B1 blogcsalád



Kiderült, hogy egy aggódó anyukának köszönheti a Fidesz a kétharmadot

2018. július 26. - nickgrabowszki

Csak egy baráti figyelmeztetés volt, semmi több.
sm_3_1.jpg

Most, amikor a kormánypártok az alaptörvényben nevezhetik ki bűnözőnek az utcán élőket, vagy a Fidesz a pártpénzek teljesen esetleges mozgatásával tetszőleges módon zsarolja az ellenzékét, vagy amikor Orbán miniszterelnök azt fontolgatja, a választók helyett ezután ő nevezi ki két évente a budapesti főpolgármestert, világosan látszik, mekkora jelentősége van annak, hogy a Fidesz elérte a minősített, kétharmados parlamenti többséget jelentő mandátumhatárt.

Ennek birtokában mindent megtehet, amit csak akar. Alkotmányba írhatja akár a felcsúti királyválasztást, bűnözőnek nevezhet neki (vagy szavazóinak) nem tetsző csoportokat, vagy akár

Mészáros Lőrinc nevére íratja a magyar fővárost.

És ez kizárólag annak köszönhető, hogy az LMP nem léptette vissza 5-6 képviselőjét az április választáson. Ha visszalépteti, akkor nincs kétharmad. A kormánykritikus szavazók nagyon tudatosan szavaztak az esélyes ellenzéki jelöltre; ha csak egy jelölt volt, akkor könnyű volt megállapítani, ki az.

Most az derült ki, hogy az LMP részéről azért maradt el a koordináció, mert egy aggódó anyuka felhívta a párt kampányfőnökét.

Az eddig is tudható volt, hogy Schuck Erzsébet, a kampányfőnök a választás előtt egyeztetett  Schmidt Máriával, most viszont az is kiderült, miről. A NER egyik oligarchája, az Orbán-rezsim szélsőjobboldali ideológiájának kidolgozója

kifejezetten a választási eredményt akarta befolyásolni azzal, hogy nyomást gyakorolt

Schmuckra, az LMP ne léptessen vissza képviselőjelölteket, hogy az ellenzék eredményesebben, a kormány gyengébben szerepeljen a választáson.

Erre bizonyíték Schmuck Erzsébet párttársainak írt levele, amelyben a Schmidttel való kapcsolat miatt magyarázkodik, és amelyből a Zoom közölte az érdemi részt:

A kampányidőszakban akkor hívott (…), amikor Hadházy Ákos több mint 20 helyen akart visszalépést. Azért hívott fel Mária (és nem én hívtam), hogy felhívja a figyelmemet arra, mint kampányfőnöknek, hogyha megtesszük, amit Ákos szeretne, akkor a választóink elfordulnak tőlünk és könnyen kieshetünk a Parlamentből.

Ebből az is látszik, hogy Schmidtnek nem nagyon szokása igazat mondani, esetleg a logikai képességeivel lehet gond. Minden közvéleménykutatásból az látszott ugyanis, hogy az LMP szavazói túlnyomó többségükben kifejezetten kormánykritikusak voltak, ezért igen valószínűtlen, hogy pártjuk azért eshetett volna ki a parlamentből, mert azt látják, hogy koordinál, azaz a kormány megbuktatásán/előnyének csökkentésén dolgozik.

schmuckungar.jpgErzsi és Peti

Schmuck mindezt nem értékelte politikai nyomásgyakorlásként, csak úgy, hogy egy anyuka ("Ungár Peti anyukája") amiatt aggódott, nehogy a fiacskája ne jusson be a parlamentbe. (Bejutott.)

"Baráti figyelmeztetésként."

Schmuck - akinek közéleti szereplését Schiffer András számlájára írhatjuk - amúgy kikérte magának, hogy a lap vagy bárki az ő telefonbeszélgetései felől érdeklődön:

Hagyjuk ezt, hogy magánbeszélgetésekről akar valamit megkérdezni, ez minden határon túlmegy. Érti ezt a kifejezést: magánbeszélgetés? Akivel telefonon beszélgetek, az az ő dolga, meg az enyém.

Tehát ahogy Semjén Zsolt vadászatainak sincs semmi köze a közélethez, most már Schmuck Erzsébet telefonbeszélgetéseinek sem.

Az viszont ebből a sztoriból is látszik, hogyan kerülhetett vissza a 12 éve még Orbánnal szembeforduló, az utóbbi években baklövést baklövésre halmozó, férjétől örökölt vagyonából milliárdos oligarcha a NER pikszisébe.

Nemcsak azért, mert mindenben kiszolgálja a vezér ízlését és hatalmi szempontjait, hanem egyszerűen azért, mert van egy pártja, amit a kritikus helyzetekben képes Orbán érdekei szerint befolyásolni.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr2814142867

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Orochimaru 2018.07.26. 12:38:28

Az aggódó anyukák féltik csemetéiket az erőszakolós migránsok miatt. Nem csoda, hogy a migránssimogatók elbukták a választásokat.

sZulamith 2018.07.26. 13:39:53

Klassz! A vagyon nem helyettesíti az észt, főleg ha kapott:) Szóval Hadházy nem ijedt meg, de az amúgy is gazdagok, igen.

Csaba Sz 2018.07.26. 14:07:23

Ha-ha-ha.MEG A SOK MILLIÓ VÁLASZTÓPOLGÁRNAK.HA-HA-HA-HI-HA-HI-HI-HA.

Never 2018.07.26. 15:24:56

Vajon meddig fog tartani a harmadik kétharmad okozta sokk az ellenzéki térfélen? Mikor fogják végre felismerni, hogy nem a Fidesz, nem a gyíkemberek vagy a Palesztin Felszabadítási Szervezettel való összefogás hiánya okozta a választási bukást, hanem az az elképesztő inkompetencia, amit bemutattak a 2010 / 2014 / 2018-as választások előtt? Én a legutóbbi választás után azt gondoltam és hangoztattam, hogy 2-3 hónap után már azért a tagadás fázisán átlendülnek és végre történik valami. Nos, szomorúan kell bevallanom, hogy súlyosan tévedtem, és ennek tragikus következményei lesznek 2022-ben (nem rám nézve).

szekertabor · provo.blog.hu 2018.07.26. 15:34:42

Ebből az is látszik, hogy Schmucknak nem nagyon szokása igazat mondani, esetleg az emlékező képességeivel lehet gond.

vadi4 2018.07.26. 15:35:36

Tisztára mint a kocsmai verekedés. A végén megkérdezi a jard, hogy ki kezdte és mindenki ugyanazt mondja: A MÁSIK VOLT A HIBÁS.
Oké elfogadom, hogy az LMP elcseszte, de voltak ottan még többen is.

A végére pedig eljutunk oda, hogy mi lett volna akkor ha. De nem azt lett, ez lett! Ebben kéne élni. A tanulságokat levonni ( Az LMP-t messzire el kell kerülni) és menni tovább, hogy az ország ne a kleptokrácia uralma alatt éljen. Ennyi.

2018.07.26. 15:38:31

@Never:

"...és ennek tragikus következményei lesznek 2022-ben (nem rám nézve)."

Dehogynem!
Ha csak nem NER-kompatibilis vagy konformista vagy.
Az első esetben bekaphatod, utóbbinál csak sajnállak, hogy a látszólagos jólétedért (hahaha: látogass el Szlovéniába, na ott van jólét!) cserébe feláldozod a saját és családod, valamint az ország jövőjét egy skizofrén majomért!

berne 2018.07.26. 15:40:03

El vagy te meg mindíg tévedve.
Nem ezen múlott.
Sokkal inkább az ellenzéknek nevezett bagázs hiteltelenségén,töketlenségén és totális alkalmatlnanságán.

Never 2018.07.26. 15:44:48

@Látens Inszinuáció: Ugyan már. A világnak az a szeglete, ahol én lakom és dolgozom (félreértés ne essék, Magyarországon belül) nagymértékben érintetlen a politikától. Nekem személy szerint (családostul) hulla mindegy, hogy az V. kerületben melyik romkocsmában ki mit sírdogál arról, hogy elnyomja-e őt a rendszer vagy sem. Az viszont nem lenne mindegy, hogy van-e egészséges politikai verseny, mert az mindig jó a gazdaság számára is - és ez most nincs meg. Azért nincs meg, mert míg a pálya jobb felén van vezető és van csapat, a bal felén a felálló 11 játékos közül három a saját kapujára lő, a többi pedig azzal van elfoglalva, hogy elgáncsolja a saját csapattársait. Hogy fognak EZEK nyerni? Ellenzékváltás kellene. Teljes. Mindenkit kitiltani a politikából, aki 2002 óta jelenlegi ellenzéki pártban tisztséget viselt. Jöjjön valami tehetségesebb banda, mert ez tragikus.

nu pagagyí 2018.07.26. 15:45:29

@Never: Az derült ki (lásd, pl. fentebbi blogot), hogy az úgynevezett ellenzéki pártok elárulták a választóikat. Ellenzékinek látszanak, de tulajdonképpen már mindegyiket a Fidesz mozgatja (LMP,Jobbik, MSZP). Az ellenzéki pártok "bénázása" tehát csak egy bábjáték. Annak az 51%-nak, akik nem a Fideszre szavazott (és annak, aki csak kényszerből, vagy tudatlanságból szavazott a Fideszre), szerintem ez komoly tanulság. Valódi önkényuralom épült ki, Orbán kizárólagos hatalmával, a választás csak színjáték, fizetett statisztákkal. A hatalom megdöntéséhez egy nem demokráciában nem pártok kellenek, hanem bátorság.

Kivlov 2018.07.26. 15:47:35

"És ez kizárólag annak köszönhető..."
ezek még mindig nem értik. :D :D :D

Nem, nem emiatt szoptátok meg újra gyomoraljig rocco siffredi méretes pélóját. Hanem azért, mert egy töketlen, hiteltelen, magyarellenes, szakmai nulla bagázst mutattatok be alternatívaként.

morpho 2018.07.26. 15:50:41

@berne: Te tényleg elhiszed, hogy 10!!! év alatt egy 10 milliós társadalom nem tudott kinevelni/felmutatni egyetlen embert/pártot sem, amelyik olyan politikát folytat, ami szimpatikus az embereknek? Te tényleg azt gondolod, hogy egy demokráciában reális hogy egy párt háromszor egymás után kétharmadot szerez? Ez csak akkor lehetséges, ha "rásegítenek". De te 20 év múlva is a béna ellenzékre fogsz mutogatni, amikor a miniszterelnököt(királyt) még mindig Orbánnak hívják. De persze mindenki abban hisz, amiben akar.

Never 2018.07.26. 15:50:52

@nu pagagyí: Tegyük fel hogy a kollaboráns LMP volt a hibás, mert nem fogott össze a DK-val. Tegyük fel, hogy összefogott volna, és létrejön egy MSZP-DK-LMP-Együtt-Jobbik választási szövetség. Most akkor Vona Gábor miniszterelnök és Gyurcsány Ferenc miniszterelnök-helyettes tartana együtt sajtótájékoztatókat? Pénzügyminiszter Ungár Péter? Ez olyan kérdés, amit egyik ellenzéki párt sem mert még felvetni sem. Meséljünk már arról, hogy hogyan kormányoz együtt a szélsőjobb és a szélsőbal, az állami újraelosztás nagy hívei a piaci liberalizmus elkötelezettjeivel, a paksi bővítést megszavazók a szélsőséges zöldekkel? Szivárványos Magyar Gárda, Deep Hungarian Pride?

Clyde Shelton 2018.07.26. 15:54:57

@Never: +1

ezt a fajta önvizsgálatot hiányolom én is...

ha a mai napon feloszlik minden ellenzéki erő (?! - még leírni is vicc), és nem korábban már itt / ott levitézlett arcok jelennek meg... még akkor is NAGYON sokat kellene bizonyítani annak a bizonyos új erőnek ahhoz, hogy versenyképes legyen a fityesszel és személyesen Orbánnal...

az ellenzék azt nem érti meg, hogy nem minden rosz amit Orbánék csinálnak... (egy csomó része rossz, káros és undorító...)

én személy szerint inkább bízom a fityesz és OV hangsúly és stílusváltásában, mint a jelenlegi ellenzékben...

másik ellenzék meg még a láthatáron sincs, szóval OV elég hosszú időre berendezkedhet... és be is rendezkedik...

morpho 2018.07.26. 15:55:37

@berne: Oroszországban és Törökországban is a béna töketlen ellenzék miatt bérelte ki haláláig a helyét Putyin és Erdogan! Ez nyilvánvaló!

Pöff 2018.07.26. 16:04:03

ha a választások előtt kiderült volna hogy a fia, az lmp 1 %-ot se kapott volna.

room_101 2018.07.26. 16:14:27

Innen olaszországi nyaralásomról üzenem haza a sok seggfejnek jobbra meg balra, hogy egyrészt:
"Jobb felől üt, nekem fütyöl
Bal felől üt, nekem fütyöl"

másrészt:
Migráncsot csak elvétve látni, de azok is illemtudóan viselkednek, úgyhogy aggódjon csak, anyuka, addig is nekem fütyöl

harmadrészt:
Itt a lángost fahéjas porcukorba forgatva árulják, dióval megszórva, ami kezdetnek szokatlan, de azért finom.

Amit meg ezért kívántok nekem, azt duplán kívánom nektek vissza.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.07.26. 16:17:51

A fanatikus ballibek számára, úgy tűnik, érthetetlen, hogy egy család akkor is képes szolidáris maradni, ha annak tagjai nem állnak azonos politikai véleményen.

Érthető persze, hiszen a fanatikus ballibek utálják a családot, a házasságot, a szülő-gyerek viszonyt, mindehelyett homokos "házasságot", pedofil örökbefogadást, harmadik, negyedik, ötvenedik nemet, s más perverzitásokat szorgalmaznak...

Never 2018.07.26. 16:18:43

@morpho: Nem érdemes feleslegesen koptatni a diktatúra szót. Meg kell nézni, hogy hány ellenzéki politikus, vagy újságíró van itthon börtönben, és hány a valóban diktatórikus államokban. Még azok sincsenek börtönben, akiknek tényleg ott kellene lenniük (akiket raktakaptak egyértelmű korrupción, vagy akiknek mondjuk eltussolt közlekedési bűncselekmények miatt emberek élete szárad a lelkén, vagy akik cégek tucatjait küldték felszámolásba / kényszertörlésbe százmilliós - milliárdos tartozásokkal)

morpho 2018.07.26. 16:28:51

@Never: Tök másról beszélsz. Én a diktatúra szót le sem írtam. Egyébként sem akarok veled eszmét cserélni semmiről.

Never 2018.07.26. 16:33:33

@morpho: OK. Értem én. Demokraták vagyunk, de csak addig, amíg valakinek nem más a véleménye... És arról diskurálunk, hogy miért zsákutca a jelenlegi ellenzék. Remélem, érzed az iróniát az egész történetben.

inreallife 2018.07.26. 16:33:47

az lmp-nel keretik a multidot hasznalni, leven se nem ellenzeki, se nem part. a kov valasztas utan atulnek a fidesz padsoraiba, amolyan jutalomkent, mert a huseget es lojalitast a vezetohoz jutalmazni kell...

BiG74 Bodri 2018.07.26. 16:49:26

@morpho:
Ez az ellenzék szar! Ennyi! Olyan helyen élek, ahol a szélsőjobb soha nem rúgott labdába. De most képesek voltunk jobb híján egy jobbikost az Országházba küldeni. Oszt? Hol a jobbik? Sehol, a többi meg a futtott még kategóriába sem fért be. Kurvára okos mindenki az ellenzéki oldalon, de két forintért eladnák az anyjukat is, nem hogy minket. Nem megszorítani nem tudták a fityiszt, hanem a kétharmadot megakadályozni se. A jelenlegi ellenzék a nullák gyülekezete. Ezek a lófaszt képviselik, és a politizálásuk kimerül egyéni agymenéseik szemellenzős ismételgetéseiben.

Peetee 2018.07.26. 16:50:06

@Orochimaru: Láttál már migráns valaha, vagy csak ömlik a szádból a párt-fos? Ennyire nem kellene bégetni, már a közmédia sem foglalkozik hetek óta a migrásokkal; nem vetted észre, hogy egyik napról a másikra, hopp, eltűntek a föld színéről? Tényleg nem? Ennyire fideszbirka vagy?

Peetee 2018.07.26. 16:54:01

@maxval balcán bircaman: A szolidaritásba az is beletartozik, hogy nem társítunk a liberális és a baloldai szavak mellé deviáns, szélsőséges viselkedést, nem párosítjuk össze orvosi kezelést igénylő problémákkal. A szolidaritás NEM az, amit Te művelsz: mindenki pusztuljon el, aki picikét is másképp gondol valamit. Alapvetően a Te fejedben vannak a gondok. Az nem egy probléma, hogy valakinek különbözik a véleménye a tiédtől, de Te ezt képtelen vagy elviselni és inkább deviáns orvosi esetnek állítasz be bárkit, aki nem a Te mantrádat fújja a nagy pártkönyvből.

maxval bircaman szeredőci oroszbérenc 2018.07.26. 16:54:07

Smuck hulláját basszák szájba rohadt arab migránsok csordái !
schmidtmária pedig akasztassék ki a horroháza rúdjára !
Az lmp meg nem volt hanem nincs !

Etniez 2018.07.26. 16:54:17

@Never: A vereséget az inkompetencia okozta, de a kétharmadot az LMP.

BiG74 Bodri 2018.07.26. 16:55:32

@Peetee:
És akkor még mit sem tudsz a gyíkemberekről!

maxval bircaman szeredőci oroszbérenc 2018.07.26. 16:55:39

@maxval balcán bircaman: Oroszbérenc szarevő ! Kusskurvaanyád a neved !
Téged nyilvánosan kell kivégezni az Oktogonon mint hazaárulót, te fos !

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.07.26. 16:59:38

@Peetee:

Szimpla tény, hogy a liberalizmus rossz fa, mely rossz gyümölcsöket terem.

sinus67 2018.07.26. 17:04:17

@Never:
A focipéldád az ellenzékre kiváló. Ugyanakkor a győztes csapat vonatkozásában lényeges, hogy ki írta (át) a szabálykönyvet, ki a bíró és a partjelzők, valamint a pálya merre lejt. És az sem mindegy, hogy kinek mekkora a kapuja!
Ezeket is vizsgálva érthető (azért, hogy ki maradjon a pályán pénzt keresve), de nem elfogadható (a szurkolótábort tetszetős játék nélkül hagyva) az ellenzéki csapat viselkedése.

maxval bircaman szeredőci oroszbérenc 2018.07.26. 17:07:17

@maxval balcán bircaman: Képtelen vagy megérteni ótvar putyin-fiú, hogy létezik sima hazaféltés is mindenféle pénz nélkül ?
És van élet soroson kívül is te szar állat.
Kérem az Isten, hogy dögölj meg rémes fájdalmak között, ahogy minden árulónak kellene!
De én annak is tudok örülni, ha egy kóbor migráns vagy egy orosz náci véletlenül öl meg !

sinus67 2018.07.26. 17:08:11

@Never:
Szerintem ezt a részét rosszul látod. Nem a győzelem múlt ezen, hanem a 2/3.

Baloldali érték 2018.07.26. 17:11:35

@Etniez: A kétharmadot elsősorban a Fidesz okozta.

A baloldal most úgy van mint a bukott tanuló akinek 2 pont kellett volna a ketteshez. De valójában nem annak a 2 pontnak az elvesztésén múlt a dolog, hanem a további 50 pontnak az elvesztésén.

Brix 2018.07.26. 17:17:50

Ne siránkozzatok a 2\3- nak, hiszen nègy èv múlva 3\4 - e lesz a Fidesznek, hiszen addigra minden párt eltűnik: Jobbik , Lmp , Mszp, Dk - pènz , sajtó, hálózatèítèsi lehetősègek nèlkül. Az Lmpèrt ès a Jobbikèrt kár, mert a nulláról sokkal nehezebb lesz felèpíteni egy jövőbeli (váltó)pártot , vagy társadalmi mozgalmat...A rendszerváltáskor senki sem gondolta, hogy milyen veszèlybe sodródik kèsőbb a konszenzuális demokrácia...Az elhúzódó èletszínvonalbeli felszárkózás ès a gazdasági világválság hatására egy párt hatalomra került a " plebejus kormányzás " ígèretèvel, majd "meghekkeltèk" az alkotmányos rendet , a választási redszert , a mèdiát , a gazdaságot ès a teljes államigazgatást ès egypárti- egyeduralmi elnyomó rendszert èpítettek ki...Ma már kèső ugrálni, hiszen minden hatalom Orbán kezèben öszpontosul, a pártok csak díszletek Orbán demokrácia- bábszínházában. A rendszer szilárdnak tűnik, hiszen - egyelőre - az európai konjunktúra ès az EU - pènzek megadják az alapokat. Az, hogy mikor tèrünk vissza a pártok egyenlő versenyèn ès váltógazdálkodásán alapuló " konszenzuális" rendszerhez, nem megjósolható....Az elnyomó rendszer " jól" működik, ès a vidèki , iskolázatlan szavazók eszik az Orbán által kínált illúziót, a " fehèr, homogèn, izolált "nemzetállamról, miközben folyamatosan növekszik a bevándorlók száma, ès a kelet - európai bűnözők magyar útlevèllel szaladgálnak...A csaló ukránok szedik a magyar nyugdíjat, a románok több milliós orvosi kezelèseket vesznek igènybe, Magyarországon...Mèszáros, Tiborc, Vajna, Garancsi ès társaik èves szinten 1000 milliárdokat vesznek el az állami erőforrásokból ès mindez nem zavarja elèggè az embereket...Hánynom kell ettől a rendszertől, de be kell látni, nem lesz változás, hiszen ugyanaz az ostoba kisember tartja Orbánt is hatalomban, mint annak idejèn Kádárt...

Etniez 2018.07.26. 17:19:38

@Baloldali érték: Nem, az LMP okozta, meg a Fidesz a személyre szabott választási rendszerrel. LMP nélkül csak nyert volna a Fidesz.

maxval bircaman szeredőci oroszbérenc 2018.07.26. 17:19:52

@Brix: Pontos, szabatos, tiszta levezetés ! sajnos :(

2018.07.26. 17:21:52

A Fidesz annak köszönheti a harmadik 2/3-ot, hogy 2010-ben elfogadható alternatívát nyújtott az országot gyarmati sorba döntő, nemzetrontó gazember liberósokkal szemben.
A magyar nép nagyon bölcsen lehetőséget adott Orbánéknak, hogy bebizonyítsák, ez az alternatíva életképes. És Orbánék ezt be is bizonyították. Ezt egyértelműen kiderült az ápr. 8.-i választásokon.
Még egyszer ennek az Istenek az idejében a magyarok nem fogják a szarházi liberósokat a hatalomnak még a közelébe sem engedni.

Pelso.. 2018.07.26. 17:22:15

@Orochimaru: Az érvedhez hiányzik kis valóság, mégpedig a migránsok.
Nem látom, hogy naponta többezrével ráznák a kerítést.
Persze, azért csak aggódjunk, hisz aggódni oly édes, ugye.

maxval bircaman szeredőci oroszbérenc 2018.07.26. 17:27:14

@Quercus erdész: TE szerencsétlen hülye.... Ezt tudom hozzáfűzni :)

Attilajukkaja 2018.07.26. 17:29:34

LMP = Fidesz
Van még valaki, akinek ez nem világos?

Etniez 2018.07.26. 17:31:37

@Quercus erdész: Olyan buták vagytok, hogy fáj olvasni :(

BiG74 Bodri 2018.07.26. 17:33:26

@Brix:
De most komolyan a buta kisembert hibáztatod, mert az ezer részre szakadt ellenzék vezetői nem tudták/akarták felfogni, hogy az összefogáson kívül nincs más alternatíva?

morpho 2018.07.26. 17:36:34

@Never: "Demokraták vagyunk, de csak addig, amíg valakinek nem más a véleménye..."

Kim Dzsongun országát úgy hívják, hogy: Koreai Népi Demokratikus Köztársaság
Ott is demokrácia van. Benne van a nevében. Maradjunk ennyiben.

@BiG74 Bodri: "Ez az ellenzék szar!"
Milyen ellenzék? Te hol látsz "ellenzéket"???? Melyik országban. A hazafias népfront is "ellenzék" volt. Ha olyanra gondolsz, akkor stimmel.

2018.07.26. 17:37:14

Azért kapott 2/3-ot a Fidesz, mert senki (és most lassan mondom, hogy mindenki megértse) de senki nem ajánlott jobb programot náluk. Ennyi. Kár pörögni rajta b1.

BiG74 Bodri 2018.07.26. 17:39:22

@valaki nagyon más:
Mesélj a fityisz programjáról!

@morpho:
Pontosan!

szemöldöki (törölt) 2018.07.26. 17:40:07

Jajj de fáj a balosoknak a 2/3, jajj de fáj, és ez szívemnek oly kedves. XDDD

morpho 2018.07.26. 17:42:09

@BiG74 Bodri: De az kamuellenzék volt, mint ahogy a mostani is az. Csakhogy ebben a rendszerben soha nem lesz életképes ellenzék, mert az csak liberális demokráciákban van.
Ha valaki megpróbálkozik kb két perc alatt nyírják ki! Aztán rákiabálják, hogy alkalmatlan. Ez egy ősrégi politikai trükk. Már az ókorban is csinálták.

Pelso.. 2018.07.26. 17:43:28

@valaki nagyon más: Mégis, mi volt az hű,de győztes program?
Soros? Az ország megvédése migránstól, aki nem akar idejönni?

Csepp a tengeriben · http://www.vasalobolt.hu 2018.07.26. 17:46:21

Nehéz dolga van annak aki ezt át akarja látni

Etniez 2018.07.26. 17:48:34

@valaki nagyon más: Mi volt a Fidesznek a programja, lemaradtam róla?

@szemöldöki: Lehet kedves neked akármi, gyermeked fizeti az árát. És még csak nem is érted, miről beszélek.

Brix 2018.07.26. 17:48:40

@BiG74 Bodri: A jelenlegi választási rendszer összefogás-ellenes, egyèbkènt meg a teljes összefogásnak csak akkor lett volna èrtelme, ha sokkal erősebb ellenzèki pártok vannak, egy ideológiai oldalon , ès van ( reális) esèly a győzelemre. Orbán nagyon kitalálta ezt a választási rendszert , a "centrális erőtèrre" szabva...

Shaktee 2018.07.26. 17:48:41

@Etniez: Nem sok észt osztottak a barom trollnak :(

morpho 2018.07.26. 17:49:15

@Pelso..: A fidesznek mindig is konzekvens programja volt, ami az ország jobbá tétele érdekében született:

2010: Itt az idő
2014: Folytatjuk
2018: Stop Soros

Az az ország, amelyiknek ennyi elég "programnak", az meg is érdemli ezt a brigádot.
Egyébként az összes többi pártnak volt valódi programja, de az nem érdekelt senkit. Tényleg nem.
Az meg külön édes, hogy a program nélküli fidesz rákiabálta a többi pártra, hogy nekik nincs programjuk. Egyébként ez sem érdekelt senkit!

dare 2018.07.26. 17:51:15

Az a baj, hogy egy baráti figyelmeztetés ekkora károkat tud okozni 2018-ban.
Akkor mi lesz majd 4 év múlva?

Az Mszp, az Lmp, és a Jobbik soraiban többeknek kényelmesebb volt az ellenzéki szerep, mint a kormányváltás elérése.
A Dk azzal a megállapodással hatalmasat nyert az Mszp-vel szemben, nekik ez a 4 év ellenzéki szerep tökéletesen megfelel.
Pláne azért, mert még mindig azon rugózik a fél ország, miért nem léptek vissza az ő javukra az ellenzéki pártok Budapesten.
Ezen múlt a 2/3-ad?
Még véletlenül sem azon a röhejes megállapodáson, amit az Mszp-vel kiizzadtak magukból, és amihez alkalmazkodnia kellett a kisebb ellenzéki pártoknak.

Az ellenzék dilemmája a kampány alatt:
Feles többség?
Lehetséges?
Nekünk?
Jött a baráti figyelmeztetés, és sok ellenzéki politikusnál gyorsan meg is változott a prioritás, az ország sorsával majd máskor is lehet foglalkozni gondolták.

Az a legnagyobb probléma, hogy sokan még mindig azt hiszik, ha sikerül leváltani a Fideszt egyszer, akkor utánna minden happy lesz itt.
Minél később valósul ez meg, annál nagyobb lesz majd a káosz itt.
A mostani káoszt könnyebb lett volna elviselni, mint a 4-8 (?) , vagy ki tudja hány év múlva bekövetkező változást.
Kár, hogy nem a harcot választotta az ellenzék, helyette inkább a behódolást.
Mert milyen jó érzés az, ha valaki mindig megmondja nekünk mit tehetünk és mit nem.
Mennyivel könnyebb így az élet.

morpho 2018.07.26. 17:54:09

@Csepp a tengeriben: "Nehéz dolga van annak aki ezt át akarja látni"

Mit nem látsz át? Meghekkelték a rendszerváltást és lebontották a magyar demokráciát, egypártrendszert vezettek be és uralmuk alá vonták a teljes magyar közintézmény rendszert. Leválthatatlanná tették magukat (legalább is választásokon) és ellopják az EU-s pénzek jelentős részét, amiből saját oligarcha rendszert építenek, ami finanszírozza a politikai kampányaikat. Ezekkel a kampányokkal verik át a társadalmat, hogy megtarthassák a hatalmukat. Most mit nem lehet ezen átlátni?

Never 2018.07.26. 17:55:06

@morpho: Javaslom akkor a kivándorlást mint alternatívát. Olaszországba. Ja nem, ott most lett fideszes kormány. Ausztria - ja, Kurz. Marad az Egyesült Államok - hopp, Trumphoz képest Orbán Viktor ugye kifutófiú sem lehetne demagógiában. Izrael? A nagy liberális demokráciában most lett másodrendű állampolgár a lakosság 20%-a. Akkor merre tovább?

Nem taggyűlés volt · http://coub.com/view/3zq19 2018.07.26. 17:55:41

Csak a szokásos.
1. Meg kéne érteni, nem bal és jobb van. Fönt és lent van. Az úgynevezett "elitünk" nyolc éve, 25 éve, 50 éve, 100 éve, akárhány éve egyszerűen lerabolja és kifosztja ezt az országot. Természetesen mindig a hazafiasság, hazaszeretet, erős nemzet jegyében.
2. Sokan a politákát valami olyasmi dolognak tartják, hogy majd nyer ez meg az az oldal és akkor nekem jó lesz, hű de kafa. Majd ők elintézik nekem. Ha fent vagy, ez rendben van, ha lent vagy és ezt várod, hülye vagy. Nem. A politika a hatalom megszerzéséről és megtartásáról szól. Ebből a szempontból Orbán nagyon jó politikus, a legjobb a jelenlegi mezőnyben. Ahogy az udvari ellenzéket is összerakta, egyszerűen zseniális. A mostanra összeállt udvari ellenzék töketelen kilóra megvett balfaszok gyülekezete. Egyik sem lenne képes a hatalom megszerzésére és megtartására. Mi lesz a vége? Nem tudom, az ország többsége mindenesetre megszívja. Esetleg lehet menni a "hanyatló" köcsög lipsi sorosbérenc nyugatra. Amíg lehet.

morpho 2018.07.26. 17:57:58

@Never: "Javaslom akkor a kivándorlást mint alternatívát." Köszi, túl vagyok rajta. De ez csak nekem alternatíva, szerencsétlen Magyarországnak nem az!

Never 2018.07.26. 17:59:18

@morpho: Gyere haza élni, és szavazni. Esetleg alapíts pártot, alakítsd a politikát.

dare 2018.07.26. 18:01:34

@szemöldöki: Minden normálisan gondolkodó embernek fáj a kétharmad, amit a Fidesz azért nem bízott a véletlenre.
Fog ez majd többeknek fájni később, de most még lehet örülni ennek a turbómagyar párt győzelmének.
Ki kell élvezni a pillanatot.

morph on deer 2018.07.26. 18:02:52

@morpho:
“ A fidesznek mindig is konzekvens programja volt, ami az ország jobbá tétele érdekében született”

És ezt olyan sikeresen hajtották végre, hogy nem csak jobbá, de egyenesen szélsőjobbá sikerült tenni az országot!
Elsöprő siker, na!

Hagrid 2018.07.26. 18:06:01

Baromság. Az ellenzék bukása ott kezdődött, hogy Botkát félrerakták, mivel megmondta, mi az első lépés: "sem a DK, sem a régi bukott banda nem kell". Ehhez képest az MSZP az 5,25%-os DK-val összejött és 50 helyet átadott a DK-nak, akik helyenként nevetséges jelölteket indítottak (pl. Szentendre és környéke). Innentől kezdve Karácsony nem tudott több visszalépést engedélyezni, ugyanis a másik oka az ellenzéki bukásnak az volt, hogy a Fidesz átírta a választás előtt a finanszírozási törvényt, így az mszp nem tudott volna elvileg több helyen visszalépni. Így Karácsony Gergely 32 helyen kért az LMP-től visszalépést, 4-ért cserébe...Ezzel az LMP is csőd szélére sodródott volna, ráadásul elég egyenlőtlen egy alku lett volna. Végül is sajnos minden párt a finanszírozás miatt aggódott - a Jobbik főleg - és nem gondoltak arra, hogy az egész mellékes, ha legyőzik a Fideszt.

morph on deer 2018.07.26. 18:14:05

Úgy őszintén, ki lepődött most meg?

A jelek szerint Ungár Péterke bábszínházának helyes magatartásához kellett a mama támogatása, nehogy véletlenül egy-két normális lépésük révén veszélybe kerüljön a fideszes kétharmad.

De így hál’ Istennek elmúlt a veszélye annak, hogy bármi is befolyásolhatná orbán teljhatalmát, köszönhetően a mindent elsöprő anyai szeretetnek..!

Azért kiváncsi lennék, milyen virágot kapott Marisunk, anyák napjára...

dare 2018.07.26. 18:20:50

@Quercus erdész: Epekedve várom a bizonyítást, miszerint ez az alternatíva, amit a Fidesz képvisel életképes.
Nagyon meg fogok lepődni, ha ez sikerülni fog nekik.
Na hátha

morph on deer 2018.07.26. 18:27:55

@Hagrid:
“Az ellenzék bukása ott kezdődött, hogy Botkát félrerakták”

Ellenkezőleg!
Ott kezdődött, hogy Botkát hagyták belépni a képbe, amikor egy széleskörű megállapodás már nagyjából sinen volt!
Botka jött és óbégatással kezdte, majd teljhatalmat kért - és kapott - az MSZP-től, minek birtokában parancsolgatni kezdett az egész ellenzéki oldalon!
Ne felejtsd el, hogy gyakorlatilag senkivel sem tárgyalt, csak komisszár stílusban kijelentette, hogy be lehet állni mögé, mert csakis ő tudja a tutit.
Így ez soha sehol nem működött az ötvenes évek óta!
El is indult az MSZP lefelé azonnal.
Na ennyit Botkáról.

Az egész egy rossz bohózat, ez nem kérdés, de a kétharmad elég tisztán az LMP sara, ezen mondjuk kár vívódni.

BiG74 Bodri 2018.07.26. 18:30:34

Brix, Morpho! Akkor döntsétek el egymás között, hogy kamu ellenzék, vagy összefogás ellenes centrális erőtér?
Igen van kamu ellenzék. Többféle is.
Van egy demokrácia ellenes választási törvény.
De akkor minek ellenzék? Se matematikailag, sem logikailag nincs értelme. Aztán mégis hatezer párt rohangál az ellenzéki térfélen.
Összefogás ellenes? Talán fel kellene mérni a helyzetet hogy miért kell az az összefogás. Deklarálni, és megegyezni. Ja, hogy nem vállaljuk fel, hogy az összefogás célja, hogy valójában a fityisz egyeduralmának, egypártrendszerének megdöntése, leépítése a cél?
Akkor lehet harcolgatni, az egy-két százalékocskákért, és várni a külső segítséget.

sfi 2018.07.26. 18:31:42

"És ez kizárólag annak köszönhető, hogy az LMP nem léptette vissza 5-6 képviselőjét az április választáson. Ha visszalépteti, akkor nincs kétharmad. A kormánykritikus szavazók nagyon tudatosan szavaztak az esélyes ellenzéki jelöltre; ha csak egy jelölt volt, akkor könnyű volt megállapítani, ki az."

Aham. És erről a legmeggyőzőbb bizonyíték a VIII. kerületi polgármester választás.

pragmatika2 2018.07.26. 18:32:40

@sinus67:

"És az sem mindegy, hogy kinek mekkora a kapuja!"

Hát mondjuk a ballibáké q.va nagy de ők tették naggyá, úgyhogy könnyű beletalálni.
Sőt hogy a példánál maradjunk, akkorára bővítették a saját kapujukat, hogy már szögletre se menthetnek, mert a szögletzászlóig ér a kapujuk.
Erről egyes egyedül csak ők tehetnek.

Fülig José 2018.07.26. 18:37:50

@Brix: annyit szeretnék hozzátenni, hogy a mai magyar gazdasági környezetben senki nem fog komoly pénz tenni ellenzéki párba/szövetségbe/egyletbe, így nem is lesz ilyen. Sakk és matt.

Stohl András 2018.07.26. 18:38:51

"Kiderült, hogy egy aggódó anyukának köszönheti a Fidesz a kétharmadot"

Mi itten nem igazan szeressuk a nemieroszakolo kanibalterroristakat, akik bogarevesre akarjak kenyszeriteni a magyarokat.

BiG74 Bodri 2018.07.26. 18:41:19

@sfi:
Miért, szerinted abból mi jött le?

BiG74 Bodri 2018.07.26. 18:49:22

Jelenleg a politikus szó magyar szinonimái: tolvaj, hazug, megélhetési erkölcsi kurva,aljas munkakerülő, fehérgalléros bűnöző stb. Normális embernek valahogy nem akaródzik pártot alapítani.

dare 2018.07.26. 18:58:40

@morph on deer: Azért Budán három Dk-s képviselőnek kellett volna nyernie egyéniben a Fidesz ellen.
Komoly feladvány lett volna ez az Lmp nélkül is az ellenzéknek, nem beszélve a jobbikosokról, akik még Lmp-s képviselőre se szavaztak csak úgy a kormányváltás lehetőségének az érdekében.
Nem beszélve azokról, akik ezekben a szoros körzetekben az egyéni szavazatukat a kétfarkú, az együtt, a momentum, meg a franc tudja még kire adták le.
Na ők vajon mire gondolhattak a szavazáskor?
Ez egy jó poén?
Hát baromi jó poén volt.

2018.07.26. 18:58:44

@dare:

"Epekedve várom a bizonyítást, miszerint ez az alternatíva, amit a Fidesz képvisel életképes."

Van ennél rosszabb is. 8 éve epekedve várjátok, hogy valaki bebizonyítsa, hogy nem az. És még legalább 8 évig fogtok epekedni.

eßemfaßom meg áll 2018.07.26. 19:02:46

Egyre szánalmasabbak vagytok.

Ez egy jóindulatú jelzés volt.

2018.07.26. 19:04:05

@dare:

"Epekedve várom a bizonyítást, miszerint ez az alternatíva, amit a Fidesz képvisel életképes."

Van ennél rosszabb is. 8 éve epekedve várjátok, hogy valaki bebizonyítsa, nem az. És még legalább 8 évig epekedni fogtok.

Migráns Szopok Pártja MSZP 2018.07.26. 19:04:58

@Brix: "hiszen ugyanaz az ostoba kisember tartja Orbánt is hatalomban, mint annak idejèn Kádárt... "

Ja mert a liberalis, internacionalista Kadarra aztan baromi sokan szavaztak, annak idejen.

Etniez 2018.07.26. 19:05:22

@sfi: Az már a választások után történt, addigra összeomlott az összefogósdi, az emberek csalódtak.
Én sem megyek egy ideig szavazni, értelmetlen.

morpho 2018.07.26. 19:09:24

@Never: Miért nem a 94-es fideszt hasonlítod más választási rendszerekhez? Be se jutottak volna a parlamentbe. Aztán már nem is léteznének. Ezeknek a hasonlitgatásoknak sok értelme van.

@BiG74 Bodri: Miért kéne nekünk bármit eldöntenünk egymás közt? Mi nem vitázunk egymással.

@Quercus erdész: Kádárnak 40 évig nem volt alternatívája, ez közismert!

taga20 2018.07.26. 19:10:57

@eßemfaßom meg áll: egyre agyhalottabb fityeszdroid vagy.

ja és, ez egy rosszindulatú jelzés volt.

morpho 2018.07.26. 19:11:53

@Migráns Szopok Pártja MSZP: "Kadarra aztan baromi sokan szavaztak, annak idejen"

Olyan 98% körül kapott minden választáson. Az elég sok nem?

taga20 2018.07.26. 19:12:23

@morpho: ne erőlkögy az erdész gyökérrel, me tök hülye!:))

morpho 2018.07.26. 19:13:02

@taga20: Dehogy is. Megyek focizni a fiammal!

taga20 2018.07.26. 19:15:01

@Migráns Szopok Pártja MSZP: janibá, hol akurvaanyádban volt liberális te isten barma?

tudod ki volt anno liberális? a gazdád a csútigeci! na erre szopjál gombot fityeszdroid!

taga20 2018.07.26. 19:16:06

@morpho: remélem turulmezbe!:)

azé néha enged nyerni a kis purdédat!:)))

dare 2018.07.26. 19:16:45

@Quercus erdész: Tényleg meglepődök majd, ha ez sikerül nekik.
De ez a nemzeti burzsoá réteg nem tudom hogy fogja ezt összehozni.
Viszont szorítok nekik. :D

eßemfaßom meg áll 2018.07.26. 19:21:41

@taga20: A lányom is szokott ezen a szinten visszaszólni, mentségére szolgál, hogy ő még csak 4 éves.

taga20 2018.07.26. 19:23:37

@dare: akinek van egy kis esze, az vágja, hogy ez a fiteszmaffia általi nemzeti burzsuá réteg egy papír kutya. lásd. a nagy simicska lalát.

ha elzárják előle a közpénzcsapot, akkor összeesik, mint a tavaszi kutyaszar.

szerinted, ha kibasznák a magyar cukkenberget a piacra, hány hónap alatt esne térdre?

taga20 2018.07.26. 19:26:11

@eßemfaßom meg áll: a kutyám is szokott olyanokat ugatni, mint te, de mentségére szolgáljon, hogy nem fityeszes:)

egyébként készülsz már az óra átállításra, lassan aktuális lesz?:)))

dare 2018.07.26. 19:32:52

@taga20: Ekkora szárnyakkal, amelyet mostanában növesztett, pillanatok alatt lekörözne mindenkit.

taga20 2018.07.26. 19:38:37

@dare: szerintem, te kevered a zuhanórepüléssel aszt a lekörözést!:))

berne 2018.07.26. 19:48:12

@morpho: Légy szíves mondj nekem csak két olyan ellenzéki politikust,akire rá lehetne bízni bármit is. (És ez most nem azt jelenti, hogy a mostaniakra rá lehetne)

Jakab.gipsz 2018.07.26. 19:51:57

1, Az ellenzéki összefogdosást, Heller Ágnes és baráti köre szorgalmazta.

2. A szavazási, kampány idején mindenki szaglászott mindenki után, próbálkozunk fogást találni, ez természetes.

3. Az pedig tény, hogy a globalista gonosz sátánfajzat Soros, politikailag korrekt gender diktatúrájával szemben szemben a keresztény demokrata Fidesz-KNDP, kormány tűrhető alternatíva, (minden hibájával egyetemben).

4, 1/2 eszű libsikéim, "Modern demokráciát akartatok, kreálni"?

5, Megkapjátok ! És nyugi lesz. Ez ilyen egyszerű: csak kérnetek kell.

taga20 2018.07.26. 19:52:14

@berne: róna péter, majtényi lászló, karácsony gergely, stb.

berne 2018.07.26. 19:52:28

@morpho: Nem, nyilván nem.
De azzal áltatnia magát bárkinek is, hogy Orbán és a diktatúrája miatt van itt kétharmad,és amúgy ha nem lenne ez a gonosz Orbán, akkor tündökölne az ellenzék, és zsákszámra teremne itt a kompetens, tehetséges, becsületes ellenzéki politikus-na az megmosolyogtató.

berne 2018.07.26. 19:53:59

@taga20: Karácsony Gergelyt komolyan ide sorolod???
Róna IGEN,
szerintem Majtényi nem.

taga20 2018.07.26. 19:57:05

@berne: ha te így válogatsz, mer gondolom te sokkal több vagy, mint ez a három ember, akkor miért kérdezel másokat?

taga20 2018.07.26. 19:58:36

@Jakab.gipsz: na itt van a féleszű gipsz a lendvai uccából!

bazdmeg, te ostobább vagy, mint mészaroslölö és rezsiszilárd együtt!!

na takarogy anyádba!:)))

Boar. 2018.07.26. 20:05:03

Valakinek új ez a sztori?

berne 2018.07.26. 20:07:57

@taga20: Nem vagyok, de nem is teszek úgy, ( illetve nem is próbálom elhitetni bárkivel is, mint pl. Karácsony )mint aki képes lenne egy országot elkormányozni. Mikor nem.

CSOKKI MÁLNA 2018.07.26. 20:15:40

@Never: Egy fenéket.. Ha Vonáék a "mérleg nyelve" pozícióba kerültek volna, simán összeállnak a Fidesszel, és nem Gyurcsánnyal, a balfasz szocikkal, meg a sok kis fisz-fasz baloldali formációval koaláznak.

taga20 2018.07.26. 20:16:23

@berne: de bazdmeg úgy teszel, mikor pl. majtényira azt mondod, hogy nem.

zöd?

Never 2018.07.26. 20:19:07

@pina noir: Teljesen egyetértek. Itt arról volt szó a diskurzusban, hogy a "nagy ellenzési összefogás" leválthatta volna-e a jelenlegi kormányt, és erre lebegett fel lelki szemeim előtt annak képe, ahogy Vona és Gyurcsány nagy egyetértésben tartják a kormányüléseket, miközben Juhász Péter miniszteri irodájából diszkrét füst gomolyog a folyosóra.

BiG74 Bodri 2018.07.26. 20:36:45

@Never:
A nagy ellenzéki összefogás nem füst. A tét nagysága mellett, a lehetőség csak az összefogás. De összefogás csak a hideg, tiszta racionális tartományban működik. A 14-es bukta után, azonnal el kellett volna kezdeni kiépíteni. Persze csak akkor, ha van az ellenzék pucájában annyi, hogy képes kimondani, mire szól az összefogás, és milyen konkrét tettek fognak megvalósulni, amik megtörténtével az összefogás felbomlik. Négy év lett volna arra, hogy konkrét együttműködési rendszer alakuljon ki. Nem ez lett volna az első, és legdurvább összefogás a történelemben különböző ellenfelek között. Négy év alatt ha a konglomerátum kezd létrejönni, a kamu pártok és kompromisszum képtelenek is a háttérbe szorultak volna.

morpho 2018.07.26. 20:42:16

@berne: "De azzal áltatnia magát bárkinek is, hogy Orbán és a diktatúrája miatt van itt kétharmad"
Ez nem áltatás, hanem tény. Úgy írták át a választási törvényt, hogy így legyen. Ha lenne második forduló, amit eltöröltek, akkor nem lenne kétharmad, úgyhogy itt tévedsz, vagy hazudol.

Nem mondok két embert, mert az neked úgyse jó. Bár tudod mit, egyet mondok. Bajnai Gordon. Ő teljesen europer figura. Orbán meg egy felcsúti bunkó. Ezért nyer, mert az országnak nem kell europer figura. Azt se tudják a magyarok, hogy merre van Európa. Semmi keresnivalója Magyarországnak az EU-ban.

Never 2018.07.26. 20:42:25

@BiG74 Bodri: A minden résztvevő által szándékosan pléhre csúsztatott előválasztási rendszer, a kölcsönös és folyamatos adok-kapok a "baloldali" pártok között, a Jobbik elleni olyan sajtóhadjárat a "liberális" sajtóban, ami meghaladta a Fidesz ellen mozgósított erőket, Simicska mint patásördög beállítása azt követően, hogy szembefordult Orbánnal (és nem mellesleg rendelkezett sajtóbirodalommal, pénzzel és akarattal) - pontosan melyik is lenne az a lépés, amivel az összefogás irányában ment volna a dolog? Ismerve egyes résztvevőket, sajnos azt kell mondanom, hogy itt még a Fidesz aknamunkájára sem volt szükség, ezek ennyire hülyék saját maguktól (és garantált a következő választáson nem a kétharmad, hanem a négyötöd, ha a Jobbik mint párt kiesik - csak össze kell számolni, hogy hány szavazat ment hozzájuk, és meggondolni, hogy egy jobbikos szavazó pontosan mikor fog Ungár Péter fizimiskája alá X-et tenni)

Never 2018.07.26. 20:44:50

@morpho: Bajnait a saját oldala nyírta ki. A Fidesz-nek a kisujját sem kellett mozdítania. Ugyanez a helyzet Bod Péter Ákossal, Chikán Attilával és számos másik, valamikor még jobboldalon is szerepet vállalt, tényleg okos és tapasztalt emberrel - hajlandóak lettek volna támogatni egy tényleg liberális pártot, és már ennek a gondolatától is úgy megrémültek a jelenlegi "liberálisok" és "baloldaliak", hogy írmagját is elpusztították még a gondolatnak is.

morpho 2018.07.26. 20:47:01

@berne: Annyit még hozzá, hogy Orbán sem az országot kormányozza, hanem a vagyonát igazgatja. A nagy ellátórendszerekhez 8 éve hozzá sem nyúlt, csak rohadnak lefelé. Tudod mikor jelentették be a "Budai Szuperkórház" építését? 2015-ben. Azóta egy kapavágás sem. Szemfényvesztés az egész. Olyan, mint a Soros terv. Szerencsétlen Magyarország!

BiG74 Bodri 2018.07.26. 21:10:22

@Never:
Igazad van. Inkább úgy mondanám, ha láttam volna a nyomát egy együttműködésnek, melynek aljas deklarált célja, a hatalom elvétele és a pálya egyenesbe billentése, az mellett, hogy a résztvevők kicsit sem nyalják egymás seggét, sőt tartják a megfelelő ideológiai távolságot, akkor elhiszem, hogy ezek a pártok választókat képviselnek. De nem ez történt, sőt olyan szintű agybajt tudtak felmutatni, hogy csoda, egyáltalán ennyi szavazatott kaptak. Persze most majd kapkodhatnak, mert büntet a nép ismét, úgyhogy tovább romlik az amúgy is szar pozíciójuk.

morph on deer 2018.07.26. 21:22:09

@taga20:
“...hány hónap alatt esne térdre?”
:)
Attól függ, ki előtt kell.
Mert ugye ha viktornak hívják az illetőt, akkor lehet, hogy már percek alatt összejön a dolog, főleg ha egy focilabda látványa is besegít, de van akinél meg kell várni míg hat a viagra..

Nerevaryne 2018.07.26. 21:23:31

Még mindig ezen megy a sírás? Képzeld, ha az MSZP el tud csábítani még félmillió szavazót akkor se lett volna kétharmad. Még félmillió szavazó és talán kormányt is tud alakítani. Azt kéne megnézni, hogy ez miért nem sikerült, nem pedig azt, hogy melyik pártnak kellett volna eldobnia a teljes savazóbázisát csak azért, hogy az MSZP-nek jó legyen.

Segítek egy kicsit:
-A "mindenre nem" ellenzéki politika nem alternatívanyújtás
-Vidéken is élnek emberek, már nem lehet Budapesttel országos választást nyerni, ez nem azt jelenti hogy meghalt a demokrácia.
-A vidéki emberek nem begyepesedett alkoholista parasztok, el kéne hagyni a fölényeskedést
-Meg kéne újítani a gárdát, és nem úgy, hogy időnként kilöktök egy szerencsétlent a rivaldafénybe, a függöny mögött meg rángatjátok a zsinórt.
-Újra meg kéne tanulni politizálni, talán fel kéne venni valakit aki ért hozzá. Emlékszünk még a jegesvödör incidensre?

Ha ezek megvannak akkor esetleg tovább lehet lépni a nulláról.

morph on deer 2018.07.26. 21:41:40

@Nerevaryne:
“Ha ezek megvannak akkor esetleg tovább lehet lépni a nulláról.”

Na de ahhoz előbb el kéne érni legalább azt a nullát - alulról!

(És a szokásomtól eltérően most nem hülyéskedek!)

Láttad s legutóbbi eredményeket?
Egyedül a Kétfarkú Ebek adnak némi reményt, ugyanis csak ők voltak képesek a fejlődésre, - teljes joggal egyébként - a többi szépen erodálódik, a DK kivételével.

Milyen nulláról lehet itt szó?

Mikrobi 2018.07.26. 22:00:32

Hát, én bizony elfordultam volna, ha beállnak a posztkommunista koalícióba. (Így meg Hadházy, Szél és a választások után kitört balhé miatt fordultam el tőlük). Igenis sokan vannak, akik értékelik, hogy van egy markáns különutas vélemény, nem csak annyit képesek üvölteni, hogy szemét Orbán.

Andy73 2018.07.26. 22:03:38

Még van bő három év ennek a kétharmadnak a kimagyarázására a baloldali híveknek. Utána jöhet megint valami alibi készülődés a következő választásra. Ki kit léptessen vissza, hátha akkor nem lesz negyedik kétharmad. Aztán majd lehet a következő buktát magyarázni. Mert ezek szerint ha nem kétharmados, akkor már siker, minden OK.
Persze talán lehetne másképp is politizálni, de ők tudják, mi a céljuk. Nagyon elszoktak a versenyhelyzettől a 40 plusz 20 évben, amikor minden a kezükben volt.

Orbán veje 2018.07.26. 23:13:17

@Andy73: Jól mondod haver! Osztunk majd egy kis száraztésztát a szegényeknek mutogatunk sok migránsokat a romáknak adunk fejenként 2000 forintot, beszervezzük az erdélyieket és a kárpát alján lévőket hogy ránk voksoljanak. A a külföldön lévő magyarok szavazását ellehetlenítjük és akkor simán 2/3. Ha ez mégsem elég kicsit megbuheráljuk a számítógépes rendszert. A nem ránk szavazó 5 millió libsit meg mehet amerre lát. Sőt akár Romániába is mehetnek mert újabban a magyarok már oda járnak melózni mert ott több a pénz. Szóval itt énszerintem 2050 ig fidesz lessz hatalmon.

putris72 2018.07.26. 23:20:03

@Pelso..: Az érvelésed ott hibázik,hogy miért ráznák itt,ha Spanyolba beszállítják őket ez NGO-k! Amúgy a Balkánon több mint 100 ezer ember várakozik a lehetőségre! Persze ezt neked a demokratikus újságokban nem fogják meg írni!Mert ugye amiről ők nem írnak az nem létezik!

asebes 2018.07.26. 23:37:08

@Brix: eccer lógni fognak. ők, vagy az utódaik. a törtenelem erre tanit.
egy félmúvelt vidéki tuskó parasztgyerek vezeti az országot - a szakadék felé. Ha isten kegyes lenne, elvinné a rák. De nem az.

Orochimaru 2018.07.26. 23:43:38

@nu pagagyí: A magyar társadalom pontosan azt kapja, amit megérdemel.

CSOKKI MÁLNA 2018.07.26. 23:46:49

@Never: A politikában a rideg racionalitás diktál. Az utolsó pillanatig tagadták az Mszp- Szdsz, később a Fidesz-Fkgp koalíciót, aztán mégiscsak összeálltak..
Vonáék max. abban izmoztak volna, hogy Orbán vonuljon vissza, és ekkor jöhetett volna el Lézer Jani ideje..

teéjesenmindegy 2018.07.26. 23:52:16

Amikor a hollandoktól kaptak az aranylábúak nyolcat, akkor legalább nem kezdték el magyarázni, hogy a gyúró a hibás, vagy hogy a stadionban nem szabványos volt a világítás. Na bezzeg a ballibák, azok megmagyarázzák.

Kard 2018.07.27. 00:00:12

"It's all about economy, stupid. " - szólt Clinton híres mondása. Az első közepes válság el fogja sodorni Orbánt és az egész rendszerét.
Addig míg Európában meg a világban konjunktúra van nehéz váltani, mert a népet egy érdekli jobban él-e mint négy éve vagy sem. Erre meg a válasz igen. Majd ha nem lesz akkor váltanak.

Orochimaru 2018.07.27. 00:03:40

@asebes: Max. a faszod fog lógni. Viktorunk még nagyon sokáig hatalomban fog maradni, és ez jól is van így. Nem kérünk még egyszer a ballib ámokfutásból.

Mister Gumpy 2018.07.27. 00:10:07

@maxval balcán bircaman: Egészen szürreális. Te nem unod magadat?

Hagrid 2018.07.27. 00:28:49

@morph on deer: Az a széleskörű összefogás az MSZP-t és a DK-t takarta, amit Botka elutasított. A kisebb pártokat, mint az Együtt és a PM, Gyurcsány asztalhoz sem akarta ültetni még Botka előtt. Botka nem volt komisszár, megmondta kereken, hogy Fletó és a korábban bukást hozó vezetőkre nem számít. A győzelemhez az MSZP-nek meg kellett volna mutatni, hogy hátat fordít a múltjának, de ezt Molnárék nem engedték és Botka nem tévedett abban, hogy Molnár a Fidesz malmára hajtja a vizet, talán az emberük is. Az MSZP új, vidéki bázissal, vezetővel tudott volna tárgyalni az LMP-vel és a Jobbikkal is, talán még a Momentummal, de erre nem kerülhetett sor. Előtte Gyurcsány az MSZP-n kívül szóba sem akart állni senkivel. Az LMP és a Jobbik is a DK-ból nem kért. Sajnos Fletó még mindig zsebben tart sok mszp-st. Ő az, aki így felelős a 2/3-ért és a Fidesz győzelméért is, sajnos nem először. Ehhez képest a ritkuló rajongó tábora üti az LMP-t, a Jobbikot és mindenkit, aki belefér...

morph on deer 2018.07.27. 01:16:42

@Hagrid:
“Az MSZP új, vidéki bázissal, vezetővel tudott volna tárgyalni az LMP-vel és a Jobbikkal is, talán még a Momentummal, de erre nem kerülhetett sor.”

Hát nem.
Úgy elrepült az a fél év, hogy semmi másra nem maradt Botkának ideje, csak néhány kiadós Gyurcsányozásra, meg arra, hogy előszedjen pár MSZMP-s jelmondatot 1953-ból.

Pár dolgot azért nem- vagy rosszul tudsz.

Botka ugyanúgy részese az MSZP 2010 előtti tevékenységének, mint akármelyik másik vezető pozicióban levő MSZP-s, többek közt még választmányi elnök is volt! Személyesen vett részt az ominózus ősződi megbeszélésen ahol a Gyurcsány lecseszte az egész bagázst, ugyanis a párt belső köreihez tartozott ő is. Csak aztán nem ő nyert újra a választmányi elnökségért történt szavazáson, és vérig sértve visszavonult Szegedre.

Azaz: Botkának fikarcnyi erkölcsi alapja sincs számon kérni máson azt, aminek ő is részese volt!
Ezen túl mondjuk nem is tett mást.
Az egész jelöltsége alatt többször támadta Gyurcsányt mint orbánt - ez önmagáért beszél.
Azt meg valahog sikerült elfelejtenie, hogy a DK egy másik párt, amihez neki a világon semmi köze, főleg nem úgy, hogy kiköti: a DK jöhet, de az elnöke nem!

Ez enyhén szólva is tahóságra vall.

Egyébként már hónapokkal Botka előkerülése mint - önjelölt miniszterelnök - előtt folyt a többpárti egyeztetés, és volt egy nagyjából végleges együttműködési megállapodás ha jól emlékszem öt párt között, amin leginkább a Gyurcsány és a Bokros dolgozott, - na ezt rugta szét Botka elvtárs sikeresen, de nem tudott jobbat ajánlani helyette.

Nem véletlenül vesztett az MSZP folyamatosan támogatókat Botkával, a faragatlan, erőszakos stílust senki nem szereti. Csak ő azt hitte attól erősebbnek látszik.
Nem jött be, de a demkratikus oldal elvesztett fél évet, meg a korábbi megállapodások eredményét.

Szóval ha valami ártott az MSZP-nek meg az összefogásnak, az a Botka színrelépése és arroganciája volt, ráadásul nagyon rosszkor.
Ezt ugyancsak érdemes lenne bekalkulálni az errfménybe, ha már leltározunk.

Habony Árpád. 2018.07.27. 02:32:03

Be vannak szarva a lipsik, a szombati beszedtol. Mar most is felhullak, de tudjak hogy szombaton 9:30-kor veguk, lesz. Orban rajuk zarja koporsot, es beloki oket a sirba. ENNYI VOLT. Vege lesz 60 evnyi liberalis diktaturanak.

Shikkoku 2018.07.27. 06:57:51

A Fidesznek azért kellenek az ellenzéki pártok, hogy Magyarország Uniós tag maradhasson. Ha nyíltan diktatúra lenne akkor kirúgnák és nem jönnének az euro milliárdok kis hazánkba amiből Mészáros barátját felhizlalta, hogy kilóra megvehesse az egész országot.

Annyira egyszerű, puritán, ostoba a terve, de amilyen hülye a magyar nép lazán beszopja.

Szerintem Orbán megnézte azt a South Park részt amiben Cartman elmagyarázza a hátrányos helyzetű diákoknak, hogy csalni kell, mert ne ma csalás számít csak az eredmény. Kit érdekel, hogy Mészáros Lölö cégeinek gyakorlatilag kizárólagossága a pályázatokon a többi vállalkozót tönkretette? Legalább tudott kitől munkagépeket, meg munkaerőt vásárolni... Ha meg panaszkodott volna a pórul járt konkurens, hát megdobták pár 10 millióval aztán abbahagyta a panaszkodást.

Vicces volt egy interjú egy ELIOS konkurens cég vezetőjével, amikor kérdezték, hogy nem érintette-e hátrányosan a cégét, hogy nem ők kapták a közbeszerzéseket, nem merte azt mondani, hogy nem. Biztos vagyok benne, hogy le volt fizetve...

Ez van, egy ilyen ostoba stratégia ellen tehetetlen az ország... meg is érdemeljük.

Szerencsére az uniós tagság előnye, hogy nyugodtan elmehet dolgozni másik országba aki szeretne. Angolul már jól tudok, megszerzem a diplomát, tanulok németül, lejár a szerződésem és úgy hagyom itt ezt a pöcegödröt az összes rosszindulatú, beképzelt seggfejjel együtt, mint a villám.

Pedig jó munkám van, de nem fogom megvárni, hová vezet majd még Orbán elmeroggyanása. Mert abban biztos vagyok, hogy ha megneszeli, hogy kezd csökkenni a népszerűsége, az új ellenséget a magyarok közül választja és úgy fog uszítani, hogy ahhoz képest a nácik szende-szűz kislányoknak tűnnek majd.

fovarosi.blog.hu · http://fovarosi.blog.hu 2018.07.27. 08:01:48

Nem egy aggódó anyukának köszönhető a kétharmad. Hanem az ország népének, amelyik inkább akar a feje fölé egy szép mosolyú diktátort - legyen az Kádár János vagy Orbán Viktor -, semmint hogy megküzdjön a demokratikus jogaiért. Ez az ország simán eladná az összes demokratikus jogát egy tál lencséért. Mi soha nem küzdöttünk azért, hogy rendszerváltás legyen - nem is értékeljük semmire a rendszerváltást. És nem is tudtunk vele mit kezdeni, 1990 óta soha.

Gösser söralátét 2018.07.27. 08:04:16

Baromság. A fideSS az agymosott, negatív IQ-val rendelkező vidéki tahóknak és a néhány üveggyöngyért kilóra megvásárolt románoknak és ukránoknak köszönheti a kétharmadot.

citrix 2018.07.27. 08:33:09

Mészáros Lölőnek azt egyszerűbb áttekinteni hogy mi nem az övé még. Azt hogy mi van (papíron) a nemzeti gázszerelő tulajdonában arról konkrétan fogalma sincs. Nem csoda mert hosszabb a lista mint a chicagói telefonkönyv. Szerencsére még van mit lenyúlnia, dolgos évek várnak rá.

Nerevaryne 2018.07.27. 08:51:26

@Gösser söralátét: Emiatt az idióta hozzáállás miatt nem lesz soha stabil szavazóbázisa a baloldalnak.

6.Lenin 2018.07.27. 09:17:30

@morph on deer:

Majdnem jó az értékelésed.

Gyurcsány elmondta Őszödön, hogy mindent tud, amit amúgy szintén tudott mindenki a pártban. Hiszen együtt loptak, hazudtak. Botka is.

Gyurcsány a beszéd elhangzása után a sunnyogáson kívül semmit sem tett. Mások se.

Talán most Botka rájött, hogy mégis csak kéne tenni valamit, ha nem szeretnének teljesen szétesni. Nem jött be. Nekik nem fog menni.

Ennek a pártnak (meg a belőlük szaporodott hasonszőrűeknek) el kell tűnniük.
Aztán majd valakik valamikor felépíthetnek valamit.
Szerintem.

szepipiktor 2018.07.27. 09:27:17

Nincs itt semmi látnivaló! Haladjanak tovább!!!
.
A levélrészlet csak igazolja, hogy az lmp és a fidesz közös platformon van! Ezt erősíti meg, hogy most mindenki elzavarnak, leváltanak, akik változást akartak...
.
Elképzelem, hogy a csata előtt a két fél egy-egy katonája találkozik az erdőben és az erősebb közli:
Ha harcoltok, akkor valószínűleg necsak legyőzünk benneteket, hanem meg is semmisítjük az összes katonátokat! Ti eltüntök a semmibe.
Ha nem harcoltok, akkor pici áldozattal megúszhatjátok, megmaradtok, kaptok engedményeket, élhettek tovább a MI szabályaink szerint.
Gondold meg! Intézd el!
És a fenyegetett elintézi, nem nyernek, de túlélik, még kedvezményeket is kapnak. Igaz a harcolni akarókat el kell tüntetniük.
.
Én kb. így gondolom az lmp választási tevélenységét, és a levelecske és a aktuális folyamatok ezt erősítik meg.
Ugyanis nem életszerű, hogy szembenálló felek a háttérben magánbeszélgetéssel "egyezkednének"... Csak, ha kollaboránsokról van szó.

szepipiktor 2018.07.27. 09:35:53

@Nerevaryne:
Látod, te is a torzulást képviseled!
Miért hiszed, hogy a baloldalnak kellene erősnek lennie? Abban az országban, ahol meghatározó a passzívak hányada!!!
Magyarország történelmileg jobbközép, polgári és keresztény! (még ha rövid is a polgári időszaka)
Tehát miért hisszük, hogy a ma passzív, és m,eghatározó többséget baloldalisággal, neoliberalizmussal vagy szélsőjobbos, jellemzően fasisztoid gondolatokkal lehet megmozdítani?
Nézd meg, hogy 1/3 akarta a fideszt, 1/3 összesn, megosztva a többi pártot és 1/3 most sem ment el! Hidd el, egyetlen ellenzéki párt szavazati értéke sem érzékelhető a passzív 1/3-hoz!
Nincs társadalmi bázisa a baloldalnak, ahogy a szélsőjobb is egy réteg számára elfogadható.
De hol egy polgári jobbközép, keresztényalapú párt. A vidék döntően őket választaná! A magyar érzelműek döntően őket választaná.
Egy vidéki szavazó néni vagy bácsi a büdös életben nem akar neoliberális világot, ők unokákat akarnak és nem akarnak PC-stílusban beszélni. Miért akarná egy becsületes ember a magyar kultúrát, nyelvet eldobni a neoliberális pártok multikultúrája miatt? A baloldalt meg ismerik, és megszenvedte a többség.
Szóval OK, a balosok bénák, de az országunkat nem az ő megerősödésük fogja megmenteni, az csak a szokásos gengszterváltást eredményezheti, a emberek többsége akkor sem fog jól járni!!!

invalid user name 2018.07.27. 09:37:21

döglött sakált rugdos a bloggerina.

Nati Walter 2018.07.27. 09:38:56

@morpho: Hmmm az eszedbe jutott már hogy a lakosság nagy részének szimplán elege van a baloldalbol? :-D

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.07.27. 09:41:44

@szepipiktor: "De hol egy polgári jobbközép, keresztényalapú párt. A vidék döntően őket választaná! A magyar érzelműek döntően őket választaná. "

Hát igen. De a csúti geci tesz róla, hogy ne legyen ilyen párt.

invalid user name 2018.07.27. 09:42:25

@szepipiktor:

magyarországon történelmileg meghatározó a dinoszauruszok jelenléte.

a vértesszőlősi előemberek ezen csak röhögtek, méghogy dinoszaurusz, majd megettek egy mammutot.

magyarországon meghatározó a római légiók jelenléte.

magyarországon meghatározó az avarok jelenléte

magyarországon meghatározó a csodaszarvasok jelenléte

a csodaszarvas bálványimádó eretnekek meséje, máglyára velük.

magyarországon meghatározó a törökök jelenléte, másfél évszázadon át.

magyarországon meghatározó az osztrákok jelenléte további másfél évszázadon át.

magyarországon meghatározó az antiszemitizmus, a fasiszták, a nyilasok jelenléte.

magyarországon meghatározó az orosz megszállók jelenléte.

tudod te, mi az a kereszténység?

6.Lenin 2018.07.27. 09:49:19

@Nati Walter:

Főleg a baloldali kötődésűeknek. Mert amit ezek csinálnak, semmi köze a baloldalisághoz.
Őket is lassan már csak tényleg a Fidesz képviseli.
Szerintem.

Kard 2018.07.27. 10:24:56

@szepipiktor: Ja, csak ha fejlett országot (és például jó nyugdíjakat, meg színvonalas egészségügyet akarsz) ahhoz kell a multikulti. Ha nem is a fogadjuk be az összes fekát típusú hanem a beszéljünk idegen nyelveket, ne utasítsuk el ha egy külföldi idejön dolgozni és legfőképp ne utasítsuk el a kultúrájukat.
Valószínűleg nem véletlen, hogy a erősen liberális Budapest fényévekkel fejlettebb az ország többi részénél ahogy az sem, hogy a liberalizmust legjobban elutasító része az országnak a leglepukkantabb.
A statisztika elég erősen mutatja az egész világon, hogy minél liberálisabb egy ország/gazdaság annál magasabb az életszínvonal.

teéjesenmindegy 2018.07.27. 10:30:50

@Kard: Ezt a baromságot... jajj istenem, de hülye vagy te.
Ok- okozat baszod.
Nem azért nagy az életszínvonal, mert liberális a az ország, hanem minél magasabb az életszínvonal annál több idejük jut, a hozzád hasonló marháknak, hogy gendereken meg transznemű mosdókon, meg hasonló baromságokon gondolkodjanak.

6.Lenin 2018.07.27. 10:39:59

@Kard:

"liberális Budapest fényévekkel fejlettebb az ország többi részénél "

Mert a belvárosi "liberálisok" mindig is leszarták, hogy Bp-en kívü is élnek emberek, akár vidéki valóban liberális érzelműek.
A "belvárosi" liberálisoknak nem sok közük volt, van, lesz a valódi liberális eszmékhez.

A többiben majdnem igazad is lehetne. Amit Te liberalizmusnak nevezel az kulturális, gazdasági diktatúra.Ugyan úgy, aki nem ért velük 1et, az ellenség, náci, maradi.

Jó nagyot csúsztattál, szerintem.

j.a.r.v.i.s 2018.07.27. 10:46:02

Igaza volt Schmidt Máriának. Nem azért szavazok az LMP-re, hogy összefeküdjenek MSZP-DK tengellyel. Én koordináltan szavaztam, úgy, hogy nehogy az összefogott jelölt nyerjen, de a fidesznek se adjak. Nincs még itt az ideje.

Gonda István 2018.07.27. 11:09:07

Szerintem az egészből ez a lényeg: "a választóink elfordulnak tőlünk és könnyen kieshetünk a Parlamentből."
A Fidesz eddig minden választásnál megsegítette az LMP-t (aláírásgyűjtés, átszavazás), hogy ne essenek ki a Parlamentből. Itt most azt lengették be, hogy a jövőben megvonják ezt a segítséget, ha más pártokkal koordinálnak. Szerintem ez egy teljesen logikus és korrekt kérés volt. Az LMP-nek el kellett döntenie, hogy a Fidesz szövetségese marad, vagy átáll az MSZP-DK oldalra.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.07.27. 11:09:40

@teéjesenmindegy: "Nem azért nagy az életszínvonal, mert liberális a az ország, hanem minél magasabb az életszínvonal "

:))

Ne zavarjon, hogy közgazdászok többször kimutatták.

Olyan, mintha azt mondanád, hogy nem azért csúszott le Magyarország Románia szintjére, mert a geci "kormányoz", hanem azért uralkodik a geci, mert lecsúszott a gazdaságunk.

Géza néni 2018.07.27. 11:13:45

No, akkor azt mondjátok meg, hogy törvényes eszközökkel le lehet-e váltani azt a rendszert amelyik a saját törvényeit sem tartja be, és az "igazságszolgáltatás " jó részénél is nekik lejt a pálya?
Ha a válasz nem akkor mi baj a nulla ellenzékkel? Mert ha 52 lenne nulla helyett akkor is mit érne vele?
Szerintem most hagyjunk mindenkit főni az édes-savanyú levében!

6.Lenin 2018.07.27. 11:17:10

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Ez nagyon jó!

"Ne zavarjon, hogy közgazdászok többször kimutatták."

A választók meg kibuktatták/kibuktatják őket a jólétükből.

Természetesen a "liberális" felfogás szerint rajtuk kívül mindenki hülye.
(és a macska kergeti a saját farkát, körbe-körbe)

Minden ballib bérretteg 2018.07.27. 11:27:17

Az LMP-t tőlem kinyírhatják a ballib marhák, nekem nem fáj, rajtuk meg nem segít.

A Gyurcsnyista, és MSZP-cs csürhe itt nem nyerhet, mert nem kell több elkúrás, és ez a lényeg.

Minden ballib bérretteg 2018.07.27. 11:29:49

@Géza néni:

Nem eszközökkel kell választást nyerni, hanem több szavazattal. Megjegyzem ez az eszköze is a nyerésnek.
Mindenhol így megy, ahol demokrácia van.

Csak a vesztesek mindenhol pampgnak egy sort.
Itthon meg 1989 óta folyamatosan diktatúráznak a kommunista diktatúrát fenntartó MSZMP utódpártjai, mint MSZP és DK, PM, Együtt, SZDSZ, MLP, ....
Mikor nem nyernek.
Ez már hagyomány, amihez 28 év után is tartják magukat.

Minden ballib bérretteg 2018.07.27. 11:31:55

@Gonda István:

Nem ártana emlékezni arra se, hogy az LMP annak idején elsősorban az elkúró MSZP-DK és főleg Gyurcsány ellenében definiálta magát 2010-ben.
Fura is lenne ha most velük fognának össze.

6.Lenin 2018.07.27. 11:33:56

@Minden ballib bérretteg:

Amit a jelenlegi helyzet mutat, az LMP-nek sincs szüksége külső segítségre. Tulajdonképpen egyiküknek sem (ellenzéki viccpártoknak), szerintem ezek alapjáraton ilyenek.
Kinyírják saját magukat, ha nem kerülnek a húsosfazék közelébe.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.07.27. 11:36:24

@Minden ballib bérretteg: "Nem eszközökkel kell választást nyerni, hanem több szavazattal."

Akkor a geci miért nem ezt csinálja? Miért állítja az egész államigazgatási apparátust és sokmilliárd foint közpénzt a választási csalásai szolgálatába?

Minden ballib bérretteg 2018.07.27. 11:39:54

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Nem értelek.. Több szavazatot kapott a Fidesz, mint a parlamentbe kerülő összes többi párt együtt.

6.Lenin 2018.07.27. 11:40:15

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

5 millió olyan szavazásra jogosult választó van Mo-on, akik nem a Fideszre szavaztak.
Ne csinálj magadból hülyét (igaz menne neked ez erőlködés nélkül is, a jelek szerint)

Nerevaryne 2018.07.27. 11:46:14

@szepipiktor: Azért példálóztam az MSZP-vel, mert ezen a blogon az "ellenzék" az MSZP-DK koalíciót jelenti és a nekik alárendelődni köteles többi pártot. A kommentemmel a poszt szerzőjét szólítottam meg, értelemszerűen az MSZP-vel.

Az MSZP-nek amúgy mai napig az a hozzáállása, hogy mivel csak ők voltak kormányon a ma létező ellenzéki pártok közül, csak ők számítanak kormányképes erőnek, a többiek amatőrök, alkalmatlanok, csak szavazathordók.

Én személy szerint egy néppártosodott Jobbiktól várnám el az alternatívanyújtást, mert az elég világos világszerte, hogy nincs támogató közhangulat a neoliberális eszmék iránt. A szélsőbal mindig akkor tarol, ha akkora jólét és biztonság van, hogy ráérnek azzal foglalkozni az emberek, hogy kit milyen extra jog illetve állami kárpótlás illet meg vélt és valós veleszületett vagy választott hátránya miatt. Amikor beüt a krach, és elkezd kilőni a törlesztőrészlet azonnal megszűnik a kollektív empátia és oda szavaz az ember ahonnan megint stabilitást kap.

Jelenleg nagyon úgy tűnik, hogy ez a hangulat egyáltalán nem fog megváltozni rövidtávon, ezért javasoltam az MSZP-nek, hogy legyen szíves megújulni ha valamit el akar érni. Mindig lesznek olyan emberek, akik válság alatt is jól élnek tehát egy vékony réteg mindig tud rájuk szavazni, kár arra pazarolni az energiát, hogy lépten-nyomon nekik udvaroljanak. Főleg úgy, hogy ez a réteg képes az olyan aranyköpésekre, hogy "miért nem megy el dolgozni ha nincsen pénze" meg "miért nem költözik el Pestre akkor", amivel nem keltenek túl sok szimpátiát a nem rózsadombi emberek körében.

blah 2018.07.27. 11:49:48

a párt az ország előtt, ez a magyar politika

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.07.27. 11:52:42

@Minden ballib bérretteg: Ne terelj. Azt mondtad, "Nem eszközökkel kell választást nyerni, hanem több szavazattal." Újra kérdezem, miért nem hagyta a fidesz, hogy az emberek maguktól szavazzanak, miért kellett minden létező választási csalási eszközt bevetniük?

Minden ballib bérretteg 2018.07.27. 12:43:35

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Csak a ballibek csaltak, viszont tényleg minden eszközzel. Még Demszkyt is bevetették, ami elég röhejesre sikerült:

www.youtube.com/watch?v=sCCvZMtmuDY

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.07.27. 12:47:49

@Minden ballib bérretteg: "Csak a ballibek csaltak"

Leballibezni a csúti gecit nem szép dolog. Hogy kapsz így fizetést Kubatovtól?

Minden ballib bérretteg 2018.07.27. 12:50:20

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Nem értelek.. Nem nézted meg a videót ? Éppen az elkúrók főpolgija, bizonyos Demszky próbálja a választókat törvény ellenesen befolyásolni, a választások közben !

Itt van nézzed: www.youtube.com/watch?v=sCCvZMtmuDY

Vagy neked azért fizetnek Gyurcsányék, hogy baromságokkal terelj a ballibek választási csalásai kapcsán ?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.07.27. 12:57:41

@Minden ballib bérretteg: "Demszky próbálja "

Kurvára nem érdekel demszki. Elkergettük, többet nem tud ártani. Te rá recskázol, vagy mi?

Tarlós lényegesen jobb. Sajnos nem jó, csak jobb, a fidesznyikek követelésére tönkreteszi a Rómait, lehetetlenné teszi Budapest közlekedését...

Hagrid 2018.07.27. 13:08:42

@morph on deer: Botka stílusa tényleg támadható volt. Az, hogy Gyurcsányból nem kért érthető volt és racionális, a DK-nak ezt nem ártott volna átgondolni, de nyilván erre nincs esély.

Az a "nagy" baloldali összefogás az MSZP-DK és minipártok (MLP, PM, Együtt vagy hasonlókkal volt, nem tudom, Bokros milyen nevű párt élén tolta ezt a fajta összefogást, de ez semmire sem elég. A DK 2022-re be sem jut, mivel eléggé kiöregedett a szavazói bázisa. Botka racionális volt, elég rázós stílussal, de vele nem mikropártok összefogása jöhetett volna létre+dk, hanem az LMP és a Jobbik is belement volna az országos együttműködésbe, azzal meg vidéken is lehetett volna tarolni.

Andy73 2018.07.27. 13:30:48

@fovarosi.blog.hu:
"Nem egy aggódó anyukának köszönhető a kétharmad. Hanem az ország népének, amelyik inkább akar a feje fölé egy szép mosolyú diktátort - legyen az Kádár János vagy Orbán Viktor -, semmint hogy megküzdjön a demokratikus jogaiért."

Ja persze, mert hogy Kádárt a nép választotta, nem a szovjetek 1956-ban, a forradalom vérbe fojtása után. Szerintem tanulj egy kis történelmet, most már ezt is tanítják az iskolában, de lehet, hogy te még a múlt rendszerben érettségiztél. Kádár idején nem voltak szabad választások Magyarországon, nem is volt választási lehetőség, az csak 1990 óta van.
És az se zavarjon, hogy Orbán már 1989-ben a szovjet csapatok kivonulását szorgalmazta és Kádár ellenzékeként lépett fel. Kádár és az MSZMP utódpártjai az MSZP és a DK, ezt mindenki tudja. Nem csoda, hogy a szabad választásokon már csak néhány százalék szavaz rájuk, folyamatosan fogy a szavazótáboruk.

morph on deer 2018.07.27. 13:58:58

@Minden ballib bérretteg:
“LMP annak idején elsősorban az elkúró MSZP-DK és főleg Gyurcsány ellenében definiálta magát 2010-ben.”

Azért őszintén, mekkora szegénységi bizonyítvány az, hogy egy párt la étezését egy személy ellenében határozza meg!

Tehát nem arról van szó, hogy valamit fontosnak tart és támogat, mert nem az a mérvadó, hanem valami ellen igyekszik tenni.
Ezzel az a gond, hogy abban a pillanatban, ha Gyurcsány hirtelen eltűnne a képből, az LMP létezése indokolatlanná válna.

Nem mintha ez baj lenne, de azért micsoda egy röhejes politikai cél az ilyen!

6.Lenin 2018.07.27. 14:11:45

@morph on deer:

"Ezzel az a gond, hogy abban a pillanatban, ha Gyurcsány hirtelen eltűnne a képből, az LMP létezése indokolatlanná válna."

Szerintem inkább igazolná a megalakulásuk helyességét, de abban egyetértek, hogy csak ezért létrehozni egy pártot, szegénységi bizonyítvány, mert, ha utána nem tudnának mit kezdeni magukkal, akkor buknak, és tényleg téged igazolnak.

Ugyan ezt igazolta Kész Z. ezt fogja Márki Zaj, és a többiek is. Egy részfeladatot még megoldanak, aztán belebuknak.

morph on deer 2018.07.27. 14:14:44

@6.Lenin:
“Talán most Botka rájött, hogy mégis csak kéne tenni valamit, ha nem szeretnének teljesen szétesni. Nem jött be.”

Szerintem elsősorban azért nem, mert rossz stratégiát választott.
Neki az erőfitogtatás volt a fontos, holott ha előbb csendesen leül Gyurcsánnyal, akkor akár elerhette volna azt is, hogy hátrébb lépjen. Ehelyett harsányan nekitámadt a nyílt színen, és gyakorlatilag belekényszerítette az ellenállásba.

Én egyébként sem hiszek abban, hogy erősködéssel sok mindent el lehet érni, mert az általában még a békésebb személyekből is ellenállást szokott kiváltani, ami kontraproduktív.

Továbbra is meggyőződésem, hogy Botka elsősorban a bárdolatlan kommunikációs stílusának köszönheti a balsikerét.
Politikusnak nála rugalmasabbnak kell lennie, ha valóban el akar érni valamit.

Egyetértek, ezekből már semmi nem lesz, majdnem mindegy, hogy melyik pártról van szó.

Tehetetlen Dodó 2018.07.27. 14:21:00

@morph on deer: Hogy a nárcisztikus pszichopata önként hátrébb lépjen?
Ez valami vicc?

Minden ballib bérretteg 2018.07.27. 14:26:03

@morph on deer:

Már boccs, de az egész ellenzékes összefogósdinak az egyetlen közös részhalmaza, az "Or bán takarodj".

Nem tűnt fel ?

6.Lenin 2018.07.27. 14:27:36

@morph on deer:

"Továbbra is meggyőződésem, hogy Botka elsősorban a bárdolatlan kommunikációs stílusának köszönheti a balsikerét.
Politikusnak nála rugalmasabbnak kell lennie, ha valóban el akar érni valamit. "

Igen, arra ráérzett-helyesen-, hogy a fő akadály Gyurcsány, és el kell takarítani, de mivel ő is szoci, a megoldás már meghaladta a képességeit. Ebben egyetértek veled
Egy politikusnak rugalmasnak kell lennie. Éreznie kell az idők szavát, és némi tehetség sem árt.

Minden ballib bérretteg 2018.07.27. 14:27:53

@morph on deer:

Két út volt az MSZP előtt.

Az egyik hogy hagyja magát a DK és Gyurcsány által tovább amortizálni.
A másik, hogy önálló modern baloldali arculatot épít Gyurcsány nélkül.

A pusztulást választották, de ez nem akkora nagy baj.

Nerevaryne 2018.07.27. 14:38:12

@morph on deer: Nem a létezését, hanem a megalakulását határozta meg így, le akarták cserélni az SZDSZ-t de ehhez nyilvánvalóvá kellett tenni, hogy egyrészt nem szélsőségesen liberálisok, másrészt nem fognak egy ágyba bújni a bukott baloldal többi szereplőjével. Ha ezt nem lépik meg nem szavaz rájuk a kutya se.

Azóta se tudom igazán, hogy milyen irányt képviselnek, de ez az én hibám, egyszerűen nem figyelek oda rájuk.

Szerintem az igazán szánalmas inkább az, hogy valaki úgy megy neki a választásnak, hogy az a cél, hogy a Fidesz ne nyerjen. Hogy utána mi lesz arról meg nem esik egy szó se. Aztán meg jönnek a cikkek sorban, hogy az LMP tönkretette a választást.

Attilajukkaja 2018.07.27. 14:40:10

@Minden ballib bérretteg:
"A pusztulást választották, de ez nem akkora nagy baj.
Szerintem sem az, mert egy új baloldalra van szükség. Meg egy értelmes jobboldalra is, .. nem az ilyen orbánc maffiára.

Sir Gombóc 2018.07.27. 15:22:43

@Etniez: véletlenül sem az, hogy nem tudták hiteles jelölteket állítani ellenzéki oldalon, pedig a fideszhez nézve nem túl magas a mérce. A másik, hogy bár voltak ígéretes formációk, de a szavazók sem mernek váltani, esélyt adni valami újnak, csak a megszokott vagy inkább semmi...

Sir Gombóc 2018.07.27. 15:30:19

@morpho: a b1 blog is pontosan ezt csinálja. A jó példa erre ez a poszt is.

teéjesenmindegy 2018.07.27. 19:23:39

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
"Ne zavarjon, hogy közgazdászok többször kimutatták."
Ó hát persze bazmeg, kimutatták. Na, villantsd ki és hol mutatta ki, te fasz!
Na, buzikám, akkor magyarázd meg, hogy az USA GDP-je miért Katar és Szongapúr között van a listán? Mert egyformán liberálisak?

Ha Belizben holnaptól transzgender mosdókat csinálnak, meg hetente nyomnak egy LMBTQWCJO felvonulást, akkor elérik Luxemburgot?

Te valahol Románia szintjén vagy tényleg.

taga20 2018.07.27. 19:42:30

@teéjesenmindegy: mi van cycmen, visszasomfordáltál a subbára?

elismert felhasználó 2018.07.27. 19:45:53

@teéjesenmindegy: esz a macskás csávo nem egy nagy koponya bazze. hagyjad a pitsába he.

taga20 2018.07.27. 19:54:45

@elismert felhasználó: jól beszélsz fityeszdroid! nektek ott van a kósalala a nőjével, aki csilliárd pénzt ígért neki, és ott van rezsiszilárd, aki a zsírmellével főzi a moslékot nektek!

és zabáljátok fityeszzombik kétpofára!:)))

elismert felhasználó 2018.07.27. 19:59:01

@taga20: pásztos targonya mek csülökpöri haver! esz a konyha nem a franszia ződséges hal ... savanyú borral. magyarost egyél he, oszt mingyár átlátod a dógokat bazze!

taga20 2018.07.27. 20:15:25

@elismert felhasználó: ja, egyből olyan fityeszzombi lennék, mint te!

én is utállak, de ennyire nem vagyok geci, mint te és a geci!:)))

elismert felhasználó 2018.07.27. 20:20:59

@taga20: ín szereteszellek, mer szimetrikus csávonak láccol, de semi buzulás, mer it a három lépcsősben ütünk ám de hirtelen, ha oljyan ratyi rugodzik min te, he...

taga20 2018.07.27. 20:28:10

@elismert felhasználó: a vége kicsit subbás volt haver.

egy kérdés, miért jó valakinek, ha tíz nickneve van?

ráadásul ez a "he" a malac sajátja. neki jól áll, neked über szar!

elismert felhasználó 2018.07.27. 20:33:42

@taga20: mivagy te? körzeti megbízot? spicliskedől? hát ha tudni akarod, akó elmondom, ha a három lípcsősbe tíz néven jelentkezől be, akó tiz kört simán fizetnek neked a bebaszcsizott haverok, he. másnap meg kidumálod...most jön a tizenharmadik kör bazzeg.
ez a kedves számom, mer a többiek babonáznak, oszt megiszom az övékét is, míg zsolozsmásznak....hihi...

taga20 2018.07.27. 20:48:23

@elismert felhasználó: apád fasza vagyok tezsvérem! vágod te, hogy miről dumálok, csak csinálod a hülyét.

na zene, me talán asz segít rajtad:))

www.youtube.com/watch?v=CNhLOfUPHa8&start_radio=1&list=RDCNhLOfUPHa8

elismert felhasználó 2018.07.27. 20:55:03

@taga20: a mán biztos, hogy nem muzikos cigány vagy, mer az láccik. de az is láccik, hogy a buziskodásho értöl, már zeneileg is. nem jó ez tesó! eladod a lelköd mindenféle gazoknak aki megfarkalnak. halgassál ljyó zenét, ne ilyen....eh

taga20 2018.07.27. 21:01:48

@elismert felhasználó: oké nigger tezsvérem, de ako viricsá valamit, me ez így elég buzis részedről!:)

na zene köcsög!:)))

www.youtube.com/watch?v=Ul8vqaGGnY0&start_radio=1&list=RDUl8vqaGGnY0

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.07.27. 21:05:22

@teéjesenmindegy: "miért Katar és Szongapúr "

Te ennyi ésszel hogy maradsz életben? Na, egy kis földrajz, mert nem vagy okosabb, mint egy ötödikes. Katar földgázt exportál, nem tud nem kurvagazdag lenni. Bár a geci gazdád azt az országot is tönkre tudná tenni, nincs kétségem. Szingapúr meg kikötő. Kurvanagy kikötő. Egyébként a szingapúri diákok 75%-a meg tudja csinálni azt a logikai feladatot, amit a magyar diákok 25%-a. A kiváló oktatás a versenyképesség egyik kulcsa.

Tehát, még egyszer, hogy a szűk agyadba beférjen: A demokrácia miatt a gazdaság is jól teljesít. A fordítottja nem igaz. Ha az országnak vannak erőforrásai, akkor diktatúrában is teljesíthet jól. Megint egy kis földrajz: Magyarországnak nincsenek erőforrásai. Jó a földje, lehetne kiváló mezőgazdaságot csinálni, de ez kevés. Lehetne jó oktatása, de a geci tett róla, hogy ne legyen.

"Ha Belizben holnaptól transzgender mosdókat csinálnak, meg hetente nyomnak egy LMBTQWCJO felvonulást, akkor elérik Luxemburgot? "

Jó helyen kapisgálsz. Ha Belizben igazi demokrácia lenne, akkor talán 20-30 év alatt, sok segítséggel virágzó gazdaságot csinálhatnának. Guglizz rá a demokráciára, erre már nem tudlak kioktatni, de a demokrácia nem WC-ket és felvonulásokat jelent.

elismert felhasználó 2018.07.27. 21:07:22

@taga20: viriccsak? há te nem fogod az én faszomat látni, mer én nem olyan családból származom, mint a tiedé. mi oszt nem vonulgatunk fel ilyen zeneségere riszálódva, mer csak ezeket ösmeritek az intervebes zeneleosztó miatta. be kéne zárni eszt a jutbét, mer elveszi az eszötöket, mint a fészbak. nem isztok ti rendesen, asz a tik bajotok. meg ez az álandó szavazósdi...

elismert felhasználó 2018.07.27. 21:26:22

@taga20: aszt majd én megmondom, hoty medig az adig. azé jöttettek ide, hogy kulturálódjatok, meg tudni a frankót. hát én mondom, oszt figyelmezzétek csöndben, mer fűltővön váglak titeket, mint drótos tót a falrahányást.

Kard 2018.07.28. 00:02:43

@teéjesenmindegy: Vagy esetleg te kevered össze a kettőt. Érdekes, hogy Kínában meg az összes országban köztük nálunk is a 90-as években előbb volt liberalizmus és utána gazdasági fejlődés. Olyan 5-10 év telik a kettő között. Nézegess statisztikákat mielőtt másokat lemarházol. Vagy ott vannak a dél-európai országok, Spanyolország, Portugália, Görögország. Mind mind diktatúrák voltak a 70-es években.

Nézd meg az ellenkezőjét is. Ott vannak a törökök. Erdogan a nagy haver épp most bassza ripityára (nézegesd a török líra elmúlt 10 éves teljesítményét stooq.com/q/?s=usdtry&c=10y&t=l&a=lg&b=0 ) azt a török gazdaságot a jó kis diktatúrájával. Visszafelé is kell idő lásd Venezuela. Akár egy fél emberöltő is de sikerül.

Kard 2018.07.28. 00:12:37

@6.Lenin: Ami én liberalizmusnak nevezek az a szabadság. Gazdasági-, politikai- és szólásszabadság. A másik - akár kisebbség - is nem elnyomása és az egyenlő feltételek biztosítására törekvés.
Ha egy ország és azok politikusai törekednek erre akkor ott a gazdaság nagyon gyorsan nagyon nagyot tud növekedni. Mi most pont ennek az ellenkezőjét hajtjuk végre. Tönkre basszuk az oktatást a legalsó szinttől (lásd egyházi iskolák) egészen a egyetemekig (fizetős felsőoktatás), a politikai szabadságról ne is beszéljünk (lásd Jobbik megbüntetése, politikai reklámozáz tekergetése) a szólás. Hát ott meg már lassan nullán vagyunk. Az ilyen blogok maradtak meg az index. Utóbbi kérdéses meddig.

6.Lenin 2018.07.28. 09:17:16

@Kard:

Néhány dologban nagyot tévedsz. A hatalomnak csak a feltételek megteremtése a feladata-ebben vannak hibák, lesznek is mindig, bárki is lesz hatalmon.

A többi az egyén feladata, miként él vele. A politikai szabadság ma adott. A választókat bárki megszólíthatja, ha van mivel, és ez nem elsősorban pénz kérdése. A hülyeséget bármennyiért is reklámozhatod, nem lesz belőle elfogadható igazság.
Oktatás szintén az egyén szabad jo9ga, ha akarsz fejlődni, minden lehetőséged megvan, tőled függ inkább.

Amikről te írsz, az inkább az önámítás, a tehetetlenség magyarázata, ráadásul téves következtetésekkel. Természetesen van hiba bőven, de nem jelent akkora akadályt, mint ahogy próbálsz rá hivatkozni.
Én másként értelmezem a liberalizmust. Én az egyénekre helyezném a hangsúlyt a szabadság, egyenlő jogok, és a kötelességekre helyezve a fő kérdéseket.
Nem arra, hogy az a liberális, aki elfogad egy olyan irányt, amit ugyan úgy, mint a diktatúrákban, mások határoznak meg valahol, a saját érdekeiket figyelembe véve.
az is diktatúra, a "liberálisoké" vagy magukat "demokratának" nevezőké, a gyakorlatban meg tök egyforma diktátorok.

Kard 2018.07.28. 10:17:11

@6.Lenin: Gondolom sosem volt vállalkozásod vagy ilyesmi mert látom fogalmad sincs az egyenlő feltételekről. A politika és a választás alapvetően ugyanolyan mintha egy terméket akarnál eladni. Egy szar termékből bármikor sokkal többet tudsz eladni jó marketinggel mint a tökéletes termékből amit senki sem ismer. Bár az ellenzék bármelyik pártja messze áll a tökéletestől, még azt se tudjuk egyáltalán jobb-e de az biztos, hogy míg a fidesznek több 10 milliárdos politikai marketing költségvetése van addig a többi pártnak együtt nincs egy milliárd. Bármilyen szar lehet a fidesz ekkora marketinggel bármikor lenyomja a legjobb programot/pártot is. Ezért mondom, hogy ma Magyarországon nem szabad a politika mert nagyon nem egyenlőek a feltételek. Az pedig a fidesz szavazóktól egy önámítás, hogy igen, mert nehéz lenne beismerni, hogy a kedves vezetőjük egy autokráciát vagy nevezhetjük puha diktatúrának amit bevezettek itthon. Nincs valódi diskurzus már semmiről sem.

6.Lenin 2018.07.28. 10:28:31

@Kard:

40 valahány munkával töltött éveimből több, mint 30-at, mint vállalkozó tevékenykedtem.

Egyenlő feltételek? B+, tudod mi a piacgazdaság, verseny? Szerintem nem igen értesz te ezekhez.

/ év külföldi munka után visszatértem Mo-ra, egy számomra ismeretlen helyen telepedtem le, és 4-5 éven belül csak én voltam azon a környéken, a többiek bezártak.
Képes voltam ennek a néhány évnek a veszteségeit is túlélni, mert olcsóbban, gyorsabban végeztem el azokat a munkákat. Bejött a tervem. Utána már tudtam árat is emelni.
Egyenlő esélyek nincsenek a piacgazdaságban. Verseny van. Ée alkalmas, alkalmatlan résztvevők.

Az életben is, az evolúció se ad esélyt az életképteleneknek. Az életképes győz, mindenben.

A politikában is.

A lehetőségek, körülmények változnak, amit vagy felismersz, alkalmazkodsz, vagy elbux.
Ma már szinte mindenki személyesen elérhető.

Csak olyasmit kell kínálni, amit el is tud fogadni.

Kard 2018.07.28. 14:26:50

@6.Lenin: "Egyenlő feltételek? B+, tudod mi a piacgazdaság, verseny? Szerintem nem igen értesz te ezekhez." - hát akkor nagyon sajnálom. Erről meg annyit, hogy olyan terméket fejlesztek amit a világ 58 országába adtam el eddig és külföldre se kellett menekülnöm azért mert itthon képtelen lettem volna megélni (meg is nézheted ha nagyon akarod www.tradingdiarypro.com).
Persze még mindig nem érted. Próbálj meg Mészáros Lőrinczzel versenyezni. Az neked egyenlő feltétel? Próbálj meg valakivel versenyezni akinek korlátlan marketing budzséje van. Esélytelen lesz. Ey olyan cég ellen nehéz versenyezned aki folyamatosan alád ígér árban és veszteségesen árulja a termékeit mert majd az állam úgyis kipótolja a maradékot.
A piacgazdaság is azon alapul, hogy egyenlőek a feltételek. De itt Magyarországon nem azok ami a politikára pedig kifejezetten igaz.

6.Lenin 2018.07.28. 15:14:57

@Kard:

Próbálj meg a mercédesszel audival, szuzukival versenyezni kezdőként.
Az esély megvan most is, csak nagyon nehéz.

Ezek a dolgok szerintem kissé bonyolultabbak, minthogy személyes ellenérzésből, szimpátiával közelítsük.

Talán el kéne gondolkodnod azon, hogy mások miként is kezdték anno.
pl gyarmatosítás, vagy az USA a múlt század elején.

nincs ma Mo-on olyan erős oldal (politikailag, gazdaságilag) aki már képesek lennének megvédeni az ország legalább valamilyen szintű önállóságát.

Nálunk is meg kell teremteni. Ne nézd az első milliókat...Majd kialakul, ez nem 1-2 ciklus.
szerintem.

"A piacgazdaság is azon alapul, hogy egyenlőek a feltételek" ez 1 kamu, te is tudod.
Ma különösen, de mindig az érdekek döntöttek, mindenben.

Kard 2018.07.29. 00:51:55

@6.Lenin: "nincs ma Mo-on olyan erős oldal (politikailag, gazdaságilag) aki már képesek lennének megvédeni az ország legalább valamilyen szintű önállóságát.

Nálunk is meg kell teremteni. Ne nézd az első milliókat...Majd kialakul, ez nem 1-2 ciklus.
szerintem." - ez egy ordas nagy faszság - már bocs de rettentő butaságokat beszélsz. Szerinted egy olyan cég amelyik SOSEM kényszerül versenyre majd meg fogja állni a helyét a piacon? Láttuk már, hogy a Vegyépszerből mi lett. 98-2002-es Orbán kormány idejében ő nyert mindent és 2005-re totál csődbe ment úgy, hogy még egy csomó cég felé kifizetetlen tartozásai voltak.

De nézd meg a magyar focit ahogy öntik bele a milliárdokat úgy lesz egyre szarabb mivel semmilyen piaci alapú verseny nincs benne. Csak a megfelelő haverhoz kell közel ülni és jönnek a TAO milliárdok.
Te törekednél arra, hogy a céged hatékony legyen amikor teljesen mindegy mit csinálsz úgyis jön az 50-100%-al túlárazott megrendelés? Az összes világszinten bármennyire is sikeres magyar cég egyike sem nyert egy fillér állam pénzt sem és sosem szorultak rá. Csak néhány a tech szektorból LogMeIn, UStream, Prezi, Tresorit. Mellesleg a Mészáros féle cégek legtöbbször elviszik a tendert majd leadják 30%-al kevesebbért normális kivitelező cégeknek. Semmi más az egész mint a 30% ellopása az Orbán zsebébe.

Ez csak egy hagymázas duma arra, hogy felold magadban a kognitív disszonanciát, hogy egy tolvaj bandát támogatsz. Nem véd ő meg semmit csak az adófizetők pénzét csatornázza át a saját zsebébe.

6.Lenin 2018.07.29. 08:51:12

@Kard:

" Orbán kormány idejében ő nyert mindent és 2005-re totál csődbe ment "

2005-ben kik voltak hatalmon?
96-ban kik voltak hatalmon?

Pontosan ez a baj , az egyik épít, a másik romból,szétlop.
Hová tűnt 90 után (+ előtte) a nemzeti vagyon?

Talán most, több ciklus után derülnek majd ki az igazságok, ki, mire képes. A körülményekhez (ellenérdekeltségek) képest nincsenek akkora gondok. És még mindig jobb, ha egy Nemzethy érzelmű csoport kezében van az irányítás (sok-sok minden épül az országban) mintsem még egy nemileg sem azonosítható spekuláns banda irányítaná az országot.

Kard 2018.07.29. 10:56:42

"2005-ben kik voltak hatalmon?
96-ban kik voltak hatalmon?
" - ezzel most beismered, hogy állami tolás nélkül képtelen a cég miközben előzőleg arra hivatkoztál, hogy meg kell szerezni az első milliókat. Azok megvoltak régen mégis képtelenek voltak arra, hogy megálljanak a piacon.
" És még mindig jobb, ha egy Nemzethy érzelmű csoport kezében van" - jajjj szánalmas ez a duma. Nem veszed észre, hogy ez csak duma. Amikor meg az érdekük kívánja ők lesznek az elsők akik lépnek külföldre vagy épp adják el az összeharácsolt cégüket valami külföldinek.
Az megvan, hogy a CBA-t ugyanígy tolták éveken keresztül? Most nyílt épp mellettünk egy Lidl mert a Baldauf fogta és eladta a boltokat nekik. Nemzethy érzelem, az. Annyira naiv vagy.

6.Lenin 2018.07.29. 11:42:03

@Kard:

Nem, azt írtam, hogy amit az egyik felépít, a másik hagyja tönkremenni.
A CBa-t tolja esetleg az állam, mégse megy, mert alkalmatlanok a vezetői.

Érdekes, hogy azt kifelejtetted, hogy most több cikluson keresztű valóban majd meglátszik, hogy ki, mire is képes. Jelenleg kezd menni a szekér. Nyilván vannak benne buktatók is, meg hibák is, mert emberek csinálják, alkalmasak, és alkalmatlanok is, de az irány jó, a kapitány a helyén, a hajó halad, jó irányba.

az USA-ban most lesz minden csoki Nemzethy érzelmű? Obama is hallotta az ősök hangját a megnyitó beszédében ( amikor a nagypapi üvöltve kergette a szavannán az elefántot? Arra gondolt?) Vagy amikor a németek (még) népviseletbe öltözve fesztiválozgattak (pártállástól függetlenül) Most meg kirúgták Özilt, mert nem elég német (Nemzethy). B+, te nem sokat értesz ezekből, csak valamilyen hülye mantrát löx.
A világot érdekek irányítják, és ha nem figyelünk oda, maradunk örök gyarmatként (üveggyöngyökért) kiszolgáltatottak. Egyenrangúak nyilván soha nem leszünk (lehetünk) de egy jobb pozíciót talán elérhetünk. És az már nagy eredmény lenne.

Kard 2018.07.29. 19:00:03

"Nem, azt írtam, hogy amit az egyik felépít, a másik hagyja tönkremenni." - az államnak semmi köze hozzá. Itt nincs egyik felépít másik tönkretesz. Bele se kéne avatkoznia. Persze tudom a fideszesek a Kádár korszákot szeretnék vissza és alapvetően a legnagyobb kommunisták az országban. Gondolom te is abban a korban nőttél fel ezért lettél nagy nemzeti kommunista.

Ez az "érdekek vezérlik". Hát bakker nagyobb közhelyet nem is tudtál volna mondani. Persze mindenkit az érdeke vezérel mert az ember alapvetően önző. Ezt már pár tíz ezer éve tudjuk nem kell elmondani százszor mert csak egy 8 általános szintű tudatlan baromnak fogsz tűnni.
süti beállítások módosítása