B1 blogcsalád



Választójoga is van Dalma néninek, aki elhiszi, hogy Soros mindenkit átoperáltatna, és kötelezővé tenné a drogozást, meg a pedofíliát

2017. november 30. - nickgrabowszki

És ettől a Fidesz boldog. sorosplan.jpgEddig csak attól rettegett a tipikus Fidesz-szavazó, hogy idejön egymilliárd migráns és 9 milliószor megerőszakolja, mosta már attól is, hogy

  • Mindenkit férfivá operálnak és kötelező teszik a homoszexualitást.
  • Eltörlik az országhatárokat.
  • Pakisztánba akarják költöztetni a magyarokat.
  • Kihangosítóval kell mobiltelefonálni.
  • Betiltják a kormánypropagandát.
  • Mindenkinek át kell térni az iszlám ÉS a zsidó hitre.
  • Továbbá kötelezővé teszik a drogokat, a pedofíliát és feltámasztják az SZDSZ-t.

A program létezése annál is inkább bizonyos, mert maga

Soros György számolt be róla Mein Plan című könyvében.

Illetve természetesen a Hírcsárda nevű viccoldal egy álhírében.

De ez nem zavarja a kormánypártok átlag támogatóját, emailben vagy ppt-ben küldözgetik egymásnak a hírt, és a kormánypropaganda rádiójába betelefonálva (mint Dalma néni) hintik az igét azok között, akik talán még nem értesültek a fenyegető veszélyről.

 

És természetesen igazuk van, hiszen miben különböznének ezek az álinformációk azoktól az álinformációktól, amelyek szerint

  • apokaliptikus migránsinvázió fenyegetné Magyarországot,
  • üldözik a keresztényeket Európában,
  • vagy hogy Sorosnak lenne egy terve, amivel egymillió idegent telepítene az országba
  • és mindegyiküknek adna 9 millió forintot?

Annyi bizonyíték a Hírcsárda Soros-tervére is van, mint amennyi a Rogán-minisztérium Soros-tervére.

Ha az egyiket elhihetik, sőt kötelező benne hinniük, akkor miért ne hihetnék el a másikat? Ráadásul olyan kompatibilisek.

Hinni akarnak, tehát hisznek. Mindegy, miben. Nekik mindegy. Az most mindegy, hogy a kormánypropaganda ette őket kattanttá, vagy már eleve azok voltak.

A Hírcsárda az esetet  a Facebookon ezzel tette közzé: 

 A Zoomnak bővebben kommentálták

Látszik, hogy nem tudunk akkora hazugságot, olyan uszító rosszindulatú dolgot írni, ami ne tűnne kormánypropagandának. Egyébként elítéljük Jurák Katát! A nénit sajnáljuk, szinte biztos, hogy e-mailben kapta az internetjén, de még valószínűbb, hogy valaki csinált belőle egy ppt-t és azt olvasta.

Végtelenül szomorúak vagyunk, hogy a hölgy jövőre választani is fog.

És most lehet, hogy nem vicceltek.

(Kép: Hírcsárda, G. Soros nem írt könyvet Mein Plan címmel.)

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr613406995

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

taga20 2017.11.30. 18:41:58

most hallgatom dalmanénit. szakadok a fityeszdroidon:)))

bakker, ez az ország menthetetlen!

morpho 2017.11.30. 18:55:28

Nem az a baj, hogy Dalma néni síkhülye. Ilyenből mindenhol van. Az a baj, hogy Magyarországon kétmillió ilyen Dalma néni van...

taga20 2017.11.30. 19:25:05

@morpho: figyejj, anno simicska azt mondta, hogy a hülyeség állampolgári jog:)

kószák egyike 2017.11.30. 19:46:55

A demokrácia erős reformokra szorul!

Dalma néni for President!

taga20 2017.11.30. 19:55:03

@kószák egyike: szerintem be kéne tiltani a demokráciát, me elszaporodtak az ilyen agyhalott dalmanénik!:)

Dickon 2017.11.30. 20:01:57

@morpho: Akkor az ellenzék nagy szerencséjére van kb. 5 millió olyan választó, aki meggyőzhető és Orbán leváltására biztatható. A kérdés az, hogy az ellenzéknek hogy a pacipéniszbe nem sikerül ezt az intelligens többséget erre rávenni?

taga20 2017.11.30. 20:10:08

@Dickon: az tisztán láccik, hogy te nem az ötmisi intelligens közé tartozol.

morpho 2017.11.30. 20:30:54

@Dickon: Hogy a lófaszban jön ide az ellenzék? (mehet a lófasz, nem kell feleslegesen eufemizálni) Az ellenzék terjeszti közpénzből a kamupropagandát? Az ellenzék hülyíti meg Dalma nénit? Téged is az ellenzék hülyített meg, vagy te magadtól vagy hülye? (bocs, imbecillis)

kószák egyike 2017.11.30. 22:05:32

@taga20: egyetlen dolog mentheti meg az országot. Dalma néni for president!

Ha nem akkor Soros minden férfit párhuzamossá fog operáltatni a gyerekeket pedig gyíkká! De Dalma néni tudja az igazságot Ő megvéd minket!

#dalmaneniforpresident

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.01. 06:21:08

Ez van. A ballibák legnagyobb bánatára általános választójog van, s nem csak a Soros által kiválasztottak szavazhatnak. Tessék beletörődni a demokráciába...

1bitang 2017.12.01. 08:39:54

Régóta tudjuk: A HIT MINDENT LEGYŐZ!
Legelőször a józan észt, a normális, előítéletek nélküli gondolkodást. EZ A LÉNYEGE!
Nem orbán-találmány, de ő zseniális alkalmazója, sőt fejlesztője. Nem a test, hanem a lélek tömeggyilkosa.
MAGYARORSZÁG JOBBAN TELJESÍT!

morpho 2017.12.01. 09:02:19

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: A demokráciának mi a fasz köze van ahhoz, hogy az Orbán kft mérgezi a magyar közgondolkodást? A Dalma néniket Orbán gyártja baszod! Te meg jössz itt a demokráciával büdös birka!

rovid 2017.12.01. 09:26:15

dalma néni nem tűnt riadtnak! inkább olyannak, mint aki felolvassa az aznap reggel kapott habony utasítást! folyékonyan, levegő vétel nélkül elmondta a kötelezőt!

babbaba 2017.12.01. 09:31:38

Teljesen idiótát csinálnak a vén szerencsétlenekből. Miért jó ez? Emberileg miért jó? Vagy az emberség le van szarva? Az idősek tisztelete kit érdekel? Szép kis alakok adják ki magukat kereszténynek.

babbaba 2017.12.01. 09:40:20

@Dickon: Nincs ötmillió intelligens ember Magyarországon. Minden populációban fél-egy százalékközt vannak a kiemelkedően intelligensek (140), és nincsenek húsz százaléknyian a 120 feletti intelligenciával rendelkezők. (Ezeket lehet intelligensnek nevezni. A többi átlagos, vagy átlag alatti, esetleg buta.) Erre gyúr az Orbán. Kevés a valóban okos.

paveway 2017.12.01. 09:51:51

Remélem, a néni azt is olvassa, amit a nem fidesz-birkák írnak róla véleményként. Meg a többi agyhalott is, akik kettőig nem tudnak elszámolni, de nagyon mennek a fityiszre szavazni, mer' az menti meg a kultúránkat. Édes Istenem, ennyire kevés esze hogy lehet valakinek? Ötvös Csöpi szavai jutnak eszembe: "a néniben egy agyrák éhen halna...".

paveway 2017.12.01. 09:54:51

Azért az megnyugtat reggelente a metrón, hogy csak minden 20-30. ember vagy a lokálból és a telefonokon 80-90%-ban indexet vagy 444-et látok. Talán jövőre nem jön össze a kétharmad, van még remény.

chrisred 2017.12.01. 10:01:25

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Az első általában nem az, a második viszont mindig.

Lévai András 2017.12.01. 10:32:20

Mindenki a saját oldalának demagógiáját kajálja be, nincs ezzel baj. Ez viszont nem pártdemagógia, hanem annak kifigurázása. Hülyék meg mindenhol akadnak, nem kizárólagosan egy - vagy két párt szimpatizánsaihoz kötődnek.
Mondjuk azzal kezdődik, amikor hülyének tartod egy másik csapat szimpatizánsát pusztán azért, mert másképp gondolkodik a világ dolgairól mint te.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.01. 10:42:32

@chrisred:

Tulajdonképpen igazad van, de viszont ez minden kampányra igaz, a ballibre is.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.01. 10:49:51

@Lévai András:

Igen, ez a lényeg.

A Fidesz addig nem tudott nyerni, míg szidta az ellenfél híveit.

Én még kitően emlékszem a 2002-es és 2006-os vereség utáni a fideszes megmondóemberekre, akik szerint a Fidesz vereségének oka az, hogy a ballibak csalnak, híveik született idióták és bircák.

2007 körül kezdtek rádöbbenni Orbánék, hogy ez a szöveg csak a ballibeket erősíteni. Mert ki az a semleges, de a ballibekhez hajló szavazó, aki szavazna a Fideszre esetleg, ha egyszer a Fidesz őt elmebeteg bunkónak nevezi? S megváltozott a fideszes propaganda: kezdtek beszélni más stílusban. Az eredmény: 2010-ben a ballib szavazótábor kiábrándult része elment a Fideszre szavazni.

A Fideszből is sokan kiábrándultak, de ezek a ballibekre sose fognak szavazni. S ennek egyik oka éppen a ballib kampány.

2017.12.01. 10:53:06

@Lévai András: Naggyon erőős!
A Dalma nénit máshogy GONDOLKODÓNAK nevezni, hát , erős költői túlzás.

2017.12.01. 10:55:23

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző:
Igazda lehet...a libás jelző is 2002-ben jött be. Ja, nem.
Mikor leszel már juhászkutya?

2017.12.01. 10:58:13

@Lévai András: Abba a hibába esel, hogy a világot kétpólusúnak írod le. Tudod, Dalma nénin nem csak a szocik meg a momentumosok...stb röhög vagy szörnyülkòdik.

2017.12.01. 11:00:29

@Lévai András: Egyébként Dalma néni feltehetőleg ugyanígy hájpolta Kádárt, küldött barackot Obamának, mer szeressük mi őtet itten, és gyûjtött Isaura kiváltására a rabszolgaságból.

morpho 2017.12.01. 13:29:47

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: "Mióta mérgezés a vélemény, a kampány"
Amióta nem igaz. Ez hazug kampány. Ilyen alapon ellened is uszíthatnának pont így.

morpho 2017.12.01. 13:38:25

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: 2010 ben a gszdasági válság és az őszödi bedzéd miatt nyert a fidesz kb 600 ezer szavazót, akik 2014-re el is párologtak. Semmi köze ennek a kommunikációjukhoz. Az ugyanolyan arrogáns, hazúg és lekezelő mint volt.

konrada 2017.12.01. 13:50:01

...vagy legalábbis a Hírcsárda húzhatott le még egy bőrt a poénjukról, mert Dalma néniket, Bl 26-okat nem nehéz hihetőként előadni egy olyan országban, ahol állampolgári jog a hülyeség...;))

(...egyébként ott a pont rovid nicknél, mert ő lehet legközelebb az igazsághoz: "inkább olyannak, mint aki felolvassa")

Kivlov 2017.12.01. 13:51:00

Még mindig nem értitek.
Semmi közötök hozzá, hogy ki, hol, hogyan miért szavaz a fityiszre, Dalmanéni ide, Dalmanéni oda.
Nektek azzal kellene foglalkozni, hogy rátok szavazzanak. Nem azzal, hogy NE a fityiszre szavazzon a nép.
Hanem azzal, hogy rátok szavazzon. Ezt képtelenek vagytok felfogni min. 10 éve. Ezért sz*ptok jövőre is, meg is érdeklitek.

látjátok feleim szümtükkel 2017.12.01. 13:51:43

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző:

Azért ne örülj ennyire, mert Dalma nénit a gyámhatóság gondnokság alá helyztetheti. Akinél ennyire elszakadt a cérna, annak bezony baja van a közügyek megítélése területén. Ha a családja ezt nem látja, akkor a gyámhivatal kezdhet pert ellene, és a bíróság megfoszthatja a választójogától. Mindössze szólni kell a gyámosoknak, hogy a nyanyó nem tudja a valóságot megkülönböztetni az ugratástól.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.01. 13:58:02

@morpho:

Nem mondtam, hogy csak a Fidesz kommunikációja az ok, de nélküle az általad leírtak nem hoztak volna totális Fidesz-győzelmet.

konrada 2017.12.01. 14:10:51

@rabelais:
Na ja. Robespierre-nek, Mao-nak, Pol-potnak is elege volt a sok hülyéből, akik nem értették meg az ők világmegváltó gondolataikat...
...de ők legalább megoldást is találtak, nem csak picsogtak arról, hogy a hülyék ellen kellene kormányozniuk, hatalmon maradniuk...

Kivlov 2017.12.01. 14:17:41

@rabelais:
Ja, szépen hangzik, csak sz*rt se ér.
Majd tavasszal meglátod.

BALTAZÁR 2017.12.01. 14:20:12

Hát ez már csak így a demokráciákban. Egy ember-egy szavazat. Az agysebész professzor "szava" -szavazata- pont annyit ér mint a címben megemlített agyilag szerényen pallérozott egyszerű választónak.
Ha jól emlékszem amikor a Jobbik felvetette a bizonyos feltételek meglétéhez kötött választójogot - iskolai végzettség, neadjisten adózási szokások - akkor sokan - többek között a liberális megmondóemberek is - azonnal nácizmusról kezdtek beszélni. Értem én, hogy szeretik a demokráciát de egyre inkább úgy tűnik, hogy csak
addig voltak kibékülve az ostoba szavazók létével amíg a ballibre szavaztak.
Ugyanezek a választópolgárok simán hatalomhoz juttatták anno Medgyessy-t, Gyurcsányt is, úgyhogy most ne tessék ajvékolni.

konrada 2017.12.01. 14:25:03

@látjátok feleim szümtükkel:
...ha felismerik, akkor persze.

...de nem fogják felnyomni a haverjai, akik kezébe nyomták röhögéstől fuldokolva a felolvasandót azzal, hogy most add elő a telefonban öregnyanyás hangon...;))

...de nem is baj, hogy nem helyezik ilyen csínyért gyámhatóság alá, elvégre nem ő a értelmi fogyis, hanem az, aki elhiszi, hogy ő komolyan gondolta...;)

KUHULIN 2017.12.01. 14:27:55

Én csak Orbán-gyűlölő nyugger néniket ismerek. Bp.

BALTAZÁR 2017.12.01. 14:28:58

... egyébként ezt az egész ügyet néhány agyhalott választóra kihegyezni, enyhén szólva szánalmas. Sík hülyék mindenhol vannak, a Fidesz, a Jobbik, az MSZP és a DK hívei között is. Ez a szomorú valóság. A Fidesz nem ezek miatt fog nyerni hanem a sok egymással veszekedő, a hatalomért marakodó ellenzéki pártocska miatt akik elriasztják azokat a szavazókat akik fel sem fogják, hogy mi az hogy: "közös lista".
Ámen.

Tenkes Kapitánya 2017.12.01. 15:01:23

Igen, a kábítószeresek, homokosok, aberráltak támogatása valóban benne van a liberálfasiszták programjában. Ez tény.

morpho 2017.12.01. 15:10:07

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: "Miben hazug?" Elmész már a picsába hülye birka. Remélem minden felmerülő kérdésedre választ kaptál.

@rabelais: Komoly igazságod van, de azért lehetne még írni pár példát... Az viszont tény, hogy kizárólag az agyhalottakat szólítják meg, a többieket meg sem próbálják, ugyanis a két tábor kizárja egymást. Ha nyilvánvaló hazugságra építem a kampányt, azzal a célzattal, hogy az agyhalottakat begyűjtsem, akkor az értelmes szavazókról lemondok, mert ők nem fogják elhinni a tündérmesét. A szervilizmusnak is vannak határai. De ezt orbánék is tudják és egyáltalán nem érdekli őket.

SnaKadCharmer 2017.12.01. 15:12:10

Igen, neki is van választó joga, mint az összes elmeroggyant liberálfasisztának.

morpho 2017.12.01. 15:16:01

@Kivlov: "Semmi közötök hozzá, hogy ki, hol, hogyan miért szavaz a fityiszre, Dalmanéni ide, Dalmanéni oda"

Tévedés pubi! A Dalma nénikkel nyerik meg a választást, de nem a Dalma nénik működtetik az országot, hanem azok, akik nem szavaznak Orbánra. Tehát a Dalma nénik uralkodnak az országot üzemeltető réteg felett. Valami közük azért nekik is van hozzá. Például ha mindenki elhúz emiatt, akkor Dalma néni mi a faszból kap nyugdíjat?
Mindezt azért, mert a kormányzat egy hazug kampányra és a Dalma nénik megtévesztésére alapozza a hatalmát, miközben egy halom tényleges problémával egyáltalán nem foglalkozik. De ehhez sincs köze senkinek. Nyilván.

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2017.12.01. 15:23:44

@taga20: Dalma néni az élő bizonyítéka annak, hogy agyhalál után is van élet. Ebből még komoly disszertációk is fognak születni. :)

2017.12.01. 15:42:39

@rabelais:

"Nekünk, értelmes, magyar választóknak igenis lehet azzal törődni, hogy a hülyék ne dőljenek egy oldalra, mert vízba berul a hajó. "

Elismerésem!

Laszlo K 2017.12.01. 16:04:11

Az ostoba emberbol mindig tobb van, mint a tanultbol..

6.Lenin 2017.12.01. 16:19:33

A Dalma nénik szavaznak a Fideszre, akik nem, azok működtetik az országot.

Nos 2010 előtt ők működtették?
Akkor nem véletlen, hogy a Dalma nénik a Fideszre szavaztak. Sőt 14-ben is, és 18-ban is fognak a nyertes Fideszre.

Más.
Akik értelmes polgárok voltak, azok már régen elmentek.

Ezért van válságban a nyugat, mert már ott vannak.
Ezért sikeres az ország, mert már nincsenek itt.

Az pár drb, akik meg itt kommentelnek, elviselhetőek még egy darabig. Mumusnak jók.
Ilyen leszel, ha Soros szekerét tolod, mondom az unokámnak, másnap csak 5-ösöket hoz haza. Nem szeretne ilyen lenni.

eßemfaßom még áll 2017.12.01. 16:22:17

nektek is van szavazójogotok

2017.12.01. 16:23:21

@6.Lenin:

Egyre jobban eluralkodik rajtad a demencia....

6.Lenin 2017.12.01. 16:28:48

@MikeBoy:

2 millió Dalma néni hatalmon tudja tartani a velejéig romlott Fideszt.
6 millió észlény ezt képtelen megakadályozni már 8. éve.

Izé...?

2017.12.01. 16:31:04

@6.Lenin:

Nem gondolod komolyan, hogy vitaképes vagy?

Mikor lövik már dunába a libbantakat ? 2017.12.01. 16:31:54

"Pakisztánba akarják költöztetni a magyarokat."

Ezt mondjuk tenyleg komolyan kene venni. Mert azt sosem mondjak el, hogy amikor Soros evi 1 millio bevandorlorol beszel, az nem csak siman annyit jelent, hogy evi 1 millio arabot szallitanak be Magyarorszagra, hanem azt is, hogy 1 millio magyart viszont elvisznek innen, valamelyik arab sivatagba.

6.Lenin 2017.12.01. 16:35:56

-Morpho-én nagyon okos vagyok
-taga20-igen, de én is
-Mikeboy.- igen, mi mind a 3-an nagyon okosak vagyunk.
-Dalma néni-miről hablatyol ez a 3 köcsög? Jövőre megint nyerünk, ha maradnak is ilyen okosak.

HorseFucker 2017.12.01. 16:37:37

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Te rohadék szar bolgár állat, te rohadt oroszbérenc fidess droid. Hát még mindig élsz, hogy basznád meg anyád hulláját a ravatalán te szarfaszú féreg !

Vona Gabor. 2017.12.01. 16:45:39

Na már megint egy undorító szenyvízszáju nyudijas. Ha hatalomra kerülünk megfelezük a nyugdijakat, mert még mindig túl jól élnek ha ennyi pénzük van telefonálgatni.

HorseFucker 2017.12.01. 16:47:22

Dalma aszony a fontoskodó nagy pofáju vén kurva prototipusa !
Az ilyet páros lábbal kell lerúgni a villamosról, lehetőleg úgy, hogy aláessen ! :D :D
Ráadásul síkhülye ...
Ja az nem ráadás, az kötelező a fidesz droidoknak !

Ellenzéki összeFOSÁS 2017.12.01. 16:48:12

Ahogy látom ISMÉT megindult az ellenzék részéről az idös emberek és nyugdijasok ALÁZÁSA. Ez az egyetlen amiben az egész ellenzék egységes, üldözik gyülölik az idöseket.

guvat 2017.12.01. 16:50:02

Köztudomású, hogy Soros a szegények megsegítéséből, országok felvirágoztatásából szerezte a vagyonát. Elképzelhetetlen, hogy pont most, életében először rosszat akarjon! Arról nem is beszélve, hogy a ballibek mindig ösztönösen és pici szívük minden szeretetével a jókkal értettek egyet. A SZU bukásáig a kommunistákkal, aztán másnap már a tőkésekkel. Nem létezik, hogy életükben először mellényúlnak.....

Tenkes Kapitánya 2017.12.01. 17:03:35

@morpho: "A Dalma nénikkel nyerik meg a választást"

Most ez lesz az új mantra egy ideig.

Tenkes Kapitánya 2017.12.01. 17:04:17

@Tenkes Kapitánya: Már úgy értem, hogy a balliberálfasiszta csőcselék mantrája.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.01. 17:18:00

@HorseFucker:

Már mondtam: add meg adataidat, s megy ellened a feljelentés. De rettegsz tőlem...

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.01. 17:19:28

@Tenkes Kapitánya:

A ballibák lenézik az egyszerű kisembereket, ez az egész dalmanénizésük üzenete, nekik csak a Soros-féle gazemberek felelnek meg.

#JeSuisDalmaNéni!

morpho 2017.12.01. 17:43:13

@Tenkes Kapitánya: "Most ez lesz az új mantra egy ideig." Ez kurva régi mantra, csak az utóbbi időben Irénkenénivel ment.
www.youtube.com/watch?v=KX4sLa55ftU

Janossz 2017.12.01. 17:57:46

Dalma Néni? Kit érdekel egy megvezetett vénasszony károgása?
Az igazi buli tegnap volt, a Habony-lapban, az Együtt-reklám, az igen!!
Átment vagy hat kézen, se reklámszerk., se főszerk., se korrektor nem vette a lapot, hogy ilyen baromság nincs a világon...
Miért? Mert van. Itt és most. Simán megették, az ő világukba a lojális, képesítés nélküli bíró simán belefér. Jaj nekünk!

libsi nóta bárki unja 2017.12.01. 18:00:05

Most már csak az a kérdés, hogy a Dalma néni jobb nekünk, vagy az egyre nagyobbakat szerencsétlenkedő Soros bácsi. Én az előbbire szavaznék, pláne hogy személy szerint Soros nem dotál

morpho 2017.12.01. 18:13:23

@libsi nóta bárki unja: Te Dalma nénire szavazol, ő meg a fideszre. Sorosnak meg semmi köze az egészhez. Mindenki megnyugodhat.

dr. mesterséges színezék 2017.12.01. 18:14:21

Miután a komonisták 2002-ben kivették a programból a szoftvert, most Soros átoperáltatja a zembereket.
Dalma nénit azzal is kínozza ez a Soros, hogy mindig eldugja a dolgait.
Vagy azt az a másik német komonista csinálja, az az Alcizé, Alcvalami? Nem emlékszem. Mindegy, ezek mind egy követ fújnak.

taga20 2017.12.01. 18:14:21

@6.Lenin: mi van lenyinevtárs, má hiányoztam?:)

ne feszüjj, inkább annak örülj, hogy ruszkik könnyű csoportba kerültek!

taga20 2017.12.01. 18:17:04

@libsi nóta bárki unja: te mekkora egy fos ember vagy, bár szerintem inkább csak egy számítógép vírus lehecc!

Kivlov 2017.12.01. 18:39:47

@morpho:
Tévedés pubi!
Demokrácia van, az kormányoz, aki a legtöbb mandátumot szerzi.
Ha 10 éve nem patásorbánozással, meg dalmanénizéssel foglalkoznátok, lehet nem csak 10% körüli gittegyletek lennének a kihivók. Pubi...

libsi nóta bárki unja 2017.12.01. 18:50:36

@taga20:
A Soros által kreált rencerek mind megbuktak. Lásd SzDsz-féle elmúttnyócév, a grúziai rózsás forradalom vagy a totál csőd felé lavírozó narancsos Ukrajna

Politikában Soros egy fordított Midás: amihez csak hozzányúl az xarrá válik a kezében. De akik hozzáférnek a hátsójához, azoknak megéri hájpolni

taga20 2017.12.01. 19:02:35

@libsi nóta bárki unja: amihez a gazdád a geci hozzáér, abból mi lesz?
ilyen idióta agymosott dalmanénik, és ezer milliárdos lopás.

te tényleg ekkora barom vagy, vagy nálatok a fityeszben valami verseny van, hogy ki mondja a legnagyobb állatságot?

morpho 2017.12.01. 19:03:50

@Kivlov: Ez nagyon izgi, csak nem cáfolja, amit leírtam. Sőt, semmi köze hozzá. Szerintem az előzőt előbb jó alaposan tárgyaljuk ki és majd utána minden erőmet a te témádnak fogom szentelni. Na?

anyadmajma 2017.12.01. 19:06:18

@libsi nóta bárki unja: na, te hazaáruló bolsevik geci, megint idejöttél szopni?

anyadmajma 2017.12.01. 19:19:19

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: na, majd pont a poltpot ügyészség fog bármit is tenni:) Te tényleg hülye is vagy, nem csak hazaáruló bolsevik geci:)
Na, most legalább volt valami hasznod, jót röhögtem rajtad.-
Mindig van nektek lejjebb:)

Robur 2017.12.01. 19:27:32

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Így van, hanem az orbánista agyhalottak is. Ezek basszák el az országot.

libsi nóta bárki unja 2017.12.01. 19:29:27

@taga20:
Akkor menjél Ukrajnába élni és élvezd az ottani jólétet és korrupciómentességet, amit Sorosnak köszönhetnek, mi fideszbirkák inkáb maradunk az itteni nyomorban

dare 2017.12.01. 19:35:34

A Hírcsárda jó lenne ha hanyagolná a politikai identitású cikkeket, mert a végén ők viszik el a balhét Fidesz 2/3-ad esetén. :D

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.01. 19:38:43

@anyadmajma:

Kisember vagyok, nem vagyok fideszes se, szóval ha van bizonyítékod, nyomozni fog ellenem a hatóság.

taga20 2017.12.01. 19:43:46

@libsi nóta bárki unja: te meg mennyé putyinisztánba, me ott má tökélyre van fejlesztve az az ótvar szar rendszer, amit a geci itt is be akar vezetni!

Cycmen 2017.12.01. 20:06:56

Dalma nénit a keresztény jó isten áldja meg hosszú lettel és jó egészséggel!
Ha valaki ennyire felidegesíti az itt kommentelő mentálisan zokni sorosbérenceket, az rossz néni nem lehet!
Hajrá Magyarország, hajrá Magyarok! Ja és külön köszöntöm a határon túli Magyar szavazókat is akikkel sokadszorra elküldjük a tetveket a pokolba!

taga20 2017.12.01. 20:11:12

@Cycmen: mirr-murr, hogy téged miért nem basz má el egy kocsi!

dalmanénit meg felhúzhatod a farkadra!

ja és, ennek a kurvaországnak reszeltek egy időre.

Cycmen 2017.12.01. 20:13:02

@anyadmajma: Beszélj a bircaman bácsival rendesen te utolsó tróger! Ő egy rendes Bulgár úr, nem olyan retek mint a ti Bolgár uratok! Te meg csak Vulgár úr lehetsz!

DFK 2017.12.01. 20:13:40

Tudjuk, csak a ballibsi inteligens, minden más lábszagú mucsa. Az egybites balosok szerint. Marha nagy az arcotok, be se fér a lengőajtón. Ami megint pofán fog csapni benneteket.

taga20 2017.12.01. 20:31:14

@Cycmen: bazdmeg, te beteg vagy!

morph on deer 2017.12.01. 20:39:26

@dare:
“a végén ők viszik el a balhét Fidesz 2/3-ad esetén. :D”

Az hagyján, de övék lesz a kétharmad!
Ezzel az erővel azt is el tudnák érni, könnyedén! Csak annyit kell mondaniuk, hogy “szavazz tánk, mert csak mi tudjuk megvédeni a viktort attól, hogy Soros sajátkezűleg liberális buzi muszlim szinesbőrű pedofil nővé operálja nemzeti hősünket...
Garantált a siker!

Cycmen 2017.12.01. 20:51:14

@taga20: Nem tetszik? Szerintem tök jó! Zseniális!

midnightcoder2 2017.12.01. 20:51:52

Annál hogy Dalma néninek választójoga van, sokkal nagyobb baj az, hogy egy másik hülye viszont az EB elnöke:

index.hu/kulfold/2017/11/29/juncker_torvenyesiteni_akarja_a_bevandorlast/

Ja. Európának úgy kellenek az írástudatlan afrikai kecskepásztorok mint egy falat kenyér. Már most is teli van olyan melóhelyekkel ahová képzetlen, nyelvet nem beszélő, írni-olvasni nem tudó munkaerő kell, és ez csak fokozódni fog. Ja bocs, nem is.

dare 2017.12.01. 20:54:24

@morph on deer: Nemrég láttam a Juhász-Harangozó mi lesz akkor párbeszédét, és lassan arra hajlok, ha meg se mukkan a Fidesz a választásokig, ezek a nagy politikusok még a végén összehozzák neki a 2/3-ot akkor is.
4 éve Gyurcsány püfölte az asztalt az összefogásért, most meg az Mszp.
Időhurokba kerültünk, vagy mi történik itt?
Az egyik oldal Sorosozik, a másik lehetséges forgatókönyveket lapozgatja ész nélkül, és persze egymással van elfoglalva.
Szavazás indul. :D

VaradiJanos 2017.12.01. 20:59:11

Remélem feláll még Gyuri bácsinak, mert egyébként nehezen fogjátok leszopni. Mondjuk @taga20 előszop bármelyikőtöknek, nagy gyakorlata van.

anyadmajma 2017.12.01. 20:59:40

@Cycmen: nincs abban semmi zseniális, hogy egy hazaáruló bolsevik geci vagy.
Ez inkább szánalmas.

anyadmajma 2017.12.01. 21:01:18

@VaradiJanos: érdekes, te hazaáruló bolsevik geci, te jársz ide szopni naponta:)
Nálad nagyobb gyakorlata csak a szintén ide járó elvtársaidnak lehet.

VaradiJanos 2017.12.01. 21:01:46

@Könnyen elkaptuk, uram!: szevasz @anyadmajma! Ma ezen a nicken vagy faszkalap?

VaradiJanos 2017.12.01. 21:03:23

@taga20: “mirr-murr, hogy téged miért nem basz má el egy kocsi!

dalmanénit meg felhúzhatod a farkadra!

ja és, ennek a kurvaországnak reszeltek egy időre.”

Àtok visszaszáll, te kretén. Gyorsan írjál még valamit, mert mindjárt jön az alkoholnapod!

VaradiJanos 2017.12.01. 21:05:02

@anyadmajma: szevasz könnyenelkaptuk! Tényleg ilyen fontos, hogy melyik neveden gecizel? Anyád ellenőrzi a másikat és pofánver ha csúnyákat írsz?

taga20 2017.12.01. 21:06:13

@Cycmen: kábé olyan zseniális, mint mészaroslölö, vagy a geci!

VaradiJanos 2017.12.01. 21:07:40

@taga20: miért Dalmát húzza fel a farkára? Az öregasszony-töfködés nálatok családi szokás, te náci barom.

taga20 2017.12.01. 21:08:14

@VaradiJanos: jani te fizetett droid, projektálsz?
én holnap is melózom, öthúszkor kelek, és irány a csavargyár.

VaradiJanos 2017.12.01. 21:09:03

@taga20: tudom, szombaton esténként szoktál seggrészeg lenni

taga20 2017.12.01. 21:10:10

@VaradiJanos: ha viszked az ánuszod, akkor húzzon fel téged, faszkalap! ha neked így jobb!

VaradiJanos 2017.12.01. 21:13:32

@taga20: anyádat akartam ajánlani neki, de félő, hogy egy hozzád hasonló szardarab foganna meg, s az túl nagy kockázat .... bár a jövedéki adó szempontjából pozitív lenne a mérleg

taga20 2017.12.01. 21:17:25

@VaradiJanos: tudod mit haver? te nyertél!

Cycmen 2017.12.01. 21:21:14

@anyadmajma: átjött a video üzenete?

VaradiJanos 2017.12.01. 21:42:03

@taga20: mi van, mimóza? Okádod itt a többieket, anyázol, gecizel, halálát kívánod a vitapartnerednek, idős hölgyeket dugatnál meg, de egyszer leanyáznak, erre játszod a morális felsobbrendűt? Le vagy te szarva.

VaradiJanos 2017.12.01. 21:43:23

@Cycmen: sokat képzelsz arról a buta állatról, nem jön annak át semmi, legfeljebb az apja a szomszéd szobából a szokásosra

sinus67 2017.12.01. 21:47:09

@guvat:
Hát ja! Bár a vagyonát nem abból szerezte - mint egyetlen kőgazdag ember sem! A vagyonából azonban tényleg támogatott szegényeket. Még tanulásban is. Pl. Kedves Vezetőnket is.

A libsik támogatták a kommunistákat aztán a rendszerváltás után a tőkéseket?
A Kedves Vezetőnknél nem így volt!
Ő támogatta a kommunistákat (KISZ), aztán antikommunista lett, majd liberális aki tanult a "Sátán" pénzén, aztán keresztény mélymagyar, most meg bolsevik eszközökkel hatalmaskodó antidemokratikus tolvaj.
Végülis igazad van. Ez az ìt sokkal őszintébb és egyenes!

Ad Dio 2017.12.01. 22:19:02

... ahogy Laci bácsinak is, aki elhitte, hogy a beözönlő milliónyi illegális bevándorló mind szír menekült fogorvos.

Bízzunk benne, hogy nem a dalmanénik és lacibácsik országa vagyunk, hanem ők a gyenge(elméjű) többség.

Egyallampolgar 2017.12.01. 22:47:18

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző:
"A ballibák legnagyobb bánatára általános választójog van, s nem csak a Soros által kiválasztottak szavazhatnak. Tessék beletörődni a demokráciába..."

Na mélyelemző hülye, már megint sikerült az első határozatlan névelő után ballibázni. Szánalmas vagy. Ez neked mélyelemzés?
Olvasni nem tudsz nem hogy elemezni. Melyik kommentelő liberális szerinted aki korlátozná a választójogot? Megint nem az írásra, hanem a fejedben lévő hangokra reagáltál.
Nekem mint liberálisnak napi élmény hogy a tahók hatalmaskodnak a politikában és a tahók fröcsögnek a kommentfalon, de természetesen soha nem venném el az agyhalott fideszrajongók szavazati jogát. Ha az elvi okok kevesek lennének, mindenki beláthatja mélyelemzés nélkül is, hogy ha valaki nem szavazhat az a hatalom számára nem létezik (mint a magyarországi kisebbségek a 19. sz végén). Akkor velük senki sem törődik. Ha nincs képviselet abból tragédia lesz, lehet nem egy újabb trianon, de az iskolázottak gyermekei együtt fognak majd élni a kirekesztettek gyermekeivel, ami senkinek nem lesz jó, a borzalmas leszakadás csak a kezdet.

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2017.12.01. 23:05:43

Nincs semmi új, eddig is tudtuk hogy Orbán szavazói meg rajongói a legostobább milliós proli réteg, az egész éltükben szopóágra vágott batyuk, váqradijanikák, a cicmanek meg a többi ezernickű illibantott csőcselék.

Már a gyerkeik meg unokáik is lemenkültek tőlük (legalábbis ha több eszük volt két garmmal az apjukénál), ezek a segghülyék meg még csak azért is kitartanak orbán seggében, még csak az´ért is fokozzák a proletár harcukat a nemzethalálért. Ezek tényleg ennyire hülyék, de hát pont ezért is van a helyük a fideszben.

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2017.12.01. 23:11:09

@6.Lenin: Akik értelmes polgárok voltak, azok már régen elmentek.
Ezért van válságban a nyugat, mert már ott vannak.
Ezért sikeres az ország, mert már nincsenek itt.

Öreg fideszkomcsi, terád már csak annyit lehet mondani: GARTULA, TE VAGY A NAP HÜLYÉJE! (pedig nagy konkurenciád van a debil fidesz családod soraiból!)

Te vagy az ékes bizonyítéka, hogy a magyar egészségügy (csak neked: elmegyógyászat) orbán alatt a romokban hever, teljesen működésképtelenné vált.

VaradiJanos 2017.12.01. 23:15:57

@Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy: “(legalábbis ha több eszük volt két garmmal az apjukénál)
No comment....

2017.12.01. 23:25:06

Lehet poénkodással elütni az illegális migráció veszélyeit, csak sajnos a tömeges erőszakolás igaz. Pár éve már durván emelkedik Nyugaton a migrik által elkövetett nemi erőszakok száma.
És az a legszebb, amikor egy sorosista önkéntes nem is jelenti fel a támadóit, mert annyira agymosott már, hogy előbbrevaló számára a Terv megvalósítása, mint a saját szexuális önrendelkezése és testi épsége.

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2017.12.01. 23:36:12

@karandash: "Pár éve már durván emelkedik Nyugaton a migrik által elkövetett nemi erőszakok száma."

Az a milliós primitív csőcselék, akire a felcsúti debil diktátror bazíroz, és napi 24 órában tartja a sorvadt agyúit rettegésben migránstól, Sorostól, nos ők Fosországban élnek, ahol a pár éve egyre emelkedő számú évi több száz gyilkosságot, sok tízezer nemi erőszakot és debil büntetteket nem a migráns követi el, hanem a fajtiszta félázsai szittya fajod.

Neked mint ostoba orb´ánista agymosottnak persze ezt fel se kell fognod. Majd ha a lányodat a legközelebbi falunapon előrehozott nemzeti szaporodásra kényszerítik mondd majd azt, hogy dehiszen nem is történt semmi! Vagy azt, hogy a Soros volt!

Jakab.gipsz 2017.12.02. 00:09:50

Aki hallja adja át !

Nyílt levél Soros György számára.

Soros Gyuri, hagyd abban bár mit is csinálsz hagyd abba, elsősorban, azt az akna munkát amit, Magyarország és a a népünk ellen művelsz, vesztettél, lúzer vagy !

Gyurikám hülye vagy te a tudományhoz és persze a filozófiához is, a kufárkodás még nem kultúra, nem tudod te még igazán felmérni kikbe kötöttél bele.
Mi magyarok nem szoktunk adósai maradni senkinek sem, ezt a harcot te kezdted.

Nos, ám legyen: ha harc legyen harc, ezt a harcot nem mi a magyarok kezdtük, hanem te, ámde nekünk módunkban áll, szépen befejeznünk a lovagiasság szabályai szerint.

Te kis ütődött, idióta, hülye ateista zsidó, (ne tagadd le önmagad), nem te és a pénzed csinálod a tudományt, éppen ezért, a tudomány-filozófia "oltárán" fogunk kibelezni, a Nyitott társadalom fantazmagóriáddal egyetemben.

Tudnod kell, Isten malmai őrölnek, mikor gyorsabban mikor lassabban, a te időd lejárt, ütött az utolsó órád.
Bukott ember vagy, ezt a harcot már akkor elbuktad, mi ellőtt hozzáfogtál volna.

Üdvözlettel: mint fent.

morph on deer 2017.12.02. 00:13:15

@dare:
“Nemrég láttam a Juhász-Harangozó”

Aki mazohista, azzal bizony előfordul ilyesmi!:)
Hát a Monty Python már kutyafaxa ehhez a társulathoz képest, bármikor állítom!
Miközben már ükunokáinkat is sikerült addósságba vernie dicső vezérünknek, ezek olyan önfeledten kaszabolják egymást, mintha nem lenne holnap...

És tényleg!

erkölcsi hulla 2017.12.02. 00:24:19

Nyugdíjasok uralják a választásokat, ez van.

Arcade Macho 2017.12.02. 00:54:28

@KUHULIN: csak egy hozzaszolas volt eddig ami realis kepet festett volna

igen a nyuggerezes...

sajna a demokracia es az EUs csilliardok ezzel jarnak, nem lehet pl. likvidalni sem a kegyelmeseket (tobbszoros gyilkosokat) es kell hogy tudjanak szavazni azok is akik ennyire sikhulyek...

Opi87 2017.12.02. 02:05:04

Beérett a Nemzeti Konzultáció.

Jakab.gipsz 2017.12.02. 07:44:57

@Opi87: @Arcade Macho:

Igen beérett a Nemzeti konzultáció!

A tudás a tudomány pedig mindenkié, azt nem lehet kisajátítania senkinek sem, csak elsajátítani lehetséges.

Következtetés képen úgy kell a tudást átplántálni, hogy azt egy szakmunkás és egy középiskolás is megértse, ekkor nem szükséges a nyugdíjasoknak az unokáik miatt aggódniuk.

Magyarország a kereszténység utolsó védő bástyája, (Róma már el esett) behódolt a Soros-féle "fenevadaknak".
Sors György pedig a kevélység (hübrisz), bűnébe bele esett, úgy lett náci, hogy azt észre sem vette. annyira hülye.

guvat 2017.12.02. 07:46:31

sinus67
Ilyen alapon nem érheti utol Akhilleusz a teknőst... Arról nem is beszélve, hogy a te logikáddal Hitler felmenthető, hiszen sk. sosem ölt embert és szerette a kutyákat...
Hihetetlen szellemi bravúrokra vagytok képesek, ha ártani akartok Magyarországnak! Nem mertem azt írni, hogy a "hazátoknak".....

2017.12.02. 07:53:37

@VaradiJanos: @Jakab.gipsz: mi van, kiengedtek?
El kell, hogy keserítselek. Nem anyádmajma vagyok. Tudod, sokan vagyunk. Megmondják a hangok is a fejedben, csak figyelj.
Én vagyok Birca, Cymen és Váradi is. Meg Varga, Orbán és Mészáros.

2017.12.02. 07:55:06

@Jakab.gipsz: következtetés képen....új szintre emeled a magyar nyelvet....

2017.12.02. 07:56:58

@Jakab.gipsz: Következtetés képen úgy kell a tudást átplántálni, hogy azt egy szakmunkás és egy középiskolás is megértse, ekkor nem szükséges a nyugdíjasoknak az unokáik miatt aggódniuk. 

Hát, neked nem sikerült.

2017.12.02. 08:07:15

@6.Lenin: az ország azért sikeres, mert akik ki.enrek, haza utalják azt a potom 3.5 %-ot a gdp-ből. Így van növekedés. Orbán nem is basztatja őket...

midnightcoder2 2017.12.02. 08:12:44

@Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy: Az a több száz kis hazánkban 2015-ben 205 volt. A bűncselekmények nagy részét pedig nem a fajtiszta szittya félázisiai magyarok követik el, hanem azok a migránsok akik több 200 éve vannak velünk mégsem sikerült a mai napig sem integrálódniuk. Persze annak a pár száz millió írástudatlan afrikainak és közel-keletinek akiket Juncker barátunk szeretne európába telepíteni hipp-hopp sikerülne a mutatvány, és úgy termelnék a GDP-t mint az állat...

Amúgy annyiban igaza van kedvenc alkoholistánknak, hogy a GDP akkor is növekszik, ha valaki beveri az ablakodat kővel, aztán kihívod az üvegest és megcsináltatod. Az importált migrik a folyamat első részét prímán képesek teljesíteni, így valahogy tényleg hozzájárulnak a GDP növekedéséhez...

Jakab.gipsz 2017.12.02. 08:17:46

@Könnyen elkaptuk, uram!: Ezt állítod !

Következtetés képen úgy kell a tudást átplántálni, hogy azt egy szakmunkás és egy középiskolás is megértse, ekkor nem szükséges a nyugdíjasoknak az unokáik miatt aggódniuk.

Hát, neked nem sikerült.

Még nem kérdezted meg! Hogyan ?

Amíg nincs kérdés, addig válasz sincs.

sinus67 2017.12.02. 08:26:16

@guvat:
Nos, a Te logikád szerint...
Mi is a logikád?
Achilleus és a teknős példálózása úgy megy az általam leírtakhoz, mint kockás svájci sapka a zöld lódenkabáthoz.
A Kedves Vezetőnk szélkakas pörgését említettem a "libsik" általad említett pálfordulásával szemben. Ha ezzel - szerinted - felmentem Hitlert, vagy bármelyi diktátort, akkor vagy a szövegértéseddel van a baj, vagy a "vaslogikád" hibádzik.
Amit írtam, abban sem felmentés sem ítélet nem volt. Illetve ítélet igen, de abból nem következik sem a teknős utolérése, sem a Hitrerrel szembeni felmentés.
Egyet azonban látni kell. Te elítélsz embereket, embercsoportokat azért mert - szerinted - a rendszerváltással pálfordultak, miközben magasztalsz embereket, embercsoportokat, akiknek 5-8 évente más seggtől szaros a szája.

Scott Tenorman Must Die 2017.12.02. 08:43:37

@rabelais: így van, ezért vannak a liberálnácik kipicsázva az ország vezetéséből. és esélyük sincs visszakerülni.

Cycmen 2017.12.02. 08:47:42

"(Kép: Hírcsárda, G. Soros nem írt könyvet Mein Plan címmel.)"

Valamint "Mein Schwanz" címmel sem írt, mégis nagyon bekapták egyesek neki! Mit remélhetnek, mi lesz a jutalom?

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.02. 08:56:36

@Egyallampolgar:

Igen, számotokra borzalmas, hogy már nehezen tudjátok átverni a népet.

midnightcoder2 2017.12.02. 08:59:29

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Azért volt idő amikor ez jobban ment nekik. Akkortájt Dalma néni persze még megbecsült szavazópolgár volt, elvégre a progresszív - értsd a mai napig az 50-es években élő - oldalra szavazott.

Exploiter 2017.12.02. 09:27:15

Elgondolkoztam, mi lenne, ha csak magas inteligenciájú, kizárólag logikusan gondolkozó, érzelem és ideológiamentes emberek irányítanák a dolgok menetét.
Én nagyon boldog lennék, de se a fidesz, se a posztíró, se az ellenzék nem. Miután a rendszerváltás óta elkövetett bűnökért levadásztak már mindenkit és a politikai színtéren nem maradt egy ismert ember sem, miután a ruszkikat kizavarták az országból, a migránspárti hülyéket hazaküldték brüsszelbe, sorost kiutasították az országból, orbánt felkötötték a főtéren, akkor valamennyire normalizálódna a helyzet.
Mert az oké, hogy dalma néni fogyatékos, orbán elmebeteg maffiózó, de attól még soros egy kártékony tetű, az eu álszent barmok gyülekezete, a szélsőbal meg pont annyira értelmes, mint egy demens vénasszony.

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2017.12.02. 09:41:17

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző:

mi van te Putyin bérenc, hétvégén is nyomnod kell a tömeggyilkos Putyinod propagandáját, ennyire nincs pénz a fűtésre a bulgár illiberális nyomortelepeden?

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.02. 09:41:41

@midnightcoder2:

Pont ez a röhejes.

Amikor Dalma néni Hornra szavazott, még tudatos civil európai polgár volt.

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2017.12.02. 09:46:04

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: "Amikor Dalma néni Hornra szavazott, még tudatos civil európai polgár volt."

Mert m´ár akkor is a ruszki gazdád magyarországi csicskáira szavazott. Mint most.

Cycmen 2017.12.02. 09:49:44

@Exploiter:" Elgondolkoztam, mi lenne, ha csak magas inteligenciájú, kizárólag logikusan gondolkozó, érzelem és ideológiamentes emberek irányítanák a dolgok menetét."

Azok irányítják, illetve próbálják irányítani! Úgy hívják őket hogy globális nagytőke.

midnightcoder2 2017.12.02. 09:50:59

@Exploiter: Ez pontosan így van, de tegyük hozzá még azt is, hogy a ruszkik mellett az amcsikat sem ártana kizavarni. Mert hogy az egész konfliktus leginkább arról szól, hogy az amcsik megpróbálták levadászni Putyint hogy az amcsi cégek rátehessék a kezüket az oroszok kezében lévő erőforrásokra, Putyin elvtárs pedig persze védekezik. Az egész árát pedig Európa fizeti. Mert persze el lehet hinni, hogy az amcsik azon vannak annyira felháborodva, hogy a gonosz Putyin bünteti szegény ukrán neonácikat azzal hogy elfoglalja az orosz többségű területeket, de ha tényleg ekkora a felháborodás azon hogy X ország erővel elfoglalja Y ország területeit, akkor miért nem kezdeményeztek már rég embargót Izrael ellen ? Mert hogy a palesztinok is ugyanabban a cipőben járnak mint az ukránok, sőt nekik az egész országukat elvették.

midnightcoder2 2017.12.02. 09:52:00

@Cycmen: Nem hiszem, hogy egy ideológia mentes globális nagytőkének érdekében állna Európát betelepíteni iszlamista négerekkel.

1ghost 2017.12.02. 10:04:36

Orbán egy hazug, tolvaj, köpönyegforgató, neofita szaralak.

Volt ő már minden.

Kisztitkár, liberális, konzervatív, oroszellenes és orosz barát, uniós párti, majd unió ellenes, soros ösztöndíjas, sorost utáló, minden ami kell, minden amit a hatalom és a saját gazdagodása megkívánt.

Egy szatócsboltot nem bíznék erre a jellemtelen, hazug, velejéig korrupt alakra, nemhogy a hazámat és gyermekeim jövőjét.

közép dunántúli régió 2017.12.02. 10:10:39

Én már régóta mondom, hogy legyen a szavazati jog alsó korhatára három év. X-et rakni a kiscsoportosok is tudnak, és a magyar lakosság nagy részének politikai tudatossága úgyis nagyjából ezen a szinten mozog.

midnightcoder2 2017.12.02. 10:14:54

@közép dunántúli régió: Ez az egész világra igaz. Ez a demokrácia egyik rákfenéje.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.02. 10:15:01

@Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy:

Nem kell távfűtés, a ballibák gágogását energiává alakítják át, így ingyenes nálunk a fűtés.

Cycmen 2017.12.02. 10:18:23

@midnightcoder2: Miért? Kik telepítik? A felfordulást ők csinálták ott ahonnan menekülnek. A menekülőket ők segítik, ez számtalanszor kiderült.
A migrációs övezetekben üzletileg jobb környezet lesz számukra ha eltűnnek az ún. diktátorok! Jó példa Irak, Huszein kuka, az ország ugyan pokol lett, de seftelni sokkal jobban lehet! Tönkretették teljesen minden lelkiismeret furdalás nélkül? Igen!
Európa veszélyes versenytárs kezdett lenni! Az EU ipar az Orosz nyersanyagokkal veszélyt jelentett, nosza megbontották az együttműködést. Gondolom ezt látod. A betelepítés is logikus, megteremti azt a káoszt amiben nyugodtan lehet kavarni! Európa népei még összefognának, de ha ennyire eltérő kultúrák élnek együtt az elképzelhetetlen! A migránsokból használják akik jók nekik, a többit leszarják, azzal a kormányoknak lesz baja, nekik kell elhelyezni, segélyezni, meg ami még ezzel jár!
Tehát érdekében áll e ? Igen! Pont az ilyen magas intelligenciájú, kizárólag logikusan gondolkozó, érzelem és ideológiamentes emberek irányítják így a dolgok menetét. Ők ha a haszon nagyobb lesz, akkor simán tönkretesznek bármit!

midnightcoder2 2017.12.02. 10:55:20

@Cycmen: "A felfordulást ők csinálták ott ahonnan menekülnek."
Ez azért nem kis csúsztatás. Egyrészt igen, Aszadot valóban ők gyengítették meg, de nem azért hogy a migrik ide jöjjenek, hanem szimpla üzleti megfontolásból. Másrészt a derék IS azért az ottani honi kultúrából nőtte ki magát, senki nem exportált tömegesen terroristákat a térségbe - az más kérdés, hogy a régebben Európába költözöttek szépen felkerekedtek egy kis gyilkolászás kedvéért. De ez utóbbi sem a nagytőke műve volt.

"Jó példa Irak, Huszein kuka, az ország ugyan pokol lett, de seftelni sokkal jobban lehet!"
Nade Európában a világon semmi nincs amit el lehetne adni. A mi seggünk alatt se olaj, se gyémánt, se ritkaföldfém, de még csak vacak vörösréz sincs.

"Európa veszélyes versenytárs kezdett lenni! "
Na ne viccelj. Európában ma már csak az nem Made In China, ami túl nehéz vagy túl olcsó ahhoz hogy onnan idáig elszállítsák.

"Európa népei még összefognának"
Európa népei abban nem tudtak megegyezni, hogy legyen egy közös nyelv ami egy közös kultúra alapja lehet. Más kérdés, hogy ma már kb. minden tanult fiatal beszél angolul, de ezt soha senki nem meri program szintjére emelni, mert megölnék a németek, olaszok, franciák akik szentségtörésnek éreznék a hülye kis provinciális nyelvecskéik háttérbe szorítását. De még a magyarok is így lennének ezzel, Orbán harcolna ez ellen a leghangosabban. Európa népei amint összefognak ? Ne viccelj.

"A migránsokból használják akik jók nekik, a többit leszarják, azzal a kormányoknak lesz baja, nekik kell elhelyezni, segélyezni, meg ami még ezzel jár"

Azok a migrik akik nem csak kutyaeledelnek jók, eddig is jöhettek-mehettek a világban, repülővel. Az amcsik is tárt karokkal fogadják őket ha keresett szakmával rendelkeznek, és nagyon jók benne, és beszélik a nyelvet.

Afrika lakossága a következő 30 évben kb. meg fog duplázódni, legalábbis ha a demográfusoknak hinni lehet. Ez pedig úgy 1.3 milliárd potenciális bevándorlót jelent majd - mert hogy kaja nemigen lesz több arrafelé. Na most, ha a 300 milliós Nyugat-Európába bemegy 1.3 milliárd csóró, írástudatlan afrikai, akkor ott Mad Max lesz. Ez pedig szerintem anyagilag senkinek sem éri meg.

Janossz 2017.12.02. 11:00:57

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző:
"Amikor Dalma néni Hornra szavazott, még tudatos civil európai polgár volt."
Hornra utoljára 19 éve lehetett szavazni. A demencia (időskori elbutulás) úgy 60-70 körül támad. Európai polgárok 2004 óta vagyunk, vagy tartjuk magunk annak néhányan.

Janossz 2017.12.02. 11:02:28

@Cycmen: "Az EU ipar az Orosz nyersanyagokkal veszélyt jelentett..."
A NER-ben már az orosz nyersanyagokat is nagybetűvel kell írni?

Cycmen 2017.12.02. 11:19:29

@Janossz: A NER-ben már az orosz nyersanyagokat is nagybetűvel kell írni?

Nem, itt sem! Igazad van, nagyon lényeges dologra mutattál rá!
Ezzel a tudattal és hogy én is önkritikát gyakoroltam, indulhatsz is a klotyóba hogy boldogan kiverhesd végre!

morpho 2017.12.02. 11:27:39

@Cycmen: "indulhatsz is a klotyóba hogy boldogan kiverhesd végre" Ez nagyon jó poén. Nem tudom megmagyarázni, de egyszerűen jó! Egyébként te a klotyóra jársz rejszolni? Mindenki a saját tapasztalatai szerint szokott ajánlgatni. Én nem jártam oda soha. Lehet, hogy nem voltam NER kompatibilis faszverő? Anyuci apuci otthon tévézik, megy a Családi kör, a kis cycaboy meg hasmenésre hivatkozva rejszol a klotyón. A nemzeti konzultációs ívet is úgy küldöd vissza, hogy rávered előtte? Meg kell ismerniük a feldolgozóban a boldog magyarok véleményét! Gondolom külön listázzák a spermás íveket.

Cycmen 2017.12.02. 11:36:09

@morpho: Látod már megérte! Morphotól 8 és 1/2 sor mindezért! Hogy beindult a kis fantáziád, bár arról fantáziálni hogy kiskoromban a klotyón mit csináltam elég necces, ovik felé ne csatangolj, mert bajba kerülhetsz! :P

Janossz 2017.12.02. 11:46:58

@Cycmen: Valami csak motoszkál benned tudat alatt két maszturbáció közt.
Általában helyesen írsz, hiba nélkül, az ájult ruszki-imádat viszont az orosz szót nagybetűvel íratja veled.

Cycmen 2017.12.02. 11:49:20

@morpho: Gondolom külön listázzák a spermás íveket.

Na,, ebédidő! Azalatt gondolkozhatsz rajta! :DDDDDDDDDDDDD

Cycmen 2017.12.02. 11:52:43

@Janossz:Általában helyesen írsz, hiba nélkül, az ájult ruszki-imádat viszont az orosz szót nagybetűvel íratja veled.

Na, felfedted a hiba okát is! Hát mélylélaktanban is verhetetlen vagy! Monnyuk az is kilyöhetett vóna hogy hülyye vagyok, annál a ruszkiimádat csak jobb nemdebár?

Jakab.gipsz 2017.12.02. 12:10:57

Ez a cikk a Soros-tervről szólt .

Ti pedig egymás anyázásával vagytok elfoglalva.

Pontosan ez a Soros-terv lényege.

Amíg Ti a magasabb intelligenciával rendelkezők, csak marakodni tudtok, addig Soros a fenevad, röhög a markába.

Karipapa01 2017.12.02. 12:54:42

@Cycmen: Ugye neked nem kell félned a NAV-tól?

morpho 2017.12.02. 13:01:11

@Cycmen: "ovik felé ne csatangolj, mert bajba kerülhetsz"
Jön egy magadfajta faszverő és zaklatni kezd? Ráadásul még fenyegetőzöl is ezzel! Ez tényleg baj.

morpho 2017.12.02. 13:02:04

@Jakab.gipsz: Ez a cikk a magadfajta hülyékről szól. Köszi, hogy hozzászóltál.

Cycmen 2017.12.02. 13:17:49

@Karipapa01: Ugye neked nem kell félned a NAV-tól?

Na te legalább nem a recskázáshoz jöttél hozzászólni!
NAV-tól???? Mire gondolsz? Adj néhány támpontot, mert bár van tapasztalatom elmebajos libsikkel, követni nem mindig sikerül benneteket!

Cycmen 2017.12.02. 13:21:12

@morpho:" Jön egy magadfajta faszverő és zaklatni kezd? "

Meg szoktak környékezni amikor női ruhában vagy? :D

Janossz 2017.12.02. 14:09:00

@Cycmen: "Na te legalább nem a recskázáshoz jöttél hozzászólni!"
Öcsém, te nem vagy ám piskóta!! Ugyan ki dobta be a recska-témát? Ki volt az marha, akinek mindenről, a helyesírási hibákról is AZ jut eszébe??

morpho 2017.12.02. 14:15:38

@Cycmen: Egyre kínosabb amit művelsz! Lassan nekem lesz kellemetlen. Tök komolyan.

Karipapa01 2017.12.02. 14:45:52

@Cycmen: Arra gondoltam, hogy a NAV nem vizsgálja, hogy tavaly hány lej adót, járulékot vagy hozzájárulást fizettél be a magyar államkasszába. Tehát te a szerencsésebb magyar állampolgárok közé tartozol. Bár az igaz Fidesz-barátokat Magyarországon sem nagyon vizsgálgatják...

Cycmen 2017.12.02. 16:22:28

@morpho: Asi vagy, de szerintem a libbantakért aggódj, még így sem szálltam le teljesen a szintjükre!

Cycmen 2017.12.02. 16:24:42

@Karipapa01: Ja, hogy szerinted én Erdélyből írok! Ezt bírtad kiizzadni?

Cycmen 2017.12.02. 16:28:01

@Cycmen: @morpho: Ari vagy, de szerintem a libbantakért aggódj, még így sem szálltam le teljesen a szintjükre!

Mielőtt egy tanár megtalál! :D

taga20 2017.12.02. 16:32:45

@Cycmen: mirr-murr, te unatkozol vagy ez a melód, hogy itt baszod egész nap a rezet?

morpho 2017.12.02. 16:44:33

@Cycmen: Tökmindegy, így is úgy is faszság!

Jakab.gipsz 2017.12.02. 17:51:20

@morpho: Jól megfizeti Soros a hazaárulást, ezért vagy elégedett vele.

taga20 2017.12.02. 18:02:49

@Jakab.gipsz: jól megfizetnek téged is droid, me ennyi baromságot, amit te nap mint nap idehánysz, aszt ingyen csak egy agyhalott csinálná, vagy dalmanéni.

sinus67 2017.12.02. 18:45:00

@Jakab.gipsz:
Aza helyzet, hogy a fidesz nélkül a kutya nem tudna a Soros által írt véleményekről. Sőt a kutya nem tudná, valamint a kutyát sem érdekelné, hogy a vénember melyik civilszervezetet, meg iskolát pénzeli.
Azt, hogy a magyar lakosság zöme már ezt tudja nem a Sorosnak köszönhető.
Az ellenzék pusztán azért van a Soros-terv propaganda ellen, mert
1. Baromság
2. A fidesz ellenében lehet

Ebből következik, hogy Sorosnak az égvilágon semmi köze az anyázáshoz. A fidesznek annál inkább.
Soros nevét a Soros-terv kampány és a Nemzeti konzultáció a Soros-tervről propaganda téma nélkül a magyar választók már rég elfelejtették volna! Mert Dalma néninek fogalma sem volt eddig, hogy ki a faszom az a Soros György. Mondjuk most sem. De a Soros-tervet meg kell akadályozni.
Egyebek mellett kurva kíváncsi lennék, hogy a Soros-terv konzultációra visszaérkezett kérdőívek alapján, ha a magyarok 99,99999 %-a a Soros-terv ellen van, akkor dicső kormányunk mi az apja faszát akar majd csinálni Soros ellen? Esetleg megkéri, hogy a civil szervezeteknek és a CEU-nak szánt pénzét inkább adja nekik (mert Pénztáros Stróman Lőrincnek még kell pár milliárd, hogy a leggazdagabb legyen), vagy esetleg Szíjjártó Tüskefejű Péter esetleg Rogán Helikopter Tóni kihívja párbajra az öreget? Esetleg elképzelhető - lévén Soros nem az országban él és ennek folytán semmit sem kezdhetnek vele, kiváltképpen az NNI jelentést figyelembe véve - a kormány minden tagja leveszi a cipőjét és egy jó erőset rúg a falba?

Na, megvolt a kvóta a Soros és a Soros-terv egy íráson belüli ismételgetés számában? Vagy írjam még le párszor?

morpho 2017.12.02. 18:58:58

@Jakab.gipsz: Már hogy Sorossal, vagy a hazaárulással?

@sinus67: "Az a helyzet, hogy a fidesz nélkül a kutya nem tudna a Soros által írt véleményekről"
Ez nagyon fontos mondat. Az egésznek ez a lényege. Ha ezt valaki képes végiggondolni, rájön hogy átbaszták. Csak van kétmillió, aki nem képes végiggondolni és értelmezni semmit, soha.

sinus67 2017.12.02. 19:26:47

@morpho:
Engem ez a tetű banda nem tud átbaszni, mert azt sem hiszem el amit kérdeznek. Ráadásul egyik politikai formációnak sem tudok feltétlen híve lenni.
Csak a családomnak. A gyerekeimet és a feleségemet szeretem, Istenben hiszek, de a politikus mind kinyalhatja.
Különösen ez a szarházi szélkakas tolvaj gennyláda banda. Ugyanis ellopták tőlem a magyarságomat. Kisajátították. És ezt soha nem bocsájtom meg nekik!

6.Lenin 2017.12.02. 20:00:53

@sinus67:

Nem tudnak átbaszni, de ellopták a magyarságodat.
Véletlenül gatya nélkül néztél ki az ablakon? Akkor tűnt el?

Mi a fasz köze van a magyarságodhoz az éppen aktuális kurzusnak?
Vagy van baloldali, jobboldali, liberális + szélsőjobbos magyarság?

morpho 2017.12.02. 20:16:07

@6.Lenin: "Vagy van baloldali, jobboldali, liberális + szélsőjobbos magyarság?" Nagyon jó a meglátás. Nincs. Viszont ezt sokan nem így látják. Jellemzően orbánisták és jobbikosok. Azt gondolják, hogy a magyarméter náluk van. Ők döntik el, hogy ki az "igaz" magyar és ki nem az. Ami meg a lopást illeti., mondok konkrét példát: Például amikor a fidesz kisajátította 2002-ben a kokárdát, mindannyiunk kokárdáját és pártpolitikai célokra használta, melynek az volt az üzenete, hogy aki március 15 és a választások közt is hordja, az fidesz szavazó. Mindenki lássa, mennyien is vagyunk! A dolog végül nem jött be, de ez egy magyarságtudatra hajazó nemzeti jelkép ellopása. Azóta minden ami nemzeti, azt a fidesz találta ki. A dohánybolt is nemzeti, meg a múzeum is. A kicsi faszom is nemzeti már!

6.Lenin 2017.12.02. 20:35:48

@morpho:

A kokárda ügyben kicsit csúsztatsz, de nem gond. Nem ez az első félremagyarázás.

Obama anno azzal kezdte, hogy hallja az ősök hangját, de nem arra gondolt amikor a nagypapája kergette az elefántot valahol a szavannán, hanem erre buktak a jenkik.
Persze az érzi magát magyarnak ,amerikainak, akinek jólesik, de ettől nem biztos, hogy tényleg magyar, vagy amerikai lesz valaha is.
Kajálják is a népek ezeket, de lassan eltűnik majd, mint az is, hogy ki fiú, ki lány, vagy a fasz tudja mi is valójában.
Az lesz mindenki, aminek magát elnevezi, valójában meg marad egy nagy köcsögnek, aki azt gondolja, hogy ezek így történnek. Eldöntöm, és már az is vagyok.

sinus67 2017.12.02. 20:41:10

@6.Lenin:
Ki a faxomat érdekli Obama meg akárki ebben a témában. Ha Obama buzi lenne, akkor Orbánnak is annak kell lennie? Vagy neked?
Nem! Akkormeg...?

morpho 2017.12.02. 20:46:36

@6.Lenin: Obama nem érdekel. Hol csúsztatok én kokárda ügyben???

sinus67 2017.12.02. 20:48:50

@6.Lenin:
Morpho nagyjából leírta, amit írtam volna. Ez a válaszom a kérdésedre!
Ne egy hazug szarházi politikus döntse el, hogy ki a magyar, vagy ki mekkora magyar. Egyik kurzusból sem!
Ennyi!

Közhelyet csináltak amúgy a nemzeti szóból is! Csak hogy minél több embert meghülyítsenek.
Mikor az igazi hazafi cselekedetre szükség lenne (pl. háború esetén), akkor ezek a gennyek lapítanának, mint a szar a fűben. Az elsők lennének akik tipliznének a vagyonuk mentése érdekében.
Szar geci mind egy szálig! De most nincs szükség az igazi hazafiságra, ezért fennen hírdetik és mérik!

6.Lenin 2017.12.02. 20:58:08

@sinus67:

A Dicsőséges Tanácsköztársasában is igazi hazafiak harcoltak.
Igazi nyilas hazafiak hurcolták el a honfitársainkat.
Igazi ÁVH-s hazafiak téptek körmöt.
Igazi hazafiak menekültek el, mert igazi hazafiak lőttek rájuk.
A donkanyarban is igazi hazafiak haltak meg
Igazi hazafiak adták el a nemzet vagyonát.
Igazi hazafiak (demokraták) nyalják mindig a nekik kedves segget.

Az enyém a sublót fiókban van elzárva, nem mutogatom, nem dicsexem vele, pont azért, nehogy ellopja valamilyen köcsög. Néha megnézem, kifényezem, megsimogatom, aztán megint visszateszem a helyére.

6.Lenin 2017.12.02. 21:40:30

Dalma néni szavazni fog, joga van hozzá.
Kire?
Vajon Dalma nénit hányszor baszták át igazi hazafiak az elmúlt 70 valahány évben?
Mennyi mindent ígértek már Dalma néninek?
Mi valósult meg belőlük?

Dalma néni már óvatos, joggal, de élni szeretne a megszerzett jogával, mert esetleg ő tényleg hazafi.
Kire fog szavazni?
Aki eddig nem nagyon baszta még át. Akibe talán még megbízik.

Ki lesz az?
Majd ő eldönti. Leszarja azokat, akik tanácsot szeretnének neki adni, lenézve, hogy nem tud magától dönteni. Talán még nem olyan hülye, hogy ezt ne tudná eldönteni.

morpho 2017.12.02. 21:54:15

@6.Lenin: Hol csúsztatok én kokárda ügyben???

6.Lenin 2017.12.02. 22:07:58

@morpho:

Én emléxem arra a felvételre amikor Kovács Laci bá Pokorni Z előtt tette fel a kokárdát miután ugyan ezzel a hablattyal jött, hogy csak a Fidesz.
Kitűzte, Pokorni csak annyit mondott neki: na látja, enni az egész, semmi több.

De, hol mondták hivatalasosan Dalma néninek azokat, amit itt próbál a poszt írója belemagyarázni?
Ennyit ért a te kokárdázásod is. Nem volt, de néhányan szerették volna belemagyarázni már akkor is.

morpho 2017.12.02. 22:45:30

@6.Lenin: "De, hol mondták hivatalasosan Dalma néninek azokat, amit itt próbál a poszt írója belemagyarázni?"
Köztévé, közrádió, tv2, origo, Magyar Idők, óriásplakátok, megyei lapok, +Lokál, Ripost, Bors. Itt mondták.

"Ennyit ért a te kokárdázásod is. Nem volt, de néhányan szerették volna belemagyarázni már akkor is."

(index 2003 03 13)

"A nemzetiszínű kitűző a tavalyi választási kampányban néhány hónap alatt a jobboldali pártszimpátiát kifejező jelképpé vált. A "polgári oldal" szervezeteken felülálló összetartozását kifejező mozgalmat még jóval március 15. előtt, 2002 februárjában a Professzorok Batthyányi Köre közreműködésével indították el. A professzorok kokárdával együtt osztogatott felhívását Orbán Viktor szegedi kampánynyitóján minden résztvevő megkapta, a Magyar Polgári Együttműködés Egyesület a közszolgálati televízióban reklámozta, hogy a nemzeti érzelmű választók a szavazásig viseljék a szalagot."

"Miután a Nemzeti Szalag Mozgalomhoz Orbán Viktor is csatlakozott, már az Országos Választási Bizottság is tanácskozott a kokárdáról mint a pártszimpátia kifejezéséről. Az OVB döntése szerint - amely csupán a szavazatszámlálókra vonatkozott - a szavazóhelyiségekben a pártjelvények nem, a nemzetiszínű jelképek azonban kitűzhetők voltak. A választások első fordulója után Orbán Viktor mégis a kokárdák levételére szólította fel híveit. A volt miniszterelnök a választási csalásokról szóló hírekhez kötötte a jelvényviselést. Az MTV-n sugárzott interjújában arra kérte a támogatókat, hogy már a második forduló előestéjén vegyék le ruhájukról a kokárdát, hogy "ne látsszon senkin, melyik erőre kíván szavazni", és így elkerülhetővé váljanak az esetleges választási visszaélések"

"A Fidesz képviselői utoljára az Országgyűlés megalakulása előtt, május 15-én, a Batthyány-örökmécsesnél tartott megemlékezésen viselték a trikolórt testületileg . A jelkép viselésében azonban akkor már nem volt egység az új ellenzéki oldalon: Orbán egykori miniszterei közül Dávid Ibolya, Boros Imre, Szabó János és Stumpf István is kokárda nélkül jelent meg az új összetételű Országgyűlésben. A baloldal a kampány idején nem tudta megakadályozni a piros-fehér-zöld szalag használatának tömegessé válását. Kovács László szocialista pártelnök 2002. április 5-én, Pokorni Zoltánnal folytatott vitája végén maga is kitűzte ugyan, ám akkor már hiába javasolta, hogy azok is hordjanak kokárdát, akik nem a "nemzeti" oldalra szavaznak"

2017.12.03. 01:46:49

@6.Lenin: Te gipsz jakab vagy, vagy nálatok követelmény a magyar nyelv meggyalázása?

2017.12.03. 01:48:02

@6.Lenin: A kokárda dolgot meg beszoptad...

6.Lenin 2017.12.03. 08:57:43

@morpho:

Linkeld be azokat a helyeket ahol a poszt elején felsorolt pontokat mondták.

Az index, mint hiteles forrás. Na, menjél már a P-ba.

Én se hordtam kokárdát, soha, mégis a Fideszre szavaztam 94 óta, és jövőre is, ha nem lesz jobb.
Mondjatok jobbat.

Pelso.. 2017.12.03. 17:40:30

@6.Lenin: jobbat......, érdekes a jelző ebben a kontextusban.
Részemről azért nem tudok rosszabbat se, mert nem ismerem a fidesz programját. Ugye nem a cinikus, egyszavas "folytatjuk" lesz ismét....?

6.Lenin 2017.12.03. 17:53:29

@Pelso..:

Nekem 30 évesen volt egy elképzelésem (programom), bejött, és ezért folytatom már 40 éve.
Nem ismered a Fidesz programját, de tudod, hogy rossz lesz ha folytatják azt, amit nem ismersz.
Válaszd, amit ismersz.

Pelso.. 2017.12.03. 18:22:20

@6.Lenin: Egy kormányprogram s a sajátunk között akad némi különbség, itt nem a pénzbeli nagyságrendekre gondolok.
Senki sem ismeri, mert eddig, -ahogy 14'-ben sem-, nem kötötték a választók orrára.

6.Lenin 2017.12.03. 18:30:22

@Pelso..:

14-ben mondták, hogy folytatják, amit 10-ben elkezdtek.
10 előtt pedig elmondták, hogy mit is szeretnének.
Akit érdekelt az megjegyezte, sőt azt is amit előtte mindig is mondtak.
Nekik nem újdonság.
Akit meg nem érdekel, vagy úgyis mindent belemagyaráz, annak meg tök mind1.
Van választék (?).
Én azt kérdeztem ki tud jobbat, hátha azokra szavaznék.
Eddig semmi.

Pelso.. 2017.12.03. 18:51:11

@6.Lenin: A 2010-es program tele van elvont, kétértelmű, azóta a megvalósítás közelében sem járó tételekkel. Valamint jó néhány dolog kifelejtődött belőle, aminek a hatalomra jutás után megvalósítottak. Teljesen világos, mire utalt a folytatjuk...

Eddig valóban semmi, viszont: ha most valaki előállna egy gyors full Kánaánt ígérgető programmal, a megvalósíthatóság legkisebb jele nélkül, - akkor arra szavaznál...?

6.Lenin 2017.12.03. 19:05:16

@Pelso..:

Szerintem ezek a dolgok nem így működnek.

Volt a kormányra kerülni szándékozóknak egy programjuk.
A veszteseknek is. 2011-ben, de legkésőbb 12 elejére a kormánynak meg kellett volna buknia. lásd 12 januári események, tüntetés, EP vita, Bajnai hazajövetele, IMF hitel törlesztés rövid határideje , eljárások tömkelege az ország ellen (mikből nem sok minden lett a végén). minden elő volt készítve, de nem jött be. Félreértelmeztek sok mindent.

Nyilván aki rövidtávon full Kánaánt ígér, az hazudik. Aki rendbe tenné az oktatást, egészségügyet, az is. Ezeket sehol senki nem tudja rendbe tenni, jobb estben kijavítgatni a hibákat, követni a változó feltételeket, igényeket. Rendbe tenni nem lehet.

Aki tenni is szeretne, az tudna értelmes, és elfogadható célokat is megnevezni. El tudnám dönteni, hogy valóban, vagy kamuznak.

chrisred 2017.12.04. 05:10:16

@6.Lenin: A veszteseken az ország lakosságát érted? Igen, a kormányra kerülőknek volt egy programja, ahogy Gyurcsánynak is 2006-ban. Csak 2011-re kiderült, hogy az pont az ellenkezője annak, amivel kampányoltak. Nem söralátét méretű adóbevallás, hanem könyörtelen megszorítások, nem harc az offshore lovagok ellen és elszámoltatás, hanem az új oligarchák feltőkésítése közpénzből.

6.Lenin 2017.12.04. 10:01:08

@chrisred:

Szerinted inkább bele kellett volna törődniük, hogy , ha már elő volt készítve a bukásuk, akkor legyen az?
Miért, az ellenzék oligarcháit támogatja minden nyugati, liberális ,demokrata kormány a győzelmük után? Vagy miért is tolnak a kampányba dollár milliókat? Ott mindenki olyan jószívű?
Egy biztos, te alkalmatlan lennél, hogy egy országot kormányozzál. Talán arra is, hogy reálisan fel tudjad mérni a kialakult helyzetet.
Vesztesek mindig voltak, vannak, lesznek, bárki is kerüljön a hatalomba. A nagyságuk a nem mind1. A szavazók többsége érezze magát nyertesnek, az a lényeg. Aki nem veszi a fáradságot, hogy éljen a jogaival, az.....nos, az azt csinál, amit akar, lényegtelen.

chrisred 2017.12.05. 05:14:15

@6.Lenin: Visszakérdezek: Ferinek bele kellett volna törődnie az őszödi beszéd után, hogy ő egy bukott politikus?

6.Lenin 2017.12.05. 09:38:29

@chrisred:

Ha lenne esze, igen.
Nem. Nyilván elfogult magával szemben, mint majdnem mindenki.

Az őszödi beszéd nyilvánosságra hozatalában lehetne találni logikát. egy vesztesnek látszó-az lett- önkormányzati választásra volt időzítve. Gondolták, egy őszintének látszó beszéd talán fordíthat. Nem jött be, sőt. Benne volt ez a kockázat is, vagy nem számoltak vele. Ezt tőle kellene kérdezni. Bár ismerve nem sok logika van a tevékenységében. Ösztönösen cselexik, a hosszútávú következményekkel látszólag nem sokat törődik, vagy nem látja át. Én az utóbbira tippelek.

chrisred 2017.12.06. 05:40:43

@6.Lenin: Nagyjából meg is válaszoltad a kérdésedet. Igen, a kormányzat 2011-12 táján is választhatott a saját politikai érdekeik megvalósítása és az országot sújtó hosszú távú következmények elkerülése között, és ugyanazt a döntést hozták mint Fletó.

6.Lenin 2017.12.06. 11:26:00

@chrisred:

Tévedsz, Fletó csődbe vitte az országot, ezért volt váltás 2010-ben.
2010-12 után az ország elindult felfelé, ezért nem volt váltás 14-ben, és a jelek szerint 18-ban sem lesz.
Azért ez lényeges különbség.
Mit mondanak a junióban, azt meg ki nem szarja le, hamarább buknak, mit bárki más.
A jelenlegi vezetéssel nyilvánvaló a bukásuk, Merkel mutti is igen inog.

2017.12.09. 17:39:57

remélem, dalma néni agyát halála után formalinban fogják mutogatni.
de jurák kata sem egy lángelme, ha dalma asszonyt az első pont felolvasása után nem lövi le, h a nemek eltörlése egy emeletes baromság. :-)

chrisred 2017.12.14. 08:55:07

@6.Lenin: A logikád ott bicsaklik meg, hogy ezek szerint Fletó 2006-ban a remek kormányzásának köszönhetően érdemelte ki a többség bizalmát. Pedig maga is mondta, hogy nem csinált az égvilágon semmit, a világgazdaság pénzbősége tette őt újra miniszterelnökké. Ahogy utána a világválság buktatta meg, a Fideszt pedig a világpiaci konjunktúra tartja hatalmon.

6.Lenin 2017.12.14. 12:50:35

@chrisred:

Az ország már 2002-ben elindult a csőd felé, Fletó csak még jobban rátaposott a gázpedálra.
2010-óta az ország kezd magára találni, ezt látják a választók is.

Sajnos ellendrukkerek mindig is voltak, vannak, lesznek. Más érdekek kiszolgálói is.

chrisred 2017.12.14. 12:57:53

@6.Lenin: Az ország szinte folyamatosan útban van a csőd felé, időnként a politikai vezetés (Bokros, Gyurcsány, Orbán) a polgárok kifosztásával ideiglenesen helyrebillenti az államkasszát, de ezzel a hosszútávú problémákat csak még jobban elmélyíti. A választók ugyanazt a felszínt látják, mint 2006-ban a pannon pumás sikertörténetnél.. Persze akkor is voltak kritikusok, meg most is, de a többség meg sem hallotta az érveiket.

6.Lenin 2017.12.14. 13:42:28

@chrisred:

Én a 2000-es években elég sokat utaztam az országban, sok minden beindult vidéken, ami 2004-ben le lett állítva. Én ezt figyeltem.
Ugyanez volt 90-től, ami 94-ben le lett állítva.
90-ben, 98-ban egy réteg beindult (ahogy 70-ben én is, amikor Nyers R-ék elindítottak valamit, sokan lettünk akkor vállalkozók, aztán leállították)

Természetesen az egész ország minden polgárának a gondolkodása nem fog változni-lesznek, akiknek soha-, de ehhez idő kell, nagyon sok idő, és példák sokasága.
A Fidesz beindít, a baloldal leállít, ez nem megy, és kezdik is érteni 1re többen, hogy nem kívánják vissza a köcsögöket.
Természetesen (?) nem megy minden zökkenőmentesen, de ez a polgároktól is függ, ha jól ítélik meg az irányt és a gyakorlatot. Talán most már jó az irány valóban.

chrisred 2017.12.16. 06:01:04

@6.Lenin: Semmi sem fekete és fehér, főleg nem társadalmi méretekben. A Fidesznek természetesen elsősorban nem azokat a próbálkozásait kellene elhagynia, amit jobban csinál a ballibeknél, hanem amit ugyanúgy, vagy a polgárok számára még kedvezőtlenebbül.
süti beállítások módosítása