B1 blogcsalád



Bayer „derék liberális, gender-hívő marhának” titulálta a pápát, de ez Bayerről többet árul el

 A lovagkereszttel kitüntetett fideszes propagandahuszárt mostanra talán már sajnáljuk

2017. július 17. - Mr Flynn Rider

Bayer Zsolt lemarházta a pápát. Bayer Zsolt nem normális. A másik verzió az, hogy gonosz. Egyik se éppen hízelgő kijelentés, mindjárt meg is magyarázzuk, hogy miért.

bayer-orban.jpg

Annak idején volt egy olyan megállapodás a közszereplők között, kimondatlan megállapodás, hogy vannak elvek, jelenségek, dolgok, személyek, akik szentek. abban az értelmben "szentek", hogy nyilvánosan (legalább nyilvánosan) nem beszélünk róluk tiszteletlenül. Akiket, vagy amiket nem támadunk meg. Ilyenek voltak:

  • más vallása, hite,
  • más bőrszíne,
  • neme,
  • kora,
  • származása, stb.

Ezeket a dolgokat nem támadja egy kultúrember nyilvánosan, különben kiiratkozik a kultúremberek köréből. Ez is egy amolyan kimondatlan szabály. (Magyarországon viszont lovagkereszttel tüntetik ki: ebből is látszik, hogy Magyarország nem demokrácia és mennyire kifacsarodott a Fidesz értékrendszere.)

Az ún. alt-right mozgalom a világban azt a meccset játssza, hogy ezt a szabályt rendszeresen és szándékosan megszegi:

  • aki zsidó, az zsidó, és erre alapozva lehet támadni, hiszen lop;
  • aki menekült, az mindjárt migráncs és ezért közé kellene lőni;
  • aki fekete, az már nigger, emiatt bizonyosan bűnöző.

Elég, ha az ember bepillant a Mandinerbe, vagy valamelyik kormánypárti médiába: ömlik rá a gyűlölet. A kommentszekció meg egyenesen a pöcegödör legalja.

Mindezek persze egyszerű sztereotípiák, és sztereotípiákra alapozott kijelentések, amelyek szisztematikusan rombolják le a demokráciát és a jogállamot.

A demokrácia és a jogállam ugyanis arra épül, hogy az emberek kölcsönösen tisztelik egymást és tisztelettel beszélnek egymásról akkor is, ha éppen nem értenek vele egyet.

Bayer Zsolt is ugyanazon a vonaton utazik, mint az alt-right-mozgalom: rettenetesen buta sztereotípiákra alapozva ostoba és gyűlöletkeltő kijelentéseket tesz, kenyéradó gazdái (gy.k. Orbán Viktor és bűnbandája) kedvéért és hatalmáért.

Persze, mindezt az egészet meg lehet magyarázni egyszerűen: aki közpolitikai fejlesztésekkel (jobb egészségügy, jobb oktatás, jobb infrastruktúra, kisebb szegénység, stb.) próbált eddig Magyarországon választást nyerni, annak ez nem jött be. Ezért a Fidesznél rájöttek: a magyaroknak nem jobb kórház kell, jobb oktatás kell, vagy éppen jobb életkörülmények. Hanem több propaganda és több gyűlölet.

(Hogy ennek mi lesz a következménye: forradalom, polgárháború, népirtás, vagy ilyesmi, azt nem lehet tudni. De a gyűlöletre, félelemre trenírozott embereket egy idő után Orbán se tudja majd kontrollálni.)

Ennek a gyűlöletpropagandának az egyik stabil eleme és képviselője Bayer Zsolt. Meg is kapta érte a lovagkeresztjét. Hiszen ő az egyik okozója annak, hogy több, mint két és fél millió magyar szája habzik és lenne képes fizikailag bántalmazni éppen azt, akire Orbán rámutat. Civilek, Soros, menekültek, korábban a cigányok, az MSZP, Gyurcsány, vagy éppen a liberálisok. Mikor ki.

Az engedelmes szavazótábor persze azonnal gyűlöl és behúzza az ikszet, hiszen megmondják neki, mit kell tennie. Az élet így egyszerű. Különben is, a szocik is loptak. Ezzel pedig minden el van intézve.

Bayer persze ebbe a szerepbe könnyen beleőrülhet, vagy ki is éghet. Hiszen a szerep és a Fidesz (gy.k. a maffia) folyamatosan azt kívánja, hogy a propagandista teljesítse kötelességét. Vagyis, hogy áthágva a demokrácia, a kulturált viselkedés szabályait, köztiszteletben álló személyeket és elveket támadjon.

Mivel az ingerküszöb folyamatosan emelkedik, mindig nagyobbat kell mondani. Mostanra jutott el Bayer a pápáig. Legközelebb majd a Bibliát égeti, mert talál benne valamit, ami nem tetszik neki.

 

(Egyébként hajszál híján egy éve a pápa még "demens vénember" volt - akkor Bayer ezzel az egy kifejezésével bántotta meg a keresztényeket és az időseket, vagyis a világ kb. kétharmadát.)

Bayer egyébként csak elsőre tűnik dühöngő őrültnek. A technikája egészen kifinomult:

  1. felhúzza magát, egy kicsit túllő a célon,
  2. aztán lenyugszik, visszatakarodik a vackába,
  3. egy darabig dédelgeti a gyűlöletét.
  4. Aztán megint kitör.

Igazi, jól trenírozott láncos kutya.

Májusban a civileknek ígért be olyan verést, hogy a vérükön és a taknyukon csússzanak ki a parlamentből, most meg lemarházta a pápát, mert a menekülteket és a gyengéket védte az egyik beszédében.

A Bayer-jelenség tehát végtelenül egyszerű. És szánalmas. Akkor nem hat, ha nem dőlünk be neki és egyszerűen negligáljuk. A kultúremberek és a demokráciák az ilyet, mint a Bayer (meg a Fidesz), kizárják maguk közül.

 

UPDATE: azt is mondta, hogy

“Ott kell hagyni az Uniót, ezt az egész ótvaros disznóólat, ott kell hagyni a francba, le kell zárni a határainkat, azok meg ottan rohadjanak meg!” 

De ezt már tényleg nem kommentáljuk, felesleges.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr7912668915

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

morph on deer 2017.07.18. 11:15:23

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes:
"Genderhívő - ellenzi Isten felosztását két emberi nemre, hanem ezeket zagyválja és tagadja."

Hogy mi van?
Minek a felosztását?
És még zagyválja is, mi?

Esetleg úgy, mint te a fenti mondatot?
:)

MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.07.18. 11:16:07

@enpera: "GÁGÁGÁGÁ"

Ismét jót szórakozhattunk a fideSSfasszopók fergeteges humorán. :))

morpho 2017.07.18. 11:16:22

@tegnaptuska: Most nem tud válaszolni, mert Birca farka van a szájában.

morpho 2017.07.18. 11:17:46

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Most mit bántod szegényt :) Ezt az agyat kapta istentől! Kéretik komolyan venni! :)

tegnaptuska 2017.07.18. 11:19:52

@morpho: Vagy telefonos segítségért folyamodott. :)

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.18. 11:21:21

@tegnaptuska:

Így igaz, egy keresztényellenes főpap hatalmas ajándék és reménysugár Sátántól Isten ellenségeinek.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.18. 11:22:12

@tegnaptuska:

Nem olvasom őt hónapok óta. Küldj 3 linket tőle, s igyekszem megírni, hol hazudik.

tegnaptuska 2017.07.18. 11:25:40

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes: Ilyenkor vihogsz magadban? Vagy tényleg komolyan veszed magad? Tényleg tudni szeretném, nagy segítség lenne, ha elmondanád. Nem tudom eldönteni, hogy te az okos ember vagy, aki hülyéskedik, vagy a hülye, aki okoskodik.

tegnaptuska 2017.07.18. 11:27:33

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes: Nekünk meg nincs tévénk, de azon is csak a Mezzot nézem, meg a Natgeot.

ami szabad 2017.07.18. 11:28:34

Bayer csak egy tünet. A degeneratív betegség neve: a 2010. óta regnáló fidesz, mely nem = az 1998-2002-s Fidesz.1-el. Sajnos, úgy tűnik, termékeny talajra hullik a gyűlölet keltés magva, igaz, lassan 10 éve locsolgatják ezt a vetést, így egyre több marhaságot és szemétséget szopnak be tőlük kanyar nélkül. Feltehetően, tanítani fogják egyszer az a demagóg sz@rt amit "alkotnak". Bár OVI vágya volt a törikönyvekbe kerülni, attól tartok nem arra a kontextusra vágyott, ahogy ott majd megjelenik mint egy kártékony zsákutca. :(

tegnaptuska 2017.07.18. 11:28:39

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes: Ezzel a nem olvasom, de biztos hazudikkal segítettél: te a hülye vagy, aki okoskodik.

Wrex 2017.07.18. 11:35:11

@ZX: "Egy igazi hívőnek a pápa szava maga isten szava."
Ne hazudj.

"De ha már valaki hívőnek állítja be magát akkor ne járjon külön utakon."
De ha már valaki okoskodik, legyen tisztában a tényekkel. Ha pedig nincs tisztában vele akkor kussoljon.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.18. 11:36:50

@tegnaptuska:

"A ballib az milyen eszmeiség? Mik a jellemzői? Melyik korszakában, mit képviselt? Mi benne a bal, és mi benne a lib?"

A ballib egy sajátos kelet-európai jelenség. Ex-komcsik hirtelen liberálissá váltak a rendszerváltáskor, s kitalálták, hogy az egyébként jobboldali liberalizmis a "baloldal".

Nulla baloldal van benne. Azt leszámítva, hogy hívei ezt mondják magukról.

"Hogy valakire ne kelljen mondanod, hogy lib, milyen elvektől, szokásoktól kell mentesnek lennie?"

Nem kell hinnie a liberalizmusban. Aki nem hisz benne, az nem liberális.

"Ballibnek neveznéd-e azokat a homoszexuális nácikat, akiket nem homoszexualitásuk miatt, hanem führer ellenességük miatt végeztek ki?"

A nácizmus eredetilleg antiliberálsi eszme, így egy náci nem lehet liberális. Az, hogy sok náci perverz volt nem bír politikai jelentőséggel. Ez nem volt akkor politikai kérdés, hanem magánügy.

A náci mozgalom belső ellentétét most nem elemezném. Röviden: Röhm ragaszkodott az eredeti náci elvekhez, azaz nemzeti szocializmust akart, míg Hitler inkább váltott, s kibékült a nem-zsidó német nagytőkével. Ez az igazi alapkérdés. Az, hogy Röhm homokos volt és Hitler meg nem abszolút mellékszál, ezt csak kihasználta Hitler.

"Bal-e a tőke és tulajdonellenes kommunista?"

Igen. a balosság alapja a kapitalizmus ellenzése, de legalábbis kritikája.

"Vagy az inkább jobb?"

A jobboldal kapitalizmuspárti. A félreértést az okozza, hogy egyes szélsőjobbnak nevezett irányzatok is antikapitalisták, de ez se feltétlenül igaz, Hitler pl. csak a zsidó tőkét ellenezte, a németet nem. Én pl. az eredeti, klasszikus nácizmust inkább baloldalnak nevezném emiatt, míg a későbbit szélsőjobboldalnak.

Alapvetően a nacionalizmus annak eredeti alakjában a liberalizmus taéáémánmya, s bár később egymás ellen fordultak, mindig maradt közös pont. Ha a 3 nagy modern eszmét nézzük (liberalizmus - nacionalizmus - kommunizmus), az előbbi kettő között nagyobb a hasonlóság, mint bármelyikük és a kommunizmus között.

"Gyötrő kérdések, talán te tudsz nekem válaszolni..."

Szívesen, várom további kérdéseidet.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.18. 11:38:29

@ZX:

Ez tévedés.

Egy nem-katolikusnak a római pápa olyan, mint a szomszéd bácsi.

S egy katolikus számára is csak a római pápa ünnepélyesen kimomdott dogmatikai véleménye kötelező.

MACISAJT 2017.07.18. 11:38:32

@Józsi01: Azok a "pápák" akik azt propagálják, hogy judeo-kereszténység. Ilyen nincs. vagy judeo, vagy keresztény."

Párizs érseke is judeo volt,majdnem pápaságig vitte...Csak a biológia szólt közbe....

MACISAJT 2017.07.18. 11:39:45

@MACISAJT: Eltemették Párizs zsidó születésű érsekét | HAON
www.haon.hu/eltemettek-parizs-zsido-szuletesu-erseket-2/news-20070810-03132909
2007. aug. 10. - A francia fővárosban pénteken eltemették Párizs zsidóból kikeresztelkedett egykori érsekét, Jean-Marie Lustiger bíborost.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.18. 11:42:19

@tegnaptuska:

Semmi gond ezzel. Én felajánlottam, hogy szakítok 1 órát Rossztündérre, ami sok idő, de ha nem akarod, semmi gond, nekem csak jobb így, hasznosabbra is tudom fordítani ezt az időt.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.18. 11:43:19

@tegnaptuska:

Most nem olvasom, korábban olvastam kb. 100-150 írását: beképzelt, vitaképtelen, fanatikus emberszabású az illető.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.18. 11:44:58

@MACISAJT:

A judeokereszténység eretnekség, első megjelenése az I. sz.

Viszont NEM azt jelenti, hogy egy keresztény zsidó nemzetiségű.

morpho 2017.07.18. 11:46:30

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes:
Ennek a ballib hantának semmi értelme! Szórakoztató amúgy, de semmi értelme. Olyan sok helyen lehetne belekötni, hogy nincs értelme belekötni. Mondhatnám, hogy elmeroggyant vagy, de elég bajod van neked. A prostituált birkamama mellett szar lehetett felnőni... Szegény...

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.18. 11:47:24

@morpho:

Tévedsz. Van ballib. Ő maguk is így nevezik magukat.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.18. 11:49:07

@Important roll:

Jó példa a homokosság mentegetése. Jézus szerint bűn, Ferencke szerint semmi gond vele, csak apró kellemetlenség.

MACISAJT 2017.07.18. 11:51:05

@tegnaptuska: 2. A ballib az milyen eszmeiség? Mik a jellemzői? "

Bencze György:
„A liberalizmus nagyon toleráns. Csak a fasisztákkal kérlelhetetlen. Ja, hogy rajtuk kívül mindenki fasiszta, arról ők igazán nem tehetnek.” Továbbá a liberálisok két véleményt ismernek: a sajátjukat és a helytelent. "

24 évvel ezelőtt a pártsajtóban Korniss Mihály előadta mint a liberális hitvallást:

"Mi, liberálisok pedig képtelenek vagyunk kimondani, amit szerintem valójában érzünk, hogy tudniillik mi még sokkal jobban gyűlölünk titeket mint ti minket. Most, hogy kezd lassan vége lenni a sajtószabadságnak Magyarországon, úgy érzem, kénytelen leszek újra politikai publicisztikát írni. És nem tudok lelkiismeret-furdalás nélkül gondolni arra a pillanatra, amikor nagyon nehéz lesz kikerülnöm a gyűlölködés szavait és mondatait. Azt hiszem, a XX. század nagy tanulsága, hogy a humanizmus esélyeit a politikában alapvetően újra kell gondolni. A politika abban a pillanatban, amint a szeretet szót a szájára veszi, bűnt követ el, mert a politika logikája a hatalmi érdekek logikája. A hatalom megszerzésének és megtartásának a technikája és tudománya, és ebben sok minden szerepet játszhat. A tapasztalatok szerint a szeretet nemigen."
Megjelent: Beszélő hetilap, 1993, 48. szám, Évfolyam 5, Szám 52

És hozzátenném még a "Globális Liberálisok" két pontját, ahogyan nemrég én magam( szerénységem) foglaltam össze:

Első pont:
NEKÜNK "liberálisoknak" mindent szabad. Szabad országokat bombázni,országokat lerohanni, szabad náci mintára külföldön koncentrációs táborokat fenntartani, szabad célzott likvidálásokkal gyilkolászni, szabad kínvallatni, szabad országokat lehallgatni,nemtetsző politikai vezetőségüket eltávolíttatni, államcsínyeket végrehajtani, választott politikusok helyére IMF /Goldmann Sachs funkcionáriusokat beültetni, szabad világgazdasági válságokat okozni és fenntartani, szabad bankóprést alkalmazni...gyakorlatilag nincs olyan ami NEKÜNK ne volna szabad.

Második pont:
Hogy NEKTEK mi szabad, azt majd MI," liberálisok" megmondjuk.
Ahogy azt is mi mondjuk meg hogy ki a művész, író, alkotó,tudós. És ki nem az.Azt is megmondjuk hogy mikor ki az antiszemita, fasiszta, náci, magyarkodó, nacionalista.
Azt is megmondjuk hogy kit kell megbüntetni, száműzni,megbuktatni, kiéheztetni, embargó alá vonni.
MI majd ugyanis mindig mindenről MINDENT megmondunk
Mindezt persze csakis a "liberálizmus" nevében.

morpho 2017.07.18. 11:51:08

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes: Egyszer már nem tudtad bizonyítani, hogy a homoszexualitás bűn! Csúnyán beégtél, de ha megint házhoz jöttél a lófaszért, hát hajrá! Hol mondott ilyet Jézus?

morpho 2017.07.18. 11:52:26

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes:
A ballib hanta definícióját légyszíves! Csak hogy tudjam mit ne mondjak!

morpho 2017.07.18. 11:55:22

@MACISAJT: Te pubi, mi van, ha én liberális vagyok, de nem értek egyett Kornissal? Mi van akkor, ha te nem voltál elég körültekintő? Mi van akkor, ha rossz mintát vettél? Mi van akkor ha csak prejudikálsz? Hm? Akkor mi van?

Important roll 2017.07.18. 11:57:02

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes: Tudomásom szerint inkább Pál apostol az, aki a leveleiben egyértelműen elítélően nyilatkozik.

MACISAJT 2017.07.18. 11:57:38

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes: "Van ballib. Ő maguk is így nevezik magukat."

Mégpedig hivatalosan 1994 óta mikor fajkasházi elvtárs szérszói kertjében összeállt la elvtrs és pető ivánká elvtárs a dicsőséges mszp-szdsz koalícióba..
És ami 1994-2010éig kitartott, az szdsz teljes megsemmisüléséig, és ami a klónjaiban ma is tovább él..

morpho 2017.07.18. 11:59:06

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes: Idióták és átvették a jobboldal által súlykolt nem létező terminológiát!
Nu ha bizonyítottad, hogy Jézus homofób volt, akkor nem lesz gond idemásolni!

morpho 2017.07.18. 12:01:18

@MACISAJT: Egy választási koalíció nem ideológia. Az europai liberális pártok bármelyik oldallal összeállnak.

MACISAJT 2017.07.18. 12:03:18

@morpho:

Akkor az van hogy korniss mityu ma is a ballibák egyik fő megmondóembere..te meg ki vagy ?egy morpho(most Biatorbágyot hagyjuk is)

ZX 2017.07.18. 12:04:04

@Wrex: Mit ne hazudjak? Az egész katolikus egyház arra épül, hogy a pápa Isten földi helytartója. Bár ma már nem tévedhetetlen, ez évszázadokig nem így volt, aki megkérdőjelezte máglyán végezte. Azért az vicces, hogy én hiszek a Bibliában de megkérdőjelezem néhány állítását. Márpedig a kirakatkeresztények pont ilyen hívők. Mondjuk ez még mindig jobb mint az ostoba fundamentalisták hite. Ők aztán tényleg minden hülyeséget beszopnak ami a Bibliáb van írva. :D

morpho 2017.07.18. 12:09:12

@MACISAJT: Nincsenek ballibák. A liberalizmusnak nincs megmondóembere, a szocdemek meg azt se tudják ki az a Korniss. Döcög ám ez így nagyon. Attól, meg hogy véleményezek a blogtérben nem vagyok megmondóember. Miért lennék? Te az vagy?

1ghost 2017.07.18. 12:09:40

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes: @MACISAJT:

Hát már megint itt rohadsz te orbánista bérhazudozó? Mentegetni próbálod a korrupt, tróger gazdádat?

De már hiába! Fogcsikorgatva várják a magyarok a választást, hogy végre sittre kerüljön az egész rohadt bűnszövetkezet, s vége legyen ennek a rohadt antidemokratikus embertelen, országtönkretevő rendszernek.

Mehettek a határon túliakhoz nyalni a szavazatokért, mert itthon a tolvaj sleppen kívül senki nem szavaz rátok, az kurvaélet. Bő egy éven belül már a rács mögött vagytok rabláncon.

morpho 2017.07.18. 12:12:57

@ZX: Nagymamám pont ilyen volt. Bigott katolikus, aki jobban szerette istent és Jézust, mint a saját családját és a halott férjére több időt szánt, mint az unokáira. Úgy vallotta magát kereszténynek, hogy szemmel láthatóan nem értett semmit az egészből. Aztán meghalt.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.18. 12:17:29

@tegnaptuska:

Nem vihogok, de derűs örömmel tölt el, hogy a Jót szolgálom.

MACISAJT 2017.07.18. 12:19:18

@ZX: "Márpedig a kirakatkeresztények pont ilyen hívők. Mondjuk ez még mindig jobb mint az ostoba fundamentalisták hite. Ők aztán tényleg minden hülyeséget beszopnak ami a Bibliáb van írva. :D"

Fene tudja..Néhányszor mikor előjött "az Isten választott népe" fordulat, még amlyan liberális cinikus módra,őket utánozva visszakérdeztem: mire vazze, a Holokausztra?
Bottal vert Vörös tenger, égően beszélő csipkebokor, ez komoly?
Aztán a reakciók láttán úgy gondoltam, jobb mindenkinek meghagyni a jogát hogy abban higgyen amiben csak akar.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.18. 12:21:33

@ZX:

"ma már nem tévedhetetlen, ez évszázadokig nem így volt"

Nem igaz, 1870-ben lett csak tévedhetetlen.

ZX 2017.07.18. 12:23:21

@MACISAJT: Mondjuk az biztos, hogy egyetlen hívőt sem győzöl meg az igazadról, mert ők egy olyan alternatív valóságban élnek ahol logika nem létezik.

ZX 2017.07.18. 12:25:18

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes: Értelmezni tudod? Nagyon sokáig tévedhetetlen volt, ma már nem az.

MACISAJT 2017.07.18. 12:27:19

@ZX:

Én nem is akarok senkit meggyőzni. Vallási kérdésekben pláné nem.
Ha valaki az alig született gyermekét képes rituálisan megcsonkíttatni,mert úgy gondolja hogy a levágott darab farokbőrre Isten igényt tart..azt jobb kikerülni.

Wrex 2017.07.18. 12:31:16

@ZX: Köszönöm hogy elismered hogy az előző hozzászólásodban hazudtál.

Important roll 2017.07.18. 12:38:05

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes: Szó sincs erről, ám azt összemosni, hogy ki kinek az ellensége, vagy hogy hirdet-e egy bizonyos álláspontot valaki vagy sem, elég meggondolatlan dolog lenne, mivel az esetek jelentős részében ez nem függ össze.
Az viszont már érdekesebb kiindulópont lenne, hogy Pál apostol mennyire volt autonómabb, alternatívabb személyiség a többi apostolnál.

ZX 2017.07.18. 13:04:38

@Wrex: Olvasni tudsz vagy csak ideírtál valami hülyeséget?

Wrex 2017.07.18. 13:22:26

@ZX: Tudok, sőt még szövegértelmezni is amire te láthatóan nem ill. korlátozottan vagy képes. De segítek, oké? Ime:
Azt írod: "Egy igazi hívőnek a pápa szava maga isten szava."
Ez nem igaz, hiszen eggyel később te magad ismered be hogy "ma már nem tévedhetetlen", ami ugyebár istenről nem mondható el.
Ezek után legfeljebb a klasszikus maradna számodra: "nem hazudtam csak nem bontottam ki az igazság minden részletét", ehelyett nekiállsz hőbörögni meg személyeskedni.
Azaz röviden: vadász, vadász...

morpho 2017.07.18. 13:28:46

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes: "Pál Krisztus ellensége lenne?" Nem Pál egy másik ember lenne, ha lenne. Ő nem Jézus. Ha tanítványod azt mondja, hogy éljen a liberalizmus, akkor azt te mondtad? Ugyan már birka, ezt még a birkamama is kiröhögné két cida közt. Viszont elfelejtetted (megint) idemásolni Jézus tanítását a homofóbiáról! Pedig tűkön állva várom! Hetek óta! Itt már egyszer nem sikerült: b1.blog.hu/2017/06/27/a_mandiner_elkezdte_a_felzarkozast_a_fidesz-mediahoz_homofob_kirohanast_intezett_a_pride_elott

"Nem, ŐK találták ki magukra a 90-es évek elején." Kik ők?? Szerintem meg nem. De az is lehet, hopgy megy valahová. Ezek az "aranyigazságok" szart sem érnek birka. Vagy tolj mellé egy linket, vagy hivatkozz valami létező dologra, mert akkor éljen Nessi!

Important roll 2017.07.18. 13:32:45

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes: Az ügy, amiért életüket adták, a céljuk azonos volt, de az, amint hirdették, eltérhetett.

morpho 2017.07.18. 13:32:51

@MACISAJT: Egy jó kis zsidózás most azért hiányzott! Lássuk be! Egyébként tudtommal csak az ortodoxok metélnek, de ez például mennyivel jobb? Szigorúan Jézus után szabadon?: 24.hu/elet-stilus/2016/03/26/brutalis-szertartassal-unneplik-a-husvetot-a-fulop-szigeteken/

ZX 2017.07.18. 13:34:47

@Wrex: Attól, hogy ma már nem tévedhetetlen a régen kiadott dogmák dogmák maradtak amiben feltétlenül hinnie kell a birka népségnek. Pedig lehet, hogy akkor is tévedtek. De ezt senki nem kérdőjeleheti meg. Érted már?

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.18. 13:45:27

@Important roll:

Nem hirdethettek mást, mert az eretnekség lett volna. Nyilván arról lehetett eltérő véleményük, hogy pl. jó-e a rántotta reggelire, de ez nem dogmatikai kérdés. Dogmatikai kérdésről az eltérő vélemény neve eretnekség.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.18. 13:46:18

@morpho:

A ballibek találták ki a "ballib" szót, erre utaltam.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.18. 13:46:59

@morpho:

Lásd, amit az előbb írtam. Ide másolom:

Nem hirdethettek mást, mert az eretnekség lett volna. Nyilván arról lehetett eltérő véleményük, hogy pl. jó-e a rántotta reggelire, de ez nem dogmatikai kérdés. Dogmatikai kérdésről az eltérő vélemény neve eretnekség.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.18. 13:48:41

@morpho:

Tévedsz. Minden zsidó "metél", a körülmetélés a keresztelés megfelelője nagyjából, s minden zsidó fiúnál kötelező.

Pont ebben semmi eltérés az egyes zsidó irányzatok között. Ez ugyanis biblikus parancsolat.

Important roll 2017.07.18. 13:49:03

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes: Megint más egymásnak ellentmondó tartalmakat párhuzamosan hirdetni, mint hirdetni valamit, illetve ezzel párhuzamosan nyitva hagyni egy kérdést.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.18. 13:50:50

@ZX:

Tévedsz.

A katolikus dogmák eleve örökkévalók, s bár elméletileg visszavonhatók, ilyen sose történt meg. A katolikusoknak van egy dogmafejlődés nevű tanításuk, de ez csak azt jelenti: egyes dogmák csak az időben később fogalmazódnak meg. Erre pont példa a római pápa tévedhetetlenségének tana, mely csak 1870-ben lett megfogalmazva.

ZX 2017.07.18. 13:53:27

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes: Azt hiszem az ortodox zsidókra gondolt. Amúgy a muszlimok is metélnek, csak ők nem csecsemőkorban.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.18. 13:53:45

@Important roll:

Dogmatikai kérdés nem hagyható nyitva, a dogmák alapja ugyanis maga Isten.

Ami nyitva hagyható az kánonbéli különbség, ez változhat simán. Pl. ilyen a papi nőtlenség kérdése, kezdetben nem volt, majd lett, de sose volt általános, s ma is csak döntés kérdése mikor igen és mikor nem, ez nem Isten döntése, hanem az egyházi vezetőségé.

S teljesen nyitva van, ami még kánon se. Ez szimpla vélemény.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.18. 13:56:00

@ZX:

Így igaz, jellemzően 6-7 évesen csinálják. de nem kötött az időpont, mint a zsidóknál.

ZX 2017.07.18. 14:14:14

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes: Én úgy tudom 13 évesen a serdülőkor előtt, (mert Iszmailt is akkor metélték körbe állítólag) de lehet rosszul tudom.

Important roll 2017.07.18. 14:17:37

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes: Igen, ha csak a dogmákra nézzük, akkor szóról szóra ugyanazt kellett hirdetniük. De vajon dogmának számít-e? Amennyiben igen, úgy a vallás elsődleges hirdetőjének, Jézusnak is hirdetnie kellett. Viszont ennek illene akkor az Újszövetségben is maradnia, de mint a krisztusi tanítások részeként, amit a Bibila kanonizációs folyamatai során sem vehettek volna ki belőle.

morpho 2017.07.18. 14:28:34

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes: Eretnekség lett volna? Én nem keverném ide a hitet. Eddig sem tettem. Kéretik idemásolni, ami igazolja Jézus homofóbiáját!!!!! Nem valaki másét, hanem az övét!!! Ha nem találsz ilyet, akkor meg kérj elnézést, aztán fizesd be birkamamánál magad egy körre!

A zsidók 90%!!!! ateista. Ők nem metélnek. Most kérdeztem rá egy rabbinál. Tök komolyan!

morpho 2017.07.18. 14:31:10

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes: "Így igaz, jellemzően 6-7 évesen csinálják. de nem kötött az időpont, mint a zsidóknál" Tanulmányozod a milliónyi migráns gyerkőc pöcsét, amig anyucid migráncsapucik millióit cumizza?

ZX 2017.07.18. 14:38:08

@morpho: Mondjuk nehéz is egy olyan istenben hinni aki milliószámra küldi őket gázkamrába. :/

Wrex 2017.07.18. 14:59:42

@ZX: Ezt írtad eredetileg: "Egy igazi hívőnek a pápa szava maga isten szava." Jelenidőben. Ne rajtam kérd számon ha te fogalmazol hibásan.

morpho 2017.07.18. 15:00:23

@ZX: Már hogy melyik isten kiket?

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.18. 15:02:40

@morpho:

Nem a zsidó nemzetiségűekről beszéltem, hanem a zsidó vallásúakról.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.18. 15:04:12

@Important roll:

Téves. Eleve nincs benne a teljes tanítás a Bibliában, oda csak részben került be. A tanítás egy része csak a SZH-ban van benne.

Egy rakás dogma van, mely nem szerepel Jézus szavaként a Bibliában.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.18. 15:07:30

@ZX:

Mindegy, ennyire nem mélyültem el benne. A Balkánon általában elsős fiúkon szokták csinálni, de tudom, hogy erre nincs szabály, lehet máskor is: a lényeg meglegyen felnőtt kor előtt, kivéve persze a felnőttként betérteket, s aki felnőttként tér be, azt akkor is újrametélik, ha körül van már metélve, persze ez nagyrészt jelképes, megnézik, hogy oké-e és ha az, csak odanyúlnak késsel, s picit megszúrják a bőrt, majd mivel nincs mit levágni, vége is van.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.18. 15:08:50

@morpho:

Jézus Isten, a dogmák tőle vannak. Azaz ha dogma az, hogy a homoszexualizmus bűn, akkor ez tőle van. A homofóbia keresztény értelme pedig ez: a homoszexualitás elutasítása.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.18. 15:10:04

@ZX:

Isten senkit se küld gázkamrába. A gázkamra az emberi szabad akarat eredménye.

morpho 2017.07.18. 15:11:49

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes: Akkor talán ezt tedd hozzá! Ugye milyen könnyű félreérteni valamit??? Apró hiányzó szavakon múlik a dolog.
Akkor most visszatérhetünk Jézus homofóbiájára! Egyre izgatottabban várom az idézetet!

morpho 2017.07.18. 15:13:10

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes: Jézus csak 325-óta isten. Előtte nem volt az. Viszont ez mellébeszélés. Várom az idézetet!!!!!

morpho 2017.07.18. 15:14:08

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes: Egy isten? És a szentháromság az micsoda???

ZX 2017.07.18. 15:22:09

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes: Szerintem egy sincs. Na de nem ez a lényeg. A hívők egy istenhez, egy rakat angyalhoz meg szentek tucatjaihoz imádkoznak. Akkor most hogy is van ez? :D:D:D

Important roll 2017.07.18. 15:28:05

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes: Mindjárt gondoltam. Ez esetben le nem írt dolgokról miért van értelme vitázni, még inkább dogmatizálni?

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.18. 15:38:35

@ZX:

Az angyalok és a szentek közvetítők, nem istenek.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.18. 15:40:23

@morpho:

Tévedés, mindig az volt. ELve ha egy Isten nem mindig volt Isten, akkor az sose Isten. Az Isten lényege, hogy örök.

Important roll 2017.07.18. 15:50:02

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes: Nem, csak mérhetetlenül szkeptikus. És tudom, hogy az apostol is csak ember.

ZX 2017.07.18. 15:53:42

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes: Így van. de akkó' mi a facér kell hozzájuk imádkozni? :)

morpho 2017.07.18. 16:31:31

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes: Az isteneket az emberek nevezik ki istenné! Ők találták ki a vallást és az egyházat is. Szóval megent oda jutottunk, hogy Jézus lófaszt volt homofób! Minek erőlteted, ami nem megy? Szaladj gyorsan mert mamát vinni kell a placcra!

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.18. 16:33:25

@ZX:

Kb. olyan ez, mint segítséget kérni az eladótól a boltban.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.18. 16:34:21

@Important roll:

Így igaz, ezért is nem tévedhetetlen senki az Egyházban.

morpho 2017.07.18. 16:57:55

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes: Burka izé Birka! Nemá! :)) Ez hülyeség!

tegnaptuska 2017.07.19. 08:12:34

@MACISAJT: A saját hülyeségeidet ismételgeted igaznak vélve. Azért nincs értelme egyáltalán szóba állni veletek, mert megint ott tartunk, mint bircánál (b+, büszke, hogy birka), hogy révült ájulatban ismételgetitek a zöldről, hogy kék, semmi baj, csak csináljátok a négy fal között, ennél ezerszer fontosabb dolgok vannak, illetve szinte minden fontosabb, mint egyáltalán meghallani a faszságotokat, de mi, "ballibák" különös anyagból vagyunk gyúrva, szeretnénk segíteni elesett embertársainkon. És bár magam nem érzem magam az általatok gyártott ballibák közé tartozónak, azért nyilván tök jó, hogy ilyen retardált vadparasztok megbélyegeznek. :)
süti beállítások módosítása