B1 blogcsalád



Azt suttogják: Simicska nem is veszett össze Orbánnal és bedarálja a Jobbikot

2017. december 11. - Mr Flynn Rider

Két összeesküvés-elmélet bukkant fel szinte egy időben Simicska Lajosról és a Jobbikról.

orban_simicska.jpg

Az egyiket a pesti utcán hallottuk, a másikat Mráz Ágoston Sámuel, a közpénzeket nyelő, fideszes Nézőpont Intézet vezetője írta meg. Ez utóbbi akár tekinthető békülési kísérletnek is a Jobbik és a Fidesz között. 

Az első konteó, vagyis összeesküvés-elmélet lényege, hogy

Simicska Lajos nem is veszett össze Orbánnal, titokban az ellenzék - a Jobbik - megbuktatásán dolgozik.

Eszerint direkt hajszolta bele a pártot a reklámkampányba, amit ő finanszírozott, hogy aztán a Jobbikot megbüntesse az ÁSZ és ezzel a Fidesz legnagyobb ellenlábasát még a választások előtt kiüssék a nyeregből.

Ha a politikai teret piacnak fogjuk fel és arra gondolunk, más piacokon is szokás a konkurencia felvásárlása, párhuzamos működtetése, majd szükség esetén megszüntetése, akkor ez az elmélet is elképzelhető. A mai napig futnak olyan újságok még a magyar médiapiacon is, amelyek ugyanarra a vevőkörre koncentrálnak (pl. a receptújságok, vagy a fideszes propagandaújságok) és amiknek ugyanaz a vállalat a kiadója. Mégis megéri nekik, hiszen a piacvezető lap és az utána következő uralja azt a piaci szegmenst.

Ennek alapján tényleg nem lehetetlen - ha elég valószínűtlen is - , hogy

  • Simicska még mindig összedolgozik Orbánnal titokban
  • és célja nem is a Szeretett Vezető megbuktatása, hanem a Jobbik felfuttatása, majd leépítése.

Ha valakinek ez az elmélet túl vad, mutatunk egy másikat, amely a kormányzati szócsőben, a Magyar Időkben jelent meg és szerzője az a Mráz Ágoston Sámuel, aki a fideszes Nézőpont Intézetet irányítja. Egyfajta házi elemző ő, aki hétről-hétre engedelmesen megírja, amit a Fideszben gondolnak. Intézete – cserébe sok milliós közpénzes megrendelésekkel felturbózva – mindig kimutatja, hogy az ellenzék mennyire béna és Orbán mennyire rátermett vezető.

Ami meglepő az aktuális írásában, hogy

az ellenzék és a Fidesz helyzetét körülbelül objektívan írja le;

ugyanakkor felvázol egy hasonló összeesküvés-elméletet:

a Jobbik célja ugyan Orbán megbuktatása, de aztán összefognának a Fidesszel és átverik a baloldalt.

 

Logikus, ugye?

Összefog a Jobbik a baloldallal, legyőzik a Fideszt, aztán mégis a Fidesszel fognának össze.

Nem, az elmélet itt is nehezen hihető. De vajon felfoghatjuk-e ajánlatnak a Jobbik felé arra az esetre, ha ez így történne? Az írás célja minden bizonnyal nem ez, hanem a várható Jobbik-baloldal nagykoalíciót megakadályozza, valahogy éket verjen közé. Gondolatkísérletnek ez a történet is elég, bár valószínűtlen, elnézve, ahogy Vona Gábor nekiesett ma is a hatalomnak a Parlamentben. 

Természetesen nem szoktunk hinni az összeesküvés-elméletekben, de érdekes, hogy a két elmélet szinte egy időben bukkant fel és kezdett el terjedni a Jobbikról és Simicskáról.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr2913472535

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

morph on deer 2017.12.12. 16:15:51

@6.Lenin:
“ A kibaszott művelt nyugaton ennél mocskosabb dolgok is történtek (USA, Ausztria)”

Attól még egyik sem lesz jobb.

A tisztánlátás kedvéért nekem a jobbik sem hiányzik sehonnan, én csak a módszert azonosítottam.
A plakátok miatt mondjuk nyugodtan lehet ekézni a fidesz-kormánypropagandát, mindenek előtt mert baromi ronda szarokat sikerült rittyentenie valami lojális rokon/barát/szerető minőségű ‘alkotónak’, na meg mert zokon veszem, hogy ilyen gügye módon kommunikálnak a többi 7 millióval is, aki nyilván helyből értelmesebb, mint a plakátok készítői.
Na meg a célközönségük.

Ezzel szemben mondjuk az “ők lopnak” plakátok lényegesen magasabb szakmai szinvonalat mutatnak, akárhonnan nézve is.

Mindenesetre a módszer önmagában minősíti a használóit, akárkik is.

6.Lenin 2017.12.12. 16:18:32

@Világít a torony:

Kiégtél, sötéten világítasz, mint egy fekete lyuk.

kozvelemenykutatok.hu/

Nézd vissza a halott mumussal lefolyt vitát, neki is nehezen ment, de a végére megbirkózott vele. Neked is sikerülhet és ismét világíthatsz. Küzdj, ne add fel könnyen.

6.Lenin 2017.12.12. 16:24:05

@morph on deer:

"Mindenesetre a módszer önmagában minősíti a használóit, akárkik is. "

Ez így igaz és mindenkire vonatkozik. A többi egy elfogult vélemény.

monddazigazatmar 2017.12.12. 16:29:29

@postumus mumus: Szerintem te ne magyarázz senkinek arról, hogy nem ért a pénzügyekhez. Akkora baromságokat hadoválsz itt összevissza, hogy az ember nem tudja, hogy röhögjön vagy sírjon rajtad.
"Az a jólét mutatója, hogy hány évesek az autók" Pfff... Idióta. Elmúltál már 12 éves?

1ghost 2017.12.12. 16:39:27

@monddazigazatmar: @6.Lenin: @nemecsekerno_007: @Womb Raider: @eßemfaßom még áll:

Na mi van te szarházi orbánista fizetett bérhazudozó? Még mindig nem hazudtál eleget? Te szánalmas bohóc! Mindenki csak köp már a tolvaj, korrupt fideszfajtádra.

HaD 2017.12.12. 16:49:44

@Womb Raider: Mit sikerült "kiprivatizálni" cimbora??? gyurcsány is sikeresen lett a saját ura...meg demján meg orbán meg simicska meg leisztinger(aki ép most seftelget a szintén maga urává sikeresen váló gázszerelövel)...na én meg mint számviteli szakértö pont az ilyen cimbiket kérném meg hogy egy héten belül igazolják:
1.) A szja bevallásaikkal hogy honnan volt zs privatizálni.
2.) Versenyhelyzetben ök ajánlották a legtööbet(ez qrva nehéz lesz bmeg:)).
3.)Az örökségük erdetetét.
4.) Visszamenöleg az tulajdonszerzést követö minden egyes állami vagy állami hátterü cégtöl kapott megbízás árbevétel és költségösszevetését...tételesen:)
5.) A hiteleik fedezeti és költség vonzatát...különös tekinettel a hitelnyújt´kilétére és annak a bemutatására hogy az egyrészt miböl afdott hitelt másrészt bizonyítsa hogy azok mindenki számára elérhetöek voltak.
6.) APEH ellenörzések jegyzökönyvével hogy a megszerzett cég milyen támogatásokban részesült és azok hogyan szolgálták a közcélt...pl több adó??? több munkahely??? stb...
7.) Off.shore tulajdon esetén a tulajdonos szeméklyes megjelenésével mutassa be a bankszámlájának forgalmát.

Ha ilyen nincs irány a család a stadionokba szétszórva miut´´an a vagyont elkobozták....

További sok sikert! Rem´elem még találkozunk:)

6.Lenin 2017.12.12. 16:50:55

@1ghost:

Te Köcsög!

Engem nem zavar(na) a véleményed, mert eltér az enyémtől, pláne, ha inkább azt írnád le, és el is magyaráznád, én miben is tévedek, esetleg.
Vagy már olyan stádiumban vagy, ez nem megy? Rajzold le, vagy mutogasd el, hátha valami leesne belőle.
Nehogy félreértsél, 1 mp-ig se sajnállak, neked ezt adta a sors, az meg kegyetlen. Ez van.

inteligencs elenzeki 2017.12.12. 17:06:40

Tök mindegy mi van a háttérben, a lényeg az, hogy ami most történik, az nem tesz jót a jobbiknak. A ballib oldal szavazói még nem bíznak vonáékban, (többségük később sem fog bízni bennük) a régi radikális szélsőjobbos hívek meg már nem bíznak vonában. Én úgy gondolom, hogy azt jól tették, hogy elmozdultak a szélről középre, azonban ezt túlzásba vitték az utóbbi időben, így az addig masszív szélsőjobbos szavazói kör leszakadt róluk.
A végkifejlet az lesz szerintem, hogy megalakul majd egy új szélsőjobbos radikális párt, valószínűleg a jobbikból kiválva, (legalábbis részben) a Vonáék meg mennek a lecsóba, vagy betagozódnak a Fideszbe.

6.Lenin 2017.12.12. 17:22:22

@Comte de Gippaud:

Miből gondolhatta a Jobbik (mögött álló agytröszt, ha van ilyen) , hogy megúszhatják a plakátügyet? Előtte ugyanezért csesztették a Fideszt, aztán amikor azok hoztak egy törvényt, miért nem papírozták le? Nagyon amatőr hiba (vagy annak látszik). Netán szándékosan vetették be velük? Akkor még amatőrebb hiba.
A középre húzódásról, lett volna (honnan?) annyi szabad választó, hogy egy ütőképes párttá fejlődhettek volna?
Tényleg elképzelhető, hogy hosszútávon Európában egy kifényezett nácinak elkönyvelt párt hatalomban maradhatott volna? Nagyon amatőr párvezetésre utalnak ezek , vagy tényleg ennyire naivak lennének a mögöttük állók?
Simicska 5lete lenne? Akkor miként adhatott tanácsokat a Fidesznek? Vagy ott nem is hallgattak rá?

inteligencs elenzeki 2017.12.12. 17:39:38

@6.Lenin:

"A középre húzódásról, lett volna (honnan?) annyi szabad választó, hogy egy ütőképes párttá fejlődhettek volna?"

Fene tudja. Ha nem indultak volna antiszemitizmussal, amit most kétségbeesett és túltolt gesztusokkal próbálnak negligálni, akkor lehetett volna talán esélyük a finom középre sasszézással kapcsolatban. Így azonban olyan a dolog, mint amikor vörös borba tejet keversz. Sehogy se jönnek össze az ízek.
Annak idején az antiszemita megnyilvánulásaik balf.szságok voltak, mert a lakosság egy részét eleve kizárták a szimpatizánsi körből, a mostani szereplésükkel meg még a meglévő kőagyú támogatók is lepattannak tőlük.

andalgó kandalló 2017.12.12. 17:41:32

Én mindent el tudok képzelni, még azt is, hogy a választások előtt kibékülnek...

6.Lenin 2017.12.12. 18:24:17

@Comte de Gippaud:

Kösz, nagyjából én is ezt gondolom. Néhány éve pont ezekkel érveltem egy kőkemény jobikossal szemben, hogy saját maguk teremtették meg az esélytelenségüket a kormányzáshoz.
Azt megértem, hogy azért jöttek létre, hogy összerántsák a hasonló gondolkodásúakat, mert sajna vannak minden közösségben, de sehol nem haladják meg a 10-15 %-ot, sőt koalíciós partnernek sem elfogadhatóak ma Európában.
Ha eltávolodnak a politikájuktól, elvesztik a táboruk nagy részét, a többi oldal meg már foglalt. A néppártosodáshoz nem volt elfogadható ideájuk, szabad választó meg végképpen nem. Rossz 5letek sorozatát követték el.
Szerintem is.

morph on deer 2017.12.12. 18:28:56

@6.Lenin:
“A többi egy elfogult vélemény.“

A többi szakmailag megalapozott vélemény
Nem (csak) arról van szó, hogy nem tetszik,- ez nem ízlés kérdése - hanem zavaró a szakmai hozzáértés nagyfokú hiánya.
A fidesz és/vagy kormány plakátjait biztos, hogy dilettáns(ok) tervezi(k) és/vagy hagyják jóvá, ez kilométerekről látszik. Mint ahogy az is, hogy nem a minőség számít, hanem a ‘kapcsolatok’.
Gondolom véletlen..;)

2017.12.12. 18:31:23

Ez egy hatalmas baromság. Simicska elég komoly pénzt bukott azon, hogy nem ő az Orbán kúrmány elsőszámú építtetője, beszállítója.

Ami a jobbikot illeti, kurva gyorsan ki kell találniuk valamit, különben mennek a süllyesztőbe, mint a Miép anno. A kisebbségi komplexusos, rettegő választóik felelősökre és ellenségre vágynak, amit ez a jobbközépre húzódás nem garantál.

Ilyen plöttyedt ellenzéki politizálás mellett maradni fog a felcsúti rohadék, meg az enyveskezű sleppje.

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2017.12.12. 18:32:11

@monddazigazatmar: Ne irigykedj. Te mindig is csak egy kis csóringer pusztaparaszt maradsz a trabidban feszengve. Nem szégyen az kisöcsém. A jólét pedig bizony azt jelzi mennyire modern eszközöket használsz. És én még ehhez boldog is vagyok a családom körében. No erre varrjál gombot kisöcsi. Lehet így is megöregedni, és élni, meg úgy is ahogy te pöfögsz a harmincéves trabidban. Nem szégyen az. 42 ezerből is meg lehet élned, fideszbirka!

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2017.12.12. 18:42:05

@nemecsekerno_007: Én csak azt írtam bunkókám( a gyökérre válasz), hogy én hitellel a vagyonomat gyarapítom. Aki meg hüle a pénzügyekhez gyűjtse a pénzét 70 éves koráig 1%-os kamatra leszarom, utána meg élvezze a vagyonát pár évig, ha ezt akarja. Én inkább vettem fel okosan hitelt fiatalon azt befektettem, majd fiatalon élveztem a hasznát. Jelenleg 60 évesen ott tartok hogy mindenem megvan. Nekem ez így jó.

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2017.12.12. 18:46:06

@nemecsekerno_007: Lapostévé hitelre? Én olyanokat a zsebpénzemből veszek. A hitel a nagyobb értékeknél gazdaságos, befektetve jövedelmező, pénzt fialó dolgokba.

6.Lenin 2017.12.12. 18:48:26

@morph on deer:

Én személy szerint szarok a plakátokra bárki is csinálja. Mindig is utáltam ezt a fajta információ közlést.
Ezek után gondolom felesleges bármelyiket is szakmailag értékelnem.

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2017.12.12. 18:51:18

@6.Lenin: A fidesz ahogy felívelt, olyan ütemben el is fog konyulni. Arra ne legyél büszke, hogy ezeket a tolvajokat támogatod. Én inkább elbújnék szégyenemben.

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2017.12.12. 18:57:19

@konrada: Az orosz nyersanyagra támaszkodás már a múlt. A szénalapú nyersanyagok felhasználásának kora leáldozóban.

Jakab.gipsz 2017.12.12. 18:58:28

@paragrafus:

Itt van a bibi, hogyan tudod megállapítani azt, hogy tilos hazudni és bebizonyítani.

Tehát ha valami nincs megtiltva, azt szabad ezt állítod. Rendszerint az igazságot követeljük meg, a hazugság nincs megtiltva.

Hol ott a hazugság lényege az, hogy az ami hazug, az soha sem válhat valósággá. Lásd kommunizmus elmélete. Ez pedig az idővel van összefüggésben.

Attól a ténytől független, hogy a hazug állításokat megfogalmazók már meghaltak.

6.Lenin 2017.12.12. 19:01:56

@bluebear:

Természetesen 1x mindenki eltűnik, én is, te is. A Fidesz is, és ha még az én életemben, akkor keresek másokat akikre voksolhatok, ha nem lesznek, akkor nem voksolok és továbbra is azt csinálom , ami nekem tetszik.
Mikor, és hol írtam, hogy büszke lennék a Fideszre? Nem vagyok büszke sok mindenre velük kapcsolatban, de talán jövő tavasszal is rájuk adom a voksom.
Mást nem látok, akikre szívesen voksolnék. Hülyékre meg minek.

inteligencs elenzeki 2017.12.12. 19:19:26

@6.Lenin:

"Mást nem látok, akikre szívesen voksolnék. Hülyékre meg minek."

Ennyi.
Nálam is marad a Fidesz, ahogy sokaknál is. És nem a gyengécske plakátok miatt. De még csak nem is a migráns kérdés, ami erre inspirál, hanem egyszerűen a kormányzati teljesítmény.
Egy csőd szélén álló országot vettek át, egy világgazdasági pangás közepette. Mégis kikormányozták a hajót.
Ha összevetjük ezt azzal, hogy a szocik idején már 2016-ban szarban volt a büdzsé, amikor még híre hanva nem volt a válságnak, elég egyértelmű a kontraszt.
A többit leszarom. Ennek tükrében, még akkor is a Fidesz lenne a nyerő, ha anno a szocik semmit nem loptak volna. Balfasz és könnyelmű kormányzás tudja a legtöbb kárt okozni egy országnak.

6.Lenin 2017.12.12. 19:42:58

@Comte de Gippaud:

Igen, nem kell mindig mindent túlbonyolítani. 1xűen eldöntendő kérdés, ha az ember kívülről is képes szemlélni a dolgokat. Szerintem is.

2017.12.12. 19:48:12

@Comte de Gippaud:"Nálam is marad a Fidesz"

Nem is feltételeztem, hogy leállsz a hazudozással meg a lopással. Lehetne, hogy ezzel nem itt reklámozod magad, troll? A kutya se kíváncsi rá, hogy mennyire szereted a cigó vezíred seggét nyalni.

6.Lenin 2017.12.12. 19:49:36

@Magyar Gábor6817:

Igen fasiszta párt, de kurva nagy szerencséd, hogy fogalmad sincs, hogy milyen egy igazi fasiszta párt, vagy mit is jelent a fasizmus.
De azért gondolom elvagy magaddal , és ez a lényeg. Nem vetted még észre, ha ilyeneket mondasz nyilvánosan akkor kicsik szánakozva néznek rád?
Ha nem, akkor ne is erőltesd ezt a vonalat. Sokkal jobb szép csendben leélned a tyúxaros hátralévődet.

2017.12.12. 19:50:23

@Magyar Gábor6817: "a fide$$ is fasiszta párt "

Ja, a legredetibb: cigó vezírrel... A hülyéknek jó így is.

2017.12.12. 19:55:41

Itt a nagy esély és a vízválasztó: most fog kiderülni, hogy mire jó a Jobbik. Eltakarítani a fideszbűnözést vagy megszavazni a törvényeiket.

2017.12.12. 20:00:29

@6.Lenin: Mit vergődsz itt, batyufasz? Annyit loptál már, hogy most ráérsz? Nem fogod fel, hogy senkit nem érdekel, ha a cigó vezíred seggét nyalod? Magánügy: legfeljebb a tusnádi pride-on hirdetheted magad, gyíkarc komcsi, mert itt szart sem érsz.

dare 2017.12.12. 20:03:34

@6.Lenin: Visszatértem.
Vannak ugye berendezkedési formák, amik demokratikusak és autokratikusak lehetnek.
Namármost azok az országok, amelyket felsoroltál, azok erős befolyás és ráhatás hatására ha akarnának se tudnának demokratikus berendezkedést maguknak kieszközölni.
Nekünk viszont van választásunk, eldönthetjük melyiket szeretnénk.
Aki nem demokratikusat akar, azt elzavarjuk.
Ez a tézis most viszont megdőlni látszik, ami nagyon nem egyezik az én demokratikus elveimmel.
Itt már mindenki ellenség, aki nem úgy lép, ahogy azt szeretnék.
Aki ennek örül, az pedig szerintem bolond.

1ghost 2017.12.12. 20:05:44

@Comte de Gippaud:

Hehehe. Szarházi orbánfaszkalap. Lebuktál te szánalmas bohóc. Kilométerekről bűzlesz ezen a nickeden is.

dare 2017.12.12. 20:09:46

@6.Lenin: Fasizmus=Szélsőséges tekintélyuralmi, nemzeti értékeket előtérbe helyező politikai nézet.

Ahol a nemzeti értékek és a nacionalizmus csak máz.
A Fidesznek nem kellett még harcolni a nemzetvédőkkel, de ha így folytatják csak idő kérdése.

dare 2017.12.12. 20:20:10

@Comte de Gippaud: "Balfasz és könnyelmű kormányzás tudja a legtöbb kárt okozni egy országnak"

Teljesen igaz.

6.Lenin 2017.12.12. 20:23:16

@dare:

"Nekünk viszont van választásunk, eldönthetjük melyiket szeretnénk.
Aki nem demokratikusat akar, azt elzavarjuk. "

1:1

Az első mondattal 1etértek, a másodikkal nem. Csak előtte tisztázni kéne, hogy ki, mit is ért a "demokratikus" alatt.

Jövő tavasszal lesz is lehetőség dönteni, demokratikusan. Ha pl egy párt vét a törvények ellen, és ezért kizárható, akkor az is demokratikus. Nem lett volna szabad olyan ügyekbe bonyolódni, ami ide vezet.
Természetesen ezt lehet készakarva is. nincs esély a győzelemre-rajtuk múló okokból-akkor a felelősséget megpróbáljuk másokra hárítani.
Kb ez a játék megy az ellenzék egyes tagjainak a részéről. Nincs demokratikus esély, kitalálunk olyasmiket, amivel lejáratjuk ezt az intézményt is, mint eddig szinte minden valóban demokratikus intézményt.

Nekem a politikában is a szabad verseny jelenti a demokratikus megoldást. elmondom, mit is szeretnék, aztán a választókra bízom a döntést, és elfogadom az eredményt. amennyiben én lennék kisebbségben, megkeresném, hogy miben hibáztam, ÉN, és nem próbálnák minden más faszságra hivatkozni.

Jó néhány éve ismertek a lehetőségek mindenki előtt. Aki nyer, az nagyon nyerhet, és erős felhatalmazással kormányozhat. Óriási lehetőség mindenki számára, különösen, ha látjuk mi zajlik Németországban, Ausztriában a kormányalakítással.
2010-től, de legalább a 14-es vereség másnapjától kellet volna keresnie az ellenzéknek a megoldást. Képtelenek voltak erre.

Van 6 millió választásra jogosult polgár, akik nem a jelenlegi kormánypártokra szavaznának. 2-3 millióval már nyerni lehet.

Aki ebben a helyzetben nem talál megoldást a nyerésre, az miért is szeretne hatalomra kerülni?

dare 2017.12.12. 20:36:58

@6.Lenin: A demokráciát nem csinálni kell, hanem hagyni kell önállóan gondolkodni hagyni az embereket.
Az agymosás, hazudozás, megtévesztés, az nem demokrácia.
Itt belerúghatnék egyet a szocikba, de már ahhoz sincs kedvem.
A törvények ellen való vétkezés az kicsit a kormányoldal szájából furcsán hangzik.
Azok akik nem képesek úgy megmérettetni magukat, amikor már 57%-ra mérik őket (na persze), az már lovagiasság szempontból is hagy némi kinevetnivalót maga után.
Nem tudok ennek tapsolni, még akkor sem, ha igazuk van.
Ha cikázna a Fidesz a pálya közepén, és holo jobbra, hol balra rúgva egyet nem provokálná meg ingerelné a választókat, foglalkozna az egészségüggyel és az oktatással (úgy ahogy kell),kevesebb korrupció lenne, és a demokráciát nem ilyen szabadon értelmeznék szerinted szólnék én egy szót is?

dare 2017.12.12. 20:39:50

@dare: Ha nem cikázna helyesen.

Így nem lehet nyerni.
ÍGY NEM LEHET NYERNI!!!!

6.Lenin 2017.12.12. 20:56:27

@dare:

Sejtettem, hogy kifogásokat keresel.
Én több, mint 30 évig vállalkozó voltam. Soha nem mások munkájának ócsárlásával próbálkoztam. Gyorsabb, olcsóbb, szakszerűbb munkával kísérleteztem. Bejött. Igaz ennek nagy ára volt. Többet kellett dolgoznom, állandóan képezni magam, beruházni eszközökbe, de hosszútávon megérte. Leszartam, hogy mások milyen szisztéma szerint szervezik a vállalkozásukat.
Mint megrendelő mik lennének az elvárásaim, ezek voltak az első gondolataim a kezdésnél. Miér képzelném el, hogy mások elfogadnák azt, amit én sem tudnék elfogadni másoktól. A többi jött szinte magától.

Attól, hogy bárkit legecizek, én már nem lehetnék egy nagy geci?
Mitől lenne jobb a polgároknak, ha mindent és mindenkit csak szidnék ?

Nekem érthetetlen, hogy ez másoknak miért olyan bonyolult kérdés?
Ha én nem tudnék valamit elfogadni, akkor milyen alapon várnám el, mások simán fogadják el tőlem?
Ez miért lenne más a politikában?
Na, jó, kicsit valóban más, hiszen rengeteg különböző érdeket kéne összecsiszolni valamilyen közösen elfogadhatóba.

Agymosás, hazudozás meg ilyenek.
Ki kötelez arra, hogy bármit befogadj belőle? Át kell lépni, mint a kutyaszart, vagy belelépni, ha a te kutyád szarta?
Nem tudod eldönteni, hogy neked mi az elfogadható? De az miért mások hibája?
Ha kisebbségben maradsz, az biztos, hogy mások hibája?

Mindenre van megoldás. Végső esetben egy szög a gerendában és erős kötél.

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.12.12. 21:01:33

@dare: Az utolsó bekezdésed üres közhelyek gyűjteménye." Foglalkozna az egészségüggyel.." Mégis mit jelentsen ez? Nincs olyan állapota az egészségügynek vagy az oktatásügynek, amelynél az ellenzéki sajtó elégedetten csettintene. Mindig támadna ezügyben, mert ez egy hálás téma az ellenzéknek. A pechjük jelenleg az, hogy a 2015 óta tartó illegális migráns betelepítés jobban foglalkoztatja a lakosságot. Ráadásul ezt a kampányt a brüsszeli EU bürokraták is etetik folyamatosan-osotba módon..

taga20 2017.12.12. 21:05:05

@6.Lenin: "Én több, mint 30 évig vállalkozó voltam."

ha ez így lett volna, akkor nem tapsikolnál a fityeszrablásnak, a mészaros, tiborcféle szabadrablásnak!

6.Lenin 2017.12.12. 21:07:22

@EU zászlót mindenhova!:

Meg kell nézni a világ bármely országában, hogy mivel kampányol az ellenzék.

Majd mi rendbe tesszük az egészségügyet, meg az oktatást. aztán semmi sem történik, hiszen ezeket soha nem lehet rendbe tenni, hiszen állandóan változnak a követelmények, elvárások lehetőségek, ezek követésének a következményei évek múlva jelentkeznek.

Akik ezt ígérik eleve hazudnak.

6.Lenin 2017.12.12. 21:14:17

@taga20:

Én soha nem tapsoltam se Kádárnak, se Antallnak, se a Gyulának, se Orbánnak a többiekről ne is beszéljünk.
Én csináltam a magam dolgát, hol könnyebb volt, hol nehezebb, attól függően kik voltak hatalmon. Ennyiben érdekelt a dolog. Én mindig megtaláltam a megoldást, ami nekem jó volt, ez a lényeg. Hál'Isten (?) eddig a legtöbbjüket túléltem, és nekem ez a fontosabb.

dare 2017.12.12. 21:17:34

@6.Lenin: Kifogás?
Nehogy már azt mond nekem, ez neked tetszik, ami most történik?
Én most vagyok vállakozó.
Ajánlom próbáld ki magad most a kkv szektorban, mire lehet most jutni olcsóbb, szakszerűbb, és gyorsabb munkával.
Nem állítom azt, nem éri meg, de azért na, lehetne könnyebb.
Persze nem lesz, de emiatt nem siránkozok.

Mitől lenne jobb?
A megítélésed lenne jobb, én nem szoktam szidni senkit, általában engem szoktak szidni a nagyon jól informált emberek, de nem szoktam felvenni a szidalmakat.
Mérgező a beszéd.
Annyira mérgező, hogy az már fizikai fájdalmat okoz.
Persze a Fidesz erről nem tehet, Áder is kimondta a szót, csak az ellenzék a g.ci.

"Ki kötelez arra, hogy bármit befogadj belőle?"
Szerinted befogadom.
Viszont nem tudom átlépni, nem lehet, túl nagy.
Én tisztába vagyok az értékeimmel és a nézeteimmel, az lenne a jó ha más is tisztában lenne vele, és nem bújna fals ideák mögé, és nem onnan osztaná az észt.
A megoldási javaslatodat meg külön köszönöm.
Nem is értem mit küszködök itt.

dare 2017.12.12. 21:22:39

@EU zászlót mindenhova!: Közhely?
Üres közhely?
Nem azt akartad írni, túlzsúfolt kórházak ápolók és orvosok nélkül versenyképes fizetés nélkül?
Épp most beszéltem egy orvossal pár órája.
Este tudott csak elmenni a piszoárra, egyszerűen nem volt ideje.
De tudod mit, közhely az egész.

6.Lenin 2017.12.12. 21:26:58

@dare:

"Én tisztába vagyok az értékeimmel és a nézeteimmel, az lenne a jó ha más is tisztában lenne vele, és nem bújna fals ideák mögé, és nem onnan osztaná az észt. "

Az első részével tökéletesen 1etértek, de mi a fasz közöm van mások ideáihoz?
Igaz majdnem pedagógus pályára kerültem, de azóta egyáltalán nincs késztetés bennem mások nevelésére, megváltoztatására. Értelmetlen.
Meghallgatok másokat, elmondom az enyémet, aztán mindenki azt hasznosít belőle a maga számára amit jónak lát. Én ezért vagyok itt. Mindig van lehetőség tanulni is, és főleg szörnyülködni, hogy......mind1.

taga20 2017.12.12. 21:31:19

@6.Lenin: te folyamatosan a gecinek tapsolsz, és építed eszt a szar rendszert vele együtt, ami össze fog csuklani előbb-utóbb.

Csuti Ördögüző 2017.12.12. 21:41:24

En elhagytam a hazamat 2014ben, be nem orokre.

Szavazni megyek, Orbanra. Nekem nincs messze a kovetseg. Ha mondjuk a ballibnek lenne eselye, erosen gondolkodos lenne, h egyaltalan eremes-e megfontolni a hazatelepedest.

De ha a fidesz v. a jobbik lesz kormanyon, akkor okes. A Jobbik az uj fidesz a fidesz regi nagyraval raadasul, Orban meg vilagsztar. Nagy problema otthon nem lesz pedig hasalnak el a kormanyok Europa szerte.

6.Lenin 2017.12.12. 21:44:16

@taga20:

B+, én már csak a markomat tartom, mint nyugger, és az unokáimmal játszom, meg itt szörnyülködöm néha , hogy mennyi faszkalap szaladgál sokat szenvedett kis hazánkban.
Ja, és közben szól a blues, meg néha elszunyókálok.
Össze fog csuklani?
Szerintem az nem mostanában lesz, úgy, hogy ha nem haragszol, ezen most nem nagyon fogom magam felizgatni (még esetleg zaklatnám emiatt a szomszédasszonyságot is netán)

Csuti Ördögüző 2017.12.12. 22:00:21

A Jobbik - baloldal nagykoalicioval csak annyi a baj, h a baloldalon kivül senkinek se erdeke.

A Jobbik se hulye latta h amihez hozzaer a ballib annak vege van mint a botnak. Aht, koala partnerek, cegek, ujsagok. Kanyec. Arcvesztesrol nem is beszelve.

taga20 2017.12.12. 22:02:40

@6.Lenin: nyugger, nem vagy menthetetlen, me a zenéd jó!:)

na megyek alukálni, me én még nem vagyok nyugger, és tudod a felírókirovó rendszer miatt meg kell termelnem a nyugdíjadat, hogy aztán itt tugy ekézni engemet!:)))

zene!

www.youtube.com/watch?v=M_ciiCyxOJA&list=RDM_ciiCyxOJA

Scott Tenorman Must Die 2017.12.12. 22:05:46

@taga20: taga, ilyen zenéket azok a gimnazisták hallgatnak, akik két emoskodás között épp falcolgatnak a spleenjük miatt. kezdek aggódni érted, azt még neked sem kívánom, h szomorú legyél

6.Lenin 2017.12.12. 22:10:59

@taga20:

A jó munka alapja a kipihent melós.
aludj jól, aztán holnap légy szorgalmas, majd szorítok neked.

jó éjt,
mindenkinek. most az 1x követlek én is.

anyadmajma 2017.12.12. 22:19:01

@6.Lenin: te egy ilyen hazaáruló bolsevik geci vagy, mindig is a komcsik seggét nyaltad egész életedben, nem is várunk már mást tőled.
Mondjuk, remélem az összes unokádnak előjön valami krónikus betegsége, mert azt a gazdád neked soron kívül meggyógyítja. Ha nem ő, majd imádkozhatsz a fia egyházához, és attól gyógyulnak meg.

anyadmajma 2017.12.12. 22:21:03

@Csuti Ördögüző: nem hiszem, te hazaáruló bolsevik geci, hogy valakit is érdekelne, hogy kire szavazol, ezt mindenki tudja. Hiszen azért kapod a pénzt. És milyen keleten? mert hát ugye nem a hanyatló nyugatra mentél itt a keleti nyitásban, minimum azerbadgánba teveszopónak. Mert ott is csak arra használnának.

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.12.12. 22:33:21

@6.Lenin: Erről beszélek. Megsúgom, sokan azok közül, akik véres szájjal szidják a hazai E.Ü. rendszert, sírva menekülnének haza, ha megtapasztalnák mondjuk a brit állami egészségügyet.
Egyébként azt is sokan elfelejtik, hogy a 2010 utáni kormányraszkadt rá a Ratkó generáció. Jelentős többletterhet jelentve mind a nyugdíj, mind az egészségügyi kasszának..

morph on deer 2017.12.12. 23:21:36

@6.Lenin:
“felesleges bármelyiket is szakmailag értékelnem.”

Természetesen.
Viszont én pechemre úgy vagyok vele, mint pl ha neked jó a hallásod és közben bármerre mész hamisan énekelnek körülötted...
(Tudom, vegyem le a szemüvegem! :)

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2017.12.12. 23:52:13

@Scott Tenorman Must Die: Nem felejthettem el azt amiről nem tudok. Egyszerűen eszközt váltottam, és valami rejtélyes okból kifolyólag a mobilomon mindig ezt a macit hozza elő. Láttam, hogy kék maci vagyok, tudok is róla, de nem kínlódok a változtatással. Jó ez így ahogy van, aki akarja úgyis észreveszi hogy változott.

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2017.12.13. 00:00:13

@EU zászlót mindenhova!: Orr bán a betegekkel, szegényekkel nem törődik. A fidesznácik csak az erős, lovon vágtató, azt szőrén, egyszálcsupaszfaszban megülő, hátrafelé nyilazó, barna szemű férfi és nő által magyarföldön a pusztánnemzett, szőrösmellkasú és hátú igaz hazafiakat szeretik, akik még az influlenzavirust is hátrafele nyilazva terítik le.

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2017.12.13. 00:21:09

@Scott Tenorman Must Die: Úgyhogy ne lepődj meg ha szellemlovasként megjelenek pár nicknéven még. Van még két tabletem, 3 másik okostelefonom, 2 asztali gépem és 3 laptopom. Az hogy éppen melyiken vagyok bejelentkezve a tartózkodási helyemtől függ. Fogalmam sincs ezeken hogyan regisztráltam erre az ezer blogra, amik itt megjelennek, sokszor engem is meglep ez a sok nicknevem. Úgyhogy koncentrálj erősen, hogy észrevedd a változást.

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2017.12.13. 00:34:27

@bluebear: Voltam én már pius pápa, mormogó manó, csöpögő pöcsű csöpi, szuszogó szöszi, postumus mamusz, fortyogó faszi, dühöngő dagi, szőrösfaszú szaki, kopasz kuki. Mikor éppen milyen kedvem volt.

eßemfaßom még áll 2017.12.13. 07:36:06

@taga20: Remélem habony rendesen befizeti a nyugdíjjárulékot a kommentjeid után,. A munkásságod minden pénzt megér neki.

eßemfaßom még áll 2017.12.13. 07:39:50

@bluebear: Már értem, hogy miért fixa ideád, hogy te vagy a másik ember az interneten aki kommentel csak a másik 30bnicken veled szemben.

A kezelőorvosd irja már belőled a könyvét?

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2017.12.13. 09:01:21

@eßemfaßom még áll: De amikor kérdeznek tőlem valamit legalább nem szoktam sem az öltönyöm gombjait babrálni, sem a nyelvemmel a számat nyalogatni, csokispapírt majszolni, szotyit okádni magam köré, a kertembe focistadiont építeni, bőszen pislogni, zsebrebaszott kézzel, magasan hordott állkapoccsal szónokolni, tömegek előtt mekegni-makogni, brekegni- ugatni. Nem kezeltek grazban sem, igaz nem is vagyok 2 millió birka pásztora, miniszterelnöke.

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2017.12.13. 09:05:22

@eßemfaßom még áll: És amikor megkérdezik tőlem hány éves vagyok nem azzal válaszolok december 12.- én, hogy kellemes húsvéti ünnepeket kívánok. Úgyhogy nekem abszolút nincs szükségem kezelőorvosra, ellentétben a csuti pszichopatával.

6.Lenin 2017.12.13. 09:38:05

@bluebear:

Ez igaz, hogy te nem szoktál ilyesmiket csinálni (bár személyesen nem ismerlek hál'isten), csak mindenkit utálsz, aki tehetségesebb nálad, és mindent elkövetsz, hogy emberileg megalázhasd. Ez se semmi. Nyilván az ilyen lelki torzulásokra is meg lehetne találni a szakkifejezést. Miért kell valakit emberileg is megalázni, ha másként gondolkodik?
Megnyugtat, elfelejted a saját torzulásaidat?

2017.12.13. 09:43:58

@bluebear: "Nem kezeltek grazban sem, igaz nem is vagyok 2 millió birka pásztora, miniszterelnöke."

Pedig neked nagyobb szükséged lenne kezelésre...
(apropos... a sunyi ballib sejtetés mögé sikerül végre, sok-sok év után valamiféle bizonyítéknak tekinthetőt állítani? Vagy elég az alattomos pletyka? Mint ne túl régen, amikor Orbán eltűnt Horvátországba nyaralni... gyorsan szárnyra kapott újfent a mocsadék propagandisták köréből a 'hír' Orbánt Grazban kezelik, mert majdnem teljesen megháborodott... aztán másnap megjelent a kép, amin éppen egy horvát étteremben vacsorázott :)
Szóval szar hazug vagy, ha szép mimimikával teszed is, ahogyan azt tanították...

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2017.12.13. 10:08:06

@Womb Raider: Már a fenti képen is látszik hogy a nyelvével babrál, nyomkodja a pofáját kifelé. Idegesen babrál az öltönye gombjaival, a száját nyaldossa. Ez már tipikusan a romló idegállapot kezdeti tünete. És most például semmi oka nem lenne rá, korlátlan hatalma van, rengeteg seggnyalója, akik még a kútba is utána ugranak. Mitől retteg ennyire ez az ember? Ha valótlanul támadják, akkor cáfoljon, bizonyítsa az ellenkezőjét ha nem bűnös, ne remegjen itt nekem, mint egy óvodás!

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2017.12.13. 10:16:00

@6.Lenin: Itt szó nincs arról, hogy utálnék mindenkit, aki tehetségtelenebb nálam. Itt arra próbálok rávilágítani, hogy egy szarkeverő öltönyös jogászgazember, egy semmirekellő,, egész életében a parlamentben tollászkodó, életében egy percet nem dolgozó, csak állandóan pofázó pszichopata politikus az orrotoknál fogva vezet benneteket.

6.Lenin 2017.12.13. 10:21:02

@bluebear:

" Ha valótlanul támadják, akkor cáfoljon, bizonyítsa az ellenkezőjét.."

Nagy ritkán megnézem a parlamenti vitákat. Nagyon szeretik kérdezni a me-öt.
Próbáld beleképzelni magad.

Mondjuk zajlik a vita bonyolult hazai, nemzetközi problémákról, aztán feláll egy nagyon okos, tökéletes emberi lénynek látszó valaki, aztán papírból felolvassa a világ legégetőbb kérdését:
-Miniszterlernök úr, miért izzad az ön lába?

Te miként reagálnál? (A szitu természetesen elnagyolt, de jellemző)

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2017.12.13. 10:26:07

Csak nehogy megtépje a balsors a magyar népet, hogy teleki pál után még egy miniszterelnöke önkezével vet véget életék. Addig jó ameddig csak a száját harapdálja, a bal szemével pislog, gombokkal matat, tiszta ősz és dagi lesz.

6.Lenin 2017.12.13. 10:27:00

@bluebear:

"egy szarkeverő öltönyös jogászgazember, egy semmirekellő,, egész életében a parlamentben tollászkodó, életében egy percet nem dolgozó, csak állandóan pofázó pszichopata politikus az orrotoknál fogva vezet benneteket. "

Tulajdonképpen most igazoltad, amit írtam. Halvány fingod sincs, mit is jelent ma egy országot kormányozni, még akkor is, amikor a jelenlegi körülményeket figyelmen kívül hagynánk. Ha figyelembe vesszük akkor szerinted hány ember lenne ma képes ezt a munkát elvégezni-ilyen szinten- anélkül, hogy beleőrülne?

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2017.12.13. 10:30:42

@6.Lenin: Megmondanám neki, hogy azért mert melege van. Ha paraszt is lennék hozzá, mint a csuti, akkor még azt is hozzátenném, hogy mert nem gore-texes a gumicsizmám.Tömören, velősen.

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2017.12.13. 10:37:50

@6.Lenin: Ellentétben veled én úgy vélem, hogy nagyon sok ember képes lenne elvezetni ezt az országot. A demokratikus világban erre rengeteg példa van. Ne képzeld, hogy erre csak egy isten és középkori király képes. Ha jó szakemberekkel van körülvéve( ez a politikailag átszőtt fideszben szinte lehetetlen),akkor az érdemi munkát nem is ő, hanem a beosztottjai végzik. Egy jó vezető nem maga pakolja a zsákokat árvíz idején, és nem maga dönt mindenről, mi t orr bán vajda.

6.Lenin 2017.12.13. 10:40:58

@bluebear:

Én még emléxem a mindenki Árpi bácsijára, meg Sólyom L-ra is. Úgy vannak előttem, mint akinek állandóan tele a gatyája, vagy éppen abban a pillanatban szarta össze magát.

De el tudtam képzelni, hogy milyen nehéz lehet egy tehetségtelen, dróton rángatott embernek ezt a feladatot ellátni. Soha nem támadtam volna őket ezért. Csupán feltettem magamban a kérdést: minek vállalta, nincs önkritikája?

Igaz Orbán estében az utóbbi kérdést fel lehetne tenni, és talán egy személyes találkozásnál meg is kérdezném tőle. Én biztosan nem vállalnám.
Én már néhányszor felálltam volna a parlamentben és a sok okosnak megmondtam volna, hogy nyalják ki a seggem, és ha nem tetszik menjenek a P-ba.
Jóval kisebb a tűrőképességem határa.

6.Lenin 2017.12.13. 10:51:21

@bluebear:

Azért kékmedve barátom, ha visszatekintek csak az én életemben, nem kellene nagyon megterhelnem a zagyam a megfelelő emberek kiválasztásában, akik ilyen szinten próbálták ezt az országot a felszínen tartani. Természetesen mindig lehetne mondani, hogy talán lehetne jobban is, meg másként, meg.....sok faszságot össze lehetne hordani, de a gyakorlat a legjobb mérési eszköz.
Elméletileg én is képesnek tartottam magam fiatalon az összes jó színésznő meghágására, De 1el se jött valahogy össze, de ezért soha nem hibáztattam másokat.

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2017.12.13. 11:35:05

@6.Lenin: Nem azonosak a körülmények, így össze se lehet hasonlítani. Ekkora gazdasági növekedést, mint orr bán dupla marshall segéllyel felérő eu támogatással szerintem még az öreganyám is képes lett volna produkálni. Azonban ami sokkal rosszabb, hogy az országot politikailag megosztotta, a demokráciát szétbaszta, a politikailag független szervezeteket beszántotta. Szerintem ez történelmi bűn, amiért felelnie kell. És ezzel az álláspontommal nem vagyok egyedül.

6.Lenin 2017.12.13. 11:45:48

@bluebear:

"És ezzel az álláspontommal nem vagyok egyedül. "

Tudom.

www.atv.hu/belfold/20171213-iranytu-intezet-tovabb-erosodott-a-fidesz-kdnp-a-dk-elozi-az-mszp-t

És ez így van jól, vagyis nem. Nincs megfelelő alternatíva, sajnos.
A véleményeddel meg nem tudok mit kezdeni, cáfolni nem érdemes, vagyis felesleges, hiszen kőkemény meggyőződéssel nem lehet mit kezdeni.

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2017.12.13. 11:59:17

@6.Lenin: Ne higyj el mindent, amit látsz. Egyébként meg orrbanisztánban már nincs demokrácia, így a felmérések eredményei is, ahogy a választások is manipuláltak. Kádárt is, hitlert is, sztálint is, castrot is, chavezt is millión imádták, aztán láthattuk mi lett mindegyik rendszer eredménye. Aki erőszakkal és a valóság elferdítésével próbál hatalmat gyakorolni erre a sorsra jut hosszabb távon. Pillanatnyi sikereket el lehet érni, de előbb-utóbb utolérik a sánta hazug kutyát és a csicsás korsó is összetörik.

eßemfaßom meg áll 2017.12.13. 12:00:58

@bluebear: "Úgyhogy nekem abszolút nincs szükségem kezelőorvosra, "

első lépés a gyógyulás felé az lenne, ha ezt átgondolnád.

eßemfaßom meg áll 2017.12.13. 12:03:44

@bluebear: "Aki erőszakkal és a valóság elferdítésével próbál hatalmat gyakorolni erre a sorsra jut hosszabb távon."

Ferit azét sikerült másfél ciklus után elzavarni a picsába szóval megnyugodhatsz

eßemfaßom meg áll 2017.12.13. 12:04:48

@bluebear: "Pillanatnyi sikereket el lehet érni, de előbb-utóbb utolérik a sánta hazug kutyát és a csicsás korsó is összetörik. "

Ne utalgass ilyen nyiltan a Feridre

eßemfaßom meg áll 2017.12.13. 12:05:19

a blogmotor még mindig faszta

6.Lenin 2017.12.13. 12:06:31

@bluebear:

"Ne higyj el mindent, amit látsz. "

Tudom, hogy ez így van. Megpróbálok csak neked hinni, de még küszködöm vele, adj még egy kis időt. Igyexem, ígérem.

2017.12.13. 12:08:54

@bluebear: Nagy neked ez a kabát... az innen-onnan összekukázott zugpszichológusok tendenciózus személyiségelemzéseivel próbálsz villantani.. közben valójában mellébeszélsz, mert semmi, de semmi kézzelfogható bizonyítékod nincs a rágalmadhoz. A (feltételezett) betegség még nem jelenti azt, hogy terápia alatt (főleg nem gyógyszeres) alatt állna. Persze, ha manifeszt alkoholista lenne, mint vezérlő csillagotok, Juncker, attól biztosan elalélnátok. Továbbmenve... ha személyiségzavarokat, azok jeleit keresed, a filantróp DIY messiásotok is jó alany lehet...csak siessetek, mert aztán már lassan exhumáltatni kell...

" Ha valótlanul támadják, akkor cáfoljon, bizonyítsa az ellenkezőjét.."

Na, ha egyszer egy jobb világban bíróság elé citálnak rágalmazás okán, remélem veled kapcsolatban is ilyentén alkalmazzák a törvény betűjét...

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2017.12.13. 12:09:22

@6.Lenin: Most ezt a felelnie kellt ne úgy értsd, hogy börtönbe verik. Ennek az embernek már kakukk! Először csak a gombjait markolássza és a nyelvét harapdálja, majd szép lassan elkezd remegni a keze, őszülni és hullani a haja, pislogni a bal szeme, görbülni a háta, meszesedni az agya. A sors megbünteti az ilyen jellemtelen embert, ha a környezete erre nem is képes.

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2017.12.13. 12:38:24

@6.Lenin: Nem írtam, hogy nekem higyj. Vonatkoztass el ettől és csak a saját kútfődre támaszkodj. Amiket itt írogatok pusztán magánvélemény, arra alapozva, amit látok. Gondolom a parlamenti közvetítést nem manipulálja valami videoszerkesztővel. Habár ahogy ismerem orr bánt és gátlástalan hordáját lassan azt is megpróbálja, mint castro. A remegő, gombokat markolászó kezeit majd kiretusálja egy seggnyalója pár millióért.

Scott Tenorman Must Die 2017.12.13. 13:38:44

@bluebear: természetesen :)))) namost a tények tükrében elég gyenge, amikor a másikat vádoljátok több nicckel (annak ellenére, h mindig ti buktok be)

2017.12.13. 13:39:21

@bluebear: Hagyd már abba... ugyan, mégis, kitől és miért is kellene félni? Pont azon zünnyögtök, hogy senki nem von itt soha senkit felelősségre.. (Lehet benne valami, hirtelen Demszky, meg Gyurcsány jut eszembe, meg egy kilométer hosszú névsor, pedig csak a ballib rablókat kezdtem sorra venni..)

6.Lenin 2017.12.13. 13:40:50

@bluebear:

Remélem is, hogy ezt a felelősségre vonást nem úgy képzelitek-a jogállamiságért ordibálva-, hogy a villamosról, troliról fognak embereket lerángatni, és akasztani.

Ha az Orbán ellen lenne ilyen bizonyíték, már régen felhasználta volna ellen az unió, Soros, meg az összes lefizetett jogvédő banda. Valószínűleg nincsenek ilyen jogi bakijai Orbánnak. Ez a szöveg, amit te is nyomsz, a csőcseléknek szól. Be is veszik.

Mit képzelsz az uniós támogatások egy része nem szivárog vissza? Az eddig volt MNB elnökök, pénzügyminiszterek véletlenül csücsülnek nagy nyugati bankoknál, papíron? Talán be sem engedik őket, nehogy valamilyen balfaszságot csináljanak, de így fizetik ki, hogy hagyták kirabolni az országukat.
Úniós vezetők tartanak előadásokat több százezer dollárért diákéknak, bukott amerikai elnökök detto, mit gondolsz miért?
Ezek a rendszerek így működnek, mindig utólag derülnek ki, hogy korruptak voltak. Nem, nem voltak korruptak csak azok, akik valamiért útban voltak, csak róluk derül ki.

Érdekek mozgatják a világot. a valóságban néhány ember kezében van minden, bankok,termelő eszközök, minden. Pénzért meg a legtöbb ember megvehető, főleg a politikusok . lásd az unióban is.
Nincs itt semmi újdonság, több ezer éve ezek így működnek, és fognak is.
A lényege kérdés valójában, hogy téged mennyire hagynak ebben pancsikolni.
Szerintem most van lehetőséged bármire, ha nem tetszik elmehetsz ahová csak akarsz, azt csinálhatsz, amit akarsz, azt írsz, mondasz, amit csak nem szégyellsz.

Hogy esetleg te másként érzed? Lehet, vesztesek mindig voltak, vannak, lesznek ahol emberek művelik a politikát.

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2017.12.13. 14:22:50

@6.Lenin: Azt nem tudom milyen felelősségrevonás lesz, nem tisztem ítélkezni, azon rinyáljon, aki a bűnt elkövette. Ha meg földi bírók nem itélik el, a sors keze úgyis utoléri ahogy az előbb írtam.

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2017.12.13. 14:26:56

@Scott Tenorman Must Die: Én nem vádoltam senkit több névvel, leszarom, tőlem ezer alakod is lehet.

6.Lenin 2017.12.13. 14:54:19

@bluebear:

Ezt el tudom fogadni, abban hiszel, amiben jólesik. A te dolgod, semmi közöm hozzá.
Talán még meg is tudom érteni. Sok olyan embert ismerek, akik a saját tehetetlenségüket másokra hárítják, és bíznak egy földönkívüli igazságszolgáltatásban, ha ez megnyugtat (sőt nem is tudnám cáfolni sem).

2017.12.13. 15:08:43

@6.Lenin: " Az eddig volt MNB elnökök, pénzügyminiszterek véletlenül csücsülnek nagy nyugati bankoknál, papíron? "

Óhhh... mennyire jól látod! (Csak ezek az emberek szépen kikerülnek a reflektorfényből és az emberek csendben megfeledkeznek a Hegedűs hadnagyokról...
Németh Miklós és az EBRD alelnöki széke, 9 éven át tipikus példa erre.. pont a kritikus időszakban volt a megfelelő helyen, amivel kiérdemelte a jutalmat..

"Szerintem most van lehetőséged bármire, ha nem tetszik elmehetsz ahová csak akarsz, azt csinálhatsz, amit akarsz, azt írsz, mondasz, amit csak nem szégyellsz. "
Dehogy megy, dehogy megy... inkább nap mint nap "bejön a munkába" és jajong, hogy diktatúra van, nem is akármilyen, hanem illiberális fasizmus! aztán hazamegy és nem várja se fekete autó, se ballonkabátos ügynök..

6.Lenin 2017.12.13. 15:48:28

@Womb Raider:

És nem csak mennek a bizonyos bankokhoz, hanem jönnek is (Macron) a "szakértői" kormányokban, amiknek szinte egyenes következménye az adott ország eladósodása.
Mi is volt Barosso-val, melyik banknál is kötött ki ? Hol kötött ki Schröder ?
Nyugaton nincs korrupció, naná, csak finomodtak a módszerek.
Ki a fasz is választja az eus vezetőket? A biztosok többsége előtte "véletlenül" valamelyik soros brigádban volt vezető beosztásban, meg találkozgatnak is a főnökkel elbeszélgetéseken.

És ezek szinte mindennapos hírek, nem kell kutatni utánuk, csak figyelmesen kell olvasni, és nem is a sorok között.
süti beállítások módosítása