B1 blogcsalád



Orbán nyilvánosan elismerte, hogy nem Soros a felelős minden rosszért

2017. május 21. - ashwood

slovakia_eu_summit523284365021.jpgOrbán Viktor bebizonyította, hogy nem az a beszűkült tudatú vezető, amilyennek az állandó sorosozás miatt sokan gondolják. Tisztában van azzal, hogy nem minden baj okozója a világon a magyar számozású milliárdos.

Minden baj okozója Soros György, és az okozott bajokat idehaza még Simicska Lajos tetézi – nagyjából így foglalható össze az elmúlt hetek-hónapok fideszes világmagyarázata. Amiről nem a dollármilliárdos, arról a forintmilliárdos jut a kormány eszébe. E beszűkült, már már patológiás tudatállapotnak vetett véget Orbán Viktor a hétvégén, amikor a Szlovén Demokrata Párt kongresszusán kijelentette: "Sokan gondolják, hogy Európa Brüsszelben van és onnan mondhatják meg a tagállamoknak, hogy kinek mit kell tennie. Ennek a gondolkodásmódnak meglett az eredménye. Ez a gondolkodás az oka, amiért 2008-ban kitört a pénzügyi válság. … És láthattuk azt is, hogy ez a gondolkodás hova vezetett 2015-ben, amikor ránk szabadította a migrációt."

Vagyis: más bűnbak is van! A globális pénzügyi válságot tehát – amelyről mindeddig azt gondolták, hogy az USA-ból indult és gazdasági buborékok miatt terjedt szét – valójában Brüsszel és egy rejtélyes "ők" okozták. Ahogy a menekültválságról is azt feltételezte a világ, hogy esetleg lehet valami köze a Közel-Keleten dúló polgárháborúkhoz. Hát nem, kedves barátaim, Dalma asszony, hát nem! Brüsszel és "ők". A tudjukkik. Na, azok. Akikből nem kérünk többé.

Olyannyira nem, hogy a péntek reggeli, közrádiós észosztáson ki is mondta a kedves vezető, pacekba bele a fülünkbe. A főállású mikrofonállvány azt merészelte felvetni, hogy: "Azt mondta a néppárti frakcióvezető – és beszéljünk az EP-határozatról –, hogy a labda az Ön térfelén pattog, ha megfelelően reagál, csapatjátékos, ha nem, annak következményei lesznek." Mire Orbán: "Na, látja, ilyet Kínában sosem mondanak." Nem véletlen, hogy inkább oda megy ő szívesen, mint a válsággyáros Brüsszelbe.

Mert milyen jogon, mondja azt neki valaki, bárki - egy senki –, hogy így meg úgy? Pedig Európa nem ő, hanem mi – pontosabban én.

A kedves vezető egy-két apróságot szeret elfelejteni, pontosabban szeretne hű népével elfelejtetni – hogy az továbbra is hű maradjon. Az az Európai Parlament, amelyik épp most olyan kokit osztott ki a miniszterelnöki tarkóra, hogy a fal adja a másikat, éppen annyira legitim népképviseleti szerv, mint mondjuk a magyar országgyűlés. A szeretettel és sokat emlegetett tagállami Európa választói juttatták az EP-be a politikusokat, miként ők alkották egy Fidesztől pukkadozó magyart is. Akinek ez utóbbi nem tetszik, rendre megkapja: törvényes választások eredménye a majdnem kétharmad. Igaz. Miként az EP összetétele is.

Ugyancsak előszeretettel veti Orbán a legitimációs deficitet az Európai Bizottság – ezt hívja ő Brüsszelnek – szemére. Pedig a helyzet az, hogy épp annyira legitim vezető Juncker úr, mint Orbán kolléga. Nem volt ugyanis magyar ember, aki Orbán Viktor miniszterelnökre szavazott volna. Ugyanis nem lehet. A magyar kormányfőt – miként az államfőt és a házelnököt is – a parlament választja. Ezt nevezzük, kedves Viktor, közvetett népképviseletnek. Márpedig az Európai Bizottság minden vezető tisztségviselőjét, a vezetőtől kezdve a biztosokig, legitim módon választott politikusok, vagyis közvetett módon a népakarat választotta meg. Elhisszük, hogy Orbán szerint őt személyesen Ézsaú kente fel a próféták szent olajával – de ilyes kényszerképzetekkel egy másik szakrendelésen foglalkoznak.

De szívesen elfogadjuk, hogy nem az EP vagy a Bizottság, esetleg az Európai Unió Tanácsa az EU – bár minden testületben választott vezetők ülnek. Akkor viszont Orbán viktor és bandája nem azonos Magyarország. És ha – amikor/most – Orbán épp ki akarja sajátítani a magyarságot saját, személyes használatára, akkor épp annyi megvetés sújtsa, amennyivel ő illeti Brüsszelt.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr2612530023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

teéjesenmindegy 2017.05.22. 22:08:04

@a nagy hohoohooo: Csak ha ennyire nagyon mindent tájékoztatott a szoci kormány, akkor árulj már el 2 dolgot.
1. Ugyan milyen trükkök százairól beszélt Öszöd Böszméje?
"Az isteni gondviselés, a világgazdaság pénzbősége, meg trükkök százai - amiről nyilvánvalóan nekem nem kell tudni - segítette, hogy ezt túléljük. Nincsen tovább. Nincsen! S persze még gondolkodhatunk még nagyon sokáig, meg elkészíthetünk kibaszott sok elemzést, hogy melyik társadalmi csoportra hogy fog ez végezni. Azt tudom mondani: nem tudunk még hetekig elemezni, gyerekek. (...) Elemezgethetek én még egy pár hétig, aztán jönnek majd akiknek ez a szakmájuk és azt mondják, hogy ők már elemezték: Magyarország le van írva."
Mert ebből a pár sorból nem az jön át, hogy minden fényes.

2. Amikor kérdőre vonták, hogy a választások előtt összevissza mindenféle adatokat adtak ki, aminek köze nem volt a valósághoz, akkor nem azt válaszolták, hogy márpedig dehogynem, hanem azt, hogy a nép tudhatta, hiszen a fidesz ezt mondja már jó ideje.
Akkor ez hogy is van?
Szerinted fénysségesen remekelt az ország, Fletó szerint le volt írva. Szerinted nem trükköztek és hazudtak, szerintük igen. Szerinted korrekten tájékoztatták a népet, ők a saját bevallásuk szerint sem.

Volocsájev nem eshet el 2017.05.22. 22:26:59

"Európa nem ő, hanem mi – pontosabban én"

És elrabolt már a bika, vagy még csak várod?

Brix 2017.05.22. 22:30:51

Ki a fenét érdekel, hogy mit csinàlnak az Európa Parlamentben a szocialista és liberàlis képviselők? Úgysem tudjàk keresztülvinni az akaratukat, és nem is az európai emberek erdekeit képviselik, hanem a globàlis liberàlis elitét...Ezek a szànalmas alakok, még mindig a hatàrok megnyitàsàt követelik, amivel csak maguk ellen hergelik az európai közvéleményt!

Volocsájev nem eshet el 2017.05.22. 22:34:03

"az Európai Bizottság minden vezető tisztségviselőjét, a vezetőtől kezdve a biztosokig, legitim módon választott politikusok, vagyis közvetett módon a népakarat választotta meg."

A népakaratnak fogalma sem volt arról, hogy ez a Juncker nevű vén trotty létezik valahol. Sokan szerintem még azt se tudják hogy Luxemburg micsoda, igazából én se tudnám megmondani hogy egy ország vagy csak egy feudális maradványképződmény

Ha tényleges választást tartanának az EU-ban, sztem többen szavaznának Orbánra, mint Junckerre vagy bármelyik korábbi EB elnökre

morpho 2017.05.22. 22:44:10

@Brix: Tehát az Európai Parlamentbe csak a jobboldali képviselők képviselik az emberek érdekeit, a baloldaliak és a liberálisok nem. Éljen a demokrácia, halleluja!!!

@Volocsájev nem eshet el: Azért mert te bunkó vagy és nem tudod, hogy ki az a Junker, még nem jelenti azt, hogy más is bunkó. Pláne Nyugat Európa lakossága. Továbbá azért megnézném, amikor a brit/német/portugál/svéd/francia polgárok behúznák Orbánra. Inkább Orbánnak húznának be egyet. Nagyon el vagy te tévedve a Junker-Orbán viszonylaton és lövésed nincs Európáról. Még szerencse, hogy ilyen markáns a véleményed :)))

morpho 2017.05.22. 22:54:28

@teéjesenmindegy: "Ugyan milyen trükkök százairól beszélt Öszöd Böszméje?"

Olyan trükkökről, amilyeneket minden kormány alkalmaz, például a jelenlegi magyar már ki is maxolta a trükközést. Mondok egy példát. Az EU a hiányt év végén december 31.-én számolja el. Tehát mit csinál a kormány? Visszafogja a kifizetéseket Decemberben, hogy többlet maradjon a költségvetésben, aztán januárban elkölti. Ez olyan, mintha te nem fizetnéd be decemberben a villanyszámlát, aztán januárban fizetnél kettőt. Így a decemberi hiány adat kedvezőbb lesz mint a valóság, mert egy csomó pénz papíron bent marad a kasszában. Tehát ez tulajdonképpen csalás, mert fals adat alapján számolják el az éves hiányt. Aztán januárban visszacsinálják, de egy évig nem méri senki. Na erre gondolt a Fletó. Jelenleg a fidesz trükközik ugyanígy és ilyet lehet mondani egy csomót. Például az is egy trükk volt, hogy nem számolták el a költségvetésben az autópálya építéseket és ettől kedvezőbb lett a hiány. Aztán a fidesz felnyomta a magyar kormányt képzeld, Brüsszelben!! hogy ez így nem szabályos. Ezt egyébként állításuk szerint kifejezetten és csakis az ország érdekében tették. Naná!! Most a fidesz trükközik ugyanígy az Eximbankkal. Megpróbálja magánbanknak feltüntetni, csak az Európai Bizottság nem nagyon vevő erre. Ha kiderül, hogy be kell számítani, akkor évekre visszamenőleg változik a hiány és a magyar GDP összes adata. Na ezekre gondolt az őszödi böszme. Örülök, hogy segíthettem.

gmihaly621 2017.05.22. 23:07:32

Kedves Posztíró! A választópolgár tudomást szerez arról is, hogy kedvenc politikai pártja sorai közül kit jelölt miniszterelnöknek. Nem éri derült égből mennykőcsapásként, hogy ha kedvenc pártja győz, akkor az az illető kamp megbízást kormányalakításra. Tehát amikor beikszelte kedvenc pártját, akkor erre is felhatalmazást adott. Juncker is kampányolt nálunk, hááát....

morpho 2017.05.22. 23:39:52

@gmihaly621: Nem akarlak elkeseríteni, de ez vagy így van, vagy nem. Horn Gyula például nem volt jelölt 94-ben. Elméletben a listavezető szokott lenni a jelölt, de erre sincs szabály..

gmihaly621 2017.05.22. 23:57:55

@morpho: Mindenki tudta akkor, de facto, hogy Horn a jelölt. Ezt tekinthetjük akár jogi ténynek is. A "nincs szabály" kitétel az, ami stimmel. Meg az "így is van, úgy is van" is.

ostvan1 2017.05.22. 23:58:11

@Volocsájev nem eshet el: "Ha tényleges választást tartanának az EU-ban, sztem többen szavaznának Orbánra, mint Junckerre vagy bármelyik korábbi EB elnökre"
Olvastál te már külföldi sajtóterméket? Mert ha nem, akkor annyit ér a véleményed. Ha igen, akkor tudnod kell, hogy orbánt hol tartják számon azok, akik már tárgyaltak-üzleteltek vele.

KurucInfo Főszerkesztő 2017.05.23. 00:04:52

Azert a libsik jo lebuktattak magukat az elmult hetekben honapokban.
Az hogy Soros Gyorgyot olelessel, csokkal fogadjak az unios vezetok, hat az DOBBENETES.
Ahogy az is durva, hogy Soros Gyorgy tobb szaz fos irodat kepviseltet tart font az Europa parlamentben, mint valami orszag. Mikozben Soros egy amerikai allampolgar, es az egvilagon semmi koze nincs europahoz.
Ezt azt aggressziv befolyasolast, nem lehet kimagyarazni.

Pop40 2017.05.23. 02:04:30

Kevés módja képzelhető el a szabadidő haszontalan eltöltésének annál, mint mikor valaki logikára vadászik a mocskos tolvaj Geci épp aktuális 2 hazudozása között. Ennyi erővel kiskanállal is meregethetné a vizet az óceánból.

A vajda hazudozásai nem azért vannak, hogy logikát tartalmazzanak, hanem azért, hogy egyben tartsák a segghülye táborát. Annak a szellemi fogyatékos társaságnak tökmindegy, van e benne logika, mindenki más meg magasról leszarja a vajdát, tehát nekik meg azért tökmindegy.

2017.05.23. 06:04:28

ez az ostoba merénylet nem fogja elfejtetni, h OV és barátai ellopják a fél országot. a jelenlegi hatalomnak egyedül a migránsokkal kapcsolatos politikájával -ezzel sem teljesen, mert néha túlzó-, és csak az EU-t hangolja ellenünk. Ekkora tömegben ennyi migránst az EU-ra szabadítani vétek, és ezt sokkal okosabban kellene megoldani.

a migránsokat olyan falvakban kellene letelepíteni, ahol nagyon olcsók az ingatlanok. ott is max. egy-egy családot, h kolóniát ne tudjanak kialakítani, aztán vagy megszoknak beilleszkednek, vagy megszöknek. állítom, fél éven belül 90%-a elmegy vagy haza, vagy vissza az EU-ba, mi pedig nagyon "sajnáljuk a dolgot", h nem a mi vendégszerető hazánkat választják. :D

nem tudom, miért van a jobboldal OV-tól elájulva, h milyen ravasz, fifikás politikus, és miért kell fejjel rohanni a falnak, meg nagy hangon verni a mellünket, nem kell a kvóta.
persze, h nem kellenek ide a migránsok, de sokkal kifinomultabb módszerrel kellene elvenni a kedvüket, h itt telepedjenek meg.

Pipas 2017.05.23. 06:20:20

@morpho: "Te mit hazudozol már megint?! Semmilyen leminősítés nem volt 2005-ben. "

Tessék egy ábra arról, hogy a leminősítések NEM a világgazdasági válság miatt voltak:

www.portfolio.hu/img/upload/2016/05/fitchfelmin160520-20160520_1.png

Hazudtok megint, reggel délben meg este.

"Milyen trükkök százai?"

Még a saját gazdád beszédét is letagadod? Igaz, ő is hazudozott róla utána bőnyállal...

"Hallottál valamit arról, hogy Orbán lopott pénzére Mészáros Lőrinc "vigyáz"?"

Erre vagytok jók ti ballib trollok: ha felmerul, hogy mi a gond a gazdáitokkal, akkor kórusba kántáljátok, hogy "de a fidesz lop". Akkor mi a francér' nem sorolod a bizonyítékokat?

"Te miért csinálsz magadból minden nap hatszor hülyét? Ez anyagilag tényleg megéri??? "

Szerintem te vagy ennek a versenynek a nyertese. :D

Pipas 2017.05.23. 06:25:13

@ostvan1: "Olvastál te már külföldi sajtóterméket? Mert ha nem, akkor annyit ér a véleményed. Ha igen, akkor tudnod kell, hogy orbánt hol tartják számon azok, akik már tárgyaltak-üzleteltek vele. "

Szerencsére nem a "külföldi sajtótermékek" szavaznak. :D Azt javaslom keress pár angol nyelvű hírt a youtube-on rólunk vagy orbánról és olvasgass alatta a hozzászólások közt. Megdöbbentő, de az EU állampolgárok (+ az amerikaiak) cirka 99,9%-ban támogatják orbánt. A feltűnő az, hogy a hír nagyon magyarország és orbán ellen szól, nagyon bírálják és helytelenítik a sorosellenességet, a bevándorlóellenességet, a liberális ellenességet, alul a hozzászólók meg hatalmas többséggel mellette vannak.

Pop40 2017.05.23. 06:39:33

@lujo1111:

"persze, h nem kellenek ide a migránsok, de sokkal kifinomultabb módszerrel kellene elvenni a kedvüket, h itt telepedjenek meg."

Valamit te nagyon félreértettél :-))

Vitya pont leszarja, vannak e itt migránsok, vagy nincsenek. Sőt, ha vesznek letelepedési kötvényt az offshore cégeitől, beimportálja ő szívesen a teljes Közel-Keletet.

Az meg egy másik történet, hogy szavakban nagyon harcol ellenük. De az nem azért van, hogy ne legyenek itt migránsok, hanem azért, hogy a kétbites szavazója elégedetten csettinthessen, hogy ez a Viktor, má' megen' milyen faszául megvédett minket! :D

Pop40 2017.05.23. 06:46:06

@Pipas:

Nos, ezt a hitelminősítős ábrát a helyedben nem nagyon terjeszteném :D
A teljes szoci időszak (ami pedig szintén nem volt egy leányálom) feljebb van rajta, mint a fideszmaffiád gyorsnaszádja :-)))
Pl a tripla bóvli minősítést eddig ki volt az egyetlen, aki kiérdemelte? Csak a fidesz! :D

"Akkor mi a francér' nem sorolod a bizonyítékokat? "

Valszeg azért nem sorolja, mert úgy van vele, hogy akinek Mészáros tavalyi 100 milliárdos gazdagodása után még sorolni kell, arra kár pocsékolni az időt.

Pop40 2017.05.23. 06:51:01

@Pipas:

" Megdöbbentő, de az EU állampolgárok (+ az amerikaiak) cirka 99,9%-ban támogatják orbánt"

Még jó, h pl egy német támogatja. Ha ott élnék, én is támogatnám.
Kicsit harciaskodik Merkellel, h ne importálja tele Európát migránsokkal, ez jó, az meg, hogy szétlopja az országát, szétkúrja az egyetemét, stb nyilván nem a német/amcsi kommentelő baja, hanem a magyaroké.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.05.23. 06:52:16

@lujo1111: "nem tudom, miért van a jobboldal OV-tól elájulva"

Ezt kikérem minden jobboldali hazafi nevében! A geci oroszbérenc és maffiája nem jobboldali, legfeljebb rasszista uszító szélsőjobb. A támogatói az őszödi beszéd miatt csalódott gyurcsányisták, gondolkodó ember, hazafi nincs köztük.

2017.05.23. 06:57:01

@Pipas: Polt peti neve mond vmit? egy fideszes pártkatona, aki a szemevilágát OV segglyukába tette

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.05.23. 06:57:18

@Pipas: ""de a fidesz lop". Akkor mi a francér' nem sorolod a bizonyítékokat? "

Az ügyészségnek a dolga nyomozni, és bizonyítékokat gyűjteni.

Egyébként meg neked Pénztáros Lőrinc százmilliárdja nem elég bizonyíték? Orvos látott már?

Pipas 2017.05.23. 07:09:17

@Pop40: "Nos, ezt a hitelminősítős ábrát a helyedben nem nagyon terjeszteném :D
A teljes szoci időszak (ami pedig szintén nem volt egy leányálom) feljebb van rajta, mint a fideszmaffiád gyorsnaszádja :-)))"

Ja, a titanic is a víz felett volt, amikor nekivezették a jéghegynek.

Világosan látszik, hogy több évnyi a teketetlensége az országnak. Amikor a cocik átvették még éveken kereszül kibírtuk zuhanás nélkül és amikor elhajtottuk őket még évekig tartott, hogy megállítsuk a zuhanást.

"100 milliárdos gazdagodása után még sorolni kell"

Ja, ja, aki gazdag az mind bűnös. Tudjuk, bolsitempó.

"Még jó, h pl egy német támogatja. Ha ott élnék, én is támogatnám."

Ez volt az állítás, hogy ti. mennyire népszerű politikus orbán európában. A kifogás engem speciel már nem érdekel, az olyan mint a s.ggluk, mindenkinek van legalább egy, de a legtöbben nem vagyunk rá kíváncsiak.

Pipas 2017.05.23. 07:14:00

@lujo1111:

"Polt peti neve mond vmit? egy fideszes pártkatona, aki a szemevilágát OV segglyukába tette "

ja, ja. Amikor Megyó azt mondta, hogy a 600 milliós sikerdíjjal minden rendben van, az okés. Amikor Bajnai kisemmizte a parasztokat, akkor nem volt bizonyíték. Amikor Gyurcsány adót csalt, akkor az elévült. Amikor Simon megbukott a több száz milliós bankszámlával, akkor egyszerűen nem mondta el honnan van. Amikor az eu visszakövetelte a milliárdokat korrupció miatt, akkor "no comment".

Ezek mind rendben vannak.

Amikor azonban kitaláljátok, hogy Mészáros biztos lop, de *semmi* bizonyítékotok nincs rá, akkor azt sérelmezitek, hogy nem kobozzák el a vagyonát, hogy nem csukják le. bizonyíték nélkül, mert nálunk az így szokás pelikán evtárs.

Pipas 2017.05.23. 07:17:02

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Az ügyészségnek a dolga nyomozni, és bizonyítékokat gyűjteni."

Bizonyítékot annak kell hoznia, aki az állítást teszi. Majd ha az ügyészség állítja, hogy mészáros lopott, akkor neki kell hoznia a bizonyítékot. Elég gyerekes, hogy ennyit nem tudsz a világból.

"Egyébként meg neked Pénztáros Lőrinc százmilliárdja nem elég bizonyíték?"

Nem, mert felénk gazdagnak lenni nem bűn. Az a kommunizmusban van.

"Orvos látott már? "

A frappáns visszavágások félművelt mestere. Figyu, ha ennyit bírsz kiizzadni, akkor szerintem ne írj nekem többet.

2017.05.23. 07:26:52

tudod, kizárólag állami megrendelésekből, versenytársak nélkül, személyekre szabottan kiírt pályázatokon meggazdagodni nem kunszt

Pop40 2017.05.23. 08:01:11

@Pipas:

"és amikor elhajtottuk őket még évekig tartott, hogy megállítsuk a zuhanást."

Hű, de ócska duma :D. Szóval mikor 2011 novemberben leminősítették az országot bóvliba, és utána évekig ki se jött belőle, az azért volt, mert rohadt szocik. Hogy én erre nem gondoltam :-))

Mellesleg akkor ezen logika szerint rendes tőled, hogy elismered, hogy Viktorkád 2000 környéki "eredményeit" a Bokros csomag alapozta meg. Mert ha a 2011-12-es zuhanást a szocik alapozták meg a 3 évvel azelőtti világválságban, akkor nyilván az emelkedésnél is működik ugyanez a logika.

"Ja, ja, aki gazdag az mind bűnös. Tudjuk, bolsitempó."

Szokásos ótvar fideszes duma. Dehogy bűnös mind, aki gazdag. Ellenben az, aki csak és kizárólag közbeszerzéseken gazdagodott meg úgy, hogy a miniszterelnök haverja, a vagyona nagyobb ütemben nő, mint a facebooké, a google-é, vagy az amazoné, miközben ő maga egy értelmes mondatot nem bír kinyögni, az bizony lopás.

Akkor is, ha a fizetett fideszbolsik kézzel-lábbal tiltakoznak ellene.

Igen, a bolsitempót azt valóban nagyon jól tudjátok, ezzel az eggyel egyetértek.

Hogy Vitya mennyire népszerű politikus -bárhol- azt pedig látjuk.
Kb Lukasenko, Erdogan, meg Putyin az, aki még hajlandó vele közös képen szerepelni.

Jut is eszembe, a nagy Trump haversággal mi is lett? :D Tudod, fél éve még ment a lemez, hogy "engedélyt kaptunk a legmagasabb világi helyről" :D
Valahogy ez a legmagasabb világi hely se nagyon akar foglalkozni a vajdáddal :D :D :D

Pop40 2017.05.23. 08:02:09

@lujo1111:

Fideszes. Más meggazdagodási módszert nem ismer.

Pop40 2017.05.23. 08:06:21

@Pipas:

"Majd ha az ügyészség állítja, hogy mészáros lopott, akkor neki kell hoznia a bizonyítékot. "

És éppen erre tartják az ex-fideszes képviselő Poltot, hogy az ügyészség még véletlenül se állítson ilyen csúnya dolgokat.

Nyilván normális helyeken ilyen mértékű lopás milliomod részének már a gyanújánál is nyomozna minden hatóság, no de ez normális helyeken van így, nem Vitya maffiaállamában.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.05.23. 08:23:28

@Pop40: Nagyjából stimmel.

A fasz bokros rosszul végrehajtott - elefánt egy porcelánboltban - csomagja megalapozta a következő évtized növekedését. A hanyatlás a 2002-es választási év költségvetésével kezdődött, folytatódott a meggyesi költekezésével, folytatódott a gyurcsány semmittevésével, és a 2008-as válság letolt gatyával talált meg minket. Nem lehetett több pénz bepumpálásával a gazdaságot élénkíteni. A libajnai egy év alatt tüzet oltott, és nagyrészt rendben adta át a gazdaságot. Az agyament eltolcsi 4 éves őrjöngése betett a gazdaságnak, bele is bukott, Varga normalizálta a helyzetet.

45 milliárd Eurót kaptunk, ennek hatásására a GDP évi átlag 3,5%-kal kellett volna nőjön. 2,2% is alig volt meg.

Idén az első negyedév fantasztikus GDP növekedési adatára árnyat vet, hogy a románok még jobban növekednek. Nagyjából beértek minket. Nem az a baj, hogy jönnek föl a románok, hanem hogy mi csúszunk egyre lejjebb.

atomic power 1986DucaDuca 2017.05.23. 09:11:45

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

"45 milliárd Eurót kaptunk, ennek hatásására a GDP évi átlag 3,5%-kal kellett volna nőjön. 2,2% is alig volt meg."

Az uniós csatlakozástól 2013 végéig körülbelül nettó 7000 milliárd forint jött Magyarországra különböző uniós támogatások formájában. Sehogy se jön ki a 45 milliárd euro!

Pipas 2017.05.23. 09:11:55

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "45 milliárd Eurót kaptunk, ennek hatásására a GDP évi átlag 3,5%-kal kellett volna nőjön."

Miért, amit kaptunk az évente GDP 3,5%-ot nőtt? Ugye nem?

atomic power 1986DucaDuca 2017.05.23. 09:22:55

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Ha figyelembe vesszük a visszamaradt összegek kifizetését (amire 2015-ig volt lehetőség), illetve a magyar társfinanszírozás összegét, akkor kb. 8700 milliárdos fejlesztési támogatással lehet számolni! Ez még mindig messze van a 45 milliárd eurohoz!

atomic power 1986DucaDuca 2017.05.23. 09:26:00

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

A beékezett uniós támogatásokból vond le azt az adóssag "felárt", amivel többet kell kifizetnünk kamatokra, mint a romanoknak. Akkor lehet realisan számolni!

atomic power 1986DucaDuca 2017.05.23. 09:32:24

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Eddig mindig Szlovákiát emlegetted, az volt a favorit. Most, hogy Szlovakia alattunk teljesít, előjöttél Romaniával?

látjátok feleim szümtükkel 2017.05.23. 09:55:01

@a nagy hohoohooo: "De szerencsére jött Orbán , aki kiváltotta a 2, 5%-os IMF hitelt kiváltotta 9-9,5%-os forint alapú államkötvényre ."

Lesz is ebből még nagy szemtörölgetés, majd amikor az állam majd nem tudja a kötvényeket visszavásárolni.

saci02 2017.05.23. 09:55:11

Uram isten!!! Ez a Soros megvette az Qrbant!!! Nem is kilora, hanem milligrammra! :)

Volocsájev nem eshet el 2017.05.23. 09:59:28

@ostvan1:
Ha a külföldi sajtót olvasod, ne a cikket nézd, hanem a kommenteket. Feltéve persze ha nem a propagandisztikus szólamokra, hanem a zemberek véleményére vagy kíváncsi. Akármit hoznak le Orbán ellen, a kommentelők legnagyobb része őt támogatja. Persze újságonként és témánként változik, de a nemzetközi ügyekben - főleg illegális bevándorlás - abszolút többsége van

Ha szavazás lenn, Orbán sokkal többb voksot kapna, mint Juncker. Számold össze, mennyi facebook lájkja van az öreg szatyornak, és mennyi Orbánnak: majdnem 10-szer annyi Orbán javára. Az EU vezetői szembe menetelnek a zemberekkel, akiket elvileg képviselniük kellene

látjátok feleim szümtükkel 2017.05.23. 10:12:18

@Pipas: "Bizonyítékot annak kell hoznia, aki az állítást teszi."

Téved sz egy kicsit. Az állítást tevőnek nem kell bizonyítékot vinnie, elég, ha a bűncselekmény gyanúja megállapítható az állításából. Az állításhoz pedig még nem kell bizonyíték, mert azt a rendőrség-ügyészség jogosult összeszedni.

Igy ezen mondat is csak a bűncselekmény gyanújára utal ( mert még senki nem bizonyította úgy általánosságban, csak egy-két esetben pl. valdemoros ügyben, ahol már nyomoznak, sőt talán vádat is emelnek ):

"Ellenben az, aki csak és kizárólag közbeszerzéseken gazdagodott meg úgy, hogy a miniszterelnök haverja, a vagyona nagyobb ütemben nő, mint a facebooké, a google-é, vagy az amazoné,...az bizony lopás." gyanújára utalhat. Nos ezt kell bizonyítékkal megtámogatni. Lehet ilyen bizonyíték pl. az is, hogy a gazdagodáshoz rendszeresen nagy hiteleket kapnak állami tulajdonú bankoktól, és a hitelek visszafizetése valahogy sosem nyilvános, illetve semmit nem tudni róla. Ja, és lehet, hogy te meg én nem kapnák onnan hitelt, ahonnan ezek a nagyban gazdagodók kapnak. De ez is csak gyanúhoz elég.
A "... miközben ő maga egy értelmes mondatot nem bír kinyögni," nem bír relevanciával.

látjátok feleim szümtükkel 2017.05.23. 10:20:34

@saci02:

Fenéket vette, csak Or bán rájött, ha a Soros ennyire tehetséges, hogy a saját kis pénzével az egész világot meg tudja venni, még majd a birka szeme kinyílik, és magyar választó lecseréli őket Sorosra. Hiszen a propagandájuk vissza is nyalhat, ha úgy értelmezik hogy Soros sokkal tehetségesebb mint ők, mert az egész világot irányítja:D

Mellesleg arról sok mindent nem tudni, hogy mit szól Soros György magyar állampolgár az őt ért fideszes támadásokhoz.

saci02 2017.05.23. 10:27:27

@látjátok feleim szümtükkel: na de ha Soros az egesz vilagot iranyitja, akkor Qrbant is iranyitania kell, kulonben ellenmondunk onmagunknak. :)))

Épüljön stadion a CEU helyére 2017.05.23. 10:49:33

@Pop40: "Hű, de ócska duma :D. Szóval mikor 2011 novemberben leminősítették az országot bóvliba, és utána évekig ki se jött belőle, az azért volt, mert rohadt szocik. "

Gondolom a 2010-es ALLAMCSODNEK biztos semmi koze nem volt a leminositeshez.

Pop40 2017.05.23. 11:15:28

@látjátok feleim szümtükkel:

"A "... miközben ő maga egy értelmes mondatot nem bír kinyögni," nem bír relevanciával."

Már hogyne bírna. Ha nem is bírósági szempontból.

Az, hogy egy Mészáros-kvalitású alak gyorsabban növekvő céget hozzon létre piaci viszonyok közt, mint amliyen a Face, a Gugli, vagy az Amazon, ennek pont 0 a statisztikai valószínűsége.
És akkor most a közbeszerzéses bulijait nem vettem számításba.

Pipas 2017.05.23. 11:17:55

@látjátok feleim szümtükkel: "Téved sz egy kicsit. Az állítást tevőnek nem kell bizonyítékot vinnie, elég, ha a bűncselekmény gyanúja megállapítható az állításából."

A megállapításom nem a büntetőjogi feljelentés feltételére, hanem általánosságban értendő. A büntetőjogi feljelentésnél egy kissé módosul a dolog, mégpedig úgy, hogy az állítást tevőnek kell bizonyítani, hogy a nyomozás megkezdéséhez szükséges mértékben megalapozottak az állításai.

De itt a blogokon nem büntetőjogi feljelentést tesznek az emberek, egyszerűen csak tesznek egy kijelentést. Ilyenkor a tudományban és a jogban is az a szokás, hogy aki a kijelentést teszi az szolgál bizonyítékkal, az bizonyít.

A bizonyítási kényszer persze néha megfordul a jogban, de megint csak azt tudom mondani, itt egyszerűen csak kijelentéseket tesznek emberek, ha azt akarják, hogy komolyan vegyék őket, akkor a bizonyítékokkal is nekik kell előállni.

Pipas 2017.05.23. 11:20:07

@Volocsájev nem eshet el: "Ha szavazás lenn, Orbán sokkal többb voksot kapna, mint Juncker."

Igen, én is úgy láttam. Tegyük hozzá, hogy olyan site-okon, ahol nem egy adott politikai oldal szubkultúrája van jelen, mint pl. youtube. Az, hogy mondjuk milyen a hangulat az indexen vagy a kurucinfón nyilván nem reprezentálja a teljes lakosságot.

Pop40 2017.05.23. 11:22:33

@Épüljön stadion a CEU helyére:

Papa, ha itt 2010-ben államcsőd lett volna, most nem írogatnád a hülyeségeidet a gépecskédről, csaxólok.

Még a görögöknél se volt államcsőd, pedig lényegesen rosszabb helyzetben voltak, mint mi.

Látod, ha nem akarnál stadiont építeni egyetemek helyére tanulás helyett, nem maradtál volna ennyire segghülye. Vagy ha menthetetlen vagy, legalább annyit elértek volna nálad, hogy legalább minimális szinten tudd, mit beszélsz.
Ez már nyilván késő, szóval marad a do-it-yourself módszer: gugli a barátod, üsd be, hogy államcsőd, aztán olvasgasd el, mivel jár egy olyan.
Segítek, nem azzal, hogy a vajdád 1-2 év múlva mol-részvényeket vásárolgat sokmilliárdért az mnb-ben lévő pénzből.

a nagy hohoohooo 2017.05.23. 11:32:24

@Épüljön stadion a CEU helyére:

Ne égesd már magad te retkes orbánszolga.."Gondolom a 2010-es ALLAMCSODNEK biztos semmi koze nem volt a leminositeshez."
Derága "ÍKÚ"vitéz baro...van a közeledben egy villanykapcsoló?
Akkor gyorsan használd..

"Avagy a "Hogyan csináljunk/tunk segget a szánkból" tanfolyam x-ik leckéjét sikerült ma bemutatnia a Fidesznek a parlamentben.

Történt, hogy az országgyűlés gazdasági bizottságának ülésén Matolcsy bemutatta úgynevezett helyzetértékelő beszámolóját a tavalyi költségvetés végrehajtásáról szóló törvény általános vitájának szerves részeként.
www.parlament.hu/irom39/01062/adatok/altind.pdf
A szocik megköszönték és éljeneztek, a fideszesek értetlenkedtek és magyarázkodtak, az újságírók meg gondolom betegre röhögték magukat a karzaton. A 166 oldalas dokumentumnak ugyanis az a lényegi mondanivalója, hogy Bajnaiék mindent jól csináltak, az IMF-hitelre tényleg szükségünk volt, és az "Út a munkához" program is hasznos volt. Vagyis pont az ellentetjét írták le Orbánék annak, mint amit eddig mondtak.
Az összefoglalás vélhetően titokban készült, legalábbis erre utal, hogy még Rogán Antal, a gazdasági bizottság elnöke is meglepődött rajta.

"Egy megalapozatlan gazdaságpolitikának a következményeit követjük nyomon a 2009. évben a tervezéstől a zárásig bezárólag" - igyekezett először rutinból összefoglalni a tartalmát, majd a nevetés csillapodtával így korregált: "Attól még nem értünk egyet azzal, ami 2009-ben történt, mert megcsináljuk annak a reális beszámolóját."
Csak nektek agy mosottaknak volt csődközelbe az ország , ti ezt kaptátok szellemi táplálék gyanánt a félázsiai orbántól és bűnöző bandáitól mert ezt akartátok hallani , igaza van az uniónak amikor 2008-ban csinált egy kutatást a fidesz tavazótáboráról , a fidesz szavazótáborának nagy többsége tanulatlanabb az Uniós átlagnál de még a magyarnál is , idegileg labilisak.Az IMF hitel 1/3-át hívták le s Szocik a folyó fizetési kötelezettségekre, és közel sem volt államcsőd. A másik harmadot a deviza tartalékba tették, aminek a következtében vissza állt a forint árfolyam normálisra, na ebből a pénzből és ennek a hasznából épít a "kuszaszem" iskolát, vesz zongorát stb. A harmadik részletet pedig már a fidesz hívta le 2011-ben, és költötte ki tudja mire!
Azt azért áruld el mint "szakértő" miért van az hogy a gazdasági növekedés a pozitív külker mérleg ellenére mégis tovább nő az adósság?
Minden bank nyitva volt , és ment az értékpapír kereskedés , még akkor is mikor folyamatosan belerúgtatok ellenzékből a kormányba , és állandóan jelentgettétek az országot az eunál és szándékos kárt okoztatok az akkori kormánynak és a tisztességes embereknek , az unió parlamentbe Brüsszelbe meg voltak rajtatok botránkozva , milyen egy aljas párt ez a fidesz aki heti szinten jelentgeti fel az országát és szándékosan árt neki ! Szarabbul élünk mint 2010 előtt sokkal , sokkal több ember hagyta el a hazáját 2010 óta , és 2010 óta szarabb a forint és magasabb az áfa és 2010 után több mint 60 új adónem lett bevezetve ez az igazi tükre ennek az országnak !!

2008-ban volt egy világgazdasági válság. Még ezzel együtt is 4.400 milliárd azonnal rendelkezésre álló összeg volt a kasszában Bajnai után. A felvett IMF hitelt az előző kormányok nem használták fel, 1.320 milliárd forintot helyeztek el betétként az MNB-nél. A hitel többi részét sem verték el, azt a bankok feltőkésítésére használták. Számottevő valutatartalékot halmoztak fel az MNB-nél, aminek a 30 %-át az Orbán kormány az első években eltapsolta. Ebben a nagyon "üres" kasszában volt továbbá 3100 milliárd forint magánnyugdíjpénztári megtakarítás, amit szó szerint einstandoltak. Amikor Orbán került hatalomra, nem szívesen, de elismerte, hogy jó gazdasági állapotban vette át az országot. Igaz, azóta kígyót, békát kiabál és mindent megpróbál az elődökre kenni a fidesz, de ez messze nem gazdasági, hanem hatalomtechnikai kérdés.
Nincs itt semmi csőd.ugye elgondolkodtál azon, hogy hozzászólásod a fejedben lévő sötétség visszaigazolása? Igyekezz fiú! Ismertesd magad minél szélesebb körben! Ezzel az ésszel még a Kedves Vezető akár felfigyelhet rád, s nagy embert csinál belőled. Ő így szokta! Kiválasztja a hülyéket ahhoz, hogy saját akaratát érvényesítse!

sinus67 2017.05.23. 12:08:52

@Pipas: Az a baj, hogy kissé összemosod a polgárjogot a büntetőjoggal. Büntetőjogban beszélünk feljelentésről, amikor valaki a hatóság tudomására hozza a bűncselekményt. Ekkor valóban kell szolgáltatni némi adatot, hogy a hatóság megalapozottnak lássa a bűncslekményt. Ilyen pl. ha bemegy valaki a hatósághoz, hogy XY őt bántalmazta. Visz látleletet, azonban a hatóság nem egyből az XY személyt gyanusítja meg. Tanuként kihallgatja és beszerzi a szükséges bizonyítékokat, mert még lehet hamis vád is. A bizonyítékok beszerzése után befejeződik a nyomozás. Tehát nem feltétlen bizonyítékokat.
Léteznek olyan esetek, amikor a bűncselekmény gyanúja, vagy ténye a hatóság tudomására jut. Ebben az esetben a hatósáknak kötelessége megindítani az eljárást. Ilyenek az erőszakos bűncselekmények (rablás, emberölés, stb.) A korrupció a magyar jogrendben kiemelkedően fontos fejezete a büntetőjognak. Ilyen esetben - államilag érintett korrupciónál - a nyomozó ügyészség jár el, mint nyomozó hatóság. A feljelentő nem kell, hogy tálcán bevigye a bizonyítékokat, hanem feljelentést tesz, akár ismeretlen tettes ellen egy, vagy több konkrét ügyben. Ekkor - állami ügyekről beszélünk - a teljesen független Főügyészség először is megvizsgálja, hogy amit eléraktak az valóban bűncselekmény-e, vagy sem. (Innentől következne, hogy a nyomozó ügyészség elkezd nyomozni, begyűjti a bizonyítékokat és átadja vádra, majd ellenőrzés vádemelés, büntetőbíróság.)
Ismétlem, a feljelentő bűncselekmény gyanúját közli.
Namár most napjainkban a Főügyész(ség) Úr rendszeresen magalapozatlannak találja a feljelentést, vagy nem talál bűncselekményre utaló megalapozottságot.

6-7 év alatt a 100 leggazdagabb magyar első ötje közé bekerülni egy "egyszerű" gázszerelőnek legalább bűncselekmény megalapozott gyanúja abban a tudatban, hogy szinte kizárólag állami beruházásokon, EU támogatott pályázatokon történt a hirtelen gazdagodás.
Aki ezt tényleg úgy látja, hogy életszerű, az valóban nagyon szervilis, vagy egyszerűen tök hülye.

sinus67 2017.05.23. 12:31:25

@sinus67: Polgári- közigazgatási- és munkaügyi perben kell a keresetet - nem a feljelentést - benyújtónak a bizonyítást eszközölni. Ezt hívják bizonyítási tehernek, ami bizonyos esetekben megfordítható és a felperesnek kell a megfordítás után bizonyítani az álláspontját.
Büntetőügyben minden esetben a hatósag bizonyítja az állításait. Amennyiben nem tudja bizonyítani, hogy a gyanúsított követte el a bűncselekményt, akkor a gyanúsított megszűnik gyanúsított lenni, de az ügy megy tovább. Nyomoznak az elkövető után.
A Sukoró ügyben az ügyészség nem állapított meg bűncselekményt a nyomozás során, mégis elindult a büntetőeljárás. Ha olyan körültekintően vizsgálta volna Polt Péter és csapata a feljelentéskor az ügyet, akkor itt sem kellett volna elindítami az eljárást, de a politikai érdek az volt, hogy Hazudós Feri gyanúsított egy büntetőügyben.
Pénztáros Lőrinc esetében ilyen politikai érdek nincs. Ezért rögtön a feljelentések után az Polték álláspontja, hogy nem megalapozott a feljelentés.
Ez így igazságszolgáltatás "i" nélkül.

látjátok feleim szümtükkel 2017.05.23. 12:58:48

@Pipas: "A megállapításom nem a büntetőjogi feljelentés feltételére, hanem általánosságban értendő."

No. Csak kibújt a szög a zsákból, mert ez a hozzáállás és szemlélet az eredménye ennek az ideológiának, hogy általánosságban. Azért egy libsibolsikomcsi nem nagyon általánosságban, hanem konkrétan beszél, és ennek sajnos nem adjátok a cáfolatját. Mert ugyé a közpénz nálunk ebből az általatok preferált indíttatásból köszpénzesedik, és ti még tapsoltok is hozzá. Nem általánosságban, hanem kórusban.

látjátok feleim szümtükkel 2017.05.23. 13:01:00

@a nagy hohoohooo: "Vagyis pont az ellentetjét írták le Orbánék annak, mint amit eddig mondtak.
Az összefoglalás vélhetően titokban készült, legalábbis erre utal, hogy még Rogán Antal, a gazdasági bizottság elnöke is meglepődött rajta."

Lofauszt mamam! Soros Gyuri magar állampolgár lefizette a fideszt.:D

Pipas 2017.05.23. 13:19:57

@sinus67: "Az a baj, hogy kissé összemosod a polgárjogot a büntetőjoggal. "

Megmondtam, hogy az "az bizonyít, aki állítást tesz" elvet nem a jogban, hanem általánosan értettem. Nem keverem, nem mosom össze, egyszerűen nem is beszéltem jogról, te hoztad fel.

Haggyá már, ne erőlködj!

Pipas 2017.05.23. 13:21:55

@látjátok feleim szümtükkel: "Azért egy libsibolsikomcsi nem nagyon általánosságban, hanem konkrétan beszél"

Én elsősorban a természettudományt tartom mérvadónak. Az érdekel, az alapján gondolkodom, az alapján próbálom megszervezni az életemet.

Amúgy antikommunista vagyok, rohadtul nem csípem a "bolsikat". Feleslegesen erőlködsz, ettől nem fogom magam rosszabbul érezni magam.

atomic power 1986DucaDuca 2017.05.23. 15:22:18

@a nagy hohoohooo:

"Csak nektek agy mosottaknak volt csődközelbe az ország......"

Akkor a miniszterelnök is agymosott volt? Ezt nyilatkozta GY. F. A Vasarnapi Hireknek adott interjújában:

"A legrosszabb forgatókönyv, amelytől napokon keresztül féltünk, hogy elindul a forint zuhanása és nem áll meg mondjuk 350-400 forintig az euróhoz viszonyítva. Ebből pillanatok alatt 20-30 százalékos infláció tud kialakulni, és ez azt jelenti, hogy az emberek elveszítik a jövedelmüknek a negyedét, harmadát anélkül, hogy bárki bármit csinált volna"

Magyarországnak a válság begyűrűzésekor közel hárommilliárd euró egy éven belül lejáró adóssága volt, amit meg kellett újítani, ám ez az állampapírpiac teljes befagyása miatt szinte lehetetlenné vált. Ennél sokkal nagyobb tétel volt az országban tevékenykedő bankok tartozása - 30 milliárd euró -, aminek a finanszírozhatósága, megújíthatósága a bankközi piac beállása után rövid távon szintén ellehetetlenült.Tartani lehetett attól, hogy a globális pánik és a spekulációk hatására a külföldi befektetők tömegesen vonják ki a devizát, adják el a kezükön lévő állampapírokat, ami valóban a forint bedőlését eredményezte volna.

A magyar kormany kénytelen volt a Nemzetközi Valutaalaptól segítséget kérni, hogy megőrizhesse fizetőképességét.
Magyarország az államcsődöt csak az IMF és az Európai Unió gyors és hathatós segítségével tudta elkerülni. Ez a tény.

A Bajnai kormany megszoritasainak következtében a forintárfolyam stabillá vált, a csődkockázati mutatók pedig elfogadható szintre süllyedtek. Az egyensúly árát a magyar lakosság fizette meg, de a Bokros-csomaghoz hasonlóan itt sem tehetett mást az akkori vezetés.

"A harmadik részletet pedig már a fidesz hívta le 2011-ben, és költötte ki tudja mire!"

www.portfolio.hu/gazdasag/hatalmas_tehertol_szabadulunk_meg_mire_koltottuk_az_imf-hitelt.229691.html

Ebben a cikkben semmilyen, altalad hivatkozott lehívás nem szerepel!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.05.23. 15:38:29

@atomic power 1986DucaDuca: "Eddig mindig Szlovákiát emlegetted"

Szlovákiától rég lemaradtunk, most már Románia az összehasonlítási alap, mellette csúszunk egyre hátrébb.

atomic power 1986DucaDuca 2017.05.23. 15:49:02

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Szegény Szlovákok, most ők is izgulhatnak, hogy a romanok lehagyják őket!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.05.23. 15:53:31

@atomic power 1986DucaDuca: Hát olyan gyorsan nem fogják lehagyni őket, mint minket. De semmi sincs kizárva.

látjátok feleim szümtükkel 2017.05.23. 15:57:25

@Pipas:

Netán köszpénzt is osztanak neked? Erölködés nélkül felveszed ugyé?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.05.23. 16:04:34

@Pipas: "amit kaptunk az évente GDP 3,5%-ot nőtt?"

Nem. A GDP-t kellett volna évi átlag 3,5%-kal növelnie.

www.atv.hu/videok/video-20170522-inotai-andras

atomic power 1986DucaDuca 2017.05.23. 16:09:39

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

ec.europa.eu/hungary/about-us/eu-and-your-money_hu

2013-ig 6.000 milliárd forint feletti az egyenleg. Hogy lett ebből 45 milliárd euro? Szerintem beleszamolta a 2013-2020 kózótti transzfereket is.

sinus67 2017.05.23. 16:43:09

@Pipas: Olyan nincs, hogy általánosság. A korrupció büntetőjogi tétel. Általánosságon kívül, büntetőeljárás keretében kell ezeket felderíteni, bizonyítani, vádat emelni és ítélni.
Természetesen rögtön el lehet utasítani az eljárás megindításat, általánossagban akkor, ha a mindenkori kormánypárt főügyésze van pozícióban és a mindenkori kormánypárt "emberei" érintettek adott ügyben. Jele korban ez a fideszes érintettségre jellemző. Nincs értelme visszamutogatni, mert a korábbi lenyúlások nem adnak jogalapot a mostani lenyúlásokra - a büntetőjog szerint sem.

Szóval nincs általánosság. Vagy eljár a hatósag a törvények szerint, vagy bűnpártol.

atomic power 1986DucaDuca 2017.05.23. 16:48:53

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

"A GDP-t kellett volna évi átlag 3,5%-kal növelnie."

Akkor nagy bajban vannak a csehek is, mivel a 2007-2013 időszakban a GDP volumen növekedés atlaga evente 0.9% volt!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.05.23. 18:13:03

@atomic power 1986DucaDuca: Huh, nemtom, de a geci oroszbérenc mindig valahogy kimódolja, hogy Magyarország legyen a sereghajtó. :(

Pop40 2017.05.23. 18:18:06

@Pipas:

"Amúgy antikommunista vagyok, rohadtul nem csípem a "bolsikat".

Muhahahaha :D :D
Mi lenne, ha csípnéd őket, akkor már bele is hegesztetted volna magad Vitya valagába? :D

A hordádnál nagyobb bolsik Rákosi óta nem garázdálkodtak Európában.

Pop40 2017.05.23. 18:24:25

@atomic power 1986DucaDuca:

Ezeket a linkeket betolhatnád ezeknek a Kövér-féle agyhalott majmoknak is:

index.hu/belfold/2017/05/23/kover_laszlo_forum_keszthely/

Épp ki akarnak lépni szerencsétlen fogyatékosok, mert a cúna eu nem hagyja szegény vajdájukat nyugodtan lopni.

látjátok feleim szümtükkel 2017.05.23. 18:28:30

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Már lassan nyóc éve az. Nem gond, mert a jó pap is hóttig tanul, hátha erre is ragad még valami a koszon kívül.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.05.23. 18:34:07

@atomic power 1986DucaDuca: "Eben a negyedévben nem sikerült neki! "

Sajnos sikerült, kimókolta valahogy a geci, hogy a románok 2 százalékkal jobban fejlődjenek. :(

hvg.hu/gazdasag/20170516_A_roman_GDP_jobban_beindult_mint_a_magyar

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.05.23. 18:35:47

@látjátok feleim szümtükkel: Biztos kiábrándult gyurcsányista. Azok tudják olyan hévvel imádni az új gazdájukat, ahogyan meggyűlölték a régit.

a nagy hohoohooo 2017.05.23. 18:37:06

@atomic power 1986DucaDuca: ..annyira életképtelen ez a 20-as "ÍKÚ "alatti vergődés, hogy hihetetlen..hehee..
Ne kamuzz...te még ahhoz is hülye vagy...hehee...
Én is mindig tanulok itt valami újat. Nem az a baj amúgy, hogy véleménye van az embereknek és az sem baj, ha adott esetben nincs igaza. De hogy teljes magabiztossággal és maximális arroganciával ordibálja a hülyeségeit, az néha tényleg baromi fárasztó. ...heee....
"A válság prófétáitól a majdnem államcsődig
INDEX 2008.11.11. 09:29

Az október 6-i parlamenti ülésnapon lett a politika főszereplője a válság. Gyurcsány Ferenc ekkor még a válság prófétáiról beszélt, míg Bajnai Gordon – szerinte azonnal félremagyarázott felszólalásában – arról, hogy a válság nem fogja súlyosan érinteni az országot. Mégis, az IMF már egy héttel később felajánlotta a segítségét, és a hónap végén meg is kaptuk a megacsomagot. Közben történelmi mélyponton volt a forint, elkopott a BUX egyharmada, és egy hónap múlva már a kormányfő is elismerte, reális veszély volt az államcsőd. Piaci szakértők szerint előbb jobban lehetett volna készülni, mert nem hihettük, hogy a válság elkerül minket, utóbb viszont túlzás az államcsőd elkerüléséről beszélni.

""Azt, hogy az államcsőd reális veszély lett volna, nem hiszem, persze nem szabad bagatellizálni egy olyan vészforgatókönyv valószínűségét, hogy mi történik, ha külföldről nem jön forrás egy olyan országba, amely tőkeimportőr" – mondja Duronelly Péter, a Budapest Alapkezelő befektetési igazgatója. A lejárati oldalról elég forrás származott volna az állam megújítandó hiteleire, más kérdés, hogy ezért milyen árat kellett volna fizetni."
"Barcza György szerint nem közvetlenül fenyegetett az államcsőd, tehát nem néhány napos időtávon, de ha több hónapon át nincs állampapír-kibocsátás, akkor valószínűleg le kellett volna állítani az állami kifizetések egy részét, ha pedig ez sem segít, akkor jött volna az államadósság átütemezése, azaz az államcsőd, amikor az állam nem fizeti vissza az állampapírok értékét. Ez úgy 2009 közepén lehetett volna reális."
index.hu/gazdasag/magyar/amcso081110/

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.05.23. 18:42:23

@atomic power 1986DucaDuca: "Sereghajtó pozícióról volt szó! "

Azt tarjuk keményen, ne aggódj. A geci oroszbérencnek az a trükkje, hogy alacsonyan tartja a versenyképességet, és tönkreteszi az oktatást. Semmi esélyünk előrejutni.

Az elmúlt 7 évben nulla nettó nemzetközi befektetés volt. (Nettó azt jelenti, amennyi jött, annyi ment is.) A mercit és a hankúkot még a csurcsányi hozta.

atomic power 1986DucaDuca 2017.05.23. 18:43:47

@a nagy hohoohooo:

Értem! Vitában állsz GY. F. miniszterelnökkel. Jó erőt és egészséget kívanok hozzá!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.05.23. 18:44:03

@Pop40: "Mi lenne, ha csípnéd őket, akkor már bele is hegesztetted volna magad Vitya valagába?"

:))

Nem tehetek róla, vuizuális típus vagyok.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.05.23. 18:46:49

@atomic power 1986DucaDuca: "Vitában állsz GY. F. miniszterelnökkel. "

Bazmeg, de megijesztettél. Az csak pártelnök.

Tetszik, hogy nem csak a geciben hiszel istenként, hanem az elkúróban is. :))

atomic power 1986DucaDuca 2017.05.23. 18:53:37

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Nem latok szignifikáns különbseget a régió orszagai között. Csehorszag ebben a tekintetben jól all. Nálunk most fognak felfutni a beruhazasok a tavalyi visszaeses után.

www.penzugyiszemle.hu/tanulmanyok-eloadasok/beruhazasi-rata-a-visegradi-tersegben

a nagy hohoohooo 2017.05.23. 18:59:43

@atomic power 1986DucaDuca: Megint alulmúlod önmagad, és továbbra sem velem vitatkozol, hanem az ostoba fejedben kialakult képpel, ami a hülyegyereké.
"Hatalmas tehertől szabadulunk meg - Mire költöttük az IMF-hitelt?
Az apád faszát hehee..
Lázárék csúnyán benézték az IMF-hitelt
Lázár János Miniszterelnökséget vezető miniszter ünnepléssel kezdte a mai kormányinfót – szerinte Magyarország tegnap visszafizette a 2008-as IMF-hitel utolsó részletét. Valójában erre 2013-ban már sor került. Most Brüsszelnek fizették vissza a pénzt.
Napi.hu, 2016. április 7. csütörtök, 13:54
www.napi.hu/magyar_gazdasag/lazarek_csunyan_beneztek_az_imf-hitelt.612855.html

És mibül fizettük vissza?
Rezsicsökkentés leple alatt,meg úgy 60 új adó!
Igaz rafkósan,hogy a sok együgyű,mást köpködjön ne a tettest!
Multik adója,amiről a hülye is tudta,hogy a vásárló fogja fizetni,de sok hasonló trükkjük a mai napig!
Elvették az önkormányzatok pénzét és jogköreit,hogy a buta paraszt az önkormányzatokat köpködje a helyi megnövekedett adókért!
De sorolhatnám!
Utálom a bort, de ha visszafizetik a lenyúlt MANYUP pénzeket és a stadionok árát valamint a többi, közpénz jellegét vesztő tételt is, akkor majd bontok egyet.
Ahogy az sem mutat túl jól, hogy a kedvezőbb IMF-hitelt drágább piaci hitelekkel váltották ki.
Hiszen az államadósság nem csökkent, hanem jelentősen nőtt.
Tehát a fide$$ cirkusza többe került az embereknek.Mondjuk az agymosotték akkor sem értenék meg hogy igaz hogy visszafizettük az évi 2% -os IMF kölcsönt de 4...5 % éves kamatozású dollárkötvények kiadásával. (miközben pl. a csehek ugyanilyen kötvényt 2% kamattal is el tudtak adni)... jah, mi jobban teljesítünk.
Ejj de faszántosan lecseréltük az alacsonyabb kamatot magasabbra...
Mi is volt a gond az IMF-hitellel? Az, hogy az IMF megnézte, mire adta a pénzét. Ez a jelenlegi uralkodó osztálynak a legkevésbé sem tetszett - mert így nem tömhették ki pénzzel akármelyik csókost gyakorlatilag ellenszolgáltatás nélkül, vagy kamu ellenszolgáltatásra. Így vásároltak jóval drágább hiteleket, amelyek esetében a hitelező magasról tett rá, hogy kihez és milyen úton kerül a pénz - csak annyi számított, hogy fizessenek (fizessünk, mi, Magyarország állampolgárai, együtt).
Great business, indeed, so much great.
Az IMF hitelt a válság kellős közepén vettük fel, igen kedvező 2,5% mai
nyelven szólva THM mellett, mert ezzel tudta az akkori kormány
stabilizálni a forintot. Kevés lehetőség
maradt a kezében, mert a fideszes többség rendre leszavazott minden
olyan javaslatot, amely az államháztartást segítette volna, és
népsanyargatást, uzsorázást kiáltott minden állami bevételt jelentő
intézkedésre.
Csak néhány apró momentum, amit elfelejtenek a fideszes melldöngetők elmondani:
1; A hitel 11 hónappal később kifutott volna.
2; Az "előtörlesztést" hitelekből finanszírozták, amelyek kamata sokkal magasabb, mint a kifizetett hitelnek.
3;
Például nagy mennyiségű prémium államkötvény, és dollár kötvény
kibocsájtása fedezte a tranzakciót, és az bizony hitel, amit az
állampapírt megvásárló finanszíroz, az állampapír hozamáért cserébe. A
THM 5,1% ami hatalmas biznisz a 2%-hoz képest...
4; Ennek ellenére az euro évek óta 300 forint felett van, és valaki azt mondta, hogy akkor a kormánynak le kell mondania.
5; Az államadósság rekord mértékű, ennyi még soha nem volt
Összefoglalva: Ügyes kommunikáció, egy összességében hátrányos hitel cseréről.
A paksi orosz hitelt meg azért törleszti az ország március 15-én, mert így nem kellett külön ünnepnapot beiktatni.

Akkor most már forint alapú az államadósság?
És magyar magánembereknél van államkötvény formájában?
Akkor jöhet az államcsőd?Több éves plakátkampányokról nagyon olcsón le lehet húzni még egy bőrt. Meglássátok, 2018-ban jön majd, hogy mi megvédelmeztük Európát, és tiszteletben tartják a kultúránkat, mert kiharcoltuk. De csak ilyen lájtos facebook post és ebéd utáni büfik szintjén.
Az ország adóssága nem csökkent (csak papíron, kreatív könyveléssel sikerült mémi javulásszerűséget kihozni (de az sem igaz), viszont cserébe az állam/állampolgárok össz-vagyona jelentősen csökkent (MANYUP-pénzek lenyúlása (az a GDP 10%-nyi összeg volt) és a devizatartalék csökkenése (ez is kb a GDP 10%-ának megfelelő összeg)).
Csak annyi változott, hogy másoknak tartozik az állam.

Semmi ok semmilyen ünneplésre - csak Orbán beteg elméjében.

látjátok feleim szümtükkel 2017.05.23. 19:01:50

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Fenéket, Soros megvette a románokat, hogy jobban fejlődjenek, mint mi. Mert Sorostól még ez is kitelik.:D

látjátok feleim szümtükkel 2017.05.23. 19:05:24

@a nagy hohoohooo: "Csak annyi változott, hogy másoknak tartozik az állam."

Ráadásul ha 18-ban nyernek, és majd amikor kiapad az uniós csecs, akkor mondhatják, hoyg csökkentjük a nyugdíjakat, támogatásokat, mert ha az állampolgárnak tartozik az állam, akkor van még ottan az almáriomba eltéve egy kis zsozsó, éljenek abból. A béke kölcsönt is vagy húsz évig ( vagy még tovább ) fizette vissza az állam.:D

a nagy hohoohooo 2017.05.23. 19:15:55

@látjátok feleim szümtükkel: Sőtt hát ha ránézek erre a:" @atomic power 1986DucaDuca"-ra tényleg egy illegális bevándorlót látok aki a Lipótról vándorolt ki a közéletbe épülésünkre

Lehullt a lepel: titokban mások veszik a lakossági állampapírt

Fotó: Bencze-Kiss Kata
2017. május 15. Miközben a lakossági állampapírok rekordeladásáról havonta küldi az Államadósság Kezelő Központ a győzelmi jelentéseket, az MNB adatai egészen más képet festenek. Kiderült: a lakossági papírok legalább ötöde intézményi befektetőknél van, akiknek ugyanúgy fizeti az extra magas kamatokat az állam, mint a lakosságnak. Vagyis megdőlni látszik a rendkívül drága, lakosságnak dedikált állampapírok mellett szóló fő érv.

Legalább 1200 milliárd forint, vagyis a teljes lakossági állampapír-állomány minimum ötöde nem a lakosság kezében van, hanem intézményi befektetőknél – számolta ki az Azénpénzem.hu az Államaddóság Kezelő Központ (ÁKK) és a Magyar Nemzeti Bank hivatalos számaiból. A megkérdezett két intézmény válasza is alátámasztja ezt, ami meglehetősen kellemetlen lehet az ÁKK-nak, hiszen jóval többe kerül az államadósság finanszírozása a lakossági papírokon keresztül.

Míg ugyanis egy magánszemélynek, ha lakossági állampapírt vásárol, egy évre 2 százalékot, fél évre 1,5 százalékot fizet az állam, a pénzpiacon 0,23 százalék, illetve 0,15 százalék volt a 12, illetve a 6 hónapos diszkont kincstárjegyek átaghozama pénteken. Vagyis közel tízszeres a különbség a lakosági papír javára (ennyivel kerül többe az államnak). A hosszabb futamidejű, több éves papíroknál már nem ekkora, de még itt is jelentős a különbség. A háromévesnél 3,5-szeres a szorzó, az ötévesnél viszont már csak valamivel több, mint 1,5-szeres (persze ebből elég csekély is az eladott mennyiség). (A lakossági állampapírok kamatát itt találja. )
www.azenpenzem.hu/cikkek/lehullt-a-lepel-titokban-masok-veszik-a-lakossagi-allampapirt/4038/?=hirkereso

2008-ban Magyarország (a Gyurcsány kormány) felvett az IMF-től egy 20 milliárd eurós készenléti hitelt 2,71%-os kamatra, amelyet ugyanez a kormány, majd a Bajnai kormány a nemzetközi gazdasági válsághelyzet menedzselésére használt - sikeresen.
Az Orbán kormány 2016-ban lelkesen közölte, hogy ezt a hitelt, amely a végsőkig eladósította az országot, az utolsó fillérig visszafizettük.
Mindeközben.
2010-től az Orbán kormány:
- elkobozta a nyugdíjpénztárak 3000 milliárd forintját (10 milliárd euro),
- felvett a Paksi atomerőmű bővítésére 10 milliárd euró hitelt Oroszországtól 3,95-4,95%-os, 7 évente növekvő kamattal,
- 3 év alatt 307 milliárd forint értékű letelepedési kötvényt értékesítettek 1 milliárd euró értékben,
- 2017-ben további 1,2 milliárd euro hitelfelvételre kerül sor, miközben
- ugyancsak 2017-ben 835 milliárd forint kötvény-lejárat jelentkezik és 100 milliárd forintos tervezett kötvény-visszavásárlás lesz a visszafizetési kötelezettsége lassan kezdődik
- most pedig 467, 5 milliárd forint (1,5 milliárd euro) 20 éves lejáratú, 2,5 százalékos hitelkamatot előirányzó, dolláralapú hitelt vesz fel Kínától.
Arra, hogy az összegek meghatározó hányada (nyugdíjpénztár, letelepedési kötvényekből befolyó pénzek, államkötvények) mire mentek el, semmiféle értékelhető információ nem áll rendelkezésünkre.

atomic power 1986DucaDuca 2017.05.23. 19:33:56

@a nagy hohoohooo:

Te soha nem a kérdésre válaszolsz? Nem tudsz vagy nem akarsz? Amit összeollóztál annak semi köze ahhoz, amit kérdeztem:

"A harmadik részletet pedig már a fidesz hívta le 2011-ben, és költötte ki tudja mire!"

Erre válaszolj és csatolj be bizonyítékot, mert a Portfolio ezzel foglalkozó cikkében, amit becsatoltam, semmi ilyenről nincs szó.

Ezenkívül nem valaszoltál a korabbi kérdeseimre. Becsatoltál két blogot:

http://zsiday.hu/blog/mit-adtak-nekünk-az-európaiak

Ebben arról van szó, hogy gazdasági szempontból Németország nem nettó haszonélvező, hanem a költsegvetésük kifejezetten
mínuszos az uniós támogatások mérlegét tekintve.

Becsatoltál egy másik blogot:

nektek8.reblog.hu/miert-kapunk-penzt-az-uniotol

Ebből idézek:

"2014 és 2020 közötti, hétéves költségvetési ciklusban összesen csaknem 500 milliárd eurót fordít az Európai Unió a kohéziós célokra. Számítások szerint minden 2004 után csatlakozott országban felhasznált egy eurónyi forrás másfél-két eurónyi megrendelést eredményez például a német vagy francia gazdaságban. Innen már egyszerű fejszámolással is megkaphatjuk, mekkora gazdasági hasznot jelenthet hosszú távon a fejlett gazdaságok számára a támogatási források helyes elosztása."

A két blog közötti ellentmondást fel tudod oldani?

"A negyedik szakaszban, 2007 végétől 2010 végéig az adósságráta 80 százalékra emelkedett. Ez alapvetően a világgazdasági válság következménye"

Magyarország államadossága 2002-2010 között 25%-ponttal növekedett, Szlovákiáé 1,7%-ponttal csökkent. Itt élünk egymás mellett, ugyanabban a régióban, őket is érintette a pénzügyi válság, mégsem adósodtak el. 2002-ben még régiós elsők voltunk.
Ezt az ellentmondást mivel magyarázod?

Ezenkívül moderáld magad, velem ilyen stílusban nem fogsz vitázni!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.05.23. 19:38:30

@a nagy hohoohooo: A kifárasztásodra játszik.

De ezt egy hóóóórgász észreveszi. :))

látjátok feleim szümtükkel 2017.05.23. 22:04:48

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

A baj csak az, hoyg a tények soha nem fáradnak, tények maradnak. Tudjuk, hogy fidesz színekben a nem tények a menők, mint ahogy a kuria a nagyplakátok valóságtartalmával összefüggésben rámutatott, de bánatukra a tények maradnak azok amik. Tények.

atomic power 1986DucaDuca 2017.05.23. 22:10:20

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Nem játszok senkinek a kifárasztására! Csak kérdéseket tettem fel, amikre nem kaptam választ.

teéjesenmindegy 2017.05.24. 00:45:09

@Pop40: "Szóval mikor 2011 novemberben leminősítették az országot bóvliba, és utána évekig ki se jött belőle, az azért volt, mert rohadt szocik. Hogy én erre nem gondoltam :-))"

Tehát, ha levágják a lábad, akkor 3 évvel később teljesen jogos elvárás tőled, hogy lefusd a maratont, igaz?

Pop40 2017.05.24. 06:51:33

@teéjesenmindegy:

Kár erősködnöd, pajtás, mondd nyugodtan, hogy mindig, minden rossz a szocik sara.
Akár kormányon vannak, akár nem.
Akkor is az övék, ha a fidesz van kormányon, teljhatalommal.

Csak a hitelminősítők kapcsoltak kicsit lassan, nem? :D

Bár ha ez a baromság működne, amit írtál, soha egyetlen ország se jönne ki a recesszióból, ha egyszer valaha belekerült.

atomic power 1986DucaDuca 2017.05.24. 09:13:01

@Pop40: Bokros Lajos 2013-ban a pápai Petőfi Asztaltársaság ósszejövetelén:

"..............a 2001-es évtől kezdődően - nagyrészt szocialista kormányok által - olyan gazdaságolitika folyt az országban, mely felélte a jövőt. Az 50%-os GDP arányos államadósság 80%-osra emelkedett nyolc év alatt, mely óriási teher."

teéjesenmindegy 2017.05.24. 15:09:58

@Pop40: Hát igen, hatalmas sikerek vannak recesszióból való kijövéssel.
Görög csoda, argentin csoda, stb...

Egyébként pont a szocik érveltek azzal, hogy azért nem tudtak semmit csinálni 8 évig, mert a fidesz nem hagyta. ELLENZÉKBŐL.

Egyébként a hitelminősítők nem naponta vizsgálgatnak, szóval, ha valamit valaki esetleg elkúrt 2008ban, vagy 2010ben, akkor mire az begyűrűzik, simán elmegy egy év.

Ha annyira kurvajó volt a szoci kormányzás, akkor miért lettek úgy elzavarva mint még soha senki?

látjátok feleim szümtükkel 2017.05.24. 15:45:41

@teéjesenmindegy: "Egyébként pont a szocik érveltek azzal, hogy azért nem tudtak semmit csinálni 8 évig, mert a fidesz nem hagyta. ELLENZÉKBŐL."

Mert a fidesz rájáccot az ellenzékiségére. Mivel a szoci reformok megcsinálásához időnként kétharmad is kellett volna, a fidesz soha nem szavazta meg, ezzel nem hagyta a kibontakozást elindulni. Te, meg a sok birka ezt nem látta, és kellett hozzá nyolc év, hogy leessen a tantusz. Csak ez kurva sokba fáj az országnak. Mert a szocik alatt nem ment el a fiatalság színe-java küldöldre, de a Fidesz elérte, hogy legintenzívebb nemzedéket kitakarítsa az országból, és ide hozzon egy csomó kétes alakot a letelepedéi kötvények/hazánk árulásval. Nem is értem, a cöf miért nem békemenetel már nekik, hiszen ők is szavaztak ehhez kétharmadot. Esetleg már nem bír a birkaláb menetelni mert kiöregedett?

a nagy hohoohooo 2017.05.24. 18:51:00

@atomic power 1986DucaDuca: Kizárólag a segítségnyújtás vezérel, de hát nekem is pénzbe kerültek az intelligencia-tabletták, amelyeknek csomagjáért száz eurót kérek. A tablettákból napi egy, különösen hülye gyerekeknél, napi két szemet ajánlott, étkezés előtt...hehee...

teéjesenmindegy 2017.05.24. 19:08:51

@látjátok feleim szümtükkel:
"Mivel a szoci reformok megcsinálásához időnként kétharmad is kellett volna, a fidesz soha nem szavazta meg" Mihez kellett volna kétharmad? És mi van azokkal, amikhez nem kellett kétharmad? Azzal sem csináltak semmit.

"Mert a szocik alatt nem ment el a fiatalság színe-java küldöldre, de a Fidesz elérte, hogy legintenzívebb nemzedéket kitakarítsa az országból, és ide hozzon egy csomó kétes alakot a letelepedéi kötvények/hazánk árulásval. "
Aham. Tehát nem azért mentek ki 2010 után, mert addig nem volt nyitva a munkaerőpiac, ugye? :D:D Olyan kétes alakok jöttek, akiknek volt befektetnivaló százmilliója. AZ ilyet el kell zavarni.
Na, hülye vagy mint a segg.

Pop40 2017.05.24. 22:30:17

@atomic power 1986DucaDuca:

Nem mondtam, hogy a szocik jól csinálták.
Kb épp olyan bénák voltak gazdaságilag, mint a fidesz, csak sokkal kevesebbet loptak, és ez a bénaság a fidesznél nem látszik, részint mert jelenleg világszerte pénzbőség van, részint meg mert soha ennyi pénzt nem osztott még szét az eu, mint ebben a ciklusban.

www.portfolio.hu/img/upload/2017/05/debttogdp170503-20170503.png

Te ezen mit látsz? Valami hatalmas sikert?
3000 milliárd manyup ellopása, és sosem látott világgazdasági pénzbőség után?

Pop40 2017.05.24. 22:40:28

@teéjesenmindegy:

Ez az ellenzékes rész félig jogos. A fideszes maffia épp olyan gátlástalan szarkupac volt ellenzékben, mint kormányon, nyilván akkor is ott tettek be az országnak, ahol tudtak, épp, mint most.

Ugyanakkor ez félig a szocik sara is, mert azért bármennyire gátlástalan is egy ellenzék, a tematikát azért tudja már meghatározni egy kormány.

Nem naponta, de max félévente vizsgálnak.
Abban biztos lehetsz, hogy egy 2011-es leminősítésben (mkor a vajda amúgy ezerrel tárgyalt az imf-fel :D :D) nem a 2008-9-es szocik játszottak szerepet. :D

"Ha annyira kurvajó volt a szoci kormányzás, akkor miért lettek úgy elzavarva mint még soha senki?"

Egyszerű: a fidesz agyhalott szektás majmaival szemben a balosok kritikusak a pártjaikkal. Ha szarul kormányoznak, nem szavaznak rájuk.

Ellentétben a fideszes majmokkal, akiknél a zöm akkor is leszavaz Vityára, ha a szeme előtt vágja gerincre az anyját, a lánya hátán. Van ilyen hardcore mag baloldalon is, főleg Ferencnél, csak sokkal kisebb.
Szerencsére ez az agymosott narancsszekta réteg zömmel 60-70+ os, valószínűleg ők már Orbán seggéből fognak szó szerint kihalni is.

Pop40 2017.05.24. 22:49:56

@teéjesenmindegy:

"befektetnivaló százmilliója", ez mekkora duma, bazmeg :D

Osztán mibe fektettek be, a Rogán Tóni pénzlenyúlós offshore cégeibe, amivel a letelepedési kötvényes bizniszt lenyúlták? :D

látjátok feleim szümtükkel 2017.05.28. 12:16:44

@teéjesenmindegy: "Aham. Tehát nem azért mentek ki 2010 után, mert addig nem volt nyitva a munkaerőpiac, ugye? :D:D"

"2007-ben, amikor az építési ágazat gazdasági válság előtti „utolsó jó éve” volt, még hozzávetőleg 230 ezren dolgoztak a szakágban, míg manapság csupán mintegy 150 ezren tevékenykednek az ágazatban. Vagyis jelenleg legalább 80 ezer dolgozó hiányzik az építési iparágból..."

hvg.hu/kkv/20170528_Elhuztak_kulfoldre_tobb_penzert_80_ezren_hianyoznak_az_epitoiparbol#rss

Azok a kurva libsibolsiszocikomcsik, még 2016-17-ben is megsorosozzák a magyar építőipart, és elüldözik külföldre a munkásokat. ;D
süti beállítások módosítása