B1 blogcsalád



Egyszerre megy az alaptörvénybe a kereszténységgel ellentétes és keresztény kultúrát védő módosítás

2018. június 14. - Mr Flynn Rider

A logika sosem volt a Fidesz erőssége. De folyamatos kampány van, ilyenkor semmi sem számít. hajlektalan_jezus.jpg

Úgy próbálja a Fidesz tematizálni a közéletet évek óta, hogy újabb és újabb, a társadalmat megosztó kérdésben foglal állást. Ráadásul, ahogy korábban megírtuk, az egyetlen dolog, amiben a Fidesz-kormányzás eredményt tudott felmutatni az elmúltnyolcévben, az a propaganda. A folyamatos kampányolás annyira fontos, hogy most még az alaptörvényt is módosítják miatta - hetedszerre.

Az egyik módosítással megtiltják az életvitelszerűen közterületen tartózkodást; kiegészítésként egy másik passzushoz hozzáírnák azt is, "a közterület közcélú használatát" védené az állam és a helyi önkormányzat azzal, hogy törekszik valamennyi hajléktalan számára szállást biztosítani.

A másik pont, hogy megszűnik a magyar állam egyházi semlegessége, az állam és az egyház szétválasztása. A szöveg ugyanis azt tartalmazza majd, hogy

"Magyarország önazonosságának és keresztény kultúrájának védelme az állam minden szervének kötelessége."

Ezzel Magyarország a XXI. századból visszalép a XIX. századba, amikor a jogalkotók először választották szét az államot az egyháztól.

A közterületen a tilalom ellenére tartózkodó hajléktalanok szankcionálásáról a szövegben nincs szó, de az Alaptörvény módosítása után az önkormányzatok saját hatáskörben nyugodtan hozhatnak majd olyan rendeleteket, amelyek kifejezetten büntetik a hajléktalanságot.  

A HVG felhívja a figyelmet, hogy az Alaptörvény hetedik módosításával eredetileg a következő fontosabb elemek szerepeltek: 

 

  • Az Alaptörvényben rögzítik, hogy nem kaphat menedékjogot az, aki olyan országon keresztül érkezik Magyarországra, ahol nem volt kitéve üldöztetésnek
  • A menedékjog biztosításának alapvető szabályait sarkalatos – vagyis kétharmados – törvény határozza meg
  • A menedékjog elbírálásának feltételeit is sarkalatos törvény határozza meg
  • Rögzítik, hogy a rendőrség is részt vesz a jogellenes bevándorlás megakadályozásában
  • A közigazgatási bíróságokat is a gránit szilárdságú Alaptörvénybe vésik
  • Útmutatást adnak a bíróságoknak a jogértelmezéshez
  • A szomszédokra hivatkozva korlátozni lehet a gyülekezési jogot
  • Az állam jogi védelemben részesíti az otthont
  • Az Alaptörvény módosítása mellett benyújtották a Stop Soros törvénycsomagot is, amely bizonyos elemeiben szigorúbb, mint a korábbi elképzelés volt, azonban két olyan fontos pontot kivettek, amely miatt a Velencei Bizottság vizsgálatot folytatott. 

Abszurd az abszurdban, hogy

olyan képviselő vetette fel a hajléktalanság betiltását, aki az egyik leggazdagabb.

Bajkai István - az Orbán-család ügyvédje, egyébként -  a kampányban tojást, tejet és sonkát osztogatott, hogy szociális érzékenységét és emberközeliségét villogtassa; kedden ő vetette fel a témát egy sajtótájékoztatón. Bejelentette, a Fidesz azt kéri a kormánytól, hogy a most zajló alkotmánymódosítási folyamatban teremtsék meg annak jogi feltételeit, hogy ne legyen a jelenlegi formában megengedett az életvitelszerű közterületen tartózkodás. Bajkai a sajtótájékoztatón gálánsan felülemelkedve a tényeken azt bizonygatta, hogy minden hajlék nélküli ember számára biztosított a szálláshely és a munkalehetőség (ez nem igaz, Budapesten például 30 ezer hajléktalanra jut 10 ezer szálláshely, ráadásul aligha képes egy életvitelszerűen az utcán élő ember munkát találni magának – ha egyáltalán keres).

A Város Mindenkié csoport egyik aktivistája, Misetics Bálint a hvg.hu-nak azt mondta, a hatóságok már most is fel tudnának lépni a közterületen élőkkel szemben, ehhez nincs szükség módosításra. Szerinte

ez inkább "hecckampány" lesz, az önkormányzati választások előtt tapasztalható nekibuzdulás.

A felvetés ellen a Társaság a Szabadságjogokért is tiltakozott. Álláspontjuk szerint a mostani Alaptörvény is lehetőséget ad a hajléktalanság kriminalizálására,

"a hajléktalanság ellen nem a büntető igazságszolgáltatással, hanem szociális eszközökkel kell az államnak fellépnie."

Kérdéses az is, hogyan egyeztetik össze a kereszténydemokráciát, a keresztény kultúra védelmét a fideszes politikusok azzal, hogy az alaptörvénybe emelik a legelesettebbek büntetését.

Blogunk egyik állandó társszerzője, Gábor György vallásfilozófus egy Facebook-posztjában mindenesetre egy szobrot és egy idézetet ajánlott a fideszes képviselőknek megfontolásra.

Timothy P. Schmalz kanadai katolikus szobrász Homeless Jesus (Hajléktalan Jézus) c. alkotásának fotóját (cikkünk fő képén).

A szobrász, aki amúgy Ferenc pápának ajándékozta a munkáját, elmondta, hogy a művet az evangélium alábbi sorai ihlették:

„Éhes voltam és adtatok ennem. Szomjas voltam és adtatok innom. Idegen voltam és befogadtatok. Nem volt ruhám és felruháztatok.”

Az Emberfia, hogy értelmezze a szöveget, még hozzátette:

„Bizony mondom nektek, amit e legkisebb testvéreim közül eggyel is tettetek, velem tettétek.”

Aztán azt mondta:

„Mert éhes voltam és nem adtatok ennem. Szomjas voltam s nem adtatok innom. Idegen voltam s nem fogadtatok be. Nem volt ruhám, s nem ruháztatok fel… Bizony mondom nektek, amit a legkisebbek valamelyikével nem tettetek, velem nem tettétek. Ezek örök büntetésre mennek, az igazak meg örök életre.”

(Máté 25,35-46) 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr2314047316

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Zsidó Istent imádsz? 2018.06.15. 13:44:56

"Isten" nevét ki ne mondd, mert még kiderül, hogy egy zsidó istent imádsz! Ja és ez tagadásnál is igaz. Isten = gyűjtőfogalom 1. emberek által teremtett fő mítoszlények 2. egy kényszerképzet Brian élete(HUN)- Kövezés

Trackback: Működnek a Gyógyító Vakcina Gondolat Vírusaink. 2018.06.15. 09:52:04

"Jézus is egy mesehős" ezt terjesztik már a Keresztyén Humor fb oldalon is. Beértek a Gyógyító Vakcina Gondolat Vírusaink. A humoros  Gyógyító Vakcina Gondolat-Vírusok terjesztésének nyomdokain mára már számtalan facebook és egyéb internetes old...

Trackback: Erkölcstelen kereszténység 2018.06.15. 09:39:33

A judeo-kereszténység erkölcsi elítélésének alapjai: 1. Amennyiben a bibliai judeo-keresztény Isten, azaz  JHVH - Jáhve (JHVH = Jáhve = Jehovah = Jehova = Adonáj = Elochim = Eloah = Elohim = Necach Izrael ... ) meghalt Jézusként, akkor végül i...

Trackback: Ateizmus mint tagadásvallás képekben 2018.06.15. 09:32:16

  Isten = gyűjtőfogalom 1. emberek által teremtett fő mítoszlények 2. egy kényszerképzet                                                                 ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.14. 11:15:22

Igen, a szegények, elesettek, kirekesztettek elleni gyűlölethadjárat nem egyeztethető össze a keresztény értékekkel. Senki elleni gyűlölethadjárat nem keresztényi.

LKerekes 2018.06.14. 11:35:04

Gyerekek, ti 2022-ig teljesen belefogtok őrülni ebbe az orbn-, fidesz-, fideszszavazó gyűlöletbe! Aggódom értetek, nehogy zavazótábor nélkül maradjon a demokratikusnak csúfolt ellenzék.@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

LKerekes 2018.06.14. 11:36:56

Gyerekek, ti 2022-ig teljesen belefogtok őrülni ebbe az orbn-, fidesz-, fideszszavazó gyűlöletbe! Aggódom értetek, nehogy zavazótábor nélkül maradjon a demokratikusnak csúfolt ellenzék.@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

LKerekes 2018.06.14. 11:39:27

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
Nézd, te hülye vagy, ha a törvénytervezetből gyűlöletet olvasol ki.
Ne gyűlölködj, jelszót inkább az un. demokrata ellenzéknek kellene betartania.

2018.06.14. 11:55:18

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Igen, a szegények, elesettek, kirekesztettek elleni gyűlölethadjárat "

Bár tegnap sem válaszoltál, azért megkérdem ma is.. A törvényterbvezetben pontosan hol is látod te a gyűlöletet? Vagy ezt adták a szádba és mindenhová odaöklendezed?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.14. 12:10:54

@Womb Raider: Bajkai István bejelentette, a Fidesz azt kéri a kormánytól, hogy a most zajló alkotmánymódosítási folyamatban teremtsék meg annak jogi feltételeit, hogy ne legyen a jelenlegi formában megengedett az életvitelszerű közterületen tartózkodás.

rallus 2018.06.14. 13:09:31

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Jó kis aurád lehet, ha a fürdést, orvosi ellátást és ágyban alvást a gyűlölet jelének látod...

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.14. 13:27:49

@rallus: "fürdést, orvosi ellátást és ágyban alvást"

Hülye troll. Azt hiszed, azt írja a fideSS az alkotmányba, hogy minden hajléktalannak (vagy akár minden állampolgárnak) joga van a rendszeres fürdéshez, orvosi ellátáshoz és ágyban alváshoz? Na látod! Hallgattál volna, okosabb maradtál volna. :))

rallus 2018.06.14. 13:32:15

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Az a gyanúm, hogy a fürdést te sem úszod meg és ha már az orvos is megvizsgál, akkor sosem futunk össze az utcán.. Írogatni talán hagynak, hogy így rontsák a ballib oldal esélyeit...

2018.06.14. 14:07:15

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Újra kérdem... mi ebben a gyűlölet? A tiltás mitől gyűlölködés? Lassan ezzel is úgy leszünk mint az antiszemitizmussal és a rasszizmussal.

Amúgy ilyen ez a kormány. Az állami gondozottakat is gyűlöli, nem vesz nekik saját házat és nem kapnak még autót sem és ha felnőnek, még magukra is hagyja őket, dolgozniuk kell.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.14. 14:26:14

@Womb Raider: "A tiltás mitől gyűlölködés?"

A gyűlöletből fakad a tiltás. Egyébként értelmetlen. Hol éljen a szerencsétlen? A Holdon?

"ilyen ez a kormány. Az állami gondozottakat is gyűlöli"

Igen. Az egész magyarságot. :(

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.14. 14:27:43

"Ha majd tényleg bekerül az alkotmányba, hogy minden állami szerv kötelessége a keresztény kultúra védelme, akkor vajon hallgathatom-e büntetlenül a kedvenc Crown-számomat: Deathrace King?

Mert az tiszta sor, hogy ha a rendőr megállít, és az autóban épp valami arab zene megy, akkor a járőr azt leállíttatja azzal, hogy „Uram, kérem tisztelje meg a keresztény kultúrát, rendben? Most még elengedem, de legközelebb bírság lesz.”

De ha épp a Sátánt dicsőítik a számban, akkor mi van?

Mert ugye Lucifer is a keresztény kultúra része, szóval végül is az állami szerveknek őt is védeniük kell."

444.hu/2018/06/14/megyek-haza-ugyis-meg-kell-irnom-egy-beadvanyt-az-alkotmanybirosagnak

2018.06.14. 16:02:41

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "A gyűlöletből fakad a tiltás. Egyébként értelmetlen. Hol éljen a szerencsétlen? "

Összehordasz hetet-havat. Tiltjuk a 18 év alattiaknak a szeszesital fogyasztást Y gyűlöljük a fiatalságot. Tiltjuk a gyerekkorúakkal létesített szexuális kapcsolatot..tehát gyűlöljük a beteg pedofilokat.

Hol éljen? Ahol jólesik neki, de ezzel talán ne keltsen megbotránkozást, ne lehessen mondjuk a TBC terjedésének vektora.. stb, stb.

rasztaszív 2018.06.14. 22:27:47

ez az egész csak arról szól,hogy beleírhassák a vallási faszságaikat az alkotmányba.a többi csak terelés,gumicsont.

Iván Gábor IGe · vilagnezet.blog.hu 2018.06.15. 09:30:25

Mint az Árpád egyház alapítója és egyházfője:

A judeo-kereszténység erkölcsi elítélésének alapjai:

1. Amennyiben a bibliai judeo-keresztény Isten, azaz JHVH - Jáhve (JHVH = Jáhve = Jehovah = Jehova = Adonáj = Elochim = Eloah = Elohim = Necach Izrael ... ) meghalt Jézusként, akkor végül is ez nem más, mint egy cirkuszi mutatvány. Mártíromságnak beállított öngyilkosság. - Erkölcsileg elítélendő.

2. Amennyiben a fiát ölte meg, vagy feláldozta, akkor meg primitív barbár gyerekgyilkosság. - Erkölcsileg elítélendő

3. A judeo-keresztényeket a saját Istenük állítólag megváltotta a bűntől, akkor fura, hogy miért maradtak éppen ők a mai napig is bűnösök? Ez egy átverés és nem tanítás. - Erkölcsileg elítélendő.

4. Jézus csak sokkal régebbi korok vallásaiból és mítoszaiból összekoppintott mítoszfigura. Tehát nem tanított semmit sem. Így a története csak egy primitív, plagizált ókori sci-fi, vagy szappanopera. - Erkölcsileg elvetendő.

5. A judeo-kereszténység végső célja az utolsó ítélet. Aminek a lényege az, hogy egy halott, nevezzük ZombiJézusnak, másodszor is feltámad és akik imádják őt azoknak kánaán, azok akik nem imádják őt azokra halál és szörnyűségek várnak. - Erkölcsileg elítélendő.

Iván Gábor IGe · vilagnezet.blog.hu 2018.06.15. 09:31:06

Mint az Anti ateizmus alapítója:

Teljesen jogos :-), hiszen az ateizmus egy butaság. Isten létezése tudományos tény.

Isten = gyűjtőfogalom
1. emberek által teremtett fő mítoszlények
2. egy kényszerképzet

TanNé · http://erkolcstan.blog.hu/ 2018.06.15. 09:35:33

@rasztaszív:

Az meg valamennyire jogos is :-) hiszen az ateizmus tényleg eléggé nagy butaság.

Ateizmus: Tagadás vallás. Árnyékbox mások képzeletbeli barátaival. Egy ellen ideológia, ami maga is dogmatikus és logikátlan.

((Persze a judeokereszténnység megannyi ága is mind-mind ateista vallást művel. Hiszen tagadják az egy igaz, tudományos Istent :-) )))

Empatikus Állatbarát 2018.06.15. 09:36:44

@maxval balcán bircaman:

Nem a hajléktalanság elleni harc keresztény ellenes, hanem a hajléktalan ember elleni harc.

Világnézet Netes Napló · vilagnezet.blog.hu 2018.06.15. 09:44:34

@Empatikus Állatbarát:
A széttért kezű, szakállas 30-as félpucér csávó egy 2500-3000 éves etrusksz eredetű szerencsét hozó szimbólum. A judeokersztények csak lekoppintották, mint a festőművésznek készülő eszelős világuralomra törő a szvasztikát.

felső határ nincs 2018.06.15. 09:52:55

Oriasi gyozelmet aratott az Alaptorveny a lippsiken.

TanNé · http://erkolcstan.blog.hu/ 2018.06.15. 09:53:19

Működnek a Gyógyító Vakcina Gondolat Vírusaink.

"Jézus is egy mesehős" ezt terjesztik már a Keresztyén Humor fb oldalon is. Beértek a Gyógyító Vakcina Gondolat Vírusaink.

istenteszt.blog.hu/2017/03/22/mukodnek_a_gyogyito_vakcina_gondolat_virusaink

TanNé · http://erkolcstan.blog.hu/ 2018.06.15. 10:04:27

@felső határ nincs:

Az is lopott, plagizált régebbi korok vallásaiból akárcsak Zombijézuska.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.15. 10:04:53

@maxval balcán bircaman: Legalább a többi kommentet olvasd, te ignoráns robot.

"Bajkai István bejelentette, a Fidesz azt kéri a kormánytól, hogy a most zajló alkotmánymódosítási folyamatban teremtsék meg annak jogi feltételeit, hogy ne legyen a jelenlegi formában megengedett az életvitelszerű közterületen tartózkodás. "

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.15. 10:05:23

Akármi hülyeséget írhatsz, nem reagálok további provokációra.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.15. 10:12:28

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Így igaz. S pont ez hajléktanokat segítő intézkedés. Te ha hajléktalan lennél, szeretnél az maradni?

2018.06.15. 10:18:29

@maxval balcán bircaman: Támogassuk a hajléktalanokat! Lakoltassunk ki minden jogcím nélkül lakáshasználót, bedőlt jelzáloghitellel rendelkezőt, egy évnél régebbi közüzemi számlatartozással rendelkezőt... és költöztessünk be Cicushoz párat.

Empatikus Állatbarát 2018.06.15. 10:19:53

@maxval balcán bircaman:
Azok az emberek, akik a hajléktalan embert lakástalansága okán egy meghatározott helyre akarják kényszeríteni. Felügyelet alá, rendőri intézkedés alá akarják vonni, mert Isten szabad ege alatt akar élni.

TanNé · http://erkolcstan.blog.hu/ 2018.06.15. 10:22:05

@Empatikus Állatbarát:
Isten teremtőjének Karakuttynak a szabad ege alatt. -Így helyes :-)

Sir Galahad 2018.06.15. 10:25:22

A törvényjavaslat nem a hajléktalanság betiltásáról szól. Azt mondja ki, hogy a hajléktalanok (meg senki más sem) nem tartózkodhatnak életvitel-szerűen a közterületeken. Ezzel mi a probléma? A város tisztább, rendezettebb lesz, a hajléktalanok pedig nem koszosan fetrengenek az utcán, hanem szállókon élnek, ahol van lehetőség tisztálkodni, tiszta ruhát felvenni stb. Szerintem ezzel mindenki nyer. Egy dolog lehet kérdéses, hogy van-e elég férőhely a szállókon. Ezt nem tudom megítélni, de ha nincs, akkor azt kell követelni, hogy legyen.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.15. 10:29:02

@Womb Raider: Ha megkapom az államtól a hajléktalanokra fejenként járó támogatást, akárhány hajléktalan elhelyezését vállalom. A hajléktalanszálló fenntartási költségének töredékéért lehet lakást bérelni, tuti üzlet lenne. :))

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.15. 10:30:37

@Sir Galahad: "ha nincs, akkor azt kell követelni, hogy legyen. "

Pontosan. Nem pedig hülye törvényeket hozni a szerencsétlenek ellen, meg még az alkotmányba is beleírni a zsigeri gyűlöletüket.

_most_ 2018.06.15. 10:31:29

Kezd nagyon hasonlítani a rendszer a szocializmusra, ott volt bűn hajléktalannak lenni. Csak azt nen értem a jobboldaliakat miért zavarja annyira, ha valaki máshogy akar elni, mint ők?

2018.06.15. 10:32:22

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Szóval van az a pénz, amiért korpásodik a hajad..

"A hajléktalanszálló fenntartási költségének töredékéért lehet lakást bérelni"
Azért maradjunk a realitások talaján.. másrészt a napi sterilizálás nem olcsó..

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.15. 10:33:08

@_most_: "a jobboldaliakat miért zavarja "

Engem egyáltalán nem zavar. A rasszista bolsevik fideSS-t zavarja.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.15. 10:34:08

@Womb Raider:

A jogcím nélkülieket jogcímesíteni kell. A bankok általi esetekben meg letörni a bankok szarvát.

_most_ 2018.06.15. 10:34:27

@Sir Galahad: a hajléktalanok eddig is mehettek volna a hajléktalan szállókra, de inkább az utcán élniek, szerinted miért?

felső határ nincs 2018.06.15. 10:35:02

@_most_: Ez csak az elso lepes.

Nemsokara lippsinek lenni is bun lesz.

Nekem tetszene.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.15. 10:35:04

@Empatikus Állatbarát:

Nem lehet a szabadban élni városban: ez káros mint a normál emberek, mind a hajléktalanok számára.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.15. 10:35:17

@Womb Raider: "van az a pénz"

Ha ajánlasz egy tuti üzletet, amivel még embertársaimon is segítek, nem fogok félreugrani. :))

felső határ nincs 2018.06.15. 10:37:54

Ha van igazi OSBUN ebben az orszagban az az hogy a lippsik meg nem lettek a Dunaba love.

d.j 2018.06.15. 10:48:01

A fideszes politikusoknál már csak az agyatlan híveit utálom jobban. Bármit csinál a mostani, egyébként masszív csalással hatalomra jutó, kormány vagy bármely tagja, ezek teljes mellszélességgel, örömmel és áhítattal felszopják őket. És igen kimondom, utállak titeket, mert a lopást a csalást, a hazudozást a rasszizmust és az idegengyűlöletet támogatjátok. Nem vagytok több, mint egy pörsenés Orbán seggén, aki majd ha eljön az ideje, akkor titeket sem fog kímélni. Eltapos titeket, mint egy férget, félredob mint egy darab szart, ahogy a mostani civilekkel teszi. Beáldoz titeket ha az érdeke úgy kívánja. Erre egyébként sor fog kerülni nemsokára, ha nem jön a pénz az EU-tól. LOL. Barmok.

Andy73 2018.06.15. 10:48:17

Ha az utcán fekvő, és ott sokszor életveszélyben lévő hajléktalanokat (télen fagyhalál, és bármikor erőszakos támadások veszélye) beviszik a hajléktalanszállóra, ahol szállást és ételt kapnak, sőt tisztálkodási lehetőséget is, akkor azzal éppen a keresztényi szeretetet gyakorolja az állam, elég komoly kiadásokat fordítva minderre.
Egyébként örvendetes, ha egy baloldali, nyilvánvalóan ateista blogger a Bibliát olvassa és idézi, még akkor is, ha ezt csak politikai szándékkal, lejárató kampány részeként, tehát alapvetően negatív indíttatásból teszi. Hátha ragad rá valami a Biblia olvasása közben, a koszon kívül.
És az is nyilvánvaló, hogy a blogger tevékenysége a gyűlöletpropaganda, nem a hajkéktalanokról való gondoskodás.

_most_ 2018.06.15. 10:50:32

Az az igazán undorító az egészben, hogy a buli negyedben a részeg turisták nyugodtan össze hányhatják és hugyozhatják a köztereket, hisz azon a fideszes haverok jól keresnek. Úgy látszik a fidesz értékrendjében a pénz az első.

LebensraumamOsten 2018.06.15. 10:52:33

Mint az sejthető volt, az illibsi fidesztrágya ide is beszivárgott és különböző nickname-ekről bűzölög tovább a már megszokott módon.

felső határ nincs 2018.06.15. 10:52:40

@_most_: miert Ibizan nem lehet hanyni a bulinegyedben?

nem is megyek oda sok proli nemketet megtekinteni

_most_ 2018.06.15. 10:53:25

@Andy73: de miért kell erőszakkal "segíteni" a hajkéktalanokon? Ti miért mindent erővel akartok megoldani?

élveteg 2018.06.15. 10:55:42

"A szobrász, aki amúgy Ferenc pápának ajándékozta a munkáját, elmondta, hogy a művet az evangélium alábbi sorai ihlették:

„Éhes voltam és adtatok ennem. Szomjas voltam és adtatok innom. Idegen voltam és befogadtatok. Nem volt ruhám és felruháztatok.”"

Megkérdezném Ki is követi akkkor az evangéliumot Az aki hagyja a padon fetrengeni a szerencsétlenent Vagy az aki beviteteti a hajléktalanszállóra ott kap ételt kap italt adnak neki ruhát

felső határ nincs 2018.06.15. 10:57:12

@_most_: es miert kell keritest epiteni?

miert nem mashogy oldjatok meg, kerdezte a ludtalpas lippsi.

AZERT BAZMEG MERT MOST MEG VAN OLDVA TI MEG SEHOGY NEM OLDOTTATOK MEG. SOT, TI VAGYTOK A PROBLEMA.

szepipiktor 2018.06.15. 10:59:58

Szerintem az, aki a csútiék tetteit logikaellenesnek látják, azok egyszerűen nem méltóak a civilizált világra! A falábú focistánk 1988 óta tervszerűen, mindig a sikeres tömegreakciók érdekében tette azt, amit.
Most sincs ez így, hiszen neki a buta középhalmaz kell, az a halmaz meg alapból kirekesztő, idegengyűlőlő és demagóg, azaz nincs gond az egymást ütő propagandákkal, a közember kényelmesen elkülöníti azokat és egymás mellett, egyszerre éli azokat meg.
Nem logikaellenes a kereszténység zászlaja alatt lerendezni a liberális, szocialista gondolatokat, közben fullnáci propagandával uszítani az idegenek ellen. Nem veszi észre a posztoló, hogy itt már nem csak a migránsokról van szó? Valamikor nem az egyház támogatásával tette Horthy azt, amit tett? Most a csúti ezt követve uszít egyszerre a migránsok, a környező országok, akár a szövetségeseink ellen is.
Mert EZ KELL a magyarnak! A közmagyar nem akar gondolkodni, neki egy kitámasztott köpőfa kell és megy csordástól köpni.
Itt meg átlépegetünk a napi propaganda érdekében olyanokon, hogy mi a kereszténység védelmében az egész katolikus vonalat tagadtuk már meg, utasítottuk elé, pápástól, mert az ütközött a náci propagandánkkal.

_most_ 2018.06.15. 11:00:02

Biztos vagyok benn, ha Jézus ma élne, akkor Stop Jézus plakátokkal lenne teli az ország.

Andy73 2018.06.15. 11:16:02

@Iván Gábor IGe: Ha ezt komolyan gondolod, és nem viccnek szánod, akkor nyilvánvalóan nagyon hiányosak az ismereteid a témában, amelyeket próbálj meg pótolni, mielőtt hozzászólsz. Mivel ezt nyilvánosan teszed, így csak magadat járatod le az ilyen kommentekkel. A kereszténység és az egyház ennél sokkal komolyabb és súlyosabb támadásokat is túlélt már.

Andy73 2018.06.15. 11:21:07

@_most_: Ha egy magatehetetlen, segítségre szoruló emberen segítesz, az nem erőszak, hanem erkölcsi kötelesség. Persze sokan akár évekig is kihúzzák az utcán, de sokan már az első telet sem élnék túl, ha nem vinnék be őket a szociális munkások, akiket szintén az állam fizet, illetve az önkéntesek, akik előtt le a kalappal.

morph on deer 2018.06.15. 11:25:36

@Sir Galahad:
“szállókon élnek, ahol van lehetőség tisztálkodni, tiszta ruhát felvenni stb.”

Szállókon nem ‘élnek’, ott csak éjszakázhatnak. Nappal általában nem tartózkodhatnak a szállókon.
Hova a francba kéne tűnniük estig, hogy láthatatlanok legyenek?

Az nem merült fel, hogy honnan vennék fel a tiszta ruhát? Feltéve, hogy valakinek mondjuk egynél több ruhája van, és képes állandóan magával hurcolni, mint minden más tulajdonát is, mert ugye sehol máshol nem lehet tartani semmit.

Mi legyen a neadjisten hajléktalanná vált családokkal? Szakadjanak szét orbán meg a keresztényi szeretet nevében, mert ugye családi hajléktalanszálló nem egy elterjedt megoldás errefelé..?

Szóval több a kérdés mint a válasz.

Engem leginkább az lep meg, hogy a tanult képviselő nem is ismeri a javaslata tárgyát, nevezetesen azt, hogy az éjjeli menedékhely egyáltalán nem oldja meg a nappali tartózkodás kérdését!
Ha minden hajléktalan be is megy minden este a szállóra, amint kilép az ajtón, - márpedig ki kell neki, ott nem maradhat, - azonnal közterületen találja magát!
Nap mint nap, azaz életvitel szerűen!
Ott lesz kénytelen tölteni a napját, intézni szükségleteit, - végezni szükségét - mert nincs más lehetősége!

Akkor most mi is van a “megoldással”?

2018.06.15. 11:29:30

@d.j: "És igen kimondom, utállak titeket, mert a lopást a csalást, a hazudozást a rasszizmust és az idegengyűlöletet támogatjátok. "

Ohhh... nem kell vacakolni.. csak ahogyan árokásó Korniss Mihály is tanította:

"Mi, liberálisok pedig képtelenek vagyunk kimondani, amit szerintem valójában érzünk, hogy ti. mi még sokkal jobban: gyűlölünk titeket mint ti minket."

Ti ebben is mindenki előtt jártok :)))) Nem kell finomkodni: "utállak titeket", add ki magadból: kiirtanám a fajtátokat, genetikailag alattvaló moslékzabálók!

2018.06.15. 11:34:33

@morph on deer: Nnnnaa... itt a fotelkaritász liberális szóvivője is..

www.udvhadsereg.hu/szocialis-intezmenyek/uj-kezdet-haza-noi-hajlektalan-szallo/igenybevetelenek-feltetelei-ujkezdet
Tudom, egy melegvizes szpá és velnessz nékül nem élet az élet és amúgy is elidegeníthetetlen joga van bárkinek a rühösséghet és azt is elhiszem, te bátran, sőt, élvezettel csüccsensz le a tömegközlekedési eszközökön egy hómlessz által előmelegített ülésre.

morph on deer 2018.06.15. 11:35:13

“A logika sosem volt a Fidesz erőssége.”

De tudod miért?
Mert ez egy IDEGEN szó!
Még az is lehet, hogy migráns, sőt, illegális migráns szó!

Hát hogy képzeled, hogy a “nemzetthy” kormánypárt ilyesmit akár a közelében is hajlandó lehetne eltűrni, az alkalmazásáról már nem is beszélve!
Még ilyet!

Hát micsoda “hazaffy” vagy te, hogy ilyen külföldi eredetű liberális, sőt, akár sorosbérenc gondolkodásmódot kérsz számon Európa megmentőin?!?

Eszem megáll.
Bár akkor már mehetek én is jelentkezni fideszesnek. ;)

morph on deer 2018.06.15. 11:43:27

@Womb Raider:
“és azt is elhiszem, te bátran, sőt, élvezettel csüccsensz le a tömegközlekedési eszközökön egy hómlessz által előmelegített ülésre.”

Ne éld bele magad, nem használom a tömegközlekedést.

Ha netán olvastál volna is, akkor tudnád, hogy tisztálkodás/fürdés kérdést nem emlîtettem, mert azt tudom, hogy van.
Ezért aztán a wellneszes dumád értelmetlen.

Tehát azt akarod mondani, hogy az ország - vagy akár - Budapest összes hajléktalanjának rendelkezésére áll az általad belinkelt megoldás, mert mint a képviselő úr említette, van belőle elég.

Ebben az esetben hurrá!

felső határ nincs 2018.06.15. 11:46:48

nem hasznalok tomegkozlekedest...

belepofazik a BKVt a szarosoktol megpucolo javaslatba

gondolom nem is az orszagban elsz plane nem a varosban

morph on deer 2018.06.15. 11:51:42

@felső határ nincs:
:)
Gondolom, hogy fingod sincs arról, hogy mit jelent a felirat a címlapon, mi?

“How strongman subvert democracy”

Hogyan ássák alá a demokráciát az ‘erős emberek’

Lehet tovább örülni az illusztris társaságban való megjelenéshez!
Ja, és köszönjük a linket!
:)))

felső határ nincs 2018.06.15. 11:52:49

@morph on deer: Ingyen szereznek a hujelippsik egyre tobb nyugati hivet Orbannak.

perfekt

Fülig José 2018.06.15. 12:04:52

@morph on deer: felesleges válaszolni neki, sötét mint a kátrány. szókincs : lippsi, soros, migráncs. IQ:40. munka: köz. csak egy átlagos fideSSbirka...

Sir Galahad 2018.06.15. 12:11:04

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Szó sincs zsigeri gyűlöletről. Azért van szükség ezt alaptörvényi szinten rendezni, mert ha ez hiányzik, épülhet akárhány hajléktalan szálló, létesülhet bármennyi férőhely, az önmagában továbbra sem oldja meg a problémát. Ugyanis a hajléktalan így mondhatja azt, hogy márpedig ő nem megy szállóra, mert nem akar és kész, jól érzi ő magát a parkban, a szemét meg az ürülék közt - és a jelenlegi szabályozás szerint még igaza is volna, hiszen nem lehet neki megtiltani az életvitel-szerű tartózkodást a közterületen. Tehát, véleményem szerint, erre a jogszabály-módosításra szükség van, és amennyiben kevés a férőhely a szállókon - nem tudom, hogy kevés-e - , ezzel együtt bővíteni kell a kapacitást.

öreg baka nem rakéta 2018.06.15. 12:14:31

@rallus: ha csak törekszik, ráadásul megosztva az azt jelenti, hogy mutogathatok a másikra, egyébként sincs meg a megvalósításhoz szükséges infrastruktúra, csak törekszek rá, hogy meglegyen. Ha meg nem lesz meg, így jártak.

2018.06.15. 12:15:05

@Sir Galahad: Nos... köszönöm, hogy frappánsan megfogalmaztad, azt, ami úgy tűnik a kekeckedő ellenzékiek számára nem nyilvánvaló.

felső határ nincs 2018.06.15. 12:16:29

@Sir Galahad: Vegre lesz vmi musor, Gyurr csany kiul majd a homleszek koze tablaval a nyakanan: " a nep ellensege "

s milyen igaz

öreg baka nem rakéta 2018.06.15. 12:20:30

@élveteg: honnan veszed, hogy kap ruhát, ételt? Ha nincs az adott szállón ruha/ételosztás, vagy már véget ért, akkor így járt?

Sir Galahad 2018.06.15. 12:20:37

@morph on deer: Sokféle hajléktalan szálló létezik. Én egy vidéki kisvárosban élek, itt van nappali melegedő (fürdőszobával, mosógépekkel, sőt tévével felszerelt klubszobával - többek között), ahol a hajléktalanok nap közben tartózkodhatnak, és éjjeli menedék, ahol alhatnak. Én ebből indultam ki. De ha valahol nincs ilyen, nappali típusú ellátás, akkor azt meg kell szervezni, mert így lehet például tiszta ruhájuk, meg tisztálkodási lehetőségük - ebben természetesen igazad van.

morph on deer 2018.06.15. 12:21:34

@felső határ nincs:
“Ingyen szereznek a hujelippsik egyre tobb nyugati hivet Orbannak.”

Így igaz!
Nyugat Üzbegisztánban újabb két fővel gyarapodott a rajongótábora! Megy ez!:)

felső határ nincs 2018.06.15. 12:23:24

@morph on deer: Orban osszetorte minden ellenfelet.

Most epp nemetisztanban alakul a kormanyvalsag.

öreg baka nem rakéta 2018.06.15. 12:23:58

A legfőbb problémát a kormány részéről a számok és az ismeretek hiányában látom, csapkodás az egész.

felső határ nincs 2018.06.15. 12:24:57

@Sir Galahad: stadionokban is alhatnanak, persze penzert

a legtobb homlesz tobb zsetont keres mint a bejelentett melosok also fele

Fülig José 2018.06.15. 12:27:25

@felső határ nincs: nálad biztos többet, te még seggnyalónak is szar vagy...

morph on deer 2018.06.15. 12:29:31

@felső határ nincs:
“gondolom nem is az orszagban elsz plane nem a varosban”

Szerinted nyilván orbán is azért nem busszal jár a melóba, mert felcsúti illetőségű, ugye? :)
Mert más oka nem is lehet, valóban.

Ó, dehogynem!
Mikor melyikben, de mindig az országban, tényleg!

Egyébkén ne aggódj, a TEKes legények pontosan tudják, hogy hol vagyok, még azt is, hogy hányas cipőt hordok!

De látom, nincsenek előtted sem titkok...
:)

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.15. 12:29:46

@Sir Galahad: "mondhatja azt, hogy márpedig ő nem megy szállóra, mert nem akar és kész"

Igen. És?

Te szeretnéd visszahozni a pártállam mellé a KMK-t is. Én nem.

Ha azt akarom, hogy a hajléktalan ne aludjon a parkban, akkor emberi körülményeket teremtek a szálláson, ahova beinvitálom. Karhatalommal kényszeríteni hülyeség.

A hajléktalanok problémája sokrétű, hülye törvények nem oldják meg. Senki se szeret hajléktalan lenni, úgyhogy van remény. Komplex megoldás szükséges, sok terület szakembereivel. Igen, és még pénzt is kell rá áldozni. Evvan.

Viszont, ha áldozol a hajléktalanra pénzt és fáradságot, akkor ha sikerül visszavezetni a társadalomba, nyertél egy adófizetőt, és vesztettél egy segélyreszorulót.

2018.06.15. 12:30:13

@felső határ nincs: Ebben azért nem lennék biztos, de hogy állandóan szétgányolják a parkolójegy-automatákat és széttúrják a szelektív hulladékgyűjtő konténereket, az biztos.

felső határ nincs 2018.06.15. 12:35:08

@morph on deer: na de akkor mit ugacc bele teged nem erinto kerdesekbe?

grafoman vagy, vagy csak munkanelkuli?

morph on deer 2018.06.15. 12:35:48

@Sir Galahad:
“itt van nappali melegedő”

Igazából ennel lenne értelme.
Meg annak, hogy először rendelkezésre állnának a feltételek, aztán hoznának bármilyen kapcsolatos törvényt.

Ez az egész nem jól van így, ezt mindenki tudja, de nem hiszem, hogy csak tiltással meg büntetésekkel - ennek most teremtik meg az alkotmányos lehetőségét - lehet kezelni egy társadalmi méretű szociális problémát.
Illetve biztos, hogy nem ez a jó út.

2018.06.15. 12:36:12

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Te szeretnéd visszahozni a pártállam mellé a KMK-t is. Én nem."

Értem... az ugye nem tűnt fel, hogy itt nem a munkanélküliség ellen emeltek szót , hanem az utcai

"Ha azt akarom, hogy a hajléktalan ne aludjon a parkban, akkor emberi körülményeket teremtek a szálláson, ahova beinvitálom. Karhatalommal kényszeríteni hülyeség."
Léccilécci írd már le végre, mit is értesz te ez alatt? Csak, hogy tudjuk... mert ilyenkor mindig ködösítesz..

www.udvhadsereg.hu itt meg van pár példa..és arra is, hogy az állam támogatja a jó kezdeményezéseket.

"Viszont, ha áldozol a hajléktalanra pénzt és fáradságot, akkor ha sikerül visszavezetni a társadalomba, nyertél egy adófizetőt, és vesztettél egy segélyreszorulót."

Aha... mert ám ez csakis ezen múlik.. "Segíccsé' má'!Aggyá pézet!"

felső határ nincs 2018.06.15. 12:36:27

@Womb Raider: at kell kepezni oket gyorsan szirnek amig beveszik oket a nemetek

felső határ nincs 2018.06.15. 12:38:24

@morph on deer: egyaltalan nem baj ha az adofizetok erdekeben torvenykeznek, nem az allam csecsen logo, szaros seggu homlesz migransok erdekeben

Ez az egyszeru oka hogy Orban Europa legszilardabb, legnepszerubb kormanyanak a teljhatalmu fonoke.

Fülig José 2018.06.15. 12:39:16

megfejtettem: ez úgy lesz, hogy most betiltjuk a homlesseket. sajnos ettől nem lesz több szálló/szoc. munkás (mert a pízt idén is a sportra költi a vajda, meg is látszik az eddig beleöntött 673.123.256 milliárd is...), valszeg a Kánaán is váratni fog magára... mivel nem lesz hova menjenek a csövik, törvényszegést követnek el. könnyen belátható, hogy a pénzbüntetés nem célravezető (bár NYILVÁN mindegyik csilliárdos, és csak hobbiból élnek az utcán..) a nagy humanista kásler felesége csinál majd állami pénzből táborokat, ahova ezeket elteszik. nem koncentrációs táborok ezek (nyilván!) illiberáliában mondjuk, őőőő... helyreállító táborok. Onnan a NER kompatible vállalkozók kaphatnak relatíve olcsó munkaerőt, akikért nem kár. aztán ha nem bírnak / akarnak dógozni/ megtérni/ hát töröljük őket...

Sir Galahad 2018.06.15. 12:40:31

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Sajnos ez nem ennyire egyszerű. Van a hajléktalanoknak egy viszonylag szűk rétege, akik még nem rég óta élnek így és őket részben tényleg vissza lehet vezetni a normális életbe. Amikor ez összejön, az tényleg egy sikertörténet. De rengeteg hajléktalan azért nem megy be a szállóra, legyenek ott bármilyen jók a körülmények, mert évek, évtizedek alatt már hozzászokott ahhoz, ahogy él, nem akar lemondani az alkoholizálásról, semmi kedve alkalmazkodni egy közösséghez, már nincs igénye a tisztaságra satöbbi. Őket a tapasztalatok szerint a hatósági kényszeren kívül sajnos semmi mással nem lehet rászorítani arra, hogy szállóra menjenek. Vagy van jobb ötleted?

felső határ nincs 2018.06.15. 12:40:49

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Viszont, ha áldozol a hajléktalanra pénzt és fáradságot, akkor ha sikerül visszavezetni a társadalomba, nyertél egy adófizetőt, és vesztettél egy segélyreszorulót."

- pont ezt csinaltak a lippsik, azert sirja vissza oket a nep. csinaltak adossagbombat, a lakossagot igyekeztek foldonfutova tenni s volt 1 millioval tobb munkanelkuli mint most

muhaha

Sir Galahad 2018.06.15. 12:48:28

@morph on deer: A kormány azt állítja, hogy a hajléktalanok ellátása megoldott. Nem tudom, hogy ez így van-e, de ha tegyük fel így van, az se oldja meg önmagában a problémát, mert a hajléktalant nem lehet kötelezni arra, hogy igénybe vegye a szállót. Ezért kell a jogszabály. Még egyszer mondom, ha nincs elég szálló, vagy férőhely, azt meg kell oldani, de ez nem helyettesíti a törvényi szabályozást, mert az, hogy van elég hely, még nem garancia arra, hogy a hajléktalanok be is mennek a szállóra.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.15. 12:52:21

@Womb Raider: "Segíccsé' má'!Aggyá pézet!"

Szerintem ezzel a csúti gecinél kampányolj, ő ül a pénzeszsákon, ő szórja a pénzt a hajléktalanokra.

felső határ nincs 2018.06.15. 12:54:13

@Sir Galahad: minek magyarazod?

nem kell semmit indokolni, a kormany mondja ugy lesz akkor ugy lesz, azt jonapot

miota kell indokolni barmit agyonvert lippsiknek?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.15. 12:55:22

@Sir Galahad: "évek, évtizedek alatt már hozzászokott ahhoz, ahogy él, nem akar lemondani az alkoholizálásról, semmi kedve alkalmazkodni egy közösséghez, már nincs igénye a tisztaságra satöbbi. "

Igen, erre mondtam, hogy ez egy komplex probléma, a megoldása sok szakterület összedolgozását igényli, nem hülye náci törvényeket.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.15. 12:57:25

@felső határ nincs: "a kormany mondja ugy lesz akkor ugy lesz, azt jonapot"

Pontosan. Börtönbe az összes hajléktalannal, probléma NER-kompatibilisen megoldva.

Sir Galahad 2018.06.15. 12:59:52

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Pont azt kérdeztem, hogy az ilyen esetekre van-e jobb ötleted, mint a "hülye náci törvény". És mint látható, nincs, tehát lehet, hogy mégse olyan hülye meg náci az a törvény.

nnnnnnnn 2018.06.15. 13:21:37

"az egyetlen dolog, amiben a Fidesz-kormányzás eredményt tudott felmutatni az elmúltnyolcévben, az a propaganda"

amit meg ti tudtatok felmutatni az az államcsőd, az emberekre lövetés és az imf hitel volt :D
akkor ki a jobb? :P

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.15. 13:21:55

@Sir Galahad: "van-e jobb ötleted, mint a "hülye náci törvény". "

Persze. Pont azt írtam.

morph on deer 2018.06.15. 13:23:32

@felső határ nincs:
“ na de akkor mit ugacc bele teged nem erinto kerdesekbe?”

Miért, te hajléktalan vagy, azért szólsz hozzá?

Azért szivi, mert az alapvető probléma mindenkit érint, mindenhol!
Ez pedig az, hogy hogyan bánik a mindenkori kormányzat a honfitársaink azon részével, akik ilyen vagy olyan okból lezuhantak a létezési lehetőségek aljára!

Ez “csupán” azt jelenti, hogy pár százezer magyar állampolgárt - tehát honfitársainkat - nemes egyszerűséggel a szemétbe dob pártunk és kormányunk, holott csupán az ótvaros plakátkampányra költött összegből jelentősen lehetne segíteni rajtuk.

De ők nem fontosak, gondolom azért, mert nem fociznak. Még jobb lenne, ha mondjuk Erdélyben fociznának, mert akkor biztosan ömlene hozzájuk a pénz...

Persze napközben megetnének vonatozni Felcsútra is, az mindjárt kétszeres haszonnal is járna!
A vonatnak van tereje, tehát nem áznának ha esik, közben pedig úgy nézne ki, mintha lennének utasok, azaz lenne értelme az egésznek.
De talán majd most, a pálya meghosszabbítása után...

Egyébként neked, mint öntudatos magyar hazaffynak hová tűntek a magyar nyelvre jellemző ékezetek a szövegeidből?
Csak nem vagy egy migránsbolsisorosbérenc külhoni ügynök?
Csak kérdem, a társalgás kedvéért.
(Mi grafománok már csak így szoktuk ;)))

Fülig José 2018.06.15. 13:26:12

@nnnnnnnn: pont ez az! mindkettő egyformán szar, csak amíg a szocik szépen eltűnnek a balfélen, ti oltárra emeltétek a csúti gecit és csókolgatjátok a lába nyomát... émelyítő

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.15. 13:27:40

@nnnnnnnn: "ki a jobb?"

Most komolyan, a geci ázsiója már a fideSSfasszopóknál is olyan alacsonyan van, hogy szerintetek is csak az elkúró rosszabb nála?

morph on deer 2018.06.15. 13:35:58

@Sir Galahad:
“mert az, hogy van elég hely, még nem garancia arra, hogy a hajléktalanok be is mennek a szállóra.”

Persze hogy nem, ez így igaz.
Meg az is, hogy ez elsősorban amiatt van így, met ez a sors qrva keményen hat a személyiségre, azaz a leggtöbbjük biztosan komoly pszihés problémákkal terhelten él. Alig hiszem, hogy pár százaléknál nagyobb arány az, amelyik egészséges tud maradni, beleértve az alkoholizálást is. (Hiszen hány nem hajléktalan alkoholbeteg is van, ezeknek meg néha nem marad más, akár fájdalmcsillapító vagy altató helyett is..)

Magyarul: ezt a problémát tiltó rendeletekkel meg parancsokkal nemcsak megoldani, de kezelni sem lehet. Ez ennél jóval sokrétűbb, mert nem csak arról van szó, hogy ne essen rá valakire az eső.

Nem hiszem, hogy máshol a világban ezt ugyanígy, alkotmányos törvénnyel próbálnák orvosolni, pontosabbsn kizártnsk tartom, hogy igen.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.15. 13:38:40

Alapvetően itt az egész egy ballib hisztéria.

A luxusban élő ballib elit komolyan elhitte, hogy hajléktalannak lenni valamiféle sajátos kisebbségi lét, megtapsolandó szubkultúra, melyet meg kell őrizni.

morph on deer 2018.06.15. 13:43:15

@nnnnnnnn: "ki a jobb?"

Természetesen az orbán!
Nemcsak jobb, egyenesen szélsőjobb!
Na ezt űberelje valaki!

Sőt, ha így megy tovább, ő lesz a “legszélsőjobb”!
Csodás, mi?

TanNé · http://erkolcstan.blog.hu/ 2018.06.15. 13:48:19

@Empatikus Állatbarát:
"Isten" nevét ki ne mondd, mert még kiderül, hogy egy zsidó istent imádsz! Ja és ez tagadásnál is igaz. Brian élete(HUN)- Kövezés

Sir Galahad 2018.06.15. 13:49:14

@morph on deer: Az már egy következő lépés, hogy akiken még lehet, azokon segítsenek, vezessék vissza őket a normális életbe. Oké. De az első az, hogy a hajléktalan menjen be a szállóra, ahol a lehetőség megvan a fürdésre, ruhamosásra, satöbbi. Az a baj, hogy többnyire már ez az első lépés sem megy, és eddig még senki nem mondott jobbat annál, mivel érjük ezt el törvényi szabályozás helyett.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.15. 13:52:52

@morph on deer: Ezzel vitatkoznék. Rasszista bolsevik a fideSS. Kevés jobboldali értéket tud felmutatni. És felhívnám arra is a figyelmet, hogy a jobboldaliság nem egyenlő a konzervativizmussal. Mondjuk a neoliberális rájuk illik, de ettől se lesznek jobboldaliak. A maffia meg végképp nem jobboldali formáció.

felső határ nincs 2018.06.15. 13:55:58

@morph on deer: Engem az erdekel hogyan banik a hatalom az adofizetokkel, ellenben le se szarom hogyan banik az allam csecsen logokkal.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.15. 13:59:40

@Sir Galahad: "akiken még lehet, azokon segítsenek"

Mindenkin lehet segíteni.

"vezessék vissza őket a normális életbe."

Az az igazi sikertörténet.

"az első az, hogy a hajléktalan menjen be a szállóra"

Nem az "első". Az első, hogy odamész hozzá, feltérképezed a problémáit, és kidolgozol egy megoldást. Mondom, hogy karhatalommal, hülye törvényekkel nem tudsz semmit megoldani. Képtelen vagy felfogni.

Egyébként ehhez normális szállók is kellenének, ami nincs.

Trollie 2018.06.15. 14:02:17

@vilagnezet.blog.hu: Sajnálom, hogy beteg családban nőttél fel és emiatt mindenkit gyűlölsz... :(
Ezért nem kellene engedni homoszexuálisoknak/drogosoknak, hogy gyereket neveljenek mert akkor nem kellene hozzád hasonlóan szenvedniük...

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.15. 14:02:23

@felső határ nincs: "Engem az erdekel hogyan banik a hatalom az adofizetokkel"

Hát akkor sokat emlegetheted a csúti geci kurvaannyát, mert elég szarul bánik az adófizetőkkel.

TanNé · http://erkolcstan.blog.hu/ 2018.06.15. 14:06:25

Ha KERESZTÉNY vagy abban hiszel, hogy valami kozmikus zsidó zombi örök életet adhat neked, ha szimbolikusan eszel a húsából és telepatikusan megüzened neki, hogy elfogadod őt mesterednek, és aki így cserébe eltávolíthatja a gonoszt a lelkedből, ami azért került oda, mert egy oldalbordádból lett nőt meggyőzött egy beszélő kígyó, hogy egyen a zsidó zombi apjának a varázsfájáról.

Ez teljesen hihető, világos és kicsit sem nonszensz!

2018.06.15. 14:08:23

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "nem hülye náci törvényeket."

:) Kicsit sokat használod indokolatlanul a 'náci' jelzőt. Hülyébb vagy már, mint Brendel..

"Hát akkor sokat emlegetheted a csúti geci kurvaannyát, mert elég szarul bánik az adófizetőkkel."
Ilyen ez a kormány... 8 millió éhező, sanyargatott adófizetők, krematóriumok felé menetelő hómlesszek...oszt az ellenzéki tábor összesen csak úgy volt képes hasonló számú szavazat begyüjtésére, hogy nagyvonalúan rehabilitáltál az addig habzó szájjal nácizott Jobbikot..

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.15. 14:10:46

László (52)
- Tavaly karácsony óta nem iszom. Mert az volt az összes gondom, hogy ittam, ezért vesztettem el mindenemet. Sokszor nekifutottam, sokszor próbálkoztam, voltam sokszor elvonón, de három hónapos absztinens időszakok után mindig újra elkezdtem inni. Most meg saját magamtól szoktam le, nem az elvonón mondta az orvos. Tudatosult bennem, hogy magamat kell megváltoztatni, nem a környezetet, úgyhogy karácsonykor abbahagytam. Azóta dolgozom és kerestem egy fizető szállót, mert utcán is laktam itt kint az Oktogonnál.
- Mi változott, hogy most sikerült?
- Az ember minden baját próbálja a külvilágra fogni, de ez nem működik. Saját magában kell keresni a problémát és úgy kell megváltoztatni a dolgokat. Nem a világot, hanem magamat.
- Mi a terve a jövőre?
- Most az a célom, hogy egyelőre ezt a fizetős szállót tartsam, mert két évig maradhatok. A Vérmezőn dolgozom a kertészetnél, ott talán fölvennének állandóra. Az százhúsz ezer, nem ötvenkettő, mint a közmunka-program; adnak cafeteriát, adnak bérletet. És akkor talán rendbe tudom hozni az életemet. Tehát nagy célom nincs, egyelőre csak az absztinencia, meg az, hogy dolgozzak minden nap.

www.homelessofbudapest.hu/

2018.06.15. 14:11:00

@TanNé: Bár nem vagyok sem hívő, sem vallásos, de úgy érzem, kicsit nagyvonalúan egyszerűsítesz. A kereszténység azért egy picit komplexebb ennél. életszemlélet, kultúra, hagyomány..

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.15. 14:12:11

@Womb Raider: "sokat használod indokolatlanul a 'náci' jelzőt. "

Sajnos nem indokolatlanul. Túl sok a náci. Nem mondhatom rájuk, hogy keresztény, mert nem azok.

Fülig José 2018.06.15. 14:12:23

@Sir Galahad: "hogy a hajléktalan menjen be a szállóra, ahol a lehetőség megvan a fürdésre, ruhamosásra, satöbbi. "
látod, EZ a baj...te el sem tudod képzelni, hogy valaki nem akar a NAAAAGY narancsos család része lenni... te megszoktad, hogy megmondják, mikor szavazz, tapsikolj, vonulj, gyűlölj vagy kefélj, de esetleg más nem szereti ezt. annak ellenére, hogy darabra kevesebben vagytok ti, családtagok mint a "mindenki más", a gazdád számmisztikája miatt egyeduralkodó, többség, MAGYAR meg mittomén mik vagytok, persze a mindnetudás is egyedül a ti birtokotokban van. megnézheted pl. a felső határtalan idióta hozzászólásait kissé feljebb...próbáltok erőből megoldani mindent, de minél nagyobb az igyekezet, annál nagyobb az ellene ható erő. én is utálom a csöviket, az itt megforduló fotelnáciknál mindnél jobban ismerem a helyzetet, de most, hogy a zsebduce előállt 12.659. agymenésével, hát inkább kerülgetem őket. mert ez megint csak síngörbítés, adtok a szarnak egy pofont, kreáltok egy ellenséget (a migráncs apokalipszis idén elmaradt, sajnos), nektek van miért óbégatni, a főnökök meg újabb megyéket lopnak el. nem csak tőlem-tőletek is, de ti fel sem éritek ésszel.

2018.06.15. 14:12:42

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Páfff... komolyan ezzel jössz? Aztán ez mennyire általános? Mint a néger villamosvezető? Miért nem a csepeli gyilkosokat hoztad illusztrációnak?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.15. 14:12:55

Tímea (44)
- Kétezer-hétben elváltam, utána elmentem egy barátnőmhöz, de ott nem úgy jöttek össze a dolgok, ahogy számítottam, és azért jöttem föl Pestre. Óbudán egy magánháznál takarítok, szállón lakom a Rév utcában, úgyhogy nem az utcán vagyok.
- Volt már az utcán is?
- Igen, egy évet, a mostani párommal. Sajnos ő most is kinn van, mert olyat csinált, hogy kitiltották fél évre. Felborította a csocsóasztalt. Júniusban jöhetne vissza, de azt mondta, hogy nem jön. Most azt beszéltük meg, hogy ha majd bejön a téli időszak, akkor elmegyünk a Kunigundára, Óbudára, páros szállóra. Ott is voltunk már, de onnan azért jöttünk el, mert olyan szomszédokat kaptunk, hogy füveztek, ittak és akkor állandóan verekedtek. Nekem a munkahelyem végett jó lenne visszakerülni oda, mert Újpestről Óbudára járni minden nap vagy minden másnap, azért nehéz meg fárasztó.
- Ha újrakezdhetné az életét, mit csinálna másképp?
- Máshogy mennék férjhez. Mert végül is ott kezdődött az egész, hogy rosszul mentem férjhez.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.15. 14:13:52

Ferenc (70)
- Senkit nem tudok hibáztatni, én rontottam el a dolgokat. Tönkrement a házasságom, mindenem, volt kocsim, volt telkem, és sutty… annyi, vége.
- Mit rontott el?
- Hát az egész életemet!
- Na de mégis? Csak volt valami, amit el tud mesélni.
- Roppant egyszerű, de nagyon hosszú történet.
- Mit kellett volna másképp csinálnia?
- Most már semmit. Örülök, hogy élek, minden nap egy ajándék.

felső határ nincs 2018.06.15. 14:14:19

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: aki 120ezret keres az az allam csecsen log, hat meg ha alkesz

azaz ennek a melosnak a nemetekhez exportalasa szirkent jo uzlet lenne az adofizetoknek

TanNé · http://erkolcstan.blog.hu/ 2018.06.15. 14:14:32

@Womb Raider:

pontosabb és jobban megfelel a valóságnak:
életszemlélet? - Inkább halál és zobikultusz
kultúra? - Inkább kultúra ellenes
hagyomány? - plagizálás az egész, korábbi vallásokból lopkodták össze

Sir Galahad 2018.06.15. 14:17:26

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Az első, hogy odamész hozzá, feltérképezed a problémáit, és kidolgozol egy megoldást." Na ez az, ami az esetek nagy részében nem fog működni, mert azt fogja mondani a hajléktalan, hogy köszönöm, semmi szükségem rá, jó nekem itt az utcán, inkább adj egy kis aprót. A törvény azért kell, hogy kénytelen legyen legalább a szállóra bemenni - a többi nem bánom, legyen választás kérdése, de ez ne. Neki is jobb, a többi embernek is, ha nem az utcán él. Egyébként meg persze, abban igazad van, hogy kellenek hozzá normális szállók, és azon el lehet vitatkozni, hagy van-e elegendő számú és minőségű. Kötözködés meg zsigeri ellutasítás helyett ez lehetne egy értelmes kritikai hozzáállás alapja.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.15. 14:17:46

@Womb Raider: "ez mennyire általános?"

Még mindig nem érted. Roppant kemény a kobakod. Mindegyik MÁS történet, mindegyikre egyéni megoldás, terápia kell. Komplex megoldás kell sok szakterület összedolgozásával. szociális segítő, közgazdász, pszichológus,. pszichiáter, addiktológus, ... A fideSS nem megoldani akarja - hülye náci törvényekkel nem is lehet, talán már érted -, csak a gyűlöletüknek kell célpont.

Fülig José 2018.06.15. 14:19:42

@Womb Raider: "oszt az ellenzéki tábor összesen csak úgy volt képes hasonló számú szavazat begyüjtésére, hogy nagyvonalúan rehabilitáltál az addig habzó szájjal nácizott Jobbikot"
téged, mint igaz MAGYAR hithű fideSSest nem bizonytalanítanak el holmi adatok, ugyi..?

"Fidesz: 49,27 százalék, 2 824 206 szavazat"

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.15. 14:21:59

@Sir Galahad: "Na ez az, ami az esetek nagy részében nem fog működni, mert azt fogja mondani a hajléktalan, hogy köszönöm, semmi szükségem rá, jó nekem itt az utcán, inkább adj egy kis aprót."

Pontosan. Ehhez kell a szakember, képzett szociális munkás, aki ELŐSZÖR!!!! is ki tud alakítani vele egy kapcsolatot, stb. Érted most már?

"kellenek hozzá normális szállók, és azon el lehet vitatkozni, hagy van-e elegendő számú és minőségű. "

Ez egy szükséges, de nem elégséges feltétel. Igen, kellene elég számú, és ugyanakkor elég jó minőségű, hogy hívogató legyen, ne elrettentő.

2018.06.15. 14:23:10

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Hülye duma... valamiért mégis az "áldozat hómlesszt" hoztad példaként :)
A szerencsétlen számkivetettet, akit a bőgatyás nácik kitaszítottak fasiszta diktatúrájukból.
Az arányok a lényegesek, csak te lehetsz olyan hülye, hogy kiragadsz egy amúgy nem általánosan jellemző példát.
Kezdesz olyan lenni, mint a Melegh cimborád és így születnek a legendák a atomtudós-nőgyógyász migránsok áradatáról, akik elhozzák a fényt a sötétségben támolygó ugarlako magyaroknak.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.15. 14:24:03

Csaba (28)
- Gyerekkorom óta van probléma a látásommal, de csak huszonhat éves koromban kaptam ezt a diagnózist, hogy látóideg-sorvadásban szenvedek.
- Mennyit lát?
- Jobb szememmel szinte már semmit, a ballal még úgy-ahogy tájékozódom.
- Munka?
- Amióta Budapesten élek, három munkahelyem volt. Fogyatékosként nagyon nehéz elhelyezkedni.
- Jövedelme akkor nincs?
- Csak az, amit itt összegyűjtök. Nagyon nehezen megy, főleg, ha valaki szeretne többre jutni, azt lelkileg nagyon megviseli. Én ettől már teljesen depresszióssá váltam, bár ezt nem mutatom az emberek felé, mert tisztában vagyok vele, hogy mindenkinek megvan a maga baja. A legjobban annak örülnék, ha valaki lehetőséget adna, hogy kitörjek ebből; ha tudna nekem biztosítani egy olyan munkahelyet, ahol nem probléma, hogy nem látok tökéletesen.
- Hol éjszakázik?
- Budaörsön, felüljáró alatt egy sátorban.
- Nem számíthat senkire?
- A mai napig nem tudok semmit a valódi szüleimről, a családomról, nem tudom, hogy valójában hova tartozom. Jelen pillanatban egymagam vagyok a nagyvilágban és csak magamra számíthatok.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.15. 14:24:39

Zoltán (40)
- Nyáron kerültem ide az utcára sajnos, külön lettem a családomtól, három gyermekem van, Borsodból származom.
- Mi történt?
- Az élettársam félrelépett, aztán nem bírtam elviselni és azt mondtam, inkább otthagyom a családot, a lakást és mindent.
- Munkája volt?
- Persze. Voltam a General Electric-nél, mint elektronikai műszerész, voltam a kertészetnél, nagyon sokféle munkakörben dolgoztam, csak hát sajnos nem jól választottam párt magamnak.
- Ha volt munkája, miért nem maradt ott Borsodban?
- Nem bírtam nézni, hogy a három gyerekem ott szaladgál és egy másik apuka neveli…

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.15. 14:25:16

Ilona (54)
- Kirúgtak mindenhonnan, nincs semmi jövedelmem. Itt vagyok az utcán, öt éve.
- Hol dolgozott?
- A lámpagyárban, meg mindenfelé.
- Családja van?
- Van, három.
- Három gyerek?
- Igen, három gyerekem van. Már felnőttek.
- Nem segítenek magának?
- Nem.
- Hogy élnek? Tudnának segíteni?
- Nem tudom, régóta nem találkoztam velük. De itt az emberek segítenek.
- Fel tud kelni?
- Nem. Fáj a lábam. Voltam kórházban, le akarják vágni.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.15. 14:26:10

Kati (62)

- A férjem meghalt, özvegy lettem, semmiféle jövedelmem nem volt, a lakást elárverezték és sajnos itt kötöttem ki, már két éve.

- A férje után sem kapott nyugdíjat?

- Az özvegyi nyugdíj egy év után lejárt, alanyi jogon meg nem kaptam, mert hiányzik hozzá pár év munkaviszonyom; viszont a koromnál fogva meg már nem alkalmaznak sehova sem. Ördögi kör.

- Munkája volt korábban?

- Persze. Húsz évig adminisztrátor voltam az ÁFOR-nál, aztán amikor MOL lett belőle, leépítettek. Utána elvállaltam én mindent, még takarítást is.

- Gyerekek?

- Van két felnőtt gyerekem, de mióta anyuka nem tudja őket szponzorálni, egyik itt, másik ott. A fiam addig lakott velem, amíg kaptam az özvegyi nyugdíjat, aztán amikor már nem volt pénz, akkor szépen lelépett.

- Hol éjszakázik?

- Itt az aluljáróban. Szállóra most próbálok bekerülni, legalább a télre. Még el kell intézni az orvosi papírokat. Nagyon sok a jelentkező, mert sajnos sok a hajléktalan.

2018.06.15. 14:26:23

@Fülig José: Ahh...szóval akkor az "ellenzék" 50.73%-át söpörte be a szavazatoknak (listán.. tegyük hozzá..) Amiből a Jobbik nélkül mennyi is lenne?
Fidesz------------Jobbik--------a resztli
2 824 206 1 092 669 682 602

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.15. 14:26:53

Dezső (39)

- Elvették a lakásunkat, nincs albérletre pénzünk, aluljáróban alszunk a feleségemmel, négy gyerekem van, nincs munkám… mit mondjak magának egyebet?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.15. 14:28:12

Valéria (52)

- Majdnem harminc éve élek az utcán.

- Harminc éve?

- Igen. Közben voltak azért normális időszakok, de igen, harminc éve vagyok ebben a helyzetben. Édesapám, édesanyám veszekedtek, bekerültem egy intézetbe, aztán szökdöstem, utána volt egy élettársam, akivel tizennyolc évig éltem, az meghalt, utána megint fölkerültem ide az utcára.

- Hol éjszakázik?

- Egy elhagyatott házban. Van egy nagy szoba, fölraktam egy sátrat, a mostani élettársammal ott élek, jól vagyunk, hála Istennek, nem fázunk.

- Nem zavarják magukat?

- Nem, mert ismernek minket a rendőrök, tudják, hogy nem drogozunk, rendet tartunk. Olyan szép szobám van, hogy nem tetszene elhinni! A rendőrök is megdicsértek, hogy milyen kulturáltan élünk!

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.15. 14:29:05

És mindegyik mellé fénykép is van, mindegyik 20 évvel idősebbnek néz ki a koránál. Nem élet ez.

felső határ nincs 2018.06.15. 14:29:49

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: jobb lenne mindenkinek ha gyorsan veget ernenek a szenvedeseik

felső határ nincs 2018.06.15. 14:31:55

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: egyaltalan nem kell semmilyen kepzett szakember, meg allami kez

Akit a csaladja nem hoz vissza azt az allam csilliardokert se fogja visszahozni a nyomorbol

Azaz, egyhazak, samaritaniusok, s a csalad dolga ez, az allam ne koltson erre teljesen felesleges.

2018.06.15. 14:32:45

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Nem élet ez."

Vitatta ezt bárki is? Nem kilövési engedélyt adott a kormány, hanem megfogta a dolog végét és megpróbálnak rendet tenni. Ehhez kell jogalap , mert sokan inkább a 'szabadsgot' választják.

Fülig José 2018.06.15. 14:33:53

@Womb Raider: ezt a számmisztikát tartogasd a gy.p.-s klubtársaknak, szöszi...ti a kisebbség vagytok, mégis többségként definiáljátok magatokat. a 25 év alatti korosztály egyértelműen elutasítja a diktatúrát, a fideSS szavazóbázis gerincét a nyomorult, átb.szott nyuggerek adják, uh. kijelenthetjük: az idő nem nektek dolgozik. (megvan, vagy lerajzoljam?) ennek megfelelően nem jó stratégia ennyire óbégatni...

2018.06.15. 14:35:08

@felső határ nincs: De! Igenis költsön, mert egy ilyen fokú problémát csak állami háttérrel és valódi civilek közreműködésével, szakemberek bevonásával lehet eredményesen orvosolni. Viszont jogi keretek nélkül ez nem lesz elkezdhető.

2018.06.15. 14:36:11

@Fülig José: Nem te vagy a legélesebb kés a fiókban :) talán ezért nem hat rád a brain drain. A tények makacs dolgok, pubi.

felső határ nincs 2018.06.15. 14:37:51

@Fülig José: lefosom a focit, meg a tobbi sportot. A TV nem epit izmot.

Fülig José 2018.06.15. 14:38:20

@Womb Raider: egyről beszélünk, csak mást tartunk ténynek. én a számoknak hiszek, te a vajdádnak...nem vagyunk egyformák

felső határ nincs 2018.06.15. 14:39:23

@Womb Raider: hat jo lenne vmi peldat latni arra hogy az allam akar egy hajlekony eletet is megoldotta, akarhol a vilagon

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.15. 14:39:31

@felső határ nincs: Nem kívánom neked, hogy a társadalom úgy viszonyuljon hozzád, ahogy te az embertársaidhoz. Amilyen szívtelen vagy, csak fideszes lehetsz.

2018.06.15. 14:40:29

@Fülig José: Áááá... néccsak Ciccca!! Itt egy náci, aki cigányozik !

"csak mást tartunk ténynek. én a számoknak hiszek"

No, lássuk, te mit olvastál ki a számokból?

felső határ nincs 2018.06.15. 14:42:59

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Nem vagyok semmilyen part tagja vagy szurkoloja de a Fideszre szavaztam 2002 ota, miota szavazhatok.

Nem is bantam meg soha.

Fülig José 2018.06.15. 14:43:25

@Womb Raider: náci..? összetévesztesz a párttársaddal, én nem nagyon kedvelem a fideSSt...
amúgy rövidtávú memóriád rendben? fenti szám (nem olyan sok karakter) még megvan?

felső határ nincs 2018.06.15. 14:45:29

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Bocs de ez csak duma

te is leszarod, en is leszarom a hajlekonyakat.

Csak ostoba ember hiszi, hogy aki a sajat csaladja szavara nem valik emberre, azt majd egy minimalberes idegen - valszeg szinten hajlektalan - fizetett allami dolgozo fogja megmenteni.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.15. 14:47:03

@felső határ nincs: "hat jo lenne vmi peldat latni"

Tessék:

From Homeless to Harvard

Liz was born in New York City in 1980 to drug addicted parents. Things hit an all time low in 1995 when Liz’s mother died due to complications from AIDS. Liz’s father, who was also HIV positive, was forced to move into a homeless shelter, which left both Liz and her sister homeless. The girls slept on 24-hour subway trains or park benches.

Despite lacking a home, Liz enrolled in the prestigious Humanities Preparatory Academy in Chelsea, Manhattan. She enrolled late but still excelled, finishing high school in two years. She won a New York Times scholarship, was accepted into Harvard, attended in 1999 and then returned in 2006 and graduated in 2009. Liz Murray plans on going back again for a Doctorate in Clinical Psychology.

Her struggle with adversity became the subject of a Lifetime made-for-TV movie, From Homeless to Harvard. Her memoir, Breaking Night, was published in 2010 and was a New York Times Bestseller.

Itt találsz még:
www.toptenz.net/10-inspirational-stories-homeless-people.php

"arra hogy az allam akar egy hajlekony eletet is megoldotta, akarhol a vilagon"

Ez normális országban nem állami, hanem civil feladat. A magyar állam sajnos nem normális, nem csak a hajléktalanok ellen visel gyűlölethadjáratot, hanem a civilek ellen is.

DocBulywood 2018.06.15. 14:47:37

@Andy73:

"télen fagyhalál"

Ennyivel is kevesebben szenvednek az utcán. Már ez is baj?

Most komolyan kérdezem: egy agyát alkoholba fojtott, fogatlan embernek ugyan milyen "munkát" tudna adni a rendszer, amiből képes lenne fizetni a bp-i 100-150eft-os albérletét? És még maradjon pénze ételre, mozira, könyvekre, víz-, villany-, gázszámlára?

Hm?

felső határ nincs 2018.06.15. 14:50:15

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "A magyar állam sajnos nem normális, nem csak a hajléktalanok ellen visel gyűlölethadjáratot, hanem a civilek ellen is. "

hajlekonyeteto civileket nem bantotta a kormany

felső határ nincs 2018.06.15. 14:51:55

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: ebben az esetben az allamnak koze sem volt a hajlekony segitesehez

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.15. 14:51:59

@felső határ nincs: Elismerem, a hajléktalanok problémáját messze nem tartom a legfontosabbnak. Például az sokkal nagyobb baj, hogy hogy hagyjuk, hogy hetente agyonverjen egy nőt a párja. Még ennél is sokkal nagyobb baj, hogy a csúti geci lerohasztotta a gazdaságot és a társadalmat.

TanNé · http://erkolcstan.blog.hu/ 2018.06.15. 14:52:45

Az erősen kozmetikázott 2001 és 2011-es népszámlálási adatok szerint a
római és görög katolikusok fogyása tíz év alatt 31 %,
a reformátusoké 29 %,
az evangélikusoké 30 %.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.15. 14:53:43

@felső határ nincs: "hajlekonyeteto civileket nem bantotta a kormany"

MINDEN civil ellen gyűlölethadjáratot folytat a csúti geci, akik külföldről kapnak támogatást. A vakok és gyengénlátók ellen is.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.15. 14:54:30

@felső határ nincs: "az allamnak koze sem volt a hajlekony segitesehez"

Persze. Ez normális országban nem állami, hanem civil feladat. A magyar állam sajnos nem normális, nem csak a hajléktalanok ellen visel gyűlölethadjáratot, hanem a civilek ellen is.

felső határ nincs 2018.06.15. 14:57:44

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: nalunk is civil feladat.

Nem ertek egyet azzal, hogy az adomat erre koltsek.

Nem azert mert egy geci vagyok, de hagyjak nalam azt a penzt, es en a sajat gyerekemnek segitek majd, vagy a szomszed pistikenek belole, vagy barkinek akihez kozom van, ha meglibban, drogos lesz, elvalik vagy mas libbantsaggal kapcsolatos bajba kerul.

Bar a megelozes hatasosabb, par evesen kell elfojtani a libbantsagot, kesobb mar problemas.

felső határ nincs 2018.06.15. 14:59:38

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: a ferfiak 10 evvel korabban halnak atlagban, meg ugy is hogy par not agyonut a parja

Ez a 10 ev a ferfiak halalra szekalasanak koszonheto a nok altal. a nok nem szorulnak vedelemre rosszabbak mint a skorpiok es szivosak mint a kenderkotel.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.15. 15:00:06

Kéne egy teszt. Az üres aluljáróban négykézlábozna egy segítségre szoruló hajléktalannak kinéző kaszkadőr. Amelyik járókelő fejberúgná, azt elgázosítanák, mint antiszociális, a társadalomba nem illő korcsot. Rögtön kiürülne a fél ország, a fidesz szavazóbázisa gyakorlatilag megsemmisülne, és a jobb génállományú maradék teleszülhetné a Kárpát-medencét. :))

ZX 2018.06.15. 15:02:53

@DocBulywood: Hű, benned aztán tombol a keresztényi szeretet.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.15. 15:07:50

@felső határ nincs: Szerintem ezt beszéld meg @Womb Raider: -rel.
Lefáradtam tőletek, most inkább passzívan szemlélném, ahogy két vérnáci tépi egymást. :))

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.15. 15:09:25

@felső határ nincs: "Nem ertek egyet azzal, hogy az adomat erre koltsek."

Megnyugodhatsz, nem is erre költik, csak egy kis részt, a nagyobbik részt ellopják.

káposzta 2018.06.15. 15:11:15

Ez a törvénytervezet és a hozzászólások is bizonyítják, hogy a fideszesek és szavazóik alsóbbrendű életformák.

DocBulywood 2018.06.15. 15:48:00

@ZX:

A lényeget nem értetted meg, hanem a halálra fókuszáltál.

Sir Galahad 2018.06.15. 16:29:07

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Én azt gondolom, addig is, amíg ez a szakember kialakítja azt a bizalmi viszonyt, ami gondolom, nem pár nap, addig is jobb mindenkinek, ha a hajléktalan nem az utcán él.

2018.06.15. 16:38:32

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Lerohasztotta a gazdaságot??? Apa..te a filmmúzeumot nézed, és a filmhíradót, 2008.-ból.

Aha... tehát milyen messzemenő következtetéseket is kell levonnunk abból (a magyar hajléktalanokról szóló topikban) hogy Ralph Georg Sundberg bolgár turista állat módjára viselkedett?
Rákérdezhetek? Ooooorbán?

2018.06.15. 16:42:24

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Amelyik járókelő fejberúgná, azt elgázosítanák, mint antiszociális, a társadalomba nem illő korcsot. Rögtön kiürülne a fél ország, a fidesz szavazóbázisa gyakorlatilag megsemmisülne, és a jobb génállományú maradék teleszülhetné a Kárpát-medencét. :))"

Lám-lám... csak felszínre törnek a genetikailag kódolt késztetések. A felmenők között hányan szerepeltek Wiesenthalék listáján?

bobijub 2018.06.15. 18:14:41

@LKerekes: a jelmondatodnak az a legnyilvánvalóbb tulajdonsága, hogy leplezetlenül őszinte. és szégyentelenül őszinte. a jelmondatod ugyanis azt is jelenti, hogy a fide$$$$$es tolvaj nem is tolvaj. és azért használhatsz ennyire leplezetlenül őszinte jelmondatot, mert a nagyvezíred már az egész kilencvenháromezernégyzetkilóméter lakosságát annyira elhülyítette, hogy a lakosság is jónak látja így a jelmondatot. normális esetben a jelmondatnak így kellene hangzania, fókuszált kiegészítés nélkül, egyszerűen: miért nincs minden tolvaj a börtönben. és ebbe az alaptörvénybe erőszakolt módszerekkel tolvajlók, a törvénybe iktatott módszerekkel tolvajlók is bele kellene hogy tartozzon.

ha pedig a jemondat kiegészítést kap, akkor kapjon alapos kiegészítést
miért nincs a börtönben MINDEN tolvaj, akár fide$$$$$es akár ma$$$$$opos, akár $zd$z-es, akár ki$gazda, akár miépes, akár kere$zténydemokrata, akár akár akár?!?!?

élhetetlen 2018.06.15. 18:43:49

@maxval balcán bircaman: „Te ha hajléktalan lennél, szeretnél az maradni?”. Neked nem tűnt fel, hogy nem az kerül az alaptörvénybe, hogy akinek nincs lakása, annak biztosítani kell egy 20 nm-es, wc-vel, zuhannyal, és egy ággyal felszerelt zárható lyukat, ahol biztonságban lehet, esetleg vendéget is fogadhat, azaz valamilyen szinten élhet, hanem az, hogy elzavarható, elvihető legyen egy padról, egy szélvédett beugróból?

2018.06.15. 19:16:56

@élhetetlen: Ohhogyne. Plusz tányéros tv-t, színházbérletet, két hetet Hévízen, 7 menüből választható ebédet, amit az ételfutár szállít ...
Szerintem haladjunk már sorban. Vannak, akik láthatóan tesznek erőfeszítéseket azért, hogy egyben tartsák a családjukat, hogy megéljenek a rendszeres munkájukból.. és ennek dacára sem mindig sikerül nekik. Talán kezdjük velük. Persze a hajléktalanokról sem szabad lemondani, de azért a ló túloldalára már át ne essünk. Lehet pózolni a nagy humanista szerepében, de ügyeljünk arra, ne tűnjünk bohócnak..

élhetetlen 2018.06.15. 20:08:11

@Sir Galahad: Csak képzeld el. Ha az utcán élést úgy akarnák megszüntetni, hogy építenek húsz négyzetméteres lakásokból tömböket, ahol a lakásban van egy zuhanykabin, egy wc, egy ágy, egy rezsó, és egy mini hűtő, amit bezárhat maga után, ha elmegy otthonról, az valószínűen sokaknak megfelelne. Pénzbe kerül? Igen. Akár 18 fokig fűthetnék is a lakásokat télen, az adónkból. Nem menne rosszabb helyre, mint a TAO, a fűtött gyeppel, és a több száz fős személyzettel a stadionoknál. Aztán büntessék azt, aki a húsz négyzetméterét nem tartja rendben. Az korrekt lenne.
És igen, biztosan lennének, akik leszerelnék a csapot és eladnák, azokat ki lehetne rakni, és jöhetne az utcán élés miatti rendőri intézkedés, de ez sokkal kisebb számosságú lenne, mint ami most fog következni, amikor minden hajléktalant a rendőröknek kell eltüntetni.
Most egy kicsit hosszabban írok. Éltem három évig munkásszállón, mert a főiskolának nem volt kolesza, és ott béreltek szobákat. Nem volt jó, de az utcánál jobb volt. De minden nap ugyanabban a szobában voltál, ugyanabban az ágyban, a saját ágyneműdben aluttál, és ugyanaz az egy vagy két ember volt melletted, akiket vagy megszoktál, vagy cseréltél valakivel egy másik szobára. Hajléktalan szállón nem voltam, de úgy tűnik, hogy bemész, kapsz egy ágyat egy akárhány ágyas termemben, és akár mindennap más tarsasággal. Azért ezt felnőtt ember hosszú távon nem viselheti jól. És orvosi igazolás, és tbc negatívság, Melyik orvos vállalja a lakcím nélkülit? És elmegy valahova, aztán vagy befér, vagy nem, mehet a város másik végebe, én megértem azt, aki úgy gondolja, hogy talán nem fagy meg, de marad ott, ahol előző éjszaka is volt. Persze, néztem, vannak kétágyas fizetős helyek, várólistával, 2000 ft napi díjjal, meg munkahellyel rendelkezőknek is vannak szállások, de a törvény nem ellenük készül.

élhetetlen 2018.06.15. 20:52:10

@Womb Raider: Veled nem foglalkozom, ne stapáld magad.

2018.06.15. 21:04:14

@élhetetlen: Azért én ugye ettől még kiröhöghetlek a szemforgató okoskodásodat olvasva?

"Hajléktalan szállón nem voltam, de úgy tűnik, hogy bemész, kapsz egy ágyat egy akárhány ágyas termemben, és akár mindennap más tarsasággal. Azért ezt felnőtt ember hosszú távon nem viselheti jól. És orvosi igazolás, és tbc negatívság, Melyik orvos vállalja a lakcím nélkülit? "

Ohhh... hát hiszen ki foszthatná meg azon jogától a szegény hajléktalant, hogy ha tetszik, TBC-s legyen és bárkit megfertőzhessen.
"És elmegy valahova, aztán vagy befér, vagy nem, mehet a város másik végebe, én megértem azt, aki úgy gondolja, hogy talán nem fagy meg, de marad ott, ahol előző éjszaka is volt."

Ohh... nem is tudom..a hajlékkal rendelkező emberek miként csinálják? Ne adj isten, nem lehet elvárás, hogy a mások segítségét igénylő és igénybevevő ember vállajon bizonyos kötöttségeket, mutasson együttműködést?

Élhetetlen HP vagy, ahogyan ezt rengetegszer bizonyítottad. Csak nyafogni és kritizálni tudsz. A szar is ízetlen.Még azt sem tudod, mi lesz a törvényjavaslat sorsa és utóítélete, de már tudod, hogy másként kellett volna és különben is, aludtál már munkásszállón! Milyen dolog már , hogy nincs baldachinos vízágy plusz szobaszervíz+minbár..akkor már inkább a CBA kukája alatt alszom!

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.16. 07:42:26

@élhetetlen:

Az antiszociális hajléktalan bemegy a menhelyre, ahol neki is jobb, mi a gond?

élhetetlen 2018.06.16. 12:09:55

@Womb Raider: Felőlem a tükörbe nézve is szértöhögheted magad. Hogy nekem „a szar is ízetlen”? Örülök, hogy neked ízlik. Egyél sokat, nem sajnálom tőled. De engem felejts már el!

2018.06.16. 12:18:46

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Kedves Vecsei úr panaszkodik, hogy hát kérem kilátástalan a hajléktalangondozás feladatát ellátni..majdnem kicsúszott a száján, hogy tök fölösleges küszködni antiszoc/addikt emberekkel. Na, de ez hogy venné ki magát? Hát akkor hová folyik el azért jelenleg is nem kis pénz? Kikért van a hajléktalan gondozás? A gondozottakért, vagy a gondozókért? Kezd kísértetiesen emlékeztetni a megélhetési diplomagyári pedagógus szakmunkások alibizésére..(jó, ott sok esetben a meló elől négy évre még elmenekülő lusta diáknak is kell asszisztálni ahhoz, hogy a diplomaosztón egy semmire nem jó, de büszkeségre okot adó falidíszt vehessenek át)

Sir Galahad 2018.06.16. 13:21:19

@élhetetlen: Szerintem érthető, hogy az állam nem 20 négyzetméteres, komfortos apartmanokat, hanem csak szállókat kínál a hajléktalanoknak. Ellenkező esetben ugyanis senki nem vásárolna vagy bérelne magának lakást pénzért, hanem egyszerűen kérne egy ilyet az államtól ingyen. Hiszen ha ez jár a saját mocskában fetrengő alkeszeknek, akkor miért ne járna mondjuk egy pályakezdő fiatalnak? No és akkor adódik a kérdés: tudna az állam mindenkinek adni ingyen egy kis lakást?

élhetetlen 2018.06.16. 16:23:08

@Sir Galahad: Ez hosszú lesz. A CSOK 10+10 kapcsán írtam már régebben, hogy miért nem értek vele egyet. Lehet, hogy vidéken lehet belőle házat építeni, de Pesten ennyiből nem lehet új építésű, min 60 nm-es lakást venni. Tehát olyanoknak adják az ingyenpént, és a majdnem ingyen hitelt, akiknek már van kb. húsz millájuk. És van egy csomó fiatal, akinek nincs, és a család sem tudja összedobni. Nem kell a szakképzetlen, minimálbért keresőkre gondolni, lehet ez két frissen végzett tanár is, ha 100-150 ezret költenek egy lakásbérlésre, elég lehetetlen helyzetben vannak, ha össze akarják szedni az önerőt egy lakásvásárláshoz. Igen nekik is jól jönne egy minilakás, és, ha lakás bérlés díját egy lakáskasszába tennék, akár öt év alatt indulhatnának tovább.
Amit másképp látok. Hidd el, egy jól kereső fiatal pár (mondjuk, ketten hazavisznek 800 ezret), az nem fog kérni ilyet. És az emberek többsége sem. A húszból lejön a fürdő, wc, kell egy minikonyha a sarokba, hát nem marad egy bálterem, de velem lehet alkudni, induljunk 18 nm-ről, hogy kevésbé legyen kényelmes. Aki tovább tud lépni, az tovább lép. Aki nem, az meg nem lesz az utcán. Az emberek többsége, nem ilyen helyen akarja leélni az életét, főleg, ha havonta, kéthavonta ellenőrzik, hogy minden rendben van-e. Ezt még mindig jobb befektetésnek látom a társadalom szempontjából, mint a szuper CSOK-ot, amit jól kitaláltak, és hogy ne kelljen belátni, hogy hülye ötlet volt, most már olyan szinten nyomják, hogy az is megkaphatja, akinek már van két lakása, és három gyereke, és bőven pénze, az 20 millával megtoldva megveheti a harmadikat, és már a gyerekek leendő lakhatása is megoldva.
Aztán jön a ki mint él, úgy ítél. Amiért nem tartom jónak a hajléktalan szállókat, az az, hogy én megőrülnék, ha minden éjszaka vadidegenekkel kéne osztoznom egy szobán egy életen át. Akármilyen kis lyuk, de ott lehessek egyedül, vagy azzal, akivel szeretek együtt lenni. Tudom, mindegy, hogy mit írok, úgy is az lesz, ami lesz.

Sir Galahad 2018.06.17. 13:01:24

@élhetetlen: Én ezt másként látom. Tényleg van egy néhány százaléknyi jómódú, akár fiatal, akár idősebb, akinek nem kellene az állami ingyen apartman, de szerintem a nagyon nagy többség szívesen venné - ha másért nem, azért, hogy addig is, amíg ingyen ott lakik, félre tehessen, esetleg ne kelljen lakbért vagy hiteltörlesztést fizetnie. Ennyi embert meg nem lehetne ilyesmivel ellátni. A hajléktalan szállóra viszont már igaz, hogy azt nem követeli mondjuk egy pályakezdő fiatal vagy egy induló házaspár.

A Csok-kal kapcsolatban tényleg sokat lehetne vitázni. Én nem tartom alapból rossznak. Szerintem is érdemesebb olyanokon segíteni, akik maguk is képesek a támogatást kiegészíteni és azzal a segítséggel tudnak is kezdeni valamit. Semmi értelme a pénzt olyan sokfele szétszórni, hogy egy-egy embernek már csak annyi marad, ami nem jelent igazi segítséget, meg aztán fenntartani se fogja tudni az állami segítséggel vett otthont.

élhetetlen 2018.06.17. 14:38:42

@Sir Galahad: Hát igen, rághatjuk még a gumicsontot, csak nem sokra megyünk vele. (De jó veled beszélgetni, mert érvelsz, nem anyázol, mint egyesek). A hányan maradnának egy életre a 20 nm-en kérdésben nem fogunk közös nevezőre jutni. Én továbbra is úgy látom, hogy a legtöbb embernek azért szükséglete, hogy egy ismerőst, aki másik városból jött át, akár éjszakára is vendégül láthasson. Tehát egy külön hálószoba, a vendég meg alhat a nappaliban. Vagy, ha egy, két gyereket is szeretnének, kell egy gyerekszoba. Ez a lényeg, amit írtál: „szerintem a nagyon nagy többség szívesen venné - ha másért nem, azért, hogy addig is, amíg ingyen ott lakik, félre tehessen, esetleg ne kelljen lakbért vagy hiteltörlesztést fizetnie. Ennyi embert meg nem lehetne ilyesmivel ellátni.”. Amit másképp látok, hogy miért ne lehetne. Nem akarok belemenni, hogy mennyi mindenre telik az országnak, ami szerintem kevésbé fontos. Volt anno nagyon sok tanácsi lakás, ami 50 év alatt csak azért amortizálódott le, mert a lakónak nem volt kötelessége karbantartani, a „tulaj” meg tojt rá. Ha annyit változtatnának, hogy a lakónak kötelessége rendben tartani a lakást, akkor egy lakás kibír 50 évet, és ezalatt, öt évvel számolva 10 fiatal pár indulhatna az életbe. Működne. Anno egy baráti mérnök pár kolesz nevelői állást vállalt meló mellett, ugyanebből az okból, és így minden pénz mehetett a kalákában épülő társasházba. (csak nevelő tanár egy koleszba csak egy kell).
Nos, egy ilyen kis lakás kontra hajléktalan szálló. Mindkettőt fel kell építeni, vagy kialakítani. Tény, a kislakások esetében több wc kell, nem elég egy a folyosó végén. Viszont nem kell naponta mosni, fertőtleníteni az ágyneműt, a takarítás is házi feladat. Persze, ezt nem tudom számításokkal alátámasztani, de nem biztos, hogy a fenntartás sokkal drágább lenne. Az más dolog, ha direkt arra utazunk, hogy a hajléktalannak olyan szolgáltatást nyújtsunk, ami a legkényelmetlenebb (minden éjszaka más idegenekkel egy szobában, reggel fog a motyódat, és vidd magaddal, este menj be valahová, és, ha nem férsz be, menj át a város másik végébe, hátha ott szerencséd lesz, ha van egy társad, akkor is menjetek két irányba), de azt nem írom le, hogy erről mi a véleményem.
A CSOK. Én sem tartom alapból rossznak. A feltételeket, és az elosztást viszont annak tartom. Mi lenne a cél? Akkora lakáshoz juttatni fiatal párokat, amiben már fel lehet nevelni három gyereket emberi körülmények között. Használt lakásban nem lehet? Miért van az, hogy új lakásra akár 10+10, használtra meg csak 2,6 milla, vagy valami hasonló. Ez nem családtámogatás, hanem az építési vállalkozók burkolt támogatása.
Mikor bevezették, akkor éppen napi több ezer hirdetést néztem át, mert én ráértem, a még dolgozó barátaim nem, tehát előszűrtem két családnak is. Láttam, ahogy a CSOK szabályosan eltűnik az új építésű lakóparkokban, ami aztán húzta a használt lakások árát is, lett rendes drágulás. Taps. Belátom, lehet, hogy vidéken, kisebb településen jó, de olyan bontást nem találtam, hogy a CSOK-ot milyen területi bontásban vették fel az emberek.

2018.06.18. 07:24:36

@élhetetlen: Te egy másik bolygón élsz..Magyarországnál többször gazdagabb (és állítólag kevésbé korrupt) országokban sincs az, amiről te álmodozol.

Te ajándékokat osztogatnál (mások pénzéből) és közben persze elvárnád, hogy azok, akik eddig is cipelték az országot a hátukon, most még egy kicsit többről mondjanak le, nehogy má' ne legyen meg az öröme amúgy a társadalmat (a dolgozó parasztokat) zömében lenéző "szabad embereknek".
Mert hát ugye milyen dolog lenne már elvárni, hogy ők is tegyenek valamit azért, hogy a sorsuk változzon. Elképzelhetetlen, hogy ők tegyenek a közösségért, amitől a segítséget kapják. Milyen dolog már a közmunka... Hát nem rabszolgák ezek kérem, ezek büszke hajléktalan állampolgárok. A rabszolgák dolgoznak, adót fizetnek.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.18. 09:57:07

@Womb Raider: "Te ajándékokat osztogatnál (mások pénzéből) "

Nem, ő olcsóbb megoldást javasol, nemcsak a hajléktalanokon segítene, de hosszútávon a társadalom is kevesebbet fizetne. De te vérgőzös gyűlöletedben inkább több közpénzt költenél, csak nehogy valakinek jobb legyen, aki szerinted nem dolgozott meg érte. Nem kívánom neked, hogy egyszer egy baleset során lebénulj, és a társadalom szoliraritására szoruljál.

2018.06.18. 12:38:56

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "aki szerinted nem dolgozott meg érte. "

Mert? Szerinted megdolgozott? Mindegyik? Szerinted az, hogy pofás kis lakásokba szállásolnánk el őket, attól rögtön állandó jövedelmük is lenne, amiből fenntartanák a kéglit és magukat? Ja..nem..
Ha már itt tartunk.. hol is van a széles nagy világban hasonlóra példa?

Ki sem bírnád vaskos csúsztatások nélkül. Azt igyekszel sugallni, hogy az utcán élől mind saját hibájából és betegségből fakadóan tengetik az életüket..bénán, magatehetetlenül. Osztán azért ez így, ebben a formában korántsem állja meg a helyét.
Ez valami liberális kórság lehet, mert a migráció kapcsán is voltatok oly lezserek, hogy nektek minden határátlépő rögtön menekültté vált.

Amúgy ne aggódj, (bár a jövőbe nem látok) van családom és van forrásom, ami ilyen esetben megóv attól, hogy másokra (kívülállókra) kelljen szorítkozni.
süti beállítások módosítása