B1 blogcsalád



Novák Előd még nem mondott le arról, hogy visszavegye Vonától a Jobbikot

2017. december 04. - nickgrabowszki

Várja az alkalmas pillanatot.ne5.jpg

A korábbi jobbikos pártvezető és országgyűlési képviselő erre maga számolt be a Facebookon egy hétvégi posztjában, amikor kifejezte a felháborodását, mert a Jobbik pártlapjában egy CEU-professzor cikkét idézik, aki jókat ír a pártról.

Persze ez Novák számára nem feltétlenül pozitív, hiszen ő is azon radikálisok egyike, akiktől Vona megszabadult.

De talán nem végleg. Legalábbis erről ír Novák:

Kitartást kívánok a Jobbikban a magunkfajtáknak

(hiszen sokan vannak, néhányan még a frakcióban is, várva egy alkalmasabb pillanatot), hogy innen majd vissza tudjuk egyszer fordítani a szekeret.

ne1.jpg

Azoknak, akik felemlegetik, hogy a radikálisból azért szelidült néppártivá a Jobbik vezetése az utóbbi 4-5 évben, mert a szélsőjobb populizmussal katasztrófa (háború, gazdasági válság) nélkül nem lehet hatalomra jutni, mert van egy határ, amit a radikalizmus nem léphet át, Novák azt válaszolta:

ne3.jpg

Itt feltűnhet az is, hogy Novák pozitívan emlegeti a határkerítést vagy az EU-ellenesség kormányzati szintre emelését, amit a Fidesz valósított. Azaz Orbánék politikájának (a közpénzek privatizációja és a hatalom centralizálása mellett) legfontosabb pontja tetszik a Jobbik 2014-es politikusának.

Meg a szavazóinak is. Novák posztja alatt többen kritizálják Vona a kormány támadó politikáját. Igen sokan vannak, akik szerint tetszik, nem tetszik, illetve akárki akármi mond: a Fidesz igenis ún. nemzeti párt lett, akit támadni hazaárulás.

Ennél jobban nem is mutatja semmi, mi történt 2014 óta:

a Fidesz kihúzott széljobbra, és az előző ciklus Jobbik-programját valósítja meg.

Kérdés, hogy a szavazók közül mennyi volna visszacsábítható a Fidesztől, és ha elég sok, ha látnak még teret, piacot és keresletet, akkor miért nem alapítanak egy új szélsőjobb (eufemisztikusan: nemzeti radikális) pártot? Hiszen Novák hozzászólásából is látszik: pragmatikusan gondolkodik, Vona politikájával szemben az elvi mellett gyakorlati fenntartásai is vannak: nem hozott szavazatot.

A kérdés úgy is feltehető:

akkor az asszony miért van még ott?

ne2.jpg

Novák válasza: bíznak a helyzet rendeződésében, maradni kell, mert egy

új szélsőjobb brandet felépíteni nem reális.

Dúró Dóra tehát egyfajta utóvéd és 5. hadoszlop a Jobbik radikálisai számára. Novák amúgy emlékeztet arra is, a felesége (másodmagával, a másik ifj. Hegedűsné volt, ki más) nem szavazta meg a CEU-törvény alkotmánybírósági indítványát.

Egy korábbi poszthoz fűzött hozzászólásában meg még arra is: ő maga is dolgozik időnként a Jobbik-frakciónak. Részt vett például az elbukott családpolitikai törvény kidolgozásában.

ne4.jpg

Igen szép lesz, amint Vona - ahogy most látszik - veszít jövőre a választáson. Novák Előd megpróbálja visszavenni a Jobbikot, ha sikerül, akkor jobbról pórbálja előzni a Fideszt, amit Orbán nem hagy, és tovább folytatja a menetelését szélre.

Addig Dúró képviselőasszony felveszi a fizetését, és eltartja a családot, miközben férje hatalomátvételre készül. Ami az egyik oldalról (Vona felől) a Dúró-Novák házaspár megosztását célozza, az a másik oldalról opportunizmus és kivárás.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr2813415815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FCUK12 2017.12.04. 14:44:10

a kommunista párt és leányvállalatai (eufemisztikusan: szocialisták és sallang) beleálltak már a földbe, vagy az jövő héten lesz? vagy csak az után, hogy Orbán végre menetrendszerűen megbukik kedden? :)

legeslegujabbkor 2017.12.04. 21:47:26

Van, akit nem téveszt meg a kiskutyás fotó, kedves Előd

2017.12.05. 09:37:36

@legeslegujabbkor: Persze... eu-konformabb lenne , ha egy 8 éves kisfiúval az ölében fényképezkedne... rózaszín tangában.

orient 2017.12.05. 20:57:02

Novák csinálna egy kis szovjet bábállamot itt. Kiléptetne az EU-ból, csődbevinné az országot és orosz lélegeztetőgépre tenné az országot. Venezuella újratöltve. Őket hozta még Chavez időkből mint mintaállamot akik megszabadultak a rohadt kapitalista gyarmatosító cégektől és visszavették a nemzeti vállalataikat. Már akkor mondtam várjuk ki a venezuellai csoda végét és tessék, manapság még a WC papír is luxus arrafelé. Novák féle országvezetéseel 10 éven belül Venezuella sorsára jutnánk. Tiszta dilettáns álmokra meg teóriákra építő program volt az aminek csak a töredéke azonnal bedöntené a magyar gazdaságot. Morvai hercegnő meg a másik. Sötétebb, butább nőt még az életemben nem hallottam. 100 diploma meg cím, titulus ellenére 5 percig halgatom és a világból akarok kifutni a dilettáns, agybeteg szövegétől. De mondjuk hisz abban amit mond ayt el kell ismerni.

Csuti Ördögüző 2017.12.05. 21:42:34

Szimpibb volt a nácis jobbik mint az a símacskás.

Mindenesetre ha Nováknak nincs egy saját símacskája, akkor nehezen túrja ki onnan a lajost, aki vonót választotta.

Csuti Ördögüző 2017.12.05. 21:43:46

@orient: 'Novák csinálna egy kis szovjet bábállamot itt. Kiléptetne az EU-ból, csődbevinné az országot és orosz lélegeztetőgépre tenné az országot. '

Ugyanezt mondják Orbánról is 2 választás óta azok, akikre a kutya se szavaz.

Sexual Harassment Panda 2017.12.05. 21:57:19

@Csuti Ördögüző: orbán azóta is minden héten kilép az Euból.

orient 2017.12.05. 22:17:28

@Csuti Ördögüző: Orbán bírálta az EU-t de sosem mondta ki akar lépni (valószínüleg ezért van még ekkora témogatottsága). Alapvetően a fidesz szavazók legnagyobb része EU párti. Orbán vagy fideszes nem égetett EU zászlót nyilvánosan. A Fidesznek vitái vannak az EU-val, de nem a tagságunkat kérdőjelezi meg. A kormány üzletel az oroszokkal, és jó kapcsolatot tart velük (aminek én személy szerint nem örülök), de Orbán mindig is kijelentette a távolságot meg kell tartani az oroszokkal és egy bizonyos határt nem lép át. Novák féle jobbik egy második Lukasenko féle rendszert építene ki teljes orosz behódolással, amit ő természetesen nem ismerne el csak szimplán nemzeti függetlenségnek hívna.

Csuti Ördögüző 2017.12.05. 22:21:34

@orient: Semmit se építene ki, egyrészt mert ilyesmit csak a lakosság támogatásával lehetne kiépíteni, másrészt

ők is öregednek, Orbán is volt radikális, Vona is, de nagy a lakáshitel, felnőttek, rájöttek hogy nem lehet más a politika az EU meg hamarabb fog magától szétesni, mint hogy a keleteurópaiak kilépjenek, jelen feltételek mellett persze.

Csuti Ördögüző 2017.12.05. 22:24:39

@orient: Különben se függ Nováktól semmi, Vonától se sok. Itt Símacska a lényeg, ő hosszú távon akár tudna is ütőképes pártot faragni a Jobbikból, megvan hozzá a háttér. És onnantól h egy oligarcha, sőt Orbán kedvenc ex-oligarchája a párt fundámentuma eleve csak az ökrök gondolhatják azt hogy itt radikális párt fog épülni...

orient 2017.12.05. 22:32:29

@Csuti Ördögüző: alapvetően nekem a jobbikban az nem tetszett régen, hogy rohadtul demagóg volt, és teljesen elrugaszkodott ötleteik voltak. namármost Fidesz átvette ezeket a demagóg hülyeségeknek egy részét, de a fidesz nagyon jól tudja, hogy EU és külföldi multik nélkül itt rohadt nagy államcsőd lenne ám, vagy legalább is 10-20 évet csúsznánk vissza azonnal, ha a GDP fő részét adó cégek, gyárak vállalatok azonnla elmennének innét. Magyarul a duma megy, de háttérben támogatják a gazdasági szereplőket mert tudják ez az ország érdeke és a sajátjuk is. A Novák féle emberek viszont elvből és tényleg hisznek ebben, kiléptetnének és elüldöznének innen minden céget amivel százezreket, akár milliókat tennének munkanélkülivé és földönfutóvá rövidtávon is. Nincs átmenet, egy Audi gyárnak nem éri meg itt lenni vámotfizetni az Euba, mikor pár kilóméterrel arréb ugyan ezt megteheti vámmentesen is. Menne azonnal a szlovákokhoz vagy románokhoz. És ezt tenné kb a hasonló felépítésű cégek 99%-a is. Igen a kínai, meg indiai cégek is mert ők is alapvetően eu piacra termelnek innen és nem a két szép szemünkért meg az ázsiai gyökereinkért. UK-ban pont ez történik most, annyi különbséggel, hogy UK az egy kis birodalom, tele tőkeerős angol cégekkel és így van esélyük túlélni akár egy Brexitet, bár jól ők sem fognak járni, de USAval alapvetően szoros kapcsolat miatt nem érzik majd meg annyira mint mi akiknek az export 80% EU felé megy.

Bogyó 2 2017.12.05. 22:39:21

vagy csak az után, hogy Orbán végre menetrendszerűen megbukik kedden? :)

Bírom ezeket a Fidesz hívőket, hogy olyan jól elszórakoztatják magukat ezzel, hogy Orbán megbukik kedden, miközben senki nem mondja ezt, csak ők, de tök jó fantomokkal hadakozni. Csak szeretnék páran, hogy megbukjon, de tényleg nem így néz ki, habony teszi a dolgát.

orient 2017.12.05. 22:42:17

@Csuti Ördögüző: "Semmit se építene ki, egyrészt mert ilyesmit csak a lakosság támogatásával lehetne kiépíteni, másrészt"

Ja mert Lukasenkot meg Kimdzsungot marha sokan támogatják és marhára van beleszólása a népnek maradjon vagy menjen....Egyszer megválasztanak valakit az nem azt jelenti, hogy akkor onnantól örökre fel van jogosítva arra, hogy ott is maradjon. Ilyen szinten lenne ez a "nép támogatásával". Pont mint ahogy a kádárék meg a komcsik a nép akaratával voltak ott ahol addig...

Csuti Ördögüző 2017.12.05. 22:42:48

@orient: 'a fidesz nagyon jól tudja, hogy EU és külföldi multik nélkül itt rohadt nagy államcsőd lenne ám, vagy legalább is 10-20 évet csúsznánk vissza azonnal, ha a GDP fő részét adó cégek, gyárak vállalatok azonnla elmennének innét. '

Ez baromság. 2004ben ugyanígy tele volt az ország multikkal, ugyanezekre a piacokra dolgoztunk, 2012-13ig a válság után az életszínvonal a 2004es alatt volt, ergo nagyjából pont így menne nekünk EU nélkül is. Az a pár százalék plusz ami onnan jön bejönne a saját vámrendszerrel meg azzal is, hogy nem építünk játszóteret meg díszkövet belőle mert csak azt lehet. A legkézenfekvőbb hátrány az lenne h nem lehetne papírozás nélkül nyugaton munkát vállalni/céget alapítani stb.

Az igaz, hogy a keleteurópai országok egymásal is versenyeznek, ezért is kerültek egyszerre az EUba a külön-külön kilépegetősdi nagyon valószínütlen.

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2017.12.05. 22:47:42

De szép ahogy ez a két Moszkva bérenc párt, a Fidesz meg Jobbik csőcselék azon verseng, hogy melyikük a kevesbé Putyin csicska párt.

Ennek a két ostoba Putyin csicskának úgyis az lesz a vége, hogy a legvégén minden elromlik amire a tolvaj kezüket ráteszik és akkor a híveik a saját kezükkel takarítják el az addig imádott vezérüket. Így járt Kádár is, a mi felcsúti Néronk meg köztudottan a kádári prolikra építi a birodalmát.

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2017.12.05. 22:52:57

@Csuti Ördögüző: "az EU meg hamarabb fog magától szétesni, mint hogy a keleteurópaiak kilépjenek"

Ja persze, ma kedd van, ma is szétesett az EU.

Ja nem is. A görögök nem léptek ki, a pénzügyi válság már rég lefutott, a magyar birka meg még mindig arról ábrándozik, hogy az EU hanyatlik meg szétesik. Miközben már rég kész van az ORBÁN TERV: amint kifújtak a nagy EU-s támogatások, jön Magyarország kiléptetése az EU-ból (2022-ig). Csak így lehet majd Orbánnak megúsznia az Európai Ügyészség letartóztatási parancsát.

orient 2017.12.05. 22:53:34

@Csuti Ördögüző: várjá várjá várjá várjá!!!! Ez itten kurva nagy csusztatás ám:

"Ez baromság. 2004ben ugyanígy tele volt az ország multikkal, ugyanezekre a piacokra dolgoztunk"

Az adott cégeknek volt választási lehetősége vagy ide , vagy a V4-ek máshol, vagy volt szoci országok valamelyikéhez mennek esetleg(balti államok...). Mivel egyik sem volt EU tag ugyan az volt az esély, de mégis azok az országok nyertek csak akik már elől jártak az EUs integrációban és kő keményen azon dolgoztak több mint 10 éve, hogy minnél előbb EU tagok legyenek. Egy Audi tudta ha itt nyit gyárat pár éven belül EU tag országon belül lesz a gyára, kurva nagy különség ám ez. mi a pöcsért nem nyitotta meg inkább ukrajnában basszus?? Nincs sokkal messzebb és a bérek a töredéke lettek volna, ha csak az extra profit érdekelné ugye. Magyarul gyakorlatilag EU csatlakozás előtt álló országok versengtek az gyárakért ami rohadt fontos részlet ám. Olyan országok akik nem csatlakoztak azóta sem szart sem kaptak. Kóhéziós pénzek csak mogyoró ehhez képest. Egy Bosznia, Montenegro tengeri kikötőkkel, olaszokhoz közel sokkal jobb adottságokkal rendelkezik mint mi mondjuk mégsem oda mennek a cégek? Montenegró a nagy oroszbarát állam a belét kiköpi hogy Nato meg EU tag legyen mert rájött bármilyen adottságai is vannak, hiábba 100eur a havi bér a térképen sem lesznek addig ameddig nem tartoznak ide. Adomány olcsó gázból meg olajból az orosz tesóiktól sajnos nem lehet gazdaságot építeni ott sem, de szerbeknek sem nagyon megy EU nélkül azért tegyük hozzá.

Csuti Ördögüző 2017.12.05. 23:02:52

@orient: Egyetértünk hogy a nyugati cégeknek kényelmesebb az EUba vinni a termelést, ha a másik célország csak ugyanazt tudja és nem EU tag.

A nagyobb blokkokban történő EU kiválásokat/átalakítást/többsebességüvé tételt viszont reálisnak tartom, teljesen más érdekei vannak Máltának, meg a keleteurópai prérilakóknak, meg a svédeknek, ez normális.

Csuti Ördögüző 2017.12.05. 23:11:16

@orient: De szerintem az oroszpara nagy duma a semmiről. A külkerünk 5%-át bonyolítjuk velük, ami lótoj, sokkal károsabb hogy egy irányba vagyunk kiszolgáltatva. Bármilyen irányba.

Amíg NATO tagok vagyunk addig pont olyan jó az orosz befektető mint az amcsi, kit érdekel csak építse a gyárat. Ezt hívják globalizélésnek.

orient 2017.12.05. 23:12:25

@Csuti Ördögüző: PONTOSAN! Ehhez viszont egység kéne ami nincs. Max a lengyelekkel van az orbán egyetértésben jelenleg. Csehk- Szlovákok már sokszor kijelentették, hogy gondolkodás nélkül EU-t választják ha kell, Szlovének , baltiak még inkább integgrálódtak mint mi, és románok is annyira haszonélvezői, hogy eszük ágában sem lenne kilépni, magyarul sok esély erre nem maradt.

U.i.: kár felhozni hogy hogyan élünk most az EU tagságunk előtthöz képest, mivel volt rohadt sok elvesztegetett év amihez EUnak semmi köze. V4-ek maradék része nem követte el azokat a hibákat és ők már jóval jobban élnek mint EU csatlakozás előtt. baltiak is, románokról nem is beszélve akik fényévekre vannak mondjuk 20 évvel ezelőthöz képest. Mi elszartuk és most a magas államadósság miatt meg van kötve a kezünk sok tekintetben. Ha az államadósság 6x% lenne és mondjuk lenne eurónk lassan itt is be lehetne indítani a dolgokat és ha nem is lennénk egy ausztria, de egy cseh vagy szlovén szintet el tudnánk érni rövidtávon, ami már nagy előrelépés lenne.

orient 2017.12.05. 23:15:23

@Csuti Ördögüző: ez így van és ezen nem is vitáztam egy percig sem. Mondjuk nem kéne hozzá ez az állandó oroszfényezés, hogy bezzeg ők mindent jól csinálnak, míg nyugaton minden szar. Nyilván a nyugatnak megvannak a hibái, de alapvetően még mindig jobban jártunk arra felé mint a másik irányban. (1867 kiegyezés, Monarchia...etc.). Ettől üzletelni lehet a ruszkikkal.

Csuti Ördögüző 2017.12.05. 23:18:29

@orient: Igen, ezt hasonlóan látjuk. Mondjuk ahhoz képest h nálunk 70 felett van az eladósodás, a többieknél meg 40 körül, nem is nyomjuk rosszul, az utóbbi 2-3 évben.

Csuti Ördögüző 2017.12.05. 23:25:19

@orient: Az orosz kispolgár szintjén Putyin egy hős, kb. Nagy Péter szintü csodalény.

Ha megnézed az orosz GDP/fő a magyar körül van, ez azért 1990ben nem így volt, és Jelcinig sem így volt, az a barom pl. a nyugatnak nagyon megfelelt. Putyin valamennyire tudta modernizálni az országot abból a megmaradt olajpénzből, amit ő már nem engedett kivinni Oroszországból, mint elődei.

Nyilván ez azzal is jár, hogy Oroszország is igyekszik birodalmi külpolitikát folytatni, amennyire tellik.

Mind1 csak annyi, hogy az oroszok nagyobbat meneteltek, mint mi, pláne mint a nyugat az elmúlt 20 évben, tisztelet nekik. Ha valamit tanulhatunk az ő modelljükből, nosza. A svejci, belga modell nem testreszabott itt, bár tanulni mindenkitől lehet.

orient 2017.12.06. 00:28:25

@Csuti Ördögüző: "Ha megnézed az orosz GDP/fő a magyar körül van, ez azért 1990ben nem így volt, és Jelcinig sem így volt, az a barom pl. a nyugatnak nagyon megfelelt. Putyin valamennyire tudta modernizálni az országot abból a megmaradt olajpénzből, amit ő már nem engedett kivinni Oroszországból, mint elődei."

Az oroszoknak akkora nyersanyag készlete van mint senki másnak. Kb úgy kéne éljenek mint hasonló nyersanyagkészleteken ülő országok (pl.a norvégok) ehhez képest az átlagbér a román alatt van jelenleg euróban számolva. Ez azért elég gyatra teljesítmény. Sokkal jobban élnek és nagyot fejlődtek ez igaz az elmúlt 20-30 évben, de amilyen olaj és gázárak voltak évtizedekig, már jóval a nyugati szint felett kéne legyenek. Nem is beszélve arról, hogy ahogy mondtad nagyhatalom is. Sok ország felé tudják érvényesíteni az akaratukat és nem csak nyersanyagaik van, hanem hadi-iparuk is amit sok helyre eladnak. Ezeket számba véve sajnos nem jól mennek a dolgok ott. Nyitott gazdasággal (pl. Kína) ott is jobban élnének és átlag orosz szereti Putint valóban, de ott azért hagyománya van a tekintélyelvű, cáratyuska rendszernek. Tulajdonképpen nem is volt más ott sosem. Európa ezen felén azért már a monarchia sem volt egy erős centralizált rendszer, és VH.alatt, között itt nyugati szintű társadalom volt a komcsi hatalomátvételig.

2017.12.06. 06:03:52

@orient: éééés behívna 23 millió románt. Ezt kifelejtetted. És Novák cukrosan eszi a káposztás tésztát.. ez is sokat elárul róla. Istenem... ekkora orbitális barmot hogyan sikerült pályára állítani...

apro_marosan_petergabor 2017.12.06. 06:44:58

Vonának kb. még 5 hónapja van a leváltásig - ezt jól látja Novák. De a Jobbiknak se Vonával, s e Novákkal nem adnék többet 10%-nál (még az is sok) - s erőteljesen távol tartanám őket a kormányzástól, az MSZP-vel, LMP-vel, és a többi ballibbanttal együtt(pl DK). Ellenzékből nyugodtan károghatnak még egy-két szezont, addigra még jobban összeszedi magát az ország, Gyurcsányékat nyugdíjazzák, s jöhet egy új generáció, akik talán már megtanulják, mi az - hazafinak lenni.

apro_marosan_petergabor 2017.12.06. 06:46:33

@orient: Morvai Eus felszólalásai kitűnőek voltak, a magyar érdekeket szolgálták - ezek tények.

2017.12.06. 06:57:27

@apro_marosan_petergabor: "Gyurcsányékat nyugdíjazzák, s jöhet egy új generáció, akik talán már megtanulják, mi az - hazafinak lenni."

Mikor volt valaha , hogy a baloldal az ország és annak népe érdekeit tartotta szem előtt? (A liberálisokat meg sem kérdem...)

gigabursch 2017.12.06. 07:52:18

Szerintem egy demokratikus választási versenyben győzzön a jobbik...
:-)))

Han Solo. 2017.12.06. 07:55:21

A Jobbik szakadása elég valószínűnek látszik, és az a helyzet, hogy nem is volna baj. Egy veszélyes és erős radikális, fagyűlölő pártból lenne két kisebb, veszélytelenebb. Úgyhogy: hajrá Novák Előd, csináld! :-)

2017.12.06. 09:03:16

@gigabursch: A demokrácia ismérve, hogy bal/liberális kormány nyúzza a népet. Minden egyéb rettenetes diktatúra, fasizmus, nácizmus, rásszizmus.
@Han Solo.:
Mi is a baj a radikalizmussal? Ja.. hogy a jobboldalon jelentkezik. Ha amásikon, az üdvözlendő progresszivitás. Aha.
A 'veszélyes' és 'fajgyűlölő' megállapításokat kifejtenéd? Miben nyilvánul meg a 'veszélyességük'? Kurvákat futtatnak? Nyugdíjasokat rabolnak ki és mészárolnak le? Vagy hogy nacionalista jegyeket mutatnak?

orient 2017.12.07. 09:09:30

@apro_marosan_petergabor: ilyenekre gondolsz?

www.youtube.com/watch?v=t8RJx_rlcKw

Dilettáns baromság az egész. 5-10x fizetés miről beszél ez bazzeg? Legrosszabb esetben 3-4x fizetési különbségek vannak MO és nyugathoz képest. Olaszokhoz és mediterrán országokhoz képest max.2x-es. Csehek, Szlovéneknél már jóval kisebb ez a különbség. Egyébként meg ismét valaki válaszolhatni Morvainak dilettáns képviselőasszonynak, hogy ja hogy lehet hogy az albérletek meg lakásárak 10-ed annyiba kerülnek mint tőlünk nyugatabbra??? Szolgáltatások is töredékébe kerülnek itt mint nyugaton, magyarul teljesen irreális ugyan akkora béreket kérni itt mint ott. Meg miért az EU határozná meg a fizetéseket? Piacgazdaság és kapitalizmus van. Ha egyszer valamit mondanak akkor beleszólnak a belpolitikánkba és kussoljanak, de a fizetésekbe szóljanak bele, és AVATKOZZANAK BELE A GAZDASÁGUNKBA NYÍLTAN és emeljék meg a fizetéseket mesterségesen. Hogy mit ennek mi értelme van??? Tökre dilettáns ellentmondás az egész és aki ilyen baromságokkal jön azon látni, hogy halvány fogalma sincs hogyan működik a piacgazdaság. Ez egy populista baromság amit egy jó káder komcsi is megirigyelne már bocs. Ezek az átlag felszólalásai.

Devizahitelek? Pfff, mindenki tudta mit ír alá? Ja, hogy a magyarok 90% pénzügyileg analfabéta barom arról az EU tehet. Elárulom azért, hogy ausztriában is sokan megszívták CHF hitelekkel, szóval nem egy kelet európaik elleni gonosz összeesküvés volt. Én vettem fel hitelt 2006-ban, ahogy megláttam a CHF hitel feltételeit, fejvesztve rohantam ki a bankból, és kerestem egy olyat ahol volt forinthitelem. Ismerőseim, rokanaim mind lebarmoztak, hogy miért fizetek annyival többet, meg mekkora hülye vagyok, nem értek semmihez. Aztán meg az én adómból mentették ki a sok "okos" embert aki engem hülyézett le. Csak szólok voltak független pénzügyi tanácsadók már akkor is akik minimális díjért cserébe adtak hitel tanácsokat, és egyik sem javasolta a CHF hitelt. Csak ugye magyarok jobban tudják és nem tartanak ilyenre ígyényt.

De Morvai csak lökje a baromságot mintha ezekről az EU tehetne. Elárulom ezekhez az EU-nak semmi köze és ha Morvai ilyenekkel nyomatta ott a munkáját, csak lejáratta az egész országot, mert ez egy kabaré és vicc.
süti beállítások módosítása