B1 blogcsalád



Csak a szokásos: a nagyon demokrata Fidesz megint megrémült a népakarattól

2017. szeptember 18. - ashwood

6pgpobgbuvhzkedls.jpegAz amúgy meglehetősen tesze-tosza ellenzék időről időre sarokba tudja szorítani a Fideszt egy népszavazási kezdeményezéssel. A magát a demokrácia élharcosaként beállító kormánypárt ilyenkor mindent elkövet, nehogy véleményt nyilváníthasson az állampolgár.

A Fidesz öndefiníciója szerint minden fontos kérdésben igyekszik kikérni a választók véleményét. Ennek lenne csatornája a nemzeti konzultációnak nevezett folyamat, amelynek során irányított – sok esetben hazug – kérdésre a lakosság töredéke a kormánynak tetsző válaszokat ad. Lássuk be, aki egy kicsit is komolyan veszi ezt a színjátékot, az nem is válaszolhat másként, mint azt Orbán és stábja elvárja tőle. Aki helyén kezeli a nemzeti konzultációkat, az a papírgyűjtésnél látja utoljára az adómilliárdokból kinyomott íveket.

Ezzel szemben a népszavazás intézménye valóban a választók politikai akaratnyilvánításának egyik legitim és demokratikus módja. Persze a Fidesz ebből is igyekezett várási mutatványt csinálni a tavaly őszi referendummal. Az eredmény ismert: elsöprő kormánypárti győzelem egy érvénytelen népszavazáson.

Másmilyen eredmény nem születhet. Erről tesznek. Mert más, mint ők, nem kezdeményezhet sikerrel népszavazást ma, Magyarországon. Emlékezetes a kopasz-balhé a választási bizottságnál, a vasárnapi boltzárból való meghátrálás épp úgy, mint az olimpiai álmaik feladása egyik pillanatról a másikra. Kizárólag ezért, mert nem az ő politikai érdekeiknek megfelelő, általuk sehogy vagy csak minimálisan kontrollálható ügy kerül választók elé.

Járt utat járatlanért… - ugye, így hát a korábban többször bevált eszközt újra és újra bevetik. Ezúttal Vágó Gábor volt LMP-s képviselő kezdeményezett - véletlenül sikerrel – népszavazást. A polgárok arról mondhattak volna véleményt, hogy "Egyetért-e Ön azzal, hogy a korrupciós bűncselekmények büntethetősége legalább tizenkét év elteltével évüljön el?" Tudjuk, kellemetlen téma a Fidesz számára a korrupció - elég csak Mészáros Lőrincre, vagy a régebbi és újabb oligarchák bármelyikére gondolni. Eszükben sem volt tehát engedni, hogy a választások előtti hónapokban a közpénzek gondos és átlátható felhasználásáról, a központosított korrupció felszámolásáról, a versenyképességet megölő uram-bátyám rendszerről legyen szó. Hisz ennél sokkal égetőbb a Soros-probléma, a képzelt ellenség és a migráns-veszély egy menekültek nélküli országban.

Így hát Gulyás Gergely, a frissiben kinevezett frakcióvezető joviálisan széttárta a karját, és így szólt: hát miért nem szóltatok korábban? Ezzel mi is egyet értünk? Minek ide népszavazás? Alkossunk együtt egy jó kis törvényt, és mindenki tovább sorosozhat zavartalanul.

Tegyük hozzá: lassan 8 éve kormányoznak, de eddig nem a szigorításon, inkább a korrupció gyakorlatán járt az eszük. Így meglehetősen hiteltelen Gulyás rácsodálkozása a kezdeményezésre és annak támogatása. Az egyetlen cél: zavartalanul folytatni a korrupciós gyakorlatot és az uszítást. Ebben pedig lesznek szívesek nem megzavarni őket sem ellenzéki pártok, sem a választók.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr6812875378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Geo_ 2017.09.18. 13:32:34

Maga az írás teljesen OK - de ez a mondat nem: "Ezzel szemben a népszavazás intézménye valóban a választók politikai akaratnyilvánításának egyik legitim és demokratikus módja." Hogy ez igaz lehessen - nagyon sok minden kell hozzá...

joska141 2017.09.18. 15:24:21

Sajnos az Együtt "szaván fogja" a Fideszt és benyújtja a törvényjavaslatot. Miért nem lehet végigvinni egy elfogadott népszavazási kezdeményezést? Miért az ellenzék egyik pártja akadályozza ezt meg? Így a Fidesznek szinte semmit sem kell tennie, hogy a saját akarata és szándéka érvényesüljön.

Peetee 2017.09.18. 15:35:04

7,5év alatt eddig egyszer sem jutott eszükbe? Milyen érdekes...
A gond csupán az, hogy egy törvényjavaslatot másnap meg lehet változtatni; és ide a rozsdás bökőt, hogy meg is teszik majd. Ma elfogadják mosolyogva, holnap meg valami salátatörvénybe bújtatva visszavonják az egészet, és aki ezt publikálni meri azt sorosimádó patásördögnek kiáltják ki azonnal és végérvényesen. Volt már erre tucatnyi példa...csak az elmúlt 2évben.

BAZINGA2 2017.09.18. 17:48:02

Az Együtt nem kell benyújtsa a törvényjavaslatot, legyen csak népszavazás! Még jó, hogy kiakarnak egyezni, minthogy kiderüljön, hogy mit gondolnak az emberek!? Égő lenne.

gmihaly621 2017.09.18. 19:50:17

XIV. Lajos, a Napkirály mintájára: "A nép én vagyok"?

LAM 2017.09.19. 00:25:38

@joska141:

Mér baj az, hogy benyújtja a törvényjavaslatot? Most az a lényeg, hogy a törvényt elfogadják (és így a korrupciós bűncselekmények később évüljenek el), vagy az, hogy legyen egy érvénytelen népszavazás?

Népszavazni az ország jövőjét alapvetően meghatározó kérdésekről kell (EU-tagság, NATO-tagság), vagy olyanokról, amit a kormány ellenez, de vélhetően a többség támogat.

ami szabad 2017.09.19. 07:09:07

Alá kell írni az ívet mindenkinek, lecsapni az orruk elé egy komoly kupacot, és kiírni a népszavazást. Azután erre hivatkozva, felállítani egy FÜGGETLEN ügyészséget a korrupciós ügyek vizsgálatára, mint Romániában. Na ETTŐL fosnak a fidesznyikek, mert azóta több lett az ex- kormánytag, és tízesével mennek a sittre, sőt, a lét is visszaszerezték, amit elloptak. Én egyébként az elévülést 30 évre is kitolnám, és az államadósságot mára meghaladó mértékű ellopott pénzt visszaszerezném az utolsó vasig. Őszintén szólva, a módszerekben sem biztos, hogy nagyon válogatós, finnyás lennék... Letojom, hogy ex mszmp-s, mdf-es szadszees, fideszes vagy ki a szent szar aki lopta a pénzünket, mind mehet a sittre felőlem, de előbb a pénzt kérjük vissza, függetlenül attól, hogy anyura, gyerekre, ángyom térde kalácsára íratta, avagy valami izgalmas külhoni számlán hever más izgalmas álneveken! Bár azért véleményem szerint kétszer dögöljön meg a sok tetű, hogy még csak nem is itthon fektették be a tőlünk lopott ezermilliárdokat, hanem kint fialtatják, valami egzotikus adóparadicsomban!

Libsik visítanak de az ország a miénk ! 2017.09.19. 07:24:26

"Ezzel szemben a népszavazás intézménye valóban a választók politikai akaratnyilvánításának egyik legitim és demokratikus módja. "

Ja persze. A felsobbrendu liberalisok 8. eve nem fogadjak el, hogy az orszag leszavazta oket. Ha nem nyernek, az kizarolag rasszista, naci, fasiszta lehet, es az mar a holokauszt.

VT Man 2017.09.19. 07:49:19

Mi a baja a posztolónak??

Az a baj, hogy a Fidesz megszavaz egy ellenzéki törvényt?
Vagy az, hogy nem megy el közpénzbõl 5-6 milliárd a népszavazásra??

Ha az emberek véleménye a kérdés,a közvéleménykutatás sokkal olcsóbb és ésszerûbb.

Gatinho 2017.09.19. 08:09:31

Csak a szokásos: a nagyon demokrata blogger megint elkámpicsorodott, hogy nem lesz egy érvénytelen népszavazás a témában pár milliárdos költséggel.

illiberális 2017.09.19. 08:22:50

Jövőre biztos lesz egy népszavazás(Választás!!) ott érvényesülhet a Népakarat és a "nagyon demokrata FIDESZ-t" le lehet váltani. Mindössze annyira volna szükség hogy az ellenzék összefogjon és egy hiteles és egységesen támogatott miniszterelnök jelölttel meg programmal előálljon.

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.09.19. 08:23:27

A népszavazás intézményét abba az esetben van értelme hazsnálni, és élni vele, ha a kormány egyébként le se szarja a nép többségének akaratát.

A ballib elkúrók rendre így tettek, minden népszavazási kérdést be is szoptak rendre, és mindenhol alulmaradtak.
Fontosabbak voltak nekik a Soros féle uraik akarata, mint a magyaroké.

A Fidesz minden esetben mikor tudható, hogy a társadalom többsége változást szeretne, meglépi az oda vezető utat.
Ezt lehet hívni megfutamodásnak is, bár szerintem ez a normális.
Hogy a kormány azt teszi, amit a nép elvár.

Rémbódess 2017.09.19. 08:33:14

@Libsik visítanak de az ország a miénk !: Még tiszta szerencse, hogy 2002-ben Orbán viszont simán elfogadta a választási vereséget és nem hergelte a híveit a polgári körökkel, a hídlezárással, az állandó népszavazgatásokkal, a parlament előtti táborozással, stb...

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.09.19. 08:39:05

@Rémbódess:

Népszavazni, tüntetni csak akkor van értelme, ha egyébként a kormány nem azt cselekszi amit a társadalmi többség óhajt.
Az elkúrók esetén ez az állapot stabilan fennállt, mert Gyurcsányék semmiben nem engedtek soha, abban amit a magyarok szerettek volna.

Orbán meg megszavaz egy törvényt, és kipukkan a ballib lufi. Ez a különbség. Na meg a támogatottság teljes hiánya.

6.Lenin 2017.09.19. 09:07:17

"Ezzel szemben a népszavazás intézménye valóban a választók politikai akaratnyilvánításának egyik legitim és demokratikus módja. Persze a Fidesz ebből is igyekezett várási mutatványt csinálni a tavaly őszi referendummal. Az eredmény ismert: elsöprő kormánypárti győzelem egy érvénytelen népszavazáson."

Itt van az eb elhantolva. Nem lett érvényes, mert az ellenzék a NEM részvételre buzdított. Vagyis kétségbe vonta az akaratnyilvánítás legitim és demokratikus voltát.

Rövidebben.

Egy népszavazásnak akkor van értelme, ha érvényes, és sikeres valamelyik fél részére.
máskülönben csak egy politikai eszköz fenyegetni vele, vagy komolytalanná téve, lejáratni.
Másrészt olyan kérdéseknek van értelme, amely mögött valóban tömegek akarata áll.

Minden más eset komolytalan.
Szerintem.

n3spr3ss0 2017.09.19. 09:47:18

@LAM: Ezzel csak az a gond hogy miután elfogadták,már másnap meg lehet változtatni.Ha meg népszavazás dönt erről, akkor 3 évig nem lehet a törvényhez nyúlni.Ismerjük a gecik pártját.

VaradiJanos 2017.09.19. 09:52:07

Megrémült a népakarattól, pedig a nép egyértelműen gulyásmarcit és négereket akar.

A tudomány sosem téved! 2017.09.19. 09:57:07

"a korrupciós bűncselekmények büntethetősége legalább tizenkét év elteltével évüljön el"
..csak a bizonyítékok elvtársak, a bizonyítékok... :(
Ugyan a tudomány nevű szektában rajzokat is elfogadnak "bizonyítéknak", de a bíróságon sajnos nem.
Sivalkodhattok, hogy itt diktatúra van, nincs szólásszabaccság, Orbán holnap (megint) gyáván lemond, és nagy a korrupció, csak ezt valahogy bizonyítani is kellene.
Legalább annyira mint a 4.-es metró ügyében...

megvagyhadnagy 2017.09.19. 10:04:06

:) Kimondottan jól szórakozok az ilyen posztokon.
Komolyan ott tartok, hogy adjunk egy év esélyt (nem többet, csak egy évet) a jelenlegi ellenzéknek. Na nem azért mert érdekel mit csinálnak, mert az tudjuk: legfőképp egyeztetnek magukkal. Hanem inkább az érdekelne, hogy ezek a demokráciát védő, az Orbáni diktatúra elnyomásában élő (bér)bloggerek mit írnának akkor, amikor a megválasztottjaik abban sem tudnak majd megegyezni, hogy milyen színű az ég. Jó, tudjuk: attól függ. Szóval tényleg csak ezért szeretnék egy (kis) váltást.

Ballib Cenzúrázók Réme 26 2017.09.19. 10:05:10

Orbán Viktort pont azért válsztottuk meg vezérünknek, mert neki egyedül több esze van, mint nekünk.
Hát akkor hogy jön ide akármelyik Soros bérenc, Gyurcsány csicska, norvég álcivil, romkocsmai bölcsész hogy majd megmondja, hogy neki mi kellene? Majd Orbán Viktort eldönti hogy mi kell nekünk, mi pedig bologan tudomásul vesszük ezt, hogy rendkívül jó kezekben van az ország és a vagyona. Ha pedig Viktor ad nekünk valamit a közös vagyonából, akkor csak a legmélyebb hálával tartozunk neki, hogy gondol az ő népére, miközben percnyi ideje sincs, hiszen nap mint nap vívja az elkeseredett és sokszor az őrületre emlékeztető permanens forradalmát a Sorosokkal, brüsszelitákkal.

Orbán Viktort valójában életfogytiglanra kellene megválasztanunk a vezérünknek, ez lenne a biztosíték a magyarság Kárpát medencei megmaradára és a legbodogabb nemzetállamra a világon, ahol minden magyar a magyarnak a szeretett testvére. Hogy rohadjon meg addig is az összes liberális!

VaradiJanos 2017.09.19. 10:09:33

@megvagyhadnagy: egy év alatt nem tudjuk letárgyalni az imf kölcsönt

6.Lenin 2017.09.19. 10:46:58

@megvagyhadnagy:

Nézd meg mi történt 94-ben, és 2002-ben. mit csináltak, és mi lett a következménye.
Van már rá példa, hogy mire is képesek valójában.

Denise Hogyisdugják 2017.09.19. 11:05:06

hát pár ilyen semmitérő, semmire nem kötelező nemzeti konzultáció árából kijön egy-egy népszavazás, ami persze kötelezi a parlamentet konkrét állásfoglalásra egy-egy adott témában, nem úgy mint a konzultációk. apropó, a nemzeti konzultáció melyik törvényben szerepel, mint a népakarat kinyilvánítása? csak mert sehol nem találom...

konrada 2017.09.19. 11:07:18

Ekkora ökörséget....
Mert addig rendben hogy " a népszavazás intézménye valóban a választók politikai akaratnyilvánításának egyik legitim és demokratikus módja".
De! A parlamenti választás is az, azaz az is egy népszavazás.
Így ha a parlamenti többség a népszavazásra feltett kérdésnek megfelelően dönt, úgy eleve beteljesíti - mintegy megelőlegezve a választók politikai akaratát, így meg oltári hülyeség volna olyanról népszavazást kiírni, mellyel a megválasztott többségi parlament is egyetért.
...legalábbis szerintem.

Mert egyébként eléggé messze vezetne az, ha minden olyannal, mely többségi támogatással jár az országgyűlésen belül is, népszavazást írnának ki. Annak ugyanis pont nem az a szerepe, hanem az, hogy annak a többségtől eltérő álláspontját változtassa meg.

...az más kérdés, hogy elég dühítő lehet az ellenzékieknek, hogy ha véletlenül sikerül olyan témát találniuk, amivel a többség egyetért, a kormány nem megy szembe, így meg oda annak diktatúrázó, demokratikus többség akaratát nem elfogadó toposznak, amire építhetnének, és ezt azért elég sz.rügy.
(Mennyivel egyszerübb volt az ő ellenzéküknek annak idején: kormánypártokként elmentek a falig, így azok - legalábbis a szempontjukból - sikeres népszavazásokat tarthattak. De ezek a mostaniak nem nem tudják, mi az igazi liberális szocialista demokrácia, amely ellenvéleményével hagyja, hogy másoknak legyen igaza!;))

morph on deer 2017.09.19. 11:19:45

@6.Lenin:
Igen, van. Még az ilyen zakkant közveszélyes félcédulást is, mint a viktor, hagytak szabadon garázdálkodni, holott minimum kényszer-gyógykezelésre kellett volna küldeni, még idejekorán!

De az a tehetetlen polkorrekt bagázs ezt is elszúrta, aztán most ez van.
A beteg állapota egyre romlik, már nem tudja megkülönböztetni látomásos kényszerképzeteit a valóságtól...

Ha ez így megy tovább, akkor még az is lehet, hogy marsallbotot vetet magának közpénzből, mert akkor pont József főhercegnek képzeli magát, vagy ilyesmik... Szegény..!

6.Lenin 2017.09.19. 11:32:59

@morph on deer:

A Fidesz után még nem volt katasztrófa, sőt. A ballibek után már 2x.
Neked mi a véleményed Orbánról azt ki nem szarja le?
Az a te magánügyed. Jogod van hozzá, de a gyakorlatban semmi jelentősége, amíg ez a kisebbségi vélemény.
Egy demokráciában a többség ( az érvényes szavazatok többsége) határozza meg, hogy kinek a vízióját kell (ene) követni.
1etlen megoldás, hogy a kisebbségben lévő véleményből többséget kell létrehozni választáson, népszavazáson. Jövő tavasszal lesz rá lehetőség.
A többi üres szócséplés.

Denise Hogyisdugják 2017.09.19. 11:43:33

@6.Lenin: pontosan. az efféle kérdések nem itt dőlnek el, hanem a szavazófülkékben. senki nem fog itt meggyőzni másokat a maga igazáról...

Mérnork 2017.09.19. 11:44:01

LOL, a patásorbán megcsinálja magától azt, amire balfaszék népsavazás útján akarják kényszeríteni? Milyen rohadt antidemokratikus, rasszernácifaszista lépés ez már megint!!! ;-))))

6.Lenin 2017.09.19. 11:50:55

@Denise Hogyisdugják:

Nehéz ezt nekik felfogni.
Szerintem tudják, hogy esélyük nagyon kevés a többséget maguk mögé állítani, ezért belekötnek, mindenbe.
Olyan törvényt szeretnének, hogy mindenki KÖTELES rájuk szavazni, de ehhez még nem találtak elfogadható módszert.

Ezért görcsölnek mindenféle marhasággal. Még egy lehetőség leen, ha Brüsszelben hoznának egy törvényt, hogy most csak ők nyerhetnek. ezzel is próbálkoznak, de eddig sikertelenül.

Szar ügy ez, nekik.

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.09.19. 11:53:02

@Mérnork:

A ballibek teljesen elvesztették a realitás érzéküket.
A kötelező napi bérrettegés nyomasztó terhe mellett ez nem is csoda.

De ez nem nagy baj. ;)

n_dy 2017.09.19. 12:07:03

ha népszavazást tartanak, az a baj, ha nem tartanak, az,
ha elutasítják az ellenzék indítványát, az a baj, ha átveszik, az ...

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2017.09.19. 12:10:14

Ezzel szemben a népszavazás intézménye valóban a választók politikai akaratnyilvánításának egyik legitim és demokratikus módja. "

Szedjük mar elo azokat a cikkeket amikor az érvénytelen nepszavasnak drukkoltatok es az érvénytelenség miatt azota is tagadjatok az egyertelmu eredményt.
Szánalom.

VaradiJanos 2017.09.19. 12:22:39

@FILTOL: az másik nép volt, te fityisztroll

illaim 2017.09.19. 12:23:27

A fidess akkor is hazudik ha kérdez! Volt egy népszavazás a vizitdíjról, meg egyebekről.
A fidess felhergelte a lakosságot, hogy miért fizessen olyanért, amiért járulékot fizet, meg
van itt pénz, csak másra költik! Aztán eljött az Orbánrezsim 2.0. Az első tevékenységek között emelték meg az egészségügyi járadékot + 1 %-kal, így a minimálbéres is a dupláját fizeti a korábbi éves vizitdíj tarifánál! Ez a sok fidesstálib meg még mindig annak örvend, hogy átverték mint a szart a palánkon! Ennyit a fidess szavahihetőségéről, meg a fidesses horda szellemi képességéről! LOL

sas70 2017.09.19. 12:38:41

@VT Man: Mer az ötmilliárd kell a nemzeti inzultációra? Az mennyivel hasznosabb!

sas70 2017.09.19. 12:42:54

@Denise Hogyisdugják: Mert nem jó helyen keresed! A közpénzlopás címszó alatt nézd meg és rögtön meglesz!

Peetee 2017.09.19. 12:44:23

@Libsik visítanak de az ország a miénk !: Neked még nem mondta senki, hogy hazugsággal nem tudod elnyomni az igazságot?

sas70 2017.09.19. 12:45:23

@FILTOL: És arról is megkérdeztek, hogy ha fizet a migráncs, akkor jöhet-e? Ja nem, csak jöttek!

VaradiJanos 2017.09.19. 12:55:08

@sas70: nemtom mit képzelnek ezek a fityiszek, aztat hiszik hogy csak azé mer jogszabály engedi akkor behozhatnak pénzért lusta kínaiakat? És csak azért mert tiltja jogszabàly csak azért ne jöhessen be a dolgos arab és negró kollektíva?

Nemfajtalan srác 2017.09.19. 13:04:00

Ez a 12 év visszamenőleg is érvényes lesz? Mert akkor bőven beleférnek olyan ügyek, mint a négyes metró. Úgyhogy hajrá, előre

VaradiJanos 2017.09.19. 13:10:15

@Nemfajtalan srác: nem szabad olyan messze viszzamenni összevissza mert a fasisztoid fideSS még megpróbálná elvenni a Ferink becsületesen privatizáciolt cégeit és demszkit már békiben kéne hagyni mert úgy össze van esve hiába él két feleséggel de lehet pont azé

Nemfajtalan srác 2017.09.19. 13:10:53

@6.Lenin:
Nem is jársz olyan messze az igazságtól

Mert van egy választott parlamentje az országnak, no meg van egy brüsszeli apparátus amit nem mi választottunk (amit mi választottunk belőle, az ugyanolyan összetételű mint a hazai). Namármost a libsik gyakorlatilag meg akarják puccsoltatni a hazai parlamentet mindenféle brüsszeli mahinációkkal, nehogy érvényre jussokn a magyarok akarata

VaradiJanos 2017.09.19. 13:20:18

@Nemfajtalan srác: a magyarok akarata a gulyás marcsi elnöknek és mindenképpen néger imfkölcsönügyiminiszter, csak még nem tugyák a magyarok mer habony ellopta tőlük a tv-t

6.Lenin 2017.09.19. 13:20:47

@Nemfajtalan srác:

Egyedül-saját erőből-nem megy. Helytartó mentalitás.
A helytartókat pedig mindig kívülről tették a hatalomba, hogy legyen aki kiszolgálja őket, és a saját népüket kordéban tartsa. Erre jók csak. Ha netán-véletlenül-saját erőből sikerült, abba mindig belebuktak.

ö...mikó? 2017.09.19. 13:31:35

@Mérnork, @VaradiJanos, @FILTOL: @Ballib cenzúrázók réme 25: az mindent elmond rólatok, hogy wmikivel (@A tudomány sosem téved!) vagytok egy platformon. Ez egy kicsit sem zavar titeket?

ami szabad 2017.09.19. 13:32:32

@Ballib Cenzúrázók Réme 26: Hát, igen. Mostanra, hogy a fidesz szavazói bázisa teljes egészében a 8 elemi de max. szakmunkások köréből kikerülő 50+-os vidéki hölgyekre redukálódott le, jogos meglátás, hogy orbánt azért választottátok, mert nálatok még neki is több az esze... De azért, maradtunk még néhányan idehaza - a kivándoroltakon túl is- aki ennél picit több ésszel és komolyabb belátási képességgel rendelkezünk, így köszönjük, nem koronáznánk haláláig kormányzóvá ezt a drága jó embert!

VaradiJanos 2017.09.19. 13:38:47

@ami szabad: ja, naggyon buta a sok fidesz szavazó, még azt sem vennék észre ha vmelyik elvtársuk felvenne egy 26-ra végződő kamu nicknevet és parodizálná őket, lenne olyan hüje köztük aki nem venné észre és válaszolna rá támadólag .... mert 50 alatti az ikjuk

konrada 2017.09.19. 13:45:31

@ami szabad:
Psszt! Ennyi ésszel tán nem kéne másokat minősítgetni, mert hátha ők meg tudnak olvasni a sorok között is, meg értelmezni a leírtakat, veled ellentétben.;))

konrada 2017.09.19. 13:53:01

...egyébként meg tényleg:
Maga az ötlet is öngól, mert azért elég egyértelmű, ha lett volna népszavazás, ha maguktól szavazzák meg, a fideszesek magukat úgy sem buktatják meg korrupcióval - erről tenne Polt Petya.

...viszont: a 12 évre emeléssel - pont így választás előtt - fegyvert adnak a fideszesek kezébe arra, hogy felmelegítsenek pár ügyet 2010 elöttről - még ha a végén - úgy jövő nyárra megint ki is derülne, hogy vagy nem is volt, vagy nem bizonyítható.

...szóval lehet: maga az alapötlet is fidesz-súgás volt....;)

metax 2017.09.19. 14:20:17

@VT Man: "Ha az emberek véleménye a kérdés,a közvéleménykutatás sokkal olcsóbb és ésszerûbb."

Röhej, egy fidesztroll költségmegtakarításról papol...

És mondod te, miután tavaly Orbánék 5 milliárdért népszavaztattak a menekültek befogadása ellen. Azon amúgy részt vettél?

Ballib Cenzúrázók Réme 26 2017.09.19. 14:31:15

@VaradiJanos: " nem szabad olyan messze viszzamenni összevissza mert a fasisztoid fideSS még megpróbálná elvenni a Ferink becsületesen privatizáciolt cégeit"

Hát ezt azért meg kellett volna csinálni. Hiába privatizáljuk 2010 óta az egész országot Mészáros Lőrincre meg Garancsira meg Rogán Tónira, továbbra is bizonytalan hogy sikerül-e az egész országot a végén a mi nemzeti nagytőkéseinkre átiratni, mert ezek a ballib cégek továbbra is benn ékelődnek Orbán Viktor cég és földbirodalmában. Aztán azt tudjuk, hogy a legkisebb vírus is képes porba dönteni az egész szervezetet, a történelem tele van negatív példákkal, hogy amikor a népükért dolgozó népvezérek csak egy pillanatra nem figyeltek, akkot a Soros által feldühített csőcselék akasztani akart. Nem szabad elfelejtenünk, hogy mit csinált a liberálsi csőcselék Ukrajnában, meg előtte Csaucseszkunál, mindenhol sikerült a Soros terv, Orbán Viktornka tehát a nap 24 órájában és még azon túl is résen kell lennie, hogy meg tudja védeni, amit 2010 óta a hatalmas munkabírásával megszerzett.

gyurmicsek 2017.09.19. 14:45:39

Viktornak mára már keserű lett a Soros farok. Lehet régen cukrot szórtak rá :)

Ballib Cenzúrázók Réme 26 2017.09.19. 14:51:23

@6.Lenin: "A helytartókat pedig mindig kívülről tették a hatalomba, hogy legyen aki kiszolgálja őket, és a saját népüket kordéban tartsa."

Te mocskos Soros bérenc, Gyurcsány seggnyaló, értjük ám a névtelenül elkövetett célzásodat Putyinra és Orbán Viktorra, de üzenjük nektek, hogy 2018 után az utolsó álcivil fajtátokkal is le lesz számolva, csak hogy megértsétek, hogy Orbán Viktor ellentétben a ti MSZMP-s apáitokkal sosem volt komcsi, se Putyin fa..szopó, ahogy azt a lengyel liberális fasizták terjesztik és Orbán Viktor alatt sose volt ekokra szabadsága a magyaroknak, végre minden korrupciót kinyomoznak amit a liberális kisemberek elkövetnek, végre Orbán Viktor alatt újra szerethetjük az orosz testvéreinket akikkel olyan boldogan éltünk egy hazában egész addig amíg 30 éve a Soros terv be nem indult és a Soros bérencek ezt a boldog együttélésünket megdöntötték.
De Orbán Viktor alatt visszaszereztük az elveszett múltunkat és mi ezen az úton egyre csak tovább fogunk haladni, nem tartóztathat fel mindket senki, még akkor se, ha a liberálisok egy napon elcsalnák Orbán Viktor választási győzelmét.

Szerencsére Orbán Viktor gránátba véste ennek az országnak a jövőjét, így a következő 100 évben esélye sincs senkinek, hogy kimozdítsa az országot onnan, ahova Orbán Viktor berakta! És ez nagyon jó hír nemcsak nekünk, hanem minden illiberalista országnak, Moszkvától, Bakun át Asztanáig, egész Fönjanig mindenkinek.

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.09.19. 14:57:27

@Ballib Cenzúrázók Réme 26:

Látod látod..
Divatot teremtettél.
Igaz a többség saját nicken ironizál, de ha neked így jobb csináld.. :DD

metal · http://electric.blog.hu 2017.09.19. 14:58:44

@konrada: " 12 évre emeléssel - pont így választás előtt - fegyvert adnak a fideszesek kezébe arra, hogy felmelegítsenek pár ügyet 2010 elöttről"
Visszamenőlegesen nem lehet érvényes. És pont ezért értelmetlen az egész, és lett volna értelmetlen a népszavazás is!

VaradiJanos 2017.09.19. 15:00:00

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: hogyhogy hol? Ùgy beszarott az orbànc meg a putyin, hogy ide sem merik dugni a pofájukat a b1 blogra pedig az világhírű és etalon, csak téged küldenek meg a többi takonytrollt védeni a védhetetlenet

konrada 2017.09.19. 15:08:56

@metal:
Ha így van - akkor tényleg.
+beismerése lett volna a népszavazásra terjesztő párttól arra, hogy 12 évig nem is remélik, hogy hatalomba juthatnak...;)

(Persze nem ez lenne az első visszamenőleges törvény...)

morph on deer 2017.09.19. 15:48:31

@metal:
"Visszamenőlegesen nem lehet érvényes."

Akarsz fogadni ?
:(

Tom66 2017.09.19. 15:52:45

@illaim: Néhány konkrétum a vizitdíjról az amnéziásoknak.

„A második Gyurcsány-kormány 2007. február 15-én vezette be a vizitdíjat, a beteg-orvos találkozások csökkentésére és a társadalombiztosítás biztosítási körének csökkentésére, a költségek részleges áthárítására. Összege alkalmanként 300 forint.”

„Jól startolt tegnap a vizitdíjrendszer

Az Egészségügyi Minisztérium megerősítette a lapunk tegnapi számában megjelent információt: a beutalási rendtől eltérő betegeknek a kórházak aktív osztályán a felvételkor 4000 forintot kell fizetniük, az ellátás további időtartamára 30 napig 800, azt követően 400 forintot. A krónikus osztályokon ez 4000, 500 és 400 forint, az ápolási osztályokon pedig az első nap 4000 forint, azt követően 400 naponta. A 300 forintos napidíjat a felsorolt részleges térítési díjon felül meg kell fizetni. Ha a beteg orvost választ, és nem a beutaló szerinti kórházba megy, csak az orvosválasztás díját kell teljesítenie, ez a járó- és fekvőbeteg-szakellátásban a tb által a beavatkozásért fizetett díj 30 százaléka, de legfeljebb 100 ezer forint. Ugyanennyi a részleges térítési díj, ha beutalás nélkül megy valaki a kórházi beavatkozásra.” Világgazdaság 2007

metal · http://electric.blog.hu 2017.09.19. 15:56:56

@konrada: @morph on deer: Visszamenőleg nem lehet érvényes. Pont. A fidesz próbálkozott 2010 körül pár visszamenőleges hatályú törvénnyel, de mind el is bukott.

morph on deer 2017.09.19. 15:58:50

@FILTOL:
"azota is tagadjatok az egyertelmu eredményt."

Azt ugye tudod, hogy ha mondjuk huszan mennének csak el szavazni egy népszavazáson, és mind a huszan igennel szavaznak a feltett kérdésre, az is "egyértelmű" eredmény, sőt!
A szavazók 100% -a igennel szavazott, szóval az is egy "mindent elsőprő győzelem", ugye?

Na most képzeld, mégis érvénytelen lenne!
Mer' a rohadt libsik, tudom..:))

morph on deer 2017.09.19. 16:15:45

@6.Lenin:
"Neked mi a véleményed Orbánról azt ki nem szarja le?"

Például te?

"Egy demokráciában a többség ( az érvényes szavazatok többsége) határozza meg, hogy kinek a vízióját kell (ene) követni."

Ez a bolsevizmus.
A demokráciában a kissebbség véleményét is - arányosan - figyelembe veszik.
Érdekes külföldi szokás, valljuk be, nem csoda, hogy egy ilyen "homogén etnicitású" ország lakossága teljesen elutasítja az ilyen külhoni furmányosságot..!

6.Lenin 2017.09.19. 17:03:41

@morph on deer:

Tényleg nem érdekel a véleményed Orbánról, csak az, hogy úgy gondolod, a te véleményed lehet csak a mérvadó. Szerintem meg nem.

Azt én sem zártam ki, hogy a többség nem veheti figyelembe a kisebbségben maradtak véleményét is, de a fő csapás csak a többségé lehet. másként mi a toszért szavaznak? Olyan nincs, hogy ránk szavaztak ugyan többen, de mivel olyan édik vagytok, ti fogtok kormányozni.
Hol van külhonban olyan nem azok kormányoznak, akik a többséget nyerték?
Vagy egy törvény szavazásánál a Parlament mégis a kisebbségben maradtak által benyújtott javaslatot valósítja meg. Elismerem, hogy ilyet még nem láttam, gondolom te sem sokat.

Nemfajtalan srác 2017.09.19. 17:26:46

@6.Lenin:
A progresszívekre (anarchisták, komunisták, libsik, genderszakosok) mindig is ez a jellemző. Ők jól tuggyák mi a haladás iránya, és minél kevesebben vannak annál hangosabban követelik. Nem a számbeli fölény számít, hanem az igaz hithez való ragaszkodás

6.Lenin 2017.09.19. 17:43:33

@Nemfajtalan srác:

Szabadság, egyenlőség, testvériség
Igen!
De én mondom meg, hogy ezek mit jelentenek a gyakorlatban.
Én szabadabb vagyok, te meg örülj, hogy look van a ...
Én egyenlőbb vagyok és pont ezért jobban tudom, hogy neked mi is a jó
Sajnos rajtunk kívül mindenki hülye, ezt a testvériséget felejtsétek el nyugodtan.Testvéred a radai rossebb, te rohadt náci.

Zsoltbacsi 2017.09.19. 22:10:18

@illaim:

"A fidess felhergelte a lakosságot, hogy miért fizessen olyanért, amiért járulékot fizet, meg
van itt pénz, csak másra költik!"

Hogy egy klasszikust idezzek:
Nem azt mondtak Feri...

Muhaha

morph on deer 2017.09.20. 01:17:12

@6.Lenin:
"Hol van külhonban olyan nem azok kormányoznak, akik a többséget nyerték?"

De nem is erről van szó.
Értelmes helyen egyébként nem ritka, hogy a riválist beveszik a kormányzásba, de mondom: értelmes helyen.

Azt viszont vallom, hogy az a magabiztos erő jele, ha figyelembe veszed a másik szempontját is, főleg akkor, ha sokakat érintő döntésről van szó. Az a fajta pitiáner packázás amit például a pedagógusokkal művelnek ennek a kimondott ellenpéldája.
Vagy említhetném a szakmai vélemények ellen hozott döntéseket, vagy éppen a most zajló 'mobilgát vs Római' huzavonát. Ezekben a kérdésekben mindenhol erőpolitizálás zajlik, ráadásul tipikusan olyan témák, ahol elemi lenne a 'kissebségi' véleményeket is figyelembe venni, ahogy demokráciákban szokás.

morph on deer 2017.09.20. 01:27:43

@6.Lenin:
"...úgy gondolod, a te véleményed lehet csak a mérvadó. Szerintem meg nem."

Szóval te a marsallbot mellett teszed le a voksot, ha jól értem?
:D
Végül is a kastély urán nem csoda, hogy az is kell... Fogadni mernék, hogy már jelmezek is vannak, hogy teljesen hitelesen lehessen főhercegesdit játszani!
Tudod, lesznek 'igazi' huszárok is, meg igazi lovak, sőt, igazi lószar is a 'nemzethy' verebek legnagyobb örömére!

De szép lesz..!

6.Lenin 2017.09.20. 11:04:43

@morph on deer:

"Vagy említhetném a szakmai vélemények ellen hozott döntéseket, vagy éppen a most zajló 'mobilgát vs Római' huzavonát. "

Ez így nem teljesen igaz. Az igaz, hogy egy kisebbség szeretné a saját, szakmainak mondott véleményét ráerőltetni a másikra, de ennek a legtöbb estben semmi köze a megoldásra való törekvéshez.
Van rajta sapka, nincs rajta sapka esetek ezek. Kis millió példát lehetne erre sorolni.

Ez értelmezhető a véleményekre is. Mindenkinek más, és lehet, hogy senkinek sincs igaza.
süti beállítások módosítása