B1 blogcsalád



Szijjártó már megint hazudott egy bődületeset, ami megmutatja, mennyire ostobának nézi a választókat

2018. július 18. - nickgrabowszki

Tökéletesen az ellenkezőjét állította annak, ami oda van írva, de bízik abban, hogy a szavazói nem tudnak angolul.szp_4_1.jpg

Az a baja a Fidesznek, hogy a migránsozás kifulladni látszik. Nemcsak migránsok nincsenek - az eddig sem zavarta se őket, se a szavazóikat -, hanem még azt a fiktív ellenséget se lehet előállítani, aki szervezné őket, aki azt tervezné, hogy majd legyenek. Brüsszelt le kellett venni a plakátokról, mert azzal fenyegetőzött, hogy különben nem ad pénzt. A választás után, egyelőre ismeretlen okból, Sorost is levették. Talán azért, mert a szavazók megunták a 88 éves bácsit; talán azért, mert az volt a megállapodás Netanjauhuval, hogy kiplakátolt zsidók azért nem lesznek csak a választási győzelemig.

A migránsozást viszont nem lehet abbahagyni. Nagy az igény rá. Tehát új ellenség kell, aki AIDS-es négerek millióival akarja elárasztani Magyarországot, hogy elvegye a munkánkat, megerőszakoljon mindenkit, megváltoztassa a kultúránkat, és még a templomainkat lerombolja.

Erre való az ENSZ.

A II. világháború után a világ irányítására létrehozott nemzetközi szervezetről gyorsan kiderült, hogy a Biztonsági Tanács állandó tagjainak egyetértése nélkül súlytalan intézmény. Előbb a hidegháború játszóterévé, majd a 70-es évektől a feltörekvő harmadik világ gittegyletévé vált. Érdemi hatása a dolgokra a koreai háború óta nincs. Annyit tud elérni, amennyit a tagjai önként vállalnak. Kötelezni nem tud senkit. Se jogilag, se katonailag, továbbá pénzt se oszt.

Ezt érdemes tudnunk, amikor Szijjártó külügyminiszter nyilatkozatát halljuk, amint éppen bejelenti, hogy Magyarország kilép az ENSZ globális migrációs csomagjának tárgyalásából. Mert ha akarja, tegye, lépjen ki. Ha éppen nem lépne ki, Magyarországon senki nem tudná - se most, se később -, hogy egyáltalán létezik ilyen csomag.

Az már érdekesebb, hogy mivel indokolja, a fontatlan csomag tárgyalásárból való kilépést. Tudniillik, hogy

  • a csomag ellentétes a józan ésszel és Magyarország érdekeivel
  • a tervezet ösztönzi a migrációt és emberi jogként tekint rá
  • a dokumentum veszélyt hoz a világra,
  • millióknak jelenthet inspirációt, hogy útnak induljanak.

És legfontosabb indokként hozzáteszi, hogy a dokumentum kötelező érvényű lesz a tagállamokra.

Miközben ugyanaz a dokumentum, amelynek tervezete természetesen elérhető az ENSZ honlapján, a 7. pontban maga világosan leszögezi, hogy nem kötelező érvényű.

This Global Compact presents a non-legally binding, cooperative framework

Azaz: a globális megállapodás jogilag nem kötelező együttműködési keret.

Tehát a helyzet az, hogy magyar külügyminiszter nem ért angolul és még a Google fordítóját se tudja használni. Vagy abban bízik, hogy a választói nem értenek és ők nem tudják használni.

A nyilvánvaló és szembeszökő bizonyítékok ellenére képes a tökéletes ellenkezőjét állítani annak, mint ami oda van írva.

(Amúgy ha kötelező volna, akkor még inkább érdemes lenne benne maradni a tervezet tárgyalásában, és ha valaki ellenzi, akkor a vitában érvelni és meggyőzni a többieket. De - mint említettem - a megállapodás, ha akarna se tudna kötelező lenni, mert az ENSZ kezében nincs semmilyen eszköz ennek kikényszerítésére.)

Azonban írhatok én bármit, vagy írhat bárki bármit. Mostantól a fideszes narratíva az lesz, ki kellett lépni az ENSZ migránsokat betelepítő csomagjából. A kormánypropaganda ugyanúgy a legfőbb veszélyként nyomatja majd, mint a Soros-tervet. A választók meg ezt is elhiszik, és nem is emlékeznek majd arra, hogy volt, amikor még Brüsszel vagy Soros volt a fő veszély és a leggonoszabb ellenség.

Itt eszünkbe juthatnak Szőcs Géza miniszterelnöki főtanácsadó mondatai migránsozásról mint lebutított eszközről, meg arról, hogy

nem minden nemzettársunk magasan képzett politológus vagy esztéta.

Nem hát. Szijjártó hazugsága arra világít rá, hogy a Fidesz nemhogy politológusnak vagy esztétának, hanem egyenesen agyhalottnak tekinti a választóit.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr9614120605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2018.07.19. 14:24:33

@John Nethem: a gazdag arab országok is fogadnak be.

2018.07.19. 14:26:17

@John Nethem: rossz a meghatározásod. A migráns és a bevándorló nem lehet külön értelmű. Az ensz nem használ magyar szavakat...

2018.07.19. 14:27:25

@Indriq: Bogaram... attól, hogy adott esetben a liberális média nem tartja fontosnak a hírt megjelentetni, az még nem jelenti azt, hogy a hír nem igaz. A számokkal méltóztass vitatkozni, nem azzal, hogy hol jelent meg.

Gönc Kinga milliiárdos Pillarozásáról is csak az OLAF jelentésben, meg a jobboldali lapokban olvashattál, a 444 vagy a B1 csak a LED-világítás kapcsán látta értelmét a jelentést idézni.
Vagy szerinted csak photoshoppolt képeket láthatunk és valójában nincs diagnosztikai központ? Tényleg csak erre futja a tehetségedből?

2018.07.19. 14:29:15

@Könnyen elkaptuk, uram!: Volt erre még egy jó szó.. az biztos ismerős egy balosnak: disszidens!

(amúgy lógsz egy indoklással...)

chrisred 2018.07.19. 14:38:04

@Womb Raider: A disszidálás az ország engedély nélküli elhagyása.

2018.07.19. 14:45:01

@Könnyen elkaptuk, uram!: Most tőlem lovagolhatsz ezen az alkalmasterminus technicust keresvén, de a két "helyváltoztatás" között alapvető különbségek vannak, Az egyik az EU alapszerződésében rögzített, az EU polgárait egyformán megillető jog, a másik meg NEM
Az, hogy neked ugyanaz, amikor az asszony a nappali kanapéjára száműz adott esetben azzal, hogy Jászárokszállásról beköltözik hozzá a hálószoba Lákátos Ármandó.. az engem hidegen hagy.

Az EU állampolgárai számára az EU belső határai átjárhatóak, de az EU területét elhagyva rájuk éppen annyira érvényesek a célország belépésre vonatkozó törvényei. Ha azokat megkerülve akar bejutni és sikerrel is jár, még nem szerzett jogot automatikusan az ottartózkodásra. Sőt.. akár soha nem is fogják megtűrni ott. Még ha menekültnek is adja ki magát, akkor sem.

2018.07.19. 14:47:18

@chrisred: Tudom... a jelenlegi migrációs krízisben pl. az eritreaiak esetében , akik a sorkatonai szolgálat elől menekülnek, szvsz az állam hozzájárulása hiányzik az ország elhagyásához.

Hohó60 2018.07.19. 14:52:43

@chrisred:

Az orosz légierő terrorbombázásaira nem lett volna szükség, ha az ameriaki bolsevisták nem hozzák létre az ISIS-t az iraki stabil rendszer koholt vádakkal való lerombolása útján.
Ezt nem tudjátok kimosni. Az ISIS Obama, Clintonné, Blair, meg a többi internáci háborús bűnös tevékenysége következtében jött létre. Szaddam, Aszad meg Kadhafdi kordában tartották a fundamentalistákat, illetve a szunnitasíita ellentétet. Ezze jöttek az elvtársak azt hazudva, hogy Szaddamnak vegyi fegyverei vannak, lerombolták a rendszert, és létrejött az ISIS.
Ezt azért tették, mert nyilvánvaló volt, hogy így síita-szunnita polgárháború lesz, amivel meg lehet indítani Európa felé a tömegeket. De ha én tévednék, és a nyugati bolsevisták csak simán ennyire barmok voltak, akkor meg azért lenne bíróság előtt a helyük.

Homo fideszbirkusz 2018.07.19. 15:05:38

@John Nethem: "MIGRÁNS = ILLEGÁLIS, gazdasági érdekből othonaelhagyó, aki a CÉLORSZÁG SZOCIÁLIS rendszerét kívánja megcsapolni munka és bármiféle integrációra hajlandóság nélkül. Kiegészítésképpen alvilági tevékenységbe kezd. 98 %-ban NEM európai kultúrkörű."

Tegyük tisztába a dolgot: elmebeteg Homo fidesz birkusz vagy! A felcsúti Kisputyin örömét leli benned amikor elnézi mennyire leépült az agyad és miylen szépen felbégeted az ő mindennapi rettegéseit.

wikiszotar.hu/ertelmezo-szotar/Migr%C3%A1ns

migráns (főnév)
Fájl:Migráció.jpg
Lakóhelyét megváltoztató személy; egy területről elvándorló, illetve más országba betelepülő ember.

Az Európai Unión belül nincs semmi akadálya a migránsok mozgásának. A gazdaságilag fejlettebb területeken a migráns más országokból betelepülő embert jelent.

Eredet [migráns < angol: migrant (elköltöző személy) < lásd: migráció]

chrisred 2018.07.19. 15:06:53

@Hohó60: Az ISIS 2006-ban jött létre a Bush-Cheney páros terror elleni háborújának eredményeképpen

Homo fideszbirkusz 2018.07.19. 15:11:28

@Womb Raider:

értcsük fidesz birkusz: ha a felcsúti Kisputyin 4 millió migránst akar betelepíteni Magyarországra, akkor annak örülni kell és azok jó migrik.

Ha az EU átirányítana 1300 migránst elbírálásra, akiket aztán el is lehet utasítani, akkor az erőszakos betelepítés, nemzetközi Soros terv a magyar faj kiirtására és attól rettegni kell. Akár az ENSZ 190 tagállama előtt is, hadd lássa a világ, hogy mi is az a Magyar Beteg.

Szerintem fogd meg a Nethem Jani nevezetü troll kollégád kezét és menjetek minél előbb együtt elmeorvosi kezelésre. Még talán árkedvezményt is kapsz, mert hoztál magaddal még egy elmebeteget.

Homo fideszbirkusz 2018.07.19. 15:13:38

@Hohó60:

jól van tovaris, lekapcsolhatod a blogról a Moszkva Hangját, ma hazudtál annyit, mint amennyit a Pravda a fénykorában egy teljes hét alatt.

Homo fideszbirkusz 2018.07.19. 15:21:06

@John Nethem: " szóval a magyar pénz így csordogált haszonként a francia állambácsi zsebébe..."

Idióta, amikor te nem magyar farmert,TV-t, DVD-t, csempét, autót veszel - és ráadásul nem a magyar sarki boltban hanem a multinál, meg külföldi tulajdonú banknál, biztosótónál vagy, meg külfödre mész nyaralni, akor te is csorgatod a magyar pénzt a külföldi zsebébe.

Akkor lennél szarban, ha fogadást kötnél rá, hogy vásárolsz legalább 20% magyar eredetü árut a fizetésedből. Lófaszt, inkább csorgatod ki a magyar pénzt a külföldi multiknak mithhogy Vörös Október ruhákban meg Csepel biciklin járj.

Hohó60 2018.07.19. 15:32:30

@chrisred:

Az ISIS 2014 körül jött létre. Bár a Majomeber is egy nagy barom volt, a lényeget tekintve ugyanolyan internáci mint Clintonné, meg Obama, de neki ehhez már nem volt köze.
Az internácik szempontjából kedvező végkifejletnek voltak már vagy 10-15 évre visszanyúlóan előzményei ( amik még nem ISIS voltak), de azoknak a terroristáknak még legfeljebb csak lokális hatásuk volt, gyakorlati, világpolitikai jelentőséggel nem bírtak. Pont azért amit írtam: Szaddam stabil rendszere féken tartotta őket. Aztán jöttek az internácik, megdöntötték Szaddamot, destabilizálták Szíriát. Ezzel kiengedték a szellemet a palackból, létrejött az ISIS (Iraki és Levantei Iszlám Állam, tehát ez nem lehetett még Bush alatt), és kezdődhetett a bolsevisták számára oly kedves öldöklés...

chrisred 2018.07.19. 15:56:06

@Hohó60: Szaddam 2006-ban halt meg, és ugyanebben az évben jött létre az Iraki Iszlám Állam. A Szíriára való kiterjedése valóban 2014-ben történt, ennek a polgárháború eszkalálódása volt az oka, ami elsősorban azért történt, mert Oroszország folyamatosan vétózta az ENSZ BT határozatát a nemzetközi közbelépésről. Aszad és Kadhafi addig tudta fenntartani az életképtelen rendszerét, amíg magasan volt az olajár, de annak meg betett a gazdasági válság. De ez amúgy is egy hosszú folyamat része, a világnak lassan le kell szoknia a fosszilis energiahordozókról, mint a tüdőrákosnak a bagóról. És ebbe még több rezsim bele fog bukni.

2018.07.19. 16:00:11

@Homo fideszbirkusz: Ha te magadtól nem látod a különbségeket, akkor az orvostudomány már csak széttárja a kezét.

Teszek egy kísérletet: nem kellenek ingyenélők. Van nekünk is egy nagyobb készlet.. sőt..akár vihetők is, ha valakinek igénye támad erre.

John Nethem 2018.07.19. 16:01:37

@Homo fideszbirkusz: OKOSKA !!!!!!! Figyu !!! Állítottam én olyat hogy ide perkálunk amikor nem magyar árut veszünk ???
nem dumálj belém olyat, amit csak TE gondoltál ki.....
Ha meg nem értesz valamit, akkor kérdezzél, ahelyett hogy összezagyválsz mindent.
Én annyit írtam, hogy miért is jobb egy külföldinél ha OTT az állam is tulajdonos, miközben itthon a nagyon okos balliberálisok azt vartyogták unos-untalan hogy az állam rossz gazda mindent el kell adni ???
És erre vonatkozóan írtam, hogy miközben nálunk még fejlesztéseket kellett volna csinálni, ahhoz képest a budapesti VÍZMŰvekből éves szinten FIX pénzként ment ki az 5 milliárd menedzsment jutalékaként Franciaországba, miközben a vízműnél semmi fejlesztés nem történt, és a művek veszteséges volt....

Hohó60 2018.07.19. 16:01:45

@chrisred:

Abban megegyezhetünk, hogy kb. 2014 előtt az ISIS elődei nem voltak számottevő tényezők?

nu pagagyí 2018.07.19. 16:11:27

@Hohó60: "Szaddam stabil rendszere ".
Nem ez volt az, amelyik saját polgárai ellen vetett be mérges gázt, amelyik háborúzott Iránnal kb. egymillió hullát termelve, majd lerohanta Kuvaitot. Mégis milyen újabb disznóságra kellett volna várnia a világnak? Irak megleckéztetését egyébként nemcsak az USA (nyugati világ) akarta, hanem közvetlen szomszédai is, Szaúd-Arábiában volt logisztikai bázis, de Irán sem tiltakozott túlzottan.

ZX 2018.07.19. 16:12:01

@Hohó60: "kiengedték a szellemet a palackból" Az ugye eszedbe sem jutott, hogy a szellem ott se lett volna, ha nincs diktatúra. És a szellem kiszabadulása után bizony azt is eléri a bosszúja aki a nyakára ültette és ott tartotta a diktátort.

chrisred 2018.07.19. 16:12:29

@Hohó60: Nem. Ugyanaz a szervezet volt, csak nem terjedt ki Szíriára. Pontosan azért tudta a közigazgatás nélkül maradt területeket villámgyorsan bekebelezni, mert már rég nem egy árnyékban működő terrorista szervezet volt, hanem egy megszervezett, erőforrásokkal és emberanyaggal ellátott bűnözőállam, egyfajta kalózköztársaság.

nu pagagyí 2018.07.19. 16:18:02

@Hohó60: Nem is tudom? Al-Kaida? Hülye vagy te, de nagyon. Egyébként ma már az Isis sem tényező. Hülyék és gonoszok mindig vannak és lesznek, lásd önmagad. De azért mindegyik megkapja ami jár, ha nem ma, akkor holnap. A gonoszok némi előnyben vannak, mert előbb el kell követni a disznóságot és csak utána jöhet a retorzió. A gonoszság csúcsán persze lehet pofázni, de hol van már Kadhafi, Szaddam, Bin Laden?

chrisred 2018.07.19. 16:24:11

@nu pagagyí: Ma már nem tényező, köszönhetően a kurdoknak, akik nem csak pofáztak, hanem leverték őket, mint vak a poharat.

nu pagagyí 2018.07.19. 16:26:26

@John Nethem: Na most aztán, hogy államosították, bedurrant a fejlesztés. Elárulok valamit, az államosított közművekből azért lehet most szívlapáttal kihányni a zsozsót, pl. 500 millió a Békemenetnek, mert elspórolható a fenntartás, mivel az elüldözött tulajdonosok elég korszerű infrastruktúrát hagytak maguk után. Még néhány év lopkovic és visszakapjuk a cucilizmus közműveit, csőtörésekkel, áramhiánnyal, miegymással.

nu pagagyí 2018.07.19. 16:28:04

@chrisred: Megérdemelné ez a 30 milliós nép, hogy saját országa legyen.

Hohó60 2018.07.19. 16:32:55

@nu pagagyí:

De, Szaddam diktátor volt, bűnöket követett el.
De akkor nem Amerika volt, aki atombombákat dobott Japánra? Nem Amerika vetett be Orange-B-t? Nem Amerika indította el beavatkozásával az ISIS ámokfutását?
És ha már Amerika annyira harcol a diktatúrák ellen, akkor Szaúd-Arábiában miért a logisztikai bázis volt, miért nem a célpont volt ott? Diktatúra? Igen.
Azt hiszem, mivel Amerika rendkívül véres kezű diktatúrák tömegeivel ápolt jó kapcsolatot, valamint maga is számos háborús bűncslekményt követett el, nyugodtan befejezhetnétek ezt a demokrácia védelmezője sztorit, mert ugye, nagyon sántít. Amerika akkor támad meg valamilyen országot, ha akar valamit, és itt azt akarta, hogy a migrációt Európára tudja kényszeríteni. Ebben jó szövetségesei az itteni bolsevisták, akik ugyanezt akarják a nemzetállamok megszüntetése érdekében. Ha ezek ketten nem szövetségben dolgoznának Európa ellen, a lehető legtermészetesebb európai reakció az lett volna, hogy Amerika a felelős az ISIS gazságaiért, tehát menjenek oda a migránsok.
De Juncker, Merkel,stb... azt akarta, hogy ide jöjjenek...

Hohó60 2018.07.19. 16:42:10

@chrisred:

Akkor azt mondod, hogy amíg voltak a térségi nem muzulmán fundamentalista diktátorok, azok kordában tartották az ISIS elődeit?
Mert amíg ezek voltak, addig nem volt érdemi migráció. Ugye Kadhafit azért kellett megölni, mert amíg ő hatalmon volt, nem engedte a migránsokat Európa felé áramlani.

ZX 2018.07.19. 16:49:53

@Hohó60: "itt azt akarta, hogy a migrációt Európára tudja kényszeríteni." Miért? Mi érdeke a szövetségeseire szabadítani bárkit? Honnan tudta merre indulnak el? A nagy többség nem is Európát választotta.

"Ebben jó szövetségesei az itteni bolsevisták" Mármint a Fidesz?

"Kadhafit azért kellett megölni," A saját elnyomott népe ölte meg, csak szólok. Amúgy meg a Líbiai konfliktusban főleg európai országok bombáztak. A tények ne zavarjanak.

chrisred 2018.07.19. 16:51:19

@Hohó60: Nem, azt mondom, hogy addig az ő szolgálatukban álltak.

ben2 2018.07.19. 17:01:21

"És legfontosabb indokként hozzáteszi, hogy a dokumentum kötelező érvényű lesz a tagállamokra."

Erről egy pontos idézet?

Hohó60 2018.07.19. 17:07:05

@ZX:

"Kadhafit azért kellett megölni," A saját elnyomott népe ölte meg, csak szólok. Amúgy meg a Líbiai konfliktusban főleg európai országok bombáztak.

Tényleg? És azok az európai országok nem internácik? Nem ugyanabba a bandába tartoznak, mint az amerikai bolsevisták?

És Kadhafit miért pont csak akkor ölte meg a saját elnyomott népe, amikor el kellett indítani a migránsokat Európa felé, és amely folyamatnak útjában állt a határőrizet? Addig nem voltak elnyomva?

Te tényleg nem látsz a szemedtől? Tudod mit? Nézd tovább a Foxi Maxi meséket, az pont kielégíti az igényeidet. Pont jó azoknak, akik nem tudják értékelni, amit látnak.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.07.19. 17:10:07

@Hohó60: "Akkor azt mondod, hogy amíg voltak a térségi nem muzulmán fundamentalista diktátorok, azok kordában tartották az ISIS elődeit?"

A diktátorok nem engedik, hogy más sanyargassa a népüket, az az ő kizárólagos előjoguk.

"Ugye Kadhafit azért kellett megölni, mert amíg ő hatalmon volt, nem engedte a migránsokat Európa felé áramlani."

:)) Te hülye, a monitorra köptem a délutáni kávémat...

Hohó60 2018.07.19. 17:10:53

@chrisred:

"Nem, azt mondom, hogy addig az ő szolgálatukban álltak. "

Az mindegy az események szempontjából. Kifelé nem számítottak, nem volt hatásuk a világra.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.07.19. 17:13:41

@Hohó60: "De akkor nem Amerika volt, aki atombombákat dobott Japánra?"

Ezzel, és csakis ezzel tudtak megmenteni sokmillió japán életet, és soktízezer amerikai katonát. A japán hagyomány nem engedi a megadást, halálig kell harcolni. Egyedül az atombomba pusztító ereje előtt tehették le a fegyvert a becsületük elvesztése nélkül. (A katonák még harcoltak volna tovább, ez a császár parancsa volt.)

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.07.19. 17:14:43

@Hohó60: Istenbizony letettem. Tudsz még ilyeneket mondani? Léccci, lécci, lécci! :))

kunzoo 2018.07.19. 17:19:15

Ha az USA megtette nekünk miért tilos kilépni belőle?

Hohó60 2018.07.19. 17:20:09

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

És ez a fanatizmus tiszta véletlenül pont jól jött az amerikaiaknak, aki szegények kénytelenek voltak legyilkolni pár százezer embert pusztán humanitárius szempontból.

(Gondolom, a Te szemedben sem csökkentette volna Nagy Imre forradalmári érdemeit, ha mégis ő vett volna részt a cár gyerekeinek állatias kegyetlenségű lemészárlásában, ahogyan az ÁVO Rádión mondták...)

morph on deer 2018.07.19. 17:43:50

@kunzoo:
“Ha az USA megtette nekünk miért tilos kilépni belőle?”

Dehogy tilos!
Csak éppen idiotizmusra vall.

Teljesen nyilvánvaló, hogy pártunk és kormányunk új célpontot keresett, mivel az eddigiek kezdenek kifáradni, és pont kapóra jön egy olyan papírtigris, mint az ENSZ.
Viszont ezzel sikerült felhívniuk a nemzetközi közvélemény figyelmét is arra, hogy a magyar kormánynak esze ágában sincs megoldás keresése a migrációs problémára, ezt csak felhasználja a saját belpolitikai céljaira.

Magyarul kilóg a lóláb, meg a lónak még pár része, ha jobban megnézed.
De legalább büszkén óbégatunk.

chrisred 2018.07.19. 17:58:57

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Miért, Kádár, Jaruzelski és Ceausescu se engedte a kelet-európai migránsokat nyugat felé áramlani, amíg hatalmon voltak.

chrisred 2018.07.19. 18:03:30

@Hohó60: Hát akinek a cári család és Magyarország függetlensége hasonló fontossággal bír... A kétségbevonhatatlanul igazi Nagy Imre Magyarországon is művelt egy és mást, ami, hogy úgy mondjam, árnyalja a róla alkotott történelmi összképet.

2018.07.19. 18:12:42

@Womb Raider: migráns a lakhelyét elhagyó, disszidens a lakhelyét engedély nélkül elhagyó.
Tehát disszidens volt az a magyar, aki a magyar állam engedélye nélkül szökött külföldre.
Jogilag más kategória. Szíriából menekültek tehát kizárólag Szíria szempontjából disszidensek. Feltéve, ha volna szír közigazgatás...
A migráns pedig nem magyar szó, ezért használják más nyelvekben is, tehát azt, hogy az általad javasolt magyar kifejezést nem ismerik, ne ródd fel nekik. Pláne, mert ugyanazt jelenti...

Fülig José 2018.07.19. 18:17:38

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: pontosan! Pearl Harbour is szükséges rossz volt, Wiunded Knee egyenesen elkerülhetetlen...a délutáni top-hülye te vagy...a barátaid a naaaagy egybesült államokban egyszerű mészárosok, akik politiikai vagy gazdasági érdekből szemrebbenés nélkül hajtottak és hajtanak végre emberiség elleni bűncselekményt.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.07.19. 18:18:12

@Hohó60: "És ez a fanatizmus tiszta véletlenül pont jól jött az amerikaiaknak, aki szegények kénytelenek voltak legyilkolni pár százezer embert pusztán humanitárius szempontból."

:)) Ez is nagyon jó! Tudsz te!

Studiosus 2018.07.19. 18:18:13

bémeg, hát persze, hogy egyik sem ért angolul. magyarország a bűzölgő trágyadomb. csak hát tegyük hozzá, hogy már a nyolcvanas évek óta az, ahogy mondani szokás, amióta az eszemet tudom.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.07.19. 18:22:47

@Fülig José: A te "egyszerű mészárosaid" a saját életüket feláldozva mentették fel Európát a náci uralom alól, és utána hatalmas Marshall segélyt adtak. Hohó60 babéraira törsz? Erős verseny lesz.

Azt a "Pearl Harbour is szükséges rossz volt"-ot ha kifejtenéd. Tuti szétröhögöm a fejem.

chrisred 2018.07.19. 18:28:04

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Az egy kicsit más volt, ő nem engedte a németeket Németországból Németországba áramlani.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.07.19. 18:28:32

@morph on deer: "kilóg a lóláb, meg a lónak még pár része"

Az ördög patás lólába lóg ki - vagyis lelepleződött a magát takarni igyekvő ördög - úgyhogy ha a fasz is kilóg, az az ördög fasza.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.07.19. 18:29:39

@chrisred: NDK-ból NSZK-ba. Ahogy a két Korea között sincs átjárás.

Habony Árpád. 2018.07.19. 18:40:58

"Az a baja a Fidesznek, hogy a migránsozás kifulladni látszik. Nemcsak migránsok nincsenek"

Ja libbbantak szerint mar 3 eve nincsennek migransok, illetve sosem voltak.
Ehhez kepest, mindennap beszalitanak 1-2 ezer arabot negert, arabot Europaba. Es csak az a kerdes, hol tegyek partra a nem letezo migransokat.

Fülig José 2018.07.19. 18:46:21

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: törikönyv elővesz, elolvas. Ha megy... aztán röhöghetsz. Ostoba.

Kunhallmi Agnes 2018.07.19. 18:51:46

"Szijjártó már megint hazudott egy bődületeset,"

Es kozben meg a naci Orban, mar megint antiszemita fasiszta diktatorokkal parolazik, most epp az izraeli miniszterelnokkel.

Fülig José 2018.07.19. 19:01:56

@Habony Árpád.: látsz Magyarországon migráncsot faszkalap, azokon kívül, amit a nemzetvezető telepített be?! Mert ha nem, akkor ne pattogj. Lenne egyéb tennivaló, plakátháború meg stadiondömping helyett...megvan?!

Habony Árpád. 2018.07.19. 20:50:33

@Fülig José: IGEN !!! A libbantak hazudozasa ellenere mindennap azt latni, hogy valami fondorlattal, erosszakkal a partra tesznek egy rakas niggert, arabot. Ha nem mehetnek a gorogokhoz, akkor mennek olaszba, ha oda sem akkor spanyolokhoz.
Tehat megallas nelkul jonnek, magyarorszagot csak a kerites vedi. Es ha nem volna a kerites, Orbanek nem tiltakoznanak 3 eve ilyen hatarozottan, akkor SZAZSZOR ennyien jonnenek.

Habony Árpád. 2018.07.19. 20:51:34

Orban a keritessel megvedte Magyarorszagot, es nagymertekben csokkentette az Europaba bearamlo migransokat.

taga20 2018.07.19. 21:01:45

@Habony Árpád.: mé visszafordultak, te faszagyú fityeszjobbágy?

segons 2018.07.19. 21:04:30

Az első és a második világháború Európát roppantotta össze !! Európa keserves kínok között ,képes volt újrakezdeni,rengeteg munkával-és azzal a a mentalitással,aminek az árán egy élhető Európát hoztunk létre !!!! A gyarmatosító országok,felelőssége ÓRIÁSI ! De ezt ne az elnyomott- kizsákmányolt Uniós-vagy unión kívüli országokkal akarják megfizettetni !!!! Anglia-Belgium,Franciaország ,Hollandia,Oroszország,voltak a kizsákmányolás nyertesei--- FIZESSENEK ŐK !!!!!!

kunzoo 2018.07.19. 21:29:44

@morph on deer:
Afrika túlnépesedését Európa nem tudja megoldani. Kínáét is a kínaiak oldották meg. A mi befogadóképességünk a töredéke az ottani szaporulatnak. Tehát a problémát Afrikában csak pár évvel toljuk odébb cserébe itt visszafordíthatatlan lerohadást indítunk el. Mi ezen a jó?

Ráadásul spanyoloknál, olaszoknál a fiatalok tömegei munkanélküliek, a görögöknél is. Álságos dolog a munkaerőhiányra fogni a bevándorlás erőltetését. Ha kevés a német munkaerő akkor a tőke szabad áramlásának elvét figyelembe véve menjenek a termelő vállalatok ezekbe az országokba. Aztán ha már így sem lehet megoldani a munkaerőhiányt akkor menjenek azokba az országokba akiket fel akarnak venni az EU-ba. Ha így sem megy na akkor hívják be Musztafáékat.

2018.07.19. 21:37:49

@Hohó60: az ne zavarjon, hogy a fundamentalistákat arab országok pénzelik. Szaud-Arábia, Irán...csak két példa...

2018.07.19. 21:45:37

@Womb Raider: tudod, az értelmes beszélgetéshez érdemes tisztázni az alapfogalmakat. Kurva nehéz úgy beszélgetni, hogy te muszlim alatt arabot értesz. Hogy szír alatt muszlimot. Hogy ennél a példánál maradjak: a keresztény szír jöhet?
A muszlim törökkel mi a helyzet? Orbán parolázott az atatürkkel, követendő példának tartja.
Az orosz muszlim nem jelent veszélyt, mert fizetett a betelepülésért?
A háború elől menekülő ugyanaz a kategória, mint az azeri baltás, vagy azerbajdzsáni muszlim az jó fiú?

kunzoo 2018.07.19. 21:45:52

@Könnyen elkaptuk, uram!:
Az amcsik meg kiképzik őket. Lásd Afganisztán, Szíria.

kunzoo 2018.07.19. 21:47:51

@Könnyen elkaptuk, uram!:
Szírek sincsenek, ahogy belgák sem.

2018.07.19. 21:49:49

@kunzoo: ez hogy jön ide? Az oroszok is. Bombázzák is őket.
Sőt, ha emlékeznél rá, a menekülthullámot az indította el, hogy az ensz felére csökkentette a törököknek adott fejpénzt, hogy tartsák ott a szíreket a táborokban. Erre a törökök "véletlen" lebombázták az egyik tábort...és hogy, hogy nem, elindultak!

2018.07.19. 21:50:30

@kunzoo: szírek nincsenek. Hülye. Magyarok sincsenek...

antiinternáci 2018.07.19. 22:54:19

@chrisred:

Igen.
De ha ő lett volna az a Nagy Imre, az visszavonhatatlanul besározná a nevét.

Hozzászólásaid alapján nem tételezem fel, hogy elfogadnál bármit mentőkörülménynek ártatlan gyermekek bestiális legyilkolása esetén.
(Bocs, tudom, hogy nem divat itt az ellenoldalról egy betű jót sem mondani, feltételezni. De ez már kicsúszott...)

Leooo 2018.07.20. 00:13:59

@John Nethem: Hááát, én nem tudhatom te mire, vagy kire buzulsz, de nagyon beakadhatott neked ez a nyelvespuszi...Freud papa anno erről elég sokat írt, s ennek tükrében nem valami fényes a kaland rád nézve!

Habony Árpád. 2018.07.20. 02:19:22

@taga20: IGEN !! Magyarorszag peldat mutatott, precendenst teremtett, a sikeres ellenalassal. Es ezzel fellazitottuk a fel europat, akik ugyszinten nem akartak a bevandorlast, csak nem voltak elege batrak radikalis intezkedeshez.
A vilagmeretu bevandorlast persze magyarorszagrol, nem tudtuk megallitani, de kb 90 %-al csokkentettuk. A lenyeg az hogy elinditottuk a valtozast, mostmar vedekeznek a Gorogok, Olaszok, Nemetek Osztrakok a V4-ek. Egyedul kezdtuk, de a tobbseg mostmar velunk van. Orbanek nelkul mostanra europa ELESETT VOLNA, es mar iszlam kontinens lenne.

chrisred 2018.07.20. 05:24:32

@antiinternáci: Bárki, aki egy kiszolgáltatott helyzetben lévőt megöl, vagy hagyja meghalni, holott megmenthetné, egy gazember. Akár a cári család tagjáról van szó, akár egy migránsról a Földközi-tengeren.

2018.07.20. 05:50:18

@Könnyen elkaptuk, uram!: Tudod, kurva nehéz úgy vitatkozni, hogy az idő felében azt kell bizonygatni, hogy ezt sem és azt sem állítottam. Te szalmabábot püfölsz.. nekem erre se időm, se türelmem nincs. Jól csinálod, hajrá, ne add fel.

2018.07.20. 05:54:22

@Könnyen elkaptuk, uram!: Basszki.. ha tényleg nem tudsz ezzel felhagyni, akkor vedd kezedbe a saját boldogulásod.

Sehol nem írtam, hogy a szírek disszidensek lennének.. sőt.. kiemeltem, hogy az eritreai "menekültek" azok. Erre keményen belacsapsz a lecsóba és elmagyarázod, milyen helytelenül gondolnám disszidenseknek a szíreket..
(mellékesen, nem tudom, de a szír sorállomány tagjaira, háború idején talán mégiscsak vonatkozhatnak bizonyos határátlépési korlátozások.. de mielőtt nagyon beleéled magad, nem érdekel az okoskodásod. Olyasmit cáfolj, amit állítottam..)

antiinternáci 2018.07.20. 08:09:53

@chrisred:

Én sosem hallottam még senkit, aki azt mondta volna, hogy hagyni kell meghalni a migránsokat, vagy bárkit.

2018.07.20. 09:10:53

@Womb Raider: Könnyen elkaptuk, uram!: Volt erre még egy jó szó.. az biztos ismerős egy balosnak: disszidens!

(amúgy lógsz egy indoklással..""

Erithreáról szó nincs.
Baj van a memóriáddal, keresd fel az orvosod. Vagy tudatosan hazudsz?

2018.07.20. 09:14:51

@Womb Raider: a sorállomány tagjai sem migránsok, sem disszidensek.
Miért terelsz?
Komolyan, mintha nem ismernéd a szavak jelentését. Értelmező szótár sokat segítene
Olyan, mintha 12 éves lennél.

2018.07.20. 09:18:10

@Womb Raider: a dezertőr jelentése katonaszökevény. Igaz, d-vel kezdődik, ami zavaró....

2018.07.20. 09:32:52

@Könnyen elkaptuk, uram!: Nem megy ez neked... aki azelőtt szökik ki az országból, mielőtt besoroznák (de nyilvánvaló, hogy besoroznák) az mióta katonaszökevény???

"Olyan, mintha 12 éves lennél."
Klassz, hogy egy 6 soros hozzászólásra való érvet sem tudsz összekapálni, marad az argumentum ad hominem.

"Erithreáról szó nincs.
Baj van a memóriáddal, keresd fel az orvosod. Vagy tudatosan hazudsz?"
Összekeversz anyáddal.. itt írtam chrisrednek, mire gondolok:

Womb Raider 2018.07.19. 14:47:18
@chrisred: Tudom... a jelenlegi migrációs krízisben pl. az eritreaiak esetében , akik a sorkatonai szolgálat elől menekülnek, szvsz az állam hozzájárulása hiányzik az ország elhagyásához.

El lehet tolni a biciklit, az üres kötekedésed kurvára hidegen hagy.

chrisred 2018.07.20. 09:50:36

@Womb Raider: Ha már szóba került, értelmetlen a leszűkítés. Mindenki, aki az országot az állam engedélye nélkül hagyja el, teszem azt, megfelelő útiokmányok nélkül, ugyanabba a kategóriába kerül, disszidált, ha jobban tetszik. Akárcsak 56-ban, akik a még nyitva lévő osztrák határon dobbantottak, akár sorállományúak voltak, akár részt vettek a forradalomban, akár csak egyszerűen elegük volt, mint annak számított. De még Puskás Öcsi is, aki szabályosan lépett ki az országból, csak visszajönni nem akart.

2018.07.20. 10:07:22

@Womb Raider: már megint. Sorállományú és sorköteles.
Nem ugyanaz. Mi lenne, ha megtanulnál magyarul?

2018.07.20. 10:09:41

@Könnyen elkaptuk, uram!: Látom azért sikerült belekapaszkodnod a lényegbe. Most már el ne engedd! Ez lesz a legfőbb érved a vitában, én már látom.

2018.07.20. 10:14:34

@chrisred: aki dezertál, azt háborús körülmények közt agyonlövik. Aki emigrál, azt nem. Aki disszidál, az a befogadó ország számára immigrant. Bevándorló.
Tehát, ha nem akarod leszűkíteni valamilyen szempont alapján, akkor migrant, migráns a megfelelő szó.

De magyar közbeszédünkben ezt leszűkítve, pejoratív értelemben használjuk...

chrisred 2018.07.20. 10:14:55

@kunzoo: Kína nem oldotta meg a népesedési problémáit, nagyon sokba fognak kerülni azok a demográfiai problémák, amiket az egykeprogram okozott. Nem csak Kínának, az egész világnak.

2018.07.20. 10:16:18

@Womb Raider: a vita lényege: bevándorló és migráns ugyanaz. Ne várd az ensztől, hogy különbséget tegyen. Nem beszélik a magyart.

chrisred 2018.07.20. 10:18:38

@Könnyen elkaptuk, uram!: Ez sem egészen így van, mert korántsem biztos, hogy egy másik ország befogadja a disszidenst. Az a bevándorló, akinek a befogadó ország engedélyezi, hogy a területén tartózkodjon.

2018.07.20. 10:19:05

@Womb Raider: és igen, a lényeg, hogy azonos nyelvet beszélve ugyanazt értsük a szavak jelentésén. Nekem a border határ, neked drótkerítés. Már elbeszélünk egymás mellett. ( ez példa volt, ne menj bele, kérlek)

2018.07.20. 10:20:46

@chrisred: hát, kurvára nem:
Dissident | Definition of Dissident by Merriam-Webster
www.merriam-webster.com › dissi...
Definition of dissident. : disagreeing especially with an established religious or political system, organization, or belief

chrisred 2018.07.20. 10:21:09

@Könnyen elkaptuk, uram!: A dezertőr nem okvetlenül az országát hagyja el, hanem a szolgálati helyét. Ha az mondjuk az országon kívül van, akkor is dezertőrnek számít, ha engedély nélkül hazatér.

2018.07.20. 10:24:27

@chrisred: a másik fele igaz. Tehát nekem adsz igazat, hogy a két fogalom nem fedi le egymást, magyarul teljesen mást jelent.
Szemben Womb állításával...

Sőt, szerinted az Angliában, Németországban munkát vállaló magyar is migráns, ugyanúgy, mint a szír....

chrisred 2018.07.20. 10:24:41

@Könnyen elkaptuk, uram!: Igen, a disszidens a szó eredeti értelmében egy szervezett közösségtől véleménykülönbség miatt elkülönülő személyt jelöl. Csak ma már senki nem használja ezt a jelentését a magyar köznyelvben.

2018.07.20. 10:26:11

@chrisred: sőt, el se kell hagynia az országot. Nem is állítottam. Azt állítottam, hogy a disszidens nem dezertőr.

2018.07.20. 10:28:34

@chrisred: de nem a magyar köznyelv értelmezése vezeti az ensz fogalmazóit. Ugye, megérted?
Egyébként '56-ban épp a politikai okok voltak azok, amiért a disszidenseinket befogadta a nyugat...

chrisred 2018.07.20. 10:31:07

@Könnyen elkaptuk, uram!: Az ENSZ nem foglalkozik külön a disszidensekkel, csak a menekültekkel és migránsokkal.

chrisred 2018.07.20. 10:33:48

@Könnyen elkaptuk, uram!: Azért kaptak menedékjogot, mert a genfi egyezmény szerint jogosultak voltak menekült státuszra.

2018.07.20. 10:44:52

@Könnyen elkaptuk, uram!: Na, most nehogy egy domináns, de szegényes szókészletű nyelv kötelező használatából fakadó értelmezési/fordítási hibák miatt egy kalap alá kelljen venni a nyilvánvalóan többféle esetet és egyenlő bánásmódban (vagyis egyöntetűen pozitív) kelljen részesítenünk mindenkit, aki a határaink átlépését veszi a fejébe. Nyilvánvaló, hogy azok, aki nem tudnak és amúgy nem is akarnak semmit tenni a saját állampolgáraik érdekében a saját fennhatóságukban, a saját területükön, azo ugyan már ne állítsanak normákat azok elé, akik a problémáikat nem másokra lőcsölve próbálják megoldani

"Nekem a border határ, neked drótkerítés. Már elbeszélünk egymás mellett. "
Ohhh... te kis világpolgár. Honnan tudod, számomra mely szó milyen jelentéstartalommal bír? Nem tartod kicsit sokra magad? Még véletlenül sem fordítanám a bordert drótkerítésnek, de attől még a state boundary egyre elképzelhetetlenebb barbed wire perimeter nélkül.. Nem állítom, hogy 8 méter magas fallal kell magunkat körülvenni, nem kellenek automata fegyverrel felszerelt drónok, de még az az idő is eljöhet. Máshol ez teljesen természetes.

kunzoo 2018.07.20. 11:33:45

@Könnyen elkaptuk, uram!:
Szíriában összezártak egymást gyűlölő népeket, kb. mint jugoszláviában.
Így már érted? Egy volt francia gyarmat határai ezek, kettévágva népeket, össuwzárva ellenségeket.

John Nethem 2018.07.20. 11:45:38

@chrisred: Így igaz.

Vissza kell őket valamennyit vinni a kiindulási pontra, felgöngyölíteni az egész embercsempészhálózatot, és örök időkre lecsukni őket, vagy a sivatag közepére száműzni őket.

John Nethem 2018.07.20. 11:49:12

@Leooo: Lehámoztam a sallangot a mondataidról, csak pár kötőszó maradt. Azzal meg nincs mit kezdeni. ÉRTELMES , tárgyat érintő valami ??? Vagy az nincs ???

chrisred 2018.07.20. 12:51:18

@John Nethem: Igen. Én mondjuk a zérótoleranciát kiterjeszteném minden minden unión kívülről működtetett vagy támogatott bűnszervezetre. Ez a cél nálam olyan prioritást élvezne, ami még a tagállamok szuverenitáshoz fűződő jogait is felülírná.
süti beállítások módosítása