B1 blogcsalád



Megtalálta a megoldást a Fidesz, hogyan tudja kivédeni, hogy az Unió beleszóljon az uralkodásukba

2017. szeptember 13. - nickgrabowszki

Egész konkrétan az az ötlet, hogy Orbánnak csak azokat az európai döntéseket kelljen elfogadnia, amelyek tetszenek neki. Eddig csökkentette az AB hatásköreit Orbán és a Fidesz, most pedig bővíthetné.

orban_parlamenti_folyoso.jpg

A kormány fenekéből (és még inkább pénztárcájából) kilógó egyik agytröszt az egyik kormánylapban ötletelt: mi lenne, ha a Szeretett Vezér (illetve az általa kinevezett fideszes Alkotmánybíróság) dönthetné el, hogy elfogadja-e az Európai Unió által hozott törvényeket? (A Brexit is valahogy így kezdődött.) Ha más nem, ez legalább bepillantást enged abba, milyen gondolatok forognak a kormánykörök fejében. De az is lehet, hogy ezzel tesztelik a közvéleményt, és ha a Fidesz tábornak tetszik az ötlet, akkor életbe is léptetik.

Magyarország két évtizednyi közdelem után csatlakozott az EU-hoz, 2004-ben. Ekkor az ország vállalta, hogy

feladja szuverenitásának egy részét, és aláveti magát a tagállamok többségi döntéseinek.

2010-ben viszont a Fidesz került hatalomra, akinek nagyon nem tetszett, hogy jelentős előnyökért cserébe elveszett a szuverenitás egy része. A brüsszeli ezermilliárdok persze jó jönnek nekik, de az már nem, hogy a többi tagállam és az EU vezetése együttműködést vár (jogosan).

Például azt, hogy a közös döntéseknek alávesse magát a magyar kormány. Amelyik viszont azon dolgozik, hogy miként tudná ezt kicselezni valahogy. (Emlékezzünk csak vissza a CEU-ügyre: "A törvényeket mindenkinek egyformán be kell tartania!" - ezt ismételgették papagáj módjára, miután hoztak egy külön törvényt a CEU ellen, amit úgy toltak át az országgyűlésen és még mindig nem tudni, alkotmányellenes-e. Van egy tippünk, hogy az - a szerk.)

A konkrét ügy természetesen a 2015-ös kvótadöntés, amelyik 120 ezer menekültkérelem elbírálását osztotta el a tagállamok között.

Orbán (vagy Fico) miniszterelnökök között nem vétózta meg, hogy a Tanács eggyel lejjebb delegálja a döntést. A belügyi tanács (a tagállamok belügyminiszterei) tehát elosztották az országok között a menekültkérelmeket. Szolidaritási alapon, gazdasági teherbírás alapján. Magyarországra a 120 ezerből 1200 kérelem jutott. Nem menekült fő, akit be kell fogadni, hanem kérelem, amit el kell bírálni.

Ez igazán nem sok, ráadásul valójában nem segítség a Nyugatnak, mert ha egy-egy kérelemnek a magyar kormány hatóságai helyt is adnának,

a menekültek azonnal tovább is állnának Európa boldogabbik felébe, a "hanyatló Nyugatra".

A magyar és a szlovák kormány ennek ellenére az Európai Bírósághoz fordult a döntéssel szemben. A borítékolható elutasítás közel két év után érkezett meg.

A két kormány gyökeresen ellentétes utat választott.

  1. A szlovákok közölték, hogy elfogadják a bírósági döntést. Az majd persze kérdéses, hogy valójában mit fognak tenni.
  2. Az Orbán-kormány nevében azonban Szijjártó rögtön elfogadhatatlannak nevezte. Politikai döntést látott egy teljesen triviális, a jogszabályoknak mindenben megfelelő bírósági ítéletben, ami 26 tagállamnak megfelelt, a 27. is elfogadta, csak a 28. mondott rá nemet.

Amivel az egész ország kiírta volna (vagy majd kiírja) magát az európai országok közösségéből. Csaknem 2 nappal Szijjártó elutasító nyilatkozata után már Orbán is felfogta ezt, és akkor jelezte, hogy Magyarország (illetve inkább a magyar kormány) aláveti magát a bírósági döntésnek, és ezzel a tanácsi határozatnak. Az itt is kérdés, hogy valójában mit fog tenni, de legalább szavakban elfogadta az Unió joghatóságát Magyarország (illetve inkább saját maga) fölött.

Ami első látásra teljesen triviális kellene hogy legyen, ahhoz neki 2 nap kellett. De kormánykörökben továbbra is folyik az ötletelés, hogy miként lehetne az Unió joghatóságát megszüntetni Orbán fölött.

Az egyik Fidesz- és kormányközeli agytröszt, az ún. Alapjogokért Intézet, most a Magyar Idők nevű kormánylapban publikálta "forradalmi" elképzelését:

A magyar alkotmányosság eszközével lehetne rést ütni az uniós pajzson: elvi lehetőség ugyanis van arra, hogy az Alkotmánybíróság a magyar jogszabály fogalmába beleértse az uniós normákat, így a kvótahatározatot is. Ekképpen pedig lehetőséget adhatna Magyarország kormánya számára, hogy a magyar alkotmányos identitást és szuverenitást sértő uniós jogi aktusokat is megtámadhassa az Alkotmánybíróságon.

Azaz ha egy magasabb hatóság, pl. a tagállami tanács döntései nem tetszenek Orbánnak, akkor azok ellen egy alacsonyabb rangú joghatósághoz, a magyarországi Alkotmánybírósághoz fordulhatna. Azaz 

eddig csökkentette az AB hatásköreit Orbán és a Fidesz, most pedig bővíthetné

egy olyan dologgal, ami triviálisan nem tartozik rá. Tehát a valamely német, francia, spanyol, svéd máltai etc. döntést (illetve annak kötelező érvényét) egy olyan testület bírálhasson felül, amelyhez a többi tagállamnak evidens módon semmi köze.

(Természetesen mindez jogilag annyira nonszensz, hogy egy nem jogvégzett ember is átlátja, sosem fog működni. Egy kivétellel.) 

Ha tudjuk, hogy a magyar Alkotmánybíróság - amelynek még mindig nem sikerült döntenie sem a CEU-, sem a civilellenes törvényről - tagjait

akkor azt is tudjuk, hogy az Alapjogokért Központ igazgatója voltaképpen azt javasolja, hogy

Orbán Viktornak lehetősége legyen csak azokat a döntéseket elfogadnia, amelyek tetszenek neki.

Mintha egy futballmeccsre az egyik csapat vinné a saját bíróját.

(Képzeljük el, mi történne, ha minden EU-tagállam ugyanezt eljátszaná: két perc alatt esne szét az EU, amely a közös egyezményeken alapul, amit mindenki elfogad. Önként.)

Esetleg ezt egész konkrétan is bele lehetne írni az Alaptörvénybe: Orbán Viktor akaratának minden körülmények között érvényesülnie kell. Azt az Alkotmánybíróság ítéli meg, hogy Orbán Viktor akarata érvényesült-e. Tehát a kereszténydemokraták. Tehát Semjén Zsolt. Végül is Orbán Viktor.

Most aztán Európa is megtapasztalja, illetve saját bőrén érezheti, mit jelent az orbáni hatalomgyakorlás. Mostantól a többi tagállamnak az egy lehetősége van, hogy olyan döntéseket hozzanak, amelyek Orbánnak kedveznek, mert ha nem olyat hoznak, akkor Orbán úgyse tartja be őket.

Illetve van még egy lehetőségük. Számukra az volna az egyszerűbb és kényelmesebb is.

Magyarország akkor aztán teljesen és tökéletesen visszanyerhetné a szuverenitását. Orbánnak az biztosan tetszene. A magyarok millióinak nem annyira.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr2812824884

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cleanwater 2017.09.13. 10:30:58

Itt csak bevándorlási kötvényel telepitett ISIS terroristák lesznek te idióta!!!

John Nethem 2017.09.13. 10:31:18

Sinkó Lászlóval jobb volt a Grabovszky hangja :-)

"...Azaz ha egy magasabb hatóság, pl. a tagállami tanács döntései nem tetszenek Orbánnak, akkor azok ellen egy alacsonyabb rangú joghatósághoz, a magyarországi Alkotmánybírósághoz fordulhatna...."

Tisztelt blogíró. Jobb lenne ezt mégegyszer átgondolni.

Az Európai Tanács (miniszterelnökök+Bizottságelnök+Eu külügyi biztos) illetve EU Tanács (10 szakminiszteri tanács) , esetünkben Bel-és Igazságügyi formáció=IB Tanács nem áll az Alkotmánybíróság fölött! Két okból!!!
1.) Ha fölötte állna, akkor nem beszélhetnénk szuverén és független államokról.
2.) De ami a legfontosabb: Az Európai Tanács NEM JOGHATÓSÁG , ergo a JOG szintjén rangtalan. ( még szép is lenne, ha mondjuk egy történész végzettségű miniszterelnök regulázna JOGból egy alapból jogot végzett alkotmánybírót...)
europa.eu/european-union/about-eu/institutions-bodies/european-council_hu
A SZAKMINISZTERI IB Tanács A Tanács – a legtöbb esetben az Európai Parlamenttel közösen – olyan jogszabályokat fogad el, amelyek arra hivatottak, hogy szavatolják az alapvető jogokat, biztosítsák a személyek szabad mozgását az egész Unióban, és magas szintű védelmet nyújtsanak a polgároknak. Felel a menekültügyi és bevándorlási politika alakításáért, a polgári és büntetőügyekben folytatott igazságügyi együttműködésért, a polgári védelemért, valamint a bűnözés és a terrorizmus elleni küzdelemért. A határok nélküli schengeni térséggel kapcsolatos kérdések is hozzá tartoznak. Feladata továbbá, hogy megkönnyítse és fokozza a tagállamok által a belső biztonság terén kifejtett tevékenységek koordinációját. Ennek érdekében a Tanács a külső határok védelmének kérdésével is foglalkozik, valamint a rendőrségi és vámügyi együttműködés erősítésére is törekszik.
Kvázi NINCS (főleg nem fellebviteli) joghatósági beleszólása egy adott állam alkotmányos rendjébe.

John Nethem 2017.09.13. 10:46:55

@John Nethem: ÉS ugye a JOGHARMONIZÁCIÓ SEM alá- és fölérendeltségi viszonyt jelez, hanem max. egyenrangú felek kölcsönösen, azonos elgondolásra és egymást fedő keretekbe ágyazott, egymással nem ütköző - bár eltérő - jogszabályok kialakítását.

indeksz isis alkajda mind CIA projekt 2017.09.13. 12:05:37

Ejnye, CIA- csicskablog...

Gazdáitokról- a "menekült"hullám feladóiról:

linkbun.ch/057kv

imgur.com/a/Rwj2j

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.09.13. 13:11:01

@John Nethem: @indeksz isis alkajda mind CIA projekt:

Figyelj, te index kezdetű nickhalmozó. Nézd már meg az előző NERtársad hozzászólását. Neki sincs igaza persze, de nem érzed cikinek a szinvonaladat mellette? Hm? Csicskázol, meg gazdázol itt össze vissza. Milyen szinten vagy már te?

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.09.13. 13:12:43

A migránsokat nem szabad befogadni.

Egy darabot se !

Ha megtesszük utána jön a következő adag, aztán a következő.

Az ENSZ menekültügyi főbiztosa világosan rávilágít, senki nem akarja a migráns áradatot megállítani, és minden fizikai akadályt le szeretnének bontani.

A muszlim hordát idehoznák, és az EU-t a kilátástalan és milliárd Eurókba kerülő, előre tudhatóan sikertelen, integrációs pályára kényszerítenék.

Nem kérünk ebből !

Soros bérenc migránsseggnyalók elmehetnek a picsába, oda ahol beengedik őket, ha ez hiányzik nekik !

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.09.13. 13:15:55

@John Nethem:

A hazaáruló ballibek midnent alávetnek Soros akaratának.

Azt hiszed az észérvek meghatják őket ?

Soros megbízott EU-s bürökratái keresztül vereketék a kvótát az EU-n, az ő dulguk hogy megmagyarázzák nekünk, miért kell csont nélkül a döntést benyelnünk.

Akkor is ha 3 millió 200 ezer ember szavazott ellene, ami az érvényes szavazók egyhangó 97%-os többsége.

Tom66 2017.09.13. 13:26:39

Örülj neki, hogy kivédi! Persze a kollaboráns balliberális társaság inkább az EU seggét nyalja és feladja a szuverenitását.

n3spr3ss0 2017.09.13. 13:35:45

@Ballib cenzúrázók réme 25: Nálad bármelyik elfogadhatóbb lenne.

n3spr3ss0 2017.09.13. 13:36:30

@Tom66: Mondja ezt egy szuverén szovjet-orosz barát.

látjátok feleim szümtükkel 2017.09.13. 13:47:48

"Mintha egy futballmeccsre az egyik csapat vinné a saját bíróját."

Nem jó az ödögöt a falra festeni, mert megjelenik. Tippeket sem kéne adni.

szvsz 2017.09.13. 13:48:49

"Magyarországra a 120 ezerből 1200 kérelem jutott. Nem menekült fő, akit be kell fogadni, hanem kérelem, amit el kell bírálni."
Ez mekkora ferdítés már? És addig az 1200, kérelmet beadott "menekült" szerinted mit csinál? Ül Németországban és kanállal tolja a lecsót? Naná! A kérelmeik elbírálásának idejére Mo-nak kell őket istápolni, ami ugyan nem tétel, de ha elutasítják a kérelmeiket. akkor Mo-nak is kell(ene, de ugye, lehetetlen) kitoloncolni.
Én már csak a kísérlet kedvéért is átvenném a legrohadtabb 1200 menekültet, 1 percen belül magyar állampolgárságot adnék nekik és bónuszként egy-egy repjegyet (csak oda út) Brüsszelbe. Vagy Berlinbe, ahogy kívánnák.

szvsz 2017.09.13. 13:50:03

Egyet azért küldenék persze gyurcsótányékhoz is, szarjon naponta a lábtörlőjére.

látjátok feleim szümtükkel 2017.09.13. 13:51:18

@Tom66: "...balliberális társaság inkább az EU seggét nyalja és feladja a szuverenitását."

Kicsit baj van a nyakad feletti népnemzeticserépedényben.

Amikor belépett Magyarország az EU-ba, vállalta, hogy a szuverenitása egy részéért veszik be.

Te amikor beléptél a fideszbe, nem adtad fel a saját szuverenitásodat azzal, hogy csak fidesz szemüvegén át nézheted a világot, nyalhatod a segget? No ugyé!

John Nethem 2017.09.13. 13:55:13

@Narancs illatú fingola:

Csak az állításodat alátámasztó tények maradtak el tőled.
De ez téged persze nem zavart sohasem.

postumus mumus 2017.09.13. 14:03:49

@Ballib cenzúrázók réme 25: Nem kell azokat a menekülteket beengedni, bejönnek azok maguk is ha lesznek pármillióan. Egyszerűen eltaposnak ilyen fisz- fasz kerítéseket, mint a tatárok. Kíváncsi leszek hogyan állítja meg őket remegő lábú 10000 fős hadseregünk és zsebrebaszott kezű, állát a homlokán hordó, szotyit, és dakota közmondást okádó, csokispapírt a parlamentben majszoló csuti gecink.

VaradiJanos 2017.09.13. 14:09:36

@n3spr3ss0: Mondjuk egy afgánra lecserélném a családodat. Niggerre már nem.

Peetee 2017.09.13. 14:10:22

A népszerűtlen / törvénysértő / fél-illegális / közösségizgató / ép ésszel fel- és elfogadhatatlan intézkedéseket szépen kiszervezik és lehet a másikra mutogatni: Kéremszépen' én egyetértenék magukkal, de van itten az az ÁBÉ' akik aztmondják, hogy NEEEM, úgyhogy nem, de ez nem az én döntésem volt, neeeeeem. Csak a fideszbirkák hiszek el, hogy ez így rendben van; mindenki más érti, hogy ez egy ordas nagy kamu; ilyennel ötéveseket szoktak megpróbálni palira venni, nem pedig felnőtt embereket...

VaradiJanos 2017.09.13. 14:11:32

@látjátok feleim szümtükkel: nem nindegy, hogy mekkorra és melyik részéért. A parazita klubotokba és a cia-soros seggnyalonc egyletetekbe pedig be sem léptünk, így aztán nektek végképpen kuss.

VaradiJanos 2017.09.13. 14:12:24

@postumus mumus: sehogy, de az a szerencse, hogy elsőnek a tetvedék fajtádat fejezik le

ogli dzsí 2017.09.13. 14:18:41

unió a saját kis pöcsével játsszon

meg vágja haza a niggereket, ne itt okoskodjon

kaskala 2017.09.13. 14:54:41

@Ballib cenzúrázók réme 25:
Még egy hétig sem lesz itt egyik sem, újra visszaszöknének nyugatra.

VaradiJanos 2017.09.13. 14:57:26

Kicsit meg kéne gyorsítani az űrkolonizációs programokat.

legyetek 2017.09.13. 15:00:42

Az EU-ba való belépéssel Magyarország feladta szuverenitásának egy részét. Eddig jó.
Ugyanakkor a belépéssel mi is tagja lettünk az EU-nak és VAN beleszólásunk a közös ügyekbe. Ez azt jelenti, hogy amit a KÖZÖS jog megenged, azt megtehetjük. A közös jogból eredő kötelezettségeket teljesítenünk kell, az ebből fakadó jogok pedig járnak.

Két dolgot szabad legyem hangsúlyozni: A belügyminiszterek összeröffenése NEM jogalkotó testület, tehát az úgynevezett kvótaperben BÁRMIT is mond az adott bíróság, teljesen irreleváns, tekintettel arra, hogy a bíróság sem jogalkotó szerv.

A másik: A bíróságnak egyik kiemelt feladata a schengeni normákkal kapcsolatos kérdések értelmezése, az ezzel kapcsolatos jogviták lefolytatása. A belügyminiszterek tanácsának inkább olyan értelmű döntést kellett volna hoznia, hogy a külső határvédelmet elsumákoló országok ellen eljárást kezdeményezzen az EU erre ILLETÉKES testülete.

És végül egy utolsó: Akik az EU-ba bejöttek, és akiket nagyon eufemisztikusan migránsoknak nevezünk, kutya közönséges illegális határsértők. Aki ebben kételkedik, az próbálja meg egy gondolatkísérlet erejéig átlépni Szaúd-Arábia határát.

Fergio 2017.09.13. 15:20:20

@Ballib cenzúrázók réme 25:
1. egy sikertelen szavazás eredménye senkit sem érdekel, hiába jöttök Fidesz mutyik ezzel a hülyeséggel állandóan, 2. a szavazópolgárok (8 272 625 fő) közül 3 362 224 szavazott nemmel, ami a szavazópolgárok fele sem. Tehát a szavazóképes emberek felét SEM érdekelte Orbán vezéred faszsága. (Forrás: hu.wikipedia.org/wiki/2016-os_magyarorsz%C3%A1gi_n%C3%A9pszavaz%C3%A1s)
Mi van a letelepedési kötvény alapján magyar állampolgárságot kapott kb. 6-7000 külföldivel? Tudjátok Fidesz mutyik, mely országokból kaptak letelepedési engedélyt a Magyar Államtól? "Letelepedési engedélyt kínai, orosz, pakisztáni, iráni, szír, ukrán, török, libanoni, iraki, egyiptomi, kazah, tunéziai, jordán, azerbajdzsáni, palesztin, St . Kitts és Nevis-i, szaúdi, líbiai, üzbég, vietnámi, algériai, jemeni, afgán, amerikai, marokkói, belizei, dél-afrikai, gaboni, indiai és nigériai állampolgárok kaptak." Ezek mind keresztények, becsületes emberek igaz bomlott agyúak? Vagy ezekkel az emberekkel semmi gond sincs? Mert magyar letelepedési kötvényt csak rendes üzletemberek kérnek igaz? Idióták... (Forrás: www.napi.hu/magyar_gazdasag/hanyan_jottek_letelepedesi_allamkotvennyel_magyarorszagra_pinter_valaszolt.613758.html)
Majd ha kevesebb gengszter, muszlim, hindu, arab érkezik az országba, mint az 1200 menekült (nem gazdasági bevándorló), akkor pofázhattok, addig meg Orbán és a brancsa az agymosott trollokkal együtt kussoljon!!!!

legyetek 2017.09.13. 15:24:02

@Fergio: Érdekes, máskor egy 1000 mintás közvélemény kutatás is elég egy politikai döntéshez, ha egyeseknek úgy tetszik. Lehet, hogy az ide idézett szavazási eredmény jogilag senki nem kötelez semmire, de mint nagyon-nagyon reprezentatív közvélemény kutatás szerintem megállja a helyét és elég jól mutatja mit gondolnak az emberek a migrációról. Ezzel szembe menni politikai öngyilkosság. Junckernek is.

VaradiJanos 2017.09.13. 15:31:06

@Fergio: igen, parazita, annyi embert nem érdekelt az eredmény, tehát velük nem is kell foglalkozni. Amikor a gyurcsótány vezényletével megakadályoztátok a vicchatáron túli nemzettársaink állampolgárságát, akkor nem számított az érvénytelenség, ugye?
Egyébként pedig elhúzhatna az egész büdös, pondró fajtátok a világűrbe új galaxis-kibucokba, persze a szellemi és anyagi irányítóitokkal együtt és rögtön megállna a muszlim hordák vonulása is, mert szarkavaróitok nélkül lenyugodna az arab régió. Természetesen vihetitek magatokkal a niggereiteket is, hátha hajlandóak lesznek dolgozni nektek a Marson.

Sembertius2 2017.09.13. 15:34:45

Hihetetlen sötétség van a kommentelők zömének agyában. Ez a sok idegen gyűlölő, önző barom még kereszténynek tartja magát?

szvsz 2017.09.13. 15:36:07

@Fergio: "a szavazópolgárok (8 272 625 fő) közül 3 362 224 szavazott nemmel, ami a szavazópolgárok fele sem. Tehát a szavazóképes emberek felét SEM érdekelte Orbán vezéred faszsága."
És mindössze 56 163 agyhalott/lefizetett szavazott igennel, tehát a te/soros/ballib faszságod a szavazóképes emberek alig több mint fél százalékát érdekelte.
... Lapítanék helyedben.

Tom66 2017.09.13. 15:38:31

@látjátok feleim szümtükkel: "Amikor belépett Magyarország az EU-ba, vállalta, hogy a szuverenitása egy részéért veszik be."

Ezt a hülyeséget, hol hallottad. Elsősorban a piacainkért vettek be, másodsorban pedig nem mindegy hogy csak minimális részben veszti el egy állam a szuverenitását vagy pedig teljes egészében, mi szép lassan pedig az utóbbi felé haladunk. Cél a nemzetállamok eltörlése és az európai kultúra felszámolása - ezt Frans Timmermans már évekkel ezelőtt kinyilatkozta.

$pi$ 2017.09.13. 15:54:06

@postumus mumus: "Egyszerűen eltaposnak ilyen fisz- fasz kerítéseket"

Emlékszem régen az volt, hogy átvágják olcsó fogóval, meg átbújnak alatta és megkerülik. Most kiderül, hogy egyszerűen el fogják taposni. :D

apro_marosan_petergabor 2017.09.13. 15:54:37

A cikkíró nem látja át a dolgokat. Először is minden állam bojkottálja az ominózus döntést, csak csendben, lassító sztrájkkal. Mivel a szétosztás eredményessége 30%-alatt van. Az EU államok jelentős részének nem kellenek iskolázatlan iszlám gazdasági bevándorlók. OV keresi a megoldást, helyes, ugyanis ez a dolga, erről szól a politika. Az MSZMP idejében nem kellett ész, sem variálás, amit Moszkvában döntöttek, az Mo-on eéfogadták. A cikkíró megrekedt ezen a szinten. Mo elég EU jogkövető - a bíróság pedig egyértelműen politikai döntést hozott, gazdáinak megfelelően, ezért Mo elemi érdeke, hogy ezt ne hajtsa végre. Más törvényeknél látható volt Mo EU-jogkövető magatartása, az EU jog e felett nem rendelkezik, tehát meg kell torpedózni. Ha AB-vel lehet, akkor azzal.
Másrészt evéstől jön az étvágy, az EU "krém"(reméljük, lassan leváltják őket) ebből szeretne automatikus rendszert csinálni, ahogy a gennyes Soros ezt szeretné.
Hát nem.

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.09.13. 15:56:15

@$pi$:

Arra emlékszem én is.
Index cikk egy hónapon át, minden ballib bérblogger 4 bejegyzést írt erről, szerbiában csúcsra járt a drótvágó ollók fogyása, aztán a migránsok álltak meg mégis, és a kerítés győzött.
Szerencsékre teszem hozzá, hisz ekkortájt több ezren jöttek naponta.

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.09.13. 16:00:28

@Sembertius2:

Az emberek többsége a ballib hazaárulók kivételével tudja mi forog kockán.
A muszlim honfoglalást meg kell állítani.

Megjegyzem még az agyhalott Soros csicskák is tudják, hogy hozadéka semmi nincs a muszlim csürhének, viszont az integrációra képtelen, nőket erőszakoló banda, annál több problémát okoz.

Mégis ragaszkodnak valamilyen rejtályes okból kifolyólag a magadfajta agyhalottak hozzájuk.

Soros imádat, vagy csak a magyarokkal akartok kibaszni, ki tudja ?
Szerencsére érdektelen hogy miért akarjátok a nemzetet elpusztítani, mert nem fog menni.

VaradiJanos 2017.09.13. 16:00:40

@Sembertius2: miért, kereszténynek kell ahhoz lenni, hogy vki ne akarjon nigger majmokkal élni?

John Nethem 2017.09.13. 16:01:42

@Fergio:

NEM a letelepedési kötvénnyel van a gond ( több mint 10 ország csinál ilyet), hanem a forgalmazásának módjával, azzal, hogy kiszervezték az állam kezéből és csókosok offshoron keresztül fölözik le a tetemes hasznot.

2013-2015-végéig az alábbi arányban vettek kötvényeket:

kínai 2486
orosz 173
iráni 25
szír 20
ukrán 19
pakisztáni 19
török 16
szaudi 15
több más nemzetbeli 1-1
www.parlament.hu/irom40/06396/06396-0001.pdf

Szóval az egészből a kínaiak aránya 80-85 %.
És ez így is maradt a kötvényárusítás lezárásáig.

VaradiJanos 2017.09.13. 16:02:47

@apro_marosan_petergabor: Vajon mennyi lóvét hozott a vén hullarabló a luxemburgi pénzmosó alkoholistának a múltkori látogatásakor?

TBone 2017.09.13. 16:04:23

@Ballib cenzúrázók réme 25: A kínaiakat miért kell beengedni? Azért miért nem hisztizel? Több kárt okoztak nekünk mint az összes muszlim aki itt él az országban? Tönkretették a teljes magyar textil ipart a vám és ÁFA nélkül behordott kacatjaikkal. Közben meg utazótáskában hordják ki a pénzt az állami bankok segítségével.

John Nethem 2017.09.13. 16:05:01

@szvsz:

Az az ő bajuk, hogy nem mentek el szavazni. Ott volt a lehetőség. Magyarán áthárították a döntést azokra, akik szavaztak.
És tudod miért ? mert mindenki alapvetően tisztában van azzal a ténnyel, hogy rendszerint a SZAVAZÁSBAN dölnek el a dolgok, és nem a nemszavazásban.

szvsz 2017.09.13. 16:06:08

@postumus mumus: "Kíváncsi leszek hogyan állítja meg őket [...] csuti gecink."
Ne felejtsd el, hogy nem azért csináltatott kerítést, hogy merkelt bosszantsa, nem azért, hogy az én és még 3 mill. másik polgár kedvében járjon, de még csak nem is anyagi érdekből, ennyiért lőrinc barát a másik oldalára sem fordul, nemhogy felkeljen.
Ellenben Közép-Európa tán legnagyobb lélekszámú zsidósága él kishazánkban... Na, szerinted miért van kerítés?

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.09.13. 16:08:22

@TBone:

Nem egészen értem a kérdést..

Te tudsz illegálisan, zöldhatáron érkező, papírokat eldobáló kínaiakról ?
Esetleg nőket erőszakoló kínaiakról ?
Vagy tömegbe hajtó, késelő, esetleg robbangató kínaiakról ?

Vagy csak böffentettél egyet, hogy Soros Gyuri büszke legyen rád ?

John Nethem 2017.09.13. 16:11:04

@Fergio: "..egy sikertelen szavazás eredménye senkit sem érdekel, .."

Az ostobákat bizonyára nem.
Viszont társadalommonitorozásra nagyon jó volt..... Kiket, hogyan és milyen eredménnyel lehet mozgósítani egy dologért vagy annak ellenében. És ne hidd, hogy a népszavazást ellenzők nem elemezgették ezeket az adatokat... Miazhogy !!! Nagyonis !!!

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.09.13. 16:11:47

@szvsz:

Ezt a verziót még nem hallottam..
Szóval ez lesz a Jobbik verziója, amiért a kerítést el kell bontani.
Hogy ne védjük a Magyarországi zsidókat tovább.. :DDD

Baromok.

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.09.13. 16:15:06

@John Nethem:

Soha nem szavaztak egy kérdésre ugyanazzal a válasszal ennyien egy irányba eddig rendszerváltás óta.

Többen szavaztak a migránsok megállítása mellett pl, mint az EU tagság mellett.

Többen szavaztak a kvóta ellen, mint amennyi szavazatot bármely párt kapott bármely választáson rendszerváltás óta.

Ezért sírnak a ballibek, és ezért bagatelizálják ezt az eredményt.

John Nethem 2017.09.13. 16:22:06

@TBone:

1989-ben Magyarország Euróbában egyedülálló módon vízumkényszer nélkül nyitotta meg a kapuit Kína előtt, akik 1992-ig tízezrével jöttek hozzánk. Az Európába költözést vállaló családok sokszor még vissza nem térítendő támogatást is kaptak a kínai államtól, hogy a migrációval külföldre exportálják az ország termékeinek jó hírét, és gazdasági hídfőállásokat hozzanak létre.
A '90-es évek legeleje óriási lehetőségeket rejtett számukra, mivel az akkori Antall-kormány az egykori KGST-piac tagjaival már nem volt hajlandó tárgyalni, a nyugati gazdasági körök felé viszont még csak tapogatózott. Ekkoriban sok kínai család még olyan szándékkal jött Magyarországra, hogy majd ugródeszkának használja Nyugat-Európa és az Egyesült Államok felé. Ám miután rájöttek, hogy nálunk nagy igény mutatkozik az olcsó ruhákra és más olyan termékekre, amiket Kínában nagyon olcsón és nagy tömegben gyártottak, maradtak, hogy ezekkel kereskedjenek....

Tudod, a dolgok kumulálódnak a történelemben, és semmi nem marad el nyomtalanul és következmény nélkül.....

Lehet, hogy ott kell kezdeni, hogy a britek tönkreverték az indiai textilipart..... Ahova aztán betódult a kínai textil bosszuból ... miután a nyugat jól beetette a kíniakat ópiummal....
A monopolhelyzetben lévő társulások hatalmas jövedelmet húztak, különösen a kábítószernek a brit Indiából Kínába irányuló exportjából. Kína ennek az exportnak a katasztrofális gazdasági és egészségügyi következményei miatt be akarta tiltani azt, de Nagy-Britannia 1840-ben emiatt kirobbantotta az első ópiumháborút, amit később még egy követett. E háborúk következményei voltak azok az egyenlőtlen szerződések, amik Kínát félgyarmati státusba taszították..... folytassam még ????

Szóval kedves testvéreim, ezeknek a nyugati telhetetleneknek ( egy ilyen mai mondjuk a SOROS= csak a pénz érdekli, emberek sorsa nem hatja meg, mindazok mellett, hogy néhány morzsa leesik tőle jótékony célra...) semmi sem drága.....

szvsz 2017.09.13. 16:22:48

@Ballib cenzúrázók réme 25:
Nem tudom mi az ő verziójuk és nem is nagyon érdekel. Ez az én verzióm volt.

John Nethem 2017.09.13. 16:25:28

@Ballib cenzúrázók réme 25:

Igen.
A balosok és liberálisok elk#rták azzal, hogy szavazásbojkottra szólítottak fel... Éppenhogy el kellett volna menni, és meggyőződés szerint szavazni. Ennyi. Aki nem szavazott, neki ebben a témában kuss van. Ott volt az esélye, nem tette, akkor már fölöslegesen veri a nyálát az illető. Ugyanaz, mint aki a fotelból kiabálja a focistának, merre fusson a pályán.....

Evel Knievel 2017.09.13. 16:25:32

Az anyád büdös picsáját vállalta az ország hogy feladja a szuverenitásának egy részét és hogy aláveti magát a többségi döntésnek. Ilyet TE hol olvastál köcsög? Az uniós tagság csak és kizárólag kereskedelmi jellegű szabályokról szólt eleve ez a létezésének az alapja, gazdasági jellegű és nem politikai. Orbitálisan nagy hazugság amit írsz baszdmeg. Megérdemelnéd hogy valaki arcba rúgjon

Evel Knievel 2017.09.13. 16:29:27

@VaradiJanos: Nem érti a gyökér hogy akár keresztény akár nem, a magyarok többsége nem akar se sub szaharai majmokkal se arabokkal együtt élni. Nekik ez magas. De ne erőlködj, a csávó nem a legélesebb kés a fiókban..

ogli dzsí 2017.09.13. 16:31:59

Orbán imáit úgy láccik meghallgatják az Istenek

már kezdett lejárni a menekültpara erre jön ez a faszagányos ítélet és megin magyarország a xenofób és nemakar a multikulti álomban élni

Most a választásig a ballenzék ugye automatikusan a külföldi érdekek szócsöve lesz úgyhogy orbánnaak erőlködni se kell a köv. 2/3ért.

gecijaó

Evel Knievel 2017.09.13. 16:34:44

@látjátok feleim szümtükkel: Ne hazudj gyökér, semmilyen szuverenitást nem adtunk fel. Az EU egy gazdasági társulás, nem politikai. Pl a közös külügyi képviselet sem működik, hiába van kinevezett ( jelenleg az olasz ringyó Mogherini ) külügyi képviselője. Pont ezért vergődnek a buta paraszt Merkelék és a francia majom Macron hogy Egyesült Európai Államokat hozzanak létre a jelenlegi szoros, de csak és kizárólag gazdasági társulás helyett. Ritka nagy féreg lehetsz bár megélhetési kommentelésre más nem is igen vállalkozik..

Sir Galahad 2017.09.13. 16:34:52

Az előttünk álló kampány egyik témája - már most látható - a migrációs válság lesz. Ez egyrészt érthető, hiszen ez lesz az elkövetkező évtizedek sorsfordító kérdése egész Európában, másrészt viszont nekünk magyaroknak nem különösebben örömteli. Magyarország ugyanis megállította a migránsáradatot, és ha a többi, elvileg velünk szövetséges ország is komolyan vette volna erre vonatkozó kötelezettségét, most lehetne e helyett más kérdésekről oktatás, egészségügy, szegénység, stb. - beszélni. De nem lehet, sőt az EU különböző illetékesei még tesznek is időről időre egy lapáttal a tűzre.

Ez van.

John Nethem 2017.09.13. 16:39:23

@Evel Knievel:

Mit jelent a szuverenitás?

Michael Newman brit politológus tanulságos könyvében a politikai gondolkodás fogalmaira és empirikus bizonyítékokra egyaránt támaszkodva tüzetes vizsgálat alá vonja egyfelől a szuverenitásvita során alkalmazott politikai beszédmódot, másfelől azokat a problémákat, amelyekről szerinte ebben a vitában beszélni kellett volna, de amelyek – éppen az alkalmazott beszédmód miatt – inadekvát módon kerültek szóba.

Akik nem szeretik az EU-t, úgy szoktak érvelni, hogy az unió veszélyezteti a szuverenitást, amire az EU hívei vagy azt válaszolják, hogy a mai világban már nem létezik szuverenitás, vagy azt, hogy nem kellene léteznie, vagy pedig azt, hogy az EU-ban a szuverenitást a tagállamok majd közösen gyakorolják. Newman szerint ez a vita nemcsak azért nem vezetett sehova, mert résztvevői manipulatív módon használták a szuverenitás fogalmát, hanem azért sem, mert ez a fogalom eleve többértelmű.

Jelenthet állami szuverenitást, ez a fogalom Bodinnél és Hobbesnál az államnak (a királynak) azt az igényét volt hivatott igazolni, hogy a hatalmat belső és külső korlátozás nélkül gyakorolja. Megfogalmazása idején lényegében azt mondta ki, hogy sem az ősi privilégiumokra hivatkozó nemességnek, sem a keresztény univerzalizmusra hivatkozó pápának nincs joga az állami hatalomgyakorlásba beleszólni. Jelenthet jogi szuverenitást, mely doktrína szerint a törvények egy olyan szuverén hatóság parancsai, amelynek a társadalom automatikusan engedelmeskedik, de fölötte nincs semmi, aminek a maga részéről engedelmességgel tartozna. Parancsainak azért engedelmeskednek, mert képes büntetni, de rá semmilyen külső testület nem képes büntetést kiszabni. A jogi szuverenitás doktrínája szerint nemzetközi jog nem lehetséges, mert nem létezik olyan szuverén, amely képes lenne betartatni. Sem az állami, sem a jogi szuverenitásnak nincs sok köze a demokratikus eszmékhez, noha a szuverenitást gyakran azonosítják a demokráciával.

Jelentheti persze Locke és Rousseau népszuverenitását is, amely kimondja, hogy a hatalom jogos tulajdonosa a nép, és ennélfogva a nép eldöntheti, hogy a hatalmat ki és milyen intézményes keretek között gyakorolja. Ennek a felfogásnak kétségkívül van demokratikus tartalma. De nem világos, hogy ezek a különböző szuverenitáselméletek milyen viszonyban állnak egymással. A francia forradalomban a népszuverenitás doktrínája kihívást jelentett az állami szuverenitás doktrínája számára, de a népszuverenitás hangoztatása erősítheti is az államot, ha az utóbbi azt állítja magáról, hogy a közakarat megtestesítője, ahogy ezt III. Napóleon vagy a huszadik század fasiszta és sztálinista rezsimjei tették. Ezekben az esetekben az államhatalmat a két doktrína érveinek kombinációjával legitimálták, mely kombinációt az állami népszuverenitás doktrínájának lehet nevezni. A nép nemzetként való elképzelése – a nemzeti szuverenitás doktrínája – szintén erősítheti is, gyengítheti is az államot. Az Osztrák-Magyar Monarchia szétesett a nacionalizmus miatt, Hitler rezsimjének viszont legitimitást kölcsönzött a nemzeti akarat és a népszuverenitás doktrínájának perverz kombinációja.

Ugyanakkor a nemzeti szuverenitás a huszadik század domináns rendező elve is: nemzetállamokban élünk.

John Nethem 2017.09.13. 16:42:30

@ogli dzsí:

Én nem hiszek ilyenben.
AZ egész inkább onnan ered, hogy a brüsszeli bizottság körmére égett a dolog, mert az Európai Tanács döntése értelmében szeptember 27. a szétosztás utolsó határideje. Ennek pedig alig tettek eleget az országok ( az a magyar 1294 szöcskefing méretű az egészhez képest) , a migránsok 1/6-át sikerült csak szétosztani.....

odysszeusz 2017.09.13. 16:57:21

@Ballib cenzúrázók réme 25: Van egy rohadt érzésem. Sajnos. Ha!...azok a muszlim hordák melyet vizionálsz akarják el fogják özönleni az országot...persze nem "most"...Most NEM ezt az országot akarták "meghódítani" ebben biztos lehetsz...és nem is igazán "hordák" a szerencsétlenek. Kivétel a kivétel. Az újabb generációk csak a háborús filmekben lelhetik az örömüket és nem az igazi háborúban!! Nem mellékes körülmény.
Akik jönnek...azoknak nincs ekkora szerencséjük. Az igazi népvándorlás ellen SEMMIT sem tehetünk majd..hiszed, nem. AZT a túlnépesedés a klímaváltozás pottyantja az ölünkbe. Fogalmam nincs AKKOR mit tehetünk...most csak abban vagyok biztos, hogy ezt a helyzetet rosszul reagálta le a kormány s ezzel nem azt mondom, hogy menekült tábort kellett volna csinálni az országból!!!

Bolshevik 2017.09.13. 17:10:35

@Evel Knievel: ne dühöngjél magyarország mikor az EUba lépett igenis válalta hogy ellát ezerkétszáz iszlamistát, ezt írta alá orbán is. Én nagyon örülök hogy jönnek mert itt az emberek intoleránsak és nem árt nekik hogy megismerjenek egy toleránsabb nyitottabb kultúrát mint az iszlám. Arról nem beszélve hogy teherautókat is jól tudnak vezetni szóval képzet munkaerők.

Bolshevik 2017.09.13. 17:11:39

@John Nethem: szeptember huszonhétig még legalább egy hónap van nem kell befosni, az EU rohadt gyorsan cselekszik szinte mindig

Fergio 2017.09.13. 17:20:14

@VaradiJanos: Ki mondta, hogy én ballib, vagy mszp-s vagyok agyament? Én a kettősségről írtam, csak el kellett volna olvasnod amit írtam. Nem a kerítésről írtam, és nem a menekültek millióiról. 1294 emberről van szó. Pondró fajta meg az, aki kilopja az országból az EU-s támgatásokat is, és Putyinnal kokettál. Meg aki ezt a majmot isteníti... Gyurcsány és az összes eddig kormány is az volt. Remélem az EU-sok a felcsúti kisvasutat elmeszelik, és vissza lehet majd fizetni azt a 600 milliót... ugye nem gondolod, hogy ezt majd Orbán a saját zsebéből fogja kifizetni? Vagy visszafizetteti a vállalkozóval igaz, Mészárossal? Aha.

ben2 2017.09.13. 17:21:12

"Például azt, hogy a közös döntéseknek alávesse magát a magyar kormány."

A magyar kormány eddig minden EU jogszabálynak maradéktalanul eleget tett. Volt, amelyikért nem lelkesedett, vagy akár érvelt is ellene, de minden törvényt betartottak.
A törvények betartása viszont nem egyenlő a politika feladásával. Ahogy pl. az ellenzék sem adja fel a hatályos magyar jogszabályok kritikáját, de attól még betartják (már amelyik).

A kerítésállítás elleni liberális hecckampány amúgy pont azt kérte számon a magyar kormányon, hogy hogyan merészeli betartani az EU azon törvényit, amelyek a nyugati liberális médiának nem tetszenek. Ha tehát azon dilemmázunk, hogy kik szelektálnak politikai alapon az EU jogszabályok között, talán vegyük sorra az embercsempészekkel nyiltan összejátszó nyugati liberális alapítványokat és azok médialobbistáit.

"a menekültek azonnal tovább is állnának Európa boldogabbik felébe, a "hanyatló Nyugatra""

És akkor meg mi az értelme az egész hacacárénak?
Majd előszedik agysebész Alit, aki sírva meséli a német lapoknak, hogy milyen csúnyán nézett rá a magyar bevándorlási hivatalban a menekültügyi előadó asszisztense, és az annyira rosszul esett neki, hogy rögtön vonatra szállt és vérző szívvel ugyan, de inkább a német segélyt választotta. Azaz megint Magyarországra lehet mutogatni, hogy "elüldözik" a menekülteket.

2017.09.13. 17:22:38

Milyen jó lenne ha a sok buuuuta hozzászóló legalább az ALAPJAIT ismerné az EU-nak ...

Az EU ugyanis nem egy fölöttes állam!!! kedves hülyegyerekek.

Hanem: egy szerződés alapú együttműködési rendszer.

Ezért NINCS hatalma a tagországok fölött sem.

A tagországok önként mondnak le a jogalkotási (és más)
szuverenitásuk egy részéről azzal, hogy:

Az önként lemondott RÉSZ helyett
a KÖZÖSEN ELFOGADOTT jogot (és mást)
alkalmazzák
- egységesen 1:1-ben
vagy
testre szabva az egységes kereten belül

Az IS egy szerződéses megállapodás, hogy:
VITA esetén az EU bíróság döntését
ÖNKÉNT!!!! elfogadjuk amíg tagok vagyunk.

-----

Kvóta ügyben eddig azért nem léptünk, mert

VITATTUK, hogy a kvóta rendelet az EU tagsági szerződésünknek megfelelően született meg így azt eleve érvénytelennek tekintettük.
(mivel az EU Bizottság szerintünk túl lépte a hatáskörét!)

Az EU bíróság most kimondta (erőből) hogy: jogszerű az így is és kész!
Tehát érvényes is... így ez a kifogásunk elbukott.

MOST jöhet második kör, hogy megpróbáljuk visszavonatni/eltöröltetni!

Azt bizonyítva, hogy:
- oké érvényes a rendelet
DE!!!
- olyasmibe avatkozik bele amiről NEM MONDTUNK LE!!! a EU szerződésben

és egyébként is nagy marhaság, nincs gyakorlati értelme végrehajtani se.

---------

Szóval, jó lenne ha értenétek az EU működését...
Akkor nem írnátok le ennyi marhaságot!

Különösen a blogger!

Mert ő
- vagy totál hülye az EU-hoz, ami nagy baj, ha már ír róla
- vagy szándékosan hazudik-csúsztat-uszít, ami aljasság és ezért nagy gáz
- vagy mindkettő, ami igazán nagy baj... mert a hülyeség+aljasság együtt ... hátugye

eloi 2017.09.13. 17:26:20

@legyetek5ó6éú2: Ezeket két éve magyarázzuk a B1 blogcsaládosoknak, de minek? Nem akarják megérteni. Így nem is értik. Mer' az Orbán...

2017.09.13. 17:29:29

@Bolshevik:

"magyarország mikor az EUba lépett igenis válalta hogy ellát ezerkétszáz iszlamistát, ezt írta alá orbán is"

Te se viszed túlzásba a gondolkodást! vagy nem is megy?!

1.
Ilyet egészen biztosan nem írt alá egy tagállam sem.

2.
Annyira tájékoztalan vagy , hogy mége azt sem tudod?! hogy:

Nem orbán írta alá az EU belépést, hanem...

"Medgyessy Péter miniszterelnök és Kovács László külügyminiszter
szerdán aláírta Magyarország EU-csatlakozási szerződését
az athéni Akropolisz lábánál fekvő Attalosz oszlopcsarnokban."

3.
Sőt a belépési népszavazás is 2003. december 12.-én volt! kedves tudatlanka ...

Bolshevik 2017.09.13. 17:30:10

@tamarisk: a bloger nemzetközileg elismert szakértő te viszont valószínű valami orbanista vagy értsed meg az EU az ATYAÚRISTEN és azt kell csinálni amit mond!!!! Mit nem értesz mongyadmá!!!

miskakalo 2017.09.13. 17:30:52

@Ballib cenzúrázók réme 25: Csak Rogán és tettestársai hozhatnak ( eddig kb.18.000 ) migránst ! Oszt jónapot !

Bolshevik 2017.09.13. 17:31:03

@tamarisk: Látod ezért nem vitázo orbanistákkal mert ennyire elvakítják őket a tények!

ogli dzsí 2017.09.13. 17:40:58

@Bolshevik: 'a bloger nemzetközileg elismert szakértő' - azt se tuggyuk ki a blogger de az nyilvánvaló hogy komoly kapacitás lehet

lol

VaradiJanos 2017.09.13. 17:41:34

@Fergio: és miért reméled, pondró? Hogy veszítsen az ország? Köpet az arcodba: pffflcccs

2017.09.13. 17:42:24

@Bolshevik:

Ha szakértő akkor ne csúsztasson... legyen tisztességes.

Amúgy meg számos nemzetközileg elismert szakértő bukott már el a tényeken!

---

Egy biztos: az EU nem felettes hatalom! a tagállamok fölött.
Aki ezt állítja, az hülye a témához.

Ennyi.

VaradiJanos 2017.09.13. 17:44:07

@miskakalo: döntsétek mán el, hogy 7 vagy 18?!

ben2 2017.09.13. 18:01:32

@tamarisk:

Maximálisan egyetértek.

(Bolshevik nyilvánvalóan ironizál :) )

2017.09.13. 18:07:51

"itt az emberek intoleránsak és nem árt nekik hogy megismerjenek egy toleránsabb nyitottabb kultúrát mint az iszlám"
Itt esett le hogy ironikus a komment. :)

Szoval gazdasagi kozosseget akarunk. Politikait nem. Ennyi. Jogunk van eldonteni. Amikor szavaztunk az EU tagsagrol akkor gazdasagi kozossegre szavaztunk. Ha most politikaiva akarjak valtoztatni, kiterjeszteni, akkor ujra kell rola szavaznunk, dontenunk. Nekunk, Magyaroknak. Ennyi_2.

Fergio 2017.09.13. 18:28:06

@VaradiJanos: Anyádéba. Azért te seggfej, hogy érezzétek a törődést, hogy a ti adóforintotokból is fizetik a büntetést a cigány haverod baromságára. Adózz nyomorult, adózz!!! És irogass még hülyeségeket, troll, nyomjad!!

ember100 2017.09.13. 18:33:51

@legyetek5ó6éú2:
Helló !

Azt ugye tudod hogy 1 kerti törpe giccs DE 1.000 az már kiállítás ?
Érdekelne hogy Szaud-Arábia hogy állítana meg ennyi migrásnt ,
Halomra lőné őket vagy mi ? Ráadásul azok még 50 éve teveszaron sütötték a kenyerüket meg ott is az Iszlám a vezető , Sária.
De ugye 56 ban jó volt hogy a Magyarokat befogadták , Ausztria, hollandia... Azzal meg ne gyere hogy mind politikai menekületk voltak !

John Nethem 2017.09.13. 18:38:50

@Bolshevik:

Huha... Akkor az ilyen ISMAEL srácoknak bele kell húzni...

Bejelentette a francia belügyminiszter, hogy muszlim radikálisok több terrortámadásra is készültek az elmúlt hónapokban, például melegbárakat is fel akartak robbantani. Februárban pedig egy fiatal dzsihadista az észak-francia nagyváros, Lille metróját. Nevet nem mondott, de a La Voix Du Nord regionális újság kikövetkeztette: ez csak Ismael Z., a 18 éves lille-i terrorista lehet.
Februárban ugyanis elfogtak a francia kommandósok egy 18 éves muszlim fiatalembert, akit már hetek óta figyeltek. Fegyvereket és robbanószereket akart venni, és a radikális, franciagyűlölő mecset, a dél-lille-i Arbrisseau rendszeres látogatója volt.
Amikor elfogták, bevallotta, hogy komoly helyen akart robbantani. Ismael Z. azóta is börtönben van. A belügyminiszter ugyanazt a napot jelölte meg, hogy valaki robbantani akart a lille-i metróban, mint amikor Ismael Z.-t elfogták.
Lille-ben különösen veszélyesek a fiatal radikális muszlimok. Közülük többen már kamaszkorukban elmentek Szíriába harcolni az Iszlám Államnak, egy részük meghalt, de többen hazajöttek. Folyamatosan terrortámadásokra készülnek, ez a végcél.

A fiatal muszlimok sajátos térítőként dolgoznak. Ingyen palacsintát osztanak az utcán (a francia crepe-et), és az a legfontosabb feladatok, hogy a hajléktalanokat megtérítsék, áttérítsék a muszlim hitre. És innét már egy lépés, hogy radikalizálják őket, akár öngyilkos merényletekre is.

eloi 2017.09.13. 18:41:22

@ember100: 56-ozol? Hát rólad is lepergett minden az elmúlt két évben, ha még itt tartasz, hogy az 56-os közép-európaiakkal veszed egy kalap alá fél Afrikát és Ázsiát. ... Az meg van, hogy mi mennyi lengyelt, görögöt..., fogadtunk be készségesen? A mostani dolog össze sem vethető ezekkel!!! Amit sokszor el is mondtak már, csak nem figyeltek oda. Csak mondjátok a magatokét. 56..., na persze.

ember100 2017.09.13. 18:44:43

@Evel Knievel:
Helló !

Látom hasít a kultúra :)
De tudod miot igazad van !
Ki kell lépni az EU- ból , akkor NEM KELL befogadni egy menekültet sem.
Adjuk vissza a támogatásokat nem vagyunk rászorulva !
Zárjuk le a nyugati határt kerítéssel , aknákkal ( vasfüggöny ) !
Dobjuk ki a vérünket szívó kapitalistákat ! Ki a Mercedesszel , Opellel , Coca-Colával, Tescóval......!!!!!
Mi leszünk a vas és az acél országa , meg gyártunk Iphonet, nokiár , samsungot .... persze magyart ami jobb lesz mint az eredeti , ja meg a Primó , TV computer , mit nekünk Dell , Acer ....
Meg miért is ennénk decemberben szőlőt , epret uborkát.....
Legyen békekölcsön , tejjegy , sorban állás.....
LE AZ EU VAL ,LE AZ EU VAL ,LE AZ EU VAL ,LE AZ EU VAL ,LE AZ EU VAL ,LE AZ EU VAL

John Nethem 2017.09.13. 18:45:57

Na tessék:

A Közel-Keleten egyre több migráns adja el szerveit, hogy Európába juthasson - derült ki a holland televízióban szerdán bemutatott Zembla című műsor oknyomozó tudósításából.
Az újságíróknak egy névtelenül nyilatkozó kairói szervkereskedővel folytatott beszélgetéséből kiderült: már több tucat migráns vállalkozott erre, hogy így finanszírozza az útját Európába.

A többségük már Németországban van, de vannak közöttük olyanok is, akik Hollandia, Franciaország, Írország, Nagy-Britannia, Svédország, vagy Norvégia felé vették útjukat.

Egy vese ára hatmillió forint
A tudósítás szerint a törvénybe ütköző szervátültetéseket főleg Egyiptomban hajtják végre.
A szervek recipiensei pedig rendszerint közel-keleti államok tehetős polgáraiból kerülnek ki.
Egy vese ára a riport szerint mintegy 20 ezer euró, azaz 6 millió forint,
amit a szervkereskedő kap meg, és határoz arról, ebből mennyit engedjen át az Európába tartó migránsnak.

Az embercsempészet célja a szervkereskedelem
Frederike Ambagtsheer szervkereskedelemre szakosodott holland kriminológus az interjújában megjegyezte: első ízben értesült erről a jelenségről.

ember100 2017.09.13. 18:47:13

@eloi:
Helló !

NEM , nem az embereket vetem össze hanem az elvet a segítségnyújtást !
1294 kérelem elbírálásáról !
NEM minden migráns terrorista még akkor sem a a vezír ezt mondja !

taga20 2017.09.13. 18:47:24

@VaradiJanos: haver ne vedd személyeskedésnek, de pl. lewis hamiltonra simán elcserélnélek:)))

mekkora állatok vagytok fityeszdroidok!

eloi 2017.09.13. 18:48:38

@John Nethem: Tök mindegy mit mondasz. Nem értik, mert nem akarják. Ezerrel pörög a kognitív disszonancia! Kizárólag a magukét hallják és értik meg, ami az ő nézetüket erősíti. Más vélemények, érvek, bármily racionálisak vagy logikusak legyenek is, leperegnek. Két éve mondja mindenki UGYANAZT! És ugyanott tartunk. Ez nagyon szomorú. Magam is tapasztalom, ha betalál egy kommentem, hirtelen vége a beszélgetésnek, nem reagálnak rá, mert ugye mit is írhatnának, ami igaz lenne? Azt nem ismerhetik el, hogy igazam van. Te is jókat írsz, de nem fogják elfogadni a masszív OV-Fidesz-nemzet-stb. gyűlölők.

John Nethem 2017.09.13. 18:54:50

@ember100:

Ember vagy te :-) ? A 100 micsoda ??? bitegység, vagy idegsejtszám ? :-)

eloi 2017.09.13. 18:58:59

@ember100: Ezt senki nem is állította!!! Magyarország az elvvel nem ért egyet és nem akarja, hogy egy vitatott rendszer teljesítése precedenst teremtsen! Ennyiről szól a dolog. Érdektelen a szám. Lehetne tíz ember is, ha az elosztással, ahogy megszavazták és ahogy működtetnék..., nem értünk egyet. Magyarország megmondta már 2015-ben, hogy amíg nem szavatoljuk a határok sérthetetlenségét (nem jönnek pl. német határőrök is felszámolni az ILLEGÁLIS, TÖMEGES beszökdöséseket az EU-ba!!!), nem hozunk létre európai szinten működő megoldásokat (ez a kvóta rendszer nem működőképes, a többiek sem tartják be), nem szavatolható, hogy nem lesznek újabb és újabb kvóták..., addig nincs miről beszélni.
Mit nem lehet ezeken érteni?
Miért nem folynak ezekről érdemi tárgyalások? Miért nem volt képes az EU KÉT év alatt egy ilyen egyszerű problémát, mint hogy a legális határátkelőkhöz tereljék a migránsokat, sem megoldani??? ... Ezek a lényegi kérdések.
Nem azzal kéne foglalkozni,,hogy megmentsük Merkelt a leégéstől!....

John Nethem 2017.09.13. 19:03:55

@$pi$: Igen... ÉS ahogy látjuk tőlük, előre tuszkolják a gyerekeket meg az asszonyokat le- és kitapostatni az utat....

John Nethem 2017.09.13. 19:08:27

@eloi:

Vajon az olaszok miért is morgolódnak azért mert az OSZTRÁKOK ELLENŐRÍZNEK az OLASZ határnál ???? és simán nem engedik be a menekülteket Ausztria területére..... Ennyi. Akinek van papírja, igazolja magát hogy beléphet Ausztriába, az mehet. A többi visszafordulhat.
Az a baj, mindenki ült a babérjain meg a humánumtól szögletesre ült seggén, a kényelmetlen munkákat mind kijjebb tolva és más országra hárítva... Aztán amikor tetőzött a baj, mert az adott ország valamit lépett a saját maga érdekében, jön a fölháborodás.... Mire föl is ????

Csak a hülye tanul a maga kárán, a bölcs a másén.....

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2017.09.13. 19:09:22

Egy dolog nem egészen világos. Ugye, ez a blog egy vélt vagy valós igazság nevében érvel az Orbán-kormány ellen.
Filozofikus kérdés: az igazság a cél avagy az csak egy (jó) eszköz? Azaz Magyarországnak Magyarország érdekeit kell néznie avagy azt, hogy kinek van igaza?

ember100 2017.09.13. 19:12:36

@eloi:
Helló !

Tudod a szavazás egy olyan dolog mint 2/3 ad .
Ha a többség DÖNTÉST hozott mint egy családban hova menjenek strandolni az AKKOR a CSALÁD összes tagjára nézve kötelező !!!!
Vágod ?
Ha az EU tagja vagyunk akkor a döntéseket el kell fogadnunk mint pl. a halálbüntetés , vagy a vámok ......
ÉRTED UGYE ?????

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2017.09.13. 19:12:52

Egyébként a migránsok elosztásának elvével igazából egyik ország sem ért egyet. Csak nem mondja ezt ki mindegyik. Viszont igazából egyik sem tartja be az elosztást a gyakorlatban. Pedig már a határidő is lejárt.

2017.09.13. 19:15:42

A blogger hülye: ha nem tiltja ki a fideszes bérkommentelőket, egy kalap szart nem ér az írása.

John Nethem 2017.09.13. 19:24:02

@Tarlós elvtárs kutyaszaros városa:

Azért hű vagy a nevedhez :-) Egy mondatodból sem hagyod ki a "szar" szót :-)

2017.09.13. 19:37:04

@John Nethem: A szádból se hagyom ki, batyufasz.

VaradiJanos 2017.09.13. 19:44:15

@Fergio: pondró! Nem zavar ha visszaveszik, legalább többet tudnak adni a nigger migráncsoknak, s esetleg telik nekik óvszerre amikor megrakják a nődet. Látod, nekem fontos a családod egészsége.

VaradiJanos 2017.09.13. 20:05:01

@ember100: Nem, az 56-os magyarok gazdasági migráncsok voltak, viszont Tunéziában, Görögországban és Szerbiában is dúl a háború, egész GerMONEY-ig kell menniük, hogy ne hallják az ágyúkat.

VaradiJanos 2017.09.13. 20:06:53

@ember100: Angliában tejjegy lesz, te kretén?

VaradiJanos 2017.09.13. 20:08:10

@taga20: Kell egy nigger a gyapotföldre?

ember100 2017.09.13. 20:09:01

@VaradiJanos:
Helló !

Ezt most nem nagyon értem ,
Kifejtenéd.

VaradiJanos 2017.09.13. 20:16:21

@ember100: azt írtad, hogy lépjünk ki az eu-ból, oszt majd jön a tejjegy, stb

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.09.13. 20:19:36

@John Nethem: Miért cimbora, létezik bármilyen tény, ami téged eltérítene a fidesz nyalástól? Naugye. Akkor meg mégis minek pazaroljam a karaktereket. Boxzsáknak jók vagytok, ennyi hasznotok van. Bár elvakult fideszesként sokba vagytok az adófizetőknek.

ember100 2017.09.13. 20:20:01

@VaradiJanos:
Helló !

Ja , ja mert ugye a Magyar gazdaság van olyan erős mint az Angol ugye ?
És persze ők is elzavarják a gaz külföldi multikat ugye ?
Meg ugye az angoloknál is mindenhova ki van írva hogy XY projekt 10% Magyar és 90% EU támogatásból jött létre !
UGYE ? :)

ember100 2017.09.13. 20:23:06

@VaradiJanos:
Helló !

Azt vágod hogy írónia volt , költői túlzás, olyasmi mint az 50 es években kóla helyett itt volt a bambi :)
Hía kilépünk az EU ból , elzavarjuk a multikat hol eszel hamburgert , iszol heinekent, vezetsz volvót .....?????

Evel Knievel 2017.09.13. 20:25:26

@ember100: Mert 2004 előtt neked nem volt se mobilod se mikród se semmid ugye vadparaszt??? Az EU csinált minket ugye? Azóta van áram is ugye? Menj a picsába gyökér

ember100 2017.09.13. 20:34:33

@Evel Knievel:
Helló !

Hát azért a szinted hozod :) Ami azért eléggé a béka segge alatt van úgy 11 034 méterrel !
Senki nem mondta amiket te vizionálsz , DE ugye 2004 után "kicsit" könnyebb volt utazni , nyaralni , venni valamit külföldről az interneten , exportálni termékeket , megszüntek a határok , védfővámok......

VaradiJanos 2017.09.13. 20:36:35

Na, mára elég a pondrótaposásból, hagyom magukhoz térni őket, holnapra is maradjon móka. Jó éjt taga, ember, fingola!

Bolshevik 2017.09.13. 21:30:14

@John Nethem: "és az a legfontosabb feladatok, hogy a hajléktalanokat megtérítsék, áttérítsék a muszlim hitre. És innét már egy lépés, hogy radikalizálják őket, akár öngyilkos merényletekre is."

ez egy nagyon jó dolog több szempontból is, egyrészt reményt és célt adnak a hajléktalanoknak, másrészt minden egyes elpukkant hontalan után kevesebb segélyt kell fizetni az államnak! na látod ezért is jó a bevándorlás mert ilyen fifikásak ezek

Bolshevik 2017.09.13. 21:32:18

@tamarisk: a világszinvonalu b1 blog nyilvánvalóan nem csúsztat és hazudik sohasem, az újságírói egytől egyig a harwardra és a ceura jártak! te meg mossad ki szappanal a szádat te orbanista, majd ha átvesszük a hatalmat akkor betiltjuk az ilyesmit!

Bolshevik 2017.09.13. 21:35:05

@miskakalo: egyébként ez tényleg fasszág. tehát oké abban egyetértünk hogy a nincstelen százezreket be kel engedni magyarországra mert szerbiában nem férnek el, ez tiszta sor, a szent istáni tanításokból egyenesen következik hogy muzulmánok százezreit kell befogadni

de mindezt sok pénzért? micsoda hülyeség ez? atyám de gáz ez a fidesz hogy sok pénzért beengedi a migránst míg a szegény éhező fázó százezreket meg a határon gázkamrásítja el

John Nethem 2017.09.13. 21:53:09

@Narancs illatú fingola: Viccelsz ? Tőled tényeket olvasni ?? Még a jelzőosztogatásban is ferdítesz és hazudsz ....

De megpróbálhatsz pár száraz tényt közölni..

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.09.13. 22:17:18

@John Nethem: Haggyál már. Rajtad nem lehet segíteni. Évek óta itt ereszted a narancs szagot különböző nickneveken, nyilván keresel is vele.

postumus mumus 2017.09.13. 22:23:50

@VaradiJanos: Tetszenek ezek a kúrós migránsok. Kár, hogy még nem látott senki egyet sem, de azért lehet őket emlegetni. Lehet a rendőrségi statisztika több magyar erőszakoló állófaszút hozna ki egy hét alatt, mint ahány migráns az elmúlt hónapban baszott. De nembaj ismételgesd csak a fideszes mantrát, remélem a következő héten a te feleséged bassza meg egy magyar szatír az utcán. Csak hogy szokd!

postumus mumus 2017.09.13. 22:28:04

@VaradiJanos: Na akkor ha eltakarodtál mostmár lehet baszogatni. ÍGy legalább nem pofázol vissza. Amikor visszajössz meg én tűnök el, mert annyit érdemelsz, hogy ne olvassam el a faszságaid.

Bolshevik 2017.09.13. 22:34:23

@postumus mumus: meg hát mi a baj azzal ha egy migráns baszik az utcán, legaláb nem fogynak el. A másik meg hogy nekik ez a kulturájuk ezt kell elfogadni. A magyaroknak is nyitottabnak, toleránsabbnak kellene lenniük mint a muzulmán valású embereknek.

Bolshevik 2017.09.13. 22:35:10

@Narancs illatú fingola: én úgy utálom ha valaki fideszes én nem értem miért engedik az ilyesmit Jucker igazán léphetne már valamit vagy legalább a facebook tilthatná a fideszes kommenteket.

postumus mumus 2017.09.13. 22:38:24

@VaradiJanos: "egész GerMONEY-ig kell menniük, hogy ne hallják az ágyúkat."
Mivan faszfej. Irigyled, hogy a te fizetésnek nevezett orrbáni könyöradományod helyett egy menekült több segélyt kap a németeknél, mint te itt? Azért ne őt okold, hogy annyira magatehetetlen fasz vagy, hogy nem tudsz egy más országban boldogulni. Hogy csak egy csuti geci seggének nyalásához értesz, máshoz nem. Ezért ne a menekültet okold te kretén. Ezt köszönd inkább a führerednek, meg magadnak.

John Nethem 2017.09.13. 22:46:02

@postumus mumus: És aztán mégis mindig megteszed..... Csak az a rohadt kíváncsiság ne lenne :-) Nem igaz ?!

postumus mumus 2017.09.13. 22:48:07

@Bolshevik: A gond ott van hogy nem nagyon látni utcán kefélő migránst. Csak a fideszesek agyában jut el kefélésig egy combot esetleg tapizó feketebőrű kanos hülegyerekről szóló hír. Elárulom, hogy eközben magyar bűnöző férgek magyar fiatal lányokat vetkőztetnek meztelenre, erőszakolnak meg és még fejjel lefelé kútba is belelógatva gyilkolnak meg. Inkább erről ugasson a kormány, hogy ilyenek hogyan történhetnek meg. Hol annak rendőreink, akik az ilyeneket megakadályozhatnák? Csak nem egy magányos szögesdrótot kerülgetnek délen?

John Nethem 2017.09.13. 23:03:43

@Narancs illatú fingola: Hmm.... Nem tudok több nicknevemről, de ha Te igen, akkor vagy Te vagy Skizoprémes! vagy én nem ...

postumus mumus 2017.09.13. 23:16:33

@Bolshevik: Miközben töketlen, faszfej kormányunk menekültfantomokat üldöz, a tarajos hülegyerek külügyminiszternek nevezett óvodás eu-s szövetségesünkkel szófosással párbajozik, szabadságharcot vív sorra tűnnek el a magyar tinilányok, akik ezután megerőszakolva, fejjel lefelé pöcegödörbe lógatva holtan kerülnek elő:
m.hvg.hu/itthon/20170904_Holtan_talaltak_egy_eltunt_kamaszlanyt_Borsodban
www.blikk.hu/aktualis/krimi/holtan-talaltak-a-borsodnadasdi-lanyt-fejlemenyek/z19dbzk
www.atv.hu/belfold/20170902-segitsen-eltunt-ez-a-fiatal-lany-budapesten/hirkereso
m.origo.hu/itthon/20170824-eltunt-egy-fiatal-lany.html
m.kuruc.info/r/2/176820/

John Nethem 2017.09.13. 23:30:06

@postumus mumus: Ez hány lány összesen ??

És milyen jól összekötötted a Szijjártóval...

Elmehetnél vőfélynek bármelyik falusi lagziba....

John Nethem 2017.09.13. 23:35:31

@postumus mumus: Nem szaladtál egy kicsit túl előre ??? Talán valami felsejlik a MORTIMER-ügy kapcsán benned....... Ott is egyesek túl korán rasszistáztak........

postumus mumus 2017.09.13. 23:35:39

@John Nethem: Talán öt- hat lehet. De az eltűntek száma ennél sokkal több. Csak szemezgettem néhány hírt, de a google a barátod, nézz utána. Az meg hogy töketlen kúrmányunk mindenkivel iszapbirkózik, ahelyett hogy valós poblémákkal foglalkozna, nem újdonság.

Conyi 2017.09.13. 23:40:10

@Fergio: Nagyon pontosak a számok, csak azt felejtetted el odaírni, hogy a nem-ek ellenében hányan szavaztak IGEN-nel.

postumus mumus 2017.09.13. 23:43:47

@John Nethem: Nem szaladtam előre.Évente minimum kétszer találnak fiatal, megerőszakolt nőket, akiket nem fantommigránsok, hanem Magyarországon élő, magyar állampolgárok gyaláztak meg. Ez szerintem a migránsoknál komolyabb probléma. Igaz, ezzel nem lehet választást nyerni, csak nemlétező terrorista- menekültfantomokkal.

postumus mumus 2017.09.13. 23:50:57

@John Nethem: Sajnos rendőreink a bulik környékén történő járőrözés helyett inkább egy magányos, menekültmentes kerítést kerülgetnek a szerb- magyar határon. Eközben pedig tinilányainkat fiatal magyar felnőttek basztatják és lógatják aknába fejjel lefelé.

postumus mumus 2017.09.13. 23:56:52

A fidesz által istenített magyar keresztény szellemi nevelés jegyében.

John Nethem 2017.09.14. 00:05:00

@postumus mumus:

Mindig tűntek el gyerekek, maga az eltűnés nem újdonság. A több mint felük pár napon belül előkerül.
Ott van a gond, akik több hete-hónapja-éve tűntek el, és netalán már csak a holttestük kerül elő. Akkor már meglehetősen sziszifuszi a nyomozás, alig van forró nyom...

Szerinted a világban bárhol is volt-e olyan választási kampány, ami az ilyen gyilkosságokra épített ??? Tudsz-e hozni példát nyugatról ?

Kétségtelen, az itthoni gyilkosságok mindegyike vérlázító, bárki legyen is az elkövető.
Ezért kell odafigyelni egymásra....

Itt egy kis európai körültekintő:
ec.europa.eu/eurostat/statistics-explained/index.php/File:Homicides,_average_per_year,_2007%E2%80%9309_and_2010%E2%80%9312_(per_100_000_inhabitants)_YB14.png

Reméljük, hamarosan frissebb adatok is előkerülnek....
Az angol verzióban már vannak:
ec.europa.eu/eurostat/statistics-explained/index.php/Crime_and_criminal_justice_statistics

John Nethem 2017.09.14. 00:07:29

@postumus mumus:

Egyik sem komolytalanabb probléma a másiknál. Egy erőszakos halálesetet nem lehet súlyozni teszem azt az elkövetője szerint. A két dolgot pedig párhuzamba állítani abszurd.

John Nethem 2017.09.14. 00:12:24

@postumus mumus:

Kicsi az esélye, hogy ennek a halálesetnek/gyilkosságnak oka a rendőrhiány ....

Fergio 2017.09.14. 00:26:43

@VaradiJanos: seggfej, köszi! Várom már, hogy legalább egy magyarországi muszlim vagy feka erőszakolóról szóljon már egy nyamvadt hír az állami tv-kben... de bazzeg, egy sincs!!! Javaslom majd Rogánnak meg Orbánnak, hogy a letelepedési kötvényt vett kazah meg pakisztáni és ruszki "üzletembereket" a szomszédodba rakják, hátha egy gyenge pillanatukban amikor véletlenül nem köszönsz nekik előre agyonbasznak. :o))) Erre nagyobb az esély, remélem tudod...

ogli dzsí 2017.09.14. 00:39:16

@Fergio:' a letelepedési kötvényt vett kazah meg pakisztáni és ruszki "üzletembereket" a szomszédodba rakják'

akinek van 300ezer eurója azokat nem rakosgatják szoc lakásokba

ne a családodból indulj ki

$pi$ 2017.09.14. 06:45:28

@ember100: "hova menjenek strandolni az AKKOR a CSALÁD összes tagjára nézve kötelező !!!!"

Okádék egy családod lehet, én soha nem fogok így élni.

legyetek 2017.09.14. 07:15:51

@ember100: Hello!
Látom nem sikerült gondolatban illegálisan átlépni Szaúd-Arábia határát. Könnyítek a feladaton: Tedd meg ezt az USA határán.

postumus mumus 2017.09.14. 07:31:33

@John Nethem: De bizony a megtörtént bűnesetek komolyabbak a kúrmány menekült-terrorképzelgéseinél. Én legalábbis fontosabbnak tartom az erőszakos halálesetek megelőzését, mint háborúból menekültek üldözését.

Exploiter 2017.09.14. 07:34:34

@postumus mumus:

A gyanúsítottat elkapták, valószínűleg lesittelik.
A magyar rendőrség tényleg nincs a helyzet magaslatán, de szerencsére az ilyen ügyeket azért le szokták zárni.

John Nethem 2017.09.14. 07:42:19

@postumus mumus: Igen , a megelőzés nem lebecsülendő dolog, és a migráció kézbentartása, kemény ellenőrzése is ennek a megelőző tevékenységnek a része.

Fergio 2017.09.14. 08:31:14

@ogli dzsí: de vehetnek házat Váradi János cimborád mellett nem? Meg melletted is? Hm? Mint ahogy Pharaoh vagy ki a bánat is Orbán közelében lakott, és az Interpol körözte... Bocs, de nekem dolgoznom kell - úgy értem nem troll munkát -, boldogítsátok egymást kicsit nélkülem...

citrix 2017.09.14. 08:59:03

Ez az egész móka(?) valójában arra szolgál hogy 2018-ban Orbán kiléptesse az országot az EU-ból, legyen hozzá bőven ürügy. Lesz is, arról gondoskodik a lakájmédia. Persze a független szuverén magyar nemzet jó barátra talált a putyini orosz (szovjet) birodalom jól bevált és utált szövetségeseként. A kgb-s ezredes és magyar pincsije egymásra talált, nincs megállás.

2017.09.14. 09:13:23

@VaradiJanos: "Nem, az 56-os magyarok gazdasági migráncsok voltak, viszont Tunéziában, Görögországban és Szerbiában is dúl a háború, egész GerMONEY-ig kell menniük, hogy ne hallják az ágyúkat."

Na te analfabéta, anyázós seggfej, mit irkálsz itt hülyeséget ? Mi van, a turista sétálós kannás borból szoptad le magad ? Baromarc ! A magyarok nem gazdasági, hanem politikai menekültek voltak, te agyhalott féreg.
Hol van most Görögországban háború, te agyhalott patkány ? Hol van Szerbiában háború vagy Tunéziában, hol hallani ágyúkat ? Mit szívsz a sétálós flakonos mellé hogy ilyen szép látomásaid vannak ? Drogos vagy te véglény ? Vagy csak simán buta és tudatlan ?

De nyomd a hülyeséget, legalább van kin röhögni, mert ha olyan messze laknál, mint amekkora marha vagy, soha nem érnél haza, . És tudd, az anyázásért, mindenütt ahol megjelensz, ott égni fogsz te agyhalott féreg, mocsadék patkány..

Exploiter 2017.09.14. 09:21:24

@citrix:

Orbán a következő dolgokat szeretné:
- Hatalmon maradni
- Minél függetlenebb maradni az EU-tól
- Rájátszani arra, amire az ország egyedül tud: a geopolitikai helyzetére az eu és a szu között

Putyin a következő dolgokat szeretné:
- Erősebb befolyást az EU-n belül
- Ergo szövetségeseket az EU-n belül

Az ország lakosságának a többsége a következő dolgokat szeretné:
- Az EU-n belül maradni
- A migránsokat kívül tartani
- (Növekvő létszínvonalat elérni, de ez nincs napirenden)

A Merkel-féle bagázs a következő dolgokat szeretné:
- Egyszerűen nem tudom értelmezni, mit szeretnének, őrültek gyülekezete az egész, de valószínűleg:
- Megtartani a presztízsüket az EU-n belül
- A legkisebb veszteséggel kiszállni az eddig kavart szarból
- Remélhetőleg: együtt tartani az EU-t

A különböző érdekek mentén nem valószínű, hogy az ország kilépne (se Orbán, se Putyin, se az EU, se az istenadta nép nem szeretné).
A migráció okozta törésvonal persze nagy hullámokat vet és fog is még vetni, ezért lenne jó, ha az EU végre megpróbálná a saját polgárai érdekeit is figyelembe venni. A kelet-európai polgárainak érdekeiről már nem is beszélek, az eddig sem érdekelt senkit.
Orbán pedig remélhetőleg nincs olyan hülye, hogy túltolja a dolgot, de erre azért nem vennék mérget, a folyamatos nyugati fenyegetőzés már elérte az átlag ember ingerküszöbét, látszólag a fidesz sem tud leállni és nem reagálni.

Szóval csak két esetben lehetséges a kilépés: ha az ország véletlenül kisodródik, amolyan elbaszott angol módra, vagy ha a centrum tényleg komolyan gondolja a hülyeségét és képes teljesen szétzilálni a szövetséget random menekültek miatt.
Mindkét eset nagyon szomorú lenne.

John Nethem 2017.09.14. 09:53:53

@Félek a soros tervtől Viktor véggyé meg!:

Te még rendes nicknevet sem tudsz adni magadnak. Ilyen mondatot maximum jelszóként ajánlatos használni.
Mivel én ellentétben veled nem vagyok skizoid, schizotipias, paranoid személy , így nincs szükségem egynél több nicknévre.

John Nethem 2017.09.14. 09:57:40

@citrix: De ha mégsem teszi Orbán, számonkérhetjük és leverhetjük rajtad ezt a hisztit ??

John Nethem 2017.09.14. 10:02:14

@jános515:

János, János !!! Ezt egy kicsit túltoltad..... Én mondom, mint János a TE Jánosnak, hogy a másik János (mármint a Váradi, nem a zenész !) csak egy kicsit beállt Bolshevik ironizáló sorába.. :-) Olvass a sorok között :-)

John Nethem 2017.09.14. 10:07:40

@Exploiter: Ilyen tömör és észszerű összefoglalást régen olvastam.

Csak az utolsó bekezdéshez: A Brexit a kanóc, és mi magyarok a bomba az EU szétrobbanásához :-)
No, azért nem eszik ilyen forrón a kását... Szerintem az EU akkor kezdte aláásni a maga egységét, amikor az EURÓ-t idő előtt ráerőltette számos olyan országra, akire nem lett volna szabad, illetve a brüsszeli bürokraták elkezdtek HŰBÉRÚR-as szerepet játszani...

citrix 2017.09.14. 10:49:57

@John Nethem: A sajátodon verd le ha lehet. A véleménynyilvánítás hiszti az illiberális demokráciában ami fából vaskarika. Orbán egy mentálisan kihívásokkal küzdő diktátor aki elteszi az EU-s pénzeket, cserébe naponta Brüsszelezik, hanyatló nyugatozik és tücsköt-bogarat ordas csúsztatatásokat összehazudozik arról az unióról aminek szabad akaratunkból tagjai vagyunk.

postumus mumus 2017.09.14. 11:04:31

@Exploiter: Orr bán nem fog kilépni az eu- ból. Ez az egyetlen ami tőle független. Az eu akkor függeszti fel a pénzek orrbanisztánba pumpálását, és akkor fogja kibaszni soraiból csuti őkegyelmességét és primitív jobbágy országát, amikor elszakad náluk a cérna, és akkor amikor csak akarja. Erre orr mljeti és krki bán nincs hatással. Illetve egyedül akkor tudná ezt befolyásolni, ha behódolna, erre azonban nem képes, mivel fontosabb neki az újraválasztása, mint az ország jövője. Igaz segget már sokszor csinált a szájából, lehet ha még megnyer vagy három választást és már nem lesz mit ellopni, akkor benyal az eu-nak, csak hogy ne basszák ki. Orr bán kiszámíthatatlan és megbízhatatlan vezető, pont ezért alkalmatlan egy ország vezetésére.

postumus mumus 2017.09.14. 11:07:42

Egy talicska tehéntrágya elnavigálását és irányítását a rendeltetési helyére nem bíznám erre a felfuvalkodott egoista hólyagra, nemhogy egy ország vezetését.

$pi$ 2017.09.14. 11:11:40

@postumus mumus: "akkor fogja kibaszni soraiból csuti őkegyelmességét és primitív jobbágy országát"

Az eu egyelőre még Alit a kecskepászort sem tudja "kibaszni" nemhogy egy egész országot. El vagy te tévedve öregem!

postumus mumus 2017.09.14. 11:27:48

@$pi$: Alit nem akarja kibaszni. Már miért akarná. Neki minden ember számít, a német mindenkiből a legtöbbet sajtolja ki, aki hozzájárul a növekedéséhez. Ne a magyar helyzetre gondolj, ahol még egy cigánybandát sem képesek megfelelően kezelni, irányítani. Németország nem Magyarország.

postumus mumus 2017.09.14. 11:33:42

@$pi$: Meghát ali nem pofázik mindenbe bele mint a szófosó csuti jogászgeci. Ali( és minden más ember) ha megfizetik jól, akkor dolgozik. Orr bán meg csak pofázik, de soha nem dolgozik. Ezért lett politikus.

$pi$ 2017.09.14. 11:38:42

@postumus mumus: "Már miért akarná. Neki minden ember számít, a német mindenkiből a legtöbbet sajtolja ki,"

Szerintem olvasgass híreket, akkor megtudod.

"Meghát ali nem pofázik mindenbe bele mint a szófosó csuti jogászgeci."

Nem, hogy akarnának? :D Nézegesd: www.youtube.com/watch?v=BPKqM-TV2i8

Neked öregem a valóságról fogalmad sincs.

John Nethem 2017.09.14. 12:04:41

@citrix: Nos, nem én állítok olyan jövőbeni dolgokat, amiknek a kimenetele erősen kétséges vagy legalábbis kétirányú...

"...Orbán egy mentálisan kihívásokkal küzdő diktátor aki elteszi az EU-s pénzeket..."

Ez a "MENTÁLISAN KIHÍVÁSOKKAL KÜZDŐ " mit akar jelenteni ?

Először ajánlanám megnézned , mit jelent MENTÁLISAN ERŐS ember. Nos éppen Orbánra illik rá a az legtöbb ismérv ebből. Egy diktátornak éppen ez az egyik erőssége: törtető, másokat kevésbé figyelembevevő, kevés vagy hiányzó empátia, jogok szélsőséges értelmezése azok határának feszegetése: a társadalmi norma keretei kevesek neki, konokság és csökönyösség, stb... Másik része a kedélyállapot: Orbánnál nem tűnik labilisnak. Legalábbis nagyon jól leplezi.

Hogy Orbán tenné el a pénzeket, túl sarkított.
Mondjuk azt: szétfolyatja/szétteríti egy olyan közegbe, ami számára kellő méretű lekötelezett felső-és középosztály kialakítását célozza meg.
Azt tudom mondani, a keleti végek jórésze még mindig a XIX. századi EREDETI TŐKEFELHALMOZÁS idejét éli, de az azóta jócskán megváltozott világkörülmények közepette.... Így ez a tőkefelhalmozás is ehhez a megváltozott világhoz alkalmazkodva zajlik: Onnan szívja el a pénzt, ahonnan lehet, majd koncentrálja, és egy szervilis rétegnek leosztja, miközben a többinek is csurrant-cseppent....

MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.09.14. 12:17:43

@John Nethem: "Ez a "MENTÁLISAN KIHÍVÁSOKKAL KÜZDŐ " mit akar jelenteni?"

Azt, hogy egy kurva nagy fasz. Meg hazaáruló is.

"MENTÁLISAN ERŐS ember. Nos éppen Orbánra illik rá"

Egy gyáva geci. Nem mer kiállni vitára, de még az újságírók kérdéseire se mer válaszolni.

Az állandó kényszeres szájnyalogatása alapján vélhetően zizi is egy kicsit.

"Hogy Orbán tenné el a pénzeket, túl sarkított."

Csak tavaly csak az egyik strómanján keresztül százmilliárdot vitt el. Ezen nem lehet sarkítani.

"ami számára kellő méretű lekötelezett felső-és középosztály kialakítását célozza meg."

Lehet, hogy megcélozta, de el nem találta. Papírvékony a középosztály. Legfeljebb a seggnyalói gazdagszanak.

"ez a tőkefelhalmozás"

Ez nem tőkefelhalmozás, hanem sima lopás.

John Nethem 2017.09.14. 12:19:46

@postumus mumus:

Csak a MUMUSOKAT akarja kiakolbólintani !!!!

Dehogynem. 450 ezer KITOLONCOLÁSRA váró ember próbálja magát láthatatlanná tenni Németországban, nehogy megtalálja őket a hatóság....
2016-ban a csak 200 ezer menedékkérő emberből 80 ezer lett a kitoloncolandó....

BEKEMÉNYÍTÉS:
....Az ügy előzménye a berlini karácsonyi vásárban történt terrortámadás, melynek elkövetőjét, a tunéziai Anis Amrit hivatalosan jóval a támadás ideje előtt már ki kellett volna toloncolni. A 12 emberáldozatot követő támadás hatására Németország reformokat hirdetett meg, melyek által könnyebbé válhat a veszélyt jelentő szélsőségesek kiutasítása.
A csütörtöki tervezet által felgyorsíthatóvá válna azok kiutasítása az országból, akik nem hajlandóak igazolni személyazonosságukat, vagy rendre bűncselekményeket követnek el. A Szövetségi Bevándorlási Hivatal (Bamf) jogköre pedig módosulna, lehetővé téve, hogy a migránsok mobiltelefonjairól is szerezhessenek adatokat, amennyiben személyazonosságukról nem hajlandóak nyilatkozni a hatóságoknak. Thomas de Maiziere belügyminiszter figyelmeztetett: hatalmas embertömeget fogadott be Németország Szíriából, és ebből rengeteg az olyan, aki nem jogosult a menekültstátuszra.

Ezért kell a helyzeten javítani és a kitoloncolásokat megkezdeni”
– fejtette ki az ARD televíziónak.

John Nethem 2017.09.14. 12:26:08

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Az a gond, hogy egy olyan szívószál átmérőjű dolgon keresztül nézed a világot, aminek a végén még egy AZORBÁN gyülőlő szűrő is megtelepedett.....
És még ezt megtoldod egy jókora vehemenciával.... Hát bizony ez már a beszűkült tudatállapot kezdődő stádiuma........
Menj ki inkább az udvarra, a tiszta levegőre, aztán hasogass fát télire !!!

De tudok ajánlani egy ismerőst, aki a szántójára keres éppen trágyaszórót....

postumus mumus 2017.09.14. 12:29:31

@$pi$: Hát kisöcsém elég szar lehet neked, ha állandóan ultraszélsőséges iszlám imámok szónoklatait nézegeted. De tudok én is neked videókat mutogatni, ami a tiednek pont az ellenkezője:
hu.euronews.com/2015/10/16/remenyvesztve-varakoznak-a-menekultek-nemetorszagban
Most a videódtól hanyattvágódjak? Ezer ilyet is meg olyat is láttam már amit én linkeltem, ettől még számomra nem lett minden menekült potenciális terrorista. Tudod én nem csak szélsőséges videokat nézegetek szabadidőmben, mert alapvetően pozitív az életszemléletem. Tudom, hogy a hozzád, és orr bánodhoz hasonló emberek még a humort is szarnak látják, elkeseredettek és búvalbaszottak, de rám ezek nem hatnak. És még nagyon sokan vagyunk így. Nektek meg meghagyjuk a RETTEGÉST kisöcsém. RETTEGJ baszki, ha ehhez van kedved, csak ne akard a másik emberre is rákenni ezt a pesszimista hozzáállást. Egyébként az ilyenek mint te vonzzák magukhoz a bajt, aztán csodálkoznak, hogy az életük egy kalap szar!!!

postumus mumus 2017.09.14. 12:33:52

@$pi$: Amúgy meg azt javaslom kisöcsém, hogy az ilyen videókon kívül még orr bántévét se nézz, mert attól is elferdül az agyad. Belédtáplálják a rettegést, aztán meg csodálkozol hogyha kimész az utcára megijedsz az árnyékodtól. Én már megettem a kenyerem javát, nem nagyon érdekel mit csinálsz, de inkább azzal foglaltoskodj, amitől boldogabb lehetsz. No az ilyen videók nézegetése még véletlenül sem tartozik ezekbe.

John Nethem 2017.09.14. 12:35:19

@John Nethem:

Főszabály szerint az elutasított kérelmezőknek (Arányuk 2014-ben még 67%, 2016-ban már csak 29% tett ki.) a határozat kézhezvételétől számítva 30 napjuk van Németország önkéntes elhagyására. Amennyiben ezt nem teszik meg, kiutasítás következik, amely a jövőre nézve automatikusan beutazási-, és tartózkodási tilalommal párosul (§ 11 I AufenthG). A pozitív döntés esetén három évenként meg kell vizsgálni, hogy a menedékstátusz jogalapja továbbra is fennáll-e.

A német kormány, illetve törvényhozás a menedékkérők számának folyamatos, majd ugrásszerű növekedése hatására (2012: 77.000, 2014: 202.000, 2016: 745.000) két alkalommal is a szabályok korrekciója mellett döntött (Asylpaket I. – 2015, Asylpaket II. – 2016). A legfontosabb változások, amelyek részben szigorításokat, részben azonban – a jobb és gyorsabb integráció érdekében – könnyítéseket is magukban foglalnak a következők:

Időben korlátlan tartózkodási engedély jól integrált fiatalkorúaknak (§ 25a, § 26a AufenthG).
Tartózkodási engedély az iskolai, vagy duális képzés időszakára (§ 60aAufenthG).

Családegyesítés feltételeinek megkönnyítése (§ 27 VAufenthG).Az új szabályokat azonban később a szubszidiárius menekültstátuszt élvezők számára 2 évre hatályon kívül helyezték. Ennek gyakorlati jelentőségét eleinte alig volt, mert 2015-ben például a szír menekültek 99 százaléka a GMK alapján részesült védelemben. Feltehetően a kritikák hatására, 2017 eleje óta már szinte valamennyien szubszidiárius oltalmat kapnak.

A modern német menekültjog történetében első alkalommal megteremtették a kiutasítási őrizet lehetőségét (§ 62b AufenthG).

Albánia, Koszovó, Montenegró, majd később – heves politikai viták után – Algéria, Marokkó és Tunézia biztonságos származási országgá nyilvánítása.

John Nethem 2017.09.14. 12:38:16

@postumus mumus:

És te annyira boldog vagy már, hogy ide jársz egy kicsit belekóstolni, milyen lehet a másik oldal és a rettegés :-))

Értem én, hiszen még a laboratóriumokban is szükség van időnként kalibrálásra :-)

postumus mumus 2017.09.14. 12:42:28

@John Nethem: Baszki, nekem ne másolgass kúrmánypropagandát mert leszarom. Ha nincs saját véleményed, inkább meg se szólalj, vagy menj el orr bángyűlésre tapsolni, ne itt lopd a napot.

John Nethem 2017.09.14. 12:52:50

Nem is emlékszem már, hogyan keveredtem ehhez az (2015. július 03.) anyaghoz
b1.blog.hu/2015/07/03/6_ok_amiert_mar_ertelmetlen_a_vasfuggonyt_epiteni_a_magyar-szerb_hataron

amit újra elolvastam...

Nos, gyakorlatilag az ott megjósolt dolgok 90 %-a jócskán máshogy alakult....
Szóval a blogírónak 2015-ben is lett volna mit tapasztalnia , és TAPASZTALból levonni a következtetéseket, nem pedig beállni egy valóságtól elrugaszkodott IDEOLÓGIA mögé, és annak torz sugallatára írni......már akkor hülyeségeket....

postumus mumus 2017.09.14. 12:53:27

@John Nethem: Nem a rettegésre járok ide, hanem kiváncsi vagyok mitől rettegtek annyira. Mert én nem érzem ezt az érzést. Valami oka biztos van. A túl sok kúrmánytévé már eleve egy negatív tényező. No, én már 2010 óta, a balfaszkodás megkezdése óta nem nézek kúrmánytévét. Az állandó hergelés, ellenségeskedés,ellenségkeresés, hatalmi helyzetből szabadságharc, korlátlan hatalommal elégedetlenség engem taszít. Inkább megnézek egy jó kis filmvígjátékot, minthogy ilyen faszságokat nézzek. Javaslom neked is ezt. A menekültekhez visszatérve, a horvátok ugyanazt a menekültrohamot elviselték mint mi, mégse baszták magukat földhöz. És nem is lepték el őket a menekültek, ahogy a faszfej csuti szajkózza. Kerítés nélkül ugyanannyi menekült lenne itt, mint előtte, vagy most a Horvátoknál, MIVEL IDE A KUTYA NEM AKAR JÖNNI.

John Nethem 2017.09.14. 12:55:18

@postumus mumus:

Mamuska !!!

Ezek szerint nem olvastad végig: ARD ...... ARD.... ARD...... Melyik magyar csatorna is az ARD ???

John Nethem 2017.09.14. 13:04:58

@postumus mumus:

Kishülye !! Mert más elintézte helyetted a piszkos munkát.....

Ami a horvátokat illeti: Ők is építettek kerítést, de a saját ellenzékük legalább belátta, hogy a migráció ügyében jobb az összefogás és mellőzik a károgást, mint a magyar típusú széthúzás, pláne nem nemzetközi szinten a szennyesteregetés... Ehhez a kurvára ért a mindenkori magyar ellenzék.... ( ellenzékként a Fidesz is, de most ellenzékként a balliberális is..)

KERÍTÉS NÉLKÜL EGY VÉGELÁTHATATLAN ÁRAMLÁS LENNE ILLEGÁLISAN !!!!!!!!!!!!!!!!!! . Ha belegebedsz, akkor is. Aztán jönne a többi lépés: Ausztria bezár - ahogy most teszi OLaszország fele. Könnyen megteheti, mert neki ott vannak a természetes határvádelmi hegyei... ( Megoldást persze te sem tudsz mondani, csak szajkózod az utópisztikus szlogeneket, amik szépek és jók, csak NEM ADNAK VÁLASZT A KÖVETKEZMÉNYEKRE.....)

Szóval nem ártana az elvakult (gyűlölet) szemlélet helyett OBJEKTÍVEN nézni a dolgokat.
Érdekes, számos ember meg tudja tenni, pedig ki nem állhatják Orbánt, de mint öszességében kijelentik: a migránskérdésben viszont REÁLPOLITIKAI lépései voltak Orbánnak.

postumus mumus 2017.09.14. 13:29:58

Az hogy egy kormány hatalmi pozícióból ellenzéket játszik, mindenhez tiltakozik, az már-már nevetséges és szánalmas. Úgy látszik csak ehhez értenek a faszfejek, a nyugodt, kiegyensúlyozott békés kormányzáshoz nem. Az örökös elégedetlenség tipikus magyar betegség, jó lenne már ezen túltenni magukat. Engem ez kifejezetten irritál, és ezért nem szavazok soha a fideszre. Én a békés egymás mellett élés híve vagyok, legyen az EU, ellenzék vagy bárki más. A gondokat sem lázongással oldom meg, hanem békés együttműködéssel. Ez a siker záloga. A folyamatos szabadságharc csak szart szül, majd meglátja aki még hisz a fidesz szarkavarásának.

$pi$ 2017.09.14. 13:31:46

@postumus mumus: "Amúgy meg azt javaslom kisöcsém, hogy az ilyen videókon kívül még orr bántévét se nézz,"

Nem nézek tévét, semmilyet. Semmit nem nézek, ami nem angolul megy, idegesít a szinkron, az eredeti magyar anyagok meg nem érdekelnek.

"mert attól is elferdül az agyad. Belédtáplálják a rettegést,"

Ezzel a rettegéssel jöttök, nem értitek, hogy az óvatosság, az előrelátás meg a rettegés
az két külön dolog.

Az általam belinkelt felvételeken arabok arőszakoskodtak, ami tény. Nem filtrükk, tény. Te a tényeket azzal intézed el, hogy "ne nézd, mert akkor rettegni fogsz". Nem tudom átérzed -e ennek a hozzállásnak az abszurditását.

"aztán meg csodálkozol hogyha kimész az utcára megijedsz az árnyékodtól."

Nem, nem ijedek meg. Marhaságokat beszélsz.

"Én már megettem a kenyerem javát, nem nagyon érdekel mit csinálsz, de inkább azzal foglaltoskodj, amitől boldogabb lehetsz."

Az jó tanács, a problémákkal ne foglalkozz, mert azoktól nem leszel boldogabb. Hát lehet, hogy sok évet megértél, de nagy bölcsességet nem sikerült összekaparnod.

$pi$ 2017.09.14. 13:40:58

@postumus mumus: "Hát kisöcsém elég szar lehet neked, ha állandóan ultraszélsőséges iszlám imámok szónoklatait nézegeted."

Nem tudom, hogy ezt honnan vetted, gondolom képzelődsz.

"De tudok én is neked videókat mutogatni, ami a tiednek pont az ellenkezője:"

Én is tudok olyan felvételeket mutatni, ahol a gyorshajtók nem gázolnak halálra senkit. Sőt, olyat is, ahol ittas vezetők nem gyilkolnak meg gyalogosak a zebrán. Remélem átérzed, hogy egy-egy negatív példa bemutatása nem cáfolja az állítást, miszerint "van olyan".

Azt mondtad, hogy a muszlimok nem kiabálnak, nem akaratoskodnak. Példákat mutattam arra, hogy igenis vannak olyanok, akik követelőznek. Erre most azzal jösz, hogy "na de van olyan is, amelyik nem"?

A logika nem a te erősséged, ne erőltesd.

"Most a videódtól hanyattvágódjak? Ezer ilyet is meg olyat is láttam már"

Akkor mi a francnak hazudtad, hogy az arabok nem követelőznek, nem akaratoskodnak. Ha tudod, hogy nem igaz, amit mondasz, akkor hazudsz. Erről ennyit.

"Tudod én nem csak szélsőséges videokat nézegetek szabadidőmben,"

Nálam sokkal szélsőségesebb vagy. Politikai meggyőződésből tudatosan hazudsz.

"Tudom, hogy a hozzád, és orr bánodhoz hasonló emberek még a humort is szarnak látják, elkeseredettek és búvalbaszottak, de rám ezek nem hatnak."

Ha tudnád milyen jókat röhögök rajtad nem mondanál ilyeneket.

"És még nagyon sokan vagyunk így. Nektek meg meghagyjuk a RETTEGÉST kisöcsém."

Nem rettegek. Attól, hogy valaki nem megy neki a falnak fejjel még nem retteg, egyszerűen van annyi esze, hogy végiggondolja mik a következményei a tetteinek.

Megjegyzem amúgy ha nem lenne kerítés, ha a te elképzeléseidet valósítanánk meg már lehet, hogy lenne okod rettegni. Látod a videót? Párszor megpofozna a szomszéd Ali már nem mondanád, hogy te milyen rohadt bátor vagy.

Van aki csak a saját kárából tanul. :(

"RETTEGJ baszki, ha ehhez van kedved, csak ne akard a másik emberre is rákenni ezt a pesszimista hozzáállást. Egyébként az ilyenek mint te vonzzák magukhoz a bajt, aztán csodálkoznak, hogy az életük egy kalap szar!!! "

Tehát én vonzom a bajt, te meg, aki azt szeretnéd, hogy fanatikus iszlamisták költöznének a szomszédodba te nyilván nem vonzod. Nem vagy te normális.

John Nethem 2017.09.14. 13:55:46

@postumus mumus:

"..Az örökös elégedetlenség tipikus magyar betegség, jó lenne már ezen túltenni magukat. Engem ez kifejezetten irritál,..."

maga magyar ? akkor magára is vonatkozik :-)
ÉÉÉÉNNN rám ??? ÁÁÁ dehogy ...... Rám ??? hova gondol ??

No de ha minden magyar ezt mondja, akkor voltaképpen csak egymásról állítunk olyat, ami nem is igaz....
Ez olyan mint a
-- Pista, maga nézi a Rabszolgasorsot ?
-- Á, én nem nézek olyasmiket !!
-- De Isaura megmetésére azért adott pénz ??
-- Persze !! Mi az hogy ! Ezer forintot !

$pi$ 2017.09.14. 14:09:00

@postumus mumus: "A gondokat sem lázongással oldom meg"

Ne hazudj már, itt lázadozol napestig! :D

John Nethem 2017.09.14. 14:38:22

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

"Az állandó kényszeres szájnyalogatása alapján vélhetően zizi is egy kicsit."

Biztos jelent valamit, de még szerencse hogy nem Tourette-szindróma , aminek egyes jelei a folyamatos mocskolódó jelzőkben kidomborodva nálad viszont megjelenik :-)

MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.09.14. 14:43:26

@John Nethem: Vagy nem kéne személyeskedned, vagy nem kéne ilyen kurva érzékenynek lenned. A kettő együtt nem elegáns.

John Nethem 2017.09.14. 15:00:13

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

"..Vagy nem kéne személyeskedned, vagy nem kéne ilyen kurva érzékenynek lenned. A kettő együtt nem elegáns.."

Csak nálad, nem igaz ?!!? Én nem érzékenységből személyeskedek, hanem csak a stílusodhoz idomulok, a szavaid minőségi szintjére lépek.

MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.09.14. 15:49:08

@John Nethem: "Óvónéni, az úgy kezdődött, hogy a Pistike visszaütött!"

Szánalmas rinyálás, légy férfi!

postumus mumus 2017.09.14. 16:29:00

@John Nethem: Azért mert valami magyar népbetegség (állandó panaszkodás)még nem jelenti azt, hogy minden magyar hordozza a vírust. Egy influlenzától sem lesz mindenki beteg. A magyarok döntő többsége csak siránkozni tud, ahelyett hogy maga tenne ellene. A fideszes barmok hordozzák eme betegséget, és még 2 millió szavazójuk is. A folytonos hőzöngés, lázongás, szabadságharc, kormányon is ellenzéki magatartás ezt tükrözi. Ettől még én miért lennék magyarként ilyen? Nem nagyon értem a fideszes gondolkodásod.

postumus mumus 2017.09.14. 16:36:53

@$pi$: Én egy senki vagyok. Az én hozzászólásaimnak semmilyen következménye nem lesz. Ellenben a töketlen kúrmány szép lassan kivezet minket onnan, ahová mindig is tartozni szerettünk volna. Egy normális kormánynak mindenben felelőssége van. Viszont a mienk egy nem normális kormány, így van egy olyan érzésem, hogy felelősséget sem fognak vállalni. Ahogy szokták, a parasztjai mindent ráokádnaK AZ ELLENZÉKRE. Szépen elkotródnak, elsunnyognak, amikor már mindent összelopkodtak, a szemetet meg itthagyják. Ezért én azt kívánom, hogy mostmár orr bán maradjon vagy húsz évig, hogy neki kelljen megennie amit főzött.

postumus mumus 2017.09.14. 16:43:34

@$pi$: " Nem tudom, hogy ezt honnan vetted, gondolom képzelődsz."
Ember, te nem vagy normális. Egy árva szót nem érdemelsz. Menj tapsikolj führerednek, az való neked, én meg húzok el innen ebből az elmebeteg országból.
Nem fideszes jogászfaszfej vagy véletlenül? Csak mert ugyanazokat a tüneteket mutatod, mint azok.

John Nethem 2017.09.14. 18:42:58

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Ha nem vetted volna észre, én vagyok az óvóbácsi :-)

taga20 2017.09.14. 18:57:22

@John Nethem: látom ma is keményen megdolgoztál a pénzedért.
az azeripénzekről meséjj fityeszdroid! mennyit kaptál belőle?

remélem egy egész napos bérletet tucc venni belőle hétfőre, me jönnek az igazi ellenőrök!:))

John Nethem 2017.09.14. 19:07:30

@postumus mumus:

Mivel nem vagyok Fideszes ( esetleg fineszes /1. számú értelmezésében/ :-) ) nincs rálátásom, milyenek azok ahol a "fideszesek" hordoznának bármilyen betegséget...
Ez akkora ökörség, hogy a másik fal adja a ráadásodat :-) Saját ujjfőből szoptad, vagy van rá tudományos vizsgálat is ? Mert ha nincs, akkor bizony zugrasszizmus a javából...

Társadalompszichológiai megközelítésben azt tudom mondani: amennyire szélsőségessé (abszolutistává---> liberálfasiszta bemerevedés) válik a neoliberális nézet, és agresszívvá a megnyilvánulása, annál szélsőségesebbé válik az ellennézet, a konzervatív-populizmus fog beállni egy (soviniszta felhangokkal tűzdelt) nacionalista-autoritasba.
Már tavaly is leírtam, ez a társadalmi folyamat rövid menete.....

Sajnos mint látszik, egyik fél sem tanult a múltból.....
Hitler is valahogy így kezdte..... És nem az ő hibája volt, hogy egyáltalán karmesteri pálcához jutott....

Szóval tényleg kapd össze magad, és ne demagógiákkal gyere hogy mindig csak a másikak meg fideszesek meg azok meg akkor is mert csk ők a barmok de miazhogy meg különben is....

John Nethem 2017.09.14. 19:09:41

@taga20:

egész nap követtelek :-) 20 méterről :-) minden taga-m fáj :-)

taga20 2017.09.14. 19:13:37

@John Nethem: haver, ha te követtél volna egész nap, akkor most nem írogatnál itt, me már alukálnál a fáradságtól:)

egyébként, vicces droid vagy, csak az a bajod, hogy úgy hápogsz, mint egy fityeszes parazita.

John Nethem 2017.09.14. 19:45:27

@taga20:

Én a fénnyel utazom, nem fáradság nekem :-)

Amit te művelsz, azt nevezik előítéletnek. Engem speciel nem zavar.

taga20 2017.09.14. 19:59:14

@John Nethem: te a gecivel utazol:)

amit te, és a fityeszes maffia bandátok műveltek, azt nevezik döbbenetnek.

és engem, és a normális lelkivilágú embereket, ez zavar.

ember100 2017.09.14. 20:05:02

@$pi$:
Helló !

Azt gondolom az okádék te lehetsz ,
A család gyerekek elmennek a csepeli strandra te meg el mész a Gellértbe ugye ??

John Nethem 2017.09.14. 20:53:15

@taga20:

No de annyira mégsem döbbentél le hogy földbe gyökerezzen a lábad, hiszen említetted, hogy egész nap rohangáltál :-)
Szerintem kergettek... :-) Gyerektartás miatt ? Vagy csak a szomszéd kutyája volt, mert rávicsorogtál és megdobáltad, mikor aludt ? :-)

Exploiter 2017.09.14. 20:56:47

@John Nethem:

Azok csak az első szögek voltak. A migránpánik igazi veszélye, hogy szembefordította a mostani helyzet nyerteseit és veszteseit. Északot déllel, keletet nyugattal, csórót a gazdaggal, centrumot a perifériával.
Ráadásul akik szarban vannak, legyenek azok angol dokmunkások, kelet-európaiak, vagy német másképp gondolkodók, már elég régóta várnak a javulásra, hogy leessen: nincs mire várni, nem lesz jobb, sőt.
Aztán ha nincs közös jövőkép, csak olyan, amit a terminatorban már láttunk, akkor nehéz érvelni a maradás, meg közös munoa mellett.

John Nethem 2017.09.14. 22:33:55

@postumus mumus: Vagy úgy !! Szóval KUKKOLÓ vagy.... egy perverz kukkoló.... aki a mások kínján röhög .. :-)

John Nethem 2017.09.14. 22:42:31

@Exploiter:
Akkor mégiscsak Huntington látta jól a dolgokat....
2000-ben olvastam , most azt hiszem ismét nekikezdek....

Itt is elérhető:
muvelodestortenet.weebly.com/uploads/3/1/6/3/3163669/samuel-p-huntington-a-civilizaciok-osszecsapasa.pdf

Exploiter 2017.09.15. 06:47:04

@John Nethem:

Igen, jó könyv, sok mindent hasonlóan látok

látjátok feleim szümtükkel 2017.09.20. 20:36:51

@Evel Knievel: "...ezért vergődnek... hogy Egyesült Európai Államokat hozzanak létre a jelenlegi szoros, de csak és kizárólag gazdasági társulás helyett."

No de nagy köcsög van a nyakadon. Lötyogtesd meg, van-é benne még egy kis lé.

A gazdasági társulás a szuverenitás egy részének a feladását eredményezte, mert Magyarország is vállalta, hogy az unió jogi előírásait a saját jogrendszerébe beilleszti. Ez is szuverenitás csökkenés. Egyébként az unió már akkor így működött, amikor mi bekunyeráltuk magunkat az előszobába, tehát nem csaptak be.

A szuverenitás nem a migráncsokkal kezdődik, és fejeződik be, az csak egy része.
Egyébként meg gondolkodj el azon, hogy a fideszkormány ingyen fogadott be egy csomó ( közel 20.000 ) külföldit, mert azok vettek letelepedési kötvényt, amit minden fideszbirka, és a nem fideszesek adójából fizetnek vissza magas kamattal, így az állam még rá is fizet, a fideszes haverok meg megszedték rajta magukat. Ezzel, hogy így befogadtak mindenkit aki fizetett, az uniót is átverték, mert ezek az - álltólag rendesen le nem ellenőrzött - emberek rászabadultak európára ( pl. fárao ). Ha ez neked jó, akkor örülj neki.
süti beállítások módosítása