B1 blogcsalád



Kölkedz le, vagy csináltasd meg a melled: így nézi hülyének a magyar nőket a NER

2018. május 27. - Mr Flynn Rider

Nemzethalál, afrikai migráncsok árasszák el édes hazánkat, szülj, szülj, szülj, illetve legyél szexis, trendi és fiatalos, siker, siker, siker. Meg, persze, keress sok pénzt a NER-elit segítségével. Két ikonikus videó is megjelent a héten a NER abszurd világáról.

sarka_kata_rogan_cecilia_instagram.png

Népnemzeti mente, fájó Trianon, afrikaiak árasszák el édes hazánkat, kontra 590 eurós Givenchi-felsőben feszítő Cilike, az "inspiráló nő" a csináltatott cicijével az Instáról.

Eközött a két nőideál között választhattak a magyar nők a héten, ezt kapták a NER-től.  

#today #together #friends #training

Kata Sarka (@katasarka) által megosztott bejegyzés,

Az gyerekszülős videót rengetegen osztották meg a Facebookon, vagy azért, mert nagyon egyetértenek vele, vagy azért, mert nagyon nem: a Hozz világra még egy magyart mozgalom abortuszellenes, Magyarország pusztulásával fenyegető videójában Budaházy Edda (a terrorcselekménnyel vádolt Budaházy György testvére) próbál gyerekvállalásra ösztönözni.

A videón szereplő Budaházy Edda és civil szervezete szerint, aki

  • harminc fölött még a szüleivel lakik, vagy
  • a kutyájával fekszik a kanapén, vagy
  • külföldre vándorol, hogy munkát vállaljon,

az feláldozza a nemzetet a kényelme oltárán. A depressziós zene, a sötét tónus, a mente, az irgalmatlan elborult szöveg (külön az „árasszák” szó) annyira abszurddá teszi az egész videót, hogy

ennél kontraproduktívabb nemzésre ösztönző videót talán még sosem láttunk.

Pedig a népesedési probléma valós Európában: az elöregedés, az alacsony születésszám és az abból fakadó munkaerőhiány nemcsak Magyarországot, de szinte az összes fejlett országot sújtja. Hosszú távon a probléma kihatással lesz mindenkire, az egyre kevesebb gyerek miatt egyre kevesebb aktív munkás tartja majd el az egyre több nyugdíjast. Egyelőre nem a gyerekszülés, hanem a bevándorlás és a robotizáció látszik megoldásnak - és bár a kormány tagadja, hogy ezek a folyamatok beidnultak volna, a nyomtatott HVG eheti összesítése pont arról ír, hogy hogyan automatizáják a magyar cégek a termelést, mert nincs elég munkaerő. Nemrég pedig az online verzió szedte össze, miért szülnek máshol több gyereket a nők. Kiderült: pont azért, mert senki nem akar beleszólni a gyerekek megszületésébe, sőt, igyekeznek a nők helyzetét megkönnyíteni - ellentétben azzal, amit a negyedik Orbán-kormány (és az elmúltnyolcév) művel.  

Az is jól kiolvasható a videó körüli felhajtásból, hogy Orbán pr-osai megint megtalálták azt a kényes témát, ami

  • kapcsolatba hozható a migráncsokkal, 
  • és így közvetve beleillik az egész mítoszba, amit a Orbán, Fidesz és Magyarország köré építenek, 
  • illetve megosztja a magyar társadalmat. 

Ha ön nem tudná, ön is okozója Magyarország pusztulásának, ha otthon a kanapén egy kutya fekszik (WTF?!) és legalább nem vállalt két gyereket még:

 

A másik ikonikus videó - ezzel teljesen ellentétes üzenettel egyébként - Rogán Cecília felbukkanása a magyar szépségiparban és a nyilvánosságban. A kétharmados Fidesz-győzelem után nem csak férjét, Rogán Antalt tették vissza a rivaldafénybe (aki az emlékezetes helikopterezős ügy után tűnt el a nyilvánosságból egy időre), de a luxusfeleség is megjelent, méghozzá Sarka Katával együtt. Cecília asszony – ahogy a kormánypárti bulvármédia tolja - TV2-s reggeli szereplésekkel, Zoom-videóval és Instagram-posztokkal támad és mindenhol a sikert, fiatalságot és a szépséget reklámozza. Így "inspirál" a NER-feleségek luxuskivitelben:

 

A közös a két videóban az, hogy mit nem mutatnak be, amiről nem beszélnek, amihez semmi közük: a hétköznapi magyar embert, aki megpróbál túlélni.

A két videó köszönőviszonyban sincs a magyar nők valóságélményével. Az egyre romló egészségügyi ellátással, az egyre romló oktatás színvonalával, vagy akár az egyre súlyosbodó korrupcióval. Arról sem esik egy szó se, hogy mennyire nehéz egy nőnek manapság gyereket vállalni, vagy akár vállalkozóként érvényesülni (esetleg mindkettő) - ha nem éppen Rogán Antal felesége. 

Míg az első videóban szó sem esik arról, hogy a gyerekvállalás mekkora öröm (mennyire magánügy!) és mennyi gonddal jár, addig a második videó arról nem beszél, hogy Rogán, valamint Sarka sem a saját zseniális ötleteik, innovációik, hanem a fideszes kapcsolataik segítségével érték el a sikert. Nem azért lehetnek a NER kiállított modelljei, mert a külső/belső értékeik és kemény munkájuk segítségével lettek azzá, akik. Pontosan az ellenkezőjéről van szó: a NER tette őket sikeressé, termelte ki őket magából – míg több millió másik nőt pedig arra ösztönzött, hogy ne szüljön gyereket, vándoroljon ki, vagy éppen mondjon le a sikeres karrierről a gyerek miatt.

Mindaddig a NER ennyire nyilvánvalóan hülyének nézi a magyar nőket, ennyire nem törődik velük, de megmondja nekik, hogy mi a frankó, addig nehéz lesz őket itthon maradásra, gyerekszülésre, vagy akár Magyarországon vállalkozásra ösztönözni.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr4514005664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FCUK25 2018.05.27. 12:40:51

“A két videó köszönőviszonyban sincs a magyar nők valóságélményével.”

A valóságélmény hiánya a b1-et sem tartja vissza soha, akkora baromságokat írtok, hogy a fal adja a másikat, és? Szabadság van, demokrácia, virágozzék minden virág. Legalább van min röhögni;)

Punxsutawney Mormota 2018.05.27. 13:40:14

@FCUK25: Akkor miért jössz ide hazugságokat olvasni? Ez az perverziód, vagy azért, mert ez szoktad meg a 888.hu - n? Vagy azért, mert ezért fizetnek? Mesélj, édesecsém, hány gyermeket nemzettél? Attól, hogy mindennap farbatoszatod magad a neres bulikon, a haza még nem fog fényre derülni :P Persze, ha így vagy boldogabb...

Punxsutawney Mormota 2018.05.27. 13:41:41

@LKerekes: Lenin szkázál: helyesírás, helyesírás, helyírás... Jó lenne elsajátítani az alapokat, ostoba nemzethy-hazaffyas bértroll!

FCUK25 2018.05.27. 13:42:08

@Punxsutawney Mormota: röhögni járok ide, meg az a napi jócselekedetem, hogy felvilágosítom az olyanokat min te, aztán vagy megértik, vagy nem. te nem, de talán nem mindenki olyan hülye mint te :D

tegnaptuska 2018.05.27. 13:48:23

Ez f@szság. Ez a két világ, mármint Eddácskáé és Cilikééké egymás édestestvérei. Szinte kiegészítik egymást. Intellektuálisan mindenképpen.

taga20 2018.05.27. 14:12:28

@FCUK25: még vasárnap is melózol haver? te asztán nem fáracc, ha ilyen rendesen tolod a
maffia hülyeségeit, még rezsiszilárd is lehet belőled, sőt még mészaroslölö is.

ez ám a perspektíva!:)))

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.05.27. 18:39:17

@LKerekes: A deprivált vidéki nyugger fidesz szavazókra vagy ilyen büszke? Értelmes ember nem szavaz a hazaáruló maffiádra. Se jobboldali, se baloldali.

TalpigJimmy 2018.05.27. 19:33:23

@FCUK25: nem kaptál ebédet?
12:40-kor is pénzt keresel a kommenteddel?
Vagy nincs fizetség, ha nem te reagálsz elsőként egy NER-kritikus posztra?

TalpigJimmy 2018.05.27. 19:38:57

@LKerekes: tudod mit jelent disztingválni?
Ha esetleg tudod is, az biztos, hogy nem gyakorolod :D
Egy kis segítség:
hu.wiktionary.org/wiki/disztingv%C3%A1l

Csepp a tengeriben · http://www.vasalobolt.hu 2018.05.28. 06:35:37

@csobi2011: Háááát nem éppen hizelgő a véleményed.

nnnnnnnn 2018.05.28. 09:59:12

sok magyar nő fullos, nem kell hozzá semmi, csak futni, esetleg egy kondibérlet, vagy otthon tornázni. ez nem pénz meg egészségügyi kérdés. még idő sem kell rá sok, aki akar, talál rá. blogger meg gondolom irígykedik hogy az ő nője nem néz ki ilyen jól.

Plumper_ 2018.05.28. 10:03:41

hű de ronda ez a Cili. rövid, csámpás lábak és hosszú fej.
ja, és a mi pénzünket költik, mert egyedül utcaseprőnek sem lennének jók.

kewcheg 2018.05.28. 10:04:10

Nem értem mi itt a baj? A hölgyek tetszetősek, nem lettek két-három gyerek után csatakocák, ez csak dícséretet érdemel.Minden anyukának így kellene, szülni kettőt-hármat, aztán visszaállítani a régi formátumot, eddzőterembe járni, masszázs stb....Mindenki megteheti, pl. úgy tudom hogy a Norbert neje állandóan járja az országot és tréningezteti a népet...

de let e ... 2018.05.28. 10:04:23

Azért elgondolkodtató látni , hogy a fidesz fizetett trollserege milyen szorgosan rárohan minden NER-t kritizáló cikkre . Hamarosan Orbán kezében egyesül az összes titkosszolgálat , várhatóan a kritikus cikk, blog és komment írókra rászállnak az új III/III-as ügynökök és újra a rendszerváltás előtti időkben találjuk magunkat . Csak gratulálni tudok azoknak , akik ezt elősegítették , akár meggyőződésből , akár érdekből .

Nerevaryne 2018.05.28. 10:06:58

Már megint ez a marhaság?

Ki kell ábrándítsam a kedves cikkírót, minél jólétibb az állam annál alacsonyabb a gyermekvállalási hajlandóság és egyenesen arányos a gyermekhalandósági rátával.

Ez már nem is fog megváltozni sehol a világon addig amíg a teljes világszemlélete meg nem változik az emberiségnek. Jobbat akarunk a gyermeknek mint ami nekünk jutott, ez pedig egy jó húszéves tipp a jövőre nézve, felmérjük az egzisztenciánk alapján hogy mekkora a kockázata annak, hogy ez nem sikerül és aszerint cselekszünk.

Minél jobb élete van egy embernek ezt a lécet annál nehezebb megugrani. Nem sok köze van ahhoz, hogy ki mennyire engedheti meg magának a gyermeknevelést. Aki havi 1 millió nettó fölött keres, az úgy vállal gyereket, hogy dajka kell, nevelőnő, magániskola, bálok, saját új autó 16 évesen, külföldi egyetem, magántanárok, első vállalkozás finanszírozása. És bevállal egyet, max kettőt.

bpbp78 2018.05.28. 10:20:25

@kewcheg: Vicces vagy! Minden nőnek így kéne kinéznie? Miért? Ez az etalon?

Úgy azért egy fokkal könnyebb, hogy van "egy kis" háttér hozzá, némi pénzzel megtámogatva és nem vagy rászorulva, hogy egy-két vagy három műszakban 8-10-12 órákat robotolj, mert a te párod nem NER lovag és emiatt nem annyira ügyes, hogy találmányai legyenek, letelepedési kötvényeket árulhasson stb.

Sok esetben anyuka is dolgozik ezerrel, hogy a családot valahogy eltartsák. A napi munka, majd a gyerek rendezése mellett egyáltalán nem könnyű még magaddal is foglalkozni. Főleg, ha család feje még csak be sem segít anyukának. Nem írom le egy húzósabb napunkat, de van, hogy csak arra vágyom, hogy végre leülhessek és csönd legyen körülöttem. Ettől még szeretem a családomat, szeretek normálisan kinézni és szeretek adni magamra...

Sorrybori77 2018.05.28. 10:27:21

@nnnnnnnn: Mi az, hogy "fullos nő"? Egy auto lehet fullos, na de egy nő?! Vagy arra gondolsz amikor fel van tuningolva, spoilerezve, turbómotorral a jármű? Mert Akkor igazad van, ez a két csaj is fel van spoilerezve rendesen. Hogy tetszik-e, na az már ízlés kérdése. Akik az ilyen jóízlés határát súroló külsejű nőket "fullosozzák" le, valszeg egy csipkebugyi láttán is spontán magömlésnek néznek elébe, és a büdös életbe nem fogtak még műdidkókat, ezért megmaradnak az ábrándozás szinjtén. Képtelenek különbséget tenni a piroslámpás negyedes kinézetű kelet-európai occsó proli kurvák és a született, mindenféle erőlködés, tuning és spoiler nélküli IGAZI jó nők között. Ez a két szerencsétlen, bármennyire is szeretné NEM AZ! Az egyik egy maszatosképű cigólányka, a másik meg egy egérfejű nerd, csak mindezt szépen elnyomja a telón lévő Hollywood smink app, de ahogy már mások is mondták előttem a GOOGLE NEM FELEJT :)

nyelv-ész 2018.05.28. 10:30:12

Mi köze a NER-nek ehhez a két csíkos díszmadárhoz? Ezek rendszerfüggetlenül élik a magamutogató életkéjüket, a sok bulvártermék meg tolja őket, mert nincs más témája.

bontottcsirke 2018.05.28. 10:32:11

Ha kell még két milla a lakáshoz/házhoz beindul az a szülőgép. A gyereket meg neveli a hülye tanár és az utca.

Egyallampolgar 2018.05.28. 10:37:19

@FCUK25:
"A valóságélmény hiánya a b1-et sem tartja vissza soha, akkora baromságokat írtok, hogy a fal adja a másikat"

Drága mester, köszönöm az eligazítást. Csak sajnos a minősítést nem követte az állítás, a szembeállítás s így elmaradt a cáfolat.

neko1967 2018.05.28. 10:47:23

@kewcheg:
A baromságaidat mond el mondjuk egy ápolónőnek, aki éppen az egyik állásából a másikba tart. Csak azért nem verné szét a fejed, mert annyit kapna érted, mint egy normális emberért!

Szörnyű, hogy ezek a fidesses barmok bármit meg tudnak védeni!

Csak úgy megjegyzem, hogy a Nemzet Cecikéjén lévő kék ruci 590 euró/185.000 Ft!
www.lyst.com/clothing/givenchy-spring-18-printed-jersey-bodysuit/

v.f.michael 2018.05.28. 10:54:37

Sajnos a közpénzek mellé ízlést nem osztogatnak. Az igazi nő kívül-belül szép.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.05.28. 11:02:55

A gyerekvállalásról szóló videó az nagyon ott van. Minden szava igaz.

Hogy fikázzátok a jobboldalhoz közel álló nőket, az meg csak titeket minősít.

Hol Schmidt Mária kinézetén gúnyolódtok nyomdafestéket nem tűrően, hol jó nőket aláztok meg, attól függően, hogy mi a napi parancs a Gyurcsány féle gyűlöletgyárban.

chrisred 2018.05.28. 11:04:51

@tegnaptuska: Mindhárman a középső ujjukat mutatják az átlagember felé, a maguk frazeológiája szerint. Nem mintha ők nem lennének azok.

nookedli 2018.05.28. 11:08:33

Aki 2 gyereket szül, nemcsak testileg, de anyagilag is megnézheti magát. Átlagbérből nem lehet fenntartani egy 4 tagú családot. Ezek a pénzéhes "nők" pedig nem példák senki számára.

v.f.michael 2018.05.28. 11:08:36

@Rettegek mert ballib vagyok: elnézted. a ló feje a másik oldalon van...

Sir Galahad 2018.05.28. 11:08:58

Csak egy megjegyzés: sajnos a probléma, ami a poszt kiindulópontja, valós. Egyre kevesebb munkavállalónak kell egyre több nyugdíjast eltartani, akik ebből következően egyre rosszabbul fognak élni. Erre a robotizáció nem megoldás, mert a robot nem fizet nyugdíjjárulékot, és a migráció sem, mert a migránsok többsége nem dolgozni jön, hanem segélyt felvenni. Az egyedüli megoldás az, hogy meg kell fordítani a demográfiai trendet. A mikéntjén persze el lehet vitatkozni, elő lehet állni jobb javaslatokkal, mint a kormány, de a korábbiaknak eszébe sem jutott ezt a problémát egyáltalán felvetni.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.05.28. 11:12:03

@nookedli:

Miről beszélsz nokedli ?

A ballib elkúrók alatt 140.000 bruttó felett 40% volt az SZJA. Nem volt családi adókedvezmény.

Ma 316 300 forint a bruttó átlag, amiből 18% az SZJA, amiből leírhatod a családi adókedvezményt.
És folyamatosan nőnek a reálbérek. Legutóbb 12%-al nőttek az elző évhez képest.

Az elkúrók alatt mindenki csak szopott, most meg mindenkinek könnyebb. Ezért nyert a Fidesz.

Tood 2018.05.28. 11:12:31

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
Mert ha nem csuti és sleppje lenne hatalmon akkor már biztos nem lenne hülyeség gyereket vállalni és biztosan te is vállalnál gyereket ugye? Mert neked egészen biztosan csak ezért nincs gyereked nem? Vagy ha más országban élnél akkor hármat is csinálnál akár? Vagy hogy néz ez ki nálad? Otthon ülsz, szeretnél gyereket, de csak ezért nem vállalsz, mert a csuti van hatalmon? Ehhez csak gratulálni tudok..
Tudod hány ilyen ostoba ismerősöm van mint te? Hajtják ezt "csak a hülye vállal ide gyereket" szöveget, aminél ostobább szöveg nincs a világon. A csuti meg teleszájjal röhög azon, hogy még a hülye ellenzéki szavazó is őt segíti azzal, hogy nem lesznek utódai akik a rendszere ellen szavazhatnának majd. Azzal, hogy miatta nem vállalsz gyereket vagy lelépsz az országból, pont hogy őt erősíted és csak azokkal baszol ki akik tényleg tenni akarnak valamit, hogy egyszer ez az ország jobb legyen és nem csak a fotelből a monitor előtt sírnak és nyomják az ostobaságokat..

Burgermeister 2018.05.28. 11:20:41

@kewcheg: csatakoca...ez jó. átveszem engedelmeddel

2018.05.28. 11:23:53

@Rettegek mert ballib vagyok: Ez a nick a neten egy Fidesz bérenc. Vagy, ami még rosszabb el is hiszi, amit a Local-ban olvas.

chrisred 2018.05.28. 11:28:41

@Sir Galahad: Az eredendő problémára (egyre kevesebb munkavállalónak kell egyre több nyugdíjast eltartania) az előző kormányoknak a kötmanyup volt a megoldása. Amivel ugyanaz volt a probléma, mint a jelenlegi kormány családpolitikai intézkedéseivel, hogy a gyakorlatban nem működött.

Burgermeister 2018.05.28. 11:28:55

ez nem ner ez sima mutogatás magamutogatás, amugy mind2őt simán bevállalnám, örülhetnétek ha minden anyu igy nézne ki otthon
ez a csikos szett meg elég gáz, tökmindegy mennyibe került, vállalhatatlan

chrisred 2018.05.28. 11:31:12

@Rettegek mert ballib vagyok: De volt adójóváírás, ami többet jelentett a családi kasszának, mint a családi adókedvezmény. Például mert mindkét szülő igénybe vehette, ha alacsony keresetű volt.

wolves84lb 2018.05.28. 11:32:37

@kewcheg: nem semmi, hogy nektek tényleg MINDENt védeni kell, ami a fideszhez köthető...se gerinc, se gyomor...ez igen, anyád biztosan büszke magára és rád.

neko1967 2018.05.28. 11:36:03

@Rettegek mert ballib vagyok:
Buta fidessnyik!
Azt elfelejted leírni, hogy a minimálbér pedig adómentes volt, most meg 18% adó van rajta!

"Ma 316 300 forint a bruttó átlag!" Idióta! Ebbe benne van a havonta sok milliót zsebrevágó ner patkányok pénze is, meg az ápolók, tanárok, 6 órára bejelentett de 12 órát dolgozók bére is! Tanuld meg! "A statisztika olyan mint a bikini! Sok mindent megmutat, de a lényeget eltakarja."
Vegyünk egy példát! Ner Cecike havonta egymilliót költ fodrászra, kozmetikusra, hüvelyplasztikára stb. 10 átlag magyar nő meg húszezret szépészetre (valószínűleg még
sokat is írtam. Mármint a magyar átlagnők költéséről!) Akkor összesen egymillió-kettőszáz ezret költenek, fejenként átlagosan 109090 forintot. Ezt olvasva milyen jól megy nekik, pedig csak az egyik költ sokat!

Tood 2018.05.28. 11:37:02

@nookedli:

(magasan Eu szint alatti) Átlagbérből tartom fenn a családomat. Én mérnök vagyok, feleségem általános iskolai tanár. Nem élünk luxusban, de kényelmesen megvagyunk, mert nekünk nem az számít, hogy minél többet harácsoljunk, hanem hogy ha nem is luxusban de kényelmesen és boldogan éljünk. Mi boldogok tudunk lenni egy 10 éves autóval és egy balatoni vagy tisza-tavi nyarlással is. Mert nekünk az a lényeg, hogy a gyerekeink boldogok legyenek és az az életcélunk, hogy belőlük értelmes, tanult és intelligens embereket neveljünk és nem csak minél több pénz-pénz-pénz.

wolves84lb 2018.05.28. 11:37:07

@Rettegek mert ballib vagyok: erőltesd már meg magad...ez a kamu-háborgás kurva gyenge tőled.

Tood 2018.05.28. 11:39:39

@chrisred:
"De volt adójóváírás, ami többet jelentett a családi kasszának"

Arra az évi kemény pár tizezer forintra gondolsz? Nekem most a két gyerek után havonta marad majdnem annyi, mint amennyit régen az adójóváíráskor visszakaptam egyszer egy évben..

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.05.28. 11:40:15

@Burgermeister: "mind2őt simán bevállalnám"

Vigyázz, ezek felfújt guminők!

chrisred 2018.05.28. 11:45:54

@Tood: Neked évi pár tízezer, nekem meg semmi, de volt olyan család is, akiknek havi pár tízezer is lehetett. És nem csak két gyerek után, hanem gyerekvállalás előtti időszakra is.

Visceroid 2018.05.28. 11:47:43

Impotens ellenzék, csak ti lehettek ennyire hülyék, hogy a Fidesznek ennyi bénázása mellett is simán elkúrjátok. Ez a téma csak egy a sok közül, lehetne még naphosszat sorolni a Fidesz baromságait, de neeem, ti maradtok a Sorosgyuribácsi által adott témáknál, meg a szegény migráncsoknál. Nem csak a nők hülyének nézése, rengeteg, valóban fontos gazdasági és politikai kérdés van amire úgy rá lehetne repülni, hogy a fal adná a másikat a Fidesznek. De ti ugyanazt csináljátok amit eddig, zavartan röhögcséltek, miközben az ország megdöglik.

Tood 2018.05.28. 11:48:18

@Sir Galahad:
De! A robotizáció nagyon is lehet megoldás. Igaz kevesebb munkavállaló után fizetnek járulékot, viszont utánuk sokkal többet tudnak, mert az automatizáció miatt sokkal kevesebb még több járulékfizetés mellett is a kiadás és ez által nagyobb a profit. Nem hiába automatizál mindenki agyba-főbe. Még Kínában és Indiában is rohamtempóban automatizálnak, pedig ott aztán tényleg nincs munkarőhiány.

neko1967 2018.05.28. 11:50:40

@Tood:
Balatoni, Tisza-tavi nyaralás? Meglepődnél, mennyi dolgozó embernek nem telik ilyen "huncutságra". A családi adótámogatás nem rossz ötlet, de kellene húzni egy felső határt!
Hogy csak egy példát hozzak. Semjén uram-bátyám egy garas adót nem fizet, mert annyi gyereke van! Egy ugyanennyi gyermekes -hangsúlyozom! - becsületes munkát végző apával-anyával rendelkező család sem fizet adót, csak ők mondjuk 300.000-400.000 bruttóból - mert vidéken sokan örülnének ennyi bruttónak!- nem fizetnek adót, a Zsóti meg másfél milcsiből. És neki nem kell költeni autóra, munkahelyi ebédre, vadászatra....... Ő és családja megkapja a kiemelt a kiemelt orvosi ellátást a mi tb forintjainkból, amiért te bőven megfizeted a hálapénzt!

histar007 2018.05.28. 11:51:50

A családtámogatás a rezsicsökkentés de még a házad adókedvezmény meg az ingyen kaja nyílt beleugatás a gyerekvállalásba. Pozitív irányban.
Az hogy itthon a legtöbb munkaadó csak 8 órában gondolkodik és csak akkor hajlandó ezen változtani ha külső ösztönzőket kap(=valaki fizet neki ezért) az kinek a hülyesége?
Amúgy igen, ha eleget mondjuk hogy szar az oktatás akkor az tényleg az? Ha eleget mondjuk, hogy szar az egészségügy, akkor az tényleg az? Magyarország kb a második legjobb 10%-ban van, ha a világ országait rangsoroljuk. Az szar ugye?

Kivlov 2018.05.28. 11:54:16

Az a legnagyobb baj veletek, hogy orbán- és fidesz-fóbiátok van.
És ettől többet nem is tudtok mondani, ajánlani a szavazóknak...

Rettegek mert ballib vagyok 2018.05.28. 11:55:11

@neko1967:

Azért nézik az átlagkeresetet mindenhol, mert az mutatja legjobban az átlag keresetét.
Külföldön is vannak Soros Györgyök akik az ottani átlagkeresetbe beleszámolódnak, de mégse jut eszébe senkinek ezt felhánytorgatni.

Éspedig azét nem, mert lófaszt se befolyásol ez egy több milliós országban.

10 embernél értelem szerűen számít, de az ország átlagkeresete az matematikailag az ország többségének a keresetét jelenti. Igen jól meghatározható a szórás is, azaz az ettől való eltérések leírása.
Az átlagfizetés jellemzően minden országban normális elosztást mutat. Azaz olyan görbét, amiben az emberek nagyrésze az átlag körüli intervallumban van.

Persze a ballib agyhalottak minden statisztikát megpróbálnak negligálni, ami a gazdasági fejlődést bizonyítja.

kalandfereg 2018.05.28. 11:57:20

A kisebbik fiammal még vagy 7 éve együtt játszótereztünk egy Rogán gyerekkel, a barinőm szúrta ki Rogán Cecíliát, én meg nem ismertem volna, nincs is tévénk.
Egy ilyen karakteres arcú nőként maradt meg az emlékezetemben.
Úgyhogy most nézve ezt a képet csodálkoztam, arra gondoltam, lehet, mégse jól ismerte meg a barinőm akkor.
Rákerestem az évekkel ezelőtti képeire meg a mostaniakra...

Hát.... nem csak a cicije van felfújva, minden át van rajta szabva, mármint a fején biztos. De gondolom, a testén is.

Basszus, szegény lányok... ez lenne az inspiráció??
Egyáltalán mi ez az újmódi hülyeség, hogy most már nem celebek vannak, hanem influencerek?
Rám ugyan nincs semmiféle befolyásoló, és még annál is kevesebb inspiráló hatással.
Pont az ellenkezője, annyira borzasztóan hervasztó a jelenség, de mindenestől, Rogán Antal a gazdagodásával, meg Cecília az ebből finanszírozott új fizikai megjelenési módjával
Ez a fontos, ezt kellene értékelni??? És inspirálódni?
Ettől????

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.05.28. 11:57:23

Ez van, a normális ember gyereket szeretne, hiába a homoklobbi, Soros, s Brüsszel óvegatása.

bpbp78 2018.05.28. 12:00:29

@Tood: Melyik időszak pár tízezer forintjára gondolsz? Mert mondjuk 2000 körül a havi párezer Forint több volt, mint most a családi adókedvezmény...nem beszélve arról, hogy az alacsonyabb fizetésű adózó teljesen megkapta a növekvő jövedelemmel meg csökkent a mértéke. Arról lehet vitatkozni, hogy mi számít magas jövedelemnek, de az azért vicc, hogy ma a magas jövedelmű teljesen igénybe tudja venni a családi adókedvezményt, ha meg túl alacsony a jövedelme, akkor a töredékét...
Szuper jó, igazságos rendszer! A milliós fizetések mellé meg aztán tényleg kell az ilyen jóváírás...nehogy a végén még elszegényedjenek?!

Az meg ,hogy te évente kérted egyszer elszámolni a saját döntésed volt. Anno is lehetett a havi bérrel kérni.

Továbbá nagyon kedves hozzáállás, hogy te jól elvagy a számodra elérhető életszínvonalon, és aki elégedetlen az már csak pénzhajhász lehet?! Nem látsz tovább az orrodnál és fogalmad nincs , hogy milyen körülmények között is élnek családok!

Amúgy meg semmi elítélendő nincs abban, hogy néhány ember (köztük én is) többet szeretnék az élettől, mint egy a NER-t "kiszolgáló" adófizető lenni, amiből ők gazdagodnak én meg nagyon jó esetben nem csúszom le a szegénységbe.

Igen, mi is megélünk. Szerintem a nagy átlagnál kicsivel jobban. HA a mélyszegénységet nézem, akkor mindenünk megvan. De amíg én ezért rengeteget tanultam, lemondtam a fiatalságom egy részéről, most meg sokat dolgozom és értéket teremtek, addig a rendszer igazi haszonélvezőiről ezt nem lehet elmondani. Ők törvényeket hoznak magunak a boldogulásukhoz, mert haveri alapon jutnak pozíciókhoz, de nincs mögöttük semmilyen teljesítmény!!! És ez baromira nincs rendjén.

pioneer2016 2018.05.28. 12:16:14

@Rettegek mert ballib vagyok: "És folyamatosan nőnek a reálbérek."

De az árak is és a terhek is. Ezt figyelembe véve már nem is olyan rózsaszín a helyzet.

Tood 2018.05.28. 12:16:29

@neko1967:
De ne Semjénnel meg a nerlovagokkal hasonlítsd össze az átlagembert. Én most átlagkeresettel rendelkező átlagemberkét beszéltem átlagemberekről. Amúgy meg én azt látom, és a jobban kereső, külföldre is nyaralni járó ismerőseink is azt erősítik meg, hogy nyár elejétől szeptember végéig a hazai üdülőhelyek csordultig vannak, a horvát tengerparton szinte csak magyarokkal találkozol, az osztrák és szlovén síelőhelyek úgyszintén magyarokkal vannak tele! És nem hinném, hogy mind nerlovag lenne. Amúgy egy balatoni vagy főleg tisza-tavi nyaralást ne soroljunk már a "huncutság" kategóriába. Mi múlt évben Tisza-tónál napi 5000 forintért béreltünk 40 négyzetméteres apartmant az egész családnak. 5 éjjelre 25000 + idegenforgalmi adó volt és jár hozzá karszalag amivel ingyen mehetsz be a strandra. Ezt konkrétan egy havi családi pótlék fedezi két gyereknél. Balatonnál ez már kicsit több, de ott is kapsz sok helyen 4-8 fős apartmanokat már 10-15/naptól.

neko1967 2018.05.28. 12:18:25

@Rettegek mert ballib vagyok:
Agyhalottazol egysejtűkém?

Az átlag mindig csal, de mondok egy példát, hátha megérted, és eltakarodsz a virtuális térből.
Svédországban a miniszterelnök kb négyszeresét keresi egy kórházi asszisztens fizetésének, és ezen kívül nincs más jövedelme, sem futball csapata, stadionja és nem övé Svédország fele, mert ott király uralkodik. I. Zlatan!

Tippeld már meg hogy a vajdád összes jövedelme - ideértve a földekből, cégekből, a Mátrai Hőerőműből stb származó pénzeket is - hányszorosa havonta egy kórházi asszisztensének? Ezerszerese?

CyberPunK 2018.05.28. 12:18:32

@Rettegek mert ballib vagyok: "És folyamatosan nőnek a reálbérek. Legutóbb 12%-al nőttek az elző évhez képest."

Ja, a budapesti ingatlanárak meg 60%-t. A többit számold ki.

Sir Galahad 2018.05.28. 12:20:09

@chrisred: Pontosítsunk: a kötmanyupról kiderült, hogy nem működik, a mostani intézkedéseknek egyelőre szerények az eredményei, de mérleget vonni még korai és legalább nem vitték csődközelbe az országot. Ez azért fontos különbség.

neko1967 2018.05.28. 12:20:56

@Tood:
Ezeket a számításaidat süsd már el mondjuk Záhony, Sátoraljaújhely stb környékén! Rettentően el vagy tévedve anyagilag!

kewcheg 2018.05.28. 12:23:06

@wolves84lb: Nem védem én a fideszet, csak aszt mondom, hogy csatakoca hejett inkabb csatakanca..:)))

Gato666 2018.05.28. 12:24:54

@Punxsutawney Mormota: Én is röhögni járok ide... :)

Sir Galahad 2018.05.28. 12:29:53

@Tood: Már elnézést, de miből gondolod, hogy a robotizáció után megmaradó kevesebb alkalmazott után nagyobb lesz a járulékbevétel? Ahhoz a mostaninál jóval komolyabb béremelés is kellene... abban igazad van, hogy a profit nagyobb lesz, de a tőketulajdonos azt nyilván megtartja magának, hiszen nem egy karítatív szervezet. Legfeljebb akkor lesz ebből komolyabb bevétel, ha a robotokat is megadóztatják. Én ilyenről még nem hallottam - valószínűleg nem véletlenül.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.05.28. 12:31:39

@neko1967:

Te csak nyugodtan érezd magad szarul. Nekem is jobb így.. :DD

Az ország többsége ettől még kategóriákkal jobban és könnyebben boldogul, mint a kedvenc elkúróid alatt.

Ezért választottuk a Fideszt, és ezért teszünk meg mindent, hogy az elkúrók nehogy visszatérjenek.

kewcheg 2018.05.28. 12:32:15

@Nerevaryne: szerintem tévedsz...a léc két végén nagyobb a gyerekvállalási kedv. Az alsó végén azért mert semmi előrelátás, felelősség, csak a mának élés, a másik végén pedig azért, mert ha épelméjű, épeszű, értelmes emberpár a saját tudásának, szerencséjének vagy egyéb külső körülménynek -most mindegy- köszönhetően jó életszínvonalat ér el, akkor megtehetik és meg is teszik a 3+ os gyerekvállalást, szimplán azért mert a gyerek jó dolog a több gyerek még jobb dolog...A középen lévőknél vannak egykék vagy kettők....

inreallife 2018.05.28. 12:34:46

a problemat jol azonositotta a fidesz, a megoldast propagandaval es nemi penzzel probalja elerni. a helyzet az, hogy sok penzzel (nyugati gyerektamogatasi rendszerek) is csak olyan 1,8 kornyeki aranyszamot lehet elerni, ez a kikoltozott csaladok atlaga. az apropenz es a propaganda az ide keves lesz.

hogy a trolloknak is adjak valamit, kadar alatt nemcsak a zszulesre, de a gyerekekre is kiterjedt a kormanyzat figyelme. az ideologiai agymosason kivul rengeteg programot szerveztek, akar taborokrol, nem majusi majalisok stb. ezeknek a modern es ingyenes verzioit megteremteni bizony penzbe kerulne, de a szulok vallarol nagy terhet venne le, lasd nyari szunet, de emlitenem szinte az osszes szunetet. de szokas szerint inkabb a propaganda a hangsulyosabb, arra megy a penz, (hiszen lorinc baratnak is meg kell elni valamibol, a problematol fuggetlenul) igy viszont megkevesebb marad a problema megoldasara...

Tood 2018.05.28. 12:36:12

@neko1967:
Te most azokról a helyekről beszélsz, ahol egy családi ház vagy egy lakás harmadannyiba kerül mint Budapesten és környékén? Van olyan falu ahol 10-ed annyiba? Ahol átlag 40-50 forinttal olcsóbb a benzin, de az ukrán határ túloldalán mélyen 300 ft alatt? Ahol nem kell költeni se zöldségre, se gyümölcsre, de legtöbb esetben húsra sem, mert ott van rá a kert ahol szinte ingyen megterem. Velem most melléfogtál, mert szabolcsból származom.. A rokonaim nagy része ott él mai is. Egyszerű őstermelők, gyári munkások, szóval elképzelheted nem keresnek sokat, átlag alatt. Még is könnyebb körülmények között, nagyobb házban élnek, és ugyan úgy eljárnak nyaralni mint én. Ismétlem, nem oligarchát és nagyvállalkozók. Egyszerű munkások és őstermelők.

chrisred 2018.05.28. 12:36:21

@Sir Galahad: A különbség az, hogy a kötmanyup bevezetésével járó terheket nem bírta a gazdaság, holott hatékony lehetett volna. Míg a jelenlegi családpolitikai rendszer semmilyen hatással nem volt a negatív népesedési trendekre. Az előző nyolc évben 50 ezerrel kevesebb gyerek született, mint az azt megelőző nyolc évben. Ez akkora különbség, mintha egy bő fél éven keresztül egyáltalán nem született volna gyerek az országban.

élhetetlen 2018.05.28. 12:39:36

@nyelv-ész: “Mi köze a NER-nek ehhez a két csíkos díszmadárhoz?” Ne köss belém, nem idézek, ne kérd a linket, mert nem keresem meg. Csak egy gondolat. Pár hónapja szóba került, hogy kellene egy, az országos divatot koordináló intézet, ami egyébként Rogán alá tartozna. Ha kellene, akkor lehet, hogy lesz is. És egyre többet szerepel Cilike, és Kata, mint divatikon, és a divathoz nagyon értő ember…Esetleg?

neko1967 2018.05.28. 12:40:23

@Tood:
Én is szabolcsi vagyok, és pontosan tudom, hogy a túlnyomó többség sokkal rosszabbul él - pedig dolgozik! - mint amiről te írsz!

neko1967 2018.05.28. 12:43:17

@Rettegek mert ballib vagyok:
"Az ország többsége ettől még kategóriákkal jobban és könnyebben boldogul, mint a kedvenc elkúróid alatt."

Jaj te nagyon hülye!
1. Neked már a 40 %-ék is kétharmad!
2. Könnyebben boldogul. Külföldön!

Tood 2018.05.28. 12:44:20

@inreallife:
Erről van szó. Nem a több pénztől (részben attól is) fog valaki szülni vagy nem, hanem inkább attól, hogy miként támogatják őt az anyaságában. Nem rég volt indexen egy videó is erről. Ott is a megkérdezett nők többsége nem anyagi alapon dönt a gyermekvállalásról. Németországban, az EU legnagyobb gazdaságában is 1,65 a szülési ráta, ahogy a svédeknél is. Ez is azt bizonyítja, hogy nem a jobb fizetéstől, meg a több pénztől fog valaki szülni, pedig ezekben az országokban azért tényleg nem lehet elmondani, hogy szar a fizetés. Ezt ismerte fel most a csuti is. Látta, hogy hiába a családi adókedvezmény, nem született több gyerek, most taktikát váltanak. Kérdés, hogy mi lesz belőle.

kewcheg 2018.05.28. 12:47:29

@inreallife: ez így van. Gyerekkoromban a kultúra, tanulás, nyári programok gombokból megvolt...Ez egyike volt ama kor kevés, de annál jobb vívmányainak..

chrisred 2018.05.28. 12:47:34

@inreallife: Azért jópár nyugati országban meghaladják az 1,8-as arányszámot.

chrisred 2018.05.28. 12:50:43

@Tood: A németeknél ugyanúgy 1,5, ahogy nálunk, a svédeknél 1,9. És a három közül leginkább a svédet lehet jóléti társadalomnak tekinteni.

kewcheg 2018.05.28. 12:50:53

@chrisred: a katolikusokban..:) (spanyol, francia, olasz)

Sir Galahad 2018.05.28. 12:53:48

@chrisred: Erre mondtam, hogy át lehet gondolni, meg lehet vitatni, milyen intézkedésekre lehet szükség. Meg kell nézni, melyek azok az országok a világban, ahol a legmagasabb a szülési hajlandóság. Volt olyan hozzászóló például, aki itt azt írta, hogy az alacsony születésszám a jóléti állam szükségszerű velejárója. Más azt, hogy ehhez szemléletváltás kell. Volt, aki - másutt - azt, hogy ott születik sok gyerek, ahol nincs nyugdíjrendszer. Én nem tudom, mit kell változtatni a rendszeren, de hogy valamit kell, az biztos.

chrisred 2018.05.28. 12:56:26

@kewcheg: Nem, a Mediterráneumban alig jobb, mint Kelet-Európában. A legmagasabb Skandináviában, a brit szigeteken és Franciaországban, utánuk jönnek a Benelux államok.

CsakEgysrác 2018.05.28. 12:57:37

Akkor asszony és én csinálunk a hülye angoloknak vagy 2 kölköt. Így 30 felett erre lesz idő. Pelenkát kell venni, nem kell számológéppel vásárolni, lesz e rá pénz. Aztán majd gondolok a őshazában a magyarokra, félnek kimenni a nyitott ajtón, mert nem beszélnek egy idegen nyelvet se alap szinten. Nyugdíjas leszek addigra venni akarunk egy kis ház, görög vagy spanyol tenger mellett. Hol érdemes, hol olcsó, majd a Londoni spanyol, portugál, görög , bolgár kollegám felvilágosít. Ilyen pokoli életet képzeltem magamnak a föld nevű bolygón.

Tood 2018.05.28. 12:58:12

@chrisred: És mivel is? Franciákhoz, Britekhez és Spanyolokhoz havonta egy kisvárosnyi pakisztáni, afgán, iraki, marokkói, algériai és bangladeshi költözik. Ők meg agyba főbe potyogtatják a bérelt lyukba a gyerekeket. Csak ez tolja fel 1,8-ra az átlagot, az őslakos európai amúgy csak 1,6 átlag..

inreallife 2018.05.28. 12:58:21

@Tood:
en azt gondolom, hogy van egy olyan optimalis jovedelmi szint, amivel el lehet erni egy viszonylag jo nepesedesi aranyszamot. magyarorszag ettol a szinttol meg igen messze van. az egyeb kategoria legalabb ennyire koltseges, ha nem koltsegesebb, ami meg joforman elerhetetlen magyarorszagon. nem akarom az angliai rendszerhez hasonlitani, mert itt penzbol meg lehet oldani barmit, mert az allam is ad, meg jut is ra.

magyarorszagon a legnagyobb problema, hogy egyik feltetel sem adott, 1 db nyugdijasra akar 5* annyi penzt is kolt az allam, (nyugdijak, otthonok, tamogatasok, gyogyszerek, egeszsegugy) mint 1 db gyerekre. a nok 40 is egy nyuggerszaporito megoldas, termeszetesen igy megkevesebb jut a gyerekekre es a korulmenyeikre. az meg egy masik kerdes, hogy felhalott idiota arab szamoktol rettego nyuggereknek van szavazati joguk, a gyerekek utan meg nem jar.

ez egy olyan tarsadalmi problema, ahol hullania kene a forgacsnak, helyette a mismasolas, atcsoportositas, finomhangolas megy evtizedek ota. az eredmenye lathato, katasztrofalis. kiados nyugdijcsokkentes es jelentosen megemelt csaladtamogatas lehetne a jarhato ut, ha a megoldas lenne a lenyeg. lehet donteni, mi a fontosabb, barmelyik politikai partot hajlando vagyok bealdozni azert, ha az inaktivak transzferjeit megszabdalna...

chrisred 2018.05.28. 13:01:17

@csentecsa: Tekintve, hogy a németeknél ez semmit nem befolyásol a termékenységi mutatón, logikusan kijelenthető, hogy ennek nincs sok hatása. Bár az is igaz, hogy a nyugaton élő magyarok termékenységi rátája sokkal jobban igazodik az ottani (magasabb) átlaghoz, mint a magyarországihoz. Ez is cáfolata annak, hogy az életminőség emelkedése negatívan befolyásolná a gyerekszületési tendenciákat.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.05.28. 13:03:47

@csentecsa: "a lakosság nagy része "deprivált vidéki nyugger"."

Sajnos igen. ezt mutatják a közvéleménykutatások. Majdnem az ország fele szavazott a fideszre azért, hogy megvédje őket a megerőszakoló (még a nőket is!) migráncs hordáktól. Az egész kis falvakban szinte 100% ilyen volt, nincstelen, tudatlan tömegek, akiket az oktatási rendszer elferdítésével remél a fidesz újratermelni. Illetve nem csak remél, hanem a tragikus PISA tesztek szerint sikeresen is csinálja a félanalfabéta állampolgárok kitenyésztését.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.05.28. 13:14:19

@chrisred:

Hát igen.. A Németeknél javul a születési ráta. A 2010-es 1.3-as szorzó felment 1.5-re hála a törököknek, és a migráns muszlimoknak, akik teleszülik az országukat.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.05.28. 13:16:49

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Na ja.. Valamiért a vidékiek nem röppentek rá a "Fizessenek a Gazdagok" populista marhaságra se, és a napi 8 órában előadott diktátatúrázásból nácizásból se kértek.

hanem elhitték a migrációs problémákat, mert látták. Ugyanis a sajtó fele, ma már mutatja az igazságot ezzel kapcsolatban is, nem úgy mint 2010 előtt.

oszt jónapot 2018.05.28. 13:18:00

@Sir Galahad: Nem derült ki róla, hogy nem működik. elvették és beöntötték a feneketlen zsákba, amiről viszont már biztosan kiderült, hogy nem működik.

citrix 2018.05.28. 13:19:51

Asszonynak szülni kötelesség, leánynak dicsőség. Úgy látszik visszajönnek az ötvenes évek jelszavai. Igaz a nemzeti együttműködés rendszerének lényege pont a szocialista pártállam ideológiájának összefoglalása és aktualizálása. Akkor is baromság volt, ma is az.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.05.28. 13:25:47

@csentecsa:

Ő is tudja hogy marhaságot beszél.
Csak a régi komcsi taktikától, a szavazók megbélyegzésétől, és sötétben bujkáló ellenforradalmárokról szóló rémmeséktől jobbat máig nem találtak ki az ÁVH utódszervébe, a DK-MSZP klubbokban.

élhetetlen 2018.05.28. 13:27:41

@Sir Galahad: Nem akarok vitatkozni, leírtál pár dolgot, engedd meg, hogy én is leírjam az ezzel kapcsolatos gondolataimat. “a kötmanyupról kiderült, hogy nem működik”. Nem az derült ki, hogy nem működik, mert működik, akik bent maradtak, egész szép hozammal ketyegnek. Az derült ki, hogy átmeneti pénzhiányt jelentett bevételi olalon az államkasszában. Ha erre vesznek fel hitelt, akkor már ott tartanánk, hogy aki akkor negyven évesen belépett, annak már csak fele nyugdíjat kéne fizetni, mert már húsz éve ketyegne, és idővel egyre jobb lenne. Erre nem vettünk fel hitelt, mert az a csőd lett volna, nem befektetés egy probléma hosszú távú megoldására. Most felvettünk Kínától egy hatalmas hitelt, ezt a pénzt ki is fizetjük nekik, mert ők fogják építeni a vasutat, aztán meg meg is adjuk nekik az összeget, anélkül, hogy bármi hasznunk lenne belőle. Mert az, hogy Varga azt mondta, hogy a kínaiak ezután biztosan nálunk fognak vámoltatni, az lufi, sem ígéret, sem szerződés, csak remény. “legalább nem vitték csődközelbe az országot”. Azért az érdekes lesz, mikor törleszteni kell Paksot, a kínai vasutat, és visszafizetni a letelepedési kötvényeket. Nem vagyok közgazdász, ezek csak kósza gondolatok.

csakférfi 2018.05.28. 13:31:53

Agymosás zajlik itten a mi kis hazánkban?

Íme a "gender elv" kiagyalójának néhány "igazsága".
ondolatai a női nemi szerep totális leértékeléseként és elutasításaként értelmezhetőek: „A kamasz lány azért iszonyodik a havivérzéstől, mert jóvátehetetlenül besorolja az alacsonyabb rendű, csonka emberi lények kategóriájába.”[10] A nő „balsorsa az, hogy biológiailag az élet reprodukciójára rendeltetett.”[10]

Kritikusai szerint a családellenességet leplezetlenül jeleníti meg: „A házasság „visszataszító konvenció”[10] „Míg le nem romboljuk a családot a család mítoszával együtt, a nők elnyomatása fennmarad.”[10] „A házasság megkétszerezi a családi kötelezettségeket s minden egyéb társadalmi gyötrelmet is.”[10] „El kellene tiltani, hogy a nőnek egyedüli hivatása, szakmája lehessen a házasság.”[10]

Anyaságellenessége a bírálók szerint kifejezett és vitathatatlan: „Az úgynevezett ,anyai ösztön' nem létezik, legalábbis ami az emberi fajt illeti...”[10] „Egyetlen nőt sem szabad felhatalmazni arra, hogy otthon maradjon gyermeket nevelni... Azért nem szabad ilyen választás elé állítani a nőket, mert ha van ilyen alternatíva, túl sok nő fogja választani...”[10] A magzat „véletlen burjánzás az anyaméhben, léte nem igazolt.”[10]
"
Wiki idézet.

Gondolom ez nem agymosás.
Bezzeg a video.
Érthetetlen számomra hogy felnőtt emberek ......semmi sértőt nem hallanak.....mégis elterelnek és felnagyítanak..csakhogy gyűlöletüknek hangot adjanak.
A gyerek ...öröm és boldogság!
A gyerek....lemondás és szenvedés!
A kettő együtt igaz.
:)

chrisred 2018.05.28. 13:42:32

@Rettegek mert ballib vagyok: Németországban 2010-ben 1,39 volt az FR.

Sir Galahad 2018.05.28. 13:44:06

@élhetetlen: A kötmanyup a bent maradóknak valóban jó, csak az ország rokkant volna bele abba, hogy a kieső nyugdíjkassza-bevételt pótolja. Kb. "A műtét sikerült, csak a beteg halt meg."

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.05.28. 13:53:48

@csentecsa: "a balatonfüredi állatorvos deprivált, de a kőbányai 76 ezerből élő nyugdíjas nem az"

A balatonfüredi állatorvos is lehet bolond, ahogy az egyébként kiváló onkológus Kásler is az. A kőbányai anyóka meg lehet jóltájékozott, ha mondjuk bejön neki a Klubrádió.

Egy értelmes ember - egy állatorvostól ezt várnánk - miért szavazna az ország legatyásítására, az oktatás és egészségügy lezüllesztésére, a haza elárulására? Neki is lehetnek gyerekei, unokái akiknek a jövője miatt aggódik.

élhetetlen 2018.05.28. 13:55:38

@Sir Galahad: Hát sajnos így gondoltam, hogy így gondolod. “csak az ország rokkant volna bele abba, hogy a kieső nyugdíjkassza-bevételt pótolja.”. Erre írtam, hogy erre felvenni hitelt szerintem értelmesebb lett volna, mint pl. a kínai vasútra, de az érveim elszálltak a szélbe. Nem gond, úgy sem rajtunk múlik, hogy mi van, vagy mi lesz. Mondhatnám, hogy a veszett fejsze nyele.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.05.28. 13:58:17

@Sir Galahad: "az ország rokkant volna bele abba, hogy a kieső nyugdíjkassza-bevételt pótolja"

Ezt máshogy is meg lehetett volna oldani. Az meg végképp agymenés, hogy a geci elherdálta a 3000 milliárdot. Akik bent maradtak, 4 év alatt 50% növekedést realizáltak. Ez messze meghaladja az ország évenkénti 50,2%-os GDP fejlődését.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.05.28. 14:07:37

@csentecsa: Gazadasági értelemben is megfosztottak, és a világ valós híreitől is megfosztottak a vidéki szegények.

vpdsz.hu/ferge-zsuzsa-az-osszkep-meg-mindig-egy-deprivalt-tarsadalmat-mutat.html

chrisred 2018.05.28. 14:14:42

@csentecsa: feminfo.444.hu/2015/07/31/kulfoldon-rendesebben-szulnek-a-magyarok

Ahogy korábban elhangzott, az olyan tényezők, mint a gyerekhalandóság aránya vagy az átlagos élettartam szintén befolyásolják a termékenységi rátát, ezért értelmetlen összevetni egy urbanizált, társadalmi ellátórendszerekkel rendelkező ország mutatóit egy törzsi társadaloméval. Utóbbiakra nemis jellemző a kivándorlás, ellentétben olyan részben iparosodott afrikai vagy közel-keleti országgal, ahol a ráta szintén 1,5-2 között van.

Sir Galahad 2018.05.28. 14:25:39

@élhetetlen: A vasútépítés kétségtelenül vitatható, de az mégiscsak egy egyszeri beruházás, ami aztán vagy megtérül, vagy nem. Ezzel szemben a kötelező manyup miatt kieső bevételeket egy teljes generáció ciklusán keresztül kellett volna pótolni folyamatosan, évről évre. Jó kérdés, hogy erre mennyi pénz kellett volna összesen - ami persze semmiképp nem térül meg.

Nikosi · http://ius-murmurandi.blog.hu 2018.05.28. 14:26:10

@Rettegek mert ballib vagyok: Na egy pillanatra álljunk meg. Az amit állítasz, hogy normális eloszlás mellett a legtöbb dolgozó az átlag keresett mellett keres még igaz is. De van egy iciripiciri probléma, ez pedig az egyenlőtlenségi mutató. Ha az tegyük fel nulla lenne akkor igaz az, hogy annyian keresnek szarul mint amennyien nagyon jól és a többség az átlagban keres. De ez sehol nincs így a világon, mindenhol magasabb az egyenlőtlenség mint nulla, még a legegyenlőbb társadalmakban is. Nálunk ez a mutató igen csak az égben van.

Azaz ha az átlagbért korrigálnád az egyenlőtlenséggel, megkapnád, hogy a munkavállalók 70-80 % nem éri el az átlagbért bőven nem néhány ezer hanem jó néhány tízezerrel van elmaradva. Ha a munkavállalók 10-12% eléri az átlagbért még azzal is magasabbra becsülünk mint a valóság.

A lényeg az átlagbér szinte semmire nem jó mutató, csak azért használják mindenhol mert a világ legegyszerűbben kiszámolható mutatója. Összes bruttó munkajövedelem / összes bevalló / 12 hónap és megvan a bruttó átlagbér. Gondolkodást nem igényel egy sima általános iskola 2. osztályos matematikai művelet. Ez még arra sem jó, hogy összehasonlítsd más országokéval, mert ott ugye vásárlóerőt kellene mérni.

De, hogy megnyugtassalak, az Egyesült Királyságban sem keresi meg a többség az átlagot.

Sokkal többet mond mondjuk az, hogy hány kg. kenyeret vettél 10 évvel ezelőtt és mennyit ma egy átlag fizetésből. De ne csak kenyérrel hanem vegyél még kb 5-10 árú cikett és azt hasonlítsd össze. Majd súlyozd és képez belőle egy arányszámot na az például valamivel már beszédesebb és értelmesebb mint egy másodikos matematikai művelet. Az átlagbér egy nagy lófaszt jelent semmi értelmes és érdemleges adatott nem igazán hordoz a valóságról, de például torzítani nagyon is lehet vele.

LebensraumamOsten 2018.05.28. 14:30:07

@Horváth András zöld dossziéja a Nagyi receptjeivel: Tény és való. Hozzád hasonló kártevőt valóban nem kellett volna világra hozni.
Anyukád biztos szóvá tette már neked, hogy jobb lett volna, ha falhoz vág a születésed után azonnal.
Szerintem 2-3 év után simán szabadult volna és ma rendes élete lehetne.Magam részéről roppantul örülök, hogy nem szaporodnak a nemzethy birkák, hanem inkább fogynak. Az a pár gazdag fideszes tróger aki kölkedzik, nem oszt-nem szoroz hála az égnek.
Az arabok előbb-utóbb csak elnyomnak majd benneteket. Remélem megérem még, ahogy baltával kergetnek benneteket az utcán. A vajdátoknak kezet csókoló fideszes nyuggereknek meg felnyomják a seprűnyelet a seggükbe.
De szép látvány lesz! :DDD
:DDD

élhetetlen 2018.05.28. 15:23:12

@Sir Galahad: “a vasútépítés… egy egyszeri beruházás”. Persze, mint egyesek szerint a stadionépítés. Semmi fenntartási költség, semmi karbantartási költség, és vagy megtérül, vagy nem. A MANYUP, “ami persze semmiképp nem térül meg”, biztosan megtérült volna egy generáció alatt, a befektetés fele meg már húsz év alatt. Azt lőtték seggbe, amiért itt egy csomó ember sír, hogy miért kell a nyugdíjasoknak fizetni, legyen öngondoskodás. Ez egy jó átmenet lett volna. Az nem szöveg, hogy most is fizethetsz magánkasszába, persze, ha marad annyi az állami kasszába fizetés után, ami mostmár adó, és ha fizetnek valamit, az csak kegydíj, mert az adóbefizetésért nem jár kötelezően semmi. Ez szerinted jó, szerintem nem, de, mint mondtam, már mindegy.

FCUK26 2018.05.28. 15:29:49

@Egyallampolgar: tudod, van az a színvonal, mint jelen esetben is, amikor az ember már nem állít vagy cáfol, csak minősít.

máshol, ahol látom még értelmét cáfolok. itt viszont már csak a minősítés marad.

káposzta 2018.05.28. 15:35:22

@Rettegek mert ballib vagyok: Hazudsz, hazudsz, hazudsz, de ezt már megbeszéltük, nyilván nem veszed a fáradságot, hogy utánanézz, hiszen egy narancsszopó kis senki vagy :)

axolotl77 2018.05.28. 15:46:41

Kövezzetek meg, de én már láttam élőben a Rogán-házaspárt, amikor a Sziget-fesztiválon leültek mellém valamilyen tesztet kitölteni és egész szimpatikusnak, visszafogottnak tűntek.
Na, ez nem mostanában volt. Azóta nagyot fordult a világ. Velük is.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2018.05.28. 15:49:13

Rogán Cici. :-)

Örülök, hogy az alkatrészeiben felfedezni vélem a letelepedési kötvény bizniszen eltűnt zsetont... persze az egész biznisz egy nagy patkányság, de ha jól olvastam, vagy 150 mlliárdot húzott be rajta pár ismeretlen hátterű offshore cég. Persze ha a hatóság nagyon meg akarná imeri a hátterüket, akkor biztosan menne... és talán a Rogán famíliáig is elérnének a szálak, hiszen nem véletlenül találta ki (és nem az ország keresett rajta igazán).

lobster thermidor 2018.05.28. 16:52:59

Kit érdekel itt a valóság?
Ahogy a ner, és Orbán agymenései köszönőviszonyban sincsenek a magyar valósággal, úgy a lopott pénzből urizáló nemzethy nagyságák is ezerrel építik maguk körül a kamu világot.

Ragi 2018.05.28. 17:04:35

@Tood: Az megvan, hogy csak az autopálya mellett szokott 20-40 forinttal több lenni a benzin? :) Tehát záhonyban nem azért olcsóbb, mert ott közel az ukrán határ (illetve mert ott csóróság van), mint ahogy nagykanizsán sem azért olcso, mert ott meg közel a hanyatló nyugat? :) Nagykanizsán és záhonyban is tudsz pont annyiért tankolni, mint mondjuk dabason, vagy budapesten. Igazából ez a ki-hol-szeret-nyaralni téma annyira nem érdekel, azért talán nem olyan nagy baj, ha embereknek más-más igényei vannak, viszont ha már így szóba jött, gondoltam segítek ezt tisztába tenni. Ez tudod nem ilyen légből kapott dolog, szerintem nincs olyan benzinkút itthon, ahol ne tankoltam volna. További szép napot.

maxval bircaman szeredőci anyabaszó 2018.05.28. 17:09:27

Kedves FideSS bérencek, megmondom mit tegyetek, hogy legyen sok gyerek:
Basszátok meg a jó édesanyátokat mind ! De ne szájba, mert az nem használ ! :D :D :D

elismert felhasználó 2018.05.28. 17:29:14

teccik nekem eza két némber...

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.05.28. 18:12:45

@axolotl77: Hitler is nagyon kedves volt a kutyákkal és gyerekekkel. Egész szimpatikus ember lehetett.

$pi$ 2018.05.28. 18:33:50

A képen látható hölgyek fejével mi történt? Valami baleset?

nyelv-ész 2018.05.28. 20:43:19

@élhetetlen: Nem kötök én senkibe, csak csodálkozom, hogy a képen látható két élőlényről bárki feltételezné, hogy hárombetűs betűszavak jelentését megértenék.

Az országos divatintézet meg nagyon is kell. Örülnék, ha a tervutasításos rendszert újra bevezetnék, és nem lennének mindenféle kóros elhajlások. A múltkor például láttam olyan fiatalokat, akik valami bitlisz együttesről pampogtak, és a fülükre lógott a hajuk. Meg farmerben voltak, mint egy texasi marhatolvaj. Felháborító!

zokogjatok 2018.05.28. 21:16:28

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Egy értelmes ember - egy állatorvostól ezt várnánk - miért szavazna az ország legatyásítására, "

most egyáltalán magad észreveszed, hogy egy körkörös érvelésben vagy?

"értelmes ember nem szavaz a fideszre, tehát aki a fideszre szavaz, nem értelmes, és abból látszik, hogy nem értelmes, hogy a fideszre szavaz, QED, nincs mit tovább nézni, ennyi"

zokogjatok 2018.05.28. 21:17:16

@lobster thermidor: jaja orbánéknak közük sincs a valósághoz, ezt a választást is úgy elvesztették mint a picsa :D

Gleccsertetű 2018.05.28. 21:17:32

@LebensraumamOsten: ez a libsi humor? vagy egy kétségbeesett papagáj vergődése?

Ratyi Manó 2018.05.28. 21:24:55

@maxval balcán bircaman: nem feltétlen, képzeld, ha olyan születik mint te, milyen dráma egy anyának

lobster thermidor 2018.05.28. 22:17:28

@zokogjatok:
Mint tudjuk a szavazók egy része vágyik a csodára, ezért könnyű megvezetni, a másik része pedig elég tanulatlan, ezért beveszi a hazugságokon alaluló dajkameséket.

Orbán Viktor 2010.......2030 2018.05.28. 22:44:25

" Az egyre romló egészségügyi ellátással, az egyre romló oktatás színvonalával, vagy akár az egyre súlyosbodó korrupcióval. ""

Minden szornyu, minden borzalmas, es a libbantak legnagyobb megelegedesere, mar kozel a veg, a teljes osszeomlas. Most mar mindjart elfogy az unios penz, kizarnak az uniobol, megszunik a migrans valsag, a neppartbol is kizarjak a fideszt. Most mar mindjart bukik az Orban. :)))

Majd 2026-ban a hatodik Orban kormany beiktatasakor meg mindig azt irogatjak majd a libbuskak, hogy mostmar tutti hogy lesz valami, tortenik valami amibe belebukik az Orban :)))

registerz 2018.05.29. 00:49:45

Árasszák... Ez odabasz!

chrisred 2018.05.29. 03:25:15

@csentecsa: Ezeknek az országoknak a lakossága döntő részben mezőgazdaságbòl, állattenyésztésből él meg. Pontosabban nem él meg.

gigabursch 2018.05.29. 06:30:42

Örömmel tölt el, hogy a blogger inkább a saját kihalására szavaz.

RHalacska 2018.05.29. 08:38:07

@Tood: Én meg elmentem Tunéziába, mert az olcsóbb volt, ha a teljes matekot nézem, mint utiköltség, kaja, stb. :) Menjetek csak a Tisztóra :) több hely marad Tunéziában, meg Egyiptomban....

Tood 2018.05.29. 09:12:06

@RHalacska:
Aha. Olcsóbb. Persze persze! ;)

Tood 2018.05.29. 09:18:51

@gigabursch:
A legrosszabb mikor kijelentik, hogy nekik ne mondja meg senki, hogy vállaljanak gyereket. Majd ennek logikailag ellentmondva kijelentik, hogy ezért ők már csak ezért sem vállalnak. Kvázi a csuti miatt döntenek a gyermek nem vállalásról..

blasiusii 2018.05.29. 11:04:56

@Tood: amikor a fogyasztói társadalom elutasítása és a Stockholm-szindróma egymást erősítik

blasiusii 2018.05.29. 11:17:07

@Tood: ...egyébként nem is az a baj, hogy most Tiszta-tó vagy Nizza, hanem, hogy ha majd a gyerekedet nem tudod a jobbik egyetemen taníttatni vagy ha magánkórházi ellátásra lenne szükséged. Na, akkor nem mindegy az anyagiak

Nerevaryne 2018.05.29. 11:24:52

@kewcheg: Papíron jól hangzik, és tényleg meg is tehetnék, de az adatok azt mutatják hogy nem teszik. Minél magasabb a jövedelem annál alacsonyabb a gyermekvállalási kedv.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.05.29. 11:41:39

@Nerevaryne: "Minél magasabb a jövedelem annál alacsonyabb a gyermekvállalási kedv"

Ezért tenyészt a rasszista fideSS cigányokat. A magyarok kiszorulnak, de meg is érdemli a náci csürhe.

RHalacska 2018.05.29. 11:44:13

@Tood: És tényleg. Ja az én igényszintemen. Többet szeretnék enni, mint 1 kefír, és egy zsemle.

Tood 2018.05.29. 11:45:38

@blasiusii:
Fentebb lévő kommentemben is írtam, hogy nem élünk luxusban, de keményelmesen megélünk hitelek és tartozások nélkül viszonylag jó színvonalon, és ki tudnám fizetni a gyerekeimnek az egyetemet, ha tegyük fel egy olyan képzést választanak egy olyan egyetemen, ahol épp nincs az a képzés államilag támogatva..
Amúgy ma Magyarországon minden minden embernek alanyi jogon jár 12 félév állami támogatás a tanulmányaihoz, amivel a magyar egyetemeken lévő szakképzések 90%-án tanulhatsz. 12 félévből majdnem 2 diploma is kijön. Testvéreim és én is államilag támogatott képzésen végeztünk, mivel nem egy túl tehetős családból származunk, még is jó és keresett szakemberek lettünk. Amúgy a magyar egyetemek között van nagyon sok jó. Nem hiába nyerik a magyar egyetemisták sorra a nemzetközi versenyeket. Aki csak azt tudja hajtani, hogy a magyar egyetemek mind szarok, az vagy nem járt egyetemre, vagy tényleg egy szart fogott ki, ami nem tagadom tényleg van, bár bőven kisebb arányban, de szar egyetemek minden országban vannak..

chrisred 2018.05.29. 11:54:28

@csentecsa: Igen, csak nem róluk volt szó. Jeleztem, a részben iparosodott afrikai országokról van szó, mint Marokkó vagy Tunézia. Ahonnan az Európába irányuló migráció jellemzőbb, mint Nigériára, már csak a közelség miatt is.

chrisred 2018.05.29. 12:08:31

@Tood: Soha nem járt alanyi jogon állami támogatás a felsőfokú képzéshez, mert mindig sokkal kevesebb volt az államilag támogatott helyek keretszáma a felvételizők létszámánál.

chrisred 2018.05.29. 12:12:11

@csentecsa: Marokkkó 2,1, Tunézia 2,2. Franciaország, ahol a legtöbben élnek az innen érkezők, 2,07, és állítólag ők nyomják fel ezt az adatot egy alacsonyabb szintről, tehát logikusan az ő átlaguk sokkal magasabb kellene hogy legyen az országos átlagnál.

chrisred 2018.05.29. 12:15:03

@csentecsa: Sőt, a csónakokban szinte kizárólag férfiak vannak, tehát a temékenységi ráta számításánál sszóba sem jöhetnek. :)

chrisred 2018.05.29. 12:21:49

@csentecsa: Amúgy a hivatalos adatok szerint Marokkó 33 millió lakosú, és mintegy 3 millió feletti marokkói származású él Európában. A 180 milliós Nigériából mintegy 800 ezren élnek az országon kívül (tehát nem Európában, hanem a világon bárhol).

Lee Jun Ki 2018.05.29. 12:24:34

Az alapvető tévedés, hogy továbbra is felosztó-kirovó nyugdíjrendszerben gondolkodtok, ami hosszútávon eleve fenntarthatatlan. Ez olyan, mint egy piramisjáték: addig működik, amíg egyre több az új belépő, ebben az esetben a gyerek. Nem az a baj, hogy kevés gyerek születik, hanem az a hozzáállás, hogy a mindenkori aktív dolgozók tartják el a mindenkori nyugdíjasokat. Értsétek már meg végre, hogy ennek vége. Minden embernek kell még aktív korában gondoskodnia az öregkori megélhetéséről. Jobb esetben maga az állami nyugdíjrendszer kényszeríti ezt ki (pl. Szingapúr, Chile), rosszabb esetben viszont nekünk kell ennek szükségességét belátnunk. Akkor pedig nem számít, hogy nő a népesség vagy éppen csökken, hogy a jobb élet reményében kevesebb gyereket vállalnak családok stb. A földi erőforrások kimerülése miatt eleve csökkenteni KELL a szülésszámot.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.05.29. 12:36:30

@Lee Jun Ki: Tíz-húsz éve, mikor még nem csúsztunk le Románia szintjére, hanem régió vezetők voltunk, akkor se volt annyi megtakarított pénze a családok többségének, hogy egy nagyobb kiadást gond nélkül álljanak. Az állam a fizetés felét elvonja, a maradékból nem tudnak félretenni se váratlan kiadásra, se a nyugdíjas évekre. A manyupot meg a geci ellopta.

chrisred 2018.05.29. 12:43:33

@Lee Jun Ki: Mondjuk Szingapúrban a legalacsonyabb a világon a termékenységi ráta.

Tood 2018.05.29. 13:07:55

@chrisred:

Kevered a dolgokat. Az alanyi jog nem azt jelenti, hogy te bármelyik egyetem bármelyik szakára alanyi jogon bejuthatsz, de ha nem jutsz be akkor neked nincs alanyi jogod tanulni. Az alanyi jog nem erre vonatkozik! Hanem arra, hogy ha te a pontjaid alapján be tudsz jutni arra az egyetemre és arra a szakra amire te szeretnél, és ott van államilag támogatott képzés, akkor te ott ingyen tanulhatsz, mert alanyi jogon ezt az állam fizeti neked 12 félévig ha kell, mivel itt született magyar állampolgár vagy. Röviden nem az egyetemre bejutás jár neked alanyi jogon, hanem az a több millió forint állami támogatás, amiből az állam kifizeti a szakképzésedet AHOVA BEJUTOTTÁL. Az, hogy bejutottál-e vagy nem, az rajtad áll. A képességeid, ez által a pontjaid száma alapján.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.05.29. 13:35:27

@csentecsa: "Mikor voltunk mi a régió vezetői?"

Mikor a fasz bokros megcsinálta a csomagját, azzal megalapozta a következő 10 év látványos fejlődését. Guglizz rá!

chrisred 2018.05.29. 13:37:34

@Tood: A logikád szerint mindenkinek alanyi jogon jár a főnyeremény a lottón, csak el kell találni hozzá öt számot. :)

chrisred 2018.05.29. 13:40:47

@csentecsa: Lehetséges, hogy ők vannak leginkább rászorulva erre az útvonalra, még a konkrét és konstans életveszély is kedvezőbb opció lehet, mint feketeként Líbiában maradni.

chrisred 2018.05.29. 14:10:55

@csentecsa: Szenegál esetében szintén százezres nagyságrendű migráció létezik, míg a csádi migránsok (elsősorban menekültek) szinte kizárólag Afrika más országaiban vannak.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.05.29. 14:13:37

@csentecsa: "ez több mint húsz éve volt"

Na végre, eljutottunk ide. Akkor most már sikerül dekódolnod az eredeti, rendkívül bonyolult félmondatomat?
"Tíz-húsz éve, mikor még nem csúsztunk le Románia szintjére, hanem régió vezetők voltunk"

Azért nagyon durva, hogy félmondatonként 4 kommentre van szükséged a megértéshez.

chrisred 2018.05.29. 14:30:08

@csentecsa: De nem a Bokros csomag bejelentésének pillanatában vált az ország régióvezetővé (már bizonyos makrogazdasági mutatók alapján), hanem ez egy folyamat volt nagyjából az uniós csatlakozásig. Mondjuk azóta már azt is tudjuk, hogy milyen társadalmi-kulturális áldozatokat hozott a lakosság annak érdekében, hogy ezeket az állami mutatószámokat ideiglenesen produkálni tudjuk.

chrisred 2018.05.29. 14:33:53

@csentecsa: Látom, kedvenc hivatkozási alapod a francia fociválogatott. Aki meg csak a téli olimpia győzteseit nézi, meg lehet arról győződve, hogy Magyarországon főleg kínai származású emberek élnek.

Tood 2018.05.29. 14:43:01

@chrisred:
Állampolgári jogot akarsz hasonlítani szerencsejátékhoz való szabad lehetőséggel. Teljesen értelmetlen összehasonlítással akarsz megmagyarázni valamit, ami szerinted nem úgy van. Alanyi jogcímen járó dolgokra a személyed alapján vagy jogosult. Tehát sikeres felvételi esetén a személyed miatt jár a támogatás, mert itt született magyar állampolgár vagy. Az alanyi jog ebben különböztet meg mástól, mert ez nem jár mindenkinek. Például egy másik országban született nem magyar állampolgárnak. A lottónyeremény azért nem lehet alanyi jog, mert az személytől függetlenül bárkinek jár, aki fizetett a szelvényért és eltalált 5 számot. Nincs se állampolgársági se születési helyhez kötött feltétele.

chrisred 2018.05.29. 15:05:35

@Tood: Nem hasonlítottam össze, csak a logikai gondolatmenetedet karikíroztam. Komolyra fordítva: a felsőfokú képzések állami támogatása ösztöndíj rendszerű, vagyis pályázati jellege van. Az is a másik neve, hogy állami ösztöndíj. Minden évben meghatároznak az egyes képzésekre egy keretszámot, hogy hányan nyerhetik el az államilag támogatott helyeket. A jelentkezők számán és eredményein múlik, hogy valaki kaphat-e állami támogatást. Ami számbelileg korlátozva van, eleve nem lehet alanyi jog. Amit te alanyi jognak tekintesz, nem jog, hanem korlátozó pályázati feltétel: csak magyar állampolgárnak, csak meghatározott számú félévre jár.

chrisred 2018.05.29. 17:35:30

@csentecsa: Én meg annak illusztrálására hoztam az ellenpéldát, hogy téves következtetéseket is le lehet vonni az egyes adottságok miatti túlreprezentáltságból. Az amerikai profiligák közül az NBA tele van feketékkel, az MLB latinókkal, az NHL-ben szinte egyikből sincs. Attól függően, melyik sportot szereted, különböző következtetéseket vonhatsz le az amcsi társadalom etnikai jellegéről.

gigabursch 2018.05.30. 07:15:43

@Tood:
Nem értem a logikádat.

gigabursch 2018.05.30. 07:24:14

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
Cicuc, cicus...
Nézz már bele a tükörbe!

Nálad rasszistább, kitaszítóbb ember nem sok van a blog.hu közösségében, függetlenül attól hogy épp melyik nick nevedet használod.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.05.30. 08:28:52

@csentecsa: "nem vagyoni helyzettől függ hogy jól tájékozott e"

Csak részben. Azt mutatják a közvéleménykutatások, hogy a szegény nincstelen tömegek, majdnem az ország fele szavazott a fideszre azért, hogy megvédje őket a megerőszakoló (még a nőket is!) migráncs hordáktól. Az egész kis falvakban szinte 100% ilyen volt, nincstelen, tudatlan tömegek, akiket az oktatási rendszer elferdítésével remél a fidesz újratermelni. Illetve nem csak remél, hanem a tragikus PISA tesztek szerint sikeresen is csinálja a félanalfabéta állampolgárok kitenyésztését.

De ezt már mondtam. Csodálkozom, hogy a fideSSfasszopók hogy tudnak életben maradni ilyen csekély szövegértési képességgel.

antiinternáci 2018.06.11. 11:21:22

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Bokros a túlzásba vitt megszorítással az ország leszakadását alapozta meg minden épeszű elemző szerint. Igaz, hogy javított az egyensúlytalanságon valamennyit, de nem strukturális megoldás volr, hanem a kimmunista szürkeállományra jellemző módon egyszerű megszorítás anélkül, hogy bármilyen jövőképet adott volna.
Nem véletlen, hogy néhány éven belül a szlovákok, csehek, lengyelek olyan gyorsan húzrak el tőlünk, hogy még integetni sem volt időnk nekik...

De hát ebben semmi meglepő sincs, minden kommunista kormanyzásnak csőd lett a vége, nem is lehetett más. Hiszen a lopáson, korrupción és megszorításon kívül soha semmihez sem értettek.
Az elmúlt bő hetven évből 60-ban ők voltak hatalmon, meg is látszik az ország állapotán...

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.11. 11:37:06

@antiinternáci: "Bokros a túlzásba vitt megszorítással az ország következő egy évtizedes fejlődését alapozta meg minden épeszű elemző szerint."

Ebben nincs köztünk vita. :))

"egyszerű megszorítás anélkül, hogy bármilyen jövőképet adott volna."

Ebben sincs köztünk vita. Akkor pont az egyszerű megszorításra volt szüksége az országnak, és ezt bokros végrehajtotta. Az más kérdés, hogy egy alkesz hajléktalan is jobban meg tudta volna csinálni, mint hogy mindenből levágjon 10%-ot.

"Nem véletlen, hogy tíz év után a szlovákok, csehek, lengyelek olyan gyorsan húzrak el tőlünk"

Igen, ez az elkúró és a geci közös bűne. :))

chrisred 2018.06.12. 05:35:04

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Akkor pont az egyszerű megszorításra volt szüksége az országnak, és ezt bokros végrehajtotta."

Pontosítsunk, az államnak volt rá szüksége, hogy ugyanabban a szocializmustól örökölt formában működni tudjon tovább, és ne csődöljön be.

Tblog 2018.06.18. 23:40:00

Milyen "NER"? Ez nem kormányzati videó, hanem Budaházy Edda szervezetének a videója.

"A videón szereplő Budaházy Edda és civil szervezete szerint"

Az nem kínos, hogy NER-ezés megy, aztán pár sorral lejjebb meg be van vallva hogy nem NER videó?

"Magyarország pusztulásával fenyegető videójában" - Ökörség, nem a videó a fenyegető, hanem a népességfogyás fenyegeti az országot sokmindennel. Persze ha jól ki van forgatva egy-egy kijelentés, akkor bármibe bele lehet magyarázni bármit.

"A két videó köszönőviszonyban sincs a magyar nők valóságélményével." - Ezt ki állítja, illetve ki beszél "a magyar nők" nevében? A cikkíró? :D

Én is kielemeztem a videót: www.youtube.com/watch?v=oYbcRqgdhHI

Csak én próbáltam objektív maradni és nem uszítani.
süti beállítások módosítása