B1 blogcsalád



Bayer „derék liberális, gender-hívő marhának” titulálta a pápát, de ez Bayerről többet árul el

 A lovagkereszttel kitüntetett fideszes propagandahuszárt mostanra talán már sajnáljuk

2017. július 17. - Mr Flynn Rider

Bayer Zsolt lemarházta a pápát. Bayer Zsolt nem normális. A másik verzió az, hogy gonosz. Egyik se éppen hízelgő kijelentés, mindjárt meg is magyarázzuk, hogy miért.

bayer-orban.jpg

Annak idején volt egy olyan megállapodás a közszereplők között, kimondatlan megállapodás, hogy vannak elvek, jelenségek, dolgok, személyek, akik szentek. abban az értelmben "szentek", hogy nyilvánosan (legalább nyilvánosan) nem beszélünk róluk tiszteletlenül. Akiket, vagy amiket nem támadunk meg. Ilyenek voltak:

  • más vallása, hite,
  • más bőrszíne,
  • neme,
  • kora,
  • származása, stb.

Ezeket a dolgokat nem támadja egy kultúrember nyilvánosan, különben kiiratkozik a kultúremberek köréből. Ez is egy amolyan kimondatlan szabály. (Magyarországon viszont lovagkereszttel tüntetik ki: ebből is látszik, hogy Magyarország nem demokrácia és mennyire kifacsarodott a Fidesz értékrendszere.)

Az ún. alt-right mozgalom a világban azt a meccset játssza, hogy ezt a szabályt rendszeresen és szándékosan megszegi:

  • aki zsidó, az zsidó, és erre alapozva lehet támadni, hiszen lop;
  • aki menekült, az mindjárt migráncs és ezért közé kellene lőni;
  • aki fekete, az már nigger, emiatt bizonyosan bűnöző.

Elég, ha az ember bepillant a Mandinerbe, vagy valamelyik kormánypárti médiába: ömlik rá a gyűlölet. A kommentszekció meg egyenesen a pöcegödör legalja.

Mindezek persze egyszerű sztereotípiák, és sztereotípiákra alapozott kijelentések, amelyek szisztematikusan rombolják le a demokráciát és a jogállamot.

A demokrácia és a jogállam ugyanis arra épül, hogy az emberek kölcsönösen tisztelik egymást és tisztelettel beszélnek egymásról akkor is, ha éppen nem értenek vele egyet.

Bayer Zsolt is ugyanazon a vonaton utazik, mint az alt-right-mozgalom: rettenetesen buta sztereotípiákra alapozva ostoba és gyűlöletkeltő kijelentéseket tesz, kenyéradó gazdái (gy.k. Orbán Viktor és bűnbandája) kedvéért és hatalmáért.

Persze, mindezt az egészet meg lehet magyarázni egyszerűen: aki közpolitikai fejlesztésekkel (jobb egészségügy, jobb oktatás, jobb infrastruktúra, kisebb szegénység, stb.) próbált eddig Magyarországon választást nyerni, annak ez nem jött be. Ezért a Fidesznél rájöttek: a magyaroknak nem jobb kórház kell, jobb oktatás kell, vagy éppen jobb életkörülmények. Hanem több propaganda és több gyűlölet.

(Hogy ennek mi lesz a következménye: forradalom, polgárháború, népirtás, vagy ilyesmi, azt nem lehet tudni. De a gyűlöletre, félelemre trenírozott embereket egy idő után Orbán se tudja majd kontrollálni.)

Ennek a gyűlöletpropagandának az egyik stabil eleme és képviselője Bayer Zsolt. Meg is kapta érte a lovagkeresztjét. Hiszen ő az egyik okozója annak, hogy több, mint két és fél millió magyar szája habzik és lenne képes fizikailag bántalmazni éppen azt, akire Orbán rámutat. Civilek, Soros, menekültek, korábban a cigányok, az MSZP, Gyurcsány, vagy éppen a liberálisok. Mikor ki.

Az engedelmes szavazótábor persze azonnal gyűlöl és behúzza az ikszet, hiszen megmondják neki, mit kell tennie. Az élet így egyszerű. Különben is, a szocik is loptak. Ezzel pedig minden el van intézve.

Bayer persze ebbe a szerepbe könnyen beleőrülhet, vagy ki is éghet. Hiszen a szerep és a Fidesz (gy.k. a maffia) folyamatosan azt kívánja, hogy a propagandista teljesítse kötelességét. Vagyis, hogy áthágva a demokrácia, a kulturált viselkedés szabályait, köztiszteletben álló személyeket és elveket támadjon.

Mivel az ingerküszöb folyamatosan emelkedik, mindig nagyobbat kell mondani. Mostanra jutott el Bayer a pápáig. Legközelebb majd a Bibliát égeti, mert talál benne valamit, ami nem tetszik neki.

 

(Egyébként hajszál híján egy éve a pápa még "demens vénember" volt - akkor Bayer ezzel az egy kifejezésével bántotta meg a keresztényeket és az időseket, vagyis a világ kb. kétharmadát.)

Bayer egyébként csak elsőre tűnik dühöngő őrültnek. A technikája egészen kifinomult:

  1. felhúzza magát, egy kicsit túllő a célon,
  2. aztán lenyugszik, visszatakarodik a vackába,
  3. egy darabig dédelgeti a gyűlöletét.
  4. Aztán megint kitör.

Igazi, jól trenírozott láncos kutya.

Májusban a civileknek ígért be olyan verést, hogy a vérükön és a taknyukon csússzanak ki a parlamentből, most meg lemarházta a pápát, mert a menekülteket és a gyengéket védte az egyik beszédében.

A Bayer-jelenség tehát végtelenül egyszerű. És szánalmas. Akkor nem hat, ha nem dőlünk be neki és egyszerűen negligáljuk. A kultúremberek és a demokráciák az ilyet, mint a Bayer (meg a Fidesz), kizárják maguk közül.

 

UPDATE: azt is mondta, hogy

“Ott kell hagyni az Uniót, ezt az egész ótvaros disznóólat, ott kell hagyni a francba, le kell zárni a határainkat, azok meg ottan rohadjanak meg!” 

De ezt már tényleg nem kommentáljuk, felesleges.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr4012668915

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Punxsutawney Mormota 2017.07.17. 08:20:52

Zsocink egy kiöregedőben lévő kutya, aki valamikor a tanya ura volt. De ahogy öregedett, a ga ézda új kutyákat vett maga mellé, akik fiatalabbak, éberebbek és még megvan minden foguk.
Ezért aztán Zsocink kénytelen egyre hangosabban csaholni, hogy felhívja magára a gazdi figyelmét, aki csak egy félmosollyal figyeli egyes akcióit, de az öreg kutya már nem a házban lakik, hanem azon kívül, és rövidesen a pajtából is mennie kell, szégyenszemre a csirkeól mellé fogják tenni a kutyaházát.
Ugyan tavaly kapott egy diszes tálat, hogy legyen miből lefetyelnie, de enni egyre kevesebbet kap. Hát, így múlik el a világ dicsősége.

doki'81 2017.07.17. 09:03:59

Írva vagyon a cikkben: " aki közpolitikai fejlesztésekkel (jobb egészségügy, jobb oktatás, jobb infrastruktúra, kisebb szegénység, stb.) próbált eddig Magyarországon választást nyerni, annak ez nem jött be" - ez tévedés, nem ezért nem szavaznak elegen a baloldalra az elmúlt 2 általános parlamenti választáson, hanem azért, mert bár korábbi kormányzásuk előtt ezt ígérték, mégsem teljesítették.

tegnaptuska 2017.07.17. 11:42:23

@doki'81: Mit nem teljesítettek? Elő a tényeket, elő a számokat!
Maradjunk abban, hogy a kertészákosi magyaroknak pontosan ez a bayer-orbán rendszer jön be, ami deklaráltan a szegényebb rétegek kárán gyarapítja a gazdagabbak vagyonát, a "baloldal" pedig éppen ennek az ellenkezőjét igyekszik elérni.

morpho 2017.07.17. 13:12:08

@Punxsutawney Mormota: Soha nem volt a tanya ura....a többi stimmel. Mindenkinek megvan a maga (lovag)keresztje....

Punxsutawney Mormota 2017.07.17. 14:31:34

@morpho: Mármint úgy értettem, hogy a tanya ura volt, hogy a csirkék, kacsák, az eperültetvény és a földigiliszták felett exponált. Mint minden becsületes házörző.

rasztaszív 2017.07.17. 17:20:17

locsog a felszín,hallgat a mély.

pedig nem kis dolgok dőlnek most el a vatikánban.átveszi-e az opus dei a teljes vállalkozást?vagy még meg tudják fékezni őket a jezsuiták?
és hogy teljes legyen az őrület - mostanra a jezsuiták lettek a "liberális szárny" a vatikánban...!
meg is kapják a magukét...

Peterpapo 2017.07.18. 00:16:48

Bayer Zsótika se nem nem normális, se nem gonosz. Az ő szóhasználatával élve csak egy egyszerű féreg. Az ilyen férgekkel pedig nem kellene foglalkozni sem napi, sem heti, sem havi, sem éves szinten. Ott nyúljon meg a nyaka mint a toronydaru, ahol van és pont le kellene szarni, hogy mit mond, vagy egyáltalán mit gondol. Szóra sem érdemes. Ha egy gyereknél nem veszed tudomásul, hogy hisztizik, akkor előbb-utóbb, abba fogja hagyni a hisztit. Zsótikával sem kellene foglalkozni és előbb-utóbb, mindenki megelégedésére, befogja azt a szappannal kimosandó, mocskos rágószervét.

morph on deer 2017.07.18. 01:27:43

Csak gyúr a következő keresztre a lovag úr!
Ki kell érdemelni az ilyesmit, dolgozni kell érte a megrendelő szájíze szerint, ő pedig megbízhatóan szállít.
Ahogy az ötös számú fideszes párttagkönyv tulajdonosához illik is!
Ha már ilyen tagkönye is van...

bbwd 2017.07.18. 03:35:19

azért csak van abban némi disszonancia, hogy a pápa, a katolikus anyaszentegyház első embere a muzulmánok befogadására buzdít, akiknek első számú célja a kereszténység elpusztítása

vagy csak én érzek ebben némi ellentmondást?

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.18. 05:58:24

Bayer téved. A római pápa nem liberális, hanem kommunista,

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.18. 05:58:56

Hozzáteszem: nem politikai álláspontja a baj, hanem eretneksége.

E.Katolnai 2017.07.18. 06:09:34

Ha a szerző egy kicsit is ismerné a pápák életét, cselekedeteit, akkor tudná, h egy pápát marhának nevezni nem is olyan nagy durranás.
Ez a pápa nem csak marha, hanem az ősi (ereseti) európai emberek büdös ellensége is, hiszen a világ szemetét ránk szabaditva el szeretne minket pusztitani.
Igaza van Bayernek!
Tanulj, olvass józsikám, utána irogass!

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.18. 06:25:45

@tegnaptuska:

Téves. Éppen a ballibek azok, akik mindig a kizsákmányolás oldalán állnak. Nekik a fő szent elvük a versenyképesség, ami magyarra fordítva annyit tesz: alacsonyabb bér a munkésnak, magasabb profit a népnyúzóknak.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.18. 06:29:00

@bbwd:

Nincs ellentmondás. Az argentín celeb fő célja Krisztus gyalázása, s erre pont jó mind az iszlamizmus támogatása, mind a homoklobbival való seggtánc.

Ő maga nem homokos egyébként, azaz gonoszságból támogatja a homoklobbit, nem egyéni érdekből.

A katolikusok előtt mpst nagy dilemma áll: Jézus vagy a jöttment celeb?

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.18. 06:31:55

@E.Katolnai:

Ez nem európai és nem-európai kérdés. Manapság a nem-fehér katolikusok között sokkal több a normális ember, mint a fehérek között. Csak egy példa: az afrikai néger katolikusok toleranciája a homoklobbi iránt kimerül abban, hogy nem kövezik meg őket, hanem engedik őket emigrálni a perverz Európába. Ott homokossimogatás szóba se jöhet.

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2017.07.18. 07:23:04

@bbwd:

Nyugi..

A kereszténygyűlölő és őket napi rendszerességgel fikázó, gyűlölködő ballibek majd megmondják mi a keresztényi magatartás.

tegnaptuska 2017.07.18. 08:17:03

@Legeslegalja: Igen, és jól is teszik, neked ugyanis fogalmad sincs erről. Sem. Amikor valaki meghal, akkor a körülötte lévők ezt tudjak, maga a halott nem annyira. Ugyanez a helyzet akkor is, amikor hülye vagy.

Józsi01 2017.07.18. 08:25:46

A cikkben szereplő jelzők valamelyik talán nem igaz????

Azok a "pápák" akik azt propagálják, hogy judeo-kereszténység. Ilyen nincs. vagy judeo, vagy keresztény.

tegnaptuska 2017.07.18. 08:35:49

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes: Veled meg annyira jó beszélgetni, mint egy városi galambbal. Konkrétan a következő eset forog fenn, ha te részese vagy egy diskurzusnak: két ember, az egyszerűség kedvéért te, meg én, állunk két autó mellett, és arról tanakodunk, hogy vajon melyiknek nagyobb a csomagtartója. Te ragaszkodsz ahhoz, hogy a kispolszkié, én próbállak meggyőzni, hogy talán lehetséges, hogy a volgáé mintha nagyobbacska lenne. Erre te egyre hangosabban azon kezdesz rugózni, hogy miért van rajtam nercbunda, pedig én egy egyszerű szerelő ruhában állok melletted. Nagyon nehéz ilyenkor a csomagtartó méretére koncentrálni. És mindez még nem lenne baj, kezd ez a dolog szokásos lenni (Orbán, Bayer, te, legeslegalja, folytathatnám az idők végeztéig). Az igazi tragédia az, hogy hangos vagy, grafomán vagy, ez is egy félrecsúszás lehet, elemezni kellene. És nem, ezt az egészet nem bántásdiból mondom ám, segíteni szeretnék, őszintén. Egy évben születtünk, nem hagyhatom a kortársaimat az út szélén. Azzal sincsen baj, ha valaki kőhülye, de akkor legalább legyen következetesen az. És nagyon figyelj a kispolszkira, meg a volgára.

1ghost 2017.07.18. 08:36:37

Ja, hullajó! A kereszténységet oly sokszor hangoztató nemzeti keresztény kurmányunk egyik fő megmondóembere lemarházza a pápát. Fasza, mi?

Na ez a fidesz! Mocskos, képmutató, az ország kifosztására berendezkedett gerinctelen szaremberek gyűjtőhelye.
Normális embernek már rég hányingere van ettől az elvtelen, neofita bagázsból, elzavarásuk és felelősségre vonásuk az első számú nemzeti ügye a magyaroknak.

tegnaptuska 2017.07.18. 08:38:04

@Józsi01: Hogy láncos kutya a bayer? De, igaz.

VaradiJanos 2017.07.18. 08:38:23

@Legeslegalja: igen, ezen mindig mosolygok magam is: vicces ahogy az indexes dávidkák magyarázzák, hogy mit és hogyan kell csinálniuk a keresztényeknek.

VaradiJanos 2017.07.18. 08:39:20

@1ghost: akkor neked szerencsére nem kell foglalkoznod ezzel a kérdéssel

1ghost 2017.07.18. 08:40:41

Ja, majd elfelejtettem. Baromi jó a cikk, gratulálok a szerzőnek!

Nem véletlen, hogy fidesz ócska bérhazudozóit ütögeti a guta, csak aztán meg ne üsse valamennyit, mert szeretnénk, hogy egy-kettő maradna belőle az utókornak mutogatás céljábó, hagy lássa a következő nemzedék, hogy ilyen hitvány, ócska szennyalakok kollaboráltak ezzel a velejéig korrupt, fideszes rablóbandával.

tegnaptuska 2017.07.18. 08:51:53

@VaradiJanos: Mert te pontosan tudod, igaz?

Important roll 2017.07.18. 09:06:26

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes: Kommunistának azért nem mondanám - inkább szociáldemokratának - viszont annyiban igaz a dolog, hogy ahogyan az egész dél-amerikai katolicizmus, úgy ő is elég markánsan baloldali.

Important roll 2017.07.18. 09:08:21

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes: Ezt azért remélem nem gondolod komolyan. Legalábbis abból, ahogy leírod, eléggé úgy tűnik, mintha nyíltan támogatná a szunnita alapokon nyugvó iszlám fundamentalista törekvéseket.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.18. 09:09:04

@tegnaptuska:

Én tényeket mondok: a nagytőkét leghűségesebben a ballibek szolgálják ki, talán ez nem igaz?

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.18. 09:10:17

@Important roll:

Szocdemek arra nemigen vannak. A jelenlegi római pápa komcsi vagy újbalos. Hozzáteszem: ezzel SEMMI gond.

n_dy 2017.07.18. 09:11:01

hányingerkeltő, de minimum röhej, hogy ti, ateista, anarchista szivárványos fizetett ügynökök féltitek a pápát ... a pápát bírálni kizárólag hívő keresztényeknek lehet

bbwd 2017.07.18. 09:14:14

egy dolog nehezen érthető: bayer leír valamit a pápáról

erre a balliba kommentelők folyamatosan a fideszt meg orbánt emlegetik
nem azzal foglalkoznak, hogy a pápa mit csinál, jogos-e bayer kritikája, stb, csakis a fidesz meg orbán:)

összefüggés?

Important roll 2017.07.18. 09:14:57

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes: De az ő kommunizmusuk is több pontban eltér az európai kommunizmustól.
Viszont az igaz, hogy a balos hatás egyfajta vérfrissítésként hathat a (kontinensünkön) zömében konzervatív irányultságú egyházra.

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2017.07.18. 09:18:00

Ebben speciel tök igaza van Bayernnek. Egy ócska szar liberális kirakatpápa, de mondjuk engem nem zavar ha a pedofil egyház szétesik :)

tegnaptuska 2017.07.18. 09:24:41

@bbwd: Olyanok, mint te. Minősítgetik itt ezt a szegény bayert, ahogy te meg mindenkit, aki nem teljesen idióta, ballibának minősítesz.

tegnaptuska 2017.07.18. 09:32:36

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes: Csomagtartó. Konkrétan nem igaz. Rég jártál a vincenten, született ma éjjel neked valami, reakció egy Eleonóra hozzád hasonló okfejtéseire. Látod, próbálok segíteni neked kiszabadulni a béklyóidból, remélem sikerülni fog. Hosszú folyamat lesz, olyanokat kell majd tisztázni, hogy mi az a ballib, tévedésből, esetleg tudatlanságból használod, vagy csak simán sértegetni akarsz másokat. Mert ugye pl bbdw gondolom simán sérteget, nála ez a vita.

Duplaxiii 2017.07.18. 09:34:38

Istenem...
BZsótti egy megborult agyú kikeresztelkedett cionista.
Nem kell vele foglalkozni, mert ja foglalkozunk vele, eléri a célját, róla beszélünk.
A társadalomban minig lesz egy pici halmaz, amely ennyire sötét, mégsem posztolunk kétnaponta egy kocsmai rakodómunkásról.
Hogy amit mond az emnnyire "erős", az csak attól függ, mennyire vagyunk PC-k. Én szraok a PC elvekre, ezért nem veri ki a biztosítékot egy ilyen fröcsögés, szerintem aki zsidózni akar zsidózzon, aki libsizni az libsizzen, aki niggerezni, az nigegrezzen. Mindig a "nyilatkozót" minősíti a nyilatkozata. És a PC elv eleve ocsmány, mert a hazugságra kötelez, azaz nem mondhatsz igazat, mert az mindig sért majd valakit, ezért hazudnod kell...
.
A pápa valóban CSAK a római katolikusoké, amit mond az CSAK számukra fontos. BZsótti az eredete miatt miért nem mondhatna bármi negatívot egy másik vallás vezetőjéről?
.
Sajnos az utolsó mondata veszélyes. Ezt a mindenki takarodjon elvet egyre több faék szélsőjobbos követi. Sokan egyszerűen nem élnek a Földön! Úgy gondolják, hogyha kilépünk mindenhonnan és bezárkózunk, akkor valami boldog, gazdag kánaánba jutunk. Sajnos ezek az evolúciós torzulatok nem iskolázottak, nem ismerik az összefüggéseket. Egy ország CSAK akkor lehet független, ha a környzete ezt elfogadja és támogatja. CSAK akkor. Mert ha a világ ezt nem akarja, akkor verhetjük a seggünket a földhöz, éhen halunk. Ezek a primitívek azt hiszik, hogyha arcul köpjük mondjuk Európát, akkor tarthatjuk a markunkat a pénzért, üzletért. Hát nem... Nem ők szorulnak ránk, hanem fodítva. Az olcsó munkareő nem érv, sok ország tárt karokkal várja a cégeket.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.07.18. 09:37:34

A fideszes tetvek Istent is kutyáznák ha megjelenne és Viktor ellen szólna. Bolond szektások és tolvaj haszonélvezők gyülekezete.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.07.18. 09:44:27

@bbwd: 1: na mit csinál a Pápa?

2: a fidesz állami kitüntetést adott bájernek. EZ összefüggés.

3: nem mindenki ballib aki kritizálja a narancstolvajokat.

morpho 2017.07.18. 10:16:06

A sok idióta, aki azzal próbálkozik, hogy a pápát csak katolikusok bírálhatják, teljesen el van tévedve! Egyrészt a pápa politikus is. Másrészt majd ha a katolikusok fenntartják a saját kibaszott egyházukat világszerte, akkor igen. Csakhogy a magyarok 90%-a ateista, aztán mégis az ő adójukból tartják fenn az egész kócerájt. Az államnak a műemlékvédelmen túl ki kéne vonulnia az egész egyházasdiból. Az összesből és akkor a katolikusok bohóckodhatnak egymás közt, amennyit akarnak. Egyébként a jelenség nem magyar, Németországban 9%-os egyházi adót szednek! De! Mivel én ateista vagyok, Bayer és a pápa ügyét idióta katolikus belügynek tekintem és kurva magasról szarom le!

MACISAJT 2017.07.18. 10:32:57

"Annak idején volt egy olyan megállapodás a közszereplők között, kimondatlan megállapodás, hogy vannak elvek, jelenségek, dolgok, személyek, akik szentek. abban az értelmben "szentek", hogy nyilvánosan (legalább nyilvánosan) nem beszélünk róluk tiszteletlenül. Akiket, vagy amiket nem támadunk meg. Ilyenek voltak:

más vallása, hite,
más bőrszíne,
neme,
kora,
származása, stb.
Ezeket a dolgokat nem támadja egy kultúrember nyilvánosan, különben kiiratkozik a kultúremberek köréből. Ez is egy amolyan kimondatlan szabály. (Magyarországon viszont lovagkereszttel tüntetik ki: ebből is látszik, hogy Magyarország nem demokrácia és mennyire kifacsarodott a Fidesz értékrendszere.)"

Végképp elviselhetetlen mikor az agyovert ballibák hivatkoznak olyan elvekre, amelykre akárhányszor csak alkalmuk volt, lábukkal tapostak..

Mégis, ki kezdte a jámbor II.János Pál pápa gyalázását 1992-ben, "Cápalátogatás" címszóval, csak nem a mancs és az eörsi istván-féle liberálisok?

Vagy ugyanő nekrológja tóta wé-től nem " Game over, JP2" címmel-és-tartalommal jelent meg?

Miféle liberális elvek voltak? Hisz Bayert is imádták, míg a Szabad Népben savazta a Fideszt...
Ma már ugyanolyan elvszerüen az argentín katakombai összeesküvőt dicsőítik..ja és simicskát. Na nee már.

ZX 2017.07.18. 10:35:11

Egy igazi hívőnek a pápa szava maga isten szava. Ebből látszik, hogy milyen egy kirakatkeresztények ezek a fideszesek. Ami nem is lenne probléma, ezt az egész vallásosdit el kellene felejteni ahogy van. De ha már valaki hívőnek állítja be magát akkor ne járjon külön utakon.

exterminador 2017.07.18. 10:40:16

Bayer szerint a pápa "migráns marad, mert Argentínában szinte mindenki az".
Gondolom, az Argentinában élő magyarok is.

morpho 2017.07.18. 10:44:13

@MACISAJT: A papok mise közben persze kampányolhatnak a fidesznek. Azzal nincs gond. Bírálni meg mindenki azt bírál amit/akit akar. Mi közöd hozzá? Te is bírálsz! Neked szabad egyedül?

ZX 2017.07.18. 10:46:14

@MACISAJT: "Végképp elviselhetetlen mikor az agyovert ballibák hivatkoznak olyan elvekre, amelykre akárhányszor csak alkalmuk volt, lábukkal tapostak.."

Ezt gondold át még 1x.

high up! 2017.07.18. 10:48:18

@MACISAJT: "Végképp elviselhetetlen mikor az agyovert ballibák hivatkoznak olyan elvekre, amelykre akárhányszor csak alkalmuk volt, lábukkal tapostak.."

Hihi, pont a Putyin bérenc, EU bomlasztó, politikai tranzvesztita, világrekorder közpénztolvaj, offshore lovag birodalmista, a társadalmi közösséget szétrohasztó, Soros tanonc Orbaneszku szarcsimbókja sírdogál azon, hogy egyesek a korábbi elveiket lábbal tapossák???

Hábammeg, mindig mondom, hogy fideszesnek lenni nem politikai kérdés, hanem ELMEORVOSI. Nálad meg különösen.

FOLYTASSUK!

illaim 2017.07.18. 10:48:46

@Sörös Mérenc: Rosszabbak! Ezek a valláskárosult barmok tudatlanságukban a Szentírást tagadják a fröcsögésükkel! A Szentírás szerint, Isten a saját képére teremtette az embert.
Ezért tartja fontosnak Ferenc a bajbajutott embertársaink megsegítését.
Ezek a barmok, pedig pontosan az emberi mivoltjukból tagadják ki a menekülteket! Semmiben sem különböznek az elvakult ISIS harcosoktól, ugyan olyan korlátolt, emberellenes állatok, emberi formában!

Tompahawk · https://rohadtkunyho.blog.hu 2017.07.18. 10:49:52

Azt nem értem, hogy "gender hívő". Azt sem, hogy ki-mi is a gender hit. Addig, hogy az miért is rossz, már el sem jutok.

"Hiszek egy Genederben, vagy inkább kettőben,
Mennynek és földnek teremtőiben,
És a feminizmusban, az ő szingli lányában,
Aki fogantatott drogdílerektől,
született tinédzser anyától,
Partizott a Sziget ideje alatt,
A civiliek beszervezték, meghalt és eltemették,
Eljutott az ELTÉRE, de harmadnapra kivették a kézések közül,
Kifigurázták, és akkor végre néhányan komolyan vették,
Azóta jön el felbaszni a Bayerokat.
Hiszek a szinglliségben,
Hiszem az anarchikus, sorosviláguralmat,
A melegek közösségét, a prideok kafaságát,
A test megpaskolását és az ingyen wifit. Ámen."

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.18. 10:55:17

@Important roll:

Ez tény. Én ezt a jelenséget jól ismerem, ott a kommunzimus sose volt ateista például.

Valahol még szimpatikus is nekem ez, azaz mondom nekem NEM EZ a bajom a római pápával. Én sokkal inkább vagyok antiliberális, mint antikommunista, azaz nekem szimpatikus a római pápa antiliberalizmusa.

De egy főpapnak NEM az a fő feladata, hogy szimpatikus politikai nézetei legyenek, hanem az, hogy Krisztus hitét vallja,. S itt bukik meg ez az argentín emberke...

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.18. 10:56:00

@Tompahawk:

Genderhívő - ellenzi Isten felosztását két emberi nemre, hanem ezeket zagyválja és tagadja.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.18. 10:57:49

@tegnaptuska:

Cenzúrázott blogot nem olvasok, csak akkor nézek be oda, ha kikerül a címlapra. Rossztündér kápóivadék szövegét nem érdemes eleve olvasni, hazudik folyamatosan.

csorsza 2017.07.18. 10:58:26

Azok a Liberálisék védik-óvják a pápát, aggódnak érte, mert Zsóti szólt valamit, akik egyébként kánonban kutyázzák a róm. kat. egyházat, beszántanák az összes papjával együtt. Mert azok amúgy is buzik mind.
Vicces. vagy inkább szánalmas.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.18. 10:58:39

@tegnaptuska:

Sose sértegetek senkit politikai címkékkel. Minek? A "ballib" egy eszmeiség neve.

morpho 2017.07.18. 11:01:42

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes: Nincs ilyen "eszmeiség" hogy ballib. Cagy bal vagy lib. Írtam már neked, csak nem figyeltél mert anyád blrepedt sarkait reszelgetted!

Important roll 2017.07.18. 11:04:53

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes: Szerintem akkor fektessük le, miben fordult ellene Krisztus hitének. (Most éppen nem kötekedő, hanem csupán kíváncsi vagyok.)

tegnaptuska 2017.07.18. 11:08:59

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes: 1. Van idő, van hely, várom, hogy miben hazudik folyamatosan?
2. A ballib az milyen eszmeiség? Mik a jellemzői? Melyik korszakában, mit képviselt? Mi benne a bal, és mi benne a lib? Hogy valakire ne kelljen mondanod, hogy lib, milyen elvektől, szokásoktól kell mentesnek lennie? Ballibnek neveznéd-e azokat a homoszexuális nácikat, akiket nem homoszexualitásuk miatt, hanem führer ellenességük miatt végeztek ki? Bal-e a tőke és tulajdonellenes kommunista? Vagy az inkább jobb? Gyötrő kérdések, talán te tudsz nekem válaszolni...

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2017.07.18. 11:10:44

@morpho: dehogynincs, te is egy balliba vagy. GÁGÁGÁGÁ :)

tegnaptuska 2017.07.18. 11:13:12

@csorsza: Nem, csak ez a pápa egy reménysugárnak tűnik, legalábbis a magyarországi Rómaikatolikusanyaszentzrt-hez képest. Amúgy szerintem nem mind buzi.

morpho 2017.07.18. 11:14:40

@enpera: Tanult kollégám @tegnaptuska 2. pontját kérdezném tőled magam is.

morph on deer 2017.07.18. 11:15:23

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes:
"Genderhívő - ellenzi Isten felosztását két emberi nemre, hanem ezeket zagyválja és tagadja."

Hogy mi van?
Minek a felosztását?
És még zagyválja is, mi?

Esetleg úgy, mint te a fenti mondatot?
:)

MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.07.18. 11:16:07

@enpera: "GÁGÁGÁGÁ"

Ismét jót szórakozhattunk a fideSSfasszopók fergeteges humorán. :))

morpho 2017.07.18. 11:16:22

@tegnaptuska: Most nem tud válaszolni, mert Birca farka van a szájában.

morpho 2017.07.18. 11:17:46

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Most mit bántod szegényt :) Ezt az agyat kapta istentől! Kéretik komolyan venni! :)

tegnaptuska 2017.07.18. 11:19:52

@morpho: Vagy telefonos segítségért folyamodott. :)

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.18. 11:21:21

@tegnaptuska:

Így igaz, egy keresztényellenes főpap hatalmas ajándék és reménysugár Sátántól Isten ellenségeinek.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.18. 11:22:12

@tegnaptuska:

Nem olvasom őt hónapok óta. Küldj 3 linket tőle, s igyekszem megírni, hol hazudik.

tegnaptuska 2017.07.18. 11:25:40

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes: Ilyenkor vihogsz magadban? Vagy tényleg komolyan veszed magad? Tényleg tudni szeretném, nagy segítség lenne, ha elmondanád. Nem tudom eldönteni, hogy te az okos ember vagy, aki hülyéskedik, vagy a hülye, aki okoskodik.

tegnaptuska 2017.07.18. 11:27:33

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes: Nekünk meg nincs tévénk, de azon is csak a Mezzot nézem, meg a Natgeot.

ami szabad 2017.07.18. 11:28:34

Bayer csak egy tünet. A degeneratív betegség neve: a 2010. óta regnáló fidesz, mely nem = az 1998-2002-s Fidesz.1-el. Sajnos, úgy tűnik, termékeny talajra hullik a gyűlölet keltés magva, igaz, lassan 10 éve locsolgatják ezt a vetést, így egyre több marhaságot és szemétséget szopnak be tőlük kanyar nélkül. Feltehetően, tanítani fogják egyszer az a demagóg sz@rt amit "alkotnak". Bár OVI vágya volt a törikönyvekbe kerülni, attól tartok nem arra a kontextusra vágyott, ahogy ott majd megjelenik mint egy kártékony zsákutca. :(

tegnaptuska 2017.07.18. 11:28:39

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes: Ezzel a nem olvasom, de biztos hazudikkal segítettél: te a hülye vagy, aki okoskodik.

Wrex 2017.07.18. 11:35:11

@ZX: "Egy igazi hívőnek a pápa szava maga isten szava."
Ne hazudj.

"De ha már valaki hívőnek állítja be magát akkor ne járjon külön utakon."
De ha már valaki okoskodik, legyen tisztában a tényekkel. Ha pedig nincs tisztában vele akkor kussoljon.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.18. 11:36:50

@tegnaptuska:

"A ballib az milyen eszmeiség? Mik a jellemzői? Melyik korszakában, mit képviselt? Mi benne a bal, és mi benne a lib?"

A ballib egy sajátos kelet-európai jelenség. Ex-komcsik hirtelen liberálissá váltak a rendszerváltáskor, s kitalálták, hogy az egyébként jobboldali liberalizmis a "baloldal".

Nulla baloldal van benne. Azt leszámítva, hogy hívei ezt mondják magukról.

"Hogy valakire ne kelljen mondanod, hogy lib, milyen elvektől, szokásoktól kell mentesnek lennie?"

Nem kell hinnie a liberalizmusban. Aki nem hisz benne, az nem liberális.

"Ballibnek neveznéd-e azokat a homoszexuális nácikat, akiket nem homoszexualitásuk miatt, hanem führer ellenességük miatt végeztek ki?"

A nácizmus eredetilleg antiliberálsi eszme, így egy náci nem lehet liberális. Az, hogy sok náci perverz volt nem bír politikai jelentőséggel. Ez nem volt akkor politikai kérdés, hanem magánügy.

A náci mozgalom belső ellentétét most nem elemezném. Röviden: Röhm ragaszkodott az eredeti náci elvekhez, azaz nemzeti szocializmust akart, míg Hitler inkább váltott, s kibékült a nem-zsidó német nagytőkével. Ez az igazi alapkérdés. Az, hogy Röhm homokos volt és Hitler meg nem abszolút mellékszál, ezt csak kihasználta Hitler.

"Bal-e a tőke és tulajdonellenes kommunista?"

Igen. a balosság alapja a kapitalizmus ellenzése, de legalábbis kritikája.

"Vagy az inkább jobb?"

A jobboldal kapitalizmuspárti. A félreértést az okozza, hogy egyes szélsőjobbnak nevezett irányzatok is antikapitalisták, de ez se feltétlenül igaz, Hitler pl. csak a zsidó tőkét ellenezte, a németet nem. Én pl. az eredeti, klasszikus nácizmust inkább baloldalnak nevezném emiatt, míg a későbbit szélsőjobboldalnak.

Alapvetően a nacionalizmus annak eredeti alakjában a liberalizmus taéáémánmya, s bár később egymás ellen fordultak, mindig maradt közös pont. Ha a 3 nagy modern eszmét nézzük (liberalizmus - nacionalizmus - kommunizmus), az előbbi kettő között nagyobb a hasonlóság, mint bármelyikük és a kommunizmus között.

"Gyötrő kérdések, talán te tudsz nekem válaszolni..."

Szívesen, várom további kérdéseidet.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.18. 11:38:29

@ZX:

Ez tévedés.

Egy nem-katolikusnak a római pápa olyan, mint a szomszéd bácsi.

S egy katolikus számára is csak a római pápa ünnepélyesen kimomdott dogmatikai véleménye kötelező.

MACISAJT 2017.07.18. 11:38:32

@Józsi01: Azok a "pápák" akik azt propagálják, hogy judeo-kereszténység. Ilyen nincs. vagy judeo, vagy keresztény."

Párizs érseke is judeo volt,majdnem pápaságig vitte...Csak a biológia szólt közbe....

MACISAJT 2017.07.18. 11:39:45

@MACISAJT: Eltemették Párizs zsidó születésű érsekét | HAON
www.haon.hu/eltemettek-parizs-zsido-szuletesu-erseket-2/news-20070810-03132909
2007. aug. 10. - A francia fővárosban pénteken eltemették Párizs zsidóból kikeresztelkedett egykori érsekét, Jean-Marie Lustiger bíborost.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.18. 11:42:19

@tegnaptuska:

Semmi gond ezzel. Én felajánlottam, hogy szakítok 1 órát Rossztündérre, ami sok idő, de ha nem akarod, semmi gond, nekem csak jobb így, hasznosabbra is tudom fordítani ezt az időt.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.18. 11:43:19

@tegnaptuska:

Most nem olvasom, korábban olvastam kb. 100-150 írását: beképzelt, vitaképtelen, fanatikus emberszabású az illető.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.18. 11:44:58

@MACISAJT:

A judeokereszténység eretnekség, első megjelenése az I. sz.

Viszont NEM azt jelenti, hogy egy keresztény zsidó nemzetiségű.

morpho 2017.07.18. 11:46:30

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes:
Ennek a ballib hantának semmi értelme! Szórakoztató amúgy, de semmi értelme. Olyan sok helyen lehetne belekötni, hogy nincs értelme belekötni. Mondhatnám, hogy elmeroggyant vagy, de elég bajod van neked. A prostituált birkamama mellett szar lehetett felnőni... Szegény...

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.18. 11:47:24

@morpho:

Tévedsz. Van ballib. Ő maguk is így nevezik magukat.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.18. 11:49:07

@Important roll:

Jó példa a homokosság mentegetése. Jézus szerint bűn, Ferencke szerint semmi gond vele, csak apró kellemetlenség.

MACISAJT 2017.07.18. 11:51:05

@tegnaptuska: 2. A ballib az milyen eszmeiség? Mik a jellemzői? "

Bencze György:
„A liberalizmus nagyon toleráns. Csak a fasisztákkal kérlelhetetlen. Ja, hogy rajtuk kívül mindenki fasiszta, arról ők igazán nem tehetnek.” Továbbá a liberálisok két véleményt ismernek: a sajátjukat és a helytelent. "

24 évvel ezelőtt a pártsajtóban Korniss Mihály előadta mint a liberális hitvallást:

"Mi, liberálisok pedig képtelenek vagyunk kimondani, amit szerintem valójában érzünk, hogy tudniillik mi még sokkal jobban gyűlölünk titeket mint ti minket. Most, hogy kezd lassan vége lenni a sajtószabadságnak Magyarországon, úgy érzem, kénytelen leszek újra politikai publicisztikát írni. És nem tudok lelkiismeret-furdalás nélkül gondolni arra a pillanatra, amikor nagyon nehéz lesz kikerülnöm a gyűlölködés szavait és mondatait. Azt hiszem, a XX. század nagy tanulsága, hogy a humanizmus esélyeit a politikában alapvetően újra kell gondolni. A politika abban a pillanatban, amint a szeretet szót a szájára veszi, bűnt követ el, mert a politika logikája a hatalmi érdekek logikája. A hatalom megszerzésének és megtartásának a technikája és tudománya, és ebben sok minden szerepet játszhat. A tapasztalatok szerint a szeretet nemigen."
Megjelent: Beszélő hetilap, 1993, 48. szám, Évfolyam 5, Szám 52

És hozzátenném még a "Globális Liberálisok" két pontját, ahogyan nemrég én magam( szerénységem) foglaltam össze:

Első pont:
NEKÜNK "liberálisoknak" mindent szabad. Szabad országokat bombázni,országokat lerohanni, szabad náci mintára külföldön koncentrációs táborokat fenntartani, szabad célzott likvidálásokkal gyilkolászni, szabad kínvallatni, szabad országokat lehallgatni,nemtetsző politikai vezetőségüket eltávolíttatni, államcsínyeket végrehajtani, választott politikusok helyére IMF /Goldmann Sachs funkcionáriusokat beültetni, szabad világgazdasági válságokat okozni és fenntartani, szabad bankóprést alkalmazni...gyakorlatilag nincs olyan ami NEKÜNK ne volna szabad.

Második pont:
Hogy NEKTEK mi szabad, azt majd MI," liberálisok" megmondjuk.
Ahogy azt is mi mondjuk meg hogy ki a művész, író, alkotó,tudós. És ki nem az.Azt is megmondjuk hogy mikor ki az antiszemita, fasiszta, náci, magyarkodó, nacionalista.
Azt is megmondjuk hogy kit kell megbüntetni, száműzni,megbuktatni, kiéheztetni, embargó alá vonni.
MI majd ugyanis mindig mindenről MINDENT megmondunk
Mindezt persze csakis a "liberálizmus" nevében.

morpho 2017.07.18. 11:51:08

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes: Egyszer már nem tudtad bizonyítani, hogy a homoszexualitás bűn! Csúnyán beégtél, de ha megint házhoz jöttél a lófaszért, hát hajrá! Hol mondott ilyet Jézus?

morpho 2017.07.18. 11:52:26

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes:
A ballib hanta definícióját légyszíves! Csak hogy tudjam mit ne mondjak!

morpho 2017.07.18. 11:55:22

@MACISAJT: Te pubi, mi van, ha én liberális vagyok, de nem értek egyett Kornissal? Mi van akkor, ha te nem voltál elég körültekintő? Mi van akkor, ha rossz mintát vettél? Mi van akkor ha csak prejudikálsz? Hm? Akkor mi van?

Important roll 2017.07.18. 11:57:02

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes: Tudomásom szerint inkább Pál apostol az, aki a leveleiben egyértelműen elítélően nyilatkozik.

MACISAJT 2017.07.18. 11:57:38

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes: "Van ballib. Ő maguk is így nevezik magukat."

Mégpedig hivatalosan 1994 óta mikor fajkasházi elvtárs szérszói kertjében összeállt la elvtrs és pető ivánká elvtárs a dicsőséges mszp-szdsz koalícióba..
És ami 1994-2010éig kitartott, az szdsz teljes megsemmisüléséig, és ami a klónjaiban ma is tovább él..

morpho 2017.07.18. 11:59:06

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes: Idióták és átvették a jobboldal által súlykolt nem létező terminológiát!
Nu ha bizonyítottad, hogy Jézus homofób volt, akkor nem lesz gond idemásolni!

morpho 2017.07.18. 12:01:18

@MACISAJT: Egy választási koalíció nem ideológia. Az europai liberális pártok bármelyik oldallal összeállnak.

MACISAJT 2017.07.18. 12:03:18

@morpho:

Akkor az van hogy korniss mityu ma is a ballibák egyik fő megmondóembere..te meg ki vagy ?egy morpho(most Biatorbágyot hagyjuk is)

ZX 2017.07.18. 12:04:04

@Wrex: Mit ne hazudjak? Az egész katolikus egyház arra épül, hogy a pápa Isten földi helytartója. Bár ma már nem tévedhetetlen, ez évszázadokig nem így volt, aki megkérdőjelezte máglyán végezte. Azért az vicces, hogy én hiszek a Bibliában de megkérdőjelezem néhány állítását. Márpedig a kirakatkeresztények pont ilyen hívők. Mondjuk ez még mindig jobb mint az ostoba fundamentalisták hite. Ők aztán tényleg minden hülyeséget beszopnak ami a Bibliáb van írva. :D

morpho 2017.07.18. 12:09:12

@MACISAJT: Nincsenek ballibák. A liberalizmusnak nincs megmondóembere, a szocdemek meg azt se tudják ki az a Korniss. Döcög ám ez így nagyon. Attól, meg hogy véleményezek a blogtérben nem vagyok megmondóember. Miért lennék? Te az vagy?

1ghost 2017.07.18. 12:09:40

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes: @MACISAJT:

Hát már megint itt rohadsz te orbánista bérhazudozó? Mentegetni próbálod a korrupt, tróger gazdádat?

De már hiába! Fogcsikorgatva várják a magyarok a választást, hogy végre sittre kerüljön az egész rohadt bűnszövetkezet, s vége legyen ennek a rohadt antidemokratikus embertelen, országtönkretevő rendszernek.

Mehettek a határon túliakhoz nyalni a szavazatokért, mert itthon a tolvaj sleppen kívül senki nem szavaz rátok, az kurvaélet. Bő egy éven belül már a rács mögött vagytok rabláncon.

morpho 2017.07.18. 12:12:57

@ZX: Nagymamám pont ilyen volt. Bigott katolikus, aki jobban szerette istent és Jézust, mint a saját családját és a halott férjére több időt szánt, mint az unokáira. Úgy vallotta magát kereszténynek, hogy szemmel láthatóan nem értett semmit az egészből. Aztán meghalt.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.18. 12:17:29

@tegnaptuska:

Nem vihogok, de derűs örömmel tölt el, hogy a Jót szolgálom.

MACISAJT 2017.07.18. 12:19:18

@ZX: "Márpedig a kirakatkeresztények pont ilyen hívők. Mondjuk ez még mindig jobb mint az ostoba fundamentalisták hite. Ők aztán tényleg minden hülyeséget beszopnak ami a Bibliáb van írva. :D"

Fene tudja..Néhányszor mikor előjött "az Isten választott népe" fordulat, még amlyan liberális cinikus módra,őket utánozva visszakérdeztem: mire vazze, a Holokausztra?
Bottal vert Vörös tenger, égően beszélő csipkebokor, ez komoly?
Aztán a reakciók láttán úgy gondoltam, jobb mindenkinek meghagyni a jogát hogy abban higgyen amiben csak akar.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.18. 12:21:33

@ZX:

"ma már nem tévedhetetlen, ez évszázadokig nem így volt"

Nem igaz, 1870-ben lett csak tévedhetetlen.

ZX 2017.07.18. 12:23:21

@MACISAJT: Mondjuk az biztos, hogy egyetlen hívőt sem győzöl meg az igazadról, mert ők egy olyan alternatív valóságban élnek ahol logika nem létezik.

ZX 2017.07.18. 12:25:18

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes: Értelmezni tudod? Nagyon sokáig tévedhetetlen volt, ma már nem az.

MACISAJT 2017.07.18. 12:27:19

@ZX:

Én nem is akarok senkit meggyőzni. Vallási kérdésekben pláné nem.
Ha valaki az alig született gyermekét képes rituálisan megcsonkíttatni,mert úgy gondolja hogy a levágott darab farokbőrre Isten igényt tart..azt jobb kikerülni.

Wrex 2017.07.18. 12:31:16

@ZX: Köszönöm hogy elismered hogy az előző hozzászólásodban hazudtál.

Important roll 2017.07.18. 12:38:05

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes: Szó sincs erről, ám azt összemosni, hogy ki kinek az ellensége, vagy hogy hirdet-e egy bizonyos álláspontot valaki vagy sem, elég meggondolatlan dolog lenne, mivel az esetek jelentős részében ez nem függ össze.
Az viszont már érdekesebb kiindulópont lenne, hogy Pál apostol mennyire volt autonómabb, alternatívabb személyiség a többi apostolnál.

ZX 2017.07.18. 13:04:38

@Wrex: Olvasni tudsz vagy csak ideírtál valami hülyeséget?

Wrex 2017.07.18. 13:22:26

@ZX: Tudok, sőt még szövegértelmezni is amire te láthatóan nem ill. korlátozottan vagy képes. De segítek, oké? Ime:
Azt írod: "Egy igazi hívőnek a pápa szava maga isten szava."
Ez nem igaz, hiszen eggyel később te magad ismered be hogy "ma már nem tévedhetetlen", ami ugyebár istenről nem mondható el.
Ezek után legfeljebb a klasszikus maradna számodra: "nem hazudtam csak nem bontottam ki az igazság minden részletét", ehelyett nekiállsz hőbörögni meg személyeskedni.
Azaz röviden: vadász, vadász...

morpho 2017.07.18. 13:28:46

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes: "Pál Krisztus ellensége lenne?" Nem Pál egy másik ember lenne, ha lenne. Ő nem Jézus. Ha tanítványod azt mondja, hogy éljen a liberalizmus, akkor azt te mondtad? Ugyan már birka, ezt még a birkamama is kiröhögné két cida közt. Viszont elfelejtetted (megint) idemásolni Jézus tanítását a homofóbiáról! Pedig tűkön állva várom! Hetek óta! Itt már egyszer nem sikerült: b1.blog.hu/2017/06/27/a_mandiner_elkezdte_a_felzarkozast_a_fidesz-mediahoz_homofob_kirohanast_intezett_a_pride_elott

"Nem, ŐK találták ki magukra a 90-es évek elején." Kik ők?? Szerintem meg nem. De az is lehet, hopgy megy valahová. Ezek az "aranyigazságok" szart sem érnek birka. Vagy tolj mellé egy linket, vagy hivatkozz valami létező dologra, mert akkor éljen Nessi!

Important roll 2017.07.18. 13:32:45

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes: Az ügy, amiért életüket adták, a céljuk azonos volt, de az, amint hirdették, eltérhetett.

morpho 2017.07.18. 13:32:51

@MACISAJT: Egy jó kis zsidózás most azért hiányzott! Lássuk be! Egyébként tudtommal csak az ortodoxok metélnek, de ez például mennyivel jobb? Szigorúan Jézus után szabadon?: 24.hu/elet-stilus/2016/03/26/brutalis-szertartassal-unneplik-a-husvetot-a-fulop-szigeteken/

ZX 2017.07.18. 13:34:47

@Wrex: Attól, hogy ma már nem tévedhetetlen a régen kiadott dogmák dogmák maradtak amiben feltétlenül hinnie kell a birka népségnek. Pedig lehet, hogy akkor is tévedtek. De ezt senki nem kérdőjeleheti meg. Érted már?

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.18. 13:45:27

@Important roll:

Nem hirdethettek mást, mert az eretnekség lett volna. Nyilván arról lehetett eltérő véleményük, hogy pl. jó-e a rántotta reggelire, de ez nem dogmatikai kérdés. Dogmatikai kérdésről az eltérő vélemény neve eretnekség.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.18. 13:46:18

@morpho:

A ballibek találták ki a "ballib" szót, erre utaltam.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.18. 13:46:59

@morpho:

Lásd, amit az előbb írtam. Ide másolom:

Nem hirdethettek mást, mert az eretnekség lett volna. Nyilván arról lehetett eltérő véleményük, hogy pl. jó-e a rántotta reggelire, de ez nem dogmatikai kérdés. Dogmatikai kérdésről az eltérő vélemény neve eretnekség.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.18. 13:48:41

@morpho:

Tévedsz. Minden zsidó "metél", a körülmetélés a keresztelés megfelelője nagyjából, s minden zsidó fiúnál kötelező.

Pont ebben semmi eltérés az egyes zsidó irányzatok között. Ez ugyanis biblikus parancsolat.

Important roll 2017.07.18. 13:49:03

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes: Megint más egymásnak ellentmondó tartalmakat párhuzamosan hirdetni, mint hirdetni valamit, illetve ezzel párhuzamosan nyitva hagyni egy kérdést.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.18. 13:50:50

@ZX:

Tévedsz.

A katolikus dogmák eleve örökkévalók, s bár elméletileg visszavonhatók, ilyen sose történt meg. A katolikusoknak van egy dogmafejlődés nevű tanításuk, de ez csak azt jelenti: egyes dogmák csak az időben később fogalmazódnak meg. Erre pont példa a római pápa tévedhetetlenségének tana, mely csak 1870-ben lett megfogalmazva.

ZX 2017.07.18. 13:53:27

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes: Azt hiszem az ortodox zsidókra gondolt. Amúgy a muszlimok is metélnek, csak ők nem csecsemőkorban.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.18. 13:53:45

@Important roll:

Dogmatikai kérdés nem hagyható nyitva, a dogmák alapja ugyanis maga Isten.

Ami nyitva hagyható az kánonbéli különbség, ez változhat simán. Pl. ilyen a papi nőtlenség kérdése, kezdetben nem volt, majd lett, de sose volt általános, s ma is csak döntés kérdése mikor igen és mikor nem, ez nem Isten döntése, hanem az egyházi vezetőségé.

S teljesen nyitva van, ami még kánon se. Ez szimpla vélemény.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.18. 13:56:00

@ZX:

Így igaz, jellemzően 6-7 évesen csinálják. de nem kötött az időpont, mint a zsidóknál.

ZX 2017.07.18. 14:14:14

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes: Én úgy tudom 13 évesen a serdülőkor előtt, (mert Iszmailt is akkor metélték körbe állítólag) de lehet rosszul tudom.

Important roll 2017.07.18. 14:17:37

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes: Igen, ha csak a dogmákra nézzük, akkor szóról szóra ugyanazt kellett hirdetniük. De vajon dogmának számít-e? Amennyiben igen, úgy a vallás elsődleges hirdetőjének, Jézusnak is hirdetnie kellett. Viszont ennek illene akkor az Újszövetségben is maradnia, de mint a krisztusi tanítások részeként, amit a Bibila kanonizációs folyamatai során sem vehettek volna ki belőle.

morpho 2017.07.18. 14:28:34

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes: Eretnekség lett volna? Én nem keverném ide a hitet. Eddig sem tettem. Kéretik idemásolni, ami igazolja Jézus homofóbiáját!!!!! Nem valaki másét, hanem az övét!!! Ha nem találsz ilyet, akkor meg kérj elnézést, aztán fizesd be birkamamánál magad egy körre!

A zsidók 90%!!!! ateista. Ők nem metélnek. Most kérdeztem rá egy rabbinál. Tök komolyan!

morpho 2017.07.18. 14:31:10

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes: "Így igaz, jellemzően 6-7 évesen csinálják. de nem kötött az időpont, mint a zsidóknál" Tanulmányozod a milliónyi migráns gyerkőc pöcsét, amig anyucid migráncsapucik millióit cumizza?

ZX 2017.07.18. 14:38:08

@morpho: Mondjuk nehéz is egy olyan istenben hinni aki milliószámra küldi őket gázkamrába. :/

Wrex 2017.07.18. 14:59:42

@ZX: Ezt írtad eredetileg: "Egy igazi hívőnek a pápa szava maga isten szava." Jelenidőben. Ne rajtam kérd számon ha te fogalmazol hibásan.

morpho 2017.07.18. 15:00:23

@ZX: Már hogy melyik isten kiket?

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.18. 15:02:40

@morpho:

Nem a zsidó nemzetiségűekről beszéltem, hanem a zsidó vallásúakról.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.18. 15:04:12

@Important roll:

Téves. Eleve nincs benne a teljes tanítás a Bibliában, oda csak részben került be. A tanítás egy része csak a SZH-ban van benne.

Egy rakás dogma van, mely nem szerepel Jézus szavaként a Bibliában.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.18. 15:07:30

@ZX:

Mindegy, ennyire nem mélyültem el benne. A Balkánon általában elsős fiúkon szokták csinálni, de tudom, hogy erre nincs szabály, lehet máskor is: a lényeg meglegyen felnőtt kor előtt, kivéve persze a felnőttként betérteket, s aki felnőttként tér be, azt akkor is újrametélik, ha körül van már metélve, persze ez nagyrészt jelképes, megnézik, hogy oké-e és ha az, csak odanyúlnak késsel, s picit megszúrják a bőrt, majd mivel nincs mit levágni, vége is van.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.18. 15:08:50

@morpho:

Jézus Isten, a dogmák tőle vannak. Azaz ha dogma az, hogy a homoszexualizmus bűn, akkor ez tőle van. A homofóbia keresztény értelme pedig ez: a homoszexualitás elutasítása.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.18. 15:10:04

@ZX:

Isten senkit se küld gázkamrába. A gázkamra az emberi szabad akarat eredménye.

morpho 2017.07.18. 15:11:49

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes: Akkor talán ezt tedd hozzá! Ugye milyen könnyű félreérteni valamit??? Apró hiányzó szavakon múlik a dolog.
Akkor most visszatérhetünk Jézus homofóbiájára! Egyre izgatottabban várom az idézetet!

morpho 2017.07.18. 15:13:10

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes: Jézus csak 325-óta isten. Előtte nem volt az. Viszont ez mellébeszélés. Várom az idézetet!!!!!

morpho 2017.07.18. 15:14:08

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes: Egy isten? És a szentháromság az micsoda???

ZX 2017.07.18. 15:22:09

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes: Szerintem egy sincs. Na de nem ez a lényeg. A hívők egy istenhez, egy rakat angyalhoz meg szentek tucatjaihoz imádkoznak. Akkor most hogy is van ez? :D:D:D

Important roll 2017.07.18. 15:28:05

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes: Mindjárt gondoltam. Ez esetben le nem írt dolgokról miért van értelme vitázni, még inkább dogmatizálni?

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.18. 15:38:35

@ZX:

Az angyalok és a szentek közvetítők, nem istenek.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.18. 15:40:23

@morpho:

Tévedés, mindig az volt. ELve ha egy Isten nem mindig volt Isten, akkor az sose Isten. Az Isten lényege, hogy örök.

Important roll 2017.07.18. 15:50:02

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes: Nem, csak mérhetetlenül szkeptikus. És tudom, hogy az apostol is csak ember.

ZX 2017.07.18. 15:53:42

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes: Így van. de akkó' mi a facér kell hozzájuk imádkozni? :)

morpho 2017.07.18. 16:31:31

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes: Az isteneket az emberek nevezik ki istenné! Ők találták ki a vallást és az egyházat is. Szóval megent oda jutottunk, hogy Jézus lófaszt volt homofób! Minek erőlteted, ami nem megy? Szaladj gyorsan mert mamát vinni kell a placcra!

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.18. 16:33:25

@ZX:

Kb. olyan ez, mint segítséget kérni az eladótól a boltban.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.18. 16:34:21

@Important roll:

Így igaz, ezért is nem tévedhetetlen senki az Egyházban.

morpho 2017.07.18. 16:57:55

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes: Burka izé Birka! Nemá! :)) Ez hülyeség!

tegnaptuska 2017.07.19. 08:12:34

@MACISAJT: A saját hülyeségeidet ismételgeted igaznak vélve. Azért nincs értelme egyáltalán szóba állni veletek, mert megint ott tartunk, mint bircánál (b+, büszke, hogy birka), hogy révült ájulatban ismételgetitek a zöldről, hogy kék, semmi baj, csak csináljátok a négy fal között, ennél ezerszer fontosabb dolgok vannak, illetve szinte minden fontosabb, mint egyáltalán meghallani a faszságotokat, de mi, "ballibák" különös anyagból vagyunk gyúrva, szeretnénk segíteni elesett embertársainkon. És bár magam nem érzem magam az általatok gyártott ballibák közé tartozónak, azért nyilván tök jó, hogy ilyen retardált vadparasztok megbélyegeznek. :)
süti beállítások módosítása