B1 blogcsalád



A KDNP megint túltolta a rettegést: szerintük másfél milliárd keresztényt üldöznek a világon

2018. január 02. - ashwood

11519683_2ed128f6a4f2dbc2018776ce135812cf_wm.jpgNem elírás, nem tévedés! A KDNP kedden kiadott közleménye szerint "négyből három keresztény üldözésnek van kitéve". A rettegés, pontosabban a rettegtetés új dimenzióba lépett.

Az év kezdetén a kereszténydemokrata pszeudópárt, a Fidesz politikai parazitája alaposan berúgta a rettegés-motort. Kedden kiadott hivatalos közleményükben nem kevesebbet állítanak, minthogy: "Ma a világon négyből három keresztény üldözésnek van kitéve".

Tudjuk, hogy a hit, legyen akár politikai áru, ahogy azt a KDNP éli meg, nem a tényeken nyugszik, mi mégis számolgatunk egy kicsit. A párt szerint tehát "a világon négyből három", vagyis a bolygón élő keresztények 75 százaléka "üldöztetésnek van kitéve". Egy 2010-es adat szerint ma a Föld nevű bolygón – amely korántsem fedi le a "világ" egészét, de Jézus hívő ufókkal mi nem merünk számolni – 2,2 milliárdan vallják magukat kereszténynek. Minthogy a KDNP sem római katolikusokról beszélt, így ebbe a számba beleértendő mindenki, aki messiásként gondol Jézusra.

Az már általános iskolai művelet, hogy kiszámoljuk, mennyi is a 2,2 milliárd 75 százaléka: 1,65 milliárd. Vagyis ennyi keresztényt üldöznek ma.

Hogy megértsük, mennyire világméretű problémáról van szó – már a KDNP szerint –, érdemes áttekinteni az alapvetően keresztény kontinensek létszámát. Az amerikai szuperkontinensen összesen nagyjából 1 milliárdan élnek, közűlük szinte mindenki kereszténynek vallja magát. Európában hozzávetőleg 800 millióan laknak, szintén zömében Jézus hívők. Ahogy a 150 milliós Oroszországban is. A "maradék" – még így is jelentős – 200 millió hívet Ázsia más országaiban és Afrikában érdemes keresni.

Ha a KDNP-nek igaza van, akkor bizony ez a sosem látott vallásüldözés minden kontinens minden országában jelen van, máskülönben nem jöhet ki a 75 százalék.

Valóban elképzelhető, hogy úgy üldöznek a Földön 1,6 milliárd embert, hogy az csak és kizárólag a KDNP-nek tűnik fel?

Sokkal ésszerűbb az a magyarázat, hogy ezúttal a hivatásos rettegtetők kicsinyét talán túltolták a terror-bringát.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr7013540923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Uni1002 2018.01.02. 15:58:31

Látszik a képen is, hogy mennyire nagyon rettegnek szegények....

2018.01.02. 16:03:28

ne rettegjenek.
a kedves vezér megvédi őket (is)!
az adónkból majd csinál egy keresztényvédelmi államtitkárságot csilliárdokért ami megint egy jó néhány tolvaj maffiózót eltart.

2018.01.02. 16:05:36

azt már csak halkan merem mondani, hogy esetleg védje meg őket az isten...

anonymand 2018.01.02. 16:06:45

@FCUK13: @Cycmen: @Haloperidol:

És akkor jön (ezidáig) 3, azaz három józan paraszti ésszel gondolkodó(?), és ahelyett, hogy belátnák mennyire blőd kijelentést kritizált a poszt írója, és rátesz egy-egy lapáttal.
Ehhez csak gratulálni tudok!

selek 2018.01.02. 16:40:17

Csak attól retteghetnek, hogy egyszer felismeri az egyszerű halandó, hogy vallási vezetői kiszolgáltatják a világi hatalomnak. Ettől viszont még mindig túl kevesen félnek.

bogáncs11 2018.01.02. 17:02:08

Kormányzatunk mesterien manipulálja az embereket a félelemkeltés területén is.
Orbánék az egész világot "megvédik," erre sem sajnálják a közpénzt, 930 millió forintos keretet különítettek el a világban élő, támadásokat elszenvedő keresztény közösségek megsegítésére. Képesek voltak erre az őrültségre államtitkárságot is létrehozni, amihez persze államtitkár is jár, jó sokért.
Magyarországon átvette az uralmat az elmebaj.

azigaziraptor 2018.01.02. 17:25:05

A képen lévőket én is üldözném!
DE!
Kapnának, mondjuk 10 perc előnyt!
Csupán szeretetből!

anonymand 2018.01.02. 17:39:49

@Cycmen:

Mivel nick-nevem 2001-óta változatlan, találkozhattunk akár.
Ennek azonban semmi, de semmi köze a lényeghez.
Úgy tűnik, hogy fáj az igazság.
Hármótoknak biztos.

medium size devil 2018.01.02. 17:42:16

@FCUK13:

Szabad nekik is "rettegni" - maszekban, sajat zsebbol, es otthon a negy fal kozott. Politikuskent, kozszolgakent viszont csinalja azt amit kell ne a maszek parait nenedzselje

medium size devil 2018.01.02. 17:46:30

@medium size devil: ...ne a maszek parait menedzselje kozpenzen. A vallas egy hobbi, uzze mindenki sajat penzebol. Modern vilagban elunk egy szekularis koztarsasagban, az allamnak nem dolga pusztan vallasi alapon vedeni vagy tamogatni barkit is. Az alkotmanybol pedig mielobb ki kel venni a poffeszkedo pudvas otvar belehamisitast a kereszteny jellegrol.

anonymand 2018.01.02. 18:04:28

@Cycmen:

Látod, ez a baj!
Olyan vagy, olyanok vagytok mint Max Schmeling.
Azt hiszed, hiszitek, ha belátjátok, hogy bármi, bármilyen kis mértékben nem jól sült el, akkor itt a világvége.
Kapaszkodtok a kötélbe, és be nem látnátok, hogy az ütés erős volt, megrázó erejű.
Itt és most egy elhangzott baromságról nem vagytok képesek, hajlandóak kritikus véleményt megfogalmazni (noch da zu még rá is tesztek egy lapáttal).
De sajnos így van ez ha például a gazdaságról esik szó, akkor ... is.

morpho 2018.01.02. 18:25:34

@FCUK13: @Cycmen: Szerintetek is "Ma a világon négyből három keresztény üldözésnek van kitéve"?

anonymand 2018.01.02. 18:39:52

@morpho:

Hogyan gondolod?
Szerintük négyből öt.
Minimum.
Ez tény.
Csak a hazud lipsik állítanak mást...

kószák egyike 2018.01.02. 19:22:07

@anonymand: Hagyd már. Értelmes érveken alapuló vitát ne várj ezektől az emberektől. Két variáció van. Vagy elvakult szekta hívők vagyis fidesz vallásúak és azért ilyenek, vagy fizetésért ontják magukból a hozzászólásokat. Bocs még a kettő kombinációja is elképzelhető. Szóval ne várj tőlük tisztán látást.

A poszthoz: Mi az a KDNP?

Okos Tóbiás 2018.01.02. 19:34:54

@azigaziraptor: De ők nem tartoznak a 75%-ba, mert csak álkeresztények.

medium size devil 2018.01.02. 20:46:45

@FCUK13: Mi hogy van? Probalj vilagosan beszelni.

medium size devil 2018.01.02. 20:49:20

@Cycmen: Ateistak nem uldozik a keresztenyeket, ne hazudozz.

morpho 2018.01.02. 20:49:39

@Cycmen: "@morpho: A világon mindenkit üldöznek vazze! Az ateisták a keresztényeket, az olajlobbi a muzulmánokat, az adóhatóság a zsidókat, a cowboyok meg hindukat! Nincs nyugalom!"

Ez volt az értelmes dumád? Amit itt leírtál? És csodálkozol, hogy nem beszélnek veled értelmesen?

Mekkora egy szardarab vagy, hihetetlen! Ha feladatul tűzted ki, hogy minden kormányzati szart megeszel és felmagasztalsz, akkor viseld el, hogy mások ezt mélyen letolják a büdös, szaros pofádba!!

anonymand 2018.01.02. 20:56:41

@Cycmen:

Tudod, volt anno egy olyan nézet, hogy a fehér, ráadásul árja az különb mint a többi.
És ezt el is hitték magukról.
Ez határozta meg a szemléletet, a harci morált.
Tehát amikor Max megrendítő (szabályos) ütést kapott, a kötelekbe kapaszkodva (szabálytalanul) állva maradt, hiszen egy árja nem rogyik még féltérdre sem egy "nigger" előtt.
"Tök pont olyan vagyok, remek felismerés!" - én erre nem lennék annyira büszke.
De ez érthető, hiszen én libsi vagyok.
Hogy képpel is illusztráljam nem hazudok:
www.youtube.com/watch?v=2LNzWHuygpw

"Honnan ugrott be ez a név?" - ölég jó az asszociációs készségem (remélem nem a túlzott önbizalmam mondatja velem).
Évek óta olvasom a különböző hozzászólásokat, és Max neve, már korábban "beugrott", hiszen egy az egyben jellemző sokatok vitamódjára.

"Nem hétköznapi elme vagy az fix!" - köszönöm, ezt most bóknak tekintem.

medium size devil 2018.01.02. 20:59:48

@FCUK13: Szerenyebben kerdezgess lofasz matyi. Szarok a b1-re, nem tudom milyen kozpenzt kap, mi dolgom nekem ezzel. Problemat okoz a temanal maradni?

anonymand 2018.01.02. 21:07:44

@kószák egyike:

"Hagyd már. Értelmes érveken alapuló vitát ne várj ezektől az emberektől." - dum spiro, spero.
Üdítőnek találom, hogy valaki végre messze az átlag felett próbál kommunikálni egy "lipsivel", vagyis velem.

"Szóval ne várj tőlük tisztán látást. " - de várok.
Ilyen a "lipsi" természetem.

"A poszthoz: Mi az a KDNP?" - az a párt, amelynek minden tagja parlamenti képviselő.

anonymand 2018.01.02. 21:09:08

@Cycmen:

És a filmről mi a véleményed, hogy szigorúan a témánál maradjunk?

legeslegujabbkor 2018.01.02. 22:25:55

Ha a KDNP szerint a keresztények 3/4-ét üldözik (1.650.000.000 embert), akkor valószínű, hogy ők is szakmunkásképzőben végeztek.
Világos, hogy a számok a NER ellenségei

anonymand 2018.01.02. 22:29:10

@Cycmen:

C'est la vie.
kószák egyike rátapintott, és igazat köll adjak neki.
Ezt írta nekem: "Értelmes érveken alapuló vitát ne várj ezektől az emberektől." - én csak annyiban módosítok, hogy tőled (sem).
Mert lehet érveket felsorakoztatni, lehet autentikus forrásokat megadni, lehet egy viselkedésformára igazán klasszikus másfél percet felajánlani, az téged messzemenően nem érdekel.
Csak annyira vagy képes, hogy megpróbáld imitálni a vitapartnert.
Egy rövid ideig.

Származásomat tekintve pedig semmi "ha".
Néger vagyok, zsidó vagyok, cigány vagyok, lipsi vagyok, és folytathatod a sort az általad utált egyéb fajtákkal.
Nyugodtan.
Azért nyugodalmas, jó éjszakát kívánok, választ pedig nem várok!

2018.01.02. 22:33:54

@anonymand: "Tudod, volt anno egy olyan nézet, hogy a fehér, ráadásul árja az különb mint a többi.
És ezt el is hitték magukról.
Ez határozta meg a szemléletet, a harci morált.
Tehát amikor Max megrendítő (szabályos) ütést kapott, a kötelekbe kapaszkodva (szabálytalanul) állva maradt, hiszen egy árja nem rogyik még féltérdre sem egy "nigger" előtt." - hogy ezt az irdatlan nagy baromságot honnan a faszból szedted? :D

morpho 2018.01.02. 22:38:18

@Cycmen: "egy szellemi fogyatékos kanász színvonalát"
Te azt se tudod mi az a kanász! Amúgy szép volt pubi!

sinus67 2018.01.02. 23:32:40

Megértem, hogy ez a kis bolhaf@sznyi párt hallatni akar magáról néha, nehogy elfelejtse valaki azt a négy betűt! De miért kell minden esetben olyan megnyilvánulás tőlük, amiből kiderül, hogy a bitjeik (1) száma megegyezik az IQ-juk értékével?
:)

2018.01.02. 23:54:48

@sinus67:
hogy tereljék a figyelmet a papok által elkövetett mocskokról.
a libsizést is azért szeretik mert a pedofilia után az egyházakban terjedt el a legjobban a homoszexualitás és ezt leplezplezvén kényszert éreznek a másság elleni harcra.
addig sem rájuk figyelnek.

anonymand 2018.01.03. 01:14:21

@aleksz róz:

"hogy ezt az irdatlan nagy baromságot honnan a faszból szedted? :D" - én valahogy nem tudom mosollyal kezelni a fajelméletet.
Márpedig előttem köztudott, hogy a "fehér faj felsőbbrendűsége" anno öléggé elismert ideológia volt.
Berlinben, 1936-ban Hitler nézni sem bírta, hogy Jesse Owens sorra veri az "árjákat" (4 olimpiai arany), még a stadiont is elhagyta.
Számodra ugyan baromságnak tűnhet, de a kor (német) szelleme nem fogadta volna el, hogy ne maradjon állva a köteleknél, hogy ne álljon készen a harcra földre kerülése után (bár szabályosan kivárhatott volna), és bár Max-tól a nácizmus igen távol állt (még zsidó gyermekeket is mentett), a megfelelés kényszere benne is működött.

Én legalábbis így látom.
Oszt vitatkozhatsz, hogy vérprofi létére miért is követte el Schmeling azokat az amatőr hibákat, amelyeknek köszönhetően a meccs csak 2 percig tartott.

2018.01.03. 03:22:38

@anonymand: nem a fajelméletet honnan szedted, hanem a baromságokat, amiket leírtál... ezen csak ámulni vagy röhögni lehet.

lássuk, jól értem-e
szóval schmeling nem hitt a náci eszmékben, pl. hogy ő felsőbbrendű árja, mert zsidó gyerekeket is mentett, de azért mégiscsak kibaszottul hitt abban, hogy ő felsőbbrendű árja, hiszen állva maradt?
a niggereket sem utálta, mert joe louis-sal barátkozott meg pénzzel támogatta, de azért mégiscsak rühellte a koszos niggereket, ezért belekapaszkodott a kötélbe?
pont leszarta, mit vár el tőle a kor (német) szelleme, mert a zsidó menedzserét se cserélte le még hitler nyomására se, de azért annyira átitatta a kor (német) szelleme, hogy bele kellett kapaszkodnia a kötélbe?
és ez így a te agyadban teljesen rendben van. beszarás...

2018.01.03. 03:25:37

@vitéz Beverneky: "a pedofilia után az egyházakban terjedt el a legjobban a homoszexualitás" - ez így értelmetlen

anonymand 2018.01.03. 04:36:44

@aleksz róz:

Röhögjél nyugodtan.
Állítólag szabad országban élünk.

Téged az zavar, hogy ellentmondásokat találsz a véleményemben.
Csak egyetlen dolgot felejtettél el részletezni, bár nagyon érdekelne a véleményed, "hogy vérprofi létére miért is követte el Schmeling azokat az amatőr hibákat, amelyeknek köszönhetően a meccs csak 2 percig tartott."
Had röhögjek én ... is!

anonymand 2018.01.03. 11:23:41

@Cycmen:

Nocsak, nocsak!
Nem kötelező elfogadni a véleményem.
Még csak párthatározat sincsen rá.
Viszont még mindig hiányolom a racionális magyarázatot a 2 perc, négy másodpercig tartó mérkőzésen tanúsított Max Schmeling viselkedésre.
Lennél olyan szíves és te megtennéd, hogy elmagyarázod?
Nur für Mich.

BAZINGA2 2018.01.03. 13:14:43

Még 4 év kormányzás, és nem marad normális ember az országban. Mindenki rettegő félbolond lesz. Így is sokan rettegnek Sorostól. Igaz, pár éve még a nemlétező Pirézektől rettegtek. Eszement futóbolond népség. Biztos fárasztó lehet a gondolkodás.

2018.01.03. 13:28:28

@BAZINGA2:
+1
egyébként addig már nem húzza az öreg sátán.
csak arra leszek kíváncsi, kilesz utána a soros?
nagy bajba lesznek ondóék, ha nem keresnek időben utódot.
esetleg ajánlanám kim dzsokit ő még támogathatja a civileket egy darabig.

atomic power 1986DucaDuca 2018.01.03. 14:59:07

"Valóban elképzelhető, hogy úgy üldöznek a Földön 1,6 milliárd embert, hogy az csak és kizárólag a KDNP-nek tűnik fel?"

Akkor nezzük meg, mit tartalmaz a hollandiai alapítású Open Doors (Nyitott ajtók) elnevezésű evangélikus szervezet jelentése, amely talan hitelesebb forras, mint a cikkíró fenti maszatolasa!

www.opendoorsusa.org/christian-persecution/

A jelentes szerint ötven besorolt országból 35-ben a radikális iszlamizmus a keresztényüldözés elsődleges forrása. „Szélsőséges üldöztetésnek” vannak kitéve a keresztények Irakban, Eritreában, Afganisztánban, Szíriában, Pakisztánban, Szomáliában, Szudánban és Iránban. Irakban 2003-ig mintegy 1,5 millió keresztény élt, azóta számuk 400 ezer alá csökkent.
A szervezet jelentése szerint a világ országai közül Észak-Koreában a legsúlyosabb a keresztényüldözés már 14 éve. Itt a Biblia birtoklásáért nyilvános kivégzés jár.

A jszerint 2012-ben 1201, 2013-ban 2123, 2014-ben 4344, 2015-ben pedig legalább 7100 keresztény embert öltek meg a világban hite miatt. Ezek az adatok csak a bizonyíthatóan keresztényekkel szembeni emberölésekre vonatkoznak, a valóságban ennél nagyobbak a számok.

De nezzük meg mi a jelentes szerint a keresztenyüldözes tartalma. Idezek belöle:

"Christian persecution is any hostility experienced from the world as a result of one’s identification as a Christian. From verbal harassment to hostile feelings, attitudes and actions, Christians in areas with severe religious restrictions pay a heavy price for their faith. Beatings, physical torture, confinement, isolation, rape, severe punishment, imprisonment, slavery, discrimination in education and employment, and even death are just a few examples of the persecution they experience on a daily basis."

A jelentes szerint a kereszteny üldözesbe nem csak a halallal vegződő akciók, fizikai kínzasok, veresek, erőszak, fogvatartás, bebörtönzes, rabszolgasag tartoznak bele, hanem beletartozik a verbalis zaklatas, a keresztenyekkel szembeni ellenseges erzület, a kereszteny vallas elleni restrikcios ingezkedések, úgy mint az elszigeteles, az oktatas es munkavallas teren alkalmazott diszkriminacio.

'According to The Pew Research Center, over 75% of the world’s population lives in areas with severe religious restrictions (and many of these people are Christians). Also, according to the United States Department of State, Christians in more than 60 countries face persecution from their governments or surrounding neighbors simply because of their belief in Jesus Christ."

A jelentes szerint a vilag lakossaganak 75%-a, tehát 3/4-e él olyan regiokban, ahol szigoru vallasi megszoritasok vannak es ezek között sok a kereszetny.

Tehát a nem a KDNP tolta túl, hanem a szerző nem nézett utana, mielőtt írt!

2018.01.03. 15:51:42

ahogy látom, egyre több hozzászóló használja fordítva újabban a hashajtót...
még jó, hogy nem 10,000 a maximális karakter....

anonymand 2018.01.03. 18:14:00

@aleksz róz: @FCUK13: @Cycmen: @Haloperidol:

Vagytok egy páran, akik jól mulatnak véleményemen, nagyon nem értenek vele egyet, oszt nincs közöttetek egy sem, aki hajlandó lenne (akár saját) véleményt megfogalmazni arról, hogy mi és miért történt úgy ahogy, azon a bizonyos Joe Louis-Max Schmeling mérkőzésen.
Gyerünk, csak bátran!
Várom az ésszerű magyarázatokat.

élhetetlen 2018.01.03. 20:12:04

Csak ezt a cikket olvastam: „Hárommillió eurós, azaz 930 millió forintos büdzsével áll fel a keresztényüldözés ellen helyettes államtitkárság az Emberi Erőforrások Minisztériumában„ „szükség van egy, a keresztényüldözés minden formája ellen, kormányzati felhatalmazással, hatékonyan működő helyettes államtitkárságra.„ 444.hu/2016/09/06/keresztenyuldozes-elleni-allamtitkarsagot-hoz-letre-a-magyar-kormany . Csak arra lennék kíváncsi, mit szándékoznak csinálni. Megszervezik a védelmüket? Annyi pénz küldenek, amiből megszervezik a saját védelmüket? Hadat üzennek a keresztényüldöző országoknak? Megfélemlítik őket? Elítélő nyilatkozatokat tesznek? Vagy havonta küldenek egy részvéttáviratot az üldözötteknek? El nem tudom képzelni, hogy mit tud tenni egy magyar hatékonyan működő helyettes államtitkárság ebben a kérdésben.
Értem én, hogy bűnösök közt cinkos, aki néma, de, hogy elítéljünk valamit, ahhoz miért kell egy államtitkárság?

2018.01.04. 03:18:59

@anonymand:
kötélbe kapaszkodsz? náci-e vagy!

2018.01.04. 03:26:41

@anonymand: a tények és a véleményed között is vannak ellenmondások, nemcsak a véleményedben.
amúgy téged egyáltalán nem zavar, hogy a véleményed egyik felével egyből meg is cáfolod a másik felét?
vagy az egyik felével nem is igazán értesz egyet, csak valahogy mégis bele kellett venni, mert valós adatok támasztják alá?

anonymand 2018.01.04. 04:37:29

@aleksz róz:

"a véleményed egyik felével egyből meg is cáfolod a másik felét?" - mit cáfoltam mivel?

"vagy az egyik felével nem is igazán értesz egyet, csak valahogy mégis bele kellett venni, mert valós adatok támasztják alá?" - egyetértek az általam is ismert, tények által alátámasztott jellemzésről, hogy Max nem volt az a tipikus náci, aki egyetért a zsidóság kiirtásának gondolatával.
Csakhogy egy ember kissé összetettebb annál, semmint egy mondatba beleférne jellemrajza, és kiderülhetne milyen gondolatai is voltak.
Azért mert nem volt virtigli náci, még hihetett az "árja faj" felsőbbrendűségében.

Megmondom, hogy mi zavar.
Az zavar, hogy vagytok itt páran, akik hülyeségnek tartjátok véleményem (szabad, miért is ne?), de egyikőtök sem képes egy magyarázatot bepötyögni.
Na ez zavar.
De nagyon.

2018.01.04. 06:22:23

@anonymand: jól van na, ne izgasd fel magad, érti mindenki.
belekapaszkodott a kötélbe, tehát náci (de minimum hitt az árja felsőbbrendűségben). teljesen világos volt már elsőre is a gondolatmenet.

találtam is még egy nácit neked: joe louis az! a max schmeling elleni első meccsükön először nagyon hamar felállt, aztán meg belekapaszkodott a kötélbe a szemét nácija!
tessék, itt a bizonyíték, 6. és 10. menet: www.youtube.com/watch?v=igoidtPyy6g

szó bennszakad, hang fennakad,
lehellet megszegik

anonymand 2018.01.04. 06:35:17

@aleksz róz:

Örvendek, hogy vetted a fáradságot, és találtál hasonlót.
Annak még jobban örültem volna, ha megmagyarázod, persze csak nekem, azt 2 percet.
Ne akadjon benned a szó, ne akadjon fenn a hang, leheleted meg ne szegődjék!
Ha nem azért, akkor miért?
Mégis, miért?
Arra a két percre elfelejtett boxolni?
Szóval miért?

2018.01.04. 06:51:51

@anonymand: jól van na, ne hergeld föl magad! mondom, hogy engem meggyőztél.
azért kapaszkodott a kötélbe, mert náci volt (de minimum hitt az árja felsőbbrendűségben).

és ugye joe louis meg hitt a fekete felsőbbrendűségben?

anonymand 2018.01.04. 07:21:53

@aleksz róz:

Én nem hergelem magam, te sem tudsz, és más sem tud felhergelni, amíg tisztességes hangnemben folyik a párbeszéd.
Azt már korábban megírtam, hogy nem volt (virtigli) náci, nagyon nem.
De!
Azt is próbáltam érzékeltetni, hogy az ember egy összetett lén, most még hozzátenném, hogy van amikor némi lojalitás kell (pl. a túléléshez).
Ez nyilván megvolt, hiszen még Hitlerhez is meghívták (kis hazánkban sem hínak meg olyanokat Bonsai Duce-hoz, akik nem mutatnak némi lojalitást a rendszerhez. Ilyen a világ).
Számomra logikusnak és elfogadhatónak tűnik az én magyarázatom.
Nem értesz vele egyet, s ez is rendben van.
Az nem van rendben, hogy számtalanszor kért ésszerű(nek tűnő) magyarázattal mindez idáig miért is nem rukkoltál elő.
Szóval, tudsz egy logikusnak tűnő, ésszerűnek tekinthető magyarázatot?
És kérlek, ne visszakérdezz!

2018.01.04. 15:49:29

@anonymand: "nyilván", "ilyen a világ" (meg egyéb társaik, mindenki tudja, így megy ez stb.), ezek nem érvek.

szerinted egy kicsit azér lehet hogy náci volt, de minimum hitt az árja felsőbbrendűségben. ezt a következő érvekkel indokoltad:
- belekapaszkodott a kötélbe
- a kor szelleme
- túl hamar felállt
- meghívták hitlerhez
- nyilván
- ilyen a világ
(valaki kettőnk közül - nem mondom meg, ki - nem érzi ennek az érvelésnek az abszurditását az előző, szarkasztikus és paródiába hajló hozzászólásaim ellenére sem.)

szerintem meg abszolút nem volt náci és az árja felsőbbrendűségben sem hitt. azért, mert:
- zsidó gyerekeket mentett meg
- a nácik kifejezett kérése ellenére sem volt hajlandó megválni a zsidó menedzserétől (ha már a lojalitást emlegetted...)
- a szembeszökően nem árja joe louis-sal nyilvános(!) barátságot ápoltak

a többi nem igazán érdekel

anonymand 2018.01.04. 18:12:28

@aleksz róz:

Érveid meggyőztek.
Bár kérésem sokadszorra sem teljesült, felejtsük el, hiszen mint írtad, nem érdekel.
Minden esetre, annak ellenére, hogy véleményünk a történtekről merőben ellentétes volt, érveltél és vitáztál, amiért köszönettel tartozom.
Köszi, nyugodalmas jó éjszakát!
süti beállítások módosítása