B1 blogcsalád



Buszokkal szállítanak tömeget a határon túlról a Békemenetre

2018. március 07. - nickgrabowszki

Együtt vonul majd Morvai Krisztina és Szili Katalin.bm_3.jpg

Hihetetlenül fontos a Fidesznek, hogy ne bőgjenek le nagyon a március 15-ére szervezett pártfelvonuláson, az ún. Békemeneten. Igyekeznek minél nagyobbnak látszani, noha a menetelés nem fog bizonyítani semmi.

Az eredeti (a 6 évvel ezelőtti) Békemenetnek az volt a feladata, hogy mutassa, a Fidesz mellett még mindig tömegek vannak. Most ezt nem vonja kétségbe senki.

A hódmezővásárhelyi polgármesterválasztás is megmutatta, hogy a kormánypártok megőrizték eddig szavazótáborukat, ami országosan azt jelenti, hogy továbbra is kb. kétmillió ember áll mögöttük. Ám ugyanez a választás arra is rávilágított, hogy

többen vannak a Fidesz ellen, mint mellette,

és ezen tényen azt sem fog tudni változtatni, ha esetleg akár 100 ezren is átvonulnak a Bem térről a Kossuthra: tudjuk, hogy sokan vannak, de azt is, hogy ellenük még többen.

Ennek ellenére a Fidesz komoly energiákat fektet a szervezésben, ami viszont arra mutat rá, hogy ez a Békemenet is éppen annyira lesz spontán, mint eddigiek: a Fidesz szervezi a résztvevőket, és utaztatja fel őket buszokkal a fővárosba.

Kézenfekvőnek tűnt, hogy egy olyan csoportból is toborozzanak,

  • ahol a kormánypártok felülreprezentáltak,
  • ahol nem él a Fidesszel szembeni ellenszenv (mert nem élnek Magyarországon),
  • továbbá, akiknek kalandot is jelent egy kirándulás a magyar fővárosban.

A Fidesz romániai szatellitszervezete, a Tőkés László-féle Erdélyi Magyar Néppárt ennek a feladatnak tesz eleget, amikor Nagyvárad környékéről buszos utazást szervez a Békemenetre. A részvétel ingyenes, mindent a párt fizet, legalábbis költségekről nem írnak a felhívásukban. (Ami különös, hogy az erdélyiek a buszos kirándulás után levélben szavazhatnak az áprilisi választáson, azért már nem kell kimozdulniuk otthonról.)

szili-katalin-kover-laszlo.jpgA Békemeneten olyan illusztris résztvevők között vonulhatnak, mint a Jobbiktól a Fideszhez visszatért Morvai Krisztina vagy az MSZP-ből dezertált és Semjén Zsolt kitartottjává vált Szili Katalin. A volt házelnök a kormánylapban állt be a Békemenetet reklámozók közé:

A felvonulás igényt fejez ki arra, hogy Európa őrizze meg történelmi gyökereit, és álljon ellen a globalizációs törekvéseknek (...) A békemenet lehetőséget nyújt, hogy felhívja a figyelmet korunk egyik legnagyobb kihívására, a migrációs válságra.

Ez ahhoz képest új, hogy Szili a nevét adja egy párt-e és kampányrendezvényhez, hogy néhány hónapja még azt nyilatkozta: kiszállt  a pártpolitikából. A 168 órának adott interjúban azt is mondta, nem igaz, hogy az Orbán-kormánytól kizárólag az árulásáért cserébe kapna havonta több mint egymillió forintot

Megdolgozom a béremért.

És mint a Fidesz kampányeszközének reklámozásából látható, valóban.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr713722492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Punxsutawney Mormota 2018.03.07. 16:01:24

Ugyanitt békekötvény is jegyezhető!

Qrvára nem érdekelne, hogy ki hova vonul. Felőlem vonulhatnak a fidióták, hiszen vonulhatnak a melegek, meg vonulnak néha a zsidók, meg a bringások is... Csak ne az én adómból tennék.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.03.07. 17:37:31

S miért gond magyar állampolgárok közös részvétele egy kampányeseményen?

sinus67 2018.03.07. 18:15:20

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:
Azért Apukám, mert közpénzjellegét elveszített összegekből finanszírozzák!

morpho 2018.03.07. 18:44:39

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Ha saját pénzből utaznak, akkor mindenki oda megy, ahova akar. Ha közpénzből fizetik, akkor törvénytelen. Ennyi.

Shakespeare Emilke 2018.03.07. 19:35:44

Csak jó buszokkal utazzanak, nehogy kiégjenek útküzben azok a buszok!

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.03.07. 19:44:17

@morpho:

Szokás, hogy a szervező fizeti a tüntetők költségeit.

rasztaszív 2018.03.07. 20:09:11

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: "A CÖF finanszírozza a saját pénzéből."

barátom,ez az a pont,ahol nem marad más : ANYÁD.

neko1967 2018.03.07. 21:15:47

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:
;Nem éppen. A CÖF finanszírozza a saját pénzéből."

Aha.... Abból az 500 millióból, amit a Magyar Villamos Művek - állami cég! -fizetett nekik! És eddig csak ez derült ki!
Nem lepne meg hogy ha az MNB közpénz jellegét elvesztő milliárdjaiból is csurrant-cseppent volna!

megamedve 2018.03.08. 05:49:40

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:
Ennyire nem lehet hülye egy ember.
A cöf, a saját pénzéből?
Húbameg.

megamedve 2018.03.08. 05:50:56

Á, ez a balfasz csak szórakozik!

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.03.08. 06:31:18

@taga20:

Nyúgös fiúcska vagy, mióta a saját emberetek, Gulyás-Festékes Marci is kimutatta, gazdád elveszti a választásokat.

2018.03.08. 06:36:08

Nyilván nem szimpatikus, hogy közpénzt nyomnak el erre a célra, de hát a sorosista civileket meg Soros, a norvég titkosszolgalat és az amerikai nagykövetség diplomáciai fedésben dolgozó hírszerzői is pénzelik. Ezt ellensúlyozni kell. Én is örülnék, ha nem erre basznák el a pénzt...

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.03.08. 06:42:04

@megamedve:

Honnan máshonnan?

Ugyanaz, mint a ballib civilek esete, a saját pénzükből gazdálkodnak, amit Sorostól és a Norvégiai Köztársaság Pedofil Alapjától kapnak.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.03.08. 06:42:59

@Colonel H. Stinkmeaner:

Így igaz. Valahogy finanszírozni kell a bivalyerős magyarellenes szervezetek ellensúlyozását.

neko1967 2018.03.08. 07:08:48

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Hülye!!!!
Norvég Köztársaság? Norvégia királyság!

neko1967 2018.03.08. 07:15:20

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:
Én egy magyarellenes - és józan ész ellenes - szervezetet ismerek. A fidesst!

megamedve 2018.03.08. 07:24:40

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:
Ezzel az érveléssel csak az a gond, hogy míg a cöfnek nevezett összefogás kizárólag a gecik oldalán áll, és mindig azt bégeti, amit a gecik hajtogatnak, addig a "ballibsi-köcsög-soros,brüsszel,enszbérenc-migráncspárti-kerítésbontó-ja és főképp buzik is" civil szervezetek általában elesetteket, kiszolgáltatottak, segítségre szorulókat (mint pl. volt annak idején a főgeci is, merthogy jogilag őt is képviselték, amikor még ő is "ballibsi-köcsög-soros,brüsszel,enszbérenc-migráncspárti-kerítésbontó-ja és főképp buzi" volt) képviselnek, és segítenek.
Nem feltétlenül kell minden dolgukkal egyetérteni, de kb. mint makó és jeruzsálem.

MVM 500milla, (meg még amiről nem tudunk) hopp! - számtalan kisebb, nagyobb adomány, és néhány felvilágosult országtól, szervezettől érkezett pár tizmillió, kopp.

2018.03.08. 07:56:20

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: állami cég nem támogathat magán szervezeteket- kérdezed. Állami cég= állami tulalajdon , vagyis közpénz. Karitatív dolgot eltudok képzelni , cöf politikai szervezet , ugyan nem párt , de egyértelműen politikai célú szervezet. Sztem engedd el a témát , ebben nincs igazad most.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.03.08. 08:14:19

A migránsseggnyalás nem menő most sem.

Mindenki igazat mond, aki a muszlim honfoglalás veszélyeire hívja fel a figyelmet, és mindenki hazudik, aki bagatelizálja ezeket.

Így a hazaáruló ballib pöcsök is.

FF 2018.03.08. 08:14:51

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: aztán a CÖF milyen gazdasági tevékenysége adózott bevételéből fizeti ezt a kirádnulást szerinted?

Boar. 2018.03.08. 08:15:28

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:
Te, ha itt licit van az anyázásra akkor a narkós kurva anyádat...
Amúgy nem bazdmeg, állami cég nem támogathat "álcivil" szervezetet ahelyett, hogy befizetné azt a pénzt adó gyanánt. A gazdáid többek között ezzel a támogatósdival (TAO pénzek pl.) fehérítik ki a haverok adócsalásait. Nem akar a fideszparaszt adót fizetni? Csinál egy sportegyesületet, megtámogatja aztán szépen visszaszivattyúzza a lóvét belőle.
Asszem birka, te vagy az az életforma akit simán tarkón kellene lőni aztán otthagyni a hulládat az árok szélén. Nem érdemelsz mást, nem érdemelsz jobbat. A "hazaáruló" fogalmát egészen új szintre emeled.

1ghost 2018.03.08. 08:15:53

A békemenet résztvevői kiállnak a korrupció, a mérhetetlen lopás, az orbán familia bűnszervezet keretében különösen nagy értékben, szervezetten elkövetett csalás mellett, valamint a jogállamiság szétverése mellett.

Csak három embertípus vesz ebben részt: 1. a milliárdokat lopó slepp, 2. a gerinctelen, jellemtelen emberek, 3. valamint néhány tájékozatlan félnótás. Ezekből viszont hál' Istennek egyre kevesebb vannak, hiszen rühelli őket már minden normális ember, így hát ilyen társaságban részt venni szégyen.

Nem csoda, hogy a korrupt, börtönérett fidesz külföldről fuvarozza turistákat.

Nzoltan 2018.03.08. 08:16:13

Ha egy osztálykirándulás megoldható önköltségen bérelt buszokkal, akkor egy pártrendezvény buszjegyét miért ne fizethetné ki egy hívő?

Ez egy irígy poszt, mert az elkúró oldal nem tud mozgósítani.

Boar. 2018.03.08. 08:16:48

@Rettegek mert ballib vagyok:
Böff.
Előbb nyeld le a gecit, utána beszélj te paraszt...

Rettegek mert ballib vagyok 2018.03.08. 08:17:09

@morpho:

Mit gondolsz a pöcsfejű Gulyás Márton, és Soros álciviljei saját zsebből mennek ?
Nem.
A valódi civilek elől ellopott Norvég pénzekből többek között, illetve a külföldi (Soros féle) cápák támogatásaiból, hogy hazaáruló őket kiszolgáló kormány hatalomba kerülését segítsék..

Rettegek mert ballib vagyok 2018.03.08. 08:18:31

@1ghost:

Minden magyarnak ott a helye !

A migráció a következő 50-100 évben az EU legnagyobb problémája.

A migránsseggnyaló hazaárulók marhaságai pedig leszarhatóak a témában magasról !

Rettegek mert ballib vagyok 2018.03.08. 08:20:38

@Boar.:

Köcsög ballib hazaáruló vagy. De legalább nyíltan vallod, hogy meg kell ölni mindenkit aki mást gondol a világról.
Elmebeteg faszpatraszt vagy ugyanis.

Kivlov 2018.03.08. 08:22:53

"...többen vannak a Fidesz ellen, mint mellette,..."

Elképzelhető. Csak egy választáson nem az számít, hogy ki ellen szavaznak a legtöbben, hanem hogy kire szavaznak a legtöbben.
Ilyen logikát alapul véve asszem eddig egy, vagy max kettő választás lett volna, ahol nem voltak többen a győztes párt ellen, mint mellette. vicc.

A legnagyobb vicc meg az, hogy a rendszeresen "árokásást" emlgetető ellenzék ássa épp az árkot azzal, hogy két utat vázol fel: kormánypártra vagy ellene szavazni.
Miért nem lehet egy adott társadalmi réteget képviselni, mint pl a németeknél, és arra várni a szavazatokat, aztán meglátni, hogy az mire elég? Ezért nem lesz itt soha más, csak a fityisz meg a maszop (meg majd az utódpártjaik), mert ilyen a pártok hozzáállása. happy idiocc...

Boar. 2018.03.08. 08:26:02

@Rettegek mert ballib vagyok: Van annak egy diszkrét bája amikor egy olyan tahó magyarkodik akinek egy magyar nyelvű mondat hibátlan lejegyzése is megoldhatatlan problémát jelent. Szóval öcsém bújj csak vissza a gazdáid seggébe, ott védve vagy mindentől, meleg is van, ne akarj belepofázni a magyar emberek dolgába...

Rettegek mert ballib vagyok 2018.03.08. 08:26:11

@Kivlov:

Ez egyébként igaz. A Fideszt többen nem kedvelik, mint ahányan kedvelik.
Viszont a legelutasítottabb formáció a Gyurcsány féle DK amit rögtön követ az MSZP, és a ballib összes.

Mert őket még ettől is többen rühellik, teljes joggal, és okkal.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.03.08. 08:28:20

@Boar.:
Van annak egy diszkrét bája, mikor ballib hazaárulók MAGYAR-nak hazudják magukat, miközben az országba telepítenék az integrációra képtelen muszlim csürhét, és bagóért kiárusítják az országot a külföldi multiknak.

nnnnnnnn 2018.03.08. 08:31:56

blogger talált egy buszos utazást. valszeg menni fog egy két busz a határon túlról. hűha! amúgy nem értem mi ezzel a baj?

Rettegek mert ballib vagyok 2018.03.08. 08:35:18

@nnnnnnnn:

A ballibek haragszanak a határon túliakra, mert nem nyalják Gyurcsány seggét olyan feltétlen hévvel, mint ők.
Így uszítanak ellenük, ahogyan a fő elkúró diktálja épp olyan tempóban.
Ennyi a sztori lényege.

1ghost 2018.03.08. 08:38:48

@Rettegek mert ballib vagyok: @Nzoltan:

Hehehe szarházi, ócska bérhazudozó orbántroll! Már megint lebukott a hazug fideszfajtád.

A korrupt tolvaj gazdád telepíti be titokban a migránsokat, többszörösen túlteljesítve a Soros tervet. Kibaszott nagy pech, hogy a hülye államtitkárotok bevallott mindent.

Sőt az is kiderült, hogy 2015-ben az ENSZ közgyűlésén orbán gazdád migránsügyben kvóták kialakítását sürgette, hogy rohadna meg az internet, amiért ezt napvilágra hozta.

Éppen ezért, te ócska, migráncssimogató hazug sorosbérenc orbáncsicska, eltakarodhatsz a bárcás fideszes kurva anyádba arra a rövid időre, amíg rács mögé nem vágnak titeket a magyarok.

ipartelep · http://ipartelep.blog.hu 2018.03.08. 08:43:10

Egy katlanba terelni az összeset, és atomot rájuk! Mert megérdemlik.

Kivlov 2018.03.08. 08:43:44

@Rettegek mert ballib vagyok:
Ez egyértelmű.
Ezért is vicces, hogy magukat ezekhez nem vagy kevésbé köthetőnek mondó formációk lepaktálnak velük (elempé, jobbik, momo). És ellent mondanak annak, amiért létrejöttek. Bár legalább tudni, hogy csak a hatalom a cél, nem a népképviselet.

Pop40 2018.03.08. 08:53:30

Meneteljenek csak a majmok. Ennyi szórakozás nekik is kell, a fidssz ex-munkásőr szavazói legalább nosztalgiázhatnak egyet a régi meneteikről, mikor még Rákosi, meg Kádár portéjával vonulgattak május elsején :-)

Az épeszű többség pedig szavazni megy majd április 8-án.

1ghost 2018.03.08. 08:57:16

@Kivlov: @Rettegek mert ballib vagyok: @nnnnnnnn:

Na mi van te ócska, bérhazudozó orbántroll? Saját magaddal társalogsz te migráncssimogató orbánbohóc?

Mondjuk, nem csoda, hiszen a magyarok többsége már csak köp a korrupt, tolvaj fideszfajtádra.
Hódmezővásárhelyi KO-t még ki sem hevertétek, mindjárt itt a következő, tulajdonképpen mire magatokhoz tértek már a rács mögött vagytok bekamerázva.

Parajpuding 2018.03.08. 08:57:28

Ez azért arra is jó, hogy a magyarok többsége még jobban lenézze a határon túliakat és még több ellenszenvet tápláljoon irántuk. Székely bölcsességek ide, vagy oda, szegények valójában olyan ostobák, hogy ez nem veszik észre. Azt hiszik magyarabbak a magyarnál.
Végül tehát teljesen érthetővé válik lenézés.

Pop40 2018.03.08. 08:58:07

@Kivlov:

Egész röhejes, mikor a fideszes maffia létrehoz egy olyan választási rendszert, amiben egyedül összefogással lehet nyerni, aztán utána a nyaloncaik meg az ellenzéket szidják, mert alkalmazkodik a 100%-ban a fidesz által írt választási rendszerhez.

Ja, hogy úgy gondoltátok, bolsikáim, hogy elég egy "jól" megírt választási rendszer ahhoz, hogy másfél millió retardált hülye mindörökre elnyomhassa a maradék 7 millát?
Pech.

Parajpuding 2018.03.08. 09:00:33

@Rettegek mert ballib vagyok: neked inkább attól a mély sötétségtől kellene rettegni inkább, ami a fejedben honol :D Hidd el nagyobb veszélyt jelent rád, mint bármi ezen a világon :D

mikka 2018.03.08. 09:05:06

Nem értem ezt a vergődést a köcsögöknél...Zavarja őket ha egy pap a keresztény konzervatív oldal mellett prédikál és nem a buzikat ölelgeti. Zavarja őket hogy tömegek mennek el a kormánypárt hívó szavára..Zavarja őket hogy sokan vidékről és a határokon túlról is eljönnek.. Zavarja őket hogy demokrácia van?

mikka 2018.03.08. 09:06:03

@Pop40: Mikor volt ebben az országban 7 millió szocialista liberális szavazó???? Ha valaki degenerált az te vagy fiam, leülhetsz, egyes.

Veetee 2018.03.08. 09:06:06

@Rettegek mert ballib vagyok: Ezt kicsit öngólnak érzem a részedről. Pillanatnyilag orbánék azok, akik bizonyítottan az országba telepítették az "integrációra képtelen muszlim csürhét" és "bagóért kiárusítják az országot".

Indriq 2018.03.08. 09:09:13

@Kivlov: "A legnagyobb vicc meg az, hogy a rendszeresen "árokásást" emlgetető ellenzék ássa épp az árkot azzal, hogy két utat vázol fel: kormánypártra vagy ellene szavazni."

gondolom a kormánypárti "vagy a fityisz vagy a torok átvágás" nem árokásás, hanem alternatíva felvázolás :)

Itt ragadom meg az alkalmat, és egy kis háziversenyre hívok mindenkit. Egy tálca sört (a nyertes általá választott márkát) kap, aki a legjobban megtippeli, hogy rákai filip szerint hány millió lesz a békemeneten.

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2018.03.08. 09:11:49

Kúrcsány meg izraelből vett vízágyúkat a magyarok ellen 2006-ban.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.03.08. 09:12:45

@megamedve:

Miért, s a ballib civilek nem mindig aballibek oldalán állnak?

Kivlov 2018.03.08. 09:14:12

@Pop40:
Nem érted.
A lényeg az, hogy "nem nyerni kellene", hanem az adott párt által képviselt ideológiát, társadalmi csoportot minél erőlteljesebben megjeleníteni a parlamentben. Lásd: németo, olaszo. Mert így ebből mindig csak 2 út lesz, yenki mintára.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.03.08. 09:18:15

Tarlós mondata nagyon ül ma is, persze a hírhamisító Index, HVG, meg a többi szar ezt nem hozza le:

magyarhirlap.hu/cikk/112652/Megsokszorozodott_a_bevandorlas_veszelye
 Lehet olyanokat mondani, hogy a kormánypártok túlhangsúlyozzák az illegális bevándorlást erőltető személy vagy személyek szerepét és a folyamat negatív következményeit. Ám nem az a legfontosabb, hogy bizonyos személy nevét hányszor ejtik ki, vagy hogy a koncepció nélküli ellenzék és sajtója ezen mennyit poénkodik. Nyugat-európai gondolkodók, elismert közéleti személyiségek már több mint tíz éve felismerték az euró­pai bevándorlás fenyegető veszélyét, amely mára egész Európában megsokszorozódott. A magyar lakosság többsége is tisztában van ezzel, mégis, aki megszólal, azt az ellenzék és sajtója azonnal és fenyegetően megbélyegzi. Pedig milyen demokrácia az, ahol a kisebbség többet számít, mint a többség, ahol lehurrogják a többségi akaratot, és miféle szabadság az, ahol idegen akaratnak engedve cenzúrázni akarják a nemzeti érzelmeket?
Az ide igyekvő illegális bevándorlók nem tisztelik a törvényeinket, a vallásunkat, a történelmünket, a szokásjogainkat, az identitásunkat. Nagyon bántó, amikor a mi 1956-os menekültjeinkhez hasonlítják őket.
A végén az unokáinknak kell majd integrálódniuk a saját földjükön? Valakik kitalálták a „politikai korrektség” és a „gyűlöletbeszéd” fogalmát, és ma már szabályosan kriminalizálják ezeket.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.03.08. 09:19:54

@FF:

A CÖF egy fideszes civil szervezet, nincs gazdasági tevélkenysége, adományuokból élnek,

paveway 2018.03.08. 09:20:38

A közpénzből kitömött cöf-cöka-csök rendez egy fityiszes kampányeseményt. Miért lenne ezzel problémája bármelyik magyar adófizetőnek is, hiszen rendben az egészségügy, az oktatásügy és az ország infrastruktúrája is. Nincs mire költeni, pártunk és kormányunk megérdemli az ünneplést.

Indriq 2018.03.08. 09:20:43

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: látom nem akarod felfogni....

hogy a te értelmi szinteden fogalmazzam meg. A ballib civil szervezeteket Soros a saját pénzéből támogatja. A a jobboldali civil szervezeteket pedig az állami cégek. Miért nem a jobb oldali emberek/emberek általá vezetett cégek?

Indriq 2018.03.08. 09:22:12

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: "Az állami gazdasági szervezet pénze nem közpénz."

DE! és itt hazudsz....

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.03.08. 09:23:02

@Boar.:

Nem lesztek ti már sose hatalmon, nem fogjátok tudni ismét bevezetni a liberális diktatúrát. Ha pedig erőszakhoz nyúltok, háromszorosan fogjuk leverni ezt rajtatok. Szóval kicsit óvatosabban... Persze ha csak pofázásról van szó, azt csináljátok bátran, azzal semmi gond. Érthetpő, hogy valahol le kell vezetnetek a frusztrációt. Szóval csak bátran: az anoním és gyáva halálos fenyegetés mindig jobb, mint a tényleges szemkilövés.

exterminador 2018.03.08. 09:23:31

@Indriq: teljesen felesleges erőlködnöd, birca elmeállapota nem teszi lehetővé az információ befogadását.

Indriq 2018.03.08. 09:24:16

@Rettegek mert ballib vagyok: amikor valaki tarlósra hivatkozik lehet tudni, hogy valami ordas nagy baromságot hallunk :)
tarlós fényképének kéne lennie a szótárban a seggnyalás és a hazudozás magyarázatánál :)

Indriq 2018.03.08. 09:25:45

@exterminador: igen, tudom, de szórakoztat néha a vergődése :)
pár mondat után keresek egy másik debilt.... :)

Darth Revan 2018.03.08. 09:26:14

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:
"A CÖF finanszírozza a saját pénzéből."

Troll level végtelen...

2018.03.08. 09:29:29

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: nem akarlak megbántani , de ekkora marhaságot már rég hallottam. Szted ha az állam céget alapít , az alaptőke honnan származik? De ezen ne vitatkozzunk már jó !

Pop40 2018.03.08. 09:29:34

@Kivlov:

Dehogynem értem. Ez nem Németo, meg Olaszo. Ez egy balkáni maffiaállam, ahol mindent a maffiapárt sameszai uralnak, nincs lehetőség semmiféle képviseletre. Ugyan kit tudna pl egy Széll Bernadett képviselni, mikor arra nincsen eszköze, hogy a hazaáruló fideszes "képviselő" egyáltalán a kérdésére válaszoljon?

De bizony, itt győzni kell. És MIUTÀN helyreállt a demokrácia, eltakarították Poltot, meg a többi köztörvényes, bűnpártoló senkit, új alkotmányt, választási rendszert stb írtak (s természetesen megkezdődött a fideszes maffiózók elszámoltatása, bebörtönzése, s a lopott pénz elkobzása) na majd UTÁNA ki lehet írni az új választást.

Amin már mindenki nyugodtan indulhat úgy, ahogy akar, és miután bekerül, nyugodtan képviselheti a szavazóit, mert nem fogja akadályozni egy olyan pártállam/maffiaállam, mint most.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.03.08. 09:31:19

Íme a ballib férgek a valóságban:

magyarhirlap.hu/cikk/112575/Hadhazy_Akos_utcara_kuldene_a_szomszedjat
Hadházy Ákos utcára küldené a szomszédját
Volt arra is példa, hogy Hadházy elzárta a vízvezetéket szomszédjánál, így a nyugdíjas másfél éven keresztül az udvarról hordta a vizet egy vödörben.
..
A nyugdíjas a TV2-nek elmondta, hogy szerinte Hadházy mindenképpen meg akarta szerezni az ő tulajdonrészét is, ezért újította fel az egyébként jó állapotban lévő tetőt. Szerinte a politikus tudta, hogy a 69 éves férfi egyébként sem tud fizetni. Hadházy végül pert indított és elérte, hogy Acsádi nyugdíjából részletekben vonják le a tető javításának rá eső költségeit, valamint a perköltséget.

A politikus az első adandó alkalommal végrehajtást kért, felbecsültette az ingatlant, és azt akarta, hogy bocsássák árverésre. Acsádi kifogást emelt ez ellen, és részletfizetést kért, amit jóváhagytak.

A szerencsétlenül járt nyugdíjasnak emiatt a havi 70 ezer forintos nyugdíjából 27 ezret vonnak le, lehetetlen helyzetbe hozva őt, hiszen a fennmaradó összegből nem tud megélni. Azt mondta, előfordul, hogy tűzifára sem telik, ezért egész nap fagyoskodnia kell.

Pop40 2018.03.08. 09:32:18

@mikka:

Pont akkor, bolsikám, mikor a tolvaj vajdád egész Mo-t képviselte. Mert nagyon imád egész Mo nevében hazudozni.

Mellesleg nem kell ahhoz szocnak vagy libnek lenni, hogy a magatokfajta maffiabandát rühellje valaki. A jobbikosok, meg a bizonytalanok zöme is épp úgy rühelli a maffiád, mint a szoclibek.

De legalább a jellemzésben magadra ismertél, tehát -legalább- önismereted van, ha eszed nincs is.

Berelhetoreklamfelulet 2018.03.08. 09:34:30

Jaj a libsi propraganda. Nekem van jó pár fideszes ismerősöm, akik maguktól, önszántuktól mennek el a békemenetre.
Szerintem ugyan nincs oks értelme ilynere időt pazarolni, de ők tudják.

Amúgy meg eddig sem volt titkolt tény, hogy a biztos fidesz szavazóknál több ember van aki nem oda szavaz.
Ez mondjuk semmit nem jelent, amíg az ellenzék átlagos támogatottsága 3% körül van...

2018.03.08. 09:36:48

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Birkuci ! Lassabban ha kérhetem. Ne fenyegetőzz, mert a jómodort elzavarom én is, másfelé. Döntsd el vitatkozni akarsz vagy anyázni, libsizni, és ócsárolni vagy érvelni és valós dolgokról vitatkozni.

A mesét azt hagyjuk más korra és másnak. Ám ha kérhetem--a kölcsönös tisztelet reményébe --vitatkozzunk. Rendben ?
Kérésem--tessék már nekem leírni, hogy ki is a magyar állampolgár ?! De csak az echte magyar állampolgárokról kérném, ha egy nyúlfarknyit írnál.

2018.03.08. 09:37:24

@Rettegek mert ballib vagyok: kellemesen primitív stílusod van . Nagyon érdekes , hogy hírtelen szinte minden ellenzékiről kiderül , hogy veri nőket, pedofil, meleg , stb.stb.stb. Borzasztó egyszerű , nem kell ám férgezni, mocskolódni , el kell menni és szavazol arra aki neked tetszik.

Pop40 2018.03.08. 09:37:42

@Rettegek mert ballib vagyok:

Persze, bolsi, biztos úgy volt.
Mint ahogy a másik fideszes prostilap is kitűnő cikket írt, miután ellopatták Hadházy táskáját.

index.hu/belfold/2018/valasztas/2018/03/07/valasztas_kampany_percrol_percre/hadhazy_ellopott_pilotataskajabol_irtak_luxushobbizo_cikket/

Fostok tőle, mi?
Joggal.
Még egy hónap, és ő lesz Szekszárd képviselője a tolvaj fideszes majom helyett. :-)

Addig meg sok sikert a hazudozáshoz, Márki-Zaynál is bejött. :D

2018.03.08. 09:37:47

Birkaterelés lesz tizenötödikén? Jó sok dolga lesz a köztereseknek, mert ezek a félig domesztikált proli nyuggerek mindig összepiszkítják a várost.

Pop40 2018.03.08. 09:39:17

@Berelhetoreklamfelulet:

"Jaj a libsi propraganda. Nekem van jó pár fideszes ismerősöm, akik maguktól, önszántuktól mennek el a békemenetre."

A cikk azt egy szóval nem állította, hogy nem lesznek olyanok, akik saját maguktól, ingyen hülyék.

Kivlov 2018.03.08. 09:43:12

@Pop40:
Így is lehet gondolni, de ez így csak óvoda semmi más.
elempéék meg addig "mások", amíg le nem fekszenek a maszopnak. már ha voltak vala is egyáltalán "mások..."

Pop40 2018.03.08. 09:47:56

@Kivlov:

Persze, nyilván óvoda.
Az ellenzék tökéletesen tudja képviselni a választóit, semmi akadályoztatás nem éri ebben, Széll se néz maga elé bambán, mikor mondvacsinált hülyeségekkel ellehetetlenítik még egy szar bizottsági munkában is. (Eleve, nem is történik ilyen soha, meg amúgy is, kellemes karácsonyt!)

Mesélj még!

paveway 2018.03.08. 09:49:08

Remélem, a külföldről bérelt menetelők költségeit is közpénzből finanszírozza a csök, úgy lenne az igazi .Ha már lúd, ugye.

Kivlov 2018.03.08. 09:50:30

@Pop40:
"...ellehetetlenítik..."
A gond itt van, hogy lassan 15 év az ellenzék csak orbáznozni tud, meg a másikra mutogat, mást hibáztat. Lett volna idő hitelességet építeni rég...koncon marakodás helyett. És még mindig csak az orbánozás megy. Ez kormányon kevés lenne, ahogy 2002-2010 között is az volt. Hála az égnek, most nem lesz rá lehetőségetek sem, hogy szétqrjátok a gazdaságot...

BiG74 Bodri 2018.03.08. 09:58:34

Menjetek birkamenetre. Ne felejtsétek, hogy a felvételek alapján nehéz lesz tagadni ki volt ott. Mert lesznek sokan, akik tagadni fogják.

1ghost 2018.03.08. 10:01:06

@Kivlov:

Na mi van te hitvány orbántroll? Ma is egész nap itt fogsz rohadni, hogy bérhazudj a velejéig korrupt, tolvaj orbáncsalád védelmében?

Kibaszott nagy pech, hogy a hazugságaitokra + rátok már nem vevők a magyarok! Sőt a nyomasztó többség leginkább a rács mögött szeretne látni titeket, annyi gazemberséget követtetek el a nép ellen.

Pop40 2018.03.08. 10:05:13

@Kivlov:

Nem éppen azon nyivákolsz, hogy most épp tesznek valamit?

"És még mindig csak az orbánozás megy. "

Ez valóban megdöbbentő 8 év teljhatalmú fideszes maffiauralom után, amiben még a vécézéshez is a vajda engedélye kellett... :-)

"Hála az égnek, most nem lesz rá lehetőségetek sem, hogy szétqrjátok a gazdaságot..."

Miért, szétkúrjátok ti magatok, mint az oktatást meg az eüt?
Mondjuk szétkúrtátok volna a gazdaságot is, nem rajtatok múlt. Ha nem lenne a nemzetközi konjunktúra, a világszerte alacsony kamatszint, infla, meg a rengeteg eus pénz, hanem mondjuk lenne egy olyan válság, mint Bajnai idején, amiből a rezsiszilárdoknak kéne kikormányozni az országot, itt már csak egy füstölgő kráter lenne.
Lopás, meg hazudozás, ehhez értetek, semmi máshoz nem.

VáradiJános 2018.03.08. 10:05:59

Nyugi, nem fognak a Dunába lőni index-hülyegyerekeket, még csak feri vagy gergely hungarocell fejeket sem fognak rugdosni! Villamos-megállítás és festékdobálás sem lesz, felesleges itt bérrettegned aprópénzért.

Kivlov 2018.03.08. 10:07:58

@Pop40:
persze tudom: ha jóll megy, és jobber qrmány van, akkor az a külföld miatt van. Mint ahogy az is, hogyha a ballaereknél rosszul megy. Felelős sosincs. :D

VáradiJános 2018.03.08. 10:09:22

@paveway: ki magyarokat hív az elszakított részekről vagy lengyel barátokat egy békés sétára, ki izraeli álarcos verőlegényeket üttetni a magyarokat

VáradiJános 2018.03.08. 10:10:50

@1ghost: téged nyomaszt a vélt többségetek? Áprilisban nagy megkönnyebbülésed lesz. Puszi, kis idegbeteg!

flydomi 2018.03.08. 10:11:53

@Boar.:

Ez a senki xar @maxval bircaman szeredőci szürke proletár egy hazaáruló kétszínű senki.Érdeke az,hogy a magyar nemzetet elárulja,ócsárolja,gyűlöletet keltsen.
De ahogy látom,az olvasók 90%-a rajong érte ellenszenvből. :)

Én is leírtam az elmúlt pár hétben,hogy lógni fogsz birka xar a végbelednél fogva. :D
Tik-tak-tik-tak. :) Kár,hogy anyád egy ilyen fosnak nevezet valamit xart a világra.De örömmel fogjuk az ilyen hazaáruló xart felkoncolni szép lassan. :)

Pop40 2018.03.08. 10:13:51

@Kivlov:

Nem, dehogy. A kitűnő fideszes szakembergárda miatt megy jól. :D (az a "rengeteg" terület, ami jól megy.)

Mint ahogy a munkanélküliség is azért csökken, mert Mészáros, a tolvej, meg a többi fideszes tolvaj annyira hatékonyan fejlesztette a gazdaságot.
Nem pedig azért, mert lassan fél Mo külföldön van, és őket, valamint a közmunkásokat is belestatisztikázza a vajda a hazudozásaiba.

Mondom, mesélj még! Annyira jól megy. :D

Rettegek mert ballib vagyok 2018.03.08. 10:15:33

magyarhirlap.hu/cikk/112620/Afgan_bevandorlo_keselhetett_Becsben
Afgán bevándorló késelhetett Bécsben
A szerda esti támadás áldozatait súlyos és életveszélyes sérülésekkel szállították kórházba
MH – 2018.03.07. 22:25

Őrizetbe vettek csütörtökön Ausztriában egy 23 éves gyanúsítottat az előző esti bécsi késelésekkel kapcsolatban - közölte a rendőrség.

2018.03.08. 10:16:22

Srácok, akinek ez a menet nem tetszik, csatlakozzon az MKKP azonos időben rendezett menetéhez. Az nem közpénzből lesz és oda nem idióták mennek.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.03.08. 10:16:40

@Pop40:

Kedvenc elkúróid és csicskáik nyugdíjasokat szívatnak, kisemmizik őket, és te véded őket.

Ennyit tudsz, meg a nevedet !

látjátok feleim szümtükkel 2018.03.08. 10:17:00

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: "S miért gond magyar állampolgárok közös részvétele egy kampányeseményen?"

Mert a fidesz hirdeti, hogy idegenek ne szóljanak bele abba, mi itthon miként élünk. Nekem az is idegen, aki ugyan magyar állampolgár, de nem a határon belül született, nem tud magyarul, nem itt él, nem ide adózik. Én sem szólok ele abba, hogy ő ott, ahol született és él, miként éli az életét. Én nem megyek oda hozzájuk kampányolni, mert az ő életük rájuk tartozik.

Van még kérdésed?

2018.03.08. 10:18:29

@Rettegek mert ballib vagyok: A késelések Magyarországon is mindennaposak, pedig itt nincsenek is bevándorlók.

látjátok feleim szümtükkel 2018.03.08. 10:19:12

@Rettegek mert ballib vagyok:

Basszus!

A magyar fiatal meg itthon sorozatgyilkolt. Pedig még csak huszonéves. Gondolom nem oskolában tanították ( vajon hol ? ). Ez jobb, mint a bécsi késelő?

látjátok feleim szümtükkel 2018.03.08. 10:23:23

@Kivlov: " És még mindig csak az orbánozás megy. "

B+! Kivlovozás nem mehet, mert nem te vagy az Orbán helyében. Ő meg nem is akar a te helyedben lenni.

Kivlov 2018.03.08. 10:24:25

@Pop40:
"...mert lassan fél Mo külföldön van, és őket, valamint a közmunkásokat is belestatisztikázza a vajda a hazudozásaiba...."
Ha ilyen egyszerű, akkor ti miért nem csináltátok ezt? Még ehhez is hülyék voltatok? :D :D :D

Pop40 2018.03.08. 10:31:47

@Kivlov:

Igen, ehhez is. Mint ahogy a 3500 milliárd manyup-lóvé lenyúlásához is hülyék voltunk. :-)

Egy fideszesnek nyilván fölösleges elkezdeni magyarázni, hogy ha valaki nem lop-csal-hazudik nonstop napi 24-ben, az nem feltétlenül azért van, mert az illető hülye hozzá. :D

Pop40 2018.03.08. 10:34:00

@Rettegek mert ballib vagyok:

Persze, bolsi, persze. Csak úgy lehetett, ha egyszer megírta az igazmondó fideszes pártlap. :D

Na, igazolom a napod Habonynál, de most már kopj le.

látjátok feleim szümtükkel 2018.03.08. 10:34:46

@Rettegek mert ballib vagyok:

Ha már idézel, akkor a lényeget is!

Hadházy egy három lakásos társasházban szomszédja az idős embernek, akinek hozzá kell járulnia a közös költségekhez. Ilyen a tető felújítása is.

Aki társasházban lakik, annak bezony nem csak lakni kell, de a háza állagát is óvnia kell, és ez pénzbe kerül.

Lehet sajnálni a nyugdíjast, de attól még neki is részt kelll vállania a lakása közös költségeiből. Tudod úgy, ahogy az adót fizető is részt vállal abból, amit nem ide, hanem a határon kívülre fizet a kormány.

Mellelseleg ez a jó link, már azért, hogy nem a félreinformálás/hazudozás áldozata legyen aki téged olvas:

www.origo.hu/itthon/20180307-hahdhazy-akos-ucara-tenne-a-szomszedjat.html

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.03.08. 10:35:33

@Indriq:

Soros "saját" pénze az emberektől van, ahogy az állami cég pénze és ahogy a közpénz is.

Indriq 2018.03.08. 10:35:56

@Kivlov: "Ha ilyen egyszerű, akkor ti miért nem csináltátok ezt? Még ehhez is hülyék voltatok? :D :D :D"

fityisz mentalitás.... a jel szerint a hazudozás se gond nálatok :)

Pop40 2018.03.08. 10:37:29

@Soros Viktor.:

Légy türelemmel, ez bonyolult kérdés, szegény elvtársat csak a copy-paste műveletre képezték ki.

Az ilyenekre meg kell várni a központi direktívát. Mivé is lenne a Párt, ha minden kis huszadrangú aktivista a saját hülye feje alapján válaszolgatna! :-))))))

Indriq 2018.03.08. 10:37:50

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:
"Soros "saját" pénze az emberektől van, ahogy az állami cég pénze és ahogy a közpénz is."
jaj bazdmeg..... ennyire szar alak ne legyél már.... és a pénz minden fizikai manifesztációja atomokból áll, ami az ősrobbanás után keletkezett...

látjátok feleim szümtükkel 2018.03.08. 10:38:06

"Megdolgozom a béremért."

Persze nem midegy, hogy egy közmunkabérért, vagy egy milliós havibérért.

Pop40 2018.03.08. 10:40:03

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

"Soros "saját" pénze az emberektől van"

Na ne mondd, bolsi.

Téged nyilván csak a végtelen emberszereteted akadályozott meg abban, hogy összetőzsdézz pár milliárdot, dollárban.

S még véletlenül sem az, hogy segghülye vagy hozzá. :-)

látjátok feleim szümtükkel 2018.03.08. 10:40:25

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

Oké, ez beismerés?

Mert ugyé az Orbán, a Habony, a Rogán, a Vajna, a Szijjártó, a Farkas Flórián, a Mészáros és gázszerelő pénze is az emberektől van? A saját lábon állókról nem is beszélve. He?;D

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.03.08. 10:41:07

@B55:

Az egyes állami cégek önálló gazídasági egységek, vagyonuk nem része a költségvetésnek, az állam ezeket a cégeket tulajdonosként iránytja, nem közvetlenül.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.03.08. 10:43:52

@jános515:

Én mindenkit tisztelek vitapartnerként, bárkivel leülök vitázni. Azaz ezt ne nekem mondd.

látjátok feleim szümtükkel 2018.03.08. 10:47:44

@Rettegek mert ballib vagyok:

Nézz már szét oszt vizsgáld meg, hogy a mai magyar társadalomnak hány tagja rendelkezik bemigrált ősökkel. Netán maga Orbán és több nertársa is. Ez nem zavar? Nekik is jutott hely a Föld hátán, másnak miért ne jusson?

Kivlov 2018.03.08. 10:48:47

@Indriq:
Gond. "...reggel, éjjel, meg este..."

2018.03.08. 10:49:16

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: a jogi forma teljesen indiferens. Újra neki futok . Az állami cég alaptőkéje honnan származik? De sztem hagyjuk . Én megyek a dolgomra.

2018.03.08. 10:50:38

@Rettegek mert ballib vagyok: cumi. Egy magyar nő konyhakéssel ment számonkérni a férjét. Az őt elfogó rendőr nyílt sérülést szenvedett .
Azok a migránsok ott Bécsben!
Hogy miért utálja az osztrák őket?
Orbánnak igaza van! Vissza minden migráncsot ! Magyarországra...

látjátok feleim szümtükkel 2018.03.08. 10:52:20

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: "Az egyes állami cégek önálló gazídasági egységek, vagyonuk nem része a költségvetésnek, az állam ezeket a cégeket tulajdonosként iránytja, nem közvetlenül."

No ezzel elárultad, hoyg tényleg birka vagy.

Az állami cégek/hivatalok/intézmények most pontosan olyan közvetlen tulajdonosi irányítás alatt vannak, mint amilyen rendszert leváltott a magyar nép 1990-ben. Mert mit gondolszt az állami tulajdonú céget ki irányítj? Ha nem tudod elárulom, a kormányzat által kinevezett igazgató és igazgatótanács. A hivatalt és egyéb intézményt a kormány által kinevezett vezető.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.03.08. 10:52:38

@exterminador:

Azért lássuk be van különbség, egy megcsalt nő között, aki a férjét akarja tökön szúrni, és egy Allah Akbar-t kiáltozó minden útjába akadó embert megkéselő terrorista között.

Már ha nem ballib migránssseggnyaló az illető.

Indriq 2018.03.08. 10:53:59

@Kivlov: a szokásos vonalat követet, neked teljesen okés ha a fityisz k*r seggbe, mert a másik BIZTOS síkosító nélkül csinálná....

az ilyen fizetett trollokkal pontosan ezért nem lehet vitázni....
te, rettegő, váradi, birca, rallus és a többi hasonló semmilyen szinten nem vehető emberszámba, mert vitára alkalmatlanok vagytok.... nektek csak a pártpropagandát kell mantrázni....

(ezért vagytok szórakoztatóak, mert akárhogy el lehet titeket küldeni, nektek reagálni kell a fizetésért :) )

2018.03.08. 10:54:04

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: látod, jól írod. Ha egy cég a tulajdonom, akkor annak a vagyona az enyém. Nem az ügyvezető igazgatóé.
Egy állami vállalat állami tulajdonban van. Meglepő, ugye?

exterminador 2018.03.08. 10:54:43

@Rettegek mert ballib vagyok: honnan veszed, hogy allah akbart kiáltozott? Forrás?

Rettegek mert ballib vagyok 2018.03.08. 10:58:03

@Indriq:

Marhaság.
A helyzet az, hogy éppeszű ember az elkúrókat nem hozza vissza.

Mert ugyanúgy lopnak, csak még el is kúrják.

exterminador 2018.03.08. 10:58:03

@Rettegek mert ballib vagyok: aha. Tapasztalat. Nincs több kérdésem.

2018.03.08. 10:59:07

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: birka a szendergő mélyproletár, ha a cég vezetője olyan dologra költ, amivel a tulajdonos nem ért egyet, akkor számonkérhető, akár jogi úton is. Úgy hívják, sikkasztás.

Indriq 2018.03.08. 11:02:48

@Rettegek mert ballib vagyok: miaz???? úgyanúgy lopnak? így nyiltan elismerheted, hogy a gazdáid ugyanúgy lopnak? a screenshotot küldöm habonynak....

Soros Viktor. 2018.03.08. 11:05:58

@Rettegek mert ballib vagyok: Újra felteszem a kérdést.
scontent-bru2-1.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/28516311_159169411457052_8305923795166608901_o.jpg?oh=502f8e1af82725077ac3db274aaf88b3&oe=5B46DA5B
Ezt megmagyaráznád kérlek? Érdekelne az álláspontod úgy, hogy csak a puszta, száraz tényeket kínálom neked, szinte már ezüst tálcán.

exterminador 2018.03.08. 11:09:42

@Rettegek mert ballib vagyok: a konkrét esethez hozzá tudsz valamit nyögni, kretén? Mert ezzel csak magadat égeted. Vagy a paranoid, mikroszkopikus kis agyad minden szánalmas köztörvényes bűnügy mögé migránsterrort lát? Ha így van, jobb, ha kezelteted magad.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.03.08. 11:12:54

@Indriq:

Soros pénze lopásból van, az államé az adókból. Melyik tisztességesebb?

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.03.08. 11:15:04

@Pop40:

Büszke vagyok rá, hogy segghülye vagyok a harácsoláshoz, mások átveréséhez.

nu pagagyí 2018.03.08. 11:16:25

Üdvözöljük a Vörös Csillag Érdemrenddel kitüntetett szotyoládi közmunkás brigádot és kólön vezetőjüket, Döbrögi elvtársat! Üdvözöljük a NER építésében kitűnt médiamunkásokat! Üdvözöljük a haza felvirágoztatásán munkálkodó oligarcha különítményt! Üdvözöljük a külföldről ideutaztatott kirándulókat! Üdvözöljük az ízléses egyenruhában felvonuló kopasz barátainkat!

Felhívjuk a figyelmet arra, hogy a felvonulás után mindenkit vendégül látunk egy sörre és virslire a Városliget építési területén kialakított büfé soron!

Rettegek mert ballib vagyok 2018.03.08. 11:16:29

@Soros Viktor.:

A kötvényesek azok bármikor jöhettek az EU-ba eddig is, tekintve hogy többsége milliárdos és útlevéllel rendelkezik.

A menekülteket pedig befogadjuk, ahogy eddig is. A megélhetési migránsokat pedig nem.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.03.08. 11:16:43

@látjátok feleim szümtükkel:

A magyar tőkések pénz is lopásból származik, ez tény. viszont kevesebb kárt okoznak, mint az idegen tőke.

nu pagagyí 2018.03.08. 11:18:38

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: A segghülye stimmel, a többit még átgondolnám a helyedben.

Kivlov 2018.03.08. 11:18:50

@Indriq:
szerintem meg te követed a pártpropagandát, mert csak orbánozol, fideszezel, meg ellenkezel. Ezzel kormányozni nem lehet.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.03.08. 11:23:39

@látjátok feleim szümtükkel:

Tudod mi a különbség az állami tulajdonú cég és a költségvetési szerv között? Nézz utána, meg fox lepődni...

Rettegek mert ballib vagyok 2018.03.08. 11:24:17

@exterminador:

Már hozzászóltam.
Egy afgán muszlim most is megkéselte a Bécsieket, te pedig töretlenül ugyanúgy támogatod a muszlim honfoglalást.

Biztos azért, mert tök hülye vagy.

nu pagagyí 2018.03.08. 11:26:17

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Az "idegen tőke" általában nem élősködik az emberek társadalombiztosításán, nem lopja a közpénzt saját zsebbe, kifizeti és bejelenteti a dolgozóit. De ezt pontosan tudod, mert te is egy multinál dolgozol saját állításod szerint. Téged a hazudozásért fizetnek?

Rettegek mert ballib vagyok 2018.03.08. 11:35:53

@nu pagagyí:
Vannak.
Tudtommal minden évben befogadtunk párszázat évtizedek óta a magyar hatóságok által lefolytatott menekültügyi eljárás keretében.

A kérdés, hogy mi fogadjuk be őket, vagy ránk erőltetik a befogadást, kiterjesztve a státuszt minden gazdasági migránsra, muszlim honfoglalóra !

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.03.08. 11:39:22

@nu pagagyí:

Egyénként jobb munkahely a multi, ez tény. De ez nem változtat a lényegen.

exterminador 2018.03.08. 11:44:58

@Rettegek mert ballib vagyok: ki mondott ilyent, szánalmas barom? Én már akkor elleneztem a bevándorlást, amikor te még javában Soros csecsén lógtál a gazdáddal együtt. Csak én nem pofázok úgy, hogy nem ismerem az eset körülményeit.

Soros Viktor. 2018.03.08. 11:50:15

@Rettegek mert ballib vagyok: Érdekes módon amíg Orbán nem húzta elő a kalapjából az "Illedelmesen bekopogtattak" dumát, addig habzószájjal ordítottad a többi hülyével, hogy: "Migrááááááncs, Migrááááááááncs!!!" Érdekes, mióta Orbán előjött ezzel a szöveggel, azóta így nyilatkoztok róluk. Az Eu eleve 1294 kvótát szabott ki ránk, amit túlteljesítettünk ezzel, de amíg erre akartak minket kötelezni, addig az EU egy szar volt, és most is az nektek, mert úgy alakítják a közbeszédet ahogy az nekik jó, amivel téged meg a többieket befolyásolni tudnak. Úgy rángatnak titeket madzagon, ahogy ők akarnak. Ha Orbán élő adásban tizenéveseket erőszakolna, vagy közeli rokonainak a szájába hugyozna(mondjuk ez nem jó példa, mert jelenleg is ezt teszi minden rájuk szavazóval) és azt mondaná, hogy ez teljesen rendjén való, te ugyanazt mondanád, miközben meggyőznéd magadat róla, hogy ez tök oké, pedig kurvára nem.

exterminador 2018.03.08. 11:59:06

@Soros Viktor.: nem kell meggyőznie magát, szerintem ezért fizetik.

citrix 2018.03.08. 12:00:10

Közpénzből egy szép kirándulás a kinti szimpatizánsoknak +étkeztetés. Beállnak szépen a birkamenetbe és skandálják a Párt és a kedves vezető győzelmeit és dicsőséges jövőjét. Halleluja, éljen a kedves vezető!

Indriq 2018.03.08. 12:09:12

@Kivlov: "szerintem meg te követed a pártpropagandát, mert csak orbánozol, fideszezel, meg ellenkezel. Ezzel kormányozni nem lehet."

egyszért kormányoznia a fityisznek kellene (a lopás helyett), másrészt az elmúlt 8 évben ovi ellenkezett minden szinten minden ellen. jó lenne, ha néha kimásznál a seggéből :)

n3spr3ss0 2018.03.08. 12:09:55

Ezek szerint nincs elég birka az országban.

Indriq 2018.03.08. 12:11:54

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:
"Soros pénze lopásból van, az államé az adókból. Melyik tisztességesebb?"

azért mert te azt mondod hogy lopott, még nincs úgy :) te pont ugyanolyan retardált vagy mint a többi itteni fityisz agitprop (hozzáteszem, a saját kútfőt neked se ajánlom, a gazdáid soha nem mondták, hogy Soros lopta a pénzét )

agapornisz 2018.03.08. 12:13:06

Csak a matek kedvéért. mivel egy busz kapacitása 60-70 fő, pl. 1000 buszon utazhat 60000-70000 ember. Ez igen feltűnő lenne szép városunkban. Várom a vidiókat a sok száz buszról.

Indriq 2018.03.08. 12:14:12

@citrix: hehehe, ennek a megkoronázása az lesz, ha egyenruhába öltöznek, és koreografálva fogják csinálni.... mint mondjuk.... a téli olimpián az észak-kóreaiak :)

2018.03.08. 12:14:41

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Birkuci ! Nocsak, már lopnak is a magyar tőkések ? Pedig én azt hittem, hogy nagyurak , hercegek és grófok leszármazottai. Bár abban igazad van, hogy úrnak születni kell, a bolond meg terem mint a csúti árokparton a gomba .

" A magyar tőkések pénz is lopásból származik, ez tény. viszont kevesebb kárt okoznak, mint az idegen tőke.--irod. Hát ez sajna nem igaz, már bocs hogy ezt írom. Mert az idegen tőkés--aki idehozza a saját maga pénzét,-- az befektető lesz, a munkahely teremtéshez kedvezményt kap és különböző állami támogatásokat. Nem lopja a pénzt az államtól, mint a magyar tőkés --gátlástalanul és egyre többször .

Ám ők nem minimálbéren foglalkoztatják a dolgozóikat és nem felejtenek el fizetni, mint a magyar állam egykor kiemeltként kezelt partnerei--mint a vegyépszer, a csőszer és sorolhatnám tovább egész reggelig. Náluk van "bözske, vagy más ticket, van évvégi jutalom, netán 13 vagy 14 havi fizu is. Sőt van minőségi prémium is !

És akkor mi is van a nagy és kiemelt magyar tőkések, és tolvajoknál a lopott pénzen kívül ? Csődeljárás, F.A, pénz visszafizetési átütemezés és alvállalkozói sub, sub és sub, még a hetedik szinten is. Mert itt mindenki --aki már vállalkozónak hiszi magát, holott csak próbálkozó--csak és kizárólag keresni akar a másikon.

Lehet utálni Marx-ot, de ez még a rablókapitalizmusnak is a legaljasabb és leghazugabb módja. Minimálbéren dolgoztatni embereket és nem bejelentve, nem fizetve utánuk--na így lehet meggazdagodni. Vagy a jön a másik módszer, hogy az állam a saját embereit , hagyja lopni, csalni hazudni, mert másképpen nem lesz nagytőkés .

Lehet mutogatni csak nem érdemes. Lehet itt bármit mondani, de az a nemzethy önmagát tőkésnek mondott , lopott vagy állami pénzből lett milliárdosok--akár jobbról, akár balról--semmiben nem különböznek egymástól. Csak abban hogy nem egyforma, nem egyszinű és nem egy irodaházban beszélik meg a következő hatalmas nagyon nagy üzletüket. Bár én inkább lopásnak , rablásnak nevezném. Másban nem nagyon különböznek egymástól.

Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2018.03.08. 12:25:03

Tényleg Birkával vitatkoztok? Minek? Egy szervilis balfasz, nem több. Ő az:

www.facebook.com/maxval

Kell ennél több?

Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2018.03.08. 12:27:41

@jános515: Hozzátenném, hogy a magyar tőkés egy piaci versenyben azonnal bukna.

citrix 2018.03.08. 12:30:38

@Indriq: Számomra érthetetlen hogy 40 év szocializmus és annak koreográfiája után ma is találnak nem kevés birkát akik copy paste újra a pártállamért lelkesednek. Érthetetlen.

Indriq 2018.03.08. 12:36:25

@Miazmás: ez abból látszik, hogy 2010 és a g nap között zseninek tartott simicska cégeinek bevétele jó 70%-a az államtól jött, nem a piacról.
Ahogy pénztárosék 400 milliárdos cégének szintén legalább a 70%-as állami bevétel (de szerintem inkább 90 feletti), ahogy a tolvej is csak önkormányzati pénzeket tudott lenyúlni.
ha ovi bukik, ezek nem lesznek életképesek.

@citrix: hogy meglegyen a napi bölcsességem: "van az a pénz, amiért korpás lesz a hajam" :)

$pi$ 2018.03.08. 13:08:52

@látjátok feleim szümtükkel: "Nekik is jutott hely a Föld hátán, másnak miért ne jusson?"

Mindenkinek jutott, a szíreknek is, nekünk is. Nekünk itt, a szíreknek máshol. Nem érzik jól magukat, mert el.rták. Nem akarom, hogy itt is el.rják.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.03.08. 13:09:25

@Indriq:

Független civil vagyok, nem érdekel mi a Fidesz narratívája.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.03.08. 13:10:44

@jános515:

Ha egy terület haszna idegen földet gazdagít, az rossz. Ezért kisebb rossz a hazai tőke.

1ghost 2018.03.08. 13:16:35

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

Na mi van te hitvány orbánbérenc? Reggel óta itt baszod a rezet, hazudsz mint a vízfolyás, és még mindig nem sikerült rojtosra nyalni a szervezett bűnszövetkezet keretében közpénzt lopó orbán család seggét?

elvis56 2018.03.08. 13:52:15

A félkaru beállt a fideszhez mert ott kapja a pénzt Zsoti bocs a seggnyaló proli meg fizet állitolag 5000ft /fö -+busz hogy jöjenek békemenetelni.

VáradiJános 2018.03.08. 14:08:08

@ipartelep: azé mer kurva nagyanyád gázt szippantott, még nem kell ilyen morcos legyél

VáradiJános 2018.03.08. 14:10:46

@flydomi: “Én is leírtam az elmúlt pár hétben,hogy lógni fogsz birka xar a végbelednél fogva. :D ”

De kemény vagy, horpadék....

mikka 2018.03.08. 14:15:11

@Pop40: agyhalottként fantasztikus teljesítmény hogy tudsz gépelni..

VáradiJános 2018.03.08. 14:15:17

@Könnyen elkaptuk, uram!: anyadmajma! Az a nő a hazai pátyolgatottaitok egyike volt, nem magyar.

VáradiJános 2018.03.08. 14:16:14

@citrix: legalább nem parancsra ajvékolnak és rettegnek mint a parazita fajtád

VáradiJános 2018.03.08. 14:19:08

@mikka: nagyrészt másolgatja be az ópenszoszájetifándésön körleveleket

Boar. 2018.03.08. 14:19:33

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Tudod te rühes birka, nem fenyegettelek csak a véleményemet mondtam el.
Ezzel együtt max. leköpném a hulládat az árok szélén, egy cseppnyi szánalmat sem éreznék irányodban.
Ha pedig le akarsz verni rajtam valamit, hát csak rajta...

nu pagagyí 2018.03.08. 14:21:30

@Rettegek mert ballib vagyok:
Ha vannak menekültek, akiket befogadunk, miért titkolta a kormány? Miért mossa össze a menekülteket a többi szerencsétlennel? Ha egyébként befogadjuk őket, akkor meg miért tiltakozik a menekültügyi szerződések ellen? Egyáltalán, miért teremt olyan légkört, amiben nem lehet tárgyszerűen megvitatni semmit, miért uszít minden migráns ellen, miért dicsérgeti Orbán elvtárs az általa felheccelt emberek gaztetteit (pl. Őcsény)?

Költői kérdések voltak ezek. Felesleges megvédened a sunyi, hazug és embertelen kormányodat.

citrix 2018.03.08. 14:23:18

@VáradiJános: Fajtád a kutyádnak van és ugye neked. Arra fel kell hívjam figyelmedet, mérhetetlen szellemi képességedet kiegészítendő: parancsra és visszautasíthatatlan kérésre a diktatúrákban szokás tüntetni a rezsim mellett.

citrix 2018.03.08. 14:26:59

@VáradiJános: Parazita? Parazita az aki másokon élősködik. 20 éves koromtól adót vonnak tőlem, nem állami cégnél dolgozok tehát nem közpénzből élek mint a politikusok és a Mészárosok. Rólad se feltételezem hogy parazita vagy, egyszerűen csak féreg.

nu pagagyí 2018.03.08. 14:28:08

@VáradiJános: Konstruktivitásod lenyűgöző. Ha jól számolom a leghosszabb kommented tíz szó volt, aminek a fele sértegetés.

VáradiJános 2018.03.08. 14:28:36

@citrix: nem-nem, fajtád neked van, parazita. És láttál ilyen visszautasíthatatlan kérést? A kötelező gyászt és megemlékezéseket ti szeretitek, kutyadék

VáradiJános 2018.03.08. 14:30:17

@citrix: többet szívsz ki ebből a nemzetből mint amennyit hozzáadsz, tehát parazita vagy

1ghost 2018.03.08. 14:38:32

@VáradiJános:

Na mi van te szarházi, bérhazudozó orbántroll? Már hányadik nickeden baszod itt a rezet, hogy mentegesd a tolvaj korrupt gazdádat?

De megint elfelejtettél a korrupt tolvaj fideszfajtád elios csalásáról beszélni! Pedig szervezett bűnszövetkezete keretében, folytatólagosan, különösen nagy értékben követték el a magyar emberek pénzének ellopását.

Hát hogy a hazug, bárcás fideszes kurva anyádba tudsz erről állandóan elfeledkezni?

2018.03.08. 14:41:01

@1ghost: ne feljtsd el, jönnek még azok a szerencsétlenek, akiknek kötelező: postai dolgozók, fideszes cégek alkalmazottai, CBA, Coop alkalmazottak, stb..
Ha nem jelenik meg a birkameneten, másnap már be se kell mennie dolgozni.

citrix 2018.03.08. 14:42:51

@VáradiJános: Bunkó vagy, Bugsy. És matekból nulla, az egyszerű számtani műveletek is megoldhatatlan feladat elé állítanak. Többet kellett volna suliba járnod és kevesebbet a kocsmába, akkor nem itt tartanál. Féreg semmirekellő, a társadalom szégyene aki lelkesen csahol a hozzá hasonló alakokkal, koncot remélve a hatalomtól.

nu pagagyí 2018.03.08. 14:43:44

@VáradiJános: Jól megfogalmaztad a lényeget: parazita az, aki többet szív ki a nemzetből, mint amit hozzáad. Lássuk csak! Tiborcz, Garancsi, Mészáros, Orbán papa, Andy? Nem félsz, hogy kirúgnak a pártból?

citrix 2018.03.08. 14:45:55

@VáradiJános: Ostoba fajankó vagy, a fideszre is szégyent hozol ilyen hozzászólásokkal. Ami azért "szép" teljesítmény, lássuk be.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.03.08. 14:48:27

@Boar.:

Te is tudod, "véleményed" érvénytelen. Csak egy fizetett anoním troll vagy.

VáradiJános 2018.03.08. 15:06:39

@nu pagagyí: ők is paraziták, de te is az vagy

VáradiJános 2018.03.08. 15:08:10

@citrix: szarok én a fideszre, de köszönöm nekik, hogy jól lenyomják a szarba az oda való fajtádat

Indriq 2018.03.08. 15:27:48

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:
"Független civil vagyok, nem érdekel mi a Fidesz narratívája."
és minden bűnöző ártatlan... ha őt kérdezzük meg.... de attól még nem ártatlanok... ahogy te is mondhatsz bármit. a fityisz kiszolgáló talp(vagy segg)nyalója vagy

látjátok feleim szümtükkel 2018.03.08. 15:29:34

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:
"Tudod mi a különbség az állami tulajdonú cég és a költségvetési szerv között? Nézz utána, meg fox lepődni..."

Semmi. Mindegyiket a hatalmon lévő kormány, mint tulajdonos és irányító legfelsőbb közigazgatási szerv határoz meg. Ezért lett Elios ügy is, és ezt az állami korrupció, ha nem vetted volna észre.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.03.08. 15:37:13

@VáradiJános:

Pontosan ez a lényeg.

Hogy a hazaáruló ballib elkúrók többet ne kormányozzanak !

A többi az csak ráadás.. :)

nu pagagyí 2018.03.08. 15:39:34

@VáradiJános: Látom, te tudás és tények hiányában is tudsz mocskolódni. Tipikus fideszes mentalitás. Parazitaként parazitázol, tolvajként tolvajozol, migránsként migránsozol. Mikor, hogy kérik?

Indriq 2018.03.08. 15:40:39

@Rettegek mert ballib vagyok: vicces lesz, amikor a ballib kormányt fogoddicsőíteni egy darab szalonnáért :)

Rettegek mert ballib vagyok 2018.03.08. 15:43:02

@Indriq:

Az tényleg vicces lenne, tekintve hogy a fegyveres ellenállást, ha szükséges, egyedül az elkúrók ellenében bírom magamról elképzelni.

meszena 2018.03.08. 16:01:35

Ezek szerint olyan sokan lesznek, hogy már előre el kell kezdeni a jelentéktelenítést és lejáratást :)

meszena 2018.03.08. 16:06:00

Persze, az összes párt támogatói többen vannak (vagy közel annyian), mint csak a fideszéi.
De ez azt is jelenti, hogy egyenként minden párt elenyésző támogatottságú a fideszhez képest.
Ha minden párt együtt indul a fidesz ellen (az egyéni koordinálása gyakorlatilag ezt jelenti) akkor a cél a közös kormányzásuk.
Magyarán aki a jobbikra szavaz, az a dk-ra is és így tovább. Bármelyikre szavazol, mindre szavazol, hogy kormányozzanak.
Ezeknek valóban van egy közös programjuk: hatalomra akarnak kerülni.

flydomi 2018.03.08. 16:06:57

@VáradiJános:
Kemény,mint a vidia. :D
A hazaáruló,nemzet ellenes kétszínű xar @maxval bircaman szeredőci szürke proletárnak kijár ez. :)

arabok balrol 2018.03.08. 16:30:51

Hat tobb ertelme van busszal jonni mint kinek kinek kulon.....kornyezetvedobb olcsobb stb.

hol a problema? Lesznek 100x annyian mint a legnagyobb ballenzeki tuntetesen, s elore jelzik az aprilisi ballibaGEDDONT

errol szol ez az egesz

2018.03.08. 16:39:14

@VáradiJános: apádfasza! Ismered személyesen? Ja, az anyád.

1ghost 2018.03.08. 16:53:04

Nem lehet képviselő-jelölt Lévai Katalin Zuglóban, miután a helyi választási bizottság elutasította a nyilvántartásba vételét.
Lévai ajánlóíveit összehasonlították a Fidesz jelöltjének íveivel, és sok esetben teljes volt az egyezőség.

Fasza, mi?

Ezek a szarházi tolvaj fideszesek mostanában állandóan lebuknak. Kiderül, hogy csalnak, hazudnak, lopnak. Ilyen söpredéket emberemlékezet óta nem láttunk a hazában.

HorseFucker 2018.03.08. 17:24:11

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Baszd meg a kurva anyádat a ravatalán te rohadt hazaáruló putyin bérenc bolgár geci !
Fulladj a saját szarodba, egye ki a beled a rák, fakadjon ki a szemed, férgesedj el !
:D :D :D

VáradiJános 2018.03.08. 17:25:57

@1ghost: hova küldjek neked adomány xanaxot?

HorseFucker 2018.03.08. 17:26:03

@VáradiJános: Szevazs faszparaszt kubatov jugend csicska geci !
Hogy basszon seggbe egy csapat bécsi gettólakó arab migráncs !
Szarfaszú román gecik, meg takarodjanak vissza a hegyekbe basszák ott a birkát tovább ne békemeneteljenek itt !

VáradiJános 2018.03.08. 17:26:36

@HorseFucker: és még úgy is szebb lenne mint anyád vagy a nőd

HorseFucker 2018.03.08. 17:26:44

@VáradiJános: Dugd fel magadnak kubatov csicska gyökér ! :D

HorseFucker 2018.03.08. 17:27:30

@VáradiJános: Mármint mi lenne szebb szarházi ? A szétkúrd picsád ?

VáradiJános 2018.03.08. 17:27:46

@HorseFucker: “Fulladj a saját szarodba, egye ki a beled a rák, fakadjon ki a szemed, férgesedj el ! ”
És még utána is szebb lenne mint anyád vagy a nőd fénykorukban....

VáradiJános 2018.03.08. 17:29:58

@HorseFucker: “Mármint mi lenne szebb szarházi ? A szétkúrd picsád ?”

Nem, kis csicska, birca rohadó hullájára értettem, de neked anyádról és a kurvádról a székúrt segglik jutott eszedbe :)

HorseFucker 2018.03.08. 17:30:33

@VáradiJános: Hülye vagy te baszd meg, csak nem seregsz !
Egy ekkora barmot hogy vettek fel a kubatov seregbe, festetted magad, féreg ?

VáradiJános 2018.03.08. 17:31:26

@HorseFucker: akikor lóbaszónak nevezted el magad, anyàddal vagy a ribancoddal töltött romantikus pillanataid jártak a bödön-fejedben?

HorseFucker 2018.03.08. 17:32:22

@VáradiJános: TE kecskebaszó állat, mégis mit gondolsz ki hisz neked bármit is ?
Ugatsz is az össze blogon, de mindenki leszar, mert tudják, hogy fizetett bérenc vagy...
Kérdezd csak meg bárkitől ! :D :D

VáradiJános 2018.03.08. 17:32:57

@HorseFucker: csak vállalni kellett, hogy kiidegelek száz hozzád hasonló varangyot naponta .... könnyű meló

HorseFucker 2018.03.08. 17:33:25

@VáradiJános: Bödön fej ? :D :D Az Szili nevű főnöködnek van, akinek a faszát szopod napszámra ha engedi :D :D

VáradiJános 2018.03.08. 17:34:21

@HorseFucker: kecskét nem én baszok, hanem a pátyolgatott turbánosaid

HorseFucker 2018.03.08. 17:34:41

@VáradiJános: Ahhoz korábban kellene felkelned kiscsíra geci :D :D
Engem nem kiidegelni szoktak, hanem kitiltani :D :D

HorseFucker 2018.03.08. 17:35:49

@VáradiJános: Retkes migráns van.... Ismertem apádat, rendes ember vót...
Csak mérgezett gecit tolt ... hát aztán ez lett belőle(d:)

VáradiJános 2018.03.08. 17:35:56

@HorseFucker: nunu, Bödönfej, ne szégyenkezz miatta, édesanyád így is magába enged, csak le ne fejeld közben

VáradiJános 2018.03.08. 17:36:58

@HorseFucker: innen nem tiltanak ki téged, haverparaszt vagy

HorseFucker 2018.03.08. 17:38:44

@VáradiJános: Anyámat mondjuk szádra vehetnéd, ha szarik....
De túl jó volna neked a szar, véglény :D
Dögölj meg a saját hányásodba a nevednapján....

HorseFucker 2018.03.08. 17:42:56

@VáradiJános: EGy kérdés, takony ! : Miért véged az orsozbérenc rohadék Bircát ?
Buzi-e vagy ?
vagy
Oroszbérenc-e vagy te is ?

HorseFucker 2018.03.08. 17:44:14

@HorseFucker: Bocsánat ez nagyon rossz lett :(
Szóval helyesen: Miért véded az orosz-bérenc Birca gecit ?
Buzi-e vagy ?
vagy
Oroszbérenc-e vagy te is ?

HorseFucker 2018.03.08. 17:45:35

Lévai Kakalin is megbaszhatja a félkezű kurvát !
Két áruló ribanc !

vergyula 2018.03.08. 19:16:49

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Nézd Maxval, én tudom, hogy te egy értelmes ember vagy. Ezt mindenképp elismerem, még ha az értékrended és világnézeted eléggé távol is áll az enyémtől. Azt is tudom, hogy számodra a liberalizmus gyakorlatilag a sátánnal egyenlő.
Logikusan érvelsz, de azért érződik a részrehajlás. Ha egyszer végre kimondanád, hogy "a liberalizmus elleni globális harc az ember alapvető kötelessége, és ebben a harcban mindent szabad, mert szent a cél", talán nem kéne újra és újra ugyanazokat a köröket lefutnod a kommentháborúban, néhol bambának tűnő érveléssel védve a békemenethez hasonló - egyébként védhetetlen - jelenségeket.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.03.08. 19:44:49

@HorseFucker:

Nem jött össze a tegnap esti seggtáncs a Soros-romkocsmában?

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.03.08. 19:45:31

@vergyula:

Sose szabad mindent.

A békemenet meg egy szimpla kampányesemény, mi a gond vele?

vergyula 2018.03.08. 19:59:14

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Leírták már előttem többen is, de tessék: az a gond vele, hogy egy civilnek titulált szervezet tevékenysége, ami nem is csinál mást, azon kívül, hogy támogatja a Fideszt, a Fidesz pedig közpénzből támogatja őket. Egyszerűen pártfinanszírozás. Az állam, a nép, a magyarok pénzének elherdálása a Fidesz reklámozására, a törvényes kereteket áthágva.

Orsósellenes 2018.03.08. 20:09:02

Emberek! Nem értem, hogy miért süllyedtek le egy fidesz társalgási stílusra! Több pszichológus, pszichiáter megállapította, hogy Orbán egy nárcisztikus, hatalmát gyakorolni akaró elmebeteg! Ezután, aki hisz neki, megérdemli, mert ő maga sem épelméjű!
Hozza be Romániából, Lengyelországból az előre lefizetett tapsolókat a mi pénzünkön. Azt is tudni kell, hogy teljes ellátást kapnak + napidíjat. Így fejenként kb 20.000.- Ft-ba vannak benne a magyar adófizetőknek. Hogy ezt honnan tudom? Nagybátyám Lengyelországban él és alig várja a március 15.-i, október 23.-i dátumot, mert akkor jönnek ide "üdülni" teljesen ingyen. Azt sem értik, hogy mit mond az elmebeteg, de előre tapsolnak neki, ezt láthattátok, mielőtt megszólalt volna, mert a "tapskarmester" beint nekik, hogy most kell tapsolni. És nem egy elhagyatott, helyen, vagy a buszban kapják az ellátást, hanem előkelő éttermekben, amit a fidesz jó előre lefoglal. Magyarországon már nem képes a bolond annyi hívőt megszerezni, mert nem mennek el annyian. Tudjátok, hogy a nemzeti konzultációból mennyi érkezett vissza? Kevesebb, mint 1 millió és annak sem tudjuk a tartalmát! Ezt is biztos helyről tudom! A kifelé ugatás azért szólt 2,3 millióról, mert a kettő közötti postaköltséget (azt se kell elfelejteni, hogy elsőbbségivel jött a levél, ami tudomásom szerint 110,- Ft.-al megnövelte darabonként a költséget, oda vissza, tehát 220,- Ft.-al. Ezt a posta vezérigazgatója és ismeretlen fideszesek zsebre tették! Ennyi!

Orsósellenes 2018.03.08. 20:16:39

Orsós Vendel fél és kapkod össze-vissza, ez lesz a végzete. Erzsébet utalvány és +12,000,- Ft, mily véletlen pontosan választások előtt! Túl feltűnő! Lényeg az, hogy április 8,-án ő bukni fog és fél! Van 3 barátom, akiket "véletlenül" mindig felhív a századvég intézet, megkérdezik, hogy melyik pártra fognak szavazni? Mindhárman azt mondják, mivel ismerik a telefonszámukat, a főnökük is fél, tudják, ha azt válaszolják, hogy nem fideszesek, holnap már nem lesz munkahelyük. A valóságban pedig, ahogy elmondják, majd a szavazófülkében beintenek a fidesznek! De ezt senki nem látja!!! Így készülnek a századvégi és egyéb statisztikák!

VáradiJános 2018.03.08. 20:17:47

@HorseFucker: nem védem, téged foslak torkon

Orsósellenes 2018.03.08. 20:26:15

@VáradiJános: Látjátok! Ilyen egy tipikus fideszes Orbán faszát rendszeresen szopó fideszes csicska! Mondd meg anyádnak, hogy nagyon ronda, nem tudom megkívánni, pedig állandóan ajánlkozik, hogy csináljak neki egy értelmes gyereket, ne csak ilyen hülye gyereke legyen!(Most lesüllyedtem az ő szintjére, hogy értse). A hozzászólás tartalma minősíti a hozzászóló értelmi szintjét. elvakultságát! Magáért beszél! Soha nem beszéltem Gyurcsányról. Egyébként nem szimpatizálok vele, másra fogok szavazni!

VáradiJános 2018.03.08. 20:36:05

@Orsósellenes: ne hazudozz, blinkelt parazita, anyád veri a faszod miközben dk-fotókat nézegettek!

megamedve 2018.03.08. 20:36:35

Kedves szilikati!

Gennyes kelés vagy a tisztesség oltárán.

Én a helyedben nem tudnék eleget enni ahhoz, hogy eleget tudjak hányni, ha tükörbe nézek.

Ja, nincs tükröd, bocs.
Mert látom a zabálás, az megy.

Orsósellenes 2018.03.08. 20:50:09

@VáradiJános: Kedves fideszes elmeháborodott! Örülök, hogy ilyen kulturált módon hozzászóltál! Én úgy gondolom, hogy ilyen semmirekellő gazemberrel, aki, mint írtam is, írásai szerint, totál hülye, nem tudok az ő és fidesz értelmi szintjére lemenni, úgyhogy várom értelmes emberek kommentjeit, te pedig váradi, hogy a stílusodba válaszoljak, menj a kurva anyádba! Anyádat sajnálom, mert elmondta, hogy ő is és az egész családod szégyell téged, sajnálják, hogy kihoztak Nagykállóból az elmebeteg osztályról! Igaza van! Nem csinálok kis öcsikét neked, mert egyrészt nagyon ronda az anyád, másrészt, nem szeretném, ha a te genetikád anyai részről tovább élne! Én ezennel befejeztem veled a társalgást, te nagyon hülye fidesz buzi!

Szűtté mamá? Szűjjé! 2018.03.08. 21:14:00

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Ó, hogy rohadnál meg! A CÖF-nek honnan van szerinted pénze?

Pop40 2018.03.08. 21:14:48

@meszena:

"Ezeknek valóban van egy közös programjuk: hatalomra akarnak kerülni."

Jézusom, jó, hogy szólsz. Ilyen aljas célok megengedhetetlenek, főleg egy parlamenti választáson.

Rohanok is a fideszes maffiózókra szavazni, tőlük szerencsére teljesen távol áll az ilyesmi.

Pop40 2018.03.08. 21:19:23

@megamedve:

Fogd fel úgy, hogy tényleg megdolgozik a béréért, ahogy a poszter is írta.
Egy dolgozó nő. :-)
Van, aki a kocsisoron kurválkodik, ő a parlamentben.

De abszolút nem baj (sőt) ha az ilyen megélhetésieket elszívja a fidesz, épp azért nem jutottak anno egyről a kettőre a balosok, mert ilyenek "erősítették" őket.
Szerencsére most már minden szemét ott van, birkamenetesektől Morvaiaktól Sziliig.
Pont ezek valók a fidesznek. :D

taga20 2018.03.08. 21:24:14

@VáradiJános: jani baszod, ma kritikán aluli volt amit itt toltál!

1ghost 2018.03.08. 21:32:09

@VáradiJános:

Hát bazdmeg te szarházi, gerinctelen orbántroll, ahogy itt nézem a hozzászólásokat, úgy látom téged úgy szétszopattak, mint a tolvaj, korrupt fideszfajtádat Hódmezővásárhályán!

Azt nem mondhatom, hogy hülyére vertek, mert olyan hülye vagy, hogy hülyébb már nem lehetsz

VáradiJános 2018.03.08. 21:33:19

@Orsósellenes: menekülj csak, te mocsadék zsidógyilkos-ivadék

morph on deer 2018.03.08. 21:34:05

“Buszokkal szállitanak tömeget a határon túlról a Békemenetre”

Micsodaaaa?
Ez aljas hazugság, mert azokat bizony a Soros szállítja repülővel!
És majd a választásra is ő fogja hozni őket, hogy megspórolják a postaköltséget!
Bizonyám!

Csakis ő lehet ugyanis olyan tisztességtelen, hogy külföldi bérmunkásokkal próbálja meg felhigítani a menetelőket, hogy többnek látszódjanak..!
Más nem lehet képes ilyen szánalmas és hazug húzásra, csak a Soros, az...!

VáradiJános 2018.03.08. 21:34:16

@megamedve: götzpöcs, nem kéne már ágyban lenned? Anyukád már ki lehet éhezve rád

taga20 2018.03.08. 21:36:37

@VáradiJános: jani boncsá má valamit, me nekem gáz, amit itt művelsz!

VáradiJános 2018.03.08. 21:37:39

@1ghost: blogbolond barátom, dugd vissza a faszid anyádba és rajta nyekeregj, a büdös kurváját talán érdekli a mondandód! Ma ilyen napom van, ilyen civildemokjatás, hogy rohadj meg a szarodban .....

taga20 2018.03.08. 21:39:32

@VáradiJános: az tisztán láccik, hogy te valami kisegítő droid lehecc, me az igazi jani az nem ilyen retardált, mint te.

VáradiJános 2018.03.08. 21:44:10

@taga20: hamá ingyé tolja akó kijár neki egy tagafree nap

taga20 2018.03.08. 21:49:58

@VáradiJános: kábé annyira ingyé, mint récsöl:)))

VáradiJános 2018.03.08. 21:56:07

@taga20: ne tagadd, tolnàd a kiràlyjànyt te is

taga20 2018.03.08. 21:59:19

@VáradiJános: mint a lopott binyiglit, csak a faterja zavarna, me olyan béna, hogy csak olyan kevést tudott félrerakni a nyoc év alatt, viszont mindenbe belepofázik, a kisgecije:))))

VáradiJános 2018.03.08. 21:59:33

@taga20: milyen volt ma tarabànyàn?

taga20 2018.03.08. 22:04:53

@VáradiJános: ha most azt mondod, hogy te vagy a tiborcgyerek, akkor lehidalok:)

Orsósellenes 2018.03.08. 22:09:21

@VáradiJános: Te genetikia szenny! Igaz, hogy azt írtam, hogy nem foglalkozok veled tovább, de nem tűröm az ilyen szennyek mocskos beszólásait! Először is nem menekülök, majd ti fogtok, bármennyire nem hiszitek el április 8.-a után! Miről beszélsz te Magyar Anyák Szégyene, egyben birkaivadék? Anyád elmondta, hogy talált Romániában egy félig birka, félig ember kinézetű lényt a havasokban. Hazavitt és reménykedett, hogy ember lesz belőled! Ő is elismerte, hogy ez nem sikerült, mert ember nem lettél! Én "zsidógyilkos ivadék". Tisztelem, becsülöm ma is embertársaimat (te ebbe nem tartozol bele, mert nem vagy ember), visszamenőleg őseim kutatásába, mert ezt is megtettem, hogy megtudjam, honnan származom, még csak véletlenül sem volt zsidó, nem azért, mert ezt akartam, hanem azért mert így történt! De, ha zsidók lettek volna, akkor mi van? Remélem, hogy a következő kormány felajánl vérdíjat, hogy megtisztítsa Magyarországot a tőletek és a ti fajtáitoktól, élvonalban lennék, hogy kábítóinjekcióval lelőjelek és börtönbe csukassalak egy életen keresztül!

1ghost 2018.03.08. 22:11:50

@VáradiJános:

Na mi van te retkes orbántroll? Szar napjaid vannak? Nem csodálom bazdmeg, rájár a fajtádra a rúd.
De jobb, ha hozzászoksz, mert lesz ez még szarabb is, amikor rád teszik a vezetőszárat, a karperecet, meg az érzés, mikor hallod majd kattanni a bekamerázott cellád ajtaját.

Mindenesetre nem irigyellek, úgyhogy rohadjál még itt szépen egy pár órát az éjszaka, mostanában úgy sem tudtok sokat aludni.

VáradiJános 2018.03.08. 22:16:06

@Orsósellenes: látom, olvasni sem tudsz, te alja senkiházi, nem írtam, hogy zsidó vagy, de zsidógyilkos ivadéka az
igen, nem lenne rád büszke gyurcsótányid, bár a kurvája származása se nagyon zavarta

VáradiJános 2018.03.08. 22:16:44

@taga20: zsotyesz, tibi nem ér rád

VáradiJános 2018.03.08. 22:17:38

@1ghost: én csak miattad aggódom, blogbolond

taga20 2018.03.08. 22:19:57

@VáradiJános: akkor hajojj közelebb retek!

VáradiJános 2018.03.08. 22:34:39

@taga20: eddig tartott a vicces libejálus civilizáltságod, zsotyesz? Megijedtél a turul emlékműtől?

Orsósellenes 2018.03.08. 22:36:29

@VáradiJános: Hülye, elmebeteg Orbán faszára sorban álló kecske-majom-marha származék! Vagytok néhányan és a führeretek sem bírja gecivel, hogy benneteket ellátson, itasson. Ezt anyád mondta! Megint a szintedre süllyedtem, hogy megértsd, És ezzel tényleg végeztem az iq, mínusz 1500 lényekkel, mint amennyi iq szinted van! Indulj majd, hogy melyikőtök hülyébb, te vagy az általad szopás tárgyát képező Kövér Latya? Majd áprilisban megtanuljátok, hogy hol a helyetek, te retek! Rímel is és stimmel is!

VáradiJános 2018.03.08. 22:40:34

@Orsósellenes: olyan vagy, mint az Omega, már kilencedszer jelented be az utolsó fellépést. Tudom, hogy azért húzod az időt, mert ahogy kialszik a monitorod fénye, bejön apád és seggbeakaszt szokás szerint

Orsósellenes 2018.03.08. 22:49:36

Tényleg megfogadtam, hogy ilyen alja néppel nem foglalkozom, mint te, de nem hagyhattam szó nélkül, hogy sértegess! Az apámat ne merd emlegetni, te rohadék gennyláda, mert már 10 éve meghalt! De, ha gondolod álljunk ki egymás ellen és ne csak szópárbajt vívjunk, remélem, hogy jártas vagy a karatéban. Írd ki, hogyan, mikor és hol tudlak elérni, és megbeszélünk mindent, de előtte válaszd ki a kedvenc koporsódat. Ezek után mindent megteszek, hogy megtaláljalak, hidd el a pénzem is meg van hozzá!

VáradiJános 2018.03.08. 22:57:44

@Orsósellenes: édesapádat sajnálom, elnézést. Viszont fura a kis érzékenységed azok utàn, hogy mások őseit majmozod, kecskézed, stb. A híres libejális kettős mérce. Húzzál alunni, bruszli!

mh1973 2018.03.08. 23:07:32

Mindezt fityiszes módon a közösből ellopott száz milliókból. Jó lenne végre egy valódi rendszerváltás, egy műmagyarkodó pártok nélküli ország!

VáradiJános 2018.03.08. 23:09:05

@mh1973: csak a műmagyarkodók zavarnak?

mh1973 2018.03.08. 23:11:05

Ki meri megjátszani, hogy a bolond nyuggereket szállító buszokra rendőröket hívnak, hogy tömegesen szállítják a bevándorlókat?! :)

meszena 2018.03.08. 23:37:14

@Pop40: Senki sem mondta, hogy a hatalomra kerülés aljas cél. nem az. És hatalmaon maradás sem aljas cél.

N.Márta 2018.03.09. 00:32:31

Aztán pakolják fel a sok buszra Orbánt, Lázár Jánost, Rogán Antalt, Kövér Lászlót, ki ne maradjon Balog miniszter, aztán vigyék Habony Árpádot, Szili Katalaint, ne feledkezzenek meg Polt Péterről, és jó lenne, ha Bayer Zsoltnak is biztosítanának egy díszhelyet. Valamennyi örökre az övék lehet! Örülnénk ha Rezsi Szilárdot és Kósa Lajost is elvinnék. A kimaradottakat utánvéttel küldjük, boldogítsák tovább az erdélyieket. Mi jól megleszünk nélkülük itt egy békés, nyugodt ország reményében uszítások nélkül.

Kunhalmi Ágicát megdugnám de nem szavaznék rá 2018.03.09. 01:25:10

Lesz nagy beszaras libbanteknal, mikor megjelenik a meneten 3-4 millio ember.

Dunába lővetésí miniszter... 2018.03.09. 01:35:20

@Orsósellenes: A kurvaanyaddal egyutt leszel a Dunaba love, te mocskos sorosberenc, az ujabb gyozelem masnapjan. Aprilis 9. reggel, leszel szives megjenni a dunaparton, ne keljen erted mennunk.

NemNick 2018.03.09. 06:31:43

Én csak nézek, bakker, mi folyik itt, kommentelés gyanánt...
Szégyeljétek magatokat.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.03.09. 07:11:11

@vergyula:

Azaz pont ugyanaz, mint az ellenoldalon: ballib civilek, akik a valóságbna nem civilek, hanem kőkeményen politizálnak megbízói, finanszírozóik politikai programját nyomva.

Most: vagy mindkettő rossz vagy mindkettő jó.

megamedve 2018.03.09. 07:20:08

@VáradiJános: Emlékszel mit modott Hofi Kövérről?
Azt mondta, hogy ömlik a szar a szájából.

Nos, nyilván büszke leszel rá, hogy azt mondom: te kövéri magasságokban jársz.

Egyébiránt szakadjál már le rólam.
Azért, mert szerintem is "fidesz=bűnözők", még nem vagyok a cimborád.

Ј.László 2018.03.09. 07:27:34

@VáradiJános: Te meg Kurt úrfira vagy rákattanva.

"Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2018.02.11. 15:04:21
@VáradiJános: Leplezed hogy udvarolsz nekem.
Válasz erre
VáradiJános 2018.02.11. 17:46:54
@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: dehogy leplezem, kúrnálak szívesen"

Poр40 2018.03.09. 07:29:07

@Ј.László: Fúj! Ez undorító! Ez a @VáradiJános: ilyen nyíltan buzi? :-((

Ј.László 2018.03.09. 07:30:37

@megamedve: "Úgy" szeretne a cimborád lenni! :-))

"Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2018.02.11. 15:04:21
@VáradiJános: Leplezed hogy udvarolsz nekem.
Válasz erre
VáradiJános 2018.02.11. 17:46:54
@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: dehogy leplezem, kúrnálak szívesen"

Ј.László 2018.03.09. 07:32:19

@Poр40: Úgy tűnik. :-))

@taga20: Mindig az.

vergyula 2018.03.09. 08:08:21

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Pont nem ugyanaz. A különbségek:
Az ún. "ballib" civil szervezeteket nem pénzeli a magyar állam közpénzből. A fő tevékenységük - szemben a CÖF-fel - a rászorulók segítése, jogi képviselet nyújtása azoknak, akik ezt máshogy nem kapnák meg, és hasonlók. Az esetleges politikai szerepvállalás csak ezután következik. Tehát ha majd a CÖF nem közpénzből fenntartott Fidesz szócső lesz, hanem esetleg értelmes dolgot is tesznek, akkor - talán - jár nekik a "Civil" szervezet, mint kategória. Addig viszont úgy kell hívni őket, hogy a "Fidesz propaganda osztályának elit alakulata".

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.03.09. 10:48:47

@vergyula:

А ballib civileket a háttérhatalom pénzeli, így a nem-ballib civilekre a nemzeti, nem-ballib államoknak kell biztosítaniiuk pénzt. Ennyi az egész.

Én benne vagyok, hogy az állam nem adjon egy fillért se erre, ha a háttérhatalmisták is ezt teszik. S azután csak igazi, azaz az emberek adományaiból pénzelt civilek lesznek.

János Dunai 2018.03.09. 17:35:17

amelyik rohadék átjön a határon agyon kell ütni
süti beállítások módosítása