B1 blogcsalád



Schiffer áll a Fidesz kétharmada mögött – mindenkit megfenyegetett, aki az ellenzéket segítette volna

2018. április 09. - ashwood

orban-schiffer.jpgHadházy Ákos, az LMP vasárnap éjjel lemondott társelnöke kellően kiborúlt ahhoz, hogy őszinte legyen. Elárulta: Schiffer András és Sallai Róbert Benedek sokmilliós perrel fenyegette azokat a képviselő-jelölteket, akik vissza akartak volna lépni az ellenzék javára. Szél Bernadettől pedig lemondást vár.

Az LMP antikorrupciós felelőse, a párt társelnöke, ígéretéhez híven már a választás éjszakáján lemondott. Sőt, a hivatalos adatok még épp csak elkezdtek szivárogni, amikor bejelentette: elvesztette választókörzetét, ezért távozik a párt éléről. Néhány órával később – a teljes eredmény ismeretében – Szél Bernadett közölte: az LMP programja és politikája jó, csak a kommunikációval akadtak gondok, ezért ő nem mond le. Rajta kívül még Gyurcsány Ferenc nem vállalta a hatalmas bukás következményeit, minden más ellenzéki erő vezetője azonnal bejelentette távozását.

Hadházy, immár nem társelnökként először azt mondta a HírTV-nek: minden ellenzéki vezetőnek le kellene mondania, mert a választást nem a Fidesz nyerte meg, hanem az ellenzék veszítette el. A választás nem volt tisztességes, de az ellenzék nem látta át, hogy fontosabb lett volna az együttműködés, mint az egymásnak feszülés. Hadházy szerint a választók nem hitték el, hogy az ellenzék meg tudja újítani ezt az országot. Ezzel egyértelműen üzent volt elnöktársának, Szél Bernadettnek – utóbbi azonban nem is reagált a felvetésre.

Hétfőn viszont egy ennél sokkal őszintébb interjú jelent meg Hadházyval a 24.hu-n. A leköszönt politikus legfontosabb kijelentései:

– "Szerettem volna, azon is dolgoztam, hogy még több helyen történjen meg a visszalépés az esélyes ellenzéki jelölt javára."

– "Visszalépni csak az egyéni képviselő tud, nincs olyan, hogy a párt megmondja." (Ez persze legalább részben csúsztatás. Információink szerint Hadházy épp úgy aláírta a visszalépő nyilatkozatot, mint a szocialista Harangozó Tamás, és a pártok közötti huzavona eredménye lett csupán, hogy az utóbbi be is adta azt a hivatalnak.)

Schiffer András és Sallai Róbert Benedek sokmilliós perrel fenyegette azokat, akik visszalépnek."

– "sok jelöltünk tartott attól, hogy mi van, ha Schiffer betartja az ígéretét."

Eddig is nagyra értékeltük Hadházy konokságát és kérlelhetetlenségét, amellyel a legkülönbözőbb korrupciós ügyeket tárta fel – reméljük a jövőben sem lanyhul az elszántsága. És köszönjük, hogy a párthűség elé helyzete az őszinteséget. Schiffer Andrásnak pedig mondjon köszönetet Orbán Viktor.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr9013820348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cycmen 2018.04.09. 12:38:51

Hadházy Ákos, az LMP vasárnap éjjel lemondott társelnöke kellően kiborúlt ahhoz, hogy őszinte legyen.

Még kezdő! Gyurcsánynál ez nem fordulhat elő!

megvagyhadnagy 2018.04.09. 13:10:20

Ez a választási eredmény duplán, triplán tízszeresen jó Orbánnak. Bakker. Vona lemondott. Tuti belharc kezdődik a Jobbikban, ott sem ért mindenki vele egyet. A Jobbik szétesik. LMP? Épp csak becsúszott a parlamentbe, de már most vádaskodnak, mutogatnak, lemondanak. LMP-> kampec. A szocik stagnálnak, most épp csönd van náluk. Ebből az egészből DonElquró jött ki a legjobban. De őt meg jobban utálják az emberek, mint Orbánt. Azaz amíg fletóbá' van, addig Fidesz 2/3 is. Ennyi. De jobb is ez így.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.04.09. 13:21:44

@megvagyhadnagy: Így van. De miért jobb?

Ja persze, a hazaárulóknak jobb.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.04.09. 13:24:36

@Cycmen: Az elkúró már egyszer elkövette azt a hibát, hogy igazat mondott. Emlékszel? Nagy felfordulás lett belőle.

LKerekes 2018.04.09. 13:30:21

A sok seggfej próbálja megmagyarázni a hatalmas buktát! Pedig csak hatökrök, ostobák, haugok voltak , vannak és a jelek szerint maradnai is annak.

Cycmen 2018.04.09. 13:39:25

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Igen! A tanulság: "légy következetes, soha ne mondj igazat" !

A Gyurcsány eset kapcsán megjegyezném, hogy jópáran tisztában voltak azelőtt is azzal amit elmondott!

megvagyhadnagy 2018.04.09. 13:42:41

Az indexes ballib blogokon érezhetően kisebb a forgalom :DDDD Hát ja. A tegnapi napon nincs mit magyarázni.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.04.09. 13:45:48

@megvagyhadnagy: Sajnálom, hogy így kevesebbet trollkodhatsz. Pihenj akkor, vagy foglalkozz végre egyszer valami hasznos dologgal.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.04.09. 13:50:12

@Cycmen: Sokmindent tudtunk. Feltűnhetett volna a népnek, hogy nem engedte publikálni a gazdasági adatokat a választások előtt. Az is, hogy 5 éves adócsökkentést jelentett be, a szavazás után meg adót emelt. Na, akkor kellett volna elzavarni.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.04.09. 13:50:56

Pontosabban törvényt hozott az 5 éves adócsökkentésről.

kekex 2018.04.09. 13:53:57

@megvagyhadnagy:
Azon nincs mit magyarázni, hogy az értelmesebb budai kerületeket elvesztette a fidesz, de a legszegényebb, kegműveletlenebb népesség körében tarolt az egybites migráncsolással. Sok lúd disznót győz.
Röstellem, hogy mumushívő és rettegő tömeggel kell egy országban élnem. Akik képesek elhinni, hogy egy ezreléknyi menekülttől majd összeomlik a gazdaság, meg a keresztény kultúra, és csökken a nyugdíj, stb. Én már 5 évesen is érettebb voltam ennél!

Toportyán Zsóti 2018.04.09. 14:00:28

@megvagyhadnagy: Elqrt pénz tizedével gazdálkodna az ellenzék,nevetve rács mögé jutna a g narancstolvajbanda.

Toportyán Zsóti 2018.04.09. 14:03:59

Hadházy benézte a lomposokat nem kicsit,becsületes embernek nem kell schifferkével közösködnie.

FCUK19 2018.04.09. 14:04:51

@kekex: tudod, az a különbség a vidéki meg a pesti lakosság között, hogy a pestiek éhenhalnának vidéken, a vidékiek viszont egészen élhető várost tudnának csinálni itt Pesten.

bár te ezt sosem érted meg, mert betonparaszt vagy.

Gitram 2018.04.09. 14:05:34

Kíváncsi lennék arra, hogy hányan szavaztak határon túlról, és mennyibe került ez nekünk.Szerintem nagymértékben Soros György és a migránsok nyerték a választást a határon kívüliek mellett. Az ellenzék muja, gyámoltalan, még ők bíztak a kormányváltásban? egymást kritizálták állandóan, nem tudták mit akarnak, no ebből lett mindenkinek elege. Orbán Viktor tud mozgósítani, megvédi a párttársait, bármit követnek el. Emellett valóban igaz hazafi csak kevesebb stadiont építsen, szerelje fel a kórházakat, és kevesebbet osszon szét a fideszesenek-finoman fejeztem ki magam-?, Nem kellett igérni semmit, elég volt Soros és a migránsok és fölényesen lehet választást nyerni.Az ellenzék pedig megérdemelte a hatalmas bukást..

LKerekes 2018.04.09. 14:09:40

@kekex:
Ostoba marha, miért hiszel el minden hazugságot. Hidd el a vidéki észben semmivel sem marad el a budapestitől, sőt...

LKerekes 2018.04.09. 14:11:00

@Toportyán Zsóti:
El is hiszed az ostobaságodat?

Cycmen 2018.04.09. 14:17:48

@megvagyhadnagy: ÁÁÁÁÁÁ! Biztos fontos munkájuk van, nem látod hogy amelyik itt van az is úgy tesz mintha semmi nem történt volna?

2018.04.09. 14:27:21

@kekex: Abból sem biztos, hogy ti jönnétek ki jól, ha bevezetnénk az IQ-cenzust és adófizetéshez is kötnénk a választást :)))) Ha egyszer alkotmányozási felhatalmazást kaptok, mindenképpen tegyetek egy próbát :)

sZulamith 2018.04.09. 14:36:31

Nagyon sajnálom, hogy Hadházy Ákos lemondott. Nem kis bátorság kellett ahhoz, hogy praktizáló állatorvosként, városában dokumentálja, nyilvánosság elé tárja, az akkori polgármester ténykedését. Sokan megszenvedték anyagilag, hogy nem a mi kutyánk kölyke (mármint a fideszé) címen pályáztak. Nekem a városáról soha nem volt jó véleményem,(nem mintha érne valamit) és a szavazatok alapján nem is változott.

sZulamith 2018.04.09. 14:41:20

@Gitram:" .....Orbán Viktor tud mozgósítani, megvédi a párttársait, bármit követnek el." Csupán az a probléma, hogy sokba kerül ez nekünk, mármint a bérből és fizetésből élőknek.

B.Log · glossza.blog.hu 2018.04.09. 17:50:06

@Cycmen: Ez most irónia akart lenni? Merthogy Gurcsánynak ott volt az őszödi beszéd, ami ugye nemcsak a "hazudtunk"-ról szól, hanem arról is, hogy fel kell hagyni ezzel és tiszta vizet önteni a pohárba (ajánlom, hogy olvassátok egyszer végig).

B.Log · glossza.blog.hu 2018.04.09. 17:55:38

@sZulamith: Igen, bár persze a konoksággal óvatosnak kell lenni, lehet ebből baj, amikor valaki már képtelen észrevenni, h nincs igaza - ettől picit féltem Hadházyt, pont azért, mert az lmp-ben nem talált olyan közegre, amely meg tudná őt óvni attól, hogy magányos farkasként előbb-utóbb belelovallja magát vmi hülyeségbe...

mh1973 2018.04.09. 18:02:18

Az egyetlen vállalható arc volt a pártjában, sallait már hetek óta mondták, siffert mindig sejtettük, bár nem értem ki fél tőle és miért nem léptek vissza ha úgy érezték esélyesebbnek a győzelmet, így utólag legalább a 2/3 megakadályozását? Egyébként meg ebből a kinyilatkozásból úgy tűnik, hogy szeles is nyakig benne volt!

...in the world 2018.04.09. 18:03:18

-a választási rendszer a hibás
-elcsalták
-a Jobbik a hibás, mert nem koordináltak
-az lmp a hibás, mert sok helyen nem léptek vissza
-Schiffer a hibás
-Momentum a hibás
-A Kétfarkúak a hibás
-a vidék a hibás

Szánalom. 8 éve pisáltok a széllel szembe, és amikor 4 évente észreveszitek, hogy tiszta húgy a gatyátok, akkor elkezdtek mindenki másra mutogatni, hogy ez miattuk van.
4 év múlva remélem mentek a levesbe, addig is jól fogok szórakozni rajtatok.

B.Log · glossza.blog.hu 2018.04.09. 18:08:22

Sajnos a mandátumszámítás anomáliái azért eléggé keresztbetesznek a visszalépéseknek, a Jobbik pl. több töredékszavazatot kapott, mint listás szavazatot. De összeszámoltam: az LMP-nek a budapesti visszalépésekkel kb. 18500 töredékszavazatába került volna; persze előre nem tudhatták, mennyit veszítettek volna, de ezeknek a kerületeknek egy részében úgy tűnik, az lmp szavazók egy része így is átszavazott az esélyesebb ellenzéki jelöltre.

subabubba 2018.04.09. 18:09:05

Na jól van, hagyjuk már. A baloldal totálisan megbukott, itt ilyen önálló kormányzásról halucináltak mint nyertes párt, leadták a körzetek jelentős részét Gyurcsánynak, aki a Fidesz szavazókat mozgósította, lehetetlenné tette a Jobbikkal való koordinálást, és ezáltal az LMPt is kiszorította a visszalépős taktikai szavazásból. Az MSZP baromira szuperül nem menő. És akkor nyomatni kell ezt az LMP a Fidesznek doglozik szöveget? Talán meg kellett volna állapodni velük.

mh1973 2018.04.09. 18:10:01

@FCUK19: az a vidéki akik megszavazták ezt a tolvaj narancs hordát nem termelnének neked semmit, csóró, buta a rendszernek kiszolgáltatott emberek, akik jellemzően a 3-4 millió fős létminimum alatt élők táborát alkotják. Szakképzetlenek, a nari oligarchák földjein, vagy éppen vmelyik nari gazda cégénél minimálbéren robotolnak, illetve 2-300 közmunkából tengődő családról van szó. Na ők nem tartanák el az országot, egyik várost sem, viszont ezzel az ocsmány végeredménnyel sok olyan családot buknak el, mint a mienk is, akik átlag fölött járulnak hozzá a közöshöz és cserében semmi nem jár, mert már egy gyerek szakorvosnál is az állami rendszerben 4-6 hónap a várakozási idő és maszek úton kell járni, valamint az óvodát is a szülők tartjuk fönt, mert egy villanyégőre nem futja nekik, szét van lopva az egész ország. Amire pénz van az a haverok és a választókerületenként mocskos módon ténykedő 1000-1200 aktiviste és a nekik járó ájfón.

B.Log · glossza.blog.hu 2018.04.09. 18:10:44

Az azért megvan, hogy egy tisztán arányos választási rendszerben a Fidesznek többsége sem lenne, nemhogy kétharmada...

mh1973 2018.04.09. 18:13:17

@...in the world: nézd meg az egész rendszert, a tegnapi választáson is nagyjából 500e szavazaton múlt, hogy tolvajnarancs 2/3 vagy kisebbségbe kerülnek, "mindössze" az egész szavazósdi teljesen aránytalan. Nem véletlenül csaltak, fenyegettek és 5000-ért hordták a csórókat szavazni, ha ezek nincsenek, akkor most 95 mandátummal állnának és várnák, hogy mi lesz.

kalapácstollú 2018.04.09. 18:15:12

Na, megy egyből az ellenségkeresés a mimindentjobbantudunkoktól...

Schiffer vajon mivel perelte volna be az lmp-seket?

Egyébként pedig az lmp a fidesz és a szocik/gyurcsányék ellenében alakult meg. Fura is lenne, ha bármelyik javára kedvezne.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.04.09. 18:16:08

Nem kell a megmagyarázósdi! Az egész ellenzék egy kalap szar.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.04.09. 18:17:41

@B.Log: Ha meg az ellenzék rendesen összefogott volna, akkor max egyszerű többsége lenne a fidesznek. Nem a választási rendszerre kell fogni!

...in the world 2018.04.09. 18:18:09

@mh1973: köszi, hogy megerősítetted, amit írtam :)

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.04.09. 18:20:09

@FCUK19: Ja, nyilván, a vidékiek legeltetnének a Városligetben. Az lenne ám az élhető város.

mh1973 2018.04.09. 18:25:32

@...in the world: nem azt erősítettem meg, hanem azt amit az EBESZ is mond, úgy tűnik te nem mo-n élsz!

kalapácstollú 2018.04.09. 18:25:36

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: A fővárosból a vidéki ennyinek látszik? Legeltet?

ostvan1 2018.04.09. 18:28:19

Éljen pártunk és kormányunk. Éljen az egypártrendszer. Vagy mire szavaztunk 1989-ben? Csak a hülyék ünneplik, hogy erőtlen az ellenzék. Minél gyengébb, annál jobban gyengül a fidesz is. Mint az a sportoló, akinek nincs ellenfele és akár el is hanyagolhatja az edzéseket.

...in the world 2018.04.09. 18:28:39

@mh1973: Lényegtelen hol élek.
Remélem a kövi 4 év alatt kihúzzátok a fejeteket a homokból, ha nem, akkor még másfél évtized simán kinéz a narancstáliboknak.

bohumil stejskal 2018.04.09. 18:32:29

Én meg csak annyit kívánok a büdös szemét fideszes geciknek, hogy dögöljenek meg hasnyálmirigyrákban, fájdalomcsillapítás nélkül, meg a kurva anyjuk is, aki képes volt a világra fosni ezeket a torz atkákat. Ment volna inkább küretre vagy lett volna a szülésnél szecskavágó a herpeszes picsáján.

kolompar lole 1112 2018.04.09. 18:35:52

"Hadházy szerint a választók nem hitték el, hogy az ellenzék meg tudja újítani ezt az országot."

Pontosan! Egyetlen esélyük a teljes koordináció lett volna, ezek még ezt se tudták megoldani. Ha ők se akarnak nyerni, akkor mi minek ikszeljünk rájuk? Megélhetési politikusbűnözők, Orbán fizetett kommunista ügynökei. Még a parlamenti helyüket is el kéne venni, hogy csak picsoghassanak hogy a júdáspénzt se kapták meg az anyjuk megbaszásáért.

Ide egy teljesen új ellenzék kell. Lehet más a politika, mi? Faszt lehet más ilyen kommunista mentalitással...

Nekem csak annyi a bajom vele, hogy a korrupció finanszírozásába engem is kötelezően belevonnak (adófizetés). Az lenne a megoldás hogy csak a választóik igyák meg a levét, csak ők pislogjanak 20-+30 év múlva hogy hol a nyugdíj (kérdzed Viktorodtól...){ÍíłŁ<}€˛˙×;Ä#~˝÷$ß>*

kolompar lole 1112 2018.04.09. 18:39:26

"Hadházy szerint a választók nem hitték el, hogy az ellenzék meg tudja újítani ezt az országot."

Pontosan! Egyetlen esélyük a teljes koordináció lett volna, ezek még ezt se tudták megoldani. Ha ők se akarnak nyerni, akkor mi minek ikszeljünk rájuk? Megélhetési politikusbűnözők, Orbán fizetett kommunista ügynökei. Még a parlamenti helyüket is el kéne venni, hogy csak picsoghassanak hogy a júdáspénzt se kapták meg az anyjuk megbaszásáért.

Ide egy teljesen új ellenzék kell. Lehet más a politika, mi? Faszt lehet más ilyen kommunista mentalitással...

Nekem csak annyi a bajom vele, hogy a korrupció finanszírozásába engem is kötelezően belevonnak (adófizetés). Az lenne a megoldás hogy csak a választóik igyák meg a levét, csak ők pislogjanak 20-30 év múlva hogy hol a nyugdíj (kérdzed Viktorodtól...), nekem ne kelljen állni a cehhet. Majd én fizetem magamnak a manyupot, fizetem a magánorvost (most is oda kell menni, ha nem akar műtét előtt megdögleni az ember, doki nincs, csak sorbanállás, erre egy forintot nem éri meg költeni), cserébe a faszomat kaphassák csak meg, ne a pénzemet. Every motherfucker for himself... Én az ilyen tapsikolos böbicsekkes nyuggerbirkákkal semmilyen közösséget nem akarok vállalni, ahogy a román bérszavazókkal se. Majd a vezérük biztros zsebből kifizeti nekik a lopott közpénzből. Ha meg nem, akkor így jártak. Így igazságos.

kolompar lole 1112 2018.04.09. 18:41:25

@kalapácstollú: Ezek után még ennyinek se. A vidéki suttyók szavazták a nyakunkra megint ezeket a hazaárulókat, kurva anyjukat nekik!

kolompar lole 1112 2018.04.09. 18:42:40

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Az. De ettől még a hazaáruló tolvaj ZSIDESZ se lesz jobb. Csak ugyanolyan hazaáruló. Mindegyiket a munka tegye szabaddá.

kolompar lole 1112 2018.04.09. 18:45:24

@mh1973:

A siffer az orbán fizetett ügynöke. Most bebizonyosodott. Egy nem magyar narancsjúdás.

Fánkevő Fáncsi 2018.04.09. 18:46:24

Hogy lehet ilyet primitív baromságokat kitalálni. Ez az ashwood srác ez valami iszonyatosan béna fasz. Már megint egy féreg blogger senkivel több.

2018.04.09. 18:46:54

@bohumil stejskal: "Én meg csak annyit kívánok a büdös szemét fideszes geciknek, hogy dögöljenek meg hasnyálmirigyrákban, fájdalomcsillapítás nélkül, meg a kurva anyjuk is, aki képes volt a világra fosni ezeket a torz atkákat. Ment volna inkább küretre vagy lett volna a szülésnél szecskavágó a herpeszes picsáján."

No, ennyi telik tőletek.. amikor kivillan a fogak fehérje..

"Mi sokkal jobban gyűlölünk benneteket..
Korniss Mihály korinthusiakhoz írott sokadik levele, 2. fejezet, 3. bekezdés.

Papucsban a Teraszon 2018.04.09. 18:47:26

@kekex: két dolog.
1. a globális felmelegedés és a természeti környezet szétcseszése után az iszlamizáció a legnagyobb probléma Európában. ha nem ismered be Magyarországon, amit kb kibelezett az iszlám a történelme során, hogy a sária egy totatlitariánus ideológia, mész a kukába, pont, ahogy megérdemled.
2. egy pártnak képesnek kell lennie felmérni a szavazóit, és hozzájuk igazítani a narratíváját. simán sikeres lehetett volna egy párt, ami nyiltan iszlamofób, és megígéri hogy nem fog lopni, plusz oktatásegészségügyet kiabál minden irányba. mint kiderült (már Hillary számára is), virtuesignalozó pszeudoentellektüellekből nem lehet megélni.

mh1973 2018.04.09. 18:51:52

@Papucsban a Teraszon: mégis, hogy ha egyik ellenzéki párt programja sem jutott el az m1 nézők százezreihez, valamint a tévé2 falókhoz, ellenben minden nap, még egy sportesemény szünetében is a félrevezető, migránsozó fos ömlött rájuk? Ide minden program kevés volt, mosott "agyúakkal" nem lehet mit kezdeni.

...in the world 2018.04.09. 18:52:44

@bohumil stejskal: brafffóó, ez igazán értelmiségi demokratásra sikeredett

Csokis · http://csokis.blog.hu 2018.04.09. 18:52:44

Ja, mindenki hibás, csak az a túlmozgásos majom nem, aki a volt párttársaival együtt életben tartja Orbán belső ellenségképét. Teljesen röhejes, ahogy összeadják a szavazatokat, mint ha az úgy menne, hogy ha mindenki visszalép, akkor a pógár automatikusan szavaz, mint a gép. Hát lószart, mama! Ha nem lett volna nálunk LMP és MKKP, akkor akora lófaszt rajzoltam volna a papírra, hogy lelóg, pedig ölég nagy slejfni volt. Nehogy már Gyurcsány, meg Ildi néni akarja megmondani nekünk a tutit. Pont azok, akik sikeresen idenavigáltak minket a harmadik kétharmadba.

kalapácstollú 2018.04.09. 18:57:24

@kolompar lole 1112: Gondolom, örülnél neki, ha korlátoznák a választójogukat: aki vidéki, az ne voksolhasson! Ez lenne ám a demokrácia...

Csokis · http://csokis.blog.hu 2018.04.09. 18:57:56

@kolompar lole 1112: Az emberek -minden híreszteléssel szemben- nem tök hülyék. Egy Maszop-Deka vezette ellenzék a büdös életben nem tudná megújítani az országot, hiszen húsz éve képtelenek önmaguk megújítására is. Időnként a forrásban levő fekália feldob egy-egy nagyobb darabot, pár hónapig az lesz az ügyeletes messiás. Ha meg valaki megpróbálna kiemelkedni, akkor kinyúl pár kéz a szarból, és visszahúzza. Szép, tipikusan magyar történet ez, és az emberek tisztán látják, vagy legalábbis érzik is ezt.

bohumil stejskal 2018.04.09. 18:59:41

@...in the world: Ölni tudnék egy békenóbelért, stockholmból épp most hívnak, remélem emiatt...holnap munkába menet minden elérhető magasságban lévő fideszes plakátra fel fogom írni, hogy GECI.
Nem nagyon érdekel más véleménye, szívjon gázt az összes szarházi bűnöző fideszes hazaáruló fasztarisznya...
Gondolom reggel már itt fog kopogtatni a TEK.

2018.04.09. 19:00:49

@bohumil stejskal: "Gondolom reggel már itt fog kopogtatni a TEK."

Ellenben, ha mégsem, akkor beugrasz munkába indulás előtt egy mea culpára?

A biztos utas 2018.04.09. 19:01:10

@kalapácstollú: Kepzeld el, ha lenne egy kis allampolgari teszt, hogy megis, lehessen tudni, van-e legalabb ketszamjegyu IQ-ja annak, aki szavazni akar. Es aki nem megy at a teszten (Magyarorszag allamformaja stb tudod alapkerdesek, nehany) az nem szavaz... akkor vajon hogy alakult volna az eredmeny? :)

Papucsban a Teraszon 2018.04.09. 19:02:00

@mh1973: Nem állítottam, hogy könnyű helyzetben lettek volna. Nem néztem tévét, nem tudom, mi volt ott. Viszont egy hathatós hirdetést se láttam, pl: egy szép kép egy stadionnal, aláírás: kórház is lehetett volna. Momentum, vagy ilyesmi. Csak Bernike hülye feje vigyorgott, amiből nem derült ki számomra semmi. A FB reklámokat is többnyire kihagytam, mert egynek sem volt a 'váltsuk le a fideszt'-en túlmutató üzenete. Engem nem érdekel a fidesz, azt várom, hogy hozzám hasonlóan lássák a problémákat.

...in the world 2018.04.09. 19:03:28

@bohumil stejskal: és b+ még büszke is vagy a végtelen primitívségedre.
Orbán tuti lemond a a "gecizős guerilla-akciódtól". Zseniális :DDDD

DarthVader 2018.04.09. 19:04:06

Én már 8 éve azon röhögök hogy a fideszhívő jobber közönség azt kapja jutalmul, amit a ballerek büntetésül. Mennyivel jobb a "megeszed ezt a szart, rohadék" helyett az "ügyes vagy, látod, itt ez a finom kakika, kapd be szépen" :)

Borondot jol pakoljatok be lippsik 2018.04.09. 19:05:49

szerintem nemaza fontos ki okozta a 2/3ot

ha nem lenne csak absz. tobbeg az is brutallis vereseg 8 ev oban csuti huszarkapitany regnalasa utan

s nem a vilag hulye hanem a zellenzek, innen, ha nincs 1 jovobeli nagy gazdasagi valsag, soha nem lehet utolerni orbant - es meg akkor is csak idolegesen mer ugyis vissza jon

kalapácstollú 2018.04.09. 19:06:38

@A biztos utas: Tegyük fel, hogy akkor nyer az ellenzék! Nem hiszem, de tegyük fel!
Mennyire lenne demokratikus egy iq-teszt alapján megfosztani magyarokat választójoguktól? Hol van ilyen szerinted?

bohumil stejskal 2018.04.09. 19:09:57

@...in the world: gondolom te is valami köcsög kis fidesznyalonc vagy.
semjénzsóti lovasszobor ki van rakva a kandallóra vagy inkább egy némethszilárd akt van a falon?
esetleg az ágy fölé egy viktor poszter jutott a plafonra a gyerekszobában, recskázás közben csak arra áll fel...eltaláltam, ugye? te agymosott fizetett fideszes troll...

bohumil stejskal 2018.04.09. 19:12:47

@Womb Raider: talán kibírom...a TEK-es fiúkat meg esetleg megkínálom kávéval...

2018.04.09. 19:15:40

@kalapácstollú: "Mennyire lenne demokratikus egy iq-teszt alapján megfosztani magyarokat választójoguktól? Hol van ilyen szerinted?"

Sokkal igazságosabb lenne a teljes magyarságot jogfosztottá tenni és az országot felosztani a szomszédok között..

2018.04.09. 19:16:33

@bohumil stejskal: Persze... tudjuk, téged a Dunába lőtt a TEK, de már elmúlt...

kalapácstollú 2018.04.09. 19:18:00

@Womb Raider: Úgy látom, van aki nem heverte még ki a tegnapot...

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2018.04.09. 19:18:49

Már évek óta lehetett sejteni, hogy Schiffer Orbán embere!

...in the world 2018.04.09. 19:19:01

@bohumil stejskal: :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD ez egyre jobb, folytasd még

bohumil stejskal 2018.04.09. 19:19:02

@Womb Raider: pillanatnyilag golyóálló (is) vagyok...
IDDQD

Fánkevő Fáncsi 2018.04.09. 19:21:29

Polgári pert az tud indítani valaki más ellen, akinek az illető valamilyen jogviszony alapján mondjuk tartozik egy összeggel, mert nem teljesített. Például egy adásvételben, vagy hasonló visszterhes ügyletben. Vagy lehet például kártérítést kérni abban az esetben, ha valaki jogellenesen másnak kárt okoz. Vagy lehet perelni örökségért a testvért. Vagy lehet gyerektartásért perelni, vagy valamilyen a jogszabályban kötelezett juttatásért. Sok esetben lehet perelni.
De olyan okból kifolyólag, hogy valakinek nem tetszik a pofája, vagy nem tetszik az amit csinál nem lehet polgári pert indítani, még 100 forintra sem, nemhogy milliókért. Ez teljes nonszensz, ennek a cikknek már az alapja is abszolút képtelenség. Milyen alapja lenne már S.A.-nak bárkitől is pénzt követelni, és ezáltal gazdagodni, hasznot szerezni. Milliárdossá válna, csak azért mert a jelöltek visszaléptek ? Hogy lehet ilyen idiótaságot kitalálni.
Sokan sírnak , hogy mekkora marhaság ez az egész migráns hazugság ami a vízcsapból is folyik, hát most látszik ám, hogy a másik oldal is éppen olyan primitív, és beszopja első blikkre a szar hazugságot, mégpedig az nem is az M1-ből, meg az TV2-ből jön, csak egy senki ashwood nevű bloggertől, akit az index.hu belinkelt.
Aki annak ellenére, hogy minimálisan nem néz utána, (vagy éppen szándékosan hazudva elhallgatja a valóságot) de veszi a fáradságot és eltölt egy órát egy rágalmazó cikk írásával, csak azért hogy valami primitív vitát generáljon a szar blogján, az egy féreg meztelen csiga, egy jellemtelen senki szar.

Jakab.gipsz 2018.04.09. 19:23:22

Schiffer András vissza vonult az aktív politizálástól, Ő maga mondta, mért lenne bűnbak.

Ezzel a sületlenséggel szembe, Heller Ágnes ötlete, (átgondolatlan) volt az ellenzéki össze fogás, Ágnes asszony mosogasd a szennyesedet, vagy egy kis aprócska "mea culpa" is jól jönne a megvezettet gyerekeknek.

...in the world 2018.04.09. 19:23:54

@Womb Raider: te ez a bohumil csávó egészen frenetikus. Ha még egy picit hergelljük, sztem agyvérzést kap.. :D

nick papagiorgo 2018.04.09. 19:24:23

kíváncsi vagyok, meddig terjed a paranoia, miszerint MINDENKI hibás ("az MSZP-re netán LMP-re szavaztál? Te is a Fideszt támogatod, csak nem tudsz róla! Ezek ördögien ravaszok. Gyíkemberek jöttek a Szíriuszról, hogy a Fidesz mellett szavazzanak! Ötvenmillió ember szavazatát kellett elcsalni, hogy meglegyen a kétharmad" stb. stb).

Azt is megszoktam, hogy a b-blog vidáman túlugrik a valóság minden határán, ha úgy hozza a szükség (márpedig most úgy hozza, ugyebár).

Aki meg Hadházy haluzásán ill a b-blog ellenségkeresésén kívül kívül az igazságra is kíváncsi lenne, annak:

index.hu/belfold/2018/valasztas/2018/04/09/hadhazy_tudok_olyan_esetekrol_amikor_penzt_kinalt_a_fidesz_ellenzekinek/

a végén Schiffer válasza. Nekem kicsit hihetőbb, mint Hadházy szánalmas vakarózása.

2018.04.09. 19:27:03

@kalapácstollú: Szerintem rosszul látod.. de nem baj.

Közben azon méláztam, hogy szegény nép.. hol megvilágosodik, hol teljesen elhülyül..
2002-ben éleslátásáról tett tanúbizonyságot, de négy év alatt teljesen leépült és 2006.-ban már hibázott.. de hála az égnek, 2010.-re a 4 éves kitartó tanulás meghozta gyümölcsét.. ám 2010.-re visszaesett, totális agylágyulás tüneteit produkálta és javulás már nem is várható :(
:)

Jazo 2018.04.09. 19:30:17

A lényeget nem olvastam, találtam meg... Milyen alapon perelte volna be a képviselőjelölteket ez a két ember? Aláírtak valami szerződést, ami ilyen kártérítésre kötelezi őket, vagy mi?

Fikkentáger 2018.04.09. 19:33:16

@B.Log: A jelenlegi választási rendszer az egyetlen amiben le lehetne váltani a - nem a fideszt - hanem az általa kiépített rendszert. Semmilyen arányos rendszerrel nem lehetne 2/3-ot szerezni, úgyhogy előbb utóbb arányosabb lesz majd a választási rendszer, amikor a hátralévő munka is el lesz végezve.

kalapácstollú 2018.04.09. 19:35:15

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Én enm állítottam, hogy élhetőbbé tenné. igaz, az ellenkezőjét sem.
Bár, ha megkérdezted azért ne felejtsük el, a mai fővárosiak elég komoly része nem a fővárosban született. Bp évek óta beszippantja a vidéki fiatalságot. Talán úgy gondolod, ők élhetetlenné tették a várost?

nick papagiorgo 2018.04.09. 19:35:25

És még egy dolog.
Volt egy választás. Az emberek szavaztak.
Abba kellene hagyni, hogy a választókat mind hülyének, egysejtűnek, amőbának, stb. stb. nézzük. Ha mellettünk szavaz, akkor értelmes, átgondolt demokrata, de ha nem, akkor egysejtű amőba.
El kéne fogadni a választások végeredményét.

Tudom, kellemetlen a vereség, de nézzetek már szembe azzal, hogy 1. akkor ti mindenkit kb amőbának néztek? 2. az amőbákat akarjátok meghódítani, akiket magatok is lenéztek?

A választás azért lett elvesztve, mert az ellenzék balfasz volt, ezen kár szépíteni. Ezért nem a választókra, a szövetségesekre stb. stb. kéne tolni a felelősséget, igen Ti, kedves politikusok voltak személyesen a balfaszok, és most még ezt se ismeritek be, hanem másra toljátok a dolgot, más pártokra, a választókra stb. stb.

Abba kéne ezt hagyni, és elkezdeni 2022-re, már ma. Mert különben akkor is ugyanígy fogtok járni, és megint jön a mosakodás, hogy ki miért volt hibás, gyakorlatilag mindenki, csak Ti nem. Ezt a végtelenségig el lehet játszani, csak senkit sem érdekel.

Brix 2018.04.09. 19:35:30

Most következik az, amiről Orbàn Viktor màr beszélt: az elégtétel vétel...Leszalàmizzàk, ellehetetlenítik , felbomlasztják az ellenzéki pàrtokat, és még jön az ASZ- büntetés...Lehet örvendezni fideszes oldalon: az egyeduralom szép lassan átalakul önkényuralommà...A tanulatlan , elmaradott vidéki àllampolgàrok - hàla a 8 év ideológiai agymosàsànak- soha nem làtott legitimizàciót adtak az elnyomó rendszernek...A 21-ik szàzadi pàrtoknak egy pillanatig sem volt esélyük, így kár is azon meditàlni , hogy ki hibàzott...Nem hibàzott senki, egyszerűen a vidéki emberek ultrakonzervatívan gondolkodnak és jobban rettegik a migrànsokat, mint hogy véget vessenek az Orbàn antiszolidàris, igazságtalan, kizsàkmànyoló, feudális rendszerének...

Sir Gombóc 2018.04.09. 19:37:34

@Gitram: Az "ellenzék" csak a várakozásaikhoz képest bukott, amúgy nagyjából megőrizték a 4 évvel előbbi eredményeiket százalékosan, ami azt jelenti hogy rájuk is többen szavaztak.

Alick 2018.04.09. 19:38:56

@Fikkentáger: Igazából a szabad mandátumos rendszert kéne leváltani, hogy a szavazók ne bianko csekket adjanak a választottaknak.

élveteg 2018.04.09. 19:40:10

@Brix:

".Leszalàmizzàk, ellehetetlenítik , felbomlasztják az ellenzéki pàrtokat,

A kisujukat nem mozdítani Megteszik maguk is Olvassa a híreket A Hadházy köpködi a Schiffert A Toroczkai a Vonát A Molnár Gyula az lmp-t okolja stb stb Van itt még dolga a fidesznek?

ami szabad 2018.04.09. 19:43:22

Hölgyek, urak! Elég ebből a baromságból. Majd a politológusok az elkövetkező x évben UTÓLAG kielemzik az okokat, kit hogyan ki vett meg, miért nem jut el migráncs/soros üzin kívül semmi vidékre, de most 4 évre ezt el kell tenni. Holt felesleges össze- vissza mutogatni. Az ellenzéknek meg fel kell fognia, hogy egy budapesti kávéházban üldögélve tartott 3 ember négyfélét beszél jellegű talk show-val, nem fog nyerni. Le kell menni vidékre, és ha kell, egyenként elbeszélgetni mindenkivel, megtudni a problémáit, arra válaszolni, és megértetni, mi is az a manipuláció ami zajlik, és hogyan működik. Ennek az országnak közel 10M állampolgára van. Nem lehet olyan kormánya, amelyik ezt nem veszi tudomásul, és el alibizgeti a helyi közösségek építését, a velük való beszélgetéseket. A fidesz is ezt csinálta anno polgári körökkel és ennek hatására 2002-2018 között, tehát 16 év szívós munkával épített magának szavazóbázist. Ezt nem lehet legyintéssel elintézni, ellenben le lehet utánozni. Hadházyért tényleg kár, messze a legjobbak közül való, de bízom benne, hogy megtalálja a helyét esetleg olyan pártban, ahol hátat is lehet fordítani a tagoknak.. Mi meg ne fikázzunk senkit, holt felesleges, hanem tegyük a dolgunkat. Ha mindig hibást keresünk, pont ugyanazt játsszuk mint a Fidesz, csak ők elsősorban az e heti külső ellenséget keresik, mert az ugyebár kérem , hogy a mi teljes politikai elitünk egy szarházi tolvaj bagázs az kizárt, csak azért élünk szarul meg elnyomásban meg mit tudom én még kinek mi a duma, mert azok ott kintről nem hagyják.. Szánalmas, de megették. Ennyi. 4 évig ( meg ki tudja még meddig) nem lesz más, ezt kell nézni, hogy egy balogh azt mondja, akkor nyilatkozik, ha az illető megtért... XIX század a XXI- sz helyett. De ne ekézzük már folyton egymást, mert csak mélyül az árok! Ha valaki elég elszánt TEGYEN! kérdezze meg azt a pártot amelyiknek elhiszi., hogy jobb mint a jelenlegi: Miben segíthetek? Ha tesz is, legalább elmondhatja, csinált valamit, és nem a fotelből a klavival politizál. Én ma erre a döntésre jutottam, és meg is fogom tenni. Ha sokan leszünk így, lesz változás. Ha nem: marad a posvány ami mind a fidesz, mind a jelenlegi ellenzék érdeke, csak nem a miénk.

Sir Gombóc 2018.04.09. 19:44:24

@nemecsekerno_007: a fidesznek bejött a másra mutogatás. tükör, elvtárs, tükör.

kalapácstollú 2018.04.09. 19:44:53

@Womb Raider: Hát, a nép vagy végig hülye volt vagy közben egyszer sem. Legfeljebb a Te elvárásaid változhattak.

szepipiktor 2018.04.09. 19:54:40

Azért mennyien elfeldik, hogy ez az egész nem orbánról, gyujcsányról vagy msásról szólt!
Hanem csak arról, hogy a következő években hazánk megmarad-e vagy végleg eltűnik a fekáliába.
Sokan elfeledik - sokan sokszor írtuk! - hogy ezért a ellenzéki média, bloggerek, szakértők és más szintén érdekalapú léhűtők is felelősek, mert éveken keresztül nem tudtak értelmes írásokat, véleményelket legépelni, csak a habonyi tűzbentartásig jutottak el még hétvégén is.
És elfeledik, hogy a passzív halmaz megmozdítása csak értelmes érvekkel lehetséges.
Érdemes megnézni, hogy a fidesz szavazóinak a száma alig több a nemszavazókénál! Utána lehet számolni... Mert a választási részcvételi adatok csak bulvárszinten voltak "rekodrméretűek", a növekmény eloszlott, sőt a rettegő vidéki 1 bites réteg élt vele. Mert a "demokratikus" oldal politikusa és kollaborán propagandistái még arra sem alkalmasak, hogy az emberekhez szóljanak.
OK, mind rettegett a magas részvételtől, de most miért az emberekre mutogatnak?
Összesen 6 (!!!) olyan korzet volt, ahol a jobbik (és mások) nem visszalépése hozta a buktát, de az összes helyen a fideszesek akkor is 10-20%-al kaptak többet, ha minden ellenzéki egy mögé áll!
Ez is hazugság, hogy a vissza nem lépések miatt történt az egész.
.
Nem, most nem 2022-ig, hanem 12-16 évig marad ez és alap a EU-ból való kilépés, a nyugattal való szakítás. És ki lesz a seggünk, mert putyinnak úgy nem kellünk.
A fiatalok és a maradék még távozni tudó elmegy, nincs utánpótlás, nincs oktatás, nincs szaporodás... A maradó nyuggerek és bérparasztok már nem fognak gyereket csinálni.
Szóval ez nem orbánról szólt, hanem a magy alapról, hogy a magyar csak buta jobbágyként tud élni, neki kell egy vezért és azért az anyját, lányát is odaadja.
Kell valaki, akinek tapsolhat, nyalhatja a seggét.
És megint a passzív halmaz tudta jól, az ellenzék sem alkalmas semmire, velük is csak újabb 4 évnyi szopás jönne nekik.
István Európába vitte az országot, a kereszténység lett a vallásunk.
Orbán és ócska kollaboránsai meg kivviszik Európából és szembefordulnak a kereszténységgel. De ma nincs hova csatlakozni, nincs más vallás.
Egy kopasz seggű, széthúzó nép függetlenként nem él meg, mert senki nem áll vele szóba.
Ez volt a tét, most aki teheti és még érez magában erőt a hasznos élethez, a menjen el!

szepipiktor 2018.04.09. 19:59:00

A sifferrel meg csak a buták foglalkoznak, az amikor megjelent, már megmutatta, megélhetési, antidemokratikus újlipótvárosi, orbán haverja. Vezetésével verték szét a humanistákat, miatta szakadt az lmp és miatta ük két szerencsétlen börtönben.
Annak a fazonnak semmi sem drága, az anyját is eladja pár forintért.

nick papagiorgo 2018.04.09. 20:02:43

@szepipiktor:
eszerint most akkor 2022-re végleg eltűnünk a fekáliába? :)
Sok igazság van abban, amit írsz, de vedd észre, itt már négy évvel ezelőtt is arról volt szó, hogy "ha most nem győzünk, az ország eltűnik a fekáliába". És nem tűnt el.
Most - állítólag - megint erről (volt) szó. Most miért fog akkor eltűnni?

Vegyük észre, hogy az ellenzéki pártok folyamatosan ezzel szólítják meg a szavazóikat, és ez nem jött be se négy éve, se most. A "lakosság" köszöni szépen, de úgy látszik "jól elél" a fekáliában, mitöbb, kell neki :)

Értem én, hogy a legegyszerűbb elszaladni, de nem biztos, hogy ez lesz a "jó" megoldás.

VáradiJános 2018.04.09. 20:12:42

@kalapácstollú: hadházy egy megkeseredett, gonosz ember

Borondot jol pakoljatok be lippsik 2018.04.09. 20:13:52

Nyugodtság van.

Mészáros tovább lop. Épül Budapesten Múzeumnegyed, Liget. A zembereknek megint 50%-ot nő a nettó bére. Lassan csökkennek az adók, gyorsuló gazdasági növekedés, még több turista

Erre lehet számítani, ez vót az elmút8év is. Ugye mások irigyelnék a problémáinkat.

Kánikula 2018.04.09. 20:18:53

@mh1973: A problema, hogy az LMP nem akart paktálni az MSZP-DK párossal. Ami érthető. Hadházy meg a párt határozattal szemben alkudozott az MSZP-vel visszalépésekről.

nick papagiorgo 2018.04.09. 20:19:28

@VáradiJános: nem, csupán egy karrierista politikus. Neki mindegy, melyik pártban van, többet is megjárt már. A lényeg, hogy magát "átmentse" valahová, ahol fizetnek. Mindegy, csak a kalapácsot ne kelljen megint megfogni. Sok ilyen van. A jellemzőjük, hogy jó időben sütkéreznek, viharban ők szaladnak el elsőnek, és mindenki hibás, csak ők nem. Na meg persze hogy hol itt tűnnek fel, hol ott.....

easy mango 2018.04.09. 20:23:38

A teljes 20-ik századot -és úgy tűnik a 21-ik negyedét is- a magyar nép úgy élte le, hogy nem tudott kialakítani egy erős, öntudatos, saját független vagyonnal rendelkező középosztályt. Mindig is jobbágyok voltak és földesurak. Közöttük meg átjárhatatlan szakadék. A dzsentri réteg egy hazai sajátosság volt, érdemes utánanézni hogyan alakult ki, mi is az. Bethlen, a vörösök, majd Horty, aztán a Sztójai, Szálasi és egyéb vh körüli vezetők, majd Rákosi és Kádár is azon dolgozott, hogy minél több ember függjön tőle. Államosítás, beszolgáltatás, elkobzás, betiltás, munkásmozgalmi szocialista forradalom, mind azt a célt szolgálta, hogy az emberek az állam vigyázó öleléséből ne tudjanak kibújni. Akinek van valamilye, az meg is akarja védeni. Ha sokan vannak, ki is állnak együtt az érdekükért. Szomszédok szintjén, egy kerület léptékében, egy városban, vagy egy nemzetként akár.
A rendszerváltás után volt egy kis remény. De sajnos itt is erősen maradt a posztkommunista továbböröklés és szokásrend. Gondoljunk csak a 90-es évek egymillió rokkantnyugdíjasára, akik kvázi az állammal összekacsintva ugyanazt csinálták, mint a kommunizmusban: semmit és még pénzt is kaptak érte.
Nagyon nagy kár, hogy az orbán rendszer sem tud ezen felülemelkedni. Csak kormányközeli céghez jut állami megrendelés, csak fideszközeli pajtás kap trafikot, csak a kormány hirdetései ömlenek a narancsbarát felületeken. Külföldi cégek, ha nem fekszenek le a kormánynak, repülnek. NGO-k ellehetetlenítve. 400.000 közmunkás, 900.000 közalkalmazott, a jóég tudja mennyi nyugdíjas. Kultúrális téren az kap teret akit Balogh Zoltán keresztelt, az a sportklub kap pénzt aki felcsút 15 km-s vonzáskörzetében van. Ja meg a fradi, mtk és a méltán világhírű csepeli birkózók.
Esély simcs változásra.
Még a változás igényére sincs esély emiatt a hiányzó társadalmi réteg miatt.
Újabb évtizedek peregnek le hazánk homokóráján, mi meg csak bambán nézzük mert nekünk elég a jelen és féljük a jövőt.

CM2131 2018.04.09. 20:27:02

Nem, a Fidesz kétharmada mögött a magyar nép áll. Fáj az igazság ugye? Nem baj :)))))))))

Borondot jol pakoljatok be lippsik 2018.04.09. 20:34:39

@easy mango: villanásszerü változás itt nem lesz

Magyarország egy messze túl gazdag és fejlett ország ahhoz hogy itt ilyesmi történhessen

Ami viszont történhet - A 2. VH előttihez hasonlóan, lépésről lépésre, a mediterrán orzságokra felzárkózhatunk életszínvonalban. Legalábbis, ennél közelebb nem voltunk még soha 1000 évünk alatt Európában. S ez most 10-20 évnyire van, ha nem kúrjuk el.

n3spr3ss0 2018.04.09. 20:35:24

@CM2131: Helyesbítek. A magyar birkák.

n3spr3ss0 2018.04.09. 20:36:43

Schiffer a legnagyobb geci, hosszú évek alatt bizonyította.

easy mango 2018.04.09. 20:39:58

@CM2131: a magyar nép áll. Nem az igazság fáj. Az fáj, hogy ez a szegény nép nem tud kilépni a saját árnyékából. Mert elvakult vezetők középtávú célja nem más, mint hatalomszerzés, a totális cél pedig ennek megtartása mindenáron. Ez önös érdek, nem tudja szolgálni a haza érdekét, mégha nemzetiszín pántlikába burkoljuk is és a bayerzsolt mond felette áldást az m1-en. Sajnálom, hogy nem tudunk felzárkózni a fejlett országokhoz, hogy fiatal gyerekek nem álmodhatnak nagyot, csak kiskapukat. Hogy idős emberek éhkoppon nézik a migránsokat a tévében, de örüljön, hogy van egyáltalán nyugdíj, ilyen harci helyzetben. Sajnálom, hogy az iskolában senki nem tanul szkepszist, hogy egy kicsit mögélásson a dolgoknak. Sajnálom, hogy az adott szónak nincs tétje, még a szerződéseknek sincs, mert visszamenőleg módosítjuk. Sajnálom, hogy nemzetközi szinten szarul teljesítünk fociban, a matekversenyen a pisa teszteken, sajnálom, hogy a takarítónőm elmegy németországba, a tízévesforma gyerekeivel, pedig olyan aranyosak, a nagyobbik sokra vihette volna itthon.
De legjobban azt sajnálom, hogy ez nem tűnik úgy, hogy változik bármerre is, csak egymást utáljuk egyre inkább.

easy mango 2018.04.09. 20:41:11

@Borondot jol pakoljatok be lippsik: Ennél sokkal közelebb voltunk a Századforduló környékén nézd vissza a gazdasági adatokat. Nagyon érdekes. Alig voltunk lemaradva Nagy-Britanniától, Németországtól, Franciaországtól. Pedig az ipari forradalom miatt ott is szaladt a szekér.

2018.04.09. 20:41:21

Nehogy véletlenül magatokban keressetek hibát!!

A biztos utas 2018.04.09. 20:48:12

@kalapácstollú: Engem az ijeszt meg, amikor valakit nem ijeszt meg, hogy pont annyit er a szavazata, mint annak, aki nem is tud olvasni. De pl ertelmezni az olvasottakat egyeltalan nem.
Amugy hol van ilyen? Kerlek szepen, barhol, ha te most akarsz pl Nemetorszagban szavazni, akkor elobb allampolgarnak kell lenned, ehhez tudni kell nehany dolgot, mert amugy ha oda szuletsz, akkor feltetelezik, hogy tudod, ahogy mi is feltetelezzuk, hogy az emberek tudjak, milyen allamforma van, mirol szol a szavazas stb.
Szoval allampolgarsagi vizsga kell ahhoz, hogy egy idegen allam ujdonsult polgarakent szavazhass. Kb barhol. Ugye, hogy ugye. Amirol en beszelek, egy idealis es szerintem tisztesseges elkepzeles: idehaza is kelljen egy teszt, ne gondoljuk, hogy mindenki kepben van annyira, amennyire szeretnenk...

mh1973 2018.04.09. 20:50:51

@Kánikula: jól tette, érezte a választói nyomást és belátta, ha ügyesen taktikáznak a listás szavazatot ugyanúgy megkapják plusz behúznak 4-5 egyéni kerületet. A töketlen pártja miatt egyet ajándékba kaptak és ennyi. Uazért hibás a jobbik is, elhitték, hogy észak-mo-t behúzzák és lesz 15 egyéni kerületük, hát talán egy darab lett és listán is leszerepeltek.

...in the world 2018.04.09. 20:51:06

@n3spr3ss0: neked sem sikerült értelmezni, amit írtam, vagy csak én értelek félre?

Brix 2018.04.09. 20:57:23

@Borondot jol pakoljatok be lippsik: A politikaközeli elitnek biztos sikerülni fog a felzàrkózàs, hiszen milliàrdos vagyok épülnek közpénzek elorozàsàból....Kérdés , mi lesz a többi emberrel...Egyelőre az EU egyik legszegényebb orszàga vagyunk...

morph on deer 2018.04.09. 20:58:23

@CM2131:
“ a Fidesz kétharmada mögött a magyar nép áll.”

Lófaszt szivi. A fidesz kétharmada mögött “10 és 100 millió migráns” áll, akiket abban a pillanatban hoz a Soros, amint viktorka megszűnik uralkodni. Ennyi.

morph on deer 2018.04.09. 21:00:28

@Borondot jol pakoljatok be lippsik:
“villanásszerü változás itt nem lesz”

Na és Paks II?
Az neked smafu?

S=klogW 2018.04.09. 21:12:19

Normális balodali ember Mo-on

a büdösbolsi-örökös hivatalos baloldallal nem áll össze.

hegecz25 2018.04.09. 21:17:05

ezt az ujabb 2/3-ot a fidesz egyertelmuen az lmp-nek koszonheti.

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2018.04.09. 21:30:29

@CM2131: Igen, a 2/3-ad mögött a magyar nép áll. A Fidesz által átvert magyar nép. Döntően azok, akinek az életben csak az M1 tv, a Kossuth rádió, s esetleg a Mészáros Lőrink kezeiben lévő megyei lap jut. Mivel mindháromban ugyanazt olvassa, hallja, látja, természetesen el is hiszi, s rohan a Fideszre szavazni.
Ezek az emberek Orbánnal az élen a magyar nép árulói, s amennyiben az életükben megússzák, a történelem majd ítélkezik felettük. Ekkora árulója a magyar népnek még talán Rákosi sem volt.

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2018.04.09. 21:45:25

@CM2131: Az egyértelmű érthetőség kedvéért "Ezek az emberek Orbánnal az élen= A Fidesz azon tagjai, akik a hazugságözönt kitalálják, és azok, akik azt a közmédiában terjesztik. Ezek egytől-egyik a nép árulói.

2018.04.09. 21:54:39

@Borondot jol pakoljatok be lippsik:

Akkor haladjunk sorjában!

Ad 1. Már a nicked is gyűlöletkeltő, de ez ne zavarjon, hiszen valószínűleg nem is az eszedért szeretnek.

Ad 2. Nincs nyugodtság, csak felszín alatti forrongás van, és tudod, "azért a víz az úr!"
Ad 3. "Mészáros tovább lop. Épül Budapesten Múzeumnegyed, Liget."
Ez igaznak tűnik.
Ám ha téged nem zavar a lopás, akkor őszintén kívánom, hogy néhány rejtett munkaerő járja be a házad! A múzeum negyeddel sem nagyon kérkednék, mert az arra fordított összeg is el fogja veszíteni közpénzjellegét, azaz fingod sem lesz, hogy valójában mennyiért épült, nem beszélve az amúgy sem derekas zöld terület elvesztéséről.

Ad 4. "A zembereknek megint 50%-ot nő a nettó bére."
Na, ez viszont nem igaz! Eddig sem nőtt 50%-ot -, de téged ne zavarjanak a tények!
És azért sem igaz, mert nem lesz miből, ugyanis 2020-ra elfogy - a már amúgy sem acélos - EU-s kohéziós alap, azaz nem igen lesz mihez hozzányúlni.

Ad 5. Ennek oka, hogy a csúti szarcsimbók alulról dörgölődzik az orosz medvéhez, mert kell majd a lóvé, hogy ezt a Patyomkin-országot fenntartsa. Aminek viszont egyenes folyománya lesz, hogy az Unió minden eszközt be fog vetni annak érdekében, hogy vagy megbuktassa a söpredéket, vagy kirúgja az országot!
Szóval bármely lehetőség is áll fent, NEM LESZ 50%-os béremelés!

Ad 6. "Lassan csökkennek az adók, gyorsuló gazdasági növekedés, még több turista"
A fent vázolt lehetséges forgatókönyvek alapján adócsökkentés sem lesz, legfeljebb talán némi az idén. Aztán új ellenség kép kell - vagy marad a Soros és a migráncs mantra -, akire rá lehet majd kenni az adónövelést.

Ad 7. "Erre lehet számítani, ez vót az elmút8év is. Ugye mások irigyelnék a problémáinkat.""

Nem, nem!
Amire viszont valóban lehet számítani, az ez lesz:
1. Tovább lop a maffiakormány.
2. Jön Paks 2., amibe viszont anyagilag hosszabb távon szarul fogunk kijönni, mert "Putyin pajtás" nem adja ám ingyé azt a 10 milliárd eurós értékben államközi kölcsönt, azt vissza is kell ám fizetni, kamatostul! De hogy ennek a pénzbeli értéken felül mi lesz még a kamata, azt csak sejteni lehet!
3. Jön a Belgrád–Kelebia-szakasz modernizálására 2 milliárd dollár (kb. 530 milliárd forint) költségvetés terv, ami a Magyarországon is ismert módszerrel –, nagyrészt kínai kivitelezőkkel fog megvalósulni!
4. a fenti két összeg összeadódva, horribilis kamatokat fog eredményezni, és ezt egy olyan "összeszerelő üzem", mint hazánk nem lesz képes visszafizetni, csak nagyon komoly megszorításokkal!
5. És ennek az előkészítése már el is kezdődött. A csúti szarzsák kivette az alkotmányból, a nyugdíj kötelező ellátását az állam részéről, és kivéreztetve az egészségügyet, be fogja vezetni az USA mintájára a magánbiztosítókat, - erre már a Pénztáros Lőrinc már rá is cuppant, hiszen bevásárolta magát egy ilyen biztosítócégbe! Ezt pedig a most még tapsikoló és rettegő nyuggerek hada Nem tudják majd fizetni! Ebből egyenesen következik a ptk. azon módosítása, ami azt írja elő, hogy a gyereknek lesz kötelező eltartania a nyugdíjas szülőket!

6. Még folytathatnám, de egyrészt sem kedvem, sem erőm nincs egybites agyhalottak meggyőzésére, mert egyrészt úgysem sikerül, másrészt az érvelési hibáidat fentebb megismerve, úgyis csak személyeskedésre telik, mint általában a legtöbb fityiszes baromtól! Lásd magam is!

Hiába, a gyűlölet engem is megfertőzött...

hordalek 2018.04.09. 22:01:41

@hegecz25: Oszt' akkor mi van ha nincs 2/3, csak sima többség? Semmi. Az utóbbi időben sem volt 2/3-a a Fidesznek. Megoldották. 110-120-as többséggel is elkormányoztak volna.

metax 2018.04.09. 22:14:43

Az eredmények világosan mutatják: amennyiben meg is valósul a szorgalmazott "egy az egy ellen" felállás, az ellenzék azzal is csak a Fidesz újabb kétharmadát tudta volna megakadályozni, a sima abszolút többségét nem.

Orbánnak pedig jól jön ugyan az újabb kétharmados felhatalmazás, de azért elboldogulna nélküle is - mint ahogyan láttuk tőle azt az elmúlt három évben. Borzalmas dolgokat műveltek parlamenti kétharmad hiányában is.

Erről ennyit.

Választásokon ez a mostani rezsim már nem eltakarítható. Ezt nem utólag állítom, nem utólag vagyok ilyen okos, mert én ezt pofázom már évek óta. Természetesen nem vettem részt a mostani választásokon sem. Csaló választási szisztémához nem asszisztálok. Aki részt vett a szavazáson, és bárhogyan is szavazott, az meghajolt a csaló választási törvény előtt és ezzel megadta a felhatalmazást Orbánnak újabb 4 évnyi ámokfutáshoz.

Egyetlen megoldás van. Amikor eljön az idő, mert a hatalom olyat lép, ki kell menni az utcára és hallatni kell a hangunkat. Nem ezreknek, nem is tízezreknek, mint pl. az Alaptörvény elfogadása vagy a pedagógustüntetések idején, hanem ezúttal száz-és százezreknek. Csak megfelelő ellenerő felmutatása késztetheti megállásra Orbánékat. Meg az EU határozott fellépése. Ha nem lesz megfelelő méretű tiltakozás, és az unió sem lép, akkor a legrosszabb következik be: folytatódik a lassú enyészet és rothadás, de így a rendszer még évtizedekig ellesz, mert rövid időn belül nem fog összeomlani.

droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2018.04.09. 22:27:35

@Látens Inszinuáció: miutan minden masodik szavazo behuzta az x-et a fidesz listara, meg mindig az a szoveg, hogy a viz az ur? ez gondolom ugyanaz a viz, akik kozben videki bunkok. kapjatok mar eszbe.

2018.04.09. 22:27:58

@A biztos utas: és honnan lehetsz olyan biztos benne, hogy te annyira képben vagy?
hiába tud az ember olvasni, ha nem jut hozzá a szükséges valós és hiteles információkhoz (magyarán ugyanúgy megvezethetik, mint a félanalfabétát), és ennek még tudatában sincs...
aztán páros lábbal beleszáll szegény parasztba

kalapácstollú 2018.04.09. 22:35:26

@A biztos utas: Magyarországon is van állampolgársági vizsga.
De az állampolgárokat már nem különböztetik meg ilyen alapon. Ha szigorúan vesszük, az állampolgársági vizsgát sem az (adott állam) állampolgárai teszik le.

Borondot jol pakoljatok be lippsik 2018.04.09. 22:39:25

@metax: Ez van lippsik, es 2022 csak rosszabb lesz, el lehet menni kapálni!

A biztos utas 2018.04.09. 23:01:18

@aleksz róz: Nem tudok eltekinteni attol, hogy legyen minimalis teszt. Ami nem tokeletes, nem is errol van szo. Hanem arrol, hogy az analfabetak/fogyatekosok legalabb egy resze ne tudjon szavazni. Nem vagyok en se szupertajekozott, de az allampolgarsagi vizsgaval mi is a bajod?

A biztos utas 2018.04.09. 23:10:36

@kalapácstollú:
"az állampolgársági vizsgát sem az (adott állam) állampolgárai teszik le"
Ezt mondom, hogy ez problema, mert 4evente arrol szol a moka, hogy elmehet mindenki, aki ALLAMPOLGAR es szavazhat mindannyiunkrol. Ezert kellene ilyen esetben valami teszt, hogy kideruljon, mennyire van esze, hozzaertese valakinek ahhoz, hogy ilyen dontesben reszt vegyen.

miért 2018.04.09. 23:14:19

Schiffer pont a megfelelő ember a baltásvezérnek: négy generációs komcsi família"büszke" tagja, kinek a tisztesség soha nem számított! Rokon lelkek a magyar dúcéval!

Occam beretvája 2018.04.09. 23:15:32

@sZulamith: Hogyne darling hogyne.Hány éves vagy királylány?Szarházinak kicsi volt a konc. Jellemét jellemzi amit a szomszéd öreg csókával csinált.A környéken tudnának mesélni a mamáról meg a földbulijairól.

droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2018.04.09. 23:22:38

@A biztos utas: ebben az a visszatetszo, hogy a valasztasok elott az volt a mantra, hogy fizessenek a gazdagok, foldesurado, kormanyvaltast akar a nep (csak hazudnak a kozvelemenykutatoknak), elsoprik a diktaturat, a viz az ur meg hasonlok, aztan ha nem jott be, akkor jonnek azzal, hogy persze mert ezek tudatlan bunkok, akiktol kulonben is el kene venni a jogot. nem a te hibad, de sajnos ez most pont a szanalmas ellenzeki szardobalasba passzol.

Merlot 2018.04.09. 23:27:55

@kolompar lole 1112: Ahogy anno úgy közel 50 éve rokonom, dr. X mondta ezekről nekem, vidékről Pestre költözött suttyónak: Mózes népének az akkori fővárosi szlengben ez volt a neve: Biboldó :))

VáradiJános 2018.04.09. 23:33:46

@miért: hát a kurvanyád komcsi múltja nem zavar, patkányfi?

Jakab.gipsz 2018.04.09. 23:38:00

Hadházy összeesküvés elméletét, miért veszitek komolyan?

Merlot 2018.04.09. 23:41:18

@VáradiJános: Otthon Bivalybasznádon is ilyen szép stílusban beszélgetsz a malacaiddal etetés közben? :DDD

A biztos utas 2018.04.09. 23:41:36

@droid_: En ezt mar hosszu evek ota mondom. Nagyon megrendito, hogy most a fideszeseknek faj ez az eszmefuttatas, korabban a szocik szerettek a nagy buta tomegeket, ugye..... :(

2018.04.09. 23:48:08

@A biztos utas: nem azzal van bajom, hanem a páros lábbal beleszállással

2018.04.09. 23:51:00

@A biztos utas: megrendítő...
és tényleg az

miért 2018.04.09. 23:55:46

@VáradiJános: A tükör előtt lehet gyakorolni, vakegér!

droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2018.04.09. 23:58:27

@A biztos utas: en nem hiszem hogy az ujabb 4 evnyi ketharmados felhatalmazas hire utan most barmi fajna a fideszeseknek, hanem azt mondom, hogy eppen most elohozakodni ezzel a most kibontakozo nevetseges ellenzeki musorba passzol, akkor is, ha valakinek a muveltsegi cenzus vagy a videki bunkozas partallastol fuggetlen meggyozodese.

A biztos utas 2018.04.10. 00:03:44

@droid_: Annak idejen volt egy felmeres, hol nagyobb az IQ. Parttagokat, szimpatizansokat vizsgaltak. Kijott, hogy az SZDSZ es a MIEP tagjai-szimpatizansai a legjobbak fejben. Egyaltalan nem bantam volna, ha a fidesz lett volna akkora, mint a miep es a szocik lettek volna szdsz-meretuek. Mas lett volna a vitakultura is. Talan a dontesek is. Most is mas lenne, ha lenne cenzus.

2018.04.10. 01:08:28

@A biztos utas: "Annak idejen volt egy felmeres, hol nagyobb az IQ. Parttagokat, szimpatizansokat vizsgaltak. Kijott, hogy az SZDSZ es a MIEP tagjai-szimpatizansai a legjobbak fejben." - ez komoly? :D :D
ezt idézni fogom, ha megengeded, a "mé nem csak a zokosok szavazhatnak" témában... egyszerűen zseniális érv.

2018.04.10. 01:14:10

"az SZDSZ es a MIEP tagjai-szimpatizansai a legjobbak fejben" - a zsidók világuralomra törtek, és csak a legokosabb árják tudták ezt
:D

2018.04.10. 01:17:49

"az SZDSZ es a MIEP tagjai-szimpatizansai a legjobbak fejben" - a rafkós zsidók világuralomra törtek, és csak a legokosabb árják tudták ezt...

fingerbangs 2018.04.10. 01:35:13

börtönben lenne a helye

2018.04.10. 01:38:50

@aleksz róz:

a) és kajak a legokosabb emberek gondolták ezt...

b) tudtam!

2018.04.10. 01:41:43

ahoj
kösz a felületet
ezé legközelebb rátok szavazok
:-)

bigdata 2018.04.10. 02:52:50

Audiatur et altera pars? Ez itt most újságírás? Vagy ventilláció, köpködéssel kombinálva? Igazából én vagyok a hülye, hogy elolvastam...

ikaljan · http://ikaljan.blog.hu 2018.04.10. 04:04:54

Nos, lehet fújni az LMP-re, a Momentumra, az Együttre, Schiffer Andrásra, és Szél Bernadettre a Fidesz-kétharmad miatt. DE!
azt nem árt figyelembe venni, hogy ha ők visszalépnek az MSZP-DK képviselők javára, és szavazóik el is mentek volna szavazni a kiválasztott jelöltre, ez legfeljebb hat körzetet jelentett volna.

A Fidesznek ekkor nem 133, hanem "csak" 127 mandátuma lenne. Ha jól értem tehát, az MSZP-DK fanok azért várták volna el a nem utódpártoktól függetlenségük feladatását és az önfelszámolást, hogy egy katasztrófális vereséget, egy nagyon súlyos vereséggé enyhítsenek... hát nem tudom, de ez így választóként sem tűnik igazán vonzó ajánlatnak, érthető, hogy pártvezetőként még kevésbé tűnt annak.
Nem mellesleg, a kétharmadot ez sem változtatta volna meg. Ne legyenek ugyanis illúzióink; a Vona-féle néppártosodás bukásával újra azok az erők kerülnek Jobbik élére, akik a mostani kampány alatt nyíltan a Fidesznek kampányoltak. A Jobbik a Fidesz szatellitpártjaként Toroczkaiékkal újra fel fog ülni a nácivonatra..

Akkor most mi a teendő? Egyszerűen el kell kezdeni olyan programot, és olyan üzenetet építeni, ami a vidéki Magyarország különböző társadalmi csoportjait meg tudja szólítani. Aztán el kell kezdeni az aprómunkát. Hálózatot kell építeni, a legnagyobb városoktól a legkisebb falvakig elkötelezett szimpatizánsokat kell találni, fel venni velük a kapcsolatot, aktivizálni őket. Nem csak a választások előtt, de négy éven keresztül. Helyi ügyekben kell megjelenni, támogatni őket....
Nem lehet mondani, hogy nincsen merítés; a választók többsége így is, a Fidesz kétharmad ellenére is a Fidesz ellen szavazott, és még úgy is jelentős vidéki bázismutatkozott meg, hogy az ellenzéki pártok gyakorlatilag fővárosi pártokká zsugorodtak.

Amelyik szervezet ezt a feladatot sikerrel megoldja, annak lesz mit keresnie a Fidesszel szemben. (akkor is, ha lejteni fog a pálya a Fidesznek és akkor is, ha nem biztos, hogy négy év múlva akárcsak annyi mozgástér is marad, mint most) Enélkül viszont négy év múlva megint lehet tologatni a nem létező összefogás-hadosztályokat, és várni arra, hogy Wenck majd áttör, és megfordítja a helyzetet, közben meg felelősöket keresgélni.

vergyula 2018.04.10. 07:06:16

@A biztos utas: Régi vesszőparipám, hogy csak annak legyen érvényes a szavazata, aki legalább minimálisan képben van. Nem kell IQ-teszt, csak néhány egyszerű feleletválasztós kérdés a szavazólapon. Olyan nagy elvárás, hogy aki szavazni akar, az mondjuk tudja, hogy ki a köztársasági elnök? Nem hiszem, de azt igen, hogy sok szavazó nem tudja.

vergyula 2018.04.10. 07:07:57

@vergyula: Persze ha ezt bármelyik oldal meglépné, a másik rögtön antidemokratikus intézkedést, meg másodrendű állampolgárokat kiáltana.

2018.04.10. 07:13:43

@Látens Inszinuáció: "Aminek viszont egyenes folyománya lesz, hogy az Unió minden eszközt be fog vetni annak érdekében, hogy vagy megbuktassa a söpredéket, vagy kirúgja az országot!"

Ez érdekes meglátás... én eddig azt hittem, az ország független, a saját belpolitikáját és kormányzatát a választók határozzák meg/választják... erre kiderül, hogy mégsem?
Az orosz nagytestvér helyett van eu nagytestvér, aki majd kinevezi a helytartókat? Ejjjjnye-eejnye. Biztosan ezt akartad mondani? Akkor mégiscsak igaz a susmus, hogy van egy háttérhatalom, aki 'igazgatja' a dolgokat? Ti meg folyton arról káráltok, hogy Putyin így, Putyin úgy, miközben valójában az EU és az USA az, aki beavatkozik a K.E. országok politikájába... (Ukrajna után jövünk mi????)

vergyula 2018.04.10. 07:33:08

Az újabb Fidesz 2/3 okai, szerintem:
- az ellenzék gyengesége
- koordináció hiánya (persze arra nem is lett volna annyira szükség, ha van 1-2 igazán erős ellenzéki párt. Egyébként meg mindegyik eldönthette, hogy fontos-e neki annyira Viktor leváltása, hogy engedjen az elveiből, és esetleg szimpatizánsokat veszítsen. Vagy tán úgy látták, hogy nincs az a koordináció, amely legyőzhette volna a Fideszt, akkor meg már jobb, ha nem léptetnek vissza, mégiscsak úgy lehet a legjobban a saját szavazóbázist karbantartani)
- Az emberek egy része nyilván a bizonytalantól való félelem miatt szavazott a Fideszre, nem látták az "összefogás"-ban a kormányzási képességet.
- Az emberek egy másik részének konkrét anyagi érdeke fűződik ahhoz, hogy a Fidesz kormányozzon, ők ezért szavaztak rájuk.
- A Fidesz médiafölénye. De igen. Köztévé, TV2, országos rádiók, megyei napilapok. Nagyon sokan csak ezekből tájékozódnak, a TV2-t ki is húzhatnám.
- Migránsok, Soros, ENSZ. És itt jön be az 1 bites szavazók kérdése. Tény, hogy vannak ilyenek. Meg is kell őket szólítani. A Fidesznek sikerült (persze nagyrészt a médiafölénye miatt), az ellenzéknek nem. Ebben az ellenzék is hibás. Elemezzük: A migránsozó kampánynak egyszerű, félelemkeltő üzenete van? Igen. Ez volt a Fidesz fő témája? Igen. Elárasztották vele az országot milliárdokból? Igen. Megnyerték a választást? Fölényesen. Erős az összefüggés? Szerintem az, ezzel nyerhették a legtöbb szavazatot. Különben a migránsozás kidobott pénz. Ez bizonyítja, hogy a legtöbb 1 bites a Fideszre szavazott. Ami nem az ő hibájuk, hanem a fent leírtaké. (meg hogy 1 bittel is szavazhatnak)
- HTM-ok szavazati joga, levélben szavazás, bűvészkedés a körzetekkel. Nem nagy számokról beszélünk, de talán a 2/3 múlhatott rajtuk.

vergyula 2018.04.10. 07:35:17

@Womb Raider: meglehet, Viktort puccsal eltávolítják, az oroszok meg elcsatolják Szabolcs-Szatmárt. (meg Bereget)

Doberdo 2018.04.10. 07:53:45

"Siffer" a LMP Simicska Lajosa. (Ennek ellenére a fő felelősség a Bernikéé, aki nálam
nem tudta eloszlatni azt a tévhitet, hogy továbbra sem érdekelt a kormányváltásban.)

2018.04.10. 07:55:45

@Doberdo: Apropos...Berni még szabadlábon van? Hát azt hallottam (tőle) hogy ha a Fidesz győz, őt börtönbe zárják, felnégyelik, deportálják , végül kilövik a Napba.

2018.04.10. 07:57:17

@vergyula: :)))) "az oroszok meg elcsatolják Szabolcs-Szatmárt. (meg Bereget)" Bánja a fene... csak aztán vissza ne adják..a Nyírség nem érdekli őket? Mit hallani?

sZulamith 2018.04.10. 08:03:23

@Occam beretvája: Nem álmodom, csak látok is, nemcsak nézek. Kabaréba illő, hogy a szomszéddal való kapcsolatát kezdték ki, Pitiáner, piaci stilús, de bejött. Mindig a távolabbi rokon, szomszéd, anyós, a kedvesebb, nem tudtad?:)

vergyula 2018.04.10. 08:08:57

@Womb Raider: Nemtom, hívtam Vlagyimirt, de nem ér rá, éppen polóniumot kever ideggázba.

kalapácstollú 2018.04.10. 08:16:15

@A biztos utas: Van ilyen mérce: a nagykorúság. Persze, nem mindenkinél pontos ez, de egy demokratikus mércének vaknak kell lennie. Minél több szabályzót vezetsz be az annál több visszaélésre, kiskapura adna lehetőséget. Nincs olyan demokratikus ország, mely az állampolgárainál intelligencia-szinthez kötné a választójogot.

kublerek · www.vasalobolt.hu 2018.04.10. 08:20:36

számomra azért nem jelent komoly vigaszt

2018.04.10. 08:27:29

@kalapácstollú: "Nincs olyan demokratikus ország, mely az állampolgárainál intelligencia-szinthez kötné a választójogot."
Pedig igény az lenne rá... (amúgy az intelligencia csak eszköz és nem garancia arra, hogy a birtokosa hatékonyan használni is képes, vagyis könnyen lehet, hogy éppen annyira nem érti a körötte zajló folyamatokat, mint amennyire Kolompár Vindízel nem éri Nyírbúbánat kocsmapultjánál.
Ha meg az intelligencia hamis inputot dolgoz fel, abból sem sül ki semmi jó...)

2018.04.10. 08:28:20

@vergyula: Hát.. ez van, ha valaki nem fejleszt időben drónokat.. marad a kétkezi munka, fésztufész.

LKerekes 2018.04.10. 08:34:32

A kétharmad mögött az is állhat, hogy nem is olyan rossz a helyzet, mint ahogy az ellenzék hazudja. Nem értem, hogy miért hazudnak még most is saját maguknak?

2018.04.10. 08:37:28

@LKerekes: Például...

Bezzeg, mikor a II. Gyurcsány furmányt választotta a nép, akkor nagy bölcsen visszatartották a gazdasági adatokat.. Pedig ha eszük lett volna, a Fideszt belökik a mocsárba, és ők mossák kezeiket.

Kondom Keselyű 2018.04.10. 08:47:57

A liberalisokbol diktatorok,a nacikbol neppart a franko. Akinek elvei vannak,az meg az orban embere. gratulalok, szepen sikerult korbejarni a temat, igenyes iras. biztosan azon az 5-6 lmp visszalepesen mulott,hogy videken a legtobb korzetben a fideszes 2-3x annyi szavazatot kapott,mint a masodik.

Kondom Keselyű 2018.04.10. 09:00:33

egyebkent ha a blogon nem is,azert az indexen meg vannak gondolkodo emberek :
index.hu/belfold/2018/valasztas/2018/04/09/lmp_hadhazy_akos_belharc/

2018.04.10. 09:17:32

Ha csak a 2 ember szavahihetőségét kell mérlegelnem, Schiffer többször beszélt tök normális módon józan paraszti ésszel, a másik ellenség, SRB-nek pedig követtem a tevékenységét és az is normális embernek tűnt a megszólalásai meg témái alapján, szóval ezek közül inkább Hadházy tűnik a megélhetési politikus kategóriának. Én bizony úgy látom mostanában megint egy olyan eltolódás látszik az Lmp-ben mint amikor a PM kilépett. Csak most nem maradt meg a középre pozicionált józan rész, elment minden balra, a politika is lassan inkább az mszp / dk-t idézi. Őszintén megmondom én voltam korábban többször lmp szavazó de most kiesni látszottak a mezőnyből számomra a listán. Szóval ezt a sztorit egyelőre bemondásra így nem hiszem el, majd talán kiderül valami érdemi infó is, hogy mi is történt valójában.
Amúgy nem, nem is az lmp-n múlott, túl sok volt a fidesz szavazó és kész.

2018.04.10. 09:20:46

@Európai téridő: Nekem van olyan képem, amin Orbán Junckerrel fog kezet... ebből lehet valami messzemenő következtetést levonni? Lehet, hogy Juncker is Orbán kottájából játszik? Nekem gyanús, mert nagyon gyorsan gratulált Fidesz győzelméhez...

2018.04.10. 09:21:46

@vuvuzela importőr: Már csak az a kérdés, az ilyen politikusok miként lennének képesek egy ország szekerét egy irányba tolni?

asebes 2018.04.10. 09:34:58

@Borondot jol pakoljatok be lippsik: Meg a kis f@szom. megszállták az állam közeli cégeket, kirugdosták a szakembereket, zsákokban lopják onnan a közpénzt - én konkrátan abban az ÉMI-ben dolgoztam, ahol az egyik új igazgató eladta a haverjának a teljet, és most "Feneketlen tavi ingatlanpanama" címen olvashatsz róla; a közszférában a lóf@sz se emelkedett, a "béremelések" ott azt jelentik, hogy a béred áll a bértábla szerinti összegből - ami lassan mindenütt a minimálbér, és arra jön egy "pótlék"; a hivatalos emelés az egyik összetevőt érinti, és annyival csökkentik a másikat, magyarán fillérre ugyanannyit viszel haza, miközben a hazug sajtójuk arról pofázik, hogy milyen qrva nagy emelést kaptál!
Működésképtelen minden intézmény, egyetlen kib@szott 450 Ft-os PC ventilátorért 6 (!) hónapot kell a fenntartóval levelezni, engedélyeztetni a "beszerzést", a fenntartó hibája miatt 4 (!) hónapig nem volt vírusvédelmünk, milliárdos beruházásokat csináltak úgy, hogy az átvételnél a szar, kontár munkát át KELLETT venni, nem volt minőségi kifogás, és persze minden messze túl volt árazva.
A kórházban az egyszer használatos EKG tappancsokból kettőt nem kötöttek be, mert "takarékoskodnak vele", így a kettővel kevesebb jelet "monitoroztak"; másfél évig jártam a kórházakat, mire két szívműtét után végre úgy-ahogy helyrejöttem, minősíthetetlen ellátás, személyzet- és eszköz hiány...

Szóval a kis f@szom működik, nem az ország, hazugság itt minden. A látszólag jó gazdasági adatokból vond le az EU támogatásokat, és már nincs növekedés, vond le a "gyűlölt" multik eredményeit, és Botswana GDP-jét se kapod meg. Közben a szarháziak mindent ellopnak, a két agysejtű mészáros stróman lőrincből a világ leggazdagabb emberét csinálják, saját erejéből gázsszerelőként is veszteséges volt. Eddig közel 700 ezer ember hagyta el ezt az országot. Majd ha a te gyereked közli, hogy ennyi volt, apa, én ide többé a lábamat se tsezem be, és e.mailen meg chaten tarthatod a kapcsolatod velük, akkor pofázz ilyen marhaságokat!

De csak mondogasd, bazmeg, hogy itt f@szán mennek a dolgok...

Európai téridő 2018.04.10. 09:38:27

Ez a konteó már-már szimptomatikus módon paranoid.

Kondom Keselyű 2018.04.10. 09:42:56

@Womb Raider:
ugy,hogy nem a poltikusoknak kell iranyitani az orszagot,hanem a gazdasagi szakembereknek. ha csak azt sikerul elerni ,hogy egy piaci alapon 100 millioert felepitett haz kijojjon 3-400 milliobol egy kozbeszerzesen,ne 1 milliard legyen, mar minden ok lesz.

2018.04.10. 10:29:41

Andy politikai pályafutása az ellenzék szisztematikus szétrombolásáról szólt. Az általa kommunikált elvhűség a végső eredményeket tekintetbe véve már nem állja meg a helyét. Nem tudom aljasságból, vagy túlkompenzálásból adódik-e ez a fajta stratégiája, de nála kártékonyabb politikust nem könnyű találni az erős mezőny ellenére is.

inreallife 2018.04.10. 10:30:55

az lmp mindig is a fidesz trojai falova volt. nem fog hianyozni, ha eltunik...

agapornisz 2018.04.10. 10:40:49

Teljesen igaza van Hadházynak. Egy szuper titkos infót kaptam. Megesküdtem Gy.F. életére -ami hihetetlenül drága nekem -, hogy nem adom ki a forrást. Egyszóval becsszóra a következők történtek. Beállított a TEK -tik is tudjátok kik ők - és átadtak egy halálfejes borítékot Sch.-nek, egyenesen a kezibe, bele. Ebben az állt, hogy 24, uszkve 48 órán belül akadályozza meg az ellenzéki összeborulást. Amennyiben nem teszi meg, pillantson a boríték piktogramjára. Persze, hogy besz@rt erre és elkövette ezt a galád tettét. Hja, majd' elfelejtettem. Klauzártér, azaz záradék is volt benne, mármint nem Sch-ben,. hanem a levélben. Ha megteszi, Mészáron keresztül kap egy ibizai nyaralót egy ottani ügyvédi irodával együtt. Nyáron érdemes lesz elmenni oda és megnézni Sch.-t., persze, ha van éppen fogadó órája. Ha nincs ott, akkor a plázson lesz, biztosan. Ennyi.

Cycmen 2018.04.10. 11:09:11

@Kondom Keselyű: " nem a poltikusoknak kell iranyitani az orszagot,hanem a gazdasagi szakembereknek. "

Asse mindig jó! Kádár műszerész volt, Rákosi üzletkötő, Péter Gábor szabó, kicsit arrébb Sztálin bankrabló, a maga területén kiváló szakember! Amikor országot irányítottak az nem ment annyira jól! Ezzel csak azt akarom mondani, hogy nincs tökéletes recept!

2018.04.10. 11:24:54

@Kondom Keselyű: "ugy,hogy nem a poltikusoknak kell iranyitani az orszagot,hanem a gazdasagi szakembereknek. ha csak azt sikerul elerni ,hogy egy piaci alapon 100 millioert felepitett haz kijojjon 3-400 milliobol egy kozbeszerzesen,ne 1 milliard legyen, mar minden ok lesz."

Uhhh... azt azért te sem hiszed, hogy azért vannak vastagon beárazva a közbeszerzések, mert a politikusok nem tudják, minek mennyi a valódi ára.. nem vagy te ilyen naív..
Aztán meg, ha Németországot elkormányoz egy atomfizikus Stasi ügynök, pedig már nem tervezik atomreaktort venni, akkor nyilvánvaló, hogy enm ezen áll vagy bukik az ország jövője. A politikus irányít, stratégiát alkot, víziója van (sőt... küldetése..) és ezek megvalósításához mindig a megfelelő tanácsadók, szakemberek véleményét, tanácsait kéri ki. (Boldogabb világokban..)

inreallife 2018.04.10. 11:29:22

@kalapácstollú:
azzal, hogyha a partvezetes akarata ellenere visszalepnek, akkor pereleni fogjak a korzetukben a kampanyra forditott penzosszegre. tehat csak bettiket kellett megacelozni, hogy a fidesz 2/3-a meglegyen...

inreallife 2018.04.10. 11:34:57

@Womb Raider:
az azert sokat elmond a helyzetrol, hogy az fbi szakemberei olyan merteku tularazasokat talaltak a magyar allami cegek software beszerzeseiben, hogy teljesen ujra kellett gondolni a penzugyi ismereteiket a korrupciorol, mert ilyet meg sosem lattak. hol van a mr 20%? a fidesz mar reg tulhaladta azt az "elavult" rendszer...

2018.04.10. 11:35:41

@asebes: " ott azt jelentik, hogy a béred áll a bértábla szerinti összegből - ami lassan mindenütt a minimálbér, "
Ez biztos? A közalkamozotti bértábla minden rubrikája minimálbérrel megegyező összeget tartalmaz?

egyazegyben.com/itt-van-a-2018-as-kozalkalmazotti-bertabla-80515

2018.04.10. 11:41:48

@inreallife: "hogy teljesen ujra kellett gondolni a penzugyi ismereteiket a korrupciorol"

Ohhogyne... azon efbíáj "szakembereinek" akik a 20 000 dolláros wc-ülőke országából érkeztek? (Ennél konkrétabb 'furaságok' a kórházak-eü biztosítók háza táján találhatóak..)

Másrészt ki ne találd már, hogy mindez fidesz találmány/specialitás. Legvégül... mindenki úgy lop, ahogyan lehetősége nyílik. Számlagyárak, olajezredesek, cukros bácsik (áfa) .. de amit nem látsz/hallasz az nyilván nincs és nem is fáj.

inreallife 2018.04.10. 11:48:48

@Womb Raider:
koszi, de ezt a fideszes erveles ismerem mar. ez hajaz erra a viccre:
"- Lefeküdne velem százezer forintért?
- Hááát... Igen.
- Na és kétezerért?
- Mit képzel maga? Nem vagyok én k*rva!
- Hogy maga micsoda azt már tisztáztuk, már csak az áron vitatkozunk."

tokmindegy a korrupcio merteke, mert bun, es buntetni kene. a mertek az csak a buntetes hosszat hatarozna meg, en ugy gondolom ez kimeriti "a kulonosen nagy ertek"-et...

miért 2018.04.10. 11:50:03

@VáradiJános: Nehéz dolgod lehet kisöreg! A tisztességes ember szó számotokra ismeretlen! Tehát marad a köpködés. Ezért fizetnek?

Muad\\\'Dib 2018.04.10. 11:52:53

Azért az kibas*ott meredek, hogy ez a b1 valami FOLYAMATOSAN úgy állít be két egymásnak ellentmondó információt, hogy az egyiket tényként könyveli el (ami épp megfelel a cuncuskák napi elmondandójának), a másikkal meg nem foglalkozik. Mivel ezt a mentalitást terjeszti jó ideje a társadalomban, valójában a fityesz nekik is köszönetet mondhat az emberek elhülyítéséért...

inreallife 2018.04.10. 12:00:24

@Muad\\\'Dib:
nyugi, a zombi zsakfalvakfalvak nyuggerszavazoi eletukben nem olvastak blogot...

Muad\\\'Dib 2018.04.10. 12:01:57

@inreallife:
Ez tény, de attól még szomorú ez a szint.

inreallife 2018.04.10. 12:14:46

@Muad\\\'Dib:
nyugi, nem csak magyaroszagon van problema a 21. szazadi media, meg az okorbol eredo valasztasi rendszerrel talalkozasaval kapcsolatban. elobb utobb, ha a vilaggazdasag novekedese, ami mar a nyakunkon van, nem tudja az analfabeta populizmusra vevo tomeget kielegiteni, akkor szukseg lesz egy valasztasi cenzusra.

az egeszen megdobbento, amikor pecsen, egy egyetemi varosban, a valasztojoggal rendelkezo emberek nyilatkoznak:

hvg.hu/kultura/20180409_Nem_kernek_a_pecsiek_az_arab_szamokbol__dobbenetes_valaszok_az_alkerdesre

a 12 eves lanyom, aki tudja a valaszt bezzeg nem szavazhat. tobb ez, mint anomalia a rendszerben...

asebes 2018.04.10. 12:16:47

@Womb Raider: Hát magad linkelted be. 10 fizetési osztályban egyenként 17 fizetési fokozat van. Ez összesen 170 rubrika. Ebből 121-ben a minimálbér szerepel. Az első 5 fizetési osztályban VÉGIG A MINIMÁLBÉR van, ami azt jelenti, hogy az abban a kategóriába tartozó dolgozó ezt az összeget kapja az első munkanapjától a nyugdíjba vonulásáig (ez lenne az 2életpálya modell fideSS módra). A további fizetési osztályokban is a minimálbér "uralkodik".

Aki nem ismeri: a fizetési osztály a végzettség szerinti besorolás, a fizetési fokozat durván 3 évente egyet ugrik. A legfelső fizetési osztályba az akadémiai doktorok tartoznak, egy nyugdíj előtt álló ilyen végzettségű közalkalmazott bére nem éri el a Lidl árufeltöltőinek bérét. Az utolsó előtti osztálbyna a szakvizsgával rendelkező egyetemi végztettségűek, előtte az egyetemi diplomások, az előtt a főiskolai diplomások.

A dolgozók zöme értelemszerűen az alsóbb kategóriákban van.

A bértáblát utoljára 2006 (!)-ban rendezték.

Nos, ha valahol egy magas végzettségű kollégát alkalmaznak, ún. "egyedi munkáltatói döntés" - ez is éerdekes fogalom - értelmében mondjuk 400 eFt bruttóval veszik fel, ami két részből áll: a bértábla szerinti összeg - ami a fiataloknál a diplomás minimálbér, és a "munkáltatói kiegészítés"...

Nos, ha a kormány "gavallérosan emel" - ami általában a minimálbér emelését jelenti, akkor emberünknek a bértábla szerinti összetevő növekszik mondjuk 10 ezer Ft-tal - és ugyanennyivel csökken a "kiegészítés".

Az látszik, hogy a középfokú szakképesítéssel rendelkező nyugdíhj előtt álló közalkalmazott a bértábla szerint ugyanannyit kap, mint a pályakezdő 8 általánossal rendelkező segédmunkás.

Nos, ennyit az orbán kormány 2béremeléseiről".

Persze aztán vannak a bankelnökök, banki személyzeti igazgatók, akiknek 2-ről 5(!) millióra emelték a járandóságát...

Aztán ha az újságok cikkeznek arról, hogy emelkedik a bér,

dısʇıʞǝ uǝɯ ʞoɯd ןǝʇʇ 2018.04.10. 12:34:12

@easy mango: @Borondot jol pakoljatok be lippsik: ezzel a 2 kommenttel megragadtátok és el is mondtátok a lényeget ami az ország helyzetét jellemzi. Teljesen egyetértek, a többi már csak fingreszelés.

chrisred 2018.04.10. 12:34:26

@Európai téridő: Nem konteó. A konteó egy be nem avatott külső ember elképzelése, Hadházy viszont beavatott belső ember. Csak az a kérdés, hogy igazat mond vagy sem.

agapornisz 2018.04.10. 12:34:33

@cselaxi: Az a szomorkás helyzet, hogy ez a 90-es megoldás egy variánsa. Nevezetesen, van egy listás és egy körzetes képviselet- Az előbbi pro form az ideológiákat képviseli aránya szerint, a másik az eltérő tájegységek, vidékek különbözőségeit artikulálni hívatott. A demokrácia, ti. nem csak ideológiákról szól, hanem a különbözőségek megjelenítéséről is. Ezért is van sok országban körzetes rendszer. Az más kérdés, hogy ez miképpen működik. A listás rendszer pontosan képezi le a politikai irányok elfogadottságát, de nem foglalkozik a térbeli, környezeti változatosságokkal. Ez az előny és ez a hátrány. A körzetek tükrözik a különbözőségeket, de a "győztes mindent visz" érvényesülése miatt szül aránytalanságokat. Ezek az előnyök és hátrányok. Ez eddig mindig csak jobboldali győzelem esetén volt intellektuális probléma. Példul, most az Államokban is problémát jelentett, hogy az elnök választás is lényegében körzetes, ahol egy-egy állam alkot egy körzetet. Így Kalifornia nagy demokrata többsége elenyészett a végső eredményben. Persze, ha gazdasági változások során, mondjuk pár évtized alatt valamelyik "rozsda övezeti állam fejlődik és népesül be, akkor ők szívhatnak. Gondolom, ha repubik maradnának, nem lesz probléma a haladó értelmiség szemében.

Alick 2018.04.10. 12:37:41

@Womb Raider: Sőt, Orbán mind a mai napig Soros kottájából játszik, kellett egy illiberális mumus a habozó libsik egy csordába tereléséhez. :))

benkoo 2018.04.10. 14:46:47

nekem az a fura ebben a sifi gyerekben, hogy újabban terroristák mellet kampányol... fura,fura...

vergyula 2018.04.10. 15:56:30

@inreallife: Még jó, hogy akad köztük egy történész is, aki másképp látja a dolgokat. :)

Európai téridő 2018.04.10. 16:48:21

@chrisred: nagy marha az is, aki ezt a " korlátozó" definíciót kiötlötte.

VáradiJános 2018.04.10. 17:11:32

@bohumil stejskal: “Én meg csak annyit kívánok a büdös szemét fideszes geciknek, hogy dögöljenek meg hasnyálmirigyrákban, fájdalomcsillapítás nélkül, meg a kurva anyjuk is, aki képes volt a világra fosni ezeket a torz atkákat. Ment volna inkább küretre vagy lett volna a szülésnél szecskavágó a herpeszes picsáján.”
Átok visszaszàll, patkányfi.

VáradiJános 2018.04.10. 17:13:54

@bohumil stejskal: “holnap munkába menet minden elérhető magasságban lévő fideszes plakátra fel fogom írni, hogy GECI.
Nem nagyon érdekel más véleménye, szívjon gázt az összes szarházi bűnöző fideszes hazaáruló fasztarisznya...
Gondolom reggel már itt fog kopogtatni a TEK.”

Dehogy kopogtat. Kis szar vagy te ahhoz, csak szeretnél nagy forradalmár lenni.

kalapácstollú 2018.04.10. 18:00:42

@inreallife: Az LMP miért alakult meg? A fidesz ellenében? Nem, a fidesz és az mszp (és annak utódszervezetei) ellenében.

kalapácstollú 2018.04.10. 18:05:34

@Womb Raider: "Pedig igény az lenne rá..." Sok embernek sok mindenre lenne igénye. Attól még ez egy igen veszélyes megoldás lenne.
Igen, hát a demokráciának vannak hátrányai: nem mindenki ért velünk egyet. Ha valaki emiatt aztán el akarja hallgattatni (értsd: választójog megvonása) azokat, akikről úgy véli (!) nála butábbak, akkor kijelenthető, az illető nehezményezi a demokráciát. Ez nem feltétlen baj, hiszen lehet ilyen véleménye. Legfeljebb hiteltelen lesz tőle, ha mást diktatórikus megoldásokkal vádol. Hiszen onnantól kezdve ez nem is igazán lehetne negatív dolog tőle.
Bocs, az előzőeket nem feltétlen rád értettem, általánosságban írtam.

Glasses 2018.04.10. 18:13:59

Nem nagyon tudok másik olyan ellenzéki képviselőt mondani aki olyan mennyiségű és minőségű munkát tett le az asztalra mind Hadházy. Rengeteget tett a korrupciós ügyek nyilvánosságra hozataláért. Erre beleszállnak házon belül és neki kell mennie:)
Mitől más ez?:)

vergyula 2018.04.10. 19:20:42

@vergyula: Na, egy újabb lehetőség a tájékozottság/értelem mérésére: írja le arab számokkal azt, hogy ezerötszázhuszonhat!
hvg.hu/kultura/20180409_Nem_kernek_a_pecsiek_az_arab_szamokbol__dobbenetes_valaszok_az_alkerdesre

morph on deer 2018.04.10. 20:00:46

@vergyula:
Vagy azt, hogy kétharmad. :))

Gleccsertetű 2018.04.10. 20:48:21

Felháborító, h az LMP-nek saját véleménye van és én pucsít be a koszlott levitézlett maszopdk-nak meg a szélkakas Karacsonymak. Ez nem liberális módi, hisz egy igazi libsi bármikor képes feladni az elveit a koncért.

Gleccsertetű 2018.04.10. 22:39:00

@asebes: és mindez mennyibe került neked?

A biztos utas 2018.04.10. 22:50:39

@aleksz róz: Ez nem erv, csak egy erdekesseg.
Nem arrol van szo, hogy "csak az okosok szavazhassanak" barmennyire is probalsz ebbol viccet csinalni. Hanem arrol, hogy pl egy allampolgarsagi vizsgat tudjon mar csinalni sikerrel az, akinek szavazojoga van, ha mar szavazhat. Ennyi.
Felsz, hogy fennakadnal valami teszten? Csak nem felsz, hogy kiderul valami hianyossagod? Vagy mi ez a nagy idegesseg a tema miatt? :D

A biztos utas 2018.04.10. 23:04:13

@kalapácstollú: Tehat jol ertem, te tobb kiskaput es potencialis problemat latsz abban, ha pl megkerdezik, milyen allamforma van es ki a koztarsasagi elnok es csak ezek utan lehet szavazni? De komolyan, tenyleg?
I/N

asebes 2018.04.10. 23:21:45

@A biztos utas: 1998-ban a fidesz első fura győzelme előtti közvéleménykutatásnál a megkérdezettek fele sem tudta, hogy 4 éve MSZP-SZDSZ koalíció van. Oszt elmentek szavazni. Orbán ismertsége is olyan 97 %. És az is elmegy szavazni.

Gyönnek a migráncsok. A rendőrség honlapja szerint márciusban egyetlen migráncsot kaptak el, előző hónapban ötöt.

Van munkád? NIncs. Pénzed? Asse. Kira szavazol? A fideszre. Miért? Mert megvéd a migráncsoktól, azok elveszik az összes pénzt...

Bameg, számítógépen kellene szavazni, mint a kresz vizsgán, véletlenszerű 9 tesztkérdés; utána szavazhatsz. Hogy jót válaszoltál-e - nem tudod meg. De a gép rögzíti. 9 jó válasznál 10-et ér a zsavazatod, 1 rossz válasznál 9-et, ha mind rossz, akkor egyet. (Hogy a hülye se legyen jogfosztott).

De lehet kevesenn kérdés is, a lényeg, hogy a hülye szavazata is számítson, egyszeresen. És akkor lehet ám szavazatokat venni, ha az egybites amőbaagyú azt se tudja majd megválaszolni, hogy milyen nap van ma...

De ilyet sose engednek majd; pedig a világon sehol nincs olyan, hogy segg hülye, tájékozatlan idióták bármibe is beleszólhassanak.

És miután a zöm segg hülye, egyszerűbb egyszavas kampányt tartani, hogy "szemkilövő", hogy "rezsicsökkkkentés", vagy hogy "migráncs". Az okosabb embereket úgyse lehet félrevezetni, és annak is csak egyet ér a szavazata, az hadd vesszen, ha megvan tíz analfabétáé.

És nem véletlen, hogy nem akarnak közismereti tárgyakat oktatni a szakképzésben, csökkenteni a diplomások számát, csökkenteni a gimnazisták (és az érettségizettek) számát...

Azon gondolkodom még, hogy a nemzet krumplija megjegyezte-e, hogy saját magára kell szavaznie?

2018.04.11. 11:57:20

@asebes: Mivel a minimálbér és a garantált bérminimum közti különbséggel sem vagy tisztában, ha megbocsátasz, nem foglalkozom a sirámaiddal.
(Esetelg arról beszélj, hogy mekkora volt az adóék anno és mekkora most.. mert a bruttó bér önmagában így nem sokat mond. :)

2018.04.11. 11:58:42

@asebes: "Az okosabb embereket úgyse lehet félrevezetni, és annak is csak egyet ér a szavazata, az hadd vesszen, ha megvan tíz analfabétáé."

Bizony! Ez a hatalmas szerencséje az mszp-nek ... még ennyi szavazatuk se lenne a nyugdíjasok nélkül..

asebes 2018.04.11. 12:19:10

@Womb Raider: A fene se kérte, hogy a magadfajták bármin is sajnálkozzanak. Ahhoz nem elvakult hüjjje fideSS-esnek kell lenni, hanem gondolkodó embernek. Ez utóbbiból egyik se stimmel, ahogy látom.

A"garantált bérminimumot" szokták "diplomás minimálbérnek" nevezni, te észlény!

Miféle adóékről beszélsz ? 12 éve nyúltak hozzá, vazze! 12 éve a tábla fele az átlagbér felett volt. Most meg a béka segge alatt van. Nézzél KSH indexeket inflációról, kioktatás helyett! Akkor volt 13. havi bér és kafetéria vazze. Most meg semmi nincs, vazze. És a kurva orbánviktorod ezt nevezi "életpálya modellenek", vazze!. Hogy 40 év alatt se nő a béred. És tök mindegy, milyen végzettséged van, ugyanazat a szart kapod, ami meg se közelíti az átlagbért. Nincs itt semmi, vazze. Csak kurva nagy munkaerőhiány, vazze. Kívánom, hogy melőbb szorulj rá te, vagy valamelyik családtagod ilyen intézmények szolgáltatására, aztán amikor azt látod, hogy nincs személyzet, aki például kimos a szarból téged, akkor gondolj szeretettel a nagy orbánviktorodra.

Ha az az egyejtű agyad képes lenne még gondolkodni azok után, hogy vasárnap komoly igénybevételnek volt kitéve, amikor beikszelted a fideSS-t, akkor láthatnád, vazze, hogy az nem bértábla, ahol majdnem minden szám ugyanakkora. Seggfej troll.

asebes 2018.04.11. 12:20:21

@Womb Raider: Te nagyonhülye, egyrészt szarok az emeszpére, másrészt a fideSS-t támogatja a sok kriptaszükevény meg a sok vidéki, hozzád hasonlatos egyagysejtű...

asebes 2018.04.11. 12:22:27

@Womb Raider: Te nagyonhülye, egyrészt szarok az emeszpére, másrészt a fideSS-t támogatja a sok kriptaszükevény meg a sok vidéki, hozzád hasonlatos egyagysejtű...

2018.04.11. 12:58:08

@asebes: Családod tagjait SS-ezd, jó?

"Akkor volt 13. havi bér és kafetéria vazze. Most meg semmi nincs, vazze. "
Megen hazucc.. (hogy a szintedre ereszkedjek)
Tudod mit... a hozzád hasonló tálentumos emberek bizton megtalálják a számításukat a versenyszférában. Ki is kényszerít arra, hogy pedellusként vonulj nyugdíjba?

"Hogy 40 év alatt se nő a béred."
Megen hazucc... a reálbér is nőtt :)

"akkor láthatnád, vazze, hogy az nem bértábla, ahol majdnem minden szám ugyanakkora. "

Majdnem minden? Az előbb még az összes egyforma volt... akkor is szerinted. Még a végén eljutunk odáig, hogy meglásd a fényt és a valóságot.

"meg a sok vidéki, hozzád hasonlatos egyagysejtű..."

Látod, még ez az egy is jobban (produktívabban) működik mint a tieid, bármennyi is legyen.

asebes 2018.04.11. 13:42:52

Nem, vazze, a fideSS egy fasisztoid rendszer, és a támogatói is fasziszták. Ez van. Az én családom - erre büszke vagyok - se a kommunistákat nem támogatta soha, se a nácikat.

Majd 20 év múlva a hozzád hasonlók fogják hazudozni, hogy ők "bomlasztották" a rendszert, meg jobbítani akarták, meg nem tudtak róla. Ezt már átéltük 89 után, amikor a sok szemét kommunista (legyen meggyőződéses vagy karrierista) - hirtelen "ellenálló" lett.

Azt meg NEM kívánom neked, hogy amikor egy kórházban fuldokolsz te, vagy anyád, akkor éppen ne legyen nővér bagy a szükséges gyógyszer. Vagy amikor apád összeesik esetleg, és valaki újraéleszti szerencsére, akkor másfél óra múlva jöjjön ki a mentő - a főváros kellős közepére.

És a náci balog haverod meg a felcsúti maffiafőnök erre mondja azt, hogy példás az egészségügyi rendszer. És még a te fajtádnak se kívánom, de főleg nem a szüleidnek, hogy testközelből kelljen ilyet átélni - nekem megadatott. És még cifrább is.

De tényleg nincs értelme ilyen nívótlan társalgásnak egy trollal. Szóval befejeztem.

2018.04.11. 13:50:47

@asebes: Ne haragudj, nem járok kocsmába, ezzel a stílussal meg ott találsz magadnak közönséget. Jó szórakozást.
Fajtád meg neked van...

asebes 2018.04.11. 14:45:07

Nem én kezdtem, a te fajtád ilyen nagyképű és vitaképtelen troll. Eredj te a kocsmába, bármely faluban az a fideSS szavazók gyülekezőhelye ... Biztos jól éreznéd magad, bár talán neked túl intellektuális lesz a társaság...

Lamlam 2018.04.11. 19:15:41

@asebes:
Váltig álítod hogy nincs 13.havi, pedig Én is kapok minden évben. Munkahely válogatja.Kafetéria nincs , de van biztosítási alapom amire havonta utal a cégem ,amit egyszer egyöszegbe kivehetek. Látom Te nem szeretnél megöregedni , ne hogy kriptaszökevény legyen belőled !

2018.04.12. 09:23:08

@Lamlam: :) Látom akad azért, akinek van tapasztalata a való világ dolgait illetően...
@asebes: Ha dolgoznál, biztosan kapnál juttatást az alábbiak valamelyikéből.

www.bdo.hu/hu-hu/aktualitasok/cafeteria-2018
ado.hu/rovatok/ado/cafeteria-2018-ban-pozitiv-valtozasok

A versenyszférában (kapaszkodj) német mindtára a nyári szabadságolás előtt is szoktak plusz pénzt fizetni, meg a karácsonyi leállás előtt is. A 13. havi bőven megvan..

Nálad a labda.. kezdjed muondjuk egy mea culpa-val.
süti beállítások módosítása