B1 blogcsalád



A miniszter remeg a székéért, ezért ordas baromságokat kezd ordibálni

2018. január 07. - ashwood

xd_yt20161214006_focuspoint_926x504.jpgSzombat reggel került nyilvánosságra, hogy – ha lesz – a következő Orbán-kormányban már nem kap bársonyszéket Fazekas miniszter. Erre az agrárfi azonnal, teli tüdőből kezdte tolni a propaganda-marhaságot már délután - hátha így megszolgálja a stallumot.

Mi már azt sem értettük, hogy ezt a messziről is alkalmatlan figurát hogy lehetett egyáltalán kinevezni miniszternek. Az pedig már ténylegesen rejtélyszámba ment: miért tarthatta meg két cikluson keresztül az agrártárcát Fazekas. Aki csak egyszer is beszélt vele két értelmesnek tűnő mondatnál többet – és ezt a bravúrt képes volt úgy végrehajtani, hogy közben nem aludt el –, az pontosan tudja: a szakértelem hiányánál csak vezető képességeinek hiánya a nagyobb.

És már el is jutottunk a megoldásig: az agárártárca csupa olyan területet felügyel, amit jópáran a magukénak éreznek a kormány környékén - ezért inkább sok szürke eminenciás kell oda, mint egy jó vezető. A tárca felügyelte vadászati témákban még egy őzbak sem szellenthet Semjén Zsolt jóváhagyása nélkül. Az agráradminisztrációt Lázár János lassan, de állhatatosan kiszervezte Fazekas alól – ezzel mondjuk nem volna baj, hisz a legtöbb közszolgát épp a vidékfejlesztési hivatalokból vittek el bilincsben. Bár abban nem reménykednénk, hogy Lázár annyival tisztességesebben szeretné irányítani az agrárhivatalokat.

A termőfölddel kapcsolatos ügyekbe pedig kb. pont annyi beleszólása volt Fazekasnak, mint az ellenzéknek. Mészáros és oligarcha társai vitték a prímet - pontosabban a földet. Ki mennyit akart, éppen annyit.

A földek gazdára leltek, a játszmákat lejátszották, Fazekas látszatminiszteri szerepe letelt. Nem véletlenül jelent meg a szombati Magyar Nemzetben, hogy aligha újrázhat, ha a főnöknek sikerül. Márpedig akinek a politikai halálhírét keltik a narancsos körökön belül – ahonnan a lap információja származik –, az nem, hogy hosszú életű nem lesz, de lényegében már zombi.

Szemmel láthatóan ez egyszer Fazekasnak is lesett a tantusz, bele is húzott keményen. Megmutatta: ő is tudja olyan pompásan okádnia a kormányzati fekáliát szép száján át, mint bárki a kormányban. Sőt! Szebben is, zamatosabban is, illatosabban is, foga kerítésén át okosan megszűrve ám.

Kereken épp most lett 39 éve város Lenti. Olyan évforduló ez, amelyet magára valamit is adó miniszter bizonyosan nem hagyhat ki. Hát ezt az alkalmat ragadta meg Fazekas, hogy alkalmasságát – már a fekália szájon át történő ömlesztésére – bizonygassa. Ilyeneket talált mondani a településük rangemelkedését ünneplőknek: "jogszabályok alkotásával, különböző kötelezettségszegési eljárásokkal, nyíltan vagy kevésbé nyíltan megpróbálnak bekényszeríteni bennünket egy olyan államszövetségbe vagy szervezetbe, amelyben a magyarság csak alárendelt szerepet játszhat."

Ha nem kellene minden nap az állampárt e szellemi toprongy-mondatait hallgatnunk, Isten a tanúnk, nem is értenénk, miről gagyog a (még) miniszter. Ugyanis, kedves Fazekas agrárminiszter úr, Magyarország az Európai Unió teljes jogú tagja. Önként lett taggá, és épp annyi beleszólása van az EU dolgaiba, mint a többi tagállamnak. Tudja, miniszter úr, ez az a szervezet, amelyik számolatlanul önti ide hektáronként az agrártámogatás eurószázmillióit. Amelyeknek a felnyalásához Mészárosoknak és Tibprczoknak nem kell semmit tenniük – miután véletlenül olyan sikeresen bevásároltak magyar földből.

De mást is mondott ám a jó miniszterecske: "valakik, valahol, ki tudja milyen tárgyalótermekben, eldöntötték, hogy ez a mostani Európa nem is annyira korszerű, inkább legyen valamilyen ködös Európai Egyesült Államok. De ez a modernkori gyarmatosításnak is nevezhető szándék elfogadhatatlan."

Természetesen el lehetne magyarázni, ennek a levitézlett tárcafőnek, hogy kik is döntenek "Európáról", hol van az a "ki tudja milyen tárgyalóterem", ahol ott ülnek a választott magyar képviselők, vagy épp egyenes a miniszterelnök, hogy ki gondolja az Unióról, hogy jelenlegi állapotában alkalmatlan jó válaszok megtalálására a világ mai kihívásaival kapcsolatban (Orbántól Merkelen át Macronig igen sokan).

Sajnos azonban nincs gyógypedagógiai végzettségünk, hogy szellemi tunyáknak fényt gyújtsunk a koponyájában, és legyen elég türelmünk és megértésünk.

Mert a türelmünk már igazán, de tényleg nagyon fogytán van.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr5413555893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sZulamith 2018.01.07. 14:53:10

Jó pénzt kapott nem fog éhen halni. Örüljön az életnek, és még lesz viszonzás is:)

Manapság olyan fizetéseket kapnak vezetők, hogy nem kell siránkozni. A Kádár korszakban ez nem igy müködött, nem volt tartalék, szerencsére ellehetett helyezkedni gyorsan. Például én külföldre mentem dolgozni, hála Istennek és az ottani barátaimnak, pénzben és tapasztalatban sokat gyarapodtam:).

H3rold 2018.01.07. 14:58:44

Eggyel több vagy kevesebb hasznos idióta, nem tökmindegy?

BAZINGA2 2018.01.07. 15:26:35

Körülnézve a kormányban, nincs köztük szakember. Ezek mind úgy lettek kinevezve, hogy végrehajtják szó nélkül a főnök utasításait. Ráadásul, némelyik akkora ostoba bunkó!

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2018.01.07. 21:33:21

Ha alkalmatlan a feladatra, akkor a 4. Orbán-kormányban is miniszter lesz, hála a kontraszelekciónak. Egyébként nem a felesége földije?

@BAZINGA2: Nincs feltétel a talpnyaláson és az önálló gondolatok hiányán kívül. A Fideszben a legnagyobb szitokszó egy beosztottra az "önjáró"...

babbaba 2018.01.08. 07:21:54

Alkalmatlan az biztos, de az nem, hogy leváltják. Éppen ilyenekre van szüksége a Köpcösnek.

Európai téridő 2018.01.08. 09:39:34

Előbb-utóbb megint szükség lesz az ugrómókusok, ugrómérnökök és a többiek szaktudására a dilettantizmus helyett, mert a mostani extenzív, átstrukturáló "fejlődés" kifúj.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.01.08. 15:43:15

Igazat mond.

A migrációt meg kell állítani.

A probléma tagadás és muszlim import eddig se volt nyerő, azt hittem ez már átjött a Soros bérenceknek is.

Megjegyzem amennyiben a kormány szakértőit a gazdasági eredményesség méri, akkor a ballib szakértő csürhétől szarabb nincs az egész EU-ban.

Larry Silverstein 2018.01.08. 15:46:13

A ballibek majd valasztanak agrarszakertot az arnyekkormanyukba.

amugy pofa lapos

NBarbieReloaded 2018.01.08. 16:05:14

Azt se felejtsuk el, hogy pont egy olyan megyeben talalta mondani ez a senkihazi a "nem leszunk gyarmat" monologjat, ahol a foldek donto tobbsege kulfoldiek tulajdonaban van zsebszerzodesek altal.
Ilyenkor ugye emlekszik az ember a par evvel ezelotti fideszes dumara, "amig mi kormanyon vagyunk, egy talpalatnyi fold se kerul kulfoldi tulajdonba". Aham, latjuk...

Larry Silverstein 2018.01.08. 16:21:14

@NBarbieReloaded: hat, nem is a fidesz alatt volt a zsebszerzodesek szezonnya ugyebar

NBarbieReloaded 2018.01.08. 16:46:55

@Larry Silverstein: Valoban nem. Es melyik fideszes torveny is lehetetlenitette el a tovabbiakat? Melyik is teremtette meg a lehetoseget a mar atjatszott foldek visszavetelere? Ja, hogy egyik sem.

pushup 2018.01.08. 16:51:19

@Rettegek mert ballib vagyok: forgó mozgásból már tudunk áramot csinálni ...
most jön az, hogy hogyan lehet hülyeségből forgó mozgást, és meg is vagyunk mentve.
a gazdaság szárnyalna. a korszerűtlen hőerőművek, a meghaladott atomerőművek, a hatalmas vízerőművek helyett csak kis pártszékházaink lennének szerte az országban, ahova a fideszesek bemennek és azt csinálják, amihez értenek: hülyék.
fidesz-erőművekkel a fényesebb, villamosított Magyarországért!

BOAR 2018.01.08. 17:16:46

Azt még megúszta, hogy elquestOROZTA a TIG négyszáz millióját ami végül a cég csődjéhez vezetett. Ennyit a stratégiai tartalékokról...

rallus 2018.01.08. 17:28:25

A cikkből kitűnő ótestamentumi gyűlölet a legjobb bizonyíték arra, hogy Fazekas jól dolgozik. Az igaz, hogy 2-3-al kevesebbszer jósolták meg a bukását, mint Orbánét és Matolcsyét, de elegáns helyezést ért el. Ráadásul igaza van, mert nagyon hülye az, aki azt hiszi, hogy barátnak kellettünk az Unióba, nem munkerőbányának és igénytelen piacnak.
A cikkíróék már régen dolgozni kényszerülnek majd Soros pénzeinek a választások után várható elapadása miatt, amikor ő még mindig miniszter lesz...

NBarbieReloaded 2018.01.08. 18:06:37

@rallus: O, az a hires fideszes "logika": ha egy tehetsegtelen nulla miniszterrol megmondod, ami, az a jol dolgozas bizonyiteka.
Ha kerdore vonjak a fideszt, hogy miert van meg mindig a helyen egy milliardokat ellopo diszcigany, az annak a jele, hogy o is jol dolgozik es azert is marad a helyen.
Ha szamon kerik, hogy esetleg nem illene-e lemondatni egy szazmilliardos letelepedesi kotvenybizniszben kemenyen erdekelt, urizalo, kitudja mibol palotat vevo minisztert, az is annak a jele, hogy persze az is jol dolgozik.
A sor holnap reggelig folytathato.
A viccet felreteve, nem, nem annak a jele, hogy jol dolgoznak, hanem annak, hogy MO meg mindig egy kovetkezmenyek nelkuli orszag.

rallus 2018.01.08. 18:12:09

NBarbieReloaded
Ez itt a lényeg, a többi a ti hülye rizsátok... Rosszul dolgoznak... Az dolgozik jól, aki gyorshitelt tud felvenni az IMF-től, az államcsőd elkerülésére?
Ezért tartatok itt! Az eszetek miatt!

"2017. december 25. - 06:51

Először márciusban fordult elő az, hogy Magyarország negatív kamattal tudott eladni állampapírt, vagyis gyakorlatilag a befektetők fizettek azért, hogy hitelt adjanak a magyar államnak. Októberre az MNB újabb lépéseinek köszönhetően pedig már az egyéves kincstárjegyeket is negatív hozam mellett sikerült értékesíteni..."

NBarbieReloaded 2018.01.08. 18:27:41

@rallus: Nem, az a lenyeg, hogy ez is a tipikus fidesznyik "erveles". 100, a gazdaidat negativan erinto gazdasagi hir utan van veletlen 1, ami jo, na azt harsogjuk reggeltol estig, a tobbirol meg kussoljunk...

rallus 2018.01.08. 18:39:57

NBarbieReloaded
Még egy véletlen... Na persze most írhatod, hogy öregedtél és nem mosakszol, ezért 2010 óta több pénzt kérnek tőled a prostituáltak... Aki akar, talál, de nem ez a lényeg, hanem:
"Magyarországnak csökkent a legnagyobbat a sérülékenysége a CEEMEA (Közép-Kelet Európa, Közel-Kelet, Afrika) térségben a világgazdasági válság kitörése óta – derült ki a Morgan Stanley tanulmányából. A krízis kirobbanása után Magyarország volt az első Európai Uniós tagállam, amelyik nemzetközi mentőcsomagra szorult, hogy elkerülje a fizetésképtelenséget. A Morgan Stanley azonban rámutat: míg 2008-ban a leginkább sérülékeny feltörekvő országként vártuk a válságot a régióban, addig mostanra a középmezőnybe kerültünk"

elvagyok 2018.01.08. 19:18:15

@rallus:
"Először márciusban fordult elő az, hogy Magyarország negatív kamattal tudott eladni állampapírt, vagyis gyakorlatilag a befektetők fizettek azért, hogy hitelt adjanak a magyar államnak. Októberre az MNB újabb lépéseinek köszönhetően pedig már az egyéves kincstárjegyeket is negatív hozam mellett sikerült értékesíteni..."

Ebben nincs szerepe a kormány "teljesítményének", ez a nemzetközi pénzpiacokon leszorított kamatlábak, illetve az azt lehetővé tevő mértéktelen pénznyomtatás eredménye... Köszönjük FED/BoJ/ECB/BoE...

De gondolom ezt eddig is tudtad... :-)))))

vajdasagi 2018.01.08. 20:29:56

@BAZINGA2: A kormányban legalább egy jó miniszter biztosan van: a Varga. Tudom, mert a bőrömön érzem mint cégvezető. Amióta a Varga vette át, ott apró pici "inkrementális" lépésekkel, úgymond "fontolva" haladnak a jó irány felé. A teljes szarban ez egy üdítő kivétel.

A második miniszter az kérdéses: mert a belügyünket jó eséllyel egy maffiózó vezér vezeti, vagy egy volt maffiózó vezér, tehát ezt nehéz jónak tartani. De ha ettől az "apróságtól" eltekintünk, akkor szerintem a belügyminiszter is aránylag jól végzi a dolgát. Hiába no: rablóból lesz a legjobb pandúr.

rallus 2018.01.08. 21:02:03

elvagyok

" Az isteni gondviselés, a!!!!! világgazdaság pénzbősége!!!!, meg trükkök százai, amiről nyilvánvalóan nektek nem kell tudni, segítette, hogy ezt túléljük.

Furcsa.... Egészen más lett a vége...
Sosem szégyenkeztek? Azt értem, hogy egymást hülyének nézitek, de másokat nem illene...

biggianni 2018.01.08. 21:07:38

Vén alkoholista sötét bunkó, mint a legtöbb fidess szolga! Élősködő értéktelen szardarabok! Tolvajok, árulók, hazugok, gyávák, gyűlölködők, rágalmazók, korruptak önteltek, igazságtalanok, irgalmatlanok, telhetetlenek, férfiatlan seggnyalók akik lesik a koncot amit dob nekik a csúti varangy! Még a föld is lázadni fog mikor elkaparják rusnya zsíros szottyadt testüket! Míg ezt ideírtam, addig pár milliárdot újra elloptak!

legeslegujabbkor 2018.01.08. 21:22:42

@rallus:
2míg 2008-ban a leginkább sérülékeny feltörekvő országként vártuk a válságot a régióban, addig mostanra a középmezőnybe kerültünk"

2008-ban az államadósság 72.636.300.000 Euro
2016-ban az államadósság 83.664.600.000 Euro

elvagyok 2018.01.08. 21:30:51

@rallus:

" Az isteni gondviselés, a!!!!! világgazdaság pénzbősége!!!!, meg trükkök százai, amiről nyilvánvalóan nektek nem kell tudni, segítette, hogy ezt túléljük. "

Úgy van, ahogy mondod: kellett a nemzetközi pénzpiacok pénzbősége, a már említett központi bankok által kialakított kamatpolitika, a különféle kötvényvásárlási programok, amelynek eredőjeként az MNB számára is, mint sok más ország központi bankja számára, lehetőség nyílt a kamatok drasztikus csökkentésére és szerencsére mi is éltünk a lehetőséggel. Ez mindenképpen pozitívum.

A megvalósításban azonban semmi "trükk", egyetlen eredetinek mondható ötlet nem volt, de nem is volt rá szükség...

Látni, hogy fogalmad sincs, miről beszélsz... :-)))

elvagyok 2018.01.08. 21:34:59

@legeslegujabbkor: Ez csak két esetben okozhat problémát: ha kamatok megugranak, vagy ha a Ft árfolyama elszáll... Egyelőre ennek még jó eséllyel jó ideig nem lesz realitása...

Emiatt ezzel a két számmal a laikusoknak semmit nem mondasz, aki pedig valamit konyít a dologhoz, úgyis tud róla... :-(

.Gordon Gekko. 2018.01.08. 22:51:43

orbán 12 évéből a legszarabb is sokkal jobb volt mint a legjobb ballipsi év

ezek után biztos megválasztják a ballipsiket, hiszen orbán LOP!

muhaha

Duplaxiii 2018.01.08. 23:26:49

Alap, hogy a pozícióba kerülő politikusok mind ostoba bunkók.
A mostani biodíszleteker ez hatványozottan igaz.
Ezért olvastam csak el a posztot, mert ha jól tudom, az 50-es évek óra ilyen beosztású politikus nem ordibált a köznép előtt.
Nem találtam, hol és mikor történt mindaz, amit a címben szerepel. Még rá is kerestem a szóra meg a szinonímáira.
De semmi.
Lehet, hogy elírtad? Nem ezt a szót akartad használni?
Mert az ostobaságok okádása és az ordibálás mást jelent.
Bár csak ordibált volna, mondjuk a lakosság jelenlévőivel vagy a sajtóval.
De ezek szerint nem, csak a szokásos blikk...

KunnHalmiAgnes 2018.01.09. 00:43:15

"A miniszter remeg a székéért, ezért ordas baromságokat kezd ordibálni"

Ugyis megbukik a fasiszta naci rasszista Orbanrezsim. Aprilisban a fidesz be sem jut a parlamentben. Orbanek meg mennek a bortonbe.
Mar csak az a kerdes hogy az lmp, momentum, a jobbik, vagy mszp szerez ketharmadot.

$pi$ 2018.01.09. 08:46:37

@elvagyok: "Ebben nincs szerepe a kormány "teljesítményének", ez a nemzetközi pénzpiacokon leszorított kamatlábak, illetve az azt lehetővé tevő mértéktelen pénznyomtatás eredménye... Köszönjük FED/BoJ/ECB/BoE... "

Persze! Igaz ugyan, hogy amikor az mszp alatt a nemzetközi pénzpiacokon 3%-ért kapott bárki kölcsönt, akkor magyarországon 12% volt az alapkamat, de igen, a nemzetközi pénzpiacokra lehet hivatkozni.

Amikor valami bejön a fidesznek, az külső okból van. Amikor valami nem jön be nekik, az az ő bűnük. Amikor az mszp-nek bejött valami, az a zseniális politikájuk miatt volt, amikor valami nem jött be, akkor az külső okokkal tudjuk magyarázni.

Ilyen az, amikor valakinek pártja van, nem igaza.

elvagyok 2018.01.09. 10:09:04

@$pi$: igen, ékes bizonyítéka vagy az elfogult embereknek... :-)))

Elismerően szóltam a mostani MNB munkájáról, és igen, lényeges szakmai kérdés, hogy anno Simorék részéréről fizetett kamatfelár mértéke mennyire volt indokolt -nem biztos, hogy jó döntést hoztak. Sajnos erről a mai napig nem olvastam jó elemzést. 3% ? Bárki? Bármikor, a válság idején pl.? Mekkora sületlenség ez már megint... Ráadásul az alapkamat soha nem volt 12%, ráadásul 2009 végére 6.25-re esett, és ez is jórészt a nemzetközi helyzetnek volt köszönhető, ahogy most is - ez nem párfüggő... :-)))

$pi$ 2018.01.09. 10:45:19

@elvagyok: "Bárki? Bármikor, a válság idején pl.?"

Én nem a válság idejéről írtam. A válság előtt nálunk nagyon magas volt az alapkamat, máshol meg olyan szituáció volt, amit Gyurcsány a "világgazdaság pénzbősége" névvel illetett.

elvagyok 2018.01.09. 11:49:21

@$pi$: valójában nem tudni, milyen időpontról / időtávról beszélsz, mert azt éppen nem írod, de nem is lepődök meg ezen, de gondolom nem az 1998-as évre gondolsz, mert akkor 18% volt az alapkamat, persze erre nem volt hatással a nemzetközi helyzet... :-)))

Ne haragudj, de a hozzászólásodnak semmi értelme nincs, összezagyválsz mindent konkrétumok nélkül...

$pi$ 2018.01.10. 06:52:38

@elvagyok: "valójában nem tudni, milyen időpontról / időtávról beszélsz"

De, lehet tudni, csak nem akarod érteni. Merthogy kellemetlen.

"Ne haragudj, de a hozzászólásodnak semmi értelme nincs, összezagyválsz mindent konkrétumok nélkül... "

Egy dolgot állítottam, egyszerűen cáfoltam azt, amit állítottál. Érved nincs, annyit írsz rá, hogy "ennek semmi értelme". Na jah, hát persze!

elvagyok 2018.01.10. 08:47:23

@$pi$: Na igen, én azt írtam, hogy kamatfelárat fizettünk és te ezt azzal cáfolod, hogy azt írod, a válság előtt magas volt az alapkamat. Bravó! :-)))

Persze ha történetesen az ellenkezőjét mondanád annak, mint amit én mondok, ami most pont nem áll meg, akkor az sem cáfolat lenne önnagában, hanem ellentétes vélemény, kijelentés. A megcáfol, mint fogalom, mást jelent. Persze ezek után nem csodálom, hogy azt a sületlenséget, amit Gyurcsánnyal kapocsolatosan írtál, érvnek gondolod.. :-))

Azzal, hogy a válság előtt, mint időtáv, persze szigorúan a szocik idejére fókuszálva, semmit nem mondasz továbbra sem, mert egyrészt igencsak önkényes, már csak azért is, mert előtte még magasabb volt a kamat, de azon ugye nem hőzöngsz, másrészt a kamatpolitikát meghatározó tényezők, súlyok változnak s érdemi kritikát emiatt csak konkrét időtávot érintően, az alkalmazott döntési mechanizmusok konkrét elemzésén keresztül lehet tárgyilagosan megfogalmazni.

Szóval értelmetlen volt a mostani hozzászólásod is... :-)))
süti beállítások módosítása