B1 blogcsalád



Na, vajon mi figyel Orbán fölött, amikor felelősséget vállal a holokausztért?

2017. július 18. - nickgrabowszki

Dávid-csillag turulos zászlótartón.turul_1.jpg

Deutsch Tamás - úgyis mint a Fidesz díszzsidója - úgy tudta értékelni, a Netanjahu budapesti látogatását, hogy

Bibi miniszterelnök rettenetesen nagy pontot tett a haladó értelmiség és annak élcsapata(i) permanens antifasiszta küzdelmének (politikai hisztijének) az ő végére.
Ennyi.

Ehhez képest a valóság az, hogy

Netanjahu nemhogy legitimálta volna a a Fidezs és az Orbán-kormány eddigi zsidóügyi politikáját, hanem az eddigiekhez képest csaknem gyökeres pálfordulásra kényszerítette Orbánt.

Jobboldali kormány Magyarországon még soha nem ismerte el Magyarország tevőleges részvételért a holokausztban, ehhez képest Orbán most sajtónyilatkozatban felelősséget vállalt érte. Többes szám első személyben, legalább a magyar kormány nevében.

Izrael Állam miniszterelnöke a látogatása során kifejezte Izrael tiszteletét Magyarország iránt, én pedig biztosítottam a miniszterelnök urat Magyarország Izrael Állam iránti tiszteletéről.

(...) Magyarországon jelentős zsidó kisebbség él. Nyilvánvalóvá tettem a miniszterelnök úr számára, hogy az ő biztonságukat, akik magyar állampolgárok a magyar állam teljes mértékben garantálja. Világossá tettem a miniszterelnök úr számára, hogy

a magyar kormány zéró toleranciát hirdetett mindenfajta antiszemitizmussal szemben.

Elmondtam a miniszterelnök úrnak, hogy a zsidó életnek ma reneszánsza van Magyarországon, és erre mi büszkék vagyunk. Úgy gondoljuk, hogy a zsidó élet reneszánsza egy komoly hozzájárulás a magyar nemzet közös teljesítményéhez. Természetesen beszéltünk a történelemről is, ez egy ilyen találkozón nemcsak hogy elkerülhetetlen, hanem kívánatos is. Elmondtam a miniszterelnök úrnak, hogy tudatában vagyunk annak, hogy egy nehéz történelem van a hátunk mögött. Szerettem volna számára is nyilvánvalóvá tenni, hogy

Magyarország kormánya egy korábbi időszakban hibát, sőt bűnt követett el, amikor nem védte meg Magyarország zsidó származású polgárait.

Szeretném világossá tenni, hogy a fölfogásunk szerint minden magyar kormánynak az a kötelessége, hogy minden állampolgárát származásra való tekintet nélkül megvédje. A II. világháború idején ennek a követelménynek, ennek az erkölcsi és politikai követelménynek Magyarország nem tett eleget.

Ez bűn. Ugyanis akkor úgy döntöttünk, hogy a zsidó közösség védelmezése helyett a nácikkal való kollaborálást választjuk.

Világossá tettem a miniszterelnök úr számára, hogy ez soha többé nem fordulhat elő, a magyar kormány a jövőben minden állampolgárát meg fogja védeni.

Hol vagyunk már attól, hogy Horthy kivételes államférfi?

Ha ez nem gyökeres fordulat, akkor semmi.

Mint ebben a cikkünkben is írtuk: éppen úgy, mint Orbánnál, Netanhajunál sem azt kell nézni, amit mond, hanem azt, amit tesz. Bár azt mondta, a Sorossal szembeni uszítás nem antiszemitizmus, idejött (és legalább egy időre) véget vetett neki. Valamint kormánya nevében felelősségvállalásra kényszerítette Orbánt.

Amit az - és a magyarországi jobboldal szinte egésze - addig teljesen elutasított, kizárólag a német nácik 1944-es megszállására kenve a dolgot. Elfelejtve, hogy létezett akkor magyar közigazgatás, amit egy kormány irányított, amit Horthy-kormányzó, a kivételes államférfi nevezett ki.

A múltól való elhatárolódás azonban soha nem sikerül teljesen. Meg aztán váratlanul is jött.

  • Most mi lesz például a felelősséget kizárólag a németekre hárító Szabadság téri memoriallal az ártatlan Gábriel arkangyalt megtámadó birodalmi sassal?
  • Vagy a Fidesz 5-ös számú tagkönyve tulajdonosának a blogján éppen újraközölt "Tűrhetetlen" című zsidózó, nem is burkoltan antiszemita cikksorozatával.

Meg aztán ott van a zászlótartók ügye is. Érdemes felgörgetni, és ismét megnézni, is vetni rá még egy pillantást. Igazi történelmi kuriózum: az Orbán-rezsim Horthy-érával való kontinuitásának jegyében

turulmadár a csúcsdísz azon a rúdon, ami a Dávid-csillagos zászlót tartja.

A Horthy-kor és annak romantiko-ezoterikus (szélső)jobboldalának szimbóluma. Az igazán stílszerű az lett volna, ha vannak ott történelmi zászlók is, köztük a nyilasok - és azóta mindenféle magyarországi szélsőjobboldal - által kisajátított árpádsávossal.

A fordulat csak azért csaknem gyökeres, és nem teljesen az, mert a magyar zsidók elleni népirtásért felelősséget vállaló Orbán utána ugyanazzal a lendülettel kezdett az etnikai összetételről, meg a kevert népesség elleni fellépésről beszélni. 

És vajon mi volt a holokausztban való magyar részvétel célja, ha nem az etnikai "tisztogatás", a kevert lakosság elleni fellépés?

A madarakon kívül ez is jól illusztrálja Orbán őszinteségét. 

Az arabokért legalább nem kell majd 70 év múlva egy másik miniszterelnöknek bocsánatot kérni. De csak azért, mert nem is akarnak idejönni, hogy aztán deportálni lehessen őket.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr212672573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

morpho 2017.07.19. 21:02:48

@rasztaszív: Á, ez csak simán elmeroggyant. Az anyja hivatásos, nehéz lehet neki, meleg is van...

Mindeni náci, kivéve Elek Gábort (jotundert) 2017.07.19. 21:11:03

Milyen hátrányok érik a zsidókat Magyarországon? Tud valaki ilyenről?
Például: Leköpik őket az utcán? Nem szolgálják ki őket az éttermekben? Munkaadók nem alkalmazzák zsidó voltuk miatt? Alacsonyabb fizetést kapnak ugyanazért a munkáért? Ki vannak szorítva a munkaerőpiacon a jól fizető állásokból? Az iskolarendszerben diszkriminálják őket? Gettókba vannak zárva?

morph on deer 2017.07.19. 21:27:09

Orbán "őszinte" anti-antiszemitizmusát azért elég szépen jellemzi ez a röpke pár mondata is:

"Magyarország kormánya egy korábbi időszakban hibát, sőt bűnt követett el, amikor nem védte meg Magyarország zsidó származású polgárait."

Ha jobban megnézzük, eufemizmussal indít: "egy korábbi időszakban" mondja, - valamiért kerüli a közelebbi megjelölését annak a bizonyos időszaknak. Láss csodát, az a korábbi időszak véletlenül egybeesik azzal az "időszakkal" amelyhez szóban és tettekben visszatérni igyekszik, amely szerinte a magyar jogállamiságot jelentette!

"Hibát, sőt bűnt követett el" - tipikusan akkor mond ilyesmit az ember, ha menet közben jön rá, hogy a már elkezdett szó nem teljesen felel meg a célnak.
Igen, amit az a bizonyos magyar kormány "elkövetett" az nem "hiba" volt - és ezt a hibát senki, aki legalább egyszer megfogalmazta magában az "őszinte" véleményét, az garantáltan nem követi el!
Jelesül: az a magyar kormány bűnt követett el, pont. Ahogy még jópár magyar kormány azokban az időkben, ha már itt tartunk. Ő a "hibát" kezdte mondani, csak észbekapott, így lett "hibát sőt bűnt" - mentve a menthetőt.

A leginkább árulkodó a "Magyarország zsidó származású polgárait" mondatrész!
Sugallva ezzel, hogy azok a "polgárok" - ahol a "polgár" mint "állampolgár" értendő - nem a magyarokhoz tartoztak, szerinte ők voltak a "zsidó származású" (állam)polgárai az országnak, úgy egyebek mellett, akiket "hiba sőt bűn" volt nem megvédeni!

Ez egy elég nyilvánvalóan aljas fogalmazásmód, ugyanis ők "Magyarország zsidó polgárai" voltak!
Őket elsősorban nem "megvédeni" kellett volna, hanem talán nem kiközösíteni, talán nem mindenki mást megszégyenítő buzgalommal összefogdosni és a halálba küldeni!
Annak a bizonyos "Magyarország kormányának" elsősorban Magyarország kormányától kellett volna megvédenie azokat a zsidó polgárait akre itt utalás történt, ami ugye fel sem merült, mint lehetőség, egészen az utolsó pillanatokig...

Szóval ez a nagy orbáni "őszinteség" - "tisztelt hölgyeim és uraim.."

a nagy hohoohooo 2017.07.19. 21:30:06

@Mindeni náci, kivéve Elek Gábort (jotundert): Nemkicsit szürreális,a plakátokon Soros mint Magyarországot tönkretevő zsidó spekuláns bankár,a jelenben/megj:valóságot írtam előbb,de Orbán egójára gondolva delete../Orbán elnézést kér a zsidók elhurcolásáért,mindez a zsidóirtó Horthy nemzeti piedesztára emelése után.
De azért Horthy fasza gyerek még mindig, ugye a"nemzetvezető nyilastestvérnek"?
Viktor antiszemitizmusa olyan mint a szarkazmus. Kell egy bizonyos szint a felismeréséhez.
Hogy érzékeld mitől zsidózás. Mondhatta volna így is: Megvédtük az európaiakat, ....
De ő kiemelte az európai nemzetiségek közül a zsidókat.
És valljuk be, egy ennyire sok nemzetiségű családban, ami mondjuk reprezentálja is az országot, ez tényleg hülyén veszi ki magát....a nagyszülők most biztosan nem lennének büszkék Viktorra
„És hogyha a magyarok, a magyar családok, Magyarország biztonságáról,
mai és holnapi biztonságáról van szó, akkor számunkra ott nincsen
pardon, akkor nincs kimagyarázás, nincs filantróp blabla, liberális
hablaty, akkor csak jog van, törvény, erő és védekezés.”
Lecseréled németekre, és ez így simán lehetne egy szó szerinti idézet a Mein Kampf-ból.
Orbán túl van az antiszemitizmuson. Muszáj neki, a "cukijobbikról" a szélsőjobbosok szakadnak le, azok begyűjthetők; az "érdekáruló" komcsikat ,a Kádár kor nosztalgiás nyugdíjasait már begyűjtötte,tulajdonképpen Orbán hitelesen tükrözi a mai "MImagyar" társadalom elhülyített részét. De a pluralitását biztos. Lehet meglepődni, de kétségbe vonni felesleges. Nemcsak alapból tetszik az orbáni-R szilárdi-matolcsyi-kósai-szíjjártói-balogi-tarlósi stílus és mondandó a magyar társadalom pluralitása számára, ,de annyira tetszik, hogy cserébe még a tényleg tagadhatatlan elqúrásokat is boldogan elfogadják.Putyin haverjai is a szélsőjobban vannak; normális emberek meg már szinte szóba sem állnak vele.
Ő tágabb gyűlöletben él.Ezt ugatom a 89es Hősök tere óta. Frászt kapok ,mikor a "régi" Orbánról beszélnek. Egyetlen millimétert se változott. Emlékeztek az 1993-as szárszói riportra( Elbert Márta, Fekete Doboz) székház ügyben.? Úgy hazudott,mint a vízfolyás.Két dologban tényleg változott. Úgy néz ki ,mint egy idióta zsírdisznó és szellemileg is totális a leépülés. Ha nem ismerném és azt mondanák ,hogy 70 múlt, simán elhinném.
Kommunikációs stílusa semmit nem változott 98-óta (inkább 92-94 óta), semmitmondó üres lebegtetés, amit éreztet, hogy aki keresztény, nemzethy (korábban polgári), az helyesen értelmez,s ha ez valahol elakadna, akkor majd jön egy Bayer és jól megmondja, mit is kell és hogyan érteni
Orbán mindig zsidózik, csak kódoltan . "ha ők nem állnak ki nyíltan az elemi érdekeik mellett, és szótlanul tűrik, hogy az őket is védelmező magyarokkal szemben méltánytalan támadások történjenek."
Ez egy nagyon tisztán, a zsidótörvények őszinte stílusában megfogalmazott szöveg. Vannak a magyarok és vannak a zsidók, akik nem magyarok.
Jó hír, hogy nem tűri az antiszemitizmust, mi lenne, ha tűrné?
Tehát azon magyarok, akik zsidók is egyben, kinek kell köszönetet mondjanak?
Én már a védelmet sem értem, mert nem értem a megkülönböztetést - magyar, magyar. Jó, hát valójában látom, h ez igazából üzenet, csak én pl nem szeretem az ilyesmit.
Orbán fogalmaz úgy, hogy szembeállítja a magyarokat a magyarországi zsidókkal.Csurka legalább bevállalta, de ez a sunyi patkány nem. Mi az ,hogy a ZSIDÓK(sic!) nem állnak ki mellettünk?
Most azt a képet erősiti hogy a Magyarországon élő magyar állampolgársággal
rendelkező zsidók nem magyarok ,hogy az emberek fejében külön legyenek
választva.
Aztán jön hogy a zsidók gonoszak. A gondjaink miattuk vannak . Aztán máris lesz.kitől védeni az országot.A zsidóság kapott még egy hálátlan jelzőt az eddigiek mellé, ennyi történt. Szépen gyűlik a választó fejében, nincs szüksége arra, hogy nyíltan zsidózzon. Így is el fogja érni a kritikus szintet.
Soha nem elég erről beszélni,márcsak azért sem mert a világ normálisai nagyon nem szeretnék ,hogy mégegyszer újra megtörténjenek azok a népirtások ,és éppen az Orbán félék a veszélye.
Annak,hogy ha egy nép nem tud,nem akar szembenézni a múltjával ,hanem inkább kormányzati segítséggel kitartja a nemzetthynáci szélsőségeket egyre nagyobb a veszélye,hogy megismétlődhet.
600 milliós európai lakosság közül, akiket állítólag megvédtünk (de akkor hogy van olyan sok menekült ott) csak a zsidó nemzetiségűeken kéri számon a szerinte szükséges hála elmaradását.
Az igazi megmentők soha nem róják fel utólag a megmentetteknek a hálátlanságukat.
Békés módon nem fogják átadni a hatalmat, ez már most látszik.
De ezek a tolvajok maradnak 2018 után még vagy 20 évig, mert Magyarország elkényelmesedett polgárai fosnak az erősebb ellenállástól.
Tulajdonképpen Orbán semmihez nem ért (futball, kormányzás) egy dolgot kivéve, az pedig a manipulálás. No meg közpénz szivattyúzásban is egészen kimagasló a teljesítmény.
Az az igazi terepe és azt kiválóan csinálja.

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2017.07.19. 22:16:52

@Mindeni náci, kivéve Elek Gábort (jotundert):

Milyen hátrányok érik a zsidókat Magyarországon? Tud valaki ilyenről?
Például: Leköpik őket az utcán? IGEN

Nem szolgálják ki őket az éttermekben? IGEN

Munkaadók nem alkalmazzák zsidó voltuk miatt? IGEN

Alacsonyabb fizetést kapnak ugyanazért a munkáért? IGEN

Ki vannak szorítva a munkaerőpiacon a jól fizető állásokból? IGEN

Az iskolarendszerben diszkriminálják őket? IGEN

Gettókba vannak zárva? IGEN

Ráadásul hagyniuk kell, hogy a seggüket most ti falusi suttyó gójok nyaljátok ki. Ettől tényleg szenvednek, hogy fideszes tisztátalan állatokkal kell érintkezniük.

2017.07.20. 02:28:43

Orbán nem antiszemita, sose volt az, ez pedig bassza a balliberális "értelmiség" csőrét, mert az antiszemitizmus ma az egyetlen olyan vád, amivel azonnal le lehet nullázni egy politikai ellenfelet.
De Orbán nem antiszemita. Csak lop. A lopás meg bocsánatos bűn Magyarországon. Elvett 3000 milliárd forint magánnyugdíj-megtakarítást a magyar emberektől, azok meg mégis újraválasztották. Nekem is érthetetlen, hogy ez hogy történhetett, de ez van.

Lopásban az izraeli politikusok is jeleskednek. Meg szélsőjobbos szájhabzásban is.
De se Orbán, se Bibi nem antiszemita.
Megjegyzem, hogy Putyin se antiszemita. Trump se antiszemita, sőt a lánya áttért a zsidó vallásra, mert a férje zsidó.
Valójában rohadt kevés antiszemita van ma már a világ vezetői, politikusai közt, senkit se érdekel a zsidó téma, viszont pont ezért a holokauszt-téma habosításáról is leszállhatnának a zsidók. A magyarok meg a Trianon-kultuszról. Sehova se vezetnek ezek a múltba fordulások.
Az, hogy 2017-ben Horthyról "kell" beszélni, az egy baromság. A jövő nem erről szól.

Ezek lopnak és míg mindenki a zsidózással meg Horthyval van elfoglalva, ezek ellopják még egyszer az országot.

2017.07.20. 03:56:13

Tehát a posztoló szerint Deutsch Tamást díszzsidónak nevezni nem antiszemita, gondolom szerinte most Netanyahu is Orbán díszzsidója lett, Orbán meg Netanyahu díszgója.
Érdekes antiszemiták ezek, akik ennyire haverkodnak a zsidókkal.

A turulos zászlórúd meg vicc kategória. A turul sokkal régebbi jelkép, mint akármilyen antiszemitizmus. Németországban meg a csúnya sasos (Reichsadler) címert használják, amit a nácik is használtak. Igaz, hogy a Reichsadler címer is kb. olyan régi múltra tekint vissza, mint a turul Magyarországon, de azzal senki se foglalkozik.

Ha a Dávid-csillagot nézzük, az is egy kirekesztő jelkép, ugyanis egy olyan nép jelképe, akik magukat felsőbbrendűnek tartják, kiválasztottnak, akik szigorúan vérségi, faji, leszármazási alapon elkülönítették magukat mindenki mástól. A zsidó leszármazási törvények kirekesztőbbek, mint a zsidótörvények voltak anno. Csak anyai ágon tisztavérű zsidót tekintenek valódi zsidónak.
Magyar lehet bárki, aki magyarnak vallja magát, akár szlovák, szerb, román, sváb származású, ez senkit se érdekel. Zsidónak viszont születni kell. Ez is oké, nekik ilyen faji-vallási törvényük van, törekednek az etnikai tisztaságra. De akkor mire fel a szájhabzás?

Egy zsidó csak ballib lehet? Nem gondolhat mást, mint a ballib megmondóemberek?

A Fidesz tele van zsidókkal, ahogy minden más párt is. Lassan a Jobbik is annyira behúz középre, hogy Vona kipával a fején fog vonulni az Élet Menetén. Nincs itt semmi látnivaló, lehet továbbmenni.

Singerkém 2017.07.20. 05:52:18

nbsz.hu/

Ott a turul 20 éve, tehát a balos kormányok idején is ott volt. Ők is antiszemiták voltak?

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.20. 06:29:35

@a nagy hohoohooo:

Tévedsz. A mai Mo. maximálisan homogén, a lakosság 90 %-a magyar. Ne kevred ezt a genetikai származással. Ami pozitívum,mert az ország így mentes azoktól a problémáktól, melyek mindig velejárói a heterogán államoknak.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.20. 06:30:42

@a nagy hohoohooo:

"Mi a vélemény Szent Istvánról, aki Magyarországot felajánlotta Szűz Máriának /Miriam/ aki egy hithű zsidó édesanya volt?"

Jézus nem volt hithű zsidó földi élete végén, hiszen megalapított egy
vallást.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.20. 06:31:53

@a nagy hohoohooo:

"ha valaki egyáltalán zsidó volt a honfoglaló magyarok
között, akkor Árpád fejedelem biztosan"

Ez fantázia, ilyen adat nincs. De ha így is lenne, az se változtatna semmin.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.20. 06:32:43

@a nagy hohoohooo:

"Aztán jött a kalandozások korszaka számtalan illegális határátlépéssel,
rablással, fosztogatással, gyilkolással."

Így igaz, ahogy minden más nomád nép is. Mi a gond?

Mosolyogj!-nekem bejött. 2017.07.20. 06:39:32

Mindegy, hogy mit csinál, BÁRHONNAN két lépésben el tudtok jutni oda, hogy Orbán:
- fasiszta,
- antiszemita,
- diktátor,
- cigány, ésssssss
- MEGBUKOTT.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.20. 06:44:18

@morph on deer:

Mi ebben az árulkodó? A zsidó az egy nemzetiség, azaz nem azonos a magyar nemzetiséggel.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.20. 06:47:21

@Colonel H. Stinkmeaner:

Orbán antiszemita. Ballibául az "antiszemita" jelentése: "nem mondja azt, amit mi". S persze Netanjahu is antiszemita. Ez nem vicc, művelődj: kettosmerce.blog.hu/2017/07/12/tgm_soros_magyarorszagon_es_izraelben

élveteg 2017.07.20. 08:35:51

2sőt Jézus a feltétlen szeretet híve volt és gyűlölte a kirekesztőket."

Ezt honnan szoptad hogy Jézus a feltétlen szeretet híve volt

Ha az lett volna nem beszél többek közt így

„Ha valaki követni akar, de nem gyűlöli apját, anyját, feleségét, gyermekeit, fivéreit és nővéreit, sőt még saját magát is, nem lehet a tanítványom."

"Ne gondoljátok, hogy békét jöttem hozni a földre. Nem békét jöttem hozni, hanem kardot. "Azért jöttem, hogy szembeállítsam az embert apjával, a leányt anyjával, a menyet anyósával.

tegnaptuska 2017.07.20. 08:49:18

@Mosolyogj!-nekem bejött.: A közmegegyezés szerint természetesen nem.
Én is veled értek egyet: Orbán környezetében hemzsegnek az antiszemiták, tehát Orbán nem antiszemita. Orbán vezetésével fasiszta állam alakul ki Magyarországon, tehát Orbán nem fasiszta. Orbán folyamatosan nyalogatja a száját, állandóan zsebre van bszva a keze, random gazt szed a belvárosban, tehát Orbán nem idióta. Orbán alatt ezer milliárdos tételekben lopnak, tehát Orbán nem tolvaj. Igazad van, b+, azt sem lehet tudni, hogy Fénylő Csillagunk hogy került ebbe az egész sz@rba.

zokogjatok 2017.07.20. 09:04:00

Amúgy fantasztikus látni, hogy már Birca is leérvel titeket a faszba, és csak annyit bírtok felhozni, hogy "őőőőő de ő hüjeeee!" :D

tegnaptuska 2017.07.20. 09:15:45

@zokogjatok: Birca leérvel. Ajánlom az egészet, de a lényeg az utolsó fél percben van: www.youtube.com/watch?v=Qoin8cKSX-o

2017.07.20. 09:20:12

@zokogjatok: Ilyet szól: "leérvel". XD

tegnaptuska 2017.07.20. 09:45:03

Tegnap délután úgy döntöttünk, hogy a hőségre való tekintettel legjobb lenne egy hideg sört inni az "állomásiban". Betértünk, nagy hangzavarra lettünk figyelmesek. Ketten okozták, az egyik a kisváros fidesz szervezetének oszlopos tagja, a másik egy jóember az önkormányzattól. Barátok egyébként, de már anyáztak, hogy a kemtrél, vagy a zsidók a veszedelmesebbek. Ismerősök amúgy, mondtuk nekik, hogy srácok hagyjátok már, igyatok inkább velünk egyet, erre mindketten ellenünk fordultak, hogy mit képzelünk, majd iszogatni fognak, amikor ilyen vitában vannak. Magyarul leérveltek.

nookedli 2017.07.20. 10:10:59

"Netanjahu nemhogy legitimálta volna a a Fidezs és az Orbán-kormány eddigi zsidóügyi politikáját, hanem az eddigiekhez képest csaknem gyökeres pálfordulásra kényszerítette Orbánt." Nem véletlen írták zs-vel a Fidezst, mert fiatal demokrata zsidók a rövidítése. Orbán ismét elárult minket. Történelemből is megbukott. Szálasi nem engedte a deportálásokat, mert azt mondta, a magyar zsidó maradjon Magyarországon és itt termeljen a magyaroknak a munkatáborokban és nem külföldön! Az meg mióta bűn, hogy munkára akarta fogni a munkakerülőket? Soros zsidó bűnözőket adott fel pénzért a német gestaponak, mégis kiállnak mellette a zsidó szekták ennek ellenére soros mellett állnak ki. Nem orbánt akarom védeni, mert ő egyértelműen elárulta a magyarságot!

nookedli 2017.07.20. 10:13:38

@élveteg: Ilyet sosem mondott Jézus! A bibliát ne vedd készpénznek, zsidók cenzúrázzák 2 ezer éve a saját céljaiknak megfelelően. Az a baj, hogy a nagy tudatlanságban rengeteg butaságot ideírtok!

morph on deer 2017.07.20. 10:19:52

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes:
"Jézus nem volt hithű zsidó földi élete végén, hiszen megalapított egy
vallást."

Jézus NEM alapított vallást, Birca!
Nézz utána.

nookedli 2017.07.20. 10:22:22

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes: netánnyáú úgy antiszemita, ahogy orbángután antimagyar. Tisztázni kellene már, mi az a szemita és mi az antiszemétizmus! A zsidók nem szemita nép, mert a mai Kazahsztán területén élő kazár birodalomban élő nemesség, aki felvette a zsidó vallást és elvándoroltak onnan folyamatosan nyugatra. Sosem éltek előtte a palesztin szemita nép földjén. A Krisztus korabeli zsidóság nagy részét kiirtották a jeruzsálemi felkelés leverésekor, akik szétszéledtek, azok beolvadtak a környező népekbe. Vallásukat elhagyták. Az is érdekes kérdés, a zsidó vallás vagy nép? Vagy életforma? A zsidók az antiszemita kártyát a 18. században találták ki a saját elfogadtatásukra, hogy így zsarolhassák a gazdanépeket. Előbb leírtam, hogy nem szemita nép, de mit is értenek a zsidók a szemita alatt? Egyedül a zsidók állítják, semmilyen írott megerősítő dokumentum nincs, hogy Noé Sém fiának megígérte, hogy a többi testvére és leszármazottai a szolgái lesznek, azaz alsóbbrendűek vagyunk a zsidók szerint. Ez a zsidók szemitizmusa, azaz megegyezik a náci felsőbbrendűségi elvekkel, tehát elítélendő. Aki a zsidók szemitizmusát nem ítéli el, tehát nem antiszemita, az nem normális, vagyis elfogadja azt, hogy a zsidók a "kiválasztott nép" -ezt is ők találták ki - felsőbbrendűek, nekünk ki kell őket szolgálni.

nookedli 2017.07.20. 10:25:41

@morph on deer: Jézus sosem volt zsidó. A zsidó egy vallás, vagyis inkább szekta és nem gén alapján öröklött nemzetség, sőt nem is faj. Sokkal inkább fajta, mert vannak olyan tulajdonságok, amiket már kis korukban beléjük nevelnek a szemitizmus szektájának elvei alapján. Ilyen a nem zsidók, azaz gójok kizsákmányolása, a gój szerintük alsóbbrendű és el kell tőle venni mindent, ez nem bűn. Ha gój állít valamit és vele szemben van a zsidó szava, akkor a zsidónak van igaza (még ha hazugságot is állít a zsidó) ha kettő vagy akár tíz gój állít valamit és vele szemben áll egy zsidó szava, akkor is a zsidónak van igaza. Ez benne van a talmudban.

morph on deer 2017.07.20. 10:27:09

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes:
" A zsidó az egy nemzetiség, azaz nem azonos a magyar nemzetiséggel."

Kár, hogy nem erről volt szó, orbán "zsidó SZÁRMAZÁSÚ állampolgárait" mondott - ami úgy marhaság ahogy van!
A logikád alapján akkor "magyar származású állampolgárok" is élhetnek Magyarországon - és szó sem esik róluk! :)

nookedli 2017.07.20. 10:27:20

@a nagy hohoohooo: Sajnálom, hogy ezt a képtelen butaságot elhiszed.

rasztaszív 2017.07.20. 10:30:02

@nookedli: "A bibliát ne vedd készpénznek, zsidók cenzúrázzák 2 ezer éve a saját céljaiknak megfelelően."

a zsidó befolyást nem vitatom,de szerintem túldimenzionálod.a biblia megalkotása szerintem elsősorban a római birodalom "érdeme".

Boka1 2017.07.20. 10:30:05

@nookedli: Jézus zsidó volt.... Ha létezett és nem olyan mende-monda, mint a Honfoglalás meg a Csodaszarvas....

laci_52 2017.07.20. 10:37:53

A politika már csak ilyen: nem mindig azt kell mondani, amit gondolunk, néha azt, amit a másik fél hallani akar. Orbán is csak így tett.

morph on deer 2017.07.20. 10:39:24

@nookedli:
"@morph on deer: Jézus sosem volt zsidó."

Ezt rossz helyre céloztad, de nem érdekes: szerinted akit körülmetélnek a templomban, ahova zsidó 'szülei' ("apja" több is volt ;)) vitték, az mégis milyen valláshoz tartozónak tekinthető?

Hangsúlyozom, számomra ennek semmiféle jelentősége nincs, csak a pontosság kedvéért kérdem.

Kicsit egyébként olyan kezd lenni ez a történet is, mint a klasszikus, miszerint azt nem tudjuk, hogy Homérosz élt-e vagy sem, de hogy vak volt az biztos...

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.20. 10:59:41

@morph on deer:

Ez most értelemezés kérdése. Valóban nem alapított vallást, de egyházat igen.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.20. 11:01:21

@nookedli:

Az "antiszemitizmus" szó jelentése NEM szemitaellensség, hanem zsidóellenesség.

A zsidók egy része genetikailag nem szemita, ez tény, de ez teljesen lényegtelen. A mai magyarok zöme szintén nem Árpádék leszármazottja.

Kevered a nemzetiséget a genetikával.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.20. 11:04:45

@nookedli:

"Sosem éltek előtte a palesztin szemita nép földjén."

A palesztín nép a XX. században jött létre, korábban nem léteztek.

"A Krisztus korabeli zsidóság nagy részét kiirtották a jeruzsálemi felkelés leverésekor, akik szétszéledtek, azok beolvadtak a környező népekbe. Vallásukat elhagyták."

Részben igaz, részben nem. Van aki megmaradt zsidónak.

"Az is érdekes kérdés, a zsidó vallás vagy nép?"

Elsősorban nép. Hiszen vannak ateista zsidók is. Viszont a zsidók etnovallásúak, azaz a vallás része az identitásnak. Azaz más vallású zsidót nem tekintenek igazi zsidónak.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.20. 11:05:50

@nookedli:

Jézus zsidó nemzetiségű volt, sőt kezdetben zsidó vallású is. Ez szimpla tény.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.20. 11:07:29

@morph on deer:

"orbán "zsidó SZÁRMAZÁSÚ állampolgárait" mondott - ami úgy marhaság ahogy van!
A logikád alapján akkor "magyar származású állampolgárok" is élhetnek Magyarországon - és szó sem esik róluk"

A zsidó és a magyar az 2 külön nép. Azaz lehet zsidó származású magyar, sőt magyar származású zsidó is, bár ez utóbbi nemigen létezik, de elméletileg lehet.

Magyar származású magyar az butaság, kb., mint a zsidó származású zsidó.

Mindeni náci, kivéve Elek Gábort (jotundert) 2017.07.20. 11:17:02

@élveteg: ehhez nem értesz, ezzel az egzegézis foglalkozik

Mindeni náci, kivéve Elek Gábort (jotundert) 2017.07.20. 11:19:29

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes: Jézus zsidó is volt és nem is. Beleszületett a zsidó környezetbe, de tanítása összeegyeztethetelen a zsidó faji gőggel. Tanítása tehát nem zsidó.

high up! 2017.07.20. 11:20:35

@laci_52: "A politika már csak ilyen: nem mindig azt kell mondani, amit gondolunk, néha azt, amit a másik fél hallani akar. Orbán is csak így tett."

Azért kurva szar lehet nektek tenyésztett fideszbirkáknak, hogy évekig hergel´ésben kell élnetek egy ellenség ellen, aztán Orbanszku parancsára másnaptól meg le kell szopni az illetőt.
2010-ig epét hánytatok a ruszkikra, onnantól kezdbe meg szopnotok kell Putyin bá farkát.
Aztán ott vóttak a komcsik, 3/3-asok, akiket 2010 óta megint főállásban kell leszopnotok.

Most meg itt vannak a zsidók. Laci_52 meg a többi féleszű Átlaghülyemagyar már be is állt a szopósorba, de azért a fél eszével még magyarázza, hogy há ez most mér is kóser így.

Én mondom, fideszesnek lenni nem politikia kérdés, hanem elmeorvosi.

FOYLTASSUK!

morph on deer 2017.07.20. 11:27:12

@laci_52:
"... néha azt, amit a másik fél hallani akar. Orbán is csak így tett."

Hát én ezt nem mondanám.
Már csak azért sem, mert arre a 'farizeus' dumáta adott válaszban elhangzott, hogy „a múlttal tisztában vagyunk, de a jövő felé tekintünk ..."

Ez nekem azért nem úgy hangzik, mintha Netanjahu örülne annak, hogy már megint a hetvenegynéhány éves történetekkel kell foglalkoznia.

A jelek szerint most lobbizni jött, mert nálunk található az az EU-s vezető, aki mindig atra hajlik amerre a nagyobb lóvét látja, és akit meg lehet venni azért, hogy adott esetben megvétózzon minden Izraellel kapcsolatos, a jelenlegi vezetőnek kellemetlen döntést.

Azaz orbán az a személy, aki hajlandó segítséget nyújtani a palesztínok elleni elnyomás folytatólagos fenntartásában, és hajlandó megakadályozni, hogy az EU az izraeli - palesztin béketárgyalások folytatását szabja feltételül az izraellel való viszony alapjaként.

Ez megerősíti orbánt az EU - belül betöltött szerepében, amely kapcsán nyilván mint "a felcsúti faló" fog bekerülni a történelembe!
És nem az ugyancsak legendás étvágya miatt

tegnaptuska 2017.07.20. 11:30:54

@morph on deer: Bayer meg belegabalyodott a palesztin kendőjébe. :)

Bicepsz Elek77 2017.07.20. 11:33:27

Csak a pontossag kedveert.
Salamon halala utan Izrael kette valt: Izraelle es Judeava(Juda+Benjamin torzse). Elobbit az asszirok szetszortak. Utobbit a babiloniaiak Babilonba vittek.
Ott megmaradtak zsidonak(=judeainak).
A perzsak visszaengedtek oket, de diaszpora maradt fenn Babilonban is(=innen jon majd a "Babiloni Talmud").
Babilon csak az I. E. 200-as evekben sorvadt el es szunt meg. A kapcsolatok mrgmaradtak.
IE. 60-ban Pompeius fuggo allamma tette ujra a zsido kiralysagot. Herodes Augustus huberese volt gyakorlatilag.
VIszont mar ekkor alakultak zsido diaszporak Alexandriaban es Romaban is.
i. u. 68 fellazadtak Nero ellen. Vespasianus es Titus veri le oket, kozben csaszarra is lesznek. Jelentos reszuket kitelepitik(mar az elso keresztenyek is a zsido diaszporakban terjeszkedtek es csak kesobb kezdtek a nem kereztenyek teriteset)
131.Bar Kohba lazadas: Hadrianus vegleg eltorli a zsido allamot es szetszoratja oket(kitiltotta oket) ezek ujabb diaszporakat hoztak letre. Letrejott az un. zsinagoga zsidosag.
A fo torveny a Talmud, nem az Ószövetség.
800-as evek vege:a Kazar kagan a zsido vallast valasztja.
De kb 1000-ig: az akori kievi orosz allam szetveri a Kaganatust.
Zsido diaszporak ekkorra mindenutt vannak Europaban(szefardok delen es askenaziak eszakon) . De nem a kazarokbol!!
1100-evek-1500as : zsidouldozesek: Nyugat Europabol sok helyrol(Anglia 1309-1651)kitiltjak a zsidokat. Tomegesen mennek a mai Nyugat-Ukrajnaba(=Lengyel kiralysag).
Itt foldmuvelessel is foglalkozhatnak a senki foldjen(csak itt egesz Európában). A földművelés miatt lettek nagy tomb nem a kazarok miatt!!

ARABOKAT KIZÁRNI CEU t BEZÁRNI 2017.07.20. 11:55:40

"Na, vajon mi figyel Orbán fölött, amikor felelősséget vállal a holokausztért?"

Ez hajo mar elment, sot el is sullyedt, eddig is csak szanalmasan docogot. Az egesz baloldalnak nem volt mas mondanivaloja az elmult 30 evben, mint hogy nacizmus van, rasszizmus van, es szegyeljuk magunkat a holokauszt miatt, amihez semmi kozunk nem volt.
Es mikozben teljes erobol fasisztaztak a liberalis demokratak, kozben 2006-ban is rongya lovettek az embereket a nemzeti unnepen.

morph on deer 2017.07.20. 12:11:32

@ARABOKAT KIZÁRNI CEU t BEZÁRNI:
"... kozben 2006-ban is rongya lovettek az embereket a nemzeti unnepen."

De te nem jártál arra akkor, mi?
Szar ügy!

Master. 2017.07.20. 12:22:29

Mindig pillanatnyi érdekei alapján beszél. Elvek nélkül.

illaim 2017.07.20. 12:24:18

Ha a többszázéve itt élő zsidó nem magyar, akkor mi a fenétől lett magyar egy második generációs oláhcigány bevándorló?

Boka1 2017.07.20. 12:34:03

@illaim: mert a zsidóknak nagy az orruk és van egy titkos kézfogásuk....

ben2 2017.07.20. 12:38:45

Ezek után komolyan kiváncsi vagyok a logikai bakugrásokra, amivel a ballib értelmiség fogja megmagyarázni, hogy miért is kell az "antiszemita" és "náci" kormány ellen szövetkezni a Jobbikkal. Vicces lesz.

tegnaptuska 2017.07.20. 12:47:26

@ben2: Bakugrásokkal nem csak a mai magyar jobboldal élhet nap mint nap, néha megengedhetik maguknak a "ballibek" is. Amúgy szerintem a magyar kormány nem náci. Talán még csak nem is antiszemita, mint kormány, bár a "holdudvarban" hemzsegnek az antiszemiták, illetve az antiszemitának látszó emberek.

Boka1 2017.07.20. 12:48:20

@ben2: hogy leváltsák ezt a Kormányt meg ami betegeset képvisel. A Jobbik meg talán már csak koalícióban tudna kormányt alakítani. Szerintem jobb most leváltani, mint 10 év múlva még lejjebb süllyedni a neoliberális ( vagy ahogy Ők hívják, illiberális posványba).
A Jobbik sem tud kormányozni, nekik sincs szakemberük, ahogy a Fidesznek sincs meg a baloldalnak sem. Hátha valaki elő tud venni valami világot járt embert, aki a tehetségtelenséget nem önti le nemzeti mázzal, hanem kivezeti a mostani csődből az országot úgy, hogy privatizálja a visszavett és tönkretett nagy cégeket.

Mindeni náci, kivéve Elek Gábort (jotundert) 2017.07.20. 12:56:32

@tegnaptuska: A kormány és a magyar társadalom az őrültek lázálma szerint antiszemita. Ha antiszemitizmus lenne, akkor az alábbiak történnének:
Leköpik a zsidókat az utcán
Megverik, meglincselik őket zsidó voltuk miatt
Kirabolják őket zsidó voltuk miatt
Nem szolgálják ki őket az éttermekben
A különféle szolgáltatók (villanyszerelők, fényképészek, asztalosok, taxisok stb.) megtagadják tőlük a szolgáltatásukat
Munkaadók nem alkalmazzák zsidó voltuk miatt
Alacsonyabb fizetést kapnak ugyanazért a munkáért
Ki vannak szorítva a munkaerőpiacon a jól fizető állásokból
Az iskolarendszerben diszkriminálják őket
Gettókba vannak zárva
Kényszermunkát végeztetnek velük
Megkülönböztető jelzést kell hordaniuk
Nem jutnak hozzá állami juttatásokhoz (például családi pótlék, nyugdíj), kedvezményekhez
Elkobozzák a vagyonukat
Nem utazhatnak tömegközlekedéssel

illaim 2017.07.20. 13:04:48

@Boka1: A kérdés második felére nem válaszoltál, de az első felére adott válasz sem meggyőző! Nekem van piszeorrú zsidó ismerősöm, és az hogy zsidó, azt ő mondta, amikor karácsonyi jókívánságot mondtam neki.

tegnaptuska 2017.07.20. 13:06:18

@Mindeni náci, kivéve Elek Gábort (jotundert): Ha sokszor leírod ugyanazt a hülyeséget, akkor az valósággá válik? Nem attól lesz egy társasalom antiszemita, amiket leírtál. Minden a egymás közötti beszélgetésekkel, a közbeszéddel kezdődik. Azzal kezdődik, hogy ez első pálinka után megy a melldöngetés, hogy mekkora egy tehetséges nép vagyunk, lásd egy főre eső Nobel díjasok. Aztán a harmadik pálinka után mocskos zsidózás van, ha szólok, hogy nem szeretném hallgatni ezt a f@szságot, akkor én is minimum filoszemita vagyok, de inkább zsidó. És nem kell engem egy ilyen közegből kitiltani, valószínűleg a néhányadik eset után magamtól nem fogok odamenni. Amúgy szerintem is tehetséges nép vagyunk, úgy, mint más népek is azok.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.07.20. 13:06:49

Soros által pénzelt medvék dúlják fel a határon túli magyarok otthonait.

index.hu/mindekozben/poszt/2017/07/20/a_medveknek_mar_semmi_sem_szent_kiraboltak_a_magyarok_vilagszovetsege_elnoket_is/

A medvéknek már semmi sem szent: kirabolták a Magyarok Világszövetsége elnökét is!

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.07.20. 13:08:36

@Mindeni náci, kivéve Elek Gábort (jotundert): Hülye vagy gyerek. Az anitszemitizmus, a zsidótörvények és a zsidóüldözés más és más dolog. De egy ilyen retardált seggfejtől, mint te, nem is várjuk hogy tudja a különbséget.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.07.20. 13:10:57

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes: "Jézus nem volt hithű zsidó földi élete végén, hiszen megalapított egy vallást."

- Látszik hogy szovjet iskolát jártál. :-))

Boka1 2017.07.20. 13:14:09

@Mindeni náci, kivéve Elek Gábort (jotundert):

Ha lenne lehetősége a többségnek, akkor ezeket, amit írtál, mind elkövetné.
Rossz hír, hogy mindenkivel szemben, akikről azt gondoljuk, hogy zsidó.
Legnagyobb probléma, hogy nem azért utáljuk az xy-t, mert olyat tett, amit nem szeretünk ( ki mit akar magában elnyomni), hanem a vélt vagy valós származása miatt. Amikor Meggyesit megutálta a nép, rögtön előkerültek a román útleveles mémek. Pedig a származásának semmi köze ahhoz, hogy mit csinált. Mert a másik ugyanolyan származásút meg magasztaljuk, amíg nekünk kedveset mond. Amikor a Miniszterelnök ellen már minden érvünket ellőttük, előjön a származása és az ahhoz tartozó sztereotípia. Ez a politika. Ezért nagy felelősség, hogy az embereket felemeli vagy lesüllyeszti. Lefelé könnyebb. Mondjuk a migránsos kampány pozitív volt, mert új idegen szót tanított a lakosságnak. Ennyi erővel simán lehetne a ragozást vagy az irodalmi magyart is terjeszteni a népesség 80 százalékának körében. Pl. a sárga buszokon Ady verseket szavalni eredetiben.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.20. 13:16:57

@Chris Kyle:

Alapvetően a jó államférfi rugalmas. De pont az antiszemitizmus kérdésében Orbán mindig ugyanazt mondta.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.20. 13:18:03

@illaim:

Ez egyéni kérdés, nincs rá általános szabály.

Egyébként meg Orbán csak apai nagyapja ágán cigány származású.

illaim 2017.07.20. 13:25:24

Egyébként ez a vallás csak arra jó, hogy hülyítsék a primitív népeket! A vallási erkölcsök meg arra, hogy ezeket a "vadembereket" valamilyen viselkedési szabályok közé szorítsák!
Azok a kérdések, melyek a megválaszolása nem ér fel a tudatáig, könnyen relativizálható egy nálánál magasabb erő akaratának, amit szolga lelke már képes elfogadni magyarázat nélkül! Az egyházak nem ok nélkül üldözik a természet és társadalom tudományokat! Az egyházi dogmák különbözősége, meg elegendő muníció a gyűlöletkeltéshez, és az ellenségkép kialakításához!

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.20. 13:27:06

@tegnaptuska:

Tegnap se tudtál idézetet hozni...

Persze, ha azt mondod, hogy van Mo-on antiszemitizmus, az tény. Sokan vannak ilyen jellegű gondolatokkal. Saját zsidómentő nagyapám - aki kitüntetést is kapott ezért - is mondta annak idején: az egyik rémálma, hogy a fia zsidó nőt vesz feleségül. Szóval idegenkedés típusú antiszemitizmus van sokakban, sőt még igazi antiszemitizmus is, de egyre ritkább.

Az se kizárt, hogy vannak antiszemita Fidesz-szavazók, de attól még a pártvezetés nem az.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.20. 13:29:19

@Mindeni náci, kivéve Elek Gábort (jotundert):

Ballibául az antiszemitizmus legfőbb bizonyítéka, hogy az emberek képesek nem ballibekre szavazni a választásokon, pedig Soros ezt tanácsolta. Mivel Soros zsidó, így ez a magatartás antiszemita. Pont.

high up! 2017.07.20. 13:29:31

@ben2: "kiváncsi vagyok a logikai bakugrásokra, amivel a ballib értelmiség fogja megmagyarázni, hogy miért is kell az "antiszemita" és "náci" kormány ellen szövetkezni a Jobbikkal. Vicces lesz."

De nem neked, aki csak les majd ki a birka fejéböl ahogy Orbaneszkut az egész fidesz
naccsaláddal együtt szállítják be a Csillag börtönbe.

Ha másért nem, ezért tényleg van értelme, hogy a fideszmaffiózok ellen meglegyen a maszop-fosabbik szövetség.

FOLYTASSUK!

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.20. 13:30:34

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

A szovjet iskolábna a vallás tabu volt, egy szó se hangzott el róla, leszámítva, hogy a népek ópiuma.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.20. 13:31:41

@illaim:

A vallás oka az ember természetes igénye a lelkiek megismerésére.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.20. 13:33:55

@high up!:

Ha megbukik Orbán, AKKOR SE lesz soha ellen semmilyen bírósági eljárás. A pártok között megállapodás van, hogy nem szabad egymást baszogatni iyen módon. 2002-ben is leállította az MSZP a kampányban beígért elszámoltatást. S a Fidesz se tett semmit Gyurcsányék és Bajnaiék ellen 2010 után.

1ghost 2017.07.20. 13:43:41

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes:

Ezt az orbánbérenc hazug birkát vezesse már valaki vissza a gazdája seggébe, mert úgyse olvassa ezt a fidesztalpnyalót senki, csak többet kell görgetni.

Kösz.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.20. 14:34:37

@1ghost:

Ne gágogj, mert a gazdád nem ad neked cukorkát ma este...

Mindeni náci, kivéve Elek Gábort (jotundert) 2017.07.20. 15:13:54

@tegnaptuska:
"Nem attól lesz egy társasalom antiszemita, amiket leírtál." De.
"Minden a egymás közötti beszélgetésekkel, a közbeszéddel kezdődik." A mesében.

Mindeni náci, kivéve Elek Gábort (jotundert) 2017.07.20. 15:20:36

@Boka1:
"Ha lenne lehetősége a többségnek, akkor ezeket, amit írtál, mind elkövetné." Erre kérek egy felmérést, hivatkozást, bizonyítékot. Kérem egy olyan felmérés eredményeit, ami például feltette azt a kérdést, hogy "Ön támogatná/egyetértene a zsidók gettókba zárásával?" vagy "Ön támogatná, hogy a zsidók ne kapjanak nyugdíjat?"

eloi 2017.07.20. 15:33:30

"És vajon mi volt a holokausztban való magyar részvétel célja, ha nem az etnikai "tisztogatás", a kevert lakosság elleni fellépés?"

A Bécsi döntésekkel visszaszerzett országrészek és magyar emberek volt a célja az együttműködésnek, ahogy azt ti is jól tudjátok, demagóg, hazug, magyargyűlölő barmok! Akik a kákán is csomót kerestek. OV nagyon jó dolgokat mondott, de csak baszogatjátok. Hamisítjátok a történteket is az elferdített értelmezésekkel, de ha már nincs más, akkor beleköttök a dekorációba...! Gerinctelen takony emberek vagytok! Sajnos, hogy ezt kell mondanom. OV csak "lop", de ti aljas magyargyűlölők, magyar(ország) gyalázók vagytok. Inkább tolvajok vezessék az országot, mint ilyen mocskos, szar emberek... Kár, hogy ezt le kellett írnom, de már nem lehet érzelmek nélkül nézni, amit csináltok.

eloi 2017.07.20. 15:51:29

@Mindeni náci, kivéve Elek Gábort (jotundert): Antiszemita attól lett sok goj, hogy kétezer éve együtt élünk és KÖLCSÖNÖSEN lenéztük és baszogattuk egymást mindvégig! Aztán néha kiderül, hogy a lenézett gojok sokkal többen vannak és nagyobbat tudnak vissza ütni. Miért nincs görög-gyűlölet vagy sváb-gyűlölet pl. Magyarországon, De miért van antiszemitizmus és cigány-ellenesség? MINDIG kettőn áll a vásár! A holokauszt óta nem illik/szabad beszélni a zsidóság hozzáállásáról a gojokhoz/keresztényekhez/bárki máshoz, aki nem zsidó. A PC világban ugyanígy nem szabad beszélni a cigányság egy részének felelősségéről a saját helyzetükért és megítélésükért. Pedig úgy lenne tiszta, hogy mi miért van, volt úgy, ahogy, ha a teljes képet néznénk. Természetesen minden gyűlölködés, lenézés rossz! Akár zsidó nézi le a nem zsidót, akár a nem zsidók a zsidókat! De ez egy közös játék volt kezdetektől. Csak most nem beszélünk erről.

tegnaptuska 2017.07.20. 15:53:28

@eloi: És tessék mondani, ahhoz, hogy országot vezessen egy bűnöző, mert lopni, ugye bűn, mennyit kívánatos rabolni? Elég egy megye, vagy a nyugdíjkassza, esetleg a beruházásokra szánt összeg 50%-a?Ha a Leszbikus Ápolónők Önkéntes Védegyletének a házipénztárát lopom el, lehetek helyettes államtitkár? Mekkora lopástól számítok hazafiasnak? Ha azt mondom, hogy szarul mennek a dolgok, és lehetne jobban csinálni akkor haza áruló vagyok?
Szerintem egyébként az a gerinctelen takony ember, aki bármi alapján felmentést ad a haza szétrablóinak.

eloi 2017.07.20. 16:04:20

@illaim: "Az egyházak nem ok nélkül üldözik a természet és társadalom tudományokat!"

Az meg van, hogy az első egyetemek mind egyháziak voltak? És az, hogy az első nemzedékei a természettudósoknak mind vallásosak voltak...???

Ha az egyház szól a témában, azt azért teszi, mert 1. a tudományt valláspótlékként használják emberek (pl. ateisták, agnosztikusok, materialisták, darwinisták...), 2. a tudomány tévedésben van bizonyos dologban, és általában világnézeti okból, nem tudományos okból. És jó lenne, ha nem ideológia vezérelné, hanem a tudás megszerzése és növelése, akkor is, ha nem azt találják a kutatás végén, amit szerettek volna! Főleg mérések, kísérletek, tehát valóban tudományos módszerek által megszerezve a tudást, és nem világnézeti és ideológiai okoskodások, gyakran ferdítések által... Stb. Az egyház nem tudás ellenes, mert nincsen rá oka! Az egyház csak az ideológiák által elferdített tudománytól óv. Ami meg sajnos nagyon is létező valóság.

eloi 2017.07.20. 16:07:06

@tegnaptuska: Nem sikerült a lényeget megértenie. Inkább egy tolvaj, mint egy gerinctelen, állandóan gyűlölködő szar ember... Ezt nem akarom tovább kommentálni, érti. aki akarja.

illaim 2017.07.20. 16:31:04

@eloi: "Az meg van, hogy az első egyetemek mind egyháziak voltak? " Hol? Mikor? Mert tudomásom szerint meg nem! Amit te állítasz, csak egy a római katolikusok által engedélyezett dezinformáció! Az hogy te a vademberekhez akarsz tartozni, az a te dolgod. De a hazugság terjesztésének szándéka, már közügy! Leibnitz a kettes számrendszer felfedezője, bár a római katolikus egyház szolgája volt, csak erkölcsi összehasonlításként aposztrofálhatta elméletét, ha nem akarta a máglyán végezni! Az arab számokat is képesek voltak betiltani egy időre a te "bölcs" keresztényeid! Közben a közelkeleten virágzott a tudomány! Az, hogy az al chemia külön értelmet kapott, és nem kémiaként említik, az olyan sötét hívők miatt van mint te, mert nem tudták hogy az "al" az arab nyelvben névelőt jelent!

tegnaptuska 2017.07.20. 16:33:03

@eloi: Szóval ebben egyet értünk, én sem szívesen látom a parlament elnökét vezető szerepben, ráismertem a jelzőkből.

Mindeni náci, kivéve Elek Gábort (jotundert) 2017.07.20. 16:54:47

@illaim: vallásellenes propaganda áldozata vagy
ugyanannyira igaz, amit írtál, mint az első éjszaka joga; semennyire
az inkvizíció saját korának bírósági gyakorlatában a létező legkorrektebb eljárást jelentette

Mindeni náci, kivéve Elek Gábort (jotundert) 2017.07.20. 16:58:02

@illaim: "Közben a közelkeleten virágzott a tudomány" Nem. Egyedül Iránban volt tudományos élet.

illaim 2017.07.20. 17:00:00

@eloi: "Az egyház nem tudás ellenes, mert nincsen rá oka! Az egyház csak az ideológiák által elferdített tudománytól óv. Ami meg sajnos nagyon is létező valóság."
ez a mondatod meg úgy hazugság, ahogy leírtad! Giordano Bruno mond neked valamit ez a név? De lehetne írni Champollion-t is aki megfejtette az egyiptomi hieroglifákat! Ez pedig a XIX században történt! Majdnem 100 évet késleltette az egyiptomi kutatásokat az egyházi tiltás, mert a kutatása során feltárt tények, ellenkeztek az egyház dogmáival!
De egyházi vonatkozásban is szelektáltak! Enoch könyvének létezését elismerte ugyan, de elveszettként hirdette, közben Eritreában, a Föld második katolikus államában, ebből tanítják a katekizmust! Igen arról az Eritráról írok, akinek a lakóit fekának hívjátok! te sötétség!

illaim 2017.07.20. 17:01:35

@Mindeni náci, kivéve Elek Gábort (jotundert): Talán nem kellene világgá kürtölni, hogy hézagos a tudásod! LOL

illaim 2017.07.20. 17:04:17

@Mindeni náci, kivéve Elek Gábort (jotundert): Talán nem kellene világgá kürtölni, hogy hézagos a tudásod! LOL

illaim 2017.07.20. 17:11:33

@Mindeni náci, kivéve Elek Gábort (jotundert): "vallásellenes propaganda áldozata vagy
ugyanannyira igaz, amit írtál, mint az első éjszaka joga; semennyire
az inkvizíció saját korának bírósági gyakorlatában a létező legkorrektebb eljárást jelentette"
Ezt remélem komolynak szántad, mert viccnek borzalmas!
Amikor ezt a mondatodat leírtad értelmezted is? te egyáltalán képes vagy felfogni mi történik körülötted? Emberek százait égetnek el eretnekség vádjával, te meg azt vagy képes leírni a XXI században, hogy korrekt eljárás? Az elmeorvosod ilyenkor mit mond?

Mindeni náci, kivéve Elek Gábort (jotundert) 2017.07.20. 17:45:40

@illaim: Az inkvizíció százezrek életét mentette meg, akiket a világi bíróságok könyörtelenül halálra ítéltek volna, korrekt eljárás nélkül.
Giordano Bruno egy bűnöző volt.

BiG74 Bodri 2017.07.20. 19:03:27

@Mindeni náci, kivéve Elek Gábort (jotundert):
Szedd a gyógyszered rendben időben, és csak annyit amennyit az orvos felírt!

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.07.21. 06:12:10

@eloi: "Az egyház csak az ideológiák által elferdített tudománytól óv. "

Tényleg? A matematikán, fizikán, kémián mit ferdítenek el az ideológiák?

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.21. 06:36:39

@illaim:

Mítoszokat gágogsz.

A kereszténység annyira nem tudományellenes, hogy évszazadokon keresztül a legtöbb tudós pap volt.

A Biblia tartalma pedig nem azonos az egész kereszténtységben, aminek azonban nincs jelentősége.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.21. 06:47:25

@illaim:

Kapaszkodj meg, de a mai büntetőeljárásjog alapja éppen az inkvizíció jog, mely a maga korában hatalmas előrelépés volt a korábbi jogrendhez képest.

Az eretnekség pedig bűncselekmény volt akkor, ennyi az egész.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.21. 06:50:44

@tegnaptuska:

Sokkal egyszerűbb ez. A politikus működésének ismérve: segíti-e a közjót vagy nem. Ha igen. akkor bűnei nem számítanak. Ha pedig nem, akkor bűntelensége se ad neki sikert.

A modern politika ilyen műfaj, szinte mindig eleme a lopás és a hazudozás.
süti beállítások módosítása