B1 blogcsalád



Az EU bekeményített, Orbán most örül csak igazán

2017. május 17. - Mr Flynn Rider

Ha azt gondolta, hogy ez most egy nagy fenékberúgás a Pártunknak és Kormányunknak, nagyon téved. Most bontják a pezsgőt. 

orban_orul.jpeg

Mindaddig, amíg lesz két-két és fél millió megtévesztett, sötétségben hagyott magyar szavazó, akihez csak a Fidesz propagandája jut el, nem lesz vége az őrületnek és az egész ország veszít. A Fidesznek csodálatosan jól jött most az Európai Parlament határozata, hiszen pontosan erre játszottak: hogy minél jobban élesedje a konfliktus.

Kezdjük az elején: mi történt?

 

A Fidesz hosszú ideje lavírozik az EU és Oroszország között, egyet ide, egyet oda lépve. Miközben lépésről-lépésre építik le a demokráciát, sajtószabadságot, jogállamot, ezerrel mennek el az EU-s támogatások a haveroknak. 

Nyilvánvaló volt, hogy az EU-nak, legyen akármilyen lassú és bonyolult gépezet, előbb-utóbb ebből elege lesz. 

Ez most történt meg: a Magyarországgal kapcsolatban beterjesztett két határozattervezet közül a szigorúbbat fogadta el szerdán az Európai Parlament (EP) plenáris ülése. Ennek lényege, hogy az EP megkezdi az előkészítését az uniós szerződés hetedik cikkelye szerinti eljárás megindításának Magyarországgal szemben. Ennek vége az lehet, hogy Magyarországtól megvonják a szavazati jogot és (később, akár) az uniós támogatásokat is.

Az előterjesztést a szociáldemokrata, liberális, zöldpárti és radikális baloldali képviselőcsoport együtt nyújtotta be. Az indítványt a parlament 751 képviselője közül 393 támogatta, a Fidesz pártcsaládjából is szavaztak rá igennel.

A határozat kimondja, hogy Magyarországon fennáll a kockázata az uniós alapértékek súlyos megsértésének.

A képviselők az állásfoglalásban többek között arra is felszólították a magyar kormányt, hogy

  • helyezze hatályon kívül a menedékkérőkkel
  • és civil szervezetekkel kapcsolatos szabályokat szigorító törvényeket
  • és állapodjon meg az amerikai hatóságokkal a CEU ügyében, hogy az egyetem továbbra is szabadon működhessen Budapesten.

Ezért az EP utasítja belügyi, állampolgári jogi és igazságügyi bizottságát, hogy készítsen jelentést Magyarországról. A jelentés elkészültével újabb szavazás jöhet, az uniós szerződés hetedik cikke első lépésének megindítására.

Ez tehát egy politikai állásfoglalás, amelynek egyelőre nincs semmilyen konkrét jogi vonatkozása – a jelentésen kívül. Viszont ekkora pofont még nem adott az EU a magyar kormánynak.

A Fidesz és Szijjártó válasza borítékolható volt.

Egy mondatban is le tudjuk írni: Soros György.

(Az elvtársak nem találták a féket a dilivonaton és vidáman elrobogtak vele Diliországba. Bárcsak így lenne ötösünk a lottón, nemde?)

Szijjártó azt is mondta, Soros György hálózatának egy újabb támadását láthatjuk Magyarországgal szemben. A miniszter az MTI-nek azt mondta, az európai intézmények egyértelműen nem tudják elfogadni azt, hogy Magyarország kormánya minden nemzetközi nyomásgyakorlás ellenére olyan migrációs politikát folytat, amelyben kizárólag Magyarország és a magyar emberek biztonságát tartja szem előtt.

Egy korábbi, a magyar kormányzatot elmarasztaló jelentést jegyző portugál zöldpárti EP-képviselőre, Rui Tavaresre utalva Szijjártó azt mondta, a mostani európai parlamenti szavazás "gyakorlatilag egy Tavares-jelentés helyett egy Soros-jelentésről szólt, Soros György hálózatának egy újabb támadását láthatjuk Magyarországgal szemben".

Szijjártó azt is mondta, teljesen mindegy, hogy "milyen nyomást akarnak ránk gyakorolni", teljesen mindegy, hogy milyen jelentéseket fogadtatnak el az EP-vel, a magyar kormány csak Magyarország és a magyar emberek biztonságát tartja szem előtt, és mindenki biztos lehet abban, hogy "Magyarországra egyetlen egy illegális bevándorló sem teheti be a lábát" – jelentette ki a külügyminiszter.

 

Miért gáz ez Magyarországnak?

Mert mostanra az egész világ tudja, hogy Magyarország magasról szarik bele a saját fészkébe, az Európai Unióba, ahonnan az összes támogatást kapja. Azt is tudják, hogy nem tartjuk be azokat a vállalásokat, amiket minden tagállamnak be kellene és Magyarország nem igazán demokrácia már.

Ez minden magyart rossz hírbe hoz, rossz színben tűntet fel. Az egész ország a partvonalra, a szégyenpadra került. 

Jogosan kérdezik a külföldiek: miért nem állítjuk mi meg a sajt kormányunk ámokfutását?

Azért is nagyon rossz hír, mert a Fidesz mindezt kampánytémának használja fel a következő hónapokban. Pontosan erre vártak.

  • Ha ez EU bekeményít, akkor ők áldozatnak állíthatják be magukat (Szijjártó már el is kezdte), akik csak a "magyar érdekeket" védik;
  • Ha az EU hagyja tovább őket játszadozni, akkor meg tovább hergelik az embereket - az EU pénzén. 

Az EU-nak tehát ki kellene fognia a szelet Orbánék vitorlájából - de odáig még nem jutottak el. A mai határozat ugyanis újabb muníciót adott ezzel a kampánynak. A Fidesz igazolva látja majd minden eddigi propagandadumáját, az összes hazugságát. Igazolva látják majd, hogy ők, akik csak Magyarország érdekeiért álltak ki (ez bődületes hazugság, de egy Fidesz-szavazó beveszi), most büntetésben vannak.

És persze, mindezt rá lehet kenni egy aggastyán milliomosra, aki puszta filantrópiából támogat civil szervezeteket és egy egyetemet.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr4512512009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Drizari 2017.05.17. 18:39:52

Jó, legyen 2,5 millió Fideszre szavazó. De még így is maradnak 5,5 millióan, akiknek a többsége valami oknál fogva mégsem szavaz. Na, így nyer a Fidesz 2018-ban is.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.05.17. 18:59:03

Kösz a cikket, leírja korrekten, hogy a mai szavazás semmit se ér.

miva? 2017.05.17. 19:18:34

@MaxVal BircaMan HJCD: reménykedj csak, te bloggereket családjuk kiirtásával fenyegető izé. Azaz fideszes.

morpho 2017.05.17. 19:24:14

@MaxVal BircaMan HJCD:
Olvasd el még egyszer birka. Hátha nem ezt írja le...

tireless treehugger 2017.05.17. 20:07:47

Az únió már a nyílt társadalom és a 4. ipari forradalom konszolidációjánál tart. Ez hatalmas válsághullámokat indít el a világban, sajnos ebből a közelségünk miatt csillapítás nélkül kapunk. A 1930-as nagy világválság idején hogyan is állt a magyar helyzet?, a hitelkínálat miatt fejlett gazdaság volt viszont a társadalom megrekedt a félfeudális szinten. Ismerős a helyzet?, mert mi van ma?,

fejlett cégek-megrekedt társadalom

És mi történt akkor. Na meg előtte?, az első ipari forradalomnál, meg utána a harmadiknál?. A baj az hogy ez már a sokadik társadalmi válság, és az előzőekből sem jöttünk ki jól, mondjuk úgy hogy gyakorlatunk van a bukásban.

Szerintem magyarország úniós tagsága fel lesz függesztve. nem kizárásról/kilépésről beszélek hanem a tagság felfüggesztéséről, annak minden következményével együtt. Mert az úniónak van erőforrása a gazdasági technológiai felfejlesztésre, de amikor összerakták az úniót semmiféle tervet nem készítettek a változásoktól térdrerogyó társadalmak felemelésére.

röviden: az únió = lehetőség. De mihez kezdjen a "bazd meg a létrádat nyuszika" mentalitású nép egy ilyen lehetőséggel??

Mivel még az alap ajánlattal sem kezdtünk semmit, és az úniónak nincs terve/ereje/ideje további lehetőségeket kínálni, szerintem a mostani úniós ajánlat vissza lesz vonva, kompország kikötési engedélyét nem hosszabbítják meg. Ti meg készülhettek a konfliktusba merevedő gazdaság-társadalom okozta kellemetlenségekre, 20-30 év élet megy pocsékba.

morpho 2017.05.17. 20:30:10

@MaxVal BircaMan HJCD:

Azért olvasni eddig még tudtál... Hazudni, meg olvasni. Mára csak a hazugság maradt. Talán holnap...

FCUK1 2017.05.17. 20:47:09

Ezzel nyert a Fidesz jövőre, vagy idén, ha támogatást akarnak már előre.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.05.17. 21:08:25

@morpho:

Csak akkor szoktam hazudni, ha ez nagyon szükséges. MInek hazudnék, mikor az igazság a barátom?

morpho 2017.05.17. 21:16:57

@MaxVal BircaMan HJCD:

Aha :) Én meg Orbán cipőjét pucolom :)

rasztaszív 2017.05.17. 23:48:16

@MaxVal BircaMan HJCD: minek a wc-papír,ha eléred a nyelveddel...:)

werecke 2017.05.18. 07:54:37

Az kimaradt a kezdjük az elején részből : Immár tisztán látszik hogy az egész megrothadt EU Soros zsebében van. SEU-nak is hívhatjuk ezentúl.

rasztaszív 2017.05.18. 08:01:12

@MaxVal BircaMan HJCD: az önseggnyalás semmilyen szempontból nézve nem elegáns...:)bár a klerikális férgeknél mindennapos

István Tamasi 2017.05.18. 08:39:00

Tehát működött az állícssukmegbrüsszelt kampány: Brüsszel megállt és kiosztott egy kokit a sámlicézárnak.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.05.18. 08:50:51

@rasztaszív:

Próbéld meg milyen dolog független embernek lenni, meglátod, nem fáj...

rasztaszív 2017.05.18. 09:22:12

@MaxVal BircaMan HJCD: merthogy önállóan ki bírod nyalni a saját picsádat...?:)

morpho 2017.05.18. 09:28:44

@rasztaszív:
Aki gerinctelen, az ki tudja...

arpika23 2017.05.18. 12:19:09

"És persze, mindezt rá lehet kenni egy aggastyán milliomosra, aki puszta filantrópiából támogat civil szervezeteket és egy egyetemet."

Na látod ez aztán színtiszta baromság!!!!!!!!!!!!!!

Csak kérdezd meg az ukránokat , grúzokat , thai embereket stb...

Ad Dio 2017.05.18. 15:59:03

"És persze, mindezt rá lehet kenni egy aggastyán milliomosra, aki puszta filantrópiából támogat civil szervezeteket és egy egyetemet."

Ha ez igaz, akkor az is igaz, hogy az inkvizíciót is filantrópia vezette. Engedtessék meg, hogy egyikben se nagyon higgyek...

exterminador 2017.05.18. 16:11:10

Látod, kedves blogger, az az utolsó mondat nem kellett volna. Mert Sorosról azért nehéz elképzelni, hogy puszta filantrópia vezérelné. Az más kérdés, hogy ami Magyarországon vele kapcsolatban a kormánypropagandából ömlik, az gyomorforgató.

2017.05.18. 16:13:22

Hát azt hiszem a koki, a saller, a tockos és a nyakleves még csak most fog jönni.
Pénzcsap elzár, minden eddigi eu-s támogatás felülvizsgálata elkezdődik lassan , aztán lehet menni térdepelni, nyalni és panaszkodni szegény Merkelnek és Macronnak.

Igaz, már megy a rinya, és a varjúnyelven beszélgetés--hogy kár volt . Ám lehet arra felkészülni, hogy most kezdődik majd a csürdöngölős tánc. Igaz, Brüsszel az aki majd fizet. De valószinű hogy nem nekünk .

.@MaxVal BircaMan HJCD: Birkuci ! Hol voltál, már azt hittem hogy elküldtek tanfolyamra ! De örülök hogy olvashattam amit írtál.

szdan 2017.05.18. 16:24:27

Komolyan mondom, egyre nagyobb vicc ez a blog. Eddig szentségelni jártam ide - kellet a napi ideg-adag, nah, van az úgy - de ezek után már lecserélhetem a napisz*r adagomat is...
Szóval miközben a teljes egész baloldali média versenyt veri a fenekét az örömében, sőt, egyenesen habzó szájjal egymást túlhasogva éljenzi hogy nah, nesze neked kormány meg Orbán, nah most megkaptátok, győzött az igazság, stb, stb... erre mibe botlok b1-en? De hisz pont ez volt Orbán (kis más? hisz más nevet nem ismernek) érdeke, és juj, és miért és különbenis.
Újabb ékes példája a mai liberál-bal teljes szellemi retardáltságának.

morpho 2017.05.18. 16:45:43

@szdan:

Ne járj ide és nem fogsz szentségelni. Ha valaki azért olvas valamit, hogy szarul érezze magát, az vagy beteg, vagy hazudik.
Egyébként meg nincs olyan, hogy liberális-bal. Csak mondom.

Bikkfanfutyulo 2017.05.18. 16:50:44

"...és mindenki biztos lehet abban, hogy "Magyarországra egyetlen egy illegális bevándorló sem teheti be a lábát" – jelentette ki a külügyminiszter."
Kivéve az a pár ezer, akikből a Fidesz anyagi hasznot húzott.
Azért tökös ez a gyerek.

Netuddki. 2017.05.18. 17:02:27

"Jogosan kérdezik a külföldiek: miért nem állítjuk mi meg a sajt kormányunk ámokfutását?"

Legközelebb mondd azt, hogy Magyarországon nincs demokrácia. Mert ha az lenne, ez a tolvaj orbán banda már régen a sitten rohadna...

Netuddki. 2017.05.18. 17:04:07

Meg persze, ja, mindenki hülye a zeuban, csak az orbán helikopter. A kis csuti cigó ellopta fél Magyarországot az EU pénzén.

dare 2017.05.18. 17:10:12

A kormány amit csinál, az nekem arra hasonlít, mikor a kissrác kötekszik a nagyokkal, azok meg egy idõ után odaszólnak neki egy erélyes gyere csak ide te kölyök mondatot.
Nem kellene provokálni, és akkor nincs is szüksége a magyar nép védelmére a kormánynak, nem kellene ilyeneket mondani, hogy most nagy szükség van a nèp támogatására, mert ha nem ilyen hûbelebalázs módjára tevékenykedne, akkor nem lenne szükség rá.
És a nép persze támogatni fogja, mert mi mást tegyen a szerencsétlen, ha eldurvul én is a kormány mögé állnék be, de ez milyen már, mi szükség van erre, ki a francnak hiányzik egy ilyen harc?
Nem veszik észre, hogy az oroszlán bajszát rángatják?
Az azért tiszta remélem nekik, hogy kaptunk egy bélyeget, és ha sikerül Trump-ot 4 év múlva parkolópályára tenni valahogy, a kínai branccsal is összehoznak valami közös bulit ami mindkét félnek jó, akkor majd ránk fog szegeződni a tekintet.
Ja, hogy ez nem így lesz, mert most minden jel arra mutat, itt a lázadás éve...
4 év múlva visszatérünk majd erre a lázadásra, már szinte hallom a hogy is volt az magyarok, mit is akartatok ti akkor mondatokat.
Lehet lázadni, senki nem tiltja és kell is, mert nem szabad hagyni, hogy bármelyik oldal túlságosan nyeregbe legyen.
De ésszel, lehetőleg minél kevesebb retorziót kapni, ha nem sikerül.
Néha nem ártana kicsit pesszimistának is lenni, talán jobb döntések születnének.

Aurelius Respectus 2017.05.18. 17:20:25

Az utolsó mondat volt az év vicce.

meggyes alfonz 2017.05.18. 17:22:15

A magyar nép EU párti.
Csak azt kellene az ellenzéknek éjjel-nappal nyomnia, hogy Orbán kilépteti az országot. Ezt az emberek nem akarják.

cabeza 2017.05.18. 17:25:06

Durva hogy orbannak semmi se szent addig, amig a sajat kis malacperselyet tomheti meszaroson es a tobbi haverjan keresztul.

nemecsekerno_007 2017.05.18. 17:34:42

Ó vazzz, ha mindenki ilyen blogot ír, akkó ki van a bótba????!!!!!

GDP-t is kéne ám termelni valakinek tesvíreim :)

Ideológiából már próbáltunk légvárakat építeni 40 évig, nem nagyon ment. Attól, hogy más egy ideológia, még nem fog működni.

ulpius66 2017.05.18. 17:45:12

Én az egész EU Parlamenti szavazósdiban csak azt nem értem, hogy a Fidesz-pártcsaládja, az Európai Néppárt frakciójából néhány képviselő hogyan szavazhatott a frakcióvezetés által beterjesztett javaslat ellen???????

Addig rendben van, hogy a szocialisták-kommunisták-liberálisok-zöldek frakciója egyöntetűen a Fidesz ellen szavazott, senki sem "szavazott ki" azaz működött a frakció-fegyelem. Ez várható is volt, hiszen ezek a frakciók diktatórikusan, bolsevista módszerekkel működnek.

Nekem ne jöjjön az Európai Néppárt, hogy ők "demokratikusan működnek" és mindenki saját belátása szerint szavaz, és egyéb baromságok.... mert akkor minek a frakció????

JAVASLOM, HOGY AZ EURÓPAI NÉPPÁRT ZÁRJA KI A FRAKCIÓBÓL MINDAZOKAT, AKIK A SAJÁT FRAKCIÓJUK ÁLTAL BETERJESZTETT JAVASLAT ELLEN SZAVAZTAK!!!!!!!!!!!!!!!!

A kizárások nélkül az Európai Néppárt frakciója csak egy gittegylet, ahol mindenki azt csinál amit akar, akkor inkább szűnjön meg az egész frakció!!!!
(bezzeg a Fidesz delegáltak mindig a frakcióval szavaztak........úgyhogy az EU Néppártnak NEM A FIDESZT KELL KIZÁRNI, HANEM A FRAKCIÓ FEGYELMET SEMMIBE VEVŐ BARMOKAT... pl a luxemburgi delegáltakat akik sosem józanok, együtt isznak Junkcerrel)

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.05.18. 17:51:08

@ulpius66: "azt nem értem, hogy a Fidesz-pártcsaládja, az Európai Néppárt frakciójából néhány képviselő hogyan szavazhatott a frakcióvezetés által beterjesztett javaslat ellen?"

Úgy, hogy a szavazóikat képviselik, nem egy maffiát. Szokatlannak érzed?

A fideSS modelljében elég, ha a frakcióvezetők leszavaznak annyit, ahány tagjuk van. Sőt, egy fideSSes parlamentben ellenzékre sincs szükség.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.05.18. 17:53:35

@Aurelius Respectus: "Az utolsó mondat volt az év vicce. "

Pontosan.

Soros György nem filantróp, hanem Széchenyi óta a legnagyobb hazafi!

nemecsekerno_007 2017.05.18. 17:58:37

@tireless treehugger: Ámen :)

Mit szedsz, hogy ilyen vízióid vannak? :)

Pop40 2017.05.18. 18:03:47

@ulpius66:

Tudod, ez úgy működik, hogy rábízták a frakció tagjaira, hogy a lelkiismeretük szerint szavazzanak.

Hogy mi az, azt a magadfajta majmok majd kikeresik a szótárban.

Igen, a tolvaj vajdádat rajtad meg még másfél milla seggnyalón kívül nem sokan szeretik, jobb, ha megszokod.

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2017.05.18. 18:06:17

"Magyarországra egyetlen egy illegális bevándorló sem teheti be a lábát"
Ez a tarajos-gőte fejű hülegyerek nincs tisztában a jogi fogalmakkal, félrebeszél, makog mint egy makimajom. Ki a faszom mondta azt hogy ezeknek a geciivadékoknak illegális bevándorlókat kell befogadni? Az EU menekülteket fog ide telepíteni, ha ez a hülyegyerek és a geci führere lepetézik akkor is. Vagy ha ezt nem akarják tudomásul venni, úgy basszák ki őket az EU-ból a középkori illiberális elmaradott kárpát pöcegödrükkel együtt, hogy csak úgy füstöl.

Pop40 2017.05.18. 18:09:25

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Persze, hogy szokatlannak érzi. Fel se tudja fogni, hogy működhet az, hogy füttyent a vajdája, és van, aki erre nem ugrik.

Az fel se tűnik az ostoba majmának, hogy az a "néhány" Néppártos képviselő momentán a teljes csapat FELE volt, aki nem támogatta Vityát meg a maffiáját :D
Mert ugye azokat is nehéz a támogatók közé sorolni, akik tartózkodtak.

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2017.05.18. 18:10:10

Az illegális bevándorló meg a menekült két teljesen különböző fogalom. Ez a fidesz patkánybanda szándékosan összemossa a kettőt a kétmillió birka, jogi fogalmakkal hadilábon álló választója meg önkielégítve hallgatja őket.

incognito ergo sum 2017.05.18. 18:12:25

@bluebear:

félreolvastam :)

"Magyarországra egyetlen illiberális bevándorló sem teheti be a lábát."

incognito ergo sum 2017.05.18. 18:13:00

@Pop40:

a néppártos képviselők között is vannak, akiket Soros fizet

Pop40 2017.05.18. 18:14:58

@incognito ergo sum:

Sőt, az egész világot Soros fizeti.

De a lényeg, hogy nem a fideszmaffia a hibás. Bárki, csak ők nem. :-)

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2017.05.18. 18:15:57

@werecke: Ha nem tetszik az eu nyugodtan elkotródhattok putyin segge alá, legalább ez a retkes ország lukasenko szintjére zülledne geci orbánnal együtt.

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2017.05.18. 18:28:24

@Pop40: Engem egyáltalán nem zavar ha soros egy jobb világ megalkotásán munkálkodik, és ehhez a teljes vagyonát is feláldozza. Orr bán és a tarajos seggnyalója azt képzelik, hogy a mai globális világban árammal telített pengésdrótokkal, vizesárkokkal és marcona smasszerekkel körbekeríthetik a pöcegödrüket, függetleníthetik magukat mindentől? A gazdasági világ már régen túllépett a nemzetállamokon(mindenki mindent gyárt mindenhol), csak az elmaradott agyú köcsögök etethetik még a népüket ilyen maszlagokkal, mint amit ezek tesznek. Igaz ehhez kellenek papucsállatkaagyú birkák is akik hisznek nekik, majd rájuk szavaznak.

we dont want arabs here..So what 2017.05.18. 18:45:12

Liberális férgek soha nem fognak nyerni.

jolka40 2017.05.18. 19:03:35

@bluebear: Az a baj, hogy nem csak őket, minket is. Mármint józan magyar állampolgárokat is.

Sir Galahad 2017.05.18. 19:41:16

Most ugye követelik, hogy a kormány - idézem - állapodjon meg az amerikai hatóságokkal a CEU ügyében. Na most, a kormány pont ezt akarja, csak az amerikai kormány nem akar tárgyalni. Most akkor mi lesz?

n_dy 2017.05.18. 19:52:32

hajrá fiúk, akár még 10 %-ot is elérhettek
már, ha összefogtok ... no de az nem lesz ...
marad a 8%

mocser48 2017.05.18. 19:58:49

@we dont want arabs here..So what:

Orbán Viktor: "A Fidesznek igenis van elvi kiindulópontja… a modern XX. század végi liberalizmus."

morpho 2017.05.18. 20:01:33

@Sir Galahad: Amerikai hatóságok esetünkben = New York állam hatóságai. A magyar kormány viszont olyan törvényt hozott, amiről az amerikai szövetségi kormánnyal kéne tárgyalni. Ez így fából vaskarika. A magyar kormány is tudja, hogy az USA-ba az oktatás nem szövetségi hatáskör. Akkor vajon miért fogadnak el egy alkalmazhatatlan törvényt? Most akkor mi lesz?

mocser48 2017.05.18. 20:03:03

@MaxVal BircaMan HJCD:

"Nem vagyok fideszes, ballibám. "

Meg gondolom buzi se vagy.... Persze, majd el is hiszik ezt neked :)

David Bowman 2017.05.18. 20:24:07

Minél többet olvaslak titeket, annál jobban megérlelődik bennem a gondolat, hogy életemben először a Fityiszre szavazok. Nyugi, minden fidesz szavazó titeket is olvas.

David Bowman 2017.05.18. 20:34:49

@bluebear: Fiatal férfi egyik sem lehet.

sírjatok 2017.05.18. 20:35:07

@David Bowman: erre amúgy már gondoltam, hogy az ilyen oldalak valójában rafinált fidesz-propagandák, hogy a mérsékelt nemszavazókat elrettentsék az ellenzéktől :D De néhány kommentelőnél is gyanús.

sírjatok 2017.05.18. 20:37:12

@bluebear: "Az illegális bevándorló meg a menekült két teljesen különböző fogalom. Ez a fidesz patkánybanda szándékosan összemossa a kettőt "

1. valóban két különböző fogalom
2. az összemosásban élen jár a nemzetközi liberális média, ahol folyamatosan menekültezik az illegálist. A magyar liberális médiában is megfigyelhető, hogy mindig "menekültek"-ről van szó, akkor is ha most fogták el őket hogy átvágták a kerítést. Gondolom a szerbektől menekültek.

mocser48 2017.05.18. 20:42:10

@MaxVal BircaMan HJCD:

Igen, mondogasd még magadnak, legalább te higgy benne :)

jolankovacs 2017.05.18. 20:56:53

Remélem mindenki tudja, hogyha pártunk kilépteti országu(n)kat az EU-ból, az borzalmas gazdasági visszaesést, rég nem látott nyomort és viszonylag rövid időn belül polgárháborút fog okozni. És akkor nincs kegyelmem. Egyik oldalon sem és családnak sem.

Állítsuk meg az ámokfutást! Mi, azország gondolkodó 2/3-a.

berlingo 2017.05.18. 21:11:48

Te ostoba! Történetesen most igaza van Orbánéknak, és körömszakadtáig harcoljanak, hogy a Soros szervezetei és a menekülteknek, meg migránsoknak nevezett Neandervölgyi majomszabásúak, messze kerüljék el hazánkat.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.05.18. 21:14:17

@jolankovacs:

Ezen kívül emberirtás is lesz és atomcsapás, plusz a cigány Zorbán kiirt minden kismacskát. Miért? Mert a kismacskák az utolsó akadály, hogy észak-koreai típusú diktatúrát vezessen be.

ulpius66 2017.05.18. 21:22:41

Jolán Kovács Jolán!

Hát téged sem az eszedért fognak ellopni!

Szerintem az ilyen eszetlen vadbarmokat, mint te is vagy ezerrel keresik az LMP-ben!

OTT A HELYED!!!!!!!!!!!!!!!!!
(tudod a "női kvóta".........)

Egyallampolgar 2017.05.18. 21:31:59

Tévedés van. A FIDESZnek nem jó ami történt. A barnabőrű emberekkel riogatás még működött, hiszen a jöjjön mindenki szólamok között bejött a takarodjon mindenki téma. A Brüsszelezés viszont nem működik. Lehet, hogy erre játszottak eleve, de hibáztak. A FIDESZes szavazók sokaság orosz nyalonc, de közben EU párti. Igen, ez ellentmondás de hagyjuk a logikát egy FIDESZ szavazó esetén. Közben úgy haragították magukra az értelmiséget ahogy nem kellett volna. A CEU törvény, civil törvény túl sok lett. Kishantos, Questor, MNB közpénz, helikopter, lézerblokkoló, Manyup pénz, orvos exodus, NVI kopaszosdi, Liget szétbarmolás... ezek még átcsúsztak.
Orbán őrülete elszakította a láncot.

Pop40 2017.05.18. 21:33:57

@Sir Galahad:

Az amerikai HATÓSÁGOKKAL, nem az amerikai KORMÁNNYAL.

Megvan a különbség? Gyk, nem csak a kormány a hatóság ám.

Amerikában ilyen ügyekben az illetékes állam tárgyal, mint ahogy adóügyben is az adóhivatalhoz mész, és nem pl az okmányirodába.

Elhiszem, hogy a tolvaj fidesz szeret ezen rugózni, ugyanakkor ne tegyünk már úgy, mintha ez az egész cirkusz szakmai, és nem politikai ügy lenne. A hazaáruló kis csuti lámpavasszökevény elhatározta, hogy kizsarol egy találkozót Trumpból, aki szarik a fejére. Mellesleg Putyin mintájára megleckézteti a neki nem szimpatikus, "túl független" egyetemet.
Ennyi a Ceu-ügy háttere, nem több, szóval ne játszd már a fidesz bazári majom stílusában, mintha ez akár ezredrészben is szakmai ügy lenne.
Ez egy bomlott elméjű diktátor sértett tombolása, semmi több.

nnnnnnnn 2017.05.18. 21:34:08

soros leszaladt és utasította az eu-s csicskáit, ennyi történt. ettől tényleg csak mindenki jobban fogja rühellni az úniót és sorost.

Sir Galahad 2017.05.18. 21:36:33

@morpho: Ez a szövegből nem következik. Ha valahol egy intézményt úgy emlegetnek, hogy amerikai (pl. amerikai elnök, kormány, stb.), az nem valamelyik tagállamit, hanem a szövetségit szokta jelenteni. Azt gondolom, e pont kapcsán Orbán mondhatja majd, hogy kérem, rajtam aztán nem múlt... és akkor mi lesz?

ulpius66 2017.05.18. 21:38:32

@Egyallampolgar: "Igen, ez ellentmondás de hagyjuk a logikát egy FIDESZ szavazó esetén."

Egyen Állampolgár!

Mindannyian jól tuggyuk!

A logika az a ballibsik kiváltsága!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pop40 2017.05.18. 21:38:58

@nnnnnnnn:

Bolsi, ez a magyarázat még a segghülye fideszesek zömének is kevés lesz :D
Néhány birkamenetes agyhalott még biztos beveszi, de velük kevesen lesztek.

Ha az országnak az eu, meg az elmebeteg tolvaj diktátorod között kell választania, szerinted kit választ majd? :D

Sir Galahad 2017.05.18. 21:41:03

@Pop40: Szerintem egy tagállami kormányt nehéz hatóságként értelmezni. Jó lenne tudni, milyen hatóságokra gondoltak a határozat szövegezői, mert ez nem derült ki.

Pop40 2017.05.18. 21:42:46

@ulpius66:

"azt azért lécci áruld mán el, agy nélkül hogyan lehet "gondolkodni"?????????"

Ha lehetne, érintettként már biztos rájöttél volna, hogy kell.

De ne aggódj, a magadfajta hasznos hülyéket nem erre tartja a vajda.
Amíg a 7 méter hosszú, szaros nyelved megvan, nem lesz gond.

Pipas 2017.05.18. 21:46:38

@Egyallampolgar: "Orbán őrülete elszakította a láncot. "

Csütörtökön?! Világos, hogy nem vagy elég tájékozott, a láncok kedden szakadnak! :D

Pop40 2017.05.18. 21:48:08

@Sir Galahad:

Hatóságként azt kell értelmezni, aki az ügyben illetékes.
Ha az ügyben Béla illetékes, akkor nem mondhatom azt, hogy írjátok át az alkotmányt, mert én Jakabbal akarok beszélgetni.

De még egyszer: ez NEM szakmai kérdés. Ez egy sértett diktátor elmebeteg őrjöngése, és így is kezeli mindenki, az eu, az amcsik, és a teljes tudományos világ.

Hogy az amcsik a több száz éves alkotmányukat nem a felcsuti szarkupac miatt fogják módosítani, azt biztosra veheted. A fideszmaffia "gránitszilárdságú" tákolmányával ellentétben ott az "alkotmány" - kifejezés jelent is valamit. Vitya viszont nem jelent sehol, senkinek semmit, egy szaros kis pukkancs, semmi több.

Pop40 2017.05.18. 21:50:12

@jolankovacs:

+1

Így van, mindenkinek össze kell fognia a hazaáruló, magyarellenes fideszmaffia elmebeteg pusztítása ellen. Másfél milla szarházi féreg nem tarthat sakkban egy teljes országot.

2017.05.18. 21:50:36

Ez a "puszta filantrópiából" tetszett a legjobban.
Az aggastyán, aki amerikai magánszemély létére úgy sétál be az EU vezetőihez, mint a saját spájzomba, és aki az EP előtt ki fejti ki - még mindig amerikai magánszemélyként - a téziseit arról, hogy ez Uniónak hány millió migránst kellene évente befogadnia.

Amúgy a cikkíró nem tért ki arra, hogy ő mit tenne migránskérdésben?
Engedjük-e be Afrikát és Ázsiát vagy ne engedjük be?

Ugyanis korunkban ez az egyetlen igazán fontos kérdés. A többi politikai felvetés történelmi távlatban érdektelen.

Pop40 2017.05.18. 21:53:44

@bluebear:

Sorost ennyire pozitívan nem látom, összességében nekem semleges. Vannak pozitív dolgai (egyetemalapítás, jótékonykodás, stb) illetve negatív dolgai, pl nekem a migránsügyben játszott szerepe ilyen.

De ezt leszámítva teljesen egyetértünk.

Halál kamionja mindenkit elgázol 2017.05.18. 21:56:25

*megint sikerült az EPnek egy kamuhatározatot elfogadnia, mielőtt elfáradtak az urak a büfébe betolni egy homáros croissant aztán délelőtt fél 10kor haza

és mi egy ilyen pótcselekvő nyomoronc bandát díjazunk havi átlag 8000 euróval plusz még eccer annyi ktgtérítéssel

Pop40 2017.05.18. 21:57:53

@Balango:

Értem én, hogy jelenleg ez a központi direktíva, hogy ijedezni kell Sorostól.

Csak az a nagy helyzet, hogy a fideszmaffia az offshore cégeken keresztül lebonyolított letelepedési kötvényeivel sokkal több azonosítatlan migránst engedett eddig az országba, mint Soros.

Csak ott tudnak lopni, így érdekes módon emiatt egyből nem ijedeznek.

ulpius66 2017.05.18. 21:58:44

@Pop40: "Így van, mindenkinek össze kell fognia a hazaáruló, magyarellenes fideszmaffia elmebeteg pusztítása ellen. Másfél milla szarházi féreg nem tarthat sakkban egy teljes országot."

Na!!! Végre!!!!!!!!!!! Fogjatok mán össze!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pop Negyven!

neked különösen ajánlom ezt az elmebeteg Jolán Kovács Jolánt!!!!!

Fogjatok össze!

Ebből csak jó sülhet ki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(agyilag úgyis kb. egyszinten vagytok......)

mikerbiker 2017.05.18. 22:02:12

Röviden akkor összefoglanám:
Fidesz=fasiszta idióták
Demokrácia- az nincs
Kétmillió hülye-az van
Filantróp hazafi Soros-az is van
Nagy jóságos önzetlen EU-az is van

Néhány egyszerű kérdés ezzel kapcsolatban:
Van kb 5,5millio szavazó az országban,a Fidesznek hogyan lehet kétmillióval kétharmada?Miért nem mennek el szavazni azok akikből itt annyi sok van...?
Soros György önzetlen hazafi? Mindenhol??
Az összes keleteurópai országban?Ő maga Obi-Wan Kenobi?
Tényleg minden képviselő leadja az országház bejáratánál az IQ-ja 90%-át? És a maradék csak arra elég hogy megkülönböztesse a piros gombot a kéktől?
Ennek a sok-sok rossznak, mind befolyásolnia kellene a Ft és a gazdaság erejét nem?
És végül a kérdések kérdése: Ha ennyire jól tudjátok hogy mit kellene csinálni, miért nem csináltátok 8 évig? Miért csakis és kizárólag, idióta döntéseket hozott az MSZP kormány? Miért gondolná BÁRKI, hogy ha újra MSZP kormány lenne akkor ezúttal ez másképp lenne?

Ad Dio 2017.05.18. 22:02:36

@morpho:

Lassan már Te is teljesen átadod magad az őrületnek. Habzó szájjal ugatod a magad igazát és nem figyelsz senkire és semmire. Ezt azért írom le Neked ilyen élesen, mert régebben - akár egy-két éve - még lehetett Veled normálisa vitatkozni, érvek erejével társalogni. Ennek úgy is volt értelme, ha a végén épp úgy nem értettünk egyet, mint az elején.

Ennek az ugatásnak a világoin SEMMI értelme nincs. Ha már csak ezen a szinten tudsz beszélgetni, akkor inkább ne szólj hozzám :-(.

Soros György NEM szent. Van egy hitvilága, amit megpróbál ráerőszakolni a világra. Ebben PONT úgy viselkedik, mint a középkor egyháza: részben meggyőződésből, részben jól felismert érdekből manipulál. Az eszközeit a célja szentesíti.

Okés. Van ilyen. De nekem vajon kötelező hülyének lenni? Sajna nem. Soros György PONT annyira filantróp, mint az egyszeri inkvizítor volt a maga korában.

Hogy még egyet csavarjak a sztorin: ezzel nekem különösebb bajom nincs. Mindenki úgy hülye, ahogy csak bír. De azért örülök, ha akadnak olyanok, akik a túlkapásait szépen korrigálják.

morpho 2017.05.18. 22:05:26

@Sir Galahad:

Ebből így az derült ki, hogy szándékosan elfogadtak egy kamutörvényt.

sZulamith 2017.05.18. 22:07:51

Minket valamiért mindig büntetnek, terület nincs, viszont pénz megvonás lehetőség:(Úgy tűnik a nagy nemzeti öntudat kevés a sikerhez.

Halál kamionja mindenkit elgázol 2017.05.18. 22:13:18

@sZulamith: Ki büntetett minket?

Ált azon is soktak sírni a ballib blogok hogy igaz hogy csökken az adósság nő a GDP de ez csak azért van mert az EU dönti ide a pézt. Miért döntik, ha nem szeretik a nemzeti öntudatot?

Így büntetnek? Vagy akkor büntettek amikor a szociknak valamiért nem adtak pézt?

Azt se tudják a mocsadék ballib blogok mit hazudjanak.

1ghost 2017.05.18. 22:18:06

@Ad Dio: Szóval ma te vagy a soros sorosozó fideszhülye! Grat bazdmeg! És most visszabújhatsz a a tolvaj, korrupt orbángazdád seggének melegébe!

ulpius66 2017.05.18. 22:19:08

@Halál kamionja mindenkit elgázol:

Uram! Önnek teljesen igaza van!

"Azt se tudják ezek a mocsadék ballib blogok mit hazudjanak!"

morpho 2017.05.18. 22:20:35

@Halál kamionja mindenkit elgázol: Komoly igazságokat írtál le, bárhogy is gondolod.

@Ad Dio: Nem gondolnám, hogy habzik a szájam, pláne amióta a fékezett habzású narancsos cukorkát használom. Tudod ha valaki be akarja bizonyítani, pláne kormányzati szinten, hogy aFöld lapos és három elefánt tartja ahátán, azt sajnos nem tudom komolyan venni. Jelenleg a "Soros ügy" pont ilyen, mint ahogy a Brüsszelezés is . Az egész mögött semmi nincs. Soros valóban pénzügyi spekuláns, de hogy éedekében állna migránsokat "telepíteni" bárhová is az primitív, gagyi kormánypropaganda. Illetve inkább orbitális hülyeség. Ez nem más, mint a fidesz taktikája. Azt észrevetted, hogy 2010 óta folyamatosan harcolunk? Harcoltunk Gyurcsány ellen, meg elmútnyócév, aztán az IMF ellen, aztán a rezsi ellen, aztán kiírtuk, hogy "Nem eszünk gyurmát" Akkor kezdődött a Brüsszel elleni harc. Aztán harcoltunk a bevándorlók ellen, akik az istennek sem akarnak bevándorolni, aztán most Soros ellen harcolunk, meg újra előkerült a Brüsszel lemez. Minket valahogy folyamatosan támadnak. Közben viszont nem folyik valós kormányzás Magyarországon!!!! Az egészségügynek és az oktatásnak még minisztere sincs. A közigazgatással a nyugdíjrendszer átalakításával sem foglalkozik senki. Csak a harc megy mindig valaki ellen. Sima terelés és átverés az egész. Ez a fidesz taktikája 2010 óta. Mindig bedobunk egy kamuellenséget,kamuproblémát, amit kurva fontos azonnal megoldani, hogy közben ne kelljen kormányozni. Csak kommunikálnak, semmi mást nem csinálnak. Attól, hogy a ksh nem méri a mélyszegénységet, az még létezik. Ráadásul közben teljesen kikapcsolták a demokratikus intézményrendszert Magyarországon. Olyan, mintha demokrácia lenne, de nem az van. Most akkor miért kéne nekem nyugodtnak és barátságosnak elennem a narancskullancsokkal, akiket a habonymédia vezényel ide, hogy terjesszék a kormánypropagandát?

ulpius66 2017.05.18. 22:21:19

@1ghost:

Szellentés!

"Szóval ma te vagy a soros SoroSS-védő ballibhülye! Grat bazdmeg! És most visszabújhatsz a a tolvaj, korrupt SoroSS-gazdád seggének melegébe!"

Így sokkal hitelesebb!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1ghost 2017.05.18. 22:22:24

"A Fidesznek csodálatosan jól jött most az Európai Parlament határozata, hiszen pontosan erre játszottak: hogy minél jobban élesedje a konfliktus."

Szerintem nem. Rossz lóra tettek! Alábecsülték, hogy mennyire ostobák a magyarok, s ezt csúnyán bebuktak. Most jött ki a Závecs közvkutatása. Brutálisan zuhannak orbánék. Nincsenek ezek már 1,5 millióan se.

morpho 2017.05.18. 22:22:51

@Halál kamionja mindenkit elgázol: Természetesen az EP képviselők kamuszavazására gondoltam.
A magyar GDP tényleg az EU miatt nő. A magyar kormánynak semmi köze hozzá. Kormányzás nem is zajlik, csak kamukommunikáció.

ulpius66 2017.05.18. 22:23:42

@morpho:

Morfológus!

Anyád hogy van?

Gondolom forog sírjában, hogy ilyen vadbarmot nevelt fel!!!!!

1ghost 2017.05.18. 22:25:36

@ulpius66:

Na mi van te gerinctelen fidesztroll? Összekeverted a nickjeidet? Látod nem kéne a gazdád farkát tíz nicken szopnod, neked hat is elég lenne! :D

morpho 2017.05.18. 22:25:54

@ulpius66: Személyeskedéssel, meg anyázással nálam semmire sem mész. Ez nem engem minősít. Viszont az nem derült ki, hogy mi a faszt akartál írni?

ulpius66 2017.05.18. 22:26:42

@1ghost:

Szellentés!

Tudod hogy van!

Csak abban a közvélemény-kutatási adatokban hiszek, amit magam hamisítottam!
(egyebekben pedig a Fidesz házi közvélemény-kutatása a mérvadó.....amit persze nem hoznak nyilvánosságra....)

morpho 2017.05.18. 22:27:20

@1ghost: Tényleg összekeverte a hülyéje! :)) Látod ulpius66, inkább figyeljél kicsit jobban, ahelyett, hogy engem anyázol! :))

ulpius66 2017.05.18. 22:29:33

Morfológus, Szellentés!

Erőlködhettek itt ezerrel, a Fidesz csak erősödik, a ballibsik meg ássák saját sírjukat!

Béke poraikra!

RIP

ulpius66 2017.05.18. 22:32:58

Jó éjt mindenkinek!
(én elmentem csicsikálni....holnap fojtasssuk!!!!)

exterminador 2017.05.18. 22:33:15

@morpho: neked is vannak problémáid, hogy a felsoroltakkal egy kategóriába sorolsz...

Halál kamionja mindenkit elgázol 2017.05.18. 22:33:46

@morpho: Tavaly nem volt EU támogatás, a magyar GDP 2 %ot nőtt, az eurozóna 1,5öt.

Idén az eurozóna nő 2t a magyar 4et. Úgyhogy, helyesen: Az EU gazdasága azért nő, mert ott van benne Lengyelország, Magyarország, Szlovákia, Románia, Csehország, enélkül szinte nem is nőne egyáltalán.

1ghost 2017.05.18. 22:34:38

@morpho:

Jaja! Iszonyatosan hülye! Cirka 10 nicken van jelen az oldalon, de már csak röhög mindenki ezen a bérhazudozón! Nem csoda, hogy szerencsétlen félnótás úgy meg van már zakkanva, mint a gazdája! És a java még csak most jön!

:)

Le Petit Prince · http://le-petit-prince.blog.hu/ 2017.05.18. 22:39:32

Szegény Sorosnak már nincs sok hátra...
Mi a lóf@szt fog csinálni a fityisz, ha netántán meghal az öreg?
Nem lesz aki írányítsa a háttérhatalmakat...nem lesz kézzelfogható ősellenség!
Ja...majd' elfeledtem...ott a Gyurcsány! Majd elhitetik a birkákkal, hogy a Soros ráhagyta a vagyonát meg a célkitűzéseit...azok meg beveszik.
Feri persze perel, de azzal is eltelik egy-két év...aztán csak akad valami újabb baromság amivel terelni lehet a híveket!
Förtelem...

incognito ergo sum 2017.05.18. 22:47:43

@Pop40:

sőt, engem is Soros fizet :-)

és Orbánnak egy szava se lehet, hiszen őt is Soros fizette meg a szóvivőjét is

incognito ergo sum 2017.05.18. 22:49:15

@Le Petit Prince:

"Mi a lóf@szt fog csinálni a fityisz, ha netántán meghal az öreg?"

az semmi, hogy mit csinál a fidesz, de mi lesz azzal a sok EU képviselővel, akik abból éltek, hogy Soros fizette őket? és mi lesz VELEM? Már a májusi csekk is késik.

Halál kamionja mindenkit elgázol 2017.05.18. 22:49:38

mo 2003-2010 8900-9800 plusz 10% adósság nagyot nőtt
szlo 2003-2010 8900-12400 plusz 39% adósság szintben maradt

mo 2010-2017 9800-11536 plusz17,7% adósság picit csökkent
szlo 2010-2017 12400-14935 plusz20,5% adósság picit nőtt

éves gdp/fő

Miről beszélünk?

www.ksh.hu/docs/hun/eurostat_tablak/tabl/tsdec100.html

1ghost 2017.05.18. 22:50:41

@Le Petit Prince:

Hát nem tudom mit fog csinálni, de hogy esténként az egész tolvaj fidesz frakció azért imádkozik, hogy meg ne haljon az öreg legalább a választásokig az kurvaélet.

De hiába! Ennek a fidesz nevezetű bűnszövetkezetnek már annyi mocsok van a fején, hogy nincs az a Soros Gyuri bá' aki kihúzná őket a szarból!

Halál kamionja mindenkit elgázol 2017.05.18. 22:53:46

Tehát a fidesz hozza a szlovákok növekedési szintjét, a ballibek meg hozták annak a NEGYEDÉT.

mo 2003-2010 8900-9800 plusz 10% adósság nagyot nőtt
szlo 2003-2010 8900-12400 plusz 39% adósság szintben maradt

mo 2010-2017 9800-11536 plusz17,7% adósság picit csökkent
szlo 2010-2017 12400-14935 plusz20,5% adósság picit nőtt

éves gdp/fő

Miről beszélünk?

www.ksh.hu/docs/hun/eurostat_tablak/tabl/tsdec100.html

Ehhez képest a B1 blog ballib kormányra gyúr. Miiiva?

Tőlem lehet 10 másik Mészáros, azt is leszarom csak léccilécci Orbán fidesz lázár varga szíjjártó kormány legyen különben éhen döglenek a magyarok.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.05.18. 23:01:24

@cabeza: Kis malacpersely? 1 év alatt 100 milliárd futott be Lőrinc baráthoz... már amennyit muszáj volt beismerni belőle. És nem Lőrinc az egyetlen pénztárgép. Szép kis persely.

Brix 2017.05.18. 23:05:52

Persze, hogy örül Orbán, hiszen a 4/5 -ös minőségi többség soha nem lesz meg, és a 2/3-os EU parlementi szavazati arány sem... Megint bebizonyosodik, hogy az EU semmit sem tudni megoldani, viszont ha Magyarországból áldozatot csinálnak, éppen jól fog jönni a választások előtt... A lényegről miért nem hoz határozatot az Eu parlament? Napi 2000 illegális migránst szállítanak Európába, ez a valódi tragédia és nem Orbán , aki megpróbálja a reformjait az Eu-ban is keresztülvinni...

Halál kamionja mindenkit elgázol 2017.05.18. 23:13:55

Most korrigáljuk akkor a növekedés szémait az eladósodással. Amit adósság törlesztésre használunk, abból nem nő a gazdaság, az egy FÉK és ELLENSÚLY, ugye.

2003-10 adósság GDP arányosan nőtt 55ről 81re, 26%ot
mindeközben GDP/fő 2003-2010 8900-9800 plusz 10%

10 minusz 26 az minusz 16% tehát a 8 éves ballib regnum eredménye, évi minusz 2% vagyon a magyar családoknak

2010-17 adósság 81ről 73ra csökkent 8%ot
mindeközben a GDP/fő 2010-2017 9800-11536 plusz17,7%

8 meg 18 az plusz 24% a 7 év Orbán eredménye, évi plusz 3,3% vagyon a magyar családoknak

A különbség ÉVI 5,3%-a a 30.000 milliárd forintos magyar GDPnek, 1590 milliárd magyar forint

ÉVI 1600, NAPI 5 milliárd forint -kb. a felcsúti stadion plusz kisvasút- kár éri Magyarországot, ha Orbánt a ballib elqró bandára cseréli.

1ghost 2017.05.18. 23:15:54

@Sörös Mérenc:

Pontosan!

És ebből a 100 milliárdból meg lehet venni Messit, Ronaldót, és mondjuk Neymart! (Mivel ezen játékosok kivásárlási ára játékosonként cirka 100 millió euró)

Na ez ám a fideszes mocsok a köbön, ami beborítja a hazát: orbán a felcsúti nyóc elemivel rendelkező gázszerelőn keresztül annyi pénzt lopott magának egyetlen évben, hogy abból a világ három legjobb labdarúgóját megveheti!

Gyalázat! Vérlázítóan bicskanyitogató! Hogy rohadna meg a teljes fidesz frakció!

Dániel Baranyai 2017.05.18. 23:26:32

Nos, én személy szerint mind addig szarok arra hogy demokrácia van-e vagy cserépszavazás amíg az ország mutatói nőnek (4,1% GDP stb), és nem azon gondolkodva kell lemennem a metróba hogy vajon most megkésel-e valami benszülött, vagy csak ismán felrobbantja egy arab fanatikus a g*cibe az egész állomást.

Senki sem tökéletes, de a jelenlegi kormány alatt legalább van bré!

morpho 2017.05.18. 23:29:24

@exterminador: Elkúrtam, véletlen volt, elnézést!

@Halál kamionja mindenkit elgázol: Tavaly nem volt EU támogatás??? Elmentek otthonról??? Tudod ez úgy működik, hogy ha Mészáros stróman Lőrinc autópályát vagy csatornát épít, az húzza a magyar GDP-t. Az autópályát és a csatornát meg az EU pénzéből építi. Jellemzően évekig. Tök mindegy, hogy a támogatás mikor jön. Aztán van három autógyár, ami megdobja az exportot és a GDP-t. Abból kettő EU tag tulajjal bír. Aztán van az, hogy kurva alacsony a magyar bázis és kurva magas az eu átlag. Az meg a nap vicce, hogy a keleti blokk húzza az eu növekedését, miközben a nyugati tagállamok finanszírozzák a keleti növekedést. Te írtad azt a CEU kpcsán, hogy a közgazdaságtan nem igazi tudomány? Jól emlékszem?

morpho 2017.05.18. 23:32:31

@Brix: Mi Orbán "reformja"? Tudod, amit megpróbál keresztülvinni. Nem találtam erről semmit. Segíts ki légyszi!

morpho 2017.05.18. 23:35:00

@1ghost: Legalább megvennék őket! Lenne értelme a stadionoknak... Bár fordítva kellett volna...

Balt 2017.05.18. 23:35:37

@szdan: Kivételesen jól látják a helyzetet (hogy ti. Orbánék csak erre vártak), pedig azt még meg se említették, hogy az "atomfegyver" csak egy blöff, mint Szaddám vegyi fegyverei: semmi esélye, hogy eljusson a jogi aktusig, a szavazati jog felfüggesztéséig. (Ami amúgy sem egy komoly dolog, lám, migránskérdésben se szavazta meg Mo. az EU kvótarendszerét, aztán mégis ezen megy a hiszti.)

Azt azért elérik, hogy az eddig uniós átlag feletti EU-tagság-párti magyar közvélemény lemorzsolódjon és kisebbségbe kerüljön... Balfaszok.

Egyallampolgar 2017.05.18. 23:44:36

@ulpius66: "A logika az a ballibsik kiváltsága"
Eszembe se jutott ilyesmi. Amúgy a hozzászólásomra valami érdemi reakció? Cáfolat? Vita?
Bocs de ez a 'már megint egy ballibsi merészel oktatni engem' óbégatás nem tűnik túl konstruktívnak. Nem én találtam ki hogy a FIDESZ szavazók ellentmondásosan viszonyulnak nagypolitikai tényezőkhöz (tegyük fel Oroszország az, szerintem amúgy régen nem, a GDP annyi mint Olaszországnak, a gazdasága végzetesen sebezhető hiszen szinte csak fosszilis export van, a politikai berendezkedése egy középkori oligarchikus disznóól a modernitás hisztérikus mellőzésével).
Az általam sorolt közéleti botrányokra sem jött reakció, pedig mind ékesen bizonyítja mennyire nem polgári már a FIDESZ.

Egyallampolgar 2017.05.18. 23:51:14

@Dániel Baranyai:
"Nos, én személy szerint mind addig szarok arra hogy demokrácia van-e vagy cserépszavazás amíg az ország mutatói nőnek (4,1% GDP stb)"

Köszi, így beszél egy kádárista elvtelen suttyó. Legyen tele a hasam a többi nem érdekel. Így legitimálta Ferenc József az aradi kivégzést, így legitimálta Kádár 56 vérbefojtását. A hozzád hasonló férgek vonultak 57 május 1 majálison 2 millió szám a Felvonulás-téren mert pár hónapja megkapták a béremelést (nyugati hitelből).
Köpj fel és állj alá. Ha esetleg letörölnéd a nyálad jusson eszedbe mondjuk Petőfi: Szabadság, szerelem, e kettő kell nekem (...) a szabadságért feláldozom a szerelmem.

Érdekes mi, a költő valahogy nem írt jólétről, GDP-ről, tortáról, tömött hasról. hogy van ez?

Halál kamionja mindenkit elgázol 2017.05.18. 23:57:56

@Egyallampolgar: Dánielnek teljesen igaza van, és teljesen elvhü és erkölcsös hogy az igazat beszéli.

Maga ellneben egy aljas, elvtelen féreg.

David Bowman 2017.05.19. 00:00:09

@jolankovacs: Bazmeg, akkor mér nem szavaztok?
Másrészt inkább a kilépés, mint a nigráncsok.

Szélmalomharcos 2017.05.19. 00:01:49

"egy aggastyán milliomosra, aki puszta filantrópiából támogat civil szervezeteket és egy egyetemet"

... meg bizonyos "független" blogokat

Balt 2017.05.19. 00:02:51

@ulpius66: Egyetértek. A PiS-sel szembe menve szavazták meg Tuskot a néppárti elvárásnak megfelelően, kockáztatva a lengyel-magyar viszonyt. (Nem mintha Tusk ne lenne alkalmas. A lengyelek felelőssége, hogy a belpolitikát ott is EU-szintre vitték.)

David Bowman 2017.05.19. 00:06:43

@ulpius66: Pont erre gondoltam. Ezek összefoghatnának, abból rossz nem sülhet ki.

David Bowman 2017.05.19. 00:13:27

@Halál kamionja mindenkit elgázol: Szerintem ez rossz számítás. A felsorolt országok össz GDPje nincs annyi, mint Frankfurté. Így akár 100 %ot is nőhetnének, nem sok vizet zavarnának.

Szélmalomharcos 2017.05.19. 00:15:33

@ulpius66:
Az EVP-ben nincs hasonló frakciófegyelem mint a nemzeti parlamentekben, mivel nem közös listán kerültek be egy pártvezető elhatározásából. Van ott tücsök és bogár, olyan pártok amik a nevükben szociáldemokraták de mégsem a szoci frakcióban szerepelnek valamilyen kifürkészhetetlen okból, vagy hóttlibsik akiknak szintén nem ott volna a helye

A baloldali és egyéb mozgalmár pártok sokkal egységesebbek, és sokkal inkább hadsereg-szerűen szervezettek, ez már hagyomány náluk. De nem kell feltétlenül átvenni az undorító módszereiket, amit a komenizmus idején megismerhettünk

Ahogy a mondás tartja: egységben az erő, kétségben az igazság

Balt 2017.05.19. 00:17:29

@morpho: "Az elmúlt nyolc - még pontosabban az elmúlt négy - évben a kormány vitathatatlan módon megteremtette azt a költségvetési stabilitást, amelyre a baloldali és liberális elődei képtelenek voltak. Mára a GDP három százaléka alatt van a hiány, a csökkenő államháztartási deficit a gazdasági tervezés sarokpontja lett." - írja a kormánnyal finoman szólva nem rokonszenvező napi.hu.

David Bowman 2017.05.19. 00:17:56

Én milyen jókat röhögök a kommenteken! Kár, hogy nem lehet lájkolni őket.

morpho 2017.05.19. 00:48:20

@Balt: Elköltötték a manyup pénzeket. Ez a csodafegyver. Ezt bárki meg tudta volna csinálni. A szocik nem akarták. Aztán mi lesz a nyugdíjjal? Hm?

1234567890987654321 (törölt) 2017.05.19. 00:56:01

1. Soros nem filantróp. Filantrópok nem lesznek milliárdosok. Milliárdosok meg nem lesznek filantrópok, hacsak nem hülyültek meg teljesen, vagy nem fűződik hozzá gazdasági érdekük.
2. Soros egy fasztarisznya. Ne akarja előírni másoknak, hova kiket rakjanak mekkora létszámban azért, hogy az ő bolhacirkusza sok pénzt termeljen. 150 éven át már taroltak egyszer errefele mohamed vallási fanatikusai, köszönjük, elég volt egyszer, lehet menni másfele, a tanultak már úgyis évek óta leléptek gazdag országokba, ide a csak a segélyre vágyó ingyenélők jönnének, azokkal meg nem fog emelkedni az istenként imádott dzsidipi.
3. Orbán egy fasztarisnya. Túl sokat lop, már a családjáé a fél ország. Kicsit pihenni kéne. Békén kéne hagyni az egyetemeket, az oktatást, a civileket. A fontos dolgokra kellene kontcentrálni: tanulatlan mohamedánok idetelepítésének meggátlása, a cigányság tanulási, együttélési képességének fejlesztése, hogy ne a bicskázáson gondolkodjon annyi cigánygyerek, meg a segélyen, hanem a tanuláson, akkor mindjárt jobban együtt lehetne élni velük. Van itt bőven cigó roma, meg cigó fehér is (Na, leesett kit nevezek cigónak bőrszíntől függetlenül? Ja politikai blog, akkor sokat nem várok pártcsicskák...), ezen kellene sokat dolgozni. Meg a nők kapjanak ugyanakkora bért, dönthessenek a saját testükről, nehogy lengyel útra tévedjünjk ez ügyben, mert a vallás magánügy... ne érje őket retorzió, ha szülnek. Ismerős mesélte, egy női főnök első kérdése az volt, mikor akar szülni menni, mert ha mostanában, akkor nem veszi fel. Buzilobbi visszaszorítása, család szerepének és megbecsülésének erősítése. Nem igaz, hogy index főlapon azt kell olvasni, hogy meleg medvék versenyeznek, meg szexbotrányba fulladt a buzi énekes csapat. Ki a lófaszt érdekel? Akármelyik genderes barom hőbörög, ez akkor sem normális állapot, hova lett az élni és élni hagyni kitétel a liberalizmusból? Vagy ez most a bosszú a heterók felett? Mi vagyunk többen, ez visszaüthet még a jövőben. Fontos lenne az ország erősítése, az önvédelmi képesség fejlesztése - az orosz medve karmolgatja Európa szélét, jobb előre felkészülni, ha az elvtársak ismét portyázni szeretnének... fegyverkezni kellene, nem migránsokat toszogatni ide-oda. Kisajtolni olyan támogatást az EU-ból, amiből végre nem utak, meg térkövezett főterek születnek, hanem termelő kapacítás, ahol végre falevélszedés helyett értelmes dolgot végezhet az alacsony végzettségű embertömeg. Régen volt mindenféle konzervgyárunk, cukorgyárunk, ma meg már a húsüzemek is a megsemisülés szélén vannak, a Globus márkanév szlovák tulajdon lett, hol vannak ennek a felelősei? Kik voltak MSZMP ügynökök a pártokban?

1234567890987654321 (törölt) 2017.05.19. 00:56:36

3. Gyurcsány egy fasztarisznya. Gumigerincű felpattanó. Egyik nap buzi, másik nap zsidó, harmadik nap migráns. Érdekes, magyarnak sosem mondta még magát. Ha nincs róla hír, automatikusan generál valamit, nehogy kimaradjon a hírekből. Lehetőleg orosz háttérszálakkal a vitya összeesküvéséről. Idióta. Ha igaz is, saját maga tette meg a legtöbbet a hír hiteltelenné tételéért. Ha ő mond valamit, automatikusan elhiszem, hogy hazudott. Kiváló kiegészítő a tolvajbanda mellé. Ha Orbán és Gyurcsány kap 1-1 vasgolyót, akkor vitya nyilvánosan röhögve ellopja, feri meg elbassza - utána meg sutyiban ellopja. Hihetetlen egy páros.
4. A komplett baloldal fasztarisznya. Ekkora gyökér társaságot én még máshol nem láttam. Felállva tapsolnak, hogy az EU lép valamit az ország ellen, mert ők maguk képtelenek eltakarítani az útból a politikai ellenfelüket. Egyrészt teheségtelen faszkalapok, másrészt szervilis seggnyalók, harmadrészt komplett hazaárulók. Bárkinek bármit megtesznek, ha cserébe japnak egy kockányi hatalmat.
5. Az EU fasztarisznya. Beszervezett mindenkit, hogy legyen olcsó munkaereje, az meg nem érdekli, hogy a gazdagabb országok mindenkit elszívnak a szegényebb országokból. Sok a fejlesztési pénz, utakra, térkövezésre, csak az új belépőket nem fejleszti, mert nem érdeke. 27 éve volt rendszerváltás, minden megszűnt, ami akkor működött és mi épült helyette? Pláza. Meg utak, hogy az üveggyöngyöt elénk vethessék. Pofáznak a poitikusok, 500 millió ember nevében döngetik a mellüket, de az EU arra képtelen volt, hogy Líbia légvédelmét egyesült erővel lenyomja. Nem volt radarellenes rakéta elég, mert drága, arra EU politikus nem ad pénzt, mert az is inkább ellopja. Hát szégyenszemre az ügyből kimaradni akaró US-t kellett felkérni, hogy takarítson el az útból pár orosz radart, különben potyognak az EU vadászbombázói. Egy vicc az egész bagázs. Egyesült európai hadsereg, Európai Birodalom? Hahaha, NATO/US nélkül hány napig is bírnák geciputtony Putyin ellen? Szarban vagyunk, ha az EU erejében bízva biztonságban hisszük magunkat.
6. A politikai blogtrollok fasztarisznyák. Egyik sem magyar. Mind pártérdek kiszolgáló káromkodás generátor. Én annó NATO mellett, EU ellen szavaztam. Fél évezred állandó megszállás után merjünk már egy kicsit magyarok meg önállók lenni! Ma meg már magyar zászlót sem lenget az ember jószívvel, mert egyik párt ezt üvölti rá, másik meg azt. Mind eltakarodhattok a picsába akkor.
7. A parlamentre pedig atomot kell dobni. A fizetett politikai trollokat meg agyonlőni.
Picsába mindenkivel.

morpho 2017.05.19. 01:12:14

@1234567890987654321:

Nehéz lenne veled vitatkozni. Én nem is tennék ilyet.

böször 2017.05.19. 01:14:09

Azért ne dobjuk el az agyunkat. Az MN onlineról kiindulva elolvasható az előterjesztés. Nyilvánvaló, hogy totálisan sikerült eljátszani az ország tekintélyét azóta, hogy a határnyitás és egyéb dolgaink miatt felnéztek ránk. Ha még elolvassa valaki hozzá Stumpf interjúját Horkai Hörcher Ferenccel és szétnéz maga körül, nem jár messze az igazságtól, ha egyetért azzal, hogy ez a jelenlegi állapotában tartalmilag egy egypárt rendszer. A hőzöngés és részvétnyilvánítás mellőzését kérem. Helyette gondolkodjunk.

Balt 2017.05.19. 01:18:43

@morpho: Ja. Bajnaiék ki"privatizálták" volna. Az utolsó pillanatban semmisítette meg az akcót az AB. Amúgy a manyupok ma is vannak. Önkntes alapon. Tessék oda befizetni (én is ezt teszem), ne a TB alap - a közteherviselés - megkerülésével nyerészkedni. Már amikor épp nincs válság. :) Jut eszembe:

www.pannonianyp.hu/hirek/28

Erről meg nem is tudtam akkoriban:
vastagbor.blog.hu/2009/12/09/kedves_bucsuajandek

Mindegy, a manyup egy állami hitelből finanszírozott pilótajáték volt, de az EU belekényszerítette a kormányt a megszűntetésébe. Azóta persze máshol is elővették a módszert.

2017.05.19. 05:28:52

"És persze, mindezt rá lehet kenni egy aggastyán milliomosra, aki puszta filantrópiából támogat civil szervezeteket és egy egyetemet." Utálom a fideszt, de Soros egy mocskos gazember, akinek köszönhetjük az adósrabszolgaságot és ezt a magukat elitnek nevező köcsög réteget. Érdekes, hogy mekkora hisztit okozott egy magánegyetem ügye, hogy még az EU is beszállt ebbe a játékba. Nos ilyet a Nyugat CSAK akkor csinál, ha nagy zseton van a háttérben!

Conchobar 2017.05.19. 06:48:17

@böször: "azóta, hogy a határnyitás és egyéb dolgaink miatt felnéztek ránk" - Attól még, hogy a németek, amerikaiak és más nyugatiak dörzsölték a tenyerüket a határnyitás, meg a keleti blokk gyengítése miatt, még nem mondhatjuk, hogy felnéztek ránk.

midnight coder 2017.05.19. 06:55:03

@böször: A határnyitásról csak a nyeretlen kétévesek hiszik, hogy a mi művünk volt. Persze, Horn elvtárs nyilván a 60-as években is Pán-Európai piknikezett volna... És persze egy percig sem egyeztetett előzőleg Gorbacsovékkal. A kezed pedig belelóg a bilibe.

Ehhez képest, kis hazánkban már 86 óta zajlott az úgynevezett spontán privatizáció, azaz az ország szétlopása. Ezt azért merték megtenni az elvtársak, mert pontosan tudták, hogy itt hamarosan dőlni fog a rendszer. Anno a szovjetunióban sem csak hülyék ültek a hatalomban, várható volt hogy valamit lépniük kell, ha nem akarják lejátszani 1956 szovjet verzióját, márpedig az jó eséllyel elég rossz hatással lett volna a jóelvtársak élet és vagyonbiztonságára. Ehelyett kidolgozták a forgatókönyvet, hogy hogyan lehet lebontani úgy a rendszert, hogy közben az egykori kommunisták legyenek a folyamat nyertesei, és megtarthassák az egykori életszínvonalukat és hatalmukat.
Erre pedig kellett egy kísérleti terep - ez voltunk mi. Elég kicsik ahhoz, hogy ne legyen túl nagy gáz ha valami nagyon félremegy, elég laza rendszer ahhoz, hogy feltűnés nélkül el lehessen kezdeni a folyamatot. És a kísérlet fényesen sikerült: a jó elvtársi kapcsolatokon keresztül sikerült szétlopni az országot, a pénzből felvásárolni szinte a teljes írott és akkori elektronikus médiát, és a következő ciklusban ismét az MSZMP utódpártja volt a kormányzópárt. A többi ex-komcsi országban viszont ez korántsem sikerült ilyen fényesen. Ezért tartanak ők ott ahol, és ezért tartunk mi itt.

midnight coder 2017.05.19. 06:55:47

@István Zsolt: Pontosan. Soros elvtárs egy uzsorás gazember.

1ghost 2017.05.19. 07:52:18

@David Bowman:

"Másrészt inkább a kilépés, mint a nigráncsok. "

Na ja bazdmeg! Inkább essünk el 2000 milliárd forinttól évente, mintsem fogadjunk be 1238 fő migráncsot!

Látod, sok pocsék dolog van a honban, de a legszarabb az, hogy a hozzád hasonló félhülyéből a ma élő generációban az átlagnál több van, és a fidesz mind összegyűjtötte őket magának.

Ad Dio 2017.05.19. 07:52:42

@morpho:

"Az egész mögött semmi nincs. Soros valóban pénzügyi spekuláns, de hogy éedekében állna migránsokat "telepíteni" bárhová is az primitív, gagyi kormánypropaganda. Illetve inkább orbitális hülyeség. Ez nem más, mint a fidesz taktikája."

Ennél azért jóval többről van szó. Soros György egy hívője a balliberális szektának. Ennek megfelelően tesz dolgokat. A balliberális világ szemében a nemzetállamok ellenségek, és a múlt minden szempontból értéktelen. Csak jövő létezik, amikor a globalizáció által teremtett óriási piacon uralkodhatnak a hozzá hasonlók. Ezt részben jól felfogott érdekből, részben valóban valamiféle hitből teszi. A migráció előremozdítása a nemzetállamok gyengítésének eszköze, semmi egyéb. Ezer és egy irányból láttuk már, hogy az Európa felé irányuló migráció semmi egyéb célra nem alkalmas. Erre viszont nagyon is.

NEM.

Európa segítsen, de helyben tegye ezt. Egyik keze viselje gondját a népeknek a határok mentén, a másik meg tartson fegyvert az illegálisan benyomuló tömeggel szemben.

rasztaszív 2017.05.19. 08:29:24

@Ad Dio: "A balliberális világ szemében a nemzetállamok ellenségek, és a múlt minden szempontból értéktelen."

hát persze.és mind meg akarja ölni az anyját.

sZulamith 2017.05.19. 08:32:36

@Halál kamionja mindenkit elgázol: A gyülőlet, nem meggyőző érvelés többségünknél:)

Ad Dio 2017.05.19. 08:38:19

@rasztaszív:

Szólj ha poént akarsz nyomni, udvariasságból szívesen nevetnék ;-).

rasztaszív 2017.05.19. 08:40:27

@Ad Dio:csak jelzem,egy cseppet sem viccesek a hazug általánosításaid.de azért röhögcsélj csak.

morpho 2017.05.19. 09:35:05

@Ad Dio: A nemzetállamok a XIX. század termékei. Előtte nem léteztek és jó ideje a globalizált világ sokkal nagyobb jólétet kínál az embereknek. Ez van. Akkor is, ha van migráció, meg akkor is ha nincs, akkor is ha van Soros György, meg akkor is ha nincs.

v.f.michael 2017.05.19. 10:01:43

@ulpius66: szerintem egy kommentet ne az alapján minősítsünk, hogy férfi vagy nő írta. Vagy te is csak azért jársz ide, mert kicsi a farkad?

Ad Dio 2017.05.19. 10:40:10

@morpho:

"A nemzetállamok a XIX. század termékei."

Ez egy common féligazság.

A "nemzetállam" de fakto valóban a 19. század terméke, de nem légüres térből jött elő. A nemzetállamok olyan kulturálisan összetartozó területeket tettek egy állammá, ami közt már addigra is évszázados (évezredes) kohézió volt. Ezek a területek szerveződtek nemzetállamokká. Összeurópai kohézió azonban soha nem volt még a történelem során. Ennek sem előzménye nincs sem olyan természetes kohézió nincs, ami ezt elhordozná. Mint gazdasági közösség így-úgy működőképes lehet, de mint politikai egység, csak birodalomként tartható egyben, erővel. Ebből sokan nem kérünk.

"Előtte nem léteztek és jó ideje a globalizált világ sokkal nagyobb jólétet kínál az embereknek."

A kijelentés úgy igaz, hogy ha hozzáteszed, hogy "EDDIG", és nem tekinted természetesnek, hogy ez eztán is így lesz. Sajnos ugyanis a folyamatok ezt nem támasztják alá. A nyuati világ társadalmainak gerincét adó középosztály ugyanis semmit nem nőtt a globalizáció elmúlt dicsőséges periódusa alatt. Látszólagos életminőség növekedése az olcsó munkaerő által megtermelt olcsó használati cikkeken alapult. Ez a hajtóerő azonban mind inkább kikerül a képből és átadja a helyét annak a ténynek, hogy a globalizáció nyertesei a gazdagok és a nagyon szegények. Ez utóbbi csoport vélekedése is megosztott a kérdéskörben, mert a globalizáció jólétet ad, viszont szétzilál évszázados hagyományi rendszereket, amikből való táplálkozás az ott élők életminőségéhez nagyban hozzájárult. Lehet jobban mint a Coca Cola...
Szóval erre azért nem hiszem hogy lehet érvet építeni... és akkor még elő sem vettem a digitális váltás és a robotizáció lehetséges hatásait...

Mindezek alapján nem igazán tudom értelmezni zárógondolatodat:

"Akkor is, ha van migráció, meg akkor is ha nincs, akkor is ha van Soros György, meg akkor is ha nincs."

Áruld el nekem MIÉRT támogatja a balliberális világ ész nélkül a migrációs folyamatokat? Csak egy okot mondj, ami nem a nemzetállamok szétverése...

Ad Dio 2017.05.19. 10:47:38

@rasztaszív:

Mindig örülök, ha olyan balliberális emberrel találkozok, aki elkötelezett a nemzetállamok mellett. Ha Te ilyen vagy, megkövetlek a téves előítéleteimért. Sajnos a ballib think tank-ek számára a nemzetállam egy rossz, amit rövid úton le kell gyűrni az azt hordozó kultúrával együtt, hogy kialakulhasson a szép új világrend, ahol mindenki kapucsínó színű és ízig-vérig multikulti (jelentsen ez akármit).

Igazsagoszto buldog seriff 2017.05.19. 11:01:17

Azert az nem kicsit durva, hogy kiderult, hogy Eu parlament 1/3 -at Soros Gyorgy penzeli. Egyaltalan az, hogy Soros Gyorgy tobb szaz fos szervezetet tart fent az Unioban.
Ezek utan nem csoda az allado tamadas az orszaggal szemben.

mocser48 2017.05.19. 11:30:10

@MaxVal BircaMan HJCD:

Én aztán nem kérdeztem semmit se :)

morpho 2017.05.19. 11:50:23

@Ad Dio:
" MIÉRT támogatja a balliberális világ ész nélkül a migrációs folyamatokat? Csak egy okot mondj, ami nem a nemzetállamok szétverése"

Ez úgy hülyeség, ahogy van! Ha te tényleg ezt hiszed, akkor elmentek otthonról. A nemzetállam elavult, nem érdekrl senkit. Ennek nincs köze a migrációhoz. Mit nem lehet ezen felfogni? Te építkezhetsz a múltra és állíthatsz konteokat a jövőről, de ezek hülyeségek. Andaloghatsz az ősközösségben is, pont ennyit ér. A globalizáció győzött. Hozzá kéne szokni. Ez van.

ZX 2017.05.19. 12:06:22

Hihetetlen. Komolyan mondom. Sorosé a fél világ? Soros itt, soros ott, soros mindenhol ott van. Ez a vén faszi keményebb mint a superman. Tegnap is becsöngetett hozzám és rá akart venni, hogy döntsük romba a kenyai schillinget és az etióp birrt. Hát nem elképesztő? :D

morpho 2017.05.19. 12:14:05

@ZX:
Én is teljesen kész vagyok! Akár hova nyúlok Soros.

élhetetlen 2017.05.19. 12:27:42

@Sir Galahad: Próbálj meg egyszerű dolgokat megérteni. Orbán elfogadtatott egy magyar törvényt, ami szerint az amerikai szövetségi kormánnyal kéne megállapodást kötni egy egyetem ügyében. Ezt az amerikai szövetségi kormány nem teheti, mert nem tartozik a hatáskörébe. „e pont kapcsán Orbán mondhatja majd, hogy kérem, rajtam aztán nem múlt...”. Orbán mondhatja, mert annyi mindent mondhat, mond, csak nem lesz igaz. (de ez téged nem zavar). Orbánnak azért tudnia kell, hogy az USA nem fog alkotmányt módosítani, és hatásköröket áthelyezni a kedvéért. Tehát mondhatja, hogy ő tárgyalna, csak az amerikai szövetségi kormány tesz az egészre, de ezt csak a hozzád hasonlóak veszik be. „és akkor mi lesz?”.
Ma reggeli cikk, „A miniszterelnök azt is megjegyezte, hogy ha úgy dönt a bíróság, Magyarország kész változtatni a kifogásolt törvényeken (legyen az lex CEU, civiltörvény – bár ezeket szó szerint nem említette)”. „Ha kell, elmegyünk a falig– mondta a kormányfő.” Elmegyünk a falig, beverjük a fejünket, seggre esünk, aztán térdre fordulunk, hogy el tudjunk mászni a faltól. Mi értelme? Csak annyi, hogy TE lásd, hogy a vezetőd hogy küzd érted, más semmi. (bár nem tudom, neked mire jó a CEU működési engedélyének megvonása).

sas70 2017.05.19. 12:33:31

@ZX: Ja, tegnap láttam a Keletinél egy faszi, itt Soros, ott Sorost játszott és lehúzott pár birkát!

Brix 2017.05.19. 12:38:27

@morpho: A globalizációnak vannak vesztesei és vannak győzetesei. Mi a győztes oldalon akarunk lenni, így nem engedhetjük meg magunknak, hogy kontroll nélkül, embermilliók érkezzenk a fejlődő világból! Ez a hatalmas , nincstelen kultúridegen, embertömeg egy olyan ballaszt Európának, ami előbb-utóbb a mélybe húzza. Ott van Ausztrália , az tudja kezelni a migrációt, és nyeretese a globalizációnak is, pedig nem fogad, be egyetlen illegális migránst sem. Ez a megoldás, Európának is! Ne feledjük el , hogy az európai identitás- mert sokakkal ellentétben én érzem hogy létezik- Martell Károly idején született, amikor az arabok ellen induló segeregeket, közösen " Európaikanak" nevezték. A lényeg : mindenáron meg kell állítani, az Afrikában / Ázsiában extrém módon felszaporodott embertömegek Európába vándorlását. Ha nem így lesz, akkor elsöpörnek minket, néhény évtizeden belül.... Szerintem kritikus időszak vár Európára, a vesztenivaló nélküli, " csellengő " embermilliók , nem más mit egy ellenséges modernkori hadsereg, akik azért jönnek , hogy elvegyék az errőforrásainkat
Ezt a tömeget meg kell állítani Európán kívül, és az az ország amelyik a befogadásukra vágyik , - kétlem , hogy lenne ilyen- az vihet magához legális kereket között, de ne akarja rákényszeríteni a befogadást az olyan , homogén nemzetállamra mint Magyarország!

morph on deer 2017.05.19. 12:54:08

"Ha kell, elmegyünk a falig!"
- mondta ma viktorunk.

"Ha kell, elmegyünk a falig!"
- mondta Nicolae Ceaușescu.

Kellett ... ... ... ... !

ZX 2017.05.19. 13:02:30

@morph on deer: Remélem a vége is az lesz.

Occam beretvája 2017.05.19. 13:08:36

@Brix: Kedves barátom.
Hibátlan logikus levezetés.De hogy annak hogy amit leírtál abból bármit is felfogjon az itt hangadó libernyák kórus(rasztaszív,morph on deerPop40 stb.)nos annak annyi az esélye mint Szálasinak a főtárgyaláson.:-)

morpho 2017.05.19. 13:18:21

@Brix: Te tényleg azt gondolod, hogy ezt meg lehet állítani? Ha a lakhelyük élhetetlenné válik, el fognak jönni. Azon kéne inkább gondolkodni, hogy hogyan lehet ebből hasznot húzni? Lehet lázadozni, de tök feleslegrs és értelmetlen. Ausztrália egyébként a migránsok orsuága. Csak mondom. Ott mindenki bevándorló.

legális 2017.05.19. 13:21:45

@élhetetlen: Gondolom nem hallottad a ma reggeli interjút. Amit az index egyáltalán nem elfogult "újságírója" megértett és továbbadott, te azt idézed

"Ma reggeli cikk, „A miniszterelnök azt is megjegyezte, hogy ha úgy dönt a bíróság, Magyarország kész változtatni a kifogásolt törvényeken (legyen az lex CEU, civiltörvény – bár ezeket szó szerint nem említette)”. „Ha kell, elmegyünk a falig– mondta a kormányfő.” Elmegyünk a falig, beverjük a fejünket, seggre esünk, aztán térdre fordulunk, hogy el tudjunk mászni a faltól. Mi értelme? Csak annyi, hogy TE lásd, hogy a vezetőd hogy küzd érted, más semmi. (bár nem tudom, neked mire jó a CEU működési engedélyének megvonása)."

Na már most az hogy "bár ezeket szó szerint nem említette"- annyit jelnt hogy nem mondta.
"Ha kell, elmegyünk a falig" - ezt meg mondta, de nem a CEU-ra, hanem arra, hogy Magyarország érdekeinek megvédése érdekében.

Kb. ennyire pontos a forrásod, de higgy neki, ha akarsz.

ZX 2017.05.19. 13:24:49

@Brix: "A lényeg : mindenáron meg kell állítani, az Afrikában / Ázsiában extrém módon felszaporodott embertömegek Európába vándorlását. Ha nem így lesz, akkor elsöpörnek minket, néhény évtizeden belül"

Vajon a beáramló törzsek elsöpörték-e az akkori Európa népeit, vagy csak beolvadtak ezáltal létrehozva az új európai népcsoportokat és kultúrát? Vajon ettől nekünk szarabb vagy jobb lett, vagy csak más? Gondolkozz el ezen kicsit mielőtt hülyeségeket írsz. Egyébként szerintem a szelet előbb állítod meg. Sok sikert hozzá.

József Körmendy 2017.05.19. 13:28:25

Meg kellene szokni és használni: liberálfasizmus.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.05.19. 13:59:20

@ZX: "Soros itt, soros ott, soros mindenhol ott van."

:))

Elárulom a nagy titkot. A azért tud egyszerre mindenütt ott lenni, mert ő valójában nem Soros, hanem Párhuzamos!

élhetetlen 2017.05.19. 14:00:47

@legális: Igazad van, nem hallottam az interjút. „annyit jelnt hogy nem mondta”. Így gondoltam én is, de úgy tudom, hogy a lex-CEU és a civil törvény is a kifogásolt dolgok között van, és Brüsszelben sem voltam ott, és hivatalos másolatokat sem kapok az ott készült iratokról, határozatokról. Sőt a CEU törvényt is csak a „net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=A1100204.TV - ben olvastam. Idézem: „Magyarország Kormánya és a külföldi felsőoktatási intézmény székhelye szerinti állam Kormánya által kötött - föderatív állam esetében, amennyiben a nemzetközi szerződés kötelező hatályának elismerésére nem a központi kormányzat jogosult, annak központi kormányzatával létrejött előzetes megállapodáson alapuló - nemzetközi szerződés kötelező hatályát a szerződő felek elismerték”. Mikor a CEU törvényt sürgősséggel átvitték a parlamenten, akkor is tudnia kellett “valakinek”, (a többségnek, nem, lásd balneológia), hogy az USA szövetségi kormánya nem fog semmilyen megállapodást kötni oktatás ügyben. Felfújhatod a “sokkal pontosabb forrásaidat”, a tényeken nem változtatnak. Lehet menni a falig! Tudod, a ló. Persze, nem vak ez, csak vakmerő!

1ghost 2017.05.19. 14:04:05

@legális: "hogy TE lásd, hogy a vezetőd hogy küzd érted, más semmi."

Hú bazmeg, ez kemény! Ennyire még a köztévén is ritkán nyalnak be a tolvaj gazdádnak! Grat!

A mai nap a rabló, korrupt fidesz gerinctelen seggnyalói közül te viszed a pálmát! :)

ZX 2017.05.19. 14:12:48

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
Szerintem tiltsuk be a soros motorokat, a soros kapcsolást és a számítógép soros portjait is, mert már elég abból, hogy mindenhol ott van. :D

morph on deer 2017.05.19. 14:28:04

@morpho:
Ne zavard meg!
Nyilván ettől lesz jobb az élete...
Hacsak úgy nem.

Arról nem is beszélve, hogy neki is jár majd a "népművészet mestere" díj, vagy esetleg egy lovagkereszt, ahogy szokás ;)

rasztaszív 2017.05.19. 14:53:43

@Ad Dio: egyáltalán nem vagyok elkötelezett a nemzetállamok mellett.de nem is ellenségek a szememben.tudod,a szélsőségek közt van egy nem is olyan keskeny sáv...

ellenséges az egyház volt,amíg az volt az érdekük.most lettek fontosak nekik a nemzetállamok,hogy a (szekuláris...) európai uniót lehet ezzel bomlasztani.

Brix 2017.05.19. 14:57:42

@morpho: Ausztràlia igen, bevàndorlók orszàga, csakhogy oda nem " jöttmentek" mennek, hanem szigorú pontrendszer alapjàn, vàlogatott emberek...Európa màs helyzet , màs történelmi körülmények. Az afrikai -àzsia bevàndorlókkal soha nem fognak elkeveredni az európai népek, ahogy a romàk is őrzik viszonylag érintetlen genetikai àllomànyukat. Màs kérdés az itt élő német és szlàv lakossàg, az soha nem volt probléma (nekem...) valójàban még ezzel is gond volt ( lsd benes dekrétum, wolksbund...stb...) A legjobb a viszonylag homogén nemzetàllam , hiszen az a legkevesebb probléma...

Brix 2017.05.19. 15:04:38

@ZX: Bizony sok népet elsöpörtek , eliminàltak...Beolvadàs is csak azonos szinten àlló népcsoportok között működik. Legjobb példa a romàk helyzete: évszàzadok óta a perifériàn vannak, nem is nagyon keverednek a magyarokkal....Az meg a legnagyobb liberàlis hülyeség hogy nem lehet megàllítani a migràciót! Minden csak politkai akarat kérdése! A menekültjogot kell megvàltoztani és megerősíteni a védő, periféria orszàgokat! Még fegyver sem kell, csak meg kell fizetni az észak-afrikai orszàgokat, hogy ne engedjék a migrókat! Ha Kadhafinak sikerült, màsnak is fog!

morpho 2017.05.19. 15:45:36

@Brix:
A "viszonylag homogén nemzetállamok" nem sikeresek. A multikulturális, soknemzetiségű országok pedig igen. Már I. Istvánnak is igaza volt ebben, de ez a jelenben is igaz. Lehet ellene harcolni. Lehet ellene kiabálni és lehet kerítést is építeni, de semmi értelme. Inkább azt kéne megvizsgálni, ha már így alakult, hogyan lehetne jól kijönni belőle. Mondjuk az picit árnyalja a képet, hogy Magyarországra nem akar jönni senki!!! Úgyhogy neked még aggódnod sem kell a multikulti Magyarország miatt. Marad a taktaharkányi Gizi néni, a gyűrött otthonkájában. Ő virágoztatja fel Magyarországot, nem a szíriai menekült, aki nem jön. Viszont arra kíváncsi lennék, hogy ha nem lenne egyáltalán migránsügy, és Magyarországon nem lenne CEU, meg civil szervezetek, akkor a kormány vajon mi a fasszal foglalkozna? Az egészségüggyel, vagy az oktatással? Gondolom ezek most azért rohadnak le, mert a kormánynak nincs ideje velük foglalkozni, mert meg kell védeni Magyarországot. Az mondjuk felmerül, hogy oktatás és egészség nélkül milyen Magyarországot akar megvédeni a kitől, de ez gyanítom nem lényeg. Lényeg a határzár, meg a plakátok és a hülye kommentek a nemzetállamokról, meg a soros ösztöndíjas migránsok millióiról, akik megkezdték Magyarország élveboncolását...

ZX 2017.05.19. 15:58:01

@Brix: Vajon a longobárdok mennyire voltak egy szinten a római birodalommal? Na és a helvétek? A cigányság nem emiatt nem olvadt be. Amúgy meg van keveredés cigányok és magyarok közt is, jobban mint gondolnád. Ma már genetikailag nem létezik olyan ember akinek kizárólag ősmagyar génjei lennének. De mondok mást. Európában egyáltalán nem léteznek olyan genetikájú emberek akik az ókori vagy középkori Európa genetikáját maradéktalanul őriznék. Népvándorlás mindig volt és mindig lesz. Állítsd meg a Dunát ha tudod. Aki árral szemben úszik elmerül, aki halad vele továbbél. Lehet más formában, de akkor is megmarad. És ami utána lesz az csak más lesz. Se nem rosszabb, se nem jobb.

legális 2017.05.19. 17:47:15

@1ghost: anélkül, hogy ismernélek el kell ismernem, nem tudsz szöveget értelmezni és egy ritka nagy ballibbant cserépedény vagy.
Amit nekem tulajdonítasz, azt @élhetetlen kolléga tette ide közzé, én csak idéztem neki a saját szövegét, tudja, mire célzok.
Te is idéztél, de nem tőlem, majd utána a szokásos mocsadék stílusodban kitüntettél.
A minimum, hogy elnézést kérsz

élhetetlen 2017.05.19. 18:43:35

@ulpius66: Azt hiszem, valami nagyon zavaros a fejedben. “az Európai Néppárt frakciójából néhány képviselő hogyan szavazhatott a frakcióvezetés által beterjesztett javaslat ellen???????”. „mert akkor minek a frakció????”. Például azért, hogy egymás között megbeszéljék a dolgokat, és meggyőzzék egymást. Ha nem megy, hát nem megy, akkor szétszavaznak. Az szerinted normális, ami a magyar parlamentben megy, hogy a képviselők azt sem tudják, miről szavaznak, csak megmondták, hogy melyik gombot kell megnyomni? Hogy vannak listán bekerültek, de vannak választottak is, és azok sem a választóikat képviselik? Hogy beadnak olyan indítványokat, amit a kezükbe nyomtak, és azt sem tudják miről van szó? (lásd balneológia)? Ez a faszság, ezért kár ennyi embernek fizetést adni, elég lenne a frakcióvezető, aki annyiszor nyomná meg a gombot, ahány embere elvileg van, a többit meg vigye a szél. Nem érted? Hát persze, hogy nem.

Ad Dio 2017.05.19. 20:15:28

@morpho:

Nos nem bánsz pazarlóan az érveiddel az szentigaz ;-).
Sebaj. Én sajnos régimódi srác vagyok, aki konzervatív móson ragaszkodik az racionális érveléshez, és ezt nem lehet kinyilatkoztatásszerű nagy megmondásokkal megspórolni. Mindaz amit leírtál a Te hitvilágodat tükrözi. Én ezt tiszteletben tartom, de sajnos nem osztozom a hiteidben. Talán ha - esetleg - érvelnél, messzebre juthatnánk.

Szóval még egyszer megkérdezném:
- Mi más cél vezeti a balliberális politikai erőket abban, hogy ezerrel tolják a migrációt, mint az, hogy a nemzetállamokat megsemmisítsék? Pls érveket, ne bullshiteket - a tiszteletteli hozzáállásodat előre is köszönöm!

Ad Dio 2017.05.19. 20:16:38

@rasztaszív:

"egyáltalán nem vagyok elkötelezett a nemzetállamok mellett.de nem is ellenségek a szememben.tudod,a szélsőségek közt van egy nem is olyan keskeny sáv.."

Ezt az álláspontot megtisztelem.

morpho 2017.05.19. 22:56:24

@Ad Dio: Nagyon hatékony leszek. Nem igaz, hogy bárki is tolná ezerrel a migrációt. A kormány bedobta ezt a faszságot és mögé rakott egy kamu konteot. Te meg felültél neki. Most egy kamu ellen milyen érveket vársz? Van egy bizonyítatlan kamu, nekem meg érvekkel kéne cáfolnom, hogy Nessi nem létezik? Ezt komolyan gondolod? Azt meg csak by the way említem, hogy nem létezik ballib párt. Ez vagylagos. A ballib az fából vaskarika. Valami hülye egyszer kitalálta, hogy az maszop meg az szadesz leírható legyen egy szóval. Ez hülyeség, nem jelent semmit, ne használd!

1ghost 2017.05.19. 23:48:18

@legális: Igazad van! Idézőjelbe volt az ominózus szöveg. Tévedtem. Természetesen elnézésedet kérem. Mea Culpa.

Ad Dio 2017.05.20. 06:40:30

@morpho:

Szóval szerinted az európai balliberális pártok nem támogatják a migrációt?

legális 2017.05.20. 07:36:42

@1ghost: ok . legkozelebb folyt. kov.

élhetetlen 2017.05.20. 14:43:15

@incognito ergo sum: „a néppártos képviselők között is vannak, akiket Soros fizet”. Nem sokat foglalkoztam vele, de pl. ezt találtam. www.hidfo.ru/2016/08/soros-gyorgy-fizetett-szovetsegesei-tamogatjak-a-magyar-allamisag-felszamolasat/ . „Soros György által finanszírozott szervezetben működnek, vagy általa pénzelt egyetemen szereztek tudományos fokozatot.”. És, aki valaha is igénybe vette Soros szolgáltatását, az mind lekötelezett. Mi van Orbánnal, vagy mégsem mindenki Soros bérenc, aki az ő ösztöndíjával tanult, vagy az ő egyetemén szerzett tudományos fokozatot? És mi van azokkal, akik Matolcsi intézeteiben dolgoznak, vagy az ő egyetemén tanulnak? Van különbség, Matolcsi tevékenységét, mi fizetjük! A másik, van egy rossz hírem, az „ellenség keze betette a lábát” a magyar államigazgatásba is. Nem keresem elő, hogy melyik minisztérium fizeti az alkalmazottja tandíját Soros CEU-ján. A “megbízható személyek” lista, mióta egyenlő a lefizetett személyek listával? Minden normális ember tudja, hogy aki csak pénzért szolgál, az pénzért el is árul. A megbízható személy az, aki alapvetően egyetért velem, és az tartja normálisnak, amit én. Na, gondolkodj egy kicsit.

élhetetlen 2017.05.20. 14:50:36

@incognito ergo sum: „és mi lesz VELEM? Már a májusi csekk is késik„.Hű, b+! És még szellemesnek is képzeled magad!

incognito ergo sum 2017.05.20. 15:03:39

@élhetetlen:

A hidfo.ru oldalt nem tudom megnyitni.

incognito ergo sum 2017.05.20. 15:07:22

@élhetetlen:

"És, aki valaha is igénybe vette Soros szolgáltatását, az mind lekötelezett. Mi van Orbánnal"

Orbán próbál kitörni a kondicionálás alól, ez látszik az ambivalens viselkedésén. Egyik kezével Soros egyetemen diplomázott szóvivőt választ, másik kezével utálja sorost. Elfogadja a Soros-hivatlnokok pénzét, de közben ágál ellenük.

De hiába lázad. Ahogy az orosz nemzetbiztonsági egyetemen végzettek örökre az oroszok csicskái lesznek, ugyanígy, aki egyszer megízlelte Soros pénzét, nem tudja otthagyni. Kamaszosan lázad, önállósodni próbál, de visszatér.

incognito ergo sum 2017.05.20. 15:08:42

@1ghost:

hiába reménykedsz, bedobunk egy nyugdíjemelést és simán meglesz a 27%, vagyis a kétharmad.

élhetetlen 2017.05.20. 15:26:27

@incognito ergo sum: Nem számít, hogy nem tudod megnyitni, amit sikerült összehordaniuk a Soros által fizetettekről, azt idéztem, csak azt akartam megmutatni, hogy még ők sem fizetési listákat találtak. Nem számít.
„Kamaszosan lázad, önállósodni próbál, de visszatér.”. Ez jó, Magyarország kormányfője 50 valahány évesen kamaszosan lázad, és a CEU működési engedélyét akarja bevonni, mert ő lázad, úgy kamaszosan, ahogy tud. Tudod, ha igazad van, az végképp szánalmas. Egy hülyegyerek vezeti az országot? És te még megértően magyarázod is?

kiskutyauto 2017.05.27. 02:56:30

Azért nem állítjuk meg eme hazaáruló rablógyilkos náci maffiakormány söpredék ámokfutását, mert ad egy, mindenkinek van vesztenivalója... ad kettő, EZT CSAK ERŐSZAKKAL LEHETNE... demokratikus úton, mivel szétrombolták, szétcsalták, széthamisították és manipulálták a teljes állami és közigazgatási rendszert, TELJESEN REMÉNYTELEN... tehát aki itt miértezik, az is nagy barom... jöjjön ide és csináljon balhét... távolról gazdag országból, aranykanállal a seggében, könnyű nagyokos módon pofázni
süti beállítások módosítása