B1 blogcsalád



A 10 legerősebb idézet arról, hogy az ellenzék alkalmatlan, a Fidesz finanszírozza az LMP-t, az Unió meg az Orbán-rezsimet

2018. augusztus 08. - nickgrabowszki

A jelenlegi ellenzék "abszolút reménytelen társaság", soha nem dönti meg se a Fideszt, se Orbánt, de ezzel együtt az orbáni autokrácia egyenesen halad egy új rendszerváltás felé.rasko-gyorgy.jpg

Legalábbis így látja Raskó György közgazdász, agrárvállalkozó. Az Antall-kormány minisztériumi tisztviselője, később MDF-es, majd MDNP-s országgyűlési képviselő a 24.hu-n Nagy Józsefnek adott interjút, amelyben sok szó esik az agráriumról, meg a magyar vidékről, de a végén szerencsére rátérnek időszerű politikai kérdésekre is.

Mivel jórészt urbánus olvasóink közül feltehetőleg keveseket érdekel a mezőgazdaság viszonyok és a falu életének terjedelmes fejtegetése (akit mégis, az feltétlen olvassa el a teljes szöveget), Raskó mondataiból inkább a politikailag tanulságosabbakat mazsoláztam ki.

Íme a 10 legerősebb gondolat a 6 legérdekesebb témában:

Az Orbán-rezsimről

Egy versenyre épülő piacgazdaság sokkal jobb, hatékonyabb, ezáltal életképesebb berendezkedés, mint egy félfeudális autokrácia a maga mesterségesen teremtett, a versenyt nem ismerő, vagy csak negligáló vállalkozóival,irányított közbeszerzéseivel, az állami vagyon pofátlan lenyúlásával.

Az LMP-ről

Ha az LMP nem a Fidesz által mozgatott párt lenne, össze is jöhetett volna a dolog (a kétharmad megakadályozása - B1 blog). Már 2010-ben, amikor az Lehet Más először jutott az Országgyűlésbe, hallani lehetett, hogy Orbán körei finanszírozzák a pártot. Egy nagyvállalkozó mesélte, annak idején igen magas helyről kérték meg, hogy segítse az LMP-t a kopogtatócédula-gyűjtésben.  Amit pedig a most tavaszi választási kampányban művelt ez a társaság, nyilvánvalóvá tette, kinek tartozik elszámolással. (...)

Nem kérdés, hogy az LMP 2018 tavaszi szándéka az volt, hogy az MSZP és a DK tűnjön el vagy legalábbis végzetesen gyöngüljön meg, s a helyüket ők foglalják el. Orbán ismételt kétharmada nem számított Szél Bernadettéknek.Pedig elég lett volna, ha a párt hat-hét fővárosi választókerületben visszalépteti a jelöltjét, a legesélyesebb ellenzéki jelölt javára, de nem tette. Most meg mennek a belső harcok, fegyelmi eljárások, amire a külső szemlélő azt mondja: ezek nem komplettek, ledarálják saját magukat.

A demokráciáról

Demokrácia, sajtószabadság, fékek és ellensúlyok meg kultúrharc, faluhelyen abszolút lényegtelen és értelmezhetetlen fogalmak. A magyar vidék jobb híján Orbán-párti, mondják, a Fidesz legalább teremt új munkahelyeket, emeli a bért, rendet tart, nem enged be idegent. (...) Demokrácia nincs, csak a demokrácia néhány díszlete van meg, ilyen a parlamenti ellenzék jelenléte az Országgyűlésben. Mindez egyetlen pártnak jó: a Fidesznek.

Az ellenzékről

Kivonulni a parlamentből. (...) Oszlassák fel magukat, a társadalomnak semmi szüksége rájuk, abszolút reménytelen társaság, soha életükben nem döntik meg se Orbánt, se a Fideszt. (...) Az ellenzéki pártok a puszta létükkel akadályozzák, hogy új mozgalmak induljanak, melyekből kompetens ellenzék fejlődhetne. Megjegyzem, a NER lebontására egyetlen közös ellenzéki mozgalomnak, pártnak lesz csak esélye.

Az emberek az erőhöz vonzódnak. Ha lesz egy potens, a szegényekhez empátiával forduló, politikája középpontjába az oktatást állító, a demokrácia iránt elkötelezett formáció, akkor nem marad levegő az extrém világoknak. Kell az új erő. Meggyőződésem, hogy az orbáni autokrácia egyenesen halad egy új rendszerváltás felé.

Az ország finanszírozásáról

Orbán bukása esetén a Mészáros Lőrincek vagyona maximum öt-tíz évig tartana, lásd Simicska esete, hiszen bevételük zömét az államtól és az uniótól szerzik, cégeik a piacon életképtelenek. Ha a nyilvánvaló visszaélések miatt a közbeszerzésekből kizáratnak, vállalkozásaik kártyavárként omlanak majd össze.

Az mindenesetre tény, hogy jelenleg az unió tartja fönn Magyarországot, évi nyolc-kilencmilliárd eurónyi pénz érkezik Brüsszelből, amit bármily pazarlóan használnak is föl, van gazdasági látszatja,születnek normális vállalkozások, van fedezet béremelésre.

A külföldi segítségről

Putyinnak elemi érdeke, hogy ne jöjjön létre a föderális Európa, mely politikai-gazdasági erejével Oroszországot marginális pozícióba szoríthatná. Helyesen ismerte fel, hogy Orbán hatékonyan képes gyöngíteni az európai egységet, s valóban, lassan Orbán lesz az egység megbontásának vezéralakja.

Egyetlen kurzus sem marad fönn örökké. Az elmúlt félévben legalább húsz nagykövettel és ismert nyugati politikussal tárgyaltam. Mind azt mondta, hogy a belpolitikai problémáit a magyar népnek magának kell megoldania, ilyen ügyekben ne várjunk segítséget Brüsszeltől, az Egyesült Államoktól, ENSZ-től, bárkitől. Legföljebb médiatámogatás lehet, civil szervezetek segítése, szaktanácsadás, külföldi ösztöndíjak tehetséges fiatal politikusoknak. Az új ellenzéknek segítség nélkül kell magát felépítenie, bizalmat ébresztenie a népben, elhitetni, hogy a magyar nemzet érdekeit szem előtt tartva lehet tisztességesen is hazát építeni, országot kormányozni.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr7014169153

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Xebulon 2018.08.08. 16:16:02

Nagyon jó összefoglaló, valahogy én is így érzek ezen témákban.
Sajnos ez így még mindig kevés, hogy megváltsuk hazánkat.
Az Orbáni út a sírba visz, csak az a kérdés, hány lépés...
Ellenzéki út pedig nincs, még...

belevauvau 2018.08.08. 16:25:31

Naja. A mostani helyzetért cseppnyi felelőségérzet sincs benne. Miért is lenne, mikor a rendszerváltás egyik legnagyobb haszonélvezője.

belevauvau 2018.08.08. 16:26:51

@Xebulon: van ellenzéki program, csak hát nem kérnek belőle.

rallus 2018.08.08. 17:57:01

Raskónak a magyar növényolaj ipar privatizációjáról kellene leleplező cikket írnia, ahhoz több köze van...

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.08.09. 11:04:32

" ... a belpolitikai problémáit a magyar népnek magának kell megoldania, ilyen ügyekben ne várjunk segítséget .. "

Hát ehhez nem tudok mit hozzátenni, max annyit, hogy amíg az ellenzék szellemi önkielégítéssel van elfoglalva, és napi szinten az USA-t, EP-t/EU-t/Néppártot, IMF-et stb vizionálja, hogy megdönti az az Orbanisztánt, addig erősen b@szhatja, mert a Csuti Napóleon behúzza a következő választást is. Sőt, a jövő évi EP választásokon várhatóan sokkal több Orbánhívő kerül az EP-ba, így annak a csodának a várása is nehezebbé válik, hogy majd ők rákényszerítik Orbánt a visszakozásra/lemondásra....

Ébresztő!

Kell egy hiteles ellenzék, amelyik nem levitézlett/ lejáratott arcokból áll, nem szalonnácik és 2006-os elkúrók örökösei. Azoknak van csak esélyük Orbánt megdönteni, akik még nem bizonyították, hogy enyves a kezük!

rasztaszív 2018.08.09. 14:18:28

@Magánvéleményem: azoknak van csak esélyük megdönteni a fasiszta orbán-rezsimet,akik képesek ellenállni az agymosásaiknak.akik elkúróznak,azok csak elkúrhatják.

Fülig José 2018.08.09. 14:32:19

@rasztaszív: optimista vagy. amíg léteznek az országban olyanok, akik szerint Bécs lakhatatlan no-go zóna ahol migráncsos bandák lövik egymást és erőszakolják a tisztes keresztény őslakosságot, addig itt- semmi- nem - fog -változni.

rasztaszív 2018.08.09. 14:43:33

@Fülig José: olyanok mindig lesznek.szerintem nagyobb gáz,ha az orbántól szabadulni akarók is átveszik a besulykolt marhaságaikat.

- duplagondol 2018.08.09. 14:52:12

"Nem kérdés, hogy az LMP 2018 tavaszi szándéka az volt, hogy az MSZP és a DK tűnjön el "

Maga Raskó György is hosszú ideje ezt hirdette már. Akkor éppenséggel egyett udtam érteni vele.

Tom66 2018.08.09. 15:07:35

Ez egy vélemény és semmivel sem több. Rengeteg hazai és külföldi közgazdász, politikus elmondta már a véleményét a témában, ki így, ki pedig úgy értékelte a helyzetet.

Nerevaryne 2018.08.09. 15:23:59

Fú, azért rendesen tobzódik az elitizmus a posztban meg a kommentekben is. Ezzel a hozzáállással nem lehet országos választást nyerni az biztos.

Gyönyörű rózsadombi aranyköpés: "Demokrácia, sajtószabadság, fékek és ellensúlyok meg kultúrharc, faluhelyen abszolút lényegtelen és értelmezhetetlen fogalmak." Azt ne is vegyük figyelembe, hogy a legkisebb falvak érzik meg először a fékek és ellensúlyok hiányát, hiszen alacsony érdekérvényesítő képességük miatt ők a legkiszolgáltatottabbak a politikai önkénynek.

"Ha lesz egy potens, a szegényekhez empátiával forduló, politikája középpontjába az oktatást állító, a demokrácia iránt elkötelezett formáció,..." de csak a pesti szegények iránt, mert ugye vidéken a demokrácia lényegtelen és értelmezhetetlen.

"Ha az LMP nem a Fidesz által mozgatott párt lenne, össze is jöhetett volna a dolog (a kétharmad megakadályozása - B1 blog)." Csakhogy nem az volt a cél, hogy ne legyen kétharmad, hanem a Fidesz leváltásáról szólt a fáma az utolsó leadott szavazat beérkezéséig. Arról volt szó, hogy az LMP lépjen vissza mindenhol az igazi ellenzék, az MSZP-DK javára és akkor lesz kormányváltás. Mindenki tudta hogy nem lesz, józan ember nem akarhat anarchiát a parlamentben mert az nem jobb, mint a Fidesz.

"évi nyolc-kilencmilliárd eurónyi pénz érkezik Brüsszelből" jó lesz az 4-5 milliárdnak is, az EU összefoglalója szerint (2016 és 2017). A növekedés mondjuk 4,5 helyett lenne volna 2, az azért jelentős túlzás, hogy az EU lélegeztetőgépén függünk.

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2018.08.09. 16:02:43

Orbán valójában nem akarja megállítani Brüsszelt, hogy továbbra is dőljön a lé.
Brüsszel valójában nem akarja megállítani Orbánt, hogy továbbra is jöhessenek ide olcsón összeszereltetni.
A helyzet mindkét félnek jó, csak a zembereknek nem. Ők meg nem érdekelnek senkit...

project640 2018.08.09. 16:17:01

A nyugati politikusoknak meg azt mondom, hogy elmentek ti a b*s p*be ...., hogy miért? mert az Orbán rezsimet ti finanszírozzátok!!!! Ne legyünk képmutatóak: a németeket is csak akkor fogja zavarni a magyar autokrácia, amikor Orbán hozzányúlna a német autógyárakhoz. A nyugatnak addig ez így pont jó! A gyáraik jól vannak, kapják a magyar, uniós támogatásokat, kiemelt helyzetben vannak, olcsó munkaerő, stb.... a kicsi lelküket megnyugtatják, hogy de hát ilyenek a magyarok, ők választották Orbánt.
A fa*t!!!! Orbán Viktort azért szolgálják seggnyalók tömegei, mert pénzt ad ... ezt a pénzt részben a nyugati tőke hozza be ide .... merem állítani: ha összedőlne az EU, összedőlne Orbán hatalma is ... és a Fidesz szavazóknak ez a nagy dilemma: a vezér -szóban- Eu ellenes .... valójában SOHA nem is volt az ... a nyugat európai gyárak döbbenetesen privilegizált státuszban vannak. Orbán brilliánsan látta meg, hogy a magyarokat a szavak érdeklik, nem a mögöttes dolgok.
Szidd az EU-t, támogasd a nemzeti egységet, beszélj sokat a szittya-kultuszról, a hungarikumokról, a nemzeti hadseregről, a szuverenitásról .... közben csendesen támogasd a multikat, támogasd a nagybirtokosokat, hűen szolgáld a NATO-t (USA-t), mindig, mindent szavazz meg az EU parlamentben ... és meglásd imádni fognak a magyarok!!!!!

retkeslaci 2018.08.09. 16:35:40

Tehát Orsós Viktor rendszere beszippantotta az ellenzéket és a vidéki embereknek tökmindegy, hogy 4 évente új kormánypártok jönnek-e vagy sem.
Az országot az EU pénzeli, a pénzeket a.
Fidesz oligarcháin keresztül használja, síbolja el rezsim, de végülis valami látszatja csak van a magyar gazdaságba pumpált pénzeknek, az emberek örülnek, hogy jobban keresnek és akinek nem tetszik a rendszer, az el tud menni nyugatra dolgozni, élni. Tehát nincs ok arra, hogy bárki lázadozzon a rendszer ellen. Beállt az egyensúly. Változásra nincs igény. Ennyikeh!

2018.08.09. 16:49:10

Ez a Raskó gyerek nagyon kispályás Simicska mellett, holott Simicska is bukott nő lett igen rövid idő alatt. Én Raskó helyében aggódnék. hamarosan lesz nála NÉBIH, NAV, munkavédelmi, növényvédelmi, tűzvédelmi, mindenféle védelmi ellenőrzés, találnak majd nála génmódosított vetőmagot, EU-ban betiltott gyomirtót vagy növényvédőszert, feketén vásárolt ukrán műtrágyát, a számítógépén 6666 db. ksifiú fotóját felmeredt fütyülővel, aztán, amikor 2028-ban valahogy sikerül kimosnia magát, akkorra már nem mezőgazdasági gazdálkodó lesz, hanem szoc. segílyes...

retkeslaci 2018.08.09. 16:49:12

@Frady Endre: összességében az embereknek se annyira rossz az Orbán-rezsim. Aki jobbat akar, jobban akar élni, az elhagyja Magyarországot, de ezáltal is a magyarországon maradtak helyzetét javítja, mert a munkaerőhiány miatt nőnek így a bérek. És a helyzetükkel elégedetlenek így elhagyják az országot, ami szintén a változást akaró ellenzéket gyengíti.
Ha hirtelen leereszkedne a vasfüggöny a nyugati határon és elzárnák az uniós pénzcsapokat, akkor pár év alatt felforrnának az indulatok Magyarországon.

nemecsekerno_007 2018.08.09. 17:00:37

Hát azért ez a Raskó gyerek is benne volt a spontán privatizációba :D

sutyerák 2018.08.09. 17:01:14

@retkeslaci: nekem a kádár rezsimmel az volt a bajom fiatalként,hogy nem volt szólás szabadság.
a kis stricinek az volt a baja vele,hogy nem ő kádár.
-én nagyonnagyon,de mégjobban nagyon utálom ezt a szemét spermicidet aki tönkevágja és szétlopta az országot,a lehetőséget.

morph on deer 2018.08.09. 17:22:37

@Magánvéleményem:
“Kell egy hiteles ellenzék, amelyik nem levitézlett/ lejáratott arcokból áll, nem szalonnácik és 2006-os elkúrók örökösei. Azoknak van csak esélyük Orbánt megdönteni, akik még nem bizonyították, hogy enyves a kezük!”

Honnan?
Most kelnek a tojásból?
Hacsak úgy nem..!

Mert a Momentum féle megélhetési helyezkedők kb olyanok mint az LMP, - színtelen, szagtalan, ezt se, azt se, csak mi egyedül, - és már ki is hozták pártjukból a maximumot mostanra.

Egyedül a kétfarkúakban lehetne bízni, csak ahhoz meg értlem a nagyérdemű választó Magyarországon.
Ez minden!

Larry Silverstein 2018.08.09. 17:25:21

@morph on deer: Az ellenzek a Fideszbol lesz....2030 utan, addig biztos marad a rencer

élveteg 2018.08.09. 17:46:02

2Egy versenyre épülő piacgazdaság sokkal jobb, hatékonyabb, ezáltal életképesebb berendezkedés, mint egy félfeudális autokrácia a maga mesterségesen teremtett, a versenyt nem ismerő, vagy csak negligáló vállalkozóival,irányított közbeszerzéseivel, az állami vagyon pofátlan lenyúlásával."

Mert te meg Raskó nem ponrosan úgyígy szerezeted a vagyont ugye ?

"Az Antall-kabinet agrárminisztériumának közigazgatási államtitkára, az Állami Vagyonügynökség (ÁVÜ) igazgatótanácsának egykori MDF-es delegáltja, Raskó György is tagja annak a cégnek, amelyik hozzájutott a Komáromi Mezőgazdasági Rt. többségi részvénycsomagjához – közölte a Vas Népe.
Az állami gazdaság jegyzett tőkéje – mint ahogy tegnap hírül adtuk – egymilliárd-hétszázhetvenkilencmillió forint volt. A nyertes pályázó, a Kemenesalja Agráripari Kft. nagyon olcsón, mindössze 201 millió forintért nyerte el karácsony előtt két nappal a tulajdonjogot. A privatizált állami gazdaság csak a területalapú állami és uniós támogatásokból évente szinte ugyanennyi bevételre tesz szert. A komáromi állami gazdaság vevője a 480 millió forintos tőkeemelést és a 220 millió forint értékű tulajdonosi kölcsön visszafizetését is felvállalta, amit tulajdonképpen saját magának fizet ki. "

mno.hu/migr_1834/allami-gazdasagok-rasko-is-tulajdonos-585214

taga20 2018.08.09. 17:56:01

@Larry Silverstein:

kapd be a faszt! csak, hogy ne nyitogasd feleslegesen a pofádat:)))

Nagyorrú Barbi 2018.08.09. 18:00:00

@rasztaszív: "fasiszta Orbán rezsim" Aggasztóan hülye vagy kisfiam

taga20 2018.08.09. 18:04:52

@Nagyorrú Barbi: mi van boszi, zavar a tükör?:))))

rasztaszív 2018.08.09. 18:19:54

@Nagyorrú Barbi: ha ennyi az érved,azt beismerésnek is vehetjük.hiszen ha lenne jobb,nyilván azzal jönnél.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.09. 18:26:08

@retkeslaci: "de végülis valami látszatja csak van a magyar gazdaságba pumpált pénzeknek"

Amit a geci ellop?Annak milyen látszatja lenne?

"az emberek örülnek, hogy jobban keresnek"

Persze. A világon mindenhol. Hisz világgazdasági konjunktúra van sokadik éve.

Annak viszont miért örülsz fideszgeci, hogy Románia szintjére csúsztunk le? Már tőlünk járnak át Romániába dolgozni a magasabb fizetésért.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.09. 18:29:22

@retkeslaci: "az embereknek se annyira rossz az Orbán-rezsim"

Melyik embereknek? Annak a 30000-nek, akik gyógyítható betegségekbe haltak bele tavaly? Vagy azoknak a gyerekeknek, akik az elmaradott szegregált oktatás miatt csak összeszerelő üzemekben kaphatnak majd munkát? Hiába nyalod a gazdád seggét, a nyugdíjadat ezek nem fogják kitermelni. Éhen fogsz dögleni.

taga20 2018.08.09. 18:40:41

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

végre egy értelmes ember, aki vágja a hácsó mondanivalót:))

baldoc 2018.08.09. 18:43:14

Az egész azért ilyen érthetetlen, mert a választást bukta a Viktátort.
Az ország nem hülye. Csakhát elcsalták gátlástalanul.
Most meg itt is megy az észosztás oda-vissza.
Teljes zavar van, mert senki nem érti a harmadik 2/3-ot.
Mert igenis el akarták zavarni ezt a tolvaj bandát.
A magyarok nem hülyék.

6.Lenin 2018.08.09. 18:53:03

@baldoc:

"Mert igenis el akarták zavarni ezt a tolvaj bandát."
Már 3x elzavarták, ez már csak nagyon a maradék, akik még itt hörögnek 1re halkabban.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.09. 18:54:49

@taga20: Én a te munkásságodnak nagy csodálója vagyok. Az egy plusz, hogy gyakran megnevettetsz.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.09. 18:56:48

@6.Lenin: Öreg pufajkás, büszke vagy a gazdád számolatlan választási csalására? Méltók vagytok egymáshoz. Kérd majd meg Lucifert, hogy egy szomszédos kondérba tegyen, bálványodhoz közel.

taga20 2018.08.09. 19:16:51

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

bakker, erre most nekem mit kéne válaszolnom?:)

egyébként, te is keményen osztod a trollhadsereget. sokszor nem is értem, hogy honnan van ennyi lelkierőd:)

de azé!:)))

www.youtube.com/watch?v=CsAr0EHGoc8

6.Lenin 2018.08.09. 19:17:51

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Most eltaláltad, büszke vagyok arra, hogy a választók végre tudtak különbséget is tenni, és igen jól látták, hogy kik alkalmatlanok egy ország irányítására.
Én a választókra vagyok egyre büszkébb.

Brix 2018.08.09. 19:21:39

Pontosabban: a rendszerváltás már megtörtént, egypárti autoriter rendszer lettünk, nem a pártok egyenlő versenyén és váltógazdálkodásán alapuló , konszenzusos demokrácia . Az ellenzéki pártokat nem lehet hibáztatni , hiszen a jelen feltételek között: se pénz, se média, tagok , hálózatépítők- csak színpadi elemek, Orbán demokrácia-bábszínházában... Pénzt nem kapnak, minek is kapnának , hiszen önmagukat számolják fel, önként , a hatalom megszerzésének esélye nélkül...A sikertelenség és a kudarc felszámolásra ítélte az ellenzéki pártokat és persze a magyar demokráciát is... Az átlag magyar tapsikol Orbánnak, a vaskezű vezetőnek.... Az nem számít, hogy Orbán családtagjai: az apja, a testvére, a veje éves szinten milliárdokat keresnek , állami megbízásokból - erkölcsileg megkérdőjelezhető módon( meg a strómanja is...) Amíg az átlagembert ez nem zavarja , sőt élvezi a feudális érdek-összefonódásokon alapuló, tekintélyelvű , kimerevedett társadalmi rendszert addig nem is lesz értelme 21-ik századi politikában gondolkodni... Az átlag 2 bites szavazó megelégszik a politika végtelenségig történő leegyszerűsítésével: jönnek a négerek vagy sem, ez a kérdés... Ebben Orbán meg trendformáló politikus...

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.09. 19:21:53

@taga20: Magyar vagyok, jobboldali, hazafi. Nincs jogom csendben maradni.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.09. 19:22:48

@6.Lenin: "jól látták, hogy kik alkalmatlanok egy ország irányítására."

Akkor miért szavazott majdnem a felük az alkalmatlan gecire?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.09. 19:24:21

@Brix: "a rendszerváltás már megtörtént"

Cáfolom. Bizonyíték: akkor most demokrácia lenne.

6.Lenin 2018.08.09. 19:28:04

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Ilyenkor elképzeled magad, mintha egy vicces seggfej lennél? Igazad van, az vagy.
Lassan már ki nem szar le benneteket?

Láttad a legújabb közvélemény-kutatást? 4 hónappal a választások után. Komolytalanok vagytok ezzel a süket dumával, és, ha így folytatjátok, azok is maradtok.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.09. 19:28:58

@Brix: Kálmán Olga nem érti, mit mond Farkas Attila Márton.

www.youtube.com/watch?v=Zeb54QSis30

Nem biztos, hogy egyetértek vele, de nagyon elgondolkoztató.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.09. 19:30:00

@6.Lenin: Figyelj öreg troll. Küldj magad helyett egy kisebb faszt, túl fáradt vagyok hozzád.

6.Lenin 2018.08.09. 19:32:50

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Belefáradtál a saját hülyeségedbe? Nem csodálom.

taga20 2018.08.09. 19:40:16

@6.Lenin: te kibaszott fárasztó vagy fityeszdroid.

6.Lenin 2018.08.09. 19:53:26

@taga20:

Megértelek 3 drb agysejttel ilyen melegben megpróbálni valamilyen értelmesnek tűnő gondolatot kipréselni magadból nem kis teljesítmény lenne tőled.
Ez remélem nem lesz túl bonyolult neked...

ttps://www.youtube.com/watch?v=rLx4EchICBg

taga20 2018.08.09. 19:57:57

@6.Lenin: gondolom ez a portfoliód volt köcsög.
engem mekgyőztél fityeszzombi, tijéd a gecifelszopó állás!

örüjjé szargerincű!

sírjatok 2018.08.09. 20:03:38

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

"Cáfolom. Bizonyíték: akkor most demokrácia lenne. "

Lol

"- Én minden nap magával a Mindenhatóval kártyázok!
- Nem lehet hogy hazudsz?
- Dehogy! A mindenható nem kártyázna egy hazuggal!"

Na kb. ilyen ez a te érvelésed is :D

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.09. 20:05:57

@sírjatok: Asziszed szellemes vagy, fideSSgeci? Hát nem vagy.

sírjatok 2018.08.09. 20:06:07

@Larry Silverstein: Én is így látom. Itt még az ellenzéket is Orbánnak kell megcsinálnia, mert ezek még ahhoz is hülyék.

sírjatok 2018.08.09. 20:07:41

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Szerintem fröcsögj még kicsit, hiszen ez nagyon eredményes taktika volt eddig is, sorra nyeritek a választásokat, rekordokat döntöget a népszerűségetek :D

taga20 2018.08.09. 20:09:29

@sírjatok: ne csináldmá fityeszretek! ez má tőletek is sokk!

sírjatok 2018.08.09. 20:26:36

@taga20: Szerintem te személyesen több száz embert riasztottál el az ellenzéktől, szóval neked is nagyon hálás vagyok :D

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.09. 20:33:53

@sírjatok: "az ellenzéket is Orbánnak kell megcsinálnia"

Nyitott kapukat döngetsz. Ezt már a geci csinálta, és tartja fenn.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.09. 20:35:28

@sírjatok: "több száz embert riasztottál el az ellenzéktől"

FideSSfasszopó provokátorokat? Taga 4 prezident!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.09. 20:59:36

Mindenben igaza van, kivétel az ellenzék szidásában. Ezt a "mindegyik párt menjen, ás jöjjön egy új párt" dolgot már eljátszotta az LMP, az Együtt, a Momentum. Mindegyik megbukott.

Amikor jön egy új párt, és legyen az bármilyen párt, akkor az emberek rájönnek, hogy egy új párt se jó semmire.

A megoldás tényleg az, hogy a 2,8 millió hülyének olyan szarul kell járnia, hogy fényt kapjanak végre.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.09. 21:04:49

@Magánvéleményem: sok ilyen ellenzéki párt volt már, mind kudarcot vallott. nem kicsit, nagyon. le kéne már vonni a tanulságot, hogy kell a faszt új párt meg új arcok, fel kéne már fogni, hogy szavazni kell egy esélyes ellenzéki pártra, és nem mindig új pártot várni!

taga20 2018.08.09. 21:05:16

@math0: "hogy egy új párt se jó semmire."

akkor maradjon minden a régiben? vagy hogy?

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.09. 21:05:49

@Magánvéleményem: levitézlett új arcok:

LMP,
Együtt,
Momentum,
MKKP

mindegyik új arc bukott. fogd már fel, te idióta!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.09. 21:06:46

@Magánvéleményem: sőt, anno volt olyan is, hogy Centrum, az is bukott.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.09. 21:07:32

@taga20: 5 százalék feletti pártokra kell szavazni, akik hajlandóak összefogni, nem pedig 5 százalék alatti hülyeségekre, meg összefogni képtelen pszichopatákra!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.09. 21:08:35

@Fülig José: de amíg elkúróznak, addig se fog semmi változni. ezek az emberek Fideszfüggő barmok.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.09. 21:10:53

@Frady Endre: az embereknek kellene megállítani Orbánt.

taga20 2018.08.09. 21:11:30

@math0: szabad a gazda? déká!

egyébként mi a gondod az együttel és a kutyákkal?

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.09. 21:14:07

@project640: és mit csináljon az EU? bombázza szét Felcsútot, vagy mi?! a támogatást erre a ciklusra már törvénybe foglalták, az EU nem olyan, hogy visszamenőleges hatállyal szívat meg valakiket, mint Orbán.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.09. 21:14:52

@taga20: "mi a gondod az együttel és a kutyákkal? "

be se utottak, tehát az embereknek sok gondjuk lehet velük.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.09. 21:17:48

@retkeslaci: "ezáltal is a magyarországon maradtak helyzetét javítja, mert a munkaerőhiány miatt nőnek így a bérek."

Amikor csak azért nőnek a fizetések, mert már szar szakembert is alig találni, akkor az nem jó az országnak, te félkegyelmű! Amikor már csak a selejt marad (ti), az már a selejtnek sem jó. Egy ilyen ország nagyon hamar tönkremegy. Még EU támogatás mellett is.

taga20 2018.08.09. 21:18:10

@math0: a fityesz meg kétharmadot kapott, gondolom a logikád alapján ők a legfaszábbak?

az embereknek nincs gondjuk a fityeszmaffiával, akkor mit turáztatod itt magad?

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.09. 21:19:46

@morph on deer: "Egyedül a kétfarkúakban lehetne bízni"

ha kiengednek a diliházból, és engednek szavazni, akkor lehet. értelmes ember ilyen baromságra nem szavaz.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.09. 21:22:08

@taga20: figyusz, hülyegyerek, arról volt itt nagybaszó, hogy jönnie kell új pártoknak, majd azok megdöntik a Fideszt. mondtam pár új pártot, akik a jó édes kurva anyjukat sem tudták megdönteni, nemhogy a Fideszt, erre jössz nekem itt azzal, hogy nem számít.

már hogyne számítana, te szerencsétlen, ez volt a kérdés!

faszt se érünk újabb és újabb törpepártokkal, fel kéne már fogni, hogy nem az új párt messiásvárása a megolás! az új párt azonnal elveszti a hitelét az ilyen ostoba messiásváróknál, amint elmúlik a 3 hónap!

taga20 2018.08.09. 21:28:12

@math0: haver, te összekeversz valakivel.

én nem küldtelek el a kurvaanyádba, és aszt se mondtam neked, hogy baszd szájba a kurvaanyádat.

remélem zöd voltam haver!

:)

rasztaszív 2018.08.09. 21:29:14

@math0: olykor jókat mondasz,de a stílusod nem hitelesít.kisebb lendülettel többre juthatnál.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.09. 21:32:29

@rasztaszív: faszomat sem érdekelsz, stílusdiktátor!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.09. 21:33:38

@taga20: nem keverlek össze senkivel. beleszóltál egy vitába, és ostobaságokat kérdeztél.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.09. 21:35:33

@taga20: @Magánvéleményem:

az olyan új pártoknak, mint az LMP, Momentum, MKKP köszönhetjük azt, hogy a Fidesz 49%-kkal kétharmadot szerzett. még egy pár ilyen új párt, és a Fidesz már 30%-kkal is kétharmadot fog szerezni. kell ez nektek, ti sültbolondok?!

taga20 2018.08.09. 21:39:05

@math0: talán igazad van, talán nem.

abban megállapodhatunk, hogy nem kezdjük el egymást hülyegyerekezni, meg szerencsétlenezni, ha nem teccik a másik véleménye?

ne okozzunk már a maffiatalpasainak örömöt.

ez így rendben van?

na zene, me a baráti tűzre nem tudok haragudni!:)))

www.youtube.com/watch?v=E_t-43FltAA

TSandor Toth 2018.08.09. 21:42:48

Ugassátok csak a holdat kutyák! Sintértelepre kéne vinni benneteket olyan szépen vonyítotok nickgrabowskyval az élen. Szar korcs ebek. Fujj

rasztaszív 2018.08.09. 21:43:37

@math0: gondolod,majd te egyedül leváltod orbánt?

taga20 2018.08.09. 21:48:05

@TSandor Toth: sanyi, legalább a bicskám itt lenne!:)))

TSandor Toth 2018.08.09. 21:57:40

Jó lenne a kutyabőr mi? Fentebb a nyavíkolósabb fajtából keress magadnak egyet oszt húzd magadra.

taga20 2018.08.09. 22:01:12

@TSandor Toth: sanyi a kurvaanyádat, te magadba dumálsz retek?:)))

egyébként, te hallottál már az indul a bakterházról?

nem bazdmeg, te csak a telipofával szopod a geciről hallottál!

TSandor Toth 2018.08.09. 22:05:25

@taga20: mivan IQ minuszkám kiengedtek az elmegyógyról?

taga20 2018.08.09. 22:08:11

@TSandor Toth: mi van sanyi téged nem, és elloptad az ápolódtól a leptopot?:)))

6.Lenin 2018.08.09. 22:13:35

Húha, de összejött a szellemi sérültek társasága.
egymást basztatja a taga, math0, rasztaszív. És még ezek szeretnének valami szebb országot kínálni?
Kinek, basszátok meg? Gyogyósoknak? Már csak néhányan maradtatok.Éljétek ki, ez a ti játszóteretek, a B1.

rasztaszív 2018.08.09. 22:16:48

@6.Lenin: miből gondolod,hogy az a normális,amit te művelsz,fikamatyi?

taga20 2018.08.09. 22:18:47

@6.Lenin: "Húha, de összejött a szellemi sérültek társasága."

és bejött a legnagyobb sérült, aki teli pofával imádja a főgecit, agecit!

és ez a fityeszjobbágy, aki leninnek csúfolja magát, pofázik!

szerintem ehhez a köcsög gerincű trollhoz képest a globális köcsögözés smafu!:))

na zene! a kurvaanyádat:)))

www.youtube.com/watch?v=6d-1G1Hn17c&start_radio=1&list=RD6d-1G1Hn17c

6.Lenin 2018.08.09. 22:21:47

@rasztaszív:

Én csak elképedtem eme hatalmasok szellemi párbaján, amiben te is benne vagy.
Lenyűgöző.
Ja igen, és ilyenkor elgondolkodik a nép egyszerű fia (mint én is vagyok), hogy mi a faszt is szeretnének ezek a szerencsétlenek tulajdonképpen.
Megmondom őszintén, hogy erről tényleg halvány fingom sincs.

Ki lehet az a marha, aki ezt a felületet olvasva utánatok vágyakozik. Rohannak az első szavazó fülkébe és leszavaznak a Fideszre, még akkor is, ha nincsenek éppen választások.

TSandor Toth 2018.08.09. 22:22:39

Gyakoroljátok csak a vonyítást nem sokára telihold lesz.

taga20 2018.08.09. 22:24:31

@TSandor Toth: sanyi irigykedsz mi, me neked tele van a pofád gecivel?:)))

0dzsud0 2018.08.09. 22:26:14

@taga20: taga. minden szavad arany. :))))

"ne okozzunk már a maffiatalpasainak örömöt."

késő. ha valaki erre jár, és belenéz a kommentekbe, remekül fog szórakozni rajtatok :)

"abban megállapodhatunk, hogy nem kezdjük el egymást hülyegyerekezni, meg szerencsétlenezni, ha nem teccik a másik véleménye?"

ez a mondat a blog.hu legalávalóbb, leginkább alpári módon mocskolódó retardáltjától gyakorlatilag a teljes hazai ballib oldal kvintesszenciája :) (te benne vagy, ne is próbáld megérteni, kommentem elsősorban a külső szemlélőknek szól)

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.09. 22:26:30

@6.Lenin: "elgondolkodik a nép egyszerű fia "

Te tényleg azt hiszed, hogy gondolkodsz?! A mondatodban csak az "egyszerű" volt igaz.

taga20 2018.08.09. 22:27:21

@6.Lenin:"Rohannak az első szavazó fülkébe és leszavaznak a Fideszre, még akkor is, ha nincsenek éppen választások."

te mekkora egy redvás szargerincű fityesztroll vagy! te és a bandád tartja életbe a fityeszmaffiát.

és annyira büszke vagy a gumigerincedre, hogy a velencei tükröt is imádod!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.09. 22:27:33

@rasztaszív: semmi ilyet nem mondtad, kinek a faszából szoptad?!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.09. 22:28:14

@taga20: nem. te hülye vagy. most sem tudtál semmi érvet írni.

rasztaszív 2018.08.09. 22:28:18

@6.Lenin: gondolod,a te aljaskodásod szavazatokat hoz?

taga20 2018.08.09. 22:29:05

@0dzsud0: haver, iszol te rendesen?:)))

taga20 2018.08.09. 22:30:39

@math0: nem. te okos vagy. most is tudtál sok érvet írni.

0dzsud0 2018.08.09. 22:32:29

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: jój, cicus csak azt a viccet érti, amikor másokon kell nevetni? :C

az a helyzet, hogy amit írtál, nevetséges. sírjatok válasza megmutatta, miért. majd túllépsz rajta.

6.Lenin 2018.08.09. 22:33:37

@rasztaszív:

Aljaskodom? Miben is? Miért is kellene?

3x nyertünk kétharmaddal, és azóta is folyamatosan növexik a támogatottság.
Ti meg mentek lefelé, a saját erőfeszítésetek révén. Én csak csodálkozom, hogy ezt miért nem veszitek vajon észre, de igazad van, tojok rá, a ti ügyetek.

0dzsud0 2018.08.09. 22:34:44

@rasztaszív: tényleg nem érted, hogy miért vagytok végtelenül nevetségesek, igaz? :)

rasztaszív 2018.08.09. 22:38:45

@6.Lenin: mást sem tudsz.kb ugyanannyit költötök közpénzből pártpropagandára,mint a teljes felsőoktatásra,és erre vagy büszke?hogy a tisztességtelenség eddig bejött nektek?!

rasztaszív 2018.08.09. 22:39:57

@0dzsud0: tényleg nem érted,miért vagytok végtelenül aljasok,igaz?

0dzsud0 2018.08.09. 22:42:11

@taga20: tudod, tök oké lenne az ajvék. csak ne a redvás szocik, meg a ballib média sírna naphosszat. nem fogjátok fel, hogy bármennyire is undorító a fidesz, a ti kedvenceiteket a többség még orbánéknál is sokkal jobban gyűlöli. (okkal.) miért nem lehet ezt megérteni, és ha tényleg változást akartok, akkor első lépésben elzavarni a jelenlegi baloldalt a halál faszára? nem értitek. képtelenek vagytok felfogni.

6.Lenin 2018.08.09. 22:42:12

@math0:

Hallottál már arról, hogy vannak nőnemű lények is a Földön, és létezik egy igen élvezetes foglalatosság, amit velük közösen lehet művelni?
Igaz, ez egy kicsit már ósdi, de te, mint rendkívüli 21. századi pacák akár kardozhatnál (vagy csak a másik hímet megmogyorózhatnád)1et egy hasonló férfinemű barommal, mint amilyen te is vagy. Ez már ma nem kirekesztendő, csak ne nyilvánosan mert esetleg többen rosszul lennének a röhögéstől.
Kipucolhatnád a farkaddal mondjuk taga20 kipufogóját, és nem itt verbálisan másokat baszogatni.

0dzsud0 2018.08.09. 22:44:15

@rasztaszív: te kit értesz T/2 alatt? 6.Lenint és engem, vagy egyben kezelsz minket a fidesszel?(utóbbi súlyos hiba lenne.)

rasztaszív 2018.08.09. 22:48:18

@0dzsud0: no lám,más szemében a szálkát...?te hogy is fogalmaztál?

taga20 2018.08.09. 22:50:39

@6.Lenin: lenyinevtárs, te kábé olyan kemény vagy, mint a geci gazdád!

fésztufész nem megy? csak a drapéria mögül?

te a fityesz szarháziak mintapéldány a vagy, ráadásul a pofád akkora, mint a rógán és kósa trógereknek.

szétbasszátok ezt a szerencsétlen szar országunkat, és minden nap büszkék vagytok rá, szardarabok!

remélem te és az ikonod a csútigeci egy üstbe kerültök:)))

taga20 2018.08.09. 22:54:45

@0dzsud0: "miért nem lehet ezt megérteni, és ha tényleg változást akartok, akkor első lépésben elzavarni a jelenlegi baloldalt a halál faszára? nem értitek. képtelenek vagytok felfogni."

bárki jönne, te jobbágy és a gecimaffiád szétszedné.

érted te ezt, és még is a maffiát szolgálod!

martineden 2018.08.09. 23:04:26

Van igazsag abban amit mond, de tudni kell, hogy a tehetsegtelen es nagykepu antall vezette, parasztokkal felturbozott MDF tette lejtore az orszagot es azota csak csuszik lefele.

sírjatok 2018.08.09. 23:16:24

priceless mikor 3 lipsi összeveszik azon, hogy hogyan is kéne összefogniuk :D

taga20 2018.08.09. 23:19:00

@sírjatok: és aszt ismered, mikor a fitysztrollok összevesznek a geciseggén?

siess, me lemaracc!:)))

0dzsud0 2018.08.09. 23:19:34

@rasztaszív: hű. megint nem érted. én veled ellentétben szeretnék válaszolni a kérdésedre, de tudnom kell, hogy pontosan kikre érted az "aljas" jelzőt :)

rasztaszív 2018.08.09. 23:21:32

@sírjatok: gusztustalan,amikor az illibsik azon élvezkednek,hogy a tisztességtelenségük milyen hatékony!

0dzsud0 2018.08.09. 23:22:11

@taga20: azért mégis jó volna, hogyha nem az MSZP-DK tengely próbálná "elszámoltatni" a kormányt :)

- nem lenne kétharmad
- a fidesz mellett jobbik és lmp lenne a parlamentben
- egy szavam nem lenne

taga20 2018.08.09. 23:22:51

@0dzsud0: mit akarsz, hol?

bazdmeg, te a geci seggét akarod nyalni non-stop, de még ehhez is birka vagy!:))

ennyi jobbágy nem is létezik, mint te és a többi állat!

sírjatok 2018.08.09. 23:23:58

@taga20: "abban megállapodhatunk, hogy nem kezdjük el egymást hülyegyerekezni, meg szerencsétlenezni, ha nem teccik a másik véleménye?"

BASZKI EZ KOMOLY, EZT TE ÍRTAD TAGA??? :DDDD Hangosan felröhögtem :DDD Mást se csinálsz 10.000 hozzászólás óta, csak fost hánysz arra, akinek nem tetszik a véleménye :D

Mindegy, buta lipsi, szerintem fel se fogod milyen hülye vagy :D

taga20 2018.08.09. 23:25:20

@0dzsud0: "egy szavam nem lenne"

hazucc zombi, imádod ezt ami van.

utálod vonát, és imádod a trójai falovat, az elempét.

sírjatok 2018.08.09. 23:25:54

@rasztaszív: Jah szerintem ezt orbán valami alkímiával éri el, vagy telepátiával, hogy nektek hármótoknak össze kellett veszni. Nem is azért, mert szar agresszív frusztrált emberek vagytok, akik mind okosabbnak hiszik magukat. Dehogy. Hanem a zorbán hibája :D

De hogy megnyugtassam a kis szíved, azért hármótok közül még te vagy a legértelmesebb :D

taga20 2018.08.09. 23:27:13

@sírjatok: ham, bekaplak egyszerű fityeszjobbágy!:))

miről beszélgessünk?

rasztaszív 2018.08.09. 23:27:14

@0dzsud0: ehhez képest az előbb még másik tereléssel próbálkoztál...:)

0dzsud0 2018.08.09. 23:29:15

@rasztaszív: jellemző.

1. ha a fidesz támogatottsága nagy, az csakis tisztességtelen lehet.
2. mivel ez a kiindulópont, a baloldal úgy érzi, hogy a szent cél érdekében (értsd. legyőzni a fideszt bármi áron) ő is lehet legalább annyira tisztességtelen, mint amennyire a fideszt annak látja
3. a többség szemében a baloldal lesz az igazán tisztességtelen
4. elveszítik a választást. meg vannak sértődve, hogy nem sikerült, pedig igazán mindent megtettek
5. ha már vesztettek, akkor innentől kezdve ők sosem voltak tisztességtelenek, mindig csak a fidesz volt az.
6. repeat.

sírjatok 2018.08.09. 23:29:20

@taga20: Baszki előbb rakom légkalapács alá a faszomat, minthogy veled beszélgetni akarnék :D Inkább lépek, jó volt olvasni így alvás előtt ezt a kis purparlét :D

taga20 2018.08.09. 23:30:55

@sírjatok: neked má az se mond semmit, hogy hülye vagy, mint a segg:)

rasztaszív 2018.08.09. 23:32:50

@sírjatok: ó,persze,mindenki más szar agresszív frusztrált ember,csak te fikázol itt puszta szeretetből.

0dzsud0 2018.08.09. 23:33:11

@rasztaszív: nem. kizárólag te próbálkozol úgy beállítani, mintha én terelni próbáltam volna. semmi ilyesmi nem történt, világosan írtam, hogy szeretnék válaszolni. hogy ezt megtehessem, kérdést tettem fel neked, amire másodjára sem sikerült válaszolnod, EZT hívják terelésnek. kérem jegyzőkönyvbe venni, hogy ballib kommentelőtársam azzal próbál meg engem rossz színben feltüntetni, amit ő maga csinál. nincs új a nap alatt. :)

rasztaszív 2018.08.09. 23:35:44

@0dzsud0: lehetne tisztességesen is támogatást szerezni - de a fidesz nem ezt teszi!úgyhogy a te kiindulópontod téves.

rasztaszív 2018.08.09. 23:39:51

@0dzsud0: először azzal jöttél,hogy mit értek t2 alatt,aztán azzal,hogy kire értem az aljas jelzőt.miközben mindkettő nyilvánvaló.ha tényleg válaszolni akartál volna,megtehetted volna.könnyebb téged utolérni,mint a sánta kutyát...:)

0dzsud0 2018.08.09. 23:40:09

@rasztaszív: ha szerinted a fenti kommentemben én abból indulok ki, hogy a fidesz nem tisztességtelen, akkor súlyos szövegértési problémákkal küzdesz.

abból indulok ki, hogy a baloldal mérhetetlenül ostoba. a fidesz nem az. ez nem jó vagy rossz, ez tény.

0dzsud0 2018.08.09. 23:42:10

@rasztaszív: " először azzal jöttél,hogy mit értek t2 alatt,aztán azzal,hogy kire értem az aljas jelzőt"

atyaisten. ezek szerint még azt sem értetted, hogy a két kommentemben ugyanazt kérdeztem.

de visszakérdezek: én mégis mitől vagyok aljas szerinted?

taga20 2018.08.09. 23:42:22

@0dzsud0: szerintem is aki fityeszdroid, az terel.

aki fityeszdroid, az döbbenet:)

0dzsud0 2018.08.09. 23:45:04

@taga20: ez aranyos, de ebben a kontextusban marhára nem számít, hogy neked mi a kérdésről a véleményed :) "észrevételét köszönjük, a megfelelő helyre iktattuk"

Aquincum 2018.08.09. 23:45:38

@6.Lenin: Hitlernek is éljeneztek, amíg futott a szekér. Amíg gazdaság rendben volt, majd amíg sikeresnek tűnt a 2. VH. Utána jött a “sírás és a fogaknak csikorgatása”. Orbán nyilván nem Hitler, a bandája nem a Nemzetiszocialista Párt, ellenben egy kártékony, tolvaj, korrupt társaság. Majd meglátjuk. Magam is kíváncsi vagyok, mit hoz a következő pár év. Az tuti, hogy a jelenlegi gazdasági konjunktúra visszafordul. Az is biztos, hogy az EU-ból jövő pénzek lecsökkennek. Valaki (Orbán) azt nyilatkozta kb. 9-10 éve, hogy kormány, aki nem tudja 270 forint alatt tartani az eurót, az alkalmatlan a kormányzásra. Most mennyi is a Euro-forint arány? Ha beüt egy újabb válság, lecsökken az életszínvonal, majd akkor megnézem, hányan fogják a csúti gazembert és a NER-t támogatni. Ha egyáltalán lesz még “szabad” választás. Meg, ha egyáltalán EU tagok leszünk még.

taga20 2018.08.09. 23:47:38

@0dzsud0: te egy kibaszott fityeszdroid vagy, me azok ekkora faszparasztok!:)

na zene, me bírom a terhelt agyadhelyét!:))

www.youtube.com/watch?v=Lk4sGZ6iTkU&list=RDLk4sGZ6iTkU&start_radio=1

rasztaszív 2018.08.09. 23:53:00

@0dzsud0: aki a tisztességtelenség áldozatait nevetségesnek tartja,az aljas.ez ilyen egyszerű.

0dzsud0 2018.08.09. 23:54:27

@taga20: világos, ugye, hogy gyakorlatilag ember nincs, aki megnyitja ezt a blogot, beleolvas, és arra a következtetésre jut, hogy kettőnk közül én vagyok a faszparaszt? :)

ezt a zenét pedig már küldted korábban másnak. tudom, mert mindig megnyitom a linkjeidet. ;)

Aquincum 2018.08.09. 23:57:43

@Brix: minden szavad egy valóságos aranyér! A hülyeséget félretéve szerintem maximálisan igazad van. Hozzáteszem, nagyon okos, nagyon képzett emberek is vannak a fityesz szavazók között. Nem tudom megérteni, hogy a NER rengeteg arcpirító disznóságát hogyan tudják elfogadni!

0dzsud0 2018.08.09. 23:58:11

@rasztaszív: ne viccelj. én hármótok balfaszkodását röhögtem ki, ne próbáld magatokat valamiféle áldozatként beállítani, szó sincs ilyesmiről :)

taga20 2018.08.10. 00:00:20

@0dzsud0: most lebuktattál haver.

nincs kedved találkozni? semmi buzulás, csak mind a ketten azt hisszük, hogy a másik a hülye.

zene, me nem vagy menthetetlen fityeszjobbágy!:)

www.youtube.com/watch?v=KkM71JPHfjk

rasztaszív 2018.08.10. 00:02:56

@0dzsud0: na,akkor most tisztességtelen a fidesz,vagy nem?mert ha igen,annak igenis áldozatai vagyunk.

0dzsud0 2018.08.10. 00:03:21

@Aquincum: nagyon egyszerű. orbán ellenfelei olyanok, akiknek szintén arcpirító disznóságait még kevésbé tudják tolerálni (MSZP, DK), vagy olyanok, akiket nem tudnak komolyan venni (Jobbik, LMP, a többi törpét említeni is felesleges). utóbbiban persze vastagon benne van az is, hogy az újaknak esélyt nem adunk, inkább a "jól beválthoz" ragaszkodunk, az erősebbhez húzunk. ez nekem sem szimpatikus. de idővel változni fog.

0dzsud0 2018.08.10. 00:05:53

@taga20: kimegyünk a szigetre? beleszarunk mindenki sátrába?

taga20 2018.08.10. 00:07:14

@0dzsud0:
"ezt a zenét pedig már küldted korábban másnak. tudom, mert mindig megnyitom a linkjeidet. ;)"

eszednél vagy, én a sorosenbere vagyok!

:)

na zene, me nem tudok kibújni a sorosbőrömböl!

www.youtube.com/watch?v=-c1L9HZ6Zq4

taga20 2018.08.10. 00:08:42

@0dzsud0: ez undorító! kábé olyan, mintha a gecit szipkáznánk!

szerintem, te se akarnéd:)))

0dzsud0 2018.08.10. 00:09:50

@rasztaszív: teljes logikátlanság a kommented. a fidesz tisztességessége / annak hiánya irreleváns ebben a kérdésben, miért hiszed, hogy ennek köze van ahhoz, hogy jókat nevetek rajtatok? hát kit érdekel, hogy te miféle áldozatnak látod magatokat? :) de felőlem lehettek áldozatok is, én bolondokon nevettem, nem áldozatokon.

rasztaszív 2018.08.10. 00:15:05

@0dzsud0: a fidesz tisztességtelensége abszolút releváns a tekintetben,hogy egy tisztességtelenség áldozatain röhögcsélsz-e.

0dzsud0 2018.08.10. 00:19:44

@rasztaszív: csak épp én nem tisztességtelenség áldozatain nevettem. :) mármint te nyugodtan titulálhatod a triumvirátusotokat áldozatként is, csak ez engem még nem kötelez semmire. továbbra is bolondokon nevetek.

rasztaszív 2018.08.10. 00:23:40

@0dzsud0: tisztességtelen a fidesz,vagy nem?ha igen,egy tisztességtelenség áldozatain röhécselsz.az pedig aljasság.amit csak tetéz a további fikázás.

0dzsud0 2018.08.10. 00:32:14

@rasztaszív: komolyan, probléma van a logikáddal.

nem kívánok véleményt nyilvánítani a fidesz tisztességét / tisztességtelenségét illetően, de a játék kedvéért mondjuk azt, hogy tisztességtelen. ha így van, ebből akkor sem következik, hogy én csakis egy tisztességtelenség áldozatain nevethetek, honnan szeded ezt a baromságot? még abba is felesleges belemenni, hogy én áldozatnak látlak-e titeket vagy sem, mert mint fentebb írtam, irreleváns. én a fenti hozzászólásokban hármótokat láttalak, és nevetségesek vagytok. azért vagytok nevetségesek, mert primitívek vagytok, és még kvázi egy véleményen lévőkként is egymást basztatjátok. ennyi a történet. ebben a tekintetben mégis minek vagytok ti az áldozatai? legfeljebb a saját hülyeségeteknek, de a fidesznek ehhez speciel pont semmi köze nincs.

0dzsud0 2018.08.10. 00:35:06

@taga20: nincs velük baj, punkok. a kolbász viktor színvonalát így is sikerült felülmúlniuk :D

rasztaszív 2018.08.10. 01:01:19

@0dzsud0: hát persze.miközben másokkal együtt éppen a ballibeket fikáztad,te tulajdonképpen nem is ahhoz a részhez szóltál hozzá.tök hiteles:)
általánosítottál,úgyhogy totál fals a magyarázatod.
ha csak erről szólt volna,akkor módodban állt volna pontosabban fogalmazni.ha akartál volna...

0dzsud0 2018.08.10. 01:21:46

@rasztaszív: és kit érdekel, hogy te mit költesz hozzá? bezzeg az én fenti kérdésemre nem tudtál válaszolni, miszerint te kiket illettél az "aljas" jelzővel. ott szerinted elég annyi, hogy "titeket", mi? :)

"te tulajdonképpen nem is ahhoz a részhez szóltál hozzá.tök hiteles:) általánosítottál,úgyhogy totál fals a magyarázatod." ezt felejtsd el. ne tévesszük el a helyzetet. én nem magyarázkodom, nincs rá szükségem, pláne részedre nincs. próbálom megértetni veled, ha megy, megy, ha nem, nem.

"általánosítottál" ez az álszent duma is felesleges, pláne, hogy én konkrétan le lettem aljasozva általad. már csak az várat magára, hogy mindössze 6.Lenin és én, vagy a komplett fidesz és a szavazói is megkapták ezt a jelzőt.

egyébként nyugodtan fikázhattam volna általánosságban a ballibeket is, nem változtat semmin. áldozatok...hagyjuk már :D

rasztaszív 2018.08.10. 01:35:40

@0dzsud0: mindenkinek jár a jelző,aki a fidesz tisztességtelenségének áldozatain szórakozik.tisztességtelen a fidesz,vagy nem?ha igen,az ellenzék ennek áldozata.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.10. 06:52:14

@Aquincum: "Orbán nyilván nem Hitler, a bandája nem a Nemzetiszocialista Párt, ellenben egy kártékony, tolvaj, korrupt társaság. "

így van. ebből az következik, hogy sokkal hamarabb fog bukni.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.10. 06:55:47

@6.Lenin: leszophatnád Orbán a férfi vécében titokban is, ahelyett, hogy itt nyilvánosan szopod.

0dzsud0 2018.08.10. 06:55:59

@rasztaszív: akkor tehát nekem nem jár.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.10. 06:56:20

@6.Lenin: leszophatnád Orbánt a férfi vécében titokban is, ahelyett, hogy itt nyilvánosan szopod.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.10. 07:01:21

@0dzsud0:

mit lehet azon nem érteni, hogy

1) Orbán minden másik pártnál kártékonyabb.
2) a tanulatlan, vidéki, 4 elemis parasztok szavaznak rá
3) az LMP és a Jobbik nem akart összefogni az MSZP-vel és a DK-val. a választáson pontosan kiderült, hogy nem tudják leváltani a Fideszt, akkor sem, ha az MSZP és a DK nem lenne

Te hogy a faszodban tudsz azzal jönni, hogy a választásokon 26%-ot kapott két párt leválthatná a Fideszt, ha másik két párt nem lenne?! Ilyen baromságokat te melyik jó édes kurva anyádból szívsz?!

0dzsud0 2018.08.10. 07:03:58

@math0: ti így csináljátok Fletóval?

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.10. 07:04:01

@rasztaszív: nem érdekel, hogy szerinted mit okozok. szerintem nem. te okozol kárt azzal, hogy divatdiktátorkodsz itt.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.10. 07:05:26

@taga20: így van. én tudtam érvet írni. te nem. ilyen egyszerű. ez egy vitában a lényeg.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.10. 07:09:33

@0dzsud0: ha a DK és az MSZP az ostoba javaslatod hatására visszalépett volna, akkor egy részük lehet, hogy átszavazott volna az LMP-re vagy a Jobbikra, de egy részüknek elveszett volna a szavazata. a budapesti kerületekben mindenhol a Fidesz nyert volna. a Fidesznek nem kétharmada, hanem háromnegyede lenne, az LMP és a Jobbik meg bent ülne a parlamentben, de csak a sarokban. ez úgy konkrétan csak az olyan zsigeri MSZP és DK gyűlölő, elmebeteg faszfejeknek, mint neked lenne jobb, mint a valóság.

olyan ostoba vagy, fiam hogy a fal adja a másikat.

0dzsud0 2018.08.10. 07:20:41

@math0: maradjunk annyiban, hogy a fenti komment az én véleményem, ahogy ez meg a tiéd. szerintem például nem a fidesz legkártékonyabb. ha nem vetted volna észre, lassan mindenki a fideszre szavaz. a választások után a népszerűségük még tovább nőtt, most listán is lazán 50% felett lennének. az LMP és a Jobbik még jó, hogy nem fog össze a bukott szocikkal, akik 4 éven belül várhatóan végleg mennek a süllyesztőbe. saját halálos ítéletüket írnák alá, ezt is jó lenne, ha fel tudnád fogni. olyat pedig sehol nem írtam, hogy az LMP és a Jobbik jelenleg leválthatná a fideszt, ilyeneket te honnan a jó édes kurva anyádból szívsz, te olvasni nem tudó kretén szar? komolyan, miért kell egy csomó remek matematikai készséggel rendelkező embernek az élet általános dolgaiban úgy viselkednie, mint egy büdös retardált? hogy a retkes féreg ribanc kurva anyádban csinálod, hogy két doktorival nem megy az olvasás, a szövegértés? gondolom térdeltél-könyököltél. hogy a tetű, dunábalőni való mocskos kurva anyádban merészelsz így okoskodni, és még ekkora tapló, undorító gyökérnek lenni, te retkes féreg? hogy mersz létezni egyáltalán ilyen nyilvánvaló Tajgetosz-szökevényként?

ha legközelebb Pesten jársz, írhatnál. meglátnánk, hogy élőben mekkora a szád :) (ne mosolyogj, nem úgy tesztelnénk, ahogy Ferivel szoktátok)

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.10. 07:29:34

@0dzsud0:

1) a Fidesz a legkártékonyabb, ez nem az ostoba, 4 elemis barmok szavazatától függ, akiket négerekkel lehet ijesztegetni, miközben egyetlen néger sem akar Hajdúborzasztóra menni

2) te hogy a jó édes kurva anyádban hiszed azt, hogy az bárkinek is érv, hogy te utálod az MSZP-t és a DK-t? bazdmeg, utáljad, de miből gondolod, hogy ez bárkinek érv, te húgyagyú barom?!

3) az viszont tök nyilvánvaló, hogy az LMP visszaléphetett volna Budapesten vagy 3 hely közül legalább egyben, és akkor a Fidesznek nem lenne kétharmada.

4) ehhez nem sok matematikai képesség kell

5) ha már kiváló matematikai képességekkel rendelkező emberekre hivatkozol, akkor mi a jó édes kurva anyádnak vagy te olyan hülye, hogy matematikai szempontból totál idiótának tetteted magad, és nem is hallgatsz arra, aki veled ellentétben tud összeadni?!

mi a faszomnak vagy te ennyire büdös, retardált, idióta, selejtes, húgyagyú, faszbarom?!

miért nem tudod belátni, hogy te, a 80-as IQ-ddal tényleg nem látod át a dolgokat, és a fasznak ugrálsz?!

arra hogy nem jössz rá, hogy ha nekem van doktorim, neked meg 4 elemid, és én azt mondom, hogy neked nem megy a szövegértés, te meg azt, hogy nekem nem megy, akkor nem valószínű, hogy neked van igazad?!

mit gondolsz, az a doktori nem jelent semmit? mit gondolsz, te azért buktál meg harmadikban, mert neked megy a szövegértés?!

a jó édes kurva anyádat basztasd a hülyeségeiddel, te retardált faparaszt!

és a jó édes kurva anyádat sem érdekli, hogy egy ilyen retardált faparaszt, mint te, az LMP-t és a Jobbikot szopná le. ki a faszomat érdekel?! szopd le őket, és hagyd a DK-t meg az MSZP-t békében! vannak szavazóik, akkor is lesznek, ha háromszor szopod le az LMP-t és a Jobbikot. fogadd el, hogy vannak, nálad sokkal okosabb szavazói vannak.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.10. 07:33:39

@0dzsud0: azért röhejes, amikor az olyan idióta selejt, mint te, elismered, hogy valakinek doktorija van, és kiváló matematikai képessége, és ezt érvnek hiszed arra, hogy mégis neked van igazad, és én vagyok a Taigetosz-szökevény.

bazdmeg, elismerted, hogy kiváló matematikai képességeim vannak és doktorim. te meg egy selejt vagy, és semmid nincs. ezek után milyen alapon akarod a fordítottját állítani, te elmebeteg?!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.10. 07:35:38

@0dzsud0: "ha legközelebb Pesten jársz, írhatnál. meglátnánk, hogy élőben mekkora a szád :) (ne mosolyogj, nem úgy tesztelnénk, ahogy Ferivel szoktátok) "

ja, a 80-as IQ-s Down kóros idiótáknál ez a dolgok elintézésének módja. te hangosan reklámozod, hogy egy ostoba zsírfej vagy.

taga20 2018.08.10. 07:46:14

@math0: haver, te rosszabb vagy, mint a lenyinevtárs.

0dzsud0 2018.08.10. 08:00:18

@math0: nekem semmit nem kell elismernem, elég jól tudom, hogy ki vagy te. ezzel együtt tény, hogy retardált vagy. az külön szánalmas, hogy azt hiszed, ezt a tényt a végzettséged kizárja.

0dzsud0 2018.08.10. 08:03:14

@math0: most azért vagy szomorú, mert ha irl találkoznánk, beszélgetnénk? meg kell értened, hogy én nem vagyok kapható arra, amit Ferivel szoktatok játszani.

taga20 2018.08.10. 08:24:19

@0dzsud0: "meg kell értened, hogy én nem vagyok kapható arra, amit Ferivel szoktatok játszani."

azé igényed lenne rá, mi kicsi hájder?:)))

0dzsud0 2018.08.10. 08:27:58

@taga20: ezt inkább Matyitól kellene kérdezned :)

taga20 2018.08.10. 08:33:51

@0dzsud0: gyanús vagy te nekem, ahogy mindenki, aki elkezd buzizni.

project640 2018.08.10. 08:41:06

@math0: a németek pontosan tudják, hogy Orbánt ők tartják hatalomba, ... pontosan tudják, hogy az EU-s pénzek egy része a lecsóba megy ...., de 'hát ilyenek a magyarok' - nyugtatják meg a lelkiismeretüket ... és nyugodtan hátradőlnek, és nézik tovább a német gazdaság emelkedő grafikonjait:-(
a demokrácia csak 20.-lagos kérdés

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.10. 08:54:09

@0dzsud0: "lassan mindenki a fideszre szavaz"

Mármint minden deprivált falusi trettegő és gyúlölködő mélyszegénységben élő. De honnan van interneted?

0dzsud0 2018.08.10. 09:13:51

@taga20: ha követed az eseményeket, láthatod, hogy Matyi kezdett el buzizni :)

6.Lenin 2018.08.10. 09:24:31

Most akkor ki győzött?
Még valahogy mindig nem látom, hogy az ellenzék, és az őket itt támogató Szellemi Sérültek Társasága bármire is alkalmas lenne a rinyáláson kívül.
Áldozatok lennének?
Igen, a saját balfaszságuk áldozatai ők, és lesznek is mindig.
És akkor le is zárhatnánk ezt a kérdést.
( math00 a gyógyszeredet ne feledd el bevenni!)

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.10. 11:25:47

@taga20: @taga20: haver, te sem vagy jobb. ellentétben veled azért én egy hülyét, aki a jó oldalon áll nem tekintek olyan nagy rossznak, mint egy nem hülyét.

de ez nem változtat azon, hogy tényleg hülye vagy. és ez elég rossz. főleg neked.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.10. 11:30:04

@0dzsud0:

A) egy 4 elemis mondja egy doktorisról, akiről elismeri, hogy jó matematikai képességei vannak, hogy retardált.

B) egy 4 elemisnek mondja egy doktoris, akiről a 4 elemis elismeri, hogy jó matematikai képességei vannak, hogy a 4 elemis retardált.

MI a valószínűbb, kinek van igaza?! Nyilvánvalóan B-nek, és az a betudható a Dunning-Kruger effektusnak.

Ha hülye vagy, akkor naná, hogy sok okos dologról hiszed azt, hogy hülyeség, hiszen hülye vagy.

A doktori, az viszont sok külső, független ember elismerése, az nem annyi, mint a te kis hisztid itt, ami semmire nem érv.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.10. 11:32:33

@0dzsud0: te itt most eljátszod a kulturális forradalmat, hogy majd a hülye parasztok megmondják a tudósoknak, hogy hülyék. Kínában és Kambodzsában durva vége lett ennek.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.10. 11:33:28

@0dzsud0: "ha irl találkoznánk, beszélgetnénk? "

Írni nem szeretsz? Igénybe veszi az IQ-dat?!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.10. 11:33:59

@0dzsud0: szerintem te csak szopni akarsz. Orbán kirúgott?!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.10. 11:34:50

@0dzsud0: te akarsz irl találkozni, tehát te akarsz engem leszopni, nem én téged.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.10. 11:37:38

@project640: ez egyrészt így van, természetesen Németországnak a magyar demokrácia nem a legfontosabb kérdés. Ahogy nekünk sem a Belorusz demokrácia a legégetőbb gondunk.

Másrészt pedig a németeknek, ahogy elmondtam nem nagyon van más lehetőségük. Nem bombázhatják le Magyarországot. Orbán megdöntése még kockázatos is lenne nem demokratikus úton. És ahogy elmondtam, az EU segélyeket visszamenőlegesen megvonni, az visszamenőleges törvénykezés. Ez a csuti mini diktátor stílusa.

Tehát mit is kéne a németeknek csinálni?!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.10. 11:39:28

@6.Lenin: a gyógyszeredet ne feledd el bevenni!

Az ápolók mondták már, hogy nem te vagy Lenin?!

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2018.08.10. 12:28:47

@retkeslaci: A munkaerőhiány részben növeli ugyan a béreket, de egy idő után működésképtelenné válik az ország. Amikor nincs orvos és nővér a kórházban, nincs tanár az iskolában, nincs óvónő az óvodában, nincs szakember, aki bármit megjavítana, nincs IT-s, nincs busz- és villamosvezető, nincs szemétszállító, nincs tűzoltó, nincs rendőr... Ha lezárulna a vasfüggöny és elzáródna a brüsszeli pénzcsap, nem kellenének évek az indulatok elszabadulásához...

@math0: Az emberek két módon tudnák megállítani Orbánt. Az egyik az lenne, ha tudnának valami komolyan vehető ellenzéki erőre szavazni, a másik pedig a forradalom. Én az első verziót jobban szeretném.

project640 2018.08.10. 12:39:18

@math0: persze igazad van, engem csak az bőszít, amikor egy német politikus azt nyilatkozza, hogy a magyar nép belügye, hogy eldöntse, hogy megfelelő e Orbán Viktor - miközben Németország vaskosan benne van, hogy masszívan Orbán felé lejt a pálya

egyébként pl. kezdhetnék a központi ügyészséggel ... igenis erőltsség rá a tagállamokra ... autógyáraik-nak nem fájna, de előbb-utóbb erőből rá tudnák kényszeríteni egy Magyarországra is

persze addig, amíg pl. Németország a legnagyobb támogatója az orosz embargó fenntartásának, közben az orosz gáz legnagyobb európai vásárlói, addig 'no comment'

szó, mint szó: é az EU-ban, az EU tagsággal hittem egyfajta föderalizmusban, hittem benne, és valahogy túlléphetünk végre ezen a megosztó, gyűlölködő nemzeti maszlagon , hogy büszkén mondhatjuk, hogy európaiak vagyunk, hogy sikerült a megbékélés, és ciki lesz már Nagy-magyaországozni , stb ...., de pont fordítva történik minden
Németországnak roppant fontosak a liberális, modern, demokratikus alapelvek, és ezt meg is tudták valósítani, ... DE másokat -főleg kelet-európát-, ebben nem segítik, hanem hátráltatják
Németország modern, erős ország, ahol jó élni, de ezt a fajta jóléti vívmányukat egyáltalán nem akarják sehova vinni, SŐT, bizonyos szempontok alalpján az autokráciákkal könnyebb tárgyalni, könnyebb munkát vinni

ki akar mégegy Ukrajnát, Líbiát!? ki akar mégegy török puccsot? egy egyiptomi demokráciát?

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.10. 12:55:57

@Frady Endre: van Orbánnál jelentősen jobb ellenzéki erő. Aki szerint nem, annak a jó édes kurva anyját, és az megérdemli Orbánt!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.10. 13:09:30

@project640:

"Németország vaskosan benne van, hogy masszívan Orbán felé lejt a pálya"

faszt. hülye vagy.

"egyébként pl. kezdhetnék a központi ügyészséggel ... igenis erőltsség rá a tagállamokra ... autógyáraik-nak nem fájna, de előbb-utóbb erőből rá tudnák kényszeríteni egy Magyarországra is"

1) Egy olyan országnál, amelyik szarik a strassbourgi bíróság ítéletére, az OLAF jelentésére, a központi ügyészség sem tud sokat elérni.
2) Németország nem erőltetheti rá a központi ügyészséget Magyarországra. Az EU esetleg kimondhat valamit, de ha Magyarország nem szavazza meg, akkor az megint olyan, hogy Brüsszel erőltette Magyarországra. Orbán erre is szarik, és a nép fele beveszi.
3) Vedd észre, te húgyagyú, hogy bármiféle ügyészség, bíróság hatalma végül is a rendőrség és a katonaság kezében van. Bárki bármire szarhat, amíg jön az erőszakszervezet, és le nem csukja. Na most az EU-nak rendőrsége és katonasága nincs, és ha lenne, akkor sem csukhatja le Orbánt vagy Tiborczot. Őket csak a magyar rendőrség csukhatja le. Ha jönne valami EU rendőr, hogy lecsukja Tiborczot, akkor meg a magyar katonaság várná a határon.

Az orosz embargó nem vonatkozik gázra. Akár Németországba megy a gáz, akár Magyarországra jön.

Magyarország egyébként 83%-ban szerez be orosz gázt, a németek csak 46%-ban. Nem tudom, mit akarsz, télen fázni, vagy mit, te tökfej?!

6.Lenin 2018.08.10. 13:19:07

@math0000:

B+. Már megint összekeverted, ezért vannak a rohamaid jelenleg.

Mikor fogod már megjegyezni, hogy reggel a kéket, este a pirosat kell bevenned? Vagy fordítva, talán tök mind1 is. Szóval máskor jobban figyelj, addig se írsz marhaságokat, és ez már másoknak nyereség.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.10. 13:20:38

@Frady Endre: "komolyan vehető ellenzéki erőre "

Olyan tuti nem lesz addig, míg a geci kezében minden erőforrás, bármit szétver percek alatt, mint pl. a Jobbikot.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.10. 13:23:29

@math0: "a központi ügyészség sem tud sokat elérni."

A geci ellen hatástalan. Beleírja az alkotmányba, akármi.

"Németország nem erőltetheti rá a központi ügyészséget Magyarországra."

Pedig simán. Addig nem szavazza meg a következő 7 éves költségvetést. Sajnos nem elég tökös hozzá.

6.Lenin 2018.08.10. 13:25:34

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Gondolod, hogy pénzért (ha lefizetnél) azt állítanám rólad, te vagy a legokosabb a világon?
Te tényleg nem érted az egészet.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.10. 13:26:02

@6.Lenin: @6.Lenin: " reggel a kéket, este a pirosat kell bevenned? Vagy fordítva, talán tök mind1 is."

Látom, már kevered, hogy melyiket mikor kell bevenned.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.10. 13:27:41

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Németországnak és senkinek nem éri meg Tiborcz letartóztatása érdekében megszüntetni az EU-t. Nem tökösség kérdése, hanem hülye vagy.

6.Lenin 2018.08.10. 13:30:20

@math0000000000000000000:

Látom nem esett le, neked a sorrend már tök mind1. Te a 99 %-nál okosabb vagy, hát persze, kis köcsögöm, az vagy.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.10. 13:32:31

@project640: de most komolyan. Németország ad X milliárd pénzt Magyarországnak. Ezt Tiborcz ellopja, és valami értelmesebb dolog helyett lesz szar világítás, és kastély Tiborcznak. Ez a magyarokat nem bosszantja fel olyan nagyon. És te most a németektől várod, hogy erre annyira felkapják a vizet, hogy szétverjék az EU-t?!

Meg vagy te veszve, te idióta vadbarom?!

Az egy dolog, hogy utálod Németországot, de baromságokkal ne gyere már csak azért, mert utálod!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.10. 13:36:26

@6.Lenin: nekem azért mindegy, mert nekem nekk kell gyógyszert szednem, de neked nem kéne, hogy mindegy legyen, mert te szeded őket. Ennek ellenére te írtad, hogy mindegy. Így minden érthető.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.10. 13:37:01

@6.Lenin: nekem azért mindegy, mert nekem nem kell gyógyszert szednem, de neked nem kéne, hogy mindegy legyen, mert te szeded őket. Ennek ellenére te írtad, hogy mindegy. Így minden érthető.

6.Lenin 2018.08.10. 13:45:20

@math00000000000000000000000000000000000000:

De kell, elsőre nem megy kibontanod a gondolataid kuszaságát, kénytelen vagy több kísérletet is tenni, vagy a roham miatt?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.10. 13:50:33

@math0: Figyusz. Mit szórakoztatod ezt a 6. Trollt? Őt fizeti Kubatov minden kommentért, neked csak elveszi az erőforrásaidat. Őt és Birkát simán ignoráld. Még magukat se veszik komolyan.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.10. 13:52:46

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Most éppen szórakoztatott, ahogy összekeveri a piruláit. Bízd ide, hogy meddig etetem.:)

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.10. 13:56:16

@6.Lenin: Fontos lenne, hogy bevedd végre azt a gyógyszert, amelyik a Lenin-szindróma ellen van!

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2018.08.10. 14:31:53

@math0: Sajnos nincs még olyan ellenzéki párt, aki beágyazódott a társadalom jelentős részébe és elég nagy ahhoz, hogy be tudja gyűjteni az Orbán elleni protest szavazatokat. Marginális törpepártok vannak, amelyek közül több csupán a Fidesz bábja... :(

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Szerintem egy fiatalokra épülő új párt, amelyik szőrén üli meg a netet, felépíthetné magát. Főleg, ha hiteles figurákat (pl. Márky-Zay, Puzsér, Frady Endre, Chuck Norris...) a soraiba integrálna... :)

0dzsud0 2018.08.10. 14:32:40

@math0: ilyenkor derül ki, hogy az olvasási-szövegértelmezési készségeid mellett a logikáddal is nagyon komoly probléma van.

nem is csodálom, hogy neked percenként meg kell jegyezned, hogy te amúgy milyen végzettséggel rendelkezel.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.10. 14:43:07

@Frady Endre: :))

Esélytelen. Akit kell megvesz kilóra, a többit eltapossa. Gondoltad volna a kilencvenes években, hogy megszűnik az MDF vagy a Kisgazdák?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.10. 14:44:37

@0dzsud0: Figyelj, faszfej. Kurva unalmas vagy. Még nagyobb baj, hogy még annál is kétszer kitartóbb. :(

0dzsud0 2018.08.10. 15:01:51

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: és miért gondolod, hogy engem érdekel a véleményed? ha én rád mondom ugyanezeket (mondhatnám, mert az én nézőpontomból igaz lenne), az téged mennyire érdekelne? ettől elgondolkodnál a tyúkszaros kis életeden?

majd egyszer nézd már meg, hogy hányszor annyit kommenteltél, mint én. a te faszságaidat évek óta lehet itt olvasni, de az biztos nem unalmas :D

6.Lenin 2018.08.10. 15:09:37

@0dzsud0:

Az lehet, hogy unalmas amit írnak, de talán nagy része van a 3x kétharmados Fidesz győzelemben. Inkább a Fidesz mint ők, gondolhatják az emberek, jogosan.

Ha ebben tévednék, akkor viszont rendkívül eredménytelen, mert senkin nem lökött akkorát, hogy átlökje őket arra szintre, hogy kormányzóképes erővé váljanak.

Az első kétséges, a másik verzió inkább jellemző rájuk, de képtelenek váltani.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.10. 15:14:10

@Frady Endre: Teljesen felesleges volt összefoglalnod a választás eredményét, ezen a blogon mindenki tudja, kb mi volt az eredmény.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.10. 15:15:39

@Frady Endre: "Szerintem egy fiatalokra épülő új párt,"

N. fiatalokra épülő, új párt, amelyik megbukott után, mindig jön egy hülye, aki az N+1. fiatalokra épülő új pártot vizionál.

te soha, semmiből nem tanulsz?! nem új pártra van szükség, fél tucat új párt bukott már meg!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.10. 15:16:28

@Frady Endre: a hozzád hasonló, korai magömléses hülyék, kb 3 hónapig élvezkednek az új pártokon, aztán bebuknak.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.10. 15:18:37

@Frady Endre: neked is megismétlem: az új pártoknak is köszönhetjük, hogy a Fidesz 49%-kkal kétharmadot szerzett. még egy pár új párt, és a Fidesz 30%-kkal is kétharmadot fog szerezni. ez mi a jó édes kurva anyádnak jó neked?!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.10. 15:19:32

@0dzsud0: Ha azt hiszed, írtál egy érvet, akkor ismét csak demonstráltad, hogy 80-as az IQ-d, és elmebeteg vagy.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.10. 15:24:23

@0dzsud0: és ismétlem: te akartál találkozni velem, nem én veled. Akar a halál veled találkozni. Tehát te akarsz engem leszopni, nem én téged.

Azt állítani, hogy én bármit is akarok tőled, miközben te könyörögtél nekem, hogy találkozzunk, na az a logikai elmeroggyantság esete, par excellence.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.08.10. 15:40:30

@math0: Érdekelne a megoldásod. Akkor mondjuk erősítenéd a DK-t? Mindenki utálja a gyúrcsányt. Nem azért, mert hazudott, hanem mert bevallotta, hogy hazudott. (A geci is naponta hazudik, mégis imádja a "nép".) A DK-nak soha nem lesz több, mint 10% szavazata. Ha bárki szövetkezik a DK-val, azonnal veszít is 10%-ot a gyúrcsány miatt. A baloldali szavazók közül viszont mindig hiányozni fognak a gyúrcsányfanok.

Erősítenéd az MSZP-t? Szerezze vissza a vidék támogatását? Olyan arcokkal, mint Lendvai Ildikó? Aki most a demokráciát kivont karddal (éles nyelvével) védelmezi, de hol volt akkor, mikor kétszeres áron építették az autópályákat? És kitartott a bukott gyúrcsány mellett évekig.

Nekem egy jobboldali párt kellene, de ennek annyi esélye, mint 3 lábú sünnek a 6 sávos autópályán.

0dzsud0 2018.08.10. 15:41:35

@math0: nem, és ismét visszatértünk oda, hogy neked sajnos valóban nem megy az értő olvasás.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.10. 16:20:10

@0dzsud0: de, és ismét visszatértünk oda, hogy neked sajnos valóban nem megy az értő olvasás, és a logika sem. Ostoba vagy, ami nem különös meglepetés, tekintve, hogy a gyogyóból kommentelgetsz.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.10. 16:31:15

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

1) Nem mondtam, hogy nekem van egy megoldásom.
2) Eleve kérdés az is, hogy milyen keretek között képzeled a megoldást. Ha adottnak vesszük a pártokat, a választási rendszert, a szavazókat, a szavazók választási hajlamát, mintázatát, véleményét, átszavazási hajlandóságát, és mindent adottnak veszünk, akkor a választás eredménye az, ami. Milyen rtelemben érdekel a megoldás? Mit tekintünk változtathatónak?

3) Ha azt mondod, hogy a pártokat változtassuk, akkor azt mondom, hogy ezeknek kurva nagy részt hülye és lusta szavazókkal nincs olyan párt, amelyik legyőzhetné Orbánt. Van 2,8 millió hülye, akinek Orbán kell, mert fél a négerektől, akiket még sosem látott. Van 2,8+ további szavazó, akik között egy csomónak a Jobbik kell, mert szintén fél a négertől, akit még sosem látott. A maradék eleve kisebbség. És van egy csomó ember, aki lusta elmenni szavazni, és NINCS OLYAN PÁRT, amelyikre szavaznának. Bármiylen új X párt, amelyik alakulna, egy év után max 2%-on állna, és soha nem törné át ezt a küszöböt. Bármit képviselnek, bármit mondanak, bármit csinálnak. A szavazók nagy része mgtalálná, hogy ezek büdös komcsik, vagy büdös libsik, vagy a Fidesz szövetségesei, vagy bármilyen más ürügyet, hogy miért nem szavaz rájuk.

4) A választók hülyeségébe tartozik az is, amit például te beszoptál. Gyurcsány nem hazudott, és nem vallotta be. Az őszöd beszédben tudni kell értelmezni a retorikai elemeket. Aki hülye, az nem tudja. Túl sok ilyen hülye van Magyarországon. Te is az vagy.

5) Lendvai Ildikó nem arca az MSZP-nek. Mondom, Magyarországon azért nincs megoldás, mert tele van olyan hülyékkel, mint te.

6) Az autópáyákat anno a mainál sokkal normálisabb áron építették. Magyarország tele van olyan hülyékkel, mint te.

Az ilyen hülyékkel, mint például te is, NINCS MEGOLDÁS.

Először fel kell fognotok, hogy tévedtetek, és hülyék vagytok. Ez csak akkor lehet, ha először kurva nagyot szívtok. Ti másból nem tanultok, csak abból, ha belefulladtok a saját szarotokba.

ertelemblog.wordpress.com/2018/04/11/mi-a-megoldas-emokere/

Tehát ismtélem: veled nincs megoldás, amíg ilyen sok hülyeséget hiszel. Semmivel nem vagy jobb egy birka Fideszesnél. te egy ugyanolyan birka vagy.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.10. 16:34:15

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Egy olyan pártnak, amelynek lenne 40%-osnál nagyobb támogatottsága, azaz esélye volna megverni a Fideszt, kell sok száz ember a vezetésébe. Te mindig meg fogod találni azt az arcot, aki neked nem tetszik, azt az ürügyet, ami neked nem tetszik,és ami miatt nem szavazol rájuk. És akkor marad minden Fideszes tolvaj szabadlábon.

Akkor neked marad Orbán meg is érdemled, te világ hülyéje!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.08.10. 16:52:05

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

autópálya:

1) Itt van egy 2009-es blogpost a vastagbőrtől, amely azon szörnyülködik, hogy egy km autópálya akkoriban majdnem 2 milliárd forintba került. A horvát autópályaterv, amivel összehasonlítja azóta se épült meg, szóval az már hülyeségnek bizonyult.

vastagbor.blog.hu/2009/04/28/1_km_autopalya_326_millio_forintert#comment-form

2) Itt egy 2013-as cikk, amely szerint az autópályák átlagos kilométerenkénti ára átlagban 3 milliárd forint per kilométer az EU-ban.

index.hu/kulfold/eurologus/2013/07/16/miert_a_nemet_autopalya_a_legolcsobb/

Azaz, az MSZP-SDSZ időszakban elég jó áron építettek autópályákat.

3) És itt van a Fidesz autópálya építés, amely viszont messze felette van az MSZP-SZDSZ-es árnak is, de az átlagnak is:

3,78 milliárd/km

www.atv.hu/belfold/20140527-lazar-nem-irracionalisan-draga-az-m4-es-kilometerenkenti-3-78-milliardos-ara

Ennyit bazdmeg, hülye vagy, mint a főd.
süti beállítások módosítása