B1 blogcsalád



Ilyen szemtelen alázást még nem látott a világ: KL levele KO-t ad OV-nek

2017. május 01. - Mr Flynn Rider

Levelet írt Orbán Viktornak a CEU volt rektorhelyettese, Kontler László történész, amelyet a Facebook-oldalán tett közzé. Ebben kínos részletek taglalásával szembesíti a zsebdiktátort saját magával.ceu.jpg

Azt olvasom, szerinted senki nem tudja, mi az a CEU. Ezen csodálkozom, tényleg. Jó eszű, tanult ember vagy, jó a memóriád is, igaz, mostanában a sok stressz biztos azt is megviseli. Ha nem megy, miért nem kérsz segítséget?

 

A politikai elemzők szerint Orbán Viktort az teszi „nagy” politikussá, hogy pár évente újra feltalálja magát és mindig az aktuális közhangulathoz képes igazítani a mondanivalóját. A mondanivaló ugyan nem koherens a pár évvel azelőttivel (gondoljunk csak arra, amikor kijelentette, hogy ha a kormány nem a népet szolgálja, a népnek kötelessége elzavarni a kormányt – ezt a beszédet most, Pénztáros Lőrinc hihetetlen meggazdagodása idején fura is lenne elmondani), de ez a Fidesz- és Orbán-rajongókat egyáltalán nem zavarja.

Azokat azonban, akik sokat olvasnak, racionálisan gondolkodnak és európaibb értékrendet vallanak a megvezetett honfitársainknál, nagyon.

Kontler László a CEU volt rektorhelyettese, történész is ebbe a csoportba tartozik, szerencsétlenségére még személyesen is ismeri Orbánt, így pontosan a gyenge pontokra ütött a CEU-ügyben.  

Nézzünk néhány kemény állítást:

  1. Orbánnak nagyon tetszett a CEU ötlete, amikor még Soros pénzelte a tanulmányait Oxfordban.
  2. Kovács Zoltánnak tíz év kellett a CEU-n, hogy összehozza a disszertációját. Most kormányszóvivőként állítja meg Brüsszelt és sorosozik orrba-szájba. A levél felemlegeti: akkor most az a diploma is csalás?
  3. Garancsi építette a CEU új szárnyát, Rogán kerületében, aki akkor még tapsolt az egésznek.

Nem csak a levél tartalma kemény, hanem a stílusa is: ilyen lekezelően aligha írtak Orbánnak az utóbbi pár évben. Vajon erre a levélre is személyesen válaszol, mint Kovács Tamásnak?  

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr1612471057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Egyallampolgar 2017.05.02. 11:17:36

@illiberális:
Nem tudsz elszakadni a FIDESZ mantrától igaz? Természetesen annak sem kell Sorost szolgálni csak azért mert bármikor pénzt kapott tőle. Csak ha valakinek a szóvivője oda járt , ő maga meg Sorostól kért pénzt, az nem mondja, hogy senki nem tudja mi az a CEU.
Ezt érted? Erről szólt a cikk.
Sorost nem kell ajnározni. Egy igazi pénzügyi szörnyeteg. Ettől még az általa támogatott alapítványok adhatnak pénzt olyan tevékenységekre amik igenis közhasznúak. Pl jogtanácsadás (TASZ, amely ORbánnak is segített néhány éve), gyermek étkeztetés, roma integráció, felsőoktatás.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.05.02. 11:20:37

@Dr Gregory House: "Viktor! Akik ma még az ánuszrózsádat nyalogatják lelkesen, holnap ugyanúgy fognak megtagadni"

Különösen, hogy 2006-ban még a gyurcsányiét nyalogatták ugyanilyen lelkesen. :))

illiberális 2017.05.02. 11:36:27

@Egyallampolgar: HA figyelmesen elolvasod a cikket akkor láthatod hogy OV. fejére olvassák (ahogyan te is utalsz rá) hogy Soros pénzén tanult. Írod hogy azért nem kell még Sorost szolgálni. Úgy tűnik a cikk írója nem így gondolja. Egyébként abszolút nem érdekel a FIDESZ agymosása nem szoktam csápolni OV. beszédei alatt az első sorokban, de speciel abban egyetértek vele hogy nincs szüksége Európának ázsiai meg muszlim bevándorlók tömeges befogadására, Soros Gy. viszont nem így gondolja és ezt nem is titkolja.

Arcade Macho 2017.05.02. 11:42:02

mint mondtam ez UGYANAZ mint az a klimakutato nocske
hogy aszonygya, a FIDESZ az jo volt meg faintos volt ADDIG amig a kozos biznic megvolt
le volt szarva magasrol az hogy Lákátos Vityus mint JOGALKOTO nekiugrott a rendorok elleneben a korlatnak, akkor KUSS volt!!!
kuss volt akkor is amikor a manyup penzeket lenyultak
hiszen akkor meg nem volt a CEU nyakan rajta a kes, most hogy rajta van megy a sivalkodas...

alazas...
hat az tenyleg alazas volt amikor a Soros penzen kitanittatott retek bontotta a kordont, undorito Soros tempo!!!

colonel Tigh 2017.05.02. 11:46:35

@legyetek5ó6éú2: Nettó marhaság. Tudod hány cég van CEU név alatt? Tudom, Kósa barátotok szerint négy, bár az ő szellemi képességeivel elhiszem, hogy ilyesmik megzavarják az embert, és pl a CEU könyvtárat összemossa az egyetemmel (most akkor ki trükközik a nevekkel?) Elárulom: van vagy harminchat. CEU Holding Kft, CEU Ingatlanfejlesztő Kft, CEU Tender Kft, CEU Art Gallery, CEU Ferr Kft, stb stb. De nem ez lényeg. Amiről beszélsz, olyan nincs. Olyan módon nem lehet trükközni egy névvel, ez nem ilyen egyszerű. A névhez tartozik ez cégjegyzékszám, egy adószám, hogy csak a legfontosabbakat említsem, de egy csomó adat van még, amivel egyértelműen be lehet azonosítani egy intézményt ill. céget. Ha szerinted ennyire egyszerű lenne, mi lenne ebben az országban? Nem a CEU kavar a nevekkel, hanem a Fidesz. Csak aki ennyire gyönge képességű, az menjen orvoshoz.
Sorosról pedig: pl a Goldman & Sachs 2008-ban majdnem bedöntötte a világgazdaságot, mégis Soros, Soros, Soros, még a csapból is a Soros? lel... Az van, hogy mélyre nyeltétek ezt a csalit, Orbán pedig berántott keményen. Hogy Soros játszik a valutákkal? Aztán szerintetek ezt hányan csinálják? Nem védeni akarom, mert speciel visszataszítónak tartom, de ne is csináljunk már úgy, mint ha egyedül felelne a világ összes bajáért. Akkor mit mondjunk szeretett kormányunkra, aki a saját valutáját döntögette? Kósa és Szíjártó Forint kijelentéseire emlékszik még valaki? Tényleg azt hiszi valaki, hogy az véletlen volt (ha az, akkor meg azonnal le kellene mondani, mert totálisan alkalmatlan) Hülyére keresték magukat pár óra alatt. Akkor, 2010-ben Orbánék a Forintot shortolták. Annyira nyilvánvaló volt amit csináltak, hogy a kettős állampolgár matematikus barátom, aki akkor pont a JP Morgannak írt algoritmusokat, összepakolt otthon, hogy azonnal leléphessen, mert azt hitte fölgyújtják a népek fél Budapestet... persze semmi sem lett. Nem tudom, mekkorára kell még híznia Mészárosnak? Bár szerintem ha maholnap az övé lenne a Parlament, és az üléstermet föltöltené pénzzel, hogy abban fürödjön, titeket még az sem zavarna.

Pipas 2017.05.02. 11:47:09

@illiberális: "fejére olvassák (ahogyan te is utalsz rá) hogy Soros pénzén tanult."

Konkrétan a fejére olvassák, hogy a sorostól annak idején elfogadott pénzt m ost viszont nem a soros érdekei alapján politizál. Perverz dolog, a magyar ellenzék is ezt csinálja hónapok óta, orbánt gyalázzák, amiért nem tudta megvenni egy külföldi potentát. Ilyen kifordult világban élünk.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.05.02. 11:59:17

@Pipas: "Konkrétan a fejére olvassák, hogy a sorostól annak idején elfogadott pénzt, most viszont nem az ország érdekei alapján politizál."

Sose vette figyelembe. :))

Ballib Cenzúrázók Réme 26 2017.05.02. 12:02:35

@Pipas:

És azt is tegyük hozzá, hogy Orbán Viktor már rég visszafizette Sorosnak az akkori liberális (szinte hány az ujjam ahogy ezt az okádék szót leírom!) tandíj pénzt. Orbán Viktor a Sorostól kapott összes finanszírozást kivitte Svájcba, rárakta egy bankszámlára, Soros meg akkor viszi el amikor akarja. Ha nem akarja az se baj, mert akkor a pénz legalább a legjobb kezekben marad és a magyar gazdaságot növeli mert nem külföldiek vitték ki a profitot. Egy nap Orbán Viktor vagy a lánya még vissza is hozhatja a pénzt és Magyarországon fektetheti és ad majd munkát a magyar munkások 10 ezreinek.

Orbán Viktor tehát megint jót tett az ő népével, de persze ezek az álcivil liberálisok megint mindent elkövetnek hogy Orbán Viktort Soros csicskának állítsák be.

Netuddki. 2017.05.02. 12:09:47

"Vajon erre a levélre is személyesen válaszol, mint Kovács Tamásnak?"

Szerinted? Kettőt találgathatsz...

Netuddki. 2017.05.02. 12:12:09

@Ballib Cenzúrázók Réme 26: "Orbán Viktor a Sorostól kapott összes finanszírozást kivitte Svájcba, rárakta egy bankszámlára, Soros meg akkor viszi el amikor akarja."

Batyuszar! A magyar adófizetőktől összelopott pénzt vitte ki Svájcba.

De jó, hogy felvetetted ezt a témát! A Svájcba kivitt pénz ugye nem szerepel a vajdád vagyonbevallásában?

legyetek 2017.05.02. 12:14:22

@colonel Tigh:

Nos, akkor mi is a netto marhaság? Mert a hozzászólásodból nem derül ki.

Netuddki. 2017.05.02. 12:15:43

@Pipas: Hülye mentési kísérlet volt.

Valójában arról van szó, hogy addig kellett neki a Soros pénze, amíg hatalomba nem került, és sajátjaként nem kezdte kezelni a közpénzt.

De a Soros utálat mögött más indok is lehet. A norvég alappal már ugyanezt eljátszották, amikor a norvégok beintettek nekik, hogy nem a lézerjani oszthatja el a pénzüket.

Netuddki. 2017.05.02. 12:19:30

@legyetek5ó6éú2: A nettó marhaság az, ahogy a tolvajfidesz ragaszkodik a kitalált kis bullshitjeihez CEU ügyben. Mindenki tudja, hogy baromság, az orbánék is, csak jobbat nem tudtak kitalálni a CEU bezárásához. Ennyire futotta tőlük.

Netuddki. 2017.05.02. 12:24:24

Mindeközben:
index.hu/gazdasag/2017/05/02/nyert_kozgep_az_allam_ellen_a_nagy_perukben/

Ezek szerint az ostobenkó orbán banda még az összeveszés után is támogatja a simlicskát az adófizetők pénzével. A nagy kérdés persze az, hogy a majd megítélt milliárdos kártérítés miatt kinek a feje fog hullani? Másik nagy kérdés, miért nem?
De talán majd a 2018-as választások után...

Netuddki. 2017.05.02. 12:26:29

@Tibi !: Különben, ez is megérne egy blogot.
Most, hogy a simlicska nem a fidesznek lopja ki a közpénzt a közbeszerzésekből, jelentősen alá tud ígérni azoknak akik még igen. Csak azt kellene nézni mennyivel ígér alá, máris megvan mennyi pénzt lopnak ki a tolvajfideszesek.

Arcade Macho 2017.05.02. 12:28:46

@colonel Tigh: "Akkor mit mondjunk szeretett kormányunkra, aki a saját valutáját döntögette? Kósa és Szíjártó Forint kijelentéseire emlékszik még valaki?"

honnan tudod hogy Kosa es Szijjarto nem a Soros akademian szerezte eziranyu kepesiteset?

Arcade Macho 2017.05.02. 12:31:38

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: cicuka!!!
az elozo kommentemre nem reagaltal!!!

egyertelmuen es krisztalytisztan bebizonyiotottam hogy egy Soros akademian vegzett egyen felforgato TORVENYTELEN tevekenyseget vegzett!!!

bilolyogus 2017.05.02. 12:39:18

@Legeslegalja:
Meglehetősen szánalmas ahogy a fidesznyikek a tényeket tagadják.

Csak azért mert az Origo, Riposzt és TV2 féle Habony bérenc hírhamisító szarok nem írják meg, attól még Orbán beszédei, írásai kikerültek a világhálóra.

A neten számtalan helyen megtalálod a linket, ahol a közvetlen forrást is megtalálhatod.

Persze az agyhalott fidesznyikeket az igazság érdekli legkevésbé, és csak a Habony által cenzúrázott valóságot olvashatják, így ne is terheld az agyad, a tényekkel.

legyetek 2017.05.02. 12:39:27

@Tibi !: Itt most az a kérdés, hogy te, személy szerint meg tudod-e különböztetni a CEU-t a CEU-tól. Ha magát a kérdést nem érted, akkor még egy kicsit tanulmányozd a tényeket, ez által talán vitaképessé válsz. Az a hőzöngés, amit előadsz, nem előremutató a helyzet tisztázása szempontjából.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.05.02. 12:42:11

@legyetek5ó6éú2: "meg tudod-e különböztetni a CEU-t a CEU-tól."

Nem tudom megkülönböztetni a geci oroszbérencet egy diktátortól. Az egyetem bezárása csak egy sokadik lépés, az agytalan fidesznyikek meg tapsolnak hozzá, minden egyes könyv elégetéséhez tapsolnak...

valamit · http://darwin.freeblog.hu/ 2017.05.02. 12:49:25

30 éve a műanyag kislapát teszett valakinek a játszótéren, de ha emiatt azt várnád, hogy akkor azt használja az építkezésen is sittet hordani, elküldene valahova.

Egyallampolgar 2017.05.02. 12:58:05

@illiberális:
"de speciel abban egyetértek vele hogy nincs szüksége Európának ázsiai meg muszlim bevándorlók tömeges befogadására, Soros Gy. viszont nem így gondolja és ezt nem is titkolja."
Oké, de ez nem jelenti azt, hogy Magyarország nem hajlandó 1500 menekült kérelmét elbírálni. Ha Soros véleményével nem értünk egyet menekültekről, attól még nem kell a magyar közhasznú civileket megbélyegezni, mintha nem hazai érdekeket szolgálnának csak azért mert elfogadnak pénzt külföldről, Sorostól vagy mástól. A kormány maga is ezt teszi amúgy. Az itthoni CÖF közben nem számol el azzal, hogy mire mennyit költött.
Soros nyilván tud hatni Európára. Nyilván ezzel foglalkozni kell (angol font), de az túlzás, hogy most minden mögött őt láttatja a kormány és az is túlzás, hogy minden rossz amihez a pénzének köze van.

Amúgy a cikk azt emelte, ki hogy OV saját ösztöndíja és szóvivője diplomája ellenére azon szellemeskedik, hogy senki nem tudja mi a CEU.

Duplaxiii 2017.05.02. 13:09:15

Fogadjuk el, hogy Soros egy velejéig gonosz gazember!
Ez vajon elegendő ahhoz, hogy megtűrjünk egy beteg ostobát, aki a galerija segítségével végső pusztulásba irányítja országunkat, nemzetünket?
A soros-ellenesség nem akkor lenne elfogadható, ha egyben építene is és nem rombolna?
27 évet dobtunk el, mára visszesetünk a 88-as évek szintjére és talán egy csere után 50 év múlva visszakapaszkodhatunk a mai szintre.
Közben ezermilliárd euró csúszott félre, hasznos dolgokra nem jut, pár tucat haver kapja a megrendelések 99%-át, tudatosan verik szét a hazai kétszázeres vállalkozói réteget, az egészségügyet, az oktatást, a nyúgdíjrendszert.
Ez az ára soros leköpésének?
A sok csútiseggnyalónak tényleg elegendő ez? Nem érdekli őket édesanyjuk, édespajuk sorsa? A gyerekeik, unokáik jövője?
Ja, nem tudják milyen is a szovjet világ!
Higgyétek el seggnyalók, soros a közelébe nem ér putyinéknak!
Jó lenne, ha ti takarodnátok el oda, a távolkeletre pár évre és utána mondanátok meg, mi legyen az én, a mi gyerekeink jövője!
Soros ide, soros oda, ha ez 18-ban folytatódik, akkor minden elkezdek menteni Szlovákiába, mert még egyszer nem élem meg mindazt, amit keletről kaptunk már többször.

1ghost 2017.05.02. 13:19:10

@Egyallampolgar:

Soros az angol fonttal semmi olyat nem csinált, ami törvénybe ütközne. Egyszerűen arról van szó, hogy fedezetlen kamatparitás tételéből következően a britek által a 90-es években rögzített fix árfolyam (a német márkához) nem volt tartható, lévén asszimetrikus sokk érte a német és a brit gazdaságot.

Ilyen helyzetben pedig a fix árfolyamrendszer előbb-utóbb szétesik, ez közgazdasági axióma, így bárki, akinek fontja volt - és közgazdasági, makrogazdasági tudása - az pénzt csinálhatott belőle. Soros is, mások is.

Úgyhogy ebből az "angol font" butaságból jöjjünk már ki, s hagyjuk a témát a segghülye bérhazudozó fideszesekre.

leponex 2017.05.02. 13:27:33

@Arcade Macho: kijavítanálak, csak mit is?

Idéztem a 2004-es törvényből, ami a KEE-ről szól, ( Közép-Európai Egyetem, magyar alapítású, Magyarországon működő, magyar székhelyű magánegyetem)
mkogy.jogtar.hu/?page=show&docid=a0400061.TV&utm_source=mandiner&utm_medium=link&utm_campaign=mandiner_201705

De hogy ne kelljen megkeresned:

"2004. évi LXI. törvény
a Közép-európai Egyetem állami elismeréséről1

Az Országgyűlés a Magyar Köztársaság miniszterelnöke, valamint New York állam kormányzója által 2004. április hó 5. napján kiadott közös nyilatkozatban foglalt célok megvalósítása érdekében, a New York államban (Amerikai Egyesült Államok) elismert Közép-európai Egyetem (Central European University) magyar, nem állami egyetemként történő elismerése érdekében, a hazai felsőoktatás nemzetközi jellegének erősítése, a külföldi tapasztalatok meghonosítása, valamint az idegen nyelven megszerezhető felsőfokú szaktudás bővítésének céljából - figyelemmel a felsőoktatásról szóló 1993. évi LXXX. törvény (a továbbiakban: Ftv.) 4. §-ának (3) bekezdésére, valamint 6. §-ának (1) bekezdésére - a következő törvényt alkotja.

1. § (1) A Közép-európai Egyetem (a továbbiakban: Egyetem) felsőoktatási intézmény, amelyet a New York-i székhelyű Central European University nonprofit társaság és a Budapesti Közép-európai Egyetem Alapítvány együttesen működtet és tart fenn.

(2) Az Egyetem alapképzést nem folytat, egyebekben a nem állami egyetemekre vonatkozó jogszabályi rendelkezések szerint működik.

2. § Az Egyetem jogosult használni az egyetem elnevezést, valamint ennek idegen nyelvű megfelelőit, amennyiben legalább egy tudományterületen, több szakon képes és alkalmas szakirányú továbbképzésre.

3. § (1) E törvény a felsőoktatásról szóló 1993. évi LXXX. törvény 76. § (3) bekezdésének a) pontjában, valamint 81. § (2) bekezdés a) pontjában foglalt feltétel teljesülését követő 8. napon lép hatályba.2

(2) A törvény hatálybalépésével egyidejűleg az Ftv. 1. számú mellékletének I. részének, B) „Nem állami egyetemek” főcíme, b) „Magán, illetve alapítványi egyetemek” pontja a magyar ábécé által meghatározott felsorolás rendje szerint „Közép-európai Egyetem, Budapest” szövegrésszel egészül ki."

Angol fordításban: "(Central European University"

A CEU a törvényben mint: "a New York-i székhelyű Central European University nonprofit társaság" szerepel konkrétan és nevesítve.

Szóval kinek kell és mit is kijavítania?

OK, nekem azt, hogy helyesen Kontler úr ( elnézést kérek, figyelmetlen voltam), valamint a 'e' helyett 'E' szerepelt hibásan kommentemben a KEE megnevezésében.
A többi stimmel, gondolom.

PS: azt föl nem foghatom keresztény-konzervatív-liberálisként, miért kellene alázni bárkit is. Nem lenne elég kibontani az igazság minden szálát?

A KEE ( angol rövidítéssel 'CEU') és a CEU két külön identitás, a KEE valóságos, létező magyar magánegyetem, a CEU egy amerikai nonprofit társaság.
Nyilván nem véletlenül csereberélik a kommunikációban folyamatosan.

Pipas 2017.05.02. 13:34:51

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Már könyveket is égetnek? Be kéne venned a gyógyszered szerintem. És nézz kevesebb tévét! :D

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.05.02. 13:55:24

@Pipas: Igen, a geci oroszbérenc gazdád egyetembezárása semmivel se kevesebb, mint a náci könyvégetés.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.05.02. 14:02:16

Most olvastam, hogy az jobbios kiscsak, a Túrótorta azt mondja, hogy Viktor lepaktált titokban Brüsszelben és jöhetnek a 18 év alatti migráncsok. Igaz ez?

Egyallampolgar 2017.05.02. 14:06:28

@1ghost:
"Soros az angol fonttal semmi olyat nem csinált, ami törvénybe ütközne"
Én nem mondtam, hogy bármi törvénytelent követett el Soros. A tőzsdei pénzügyi folyamatokhoz sem értek, de ettől még megtörténhetett, hogy Soros György tudatosan próbált és foganatosított jelentős vagyongyarapodást az angol fizetőeszköz törvényes kereskedésével a lakosság kárára.
Ettől még azt gondolom, hogy Soros György szerepe túlértékelt, a hónapok óta tartó főellenségkép-mítoszgyár botrányos, közben a Soros alapítványok által támogatott magyar civil szervezetek hazánk javát szolgálják.

Nincs közöttünk csicska 2017.05.02. 14:09:03

Az ingóságaikat elvihetik, s nem öljük meg mindet. Gáláns ajánlat.

Nincs közöttünk csicska 2017.05.02. 14:13:31

@Duplaxiii: 'Soros ide, soros oda, ha ez 18-ban folytatódik, akkor minden elkezdek menteni Szlovákiába, mert még egyszer nem élem meg mindazt, amit keletről kaptunk már többször.'

- a szlovákoknál nem voltak oroszok?

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2017.05.02. 14:32:13

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Eddig csak Gyurcsányék zárattak be tömegesen iskolákat, bár egyetem nem volt tudtommal közöttük.

Az egyetemek hiánytalanul működnek évek óta kivétel nélkül.
Igaz a CEU-val kivételznek eközben egyenlőre, amit remélhetőleg megszüntetnek.

Persze ettől még vígan működhetnek.

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2017.05.02. 14:37:13

@Egyallampolgar:

Soros Gyuri álciviljeit minden országban arra használja, hogy saját politikai csciskásait ültesse hatalomba.

Ukrajna:

lovasistvan.hu/2016/08/21/soros-2014-ben-ukrajna-ura-volt-miert-nem-hal-meg-hogy-csatlakozzon-aldozataihoz/
Soros az illegális Majdan-puccs után a kijevi amerikai nagykövettől, Geoffrey Pyattól kezdve az ukrán miniszterekig szoros kapcsolatban volt. Soros elsőrendű célja az volt, hogy aláaknázza az orosz befolyást és kulturális kapcsolatokat. Az egyik ilyen nyilvánosságra került dokumentum címe: „Reggeli Geoffrey amerikai nagykövettel”. A 2014. március 31-i reggelin több vezető ukrán politikus és tanácsadó vett részt. A nagykövet szó szerint ekkor felkéri Sorost, hogy vegye a dolgokat a kezébe.

-----
Albánia:

mandiner.hu/cikk/20160813_soros_megirta_clintonnak_kit_kuldjon_az_eu_albaniaba
A WikiLeaks által közzétett Clinton-emailek tanúsága szerint Soros György 2011-ben megírta az akkori amerikai külügyminiszternek, hogy hogyan kellene kezelni az albániai zavargásokat. Miután az albán hatóságok a tüntető tömegbe lőttek, Soros megírta Clintonnak, hogy lehetőleg kiket küldjön az EU a balkáni országba közvetítőként.

---
Macedonia:

888.hu/article-soros-gyorgy-ugyleteire-felfigyelt-a-kongresszus-is
Macedónia volt miniszterelnöke szerint Sorosnak döntő befolyása van hazája belpolitikájára. Nikola Gruevski azt nyilatkozta a Respublikának, hogy

ha nem Soros és a milliói álltak volna a macedón civil szervezetek teljes hálózata, a média és a politikusok mögött, akkor a gazdaság ma erősebb lenne, és több új munkahelyet teremtettünk volna."

Nincs közöttünk csicska 2017.05.02. 14:38:07

@Legeslegalja: rossz vért szülne

1 hónapja még jó 5letnek tünt csak szívatni a CEUt

de most már mindenképpen meg kell tőle szabadulni azzal hogy külön meg is kell alázni az ott oktatókat, hallgatókat, különben az EU még azt hiszi ugathat itten

ignátijevet pedig ki kell tiltani az országból 99 évre

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.05.02. 14:44:53

@Legeslegalja: "Eddig csak Gyurcsányék zárattak be tömegesen iskolákat, bár egyetem nem volt tudtommal közöttük."

A geci oroszbérencnek sikerült a gyurcsányit ebben is alulmúlnia. Fideszesek hozsannázzatok! :))

illiberális 2017.05.02. 14:45:16

@Egyallampolgar: Persze én elhiszem még azt is hogy Soros alapvetően jót akar és megesett a szíve szegény migránsokon és nem valami csavaros multinacionális érdek vezérli tetteiben, ugyanígy elhiszem azt is hogy az általa támogatott civil szervezetekben dolgozók jót akarnak de hát mint tudjuk a "pokolhoz vezető út jószándékkal van kikövezve" az hogy valaki jót akar még nem biztos hogy jót is cselekszik. Én csak annyit javaslok mindenkinek aki azt pártolja hogy Magyarország fogadjon be migránsokat hogy ajánlják fel saját lakásukat és lássák vendégül csak két hétig őket,(és ne csak egy estére mint Gyurcsány) mert ahogyan könnyű osztani az észt a magyar-roma békés együttélésről budai lakóparki lakásokból ugyanígy könnyű azt mondani hogy mi az az 1500 migráns országunknak. De érdemes kimenni Londonba vagy Párizsba vagy akár Stockholmba és elsétálni a muszlim többségű kerületekbe megnézni hogyan is valósul meg a békés egymás mellett élés. (szemetes utcák, rossz közbiztonság, rossz arcú férfiak akik jobb esetben csak hangos megjegyzéseket tesznek a szerintük lengén öltözött hölgyekre stb.)

Pipas 2017.05.02. 14:46:50

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Igen, a geci oroszbérenc gazdád egyetembezárása semmivel se kevesebb, mint a náci könyvégetés. "

Összekevered a szezont a fanonnal, hazudozol könyvégetésről, felesleges, már senki sem vesz komolyan.

1ghost 2017.05.02. 14:49:45

@Egyallampolgar:

Egyetértek az álláspontoddal. Annyit tennék hozzá, hogy amit Soros csinált az angol fonttal, azt naponta pénzügyi befektetők, brókerek tízezrei csinálnak.

Spekulálnak valutárfolyamra, részvényekre, aranyra, ingatlan árakra estébé, estébé. Akinek ez nem tetszik, az menjen Phenjanba, vagy Kubába, ott nincs piacgazdaság.

Azt viszont felejtsük el, "hogy Soros a lakosság kárára." Az angol font a fenti konstellációban - mint arról röviden írtam fentebb - mindenképp begyengült volna. Ehhez nem kellett soros.

Pipas 2017.05.02. 15:11:14

@1ghost: "Annyit tennék hozzá, hogy amit Soros csinált az angol fonttal, azt naponta pénzügyi befektetők, brókerek tízezrei csinálnak. "

Persze. Mer' tízezrek bejáratosak a politikusokhoz, tízezreknek kerül csak egy telefonhívásába, hogy törvényeket hozzanak meg vagy töröljenek el, tízezreknek elég csak egy emailt írni, hogy az eu parlamentbe tucatjával álljanak fel a hű szövetségesek.

Mondcsak, te tényleg mindenkit hülyének nézel? Ahhoz képest nem vagy valami brilliáns elme. :D

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.05.02. 15:14:53

@Pipas: "Mondcsak, te tényleg mindenkit hülyének nézel? "

Szerintem csak az ilyen geci fideSSfasszopókat. :))

Nincs közöttünk csicska 2017.05.02. 15:21:38

@1ghost: Sorosnak pont azért kell a globális világ, hogy a fajtája szabadon garázdálkodhasson, mindenféle ország bármely törvényein felül.

Régebben izraelt találták ki azért, hogy ha szorulna a hurok legfeljebb onnan nem adnák ezeket a háborús bünösöket, de Sorost már a zsidók sem komázzák.

Pipas 2017.05.02. 15:21:49

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Minden alkalomma, amikr megszólalsz egy-két ember átpártol a fideszhez. Ennyire visszataszító a dumád. :D

1ghost 2017.05.02. 15:23:47

@1ghost:

Fentebb @Egyallampolgar nickű honfitársammal remek szakmai eszmecserét folytatunk. Te, mint orbán gerinctelen bérhazudozója miért keverednél ebbe bele?

A szakmai vitákat nem a tolvaj orbán gazdád és a hitvány kollaboránsaik eszéhez mérték. Ennyit igazán tudhatnál.

1ghost 2017.05.02. 15:24:27

@Pipas:

Fentebb @Egyallampolgar nickű honfitársammal remek szakmai eszmecserét folytatunk. Te, mint orbán gerinctelen bérhazudozója miért keverednél ebbe bele?

A szakmai vitákat nem a tolvaj orbán gazdád és a hitvány kollaboránsaik eszéhez mérték. Ennyit igazán tudhatnál.

1ghost 2017.05.02. 15:26:12

@Nincs közöttünk csicska:

Menj már a picsába baromságaiddal. Rákosiék hitelesebbek voltak nálatok, és azért ez nem semmi.

opel123 2017.05.02. 15:27:45

@wantirna: A 80-as években még vidéken is elérhető volt jópár angol és német napilap, igaz kb 5 nap késéssel. Én ugyan csak angolt tanulni használtam, de akit érdekelt a politika, az hozzájutott a szocialista sajtótól biztosan független nyugatihoz. Én pl a Times-t vettem hetente (akarom mondani a szüleim vették) Sokmindenhez hozzá lehetett jutni az utolsó évtizedben. Emellett a határon nem tudták semlegesíteni az osztrák tévéadókat. Amikor Csernobil elszállt, itthon ment a vakítás, mi meg bekapcsoltuk az ORF1-et, ahol a gazdák szántották be a salátát és öntötték ki a tejet. Nem voltunk annyira elzárva, mint amennyire innen nézve sokan gondolják. Meg hülyék sem voltunk, legfeljebb idealisták...

sas70 2017.05.02. 16:08:01

@Legeslegalja: Miközben te itt nagyban sorosozol, a nemzet gázszerelője egy szaros kis 100 milliárdos vagyonkát hozott össze, a te pénzedből is. Ez viszont nagyszerű, mert nem a 'rohhatmúti gazdagodik, hanem Orbán!

Nzoltan 2017.05.02. 17:10:34

@sas70: Most úgy csinál az ellenzék, mintha nem így mūködnének a dolgok évezredek óta. A szoci-szdsz érában is volt ilyen, csak ōk akkora balfaszok voltak, hogy a külföldi cégeknek osztogattak mindent. Bár most is oda megy a pénzek 90+ százaléka.

gyurmicsek 2017.05.02. 17:44:25

@Nzoltan: És akkor most minden fasza, mert korábban is loptak?
Menjünk az utcára és hágjunk meg minden nőt, mert az ősemberek is azt csinálták?

willcox 2017.05.02. 18:30:25

Amikor Orbán liberális lázadó fiatal volt, az volt a jó, most illiberális, most ez a jó, mikor orosz ellenes volt az volt a jó, most, oroszbarát, most ez a jó, mikor Soros diák volt az volt a jó, most üldözi Sorost, most ez a jó, mikor oligarcházott az volt a jó, most tömi őket pénzzel, most ez a jó és ezt még lehetne sorolni.
És egy ilyen szélkakast követ tüzön vizen át egy sereg hívő, na ez nem jó.

Pop40 2017.05.02. 18:34:15

Nagyon helyes, alázzák csak ezt a hazaáruló szarzsák Orbánt, ahol érik.
Ha a hazaáruló fideszmaffián múlt volna, a CEU már nem létezne.

Csak Vitya egyfelől alábecsülte a nemzetközi tiltakozás nagyságát, másfelől azt hitte, hogy Trump (aki ellenfele Sorosnak) majd őt támogatja Soros ellenében.
Azt az egy apróságot felejtette el, hogy az amcsiknál valóban van hazafiság (nem csak pofáznak róla, mint a fideszes majmok) , tehát Trump bármennyire nem szereti Sorost, sosem fog egy idegent (pláne egy Orbán-féle komcsi férget) támogatni egy amerikaival szemben, pláne egy amerikai egyetem ellen.

Szóval Vitya benézte, most megpróbálja majd visszalapátolni a szart a lóba, és a lehető legkisebb arcvesztéssel kifarolni a helyzetből.

De legalább a társadalom lassan megtanulja, hogy kell bánni a hazaáruló fideszes söpredékkel: bármit szemétkednek épp, jól a tökükre lépni, azt megértik. A fiataloknak meg a lehető legjobbkor nyílt ki a szeme, jövőre megköszönhetik a tönkrebaszott oktatást a Ducénak, meg a sleppjének.

Pop40 2017.05.02. 20:55:40

@CSAK A dunába lőtt libsi a jó libsi !!!:

Elvtárs, ma hamarabb zár a kocsma, mint szokott?
Alig 9 óra, a fajtád csak olyan 10-11 magasságára szokta ennyire bátorra inni magát.

miketbeszéltek 2017.05.02. 20:59:32

@Gaspen: "Tessék mondani : akkor ma megint bukik a Viktor ?" Nem. Amíg lesz néhány (tíz?)ezer feltétel nélküli fanatikus követője, mint pld. Te, és amíg néhány százezer hozzám hasonló ember naponta elkeseredve-dühöngve bár, de nem talál kevésbé rossz alternatívát, addig nem bukik meg.

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2017.05.02. 21:02:59

"és amíg néhány százezer hozzám hasonló ember naponta elkeseredve-dühöngve bár, de nem talál kevésbé rossz alternatívát, addig nem bukik meg."

Szerintem a többség ugyanezt gondolja.
Nem kell Orbán hívőnek lenni ahhoz, hogy lássuk a ballibek rosszabbak még a Fidesztől is.
Hisz már éltünk 8 évet az elkúrás alatt, csakúgy mint az illiberalizmusban.

Gazdaságilag most kategóriákkal jobb, a valóban autoriter kormányzási szándék ellenére. Avagy lehet éppen azért.

Hisz ez

ember100 2017.05.02. 21:03:37

@illiberális:
helló !

Ej ej te egybites :)
Szereted a rántott húst , pörköltet , halat ,répát , krumplit.....
AKKOR tarts otthon disznót , marhát , csirkét , ültess a szoba közepén hagymát répát ....
Na ugye mekkora DEMAGÓG fidesztroll vagy !

vajdasagi 2017.05.02. 21:12:15

@illiberális: Ne most össze a migránsokat és a CEU-t. A migránsok elleni kerítést én is támogatom. De mi köze van ennek ahhoz, hogy van itt egy egyetem, amely elég színvonalas képzést ad - többnyire külföldieknek - és nem mi pénzeljük, de viszont baráti együttműködést folytat a hazai egyetemeinkkel (segíti azokat), és mi meg el akarjuk üldözni innen. Tudom: mert a migráncs!!

Te vagy síkhülye vagy, vagy legalja ember, aki pénzért írogat ide.

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2017.05.02. 21:14:40

@vajdasagi:

Már amennyiben elüldözésnek számít az, hogy az akkreditációs kivételezést, ami csak nekik (a CEU-nak) járt, azt meg akarják szüntetni.

Pop40 2017.05.02. 21:41:38

@Legeslegalja:

Semmiféle kivételezés nincs, aki amcsi diplomát akar, más (a magyartól szigorúbb) követelményrendszert kell, hogy teljesítsen.

Összefoglalva a sztori:
Van egy magyar egyetem, aki tud amcsi diplomát adni. Kinek konkurrencia ez? Az amcsi egyetemeknek.

Ők hápognak? Nem.

Mit tenne egy valóban nemzeti kormány? Örülne, hogy van egy ilyen egyetem, és mindent megtenne, hogy felfejlessze az összes többi magyar egyetemet is erre a szintre.

Erre mit tesz a hazaáruló fideszmaffia? Ócska paragrafusturkászással mindent megtesz, hogy azt az egyet is tönkretegye, amelyik képes amcsi diplomát adni.

A hazaárulás minősített esete. Persze a hazaáruló fideszmaffiától nem is várható más.

2017.05.02. 21:42:18

@miketbeszéltek: köszönöm a tájékoztatást

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.05.02. 21:58:28

@Pipas: "Minden alkalomma, amikr megszólalsz egy-két ember átpártol a fideszhez."

Húúúú... ilyen sok buzi kimaradt eddig a fasszopásból? :))

Pop40 2017.05.02. 22:13:00

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Dehogy... Csak tudod, a két általánosával úgy számol, mint Micimackó: van az egy, a kettő, meg a sok :D

Egyallampolgar 2017.05.02. 22:52:07

@Legeslegalja:
Figyelj, te semmit nem tudsz a közéletről. Semmit. Minden ami a fejedben van ostobaság. Nem tudom van e rá mód, elektro shock, LSD vagy valami. Nem a te hibád amúgy. Illetve csak részben. Az általad linkelt források sajnos beszédesek.
Lovas István egy exMSZMP garázda akit nemi erőszakért elítéltek. Hülyes mint a segg, nem érdemes olvasni. A 888.hu a kormány propaganda újsága.
Tudo Új Péter az index.hu alapítója az új prozséjához egy vagány, posztmodern nevet keresett, az lett a 444.hu. A 888.hu az nem olyasmi tudod? Ott írták, hogy engem Soros repülővel hozott a tüntetésre a CEU-ért, Vona buzi, stb. Az nem újság. Sajnos ezek miatt nem tudsz semmit. Tudod a tájékozottság az nem középen van. Ha te értesz a matekhoz és írsz egy dolgozatot halmazelméletből, én meg lehányok lecsóval egy üres lapot akkor az igazság nem a kettő között lesz. Nálad lesz. Te most még nem tudsz semmit a közéletről.

Egyallampolgar 2017.05.02. 22:58:28

@illiberális:
Bocs de hogy jön ide a migránsozás? Én nem mondtam hogy Soros alapvetően jót akar. Azt mondtam, hogy alapvetően egy rohadék nagypénz ember, de az alapítványai olyan magyar szervezeteket támogatnak amelyek hasznosak a társadalomnak.
Neked mi bajod a TASZ-al? A Transparency International-el? A CEU-val?

Hogy jön ide a migránsozás? Ha én be akarok fogadni az országomba mondjuk 3 db migránst akkor miért kéne a lakásomba befogadni? Ezt honnan veszed? Ez milyen érvelés ne haragudj!? Én olyan országban élek amely jobban él mint a föld lakosságának 95%-a. A kapitalizmus nyertese. Állítólag keresztény. Ezért erkölcsi kötelességünk a lehetőségeink szerint megszervezni bajba jutott embereknek a segítséget. Nem tudom mennyi ez a szám, biztos hogy nem zéró. Az is biztos, hogy olyan országban akarok élni amely képes Európaivá tenni a lakóit, magyart, szerbet, zsidót, cigányt... Ha ilyen az ország akkor képes arabokat is Európaivá tenni. Nyilván nem akármennyit, de biztos, hogy nem zérót.

Szélmalomharcos 2017.05.02. 23:15:52

Az alpáriság bajnoka egyelőre még a Fletó az öszödi beszédével, de ez az írás is nagyon igyekszik. A kocsmai színvonalat hozza a CEU rektorhelyettese, meg az elvbarátai. Fletó legalább tudta magáról hogy csak egy iskolakerülő, ezek meg azt hiyzek hogy ők a helikopter. Nehéz megmondani melyik szánalmasabb

Szélmalomharcos 2017.05.02. 23:22:34

@Egyallampolgar:
A gazdag ember (vagy ország) pökhendiségét jelzi, hogy azt hiszi, mindent meg lehet oldani pénzzel. Soros befektetései rendre katasztrófát szülnek, lásd Grúzia, Ukrajna, Szíria. A migrincsek tömeges behozatala úgyszintén nagy kataklizmákat készít elő, sőt részben már benne is élünk

Szélmalomharcos 2017.05.02. 23:29:37

@Egyallampolgar:
"Az is biztos, hogy olyan országban akarok élni amely képes Európaivá tenni a lakóit, magyart, szerbet, zsidót, cigányt... Ha ilyen az ország akkor képes arabokat is Európaivá tenni. Nyilván nem akármennyit, de biztos, hogy nem zérót."

Olvasd el FA mai írását itt az Indexen. Az integráció eredményei gigantikus ráfordítás mellett szánalmasak Németországban, miközben a migrincsek azt kiabálják, hogy nem akarunk integrálódni

Nagyon ostoba fanatikusnek kell lennie annak aki nem akar tudomást venni a kulturális, mentalitásbeli, nyelvi, vallási korlátokról, és csak megy előre konok fejjel a tapasztalati valósággal szemben

Wir schaffen es, wir müssen siegen, wir werden siegen, sieg heil, meg a többi német baromságok

illiberális 2017.05.03. 07:35:01

@ember100: Hát ezt most nagyon megmondtad! Lényegre törően a megjegyzésemre válaszoltál, és a legfőbb érved hogy demagóg vagyok! Te meg biztos CEU-ra jártál civil szervezetnél dolgozol és szabad idődben migránsokat mentesz a Földközi tengerről stb.

illiberális 2017.05.03. 07:40:39

@vajdasagi: Nagyon tévedsz egy fillért nem kapok és azzal hogy a másikat lehülyézed attól még nincs igazad sőt! De Te is nagyon jól nyomod az ellenpropagandát már sírva is fakadtam a sok CEU-ra járó külföldi miatt aki el akarja hagyni hazánkat A migránsokat meg a CEU-t nem én mosom össze ha elolvastad volna mire válaszolok akkor nem írnál marhaságokat indulatból!!

illiberális 2017.05.03. 08:12:55

@Egyallampolgar: Veled legalább értelmesen lehet vitatkozni és nem lehülyézed a másikat ha olyat ír amivel nem értesz egyet. Igyekszem hasonlóan válaszolni és nyilván nem kell egyetértenünk. Sorosról hasonló a véleményünk. A fő problémám az az általa alapított és támogatott civil szervezetekkel hogy nem hiszem el azt hogy egy ahogyan Te írod "rohadék nagypénz ember" csupán jó szándékból és felebaráti szeretetből alapít illetve támogat ilyen szervezeteket és lekötelezetté teszi az ott dolgozó embereket. Úgy gondolom (lehet hogy nincs igazam!) hogy a civil szervezetekben dolgozó jó szándékú és valóban segíteni akaró embereket is gyakran félrevezetve, felhasználva, jól eltitkolva valós céljait (mi is a valós célja egy olyan embernek aki országokat tett tönkre csak azért hogy sok pénzt keressen? Nyilván még több pénz vagyon felhalmozása) irányítja van egyfajta messiás tudata (ez van egyébként véleményem szerint OV.-nak is) úgy gondolja hogy ő pontosan tudja mi a jó nekünk(Európának) és közben még sok pénzt is keres tehát mindenki jól jár. Itt jön be a migránsozás hiszen OV. megmondta az a fő baja Sorossal hogy az általa pénzelt civil szervezetein keresztül aktívan támogatja a ázsiaiak meg afrikaiak betelepítését Európába. A CEU-t is nyilván ezért próbálják ellehetetleníteni OV. szerint a CEU-n oktatják ki azokat az embereket (is) akik aztán Soros fő segítői lesznek.(Tudom ott végzett Egy Fideszes fiú is de ez azért gyenge érv ennek cáfolására) Én nem tudom mit és hogyan oktatnak a CEU-n sohasem jártam oda és azt sem állítom hogy a CEU-t be kell zárni, vegzálni kell stb. én csak leírom mit kommunikál a FIDESZ és hogyan kapcsolódik össze a migránskérdés a CEU-val. Az 1500 migráns befogadásánál pedig nem véletlenül írtam azt hogy ha az országunk befogadja őket akkor valahol le kell telepíteni őket!! Kérem azokat az önként jelentkezőket akik szívesen fogadják ha a házukba vagy a szomszédjukba telepítik őket!!! Egy liberálisan gondolkodó baráti házaspár (mert barátaink annak ellenére hogy teljesen más a világnézetünk!!) akik amikor szóba került beszélgetéseink során a roma kérdés pl. amikor vidéken nagy balhé lett a szegregált roma osztályokból akkor fel voltak háborodva a külön osztályok miatt aztán amikor gyermekeik iskolások lettek nem győztek olyan osztályt keresni ahol nincs roma gyermek!! Szóval hol kinek a szomszédságában telepítsük le az 1500 migránst?? Aztán ha esetleg jön a következő hullám? Mert úgy általában én is nagyon sajnálok minden embert aki éhezik meg rosszul él, és még arra is hajlandó vagyok hogy saját anyagi helyzetemhez képest támogassam ezeket az embereket de azt bizony nem szeretném hogy a szomszédságomba telepítsék őket és Nekem kelljen alkalmazkodni hozzájuk.

1ghost 2017.05.03. 08:33:37

@illiberális:

Na tessék! Orbán gerinctelen bérhazudozója munkába állt! Itt rohad az indexen reggeltől estig próbálva eltüntetni a narancsos mocskot. De hiába!
Na ezért kell mészáros lőrincnek 100 milliárdot lopnia a magyaroktól évente, hogy az ilyen aljas trollokat is pénzelni lehessen.

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2017.05.03. 08:45:32

@Egyallampolgar:

Talán többre jutnánk ha a belinkelt cikkek közül elmondanád mi az ami nem igaz.

Csak azért kérdem, mert mindegyik alapja a Soros és Clinton klán kiszivárgott levelezése.
Azaz azon irományok, amiket Soros és Clinton saját kezűleg írtak.

Értem hogy kibaszott kényelmetlen Soros mosdatása ezután miután csúnyán lebukott, és csak az elmebetegség tüneteit produkáló ostoba tagadás marad számotokra, de erről nem a hírek tehetnek.

HAnem az a hírhamisító 444, Index és többi szar, ami nem közéli, cenzúrázza ezeket a híreket, amik Soros levelezéséből láttak napvilágot.

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2017.05.03. 08:46:39

@1ghost:

Erre azt kéne írni, hogy Sorosnak azért kellenek az álcivil szervezetei hogy a magadfajta surmókat pénzelje.
Csakhát ez sehova nem vezet.

Szerintem.

1ghost 2017.05.03. 09:08:36

@Legeslegalja: Ha így lenne, akkor állandóan itt rohadnék a neten, reggeltől éjfélig, ezer nick néven, úgy mint te.
Úgyhogy, egy ócska bérhazudozó orbánista troll vagy, akinek a fideszes bűnszövetkezet védelme érdekében egy kibaszott igaz mondat nem hagyja el a száját, csakúgy mint a tolvaj, köpönyegforgató gazdádnak.

Egyallampolgar 2017.05.03. 09:42:34

@Legeslegalja:
Ne haragudj, 888 cikkre nem reagálok. Nem mondom, hogy csak index és 444. A mandiner, a heti válasz, a magyar nemzet, szerintem értelmes jobboldali sajtók.
A pártállam sajtója ne legyen már hivatkozási alap.

Kérlek olvasd el mit írtam Sorosról feljebb. Eszembe sincs mosdatni, csak szerintem az általa jelentett fenyegetés eltúlzott. Az általa támogatott alapítványokon keresztül pedig valóban hasznos magyar programok is pénzhez jutnak.
Aztán ha Soros megpróbál megint felborítani egy pénzpiacot meg kell akadályozni, ha hülyeséget beszél bevándorlásról rá kell legyinteni. Azt érdemes nézni, melyik hazai szervezet mit csinál.

jaap 2017.05.03. 09:58:53

@legyetek5ó6éú2: Nem. De ez téged ne zavarjon.

Egyallampolgar 2017.05.03. 10:01:37

@illiberális:
Szerintem Soros mint minden hatalmas ember egoista. Ezért a vagyonához képest elenyésző összegekkel jótékonykodik, ezáltal úgy gondolhat magára, hogy ő aztán világraszóló jótevő. Szerintem sem az. Ettől még itthon, magyar emberek, jó dolgokat tesznek Soros alapítványoktól kapott pénzekkel.

Kérlek OV-t és a FIDESZt hagyjuk. 2015 novembere óta itthon nyerhet közbeszerzést köztisztviselő családtagja. A jobbos nemzeties Ács Éva Kishantos ügyvezetője, 25 év és számos elismerés után 450 hektár helyett 0 hektáron gazdálkodik, mert a födjük Pénztáros Lőrinc lett. Bocs az off-ért de Orbán nem politikus, csak egy gátlástalan rabló. Ha nekem nem hiszel nézz Ángyán József videokat (egykori FIDESZ agrár államtitkár).

Soros nem tudja támogatni a bevándorlást. Persze adnak a szavára, van sajtósa, nyilatkozhat stb. Az általa támogatott szervezetek nem migráns-utazástatási irodák ahogy a söpredék leírja. Soros támogat olyan szervezeteket akik jogsegélyt adnak MINDENKINEK így migránsoknak is. Szerintem ez jó. Mindenkinek élhessen a jogállamiság eszközeivel, a liberalizmus vívmányaival (igen most kicsit provokállak a nickeddel :) ).
Magyarországnak kötelessége 1300 ember menekültstátuszát elbírálni, mert a közösség amihez önként csatlakozott, így döntött. Nincs kötelező migráns letelepítési szám.
A cigányok kivakarása a putriból, az itt élő magyarok, migránsok, hottentották európaivá formázása állami feladat. Erre a legjobb eszközök pártállamtól független gazdaság, egy modern oktatási rendszer(!!), jogbiztonság, extra programok (pl amit civil szervezetek tök jól tudnak szervezni hogy pl (hülye légbőlkapott példa) barna meg fehér gyerekek együtt mennek el pusztai szürkemarhát simogatni, apróságok, de sok ilyen apróság kell, ezekben meg a civilek ügyesek).

Pop40 2017.05.03. 10:48:07

@illiberális:

"mi is a valós célja egy olyan embernek aki országokat tett tönkre csak azért hogy sok pénzt keressen?"

Értem én, hogy Vityának folyamatosan kell valami ellenség, hogy ne a lopásaira meg a pusztítására figyeljenek, de ez úgy hülyeség, ahogy van.

alapblog.hu/a-gonosz-spekulansok-es-a-jo-befektetok/

Arcade Macho 2017.05.03. 10:56:42

@Pop40: egy genderkepzo fokszimakszi ne nevezzunk mar egyetemnek
koszike te kis buza!!!

illiberális 2017.05.03. 10:59:09

@1ghost: Ilyen stílusban vitatkozzál a kocsmai haverjaiddal!!

Pop40 2017.05.03. 10:59:10

@Egyallampolgar:

"Magyarországnak kötelessége 1300 ember menekültstátuszát elbírálni, mert a közösség amihez önként csatlakozott, így döntött. "

Abszolút híve vagyok az eu-nak, és csak röhögni/szánakozni tudok Vitya meg a fideszes maffiabanda Brüsszelezésén.

Ugyanakkor a migránskérdést elbaszták, és ezt ideje lenne végre belátniuk.
Nincs olyan, hogy azért, mert tagja vagyok egy közösségnek, előírják nekem, kikkel éljek együtt. Szolidaritást nem lehet kikényszeríteni. Ha a németek vállalják őket, semmi gond.
De olyan nincs, hogy a németek szolidárisak, aztán menet közben rájönnek, hogy hopp, mégse megy - így aztán kiadják parancsba mindenki másnak, hogy legyenek ők is szolidárisak.

Hát ez így nem működik. Engem abszolút nem zavar az Európai Egyesült Államok-koncepció, de vannak kérdések, amiket az adott országban élőknek kell eldönteni.

Ez a "kivel akarsz együtt élni"- tipikusan ilyen.

illiberális 2017.05.03. 10:59:57

@Egyallampolgar: Az olasz államügyész nyilatkozata? Vagy őt is OV. pénzeli??

illiberális 2017.05.03. 11:05:55

@Pop40: Van igazság abban amit írsz, valóban kell a FIDESZ-nek mindig egy ellenség hogy egyben tartsa szavazóbázisát de ettől még nem változik a véleményem Sorosról sem!

Pop40 2017.05.03. 11:09:33

@Arcade Macho:

Ó, kicsi csillagom, a te 2 általánosoddal talán hagyd már rá a tudományos világra, meg a munkaerőpiacra, hogy eldöntse, mit ér neki a Ceu, jó?

www.napi.hu/magyar_vallalatok/big_data_kepzest_indit_a_ceu.580544.html
m.portfolio.hu/gazdasag/a_vilag_legjobb_fiatal_egyetemei_kozott_a_ceu.246979.html

Genderképző, mi? Idióta.

Röhej, két általánost végzett, egyetemet sose látott alkesz fideszes majmok böfögnek a világ egyik legjobb egyetemére, mer' aszonta a Viktor.

Elvtárs, ti a kocsmában az italválasztékba dumáljatok bele, ne egyetemek tudományos képzéseibe.
Azt majd csinálja az, aki veletek ellentétben ért is hozzá.

Pop40 2017.05.03. 11:13:19

@illiberális:

Nem én írtam, a blog szerzője :-)

Sorost én sem tartom 100%-ig pozitív hősnek, de az, amit a fideszmaffia böfög róla, szimpla hülyeség.
Ott van a cikkben pl az angol font "bedöntésének" valódi sztorija és körülményei.

Szíjjártó meg Kósa sokkal pofátlanabb volt, mikor 2010-ben bedöntötték a forintot az államcsőddel való riogatással.

Egyallampolgar 2017.05.03. 11:15:24

@Pop40:
Szerintem is hülyén kezdte az EU a menekült kérdést. Németország mintha még mindig fosna a nácizástól, welkommen everyone-ozott. Már ők sem.
Abban viszont nem értek egyet veled, hogy ez nem EUs kérdés. Ha szlovákia befogad 1000 menekültet aiknek rövid úton állampolgárságot ad, akkor azok EUs állampolgárok lesznek, Magyarországon is szabadon alapíthatnak céget, dolgozhatnak. Letelepedhetnek.
Tehát az EUnak együtt kellett volna / kéne kitalálni hol vannak a kapacitásának határai.
Brüsszelnek kell dönteni nem Budapestnek.
Képzeld el, hogy Baranya megye befogadna, menekülteket, Tolna megye érthetően csodálkozna.

Egyallampolgar 2017.05.03. 11:24:52

@illiberális:
"Az olasz államügyész nyilatkozata? Vagy őt is OV. pénzeli??"
Jaj már, eze komoly felvetés? Nyilván nem OV pénzeli. Nem tudom melyik olaszországi civil szervezetről van szó. Ha bármilyen civil szervezet embercsempésszel játszik össze nyilván büntessék meg akkor is ha van a szervezetben Soros pénz akkor is ha nincs. Magyarországon is így legyen. De ez most hogy jön ide? Azért mert egy civil szervezetben van Soros, vagy egyéb külföldi pénz még lehet kártékony és hasznos is. A tevékenység számít és a szervezet átláthatósága. Ezeknek a szempontoknak viszont megfelel a CEU, a TASZ, a Transp Int, az Ökotárs....

Pop40 2017.05.03. 11:32:15

@Egyallampolgar:

Az érvelésed ott csúszik el, hogy azok, akikről írsz, szlovák állampolgárok.
Magyarán ha bármi gond van velük, azonnal ki is lehet őket rúgni Szlovákiába.
Innentől kezdve semmi gond, jöhet Mo-ra, aki integrálódni akar, dolgozik, vállalkozik, azt megtartjuk, aki meg nőket zaklat, azt visszazsuppoljuk a szlovákokhoz, és kitiltjuk innen úgy, h ha még egyszer elkapjuk Mo-n, 20 év börtön.

Ha viszont magyar állampolgár, nem tudsz vele mit tenni, mert ki nem rúghatod.

Ha a németek állampolgárságot adnak nekik, és vállalják, hogy gebasz esetén visszaveszik őket, részemről jöhet az az 1300, semmi gond.
Ha viszont nem vállalják, akkor gyakorlatilag egy biankó csekket írunk alá velük, mert bármilyen 1300-at küldhetnek, és ha gond lesz velük, nekünk kell megoldani. (Márpedig a németek nyilván nem a mérnököt akarnák idepaterolni No-ból, hanem az analfabéta kecskepásztort.)

No ezt viszont így nem. Van az országban egy rakás cigány, egy rakás mélysötét fideszes, majd ha ezeket sikerült integrálni az európai kultúrkörbe, akkor térjünk vissza a témára, addig Merkel egye meg, amit főzött, és ne ide akarja szétterítgetni.

Egyallampolgar 2017.05.03. 12:09:24

@Pop40:
"Magyarán ha bármi gond van velük, azonnal ki is lehet őket rúgni Szlovákiába"
Nem. Nem fogod kirúgni őket Szlovákiába. Amúgy ha megteszed azzal sincs megoldva semmi. Persze ha a tahó szomszédod elköltözik, neked meg van oldva a szitu, de a nagyobb közösségednek nem.
Nem lehet egy tömbként kezelni a migránsokat. Maradjunk a példánál. Szlovákia befogad 10 kecskeb..zó migránst. Szlovák állampolgárok lesznek. Pizzériában tésztát szaggatnak. Egyikük Ali Budapestre jön dolgozni (haha a valóságban magyarok járnak Szlovákiába dolgozni, de ez most mindegy). Alinak családja lesz. Barnabőrű gyerekei kicsit hangosabbak kicsit rendetlenebbek kicsit barnábbak lesznek mint a suliban mint a többiek. Ali unokájának elege lesz a perifériás létállapotból. Belehajt a pösti karácsonyi vásárba, vagy elmegy az ISIS2 be harcolni.
Ez általában így zajlik. Ali öreg lesz. Őt nem dobhatod ki, nem is csinált semmi rosszat.
Azt akartam az egészből kihozni, hogy EUs polgárok az EUn belül egyenlőek. Ezért adódik, hogy együtt döntsük el mennyi embernek segítünk, ésvagy mennyit telepítünk.
Lehet, hogy Merkel elqrta. Lehet. De amúgy 1300 nem jön. Nem küldik. 1294 (vagy ilyesmi) fő kérvényét kéne elbírálni. Ennyiről szól a közös kvóta.

Attilajukkaja 2017.05.03. 12:38:00

Ragyogó levél! Kár, hogy Orbán el sem fogja olvasni.

jolka40 2017.05.03. 18:55:03

@Egyallampolgar: Én már olyan öreg vagyok, hogy emlékszem a "Tito, az USA láncos kutyája" korszakra. Nincs új a Nap alatt.

jolka40 2017.05.03. 19:01:16

@Egyallampolgar: Többmillió migránsból kb. 20 fő volt terrorista gyilkos. Többmillió norvégból is kikerült egy Breiwick. És nekünk is volt egy Matuska Szilveszterünk.

Attilajukkaja 2017.05.03. 19:01:31

@Egyallampolgar:
"Lehet, hogy Merkel elqrta. Lehet."
Szerintem meg ő csinálta jól. Tudta, hogy nem lesz egyszerű vagy problémamentes a dolog, de bevállalta. Ráadásul tárgyalt és fizetett a törököknek, Malinak, Libiának stb. Nem pofázott, mint Orbán, hanem cselekedett.
Ilyen vezetőkre van szükség, nem idegbeteg pávatáncosokra.

Egyallampolgar 2017.05.03. 21:00:25

@Attilajukkaja:
Ezzel nem értek egyet:"zerintem meg ő csinálta jól. (Merkel) Tudta, hogy nem lesz egyszerű vagy problémamentes a dolog, de bevállalta. Ráadásul tárgyalt és fizetett a törököknek,"
Az nem megoldás, hogy fizetünk (oké mi úgy mint EU tagok) euró milliárdokat egy fasizálódó szörnyetegnek (Erdogan!), hogy legyen szíves tartsa távol tőlünk a csóró emberek tömegeit akik Európába akarnak jönni.
Szerintem az EU határait, a mekenkültek ellátását, a bevándorlók integrálását, a ellátó és integráló kapacitásaink végiggondolását nekünk, Európának kéne megoldani. Nekünk kéne a határokat megvédeni, és beengedni annyi embert ahányról kötelességünk szerint gondoskodni kell. Nem tudom ez hány főt jelent az biztos
hogy nem nullát és nem is végtelen.

Attilajukkaja 2017.05.04. 09:21:24

@Egyallampolgar:
Ha az EU és Németország külön nem fizetne ezeknek az országoknak, hogy helyben ellássák a menekülteket, akkor tényleg kaotikus állapotok uralkodtak volna el Európában. Még így sem volt túl rózsás a helyzet, mert hirtelen senki nem tudta "feldolgozni" ezt a nagy mennyiségű nincstelen embert. Mára normalizálódni látszik a helyzet:
index.hu/kulfold/2017/05/02/nemetorszag_menekultek_menekultvalsag_megoldasa/

Egyallampolgar 2017.05.04. 17:03:08

@Attilajukkaja:
Kár hogy nem reagáltál a hozzá(d) szólásom lényegi részére.
" mert hirtelen senki nem tudta "feldolgozni" ezt a nagy mennyiségű nincstelen embert. Mára normalizálódni látszik a helyzet:"
Sajnos ez nem igaz. Az EU hivatalai, politikusai valóban leszerepeltek, de a mostani normálisabb állapotot az hozta el, hogy a nyomorultak nem tudnak ide jönni. Számomra nem elfogatható, hogy nyitott befogadó elfogadó Európáról beszélünk és közben fizetünk a fasiszta elnyomó Erdogan-nak, hogy állítsa le a népvándorlást.
ez szerintem álszentség. Európa értékeit szerintem érdemes megőrizni, de a felelősséget vállalni kell. A felelősség szerintem azt jelentené, hogy az EU dönti el hány embernek hogyan tud/akar segíteni, azon túl pedig a saját normái szerint őriznie kéne a határt. Nem Orbán határvadászainak kéne őriznie a kerítést, hanem a közös EUs hadsereg határőrségének kéne őriznie a falat. Ez tudom, hogy durva, de amit a menekültek kapnak Erdogan-tól az is durva. Csak az EU szépen kifizet egy vállalhatatlan rezsimet, hogy takarja el előle a problémát.

Attilajukkaja 2017.05.04. 18:53:06

@Egyallampolgar:
"Kár hogy nem reagáltál a hozzá(d) szólásom lényegi részére."
Konkrétan mire?

"de a mostani normálisabb állapotot az hozta el, hogy a nyomorultak nem tudnak ide jönni"
Úgy látom, nem olvastad el a belinkelt cikket. Nem a semmittevés és a gyűlölködés hozta el a mostani állapotokat, hanem az, hogy a németek tettek is valamit azért az 1 millió emberért, aki hozzájuk került. Ennél többet csak lassabban tudnak befogadni, ahogy a többi ország is. És ha már a menekülteknek várakozniuk kell, akkor legalább a saját kultúrkörükben tegyék. Még Törökországban is jobb, mint egy magyar táborban.

"Számomra nem elfogatható, hogy nyitott befogadó elfogadó Európáról beszélünk és közben fizetünk a fasiszta elnyomó Erdogan-nak, hogy állítsa le a népvándorlást."
Ha tudnál ennél jobbat, már elmondtad volna. Törökország, Mali vagy más afrikai országok amúgy is egy átmeneti megoldás. A lényeg, hogy ne zúduljanak ránk a menekültek, ahogy ez 2015-ben történt.

"Európa értékeit szerintem érdemes megőrizni, de a felelősséget vállalni kell. "
Nagyon egyetértek!!!

"A felelősség szerintem azt jelentené, hogy az EU dönti el hány embernek hogyan tud/akar segíteni, azon túl pedig a saját normái szerint őriznie kéne a határt."
Szerintem nyitott kapukat döngetsz.

"Nem Orbán határvadászainak kéne őriznie a kerítést, hanem a közös EUs hadsereg határőrségének kéne őriznie a falat."
Úgy tudom, az EU fel is ajánlotta a segítséget, de Orbán nem kért belőle. Én sem vagyok kibékülve a kerítéssel.

"az EU szépen kifizet egy vállalhatatlan rezsimet, hogy takarja el előle a problémát"
Szerintem nem fair ezt így beállítani. Az EU azért fizet, hogy a törökök is el tudják látni a menekülteket. Nem a rezsimnek fizet, hanem a táborokat támogatja. És ismétlem, Nem csak Törökországban.
süti beállítások módosítása