B1 blogcsalád



Gyakorlatilag beismerte a Fidesz: kamu volt a migránsellenes propagandája

2018. január 17. - nickgrabowszki

Milyen tömeges bevándorlás? Minden hazugság volt, amit eddig mondtak.plakt.gifEddig azzal kampányolt (jellemzően közpénzből) a kormány és annak pártjai, hogy Magyarországot valamiféle apokaliptikus menekölt-, migráns- és bevándorlási válság fenyegeti; tíz- és százmilliók, sőt, milliárdok akarnak majd itt letelepedni, amit megakadályozni a Fidesz elsőszámú prioritása. (Ki ide belépsz, nem veheted el a magyarok munkáját.)

Mostantól arra álltak át, hogy olyan humanista és emberbarát az Orbán-rezsim, hogy 1300 embernek is menekültjogot adott. Erről Altusz Kristóf államtitkár nyilatkozott egy máltai újságírónak, és semmi okunk az feltételezni, hogy nem tervezett és egyeztetett stratégiáról van szó.

Lehet, hogy ez csak a kettős beszéd részeként a külföldnek szólt, de akkor nem vették tekintetbe, hogy be fog kerülni a magyar közéletbe is. Mint ahogy be is került. Ráadásul az új helyzet nemcsak a Fidesz szavazótáborát zavarta össze, hanem még a politikusait is; legalábbis erre látszik utalni, hogy Hidvéghi Balázs kommunikációs igazgató migrációs sorvezetőt volt kénytelen kiadni a Fidesz országgyűlési képviselői és választókerületi elnökei számára.

De ez valószínűleg csak mégjobban összezavarja majd őket.

A Magyar Nemzet által megszerzett brief ugyanis teljesen zárójelbe teszi, meghazudtolja és megcáfolja a Fidesz eddig kommunikációját. A propagandaminisztériumban készül sorvezető ragaszkodik ugyan ahhoz, hogy

  • Soros összeesküdött Magyarország ellen,
  • az ellenzék lebontaná a kerítést,
  • Brüsszel meg felső határ nélküli kvótát akar,

azonban azt elismerik, hogy Magyarország menekülteket fogadott be (2015-ben 508, míg 2016-ban 432, 2017-ben 1291 és 2018-ban eddig 37 személyt), mert "a genfi egyezmény  szerint akik nemzetközi védelemre jogosultak, azoknak védelmet kell adni".

Most túl azon, hogy Sorosnak nincs befolyása összeesküdni és az ellenzék nem bontaná le a kerítést, a Fidesz úgy tesz, mint a brüsszeli kvóta és a menekültek befogadása 2 különböző dolog volna. Miközben dehogyis: Brüsszel nem embereket akar telepíteni Magyarországra, csak azt várja, hogy a magyar hatóságok vállalják át más uniós országokat érintő menekültkérelmek elbírálásának egy igen kicsi részét (egészen pontosan 1294 darabot).

Darabot és nem embert, mert kérelmekről van szó, amit el is lehet utasítani. Ez az elhíresült kvóta.

Ráadásul, ha a magyar hatóságok történetesen - és nem túl nagy eséllyel - a (kérelmek) befogadása mellett döntenének, az országot még akkor sem érintené túlságosan. Sőt, szinte semennyire.

A Fidesz (Rogán propagandatárcájánál, közpénzen készül) sorvezetőjéből is kiderül, hogy a menekültek nem maradnak Magyarországon. Az utóbbi 3 évben befogadott több mint 2000 menekült

a Fidesz tájékoztatása szerint a védelemben részesítettek 90 százaléka Magyarországon nem létesített lakcímet,

hanem kihasználva a schengeni övezeten belüli szabad mozgás lehetőségét, a kiállított okmányokkal elhagyta Magyarország területét.

Egészen biztosan ugyanez történne azoknak a kvótásokkal is, akik kérelmeinek elbírálása ellen az utolsó vérig harcolni akar az Orbán-kormány.

És ezt nevezi a rezsim a tömeges bevándorlásnak, ami ellen március 8-ig még mindig el van rendelve

a tömeges bevándorlás okozta válsághelyzet.

Pedig - mint a Fidesz és a kormány saját adataiból is világos - nem akarja itt senki megváltoztatni Magyarország etnikai összetételét - legkevésbé maguk a menekültek. Nincs betelepítés - se tömeges, se semmilyen. Csak fideszes hazugság van, amit most el is ismertek.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr9313581909

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

morpho 2018.01.17. 12:26:47

Most már csak az a kérdés, hogy a kétmilliós szavazótáborral ki és hogyan fogja mindezt közölni? Mindenesetre a kétharmad ugrani látszik.

FCUK16 2018.01.17. 12:43:22

"Egészen biztosan ugyanez történne azoknak a kvótásokkal is, akik kérelmeinek elbírálása ellen az utolsó vérig harcolni akar az Orbán-kormány."ez konkrétan nem igaz, pont a németek csinálják, hogy aki elhagyja a kijelölt menekültszállást, az nem kapja meg a lóvét. erre megy az unió, ergo aki ide jönne, kénytelen lenne maradni.

ejnye, na, a b1 megint hazudott egyet, persze ezen nem lepődünk meg, csak észrevesszük.
és ezt vajon ki közli a nem a fideszre szavazókkal, akik között olyan eget rengető szellemi képességűek is vannak, mint morpho? :)

morpho 2018.01.17. 12:51:43

@FCUK16: Számozott! Ne má! :))) A németek :))))

FCUK16 2018.01.17. 12:57:46

@morpho: mondtam már párszor, hogy tájékozódj, mielőtt kommentelsz, sok baromságtól megkímélnél engem is, meg másokat is. előre is kösz!

Cicmen. 2018.01.17. 13:50:28

@FCUK16: Te télleg olyan hülye vagy, hogy elolvasod amit ír? :D

sinus67 2018.01.17. 15:56:01

Akkor most feleslegesen lett elköltve több milliárd jó magyar forint a plakátokra, meg a nemzeti konzultációkra és a népszavazásra.
Nekem ezekből az jött le, hogy senkit nem kell itten elbírálni, befogadni, hanem mindenki menjen haza a picsába.
A kormány majdnem teljesítette a "Soros-tervet" 2017-ben. A fizetett trollok (bár nekem aztán mindegy, hogy ingyen nyalnak, vagy pénzért) meg azt hiszik tompíthatják azzal a hazugságot, hogy így a németek, meg úgy a németek.
Gyuri bácsi most röhög az biztos! A kormányunkon. Ezt hogy bírják elviselni?
Most mi lesz?

BAZINGA2 2018.01.17. 16:34:18

Egy újabb elmebajos ötlet. Van már Soros Stop! Ezeket össze kellene szedni, és elvinni kényszergyógykezelésre! Nem normálisak és azt hiszik az emberek hülyék.

FCUK16 2018.01.17. 20:08:51

se ötlet, se humor, de semmi pozitív, srácok, legalább változatosan gyűlöljétek a kormányt, annyira uncsi ez a semmilyen szürkeség :)

sinus67 2018.01.17. 21:31:07

@FCUK16:
Szerintem nincs humorizálni való a kormányon. Egyszerűen börtönben szeretnénk látni őket. Az, hogy felháborít sokunkat a kormány ténykedése, az nem gyűlölet. A többség nem akarná a dunába lőni őket, veletek együtt. Legalábbis nem többen, mint a ti táborotokból tennék ezt velünk.
Semmivel sem gyűlöljük jobban a fideszt és táborát, mint ti az ellenzéki pártokat és azok táborait. De kevésbé sem!
Azt hiszem kiegyezhetünk döntetlenben!
Így már tényleg szürkének tűnik
Azonban rögtön szones lesz, amint másra, meg vissza mutogatva véditek a mundért! Szórakoztató, igaz néha bosszantó a szervilizmusotok!

Pista Sagemono 2018.01.17. 23:42:50

Ez a mostani duma az illegális bevándorlók segítéséről (ami sehol sem legális az egész világon) mindig felnyomja a búrámat. Sehol senki nem akar illegális bevándorlót.
Legálisan pedig megvannak a szabályos utak . A menekülteknek is igazolniuk kell a származásukat. A kvóták elbírálása meg csupán papír egyenlőre.
Ha tagok vagyunk az EU ban akkor segítenünk kell a többi országon ahogy ők is segítenek nekünk.
89-90-ben több tízezer NDK állampolgár volt itt mégsem szartuk össze magunkat.
Kreált cirkusz az egész.

Lamlam 2018.01.18. 00:57:56

@morpho:
Sok szavazót fognak veszíteni.De hová dugták el az 1300 menekültet? Olyasmit kommunikálnak hogy ,a kvótarendszert nem fogadják el továbbra sem,de végrehajtották a szolidális elveket.Meg kéne találni ezeket ,ellenkező esetben csak blöff.

morpho 2018.01.18. 03:43:38

@Lamlam: Elhagyták az országot azóta. Ezt mondták.

babbaba 2018.01.18. 03:46:05

Mindenkit hülyének néz a Köpcös. Azért ma már az értelmiség tíz százaléka van vele (többnyire aki a zsebében van), a többi már átlát rajta. A max. nyolc általánost végzettek még hisznek, akkor is ha üres a zsebük. Megszokták a nyomost, egyébként meg olyan szépen beszél vagy inkább kamuzik.

babbaba 2018.01.18. 03:48:13

@Lamlam: Vámosszabadiban van egy tábor. De akinek pénze van és már befogadtuk oda megy ahova akar. Aki még vár, hogy befogadjuk, az meg ott kénytelen éldegélni. Eddig ezt is letagadták.

babbaba 2018.01.18. 03:49:25

@morpho: Meg azt is, hogy ide ugyan egyet se fogunk befogadni. Úgyhogy az azt mondták....

Andras J Fazekas 2018.01.18. 04:31:54

Megint hazugságokon lovagoltok.

LKerekes 2018.01.18. 04:37:05

Hülye cikk, hülye rajongók.
A menekülteket befogadjuk, az illegális migránsokat nem. És az utóbbit akarják ránkkényszeríteni. Ezt a magyarok többsége megérti, érti a különbséget, csak az ostoba ellenzékiek nem. Na ennyi eszetek van.

2018.01.18. 09:10:36

@LKerekes: Sokeszű kistesvirem ! Magyarázd már el, hogy mi a különbség a menekült és a migráns között ? Mikor menekült a migráns és mikor migráns a menekült ?
És ugye ezt is sorsogyurkó kényszeritette az orsósra, mint a pénzt, amit egykoron adott ennek az éhenkórász bandának ?
De valóban, a magyarok többsége érti a különbséget és útálja ha hazudnak neki, mint teszi ezt a kedves vezetőd és társai. Azok akik a sorosgyurkó kezét lábát, seggét és farkát csókolgatták hálájuk jeléül , azért a pénzért amit tőle kaptak, hogy a rák egye ki a belüket !

bélabácso 2018.01.18. 10:01:27

1.
Genfi egyezmény: Magyarország a menekültekkel ezen egyezmény szerint jár el 27 éve. A valódi menekülteket befogadja. Ez történt az 1300 kopt kereszténnyel is...akik már egyébként rég elhagyták az országot.
2. Felső korlát nélküli illegális bevándorlókat betelepíteni kívánó brüsszeli kvóta: na ebből nem kért a népszavazáson 3.3 millió ember, és 2.3 millió ember a konzultáción. A kormány illegális bevándorlót továbbra sem fogad be.

Aki ezt a kettőt nem tudja megkülönböztetni: fasz.

2018.01.18. 11:47:34

@bélabácso: Tesvírem ! Akkor te egy hatalmas lófasz vagy, csak hogy tudd ! Mert most nem a kopt keresztényekről volt szó, hanem 1296 főről,amit , az eu kvótarendszere által elfogadott és --orsós által aláírt megállapodás tartalmazza mindezt.
De ne add fel, csak erősködj és keresd csak tovább a most nem olyan régen befogadott migránsokat, akik mostanság már menekültek lettek--bizonyára " antilop " és társainak lecsengetett zsozsóért, hogy a rák túrja ki a beledet meg az övéket is ! Mert hazudni azt tudtok !

morpho 2018.01.18. 11:49:02

@LKerekes: "A menekülteket befogadjuk, az illegális migránsokat nem" :))))

@bélabácso: " A valódi menekülteket befogadja. A kormány illegális bevándorlót továbbra sem fogad be." :)))))

Szép volt srácok!!! :)))

bélabácso 2018.01.18. 12:16:21

@jános515: De nem a kvóta alapján lett befogadva bárki is, nem érted? Gyökér vagy??? :D
Orsós: egy kis cigányozás. És mi vagyunk a rasszisták. aha...na ezért nem fogtok áprilisban sem nyerni. :D

Az 1300 menekült a genfi konvenció és nem a brüsszeli kvóta alapján kapott menekültstátuszt
pestisracok.hu/http-pestisracok-hu-szantho-miklos-ps-nek-az-1300-menekult-genfi-konvencio-es-nem-brusszeli-kvota-alapjan-kapott-menekultstatuszt/

Na, ennyit erről, kistáska. Akitt hazudik, az Te vagy. NA nincs időm több a libsik gyökerekre. Hordd el magad.

2018.01.18. 12:32:59

@bélabácso: nem tök mindegy, mi alapján lett befogadva?
mindegy, hogy menekültként fogadta-e be az ország, vagy fizetett-e azért rogánnak, hogy itt lehessen, vagy gumicsónakos kalandturista aki csak nézelődni jött európába, ha az eredmény ugyanaz (tele lesz a belváros arabbal)...
én az eredményből nem kérek, nem a módszerből.

bélabácso 2018.01.18. 13:15:24

Ha akarsz még többet, tízezer számra, szavazz az ellenzékre..

sinus67 2018.01.18. 16:49:25

@LKerekes: @bélabácso:

ec.europa.eu/hungary/news/20170727_relocation_facts_hu

Van ebben egy fontos mondat! A menekültekre vonatkozik csak a keretszám. Az emigránsokkal (mostanában migráns, gazdasági bevándorló) az adott ország a törvényeinek megfelelően dönt a menekült kérelem elbírálása után. Azaz hazaküldi őket, vagy alkalmazza munkavállalóként.
Tehát azok a keretszámok - nevezzük kvótának - csak és kizárólag a menekültstátuszt elnyerőkre vonatkozik.
Nem értem (illetve értem, csak gusztustalan), hogy az Orbán-kormány miért költött milliárdokat egy olyan helyzettel kapcsolatban amely kapcsán
1. Saját magától, a Genfi egyezménynek megfelelően döntött szinte a keretszámnak (kvótának) megfelelő számú menekült státusz megítéléséről.
2. A magyar jogrendszer rendelkezik idegenrendészeti törvénnyel, amely pontosan meghatározza, hogy a menekültstátusszal nem rendelkező, nem magyar állampolgárokkal szemben miként kell eljárni.

Minden más vélt probléma beleerőszakolása ebbe a témába tök felesleges!

sinus67 2018.01.18. 17:02:50

@bélabácso:
A kvóta meghatároz egy keretszámot, hogy mennyiben kell kivenni az adott országnak a részét a menekültstátusz elbírálásából. Nevezzük befogadásnak, mert tulajdonképpen az. (A menekültstátusz megítélése után az EU-ban oda megy, ahova akar.) Mindezt a Genfi egyezményben meghatározottak szerint. Tehát tökmindegy mit brekegsz. A kormány saját magától fogadott be annyit, amennyit a keretszámok alapján kellett volna!
Tudom nehéz ezzel együtt élni és kurva nehéz védeni, de az összes magyar embert vastag turhával köpte szemen Orbán. Különösen azokat, akik évek óta Sorosoznak, meg migránsoznak, mert mi végre volt hát a sok milliárd elköltve migránsok és Soros ellen.

2018.01.18. 20:55:38

@sinus67: hogy telesírják az ún. liberálisok a nemzetközi sajtót az itt tomboló nácifasizmusról meg rendőrterrorról és a migriket lehetőleg eltántorítsa attól, hogy errefelé jöjjenek.

indekszh ISIS Alkaida mind CIA termék 2018.01.18. 21:06:39

A zsindekszes CIA- spiclik megint keverik a szezont a f@szukkal.

Az, hogy napi 10 db menedékkérelmet lehet beadni a magyar határon már a kerítés felhúzása idején nyilvános volt. Aki papírokkal érkezik, kijelölt határátkelőhelyen és a tranzitzónában megvárja, szépen, csendben, türelmesen az elbírálást annak meg lehet adni.

Más kérdés, hogy Szerbiában sehol nincs háború és ha a menekültek 90%- a továbbáll nyugatra, akkor kell- e nekünk menedékkérelmeket kiadni.

Egyébként semmi titkos nincs a dologban, az Idegenrendészet honlapján 2015 óta követhető.

dare 2018.01.18. 21:20:49

Jó migráns-rossz migráns. :D
Valahogy szó volt erről már korábban, nem tudom miképp, de volt valami ilyesmi jó és rossz migránsozás.
Nem tudom ki írta vagy mondta, de tisztán emlékszek rá.
Most jó migránsokat engedtünk be.
Később majd jöhetnek a rosssz migránsok is.
Mitől függ majd ez?
youtu.be/ETxmCCsMoD0

rallus 2018.01.18. 21:20:57

Rohadt nehéz ma ballibnek lenni, ha már hülyének kell tettetniük magukat, hogy egy kicsit örülhessenek....

taga20 2018.01.18. 21:28:27

@rallus: rohadt nehéz ma fityeszdroidnak lenni, me már hülyének se kell tetetniük magukat.

1300.

dare 2018.01.18. 21:30:55

Csinálni kellene egy Stop Putyin ülést is ott a nemzetbiztonságiaknál. Gyuri bácsi már mosolyog, én annak örülnék ha Putyin bácsi már nem mosolyogna.

Stephen Lakos 2018.01.18. 21:37:16

@morpho: Felkegyelmu 200ezres jobbikos mocsok, kuss a neved☺

rallus 2018.01.18. 21:44:16

@taga20: Tényleg nem veszitek észre, hogy odadobtak nektek egy fapénzt, hogy néhány napi örömünnepetek után hivatalosan is hülyének nyilváníthassanak benneteket? Hányadik dobócsel ez már, ami után boldogan loholtok a kívánt irányba és sunnyogva igyekeztek az éberségetekkel megmagyarázni?

paveway 2018.01.18. 21:44:23

Genfi konvenció? Muhaha! Ezt a narancsködös fidesznyikeken kívül senki nem hiszi. Elköltöttek közpénzből több tíz milliárdot, bizonyítandó, hogy mekkora faszagyerekek, megvédik az akármit. Aztán az unió bekeményített, most meg megy a szűkölés és a magyarázkodás. Eddig is 1300 menekültről volt szó, minek kellett végigjárni ezt a hazugságkampányt és elégetni a tízmilliárdokat? Anyátok jól van?

dare 2018.01.18. 21:50:31

@rallus: Nem került egy kicsit sokba ez a dobócsel?
Legyenek gumicsontok, legalább van mit rágni, de ne legyen ilyen drága. Ha én nem akarok bele pénzt adni, akkor maradjon csak dobócsel, ne egy 3 éves gyűlöletkeltő kampány.

megamedve 2018.01.18. 21:51:22

@sinus67: Dehogy lett feleslegesen elköltve, a haveri plakátcégeket ki kell(ett) tömni kamuhirdetésekkel (gondolom jó zsíros pénzért), mint a most futó Szerencsejáték Zrt óriásplakátjai, meg a Magyarország erősödik plakátok.

Indriq 2018.01.18. 22:09:13

@FCUK16: szerintem várd meg az útmutatót a pártszékházból a témával kapcsolatban. Önerőből szégyenteljesen szar vagy, a másolás inkább a te világod.

nick papagiorgo 2018.01.18. 22:15:16

Most nickgrabowszki úr úgy tesz, mintha ma bújt volna ki anyuka hasából.

Pár évvel ezelőtt azért jöttek páran (párszázezren, konkrétan. Igaz, azok nem akartak itt megállni, nem akarnak itt élni, se ők nem akarnak, se mi nem akarjuk (én nem tudom, hogy miért lenne szükséges, hogy annak ellenére, hogy senki se akarja, mégis itt legyenek, miért fogadjuk be őket- de nickgrabowszki úr nyilván tudja ezt is, vagy legalábbis van erre frappáns válasza. Már fejtegette is, hogy nem is befogadni kell, hanem csak elbírálni,, ez nyilván így van, ez az Orbán egy hülye, de hülyék a lengyelek is, csehek is, szlovákok is, voltaképp mindenki hülye, csak nickgrabowszki úr propeller, ez nekem nem új :)

Talán az is feltűnt nickgrabowszki úrnak, hogy a labanc testvéreink erőteljesen szívatnak minket, konkrétan állandóan beállnak a hegyeshalmi határhoz, ahol sorok vannak - ezek is azon emberek miatt vannak, akik őszerinte nincsenek. Talán kimehetne, és elmondaná nekik, hogy ne is álljanak ottan, biztos elhinnék neki, és nem vegzálnák a (nem létező) határon átkelőket.

Ez egy ilyen dolog, lehet megmondani a frankót, de akkor tényszerűen az osztrákok miért állnak ott? Nyilván, mert hülyék, neki nem szólt senki. Miért pattognak rajtunk kívül a csehek, szlovákok, lengyelek, lassan osztrákok is, nyilván ők is hülyék.

Nem mondom, hogy a Fidesz mindent jól csinál. de ilyen agyaglábakon álló érvekkel megint előjönni - hát ehhez nickgrabowszki kell :)

Indriq 2018.01.18. 22:16:03

Amúgy jó poén, ovi Büsszelben szaros nyelvvel és széthúzott seggel várja a polotikusokat,itton meg egyedül védi az egész EU-t.
Mekkora debilnek kell lenni, hogy ovi egy mondatát is elhiggye valaki? :)

Indriq 2018.01.18. 22:20:09

@rallus: neked mi volt az előző 5 nicked? Sajnos képtelen vagyok 20 retardált közül felismerni a stílusod, mert már túl egységesítettek lettetek a pártszékházban.

rasztaszív 2018.01.18. 22:23:48

@Indriq: nem olyan biztos ám az a pártszékház dolog...tartozhat a papkommandóhoz is.

Éhes Ió 2018.01.18. 22:25:28

Én befogadok menekültet, de csak ha burnusz helyett cuki kis tangát hajlandó viselni és nem körülmetélt.

Indriq 2018.01.18. 22:26:32

@rasztaszív: szerintem ezek olyan hülyék,hogy keresztelkedéskor elugrottak volna a szenteltvíz elől. :)

rallus 2018.01.18. 22:29:37

@Indriq: Addig el tudnál jutni, hogy mi a különbség az ablakodon a szobába ugró, vagy a kapunál bebocsátást kérő vendég között? Ha igen, akkor már sokkal okosabb vagy a többieknél, bár ez még nem ad okot a büszkeségre....

Mikrobi 2018.01.18. 22:30:15

Kemény dolog egy ilyen szánalmas, ennyire ordítóan csúsztató propagandacikket végigolvasni, de nagyjából megtettem.
Menekült<>migráns. Akiket be akarnak velünk fogadtatni, azok nem menekültek. Menekülteket viszont EU-s kvóta nélkül is befogadunk, ez természetes.
Két éve a Keletinél és az M7-esen az mi volt? Nem migránsinvázió? Az a kerítés azért azóta elég jól feltartotta a bevándorlókat!
Nem baj, gyerekek, nyomjátok csak a propagandát a Soros tőzsdén összespekulált pénzéből, akkor se nyertek idén se!:-D

Szűtté mamá? Szűjjé! 2018.01.18. 22:34:33

Kamu volt? Jééé.

És akkor most jöhet a hűtlen kezelés (minimum). Sokmilliárd közpénzt elb@szni kamura? Ráadásulha egy kicsit megpiszkáljuk lehet, hogy kiderül az is, hogy melyik élősdi keresett jó sokat a kampánnyal.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2018.01.18. 22:37:15

@Mikrobi: Szerinted a kvótával (ami ellen a fidesz milliárdokért kampányolt) kiket kellett volna befogadnunk?

a: migráncsokat, akiket a Soros szült
b: az EU által menekült státuszba került embereket.

Segítek: a b válasz a helyes. Akkor meg mi van? Mi a csúsztatás?

élhetetlen 2018.01.18. 22:39:30

@bélabácso: „Felső korlát nélküli illegális bevándorlókat betelepíteni kívánó brüsszeli kvóta:”. 1300, vagy felső korlát nélküli, majdnem mindegy, mert nem a betelepítésükről van szó, csak ezt még nem fogtad fel. Maradjunk a már meghatározott 1300-nál. Nem betelepíteni akarják, csak annyi időre kellene ellátni őket, amíg e magyar hatóságok eldöntik, hogy kapnak-e menekült státuszt, vagy nem. Ha Magyarország csak napi tíz kérelmet tud elbírálni, akkor is négy hónap alatt megoldható lett volna az 1300 ember ügye. Aki megkapja a menekült státuszt, az kap papírokat, és ugyanúgy elmegy, mint az előző ezerháromszáz kilencven százaléka. Aki nem jogosult a menekült státuszra, azt kitoloncolják. Ennyi. Ehelyett évek óta sok milliót költünk erre a kérdésre, mármint plakátokra, konzultációra, stb., míg a megoldás sokkal olcsóbb lett volna. Mégegyszer mondom, akit „befogadunk”, azt nem tudjuk itt tartani, akit nem fogadunk be, azt meg nem kell itt tartanunk. Mit nem értesz? És, ha jön a limit nélküli kvóta, akkor még mindig csak arról van szó, hogy a befogadóképességünk erejéig elbírálásra, az elbírálás idejére jönnének a „migránsok”. Tehát sehol szó nem volt az illegális migránsok betelepítéséről, csak kormány propagandában, és a fejetekben, amit onnét tömnek.

morph on deer 2018.01.18. 22:44:23

@jános515:
“És ugye ezt is sorsogyurkó kényszeritette az orsósra, mint a pénzt, amit egykoron adott ennek az éhenkórász bandának ?“

Azért az igazán nem szép dolog, hogy ‘Szeva bácsit’ meg sem említed, pedig ő is sokat tett! (A diplomatatáskába ;)

dare 2018.01.18. 22:48:32

@Mikrobi: Tegnap Óceánia volt az ellenfelünk, ma ők a barátaink.
"Talán ez jobb neked, hisz sokan tartanak veled
Biztosított a helyed, ha homokba dugod a fejed"
youtu.be/TDlhkjOaJ-Q

nick papagiorgo 2018.01.18. 22:54:01

@élhetetlen:
aha.
svéd főrendőr nyilatkozatát idézném, miután "migránstestvér" belehajtott a tömegbe, megölt vele X embert:
dehát ezt már másfél éve kiutasítottuk, miért nem ment még mindig haza? Ez nem egy jó állampolgár.

Lehet ezt ilyen egyszerűen is felfogni. Látom, te is így teszed :)

wolves84lb 2018.01.18. 22:59:15

@bélabácso: te vagy az, batyu, egy újabb céges nikk alatt? Mert ez még tőled is kurvagyenge volt.

wolves84lb 2018.01.18. 23:01:01

@bélabácso: és még fokozod azzal, bazdmeg, hogy egy prostisrácokos linket hozol bizonyítéknak. Mondom én, hogy te batyufasz vagy...:)

élhetetlen 2018.01.18. 23:01:20

@Mikrobi: „Akiket be akarnak velünk fogadtatni, azok nem menekültek.”. Senki nem akar velünk befogadtatni nem menekülteket. A kvóta arról szólt, hogy annyi időre vegyünk át embereket, amig a magyar hatóságok eldöntik, hogy menekült státuszra jogosultak-e, vagy sem. Az elbírálásban kellett volna részt vennünk 1300 ember esetében. Erre nem volt ereje, ideje, szándéka a magyar vezetésnek, inkább elköltöttek sok-sok milliót plakátokra, konzultációra, mit tudom én, mire még. „Két éve a Keletinél és az M7-esen az mi volt? Nem migránsinvázió?”. Az volt. Tény, ha ide akartak volna jönni, nekünk kellett volna az egész tömeget átvizsgálni, hogy ki jogosult maradni, ki nem. De nem hiszem, hogy az EU ebben az esetben elzárkózott volna a segítéstől, ahogy Mo. elzárkózik 1300 eset elbírálásától. De nem ide akartak jönni. „kerítés azért azóta elég jól feltartotta a bevándorlókat!”. Tudod, mi a különbség a feltartotta, és az elterelte között? Na, mindegy.

Indriq 2018.01.18. 23:01:58

@rallus: ez mi a szar volt? szedd már össze magad, már röhögni se lehet rajtad... nézz át a pesti srácok oldalára, ott legalább van hasznod :)

morph on deer 2018.01.18. 23:08:21

Igazán megható nézni, ahogy a balga lelkek itt körömszakadtáig védik a viktort, aki hazudott nekik és elárulta őket!
Is!
Azért elég nagy a gond, mert nyilván nem könnyű elismerni, hogy át vannak cseszve, szeretett vezérük csak hülyíti a saját híveit is, mert akkor előbb-utóbb következne a felismerés, hogy vazze, akkor lehet, hogy az összes többi lózung - amit lelkesen beszoptak és itt is nyomják ezerrel - akkor az is hazugság?
Akkor minden más is cak annyira igaz, mint a nemzet- meg Európa “megvédése”, meg a “harc Brüsszellel”?

Mi van akkor, ha a “muzulmán invázió” orbán tudtával és beleegyezésével zajlik, csakúgy, mint a “kvóta” teljesítése..?

Nyilván nem könnyű megbékélni a gondolattal, hogy a vezért csak és kizárólag a saját hatalma érdekli, és nagy ívben tesz annak 3,3 millió szerencsétlennek a jónéhány milliárdba került “érvénytelen népszavazás” nevű társasjáték alkalmával összeszedett véleményére!
(Ami amúgy sem “többségi vélemény”, szóval kár erre hivatkozni, mert nem igaz!)

Szóval orbán leszarja a véleményeteket, szegény orbánhitű honfitársaim, és ugyanúgy hülyét csinál belőletek is, mint bárki másból!

És szépjóreggelt! - ha már így ébredeztek az (ön)hipnózisból..!

dare 2018.01.18. 23:29:27

@nick papagiorgo: Azért egy svéd, és egy magyar rendőr között van különbség.

De mondok erre egy történetet.
Költözött egy roma család a községünkbe vagy 10 éve.
Akkor feszült volt a viszony, azóta rengeteget enyhült (de még van feszkó), és költöztek azóta más romák is oda.
Viszont ez a család a semmiből hirtelen ott termett, és ott tervezték a boldogulásukat a továbbiakban.
Nem voltam ott csak mesélték, amikor a családapa felment az ivóba legurítani 2-3 sört.
Megállt a levegő, de még a beszélgetés is.
Azt az 1 sört is úgy itta meg, hogy szinte felfalták a szemükkel.
2 hónapig bírták, aztán elmentek.
Ami a legfontosabb: nem volt semmilyen bevándorlásellenes kampány, de a gyűlölet mégis benne volt sok emberben.
Erre az érzelemre játszott rá a Fidesz 3 éven keresztül.
Tudta, hogy benne van sok emberben, azért ez nem múlik el csak úgy máról a holnapra senkiben sem.

Meddig bírták volna ebben a légkörben a bevándorlók, akiket kiutasítottak innen, és nem mentek el?

Megérte ez az egész a Fidesznek?
Költői kérdés, persze hogy meg.
Csak azt nem értem, a keresztény máz hogy marad rajtuk.

élhetetlen 2018.01.18. 23:38:32

@nick papagiorgo: Azért remélem, tudod, mi a különbség a kiutasítás, és a kitoloncolás között. Ez utóbbi költségesebb, de hatékonyabb. A példád azért nem igazán jó, mert feltételezem, Svédországban sokkal több kiutasított maradt, mint ahány migráns valaha is Magyarországon akar maradni. Elhiszem, hogy bár a kiutasítottakat lehet figyelni, hogy elhagyták-e az országot, vagy sem, nagy tömeg esetén nincs rá kapacitás, bár gondolom, technikai lehetőségek vannak. Ha Magyarországon az ezerháromszázból 800-at kiutasítanak, mert nincs pénz a kitoloncolásra, az még a mi szintünkön is kezelhető, hogy rájuk nézzünk. Gondolom én. „Ez nem egy jó állampolgár.„. Azt is csak elképzelem, hogy a svéd főrendőr egy kiutasított idegent állampolgárnak nevez, de mindegy. Értem én, ide egy idegen se jöjjön, Őcsény fellázadt a már védett státuszt élvező, ellenőrzött gyerekek miatt is, Pharaon meg villát vehet Orbán mellett, mert az más. Félre ne érts, semmi érdekem nem fűződik hozzá, hogy bárki is betelepüljön, de ami itt megy, az nekem már sok. Ehhez még, szintén csak elképzelem, hogy a letelepedési kötvényt áruló cégek milyen biztonsági átvilágítás után adják el az árut. Te el tudod képzelni az ellenőrzött vevőket?

Willkommenskultur 2018.01.18. 23:50:52

gyakorlatilag a fidesz megbukott

Willkommenskultur 2018.01.18. 23:54:24

@dare: én biztos hogy több cigányt fogadnék be a falusiak helyébe

Méghogy csúnyán néztek a cigóra az ivóban? Hát micsoda fasiszták laknak a faluban, botrány!

Mindenkinek a családjába is kéne pár cigány. Én biztos nem néznék csúnyán a lányomra scak azért, mert hazahozott egy tehetséges kancigányt, vagy kettőt.

Brix 2018.01.18. 23:56:07

Én màsképp làtom a helyzetet...Szerintem migràciós vàlsàg van, jelenleg is Európàban. Csak ma, 1000 afrikait fogtak ki a Líbiai -tengerből és a balkàni útvonal is folyamatosan működik..Az elkövetkezendő években , évtizedekben 10 milliók fognak útrakelni, így nem kerülhetjük el, hogy hozzànk is eljussanak és valamennyien le is telepedjenek. Nyilvàn odamenne minden migràns , ahol màr kiakult enklàvék vannak, es szociàlis segélyek. De , az Eu majd nivellàlni fogja a lehetőségeket, mert éppen a magàllamoknak van elege a migrànsokból legjobban...Szerintem nem kerülheti el a balsorsàt egy orszàg sem , abban politikai rendszerben, amit liberàlis demokràciànak hívunk...Nekünk még van egy pàr jó évünk, multikulti nélkül, élvezzük ki amíg tudjuk...

Willkommenskultur 2018.01.19. 00:00:47

@sinus67: Le kell mondani a gazembernek.

Magyarországnak végre tisztességes kormányzásra, simicskára, gyurcsányra, meg a mementumra van szüksége. O, igen, igen igen!

dare 2018.01.19. 00:04:14

@Willkommenskultur: Nem fejtettem ki miért, de nem is ez a lényeg.
Negatív tapasztalatok vezettek ide.
Amúgy meg: messziről jött ember, azt mond amit akar

putris72 2018.01.19. 00:05:08

@jános515: Hát akkor el magyarázom neked!A menekült az első biztonságos országig számít menekültnek!Mivel ilyen országok vannak dögivel a szomszédukban, itt nem számítanak menekültnek!De ha mégis el jut valahogy ide akkor köteles papírokkal igazolni,hogy milyen állampolgárságú !Köteles ujjlenyomatot adni,és hagyni,hogy fotót készítsenek róla!Valamit el kell fogadni,hogy még a kérelmét el nem bírálják addig menekült szálláson lesz elszállásolva!A migránsokat inkább azokat hívjuk akik nem olyan országból érkeznek ahol tényleg veszélyben lenne az életük,csak egyszerűen jobb életet akarnak munka nélkül!Az Eu-ba mint gazdasági szövetségbe léptünk!Nem adtuk fel az országunk területet sem az országunk feletti irányítást!Értsd:Nem telepíthetnek ide senkit akit mi nem akarunk,nem mondhatják meg,hogy kikel éljük egyutt stb...!Tudomásom szerint a történelem folyamán nem egy háború indult abból ki,hogy egy szuverén ország területére más ország idegen kultúrájú embereket próbált meg erőszakkal betelepíteni!!Egyelőre ezt az országot Magyarországnak hívják,és mi választjuk meg a kormányunkát,és a kormány dönt a mi nevünkben!Én vágom,hogy vannak olyanok(pártok,és szavazóik)akik mivel nincs,és nem is lesz szerencsére többségük jó sokáig!Hát ők mindig valami külföldi segítségben reménykednek,hátha azok valahogy,polgárháború,vagy bármi jöhet segítséggel hatalomba segítik őket!Amikor még komcsinak hívták magukat akkor a szovjetek segítettek,de most már demokraták!Most a nyugattól várják ugyan ezt!Mert hát ugye 2006-ban megkapták!Hiszen az EU akkor azt mondta,hogy ők bizony nem avatkozhatnak bele semmilyen tagállamuk belügyébe! Így a demokratikus komcsiknak nem kellet nyilvánosságra hozni,hogy mekkora nagy baj van!Így mindenki az hitte,hogy csak a csúnya fidesz mondogatja ezeket!Aztán jött őszöd,nem őszöd ez van ezt kell szeretni!Na ezért nem kér belöletek az ország 2010-töl!Hiába hazudnak mellettetek az uniós vezetők,képviselők,vagy épp ti mellettük,senkit nem érdekeltek!!Amúgy meg biztos nem azért nem jönnek,mert van kerítés!Tuti nincs semmi köze hozzá!!

Inárcsik 2018.01.19. 00:08:12

Az lenne az én tiszteletteljes kérdésem, hogy
hol van most a Momentum?
hol van most az LMP?
hol van most az Együtt?
hol van most bármelyik, magát ellenzéknek tettető, de valójában pöcslógatásból való megélhetésre pályázó párt/szervezet/mókusörs?

Szabadna udvariasan megkérdeznem az említettektől, hogy mi a tetves jó kurva anyátok véreres cimbalmos faszáért nincs még tüntetés a Kossuth téren, helló?! "Stop Soros" törvény megvolt? Tiborc OLAF jelentés megvolt? Pénztáros Lőrinc első idei 100 millárdja megvolt? Érem én, hogy kellemesebb a belvárosi polgári pecó melegében szürcsölgetni a rozéfröccsöt mint kint a rettenetes 10 fokban ténylegesen tenni valamit ezért a kibaszott országért, de lila/zöld/akármilyen lufik eregetése helyett azért fasza lenne, ha végre felemelnétek a seggeteket!
Már ha nem kérek túl nagyot azért a párszázmilliós kampánytámogatásért cserébe, amit a mi kibaszott adónkból kaptok.

Köszike!

Willkommenskultur 2018.01.19. 00:08:47

@putris72: teljesen mind1, hogy menekült vagy mi. Az EU azt mondja fogadjuk be, mert nekik kell, és kész.

Úgyse marad itt, csak tenni kell amit mondanak, ennyi. Nem kell ezt forszírozni.

Willkommenskultur 2018.01.19. 00:12:26

@Brix: nincs szükség rasszokra, nyelvekre, nemzetekre. Legokosabbjaink már 60 éve dolgoznak a világállam tervén, és a humanista filantróp nyílt társadalmon. Felesleges ellenkezni a haladással.

dare 2018.01.19. 00:16:36

@dare: Nem vettem észre, hogy a ceruzák földjén járok.
Bakker. :D

Willkommenskultur 2018.01.19. 00:28:58

Le fogunk számolni a rasszizmussal és a fasizmussal, és a nemekkel meg a nemzetekkel.

Ezáltal megszünnek a háborúk és megszünik a bün. Egy jobb társadalom jön, már úton vagyunk felé. 10 filantrópból 9 ezt ajánlja.

Ha Orbán ennek az útjába akar állni, nyerhet pár évet, de végül elpusztítjuk. Trumpot is eltapossuk, mert rasszista és nem hisz a klímaváltozásban. Pedig ma már minden filantróp hisz benne, s a nyílt társadalomban.

amado 2018.01.19. 05:22:24

Gyorsan átfutottam a hozzászólásokat, mert kíváncsi voltam, erre mit ír az én kedvenc bérkommentelőm, Birka, de úgy tűnik, ő még nem kapta meg a sorvezetőt, és inkább lapul.

Exploiter 2018.01.19. 07:21:37

Ez inkább a dacos kisgyerek szintje. Azt az ezer embert nem, ezt az ezret igen. Csakazértis.
Fogadsz is be, meg nem is.
Monduk mivel legalább cserébe a központi kvótázós marhaság elhalt, így volt haszna.
Ettől a népszerűsége csökkenni vagy az ellenzéké nőni nem fog.

2018.01.19. 07:49:56

@bélabácso: Na akkor figyuz, kistesvír ! Ha hallgattad és olvastad a nyilatkozatokat, akkor pontosan azt mondta az egyik "tótumfaktum " hogy a megállapodásban rögzitetteknek megfelelően, a megállapitott számú migránst-menekültet Magyarország befogadta--titokban ! ( Válogasd ki melyik megfogalmazás a szimpi )
Na akkor ki is a hülye ? Ki a gyökér ? Mármint rajtad kivül ?
Ja és amúgy a "prosti srácoknak", eddig sem hittem és nem is olvastam őket. Tudod, egy alkeszos banda--és ezt nem én mondtam, hanem az egykori tulajuk--mert ezek akkor is hazudnak ha kérdeznek !

@putris72: Figyelmesen elolvastam amit írtál és mivel nem butaság amit írsz, igy normálisan válaszolok. Nem sértegetlek és nem is bántalak, mert aki normális velem szemben, azzal én is tisztességes vagyok.
Van igazad abban amit írsz. DE ! Miért nem lehet azt megtenni, amit a csehek megtettek és megtesznek, hogy az induló országban kiválasztják és leellenőrzik azokat akik be akarnak lépni a területükre. Fénykép, ujjlenyomat , útlevél ---majd utána bő 1,5 hónapos ellenőrzés, és aki megfelel, azt elszállítják és ideiglenesen náluk maradhat. Ám a legkisebb probléma után, kitoloncolják az országból !

Ez hasonló arra, amit az egykori '56-os magyarokkal csináltak és tettek. Mert akkor is táborról, táborra vitték az országot elhagyókat,--Ausztria, majd Olaszország--és akinél a legkisebb kétség is felmerült, azt nem engedték tovább a táborból. Innen aztán a befogadó ország döntötte el, hogy ki kell neki és ki nem .

És ha megengeded egy kis kiigazítás. Az EU nem szól bele az adott ország belügyeibe, ha azok nem sértik a belépéskor aláírt megállapodásokat, törvényeket, közösségi szabályokat. De amikor a pént elvesszük és elköltik, ellopják egyesek, kettesek--mint tették ezt eddig is a kormányok és pártok--akkor bizony nem hogy bele kell szólni, hanem az ilyen országot ki kell rúgni az unióból.
Ám vajon abba belegondolt-e valaki hogy akkor ezek után --ha mindez a vizió, netán majd megtörténik --mi lesz itt ? Lámpavas , Köteles laca jóslata beválik ? Mert akkor aztán Isten irgalmazzon ennek az országnak, és az embereknek ! Ebben azt hiszem egyetértünk !

Willkommenskultur 2018.01.19. 08:00:01

@jános515: Igy van!

Orban mindig is hazudott mit vartunk tole. Ideje h lemondjon es mi magyarok vegrehajtsuk az europai soros tervet. Nem szenvedhet egy egesz kontinens azert mert mi nem tudunk viselkedni!
Europa nem igy mukodik, es ezt a simiska gyurcsany memento koalicio be is fogja bizonyitani.

Indriq 2018.01.19. 08:12:28

Micsoda szar dumát nyomott ovi :)
Szánalmasan kínos még tőle is....
„Átmeneti oltalmat nyújtunk nekik, nem lesznek magyar állampolgárok. Amint rendeződik a helyzetük, vissza kell térniük a hazájukba.”
Hehehehe....

nnnnnnnn 2018.01.19. 08:31:50

szerintem kb egyetlen fidesz szavazót sem zavart össze ez a dolog.

Indriq 2018.01.19. 08:40:30

@nnnnnnnn: téged biztos nem, ahhoz értelem is kell :)

chrisred 2018.01.19. 08:40:42

@Willkommenskultur: Az EU azt mondja, hogy az Olaszországban vagy Görögországban regisztrált menedékkérők közül 1300 személy esetében folytassuk le ugyanazt a menekültügyi eljárást, mint amit ezzel az 1294 fővel megtettünk. A többi a magyar hatóságokra van bízva.

chrisred 2018.01.19. 08:46:10

@Indriq: Három év habzó szájú propaganda után végül kibökte, hogy mit is jelent valójában a menekült státusz. "Invázió", " megszállás", "Európa iszlamizálása" és "kalifátus" helyett csak egyszerűen átmeneti oltalmat kell nyújtani ezervalahányszáz személynek.
Érdekelne egyébként, hogy mit szólnak ehhez azok, akik folyamatosan terjesztették, hogy Magyarország határára nem is érkezhet menekült, csak a szomszédos országokból.

Indriq 2018.01.19. 08:50:31

@chrisred: és tegyük hozzá, hogy soha senki nem mondta,hogy ezek magyar állampolgárok akarnak lenni... szélkakas úr nem kicsit van megzavarodva.... :)

2018.01.19. 08:53:37

Sok szaros ügye volt eddig a tolvajfidesznek, de ez a történet viszi a prímet!
Évek óta tartó köpködés után egy Máltán adott interjúból derül ki, hogy a nagy szabadságharc közben fű alatt teljesítettük a feltételeket, amiket elutasítunk. WTF?

2018.01.19. 09:02:41

Azt nem tudom, hogy volt olyan aki elhitte szó szerint az egész migráncskommunikációt? Mert semmi értelme nem volt az egésznek, eleve van menekült akinek nemzetközi egyezmények adnak túlélési jogokat, meg vannak bevándorlók amit az egyes országok szabályoznak, hogy kit akarnak beengedni, már csak mert a népesedési mutatók és a munkásigény sem ugyanaz minden országban így eleve nem lehet ugyanaz a policy még ha akarná is bárki. A menekült státusz meg nem csak most hanem sosem jelentett állampolgárságot, az pont azt jelenti, hogy amíg fennáll az a helyzet ami miatt menekült az illető, addig nem küldjük haza megdögleni, hanem ellátjuk itt kb ahogy tudjuk és akarjuk. Ennyi semmi több. A plakátkampány idején úgy tűnt van csomó ember aki konkrétan azt mondja igen, lőjük az egészet a tengerbe és meg van oldva, ide semmiképp ne jöjjön egy sem, ami meg borzasztó kegyetlen egy álláspont tekintve, hogy itt Európában sem volt mindig kánaán, bármikor lehet egy háborús helyzet vagy nemzetirtásos szituáció, ezek nem múltak el 100% végérvényesen és akkor velünk is úgy bánhatnak, ahogy mi bántunk másokkal... na mindegy...

Indriq 2018.01.19. 09:03:04

@Dr. Trejo: TITOLBAN, hogy őket védjék meg a nyilvánosság elől :)
Amúgy ez csak gyomorforgató,a legnagyobb a manyup,a munka törvénye es az eu közbeszerzések magánpénztárrá alakítása volt

Nincs közöttünk csicska 2018.01.19. 09:07:38

@vuvuzela importőr: ha megegyszer eljo a demokratikus mementum gyurcsany simicska koalicio szukseg is lesz a kulfold joindulatara mert pakisztanig fognak menekulni a magyarok

Európai téridő 2018.01.19. 09:08:34

Jó lenne újra olvasni a vonatkozó jogszabályokat, az eltérő jogállásokat is el kellene magyarázni a nagyérdeműnek, lusta médiamunkások! Az oltalmazotti jogállás más, mint mondjuk a kérelme elbírálására váró migráns. És az irataikat eldobó, személyazonosságukkal trükközőnek jószerével még jogállása sincs.

Nincs közöttünk csicska 2018.01.19. 09:09:50

@Indriq: Mier akarnanak magyar allampolgarok lenni?

hulye ez az orban? Dolgozni jottek, nyelvet tanulni s fejleszteni a demokraciat, azon tul hogy az eletukert futnak.

Ahova eddig sok neger es arab vandorolt be azok igen sikeres orszagok lettek.

chrisred 2018.01.19. 09:20:21

@Európai téridő: Az eljárás alatt álló személy függő helyzetben van. Mintha az új útleveledhez benyújtott kérelemhez leadnád a régit, de az újat még nem kaptad volna meg.
A papírjait eldobáló és a személyazonosságával trükköző migráns olyan, mint az a politikus, aki az anyja nevén vesz sertéstelepet.

Indriq 2018.01.19. 09:27:26

@Nincs közöttünk csicska: srác... a gazdád beszélt állampolgárságról :)

Európai téridő 2018.01.19. 09:29:11

@chrisred: Ez még nem a jogszabályokból fakadó összefüggések teljes kibontása, szelektíven definiálsz. A sertéstelepes hasonlatod pedig egy nagy marhaság.

Nincs közöttünk csicska 2018.01.19. 09:31:33

@Indriq: Orbannak meg kell ertenie, h magyarorszag arabok nelkul nem lesz sikeres.

Simicska, gyurcsany es a mementum mar megertette, ahogy az RTL is. A szavazok barkmikor szavaznanak akar arabokra is, orban elleneben. Mijenk a gyozelem!

paveway 2018.01.19. 09:38:51

@Mikrobi: ja, nem mindegy, hogy menekült vagy migráns. De eddig Ovi nem beszélt menekültekről, nem létezett ez a kategória. Most véletlenül kiderült, hogy pucsít rendesen az uniónak, csak itthon adja elő a kemény faszacsávót, meg is változott hirtelen a kommunikáció. Kész a kerítés, nem jönnek a migrik, OK. De akkor minek kell még tíz milliárdokat költeni plakátkampányokra meg nemzethy inzultációkra? Mi indokolja a fényes diadal utáni öntömjénezést? A hatalommánián kívül, persze. Legyünk már túl azon, hogy felhúzta a kerítést és sokkal kevesebb boxos jön be a határon illegálisan. Ezt érti mindenki. De hova és meddig kell még sorosozni meg migránsozni? Ezt a narancsködös fidesznyikek még nem unják?

Nincs közöttünk csicska 2018.01.19. 09:39:57

@paveway: "Egyre nehezebb szavakat találni a magyar kötvények szárnyalására, legutóbb az öt- és tízéves állampapírok hozama lépett át újabb lélektani szintet, hiszen előbbi egy százalék alatt is járt, utóbbi pedig két százalék alatt van jelenleg is."

www.portfolio.hu/deviza-kotveny/allampapir/ha-par-eve-valaki-megjosolja-hova-jut-magyarorszag-kirohogtek-volna.1.273947.html?utm_source=index.hu&utm_medium=doboz&utm_campaign=link

A befektetok nem igenyelik az arab invaziot, egyelore.

chrisred 2018.01.19. 09:58:46

@chrisred: Nem tartok nyilvános és ingyenes kurzusokat a nemzetközi egyezmények rendelkezéseinek értelmezéséről. Ha valami nem világos, nézz utána!
Csak egy jó tanács. Ha bármiféle érvelés nélkül marhaságnak minősíted valakinek a véleményét, külső szemlélő azt a következtetést vonja le, hogy nincs is ellenérved, egyszerűen nem tetszik az a vélemény, rosszul esik, kínosan érint stb.

chrisred 2018.01.19. 09:59:19

@Európai téridő: Az előző erre ment válaszként.

chrisred 2018.01.19. 10:03:41

@Nincs közöttünk csicska: Hogy egy klasszikust idézzek a pannon pumák korából: "...a világgazdaság pénzbősége..."

Nincs közöttünk csicska 2018.01.19. 10:08:22

@chrisred: akkor is 1% volt az allampapirunk hozama, amikor gyurcsanyeknal volt vg penzboseg

ja varjal

Nincs közöttünk csicska 2018.01.19. 10:13:13

@chrisred: Ezt most kerdezed? Azt hittem, ervelni probalsz.

Egyet bebuksz, kerdezel mast. Hehe.

chrisred 2018.01.19. 10:17:17

@Nincs közöttünk csicska: Ha a kettő közötti összefüggés számodra nem világos, akkor elég nehéz lesz a témában eszmét cserélni.

Nincs közöttünk csicska 2018.01.19. 10:19:35

@chrisred: mert mennyi volt a fed kamatlab?

ha tudod, akkor minek kerdezed, idiota?

chrisred 2018.01.19. 10:25:35

@Nincs közöttünk csicska: Csak azért, hátha te is tudod. Látom, túlzott elvárás volt. (2006-ban 5,25% volt.)

Nincs közöttünk csicska 2018.01.19. 10:32:15

"A nemzetgazdaságban 13%-os béremelést láthattunk novemberben (323 ezer forintra), amely beleillik az előző hónapok trendjébe, ugyanakkor az infláció 2,5%-ra kúszott fel, ez pedig csökkenti a reálbérek növekedési ütemét. Nemzetgazdasági szinten az átlagos nettó kereset családi kedvezmény nélkül 214 800 forint volt, a kedvezményt is figyelembe véve pedig 222 700 forintra becsülhető a KSH szerint."

www.portfolio.hu/gazdasag/meg-szaguldanak-a-magyar-berek-de-azert-mar-fekezunk-egy-kicsit.3.274055.html?utm_source=index.hu&utm_medium=doboz&utm_campaign=link

A demokrata magyarorszagon 2`010ben 130 volt a netto atlag. Igy a novekedes 2 ciklus alatt plusz 50%.

Meg 8 ev orbanra szavazok.

teéjesenmindegy 2018.01.19. 10:34:55

@élhetetlen:
"Tény, ha ide akartak volna jönni, nekünk kellett volna az egész tömeget átvizsgálni, hogy ki jogosult maradni, ki nem. De nem hiszem, hogy az EU ebben az esetben elzárkózott volna a segítéstől"
Hatalmasat segített az eu, ugye? Mit hazudsz?

blah 2018.01.19. 10:36:30

@Nincs közöttünk csicska: ezen mindig olyan jót szoktam mosolyogni... ez olyan kamu mint ide hanoi. az egyetlen amit jól csinál a fidesz az a pénzbeszedés, ez jelenik meg a statisztikákban, így a gazdaság fehérítéséért sokat tettek tényleg. már persze ahol nincs haveri érdek.
így kénytelen vagyok megkérdezni téged, hogy te érzed azt a jólétet amiről a ksh ír?

Nincs közöttünk csicska 2018.01.19. 10:40:08

@blah: persze, a szamaid tetelesen cafoljak, orban kamujat

Nincs közöttünk csicska 2018.01.19. 10:42:13

@Nincs közöttünk csicska: Ja bocs a netto atlag ber novekedese4 2`010hez kepest nem 50 hanem tobb mint plusz 60%.

130rol 220ra.

Azaz, orbanra szavazok h 8 ev mulva 60%kal megint tobb legyen, kevesebb adossag mellett. A demokratakat most skippelem.

Nincs közöttünk csicska 2018.01.19. 10:46:43

@Nincs közöttünk csicska: Megint elbasztam.

130rol 220ra ment a netto atlagos ber 2010 ota, ami nem 50, nem 60, hanem plusz 70% ber 8 ev alatt.

Erre mondjak, h mutass meg egy ilyet Europaban.

blah 2018.01.19. 10:46:53

@Nincs közöttünk csicska: én az életből szeretek tapasztalatot gyűjteni, tényleg nem kötekedésből kérdeztem. sok fideszest kérdeztem, de csak olyan válaszokat kaptam, hogy de nem azt kell nézni, meg másnak attól még biztosan jobb, meg ilyen kedvezmény meg olyan kedvezmény, de azt senki nem mondta, hogy tényleg jobban él. te lettél volna az első aki alátámasztja a sikerjelentéseket, erre kaptam egy kitérő választ.

Nincs közöttünk csicska 2018.01.19. 10:55:14

@blah: az eletben pedig azt lattad h orban megbukott.

persze, a szamaid tetelesen cafoljak, orban kamujat

chrisred 2018.01.19. 10:58:29

@blah: Nem kamu, ahogy az sem, hogy Bill Gates vagyonának meg az enyémnek az átlaga dollármilliárdos nagyságrendű. A magyar háztartások nettó mediánjövedelmét nem szokták ekkora lelkesedéssel elemezgetni, pedig a magyar emberek döntő többsége abból gazdálkodik.

teéjesenmindegy 2018.01.19. 11:04:20

@blah: Igen, kifejezetten lehet érezni a jólétet.
Én spec akárkivel beszélek többet keres, és jobban él mint 5-10 éve.

blah 2018.01.19. 11:06:07

@Nincs közöttünk csicska: ok, szóval te nem érzed. ennyi elég lett volna.

@chrisred: persze, nem kamu, az sem lenne az, hogy ezekből az adatokból olyan statisztikát gyártsak, hogy katasztrofális helyzetet vázoljon fel. azt hiszem a fideszeseknek meg kellene próbálni fizetőeszközként használni a ksh kimutatásait, hogy érezzék is milyen jó lett nekik.

teéjesenmindegy 2018.01.19. 11:08:12

@blah:
Mondjak neked fizetéseket?
Ismerős 4 éve kezdett egy helyen 6 órában, nettó 120ért. Most 180 nettót kap.
Unokatesóm sofőr nettó 250. 4 éve 120ért keccsölt, igaz mást dolgozott.
Diplomás ápoló ismerős nettó 230.

blah 2018.01.19. 11:08:51

@teéjesenmindegy: na te vagy az első akitől ezt hallom. ha nem vagyok indiszkrét hol kellene keresgélnem és milyen fizetési kategóriában?

teéjesenmindegy 2018.01.19. 11:12:38

@blah: Előbb írtam, olvasd el. De gyakorlatilag minden létező kategóriában.
Menj be az első lidl-be, kint a tábla, hogy 190 nettóért keresnek pénztárost.
MCdonalds ban kint van, hogy 140nettó a kezdő.
Fingom nincs, hogy merre jártál, ha egyáltalán járkálsz bármerre, és nem 444 propagandát olvasod folyamatosan.

Nincs közöttünk csicska 2018.01.19. 11:20:33

@chrisred: 2010ben azt se tudtad hogy van median jovedelem

mindenesetre a netto atlag akkor 130 volt, a median gondolom 400

blah 2018.01.19. 11:22:14

@teéjesenmindegy: ez tényleg követi az utóbbi évek drágulásait? csak az albérlet árak növekedtek ennyivel... nekem is nőtt a fizum 650-ről 800-ra, de egyáltalán nem tudok annyival többet félretenni, ezért csodálkozok, hogy az ennél jóval csekélyebb növekedésből hogyan éreznek többet a te ismerőseid mint azok akiket én kérdeztem.

chrisred 2018.01.19. 11:23:21

@teéjesenmindegy: Megnéztem egy álláshirdetés oldalt, árufeltöltő a Lidlben (Borsod-Abaúj-Zemplén) bruttó 1100-1650 Ft/óra megbízási díj - vagyis nem állandó munkaviszony.

chrisred 2018.01.19. 11:28:04

@Nincs közöttünk csicska: Sávos adózásnál (+adójóváírás) annyira nem is volt jelentősége, mert a nettó jövedelmek annyira nem szóródtak, mint mostanában. Az első Orbán kormány idején egy miniszter kb. négyszer annyit keresett, mint egy hasonló végzettségű és tapasztalatú állami köztisztviselő.

teéjesenmindegy 2018.01.19. 11:28:26

@blah: 150 ezer pluszból nem érzel semmit? Ne röhögtess. 150 ezerért komplett albérletet lehet kapni.
Tudod ez egy módon képzelhető el. Úgy, hogy van egy rakat felesleges kiadásod, amid nem volt mondjuk 5 éve. Autó, mobil, internet, tévé, nagyobb albérlet, tökömtudja, nem élek a zsebedben.
Mert az emberek hajlamosak arra, hogy csinálnak egy 20 ezres havi előfizetést, bevállalnak egy autót hitelre, annak minden járulékával együtt, és utána nyekergik, hogy kevesebb pénzük maradt mint előtte.

teéjesenmindegy 2018.01.19. 11:31:14

@chrisred: Akkor told le azt a nagy orrodat, és menj le, ne a borsodi hirdetéseket nézegesd. 5 -10 éve meg borsodban folyamatosan volt meló, és német fizetések voltak, mi?
Mesélj, ugyanabban a borsodi putriban mennyi egy albérlet? Vagy mondjuk egy komplett ház? Azt elfogadnád érvnek, az albérletek drágulása ellen, hogy adott faluban nem emelkedett az albi ára semmit?

teéjesenmindegy 2018.01.19. 11:33:06

@chrisred: Arról van mondjuk fogalmad, hogy mennyit keres egy önkorm. tisztviselő diplomával? Mert szintén ismerős 280 körül visz haza.

konrada 2018.01.19. 11:36:42

@élhetetlen:
Jaj már! Miért kell már beégetni szerencsétlen sorstársadat, aki feletted pont ezt írta:
"b: az EU által menekült státuszba került embereket.
Segítek: a b válasz a helyes"

Erre meg odaírod: "Nem betelepíteni akarják, csak annyi időre kellene ellátni őket, amíg e magyar hatóságok eldöntik, hogy kapnak-e menekült státuszt"

Azaz szegénykét megbuktattad, szégyeld magad!;)))

...teszem hozzá, tényleg kár volt ezt beleírnod, mert azért elég hülyének kell lenni ahhoz, hogy ne lássa valaki a különbséget aközött, hogy:
Elbírálás után befogadjuk, ... vagy:
Befogadás után elbíráljuk....

blah 2018.01.19. 11:40:37

@teéjesenmindegy: nincs hitelem vagy ilyenek, nem élünk nagyobb lábon sem. nem azt írtam, hogy én semmit nem érzek belőle, de a +150 gyakorlatilag csak max +50 ugyanolyan életvitel mellett. ha nem vetted volna észre a szolgáltatások és a kaja elég sokat drágult, a rezsicsökkentésnél többet elvisz csak a kaja drágulása. de nem is engem kell alapul venni, hanem az a kérdés, hogy hogyan érezhetik valakik jobban ezeket a sikereket mint mások ugyanabban a fizetési kategóriában? nem ismerek félreeső falvakban élőket, kb. ez az egyetlen tippem...

teéjesenmindegy 2018.01.19. 11:46:47

@blah:
1. Azt mégis hogy képzeled, hogy semmi nem drágul csak a te fizetésed nő? Meg mindenki másé. Hogy jön ki a matek?
2. A plusz 50 ezer az neked semmi? Mennyi volt ez a szám 5-10 évvel ezelőtt?
3. Tudod, akárhogy próbáljátok beállítani, kurva sok ember érzi. És mondjuk pont ezért van a fidesznek hatalmas támogatottsága. Mert megfeszül a ballib, hogy agymosott hülyéknek állítson be mindenkit, pedig csak tudnak számolni, és látják a fizetési csekkjüket.

konrada 2018.01.19. 11:54:17

@konrada:
...de ahogyan Christed is megírta: úgyanúgy elkéne bírálni az EU-s kontingenst is:
küldeni kéne azokba az olasz-görög táborokba magyar vizsgálókat, s ha minden rendben van: valóban menekültek, akkor jöhetnének ide munkát vállalni.

...segélyesnek persze nem, az van nálunk is elég.
...s természetesen nem táborokba zárva!, hanem szabad mozgással, ahogyan az EU azt nagyon helyesen megkövetelte 2015-ben is!
;))

Nincs közöttünk csicska 2018.01.19. 11:54:47

@blah: "nekem is nőtt a fizum 650-ről 800-ra"

be kellett volna fejezni az altalanost, ennel egy arab kukas is jobban keres

itt vannak a realberek: www.ksh.hu/docs/hun/xstadat/xstadat_eves/i_qpt007.html

Nincs közöttünk csicska 2018.01.19. 11:56:18

@chrisred: igy van, mindenki 130at keresett es 15% kamatot fizetett

viszont a fizetesek nem szorodtak, ami nem jo

annyit fogtok keresni amennyit ertek, 47 nettot

chrisred 2018.01.19. 11:57:54

@teéjesenmindegy: És ezzel mit akarsz mondani?

chrisred 2018.01.19. 12:01:55

@teéjesenmindegy: Természetesen nem fogadnám el, hiszen miért akarna valaki lakást bérelni, ha nem azért, hogy ott lakhasson, ahol életvitelszerűen tartózkodik - vagyis dolgozik, mert az emberek napját jellemzően az tölti be. De ennek semmi köze ahhoz, amiről szó volt.

blah 2018.01.19. 12:04:17

@teéjesenmindegy: éppen erre céloztam, hogy minden drágul nem csak a fizetések nőnek, ezért is csodálkozok azon amit előadtál.

@Nincs közöttünk csicska: nem órabért írtam, csókollak.

Nincs közöttünk csicska 2018.01.19. 12:14:30

"A nemzetgazdaságban 13%-os béremelést láthattunk novemberben (323 ezer forintra), amely beleillik az előző hónapok trendjébe, ugyanakkor az infláció 2,5%-ra kúszott fel, ez pedig csökkenti a reálbérek növekedési ütemét. Nemzetgazdasági szinten az átlagos nettó kereset családi kedvezmény nélkül 214 800 forint volt, a kedvezményt is figyelembe véve pedig 222 700 forintra becsülhető a KSH szerint."

www.portfolio.hu/gazdasag/meg-szaguldanak-a-magyar-berek-de-azert-mar-fekezunk-egy-kicsit.3.274055.html?utm_source=index.hu&utm_medium=doboz&utm_campaign=link

A demokrata magyarorszagon 2`010ben 130 volt a netto atlag. Igy a novekedes 2 ciklus alatt plusz 70%.

Meg 8 ev orbanra szavazok.

Nincs közöttünk csicska 2018.01.19. 12:21:23

@Nincs közöttünk csicska: Magyarul, Orban alatt, csak 2017 novemberben tobb beremeles volt, mint a cucik 8 eve alatt osszesen.

Igaz, legalabb eladositottak, es demokratak.

chrisred 2018.01.19. 12:26:54

@Nincs közöttünk csicska: Ez az utolsó mondat szép zanzája a ner filozófiának a la Lázár /Zsiga.

teéjesenmindegy 2018.01.19. 13:24:42

@chrisred: Ok. Tehát a kérdést sem érted.
Idehozol valami borsodi hirdetést, amit ki tudja honnan bányásztál elő, és azzal érvelsz, azt bizonygatván, hogy alacsonyak a bérek, és nincs is munkaerőhiány.
Ezt úgy, hogy az ország 90%ban munkaerőhiány van, és nőttek a bérek.

Akkor az a kérdés, hogy ha én keresek egy borsodi faluban albérletárakat - amik biztos, hogy nem változtak az elmúlt 5 évben, sőt, lehet, hogy csökkentek-, akkor azzal érvelhetek-e azt bizonygatva, hogy nem is nőttek az albérleti díjak országosan.

Kiragadsz egy nyomorult példát, a franc tudja, hogy honnan, és azt akarod ráhúzni az egész országra.

teéjesenmindegy 2018.01.19. 13:36:36

@blah: " éppen erre céloztam, hogy minden drágul nem csak a fizetések nőnek, ezért is csodálkozok azon amit előadtál. "

De most akkor ismét. Mit szeretnél? Német bért, de albán árakat, vagy mégis hogyan?
Vannak - mondjuk tartós fogyasztási cikkek - amiknek az ára nem változott. Vannak - mondjuk élelmiszer - amik változnak kis mértékben. És vannak - mondjuk szolgáltatások - amik rendesen drágulnak.
Ha neked a 150 ezres fizetésemelés nem számít, akkor tényleg nem lehet veled mit tenni. Szavazz a dk-ra, Fletó alatt minden jobb volt. A sok hülye, akinek meg számít az, hogy 10%-kal több jut, az meg marad a fidesznél. Csak ne csodálkozzatok, hogy 2/3d lesz megint.

blah 2018.01.19. 14:18:37

@teéjesenmindegy: már leírtam, hogy nem rólam van szó. azt nem hiszem el amit írsz, hogy a környezeted ezt a 10%-ot alamizsnán túli sikerként éli meg.
még csak olyanokat sem írtam, hogy rosszabb lenne most a helyzet, mivel a fejlődés lenne a természetes, de azt nem látom, hogy annyival jobb lenne mint amennyire a fidesz reklámozza. még ez a másik nyomi is kitérő választ adott... mint mondottam te vagy az első aki ezt megpróbálta igazolni, csak hát a sokadik felesleges felháborodásod inkább mutatja, hogy kamu amit előadsz.
pont leszarom, hogy a fidesz nyer, az én életemre gazdaságilag nincs sok hatással, a pártbirkák gondolják, hogy majd a politikusok megoldják az életüket. ami viszont nagyon nem tetszik az a folyamatos uszítás, mindenki ellen aki nem fideszes, legyen az magyar vagy nem magyar.

élhetetlen 2018.01.19. 14:20:28

@konrada: Szégyelld magad te, mert nem vagy képes feltételezni valakiről, hogy egyszerűen egy ember, és nem egy csorda tagja. Persze, ki mint él, úgy ítél. Itt van most 139 komment, nekem szét kellett volna válogatnom, hogy szerinted ki a sorstársam, és annak megfelelően írnom, amit írok?
„azért elég hülyének kell lenni ahhoz, hogy ne lássa valaki a különbséget aközött, hogy:
Elbírálás után befogadjuk, ... vagy:
Befogadás után elbíráljuk....”. Így igaz, csak nem erről van szó. Ahhoz mennyire kell hülyének lenni, hogy valaki ne lássa a különbséget aközött, hogy befogadjuk, vagy ellátjuk addig, amig eldöntjük, hogy befogadjuk, vagy nem? A kvóta az elbírálásról szól, és, ha a magyar hatóságok úgy döntenek, hogy senki nem jogosult az 1300 emberből a védett, vagy menekült státuszra, mindet kiutasíthatjuk, vagy kitoloncolhatjuk. Az is már csak a hírekből, hogy aki kapott menekülti státuszt, és megkapta az ezzel járó papírokat, azok kilencven százaléka elhagyta az országot. Most képzeld el, hogy akár ötszáz ember kap menekülti státust, és ebből ötven úgy dönt, hogy tetszik neki kis országunk, és itt marad. Igen, ettől biztosan megromlik a keresztény Magyarország. Hátha még az évek során akár tízezer ellenőrzött ember itt marad! Végromlás.
Visszatérve a szellemes szójátékodra, ha már magyarok vagyunk. Fogadok valakit a lakásomon, ez jelenthet egy teát, vagy akár egy éjszakai ott alvást. A befogadok valakit, az azt jelenti, hogy beköltözik. Nem tudom, érted-e a különbséget. A kvóta ügyben csak fogadnunk kellett volna az elbírálás idejére az idegeneket. Na, jó hosszú lett, kár beléd.

teéjesenmindegy 2018.01.19. 16:04:30

@blah: Tehát én nyilván kamuzok, oké. Így azért nehéz kommunikálni.
Ha neked nem számít, hogy havi 50-nel több marad, akkor jó neked, osztd szét a szegények között. Adott esetben annaki akinek más az életvitele marha sokat számít az a 20-30% amivel többet keres.

De mondom, hidd azt, hogy mindenki hülye, a propagandának hisz, nem a saját szemének. A nyomorult bevásárlóközpontokban meg sem lehet mozdulni, rekord mennyiségű vendégéjszakát töltöttek a magyarok horvátországban, egy-egy hosszú hétvégén minden welness szálló dugig van. De biztos ez is csak a kamu, meg a látszat, és mindenki nyomorog.

teéjesenmindegy 2018.01.19. 16:10:42

@élhetetlen: "A kvóta az elbírálásról szól, és, ha a magyar hatóságok úgy döntenek, hogy senki nem jogosult az 1300 emberből a védett, vagy menekült státuszra, mindet kiutasíthatjuk, vagy kitoloncolhatjuk."
Ne hazudj te piszok! 1300 embert pluszban ide kell venni. Azokon felül akik itt vannak. A 160 ezerből. Aztán utána a következő 160 ezerből megint. Aztán megint. Amíg szét nem osztják bazmeg azt a hárommilliót. Miért hazudsz?
A többivel szerinted mégis mi a szar lesz? A német hatóságok el tudtak bírálni egymillió kérelmet, csak azt az 1300at nem? Mert arra nincs kapacitásuk?
Ja az hogy van, hogy európa egyetlen országa sem teljesítette a kvótát? A németek is csak valami 40%nál járnak. Valahogy senkinek sem tetszik, nem úgy látod?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.01.19. 16:33:38

@teéjesenmindegy: "többet keres, és jobban él mint 5-10 éve."

Szóval vége a válságnak, és konjunktúra van? Végre, hogy észrevetted, ez van az egész világon, nem a geci érdeme. Az ő teljesítményét az méri, hogy a szlovákoknál 25%-kal magasabbak a bérek. Pedig régen utánunk kullogtak. Már Románia is lehagyott...

teéjesenmindegy 2018.01.19. 16:44:34

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
Téged egészen biztosan lehagyott Románia :D:D:D
A 25% az egyébként pont 10.

Értem én az egyszerű kis világotokat... Ami jó az nem a geci érdeme. Kár, hogy azt a géniusz ferencet Mao meg Polpot közé sorolták, akkora gazdasági csodalény volt.

Európai téridő 2018.01.19. 17:26:38

"Gyakorlatilag" = belemagyarázás.

rallus 2018.01.19. 17:37:03

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Kukkants rá az EU statisztikákra, hogy mikor húztak el mellettünk a szomszédaink! Meg fogsz lepődni!

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.01.19. 18:35:51

@rallus: "mikor húztak el mellettünk a szomszédaink"

Nagyon meglepődtem, a geci uralkodása alatt folyamatosan hagynak le a régiós országok, legutóbb Románia. Jön föl Bulgária, pár év, és tökutolsók leszünk.

rallus 2018.01.19. 20:18:49

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
Az infláció a 2005. évi 3,6%-ról 8%-ra ugrott, aminek katasztrofális hatásai voltak.
Gyorsan romlott az államháztartás egyenlege a kényszerű kamatlábemelés miatt, valamint elinflálódott az 1999-2002 közötti reálbér emelkedés minden eredménye. 2005-2010 között 15%-kal csökkent a reálbér, és leesett az EU átlag 22%-ára. (2004-ben még 40%-on állt!) 2010-ben a reálbér színvonal Magyarországon az 1978. évinek felelt meg! Ekkor indult be a devizaadósság növekedése is, hiszen a gyors reálbér esés miatt a lakosság 88%-a nem rendelkezett semmilyen megtakarítással, a tartalékait élte gyorsan föl!

2017. december 25. - 06:51

Először márciusban fordult elő az, hogy Magyarország negatív kamattal tudott eladni állampapírt, vagyis gyakorlatilag a befektetők fizettek azért, hogy hitelt adjanak a magyar államnak. Októberre az MNB újabb lépéseinek köszönhetően pedig már az egyéves kincstárjegyeket is negatív hozam mellett sikerült értékesíteni....

Szerencsédre nem vagyok a tanítód, olvasgass! Bár azt hiszem felesleges...

teéjesenmindegy 2018.01.19. 20:32:44

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
Menj egy kőrt romániában, aztán rájössz, hogy mit és hova hagytak el, te szerencsétlen fasz,

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.01.19. 23:14:51

@teéjesenmindegy: "rájössz"

Veszed Szlovákia, Románia és Magyarország gazdasági mutatóit, EGYET SE találsz köztük, amiben M.o. első lenne. És akkor rájössz, hogy mit tett az országgal az elmúlt nyolc évben a geci.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.01.19. 23:18:49

@rallus: "2005"

Akkor nem a geci volt hatalmon, hanem a gyurcsányi, el is hajtottuk a faszba. Hogy jön ez ide???

"2017"

Most azzal büszkélkedsz, ahogy a gazdasági konjunktúra nem kerülte el az országot? Tudod mióta negatívak a kamatok Németországban? Nézz már utána, EMBER, mi van a világban! MINDEN környező ország lehagy! A béka segge alá csúszunk.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.01.19. 23:20:57

@teéjesenmindegy: "A 25% az egyébként pont 10."

Jó, tételezzük fel, hogy 10%. A fideszhívőknek miért öröm, hogy 10%-kal a szlovák bérek alá csúsztunk???

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.01.19. 23:24:43

Az a baj a mélységesen hívő fidesz szavazókkal, hogy ahogy 2006-ban elhitték a gyurcsányi hazugságait, ugyanúgy most a habonymédia fasságait szopják be ugyanolyan kritikátlansággal.

Ha majd végre rájöttök, hogy a geci is hazudik, kire fogtok ugyanekkora áhitattal felnézni? Mert nektek gazda kell mindenáron.

teéjesenmindegy 2018.01.20. 00:35:14

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
GDP?
Export nagysága?
Menj egy kört Romániában, nézz körül, és maradj is ott

Mikrobi 2018.01.20. 09:54:43

@élhetetlen: nem, sajnos közönséges gazdasági migránsokról van szó, akiket az EU menekülteknek nyilvánít, hogy megszabaduljon tőlük - hozzánk küldené. Akiket mi befogadtunk, valóban menekültek.

Mikrobi 2018.01.20. 09:56:37

@Az én édesanyám nem stróman: a helyes válasz a c. Azokat, akik milliós tömegben hömpölyögnek a világ szegényebb részéről egy jobb megélhetés reményében. Soros jól ráérzett, hogy ezek képesek destabilizálni Európát, ezért minden erejével és befolyásával támogatja a minél nagyobb tömeg beözönlését.

Mikrobi 2018.01.20. 09:58:53

@paveway: nemigen van szó menekültekről, az itt elvétve fordul elő. Migránsokról annál inkább. A menekülteket viszont befogadtuk évekkel ezelőtt is, mindig. Most csak azért volt ez hír, mert fel tudunk mutatni 1300 befogadott menekültet, akik az EU akaratával szemben, de az ő szabályaiknak megfelelve menekültnek számítanak, de nem bevándorlók.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2018.01.20. 12:26:05

@Mikrobi: És miért is akarja Soros destabilizálni Európát? Valami logikusat írj légyszi... meg persze közben nézz rá a vén trottyos fotójára.

rallus 2018.01.20. 13:22:47

@Az én édesanyám nem stróman: Zavaros vízben lehet nagy halat fogni!

teéjesenmindegy 2018.01.20. 14:02:19

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Na, ha a szlovákokkal példálózunk. /In 2016 constant prices at 2016 USD exchange rates/
2000ben a magyar átlagkereset 8194usd, a szlovák 9410. - Tehát a szlovákok +20% kb.
2003ban a magyar 10081 a szlovák 10076. Egyenlő.
Aztán jöttek a gazdasági zsenik:
2007: magyar: 11019, sk: 11975
2010: magyar: 10784, sk: 13061
Érted? 7-10ig még csökkentek is a bérek,
A 2017 végén pedig kb. ismét közel egyenlő.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2018.01.20. 14:29:52

@rallus: Ja, meg érdekeltségeket elbukni is. Erről ennyit.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.01.20. 15:53:19

@teéjesenmindegy: "GDP?
Export nagysága?"

Szlovákiában magasabb. Mondom, hogy NEM TUDSZ olyan gazdasági mutatót mondani, amiben Magyarország vezet Románia és Szlovákia előtt.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.01.20. 15:56:19

@teéjesenmindegy: Látod, ez van, mikor beszopod a habonymédia hazugságait. Soros terv, szabadkőművesek, gyíkemberek, minden fasságot elhiszel. Ne olvass több prostisrácokat, mert teljesen elhülyülsz.

" A csehországi keresetek a teljes időhorizontot vizsgálva hasonlítanak a magyarhoz. Lengyelország átlagos keresete magasabb, de a különbség soha nem volt 10-12 százaléknál több, az észt, szlovák és román bérkülönbségek azonban óriási változáson mentek keresztül. A román bérszínvonal például folyamatosan csökkent a rendszerváltás elején, és csupán a fele volt a magyar béreknek 2003-ban. Öt év alatt azonban ennek a lemaradásnak majdnem a felét behozta, és 2008 óta is lassan csökken a különbség. Az észt bérek az 1995-ben mért 67 százalékos szintről szinte minden évben lefaragtak hátrányukból és 2014-ben túlszárnyalták a magyar átlagbért. A szlovák átlagbér a magyarhoz képest szintén folyamatosan nőtt 2004 óta és mostanra szintén magasabb, mint a magyar."

profit7.hu/hirek/nem-is-keres-olyan-rosszul-mint-gondolna

rallus 2018.01.20. 16:37:09

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Attól tartok tudok olyant mondani:államadósságban vezetünk Románia és Szlovákia előtt. Ezzel meg hiába dicsekedne Orbán, úgy örökölte! Ráadásul sokkal magasabb volt!

teéjesenmindegy 2018.01.20. 16:57:31

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
Romániánál nagyobb az exportunk.
Tudsz olvasni? Legalább a saját beidézett szarodat érted?
". A román bérszínvonal például folyamatosan csökkent a rendszerváltás elején, és csupán a fele volt a magyar béreknek 2003-ban." tehát 2003 ban a fele volt.
" Öt év alatt azonban ennek a lemaradásnak majdnem a felét behozta, és 2008 óta is lassan csökken a különbség" - tehát 2008ig, a zsenijeid alatt feljöttek 75%ra. Lassan csökken a különbség, mi?
Habonymédia? Kisapám, az oecd statisztikáit idéztem baszod. Sajnos románia nincs benne. A román árlegfizetés 2100 lej, ami 138 ezer Ft. Nálunk 192. Menj Romániába, ha annyira jó ott.

teéjesenmindegy 2018.01.20. 16:59:16

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
Ja, és miért is 2016 áprilisi os cikkek idézgetsz kisköcsög? :D Ja, azóta mentek a fizetések vagy 35%ot? Csak ez nem tetszik a fajtádnak? Hát szar ügy.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.01.20. 18:01:07

@teéjesenmindegy: "2016 áprilisi os cikkek idézgetsz kisköcsög? :D Ja, azóta mentek a fizetések"

Ja, a habonymédia a választási év költségvetését lobogtatja egy teljes elbaszott időszak helyett. Mondom, hogy húzd ki a fejed a geci gazdád seggéből.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.01.20. 18:04:10

@teéjesenmindegy: "2008ig, a zsenijeid alatt "

Nekem emútnyócévezhetsz, tárgytalan, már rég elzavartuk az elkúrót. Te szavaztál a gyurcsányira, nem én. Az ilyen gyurcsány fanok álltak át orbánimádóvá.

Foglalkozz inkább azzal, hogy a geci gazdád elbaszta az EMÚTNYÓCÉVET!

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.01.20. 18:09:24

@rallus: "államadósságban vezetünk Románia és Szlovákia előtt. Ezzel meg hiába dicsekedne Orbán"

Valóban. De neked nem védeni kellene a gecit? Mit fog szólni Kubatov? Soha még ilyen nagy nem volt az államadósság, se abszolút értelemben, se a GDP-hez mérten, pedig a manyupot se fizette a geci gazdád, sőt, az egészet ellopta. Mindezt amellett, hogy soha nem látott mennyiségű EU segélyt kapott.

teéjesenmindegy 2018.01.20. 18:14:45

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Mit baszott el, te nyomorult?
A kurva anyád, hogy folyamatosan hazudsz. Ott vannak a statisztikák, baszod. Gyurcsány alatt húztak el a szlovákok 30%ra, abból azóta huszat visszahoztak a geciék.
A rohadék tetves fajtád bazmeg beleszarik a liftbe, aztán nyekereg, hogy büdös van. Bazmeg, elbaszták. Kellett hozzá 7 év, hogy nagyjából helyrehozzák. 2003ban együtt voltunk a szlovákokkal. 2010 ben már minusz 30%. Most majdnem együtt megint.
Rohadj meg a Fletóddal együtt.

teéjesenmindegy 2018.01.20. 18:16:10

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
Segélyt meg a rohadt fajtád kap, nem Magyarország te nyugdíjas szar. Bazmeg, ha téged nem kéne eltartanunk, már jobban állnánk.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.01.20. 18:42:32

@teéjesenmindegy: "Ott vannak a statisztikák"

Hát ez az. Hiába nyomja a geci gazdád a hazugságait. Amit szó szerint beszopsz.

"Gyurcsány alatt húztak el a szlovákok"

Ennyit tudsz? Emútnyócévezni? MÁR NYÓC ÉVE EMÚT AZ EMÚTNYÓCÉV, HÉLA!!!! Meddig akarsz azzal takarózni? A gyurcsányi alatt kezdték, és a geci gazdád alatt folytatják. A nagyobb rész már a gecire jut.

Minden este elmormolsz egy imát gyurcsányiért mert nélküle még nyomasztóbb lenne, hogy a geci lerohasztotta az országot. De remélem a gazdáddal együtt fogja lámpavasra húzni a forradalom. Melyikért fogsz jobban sírni?

teéjesenmindegy 2018.01.20. 19:04:18

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
:D:D Szó szerint mutatják a statisztikák, hogy hazudsz te féreg :D
Elmúltnyolcévezni? Bazmeg az anyád, 8 év alatt elérték, hogy a szlovákok elmenjenek 30%-kal, abból a fidesz visszahozott huszat. És most rajtuk akarod leverni minden elkúrást.

Mindent elbasztak a fletóék, onnan a béka segge alól kellett mindent visszahozni. Tényleg baromi nehéz lehet felfogni, mi? Ha én kirabolom a lakásodat, aztán két év alatt mindent újra megvásárolsz, akkor ki volt a hibás, hogy ugyanott tartasz, mint 2 éve? Te, aki termeltél, vagy én, aki kiraboltalak?

Ne nagyon álmodj lámpavasakról meg forradalomról. AZ ország nagyobbik része pont jobban érzi magát, és beleszarik a boldogtalan vén nyugger pofádba. Ahogy a családod is.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.01.20. 19:18:55

@teéjesenmindegy: "Mindent elbasztak a fletóék"

És az neked miért öröm? Miért élvezel el minden egyes alkalommal, ha emútnyócévezhetsz? Elég szarul "vezette" az elkúró az országot, de ez nem ok a büszkeségre, hogy a geci gazdád még ezt is messze alulmúlja.

Húzd már ki a fejed a geci seggéből, és pillants a belinkelt cikkre. Ott az ábra, hogy 2010 óta folyamatosan jönnek fel a szlovákok.
profit7.hu/uploads/images/MNBre%C3%A1l4.JPG
Aztán ha kellően elhűltél rajta, hogy a prostisrácoktól nem ezt hallottad, akkor ismételten elélvezhetsz azon, hogy mi volt 2010 előtt. Más örömöd úgysincs.

teéjesenmindegy 2018.01.20. 19:55:12

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
Nem öröm nekem, hogy a fletóék elbaszták. Az az öröm, hogy a jelenlegi brigád épp rendberakja amit elbasztak, tetszik érteni?

Ez egy nagy kamu amit belinkeltél, baszd meg az anyád. 2010ben 30%-kal nagyobb volt a bérük mint nekünk. profit7.hu? höhöhö bazmeg. AMit én linkeltem az hivatalos OECD statisztika, köcsög.
2003 - hála Orbánéknak egyenlő fizetés a szlovákokkal, 2010 - hála fletóéknak, szlovákia 30%-kal elment. 2018 hála Orbánéknak közel egyenlő.
Na, nyald meg a tököm.

Mikrobi 2018.01.20. 20:42:38

@Az én édesanyám nem stróman: semmi logikus nincs benne. Szerinted miért csinálják? Nemcsak a Soros, az összes tetű? Miért akarják telehordani Európát idegen kultúrájú, vallású bevándorlóval? Ördögi egy terv, az biztos.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2018.01.21. 08:25:09

@Mikrobi: Na miért csinálják? Soroson kívül még ki az "összes tetű"? Miért akarják telehordani?

Mondok egy logikus okot: nem akarják. Nincs ilyen. Nem létezik. A fidesz akarja a hozzád hasonlókat paráztatni ezzel a fantazmagóriával, hogy továbbra is meglegyen a szavazóbázis. És be is szopjátok, ahogy illik. Akkor már csak azon kell dolgozniuk, hogy az ellenzék kellően elaprózott legyen (nincs nehéz dolguk). És így lehet 2/3-uk mondjuk 2,3 millió szavazóval a 9-ből. Na ez hangzik logikusan.

rallus 2018.01.21. 08:58:57

@Az én édesanyám nem stróman: Látod erre már én is gondoltam!Tényleg nincs migráns! Hiába festik magukat feketére az Olaszország fele evezők, tisztán látszik rajtuk, hogy a Rogán pereputtyai! A déli kerítésünk túloldalán meg Kósa rokonai vagdossák a drótot és szállíttatják oda a szemetet!
Elkúrták! Nem kicsit, nagyon! Kettőnket nem tévesztenek meg!

Szűtté mamá? Szűjjé! 2018.01.21. 09:18:13

@rallus: Hol mondtam, hogy nincs migráns te fideszes seggfej? Hol mondtam? Olvassál már!

NBarbieReloaded 2018.01.21. 18:42:54

@LKerekes: "Hülye cikk, hülye rajongók.
A menekülteket befogadjuk, az illegális migránsokat nem. És az utóbbit akarják ránk kényszeríteni. Ezt a magyarok többsége megérti, érti a különbséget, csak az ostoba ellenzékiek nem. Na ennyi eszetek van."

Az ostoba fidesznyik, aki okoskodni próbált csak nem jött be.
Figyelj, segitek:
A fideszed dumája az volt, hogy SENKIT nem fogadnak be. Se kvótást, se illegálist, senkit.
Másrészt az EU, egy már más országban elbírált kérelmű, tehát nem illegális migriket akar szétosztani. Ezt se tudtad, ja, hogy a habonyi kanális média ezt nem mondja? :)
Tehát akikről már megállapították, hogy jogos menekült. Tudod, olyanok, akikről most kiderült, hogy ezerszám fogadta be a fideszed. Érdekes, róluk nem szólt a sok milliárdból gründolt konzultáció, plakátkampány, TV hirdetések stb.

Aztán most kiderül, hogy ez az egész kampány mind hazugság volt, mert a fidesz beengedi akik "az ajtón kopogtatnak", magyarul a kampányuk alapja is egy ordas nagy kamu, de csak jön a sok fidesznyik agyhalott és ezt is megmagyarázza magának, még ilyen bukta után is talál magának önfelmentést, hogy még mindig rájuk szavazzon.
Szánalmas idióták.

Ja, hab a pofátlanság tortáján, hogy ezen méretes lebukás után, most rákezdte a fideszes pártmédia, hogy egyedül a fidesz garantálja, hogy ne legyenek migrik (holott pont most buktak le) és MINDEN ellenzéki párt beengedné őket, ami szintén ordas nagy hazugság.
Szóval ez a fideszetek, hazudni, hazudni, hazudni.
süti beállítások módosítása