B1 blogcsalád



Bloomberg: Orbán vissza akarja állítani az egypártrendszert, csak éppen Soros ennek útjában áll

Szelestey Lajos nemzetközi sajtószemléje

2017. november 10. - Szelestey
  • Miként juthatott el odáig Magyarország, hogy újból a szocializmus időszakára emlékeztessen.
  • Orbán a próbakő, amikor az a tét, mennyire lehetséges az összefogás az EU-ban.
  • Végzetes lehet, ha az EU keleti és nyugati fele nem jut közös nevezőre az unió jövőre ügyében.

    Bloomberg
bloomberg.jpg
A szerkesztőségi állásfoglalás szerint Orbán Viktor azért foglalkozik annyit Soros Györggyel, mert a tanszabadság és a civil csoportok tevékenysége megnehezíti az egypártrendszer kialakítását. A magyar kormány ugyan előszeretettel állítja be úgy, mintha csupán adminisztratív kérdés volna a CEU körüli vita, de nem az. Az egyetem és annak alapítója elleni hadjáratnak van egy mélyebb rétege. Az ügy ugyanis csupán a legújabb fejezet abban a hadjáratban, amelyet Orbán az ellenzékkel szemben folytat. Az elmúlt hét évben nekiment az alkotmánynak, a sajtószabadságnak, a jogállamnak, külföldi tudósoknak, az uniónak és nemzetközi szervezeteknek. A választások közeledtével pedig keresi, miként tudná lelkesíteni  a saját táborát, támadásai erősödnek.
 
Egyik fő célpontja Soros György, de itt nem egyszerűen a Közép-Európai Egyetem a tét. A politikus utasítást adott, hogy a magyar titkosszolgálat szélesebb keretekben is nézzen utána az emberbarát tevékenységének. A CEU ügyében a világméretű felháborodás csaknem egyöntetű volt. Az Egyesült Államok elítélte, hogy Magyarországon hátrányosan megkülönböztető előírásokat szabnak ki Amerikában akkreditált tanintézményekre. Úgy értékelte, hogy az eljárás a tanszabadságot fenyegeti. A vezércikk kiemeli, hogy a magyar félnek alá kell írnia a megállapodást, amely lehetővé teszi, hogy az egyetem Budapesten maradjon. Sorosnak és Orbán más bírálóinak pedig tovább kell küzdeniük a nagyobb nyitottságért és szabadságért. A nagy kérdés az, miként jutott el Magyarország odáig, hogy arra a kommunista rezsimre emlékeztet, amelyet egykor megbuktatott. A választ a történészeknek kell megtalálniuk. Lehet, hogy egy-kettő közülük a CEU-n dolgozik.
 

bloomberg.jpg
A hírügynökség azt emeli ki Orbán Viktor tegnapi beszédéből, hogy a bevándorlás uralja majd a választási kampányt. A tudósítás emlékeztet arra, hogy a kormányfő többször is összecsapott az EU-val, mivel elutasítja a szorosabb integrációt, és nem kívánja befogadni a háború és a szegénység elől menekülő bevándorlókat. A politikus, akit széleskörű nemzetközi bírálatok érnek a demokrácia leépítése miatt, megindította a kampányt. Kirohant olyan külföldi erők ellen, mint Merkel és Soros, akik szerinte megpróbálják megrendíteni az országot. A Bloomberg rámutat, hogy legelőször Orbán fordult szembe nyíltan a migrációval, ezt követte az idén a muzulmán-ellenes, illetve idegengyűlölő pártok előretörése több nyugati tagállamban is. A politikus kulcsfigurának számít, amikor az a kérdés, mennyire erős az összefogás az EU-ban, miközben zajlik a vita a szervezet jövőjéről. Másutt is teret nyernek olyan vezetők, akik borúlátóak vagy egyenesen egyenesen ellenségesek az együttműködés elmélyítésével szemben, ezt pedig a magyar kormányfő saját politikája igazolásának tekinti. Sponsored
financial_times.jpg
Lengyelország azt szeretné, ha a tagállamok felfüggeszthetnék azoknak az újonnan hozott jogszabályoknak az alkalmazását, amelyekkel nem értenek egyet. Ezt a lengyel kormányfő közölte Varsóban és véleménye azt tükrözi, hogy több kelet-közép-európai állam nem szeretne több hatalmat átengedni Brüsszelnek. Szydlo azzal érvelt, hogy az uniónak jobban oda kell figyelnie a nemzeti parlamentek akaratára. Ennek megfelelően sürgette, hogy a tagállamok kapjanak nagyobb szerepet a közösségi jogalkotásban. Vagyis hogy ne lehessen többségi szavazással rákényszeríteni semmit sem olyan kormányokra, amelyek más véleményen vannak az adott kérdésben. A lap emlékeztet arra, hogy ilyen kívánság annak idején már a franciák és a britek részéről is felmerült, de most újból előkerült, mivel Macron és Juncker szerint a több Európa jelenti a kiutat a válságból. A keleti aggályok csak felerősödtek, mert az EU szigorítani igyekszik a feltételeket a kiküldetésben dolgozó keleti munkavállalók számára. A magyarok és a lengyelek a múlt hónapban megpróbálták megtorpedózni a reformot, ám hiába. De ellentét forrása a jogállam és a menekülthullám is. Szydlo ugyanakkor arról is beszélt, hogy Közép-Európa jelentősége megnőtt és a V4-ket immár nem lehet kihagyni a vitából, hogy milyen is legyen a jövő uniója.
reuters.jpg
A lengyel kormányfő olyan EU- akar, amelyben a keresztény hagyományokat nem cenzúrázzák ideológiai alapon. Szydlo egyúttal megerősítette, hogy országa elutasítja a muzulmán bevándorlást. Azt hangsúlyozta, nem szabad, hogy keresztények kényelmetlenül  érezzék magukat, illetve szégyenkezniük kelljen hitük és hagyományaik miatt. A jelentés magyarázatként rámutat, hogy Varsó és Budapest szerint a migránsok veszélyt jelentenek a nemzetbiztonság és a stabilitás szempontjából. Közvélemény kutatások azt tanúsítják, hogy Lengyelországban a lakosság ¾-e a menedékkérők befogadása ellen van. Szydlo ugyanakkor burkoltan, de bírálta Franciaországot, valamint Németországot is, mondván, hogy az olyan államoknak, mint Lengyelország, nagyobb beleszólást kell kapniuk az európai döntéshozatalba. Azzal érvelt, hogy jelenleg üres szólam a polgárok jogainak tiszteletben tartása, mert az unió jövőjéről 3-4 fővárosban határoznak, pedig a folyamatba be kellene vonni minden tagot. Szerinte az erősödő euroszkepticizmus annak a jele, hogy egyik-másik vezető nem hajlandó elismerni a szervezet belső gondjait. Mert nem elegendő, ha megbélyegzik bizonyos tagok polgárait, több tízmillió embert, mármint hogy azok éretlenek és veszedelmesek, vagy pl. Lengyelországot sarokba állítani – fűzte hozzá.  

die_welt.jpg
Berlin és Párizs képes megtalálni a közös hangot az EU jövője ügyében, sokkal nagyobbak ugyanakkor az ellentétek a kontinens két fele között. A menekültválság elidegenedést és döbbenetet eredeményezett. Olyannyira, hogy egy vezető német diplomata a múlt héten név nélkül ugyan, de elismerte, már fogalmuk sincs, mit akarnak a közép-európaiak. Időnként persze a német hivatalosságok olyan hangot ütnek meg, mintha a másik oldal szellemileg némileg korlátolt volna, de éppen az a tónus gyakran bántó. Ám van olyan német vélemény is,  hogy a magyarok azért rúgnak bele folyton az unióba, mert az jól jön nekik a belpolitikában. Csakhogy a kölcsönos eltávolodásnak végzetes következményei lehetnek az unió átalakítása szempontjából. Ha a francia elnöknek sikerül megvalósítania tervét és az euróövezetből mag-Európa lesz, akkor az újabb pofon volna a magyarok, a csehek és a lengyelek számára.
 
Semmi sem illusztrálja jobban a kölcsönös megnemértést, mint az, miként látják a két részről a V4-ek közötti együttműködést. Főleg Budapest és Varsó vívmánynak tartja, amellyel a térség végre súlyhoz jut az EU-ban. A németek ezzel szemben némileg leereszkedően azt gondolják a jelek szerint, hogy átmeneti érdekszövetségről van szó, amelyben a menekültpolitikán túl alig találni közös témát. Ezen túlmenően azt sem lehet kizárni, hogy létezik a Vasfüggöny – a fejekben. Vagyis hogy tovább élnek a hidegháborús gondolkodási sablonok. Orbán egyik tanácsadója azt mondja, Merkelnek nincs olyan szakértője, aki a szívével “érezné” a térséget. Egy másik magyar forrás szerint a németek pontosan meg tudnák érteni a magyarokat, csak éppen nem akarják. Ugyanakkor Berlinben meg úgy vélik: a keletiek tévesen vélik úgy, hogy Németország dominálni akar. Ám a kvótadöntést pontosan így fogták fel a visegrádiak. Hogy a többségi szavazás nem volt jó megoldás, azt a Merkel-kabinet egyik képviselője a minap nyilvánosan el is ismerte. Ettől azonban német részről még jogállami gondnak minősítik a szolidaritás elutasítását.
 
Ily módon igen sürgős volna, hogy a németek bevallják: lehet tanulni a kelet-európaiaktól is. Pl. Orbán kemény vonala a menekültpolitikában már szinte már norma lett az EU-ban. A másik oldalnak pedig érdemes volna részletes tervet előterjesztenie az unió jövőjéről. Idáig csak a védelmi politikát támogatták, egyébiránt nagyon nem szeretnék meggyengíteni a nemzetállamot, mert attól tartanak, hogy egy szép nap már nem saját maguk döntenek a sorsukról. Reményeiket most a kijelölt osztrák kormányfőbe vetik, de hogy Kurz tényleg híd lesz-e, az a jövő zenéje.

new_york_times.jpg
A litván külügyminiszter aggódik, mert úgy ítéli meg, hogy az egyre táguló kelet-nyugati szakadás éppen akkor fenyegeti a szervezetet, amikor Oroszország egyre jobban nyomul katonai területen. Linkevicius Varsóban, egy biztonságpolitikai konferencia alkalmából nyilatkozott. Mint mondta, az új és a régi tagok közti ellentétek csak kiéleződtek a menekültválság, illetve a Brexit hatására, mivel a vezetők szeretnék megfordítani, hogy az emberek tömegesen forduljanak el az EU-tól. A politikus szomorúnak nevezte, hogy a magyarok és a lengyelek nem mutatnak kellő összetartást, mert ebből csak az oroszok kerülnek ki jól. Hozzátette, hogy a litván kormány igen komolyan veszi a kérdést, mert nem szeretne azok kezére játszani, akik megosztanák az unió két felét. A hírügynökség megjegyzi, hogy Budapest és Varsó alapvető reformokat sürget, ideértve, hogy Brüsszel fontos jogköröket adjon vissza nemzetállami kézbe, és a két ország nem hajlandó a menedékkérők átvételére sem.

economist_1.jpg
A kelet-európai ellenállás megtorpedózhatja az unió menedékpolitikájának reformját. A Bizottság, valamint a két legérintettebb tagállam, a görög és az olasz kormány a dublini rendszer alapvető átalakítása mellett van. Az is látszik a válság kezdete óta, hogy a szabályok nem megfelelőek, és hogy a terhek egy részét át kell venniük a peremországoktól a gazdagabb északi tagoknak. A készülő javaslat állandó mechanizmust irányozna elő, ideértve, hogy elosztanák a menedékkérőket. Csakhogy az elképzelést nehéz lesz keresztül vinni az Európai Tanácsban, mivel a visegrádiak hevesen ellenzik azt. Kovács Zoltán szóvivő azt állítja, hogy a szóban forgó kezdeményezés elvonná a szuverenitás bizonyos elemeit. Egyben megerősítette, hogy az Orbán-kormány hallani sem akar kvótákról. A németek ezzel szemben a másik oldalt támogatják. Merkel – és Macron – arra figyelmeztetett, hogy következményei lesznek ha egyes államok nem tanúsítanak szolidaritást.
 
A részletek várhatóan jövőre állnak össze és Berlin többségi határozattal keresztülviheti az indítványt. De vonakodik, mert nem szeretné még inkább kiélezni a kelet-nyugati szembenállást. Gerald Knaus, az Európai Stabilitási Kezdeményezéstől attól fél ugyanakkor, hogy a vita mögött ideológiai megfontolások húzódnak meg. Közben lendületbe jött az elutasított menedékkérők hazatelepítése. Egyben sokkal kevesebben jönnek, mert működik a Törökországgal kötött egyezmény, illetve Olaszország segít a líbiai partvédelemnek az embercsempészek megállításában. Ezzel együtt nem lehet tudni, meddig tart ez a kedvező állapot.
financial_times.jpg
Az euró nem büntetőeszköz, ezért Magyarországnak és Lengyelországnak nem kellene félnie attól, hogy belépjen az egységes valutaövezetbe. Mert hiába buktatták meg az eurózóna bizonyos államai Berlusconit, nem igaz, hogy az Európai Központi Bank olyan alkotmányos biztosíték, amely képes lett volna feltartóztatni a lopakodó magyar és lengyel tekintélyelvűséget. Merthogy a pénzügyi unió és a nemzeti szuverenitás nagyon is összeegyeztethető, még akkor is, ha valamely kormány kitart független irányvonala mellett. Magyarország pl. többletet ért el a fizetési mérlegben, nincs baj a költségvetési hiánnyal és a bankok tevékenységének szabályozásával sem, vagyis az EKB hiába is próbálna nyomást gyakorolni rá. Vannak érvek amellett, hogy Budapest és Varsó kívül maradjon az euróövezeten, de arra is lehet indokot felhozni, hogy miért csatlakozzon hozzá. A döntésbe azonban nem kellene belejátszania annak a félelemnek, hogy Frankfurt majd politikai okokból beleavatkozik a két állam dolgába.

business_insider.jpg
Trump volt külpolitikai tanácsadója azt vallotta a Kongresszus Hírszerzési Bizottságában, hogy az amerikai és európai titkosszolgálatok kémkedtek utána, amikor a múlt szeptemberben Budapesten járt. A meghallgatásról készült jegyzőkönyv szerint Carter Page azt mondta, hogy a hírt pár hónappal ezelőtt egy vezető tengerentúli lap újságírója közölte vele. Az FBI tavaly nyáron kapott engedélyt, hogy figyelje a szakértő telefonját és e-mailjeit, illetve külföldi útjait, miután júliusban hazatért Moszkvából, miközben hivatalosan Trump kampánycsapatában dolgozott. A Szövetségi Nyomozó Iroda emberei az idén márciusban részletesen kikérdezték a férfit, aki összekötő volt a stáb és Moszkva között a választások előtt. Vallomását nem hiteles formában ugyan, de csatolták ahhoz a dossziéhoz, amely azzal vádolja a mostani elnök csapatát, hogy összejátszott a Kremllel Hillary Clinton ellen.

resse.jpg
Az újság „Ellenszél Orbán Viktor számára” címmel számol be arról, hogy az olimpiai pályázat meghiúsítása után a Momentum elérte, hogy aláírásokat gyűjthessen a civil törvény ügyében is. Vagyis a párt ismét egy kényes ügyben próbálhatja meg összehozni a népszavazást, ráadásul pont a választások előtt. A szóban forgó törvényt az ellenzők úgy tekintik, hogy az a külföldről támogatott civil szervezeteket akarja megbélyegezni. A Momentum kifejezetten unióbarát párt, amelyet főleg budapesti, képzett fiatalok támogatnak. Persze a szűkös határidők miatt a referendumból már aligha lesz bármi is a választások előtt. Az pedig több mint kétséges, hogy a kampány ugyanolyan látványos sikert hoz-e a kezdeményezőnek, mint az olimpia-ellenes mozgalom. A lakosság nagy részét vagy nem érdekli ez a téma, vagy fogékony a hivatalos propagandára, mármint hogy Soros az NGO-kon keresztül akarja befolyásolni a magyar politikát. A kérdés csodásan beleillik Orbán Soros-ellenes retorikájába. Valószínűleg különben ő is abból indul ki, hogy kudarcot vall a népszavazás. A Momentumnak viszont fontos, hogy mozgósítsa saját bázisát a választások közeledtével.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr6413228871

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.11.10. 23:12:44

@FCUK10: Nyilván nem a fidesz szart be, ugye? Az egy percig se zavarjon, hogy az elején fidesz prominensek nyíltan be is vallották, hogy a CEU kinyírása a cél. Aztán persze befostak a vajdával az élen, mert az is csak addig erős, míg túlerőben van, mint általában a rézbőrűek.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.11.10. 23:21:12

@Jakab.gipsz: Így van, ez a Soros egy déééémon. Sőt kettő. Rettegjünk közösen! Egyáltalán nem is baj, hogy a kormány milliárdokat költ plakátkampányra, legalább tuggyuk, hogy kitű köll rettegni, mi?

Neo07 2017.11.11. 00:16:09

Persze a fenti lapok egyike sem számol be arról, hogy a szélsőliberális eszmék mindenáron való erőltetése milyen súlyos következményekkel járnak: Németországban már lassan mindennaposak a bevándorlók közti összecsapások. Látszik, hogy nem érzik magukat vendégnek, akik félreteszik a házigazda házában az ellentéteket... A török elnök nemrég biztatta a németországi törököket, hogy három helyett öt vagy több gyereket szüljenek, merthogy ők Európa örökösei...

Igen, a Közel-Keleten és Afrikában, ahogy többen is írták fenn, a békétlenség egyik legfőbb oka a túlnépesedés. Ezt a szokásukat az EU-ban is fogják folytatni, így 50 év múlva iszlám többségű lehet a földrész. Nem, nem fognak megváltozni, mert teljesen más a hozzáállásuk és világképük, mint a keresztény embereknek. Akik meg naiv birka módjára szépen át fogják adni a helyüket az életerősebb csoportnak.

Többet ésszel, mint erővel, nem kell ide fegyver, csak idő... Buda várát annak idején csellel vették be, ugyanúgy csel az ma, hogy menekültnek hazudják magukat. (Életerős fiatalemberek jönnek, családok jóval kevesebben.)

És a hülye szélsőliberálisok a feminácikkal karöltve asszisztálnak ehhez.

Neo07 2017.11.11. 00:40:07

Ja, és főcím, ami miatt néztem be ide: az egypártrendszer. Teljes sületlenség amit gondoltok, egész egyszerűen az a helyzet, hogy a választópolgárok igen nagy többsége érzi, hogy csak Fidesz-KDNP a jövő és boldogulás útja, ezért ismét rájuk szavaz. A "baloldali" pártokra nem, mert józan paraszti ésszel belátja a nagy többség, hogy amit ezek a pártocskák nem az ország érdekeit tartják szem előtt (hanem a Soros gazda szempontjait), a Jobbik szintén eladta magát, így egész egyszerűen nincs más jó választás.

Igen, lehet, hogy lopnak, igen, lehet, hogy sok zsiványságot követnek el, de ilyet a "baloldal" is elkövetett, tehát ez nem lehet ma a mérce alapja.

Nem akartok majdnem egypártrendszert? Helyes! Egyszerű a megoldás: tessék olyan programot kitalálni, ami tetszik a választóknak. Ne ti mondjátok meg a választóknak, hogy mi tetsszen nekik, hanem nektek kell olyan programmal előrukkolni, amivel választást lehet nyerni.

De sajnos nem véletlenül bizalmatlanok a választópolgárok, láttunk mi már olyat, hogy az ígéreteknek pontosan az ellenkezőjét valósították meg...

LAM 2017.11.11. 00:41:31

"Orbán Viktor azért foglalkozik annyit Soros Györggyel, mert a tanszabadság és a civil csoportok tevékenysége megnehezíti az egypártrendszer kialakítását."

Most nincs energiám kikeresni az eredetit, de ez akkora marhaság, hogy csak remélni tudom, hogy a Bloomberg nem írta le. Konkrétan pont annyira heroizálja Sorost, mint amennyire Orbán démonizálja.

"....a tanszabadság és a civil csoportok tevékenysége megnehezíti az egypártrendszer kialakítását". Minél többször olvasom el, annál abszurdabb a mondat. A civil csoportok akadályozzák meg, nem pártok? Nem az MSZP, nem a DK, nem a Jobbik, nem az LMP, nem a Momentum (vagy lehet, hogy ezeket már betiltották?) - ez most komoly?

Halál kamionja mindenkit elgázol 2017.11.11. 02:47:53

aki a gyerektelen, nagyanyjával együtt élő nagy valószinüséggel ratyi makronra hallgat, az hallgasson rá

aki a 4 gyerekes, mintaapa és férj orbán viktorra hallgat, az meg hallgasson rá

de aztán 20 év múlva ne sírjon mint a feredos kurva!

élveteg 2017.11.11. 04:07:05

."A készülő javaslat állandó mechanizmust irányozna elő, ideértve, hogy elosztanák a menedékkérőket."

Mik vannak? Na most kéne elővenni a sok firkász meg kommentállat óbégatásait hogy mit tépi a száját az Orbán hiszen csak 1200 körüli emberről van szó Na persze

nyerafidesz 2017.11.11. 05:53:26

Bementem a bankba, hogy egy számlára befizessek 12.000 jó magyar forintot. A pénztáros hölgy elkérte a személyi irataimat, mondván, hogy e nélkül nem intézhetem el ezt a piti ügyet. Mi a f...-ért akadnak ki a Soros-simogatók azon, hogy a százmilliókat beléjük pumpáló ismeretlen külföldi szervezetekről kötelesek lesznek nyilatkozni?
Amúgy pedig ha egypárt rendszer lesz, arról egyedül az intellektuális kihívásokkal küzdő töketlen ellenzék tehet. Tessenek már kiállítani egy nem castingon levadászott értelmes embert Orbán ellen! Ja, hogy a választásokig ez lehetetlen?! Akkor kérem a magyar választók a kínálat alapján döntenek.

Singerkém 2017.11.11. 06:04:46

@Janossz: OK.... rettegj csak tovább a náciktól Európa közepén 2017-ben!
Mondjuk ehelyett pszichiáterhez is fordulhatnál, de nekem mindegy...

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.11.11. 08:20:50

@Janossz:

Mert reagálni kell mindig az adott helyzetre, s ha valaki látja, hogy a régi út nem működik, nem kell ahhoz görcsösen ragaszkodni.

Egyetlen keleti tagállam sincs jól.

naphegyi vince · http://liberator.blog.hu/ 2017.11.11. 08:29:27

@Jakab.gipsz: "a tudomány egy és oszthatatlan" és a tudományágakkal mi van? ennyit rólad

torró 2017.11.11. 08:47:55

Miért hiszi bárki, hogy a töketlen nyugati lapok újságírói, akiknek halvány lila pótfingjuk sincs az itteni helyzetről, fogják megmondani a tutit?
Számtalan politikai elemző elmondta már, hogy nyugat irtózatos bakot lőtt a migráns ügyben. Lefogják teperni az európai kultúrát a lakossággal és a gazdasággal együtt. Hacsak nem ébrednek fel a jóléttől eltunyult EU-s polgárok. Az osztrákoknál már szakad a cérna. És valamit tisztába kell tenni! Orbán nem magát az EU-t támadja, nem azzal van problémája, hanem a hülye vezetőivel! Egypárt rendszer? Orbán nem hülye! Az ellenzék impotens viselkedése a probléma. Békesi tegnap este elmondta mi a helyzet. ATV egyenes beszéd! Még jó pár év fog eltelni mire olyan vezetőt talál az ellenzék mint Orbán. Ezenkívül Orbán nagyon jól választott stratégiát a tömegek megtartására. Az ellenzék maximum ezt utánozhatja, de az már nem fog hatásos lenni. Azt mondta, bárhová is húzhatná az ikszet jövőre, teljesen kidobott szavazat.
Visszakanyarodok mai index hír:
index.hu/kulfold/2017/11/10/hatalmas_terrorcsoportra_bukkantak_a_parizsi_merenylet_nyomozoi/
Nesze nektek Európa! ÁÁÁ: Biztos ez is csak Orbán ármánykodása.

1ghost 2017.11.11. 09:09:26

@torró: "Még jó pár év fog eltelni mire olyan vezetőt talál az ellenzék mint Orbán. "

Te idióta orbán fasz! Ki akar egy velejéig korrupt, enyveskezű, köpönyegforgató tolvaj szaralakot Magyarország miniszterelnökének?

Csak a ti rohadt illiberális fideszes fajtátok.

torró 2017.11.11. 09:11:58

Javaslom olvasásra:
figyelo.hu/szoveg/v/a-migransvedok-a-vegsokig-elmennek---interju-katona-nasrinnal-/
Részlet elejéből és a végéből:
Katona Nasrin kül- és biztonságpolitikai elemző, orientalista, kandidátus. Egyetemista kora óta tolmácsol perzsa (iráni fárszi és afgán dari), török, azeri, kurd, pastu és urdu nyelven, korábban orosz, az utóbbi évtizedekben angol nyelvpárral is. Többször felhívta a figyelmet nyilatkozataiban, hogy a menekültügyi eljárásokban dolgozó tolmácsok nyelvtudása, képzettsége, függetlensége sok esetben megkérdőjelezhető. Néhány hete Eörsi Mátyás volt SZDSZ-es, jelenlegi DK-s politikus számonkérte rajta, hogy miért tesz a menekültügyben tevékenykedő hazai jogvédő szervezetekre nézve kellemetlen kijelentéseket. Az elemző asszony ugyanis úgy fogalmazott az EchoTV-nek adott interjújában: „Az ilyen jogvédőknek nem is Orbán Viktor úr, nem is a magyar állam vagy Juncker úr, hanem az igazi menekültek az ellenségei, mert egyrészt velük kapcsolatban nem lehet üzletelni, másrészt zsarolni az államot.”
– Pedig a mainstream sajtó jelentős része békés muszlimokról ír, akiknek minden törekvése, hogy integrálódjanak.

– Az én történelmi tapasztalatom az, hogy voltak ilyen muszlimok Afganisztánban. De pont az iszlamistákat fegyverezték fel a pakisztáni hatóságok szaúdi pénzen, és őket támogatta Irán, hogy a szovjet csapatkivonulást követően megdöntsék az akkori afgán szekuláris rezsimet. Ennek menekültjei nem kellettek a fentiekben említett magyarországi „jogvédőknek”. Majd a dzsihadisták szétszéledtek Afganisztánból, hogy a szekularistákat kiirtsák az egész régióban. A liberálisok által feltüzelt dzsihadisták miatt korábban szekuláris, biztonságos országok terrortanyákká váltak.

– Európának merre vezet az útja? Munkát kereső menekültek jönnek ide, vagy honfoglalók?

– Honfoglalók. Az Európába történő fokozatos beszivárgás terve két évtizede olvasható dzsihadista oldalakon, ez reális veszély.

– Szabad-e nekünk a kerítést lebontani?

– Nem szabad. Egyre több ország fog követni bennünket.

torró 2017.11.11. 09:17:19

@1ghost:
Idefigyelj te barom! Olvasd el , hogy mit írtam, te hatökör! Nem én mondtam hanem Békesi a Horn kormány pénzügy minisztere,! Te Pöcs! Odaírtam hogy egyetértek vele? Nem! Ez a ti bajotok. Még értelmezni sem tudsz hülyegyerek akkor mit vered itt magad?

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.11.11. 09:22:59

@torró:

Nem lőttek bakot. Tudatosan csinálják, amit tesznek.

Ezért is fontos Kelet-Európa ellenállása, mi vagyunk az akadály, miattunk nem tudja a nyugati elit tönkretenni teljesen a kontienenst.

1ghost 2017.11.11. 09:26:28

@torró:

Te orbánféle ökörállat! Hozhatod a baromságokat akárkitől! Idehoztad? Ide! Elhatárolódtál tőle, hogy mekkora baromság? Nem!

Akkor meg mi a retkes gazdád apádfaszáról beszélsz, te hülye orbánista ökör?

Jakab.gipsz 2017.11.11. 09:32:37

@naphegyi vince:

Egyetlen egy föld, egyetlen egy univerzum létezik, minden más fantazmagória, a tudomány nyelve pedig a matematika.
Tehát a különböző tudomány ágakat is egyetlen egy logikai struktúra, mondja el, így a természet, a filozófia, és persze a teológia nyelve is ugyan az, a matematikai logika.

@1ghost:
És mi történik akkor, ha ti vagytok a "modern liberálisok demokraták": az enyveskezű velejéig korrupt, köpönyegforgató rohadékok?
Már csak azért is mert ez a leírás Sorosra pontosan rá illik.

1ghost 2017.11.11. 09:33:29

@torró:

"Eze az ellenzék egyenlőre nincs olyan helyzetben, hogy garantáljon egy nyugodt átmenetet, és kormányozni tudjon! "

Jó lénne még rabolni négy évig a tetves fideszfajtádnak, mi? Tudod mit, te szarházi orbántroll? Dugd vissza a fejed jó mélyen a gazdád seggébe, mert a hozzád hasonló bérhazudozó szennyalakoknak ott van a helye!

rasztaszív 2017.11.11. 09:37:37

@Jakab.gipsz: a teológia nem a logikán alapul.vagy ha igen,vázold már légyszíves a katolikus teológia,és a kumrani tekercsek logikai viszonyát...

Singerkém 2017.11.11. 09:40:00

@1ghost: Miért, szerinted olyan állapotban van az ellenzék, hogy garantáljon egy nyugodt átmenetet és kormányozni tudjon, te ostoba barom?

rasztaszív 2017.11.11. 09:42:27

@Singerkém: a nyugodt átmenetet ti teszitek lehetetlenné.

Jakab.gipsz 2017.11.11. 09:43:14

@1ghost: Te fejed pedig Soros és az elme bajos Habermas fenekébe van, ne dugd be jobban, húzd ki a fejedet a fenekükből, mert az már most is benne van.

Európát pedig meg kell váltani ezektől a liberális dilettánsoktól, csak ugatják mint a kiskutyák a holdat, a tudományt.

Cycmen 2017.11.11. 09:45:46

SOROS A LEGNAGYOBB MAGYAR! Aki ezt tagadja, az antiszemita!

Jakab.gipsz 2017.11.11. 09:48:06

@rasztaszív:

Bár mikor bár ki előtt, az új elmélet ugyan egyszerű mint a faék, de a bizonyítás levezetése, az egy kissé hosszadalmas.

Azért mert mind a három tudomány ág ( a matek, filozófia, teológia) minden egyes részének szorosan illeszkednie kell.

1ghost 2017.11.11. 09:49:55

@Singerkém:

A tolvaj korrupt fideszfajtádnak orbánnak, rogánnak, tiborcnak meg az egész rohadt fidesz sleppnek persze, hogy nem lesz nyugodt, hiszen annyit loptatok, hogy a jogállamiság helyreállítása után szemvillantás alatt előzetesben lesztek.
Ezért szarjátok rögtön össze magatok már most, a bukásnak a puszta lehetőségétől is.

És ez így pont jó.

Jakab.gipsz 2017.11.11. 09:50:29

@Cycmen: Ha ép eszű ember vagy, próbálj meg antiszemitának, lenni !

rasztaszív 2017.11.11. 09:51:59

@Jakab.gipsz: itt és most.
adott egy tudományos tény:a Tanítás már legalább száz évvel előbb le volt jegyezve,mint amikor a katolikus teológia szerint történt.
hogy viszonyul ehhez a teológia?

bontottcsirke 2017.11.11. 09:52:29

@Janossz: rossz lehet neked nézni, ahogy a liberális világ szépen kitakarodik a világból, nekünk is szar volt az a pár évtized, amíg az aberráltak irányítottak.

Jakab.gipsz 2017.11.11. 09:53:57

@1ghost:

Senki sem fél tőletek csupasz majmok, ti féltek önmagatoktól és mind attól amit létre hoztatok, éspedig attól, hogy az összes hazudozásotok a saját fejetekre omlik.

Ezért kell és szükséges a keresztény európaiságot tőletek megmenteni.

Belzebubo 2017.11.11. 09:55:23

@Jakab.gipsz: isten ôrizzen a kéretlen megváltóktól :-) Nekem innen úgy tûnik, Európában nagyon is jól elvannak a liberális elveikkel és nem kérnek se Viktátorból, se Kaczynskibôl, meg lassan a keleti gazdasági menekültekbôl sem (mint amilyen én is vagyok)

Cycmen 2017.11.11. 09:56:30

@rasztaszív: "a nyugodt átmenetet ti teszitek lehetetlenné."

Hova akartok már megint nyugodtan átmenni?
Ha van valami, az nektek nem jó!
Ha kaptok valamit az se jó!
Ha kormányoztok, az se jó!
Ha nincs felelősségetek, az se jó!
Ha megkérdezik hogy mi legyen, az se jó!
Nektek mindig minden rossz, de se tetteitek, sem ötleteitek nincsenek igazából!
Nem tudjátok hogy mik vagytok, nem tudjátok hogy mit akartok, sőt még azt sem tudjátok hogy mennyien vagytok, úgy vizionáltok kormányváltásról!

Buchhalter 2017.11.11. 09:58:18

A baloldali nyugati sajtót aki elhiszi az sajnálatra méltó .Tán a fele igaz és az ottani firkászok zöme is azt írja amit kenyéradó gazdáik megrendelnek.Sokan dobálóznak Erdogannal és ,hogy Afrika meg Ázsia osztódással szaporodik.Ha a komenetelők ott élnének és meg is számolnák az adott populációt talán hinnék nekik és maguk is meglepődnének,hogy a számok nagyon felül vannak prezentálva.A legtöbb afrikai és Ázsia ország népesség nyilvántartása egy vicc.Már abból az itt számhantázók többsége elgondolkodhatna,hogy ezen országokban az egészségügy az átlag többség számára elérhetetlen és ezen okból tény és való ,hogy a halálozás brutál magas.Még a 90-es években bukott be több afrikai ország ,hogy összejátszva az ENSZ pénzzel megkent élelmezésügyi vezetőivel 3-4 szeres lakosságszámot adtak meg. A főszereplő Nigéria volt aki a botrány után levitte a lakosság számát 80 millióra ma már pedig 140 millióra taksálja úgy, hogy sosem volt náluk népszámlálás.Különben egy csomó adatból valósabb képet lehetne kapni.Bizonyos tömegcikkek fogyasztása például.Erdogan meg ez a szaporodjanak a muszlim nők csak öngól számára.Az ellenzéke amig volt neki feldobták ökelmének hogy ezzel a szövegével csak a kurdokra hatott .Az átlag török nő köszöni szépen már nem hajlandó 4-5 gyereket szülni.Az átlag ott is 2 max 3 gyerek.

Jakab.gipsz 2017.11.11. 09:59:29

@rasztaszív:

A teológia benne a katolikus is pontosan olyan egzakt tudomány, mint a matematika.

Vedd figyelembe ha nem beszélsz logikusan nem hisznek neked az emberek. Azért mert a téma az idő természetével és a hova tartozásával van össze függésbe, tehát ha csak analizálod a szöveget, semmire sem jutsz. viszont ha az időben helyezed el abszolút logikus.

Jakab.gipsz 2017.11.11. 10:03:23

@Belzebubo:

Az embert és az emberiséget, a saját ostobaságán kívül, amit a liberalizmus jelenített meg, semmitől sem kell meg váltani.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.11.11. 10:05:29

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Tehát Putyin féle autokrácia / diktatúra kell?

Kussolj bolgár Putyin-agitpropos. Mondanám, hogy hazaáruló, aki ilyet kíván ide, de neked ez nem a hazád.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.11.11. 10:10:07

@Cycmen: Soros a démon. Aki ezt tagadja nem lehet a birkanyáj tagja. :-)

Cycmen 2017.11.11. 10:14:28

@Én tudom jól: " Tehát Putyin féle autokrácia / diktatúra kell? "

Hát cimbora, jobb példát fel sem hozhattál volna! A Putyin előtti Oroszország kuplerája igazolja hogy egy kemény kezű jó államférfira mekkora szükség van! Azt hiszem Oroszországot nagyobb szerencse nem is érhette volna!

rasztaszív 2017.11.11. 10:14:48

@Jakab.gipsz: egzakt módon ki lett mutatva,hogy a Tanítás legalább száz évvel előbb le volt már jegyezve,mint amikor a katolikus teológia szerint történt.a teológia majd akkor alapul a logikán,ha ezzel összeegyeztethető.
a legjobb tudomásom szerint viszont egyelőre ragaszkodnak ahhoz,amit ők találtak ki.ebben lehet belső logika,de nem a logikán alapul.

Cycmen 2017.11.11. 10:15:56

@rasztaszív: "de sokan vagyunk."

De nem lesztek elegen! :DDDDDDDDDDDD

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.11.11. 10:18:18

@Cycmen: Nekem van egy ötletem. A Nagykörúton belüli szavazatok ezerszeres szorzóval számítsanak, hogy legyen valami esélyük...:))

rasztaszív 2017.11.11. 10:20:07

@Cycmen: hatásos lehet még a buta hergelésetek...de majd meglátjuk,hogy sül el.

1ghost 2017.11.11. 10:23:48

@EU zászlót mindenhova!: @Cycmen:

Hát édes öregem grat! A nickjeiden már a saját segged nyalod!

Látod, ez van, ha a bukás szele meg legyinti a tolvaj, korrupt fideszfajtádat. Már az sem tudod kinek a valagát kell nyalni.

:)))))

Cycmen 2017.11.11. 10:30:51

@1ghost: "Hát édes öregem grat! A nickjeiden már a saját segged nyalod!"

Ja! Viszont ha arra jössz rá, hogy te is én vagyok, akkor tényleg vedd be a gyógyszerkédet! :D

Európai téridő 2017.11.11. 10:31:54

@morph on deer: Te Balog tiszteletes úrról mondod azt CEU-ügyben, amit én Ignatyev grófról gondolok. Most akkor kinek van igaza?
@Janossz: A "keleti" államok közül a délkeleti, alias balkáni államok 1362-1912 között megtapasztalták, milyen az, ha egy iszlám állam megtámadja, meghódítja őket, még ha a krónikák olyan borzalmakról nem is tesznek említést, amelyeket ma az újságok zsinórban közölnek, de sanszos, hogy megtörténhettek. Nyugat-Mucsa mai, sajátságos viszonya a muszlimjaikkal, akiket beengedtek országaikba, oda vezetett, hogy ezt a "kérdést" "jól el..., nem is kicsit, nagyon". Ha ezt elismerik és pökhendi csuklóztatás helyett őszintén kérnének némi segítséget, esetleg összefogást, talán még lenne is valami abból. Bonyolítja a dolgot, az is, hogy ez a sokaság nagyon nehezen integrálható, ha egyáltalán... A "friss" muszlim sokaság "kezelésére" ki kellene dolgozni közösen valami megoldást, de az ne az önkényesen felső határ nélkül kivetett kvóta legyen, elvégre ez első sorban az ő saruk. És ők gazdagodtak meg ebből a történelem folyamán, a mi rovásunkra. Fizessék csak ők meg az árát !

Belzebubo 2017.11.11. 10:35:01

@Jakab.gipsz: Igazad van! Szabadság, egyenlôség, testvériség: micsoda hülyeség! Minden ember egyenlô: ugyan már, vannak egyenlôbbek is! Élni és élni hagyni: dehogy is, mindenki annyit ér, amennyije van (vagy amit összelopott) Empátia, a másik elfogadása, szolidaritás: gyerekes baromságok. Felelôsség önmagunkért és másokért: egy frászt, majd a Vezír megmondja, meg elintézi

Singerkém 2017.11.11. 10:39:14

@1ghost: nem loptam semmit. Az utolsó fillérig leadóztam a fizetésem egész életemben. És még csak nem is a fideszes szavaztam, te ostoba barom.

na4 2017.11.11. 10:39:49

Megy a ballibber hörgés :-))

1ghost 2017.11.11. 10:47:24

@Singerkém:"Az utolsó fillérig leadóztam a fizetésem egész életemben."

Persze. Orbán sem vagyonos ember. De csak addig, amíg Polt a legfőbb főügyész. Oszt mégis a sitten fog rohadni.
És te is, te retkes orbántroll. Már nem sok van hátra a tolvaj fideszfajtádnak.

rasztaszív 2017.11.11. 10:51:02

@Singerkém: te csak a hőbörgéseddel.a fideszesek meg majd kézzel-lábbal,vagy inkább foggal-körömmel...

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.11.11. 14:52:16

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Demokrácia? Ó te ostoba barom te. Akkor miért nem ott élsz? Mindenféle soros fenyegetettség nélkül, hm? Bolgárként nem mindegy? Vagy esetleg tartasz tőle, hogy a nagy demokráciában el el tünedeznek néha a kormánykritikusok? Persze te szervilis barom, ott sem lennél az.

Singerkém 2017.11.11. 14:52:18

@1ghost: Megírtam már, hogy nem vagyok fidesz-szavazó te faszfej. Nehéz felfogni?

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.11.11. 14:53:31

@Cycmen: Igen, ez elég jó példa volt szerintem is. Örülök, egy egy kis fideszondónak is tetszik.

Singerkém 2017.11.11. 14:57:24

@rasztaszív: Na látom te okosabb vagy, mint ez a marha @1ghost.... neked sikerült felfognod, hogy nem a fideszre szavazok. Hőbörögni nem én szoktam különben, hanem az inkriminált idióta @ghost1 (egyébként meg alkotmányos jog szerintem, ráadásul nem hinném, hogy az gátolja a nyugodt átmenetet).
Csakis neki és a hozzá hasonlóknak tartogatom az alpári válaszokat. Normális hangnemben vitatkozókkal normális hangnemben igyekszem kommunikálni.

Jakab.gipsz 2017.11.11. 15:17:02

@Belzebubo: Ezt állítod ?

"Igazad van! Szabadság, egyenlôség, testvériség: micsoda hülyeség! Minden ember egyenlô: ugyan már, vannak egyenlôbbek is! Élni és élni hagyni: dehogy is, mindenki annyit ér, amennyije van (vagy amit összelopott) Empátia, a másik elfogadása, szolidaritás: gyerekes baromságok. Felelôsség önmagunkért és másokért: egy frászt, majd a Vezír megmondja, meg elintézi"

Ezt ugatták a komcsik is, vörös diplomát is osztogattak egymásnak, majd hirtelen eltűntek, mintha sohasem léteztek volna.

Most pedig a két bites Bloomberg félti a demokrjáciát, és nem tudja hogy mi a bajuk van
a magyaroknak a nagy nagy filantróp Sorossal, nem Soros játssza a nagy vezírt és az önjelölt messiást.

Soros ezt az ateista-zsidó filozófust, ki bízta meg egyetem alapítással, vagy a migránsok terelgetésével, NGO működtetésével.

Senki sem bízta meg Sorost semmivel, hacsak nem a maga a sátán, mert a pokolba vezető út az Ő jó-szándékával van kikövezve.

Cycmen 2017.11.11. 15:28:33

@Én tudom jól: Ondón jár az eszed? Nem kaptál eleget a Rudasban?

Cycmen 2017.11.11. 15:30:00

@Jakab.gipsz: Soros ezt az ateista-zsidó filozófust, ki bízta meg egyetem alapítással, vagy a migránsok terelgetésével, NGO működtetésével.

CIA

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.11.11. 16:29:10

@Én tudom jól:

S miÉrt kellene ott élnem?

Tünedeznek el a kormánykritikusok? Vannak ellenzékiek a parlamentben is, s nem tűntek el. Egyszerűen ott kevés ember szavaz a gazdáidra, ennyi az egész.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.11.11. 17:37:32

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Na kik a gazdáim te? És vigyázz, mit válaszolsz erre és hogyan!

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.11.11. 18:43:51

@Cycmen: Ne keverj össze a birca haveroddal. Én csak próbáltam valami annyira egyvágányút találni, ami mérhető egy setét fideszeshez. Lehet, hogy a csíra valóban jobb lett volna. Az ondósejt okosabb, mert talán az irányt tudja.

taga20 2017.11.11. 19:35:26

@Cycmen: szakadok rajtad! te pofázol ondóról, mikor a geci a gazdád?

:)))

Cycmen 2017.11.11. 20:27:49

@Én tudom jól: Az ondósejt okosabb, mert talán az irányt tudja.

Te ezekszerint szerencsés vagy hogy kiköltött a nap abból az eldobott kotonból! :D

Cycmen 2017.11.11. 20:31:45

@taga20: szakadok rajtad! te pofázol ondóról, mikor a geci a gazdád?

Tudod tanga, geciből még lehet ember, ballib gyökérből viszont nem!

taga20 2017.11.11. 20:37:00

@Cycmen: cyckány, neked má az se mond semmit, hogy hülye vagy, mint a segg!

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.11.11. 22:47:35

@Cycmen: Nem megy a biosz (sem), látom. Nem vagyok meglepve. A segged azért törlöd szarás után? Mondjuk csak egy fideszes vagy, nem biztos...

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.11.12. 08:09:17

@taga20:

Vicces. Van ilyen. Még minddig kisebb rossza a hisztérikus félelem, mint az iszlamizáció.

elismert felhasználó 2017.11.12. 08:58:30

"A Bloomberg rámutat, hogy legelőször Orbán fordult szembe nyíltan a migrációval, ezt követte az idén a muzulmán-ellenes, illetve idegengyűlölő pártok előretörése több nyugati tagállamban is."

Ekkora tényező, ilyen meghatározó lett Orbán Viktor? Vagy csak az van, hogy van a Bloombergnek is olyan kvalitású újságírója, mint a Magyar Hírlapnak?

Rettegjünk közösen Sorostól, Putyintól, Orbántól....rettegjünk...

elismert felhasználó 2017.11.12. 09:16:05

"Merthogy a pénzügyi unió és a nemzeti szuverenitás nagyon is összeegyeztethető, még akkor is, ha valamely kormány kitart független irányvonala mellett. Magyarország pl. többletet ért el a fizetési mérlegben, nincs baj a költségvetési hiánnyal és a bankok tevékenységének szabályozásával sem, vagyis az EKB hiába is próbálna nyomást gyakorolni rá."

:DDDDD

Miket ír ez a szemét Financial Times...Most kap épp remegőgörcsöt az ellenzéki oldal. Már az EU sem tudja megbuktatni Orbánt? Világvége...

elismert felhasználó 2017.11.12. 09:18:40

"Vallomását nem hiteles formában ugyan, de csatolták ahhoz a dossziéhoz, amely azzal vádolja a mostani elnök csapatát, hogy összejátszott a Kremllel Hillary Clinton ellen."

Így készül egy hiteles dosszié...
:DDDD

elismert felhasználó 2017.11.12. 09:26:55

"A Momentum kifejezetten unióbarát párt, amelyet főleg budapesti, képzett fiatalok támogatnak..."

Most kap szájrángást Gréczy Zsolt és a DK, a budapesti nyugdíjasok gyűjtőpártja.
A Die Presse a Momentumot fényezi? Mit szól ehhez Gyurcsány?

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.11.12. 09:35:35

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: És ezt mire alapozod? Bizonyítsd, idézz tőlem olyat (van vagy 8000 kommentem), ami ezt bizonyítja! Gyerünk! Különben azt kell feltételeznem, hogy nagy mélyelemző kolléga csak a levegőbe locsog össze-vissza.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.11.12. 10:05:40

@Én tudom jól:

Hosszú füle van, ugrik, répát eszik = nyúl.

Persze lehet, hogy csak egy nyúlszerű nem-nyúl, de ez kevéssé valószínű.

taga20 2017.11.12. 11:24:12

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: ez tényleg passzol, csak nem úgy ahogy te gondolod.

nézd végig a sok agyatlan barom fityeszes dzsuvát, mit dumál a 2:1-röl.

futtasd így végig az agyadba haver! és rájössz, hogy ez a paródia a geciről szól:)

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.11.12. 12:13:03

@taga20:

Nekem ezt hiába mondod, én nem vagyok fideszes.

100-szor elmondtam már: egyik párt híve se vagyok. Jól tudom, hogy a Fidesz szövege nagy részben demagógia. Nemrég az egyik fideszes honlapról - Tutiblog - törölték hosszú hozzászólásomat, mert támadtam ugyan a ballibeket, de nem fideszes módra.

Miért szavazok mégis rájuk? Egyetlen okból: ők jelenleg az egyetlen erő, mely Mo-on képes hatni a liberális eszme és gyakorlat ellen. Múltkor az LMP-re szavaztam, de most már nem bízok bennük: Szél túlságosan hízeleg a ballineknek, nem olyan, mint Schiffer, akiben megbíztam.

taga20 2017.11.12. 12:37:35

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző:
"Nekem ezt hiába mondod, én nem vagyok fideszes."

haver, rólad mindig a kacsa jut eszembe:)

Cycmen 2017.11.12. 13:54:32

@Én tudom jól: Mondjuk csak egy fideszes vagy, nem biztos...

Alapvetően nem is fideszes vagyok, hanem benneteket gyűlöllek mint a szart! Ezért tűnhetek számodra Fideszesnek! Mondjuk ebből az következik, hogy nem csak a fideszesek szarnak rátok ami már sok nektek és ezért ragaszkodtok a téves következtetésetekhez!

taga20 2017.11.12. 14:10:57

@Cycmen: mir-mur, eszt a nem vagyok fityeszes szardarab lemezt birka már felrakta.

szerintem próbálkozzál valami más hazugsággal!

Cycmen 2017.11.12. 14:27:13

@taga20: szerintem próbálkozzál valami más hazugsággal!

Segítenél kitalálni valamit? A hanta ballib szakterület! :D
Különben hogyhogy te válaszoltál? Az a másik anyaszomorító is te vagy mi?

taga20 2017.11.12. 14:46:11

@Cycmen: ja, sőt még dajcstompika is én vagyok, és récsölt is én kúrom hétvégenként:)

te viszont a netem droid lehecc, me az se ismerte a macskakörmöt.

Cycmen 2017.11.12. 14:53:28

@taga20: A Récsölt bisztos ne dugod, rendes családba téged nem engednek be!
Egyáltalán duktál már ingyen? Kecske nem ér!

taga20 2017.11.12. 15:10:33

@Cycmen: macska ér?:)

récsölt bottal se piszkálnám, még a végén elkapnék valamit a ledes gyerektől!

Cycmen 2017.11.12. 15:20:06

@taga20: récsölt bottal se piszkálnám,

Hát jobbat te biztosan nem kapsz, gondolom a 20 -as nem a cerkád! Mik a méreteid? 6 láb büdös vagy mi? :D

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.11.12. 16:16:03

@1ghost: Menj a kurva anyádba te libsi tetű. Időtök lejárt, tavasszal véglek kifingik a mocskos hazaáruló fajtád..

taga20 2017.11.12. 16:20:43

@Cycmen: "Hát jobbat te biztosan nem kapsz, gondolom a 20 -as nem a cerkád!"

szakadok a redvás lelkivilágodon. ja és, a feleségemet nem cserélnem le egy ilyen ribancra.

remélem megérem, mikor a récsöl és a tiborc ribanc a küszöböt rágják, mert a gecit má elföldeltük ágyútalpasan:)))

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.11.12. 18:59:14

@Cycmen: Benneteket gyűlölsz? Na mesélj, konkrétan engem miért gyűlölsz? Ha megbeszéljük, akkor elmondod bele az arcomba személyesen is?

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.11.12. 19:01:20

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Ez egy fasság, nekem ne gyere ilyen liberális modoros baromságokkal.
Idézz tőlem valamit, vagy mindenki láthatja, hogy a nagy "mélyelemző" csak az álomvilágában okos. A valóságban egy ostoba nárcisztikus majom. Nos?

Cycmen 2017.11.12. 19:23:32

@Én tudom jól: Ha megbeszéljük, akkor elmondod bele az arcomba személyesen is?

Húha! Izomszag van! Elmondom pöcsfej! És utána mi lesz? Be fogsz fosni, mert esetleg nagyobb darab vagyok mint te, vagy viszek valami durungot és fejbekúrlak te durung, vagy viszem tíz haveromat és öten erősek, öten meg buzik, bár ahogy elnézem a stílusod, azt még élveznéd is! :P
Maradj már debil!

Cycmen 2017.11.12. 19:39:16

@taga20: szakadok a redvás lelkivilágodon. ja és, a feleségemet nem cserélnem le egy ilyen ribancra.

Mi van, az asszony átnézi mit írogatsz és nem mersz mást mondani mert pina nélkül maradsz? :D

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.11.12. 21:35:37

@Cycmen: Értem, tehát csak online nagy a pofád. Persze, hiszen gyáva vagy, mint a gazdáid. Azoknak is csak túlerőben olyan nagy a pofája. Kis fideszes féreg.

Cycmen 2017.11.12. 21:50:41

@Én tudom jól: Értem, tehát csak online nagy a pofád.

Neked nagy itt a pofád, te akarsz találkozni! Alulmaradsz ugyanúgy mint a vitában!
Tapló libbant gyökér vagy, hülye mint a segg, csak próbálsz itt okoskodni, amikor kifogynak az érvek akkor még szánalmasabban égeted magad!

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.11.13. 18:46:58

@Cycmen: Milyen vitában maradtam alul? Még szaros a nyelved cimbora, úgy alátetted a narancsoknak.
süti beállítások módosítása