B1 blogcsalád



Alternatív tényt állított a kormánypropaganda arról, mennyien támogatják a CEU bezárását

2017. április 22. - nickgrabowszki

Üdvözöljük a párhuzamos valóságban, ahol mindennek az ellenkezője igaz.ceu_2.jpg

Másfél hete, 

  • amikor az a CEU bezárása a világlapok címlapjain szerepelt,
  • amikor Trump végképp jelezte, nem ereszkedik addig, hogy Orbánnal szóba álljon,
  • amikor Brüsszelben egymást érték a harcias nyilatkozatok a Fidesz (illetve sajnos Magyarország) kizárásáról,
  • amikor Budapesten többtízezres tömegtüntetéseken álltak ki az emberek a CEU mellett, és követelték Orbán távozását,

akkor a kormánypropaganda előállt azzal, hogy mindez nem baj, ez csak a Soros-hálózat, a hangos kisebbség, a "félrevezetett fiatalok", akiknek Soros fizette a repülőjegyét, a csendes többség velük van.

A kormánykitartott Századvég azt közölte, mérésük szerint a magyarországi választók 70 százaléka egyetért a kormánnyal. Ekkora arányban válaszoltak ugyanis igennel arra a kérdésre, hogy

Ön inkább egyetért vagy nem ért egyet azzal, hogy Magyarországon csak olyan külföldi egyetem adhasson ki diplomát, amely betartja a magyar jogszabályokat és külföldön is folytat valós oktatási tevékenységet?

Erre az eredményre nagyon büszkék voltak a Fideszben, mert ez azt jelentette volna, hogy a legfontosabb közegben, ahonnan a hatalmuk ered, erős és megingathatatlan a helyzetük. És ha a 70 százalék igaz volna, akkor a helyzet csakugyan ez volna.

De ezt a 70 százalékot, ti., hogy ennyien támogatják a CEU bezárását, empirikus tapasztalatok alapján már akkor sokan megkérdőjelezték most pedig még inkább kétségessé vált. Vagy inkább kiderül róla, hogy

nem igaz.

Két másik cég ugyanis homlokegyenest ellenkező eredményre jutott:

nemhogy támogatnák a választók az Orbán-kormány politikáját, de a népesség többsége egyenesen ellenzi azt.

Sőt, még a Fidesz-szavazók többsége se áll Orbánék mellett a CEU ügyében.

Előbb a Jobbik-közeli Iránytű Intézet közölte, nemhogy 70, de csak 7 százalék támogatja a CEU likvidálását, bezárását, külföldre űzését. A teljes népesség 53 százaléka szerint ez kifejezetten rontaná a magyar felsőoktatás helyzetét. Még a Fidesz-szavazóknál is csak 11 százalék véli úgy, hogy javítaná.

Szombaton pedig a Vasárnapi Hírek tette a közzé a Publicus Intézet felmérését, amely szerint

a szocialisták, jobbikosok, bizonytalanok egyöntetűen ellenzik a CEU bezárását is – és a fideszesek 35 százaléka is. Utóbbiak körében rendkívül magas azok aránya – 26 százalék –, akik nem válaszoltak érdemben a kérdésre. 

Az jól látható, hogy a 3 közvélemény-kutató más kérdésre kért választ:

  • a Századvég a törvények betartását és a valós oktatási tevékenységet hangsúlyozta,
  • az Iránytű és a Publicus a CEU bezárásáról érdeklődött.

A kormánypropaganda intézet kérdése erősen befolyásolta vagy inkább meghatározta a választ is, hiszen ki ne várná el a törvények betartását (legalább a másiktól).

A kérdés nemcsak manipulatív, hanem megtévesztő irreleváns és hazug volt:

a CEU-t nem a létező törvények betartására kötelezték, hanem új jogszabályt hoztak az ellehetetlenítése érdekében, ami - ha a helyzet nem változik - ahhoz vezet, hogy bezárni kényszerül a Budapesten oktató, de 90 százalékban amerikai diplomát adó egyetem.

Ezt így látják Washingtonban, Brüsszelben, a CEU-n. A világon mindenütt, leszámítva Felcsútot és a Kossuth tér bizonyos részeit.

A Századvég tehát nem megkérdezni akarta a választókat a CEU bezárásáról, hanem meggyőzni őket (a megkérdezetteket és a "kutatást" olvasókat is), hogy nem ez történik. Ha a bezárásról kérdeztek volna, akkor - mint az a másik 2 cég eredményeiből látszik - mást válaszolnak még a fideszesek is.

  • Lehet persze, hogy meg is kérdezték, csak a nyilvánossággal nem közölték az eredményt.
  • Meg az is lehet, a Századvégnél tényleg azt hiszik, nem lesz bezárás, mert az amerikaiak végül meghajolnak majd Orbán előtt.

Ha ez utóbbi a helyzet, akkor magukat is átverik. Akkor nemcsak sikerült megteremteniük egy alternatív tényekből álló alternatív univerzumot (ahol a CEU-t nem zárják be, Magyarország nem autokrácia és Orbán világpolitikai tényező), de

ők már abban élnek.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr6112445359

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

roxxtar 2017.04.22. 21:43:25

Már leszarni sincs kedvem a hisztiteket :/

dr.Bernardus 2017.04.22. 21:44:38

Nem abban élnek. Abból.

Alick 2017.04.22. 22:09:49

Ha a CEU tovább működik, a rektort talán elviszi a karhatalom? :)
Legfeljebb az amerikai diplomát nem akreditálják - nagy ügy...

Alick 2017.04.22. 22:15:34

"egyöntetűen ellenzik a CEU bezárását is – és a fideszesek 35 százaléka is"

Egyébként (nem egybites) fidesz szavazók között tényleg akad, aki öntökönszúrásnak tartja a paragrafuserkodást, ahelyett hogy konkrétan a migrációs kérdés Soros-féle spekulatív multikultis megközelítését vennék tűz alá. Persze ehhez intellektuális felkészültség is kéne, nem azon a szinten, hogy a volt oktatási miniszer szerint a balneológia felesleges dolog, mert hazánkban nincsenek bálnák.

Bobby Newmark 2017.04.22. 23:12:12

@roxxtar: Csak fizetnek érte, ezért kénytelen vagy itt szarrágni, ugye?

Killary Fucking Clingon 2017.04.23. 00:27:02

kb 2.5 millió ember bezárná, kb 80 ezer megtartaná, a többiek meg nem azért nem szólnak mert félnek az általatok "rezsimnek" nevezett választott kormánytól, hanem csak egyszerűen leszarják a CEU-t és az ellenzéki bohóckodást úgy ahogy van. Bekaphatjátok a köcsög sorossal együtt.

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2017.04.23. 01:00:27

@Killary Fucking Clingon:

Soros tényleg egy rohadt köcsög, ő képezte ki Orbánt és pénzelte be a Parlamente 1990-re. Aztán a fél fideszmaffiát szintén kiképezte, hogy erős legyen a Putyin bérenc tolvajbandája.
De ez szokása Sorosnak: minden országban ő robbantja ki a forradalmat és pénzeli be a tolvajbandákat a hatalomba.

Pop40 2017.04.23. 03:16:52

A fidesz seggéből kilógó, lopott közpénzből fenntartott házi kutatóintézet hazudott.
Hát ez meglepetésfaktort még nyomokban sem tartalmaz.

Pop40 2017.04.23. 03:19:17

@roxxtar:

Ne aggódj, elvtárs, senkit nem lepett meg, hogy szokás szerint hazudoztatok.

Holnapra majd megkapod Habonytól az aktualizált véleményed, aztán hazudozhatsz tovább, ahogy eddig.

Mr. Waszabi 2017.04.23. 04:53:22

Kurva nagy terelés az egész, csak már nem látom, hogy épp miről. Igazából belefáradtam az éveken át tartó permanens fideszes hazudozásba, állandó ellenségkép keresésbe, és a többi. Az emberek többségének van elég gondja a fidesz kormány állandó törvénycibálásai miatt is munkahelyén, s kisebb gondja is nagyobb annál, hogy épp a kormány mit fingott vasárnap délutáni kárfürdőjében. Orbán kibaszottul benézte a Rákosi rendszer turbó fokozaton történő eladását itt, a 21. században. Turbó fokozaton égeti el magát, gyakorlatilag. És nem szeretnék temetőgondnok lenni ott, ahol őt végső nyughelyére teszik, mert nagyon sok haragos magyar ember fog a sírjára kulázni, vagy hugyozni. De, ezt magának csinálta. A továbbiakban már nem tud rontani a maga által kreált helyzeten, innentől csak felfelé vezet út. Jó lenne, ha erre ő is rájönne. Vagy is pardon, a szakértői. Mert az eddig is nyilvánvaló volt, hogy ő nem használta gondolkodásra a fejét, csak akarásra. Idióta faszkalap.

n3spr3ss0 2017.04.23. 06:50:05

A FIDESZ LÉTELEME A HAZUDOZÁS.

n3spr3ss0 2017.04.23. 06:51:08

@Alick: Nagy ügy bizony,mert a magyar diplomát leszarják a világban.

birka menet 2017.04.23. 09:09:16

Nincs mese, Orbánnak és a bandájának börtönbe kell menni!

bgp 2017.04.23. 09:13:28

A logikai bukfenc ott van, hogy a CEU valóban valós oktatást végez. A "legalitás" is csak most került veszélybe. De ezzel az erővel a szőkeség is illegális, ha hoznak ellene egy törvényt.

bgp 2017.04.23. 09:17:36

@Alick: És a főbalneológus még a normálisabb fideszes, ha egyáltalán a normálisnak van ebben a környezetben értelme.

Krutzifix 2017.04.23. 09:41:21

@mérsékelt CIA terrorista: Ne szenvedj, szívtok, mint a torkos borz!

dunántúli gyerek 2017.04.23. 10:22:49

Én sem értek egyet a kormánnyal.

Én azt szeretném, ha a CEU és a Soros szervezeteket elkergetnék Magyarországról.

hrcs_1234 2017.04.23. 10:24:55

@Mr. Waszabi: Arról, hogy lassan vége a kizárólag EU pénzek ellopására fenntartott hintázós időnek, közben a demokrácia az eredeti terv szerint leépült annyira, hogy bármit megtegyenek (és bármit meg is fognak tenni), jöhet a választások után (ahol ne legyenek illúzióink - vagy így, vagy úgy, de 2/3-ot fog szerezni a Fidesz!) a nyílt összeborulás Oroszországgal, és végül arról, hogy már évek óta itt az történik, amit Putyin utasításba ad. Kívánom, hogy ne legyen igazam, és egy beteg paranoid téveszmés legyek.

dunántúli gyerek 2017.04.23. 10:27:05

@Mr. Waszabi: 'Kurva nagy terelés az egész, csak már nem látom, hogy épp miről. Igazából belefáradtam az éveken át tartó permanens fideszes hazudozásba, állandó ellenségkép keresésbe, és a többi.'

Szerencsére én és a web közönsége jól emléxik, hogy 2014ben is gyurcsánynak kampányoltál, de jó hallani hogy ismét belefáradtál.

dunántúli gyerek 2017.04.23. 10:28:06

@hrcs_1234: 2014 előtt a balooldal legfőbb kampányígérete: ne szavazz Orbánra, mert kilép az EUból!

hehehe

ColT · http://kilatas.great-site.net 2017.04.23. 10:30:34

Nekem az egész sztoriban az a legnagyobb, hogy a 90-es évek óta megfelelt, és 2010-2011 óta is megfelel, csak most nem felel meg a CEU? :D Mit izzadhatnak a Habonyék, hogy mit találjanak, az aktuális közellenség, Párhuzamos György ellen :D

Kármentő 2017.04.23. 10:35:08

Soros papát Izraelben gyűlölik a legjobban.
Na, mit gondoltok, miért?

dunántúli gyerek 2017.04.23. 11:10:33

@hrcs_1234: ugye milyen eredetiek?

2018ban a változatosság kedvéért: ne szavazz a fideszre mert kilép az EUból! és LopStop!

Ezúttal tutkóra nyer a baloldal, ha mégsem akkor diktatúra van!

besza behu

feka570913 2017.04.23. 11:41:49

@mérsékelt CIA terrorista: Látod hogy viselkedsz ha elmarad a reggeli gyógyszer?

feka570913 2017.04.23. 11:45:22

@dunántúli gyerek: Gondolom neked már elég a tanulásból megszerezted a nyolc általánost ( hét első meg egy második )?

Duplaxiii 2017.04.23. 12:00:42

Ezzel semmi gond nincs!
A fidesz alapja a matematika megcsúfolása, ők simán kihoztak egy 36-38%-os támogatást is 2/3-nak, miszerint ennyien támogatják őket, pedig csak a választási rendszerünből következően a székek száma lehetett ennyi a parlamentben.
Kihozták az érvénytelen bépszavazás nekik tetsző értékét is elsöprő többségnek...
Most is erről van szó. Megkérdeznek 1000 saját embert (mondjuk CÖF-ös háttérrel) és kapásból elsöprő lesz a végeredmény.
Mivel a média az övék, még a csatornasorrend is kötött, a átlagemberek, a falusi Mari nénik ha bekapcsolják a tévét, abban azonnal az m1 jön be, és abban az ilyen hiteles méréseket hallhák nap mint nap.
És elhiszik, hiszen ez jön a tévéből is.
Szóval nyugi, ezt be kell számolni, és végre korszerű módszerekkel kell felvenni a harcot. Ami ma megy az ellenzéki vonalon, az ilyen szintén propaganda posztok szintén csak a saját erők tűzbentartására alkalmaz, ami pedig a biztos vereség!
Most a 40% választót tologatják a pártok, de a csúti nehézfegyvezetével még a teljes összefogás is kevés a nyeréshez. Mert a választási rendszerünk egy 105%-os teljesítménynél is kérdésesé teszi a végeredményt.
Kiváncsian várom, hogy a 60% passzív választó bevonására mikor melyik párt fordít figyelmet? A fidesz és a jobbik onnan nem szerezhet újakat, de a szocik vagy az lmp is csak 1-2%-ot...
Tehát lényegtelen a kormánypropaganda, az nakik szól, mást nem mozdít meg, a választás eldöntéséhez annyi köze van, hogy a saját erők biztosan elmennyenek.
A poszt tehát értelmetlen...

Barakk Husszein Obongo 2017.04.23. 12:12:11

Mi csak a mérsékelt lázadókat támogatjuk.
Európának sokmillió közel- keleti és észak- afrikai, katonakorú, sorkatonaságot is megjárt férfi bevándorlóra van szüksége.
A terrorizmusnak semmi köze a sokmillió illegális katonakorú, fiatal férfi bevándorlóhoz.

Bízzatok a Nobel- békedíjasokban.
És az általuk működtetett cselédsajtóban és amerikai névvel szerkesztett blogokban.

birka menet 2017.04.23. 13:14:44

@mérsékelt CIA terrorista: @Kármentő: @dunántúli gyerek: @Barakk Husszein Obongo:

Mi van idióta, megjöttél a 18 álnickeddel? Ha a nőkre hajtanál ilyen erővel az orbán farka helyett, akkor nem lennél még mindig szűz.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.04.23. 13:33:47

@Killary Fucking Clingon: "2.5 millió ember bezárná, kb 80 ezer megtartaná"

Biztos csak figyelmetlen voltam, de valahogy elekrülte a figyememet a CEU ellenes 2,5 milliós tüntetés. :))

Nsgyon súlyos eset ez a te orbáni alternatív valóságod.

Hungarian Geographic · https://www.facebook.com/hungarian.geographic 2017.04.23. 14:40:12

Pontosan!!! Mit is kaptunk mi a CEU-tól? PONTOSAN!!! Esetleg lenne egy név, aki tett ÉRDEMBEN valamit hazáánkért??? Köszi

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2017.04.23. 14:41:11

@dunántúli gyerek:

tudjuk, hogy hülye vagy mint a segg. valami újdonság?

Alick 2017.04.23. 15:16:07

@ARABOKAT KIZÁRNI CEU t BEZÁRNI: Viszont ha a jenkik mégis tárgyalnának, Orbánról nem mossa le senki, hogy pénzért, kapcsolatokért hajlandó Sorost bő nyállal leszopni.
Ezért nem az amerikaiaknak kellett volna lepasszolni a labdát, hanem önállóan cselekedni, ahogy a nagyfiúk szoktak.

dunántúli gyerek 2017.04.23. 16:37:38

Magyarországnak ebben a helyzetben államférfira, és nem helytartóra van szüksége!

Védjük meg 2018ban is a demokráciát!

2017.04.23. 16:54:36

@Mr. Waszabi: "És nem szeretnék temetőgondnok lenni ott, ahol őt végső nyughelyére teszik, mert nagyon sok haragos magyar ember fog a sírjára kulázni, vagy hugyozni."

Én már most beígérem, hogy akár járókerettel is, de oda fogok menni és le fogom fosni.

2017.04.23. 16:56:39

@Barakk Husszein Obongo: Mi legyen a fideszbűnözéssel, folytatódjon?

Pop40 2017.04.23. 17:17:29

@Tarlós elvtárs kutyaszaros városa:

:D

Várd majd ki a sorod, mert valószínűleg nyilvános wc lesz ott, hosszú sorokkal, sőt, lehet, hogy előre kell majd időpontot foglalnod :D

Pop40 2017.04.23. 17:24:24

@Hungarian Geographic:

Pl ezt:

m.portfolio.hu/gazdasag/a_vilag_legjobb_fiatal_egyetemei_kozott_a_ceu.246979.html

"A Budapesten működő Közép-Európai Egyetem (CEU) 200 intézmény közül kapta a 39. helyet a fiatal egyetemeket rangsoroló listán, amelyen másik magyarországi egyetem nem kapott helyett.

A CEU a Times Higher Education világ legjobb egyetemeit rangsoroló listáján a 301-350. helyen szerepel 980 intézmény közül. "

Na, ezt akarják bezáratni a mocskos, retkes, hazaáruló fideszes majmok. Akiknek annál jobb, minél rosszabb az országnak.
A CEU-ra még akkor is elismerően csettintenek majd világszerte, mikor a fideszes söpredék rég börtönben lesz, vagy lámpavason lógnak.

Pop40 2017.04.23. 17:28:15

@dunántúli gyerek:

Ha Mo-n lenne államférfi, a tolvaj cigányvajdád, meg a hazaáruló narancskomcsi maffiája már rég követ törne egy szigorított börtön munkatelepén.

Szóval addig örülj, amíg nem kerül elő egy, mert utána nem sokáig élvezitek, amit elloptatok.

Pop40 2017.04.23. 17:34:06

@ARABOKAT KIZÁRNI CEU t BEZÁRNI:

"Ha kell nekik a gender buzi kepzo kamu egyetemuk"

Mi a gondod a buziképzéssel, kismajom?

Elhalássza előled a cini fiúckákat?

Lenne még rájuk is kapacitásod, miután mélytorokkal kényeztetted Vityát?

Én a magam részéről abszolút örülnék egy buziképzőnek, ha lenne. Több csaj maradna nekünk, heteróknak. A magatokfajta buzik meg azt csinálnák, amit eddig.

Persze abban semmi újdonság nincs, ha a magadfajta 2 általánost végzett, egyetemet sose látott alkesz faszfejnek egy egyetemről egyből az jut eszébe, hogy ott biztos buzikat képeznek :D

Killary Fucking Clingon 2017.04.23. 17:53:59

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Faszkalap :) 2.5 millió fidesz szavazó hidd el nekem hogy van ebben az országban és mindegyik rühelli Sorost és a faszságait a CEU-val egyetemben, viszont 80 ezer embernél nem láttam többet a teljes ellenzéki politikai palettáról,beleértve a ratyi jobbikot is. Ergo... Elmehetsz a faszba most is és 18-ban is.

lehet más a handa-banda 2017.04.23. 18:05:38

Soros azt mondta, nem zárnak be. Akkor mi a kérdés?

Pop40 2017.04.23. 18:06:24

@Killary Fucking Clingon:

Hazudsz, büdös bolsi.

2,5 millióan a magadfajta tolvajok maximum akkor lesztek, ha feltaláljátok a klónozást, de az nem mostanában lesz, elnézve, ahogy a magyarellenes fajtád az egyetemekhez viszonyul :D

A CEU-ra meg mindenki szerint szükség van, aki nem 2 általánost végzett fideszbolsi korcs, mint te, meg a hazaáruló gazdád.
Ne nagyon forszírozd, hogy a tolvajbandádat akarják e többen, vagy a CEU-t, nem jönnél ki jól a végeredményből.

igazi hős 2017.04.23. 18:24:53

@Mr. Waszabi: "Ha nem érted, miért csinálják, akkor lopnak." Ehhez értenek. Egyrészt még van valamennyi pénz a kasszában, másrészt még van valamennyi pénz a zsebünkben. Amíg így marad, addig lopni fognak. Nekem úgy tűnik, hogy a Fidesznek sokkal jobb, ha a CEU-ról beszélnek, mintha a kereskedelmi törvényről, amit pillanatnyilag jegelnek, de szerintem nem adták fel, hogy egyszerre nyírják meg az összes, a CBA-nál hatékonyabban működő boltot és vágják taccsra a kereskedelmi médiákat (a reklámköltség korlátozása NEM a TV2-nek fog fájni, ők majd kapnak pár "jobban teljesít" kampányt és meg lesz a bevétel).
Persze az is lehet, hogy Orbán nagyot álmodott, hogy a CEU kapcsán végre sikerül kézfogásnyira megközelíteni az amerikai elnököt és ettől ő lesz a legnagyobb kakas a szemétdombon. Bár szerintem Orbán nem ostoba, ő sem gondolt ilyet.

Gyűrött Papír 2017.04.23. 18:58:54

@roxxtar: Az az érdekes, hogy pár hónapja még nem is tudtad, hogy bajod van a CEU-val.
Az igazán izgalmas viszont az, hogy most még nem tudod, hogy pár hónap múlva mi lesz majd az, amivel bajod lesz és az országra tőr és meg kell tőle védeni.

Ki merem mondani, hogy fingod sem volt eddig (ha lány vagy pukid), hogy a CEU mekkora veszély.

Gyűrött Papír 2017.04.23. 19:04:51

@Killary Fucking Clingon: Kérlek mutass nekem a neten fellelhető, általad leírt példát arra, ahogy mielőtt a kormány elkezdett volna a CEU-val szarakodni, Te már tudtad, hogy mekkora a baj itt 25 éve!

És most írd meg, hogy mi lesz az az új dolog, ami miatt 3-4 hónap múlva ugyanúgy kiáll a Fidesz, hogy nemzetrontó.

Gyűrött Papír 2017.04.23. 19:07:21

@ARABOKAT KIZÁRNI CEU t BEZÁRNI: Csak finoman jelzem, hogy egy homoszexuális segített hozzá téged, hogy ide kommenteket írhass. :))

Ugye-ugye, hogy már tudod is kiről van szó!?

roxxtar 2017.04.23. 19:17:15

@Gyűrött Papír: Oké, és mit szeretnél most mondani? Hülye vagyok mert leszarom a CEU-t? Hülye vagyok, hogy leszarom a sírásotokat? Tényleg nem érdekel sem a CEU, sem a tüntetés, sem az, hogy mekkora szar az Orbán a szemetekben.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.04.23. 20:11:45

@roxxtar: "Hülye vagyok mert leszarom a CEU-t?"

Igen.

Engem se érdekel a CEU, mége akarom, hogy orbán gazdád eltapossa.

sinus67 2017.04.23. 21:09:37

@Hungarian Geographic: Hát ha eszerint működhetnének az intézmények, akkor nagyon sokat be kellene zárni! A parlamenttel lehetne kezdeni!

miért 2017.04.24. 00:18:15

Takonyárpiék a saját anyjukat is kiárusítanák a hatalomért! Akkor sok idióta hívükre milyen sor vár?

Gyűrött Papír 2017.04.24. 09:53:43

@ARABOKAT KIZÁRNI CEU t BEZÁRNI: Akkor még sem tudtad, hogy kiről van szó.
Lépjünk tovább.

Hungarian Geographic · https://www.facebook.com/hungarian.geographic 2017.04.24. 11:30:06

@Pop40: KONKRÉT nevet esetleg tudnál mondani a 21.000 végzett diákból??? A terelés nem nem jön be, bocsi

Hungarian Geographic · https://www.facebook.com/hungarian.geographic 2017.04.24. 11:30:48

@sinus67: látom nem tudod értelmezni az ÉRDEMI, KONKRÉT szavak jelentését. Sajnálom
süti beállítások módosítása