B1 blogcsalád



Szíjjártó Péter levelét megírta - és sikerült megnevettetnie az osztrák sajtót

Szelestey Lajos nemzetközi sajtószemléje

2018. május 10. - Szelestey

download_3.jpeg

  • Magyarország a GDP jó egy százalékát bukhatja 2021-től a közösségi jog megsértése miatt.
  • A magyarok pontosan tudhatják, mi is az az illiberális demokrácia, mert már átélték a szocializmus idején.
  • Amikor a krokodil mosolyog: átmenetileg barátságos képet vág Orbán Viktor.

FT

financial_times.jpg

Magyarország a lengyelekhez és a csehekhez hasonlóan a GDP legalább 1 %-ának megfelelő uniós támogatástól eshet el a következő pénzügyi időszakban.  Ezt számolta ki több elemző is a Bizottság múlt héten előterjesztett javaslata alapján. Sőt, a veszteség még ennél is nagyobb lehet, ha az alapok jelentős részét a következő hétéves pénzügyi időszakban valóban átcsoportosítják keletről délre. A londoni Capital Economics úgy kalkulál, hogy csak a szerkezeti alapokból 2021-től a bruttó hazai termék 1 %-ával kevesebb folyik be a térségbe, ami egyedül a lengyelek esetében évi 6 milliárd eurót jelent. A Bank of Amerika egyik szakértője arra figyelmeztet, hogy a kevesebb EU-pénz nem sok jót ígér a növekedés szempontjából. A magyar gazdaságon az előző periódusban 4-5 %-ot lendített a brüsszeli anyagi segítség. Ha az inflációt is figyelembe vesszük, akkor a keleti tagoknak a kohéziós források esetében már 11, az agráriumban pedig csaknem 18 %-os támogatásról kell lemondaniuk.

Az is hátrányos számukra, hogy a jogosultságot a jövőben már nem csupán az egy főre vetített jövedelem alapján állapítanák meg, hanem pl. aszerint, hány migránst fogadnak be, és hogy mekkora a munkanélküliség. Azután Magyarország és Lengyelország esetében tekintetbe vennék a jogállami klauzulát, ami további megvonást jelent, ha hatályba lép. És akkor még ott van az a tényező, hogy a jövőben ezeknek az államoknak többet kell befizetniük a közös költségvetésbe, mert gazdasági helyzetük sokat javult. Mindent egybevéve azonban sok függ attól, hogy a keleti kormányok mennyire képesek nagy összegeket lekötni a kohéziós alapokból 2021 után, mert ha ügyesek, akkor azzal jelentősen mérsékelhetik az elúszó pénzek arányát.

Kurier

kur.gif

Olyan, hogy illiberális demokrácia, nincsen, az egész fogalom egyetlen önellentmondás, mert üres, tartalom nélküli intézményeket takar. De amit Kelet-Európa jó részén napjainkban tapasztalni, azt a lakosság egyszer már átélte, csak akkor úgy hívták: népi demokrácia. Így látja a helyzetet az EP legutóbbi Magyarország-jelentésének egyik társszerzője. Az osztrák szociáldemokrata Weindenholzer nem bízik abban, hogy a következő négy évben Orbán Viktor eltérne eddigi irányvonalától, azaz a jövőben is módszeresen megszegi a demokráciát, a jogállamot és az alapjogokat. Sőt, az interjúalany csak további szigorodásra számít, épp ezért azt mondja, legfőbb ideje, hogy az EU végre lépjen alapértékei védelmében. Hiszen újabb intézkedés készül a civilek ellen, a sajtószabadság gyakorlatilag már nem létezik. Meggyengült az Alkotmány és a jogrendszer. Ebből a szempontból Weidenholzer alapvetően ésszerűnek tartja, hogy Brüsszel a jövőben a pénzzel próbálja jobb belátásra téríteni a magyar vezetőt. Csak éppen a folyamat igen hosszasnak ígérkezik. De már sok konzervatív képviselő is ott tart Strasbourgban, hogy elegük van Orbánból, mivel az Európa rovására politizál. 

NZZ

nzz.jpg

A lap a magyar kormánylista alapján úgy gondolja, hogy egyelőre az eddiginél barátságosabb arcot ölt Orbán Viktor. A személyi összetételt tekintve az elemzés Gulyás Gergely előrelépését tartja a legfontosabb változásnak, hiszen ő felel majd az Európa-politikáért és jó kapcsolatok fűzik a német uniópártokhoz. Az előd, Lázár János viszont diplomáciai botrányt okozott, miután egy választási propagandafilmben azt állította, hogy Bécset reménytelenül elárasztották a menekültek. A programot illetően a miniszterelnök idáig kevés konkrétumot árult el, amit tudni lehet, abból arra lehet következtetni, hogy megy tovább, ami eddig, miután Orbán az ország védelmének és a keresztény kultúra megőrzésének fontosságát hangsúlyozta. Ezen túlmenően szorosabb együttműködésre törekszik a Visegrádi Csoporttal, ám itt bőven lehetséges érdekütközés. A lengyelek ugyanis csatlakoznak a magyarokhoz és ők is elutasítják, hogy a jogállami elvektől tegyék függővé az unió anyagi segítségét. A csehek, de főként a szlovákok viszont jóval gyakorlatiasabbak ebben a kérdésben.

Die Presse

die_presse.jpg

Az újság eredetiben lehozza azt a levelet, amellyel Szíjjártó Péter alá akarta támasztani a „Soros-terv” létezését az osztrák államfő számára, ám a „cáfolhatatlan” bizonyíték mindössze egy A4-es papír, rajta háromnegyed oldalon 6 rövid idézettel az üzletembertől. Ezek egy részét Soros maga írta az elmúlt évek során, illetve bizonyos kijelentéseit elevenítik fel. Az előzmény az volt, hogy Van der Bellen a minap egy lapinterjúban nevetségesnek minősítette az FPÖ frakcióvezetőjének állítását a Soros-féle összeesküvésről. A magyar külügyminiszter a kísérő levélben arra hivatkozik, hogy a milliárdos le akarja bontani a nemzeti határokat, szorgalmazza, hogy az EU-t jelentős összegekkel segítse elő a migránsok betelepítését, illetve hogy ehhez a tagállamok pénztárcáját csapolja meg. A lap hozzáteszi, hogy Magyarországon Soros nézeteit úgy állították be a durva propagandakampányban, mintha azok az unió tényleges menedékpolitikáját jelentenék. A befektetőből sikerült oly mértékben ellenségképet faragni, hogy a végén a Fidesz-hívek több, mint 80 %-a azt hitte: Sorosnak pártja van.  

Kurier

kur.gif

A lap megjegyzi a Szíjjártó-levél kapcsán, hogy Soros két éve valóban felvetette: évente maximum 300 ezer embernek kellene menedéket adni és őket igazságosan el kellene osztani a tagállamok között. A szám egybeesik azzal, amennyit a Bizottság kezdeményezett, ám ezt sok kelet-európai kormány elveti. A cikk ugyanakkor felhívja a figyelmet, hogy Soros ötlete, amelynek semmi köze sincs a menekültválság kirobbanásához, egyszerűen igen jól beleillik nem egy nacionalista és jobboldali-populista keleti politikus EU-ellenes mondandójába, mármint hogy fölülről diktátumot akarnak rákényszeríteni országukra. A magyar külügyminiszter különben arról is igyekezett meggyőzni Van der Bellent, hogy a magyarok a választáson egyértelműen az ország biztonságára, a szuverenitás védelmére és a migráció leállítására voksoltak. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr7913903218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LKerekes 2018.05.10. 07:10:25

Ha nincs illiberális demokrácia, akkor liberális demokrácia sincs.

sZulamith 2018.05.10. 07:46:39

" Sőt, az interjúalany csak további szigorodásra számít, épp ezért azt mondja, legfőbb ideje, hogy az EU végre lépjen alapértékei védelmében."

Ebben van valami, mert ahogy a tüntetésből hangsúlyozottan kiemelték az egyházi személyek inzultálását, és vizsgálatról beszélnek, ilyen még nem volt. Mert ugye a nép harag szokott válogatni:)

Európai téridő 2018.05.10. 07:58:33

Hol van az a nevetés, Lajos?

aquaticus 2018.05.10. 08:56:21

Derűs nép az osztrák, a világért nem építenének kerítést a határra. Legfeljebb kaput szárnyakkal...

FCUK22 2018.05.10. 09:03:39

"Magyarország a GDP jó egy százalékát bukhatja 2021-től" vs "a GDP legalább 1 %-ának megfelelő uniós támogatástól eshet el"

a két mondatrészlet nagyon nem ugyanaz. b1, b1, már megint kamuszag van :D

Toportyán Zsóti 2018.05.10. 10:32:05

@FCUK22: Gazdád kormányzásnak nevezett ámokot futása kamura az igazi példa,agykapacitásod möghaladja ennek felfogása.

Toportyán Zsóti 2018.05.10. 10:33:30

Vicc ország ahol ez a csóka külügyminiszter lehet,északkorea is nevet képességein.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.05.10. 11:24:29

@LKerekes: "Ha nincs illiberális demokrácia, akkor liberális demokrácia sincs. "

Demokrácia van, vagy nincs demokrácia.

A liberális jelzőt azért szokták elé rakni, hogy megkülönböztessék a nemdemokráciáktól, mint pl. a népi- vagy illiberális demokráciától, ami csak nevében demokrácia, valójában kádári diktatúra.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.05.10. 11:26:30

Azért kell nagy arc ahhoz, hogy valaki gondolkodó embereknek bizonygassa, hogy a gyíkemberek ellen megvédi éppen a Világot.

igazi hős 2018.05.10. 12:40:20

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Szíjjártó egyetlen embernek akar bizonyítani és nem a tudását, hanem a hűségét. Igaza van, más nem is számít.

John Nethem 2018.05.10. 12:50:18

@LKerekes:

Viszont van LIBERÁLFASIZMUS, és éppen ebből a vertikumból röhög az a sajtó, ami inkább kínos röhögés, a POLKORREKTSÉG álarca mögül....

LebensraumamOsten 2018.05.10. 12:56:57

@FCUK22: A kamuszag a Magyar Idők felől terjeng. De már nagyon büdös!

odysszeusz 2018.05.10. 12:59:55

A takonyarc...csak hagy köhögjön...a probléma az lehet, hogy az országot is minősíti egy ilyen semmi ember abban a székben. Nincs ennél jobb??? Szegénységi bizonyítvány...

Index.hu.hazudik 2018.05.10. 13:06:10

Ahol balliberális sajtó terror van ott úgy írnak ahogy nektek tetszik. Az igazság nem számít. Lehet egy polgárháború valóban jót tenne. A férgek mint ti, csak kárnak vagytok ezen a földön.

Ménár Atya 2018.05.10. 13:07:36

A bécsi baloldali lap, nem tett mást, mint amit elvárnak tőle.
Megmagyaráz.
De van egy jó oldala is, amíg ők magyarázkodnak, és megpróbálják eltitkolni azt a helyzetet, ami valójában van, addig én karosszékben hátradőlve nézem, hogy milyen rossz nekem itt az orbánfasisztanacionalista rezsimben, és sajnálom, hogy nem erőszakolják meg szilveszter és egyéb ünnepek környékén a nőinket, és utálom, hogy nálunk senkit nem szúrnak le azért mert keresztény,vagy zsidó.
Magam részéről egy áldozatot is soknak tartok, de úgy látszik a baloldali liberálfasisztáknak nem számít.
A lényeg, az, hogy ne beszéljünk a problémákról,és akkor olyan noncs is.
Na ennyit a bécsi sajtóról.

Grand Prix 1801 2018.05.10. 13:31:59

Szamárság. A bolsevizmus idején nem illiberális demokrácia volt, hanem diktatúra.

Cycmen 2018.05.10. 13:42:55

, a sajtószabadság gyakorlatilag már nem létezik.

Azt nem tudom van e sajtószabadság valójában, de hazudni azt szabad mert ugye itt van ez a poszt is.

chrisred 2018.05.10. 14:00:33

@Grand Prix 1801: Népi demokrácia volt. Mindig gyanús, ha a hatalom a demokráciát csak jelzős szerkezetben hajlandó elfogadni.

indeksz ISIS Al Kaida mind CIA projekt 2018.05.10. 14:15:10

Senkit nem érdekel már a CIA- csicskasajtó, Szelestey et- on kívül.
De őt még fizetik is ezért.

www.kepfeltoltes.eu/images/hdd1/2018/03/27/302CNN_Fake_News.jpg

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.05.10. 14:15:24

@Cycmen: "hazudni azt szabad mert ugye itt van ez a poszt is."

Segítek. Külügyminiszter hazugságáról szabad írni. Azt hazudni, hogy nem hazudott, azt nem szabad. :))

Grand Prix 1801 2018.05.10. 14:17:41

@chrisred: Pontosan. Ezért gyanús amikor a demokrácia szót liberális jelzővel csorbítják.

Tothotto 2018.05.10. 14:18:31

@Ménár Atya: Nálunk csak zenés-táncos rendezvények alkalmával erőszakolnak meg tinilányokat bódult suhancok,és még a telefonjukkal rögzítik is a "hőstettet"!

czerka 2018.05.10. 14:22:57

"De amit Kelet-Európa jó részén napjainkban tapasztalni, azt a lakosság egyszer már átélte, csak akkor úgy hívták: népi demokrácia."

Nem, a Kádár-rendszerben nem volt demokrácia. És liberalizmus se. Proletárdiktatúra volt. Egypártrendszer.
Ma demokracia van és ez egyre inkább illiberális. Van ilyen.
Annyi párt indul, amennyi akar a választáson, még pénzt is kapnak. A sajtójuk olyan, amilyet megfizetnek. Jobbára becsődöltek a lapjaik, amik korábban efyeduralkodóak voltak, de az internet szabad. Annyi ellenzéki blog van, hogy hihetetlen.
Az emberek egyszerűen nem szavaztak Gyurcsányra, ezért most a nyugati liberálisok tombolnak.

Vajon az Egyesült Királyságban demokrácia van?
Senki által nem választott államfő, olyan választási rendszer és szabályok, amivel a Fidesznek brutális többsége lenne.

Spanyolországban demokracia van? Szetvertek a katalán nép függetlenségéért tüntetőket.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.05.10. 14:23:47

@Ménár Atya: "nálunk senkit nem szúrnak le azért mert keresztény,vagy zsidó."

Még a csúti geci nem merészkedett arra a szintre, hogy gyilkolásszon. Eddig megelégedett azzal, hogy vegzálja azokat, akik a sérült, mondjuk vak vagy gyengénlátó embertársaikon segítenek, védik az ártatlanokat, ilyesmi. A listázást, uszítást épp, hogy csak elkezdte.

Cycmen 2018.05.10. 14:26:10

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Segítek. "

Kedves tőled hogy szellemi rokkantkocsiként kívánsz nálam funkcionálni, de hidd el nincs rá szükségem!

czerka 2018.05.10. 14:27:07

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: a kádári diktatúra nem volt demokrácia, ilyen egyszerű ez

chrisred 2018.05.10. 14:36:08

@czerka: Az államfőválasztás a demokrácia egyik fokmérője? Vagyis ahol nem a választópolgárok, hanem pártpolitikusok választanak államfőt, nem is igazi demokrácia?

chrisred 2018.05.10. 14:38:48

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Vagy ha mégis, mint ahogy az azeri baltás tette, jó pénzért engedjük, hogy a hazája hőst csináljon belőle.

sas70 2018.05.10. 14:52:48

@Ménár Atya: "Magam részéről egy áldozatot is soknak tartok, de úgy látszik a baloldali liberálfasisztáknak nem számít."
Én is így vagyok ezzel, csak én a kórházi fertőzésben meghalt kb. 1500 emberre gondolok!
Szerintem ez nagyságrendekkel nagyobb probléma és kizárólag politikai akarat kérdése, ennek a számnak a csökkentése, ennek felelőse pedig Orbán!

czerka 2018.05.10. 14:55:34

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: a csúti gecire sok mindent lehet mondani, de pont az uralma alatt szűntek meg a romák által elkövetett rasszista támadások és gyilkosságok a magyarok ellen, a hatántúli magyarok helyzete is javult (bár én minden rájuk költött pénzt sajnálok), a magyarországi romák elleni merényletsorozat se Orbán alatt történt, hanem a nagyonliberális Gyurcsány uralma alatt, érintve voltak benne a katonai titkosszolgálatok.
Nyugat-Európában már durva antiszemitizmus van, egyrészt a muszlimok zaklatják, gyilkolásszák a zsidókat, másrészt a nyugati baloldal hangoztat antiszemita szólamokat, például a brit Munkáspárt, mert ma már fontosabb nekik az antiszemita muzulmán britek szavazata, mint az, hogy nemet mondjanak az antiszemitizmusra.

Fergio 2018.05.10. 15:00:00

@czerka: Nem tombolnak a nyugati politikusok, csak rájöttek, hogy egy magyar büdös cigány a felzárkóztatásra adott pénz nagy részét ellopta. Emellett a magyar embereket Brüsszel ellen hergeli, ahonnan a kaját kapja. Szerintem ha német adófizető lennél, Te is azt mondanád, hogy ez a nemzet ne kapjon több EU-s támogatást, mert minek?
Azon meg azért röhögnek jókat, amit a magyar kormány állít, mert mostanra alig maradtak migránsok, menekültek, 2015-höz képest, mégis 1 hónappal ezelőtt az összes kormánysajtó a migránsokkal uszított. Ezt csak egy olyan országban lehet megtenni, ahol az ingyen fogható 7-8 TV adó közül 1 független van, az RTL Klub. És ahol a vidéki médiát a Mészáros Lőrincke és Vajna Bandika felvásárolták. Nem mondhatjuk, hogy állami, mert nem az, de a főnök haverjai. Jó ez a demokrácia. Jó szar. (És még a bíróság és az ügyészség intézményéről, a választási bizottságról és a többi demokráciához kapcsolódó mutyizásról még említést sem tettünk.)

czerka 2018.05.10. 15:04:34

@chrisred: a közvetlen államfőválasztás persze jobb, mint ami Magyarországon van. De a magyar, közvetett választás is jobb, mint a brit királyi család beltenyésztett bulvárhősei közül egyet megtenni uralkodónak a nép megkérdezése nélkül.
Nagy-Britannia ilyen szempontból a jordán vagy szaúdi állam szintjén van.
Minél közvetlenebb a polgárok akaratnyilvanítása, annál közvetlenebb a demokrácia. Igaz, utóbbi idő és pénzigényes, de Svájcban meg szokták kérdezni a polgárokat, hogy mi a fasz legyen ebben vagy abban az ügyben.

2018.05.10. 15:06:50

@Cycmen:

A te hozzáállásod a gazdihoz, annyira silány agytevékenységre utal, hogy a fityisz kommandó helyébe már régen elvettem volna a hozzáböfögési jogodat.
Ugyanis a böfögéseid tele vannak szillogizmussal, talpnyalással - tán csak nem trafikod van gyíkarc? -, konformizmussal - nézz utána, mit jelent! -, és ezzel annyi kárt okozol, hogy az már kínos.

De ugyanez vonatkozik jó néhány fityisztrollra.
Nem tudtok mást, csak visszafelé mutogatni, állandóan "ballibsizni" - mikor ilyen ideológia nincs is -, széttrollkodni a blogot. Ezen kívül én még fityiszes droidtól egyetlen építőjellegű hozzászólást nem olvastam. Csak a fika.

Abban királyok vagytok, mint a gazdi.
Zsebre dugott kézzel szotyizni, nyelvet öltögetni, mint a hülye gyerek, zavartan gombolgatni a zakót, amely úgy áll rajta, mint tehénen a pisztolytáska.
De nektek ilyen gazdi kell, nem?

czerka 2018.05.10. 15:13:27

@Fergio: a nyugat azért tajtékzik, mert most már nem egyből a multik kapják az EU-s pénzeket, mint Gyurcsány idején. Most a pénz egy része Magyarországon marad. Ez fáj nekik. Igen, van korrupció, mint ahogy Gyurcsány alatt is volt.
A német politika is korrupt, de az senkinek se fáj, hogy a német politikusokat az orosz olaj és gázóriások tömik ki pénzzel. Lásd Gerhard Schröder...
A pénz pedig nem Brüsszelből jön, Brüsszel csak parazitaként élősködik a népek felett, elosztja a verejtékes munkával megkeresett pénzt. Az egész hiszti azért van, mert a német ipari és finánctőke eddig természetesnek vették, hogy hozzájuk folyik vissza az EU-s támogatások 100%-a. Most ez az arány csökkent, ezért habzik a szájuk.
Hát eleve az EU-s támogatások célja a gyengébb tagállamok segítése. Ha a helyi cégek kapnak belőle, az pozitív dolog. A korrupció lehetne kisebb... Ezt aláírom. De érdekes módon csak most van baja a korrupcióval a brüsszelitáknak. Gyurcsány alatt nem volt?

martineden 2018.05.10. 15:18:27

Elege lett Amerikának a magyar útlevélcsalásokból, a vízummentesség megszüntetésével fenyegetik az Orbán-kormányt

Direkt36 DIREKT36 ma 11:13 286 1860

chrisred 2018.05.10. 15:23:54

@czerka: A német adófizetőket valószínűleg kevésbé zavarja, ha a politikusaik orosz cégek pénzeit nyúlják le, mint minket, hogy az itteniek az általunk összedobott közpénzt osztják szét maguk között.

n3spr3ss0 2018.05.10. 15:26:45

Szíjjártó azt hiszi nyugaton is mindenki olyan hülye, mint itthon a szavazóik.

Proud Mary 2018.05.10. 15:28:14

elolvastam az eredetit, hol a nevetés?

blah 2018.05.10. 15:30:19

hol jobb az élet, a liberális államokban vagy a posztkommunista területen? hol építenek a hülyékre? hol nagyobb a korrupció? na ennyit a fideszről és a a szavazóiról. nem véletlenül építenek az itt okoskodó nyomikra és ezek a nyomik nem véletlenül baszódnak itt egész nap. csak annyit kellene megkérdezniük maguktól, hogy vajon ki szopik a végén?

Fergio 2018.05.10. 15:30:20

@czerka: találtam egy forrást az EU által fizetett támogatások mértékéről sajnos csak 2015-ig.
home.kpmg.com/hu/hu/home/insights/2016/06/eu-funds-in-cee-progress-report-2007-2015.html
Az látszik most is belőle, hogy 2010-ben (!) még csak 1500 milliárd EU alatti volt a támogatás 2015-ben majdnem 3000...
Magyarán 2-3-szor több pénzt kap az állam most, mint Gyurcsányék idejében. És de, Gyurcsánnyal is volt baja Brüsszelnek, lásd 4-es metró OLAF jelentése. (Amit persze azonnal nyilvánosságra hoztak, a Tiborcz-félét (ami még talán kisebb is) titkolnak.)
Én nem Gyurcsányt védem - sosem voltam balos - , csak azt mondom, hogy egy kirakat demokráciában nyüzsgő diktátorkára joggal mérgesek az EU-sok, hiszen az volt a deal, hogy az ország kinyitja piaci kapuit a nyugati államoknak, cserébe ők adnak pénzt a gazdaság növelésére, ami mindkettőnk érdeke. Ezzel szemben részben vannak kinyitva a kapuk - lásd multik adóztatása pl. nm alapon (???) - , és a manit a haverok rakják el építési projektek során, amiben maximum a NAV jár jól, de a gazdaságot kevésbé fejleszti, mivel gazdaság-élénkítő beruházások nem igazán vannak... (A Merci, Audi, Opel gyárak adómentességet kapnak, plusz támogatja őket az állam. Ez a magyar gazdaság húzóágazata. Köszönjük, de attól, hogy Budapest csodaszép lett és jönnek a túristák az ország gazdasága nem fog szárnyalni, mert a vidéki kisebb városok és falvak el vannak hanyagolva, csak és kizárólag EU-s támogatásból képesek bármit csinálni. 2020-tól ha jól tudom lecsökkentik a támogatásokat, kíváncsi leszek, mi lesz akkor?)

Grand Prix 1801 2018.05.10. 15:36:20

liberálisdemokrácia = olyan demokrácia amikor egy deviáns kisebbség a liberálisok szája íze szerint mennek a dolgok és az egészséges többségnek kell hozzájuk alkalmazkodni

sima normális (illiberális) demokrácia = amikor az egészséges többség szája íze szerint mennek a dolgok és a deviáns kisebbségnek kell alkalmazkodnia

Ballib vagyok rettegek 2018.05.10. 15:38:24

Azért valahol röhejes, hogy a Soros által irányított újságok megírják, hogy nincs is Soros féle összeesküvés, a Soros-Terv létezését is tagadják máig bennük.

Cycmen 2018.05.10. 15:39:30

@Látens Inszinuáció:" Ugyanis a böfögéseid tele vannak szillogizmussal, talpnyalással - tán csak nem trafikod van gyíkarc? -, konformizmussal - nézz utána, mit jelent! -, és ezzel annyi kárt okozol, hogy az már kínos."

Micsoda entellektüel vagy te Látens inszemináció! Természetesen nem értem amit írsz, bár ennek inkább az az oka hogy egy faszság, de megszoktam már.
Mindenesetre ahogy Fülig Jimmy mondaná, a szillogizmus lyó szó, használni fogom.
ui. na vegyél vissza a pofádból mert röhejes vagy hülye libsi egyharmados idióta!

blah 2018.05.10. 15:40:14

@Ballib vagyok rettegek: ha volna eszed belegondolnál, hogy ezt a böffenetedet milyen könnyű megfordítani.

chrisred 2018.05.10. 15:43:46

@Grand Prix 1801: Ja, mint amikor az egészséges (jó húsban lévő kis kopasz) Rákosi volt a többség, és a 10 milliós kisebbségnek kellett hozzá alkalmazkodnia. De liberális nem volt, az tény és való. :)

felső határ nincs 2018.05.10. 15:45:02

Az osztrakok meg elzavartak a ballipsi kormanyt a picsaba, ahelyett h a fake newsaikkal foglalkoznanak.

felső határ nincs 2018.05.10. 15:51:27

@czerka: Azt azert tegyuk hozza hogy a full EU ktgvetese a tagorszagok penzenek kevesebb mint az 1%-anal kevesebb. S meg ennek a nagy resze is elmegy a mukodesre, fizetesekre, stb.

Szoval az EU azert sehol nincs tul komolyan veve.

Sir Galahad 2018.05.10. 15:52:19

Ebből az uniós pénzmegvonásból szerintem nem lesz semmi, ennek az emlegetése csak egy nyomásgyakorlási technika. Ha mégis megcsinálják, semmi gond: majd lesz még egyszer multi- meg bankadó, ami pótolja a kieső bevételeket.

Több cseszlovák filmvígjátékot! 2018.05.10. 15:55:13

Az eredeti cikkeknél mindig érdemes elolvasni a kommenteket, abból kiderül hogy nevetnek-e Szíjjártón és hogy miért nem. Egy kommentelő idézi a viccet a Soros által publikált terv nemlétezőnek kimagyarázni akarókra vonatkozóan:

Hazajön a feleség és egy idegen nővel találja az ágyban a férjét. Mire a fickó: nincs itt semmi különös, egyébként is döntsd el hogy te most nekem akarsz hinni vagy a csalóka látszatnak?

Szíjártó levelében 6-8 pontban hivatkozásokkal foglalja össze amit egyébként bárki megtalál egy kis gúglizással, Soros saját nevével a Soros-plan (mit tegyünk, ha ő maga nevezi így?) ez bőven egy tettenérés a migrincsekkel

Armatúra 2018.05.10. 15:55:57

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: megmagyaráéznád, hogy a vak é gyengén látók segítőit hogyan üldözik, mer nincs erről infóm! Kösz.

Cycmen 2018.05.10. 15:58:04

@Látens Inszinuáció: Amúgy honnan jött a szillogizmus? Mit olvastál, áruld már el barátilag. Szerintem óvakodj az újkori filozófusoktól, mert buzi leszel tőlük meg libsi! :D

Több cseszlovák filmvígjátékot! 2018.05.10. 16:02:49

@Sir Galahad:
A dél-európai kabócaországok felé történő átcsoportosítás egy blöff, ami viszont alapjában kérdőjelezi meg a célokat

Ezek a pénzek ugyanis a szovjet érdekszférából kimenekített országoknak adnak esélyt, míg a dél-európaiak ott vannak-ahová maguktól jutottak. Lustaság és nemtörődömség, maffia-gyilkosságok, rossz gazdasági miliő, ezen nincs mit segíteni

chrisred 2018.05.10. 16:03:10

@Sir Galahad: Amit a bankok meg a multik megint szépen ráterhelnek a fogyasztókra. Vagyis onnantól, hogy a brit és német adózók befizetései már nem surrannak fel Lőrinc gazda bankszámlájára, azt is nekünk kell majd pótolni.

Sir Galahad 2018.05.10. 16:08:41

@chrisred: És az milyen jó lesz nekünk, ugye?

Több cseszlovák filmvígjátékot! 2018.05.10. 16:11:15

@chrisred:
Rákosinak az utolsó szabad választáson volt 22%-a, most is közel ennyit kaptak a ballerek a választáson (MSZP + DK +Együtt). De nost már nincs itt a Vörös hadsereg, így kénytlenek beérni a régi bolsevik jelszó ismételgetésével: mi vagyunk a többség

morph on deer 2018.05.10. 16:11:17

@czerka:
“De érdekes módon csak most van baja a korrupcióval a brüsszelitáknak. Gyurcsány alatt nem volt?”

Ó, hát dehogynem!
Igazából Gyurcsány veje vol érintett egy 11 milliárdos csalásban, az ő kisvasútja jár a stadionja mellett, közben a haverja tévécsatornáit nézi a nép, ha éppen nem az újságjait olvassa, vagy a kaszinóiban játszik szerencsejátékot, ahogy keresztény emberekhez illik.

Az is köztudott, hogy Gyurcsány szomszédja lett a leggazdagabb magyar, mióta puszipajtása miniszterelnök, a Gyurcsány apja lett “kőgazdag” milliárdos, a lánya pedig a saját lábunkon áll, miközben kastélyokat meg szállodákat szerez meg...

Ezt mind tudjuk! És ez így igaz, mindössze a liberálbolsevik propaganda próbálja úgy beállítani, hogy ezt mind orbán tette!

Ja. És közben a Gyurcsány fia “gyógyítja” kézrátétellel a szekta tagjait!
Vagy nem ő az?

Mondjuk rá is vannak szorulva, az nem vitás.

Minden más aljas hazugság! :)))

chrisred 2018.05.10. 16:12:26

@Több cseszlovák filmvígjátékot!: Eddig az uniós támogatások csak a volt szovjet érdekszférából kimenekített valamikori KISZ titkárok rokonainak, barátainak és üzletfeleinek adtak esélyt.

Ballib vagyok rettegek 2018.05.10. 16:12:44

888.hu/article-magyarorszag-ott-van-a-vilag-legjobb-befektetesi-celorszagai-kozott
Magyarország a világ tíz legjobb befektetési célországa között található, régiós szinten pedig két kategóriában is első helyen szerepel a Site Selection Global Best to Invest 2018 jelentése alapján

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.05.10. 16:16:03

@Armatúra: Ugyanúgy, ahogy a többi Soros György által külföldről támogatott civil szervezetet.

chrisred 2018.05.10. 16:16:45

@Több cseszlovák filmvígjátékot!: A kékcédulás óta nem volt Magyarországon szabad választás?

Sir Galahad 2018.05.10. 16:17:38

@Több cseszlovák filmvígjátékot!: Ennyire nem egyszerű ez. A mediterrán országok válságában vastagon benne van az is, hogy a rájuk erőltetett közös fizetőeszköz miatt a magországok lazán érvényesíteni tudják velük szemben a gazdasági erőfölényüket a saját piacaikon is. Közvetve tehát okozói a válságnak, és ezt illenék valahogy kompenzálni - mondjuk nem a kelet-európai országok kárára, hanem mondjuk adósságelengedéssel, de ez más kérdés.

morph on deer 2018.05.10. 16:18:17

@Több cseszlovák filmvígjátékot!:
“Szíjártó levelében 6-8 pontban hivatkozásokkal foglalja össze...”

A pontok pontos száma nemzetbiztonsági okokból 826 évre titkosítva, azért nem lehet elárulni, hogy mennyi is az igazából!

Vagy nem?

Amúgy a vicc eredetileg pont a Szijjártó blődségeire vonatkozott, téged ezzel is becsaptak! :)

Több cseszlovák filmvígjátékot! 2018.05.10. 16:32:08

@sZulamith:
"Mert ugye a nép harag szokott válogatni"

A Kossuth téri népharag nagyjából a gyurcsányista nyugger baller és az elpiált agyú kopasz jobber kategóriás tüntizők egymásra borulásáról szól. Pár éve még egymást pocskondiázták, de jutott bőven könnygáz meg gumilövedék, most egymásra találva köpködnek valaki mást. Egy bizonyos szellemi szint alatt már ez is belefér

Ménár Atya 2018.05.10. 16:35:30

@Tothotto: És ezt a magyar sajtó hónapokig titkolja :)

indeksz ISIS Al Kaida mind CIA projekt 2018.05.10. 16:41:12

Soros papa és a CIA sajtója megírja, hogy nincs is Soros- terv.
Ahogy kötelező kvóta se volt, nincs és nem is lesz soha, igaz?

www.facebook.com/Elegahazugsagokbol/videos/1567405433281236/

Több cseszlovák filmvígjátékot! 2018.05.10. 16:42:02

@chrisred:
1947-ben nagyjából szabad választás volt, annyira hogy még csalni is szabad volt annak akinek a szovjetek megengedték. Utána már a választás látszatára se adtak, ilyen értelemben ez volt az utolsó amikor még választásról lehetett beszélni

Persze tudom téged most az zavar hogy túl sok párt volt a választási listán, de nektek ez már úgyis mindegy a végeredmény szempontjából

Több cseszlovák filmvígjátékot! 2018.05.10. 16:54:22

@Sir Galahad:
Az uniós támogatások azon egyszerű oknál fogva csökkennek, hogy az egyik legnagyobb nettó befizető UK-t sikerült kiüldözni. Most kevesebb zsetonnal kell tovább játszani a brüsszelitáknak ugyanazt a játékot. Ami változatlan az az ostobaság ahogy a problémákat kezelik. Kelet-európa (ahogy minket neveznek) egy fejlődőképes vonzó befektetési térség, ezenkívül az unión belüli munkaerővándorlás révén is bőven profitál belőle az Unió gazdasága

A dél-európai kabócák elsősorban belső problémáktól szenvednek, amit nem lehet Brüsszelből megoldani. Lásd katalán válság, amire az égvilágon semmi megoldás vagy legalább javaslat se létezik. Az "európai értékek" csődöt mondanak ha nem néger meg arab bevándorlók a téma

morph on deer 2018.05.10. 17:06:00

@Több cseszlovák filmvígjátékot!:
“És Szíjjártót kivel érték tetten?”

Hát a Sorossal! :))
Nem is csoda, még így tarajmentes állapotban sem, csak nézd meg a fenti képet! Ha ez nem elég, akkor semmi.

teéjesenmindegy 2018.05.10. 17:34:15

"A befektetőből sikerült oly mértékben ellenségképet faragni, hogy a végén a Fidesz-hívek több, mint 80 %-a azt hitte: Sorosnak pártja van. "
Rém hiteles egy lap ez, rém jól értesült újságírókkal. :D

teéjesenmindegy 2018.05.10. 17:37:15

Ja, meg azt ne higgye már senki, hogy ezeket a cikkeket nem itteni újságírók írják.
Lófaszt nem küld ide a FT vagy a Kurier, hogy körülnézzen. Az ilyen szelestey/bolgár/paul lendvai félék megírják a cikkeiket, aztán utána lobogtatják, hogy a financial times meg a newyork times ezt írja.

teéjesenmindegy 2018.05.10. 17:38:51

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
Ja. Le kell írniuk egy papírra, ha kapnak pénzt külföldről? Úristen, ez az elnyomás maga...

2018.05.10. 17:44:56

@chrisred: ez konkretan nem igaz. Csak itt az ezer fos kis falumban van 4 szolosgazda, akik 20 millas traktorokkal jarnak (fele EU penz), es mivel szemelyesen ismerem oket, tudom, hohy semmilyen fideszes kotodesuk nincsen, meg csak nem is fityisz szavazok. Lehet palyazni is, es nem csak fikazni.

2018.05.10. 17:46:07

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: a 888.hu konkretan semmivel nem hazudik tobbet, mint a 4 nagy hitelminosito.... ;+)

VT Man 2018.05.10. 18:06:39

Index a Soros Tervrol:

"Ez tényleg így lenne? Nézzük sorban.

Soros György 2015 szeptemberében, félig-meddig válaszul Orbán Viktor addigi bírálataira, kiadott egy esszét, amelyben valóban vázolt egy hat elemből álló tervet (ő maga is a terv szót használta). Azért kell ez, érvelt, mert meg kell erősíteni a menekültek beáramlását érintő szabályozást, hogy minden biztonságos, rendezett módon történjen, és olyan ütemben, amely arányban áll Európa felszívóképességével. A terv szerint a válság megoldásához

1. Az EU-nak évi egymillió migránst kellene befogadnia, és a terheket igazságosan meg kell osztania. Emellett migránsonként 15 ezer eurót kellene biztosítania, hogy az első két év lakhatását, egészségügyi ellátását és oktatását fedezzék, „és hogy a menekültek befogadását vonzóvá tegyék a tagállamoknak”. Ehhez, ha kell, bocsásson ki kötvényt az EU. Vagyis „a Soros-tervben” az országok, nem pedig a menekültek kapnák a pénzt.

A tervében azt is írta, fontos, hogy a tagállamok és a menedékkérők is kifejezhessék, mit akarnak. „Odatenni őket, ahová ők akarnak menni, és ahol őket is akarják, ez a siker elengedhetetlen feltétele” – írta.

2. Aztán finanszírozni kell Libanon, Jordánia és Törökország feladatait az ott élő négymillió menekült ellátásában.

3. Az EU-nak létre kell hoznia egy közös menedék- és bevándorlási ügynökséget, és egy közös határőrséget, mert a 28 különálló szervezet működésképtelen, igazságtalan (országonként eltérőek a szabályok), és drága.

4. Biztonságos csatornákat kell létrehozni a menekültek utazásához. Ez az a pont egyébként, ami miatt a leghevesebb bírálatok érik Sorost, mondván, a civil szervezeteivel „taxiztatja” Európába a menekülteket, összejátszva az embercsempészekkel is. Erre mondják a civilek, hogy a menekültek mindenképp útra kelnének, ők csak életeket mentenek.

5. Az EU által létrehozott működési és pénzügyi megállapodásokat arra kellene használni, hogy egységes világszabványt állítsunk fel a bevándorlók/menedékkérők kezelésére.

6. Ahhoz, hogy az EU fel tudjon szívni évi egymillió migránst, a magánszektort is be kell vonni. NGO-kat, egyházakat, vállalatokat kell rávenni, hogy szponzorként működjenek.

Az írás azzal zárul, hogy szerinte Orbán hozzáállása megosztja és rombolja az EU-t azáltal, hogy megtagadja az értékeket, amikre Európa épült, és megszegi a törvényeket, amik működtetik.

Egy nem sokkal később a Bloombergnek kiadott írásos közleményében pedig úgy értékelte, hogy „Orbán terve szerint a nemzeti határ maga a cél, és a menekültek ennek akadályai.

A mi tervünk szerint viszont a menekültek a cél, és a nemzeti határok az akadályok.

KAPCSOLÓDÓ
Hétfőn indul a török-EU menekültcsere
Hétfőn indul a török-EU menekültcsere
A visszaküldéshez hiányos a személyzet és az infrastruktúra. Tüntetések előzték meg a hétfői kezdést.

A fenti tervben is világossá tette, mit gondol a kvótákról, de egy 2016. tavaszi, majd őszi írásában még konkrétabb volt. Ezekben az áll, hogy az az év márciusi török-EU megállapodásnak négy nagy hibája van: nem összeurópai, mert Merkel tárgyalta le és kötötte meg, alulfinanszírozott, Görögországot egy ketreccé változtatta, és ami a legfontosabb, írja Soros:

nem önkéntes, mert az EU kvótákat akar bevezetni, a menekülteket ott akarja elhelyezni, ahol nem akarnak lenni, és ahol az országok sem akarják őket.

„Ez szerencsétlen, mert az EU nem élhet túl egységes menekült- és migrációs politika nélkül.”"

index.hu/belfold/2017/09/08/soros_terv_migracio_fidesz_kvotaper/

VT Man 2018.05.10. 18:07:35

"Hogy mi lenne a megoldás? Hát egy újabb, ezúttal hétpontos terv, írta tavaly ősszel Soros. Itt már visszavesz a befogadandó menekültek számából. Röviden:

A menekültek biztonságos és rendezett módon való befogadása, mondjuk 300 ezer emberé évente. (A 2015-ös írásában lévő egymillióhoz képest a 2016. tavasziban 3-500 ezerről ír, ez lett végül 300 ezer)
Az EU szerezze vissza a határok feletti kontrollt.
Pénz. Évi legalább 30 milliárd euró kellene.
Közös határvédelem, menekültkérelem-elbírálás és menekültáthelyezés.
Önkéntes részvétel az áthelyezésben.
Az EU nagyobb segítsége a menekülteket fogadó országok és Afrika felé.
Befogadó környezet megteremtése."

torró 2018.05.10. 18:28:42

Jó is az a liberalizmus. ma olvastam Bősz Anett javaslatát, hogy ne szólítsuk anyát, anyának, hanem csak egyszerűen a nevén. Szóval kedves balos kommentelők baj van, mert innentől nem tudtok anyázni, csak Mariskám létezik.Na szóval ilyen komoly ötleteik vannak a liberális gondolkodóinknak. Nem tudom ezen tudnak e vajon az Osztrák sógorok nevetni!?És kíváncsi lennék , hogy ezek a sajtó orgánumok miért hallgatják el a valós problémákat az olvasóik elől. Na ezen ki röhög?

Wildhunt 2018.05.10. 18:42:53

@Cycmen: nem egyharmad. A náci egyötöd, a "libsi" egytized.

Netuddki. 2018.05.10. 19:06:04

@LKerekes: "Ha nincs illiberális demokrácia, akkor liberális demokrácia sincs."

Hülyék! Vagy van demokrácia, vagy nincs.

2018.05.10. 19:18:16

@Cycmen:

Figyelj csak fityiszdroid!

Először is: Én már akkor jobboldali érzelmű voltam, amikor te még a homokozóban tologattad a csattogós lepkét, és a fikát zabáltad az orrodból.
Ezt bármikor bizonyítani is tudom, mert papírom is van róla.
1986. június 16. Bem szobor, ha ez mond neked valamit. Ha nem, hát kapd be.

De hogy okosodj faszarcú! A szillogizmus olyan következtetést jelent, melyben egy kijelentés, akár egy konklúzió vagy egy következmény két másikból következik.
A te és elvbarátaid hozzáböffenése jó része éppen ezt takarja!

Egyébként továbbra sem adtad jelét, hogy ez változna, mert azt gondolod, libsi vagyok, holott:

Pro primo: Ez az én hozzászólásaimból nem derül ki.
Pro secundo: Ám te mégis ezt a következtetést vontad le.
Pro tertio: Na látod, ez a szillogizmus.

De ezen túl még takonygerincű konformista is vagy, aki a mindenkori hatalomhoz dörgölőzik, valami kis pluszt remélve érte. Tán trafikod van gyökér?
És még agyatlan, önálló gondolkodásra képtelen is, mert csak azt mantrázod, amit a gazdi és a többi fityiszdroid ideböfög.

Egyetlen (!) értelmes és építő jellegű kritikát, vagy gondolatot nem olvastam tőled, pedig visszaolvastam néhányat. Csak a fikázás, és a visszafelé mutogatás megy, no meg a személyeskedés. Bár abban is gyengén teljesítesz faszkalap.
Menj és játssz a pöcsöddel inkább!

barankai 2018.05.10. 19:36:25

@John Nethem: Bizony. És az osztrák szocdem politikus akinek a pártja a tengernyi szálhámosság miatt megbuktázott, az biztos objektív demokratikus mérce. Vagy a évtizede csőd szélén táncoló ballib NZZ mint mértékadó forrás. Jó vicc.

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2018.05.10. 19:36:31

Orbán faszszopója ennyire hülye. Fel nem tudja fogni, hogy Hegyeshalmon túl már nem a segghülye falusi magyar fajta népek élnek, akik együtt rettegnek a hibbant orbán minden lázálmával. Aztán Szargyártónak sikerült bemutatnia a világnak hogy mekkora elmegyógyászati eset a magyar kormány meg a magyar nép.

Ezek a fideszes barmok tényleg ennyire hülyék hogy fel nem fogják hogy az elmebajaikat elég csak a birka magyarok elé vinni, úgyis megvan a kétharmadnyi ostoba vidéki sutyerákjai, akik beszopják öket és szavaznak rájuk.

A világ meg csak röhög ezen az emebeteg magyar népen, föleg amikor tálcán viszik elé bemutatni azt, amit egy normális ember inkább eltitkolna.

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2018.05.10. 19:40:46

@torró:

A liberalizmus azt is jelenzi, hogy a magadfajta primit´ív fidesz birkáktól nem vonják meg se a szavazati jogot, se nem tiltják meg hogy ide is beugassad a sötétséget. A felcsúti gazdád által imádott illiberalizmusban ilyen jogaid aztán nem lesznekköcsög te köcsög fidelitaszos, úgyhogy használd ki a megmaradt idöt a még megmaradt liberális jogaiddal, mielött orbán gazdád a pofádat is röghöz köti nem csak a testedet.

torró 2018.05.10. 20:03:09

@Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy:
Óóó! Micsoda ékesszólás és kultúra ömlik nagybecsű szádon keresztül. Élmény a fajtádat hallgatni amint liberális módra próbál nem primitív tanúbizonyságot tenni. Na ezért buktatok ki közéletből.

Cycmen 2018.05.10. 20:03:56

@Látens Inszinuáció:" Egyetlen (!) értelmes és építő jellegű kritikát, vagy gondolatot nem olvastam tőled, pedig visszaolvastam néhányat. "

Sajnálom inszeminátor úr, de hozott anyagból dolgozom. Az itteni nyögvenyelős műbalhékra bajos nagyformátumú kommentet írni, bár szerintem vannak jó pillanataim is, de ha nem tetszik hát nyasgem! :D

tudorka57 2018.05.10. 21:00:54

lajos, lajos, elment az eszed?
lajcsika, megbolondultál?
laja, keresd meg a dilibogyókat és kapd be gyorsan azt is, ne csak a soros gyuriét!

sZulamith 2018.05.10. 21:54:14

@Több cseszlovák filmvígjátékot!: Szerintem annak kell örülni, hogy ilyen szinten viselkedtek a tüntetők. Nem becsülném le a budapestiek kivonulását (nem párt rendezvény volt) ha a kormány lennék. Én csak adófizető polgár vagyok, sajnos ezért sem telik olyan okos szerkentyűre, mint a képviselők kaptak.

Narancsos kommunizmus 2018.05.10. 22:16:11

Mindenki nyugodjon meg, ugyanannyit fognak lopni a fideszesek jövőre is. És ezt nem az agyhalott trolljaik kapják. Legtöbbje ingyenbalfasz.

teéjesenmindegy 2018.05.11. 00:02:24

@sZulamith: Igen. NAgyon méltósággal viselkednek a tüntetők, akik kimennek. A többi tüntető pedig még jobban viselkedik, hiszen otthon marad, és a négy fal között tüntet. Hihetetlen, hogy 6-8 milliós tüntetések milyen csendben és méltósággal lezajlanak minden héten. Néhány ezer az utcán, sok millió meg otthon...

Lehetnék én is 2018.05.11. 00:56:58

Én is hoztam egy cikket, valamiért Szelestey szakíró válogatásába nem fért be

Magyarország a világ tíz legjobb befektetési célországa között

www.origo.hu/gazdasag/20180510-magyarorszag-vilag-tiz-legjobb-befektetesi-celorszag-kozott.html

tudom, pfuj origó, de így erős lecsúszás közben a kis siker is siker

Lehetnék én is 2018.05.11. 00:59:22

@sZulamith: abszolút korrekt a református egyház vezetőinek leköpése, a rendőrök szidalmazása, stb.

Milyen szar kis tüntetés lenne, ha nem lenne ilyen méltóságosan visszafogott az a pártucat nyugdíjas és büfé/ruhatár szakos tüntikéző.

chrisred 2018.05.11. 05:38:36

@abcdefghijklmm: Konkrétan az nem igaz, hogy én bármit írtam volna fideszes kötődésről. És ez könnyebben ellenőrizhető, mint az ismerőseid pályázatai.

2018.05.11. 06:44:42

@Lehetnék én is:

Mondjuk az origo-t, mint hiteles sajtóorgánumot idecitálni, komoly elmezavarra utal...

2018.05.11. 07:26:11

Nincs olyan, hogy "osztrák sajtó", mint ahogy "magyar sajtó" sincs, csak konkrét szerkesztőségek vannak, bennük nagyon is konkrét újságírókkal.
Ha a T. Blogger napjait az határozza meg, hogy az ezekben a konkrét szerkesztőségekben ülő konkrét osztrák újságírók mit írnak Magyarországról vagy a magyar politikáról, akkor ez váljon egészségére.

Egyébként nevessenek. Amíg lehet.

Ballib vagyok rettegek 2018.05.11. 08:01:15

@Látens Inszinuáció:

Az origó pont annyira hiteles, mint a ballib hírhamisítók. Hogy ez Index, 444, meg a többi ballib foskupac nem ír erről az őket minősíti.

Index.hu.hazudik 2018.05.11. 08:30:23

@sZulamith: hol dolgozol hogy nem tellik rá? 4 órában kisállat tenyésztőként Bivalybasznád környékén 3 cső kukoricáért??? Lehet váltanod kellene nem???

Hozzászólok 2018.05.11. 08:38:13

óóóóó. hogy még számszerűségében is egyezett a bizottság és Soros javaslata?

Tényleg paranoiás aki elhiszi hogy bármi összefüggés lehet a kormányfőnek kijáró ceremóniával hivatalosan fogadott Soros véleménye és a bizottság döntései között.

Bizony jót kacagnak ezen az okos osztrákok. A svédek talán még nagyobbat: már müezzinjük is van több városban. Naponta többször hangszóróról.

Hajrá, fejlett és demokratikus nyugat! Köszönjük hogy példát mutattok nekünk!!!

Lehetnék én is 2018.05.11. 08:40:52

@Látens Inszinuáció: szillogozmusnak tűnik a következtetésed
az origo-t, mint hiteles sajtóorgánumot idecitálni, komoly elmezavarra utal...

én csak arra mutattam rá, hogy ez a lapszemle ugyanolyan ballibant szűrővel készült mint a többi szelestey-féle, és hogy lehet pozitív nemzetközi megitélést is találni.

ha lett volna index cikk erről, azt linkelem nektek, de ott nem érte el a hírszerkesztők ingerküszöbét. de attól még lehet igaz

2018.05.11. 08:53:54

@Lehetnék én is:

Ha te mondod! De azért:

atlatszo.hu/2018/03/24/53-helyreigazitasi-pert-vesztett-tavaly-a-kormanykozeli-media-sokkal-tobbet-mint-egy-evvel-korabban/

A tisztesség jegyében rákerestem az index és a többi baloldali vagy független sajtó elleni perek számára is, de összesítést nem találtam erre vonatkozóan.

Egyébként már több alkalommal is jeleztem, nem baloldali vagyok, hanem konzervatív jobbközép, azonban nekem van önálló véleményem, és nem mantrázom a mindenkori hatalom álláspontját.

Grand Prix 1801 2018.05.11. 08:54:41

@chrisred: Rákosi egy beteges zsidó bolsevik gonosztevő parazita volt, nem a magyar egészséges többség.

Ballib vagyok rettegek 2018.05.11. 08:55:56

@Lehetnék én is:

Valahol röhejes, hogy azok a ballibek vádolnak másokat elvakultsággal, akik nemes egyszerűséggel letagadják a valóság felét, és fake news-nak minősítenek mindent.
Olyan dolgokat is, ami könnyen ellenőrizhetően megtörtént, csak ellentmond a világképüknek, nem illeszkedik a prekoncepciójukba.

Aki nem olvas Origót, Magyar Hírlapot, Pesti Srácokat, azt a ballib újságok, mint Index, 444, HVG egyfajta álomvilágban tartják. Ez persze fordítva is igaz, de mivel jelenleg egy Index blogban írunk erről, így az itteni jobboldaliak nem ilyenek.
Az álomvilág egyenes következménye, hogy nem tudják befogadni, elfogadni a választási eredményt, nem értik, és sértegetik a Fidesz szavazókat, éhezik az olyan gyűlöletkeltő marhaságokról fikciókról szóló blogokat, mint ez itt pl.

Grand Prix 1801 2018.05.11. 08:57:47

@Több cseszlovák filmvígjátékot!:

1947-ben magát a választást a bolsevikok még csalással sem tudták megnyerni, csak utólag a választás után a Függetlenségi Párt mandátumainak törvénytelen megsemmisítésével sikerült nagy nehezen többségbe kerülniük a koalíciós társaikkal együtt.

Grand Prix 1801 2018.05.11. 09:00:33

@Balango: Nincs olyan hogy "sajtó". Tulajdonosok vannak, akik újságjaikon, tévécsatornáikon keresztül eljuttatják a tartalmaikat a közönséghez. Minden tulajdonos elfogult a saját érdekei iránt, tehát olyan tartalmat közöl ami neki megfelel.

konrada 2018.05.11. 09:01:55

@Látens Inszinuáció:
...vicces az ilyen minősítgetés, mikor pont egy olyan sajtószemle blogján vagyunk, ahol az origós szinten elfogult beírásokból szemezgetnek..;))

(S nem védem az origót, az tényleg van olyan elfogult sz.r, mint a szeressteis cikkeknek aposztrofált olvasói levelei...;)

Ballib vagyok rettegek 2018.05.11. 09:01:56

@Látens Inszinuáció:

A helyreigazítása per egy megtörtént dolognak a tálalásáról szól.
Jelen esetben is könnyen ellenőrizheted, hogy a hír valós.

Az Index és a HVG ha írt volna erről, akkor nyilván azt kereste volna, miért nem hiteles ez az eredmény. Mint ahogyan fordított esetben a Soros szervezetek által mért korrupciós index-et hitelteleníti pl az origó.

Ballib vagyok rettegek 2018.05.11. 09:06:45

Blogmotor ? Eltünt pár hozzászólás.

chrisred 2018.05.11. 09:12:08

@Ballib vagyok rettegek: Vagy egy nem megtörtént dolog tálalásáról.

birka menet 2018.05.11. 09:28:28

A gazdasági bünöző Szíj´ártó fater gyerekéről van szó? Aki semmi mást nem tud csak seggdugacsként végrehajtani Orbán gazdájának minden ámokfutását?

Ez a fidesz banda nem megnevette a kölföldet a mindennapi rettegéseivel a Soros ellen, hanem megdöbbentette, hogy ekkora idióta nemzet lakik Európa közepén!

birka menet 2018.05.11. 09:29:28

@Ballib vagyok rettegek:

origó, te szerencsétlen degenerált? Nagyobb hazudozó az a szennyportál mint egykoron a Prvada!

bpbp78 2018.05.11. 09:30:00

@Ballib vagyok rettegek: 888.hu/article-magyarorszag-ott-van-a-vilag-legjobb-befektetesi-

Nekem az eredeti cikkel csak egy gondom van, már ha esetleg te is megkerested és elolvastad a forrásod forrását:

"This is one of the few awards Site Selection produces based entirely on subjective input." - Szóval ez a díj egyáltalán nem objektív méréseken alapul...lehet, hogy jól hangzik, de ez olyan így, mint a fidesz kormányzása úgy általában...az egyik oldalról úgy néz ki mintha...aztán ha a mélyére nézel nincs mögötte semmi...

Ballib vagyok rettegek 2018.05.11. 09:35:24

@bpbp78:

Hát az valóban gond. Hogy nem objektív szempontok alapján készül a sorrend.
Viszont cserébe pl alig van valami ami objektív szempont alapján készül.

Pl a Sorosék által készített korrupciós és demokráciadeficites lista bizonyosan nem objektív szempontok alapján készül, mert ahogy a ballibek kerülnek hatalomra egyből javulunk 10-20 helyet, és ahogy jobboldali erők győznek romlunk.
Jöhet közben 4-es metró, OLAF jelentés, 2006.10.23. mit sem számít, hisz ha ballibek kormányoznak, akkor minden remek.

Az országról írt jelentések se objektívak, mert amik okán támadnak minket, az rendszerint bevett gyakorlat az EU több tagországában is.

teéjesenmindegy 2018.05.11. 09:35:59

@Látens Inszinuáció:
"A tisztesség jegyében rákerestem az index és a többi baloldali vagy független sajtó elleni perek számára is, de összesítést nem találtam erre vonatkozóan."
1. Nincs olyan, hogy független sajtó.
2. Az, hogy nem találtál ilyem összesítést, az csak egy dolgot jelent, hogy a jobboldaliak nem csináltak ilyet.
3. Amikor a jobboldaliak perelnek, akkor az a "fidesz ráront valakira" az a sajtószabadság megtiprása, akkor az a világvége, a hatalom fenyegetése. Lásd: Orbán azt mondta, hogy jogi elégtételt vesznek mondjuk a Kósa féle hazudozásban...

Grand Prix 1801 2018.05.11. 09:39:11

liberálisdemokrácia = cenzúra

chrisred 2018.05.11. 09:45:29

@teéjesenmindegy: A független sajtó azt jelenti, hogy az állami hatalomtól független sajtó. Azt állítod, hogy ilyen Magyarországon nem létezik?

Cycmen 2018.05.11. 10:05:39

@Látens Inszinuáció:" Mondjuk az origo-t, mint hiteles sajtóorgánumot idecitálni, komoly elmezavarra utal..."

Mármint a B1-re? Ha elfogadjuk alaptételnek hogy az Origó nem hiteles, akkor is minimum egyenrangú a B1-el.

chrisred 2018.05.11. 10:15:32

@Cycmen: Az Origo médiatermék, ami részben közpénzből működik, ez meg egy magánblog.

Grand Prix 1801 2018.05.11. 10:17:50

@chrisred: A független sajtó nem csak az állami hatalomtól független, hanem annak ellenségeitől is.

chrisred 2018.05.11. 10:24:34

@Grand Prix 1801: Ki kell, hogy ábrándítsalak. Nem az érzelmi alapállása teszi függetlenné a médiát, hanem a hatalmi ágaktól való elválasztása.

LebensraumamOsten 2018.05.11. 10:25:13

@Látens Inszinuáció: Gratulálok! Kár, hogy nem érti meg. És tudod miért?
Mert ez nem egy gumigerincű hatalomhoz dörgölődző csóró kisszavazó, aki eladja a piszkos kis lelkét egy Böske-utalványért.
Nem, a helyzet ennél sokkal súlyosabb. Ez a rohadék egy a kormány nézőpontjából fillérekért foglalkoztatott (de azért a KSH szerinti átlagkeresetet simán meghaladó összeggel honorált) hivatásos troll. Egészen pontosan annak egyik véleményformáló profilja. Nincs értelme vitatkozni vele. Nem azért van itt, hogy vitát generáljon, hanem hogy lejárasson, beszennyezzen, hazudjon, alternatív valóságot tukmáljon rá a nem sziklaszilárd meggyőződéssel rendelkezőkre.

felső határ nincs 2018.05.11. 10:32:48

@LebensraumamOsten: Dolgotok a kov. 12 evben a vitatkozas, egymassal.

Ballib vagyok rettegek 2018.05.11. 11:03:21

@chrisred:

Szuper..
Akkor az Index, Népszava, Hvg meg a többi 2002-2010 között nem volt független, hisz ugyanúgy ki voltak tömve állami hírdetéssel, mint most az akkori ellenzéki sajtó.

És ezek szerint akkor veszítik el újra a függetlenségüket ezek a remek ballib seggnyaló média kupac, ha győznek a ballibek.

Persze ilyen értelemben lehet, hogy függetlenek maradnak, de ez mindenkinek sokkal jobb így.

Grand Prix 1801 2018.05.11. 11:06:56

@chrisred: Függeni nem csak az államhatalomtól lehet, hanem annak ellenségeitől is, tehát független az a sajtó amelyik mindkettőtől független.

Cycmen 2018.05.11. 11:18:24

@chrisred: Az Origo médiatermék, ami részben közpénzből működik, ez meg egy magánblog.

És egy miképpen kapcsolódik a hitelességhez?

Cycmen 2018.05.11. 11:27:33

@LebensraumamOsten: Ma mindenki filozofikus hangulatban van?
Nagy tévedésben vagy, szórakozni járok ide minden anyagi előny nélkül.
El sem hiszed mennyire vicces amikor felháborodott röfögést generál egy egy hozzászólásom. Van amikor ostobák vagytok, van amikor fárasztóak, de alapjában véve szeretlek benneteket kis libbantak! :D
A látens inszi prédikációja fenomenális volt, majdnem beszartam rajta!

chrisred 2018.05.11. 11:32:00

@Grand Prix 1801: De, függni csak a hatalmi ágaktól lehet, mert csak a közhatalommal felruházott szervek hozhatnak másokra nézve kötelező szabályokat.

chrisred 2018.05.11. 11:33:26

@Ballib vagyok rettegek: Valószínűleg így volt, nemvoltak független médiatermékek.

konrada 2018.05.11. 12:12:30

@Cycmen:
...hát a közpénz legfeljebb a hirdetésekből jön az origóra - ahogyan a népszavába is, csak kevesebb;) - az a matávé, csak hát a németek benyalnak a megrendelésekért...;)
(Tudod, ahogyan az index is a Simicskáé, csak neki nem kell annyi felsz.pás, így kevésbé hajtja őket..;)

sZulamith 2018.05.11. 12:29:26

@Balango: "Nincs olyan, hogy "osztrák sajtó", mint ahogy "magyar sajtó" sincs,...."

Szerinted, ha tudni akarom, az újság cime után, hogy a térképen hova soroljam, akkor üssem be az újság cimét először, majd térjek vissza az újságra. amit egy lépésben megtehetek- osztrák sajtó - igy két lépésben teszem meg. Egyszóval, ezért is döcög Magyarországon a hatékonyság.

@Index.hu.hazudik: "Lehet váltanod kellene" Igen külföldre. :) Talán ott kisebb a kormány pazarló gadálkodása.

Isaac Milo Mendez 2018.05.11. 12:30:13

@czerka: Nálad azért komoly bajok lehetnek. Az egynapos bécsi buszkiránduláson nem sok helyen jártál külföldön. Megsúgom, lopnak mindenhol, basznak fizetni mindenhol....és igen, EU-n belül és Mo-n kívül. Nekem sem teszik minden ami itthon zajlik, de végre valami történik.

Cycmen 2018.05.11. 12:30:34

@konrada: Az alapkérdés az volt, hogy egy hiteltelen Origós bejegyzés miképpen citálható a roppant hiteles B1-re.
Szokás szerint a téma kifilézése helyett belegyalogolunk a hülyeség ködébe.
Irreleváns ebben az esetben hogy ki kit fizet.

konrada 2018.05.11. 12:56:46

@Cycmen:
...egy olyan blogba, amely arról szól, hogyan lehet hitelesként tálalni véleménycikkeket, olvasói leveleket??

...szvsz. sehogy!;))

teéjesenmindegy 2018.05.11. 13:12:39

@chrisred: SOha nem is létezett. Nincs független sajtó. Bocs, attól nem lesz független valaki, hogy a tulajdonosa éppen ellenzékben van.

chrisred 2018.05.11. 13:18:43

@teéjesenmindegy: Sxerintem a "független média" kifejezés értelmezésével van probléma. Szerintem keveritek a "semleges média" kifejezéssel. A független média úgy független, ahogy a bíróság függetlenségét kell érteni, vagyis a többi hatalmi ág által nembefolyásolható. De ez nem jelenti

chrisred 2018.05.11. 13:19:20

@chrisred: azt, hogy egy bíró ne lehetne elfogult egy ügyben.

teéjesenmindegy 2018.05.11. 13:29:02

@chrisred: Most ha paíron veszed, akkor nyilván minden média független. Nem a kormány pénzeli, hanem mondjuk mészáros lőrinc, vagy a MOL hirdet, vagy éppen Simicska.
A tulajdonosoknak pedig igazán van véleménye, meg világnézete.
Szóval a hírtévé hirtelen milyen független lett, ahogy simicska megharagudott orbánra...

chrisred 2018.05.11. 13:45:53

@teéjesenmindegy: Ugyanakkor az is tény, hogy amikor a HírTV felfutott és elfoglalta a helyét a médiapiacon, a Fidesznek nem volt köze a közhatalomhoz.

John Nethem 2018.05.11. 13:52:08

@Látens Inszinuáció:

Ezért célszerű megkeresni/felkutatni a forrását ...... ( én mindig megteszem..)

siteselection.com/issues/2018/may/cover.cfm

BéLóg 2018.05.11. 13:56:52

Nyilván NINCS Soros terv, hiszen ő PLAN-nak hívta és nem tervnek.

teéjesenmindegy 2018.05.11. 14:02:44

@chrisred: És? Akkor független? Ha a hirtv-t fizető Simicska éppen hatalomban van, akkor nem független, ha ugyanaz az ember éppen ellenzékben van akkor független? AZtán ha kiesik a pikszisből, akkor megint független lesz?

Alick 2018.05.11. 14:32:00

Érdekes, hogy a Soros-terv kifejezetten ellenzi a menekültek áttelepítését, szétosztását. Sorost, mint bűnbakot kezelte a kormányzati propaganda... ha komolyan bevállalták volna az ügyben a konfliktust, akkor a koki és saller inkább Merkelnek és társainak járt volna.

Ballib vagyok rettegek 2018.05.11. 14:40:45

@Alick:
Erre a kifejezett ellenzésre tudsz hozni valami példát ?
Mert ahol a PLAN-jét 2015-ben felvázolta 6 pontban, ott ennek az ellenkezőjéről volt szó, azaz az évi 1 millió migráns behozataláról, és igazságos szétosztásáról, ami a korlátlan kvótát jelenti, amit az EP-ben ülő csicskásai meg is szavaztak, és keresztül akarnak verni jelenleg is:

www.europarl.europa.eu/news/hu/press-room/20171115IPR88120/dublini-reform-kezdodhetnek-a-targyalasok

birka menet 2018.05.11. 14:57:32

@Ballib vagyok rettegek:

Jaj ti degenerált Orbán állatjai, volt egy évig egy menekült invázió, ami lecsengett, elmúlt, ti idomított fidesz birkák meg még mindig itt retegtek mint a kocsonya?

Jut eszembe, megérkezett m´ár az 100 millió afrikai migráns, akit Orbán diktátor ígért be a kampámyban? Melyik pályaudvarra érkeztek?

Kong.Kinga 2018.05.11. 15:03:44

"Mert ahol a PLAN-jét 2015-ben felvázolta 6 pontban, ott ennek az ellenkezőjéről volt szó, azaz az évi 1 millió migráns behozataláról,"

HA a project syndicatere gondolsz, nem azt mondta, hogy "BE KELL HOZNI ENNYIT" hanem várhatóan ennyi érkezik, ekkora tömeget kell kezelni valahogy.

Kong.Kinga 2018.05.11. 15:04:45

@Ballib vagyok rettegek:

"Mert ahol a PLAN-jét 2015-ben felvázolta 6 pontban, ott ennek az ellenkezőjéről volt szó, azaz az évi 1 millió migráns behozataláról,"

HA a project syndicatere gondolsz, nem azt mondta, hogy "BE KELL HOZNI ENNYIT" hanem várhatóan ennyi érkezik, ekkora tömeget kell kezelni valahogy.

Aztán a tömegeket nem Orbán állítota meg, hanem az EU lefizette a törököket, meg a líbiaiakat, hogy lőjenek. (csak ezt nem verik nagydobra)

Kong.Kinga 2018.05.11. 15:06:00

@Grand Prix 1801: @Ballib vagyok rettegek:

"Mert ahol a PLAN-jét 2015-ben felvázolta 6 pontban, ott ennek az ellenkezőjéről volt szó, azaz az évi 1 millió migráns behozataláról,"

HA a project syndicatere gondolsz, nem azt mondta, hogy "BE KELL HOZNI ENNYIT" hanem várhatóan ennyi érkezik, ekkora tömeget kell kezelni valahogy.

Aztán a tömegeket nem Orbán állítota meg, hanem az EU lefizette a törököket, meg a líbiaiakat, hogy lőjenek. (csak ezt nem verik nagydobra)

Kong.Kinga 2018.05.11. 15:07:32

@Cycmen: wasz? Origónak az időjárásjelentést se hiszem el...

konrada 2018.05.11. 15:07:36

@birka menet:
Ja a marhák! Nem tudják, hogy nyakunkon a világbéke, meg az időjárás szabályzás, arról meg a hülyéi nem is hallottak, hogy Afrikában, meg a muzulmán világban átvették a kínai módi népességszabályzást, és ezért meg is szűnt azokban az országokban a migrációs nyomás...

...hogy mekkora degenerált állatok vannak, teljesen igazad van!;)

Alick 2018.05.11. 16:04:14

@Ballib vagyok rettegek: Soros utópisztikus elképzelései között azért ott van ez is:

"Fifth, a voluntary matching mechanism for relocating refugees is needed. The EU cannot coerce member states to accept refugees they do not want, or refugees to go where they are not wanted. A scheme like the one used by Canada could elicit and match the preferences of both refugees and receiving communities."

www.georgesoros.com/2016/09/12/saving-refugees-to-save-europe/
süti beállítások módosítása