B1 blogcsalád



Orbán figyelmeztette a Nyugatot: ne merjék őt leváltani, mert baj lesz

2017. július 07. - nickgrabowszki

Az obligát migráncsozás, bevándorlózás, sorosozás mellett két fontos dolgot is kimondott ma az állami rádióban.orb_1.jpeg

Egyfelől most már nemcsak a szervilis kliensei azonosítják Orbánt Magyarországgal (lásd még: a külföld vagy az ellenzék nem az Orbán-kormányt, hanem magát Magyarországot és a magyar országlakosokat támadja), hanem ő is saját magát az állammal és Magyarországgal.

Olyan már volt, hogy felhatalmazás nélkül a magyarok (nemcsak a Fidesz-szavazók, a kormánypártiak, a kormánypropaganda megvezetettjei, hanem az összes magyar) nevében beszélt. De az utóbbi években - a nyilvánosság előtt legalábbis - nem engedte meg magának, hogy saját személyét azonosítsa az állammal és az országgal.

Most viszont egy elszólásból kiderül, hogy miképpen gondolkodik erről a miniszterelnök. Az energiabiztonságról szólva az állami hírügynökség szerint azt mondta:

Mol 25%-át úgy kellett visszavásárolnom az oroszok zsebéből.

Neki magának. Nem a kormánya, az állam vagy az ország tett ilyet, hanem ő maga, személyesen. Az ő akarata az állam akarata, sőt, az egész országé.

Fékek és ellensúlyok? Az állam én vagyok.

Ugyanakkor ugyanebben az interjúban utalt arra is, hogy a hatalma megdönthető, de nem belföldről. Kadhafival példálózott, hogy lám, annak se lett jó vége.

Nehéz nem üzenetként, a Nyugatnak és az európai nagyhatalmaknak (Merkelnek és Macronnak) küldött figyelmeztetésként értékelni a következőket:

Orbán Viktor azt mondta, hogy nem kellett volna megölni az észak-afrikai ország egykori vezetőjét, Moammer Kadhafit.

Senki sem állítja, hogy Líbiában egy hibátlan demokrata kormányzás zajlott, de legalább volt kormány – fejtette ki, “európai elmebetegségnek” nevezve, hogy a nyugatiak által alkalmazott elveket kérik számon a tőlünk különböző civilizációs területeken, ezzel ugyanis tönkreteszik ezeknek az országoknak a stabilitását.

Az áthallás nyilvánvaló: az európaiak elmebetegek, ha úgy gondolják, egy tőlük különböző civilizációs területeken, mint a félázsiai Magyarországon számon kérhetik a nyugati civilizáció elveit, mint

  • a plurális demokráciát,
  • az átlátható kormányzást,
  • a korrupciómentességet,
  • a jogállamot,
  • hogy az állam ne folytasson uszító propagandakampányt az idegenek vagy Brüsszel ellen,
  • és eltérő politikai nézetei miatt ne próbálja karaktergyilkolni  közpénzen folytatott kampánnyal saját állampolgárait (mint például Soros),
  • vagy ne hozzanak személyre szabott törvényeket a (vélt) politikai ellenfelekkel szemben (CEU, civilek, Simicska).

mk.jpgA kadhafizással Orbán azt üzente: nem számít, hogy Nyugaton ez nem elfogadott, nálunk igen. Ide rend kell, erő, egy erős vezető. Egy diktátor, de legalábbis egy autokrata, aki a rend érdekében folyamatosan szűkíti a politikai lehetőségeket. 

Ha nincs erős vezető, akkor jön a megosztottság, a radikalizmus, a polgárháború, és hatalomra kerül a szélsőjobboldal.

Orbán azt mondja: Kadhafi=rend, ő maga=rend. Mindenki más=káosz, anarchia.

Ugyanezzel érvelt Orbánt 2014-15-ig  Nyugat-Európában (és próbált Washingtonban és New Yorkban is), hogy ti. az ő és pártja a Fidesz hatalma a garancia arra, hogy a Jobbik, a szélsőjobb nem jut kormányzati pozícióba. Az ugyanakkor kérdéses, hogy Berlinben, Párizsban vagy Brüsszelben

elhiszik-e neki ezt ma is.

A félázsiai szélsőjobboldali tömegek ma a kormány és az autokrata mögött vannak, a Fidesz az ő szájuk íze szerint politizál, a mindent elsöprő állami (közpénzen folytatott) propagandakampányból egyszerre folyik az uszítás az arabok és kódoltan a zsidók ellen.

A magyar Kadhafi él és virul, csak a rend, a béke, a nyugalom és a stabilitás hiányzik.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr8912647399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marci29 2017.07.07. 15:46:26

Még fenyegetőzik is??

Toportyán Zsóti 2017.07.07. 16:46:57

Gcsuti pocakmutyi nem nyugodik addig míg királlá nem kiáltják ki a Duna jegin...Komoly defektusa van szegínynek a sok bukta miatt,jól kifejlett üldözési mánia,pedig csak nem kéne lopnia.

red39 2017.07.07. 16:50:04

Istenem, miért nem hallgattak Vaclav Havelre, aki megmondta, ha még egyszer hatalomra kerül ez a /féreg/ ezt én mondom, akkor itt kő kövön nem marad, jaj lesz egész Európának.

künkün 2017.07.07. 16:56:18

Fejére kéne csapni már ébredjen fel!

morpho 2017.07.07. 16:58:34

Ez nagyon nagy! "Hazaküldtük az IMF-et." "A Mol 25%-át úgy kellett visszavásárolnom az oroszok zsebéből"

IMF hitelből. Az adta a zsetont akit hazaküldtünk? Egyébként hova haza? Az IMF nem egy nemzetközi izé? Vagy ez a Tom Cruise féle Imposible Mission Force?

Bryan élete 2017.07.07. 17:06:55

Már mindegy mit kukorékol. A minapi gazolás a V4-ek gyűrűjéből átsétálva egész Europának felnyithatta a szemét, ha eddig nem tudták volna milyen zavart pszichózusu személlyel állnak szemben.

Bryan élete 2017.07.07. 17:09:26

@morpho: Ki ne maradjon: a bözsinéniknek és végén "adok" majd nyugdíjemelést.

NemodaBuda 2017.07.07. 17:54:00

Komplett mániás ! A kérdés nem is ez. Hanem az, hogy mikor meri ezt bevallani a stábja ! Ehhez tud hozzásegíteni a nyájas Nyugat, máshoz nem nagyon. Ha szóba állnak ezzel a fasisztával, elmebeteggel, álszent és hazug hólyaggal, akkor Magyarország nem lesz, hanem volt !

gmihaly621 2017.07.07. 18:13:01

@red39: Havelék Palacky-Benesországa kezdte az aknamunkát, még a XIX. században, úgyhogy nekik van arra a legkevesebb erkölcsi alapjuk, hogy ilyesmiket mondjanak.

a nagy hohoohooo 2017.07.07. 18:32:20

@gmihaly621: Viktort nem zavarják az összefüggések..szelektiv massza van a fejében Sajnos ezt az ő "agyon művelt" közönségének mondja... akik mit sem tudnak az akkori történelemről, irodalomról!Megpóbálom kitalálni, milyen kreatív dologgal fogsz előállni. Jó mondjuk,általában nem sikerül, mert elég egysíkú vagyol.a hátulkötős mellényed:
Rádférne már egy kis történelmi lecke bocika:
"V. A CSEH—SZLOVÁKOK ÉS A MAGYAROK:
Egy legenda, amit szét kell rombolnunk
A tapasztalataink 1848 óta félelmeinknek adtak alapot. Sohasem volt
még kegyetlenebb elnyomó, mint a magyarok.
Egész köteteket lehetne kitölteni annak elbeszélésével, hogy a szlová-
kok mit szenvedtek el az igájuk alatt. Mindent megtagadtak tőlük: politikai
jogokat, iskolaalapítási jogokat, a nyelvhasználat jogát. Szinte nincs szlovák
alapfokú iskola, nincs középfokú oktatás és még kevesebb a felsőfokú
oktatási intézmény. A sajtószabadság manapság nem létezik; nem találni
egyetlen publicistát, sem pedig egy olyan embert, aki nyilvánosan a szlovák
ügy mellett dolgozik, és aki nem ismerte volna meg több alkalommal
is a börtönöket. A bárom millió szlováknak három képviselője van a budapesti
parlamentben. Ma Magyarországon teljesen keleties rendszer a jellemző.
Nincs hely arra, hogy elmeséljem a sok kegyetlenséget, amit a
magyarok a szlovákokkal és a jugoszlávokkal szemben elkövettek, és
amelyek miatt méginkább utálat tárgyai a szlávok körében, mint a németek.
Fél évszázad óta végzik intrikájukat, minden nyomorult eszközzel
magyarizálni akaiják a szlovákokat. Egyes vidékeken ez sikerült is nekik.
Minél inkább fenyegetve érezték uralmukat a cseh gazdasági, politikai és
szellemi fejlődés által, úgy váltak egyre szigorúbbá. A dualizmus, amely a
cseheket és szlovákokat alávetette, az ő művük volt. Amikor a csehek
Bécstől majdnem megkaptak valamilyen engedményt, mindig ők voltak
azok akik -1871-ben is — megakadályozták ezt. "
acta.bibl.u-szeged.hu/10791/1/doc_005_031-034.pdf

szilmi 2017.07.07. 18:37:07

Mindenki dögöljön meg, pusztuljon el , CSAK A FIDESZ ne!

mikimackó 2017.07.07. 18:57:15

na, vedd csak le azt a golyóálló mellényt, pubi, oszt úgy ugass !

rovid 2017.07.07. 19:20:00

a V-4-ek utáni tájékoztatón is : ÉN megoldom, én feladatom, én megcsinálom, mintha a többiek ott sem lennének! teljesen begőzölt!

Holo Qi (törölt) · http://elmenypark.net 2017.07.07. 19:38:34

Kénytelen leszek leváltani Orbán Viktort, mert már lassan intézkedési kényszerhelyzetbe hoz.

a nagy hohoohooo 2017.07.07. 19:39:02

"Az állam én vagyok." /Orbán/
"Az állam felkopik." /a nép/
"A Mol 25 százalékát úgy kellett kivásárolnom oroszok zsebéből"
Miből is tudta megvenni a MOL részvényeket? Abból az IMF_ hitelből, amit az előző kormány félretett biztonsági tartaléknak a világválság idején,a sokszor felhánytorgatott, világgazdasági válság idején felvett Gyurcsány-féle IMF-EU-Világbank kölcsön fel nem használt maradványa volt a forrás.
Igen ,hát tudható volt, hogy az IMF-től származó kölcsön, amit a
Bajnai-kormány az MNB-ben hagyott és átadott a felcsúti tolvajkormánynak, Felcsútra vándorolt, amiből "kivásároltad"...
- az egész MOL - valós piaci ár feletti értéken történő - visszavásárlásra az EU/IMF hitel biztosított forrást, a 2009-es készenléti hitelből ez volt az egyik lehívás (az OTP, FHB és Eximban feltőkésítése, meg talán a Rába visszavásárláa mellett),
- az oroszok jogszabályokkal ki voltak zárva az érdekérvényesítésből, asszem lex-MOL néven futott a jogszabály, tehát a MOL védett volt pl. az OMV ellenséges felvásárlásától.
Amit elmondott ez a féreg, abból kb. semmi nem igaz.
Egy jogszabály segítségével kizárták az orosz tulajdonost, hogy ne tudja az
akaratát érvényesíteni, majd a piaci ár felett jóval vették meg, és
valóban az volt az EU/IMF készenléti hitelkeretből az egyik lehívás,
második, az első lehívás az OTP, FHB és Eximbank feltőkésítésre lett
fordítva.
Bizony, én sem erőltetném ezt a MOL-ügyet ennyi év után a helyében, így, hogy a részvényeket abból az IMF-pénzből vásárolta vissza, amit állítólag a szocik mind elloptak...az IMF hitel negyedét a Fidesz baszta el még ha az egészet a szocikra is fogja.(bár nekik 2008-2009-ben lépni kellett, mikor a pénzügyi válság miatt megmerevedtek a hitelezési lehetőségek és nem tudták finanszírozni külső forrásból Magyarország likviditását. ebben segített az IMF hitel. Ha nem veszünk fel IMF hitelt akkor likviditási gondjaink lettek volna. Tehát a szocik kvázi megmentették MO-t a világpiacinál kedvezőbb feltételű IMF hitellel.
Amikor átvették a kormányzást ott volt készenléti hitelként még úgy 2 milliárd dollár. (amíg nem hívták le a hitelt csak 0,3%-ot kellett utána fizetni mikor már lehívták vagy 3-3,5 %-ot. Simán meg tehette volna, hogy lemond az utolsó 2 milliárd dolláros részletről és felhasználás nélkül visszaadja az IMF-nek ehelyett lehívták és elbaszták.... Aztán, hogy szabaduljanak az IMF ellenőrzéstől. inkább maguk adtak ki kötvényeket. 2011. áprilisában volt olyan ahol kétszer 750 millió dollárt 30 évre 7,5%-os kamatra. Mondanom se kell hogy akkor 30 év múlva majd akkor kell valakinek visszanyögni egyszerre Orbán felvett 1,5 milliárdot és elbaszta. valaki meg majd visszanyög 2041-ben valamiből 10 milliárdot(dollárban).....
Aztán döngették a mellüket, hogy megszabadultak a gonosz IMF-től aki ellenőrizte volna mire basszák el a hitelét. Ja végül is bármilyen marhának adnak kölcsön a világban aki annyira hülye, hogy vállalja, hogy a felvett pénz 6-7szeresét fizeti vissza 30 év múlva.
Ezt persze nem szokta emlegetni, csak azt, hogy visszanyertük a szuverenitásunkat, senki nem nézhet többet a körmünkre... lophatunk mostmár a végtelenségig...
Ha nem veszik meg a MOL-t akkor 500 milliárddal kevesebb állampapírt kellett volna kibocsájtani, és annak a kamatait megspóroltak volna.
Egy Mol részvényt akkor 22 400 forintért vettek, 2014-ben 12 800 körül jár. Ez körülbelül 214 milliárd bukó volt 2014-ben.
Én nem lennék a helyében erre olyan büszke. Finoman szólva, nem ez volt az évszázad üzlete.
Ja, de Soros spekuláns, mindig keresni akar egy üzleten..
Ez a tetves putrilakó nyikkanás nélkül veszíti el a mi pénzünket,képzeljék csak el,mekkora erőfeszítés volt nekem vásárolni,mikor én világéletemben csak loptam!

franci Szegedi 2017.07.07. 19:46:04

Ez a rohadtnarancsos állkeresztény idiotizmus építgetéséről álmodozó, magaát világmegváltónak képzelő, Vitéz Fel és Alcsúti "vezénylőtábornok", a segggggggnyalók és tolvajok, "szeretett" fejedelme, Viktorovics Skizofrénorocsovics Debilovics, még mindig nem ismeri az elmúlt évtizedek nagy változásait, példaképét is, aki Istennek képzelte magát, a kisemmizett nép fiai, végül úgy üldözték, lőtték le a sivatagban, mint a veszett kutyát !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

segons 2017.07.07. 19:51:29

Az állam én vagyok,az Ország az enyém ! Meg az anyád 3,14-csája te idióta barom !!!!

Veronika Laska 2017.07.07. 20:25:21

Hitlertől Oszama bin Ladenig, Sztálintól Kim Dzsongilig és Mao Ce-tungtól Moammer Kadhafiig megrázóan népes az elmúlt időszak diktárorainak arcképcsarnoka. Vajon mi áll ezeknek az embereknek a diktárorrá, terroristává, tömeggyilkossá válása mögött? Pszichiátriai kórkép?

László Dóda 2017.07.07. 21:09:52

Igen ezt szörnyű volt hallani,hogy "Ő" vette meg a mol részét az OROSZOK-tól!

taga20 2017.07.07. 21:47:33

@László Dóda: visszaagya ez a féreg ákciosan! asztán csak nézünk, hogy a purdéink, miért átkoznak?

Gévay Bori 2017.07.07. 22:09:36

Pampoghatunk róla oda meg vissza, de amíg nem tudunk egy ütőképes ellenzéket összehozni, addig ő az úr. Az ütőképes ellenzék pedig akkorát kell, hogy üssön rajta, hogy egyből az Orbán papa bányagödrébe zuhanjon.
A vele folytatott reggeli interjút (is) hallottam. Óóóóóóóóborzalom+ a Kocsis Éva is!

Judit Veszely 2017.07.07. 23:50:47

@künkün: S ha felébred, jobb lesz? A kóma segítene mindannyiunkon.

Bambano 2017.07.08. 00:54:22

bocs, hogy offolok, de nem bírom magamban tartani:
az a rácstákolmány, amit a vizes vb-re csináltak toronynak, az került ennyi milliárdba?
200 ezret nem ér, kihordtak a raktárból valami megmaradt állványzatot oszt összecsavarozták...

méltó emlékműve lesz mutyisztánnak a sámándobbal együtt.

wbwbwb 2017.07.08. 06:43:24

@Marci29: kérsz a migránsokból:? Nem ? Akkor válassz a sok szar közül a legjobbat

wbwbwb 2017.07.08. 06:45:34

@csjano49: @Marci29: kérsz a migránsokból:? Nem ? Akkor válassz a sok szar közül a legjobbat
nem fogod megélni

gmihaly621 2017.07.08. 08:32:35

@a nagy hohoohooo: Csak nem a 101 éve nyomtatásban is megjelent Benes-röpiratából (Zúzzátok szét Ausztria-Magyarországot), a csehek mártíromságáról hosszú oldalakon vekengő förmedvényből idézel? Az 1848-as prágai első pánszláv kongresszus - a népes orosz delegáció, benne a későbbi anarchista Bakunyin -, és a bécsi udvaroncok, köztük a cseh Kolovrát, Metternich utáni miniszterelnök mesterkedéseinek utána néztél ? A "Nationalitätenfrage" (nemzetiségi kérdés), mint politikai fogalom hipp-hopp ezek után jelent meg a politikai "közbeszédben". Ha már 1848 utáni félelmekről van szó az idézetben. Ja, és hol maradnak az 1915-ös galíciai fronton a nagy szláv testvérhez átálló cseh bakák és az ottani zsidóság ellen végrehajtott orosz pogromok ? Ki tudtak maradni ebből a dezertált cseh bakák?

indeksz ízisz al kajda mind CIA projekt 2017.07.08. 08:37:45

A CIA- csicska bé(gető) egy blogg -ra csődültek a 100% cenzúrázó, Szarosz- bérenc 444 fizetett kommentelői :DDD
A gender- tudós romkocsmaforradalmárokat egyből felismerni a mocskosszájukról.
Bár, szerintem ugyanaz az egy IP- cím írja mind a 34 hozzászólást :DDD

Agyvérzést ne kapj a nagy trágárkodás- gyűlölködés közben CIA- spicli!

indeksz ízisz al kajda mind CIA projekt 2017.07.08. 08:39:25

Mennyi 0- és 46 hozzászólás közötti, mocskosszájú, komcsi- lippsi CIA- ügynök, Szaroszgyurka fizetett kamu- profil jelent meg hirtelen :DDD

taga20 2017.07.08. 08:46:57

@indeksz ízisz al kajda mind CIA projekt: ma is melózol droid? hát nektek nincs szabadnap?

szerintem lázadnotok kéne! a gépek lázadása lenne:)))

Nimcsovics Gergely 2017.07.08. 11:46:19

Tisztelettel a nagy hohohohonak, bar nemszokasom a szemelyeskedes, de neked nagy hohoho valaszolok a hulyesegeidre. ! nem tudom milyen nemzetisegu vagy Cseh- vagy Szlovak vagy netalan Magyar, a szlovak nemzetiseg mindossze 98 eves mivel mikor a Chehek elkotottek az egesz eszak magyarorszagot akkor nehez szulessel ellettek meg azt a barom Szolvakot, mint Totok azok viszont1003 korul toltak be a pofajukat Magyarorszagban, es sajnos ez a hulye Magyar meg be is engedte ezt a tetu tolvaj bandit, tudod ez egy regi szolas mondas enged be a totot es ki dur a hazadbol. Ez a tolvaj nep megtette, elszaporodtak mint a tetvek mert ugye anyira szar volt Magyareknal csak azt nem tudom ha ennyire szar volt nekik beulni a keszbe mi a kurva anyukert nem takarodtak el tilunk a szarbol. 2 amikor meg nem voltak semijen szlav nepek se ruszki, se szlovakosodott-Totok se szlovenok se Horvatok sot roman es szerbeksem ez a nep mar itt volt a Katpat medenceben es azsiai birodalmaban, hohohohol is voltak azok a szemet tolvaj nepek akik most nagypofajuan kimerik nyitni a pofajukat es tetszelegnel a mitolunk ellopott kulturajukal es hazajukal, te pedig takarodj oda hozzajuk es dugulj el a Magyarsag sertegetesevel, mert egyszer vege lessz Trianonak de nem a te altalad dicsoitett Szlovakjaidnak. es veluk eggyut neked is.

taga20 2017.07.08. 12:17:27

@Nimcsovics Gergely: én magyar vagyok, de amit ide hánytál az durva.
így inkább szlovák leszek, mint hogy olyan undorító embernek látszó tárgy legyek mint te!

ruscus 2017.07.08. 13:25:11

www.nlcafe.hu/egeszseg/20170708/orszagos-kardiologiai-intezet-szivmutetek-mr-ct-hiany/
Nem kérünk a plakátokból, üzengetésekből, költse a kormány kórházra, különben gyilkos.

miért 2017.07.08. 19:19:48

@gmihaly621: Kishazánk meg kitermelte pl. Szálasit. Inkább arról beszélj, mi jót tett a csüngőhasú!

Noszticzius Judit 2017.07.08. 21:58:07

SEM-SEM ELFOGADJUNK ORBÁN TERVEZÉSÉNEK FÉLÁZSIAI ORSZÁGÉRT AZ EGÉSZ MAGYARORSZÁGRA ÉRKEZÉSÉRT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KELL MARADNI NYUGATOT AZ EGÉSZ MAGYARORSZÁGÉRT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ORBÁN VIKTOR,FIDESZ ÉS VONA GÁBOR,JOBBIK NAGY FÉRGES DIKTATÚRA!!!!!!!!!!!!!!! ORBÁN NAGYON ERŐSZAKOSABB,DIKTÁTORÉRT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! AZÉRT?MERT NAGYON UTÁLJUNK ORBÁNT ÉS VONÁT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >:( >:(

she_wolf 2017.07.08. 22:32:43

@csjano49:
"...megfog bolondulni,..."

Nem fog. Már évekkel korábban megborult az elméje a szerencsétlennek, azt pedig a leghatározottabban visszautasítom, hogy az én nevemben beszéljen!
Éppen elég szégyen nekem, hogyha a magyarokról (és következésképpen rólam) van szó, akkor külhonban azt feltételezhetik rólam és a hozzám hasonlóan gondolkodókról, hogy Vittor engem/minket képvisel:(

dr. mesterséges színezék 2017.07.08. 23:17:13

Viktor, te nagyonhülye: szóljál már a Petinek, hogy üzenje meg az usák külügynek, küldjék el Reagant poszthumusz a picsába, de azonnal, amiért megbuktatta a Szovjetuniót, ami destabilizálta kb. az egész világot, megszüntetve a gránitszilárdságú (ismerjük a kifejezést) status quot!

Indriq 2017.07.08. 23:30:19

a "poén" talán mégis ott van, hogy ő maga és a sleppje már tényleg ellopott annyit, hogy saját zsebből megvehetné a MOL részvényeket....

sinus67 2017.07.08. 23:41:43

Most mi van? Mit szidjátok szegény országfőnket?
Bözsi néninek is ő emel nyugdíjat!
Csupa jóság, csupa szeretet ez az ember!
Ne szidjátok szegényt! Van baja elég! Főleg odafönt, a toronyban! :))))

legális 2017.07.08. 23:44:04

Bocs, hogy ide, ebbe a vérgőzbe hozok egy idézetet a fenti keretesből.
"Orbán Viktor azt mondta, hogy nem kellett volna megölni az észak-afrikai ország egykori vezetőjét, Moammer Kadhafit.
Senki sem állítja, hogy Líbiában egy hibátlan demokrata kormányzás zajlott, de legalább volt kormány – fejtette ki, “európai elmebetegségnek” nevezve, hogy a nyugatiak által alkalmazott elveket kérik számon a tőlünk különböző civilizációs területeken, ezzel ugyanis tönkreteszik ezeknek az országoknak a stabilitását."
A poszt címe meg marhaság, szó sem volt a leváltásáról (amúgy Kadhafiéról sem), hanem az egykori líbiai vezető megöléséről.
Egyébként elég csúnya dolog azért szurkolni, hogy valaki idejöjjön és módosítsa az államunkat, megölje a miniszterelnökünket. Nem kell szeretni, de menjetek el szavazni, fogadjátok el a szavazás eredményét akkor is, ha esetleg a nagy kormányváltó többség nem nyerne.
Valaki mesélje már el nekem, mi az amiben itt nem volt Orbánnak igaza. Az utóbbi évtizedekben kb 3 féle háború tört ki, valamilyen törzsi jellegű, az olajért, meg a demokráciaexport miatt. Néha az utóbbi kettő egybe esett. Mi a gond azzal, hogy valaki kimondja, hiba volt olyan helyre erőszakolni a demokráciát, ahol nem felkészültek rá/nem kérnek belőle?

Alick 2017.07.09. 00:25:31

@legális: "nem kellett volna megölni az észak-afrikai ország egykori vezetőjét, Moammer Kadhafit"

Ugyanez áll Saddam Hussein-re is... egy rossz diktatúrából simán lehet még rosszabb totális felfordulást csinálni.

Alick 2017.07.09. 00:29:44

@dr. mesterséges színezék: Reagan mázlista volt, mert Gorbacsov megpuccsolása után a nagy szovjet egység rögtön ki is purcant és Oroszországot Jelcin vette kézbe... még jó hogy nem pl. Zsirinovszkij, akinek esetleg viszketett volna a keze a Nagy Piros Gombon...

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.07.09. 00:40:04

@Noszticzius Judit: Azért szombat este komoly kihívás ilyen príma anyaghoz jutni! Remek dílered lehet.

teéjesenmindegy 2017.07.09. 00:54:28

@legális: Tökmindegy, hogy mit mond a zorbán, az nem úgy van.

eloi 2017.07.09. 01:01:38

Ez mind belemagyarázás és hangulatkeltés. Kadhaffiról ugyanezt már számtalan politikus elmondta más országokban is. talán nem azt történt, mint amit OV is elmondott? Szétverték az országot, a vezetőjét megölték, és azóta is káosz van. És nem állítja meg senki fél Afrikát. Mol ügy. És mi van, ha történetesen tényleg ő tárgyalta le a visszavásárlást? Ha ezt egy cég vezetőjeként tenné valaki, senki nem akadna fenn azon, ha azt mondaná, hogy ő érte el... Apropó! Van már olyan bal-lib program, amit az emberek szeretnének is, szavaznának is rá? Olyan, ami nem egy maroknyi "libbant" dédelgetett álma, amit le akarna nyomni az emberek torkán, csak, hát azok nem nyelik le, kiköpik?! Vagy csak ennyitek van továbbra is, hogy cseszegettek a partvonalról, minden ötlet és felelősség nélkül?!

János Lipcsei 2017.07.09. 01:18:59

@a nagy hohoohooo: Szerencsére múzeumban megvannak még a korabeli újságok , amik leközölték Kossuth Lajos parlamenti beszédét ; címe : " A Tótországi problémákról " . Ebből kiderül a problémákon kívül az is hogy Tótország fővárosa Ljubljana volt . Ennyit Szlovákiáról .
Az egyetemen volt egy tanárom aki újságcikket írt arról amit nem nagyon értett : hogy a szlovákokat minden háború után kitelepítették Magyarországról , mégis már megint lassan többségbe kerülnek az északi megyékben . Ha olyan rossz nekik itt , akkor miért nem olvadnak be , és miért szivárognak mindig vissza ? Ezt persze nem nekik szántam , csak Önnek !

Pop40 2017.07.09. 02:02:12

Aztán a Nyugat pont nagy-nagy ívben szarja le, mit üzenget neki a csuti Geci.

Szerencséje van, valószínűleg nem buktatják meg, túl senki ő ahhoz, hogy megérje a fáradozást.
Pedig nagyon jót tennének az országgal, de eltüntetnék ezt a tolvaj szarkupacot, mielőtt tényleg teljesen szétlopja és tönkreteszi Mo-t.

Pop40 2017.07.09. 02:04:31

@indeksz ízisz al kajda mind CIA projekt:

Szép is az, mikor a segghülye fideszbérenc bérkommentelő magából indul ki... :D

Khonsu 2017.07.09. 03:28:16

OK, én sem szeretem Orbánt és rendszerét, de azért mégsem egy Kadhafi. Ott nem ritkán megkínozták/megölték az ellenzékieket, szerencsére ott még nem tartunk.

2017.07.09. 03:39:11

@eloi: szóval egyből elismered, hogy viktorod diktátor, és gondolod, hogy itt választások helyett fellázadna a felcsút B közép, és vérben forogna az ország :).. azért jó, hogy meg vagy győződve, hogy hős viktorkádnak nincs alternatívája, holott amit előad, azt bármelyik gittegylet utána tudná csinalni (populista lopás). Az különösen szép, hogy egy arab diktatúrának látsz egy EU-s országot.

Gacsaj Pisti 2017.07.09. 03:49:42

Kadhafinak nem azért kellett meghalnia mert diktátor volt, hanem azért mert nyilvánosságra hozta, hogy a francia elnök (Sarkozy) választási kampányát Ő pénzelte.

Tehát amig adja apénzt addig dörzsölőztek hozzá, mikor a támogatásról nyilvánosan beszélt, akkor megölték.

n3spr3ss0 2017.07.09. 06:16:29

@Nimcsovics Gergely: Te pont olyan hülye vagy,mint a vezéred.Szánalmas az ilyen 2017-ben.

Rákász Béla 2017.07.09. 06:25:40

Egy mondat sem igaz az írásból.
Hogy lehet ennyi nyakatekert hülyeséget belemagyarázni abba, amit mondott.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.07.09. 06:38:56

@eloi: Apropó! Van már olyan illib program, amit az emberek szeretnének is, szavaznának is rá?

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.09. 06:45:25

A nyugat eleve nem mer majdant csinálni Bp-en, azaz a téma lényegtelen.

flort 2017.07.09. 07:08:42

@MaxVal BircaMan HJCD: A SZU-t az destabilizálta, hogy míg világszínvonalú fegyvereket csináltak, képtelenek voltak egy elfogadható minőségű cipő előállítására. Egyszerűen nem volt versenyképes, amit ott műveltek.

ami szabad 2017.07.09. 07:16:20

Szeretném felhívni a figyelmet arra, hogy nem a nyugatnak, hanem NEKÜNK kell leváltani orbánt. Ez , nem lesz egyszerű, hiszen szabad választások feltehetően csak addig lesznek amíg a közvélemény kutatások szerint nyerésre állnak- s hát a választási rendszer meg olyan amilyenre fabrikálták maguknak- de akkor is. Mi hoztuk saját nyakunkra ezt a szart, nekünk is kell eltakarítani.

Brumm Brumi 2017.07.09. 07:21:50

"Orbán figyelmeztette a Nyugatot: ne merjék őt leváltani, mert baj lesz"

Szóval a posztíró bele-félre magyarázásai közepette azt is elkotyogta hogy a " Nyugat" "váltaná le" Orbánt?

A magyar nép és választások már kizárva?

Nocsak:P

paveway 2017.07.09. 07:32:19

Nem is kell Orbánt leváltani. Én sokkal szívesebben nézném, hogy összesen 48%-ot ér el és elkezdi körbetáncolni az ellenzéket egy kis támogatásért. Lefeküdne bákunek, csak legyen meg a többség.

nu pagagyí 2017.07.09. 07:35:39

Szófosás miatt nem szokott a Nyugat beavatkozni. Az EU-tól annyi várható, hogy kibaszarint minket a közösségből és ücsöröghetünk majd a semmi ágán. Amíg a diktátor úr/elvtárs beéri saját népe sanyargatásával, addig csak tőlük kell rettegnie. A helyzet akkor változik, ha más országok elleni tettlegességre vetemedik. Orbán akkor foshat majd megalapozottan a Nyugattól, ha felforgató tevékenységbe kezd a szomszéd országokban, amire valóban van esély.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.09. 07:36:51

@flort:

Nem. A rendszer alapja téves volt, ez a fő ok. Plusz: Sztálin még kiiváló politikus volt, utódai már nem értettek semmihez, talán az egetlen Adropovot leszámítva.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.09. 07:38:22

@paveway:

Ilyen esetben Orbán átadná a lehetőséget a ballibeknek. Akik nem tudnának kormányt alakítani. Majd 3 hónap után új választás, ahol már meglenne az 50 %-a Orbánnak.

nu pagagyí 2017.07.09. 07:49:09

@Brumm Brumi: Mégis, milyen választásokra gondolsz most, amikor a felfegyverzett Soros-alapítványoktól, az agresszív környezetvédőktől, erőszakos szociális tevékenységet folytató elemektől és romkocsmákban szervezkedő bölcsészektől kell megmenteni drága hazánkat? Nem lehet a véletlenre bízni hazánk viharban hánykolódó hajóját! Csakis a minden területen potens Kedves Vezető irányításával kerülhetjük ki a zátonyokat.

2017.07.09. 07:54:31

@eloi: A számból vetted ki a szót. Szerencsére vannak itt értelmes hozzászólások is.

gmihaly621 2017.07.09. 07:57:18

@miért: Ha elolvasnád a magyar történetírás témával kapcsolatos produktumait, láthatnád, hogy egy Hitler-Horthy-Teleki-pengeváltás után "konszolidálódott mind a Volksbund, mind a nyilaskeresztes mozgalom, majd párt helyzete. Tehát nem teljesen saját termék, a fritzek pénzére is jól ráhajtott mindkét politikai szervezet.

nu pagagyí 2017.07.09. 08:02:38

@MaxVal BircaMan HJCD: Főleg, hogy a Majdani eseményeket sem Nyugat szervezte, hanem az orosz titkosszolgálat. A budapesti önpuccs is Putyin elvtárs logisztikai segítségével fog megvalósulni, már csak pár dominó helyét kell megtalálni. Egyelőre hiányzik az a fegyveres csoport, amelyikre hitelesen rá lehet kenni a "puccs" kirobbantását. A Nemzeti Arcvonal sajnos nem passzol a Gülen/Soros vezérelte összeesküvésbe, de ha nincs ló a szamár is megteszi. Rájuk lehet fogni valamiféle dupla csavarral, hogy őket is Soros pénzeli.

Beowulf... 2017.07.09. 08:03:47

Borzaszóan erőltetett ez az iromány...

Mr. Cobb 2017.07.09. 08:45:27

Kadhafival nem az volt a baj, hogy diktátor volt. A gond ott volt, hogy szembement az amerikai érdekekkel. Innentől kezdve már nem volt esélye. Még egy pár cégből kilökjük a nyugati tőkét, és nem tűrik tovább Orbánt se. És akkor nem lesz beleszólása a népnek, hogy kér-e ebből, vagy nem. Kapunk egy brüsszeli hátszéllel rendelkező Bajnai 2-t. Lesz még itt nagyobb válság, mint 10 évvel ezelőtt...

Buchhalter 2017.07.09. 09:04:22

@a nagy hohoohooo: te köcsög,ha annyira szlovák párti vagy takarodj oda te kurva anyádból kiszart hazaáruló geci!

Buchhalter 2017.07.09. 09:09:41

@nu pagagyí: megint okoskodsz a semmiről .Büdös seggfej unatkozó libsi homo vagy.Annyira öreg lötyedt fasz és szétkúrt segg vagy ,hogy már a prideról is kinéznek.Az EU az angolok távozása után biztos senkit sem fog elzavarni. Kábé annyit értesz a politikához meg a közgazdaságtanhoz mint kőműves az integrál számításhoz. Mi lenne ha egyszer kihúznád a fejed a libsizmusból és középutas véleményeket írogatnál.Belehalnál,mi? Na menj Soroshoz felvenni a pénzed,bár én a helyébe nem adnék semmit ,mert nagyon gyengén nyomod az ellenzéki agitropot.

Netuddki. 2017.07.09. 09:23:17

@legális: Kedveském! Az orbánodat nem leváltani kell, hanem lecsukni! Dumálhat itt bármiről, akár igaza is lehet, akkor is csak egy mocskos tolvaj cigány, semmi más. A cigányt pedig egyáltalán nem rasszista kontextusban értettem, csak ténymegállapítás volt, int a tolvaj is.

Netuddki. 2017.07.09. 09:29:37

@Buchhalter: Majd a bíróság előtt libsizzél kisköcsög, amikor a lopott közpénzről kell számot adni!

dr. mesterséges színezék 2017.07.09. 09:30:36

@MaxVal BircaMan HJCD: Szögezzük le: a Szovjetunió éppen azon gondolkodott, hogyan kéne térdre kényszerítneni a Nyugatot, aztán megbuktatódott. Magától.
Remélem így tetszik, baro... izé, birca!

Netuddki. 2017.07.09. 09:31:21

@Mr. Cobb: Ostoba! Az orbánodnál bárki csak jobb lehet! Még pár 4 év és Magyarországnak annyi, ha az orbán tolvaj banda marad a nyakunkon.

Janossz 2017.07.09. 09:35:19

@MaxVal BircaMan HJCD: " A rendszer alapja téves volt, ez a fő ok."
Ja. Téged ismerve, biztos a túl liberális felfogásba, meg az áldott nagy szívébe pusztult el a drága Szovjetunió.:-)
Too much love will kill you....lalala

dr. mesterséges színezék 2017.07.09. 09:38:12

@Netuddki.: "Az orbánodat nem leváltani kell, hanem lecsukni! "

Nem fog az menni. Mármint SEHOGY nem fog. Az MSZMP a munkásőrökkel leadatta a fegyvereket, a Fidesz SWAT-ot csinál a házi testőrségeiből. Nem véletlen ez a kadhafizás.
Viktor éppen elég történelmet tanult (mást se nagyon), de szeret válogatni az okok és okozatok, státuszok és változások között, hogy a személyiségének nem tetszők ne zavarják.

postumus mumus 2017.07.09. 09:42:15

Ezt a pszichopata, üldözési mániában szenvedő hatökröt senki nem akarja leváltani. Inkább kuncogva nézzük végig a vergődését, ahogy szép lassan megőszül, elkezd rángatózni a szeme, és a gyomra görcsbe rándul. Szépen nyugodtan végignézzük jó messziről nyugatról, ahogy megőrül, teleaggatja mindenféle fasz plakáttal a köztereket, és percenként sugározza magát a tévéjében, építi fel a századik üresen kongó stadionját. Ki nem szarja le ezt a csökevény parasztot?

Oleg Gontar 2017.07.09. 09:43:13

Ez egy csusztatasokkal teli szar cikk ahol az elso sor utan latszik hogy arra megy az egesz csures csavaras hogy a vegen le lehessen irni hogy Orban = Kadhafi. Es nem vagyok fideszes, sot.

Behajtó70 2017.07.09. 09:49:31

Szenvedjetek csak szaros komcsik! Maradtok még pár évig a kispadon!

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.07.09. 09:53:01

@Behajtó70: Aha, Soros támogatói, meg liberálisok, meg komcsik is vagyunk. Értem. Neked hogy lehet ennyire kevés eszed? Mert természetes úton ez lehetetlen, ez valami génmanipuláció, egy marék lepke neuronjait kaptad meg. Verdesel is rendesen.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.09. 09:53:15

@dr. mesterséges színezék:

Nagyon nem.

A SZU szét volt rohadva már akkor, s ezt az Afganisztán elleni agresszió sikertelenségével már annak is nyilvánvaló lett, aki ezt addig nem tudta.

Én akkor szovjet suliba jártam, erős személyes emlékeim is vannak. Hidd el: senki sem hitte mér a SZU-ban, hogy képes bárkit is legyőzni.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.09. 09:55:14

@Janossz:

Nem, egyszerűen Marx közgazdasági elvei tévesek, ennyi az egész.

chrisred 2017.07.09. 09:56:13

@Alick: És lassan odáig is eljut a magyar illibsi oldal, hogy tulajdonképpen Ceausescut sem kellett volna megölni. Még valaki úgy gondolja, hogy minden kelet-európai diktátornak kijár ez a sors.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.09. 09:58:14

@dr. mesterséges színezék:

Tessék győzni aválasztásokon, s Orbán nem lesz hatalmon többé, ennyi az egész. Azok a fegyverek meg minden kormányé.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.09. 09:59:34

@chrisred:

Marx nem adott receptet a megvalósításra. Ő abban hitt: minden automatikus lesz. Azaz Leninnek kellett a részleteket kidolgznia.

Egy téves elméletetből azonban nem lehet jót kihozni.

chrisred 2017.07.09. 10:00:08

@Mr. Cobb: Kadhafi vagy negyven éven keresztül szembement az amerikai érdekekkel. Mikortól nem volt esélye? Elárulom, amikor szétesett alatta a diktatúra, amit senkinek nem állt érdekében támogatni.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.07.09. 10:01:16

@Buchhalter: Álmodozol, álmodozol? A Pride-on nem csípett fel téged senki?

chrisred 2017.07.09. 10:03:10

@MaxVal BircaMan HJCD: Elég kifacsart gondolkodásmód, de a lényeg benne van. Marx szerint a kommunizmus bekövetkezése automatikus gazdasági törvényszerűség, semmit nem kell érte tenni. Lenin pedig megpróbálta mesterségesen megvalósítani. Mint a magyar narancs.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.07.09. 10:03:21

@MaxVal BircaMan HJCD: "Én akkor szovjet suliba jártam, erős személyes emlékeim is vannak. "
- Na jó, persze. A KGB kiképzőtábora nem múlik egy nyomtalanul egy hazaáruló felett.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.07.09. 10:05:06

@MaxVal BircaMan HJCD: " Sztálin még kiiváló politikus volt" - nincs több kérdésünk.

Buchhalter 2017.07.09. 10:08:33

@taga20: akkor te is takarodj Szlovákiába,de ott hamar agyonvernek.Sehol sem szeretik a hazaárulókat.Aki egyszer megteszi máskor is megfogja.

Buchhalter 2017.07.09. 10:11:46

@Netuddki.: te nagy köcsög vagy? Jééé? És amikor az MSZP-s bandád lopkodta a közpénzt abból vettél magadnak az Adrián nyaralót? Ott nyalókázod a csávóidat?

Buchhalter 2017.07.09. 10:13:27

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: és te élvezted a riszát a Pride kamionon? Valaki betalált a kis fekás seggedbe?

nemecsekerno_007 2017.07.09. 10:30:23

Jajjj, hát persze a patás Orbán = Kadhafi

Egyszer talán rájöttök, hogy hol hibáztatok és akkor esetleg tudtok szerezni 4-5 %-ot.
De erre kevés esélyt látok.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.09. 10:33:29

@chrisred:

Ez nem igaz. Marx szerint csak proletárdiktatúra kell, s a továbbiakban minden megy magától. Lenin alatt kiderült: ez nem igaz.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.09. 10:34:40

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Mér megbeszéltük, hogy te hazaáruló vagy, mert a nyugat érdekeit nézed.

Nyomortelepy 2017.07.09. 10:40:26

Arab demokrácia az valami olyan mint a szűz sztriptiztáncosnő

Janossz 2017.07.09. 10:46:53

@Buchhalter: Tudod, mit mond a tudomány a habzó pofájú homofóbokról?
Hogy ők bizony a látensek. Nem tudnak mit kezdeni a bensőjükben támadó vonzalmakkal, "csúnya" gondolatokkal, ezért némileg feszültek lesznek.
Ezt kompenzálandó, hát a "rosszat" megtestesítő melegeket kezdi gyűlölni, magát csak nem fogja az eszemadta. :-)

Zoszil 2017.07.09. 10:53:19

Kadhafi 42 évig uralkodott, de csak elérte a végzet. Reméljük Orbán Viktor nem ezt a 42 évet szeretné megdönteni.

chrisred 2017.07.09. 10:55:18

@MaxVal BircaMan HJCD: Nem igaz. Marx azt mondta, hogy a proletárdiktatúra egy szükséges átmeneti időszak ahhoz, hogy a magántulajdonból közösségi tulajdon legyen.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.09. 11:00:12

@chrisred:

Így igaz, de kiderült: ez nem igaz. Az államosított magántulajdonból nem lett közösségi tulajdon. Nem tudott megszűnni se az árutermelés, se a pénz, így a tulajdon ugyanolyan elidegenült maradt a munkástól, mint a kapitalizmusban.

A káosz miatt Lenin vissza is állította egyfajta korlátozott kapitalizmust (NEP), ami viszont Marx totális ellentéte. Majd jött Sztálin, az ő rendszere hatásosabb volt, de ott se érvenyesült Marx jóslata: sose lett közösségi a tulajdon, az elidegenedés nem csökkent.

illaim 2017.07.09. 11:01:01

@Nimcsovics Gergely, és János Lipcsei! Csak kérdezem! Ha ti nem tisztelitek más nemzet államalkotó jogát, milyen alapon várjátok el, hogy ők tiszteljék a tiedet? Agymosott náci barmok!

postumus mumus 2017.07.09. 11:01:05

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Ja, nem csoda ennek a kgb vezér-csicska orbánnak még ennyi követője van. Ki tudja, pár év múlva lehet még az is kiderül, hogy orbán kgb alvó ügynök volt. Ezért ez a nagy putyin imádat.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.09. 11:01:17

@Janossz:

Azt mondod, hogy a habzó szájú Orbán-gyűlölő ballibek mind titokban Fidesz-szavazók???

nu pagagyí 2017.07.09. 11:11:42

Orbánnak is lesz olyan cuki egyenruhája mint Kadhafinak?

nu pagagyí 2017.07.09. 11:19:02

@MaxVal BircaMan HJCD: Talán az volt a bibi, hogy az ideológiailag legképzettebb elvtársak is ragaszkodtak a saját használatú luxus javakhoz.

Orbán Hazaáruló Viktor 2017.07.09. 11:20:05

Orbánnak magassági komplexusa van, azért haverkodik törpe diktátorokkal.
Halkan megjegyezném, hogy elvette a nyugdíjunkat (is). Ő, személyesen, a zsebünkből lopta ki!

Orbán Hazaáruló Viktor 2017.07.09. 11:22:14

@MaxVal BircaMan HJCD: "Azt mondod, hogy a habzó szájú Orbán-gyűlölő ballibek mind titokban Fidesz-szavazók??? "

Én rád gondoltam azt, hogy annyira lelkesen és szarul tolod ezt a fideszezést, hogy csak Soros ügynök lehetsz.

nu pagagyí 2017.07.09. 11:24:02

@Nimcsovics Gergely: Nem sikerult helyesen oroszbol magyarra forditani a dumadat. Kerd meg a tarto tisztedet, hogy lektoraltassa az anyagot!

Orbán Hazaáruló Viktor 2017.07.09. 11:26:06

@Behajtó70: Vezéredtől nagyobb komcsi nincs az országban. Még a nagy múlttal rendelkezők is a sarokban sírnak megjövetelekor.
Szörnyű lenne a valóságban élni? Van aki füvet szív, te meg orbán ****. Utóbbi mennyivel hazafibb! Ráadásul az én pénzemből.

putris72 2017.07.09. 11:29:22

@a nagy hohoohooo: Te nem nagyon vagy tisztában a dolgokkal!Először is tudnod kellene,hogy az IMF mikor és kinek ad kölcsönt!Nem tudod!Mivel azt sem tudod miért jött létre!Tudnod kellene,hogy mennyi hitelt vettünk föl!Nem tudnod!Átszámolva kb 8800 milliárd forintot fizettünk vissza!20 milliárd eurót vettünk föl!Ebböl a Fidesz kormánynak kicsivel több mint 800 milliárdot hagyott a Gyurcsány, Bajnai kormány!Tudod az IMF hitel olyan ha nem költöd el teljesen, akkor is azt fizeted vissza amit fölvetél!Vajon melyik kormány a jobb?Az amelyik folyton arrol regél,hogy ugrál a pannon puma,meg a német nyugdíjas is a magyar irigyli!Miközben robogtunk a szakadék felé!Az EU meg úgy csinált mintha nem tudod volna róla!Ja igen akkor nem avatkozhattak be egy ország belügyébe!!Fura mi!Vagy a mostani akik azt mondják jó irányba mennek a dolgok!IMF hitel vissza fizetve a mutatok jobbak,mégis a baloldal szerint mindennap csődbe megyünk,s az unió folyamat beleavatkozik minden döntésébe ennek a kormánynak!!Olvasgass:www.vg.hu/gazdasag/gazdasagpolitika/az-imf-hitelcsomag-tizede-maradt-meg-349837/ www.portfolio.hu/gazdasag/hatalmas_tehertol_szabadulunk_meg_mire_koltottuk_az_imf-hitelt.229691.html www.asz.hu/storage/files/files/penzugyiszemle/2013/csakigy_2013_1.pdf Es akkor az íráshoz is!Vajon biztonságosabb e a világ amióta,Saddam,Kadhafi,Mubarak és Aszad rendszere megbukott vagy meg bukik!Lényegében meg buktaták azokat a diktátorokat akik féken tartották az egymást gyűlölő muszlimokat!Akik minő véletlen minket még jobban gyűlölnek!Tehát szerintük akkor be kell fogadni őket!Ja de mi van az ott élő több milliós kereszténységgel!Ja azok le vannak szarva!Egy uniós miniszternő szerint ha félnek akkor vegyék föl a muszlim hitet!Tudod attól még mert valamit ostoba módon gyűlölsz még nem biztos,hogy igazad van!Mert a gyűlölet elvakítja a tisztánlátást!Nálad is!Most kezdheted azt amiben profi vagy!!Mocskolódni,és gyűlölködni!!Üdv!

nu pagagyí 2017.07.09. 11:30:09

@Orbán Hazaáruló Viktor: Ne bánts a birkát! Nem lehet könnyű neki cirill billentyűzeten magyarul írni. Ő egyébként tökéletesen liberális, a globalizált világ haszonélvezője és hűségesen kitart az egyre fogyatkozó liberális sajtó mellett. Azt nem tudom, mit fog csinálni, ha az Indexet is kicsinálja a rezsim?

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.09. 11:35:48

@nu pagagyí:

Ez nem igaz. A legrosszabb időkben se élt jobban egy szovjet fővezér, mint egy nyugati középosztálybeli.

torró 2017.07.09. 11:39:31

Orbánra mondjátok hogy gyűlölet keltést visz végbe. Na és ti akik olyan mérhetetlen gyűlöletet mutattok irányába, hogy még a megöletését is sugalljátok, az mi a nyavalya? Az nektek demokratikus? Szánalmasak vagytok. Ráadásul semmi történelmi dolognak nem néztek utána, és mégis azt hiszitek nektek van igazatok. Ha már hozzászóltok, legyetek informáltak, különben semmit nem ér. A szakadatlan trágárság meg minősít benneteket. Ti lennétek Orbán leváltói? Na kösz!

nu pagagyí 2017.07.09. 11:42:03

@putris72: A válság idején Gyurcsányék elég jól teljesítettek, most viszont a konjunktúra idején Orbánék szarul. Másokhoz képest, az Orbán rezsim óriáspalkátokon hirdetett "folyamatos sikerei" sikerei ellenére, egyre lejjebb csúszunk. A csúnya Gyurcsány alatt is jobban álltunk, onnan sikerült a béka segge alá zuhanni. És lesz még rosszabb is, a jövőt ugyanis ellopta ez a kormány. Mindent elloptak, ami ma még nem feltűnő. A hiány (elmaradt beruházások, fejlesztések, amortizáció, ellopott nyugdíjfedezet, ostobára nevelt fiatalok) egyszerre fog bebaszni, de remélem nem sikerül a felelősöknek eltakarodni időben, mert szembesülniük kell majd a nép haragjával.

nu pagagyí 2017.07.09. 11:48:59

@torró: Orbánnak vállalnia kell a felelősséget a közélet eldurvítása miatt. Ő hadakozott a PC ellen, hogy nyugodtan zsidózhasson. Most már tűrnie kell, minden mocskot, amit rázúdítanak és amire mellesleg rá is szolgál. Ő hatalmon van és a hatalmával visszaélve terjeszti a gyűlölködést, megosztja a nemzetet. Aljas csirkefogó és nem mellesleg pitiáner tolvaj.

Janossz 2017.07.09. 11:54:23

@MaxVal BircaMan HJCD:" Ez nem igaz. A legrosszabb időkben se élt jobban egy szovjet fővezér, mint egy nyugati középosztálybeli. "
Birka-Birka. Neked a billentyűzeted gyorsabban jár, mint az eszed.
Mit akartál ezzel mondani? A legrosszabb időkben a veszett kolhozosítás, meg a természet megerőszakolása-legyőzése miatt éhínség volt a SZU-ban, több millió áldozattal, konkrétan éhhalállal.
De a vezérek akkor sem éltek jobban, mint a nyugati középosztálybeliek. Szép.

nu pagagyí 2017.07.09. 11:56:22

@MaxVal BircaMan HJCD: Biztos a Pride tudósításra gondolsz. Nem, az Index nem Jobbikos, meg nem ilyen, meg nem olyan. Egy valódi média, szuverén újságírókkal, akik közt van mindenféle nézetet valló és ami szépen belefér egy az alapvetően liberális alapú sajtóba. Titokban bevallhatod, te is ezért lógsz mindig itt.

Janossz 2017.07.09. 11:57:19

@nu pagagyí: Még egy hét, és nagyotmondó-fesztivál Tusványoson. Miket fog beszélni megint, Istenem? Csak nehogy a medvék megakadályozzák a showt! :-)

Brumm Brumi 2017.07.09. 11:59:44

A Fidesz-szavazók tudhatják, mire készüljenek ősszel.

Pl. gulyás mártonokra és népi zenekarukra.,..A soros hálózat itthoni és külföldről idetranszportált ügynökeire.
Céljuk egy kijevi forradalom, valójában polgárháború kirobbantása.
Ebből lengyel lászló nem is csinált nagy titkot:
nepszava.hu/cikk/1130470-europai-magyarorszag
" az EU különböző intézményei (Bizottság, Tanács, Parlament) és nagyhatalmainak vezetői 2017 őszétől világossá fogják tenni a magyar választók előtt, mire számíthatnak, mivel szankcionálják, ha az orbáni „Állítsuk meg Brüsszelt” politikát követik. Kizárás az Európai Néppártból, a biztonsági rendszerből, a Kohéziós Alapból, s végül a szavazati jog megvonása. Amerika és a NATO pedig meg fogják vizsgálni az orosz behatolást a magyar rendszerekbe. Ha az európai vezetők a magyar választást európai választásnak is tekintik, és annak fogják tekinteni, akkor politikai és anyagi támogatást nyújtanak egy Európa-párti demokratikus ellenzéknek."

Vagyis vissatérünk charles gati 2012-es forgatókönyvéhez és persze Saul Alinskyhez.
„Igenis vannak lehetőségek arra, hogy a kormányt - ha lehet, demokratikus módon, ha nem lehet, másképpen - elmozdítsák."

3. IMF- és EU-kölcsön( ma már EU pénzek) hiányában a gazdaság állapota tovább rosszabbodik. Ekkor a Fidesz-elit egy része szembeszáll az Orbán-Matolcsy párossal, miközben az utcán százezrek tüntetnek. A görög és az olasz helyzethez hasonlóan az Orbán-Matolcsy párost és támogatóikat lemondatják, s egy valóban konzervatív - tehát nem populista -, jobbközép Fidesz-kormány jut hatalomra.

4. Az új kormány - legitimációját növelni óhajtandó - igénybe veszi néhány igazi szakember részvételét, olyanokét, akik Brüsszelben és Washingtonban is meggyőzően reprezentálnák a kormány elkötelezettségét a szabad piac és a nyugati stílusú demokrácia iránt. Ebben a variációban Bajnai Gordon és Bod Péter Ákos, talán Bokros Lajos is komoly, szinte döntő szerephez juthatna.

5. Polgárháború. Ez akkor következhet be, ha a kormány nemcsak kaotikus gazdasági lépeseivel veszíti el a nép többségének bizalmat, de a választók rájönnek, hogy a szuverenitásról ismételt politikai szónoklatok tartalma a XXI. században üres fogás. Isten őrizz, hogy a helyzet idáig fajuljon, de ennek lehetőségét sem zárom ki, ha folytatódik a nyugati javaslatok, kritikák dacos, irracionális elutasítása. "

putris72 2017.07.09. 12:00:12

@nu pagagyí: Te miről beszélsz??Nálunk már 2004-ben válság volt!!És utána csak rosszabb lett!Nem tűnt föl,hogy csak mi meg a görögök csúsztunk meg de istenesen!Nem tűnt föl,hogy a környező országokban akkor 20-40% gazdasági növekedés volt nálunk meg -8-10 % visszaesés??Konkrétan a munkanélküliség is 5,5%-rol 12% ra növekedett!2006-os választások kor hazudtak az igazi hiányról!Ez egyszerű választási csalás volt!Gyurcsány maga ismerte be szűk körben!Amit sokan valamiféle igazság beszédként fognak föl!Tudod jelenleg fejlődik minden,jut pénz mindenhol béremelésre!Még az általad emlegetett időszakból,csak megszorítások voltak!Pénzt vontak el az oktatásból,egéségügyböl,nem emeltek béreket!Meg szüntették az iskolákban a buktatást,a testnevelés órákat !De biztos nem ez vezettet a te általad irt dolgokhoz!A népet jobban érdekli,hogy biztonságba és jobban él,hogy a cafeteriábol a családdal 2-3 alkalommal is több napra el tud utazni bárhova itthon!És baromira nem érdekli egy törpe kisebbség nyafogása!!Akik 7 év alatt nem tudják neki el mondani,hogy ha minden rossz akkor mit tennének másképp,hogy még jobb legyen neki!Nehéz felfogni mi???Már nem tudtok gyűlölettel,és hazugsággal,és külföldi segítséggel választást nyerni !!

chrisred 2017.07.09. 12:03:19

@MaxVal BircaMan HJCD: Az derült ki, hogy a folyamatot nem lehet mesterségesen kialakítani. Ahol még a kapitalizmus se nagyon létezett, nem lehet egyből a kapitalizmust meghaladó szintre juttatni még állami erőszakkal sem.

nu pagagyí 2017.07.09. 12:07:03

A magyaroknak kétszer is meg kell fontolniuk Orbán elkergetését. Ha útilaput kötünk a lábára, soha nem tudjuk meg, sikerül-e világbajnok válogatottat összehoznia a GDP 80%-ának felhasználásával. Egyelőre ugyan az andorrai fiaskó óta szarul állnak a dolgok, de vajon mi lesz tíz múlva?

chrisred 2017.07.09. 12:08:48

@putris72: Ez mondjuk nem igaz, 2001 és 2006 között az egy főre jutó GDP 8200-ról 10 200-ra emelkedett.

nu pagagyí 2017.07.09. 12:10:18

@putris72: Rosszak az adataid. Gondolom a propaganda brossurákból vetted.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.09. 12:12:22

@Janossz:

Így igaz. Egy nyugati bankfiókvezető jobban élt, mint egy szovjet PB-tag, ezek a tények.

Az éhínség tény, de ez hogy jön ide?

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.09. 12:15:54

@chrisred:

Azaz se természetesen nem megy, se mesterségesen? Ne viccelj!

Lenin idéjére a kapitalizmus más volt már, mint Marx alatt. Addigra egy sor jóslata meg is dőlt. Pl. nem csökkent, hanem nőtt a munkások életszínvonala. A tőke nem koncentrálódott. Nem csökkent a profit. Nem nőtt az osztályharc. Stb.

Vedd észre, Lenin már más korban élt, más volt a helyzet.

torró 2017.07.09. 12:19:40

@nu pagagyí:
Minden mondatod cáfolható lazán. A megosztást nem Orbán kezdte el az már régóta működik. Zsidózás ? Mire gondolsz? Sorosra? Aki 14 évesen már elárulta a zsidóságot?És lopta az elhurcoltak vagyonát? Amúgy ki van keresztelkedve, ha nem tudnád. Vagy az hogy nem engedte a migránsokat randalírozni? Vagy neked hiány érzeted van? Miért nem vegyülsz közéjük? Megtudnád milyen barátságosak, és segítőkészek. Főleg hogy elhagyd az árnyék világot.Tolvaj? Nos nyugodj meg öcsém, az utánuk jövők sem különbek. Mindegyik szereti a zsebét tömni.Tudod, Hofi : Jézus a kereszten, mikor a legyeket hessegették róla mit mondott! hagy fiam csak éhesebbek jönnek! De fel a fejjel, érd is meg ezt a dolgot.Csak szólok egyébként, hogy a gyűlölködő embert senki sem szereti.

Tomiko 2017.07.09. 12:33:06

@Khonsu: "OK, én sem szeretem Orbánt és rendszerét, de azért mégsem egy Kadhafi. Ott nem ritkán megkínozták/megölték az ellenzékieket, szerencsére ott még nem tartunk."

Ott még azért nem tartunk, mert nem meri megtenni. Nem azért nem tenné, ha lehetne.

Tomiko 2017.07.09. 12:37:11

@torró: "Tolvaj? Nos nyugodj meg öcsém, az utánuk jövők sem különbek"

Ha tényleg így gondolod, akkor lehajtott fejjel jársz. Nem hiszem, hogy megalázkodni kell és ezt a látszólagos törvényszerűséget el kell fogadni. Minden kormánypárti ezzel védekezik (másik kormányoknál is persze), hogy mer a többi, mer azok is stb. Gyengeség.

Tomiko 2017.07.09. 12:42:40

@putris72: "Gyurcsány maga ismerte be szűk körben!Amit sokan valamiféle igazság beszédként fognak föl"
Mert az is volt. És a szavazói bűntettek is. A Fidesz szavazók viszont nem szerettek volna szembenézni Gyurcsány szavaival, hiszen ő az egész politikai elitről beszélt, az egész rendszerváltás utáni undorról. És ebben a Fidesz ugyan olyan részes volt, azóta meg még inkább. Csak hát bátorság és IQ kellene hozzá.

2017.07.09. 12:46:30

@putris72: látszik, hogy fingod sincs az egészről, 2008-ig nem volt válság, úgy szórták az emberek a pénzt, hogy az utakon mozdulni se lehetett az új autóktól. Az IMF-es hazudozásodat meg már kár cáfolni, nézz már utána mi a külömbség a hitelkeret és a hitel közt. A vezíred vett fel hülyeségre IMF hitelt(részvényvásárlás áron felül).

Tomiko 2017.07.09. 12:48:34

@putris72: Gyurcsány maga ismerte be szűk körben!Amit sokan valamiféle igazság beszédként fognak föl

Azt a kis apró momentumot kihagytad, hogy a kormányzó erő átírta a választási törvényt egymaga, teljes ellenzéki elutasítás mellett. Holott ez csak is országos egyetértés alapján erkölcsös. A vadnyugaton is úgy biztosították az igazságosságot, hogy az egyik osztotta ketté a zsákmányt, a másik választott. Így az osztó volt a leginkább érdekelt abban, hogy jól, igazságosan döntsön. Ez az, amit ti nem mertek megtenni soha. Egyeztetni.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.07.09. 13:00:49

@putris72:
Államadósság
2010 május 19330 milliárd
2017 május 25800 milliárd - miközben eltűnt 3000 milliárd manyup és 3600 milliárd devizatartalék

László Rudits 2017.07.09. 13:01:56

@Khonsu: Tényleg nem. Hatalomra kerülésekor a népesség 80%-a írástudatlan, bukásakor alig 20%. Regnálása alatt az oktatás, egészségügy, szociális szolgáltatások folyamatosan és óriási ütemben fejlődtek. Az viszont tény, hogy nem engedett beleszólást Libia ügyeibe. Az olajügyekbe nopláne. Itt volt a blöki elhantolva. Ja! hozzá kell tennem, hogy nem kedvelem az arabokat, ahhoz túl sok időt töltöttem köztük.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.07.09. 13:04:50

@putris72: El is olvastad amit idéztél, te fasz?

"Április 6-án szerdán kell Magyarországnak átutalnia másfél milliárd eurót az Európai Bizottság számára, ezzel a 2008 őszén megkötött nemzetközi hitelcsomag utolsó részletét is visszafizetjük. A megállapodásra azért volt szükség, mert a válság idején teljesen befagyott a magyar kötvénypiac, így enélkül a forrás nélkül valószínűleg csődbe mentünk volna, emellett még évekig élveztük az EU és az IMF által nyújtott olcsó finanszírozás előnyeit. Mostanra viszont nagyot fordult a világ, gond nélkül vissza tudtuk fizetni a teljes lehívott összeget, ráadásul ma önerőből olcsóbban bocsát ki Magyarország állampapírt, mint a hitelcsomag kamata. Egyébként a lehívott hitel nagy része adósság típusú finanszírozást szolgált, vagy a költségvetés hiányát fedezte, vagy a lejáró állampapírokat fizettük belőle vissza. Emellett jutott még pénz például a Mol 25 százalékának megvételére és a tartalékok növelésére...."

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.07.09. 13:07:11

@MaxVal BircaMan HJCD: Köszönjük a munkásmozgalom történelem órát, de nem tartunk rá igényt, főképp nem egy hazaáruló, szovjetekhez állt ügynöktől.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.07.09. 13:09:37

@MaxVal BircaMan HJCD: Nem. A diktátor és a politikus szavakat keresd ki a magyar tankönyveidben! De az 50-es évekbeli szovjet kiadású könyvek már elavultak.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.07.09. 13:11:32

@Buchhalter: Nem én írogatok állandóan seggekről. Az a te fixációd.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.09. 13:22:41

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

"Diktátor" a mai, modern liberális szótár szerint = aki nem fogad szót a nyugatnak.

nu pagagyí 2017.07.09. 13:28:08

@torró: Orbán nagyon jól kijött az arab szomszédjával, biztosan én is rábíznám a befektetéseimet, ha lennének. Aztán pénzért az jön ide, aki akar: arab, vagy kannibál mindegy. A jutalék Rogáné, a kotvényt és kamatait viszont a te pénzedből fogják visszafizetni maffiózó úrnak. A fapadados migráncsozást csak a hozzád hasonló hülyéknek találta ki a habonyi-századvég agytröszt, hogy legyen kiket gyűlölnöd, mivel a hazai felhozatal lassan elfogy.

nu pagagyí 2017.07.09. 13:32:42

@MaxVal BircaMan HJCD: Mondja ezt a diktátor és seggnyalóinak hada. Pedig egyszerűbb ez ennél a diktátor kizárólagos hatalmat gyakorol és tényleg, Orbán is. A diktátor szerint csak az ő általa képviselt elvek helyesek és így természetesen kötelezőek. Az elhajlókat kiplakátolják, hogy lehessen köpködni és tényleg, már taposni lehet az illető képét a BKV-n. A diktátor természetesen párt vezető, de ez a párt mindent visz, még csak véletlenül sem egy adott erőcsoportot képvisel, hanem földesurat és közmunkását egyszerre. Mert az a totális demokrácia a diktátor szerint, ha másnak már nem jut hely.

2017.07.09. 13:50:33

Az biztos, hogy ha az elmebeteg és maffiája buknak, sürgősen bővíteni kell a börtönök kapacitását, mert ezek már mindenre képesek...

Nimcsovics Gergely 2017.07.09. 13:51:04

@nu pagagyí: nu pagagyi csodalatosdan szep neved van , hogy nekem mit sukerult es mit nem Oroszbol le forditanom az most nem szamit, de annal jobban az hogy hozzad nem osztottam lapot, vagyis , hogy meg is ertsd KUSS, az en velemenyem az enyem es nem neked irtam hanem valaki masnak es nem rollad, ezert a jovoben irj velemenyt en es sokan masok szamara az meg a tied te ugy ertelmezed , ugy gondolod mindenki masnak KUUSS, KAPIS most viszont neked KKUUSS

Fiká Zoltán 2017.07.09. 14:19:30

Bármennyire is nem tetszik a libsi hülyegyerekeknek, Orbán Magyarország megválasztott miniszterelnöke, és pont az a dolga, hogy Magyarországot képviselje, méghozzá az összes magyar ember nevében, hiszen erre lett felhatalmazva. Egy miniszterelnök nem csak azokat képviseli, akik rá szavaztak, hanem az ország összes emberét, ha tetszik, ha nem. Innentől kezdve retardáltság azon seggfájni, hogy minden magyar ember nevében beszél, hiszen épp ez a dolga.

Líbia meg Magyarország közötti párhuzam meg nevetségesen erőltetett, nincs egyetlen valódi hasonlóság a két ország között, sem kultúrában, sem társadalmi berendezkedésben, egyszerűen semmiben.
0/10, fos cikk

déjá vu39 2017.07.09. 14:23:16

@Buchhalter: Az MSzP idején talicskávol tolták ki a pénzt. Most teherautóval.

déjá vu39 2017.07.09. 14:24:08

@Fiká Zoltán: Mindenesetre Orbán azért valamit...

Nimcsovics Gergely 2017.07.09. 14:37:08

tiszteletem nektek hozzaszolok szemelyessen, nev szerint ket dicso hozzaszolonak , de nektek tobbieknek sem art elolvasni. A ket nev Illain es pagagyi.
eloszor neked pagagyi szep neved van en a sajat nevemet hasznalom mikor valamihez hozzaszolok es az nem neked szol csak te is elolvashatod mert nyilvanos akar csak a tied illetve a tietek. ha tetszik jo de ha nem akkor is tehat hogy nekem mit sikerult es mit nem Oroszbol leforditanom az nem a te velemenyed hanem az enyem, nem szeretem ha a velemenyemre barki is sertegetessel valaszol, a velemenyem az enyem a te ill a vellemenyetek a tietek ha tetszik jo ha nem akkor is, vagyis KUSS, a szemelyre szolo velemeny nyilvanitas hoz a jovore nezve KAPIS. KOSZONETerte.
Masodik azt hiszem te Illain vagy micsoda nevu okor en tisztelem minden allam akar az uj allamok nevet es alkotmanyos jogait de nem azoket amelyek az orszagukat aljasul az en hazamtol loptak el, en mint allampolgar erre nem adhattam jogot mert senki sem kerdezte meg tolem es gondolom toletek sem hogy el szabad vinni tehat el loptak.Tudjatok ezt az orszagot a Magyarok alapitottak meg eloszor mint Magyar birodalom, es a kiralyai nekunk ill rank testeltak, majd masodszor Almos fia Arpad tert ide vissza es veglegessen 886- 896 ig ezert a folder mennyi Magyar ver ami ontozte ezt a foldet es mennyi kony amely elfolyt az oket gyaszolo Magyarok szemebol, de nem azert, hogy masok bitoroljak, nem mi toltuk ide a pofankat hanem ok nekik kellett volna alkalmazlodniok hozzank de ehhez meg neked barom Illian es nektek is T olvasok kellene tudnotok az igazi Magyar tortenelmunket, ez a baja ennek az isten verte gyava nepsegnek hogy tul konnyen mondottak le az orszagjukrol. Bar szemelyessen nemtudok mittenni mert nem vagyok mar fiatal, de beletorodni soha. ERTHETO es a velemenyem ez ha tetszik neked te hogy is irtad Illian baromm akar nem

Consuela NO NO 2017.07.09. 14:56:56

@nu pagagyí: "A válság idején Gyurcsányék elég jól teljesítettek" mégis miben hülyeúr? a minden héten más konvergenciaprogramok kitalálásában? vagy akkor feri hazudott öszödön? én nem kúrták el? nem semmi, h egy ilyen bérnick mögött lévő "ember" mennyire képes szánalmasra égetni magát. új színt hoztál ezzel a hsz-eddel a nyomorult libsi kommentelők színvonaltalanságába

Világít a torony 2017.07.09. 15:32:14

@MaxVal BircaMan HJCD: Komoly elszántság kell ahhoz, hogy egy tömeggyilkost bárki is kiváló politikusnak nevezzen.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.09. 15:42:36

@Világít a torony:

Vedd észre: nem azt mondtam, hogy jót tett. Csak azt, hogy kiválóan ért a politikusi mesterséghez. De részbne még jót is tett: pl. megvédeni az országát egy háborúban poziítv tett.

2017.07.09. 15:43:01

@Fiká Zoltán: nácika, a viktátorod csak miniszterelnök, nem király, nem tulajdonos. Csak ezt a fideSS fizetett kommentelői figyelmen kívül hagyják.

2017.07.09. 15:43:59

@Consuela NO NO: jobban teljesítettek tisztesség terén, mint a ti fosztogató, hazaáruló csürhétek.

tomwar 2017.07.09. 15:45:58

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Hát álralában itt a mateknál tűnnek el a váladzok, vagy bukkan elő a gdp...meg az imf...meg az emúttnyóccév....stb.

Bogyó 2 2017.07.09. 15:51:24

@MaxVal BircaMan HJCD: "Diktátor" a mai, modern liberális szótár szerint = aki nem fogad szót a nyugatnak. "
Igen, definiálni kellene, mit értesz diktátor alatt, a nem fogad szót a nyugatnak definíció szimpla baromság. Ki az a nyugat? Le Pen vagy Merkel vagy Juncker, Trump? Mondjuk az, hogy szót fogad Putyinnak, már közelebb jár a valósághoz.
Mindenesetre, hogy Orbán nem demokrata, az egészen biztos. Mert egy demokrata nem teszi azt az Ab-vel, amit ők, egy demokrata nem tesz egy oszlopos pártpolitikust köztársasági elnöknek, mert tudja, érti, hogy személyénél, előéleténél fogva egyszerűen nem tudja úgy betölteni a pozíciót, ahogyan az egy demokráciában kívánatos lenne. Egy demokrata nem változtat konszenzus nélkül úgy az egyébként 20 éven át a szerepére alkalmas választási rendszeren, hogy az még jobban torzítsa a választói akaratot, egy demokrata nem visz át olyan, az Ország alapvető kereteit meghatározó Alaptörvényt, Alkotmányt, amit csak ők támogatnak egyedül a Parlamentben. Semmi olyan kényszerítő szükség nem volt ezekre a változtatásokra, ami egy demokrata számára felül kellett, hogy írja a konszenzusnélküliséget, nem volt háború, óriási katasztrófa vagy tömeges éhenhalás. Egyszerűen ízléstelen. Egy demokrata számára fontosabbnak kell, hogy legyen az, hogy konszenzussal fogadjunk el egy Alkotmányt, mint az, hogy áterőltessük a szerintünk tökéletest. Mert ez már bolsi gondolkodás. Aki így gondolkodik az nem képviseli az ország egészét, nem nyújt kezet, nem tekinti honfitársainak a más pártok képviselőt, szavazóit, bizony ez egyszerűen nem keresztényi. Aki ilyen, nem hisz a többpárt-rendszerben. Háborúként fogja fel a hétköznapokat, a célja nem az ország, csak a saját csapat felemelése a többiek ellenében. Egyébként még csak az se, mert a jelentéktelenebb híveket ugyanúgy leszarják, nyírják, mint az ellenzékieket. Egy demokrata nem építi le oly módon az önkormányzatiságot, mint ahova az az elmúlt években süllyedt, és nem központosít olyan módon, hogy a takarítónőtől nyúlnak fel az államigazgatás csápjai a miniszterelnökig. A kistelepülések gyakorlatilag visszasüllyedtek a közös tanácsos szerepnélküli pusztuló, halálraítéltek sorába. A média átalakításáról, a tömegmanipulációról, a közmédia pártpropaganda-szervezetté süllyedéséről nem is beszéltünk. Egy demokrata beleállna a vitákba. Nem tartana a demokráciára jellemző TV-vitáktól, amit a legmagasabbra mért ellenzéki párt jelöltjével folytatna le. gyurcsánynak - pedig ő se a mintademokrata típusa - nem derogált miniszterelnökként beleállni ebbe, vagy nem merte megtenni, hogy ne legyen ilyen, Orbán már 2010-ben meghátrált ettől. Egy demokrata nem csak az alányaló riporterek kérdéseire állna készen, hanem bemenne máshova és megvédené az álláspontját. De nem, a védhetetlent nyilván nehéz megvédeni, mert a riporterek azért okosabbak, mint a habony-propagandát beszopó nyugdíjasok és tudnának kellemetleneket kérdezni. És akkor jöjjenek az abszurditások, egy demokratát kurvára zavarna, ha a szülőfalujába egy nagyvárosi stadion épül, amit egy felkapaszkodott, műveletlen Stadlernél még megmosolyogtunk, de Magyarország miniszterelnökénél rendkívül rossz emlékeket ébreszt, hol van ilyen olyan országokban, amelyeket demokráciának tekintünk? Hiszen nyilvánvaló, hogy ennek a stadionnak addig van életképessége, amíg Orbán hatalomban van. Egy demokratát kurvára zavarna, hogy pont az ő szülőfalujának polgármestere ér el olyan szédítő vagyongyarapodást, amit a felcsúti. És lehet játszani a hülyét, hogy ez éppen így alakult meg nagyon ügyes, de ezt a fidesz szavazók 90%-a sem hiszi el, csak a tényleg a fogyatékosság határát súrolók. És ilyenek bizony gyurcsánynál nem voltak, bajnainál meg meggyesinél sem, sőt senkinél sem a királyokig visszamenőleg. És valahogy a tények azt mutatják - milyen érdekes - hogy Orbán elméletileg igen, de gyakorlatilag csak nagyon nehezen buktatható meg hosszú távon. Szóval Orbán nem demokrata, döntsd el hogy szerinted akkor mi, lehetőleg cinizmus nélkül.

Bogyó 2 2017.07.09. 15:57:25

@Consuela NO NO: "A válság idején Gyurcsányék elég jól teljesítettek" mégis miben hülyeúr? a minden héten más konvergenciaprogramok kitalálásában? vagy akkor feri hazudott öszödön?"

Mielőt lehülyéznél másokat légy tisztában alapvető tényekkel:
Őszödi beszéd 2006
Világválság kezdete 2008

Gyakorlatilag Gyurcsány a válság bekövetkezése után már nem sokáig volt m.e., hogy jól teljesített-e azt én nem ítélném meg, de az őszödi beszéd idején még szó nem volt válságról, csak elkúrásról.

putris72 2017.07.09. 16:08:52

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Figyelj nálatok a kőbunkó a stílus??Egy normális tisztessége értelmes megnyilvánulásra sem vagytok képesek!!Először is a GDP arányos államadósság számít!!Másodszor a Gyurcsány kormány már rég nagy szarban volt mire jött a válság!!Tudod ami szerintük elkerül majd minket,hisze ezt mondták!! Erre kellet az IMF hitel!Majd aztán visszatértünk arra a finanszírozásra ahonnan elölte is tettük!A piacról!GDP arányos államadósság változása:hu.wikipedia.org/wiki/Magyarorsz%C3%A1g_%C3%A1llamad%C3%B3ss%C3%A1ga Gondolom egyértelmüen feltunk,hogy mindig akkor volt szar amikor a baloldal kormányzott,és mindig akkor lett jobb amikor a Fidesz!További jó gyűlölködést!2018-ban majd megint jót nevetek rajtatok!!

Bogyó 2 2017.07.09. 16:09:35

@MaxVal BircaMan HJCD: "De részbne még jót is tett: pl. megvédeni az országát egy háborúban poziítv tett. "

Azt hittem ennél jobban tisztában vagy a II. világháború történéseivel. A szovjet hadsereg gyakorlatilag Sztálin ellenében és a nyugati szövetséggel együttműködve tudott a németeken felülkerekedni. Hogy a németek eljutottak a Volgáig és majdnem Moszkváig, abban komoly szerepe volt annak, hogy Sztálin lefejezte a saját hadseregét, paranoiájában és tapasztalatlan, züllött csürheként néztek szembe a németekkel, akik ha nem jön a kemény tél, beveszik Moszkvát is. Később Sztálinék szerencséjére Hitler is szétbarmolta néha a német hadvezetés elképzeléseit.

dr. mesterséges színezék 2017.07.09. 16:15:36

@MaxVal BircaMan HJCD: "A SZU szét volt rohadva már akkor, s ezt az Afganisztán elleni agresszió sikertelenségével már annak is nyilvánvaló lett, aki ezt addig nem tudta."

Aha. A kapitalizmus haldoklását meg onnan lehetett tudni, hogy az USA egy másik, hagyományos fegyverekkel, erősen korlátos létszámmal vívott háborúban veszített: Vietnamban. Nem is csodálkozott senki, hogy az Egyesült Államok 50 országra szakadt szét.

A csapásmérő (és elhárító képesség) erő fenntartási és fejlesztési képessége meg romkocsmai téma volt liberális sorosbérenceknek.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.07.09. 16:16:37

@putris72: ...ásít... Szóval akkor mégsem verték el az IMF hitelt, igaz?
Na és hogy is van az hogy a nominális adósság 33 százalékot nőtt, a GDP 12 százalékot, oszt mégis csökkent a GDP arányos államadósság?
És hol a manyup, hol a devizatartalék?

Hülyeségek tömegét írtad, nem bánunk veled kesztyűs kézzel.

"Te nem nagyon vagy tisztában a dolgokkal!Először is tudnod kellene,hogy az IMF mikor és kinek ad kölcsönt!Nem tudod!Mivel azt sem tudod miért jött létre!Tudnod kellene,hogy mennyi hitelt vettünk föl!Nem tudnod!Átszámolva kb 8800 milliárd forintot fizettünk vissza!20 milliárd eurót vettünk föl!Ebböl a Fidesz kormánynak kicsivel több mint 800 milliárdot hagyott a Gyurcsány, Bajnai kormány!Tudod az IMF hitel olyan ha nem költöd el teljesen, akkor is azt fizeted vissza amit fölvetél!"

Bogyó 2 2017.07.09. 16:25:38

@putris72: Gondolom egyértelmüen feltunk,hogy mindig akkor volt szar amikor a baloldal kormányzott,és mindig akkor lett jobb amikor a Fidesz!

Jól megnézted te ezt?

1995-ben, a Horn-kormány első teljes évétől, 84,3%-ról 60%-ra vitték le az államadósságot, mire jött a Fidesz. Ami nyilván az Antall-boros érában kúszott fel addig. Majdnem 25% csökkentés.

Ehhez képest a majdnem két cikluson át kétharmaddal kormányzó és minden fontos állami pozíciót a híveivel betöltő Fidesz - ahol már nincs olyan, mint amikor a Bokros-csomag jelentős részét kiherélte az akkor még valóban érdemileg és nem "Igenis, Viktor"-ként működő Alkotmánybíróság - 80%-ról lehozta 74-re manyup beszántással, és válság nélkül. 6%. Persze, lehetne rosszabb is, de gyakorlatilag ezt bármelyik másik párt is meg tudta volna csinálni, sovány eredmény.

Úgyhogy a legjobb teljesítmény a Horn-kormányé, a második az első Orbán-kormányé.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.07.09. 16:26:21

@putris72: Na és ezt az ábrát magyarázgasd! Miért is van hogy az összes államadósság szinte változatlan ütemben emelkedik?
hu.wikipedia.org/wiki/Magyarorsz%C3%A1g_%C3%A1llamad%C3%B3ss%C3%A1ga#/media/File:Hungarian_government_debt_since_1990.png

És hogy lehet, hogy hogy a 2012 közepe és 2014 közepe közötti emelkedés meredekebb, mint amikor felvették a szocik az IMF hitelt? Na meséljél! Már megint nem nézted meg amit idézel, te sötét narancsjobbágy!

dr. mesterséges színezék 2017.07.09. 16:26:45

@MaxVal BircaMan HJCD: "aki nem fogad szót a nyugatnak."

Nyugat Dezső nyugdíjas sütőipari dolgozóra gondolsz?

Vagy arra a földrajzi-geopolitikai egységre, ahol - Oroszországgal szemben - van egy, sőt több létező ellenzék, aztán az egészből kijön valami eredő vektor, ami még csak nem is mutat minden nap ugyanarra?

Melyiknek nem kell szót fogadni?

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.07.09. 16:28:48

@Bogyó 2: Nézd meg az Orbán kormány teljesítményét 2012 és 2014 között.
Ja és Orbánék 2,7 százalék GDP esést produkáltak 2012-ben, úgy hogy nem volt világválság. Az már egy teljesítmény, nem? Persze a narancsféreg @putris72: erre nem tud válaszolni.

Bogyó 2 2017.07.09. 16:29:59

@dr. mesterséges színezék: Másik dolog, hogy az Afganisztán elleni sikertelenség nem bizonyít semmit, mert abba eddig mindenkinek beletört a bicskája. Ott az Afganisztán elleni siker bizonyítana valamit.

dr. mesterséges színezék 2017.07.09. 16:32:56

@putris72: Ehhez a témához még legalább 2-3 pálcát a seggedbe kéne dugnod, különben ebben (bármelyikben) a céllövöldében ezzel az egy pálcával, ami neked adatott, nem húzod sokáig.

dr. mesterséges színezék 2017.07.09. 16:35:12

@Bogyó 2: Hát ez az...
De birca jobban tudja.
Ezt is.
De legfőképpen azt, hogy a marxizmus rossz... az imperializmus rossz... a marxista anyaország kéméből lett imperialista jó.

putris72 2017.07.09. 16:36:53

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Nem akarlak meg sérteni,de ugye tudod,hogy az IMF hitel csak onnantól vált adásággá amikortól elkezdték visszatörleszteni!!Így nyilvánvalóan 2010- töl több volt a kiadás!Ezzel a Gyurcsány Bajnai vonulatnak nem kellett foglalkozni!Tudod ők 2 évig csak használták azt a pénzt,de nem kellett törleszteni!

Janossz 2017.07.09. 16:37:27

@Bogyó 2: "De részbne még jót is tett: pl. megvédeni az országát egy háborúban poziítv tett. "
Nem az országát, a birodalmát. Melyben a balti országok, meg az ukránok felszabadítóként üdvözölték a német csapatokat. Utóbbiak felajánlották csatlósi szolgálataikat is, csak Hitler nem nagyon bízott a szlávokban.
Aztán következett a vissza-igázás, hogy úgy mondjam, és ha már ott voltak, kicsit kiterjesztették érdekszférájukat. Ránk is.

Consuela NO NO 2017.07.09. 16:39:52

@hullajelölt88: ópersze :DDDDD neked magasabb volt a segílyed. ezért vicsorogsz, mint egy rossz repettseggű proletár

putris72 2017.07.09. 16:40:00

@dr. mesterséges színezék: Nézd igazából nyomhatjátok itt a sok ostobaságot,de csak mosolyogni lehet rajtatok!!Gondolom ,hogy otthon nem nagyon engednek pénz közelébe titeket!Gyerekként is a gazdálkodj okosan az elsőként adtátok föl!!

Consuela NO NO 2017.07.09. 16:41:13

@tomwar: jónak mondod, tegnap épp megkúrt úrfi menekült el miután beégett a dzsídípís adataival

dr. mesterséges színezék 2017.07.09. 16:46:57

@putris72: Be kell valljam, sokat tanultam Matolcsytól az unortodox gazdasági horoszkópról. Amíg ő ppt-be nem foglalta, fogalmam sem volt róla, melyik az elrugaszkodás, melyik a kitámasztás, a hármasugrás, a gazellaszökellés, a szárnyalás vagy a jauntolás éve.

putris72 2017.07.09. 16:46:57

@Bogyó 2: Itt ezzel az a baj,hogy a bokros csomag is azért kellett mert ott is 2 év alatt rattyira tették az országot!Ha te tényleg úgy gondolod,hogy ez a tuti!

dr. mesterséges színezék 2017.07.09. 16:48:58

@putris72: "a bokros csomag is azért kellett mert ott is 2 év alatt rattyira tették az országot!"

42 alatt. Az MDF meg a száját tátotta utána további négyig, amiben meg nem, abban jobb lett volna, ha tátja.

nu pagagyí 2017.07.09. 16:54:26

@Consuela NO NO: A pénzügyi világválság idején a magyar GDP pont annyit esett, mint a legnagyobb vásárlónknak számító Németországé, vagy Ausztriáé. Ez amúgy a középmezőny volt, a balti országok jobban, a szlovákok lengyelek kevésbé estek vissza, a románok bolgárok kb. úgy, mint mi, a görög és ír helyzet pedig más (siralmasabb) kategória. Bajnai utolsó egy-két negyedéve már a növekedésről szólt, miközben a forint árfolyamát is helyreállították.

Hazug tehát a Fidesz melldöngetése, amelyik a válság időszakot hasonlítja a saját konjunktúrális időszakához. Külső konjunktúra viszonyai közt abszolút számokat nézve nyilván jobban lehet teljesíteni, mint válság idején. De a Fidesz teljesítményét csak akkor tudjuk megítélni, ha őket is környezetükhöz hasonlítjuk. Ebben sajnos siralmas az önfényező rezsim teljesítménye. Először is gagyiba tolták az országot, majd a sokat emlegetett IMF-hitel visszafizetése helyett jóval magasabb kamaton vettek fel ugyanannyit. Lerontották a forint árfolyamot, leértékelve saját népük munkáját, ezzel egyúttal előidézték a devizahitel válságot, amit aztán hazug módon rákentek elődeikre.

Alig jön beruházás Magyarországra, amit ugyan érdemként emlegetnek, helyette viszont csak papírberuházások történnek, azaz jó drágán csinálnak szart. Talán a tyukodi két év alatt szétrohadó 11 kilátó jellemzi legjobban a ténykedést.

A haveroknak juttatott túlárazott beruházási lehetőségek szándékosak, így lopják el a köz elöl a pénzt és konvertálják magánvagyonná. Ez a módszer alkalmas arra is, hogy papíron úgy tűnjön, mintha növekednénk, hiszen a 100 forintot sem érő művet egymilliósként tüntetik fel. A valóság viszont az, hogy ellopták az ország jövőjét, bár ők emiatt nem aggódnak, mert meglehetős magánvagyont halmoztak fel közpénzből, így majd fotelből nézhetik az ország lakóinak jövőbeni nyomorát. Bár lehet, hogy sikerül addigra totálisan birkásítani az országot és a birkahad hálás bégetéssel köszönik majd meg a kegyelmes úrnak, ha vet nekik némi ennivalót.

dr. mesterséges színezék 2017.07.09. 17:10:36

@nu pagagyí: "Bár lehet, hogy sikerül addigra totálisan birkásítani az országot és a birkahad hálás bégetéssel köszönik majd meg a kegyelmes úrnak, ha vet nekik némi ennivalót."

Nem reménytelen vállalkozás.
Kollégám felesége (ha szondom, hogy szerelmes (volt) a Fideszbe, az erős understatement) gyereknevelgetés után most ment vissza dolgozni - a közoktatásba.
Amíg otthon töltötte az időt, addig "áh, ez is a komonisták kamuja, az se úgy van, ez is csak feszültségkeltés" volt az alapállás.
Pár hete megkérdeztem a kollégát, hogy most mennyire megy megmaradni kormánypártinak. "Nem könnyű feladat... minden napra van sztori, ami nehezebbé teszi."

Tamás Csacsicska 2017.07.09. 17:11:09

@MaxVal BircaMan HJCD:
Nem lesznek választások, ha Orbán úgy érzi - elveszti a hatalmat. Akkor majd jönnek a "házi ezredek", lesz pici robbantás, stb. Orbánt meg kell buktatni és erre kizárólag a budapestiek és a nagyobb vidéki városokban élők alkalmasak.

dr. mesterséges színezék 2017.07.09. 17:12:28

@dr. mesterséges színezék: Hja a lényeg: elméletileg értelmes, tanult ember, de Mohácsig nem hisz a szemének, hacsak nem a parasztvakításnak.
Hát még a többi.

Bogyó 2 2017.07.09. 17:33:48

@putris72: Miféle 2 év? Azt se tudod mikor voltak a választások? Nem az MSZP tette az országot ratyira, hanem a KÁDÁR-rendszer lebontása után az MDF kicsit úgy kormányzott mint a 2000-es évek MSZP-s kormányai, kiengedték a gazdasági gyeplőt a kezükből. Az MSZP 1994 nyarán vette át a kormányzást és 1995 februárjában jelentették be a csomagot. Szükség volt rá, de nem mindent csináltak benne átgondoltan. Ezért volt jó, hogy normálisabban működött a demokrácia, volt olyan AB, amely ellentmondott, de konstruktívan, pl. a gyed elvételének ügyében. Előre vitte ez a civakodásnak tűnő dolog az ügyet. Működött a demokrácia, legalábbis sokkal jobban mint most és ebből profitált az ország. A Kormány nem nyomhatott át bármit a társadalmon, de azért mégis kormányzott. De látom, hogy a tények mit se számítanak, szerinted megingathatatlan tétel, hogy az MSZP mindig rosszul kormányoz a fidesz meg mindig jól, de ez szánalmasan gyermeteg gondolkodásmód, így a vitának nincs értelme. A fidesz is kormányzott jól az első ciklusában, jobban betartotta még a demokratikus szabályokat, de ez a mostani dolog már messze nem olyan. Orbán kénye-kedve szerint rángatja az országot. értelmes ember tudja, hogy ez nem jó. Seholsem jó, hogy egy ember bármit megtehet, nincs bírálat, nincs kontroll, csak hit az ő nagyszerűségében. Így azonban kár értelmes vitát remélni.

Világít a torony 2017.07.09. 18:20:28

@MaxVal BircaMan HJCD: Azt vettem észre, hogy azt írtad: kiváló politikus volt.
Egy tömeggyilkos akinek a nevéhez milliók lemészárlása, tönkretétele köthető, nem lehet kiváló politikus. Milliók haltak éhen.
Kiválósága meg is mutatkozott mikor országa hadseregének tehetséges vezetését tizedelte meg. A II-dik vh kezdetén gyakorlatilag nem volt hozzáértő felső katonai stratéga, aminek nagyon súlyos vereségek lettek a következményei. Sztálin katonai területpolitikai elemzései mind kudarcot vallottak. A világ ostobasága, Sztálinról mint kiváló politikusról emlékezni.

Világít a torony 2017.07.09. 18:23:35

"Megemelem a nyugdíjakat is..." mondta a néninek, aki ettől majd elalélt.
Az ostoba hívei szerint Orbán az IMF hitelt is visszafizette, amit a Gyurcsányi vett fel.
Így megy ez nálunk.

dr. mesterséges színezék 2017.07.09. 18:29:22

@Bogyó 2: "A fidesz is kormányzott jól az első ciklusában, jobban betartotta még a demokratikus szabályokat"

2/3 nélkül nehézkesebb volt nem azt tenni. Azért nem lehet a szemükre vetni, hogy ne próbáltak volna meg mindent a hetente = 3 hetente átértelmezéssel és határozattal törvényt überolással.

pizo 2017.07.09. 18:56:28

@dr. mesterséges színezék: Jauntolás:) Alfred Bester Tigris, Tigris! c. könyve:)

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.07.09. 19:21:22

A csuti suttyó ezt csinálja, mióta megkapta az áhított hatalmát. Állandóan egyes szám első személyben beszél. Persze más lenne, ha tényleg ő vásárolta volna vissza a Mol 25%-át, lassan futná neki rá a Lőrincnél felhalmozott vagyonából. De természetesen nem erről van szó. Ő nagy pofával nyilatkozik, a cehet mi álljuk.

legális 2017.07.09. 19:50:51

@Nyomortelepy: olvass is, legalább a felkonfot.
Orbán nem állította, hogy Líbiában demokrácia volt - a legszarabb az, hogy most sincs, hiába avatkoztak be a nagy demokráciaféltők ezerrel, döntöttek romba északafrikai országokat sorba. Csak a sokkal rosszabb jött el.
Orbán stabilitásról beszélt. Ami - fogadjuk el legalább utólag - jobb, mint a sokfrontos harc, anarchia. A demokrácia sehol nem látszik arrafelé, mondhatjuk a demokráciaexport sikertelen volt. Mondhatjuk?

legális 2017.07.09. 19:54:36

@Netuddki.: Ezt írtad "Dumálhat itt bármiről, akár igaza is lehet, akkor is csak egy mocskos tolvaj cigány, semmi más.",
Értékrended van? Hol hordod, hogy kommentelésnél nem segít?
Ha valamiben szerinted Orbánnak igaza van, nem az számít, hogy igaza van, hanem a Patás mondta. Most komolyan, "kedveském", ezzel a gondolkodással meddig szeretnél eljutni?

legális 2017.07.09. 20:05:42

@Nyomortelepy: Senki nem jogosult arra, hogy eldöntse, milyen a jó arab demokrácia, konkrétan a líbiai demokrácia. Ha nekik nem kell a demokrácia, az USA-nak, Európának neked és nekem el kell fogadnunk, hogy nem kell. Különösen, ha egy működő rendszerrel váltották ki. Nem amerikai rendszer volt, nem volt demokratikus, de rendszer volt. Hiba volt megerőszakolni őket a demokráciával.
Hiába gondoljuk, hogy egy saját területén élő farkasoknak jó lenne, ha kutyaként irányítanánk őket, nem fog működni.
Amúgy az roppant kellemetlen lenne a ha a magukat demokratikusnak mondó államok a néhány százalék magukat demokratikusnak mondó magyar hívására bejönne Magyarországra és megcsinálná azt a demokráciát, amit szeretne, ahelyett ami nálunk működik. Attól, hogy nem szeretitek, meg nem a ti gusztátok szerint működik, de működik. Én ezt így értettem a Miniszterelnök interjújából, és igazat adok neki.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.07.09. 20:30:36

@Consuela NO NO: Ne hazudozz! Te égtél be mert elemi matematikai művelteket képtelen voltál elvégezni.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.07.09. 20:31:58

@putris72: Szóval most vallottad be hogy nem csökkentette Orbán az adósságot.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.07.09. 20:33:34

@putris72: Tényleg? Ha felveszek egy hitelt, akkor nem leszek adós, ha nem kezdek törleszteni? Te tényleg ennyire hülye vagy?

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.09. 20:34:15

@Bogyó 2:

Részben igaz ez, ennek ellenére a főparancsnok szerepe nem becsülendő le.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.09. 20:41:40

@Világít a torony:

Országát sikeresen vezette, ez tény. Bűne van számtalan, ez is tény.

Világít a torony 2017.07.09. 21:46:59

Akinek a gyilkosságok, a lakosság terrorizálása, a teljes elnyomás sikeres vezetést jelent, az annyit is ér.

putris72 2017.07.09. 21:48:29

@Bogyó 2: Bocs tévedtem 1 év alatt sikerült nekik!Akkor ez még nagyobb vívmány!!

putris72 2017.07.09. 21:52:09

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Te figyú te értelmi csökkent vagy??A 81% hoz képest a 73 % szerintem csökkenés!

putris72 2017.07.09. 21:56:06

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Szerintem hülye itt csak te vagy!Az adósságod fizikailag csak akkor létezik amikor el kezded törleszteni,vagy nem!Pl: IMF hitel amit a baloldal vett fől,és ők csak a pénzt használták mert a törlesztés 2010 után kezdődött!Így konkrétan adósságként már a következő kormánynál jelentkezett!

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2017.07.09. 22:46:57

- Hé oroszlán! Befogod a pofádat! Én vagyok az állatok királya! - mondta a kis kandúr, jól kihúzva magát a rámás csizmájában!
Az oroszlán - haladtában - alúlról zajt hallott, s a talpa alatt valami reccsent.
Lenézett, de csak egy nagy pacát látott, meg valami rámás kis csizmát.
- Mennyi szar van ebben a dzsungelben - dünnyögött magában.

Kanyarfúró 2017.07.09. 22:51:44

@putris72:
Urak ti itt igazán marhaságokkal érveltek. Lehet sok mindent mondani, de pl hogy bárki megszüntette a testnevelés órákat? Akinek van gyereke tudja, hogy ez nem igaz. Aztán az államadósság. Ez sajnos nem csökkent érdemben 2008 óta (de 2010 sem). Szóval csoda az nem történt. De pl az oktatás meg az egészségügy igazán lerobbant.
Ami itt a különbség, hogy valaki fontosnak tart a saját magán és közvetlen környezetén túlmutató értékeket, míg mások szerint bármely eszköz bevethető (törvény átírható) ha egy célt el akarunk érni. Illetve, úgy tűnik, sok hazánkfiának egyszerűen hiányzik a Nagy Vezér, aki egyes szám első személyben beszél az ország vagyonáról és mindenben személyesen hoz döntést (azaz kerüli a demokráciát, amiben lehet). Van akinek pedig ez nem hiányzik. Ezt a különbséget kéne megérteni és tisztelni.

Pamacs1 2017.07.09. 23:10:17

Odaig olvastam, hogy az athallas nyilvanvalo.
Hat nem nyilvanvalo. Csak ha paranoias az ember, mint a cikkiro.
Mi az hogy felazsiai? Ezt Magyarorszag ledegradalásának szanta biztos. De miért is? Miért is kell magunkat mindig ennyire a naaaagy NYUGAT alá pozicionálnunk?
Ennyire osszeszarnunk magunkat (ez sarga kiemelessel- csak nincs ilyen a telefonomon) hogy esetleg valaki rosszat gondol rolunk mert nem akarunk etiop eritreai menekulteket a nyakunkba?
Orbannak rem hulye allurjei vannak. Meg a mutyik se tetszenek. De mindaddig amig egyetlen epkezlab ellenzeki szervezodes nincs, aki a migracio es betelepites kerdesben merne a sarkara allni, addig Orban a nyero. Mellesleg ez az athallas a cikkiro reszerol egyenesen fenyegetes Orban Viktor szemelye felé.
Es nehogy azt higgye a cikkiro hogy a kormanypropaganda hatasa miatt vagyok migracio ellenes . Eleg volt ehhez 1 db foto arrol ahogyan jonnek tomegben, ahogyan elarasztjak a palyaudvart stb. Es a Brusszel ellenesseg sem általános, csak annyiban, amennyiben Brusszel olyan dolgokat akar rankkényszeriteni, ami sem nem szandekunk, sem nem érdekunk. A kohezios alapra hivatkozassal meg tele van a hocipom, az a vedovamok elengedese és a kulonbozo bérek miatti értékes munkaero elszipkazasa cseretétele. Es mellesleg szanalmasan megkotott felhasznalasu sok esetben. Lasd kilatoépites, gyogyparkok...

Kanyarfúró 2017.07.09. 23:17:24

@putris72: Még valami:
"Az adósságod fizikailag csak akkor létezik amikor el kezded törleszteni,vagy nem!Pl: IMF hitel amit a baloldal vett fől,és ők csak a pénzt használták mert a törlesztés 2010 után kezdődött!Így konkrétan adósságként már a következő kormánynál jelentkezett!"

A bruttó adósság a folyósítás napjától fenáll, megnő. A nettó csak akkor amikor elkölti az oszág a pénzt. (Pl. MOL részvényt vesz, vagy Rábát.) Az ADÓSSÓGTÖRLESZTÉS az ami a törlesztési időszakot nyomja.

klezsola 2017.07.09. 23:37:29

Putris

Nem az a gond, hogy az állampárt központjából kapod a fizetésed és az ottani is a baromságokat szajkózod (hazudod), de még mindig visszamutogatva mesélsz.
Nem tudom, feltűnt-e, 2010 óta a felcsúti tolvaj és hordája rabolja le/szét az országot. Mindig talál valakit, valamit akitől/amitől meg kell védenie (E/1) az országot. Furcsa mód (nyilván véletlen...) ilyenkor rendre valamelyik rokona, cimborája, slapaja, vagy egy nagyobb garnitúra sz.r narancsos jár jól. /Pályázatok, trafik biznisz, casino biznisz, nemzeti inzultáció stb./ Remélem - a kisemmizettek, a megalázottak , vagy bármely aljas mód kihasználtak közül - egyszer valaki televeri ezért. Nem képletesen, szó szerint!
Mondjuk az a baj, hogy ez a féreg (OV) hosszú évek óta arra hajt, hogy nagy balhé legyen!

öreg baka nem rakéta 2017.07.09. 23:54:00

@Bogyó 2: Rendesen összefoglaltad, de ne számíts másra, mint intenzív köpködésre... Persze, ők nem értik.

Tamás Csacsicska 2017.07.10. 01:28:22

@MaxVal BircaMan HJCD:
Én semmit sem akarok, csak megjegyeztem, hogy Orbánt leváltani - demokratikus úton - nem lehet. Ez vagy erőszakkal fog bekövetkezni, vagy sehogy. Ráadásul, ha mégis sikerülne választásokkal leváltani, akkor ellenzékben azonnal szétzilálná az országot. Ezek után kimogyorózhatod, hogy mit kellene tenni...

chrisred 2017.07.10. 05:36:51

@MaxVal BircaMan HJCD: Azt nem lehet tudni, hogy természetesen nem megy, legfeljebb azt, hogy a Marx által feltételezett időtartamnál sokkal hosszabb idő kell hozzá. Az állam neutrálissá, erőszakmentessé válásához, majd fokozatos eltűnéséhez olyan áldozatkészség, tudatosság és érettség kell a civil társadalomtól, ami jelenleg illúziónak tűnik. A skandináv népek nyilvánvalóan közelebb állnak hozzá, mint bárki a világ többi pontján, de hát még ez is csak a folyamat kezdete.

Lenin más korban, máshol, sőt gyakorlatilag más világrendben élt. Oroszország akkor, meg most is az európai és az ázsiai kultúra ütközőzónájában található, nem véletlen, hogy a marxi, osztályok nélküli társadalom eléréséhez ironikus módon egy hierarchikus, kasztrendszerű, korlátlan állami fennhatóság által irányított közösséget álmodott mg. Szóval gyakorlatilag az ellenkező irányba indult el.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.10. 06:04:56

@Tamás Csacsicska:

Nem lehet?

Orbán kap mondjuk 2 millió szavazatot. A ballibek meg 2,1 miliót. Ki kerül kormányra? Mi ebben a lehetetlenség? Magyarázd el légy szíves részletesen!

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.10. 06:06:59

@chrisred:

A skandinév társadalom alapja szocdem és liberális (s egyre liberálisabb!), s nem mennek sehogy se közel a kommunizmushoz. A szocdem eszme alapja éppen az, hogy NEM kell kommunizmus.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.10. 06:07:51

@chrisred:

Lenin számára nem volt más irány, vedd észre. Komolyan, mit kellett volna tennie?

dr. mesterséges színezék 2017.07.10. 11:20:55

@Bogyó 2: Bircának Putyin az origo - erről az alapról pedig nincs különbség politikus és gyilkoltatni is kész diktátor között.

A Sakál meg legyen, mondjuk, kisvállalkozó!
Osztjónapot.

dr. mesterséges színezék 2017.07.10. 11:23:30

@pizo: Iiiigen... de ha kiderülne, hogy Schmitt Pál a szerző, amit kétmillióan készek esküvel megerősítve tanúsítani, illik majd elbizonytalanodnunk, elkerülendő a bolsevik hazaárulás automatikus vádját.

dr. mesterséges színezék 2017.07.10. 11:29:22

@Tamás Csacsicska: "Ráadásul, ha mégis sikerülne választásokkal leváltani, akkor ellenzékben azonnal szétzilálná az országot."

Ez a dolog lényege.
Az osztjónapotizmus inkompatibilis bármilyen demokráciával - gyakorlatilag csak a focista világképbe illik bele, hogy "a tizenhatoson belül felvágom, a labdát a gólvonalról kiöklözöm, a bíró a miénk, a partjelzők mögött ott állnak a kopaszaink... legfeljebb kapok egy sárgát... holnap a sárga lap szabályait is mi fogalmazzuk gránitba".

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.07.10. 17:26:02

@putris72: "Az adósságod fizikailag csak akkor létezik amikor el kezded törleszteni,vagy nem!"

Te komplett hülye vagy! :-))

Tamás Csacsicska 2017.07.10. 19:18:39

@MaxVal BircaMan HJCD:
Azt hiszem félreértettél. Ha Orbán bármiért úgy látja, hogy a választásokon elveszítheti a hatalmát, akkor mindent meg fog tenni, hogy ne legyenek választások. Ennek a legkönnyebb útja, ha rendkívüli állapotot hirdet ki. Ehhez nagyszerű alap, hogy "migránsok" törnek az országra. Vagy valahol valami felrobban. Ilyen munkát leginkább a TEK tud elkövetni. Orbánt semmi sem érdekli jobban, mint a hatalom.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.10. 20:58:00

@Tamás Csacsicska:

Butaság. Simán elveszti a hatalmat, ha a nép úgy akarja, s választások útján.

Ugyanezt ahülyeséget már terjesztették 1991-ben aballibek Antallról egyébként.

A ballibek egyszerűen tudják, a nép nem akarja őket, így előre mentséget keresnek a demokratikus választások elveszítésére.

Nimcsovics Gergely 2017.07.11. 10:18:35

@Janossz: Koszi hogy elkuldtel nekem egy eredeti nagy Magyarorszag terkepet, de en nem az 1867 kiegyezes korabeli Magyarorszagrol beszelek, hanem a szuletesenek idejebol valo Magyarorszagrol, ill a Magyarok birodalmarol, Az azota eltelt ido, 1867- ig mar annyi mas nemzetiseg huzodot be orszagunkban reszben gazdasagi reszben bisztonsagi okokbol, de akkor meg volt tartasa az orszagunknak nem ugy mint sajnos az azota eltelt idoszaknak. Ezert van az hogy nalunk a mi tortenelmunk anyi a tarsadalmi valtozasok soran ugy valtozott a Magyarsag tortenelme, es senki sem figyelt ra es a valosagra sem, ma nincs mar Magyar akik tudnak a Magyarok tortenelmet, Tudod Janosz ha figyelmessen vegig vezeted logikailag nem lehet a Magyarok iskolak altal tanitott tortenelmet felepiteni, Csak egy a sok kozul Hunor- Magor ket dalia nem irom le Arany verset de mar ez is hazugsag, ugyan is nem volt Hunor, csak let, es ezt a valtozast a Rimai birodalomnak koszonheto de erre ki figyelt akkor oda, maradt az utokor magyarazata ez volt az egyszerubb, nos ebbol ennyit ahoz hogy megertse barki is a tortenelmunket ahhoz egy konyvet kellene irni arra pedig sem kedvem sem ido sem alkalmas es a leg nagyobb baj pedig ti vagytok, mert ugysem hinnetek el, sajnos.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2023.05.16. 12:43:23

forrásokat rakhattál volna bele
süti beállítások módosítása