B1 blogcsalád



A NAV negyedik éve nyomoz az Elios-ügyben - eddig egyetlen gyanúsítottat sem hallgattak ki

2018. február 03. - ashwood

szb20160228_5575_focuspoint_926x504.jpgA kormány eljátssza a tájékozatlant Orbán vejének, Tiborc István volt cégének ügyeiben zajló uniós vizsgálattal kapcsolatban. Valójában a NAV immár negyedik éve nyomoz közvilágítási ügyben, de eddig senkit nem hallgattak ki.

Az EU csalás elleni hivatala, az OLAF terjedelmes jelentést adott át a hetekben a kormánynak, amely Tiborcz István egykori cégének, az Eliosnak az ügyeit tárja fel. Korábban mi is megírtuk: a cég úgy nyerte el sorban a nagyvárosok közvilágításának modernizálásáról szóló pályázatokat, hogy Tiborcz egyik üzlettársa, Hamar Endre segédkezett a településeknek a pályázatok kiírásában.

Az OLAF-jelentés hírét a napokban Lázár János így kommentálta: Meggyőződésem, hogy ez az eljárásrend méltatlan. A Kormány minden együttműködési képessége és jóhiszeműsége ellenére nem tud nem arra gondolni, hogy az ügy hátterében politikai nyomásgyakorlás áll, amely befolyásolni kívánja a magyar választási kampányt.”

Vagyis Lázárt nem a csalás gyanúja, csupán annak kiderülése aggasztja.

Most azonban kiderült: nem csak az OLAF, de a NAV is foglalkozott az Elios-üggyel.

Az LMP-s Hadházy Ákos levelet írt Polt Péter legfőbb ügyésznek: "Dr. Schiffer András 2014. december 23-án tett feljelentést az Elios Innovatív Zrt. által elnyert, önkormányzatok által kiírt közbeszerzések kapcsán. A feljelentésben megjelölt négy önkormányzat a szekszárdi, a mezőhegyesi, a kalocsai és a hévízi. A Készenléti Rendőrség Nemzeti Nyomozó Iroda 2016. május 25-én kelt 29022144-220/201 5 bű. sz. nyomozást megszüntető határozata szerint: "A lefolytatott bizonyítás eredménye alapján Szekszárd Megyei Jogú Város Önkormányzatának 2013. év október hó 31. napján megkötött, a közbeszerzési eljárások lebonyolítására vonatkozó megbízási szerződése kapcsán, hűtlen kezelés vétség elkövetésének gyanúja merült el, melynek tekintetében az eljárás elkülönítésre került."

Magyarul: bár az Elios, vagyis Tiborcz ellen nem volt hajlandó vizsgálódni a rendőrség, de közbeszerzéssel kapcsolatban mégsem zárták le teljesen a nyomozást, minthogy hűtlen kezelés nyomaira bukkantak.

Erről a nyomozásról Polt válaszában kijelentette: "Az elkülönített ügyrészt a Készenléti Rendőrség Nemzeti Nyomozó Iroda a Nemzeti Adó- é s Vámhivatalhoz tette át. A nyomozó hatóság az eljárást a különösen nagy vagyoni hátrányt okozó költségvetési csalás bűntette és más bűncselekmények miatt a Nemzeti Adó- é s Vámhivatal Bűnügyi Főigazgatóság Központi Nyomozó Főosztályán 60100-198/2015 . bü. számon folyamatban lévő bűnügyhöz egyesítette."

Tehát a NAV-hoz került az Elios szekszárdi ügye, ahol immár negyedik éve folyik a nyomozás "különösen nagy vagyoni hátrányt okozó költségvetési csalás bűntette" miatt. A NAV elkötelezettségét a nyomozás sikeressége iránt mi sem jellemzi jobban, minthogy Polt beszámolója szerint: "gyanúsítotti felelősségre vonásra eddig nem került sor." Vagyis mindeddig senkit nem hallgattak ki az ügyben gyanúsítottként.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr1113629800

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dunántúli gyerek 2018.02.04. 13:18:12

@taga20: a zellenzéki logika azt mondja

hallgassunk, szavazzunk simicskára, hogy bukjon a geci orbán

állítsuk meg az oligarchiát orbán oligarchájával, simicskával

valljuk be, ennek pont annyi értelme van, mint az ellenzék többi erőtlen marhaságának

PLUSZ: suttogják, h simicska csak kamuból veszett össze orbánnal, h szétverjék a jobbikot /ballibektől már nem tart a fidesz/. Nos, h igaz-e azt ki tudja, de a jobbik is kevesebbet fog kapni idén, mint 4 éve, ez már nagyon valószínü

látjátok feleim szümtükkel 2018.02.04. 13:20:37

@6.Lenin:

Ne keverd a szezont a fazonnak. A cégből történt kivétel nem lopás. Az viszont, hogy túlárazták a munkát, és sötétben maradt a megvilágosított város, no az nem a cégből való kivétel, hanem a közpénz magánosítása. Tiltott módon.

Kérdezd már meg a Lázárt, hogy az ő városában is túláraztak, és ott is sötét maradt?;D

Ja, persze ehhez tudni illik, hog Lázár városa ott volt az elsők közt, ahol az Elios kövilágosított.

dunántúli gyerek 2018.02.04. 13:20:41

@neko1967: A nettó átlagfizetés 60%-kal emelkedett 2010 óta

de különben is, nem emlékszel a 2014es választásokra? a nyomort akkor se hitték el, sőt példátlan 2/3dal választották újra orbánt

és azóta, 2014 óta többet emelkedtek a reálbérek mint 1990től 2014ig összesen

nagy sírás rívás lesz az ellenzéknél, áprilisban

dunántúli gyerek 2018.02.04. 13:23:37

@neko1967: itt arra a hazugságodra céloztam, amit tiborcról löktél be, hogy nem fizetett ki valakit, aki bíróságra vitte

bizonyosan akad vmi link, ahol ennek utána lehet nézni, igaz?

6.Lenin 2018.02.04. 13:24:18

@siriq111:

Bizonyítsd be, hogy szándékos a túlárazás.
Vagy amikor Bajnai kijelentette, hogy nem értett hozzá. Miként lehet ezt bizonyítani.

Vagyy Molnár GY., Hunvald, vagy reggelig lehetne sorolni alapjáraton hülyék, és nem szándékosan okoztak kárt.

Miként bizonyítod, hogy a vlt MNB elnökök, pénügy miniszterek miért is kapta 1-2 évre jól fizető állást vezető nyugati bankoknál? Miért ilyen rövid időre csak?

Ezeket nagyon nehéz bizonyítani, hiszen annyira sehol nem hülyék, hogy hagynak közvetlen bizonyítékokat.

Látta valaki, hogy Soros valakinek a zsebébe pénzt csúsztat? Annyira biztosan nem hülye.
Ezért tarthat sokáig, vagy felmentéssel zárulnak, mert sajnos nem lehet bizonyítani. Bemondásra pláne nem..

Ezt a többi hülye is elolvashatja, nekik is válasz.

taga20 2018.02.04. 13:24:50

@@dunántúli gyerek:
hiába barna a nyelved rohadék, egyszer úgy is a sitten fogtok megrohadni.
te is, a geci is, simicska bűnöző is, tiborc is!

az ellenzéki logika azt mondja, hogy pusztuljatok már parazita fityeszmaffia végleg!

látjátok feleim szümtükkel 2018.02.04. 13:25:03

@dunántúli gyerek:" Valószínüleg azért nem hallgattak ki a NAV nyomozásban 1 gyanúsítottat se, mert a NAV eljárásaiban nincs gyanúsított."

Te meg valószínűleg agyilag nyomoronc vagy.

Az adóhivatalnak már nagyon rég óta van nyomozó részlege.

siriq111 2018.02.04. 13:25:28

@dunántúli gyerek: En ebbol nem erzekel semmit. Sot , ha azt nezem , hogy kozel 20 evvel ezelott majd ugyan annyit kerestem mint most adnak, akkor kifejezetten kiabrandito. Ott van az arak emelkedese, a penz elertektelenedese, a rengetek plusz ado amit bevezettek. Jelenleg, kifejezetten nem eri meg melozni. Az ehen halashoz "sok", az elethez meg keves. Nem vergodni akarnak az emberek egyik honaprol a masikra, hanem elni. Marhara nagy kulonbseg.

1ghost 2018.02.04. 13:26:45

@dunántúli gyerek: "A nettó átlagfizetés 60%-kal emelkedett 2010 óta"

A nettó reálbér nyolc év alatt 30% körüli mértékben nőtt. Ennek javarészét a gazdagok tették zsebre az egykulcsos adó miatt. A bruttó meg még kevesebbel.

Úgyhogy retkes korrupt, tolvaj, fideszes kurva anyádnak hazudozzál, hátha ő elhiszi.

siriq111 2018.02.04. 13:26:49

@6.Lenin: Az OLAF mar szolt , hogy tularazas van. Nem nekem kell bizonyitani, hanem egy hivatalos szervnek aki mar szolt. Az mas kerdes, hogy ebben az ugyben csak a mutogatas van.

d.j 2018.02.04. 13:26:52

A fidióták újra és újra meg tudnak lepni a naivitással kevert idiotizmusukkal. Egyértelmű a helyzet. A kézi vezérelt NAV nem hajlandó nyomozni abban az ügyekben, ahol bármilyen fidesz érintettség lehet. Itt ráadásul az Orbán vejéről van szó. Barmok.

látjátok feleim szümtükkel 2018.02.04. 13:28:02

@dunántúli gyerek:

Miért lenne hazugság, hogy az alávállalkozója beperelte a Tiborcz féle céget? Sőt még azt is közzé tették, hogy végül peren kívül megegyeztek. Cáfolat meg nem jelent meg sehol.

dunántúli gyerek 2018.02.04. 13:32:16

@látjátok feleim szümtükkel: ja már csak azt kell bebizonyítani h túl volt árazva a szerződés, és hogy ez bcs-t valósít meg. Aztán, már csak be kell bizonyítani, hogy Orbán tudott erről.
ezután, már csak azt kéne elhitetni a lakossággal, hogy rosszabbul élnek, mint 4 éve.
Ezt követően meg már csak egy kormányképes ellenzék kellene, aki Orbán bukása/halála esetén el tudná vezetni az országot.

A választóknak már csak ezt a 4 dolgot kell megadni.

Orbán még 20 évig kormányfő lesz, s őt is fideszes követi majd, olyan állapotban van az ellenzék.

6.Lenin 2018.02.04. 13:35:53

@siriq111:

OLAF szólt 4-es metro ügyében is. És? Demszky bevallotta, hogy tényleg lopott, vagy bárki?
Sajnos az ilyen ügyeket nagyon nehéz bizonyítani. Elég, ha azt mondja, hogy neki nem volt rálátása, mert az alvállalkozó, Mari néni,Pista bácsi intézte. Ők meg már kiléptek, eltűntek, meghaltak stb.

Bárándy ügyvéd úr szerint az a kő, amit Ahmed H eldobott, talán még ma sem esett le, így nem tudni miért is dobta el. A bíró meg elfogadta az érvelést.
ilyenkor mi van?
Nincs közvetlen bizonyíték.

Valószínűleg mindenhol erre játszanak a politikusok , hivatalnokok, az egész világon.
Ilyen törvényeket hoznak a parlamentekben az ügyvéd képviselők, és nem véletlenül.

neko1967 2018.02.04. 13:36:06

@dunántúli gyerek:
Újra emeletes baromságot írtál! Add fel!

Hozok egy példát van egy cég 11 dolgozóval átlag bér 181.818 Ft. Ez megemelkedik 272.727 Ft-ra. Ez egy komoly béremelés! A valóságban mi történt? Van egy főnök havi egy millios jövedelemmel, meg 10 melós havi százezerrel. A főnöknek megemelik kettő millióra a bérét, a melósoknak természetesen nem, és az átlag mégis mekkorát nőtt!

Egyébként a statisztika is hamis! A foglalkoztatásnál természetesen már számítják a közfoglalkoztatottakat is, de az átlagfizetésnél már nem, mert nagyon lehúznák az átlagot!

neko1967 2018.02.04. 13:38:34

@dunántúli gyerek:

Anyád hazudott neked apád személyéről, de nem én!

dunántúli gyerek 2018.02.04. 13:38:52

@neko1967: lárifári

2014ben nem hitték el nektek a rosszabbulélünkmint4éve szöveget, majd most elhiszik?

na ne már

rallus 2018.02.04. 13:42:32

A kézzel fogható, megkóstolható, mérhető és meghatározható vörösiszap 8 éve öntötte el Devecser környékét és még mindig nincs ítélet... Az igazságszolgáltatás sikerágazat, ezért nem hagyták nyugdíjazni a veterán bírókat. Előbb-utóbb a közvilágítás ügyben is kiderül az igazság, de az ellenzéknek ez így most pont jó, mert ők tudják...

rallus 2018.02.04. 13:45:49

@neko1967: ....és a 10 melós a mai világban sunnyog és melózik tovább..., ahogy Móricka elképzeli! Még a dicsőséges Gyurcsány érában sem így volt, pedig akkor egy hangyányival magasabb volt a munkanélküliség...

neko1967 2018.02.04. 13:48:57

Tisztelt hölgyeim és uraim!
Tudjátok hogy mi az érdekes! Hogy az ellenzéki politikusok, szavazók, szakértők mind hazudnak, libsi-bolsik stb, de az teljesen hihető, hogy a miniszterelnök és kedves neje egy év alatt 200.000 azaz kettőszázezer forintot tudtak megtakarítani! Erre a teljesítményre a nyugdíjas szüleim is képesek!

És ezt híg fost a fidessnyikek simán felnyalják és még meg is köszönik!

6.Lenin 2018.02.04. 13:51:35

@rallus:

Igen, a kiszakadt gát helyén mi volt előtte, azt utólag már ki tudná bizonyítani?
Igen, már előtte is szivárgott.
Hol? Mutassa meg.
De, hát ott már nincs semmi.
Akkor minek mond valaki olyasmit, hogy ott volt már hamarább is egy repedés?
A gátőr mondta.
Ugyan, szavahihetetlen, mert alkoholista. Meg már azt is mondta, hogy nem volt ott semmi, még gát sem.
Ennyi.

neko1967 2018.02.04. 13:52:42

@rallus:
Szövegértelmezés 1-es!
Ez egy példa! Ha a legmagasabb jövedelemmel rendelkezők 10%-nak elég nagy mértékben nő a jövedelme, a legalsóbb 40%-nak akár kis mértékben csökkenhet is, az átlag akkor is nőni fog!

taga20 2018.02.04. 13:55:40

@dunántúli gyerek: te tudod ki találta ki, ezt a rosszabbul élünk, mint négy éve faszságot?

ha igen, akkor mi a kurvaanyádért égeted magad itt, te kibaszott narancskullancs?!

taga20 2018.02.04. 13:58:54

@6.Lenin: fityesz bűnöző sikálásból ötösre vizsgáztál, te demens vénember!

te erre vagy büszke, hogy ezeket a szemeteket véded nap-nap után?

rallus 2018.02.04. 14:01:37

@neko1967: Marha jó, az életből merített példa!

neko1967 2018.02.04. 14:03:42

@taga20:
Nem kell ennyire felkapni a vizet!
Csak kérdezd meg a fidessnyikeket, hogy elhiszik e Mészáros "nem vagyok stróman, de a sikereimet a szerencsének, a jóistennek és ORBÁN VIKTORNAK köszönhetem" Lőrincz a saját tehetsége alapján gazdagodott-e meg! Ettől a kérdéstől le szoktak fagyni.....

6.Lenin 2018.02.04. 14:09:08

@taga20:

Mit nem értesz te köcsög? Egyiket se védem, csak azt mondom, hogy az ilyesmit nagyon nehéz bizonyítani, mert nincsenek közvetlen bizonyítékok.
Bemondásra meg nem lehet embereket elítélni. Mert, ha tényleg így működhetne, akkor már valamilyen pöcegödörben rohadnál 2010-óta.
Ez, amit itt nyomtok, választás előtti propaganda. Tök felesleges. Nem hoz néhány szavazatnál többet, esetleg jóval több biztos szavazatot hoz, a másik oldalon.

Ettől tuti, hogy nem fog győzni ez a balfasz társaság. Ennek nem ez a módja.
Elsőnek győzni kéne, aztán számonkérni, mert akkor már az igazságszolgáltatást is lehetne irányítani.
De köcsögöknek ezt miért is próbálom elmagyarázni?

neko1967 2018.02.04. 14:13:14

@rallus:
Megint hülyeséget firkálsz! Nézd meg a felvételi teszteket! A valóságban azok sem fordulnak elő, de jól rávilágítanak egy matematikai problémára!

Egy közgazdász egyszer magyarázott nekem a 80/20-as szabályról. Valahogy úgy szól, hogy a megtermelt jövedelem 80 %-a a lakosság 20 %-nál landol, a maradék 20 % pedig a többi 80 %-nál, természetesen úgy, hogy minnél lejjebb megyünk annál kevesebb jut.
A mésik terület ahol jól látható ez a szabály, a "rezsicsökkentés"!
A megtakarítás 80 %-a a felső 20 %-nál landol, mert ők nagy fogyasztók - infra szauna, medence, légkondi, 200 m2 feletti ház stb - és így van miből rezsit csökkenteni, és vannak azok, akik fával tüzelnek, és van egy 25 wattos ízzójuk.....

6.Lenin 2018.02.04. 14:14:36

@neko1967:

Gyurcsány Ferenc a saját tehetsége alapján lett gazdag?
Szerintem be se szabad menni neki a saját cégeibe, mert azt is elbaszná, mint a baloldalt.
És, ha bármi is kiderülne?
Akkor nyugodtabban aludnál?

Te is egy választás előtti, megszokott süket, felesleges dumát nyomsz. Semmi kézzelfogható eredménye nem lesz.

neko1967 2018.02.04. 14:16:06

@6.Lenin:
Bemondásra nem lehet embereket elítélni?
Mintha a Sukoró ügyben nem lett volna semmi bizonyíték......

Tanuld meg, Magyarországon csak az bizonyíték, és az bűncselekmény, amire Polt Péter is azt mondja!

neko1967 2018.02.04. 14:19:44

@6.Lenin:
Istenem, olyan unalmas titeket szivatni....
Gyurcsányt még senki sem ismerte, amikor gazdag lett!
Hogy nem tehetséges?
Belinkelek egy 1989-es Orbán interjút.
Nézd végig és szégyeld össze magad!

m.youtube.com/watch?v=HrUxpVGKw9I

taga20 2018.02.04. 14:20:36

@6.Lenin: "Bemondásra meg nem lehet embereket elítélni. Mert, ha tényleg így működhetne, akkor már valamilyen pöcegödörben rohadnál 2010-óta."

ember emlékszel, hogy a gazdád a geci mit mondott a parlamentben a vörös iszap katasztrófa után?

nem rég meg valami szart szart ki a fityeszdroid frakció valakiről, talán a ceglédiről.

és te pofázol, szutyok????

taga20 2018.02.04. 14:23:11

@6.Lenin: te szerencsétlen fasz, hogy kötné be hozzád a gázt a mélyszaroslölö!

ne égesd má magad te szerencsétlen vénember!!!

6.Lenin 2018.02.04. 14:29:54

@neko1967:

Ugyan már, ennyire nem lehetsz hülye.

Az előző kormányok által felvett, és ellopott hiteleket ki fizeti meg? Mi.
Börtönben van valaki? Nincs.
Gyurcsányt is csak az mentette meg, mert közben elévültek az ügyei.
Hol van? Börtönben?
Most készül bejutni a parlamentbe.
Van néhány 100 ezer támogatója. Mit lehetne kezdeni velük? Elhiszik, hogy a főnök gazember? Nem.
A többi oldalon miért hinnék el? Mert te mondod?

Be kell mindent bizonyítani, törvényes keretek közt.
Nem megy?
Miért is?
Nem kéne olyanokra szavazni akik már bizonyítottan csaltak, loptak.
Mi a valóság?
Most készülnek összefogva(?) visszatérni a hatalomba.
Őket véded? Vagy a hasonszőrű utódaikat?
Vagy olyanokat, aki mások érdekeiben szeretnének majd lopni, kiszolgáltatni Mo-ot?

6.Lenin 2018.02.04. 14:31:57

@taga20:

Te motorozzál, azzal lehet, nem bux. A többihöz köcsög vagy.

6.Lenin 2018.02.04. 14:36:10

@neko1967:

Ha nem értenéd az előző hsz-emet. Te pontosan olyan vagy, a többiek is, mint akiket kritizálni próbálsz/próbáltok.
Semmivel sem másabbak. Csak ezt nehezebb észrevenni, a másikat sokkal könnyebb baszogatni.

rallus 2018.02.04. 14:36:57

@neko1967: Sukoró ügyében Bajnai tett feljelentést, mert már ő is túlzásnak találta. Tátrai tudta tartani a száját, majd ha kijön, meghálálják neki, vagy elüti egy autó. Az biztos, hogy Lauder úr és Gyurcsány megúszta...

rallus 2018.02.04. 14:39:43

@neko1967: Pontosan elég volt Gyurcsány meggazdagodásához, hogy az anyósmama ismerje! Az átlag magyar nem forog azokban a körökben...

neko1967 2018.02.04. 14:43:11

@6.Lenin:
Hitel?
Paks2, Kínai vasút, letelepedési kötvény megvan? Az 1990 óta felvett hitelek eltőrpülnek ehhez képest!

Semmilyen bűncselekmény nem évült még el, de semmit nem találtak Gyurcsánnyal szemben!
De mondjuk ő nem is épített stadiont közpénzből a kertje végébe....
Mondjuk ha állami deszkából csinált volna egy budit, jól megérdemelt életfogytos büntetését töltené a Csillagban....

Indriq 2018.02.04. 14:48:24

@6.Lenin: lol baszod... magyarero.hu.... hehehehhehe...
Viccesebb vagy mint a rezsicucu

6.Lenin 2018.02.04. 14:53:17

@neko1967:

Nem értetted a lényegét. Lépjünk túl ezeken. Keress más partnert.
Volt/van(?) a neten egy videó, ahol az ügyész szépen felsorolja melyik ügyben , hogy bizonyíték hiányában, és hol elévülés miatt szűnt meg az eljárás GyF ellen. Nekem le van töltve (még akkor).

6.Lenin 2018.02.04. 14:57:06

@Indriq:

A tartalommal vitázz, ne velem. Volt ennél ütősebb is a Dobrev/Apró klán ügyeiről, más oldalakon is anno (a 90-es évek eleje). Sok mindent töröltek azóta, de a forrás megvan.

neko1967 2018.02.04. 14:58:14

@6.Lenin:
Nettó hülyeséget írsz!
Ellopni más kertjéből egy vödör krumplit bűncselekmény, meg milliárdoknak elveszíteni a közpénz jellegét az is bűncselekmény!
Én emlékszem a "nokiás doboz" kampányra. Most mivel kampányoljon az ellenzék,kamionnal vagy tehervonattal?

A mérték a fontos, vagyis a fidessnél a mértéktelenség! 1800 fős faluba 3200 fős stadion, több milliárdos "ló-rehabilitációs központ", stb. amikor kb 40.000 ember halála lehetne elkerülhető megfelelő orvosi ellátással?
Ti nem csak felnyaljátok az elétek csokoládékrémként feltálalt híg fost, hanem barna szájjal teli torokkal üvöltitek a világba, hogy "egyetek ti is, mert nagyon finom"

Köszönöm szépen én nem kérek, de ti menjetek nyugodtan a forráshoz, Orbán alá!

Indriq 2018.02.04. 15:02:20

@6.Lenin: veled mi a szarnak vitázni?egyrészt nincs agyad érdemi vitához. Másrészt neked a kubaszob-habony sorvezetőjét kell mantráznod.
Amúgy mit tudsz snitt pál múltjáról? pintér politikai pályafutásáról? és még sorolhatnám hány csinovnyik volt az átkosban aki az államtól plusz juttatást kapott az átkosban?

1ghost 2018.02.04. 15:05:34

@6.Lenin:

Na mi van te szarházi, bérhazudozó orbántroll? Hogyhogy most csak egy-két nicken mentegeted a tolvaj gazdádat?

Bár az igazság az, hogy az orbáni mocsok akkora, hogy nincs az trollhadsereg, amely fel tudná nyalni.

Tudniillik a korrupt, tolvaj fideszfajtád egy hónap alatt többet lop, mint az összes többi párt 20 év alatt.

taga20 2018.02.04. 15:12:20

@rallus: a geci, a gazdád minimum 10-szer gazdagabb az összelopott vagyonával.

ő miből szerezte a vagyonát?

neko1967 2018.02.04. 15:12:22

@6.Lenin:

Már megint hükyeséget írsz! A troll képzőben nem tanítanak érvelés technikát?
Ki is volt akkor a főügyész! Polt személye miatt minden Gyurcsánnyal szembeni vád elveszíti a hitelességét!
Az első fidess korány idején - akkor is Polt volt a főügyész - ki volt adva az alsóbb szintű ügyészségeknek, hogy "nagy" fidesseket nem vizsgálhatnak, csak a legfőbb ügyészség járhat el az ügyeikben!

neko1967 2018.02.04. 15:13:55

@neko1967:
Hülyeséget és kormány helyesen!

6.Lenin 2018.02.04. 15:16:54

@Indriq:
Milyen érdemi vitát szeretnél?
Azt sem értitek, hogy miről is írtam, mint az a köcsög neko1967.

Elfogadom, hogy kampány van. ilyenkor szapulni kéne az ellenfelet. Kitalálni, felturbózni minden légyszart. Aztán?
Jön a bukás. Miért is?

Talán ilyen ügyeken fog bukni bármelyik politikus is? Bukott már?

Mi a faszt lehet kezdeni olyan politikussal, aki szintén elsíbolt közpénzt? Most újraválasztják a hívei. Hatalomra kerül, és elítéli az előző tolvajokat? Van rá példa?

Mi lenne a megoldás? Nem kell az ilyeneket újraválasztani, vagy olyanokat kéne választani, akik tényleg számonkérnek, de akkor ők miként is fognak lopni?
Mert nem tehetnek mást. Majd megmondja valamelyik aktuális barátunk (nyugatról, vagy keletről) akkor kaptok ezt-azt, ha......és már megy is a korrupció ezerrel, mert így működik mindenhol a hatalom. Mindig a másik oldal lát világosan mindent, aztán megvakul, hatalmon.

Ti meg szidjátok a fidszeseket, és véditek a másik oldal gazembereit, de ők kedvesek nektek, a másik meg nem. Ezekről miért vitáznék veled?
Nekem nincs lelki igényem a másik anyázására, legfeljebb tudatom vele, hogy 1 köcsög, aztán le is zárom.
Köcsög.

6.Lenin 2018.02.04. 15:26:58

@neko1967:

Polt mentette meg Gyurcsányt? Akkor mégsem fideszbérenc? Vagy Gyurcsány is fideszes? Különben megsúgom, az egész világot már vagy 1500 éve Orbán irányítja.
Tudod magad követni?

Mellesleg megvan a hirtv-s felvétel, ahol felsorolják Gyurcsány elleni vizsgálat végeredményét. Elkövette, de elévült megjegyzéssel, vagy nem állapítható meg bűncselekmény bizonyítottság hiányában (megtörtént, de már nem lehet bizonyítani). Megkeresem.
De neki már van papírja ilyesmikről . Mint a diplomája, van is, meg nincs is.

neko1967 2018.02.04. 15:27:29

@6.Lenin:
Fidesses érvelés-technika: bizonyítja, hogy hülyeséget írok, akkor egy köcsög!

Akkor most én a becsületedbe gázolok!

Te vagy Németh Szilárd!

6.Lenin 2018.02.04. 15:33:16

@neko1967:

kac-kac..

Miért írtam, hogy köcsög vagy? Mert tök ugyanazt csinálod, mint amit kritizálsz. És még örülsz is neki.
Szálka, gerenda.

taga20 2018.02.04. 15:35:45

@6.Lenin: haver, te saját magad karikatúrája vagy.

rendesen sajnállak.

neko1967 2018.02.04. 15:41:11

@6.Lenin:
Szövegértelmezés 1-es!

Polt alatt minden ügyészségi döntés hiteltelen! Polt által vezetett ügyészség csak akkor lenne hiteles, ha lvente tpbb fidesses vezető kerülne börtönbe.
Mondok példát!
Szijjártó Petike olyan házat vett, amire a fizetéséből nem tellik. A vádakra azt mondja, hogy a szülei adták a pénzt. Ok, a szüleinek van egy cége, de mocskos libsi-bolsi újságírók kiderítették, hogy több év alatt sem vettek ki annyi osztalékot, hogy tellene a házra!

Indult eljárás? Nem!

neko1967 2018.02.04. 15:45:13

@6.Lenin:
Köcsögözni a látens homoszexuálisok szoktak......
Nálad a gerenda a nokiás doboz, szálka az alcsuti stadion, meg a Tiborcz féle több milliárd!

Komolyan sajnállak, mint minden szektába került, gyenge jellemű embert!

Ha ki akarsz kerülni, szólj üs segítek!
Segitettem már hitgyülisnek, meg scientologusnak is!

látjátok feleim szümtükkel 2018.02.04. 15:45:16

@dunántúli gyerek:

Mivan? Te nem ismered a netet? Keressd meg, ha érdekel.

6.Lenin 2018.02.04. 15:51:22

@neko1967:

Most érveltél valami mellett, vagy ellen?
Próbálj segíteni, magadon.

Te tényleg nem értettél semmit, abból, amit leírtam. Próbáld többx elolvasni, bár nagy reményt ezek után már fűznék hozzá, hogy valaha is megérted.
Mind1.

neko1967 2018.02.04. 15:57:39

@6.Lenin:
Te tényleg Németh Szilárd vagy........

látjátok feleim szümtükkel 2018.02.04. 16:01:18

@dunántúli gyerek: " ja már csak azt kell bebizonyítani h túl volt árazva a szerződés, és hogy ez bcs-t valósít meg. Aztán, már csak be kell bizonyítani, hogy Orbán tudott erről.
ezután, már csak azt kéne elhitetni a lakossággal, hogy rosszabbul élnek, mint 4 éve."

Ja, baszod, rosszabbul élek, mint négy éve, mert nem tudok annyit félre tenni. MIÉRT? Mert annyira felmentek az árak. NÉZZ SZÉT!

Az, hogy túláraztak valamit nem bizonyíthatatlan. Pl. meg kell nézni a piaci árakat, és ha a piaci átlagár felett van 30-40 százalékkal a díj, amit kifizettek az Eliosnak, és ráadásul még alvállalkozóval is dolgoztatott, akkor szerinted nem olcsóbb lett volna, ha egyből az alvállalkozó világosít fel arról, hogy ő sokkal kevesebbért világosított volna?

Persze ha a miniszterelnök vejét Buga Pistának hívják, akkor most őt ekéznék. Ez a pech. Közmunkából, közpénzből ne gazdagodjon munka nélkül még a miniszterelnök veje sem, illetve a lánya a vején keresztül, rövidem a miniszterelnök családja. Elégedjenek meg ők is az átlagos piaci haszonnal, mint minden más vállalkozó, aki nem haver. Mert egy pályázatot megnyerni nem nagy munka, főleg, ha a fideszes típus pályázatok kézről kézre járnak. Pl. Miskolc környékén, meg Békésben volt valami ilyesmi, amit nyaggatnak is a rendőrök. Tudod az a valdemoros ügy, ha esetleg link kéne.

neko1967 2018.02.04. 16:26:22

@6.Lenin:

Egyértelmű bizonyítékot szolgáltatsz arra, hogy igazi fidesses és Németh Szilárd vagy! Minden vitát elveszítesz, erre ennyit tudsz felböfögni:

"Seggfej"

Javaslom, keres fel elmegyógyászt! Hidd el, van még remény! Javaslom a grazi klinikát. Azt mondják, nagyon jó!
De erről kérdezd meg Viktort Szilárd.....

rallus 2018.02.04. 16:44:20

@6.Lenin: Nem igazán érdemes velük vitázni, mert semmi nem tántorítja el őket a baromságaiktól. Ha mindent adatokkal dokumentálsz, akkor még mindig ott van utolsó érvnek, hogy a nagynénje látta szürkületkor. Ezért tartanak itt! Ha legalább az elefántnyi tényeket nem próbálnák cáfolni, akkor nyugodtan hazudhatnának a bolhák párzási szokásairól. Végük....

neko1967 2018.02.04. 16:50:48

@rallus:
Én mindig azt szeretném elérni, hogy végső érvként azt mondja, "Soros!"

De sajnos mindig elmenekülnek......

6.Lenin 2018.02.04. 16:51:02

@neko1967:

Milyen vitát veszítettem el?
Te kezdtél személyeskedni.
Nem értettél semmit, amit írtam, aztán németszilárdozol.
most is.

Te kiabáltál, hogy minden fideszes hülye, mert elhiszi a kormány propagandáját, meg védi a tolvajokat. Aztán itt nyomsz egy idióta propagandát a tolvajokról, minden bizonyíték nélkül, a saját hülye véleményed alapján.

Erre leírom neked, hogy egyik kutya, másik eb, és a választók csinálnak hibát, mert visszaválasztják- minden oldal a saját gazemberét. Meg talán nem is működhet másként a hatalom, hiszen vannak, akik ki vannak szolgáltatva az erősebb hatalmaknak, kénytelenek a kiszolgáltatottak behódolni nekik, mert így működik a világ.
bárki is kerülne hatalomra, valószínűleg csak ezt tudná folytatni.
a megoldás az lenne, ha minden tábor kizárná a sajátjait is, de ezt nagyon nehéz lenne megoldani.

Valószínűleg ebből lófaszt se értettél, mert ahhoz hülye vagy, tovább nyomod a hülyeséged, meg németszilárdozol. aztán kihozod magad győztesnek.
Seggfej.

6.Lenin 2018.02.04. 16:57:30

@rallus:

Ezért nem szokásom itt (sem) torzított adathalmazokkal dobálódzni, meg mindenféle %-ot bemutató táblázatokkal (kivéve, ha saját maguk által készítettel igazolják a saját hülyeségüket, mint pl Thomas P. írása).
Szerintem soxor még azt sem értik, amit ők írnak, de örök optimista vagyok, 1x hátha beugrik nekik is, hogy tulajdonképpen miért is vannak már 8. éve a vesztes oldalon.
Pedig szerintem nem olyan bonyolult lenne rájönniük.

Orbánék Moszkva fele menekülnek! 2018.02.04. 17:01:18

@6.Lenin: @rallus:

Na itt vagytok két funkcionális analfabéta fidióta? Ti még azt is meg magyarázzátok, hogy de jó nektek, hogy Orbán seggében ülve a bélgáztól feldobjátok a talpatokat. Mert a bélgáz Orbán seggében még mindig jobb mint bármi más, mert ha titeket kivennének Orbán seggéből akkor csak még rosszabbak történhetnétek veletek.

Mradjatok is csak ti ott ben a bélgázok tudatmódosító hatásában, úgy sincs már több agysejtetetek ami tovább pusztulhatna.

neko1967 2018.02.04. 17:09:15

@6.Lenin:

Szilárd, Szilárd már az emlékezeteddel is baj van...

Milyen vitát vesztettél el? Az összest!
Egyik kutya másik eb? Hogyne!
Az egyik szegfűs pincsi kutya a másik narancsisos dán dog!
Melyik csinál nagyobb piszkot, melyik harap nagyobbat az egyszerű emberbe?

Szar volt az mszp-és kormány? Szar hát, de sokkal kevésbé szar mint a jelenlegi!

Loptak? Igen, de sokkal kevesebbet és legalább szégyelték! Nem próbálták beadni, hogy "nemzeti oligarchák" kellenek! Nem öntötték számolatlanul - és eredménytelenül - a közpénzt a fociba, nem építettek felesleges és kihasználatlan sportlétesítményeket.

A tanárok szabadabban taníthattak, és a felmérések szerint is jobb - és nem jó! - volt az oktatás.

Kérdez meg orvosokat a vizitdíjról! Én még eggyel sem találkoztam, aki azt mondta volna, hogy nem volt jó, pedig beszéltem olyannal, aki a fidess tagja!

És ha most azt mondod - hogy "csőd szélén volt a gazdaság, az ország" erre én azt mondom, hogy éppen volt egy világválság! És Orbán álltal is elismerten jó munkát végzett Bajnai. Persze ezt külföldön mondta, mert nem akarta összezavarni az olyan egyszerű felfogású embereket, mint amilyen te is vagy, Szilárd!

6.Lenin 2018.02.04. 17:09:17

@Orbánék Moszkva fele menekülnek!:

Na, tessék. egy hsz-al feljebb leírom, hogy mit is gondolok az egészről, aztán beugrik egy önkéntes faszkalap, és orbánozik.
Ezek tényleg ennyire hülyék?

Már lassan lemennek 1 % alá mindannyian, be se jutnak a parlamentbe, de lökik a marhaságot, és csodálkoznak, hogy még a saját választóik is már menekülnek előlük.
Miben reménykedhetnek még ezek?

Köcsögök!

A választók nem azt szeretnék tudni, hogy melyik a nagyobb marha, hanem azt, ki tudna jobbat kínálni, vagy ne adj Isten, meg is oldani a fennálló problémákat.
Tényleg olyan bonyolult dolog ez?

Orbánék Moszkva fele menekülnek! 2018.02.04. 17:12:35

@6.Lenin: "de örök optimista vagyok, 1x hátha beugrik nekik is, hogy tulajdonképpen miért is vannak már 8. éve a vesztes oldalon."

Azért van az ország vesztes oldalon te tudatlan fideszbirka, mert Orbán a sötéthülye bunkók ösztöneire játszva kormányoz. Aztán ebben világrekorder a magyar, világösszeesküvések ellen hőbörögni, nem létező veszélyektől bérrettegni.

Közben meg a segghülye tudatmódosított proli fajtátok még azt is képtelen felfogni, hogy Orbán alatt az ország az EU utolsó helyeire csúszott le, elvándorolt vagy 700 ezer magyar, ha kórházba kerülsz megdöglesz és így tovább. A 300 forintos viziidíj ellen tüntetsz, de az Orbán slepp 100 milliárdos lopásai rendben vannak.

Igen, amíg a ti kőostoba segghülye fajtátokból millióan vannak, addig Magyarországon az értelmes ember mindig is elnyomott kisebbségben marad.

De legalább azt élvezem, ahogy az ország megint ugyanúgy rohad le mint a Kádár alatt. Akkor is tapsoltatok 30 évig a bolond diktátorotoknak most is. Akokr is beszoptátok 30 évig a néphülyítést, mot is beszopjátok, csak Orbán nem fogja olyan hosszan kihúzni mint a Kádár kollégája.
A végén meg megint rajtatok, segghülyde magarokon röhög a világ, mert a történet végvén újra szarrá vert nincstelen proletárseregek maradtok.

6.Lenin 2018.02.04. 17:14:08

@neko1967:

Bocs, de te tényleg hülye vagy. Keress mást hozzá.
Leírod a saját elfogult véleményed, mi közöm hozzá? A valóságnak meg végképpen semmi. Próbáld megérteni, amit írtam, de most már ebben kételkedem, hogy valaha is sikerülne ez neked.
Pá!

neko1967 2018.02.04. 17:16:43

@6.Lenin:

Kedves Szilárd!

Talán ki kellene mozdulnod a Kék Osztriga bárból!

Nem azt kell nézni hogy ki kínál jobbat, hanem ki okoz kevesebb kárt!

Pl. Mekyik oldal akar a Európai Unióhoz tartozni és ki az Eurázsiai Unióhoz?

Ki akar eladósodni Putyin felé és ki nem!

Ki akar szabadon élni, és ki kisszerű fidessnyikek alatt?

Ezen gondolkodj el Szilárd!

Adok egy kis időt rá. Mondjuk 3 nap elég lesz?

Orbánék Moszkva fele menekülnek! 2018.02.04. 17:18:02

@6.Lenin: "Már lassan lemennek 1 % alá mindannyian, be se jutnak a parlamentbe,"

Mikor Kádárnak nyaltál ugyanígy te vén munkásőr komcsi, akokr se volt az ellenzéknek 1%-a. Aztán az akkori kedvenc diktátorodra is rájött a vég.

A mostani felcsúti imádcottadra is jönni fog, mert ez a történelem rendje. Magyarország mégse ruszki ország, ahol egy egész életre beszopja a nép ugyanazt a diktátort. Itt azért 10-15 évenként igény van a diktátor fellógatására.
Ebből kifolyólag egyre kevesebb ideje marad a felcsútinak az élet habos oldalából.

Te meg majd ne zokogj ha jön a lámpavasos kormányváltás, mert te úgyis csak lúzer vagy akáqr a ballibekakár a ruszki bérenc orbánék kormányoznak.

1ghost 2018.02.04. 17:20:22

@Orbánék Moszkva fele menekülnek!:

Vigyázz! Ez a két ninck @6.Lenin: @rallus ugyanazt a szarházi bérhazudozó orbntrollt takarja.

Ez egy közismerten ócska orbánista szaralak, aki a tolvaj korrupt fideszfajtáját védve szemrebbenés nélkül bármi behazudik a világhálón. A hazára borult fidesz mocskot már csak az ilyen söpredék képes védelmébe venni.

neko1967 2018.02.04. 17:20:48

@6.Lenin:

Menekülhetsz Szilárd, de saját magad elől nem menekülhetsz!

(Ezt lementem, olyan jól hangzik! Lehet hogy írok egy könyvet fidesseseknek olyan "Oravecz Nóra" stílusban)

6.Lenin 2018.02.04. 17:25:46

@Orbánék Moszkva fele menekülnek!:

OK! Veled még teszek 1 próbát.

Igazad van. Ez az egész geci fideszes banda hülyékből áll. Vannak vagy 1,5-2 millióan.

Aztán 10 milliók szédelegnek az éhségtől az autópályákon milliós autókban. A gyerekek már tök hülyék az oktatástól, már csak beszarni képesek.
A nyugati barátaink vért pisilnek már, hogy segíteni tudjanak ezeken a balfasz magyarokon. Hazudoznak, mindenféle eljárást kezdenek ellenünk, küldték a migriket is ezer számra.

Semmi. Ez a geci Orbán még uralja a hatalmat már 8. éve. ellenzék a béka seggénél.
Mi a fasz van gyerekek? kiabálhatnák nyugatról (háttérben biztos kiabálnak is)

Mit csinál az ellenzék? Meg szeretnék győzni a választókat, hogy Orbán egy geci.
De hát annyira nem lehetnek éhesek, hogy ne tudnák. Tudják. Mert ezt lökitek ezerrel.

Akkor? miért féltek a választástól? 6 millióan vagytok, 2 millió nyomorulttal szemben.

Mi a baj gyerekek?

Na erre adjál magyarázatot.

6.Lenin 2018.02.04. 17:27:26

@neko1967:
Mi a faszért akarod bizonyítani, hogy hülye vagy?
Tudom, tudom, tudom, tudom, tudom, tudom.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2018.02.04. 17:27:54

Milyen szép lenne, ha itt is beindulna egy igazi korrupcióellenes ügynökség és egyszerre lesittelné Tiborczot, Simicskát, Mészárost, Vajnát, Szíjt, Orbánt és a nekik kenőpénzért megbízásokat juttató pártkatonákat is...

neko1967 2018.02.04. 17:34:32

@6.Lenin:

Jaj Szilárd, az nem vita, nem érvelés, hogy csúnyán beszélsz, mert ezt már óvodás korban ki kell nőni!
Azt sem megoldás hogy kimenekülsz, mint a bizottsági ülésen a Detti elől!

Vigyáz az egészségedre Szilárd, mert a végén SZÉLLütést kapsz!

Ne vitatkozzál! Nem való az neked, nert megfájdúl a buksid a nagy igénybevételtől!

neko1967 2018.02.04. 17:36:24

@6.Lenin:
"Tudom, tudom, tudom, tudom, tudom, tudom."

A kényszeres ismétlés súlyos mentális problémákra utal.....

6.Lenin 2018.02.04. 17:43:00

@neko1967:

Ha 1x írom-mivel még midig nem hiszed el, hogy képes vagyok elhinni neked-kénytelen vagyok többx leírni, hátha.
Még így sem hiszed, hogy tudom?
Nem kell többet bizonyítani, tudom, már régen.
Ne erőlködj tisztában vagyok veled.

6.Lenin 2018.02.04. 17:49:32

@Online Távmunkás:

Gondolom azért a román gyakorlatból azt is tudod, hogy ezt az intézményt miért is állítanák fel mindenhol. Elég szelektíven dolgoztak ott (is).

neko1967 2018.02.04. 17:53:06

@6.Lenin:

Szilárd, ez már súlyos elmezavar!
De még nincs minden veszve, kérj segítséget!
Tudom, megvisel, hogy bűnözőket kell védened, de csak az első lépést kell megtenned!

Hid el később jobb lesz!

rallus 2018.02.04. 18:23:30

@Orbánék Moszkva fele menekülnek!: Már csak a ti szintetek maradt a ballib oldal mellett és ez még a rendkívül alkalmazkodóképes Karácsonyt sem töltheti el örömmel...

neko1967 2018.02.04. 19:27:56

@6.Lenin:
Én meg Szijjártó házvásárlására!

Az megvan hogy akkoriban engedték el az azeri baltás gyilkost?
Össze is jött belőle egy házra való.....

Meg akkoriban volt, hogy a Petyának egy év alatt több megtakarítása volt mint bevétele.... Ügyes!

Hogyan tud kétmillió idióta sakkban tartani egy országot? Könnyen! Kell még vagy három millió aki így gondolkodik " én nem megyek szavazni mer' egyi' is kutya, másik eb, mindegyik lop"

A másik dolog hogy Orbán nem kormányoz, hanem hatalmat gyakoról! Nem oldja a problémákat, hanem előállítja pl civilek, CEU, migráncsok (még ott is rettegnek, ahonnan minden épkézláb ember menekül, nem hogy odamegy, lásd Záhony és környéke) és végül Soros!
Szerintem minden fidess vezető úgy fekszik le minden este, hogy "add Uram, hogy a Soros meg ne haljon a választásig, mert akkor összeomlik a kampány, és kit fogunk gyűlölni!"

A másik amit ügyesen csinál a fidess vezetés, az a szarkeverés!

Ha nem vennék időről időre elő Gyucsányt, már mindenki elfelejtette volna!
Most bedobják, hogy "Bécsben vannak Gyurcsány eltitkolt milliói!"
Egyrészt nem titkolta el, beírta a vagyonnyilatkozatába, onnan tudja a sajtó is, másrészt, ha nekem is lenne annyi pénzem, én is egy uniós országbeli bankba tenném. Nem mintha nem bíznék a magyar bankrendszerben, de a jelenlegi magyar kormány igen enyveskezű, lásd magánnyugdíj pénztári 3000 milliárd......

Szóval Orbán érdeke egy erősebb Gyurcsány - természetesen nem olyan erős, hogy egyedül mögé áljon a teljes balolda - de egy olyan erős, hogy kiegyensúlyozza Széllt és Karácsonyt.

Fontos továbbá az egyfordulós választás! Most egy fidesses akár 25%-kal elvihet egy körzetet, de egy második fordulóban könnyedén legyőzhetnék!

Szóval így lehet 2-2.5 millió idiótával választást nyerni....

6.Lenin 2018.02.04. 20:21:14

@neko1967:

Ne erőlködj, nem megy ez neked.

neko1967 2018.02.04. 20:55:15

@6.Lenin:
Tényleg Szilárd? Cáfolj, vitáz, érvelj!

Ja, hogy ez már a fidessnyikeknek évek óta nem megy.

Milyen módon érvel egy fidesses?

Selmeczi Gabriella : Nincs logika abban a kérdésben amit felvetett.
Újságíró: Miért?
Selmeczi: Csak....

Ennyit tudtok, menekülni a kérdések és a vita elöl.....

6.Lenin 2018.02.04. 21:06:39

@neko1967:

Vitázzak, érveljek, cáfoljak?
Te meg szilárdozol.
Ne bassz már. Szerintem keress ehhez partnert.
Tényleg ne erőlködj.
Nekem tulajdonképpen semmi bajom se veled, se senkivel, ha tényleg lehet ütköztetni véleményeket, de ez attól távol van. Tényleg nincs ilyesmire lelki igényem.

neko1967 2018.02.04. 21:12:21

@6.Lenin:
Cáfolj bármit arról amit írtam, kedves "Szilárd"!
Pl. nem fidesses az ügyészség, Szíjjártó tisztességes úton szerezte a házára pénzt, ls Orbán a saját pénzén csinált stadiont stb....

De ezeknek az ellenkezője igaz, így "megsértődök"!

6.Lenin 2018.02.04. 21:23:52

@neko1967:

Mi a faszért kéne nekem bármit is cáfolni egy köcsög véleményével kapcsolatban?
A tiéd, te alkottad. Jogod van hozzá.
Én meg leszarom. Nekem meg ehhez van jogom.
Te nem értesz a szép szóból sem?

Egy vélemény nem tény, pláne, ha ennyire elfogult.
Miért nem olvasod el még 1x, hogy miről is írtam eddig, ha meg nem érted, mi a fenén szeretnél vitatkozni? Ez nem óvoda, B+.

Lamlam 2018.02.04. 23:34:30

@siriq111:
Való igaz , lesújtó az ország megítélése és az emberek hangulata a kormány miatt .Awal kezdem , a "visszahívás" intézménye 1990-ben megszűnt , kivették az alkotmányból , szerinted kik álltak mögötte ?
Más : Bár nem te vetetted fel azért elmondom a véleményem . Telefonon nem szeretek pötyögtetni , így ma estére jutott az ideje. Az OLAF egy 2009-2015 közti időszakot vizsgált , és súlyos szabálytalanságokat tárt fel . A Közgép egy vállalkozásán keresztűl többségi tulajdonnal rendelkezett az Elios ZRT ben . Miután egy amerikai napilap tudomást szerzett a csalásról javaslatokat fogalmazott meg ez ügyben . Erről tudunk mindnyájan .Cégbírósági adatokból kiderült hogy az Elios ZRT-ben tulajdonosként az E-OS ZRT mint többségi tulaj jelent meg Az E-OS ZRT tulajdonosa a Közgép volt/van .
Ráadásul ezt a tendert még az előző kormány idején hozták tető alá . Jelenleg Orbán vejét látja mindenki a háttérben mint feketebárányt . De kérdem én , akkor miért nem közvetlen Tiborc Istvánt bízták meg a munkával , miért kellett bevonni Simicskát . Nem lett volna többségi tulajdonos , nem lenne ilyen kusza , átláthatatlan ez az ügy . Még a világitásról , Tudjuk Esztergomba egyszerűen kikapcsolták a közvilágítást mert nem fizette az önkormányzat . Senkinek nem jutott eszébe az hogy takarékosság miatt gyengébb a közvilágítás , ahol "korszerűsitették" ráadásul itt is megrendelés alapján .

Lamlam 2018.02.04. 23:46:12

@neko1967:
Nem tudtam hogy Te ott voltál a beszélgetésen , bár gyanítom hogy Te sem tudnád igazolni , nem a jelenléted !-hanem azt hogy így zajlott .Hogy Simicska milyen , kérdezd meg a neki dolgozó melósokat .Percenként milliókat kereső ember minden lehet csak becsületes nem .

siriq111 2018.02.04. 23:46:25

@Lamlam: Tehat az emeberek lejusto velemenneyel vannak a kormany intezkedesei miatt. Mondjuk ezen nem is csodalkozom.
Az, hogy nincs visszahivhatosag , az mar csak a szavazokom dol el. Ha akarjak, megcsinalajak, ha csak mutogatnak arra , hogy mi volt es ejjj , mar szimpla hulyeseg. Az , hogy az elozo kormany idejen meghirdetnek egy tendert nem az jelenti, hogy az elozo kormany alatt csalt a Tiborc. Ez a tender mar jo ideje futott. A tiborcfi viszont az osszekottetesek alltal , siman kihasznalta , hogy tularazva szarmelot el lehet szamoltatni. Ha en meghirdetek valamit 1995-ben de a csalo 201x eveb csinalja meg, nem a meghirdeto lesz a bunos, hanem az aki csalt.
A tobbsegi mivoltum nem fog ezen valtoztatni, szimplan a cegebol adando mivolt miatt. Az egyik fideszesrol a masik fideszesre probalom attolni nem mukodik. Aki tularazottan kapta meg ugy, hogy nem kellett volna, nem mentesul a felelosseg alol mert eppen kevesebb tulajdon reszt birtokol.

siriq111 2018.02.04. 23:48:26

Ma, itthon nem az ember hordja a sapkat, hanem a sapka az embert. Raadasul ezt meg meg is probaljak sirva magyarazni.... Nem jo, nem tetszik? Tegyel ellene! Nem sirni kell , hogy mi volt es bena voltam mert hagytam. Mondjuk ez is benne van, hogy bena voltal es hagytad.

látjátok feleim szümtükkel 2018.02.05. 09:43:31

Valaki itt firtatta a túlárazás bizonyítását. Nos itt van rá egy kis példa:

Tyukod nyert 760 millió fejlesztési pénzt, amit ingyen kap. De hogy is nyerte? Ez maga megér egy misét.

index.hu/belfold/2018/02/05/heves_vican_to_fejlesztes_760_millio/#

"A TOP (Terület- és településfejlesztési Operatív Program) EU-s pályázatokról van szó, az egyik egy 530 milliós "Zöld város", a másik egy 230 milliós ökoturisztikai projekt, mindkettő önrész nélküli, szaknyelven 100 százalékos intenzitású.

A tiszaalpári Nagy-tó körülbelül ötször ekkora, és 358 millióból csinálták meg nemrég nulláról, költősziget-kialakítással együtt.
A százszor ekkora kaposvári Deseda-tó környékére 2014-ben nem egész 700 milliót költöttek. Ott a projektbe belefért két híd, egy látogatóközpont, óriáis akvárium, tanösvény, vízi játszótér, 14 kilométer kerékpárút, egy biciklikölcsönző és egy kilátó, valamint esőbeállók a tó körül.
A hatvani cukorgyári tó 20 hektáros részét 186 millióból rakták rendbe tanösvénnyel együtt, ez a terület legalább tízszer, de inkább tizenötször akkora, mint a Vicán-tó.
Debrecenben a Békás-tó projektje kétmilliárd volt, de ott gyakorlatilag az egész Nagyerdőt helyretették, építettek szabadtéri színpadot, ködszínházat, kondiparkot, játszóteret, tanösvényt, és egy mélygarázst is."

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2018.02.05. 19:59:34

@6.Lenin: Nekem az is elég lenne, ha most az elmúlt 8 év bűnözői kerülnének börtönbe, aztán pár év múlva az előző 8 év bűnözői...

6.Lenin 2018.02.05. 20:11:43

@Online Távmunkás:

Rátapintottál a lényegre. Ez az intézmény mindig a hatalomra törő (nyugatnak kedves) erők útját tisztítaná meg a nem kívánt elemektől.
Szelektíven válogattak Romániában is, máshol is.
Ilyen Juncker, Barosso félékkel biztos nem foglalkoznak, foglalkoznának esetleg a látszat kedvéért, de felmentve őket, mert nem bizonyítható, hogy pl Barosso miért is kapott jól fizető állást egy banknál, vagy Schrőder volt német kancellár a ruszkiknál.

Sajnos az ilyen intézmények is csak erre jók. Takarítani a NEKIK nem tetszőket.

Kit érdekelnének néhány év múlva az ezeket megelőző 8 év bűnözői? Nem is hozhatnád szóba (természetesen önként cenzúrázva magad)

Nem egészséges egy mindenki felett álló, senki által ne ellenőrizhető hatalmi intézmény. Tudom, papíron lehetne, de ki merne velük kekeckedni?
süti beállítások módosítása