B1 blogcsalád



Lázár Jánost azóta is pofozzák a bécsi videója miatt, pedig tudatosan csinált hülyét magából

2018. március 09. - Mr Flynn Rider

Sokan azt gondolják, Lázár meghülyült, vagy Orbán így bünteti. Pedig a videója egy tudatosan felépített stratégiára épül. Egyszerű elterelés.

lazvid.jpg

Hosszasan írhatnánk arról, hogy

  • mekkora nemzetközi botrány robbant ki, a bécsiek és általában az osztrákok hogy ki vannak akadva Lázár videóján;
  • mekkora bődületes hazugságokat mond a miniszter a videóban, amiket egy egyszerű Google-kereséssel meg lehet cáfolni;
  • azon túl, hogy a videó tele van hazugságokkal, nettó fasiszta (azon sajnálkozni, hogy fogynak a keresztények és a fehérek, ez 5 évvel ezelőtt még a Jobbik műfaja volt);
  • hogy juthat ilyen valakinek az eszébe, hogy pont Bécsbe menjen ki a helyi viszonyokat fikázni, amikor Bécset választják rendre a világlegélhetőbb városává (vagy másodiknak).  

De vegyük csak górcső alá az utolsó kérdést: hogy jut valakinek az eszébe elmenni egy olyan városrészbe, amit bevándorlók építettek fel, ahol mindig is bevándorlók laktak, ami tele van magyarral, ráadásul egy olyan városba, hová mindenki szívesen látogat el, mert jó ott élni? Hogy jut az eszébe egy magyar miniszternek pont oda menni és hülyét csinálni magából?

Gondolhatnánk, hogy Orbán ezzel bünteti Lázárt – testhezálló feladat, kampányolni kell, a kampányban eddig is mondtak hülyeségeket, eddig is elég rasszista volt a Fidesz, folyamatosan mennek szélsőjobbra és nyomják az egyre ostobább dumáikat. De nem az a legfontosabb ok, amiért Lázárt Bécsbe küldték, ízekre pofoztatni magát.

A legfontosabb ok az elterelés.

A Fidesz népszerűsége két hónapja folyamatosan esik. Egyszerűen kifújt a Soros-kampány, már a leghithűbb fideszesek is unják. Nincsenek bevándorlók, akikkel ijesztegetni lehetne az országot. (Soros György egy idős, öreg bácsi, akitől – lássuk be – nehezen ijed meg bárki is.) Az ENSZ egy teljesen megfoghatatlan, szürke intézmény, amit már csak úgy dobtak be a finisben, ki kellett valakit találni Soros helyett, persze ezzel is megbuktak, mert azonnal kiderült, hogy Orbán az ENSZ-ben pár éve még világkvótát javasolt a menekültek befogadására.

Tehát ez is bukó.

Az esés oka nem csak az, hogy a Fidesz kommunikációs válságban van, nem tud magának új témát felépíteni. (korábban megírtuk, hogy nincs mivel dicsekednie.)

A másik ok az Elios-ügy és általában a korrupció. Mindenki tudja, hogy Orbán benne volt, ráégett ez az egész már.

Ő építette fel a korrupciónak ezt a sajátos fajtátját, a miben a hozzá közel állók gazdagodnak bődületesen. Az utóbbi hónapokban már nem is nagyon rejtegették, nyíltan vették a kastélyokat, földet, mindent.

Megpróbálták az Elios-ügyben Lázárra kenni egy kicsit a balhét, de a balhé mostanra akkora, hogy Lázár önmagában nem tudja elvinni. Ráadásul a hódmezővásárhelyi bukással egy darabig úgyis vége a karrierjének. Neki már aligha osztanak lapot egy jó darabig, hacsak nem nyeri meg a körzetét látványosan, de erre kevés esélyt látunk.

Tehát kellett valaki, aki eltereli a figyelmet a milliárdos korrupciós ügyekről. Mészáros Lőrinc zavarba ejtő gazdagodásáról. Tiborcz Istvánról. Az elsumákolt EU-s milliárdokról. Az összeomló egészségügyről, ahol majdnem minden nap történik valami botrányos eset. A szétzilált oktatásról, amiért évente tüntetnek a diákok. A stadionokról. És még sorolhatnánk.

Kellett egy troll. Lázárra osztották a szerepet.

Hadd röhögjön rajta a nép.

Mondja bele, gátlástalanul a hülyeséget a kamerába. (Hiszen ezt csinálja évek óta, Kormányinfónak hívják.) Szülessenek mémek róla. A hülyébb Fidesz-hívő úgyis elhiszi, amit mond, a többi pedig végre nem az Elios-üggyel foglalkozik, hanem röhög a vicceken.

De, ha belegondolunk a Fidesz-kormány kommunikációjába, rájöhetünk, hogy ezt csinálja a komplett kormány már évek óta. Egy cél lebeg a szemük előtt: hogy arról beszéljünk, amiről ők szeretnék. Orbán mindig is uralni akarta a pillanatot.

Ennek pedig egyszerű oka van: félnek. (Nem a migráncsoktól. Ha tőlük félnének, akkor nem engedtek volna be 20.000 embert ellenőrizetlenül a letelepedési kötvényekkel, amik után még kamatot is kell fizetnünk majd ennek a 20.000 embernek.) A Fideszben az igazságtól félnek. Hogy újabb ügyek kerülnek napvilágra. Hogy valaki megkérdezi, hogy hogyan gazdagodhat napi százmilliókkal Mészáros Lőrinc. Hogy hogyan rakhatták tele az országot túlárazott és gyenge minőségű ledlámpákkal a miniszterelnök rokonai.

Nézze csak meg Tiborcz Istvánt, ez az őszinte reakció, amikor felbukkan egy igazi újságíró:

Amitől a Fideszben félnek, az az, hogy az emberek elkezdenek a bűneikről beszélni. A bűncselekményeikről, amiket nap mint nap elkövetnek. A sikkasztásokról, a korrupcióról, a közös vagyon széthordásáról.

Ez az oka annak, hogy már minden mindegy, csak ne az Elios-ügyről szóljon a kampány.

Ezért mehet el egy bukott politikus a világ egyik legélhetőbb városába, hogy azt hazudja, hogy az ott élők szenvednek. Ezzel eltömítenek minden kommunikácós csatornát. Addig is az ostoba hazugságaikra figyelünk, nem a lényegre. Nem az igazságról beszélünk, hanem arról, amiről ők szeretnék.

Ne tegyük meg nekik ezt a szívességet, hogy rágjuk az elénk lökött gumicsontot. 

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr5513726396

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

6.Lenin 2018.03.10. 20:48:21

"Ne tegyük meg nekik ezt a szívességet, hogy rágjuk az elénk lökött gumicsontot. "

????

Mellesleg gumicsont lenne a német, osztrák, olasz választások végeredménye?
Az " ilyen volt, ilyen lett" -et ilyen nehéz értelmezni?

HaD 2018.03.10. 21:29:50

@6.Lenin: Ez szintén terelés bmeg...mafasz köze van a német választásoknak ahhoz hogy egy magyar féreg banda(a másik a gyurcsány félével összejátszva)hogyan veszi tematikusan hülyére a magyarokat???? Egyszerű olcsó műbalhé mint az egész migráncsozás meg a sorosozás meg a gyurcsányozás meg a ballipsizés meg a fidessezés...qrvára egyszerű úgyhogy aki terel az nem véletlenül teszi...

Lacusch69(Sch.Lacika) 2018.03.10. 21:32:21

Csaxólok, hogy most megy egy szavazás egy osztrák online felületen, és Lázár mellett 70% van...

6.Lenin 2018.03.10. 21:35:13

@HaD:

Nagyon 1xű, nézz utána. Mi volt a fő kérdés ezeken a választásokon? Ami nem létezik?

Volt egy 1xű videó, amely azt próbálta érzékeltetni, hogy ilyen volt, ilyen lett.
A többit a nézőre bízza.
Bonyolult?

teéjesenmindegy 2018.03.10. 21:36:05

Már bocs- Lázár feltette a facebookjára. Amit mondjuk olvas pár ezer ember???
Akkor te beszélsz gumicsontról?

Ti fújtátok fel, jöttetek a hülyeségetekkel, hogy de szép is meg jó is Bécs. Aztán, mint az élet már annyiszor beleszart a szátokba. A bécsiek egyetértenek Lázárral, és másnap már allaakbározva gyillkolászott egy mérnökorvos.

Ja, ezen a listán, a "world's best cities to live in" igen Bécs volt tavaly a második. Budapest pedig a 36. Ilyen fiszfasz helyeket előzve mint Róma, London meg Prága.
Budapest - 36th
Reykjavik - 37th
Madrid - 40th
Dublin - 43rd
Milan - 43rd
Rome - 50th
Manchester - 51st
London - 53rd
Lisbon - 56th
Prague - 59th
Bratislava - 63rd
Warsaw - 65th

teéjesenmindegy 2018.03.10. 21:37:42

@HaD: Persze, műbalhé. Nem is létező probléma, csak a fél ENSZ, meg teljes európa ezzel foglalkozik..

1ghost 2018.03.10. 21:47:46

Hogy ez a tolvaj fideszes Lázár mekkora egy barom!

Bécsben ilyen cetliket ragasztanak a magyar rendszámú kocsikra: "Ha Bécs olyan piszkos, nem biztonságos és bűnös, miért nem maradsz a remek Magyarországon?”

Ezek miatt a szarházi fideszesek miatt már szemlesütve, kullogva járhatunk csak a világban, hogy rohaggyon már meg most tényleg az összes fideszbűnöző, de tényleg.

rallus 2018.03.10. 21:50:33

Wien: Ein gefährliches Pflaster?
Ein ungarischer Minister sorgt mit einem Video für Aufregung, in dem er Wien als gefährlich und verdreckt schildert und vor Zuwanderung warnt. Wie zur Bestätigung sticht ein afghanischer Asylwerber auf eine zufällig des Weges kommende Familie ein. Ist Wien tatsächlich gefährlich?
Facebook
Google+
Twitter

Ja, man kann nicht mehr unbesorgt durch die Stadt gehen69%
Nein, Wien ist nach wie vor eine der sichersten und lebenswertesten Großstädte Europas19%
Kann ich nicht beurteilen, weil ich nie in Wien bin12%
Diese Umfrage ist seit Samstag, 10. März 2018 21:00 Uhr zu Ende.

ZURÜCK
NACH OBEN

2018.03.10. 22:06:18

@Lacusch69(Sch.Lacika): @6.Lenin: @rallus: Szerintem, te egy nyomorék fideszes tolvaj vagy, aki azt hazudja mindenhol, hogy a fideszesek nem lopnak és nem korruptak, ugyanakkor támogatják Orbán migráns betelepítő politikáját. Ezt még azzal is tetézed, hogy véglény orbánista troll vagy, sima hazaáruló korcs.

2018.03.10. 22:08:41

@teéjesenmindegy: Meddig loptok még az ország vagyonából, fideszes tolvaj?

illaim 2018.03.10. 22:20:18

@6.Lenin: Orvos mikor látott? Aggódok érted! Érted?

na4 2018.03.10. 22:22:22

A Kronen Zeitung kommentelőinek többsége egyetértett Lázárral, szóval kár erőlködni. Kurz kancellár szerint nem volt semmi különös vagy sértő a video-ban, ill. a problémákról beszélni kell.

6.Lenin 2018.03.10. 22:31:38

@illaim:

Kösz, de inkább mesélhetnél, hogy mi is történt néhány országban a választásokon?
Pl Olaszországban, vagy éppen Ausztriában, de Németország is érdekes lehet ebből a szempontból. Vagy mi is zajlik az ENSZ-ben, az EU-ban?

élhetetlen 2018.03.10. 22:36:59

@Lacusch69(Sch.Lacika): „Lázár mellett 70% van...”. Ja, az fel sem merül benned, hogy aki leszarja Lázárt, az rá sem néz egy ilyen szavazásra, nemhogy szavazna? Így van, aki nem szavaz Lázár mellett, az nem osztrák, aki nem szavaz a fideszre, vagy nem küld vissza egy teljesen érdektelen konzultációs ívet, az meg nem magyar. Ilyen egyszerű ez neked. Pedig a konzultációs ívet kitöltők 90 %-a…., azaz majdnem mindenki veletek van, és az osztrákok hetven százaléka egyetért Lázárral. Ja.

élhetetlen 2018.03.10. 22:47:49

@na4: „Kurz kancellár szerint nem volt semmi különös…”. Igen, nagy vonalúan legyintett, egy hülyével több, vagy kevesebb magyar politikus, nem számít. Ő legalább nem üzent hadat, nem követelte a külügyminiszter leváltását, mint csodakakadunk a ENSZ emberi jogi főbiztosának lemondását. Csak az szól mellettünk, hogy a másik fél nem olyan hülye, mint mi vagyunk? Ettől már igazunk lesz?

élhetetlen 2018.03.10. 22:59:56

@6.Lenin: Okos vagy, „mi is történt néhány országban a választásokon? Pl Olaszországban, vagy éppen Ausztriában, de Németország is érdekes lehet ebből a szempontból. Mikor fogod megérteni, hogy más Magyarország, és más Németország. Ide a kutya sem akar jönni. Akit ide kényszerítenek, ha megkapta a papírjait már itt sincs. És, ha tovább rohasztjuk a szegényebb rétegeket, meg az oktatást, meg az egészségügyet, akkor még húsz év múlva sem fenyeget az a veszély, hogy „bevándorló ország leszünk”. Csak a szűkagyúaknak elég annyi a választáshoz, hogy a mostani kormány megvéd bennünket attól, ami nem is fenyeget. Csak, sajnos, sokan vagytok, és lelkesek.

legális 2018.03.10. 23:29:32

Ha Orbán pihenne 4 évet, akkor Lázár tolná helyette.
Az ő pozíciója, személye elbírja ezt a videót is, aminek azért legalábbis nem egyértelműen rossza a megítélése, még Bécsben sem.
A kormányinfó meg egy olyan stend up, amit talán ő csinál a legjobban. És nem gondolnám, hogy nagyon alákérdeznének.
A Horn/Medgyesi/Gyurcsány kormányokban miniszterek nem sokan voltak olyan hosszan miniszterek, amennyit Lázár már lenyomott a mikrofon mögött.
Viszont azt jól látja a post toló, hogy ezt a videós gumit jól letették elénk 4 héttel a választás előtt. Még a demagóg igéretcsomagokat is elfelejti kicsomagolni a másik oldal.

mh1973 2018.03.10. 23:45:34

Hát nem tudom, én ha az ismerősökkel beszélek nem az ilyen mocskos hazugságokkal foglalkozunk, hanem a legújabb korrupciós ügyekkel, az a valódi probléma, meg a brutális mértékű kivándorlás, ami miatt teljesen elöregszik a társadalom, a maradók meg jellemzően a lecsúszó réteg, akik nem fognak annyit melózni és adózni, hogy eltartsák az országot.

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2018.03.10. 23:53:38

Tök mindegy, ha valaki akaratlanul, vagy akarattal köp fel és alááll, mert a csula mindenképpen ott folyik az arcán!

Pop40 2018.03.11. 02:00:13

Nagyon az utolsó vonaglásai ezek a fideszes csürhének. Na ja, nehéz kampányolni, ha nincs mivel, azzal mégse jöhetnek, hogy "szavazz ránk, mert az utolsó szöget még nem volt időnk ellopni".

Amúgy pedig meg kell fogadni Lézer tanácsát: aki azt akarja, hogy Bp (meg Mo) olyan legyen, mint Bécs, meg Ausztria, az menjen, és szavazzon az ellenzékre.

Akinek elég Vitya szétlopott maffiaállama, az szavazzon a vajdára, meg a sleppjére.

A fideszes maffiabandának meg lesz lehetősége április után, hogy kipihenje magát.
Úgy kb 50 évre, egy 2x2-es cellában.

FCUK19 2018.03.11. 02:14:07

@Pop40: arra gondolsz, hogy afgán nálunk is késeljen meg 4 embert? az a 4 ember biztos a migráció mellett van, mert ha az afgánt nem engedték volna be, most nem lennének teaszűrő. ugye.

otapi 2018.03.11. 02:58:21

@FCUK19: Az eltapsolt ezer-milliókhoz (hol van már Gyurcsány néhány száz milliója, amit ráadásul 8 év alatt sem sikerült rábizonyítani) hogy jön a képbe egy _bécsi_ migráns késelés? Már megint csak a terelés megy? De OK, akkor viszont beszélhetünk a 20 ezer Fidesz-slepp által beengedett bevándorlóról is, akiknek a pénzét a magyar állam néhány éven belül kamatostul adja majd vissza nekik. Nekünk, adófizetőknek nem igazán volt egy bombaüzlet...

amit még megtehetsz 2018.03.11. 04:02:58

Beszéljünk a 3000 milliárd magányugdíjról. Amit nem tettek vissza (ugye mert azt mondták, h az az államé, nem a tiéd!) az állami nyugdíjpénztárba, hanem eltapsolták, és még az államadósság is emelkedett.

amit még megtehetsz 2018.03.11. 04:08:11

A Fidesz okos.
Tudja h a magyar ember sohasem valamiRE, hanem mindig vmi ELLEN szavaz.
Ezért nem kell pozitív kampány, csak a riogatás.
A magyarok imádnak felháborodni, rettegni, gyűlölni, bűnbakot keresni.
Ez van.

Demokrata Hungarofil 2018.03.11. 06:17:08

Bécsben már több a muszlim iskolásgyerek, mint a keresztény! Tudják, hogy ez mit jelent? - Tudják, hogy mi a különbség az iszlám, Mohamed ill. a kereszténység, Jézus tanítása, példamutatása között? - Mohamed, aki a kitalált vallását fanatikus módon, fegyveres erővel, tűzzel, vassal terjesztette, - legyőzött ellenfeleit megátkozta, megkínozta, majd kivégezte. - Ez a követendő példa a muszlimok számára. - Ezzel szemben Jézus meggyógyította a betegeket, föltámasztotta a halottat és megmentette a halálra ítélt nőt, - "Az vesse rá az első követ, aki maga is bűntelen!" - Jézus a szeretetet hirdette, a testvériséget. A humanizmus és a demokrácia apostolának tarthatjuk.

Demokrata Hungarofil 2018.03.11. 06:18:36

Tényleg, mi van a híres szárnyaskapuval?

Demokrata Hungarofil 2018.03.11. 06:21:13

Nyugat-Európa a jóléti elhülyülés következtében 30-50 év múlva muszlim többségű lesz és kíméletlen muszlim-keresztény vallásháborúk fognak véget vetni a nyugat-európai keresztény kultúrának.

midnight coder 2018.03.11. 07:08:55

@amit még megtehetsz: És az ellenzék vajon mit is csinál ? Hasít a pozitív kampány, ugye elvtársak ?

midnight coder 2018.03.11. 07:12:33

"azon túl, hogy a videó tele van hazugságokkal, nettó fasiszta (azon sajnálkozni, hogy fogynak a keresztények és a fehérek, ez 5 évvel ezelőtt még a Jobbik műfaja volt)"

Aki ilyet leír, azt azonnal száműzném egy iszlamista afrikai országba, úgy hogy soha a büdös életbe ne térhessen vissza Európába. Ha nem akar fehér és netán keresztény - de legalábbis nem iszlamista - emberek között élni, hát ne tegye. De engedtessék már meg, hogy fehér európaiként ne nagyon örüljek annak, hogy Európa szép lassan olyanná fog válni mint a fenti országok. Mert hosszú távon egy-egy országot a lakói teszik olyanná amilyen.

FCUK19 2018.03.11. 07:51:37

@otapi: lehet, hogy tévedek, de emlékeim szerint a letelepedési kötvényekre kevesebb kamatot fizetünk, mint fizettünk az imfnek, ami meg szerinted bomba üzlet volt:) ne haragudj, de ennyire nem lehetsz hülye:)

2018.03.11. 07:58:06

A fideszbűnözés csúcsra jár, ezt akarta Lézer Jankó elkenni, csak nem sikerült. Sokkal érdekesebb téma a magyar nép számára, hogy az államadósság hatalmasra növekedett, miután a fideszes bűnözők nyolc éve rendületlenül rabolják a magyarok pénzét és közben hazudnak meg Soros tervet teljesítve, migráncsokat telepítenek az országba.
Ezek a gazemberek pont azt a rengeteg pénzt lopták el, amit lehetett volna béremelésre, egészségügyre és iskolákra költeni. De nem, inkább ellopták.
Álljon ki valamelyik gané Budapestre vagy Pécsre, és mondja el ott, hogy milyen volt Magyarország mielőtt elkezdtek lopni és milyen most.
És álljanak ott sz itt kommentelő fideszes véglények is, a tolvajpártolók.

Emmett Brown 2018.03.11. 08:04:16

@FCUK19: a kamat lehet, hogy kevesebb, de a jutalékkal együtt a letelepedési kötvény már egy borzasztóan trágya pénzügyi konstrukció Magyarország szempontjából.

Emmett Brown 2018.03.11. 08:27:15

@FCUK19: illetve a kötvény kamatát nem a 10 évvel ezelőtti kamathoz kell hasonlítani, hanem az aktuálisan elérhető alternatívákhoz, aminél a letelepedési kötvény kamata magasabb.

$pi$ 2018.03.11. 08:37:15

@Demokrata Hungarofil: "A humanizmus és a demokrácia apostolának tarthatjuk."

A humanizmus nem azt jelenti, hogy szeressük egymást. A humanizmus azt jelenti, hogy az erkölcs, a tudás, a világ középpontjába az embert állítjuk és nem az istent. Nem az isten adta az erkölcsöt, hanem az emberek alakítják, nem az isten, hanem az emberek boldogságának célja az erkölcs, nem az isten magyarázza el hogyan működik a világ, hanem az emberek fejtik meg, nem az isten, hanem maguk az emberek alakítják a sorsukat. Jézus egyértelműen *nem* humanista.

A demokrácia pedig egyértelműen nem volt Jézus tanítása, azt tanította, hogy a szolgák kövessék az uraik parancsait. Jézus nyilvánvalóan nem volt demokrata sem.

2018.03.11. 09:05:14

Erre mondja a bölcs nép, hogy helybe jött a lófaszért a Lézer Jani.

látjátok feleim szümtükkel 2018.03.11. 09:20:49

Szerintem heles az a megállapítás, hoyg a lefgfontosabb ok az elterlés, csak már maguk sem tudják, hogy kit, mikor, hová és miért kell/ene terelni.

Azt mondja a kormány emberminiszrtere a királyi rádióban, hogy a migrációnak a cigányság lenne a nagy vesztese, mert az integrálásukra szánt pénzt a migránsok i ntegrálására kéen fordítani.

MIVAN?

Én úgy tudtam eddig, hogy a cigányság már régen integrálódott, úgy, hogy saját nyelvét és kultúráját ( kannáját,, kanalát ) megtartotta. Lehet, hogy a fideszben ezt nem tudják?

2018.03.11. 09:25:54

@$pi$: Látom, hogy egyre nehezebben bírod a trollkodást a bűnözők pártolásában, ezért a jelek szerint nekiálltál kokszolni. Mit szívsz, hülyegyerek?
Csak meg baromságokat írsz. Szoptatod magad a libsikkel.

2018.03.11. 09:28:18

@kutyás majmok népe: "Szoptatod magad a libsikkel."

Na, elütöttem, pedig nekem nincs is szükségem arra a szarra, amit ti fidesztrollok felszívtok. Helyesen: szopatod magad a libsikkel. Ingyen.

2018.03.11. 09:30:52

@midnight coder: Kösd fel a gatyát, tolvaj fideszes troll! Ma kurva gyenge vagy. Szerinted jó az, ha a fideszes barátaid szétrabolják az országot?
(Ja, és majd a kérdésre válaszolj, geci!)

FCUK19 2018.03.11. 09:37:11

@Emmett Brown: cica, azt a vásárló fizeti, miért égeted magad tájékozódás helyett? És de, abban az időben nem kellett volna magasan tartani a kamatokat, meg elbaszni a gazdaságot. Igenis a kamatok összehasonlíthatóak.

Morgo1229 2018.03.11. 09:38:09

@élhetetlen: Viktor Bajororszag vegvari kapitanya is. A normalis nemetek megbiztak Viktort ezzel. Csak nezz utanna.

Morgo1229 2018.03.11. 09:43:24

@$pi$: fogalmad sincs Jezusrol. Kussolj te szerencsetlen.

Janossz 2018.03.11. 09:47:48

@Demokrata Hungarofil: "...aki a kitalált vallását fanatikus módon, fegyveres erővel, tűzzel, vassal terjesztette, - legyőzött ellenfeleit megátkozta, megkínozta, majd kivégezte. ..."
Senki sem számít a spanyol inkvizícióra.:-)

Morgo1229 2018.03.11. 09:48:47

@kutyás majmok népe: en megertem ezt a dolgot. Penz nelkul nem lehet szilard a hatalmad. Meg kellett erositeni a fideszes oligarchakat. Nem hibaztatom a Viktort ezert. Muszaj lopni.

Janossz 2018.03.11. 09:50:13

@Morgo1229: "A normalis nemetek megbiztak Viktort ezzel. Csak nezz utanna. "
Nos, ha ez így van, akkor bizony a kapitány idegen érdekeket szolgáló hazaáruló, ideje távoznia.

Emmett Brown 2018.03.11. 09:50:29

@FCUK19: nem a vásárló fizeti. A vásárló fizet 300k eurót a közvetítőnek, aki diszkont áron jegyez 300k névértékű államkötvényt (magyarul az államkincstár kevesebb mint 300k eurót kap). De 5 év múlva a 300k jár vissza a befektetőnek.

A vásárló ezen felül is fizet a közvetítőnek, de az államkincstár abból nem részesül. Nettó ráfizetéses a buli az államnak, csak a közvetítők járnak nagyon jól.

A garantált 2% kamatról nem is beszélve, amikor ennél kevesebbért is lehet kötvényt eladni.

Szóval két opció van: most kapok 300k eurót, fizetek rá 1% kamatot és a végén visszafizetek 300k-t, vagy most kapok kevesebb mint 300k-t, fizetek rá 2% kamatot, és 5 év múlva visszafizetek 300k-t. Te melyiket választanád?

Morgo1229 2018.03.11. 09:53:22

Szerzo itt van ? Csak szeretnem uzenni, hogy kene olvasgatni mediat, esetleg olyat is ami nem MAIN STREAM. Nagy hianyossagokat latok. Beszelsz nyelveket ? Eltel kulfoldon ?

Morgo1229 2018.03.11. 09:54:43

@Janossz: nem. Mert nekunk magyaroknak is erdekunk a vedelem. Erdekegyezes.

FCUK19 2018.03.11. 09:56:32

@Emmett Brown: nem is érted, amit írok, meg nem érted az egész konstrukciót sem. Olyan ez mint a gázár: először a rezsi csökkentés tönkrevágná a szolgáltatót, most meg legyen még:) cica, itt úgysem lesz semmi jó, amíg nem ti baszhatjátok el kormányról.

Emmett Brown 2018.03.11. 10:03:33

@FCUK19: akkor hogy néz ki a konstrukció? Zhang Fengnek van 400k eurója, és szeretne kötvényt venni. Milyen pénzmozgások történnek Zhang, a közvetítő és a kincstár között?

6.Lenin 2018.03.11. 10:07:06

@Emmett Brown:

Csak egy dologgal nem számolsz. Miért is voltak azok a kötvények? Kellett valamilyen bevétel?

Amit nem kötnek feltételekhez. Túlélünk vele egy előre betervezett bukást. Bejött.

Azt a kölcsönt valamire felhasználták, és mire vissza kell fizetni, bőven megtermeli az értékét.
Pl nem bukott a kormány 2012 elejére, mikorra be volt ütemezve. Ma már simán kifizethető az esetleges magasabb akkori érték.
Ez az üzlet. Érteni kell hozzá.

Janossz 2018.03.11. 10:12:55

@Morgo1229: De igen.
"A normalis nemetek megbiztak Viktort ezzel. Csak nezz utanna. "
Viktorod nem fogadhat el megbízást semmilyen érdekcsoporttól, külföldről pláne nem.
Kik azok a "normális németek"? Te mondod meg, vagy Viktor?
Esetleg ők vannak kormányon ott, bírva a többség bizalmát?

Emmett Brown 2018.03.11. 10:18:26

@6.Lenin: a program 2013 közepén indult.

taga20 2018.03.11. 10:18:40

@6.Lenin: "Ez az üzlet. Érteni kell hozzá."

ez szimpla lopás, amilyen az elios is. az a baj, hogy a gecimaffia csak a lopáshoz ért.

Lazka 2018.03.11. 10:19:32

Ez a cikk netto bal radikális győléletbeszéd:

A hazugságok:
1., óriási botrány : testvérem 25 éve kint él Bécsben és nem is hallott a dologról. A másik osztrák ismerősöm szintén nem. Tehát olyan óriási nem lehet ez a botrány.

2., A videó rasszista: (itt a cikk szerzője "fasisztát" említ, de valószínűleg nincs tisztában a szó jelentésével) pusztán azért nem lesz valaki rasszista mert más véleménye van migrációról ami egyébként egybeesik az emberek véleményével (kb 98%) és más európai országok véleményével. És attól sem lesz rasszista valaki ha a fehérek kis számán sajnálkozik. Ez csak egy vélemény és a sajátjához mindenkinek joga van.

3., Ezek a legelhetőbb városok listák ezek mindig szubjektív dolgok. Persze Bécs tiszta és pedáns és példaként szolgál Budapestnek, Azért vannak más vélemények is szép számban. Én ha megkérdezek egy német kollégát, hogy itt lakik e Frankfurtban akkor általában összeráncolják a homlokukat és mondanak egy nagy NÉÉÉÉ -t, pedig Frankfurt is benne szokott lenni az első 10-15 ben.

4. Soros idős öreg bácsika ??? A téma kifújt ??? EZEK Tények. Ezzel a nem létező témával próbálják zsarolgatni a MO-t és a tőbbi kelet-európai országot egy ideje. Tehát a Téma valószínűleg nem létezik.. Nincs mivel dicsekednie a kormánynak? nem csináltak ezek szerint semmit? ezt majd a választók eldöntik.

Ez a Elios ügy: hát nyilván ezt a témát nem a fidesz fogja erőltetni, ezt az ellenzéknek kellene, de ha ezt is olyan jól csinálják majd mint az elmúlt nyolc évet akkor nem sok minden lesz belőle. Ha az elterelés jól működik akkor annak is meg van az oka.....

6.Lenin 2018.03.11. 10:21:59

@Emmett Brown:

És? Akkor még mindig a túlélés volt a cél. Egy jó megoldás volt, amit máshol is alkalmaznak. Nem hungaricum.

Emmett Brown 2018.03.11. 10:28:58

@6.Lenin: szóval 270-280k euróra 5 év alatt 330-at fizetni jó üzlet, amikor lehetett 300k-ra 320-at is.

taga20 2018.03.11. 10:29:41

@Lazka:

1. ha a testvéred nem hallott róla, akkor legalább akkora barom, mint te.

mno.hu/kulfold/kurz-nyugodtan-valaszolt-lazar-panikkelto-videojara-2452270

2. ezek szerint pl. a klu-klux-klannak is joga van.

3. matocsi szerint 2050-ben utolérjük őket.

4. szerintem a gecimaffia már az enszet akarja lerohanni.

az elios ügy pedig egy szimpla bűnszervezetben elkövetett lopás volt.

aminek úgy látom örülsz fityeszjobbágy. gratulálok!

Demokrata Hungarofil 2018.03.11. 10:38:37

@Janossz: A spanyol inkvizíció a 600 éves muszlim elnyomás után következett be és kb. 340 ezer embert ítéltek el és kb. 32 ezret végeztek ki. - Óriási hírverése van mind a mai napig. - A szerbek délvidéki kegyetlenkedése, amikor kb. 50 000 magyar civilt, férfiakat, nőket, öregeket kínoztak meg bestiális kegyetlenséggel és lőttek tömegsírokba, (majd szeméttelepnek használták a területet), máig visszhangtalan maradt.

6.Lenin 2018.03.11. 10:39:06

@Emmett Brown:

Jött a pénz, feltételeket nem a pénzt adó diktálta.
A hibát már az IMF is elismerte, hogy ahol beavatkoztak, a szociális problémák sokkal nagyobb gondokat generáltak.
Egy üzletben nem minden befektetés célja a gazdaságos(közvetlen) megtérülés. A hasznot hozhatja -ezzel csökkentve egy veszteséget-a "rossz" befektetés következményeiből fakadó további befektetés lehetősége. Írtam, hogy érteni kell hozzá.
A jelenlegi gazdasági helyzet is ezt igazolja. Tovább már nincs rá szükség, kivezetik a gyakorlatból.

Demokrata Hungarofil 2018.03.11. 10:40:20

A mai európai demokráciák a kereszténység eszmei talaján nőttek ki, tehát sem nem a zsidó, sem nem az iszlám vallásból.

Emmett Brown 2018.03.11. 10:44:15

@6.Lenin: jaja, megfialt a sok kínai: Bp-Belgrád vasút lesz az évezred biznisze.

Tudod mennyit keresett egy közvetítő kötvényenként?

6.Lenin 2018.03.11. 10:44:50

@taga20:

Miért ne dicsérte volna? Ő hozott olyan népszerűtlen intézkedést, amivel nem az Orbán kormánynak kellet magát égetnie.
Miért nem vállalata Bajnai tovább? Mert hosszú távon belebukott volna, mint az előző 3 ballib kormány. Annyira nem volt hülye, a bukást másnak szánták.
Szerintem ne foglalkozz ilyen kérdésekkel.

Demokrata Hungarofil 2018.03.11. 10:46:22

A kettős mérce, az erősebb államok diktatúrájának kifejezése. Nekünk magyaroknak az EU és a mögötte álló németek, megtiltották, hogy megépítsük a Déli Áramlatot a gázszállításunk biztosítására, LibaMuttiék viszont gond nélkül megépíthették a saját vezetéküket északon! - Ugyanez a kettős mérce érvényesülne a migráns inváziósok elosztásánál, a használhatóak, egészségesek majd kelleni fognak nekik, a többit meg vissza toloncolják hozzánk.

taga20 2018.03.11. 10:48:32

@6.Lenin: "Tovább már nincs rá szükség, kivezetik a gyakorlatból."

szakadok rajtad droid! te ezeket komolyan írod, vagy csak viccölsz?

24.hu/belfold/2017/05/19/mindenki-nyert-a-magyar-letelepedesi-kotvenyen-csak-az-orszag-bukott-milliardokat/

6.Lenin 2018.03.11. 10:50:18

@Emmett Brown:

Ezeknek mi köze a lényeghez. Rájöttél már te is, hogy valami más a lényeg.
A kínaiak megvették a görög kikötőket, elérik Európát gyors, olcsó úton. Nyilván érdekeket sértenek. Mo nyerhet ebből.
Miért jelentették fel az osztrákok a Paks2-őt? Mert olcsóbb lesz az áram, és nem tudják a saját drága árújukat eladni ugyanolyan áron. Sima érdeksérelem. Üzlet.
Érteni kell hozzá.

Demokrata Hungarofil 2018.03.11. 10:50:42

Sorra gyengülnek meg ill. buknak meg a nyugat-európai liberál-fasiszta kormányok. Ausztria - bukás, Németország - végzetes meggyengülés, Olaszország - bukás. Ha a következő választáson megbukik LibaMutti és bandája, akkor a franciák és a belgák elmehetnek Kukutyinba zabot hegyezni.

taga20 2018.03.11. 10:50:56

@6.Lenin: "mint az előző 3 ballib kormány."

sorold fel mind hármat!

"Annyira nem volt hülye, a bukást másnak szánták."

miről dumálsz fityesznyugger?

$pi$ 2018.03.11. 10:51:25

@Morgo1229: "fogalmad sincs Jezusrol. Kussolj te szerencsetlen."

Ahh, te is humanista demokrata vagy? Aztán érveid vannak -e? :)

6.Lenin 2018.03.11. 10:52:48

@taga20:
Nézd már meg, hogy kik írnak ilyeneket.
Az Orbán kormány már 8. éve hatalmon van, és van esélye továbbra is. Mit bukott?
Írtam, hogy ne foglalkozz ilyen kérdésekkel, mert csak lejáratod magad.

Demokrata Hungarofil 2018.03.11. 10:53:35

Sörös Ördög problémát gyorsan megoldaná kölcsönös kiadatási egyezmények megkötése Thaifölddel, Malajziával és a Fülöp-szigetekkel. A vén ördögöt belépéskor letartóztatni és átadni a fenti országoknak, ahol már régóta vérdíjat tűztek ki a fejére.

6.Lenin 2018.03.11. 10:54:53

@taga20:

Horn,98-ban, Megyó 2004-ben, Fletó 2009-ben.
Mi volt 2012 elején?
Ne égesd már magad ennyire.

Demokrata Hungarofil 2018.03.11. 10:55:25

Kíváncsi lennék, hogy vajon Sörös Ördög kimúlásával rögtön alábbhagyna-e az invázió szervezése, propagálása vagy a háttérhatalom, a Deep State, CIA-Moszad továbbra is erőltetné?

taga20 2018.03.11. 10:56:31

@6.Lenin: te érted a szavak jelentését fityesznyugger?

bazdmeg, ha van egy kis esze a családodnak, akkor rád még az unoka pesztrálást se bíznám.

$pi$ 2018.03.11. 10:57:49

@Demokrata Hungarofil: "A mai európai demokráciák a kereszténység eszmei talaján nőttek ki"

Konkrétan milyen eszmei talajról, milyen alapelvekre gondolsz. Merthogy demokrácia volt görögországban meg rómában is, de aztán jött a kereszténység és meg is szűnt a demokrácia majd két ezer évre.

A mai demokráciák a római jogra épülnek, a keresztény tanításokat gyakorlatilag elvetette európa. Megmaradt pár tanítás, amik olyan alapelveket mondanak ki, amelyeket a kereszténység előtt is ismertünk. A lopás, a hamis tanuzás és a gyilkosság tiltása a közös, de azokat is át kellett alakítani és nyilván megvoltak a kereszténység előtt.

Szóval melyik nagyon fontos keresztény eszmékre épül a mai társadalmunk? Párat nyilván fel tudsz sorolni, ugye?

taga20 2018.03.11. 10:58:04

@6.Lenin: horn mibe bukott bele?

Emmett Brown 2018.03.11. 10:59:25

@6.Lenin: szóval egyik rossz befektetés hozza a másikat, és egyszer valamikor jó lesz? Mennyivel nőttek a kínai befektetések Magyarországon a program kezdete óta? Tényleges befektetések, nem csak a himihumi "majd egyszer biztos jó lesz" ígéretek.

Demokrata Hungarofil 2018.03.11. 11:00:37

@$pi$: Jézus tettei ember szeretetről tesznek tanúbizonyságot. - Az európai humanizmus az európai kereszténység talaján nőtt ki és nem a buddhizmusból, sem nem a júdaizmusból és végképpen nem az iszlámból.

Demokrata Hungarofil 2018.03.11. 11:01:43

@$pi$: Demokrácia csak Athénban volt és nem egész Hellászban.

6.Lenin 2018.03.11. 11:05:06

@Emmett Brown:
B+ az üzlet teljesen más, mint, hogy reggel bemégy a munkahelyedre és megmondják, mit is kell csinálnod egész nap. Délután meg esetleg megsimogatják a buksidat.
Szerintem ne kínlódj ilyen kérdésekkel.

6.Lenin 2018.03.11. 11:06:03

@taga20:

94-ben kétharmaddal nyert, 98-ban leváltották.
Miért?

Emmett Brown 2018.03.11. 11:06:31

@Demokrata Hungarofil: tehát egy "isten az első" dogmából született az "ember az első" irányzat?

Gandosz 2018.03.11. 11:07:00

@Demokrata Hungarofil: A spanyol inkvizíció korának legkorrektebb igazságszolgáltatása volt. Egy olyan korról beszélünk, amikor nem volt polgári bíróság. Az inkvizíciót a vallásellenes nihillisták feketítették be.

taga20 2018.03.11. 11:07:45

@Emmett Brown: neked semmi se jó? a kínai vasút neked smafu? 1000 év alatt megtérül.

de lenyinevtársnak a szar is marcipán, zabálja is kétpofára:)))

taga20 2018.03.11. 11:08:51

@6.Lenin: "94-ben kétharmaddal nyert"

mi van? mit hazudgálsz má megint?

Demokrata Hungarofil 2018.03.11. 11:09:10

@$pi$: A kereszténység lényege Jézus tetteinek, iránymutatásainak követése. Nem véletlen, hogy a kereszténység szüntette meg a rabszolgaságot és a kereszténység talaján nőtt ki az európai polgári demokrácia.

$pi$ 2018.03.11. 11:10:08

@Demokrata Hungarofil: "Jézus tettei ember szeretetről tesznek tanúbizonyságot. "

Igen, de a humanizmus nem azt jelenti, hogy "emberszeretet". Így kezdődik a wikipédia cikk:

"A humanizmus az érett európai középkor egyik nagy hatású filozófiai irányzata, egyben a reneszánsz korstílus eszmei háttere volt. Lényege körülbelül úgy foglalható össze, hogy mindennek mértéke az ember, ami nagy fordulat volt a korábbi istenközpontúsághoz képest. "

Az megvan, hogy Jézus az istent állította első helyre? Nem az embert.

"- Az európai humanizmus az európai kereszténység talaján nőtt ki"

A kereszténység istenközpontú, a humanizmus ezzel szemben "nőtt ki".

További sorok a wikipédiából:

"A humanizmus szó a studia humanitatis (az emberre vonatkozó tanulmányok) kifejezésből származik, amely a reneszánsz idején a görög-római kultúra tanulmányozását jelentette. A jelenben ismert formájában a 19. században lett ismert, átfogóan jelölve minden olyan gondolkodói beállítottságot, amely a természet rendjében az ember fontosságát hangsúlyozza. Napjainkban a kifejezés többé-kevésbé azonos jelentésű az ateizmussal vagy a világi racionalizmussal,"

Tehát pont az ellenkezője igaz, mint amit gondolsz róla.

jjoey 2018.03.11. 11:10:35

Brusszel
Soros
Ensz
Usa

Á!

Egyszerusodik es rovidul a kommunikacio.

taga20 2018.03.11. 11:11:46

@Demokrata Hungarofil: "nyugat-európai liberál-fasiszta "

mi a kurvaanyádról pofázol hülyegyerek?

Emmett Brown 2018.03.11. 11:13:35

@taga20: ha a kínaiak fizetnének, és magyar cégek építenék akkor oké lenne, nekik referencia kell, mi is jól járunk. De kínai hitelből kínai cégek építik, úgy hogy nem terül meg, az értékelhetetlen.

taga20 2018.03.11. 11:13:41

@Demokrata Hungarofil: "a kereszténység szüntette meg a rabszolgaságot"

mit szívsz? agyá belőle, me kurva ütős cucc lehet:)

6.Lenin 2018.03.11. 11:13:48

@taga20:

Horn Gyula 94-ben nyert, és egy kétharmados támogatottságú kormány me -e volt.
98-ban vesztett.
Miért?

$pi$ 2018.03.11. 11:14:02

@Demokrata Hungarofil: "A kereszténység lényege Jézus tetteinek, iránymutatásainak követése. Nem véletlen, hogy a kereszténység szüntette meg a rabszolgaságot"

Jézus soha egyetlen szóval sem tanította azt, hogy a kereszténységet meg kellene szüntetni. Ráadásul a rabszolgaságot nem a kereszténység szüntette meg, majdnem két ezer éven keresztül teljesen jól elvolt a kereszténység a rabszolgasággal.

A rabszolgaságot a felvilágosodás szüntette meg, a tudás, nem az istenhit.

"és a kereszténység talaján nőtt ki az európai polgári demokrácia."

Nem, nem így van. Lásd a fenti érvelésemet.

Janossz 2018.03.11. 11:16:16

@Demokrata Hungarofil: No, szóval a fehér-keresztény (a'la Lazarus) egyházak/rezsimek/emberek is követtek el nagyon csúnya dolgokat, sokszor egyenesen az Úr Jézus nevében?
És neked mégis csak a muzulmánok férnek a tudatodba, mint leples bitangok?
Érdekes. Ezt szoktátok kettős mércének nevezni, ugye?

Demokrata Hungarofil 2018.03.11. 11:18:26

Érdekes, hogy a Nemzetközi Zsidó Maffia szócsövei soha nem beszélnek arról, hogy hány keresztény közösséget támogat a magyar kormány a közel-keleten.

Emmett Brown 2018.03.11. 11:20:02

@6.Lenin: tehát nekem a nép egyszerű gyermekének kuss a nevem, és hagyjam a Bölcs Vezetőkre a dolgokat?

$pi$ 2018.03.11. 11:20:14

@Demokrata Hungarofil: "Demokrácia csak Athénban volt és nem egész Hellászban."

Teljesen irreleváns. A lényeg, hogy a kereszténység előtt már volt demokrácia, a kereszténység elterjedésével pedig körülbelül két évezredre megszűnt létezni (na jó, a nyomai meg-megjelentek a 13.-15. században, de igazából demokrácia nem volt). Nem a kereszténység talajából nőtt ki, hanem a kereszténység előtti vívmányok viszahozásával.

taga20 2018.03.11. 11:20:19

@6.Lenin: "Horn Gyula 94-ben nyert, és egy kétharmados támogatottságú kormány me -e volt. "

na megy ez neked, még ha nehezen is. ugye milyen jó érzés, ha nem hazucc minden kommentedben?:)

ja és miért? az biztos, hogy nem azért, amit sugallni próbáltál korábban.

talán azért, mert torgyánpubi befeküdt a nagy eszével, a geci ágyába.

rá is baszott a légügyi dinasztia!

ja és az utolsó kommented végéről lehagytad azt a sort, hogy ne foglalkozzak ezekkel a dolgokkal, me hülye vagyok!:)))))))))

Janossz 2018.03.11. 11:20:24

@Demokrata Hungarofil: "Nem véletlen, hogy a kereszténység szüntette meg a rabszolgaságot és a kereszténység talaján nőtt ki az európai polgári demokrácia. "

Miért nem mondtad, hogy viccelni jársz ide, már majdnem komolyan vettünk!

$pi$ 2018.03.11. 11:24:02

@Janossz: "is követtek el nagyon csúnya dolgokat, sokszor egyenesen az Úr Jézus nevében?
És neked mégis csak a muzulmánok férnek a tudatodba, mint leples bitangok?"

Ez mondjuk logikus. A keresztények régen követtek el nagyon csúnya dolgokat, a muzulmánok meg napjainkban. Ha valaki a jelenre koncentrál, akkor joggal mondhatja, hogy az iszlám sokkal rosszabb, mint a kereszténység.

Európa nem vallási törvények alapján működik, ha valaki megpróbálná a bibliai szabályokat alkalmazni igen hamar börtönben találná magát. Nincs hatalma a keresztény vallásnak, szekuláris államban élünk. A muzulmánok el vannak maradva pár évszázaddal, náluk van a vallásnak hatalma, náluk vallási törvényeket próbálnak követni. Legfőképpen ezért élnek olyan nyomorultul.

Demokrata Hungarofil 2018.03.11. 11:24:31

Ne menjünk messzire! A Magyar Királyság 400 éven keresztül volt kénytelen háborúzni az iszlámmal. A török hódítás, gyarmatosítás, rabszolgának való tömeges elhurcolás következtében Magyarország lakossága a megelőzőnek kb. felére csökkent és ezen belül a magyar lakosságé pedig a harmadára. Több évszázaddal lemaradtunk a fejlődésben és részben ennek következtében vesztettük el ezeréves királyságunkat.

teéjesenmindegy 2018.03.11. 11:24:35

@kutyás majmok népe: Na, milyen volt Magyarország, mielőtt elkezdtek lopni a fideszék, te barom? Mesélj, te hogy emlékszel.
Nekem olyanok rémlenek, hogy 10% munkanélküliség, befejezetlen metró, napi hírek az államcsődről, fele ennyi átlagjövedelem. Persze voltak civilek meg hatalmas demokrácia.

Demokrata Hungarofil 2018.03.11. 11:29:14

@$pi$: Nem. A kereszténység nélkül az emberiség különböző kocsma-filozófiák rabjává válik és tér nyílik a különböző színezetű ateista "szocializmusok" előtt, melyek azután módszeresen tömeggyilkolászni kezdik a nekik nem tetszőket. Példa rá a szekularizált borzalmas XX. század és a mostani hülyeség-turbo a liberál-fasiszta migráns imádat.

6.Lenin 2018.03.11. 11:30:58

@Emmett Brown:

Nem azt írtam, hanem kár olyan kérdésekben véleményt nyilvánítani, amiben esetleg mások tájékozottabbak. Nagyon 1xűen kiderülnek ezek a dolgok. Semmi többet nem írtam.
Természetesen jogod van véleményt nyilvánítani, de előbb érdemes elgondolkodni is.
Nem kell belemagyarázni többet, mit ami benne van.

Demokrata Hungarofil 2018.03.11. 11:31:38

@Janossz: "A kereszténység államvallássá emelkedésével a rabszolgaság bizonyos mértében enyhült. Ekkor került be a jogba a keresztény templomban való felszabadítás (manumissio in sacrosanctis ecclesiis) is, amelynek eredményeképp a személy római polgárrá vált.[7] A birodalommal együtt a rabszolgaság is hanyatlásnak indult. A rabszolgák munkája elégtelenné vált, így bár a rendszer maradványai nyomokban még hosszú ideig megmaradtak, a rabszolgatartás helyét átvette a feudalizmus, a rabszolgák pedig jobbágyokká váltak.[8]"

6.Lenin 2018.03.11. 11:32:13

@taga20:
Eddig is ezt írtam.
A miértre még nem válaszoltál, azon görcsölj.

VáradiJános 2018.03.11. 11:33:05

@teéjesenmindegy: lamperth mónikáról tudatosan megfeledkezel, te buta náci

taga20 2018.03.11. 11:35:33

@$pi$: sok hülyeséget szoktál itt dumálni, de most kapsz tőlem egy lájkot.

remélem nem lesz belőle bajod:)))

ja és még annyit, hogy a muszlimok többek között azért barmok, mert semmibe veszik a nőket.

a társadalom felét!

Demokrata Hungarofil 2018.03.11. 11:36:11

@teéjesenmindegy: Nekem rémlik még, hogy 60(!)%-kal még jobban eladósították az országot. A hatalmuk megtartása érdekében különböző, politikai és etnikai zavargások kirobbantását szervezték - véres budapesti pogrom, a cigányok elleni, máig felderítetlen hátterű sorozatgyilkosság, stb. Hozzá tehetjük, hogy még volt egy sikeres programjuk, a Demszky féle HUGYAPEST projekt...

taga20 2018.03.11. 11:38:09

@6.Lenin: "Nem azt írtam, hanem kár olyan kérdésekben véleményt nyilvánítani, amiben esetleg mások tájékozottabbak. "

a kibaszott tetves fityeszmaffiából úgy kell kiperelni a ránk vonatkozó adatokat!

többek között ezért utálja a bandád a civil szervezeteket.

miről dumálsz akkor?

Gandosz 2018.03.11. 11:38:22

@$pi$: "a kereszténység előtti vívmányok viszahozásával"

Milyen vívmányok? A modern tudomány a görög-római világszemlélet tagadásából született.

taga20 2018.03.11. 11:39:37

@VáradiJános: és mészaroslölö és tiborcgyerekről elfeledkeztél droid!

taga20 2018.03.11. 11:43:30

@Gandosz: ha ezt pitagorász, vagy thálész hallaná!:))

$pi$ 2018.03.11. 11:44:13

@Gandosz: "Milyen vívmányok? A modern tudomány a görög-római világszemlélet tagadásából született."

Hát ha már szóba került, akkor a demokrácia említést érdemel. Aztán ott a jogrend, világi, istentől független jogrend ami nem vallási alapokra épül.

A természettudomány nem a "görög-római világszemlélet tagadásából született"., ha ezt állítod valami érvet hozhatnál rá, mert nem is nagyon értem, hogy konkrétan mire alapozod ezt.

6.Lenin 2018.03.11. 11:44:43

@taga20:

A miért bukott a3 ballib kormány kérdésre válaszoljál. Ne hülyeségekkel égesd magad.
Amíg nem válaszolsz nem tudlak komolyan venni.
(bár a "miért is kéne téged komolyan vennem" kérdésre én is nehezen tudnék válaszolni)

Janossz 2018.03.11. 11:46:58

@Demokrata Hungarofil: "Az 1789-es francia forradalom a gyarmatokra is elvitte a szabadság, egyenlőség és testvériség eszméit. "
Tehát nem a keresztény egyház. Nekik jó volt úgy.

Idézni én is tudok. Ugyanonnan. Csakhogy nem az ókori rabszolgaságról volt szó, pajtikám, hanem a modern koriról.
Kár neked ezeken a vallási témákon rugóznod, szemlátomást annyit értesz hozzá, mint a miniszteri rangig kapaszkodott lelkész, aki (nyilvánosan) azt találta mondani: Jézus elhozta nekünk a Tízparancsolatot. Egy hivatásos hívőtől azért nem rossz...:-)
Mi a fenét csinálnak ezek évekig a teológián?

$pi$ 2018.03.11. 11:47:40

@taga20: Azám. Voltak még páran:

en.wikipedia.org/wiki/Category:Ancient_Greek_scientists

Mondjuk a matematika nem szigorúan véve természettudomány, de azért az jellemző, hogy a mai napig görög betűket használunk a matekban. :)

Demokrata Hungarofil 2018.03.11. 11:50:56

"Ha embereknek vagy angyaloknak nyelvén szólok is, szeretet pedig nincsen énbennem, olyanná lettem, mint a zengő érc vagy pengő cimbalom. És ha jövendőt tudok is mondani, és minden titkot és minden tudományt ismerek is; és ha egész hitem van is, úgyannyira, hogy hegyeket mozdíthatok ki helyükről, szeretet pedig nincsen énbennem, semmi vagyok. És ha vagyonomat mind felétetem is, és ha testemet tűzre adom is, szeretet pedig nincsen énbennem, semmi hasznom abból.

A szeretetről szóló kijelentést Pál apostol a Korinthosziakhoz írt 1. levelében a karizmák szerepét, használatát taglaló két fejezet, a 12. és 14. fejezet között helyezte el. Az apostol célja az volt, hogy Isten keresésének, szolgálatának, tiszteletének számos igazsága között is megmaradjon a tanítványok figyelmének középpontjában a Krisztus teljességébe vezető (hüperbolé, mindennél magasabb rendű) út."

taga20 2018.03.11. 11:51:56

@$pi$: az arab számokat má nem is mertem leírni, ebben a migráncsos időkben:)

azé jólesik, hogy néha nem vagy hülye!:)))

Demokrata Hungarofil 2018.03.11. 11:52:45

@Janossz: Nem a kereszténység szállította a rabszolgákat az Újvilágba, hanem jórészt zsidó emberkereskedők.

$pi$ 2018.03.11. 11:52:58

@Janossz: "Jézus elhozta nekünk a Tízparancsolatot."

Keresztényeknek nagyon kell ügylniük, nehogy elolvassák a bibliát, mert akkor kiábrándulnának belőle.

$pi$ 2018.03.11. 11:54:13

@taga20: "azé jólesik, hogy néha nem vagy hülye!:)))"

Én soha nem vagyok hülye, pont azért nem szokták érteni mit írok, mert nagyon okos vagyok. :D

Demokrata Hungarofil 2018.03.11. 11:55:12

Miért is gondolja bárki, hogy a tolvaj, a fajtalankodó, a rabló, a gyilkos, a rabszolga kereskedő, a rabszolgatartó a kereszténység miatt lett azzá, ami?

teéjesenmindegy 2018.03.11. 11:57:04

@taga20: "a kínai vasút neked smafu? 1000 év alatt megtérül."
Ja,ja. Mert a ballib szakértő kiszámolta a jelenlegi forgalom mellett.
A kórház megtérüléséről mi a véleményed?

Gandosz 2018.03.11. 11:57:35

@$pi$: A görögök műszaki-technológiai analfabéták voltak, természettudományos ismereteik és megközelítésük a természettudományi kérdésekhez miszticista, antiempirista, kísérletellenző volt. Matematikájuk nem volt, számjegyeket sem tudtak leírni, algebráról ne is beszéljünk. A geometriát Mezopotámiából és Egyiptomból vették át; Euklidész egyiptomi volt.

]{udarauszkasz 2018.03.11. 11:58:40

Gyerekek, ha ehelyett az ovodas libsizes, gyurcsanyozas, sorosozas, mittomenmi helyett osszefognatok, es elkergetnetek ezt a rablobandat, szintol, rangtol, felekezettol fuggetlenul, es nekiallnatok egy normalis orszagot epiteni, talan 20 ev mulva lenne is valami a orszagbol. De igy...

$pi$ 2018.03.11. 11:59:58

@Demokrata Hungarofil: "Nem a kereszténység szállította a rabszolgákat az Újvilágba, hanem jórészt zsidó emberkereskedők."

Hát ezt nem ártana bizonyítani. :) De gondolom a törvényeket is mind a zsidók hozták, amik lehetővé tették az emberkereskedelmet, ugye? Meg a rabszolgák tulajsonosai is mind zsidók voltak?

teéjesenmindegy 2018.03.11. 12:02:14

@$pi$: " a mai napig görög betűket használunk a matekban"
Hát igen... ánégyzet plusz bénégyzet egyenlő cénégyzet.
This is sparta... :D

Emmett Brown 2018.03.11. 12:07:56

@6.Lenin: szóval nem lehet véleményem, mert a tájékozott vezetők úgyis jobban tudják, és csak annyi a dolgom, hogy bízzak bennük?

Gandosz 2018.03.11. 12:09:51

@teéjesenmindegy: leginkább a valószínűségszámítás és statisztika használ görög betűket, ami csak a 17-ik századtól kezdett kialakulni, és teljesen idegen volt az ókori görögök miszticizmusától, jósdáitól, babonás, irracionális világképétől

taga20 2018.03.11. 12:10:37

@teéjesenmindegy: te neked milyen számolásod van?

egyébként, a kórháznak milyen köze van a vasúthoz?

taga20 2018.03.11. 12:11:47

@$pi$:annyira okos vagy, hogy a végén még nem a fityeszmaffiára foksz szavazni!:)

$pi$ 2018.03.11. 12:14:15

@Gandosz: "A görögök műszaki-technológiai analfabéták voltak,"

Hát ez butaság. Itt van például ez:
en.wikipedia.org/wiki/Antikythera_mechanism

Már maga a "mechanika" és latin/görög eredetű szó. Nagyon fejlett mechanikai rendszereket alkottak. Heron gőzgépet és nagyon kifinomult mechanikai gépeket készített.

"természettudományos ismereteik és megközelítésük a természettudományi kérdésekhez miszticista, antiempirista, kísérletellenző volt."

És több mint két ezer éves. Az akkori mércével mérve kiemelkedő volt, utána vagy 15 évszázadon keresztül nem volt hozzá fogható.

"Matematikájuk nem volt, számjegyeket sem tudtak leírni, algebráról ne is beszéljünk."

Jujj, ez fájt. Te, amikor matekot tanultál, akkor az a sok görög név szerinted miért volt?

"It is sometimes alleged that the Greeks had no algebra, but this is inaccurate.[14] By the time of Plato, Greek mathematics had undergone a drastic change. The Greeks created a geometric algebra where terms were represented by sides of geometric objects"

"A geometriát Mezopotámiából és Egyiptomból vették át; Euklidész egyiptomi volt."

A tudomány mindig az előző eredményekre épül.

$pi$ 2018.03.11. 12:20:05

@teéjesenmindegy: "Hát igen... ánégyzet plusz bénégyzet egyenlő cénégyzet."

No, nem csak görög betűket. :) De nézd csak meg:

en.wikipedia.org/wiki/Greek_letters_used_in_mathematics,_science,_and_engineering

Gandosz 2018.03.11. 12:22:14

@$pi$: Amikre hivatkozol, az a 19. századi tudomány és matematikatörténet álláspontja. Túlhaladott, romantikus, hamis.

Demokrata Hungarofil 2018.03.11. 12:22:17

@Janossz: A Nagy Francia Tömeggyilkos Őrjöngés során több százezer franciát gyilkoltak meg, közöttük kb. 35-40 ezret nyaktilóval. Az emberiségnek e borzalmas szégyene előrevetíttette a XX. századnak még ezt is megsokszorozó tragédiáját.

taga20 2018.03.11. 12:23:32

@Gandosz: piről hallottál már faszkalap? nem pináról!

Gandosz 2018.03.11. 12:28:10

@$pi$: "És több mint két ezer éves. Az akkori mércével mérve kiemelkedő volt, utána vagy 15 évszázadon keresztül nem volt hozzá fogható."

Hasonlíts össze egy görög templomot mondjuk egy gótikussal. A görög templom építészetileg, technológiailag nulla. Vagy nézd meg a görög hajókat és a 12. századi hajózási technológiát. Vagy a földművelés szerszámait, eszközeit.

2018.03.11. 12:34:11

@kutyás majmok népe: és egyből a drogon jár az eszed...

Demokrata Hungarofil 2018.03.11. 12:34:36

@$pi$: "A number of wealthy Jews were also involved in the slave trade in the Americas, some as shipowners who imported slaves and others as agents who resold them. In the United States, Isaac Da Costa of Charleston, David Franks of Philadelphia and Aaron Lopez of Newport, Rhode Island, are among the early American Jews who were prominent in the importation and sale of African slaves. In addition, some Jews were involved in the trade in various European Caribbean colonies. Alexandre Lindo, a French-born Jew who became a wealthy merchant in Jamaica in the late 18th century, was a major seller of slaves on the island."

Janossz 2018.03.11. 12:37:40

@Demokrata Hungarofil: "Nem a kereszténység szállította a rabszolgákat az Újvilágba, hanem jórészt zsidó emberkereskedők. "
Név szerint a Kohn, a Grün, meg a Tót Ottó... Csak megérkeztél az antiszemitizmus meghitt kikötőjébe, addig billegetted itt magad a fenenagy kereszténységeddel, míg lecsúszott a gatyád.:-)

" A Nagy Francia Tömeggyilkos Őrjöngés során több százezer franciát gyilkoltak meg,"
Nyilván a muzulmánok voltak. Esetleg a zsidók...

taga20 2018.03.11. 12:47:01

@Janossz: és akkor még nem is beszéltünk szentbertalan éjszakájáról!

ott is belehúztak a muszlimok!:)

Emmett Brown 2018.03.11. 12:48:37

@taga20: és már nincs is szó Lázár baromságairól, se a kötvényekről se Olafról.

Demokrata Hungarofil 2018.03.11. 12:50:19

"1794-ben a köztársaságpárti Turreau tábornok hadoszlopai végigjárták a tartományt és öregeket, nőket, csecsemőket sem hagytak életben. Többszázezer embert gyilkoltak le tervszerűen a francia forradalom felvilágosult katonái. A vezetők megelégedéssel olvasták a hátborzongató jelentést: „Ma jelenthetjük, hogy La Vendée nem létezik többé. Mély csend borul a lázadók földjére. Az ember hosszan járhat ezeken a területeken anélkül, hogy bárkivel is találkozna, vagy egy házikót is látna, mert nem maradt utánunk semmi, csak hamu és porladó holttestek.”

Demokrata Hungarofil 2018.03.11. 12:51:02

@Janossz: Mióta tiltja kereskedelmet a zsidóknak a vallásuk?

Demokrata Hungarofil 2018.03.11. 12:51:53

@Janossz: "A nantes-i gyermekeket mivel túl kicsik voltak nem fejezték le, hanem a csecsemőket is feldarabolták a guilottinnal. Egy alkalommal több száz életéért könyörgő gyermekeket vertek agyon a megtorlást végző forradalmárok."

taga20 2018.03.11. 12:54:06

@Emmett Brown: igaz.

de szerintem eccer csak nyer az igazság!:)

teéjesenmindegy 2018.03.11. 12:57:36

@taga20: Nekem? Semmilyen számításom nincs. De elolvastam a zindex zagyva cikkét, és ordít róla, hogy baromság. Kb. olyan szintű, mintha kimennél a Balatonpartra a nádasba, télen, ott lenne 2 nádvágó, és ebből megállapítanád, hogy ide értelmetlen szállodát építeni, mert csak 2 fő használná.

6.Lenin 2018.03.11. 13:00:23

@Emmett Brown:

Már szöveget sem tudsz értelmezni?

"Természetesen jogod van véleményt nyilvánítani, de előbb érdemes elgondolkodni is.
Nem kell belemagyarázni többet, mit ami benne van. "

Ezt írtam neked, bocs, de nem gondoltam, hogy ilyen bonyolult lesz értelmezni.

Janossz 2018.03.11. 13:00:44

@Demokrata Hungarofil: Látom, copy-paste-ben jó vagy. Biztos abból van a diplomád is.
De hogy is kapcsolódik mindez a blog témájához, az idegengyűlölethez, uszításhoz, faji-vallási felsőbbrendűségedhez? Sehogy.

6.Lenin 2018.03.11. 13:03:37

Ja, igen, most mutattak egy osztrák riportfilmet (néhány évvel ezelőtt készült) az M1-en a híradóban. Lázár filmje kismiska hozzá. No-go zónákról, romló közbiztonságról, stb.

Gondolom ezért is KELL most hirtelen más dolgokról beszélni. Égés a köbön.

taga20 2018.03.11. 13:04:55

@teéjesenmindegy: "Ja,ja. Mert a ballib szakértő kiszámolta a jelenlegi forgalom mellett.
A kórház megtérüléséről mi a véleményed?"

akkor mi a tetves kurvaanyádért pofázol fityesznyugger?

Quadanium 2018.03.11. 13:08:19

Lázár János által elmondottakkal teljes mértékben egyetértek. Bécs egy cukormázzal leöntött szarkupac.
Nyilvánvalóan sok olyan pontot fel lehet sorolni, amiben jelenleg sokkal jobbak, mint a kutyaszaros Budapest. De utol fogjuk érni őket, illetve ők Budapestet.

látjátok feleim szümtükkel 2018.03.11. 13:13:06

@Lazka:" Nincs mivel dicsekednie a kormánynak? nem csináltak ezek szerint semmit? ezt majd a választók eldöntik. "

No látod ez a legjobb kérdés és válasz így választás előtt.
Egyébként csinált a kormány jót is, csak anynira birkák, hogy maguk sincsenek tisztába vele, aki meg tudja, azt nem engedik szóhoz jutni a fideszben.

látjátok feleim szümtükkel 2018.03.11. 13:15:03

@Quadanium: "Nyilvánvalóan sok olyan pontot fel lehet sorolni, amiben jelenleg sokkal jobbak, mint a kutyaszaros Budapest. De utol fogjuk érni őket..."

Pesze, ha másban nem is, a kutyaszar összesedésében talán. Bár szerintem még ez is reménytelen.

Emmett Brown 2018.03.11. 13:26:01

@6.Lenin: te magyarazod bele hogy több van a dologban, de azt hogy mi az, azt nem vagy képes megfogalmazni. Én annyit mondok, hogy pénzügyileg egy rossz biznisz az országnak, de gecijó buli a közvetítőknek (akik amúgy kvázi központilag lettek kijelölve).

Te azt mondod, hogy én nem érem fel ezt ésszel, és ennél sokkal több van benne, mert ez üzlet, és akik benne vannak azok majd tudják mi a jó az országnak. Képzeld el, én szeretném tudni hogy mi a jó az országnak ebben, amikor szamszakilag nyilvánvalóan rossz ez az egy konkrét ügy. Ha lenne valami pozitív hozadéka, akkor pedig azt gondolom hogy a választott vezetők mára eldicsekedtek volna vele, hogy meggyőzzék a szavazókat közvetlenül a választás előtt arról hogy ők mennyire alkalmasak az ország vezetésére.

6.Lenin 2018.03.11. 13:41:02

@Emmett Brown:

Az eddigi ballib kormányok buktak, az utolsó 2 még a ciklusuk befejezése előtt.
Ez a kormány 8. éve hatalmon, 2x kétharmaddal nyert. Mit kell még külön magyarázni?
Vannak, akiknek ez nem tetszik? Na, bumm, döntsék meg a jelenlegi kormányt, aztán 2 éven belül ismét bukni fognak, vagy jóval hamarább.
Mi lenne ebben a váratlan, meglepő? Az emberek ilyenek, felejtenek, aztán rácsesznek, így tanulnak. Aztán megint felejtenek. Így megy ez pár ezer éve, politikában.
Bár az üzletben is akik sokáig csak veszteséget csinálnak, azok belebuknak.

Jelenleg a gazdaság a körülményekhez képest elég jól működik. Lehetne jobban? Mindent lehetne jobban is, meg rosszabbul is.

Emmett Brown 2018.03.11. 13:52:17

@6.Lenin: négy hét múlva meglátjuk.

1ghost 2018.03.11. 13:53:42

@6.Lenin: @teéjesenmindegy: @$pi$: @Demokrata Hungarofil: @aleksz róz: @Gandosz:

Hát ezt nem hiszem el! A vasárnapi ebédidő kellős közepén orbán szarházi bérhazudozója itt van hat nicken és mentegeti a korrupt, tolvaj, börtönérett fideszfajtáját.

Orbán közel harminc éve van a politikában, s lám az evolúció ezen idő alatt is csodára képes: kitenyésztette nekünk ezt a skizofrén, betegesen orbánseggnyaló fideszbarmot, társaival, Semjénnel, Lázárral meg a többi söpredékkel együtt.

Csakhát ugye ma már tudjuk, hogy ez evolúciós zsákutca. Istenem, volt már ilyen a föld nevű bolygó történetében nem egyszer.

Szóval, hadd nyüszítsen szépen ez a gerinctelen orbántroll ebben a zsákutcában, úgyis nemsokára rács mögé kerül a többi fideszes bűntársával együtt.

Demokrata Hungarofil 2018.03.11. 14:28:58

@$pi$: @Janossz: Catia Antunes & Filipa Ribeiro da Silva
amsterdam merchants in the slave
trade and african commerce, 1580s-1670s

Olvasásra ajánlom. - A kereskedelem, a pénzügyek szakértő népe miért pont a legjövedelmezőbb üzletből, a rabszolga kereskedelemből maradt volna ki? - Az én oldalamon van a tárgyilagosság és az Ön oldalán a beteges idegen gyűlölet.

Demokrata Hungarofil 2018.03.11. 14:32:09

Európát és a világot újra kell evangelizálni. Küzdeni kell a liberál-fasizmus ellen és fel kell venni a harcot az iszlámmal is.

Janossz 2018.03.11. 14:59:18

@Demokrata Hungarofil: " Nem a kereszténység szállította a rabszolgákat az Újvilágba, hanem jórészt zsidó emberkereskedők. "
Így szólt az állításod.
"A kereskedelem, a pénzügyek szakértő népe miért pont a legjövedelmezőbb üzletből, a rabszolga kereskedelemből maradt volna ki?"
Tehát ott voltak ők is.-Mondod most.
A "jórészt" és "kimaradni" közt azért van némi különbség, ugye?

Tehát ezek szerint voltak zsidó rabszolga kereskedők is (amennyiben hitelt adunk egy holland széljobbos "társadalomkutatató" honlapnak) , tegyük fel.
Szóval jöttek ezek a gonosz zsidók a feketékkel megrakott hajóikkal az amerikai, karibi partokhoz és ott a fehérkeresztény földbirtokosok hirtelen jobb ötletük nem lévén a cukornád és gyapotföldjeiken állati sorban tartva, dolgoztatni kezdték őket.
Mindezt szigorúan a Krisztusi tanítások szellemében, ugye?

Eredj a picsába az avas náci dumáddal, befejeztük a diskurzust.

$pi$ 2018.03.11. 15:28:32

@Demokrata Hungarofil: "- Az én oldalamon van a tárgyilagosság és az Ön oldalán a beteges idegen gyűlölet."

Idegengyűlölet? Szóval azt állítod, hogy nem a keresztények a bűnösek a rabszolgatartásban, hanem csak a zsidók, de én vagyok "idegengyűlölő". Értem.

Gandosz 2018.03.11. 16:12:17

@$pi$: "The Greeks created a geometric algebra where terms were represented by sides of geometric objects"

Tehát nem volt algebrájuk a görögöknek. Nem is tudtak elvonatkoztatni a geometriai objektumoktól. A négyzet náluk egy konkrét geometriai objektum volt.

Demokrata Hungarofil 2018.03.11. 16:44:44

@Janossz: Magának van aljas dumája! Mondjon egyetlen egy érvet, bizonyítékot, hogy a zsidók pont ebből a szuper üzletből maradtak ki! Mindennel üzleteltek, ami pénzt hozott, ez pedig bőven hozott.

Demokrata Hungarofil 2018.03.11. 16:48:58

@$pi$: Sajnálatos módon néhány keresztény államban megengedték a rabszolgatartást. Ilyen volt pld. a mintademokrácia, az USA. Mellesleg a keresztények is hasonló nagyságrendben szállítottak rabszolgákat Afrikából Amerikába.

Demokrata Hungarofil 2018.03.11. 16:51:05

Tessék nekem bizonyítékot hozni arról, hogy rabbi tiltakozott volna, hogy zsidók rabszolgákkal kereskedjenek a XVI, XVII, XVIII és a XIX. században!

$pi$ 2018.03.11. 17:23:39

@Gandosz: "Tehát nem volt algebrájuk a görögöknek."

Beidézek egy bekezdést, amelyik arról szól, hogy használtak algebrát, kimásolsz belőle egy mondatot, amiben konkrétan a geometriai algebráról van szó, majd megállapítod, hogy "nem volt algebrájuk". Zseniális, nagy a te hited.

$pi$ 2018.03.11. 17:26:33

@Demokrata Hungarofil: "Sajnálatos módon néhány keresztény államban megengedték a rabszolgatartást. Ilyen volt pld. a mintademokrácia, az USA."

Egész európai városok épültek fel a rabszolgakereskedésből. Például Prága és Velence erről híres: www.toptenz.net/10-cities-probably-didnt-know-built-slavery.php

$pi$ 2018.03.11. 17:29:17

@Gandosz: "A négyzet náluk egy konkrét geometriai objektum volt."

A négyzet ma is egy geometriai objektum. :) Síkidom. A négyzetre emelés egy matematikai művelet. Amúgy az irracionális számok halmazát például a görögök fedezték fel.

teéjesenmindegy 2018.03.11. 17:48:09

@$pi$: A sikidomot a törökök fedezték fel. Tarkan meg is énekelte.
www.youtube.com/watch?v=qfk5O4RaifU

Hozzánk a nyelvújításkor érkezett a nagy nyelvújító Róbertnek köszönhetően,
ő csikidamnak magyarította

Gandosz 2018.03.11. 18:20:30

@$pi$: nem használtak algebrát, amit bemásoltál, az szimpla történelemhamisítás
vagy máshogy kifejezve, a geometriai algebra történetietlen visszavetítés; abból fakad, hogy a középkortól algebrai úton is levezethetők voltak geometriai tételek; de ez fordítva nem igaz, az ókorban nem volt a mértani tételekből levezethető az algebra; a négyzet, mint valaminek a második hatványa, nem jelent meg a görögöknél, négyzet alatt konkrét négyzetre gondoltak
de egyébként ha szóbahoztad, számelméletük sem volt a görögöknek; valójában az is geometria volt; nem tudták leírni a számokat, amikor jelölték őket, akkor különböző hosszúságú szakaszokat rajzolta; nem tudták kifejezni a törtszámokat, a tizedesjegyeket, nem használtak negatív számot

1ghost 2018.03.11. 21:02:42

@Gandosz: @teéjesenmindegy: @$pi$: @Demokrata Hungarofil:

Hát itt meg mi a fasz történt? Orbán közismert, ócska bérhazudozójára már nem reagál senki? Ezt a söpredéket már szóra sem méltatják a tisztelt polgártársak?

Bástya elvtárs szellemiségét megidézve: Hát orbán hitvány bérhazudozója már nem ér szart sem?

Demokrata Hungarofil 2018.03.12. 06:32:19

@1ghost: Megtisztelő méltatását köszönöm! Ha majd sikerül bármely állításomat megcáfolnia, kérem jelentkezzen!

Demokrata Hungarofil 2018.03.12. 06:38:41

Kedves vitatkozó barátaim! Nyugodjanak meg kérem! Az országot a legmegfelelőbb kormány fogja irányítani a következő négy évben is. A migráns inváziót, Magyarország eliszlámosítását ill. elnégeresítését, stb. nem engedjük. Aki ezek közé vágyik, szabadon hozzájuk utazhat, áttérhet, velük élhet kívánsága szerint. Béke és boldogság, felvirágzás vár hazánkra.

otapi 2018.03.12. 08:02:46

@FCUK19: Sose gondoltam azt hogy az IMF hitel bombaüzlet volt, ennyire nem lehetsz hülye!

Tenkes Kapitánya 2018.03.12. 09:31:30

Az egyik legismertebb bécsi tömeglap a Kleine Zeitung szombaton megszavaztatta olvasóit, arra keresve a választ: egyetértenek-e mindazzal, ami a magyar kancelláriaminiszter, Lázár János híres utcai videójában elhangzott? A válaszadók 69 százaléka szerint tökéletesen igaza van a kancelláriaminiszternek.

otapi 2018.03.12. 13:29:19

@Tenkes Kapitánya: olvasd el a posztot az első bekezdesén túl is. Ki is van emelve sárgával annak aki elfáradt volna odáig. Amíg mindenki azon vitatkozik hogy most Bécs élhető-e vagy nem (szerintem igen, de ez most lényegtelen :)), addig sem a Elios ügyben koptatod a billentyűzet te sem. Beszélhetnénk még Lázár kis kastélyáról, a 20 ezer honosított migránsról vagy helikopterről lógatott (jávor)rénszarvasról is - de nem, Bécs élhetősége nyílvánvalóan sokkal fontosabb kérdés nekünk :)

na4 2018.03.12. 14:23:24

Lázár videója óta (kb. 1 hét alatt) csak háromszor késeltek migránsok Bécsben. Akkor mi is a baj ezzel a video-val?

Tenkes Kapitánya 2018.03.12. 15:05:45

@otapi: akkor mér volt ennyi lázárbécsivideoellenesposzt, hogyha azt akarták volna, hogy ne beszéljenek lázárvideójáról? He?

otapi 2018.03.12. 15:31:42

@Tenkes Kapitánya: Nem az a baj ha a lázár videjójáról beszélnek, az a baj ha _csak_ a lázár videójáról beszélnek. Te miért tereled a témát folyamatosan lázár videója felé mondjuk az Elios ügyről? A poszt kétharmada arról szólt, nem lázárvideójáról.
süti beállítások módosítása