B1 blogcsalád



Gyurcsány Ferenc klasszikus blöfföt próbált megjátszani, de nem vették komolyan

2017. április 27. - Mr Flynn Rider

Döglött oroszlánban felesleges belerúgni, de amit Gyurcsány Ferenc az utóbbi pár napban művelt, hogy bekerüljön a hírekbe, az tragikomédiával ér fel.

 

Pár napja bejelentette: azt várja Orbán Viktortól, hogy

  1. vagy tisztázza magát,
  2. vagy pedig 72 órán belül perelje be őt azokért az állításaiért, amelyek szerint Oroszország információkkal rendelkezik a Fideszhez és a kormányfőhöz köthető törvénytelen pénzmozgásokról. 

Gyurcsány Ferenc szerint ugyanis Orbán Viktor "Oroszország által zsarolható helyzetben van", méghozzá gyanús pénzmozgásokról vannak papírok, amiknek másolatába Gyurcsány betekinthetett. Évekkel ezelőtt.

Gyurcsány nagyon kicsavartan azt üzente: amennyiben a miniszterelnök nem indít jogi eljárást, a DK elnöke igazoltnak tekinti vádjait.

Nézzük, még egyszer, miről is van szó:

Gyurcsány Ferenc

  • "hosszú évekkel ezelőtt",
  • magas szintű, hiteles forrásból kapott
  • szóbeli tájékoztatást
  • arról, hogy Oroszország "megfelelő szervei" információkkal rendelkeznek a Fideszhez és személyesen Orbán Viktorhoz köthető törvénytelen pénzmozgásokról.
  • Ezek "rávilágítanak a párt és elnökének törvénytelen és tisztességtelen finanszírozására" - jelentette ki.
  • Emiatt Orbánt az oroszok a kezükben tartják.

Hogy miért nem használta fel a DK elnöke ezt korábba, vagy akár most?

Gyurcsány erre azt mondta: a szóbeli közlést annak hitelessége ellenére sem tudta bizonyító erejűnek tekinteni, ezért nem is használta fel, a közelmúltban azonban változott a helyzet, ugyanis közvetítőkön keresztül betekinthetett "egyes dokumentumok másolatába", és amit látott, az hitelesíti a sok évvel korábbi közlést. Hozzátette, okkal feltételezi, hogy Orbán Viktor is tud ezen dokumentumok létezéséről.

Közölte, mindent megtesz, hogy a szóban forgó dokumentumok a kezébe kerüljenek, és amint ez megtörténik, azokat a nyilvánosság elé tárja.

A feltett kérdésekre válaszolva annyit elmondott, hogy az iratokat Magyarországon látta, az azokat bemutató közvetítő magyar volt, a tulajdonos személyét viszont nem ismeri. Arra nem válaszolt, hogy mikor történt az általa említett első beszélgetés, ahogy azt sem árulta el, hogy az iratokban foglaltak melyik időszakra vonatkoznak. Jelezte, egyelőre nem tárgyaltak az átadás feltételeiről, és kérdéses, hogy elfogadhatóak lesznek-e a feltételek.

Arra a felvetésre, hogy a kormányfőnek miért kellene őt beperelnie, azt felelte, hogy a miniszterelnök majd eldönti, minek tekinti az állításait.   

Mindenesetre 72 órát adott Orbán Viktornak, hogy tegyen valamit.

A 72 óra lejárt, Orbán pedig nem tett semmit, mint ahogyan az várható volt. Gyurcsány erre az alábbiakat írta ki a Facebook-ra:

gyurcsany_ferenc_ultimatum.jpg

Foglaljuk össze:

  1. Gyurcsány látott valamit, amivel Orbánt zsarolhatják, de nem tudja bizonyítani.
  2. Ultimátumot adott Orbánnak.
  3. Lejárt az ultimátum, anélkül, hogy bármi történt volna.
  4. Gyurcsány most megpróbálja megállapítani, hogy amit látott, az hiteles-e.

A pókerben ez a klasszikus blöff esete, csak általában ilyenkor a többiek az elején bedobják a lapokat, vagy addig emelik a tétet, amíg mindenki kiszáll. Kérdés, hogy valaki leült-e Gyurcsányhoz egy asztalhoz játszani, vagy csak belebeszélt a nyilvánosságba.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr5612459061

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

6.Lenin 2017.04.27. 17:09:28

Már megint meg szeretnék vezetni a választókat.

Most akkor durva lesz a kampány, vagy ilyen vicces?
És még majdnem 1 év. Mi lesz még itt?
Izgi.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.04.27. 17:14:59

"Oroszország által zsarolható helyzetben van"

Ezt tudjuk, különben nem tudta volna Putyin egy nap alatt oroszellenességből oroszimádatba fordítani a csúti gecit.

atomic power 1986DucaDuca 2017.04.27. 17:55:18

És akkor mi van Milos Zemannal es Robert Ficóval? Őket is zsarolják az oroszok?

morph on deer 2017.04.27. 18:19:47

A poén mondjuk az lenne, ha kiderülne a "dokumentumokról," hogy a régi KGB-s trükk kellékei mindössze annak érdekében, hogy Gyurcsánynak sikerüljön egyszer s mindenkorra elásnia magát, mégpedig saját kezüleg!

Nem kell hozzá más, csak az, hogy az átadott "hiteles" dokumentumok elég jó hamisítványok legyenek, és sikerüljön meggyőzően tálalni Gyurcsány számára ahhoz, hogy ő kiálljon vele a nyilvánosság elé - és ennyi.

Még a száz milliárd sem kell hozzá :D

Az egyébként is biztos, hogy bármit is tudna bemutatni, arra garantáltan 'hamisítványt' fognak kiáltani, ez borítékolható.

Mikhail Ignacijev 2017.04.27. 18:47:40

Mürkülnéni, az ojrópai NSA- főspicli nemrég vett 55 milliárd m3 földgázt Putyintól.

index.hu/kulfold/2017/01/11/ukrajna_gazprom_eu/

Róla is van papírja az Őszödi Igazmondónak?

Fletó, Fletó, anyád nem mondta, hogy gyógyszerre ne igyál...

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.04.27. 19:09:43

@morph on deer: "Gyurcsánynak sikerüljön egyszer s mindenkorra elásnia magát"

2006 ősze óta egy politikai hulla. Nem lehet mélyebbre ásni.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2017.04.27. 20:49:00

Gyurcsány elhúzhatna már a közéletből, Orbánnal kézenfogva...

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Ezt tudja mindenki, aki kilát a narancsos agymosásból.

@Mikhail Ignacijev: Ezt az NSA-főspiclit miért terjesztitek, amikor az NSA őt is lehallgatta?

morph on deer 2017.04.27. 21:52:12

@Online Távmunkás:
"... elhúzhatna már a közéletből..."

És ki nem?
De most tényleg!

Mert vannak lelkes, alkalmasint tisztakezű idealisták nulla vezetői gyakorlattal vagy képességgel, vannak a "pragmatikus" simulékonyak, a sehús-sehal változatból, a viharvert és kopásálló, neadjisten tapasztaltabbak meg 'már voltak' korábban is, meg a cirka 80% sumák tölteléknek, mert nem volt jobb ötlete...

Na ki az, akinek maradnia kéne?

Bajnaira igazán rosszat csak a hülye fideszbuzik tudtak összehozni, kedves, barátságos, intelligens és jó szakember - kb annyi karizmával mint a diétás joghurt... ami úgy nem rossz, de nem a lángszóró helyett. (Ez képletes volt, mielőtt még valaki hívná a tűzoltókat!)
Azaz nem most, hanem politikai békeidőben.

Tehát akkor hol is tartunk?

Csak emlékeztetőül: Trumpnak semmi köze a politikához, sosem volt igazából, de megválasztották, csak azért is.
Aztán itt állunk - a többség csodálkozva, - hogy annak ellenére halmozza a hülyeségeket, hogy több száz(!) fős stáb dolgozik neki!
Épp a minap mondta, hogy nem igazán erre számított, mármint ami a melót illeti.

A politikus nem csak úgy lesz, hanem jobb esetben azzá fejlődik. Már amelyik egyáltalán fejlődőképes.
Miért, ez lehetséges!
Van aki már a nyakkendőjét is képes maga megkötni, tehát van remény... :)

Szóval: ki is az a néhány, akinek igazából nem kéne elhúzni a hazai politikai életből?

teéjesenmindegy 2017.04.27. 22:16:29

@morph on deer: "kedves, barátságos, intelligens és jó szakember "
Ezt mivel tudod alátámasztani?

pamut 2017.04.27. 22:22:10

orbánista férgek:

honnan lett hirtelen a fideszes Balog Ádámnak HÁROM EZER HÉTSZÁZ MILLIÓ FORINTJA????????????

HONNAN???

3 éve a saját vagyonbevallása szerint még csak egy lakása meg egy használt kocsija volt, meg még pár millió adóssága!!!!!

HONNAN LETT 3,7 MILLIÁRDJA, ti mocsok tolvaj rabló kleptomán férgek??????

teéjesenmindegy 2017.04.27. 22:32:07

@pamut: Miért, honnan veszed, hogy lett neki?

6.Lenin 2017.04.27. 22:33:15

@pamut:

Azt is neki adtam, ráadásként.

pamut 2017.04.27. 22:40:16

@teéjesenmindegy: nem veszem sehonnan, nem is írtam ilyet. nem beszélsz magyarul, te hülye kollaboráns?

pamut 2017.04.27. 22:40:49

@Larry Silverstein:
ma eset hány nikken tolod az ipart batyuka?

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2017.04.27. 22:45:08

Figyelj Fleto:
Egy komarnoi kocsmában iddogáltunk haverommal. A pincérnő lerakta az újabb kört az asztalra és visszaindult a pulthoz.
- De megduuugnáám! - mondta a haver, elfelejtve, hogy Komarnoban 85% magyar ajkú.
- Pici fiú, megyünk szobára? - fordult vissza a pincérnő.
- Fizess és menjünk- motyogta a haver rák vörösen.

teéjesenmindegy 2017.04.27. 22:45:30

@pamut: Te ugye nem vagy normális? :D:D
Ez még tőled is túlzás, hogy ideröfögöd, hogy honnan lett akárkinek akármilye, és amikor rákérdezek, hogy honnan veszed, hogy lett neki közlöd, hogy ilyet sose mondtál....

laci_52 2017.04.27. 22:46:46

@Larry Silverstein: Táncoljon csak, Orbán jót röhög rajta!

Nincs még egy ember, akinek annyit köszönhet Viktorunk már sok-sok éve, mint Gyurcsány.

pamut 2017.04.27. 22:56:00

@teéjesenmindegy:
örülj faszfej, félreértés történt, úgy tűnt hogy a közvetlenül feletted lévő kommentemre reagáltál, amiben Leninnek írtam hogy "sose volt humorod.", mire a tied így jött: "Miért, honnan veszed, hogy lett neki?" - és erre írtam hogy nem is lett neki humora.

De már látom az eredeti kommentemre kérdeztél rá.

Az komoly hogy olyan szinten cenzúrázott komcsi sajtót olvasol hogy nem tudod hogy ez a nap egyik fő híre? és kezed sincs hogy rákeress?

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2017.04.27. 22:56:13

Fletó annak ellenére vesztett, hogy valószínűleg igazat beszélt.
Mindarra, amit Orbán művel, nincs más logikus magyarázat, mint a zsarolás. Vagy illogikus, amit csinál, az viszont a sikertelen grazi kezeléseket igazolja... :)

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2017.04.27. 23:04:40

@morph on deer: Trump már 30 éve is benne volt a politikában. Az 1988-as választások óta dobta be rendszeresen, hogy elindul, aztán mindig visszalépett, de simán elköltött akkoriban is százezer dollárt politikai hirdetésekre...
Trump stábja rájött arra, amire Orbánék: nyugodtan lehet baromságokat mondani, az a lényeg, hogy te szerepelj a legtöbbet...

Bajnai se volt jó semmire, hozta a szokásos megszorításokat és próbált úgy tenni, mintha korábban nem lett volna a Gyurcsány-kormány tagja...

@pamut: Onnan lett pénze, mint a többi fideszes senkinek: kölcsön a "családtól". Persze ilyenkor nincs vagyonosodási vizsgálat a hitelező ellen sem...

pamut 2017.04.27. 23:27:37

@Online Távmunkás:

milyen aranyos vagy, hogy az orbánmaffia zsargonját használod annak a bűncselekménynek a körbeírására, hogy egyszerűen lopta.

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2017.04.27. 23:32:53

@Larry Silverstein:
Ne nekem írj ilyeneket, te szerencsétlen!
Az, hogy anyád könyörgésére tudtad csak letenni a 6 polgárit, az rendben van, mert a szűk agykapacitásodról nem tehetsz!
De, ha azt hiszed, hogy a Trabantod hátuljára felnyalsz egy nagy árpádsávos "NAGYMAGYARORSZÁG" térképet és ezért hülyeségeket beszélhetsz, nagyon tévedsz!
Amilyen okoska vagy, elújságolnád, hogy egyszer láttál egy:
Slovan Pozsony - Fradi meccset!

teéjesenmindegy 2017.04.27. 23:34:41

@pamut: Ja, be ne lásd, hogy egy ostoba fasz vagy. Ne adj isten esetleg elnézést kérj. ÁÁáá, ne.
Az meg meg se forduljon a fejedben, hogy van olyan is aki nem roki mint te, hanem van dolga, többek között, hogy téged is eltartson.

Tehát honnan is vetted, hogy van neki 3 milliárdja?

pamut 2017.04.27. 23:47:35

@teéjesenmindegy:
mi van te rohadék faszfej, nem tudsz olvasni? :D nézz már rá as aját szemeddel mi van közvetlenül a te kommented felett: Leninnek írtam: "sose volt humorod.", mire te: "Miért, honnan veszed, hogy lett neki?".

Ja, hogy már érted te is pontosan, de vagy akkora rühes fideszgeci hogy rugózz a semmin egy szaros félreértésen :D nem csalódtam benned pont ilyen sunyi geci voltál mindig is :)

"Tehát honnan is vetted, hogy van neki 3 milliárdja?"
Mi van bazdmeg, komolyan nincs kezed hogy rákeress te nyomorult fideszes geci? :)
ennyire megszoktad hogy még a segged is anyád törli is helyetted?
nesze bazmdeg, akkor itt egy cikk:
444.hu/2017/04/27/a-444-szeretettel-es-tisztelettel-koszonti-magyarorszag-legujabb-milliardosat-balog-adamot

és akkor egyenesen hozzád fordulok ha már volt bőr a pofádon már el is játszani a hülyét:

te fideszes kollaboráns batyu, te! honnan lett hirtelen a fideszes Balog Ádámnak HÁROM EZER HÉTSZÁZ MILLIÓ FORINTJA????????????

HONNAN???

3 éve a saját vagyonbevallása szerint még csak egy lakása meg egy használt kocsija volt, meg még pár millió adóssága!!!!!

HONNAN LETT 3,7 MILLIÁRDJA, ti mocsok tolvaj rabló kleptomán férgek??????

teéjesenmindegy 2017.04.27. 23:55:07

@pamut: Jól van. Nem is vártam mást. Elbasztad, de képtelen vagy beismerni.
Batyu vagy te, bár el sem tudom képzelni, hogy ez milyen elkúrt rokkant szubkultúrában sértés. :D

Tessék, az elvakult index is megírta, hogy honnan lett neki. Sehonnan.
index.hu/gazdasag/2017/04/27/kinzo_kerdes_honnan_volt_penze_balog_adamnak_az_mkb-dealre/
Úgy tudjuk, hogy nem volt ennyi pénze, és nem lett milliárdos. Szemerey Tamásnál van a kasszakulcs. .... Balog Ádám vásárlása mögött is Szemerey forrásai, vagyis egy hitel áll
Ha információink helyesek, ezt nem az NHB bank nyújtotta. Vagyis Szemrey Tamás szerzett pénzt és úgy állapodtak meg, hogy mivel Balog Ádámnak van a legnagyobb ráhatása a bank működésére, ha ő képes értéket növelni, gazdag lesz.

Eszerint nincs neki, nem is volt. Tehát akkor honnan is vetted, hogy van neki?

pamut 2017.04.28. 00:00:00

@teéjesenmindegy: looooooooool, mi van, mégis van kezed, tudsz találni cikket? :DD eddig hol volt a kezed? :DDD
rossz hírem van batyuka, kurvára nem magyaráztad meg hogy honnan van a 3,7 milliárd, az index ugyanis csak találgat, de azt is tök irreálisan ugyanis senki a világon nem ad csak úgy másnak kölcsön 3,7 milliárdot, pláne nem hitelből!!! te síkhülye vagy bazdmeg :D

tehát ismét kérdem, hazaáruló kollaboráns:

honnan lett hirtelen a fideszes Balog Ádámnak HÁROM EZER HÉTSZÁZ MILLIÓ FORINTJA????????????

BiG74 Bodri 2017.04.28. 00:30:40

Szerintem bassza meg a Feri!
Spec, gondoltam, hogy a simicskával ellentétben, csak makog, de akkor is. Kontraproduktív elkúró, már bocsánat. Ép értelmes ember jól látja, hogyan csorgunk át az orosz érdekszférába. Nyugodtan jönnek-mennek nálunk az orosz ügynökök, pénzelik az adott politikai csoportokat, aktívan résztvesznek a hírek, dezinformációk terjesztésében, még a napi blog rovatokban is. Csecsen csávó nyugodtan fenyegetőzik itthon nálunk, magyar földön, de most nincs egy kibaszott mélymagyar gárda sem, aki megkérdezné tőle, hogy addig is amíg te keménykedsz, addig mi hol leszünk? Lapulnak, mint szar a gazban, most ez az ukáz. A fityisz akinek régen szálka volt a szemében az emlékmű, most hirtelen hülye gyerekezik, de az Eu-val keménykedik, melynek részei, haszonélvezői vagyunk.
Tény, hogy már nálunk is a ruszkik irányítanak megint, és ez sokaknak tetszik. Sokak pedig nem hisznek a tényeknek, de egy ilyen gyurcsányi bohóckodás után nem is csodálom.
Feri ha van valami a tarsolyodban add elő, vagy húzzál már el a sunyiba végre!

1234567890987654321 (törölt) 2017.04.28. 00:42:48

Pamut meg a sok-sok milliárd meg a balog ádám - hm nekem arról csak egy szikla jut eszembe Budán... az fontosabb képződmény, azt már tapostam bakancsos lábbal.
Érdekes módon én meg úgy hallottam, feri elvtárs tavaly fél milliárdot adózott! Nahát! Ez azt jelenti, hogy feri elvtárs tavaly kb. 1,5 milliárd bruttót szerzett. A legjobb mérnöki fizetések kb. 100-szorosát! És erre rendkívül büszke! Ugyanolyan elánnal döngeti a mellét, mint az a fideszes fickó, aki szerint 47 ezerből meg lehet élni. Egyik visszataszítóbb, mint a másik. Az egyik lenéz és megvet mindenkit, a másik meg ugrál, hogy milliárdos vagyok, és képen röhög mindenkit.Na várjunk, most lehet, hogy összekevertem őket, melyik is melyik?
És akkor jön egyszercsak pamut elvtárs és hörög, hogy lett valakinek 3 év alatt 3,5 milliárja. Hát pontosan úgy, ahogyan feri elvtársnak meg becsúszott a múlt évben 1-1,5 milliárd. Hát Istenem, biztos sokat dolgoztak. Mindkettő biztos meg is éri a pénzét. Majd én is jobban belehúzok sztahanovként a melóhelyen, csak 100 év mire annyit keresek jól fizetett mérnökként, mint feri elvtárs, de hát azt a tehetséget, amit ő felmutatott, azt meg kell fizetni, az utánozhatatlan!
Érdekes módon csak a narancsszínű maffia zavarja pamut elvtárs szemét.
A pirosszínű maffiában érdekelt egyedek vagyonosodása soha nem zavarja.
Konklúzió?
Sajnos a kétféle maffiacsoport elemei nem tűnnek elzavarhatónak. Az sem tűnik úgy a két oldalt elemezgetve, hogy különösebben érdekelné a prominens elvtársakat bármi is a pénzük összeharácsolásán illetve némi hatalomtéboly kiélésén kívül.
Áthidaló megoldásként mutasson példát pamut elvtárs, hogy a párt segíti a vidéken élő éhező milliókat. Daráljuk le élve pamut elvtársat kolbászhúsnak. Mivel pamut elvtárs ugyanolyan fasz, mint a csúcson levők. Csak ő nincs benne annyira a maffiában. Azért kiabál, hátha beveszik, csak hát az ő tehetsége ugye messze elmarad feri elvtárstól, így sajna egy ideig még nem jut neki elég kakaó. Vagy trónszék, igény szerint.

morph on deer 2017.04.28. 00:46:38

@teéjesenmindegy:
"kedves, barátságos, intelligens és jó szakember "
Ezt mivel tudod alátámasztani?

Hát például a Bajnaival.
Amúgy melyik jelző nem tetszik?
Mert ha tudod, és az okát is, akkor ott lenne az a változat, hogy valami olyesmit írsz: "nem értek egyet, mert ....!"
(A pontok helyet az indoklás mondjuk.)

Akkor én/mi megtudnánk, hogy mi a véleményed. Mint ahogy a fenti jellemzés az én véleményem - én ezt így látom.

teéjesenmindegy 2017.04.28. 00:52:09

@pamut: Te szerencsétlen ökör. Az index leírta, hogy gyakorlatilag valami részvényopció ez az egész. A csávónak nincs ennyi pénze. De nem is mondta, hogy van. Honnan veszed, hogy ő odatett 3 milliárdot?

Egyébként ez nem odaadom neked kölcsön, bazmeg. Ez olyan, hogy beleveszlek a boltba, én adok pénzt bele, te meg a tudásod.

pamut 2017.04.28. 00:52:52

@1234567890987654321: bazdmeg batyu, te pont olyan aljas és sunyi vagy amennyire ostoba is :D kéeps vagy félóráig személyeskedni ellenem, rágalmazni ellenem, összevissza hazudozni rólam totálisan légbőlkapot rágalmakat csak hogy terelj a gazdád rablásairól? :DDDD

mit képzelsz te rühes kollaboráns fasz fideszes hazaáruló, hogy ez majd működni fog? :D mit képzelsz, hogy sikerül elterelned arról a szót hogy egy fideszes maffiózó a semmiből előrántott 3,7 milliárdot? :DDDDDD

a sunyi aljasságod közben valahogy elfelejtetted elmesélni hogy HONNAN LETT A FIDESZES GECINEK HIRTELEN 3,7 milliárdja bazdmeg???? amikor 3 éve még a nullán volt?

és ha már ekkora mocskos hazug karaktergyilkos fideszes pofád, azt is elmesélheted hogy annak strómannak, a Kárpát-medence legnagyobb tolvajának, Mészáros gecinek hogy lett EGY ÉV ALATT 100.000.000.000 Ft-ja, azaz SZÁZMILLIÁRD FORINTJA BAZDMEG??????????

teéjesenmindegy 2017.04.28. 00:54:41

@BiG74 Bodri: A fenyegetőző csecsen csávó fenyegetőzött egyet a faszbukon?Ejha.
Szerintem egy két liberós hozzászólás is van arrafele, mindenféle lámpavasakkal. Az belefér?

pamut 2017.04.28. 00:55:31

@teéjesenmindegy:
AZ index kibaszottul nem írt semmi tény csak találgat, semmi forrással nem tudod alátámasztani, ráadásul TE KRETÉN a részvényopció azt jelenti hogy valaki VEHET részvényt, a saját pénzéből ha van neki!!!

HONNAN VOLT 3,7 MILLIÁRDJA A GAZDÁD BŰNTÁRSÁNAK????????

Ja és honnan lett neked kezed hirtelen rákeresni miközben korábban nem volt? :DDD

és ha már itt vagy batyuka, te rühes hazaáruló maffiafelszopó segglakó, akkor neked is szól a kérdés:

annak a strómannak, a Kárpát-medence legnagyobb tolvajának, Mészáros gecinek hogy lett EGY ÉV ALATT 100.000.000.000 Ft-ja, azaz SZÁZMILLIÁRD FORINTJA BAZDMEG?????????????????????????????????

teéjesenmindegy 2017.04.28. 00:56:10

@pamut: Nah, az a százmilliárd megint honnan jött kedves elmebeteg úr? :D

pamut 2017.04.28. 00:56:47

@teéjesenmindegy:
mutass már egy videót te hazaáruló geci, amin valami "liberósok" bárkit is bocsánatkérésre köteleznek :DDDDDD

pamut 2017.04.28. 00:57:33

@teéjesenmindegy:

MÁR MEGINT NINCS KEZED FASZFEJ????? :DDDDDDDDDDD

Larry Silverstein 2017.04.28. 00:58:23

@Ivan Ketler: Nem szúnyogos, amennyiben a Comorra latin szóból jön a neve, nem a komár tót szóból, lévén 770 éves város és 80 éve még egy tót sem lakott ott. Az Észak-Komárom és a Révkomárom elfogadható, egy messziről gyüttnek, de a leghelyesebb a sima Komárom, a magyarországi hídfőt csak Trianon óta hívják Komáromnak.

teéjesenmindegy 2017.04.28. 01:13:37

@pamut: Nem ti szoktatok magyarázkodni, hogy fellógattok mindenkit?
És de van kezem, de nem találok olyat, hogy Mészárosnak egy év alatt 100 millárdja lett volna..

pamut 2017.04.28. 01:21:26

@teéjesenmindegy:
1. Mutass már egy kommentet batyukám, te eszeveszett hazug rágalmazó geciláda, ahol azt írom, vagy akár csak hasonlót ahhoz hogy mindenkit fellógatok.

2. Te vak vagy? Vagy csak ilyen szarul terelsz bazdmeg? Nem tudsz olvasni? EZT ÍRTAM:
"mutass már egy videót te hazaáruló geci, amin valami "liberósok" bárkit is bocsánatkérésre köteleznek :DDDDDD"
HOL A LINK????
Mutatnál egy ilyet?

3. Nem batyukám, te hazudsz. Te egy lusta félrebeszélő hazug geci vagy, aki halálpontosan tudja miről írok, mert ha netán még nem is tudtad volna (ami persze nem igaz, mert tudtad), akkor is megtalálod 1 mp. alatt. Ez tény, ugyanis azonnal megtalálható egy darab rákereséssel. Mégis azt hazudod, te kollaboráns hazaáruló sunyi szar, hogy nem.
Mitől lettél te ekkora patkány batyu? hogy tudtál lesüllyedni ekkorra szarrá? hogy még egy jelentéktelen mellékszál kapcsán is reflexből hazudsz? vertek a szüleid? kalapáccsal? a fejedet? minden nap? órákon át? vagy megerőszakoltak? vagy fojtogattak? vagy milyen kibaszott gyógyíthatatlan trauma miatt lettél ennyire aljas hazug sunyi szarzsák?

teéjesenmindegy 2017.04.28. 01:25:58

@pamut:
1. MONDOM A BALLIBÁK IS SZOKTATOK FENYEGETŐZNI. Nem azt mondtam, hogy te.
Nem fogom végigolvasni az egymillió kommentedet.

2. Nem is értem a kérdést. Kiknek kéne kit bocsánatkérésre kötelezni? Ez megint a te agyad terméke.

3. Anyád. Ennyit tudsz batyu? :D

dunántúli gyerek 2017.04.28. 01:28:04

@pamut: Az hogy az Index mit gondol valakinek a vagyonáról, nem éppen bizonyít semmit.

De biztos jól megszedte magát Mészáros. De hát ez is a cél, Orbán sosem tagadta hogy kibevel egy új arisztokráciát, ez törvényes, amíg be nem bizonyítod hogy Mészáros lopott.

Jövőre, miután Orbán megint nyer, remélhetőleg lecseréli majd Mészárost, ahogy Simicskát, szerzett már eleget, jöhet egy újabb éhes garnitúra.

BiG74 Bodri 2017.04.28. 01:33:34

@teéjesenmindegy:
Aha, tehát már megint a liberálisok, mi? A te agyad megragadt ezen a szinten?
Azt kérdeztem, hogy az elhivatott magyarvédő xy gárdisták, meg frontok, hol voltak? Csak akkor tudnak megjelenni, ha magyart kell itt ott ütni? De itt most hol mondta el valamelyik is, hogy az az emlékmű, nekünk az évtizedekig tatró megszállás emlékműve, a meggyalázott magyar nők emlékműve, a gulágra hurcolt magyar emberek emlékműve? Mert ezeket csak magyarnak mondjátok politikai vitában, de egy csecsen-orosz, fityiszbarát csávónak nem, mi? Liberós hülyegyerek, ha ti csináljátok szabadságharcos igaz magyar, de csak addig amíg a gazdi engedi.

pamut 2017.04.28. 01:34:40

@teéjesenmindegy:
1. :DDDDD
Kapásból, ZSIGERBŐL hazudsz bazdmeg :) mert nem bírod ki bazdmeg. mert nem is tudsz nem hazudni bazdmeg. ott van fent, le se tudod tagadni hogy azt írtad hogy "ti", ami többes szám második személy, azaz azt is beleérted akinek ezt írod, a magyar nyelv szabályai szereint. nekem írtad, tehát beleértettél engem is. és most VAN BŐR A POFÁDON letagadni :)
nem csalódtam benned batyu. geci voltál mindig is, az vagy most is. aki geci, az is marad. a te szar hazug geci fajtádból sose lesz ember, ez van, te maradsz ilyen hazug szar.

2. Mit nem értesz ezen bazdmeg te geci? PONTOSABBAN: Mit hazudod hogy nem érted? MAGYARUL van, nesze bazdmeg: "mutass már egy videót te hazaáruló geci, amin valami "liberósok" bárkit is bocsánatkérésre köteleznek :DDDDDD"
Tudsz ilyet mutatni vagy sem, te hazug geci? Nem, nem tudsz.

3. nem batyukám, TE VAGY AZ aki hazudik.
TÉNY, vagy nem TÉNY, hogy azt hazudtad hogy nem találod az infót?????
Ez bizony TÉNY.
Mert ekkora hazug szarzsák vagy.
Noha azonnal megtalálható, tehát HAZUDSZ.
Szóval ismét ez a kérdés veled kapcsolatban:
Mitől lettél te ekkora patkány batyu? hogy tudtál lesüllyedni ekkorra szarrá? hogy még egy jelentéktelen mellékszál kapcsán is reflexből hazudsz? vertek a szüleid? kalapáccsal? a fejedet? minden nap? órákon át? vagy megerőszakoltak? vagy fojtogattak? vagy milyen kibaszott gyógyíthatatlan trauma miatt lettél ennyire aljas hazug sunyi szarzsák?

dunántúli gyerek 2017.04.28. 01:35:51

@BiG74 Bodri: 'Azt kérdeztem, hogy az elhivatott magyarvédő xy gárdisták, meg frontok, hol voltak?'

"A fenyegetőző csecsen hiába vár bocsánatkérést a magyar hazafiaktól"
Forrás: kuruc.info/r/2/172140/

pamut 2017.04.28. 01:37:54

@dunántúli gyerek:
nem azt kérdeztem hogy az index miket fantáziál, hanem hogy HONNAN LETT A FIDESZES GECINEK 3,7 MILLIÁRDJA?????
HONNAN????

Jaaaaa, hogy neked az inézményesített korrupció az oké? :DDDDDDD
Magyarország intézményesített kifosztása, a magyarok állandó szétlopása, az neked oké te kollaboráns geci batyuka? :DDDDD
nem sül le a pofádról a bőr, hazaáruló???
mennyit kapsz ezért te nyomorult? csak azt ne mondd hogy akkora degenerált hülye vagy te bérkommentelő fasz hogy ingyen nyalod a bűnözők seggét.

dunántúli gyerek 2017.04.28. 01:40:34

@pamut: Ha korrupcióról tudsz, tegyél feljelentést.

Nem tudom mitől fideszes akit annak nevezel, én még a nevét sem hallottam. Tehát szerinted fideszes, és szerinted van 3,7 milliárdja, az Index szerint meg nincs. De ha az Index szerint lenne neki, az sem érdekelne.

pamut 2017.04.28. 01:46:10

@dunántúli gyerek: feljelentést mi, bazdmeg te rohadék szar :D mintha nem lett volna a pofádba dobva milliószor hogy a kurva maffiád már szarrá bombázta a jogállamot, és Polt kb annyira független mint te :D hogy játszod a tudatlant te hazug szar, és nem sül le a pofádról a bőr közben, holott pontosan tudod hogy hazudsz :D neked is verték a fejed évekig, vagy mitől lettél ekkora féreg?

jaaaaaaaaaaaaaaaa, és persze Matolcsy jobbkeze aki már a kormányban is az államtitkára volt, az biztos nem fideszes, az tuti valami libsi vagy szoci vagy jobbikos, IGEN BAZDMEG, gratulálok, ismét nem sül le a büdös hazug pofádról a bőr mert neked ez is felfér rá :DDD te, te szar fideszes bazdmeg, ha ezt kapnád parancsba azt is örömmel tagadnád hogy létezik internet meg elektromos áram.

dunántúli gyerek 2017.04.28. 01:48:54

@pamut: Beperelheted az úriembert is aki szerinted túl gazdag vagy megmondhatod neki milyen dühös vagy.

Csak azt mondom hogy a nevét sem hallottam, de ezek szerint fideszes. Nagy ügy, mindenhol fideszesek vannak ebben az országban.

pamut 2017.04.28. 01:56:58

@dunántúli gyerek:
mi van te rohadék fideszes, már nem jössz azzal a hazugsággal hogy jogállam van és bárkit be lehet perelni? :)

és leszarom szerinted mi nagy ügy és mi nem, meg azt is hogy szerinted libsi vagy jobbikos matolcsy jobbkeze, azt kérdeztem HONNAN VAN A ROHADT GECI FIDESZBŰNÖZŐNEK 3,7 MILLIÁRDJA??????????????????

BiG74 Bodri 2017.04.28. 01:57:49

@dunántúli gyerek:
Majdnem jó, bár gondolom a csecsen csávó pont annyi kurucinfót olvas, mint én. Viszont biztos vagyok benne, hogy ezt az állásfoglalást elküldték neki, megjegyzem, ez egyáltalán nem egy súlycsoport a csákó fenyegetőző hangneméhez mérten.

lombozódó 2017.04.28. 01:59:48

Ha Gyurcsány valótlanságokat állított, akkor minimum rágalmazás és ez bűncselekmény.
A vezér rövid úton lezárhatta volna az ügyet és lecsukathatta volna Ferit.
Miért nem merte megtenni :-))) Tart valamitől ???

dunántúli gyerek 2017.04.28. 02:02:44

@BiG74 Bodri: Én nem hallottam mit mondott a csecsen, de azt igen, hogy a rendőrség vizsgálja a dolgot. Ha nincs jogosultsága mo-n tartózkodni akkor piti ügy miatt is kiutasíthatják Mo-ról, vagyis az EU-ból, és ez így korrekt.

Bár nem értek egyet az emlékmürongálással, de ne ez legyen az elintézés módja.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.04.28. 02:03:00

@teéjesenmindegy: "a százmilliárd megint honnan jött"

Tavaly volt 20 milliárdja, idén 120 milliárdja. De ez lippsi hazugság, mert nem számolták bele a legújabb szerzeményeit, pár bankot, meg a balatoni kempingeket, úgyhogy jó 150 milliárdnál tarthat. Csak az ilyen hölye narancskullancsokat nem zavarja, mert azt hiszik, őket pont nem lopja meg. :))

BiG74 Bodri 2017.04.28. 02:03:59

@lombozódó:
Ez csak cirkusz a népnek. Két bohóc cirkuszi mutatványa, amire rohadtul drága a jegy.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.04.28. 02:05:18

@dunántúli gyerek: "tegyél feljelentést"

Le vagy maradva, már tettek feljelentést.

Az a baj az ilyen narancskullancsokkal, hogy tudatlanok, csak a hivatalos pártpropagandát tolják.

dunántúli gyerek 2017.04.28. 02:05:52

@pamut: De ha nincs neki, akkor milyen alapon állítod, hogy van neki?

pamut 2017.04.28. 02:09:47

@dunántúli gyerek: de van neki bazdmeg.
mennyiért hazudsz bazdmeg batyu?

dunántúli gyerek 2017.04.28. 02:10:51

@pamut: Az Index cikk szerint nincs neki.

Azért kérdezem, honnan veszed, hogy van neki?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.04.28. 02:15:12

@dunántúli gyerek: "lecseréli majd Mészárost"

Már miért cserélné le, hisz nála van a pénze, meg Garancsinál, meg a többi strómanjánál. Tudod, milyen nehéz úgy lopni, hogy a narancskullancsok még örüljenek is neki?

pamut 2017.04.28. 02:16:52

@dunántúli gyerek: az index cikke egy percig nem mond ilyet, ezt csak te hazudod az index nevében. VAN NEKI. Övé a bank majd 10%-a. fentebb be is linkeltem egy másik cikket is.
mennyiért hazudsz bazdmeg batyu, he? hogy nem sül ki a szemed?

dunántúli gyerek 2017.04.28. 02:18:45

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Azelőtt meg azt mondták Símacskánál van a pénze.

Én csak azt mondom, Orbán tegye amit mondott, hozza létre azt az új arisztokráciát. A köv. 4 évben válasszon 4 újat, ezek már csak elboldogulnak.

dunántúli gyerek 2017.04.28. 02:20:03

@pamut: Linkeld ide lécci, mert nagyon sok mindent kéne visszaolvasnom. Ha a cikkből az jön le, hogy van 3,7 milliárdja, akkor én elismerem, hogy benéztem.

pamut 2017.04.28. 02:20:57

@dunántúli gyerek: és még támogatod is a kormányzati szervezett lopást :)))

mikor jöttél rá hogy magyargyűlölő vagy?
mikor jöttél rá hogy a magyarokat csak kifosztandó, kizsákmányolható népségnek nézed?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.04.28. 02:22:54

@dunántúli gyerek: Igen, de a Simicskával összeveszett. Tanult a dologból, most többfelé dobta szét a vagyonát, és megsokszorozta.

pamut 2017.04.28. 02:23:55

Ezt olvassátok :DDD

"2014-es vagyonnyilatkozata szerint mindössze 3 millió forint készpénz és 5,5 millió bankbetét megtakarítása volt 14,4 millió forint bankkal szembeni tartozás mellett, és egy hétéves Opel Astra Classic-ot nevezett meg nagy értékű ingóságként, péceli lakóparkbeli otthona és egy félhektáros jászberényi szántó mellett."

És innen lett hirtelen 3,7 milliárdja a rohadt fideszbűnözőnek :DDDD

dunántúli gyerek 2017.04.28. 02:31:00

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Jól tette, a köv, ciklusban még több arisztokratát javaslok nevelni.

Jobb a sok kis arisztokrata, mint a kevés nagy.

dunántúli gyerek 2017.04.28. 02:42:50

Símacska meglépett Orbán pénzével ez vért kíván!

Komolyan annyira uncsi lesz ez a kampányév, hogy még a 2014nél is uncsibb lesz ha így megy tovább.

Kivéve, ha Soros ármánykodik egy jelentőset, vagy Símacska müsorozni kezd. Az azért még lehet érdekes.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.04.28. 02:47:35

@dunántúli gyerek: Az EU segíly nem növeli a GDP-t. Az elmúlt 7 évben az évi átlag GDP növekedés 0,2% volt az EU segílyt leszámítva. Az NULLA! Az EU segílyt vagy ellopják ofsór cégekbe, vagy hülyeségekre elbasszák. Nem dolgozik itthon a haszon, nem növekszik tőle a magyar GDP. Csúszunk le Bulgária szintjére.

Hatalmas lehetőség volt a GDP 30-40%-át kitevő EU segíly, a segítségével régiós vezetőkké válhattunk volna, de elbaszta a geci oroszbérenc, így meg marad a tök legutolsó hely.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.04.28. 02:49:28

@dunántúli gyerek: "Símacska meglépett Orbán pénzével ez vért kíván!"

Szerintem előbb-utóbb meglesz az a vér, amit szeretnél, a csúti geci nem bocsát, és nem felejt.

dunántúli gyerek 2017.04.28. 02:56:24

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Ugyan, dehogy. Kb. 15%ot nőtt a GDP 2010 óta, és ami fontosabb, ennél nagyobb volt a reálbér emelkedés. A választásra ez lesz 20% a GDPnél, meg 30% plusz átlagos nettó reálbérnél. Ez több mint az 1990-2010es reálbérnövekedés összesen.

Az a 15% GDP pedig megfelel a lengyel-szlovák-cseh átlagnak. Csak míg mi adósságot fizettünk vissza, addig náluk ez még nőtt is egy kicsit, így nagyon ügyesek vagyunk.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.04.28. 03:05:26

@dunántúli gyerek: "reálbér emelkedés"

:))

A szlovákok sehol se voltak, most meg 25%-kal nagyobbak a béreik. És nem 27% az ÁFA.

Az a baj, hogy kritikátlanul beszopjátok a habonypropagandát.

dunántúli gyerek 2017.04.28. 03:11:45

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Dehogy nagyobbak a szlovák bérek 25%-kal, honnan veszed ezt?

A minimálbér ugyanannyi.

Az átlagbért megnézem: 'Platy Slovákov porastú aj budúci rok. Ich priemerná hrubá mesačná mzda s najväčšou pravdepodobnosťou prvýkrát v histórii prekročí hranicu 900 eur. '

dennik.hnonline.sk/ekonomika-a-firmy/531240-rok-2016-priemerna-mzda-na-slovensku-pokori-900-eur

Vagyis 2016ban lépte át a szlovák bér a 900 eurót először, ami mai árfolyamon 281.000

A magyar átlag 2016ban 263.000 volt
www.ksh.hu/docs/hun/xftp/gyor/ker/ker1612.html

Wiktor Benkő 2017.04.28. 04:33:01

@Online Távmunkás: "Elhúzhatna a közéletből"

És ki menne a helyükbe?
A kutyások meg a momentum sokkal rosszabb. Szdsz-gecik!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.04.28. 04:43:43

@Wiktor Benkő: "És ki menne a helyükbe?"

Akár egy random hajléktalan, ha kevesebbet lop, és kevesebbet ront a gazdaságon.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2017.04.28. 08:15:21

@Wiktor Benkő: Persze, minden új ellenzéki párt SZDSZ a Fidesz szerint, pedig ők indultak az SZDSZ ifjúsági tagozataként...
A Momentum egy ügyben összefogta Budapestet, de országosan sehol se vannak, kipukkadt a lufi. A kutyásoknak nincs politikai ideológiája a röhögésen túl, de ott az izlandi példa, hogy poénból simán lehet főpolgármesteri széket szerezni.

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2017.04.28. 08:22:06

Ahoz képest hogy a B1 blog is hasonló marhaságokat ír naponta az oroszokról, mint amit Gyurcsány mond, teljesen meglepő, hogy a nyivánvaló blöfföt és hazugságot, blöffnek nevezik.

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2017.04.28. 08:23:39

@dunántúli gyerek:

A ballib Soros csicskák folyamatosan hazudnak..

Mindenki más tudja, hogy nőnek a reálbérek, és eközben csökken az államadósság.

Az elkúrók ezt fordítva szokták csinálni.

Punxsutawney Mormota 2017.04.28. 08:43:44

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Én is azt hittem. De valaki bedobott a sírjába egy ásót, és azóta is szorgalmasan mélyíti a gödröt a marhája!

Punxsutawney Mormota 2017.04.28. 08:44:50

@dunántúli gyerek: Öcsém! Te jobb, ha nem próbálkozol a számokkal, meg múltkor is megszívtad.
Mesélj, tudod-e már, hogy mi a különbség a negatív és pozitív számok között? Szerintem még mindig nem megy.

Punxsutawney Mormota 2017.04.28. 08:56:03

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Az a baj, hogy terjesztik, nem az, hogy beszopják. Bár megértem... Hiába teljesít jobban Magyarország, gyengeképességű fidelatisos gyökereknek csak ilyen munka jut :D

ulpius66 2017.04.28. 09:26:32

@Punxsutawney Mormota:

Kedves mormota!

Ugyan te sokkal hülyébb vagy az átlag ballibsiknél, de most segítek neked!

Előveszed a "http://www.ksh.hu/docs/hun/eurostat_tablak/tabl/tsdec100.html" dokumentumot, és szépen kiolvasod az EUROSTAT statisztikából, hogy Magyarország egy főre jutó GDP 2002 8.600 euró, míg Szlovákia 8.400 euró.

Na, ekkor jöttek az isteneid, a D-209-es, az Elkúró és a Bajani és a hatalmas tudásukkal sikerült elérniük, hogy 2010-re Magyarország egy főre jutó GDP 9.800 euró, míg Szlovákia 12.400 euró.

Mikor húzott el mellettünk Szlovákia?????????

Miért savazzuk vissza a hatalomba az elkúrókat???????????????????

morph on deer 2017.04.28. 09:26:59

@dunántúli gyerek:
"Orbán tegye amit mondott, hozza létre azt az új arisztokráciát."

Nem tudja.
Ugyanis az 'arisztokrata' nem aznos az 'újgazdaggal' - épp elkenkezőleg!
Ez már megint egyike a műveletlen ámbár határtalanul önhitt orbáni átértelmezéseknek!
Vezérünk ugyanis nincs tisztában a legtöbb idegen eredetű szó valódi jelentésével, de ez egyáltalán nem akadályozza őt a használatukban - majd mostantól azt fogják jelenteni amit ő gondol..!
És lőn.

Az eredmény aztán ilyen hülyeség, mint például ez is. Feltűnőbb esetben stábjának értelmesebb része aztán megpróbálja megmagyarázni, hogy hogyan is értette ő ezt igazából...

Szomorú valójában, hogy egy műveletlen parvenű már a szavak jelentését is hatalmi alapon határozza meg - és a hasonlóan 'intelligens' hívek vakon követik a baromságait ahelyett, hogy kinyítnák az értelmező szótárt vagy az idegen szavak szótárát, stb.
A viktor mondta, tehát az a szent..!
Ahhát!

ulpius66 2017.04.28. 09:33:37

Mormota!
(alszol még?)

Azt meg mán csak halkan teszem hozzá, hogy mind e mellett itthagytak egy szétbaszott országot, nyakunkon az IMF-fel, és az EU csődbiztossal, eladósítva a családokat, a vállalkozásokat, az önkormányzatokat, magát a magyar államot... ezek a "gazdasági zsenik" mindezt a hatalmas gazdasági teljesítményt úgy érték el, hogy a magyar államadósság a GDP 52%-ról, 2010-re a GDP 86%-ra nőtt!!!!

Ki az a barom, aki ezeket akarja visszasavazni a hatalomba??????????
(már úgyértem rajtad kívül......)

"Sérti a fülemet ez a hitetlen beszéd" 2017.04.28. 09:33:58

@1234567890987654321:
pamut úrnál/hölgynél nagyon félrement valami, nekem valami Turet-szindrómás, de legalább ostoba szerencsétlennek tűnik. Szövegértés nála ki nem fejlődött készség, de aki megkérdőjelezi az eszmefuttatását, az már fideszgeci, csak erre tud gondolni. Szűklátókörűsége annyira szembeötlő, hogy az ember már-már azt gondolja róla, valami maszopos csicska láncon tartott, habzó szájú kutyája. :D Mókás na. De vajh, mit vár az ember, ahol hiteles forrásként 444-cikket linkelget, az az oldal legalább annyira a minőségi újságírás csimborasszója, mint a 888.

Nem csoda, hogy egyik bandát sem lehet eltakarítani a picsába, ha ilyenek járulnak urnához.

Punxsutawney Mormota 2017.04.28. 09:34:30

@ulpius66: Kedves socknickű faszkalap! Tipikus esete annak, amikor jobban tetted volna, ha befogod a mocskos habonyista pofádat és a fejedet visszadugod a gazdád kloákájába!

Ki a fasz beszélt a GDP-ről,

6.Lenin 2017.04.28. 09:34:41

@morph on deer:

Szerinted miként alakul ki az arisztokrata réteg, és hány perc alatt?

Pl egy csupaszseggű hajléktalanból kiindulva, mondjuk.

ulpius66 2017.04.28. 09:35:39

@morph on deer:

Morfondírozó!

Ha mán ennyire lovagolsz a szavakon...akkor a "régi" arisztokrácia hogy jött létre, teszem azt 2-3 évszázaddal ezelőtt??

Punxsutawney Mormota 2017.04.28. 09:35:48

@ulpius66: szóval, ki a fasz beszélt a GDP-ről? Az átlagfizetésekről volt szó. A nettó átlagfizetés Szlovákiában 755 euro, Magyarországon 622 euro volt 2016-ban.

A szó, amit keresel: bocsánat!

ulpius66 2017.04.28. 09:40:05

@Punxsutawney Mormota:

Mormota!

Igazad van!

Egyetlen ballibsi soha nem beszél a GDP-ről, hiszen az egy jól megfogható egzakt szám!!!

Tényleg sokkal jobb, a versenyképességről, a "megbízhatóságról", a kiszámíthatóságról és egyéb baromságokról értekezni, hiszen az meg úgy müxik, hogy valamelyik vadbarom ballibsi benyögi, hogy ebben szarok vagyunk, a többi még hülyébb ballibsi meg átveszi, hogy ÍME MILYEN SZAR MAGYARORSZÁG!!!

Mondjuk te az ész nélkül mindent benyaló vadbarmok közé tartozol!
(mondjuk ez a megállapítás nem újkeletű, már rég tudjuk rólad....)

ulpius66 2017.04.28. 09:42:41

@Punxsutawney Mormota:

Köszönöm, hogy kimondtad (leírtad) hogy bocsánat, de én nem bocsátok meg neked!

Tudod hogy van.

Van az a szint ami alá nem megy le az ember!

Egyebekben meg szerinted van-e összefüggés az egy főre jutó GDP és az átlagfizetés között?

ulpius66 2017.04.28. 09:45:21

Mormota!

Egyebekben meg guglizd ki, hogyan alakult az átlagfizetés 2002-2010 között Magyarországon és Szlovákiában esetleg Romániában......

Ha átolvasgattad, amit kétlek......na akkor ismételten üvöltheted, hogy vissza a kormányba az igen-igen tehetséges ballibsiket.....

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.04.28. 09:46:20

@ulpius66: "van-e összefüggés az egy főre jutó GDP és az átlagfizetés között?"

Egyik alacsonyabb, mint a másik.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.04.28. 09:47:40

@ulpius66: "2002-2010 között"

Hahó, az emútnyócév már 7 éve emút. 7 éve a geci oroszbérenc teszi tönkre az országot!!!!!!!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.04.28. 09:48:35

@ulpius66: "Egyetlen ballibsi soha nem beszél a GDP-ről"

Hogy hívják?

nu pagagyí 2017.04.28. 09:56:16

Orbán összeharácsolt vagyonának nagy részét strómanok kezelik a Mészáros-Tiborcz-Garancsi-féle holdingok közvetítésével. A "nyereséget" viszont biztosan kimenekíti külföldi számlákra, mert a szerencse ugyebár forgandó. A hivatalos vagyonbevallását ismerjük: 700 ezer forint, meg néhány ingatlan. A strómanok nagyságrendjét ismerve, a milliárdok tehát máshol vannak.

Korábban meg is nevezték a svájci "bankárját', de szerintem a környezetében felbukkanó arab "üzletemberek" is esélyesek a vagyonkezelésre.

Megfelelő eszközökkel biztosan fel lehetne tárni az Orbán-vagyon nyomait, de azt kétlem, hogy Gyurcsány birtokában van ezeknek. Ha nála lenne, nem szórakozna, azonnal nyilvánosságra hozná, mert csak az utóbbi jelentene "életbiztosítást" az az Orbán-féle állampárt sunyi eszközei ellen és csak így lenne esély arra, hogy az emberek felismerjék a hatalmat birtokló maffia természetét.

Punxsutawney Mormota 2017.04.28. 09:57:23

@ulpius66: Figyelj, kloáka fejű hazaáruló söpredék. Benézted. Sokadszor. Mondtam már neked mocsodék, hogy használd a német nickedet, mert abban legalább van valami fantázia.
Ugatsz a faszságról, és közben megpróbálod megmagyarázni a megmagyarázhatatlant, te takonygerincű habonyista hányadék.

Segítek, mert nem erősséged az olvasás (sem). Az átlagfizetésről volt szó. Nem a GDP-ről. Á-T-L-A-G-F-I-Z-E-T-É-S. Húzz vissza a kisegítőbe, a kedves, türelmes tanítónénid majd segít kibogozni a szálakat.
Tényleg hihetetlen, hogy már minden hülyét felvesznek a fidelitasba!

A dunántúli gyerek nickje is hozzád tartozik? Mert akkor érthető, hogy egy ekkora faszság után eltűnik, és újjáéled, mint Ulpius.

Punxsutawney Mormota 2017.04.28. 09:58:33

@ulpius66: Nem mész le a szint alá? Ez így van. Már réges-régen elérted mindennek a legalját, tróger koma!

nu pagagyí 2017.04.28. 10:15:00

@ulpius66: 2010 és 2017 között sajnos még jobban leszakadtunk az említett versenytársaktól, pedig az említett országokban nincs is olyan frankó, hatékony diktatúra, mint a miénkben. A balti országokról, csehekről ne is beszéljünk, ők már a nyugati színvonalat ostromolják. A rezsim egyetlen hatékony beruházása, az óriásplakátok, sajnos nem pótolják a nemzetközi versenyben való helytállást, de te ettől te még boldog lehetsz. Utóbbi ugyanis szubjektív, függ a saját igényszintedtől. Sajnos az ország többsége nem osztja együgyű lelkesedésedet.

honnanlett3milliardja 2017.04.28. 10:24:29

Annyira mosolygok, ahogy a sok megmondó ember kétségbeesésükben és irigységükben itt vergődik, miközben szeretett házi istenük csak ilyen "nagyon toltam, kicsit bement a gatyába" szintű pukkantást tudnak összehozni a nagy kormánybuktató elképzeléseikből. Botkát legszívesebben már partvonalon kívül tudnák már a sajátjai is, Fletó egy eLOeL, a többiek meg vannak még egyáltalán? Ennyi a nagy, "demokratikus" ellenzék? A kormányváltó erő? :-)

Meg fékevesztett habzású pamut copy-paste kommentjei a milliárdokról. Tudja, hogy az általános iskolai bizonyítvánnyal a farzsebben egész életében nem fog annyi pénzt látni, mint ezek az emberek egyetlen év alatt. Ezért - mivel csak ennyire futja a képességeiből - bal kezének kis ujjbegyeivel nyomkodja a billentyűket - különös tekintettel a Caps Lockra, mert csak úgy lehet ám igazán nagyot mondani, ha nagy is betűvel van leírva - közben a másik kezével az asztal alatt maszatol, mert végre valahol újra és újra leírhatja a nagy lelki törését, és ettől újra és újra merev lesz a kis nudli.

Azt hiszem már csak egy kávét hozok, és olvasgatom tovább a kommenteket, mert rendkívül feldobják a napomat.
Ti pedig szorgosan írjátok a minél hangosabb és szaftosabb hozzászólásokat, hajrá, adjatok a kormánynak, ennél több úgy se jut nektek a következő jó néhány évben, és lássátok: én nem sajnálom tőletek ezt a kis örömet :-))

ulpius66 2017.04.28. 10:24:43

@nu pagagyí:

11 hónap múlva parlamenti választások lesznek Magyarországon.... azaz VÁLASZTANI KELL!

Én inkább százszor választom a FideSS-maffiát és a Patást, mint a ballibsiket,
- akik százezer számra akarják betelepíteni a migráncsokat Magyarországra
- le akarják bontani a határkerítést
- akik csontig benyalnak SoroSS-nak és Brüsszelnek, a bankoknak és a multiknak
- akik el akarják törölni a rezsicsökkentést
- akik ismét a cigányokat akarják "segíjezni"
- akik agyon akarják adóztatni a keresetből és fizetésből élőket
- akik el akarják venni a nyugdíjasoktól a Fidesz által nekik adott 13. havi nyugdíjat
- akik ismét 8-10 %-os inflációt és alapkamatot akarnak.....
... és így tovább!!!!!

MÉRT VÁLASSZAM ÉN A BALLIBSIKET A FIDESZ HELYETT?????????????

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.04.28. 10:29:49

@honnanlett3milliardja: "egész életében nem fog annyi pénzt látni, mint ezek az emberek egyetlen év alatt."

Az tuti. Pénztáros Lőrincnek nem érdemes lehajolnia egy húszezresért, mert "munkával" többet keres. 13900 forintot másodpercenként.

Engem inkább az érdekelne, hogy az ilyen kollaboránsoknak mennyi esik le belőle, hogy ilyen vehemenciával tolják a geci oroszbérenc szekerét.

honnanlett3milliardja 2017.04.28. 10:31:02

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Nekem ennyi elég is. Ennél többet már is kérek. Folytasd, kérlek. :-))

Punxsutawney Mormota 2017.04.28. 10:34:40

@ulpius66: Hazuuuuuuuuuudsz, gyökér! Vagy olyan ostoba vagy, hogy az már BTK-s cselekmény. :D

ulpius66 2017.04.28. 10:35:59

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

FideSS-tolvaj!

Nem vagy te egy kicsit irigy?
(mán kérdeztem, de elfelejtettem, kire fogol savazni 11 hónap múlva...)

ulpius66 2017.04.28. 10:37:23

@Punxsutawney Mormota:

Mormota!

neked tényleg ütős érveid vannak a ballibsik mellett!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.04.28. 10:39:03

@nu pagagyí: "A balti országokról, csehekről ne is beszéljünk, ők már a nyugati színvonalat ostromolják. "

Előre szánom őket, előbb-utóbb a libsi Svájc sorsára fognak jutni. Mi viszont a putyini úton menve kőgazdagok leszünk, mint az oroszok. :))

ulpius66 2017.04.28. 10:40:46

Mormota!

Egyebekben meg NEM HAZUDOK, így marad a BTK-s eset!

Szerintem mán meg is teheted a feljelentést.......azon azért ne nagyon csodálkozzál majd ha annak néznek, ami vagy, azaz TOTÁL HÜLYÉNEK!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.04.28. 10:43:06

@Punxsutawney Mormota: "olyan ostoba vagy, hogy az már BTK-s cselekmény."

:))

Aki az oroszok életszínvonalára akar "fölemelkedni", mint a fideSSes agysebészek, az nem lehet ostoba. :))

morph on deer 2017.04.28. 10:44:03

@ulpius66:
"teszem azt 2-3 évszázaddal ezelőtt??"

Teszem azt 2-3 évszázaddal ezelőtt, vagy még jóvalrégebben!
Aztán tartották a formájukat, ha eléggé rátermettek és/vagy szerencsések voltak, vagy meg nem és kihaltak, elszegényedtek stb.
Először is nemesi/főnemesi rangú családokról van szó, nem ritkán további titulusokkal ellátva, amihez járt a birtok/vagyon, társadalmi státusz.
Mondjuk a keresztlevelük így kezdődött, hogy "de genere nobilis XX" - azaz "az XX nemesi ágból származó..." ésígytovább.

Az arisztokráciához tartozott ugyan földbirtok, vagyon, stb., de a földbirtokos nem lett automatikusan arisztokrata, akkor sem, ha elért egy bizonyos méretet. Az földbirtokos colt, oligarcha, nábob, whatever, de nem arisztokrata.
A későbbiekben amikor a vagyonszerzés egyéb módjai is kialakultak, további elnevezések is bekerültek a képbe, mint pl 'iparmágnás' - és továbbra sem arosztokrata. Címeket persze lehetett vásárolni is, de az megint más.

Szóval orbán legfeljebb az ún. 'nagytőkés' vagy 'Nemzeti nagytőkés' réteget "teremthet meg" - de az közel sem arisztokrácia. Azt csak uralkodók hoz(hat)tak létre, levitézlett labdarúgók nem.
Ennyit dióhéjban. Jó, ekkora dió sikerült...
Olvass utána, ha ráérsz.

morph on deer 2017.04.28. 10:46:13

@6.Lenin:
Nem idő kérdése, lásd az előző posztomat.

Punxsutawney Mormota 2017.04.28. 10:49:13

@ulpius66: MInek magyarázzak neked? Tudom, hogy hazudsz. Te is tudod, hogy hazudsz. Mindenki tudja, hogy hazudsz. Még a családod is tudja, hogy hazudsz.
Egy bértapsolónak hiába magyarázod, hogy szar volt a színházi előadás, a rendező tehetségtelen, a színészek csapnivalók - amíg kitart a béred, amíg fizetnek, addig bizonygatod, hogy milyen kurva jó kurmányunk van. És hazudsz éjjel-nappl, ugye-ugye?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.04.28. 10:50:53

@ulpius66: Széchenyire gondolsz. Vele legfeljebb Soros György ér fel, semmiképpen a ganéj Pénztáros Lőrinc meg a geci ororszbérenc gazdád. :))

A Pénztáros Lőric szerintem olyan buta, hogy maga is elhiszi, hogy saját erejéből gazdagodott halálra. :))

Vele csak a szánnivaló fideSScsicskák versenyezhetnek. :))

ulpius66 2017.04.28. 10:53:53

Morfondírozó!

Itt van mindjárt Andorra, akinek társhercege a francia elnök.

"Az Andorrai Hercegség
Uralkodók: Francois Hollande (Franciaország köztársasági elnöke és Andorra társhercege) és Joan Enric Vives Sicília (katalán főpap, a római katolikus egyház érseke, Urgell püspöke és Andorra társhercege)

Elődjeik: Nicolas Sárkozy és Joan Martí Alanis
Uralkodnak: 2012. május 15-től és 2003. május 12-től
A Franciaország és Spanyolország között elterülő Andorra Európa legnagyobb törpeállama. Államalapításának évét 819-re tehetjük. A hagyomány szerint az andorraiak önrendelkezési joga Nagy Károlytól származik, aki a mórok elleni harcban való helytállásukért adományozta ezt nekik. A terület feletti ellenőrzés a helyi Urgell grófjáé lett, később Urgell egyházmegye püspökére szállt.

A 11. században a püspök és a szomszédos francia gróf között viszályt szült a terület hovatartozása, ezért 1278-ban a konfliktust társhercegséggel küszöbölték ki. Ezáltal az Andorra feletti uralom megoszlott a francia Foix grófja (akinek társhercegi címe később a francia államfőre szállt) és a katalán La Seu d’Urgell püspöke között. A társhercegség feudális intézménye által született meg a mai Andorra."

Gonoszgólya 2017.04.28. 10:54:50

Hehehe...a sok kis fideszgeci ganéka hogy beindult már....
Mi van köcsögök, dupla órabérrel fizetik ezeket a kommenteket?

Punxsutawney Mormota 2017.04.28. 10:55:31

@ulpius66: Szegény, szegény harcipincsi... Nem, nem BTK, inkább csak simán gondnokság alá kellene vetetni.
Nagyon ravasz fordulattal bevetted, hogy "jajjj, én nem vagyok fideszes", ami igaz is, nem vagy fideszes, téged megfizetnek azért, hogy a fidesz hazug propagandáját terjeszd, miközben egy púp vagy a társadalom hátán.
Ahogy a másik nickednek írtam, habonybácsiék nem fizetnek utánad adót, tb járulékot és semmi egyebet. Azt is írtam, hogy lényed bár groteszk, de szükségszerű velejárója a bokacsattogtatós, tekintélyelvű mintaállamnak, amelynek segglyukából kipottyantál, és amelybe iziben húzol vissza, amikor úgy érzed, hogy nem bírod a nyomást.
Sajnálom, hogy úgy érzed csak így juthatsz előre a fidelitasos ranglétrán. Miért nem mész el inkább polcfeltöltőnek a Tescoba? Így is, úgy is ott fogod végezni, ha egyszer a gazdád szélnek ereszti a harcipincsiket.

6.Lenin 2017.04.28. 10:55:33

@morph on deer:

Értem.
Isten nincs, de kiválasztott népe van.
Már volt olyan, aki arisztokrataként jött le a fáról. A többiek büdös proliként.Világos, és logikus. Valószínűleg nem mind1, hogy ki, milyen fán csücsült előtte.
Minden előre elrendeltetett, az is, hogy csak a ballibáknak lehet igazuk.

A többi felesleges szájtépés. Kőbe van vésve.

ulpius66 2017.04.28. 10:59:38

Morfondírozó!

Még jobb Malajzia!!!

Ott választják a királyt, öt évre.....

"Az új király megkezdte uralkodását Malajziában

Ma kezdte meg uralkodását az új maláj király Kuala Lumpur-i palotájában. Bár a koronázás már decemberben meg volt, hivatalosan csak mostantól uralkodik V. Muhammad.
A tiszteletére tartott ünnepségen átvette a hatalmát szimbolizáló maláj tőrt és ezzel kezdetét vette az uralkodása.

V. Muhammad az egyik legfiatalabb király Malajziában
Az ünnepségen részt vett Najib Razak miniszterelnök és felesége, valamint Zahid Hamidi miniszterelnök-helyettes és Muhtadee Billah brunei trónörökös is.

A 47 éves, hithű muszlim V. Muhammad a délkelet-ázsiai ország 15. uralkodója. Nagy-Britanniában tanult, a délkelet-ázsiai ország történetében ő az egyik legfiatalabb király. Eddig Malajzia konzervatív-iszlamista északi szövetségi államának, Kelantannak volt a szultánja, és a trónon az ország addigi legidősebb királyát, a 89 éves Ibni al-Marhum Tuanku Abdul Halimot váltotta, aki kivételesen kétszer is viselte a vezetői tisztséget.

Malajziában 5 évente választanak új királyt
V. Muhammad az extrém sportok és az autók nagy kedvelője, futóversenyeken vesz részt, és a laza utcai viseletet részesíti előnyben.

Malajzia uralkodóját, aki egyben a hadsereg parancsnoka is, nagy tisztelet övezi, annak ellenére, hogy szerepe pusztán jelképes, a politikai hatalom ugyanis a kormányfő kezében összpontosul. A király bírálata tilos az országban, portréja pedig ott díszeleg valamennyi középület falán.

A csaknem 29 millió lakosú Malajziában ötévente választással kerül trónra az új király, ami a világon egyedülálló."

Punxsutawney Mormota 2017.04.28. 11:05:24

@ulpius66: Mondtam már neked - de úgy tűnik, hogy eddig terjed a memóriád -, hogy szarok a balliberálisokra, meg a Jobbikra, az MSZP-re és a DK-ra is. Ha rajtam múlna, akkor Orbán baba Gyurcsányal játszana scrabble-ta börtönben.
Szóval lepereg rólam a libsizésed, szerencsétlen sorsú barátom!

ulpius66 2017.04.28. 11:06:29

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

FideSS-tolvaj!

Szóval kire fogol savazni?

Javaslom a Kétfarkúakat, azok is olyan viccesek, mint te.....

ulpius66 2017.04.28. 11:08:48

@Punxsutawney Mormota:

Mormota!
(alszol még, vagy ébren vagy ennyire barom????)

Ha senki sem a kedvenced, akkor kire fogol savazni?
(mán úgy értem, ha rajtad kívül mindenki hülye....persze mindenki hülye, de a fideszesek még hülyébbek!!)

ulpius66 2017.04.28. 11:09:53

Mormota!

neked is javaslom a Kétfarkúakat!

Azok is legalább akkora állatok, mint te is vagy!
(így legalább egymásra találtok.....)

ulpius66 2017.04.28. 11:11:00

Nekem egyébként bejönnek a Kétfarkú Kutyák!

Szeretem az állatokat!

ulpius66 2017.04.28. 11:15:11

@Gonoszgólya: "Mi van köcsögök, dupla órabérrel fizetik ezeket a kommenteket?"

Gonoszkodó golyó!

A többiek nevében nem tudok nyilatkozni, én speciel dupla bért kapok péntek délelőttönként!
Remélem nem sajnálod? Kicsike pénz, de nekem jól jön!

Egyebekben te kitől kapsz pénz ezért a kommentekért?
(azt fel sem merem tételezni, hogy saját jogon vagy ennyire hülye....)

ulpius66 2017.04.28. 11:18:03

@Punxsutawney Mormota: "@ulpius66: Mondtam már neked - de úgy tűnik, hogy eddig terjed a memóriád -, hogy szarok a balliberálisokra, meg a Jobbikra, az MSZP-re és a DK-ra is."

Mormota!

lehet, hogy én nem figyeltem eléggé, de mintha a ballibsiket, a JOBBIK-ot, az MSZP-t és DK-t nem szidnád olyan hévvel, mint a FideSS-maffiát!
(vagy szimplán megint csak hazudtál.....)

Punxsutawney Mormota 2017.04.28. 11:27:32

@ulpius66: Jajjj, gyengeképességű harcipinokkió... Már megit mellélőttél. Őket is ekézem, de mit tegyek, ha most éppen a kenyéradó gazdáid fosztják úgy ki az országot, ahogy 44-45-ben a nácik és a ruszkik tették?
Húzz vissza a kutyaólba, bár a kilógó orrodról mindenki megismer majd, Makszim Makszimovics

morph on deer 2017.04.28. 11:39:02

@ulpius66:
Költözöl Andorrába, vagy mi van?
:)
Ugyan 1278-ban épp nem volt olyan "Orbán" szolgálatban aki adhatott volna bármilyen rangot is a mai orbánnak, de talán sikerül valamilyen visszamenőleges hatályú törvénnyel megoldani ezt a problémát is :D

Ugye az megvan, hogy nem Hollande vagy Sarkozy nevezte ki magát - vagy mást - társherceggé? Gondolom igen, de ki tudja, mit hoz a 'múlt' ahogy így gombamód szaporodnak az "igazi" kékvérű fideszes arisztokraták, direkt a trágyadomb mellől...
Végül is miért ne? A gombának bevált.

morph on deer 2017.04.28. 11:55:03

@6.Lenin:
"Valószínűleg nem mind1, hogy ki, milyen fán csücsült előtte."

Ja. És a rohadt ballibsi uralkodók adományozhattak csak nemesi címeket, nekünk meg csak egy ilyen nyomorult nemzetiszocialistára telik. Szar ügy, na.

Tudom, hogy gőzerővel zajlik a történelem "helyesbítése", de elvtársaid még nem jutottak vissza "A nemesség kialakulása" című fejezetig, addig pedig a rendek és rangok maradnak az eredeti formájukban.
Ez van, bár a szivem szakad meg, hogy a Mészáros nem lehet azonnal arisztokrata... dehát nem!

Talán ha viktorka lovaggá ütné?
Stílszerűen, mondjuk (egy szívlapáttal) (Szent István?) Attila/Atilla kardjával..?
Fog ez sikerülni, semmi kétség!

Na látod, hogy szívemen viselem a "NemZeth GázhSzerelőjénekh" sorsát..!

pamut 2017.04.28. 12:47:51

@dunántúli gyerek:
Nem hazudik, te hazudsz, az index cikk semmit sem cáfol.

pamut 2017.04.28. 12:48:46

@honnanlett3milliardja:

BAZDMEG batyu, ennyire fáj hogy rákérdezek az újabb lopásotokra, hogy még új kamunikket is csináltál? :DDDD

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2017.04.28. 14:11:19

@Ivan Ketler:
Meg: Révkomárom, meg: Öreg- Komárom,.....meg: Komarno.
Nem azzal van a baj, hogy jelzi, más név is létezik, hanem:"Komárno az anyád picsája!"
Meséljem el az ilyen faék egyszerűségű embernek, mit éreztünk akkor amikor katonaként 1968-ban bevonultunk Csehszlovákiába és KOMARNO-n áthaladva a magyar nyelvű lakosok szidtak és köpködtek bennünket?!
Vagy azt, hogy a mai Szlovákiában élő magyaroknak - pár éve még lesajnáltuk őket - eszük ágában nincs Magyarországhoz tartozni! Ezen mondjuk nem is lehet csodálkozni!

6.Lenin 2017.04.28. 15:13:28

@morph on deer:

A rendek, rangok sorozata néha megszakad, és indúlhatnak újak is. Mészáros valószínűleg még nem lesz arisztokrata (1 modern liberális világban, pedig király lenne az ilyen sztori), de a leszármazottai lehetnek modern intelligens, művelt emberkék.
Arisztid + Tasziló meg már régen a múzeumokba valók.

morph on deer 2017.04.28. 18:13:50

@6.Lenin:
Hát valakinek annak sem ártana már lenni a felcsútiak közül, mert jelenleg elég gyér a felhozatal.

Attól ugyan arisztokrata egyik sem lesz, de messze többet nyom a latban, mint akármilyen kitalált titulus.
Ez mindenesetre nem változtat azon a tényen, hogy orbán sem nem hivatott, sem nem jogosult "arisztokráciát" alapítani, jobban mondva az amit éppen csinál a "nemzeti oligarchia" felépítésével, annak semmi köze az arisztokráciához.

Azaz orbán már megint nem a megfelelő kifejezést használta, dehát nem ezért szeretjük! Khmm...

6.Lenin 2017.04.28. 19:05:54

@morph on deer:

Jól mennek a dolgok, ha már csak ilyesmikbe tudsz belekötni. Természetesen jogod van bármibe, bármit belegondolni, vagy a saját elképzelésed szerint értelmezni, de ez nincs semmi befolyással a lényegre. Egy vélemény a sok közül, lehet igaz is, elfogult is, sőt félrevető is. Ezt azok döntik el, akik olvassák, aztán 1etértenek, vagy nem. ez már csak így működik. Nincs nagy jelentősége.
Időtöltésnek akár hasznos is lehet. Persze lehet cáfolni is, ha nincs jobb dolgunk momentán.
De én bízom benne, hogy nagyon jól értetted, mire is gondolhatott Orbán, mikor nem a megfelelő kifejezést használta, csak jólesett belekötnöd.

dunántúli gyerek 2017.04.28. 19:58:20

@villamos alóli kacaj nem mindig őszinte: Nem. Révkomárom sosem létezett, ahogy Öreg Komárom se.

A város 800 éves, 71 éve tartozik Csehszlovákiához.

Azóta a magyarországiak hívják révkomáromnak, öreg komáromnak, de ez nem történelmi név. A város neve magyarul Komárom, és mindig is az volt, a szlovák müneve Komárno.

A mai, Magyarországi komáromot -mint városrészt- trianonig Újszőnynek hívták, bár városnak nem nagyon volt mondható.

morph on deer 2017.04.28. 21:16:22

@6.Lenin:
"nagyon jól értetted, mire is gondolhatott Orbán"

Szerintem az egy eléggé lesújtó 'szegénységi bizonyítvány' amikor az ország miniszterelnöke nem azt mondja amit gondol, hogy mond, aztán pedig ragaszkodik hozzá, mert ugye ő tévedhetelen.
Meg műveletlen, csak ő ezt nem így tudja.
Nyilván azért is kisérletezget a - számára - idegen szavak használatával, mert az a téves felfogás vezérli, hogy attól intelligensnek tűnik. Nem így van.

Nekem rendszerint a "Keeping up appearances" hősnője, Hyacinth Bucket jut eszembe, mint a sznobéria archetype-karaktere, amikor hallom, ezeket, viccen kívül.
Vagy mint legutóbb Lázárt az "adekvált" (sic) megoldásával...
Szóval gyászos egy gyülekezet.

Nem az a gond, ha valaki ezeket a kifejezéseket nem ismeri, nem pontosan ismeri, hanem az, ha annak ellenére használja, hogy pontosan tudná mit jelent és milyen összefüggésben jelenti azt, amit éppen közölni szándékozik.

Elég, ha csak a "populista" meg az "illiberális" szavak valódi és orbánosított jelentését említem, de már vagy tucatnyi hasonló történt.

Igazad van, de azért kötök bele, mert lehet! Továbbá azért, mert ebben az esetben kifejezetten zavar a Hyacinth jelenség.
Nem tudom elképzelni, hogy ne lenne egy mameluk a közelben, aki örömmel kikeresné a 'problémás' szavak jelentését a vezér számára, hogy ne égesse már magát se, hiszen ő a miniszterelnök!

Legalább az én kedvemért :)

6.Lenin 2017.04.28. 21:28:33

@morph on deer:

"Legalább az én kedvemért :) "
Talán még....(de ilyen messzire még gondolatban sem merek elmenni )

1234567890987654321 (törölt) 2017.05.14. 00:49:16

@pamut:
Tudsz te rendesen olvasni, megy a szövegértés?
Miből gondolod, hogy nekem félórába került leírni a fenti szösszenetemet? Ne magadból indulj ki... más megtanult az iskolában irni-olvasni-fogalmazni rendesen.
Ki rágalmaz téged és mivel? Nyilvánvaló, hogy fizetett blog troll vagy.
Ember önmagától nem tölt ennyi időt politikai blogokban, mint te és hasonszőrű elvtársaid. Másrészt folyamatos harcot folytatsz az egyik politikai oldal ellen, hogy a másikat előtérbe tolva fényezhesd. Ergo pártember vagy, aki zsetonért veti izzó sorait képernyőre. Nincs ezen mit szégyellni, én programírással keresem a betevőt, te fröcsögsz egy párt nevében, más meg falevelet szed a parkban. Ki-ki képességei szerint ugyebár.
Ki a fene akarja elterelni a figyelmet a fidesz tolvajlásairól? Csak figyelmedbe ajánlottam a másik oldal szembeötlő gyarapodását is, ami valahogyan elkerülte lánglelkű igazságérzetedet. Nehogy valaki felróhassa neked, hogy csak az egyik párt érdekei mentén cselekszel. Jobb az ilyet elkerülni ugyebár.
Mint írtam is vala, fogalmam nincs, hogy akár ez a fidesz gyerek, akár feri mivel keresi a betevőnek szánt sok zsetont, de nekem 100 év is kevés lenne, bámulom is a teljesítményt. Meg hogy valószínűleg mindketten a megfelelő forrást csapolják meg, de alaposan. Ebben szerinted mi a fidesz mosdatása, te szerencsétlen együgyű hülyegyerek?
Amúgy megjegyezném, kihúztad a gyufát. Nem vagyok se fideszes, se sunyi, se kollaboráns. Veled ellentétben.
Én mindkét, sőt, az összes politikai oldal képviselőjét nagyon szivesen Dunába lőném.
Tele van a tököm a Brüsszelben hajbókolókkal, az országot elprivatizálókkal, a tolvajokkal, az oroszbarát cukiságfaktorokkal, az EU támogatásokkal, amikből sosem lesz termelőkapacitás, max. utak épülnek, hogy könnyebben jusson el hozzánk az olcsó üveggyöngy, amit az EU elénk vet, cserébe az olcsó munkaerőnkért.
Én egy erős, független Magyarországot szeretnék, aki erős szövetségese a NATO-nak, mert az véd meg minket az oroszoktól. Erős gazdasági kapcsolatokat ápolnék Európával, de független ország polgára szeretnék lenni, nem pedig tagja egy Európai Birodalomnak. Európa majd összes országa harcolt már ellenünk, nem bízok egyik nagyhatalom politikai jóindulatában sem. 500 éven át nem voltunk függetlenek, aztán most meg mindenki szalad az akol melegébe... kik Brüsszelbe, kik Moszkvába, kik Washingtonba. Magyarországot, öntudatos magyar embereket egyik politikai párt sem akar látni itt.
A probléma az, hogy amilyen a nép, olyanok a vezetők. Te, kedves hülye pamut, pontosan megmutatod miért vannak ilyen elbaszott vezetőink. Tökéletes példája vagy a férevezetett hülyének, aki hisz abban, hogy majd ha az ő pártja hatalomra kerül, akkor! Vagy egy szimpla fizetett hazudozó vagy.
Megvetlek.
Persze szivesen kitaposnám a mosdatlan szádból a fogsorod a tarkódon keresztül, vagy húskampóra akasztanálak, hogy láncfűrésszel daraboljalak kicsit, de a büntetés, ami a megsemmisítésedért jár nincs arányban azzal a csekély élvezettel, amit a megsemmisülésed okozhatna. Úgyhogy élj, virulj és dögölj meg a neved napján, te seggfej.
Maradok tisztelettel képen köpve Téged.

@1234567890987654321: bazdmeg batyu, te pont olyan aljas és sunyi vagy amennyire ostoba is :D kéeps vagy félóráig személyeskedni ellenem, rágalmazni ellenem, összevissza hazudozni rólam totálisan légbőlkapot rágalmakat csak hogy terelj a gazdád rablásairól? :DDDD

mit képzelsz te rühes kollaboráns fasz fideszes hazaáruló, hogy ez majd működni fog? :D mit képzelsz, hogy sikerül elterelned arról a szót hogy egy fideszes maffiózó a semmiből előrántott 3,7 milliárdot? :DDDDDD

a sunyi aljasságod közben valahogy elfelejtetted elmesélni hogy HONNAN LETT A FIDESZES GECINEK HIRTELEN 3,7 milliárdja bazdmeg???? amikor 3 éve még a nullán volt?

és ha már ekkora mocskos hazug karaktergyilkos fideszes pofád, azt is elmesélheted hogy annak strómannak, a Kárpát-medence legnagyobb tolvajának, Mészáros gecinek hogy lett EGY ÉV ALATT 100.000.000.000 Ft-ja, azaz SZÁZMILLIÁRD FORINTJA BAZDMEG??????????

pamut 2017.05.15. 10:04:06

@1234567890987654321:

"szivesen kitaposnám a mosdatlan szádból a fogsorod a tarkódon keresztül, vagy húskampóra akasztanálak, hogy láncfűrésszel daraboljalak kicsit, de a büntetés, ami a megsemmisítésedért jár nincs arányban azzal a csekély élvezettel, amit a megsemmisülésed okozhatna. Úgyhogy élj, virulj és dögölj meg a neved napján, te seggfej."

:)
Bayer, személyesen? :)

1234567890987654321 (törölt) 2017.05.18. 23:53:06

@pamut: Az ki?
Ja, valami fideszes fasztarisznya.
Ki a fenét érdekel.
süti beállítások módosítása