B1 blogcsalád



Gajdics Ottó azt ordította Mészáros Lőrinc tévéjében, hogy fideszeseket bírálni rasszizmus

2017. december 21. - nickgrabowszki

Mert a fideszesek külön fajba tartoznak.go_1.jpg

Ez rasszizmus. Ilyet mondani, hogy valaki azért, mert a Fidesznek tagja volt, már nem lehet tisztességes elnöke az Állami Számvevőszéknek. Ez felháborító. Kikérem magamnak az összes fideszes nevében és az összes tisztességes magyar ember nevében ezeket az állításokat.

Ezt mondta az Echo TV Angard nevű műsorában Gajdics Ottó, a Magyar Idők főszerkesztője. Mind a lap, mind a tévé természetesen a Mészáros Lőrinc nevén lévő Orbán-birodalom tagja, és a - Gajdics fölötti - főnökségnek annyira tetszhetett a főszerkesztő megnyilvánulása, hogy a Facebookra külön kivágta a műsorból az inkriminált részletet:

Gajdics állításából vagy az következik, hogy nem ismeri a szó jelentését, miszerint a rasszizmus az eltérő (vagy annak vélt) emberfajtába (=rassz) tartozók hátrányos megkülönböztetése, és hogy tehát ő egy 

sötét tufa.

Vagy az, hogy Mészáros Orbán embere nagyon is tudja, mit jelent a szó, és akkor ezzel tulajdonképpen beismerte, hogy a 

fideszesek más emberfajtába tartoznak, mint a többiek.

Gajdics egyébként arra reagált, hogy a politológus Tóth Csaba összefüggést vélt felfedezni Domokos László ÁSZ-elnök fideszes kötődése (1998-2010 között a párt országgyűlési képviselője) és a Jobbikot ért 662 millió forintos büntetése között. Gajdics szerint ezzel Tóth kétségbe vonta Domokos hozzáértését, rátermettségét és tisztességét, mire Tóth közölte, hogy nem vonja.

Pedig éppenséggel vonhatta volna, mivel ahogy a Jobbiknál független becsléssel állapította meg az ÁSZ a plakátkampány valós piaci értékekét, és azt vetette össze az elszámolásban szereplő adatokkal, úgy ezt megtehetné a Fidesz 2014-es kampányával is.

Illetve meg kellene tennie, de nem teszi. Domokos elnök azzal érvel, hogy nem jutott a tudomásukra olyan adat, ami miatt újra kellene kezdeni a 2014-es vizsgálatot. Ami

  • vagy hazugság,
  • vagy ők sem olvasnak újságot, mint az ügyészek.

A Fidesz érdekében való cselekvés a vád tárgya, nem a fideszes múlt. A fideszes múlt legfeljebb magyarázza, hogy miért nem tesznek semmit. Mert akkor alighanem másfélmilliárdra kellene büntetni az állampártot, az meg már hogy veszi ki magát mégis.

És ha már állampárt: Gajdics azt is sérelmezte, hogy

így éltem le az életemből 45 évet, hogy mindig kommunista volt minden egyes ilyen szervezetnek a vezetője.

Ami persze csak utólag lehet sérelem, tekintve, hogy Gajdics maga is vonalas kommunista volt: a nyíregyházi főiskola utolsó KISZ-titkára.

De mindegy, csak legyen egy állampárt, amit szolgálni lehet. És aki szintén az állampártot szolgálja, az elvtárs, akit minden körülmények között meg kell védeni, még ha minden látszat ellene szól is.

Mert aki bedől a tényeknek, az rasszista, és kész. Mert csak.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr2113516439

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

taga20 2017.12.21. 14:49:46

a volt komcsi, most szarosszájú fityeszes talpas, az is egy rassz? nem is tudtam?

Okos Tóbiás 2017.12.21. 15:11:54

Kérd ki magadnak Ottókám! Majd a pincér kiviszi. Vagy a nővér az ágytálad.

Egéridomár 2017.12.21. 15:16:49

Aban nem téved, hogy a fideszgecik mások. Bár olyan nagyon nem is, a komcsik pl. elég hasonlóak...

Okos Tóbiás 2017.12.21. 15:22:12

@Egéridomár: Lehet, hogy a vezírre gondolt közben.

dunántúli gyerek 2017.12.21. 15:25:51

kutttyat nem erdekli a ballib berretteges, gajdics is csak kinevetteti magat h ezen horog

10% barataim, minek a fidesz mediaban reklamozni a hulyesegeket?

kalapácstollú 2017.12.21. 15:38:30

Én nem láttam a műsort, de ha igaz a hír, akkor Gajdics nyilvánvalóan baromságot beszélt.
Azonban, külön fajnak nevezni azokat, akik a rasszizmus elszenvedői, nos, ez a megközelítés felvet néhány kérdést. Tehát, ha pl a cigányokkal, magyarokkal, zsidókkal, afrikai népekkel szemben beszélhetünk rasszizmusról, akkor ezek mindegyike külön fajnak számít? Milyen értelemben? Netán a blog rasszista?

Bolshevik 2017.12.21. 15:42:11

mer? ha a muszlimokat bírálni rasszizmus, akkor ez is az :D

JT_Biopower 2017.12.21. 15:54:34

"Kikérem magamnak az összes fideszes nevében és az összes tisztességes magyar ember nevében ezeket az állításokat."

Jól mondod haver.
Az összes fideszes és az összes tisztességes magyar embernek nincs metszete!
Muszáj valahogy felmagasztalni magatokat.

Az, hogy valaki nevében kikérad magadnak, még nem jelenti azt, hogy abba a csoportba is tartozol, szarházi fideszes.

morpho 2017.12.21. 15:54:55

Csórikám Gajdics Ottó elmeroggyant. Mindig is az volt. Ez van. Az viszont vicces, amikor egy elmeroggyant mélyhitű is. Ilyenek jönnek ki belőle, mint ez!
Azt meg nem értem, hogy miért kell egy elmeroggyant faszkodását bevédeni? Hülyék mindenhol vannak. Attól, hogy narancssárgára festi magát még nem lesz normális.

morpho 2017.12.21. 15:55:44

@JT_Biopower: "Az összes fideszes és az összes tisztességes magyar embernek nincs metszete!"
:))

Visceroid 2017.12.21. 16:04:25

"Mert a fideszesek külön fajba tartoznak."

Hát, hogy nem emberek, az biztos!

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2017.12.21. 16:25:20

Öröm látni, és olvasni, hogy a Gyurcsány csicskák hogy tolerálják a külön véleményeket, és mennyire alázatosak, megértőek embertársaikkal.

Elolvasva @Visceroid: @morpho: @Egéridomár: hozzászólásait, nem is csodálom hogy a gyűlölködő ballib horda népszerűsége nem nő jottányit sem.

Persze csodálkoznak hogy a lenézett és megvetett tömegek nem futnak a ballibekhez sírva, de majd 2018-ban talán dereng majd nekik, hogy nem volt jó taktika...

:DDDD

fidesz maszop dk egykutya 2017.12.21. 16:31:50

@Legeslegalja: kommunista családban nevelkedett kommunista NERtárs! Évek óta ugyan ezt a szöveget nyomod. Új nincs? :)

kalevalasuomi 2017.12.21. 16:36:01

Ajánlom Gajdics úrnak, ugyan érdeklődje meg a főszámvevőtől, hogy anno békéscsabai lakosként és szarvasi képviselőként hányaszor használta életvitelszerűen a számára bérelt szarvasi lakást

elvis56 2017.12.21. 16:39:14

Ez a SZAROSSZÁJU SeMEGGNYALÓ KÖCSÖG volt KISZ titkár de annak is szar volt mindig ott NYAL ahol egy kis pénzt lát.Ottó mesélni fognak a volt kiszesek rolad.

Sir Galahad 2017.12.21. 16:40:20

Lehet, hogy Gajdics hülyeséget mondott, de nem nagyobbat, mint azok, akik szerint a Sorossal kapcsolatos kormányzati kommunikáció antiszemita. És ők jó sokan vannak, ráadásul nem a pillanat hevében mondanak ilyesmit, ami talán még menthető volna.

morpho 2017.12.21. 16:47:00

@Sir Galahad: Kurva sokan mondtak még Gajdicson kívül hülyeséget. Mindet fel fogod sorolni? Egyébként hogy is jön egy tök más téma ide?

Sir Galahad 2017.12.21. 16:55:17

@morpho: Egyszerűen ez jutott eszembe róla.

taga20 2017.12.21. 17:00:56

@Sir Galahad: egyszerűen! ja fityeszdroid, egyszerűen!

Lesz még Magyar Köztársaság 2017.12.21. 17:06:06

@Sir Galahad: "...akik szerint a Sorossal kapcsolatos kormányzati kommunikáció antiszemita."

Valóban nem antiszemita. Meggyőződésem, hogy amennyiben Soros nem zsidó származású lenne, a lejárató kampány ugyanúgy folyna ellene.

A Sorossal kapcsolatos kormányzati kommunikáció ennek ellenére a náci időket idézi. Közönséges fasiszta, nyílt náci uszítás. Idehaza a nyilasoktól lehetett látni ilyet.

fidesz maszop dk egykutya 2017.12.21. 17:19:45

@Republic Forever!: ...meg a komcsiktól... mert ez egy közönséges diktatórikus uszítás, kend a rosszat másra, addig se veled foglalkoznak a birkák.

morpho 2017.12.21. 17:28:17

@Sir Galahad: Nekem meg az, hogy kár volt bezárni az Opnit. Pedig azt nem is a fidesz csinálta!

dunántúli gyerek 2017.12.21. 17:45:29

@Republic Forever!: "A Sorossal kapcsolatos kormányzati kommunikáció ennek ellenére a náci időket idézi. Közönséges fasiszta, nyílt náci uszítás. Idehaza a nyilasoktól lehetett látni ilyet. "

A fasizmussal semmi baj, csak a fajta reszenek kell lenni, belulrol jo.

A ballibek ugy dontottek nem magyarok, hat semmi gond ezzel, csak elotte szamolni kellett volna megtanulni hany magyar meg hany nemmagyar lakik, szavaz itt.

csodlovagoknak a szamolasi kepessege nem eros

NBarbieReloaded 2017.12.21. 17:48:30

Aranyos, mikor a fidesznyik gajdics felhaborodika napnal vilagosabb tenyeken.
Igen, attol, hogy anno fideszes kepviselo volt, meg lehetne tisztesseges ember az ASZ elnoke. De nem az. Egy sunyi kis nimand, aki pitizve hajtja vegre viktor gazdaja parancsait.
Kezdve a Jobbik-kal eljatszott szanalmas kozjatektol, egeszen a ma megjelent, az osszes tobbi ellenzeki partot is valami szinten pitianer dologert megbirsagolo iteletig.
Mar a Jobbik buntetes is vedhetetlen volt, de ez a mai meg egyenesen felhaborito.
De milyen erdekes, a fidesz elszamolasaban semmi hibat nem talaltak, ujravizsgalni meg annak ellenere sem hajlandoak, hogy konkretan eltitkolt szamlak es iratok jelentek meg tiltott partfinanszirozas bizonyitakakent.
Na ezert nem tisztesseges elnoke az ASZ-nek ez a senkihazi, te meg a tenyeken nyugodtan verheted magad gajdics.

taga20 2017.12.21. 17:48:53

@dunántúli gyerek: te gyerek, mi a kurvaanyádért égeted a tisztességes fasisztákat?

Gábor Szögyéni 2017.12.21. 17:58:46

"Közösségi ember voltam. Ezt akkoriban leginkább a KISZ-ben lehetett... Nincs ezen mit szégyellni. " így nyilatkozott Gajdics elvtárs a KISZ karrierről. "Seggnyaló ember voltam. Ezt akkoriban leginkább a Fityiszben-ben lehetett... Nincs ezen mit szégyellni. " -ez majd jó pár év múlva így lesz az önéletrajzában?

nemecsekerno_007 2017.12.21. 18:03:15

@Sir Galahad: Jaja, ugyanaz pepitában csak a népet szórakoztatják.

Magára vessen aki pénzt ad Isaura felszabadítására.

taga20 2017.12.21. 18:03:19

@Gábor Szögyéni: szerintem jó pár év múlva, a halotti anyakönyvi kivonatában lesz.

taga20 2017.12.21. 18:04:39

@nemecsekerno_007: és befutott ernő, az egyik legnagyobb gajdicsottofan!

nemecsekerno_007 2017.12.21. 18:28:38

@taga20: ?

Jó szórakozást a gumicsontokhoz. Te életed.

taga20 2017.12.21. 18:44:03

@nemecsekerno_007: ?

jó szórakozást az állat fityesz rendszeretekhez!

a mi életünk, a tied is, te szerencsétlen fasz!

Európai téridő 2017.12.21. 18:47:48

Zakkant ballibák is mondanak hasonlókat ugyanilyen céklavörös arccal.

nemecsekerno_007 2017.12.21. 19:04:40

@taga20: "jó szórakozást az állat fityesz rendszeretekhez! a mi életünk, a tied is, te szerencsétlen fasz! ...."

Te dolgod ha rágod a gumicsontot, de nem én vagyok a fasz ha neked nem ízlik.
Csak az újabb 2/3-ot erősíted vele. Olyan mint a himlő, minél jobban vakarod annál ocsmányabb nyoma marad. Jó anyád is biztos elmondta, kíváncsi vagyok hallgattál-e rá.

eßemfaßom meg áll 2017.12.21. 19:04:42

taga és csapattársai mehettek a pénztárhoz, jól dolgoztok, Habony büszke rátok :)

index.hu/belfold/2017/12/21/egyre_nepszerubb_a_fidesz_gyengul_a_jobbik/

vénkujon 2017.12.21. 19:09:40

a végén kissé még el is röhögi. pedig azt hittem, hogy teljes meggyőződésbő nyomja. eszerint nem olyan hülye, hogy otthon körbeszarja a nappalit:-D

taga20 2017.12.21. 19:13:27

@nemecsekerno_007: ernő, ha van kedved anyázhatjuk is egymást. ha van kedved még értelmesen is el tudjuk küldeni egymást az anyjában.

de te pl. evvel mit kezdesz?

hvg.hu/itthon/20171221_Szombaton_felszolalt_egy_pecsi_tuntetesen_keddre_kirugtak_az_allasabol

taga20 2017.12.21. 19:15:50

@eßemfaßom meg áll: "Habony büszke rátok :)"

gyökér, csak nehogy találkozzunk a pénztárnál!:))

de hamá, akkor mondjuk együtt, hogy minden fityeszes egy parazita, a geci meg egy orbánc!

na lássuk!:)

6.Lenin 2017.12.21. 19:27:50

"De mindegy, csak legyen egy állampárt, amit szolgálni lehet. És aki szintén az állampártot szolgálja, az elvtárs, akit minden körülmények között meg kell védeni, még ha minden látszat ellene szól is."

Aki ezt leírta, nem ugyanezt csinálja? Csak az ő valamije a valami?

Mindig tetszik, ha valaki leír valamit , de fingja sincs, hogy mit is.

taga20 2017.12.21. 19:31:50

@6.Lenin: én a jézuskát vártam, erre befutott iljics!

nincs isten:))

nemecsekerno_007 2017.12.21. 19:32:06

@taga20: nem szarunk oda ahonnan enni kapunk. nagyjából ennyi.

1. Az azért elég vicces, hogy az államtól/önkormányzattól kapja pénzét aztán a szólásszabadság jegyében osztja az észt.
2. a vállalkozó/cégtulajdonos meg fizeti az EU-s szinten Top 10 adókat meg járulékot és lehetőleg kussol. Mer' ugye a vállalkozó = adócsaló, ez az általános szemlélet. (mondjuk főleg azok közt akik állami pénzen élnek lsd.: felszólalónk, nyuggerek etc....)

Értem én, hogy szólásszabadság, meg demokratikus alapjogok, de ebben az országban (is) főleg elszámolási problémánink vannak. Kb. 2 millió ember van aki csak fizet és kussol, a többi meg védi a szabadságjogokat csak azt felejtik el, hogy honnan kapják a pénzt. De így éldegélünk mi ebben az országban.

6.Lenin 2017.12.21. 19:35:47

@taga20:

Ki az az iljics?
látod, fingod sincs, hogy mit írsz (érted a 6.-at?)

.Gordon Gekko. 2017.12.21. 19:40:58

En nem birom Gajdicsot, mert egy utolso buta szolga, partmusorokban a helye, nem vitas. Kb olyan szintu nyalonc mint a Fajkashazy a masik csapatban.

Persze a ballibek sokkal karosabbak annal h gajdos hulyesegei miatt ne szavazzak a Fideszre.

taga20 2017.12.21. 19:41:07

@nemecsekerno_007: ernő, olyat láttál má, hogy pofázik és fizet több, mint 30 éve.
nézz rám!

én megkövetelem, hogy ne maradjon kussba az, aki olyat lát, mint amit a fityeszbanda ránk szabadított.

ernő te egy ilyen agyhalott országot akarsz magadnak, és az utódaidnak?

neked tetszik a mézsaros és kósák és tiborcok országa? nemá?

és ne mond, hogy a cocik is loptak! mert ezért váltottátok le hét évvel ezelőtt.

és változott valami? igen! többszörösét lopja a narancsmaffia.

taga20 2017.12.21. 19:44:46

@6.Lenin: apai nagyapád vlagyimir. valami ilyen faszság.

bazdmeg, nekem még a gimnáziumban is kellett ezt a szutyok ruszki nyelvet tanulnom.

utáltam, mint a szart, mint most a gecit!

Muzsikok közt 2017.12.21. 19:47:05

@taga20: 'ernő te egy ilyen agyhalott országot akarsz magadnak, és az utódaidnak?'

Enis valaszolhatok? Nem, nem szeretnek olyan orszagot mint ami 2010ig volt ezert 20 evig a fideszre szavazok.

'neked tetszik a mézsaros és kósák és tiborcok országa? '

Nekem igen, nekem is jobban megy, nem kell irigykednem.

'és ne mond, hogy a cocik is loptak! mert ezért váltottátok le hét évvel ezelőtt.

és változott valami? igen! többszörösét lopja a narancsmaffia.'

Ha igy volna, az se erdekelne, hisz nem most van csodbe a republika, ugyebar.

morph on deer 2017.12.21. 19:48:29

@vénkujon:
“...eszerint nem olyan hülye, hogy otthon körbeszarja a nappalit:-D”

De a szomszéd nappalijába már nem mersz belépni, fogadjunk!

1ghost 2017.12.21. 19:49:56

@6.Lenin: @nemecsekerno_007: @eßemfaßom meg áll: @dunántúli gyerek: @NBarbieReloaded:

Na mi van te fizetett orbánista bérhazudozó? Már Gajdics elvtárs seggét is fényesre kell nyalnod, nemcsak Orbán nertársét?

eßemfaßom meg áll 2017.12.21. 19:50:15

@taga20: Szerintem ne gyökerezd le a kenyéradódat mert még úgy jársz mint a pécsi próbaidős, mondjuk azt nem hiszem, hogy találkozol Habonnyal a pénztárban

eßemfaßom meg áll 2017.12.21. 19:51:28

@1ghost: csak igy tovább ezernevű, még van esély pár ellenzéki képviselőnek bejutni 18-ban, ezt még le kell dolgoznotok.

6.Lenin 2017.12.21. 19:51:45

@taga20:

Te tulajdonképpen mit,/kit védesz?
Kit/mit is szeretnél sokat szenvedett kis hazánkra rászabadítani?
Mit is próbálsz itt vehemensen védeni?
Csaknem azt, hogy te és az "elvtársaid" mindent jobban, tisztábban láttok?
Csak valahogy kevesen vagytok.
Nem érzed, hogy ez milyen igazságtalan?
Na, ugye.
És ki nem szarja le?
akkor +?
Ugye, hogy nem érted az egészet.

taga20 2017.12.21. 19:56:55

@Muzsikok közt: jobbágy, neked kár volt megszületned.

te akkora fasz vagy, hogy még rezsiszilárd is elhatárolódik tőled.

na mennyé, bazd meg a birkátokat, ne engem fárassz szardarab.

taga20 2017.12.21. 19:59:31

@eßemfaßom meg áll: látom büszke vagy habonyra te szardarab.
nem csodálkozom rajtad és a maffiátokon.

Muzsikok közt 2017.12.21. 20:01:50

@taga20: a kulturrat nem is mondtam

johogy kivagtak alfolit a nemzetibol es rendes darabok mennek mar, nem buzi-bulik

a frissen bukott ballib szexualis zaklatokat is el kell tavolitani a zegyetemekrol, mediabol, meg ahova meg bujtak

taga20 2017.12.21. 20:02:07

@6.Lenin: mit nem értesz te szerencsétlen nyugger droid? viszek virágot a sírodra, ha lesz egy értelmes perc az életedben.

te neked okés ami ma is megy ebben az országban?

Belzebubo 2017.12.21. 20:02:33

@Muzsikok közt: "De nekem így is jó, langyos a sör, de nekem így is jó, döcög az út ... " stb. Zorán. Hallgasd meg, ma is tökéletesen aktuális, pedig vagy 30 éves. De neked így is jóóó...

morph on deer 2017.12.21. 20:03:14

@Muzsikok közt:
“Ha igy volna, az se erdekelne, hisz nem most van csodbe a republika, ugyebar.”

Sőt, ajánld fel lányod, anyád, feleséged is, mert lehet, hogy akkor még jobban jársz!

De azért azt ajánlom, imádkozz, hogy a legközelebbi gazdasági válság vegye be a kanyart Hegyeshalomnál és/vagy Záhonynál, mert akkor kénytelen leszel másra szavazni..!

Addig is: a bűnpártolás még mindig büntetendő, - mert a csúti ganajtúró elfelejtette időben kiiktatni a BTK-ból!
Szóval csak óvatosan..!

káposzta 2017.12.21. 20:03:16

@Muzsikok közt: Sajnálom, hogy még van 2 millió olyan ember az országban, mint te. Remélem azért jól fizetnek, hogy hülye legyél.

taga20 2017.12.21. 20:07:46

@Muzsikok közt: te melyiket láttad, te rendes darab?

hogy baszodnál meg rohadék!

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.12.21. 20:10:44

Ennek a Gajdicsnak milyen feje van már? :-)

taga20 2017.12.21. 20:10:51

@káposzta: és ha lehet hinni a kutatásoknak, még több lett.

evan, győztek, nincs mese.

na zene, me ezért is baszogat a fityesz horda:)))

www.youtube.com/watch?v=K5KAc5CoCuk&list=RDK5KAc5CoCuk&index=1

Muzsikok közt 2017.12.21. 20:14:12

@Belzebubo: jo a nod laba kozott

a politikaban van rossz meg rosszabb

a fidesz, vagyis orban toronymagasan Magyarorszag legjobb politikusa az elmult30 evben, nem csoda h nem kerult oda, ahova a tobbi palyatarsa

Muzsikok közt 2017.12.21. 20:15:30

@káposzta: nem vagyok az orszagban, jelenleg

magyar orszagban

6.Lenin 2017.12.21. 20:16:15

@taga20:

Te tényleg csak irkálsz össze-vissza mindent, és tulajdonképpen semmit nem értesz az egész körülötted zajlóból?
(igaz, nem csodálkozom, csak kérdezem)

vaffanculo 2017.12.21. 20:19:41

@Muzsikok közt: Há persze má, a szexuális zaklatás ugye ballib kiváltság, te nagyon büdös gyökér :)

6.Lenin 2017.12.21. 20:21:39

@vaffanculo:

De ők találták ki, igaz rá is basztak, mint mindenre, amihez hozzányúltak a gyökerek.

taga20 2017.12.21. 20:22:03

@6.Lenin: lenyinevtárs, melyik részét nem értem?

a kinaivasút tíz évre titkosítását, a fityesz ász ellenzékipártok vegzálását, mészaroslölö nap-nap utáni milliárdos gazdagodását, vagy mi a kurvaanyádat?

igaz, csodálkozom, és kérdezem

6.Lenin 2017.12.21. 20:26:35

@taga20:

Mi a bajod Mészárossal? Tényleg minden este ellopja a kisvasutat, reggel meg visszaviszi?
Te jóllaktál azokból a libákból, amiket Bajnai ellopott?
Na, ugye. mondom (írom),hogy nem érted amit írsz.

1ghost 2017.12.21. 20:28:18

@6.Lenin:

Nomen est omen!

Azért ez már kibaszott nagy gáz!

Gajdics elvtárs seggét orbán nertárs bérhazudozója nyalja Lenin nicknéven!

taga20 2017.12.21. 20:30:09

@kunzoo: na ez ellen is küzdeni fogunk.

gondolom, amíg te és a bandád csinálta addig kul volt, mi?

Muzsikok közt 2017.12.21. 20:30:15

@vaffanculo: igy van, mind ballib a magyar mostanaban lebukott zaklatok kozott, es kulfoldon is

weinsteinnel indult ugye aki eroszakos zsido ballib mediapapa volt mindig is

eßemfaßom meg áll 2017.12.21. 20:30:25

@taga20: mé lennék rá büszke, nem az én főnököm

de te jól tolod az tuti, minden pénzt megérsz.

taga20 2017.12.21. 20:32:26

@6.Lenin: mi bajom mészarossal? eszt kérdezed droid? eszednél vagy faszkalap?

komolyan mondom jobban szeretem gajdicsevtársat, mint téged!

te önként vagy ekkora bráner!

Muzsikok közt 2017.12.21. 20:33:01

@morph on deer: uncsi lipsi hazugsag

Magyarorszagon 2006ban krepalt be a gazdasag, amikor a szomszed orszagokban 5-10% eves gdp novekedes volt /errol is szo van az oszodi boszme beszedben/

6.Lenin 2017.12.21. 20:33:52

@1ghost:

Figyelj te köcsög!
Gajdicsot soha nem kedveltem, de most igaza van, 8igaz nem néztem meg a videót)

De ne ordibáljon egy köcsög se a demokráciáért, ha több, mint 2 millió embert ki szeretne zárni a társadalomból, mert más a véleménye.

Jogod van hülyének lenni, szerintem, de akkor nekem is.
Érted te ezt?
Szerintem nem.

taga20 2017.12.21. 20:35:45

@eßemfaßom meg áll: te bazdmeg ingyé vagy ekkora fasz?

haver, te nagyobb fasz vagy, mint amit gondoltam rólad!:)))

u.i.: te melyik részét szereted ennek a gyűlöletnek?

taga20 2017.12.21. 20:37:06

@6.Lenin: "Figyelj te köcsög!
Gajdicsot soha nem kedveltem, de most igaza van, 8igaz nem néztem meg a videót)"

bazdmeg, te normális vagy lenyinevtárs?

kunzoo 2017.12.21. 20:37:29

@taga20:
Mit képzelsz te rólam? Én és a bandám?????

6.Lenin 2017.12.21. 20:38:07

@taga20:

Mondjad picim, hogy mi is a bajod?
Az, hogy te hülye lennél ahhoz, amit ő csinál?
Na, speciel ebben biztos vagyok.

1ghost 2017.12.21. 20:42:47

@6.Lenin:

Na mi van te fizetett bérhazudozó? Nagy a dilemma, mi! Gajdics elvtárs seggét kell ma fényesebbre nyalnod vagy orbán nertársét?

taga20 2017.12.21. 20:44:03

@6.Lenin: te most leszopod mészarolölöt?

ne má!

6.Lenin 2017.12.21. 20:44:08

@taga20:

Akkor most komolyan kérdezem, hogy miért is van joga bárkinek is a másként gondolkodókat más fajnak/rassznak tekinteni?
Ha pediglen annak tekintik, akkor miért is nem rasszizmus őket szidalmazni?

Kétlem ,hogy lenne annyi eszed, hogy ezt felfogd, de légy nyugodt, itt sok másnak sincs.

morpho 2017.12.21. 20:45:38

@eßemfaßom meg áll: A fidesz azért népszerű, mert a Gajdics egy fasz, vagy a Gajdics azért fasz, mert a fidesz népszerű?

taga20 2017.12.21. 20:49:10

@6.Lenin: haver, szerinted nincs semmi gond ebben az országban?

szerinted rendjén mennek az ellenzéki pártok vegzálása?

szerinted rendjén van az, hogy kihozza a népből a geci az állatot?

nem lehecc ekkora fasz! többet néztem ki belőled.

6.Lenin 2017.12.21. 20:49:36

@taga20: @1ghost:

Csak ennyire futja?
Minek bizonygatjátok 1000-szer azt, amit már régen tudok rólatok?

6.Lenin 2017.12.21. 20:53:58

@taga20:

Milyen vegzálás? Maguktól ekkora köcsögök B+.
A jobbik basztatta a Fideszt a 10-es plakátokért (visszamenőleg. rég elévült, ha igaz is volt)
aztán ők csesztek rá, most, mert valóban csaltak. ennyire balfaszok. miért kellene ezen csodálkoznom?
Miért is lenne jó a sokat szenvedett kis hazánkra ekkora balfaszokat rászabadítani?

taga20 2017.12.21. 20:54:03

@6.Lenin: csak ennyire futja?

többet néztem ki belőled nyugger.

morpho 2017.12.21. 20:54:16

@Muzsikok közt: "a frissen bukott ballib szexualis zaklatokat is el kell tavolitani a zegyetemekrol, mediabol, meg ahova meg bujtak"

A pedofil papbácsik maradhatnak a templomokban? Csak kérdezem, hogy színitanodába, vagy ministrálni járjon a gyerek? Gondoltam megkérdek egy szakértőt!

taga20 2017.12.21. 20:57:39

@6.Lenin: érdekes, amíg a fityeszmaffiát tolta simicska, addig nem volt bajod.

most, hogy a jobbikot tolja ugyan úgy, egyből más lettél.

undorító féreg vagy lenin, ahogy a gazdád a geci is, és a volt bandatagja a simicska tróger.

ti bazdmeg egy rohadt tróger banda vagytok kábé húsz éve.

6.Lenin 2017.12.21. 20:58:41

@taga20:

Próbálj a kérdéseimre válaszolni, hátha képes lennél meggyőzni.
(ha ez sikerülne neked, biztos összeszarnám magam a meglepetéstől)

morpho 2017.12.21. 20:58:55

@6.Lenin: Tényleg Iljics, nem vagy te egy icipicit elfogult? Mintha feltűnne némi szálkagerenda kombó...

6.Lenin 2017.12.21. 21:01:13

@taga20:

Linkeld be, hogy hol dicsértem valaha is Simicskát. Írogatsz össze-vissza.
Nagyon szétszórt vagy.

morpho 2017.12.21. 21:01:39

@6.Lenin: "Gajdicsot soha nem kedveltem, de most igaza van, (igaz nem néztem meg a videót)" :))

Pedig a második percben téged név szerint is megemlít. Valami olyasmit mond, hogy a sok hülye úgy véleményezi az elhangzottakat, hogy nem is hallotta őket :))

taga20 2017.12.21. 21:05:40

@6.Lenin: milyen kérdés?

ha felteszel egy normális kérdést, válaszolok.

taga20 2017.12.21. 21:08:17

@6.Lenin: mit gondoltál simicskáról a gé nap előtt?

6.Lenin 2017.12.21. 21:09:30

@morpho:

Látom te se érted.
Itt azt próbálják bizonyítani, hogy Gajdics hülyeséget mond, ha rasszizmusként véleményezi, ha a fideszeseket alacsonyabb rendű lényként említik. miért kell ehhez meghallgatni, hogy mit mond?
el kell néha olvasni a B1 blogban írt véleményeket a fideszesekről, meg a demokrácia felfogásukról a véleményt nyilvánítóknak. Pl a tiédet is.
Én eddig erről írtam.

Nos? Mi is a bajod tulajdonképpen?

taga20 2017.12.21. 21:11:48

@6.Lenin: "Itt azt próbálják bizonyítani, hogy Gajdics hülyeséget mond, ha rasszizmusként véleményezi, ha a fideszeseket alacsonyabb rendű lényként említik. "

konkrétan hazudsz!

Jakab.gipsz 2017.12.21. 21:13:48

Ki, kitől, független?

Árulja már el valaki. ( a süket, néma, sajnos)

morph on deer 2017.12.21. 21:14:37

@Muzsikok közt:
“uncsi lipsi hazugsag”

Mi a hazugság kis kedves, mesélj!
Az, hogy volt egy gazdasági válság?
Ezt mindenki tudja, aki nem a felcsúti kő alatt élt az elmúlt tíz évben!

És én miről is beszéltem, szivi?
Arról, hogy imádkozz, nehogy beüssön véletlenül egy válság, mert akkor itt kő kövön nem marad!
Ugyanis a gazdaság nem tolvaj haverjaid zsenialitása miatt olyan amilyen, hanem azért, mert konjunktúra van!
Nem hiszed?
Szerinted akkor pl a románoknál miért nagyobb a növekedés mint nálunk?
Csak nem azért, mert viktorka támogatja a román gazdaságot?

Hogy mik vannak..!

Mindenesetre reménykedj, hogy a német gazdaság erős maradjon még egy darabig,- hogy szeretett vezéred hatalomban maradhasson kedvedre, -
ugyanis tőlük függ a magyar gazdaság állapota, ha hiszed, ha nem.

6.Lenin 2017.12.21. 21:17:37

@taga20:

Most soroljam fel, hogy kiről mi a véleményem a mai magyar politikában résztvevőkről?
Vagy csak a Simicska érdekes?
Soha nem tartottam egy nagy pengének, ahogy sok más azóta félre tólt volt fideszes politikust sem. Persze ezek után nagy "kritikusai" lesznek a volt gazdának, de ez minden oldalon így megy, ha nem lennél köcsög, hogy észrevedd.

taga20 2017.12.21. 21:21:45

@6.Lenin:"Most soroljam fel, hogy kiről mi a véleményem a mai magyar politikában résztvevőkről?
Vagy csak a Simicska érdekes?"

volt egy egyértelmű kérdésem.

látom azért sikerült válaszolnod.

ha lalát nem tartottad pengének, akkor lölöt minek tartod?

u.i.: te is kérdezhecc, nem akarlak üldözni:)

6.Lenin 2017.12.21. 21:28:17

@taga20:

Ki az a lölö?
Ha Kósára gondolsz, akkor őt se tartom annak, Navrasicsot sem, Dajcsot sem és még néhányat.
ellenzéki oldalról meg zuzámen mind köcsög.
8 év szar kormányzás után a béke seggénél vannak. Kit lehetne dicsérnem?
( vagy aki szarnak mondja az egy nagy köcsög, választhatsz)

taga20 2017.12.21. 21:31:59

@6.Lenin: a gázszerelőre gondoltam. furcsa, hogy nem ugrott be.

VaradiJanos 2017.12.21. 21:42:43

Bezzeg a soros plakát az antiszemitizmus, ugye?

6.Lenin 2017.12.21. 21:43:38

@taga20:

Mert nem ismerem. Nem halottam tőle semmit, és nem is nagyon érdekel. Nem politikus.
minden pártban vannak háttéremberek, valamilyen megbízással. A papírjai szárnyalnak, a cégei működhetnek.
Jól írtam, hogy fingod sincs a körülötte zajlóról. Van valamilyen elképzelésed, hogy miként is működik a hatalom, úgy általában?
szerintem nincs, akkor meg mi a faszért nem kergetsz inkább lepkéket?

Szerintem te csak várod/reméled, hogy ez a rendszer egyszer összedőljön. mondjuk lehet így is kezelni a problémát, csak nagyon figyelj arra, ha dől, te akkor hol leszel, mert, ha rossz helyen állsz, nagyon könnyen rábaszhatsz. Maga alá temet, és megint csak szívni fox. Te mindig a szopóágon voltál eddig is? Nem csodálkoznék nagyon, ha így lenne, és most nem arra gondoltam, hogy bármelyiket is kiszolgálni kellett volna.

Csak úgy saját magadtól. A gyereked nem a póstásra hajaz?

VaradiJanos 2017.12.21. 21:44:54

@6.Lenin: ennyi energiát pazarolsz erre a buta megkeseredett szerencsétlen pondróra? Ejnye

6.Lenin 2017.12.21. 21:49:10

@VaradiJanos:

Ráérek. A zene is jó. Jézuskának már írtam, most már csak várnom kell.

www.youtube.com/watch?v=YrLk4vdY28Q&list=PLwjD81rPeQqXrMf0u_3Qk5Ye4X_2ddQjQ

taga20 2017.12.21. 21:56:03

@VaradiJanos: jani, azé ez gyenge volt még tőled is:)

ejnye!

taga20 2017.12.21. 22:01:19

@6.Lenin: vlagyi többet néztem belőled ki, mint hogy a gyerek kitől van, meg a többi.

nincs harag. betudom annak, hogy elkapott a karácsonyifiling:)

u.i.: döbbenet, hogy mekkora szardarabok vagytok a váradival együtt. döbbenet!

de nincs harag, csak keserűség.

VaradiJanos 2017.12.21. 22:02:04

@taga20: keseregj csak, tahókám!

Merlot 2017.12.21. 22:02:49

Az is agyament, aki egy kripli TV-ben - mint az Echo -, egy olyan Down szindrómás őrültet néz és hallgat, mint ez a gajdolós majom.

a nagy hohoohooo 2017.12.21. 22:02:56

@Sir Galahad: Na itt az ügyeletes hülye takonynáci nácimosdató hehee.Megint a leghülyébb takonynáci hehee ...
Sztem szórakoztató vagy,lehet ,hogy szadista disznó vagyok, de élvezem nézni a vergődésed.
Na most Soros György mindenben igazi realista, de abban, hogy nálunk kevesebb lehet 100 éven belül a hülye ember... picit ábrándokat kerget.”

Kern András 1993-ban,Kern egy látnok . Végülis elmondta hogy milyen buta tájékozatlan A legtöbb magyar ember
Orbán kimondja,hogy érzékeld mitől zsidózás. Mondhatta volna így is: Megvédtük az európaiakat, ....
De ő kiemelte az európai nemzetiségek közül a zsidókat.
És valljuk be, egy ennyire sok nemzetiségű családban, ami mondjuk reprezentálja is az országot, ez tényleg hülyén veszi ki magát....Viktor, Viktor, nagyszülők most biztosan nem lennének büszkék rád..
Én speciel nem csodálkozom, hogy egy olyan országban, ahol ennyire nehéz becsületesen és nyíltan viselkedő emberekkel találkozni egy ilyen alak a miniÁlnok .
„És hogyha a magyarok, a magyar családok, Magyarország biztonságáról,
mai és holnapi biztonságáról van szó, akkor számunkra ott nincsen
pardon, akkor nincs kimagyarázás, nincs filantróp blabla, liberális
hablaty, akkor csak jog van, törvény, erő és védekezés.”
Lecseréled németekre, és ez így simán lehetne egy szó szerinti idézet a Mein Kampf-ból.
Orbán túl van az antiszemitizmuson. Muszáj neki, a "cukijobbikról" a szélsőjobbosok szakadnak le, azok begyűjthetők; az "érdekáruló" komcsikat ,a Kádár kor nosztalgiás nyugdíjasait már begyűjtötte,tulajdonképpen Orbán hitelesen tükrözi a mai "MImagyar" társadalom elhülyített részét. De a pluralitását biztos. Lehet meglepődni, de kétségbe vonni felesleges.
Nemkicsit szürreális,a plakátokon Soros mint Magyarországot tönkretevő zsidó spekuláns bankár.
Miközben Orbán elnézést kér a zsidók elhurcolásáért,mindez a zsidóirtó Horthy nemzeti piedesztára emelése után.
Érdekes, amikor nacionalista rendezvényeken Horthyt élteti, valahogy ezekről sosem beszél a törpe. Kétszínű paraszt, hisz a Soros elleni uszításai és plakátjai esetében egyértelműen antiszemita húrokat penget,majd pedig játssza zsidóbarát szerepet. Szerintem az antiszemita szerepe sokkal hitelesebbnek tűnik.
Azért elég gusztustalan, hogy egy holocaust túlélő plakátjával hergelnek embereket Magyarországon 2017-ben. Micsoda aljas, utolsó féregnek kell ehhez lenni? Pont abban az országban, amely Hitler utolsó csatlósa volt, és amelynek lakói élvezettel és egymást taposva siettek gyilkolni és kirabolni a zsidókat.
Ez az egész a gyűlöletről szól,nem másról. Arról, hogy ma a országot olyan hatalom vezeti, aki nyomort teremt és gyűlölettel fizet. Ebben az országban lehet aláírásokat gyűjteni az ellen, hogy nevelőotthont helyezzenek el településeken (pedig itt hazai gyerekekről van szó), hogy hajléktalanszállót létesítsenek (pedig magyar polgárokról van szó) és még sorolhatnám a gyűlölet megnyilvánulásait. Senki se mondja, hogy mindenkit be kell fogadni. Senki se mondja, hogy aki idejön, azt nem kell ellenőrizni. Senki se mondja, hogy aki idejönne, az csak becsületes ember. Azt sem vitatom, hogy a kuli bűnözői "munkát" mindenütt az éppen aktuális, legalsó társadalmi csoportokból verbuváltak felülreprezentáltan követik el. De azért az mégsincs rendben, hogy többet költöttünk tavaly a gyűlöletkampányra, mint a déli határ védelmére?
Persze azt a másik 20 ezer kínait, oroszt és arabot, aki megfizette az árát az ilyen-olyan FideSS-közeli ügynökségeknek, tárt karokkal vártuk. A pénzes Juszuf jó Juszuf, a menekülő Juszuf meg terrorista vagy ilyesmi. Mint régen a búcsúcédulák: 300 ezer euró leperkálásával ez a sok nem-keresztény kínai, arab, stb. hitelt érdemlően bizonyíthatja, hogy nem veszélyezteti a keresztény Magyarország nemzeti identitását, keresztény kultúráját, munkahelyeit, miegymást.
Ő tágabb gyűlöletben él.Ezt ugatom a 89es Hősök tere óta. Frászt kapok ,mikor a "régi" Orbánról beszélnek. Egyetlen millimétert se változott. Emlékeztek az 1993-as szárszói riportra( Elbert Márta, Fekete Doboz) székház ügyben.? Úgy hazudott,mint a vízfolyás.Két dologban tényleg változott. Úgy néz ki ,mint egy idióta zsírdisznó és szellemileg is totális a leépülés.
Kommunikációs stílusa semmit nem változott 98-óta (inkább 92-94 óta), semitmondó üres lebegtetés, amit éreztet, hogy aki keresztény, nemzethy (korábban polgári), az helyesen értelmez,s ha ez valahol elakadna, akkor majd jön egy Bayer és jól megmondja, mit is kell és hogyan érteni
Orbán mindig zsidózik, csak kódoltan . "ha ők nem állnak ki nyíltan az elemi érdekeik mellett, és szótlanul tűrik, hogy az őket is védelmező magyarokkal szemben méltánytalan támadások történjenek.” -
Nehéz viselni az inget, mi?

taga20 2017.12.21. 22:09:18

@VaradiJanos: jani nem ellened, érted vagyok ilyen. bazdmeg az anyád nem tudott megnevelni, akkor valakinek nem kell, ily vén korodra? nem ?

te nem vagy képes belenézni a beretvákozótükörbe?:))

jani, jani, nagy fasz vagy!

www.youtube.com/watch?v=Che00FhqXQg

6.Lenin 2017.12.21. 22:12:01

@taga20:

Sose add fel, egyszer kisüt a nap mindenhol

www.youtube.com/watch?v=bEMc9HAC_mk

Kámasuka 2017.12.21. 22:14:35

@a nagy hohoohooo: 'Persze azt a másik 20 ezer kínait, oroszt és arabot, aki megfizette az árát az ilyen-olyan FideSS-közeli ügynökségeknek, tárt karokkal vártuk. A pénzes Juszuf jó Juszuf, a menekülő Juszuf meg terrorista vagy ilyesmi.'

Es igy is lett, minden terrortamadast 'menekult'-kent erkezett kovetett el, nem olyan, aki papirokkal, penzzel utazik, ahogy emberek szoktak.

taga20 2017.12.21. 22:18:50

@6.Lenin: hát, érdekes egy szám. egészségedre!

na küldök egy ütőset.

a himnuszunkat:)))

www.youtube.com/watch?v=wPpfGNQ-fi4&list=RDwPpfGNQ-fi4

a nagy hohoohooo 2017.12.21. 22:31:03

@Kámasuka: Mostanság minél hülyébb valaki és minél elképesztőbb dolgokat állít természetesen bizonyítékok nélkül - vagy konkrétan szimplán pszichiátriai eset, annál nagyobb pozicióba juthat.
Tudod nálunk van egy mondás: Nem mindegy , hogy az okos hülyéskedik , vagy a hülye okoskodik! Látom a fidióták ezt nem ismerik és mindig okoskodni akarnak.Egyébként ahogy látom rád fér egy kis tanulás , ha igyekszel és eggyel növeled az IQ-dat még moszat is lehetsz. A kezeléssel kapcsolatban meg inkább az idolodnak segítsél,(orbán), mert már teljesen be van csavarodva.

"Európa nem importálta a terroristáit, a támadók itt születtek és nem tudni, miért fordultak Európa ellen.

24.hu/kulfold/2016/03/24/juncker-a-terroristak-kozulunk-valok-nem-menekultek/

„A tömeges bevándorlás terrorveszélyt hozott az európai polgárokra, ma már a fiatalok és a gyerekek sem kivételek” – írta Hidvéghi Balázs, a Fidesz kommunikációs igazgatója a múlt hétfői, 22 halálos áldozatot követelő manchesteri terrortámadásra reagálva. És feltette a kérdést: „Még hány ártatlan európai embernek kell meghalnia, hogy Brüsszel megváltoztassa elhibázott bevándorláspolitikáját?”

A reflexből jövő brüsszelezésnek több okból sincs sok köze a valósághoz. Nagy-Britannia nem részese az unió „közös menekültügyi rendszerének” és a schengeni övezetnek, így Európa felől csak elenyésző számban jutnak be menedékkérők a szigetországba. A britek jellemzően közvetlenül a konfliktuszónák közeléből fogadnak menekülteket, saját döntésük alapján. A Manchester Arena előterében öngyilkos merényletet elkövető Salman Ramadan Abedi nem tartozott közéjük. Angliában született 1994-ben, a híradások szerint líbiai szülei még korábban, Moammer Kadhafi rezsimje elől menekülve érkeztek az országba.

Abedi esete nem rendkívüli. Hiába kapcsolta össze Orbán Viktor rögtön a 2015. januári – a Charlie Hebdo francia szatirikus lap szerkesztősége ellen elkövetett – merénylet után a menekültválságot és a terrorizmust, az azóta halálos áldozatot követelő cselekmények többségéért másodgenerációs muszlim bevándorlók felelősek. Az újabb menekülthullámmal érkező elkövetőkhöz meghiúsult vagy kevés halál­esetet okozó cselekmények köthetők, igaz, arra is vannak adatok, hogy az Iszlám Állam kötelékében a Közel-Keleten harcoló európai állampolgárok a visszatérésükkor használhatták a menekültek útvonalát.

Tálas Péter, a Nemzeti Közszolgálati Egyetem Stratégiai Védelmi Kutatóközpontjának igazgatója szerint statisztikailag nincs erős összefüggés a terrorizmus és a migrációs válság között. Az elmúlt két és fél évben több mint 300 áldozatot szedett a dzsihadista terror Európában, ezek közül kevesebb mint másfél tucatnyit lehet a migránsok számlájára írni. „Nyilvánvaló okai vannak, hogy a jól szervezett terrortámadásokban migránsokra maximum marginális szerepet osztanak. Egy ilyen merénylet kivitelezéséhez jó helyismeret és kapcsolatrendszer szükséges, ami sokkal inkább megvan az Európában született vagy rég­óta itt élő muszlimoknál. Ráadásul a legtöbb migrációs útvonal kockázatos is a terroristák számára” – mondja Tálas.

magyarnarancs.hu/kulpol/farkaslesen-104465/?orderdir=novekvo

egyébként mielőtt véleményt formálunk, ítéletet hozunk, meg kellene várni mi is az ok? terrortámadás e vagy csak egy helyi sima hülye agybeteg, vagy ne adj valaki aki vezetés közben lett rosszul ?....nem véletlen hogy a bíróságokon az ítéleteket nem első blikkre hozzák meg:)

taga20 2017.12.21. 22:35:02

@a nagy hohoohooo: haver, jókat tolsz, csak kurva hosszan.

én bírom a burád, de én se olvaslak végig, pedig neked drukkolok:)))

na zene, me aszt mindenki érti.

www.youtube.com/watch?v=YI2XuIOW3gM&list=RDYI2XuIOW3gM

Kámasuka 2017.12.21. 22:36:20

@a nagy hohoohooo: Nem volt olyan reg a berlini teherautos arab. Az biza mo-n keresztul menekult oda, papirok nelkul.

Mikozben, egy kötvényes se okozott gondot.

Szóval, nem tudni miről handabandáztál.

a nagy hohoohooo 2017.12.21. 22:53:50

@Kámasuka: scandal .... kimaradt sorosgyörgy..elméletileg az sem zárható ki, hogy a pap akinek krumpli volt a seggében valóban a pulpitust, vagy mit takarította mezíttelenül, mikor megcsúszott és a pulpituson felejtett, gondolom ebédre odakészített krumpli, belecsúszott a seggébe. Piszok nagy pech......sztem te azért nem próbálsz gondolkodni mert azt hiszed az fájdalmat okoz ugye?
Nem kell félned,a nihil nem fáj...hehee.

a nagy hohoohooo 2017.12.21. 22:59:28

@Kámasuka: .demost télleg mindenáron még nagyobb mihígmélymagyar hülyét akarsz csinálni magadból?.annyira lenézlek, hogy sajnálok minden betűt amit neked írok most..bunkócska ... lehetsz ostoba meg paraszt is. De legalább egyetlen sorban ne akard mindkettőt abszolválni...hehee.
Kezdjük ott ,hogy Merkel nem hívta be a menekülteket,ő az életüket mentő szíreknek kínált menedéket amíg hazájukban nem rendeződnek a dolgok,Orbán szabadította rá a németekre amikor 3-4 ezer menekültek átvonatoztatott ,át BKV buszoztatott ellenőrzés és regisztráció nélkül a sógorokhoz.
Rosszul emlékszem, hogy mi engedtük be őket, és löktük át mihamarabb nyugatnak? Hogy a párizsi merénylők nálunk dzsemboriztak?Buszokkal vitték az osztrák határhoz a migránsokat
Hajnali fél 3-kor elérte a magyar-osztrák határt az
első migránsokkal teli busz, amely szombatra virradó éjszaka indult
útnak. Kora reggel elindultak Budapestről az utolsó menekülteket
szállító autóbuszok is.
Budapestről eljöttek az utolsó menekülteket szállító autóbuszok is
Ezt Kovács Zoltán kormányszóvivő jelentette be az M1 Ma reggel című
műsorában.
Nem tom pár ezer SIM kártya hehee hová is ment?
mAgyaridők..200 ezer SIM-et vettek egy hajléktalan nevére a Magyar Telekomtól szervezett bűnözőkHónapokon keresztül vásárolták a kártyákat a férfi adataival visszaélve szervezett bűnözői körök. A kártyák egy része a párizsi és brüsszeli merényletekért felelős terroristacsoporthoz kerülhetett a kormánypárti napilap szerint :
Orbán nem zárta le a balkáni útvonalat, hanem rátolta a menekültek százezreit Németországra, a horvátokra és az osztrákokra. Beengedett többtízezer menekültet, felszállíttatotta őket Bidapestre, ott megállíttatta őket mindenféle ellátás nélkül, majd elrohant Merkelhez könyörögni, hogy engedje be ezeket, mert humanitárius válság lesz nemsokára Budapesten. Merkel akkor követte el élete legnagyobb hibáját = megnyittatta a német határt, ahelyett, hogy beintett volna a felcsútinak, hogy "edd meg szart kedves barátom, amit odaszartál az ország közepébe.
Merkel két éve arról beszél, hogy egyrészt Európának humanitárius kötelessége a menedékkérőkön segíteni és befogadni azokat, akik a háborús övezetekből jönnek, másrészt pedig szükség van az ide érkezők integrációjára. Az majd eldől, hogy igaza van-e és hogy elegendőek-e azok az erőfeszítések, amiket az integráció érdekében tesznek, de Merkel egyelőre meglehetős következetességgel képviseli a maga álláspontját. Merkel csupán a kanzlerin. Merkel nem dönt egyedül ,hogy mi mindenkit befogadunk ugyanis ez van alkotmányunkban. Döntést kizárólagosan a nemet kormány hoz. A német alkotmányt nemszórták össze trágyás villával , mint a magyart. A német alkotmánynak és az emberiesség szabályainak.A német alkotmány tartalmazza a politikai menekültek, a genfi menekültügyi egyezmény pedig a háborús menekültek védelemhez való jogát, és ez minden európai államra nézve kötelező. Mindenki másnak, aki ezt nem veheti igénybe, mert gazdasági okok miatt jön el a hazájából, egyértelműen meg fogják mondani, hogy el kell hagynia Németországot, bármennyire is nehezére esik.
4) A német alaptörvény úgy kezdődik, hogy az emberek méltósága elidegeníthetetlen, és nem úgy, hogy a németek méltósága elidegeníthetetlenek (persze azoké is).Ezenkivül a németek hozzáállása a törvényekhez teljesen más mint ahogyan te azt ott ismered.

morpho 2017.12.21. 23:00:08

@Kámasuka: Anis Amri 2011-ben Olaszországban adta be a menedékkérelmét. Magyarországon soha nem járt. Voltak papírjai, meg is találták őket a kamionban. A többi stimmel. Egyébként egy nettó bűnöző volt világ életében. Nem értem, hogy a németek miért nem szűrték ki?! Különben ő talán az egyetlen aki az elmúlt három évben terrortámadást követett el és nem Európában született.
Azt meg honnan tudod, hogy egy kötvényes sem okozott gondot? Minden bűnözőre rá van írva, hogy magyaros, kötvényes?
Szóval, nem tudni miről handabandáztál.

.Gordon Gekko. 2017.12.21. 23:05:19

@a nagy hohoohooo: 'Kezdjük ott ,hogy Merkel nem hívta be a menekülteket,ő az életüket mentő szíreknek kínált menedéket amíg hazájukban nem rendeződnek a dolgok'

ha ha ha

S honnan tudta mertkell, ki az eletet mento szir? Az elo TV adasbol? Vagy inkabb hazudsz, ugye?

Kámasuka 2017.12.21. 23:11:25

@morpho: Miert, te tucc olyant, aki kotvenyes volt es terrort okozott?

Mert en tudok olyat, aki menekult volt es terrorista lett. Az elvtarsad se tud egyet se de azert fujta a lipsi hulyesegeket.

Plusz a 99% aki nem veszelyes az meg segelyes lesz. Nem mernek nem fizetni nekik, mert akkor felgyujtjak a nyugati varosokat. Ki sem tudjak dobni oket, ezert duplaztak meg megint a nemetek a 'jutalmat' annak aki onkent elmegy. Röhej.

Szerencsere itt nincs sok, beszaras jo lenne ha akozul lehetne valasztani, hogy azert fizessem az arab tartasat, hogy meg ne oljon, vagy azert, mert takaroggyon.

Na a kotvenyeseknek van penze, ilyen gondot sem jelentenek a 'vendeglatoknak'. Es ezert nem kellenek a ballibeknek se. Az ilyenbol nem lesz ballib szavazo.

babbaba 2017.12.22. 04:38:18

Fogadnék, hogy a Gajdics régen kommunista volt. De, hogy volt vörös tagkönyve az biztos. Egyszerűen beleivódott a PÁRT bírálhatatlanságába vetett vakhit.

babbaba 2017.12.22. 04:39:04

Fogadnék, hogy a Gajdics régen kommunista volt. De, hogy volt vörös tagkönyve az biztos. Egyszerűen beleivódott a PÁRT bírálhatatlanságába vetett vakhit.

megamedve 2017.12.22. 05:54:43

Vajon hiszi is amit mond, vagy csak spontán hülye?

babbaba 2017.12.22. 06:14:54

@a nagy hohoohooo: Jó lenne, ha ennyire lenne mindig igaz amit gondolok. A heti öt+két számnál mindenképpen előnyös lenne.:))))

gyászhuszár 2017.12.22. 06:51:42

Ez a majom 54 eves. Melyik 45 evet elte le igy? Gondolom tobb reszletbol jon ossze az a 9 ev amikor nem volt komcsi ebben a poziban. Barom.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.12.22. 07:09:11

@6.Lenin: Gondolom a családod patológust kért neked karácsonyra.

Vilmos Sándor 2017.12.22. 09:02:26

gajdicsgeci, b@szd szájba a mocskso tolvaj, hazaáruló fideSSpatkéány fajtádat! DÖGÖLJETEK MEG KARÁCSONYRA! Boldog Karácsonyt a magyar népnek!

Ballib Cenzúrázók Réme 26 2017.12.22. 09:06:24

Még két nap után is fennvan ez a Soros bérenc blog?! Mi a bajotok van nektek ti liberális bolsevikok? Hogy a fél Fidesz komcsi volt, meg párttitkárok? Na és? Mi más lettek volna, talán nagytőkés? A Kádár alatt?

Ha Soros nem kezdte volna el a 80-as években szervezni az ügynökhálózatát, meg rendszerbomlasztó hálózatát Magyarországon akkor a Kádár rendszerünket sose tudták volna megdönteni az áldemokrata ellenforradalmárok és akkor még ma is az a szerencsénk lenne, hogy a álliberális szocialista rendszerben élnénk. És a Soros bérencek legnagyobb pechjére a főtitkár kormányzónkat viszont ugyanúgy Orbán Viktornak hívnák!

BOLDOG KARÁCSONYT KÍVÁN AZ EGÉSZ ORSZÁG A MI ORBÁN VIKTOR PÁRTFÖTITKÁR, ÉS KORMÁNYZÓ URUNKNAK!

Vilmos Sándor 2017.12.22. 09:12:46

Magyar vagyok, nem fideSSpatkány moslék, hazaáruló disznó! BOLDOG KARÁCSONYT A MAGYAR NÉPNEK!

Vilmos Sándor 2017.12.22. 09:14:36

@Ballib Cenzúrázók Réme 26: CETERUM CENSEO fideSSpatkanyem, vicctorban clanem et maffiaqrmanyem ESSE DELENDAM!,

taga20 2017.12.22. 09:21:30

@Ballib Cenzúrázók Réme 26: a múltkori jobb volt, de szerintem ezt is befogja szopni egy-két arc:))))

Helga Beauty Salon. 2017.12.22. 09:37:29

@Vilmos Sándor: " CETERUM CENSEO fideSSpatkanyem, vicctorban clanem et maffiaqrmanyem ESSE DELENDAM!,"

Ez a komment gyönyörű példája hogy mi az eredmény ha egy félművelt, de teljesen hülye ballib elvakult barom nekiáll írogatni! :D
Grat! :P

taga20 2017.12.22. 09:46:17

@Helga Beauty Salon: mondja ezt, egy agyhalott fityeszzombi, egy gajdics poszt alatt!

szakadok rajtad retek:)))))))

Helga Beauty Salon. 2017.12.22. 09:51:51

@taga20: szakadok rajtad retek:)))))))

Jáj Buksi, széjjel ne szakaggyá itt nekem, mer akkor kivel fogok magasröptű értekezéseket folytatni!

taga20 2017.12.22. 10:08:19

@Helga Beauty Salon: na ebben véletlenül pont igazad van!:)))

dunántúli gyerek 2017.12.22. 10:46:57

szoval Gajdics azt allitja, h aki biralja a fideszeseket az rasszista

A ZSIDOK MEG 2```000 EVE AZT HAZUDJAK H AKI BIRALJA OKET AZ ANTISZEMITA

sas70 2017.12.22. 10:52:24

A fideszeseket bírálni istenkáromlás, 'osztjónapot!

Helga Beauty Salon. 2017.12.22. 10:52:52

Egyre népszerűbb a Fidesz, gyengül a Jobbik
Megállíthatatlan a kormánypárt: 700 ezer új választó csatlakozott a Fideszhez nyár óta.
Indexes hír a maradék libbantaknak! :D

Aki nincs velünk az SOROSBÉRENC 2017.12.22. 10:56:08

Igaza van, az osszes lipsi rohadjon meg a kurvaanyaval egyutt.

Fideszes vagyok tehát lopok 2017.12.22. 11:06:44

@Helga Beauty Salon: "Megállíthatatlan a kormánypárt: 700 ezer új választó csatlakozott a Fideszhez nyár óta."

A magyar törtélenem mindig ismétli önmagát: az ostoba csőcselék milliós számban csatlakozik a gátlástalan vezérhez, aki a tömeget a falnak vezeti. A birkatömeg meg ezt majd olyan 20-30 év múlva veszi megint észre. Mert megint azt hitte a hülyéje, hogy neki oda kell csatlakozni, nem máshova.

Mertt ha mondjuk 56-ban 2 milliónyian csatlakoztak volna a forradallomnhoz, akkor ma nem lenne se fideszkommunizmus, se Orbanisztán-Abszlotisztán, hanem polgári demokratikus nyugati jólét lenne.
Csak hát akkor is kiderüt, hogy az előrevivő célokhoz maximum 100 ezer értelmesebbje van ebben az országban.

Önmaga szopatásához, a falnak rohanáshoz viszont mindig megvan a milliónyi hülye.

Hát a 100 ezer értelmesebbje se ma fog győzni a milliós ostoba megvezetett prolik ellen. Magyarország továbbmegy a Félázsiai úton, ki Európából.

Ki tartja kezében Vona Gábor porázát ? 2017.12.22. 11:11:57

@Fideszes vagyok tehát lopok: Ha a lipsik nem hivjak be az oroszokat, akkor gyozott volna a forradalom.

dunántúli gyerek 2017.12.22. 11:21:03

@Fideszes vagyok tehát lopok: "A magyar törtélenem mindig ismétli önmagát: az ostoba csőcselék milliós számban csatlakozik a gátlástalan vezérhez, aki a tömeget a falnak vezeti. A birkatömeg meg ezt majd olyan 20-30 év múlva veszi megint észre. "

Egy szakerto lipsi viszont barmikor allamcsodot csinal 4-5 ev alatt, nem is kell 30. Raadasul ez nem fantazia, hanem tapasztalat.

vaffanculo 2017.12.22. 11:26:42

@6.Lenin: @Muzsikok közt: mi a fasz van? A zaklatás ballib tulajdonság? Mi a fasz van? Ja, értem, a Soros terv része bazmeg :). Ennyi hülye egy rakáson. Mondjunk egy imát a pedofil papbácsikért :)

Helga Beauty Salon. 2017.12.22. 11:29:03

@Fideszes vagyok tehát lopok: Igen, a többség a hülye, persze! Te meg kinevezted magad az értelmesebbjének! Mi a faszom volt itt minden alkalommal amikor ti kormányoztatok értelmeském?
Tudod e kisfiam hogy azok az emberek nem fideszesek igazából, csak tudják hogy ezt a nyugat által vezérelt mocskos áruló fasisztázó és magyargyűlölő baloldalt a hatalom közelébe sem szabad engedni!
Elmehetsz a f.szba nagyon értelmesen te görény!

Helga Beauty Salon. 2017.12.22. 11:33:08

@Fideszes vagyok tehát lopok: Ez az alig használt nick is annyira jellemző! Úgyis tudjuk hogy valamelyik alapbarom vagy, legalább vállald fel magad! Persze ha nem tiltás miatt nyomod ezen.

1ghost 2017.12.22. 12:20:26

@Helga Beauty Salon:

Na mi van te szarházi orbántroll? Úgy gondoltad, hogy a huszadik nickeden is fényesre kell nyalnod Gajdics elvtárs seggét.

Te szánalmas orbán bohóc. Mindenki csak röhög már rajtad.

1ghost 2017.12.22. 12:22:21

Ki tartja kezében Vona Gábor porázát ?:

Már megint új nicked csináltál te orbántroll? Itt a rossz hír: ezen is kilométerekről bűzlesz.

1ghost 2017.12.22. 12:24:49

@Ballib Cenzúrázók Réme 26:

Na mi van te segghülye orbánista nicktolvaj? Te akkora orbánökör vagy, hogy még azt is lopod, ami ingyen van.

1ghost 2017.12.22. 12:26:06

@dunántúli gyerek:

Ezt már másik három nickeden is behazudtad. Máskor jobban ügyelj!

citrix 2017.12.22. 12:35:41

Gajdics maga is vonalas kommunista volt: a nyíregyházi főiskola utolsó KISZ-titkára.
Aki fideszes az magára vessen: Orbán lojális pártkatonájának lenni nagy dicsőség levitézlett KISZ titkárként is. Szerintem szánalmas agyhiányos droidok vagy gátlástalan közpénztolvajok.

citrix 2017.12.22. 12:38:46

A mai napról ne feledkezzünk megemlíteni: 1989-ben dec. 22-én igazságot szolgáltatott a nép. Így jár minden diktátor, oda kerülnek ahová valók.

taga20 2017.12.22. 12:44:28

@Cycmen: mi van mirr-murr, visszaengedtek?

taga20 2017.12.22. 12:48:20

@1ghost: te vagy a második .

ne égesd má magad!:)

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2017.12.22. 14:07:37

@Ki tartja kezében Vona Gábor porázát ?: "Ha a lipsik nem hivjak be az oroszokat, akkor gyozott volna a forradalom. "

1. A bolsevikok hívták be, olyanok, mint a csúti geci.

2. Mindegy, hogy behívták-e, mert a ruszkik maguktól jöttek.

eßemfaßom meg áll 2017.12.22. 15:26:14

@morpho: a fidesz leginkább azért ilyen népszerű mert az ellenzéke olyan faszokból áll mint ti

taga20 2017.12.22. 18:31:40

@eßemfaßom meg áll: a fityesz leginkább ezért ilyen népszerű, mert az ország nagy része olyan agyhalott barmokból áll, mint te!

Géza Fispán 2018.08.17. 11:22:38

@a nagy hohoohooo: :) Nem változott ? :) Nézzük meg ! EGY ALJAS, MOCSKOS KISZ TITKÁR BANDA EZT ÜVÖLTÖZTE A MAGYAR PARLAMENTBEN, AHOL PÁR ÉVVEL KÉSŐBB KERESZTÉNYEKNEK HAZUDTÁK MAGUKAT :
CSUHÁSOK!
TÉRTRE!
IMÁHOZ!
Énekeljük el a himnuszt!
Jézus Krisztus nevében taps! ( ezt egy kis, aljas féreg ordítozta, valami Orbán g.)

KIK VOLTAK ?
AZ MDF?
NEM!
AZ MSZP?
NEM!
AZ SZDESZ?
NEM!
CSAK A FIDESZ!!!!

Géza Fispán 2018.08.17. 11:23:37

Ma is ezt vallja , És ezt :

1990.06.04.-én pedig ez történt .
.
"ELNÖK: Tisztelt Képviselőtársaim! Több oldalról fordultak hozzám képviselőtársaim, hogy a mai napon emlékezzünk meg a számunkra oly tragikus trianoni béke 70. évfordulójáról egyperces néma felállással. Kérem képviselőtársaimat, álljunk fel! (Egyperces néma felállás, a FIDESZ képviselői kivonulnak.) Köszönöm szépen." - áll a parlamenti jegyzőkönyvben.
25 évvel később, a Fidesz-frakció mai közleményében aktuálpolitikai megfontolásokból bevándorlózik:
“A nemzeti összetartás és az egymásra figyelés most még fontosabb, mert egész Európa eddigi fennállásának egyik legnagyobb kihívása előtt áll, el kell dönteni, hogy megőrizzük nemzeti kultúránkat vagy feladjuk azt a bevándorlók milliói előtt. A Fidesz már döntött: Magyarországot magyar országként, a külhoni magyarságot pedig a magyar nemzet részeként akarja megtartani, akikért felelősséget viselünk és dolgozunk itthon, a határon túl és az Európai Unióban is.”
- áll Pánczél Károly (Fidesz), a Nemzeti összetartozás bizottságának elnöke által jegyzett kiadványban, amit a képviselőcsoport nevében adott ki.
süti beállítások módosítása