B1 blogcsalád



Megvan, mi az ami Orbánt örökre a hatalomban tartja

Fillérre kimutatták, hogy Habonyék lopnak, senkit sem érdekelt, minden megy tovább.

2017. június 07. - Mr Flynn Rider

A Fidesz a közösből, az adónkból a saját propagandabirodalmát hozta létre és pénzeli folyamatosan. Nemrég egy meglehetősen hosszú anyag jelent meg az Indexen, ahol fillérre lebontva, fekete-fehéren látszik, hány milliót, milliárdot toltak bele a propagandamédiába. És loptak el az országtól.

nelopj.jpg

Az élet nem állt meg, sőt: minden megy tovább a maga módján. 

Épp bezárják a Nyírő Gyula Kórház egy részét, mert nincs orvos. Ugyan csak ezt a hírt kapta fel a magyar média, de körülbelül lehet tudni, hogy egyes kórházak néha félig üzemelnek, vagy sehogyan sem, mert nincsenek orvosok.

Hol van a pénz, amiből megtarthatnánk az orvosokat, hogy ne menjenek külföldre? – kérdezheti a naiv olvasó és ilyenkor szeretnénk neki megmutatni az Index cikkét. Nincs mit szépíteni, le van írva szépen sorjában, hogy lopja el a Fidesz az emberek pénzét és használja fel arra használja, hogy az embereket félrevezesse.

Itt egy másik cikk, éppen egy kicsit korábbról: Mészáros Lőrinc teszi rá a kezét az MKB Bankra. Kitalálhatja: nem a saját pénzéből veszi meg.

Hanem az Önéből. Igen, az Ön pénzéből. 

 

Harmadik cikk: Mészáros Lőrinc csapata 23,1 milliárd forintot kapott az Ön pénzéből 2012 óta. 

Ha Kálmán Olga meginterjúvolná erről a kormányszóvivőt, az biztosan visszakérdezne valami frappánsat. Hogy sikerült-e félrevezetni az embereket? A jelen állás szerint

igen, sikerült: bevált a recept, a közös pénzből lopni és felhasználni arra, hogy még többet lophassunk.

 

A dühítő az, hogy nem történik semmi. Nincs rendszerváltás. Nincs kormányváltás. Vannak ugyan tüntetések, de eddig nem értek el komolyabb eredményt. Sőt, a jelen állás szerint az emberek úgy bekajolták a kormányzati propagandát, hogy sokak szerint a Fidesz jövőre is kétharmadot szerezhet.

A jelek szerint nem érdekel senkit, hogy milliárdokat loptak el a közösből, emiatt emberek halnak meg, maradnak ellátatlanok vagy tanulatlanok. Nem érdekli az sem az embereket, hogy darált virslit etetnek nőgyógyászati műtét után valakivel a kórházban. 

Az Index hiába hozza le a Ripost hirdetési adatbázisát, amiben részletesen szerepel minden 2016 januárja és novembere között teljesített reklámköltés. Hiába hozza le, hogy a hirdetési adatbázis alapján a 2016 januárja és novembere között a Riposton megjelenő hirdetések több mint 96 százaléka állami cégektől vagy a Miniszterelnöki Kabinetirodától származott.

Fordítunk: az Ön adójából. Az Ön adójából költenek arra, hogy a Fidesz egy magánkézben lévő lapot üzemeltessen, amiben megjelenik a kormányzati uszító, agymosó propaganda. Vagy: az Ön adójából költenek arra, hogy Mészáros Lőrincnek saját tava legyen. Saját bankja legyen. 

Épül-szépül az ország! De csak a kiválasztott keveseknek. 

Mindannyiunk összeadott pénzéből, amiből utakra, kórházakra, iskolákra, béremelésre, nyugdíjra és még ki tudja, mire kellene fordítani. Ehelyett a Fidesz, azaz pártunk és kormányunk arra fordítja, hogy gyűlöletet keltsen, félelmet keltsen, zavart keltsen és ebből a mesterségesen gerjesztett félelemből, zavarból és gyűlöletből ő kerüljön ki győztesként.

A 168 Óra egyik cikke arra a kérdésre kereste a választ: hogyhogy a magyar társadalom nem reagál ezekre a sztorikra? Az újságíró kérdéseire olyan emberek próbáltak választ adni, mint Tóth Csaba politológus, Síklaki István szociálpszichológus, Örkény Antal szociológus. A válaszok körülbelül így néztek ki: 

  1. A magyar társadalom nem tesz különbséget a tisztességes és a tisztességtelen vagyongyarapodás között, sőt valójában az emberek azt feltételezik, hogy kizárólag tisztességtelen módon lehet meggazdagodni. 
  1. A meggazdagodás mikéntje nem érdekli az embereket. Más, lényegtelen szempontok alapján tartanak egy vagyonos embert szimpatikusnak vagy ellenszenvesnek. A korrupciógyanú a szimpátiát alig befolyásolja. 
  1. Folyamatosan emelkedik az ingerküszöb. A mai, látványos meggazdagodások húsz évvel ezelőtt talán még megrázták volna a társadalmat. 
  1. Valójában magával a korrupcióval szemben is rezisztensek vagyunk, hosszú távú történelmi-társadalmi tapasztalatunk ugyanis a rendszerszintű, illetve a rendszereken átívelő korrupció létezése. 
  1. A magyarok a közpénzt nem sajátjuknak, hanem az állam pénzének tekintik, amit a kormányok kényük-kedvük szerint osztogathatnak. Ez a vélekedés benne van a zsigereinkben, ezért nagyon hosszú időbe telik, amíg a többség számára elfogadhatatlanná válik a helyzet. 
  1. Úgy tűnik, hogy erre a Fidesz is rájött: ha aggódtak is korábban kormányoldalon, végül azzal szembesültek, bármennyi korrupciós vád fogalmazódik meg a hatalmi elithez tartozó figurákkal szemben, az emberek nem fogják korruptabbnak látni az Orbán-kormányt az elődeinél. A választó ugyanis nem érzékeny a korrupció mértékére.

 

A jelek szerint valójában tényleg eltűrjük, hogy hülyét csináljanak belőlünk. Sőt: még akarjuk is. Hisz úgyse változik semmi. Hiszen bárki is kerül hatalomra, ugyanott folytatja majd, ahol az előzőek abbahagyták.

Csakhogy, ha belegondol, pont ez a fajta gondolkodás tartja a Fideszt a hatalomban.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr9012574803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NemodaBuda 2017.06.07. 16:14:33

Orbánékat a magyar nép legendás lustasága, szellemi renyhesége és anyagi kiszolgáltatottsága tartja hatalomban ! Mindenkinek, aki rosszat tesz, rossz a lelkiismerete (ezért állandóan keresi a bűnbakot), mindenki mentegeti magát Umindig a másik a hülye és a tehetségtelen), mindenki másra vár (vagy arra, hogy dögöljön meg a másik). Ugyanakkor mindenki roppant büszke a gerincére meg a mamájára !

FCUK4 2017.06.07. 19:36:41

Orbánékat a hazai baloldal tartja hatalomban. Meg a Jobbik. ez pont elég, nem?

poor 2017.06.07. 19:41:25

@FCUK4:
És Ti tartjátok hatalomban az idegbeteg vezírt ,szemét mocskos fidóta trollok!!R! Mennyit kapsz a pénzünkből, mocskos tolvaj!!!!!

FCUK4 2017.06.07. 19:44:33

@poor: ne legyél idegbeteg, az nem segít a nyomorodon :)

mérsékelt fegyveres lázadó (nem terrorista) 2017.06.07. 20:19:26

A "zsindeksz kimutatta a korrupciót" :DDD

A zsindeksz figyelmébe:
a független, uniós, korrupciót vizsgáló hivatal eddig kettő, azaz KÉT ügyben bizonyított korrupciót:
1) 4- es metró (demszkij és D209, Gyurcsányi- Libajnai szerelemgyereke)
2) Gyurcsányi és felesége informatikai KFT- je ügyében

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.06.07. 21:51:02

@mérsékelt fegyveres lázadó (nem terrorista): Igen, ez elég halovány. Az autópályák dupla árát nem vették észre. De nem baj, meg lesz a szürakozásunk, most értek az orbán rezsimhez.

Akinek a Pénztáros Lőrinc százmilliárdos gazdagodása nem szúr szemet az va... nem... az hüly... nem... az fideSSfasszopó. :))

2017.06.07. 21:57:06

@mérsékelt fegyveres lázadó (nem terrorista): abban mi a truváj, hogy mindig új nicket kreálsz magadnak?
Nagyon szánalmas.

Petra033 2017.06.07. 22:31:08

Egy dolog tartja a fideszt a hatalomban, mégpedig az, hogy nincs más.
Senki akiről az egyszeri magyar ember elhinné, hogy elvezeti az országot és még védi is az érdekeit valamennyire. Hideg fejjel végiggondolva nincs olyan társaság, nincs olyan vezető akinél akárcsak el lehetne gondolkozni arról, hogy talán megbirkózik a feladattal. A zajongó, tüntető idealista überbölcsészekről pedig soha nem is fogják a választók elhinni, hogy ilyen lenne.
És amíg ilyen nem lesz, addig a fidesz marad

Alick 2017.06.07. 22:37:16

Mivel a közpénzek lenyúlása nem pártfüggő, hanem rendszerfüggő jelenség, a jelenlegi helyzeten a politikai pártok betiltásával és a választott hatalom kötelmeinek, folyamatos elszámoltatásának megerősítésével lehetne javítani.

ati27 2017.06.07. 22:45:16

@Petra033: Ezt a maszlafot jól bekajàltad a fidesztöl. Elàrulom, még a KKP is jobban elvezetné az orszàgot, mint ez a banda. De én màr csak egy sört kérek. Valamilyen szinten vicces nézni ezt a vergödést..

P. J. Fry 2017.06.07. 22:48:58

"A 168 Óra egyik cikke arra a kérdésre kereste a választ: hogyhogy a magyar társadalom nem reagál ezekre a sztorikra?"

Mondjuk elég egyszerű a válasz: olyan emberek terjesztik ezeket a sztorikat, akiknek már egy szavát sem hiszi el senki.

De most komolyan, van még olyan ember az országban, aki elhiszi, hogy pl. Gyurcsány látta a dokumentumot, amiben benne van, hogy Orbán bűnös? Még a napirajz is kifigurázta, pedig azok a baloldallal nem szoktak viccelődni. :D

kewcheg 2017.06.07. 22:52:32

Nem értem ezt a" nincs orvos" szöveget. Ny.Európában az orvos ügye kb. háromezer eurótól fölfelé visz haza havonta, de úgy gondolom, azért túlnyomó hányaduk öt-hatezernél többet nem. Nincs mellékállás,hálapénz. Azt meg azért lehet tudni, hogy itthon nem!tudják! úgy megemelni az orvosi fizetéseket,hogy az alternatívája legyen a most még féllegális hálapénznek.Oké,hogy a fizetés euróban csak ezer,de amit para meg mellékállással megkap,az is megvan a duplája.Más kérdés,hogy pályakezdők, vagy bizonyos szakterüeleten dolgozók,vagy akik ettől az egésztől hánynak,azok menekülnek.Nem az a baj,hogy nem lesz elég, hanem talán hogy az emberileg jobb minőségűből nem lesz elég...::(

kávé53 2017.06.07. 22:55:18

Ez egy balos kesergés, balos újság által megrendelt elemzést kiemelve. 2010 előtt ugyanezeket lehetett olvasni a másik oldal újságíróinak a tollából, más szakértőktől, stb.. Mivel a korrupció az, amiből engem kihagytak, most nem foglalnék állást, ki, mikor, mennyit....A zárógondolat viszont pontos : 'Hisz úgyse változik semmi. Hiszen bárki is kerül hatalomra, ugyanott folytatja majd, ahol az előzőek abbahagyták.'... és ez mindaddig így is lesz, amíg a választott parlamenti/Eus/önkormányzati képviselők VISSZAHÍVHATÓAK nem lesznek. Addig mindegyikük a legalább négy év kánaánra játszik, háborítatlanul.

Jakab.gipsz 2017.06.07. 22:55:38

Kire cseréljük le Orbánt, valamelyik Soros csicskára?

Kik agyalták ki és kezdték meg az egészségügy privatizációját, nem a szocik, hanem az SZDSZ, nem tűntek el, (megvannak parlamenti jegyzőkönyvek), itt vannak közöttünk a felelősek.

@NemodaBuda: A anyád a lusta és szellemileg rest! Nem pedig a magyar nép !

Beszélj tisztességes hangnemben vagy dugulj el.

Nincs jogod, semmiféle jogod nincs, ilyen hangnemben beszélni senkiről sem.

Te vagy egy takony agyú, gyűlölködő csupasz majom.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.06.07. 22:57:53

@Petra033: "akiről az egyszeri magyar ember elhinné, hogy elvezeti az országot"

Bármely becsületes hajléktalan, ha megfelelő szakértőkkel veszi körbe magát.

Két emberről tudjuk biztosan, hogy teljességgel alkalmatlan az ország vezetésére: orbán és gyurcsány.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.06.07. 23:04:35

@Jakab.gipsz: "Kire cseréljük le Orbánt, valamelyik Soros csicskára? "

Nyitott kapukat döngetsz. A geci és sleppje is Soros emlőjén nevelkedett.

sírjatok 2017.06.07. 23:04:52

Egyre bonyolultabban kell megmagyarázni, hogy miért hülye mindenki, de látom azért még megy :D

Figyi, tök egyszerű:
NINCS ALTERNATÍVA.

Senki nem hiszi el, hogy az MSZP vagy a Jobbik kevesebbet lopna. Emellé meg mi annak a biztosítéka, hogy jobban kormányoznának? A jobbik mellett még lehetne érvelni, de az az MSZP/DK ami a 2002-es "hamarosan euró" állapotból elvitt minket a 2010-es "államcsőd, IMF hitel" állapotba, az miért is lenne jobb mint a Fidesz?

Hagyjuk már ezt a komolytalan picsogást. Az, hogy "legyenek a dolgok jobbak", kb. 3 évesen még elfogadható érvelés, utána már elvárják az emberek, hogy valamiféle ún' reális alternatívát" felvázoljatok.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.06.07. 23:11:04

@sírjatok: "kevesebbet lopna."

Ez a szomorú, hogy olyan orbitálisat lopnak, hogy már a legelkötelezett híveik se tudják letagadni.

"jobban kormányoznának?"

Ennél csak jobban lehet. A gyurcsányi semmit se csinált, mégis sokat csúsztunk le onnan is.

Nem leszünk gyarmat ! 2017.06.07. 23:14:27

Nem a Ti pénzetekből finanszírozzák a médiát :)

Egyébként meg a FIDESZ különben is jól kormányoz :)

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2017.06.07. 23:15:00

@Jakab.gipsz:

te hírhedt fidióta segghülye, ma jelenleg éppen Soros 1. számú bérence van Magyarországon hatalmon! Már 1989-ben kiképezte az öregje orbánt a lopásra, a hazudozuásra és a külföldi offshore számlák kezelésére.
Amúgy mondjál már valakit te betanított birka a fideszes vezér tolvajvezérek közül, aki nem lógott volna Soros vagy valamelyik intézménye csöcsén. Most leszel bajban.

Nem kell protestálnod a tény ellen, miszerint a fidesznek a támogatói az ostoba, lusta, agyilag pöcegödör népség. Ezt mindenki tudja. Majd szólj te Putyin bérenc, ha a fideszes plakátok, újságok, TV-k nem ehhez a csőcselék aljanépekhez szólnak,, hanem a 21. századi világott látott európai orientátságú polgárokhoz.

sírjatok 2017.06.07. 23:24:38

@Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy: "ma jelenleg éppen Soros 1. számú bérence van Magyarországon hatalmon"

jah ez abból is látszik, hogy milyen jó köztük a viszony

"Nem kell protestálnod a tény ellen, miszerint a fidesznek a támogatói az ostoba, lusta, agyilag pöcegödör népség."

és ennek ellenére ti okosok nem bírtok kiállni egy olyan programmal, párttal vagy taktikával, ami működne :D

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2017.06.07. 23:24:52

@sírjatok: "az MSZP/DK ami a 2002-es "hamarosan euró" állapotból elvitt minket a 2010-es "államcsőd, IMF hitel" állapotba"

Észkombájn, azoknak az államcsődbe vezető kölltekezésének minden egyes elemét megszvazta a fidesz bandád. A 100 napos programtól kezdve, a 13. havi nyugdíjig. 2006-ban Lopbán gazdád ráadásul 14. havi nyugdíjat is ígért. Úgyhogy egy fidióta tettestárs ne ugasson államcsődről, mert ha 2006-ban a fideszbanda került volna hatalomra, akkor ma Magyarország már a térképen sem lenne.

Ami meg az eurót illeti, a hibbant Lopbánod 2010-től elvezette az országot a "Soha euró" állopatba, illetve egy 2018-as győzelem után ki fogja vezetni az országot az EU-ból. Bár erről hazudozik rendesen, hogy dehogy akarja ő ezt, azt már tnagyon jól udjuk, hogy nem azt kell figyelni amit ez a hazudozógép mond, hanem amire alattomosan készül.

haXXor 2017.06.07. 23:25:08

Ha lop a Fideszbol barki is, akkor vajon miert nem jelentik fel a kedves ellenzeki barataitok Orbanekat? At vagytok ti baszva...

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2017.06.07. 23:28:06

@sírjatok: "és ennek ellenére ti okosok nem bírtok kiállni egy olyan programmal,"

Hülyegyerek, én választó vagyok, az ilyen pedig nem szokott kiállni programmal. Vagy ha te hazamész a napi troll munkád után, akkor otthon minden nap programot hirdetsz a tengeri malacodnak?

sírjatok 2017.06.07. 23:28:10

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
"Ennél csak jobban lehet."

Jó hát akkor ezt nem ugyanúgy látjuk, szerintem az államcsődnél nehéz szarabbul kormányozni. De mindegy is, mert majd ha sok ember elégedetlen, akkor leváltják a fideszt 2018-ban simán :D

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.06.07. 23:28:12

@Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy: Ez annyira szürreális.

Van egy 82 éves filantróp, akinek messze a legtöbbet köszönheti az ország az elmúlt 35... mit 35, száz évben. És őt kiáltja ki közellenségnek az a párt, aki egyénenként is és együttesen is a legtöbbet neki köszönheti. Ezt valaki mesélné, szemberöhögném, hogy ilyen nincs. És a narancskullancsok szentül elhiszik ezt a baromságot.

A Kovács szóvívő meg határozottan állítja, hogy kamu diplomát ad az az egyetem, ami az ő diplomáját is kiállította több éves oktatás után. És a főnöke lánya is ilyen diplomát kapott. Ennek elmentek otthonról.

sírjatok 2017.06.07. 23:30:28

@Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy: "Ami meg az eurót illeti, a hibbant Lopbánod 2010-től elvezette az országot a "Soha euró" állopatba,"

index.hu/kulfold/eurologus/2017/06/05/mikor_lesz_euronk_ha_lesz/

A keretes írást javaslom kitüntetett figyelmedbe:
"
Így csúsztunk le nagyon az euróról és mentünk majdnem csődbe

Medgyessy Péter MSZP-SZDSZ koalíciója 2002-ben hatalomra kerülve szinte rögtön megszavazta a kétszer száznapos programnak nevezett pénzköltési ámokfutást. Utána jött Gyurcsány Ferenc, aki saját bevallása szerint másfél évig nem csinált semmit, hogy az ürülékből hozza vissza a kormányzást az MSZP-nek 2006-ra (sőt, a választás előtt közvetlenül még nekiállt adót csökkenteni).

Így sikerült elérni, hogy hiába ígérték 2006-tól 2010-ig nagyjából minden évre az euró bevezetését, attól csak egyre messzebb kerültünk. A 2001-es 51,7 százalékos államadósság már 2008-ra, a világgazdasági válság kezdetére 71,6 százalékra emelkedett, és 2011-ben 80,7 százalékon tetőzött a KSH adatai szerint. "

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.06.07. 23:31:12

@haXXor: "miert nem jelentik fel "

Te se tudsz semmiről, csak bambán félálomban éled az életed. Százszor feljelentették.

sírjatok 2017.06.07. 23:32:02

@Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy: "illetve egy 2018-as győzelem után ki fogja vezetni az országot az EU-ból"

Az a szép, hogy majd 2022-ben is meg fogod magyarázni, hogy hát igaz hogy EU tagok vagyunk, de ez csak azért van, mert a zorbánnak nem sikerült...

FCUK4 2017.06.07. 23:33:55

@haXXor: feljelentik. az OLAF szerint nincs még egy ország Európában, ahol egyik annyiszor nyomja fel a másikat, mint nálunk. vizsgálódnak is tisztességgel. tovább megyek, az OLAF-nak nem kell bizonyítania, hogy valaki lopott, elég gyanítani, és máris lehet visszafelé perkálni a pénzt. hallod, hogy ez van minden héten? nem. mit hallottál? 4-es metrót. nem tudom, érted-e, mi az ellenzék legnagyobb baja? :D

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2017.06.07. 23:34:02

@haXXor: "Ha lop a Fideszbol barki is, akkor vajon miert nem jelentik fel a kedves ellenzeki barataitok Orbanekat? "

Na itt a Nap hülyéje!
Majd gondolod, hogy a fidesz által megszállt és irányított rendőrség vagy a fidesz által megszállt és irányított ügyészség akármilyen nyomozást is elkezd, meg elrendel, meg szakszerüen végigvisz, amiben egy fideszes főtolvaj van feljelentve?

Mondd már meg te szerencsétlen, te nem kapcsoltad be se a TV-t, se az internetet, se semmit az elmúlt hét évben, hogy ennyire alúlmúlod még a fideszes agyilag alja színvonalat is?

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2017.06.07. 23:40:26

@sírjatok:

jól van hülyegyerek gézuka, kösz hogy hozod a bizonyítékot, hogy a fideszes bandád 2002-töl TELJES FRAKCIÓVAL megszavazta az összes törvényt, ami elvezetett az államcsődig. Lopbánod még azzal is villogott hogy ő is megszavazta a 13. havi nyugdíjat, ne hazudja el ezt senki. 2006-ban meg még 14. havi nyugdíjat akart, hadd jöjjön minél hamarabb a fizetésképtelenség!
Hát enniyre hülye vagy te, de ez a fidióta bandánál alapkövetelmény, hogy egy bizonyos IQ szintnél nem szabad jobban teljesíteni.

Na mehetsz lefeküdni, ma már eleget égetted a tolvaj gazdád bandáját.

sírjatok 2017.06.07. 23:42:01

@Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy: hát akkor el is értünk a körkörös, önmagát bizonyító érveléshez, ami vitára alkalmatlan:

"a fidesz lop, de ezt nem lehet bebizonyítani, mert a fidesz ezt megakadályozza, tehát ha nem derül ki, hogy lop a fidesz, akkor azért van mert eltussolják, ha meg kiderül, akkor na ugye megmondtam hogy lop"

Tehát bármi is a bemenet, a kimenet mindig az, hogy a fidesz lop. Sajnos ez egy hitrendszer, ami vitára alkalmatlan.

Egyébként a Nap akkor nagybetű, ha az égitestről beszélsz, csak szólok :D

De őszintén szólva annyira uncsi már veletek vitázni, mert ahogy egyre jobban frusztrálódtok 2018 miatt, úgy lesz egyre szarabb a jel/zaj arány ami a hozzászólásaitokban van :/

sírjatok 2017.06.07. 23:43:36

@Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy: "a fideszes bandád 2002-töl TELJES FRAKCIÓVAL megszavazta az összes törvényt"

Tök jó hogy pár éve még azt hallgathattam, hogy az a baj hogy a fidesz az ellenzékből mindent megakadályozott, mostanra meg az a baj, hogy túlságosan egyetértett :D

wrstjnethn 2017.06.07. 23:43:41

Könnyű a politikusokra fogni, de igazából az egész ország ott lop, ahol tud. A politikusok csak annyiban különböznek, hogy nagyban és a kirakatban csinálják. Épp ezért bárki is kerül oda, nem lesz jobb. "Minden népnek olyan politikusai vannak, amiket megérdemel"

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2017.06.07. 23:45:20

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

a fideszbe a belépési követelmény hogy az illető nem teljesítheti túl az 50-es IQ szintet. Ha ez megvan, akkor a tagjelölt alkalmas.
Ha szorgalmas is illető,, akkor nagyon hamar bekerülhet az internetes trolll csapatba.

Ha meg kifejezetten kurva ostoba az illető és egy nyelven se tud makogni, de hallgat mint egy szar, akkor megteszik strómannak, akire ráíratják a kilopott közpénzeket.

sírjatok 2017.06.07. 23:45:48

@Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy: tehát összegezzük, ha az MSZP a kormányzása alatt csődbe vitte az országot, azért is a fidesz a hibás, mert miért hagyta.

Oké... :D

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2017.06.07. 23:52:05

@sírjatok: "Tök jó hogy pár éve még azt hallgathattam, hogy az a baj hogy a fidesz az ellenzékből mindent megakadályozott, mostanra meg az a baj, hogy túlságosan egyetértett "

Semmi gond, tudjuk hogy funkcionális analfabéta vagy, ez alapkövetelmény a fideszes tagsághoz.
Tök jó, hogy ezt élőben bemutatod. Hogy nektek fidióta birkáknak megfejthetetlen feladvány az, hogy ha valaki olyan törvényeket szavaz meg, amelyek a csődbe visznek, hát képzeld el te félbolond, hogy akkor az nem tök jó!

Ami tök jó az az, hogy nektek fidiótáknak még ennyi eszetek sincs, hogy ennyire rájöjjetek!

Bambano 2017.06.07. 23:53:36

@mérsékelt fegyveres lázadó (nem terrorista): ez csak annyit jelent, hogy még nem kezdték el feldolgozni az orbán-éra dolgait.

a poszthoz: azért árnyaljuk annyival a képet, hogy most nincs döntési helyzet. tehát nem kellene számonkérni a népen, hogy nem csinál semmit, amikor most a semmit csinálás ideje van.

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2017.06.07. 23:59:41

@sírjatok: "tehát összegezzük, ha az MSZP a kormányzása alatt csődbe vitte az országot, azért is a fidesz a hibás, mert miért hagyta."

Nicsak, emeled a funkcionális analafabéta szintedet gézuka? Nem azt mondtam hogy hagyta, hanem hogy EGYÜTT MEGSZAVAZTA!
Az meg egy másik cselekedet te félkegyelmü. Amikor valaki nem szemtanú, hanem tettestárs. Világos?

Na menj szépen lefeküdni pubika, kurvára nem megy neked az, amikor a fidióta csöppnyi birka agyaddal próbálsz a nem fidióta színvonalúakkal vitatkozni. De legalább jót röhögünk rajtad, hogy milyen hamar belesülsz a megpróbáltatásokba.

sírjatok 2017.06.08. 00:09:04

@Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy:

Tettestárs, anyám, aki az anyósülésen ül, az nem "tettestárs" bazdmeg, mert az ő kezében nincs kormány. Melyik rendőr fogadná el kifogásként, hogy igaz hogy én mentem át a piroson, de ebben egyetértett a mellettem ülő is, tehát az ő hibája is? Sőt, igazából főleg az ő hibája, mert nem akadályozott meg? Mert kb. itt tartasz.

Pop40 2017.06.08. 00:11:24

Egyszerű a képlet, ami hatalomban tartja a hazaáruló fideszes söpredéket.

Van másfél milla értelmi fogyatékos, aki akkor is leszavaz a vajdára, ha a szeme előtt rakja telibe az összes nőnemű rokonát.

Illetve van az értelmes többség, akik ugyan látják, mi folyik, és elküldenék Vityát meg a maffiáját a pokolba, csak éppen százan kétszáz felé mennének. Ezt képezi le a fragmentált ellenzék.
Vitya meg a hordája egyáltalán nem népszerű, sőt. Az egyetlen, ami hatalomban tartja, a töredezett ellenzék.

Pop40 2017.06.08. 00:15:04

@Könnyen elkaptuk, uram!:

Soknak kell látszani, egyszerű.
Lehet, hogy a bérüket is nick+hozzászólásszám alapján küldi Habony.

Pop40 2017.06.08. 00:21:50

@sírjatok: @Petra033:

Elvtársak, most, hogy a fideszes sikerekkel nem lehet dicsekedni, (maximum lopás terén) az új lemez a "de úgysenincsen jobb" lesz?

A temető tele van olyan tolvaj komcsikkal, akik a vajdához meg a sleppjéhez hasonlóan pótolhatatlannak hitték magukat.
Aztán a világ egész jól megvan nélkülük.

Nem mondom, szokatlan lenne, hogy a fidesz nem lop el mindent, amihez hozzáfér, de szerintem a nép egy idő után azért megszokná ezt az új szituációt is.

Pop40 2017.06.08. 00:24:31

@haXXor:

Tényleg, miért is nem jelentik fel... Nála ugye?

sztarklikk.hu/image/gallery/331557.png

Ha ő nem kapja el a fideszes bűnözőket, akkor senki.

Megnyerted a "nap idiótája"-címet, gratulálok. Pedig nem volt gyenge a mezőny.

VT Man 2017.06.08. 00:27:20

@Petra033:
"Egy dolog tartja a fideszt a hatalomban, mégpedig az, hogy nincs más."

Ez az igazság.

Amíg a baloldal Júdea népe frontosat játszik (Brian élete c.film), addig ez így is marad.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.06.08. 00:30:03

@VT Man: "hogy nincs más."
Ez az igazság.
Amíg a baloldal Júdea népe ..."

NINCS JOBBOLDALI, te idétlen!

Pop40 2017.06.08. 00:31:34

@sírjatok:

Nyilván arra gondolt, hogy ha valaki az anyósülésen ülve ezerrel ordibálta, hogy "nyomjad Béla, ezaaaaz, nyooomjaaaad!!!" akkor utána elég röhejes, ha a rendőrnek meg előadja, hogy ő ott se volt, ez a szerencsétlen Béla meg világéletében szarul vezetett.

Persze hogy a fideszes csürhe utólag letagadja a maga szerepét, és szokás szerint lehazudja a csillagot is az égről, ebben valóban semmi újdonság nincs, ilyen értelemben igazad van.

Pop40 2017.06.08. 00:36:58

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Van x párt, ne mondd már, hogy egyetlen olyat nem találsz, ami valamennyire is elfogadható.
Persze az is egy megoldás, hogy otthon ülsz, és várod a minden szempontból megfelelő, égből alászálló angyalok tökéletes pártját, de azt nyilván magad is tudod, hogy ez azzal egyenlő, hogy jóváhagyod Vitya meg a maffiája további tombolását.

Én részemről inkább maradnék annál a megoldásnál, hogy amíg nincs tökéletes jelölt, addig mindig kiválasztom a kínálatból a legkevésbé rosszat.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.06.08. 00:43:58

@Pop40: Ott a 2farkú, ha minden kötél szakad.

Az LMP mintha magára talált volna, mióta a Hadházy az egyik elnök. Bírom a csávót. Hát nemtom.

A Momentumról nem tudok még semmit. Maguk se.

"a legkevésbé rosszat."

Ez egy védhető álláspont.

Sok fideszes - tévesen - ezzel önigazol. Másként nehéz az orbitális tolvajlásokat támogatniuk.

Pop40 2017.06.08. 00:52:09

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Na látod, hogy tudsz választani. :-)
Nekem valszeg Momentum lesz listán, egyéniben pedig az, aki a legjobban fáj Orbán hordájának, a helyben legesélyesebb ellenzéki jelölt.

Az lmp nekem is tetszik, mióta Schiffer elhúzott végre.

"Sok fideszes - tévesen - ezzel önigazol. Másként nehéz az orbitális tolvajlásokat támogatniuk."

Engem abszolút nem izgat, hogy a hülye/tolvaj fideszes mit magyaráz be magának.
Amelyik előadja, hogy Mészáros 100 milliárd/éves lopásával nincs gond, hisz az ex-fideszes képviselő Polt biztos szólna, ha lenne... Nos, az ilyen agyhalott véglények kognitív disszonanciáit majd megfejti a pszichiáterük, engem nem érdekel.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.06.08. 00:53:35

@Pop40: A hetvenes évek óta MINDEN szavazásra elmentem. Engem nem tart vissza jogaim gyakorlásától se a régi kádár, se ez az új. Adtam le jópár érvénytelen szavazatot. A geci ruszkibérenc ellen az ördögre is leszavazok.

Pop40 2017.06.08. 01:00:13

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Akkor elnézést, félreértettelek:-)
Nagyon helyes.

Azért ha lehet, most ne érvénytelenül szavazz. ;)

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.06.08. 01:06:43

@Pop40: Hát ha van a Hazafias Népfront jelöltjén kívül más is...

Pop40 2017.06.08. 01:19:43

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Egyéniben?
Nemigen.

Lesznek a balosok, lesz a jobbik, meg lesz a maffia. Lesz még persze 120 másik is, de a körzetek 99%-ában a győztes ebből a háromból kerül ki.
Szóval vagy közülük választasz, vagy elvész a szavazatod.

Az enyém tuti nem fog, automatikusan megy arra, aki a legszarabb a vajdának.

she_wolf 2017.06.08. 01:34:17

@Bambano:
"....most a semmit csinálás ideje van."

Nem. Most a gyerekcsinálás ideje van.

chrisred 2017.06.08. 05:45:09

@Pop40: A NER lebontására az egyetlen esély, hogy 2018-ban a Fidesz száznál kevesebb mandátumot szerez. Ebből 35-40 listás mandátum biztos, ezért a 106 egyéni körzetből legalább ötvenet el kell vesztenie. Ahol nincs esélyes ellenzéki jelölt, ott egyik pártnak sem szabad jelöltet állítania, hogy szavazzanak a legesélyesebb helyi független jelöltre. Az országos lista állításához szükséges 27 egyéni jelölt így is simán összejöhet mindegyiknek.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.06.08. 05:57:13

S miért akarná a nép a korrupt fideszesek helyett a korrupt ballibeket helyezni hatalomba? Ezen gondolkodj el!

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.06.08. 05:58:21

@chrisred:

20 %-kal nem lehet választást nyerni. Már pedig kb. ennyi a ballibek támogatottsága, ebben beleértve a ballib "függetleneket" is.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.06.08. 06:01:20

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Múltkor az LMP-re szavaztam. Jövőre nem fogok: amióta Schiffer elment, a párt kezd lezülleni és ballibásodni. Ha viszont a ballibákat akarnám erősíteni, ott van Gyurcsány, minek szavaznék ebben az esetben az LMP-re.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.06.08. 06:06:26

@Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy:

S tedd hozzá: ha 1945-ben a csúnya, cigány Zorbán lett volna hatalmon, atomtámadás pusztította volna el az országot. Mint ahogy ez most is lesz, egyetlen esélyünk, ha a gazdáid nyernek a választásokon.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.06.08. 06:10:43

@NemodaBuda:

A magyar nép köszöni, jól van. S kifejezetten büszke arra, hogy a nyugati rendszerurak 25 év elnyomás után se tudták megtörtni lelkét.

megamedve 2017.06.08. 06:27:58

A fideszt nem ez tartja (most) hatalomban, hanem a menekültkérdés kezelése. Beszélgetek emberekkel, és elmondhatom, hogy addig nem fognak másra szavazni (bár sokuk a fideszre sem) amíg attól félnek, hogy megjelennek az életvitelszerűen itt élő cigányképű, csadoros nők.

midnight coder 2017.06.08. 06:44:39

A FIDESZ-t alapvetően az ellenzéke tartja hatalomban. Bármekkora korrupt szar is a kormány amikor az ellenzéke is egy rakás korrupt szar, akik emellett ráadásul még nyáladzó idióták is. Sírunk hogy elmennek az orvosok - és nem csak az orvosok, de lassan mindenki - miközben Botka elvtárs pajtás "fizessenek a gazdagok" kampányt hirdet. Amiről csak az egységsugarú baloldali szavazó hiszi el, hogy ez majd a FIDESZ és az MSZP farvizén dagadtra hízott milliárdosokat fogja megszívatni, és nem a hazai papírvékony középréteget (beleértve ennek az alját is). Persze kis hazánkban örök jelszó a dögöljön meg a szomszéd tehene is, csak hát az a polgár aki kimegy külföldre, az nem hogy progresszív, de semmiféle SZJA-t nem fizet.

soldatka 2017.06.08. 07:06:51

Amire a nagy tudású pszichológusok és szociológusok valamiért nem jöttek rá, az egy egyszerű ok: a társadalom igen jelentős része oly' mértékben retteg attól, hogy a 2010 előtti idők jönnek vissza, hogy bármit képes elviselni azért, hogy ez ne történhessen meg.
Botka pedig eddig nem tudta meggyőzni az embereket, hogy ez nem fog megtörténni.

midnight coder 2017.06.08. 07:19:55

@soldatka: Nem is nagyon akarja. Botka programja a 2002-es jóléti rendszerváltás még pusztítóbb verziója. Első körben jól megadóztatja a középosztályt, aztán ha már minden értelmes ember itt hagyta az országot, akkor még osztogat egy kicsit hitelből. Aztán amikor már ez sem megy, akkor szépen lelép a süllyedő hajóról mint a Gyurcsány elvtárs.

Behajtó70 2017.06.08. 07:33:42

Amíg ilyen ostoba, hazug, aljas, firkálmányokat hánytok ki magatokból, addig itt labdába rúgni nem fogtok!

De segítünk a fledolgozásban: Orbán azért marad hatalmon, mert az védi és erősíti, amit a nélküle is gondolnak az emberek! Pár példa: igen, félünk a bevándorlástól, minket dugtak már a törökök 150 évig, mi az Egri csillagokon nőttünk föl, meg a török gyerek ELVÁGTA, magyar gyerek gyógyítja mondókán, és szeretjük a családunkat, a hazánkat.

És ez értékek tisztelete, erősítése mellett nem számít, hogy mennyit lop (akkor miért nem jelented fel?) bárki is! Mert a fejlődés ütján vagyunk, és mindenki gyarapodik, biztonságban él. Csak ti hazudjátok az ellenkezőjét, miközben soha nem látott kihasználtságúak a szállodák, a szórakozóhelyek, újra megjelent az éttermi cigányzene, fesztivál hegyek...

És nem szeretnék választani, de ha rákényszerít valaki, akkor inkább magyarországon élek, mint európában!

Ti, hazátlan gyökerek, meg csak idejöttök szarni egyet, és ugráltok, hogy nem kaptok szavazatokat. Hát nem. És ha kell megvédjük tőletek az országot!

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2017.06.08. 07:41:47

Állj, állj, állj!
Minden másnap arról prédikáltok, hogy Orbán megbukott, és gyáván lemond, most akkor hogy van ez? Mikor hazdutok, elvtársak?

eßemfaßom meg áll 2017.06.08. 07:58:14

"Megvan, mi az ami Orbánt örökre a hatalomban tartja"

többek között ti, kedves orbánfób bloggerek és kommentelők. Értelmes ember nem szívesen vállalna veletek közösséget még egy szavazat leadásával sem, akkor már inkább orbán.

Csaba Szikora 2017.06.08. 07:58:37

egy dolog tartja ott.MI.

eßemfaßom meg áll 2017.06.08. 08:01:24

Annak mindenesetre van valami szépsége, hogy orbán úgy tud örökre hatalmon maradni, hogy minden héten hétfőn megbukik.

In Solidum 2017.06.08. 08:09:52

@soldatka: MSZP egy béna szar volt, de a 2010 előtt, azért nem ugyanaz, mint amikor az EU ontja a felzárkóztatási pénzeket. Almát a körtével.
2008-ban egy válságot kellett túlélni, most meg fel kellene zárkózni.
Ha 2020-ban elfogy az EU-s pénz, nem lesz ennyire népszerű a politikus pálya.

A következő ciklusban a FIDESZ összeszedi a maradékot és kivárja, hogy az előző ciklusok stiklijei elévüljenek.

magyarparaszt 2017.06.08. 08:11:03

Orbánékat a magyarok többségének rossz lelkiismerete tarja hatalomban. Sokan még ma is abban vagy abból élnek, amit az aktuális hatalom másoktól vett el, és adott oda nekik. Ezek rettegnek az igazságtól, ezt a legjobban az "ügynöklisták" esete példázza.

In Solidum 2017.06.08. 08:19:29

@eßemfaßom meg áll: Én nem "orbánfób" vagyok, csak lopásfób és nem szeretem, ha hülyének néznek fób és ez oldalfüggetlen.

Egyszerű a recept: Aki politikusként lop, csal vagy hazudik, az tűnjön el. Jöhet a következő.
Elég ebből a politikai stockholm-szindrómából!

ChemZso 2017.06.08. 08:23:05

@Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy: "a fideszbe a belépési követelmény hogy az illető nem teljesítheti túl az 50-es IQ szintet. "

és ti 21. századi európai demokraták képtelenek vagytok eltakarítani ezt a mocskot. Pedig olyan jó a stílusotok, olyan meggyőző az érvelésetek, a programotok. Aztán mégse megy. A fene se érti, hogy a birkanyáj miért nem vevő erre.

Jakab.gipsz 2017.06.08. 08:25:58

@magyarparaszt: @Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy:

Ti vagytok a pöcegödör parazita népség, nem a magyarok!

Gazdatest nélkül semmik sem vagytok, mert nincs agyatok, pusztító rovarok vagytok.

Időtök lejárt, nyugodjatok bele!

Nektek is dolgoznotok kell, úgy mint a parasztoknak, nap mint nap úgy, hogy maga idejében ellegyen végezve a munka.

Brumm Brumi 2017.06.08. 08:32:24

Először is, alapszabály : kormányozni muszáj valakinek( különben itt is kijevi anarchia és káosz következne).
A jelenlegi kínálatból pedig( agyonvert ballibák, Fidesz/Orbán, operettnácik, majdnemzöldek) világos hogy az egyedüli kormányképes erő a jelenlegi.

Ami pedig a két fajta kormányzás között az un. "rendszerváltás" óta eltelt 24 év alatt a két fajta (ballib és jobboldali) igazgatás között kimutathatóak a lényegi különbségek.

Éspedig az hogy míg a 8(+4) év ballibák kormányzása alatt mindig "suchmannositottak", eladtak szinte mindent, MOL-tól párnagázig,MÁV Cargo-tól Postabankig, Posta székháztól az Airportig (de még a Malévot is egy abramovicsnak, áldassák érte a neve), a befolyt pénz is eltűnt(ahogy a többi is) , az államadósság is az egekbe emelkedett noch dazu az ország mégis a tönk szélére került, amit már egy Lehmann Brothers bedőlés is elfújt......aztán jöhetett az államcsőd előtt a magasságos IMF hitel....

ehhez képest viszont Orbánék visszavásárolják az elkotyavetyélt állami tulajdont és még jut is
pénz fejlesztésekre.
Ha zongorázni tudnám a különbséget, én volnék Chopin, Mallorcán..

Olyanok ezek az érdekes "igazgatási" különbségek, mint a Magyar Nemzeti Banknál, ahol egy simor-karvalits-király júlia trojka "harcolt" évekig 7%-os alapkamattal a 3%-os inflációéért(nekik valahogy soha nem jött össze.)
Ahogy eltakarodtak, láss csodát: infláció is 30 éve nem látott alacsony szintre zuhant, no meg az alapkamat is..És kiderült hogy velük együtt eltűnt 206 milliárd forintos , általuk a tavalyi évre tervezett(!) MNB veszteség is, amit 2015-ben naná hogy az állami költségvetésnek kellett volna pótolnia, mégpedig kötelezően...

A titok a lopások természetében rejtőzik.Mert abban nincs vita hogy mindkét oldal (és holdudvara) lop (csal, hazudik.)

Csakhogy míg Orbánék ezt házon(illetve:hazán) belülre művelik...
addig a másik(sötét) oldal komprádorai nem elégszenek meg azzal hogy a saját zsebeiket megtömködik...
hanem még a külföldi maffiákat is etetniük kell.
Így jutott alattuk Magyarországon szinte minden a külföldi ebek harmincadjára.
(Lásd blum esetét a böszmével.amikor már ilyen piti "telekcserés" csontoknak sem bírtak ellenállni.)

Nos, míg a Fidesz és holdudvara éhségét és lopásait még képes elviselni az ország...utóbbiakét már nem, ezekbe rendre tönkrement.
2002 előtt azzal uszítottak ballibáék hogy a Fidesz lop és " Magyarország többet érdemel" meg " több pénzt az embereknek, több pénzt az önkormányzatoknak".
Bejött, valahogy nyertek. És? Mi következett? Kiszórták az ablakon a pénzt oszt két év múlva már fuccsban volt az ország(lásd öszödi beszédet) ami aztán nyílegyenesen tartott letolt gatyával a 2008-as válságba.

Érdekes a balliberális média és "közgazdászainak" reagálása a mostani makrogazdasági adatokra is.
Hiszen évekig ezt hajtogatták, hogy ez a megoldás: export, külker mérleg többlet, államháztartás 3% alatt, csökkenő munkanélküliség,GDP növekedés, alacsony infláció.
Erre most mindezt megkapják, ráadásul egyszerre és mit látunk? Hogy fanyalognak és annyit bírnak kinyögni hogy majd 2018-2020 után mindez csökkeni fog..
Muhaha.

Oligarchák? Simicska ma már ballibsi bezzegember, Leisztinger, Várszegi , Kapolyi, Zwack szinte említésre sem méltók.
Mészárost kell anyázni naponta, miközben a TOP 100 gazdagja közül 80% ballibsi aki az mszp-szdsz ormányok alatt hízott szép kövérre.

2017. január. 13. 19:01 Gazdaság
Az MSZP volt pénztárnoka önti a százmilliókat az újságjaiba

Tízmillió híján egymilliárd forintot fizetett be tőkeemelésként Puch László MSZP-s politikus bécsi cége a Szabad Föld kiadójába."

Világos:-P A pártnak van 1,2 milliárd adóssága, ellenben a volt pártpénztárnok Bécsből utal haza egy milliárdot..:-P
Ja és a jelenlegi kormányzat korrupt. Aha.

chrisred 2017.06.08. 08:37:26

@MaxVal BircaMan HJCD: Pedig most 20% körüli politikai erők küzdenek egymással, valamelyik biztosan győzni fog.

chrisred 2017.06.08. 08:39:32

@Brumm Brumi: Mitől lenne kijevi káosz? Putyin itt is fegyveres lázadást szítana?

E.Katolnai 2017.06.08. 08:42:15

@poor: @Pop40: @Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy: A legnagyobb probléma veletek, h még mindig megmaradtatok a Bodrogi Gyula, Latabár meg a kis-kabos szintjén és képtelenek vagytok előre lépni, higgyétek el, Góbi Hilda, Major Tomi, meg az öreg Töröcsik Mari ideje már rég lejárt, de ahelyett, h valamit kitanulnátok még mindig az Osvald Marika szottyadt seggén rágódtok. A Hofi, omega meg a munkásőr indulók ideje lejárt és a saját sikertelen üres életetekért nem a fideszt kéne gyalázni, hanem fejlődni, modernizálódni kellene ehelyett még mindig a Harangozó Terin meg a füstös Bangó Margiton élvezkedtek.
Az idő elhagyja a begyepesedett proli világotokat és ti lemaradtok …
Igazából azon csodálkozom, h ilyen értelemmel, ésszel egyáltalán van komputeretek és nem az árokparton szotyolázgattok ricardóval …

1ghost 2017.06.08. 08:42:38

"A jelenlegi kínálatból pedig( agyonvert ballibák, Fidesz/Orbán, operettnácik, majdnemzöldek) világos hogy az egyedüli kormányképes erő a jelenlegi."

Na ne röhögtess! Ilyet csak egy hitvány, gerinctelen bérhazudozó állíthat!

A helyzet úgy áll, hogy ennél a tolvaj, korrupt 100 milliárdokat lopó enyveskezű orbánista bűnszövetkezetnél bármi jobb. Mondom bármi!

1ghost 2017.06.08. 08:47:04

@Jakab.gipsz: @eßemfaßom meg áll: @midnight coder: @MaxVal BircaMan HJCD: @Behajtó70: @sírjatok: @FCUK4:

Na tessék! Itt van orbán takonygerincű bérhazudozója hét nicken, de hazudhat a többi húsz nickjén is mert ezt a tetves, tolvaj, velejéig korrupt fideszbandát szívből rühellik immár a magyarok, s rövidesen sitten rohad az egész bagázs.

Tökönrúgott Feleségek 2017.06.08. 09:04:46

@ati27: Pont ezt akartam én is írni. Ahogy ezek "vezetik" az országot, úgy bárki (még én is) el tudná vezetni. Azt, hogy ez nem így van, a szokásos fideszes suttogó propaganda hiteti el a gondolkodásra kevésbé képes emberekkel.

Netuddki. 2017.06.08. 09:04:53

TÉVES OK-OKOZATBÓL TÉVES KÖVETKEZTETÉST LEHET LEVONNI.

Magyarországon nincsen demokrácia és jogállam. Nincsenek szétválasztva a hatalmi ágak. A megélhetési politikusbűnözők is csak azért lophatnak mert felelősségrevonás és büntetés nélkül megtehetik.
Könnyű picsogni arról, hogy az embereket nem érdeklik amikor kifosztják őket a választott vezetőik, de milyen lehetőségei vannak az ecceri embereknek? Ha felkoncoljuk az orbán bandát, akkor garantálod, hogy a résztvevőknek elmarad a börtön? Akkor? Egyéb ötlet?

Jakab.gipsz 2017.06.08. 09:12:01

@1ghost: Viszont nem gyűlölködünk, mit Ti, ez a közös, nem a név.

Vegyétek észre önmagatokon kívül másoknak már nem hazudozhattok, szkizoidok vagytok.

Vigyázz mit kívánsz, mert megkaphatod! Minden ostoba és aljas tetteiteknek nyoma van.

Netuddki. 2017.06.08. 09:15:15

@Jakab.gipsz: Ezek szerint az "orbán takonygerincű bérhazudozója hét nicken" megállapítást nem tagadod.

Az orbán banda tolvaj bűnözők gyülekezete. Azt választottad, hogy együtt értesz velük és véded őket. Ezzel saját magadat soroltad a tolvaj bűnözők közé. Ezek után mégis mi a jó lófaszt akarsz másokat minősítgetni?

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2017.06.08. 09:17:37

@1ghost: :0
Tehát akkor mégis a poszt hazudik? Orbán nem marad örökre hatalmon, hanem hamarosan sittre megy? Ki fogja oda küldeni, ó dicsóséges messiás, szent látnok!
Igazmondó Ferenc, Demokrata Dopeman, vagy Bátor Bajnai?

Ready2 2017.06.08. 09:22:59

@Petra033:

Itt a lenyeg, ahogyan Petra leirta. Amig nincs jobb (sot csak rosszabb van), addig maradnak. Ez van.

Cartman (ex Cartman) 2017.06.08. 09:25:26

@poor: Szerintem igaza van FCUK4-nek. Jelenleg kb. 10 pártocska marakodik a "baloldalon". Amíg ők képtelenek bármiféle együttműködésre, addig Orbán azt csinál, amit akar. Úgy vélem, már a 2014-es választásra is igaz volt, hogy azt valójában nem a Fidesz nyerte meg, hanem az ellenzék veszítette el.

Szánalmas a Fidesz politikai teljesítménye, de az ellenzék jelenleg még őket is alulmúlja.

nookedli 2017.06.08. 09:26:31

@FCUK4: A Jobbik? Te sem gondolod komolyan! A Jobbik le fogja váltani a korrupt, hazaáruló zsideszt, ha az embereknek van eszük! Egyetlen esélyünk a rendszerváltásra. Le kell számolni ezzel a judeobolsevista országrombolással, amit az összes politikus és sleppje művel! Egyetlen alternatíva a Jobbik!

Netuddki. 2017.06.08. 09:37:19

@Cartman (ex Cartman): Persze, amíg vannak ilyen agyatlan köcsög támogatói mint ti is, addig marad, ja.

Ez a "nincs jobb" bullshit tolvajfideszes agitprop mára meg már okafogyottá vált. DE, IGEN, VAN JOBB, csak körül kéne nézni, és felemelni a valagatokat és jövőre elmenni szavazni!

Kármentő 2017.06.08. 09:42:01

Jó lenne, ha semmi nem változna!
A ballibsi kormányok megmutatták, mit tudnak és mit tesznek.
Köszönjük, AZ NEM KELL!

Cartman (ex Cartman) 2017.06.08. 09:46:30

@Netuddki.: Szövegértelmezési gondjaid vannak. Próbáld meg még egyszer, csak most húzd ki a fejed a seggedből.

Netuddki. 2017.06.08. 09:53:56

@Cartman (ex Cartman): Hú, de megmondtad most nekem! Kemény vagy, mint -20°C-ban a fagyott kutyaszar.

Netuddki. 2017.06.08. 09:54:47

@wmiki: Ki a faszom szólt hozzád, te lúzer troll?

gyurmicsek 2017.06.08. 09:58:26

Szerintem meg építsünk még egy stadiont, az megnyugtat....

Kivlov 2017.06.08. 10:01:14

engem sokkal jobban dühítene, ha visszajönne a ballib csürhe és újra agyonadóztatná a dolgozót, hogy a kisebbségnek meg a nyuggernek osztogasson...

high up! 2017.06.08. 10:07:40

Orbaneszku diktátort csak az fogja tudni eltakarítani az útból aki azzal kampányol hogy börtönbe fogja vágni az összes fidesz tolvajt. Élén Orbanszkuval és a gázszerelőjével. meg a vejével meg az összes többi sztrómajával.

Ez az amit az Átlaghülyemagyar azonnal megért. Ennél több programot ez a birka beletörődésre betört magyar nép se felfogni nem tud, se nem is érdekli. Amit azonban az Átlaghülyemagyarja (a migránshírek mellett) lát, az az hogy ezek a fél országot ellopták már maguknak és nem lehet semmit tenni ellenük.
Amíg nem jön valaki hogy elmondja a népnek, hogy ő ezt a közpénz tolvaj fideszbandát az utolsó ellopott forintig elszámoltatja és a tolvajokat bebörtönzi, addig itt nem lesz semmiféle kormányváltási esély.

A falusi parasztság, a városi proli tömegek, a Tescoban vásárló népség marhára nem az egykulcsos adóról, nem a költdségvetési hiányról akarja az ellenzéket hallani, hanem arról hogy mit fog tenni a tolvajokkal.
Amelyik ellenzéki pártnak erre nincs egy szava sem, illetve nem teszi meg alapporgramjának a fidesz banda könyörtelen elszámoltatását, az aztán senkit nem fog tudni megszólítani a választáson.

FOLYTASSUK!

high up! 2017.06.08. 10:20:15

@Kivlov:

höhö, az egykulcsos adó egyenes következménye, hogy a nem a 15%-os felső réteghez tartozó népség teljes adóterhelése illetve az addig kapott állami támogatások megvonása sokkal nagyobb veszteség neki, mint az a pár százalék nyereség, amit a bérnövekedésében észrevesz.
Az egykulcsos szja ugyanis olyan aszimetrikus mint matrollcsi gyurka nézése: a felső 15% kaszál 80% nyereséget, de csak 20% terhelést fizet a közösbe.
A 85% alattavaló meg kap 20% nyereséget, oszt befizet 80% -nyi sarcot. Így finanszírozza a köznép a pár százalékos elit még nagyob jólétét.

Az egykulcsos szja-t még 2017-ben is beszopni nem akármi agyi teljesítmény! Különösen az tetszik, amikor a hülyére vett 85% tüntet a szopás fennmaradásáért. Na de hát Kádár alatt is ez volt, Horn alatt is ez volt, Orbaneszku alatt is így maradt ez a nép.

FOLYTASSUK!

Kivlov 2017.06.08. 10:26:02

@high up!:
Höhö, vissza az 1kulcsos adó előtti "igazságos" SZJA rendszert!
Amikor az SZJA fizetők 10-15%-a fizette be az SZJA 90%-át! Éljenek a (kamu) minimálbéresek! Támogassuk őket, ne fizessenek SZJA-t, úgyis vannak majd 1,5 millióan! Cserébe legalább a közvilágítást kapcsoljuk le a házaik előtt, meg szedjük fel az útburkolatot...

Kivlov 2017.06.08. 10:30:55

@high up!:
A mai napig nem értitek, hogy nem orbán ellen kellene politizálni, hanem valami mellett.
Valami jövőkép, vízió, program, társadalmi réteg stb. mellett.
Mondjuk ti kormányon is ezt csináltátok, ezért (is) lett kvázi államcsőd...

micimate 2017.06.08. 10:36:59

Sajnos rohad itt minden. Ha tolvajok kormányoznak, bárki felmentést kap a saját lopásaira. Mert hát lopás, ha a kórházi orvos megfelelő jattért (ami jóval kevesebb mint a szociális otthon havi díja) aktív ágyakon tartja a krónikus osztályokra, vagy szociális otthonokba való embereket, és az egészségbiztosító félrenéz, ha az egyetemi oktató az előírt 72 órán belül nem osztályozza le a vizsga dolgozatokat, és ezért a sikertelen dolgozat írója, már nem tud pótvizsga időre bejelentkezni, a régész azért nyilvánít műemléknek templomot, hogy ne a hívők, hanem az állam, az adófizetők összességének pénzéből újítsák fel. A lenyúlt EU források (ja, és közben a koldus beköp az adakozó kocsijának lehúzott ablakán), az MNB gyomorforgató hőstettei, a Fidesz oligarchák világában mindezek, és a napszálltáig sorolható "kis ügyek" fel sem tűnnek, már minden megengedett. Orbán mégsem ezért marad hatalomban. A fő ok, hogy a sok elborult elméjű "ellenzéki párt" nem utasítja el Orbánhoz hasonlóan a muszlim, elsősorban arab importot, nem fogják fel, hogy a lakosság joggal retteg ettől a csőcseléktől, és egy darabot sem kér belőlük. Orbán apánk megvéd minket. Ez a hit az ő fő ereje!

chrisred 2017.06.08. 10:37:13

@Kivlov: De ha náluk landol a magyar adófizetők jövedelmének 90%-a, akkor mi a gond ezzel? Ők is vállon viszik majd a luxusterepjárójukat, ha véletlenül a minimálbéresek környékére tévednek?

Ferenc Cserepkei 2017.06.08. 10:39:36

Tudjátok ez a kib@szott posztfeudális szar a kiegyezés óta már így van. Nekünk Mohács kell, hát tessék. De nagyon jó lenne már áttólni az országot a XXI. századba!

Brumm Brumi 2017.06.08. 10:40:54

Én nyitott vagyok: mondjon valaki a ballibák három kormányzati ciklusából, 94-98, 02-06,06-10
tíz, nem, öt, egye fene három olyan dolgot amire azt lehet mondani hogy igen kérem,ez a kormányzati lépés, intézkedés kiállta az idők próbáját, párás szemmel emlékezünk rá.
Türelmesen várom, hajrá.
Lehet oktatás, egészségügy, honvédelem, gazdaság.
Mert ha egyik ballibát is megkérded hogy jójó, Orbán nem, eddig világos, hanem mondd, mutasd fel akkor helyette a kormányképes alternatívát...akkor nagy kuss következik majd újra az jön hogy igen de az Orbán..:P
Most sem lesz másképp.

Érdekes az is , hogy egyik agyonvert ballibának sem jut eszébe az ami kézenfekvő.
Éspedig hogy azzal kéne kezdeni hogy egy valódi és magyar, nemzeti baloldalt kéne létrehozni.
Mert addig amíg az egész vircsaft nem egyéb mint egy sorosi, gyurcsányi, niedermüleri,újhelyi, jávorbenedeki és hasonlóak nettó hazaárulásaiból áll...
addig bizony annyi esélyük van(lesz) mint lendvai ildikó nénének a Miss Universe manilai döntőben.
A régi proletár internacionalizmus a mai globalizmusnak az elődje, azt a célt szolgálta/-ja hogy a háttérhatalom minél zavartalanabbul avatkozhasson be egy ország belügyeibe.
Viszont sok államban már a baloldal is kinőtte ezt és védi országa érdekeit.

Magyarországnak viszont idáig még ballib hazaárulókból is csakis a legalja jutott.
Ezeknek csak az a céljuk hogy naponta azt hörögjék: most aztán tuti hogy bukik a Zorbán.
Mert mindennap az Indexen legalább egy blogger hangosan ajvékol. Azt meg ki nem szarja le, ugye.

konrada 2017.06.08. 10:41:39

@Tökönrúgott Feleségek:
...hát bárkik már voltak hatalmon, és lett belőle kvázi államcsőd, IMF-hitel.
...így ha - megengeded - ezt csak azért, mert te bemondod, még nem nagyon hihető...

sőőtnagyonis 2017.06.08. 10:42:59

Az egy dolog, hogy nincs változás a politikai palettán, de a média is egymás ellen szapulja, atokat, akik sorban állnak a választók kegyeiért.
Csak a Csicska1 és Csicska 2 tévében (ATV, HirTV) tegnap a riporternőnek álcázott politikai madámok sorra alázták a meghívottakat. Azzal a lökött dumával nyomták teli a műsorukat, hogy nem képesek az összefogásra és ebben egymást hibáztatják. Ennek a témának végül az érdeklődők reakciója, hogy elfordulnak a műsortól. Belepofáznak a riportalanyok szavába, és széttöredezik a beszélgetéseket. Mármár undorító, ahogyan viselkednek.
A volt szadeszeseken meg úgy csüngenek, mint az anyjuk emlője lenne.
Tehát nincs változás, nem a politikai ellenfelekkel hadakoznak az ellenzéki politikusok, hanem a média politikacsinálóival.

Sir Galahad 2017.06.08. 10:46:17

Unalmas már ez. Persze, hogy zavar mindenkit a lopás, dehát amíg hatalmon voltak, loptak a most ellenzékben lévők is, és nem látni olyan erőt, amelyikről el lehetne hinni, hogy tiszta kezű lesz. Ez a kérdés ezért hagyja hidegen az embereket. Most egy tolvaj társaságot miért cseréljünk le egy másikra? Minek? Ráadásul a másik társaság, amíg kormányzott, kis híján csődbe vitte az országot - most legalább ez a veszély nem fenyeget.

Így már érthető, miért néz ki úgy, hogy megint 2/3-a lesz a Fidesznek? És érthető, milyen ellenzék kellene a leváltásához?

Vajon miért nincs?

Brumm Brumi 2017.06.08. 10:49:04

Na, hát erről beszéltem:
index.hu/belfold/2017/06/08/bortonbe_kell_menniuk_a_magyar_nemzeti_vagyonkezelo_egykori_vezetoinek/
Ebből emelném ki:
"A washingtoni per

2014 őszén a magyar állam javára döntött a sukorói kaszinóberuházás ügyében a beruházási viták rendezésének nemzetközi központja Washingtonban. A nemzetközi választott bíróság elutasította az izraeli befektetők keresetét és 100 milliárd forintos kártérítési igényét, és megállapította: az ügyben a magyar állam jogszerűen járt el, nem szegett meg beruházásvédelmi egyezményt, és nem tette lehetetlenné a befektetők magyarországi működését. (A pert a Lauder befektetői csoportba tartozó Vigotop nevű, ciprusi bejegyzésű társaság indította, mert álláspontjuk szerint a magyar állam megsértette a ciprusi-magyar befektetésvédelmi egyezményt, amikor közhatalmi eszközökkel hiúsította meg a Lauder csoport kaszinóberuházását Sukorón.)"

Valljuk be: mennyi esélye volt megúszni Magyarországnak a lauderékkal szemben, Washingtonban (!) ezt a 100 miliárdos pert?
Isteni csoda hogy legalább ezt megúsztuk..

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.06.08. 10:51:25

@chrisred:

Nem éppen. A Fidesz 40 %-on van, a ballibek meg összesen 20-on.

chrisred 2017.06.08. 10:53:06

@Brumm Brumi: Miről? Nem volt jogalapja a keresetüknek, ezért elutasították. Mi köze ennek a gyíkemberekhez?

chrisred 2017.06.08. 10:59:28

@MaxVal BircaMan HJCD: A Fidesz a teljes felnőtt lakosság körében 25%-on van.

Brumm Brumi 2017.06.08. 11:02:12

@chrisred:

Ugyanis a gyurcsányok mindent elkövettek hogy a lauderek ezt a pert megnyerjék...
Ugyanúgy ahogyan a D209 vezetésével sikerült a ferihegyi pert elveszteniük, a "kanadai" befektetőkkel szembven:
mno.hu/migr_1834/nyolcmilliard-forint-egy-ciprusi-offshore-cegnek-640881

Brumm Brumi 2017.06.08. 11:07:10

@chrisred: " A Fidesz a teljes felnőtt lakosság körében 25%-on van. "

Nem annyin van, max ilyen publicusopknál a vasárnapi hírekben(muhaha) , bár az is 2 millió....
De nem is az a lényeg: hanem a biztos pártválasztók.
Ott pedig nézd meg:
kozvelemenykutatok.hu/2014-tavasza-ismetlodne-2017-tavaszan/

chrisred 2017.06.08. 11:08:30

@Brumm Brumi: Továbbra sem látom, mi az összefüggés. 2004-ben Gyurcsányék elveszthettek egy pert a magyar állam nevében, 2014-ben ezt már nem nagyon tehették meg.

morph on deer 2017.06.08. 11:09:20

@E.Katolnai:
"... és nem az árokparton szotyolázgattok ricardóval …"

Naná, hogy nem!
Már az új stadionban szotyolázgatunk viktorkával..!
Qrvanagy fejlődés, valóban...

Homo Homini Lupus 2017.06.08. 11:10:51

Igazad van. Én azt is hozzátenném, hogy alapvetően dolgozni és tanulni nem akar senki. Az orvosnak mindkettőből kijár, ezért nem is nagyon lesz belőle sok egy darabig. Nyugaton is kevesen vannak, mivel egyre öregebb a társadalom korösszetétele és egyre tovább húzzuk az igát a melóban is, tehát több a beteg. Nagyrészt csak rinyálás ez is. Mindenki informatikus akar lenn, mert az sokat keres. Most még! Mire a sok kretén kitanulja a szakmát, már nem ez lesz a felállás...

chrisred 2017.06.08. 11:11:36

@Brumm Brumi: Nem foglalkozom olyan számarányokkal, amik azon alapulnak, ki veri jobban a mellét, hogy egy év múlva elslattyog a szavazófülkébe és ott képes lesz leadni egy érvényes szavazatot.

Homo Homini Lupus 2017.06.08. 11:12:15

@kewcheg: (Ezt erre írtam, csak egy sz.r a blogmotor)Igazad van. Én azt is hozzátenném, hogy alapvetően dolgozni és tanulni nem akar senki. Az orvosnak mindkettőből kijár, ezért nem is nagyon lesz belőle sok egy darabig. Nyugaton is kevesen vannak, mivel egyre öregebb a társadalom korösszetétele és egyre tovább húzzuk az igát a melóban is, tehát több a beteg. Nagyrészt csak rinyálás ez is. Mindenki informatikus akar lenn, mert az sokat keres. Most még! Mire a sok kretén kitanulja a szakmát, már nem ez lesz a felállás...

Attilajukkaja 2017.06.08. 11:21:38

"A jelek szerint valójában tényleg eltűrjük, hogy hülyét csináljanak belőlünk. Sőt: még akarjuk is. "
A magyar ember genetikusan ilyen. Ezt már Kertész is megmondta. :o)
Miért csodálkoztok rajta?

chrisred 2017.06.08. 11:22:46

@MaxVal BircaMan HJCD: A teljes felnőtt lakosságról volt szó.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.06.08. 11:23:13

@Attilajukkaja:

Kertész-Gazember Ákos már maga is megbánta ezt a szövegét.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.06.08. 11:23:56

@chrisred:

Oké, de az nem számít. A nem szavazók - mint nevük is mutatja - nem szavaznak senkire.

Brumm Brumi 2017.06.08. 11:25:41

@chrisred: "ovábbra sem látom, mi az összefüggés. 2004-ben Gyurcsányék elveszthettek egy pert a magyar állam nevében, 2014-ben ezt már nem nagyon tehették meg. "

Egyrészt, a per már 2011-ben indult.
És egy bíróság csupán hozott anyagból dolgozhat, csak meglévő szerződésekről mondhat ítéletet..
A gyurcsányok, számolva a kormányváltásra bizony olyan, a magyar állam számára kifejezetten hátrányos szerződéseket kötöttek, ami megalapozta a keresetet.

És a "befektetők" képviseletében a ciprusi bejegyzésű Vigotop Ltd. még 2011 júliusában fordult az ICSID-hez a "King's City projekt lerombolásával kapcsolatban fennálló jogvita" miatt. A King's City a Sukoróra tervezett kaszinó- és szórakoztató komplexum fantázianeve volt.

A Washingtonban perre ment befektetők pedig olyan nagy nevek, mint a magyar felmenőkkel rendelkező Ronald S. Lauder, az Estée Lauder kozmetikai világcég alapítójának fia, a Budapesten zsidó iskolát alapító volt bécsi amerikai nagykövet, vagy a cégben jobbkeze, Fred H. Langhammer, továbbá Itzhak Fisher üzletember.

A magyar állam által fizetendő perköltség 9 millió dollár volt, ami mintegy 2,16 milliárd forint. Az államot képviselő ügyvédi irodák megbízásai díjai ezen felül értendők. A Bártfai Beatrix férjéről elnevezett Sárhegyi és Társai Ügyvédi Irodát és a Réczicza White & Case LLP Ügyvédi Irodát összesen 6,2 millió euróért – 1,9 milliárd forint – bízták meg a perképviselettel.

konrada 2017.06.08. 11:29:18

Egyébként meg igaza van a bloggernek, ezek lopnak. Honnan lehet tudni? Látni hogyan gyarapodik a zorbán klán, miket vásároltak fel mészárosék, milyen vagyontárgyak, gazdasági társaságok, tulajdonrészek kerültek az országban a kezükbe.

....csak hát: közben gyarapodott az ország is, így vagy az van, hogy sokkal ügyesebbek a gazdaság irányításában, mint a másik társaság, vagy azok még többet loptak.

Az első esetben minek váltanánk le azokra, a második esetben meg pláne....

...de azért valami oka csak van, hogy mégis a zorbán-klán, mészárosék vagyonosodását látjuk, aminek kell hogy legyen oka.

...s ez esetleg az, hogy azok szem előtt vannak: ...hiszen egy Sodexo-ban, Itinieri-ben, Strabag-ban, Alstrom-ban, Abramovics-ban, stb...-ben már nem láthatjuk, mivé vált az ellopott pénz, az az ország látókörén kívül van, így legfeljebb "jól meglepődünk", ha egy volt miniszterelnök francia becsületrendet kap, vagy egy pártpénztárnok milliárdot vesz ki bécsi cégéből lapfelvásárlásra...

...s tulajdonképpen: ha már, ...tényleg eljutunk egyszer mi birka magyar nép az elszámoltatásig, mindenképpen jobban járunk, ha az a pénz magyar földbirtokban, gyárakban, szállodákban van benne, mintha a fentebbi opciókban.
...szóval abban nagyon sokan egyetértünk, hogy ezeket le kellene váltani, de abban már nem, hogy mindegy kire, mert azt azért látni lehet, van rosszabb is, akik ráadásul egyenlőre megkerülhetetlenek...

konrada 2017.06.08. 11:32:04

@chrisred:
Ebben igazad van.
...de azokkal se kéne számolnod, akik sosem verték, de nem is szavaztak...

chrisred 2017.06.08. 11:33:42

@MaxVal BircaMan HJCD: Ez nem igaz. A pártpreferenciával rendelkezők a pártlistára nem szavaznak (vagy legalábbis nem kiszámítható módon). De a választás az egyéni körzetekben fog eldőlni.

gyurmicsek 2017.06.08. 11:53:36

@Kivlov: Valami mellett kellene politizálni, és kiállni, igazad van.
Ha majd zavarja a jobboldali embereket a közbeszerzések állapota meg hogy olyan emberek állnak órbán mellet, akiknek papíron nincs jövedelme, akkor megyek én is tüntetni, addig meg minek mennék. Csak Soros bérenc lennék....

konrada 2017.06.08. 12:05:27

@chrisred:
Az országos politikával az a gond, hogy egy körzethez uszkve 80-100 ezer szavazó tartozik. Így a személyes varázsnál - mivel ennyi ember nem ismerheti alaposan a jelölteket személyesen tapasztalva - sokkal többet ér az a gépezet, amely felépíti imidzsét ...és rombolja a többiét - illetve annak tudata, milyen irányvonal várható el tőle a parlamentben.

...ezért van az, hogy gyakorlatilag csak azok a jelöltek jutnak el a parlamentbe, aki mögött párttámogatás van.
...s ez megnehezíti azt a dolgot, hogy a váltásra esélyesebb győzzön, mert aki Nyilas Misire szavazna, az nem szavaz Kohn Bandira, de fordítva se...

gyurmicsek 2017.06.08. 12:05:49

Én bárkire szavazok, aki pár dolgot megcsinál ezekből:
- ügynök akták nyilvánosak
- minden képviselő C típusú árvilágítás
- büntetett előélet örökre kizárva a politikából
- közbeszerzések átláthatók és valkahogy rendbe tenni őket
- offshore cégekkel nem lehet kapcsolatban az állam
- képviselők és közvetlen családtagok adóbevallása nyilvános
- vagyonosodási vizsgálat mindenkinek aki a kormányváltástól a parlamentben ült
- alkotmánybíróság jogainak visszaállítása
stb. stb.

Ezeket kétharmaddal rendbe lehetett volna tenni.

Attilajukkaja 2017.06.08. 12:13:07

@gyurmicsek: Ezek nagy részét szorgalmazta annak idején az LMP. Szavaztál rájuk?

chrisred 2017.06.08. 12:25:32

@gyurmicsek: Én nem tökölnék ennyit a vizsgálatokkal, úgyis azok látnának be a lapok közé, akik szintén be vannak avatva. Egyszerűen az, aki 2018-ig bármilyen állami vezetői tisztséget betöltött, soha többé ne kerülhessen ilyen pozícióba.

HaD 2017.06.08. 12:31:08

Azért maradhat hatalmon egy ilyesfajta rezsim mert ilyen cikkek simán megjelenhetnek. A cikk író tolvajoz de nem tesz feljelentést...gondolom arra számít hogy úgy is elhajtják...de ha nem tesz feljelentést akkor cinkos,bűntényt leplez! Avagy hamisan vádol??? Azért maradhat hatalmon egy ilyesfajta rezsim mert ki lehet plakátozni konkrét személyeket(jelenleg is regnáló "politikusokat")hogy tolvajok de sem ők nem tesznek feljelentést hogy megrágalmazták őket sem a plakátozó hogy végére járjon a dolognak. Ezt készítették elő az emút 30 évben sőt már az apukájuk idején kádár "apánk" alatt...összekacsintósan:(

chrisred 2017.06.08. 12:32:14

@konrada: De ez magyar viszonyokra és lehetőségekre lefordítva azt jelenti, ha minden párt futtatja a saját jelöltjét, akkor a Fidesz jelöltje fog befutni. Lásd 2014: 106 körzetből 100. Kérdés,hogy ugyanez lenne-e az eredmény, ha a körzetekben gyakorlatilag csak két jelölt lenne, egy kormánypárti és egy független protestjelölt.

morph on deer 2017.06.08. 12:35:04

@MaxVal BircaMan HJCD:
"Kertész-Gazember Ákos már maga is megbánta ezt a szövegét."

Feltehetően csupán azért, mert a "genetikusan" rész kicsit durvára sikerült.

Azért az kétségtelenül igaz, hogy valamilyen "speciálisan magyar" képességre szükség van ahhoz, hogy átlagemberek millióit már ne zavarjon az, hogy meglopják, hogy eltékozolják a vagyonukat, hogy dedós szintű hülyeségekkel manipulálják őket folyamatosan, hogy szabad, döntésképes emberekből hajbókoló cselédekké fokozzák le őket - cserébe mindezért az orbáni szekta tagjai lehetnek!

Mert ne mondja senki, hogy úgy nem lehetne nemzeti érzelmű egy kormány, hogy közben tisztességesek maradnak a tagjai!
- Hogy közben nem a "kisemberek" rovására hizlalná a haveri kört!
- Hogy nem a saját nagyzolását és pereputtyának "saját lábra állítását" tartja legfontosabbnak!

Nem az a baj, hogy "nemzeti konzervatív" cimke alatt működnek, hanem az, hogy önző, pitiáner, és végtelenül hataloméhes aljadék van az ország élén, és "uralkodik"!

A sok szerencsétlen meg hiszi az orbáni feudál-bolsevik maszlagot, mert az jó a "nemzetnek"!

A szolgaleküség nem "genetikus", valóban!
Csak a végtelenül ostoba emberek egyetlen mentsvára ... mert hátha nekem jobb lesz, ha meghunyászkodva talpat nyalok..!

Magyarország, 2017 AC.

Brumm Brumi 2017.06.08. 12:38:41

@chrisred: "Kérdés,hogy ugyanez lenne-e az eredmény, ha a körzetekben gyakorlatilag csak két jelölt lenne, egy kormánypárti és egy független protestjelölt. "

Ez nem kérdés.Másként fogalmazva:nem ez a kérdés.
Hanem tegyük fel, a másik oldalon lenne egy "független protestjelölt". És tegyük fel hogy az illető győzne is.
És ott állna a "független protestjelölt" a , na innen hogyan tovább kérdéssel.
Most akkor innen simicska irányít vagy leisztinger? boldvai vagy puch? Operettnáciktól szegedi chanad lesz a külügyminiszter vagy más?
Nem fokozom: egy Hieronymus Bosch festmény ehhez képest egy Tesz-vesz város...

Brumm Brumi 2017.06.08. 12:40:55

@morph on deer: "Mert ne mondja senki, hogy úgy nem lehetne nemzeti érzelmű egy kormány, hogy közben tisztességesek maradnak a tagjai!
- Hogy közben nem a "kisemberek" rovására hizlalná a haveri kört!
- Hogy nem a saját nagyzolását és pereputtyának "saját lábra állítását" tartja legfontosabbnak!"

Mondj egyet 1990 óta.Egyet, hadd lássam mire gondolsz.
És neked is felajánlom: mondj a ballibák eddigi három kormányzati ciklusából, 94-98, 02-06,06-10
tíz, nem, öt, egye fene három olyan dolgot amire azt lehet mondani hogy igen kérem,ez a kormányzati lépés, intézkedés kiállta az idők próbáját, párás szemmel emlékezünk rá.
Türelmesen várom, hajrá.
Lehet oktatás, egészségügy, honvédelem, gazdaság.

chrisred 2017.06.08. 12:42:50

@Brumm Brumi: Az biztos, hogy az egybites "nincs véleményem" két lábon járó szavazógépekkel teli parlamentben nem merülnek fel ilyen kérdések.

Attilajukkaja 2017.06.08. 12:47:21

Ha ez a kormány NEMZETINEK vallja magát, akkor mindazt nemzetinek legitimálja, amit a tízparancsolat utolsó hat-hét pontja tilt.
Én nem fogok egy olyan bandára szavazni, amelyik nemzeti értékké avanzsálja a bűnt!

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.06.08. 12:47:42

@chrisred:

S az egyéni körzetekben milyen alapon szavaznak szerinted az emberek?

morph on deer 2017.06.08. 12:52:04

@Brumm Brumi:
"Türelmesen várom, hajrá."

Mert mit mondtam?
"... nem lehetne..."
Nem azt, hogy volt!
És ha odafigyelsz, akkor azt is láthatod, hogy nem a "bal-jobb" kamuról beszéltem, hanem a módszerekről és a személyek "jelleméről"!

Miért lenne az baj, ha tisztességes kormánya lenne ennek az országnak?

Miért baj az, ha én nem tartom értelmes embereknek azokat, akik úgy gondolják, hogy a tisztesség nem fontos?

Már megint nem "oldalról" van szó!
Igenis, ez aviselkedés undorító, erkölcstelen és tisszességtelen - akármilyen igeológia nevében is történik!

És megint nem az a lényeg, hog "dehát azok is" hanem az, hogy ezek, - most éppen a "nemzetiek" - miért?

És hogy ez miért nem zavarja a "tisztességes" szavazókat?

chrisred 2017.06.08. 12:52:48

@morph on deer: Nem durvára sikerült, hanem teljesen alaptalan. A magyar ember "genetikusan", azaz természetéből adódóan örök lázadó. Ezért vagyunk hátrányban más népekhez képest, akik időnként hajlandóak egy vezető mögé beállva egységet alkotni. A magyarok viszont "liberálisabbak" a liberálisoknál is, utálnak parancsokat végrehajtani.

high up! 2017.06.08. 12:54:57

@Brumm Brumi:

Orbaneszku gazdádnak csak egyetlen sikere lesz majd a történelemben (ha lesz): ha a bukása után el tud menekülni Moszkvába.

Ha nem, akkor a magyar nép akasztani fogja. A szétlopott tízmilliárdokat meg vissza fogja venni, bármelyik strómanjára is íratta azokat.

FOLYTASSUK!

BéLóg 2017.06.08. 12:55:11

Orbán már rég megbukott holnap, mi ez a nagy hörgés még mindig?
Amíg Gyurkaferkó van, addig a fidesznek egyetlen másodpercig sem kell aggódni semmin.
Sőt, miután beszopta mindenki hogy Orbán és Simicska szakított, utóbbi teljesen behálózta a Jobbikot, miközben Pénztáros Lőrinc fizeti ki neki az ÖSSZES "papíron" elvesztegetett pénzt, elmehettek ti mind vartyogoók a búsba.
Annyi eszetek sincs mint egy galandféregnek. Politizálni csakis PÉNZ-zel lehet, meg PÉNZ-zel meg PÉNZ-zel és ezt csinálja a fidesz.
Ami KÜLÖNBSÉG ElQúróhoz képest, hogy ők magyüzemi módon lopják az EU pénzét (amit az EU tagállamai kisüzemben lopnak, mert az egész EU erre jött létre) ÉS mint a rendes Rinaldo Rinaldini vagy Rúzsasándor meg a többi SZERETETT gazembertolvajrablógyilkosakasztófavirág ADNAK a parasztnak.
Ez utóbbi az, amit egyetlen balliberális hazátlan választókat agyhalottazó faklaszap sem volt képes még felfogni.
Orbán akkor távozik a hatalomból, mikor 150 évesen meghal. Akkor majd szentté avatják és díszsírhelyet kap a Parlament előtt. Utódai meg ezer évig be lesznek PÉNZ-zel betonozva. PÉNZ-zel, PÉNZ-zel, csakxólok, hogy miről van itt nagyba szó.

chrisred 2017.06.08. 12:55:42

@MaxVal BircaMan HJCD: Hogy akarnak-e kormányt buktatni. Mindig ez a kérdés.

HaD 2017.06.08. 12:56:20

@chrisred: Ezt csakis egyféle módon lehet rendezni...ahogy ők tennék és ahogy apukájuk meg anyukájuk tette az emút 70 évben. Határzár...aki képviselő volt vagy kormányhivatalnok helyettes államtitkári szintig ez emút 30 évben irány a stadion(nem meccsre kellene jegyet váltaniuk:)) aki jelenleg polgármester 2000 főnél nagyobb településen irány utánuk. A családjaik meg mehetnek "üdülni" egy másik stadionba. Az illetékes elvtársakat megkínálni azzal hogy ha előadják hogy ki mikor mit csent el akkor a család elmehet(persze nem:)). Minden offshore tulajdonú cég egy héten belül hívja haza a tényleges tulajdonost aki hozza magával a bevételeinek a kimutatását az emút 30 évre visszamenőleg...ja ha nincs akkor volt tulajdon nincs tulajdon...vissza a közösbe!!! Akinek 100 millát meghalad a vagyona(oldalági/felmenő/lemenő családdal összevontan) az egy héten belül számoljon el arról szerződések adóbevallások mérlegek nyilvános pályázatok jegyzőkönyvei bemutatásával,hogy a vagyona az adózott munkája gyümölcse és tisztességes versenyhelyzetben a tehetségével szerezte. Ha nincs ilyen papiros akkor vissza közösbe a nem igazolt tulajdon..egy héten belül!!! Ja és gyurcsány igazolja hogy a motim hogyan kerül hozzá úgy hogy hozzá is kerülhetett volna...ja és orbán igazolja hogy apu úgy kapta meg a bányáit ahogy én is megkaphattam volna...ja és dajcstomi mesélje el hogy apuanyu hogyan kaparintotta már meg az mtk-t úgy hogy én is megkaphattam volna...nyilvánosan verseny helyzetben a saját adózott kis pénzből...stb...stb...mondjuk egy olyan választási törvény sem ártana hogy egy politikus ha valamit ígér de nem tart be akkor a főtéren kiherélik...mondjuk botka úr a jelenlegi megmondó ember:)

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2017.06.08. 13:02:35

Lőrinc barát zsebe tele,
Viktor közpénzt lopott bele,
S nekik azt mutatja e jel:
Magyarország jobban tejel!

high up! 2017.06.08. 13:02:46

@chrisred: "A magyar ember "genetikusan", azaz természetéből adódóan örök lázadó. "

Téves. A magyarja genetikusan örök kussoló. Minden szarba bele lehet kényszeríteni, s a hülyéje még majd meg is magyarázza, hogy há ez mér jó.

Ma sincs másképp: 30 felett szinte már mindenki bele van szoktatva a magyar valóságba. Vannak még lázadók, akik nem akarják a beletört, belenyugvó sorsot, ezekből lesznek aztán a kivándorlók.

Pofázni nem mer a magyar, sose mert, csak akkor ha tudja hogy nem lesz következménye, így továbbra is ül a seggén a fotelban, oszt várja, hogy más v´ívja meg helyette a forradalmat.

FOLYTASSUK!

Pop40 2017.06.08. 13:20:57

@Brumm Brumi:

"Mert mindennap az Indexen legalább egy blogger hangosan ajvékol. Azt meg ki nem szarja le, ugye."

Akkor ezért nyáladzotok itt Vitya valagára 120 nicken minden egyes poszt alatt? :D
Már épp megijedtem, hogy ha ilyen felétek a "ki nem szarja le", milyen lenne az, ha tényleg nem szarnátok le. :-)

Persze ti oda mentek, ahova Habony küld, nem?

Pop40 2017.06.08. 13:31:40

@BéLóg:

"ÉS mint a rendes Rinaldo Rinaldini vagy Rúzsasándor meg a többi SZERETETT gazembertolvajrablógyilkosakasztófavirág ADNAK a parasztnak."

Dehogy adnak. Ezzel csak a paraszt hitegeti magát. Hogy majd Habony megfelezi vele a kokóját Ibizán, meg Mészárosék a 100.000.000.000 / év ellopott lóvét.

A valóság meg ez:

hirtv.hu/ahirtvhirei/atlag-alatti-fizetesek-meszaroseknal-1396087

chrisred 2017.06.08. 13:35:33

@high up!: Akkor magyarázd el nekem az ellentmondást: ha a magyar ember amúgy is genetikusan engedelmeskedik, akkor miért kell folyamatosan beleszoktatni a járomba? Abban igazad van, hogy az egyéni ellenállás a mai korban lényegében csak a passzív kívülállásban nyilatkozik meg.

Pop40 2017.06.08. 13:51:20

@Brumm Brumi:

Mondok én neked, elvtárs, akár többet is.
Még úgy is, hogy messze nem tartom sikertörténetnek azt az időszakot.

Akkoriban nem loptak 100.000.000.000 /stróman/ év sebességgel az elvtársak, mint most. Ez normális országban magától értetődő, de a fidesz maffiaállamához képest meg kell becsülni.
Hébe-hóba jött befektető az országba. Mint pl a mostani Gdp gerincét adó autóipar. A Merci pl a csúnya gonosz Gyurcsány alatt jött ide, bármennyire is szeret most dicsekedni az autóiparral a vajda.
Ha túlárazva, meg mutyikkal is, de épültek autópályák. Az az intézkedéscsomag, ami amúgy az eladósodást meglökte, a 100 napos program volt, ami az eüben, a tanároknál stb eredményezett béremelést. Voltak független szervezetek, nem egy "barátok közt" volt az ország, ahol az ex-fidesz képviselő ügyész ellenőrzi a fideszes kormányt.

Ja, és volt egy Bajnai-Oszkó páros, akik még egy világválság, meg a szoci elkúrások után is növekedési pályára tudták állítani az országot.
Megnézném a vajdád hozzáértését egy 2009-es gazdasági környezetben.

Pop40 2017.06.08. 13:56:56

@E.Katolnai:

Igazán kösz a nosztalgikus memoárt, bár gőzöm nincs, mit szerettél volna belőle kihozni.

Külön emeli a pátoszt, mikor a fideszes zombi elmélkedik a szotyolázásról. Bevallom, én nem szoktam. De majd alkalomadtán eltanulom a vajdádtól.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2017.06.08. 13:57:35

Eléggé rátapintott a lényegre ez a 6 pont, ráadásként ott van az érv, hogy az MSZP-DK-MPL is ugyanígy lopott, felesleges rájuk váltani...

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2017.06.08. 14:03:04

@Pop40: Bajnai a szoci elkúró kormányban is nyakig benne volt, a válság mélypontján adta át a Fidesznek a kormányzást. A kilábalás pedig természetesen nem valamelyik magyar kormány teljesítménye volt, hanem a javuló nemzetközi gazdasági környezetnek köszönhető...

konrada 2017.06.08. 14:06:08

@chrisred:
Ha nem tudnak a pártok kiegyezni, akkor azt. Független jelöltet 1990 óta nem szavaztak be annyit a parlamentbe összesen, hogy egy frakcióalapításhoz elég lenne.
...mert bármennyire hülyének is van nézve a magyar választó, azt azért tudja, hogy a függetlenre adott szavazat elveszett szavazat, mert vagy beáll valamelyik erő mögé, és továbbiakban úgy működik, mint egy pártpolitikus, vagy az ő 1 db szavazata nem számít semmit sem.
...s az előző esetnél a szavazónak jobb, ha tudja mire számíthat, s inkább szavaz oda, amelyik oldal koncepciója neki jobban megfelel.

chrisred 2017.06.08. 14:10:26

@Pop40: A 100 napos program szinte semmit nem változtatott az államadósság szintjén, az csak 2006-ot követően ugrott meg.

Pop40 2017.06.08. 14:16:31

@Online Távmunkás:

Hát, nekem valahogy nem rémlik, hogy 2010 tavaszán lett volna a válság mélypontja.

Brumm Brumi 2017.06.08. 14:18:23

@Online Távmunkás: "Bajnai a szoci elkúró kormányban is nyakig benne volt, "

Másolom a libaszakértő hivatalos életrajzát:

Bajnai Gordon
A Wikipédiából, a szabad enciklopédiából

A Magyar Köztársaság nemzeti fejlesztési és gazdasági minisztere
Hivatali idő
2008. május 15. – 2009. április 16.
Előd Szabó Pál (gazdasági és közlekedési miniszterként)
Utód Hónig Péter (a miniszter hatáskörét gyakorló közlekedési, hírközlési és energiaügyi miniszterként), illetve Varga István
A Magyar Köztársaság önkormányzati és területfejlesztési minisztere
Hivatali idő
2007. július 1. – 2008. május 14.
Előd Lamperth Mónika
Utód Gyenesei István (önkormányzati miniszterként)
Született Szeged
1968. március 5. (44 éves)
Párt pártonkívüli
Foglalkozás közgazdász, politikus

Bajnai György Gordon (Szeged, 1968. március 5. –) magyar üzletember, politikus. 2007 és 2008 között önkormányzati és területfejlesztési, majd 2009-ig nemzeti fejlesztési és gazdasági miniszter a második Gyurcsány-kormányban. Gyurcsány Ferenc lemondása után 2009. április 16. és 2010. május 29. között a Magyar Köztársaság miniszterelnöke.

De ha már nosztalgiázásnál tartunk, nézzünk egy ballib orgánumot, hogyan tálalta anno a remek libaszakértői gazdasági teljesítményét:

Meglepően jó lett a magyar GDP-adat
[origo]|2010. 02. 12., 9:13

Meglepően jó lett a GDP-adat, bár a rendszerváltás óta így is a legnagyobb visszaesést produkálta a magyar gazdaság 2009-ben. A várt 6,7 százalék helyett 6,3 százalék lett az esés.
-------

Hiába no, ez volt a libaszakértő "eredménye", 9,5 milliárd euró IMF hitel felvétele és eltapsolása után...:D

És lássuk,még milyen választói nosztalgiára alapozná a libaszakértő(vezette ballib nagyszövetség) a választási esélyeit...:D
Mit is csinált konkrétan(nem elméletben) az MSZP-s miniszterelnöki casting győztese, a böszme gazdasági minisztere, immár miniszterelnökként?

Elsősorban ezt, idézzük fel a csomagját:
www.fn.hir24.hu/itthon/2009/04/02/brutalis_bajnai_csomag/

Másodsorban pedig felvett ténylegesen 13 milliárd euró IMF hitelt, amiből a lelépéséig nyomtalanul elköltött 9,5 milliárdot("nagyvonalúan" meghagyva 3,5 milliárdot)...és gondosan a következő kormányra és ciklusára hagyva a visszafizetést.

Teljesen világos, hogy ezt az aranykorszakot a választók csakis visszakívánhatják..:D

Ravasz Figyelmeztetés 2017.06.08. 14:20:33

Kedves balosok, kérem a racionális érveket, hogy miért NE a Fideszre szavazzunk, ha:

1. a baloldal is éppolyan korrupt volt, és semmilyen biztosíték nincs rá, hogy nem ott folytatnák, ahol abbahagyták
2. a baloldal agyatlan osztogatása majdnem csődbe vitte az országot, de semmit nem tanultak belőle, sőt, láthatóan ugyanott folytatnák, ahol abbahagyták (lásd Botak "Fizessenek a gazdagok" László)
3. a baloldal nem elég, hogy ott folytatná a megélhetési gyerekgyártás támogatását és a cigánytenyésztést, akiket most is a mi adónkból tartunk el így is, ahol abbahagyták, hanem még aktívan támogatja további segélyen élők, ráadásul közveszélyes idegen népek betelepítését, akiktől bármikor tömeggyilkos terrorakciókat várhatunk, ha bekattannak

Nos?

Pop40 2017.06.08. 14:21:10

@chrisred:

A tendencia addig is növekvő volt, bár ezen nem veszünk össze.

www.portfolio.hu/img/upload/2017/05/debttogdp170503-20170503.png

Ravasz Figyelmeztetés 2017.06.08. 14:24:05

@high up!: Rákóczi-szabadságharc, 1848-as és 1956-os forradalom vajon mi? jártál te általánosba?

Pop40 2017.06.08. 14:28:26

@Ravasz Figyelmeztetés:

"a baloldal is éppolyan korrupt volt, és semmilyen biztosíték nincs rá, hogy nem ott folytatnák, ahol abbahagyták"

Na ne mondd. Szóval a baloldal is 100.000.000.000 per stróman per év sebességgel lopta a közpénzt, és kineveztek egy ex-szoci képviselőt legfőbb ügyésznek, hogy elsikálja?

Nekem valahogy máshogy rémlik. Mintha akkortájt Nokiás-dobozos 20 milliókért is börtönbe mentek volna a tolvajok. Pedig csak Mészáros elvtárs csak tavaly gazdagodott annyival, amiből 5000 (igen, ÖTEZER) Nokiás-doboz kijönne.

A szocik korruptak voltak, de a fideszes ipari maffiához képest kb olyan arányban, mint ahogy a bolti tolvaj aránylik Al Caponéhoz, vagy a Cosa Nostrához.

morph on deer 2017.06.08. 14:28:56

@chrisred:
"Nem durvára sikerült, hanem teljesen alaptalan."

Ezért durva. A genetikának sajnos ehhez semmi köze! Mert ha lenne, akkor legalább remény is lehetne, hogy a tudomány előrehaladtával lehetne rajta segíteni..!
Hát ilyen nem lesz.

"A magyar ember "genetikusan", azaz természetéből adódóan örök lázadó."

Lowfaxt, mama!
A magyar ember simán összeférhetetlen, ennyi. Ezt hívják hangzatosan "lázadásnak", - összeférhetetlenség nemzeti mázzal leöntve.
Aztán, ha olyan csoporttal, tömbbel találja szembe magát amelyik egységesebb, és akiket többen utálnak, akkor szivesen fordul szembe - mint csoport - a másik csoporttal, mert csoportosan már qrvára bátrak vagyunk...
Ez azzal is jár, hogy amíg van kit egységesen utálnunk, addig együtt tudjuk utálni/gyűlölni/stb., de amint az a lehőség megszünik, máris buzgón és lelkesen egymás ellen fordulunk...

Ezt ismerte fel orbán (is), ezért lök oda időről időre valamit a népnek, amit lehet csócsálni, amin lehet marakodni, mert addig sem fordul ellene a nép...

1ghost 2017.06.08. 14:31:28

@Brumm Brumi:

"bár a rendszerváltás óta így is a legnagyobb visszaesést produkálta a magyar gazdaság 2009-ben."

Lazíts, te tetves bérhazudozó orbánbérenc! 2009-ben az évszázad válsága volt, az egész fejlett világban jelentősen zuhant a GDP! A hazai esés mindössze 2 százalékponttal volt nagyobb, mint az EU átlag, de Finnország mondjuk, 8,3% -ot esett, Dánia pedig 5%-ot, a balti államokban az esés meg jóval 10% feletti.

A válság előtti gazdasági növekedés viszont kenterbe veri a tolvaj korrupt fidesz hét éves gazdasági teljesítményét, pedig akkor nem volt ám, még évi 1500 milliárd EU-s pénzeső, és az mnyp-je is megvolt a magyaroknak.

Úgyhogy elhúzhatsz szépen a gazdád retkes seggébe, te ócska, tolvajokkal kollaboráló, hitvány orbánista szaralak.

chrisred 2017.06.08. 14:33:20

@konrada: Ez valamikor a kétpólusú hatalmi rendszer időszakában igaz lehetett, amikor az volt a kérdés, hogy narancs vagy szegfű. Akkor függetlenre szavazni tényleg kitérés volt a választás igazi tétje elöl. De ez már régóta megváltozott, meg a választási rendszer is.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2017.06.08. 14:35:49

@Pop40: A GDP 2008. utolsó negyedévétől 2010. első negyedévéig végig csökkent az előző évhez képest. A legnagyobb éves csökkenés 2009-ben volt, a Bajnai-kormány idején, de 2010 elején még folytatódott a zuhanás...
Persze Orbánék se tudtak semmit se tenni a világgazdasági hatások ellen, 2012. első negyedévétől 2013. első negyedévéig újra csökkent a gazdaság teljesítménye a két évnyi lassú növekedés után.

Attilajukkaja 2017.06.08. 14:43:39

@morph on deer:
@chrisred:
'"A magyar ember "genetikusan", azaz természetéből adódóan örök lázadó."

Lowfaxt, mama!
A magyar ember simán összeférhetetlen, ennyi."
Ezen jót vigadtam! Mert mindkettőtöknek igaza van. :o)))
A baj ezzel a lázadó és összeférhetetlen magyarral az, hogy nem szeret gondolkozni. Ezt meghagyja a királyainak. Aztán az urak majd megmondják, mi ellen lázadjon!

Pop40 2017.06.08. 14:54:04

@Online Távmunkás:

Épp ezt mondom. A válság 2008 őszén robbant ki, 2009-ben volt a mélypont.
Mindenhol, nem csak itt.
Aztán nyilván egy ilyen válság után nem 2 perc a kilábalás, ha áthúzódik a következő év elejére, az inkább magától értetődő, semmint különleges.

morph on deer 2017.06.08. 15:14:27

@Attilajukkaja:
"Mert mindkettőtöknek igaza van."

Sajnos, B+!
Mit nem adnék érte, ha egyikünknek se lenne igaza, és a változatosság kedvéért legalább néhány évtizedre "unalmas" országgá válnánk, ahol épp semmi különleges nem történik, csak él mindenki nyugodtan, békességben!

Ráadásul még lenne miből- és miért is élni, úgy mindenkinek!

(Ha ábrándozik az ember, legalább ne legyen kicsinyes, nem igaz..?)

konrada 2017.06.08. 15:20:54

@Pop40:
...azért az elqrás mégis csak ott volt, hogy miközben a GDP átlagosan 2002-2010 között az új belépőknél 18-70% között nőtt, nálunk a hozzánk hasonló fejlettségű országokhoz képest csak alig harmadával.
Ez az, amivel m nagyon lemaradtunk, és ami miatt azóta az átlagot meghaladó növekedéssel is csak kaparunk a többiek után...

...és ez volt az igazi bűn: amikor az isteni pénzbőség kihasználása helyett csak böszméskedtünk...

GyMasa 2017.06.08. 15:24:46

@Pop40:
..Én részemről inkább maradnék annál a megoldásnál, hogy amíg nincs tökéletes jelölt, addig mindig kiválasztom a kínálatból a legkevésbé rosszat....
Es sok embernek ez ma a fidesz.
Mert nincs alternativa, es valakinek kell vezetnie az orszagot.

Attilajukkaja 2017.06.08. 15:33:36

@morph on deer:
"Mit nem adnék érte, ha egyikünknek se lenne igaza, és a változatosság kedvéért legalább néhány évtizedre "unalmas" országgá válnánk, ahol épp semmi különleges nem történik, csak él mindenki nyugodtan, békességben!"
Jogos!!! De tudod, hogy ez SOHA nem fog bekövetkezni, pedig tényleg megtehetnénk.
Nem tudom, pontosan mi az a turuli átok, de én valahogy így, ebben látom megvalósulni. :o)

Attilajukkaja 2017.06.08. 15:35:52

@GyMasa:
"míg nincs tökéletes jelölt, addig mindig kiválasztom a kínálatból a legkevésbé rosszat....
Es sok embernek ez ma a fidesz."
Már miért lenne az a Fidesz? Utánanéztél bármilyen másik pártnak, vagy csak nyomod, amit Andy Vajna és Habony nyom neked a média 95%-ában? :o)

eßemfaßom meg áll 2017.06.08. 15:53:50

@1ghost: "@Jakab.gipsz: @eßemfaßom meg áll: @midnight coder: @MaxVal BircaMan HJCD: @Behajtó70: @sírjatok: @FCUK4:

Na tessék! Itt van orbán takonygerincű bérhazudozója hét nicken"

Ezt elsősorban a kezelőorvosoddal kellene megbeszélned.

eßemfaßom meg áll 2017.06.08. 15:54:28

@Attilajukkaja: javasolj jobbat részletes indoklással.

Attilajukkaja 2017.06.08. 15:58:23

@eßemfaßom meg áll:
" javasolj jobbat részletes indoklással"
Konkrétan mire gondolsz??? A kalapra? :o)
De komolyan, mire kérsz javaslatot?

morph on deer 2017.06.08. 15:58:50

@GyMasa:
"Mert nincs alternativa, es valakinek kell vezetnie az orszagot."

Szerintem te sem lennél rosszabb!
Ha semmit nem csinálnál négy évig, már akkor is sokkal jobban járnánk!

Nem hiszed?
- Nem plakátolod tele az országot hülyeségekkel milliárdokért.
- Nem költesz milliárdokat kamu "nemzeti konzultációkra.
- Nem rendezel népszavazást milliárdokért olyasmiről, amire semmilyen hatásod nem is lehet.
- Nem építesz milliárdokért tucatszám felesleges stadionokat.
- Nem építtetsz vörösréz sámándobot sem!
- Nem költesz milliárdokat felesleges olimpiai pályázatra.
- Nem hagyod megduplázódni az egyébként is drága vizes vb költségeit, még pár tucat milliárddal.
- Nem költözöl milliárdokért a várba, nem cseszed szét milliárdokért emiatt a Ligetet.
- Nem öntöd a milliárdos TAO pénzeket a felcsúti fociakadémiába.
- Nem adsz milliárdos adókedvezményt a kaszinótulajdonos haverodnak.
- Nem hagyod, hogy súlyos milliárdok veszítsék el közpénz jellegüket Matolcsi jóvoltából. Sem!
- Nem kezdenél bele időnap előtt egy atomerőmű építésébe, és nem költenél rá milliárdokat már az első kapavágás előtt.
- Nem kötnél több ezer milliárdos orosz kölcsönszerződést sem!

Na ennyit hirtelen..

Szóval ennyivel járna jobban az ország, ha te vezetnéd és nem csinálnál semmit!
Igaz, hülye "szabadságharc" se lenne minden- és mindenki ellen, de valahogy csak túltennénk magunkat az emiatti csalódáson..!

Bónusz: lehet, hogy téged még Trump is fogadna ;))

Na, mikor kezdesz?

chrisred 2017.06.08. 16:07:05

@eßemfaßom meg áll: A "legkisebb rossz" állítást nem csak az cáfolja, ha valamelyik jobb nála, hanem az is, ha mindegyik ugyanolyan rossz. Ha valaki úgy gondolja, hogy a jelenlegi politikai erők mindegyike olyan kellemetlenül rossz színvonalú, hogy egyik sem érdemel ellenőrizhetetlen és meggátolhatatlan hatalmat, akkor éppen elég ok a változtatásra, ha közülük az egyiknek éppen ilyen hatalma van.

sas70 2017.06.08. 16:35:05

@konrada: Most meg stadionokat építünk a nagy pénzbőségben! Hurrá!

sas70 2017.06.08. 16:37:01

@Online Távmunkás: Köszönhetően Matolcsy ámokfutásának!

Attilajukkaja 2017.06.08. 17:32:14

@morph on deer:
"Szerintem te sem lennél rosszabb!
Ha semmit nem csinálnál négy évig, már akkor is sokkal jobban járnánk!"
:o))))

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.06.08. 19:15:29

@morph on deer:

"tlagemberek millióit már ne zavarjon az, hogy meglopják, hogy eltékozolják a vagyonukat"

Lassan, de erre ráeszméltek a magyarok. 1990 óta lopja a nyugat a magyarok pénzét, s lám 2010 után rádöbbentek erre a magyarok. Szóval mi a gondod ezzel?

morph on deer 2017.06.08. 20:01:37

@MaxVal BircaMan HJCD:
Neked nem hiányzik még az a tíz év sem?

Normális helyeken - értsd: Európában - már az orbán féle 'felcsúti fociakadémia' projekt sem összeegyeztethető a miniszterelnöki pozicióval!

Gondold végig:

morph on deer 2017.06.08. 20:09:24

Mondom gondold végig: Izraelben (!) a miniszterelnök felesége kézből fizeti a villanyszerelőt, és a férjét tanuként hallgatják ki az asszony elleni eljárásban.
Nálunk A "ne mi nyerjük a legtöbbet" mondat kivizsgálásra sem került, mivel nem volt formálisan közgyűlés a poltpéter szerint..!

Téged tényleg nem zavar, hogy köztörvényes bűnözők vezetik az országot?

morph on deer 2017.06.08. 20:21:04

Hidd el Birca, hogy az én kissebbik problémám az orbáni gyökött agyú antiliberális bullshit.
Azt bármikor le lehet verni/győzni, whatever, - én egymagam tudom bizonyítani, hogy beteg dolog úgy ahogy van, nrm is veszem komolyan, mint ahogy senki az értelmes oldalon nem teszi.

Viszont az a sötét, piti tolvajtempó, ami majdnem mindegyik intézkedésükből napvilágra kerül, nálam vérlázító!

Nem csatkalozunk az Európai ügyészség felállításához, mi?
Gondolod, hogy azért, mert Polt Péter legalább ollyan jó?
:)
Vagy csak azért, mert azokat nem lehet megvenni MNB-s állással?
Gondolkozz el kissé mindezen, légyszives!
Csak a saját kedvedért..!

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.06.08. 21:31:00

@morph on deer:

Végig gondoltam, Orbán minden hibájával együtt is a kisebb rossz aballibekhez képest.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.06.08. 21:32:23

@morph on deer:

Nem vezetik az országot bűnözők, ez csak ballib propaganda.

morph on deer 2017.06.08. 22:00:47

Ez nem "ballib vagy nem" kérdés!

Ez mindössze arról szól, hogy a liberalizmus elleni utálat nevében akceptálunk-e egy jellemtelen piti törtetőt, aki elad téged, engem, és a kedves jó édesanyját is, ha a személyes érdekei úgy kívánják?
Elfogadjuk-e, hogy csak azért, mert orbán a nemzeti mantrát nyomja ő és alattvalói, szomszédai meg családtagjai szabadon élősködhetnrk rajtunk?

Vagy esetleg úgy döntünk, hogy lehet találni egy gerinces és tisztességes embert is a 'jobb' oldalon, aki nem egy piti tolvaj, de fontosak neki a nemzeti értékek, érdekek, anélkül, hogy közben a privát hobbijára költene milliárdokat a mi pénzünkből?

Ugye nem azt akarod mondani, hogy a jobboldal nem képes egyetlen tisztességes embert sem felmutatni?

Orbán nem az, ezt kár is ragozni...

Neked még tényleg nincs eleged az orbán körüli sunyi folgokból?
Te egy gondolkodó ember vagy, Birca - ne tiltakozz! Párszor már lebuktál! - tehát nem kétlem, hogy megfordult már a fejedben egy orbánmentes jobboldal képe!

Engem nem a politikai irányultság taszít, hanem a sunyi, tolvaj jellemtelenség!
Szerintem minden magára valamit is adó jobboldali mostanra már elmerengett rajta, hogy miért is kell egy pitiáner harácsolót istenítenie igazából..!

Jobban jártok, ha már most kitaláljátok, hogy ki lesz az orbánmentes nemzeti oldal vezetője, mert ez így nem megy a végtelenségig!
Ha hiszed, ha nem!

morph on deer 2017.06.08. 22:07:27

@MaxVal BircaMan HJCD:
"Nem vezetik az országot bűnözők, ez csak ballib propaganda."

Nem mondod?
Hogy mik nem derülnek ki..!
Azért jó, hogy mondod, mert a nyilánvaló események egészen más képet mutatnak!
De tényleg!
Ha nem szólsz, a végén még képes lettem volna a saját tapaszzalatomrs hagyatkozni.. ;))
De így egészen más a helyzet..!

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.06.09. 05:37:37

@morph on deer:

Az a röhej, hogy ugyanezt a hülyeséget hallgattam 10 éve fideszesektől, az akkori kormányról. S akkor se volt igaz, lám, senki sincs börtönben. Se akkor, se most.

Szóval hagyjuk ezeket a propaganda közhelyeket!

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.06.09. 05:40:37

@morph on deer:

A kormány fő feladata nem az, hogy erkölcsileg feddhetetlen emberekből álljon (ilyen nemigen van egyik párt esetében se), hanem az, hogy hasznpsat tegyen az országgal.

A ballib út egy zsákutca, míg a fideszes reménykeltő. Ennyi az egész.

Értsd meg, egyszerűen nem szempont, hogy XY ballib vagy fideszes politikus lop. A ballibek se azért buktak meg 2010-ben, mert loptak. Ha jó irányba vezették volna az országot, 10 annyi lopással se buktak volna meg.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.06.09. 05:44:27

@morph on deer:

"megfordult már a fejedben egy orbánmentes jobboldal képe!"

Én mint baloldali eleve nem érdeklődöm az iránt, hogy bal- vagy jobboldal.

Jelenleg Orbán személyes biztosíték a jó irányra. A Fidesz önmagában egy rakás szar, Orbánon kívül csak pár fideszesről tudnám elképzelni, hogy képes lenne helyesen politizálni.

S eleve minek megbuktatni Orbánt, ha jól végzi a dolgát? Felismerte a rendszer alaphibáját, ráadásul 1990 óta az egyetlen európai nagyságú magyar politikussá nőtte ki magát. Vannak hibái? Igen, vannak. Na és, kinek nincsenek?

chrisred 2017.06.09. 07:24:51

@MaxVal BircaMan HJCD: Ha nincs börtönben, az még nem jelenti azt, hogy nem ott lenne a helye.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.06.09. 07:43:43

@chrisred:

Minden ellenzéki szerint minden kormányembernek ott a helye. S nem csak most, hanem 2010 előtt is. Azaz ez nem érv.

Maradjunk annyiban, hogy akit nem ítélték el az nem bűnöző.

chrisred 2017.06.09. 07:59:10

@MaxVal BircaMan HJCD: Utoljára Kunczétól hallottam ezt a gondolatot, ő mondta, hogy neki Gyurcsány személye a garancia a reformok véghezvitelére.

chrisred 2017.06.09. 08:05:22

@MaxVal BircaMan HJCD: Lehet, hogy így van, ezért csak annak van jelentősége, ha nem ellenzékiek mondják. Mint amikor Medgyessy mininiszterelnökként beszélt az SZDSZ korrupciógyanús ügyeiről, vagy a mostani rezsimről a valaha benne dolgozó emberek állítanak hasonlót.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.06.09. 09:36:56

@chrisred:

Így igaz, Gyurcsány képviseli a leghitelesebben a nyugati, liberális irányt.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.06.09. 09:39:03

@chrisred:

Mindegy. Nem a korrupció az ország főbaja. Előbb oldjuk meg a fő gondokat, aztán foglalkozzunk a korrupcióval.

chrisred 2017.06.09. 09:53:57

@MaxVal BircaMan HJCD: Ja, az egész Apró famíliával a háta mögött. :)

chrisred 2017.06.09. 09:54:35

@MaxVal BircaMan HJCD: Nem a fő baj, hanem a fő bajok következménye.

Kivlov 2017.06.09. 10:58:19

@chrisred:
ja, max papíron.
Mégis a "minimálbéres vállalkozó" cseréli 2 évente az audiját és jár angliába focimeccsre havonta, nem pedig az általad írt 90%. Ha meg emelni kell 10%-kal a bért, akkor sír a szája...

chrisred 2017.06.09. 11:16:22

@Kivlov: Minimálbéres vagy vállalkozó? A minimálbér munkajogi kategória.

Kivlov 2017.06.09. 11:20:02

@chrisred:
A kettő nem zárja ki egymást.
A vállalkozók jó része is csak minimálbért vall be, azután adózik.

chrisred 2017.06.09. 11:33:09

@Kivlov: Persze, mert ha a megrendelő számlát kér, akkor rögtön 27 százalékkal többet fizethet.

Kivlov 2017.06.09. 11:45:18

@chrisred:
Érdekes, ez civilizált európai országokban nem jelent problémát. Itt meg úri passzió az adócsalás.
Büntetni kéne a sok kamuzót, mint a répát, másképp lenne.

chrisred 2017.06.09. 12:30:53

@Kivlov: Máshol az állami elvonások mértéke arányban áll a nyújtott közszolgáltatások minőségével.

Kivlov 2017.06.09. 12:37:53

@chrisred:
Adócsaláshoz nem kell alibit gyártani.
Egyébként itt is arányban áll, sőt: több a nyújtott, mint az elvonás. Lásd: ingyenes utazgatás nyugiknak, közgyógyszer, gyes 3 évig, stb, stb...

chrisred 2017.06.09. 13:52:41

@Kivlov: Ebből semmi nem bizonyítja az arányosságot, sem a magyarországi átlagos élettartam határától járó ingyenes tömegközlekedés, sem a havi 35 eurós gyes.
süti beállítások módosítása