B1 blogcsalád



Handó Tünde hazaárulónak nevezte azokat, akiknek nem tetszik, hogy a Fidesz-pártkatonái ítélkeznek majd az államot érintő ügyekben

2018. június 17. - nickgrabowszki

Aki nem ért egyet a Fidesszel, az hazaáruló. hando-tunde.jpg

A dolog úgy kezdődött, hogy Handó Tünde átállt. Pedig 2 éve még az Országis Bírói Hivatal vezetője is keményen küzdött az ellen, hogy a kormány a jelenlegi igazságszolgáltatási szervezettől független testületeke elé utalja az olyan ügyeket, amelyek az államot is érintik.

Az ún. közigazgatási bíróságok felállítását az indokolta, hogy a Polt-féle ügyészség csak büntetőügyekben tud kontrollt gyakorolni afölött, milyen ügyek kerüljenek bíróság elé. Ha azonban nem vádemelésről, hanem keresetről van szó, akkor az érintettek bíróság elé vihetik egy ügyeket, és nem minden esetben sikerült eddig kijelölni olyan bírót, aki a jog helyett a pártállamhoz volt lojális, így előfordult, hogy

a kormánynak nem tetsző ítéletek születettek.

Ezt megakadályozandó akart a Fidesz létrehozni egy új szervezetet, ahová már új, a kormányból érkező és általuk kijelölt, bírósági gyakorlattal nem rendelkező embereket neveznének ki, Gyakorlatilag független szervezetnek álcázva a kormány és

az állam maga dönthetné el, hogy ő maga törvénysértést követett-e el.

Volt idő, amikor maga Handó is keményen bírálta az ötletet (hiszen az igazságszolgáltatás függetlenségén túl az jelentősen csorbította volna az ő hatalmát és jelentőségét is), megnyugvással fogadta, amikor egy időre lekerült as napirendről, mostanra viszont megváltozott a véleménye. Az állami rádióban vasárnap azt nyilatkozta, hogy megdöbbenve olvasta, hogy magyar bírák egy Brüsszel által finanszírozott testülethez fordultak.

Sajnálatosnak tartom, hogy néhány bírótársunk magáról és a kötelességeiről, a közösség iránti felelősségről megfeledkezve külföldre szalad, és elárulja a hazánkat.

Handó szerint tehát

  • az igazságszolgáltatás függetlensége ellen tiltakozni = hazaárulás,
  • a Fidesz pártbíróságai ellen tiltakozni = hazaárulás,
  • és egyáltalán, aki nem ért egyet a Fidesszel, a kormánypártok hatalmának és vagyonszerzésének biztosításával az hazaáruló.

A hatályos Btk. a hazaárulást így írja le:

Az a magyar állampolgár, aki Magyarország függetlenségének, területi épségének vagy alkotmányos rendjének megsértése céljából külföldi kormánnyal vagy külföldi szervezettel kapcsolatot vesz fel vagy tart fenn, bűntett miatt öt évtől tizenöt évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.

Handó tehát - aki maga is bíró - azt állítja, hogy a közigazgatási különbíróságok felállítása ellen tiltakozó bírók Magyarország függetlenségét, területi épségét és alkotmányos rendjét veszélyeztetik.

Ami annyira nyilvánvalóan nem igaz, hogy az érintettek nagyon jó eséllyel perelhetnek majd rágalmazásért.

Ha már itt tartunk, érdemes emlékeztetni rá, hogy Magyarország alkotmányos rendjét éppen a Fidesz veszélyezteti. És nem is kizárólag

  • a személyre szabott CEU-törvénnyel,
  • a civil szervezetek vegzálásával
  • vagy azzal a plakáttörvénnyel, amelyiket először kétharmaddal próbáltak elfogadni, majd mivel nem ment, beleillesztettek a sima feles településképvédelmi törvénybe,

hanem a közigazgatási felsőbíróság felállításáról felállításáról szóló törvénnyel, amit még a kormány törekvéseit meglehetős elnézéssel szemlélő Alkotmánybíróság is alkotmányellenesnek mondott ki, mert kétharmad helyett csak feles támogatással fogadták el.

Szemben Handó állításával tehát

a kormánynak és a fideszes kormánytöbbségnek bizonyítéka van arról, hogy a közigazgatási bíróságok felállításának tervével megpróbálta megsérteni Magyarország alkotmányos rendjét.

Szemben azokkal a bírókkal, akik szerint igazán az csorbítaná Magyarország alkotmányosságát, ha kormányzati tisztviselők és fideszes pártkatonák, az állam saját emberei dönthetnének az állam saját peres ügyeiben, és ezzel megszűnne a jogegyenlőség Magyarországon.

A fideszes alkotmány ugyanis hiába mondja ki, hogy

XXVIII. cikk (1) Mindenkinek joga van ahhoz, hogy az ellene emelt bármely vádat vagy valamely perben a jogait és kötelezettségeit törvény által felállított, független és pártatlan bíróság tisztességes és nyilvános tárgyaláson, ésszerű határidőn belül bírálja el.

Ha egyszer éppen most akarnak felállítani egy nem független és nem pártatlan bíróságot, és az ellene tiltakozókat, vele szemben érvelőket meg hazaárulónak nevezik.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr1314053382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FCUK26 2018.06.17. 12:39:30

még fel sem állt, de rossz lesz.

az európai ügyészség még fel sem állt, de jó lesz.

érdekesen látjátok a világot :)

Helga Beauty Salon2 2018.06.17. 12:54:14

@FCUK26: érdekesen látjátok a világot :)

Szerintem szimplán hülyék.
Gondolom azt szeretnék ha emeszpés, dékás, meg egyéb szutyok libsi bagázzsal tennék tele a testületet.
A kis f.om nem kéne?

taga20 2018.06.17. 13:01:02

hogy néz ki ez az ork? komolyan mondom bottal se piszkálnám ezt a fityeszes szutykot!

taga20 2018.06.17. 13:02:42

@Hilda kisfia: helga, te most a saját retardált átlagodnál is barmabb vagy!

taga20 2018.06.17. 13:04:23

@FCUK26: "még fel sem állt, de rossz lesz."

az sejtettem, hogy nem áll fel neked.

és ez rossz neked!:)))

Helga Beauty Salon2 2018.06.17. 13:23:31

A kecskék méltatlankodnak, hogy nem bízzák rájuk a káposztaraktár kulcsát? Jól értem?

FCUK26 2018.06.17. 13:38:34

@taga20: ma az átlagnál is gyengébb vagy, gondolom, az izgalom miatt, hogy ki lesz a góré, mikor lekapcsoljátok a lámpát.

taga20 2018.06.17. 13:39:39

@Hilda kisfia: rosszul! a kecskéknek(fityeszmaffia) akkora étvágya van, hogy mindent fel akarnak zabálni!

taga20 2018.06.17. 13:42:52

@FCUK26: fák haver, eszt boncsd má ki egy kicsit jobban, me nem vágom a jobbágy agyadat! mi van a tiborc féle ledlámpákkal?

FCUK26 2018.06.17. 13:59:38

@taga20: gondolkodj, bár úgy sincs mivel. de már megszoktuk :D

sZulamith 2018.06.17. 13:59:59

Ma reggel hallgattam a rádióban. A téma nekem idegen, de érdekelt ki az a nacsasszony aki igy beszél. A végén megtudtam, és értettem a beszédmodorát.)

H3rold 2018.06.17. 14:01:49

@FCUK26: Tudod vannak emberek, akik veled ellentétben képesek legalább 2 lépéssel előre gondolkodni.

H3rold 2018.06.17. 14:03:12

Röhögnék, ha a bírók Handót a bugyijából is kiperelnék rágalmazás miatt.

taga20 2018.06.17. 14:03:32

@FCUK26: ez azé még a te gyenge színvonaladhoz képest is béna riposzt volt!

prájdra jössz? remélem nem a tavalyi cuccodat veszed fel, me az túl polgárpukkasztó volt!:)))

kunzoo 2018.06.17. 14:05:25

Ellenzéki reagálás volt már? Ott mindenki saját magával van elfoglalva.

2018 Obánék Moszkva fele menekülnek! 2018.06.17. 16:14:37

@FCUK26:

Öcsém, köcsög fidelitaszos troll, Takonyárpi nemsoká már azért fog fizetni téged, hogy inkább meg se szólalj. Te még egy természeti katasztrónál is tragikusabb eset vagy.

látjátok feleim szümtükkel 2018.06.17. 16:40:34

Aki pénzért betelepít idegen emberek tömeget, az mit árul? Hazát?

2018.06.17. 16:42:34

Választás után meg mindenki tudatlan paraszt volt, aki a jelenlegi kormánypártokra szavazott. Most akkor meg mi a bajotok? Kedveskéim, valaki csúnyát mondott rátok?

nu pagagyí 2018.06.17. 16:44:38

Handó tökön ragadta a lényeget. Az emberek olyan bíróságot akarnak, amelyik majd jól nem ítéli el a nyilvánvaló tolvajokat, ezért aki nem akar olyat az hazaáruló. A magyar emberek egyöntetűen helyeslik, hogy néhány rokonnak és strómannak utalják ki a magyar költségvetés 90%-át, mert reménykednek benne, hogy négy év múlva is kapnak majd 10 ezer forintos Erzsébet utalványt.

A Fidesz végtelenül rafinált terve poltpeti "tehermentesítése" lehet. Lesz majd olyan, hogy mégiscsak észreveszi, hogy farkasflóri (voldemort, tiborcz, rogán és a többi) lopott, de ekkor majd a különbíróság felmenti, így lehet majd bizonygatni, hogy ő nem pártcsicska. Bár világos, hogy mindkét szervezet a Fidesz játékszere, de tájékozatlan hülyéknek jó lesz.

Mr. Neutron 2018.06.17. 16:49:24

Sárgán kiemelve ordít a cikkben, hogy "az állam maga dönthetné el, hogy ő maga törvénysértést követett-e el." Miért B+, eddig nem így volt? Eddig is bírák ítélkeztek, ezután is azok fognak. A bírák, azok micsodák a B1 blog szerint? Magánvállalkozó kisiparosok? Vagy NGO-k?

Nem, drágaságaim, a bírák is az állam részei, eddig is azok voltak és azután is azok lesznek.

Tudjátok, hol volt olyan, hogy az államszervezeten kívüli személyek bíráskodtak? Khomeimi ajatollah Iránjában és Muamur Gadaffi Líbiájában. Ez lenne az, amit az ultraliberátó-illuminati megmondóembereknek népszerűsítenie kell mostanság a blogokban?

különvélemény 2018.06.17. 17:07:16

"Ha már itt tartunk, érdemes emlékeztetni rá, hogy Magyarország alkotmányos rendjét éppen a Fidesz veszélyezteti. És nem is kizárólag
a személyre szabott CEU-törvénnyel,
a civil szervezetek vegzálásával
vagy azzal a plakáttörvénnyel, amelyiket először kétharmaddal próbáltak elfogadni, majd mivel nem ment, beleillesztettek a sima feles településképvédelmi törvénybe,"

Ha fogalmad sincs mi az az alkotmány, akkor ne fáraszd azt a 3 agyhalottat, aki meghallgat téged az ilyen faxságokkal.

A CEU úgy adott ki diplomát, hogy külföldi szervezetre hivatkozott, de ott nem volt akkreditációja.
A civil szervezetek érintett része 1/10000, azok vegzálása nem egyenlő a civil szervezetek vegzálásával, de nyilván ezt te nem érted, mert nem mondták el a továbbképző központban.
A plakáttörvény az olyanokat zárta ki, mint a simicska féle jobbik kampány, bezzeg egy mészáros fizette fidesz kampánynál más lenne a véleményed, de ilyen nem volt.

2018 Obánék Moszkva fele menekülnek! 2018.06.17. 17:09:11

@Mr. Neutron: "A bírák, azok micsodák a B1 blog szerint? Magánvállalkozó kisiparosok? Vagy NGO-k? "

Ilyen az amikor az M1-ből vörös diplomázott fidesztroll okoskodni kezd a világról. Csillagbogár, a bírák, pontosabban az igazságszolgáltatás munkájának egyik alaptétele, hogy befolyás és utasítás nélkül müködhessenek.

Ennek akar a fideszmaffia végetvetni, csak azért a hogy a fideszes bünözők megússzák az eljárásokat. Ennyi eszed sincs hogy ezt megértsd.

taga20 2018.06.17. 17:16:13

@Mr. Neutron: bazdmeg, a lendvaiuccából az összes szargerincű trollt ideküldték troll?!

2018 Obánék Moszkva fele menekülnek! 2018.06.17. 17:17:56

@különvélemény:

Másik csillagbogár fidelitaszos trollja: a CEU-tól olyan diplomát kapott az ember (köztük a fél fidezsmaffia), hogy az az eg´ész világon elismert volt, ráadásul a CEU reputációja nemzetközileg akkora volt, mint a fidesztrollok Orbán seggim´ádta. A CEU diplomával töbre vitted az életben, mint a Felcsúti foci akadémia diplomáival.

Azt ,meg csak a legelvakultabb fidesztroll hajtohgtaja (persze teljesen reménytelenül), hogy orbán führernek nem akar az utolsó darabig felszámolni minden neki nem tetsző szervezetet, média elemet, stb.

Csak hogy a történelem megmutatta, hogy állandóan azok végzik lámpavason, akik másokra hazaárulót ordibálnak.

Fülig José 2018.06.17. 17:22:44

@Hilda kisfia: dehogy, faszomöccse... azt akarjuk, hogy az általatok fényesre nyalt faszú hibbant vetér mindenre rátegye a szutykos mancsát...hogy végül minden és mindenki olyan szögegyszerű legyen mint te meg a fákk...

élhetetlen 2018.06.17. 17:25:26

@FCUK26: Hol tartod az eszedet? A gatyádban? Ha a FIDESZ akarja, akkor az jó lesz, amit nem akar, az nem lesz jó. Ez is érdekes látásmód. A többit nem érted.

Fülig José 2018.06.17. 17:29:01

@taga20: hát a szájjel se egy marlonbrando... :-)

Fülig José 2018.06.17. 17:32:58

@élhetetlen: ejj, de butus vagy... az ész a gondolkodáshoz kell, a fideSSbirkának a kattant mindig megmondja, mit kell gondolni, így hát az ész tök felesleges alkatrész... az, hogy vidéki bunkó nem pejoratív kifejezés többé...

élhetetlen 2018.06.17. 17:42:55

@Hilda kisfia: „A kecskék méltatlankodnak, hogy nem bízzák rájuk a káposztaraktár kulcsát? Jól értem?. Nem. A kecskék most örülnek, mert kétharmaddal megkapják a káposztaraktár kulcsát, és odaültethetnek a bejárathoz egy bíróságot, akik megmondják, hogy ki ehet büntetlenül, ki nem. Magyarul, ha megpróbálnád megérteni. Lesz egy felmutatható, független bíróságunk, a Polt féle, akit nem lehet azzal vádolni, hogy elsikál egy Helios ügyet, mert már nem lesz a hatásköre. Az, hogy egy közigazgatósági bíróság elsikálja, az meg nem lesz téma, mert a független bíróság nem is találkozik az üggyel, tehát szóba sem jöhet bűneset, legfeljebb gazdasági visszaélés. Bonyolult? Sajnálom.

élhetetlen 2018.06.17. 17:47:16

@Fülig José: Jól van, na. Ráadásul még Hilda kisfiának is írtam. Majd megpróbálkozok a nyáron egy komment elvonó kúrával, bár tavaly sem jött be. Ahogy gép közelbe kerültem, folytattam. Ciki.

Orbán veje 2018.06.17. 17:48:26

@FCUK26: Jól mondod haver! Kádár alatt sem volt független bírság mégis jól élt a nép. Így legalább mi magyar fideszesek még jobban tudjuk lopni a migráns betelepítő németek pénzét meg a franciákét. De a libsik nem tudnak haladni a korral ezért nem értik eztet. De 2022 -ben úgyis nyerünk mert adunk a 2,5 millió fidesz barátunknak erzsébet utalványt vagy hogy a tökömbe hívják meg száraz tésztát. És akkor ők majd megint mind ránk szavaznak A maradék ötmillió osztályidegen libsi meg örüjjön hogy mi hazafi fideszesk gyarapodunk nekik meg cserébe ad munkát a viktor. Dolgozzanak csak mi meg majd felhalmozzuk a vagyont lölövel az élen.

különvélemény 2018.06.17. 17:50:52

@2018 Obánék Moszkva fele menekülnek!:
"...a CEU reputációja nemzetközileg akkora volt..."

Jaj de szépen becumiztad a neolib propagandát.

Hányadik helyet foglalja el a CEU az egyetemek között?
Elárulom, fent sincs a listán.

De érezd magad otthon, és kommentelj ide olyan elfogadott nemzetközi egyetemi listát, ahol egyáltalán szerepel az egyetem, és akkor esetleg meggondolom magam.

baldoc 2018.06.17. 17:55:36

Csak tudnám, hogy ez a sok fideszes miért akart rendszerváltást 1989.-ben??
Nekik a diktatúra a jó meleg pocsolyájuk, amiben eldagonyázhatnak kedvükre.
Elárulják a Rákóczi-szabadságharcot, 1848-49.-es szabadságharcot, 1956.-os szabadságharcot.
Rühellik Magyarország szabadságát.

Orbán veje 2018.06.17. 18:01:12

@különvélemény: Te is jól mondod haver. Egycerűen nincs szükség egyetemekre hanem munkás kezekre inkább. Mindenhol hiány van sőt az építőiparban már a kontárokból sincs elég. Ezért viktor jó teszi hogy nem ad pénzt a libsiknek tanulni egyetemeken. Menjenek inkább dolgozni matolcsi is mondta hogy munka alapú társadalomé a jövő nem a tanulás ideje van itt. Most olvastam hogy az akadémiákkal is gond van mert csak viszi a pénzt de nem hoz. Semmi munkahelyet nem teremt ezért jól teszi a fidesz hogy nem ad tovább pénzt a sok ingyenélő akadémista vagy hogy a tökömbe hívják libsinek.

2018.06.17. 18:01:21

@különvélemény:

Ez melyik lista? Amelyik a medvénél van a viccben?

dr. mesterséges színezék 2018.06.17. 18:02:30

Igazán nem lehet már vak komondorral revolverezni a Fideszt; férfisovinizmusnak nyoma sincs, hiszen olyan baszatlan picsák tehetnek meg bármit a környékén, mint Scmidt Mária vagy Handó Tünde.

FCUK26 2018.06.17. 18:04:25

@2018 Obánék Moszkva fele menekülnek!: cica, a bírák működése pont igazgatási alapon megy, tehát utasítások vannak. A bíráskodás az, aminek függetlennek kell lenni, és az most is megvan.

FCUK26 2018.06.17. 18:06:44

Olvasgatva itt a kommenteket, abszolút mázli, hogy a bal az életben nem rúg itthon többet labdába, mert annyira alacsony a színvonal, hogy félő, kormányon is ezt hoznátok. Amire ugye korábban is volt példa:)

exterminador 2018.06.17. 18:06:54

@különvélemény: nem tetszik neked Kovács Zoltán Kormányszóvívő Úr diplomája és PHD-ja? Degradálod az ő végzettségeinek értékét? Vigyázz, mert a végén még elveszted a jó kis bértrollnok állásod!

dr. mesterséges színezék 2018.06.17. 18:08:39

@FCUK26: Az a pillanat, amikor te színvonalról beszélsz, van olyan, mint amikor Bayer Békemenetet hirdetett.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2018.06.17. 18:09:15

"Aki nem ért egyet a Fidesszel, az hazaáruló." Nos igen, várható volt, hogy eljutunk ide. Lassan életre kel a Tanú című filmből Virág elvtárs monológja. De ugye ezt akarta a nép, erre adott felhatalmazást újra 2/3-dal. Szóval "röhögjünk" együtt Pelikán elvtárssal.

különvélemény 2018.06.17. 18:09:35

@MikeBoy:

Nem az a nem létező lista, amelyiken fent van a CEU, ez a medvés lista kifacsart verziója.
Ez egy dupla csavar a történetben.

Etniez 2018.06.17. 18:10:47

Nem Handó, hanem SZÁJERNÉ.
Szar fidesznyik.

különvélemény 2018.06.17. 18:19:17

@exterminador:

Nem degradálom, csak nem gondolom, hogy a CEU bármiben is olyan csúcs egyetem lenne, mint amilyennek a ballib beállítja.
A CEU egy büfészakos egyetem, kizárólag büfészakokat tanít, mint a közgáz, igaz néhol elismert előadókkal, de attól még 1000000 közgazdászból, akik jobbnál jobb egyetemeken végeztek, 2 jósolta meg a 2008-as válságot.
Egyik sem nagy kedvence a libsiknek.

A szocio szakokat meg hagyjuk, azok SJW képzők, mint a CEU MA szakok:

Comparative History
Gender Studies
Global Economic Relations
Human Rights
International Relations
Late Antique, Medieval and Early Modern Studies
Nationalism
Philosophy
Political Science
Public Policy
Sociology and Social Anthropology

Mind büfészak, átpolitizált előadásokkal.
A fideszes nebulók idején még sokkal tárgyilagosabbak voltak a szakok, de már akkor is erősen neolib beütéssel, csak akkor ez még nem volt ennyire feltűnő, ma már sjw képzés mind.

JorEl 2018.06.17. 18:28:38

@H3rold: És így a peremén táncolva, arccala szakadék felé hogyan látod a következő két lépést?

exterminador 2018.06.17. 18:34:23

@különvélemény: jó, hogy a felsőoktatás ekkora szakértőjét üdvözülhetjük benned! Szerencsére te tudod, mi a büfészak és mi nem. De ha valamennyi az lenne, még mindig nem indokolná az egyetem elleni ocsmány támadást.

különvélemény 2018.06.17. 18:36:51

@exterminador:
Semmilyen "ocsmány támadás" nem volt.
A CEU úgy adott ki USA diplomát, hogy erre nem volt akkreditációja.
Ha ezt tagadod, akkor szimplán hazudsz, ha nem, akkor meg vagy provokátor vagy, vagy ignoráns, választhatsz.

csobi2011 2018.06.17. 18:39:07

Valaki kiállt és kimondta az igazságot, ezért a kihalófélben lévő ballibsik nekiállnak hisztizni. Nincs új a nap alatt. Csak így tovább b1 blog és az örök időkig fidesz kormány lesz.

baldoc 2018.06.17. 18:47:47

@csobi2011:" örök időkig fidesz kormány lesz."
És Magyarországgal mi lesz???

LebensraumamOsten 2018.06.17. 18:53:11

@Hilda kisfia: A hitvány tolvaj illibsik rettegnek már előre.

Fülig José 2018.06.17. 18:56:19

@különvélemény: tehát az ott végzett fidesznyikek még igggazi szakik, mer akko még faszogányos volt a CEU, de azóta sajjjnos a színvonal nem a régi, az ugyanott ugyanazt tanult libbbsik má tökhülyék... barátom, a mai fiseSSbirka térdszalag a tied, a főműsorideji (8.00-8.15) vajda farok - felszopás a jutalmad...

LebensraumamOsten 2018.06.17. 18:56:57

@csobi2011: Te mint Fletó leglelkesebb exsdzavazója - persze csak addig, amíg hatalmon volt - vagy a legkevésbé mértékadó és legkevésbé hiteles forrás ennek megítélésében. Amint a fidesz bukik, te már egyből habzó szájjal vered a nyálad az új bandát éltetve.
Elég jellemtelen hozzáállás, főleg mert úgyse kapsz érte semmit, legfeljebb morzsák esnek le neked az urak asztaláról gennyhernyó. De ez a te sorsod. Te ennyire vagy képes, ezt érdemled.

csobi2011 2018.06.17. 18:57:56

@baldoc: hát az eddigi tapasztalatok alapján növekvő gdp, minimális munkanélküliség és infláció, két számjegyű reálbér emelkedés, stabil államháztartás, stb. Nem hangzik ez olyan rosszul, el tudom majd viselni hosszú távon is.

baldoc 2018.06.17. 19:02:59

@csobi2011: Meddig bírja ki az ország ezt a tolvaj bandát, ami CSAK állami pénzből él???

különvélemény 2018.06.17. 19:08:33

@Fülig José:
Igen.
Pl. akkor még csak 2 gender volt, de hála a CEU-hoz hasonló kamuegyetemek fáradhatatlan munkájának, mára számtalan gender lett.

Abimegende
Adamasgender
Aerogender
Aesthetigender
Affectugender
Agender
Agenderflux
Alexigender
...
Verangender
Vibragender
Vocigender

Összesen 100 feletti a szám, nemsokára jöhet, hogy mindegyiknél be kell vezetni egy külön megszólítást.

Rettenetesen komoly kutató munka folyik ezeken az egyetemeken, tehát ne fikázd őket azzal, hogy ugyanazt tanították, mint 27 éve.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2018.06.17. 19:16:59

Olvasom a kommenteket, mindenki ballibsizik össze vissza. Pedig a ballibsiknek (ha van ilyen fogalom) úgyis vége. A gond nem ez, hanem az, hogy egy maffia vezeti az országot. A haveri kör sokszoros milliárdos lett, ahogy maguk a vezető politikusok is az elmúlt években. És nem is tagadják, nagyra vannak vele. Erről kéne pofázni, nem a nemlétező problémáról.

nu pagagyí 2018.06.17. 19:17:22

@Mr. Neutron: A bíróság egy független hatalmi ág. A bírónak személyében is függetlennek kell lennie a végrehajtó hatalomtól. A demokráciáról és a köztársaságról beszélek, amik papíron még vagyunk. Orbánországban persze tetszőlegesen csinálhat bármit a hatalom, ezért vagyunk már valójában egy szaros diktatúra, hazaárulózó köztisztviselőkkel, csalással megválasztott undorító dölyfös ripacsokkal, magukat nemzetmentőnek hazudó pitiáner tolvajokkal.

bkkzol 2018.06.17. 19:18:02

Nehéz nem hazaárulónak gondolni azokat akik külföldi bíróságokon, szervezeteknél jelentik fel hazájukat. Lehet ez bíró vagy EU-s képviselő vagy akár "civil" szervezet.
Még bírók még azt se tudják mi ellen nyafognak, EU-s képviselők lejáratják hazájukat, Helsinki BIzottság meg inkább a pakisztáni illegális határelkelőket védi , mint a határt illetve elítélt bűnözőknek perelnek ki milliókat.... nehéz rájuk büszkének lenni.

csobi2011 2018.06.17. 19:20:06

@baldoc: amíg az államháztartást stabilan tartják, bármeddig. Az előző kormányok állítólag nem loptak, de eladósították az országot devizában, az éves hiányt soha nem tudták 3 % alá hozni és mikor jött a válság elsők között dőltünk be. Ezek alapján most hogy állítólag szétlopják az országot, sokal stabilabb lábon állunk. Pont ez a vicc. Csak néhány utolsó ballib majom hiszi azt el hogy a mostani kormány többet lop mint a korábbiak. Aki általános iskola 6. osztályt végzett az tudja hogy ez matematikailag lehetetlen.

nu pagagyí 2018.06.17. 19:23:29

@LebensraumamOsten: Lehet, hogy te leszel a következő áldozat. Ki tudja ezt előre egy ilyen kiszámíthatalan pszichopata vezető esetében. Aztán neked sem lesz lebensraum.

Fülig José 2018.06.17. 19:28:15

@nu pagagyí: valami olyan rémlik, hogy a demokrácia 3 alappillére a törvényhozó (parlament), a bírói (legfelsőbb bíróság), és a végrehajtó hatalmi ág (rendőrség), valamint ezek egymástól való FÜGGETLENSÉGE. Ez Magyarországon pont így is van.. ui.: Végülis csak egy kb 2500 éves tapasztalatról van azó, világos, hogy a minifüri ezt a libsi mételyt (amit nyilván a soros talált ki) seperc alatt felülírja...a birkák meg tapsikolnak...

nu pagagyí 2018.06.17. 19:30:39

@csobi2011: A hatalmas "sikerek" ellenére lemaradtunk minden versenytársunktól (szlovákoktól, csehektől, balti országoktól, lengyelektől). Gyakorlatilag mindenben alulteljesítönk, a GDP-ben, a társadalmi szolgáltatások színvonalában (oktatás, egészségügy, stb.), a jövedelmekben. A nyolcéves országlás tehát nem adott, hanem elvett. A különbség az, amennyivel itt többet lopnak, mint máshol.

baldoc 2018.06.17. 19:31:54

@csobi2011: Felőlem hazudhat magának amennyit akar.
1. nem dőlt be az ország
2. a mostani hiányhoz adjahozzá a különadók 3%-át
3. az EU pénzéből állunk stabilan
4.az MSZP-SZDSZ 12 év alatt nem lopott annyit mint Mészáros
5. akkor maga csak a faiskolát ismeri

csobi2011 2018.06.17. 19:32:19

@LebensraumamOsten: hát ezt meg honnan veszed? Én mindig rüheltem Gyurcsányt. Te is kihúzhatnád már a fejed a seggéből. Egy olyan ember aki lenézi a határon túli magyarokat és a honfitársai közé lövet az a börtönbe való.
Mért kéne hogy bármit kapjak az épp aktuális kormánytól. Megdolgozom én a pénzemért és elégedett is vagyok vele. Csak a ballibek álmodoznak garantált jövedelemről és szociális segélyről. A magam fajta ember a becsületes munkában hisz. Persze nem csoda hogy ezt te nem érted. Te csak állj sorba az ingyen gulyásért többre úgy sem fogod vinni.

taga20 2018.06.17. 19:32:30

@Fülig José: a végrehajtói ág a kormány, nem a sünök.

Helga Beauty Salon2 2018.06.17. 19:33:09

@Fülig José: a minifüri ezt a libsi mételyt (amit nyilván a soros talált ki) seperc alatt felülírja...

Felül ám! Ugyanis kétharmada van ha nem tudnád. Hogy ez tetszik e Fülig libbant Józsefnek vagy sem, mellékes! :D Értede szerencsétlen ártány? :P

nu pagagyí 2018.06.17. 19:34:06

@bkkzol: Hogy változik a világ! Nem olyan régen még Morvay Krisztina jelentette fel Magyarországot a békés kopaszok elleni rendőrségi atrocitások miatt.

taga20 2018.06.17. 19:34:48

@csobi2011: hallod, az előbb még aszt is mondta, hogy anyád egy prostituált.
én láttam!:)))

csobi2011 2018.06.17. 19:36:50

@nu pagagyí: engem nem érdekelnek a versenytársak. Én ebben az országban élek, és nem is kívánok máshova menni. És szerencsére én egyre jobban élek itt, ami nekem elég. Te csak irigykedj mindig a szomszéd nőjére meg kocsijára, én elégedett vagyok a sajátoméval.

taga20 2018.06.17. 19:37:05

@Hilda kisfia: na kiszólt a juk a gödörből!

mi van helga, rendbe tetted már az árokpartot a faludban, amit két hónapja kijelöltek neked?:)))

csobi2011 2018.06.17. 19:39:38

@baldoc: na igen nem dőltünk be. Csak viccből fordultunk az imf-hez és jöttek a megszorítások. Ha ez igaz akkor a szoclibek rosszabbak mint gondoltam. Csak viccből sanyargatni a népet!? Ejnye-bejnye!

Mr. Neutron 2018.06.17. 19:40:52

@2018 Obánék Moszkva fele menekülnek!: @taga20: @nu pagagyí: Most nem kell a duma a hatalmi ágakról, meg azon belül a bírói hatalmi ág helyzetéről, mert ebben a cikkben nem erről volt szó, hanem azt kifogásolta szerző, hogy az állam fog dönteni arról, hogy az állam törvénysértést követett el. Még egyszer, ebben a kijelentésben nincs szó hatalmi ágakról, hanem az állam egészéről, en bloc. Ezért kérem, legyetek szívesek lehatőleg arcoskodás és trágárságok nélkül megírni, hogy véleményrtek szerint a mindenkori bíróság az állam része-e, vagy sem. Beérem annyival is, hogy "igen" vagy "nem".

Kösz.

exterminador 2018.06.17. 19:41:18

@bkkzol: hopsz, mit is mondott a főnököd 2006-ban az EP-ben?
24.hu/fn/gazdasag/2006/10/25/orban_elzarna_unios_penzeket/
Hajjaj, téged is kiraknak a Lendvai utcából!

nu pagagyí 2018.06.17. 19:41:27

@Hilda kisfia: Úgy van kétharmada, hogy kevesebb, mint ötven százalék szavazott rá, de juszt is 100%-nak képzeli. Remélem te is olyan toleráns leszel a következő győztessel, aki mondjuk hasonló arányok mellett a kommunizmust vezeti be, amilyet elvársz tőlünk. Egy demokrata nem képzeli azt, hogy csak az ő véleménye érvényesülhet, ahogy felfuvalkodott haverjaid gyakorolják. Vagy jelentsék be, hogy már nincs demokrácia és vállalják minden következményét, vagy tartsák be az elveit. Ez a sunyi viselkedés a nemzet lenézése, remélem megkapják érte, ami jár.

exterminador 2018.06.17. 19:43:34

@Hilda kisfia: igazi pribék vagy kápó vagy. Csak arra nem gondolsz, hogy egyszer te is lehetsz a f*sz rossz végén. Na akkor majd hiába fogsz sírni.

csobi2011 2018.06.17. 19:51:36

@taga20: a te trágár hozzászólásaidért külön köszönet. Aki régebb óta idejár az tudja hogy téged a fidesz fizet a gusztustalan szófosásodért. Így járatod le a ballib oldalt és mutatsz rá arra hogy értelmes ember csak a fideszre szavaz. Most hogy újból nyert a fidesz, lesz pénz a magad fajtákat kifizetni. Nem kerülsz sokba, az anyádat is 10 forintért eladnád, de legalább ezért a kis pénzért is hasznos dolgot teszel az ország érdekében. Szóval én nem haragszom rád, fontos szolgálat a tiéd.

Helga Beauty Salon2 2018.06.17. 19:52:29

@nu pagagyí: Apu kezdődik! Kevesebb mint 50 % ! Meg a demokrata nem képzeli hogy csak az ő véleménye..... :D Menj már ezzel a Teréz anya szöveggel!
Közben azért a kommunizmus bevezetéséről pofázol. Rosszul vagy te összerakva haver!
Ne áltasd magad, nektek most csitulás van.

neko1967 2018.06.17. 19:53:28

@bkkzol:
Nem is az a legnagyobb baj veletek, hogy gerinctelen fidesznyikek vagytok, hanem az hogy mérhetetle ül buták és az emlékezőképességetek meg sem közelíti az aranyhalakét! Mit is mondtok, tolvaj banda, hogy aki Brüsszelbe szalad panaszkodni, az hazaáruló?

24.hu/fn/gazdasag/2006/10/25/orban_elzarna_unios_penzeket/amp/?espv=1

nu pagagyí 2018.06.17. 19:54:40

@Mr. Neutron: Független hatalmi ág. Próbáld ezt feldolgozni. Ismétlem, demokráciáról beszélünk. Demokráciában a bíróságnak olyannak kell lennie, amiről a polgárok elhiszik, hogy pártatlan, szakszerű és igazságos ítéleteket hoz.

Már Szájerné kinevezése is necces volt, minden normális összeférhetetlenségi szabályon fennakadna. A mostani hazaárulózása, amivel az emberek többségét sérti, magáért beszél. Köztisztviselőként tette, következmények nélkül és ez mutatja, hogy a hatalmi párt már elfoglalta az államot és szándéka minden független alkotmányos intézményt kézivezérlés alá helyezni. Lásd még ehhez az MTA elleni támadást.

Helga Beauty Salon2 2018.06.17. 19:55:04

@exterminador: Neked is meg van sérülve a kis lelked szegénykém, egyenlőre te vagy a rossz végén, azzal foglalkozz!

nu pagagyí 2018.06.17. 19:59:04

@Hilda kisfia: Nem én vezetném be a kommunizmust, hanem mondjuk az új Rákosi elvtárs, aki szintén kisebbségből terjesztette ki a hatalmát 100%-osra, pont úgy mint Orbán elvtárs. Ha már elvadították a népet, minden lehet, lincselés, akasztás, pogrom. Jó úton halad e felé az ország.

bölcsbagoly 2018.06.17. 20:01:22

@Fülig José: bocsi, tudjátok -e a következőket?
- egyetem az ahol mindhárom lépcső meg van: alapképzés (BSC) - mesterképzás (MSc) - doktorátus (PhD), nos a KEE/CEU-n alapképzés nincs,ergo csak továbbképző s nem egyetem s ezért nem is szerepel az egyetemek rangsorában. Ahol szerepel a rangsorban, ott csak az alapképzés nélküliek vannak!
- Kovács és más fideszesek sem szerezték itt az alapképzésüket (diplomájukat);
- a Közép Európai Egyetem angol neve is CEU, de az egy akkreditált magyar alapítványi magánintézmény és magyar állami diplomát ad ki, pont mint a többi hasonló;
- de van egy NY államban bejegyzett, a magyar állam által nem akkreditált CEU is, amely amerikai diplomát ad a végzetteknek (jó pénzért), miközben a képzésüket a KEE végzi! Ezek a képzések nem akkreditáltak s olyanok akarják megszerezni akiknek számára fontos, hogy amerikai diplomájuk legyen;
- a 2004-es "lex CEU" (amely ezt lehetővé tette s amit Magyar Bálint oktatásügyi miniszter parafált Sorossal való egyeztetés alapján), 2009-ben lejárt;
- a 2011-es felsőoktatási törvény 5 éves türelmi időt adott a külföldön bejegyzett egyetemek hazai fiókáinak s ez 2016-ban lejárt. Ezalatt vizsgálták mind a 28 ilyen intézményt s kiderült, hogy mindössze egy (USA-n beli) teljesítette az elvárt feltételeket. Ezért szükség volt egy kiegészitő törvényre amely ezt az állapotot megszünteti, s ez meg is született 2017 elején. Ez már szankciókat is előír ha az illető intézménynek nincs 2019 január 1-ig saját otthoni campusa és abban oktatási tevékenysége;
- a magyar kormány egyeztetett mind a 27 intézmény vezetésével. 6 intézmény megszüntette a magyarországi képzést, a thaiföldi, kínai, stb intézmények teljesítették a feltételeket, egyedül a NY-i CEU nem akarta ezt megtenni;
- tavaly a magyar kormányküldöttség látogatást tett NY államban és megtekintette a Bard College-ben szerződés alapján létesitendő CEU campus és képzés helyszínét, de nyilvánvalóvá tette, hogy csak akkor lesz aláírva a magyar kormány által is a szerződés, ha a képzés valóságosan is beindul ott! Ez nyilvánvalóan csak ez év őszétől lehetséges, ergo csak azután lehet vizsgálni is, bármennyire is aprehendálnak Ignatieff elvtársúrék!
Capisci?

Mr. Neutron 2018.06.17. 20:02:26

@nu pagagyí: Ezt a véleményedet értem és tiszteletben is tartom, bár ha belemennénk a részletekbe, akkor kritizálnom kellene. De még egyszer: a cikkben nem erről a kérdésről volt szó, ui. a cikk azt sugallta, hogy nem az államnak kellene döntenie arról, hogy az állam jogszerűen járt-e el.

Fülig José 2018.06.17. 20:02:57

@Hilda kisfia: mi van bojker, vége az audienciának? Kimostad a ducenedvet vagy őrizgeted? Tudod, mi nem fontos, te nyomoronc? A véleményed. Veszed, debil?

taga20 2018.06.17. 20:05:21

@csobi2011: haver, ez akkora hülyeség volt, hogy szerintem te fizecc a fityesznek, hogy alkalmazzanak itt!:)))

na itt van az urad, borujj le előtte!

uploads.disquscdn.com/images/8e1a5c71823a3ead6e3c46340c9032f2fa73159a6c020f41993ebf6acedc0ba0.png

Helga Beauty Salon2 2018.06.17. 20:06:27

@nu pagagyí: @Fülig José: Fiúk ilyen dumákat löktök és kíméletet vártok?
Háháháháháhá!

taga20 2018.06.17. 20:07:47

@nu pagagyí: ember! szerintem mennyé le inkább a dunára vizet gereblyézni, me annak több értelme van, mint ennek a fityeszjobbágynak magyarázni a demokráciát!:)))

Helga Beauty Salon2 2018.06.17. 20:09:14

@Fülig José: Milyen cuki kis libsikancsó vagy te ezzel a homoerotikus dumával. Biztosan finom úri helyen nevelkedtél a Józsefvárosban.

Fülig José 2018.06.17. 20:11:50

@Hilda kisfia: bocsáss meg kérlek a faragatlanságomért, ki nem állhatom az ostoba embereket...

élhetetlen 2018.06.17. 20:13:29

@különvélemény: „A CEU úgy adott ki diplomát, hogy külföldi szervezetre hivatkozott, de ott nem volt akkreditációja.”. A CEU úgy adott ki diplomát, hogy öt évre érvényes működési engedélye volt, és nem hallottam róla, hogy az általa kibocsátott diplomát akkreditásió hiányában valahol nem fogadták volna el. Uh, az egész világ át lett verve? Nos, öt év után felülvizsgálat, a további működési engedélyhez kell amerikai kampusz, már van, és egy tagállami szerződés. A szerződés előkészítve, New York állam aláírná, a magyar kormány nem. A CEU most azért működik törvénytelenül, mert a kormány megakadályozza, hogy törvényesen működjön (nincs aláírt szerződés). Ügyes.
Igen, azt meg tudomásul kell venni, hogy az egész ország teleplakátozása a migráncsok ellen, és a nemzeti konzultció, az nem pártpropaganda volt, hanem az ország jogos védelme, tehát mehetett adóból, nem kellett pártpénz. Ja. És, gondolom, komolyan is gondolod, hogy a migráncsok azért nem jöttek ide, mert elolvasták a magyar nyelvű plakátokat az egész országban, megértették, és tudomásul vették. Ez tényleg megért pár milliárdot. Ja.

nu pagagyí 2018.06.17. 20:20:36

@Mr. Neutron: Nincs ellentmondás, az új bíróság már közvetlenül függne attól az államtól, amit szintén alkotmányellenesen már megszállt a Fidesz. Nincs már határ a törvényhozó és végrehajtóhatalom között, csak papíron és rövidesen a bírói hatalom is beolvad. Mindenütt a hatalmi párt emberei ülnek, mint régen a párttitkárok az üzemben. A bíróságot már megpróbálták megszállni, ezért küldték nyakukra Handót, de úgy tűnik, macerás ide-oda helyezni a bírósági tárgyalást, attól függően, hol van már haverbíró. Hatékonyabb megoldás kell, hogy gyorsabban kimoshassák a bűncselekményeket elkövető állami tisztviselőket a szarból, hogy aztán lobogtathassák a kedvező bírósági ítéletet. Ők ugyanis már kizárólag, az államba delegált fidesznyikek, akik parancsra hűtlen kezelnek, parancsra gondatlanok, parancsra hazudoznak és jogtalankodnak.

Helga Beauty Salon2 2018.06.17. 20:22:07

@Fülig José: bocsáss meg kérlek a faragatlanságomért, ki nem állhatom az ostoba embereket...

Baszki én se! Rokon lelkek vagyunk! :D És nagyon udvarias is vagy, úgyhogy megbocsájtok természetesen. Ennyire finom úriemberre hogy is tudnék haragudni. :P

morph on deer 2018.06.17. 20:23:20

“külföldre szalad, és elárulja a hazánkat.”

Csak nem??
Van ilyen?
Bár minha rémlene, hogy egy kis sértett hárta be Európát és követelte, hogy vonják meg az országnak járó EU-s támogatások kifizetését.

Ó igen!
A hazaáruló, aki külföldre szaladt és elárulta hazánkat:

24.hu/fn/gazdasag/2006/10/25/orban_elzarna_unios_penzeket/amp/

nu pagagyí 2018.06.17. 20:30:44

@Hilda kisfia: Ki vagy te, hogy féljek tőled? Amúgy azt hittem, ha már ide evett a fene, érted is amit olvasol, mert különben a Völkische Beobachterben dicsérnéd a führer úr éppen aktuális tetteit. De hát csalódtam, gyöngyöt szórni egy disznónak tényleg felesleges, mert azt is mosléknak nézi. Bocsásd meg, ha ezentúl csak az értelmi színvonaladnak jobban megfelelő, néhány trágársággal reagálok majd az ostoba dumáidra.

Mr. Neutron 2018.06.17. 20:33:25

@nu pagagyí: Akkor tehát a véleményed szerint nem az intézmények (közig. bíróság), hanem a személyek (az újonnan kinevezendők) fogják romlásba taszítani a demokráciát. Érzékeled ugye, hogy ez egészen más érvelés, mint amiről eddig szó volt. Nem tartom tisztességesnek az ilyen, szubjektív körülmények (emberi gonoszság, szolgalelkűség) feltételezésére alapított érvelést, ugyanis az ilyesmivel nem lehet mit kezdeni jogi eszközökkel. Ez kb. olyasmi, mintha egy pizzériatulajdonos azzal fordulna a fogyasztóvédelemhez, hogy zárassák be a konkurenciát, a szomszéd pizzázót, mert annak a főnöke egy alapvetően gonosz ember és a pincéreik lenézik a vendégeket, csak jól titkolják.

élhetetlen 2018.06.17. 20:35:02

@különvélemény: Nem baj, hogy hülye vagy, csak ne lennél rá büszke. Azon az egyetemi listán nem szerepel a CEU, ahol alapképzést is nyújtanak. A CEU-n meg csak mester, és doktori képzés folyik. A múltkor már kikerestem valami hozzád hasonló szakértő kedvéért : www.topuniversities.com/subject-rankings/2018 . Ha képes vagy rá, nézd meg, hat területen is felkerült a legjobbak listájára, és öt területen a 100 legjobb közé. ”De érezd magad otthon, és kommentelj ide olyan elfogadott nemzetközi egyetemi listát, ahol egyáltalán szerepel az egyetem, és akkor esetleg meggondolom magam.”. Akár meg is gondolhatod magad, már ha képes vagy felfogni a tényeket.

bölcsbagoly 2018.06.17. 20:36:55

@élhetetlen: na látod ott van a kutya eltemetve, hogy mindkét intézmény neve angolul CEU! S nem véletlenül. Ezért nem reklamált senki és fogadták el a diplomákat! Láthatod, hogy itthon is, Európában is mindenki azt hiszi, hogy csak egy CEU van s azt cseszegeti a magyar kormány! Erre játszik rá Ignatieff és bandája keltve a feszkót!
A magyar kormány aláírja, ahogy meggyőződik róla hogy a Bard College keretén belül a NY-i CEU-nak campusa van és képzést végez! Másként miért tenné, szerinted?

bölcsbagoly 2018.06.17. 20:40:06

@élhetetlen: jó ember, és hány olyan intézmény van amelynek nincs alapképzése? Valódi egyetemekből sok ezer, ezekből mennyi? Amúgy marhául magas színtüek lehetnek, ha a CEU hat képzése is benne van a 100-ban!

nu pagagyí 2018.06.17. 20:52:59

@Mr. Neutron: Nem értem a kukacoskodásodat. Gondolom, valami jogászféle lehetsz, aki a valóságtól elvonatkoztatott jogi bikkfanyelven értelmezi át a dolgokat, úgy hogy a végén már nem is tudja mi igaz és mi hamis, mi fontos és mi jelentéktelen..

Nem véletlenül írtam, hogy "demokráciában". Itt és most már nem az van. Kezdték az összeférhetetlenségi törvények pofára szabásával, hogy telenyomják Stumpffal, Balsaival (aktív politikusokkal) az AB-t, ezzel kvázi meg is szüntettek egy alkotmányos intézményt. Pontosan ugyanezért került egy politikusfeleség a bíróságok nyakára adminisztratív hatalomként. Én csak a képmutatást emelem ki, papíron ugyanis még demokrácia vagyunk és állítólag köztársaság is, bár utóbbit már kioperálták az ország nevéből.

A valóság meg az, hogy ez a hatalom azt csinál, amit akar, mivel ez már régen diktatúra, így nem feszélyezik a demokrácia elvei. Alkotmány viszont csak demokráciában értelmezhető, ezért én nem is fogadom el a NER-tákolmányt. Mindegy mi van benne, úgy sem tartják be, csak egy papírfecni hülyéknek. De te vezessél le bátran belőle azt, amit akarsz. Tök mindegy, nincs jelentősége a valósághoz képest.

Mr. Neutron 2018.06.17. 20:57:15

@nu pagagyí: Hát pont ez az, hogy amit leírtál, egy markáns politikai vélemény és mint ilyen a politikai vita műfajának megfelelően megvitatható. De akkor legyen szó arról, ami:

politikai vitáról

és ne próbálj ennek kapcsán nekilátni botcsinálta alkotmányjogászkodni (ez másnak is szól).

élhetetlen 2018.06.17. 20:59:10

@különvélemény: „Pl. akkor még csak 2 gender volt, de hála a CEU-hoz hasonló kamuegyetemek fáradhatatlan munkájának, mára számtalan gender lett.”. Te fel tudod fogni, hogy mi a különbség a gender, és a gender megnevezése között? ( a gender csak annyit jelent, hogy társadalmi nem, azaz, nem kötelező, hogy az anyaság kizárja a vezérigazgatói posztot. Márt más a fiziológiai és a társadalmi szerep).
Hugonnai Vilma még egyedül volt, mint orvonő. Akkor csak egy gender létezett, aki kilépett a standardból? Most hogy több kilépést neveznek meg, az azt jelenti, hogy több a deviáns, vagy mi? Mert a saját korában ő is deviánsnak minősíttetett. Tudod te, miről beszélsz? Nem vagyok benne biztos. És nincs gender szak a CEU-n legfeljebb kutatás, ami a társadalmat érinti.

2018.06.17. 21:18:24

@különvélemény:

Melyik listáról beszélsz, ha nem értetted volna meg ezt az egyszerű kérdést?

élhetetlen 2018.06.17. 21:28:58

@bölcsbagoly: Jaj! A csak Magyarországon akkreditált képzéseket nem fogadják el Amerikában, és a diplomák jól megkülönböztethetők. Azzal nem vagyok hajlandó foglalkozni, hogy egyes magyarok szerint minden amerikai hülye, mert ez nem igaz, te meg ebből indulsz ki. Csak azok hiszik azt, hogy a CEU-nak nincs két tagozata, akik soha rá sem néztek, elég volt nekik, hogy a FIDESZ azt mondja, fúj CEU. „A magyar kormány aláírja, ahogy meggyőződik róla hogy a Bard College keretén belül a NY-i CEU-nak campusa van és képzést végez!” Ez komoly. Én megértem, csak nem tudom elfogadni, hogy a magyar kormány, aki naponta hazudik, (nem jöhet betelepült, csak 20000, ha kölcsönt ad), annak joga van megkérdőjelezni New York kormányzójának a szavát, és garanciáját.
„jó ember, és hány olyan intézmény van amelynek nincs alapképzése?„. Sok, „különvéleménynek” már mellékeltem egy rangsort, amire felkerült több, mint ezer. Az unokahúgom Manchesterben hat milláért csinált meg egy hat hónapos mesterképzést, egy olyan egyetemen, ami még azon a listán sincs fenn, ahol a CEU, de a saját szakmájában ér annyit, hogy rögtön kapott jól fizető állami állást. Az, hogy te miről nem tudsz, az nem számít, ugye.

2018.06.17. 21:29:51

@Mr. Neutron:

" hanem azt kifogásolta szerző, hogy az állam fog dönteni arról, hogy az állam törvénysértést követett el."

Ami egy hülyeség.
Nem értem, mit erőlködsz.
A cikkben rosszul fogalmaznak illetve pontatlanul. Ettől még vagy érted, miről van szó vagy nem.

De akármelyik is az igazság, ettől még ez a kérdésed:
"Ezért kérem, legyetek szívesek lehatőleg arcoskodás és trágárságok nélkül megírni, hogy véleményrtek szerint a mindenkori bíróság az állam része-e, vagy sem. Beérem annyival is, hogy "igen" vagy "nem"."
Nyilván erre az a válasz, hogy igen.
Se ennek semmi jelentősége itt és most ebben a kérdésben.

élhetetlen 2018.06.17. 21:37:28

@bkkzol: „Nehéz nem hazaárulónak gondolni azokat akik külföldi bíróságokon, szervezeteknél jelentik fel hazájukat. Lehet ez bíró vagy EU-s képviselő vagy akár "civil" szervezet.”. Igazad van, itthon kell feljelenteni őket, mert akkor biztosan nem történik semmi, a haza rendben van, akármi történik. Csak kérdezem. Ha hazád ellen itthon tesznek valami egészen durvát, és nemzetközi segítséget kérsz, biztos, hogy te vagy a hazaáruló?

colonel Tigh 2018.06.17. 21:43:15

@Happy Hepar: Jól látod. A ballibsizésnek pedig pont ez az értelme, hogy ne a valós problémáról beszéljenek az emberek. Akik Orbánt kritizálják, azoknak több mint 90%-ban semmi közük semmilyen balliberális társuláshoz, egyszerűen csak egy normális országban akarnak élni. Olyan országban, ahol börtönbe megy a ki lop, hívják Gyurcsánynak, vagy Orbánnak, tök mindegy, olyan országban, ahol a törvény mindenkire vonatkozik, jogállamban, parlamentáris demokráciában. A magukat jobboldalinak beállító -azonban minden ízükben kommunista- igazi, vérfideszes jóemberek pedig csak ballibsiznek. Végülis mit csináljanak szerencsétlenek, ha pont az eszményített, piedesztálra emelt cigány fővezérük lopja szét az országot. Alig várom mi lesz 2-3év múlva. Most még van lóvé, még '19-ben is elröcögnek, de aztán... az biztos, hogy 20-21-ben újabb nagy látomása lesz a fővezérnek. Eddig elfogyasztott, hány ideológiát is? Nézzük: kezdetben, indult a fidesz mint liberális, demokrata párt. Aztán jött a polgáriasodás, a konzervatív nagypolgári figura. Aztán ahogy erősödött a Jobbik, egyre tolultak a jobbszélre, majd megszületett ez az illiberális őrület. Ja, és közben pedig nagyon keresztény a lelkem -igaz megosztotta a saját országát, és gyűlöletet szít, ez inkább sátáni, mint keresztényi húzás, de hát a valóság már jó ideje nem játszik- főleg mostanában, hogy az eus párttársak csúnyán kezdtek nézni, most nagyon a keresztény-demokrata képet próbálja tolni. Ez mennyi is eddig? Ja és ugye indultunk a KISZ-ből, igazi kommunista párttag volt az összes, mert ugye akkoriban azzal lehetett a kondér közelébe kerülni. És ez utóbbi mondatban van a lényeg. A fidesznél, Orbánnál az ideológia csak eszköz, úgy váltogatja mint a zokniját. Ezt próbálják meg sokszor politikusi zseniként beállítani, felénk ezt csak simán jellemtelennek, köpönyegforgatónak hívják.

élhetetlen 2018.06.17. 21:51:14

@csobi2011: Igen, növekvő gdp a stadion építésekből, minimális munkanélküliség, mert a közmunka ugyan sokba kerül, de nem hoz mást, csak statisztikát, nincs infláció, csak a napi élelmiszer ár emelkedik, de a lapos tv ára biztosan csökken de azt nem veszek naponta. A stabil államháztartást meg nézd meg, mikor el kell kezdeni visszafizetni a letelepedési kötvényeket, és ez már hamarosan jön. Aztán a kínai vasúthitel, meg a Paks 2. A hosszú távú jólétet mire alapozod?

AveCaesarVavan 2018.06.17. 22:01:48

@élhetetlen: A "gender" kifejezés Magyarországon szitokszó, mert nem tudjuk, hogy mi a fenét jelent, és a végén még az is kiderülhet, hogy Anyut úgy rendesen szájon se vághatom, ha valami bajom van, mert jönnek azok a rohadt jogvédők!

élhetetlen 2018.06.17. 22:12:02

@csobi2011: Elég hülye vagy. Gyurcsány nem lenézi a határon túli magyarokat, legfeljebb az mondja, amit én is, ha nem itt élnek, akkor ne szavazzanak arról, hogy én hogyan éljek. Jogos? A honfitársai közé lövet duma meg nagyon szar, mert ezek a honfitársak gyújtogattak, törtek zúztak, és ne ragozzuk, hogy kinek a hívására, honnét jöttek. Persze, ez szerinted a fellázadt nép volt. Érdekes, mióta a FIDESZ van kormányon, nincs gyújtogató fellázadt nép. Eljut ez az agyadig? „Megdolgozom én a pénzemért és elégedett is vagyok vele.”. Mert veled még nem történt meg, hogy ott maradtál legelő nélkül 500 birkával, mert lejárt a szerződés, és nem veled hosszabbítottak, hanem valami műkörmössel, akinek jól jött a föld alapú támogatás. Te meg ezt nem érted, amig a te kis világod kerek, addig nem érdeket, hogy hány trafikost, hány kisgazdát, hány kisboltost csinálnak ki. Gratulálok.

élhetetlen 2018.06.17. 22:25:44

@Hilda kisfia: „Ugyanis kétharmada van ha nem tudnád. Hogy ez tetszik e Fülig libbant Józsefnek vagy sem, mellékes! :D Értede szerencsétlen ártány? :P”. És mi van ha téged ásnak be valami miatt nyakig a szarba, mert kétharmaddal megtehetik? Elég a kétharmad, nem kell az igazság? Ja, úgy gondolod, hogy amíg elég intenzíven nyalsz, addig nem lehet bajod? Ez nem garantált.

élhetetlen 2018.06.17. 23:08:46

@bölcsbagoly: Ja, ja. „- tavaly a magyar kormányküldöttség látogatást tett NY államban és megtekintette a Bard College-ben szerződés alapján létesitendő CEU campus és képzés helyszínét, de nyilvánvalóvá tette, hogy csak akkor lesz aláírva a magyar kormány által is a szerződés, ha a képzés valóságosan is beindul ott! Ez nyilvánvalóan csak ez év őszétől lehetséges, ergo csak azután lehet vizsgálni is, bármennyire is aprehendálnak Ignatieff elvtársúrék! Capisci?”. Ja, a magyar kormány teljesen normálisan megkérdőjelezi New York kormányzójának a szavát, és garanciáját. Majd valaki beiratkozik oda, és fél év múlva jelenti, hogy működik-e, vagy hogy? Lesz egy diák szava NY állam kormányzó szava ellen, ha úgy adódik? Hogy közben az van, hogy te beiratkoznál-e egy olyan egyetemre, aminek a következő évéről majd ötletszerűen dönt a kormány, ez nem számít, ugye? A bizonytalanságba már tönkremehet egy egyetem, de ti ennek csak örültök. Csak azt nem értem, hogy miért. Kinek lesz jobb, ha a CEU amerikai képzést adó része átmegy Bécsbe? Szebbek lesztek, okosabbak, gazdagabbak, vagy büszkék, hogy nem nálunk működik, nem itt hoz bevételt, hírnevet, vagy mi van?

élhetetlen 2018.06.17. 23:38:09

@AveCaesarVavan: Hát ez nehéz kérdés. Ha Anyu aláírt egy olyan szerződést, hogy neki csak takarítani, és főzni kell, és te eltartod, és az eltartás fejében vállalja, hogy időnként szájon vágod, akkor szerintem nem tudnak mit kezdeni veled a jogvédők. Persze, még játszik, hogy felvilágosítják, esetleg semmissé teszi a szerződést, akkor buktad, nem vághatod szájon. A gender, azaz társadalmi szerep. Ha Anyu dolgozik is, amellet, hogy takarít, és főz, és haza is visz valamennyit, esetleg többet, mint te, akkor milyen jogon vágod szájon? Mert te vagy az erősebb? Ez nem jogalap. Ilyen egyszerű. Gender, társadalmi szerep, elkülönülve az ivaritól. Mi a baj akkor, ha egy nő hét éven keresztül visz egy országos projectet, előtte már szült két gyereket, és ez alatt a hét év alatt ő megy haza éjfélkor, nem a férj, a férj meg főzött a gyerekeknek, megetette, megfürdette, és lefektette őket. Mi a baj ezzel? Van anya is, apa is, különböző időelosztásban. Na, ezt magyarázd el mindenkinek, akinek a gender szitokszó.

Énmégújvagyok 2018.06.18. 02:04:27

@Mr. Neutron: Hát, b@szd meg Kadhafi nevét ezer féleképpen láttam már leírva, de amit te írtál az mindent visz!
" Moammer Kadhafi[1] (arabul: معمر القذافـي), (Szurt, 1942. június 19. – Szurt, 2011. október 20.[2][3]) líbiai..."
"Más magyar átiratban Moammer al-Kaddzáfi. A budapesti líbiai nagykövetség szerint a helyes átírás: Muammar al-Kaddáfi. Tudományos átírással: Muʿammar al-Qaḏḏāfī. Átírásához l. OH. 879. és 272. o., KNMH. 141. és 848. o."
Lásd: Wikipédia

Mr. Neutron 2018.06.18. 02:11:38

@Énmégújvagyok: Nyugi, csak egy szimpla elütés volt. Természetesen én is tudom, hogy helyesen معمر القذافـي, eredetileg én is pont ezt akartam írni!

;)

babbaba 2018.06.18. 07:36:30

Mikor a hazaáruló hazaárulózik. A bolsik ugyanezt tették kádár alatt. Az volt a hazaáruló, akiknek nem tetszett az önkényes uralkodásuk.

Nem hiába voltak ezek a szarládák, ifjúkommunisták.

Toportyán Zsóti 2018.06.18. 08:05:39

Baksisért terrorista bankárt is betelepítő hazaárulózik...bolsi tempó.Ezektől lejjeb csak holnapi tenmaguk van.Se önkontroll se erkölcs,ez a régivágású kereszténydemokrácia szerintük.

Helga Beauty Salon2 2018.06.18. 08:35:55

@élhetetlen: ." És mi van ha téged ásnak be valami miatt nyakig a szarba, mert kétharmaddal megtehetik? "

A kétharmadra akkor hivatkozom, ha nagyon megy a sírás, mert nem a ti elképzelésetek szerint cselekszik a kormány. Ők győztek, mit adjátok itt a sértődöttet? A világon sehol sem a vesztesek diktálnak, mi ebben a meglepő? Arról nem is beszélve hogy az ellenzék megnyilvánulásai kizárnak minden együttműködést.
Mint ahogy most te is egyből nyakig szarba ásásról beszélsz, és ugyanabban a bekezdésben kifogásolod a modoromat. Érted amit itt írok?

Unavailable 2018.06.18. 09:27:18

@különvélemény:

Jobban tennéd, ha utánanéznél annak, amit leírsz.

Még, hogy a CEU sincs rajta a listán?

De igen, ott van:

www.timeshighereducation.com/world-university-rankings/central-european-university

AvéCézárVavan 2018.06.18. 10:46:43

@élhetetlen: Tudod, én vagyok... izé én voltam a Zanyu. Vittem a kölyköket ezerrel háromfelé... És a szociológus férj megkapta, hogy "csak nem állsz neki férfi létedre...."

Gleccsertetű 2018.06.18. 10:59:48

@exterminador: már voltunk 2002-1010 között. lúzer fejetek el is lett hajtva

bölcsbagoly 2018.06.18. 11:03:56

@élhetetlen: összevissza dumálsz!
1. Ha nem tévedek végig azt állítottam, hogy a Sorosék csalása/megtévesztő művelete pont az hogy két CEU van! És kétféle diplomát adnak, egyiket ösztöndíjasoknak itthon, a másikat jó pénzért az USA-ba vágyóknak.
2. A kutyát sem érdekel senki szava, manapság nem szégyen hazudozni (pláne ha jól meg is fizetik érte!). Ha a magyar kormányküldöttség látja majd, hogy a Bard Collegeben van CEU campus és folyik tényleges képzés, akkor a szerződés alá lesz írva!
3. Tehát szerinted az jó és szép ha valaki csal? Menjen a CEU Bécsbe és boldogítsa a sógorokat a csalásával.
4. No sok ezer alapképzés nélküli egyetem nincs a világon, az meg hogy egyes MSC-ket és PhD-kat elfogadnak, még nem jelenti azt, hogy ezek a képzések a valós egyetemekével egyenlő értékűek lennének (lemásolt kütyüket is megveszel, pedig tudod, hogy nem márkás holmik, de olcsók). Azok fizetnek ilyen képzésekért, akik a valósokat nem tudják megfizetni, vagy nem jutnak oda. A CEU-ra is főleg ázsiai, kelet-európai, balkáni hallgatók jönnek, meg olyan nyugateurópaiak, akik az ottani díjakat nem tudják megfizetni, viszont jól feltudják használni az amerikai diplomát!
5. Megpróbálnál válaszolni arra a kérdésre, hogy miért nincs egy természettudományos/műszaki/művészeti képzés sem a KEE/CEU-n? A matek képzés sem az.

bölcsbagoly 2018.06.18. 11:08:22

@Unavailable: sokféle lista van. Mivel a KEE/CEU-nak nincs alapképzése, csak az olyan intézményekkel versenghet, ahol szintén nincs ilyen! A neves külföldi és hazai egyetemek esetében mindegyiknél van! Ti csak dicsekedjetek a helyezéseitekkel a bóvli kategóriákban!

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.18. 11:12:20

@bölcsbagoly: "MSC-ket és PhD-kat elfogadnak, még nem jelenti azt, hogy ezek a képzések a valós egyetemekével egyenlő értékűek lennének"

Nem, az értékük magasabb, legalábbis a többi magyar egyetemmel összevetve.

"A CEU-ra is főleg ázsiai, kelet-európai, balkáni hallgatók jönnek, meg olyan nyugateurópaiak, akik az ottani díjakat nem tudják megfizetni, viszont jól feltudják használni az amerikai diplomát!"

Te most miért dicséred a CEU-t? Kubatov nem trollkodni küldött ide? Ezért nem kapsz fizetést.

"miért nincs egy természettudományos/műszaki/művészeti képzés sem a KEE/CEU-n?"

Nem a profiljuk. Most azt szeretnéd, hogy bővítsék a CEU-t, vagy hogy megszüntessék-elköltöztessék? Döntsd már el! Csak szólok, hogy az évi tízmilliárd forint adót, és a hallgatók, tanárok költéseit is vinni fogják, az se marad.

Bölcs bagoly a faszom, hülye varjú vagy. :))

bölcsbagoly 2018.06.18. 11:17:29

@élhetetlen: a gender mit is jelent szó szerint? A gender=társadalmi nem a társadalom által elvárt szereprepertoár. Ezt a szereprepertoárt a nevelődés során sajátítjuk el.
Ergo, a genderizmus fából vaskarika! Normális körülmények közt , normális családban/közösségben a szocializálódás, nevelés az ivari nemnek megfelelően történik. Ennek sok ezer éves hagyományai vannak.
A genderizmusnak a devianciák (homoszexualitás, transzszexualitás, stb) és a szélsőségességek (feminizmus) elfogadtatása és a hagyományos családmodell, a társadalmi szerepek megváltoztatása a célja.

2018.06.18. 11:17:41

@bölcsbagoly:

Rossz nézni, ahogy erőlködsz.

bölcsbagoly 2018.06.18. 11:23:09

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
1. valszeg neked is bóvli diplomád lehet; (ha van egyáltalán ilyesmid),.
2. ha ez neked dicséret....
3. érdekes, a valós egyetemeknek miért a profiljuk?
Azért nem, mert nem kel hozzá labor, műhely, gyakorlati terület, felszerelés, anyagok, stb.
Csak terem és könyvtár! Ergo, sokkal olcsóbb mint egy valós egyetem létrehozása.
4. Kibírjuk, csak már menjetek mind a francba! DE a janicsárképző KEE itt marad sajnos.

bölcsbagoly 2018.06.18. 11:24:29

@MikeBoy: persze, persze, fáj a valóság, nemde? Valami érdemi cáfolat esetleg? Élvezem a vicsorgásotokat!

2018.06.18. 11:30:24

Csak egy példa Emese!

"5. Megpróbálnál válaszolni arra a kérdésre, hogy miért nincs egy természettudományos/műszaki/művészeti képzés sem a KEE/CEU-n? A matek képzés sem az. "

"Nem a profiljuk."

" érdekes, a valós egyetemeknek miért a profiljuk? "

Tehát! Szerinted a "valós" egyetemeken mindegyiken tanítanak természettudományokat? Csak mert ez az állításod ezt jelenti.

bölcsbagoly 2018.06.18. 11:32:27

@élhetetlen: hazudsz mint a vízfolyás!
1. a szavazati jog az állampolgársággal jár (nincs kétféle: szavazó és nem szavazó!) s nem a lakcimkártyával! A nyugaton dolgozó, állandó lakhellyel itthon már nem rendelkezőktől meg kellene vonni az állampolgárságot?
2. 2006-ban a Tv székház ostromát szeptemberben a széljobb (Toroczkai és Köményesi vezetésével) szervezte, október 23-án viszont a Fidesz nagygyűlés résztvevőit és mindenkit aki a környéken mozgott/vendéglőben ült stb. támadta meg Fletód bandája!

2018.06.18. 11:32:51

@bölcsbagoly:

vagy:

3. Tehát szerinted az jó és szép ha valaki csal? Menjen a CEU Bécsbe és boldogítsa a sógorokat a csalásával.

Bármit is jelentsen Emese szótárában a "csalás" kifejezés itt. Ha a CEU csal, akkor miért kellett csakis kizárólag az ellenében törvényt hozni?

élhetetlen 2018.06.18. 11:33:23

@Hilda kisfia: Úgy tűnik, összekeversz valakivel, mert a modorodról egy szót sem írtam. „Mint ahogy most te is egyből nyakig szarba ásásról beszélsz”. Lehetne máshogy is fogalmazni, de azt az ember, aki a trafikjából élt, netán a családtagja is, és elvették az árusítási jogát egy tollvonással, azt igenis nyakig ásták a szarba. Aztán próbáljon kimászni, tanuljon másik szakmát, nyisson pékséget vagy menjen el éjszakás árufeltöltőnek. Ha nem érted, hát nem érted. Ahogy, úgy tűnik azt sem érted, mi a különbség az élni a hatalommal, és a visszaélni a hatalommal között.

2018.06.18. 11:39:49

@bölcsbagoly:

"A nyugaton dolgozó, állandó lakhellyel itthon már nem rendelkezőktől meg kellene vonni az állampolgárságot? "

Emese!
Mi köze ahhoz a nyugaton dolgozóknak, akik életükben nem élnek Magyarországon?

"a szavazati jog az állampolgársággal jár (nincs kétféle: szavazó és nem szavazó!) "

Emese!
Kérdezz már meg erről egy tízéves gyereket vagy olyat, akit eltiltottak a közügyektől.
Eztán gyere vissza és csodálkozz, hogy állampolgár és még sincs szavazati joga.

bölcsbagoly 2018.06.18. 11:41:55

@MikeBoy: mondj egy olyan itthonit vagy külföldit ahol nincs természettudományos/alkalmazott termtud. oktatás!
Van tudományegyetem és van alkalmazott tudományok egyeteme (orvosi, műszaki, mezőgazdasági, művészeti, stb) kategória.
Tehát: ELTE, Debrecen, Péc s, Szeged, stb, Semmelweis, BME, Szt. István, stb. A Corvinus sem kivétel, mert alkalmazott tudományterületen képez hallgatókat. A Pázmány pl. régészetet is oktat.
Oxford, Cambridge, Edinburg, Harvard, Yale, Stanford, stb.
DE a KEE/CEU nem egyetem amúgy sem, mivel hiányzik az alapképzés (BSc)!

bölcsbagoly 2018.06.18. 11:44:07

@MikeBoy: te hülye vagy? 18 éven alulinak és közügyektől eltiltottnak nincs, minden más állampolgárnak van!
Nickedben a "boy" az infantilizmusodat jelzi?

2018.06.18. 11:44:46

@bölcsbagoly:

Igen vagy nem?
Egyébként meg PPKE. Gyakorlatilag semmilyen természettudományos oktatásuk nincsen.

2018.06.18. 11:50:32

@bölcsbagoly:

Te figyel ide! Ezt írtad!

"a szavazati jog az állampolgársággal jár (nincs kétféle: szavazó és nem szavazó!) "

EZ NEM IGAZ! NEM JÁR AZ ÁLLAMPOLGÁRSÁGGAL SZAVAZATI JOG!
Nem mondom, hogy hazudtál Emese! Csak buta vagy és okoskodsz.

Az állampolgárság szükséges, de nem elégséges feltétele a szavazásnak.
Ha nem aludtál minden matek órán, talán tudod ez mit jelent.
Ezt tudjuk, hiszen majd 10 millióan vagyunk, de csak 8 millió a szavazó.
Innentől fogva pedig csak az a kérdés, ki nem szavazhat.
Tehát szépen megdőlt a lakcímkártyás hülyeséged!
Főleg azért, mert a nyugatra kiment dolgozók tárbora teljesen más halmaz ahhoz képest, akik SOHA A BÜDÖS ÉLETBEN NEM LAKTAK ITT!

élhetetlen 2018.06.18. 11:51:36

@AvéCézárVavan: Amint a válaszomból láthattad, nem vettem komolyan a szájon vágós kérdésedet. Ugyan nem sokra mész vele, de én becsüllek, amiért bevállaltad a Zanyu szerepet, ahogy becsülöm azokat a férfi kollégákat is, akik sütnek, főznek, kitakarítanak, ha ők érnek haza előbb.

bölcsbagoly 2018.06.18. 11:52:16

@MikeBoy: az előbb írtam, hogy van régészet, s az valójában termtud. szakterület! Amúgy, egyházi felsőoktatási intézmény:
A Pázmány Péter Katolikus Egyetem államilag elismert egyházi egyetem. Jog- és Államtudományi, Információs Technológiai valamint Hittudományi Kara Budapesten található.
Az információs technológia kar az szerinted bölcsészeti?

bölcsbagoly 2018.06.18. 11:54:56

@MikeBoy: okoska, a 18 éven aluliaknak és a közügyektől eltiltottaknak nincs szavazati joga, mindenki másnak aki magyar állampolgár van!
Abban tökéletesen igazad lehet, hogy nektek, a hazaáruló ellenzéknek nem kellene legyen! Aláírnám rögtön!

2018.06.18. 11:56:58

@bölcsbagoly:

Csakugyan! Van régészet!? :D Mindjárt berosálok.
Innentől fogva ez a suli echte természettudományos lesz, ugye?
Vagyis a CEU csak azért lop csal hazudik, mert nem oktat régészetet.
De, ha oktatna, neked már rendben is lenne. :D

2018.06.18. 12:01:01

@bölcsbagoly:

Emese!
Még leírhatod ezt 25*, attól amit írtál hülyeség marad.

"okoska, a 18 éven aluliaknak és a közügyektől eltiltottaknak nincs szavazati joga, "

Ez mit jelent Emse? NEM MINDEN ÁLLAMPOLGÁRNAK VAN SZAVAZATI JOGA!

És te mit is írtál Emese?

"a szavazati jog az állampolgársággal jár (nincs kétféle: szavazó és nem szavazó!) "

NEM JÁR! HISZ NEM MINDEN MAGYAR ÁLLAMPOLGÁR SZAVAZHAT!

És akkor most csillagok közé rakom, hogy ne tudj elsiklani felette
**************
"a szavazati jog az állampolgársággal jár (nincs kétféle: szavazó és nem szavazó!) "
**************
Ez ott a csillagok között HÜLYESÉG!

bölcsbagoly 2018.06.18. 12:05:57

@MikeBoy: mivel volt tanitványom oktatta ott, nyilván van ilyesmi, de van informatikai technológia, a CEU-nak is van? S mivel a Pázmány nem állami egyetem, hanem a katolikus egyházé miért kellene legyen természettudományos képzése? Viszont minden karán van alapképzés!
A KEE/CEU-n sem kötelező a term.tud. csak kérdeztem, hogy mi az oka a hiányának, amit nem okoltál meg, hanem elkezdtél terelni. Mindketten jól tudjuk, hogy mi az ok: nem lehet janicsárképzést végezni fizikán/kémián/biológián, stb. annál inkább a bölcsészeten, jogon, közgazdaságon , szociológián, filozófián, s hasonlókon! S Sorosnak janicsárokra van szüksége az alapitványához és NGO-ihoz s nem természettudósokra!

bölcsbagoly 2018.06.18. 12:09:03

@MikeBoy: te tényleg hülye vagy! Minden jognál vannak kivételek! Ilyen a szavazati jognál, a kor, a szellemi állapot és a büntetőjogi eltiltás. Te is valszeg valamelyikbe tartozhatsz, szerintem a másodikba vagy a harmadikba!

2018.06.18. 12:09:34

@bölcsbagoly:

"hanem a katolikus egyházé miért kellene legyen természettudományos képzése? "

Azért, mert egy BÖLCS BAGOLY EZT ÍRTA BASZOD! :D

"3. érdekes, a valós egyetemeknek miért a profiljuk? "

Vagyis Bölcsbagoly szerint az egyházi egyetemek nem "valós" egyetemek jelentsen ez bármit is.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.18. 12:09:49

@hülyevarjú: "1. valszeg neked is bóvli diplomád lehet; (ha van egyáltalán ilyesmid)"

ELTE TTK. De hogy jön ez ide? 8 általánossal csak a fideSSfasszopók kommentelhetnek?

"egyetemeknek miért a profiljuk?"

Mert így határoztak. Van még ilyen hülye kérdésed? :))

"menjetek mind a francba!"

Sajnálom, hazaáruló fideSSfasszopókám, mi magyar hazafiak maradunk. Inkább ti takarodhatnátok a hazámból.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.18. 12:12:31

@bölcsbagoly: "Az információs technológia"

Az nem természettudomány. (Eleve nem is tudomány.) De hasonlóan a matematikához, hagyományosan a TTK-n oktatják.

2018.06.18. 12:14:14

@bölcsbagoly:

"te tényleg hülye vagy! Minden jognál vannak kivételek! Ilyen a szavazati jognál, a kor, a szellemi állapot és a büntetőjogi eltiltás. Te is valszeg valamelyikbe tartozhatsz, szerintem
a másodikba vagy a harmadikba! "

TÉNYLEG!? NEM MONDOD!?
Én tudom, hogy vannak kivételek Emese!
**************
"a szavazati jog az állampolgársággal jár (nincs kétféle: szavazó és nem szavazó!) "
**************
De a csillagos mondatod nem azt jelenti. És ezt te írtad le Emese és nem én!
És tudod, miért?
Mert ezzel akartad megmagyarázni, miért kellene szavazati jog a határon túl élő magyaroknak!

És most dupla csillaggal a lényeg:
**************
**************
Ha vannak kivételek, akkor miért ne legyenek azok kivételek, akik SOHA NEM ÉLTEK MAGYARORSZÁGON!??
**************
**************
Na most válaszoljunk erre Emese! Ha tudunk!

élhetetlen 2018.06.18. 12:17:47

@bölcsbagoly: „Ha nem tévedek végig azt állítottam, hogy a Sorosék csalása/megtévesztő művelete pont az hogy két CEU van! És kétféle diplomát adnak, egyiket ösztöndíjasoknak itthon, a másikat jó pénzért az USA-ba vágyóknak.”. Nincsen csalás. A CEU-n két féle diplomát adnak ki, és azt amelyiket a Magyarországon akkreditált képzésre adják, azt nem fogadják el az USA-ban, és az USA-ban akkreditált képzéssel járó diploma nem érvényes Magyarországon. A két dolog csak az agyadban keveredik. Nem megyek végig a szuper pontjaidon, mert a csal, meg a „manapság nem szégyen hazudozni”, miért hinnénk NY állam kormányzójának, az nem az a téma, amivel érdemes foglalkozni, és nem fogadom el, hogy egy PhD értékét te állapítod meg.
Az ötödik pontban feltett kérdésed („miért nincs egy természettudományos/műszaki/művészeti képzés sem a KEE/CEU-n?”) viszont tényleg nagyon ravasz, csőbe húzós, pedig a válasz egyszerű. Nem az a profiljuk. Neked még nem tűnt fel, hogy az orvosi, vagy jogi egyetemen sem tudsz fizikából doktorálni, és villamos mérnöki vagy művészeti képzés sincs egyiken sem? Vagy akkor azok sem igazi egyetemek? Ne kínlódj tovább. Egyre ostobábbak az "érveid".

bölcsbagoly 2018.06.18. 12:20:58

@MikeBoy: hát nem is nevezhetők sem tudományegyetemnek, sem alkalmazott tudományok egyetemének! Felekezeti képzési intézmények. Ezt a képzési színvonaluk is jelzi. Normális körülmények közt a teológiához kacsolódó témákon kívül nem is képezhetnének más területen hallgatókat, de a genszterváltás utáni zűrzavarban kiharcolták maguknak a + jogokat. Mégis hányan járnának pl. a Pázmányra ha csak pap és vallástanár képzése lenne?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.18. 12:21:20

@bölcsbagoly: "Hittudományi"

Nincs olyan, hogy hittudomány. Csak szemforgató papok vannak. Még ha oktatják is a szemforgatást, abból nem lesz az tudomány.

Helga Beauty Salon2 2018.06.18. 12:21:44

@élhetetlen: azt az ember, aki a trafikjából élt, netán a családtagja is, és elvették az árusítási jogát egy tollvonással, azt igenis nyakig ásták a szarba.

Sánta érv. Évtizedek óta nem volt klasszikus trafik ami csak cigit árult, a boltokban vették a cigit egyéb beszereznivalóval összekapcsolva, az nyírta ki őket nagyon régen. Ezzel a tiltással pont lehetőséget teremtettek. Persze a csúnya Orbán csinálta hogy a csicskásai megéljenek, meg én is ezért kommentelek, na megyek is bekasszírozom a bevételt mind a tíz dohányboltomból!
Neked meg minimum négy évet kell várni hogy a libsik üzlethez juttassanak, addig szerintem mosogass Londonban!

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.18. 12:23:34

@Hilda kisfia: Te egy teljesen normális ember lennél, csak neked minden fordítva van bekötve. :))

2018.06.18. 12:24:07

@bölcsbagoly:

Figyelj már ide!
Bölcsészetet csak akkor lehet jól tanítani, ha tanítasz mellette fizikát valaki másnak!? :D

bölcsbagoly 2018.06.18. 12:27:31

@élhetetlen: mivel jó pár PhD-n voltam témavezető, opponens, bizottsági tag, ergo van némi fogalmam az értékrendről!
A kormánynak is vannak tapasztalatai a CEU-s vezetők (Ignatieff, Enyedi, stb) szavahihetőségéről s ergo, csak azt fogadnak el amiről meggyőződtek!
DE miért az a profiljuk ami? MI okolja meg a term.tud.-ok kizárását? Mint már írtam, mert Sorosnak nem áll érdekében ilyen képzéseket támogatni, hiszen a végzőseiket nem lehet NGO aktivistaként hasznosítani!
Hízelgő, amikor egy elfogult ostoba le ostobáz!

2018.06.18. 12:29:32

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Baszod ez a Hilda mekkora épületes baromságot hordott itt össze az utolsó trafikos hozzászólásában, te atya úr isten!
Komolyan mondom, ez a trollszint legalja!

bölcsbagoly 2018.06.18. 12:29:53

@MikeBoy: nem, de ne tartsunk egyetemnek olyan intézményt amely sem alapképzést nem végez , s a tudományok spektrumából meg csak az olcsó és neki hasznos területeket válogatja ki!

bölcsbagoly 2018.06.18. 12:35:40

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: igazad van részben, de pont ezért nem tudomány pl. a történelem (s benne a irodalom/szinház/sport, stb történet), a filozófia, a szociológia, a politológia, az esztétika, a kommunikáció és média"tudomány", s társaik, mivel csak szubjektív vélemények halmazai.
A tudomány új és eredeti szellemi értéket hoz létre. A véleményezés nem az.

2018.06.18. 12:37:24

@bölcsbagoly:

Minek hívjuk? :) Diplomát adhasson?
És most tegyük szívünkre a kezünket.
Ezért ez a törvény és a CEU kálváriája. Nem Soros György miatt.
Csal meg nem basic. :)

bölcsbagoly 2018.06.18. 12:42:32

@MikeBoy: továbbképző intézménynek! Hát ki miatt? Ki levelezte le 2004-ben Magyar Bálinttal, hogy a CEU-nak külön státusza lehessen Mo-on? Az volt a "lex Ceu" nem a 2011-es és 2017-es, mert az csak rá vonatkozott, előjogokkal a többi külföldivel szemben! Mig az utóbbiak mindenkire vonatkoznak kivétel nélkül. S miért csak a CEU tiltakozik kézzel -lábbal ellene, a többi 20 miért nem?

élhetetlen 2018.06.18. 12:43:57

@bölcsbagoly: Nehéz veled. „szocializálódás, nevelés az ivari nemnek megfelelően történik”. De tessék szíves észrevenni már, hogy változik a világ. Vannak, akik szerint egy nőnek csak szülnie kell, mert ez az ivari rendeltetése, és van aki szerint lehet kutatómérnök is, ez a társadalmi szerep (gender). „Ennek sok ezer éves hagyományai vannak.„. Ebből a sok ezer évből megérdemelnél egy kis matriarchátust, ahol annyi lenne a dolgod, hogy hozz kaját, időnként termékenyíts meg valakit, aztán kuss, belebeszélni a dolgokba nincs jogod. „A genderizmusnak a devianciák (homoszexualitás, transzszexualitás, stb.) és a szélsőségességek (feminizmus) elfogadtatása és a hagyományos családmodell, a társadalmi szerepek megváltoztatása a célja.„. Nem. Csak azt kéne elfogadni, hogy egy homoszexuális, vagy transzszexuális ember is lehet teljes értékű tagja a társadalomnak, lehet jó matematikus, építész, politikus stb., nem kizárandó egyetlen társadalmi szerepből sem ivari alapon. És, ha két férfi, vagy két nő nevelne fel együtt egy gyereket, az nem veszélyeztetné a hetero családokat. Csak ennyit kéne elfogadni.

bölcsbagoly 2018.06.18. 12:46:57

@MikeBoy: s a pénzügyi manőverekről már ne is szóljunk a két fióka keverésének kapcsán! (Külföldi előadók foglakoztatása engedély nélkül, akkreditálatlan képzések tartása, tandíjak támogatáskénti elkönyvelése, stb a rossznyelvek szerint).

2018.06.18. 12:47:33

@bölcsbagoly:

Mondjuk azért, mert csak a CEU lehetetlenül el e miatt a törvény miatt.
Ez nagyon izzadtság szagú.
Oktatást akadályozni mondvacsinált módon az übergáz.
Van itt valami.
Egyetemnek hívj magát.
Nem az állam fizeti.
Diákjai vannak.
Oktat, diplomát ad, amit elfogadnak az USA-ban.
A működését törvényileg ellehetetleníteni úgy, hogy nincs rá semmilyen értelmes magyarázat, az übergáz.
És nem olyan világot idéz, amire szívesen gondolunk, amiben szívesen élünk.

Helga Beauty Salon2 2018.06.18. 12:48:01

@MikeBoy: Bölcsészetet csak akkor lehet jól tanítani, ha tanítasz mellette fizikát valaki másnak!? :D

A minőséget nem befolyásolja, viszont ha nem akarunk éhen dögleni akkor a pofázó pöcsök mellé nem árt képezni néhány gyakorlati embert is.
Tudom, úgy kellenek a világnak a filozófusok meg a kommunikációs szakemberek mint egy falat kenyér, mert őket lehet majd befogni közmunkára ha Soros már nem tartja el őket.

2018.06.18. 12:48:25

@bölcsbagoly:

"Rossz nyelvek szerint"
Na neeee!

bölcsbagoly 2018.06.18. 13:08:43

@élhetetlen: senki sem állítja, hogy a nőnek csak szülnie kell, de:
biológia tényszerűségek léteznek, amit semmiféle filozófálgatás nem tud megdönteni:
- csak a nő tud szülni;
- ő is csak adott korhatár kereteken belül;
- minél később annál nagyobb a genetikai ártalom az újszülöttre nézve.
Ezt a felelősséget a nők nem ruházhatják át sem a férfiakra, sem a társadalomra.
A homoszexuális, a transzszexuális, az aszexuális a meddő, a genetikai ártalmakat hordozó, az egoista, stb. pont azért nem lehet teljes értékű tagja a társadalomnak, mert nem teljesíti a fajfenntartás feladatát. Más szempontokból lehet hasznos tag, de azok a létfenntartáshoz tartoznak s nem a fajfenntartáshoz!
Biológusként azt vallom, hogy a szexuális devianciák veleszületettek, de mivel szexualitás szempontjából az emberek egyedenként a képzeletbeli tengely különböző részein helyezkednek el (a két végén az abszolut hetero illetve homo) túlnyomó többségük kisebb-nagyobb mértékben biszexuális és a szocializálódás , a körülmények határozzák meg, hogy ennek melyik oldala fog érvényesülni, vagy akár mindkettő! Minél erősebb hatások érik egyik oldalról, annál inkább befolyásolhatóvá válhat. Két apuka/anyuka s ami vele jár az biza befolyásoló tényező. még ha nem mis meghatározó jellegű!
Ellenérvként gyakran olvasom/hallom, hogy minden homo illetve transzszexuális hetero családban jön világra. Nyilván, mert homo családban lehetetlen lenne. DE javarészük az illető tengely homo végén helyezkedne el minden körülmények köztis! Ők ténylegesen homoszexuálisok s nem biszexuálisok! Mivel kutatási területem is a szexológia, elégé tájékozott vagyok a témában, s pont a CEU-n vettem részt számos olyan tevékenységen (meghívottként, vagy egyszerű résztvevőként), ami a homoszexualitással volt kapcsolatban!

bölcsbagoly 2018.06.18. 13:11:57

@MikeBoy: ezen az alapon a scientológusokról is ódát szavalhatsz el! S mégis rengeteg országból ki vannak tiltva! S horribile dictu, a CEU sem működhetne egy sor nyugati országban az ottani felsőoktatási törvények miatt! Többek közt Németországban sem!

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.18. 13:33:41

@hülyevarjú: "nem teljesíti a fajfenntartás feladatát"

NINCS fajfenntartási feladat. Nem vagyunk állatok. (Általánosítottam, mondjuk rólad nem merem ezt kategorikusan kimondani. :)) )

élhetetlen 2018.06.18. 14:08:22

@Hilda kisfia: „Évtizedek óta nem volt klasszikus trafik ami csak cigit árult, a boltokban vették a cigit egyéb beszereznivalóval összekapcsolva, az nyírta ki őket nagyon régen.”. Látom, képben vagy. Egy klasszikus trafik volt itt a Karinthy és Budafoki sarkán. Igaz, nem csak cigit, hanem újságot is árult. És sokan bementek, akik nem akarták a sarki közértben végig állni a harminc fős sort, ha csak egy doboz cigit akartak. Itt legfeljebb két ember állt előtted, és aki cigiért ment be, esetleg vett újságot is. Aztán jött a „lehetőség”. Csak újságért kevesen mentek be, feladták, a következő megpróbált az újság mellet még csomagolt szendvicset is árulni, aztán feladta, és lett egy Fornetti a trafik helyett, én meg mehetek egy tv újságért a Körtérig. De ez nyilván nem igaz, mert te másképp tudod. És hiába poénkodsz „na megyek is bekasszírozom a bevételt mind a tíz dohányboltomból!”, mert te is tudod, hogy vannak, akik mennek, és bekasszírozzák a bevételt mind a tíz boltjukból. És azt is tudod, hogy a „lehetőség” felajánlása elég tisztességtelen volt, mert mást mondtak a pályázás előtt, és mást adtak utána. Előtte csak a költség látszott, beláthatatlanság biztosítása, stb., utána emelték az árrést 4 %-ról tízre, utána jött, hogy nem csak cigit, hanem piát is árusíthatnak, stb. És azért, mert nekem van erkölcsi érzékem, ami neked nincs, és felismerem, hogyha valami ugyan törvényes, de erkölcstelen, ettől még nem kell Londonban mosogatnom, nagyfiú.

Helga Beauty Salon2 2018.06.18. 14:38:15

@élhetetlen: Na tudtál mondani egy azaz 1 darab trafikot, ami újságos is volt tök jó. Még mindig jobb mint amikor 40000 embert emlegettetek akik éhen fognak halni, mert beleszámoltátok az ötven pénztáros szupermarketeket is pénztáranként ahol cigipolc volt. Amúgy mit tudsz arról az újságostrafikosról, éhenehalt a végén?
Trafik alig volt, ahol meg még cigit árultak az áruházlánchoz tartozott annak a tulaját meg nem sajnálom, azokat minek véded?

élhetetlen 2018.06.18. 14:46:00

@bölcsbagoly: Most kitettél magadért! „- csak a nő tud szülni;
- ő is csak adott korhatár kereteken belül;
- minél később annál nagyobb a genetikai ártalom az újszülöttre nézve.”. Ezeket mikor vitattam? Én csak azt mondtam, hogy a nő nem csak szülni tud. Ilyen tudományos felkészültséggel, amilyennel szerinted te rendelkezel, nem érted a különbséget? „Mivel kutatási területem is a szexológia, elégé tájékozott vagyok a témában”. Úgy látszik, nem eléggé vagy tájékozott. Azt sem tudod, hogy, ha két férfi él együtt, akár mindkettőnek lehet természetes gyermeke egy béranya közreműködésével, vagy akár két nő is szülhet egy spermabankból vett donorral, ha ezt engedélyezik? Nem tudod, hogy, ha engedélyezik, akkor a fajfenntartásban is részt vehetnek? „Szakember”. A környezet hatása. Nyilván azt sem tudod, hogy akit a nevelőotthonban megdug a nevelőtanár, legyen az áldozat fiú, vagy lány, az biztos, hogy sérül, de nem biztos, hogy homoszexuális lesz. Mint szakértő, meg tudnád mondani, hogy mi a különbség, ha egy gyerek apja lelép a csecsemő két hónapos korában és nem látják többet, és az anyja neveli fel a nővére segítségével, vagy egy mesterséges megtermékenyítéssel szül egy nő, és a barátnőjével, élettársával neveli fel a gyereket? Max annyi, hogy mondanak neki egy nevet, aztán, majd, ha nagykorú lesz, és arra vágyik, akkor Lilu megkeresi az apát. Ne röhögtesd ki magadat.

bölcsbagoly 2018.06.18. 15:03:23

@élhetetlen: de tudom, de egyiket sem tartom járható útnak, csak a szabályok kijátszásának! Pótcselekvés részükről az örökbefogadás is.
Az erőszaktól miért váltana valaki a szexuális orientációjában? Igen, ha az apa lelép/leléptetik (mert ilyen is van , nemde?) , akkor a gyerek apa/férfi minta nélkül nő fel és rosszul lesz szocializálódva!
Az érvelésed arra utal hogy egy feminista szőkeség lehetsz. Ti mindent zsigerből, érzelmek alapján ítéltek meg, a két agyféltekétek meg zavarják egymást, mivel egyszerre működnek!-:))

bölcsbagoly 2018.06.18. 15:06:39

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
bocsi, nem tudtam hogy biorobot vagy! A te fajtádat tényleg nem lenne szabad fenntartani, szaporítani, hiszen selejtjei vagytok az emberiségnek! Az állatok sokkal különb , minőségi lények hozzátok képest!

élhetetlen 2018.06.18. 15:08:50

@Hilda kisfia: „Na tudtál mondani egy azaz 1 darab trafikot, ami újságos is volt tök jó.”. Igen a sarkit említettem. Biztosan ez volt az egyetlen az országban. Feleslegesen magyarázom, hogy egy csomó faluban, ahol tejet, kenyeret és cigit árultak, és csak a tej meg a kenyér maradt, bezárt a kisbolt, mert abból nem lehet megélni, aztán most sem tej, sem kenyér, sem cigi. Egy falusi kisbolt nem biztos, hogy áruházlánchoz tartozott. Esetleg jön egy mozgóbolt, de ahhoz akkor, és ott kell lenni. „Amúgy mit tudsz arról az újságostrafikosról, éhenehalt a végén?„. Biztosan nem, ahogy az ötszáz birkával legelő nélkül marad gazda sem, csak kezdhette nulláról. Tudod, csak Bajnai miatt lettek tömegesen öngyilkosok a libások. Egyébként komolyan hiszed, hogy a cinizmusod felment az érzéketlenséged súlya alól?

élhetetlen 2018.06.18. 15:35:36

@bölcsbagoly: Ajaj. „de tudom, de egyiket sem tartom járható útnak, csak a szabályok kijátszásának! Pótcselekvés részükről az örökbefogadás is.„. És biztosan azt is tudod, hogy jobb egy gyereknek állami gondozásban, mint egy homo párnál, ahol van szeretet, törődés, és pénz is az iskoláztatáshoz. Jobb egy gyereknek egy hetero családban, ahol minden este cirkusz van, verik egymást, esetleg a gyereket is, de teljes mintát mutatnak. A csonka családokat is be kéne tiltani, nincs válás, mindegy, hogy milyen a családi élet, lényeg, hogy a gyerek lásson apát, anyát, mindegy milyet, mert csak akkor képes megfelelően szocializálódni. Ez jó kérdés: „Az erőszaktól miért váltana valaki a szexuális orientációjában?”. Esetleg, ha egy tönkretett 10 éves kislány azután nem akar férfiakkal érintkezni? Ez nem ugyanolyan környezeti hatás, mint, ha két nő neveli fel? Ja, szerinted ez utóbbi a károsabb.
Ez meg egy igazi kutatóhoz, tudóshoz, bölcshöz illő szöveg lett. „a két agyféltekétek meg zavarják egymást, mivel egyszerre működnek!-:))”. Hogyne, kifejezetten káros, ha mindkét agyféltekénk egyszerre működik, és akár szinkronban. Bezzeg te, akit az érzelmek nem befolyásolnak, a másik agyféltekéd meg nem képes összehozni egy logikus gondolatot, te vagy a csúcs. Na, mostmár hagyjál, kezdelek unni.

bölcsbagoly 2018.06.18. 15:47:29

@élhetetlen: a szokásos mantrát adod elő! Ezerszer hallottam már feministáktól, leszbikusoktól.
1. a csonka családban az apa/anya helyett rendszerint van valaki, ugyanolyan nemű minta.
2. a legtöbb homo férfi dominánsan női jellegű családban nő fel, él s igen gyakran rendkivül ragaszkodnak az anyjukhoz;
3. az hogy valaki megcsömörölt a spenótfőzeléktől, nem jelenti azt,. hogy okvetlenül pörkölt imádóvá válik;
4. látom az elevenedre tapintottam, de nem árt némi idegélettant is tanulmányozni;
5. nem szép a futás, de hasznos, ugyebár?

Helga Beauty Salon2 2018.06.18. 17:20:00

@élhetetlen: Egyébként komolyan hiszed, hogy a cinizmusod felment az érzéketlenséged súlya alól?

Nem hiszem, viszont a te mentális állapotod büntethetőséget kizáró körülmény.

élhetetlen 2018.06.18. 17:23:04

@bölcsbagoly: Tényleg egyre hülyébb érvekkel jössz.
„1. a csonka családban az apa/anya helyett rendszerint van valaki, ugyanolyan nemű minta.”. Ezzel mit mondtál? Én csak azt vetettem fel, hogy mindegy, hogy egy anya, és a nővére neveli fel a gyereket, vagy két nő, akik szeretik egymást.
„2. a legtöbb homo férfi dominánsan női jellegű családban nő fel, él s igen gyakran rendkivül ragaszkodnak az anyjukhoz„ Ne zavarjon meg, hogy a válások aránya kb. negyven százalék, és zömmel az anyánál maradnak a gyerekek, mégsem lesz homoszexuális a népesség negyven százaléka.
„3. az hogy valaki megcsömörölt a spenótfőzeléktől, nem jelenti azt,. hogy okvetlenül pörkölt imádóvá válik;”. Ezt nem mondtam, csak azt, hogy ez ugyanúgy megtörténhet egy lelkileg tönkretett gyerekkel, mint az, visszatérve a képiről az igazi témára, ahogy szerinted megtörténhet, ha egy homo pár neveli a gyereket, az a környezeti hatásra homo lesz. Te jöttél a környezeti hatással, csak már magadat sem érted.
„4. látom az elevenedre tapintottam”. Nem, nem tapintottál az elevenemre, nem vagyok érintett a témában, csak én képes vagyok gondolkodni is, ami rólad azért nem igazán mondható el.
„5. nem szép a futás, de hasznos, ugyebár?„. Hát, ha te ezt az eszmecserét úgy éled meg, hogy megfutamodtam az érveid elől, az már tényleg szánalmas. Ehhez már nincs mit hozzáfűzni. Az, hogy unlak, nem megfutamodás, csak egy tény. Egyre bugyutább dolgokat írsz, válaszolgathatok is, de minek?

élhetetlen 2018.06.18. 17:28:09

@Hilda kisfia: „a te mentális állapotod büntethetőséget kizáró körülmény. „. Jó szöveg, de a saját elmeállapotodon kívül mi sugallja azt, hogy nekem mentális problémáim vannak?

bölcsbagoly 2018.06.18. 18:24:21

@élhetetlen: személyeskedés helyett esetleg gondolkodhatnál néha!
1. Tudtommal sem a nővér, sem a két anyuci nem pótolhatja az apuci mintát; tengernyi szeretet ellenére sem;
2. Már írtam arról, hogy kiből válik s miért homoszexuális. Az ismert vizsgálati anyagok alapján a meleg férfiak túlnyomó része női közegben nőt fel. Tehát: hajlam+ közeg.
Ha nincs hajlam hiába a közeg, pláne ha a közeg amúgy hetero nevelést/hatást ad.
3. ld. fentebb.
4. gondolkodni képes vagy, csak éppen a gondolatmeneted hibás.
5. te vállaltad fel a vitát, ami nemcsak a kettőnké, mivel az idetévedő elolvasókat is érdekelheti, lévén nyilvános.

bölcsbagoly 2018.06.18. 18:32:41

@Hilda kisfia: katasztrófális ennek a némbernek a vitakészsége! Egyrészt nem képes értelmezni azt amit írsz, másrészt olyan mint egy harci kutya (görcsbe mered az állkapcsa mikor rádharap)-:)) Semmiféle észérv nem hat rá! No a feminácikat mind ilyen fából faragták, sajna.

élhetetlen 2018.06.18. 19:13:07

@bölcsbagoly: Igaz, elkövettem azt a dőreséget, hogy válaszoltam egy agyatlan kommentedre, még szerencse, hogy te olyan jól tudod értelmezni a válaszaimat, még azt is érted, mikor rámutatok a logikátlanságodra. Hát nem, és ez biztosan az én hibám. Ez tényleg katasztrofális vitastílus. Te nem válaszolsz, csak leírod újra ugyanazt, mert attól majd igaz lesz.
@Hilda kisfia: Legyetek egymásé, és hess!

bölcsbagoly 2018.06.18. 19:22:47

@élhetetlen: tipikus femináci picsogás....nem hat meg! Adieu....

élhetetlen 2018.06.18. 19:37:49

@bölcsbagoly: Engem meg a náci picsogás nem hat meg, úgyhogy minden rendben. Pá…

bölcsbagoly 2018.06.18. 19:49:33

@élhetetlen: te én himsovén, náci, rasszista, antiszemita vagyok ...mi lehetnék még?
Szó se róla, ezzel feltetted a koronát a mai pofátlanságaidra! De hát, mi mást lehetne elvárni a fajtádtól?

Helga Beauty Salon2 2018.06.18. 20:16:01

@bölcsbagoly: Miért, ez csaj? Persze gondolhattam volna abból hogy ilyen gyepes.

bölcsbagoly 2018.06.18. 20:20:50

@Hilda kisfia: a zsigeri reakciói és értetlenkedése elárulták, bár manapság nem lehet tudni, hogy a 72 változatból hova is tartozik! De hogy "érzékenyítve" van az fix!-:))

élhetetlen 2018.06.18. 20:21:15

@bölcsbagoly: Helyben vagyunk. Én femináci vagyok, de te, aki leírtad, hogy a homoszexuális nem teljes jogú tagja a társadalomnak, mert csak létfenntartásra alkalmas, a fajfenntartásra nem (ami nem igaz, csak te nem helyesled), már nem keresem vissza az összes hülyeségedet, neked semmi náci beütésed sincs, megsértődsz. És még jössz a fajtámmal? Ah, ez sem jelent semmit, a te „logikus” gondolatmeneted mentén, mert szerinted valamelyik agyféltekéd működik, szerintem meg csak zavaros jeleket ad ki. Áh, dehogy vagy te hülye, te egy intellektuális elme vagy szerinted, és komoly tudós is, persze. Mit tudsz a fajtámról? Honnét tudod, hogy magyarabb vagy, mint én, csak annyi az alapod, hogy azt hiszed, attól vagy magyar, hogy nem vagy képes a logikus gondolkodásra, vagy mi van? És most már hagyj a hülyeségeiddel.

bölcsbagoly 2018.06.18. 20:32:04

@élhetetlen: okoska, a fajta =/= fajjal s pláne nem az etnikummal! Ahogy a termesztett növényeknél/tenyésztett állatoknál is, a fajta a jellegekre utal. A pincsi is meg a bernáthegyi is kutya, egy faj, de nem egy fajta! S mindkettő a fajtajellegeiről ismerhető fel. Nos, az esetedben a libsi feminista jelegeivel "büszkélkedhetsz"! S ezekről vagy felismerhető.
A nőknél tényleg egyszerre működik a két agyfélteke (ha nem hiszed , kérdezd meg Hámori József agykutató akadémikustól!), míg a férfiaknál egyszerre csak az egyik. Ez távoli elődeinknél alakult így, mivel a vadász/halász férfiaknál a koncentrálás volt a siker titka, míg a gyűjtögető nőknél a szórt figyelem! Ezt favorizálta a természetes szelekció is, ami nem jelenti azt, hogy ne lennének mindkét nem esetében kivételek is. Capisci?

élhetetlen 2018.06.18. 20:36:32

@Hilda kisfia: Hát igen, csak a hülye macsók érnek valamit a világban szerintetek, a gondolkodó nők, azok nem. Most azt kéne éreznem a bagoly, akár a te válaszaidból, hogy szellemi fölényben vagytok? Hát nem. De nem számít, tudom, hogy tele van a világ öntelt hülyékkel. Egyébként melyik válaszomat cáfoltad érdemben, hogy így odavagy magadtól, és engem nevezel gyepesnek? Hess!

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.18. 21:01:58

@hülyevarjú: "én himsovén, náci, rasszista, antiszemita vagyok ...mi lehetnék még? "

Egy nagy fasz. :))

élhetetlen 2018.06.18. 21:21:20

@bölcsbagoly: Nos, ha a fajta csak egy embertfajon belüli meghatározás részedről, akkor ugyanott tartunk, hogy, ha én femináci fajta vagyok, akkor te a megnyilvánulásaid alapján náci fajta vagy. Min változtat az okoskodásod? „A nőknél tényleg egyszerre működik a két agyfélteke (ha nem hiszed , kérdezd meg Hámori József agykutató akadémikustól!), míg a férfiaknál egyszerre csak az egyik.” Most mit kérdezek meg? Ezt írtam én is, csak míg szerinted a két agyféltekém egymás ellen dolgozik, addig, én úgy vélem, hogy szinkronban. Ja, nem emlékszel? Nem baj, írj újra, kezd előről az érvelésedet, nem számít, hogy mit cáfoltam már, de erre már nem vagyok vevő. Capisci?

bölcsbagoly 2018.06.18. 21:33:20

@élhetetlen: persze hogy szinkronban, csak éppen zavarják egymást! innen az értetlenkedésed, a logikátlan vitastílusod.....szórt és összefüggéstelen gondolkodásod.
De ne búsulj, a legtöbb nőnél ez van, még ha nem is olyan súlyos mint a femináciknál!

bölcsbagoly 2018.06.18. 21:44:04

@élhetetlen: hát el kell szomorítsalak, tényleg szellemi fölényben vagyunk! Ezt bizonyítják a tudomány, a technika, a művészetek eddigi eredményei is. Civakodásban, kavarásban s hasonló magas szellemiségű tevékenységekben viszont verhetetlenek vagytok! Nem hiába a régi tanács: minden botrány/emberi katasztrófa után: "keresd a nőt"! Díszpéldányaitok újabban a nemzetközi és hazai politikában bizonyítják alkalmatlanságukat (Clintonné, Merkel, Sargentini, Lunacek, Reding, stb. illetve Göncz Kinga, Gurmai, Kunhalmi, Smuch, Bangóné, Szél, Szabó Timea és társaik).

élhetetlen 2018.06.18. 22:53:01

@bölcsbagoly: Ajaj, már megint a hülyeség. „innen az értetlenkedésed, a logikátlan vitastílusod.....szórt és összefüggéstelen gondolkodásod.”. Legalább próbálnád meg visszanézni a szövegeidet, hátha megértenéd, hogy nem én vagyok logikátlan, de erre esély sincs, feladtam.
Addig voltatok, ti férfiak szellemi fölényben, míg nem engedtétek tanulni a nőket, mert ti voltatok nem az okosabbak, hanem az erősebbek. Akkor gyere a szellemi fölényeddel, ha hozod, hogy a bool derivált mire alkalmazható a gyakorlatban, ez volt a diplomamunkám az akkor még főiskolának nevezett intézményben, wiki nélkül, esetleg a Fourier sorfejtést a diszkrét (nem folytonos) függvényekre. Ez volt a diplomamunkám az ELTE-n. A politikusokat meg hagyjuk, Rezsi Szilárd, vagy Rogán, aki az eszét csak arra használja, hogy tömje a zsebét, (letelepedési kötvény), Semjén Zsolt, aki háziállatokra vadászik, ettől kéne elájulni, mint szellemi fölénytől? Nem érdekel, hogy mennyire tartod felsőbb rendűnek magadat, ettől még nem leszel az, csak tényleg hagyjál már. Az, hogy a te csak egyik agyféltekéd működését, amit használsz, mi zavarja, azzal nem szándékozok foglalkozni, de sok logikus érv nem jön ki belőle. .

bölcsbagoly 2018.06.19. 05:01:46

@élhetetlen: egy szakdolgozatot könyvészetből írnak! A reprodukáláshoz kétségkívül jól értettek, csak újat tudtok nehezen előállítani! Ezért alig van jó zeneszerző, festőművész, író, tudós, feltaláló a nők közt! DE pl. a divatmarhaságaitokat, kozmetikumaitokat is főleg férfiak állítják elő, sőt a séf szakácsok vagy fodrászok többsége is férfi. . OK, hogy a múlt század elejéig nem igen engedtek tanulni, de azóta eltelt száz év, bepótolhattátok volna, de csak hülye feminista némbereket tudtatok rászabadítani a világra, tisztelet a ritka kivételnek! Rengeteg PhD végzett volt tanítványom van a lányok közt is, de sajna, egyik sem mutat valódi kreativitást tudományos téren, viszont kiváló reprodukáló, szorgalmas, megbízható szakemberek s egyesek már komoly karriert futottak be. . de újat képtelenek létrehozni/felfedezni a szakterületükön Véletlenül?
Ellenzéki fröcsögésed meg nem érdekel, hiszen láthatóan képtelen vagy disztingválni és minden marhaságot benyelsz a balliba médiából.
süti beállítások módosítása