B1 blogcsalád



Török Gábor azt jósolja, 2018-ban előrehozott választás is lesz Magyarországon

2017. augusztus 02. - nickgrabowszki

Ha a Fidesz nem szerez többséget a rendes, szokásos tavaszi választáson.tgvg.jpg

A politikai elemző a Narancsnak adott interjújában azt mondta, erre megvan az esély, ha az ellenzék megszerez legalább 40 egyéni választókörzetet.

Mivel a választási rendszer az egyéni körzetek dominanciájára épül, a Fidesznek hiába lesz meg a 40 százalék körüli listás eredménye, ha 65-nél kevesebb egyéni mandátumot szerez, akkor ugyan megnyeri a választást, de elveszíti a parlamenti többséget, nem lesz meg a 100 mandátuma.

És akkor vége a NER-nek, meg - politikailag - Orbán Viktornak is.

Török szerint erre azért van esély, mert az ellenzéki szavazatok össze tudnak adódni: vége a centrális erőtérnek, ahol a Fidesz relatív többséggel is alkotmányozó hatalomhoz tudott jutni.

Az elemző azt mondja, hogy a centrális erőteret a Jobbik "néppártosodása", centrum felé való húzódása végezte ki, azaz hogy a politikai spektrumban egyszerűen helyet cserélt a Fidesszel.

Török szavazói szinten megjelenő együttműködésről beszél:

azt láttuk már időközi választásokon, hogy az esélyesebb ellenzéki jelölt mögött felsorakoznak a kormányváltást akarók.

Ezt az interjú online elérhetővé tett részletében nem fejti ki bővebben, de két dolgot is jelenthet.

  • Egyfelől a Jobbik és az MSZP (vagy általában a baloldal, illetve nemjobboldal) koordinációját az egyéni körzetekben.
  • Másrészt azt, hogy a középre húzódott Jobbik szimpatikussá válhat a baloldaliaknak, akik saját pártjuk/pártjaik tehetetlenségét látva majd tömegesen szavaznak át a Vona-pártra.

Török ugyanakkor az interjúrészletben nem beszél ellenzéki győzelemről, ami csak akkor következhetne be, ha a teljes ellenzéki spektrum összefogna a teljhatalomra és önkényuralomra törő Fidesszel szemben, azaz inkább a másik lehetőségben,

a Jobbik a baloldal rovására történő megerősödésében bízik.

Koordináció híján ez még még mindig nem elég a Fidesz győzelmének megakadályozásához, csak ahhoz, hogy Orbántól elvegyék a parlamenti többséget és a kormányzati hatalmat.

Mondjuk már ez sem lenne kevés.

Ezután 3 lehetőség van, mondja Török: 

Ha ugyanis a Fidesz csak 98 vagy 99 mandátumot szerez, akkor három lehetőség van. (1) Vagy megvásárol valakiket, vagy (2) koalícióra lép az egyik párttal, vagy (3) három hónapon belül előrehozott választásokat tartanak. A mai állapotokat ismerve csak az előrehozott választásokat tudom igazán elképzelni. A kérdés ekkor, hogy mi történik az új választásokon.

Tehát nem lesz Fidesz-Jobbik koalíció.

Továbbá, hogy - ha áprilisi rendes választással számolunk - akkor valamikor jövő nyár közepén, végén, esetleg szeptemberben kell kiírni az új választásokat.

Török Jobbik iránti vonzalmait (a múlt héten például a Jobbik IT táborában volt vendég, de Vonáról vagy pártjáról évek óta nem szólt egyetlen rossz szót sem) ismerve ebből az következik, hogy

ez Vona mesterve: lemásolni a 2014-es ózdi polgármesterválasztást.

Ahol az első körben a fideszes jelölt nyert, a jobbikos szűken előzte a szocialistát. Azonban a szabálytalanságot miatt megismételt választáson a Fidesz-ellenes baloldaliak nagyszámban szavaztak át a jobbikos jelöltre, és Janiczák Dávid azóta is a borsodi város polgármestere, tavaly óta pedig a Jobbik alelnöke is.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr7812710722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maxval a mélyelemző birca · http://bircahang.org 2017.08.02. 15:40:48

A ha a Fidesznek nincs meg a 100 mandátuma, mi az akadálya, hogy a hagyományos ballib pártok és a Jobbik (más nem fog bejutni, se az LMP, se a Momentum) kormánykoalíciót alakítsanak?

morpho 2017.08.02. 16:17:24

@maxval a mélyelemző birca: Talán az, hogy az egyik bal, a másik meg jobb. Te is elfelejtetted már mi az a demokrácia.

maxval a mélyelemző birca · http://bircahang.org 2017.08.02. 16:55:04

@morpho:

A koalíció sose szokott egypárti lenni, lényege: egymáshoz képest ellentétes pártok kompromisszumra jutnak.

Ha ekkora gond Orbán mind a ballibek, mind a Jobbik szerint, mi az akadálya, hogy közös kormányuk legyen?

Gerilgfx 2017.08.02. 16:56:28

nem hiszem, hogy az átlagemberek tömegével részt vennének a következő választáson, nem látom a népi erők jelenlétét a politikában. a kisebb részvétel kedvezni fog az olyan európer gittegyleteknek, mint amilyen a jobbik, a momentum, vagy az mszp, ebben az esetben elvesztheti a többséget a fidesz, de én ezt nem tartom valószínűnek.

morpho 2017.08.02. 17:08:19

@maxval a mélyelemző birca: Talán az ideológia alapkülönbségek. A baloldal nem áll szóba a szélsőjobbal. Ezt tényleg nem érted? Tudom, hogy ostoba vagy, de ennyire azért nem.

maxval a mélyelemző birca · http://bircahang.org 2017.08.02. 17:54:35

@morpho:

A Jobbik évek óta nem szélsőjobb, ma már újjobb, tipikus konzervatív-liberális középjobb, mint Mertkell. A ballibek meg sose voltak baloldal.

Majd csak megegyeznek az alapokban, a különbségeiket meg félreteszik, pl. legyen vagy ne legyen egynemű házasság és hasonlók.

maxval a mélyelemző birca · http://bircahang.org 2017.08.02. 17:55:11

"ma már újjobb"

Helyesen: "ma már újjobb se"

morpho 2017.08.02. 18:12:44

@maxval a mélyelemző birca: Ez fingfűrészelés a szavakkal. Kófaszra sem jó. A szoci választók szemében a jobbik sosem lesz szalonképes. Tökmindegy hány kutya van a plakáton. A jobbik meg deklaráltan nem áll össze kommunistákkal. Most ezt tényleg le kellett írnom?

Indriq 2017.08.02. 19:31:52

@maxval a mélyelemző birca:
"konzervatív-liberális középjobb" hehehehehe, te megzakkantál már egy ideje, csak teszed a szavakat egymás mellé az értelem legkisebb szikrája nélkül :)

VaradiJanos 2017.08.02. 19:36:52

@morpho: Szia! Csak beugrottam egy pár szóra: nyald ki a seggem!

Sexual Harassment Panda 2017.08.02. 19:39:26

@maxval a mélyelemző birca: nyugateurópában még mindig széljobbnak tartják.
Senki nem fog velük szóbaállni

sinus67 2017.08.02. 19:43:42

@maxval a mélyelemző birca:

B@szod! Szerinted kormányzás szintjén az egynemű házasság a legkardinálisabb kérdés?
Te tényleg rosszul vagy összeszerelve!

exterminador 2017.08.02. 19:48:52

Nemcsak Ózdon zajlottak így a dolgok, hanem Veszprémben és Tapolcán is. Szóval lenne némi ráció abban, amit Török mond, de úgy vélem, hogy azóta a migránshisztivel a Fidesz bebetonozta magát. Ez az ország menthetetlen, önként és dalolva menetel a szakadékba.

exterminador 2017.08.02. 19:49:50

@sinus67: a szíve mélyén szegény nagyon szeretne házasodni a gőzfürdőben megismert valamelyik fiúkával.

morph on deer 2017.08.02. 19:57:43

@morpho:
A lónak mindegy.

Szerinted akkor mi van, ha mondjuk a Jobbik megelőzi az MSZP-t?
Ami egyáltalán nem lehetetlen, elnézve Botka görcsös és meglehetős cezaromán jeleket mutató vezetői "erényeit". Az ő gondolkodásmódja a Jobbikot erősíti, egyetértek Törökkel.

Tehát, ha az előző szcenáriót nézzük, de úgy, hogy nem a Jobbik a domináns ellenzéki erő..?

Azért kérdem, mert ez a változat láthatóan meg sem fordul az elvtársak fejében, már megint ők a legerősebbek, csakúgy, mint legutóbb.

Brix 2017.08.02. 20:01:30

Álmodozni lehet, de a Fidesznek megint 2/3 lesz, ez a realitás...

Történelemtanár_ 2017.08.02. 20:17:11

Mivel a Jobbikkal senki nem fog össze, a DK és MSZP pedig fasírtban van így kábé zéró realitása van a választásokon a Fidesz vereségének.

morpho 2017.08.02. 20:22:32

@VaradiJanos:

Jani! Kis huncut! :) Szereted, ha pasik nyalják a seggedet mi! Aztán jó mélyen betolják a lompost... :)) Édes egyetlen kis vacak pocakom! Hát te rossz oldalon vagy! Ez itten egy politikai blog, a mongol melegpornó valahol máshol van! Nézz szét a címtáradban! :)) Mucus! Wow!!!

MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.08.02. 20:25:05

@Simao Sabrosa: Igazad van, tragikus, hogy mennyi agyhalott zombi nyugger szavazó van.

morpho 2017.08.02. 20:30:23

@morph on deer: Nem egészen értem. Lehet, hogy elírás: "akkor mi van, ha mondjuk a Jobbik megelőzi az MSZP-t?"(...) "az előző szcenáriót nézzük, de úgy, hogy nem a Jobbik a domináns ellenzéki erő..?"
Ha megelőzi, akkor a jobbik a domináns erő, már ha erőnek lehet nevezni bármit is, ami ellenzék címszó alatt fut. Ha erre gondoltál, akkor értem. Ha a fidesz elveszti a többséget és a jobbik lenyomja a szocikat, akkor kettő perc alatt lép koalícióra a fidesszel. Ez van akkor. Szerintem.

Janossz 2017.08.02. 20:47:20

Nos igen. Elmúlni látszanak a daliás idők, mikor a választó vakon, csak a mellette tündöklő pártlogó alapján szavazott be egyéniben mindenféle embereket...
Sic igitur gloria mundi.
Ha a teljes ellenzék (Jobbikostól) össze tud szedni helyi szinten elismert, vállalható arcokat, bajban lesznek narancsosék.

Janossz 2017.08.02. 20:52:00

@morpho: Annyira nem hülyék. Emlékeznek a Kisgazdapárt kalandjára a fiúkkal...
Egyébként Te vállalnál vezető tisztséget egy olyan embertől, aki nyilvánosan lebuzizott?
Ennél azért Vona különb.

Történelemtanár_ 2017.08.02. 20:52:40

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: annyira nem sok, hogy az ellenzék győzzön. Főleg, ha nincs összefogás. De ha van akkor sem valószínű. :)

maxval a mélyelemző birca · http://bircahang.org 2017.08.02. 20:57:24

@sinus67:

Pont az ellenkezőjét írtam, édes ballibám.

Kegy 2017.08.02. 20:57:59

Kizartnak tartom.

teéjesenmindegy 2017.08.02. 20:59:27

Ó, hát persze, hogy rommáveritek a fideszt.

eßemfaßom meg áll 2017.08.02. 21:00:46

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: " Igazad van, tragikus, hogy mennyi agyhalott zombi nyugger szavazó van. " rögtön itt vagy ugye mindjárt te...

Janossz 2017.08.02. 21:16:12

Ez a sok mentálisan/agyilag sérült most honnan került ide tíz perc alatt?
RED ALERT volt?

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2017.08.02. 21:46:20

Mivan cucukáim Botka után a jobbik a megmentő?
Kurvaszanalmas

qqqqqqqqq (törölt) 2017.08.02. 22:06:40

@Sexual Harassment Panda: bocsánat a kérdésért, de orbánnal szóbaállnak ? Kerülik mint a véres rongyot.

morpho 2017.08.02. 22:08:29

@Janossz: Azt kívánom Orbánnak, hogy egyszer olyan vezető tisztséget kapjak, amit én vállalok! :) Egyébként Vona egy esetleges koalíció esetén nem Orbántól kapna vezető tisztséget, hanem a választóktól, de majd lejátszák egymás közt. Van az a pénz, amiért az ember szemet huny egy kis buzizás felett. (Itt van mindjárt Váradi Jani. Ő is forró, mint a kályha, aztán mégis itt hegyezi a répát, miközben az én kommentjeimet olvassa :)

morpho 2017.08.02. 22:11:06

@FILTOL: Részben igazad van. Magad is elismered, hogy kell Magyarországnak egy megmentő. Ebben egyet is értünk. De hogy Botka, vagy Vona lenne az? Azt nem hinném.

Párduc oroszlán gorilla... Makákó! 2017.08.02. 22:13:02

- Sokkal rosszabb lesz ha most nem váltjuk le a fideszt?
- NEM
- Sokkal jobb lesz ha leváltjuk a fideszt?
- NEM

Lecserélhetek középszar politikusokat középszar politikusokra.
Nem érdekel az egész.

teéjesenmindegy 2017.08.02. 22:32:30

@morpho: Kell megmentő az országnak. MEGMENTŐ. Bazmeg a lidlben ki van plakátolva, hogy pénztárost keresnek 200 nettóval. Tényleg, romokban minden.

laci_52 2017.08.02. 22:35:35

Török régen írt ekkora hülyeséget: a Fidesz-Jobbik koalíció igenis le van vajazva, a Jobbik néppártosodása már erre az esetre szólt. Persze csak akkor, ha a Fidesz-KDNP nem szerzi megy a 100 mandátumot.

2017.08.02. 22:39:59

"-Te Botka, össze kéne állni a Vonával...
- Ne már, a pics.ba...na jó, jó, de semmi buzulás ! "

morpho 2017.08.02. 22:40:46

@teéjesenmindegy: Tudod miért keresnek 200 nettóval pénztárost? Azért mert nincs! Mint ahogy nincs takarító, vízszerelő, burkoló, ápoló, buszsofőr, stb. Nem folytatom! Tényleg romokban minden. Ki fizet járulékot? Miből fizetnek nyugdíjat? Mi tetszik neked ezen olyan nagyon? Ezt akarod folytatni? Komolyan?
@Párduc oroszlán gorilla... Makákó!: A fentieket neked is írtam. Ha szerinted ez mindegy, akkor faszányos. Egyébként sokkal rosszabb lesz, ha Orbán tovább rombol. Igen. Az nem hivatkozás, hogy nincs alternatíva. Hitler is és Sztálin is ezt mondta.

Proud Mary 2017.08.02. 23:20:29

nemrég még 2017-ről szóltak a jóslatok

vénkujon 2017.08.02. 23:30:32

mostmár csinálja csak végig a fidesz. szántsa be az összes lapot, meg sittelje le végre az összes sorosbérenc civilt. utána nézzen szembe az únióslóvé elapadásával járó kisebb bajokkal, meg léptesse ki az országot az euból...majd utána lehet jobbikozni meg dékázni, momentumozni. az már igazán őszinte dolog lesz

vénkujon 2017.08.02. 23:32:16

elnézést, ez kimaradt: hajrá fidi

teéjesenmindegy 2017.08.02. 23:53:04

@morpho: Nem, sokkal jobb volt, amikor ezek az emberek mind ott álltak a munkanélküli segélyért sorba te barom. Ha meg felvették dolgozni, akkor a jelenlegi felét kapta. Az tényleg sokkal jobb volt.
Ha ennyire nem tetszik, hogy emberek elmennek külföldre dolgozni, akkor talán nem kellett volna belépni az unióba. Vagy kampányolni kéne, hogy kilépjünk.

Ekrü 2017.08.02. 23:58:53

@morpho: Mint ahogy nincs takarító, vízszerelő, burkoló, ápoló, buszsofőr, stb. Nem folytatom! -Már hogy lenne, mikor ma már a kettesekkel bukdácsoló is gimnáziumba meg egyetemre akar menni.Aztán persze szerez valami olyan diplomát amivel max WC-pucolóként tud elhelyezkedni,de sírni azt lehet,hogy milyen rossz itt minden.Ha meg át akarják alakítani az oktatást ,hogy ne így legyen, akkor az egész ballib média hisztizik,hogy elveszik a gyerekek jövőjét.

Mustár XXX 2017.08.03. 00:12:21

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Rám gondoltál amikor "agyhalott zombi nyugger szavazó"-ról beszélsz? Szánom-bánom bűnömet, de a 70 évemmel én nyugdíjas vagyok.....

morph on deer 2017.08.03. 00:19:21

@morpho:
"Ha erre gondoltál, akkor értem"
Kösz, erre gondoltam.

Abban mondjuk biztos vagyok, hogy nem áll érdekükben koalícióra lépni a fidesszel.
Hogy miért?
Ha lenyomják az MSZP-t, akkor ott a világvége fog végbemenni, hiszen az azt is jeleni, hogy az utolsó kamikaze Botka néven ugyancsak mellélőtt.
Ez egyébként egyre valószínűbb amúgy is, de a többségnek muszáj látni a saját szemével.
A leginkább az tűnik esélyesnek, hogy tovább bomlik az MSZP, ami méginkább aprózni fogja az ún. 'baloldalt', és egyre inkább felértékeli a Jobbikot a ténfergők szemében, és az is csak idő kérdése, hogy a fideszt is megúnják jópáran, és akkor is a Jobbik a következő lépés.

Van egy gyanúm, hogy a fidesz már most is a Jobbikot fogja támadni, mint az egyetlen tényezőt, amelyik kihívást jelenthet - a többiek meg úgy is kinyírják egymás, velük foglalkozni sem érdemes, semmi gond..!

Lesz még Magyar Köztársaság 2017.08.03. 00:19:31

A szokásos szóhányás - elmélkedés és hazudozás a választási matekról...

Orbán soha a büdös életben nem adja ki kezéből a hatalmat. Vagy így-vagy úgy, de a választási törvényével gondoskodott róla éppen eléggé, hogy választás útján sem.

Lesz még Magyar Köztársaság 2017.08.03. 00:20:29

Török Gabika amúgy még mindig MLSZ elnökségi tag? Akkor szerintem hagyjuk az ürgét, annyit is ér.

teéjesenmindegy 2017.08.03. 00:23:08

@Ekrü: Tényleg! Az a sokat szidott oktatás.
Pedig milyen jogos azoknak a nyavajgása, akik felmentést akarnak az érettségin bizonyos tárgyakból, mert diszlexiásak meg diszkalkuliás. Hát hogyne járna annak a szegény gyereknek az érettségi, hiszen csak olvasni nem tud meg számolni....

teéjesenmindegy 2017.08.03. 00:25:01

@Republic Forever!: Hát igen. Tényleg nehéz úgy nyerni, hogy van 2-5% támogatottságotok.

Magyarország Europa jövője. 2017.08.03. 00:28:47

Ahogy latom minden rendben van, ez csak a szokasos mar megint megbukott az Orban post.

"Török Gábor azt jósolja, 2018-ban előrehozott választás lesz"

Es megis melyiket hozzak elore, a 2022-est ?

Lesz még Magyar Köztársaság 2017.08.03. 00:30:31

@teéjesenmindegy: Nekem nincsen pártom. Egyetlen kollaboráns hazaáruló álellenzéki alakulatnak sem vagyok a híve.

morpho 2017.08.03. 00:45:13

@teéjesenmindegy: @Ekrü: Hát látom nagy itt a kérdés. Most akkor munkanélküli segélyért álltak sorba, vagy az egyetemen lógtak a kegyelemkettessel? Vagy előbb a kegyelemegyetem, aztán meg munkanélküli segély. Segítek. Egyik sem! Ezek az emberek eddig Magyarországon dolgoztak, csak elmenetek innen, mert más országokban négyszer annyi fizetésért lehet takarítani és felszolgálni. Most Magyarországon nincs pincér, takarító, meg pénztáros. Semmi köze az oktatáshoz, meg a szabad munkavállaláshoz. Ezek az emberek elmennek Magyarországról és külföldön fizetnek adót, meg járulékot, a nyugdíjasok meg Magyarországon maradnak. Miért mennek el? Ezekről mindig mások tehetnek? Arról, hogy nem csinálnak vele semmit? A kormányzati felelősség az nem létezik? Olyan nincs?

teéjesenmindegy 2017.08.03. 02:07:48

@morpho: "Semmi köze az oktatáshoz, meg a szabad munkavállaláshoz. "
Te fasz, annak, hogy elmennek mert ott 4x akkora a fizetés, annak nincs köze a szabad munkavállaláshoz????????????
Aztakurvaélet!
Akkor mondd, 2009 előtt miért nem mentek? Mert itt norvég fizetések voltak, vagy mert nem volt felszabadítva a munkaerőpiac.

Ez volt a nyomorult unió értelme, ezért vettek fel minket - lengyelekkel, románokkal, bulgárokkal együtt.
Mégis mi a jó kurva anyádat tud tenni a kormány, ha 50km-rel odébb háromszoros fizetést ad ugyanaz a lidl? Hm. Mesélj balfasz. Mert itthon megduplázódtak a fizetések az elmúlt 5-6 évben. Most már csak háromszor annyi az osztrák fizu, akkor meg ötször annyi volt. Mit kellene csinálni?
El ne kezdd az oktatást meg az innovációt. Azok az emberek most takarítanak, meg felmosnak. Nem agysebészek, akárhogy is képzeled. Szóval? Kilépni az unióból? Megszabni az osztrák minimálbért? Ilyen egyszerű mi?

morpho 2017.08.03. 03:43:12

@teéjesenmindegy: Kezdjük azzal, hogy a te kurva anyádat!
Folytassuk azzal, hogy az alacsony magyar béreknek semmi köze a szabad munkaerőpiachoz. Ha nem mehetnének, többet keresnének? Nem. Ezt a magyar állam intézte így, a rendszerváltástól napjainkig. Fel kéne emelni a fizetéseket. A háromszorosára. Már rég emelni kellett volna. Mindenki elmegy a picsába, a kormány tétlenül nézi, te meg mutogatsz a szabad munkaerő áramlásra és az anyámat szidod. Bravo! Egyébként nem csak takarítók, hanem agysebészek is mennek ki nővérestül. magyar kórházi osztályok fogynak el közben. De a szabad munkaerőáramlás, ezt kaptuk az EU-tól, majd az utolsó lekapcsolja a villanyt... Különben is Soros!

apro_marosan_petergabor 2017.08.03. 06:32:17

Álmodik a nyomor. Vona nem fogja túlélni a választást. Másrészt mi van azzal a zöldséggel, mely szerint ebben a rendszerben az ellenzéknek nincsen esélye?
Kb. ennyire lehet bármit komolyan venni, amit az ellenzék állít.

eßemfaßom meg áll 2017.08.03. 06:46:15

@morpho: "Fel kéne emelni a fizetéseket. A háromszorosára. Már rég emelni kellett volna"

OH azok a régi szép idők amikor az I. Orbánkormány felemelte a huszonezerforintos minimálbért és azonnal csödbemenő/menekülő vállalkozásokat, országhalált énekelt az összes magára valamit adó "szakértő" "demokrata "

eßemfaßom meg áll 2017.08.03. 06:47:59

@morpho: melléesen kérdezem, te a vállalkozó felemelted-e már háromszorosára az alkalmazottaid fizetését?

Ekrü 2017.08.03. 07:12:56

@morpho: Semmi köze az oktatáshoz, meg a szabad munkavállaláshoz.-Már hogyne lenne.A szabad munkavállalás a feltétele az elmenetelnek.
A kormányzati felelősség az nem létezik? Olyan nincs? -Remélem ezt 2010 előtt is számonkérted.Mert azt ugye nem gondolod komolyan ,hogy 2010 előtt nem ment ki senki dolgozni...(Tudod ,az előtt vágta az emberek fejéhez egy bizonyos balos politikus,hogy akinek nem tetszik,el lehet menni.)
Most akkor munkanélküli segélyért álltak sorba, vagy az egyetemen lógtak a kegyelemkettessel?-Is-is.Nem összemosható a kettő,de ezt te is tudod ,csak szándékosan csúsztatsz.A lényeg viszont az,hogy az ,hogy a Lidl netto 200.000 -ért keres pénztárost az egy jó dolog,mert ez azt mutatja,hogy nőnek a bérek,szemben a 2010 előtti időkkel.

Ekrü 2017.08.03. 07:27:04

@teéjesenmindegy: Azt én sem értem,hogy miért nem lehet elfogadni ,ha valami nem megy.Ma ahelyett ,hogy megmondanák a gyereknek-"hogy édes fiam,hogy akarsz gimnáziumba, egyetemre járni ha olvasni se tudsz?"-bedugják valami mondvacsinált szakra azt csodálkoznak ,ha a végén egy megkeseredett munkanélküli lesz belőle.

maxval a mélyelemző birca · http://bircahang.org 2017.08.03. 07:43:08

@morpho:

"Fel kéne emelni a fizetéseket. A háromszorosára. "

Atya Isten, te kommunistafasisztaantiszemita vagy!

Én úgy tudom a balllib médiákból, hogy versenyképesség, hatékonyság, a szabad piac és annak a láthatatlan keze, meg anyámtyúkja!

chrisred 2017.08.03. 08:13:33

@maxval a mélyelemző birca: Érdemes volt bekukkantani, megtudtam, hogy Lázár János a ballib médiához tartozik. Mert ez a termelékenységi szöveg már rég a kormányzati mantra része, amikor be akarják adni, hogy ez a nagyon jó, amit ők csinálnak, miért is olyan rossz nekünk. Mert a magyar emberek munkája szart sem ér, ellentétben a kormányzati politikusokkal, akik bármiből aranyat csinálnak.

Netuddki. 2017.08.03. 08:15:08

A lobbik egyre jobban elássa magát. A legújabb agymenésük a szavazati jog korlátozása.
Már ha igaz, és nem a tolvajfideszes rádió hazudozik erről is.

Annak meg a qrva annyát aki eteti ezt a bolgár fasszopó trollt! Állandóan a baromságait kell kerülgetni.

Merlot 2017.08.03. 08:17:09

@vénkujon: "elnézést, ez kimaradt: hajrá fidi "

Na, te is egy agyhalott nyugger vagy. :D

ChemZso 2017.08.03. 08:19:34

" a centrális erőteret a Jobbik "néppártosodása", centrum felé való húzódása végezte ki, azaz hogy a politikai spektrumban egyszerűen helyet cserélt a Fidesszel."

Azt hiszem csütörtök reggelre megérkezett a hét vicce kategória győztese :-) Ennyit a politológia "tudományról"

VaradiJanos 2017.08.03. 08:30:13

@teéjesenmindegy: egyenjogúságot a kövér balettosoknak!

VaradiJanos 2017.08.03. 08:31:52

@morpho: beruházó nyugati idoljaid tartják lent a béreket. Ja, s a kurva anyádat!

chrisred 2017.08.03. 08:34:26

@ChemZso: A Jobbik vágyálmait összetéveszti a valósággal. Az egy dolog, hogy a Fidesz elszipkázta Vonáék szélsőségeseit, de ettől még senki nem fog középről pár vizslás kép miatt a Jobbikhoz átpártolni.

VaradiJanos 2017.08.03. 08:35:46

@Netuddki.: a korlátozás jó ötlet. Vagy IQ vagy befizetett adó alapján. A hazaszeretet lenne a legjobb szűrő a fajtátok ellen, de bonyolult mérni.

Sexual Harassment Panda 2017.08.03. 08:57:43

@VaradiJanos: sztem egyszerű.
"Legyen honvágya, 15 perc áll rendelkezésére."

maxval a mélyelemző birca · http://bircahang.org 2017.08.03. 09:00:14

@chrisred:

Mikor mondtam, hogy amit a kormány mond, az mindig igaz?

Sexual Harassment Panda 2017.08.03. 09:00:20

@Ekrü: elmagyarázom.
Amikor valaki 2010 előtt ment nyugatra dolgozni, az európéer szabadember volt tapasztalatot szerezni.
Azok viszont, akik 2010 után, ők az orbán rezsim elöl menekülnek

ami szabad 2017.08.03. 09:03:37

@maxval a mélyelemző birca: Azért ez a kombo elég meglepő lenne, kivéve akkor, ha egyetlen célja orbán menesztése. Nem lehetetlen, hogy zajlanak a háttéralkuk, és ha érdemi egyezség tudna születni a tisztes alaptörvényt, a 30 évre visszamenőleges elszámoltatást és a pénz VISSZASZERZÉSÉT, az ország azon startégiáját illetően, hogy merre van az előre, ha XXI. sz-i, a nemzeti értékeket is szem előtt tart, de alapvetően az óvatos integráció felé mozdulunk, ha normál oktatás, egészségügy irányában érdemi elmozdulás- és persze forrás! - van előre lépés, ha az adórendszer átalakítása érdemi átrendezése a konjunktúrára és egy esetleges újabb váláságra is felkészülve rendbe pakolódik, nem látom be mi lehet az akadály, hacsak az alapvető értékrend differenciát nem nézem! :) Nehéz lenne összehozni egy ilyen felállást, de nem lehetetlen, ha valós az akarat a ner felszámolására, ami mondjuk kurvára valós érdeke ennek az országnak, mielőtt a jól definiált neofeudalizmus újabb szintjét eléri ez a szar. ..

chrisred 2017.08.03. 09:08:06

@ami szabad: Remélem, annyira tisztességes lesz az az alaptörvény, hogy alkotmánynak is lehet majd nevezni.

1ghost 2017.08.03. 09:11:57

A fideszes bűnözök óriási bajban vannak, szorul a hurok a nyakukon, hiszen ezt a tetves, korrupt, köpönyegforgató bagázst kiismerte immár az ország, s fogcsikorgatva várják a választás napját, hogy végre revansot vegyenek a mészárosokon, rogánokon, lázárokon s a többi rohadt tolvajon.

A fideszt pusztán az országot szétlopó sleppje, a rokonság, meg néhány tájékozatlan szerencsétlen flótás támogatja. Szavazói tartalékaik egyáltalán nincsenek, hiszen legázolták, kifosztották valamennyi társadalmi réteget. Nem véletlenül kuncsorognak a határon túliak felé, reménykedve abban, hogy azok még nem ismerek ezt a harácsoló, gerinctelen rablóbandát.

A helyzet mára úgy áll, hogy egyik oldalon a fidesz, a fizetett kollaboránsok, a slepp, a másik oldalon pedig a magyarok, a magyar jövő, s egy nyugatos demokrácia.

A fidesznek reszeltek, game over, ezt tudják ők is.

Viszont számukra a tét óriási: el tudnak-e iszkolna a lopott vagyonnal, elkerülhetik-e a börtönt? Az elszámoltatást azonban nem ússzák meg, mert arra elemi igény van, s ez mára a kifosztott, megnyomorított magyarság böcsületbéli ügye.

Duplaxiii 2017.08.03. 09:13:30

Gábor, az istenit!
Menjen már le néha a kocsmába az emberek közé.
Pártközpontokban, politikai tévékben nem a valóság ismerhető meg!
A fidesz gond nélkül vezényelhet kisebbségben is, mert
1) az lmp alapból segíteni fogja, ha kell még siffer is visszajön!
2) az ellenzékiek soha nem fognak egysége forrva együtt szavazni. Akkor a személyes pitiáner utálatuk egymás ellen.
3) a szavaztok számában továbbra is a aktív 30-35 szézalékkal számol, a döntő passzív töbsséget egyik fél sem fogja mozgósítani, így az összefogás ismét értelmezhetetlen.
4) akik megmozdulnak, azok a pártok programjainak hiányában, illetve ahol van, annak alacsony szintje, borzalmas demagóg tartalma miatt ismét "bosszúszavazók" lesznek!!! Ez azonban megoszlik majd, azaz nő a választási voksok szűma, de az arányok csak átrendeződnek, egyik sem kap meghatározó többséget.
5) egyedül a jobbikna van esélye komolyabb - de nem többségi - eredmény megszerezni, ellene meg mindeni dolgozni fog.
OK, ez jelenthet előrehozott választásokat, de MINEK???? Elköltünk félévente pár milliárdot és ugyanazt a vesztes maradék paklit keverjük újra? Hány évig?
Miközben a fidesz minden hatalmi égba hosszú időre bebetonozta a saját kollaboránsait. Lehet itt más kormány, ha például az ügyszéség, a média emberkéi nem mozdíthatók el, akkor minden úgy lesz mint ma.
Önök felelőssége, hogy megvezetik a szerelcsétlen szavazókat, mintha a élet mai történései számítanának. Nem, de jól fizet minden érintettnek...

ami szabad 2017.08.03. 09:14:00

@VaradiJanos: A hazaszeretet valóban nagyon nehezen mérhető. Attól tartok, nem is tudod elképzelni sem, milyen sokféle lehet! Hiába igyekszik kisajátítani magának ezt a cimkét a magát jobboldaliként definiáló része az országnak, jelenleg azt látom, sokkal kevésbé szereti a hazáját aki a mellét csapkodva kifosztja az országot, miközben kártékony beszédén túl, a teljes jövőjét vágja tönkre az országnak- itt az oktatásra gondolok elsősorban, de más példáim is lennének- miközben állampolgárai százezres tömegekben menekülnek innen, és bár kevés helyen férsz hozzá, jó ha tudod, a pénzen túl, a tiplizők zöme, másodlagos okként a hazai közbeszédet, és több mint 50% -uk nevesítetten a fideszt nevezi meg okként, amiért megy-szóval ez nem hazaszeretet, ez ország- irtás. :( Minden 6. gyerek már nem itthon születik. :( Miféle hazaszeretet a tiétek, ha ez az eredménye? Élhető, békés országot kell teremteni, nem handabandázó, folyton ellenséget képzelő, ködszurkáló, elmebeteg, gyűlölködő közmunkás országot! Kreativitás, jókedv, alkotni vágyás, családi örömök, NYUGALOM kell idehaza, és aki EZT teremti meg, annak elhiszem majd, hogy szereti a hazáját. A többi még lózungnak is kevés!

Duplaxiii 2017.08.03. 09:22:06

@1ghost:
Te könyvet írsz? Valami fantasy-t?
Meséld el kérlek, hol és milyen hurok szorul és ki nyakán?
És mutasd már meg, hol az a türelmetlen tömeg, aki valami idiotizmus miatt 2018-ig vár, hogy leválthassa az aktuális kormányt!
Mesélj, és mesélj!
Mert ha lenne tömeg, akkor lenne az egészségügyi, az oktatási, a nyugdíj és más társadalom számára fontos ügy tüntetésein is! De eddig egyedül a netadó miatt mentek ki sokan az utcára...
Te akkor most azt állítod, hogy az ellenzék valamuik alakulatának van értelmes megoldása az ország helyreállítására? Csak azt a passzív, elutasító 60% nem látja?
És a "tömeg", akit te itt vizionálsz, valamiért csendben tűr, akát évekig, hagyja lerohadni az országot, elfogadja a munkanélküliséget, hogy a családtagjai megdöglenek a korházakban, hogy a gyerekének a jövőjét bérkeresztény megélheti szemetek határozzák meg, hogy a tehetségek tömegesen vándorolnak el, hogy a kormány anyagi okokból nemzetvesztési politikát folytat? Vár a választásokra, hogy akkor a semmiből tömegesen előbújva más megélhetési korrupt bűnöző alakulatot válasszon a mostani helyett?
Mikor jelenik meg a könyved?

Sexual Harassment Panda 2017.08.03. 09:24:34

@Duplaxiii: ő úgy képzeli, hogy a ballibek majd jól elszámoltattyák a fideszt.
Priceless

Bafana 2017.08.03. 09:25:47

@VaradiJanos: "beruházó nyugati idoljaid tartják lent a béreket" Tudtommal Orbán volt az, aki egy rakás stratégiai szerződést kötött az itteni multikkal. Hogy mi volt benne, azt nem tudni, de hogy a bérezésről semmi, az biztos. Lényeg, hogy Viktort mutogatni lehessen a hírekben, hogy milyen jól áll rajta a melóssisak.

Egyébként aki el akarja zavarni a Nemzeti Együttbűnözés Rendszerét, az nem foglalkozik a balf@sz futóbolondokkal, hanem a Jobbikra szavaz. Ilyen egyszerű. Egy gonosz, bűnös, fertőzött rendszert mi értelme lenne leváltani egy hasonló bűnös, gonosz fertőre! Egyik 19, másik 14,96 + áfa.

Duplaxiii 2017.08.03. 09:29:31

Ez ma eddig a legviccesebb:
"Viszont számukra a tét óriási: el tudnak-e iszkolna a lopott vagyonnal, elkerülhetik-e a börtönt?"
Tehát tény, hogy a megosztott, összesen a fideszt el nem érő ellenzék majd alig egy év múlva 2/3-os többséget szerez, és megváltoztatja a fidesz hatalmát védő szervezetek működését?
Mert a csúti 4 évig ezt csinálta, jogilag bebetonozta - sok sok évre - a szükséges szervezetek embereit, vezetőit. Ügyszéség, bíróságok, média, MNB, számos hivatalos felügyeleti szerv, médiahatóság, oktatás, egészségügy, de még a tisztiorvosi hálózat is...
Ezek többsége csak 2/3-al módosítható, de egyes kinevezett vezetők még így is csak nehezen.
Mitől kellene félniük?
A nép haragjától?
Attól most is lehetne, de hol is ez a haragos nép?
Egyszerűen nem értem az ellenzéki fanokat... Milyen álomvilágban élnek? A Facebook és az internet virtuális tér, nem az élet! Ha mindig a saját fészkedben élsz, ott lázadsz a hozzád hasonlókkal, akkor elhiszed, hogy az ország is ilyen. De NEM ILYEN!!!
Hol vannak a tüntetők? A hiteles vezérek? Csak genderalaú aktivisták bukkannak fel, akik azonnal húznak a politikába a munka nélküli pénzekért.
Őket a tömeg nem követi ám.

Duplaxiii 2017.08.03. 09:34:54

@Sexual Harassment Panda:
Ja, de hol is vannak?
Nem akarom őket, de legalább látnék bármely oldalon mérhető létszámot!
A jobbiktól eltolt nácik hetek alatt tudnának annyi szavazót szerezni, ami a komplett jobbik nélküli ellenzéknek van. Mert kb. annyi náci van az országban...
A momentum, lmp és a többi mikropárt szavazóit aszélsőbalosok is elérhetnék, ha azok nem beteg nyuggerek lennének...
Élvezem, amikor az ellenzék a saját médiáiban kiabálja a marketinget, a habonyi-stílusú kamut és egymást erősítik. Hogy sokan vagyunk, legyőzzük a srákányt! Majd egymást lökdösik az ajtó felé, hogy na, menj már! nem, te menj! Nem te!
Az ellenzék ma fakutyákkal és gumipuskákkal akar harcolni a fidesz nehézfegyerzete, profi hadvezérei ellen...

MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.08.03. 09:35:05

@Duplaxiii: "2/3-os többséget szerez"

Már nem kell kétharmad a kétharmados törvényekhez, a fidesz is sima többséggel szavazza meg őket kétharmad hiányában.

maxval a mélyelemző birca · http://bircahang.org 2017.08.03. 09:35:43

@ami szabad:

Mi a konkrét gond a hatáltos alkotmánnyal? Miben lenne más az új?

Eleve mi értelme alkotmányozásról beszélni, mikor a ballib-jobbikos koalíció maximális lehetősége egyszerű többség, nem kétharmad?

Ha meg nem ez a cél, hanem Orbán leváltása, akkor mi ennek az akadálya, ha megban a legalább 100 mandátum?

Elszámolást? Mire? A pénzt a nyugat vitte el.

A jelenlegi egyetlen jelentős kérdés: követni a nyugatot vagy nem követni?

Én személyesen szeretném, ha a Fidesz vesztene jövőre. Egyetlen okból: kiderülne pár hónap alatt, hogy az új nyugatbarát irány sehová se vezet. Plusz a Jobbik és a ballibek is összeomlának. Aztán az előrehozott választásokon magasan nyerne a Fidesz és egy új baloldali, antiliberális erő.

MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.08.03. 09:37:47

@Mustár XXX: "Rám gondoltál amikor "agyhalott zombi nyugger szavazó"-ról beszélsz? "

HA mindegyik kritériumot kielégíted, AKKOR igen. :))

Még nem vagyok nyugger, de több temetésre járok, mint esküvőre. :(

Duplaxiii 2017.08.03. 09:39:45

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
De 2010 után a 2/3 birtokában változtattak meg minden olyat, amihez az kellett. Később már nem gond, hogy nincs, mert ha buknak, a másik oldalnak sem lesz, így nem tudják visszaalakítani.
Szerinted poltpetit hogyan lehetne eltávolítani? Egyszerű többséggel nem! A bíróságok működése, a médiahatóság? Az alkotmánybíróság? Sok olyan törvény állítottak be maguknak, ami 2/3-os és neveztek ki sok évre saját hitű vezetőt.
Ezek a vágyott váltás után még évekig ott lesznek és gyakorlatilag bénítani fogják az ország irányítását....

maxval a mélyelemző birca · http://bircahang.org 2017.08.03. 09:40:38

@Duplaxiii:

A többség vagy elégedett azzal, ami van, vagy abban hisz, hogy nem jó, ami most van, de a ballibek alatt még rosszabb lenne.

Az én saját anyám fanatikus ballib szavazó antiorbánista. De már ő is azt mondja, hogy a ballib vezetők idióták. Orbánra sose fog szavazni, most a Momentumot kedveli éppen, de ha bennük is csalódik, egyszerűen nem megy szavazni.

Sexual Harassment Panda 2017.08.03. 09:42:49

@maxval a mélyelemző birca: na de a fidesz toronymagasan vezet.
TG írása fikció.

high up! 2017.08.03. 09:43:08

@1ghost: "A fideszt pusztán az országot szétlopó sleppje, a rokonság, meg néhány tájékozatlan szerencsétlen flótás támogatja. Szavazói tartalékaik egyáltalán nincsenek, "

Hogy a francba ne lennének már tartalékai? 9 millió Átlaghülyemagyar országában a mindennel beetethető birkák tartaléka kifogyhatatlan. Ez az ország pont ezért nem vitte soha semmire a törenelemben, mert a magyar IQ állomány a félázsiai puszták növényvilágának a szintjén van.

Ami azonban mindig keresztülhúzza az Orbaneszkui alattomos diktátorok számitását: még a legosotobább magyarbirkáknál is jön egy pont, amikor az állati ösztöneikkel megérzik, hogy "Há bammeg emmostmá sok, há engem ezek átvertek!"

Régen, amikor a magyarbirka nem gondolkozhatott, meg nem láthatott világot, erre a felismerésre kellett olyan 30-40 évet várni. A mai infó dús világban ez a felismerés gyorsabban jön, még ha Orbaneszkuék évi sok 100 milliárd forintot is költenek arra, hogy az Átlaghülyemagyarja az1920-as évek orosz muzsikjainak az IQ szintjén maradjon.

A helyzet ma m´ár annyira szar, hogy valójában kurva jó.

FOLYTASSUK!

1ghost 2017.08.03. 09:43:58

@Duplaxiii:

Mindezt 1989-ben is leírhattad volna! Oszt mi lett egy éven belül? Na ugye!

Szóval, te tényleg élvezed, hogy ennyire, rémisztően bugyuta vagy? Ezt a sok baromságot, amit itt összelapátoltál, bármelyik fidelitasos hülyegyerek megírigyelné. Arra biztatlak, csatlakozz hozzájuk - ha még nem vagy a körükben - s meglásd, nem lógsz ki a sorból.

Sexual Harassment Panda 2017.08.03. 09:45:00

@high up!: "Ez az ország pont ezért nem vitte soha semmire a törenelemben, mert a magyar IQ állomány a félázsiai puszták növényvilágának a szintjén van."

Biztos nem azèrt, mert 45 év szocializmus volt, és nem voltak gyarmataink.

MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.08.03. 09:45:29

@Duplaxiii: Ah, a csúti geci és bandája száz évre való ötletet adott. Csinálnak egy új alkotmányt, és mindent feles törvényekbe tesznek. A Poltpotot simán kibasszák azzal, hogy új ügyészséget csinálnak, és nem őt teszik az élére. Egyébként egy köztörvényes bűnöző, simán le is lehet sittelni.

A felcsúti polgármestert, akinek volt egy kölcsöne úgy baszták ki, hogy csináltak rá egy törvényt, hogy akinek van tízezer forintnál több adóssága, az nem lehet polgármester. Geci... akarom mondani okos fijjúg ezek.

high up! 2017.08.03. 09:54:12

@Sexual Harassment Panda: "Biztos nem azèrt, mert 45 év szocializmus volt, és nem voltak gyarmataink."

Húbammeg, a ruszkiknak is voltak gyarmataik, fél kontinensnyi is, oszt mégse vitték vele semmire. Na meg "Nagy-Magyarországnak" is voltak gyarmatai. Oszt azzal se sokra ment, pedig még coclizmus se vótt.

Svájcnak meg nem vóttak gyarmatai. Meg Luxemburgnak sem. Meg Szingapúrnak sem. Meg még sok sikerországnak sem.
Meg egyik ország jóléte se azon múlik, hogy ócsóbban kapja a cukornádat a gyarmatról. Vagy a vasércet.

De persze fújhatod a 30 IQ-s magyarokra írt lózungokat, miért is lógnál ki a sorból?

FOLYTASSUK!

Duplaxiii 2017.08.03. 09:55:14

@VaradiJanos:
Mindenkinek joga van ostobának lenni, neked is!
Hogyan kapcsolod össze pár nyugati összeszerelő üzem munkaerőstratégiáját az ország stratégiai hibáival?
A "multik" a munakrő piac töredékét képviselik!
A "multi" nem poltitizál, egy adott gazdasági környezet szerint működik. Ha nálunk magasak lettek volna a bérek, nem ide teleül, alacsonyak voltak a komcsi idők miatt, idejöttek és ebben a mindenkori hatalom támogatta is őket. Sok zonnal továbbállt, amikor emelkedett picit a bérszinvonal és leketyegett a támogatási idő!
De ők miben határozzák meg egy magyar vállalkozás bérezését?
Írd már le!
Ma a összeszerelő cégek (Audi, Mercedes és a többiek) pont magasabban tartják a béreket, de még alacsonyabban a nyugatiaknál. Egy szabolcsi kkv akkor miért nem emel legalább az Audi szintjére?
A kerskedelmi láncok pontosan olyan bérekkel dolgoznak, mint a kereskedelem egésze. De ezek nem termelők, nem érték létrehozók! Ha kevesebb dolgozó, magasabb pénzért, akkor te lázadsz! Mivel az ország nem termelésre, hanem import alapú kereskedelemre van beállva, a kereskedelem bérszintje a kereslet-kínálat miatt alacsony.
Nincs termelés, nincsenek munkahelyek, sok a munkanélküli = alacsony az emberek pénzmennyisége = nem pörög a fogyasztás.
A multi meg adózik és a nyereséggel azt teszi, amihez kedve van. Pontosan úgy, mint egy KATÁ-s vállalkozó.
Ja, hogy kommunizmust akarsz?
A nép meg nem.
A bérhelyzet alapból a fidesz terve!
Ha alcsonyan tartja (amit a vállalkozások kivéreztetésével ér el), akkor az emberek kiszolgáltatottak, pár multit idecsalhat és lehúzhatja őket. Ez terv. Az is, hogy faék 1 biteseket a multik ellen fordítja.
A minimálbér emelés valójában vállalkozások ezreinek bezárását és a munkanélküliség emelkedését jelentette! Mert a vállakozó nem azért nem fizet rendesen, mert nem akar, hanem mert nincs hazai termelés, nincs fogyasztás, nincs bevétel! De a cég működéséhez kell egy létszám, így alacsony pénz+feketepénz.
De gyűlöld a multit, majd elmegy és itt ülsz csupasz seggel és keseregsz, hogy már kenyeret sem tudsz venni.
(miért nem lázadsz az albán és más pékésgek ellen? Azok is a hazai szakemberek, vállalkozások elől veszik el a teret! Csak ők tudnak a balkáni mutyiból pénz mozgósítani, míg a magyar semmiféle támogatást nem kap. Nem mutik, mégis szétszarják a gazdaság egy részét.)
Ne reménykedj, ha megy a csúti, a balosok akkor sem jöbbek többé vissza!

Sexual Harassment Panda 2017.08.03. 09:56:02

@high up!: Magyarországnak kb Bosznia volt ami inkább vitte a pénxt.
Luxemburg meg 10millió kongói "vadembert" mészárolt le, de nem voltak gyarmatai, á dehogy.

1ghost 2017.08.03. 10:01:06

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Pontosan! Remek gondolatok! Hadd hozzák egy másik példát: Parragh Bianka adjunktust és társait nagyjából két perc alatt lehet majd kibaszni a monetáris tanácsból, lévén nem felelnek meg a kinevezés törvény által támasztott feltételeinek.

Egyébiránt pedig elegendő egyetlen helyen változást elérni, egyetlen helyre éket verni (Pl. NAV, Számvevőszék, Ügyészség) mert onnantól kezdve fel lehet göngyölíteni az egész mocskos bűnszövetkezetet. (Például, egy vagyongyarapodási vizsgálat Polt Péternél, s egy hónapon belül már nem ő a legfőbb ügyész.)

S mi van akkor, ha már egy mocskos fideszes a rács mögött rohad? Talán fedezni fogja a tolvaj társait? Dehogy! Vádalku, s dalol mint a pacsirta, s megy a többi is a cellába, mind, az utolsó rohadt slepptagig bezárólag.

Szóval nem legyünk kishitűek: ennek a mocskos korrupt rendszer kollaboránsainak akkora a bűnlajstroma, hogy pillanatok alatt felszámolható az egész bűnszövetkezet, pusztán akarat, és elszántság kérdése az egész.

A 2/3-os bebetonozottságot hangsúlyozó ökrök villámgyorsan húzhatnak el a halál lompos faszára.

tegnaptuska 2017.08.03. 10:02:19

@VaradiJanos: Az önkormányzatoknál? Az egészségügyben? A szociális szférában?A nyugati beruházók? Kitalálom: te a birca vagy, csak egyedül unatkozol, meg kell néha a megerősítés. Amúgy a kurvaanyázás az milyen jellemvonás? Azt látom, hogy nem vagy szdsz-es, meg mszp-s sem, valószínűleg jobboldali lehetsz. Ott ez a szokás? Egymást is így köszöntitek? Templom előtt és után mennyi idővel nem komilfó kurvaanyázni a köreitekben?

Duplaxiii 2017.08.03. 10:09:29

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
Polt mozdíthatatlan, csak forradalom söpörheti el.
Őt a közt.elnök nevezi ki 9 évre! Azaz még 2019-ig hatalomban marad.
Kövér is marad, ő sem mozdítható el...
Polt nincs alárendelve az országgyűlésnek, így abban bármilyen többség lehet, nem irányíthatja, utasíthatja. Azaz maga ellen nem fog eljárást indíyani, beosztottjai meg értelemszerűen alárendeltjei.
A rendszer az alaptörvényben van rögzítve.
Az alaptörvény 2/3-os... Az utolsó módosításokat a fidesz sem tudta átvinni.
Ezek tehát a száraz tények, azaz jogi irányból nem kerülhetők meg.
Amíg ez van, poltpetiék bármit megakadályozhatnak...
Számos más szervezet irányítói is többségi szavazás alapján nevezhető ki. A médiahatóság, az alkotmánybíróság tagságának a leváltásai is gondokat vet fel...
Pontosan ez volt a fidesz terve, az akkor még barát simicska szokásos zsenialitása alapján.
Ja, az MNB is elég bebetonozott, csak a kamatpolitikával hetek alatt tönkrevághatják az új kormányt.
A pénzek kimentve, eszméletlen nagy tartalékuk marad ellenzékben is... A most kistafirungozott cégek és más területek emberkéi sem fognak elfordulni.
A heyi irányítás visszaalakítása is legalább egy év. Klikk, választási rendszer stb.
Idő, akkor is, ha van jogi lehetőség.
De az ellenzéknek egy nem lesz! Ideje!

1ghost 2017.08.03. 10:10:39

@Sexual Harassment Panda:

Így van, te fidelitasos hülyegyerek!

Luxemburgnak gyarmatai voltak Kongóban, rezsiszilárd Nóbel díjra esélyes fizikából, mészáros lőrincz pedig a Harvardon tanítja a közgazdaságtant!

Tiszta sor! Mégis, mi a fasz a gondod mindezzel?

chrisred 2017.08.03. 10:12:04

@Sexual Harassment Panda: Szerintem kevered Belgiummal, vagy legalábbis Lipót királlyal.

qqqqqqqqq (törölt) 2017.08.03. 10:17:05

@Magyarország Europa jövője.: végre egy ember aki meglátta mekkora szar bulvárcimlap megint. Értelmetlen hülyeség.

maxval a mélyelemző birca · http://bircahang.org 2017.08.03. 10:18:10

@Sexual Harassment Panda:

A Fidesznek 45 % kellene, hogy biztos legyen dolgában. Ennyi azonban nincs jelenleg, 40 % fölött van, de 45 alatt.

Ez pedig már azt jelenti, hogy egyes körzetekben verhető.

Azaz akár még az is megeshet, hogy nem lesz meg a 100 mandátum. Ez gyakorlatilag csak attól függ lesz.e valamilyen megéllapdás az ellenzékben.

MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.08.03. 10:21:20

@1ghost: Igen, a bűnbánó maffiózókkal lehet felfejteni a szövetet, akarom mondani a bűn-szövet-kezetet. Büntetlenséget ígérni, és még a lopott pénzt is megtarthatja, egymás sarkát fogják taposni.

Kellerrel hallottam interjút, hát hogy ő megpróbálta, de nem sikerült. Szánalmas.

Proud Mary 2017.08.03. 10:30:15

@high up!: hogyhogy visszaköltöztél Mo-ra?

Duplaxiii 2017.08.03. 10:30:24

@1ghost:
Könyörgöm, nem vitatom az indulataidat, egyet is értek számos véleményeddel, de nézz már utána a akadály jelenő emberkék jogi alapú leváltásának és felelősségrevonásának!
A legfőbb ügyészt a köztársasági elnök bevezi ki.
Tehát első körben valahogy Áder kell visszahívni és egy KÖZÖS jelölttel kicserélni.
De magát a folyamatot a házelnök kezdeményezheti, akit le lehte váltani, de az is elég nagy együttműködést feltételez az ellenzék és a jobbik között!
Tehát lecseréled a házelnököt, majd megtalálod a megoldát Ádert lecserélésére. Keresel egy megválasztható újat, aki majd visszahívja poltpetit.
Innentől gondolkodhatsz bármilyen jogi, rendőrségi folyamat beindítására.
Polt lecsukása jogi folyamat, ez jellemzően 3-10 évig is eltarthat, mert az igazságszolgáltatás összes döntéshozó vezetője is fidesz ember. Azaz ahhoz őket is le kell cserélni.
Miközben a fidesz nem tűnik el, elég nagy szavazati arányban benne marad a folyamatokban, azaz napi szinten gátolni tudja az egészet. Lásd négyesmetró!
Aztán pintérsanya megy, de addigra a legfontosabb dokumentumok (az ügyésségnél is!) már biztonságban lesznek és a hű emberkék meg tucatnyian az alsóbb, de még a folyataokra hatással bírók is megmaradnak.
A dokumentumok kimentése akadályozni fogja a elszámoltatást és segíteni a ellenzéki aknamunkát. Ezt is megéltük már, az előbukkanó ügynöki papírokkal vagy a fel nem deríthető kayaibrahimmal, ezüsthajóval.
Pedig akkor csak simicskának kellett apeh elnöknek lennie és a hideg bájtok éjszakáját levezényelni és kövérnek belelapozni a bm-es titkos anyagokba.
Számtalan más szervezet van, amit szintén fel kell deríteni és elszámoltatni.
Mindezt egy-két hónap alatt - ami lehetetlen -, mert vesztés esetén is nagy lesz a fidesz "hatalma".
Vagy az ellenzék is beveti az erdogáni, putyini módszereket? Mert orbán galádsága ellen még nagyobb galádság kellene, ha nem jogi úton akarod a választás!!!
Szóval vagy komplett összefogás a jobbikkal is és egy ügyvezető kormány a rendrakásra (ez igazolható a társadalommal szemben), majd új választások vagy forradalom, az utcai tüntetések, sztárjkok. Ami a kivéreztetett országunk vesztét csak felgyorsítja.
.
Ez 1990-ben lett elbaszva! Amikor nem lettek a régi emberkét, a bm-es háttérgecik és a többiek örökre kitiltva a közéletből!
Akkor a mai mocskok (mindkét oldalon!!!) nem lennének hatalomban.

Európai téridő 2017.08.03. 10:31:37

@Simao Sabrosa: Pedig ha nem így lenne, 1 %-kal vernék a Jobbikot, kac-kac.

chrisred 2017.08.03. 10:34:41

@maxval a mélyelemző birca: Nem a pártokon múlik, ők egyezkedhetnek bárhogyan. Kérdés, hogy lesz-e legalább 40-50 körzetben olyan egyéni jelölt, aki meg tudja szerezni a választók relatív többségének támogatását.

high up! 2017.08.03. 10:39:25

@Sexual Harassment Panda:

na menj szépen aludni, álmodj ócsó kubai cukornádról meg gőzhajókkal behozott birodalmi diszkont árú vasércről, meg minimálbéren kizsákmányolt birodalmi alattvalókról (na ez utóbbihoz ki se kell mozdulnod Magyarországról!).

Hej, ha ezt mi is megcsináltuk vóna 200 éve, akkor ma csak dőzsölnénk a jólétben, asse tundnánk, mire kölcsük nagyapáink felhalmozott mesés vagyonát, olyan gazdagok lennénk mint a németek meg andorraiak, sose kéne dógozni mennünk!
De ezt mind elvette tőlünk a Soros meg migránsok, mert ezek minket 1000 éve súlytanak a történelemben!

FOLYTASSUK!

high up! 2017.08.03. 10:40:20

@Proud Mary: "hogyhogy visszaköltöztél Mo-ra?"

csak megnézn jöttelek téged az állatkertben.

FOLYTASSUK!

maxval a mélyelemző birca · http://bircahang.org 2017.08.03. 10:43:17

@chrisred:

Minél kisebb a részvétel, annál magasabb a ballibek esélye.

Plusz az az ideális, amit Gyurcsány javasol: azaz nincs közös lista, de a helyi esélyesebb ballib javára visszalép az esélytelenebb.

Csak akarat kell ehhez.

Ha én lennék a szakértő, meg tudnám szervezni. Más kérdés, hogy nem vállalnék el ilyesmit erkölcsi okokból.

ben2 2017.08.03. 10:43:33

@maxval a mélyelemző birca:

Mégis miben tudna megállapodni az ellenzék? Max a biztosan bukó körzeteket tudnák egymás között lepasszolni, de az kevés az üdvösséghez.

A másik, hogy tegyük fel, hogy Török Gábornak igaza lesz: a fidesz elbukja a kormánytöbbséget és előrehozott választásokon balos támogatással nyer a jobbik.
Akkor lesz egy kormány teli teljesíthetetlen ígéretekkel, ellentmondásos szavazói elvárásokkal, balliberális _és_ fideszes ellenzéki médiával a nyakán.
Miközben a Jobbik teli tehetségtelen, fegyelmezetlen hőbörgőkkel.
Reménytelen.
A jelenlegi ellenzék széttagoltsága nem csak a választási matematika, hanem első sorban a kormányzóképesség miatt problémás.
Az egész csak arra lenne jó, hogy a Jobbik két éven belül megbukna és a Fidesz újabb 8 évet kapna kétharmaddal.

Andy73 2017.08.03. 10:55:52

Ez a Török egyre komolytalanabb figura.
1) Jelenleg nagyobb az esély az újabb Fidesz-KDNP kétharmadra, mint arra, hogy nem érik el a 100 mandátumot.
2) Ha mégsem érik el, akkor nyilván nem lesz előrehozott választás, ez egy nagy kamu. Ha már 2018 tavaszára egyeztet a Jobbik és a baloldali pártok, hogy megakadályozzák a Fidesz győzelmét, akkor utána simán koalicíóra is fognak lépni. Nyilván ezt szeretnék, erre készülnek, csak ez eléggé botrányos lenne a választóik előtt, ezért titkolják és kamuznak az előrehozott választásokkal.
3) Előrehozott választás már csak azért sem lesz, mert annak az eredménye bizonytalan, és rontaná az ellenzék esélyeit. A szavazók a győzteshez húznak, tehát ha a Fidesz esetleg tényleg csak szűken nyerné meg a következő választást, akkor utána az előrehozott választást már simán behúzná.
Így tehát előrehozott választás nem lesz, az egész egy nagy kamu, mint Török.

Andy73 2017.08.03. 10:55:53

Ez a Török egyre komolytalanabb figura.
1) Jelenleg nagyobb az esély az újabb Fidesz-KDNP kétharmadra, mint arra, hogy nem érik el a 100 mandátumot.
2) Ha mégsem érik el, akkor nyilván nem lesz előrehozott választás, ez egy nagy kamu. Ha már 2018 tavaszára egyeztet a Jobbik és a baloldali pártok, hogy megakadályozzák a Fidesz győzelmét, akkor utána simán koalicíóra is fognak lépni. Nyilván ezt szeretnék, erre készülnek, csak ez eléggé botrányos lenne a választóik előtt, ezért titkolják és kamuznak az előrehozott választásokkal.
3) Előrehozott választás már csak azért sem lesz, mert annak az eredménye bizonytalan, és rontaná az ellenzék esélyeit. A szavazók a győzteshez húznak, tehát ha a Fidesz esetleg tényleg csak szűken nyerné meg a következő választást, akkor utána az előrehozott választást már simán behúzná.
Így tehát előrehozott választás nem lesz, az egész egy nagy kamu, mint Török.

Sexual Harassment Panda 2017.08.03. 11:02:35

@maxval a mélyelemző birca: akkor a választások még egyáltalán nem lefutottak

rasztaszív 2017.08.03. 11:07:36

borzasztóan egyszerű a megoldás : fix évenkénti választások.valódi versenyre kell kényszeríteni a politikusokat!egy mostani ciklus ideje alatt lerendezhetnénk az alap dolgainkat.

az egyik legbeágyazottab futó agymosás az,ami a négyéves rendszert védi.mindenki azonnal böfögi fel a belé ültetett panelokat.amiknek egyébként jellemzően pont az ellenkezője igaz.
a négyéves rendszer,és az ebből adódóan kialakuló stabilan korrumpálható pártelitek létrejötte kizárólag a nagytőke érdeke.

Bafana 2017.08.03. 11:13:41

@Andy73: Hiába írod le kétszer, attól még butaság marad.
1. Az előrehozott választás csak a választást követő patthelyzet esetére van vázolva, mint lehetőség. Amire úgy érkeznek a pártok, hogy pont a Fidesznek lenne vesztenivalója. Mivel nem nyerték meg, és gyengültek. Az ellenzék meg arra mutogathat, hogy Orván elbukott. Tehát mit húzna be simán a Fidesz?
2. A Jobbik balf@sz összeborulási agyelfosást csak a Fidesz erőlteti és vizionálja. Eléggé fingszagúan, meg kell mondani. Nem tudom, a balf@sz szavazók hogy vannak vele, de a jobbikosok okádva fordulnának el a párttól. Ezt Vona is tudja, miért szúrná magát tökön?

chrisred 2017.08.03. 11:21:16

@maxval a mélyelemző birca: Ebben az a bibi, hogy nekik nem egymástól kellene elvenni szavazatot, hanem azokét megszerezni (vagy legalább egy részét), akik az egész politikai elitet utálják. A fideszellenes kétharmad döntő része ilyen szavazó - jobban mondva nem szavazó.

chrisred 2017.08.03. 11:25:12

@ben2: A NER utáni első kormány biztos bukó, mint a Kádár-rezsim utáni első. Ha nem teljesíti az ígéreteket, akkor azért (lásd MDF), ha teljesíti, akkor azért. Bár erre még nem volt példa.

Ekrü 2017.08.03. 11:30:59

@Sexual Harassment Panda: Most ,hogy mondod így már érthető. :)) Nem is értem ,hogy nem jutott az eszembe... :))))

teéjesenmindegy 2017.08.03. 11:38:16

@rasztaszív: "fix évenkénti választások.valódi versenyre kell kényszeríteni a politikusokat!"
Ez igen. Ennyi ésszel élni. Komoly.
Nem csoda, hogy nem kapsz senkitől semmilyen megbízást

rasztaszív 2017.08.03. 11:45:36

@teéjesenmindegy: takonykám,vitatkozni is tudsz a dologgal?

Mustár XXX 2017.08.03. 11:49:01

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Igyekszem mindent megtenni, hogy megfeleljek mindazon kritériumoknak, melyet voltál szíves rámaggatni. Bár annyit azért megjegyzek, hogy zombi nem lehet nyuggert, hiszen ő már meghalt. Ráadásuk az agyhalottságnak sincs értelme, hiszen hiszen nem csupán az agy hal meg, hanem úgy ahogy van, minden.
Szóval nagyon szépen kérlek, mutasd meg, tévelygő kreaturának, hogy miként is tudok eme három kritériumnak egyaránt megfelelni!

maxval a mélyelemző birca · http://bircahang.org 2017.08.03. 11:50:28

@chrisred:

A nemszavazók számára a Fidesz a kisebbik rossz a ballibekhez képest.

chrisred 2017.08.03. 12:11:58

@maxval a mélyelemző birca: Akkor Fidesz szavazóknak neveznék őket. A legnagyobb probléma, hogy már az összes rendszerváltó párt leszerepelt, az elmúlt évtized protestpártjai meg maximum egyes rétegeket tudtak megnyerni maguknak, széles társadalmi bázissal nem rendelkeznek.

ben2 2017.08.03. 12:40:12

@chrisred:

Épp az a gond, hogy a NER-t esetleg váltó kormány nem tudná betartani az igéreteit, mert azok eleve betarthatatlanok.

Pl. Elszámoltatás.
Eddig minden elszámoltatási kísérlet kudarcot vallott. Komenisták, MDF-esek, MSZP-sek, első Orbán kormány, Printz Gábor, Tocsik, Kulcsár, Gyurcsány, stb. stb. mind megúszta, mert pont az a politikai korrupció lényege, hogy jogilag támadhatatlan eszközökkel történik.
Azaz ha egy párt azzal kampányol, hogy majd jól börtönbe küldi a hatalmon lévőket, az eleve hazudik.
Ugyanis vagy kézivezérli az igazságszolgáltatást, vagy visszamenőlegesen jogszabályokat alkot. Ebbe pedig még a Fidesz is belebukott kétharmaddal az EU ellenállása miatt, pedig csak a szocik által az utolsó pillanatban kifizetett pofátlan végkielégítéseket akarta visszaszerezni. Az igazságszolgáltatás kézivezérlése sem fog működni, arra megint csak a Fidesz a példa: még nyugdíjazni sem tudta idő előtt a bírókat.

Aztán ott a többi, mint egészségügy, oktatás:
Akármilyen kormány jön és akármennyi pénzt is tol az egészségügybe, nem tud versenyezni azzal a trenddel, hogy nyugaton az ötszörösét ígérik fele annyi munkáért, háromszor jobb munkakörülmények mellett.
És akkor még nem beszéltünk az egészségügyet és az oktatást lassan 50 éve sújtó morális váltságról és kontraszelekcióról, ami eleve nem pénz kérdés és az érelmiségi arroganciáról, hogy az állam adjon mindig több pénzt, de ne szóljon bele semmibe, mert autonómia az kell, de azért viselje az állam a felelősséget a komplett ágazat állapotáért.
Lehet folytatni a végtelenségig.

Na most ha ehhez még hozzá kellene vennünk, hogy nem egy stabil többség állna a jobbik-msz-akármi mögött, hanem egy protest szavazókból álló konglomerátum, ami egyetlen közös nevezője, hogy utálja a Fideszt, ellenben minden másban homlok egyenesen eltér a véleménye, érdekei és akarata.

Azaz a jelenlegi ellenzék bármilyen kombinációjáról is beszélünk, egyet jelenthetünk ki biztosan: nem lenne alkalmas a stabil kormányzásra.
Ez az, amit a választók nagy többsége is érez és ezért marad inkább otthon, vagy szavaz jobb híján a fideszre.

Bikkfanfutyulo 2017.08.03. 12:50:27

@maxval a mélyelemző birca: "A nemszavazók számára a Fidesz a kisebbik rossz a ballibekhez képest."
Az ország és a polgárainak 80%-a számára a fidesz a legnagyobb rossz, ami csak elképzelhető. A hanyatlást pont nem az fogja megállítani, aki okozza.

Bikkfanfutyulo 2017.08.03. 12:53:37

@ben2: A fidesz is mindent azzal indokol, hogy "stabil kormányzás". OK, legyen egy átmeneti (szakértői) kormány, egyetlen feladattal: visszatéríteni az országot a demokrácia útjára, úgy, hogy még egy Orbán ne léphessen hatalomra. - Azután lehet majd építkezni.

Willkommenskultur 2017.08.03. 13:03:19

külföldön vk de választani hazautazom

Orbánra fogok

jó lesz

maxval a mélyelemző birca · http://bircahang.org 2017.08.03. 13:08:07

@Bikkfanfutyulo:

Ha így lenne, hatalmas bukás lenne. Mint 2010-ben, amikor a ballibek elleni ellenszenv akkora volt, hogy a Fideszt nem kedvelő emberek is a Fideszre szavaztak, csak hogy bukjon a Gyurcsány-Bajnai kormányzat.

MOst nincs így, azaz nem igaz állításod.

rasztaszív 2017.08.03. 13:15:28

@Bikkfanfutyulo: "visszatéríteni az országot a demokrácia útjára, úgy, hogy még egy Orbán ne léphessen hatalomra."
nagyra tartom ezt a szándékot,de mégis hogy?szerintem éppen az évenkénti választás,a folyamatos kontroll lenne a megoldás.
szerintem itt most nincs egy olyan formáció sem,akikre négy évre rá lehetne bízni az ország vezetését.kell egy olyan rendszer,ami lehetőséget biztosít,hogy egészen új pártok jöhessenek.

Bikkfanfutyulo 2017.08.03. 13:18:39

@maxval a mélyelemző birca:
Sikerült is lezülleszteni az országot az EU sereghajtói közé.

Larry Silverstein 2017.08.03. 13:19:05

elorehozott naná

Magyarországon ilyen aranykor a dulizmus óta nem volt Orban szent istvannal Matyassal Szechenyivel lesz egy kategoria 30-40 even belul, igen neki szemelyesen is oriasi erdeme van a hulyeseg irtsaban az urbanus metely kordaban tartasaban

-elmult8 evben megszünt az infláció és töredéke lett a hitelkamat
-megduplazodott az atlagfizu, csokkent az atlagfizu adoja a csaladosoknak
-utobbi nem igaz mert a csaladosok konkretan nem fizetnek jovedelemadot
-nő a turuzmus min TÁLAT
-emberek tele vannnak megtakarításokkal, 8 éve majd befostak az adósságoktól

Magyarorszaag a vilag egyik legjobb helye kicsit tobb pez elferne meg meg lazasag

Ezert 10 évig biztos megvalasztom meg Orbant Meszarost

lehet sirni nem hat meg

Larry Silverstein 2017.08.03. 13:20:49

@Bikkfanfutyulo: ne sirj kiskutya

1000 euro az atlagfizu mo-n

meg szlovakiaban, meg csehorszagban

neked nem lesz annyi soha de nemazorszag a hibas

igaz?

rasztaszív 2017.08.03. 13:22:28

@Larry Silverstein: orbán meciarral lesz egy kategória pár éven belül.a szlovákok most pont annyival vannak előrébb,amennyivel előbb letudták a maguk nacionalista szemetét.

Bikkfanfutyulo 2017.08.03. 13:22:41

@rasztaszív: Igen, lehet, hogy kell néhány év, amíg kialakul egy az ország érdekeit szem előtt tartó párt vagy gyülekezet, de azután a nagyobb projektek (EÜ, oktatás, stb) megkívánják, hogy hosszabb távon legyen meg az egységes akarat.

Bikkfanfutyulo 2017.08.03. 13:29:42

@Larry Silverstein: Látom, téged pórázon tartanak. Akkor viselkedj is rendesen, vagy nem lesz csont.

rasztaszív 2017.08.03. 13:29:54

@Bikkfanfutyulo: az csak a bibi,hogy egy négy éves rendszerben 4-8-12 év kell hozzá.szerintem nincs ennyi időnk erre.évenkénti választások mellett pár év alatt kialakulna egy gyökeresen új pártstruktúra.

Larry Silverstein 2017.08.03. 13:31:39

@rasztaszív: nincsenek elorebb, forintra ugyanannyi a fizu szlovakiaban mint mo-n

meciarral sincs semi bajuk, o az allamalapito foisten

fenn lakik a hegyen a szallodajaban haja szala se gorbult meg

Larry Silverstein 2017.08.03. 13:34:32

@rasztaszív: ne almodozz szocika

nincs 4-8-12 evetek abban igazad van, 2018ban meint megszunik a demokracia azt most megmondom

csak tunti nemigen lesz

hehe

rasztaszív 2017.08.03. 13:37:35

@Larry Silverstein: ők belső körösek lesznek,mi maradunk periféria.tényleg ugyanaz...

meciarral nincs ember,aki szóba állna európában.az viszont,hogy nem került börtönbe,lehet,hogy tényleg különbség lesz.

teéjesenmindegy 2017.08.03. 13:38:07

@rasztaszív: Nem, ekkora baromsággal egyszerűen nem lehet vitatkozni.
Az évente bevezetett választások után mi lenne a következő vágyad? Keljen a nap Nyugaton? Le a gravitációval? Együnk a seggünkön, és szarjunk a szánkon? Mondjuk neked ez utóbbi már összejött.

rasztaszív 2017.08.03. 13:40:07

@Larry Silverstein: ne álmodozz,fasiszta.ezt már nem úszhatjátok meg.

rasztaszív 2017.08.03. 13:40:44

@teéjesenmindegy: neked nincs érved,azt látom:)

Larry Silverstein 2017.08.03. 13:42:25

@rasztaszív: mér antallal, hornnal, gyurnaival ki all szoba

ne farassz geci

rasztaszív 2017.08.03. 13:43:53

@Larry Silverstein: esetleg a halottlátók...ne fárassz,takony.

pefe 2017.08.03. 13:50:47

A koordinációt úgy is meg kehet csinálni, hogy csalnak a választásokon, és a megismételt szavazáson, már simán visszalépkedhetnek egymás javára az ismert eredmányek tükrében. Ez felvetne egy lehetséges mszp-jobbik koalíciót, ami teljesen természetes is lenne, hiszen mindkét párt ugyanannak a gazdasági érdekcsoportnak a terméke.

bontottcsirke 2017.08.03. 13:51:26

Nem lesz itt narancsgyőzelem. Mennek a kukába mind,

A következő 20 évben biztos hogy Orbánra szavazok 2017.08.03. 14:02:44

@rasztaszív: "évenkénti választások mellett pár év alatt kialakulna egy gyökeresen új pártstruktúra. "

Persze es ha igy sem sikerulne a par szazalekos libbant partocskaknak ketharmados tobbseget elerni, akkor meg havonta lenne valasztas.

rasztaszív 2017.08.03. 14:09:27

@A következő 20 évben biztos hogy Orbánra szavazok: el fog jönni a közvetlen demokrácia ideje is,ahol napi szinten nyilváníthat véleményt bárki.
de a fasisztáknak már az évenkénti választás is világvége lenne...:)

maxval a mélyelemző birca · http://bircahang.org 2017.08.03. 14:21:21

@Bikkfanfutyulo:

A valóságban 2004-ben 20. hely a 25 közül, ma 24. hely a 28 közül.

S az egyes keleti tagállom között az eltérés minimális.

Ekrü 2017.08.03. 14:25:22

@Bikkfanfutyulo: Az ország és a polgárainak 80%-a számára a fidesz a legnagyobb rossz, ami csak elképzelhető.-Akkor nem is értem miért sírtok?Ha ez így lenne 2018-ban játszva nyerne a baloldal. :))

Proud Mary 2017.08.03. 14:28:04

@rasztaszív: látszik, h lövésed nincs a szlovák politikai helyzetről. még arról sem veszel tudomás, amit a hírekben lehet olvasni. egyet nem értek, ha valaki ennyire ostoba, mire van ekkora pofája. na mindegy, az ilyen, behorpadt csirkemellű monitorharcosoknak 2018 után végleg leáldozott.

Bikkfanfutyulo 2017.08.03. 14:28:32

@maxval a mélyelemző birca: 2004-ben léptünk be az EU-ba. Azóta dől a pénz, és máris felkűzdöttük magunkat a hátulról negyedik helyre. Bravó! :-)

rasztaszív 2017.08.03. 14:31:13

@Proud Mary: hát,akkor esetleg valami információmorzsát is csöpögtethetnél a nagyképűsködés helyett...:)ki áll szóba még meciarral?

Bikkfanfutyulo 2017.08.03. 14:33:56

@Ekrü: Ez ugye egy álnaiv kérdés. Lassan mindenhonnan dől a fidesz-propaganda ezerrel, alig maradt független médium, az embereket elzárják a tájékozódás lehetőségeitől, akkor honnan fogja tudni a Bözsi néni, hogy más is létezik, nem csak Orbán személyesen?

Proud Mary 2017.08.03. 14:40:52

@rasztaszív: nem meciarról van szó, hanem a szlovák politikáról, a szlovák segélyezési rendszerről, az éhséglázadásokról, a segélyek megkurtításáról. de nem baj ez, aki tudja, az megfelelően kezeli a véleményedet. am, miért is kéne bárkinek is szóba állni azzal a böszmével? még csak egy parlamenten kívüli párt elnök se. de ez most mindegy.

VaradiJanos 2017.08.03. 14:43:04

@ami szabad: ja, megteremteni a nektek tetsző körülményeket és akkor béke lesz. Lószart.

VaradiJanos 2017.08.03. 14:44:41

@Bafana: igen, a Jobbik megoldás lehet

rasztaszív 2017.08.03. 14:45:47

@Proud Mary: igen,ez volt az a mód,ahogy rendbe tették magukat meciar után.és?!gondolod mi majd megússzuk orbán után?!

Proud Mary 2017.08.03. 14:47:17

@rasztaszív: jaja, ezt a dumát :DDD ha ezt meglépné a fidesz (mint ah bizonyos elemeket meg is lépett) rögtön beindul a gyűlölködő libsikórus. veled az élen. de persze ott az jó. nna, puszi, lépek

VaradiJanos 2017.08.03. 14:47:59

@high up!: de bátran szidod a testet amin élősködsz, te büdös parazita. Nem szabad megbocsátani a rühedék, faszcincáló kurva anyádnak, hogy a világra szart egy ilyen magadfajta gyáva, alattomos, horpadtmellű férget.

rasztaszív 2017.08.03. 14:50:10

@Proud Mary: legalább te tudod,hogy most mit is akartál...?:)))

VaradiJanos 2017.08.03. 14:50:33

@tegnaptuska: ha kurva az anyja, akkor mi másnak nevezzem?

VaradiJanos 2017.08.03. 14:51:48

@Larry Silverstein: nem szoci ez a rasztaszív, egy féreg kozmopolita

VaradiJanos 2017.08.03. 14:53:49

@rasztaszív: egy cigányozó zsidó, de vicces

rasztaszív 2017.08.03. 14:56:34

@VaradiJanos: fideszcigányozó,és nem zsidó...ha lenne többi,az stimmelne:)

VaradiJanos 2017.08.03. 15:00:54

@rasztaszív: a kamuhologrammis vén kurva nagyanyád nem örülne, hogy megtagadod

Ekrü 2017.08.03. 15:02:33

@Bikkfanfutyulo: Ne nézd le a Bözsi néniket.Ma már nincs olyan falu ahol ne lenne valamilyen műholdas TV,és ha veszed a fáradtságot és utánanézel ,már a legolcsóbb csomagokban is ott van pld az RTL ami nem mondható kormányközeli tv-nek.Az internet is ott van a legeldugottabb kis településen is,az már más kérdés ,hogy lehet Bözsi néni nem kíváncsi az Index, 444, RTL hazugságaira,inkább hisz saját tapasztalatának.Meg aztán régebben a politikusok vették a fáradságot és elmentek az emberekhez ,hogy meggyőzzék őket,de ehhez mondjuk le kéne szállni a magas lóról és elkezdeni dolgozni,nem csak a sült galambra várni.De jelenleg a baloldal csak annyit tud,hogy ócsárolja a Fidesz szavazóit,meg győzködi ,hogy ne menjenek el szavazni.

rasztaszív 2017.08.03. 15:02:34

@VaradiJanos: te cigánykodsz,az nyilvánvaló,de rólam semmit nem tudsz:)

VaradiJanos 2017.08.03. 15:03:27

@rasztaszív: pont eleget tudok rólad, kutya

MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.08.03. 15:12:34

@VaradiJanos: Itt baszod megint a rezet, geciputtony? Folytál volna le inkább apád lábán!

2017.08.03. 15:18:29

TG egy pöcs és még politológusnak is szar.
Jóst játszik elemző helyett, ezért folyamatosan megbukik, mint vitya a drogteszten.

MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.08.03. 15:23:53

@Mustár XXX: "voltál szíves rámaggatni"

Nem aggattam rád semmit, nem is ismerlek.

MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.08.03. 15:24:33

@Dr. Trejo: "még politológusnak is szar. "

De olyan szép okos nagy feje van. :))

VaradiJanos 2017.08.03. 15:29:07

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: szevasz fotelforradalmár prolika! Nehogy gutaütést kapj! Ne költsék az adómat az önkormányzati elkaparásodra, aztán meg kerülgethetjük az undor kölkeidet amikor ki kell menniük strichelni a sarokra....

MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.08.03. 15:31:19

@VaradiJanos: "Ne költsék az adómat"

Milyen adódat? A közmunkások mennyit adóznak? Egyébként arra költi a csúti geci gazdád, amire akarja. Főleg a te félrevezetésedre, látod, milyen jó csicskája lettél.

VaradiJanos 2017.08.03. 15:41:21

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: látom, nem tudjátok elképzelni, hogy fizetség nélkül is rühelje valaki a parazita pofátokat és azt sem, hogy ettől még nem kell kedvelnie a Fideszt (elnézést, parazitául fideSSt).

MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.08.03. 15:42:29

@VaradiJanos: Ez a különbség köztünk. Mi még pénzért se szopnánk a geci gazdád faszát.

Lesz még Magyar Köztársaság 2017.08.03. 15:51:36

@Duplaxiii:" Polt mozdíthatatlan, csak forradalom söpörheti el."

Nem szükségképpen, de ez is ott van a kimenetelek között. Az viszont biztos, hogy sima országgyűlési választások alkalmával a jelenlegi rezsim már nem eltakarítható. Furcsa, természetellenes dolog lenne. A rendszer természetét ismerve és párhuzamot vonva a mai oroszéval, belorusszéval, törökkel, vagy a közelmúltba visszalapozva a milosevicsi szerb viszonyokkal összevetítve nincs rá se kül-se belföldi történelmi példa.

1956 vagy 1989 lesz. Véres vagy békés átmenet - hirtelen összeomlás vagy még évtizedekig tartó rothadás után: nem tudni. Hogy melyik történelmi esemény ismétlődik meg újra, az elsősorban a felcsúti bűnöző és szűk körének vérmérsékletén fog múlni.

De mindenképpen rendszerváltásra lesz szükség. Az ellenzék már akkor hazudik, mikor tendenciózusan kormányváltásról beszél.

MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.08.03. 16:00:50

@VaradiJanos: Ne a saját elbaszott házasságodból indulj ki, geciputtony, csak a te nejed strichel a sarkon.

VaradiJanos 2017.08.03. 16:08:36

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: nem mondtam, hogy a sarkon strichel a nejed, az a lányod lesz, miután elpatkolsz. A nejed csak egy sima ócska alkoholista lotyesz

kgaba82 2017.08.03. 16:26:03

@teéjesenmindegy:
Ne haragudj, de igazán beláthatnád, hogy van logika az évenkénti választásokban. Gyakorlatilag ez az egyetlen módja a 13. havi nyugdíj és családipótlék visszahozásának :)

Persze egy az egyben azt már nem lehet eladni a népnek. Ezért kell a demokratikus köntös

maxval a mélyelemző birca · http://bircahang.org 2017.08.03. 16:37:21

@Republic Forever!:

"Az viszont biztos, hogy sima országgyűlési választások alkalmával a jelenlegi rezsim már nem eltakarítható. Furcsa, természetellenes dolog lenne."

Furcsa, természetellenes, hogy a ballibek képesek lennének népszerűek lenni?

ben2 2017.08.03. 16:51:47

@Bikkfanfutyulo:

Kezdjük azzal, hogy az általánosító és hangulatkeltő lózungokon túllépve senki sem tud olyan konkrét esetet mondani, ami azt bizonyítaná, hogy Magyarországon ne lenne demokrácia és szólásszabadság.
Acsarkodás, sírás meg műrettegés az persze van, de ha csak egyetlen konkrét példát kellene mondani, hogy ki, mikor, hol nem tudta kifejteni a politikai véleményét vagy érte állami hatóságok részéről attrocitás miatta, vagy kik, mikor, hol nem tudtak törvényes keretek között élni a gyülekezési jogukkal vagy kit, mikor, hol ért hátrányos bánásmód állami szervek részéről politikai nézetei, vallása, nemzetisége vagy nemi identitása miatt, akkor kussolás van, terelés vagy a szokásos általánosító mantrák szajkózása.

A másik, hogy ahhoz, hogy bármit rendszer szinten meg lehessen változtatni, minimum 2/3-os parlamenti többség kell.
Na most feltételezve, de meg nem engedve, az ellenzék összefog jobbiktól dkig, aktivizálódik az összes bizonytalan és az ellenzék kétharmadot szerez...
Addig oké, hogy visszavonják a jelenlegi kormány összes döntését.

Na de mi lesz helyette?
Nyolc általánoshoz kötik a szavazójogot? Visszaállítják Rákosi alkotmányát, vagy újat írnak?
Ha igen, milyet?
Lesz benne melegházasság, meg szentkorona tan, hogy a liberálisok és a jobbik is örüljön?
Lebontják a déli határ mellett a kerítést, vagy lőtornyokkal erősítik meg?
Utálni fogják az oroszokat, vagy a jobbik miatt mégis csak megszeretik őket? Kilépünk az EU-ból, vagy hitet teszünk az Európai Egyesül Államok mellett?

És így tovább.

Szakértői kormány? Kinek a szakértőiből? Tudsz mondani egyetlen valamire való szakembert ebben az országban, akit függetlennek ismer el jobbik, mszp, dk, momentum, lmp ?
És ha találnak is ilyeneket... ha a t. szakértők olyan döntést hoznak, ami valamelyik párt érdekei ellen szól az adott párt majd csendben elviseli? Vagy zsarolni kezdi a többit, hogy kiugrik a csalamádé koalícióból?

Ez az egész "majd együtt elváltjuk a fideszt" ötletelés nem több rózsaszín vágyálomnál és nem csak azért mert matematikai esély sincs rá, hanem mert fogalmuk sincs, hogy mire váltanák le.

Lesz még Magyar Köztársaság 2017.08.03. 17:26:20

@maxval a mélyelemző birca: "Furcsa, természetellenes, hogy a ballibek képesek lennének népszerűek lenni?"

Ez nem a népszerűségen múlik. Ez az unalomig ismert szirénhang. A választási törvényt úgy és azért írták át, hogy az ellenzék esélyét a nullára szorítsák.

De ezen felül itt elvekről van szó. Demokrata nem fekszik le Orbán kénye-kedvének. Orbán csaló választási törvénye által rendezett választásokon elindulni akkor is bűn, ha az ellenzéknek lenne (nincs) akár hangyányi esélye. Az az orbáni rend elfogadása, a bűnözők diktálta játékszabályoknak való behódolás. Valódi ellenzéki ilyenbe nem megy bele. Ezért nincs ellenzék ma az országban.

Az orbáni keresztényfasiszta preambulumos, a fideszes állami bűnözésnek jogalapot képező Alaptörvényre képviselőként (kormánypárti-vagy ellenzékiként egyaránt) fölesküdni meg felér egy hazaárulással.

ami szabad 2017.08.03. 17:30:24

@1ghost: HA Poltot kilövik, borul az egész dominó.. Haza lehet hozni a kitalicskázott ezermilliárdokat. Én viszont szeretném, ha nem csak az elmúlt 7 év, de az elmúlt 30 év kihordott lovéját hazahúznánk ,mert nagyságrendje az államadósságot is meghaladja! Lehetne egy klassz országunk a tolvajok nélkül, ed nálunk csak a kakaós csiga- tolvaj kölköket meri baxtatni a szügyészség! Soha nem gondoltam volna, hogy Románia nekünk bármiben is példa mutató lehet, de náluk az emberek igenis kimennek tüntetni minden korrupt politikus ellen, és vissza is szerzik a lét, amit csak lehet! Az meg már döbbenet, hogy tavaly már ők is állva hagytak bennünket, mi meg jobban teljesítünk! :) Persze nyilvánvaló hogy a mi "elitünk" szívesebben keres külső ellenfelet, mint hogy beismerje, azért maradtunk le - és szakadunk le egyre jobban- mert már a parazsat is ellopják!

ben2 2017.08.03. 17:39:26

@Republic Forever!:

Miért csaló a választási törvény?

És mitől keresztényfasiszta az alaptörvény preambuluma?

maxval a mélyelemző birca · http://bircahang.org 2017.08.03. 17:39:46

@Republic Forever!:

A gond ezzel, hogy NEM igaz.

Ha jövőre a ballibek kapnak 40 %-ot, még kétharmadjuk is lehet.

A jelenlegi választási szabályok alig mások, mint a 2014 előttiek, s nem kedvezményezik a Fideszt. A nyertes kedvezményezik, de ez így van 1990 óta.

Nme létezik "orbáni rend", ez az alkotmányos rend, amit lehet nem szeretni persze, sőt lehet törekedni megváltoztatására is. Csak nem hőbörgésssel, hanem választásokon való sikeres részvétellel.

maxval a mélyelemző birca · http://bircahang.org 2017.08.03. 17:40:23

@Republic Forever!:

Keresztényfasizmus - az mi? S hol van benne az alkotmányban?

rasztaszív 2017.08.03. 17:46:26

@maxval a mélyelemző birca: lényegében még nem volt olyan fasizmus,ami mögött ne lettek volna meg a klerikális összefonódások.máshogy nézve : a XX.század óta még nem volt rá példa,hogy amikor a katolikus egyház belefolyt a politikába,abból ne fasizmus lett volna.

az_igazi_trebitsch 2017.08.03. 18:15:55

Mindenki nyugodjon le, törökgáborelemezzel az élen: ha a Fidesz nem szerez többséget, akkor a Jobbikkal fog kormányozni. Pont. Senki ne dőljön be annak, hogy most egymást szapulják; ez a klasszikus pávatánc á lá Orbán, továbbá ne azt nézzék, amit mondok, hanem azt, amit satöbbi, satöbbi.

A parlamentbe bejut még az MSZP, továbbá mindazok a pártocskák, akiknek a Fidesz az általa üzemeltetett választási szoftverrel meghamisítja az eredményét, és akiket szükség esetén meg tud vásárolni egy-egy parlamenti szavazásra. Ennyi, oszt' jónapot.

Ekrü 2017.08.03. 18:20:13

@Republic Forever!: Az viszont biztos, hogy sima országgyűlési választások alkalmával a jelenlegi rezsim már nem eltakarítható.-Aztán miért is nem?Nem kell mást tenni,csak több szavazót megnyerni mint a Fidesz.Ha meg erre a T. ellenzék képtelen ,az nem azt bizonyítja,hogy diktatúra van,hanem azt ,hogy ez az ellenzék nem jó semmire és ezt az emberek is látják.

VaradiJanos 2017.08.03. 18:55:33

@Republic Forever!: Szia demokrata gyökérke! Szájbaszarna a vén rabbitok ha nem fröcsögnél a kereszténység ellen?

conchita wurst 2017.08.03. 18:59:08

régen minden nap elolvastam a napi fasságot

most 4 hónap kimaradt de minden ugyanolyan

cuci blog megint leváltotta orbánt

4 hónap mulva benézek

VaradiJanos 2017.08.03. 20:01:44

@conchita wurst: nem érdemes, kár minden percedért

Akmed Há CIA terrorista_bocs mérsékelt lázadó 2017.08.03. 20:03:57

Hát persze, törökzsoca :DDD

A Zorbán jövő hét keddre mostmár biztosan megbukik.
Főleg, ha az amerikai nagykövetségről irogatjátok ezt blogokban :DDD

vajdasagi 2017.08.03. 20:45:17

@Simao Sabrosa: Nem tudom, hogy egy párt összefog-e a Jobbikkal. De én pl. rájuk adnám a szavazatomat, ha ez kell a mostani rezsim leváltásához. Pedig amúgy nagyon nem kedvelem őket. De ha a Haza jövője ezt igényli, örömmel megteszem.

vajdasagi 2017.08.03. 20:47:28

@ben2: Mindegy is, mire váltanálk le, csak tegyék meg. Mert egyébként beledöglünk. Ennél minden opció jobb.

teéjesenmindegy 2017.08.03. 20:49:00

@ami szabad: "az elmúlt 30 év kihordott lovéját hazahúznánk ,mert nagyságrendje az államadósságot is meghaladja!"

Jajaja. Higgy ebben. Meg az elásott kincsekben.

morpho 2017.08.03. 20:52:22

@Ekrü: "Ha meg erre a T. ellenzék képtelen ,az nem azt bizonyítja,hogy diktatúra van,hanem azt ,hogy ez az ellenzék nem jó semmire és ezt az emberek is látják."

Tehát ha jól értem, egy képviseleti demokráciában egyetlen tehetséges ember sem termelődött ki az elmúlt 7 évben, aki alkalmas lenne az ország vezetésére, mert erre csak Orbán Viktor alkalmas. Nem is ambicionál ez senkit, akit mégis az alakalmatlan. Ezért nem termelődött ki egyetlen alkalmas párt vagy ember sem és szerinted ez így normális egy demokráciában. Szerinted az is demokratikus, hogy demokráciákban példa nélkül Orbán 25!!! éve vezet egy pártot és akkor is a helyén maradt, ha egymás után két választást bukott el. A demokráciákban a bukott pártvezérek pártvezérek maradnak, ez közismert. Ha mindig maradok, ha nyerek, ha veszítek, akkor hol marad a felelősség?? Az Orbán Viktorra nem vonatkozik, téged meg ez nem zavar. Miért nem? Tényleg érdekel. És hálás lennék, ha nem Sorosra tolnánk ezt rá.

Nincs közöttünk csicska 2017.08.03. 21:00:17

@morpho: mürkül is már harmdszor miniszterelnök, meg Fico is

mondjuk Orbán is, de negyedszer is ő lesz

amiket összehordasz az marhaság azt vakerjad ki az új ember ki kitermelődött

a demokráciában nem alapszabály hogy aki túl sokat vót annak ki kell szarnia a zutódját

aki ha orbán gyereke lesz akkor megy majd a visítás mintha a bush meg a klinton család nem is létezne, gecó

morpho 2017.08.03. 21:18:29

@Nincs közöttünk csicska: Merkel és Fico nem pártelnök 25 éve. Merkel eddig mindig nyert, az első győzelme óta ő a kancellár, sosem bukott meg. Fico egyszer megbukott valóban. Egyszer, két évre egy olajfa koalíció lenyomta. Aztán visszatért. Orbán 8 évig nem volt miniszterelnök, aztán tért vissza. Ráadásul '88 óta nyomja. Ha az összes választást számolnám, akkor négyszer nem alakíthatott kormányt. Négyszer!!!!
Egyébként meg demokráciákban a pártelnökök megbuknak. Aki ezt nem érti, az a demokráciát sem érti.

Nincs közöttünk csicska 2017.08.03. 21:21:07

@morpho: hát nem értjük mi orbánisták a demokráciát

ti meg nem kormányoztok

hehe

morpho 2017.08.03. 22:17:43

@Nincs közöttünk csicska: Mi? Én egyedül ülök itt és kurvára nem akarok kormányozni. Viszont attól, hogy te ostoba vagy és nem érted a demokráciát, még nem biztos, hogy ez a követendő! Egyébként egyszer a diktátorok is megbuknak. Akkor mi lesz pubi? Felvágod az ereidet?

morpho 2017.08.03. 22:34:51

@Nincs közöttünk csicska: Tökmindegy mikor lesz, ennek semmi jelentősége.

morpho 2017.08.03. 22:36:51

@Nincs közöttünk csicska: Az viszont szórakoztató, hogy annyira hülye vagy, hogy a diktátor ellen nem tiltakoztál :)) Idióta! Legalább abban egyetértünk, hogy Orbán egy diktátor, aki felszámolta a demokráciát. Örülök, hogy találtunk egy közös pontot :)

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2017.08.04. 08:34:48

Érdekes gondolatmenet, van is benne némi rendszer.
Persze, lehet még javítani rajta (az okfejtésen):

"Ha ugyanis a Fidesz csak 98 vagy 99 mandátumot szerez, akkor három lehetőség van. (1) Vagy megvásárol valakiket, vagy (2) koalícióra lép az egyik párttal, vagy (3) három hónapon belül előrehozott választásokat tartanak. A mai állapotokat ismerve csak az előrehozott választásokat tudom igazán elképzelni."
A gyakorlat azt mutatja, egyéb lehetőség is adott. Ott van például a kisebbségi kormányzás. Oké, ez megint csak egy logikai lehetőség, hiszen általában nem ilyen helyzetekben veszik azt elő a népek. :)) Csak azért írtam, ha már fel van sorolva szép sorszámozással, miféle opciók is vannak.

ami szabad 2017.08.04. 09:06:05

@teéjesenmindegy: Hinni a templomban kell, meg orbán várná még el tőlünk, így én nem ezt teszem. Tudom. Alig 2 éve jelent meg erről nemzetközi adatsor. Mindössze 3 ország előzött minket azon a listán, ahol az eldugdosott vagyonkák cseperednek. Alig tízezer ember becsült vagyona már akkor meghaladta az államadósságot, ami ha belegondolsz a kifizetett kamatokba is, dupla államadósságnyi kár az országnak. Leszearom, hogy narancsos- szegfűs-tulipános -madaras volt -e aki kilopta, egyik is másik is kalodát érdemel, és mi pedig azt, hogy az ellopott mára becsléseim szerint 30.000 milliárdnyi lovét mi költhessük el, mert az a mi zsebünkből/ vagyonunkból lett elemelve! Évi ezer milliárd. Amennyi rendre az államháztartási hiány. Aminek nem kis hányada maga a kamat, még most is, hogy a béka segge alatt vannak a kamatok. Nem álmodozom, qva dühös vagyok!

rasztaszív 2017.08.04. 09:21:22

@maxval a mélyelemző birca: az,hogy te vak vagy,és hülye,az nem egy érv.akinek szeme van,az látja.

1ghost 2017.08.04. 10:44:06

@Nincs közöttünk csicska:

Heheheh. Te ostoba bérhazudozó orbántalpnyaló. Messziről bűzlesz! Hiába csináltál magadnak vadiúj nicket, akkor is hitvány orbáncsicska vagy. :D

MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.08.04. 10:55:44

@VaradiJanos: Mondom, hogy magadból indulsz ki. Normális családban nem strichel az összes nő. Egy se. Küldd el a feleségedet dolgozni! De ne megint a sarokra! :))

1ghost 2017.08.04. 12:32:18

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

"Aki a Birkával rejszol az annyit is ér. "

Persze, hogy az! Hiszen Birka, egy orbántalpnyló bérhazudozó fidesztroll. Normális blogok mint kibasszák, de úgy ám, hogy a nyelvén csúszik vissza a gazdája seggébe.
süti beállítások módosítása