választották helyette, sőt.

Nézd, én Horn Gyulát is nagyon kedveltem, volt karizmája is, de amiért én igazán szerettem, hogy képes volt 3 napig egyfolytában beszélni úgy, hogy tulajdonképpen nem mondott semmit, de akik hallgatták meg voltak győződve, a világ legnagyszerűbb beszédét hallották.
Feri is rendelkezik ezzel a tulajdonsággal, talán még ő sem érti néha, hogy miről kezdett beszélni, de imádják, amikor dumál, én is. Zseni ebben, a gesztikulációi, hanglejtés, jól kiválasztott szünetek (gondolom ilyenkor keresi az elvesztett fonalat). Nagyon jókat szoktam szórakozni, pláne, ha a hangot közben leveszed teljesen.

Ja , és van egy óriási különbség Horn, Gyurcsány és Orbán közt.

Gyurcsány és Horn beszédeit, mondatait senki nem akarta kiforgatni. Igaz ez veszélyes is lett volna több okból is. Véletlenül is találhattak volna benne valamilyen értelmet, vagy annyira nem értették, hogy mit is akartak mondani, még kiforgatni se tudták.

Orbán beszédeinek elemzésére meg minden betűre külön csoportokban figyelnek. Kénytelen írt szövegből olvasni, hogy ellenőrizhető legyen a kiforgatási szándékok ellenében. azt is elárulom, hogy én kimondottan nem szoktam Orbán beszédeit hallgatni, kivéve a parlamenti viszontválaszait, vagy Tusnádfürdön mondottakat.
Más beszédeit nem.

Visszatérve a Fletóra, ő már soha nem lesz Mo-on me (szerencsére), sőt komolyan vehető politikai tényező sem. Bevégzi az ellenzéknek nevezett társaság teljes szétverését, aztán ott fog állni egymagában, kész, nyekk Feri, szép volt, a játéknak vége.

Ménár Atya 2018.08.16. 20:48:29

íííííííííííííííííííííííÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ
na,ha satuval nyomom megy ez :D:D

6.Lenin 2018.08.16. 20:52:04

@Ménár Atya:

Atyám, B+, mintha én írtam volna.

"Jelenleg két ilyen ember van, aki képes tömegeket megmozgatni, és előadásmódja magával ragadja a hallgatóságot.
Az egyik Orbán, a másik Gyurcsány."

A többit most ne feszegessük velük kapcsolatban.

ednet2023 2018.08.16. 21:00:38

@$pi$: "Mekkora kreténség már olyan választási adatokra hivatkozni, ahol csak egy pártra lehetett szavazni! "
1994-ben? Te hülye vagy? A Fideszre nem lehetett?

Ménár Atya 2018.08.16. 21:04:53

Lenin, fiam!
A klerikális reakciós erők tisztán látnak, hiszen a jó isten vezeti őket, és most már lenin fiai is az első sorban áldoznak istennek, vasárnap.
Ámen
:D:D:D

6.Lenin 2018.08.16. 21:11:10

@Ménár Atya:

Köszönöm Atyám.

Ma mosollyal a mocskos fideszes pofám sarkában hajtom a fejem nyugovóra.
Legyen a mi utunk áldott.

Jó8!
Mindenkinek.

(én inkább szerdán szoktam áldozatot hozni, vasárnap más szórakozás boldogít. Ha el tudnád intézni, nem lennék hálátlan)

Ménár Atya 2018.08.16. 21:29:40

@6.Lenin: Mondj el tíz miatyánkot, én meg beszélek a főnökkel addig, egy kis misebor sokat segtene az ügyeden.......úgy 40 vagonnyira gondolok, megmondom hova kinek mikor, és elvan intézve, de jó olajos legyen ám!-en :D:D

Scott Tenorman Must Die 2018.08.16. 22:52:32

@a nagy hohoohooo: az eredeti FAZ riportban nem ez van. az ország lakosságát dicsérte. nézz utána, bár már ezerszer meg lett ez cáfolva.

Orochimaru 2018.08.17. 07:40:36

A gyurcsány többet hazudott...

ember100 2018.08.18. 00:31:34

@Quercus a gondolkodó:
Helló !

ÓÓÓ.. nagy Isten világosíts fel :)
Hülyén fogok meghalni miért is lyó a zembereknek a 27 % áfa , a drága benzin , ejró tojás , pityóka ....
Miért ,. miért ÓÓÓ .. nagy Isten világosíts fel :)
süti beállítások módosítása